Koliko seksualnog iskustva je previše za ženu?

Četvrtak, 08.10.2015.

13:13

Izvor: telegraf.rs

Koliko seksualnog iskustva je previše za ženu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

bora-ns

pre 8 godina

Odkle vam uopste predstava da broj partnera nije bitan, za ozbiljnu vezu/brak bitan je itekako. To je dobar znak nestalnosti i nestabilnosti partnera sa kojim trebas da gradis nesto, da imas decu i dr. Posto su vam puna usta 'nezrelosti' kod muskaraca morate znati da je upravo izbor takvog partnera vrhunac nezrelosti kod muskarca.

sandra

pre 8 godina

ja iskreno ne marim mnogo za to. zene obicno lazu i sebe i drugarice cak,nece da kazu pravi broj,neke je sramota,neke vole da glume cednost... a tek partnere sto lazu,retko koja kaze istinu. ako me decko pita 'koliko ih je bilo?'vec mi je jasno da taj nije za mene.
ja prosto volim sex,ako mi se neko dopada uzivacu u tome maksimalno. bilo je momaka koji su u krevetu bili ludilo ali nikada ne bih sa njima bila u vezi,bilo je i obrnutih slucajeva. kada se sve poklopi i sex i emocije onda je najbolje,ali da cekam da se zaljubim,ili udam ili sta vec?! da mi zivot prolazi bez sexa ubila bih se. volim da uzivam i da eksperimentisem u sexu i nikada mi nije bilo bitno da li ce neko da pomisli da sam laka ako se odmah prvo vece upustim u akciju,sto bi muskarci rekli probas auto pre nego sto ga kupis,tako ja ulazim u veze,nema nista na nevidjeno...

nina

pre 8 godina

Mnogo je glupo suditi na osnovu brojeva, bez da znate pozadinu price. Vazna je sustina, da nam je sa nekim lepo, da se postujemo i razumemo.
Mozda ta koja je bila sa desetinom partnera samo nije naletela na onog ko joj odgovara, mozda je zbog neke nesigurnosti srljala u neke bespotrebne odnose, mozda nije imala nekog da joj ukaze na greske...
U krajnjem slucaju, bolje na vreme svasta isprobati, da bismo znali sta trazimo, a i da kasnije budemo mirni.
Ja, sa svojih 28 godina, sam u onoj kategoriji do 10. Mogu reci da mi neki od tih partnera uopste nisu bili neophodni, ali nekad zbog radoznalosti, nekad zbog lude zaljubljenosti, nekad zbog straha da ce mi proci mladost dok sacekam "onog pravog" uletala sam u neke bespotrebne odnose(ali iz svega se nesto nauci:).
Danas sam u vezi od godinu dana, mom decku nije ni palo na pamet da me pita za tu cifru, jer, kao sto rekoh na pocetku, poenta nije u brojevima. :)

Veljko

pre 8 godina

To brojanje partnera iz proslosti je odraz nezrelosti. Ne mogu da shvatim da to ljude zanima i kasnije tokom zivota. Meni je mozda smetalo u prvim vezama, upravo zbog nametnutog obrasca sredine da je to nesto lose, a i verovatno i zbog licne nesigurnosti jer sam imao mali broj partnerki do tada. Sada, kada imam oko 30 to mi je najmanje bitna stvar sa kim je bila i sa koliko, gledam da li se uklapamo i da li mogu da provedem bezbrizne sate sa njom bez nerviranja i sa uzivanjem. Cak je i kod nekih zena prisutno to pitanje kako si mogao da budes sa ovom ili onom. Da nisam bio sa tim prethodnim ne bih znao bolje da odaberem danas.

Zoki

pre 8 godina

@Neverna

Ti si moj tip zene,bez predrasuda,okova koje su u ovoj balkanskoj camotinji uzasne.Zivi zivot punim plucima,i sto vise kvalitetnog seksa

Doktorka

pre 8 godina

@Mariija Pa ti da si pismena da procitas da je devojka/zena napisala U 90% SLUCAJEVA I DA NEKAD NE MOZE DA SE SPRECI. Naravno da postoje izuzeci, jer zavisi i od gena, nacina zivota itd...ali jeste tacno da mnooogo vece sanse da se razbole imaju devojke koje cesce menjaju partnere.

Iva

pre 8 godina

Da vam otkrijem jednu tajnu. Nijedna od mojih prijateljica nije svojim momcima/muzevima priznala pravi broj partnera. A i zasto bi? Najcesce se kaze broj koji se poklapa sa brojem ozbiljnih veza, a cuti se o avanturama i kombinacijama, sto je i normalno. Pa vi lupajte glavu i dalje, ako zelite.

Neverna

pre 8 godina

I strast je emocija.Koja pokrece univerzum.
Ne znam zasto vecina ljudi kazu da treba nekog da volim da bih sa njim imala najsex.
Zasto ,zar strast nije dovoljna?
Ima muskaraca koji su fantasticni u krevetu,ali ne bih imala vezu sa njima.
Iskustvo kao iskustvo je uvek dobrodoslo.broj je tako nebitan.

Mirjana

pre 8 godina

Pitanje je ovde i motiva za ulazak u brak. Po meni, svaki drugi motiv izuzev ljubavi je promasen i pogresan. Srcem ne upravljamo, zavoleli ste koga ste zavoleli i to je to. Ovi sto zene nevine zato sto su nevine su veliki jadnici jer im deca nece rasti u ljubavi vec u nekoj sterilnoj atmosferi sto tata postuje mamu jer je bila 'postena'. Ne mora se nista izgovoriti ali se svakako sve oseca. Samo obostrana ljubav u slobodi prolazi kroz sve izazove braka i roditeljstva, koliko broj partnera igra ulogu jeste individualna stvar. Imate npr gomilu zena koje vole seks a ispostave se lose majke i drugi primeri, svasta imate pa ako nema ljubavi tesko i vama i deci.
A komentator koji se cudi kako je koleginicu ostavio neiskusan muskarac ja stvarno ne znam cemu cudjenje. Ja sam svom bivsem bila prva devojka, imao je tada 21 godinu ali je covek imao cisto srce, normalan nagon i prirodan senzibilitet. Prosto ljubav ga je vodila, sve je radio i znao Bio je bolji od dvojice kasnije koje sam imala a koji su kao svasta prosli. Ti su bili nekako..hm..kao neke masine, zatvoreni u seksu i bez senzibiliteta. Tako da je to iskustvo na koje se mnogi pozivaju problematicna kategorija. Ako umete da volite i nemate inhibicije, priroda ce vas sama voditi. Muka mi je muskaraca koji traze kao neke iskusne koje znaju posao, covece kako je to ogavno. Ako volis sve se prodje i nauci ako ne volis dzaba ti svi zanati.

Vuk samotnjak

pre 8 godina

Nebitno je to skroz samo se lupaju recke kada krenu!
Gledajte koliko ima onih koji nisu osetili kako izgleda musakrcu da bude itiman sa zenskom osobom ili itimna devojka sa musko osobom kako se poljubiti a kamoli da li su menjali/e partnere ili partnerke..Mislim o tome i takvim jer problem postoji i sve je veci kod jednih i drugih danas..

ana

pre 8 godina

mnogo ste smešni. mada verujem da ove predrasude imaju veze sa veličinom polnog organa. Što je manji,to muškarci manje tolerišu broj partnera :) ne smatram da treba da se preteruje,ni muškarci ni žene,ali smatram da je osuđivati nekoga na osnovu toga jako glupo i površno.

malo mozga nije me odmet

pre 8 godina

Ja imao 9 i nikako da "prezupčim" na dvocifreno.. E pa ako ne bude išlo ima da platim, al super kvalitet, pa sta kosta nek košta

jako ste licemerni

pre 8 godina

Evo ovako, da ja vama kažem svima vama koji idete sa cveta na cvet, kako vas bre nije sramota da tražite poštenu?!??!??! A ona glupost sa ključem i bravom, znači taj kretenizam ne mogu da shvatim, da neko nađe sličnost između polnih organa i toga, pa rođače, kad ti bude bio tvrd ko metal od kog se pravi ključ onda se javi da upoređuješ babe i žabe

Marija

pre 8 godina

@ Danka
Sram te bilo. Moja sestra se udala za prvog , i nakon trudnoće je dobila tumor grlica materice.. Jel hoćeš da kazes da samo obolijevaju one promiskuitne? E pa grdno se varaš, najčešće tumore dobijaju žene sa malim brojem partnera.A i sto se tiče polnih bolesti- znam dosta djevojaka koje su bile samo sa dvojicom maksimum trojicom pa muku muče sa polnim bolestima. Očigledno su naišle na promiskuitetne partnere. Dok one sto su promenile brdo momaka one zdrave nista im ne fali. .A ti se srami svog komentara.

hana

pre 8 godina

Kako su glupe ove statistike i uopste prica o tome. Svako moze da spava s kim zeli i niko nema prava da to komentarise ili osudjuje zaboga!

Grunf

pre 8 godina

Ha,ha.Ljubavi ti si mi drugi.Čime se ljudi bave.Ljudi istutnjite se dok je vreme bilo da ste žensko ili muško.Od viška glava ne boli.Iskustvo je čudo.Koga uopšte interesuje da li je miškarac imao 10 ili 20 žena ažena samo jednog pre Vas.čak ni matematički nije logično.Neko malko lagi zar ne u to odnosu brojki.Dakle ako muškarac se hvali da je imao 30 žena a žena samo dva verovatno je morao mnogo da zuji od mesta svog prebivališta da bi dostigao taj broj i da bi se ta brojka koliko toliko ujednačila ili možda postoji neka "teta" koja je voljna da nabija prosek muškarcima.Kakva budalaština.Uopšte mi nije jasno ko sa iole mozga pita ženu koliko si ih imala pre mene i koje to muškarce muči?Zar stvarno nemaju šta pametnije da pitaju.Kakav odgovor očekuju.Pa kolege po polu da Vam odmah odgovrim dobićete uvek isti odgovor.Ti si mi DRUGI.Pa lupajte glavu onda o nevažnim stvarima.

Zlatko

pre 8 godina

@(blackswan, 08. oktobar 2015 13:23)

Da li je moguce da je ova devojka dobila 16 negativnih ocena za svoj komentar, stav i razmisljanje? I treba da bude nevina. Ako nadje onog ko bi mogao biti onaj pravi on ce je cuvati kao malo vode na dlanu i nece je pozurivati. Za svakog koji ne moze da je ceka i koji joj postavi uslov seks ili raskid odmah ce znati da mu je stalo samo do toga i makar nece gubiti vreme sa doticnim. Jednom se razocarala, svakako zeli da bude oprezna svaki naredni put.

I ja svasta procitah

pre 8 godina

@Uzmimo na primer 2 devojke!Jedna je bila 2 godine i vezi a druga je imala 10uskaraca za tih 2 godine!Koja je imala vise sexualnih odnosa, prva ili druga!?Tako da brojke gube smisao o tome!

Prva stvar je sto si promasio temu, ovde se ne polemise o kolicini seksa nego o broju muskaraca. Druga stvar je sto ti ni teorija nije logicna. Ako je smatras logicnom, tebi onda ne bi bio problem da ozenis neku koja se bavila prostitucijom pa je promenila 500 momaka godisnje!?

Lola

pre 8 godina

Sta god nametali u ovom bolesnom XXI veku, nikada mi nece biti normalno da zena (i muskarac, kad smo kod toga) izmenja 20 partnera kroz zivot. Ma i 10, kakvih 20. Postoji razlog zasto su nasi roditelji i deke i bake (makar svi u mojoj lozi, sa obe strane) imali najskladnije brakove i zasto je nekada bilo tako, a taj razlog sigurno nije jer su menjali partnere kao carape. Naravno, ja cu ceniti po tome, a svako ima svoj zivot i svoje misljenje, pa ko voli, nek' izvoli. Hvala Bogu, ima nas toliko, da svaka krpa nadje zakrpu.

Danka

pre 8 godina

Nisu mi jasne zene koje ih imaju toliko, a posle se zale na bolesti. Sestro, pa izvini, ali koliko od tih sto zakace, daleko bilo, nesto, su imale jednog, a koliko dvadeset jednog? Naravno, nekad ne mozes da utices na to, ali u 90% slucajeva je to ocekivano. Ne vodis racuna ni o svom obrazu i samopostovanju, niti o zdravlju. I bez onih glupih prica o potrebi, nisi zivotinja (makar bi trebalo da nisi), razum je ono sto nas razdvaja od istih.

jedna

pre 8 godina

Prvi poljubac sa 16, prvi sex sa 18, udala se sa 27.. za 11 godina devojcenja 7 muskaraca. Sad kako kome nekom mnogo nekom malo, a meni dodje taman! Neke drugarice sad u braku kukaju na sex i kako nisu vise imala momaka kad je trebalo i kako vreme tece cini se da bi se lako upustile u avanturu sa strane...ja sam u braku 6 godina i ne pada mi na pamet da varam svog muza!! Tako da, nisam za promiskuitet, ali mladost je vreme kad se seksualno eksperimentise...tako da mladi ako mozete samo izvolite, iz moralnih principa se ne stedite jer vam sigurno niko nikad nece reci ni bravo, ni hvala..

jedna

pre 8 godina

Prvi poljubac sa 16, prvi sex sa 18, udala se sa 27.. za 11 godina devojcenja 7 muskaraca. Sad kako kome nekom mnogo nekom malo, a meni dodje taman! Neke drugarice sad u braku kukaju na sex i kako nisu vise imala momaka kad je trebalo i kako vreme tece cini se da bi se lako upustile u avanturu sa strane...ja sam u braku 6 godina i ne pada mi na pamet da varam svog muza!! Tako da, nisam za promiskuitet, ali mladost je vreme kad se seksualno eksperimentise...tako da mladi ako mozete samo izvolite, iz moralnih principa se ne stedite jer vam sigurno niko nikad nece reci ni bravo, ni hvala..

Ludak

pre 8 godina

(pomirite se s tim da su dvostruki standardi proslost, 8. oktobar 2015 13:28)

Ne razumem tvoju poentu. To sto je on rekao za zene bi trebalo isto da vazi i za muskarce, dakle trebalo bi da je pozeljniji onaj koji ne ide sa cveta na cvet, nego ovaj drugi, ali kad muskarci biraju, cesto izaberu onu sa manjom kilometrazom, a kad zene biraju, cesto se lepe za ove koji su imali mnogo zena. Dakle, pozeljnost iz zenskog ugla je definisana zenskim izborom. Ako kritikujes zasto su muskarci sa kilometrazom pozeljni, znaj da ne kritikujes muskarce, vec zene. Kakav autogol.

princ rima

pre 8 godina

Pre braka smo imali ona jednog a ja dva partnera....u braku smo 20 godina,verni jedno drugom.Sad zelimo da probamo nesto novo,da se potpuno otvorimo u seksu. Probali smo skoro sve : i cuckold i trojku,mmf i ffm i swing.... i mogu samo da vam kazem da je extra.Moja zena je i dalje pored svega smerna gospodja. Ali uvece....a i dalje se volimo kao i prvog dana... zato ne brojite partnere ,ne bavite se sitnicama i glupostima nego uzivajte u seksu dokle mozete...posle ce vam biti krivo sto neke stvari i fantazije niste probali

pomirite se s tim da su dvostruki standardi proslost

pre 8 godina

@manner
Mislis da je to ista drugacije za zene? Da one uzivaju pored muskarca koji je bio sa desetimama zena, koje se onda gurkaju i u pola glasa komentarisu da je to onaj sto radi sve.... I da mogu da se nadaju da bude veran svaki put kada sretne bivsu a ima priliku da se podseti kako je to nekad bilo?

Kalindi

pre 8 godina

Sve je to lepo i krasno, ali nikada necete saznati sve o nekoj osobi, pa cak i da ste sa njom od dvadesete godine. Svako ima svoje male tajne.
Znaci, to sto vi MISLITE da znate taj broj - to vi samo mislite.

Maja, Zadar

pre 8 godina

I mi bi sve volile imati samo jednog, al prvi ispadne kreten, drugi te prevari, treći te iskoristi za jednu noć, četvrti je djetinjast, petog skužiš da je oženjen itd.

blackswan

pre 8 godina

Imam 24,ali jos uvijek sam nevina.Pre nego sro budem iskritikovana,da kazem izgledam dobro,obrazovana sam,drustvena, ali recimo da nakon jednog ljubavnog razocaranja i razocaranja uopste u ljudske kvalitete i ne zelim da mi se desi tek posto poto.Citam ovdje neke komentare tipa da je ok imati 5-6 partnera godisnje,medjutim to predstavlja samo pozudu i tjelesnu zelju.Nemoguce je da neko gaji iskrenu emociju prema tolikom broju ljudi.Postujem svaciji izbor,ali mi je u najmanju ruku moralno neprihvatljivo i ne dopada mi se da sto veci broj pripadnika oba pola,ali pogotovo zenski pol ima visebrojne izlete strasti bez emocije.Ne bjezim niti cu od strasti povezane sa ljubavlju ako se desi,ali ne mogu da shvatim da masa ljudi bez bilo kakve iskrene emocije se zadovoljava mijenjanjem partnera na mjesecnom, ,godisnjem nivou ne ukljucujuci nista bitnije sem pukog tjelesnog zadovoljstva. A gdje je nestala povezanost ljubavi i strasti,nisu li one jedan vid iste sustine?!

M

pre 8 godina

Nije bitan broj već motiv. Ima žena koje vole seks ili prosto nisu imale sreće u ljubavi (ne šalim se). Dok ima onih drugih koje su bile sa dvojicom za kintu i za trećeg platežnog se udale.

Beljo

pre 8 godina

Ne treba mi emocionalno skrhkana zena, tako ni ona kojoj svejedno, pa ni nema emocija... Nisam ni ja bas se "ovajdio", kao i mnogo muskaraca, pa vala nema potrebe da i zene to rade. Ja sam free od svih mogucih bolesti, pa i od najbenignijih, sposoban da "volim", nece sresti neku fuksu pa se stidjeti jer sam bio s njom... Onda, o cemu da pricamo???

Ce Gevara

pre 8 godina

E svasta procitah .....

Ali ajde .... potreba zivog bica je da se mnozi i razmnozi sa time da ljudska bica imaju potrebu(nagon) za sex-om i kad im nije za parenje!
Znaci, sex je nagon i to je usadjeno negde!Nekom je jaci a nekom slabiji taj nagon ili zelja sa sex-om!
Koliko je zeni dovoljno muskaraca,je glupo pitanje!Zena, je ljudsko bice i ima nagon(zelju) za sex-om!Najveci nagon(zelja,teranje) za sex-om je od 7 do 13 dana posle menstruacije!Da prevedem, ako mi momci imamo nagon i zene ga imaju!Da nije tako, nebi bilo ljudskog roda i nije njima samo da se udaju nego i da imaju sex!
Uzmimo na primer 2 devojke!Jedna je bila 2 godine i vezi a druga je imala 10uskaraca za tih 2 godine!Koja je imala vise sexualnih odnosa, prva ili druga!?Tako da brojke gube smisao o tome!

E sa ovakvim predznanjem se ide u svaleraciju..... ali ja sada imam 38 godina i bilo mo je potrebno da verujem, da sam drugi ili treci .... da imam najveci .... da vagina ima dno .... sto vise recaka, a onda shvatis da zena, devojka lakse upisuje recke nego muskarac.... mlad i egoista .... sada mi je bitno da sam emotivno povezan sa partnerom i da je potrebno i zeni to!Cak, koliko god imali partnera, potrebno je sa novim partnerom usaglasiti se i uskladiti!Tek onda je sex za pamcenje!

Najvece zadovostvo je kada vidite da je partner, u mom primeru zena, zadovoljna sa mnom!pozzz

Cole

pre 8 godina

@Apsolutno je nebitno! Broj partnera sa kojima je žena bila ne određuje to kakva je ona zaista. Naročito u današnje vreme.

Veoma plitak i nesmotren stav. Smatram da je upravo suprotno, i to posebno u danasnje vreme kada devojke imaju jako puno ponuda i izbora. Izboreci se sa takvim izazovima, devojke zapravo jacaju ili slabe njihov karakter. One koje podlegnu pritiscima su uglavnom i najglasnije za vec ukorenjen stav "proslost nije vazna".

Manner

pre 8 godina

@Putnik

I onda tvoja draga jednog dana naidje na bivseg decka sa kojim joj je bilo jako lepo, pa joj te buvice udju u glavu, pa poruka, pice, sastanak,... i onda krene da te vara. Kada dodjes do razvoda, svi ce slegnuti ramenima i reci "ti si je takvu birao". Ili recimo odes na neki sastanak/rucak (sta vec) pa te prijatelji pitaju ko ti je supruga a kad im odgovoris, oni samo sapnu jedan drugom na uvo "jooooooj to je ona.. ta sve radi". Mora da bi bio jako srecan i ponosan zbog toga?
Ovo sve nije nesigurnost, nego obazrivost. Takva osoba misli na sve i ne zeli da se eksponira. E sad, druga je stvar sto zivimo u vremenu u kom vlada bezumlje i u kom se podsticu nakaradnosti svakog oblika, pa i ovog.

Mufljuz

pre 8 godina

"Poražavajuće je to što ni dan danas oko 95 odsto žena koje su spavale sa više od 20 muškaraca ne mogu da nađu muža."
To nije porazavajuce, to je ZA OCEKIVATI jer je zeni posle tesko naci JEDNOG koji objedinjuje bar polovinu tih dvadeset koje je upoznala.

Zubor potoka

pre 8 godina

Koliko glup naslov, tema uopste! Iz licnog iskustva mogu samo da kazem suprotno: Sto vise partnera je zena imala, to je bila izgradjenija kao licnost, psihicki stabilnija a cesto i dobra u krevetu. I da, bez problema bih radije ozenio iskusnu osobu, nego neku koja jos ne zna sta da ocekuje od zivota i muskarca.

Nikola

pre 8 godina

Meni je 4-5 partnera godisnje sasvim ok. To i ne pitam jer nije moja stvar. Ipak, najvaznija mi je vernost. Ako smo zajedno, onda smo zajedno. Bolje da raskine nego da vara.

GROM

pre 8 godina

Moja koleginica, inače jako zgodna devojka, imala je jako mnogo muškaraca, dakle seksualno veoma iskusna devojka. A onda je upoznala momka koji je imao nekih 25, 26 godina, koji pre nje nije ni poljubio devojku, a kamoli imao sekusalne odnose. Ona je za tim dečkom bukvalno odlepila. Išli su nekoliko godina, ali ju je on ostavio. Razlog za njegov odlazak ne znam, ali nije u pitanju druga devojka. Ona ne može ni dan danas da dođe sebi, jednostavno ne može da ga prežali. Pa kako je to moguće da tako iskusna devojka odlepi za totalno neiskusnim muškarcem. Samo da napomenem, da nije u pitanju ono, iskusna našla neiskusnog, pa htela da iskoristi priliku da se uda.

0ki

pre 8 godina

a i mi muskarci smo stoka, hteli bi sto vise da ih promenimo, devojka je guska ako "tvrdi pazar" a onda bi hteli neku koja imala1,2 muskaca maximalno....e pa tesko, ima slucajeva ali tesko! zato ja moju nisam ni hteo da pitam koliko ih je imala dok mi je dobra, nije ni ona mene pitala...

Vjecno treci

pre 8 godina

Zavisi od godina.
Ako je slobodna sa 22 npr i imala oko 20 partnera onda je ili drolja ili je plitka u glavu (da je starleta ili sponzorusa razumio bih, barem zaradjuje tj ima i finansijsku korist od toga za razliku od drolja na koje se redjaju, a nemaju osim seksualne nikakvu drugu korist) da je slobodna zenska od 35,40 god i da je imala 20 i vise partnera to mi je ok.

Dejan

pre 8 godina

Kakve veze ima broj muskaraca. Bitan je stav. Zena je promiskuitetna ako se na javnom mestu tako ponasa i ako ne krije da je "privela" muskarca isto vece kod sebe.
Ali ako ima stila, ako zna kako da zavodi, a da ne da lako, onda niko nece za nju ni misliti ni govoriti da je promiskuitetna a takva moze da ih ima 5-6 samo u jednoj godini. Pa vi pomnozite broj godina.

Ponavljam, nije bitan broj vec nacin ponasanja.

Pričam iskreno

pre 8 godina

Realno mislim da nema muškarca kome je totalno svejedno. I mislim da muškarcima to ne smeta direktno već zbog onog šta će ko reći ili zbog pomisli da joj je neki radio to i to a ja je oženio.Takođe u današnje vreme je problem i slikanja i snimanja. Niko ne bi hteo da oženi neku a da njen bivši ima njene lascivne slike ili privatan snimak. Iskreno muškarci bi uvek hteli neke fantastične u seksu za zezanje a neku čednu za brak. I ja sam i dilemi, u neformalnoj sam vezi sa devojkom koja je fantastična u seksu ali se libim da se njome oženim zbog njene prošlosti tj seksualnog iskustva.

skyline

pre 8 godina

brojka nikada nije bila bitna, svoju zenu nisam nikada pitao sa koliko je muskaraca spavala da li 5 ili 25 nebitno je, sve dok mi je verna i dok smo zadovoljni i srecni sve je ok, brojevi su za matematicare :-)

Dott

pre 8 godina

Nakon visednevnog odsustva Muja je naravno prvo vece imao sa Fatom fantastican seks, iznenadjeno je pita:
Muja- Fato, pa kako ti sve ono odjednom znas u krevetu?
Fata- E, pa gledala sam pornice, onu cicolinu i cekala te, da te iznenadim!
Muja- Pa cekaj Fato, ja gledam onog Ronalda vec 10 godina, pa opet ne znam igrati fudbal kao on!?

IspeciPaReci

pre 8 godina

"Zato, mnoge žene su primorane da lažu o stvarnom broju partnera i seksualnom iskustvu koje su stekle, samo da ih ne bi proglasili da su ovakve ili onakve."

Ne bi im slučajno palo na pamet da se ne daju tek tako i da se i u stvarnosti zadrže na tom manjem broju koji lažno predstavljaju? Em nema laži em svi srećni.

draganz

pre 8 godina

Pazi recenicu na pocetku poslednjeg pasusa: U seksu ne postoji normalno
Eto kako razmisljaku terapeuti.
Po tome bi bilo da je u seksu sve nenormalno.

Cinik

pre 8 godina

Evo, slobodni smo u seksu. Menjamo partnere, pravimo trojke, cetvorke, orgije, bahanila, haos, ludnica... A dece? Nema, je l da? Pa samo se pitam zasto se ljudi toliko varaju i zasto se toliko razvode?

Da nije mozda zato sto smo sirovi i bahati i postajemo zavisni od seksa sa vremenom ako imamo mogucnost da menjamo partnere?

Niko nije rekao da treba neka nevinost, ali seme za jednu noc ili te neke kratke vezice po par meseci na duze staze iskrive covekovu sliku o normalnom zivotu. Za brak je potrebna zrelost i emotivna stabilnost. Ako je neko uzivao u neogranicenom hedonizmu pola zivota, a to pravda mladoscu-ludoscu, kako ce on da uspemo da napravi skok u karakteru i da se odjednom "skrasi".

Promiskuitetno ponasanje je nesto cime se danas ponosimo i cime tezimo. Narod koji pravda manjkavosti karaktera i lose vaspitanje "mladoscu-ludoscu" se kocka sa svojom svakodnevnom, gradjanskom kulturom.

Dekadentno seksualno ponasanje je povezano sa materijalizmom i velikom zeljom za precenjenom uzitkom. Kod nas se to desava zato sto smo unistena, siromasna i necivilizovana sredina u kojoj je zadovoljavanje zivotinjskih nagona postalo imperativ delanja za mlade ljude. Pogledajte koliko droge i alkohola se samo konzumira u nerazumnim kolicinama.

Mi smo kao drustvo moralno poremeceni i svi ti muskarci kojima nije bitna proslost devojke su mahom muskraci koji svakako hoce samo zabavu pa ako bude bilo nesto od braka neka bude. Ako ne, nikom nista.

Iluminat

pre 8 godina

Nije bitno koliko je seksualnih partnera imala pre braka,mnogo je vaznije koliko ce ih imati u braku.Dosta vise sa ovakvim tekstovima, stvarno pocinju da smaraju,mislim i tekstovi i komentari.

zlo i naopako

pre 8 godina

kad smo svakodnevno izbombardirani reklamama i svakojakim pričama, videima isl., kako na nas čeka neki/a maneken/ka i da je jedino to uspjeh.. što više čovjek bira, sve više pronalazi mane u partneru..

zap

pre 8 godina

Normalno je imati samo jednog seksualnog partnera - i to bračnog. Svi ostali slučajevi nose određene posledice za brak. Ne mora da znači uvek, ali vrlo često.

Mirjana

pre 8 godina

Licno ne volim 'iskusne' muskarce koji su ga svuda trpali pa onda pricaju price. Muskarac isto treba da ima nivo zar ne? A ako ne ume sa svojim nagonom kako da mu verujem? I inace, promiskuitet ubija sposobnost da se voli I emotivno ukljuci u odnos. Tako da je definicija promiskuitetne osobe upravo nemogucnost posvecivanja a toga imamo na obe strane zar ne ali broj partnera zavisi od sklopa licnosti. Rigidnim osobama mnogo je I 2, slobodnije podnesu vise

raspućin

pre 8 godina

Ne znam koliko je previše al' verujem da je 15ak do 25te godine prava mera. Taman da shvate šta je muškarac a šta ne i šta je to što im treba u krevetu a i van njega. Time bi bio rešen problem srpskih mladića oličen u prenapumpanoj sujeti i egu te abnormalnoj nesigurnosti i bezidejnosti šta zapravo žele od života u naših dama.

Putnik

pre 8 godina

Koliko nesiguran u sebe moraš da budeš pa da ti je stalo? Niti sam pitao, niti me zanima. Važno je da se volite, da funkcionišete dobro zajedno i da možeš na tu osobu da se osloniš i da računaš na nju u bitnim životnim situacijama. Ništa drugo.

DZaba prica

pre 8 godina

Nije svejedno koliko ih je imala, jer:
1. ako je pocela oko 16.-te, vece su sanse za rak grlica materice
2. ako se nije cuvala i ako je nisu cuvali, vece su sanse za bolestine i abortuse
3. veci broj je i veca verovatnoca da tesko izdrazava bez seksa, a to znaci samo
jedno.
Price o kulturi, emancipaciji, savremenim shvatanjima NE PROLAZE KOD MUSKARACA.

gang

pre 8 godina

Recimo da je imala15 muskaraca, sta ako je bila sa 3 muskarca u stabilnim dugogodisnjim vezama a onda imala njih 3 odjednom pa 5 isto tako pa 3 opet. I na kraju kada dodje onaj razuman 15-i i misli: pa i nije to veliki broj, nije promiskuitetna.??

Ludak

pre 8 godina

Brojka kao brojka mnogima nije toliko vazna ako se sagleda kontekst.
Ako je devojka bila u vezi sa jednim, normalnim tipom, pa nije islo, pa onda sa drugim, trecim, i tako za npr 10 godina promenila njih desetak, ne vidim zasto je to lose. Ne ide, raskines vezu i trazis onog ko ti stvarno odgovara. Nije se prodavala, nije se ponizavala, ima karakter i nivo.
Medjutim,
devojka koja je bila npr sa dvojicom, jedan zestok momak, kriminalac koji je koristi za %&#@!$, pa onda drugi, tatin sin, uopste mu nije stalo do nje, cak je i ponizava kad su u javnosti, ali ona to trpi jer (insert female logic here). Isto je i sa lepim muskarcima - ako je mnogo lep, nema veze sto vara, bije, ponizava, maltretira.... Pre par meseci bilo istrazivanje "Lepi muskarci manje postuju zene" gde se neko javio pa napisao da to vise govori o zenama nego o muskarcima - one su ih izabrale, nije ih niko naterao da budu sa nekim ko ne postuje.

Tako da nekad devojka koja je imala 10 tipova iza sebe moze da bude pozeljnija od one koja je imala samo jednog ili dvojicu.

Svedok s'lica mesta

pre 8 godina

ma pričajte vi šta hoćete, ali žena koja je spavala sa 20+ partnera (osrednje?!?) je ili labava u glavi ili je ono drugo, kako neko ko zna šta hoće u životu može da promeni 20 partnera, pa to je i za "muškarce" prevelika brojka, žene obično u seksualni odnos ulaze emotivno njih 99%, tako da ta koja je imala 20+ muškaraca nema blagu predstavu: ko je, šta je, šta želi u životu itd...jedino da je ovisna o seksu pa da se tako ponaša, broj partnera ne određuje ženu kao osobu, ali mnogo govori o tome kakva je osoba, to važi i za muškarce, ne verujem da je ženama bitna tolika "raznovrsnost" partnera u sexu,

Bjorn

pre 8 godina

Obično ne pitam devojke sa koliko su momaka spavale, ali sam jednu devojku morao pitati. Zašto? Zato što je radila kao toples igračica u Austriju. Pokušavao sam da nemam predrasude zbog samog njenog posla, ali kada mi je rekla da ne zna broj muškaraca sa kojima je spavala to je bilo previše. Pitao sam je l više od 50? Rekla je ne znam. Pitao sam je l više od 80? Rekla je ne znam.
Pritom kaže ne koristi kondom a ni ne proverava se kod lekara. Inače 92. je godište.
Ne bih je pipnuo ni sa 7 kondoma nakacenih na štap.

Zoki

pre 8 godina

Od kada sam se razveo pre 7 godina,druzim se uglavnom sa devojkama i zenama koje su prosle dosta toga.Za neobaveznu vezu koja se uglavnom svodi na seks,one koje su iskusnije su mnogo bolje.Ponekad sa jos jednim ili dva drugara napravimo za vikend opustanje 3 na 3,ili 3 na 2 bez opterecenja.I mogu vam reci da se mnogo bolje osecam sada nego kada sam bio u braku.Nije mi bitno da li je bila sa njih 20,50,500,kakve to veze ima.Vazno je da je seks kvalitetan i da prija

dzoni

pre 8 godina

Ne postavljaju ogranicenja drustveni standardi vec nesigurni muskarci koji se vazda boje da nece zadovoljiti zenu jer je ona pre toga, mozda, bila sa potentnijim i daleko obdarenijim ljubavnikom koji joj je pruzio neslucene senzacije i orgazme.

ja

pre 8 godina

Kako samo trećina (33%) smatra promiskuitetnom ženu koja je bila sa 20+ a 41% onu koja je bila sa više od 10 njih... Logika vam je nemoguća. To znači da postoje oni koji smatraju da je neka zana više promiskuitetna ako je bila sa manje muskaraca

botta

pre 8 godina

nemam nista protiv, ljudi i treba da uzivaju u sexu, ali ja i kad kupujem auto, kupim nov, ne izvozan, ako me razumete. uvek kad imas opciju da biras, biras bolje.

Marija

pre 8 godina

Ne slazem se sa ovim da 95% koje su spavale sa preko 20 muskaraca ne mogu da nadju partnere. Kamo srece da je tako. Nazalost, te se uvek prve udaju i to uvek zavrse sa super momcima koje ne zasluzuju, dok one normalne zavrse sa nekim daleko bilo ljudima.

SupersonicnaSargarepa

pre 8 godina

Tako jedan ,doveo nevinu zenu iz svog sela u instanstranstvo. ..verna, cedna i postena. ..Kad je malo dosla sebi, skola jezika, dete poraslo ona ko loptica skocica. ..od nasih, Latinosa; Arapa, samo udri. ..Na kraju se usrecila sa crncem eno setaju malog mulata makanju...naravucenije,nemojte da imate ortaka crnca.

_matador_

pre 8 godina

Nije bitno koliko je broj ljubavnika,normalno je da devojka ima svoj seksualni zivot ( dobro ajde sada da se ne preteruje bas).Problem u vezama je sto se idealizuju muskarci,odnosno zene. Problem je sto se sada u vezu stupa,preko FB Instagrama i ostalih savremenih sredstava. Dosta ljudi tako pravi svoj imidz,pa kada se sretnu u realnom svetu sa nekim,dozivi se suprotan utisak. Velika nesigurnost je uzrok sto nema veza,a ne seksualnost zene ...

daMirda

pre 8 godina

To moze da smeta samo nekome u manjem gradu, gde se svi vise manje znaju, stalno srecu... Da li je spavala sa 5, 10 ili 20 je potpuno svejedno. Ukoliko je devojka zdrava i normalna, bas me briga za broj njenih partnera.
Naravno, ovde pravim razliku izmedju devojke koja je imala 2-3 parnera godisnje za desetak godina i one sa kojom je pravio redaljku fudbalski klub, jer to voli kad popije. Prvo je za moje standarde normalno ponasanje, drugo bas i nije.

Bjorn

pre 8 godina

Obično ne pitam devojke sa koliko su momaka spavale, ali sam jednu devojku morao pitati. Zašto? Zato što je radila kao toples igračica u Austriju. Pokušavao sam da nemam predrasude zbog samog njenog posla, ali kada mi je rekla da ne zna broj muškaraca sa kojima je spavala to je bilo previše. Pitao sam je l više od 50? Rekla je ne znam. Pitao sam je l više od 80? Rekla je ne znam.
Pritom kaže ne koristi kondom a ni ne proverava se kod lekara. Inače 92. je godište.
Ne bih je pipnuo ni sa 7 kondoma nakacenih na štap.

Dott

pre 8 godina

Nakon visednevnog odsustva Muja je naravno prvo vece imao sa Fatom fantastican seks, iznenadjeno je pita:
Muja- Fato, pa kako ti sve ono odjednom znas u krevetu?
Fata- E, pa gledala sam pornice, onu cicolinu i cekala te, da te iznenadim!
Muja- Pa cekaj Fato, ja gledam onog Ronalda vec 10 godina, pa opet ne znam igrati fudbal kao on!?

Marija

pre 8 godina

Ne slazem se sa ovim da 95% koje su spavale sa preko 20 muskaraca ne mogu da nadju partnere. Kamo srece da je tako. Nazalost, te se uvek prve udaju i to uvek zavrse sa super momcima koje ne zasluzuju, dok one normalne zavrse sa nekim daleko bilo ljudima.

SupersonicnaSargarepa

pre 8 godina

Tako jedan ,doveo nevinu zenu iz svog sela u instanstranstvo. ..verna, cedna i postena. ..Kad je malo dosla sebi, skola jezika, dete poraslo ona ko loptica skocica. ..od nasih, Latinosa; Arapa, samo udri. ..Na kraju se usrecila sa crncem eno setaju malog mulata makanju...naravucenije,nemojte da imate ortaka crnca.

Putnik

pre 8 godina

Koliko nesiguran u sebe moraš da budeš pa da ti je stalo? Niti sam pitao, niti me zanima. Važno je da se volite, da funkcionišete dobro zajedno i da možeš na tu osobu da se osloniš i da računaš na nju u bitnim životnim situacijama. Ništa drugo.

Svedok s'lica mesta

pre 8 godina

ma pričajte vi šta hoćete, ali žena koja je spavala sa 20+ partnera (osrednje?!?) je ili labava u glavi ili je ono drugo, kako neko ko zna šta hoće u životu može da promeni 20 partnera, pa to je i za "muškarce" prevelika brojka, žene obično u seksualni odnos ulaze emotivno njih 99%, tako da ta koja je imala 20+ muškaraca nema blagu predstavu: ko je, šta je, šta želi u životu itd...jedino da je ovisna o seksu pa da se tako ponaša, broj partnera ne određuje ženu kao osobu, ali mnogo govori o tome kakva je osoba, to važi i za muškarce, ne verujem da je ženama bitna tolika "raznovrsnost" partnera u sexu,

skyline

pre 8 godina

brojka nikada nije bila bitna, svoju zenu nisam nikada pitao sa koliko je muskaraca spavala da li 5 ili 25 nebitno je, sve dok mi je verna i dok smo zadovoljni i srecni sve je ok, brojevi su za matematicare :-)

DZaba prica

pre 8 godina

Nije svejedno koliko ih je imala, jer:
1. ako je pocela oko 16.-te, vece su sanse za rak grlica materice
2. ako se nije cuvala i ako je nisu cuvali, vece su sanse za bolestine i abortuse
3. veci broj je i veca verovatnoca da tesko izdrazava bez seksa, a to znaci samo
jedno.
Price o kulturi, emancipaciji, savremenim shvatanjima NE PROLAZE KOD MUSKARACA.

daMirda

pre 8 godina

To moze da smeta samo nekome u manjem gradu, gde se svi vise manje znaju, stalno srecu... Da li je spavala sa 5, 10 ili 20 je potpuno svejedno. Ukoliko je devojka zdrava i normalna, bas me briga za broj njenih partnera.
Naravno, ovde pravim razliku izmedju devojke koja je imala 2-3 parnera godisnje za desetak godina i one sa kojom je pravio redaljku fudbalski klub, jer to voli kad popije. Prvo je za moje standarde normalno ponasanje, drugo bas i nije.

dzoni

pre 8 godina

Ne postavljaju ogranicenja drustveni standardi vec nesigurni muskarci koji se vazda boje da nece zadovoljiti zenu jer je ona pre toga, mozda, bila sa potentnijim i daleko obdarenijim ljubavnikom koji joj je pruzio neslucene senzacije i orgazme.

botta

pre 8 godina

nemam nista protiv, ljudi i treba da uzivaju u sexu, ali ja i kad kupujem auto, kupim nov, ne izvozan, ako me razumete. uvek kad imas opciju da biras, biras bolje.

Maja, Zadar

pre 8 godina

I mi bi sve volile imati samo jednog, al prvi ispadne kreten, drugi te prevari, treći te iskoristi za jednu noć, četvrti je djetinjast, petog skužiš da je oženjen itd.

Ludak

pre 8 godina

Brojka kao brojka mnogima nije toliko vazna ako se sagleda kontekst.
Ako je devojka bila u vezi sa jednim, normalnim tipom, pa nije islo, pa onda sa drugim, trecim, i tako za npr 10 godina promenila njih desetak, ne vidim zasto je to lose. Ne ide, raskines vezu i trazis onog ko ti stvarno odgovara. Nije se prodavala, nije se ponizavala, ima karakter i nivo.
Medjutim,
devojka koja je bila npr sa dvojicom, jedan zestok momak, kriminalac koji je koristi za %&#@!$, pa onda drugi, tatin sin, uopste mu nije stalo do nje, cak je i ponizava kad su u javnosti, ali ona to trpi jer (insert female logic here). Isto je i sa lepim muskarcima - ako je mnogo lep, nema veze sto vara, bije, ponizava, maltretira.... Pre par meseci bilo istrazivanje "Lepi muskarci manje postuju zene" gde se neko javio pa napisao da to vise govori o zenama nego o muskarcima - one su ih izabrale, nije ih niko naterao da budu sa nekim ko ne postuje.

Tako da nekad devojka koja je imala 10 tipova iza sebe moze da bude pozeljnija od one koja je imala samo jednog ili dvojicu.

0ki

pre 8 godina

a i mi muskarci smo stoka, hteli bi sto vise da ih promenimo, devojka je guska ako "tvrdi pazar" a onda bi hteli neku koja imala1,2 muskaca maximalno....e pa tesko, ima slucajeva ali tesko! zato ja moju nisam ni hteo da pitam koliko ih je imala dok mi je dobra, nije ni ona mene pitala...

Mirjana

pre 8 godina

Licno ne volim 'iskusne' muskarce koji su ga svuda trpali pa onda pricaju price. Muskarac isto treba da ima nivo zar ne? A ako ne ume sa svojim nagonom kako da mu verujem? I inace, promiskuitet ubija sposobnost da se voli I emotivno ukljuci u odnos. Tako da je definicija promiskuitetne osobe upravo nemogucnost posvecivanja a toga imamo na obe strane zar ne ali broj partnera zavisi od sklopa licnosti. Rigidnim osobama mnogo je I 2, slobodnije podnesu vise

GROM

pre 8 godina

Moja koleginica, inače jako zgodna devojka, imala je jako mnogo muškaraca, dakle seksualno veoma iskusna devojka. A onda je upoznala momka koji je imao nekih 25, 26 godina, koji pre nje nije ni poljubio devojku, a kamoli imao sekusalne odnose. Ona je za tim dečkom bukvalno odlepila. Išli su nekoliko godina, ali ju je on ostavio. Razlog za njegov odlazak ne znam, ali nije u pitanju druga devojka. Ona ne može ni dan danas da dođe sebi, jednostavno ne može da ga prežali. Pa kako je to moguće da tako iskusna devojka odlepi za totalno neiskusnim muškarcem. Samo da napomenem, da nije u pitanju ono, iskusna našla neiskusnog, pa htela da iskoristi priliku da se uda.

blackswan

pre 8 godina

Imam 24,ali jos uvijek sam nevina.Pre nego sro budem iskritikovana,da kazem izgledam dobro,obrazovana sam,drustvena, ali recimo da nakon jednog ljubavnog razocaranja i razocaranja uopste u ljudske kvalitete i ne zelim da mi se desi tek posto poto.Citam ovdje neke komentare tipa da je ok imati 5-6 partnera godisnje,medjutim to predstavlja samo pozudu i tjelesnu zelju.Nemoguce je da neko gaji iskrenu emociju prema tolikom broju ljudi.Postujem svaciji izbor,ali mi je u najmanju ruku moralno neprihvatljivo i ne dopada mi se da sto veci broj pripadnika oba pola,ali pogotovo zenski pol ima visebrojne izlete strasti bez emocije.Ne bjezim niti cu od strasti povezane sa ljubavlju ako se desi,ali ne mogu da shvatim da masa ljudi bez bilo kakve iskrene emocije se zadovoljava mijenjanjem partnera na mjesecnom, ,godisnjem nivou ne ukljucujuci nista bitnije sem pukog tjelesnog zadovoljstva. A gdje je nestala povezanost ljubavi i strasti,nisu li one jedan vid iste sustine?!

Iluminat

pre 8 godina

Nije bitno koliko je seksualnih partnera imala pre braka,mnogo je vaznije koliko ce ih imati u braku.Dosta vise sa ovakvim tekstovima, stvarno pocinju da smaraju,mislim i tekstovi i komentari.

Kalindi

pre 8 godina

Sve je to lepo i krasno, ali nikada necete saznati sve o nekoj osobi, pa cak i da ste sa njom od dvadesete godine. Svako ima svoje male tajne.
Znaci, to sto vi MISLITE da znate taj broj - to vi samo mislite.

Cinik

pre 8 godina

Evo, slobodni smo u seksu. Menjamo partnere, pravimo trojke, cetvorke, orgije, bahanila, haos, ludnica... A dece? Nema, je l da? Pa samo se pitam zasto se ljudi toliko varaju i zasto se toliko razvode?

Da nije mozda zato sto smo sirovi i bahati i postajemo zavisni od seksa sa vremenom ako imamo mogucnost da menjamo partnere?

Niko nije rekao da treba neka nevinost, ali seme za jednu noc ili te neke kratke vezice po par meseci na duze staze iskrive covekovu sliku o normalnom zivotu. Za brak je potrebna zrelost i emotivna stabilnost. Ako je neko uzivao u neogranicenom hedonizmu pola zivota, a to pravda mladoscu-ludoscu, kako ce on da uspemo da napravi skok u karakteru i da se odjednom "skrasi".

Promiskuitetno ponasanje je nesto cime se danas ponosimo i cime tezimo. Narod koji pravda manjkavosti karaktera i lose vaspitanje "mladoscu-ludoscu" se kocka sa svojom svakodnevnom, gradjanskom kulturom.

Dekadentno seksualno ponasanje je povezano sa materijalizmom i velikom zeljom za precenjenom uzitkom. Kod nas se to desava zato sto smo unistena, siromasna i necivilizovana sredina u kojoj je zadovoljavanje zivotinjskih nagona postalo imperativ delanja za mlade ljude. Pogledajte koliko droge i alkohola se samo konzumira u nerazumnim kolicinama.

Mi smo kao drustvo moralno poremeceni i svi ti muskarci kojima nije bitna proslost devojke su mahom muskraci koji svakako hoce samo zabavu pa ako bude bilo nesto od braka neka bude. Ako ne, nikom nista.

zlo i naopako

pre 8 godina

kad smo svakodnevno izbombardirani reklamama i svakojakim pričama, videima isl., kako na nas čeka neki/a maneken/ka i da je jedino to uspjeh.. što više čovjek bira, sve više pronalazi mane u partneru..

raspućin

pre 8 godina

Ne znam koliko je previše al' verujem da je 15ak do 25te godine prava mera. Taman da shvate šta je muškarac a šta ne i šta je to što im treba u krevetu a i van njega. Time bi bio rešen problem srpskih mladića oličen u prenapumpanoj sujeti i egu te abnormalnoj nesigurnosti i bezidejnosti šta zapravo žele od života u naših dama.

_matador_

pre 8 godina

Nije bitno koliko je broj ljubavnika,normalno je da devojka ima svoj seksualni zivot ( dobro ajde sada da se ne preteruje bas).Problem u vezama je sto se idealizuju muskarci,odnosno zene. Problem je sto se sada u vezu stupa,preko FB Instagrama i ostalih savremenih sredstava. Dosta ljudi tako pravi svoj imidz,pa kada se sretnu u realnom svetu sa nekim,dozivi se suprotan utisak. Velika nesigurnost je uzrok sto nema veza,a ne seksualnost zene ...

Zubor potoka

pre 8 godina

Koliko glup naslov, tema uopste! Iz licnog iskustva mogu samo da kazem suprotno: Sto vise partnera je zena imala, to je bila izgradjenija kao licnost, psihicki stabilnija a cesto i dobra u krevetu. I da, bez problema bih radije ozenio iskusnu osobu, nego neku koja jos ne zna sta da ocekuje od zivota i muskarca.

Dejan

pre 8 godina

Kakve veze ima broj muskaraca. Bitan je stav. Zena je promiskuitetna ako se na javnom mestu tako ponasa i ako ne krije da je "privela" muskarca isto vece kod sebe.
Ali ako ima stila, ako zna kako da zavodi, a da ne da lako, onda niko nece za nju ni misliti ni govoriti da je promiskuitetna a takva moze da ih ima 5-6 samo u jednoj godini. Pa vi pomnozite broj godina.

Ponavljam, nije bitan broj vec nacin ponasanja.

Ce Gevara

pre 8 godina

E svasta procitah .....

Ali ajde .... potreba zivog bica je da se mnozi i razmnozi sa time da ljudska bica imaju potrebu(nagon) za sex-om i kad im nije za parenje!
Znaci, sex je nagon i to je usadjeno negde!Nekom je jaci a nekom slabiji taj nagon ili zelja sa sex-om!
Koliko je zeni dovoljno muskaraca,je glupo pitanje!Zena, je ljudsko bice i ima nagon(zelju) za sex-om!Najveci nagon(zelja,teranje) za sex-om je od 7 do 13 dana posle menstruacije!Da prevedem, ako mi momci imamo nagon i zene ga imaju!Da nije tako, nebi bilo ljudskog roda i nije njima samo da se udaju nego i da imaju sex!
Uzmimo na primer 2 devojke!Jedna je bila 2 godine i vezi a druga je imala 10uskaraca za tih 2 godine!Koja je imala vise sexualnih odnosa, prva ili druga!?Tako da brojke gube smisao o tome!

E sa ovakvim predznanjem se ide u svaleraciju..... ali ja sada imam 38 godina i bilo mo je potrebno da verujem, da sam drugi ili treci .... da imam najveci .... da vagina ima dno .... sto vise recaka, a onda shvatis da zena, devojka lakse upisuje recke nego muskarac.... mlad i egoista .... sada mi je bitno da sam emotivno povezan sa partnerom i da je potrebno i zeni to!Cak, koliko god imali partnera, potrebno je sa novim partnerom usaglasiti se i uskladiti!Tek onda je sex za pamcenje!

Najvece zadovostvo je kada vidite da je partner, u mom primeru zena, zadovoljna sa mnom!pozzz

jedna

pre 8 godina

Prvi poljubac sa 16, prvi sex sa 18, udala se sa 27.. za 11 godina devojcenja 7 muskaraca. Sad kako kome nekom mnogo nekom malo, a meni dodje taman! Neke drugarice sad u braku kukaju na sex i kako nisu vise imala momaka kad je trebalo i kako vreme tece cini se da bi se lako upustile u avanturu sa strane...ja sam u braku 6 godina i ne pada mi na pamet da varam svog muza!! Tako da, nisam za promiskuitet, ali mladost je vreme kad se seksualno eksperimentise...tako da mladi ako mozete samo izvolite, iz moralnih principa se ne stedite jer vam sigurno niko nikad nece reci ni bravo, ni hvala..

pomirite se s tim da su dvostruki standardi proslost

pre 8 godina

@manner
Mislis da je to ista drugacije za zene? Da one uzivaju pored muskarca koji je bio sa desetimama zena, koje se onda gurkaju i u pola glasa komentarisu da je to onaj sto radi sve.... I da mogu da se nadaju da bude veran svaki put kada sretne bivsu a ima priliku da se podseti kako je to nekad bilo?

M

pre 8 godina

Nije bitan broj već motiv. Ima žena koje vole seks ili prosto nisu imale sreće u ljubavi (ne šalim se). Dok ima onih drugih koje su bile sa dvojicom za kintu i za trećeg platežnog se udale.

Mufljuz

pre 8 godina

"Poražavajuće je to što ni dan danas oko 95 odsto žena koje su spavale sa više od 20 muškaraca ne mogu da nađu muža."
To nije porazavajuce, to je ZA OCEKIVATI jer je zeni posle tesko naci JEDNOG koji objedinjuje bar polovinu tih dvadeset koje je upoznala.

Zoki

pre 8 godina

Od kada sam se razveo pre 7 godina,druzim se uglavnom sa devojkama i zenama koje su prosle dosta toga.Za neobaveznu vezu koja se uglavnom svodi na seks,one koje su iskusnije su mnogo bolje.Ponekad sa jos jednim ili dva drugara napravimo za vikend opustanje 3 na 3,ili 3 na 2 bez opterecenja.I mogu vam reci da se mnogo bolje osecam sada nego kada sam bio u braku.Nije mi bitno da li je bila sa njih 20,50,500,kakve to veze ima.Vazno je da je seks kvalitetan i da prija

zap

pre 8 godina

Normalno je imati samo jednog seksualnog partnera - i to bračnog. Svi ostali slučajevi nose određene posledice za brak. Ne mora da znači uvek, ali vrlo često.

Manner

pre 8 godina

@Putnik

I onda tvoja draga jednog dana naidje na bivseg decka sa kojim joj je bilo jako lepo, pa joj te buvice udju u glavu, pa poruka, pice, sastanak,... i onda krene da te vara. Kada dodjes do razvoda, svi ce slegnuti ramenima i reci "ti si je takvu birao". Ili recimo odes na neki sastanak/rucak (sta vec) pa te prijatelji pitaju ko ti je supruga a kad im odgovoris, oni samo sapnu jedan drugom na uvo "jooooooj to je ona.. ta sve radi". Mora da bi bio jako srecan i ponosan zbog toga?
Ovo sve nije nesigurnost, nego obazrivost. Takva osoba misli na sve i ne zeli da se eksponira. E sad, druga je stvar sto zivimo u vremenu u kom vlada bezumlje i u kom se podsticu nakaradnosti svakog oblika, pa i ovog.

jedna

pre 8 godina

Prvi poljubac sa 16, prvi sex sa 18, udala se sa 27.. za 11 godina devojcenja 7 muskaraca. Sad kako kome nekom mnogo nekom malo, a meni dodje taman! Neke drugarice sad u braku kukaju na sex i kako nisu vise imala momaka kad je trebalo i kako vreme tece cini se da bi se lako upustile u avanturu sa strane...ja sam u braku 6 godina i ne pada mi na pamet da varam svog muza!! Tako da, nisam za promiskuitet, ali mladost je vreme kad se seksualno eksperimentise...tako da mladi ako mozete samo izvolite, iz moralnih principa se ne stedite jer vam sigurno niko nikad nece reci ni bravo, ni hvala..

Vjecno treci

pre 8 godina

Zavisi od godina.
Ako je slobodna sa 22 npr i imala oko 20 partnera onda je ili drolja ili je plitka u glavu (da je starleta ili sponzorusa razumio bih, barem zaradjuje tj ima i finansijsku korist od toga za razliku od drolja na koje se redjaju, a nemaju osim seksualne nikakvu drugu korist) da je slobodna zenska od 35,40 god i da je imala 20 i vise partnera to mi je ok.

Nikola

pre 8 godina

Meni je 4-5 partnera godisnje sasvim ok. To i ne pitam jer nije moja stvar. Ipak, najvaznija mi je vernost. Ako smo zajedno, onda smo zajedno. Bolje da raskine nego da vara.

princ rima

pre 8 godina

Pre braka smo imali ona jednog a ja dva partnera....u braku smo 20 godina,verni jedno drugom.Sad zelimo da probamo nesto novo,da se potpuno otvorimo u seksu. Probali smo skoro sve : i cuckold i trojku,mmf i ffm i swing.... i mogu samo da vam kazem da je extra.Moja zena je i dalje pored svega smerna gospodja. Ali uvece....a i dalje se volimo kao i prvog dana... zato ne brojite partnere ,ne bavite se sitnicama i glupostima nego uzivajte u seksu dokle mozete...posle ce vam biti krivo sto neke stvari i fantazije niste probali

gang

pre 8 godina

Recimo da je imala15 muskaraca, sta ako je bila sa 3 muskarca u stabilnim dugogodisnjim vezama a onda imala njih 3 odjednom pa 5 isto tako pa 3 opet. I na kraju kada dodje onaj razuman 15-i i misli: pa i nije to veliki broj, nije promiskuitetna.??

jako ste licemerni

pre 8 godina

Evo ovako, da ja vama kažem svima vama koji idete sa cveta na cvet, kako vas bre nije sramota da tražite poštenu?!??!??! A ona glupost sa ključem i bravom, znači taj kretenizam ne mogu da shvatim, da neko nađe sličnost između polnih organa i toga, pa rođače, kad ti bude bio tvrd ko metal od kog se pravi ključ onda se javi da upoređuješ babe i žabe

Pričam iskreno

pre 8 godina

Realno mislim da nema muškarca kome je totalno svejedno. I mislim da muškarcima to ne smeta direktno već zbog onog šta će ko reći ili zbog pomisli da joj je neki radio to i to a ja je oženio.Takođe u današnje vreme je problem i slikanja i snimanja. Niko ne bi hteo da oženi neku a da njen bivši ima njene lascivne slike ili privatan snimak. Iskreno muškarci bi uvek hteli neke fantastične u seksu za zezanje a neku čednu za brak. I ja sam i dilemi, u neformalnoj sam vezi sa devojkom koja je fantastična u seksu ali se libim da se njome oženim zbog njene prošlosti tj seksualnog iskustva.

Lola

pre 8 godina

Sta god nametali u ovom bolesnom XXI veku, nikada mi nece biti normalno da zena (i muskarac, kad smo kod toga) izmenja 20 partnera kroz zivot. Ma i 10, kakvih 20. Postoji razlog zasto su nasi roditelji i deke i bake (makar svi u mojoj lozi, sa obe strane) imali najskladnije brakove i zasto je nekada bilo tako, a taj razlog sigurno nije jer su menjali partnere kao carape. Naravno, ja cu ceniti po tome, a svako ima svoj zivot i svoje misljenje, pa ko voli, nek' izvoli. Hvala Bogu, ima nas toliko, da svaka krpa nadje zakrpu.

Cole

pre 8 godina

@Apsolutno je nebitno! Broj partnera sa kojima je žena bila ne određuje to kakva je ona zaista. Naročito u današnje vreme.

Veoma plitak i nesmotren stav. Smatram da je upravo suprotno, i to posebno u danasnje vreme kada devojke imaju jako puno ponuda i izbora. Izboreci se sa takvim izazovima, devojke zapravo jacaju ili slabe njihov karakter. One koje podlegnu pritiscima su uglavnom i najglasnije za vec ukorenjen stav "proslost nije vazna".

Mirjana

pre 8 godina

Pitanje je ovde i motiva za ulazak u brak. Po meni, svaki drugi motiv izuzev ljubavi je promasen i pogresan. Srcem ne upravljamo, zavoleli ste koga ste zavoleli i to je to. Ovi sto zene nevine zato sto su nevine su veliki jadnici jer im deca nece rasti u ljubavi vec u nekoj sterilnoj atmosferi sto tata postuje mamu jer je bila 'postena'. Ne mora se nista izgovoriti ali se svakako sve oseca. Samo obostrana ljubav u slobodi prolazi kroz sve izazove braka i roditeljstva, koliko broj partnera igra ulogu jeste individualna stvar. Imate npr gomilu zena koje vole seks a ispostave se lose majke i drugi primeri, svasta imate pa ako nema ljubavi tesko i vama i deci.
A komentator koji se cudi kako je koleginicu ostavio neiskusan muskarac ja stvarno ne znam cemu cudjenje. Ja sam svom bivsem bila prva devojka, imao je tada 21 godinu ali je covek imao cisto srce, normalan nagon i prirodan senzibilitet. Prosto ljubav ga je vodila, sve je radio i znao Bio je bolji od dvojice kasnije koje sam imala a koji su kao svasta prosli. Ti su bili nekako..hm..kao neke masine, zatvoreni u seksu i bez senzibiliteta. Tako da je to iskustvo na koje se mnogi pozivaju problematicna kategorija. Ako umete da volite i nemate inhibicije, priroda ce vas sama voditi. Muka mi je muskaraca koji traze kao neke iskusne koje znaju posao, covece kako je to ogavno. Ako volis sve se prodje i nauci ako ne volis dzaba ti svi zanati.

Ludak

pre 8 godina

(pomirite se s tim da su dvostruki standardi proslost, 8. oktobar 2015 13:28)

Ne razumem tvoju poentu. To sto je on rekao za zene bi trebalo isto da vazi i za muskarce, dakle trebalo bi da je pozeljniji onaj koji ne ide sa cveta na cvet, nego ovaj drugi, ali kad muskarci biraju, cesto izaberu onu sa manjom kilometrazom, a kad zene biraju, cesto se lepe za ove koji su imali mnogo zena. Dakle, pozeljnost iz zenskog ugla je definisana zenskim izborom. Ako kritikujes zasto su muskarci sa kilometrazom pozeljni, znaj da ne kritikujes muskarce, vec zene. Kakav autogol.

Zlatko

pre 8 godina

@(blackswan, 08. oktobar 2015 13:23)

Da li je moguce da je ova devojka dobila 16 negativnih ocena za svoj komentar, stav i razmisljanje? I treba da bude nevina. Ako nadje onog ko bi mogao biti onaj pravi on ce je cuvati kao malo vode na dlanu i nece je pozurivati. Za svakog koji ne moze da je ceka i koji joj postavi uslov seks ili raskid odmah ce znati da mu je stalo samo do toga i makar nece gubiti vreme sa doticnim. Jednom se razocarala, svakako zeli da bude oprezna svaki naredni put.

Iva

pre 8 godina

Da vam otkrijem jednu tajnu. Nijedna od mojih prijateljica nije svojim momcima/muzevima priznala pravi broj partnera. A i zasto bi? Najcesce se kaze broj koji se poklapa sa brojem ozbiljnih veza, a cuti se o avanturama i kombinacijama, sto je i normalno. Pa vi lupajte glavu i dalje, ako zelite.

Danka

pre 8 godina

Nisu mi jasne zene koje ih imaju toliko, a posle se zale na bolesti. Sestro, pa izvini, ali koliko od tih sto zakace, daleko bilo, nesto, su imale jednog, a koliko dvadeset jednog? Naravno, nekad ne mozes da utices na to, ali u 90% slucajeva je to ocekivano. Ne vodis racuna ni o svom obrazu i samopostovanju, niti o zdravlju. I bez onih glupih prica o potrebi, nisi zivotinja (makar bi trebalo da nisi), razum je ono sto nas razdvaja od istih.

draganz

pre 8 godina

Pazi recenicu na pocetku poslednjeg pasusa: U seksu ne postoji normalno
Eto kako razmisljaku terapeuti.
Po tome bi bilo da je u seksu sve nenormalno.

Marija

pre 8 godina

@ Danka
Sram te bilo. Moja sestra se udala za prvog , i nakon trudnoće je dobila tumor grlica materice.. Jel hoćeš da kazes da samo obolijevaju one promiskuitne? E pa grdno se varaš, najčešće tumore dobijaju žene sa malim brojem partnera.A i sto se tiče polnih bolesti- znam dosta djevojaka koje su bile samo sa dvojicom maksimum trojicom pa muku muče sa polnim bolestima. Očigledno su naišle na promiskuitetne partnere. Dok one sto su promenile brdo momaka one zdrave nista im ne fali. .A ti se srami svog komentara.

ana

pre 8 godina

mnogo ste smešni. mada verujem da ove predrasude imaju veze sa veličinom polnog organa. Što je manji,to muškarci manje tolerišu broj partnera :) ne smatram da treba da se preteruje,ni muškarci ni žene,ali smatram da je osuđivati nekoga na osnovu toga jako glupo i površno.

I ja svasta procitah

pre 8 godina

@Uzmimo na primer 2 devojke!Jedna je bila 2 godine i vezi a druga je imala 10uskaraca za tih 2 godine!Koja je imala vise sexualnih odnosa, prva ili druga!?Tako da brojke gube smisao o tome!

Prva stvar je sto si promasio temu, ovde se ne polemise o kolicini seksa nego o broju muskaraca. Druga stvar je sto ti ni teorija nije logicna. Ako je smatras logicnom, tebi onda ne bi bio problem da ozenis neku koja se bavila prostitucijom pa je promenila 500 momaka godisnje!?

ja

pre 8 godina

Kako samo trećina (33%) smatra promiskuitetnom ženu koja je bila sa 20+ a 41% onu koja je bila sa više od 10 njih... Logika vam je nemoguća. To znači da postoje oni koji smatraju da je neka zana više promiskuitetna ako je bila sa manje muskaraca

IspeciPaReci

pre 8 godina

"Zato, mnoge žene su primorane da lažu o stvarnom broju partnera i seksualnom iskustvu koje su stekle, samo da ih ne bi proglasili da su ovakve ili onakve."

Ne bi im slučajno palo na pamet da se ne daju tek tako i da se i u stvarnosti zadrže na tom manjem broju koji lažno predstavljaju? Em nema laži em svi srećni.

hana

pre 8 godina

Kako su glupe ove statistike i uopste prica o tome. Svako moze da spava s kim zeli i niko nema prava da to komentarise ili osudjuje zaboga!

Beljo

pre 8 godina

Ne treba mi emocionalno skrhkana zena, tako ni ona kojoj svejedno, pa ni nema emocija... Nisam ni ja bas se "ovajdio", kao i mnogo muskaraca, pa vala nema potrebe da i zene to rade. Ja sam free od svih mogucih bolesti, pa i od najbenignijih, sposoban da "volim", nece sresti neku fuksu pa se stidjeti jer sam bio s njom... Onda, o cemu da pricamo???

Neverna

pre 8 godina

I strast je emocija.Koja pokrece univerzum.
Ne znam zasto vecina ljudi kazu da treba nekog da volim da bih sa njim imala najsex.
Zasto ,zar strast nije dovoljna?
Ima muskaraca koji su fantasticni u krevetu,ali ne bih imala vezu sa njima.
Iskustvo kao iskustvo je uvek dobrodoslo.broj je tako nebitan.

Grunf

pre 8 godina

Ha,ha.Ljubavi ti si mi drugi.Čime se ljudi bave.Ljudi istutnjite se dok je vreme bilo da ste žensko ili muško.Od viška glava ne boli.Iskustvo je čudo.Koga uopšte interesuje da li je miškarac imao 10 ili 20 žena ažena samo jednog pre Vas.čak ni matematički nije logično.Neko malko lagi zar ne u to odnosu brojki.Dakle ako muškarac se hvali da je imao 30 žena a žena samo dva verovatno je morao mnogo da zuji od mesta svog prebivališta da bi dostigao taj broj i da bi se ta brojka koliko toliko ujednačila ili možda postoji neka "teta" koja je voljna da nabija prosek muškarcima.Kakva budalaština.Uopšte mi nije jasno ko sa iole mozga pita ženu koliko si ih imala pre mene i koje to muškarce muči?Zar stvarno nemaju šta pametnije da pitaju.Kakav odgovor očekuju.Pa kolege po polu da Vam odmah odgovrim dobićete uvek isti odgovor.Ti si mi DRUGI.Pa lupajte glavu onda o nevažnim stvarima.

Veljko

pre 8 godina

To brojanje partnera iz proslosti je odraz nezrelosti. Ne mogu da shvatim da to ljude zanima i kasnije tokom zivota. Meni je mozda smetalo u prvim vezama, upravo zbog nametnutog obrasca sredine da je to nesto lose, a i verovatno i zbog licne nesigurnosti jer sam imao mali broj partnerki do tada. Sada, kada imam oko 30 to mi je najmanje bitna stvar sa kim je bila i sa koliko, gledam da li se uklapamo i da li mogu da provedem bezbrizne sate sa njom bez nerviranja i sa uzivanjem. Cak je i kod nekih zena prisutno to pitanje kako si mogao da budes sa ovom ili onom. Da nisam bio sa tim prethodnim ne bih znao bolje da odaberem danas.

bora-ns

pre 8 godina

Odkle vam uopste predstava da broj partnera nije bitan, za ozbiljnu vezu/brak bitan je itekako. To je dobar znak nestalnosti i nestabilnosti partnera sa kojim trebas da gradis nesto, da imas decu i dr. Posto su vam puna usta 'nezrelosti' kod muskaraca morate znati da je upravo izbor takvog partnera vrhunac nezrelosti kod muskarca.

Doktorka

pre 8 godina

@Mariija Pa ti da si pismena da procitas da je devojka/zena napisala U 90% SLUCAJEVA I DA NEKAD NE MOZE DA SE SPRECI. Naravno da postoje izuzeci, jer zavisi i od gena, nacina zivota itd...ali jeste tacno da mnooogo vece sanse da se razbole imaju devojke koje cesce menjaju partnere.

nina

pre 8 godina

Mnogo je glupo suditi na osnovu brojeva, bez da znate pozadinu price. Vazna je sustina, da nam je sa nekim lepo, da se postujemo i razumemo.
Mozda ta koja je bila sa desetinom partnera samo nije naletela na onog ko joj odgovara, mozda je zbog neke nesigurnosti srljala u neke bespotrebne odnose, mozda nije imala nekog da joj ukaze na greske...
U krajnjem slucaju, bolje na vreme svasta isprobati, da bismo znali sta trazimo, a i da kasnije budemo mirni.
Ja, sa svojih 28 godina, sam u onoj kategoriji do 10. Mogu reci da mi neki od tih partnera uopste nisu bili neophodni, ali nekad zbog radoznalosti, nekad zbog lude zaljubljenosti, nekad zbog straha da ce mi proci mladost dok sacekam "onog pravog" uletala sam u neke bespotrebne odnose(ali iz svega se nesto nauci:).
Danas sam u vezi od godinu dana, mom decku nije ni palo na pamet da me pita za tu cifru, jer, kao sto rekoh na pocetku, poenta nije u brojevima. :)

sandra

pre 8 godina

ja iskreno ne marim mnogo za to. zene obicno lazu i sebe i drugarice cak,nece da kazu pravi broj,neke je sramota,neke vole da glume cednost... a tek partnere sto lazu,retko koja kaze istinu. ako me decko pita 'koliko ih je bilo?'vec mi je jasno da taj nije za mene.
ja prosto volim sex,ako mi se neko dopada uzivacu u tome maksimalno. bilo je momaka koji su u krevetu bili ludilo ali nikada ne bih sa njima bila u vezi,bilo je i obrnutih slucajeva. kada se sve poklopi i sex i emocije onda je najbolje,ali da cekam da se zaljubim,ili udam ili sta vec?! da mi zivot prolazi bez sexa ubila bih se. volim da uzivam i da eksperimentisem u sexu i nikada mi nije bilo bitno da li ce neko da pomisli da sam laka ako se odmah prvo vece upustim u akciju,sto bi muskarci rekli probas auto pre nego sto ga kupis,tako ja ulazim u veze,nema nista na nevidjeno...

Vuk samotnjak

pre 8 godina

Nebitno je to skroz samo se lupaju recke kada krenu!
Gledajte koliko ima onih koji nisu osetili kako izgleda musakrcu da bude itiman sa zenskom osobom ili itimna devojka sa musko osobom kako se poljubiti a kamoli da li su menjali/e partnere ili partnerke..Mislim o tome i takvim jer problem postoji i sve je veci kod jednih i drugih danas..

malo mozga nije me odmet

pre 8 godina

Ja imao 9 i nikako da "prezupčim" na dvocifreno.. E pa ako ne bude išlo ima da platim, al super kvalitet, pa sta kosta nek košta

Zoki

pre 8 godina

@Neverna

Ti si moj tip zene,bez predrasuda,okova koje su u ovoj balkanskoj camotinji uzasne.Zivi zivot punim plucima,i sto vise kvalitetnog seksa

Zoki

pre 8 godina

Od kada sam se razveo pre 7 godina,druzim se uglavnom sa devojkama i zenama koje su prosle dosta toga.Za neobaveznu vezu koja se uglavnom svodi na seks,one koje su iskusnije su mnogo bolje.Ponekad sa jos jednim ili dva drugara napravimo za vikend opustanje 3 na 3,ili 3 na 2 bez opterecenja.I mogu vam reci da se mnogo bolje osecam sada nego kada sam bio u braku.Nije mi bitno da li je bila sa njih 20,50,500,kakve to veze ima.Vazno je da je seks kvalitetan i da prija

zap

pre 8 godina

Normalno je imati samo jednog seksualnog partnera - i to bračnog. Svi ostali slučajevi nose određene posledice za brak. Ne mora da znači uvek, ali vrlo često.

botta

pre 8 godina

nemam nista protiv, ljudi i treba da uzivaju u sexu, ali ja i kad kupujem auto, kupim nov, ne izvozan, ako me razumete. uvek kad imas opciju da biras, biras bolje.

DZaba prica

pre 8 godina

Nije svejedno koliko ih je imala, jer:
1. ako je pocela oko 16.-te, vece su sanse za rak grlica materice
2. ako se nije cuvala i ako je nisu cuvali, vece su sanse za bolestine i abortuse
3. veci broj je i veca verovatnoca da tesko izdrazava bez seksa, a to znaci samo
jedno.
Price o kulturi, emancipaciji, savremenim shvatanjima NE PROLAZE KOD MUSKARACA.

raspućin

pre 8 godina

Ne znam koliko je previše al' verujem da je 15ak do 25te godine prava mera. Taman da shvate šta je muškarac a šta ne i šta je to što im treba u krevetu a i van njega. Time bi bio rešen problem srpskih mladića oličen u prenapumpanoj sujeti i egu te abnormalnoj nesigurnosti i bezidejnosti šta zapravo žele od života u naših dama.

Svedok s'lica mesta

pre 8 godina

ma pričajte vi šta hoćete, ali žena koja je spavala sa 20+ partnera (osrednje?!?) je ili labava u glavi ili je ono drugo, kako neko ko zna šta hoće u životu može da promeni 20 partnera, pa to je i za "muškarce" prevelika brojka, žene obično u seksualni odnos ulaze emotivno njih 99%, tako da ta koja je imala 20+ muškaraca nema blagu predstavu: ko je, šta je, šta želi u životu itd...jedino da je ovisna o seksu pa da se tako ponaša, broj partnera ne određuje ženu kao osobu, ali mnogo govori o tome kakva je osoba, to važi i za muškarce, ne verujem da je ženama bitna tolika "raznovrsnost" partnera u sexu,

princ rima

pre 8 godina

Pre braka smo imali ona jednog a ja dva partnera....u braku smo 20 godina,verni jedno drugom.Sad zelimo da probamo nesto novo,da se potpuno otvorimo u seksu. Probali smo skoro sve : i cuckold i trojku,mmf i ffm i swing.... i mogu samo da vam kazem da je extra.Moja zena je i dalje pored svega smerna gospodja. Ali uvece....a i dalje se volimo kao i prvog dana... zato ne brojite partnere ,ne bavite se sitnicama i glupostima nego uzivajte u seksu dokle mozete...posle ce vam biti krivo sto neke stvari i fantazije niste probali

Putnik

pre 8 godina

Koliko nesiguran u sebe moraš da budeš pa da ti je stalo? Niti sam pitao, niti me zanima. Važno je da se volite, da funkcionišete dobro zajedno i da možeš na tu osobu da se osloniš i da računaš na nju u bitnim životnim situacijama. Ništa drugo.

dzoni

pre 8 godina

Ne postavljaju ogranicenja drustveni standardi vec nesigurni muskarci koji se vazda boje da nece zadovoljiti zenu jer je ona pre toga, mozda, bila sa potentnijim i daleko obdarenijim ljubavnikom koji joj je pruzio neslucene senzacije i orgazme.

Zubor potoka

pre 8 godina

Koliko glup naslov, tema uopste! Iz licnog iskustva mogu samo da kazem suprotno: Sto vise partnera je zena imala, to je bila izgradjenija kao licnost, psihicki stabilnija a cesto i dobra u krevetu. I da, bez problema bih radije ozenio iskusnu osobu, nego neku koja jos ne zna sta da ocekuje od zivota i muskarca.

daMirda

pre 8 godina

To moze da smeta samo nekome u manjem gradu, gde se svi vise manje znaju, stalno srecu... Da li je spavala sa 5, 10 ili 20 je potpuno svejedno. Ukoliko je devojka zdrava i normalna, bas me briga za broj njenih partnera.
Naravno, ovde pravim razliku izmedju devojke koja je imala 2-3 parnera godisnje za desetak godina i one sa kojom je pravio redaljku fudbalski klub, jer to voli kad popije. Prvo je za moje standarde normalno ponasanje, drugo bas i nije.

Manner

pre 8 godina

@Putnik

I onda tvoja draga jednog dana naidje na bivseg decka sa kojim joj je bilo jako lepo, pa joj te buvice udju u glavu, pa poruka, pice, sastanak,... i onda krene da te vara. Kada dodjes do razvoda, svi ce slegnuti ramenima i reci "ti si je takvu birao". Ili recimo odes na neki sastanak/rucak (sta vec) pa te prijatelji pitaju ko ti je supruga a kad im odgovoris, oni samo sapnu jedan drugom na uvo "jooooooj to je ona.. ta sve radi". Mora da bi bio jako srecan i ponosan zbog toga?
Ovo sve nije nesigurnost, nego obazrivost. Takva osoba misli na sve i ne zeli da se eksponira. E sad, druga je stvar sto zivimo u vremenu u kom vlada bezumlje i u kom se podsticu nakaradnosti svakog oblika, pa i ovog.

Danka

pre 8 godina

Nisu mi jasne zene koje ih imaju toliko, a posle se zale na bolesti. Sestro, pa izvini, ali koliko od tih sto zakace, daleko bilo, nesto, su imale jednog, a koliko dvadeset jednog? Naravno, nekad ne mozes da utices na to, ali u 90% slucajeva je to ocekivano. Ne vodis racuna ni o svom obrazu i samopostovanju, niti o zdravlju. I bez onih glupih prica o potrebi, nisi zivotinja (makar bi trebalo da nisi), razum je ono sto nas razdvaja od istih.

ja

pre 8 godina

Kako samo trećina (33%) smatra promiskuitetnom ženu koja je bila sa 20+ a 41% onu koja je bila sa više od 10 njih... Logika vam je nemoguća. To znači da postoje oni koji smatraju da je neka zana više promiskuitetna ako je bila sa manje muskaraca

Marija

pre 8 godina

Ne slazem se sa ovim da 95% koje su spavale sa preko 20 muskaraca ne mogu da nadju partnere. Kamo srece da je tako. Nazalost, te se uvek prve udaju i to uvek zavrse sa super momcima koje ne zasluzuju, dok one normalne zavrse sa nekim daleko bilo ljudima.

IspeciPaReci

pre 8 godina

"Zato, mnoge žene su primorane da lažu o stvarnom broju partnera i seksualnom iskustvu koje su stekle, samo da ih ne bi proglasili da su ovakve ili onakve."

Ne bi im slučajno palo na pamet da se ne daju tek tako i da se i u stvarnosti zadrže na tom manjem broju koji lažno predstavljaju? Em nema laži em svi srećni.

Lola

pre 8 godina

Sta god nametali u ovom bolesnom XXI veku, nikada mi nece biti normalno da zena (i muskarac, kad smo kod toga) izmenja 20 partnera kroz zivot. Ma i 10, kakvih 20. Postoji razlog zasto su nasi roditelji i deke i bake (makar svi u mojoj lozi, sa obe strane) imali najskladnije brakove i zasto je nekada bilo tako, a taj razlog sigurno nije jer su menjali partnere kao carape. Naravno, ja cu ceniti po tome, a svako ima svoj zivot i svoje misljenje, pa ko voli, nek' izvoli. Hvala Bogu, ima nas toliko, da svaka krpa nadje zakrpu.

Pričam iskreno

pre 8 godina

Realno mislim da nema muškarca kome je totalno svejedno. I mislim da muškarcima to ne smeta direktno već zbog onog šta će ko reći ili zbog pomisli da joj je neki radio to i to a ja je oženio.Takođe u današnje vreme je problem i slikanja i snimanja. Niko ne bi hteo da oženi neku a da njen bivši ima njene lascivne slike ili privatan snimak. Iskreno muškarci bi uvek hteli neke fantastične u seksu za zezanje a neku čednu za brak. I ja sam i dilemi, u neformalnoj sam vezi sa devojkom koja je fantastična u seksu ali se libim da se njome oženim zbog njene prošlosti tj seksualnog iskustva.

skyline

pre 8 godina

brojka nikada nije bila bitna, svoju zenu nisam nikada pitao sa koliko je muskaraca spavala da li 5 ili 25 nebitno je, sve dok mi je verna i dok smo zadovoljni i srecni sve je ok, brojevi su za matematicare :-)

Cole

pre 8 godina

@Apsolutno je nebitno! Broj partnera sa kojima je žena bila ne određuje to kakva je ona zaista. Naročito u današnje vreme.

Veoma plitak i nesmotren stav. Smatram da je upravo suprotno, i to posebno u danasnje vreme kada devojke imaju jako puno ponuda i izbora. Izboreci se sa takvim izazovima, devojke zapravo jacaju ili slabe njihov karakter. One koje podlegnu pritiscima su uglavnom i najglasnije za vec ukorenjen stav "proslost nije vazna".

gang

pre 8 godina

Recimo da je imala15 muskaraca, sta ako je bila sa 3 muskarca u stabilnim dugogodisnjim vezama a onda imala njih 3 odjednom pa 5 isto tako pa 3 opet. I na kraju kada dodje onaj razuman 15-i i misli: pa i nije to veliki broj, nije promiskuitetna.??

blackswan

pre 8 godina

Imam 24,ali jos uvijek sam nevina.Pre nego sro budem iskritikovana,da kazem izgledam dobro,obrazovana sam,drustvena, ali recimo da nakon jednog ljubavnog razocaranja i razocaranja uopste u ljudske kvalitete i ne zelim da mi se desi tek posto poto.Citam ovdje neke komentare tipa da je ok imati 5-6 partnera godisnje,medjutim to predstavlja samo pozudu i tjelesnu zelju.Nemoguce je da neko gaji iskrenu emociju prema tolikom broju ljudi.Postujem svaciji izbor,ali mi je u najmanju ruku moralno neprihvatljivo i ne dopada mi se da sto veci broj pripadnika oba pola,ali pogotovo zenski pol ima visebrojne izlete strasti bez emocije.Ne bjezim niti cu od strasti povezane sa ljubavlju ako se desi,ali ne mogu da shvatim da masa ljudi bez bilo kakve iskrene emocije se zadovoljava mijenjanjem partnera na mjesecnom, ,godisnjem nivou ne ukljucujuci nista bitnije sem pukog tjelesnog zadovoljstva. A gdje je nestala povezanost ljubavi i strasti,nisu li one jedan vid iste sustine?!

Beljo

pre 8 godina

Ne treba mi emocionalno skrhkana zena, tako ni ona kojoj svejedno, pa ni nema emocija... Nisam ni ja bas se "ovajdio", kao i mnogo muskaraca, pa vala nema potrebe da i zene to rade. Ja sam free od svih mogucih bolesti, pa i od najbenignijih, sposoban da "volim", nece sresti neku fuksu pa se stidjeti jer sam bio s njom... Onda, o cemu da pricamo???

Mufljuz

pre 8 godina

"Poražavajuće je to što ni dan danas oko 95 odsto žena koje su spavale sa više od 20 muškaraca ne mogu da nađu muža."
To nije porazavajuce, to je ZA OCEKIVATI jer je zeni posle tesko naci JEDNOG koji objedinjuje bar polovinu tih dvadeset koje je upoznala.

jedna

pre 8 godina

Prvi poljubac sa 16, prvi sex sa 18, udala se sa 27.. za 11 godina devojcenja 7 muskaraca. Sad kako kome nekom mnogo nekom malo, a meni dodje taman! Neke drugarice sad u braku kukaju na sex i kako nisu vise imala momaka kad je trebalo i kako vreme tece cini se da bi se lako upustile u avanturu sa strane...ja sam u braku 6 godina i ne pada mi na pamet da varam svog muza!! Tako da, nisam za promiskuitet, ali mladost je vreme kad se seksualno eksperimentise...tako da mladi ako mozete samo izvolite, iz moralnih principa se ne stedite jer vam sigurno niko nikad nece reci ni bravo, ni hvala..

Nikola

pre 8 godina

Meni je 4-5 partnera godisnje sasvim ok. To i ne pitam jer nije moja stvar. Ipak, najvaznija mi je vernost. Ako smo zajedno, onda smo zajedno. Bolje da raskine nego da vara.

Vjecno treci

pre 8 godina

Zavisi od godina.
Ako je slobodna sa 22 npr i imala oko 20 partnera onda je ili drolja ili je plitka u glavu (da je starleta ili sponzorusa razumio bih, barem zaradjuje tj ima i finansijsku korist od toga za razliku od drolja na koje se redjaju, a nemaju osim seksualne nikakvu drugu korist) da je slobodna zenska od 35,40 god i da je imala 20 i vise partnera to mi je ok.

jedna

pre 8 godina

Prvi poljubac sa 16, prvi sex sa 18, udala se sa 27.. za 11 godina devojcenja 7 muskaraca. Sad kako kome nekom mnogo nekom malo, a meni dodje taman! Neke drugarice sad u braku kukaju na sex i kako nisu vise imala momaka kad je trebalo i kako vreme tece cini se da bi se lako upustile u avanturu sa strane...ja sam u braku 6 godina i ne pada mi na pamet da varam svog muza!! Tako da, nisam za promiskuitet, ali mladost je vreme kad se seksualno eksperimentise...tako da mladi ako mozete samo izvolite, iz moralnih principa se ne stedite jer vam sigurno niko nikad nece reci ni bravo, ni hvala..

Marija

pre 8 godina

@ Danka
Sram te bilo. Moja sestra se udala za prvog , i nakon trudnoće je dobila tumor grlica materice.. Jel hoćeš da kazes da samo obolijevaju one promiskuitne? E pa grdno se varaš, najčešće tumore dobijaju žene sa malim brojem partnera.A i sto se tiče polnih bolesti- znam dosta djevojaka koje su bile samo sa dvojicom maksimum trojicom pa muku muče sa polnim bolestima. Očigledno su naišle na promiskuitetne partnere. Dok one sto su promenile brdo momaka one zdrave nista im ne fali. .A ti se srami svog komentara.

Ludak

pre 8 godina

Brojka kao brojka mnogima nije toliko vazna ako se sagleda kontekst.
Ako je devojka bila u vezi sa jednim, normalnim tipom, pa nije islo, pa onda sa drugim, trecim, i tako za npr 10 godina promenila njih desetak, ne vidim zasto je to lose. Ne ide, raskines vezu i trazis onog ko ti stvarno odgovara. Nije se prodavala, nije se ponizavala, ima karakter i nivo.
Medjutim,
devojka koja je bila npr sa dvojicom, jedan zestok momak, kriminalac koji je koristi za %&#@!$, pa onda drugi, tatin sin, uopste mu nije stalo do nje, cak je i ponizava kad su u javnosti, ali ona to trpi jer (insert female logic here). Isto je i sa lepim muskarcima - ako je mnogo lep, nema veze sto vara, bije, ponizava, maltretira.... Pre par meseci bilo istrazivanje "Lepi muskarci manje postuju zene" gde se neko javio pa napisao da to vise govori o zenama nego o muskarcima - one su ih izabrale, nije ih niko naterao da budu sa nekim ko ne postuje.

Tako da nekad devojka koja je imala 10 tipova iza sebe moze da bude pozeljnija od one koja je imala samo jednog ili dvojicu.

Dejan

pre 8 godina

Kakve veze ima broj muskaraca. Bitan je stav. Zena je promiskuitetna ako se na javnom mestu tako ponasa i ako ne krije da je "privela" muskarca isto vece kod sebe.
Ali ako ima stila, ako zna kako da zavodi, a da ne da lako, onda niko nece za nju ni misliti ni govoriti da je promiskuitetna a takva moze da ih ima 5-6 samo u jednoj godini. Pa vi pomnozite broj godina.

Ponavljam, nije bitan broj vec nacin ponasanja.

SupersonicnaSargarepa

pre 8 godina

Tako jedan ,doveo nevinu zenu iz svog sela u instanstranstvo. ..verna, cedna i postena. ..Kad je malo dosla sebi, skola jezika, dete poraslo ona ko loptica skocica. ..od nasih, Latinosa; Arapa, samo udri. ..Na kraju se usrecila sa crncem eno setaju malog mulata makanju...naravucenije,nemojte da imate ortaka crnca.

Cinik

pre 8 godina

Evo, slobodni smo u seksu. Menjamo partnere, pravimo trojke, cetvorke, orgije, bahanila, haos, ludnica... A dece? Nema, je l da? Pa samo se pitam zasto se ljudi toliko varaju i zasto se toliko razvode?

Da nije mozda zato sto smo sirovi i bahati i postajemo zavisni od seksa sa vremenom ako imamo mogucnost da menjamo partnere?

Niko nije rekao da treba neka nevinost, ali seme za jednu noc ili te neke kratke vezice po par meseci na duze staze iskrive covekovu sliku o normalnom zivotu. Za brak je potrebna zrelost i emotivna stabilnost. Ako je neko uzivao u neogranicenom hedonizmu pola zivota, a to pravda mladoscu-ludoscu, kako ce on da uspemo da napravi skok u karakteru i da se odjednom "skrasi".

Promiskuitetno ponasanje je nesto cime se danas ponosimo i cime tezimo. Narod koji pravda manjkavosti karaktera i lose vaspitanje "mladoscu-ludoscu" se kocka sa svojom svakodnevnom, gradjanskom kulturom.

Dekadentno seksualno ponasanje je povezano sa materijalizmom i velikom zeljom za precenjenom uzitkom. Kod nas se to desava zato sto smo unistena, siromasna i necivilizovana sredina u kojoj je zadovoljavanje zivotinjskih nagona postalo imperativ delanja za mlade ljude. Pogledajte koliko droge i alkohola se samo konzumira u nerazumnim kolicinama.

Mi smo kao drustvo moralno poremeceni i svi ti muskarci kojima nije bitna proslost devojke su mahom muskraci koji svakako hoce samo zabavu pa ako bude bilo nesto od braka neka bude. Ako ne, nikom nista.

Ludak

pre 8 godina

(pomirite se s tim da su dvostruki standardi proslost, 8. oktobar 2015 13:28)

Ne razumem tvoju poentu. To sto je on rekao za zene bi trebalo isto da vazi i za muskarce, dakle trebalo bi da je pozeljniji onaj koji ne ide sa cveta na cvet, nego ovaj drugi, ali kad muskarci biraju, cesto izaberu onu sa manjom kilometrazom, a kad zene biraju, cesto se lepe za ove koji su imali mnogo zena. Dakle, pozeljnost iz zenskog ugla je definisana zenskim izborom. Ako kritikujes zasto su muskarci sa kilometrazom pozeljni, znaj da ne kritikujes muskarce, vec zene. Kakav autogol.

malo mozga nije me odmet

pre 8 godina

Ja imao 9 i nikako da "prezupčim" na dvocifreno.. E pa ako ne bude išlo ima da platim, al super kvalitet, pa sta kosta nek košta

Bjorn

pre 8 godina

Obično ne pitam devojke sa koliko su momaka spavale, ali sam jednu devojku morao pitati. Zašto? Zato što je radila kao toples igračica u Austriju. Pokušavao sam da nemam predrasude zbog samog njenog posla, ali kada mi je rekla da ne zna broj muškaraca sa kojima je spavala to je bilo previše. Pitao sam je l više od 50? Rekla je ne znam. Pitao sam je l više od 80? Rekla je ne znam.
Pritom kaže ne koristi kondom a ni ne proverava se kod lekara. Inače 92. je godište.
Ne bih je pipnuo ni sa 7 kondoma nakacenih na štap.

ana

pre 8 godina

mnogo ste smešni. mada verujem da ove predrasude imaju veze sa veličinom polnog organa. Što je manji,to muškarci manje tolerišu broj partnera :) ne smatram da treba da se preteruje,ni muškarci ni žene,ali smatram da je osuđivati nekoga na osnovu toga jako glupo i površno.

sandra

pre 8 godina

ja iskreno ne marim mnogo za to. zene obicno lazu i sebe i drugarice cak,nece da kazu pravi broj,neke je sramota,neke vole da glume cednost... a tek partnere sto lazu,retko koja kaze istinu. ako me decko pita 'koliko ih je bilo?'vec mi je jasno da taj nije za mene.
ja prosto volim sex,ako mi se neko dopada uzivacu u tome maksimalno. bilo je momaka koji su u krevetu bili ludilo ali nikada ne bih sa njima bila u vezi,bilo je i obrnutih slucajeva. kada se sve poklopi i sex i emocije onda je najbolje,ali da cekam da se zaljubim,ili udam ili sta vec?! da mi zivot prolazi bez sexa ubila bih se. volim da uzivam i da eksperimentisem u sexu i nikada mi nije bilo bitno da li ce neko da pomisli da sam laka ako se odmah prvo vece upustim u akciju,sto bi muskarci rekli probas auto pre nego sto ga kupis,tako ja ulazim u veze,nema nista na nevidjeno...

Maja, Zadar

pre 8 godina

I mi bi sve volile imati samo jednog, al prvi ispadne kreten, drugi te prevari, treći te iskoristi za jednu noć, četvrti je djetinjast, petog skužiš da je oženjen itd.

Iluminat

pre 8 godina

Nije bitno koliko je seksualnih partnera imala pre braka,mnogo je vaznije koliko ce ih imati u braku.Dosta vise sa ovakvim tekstovima, stvarno pocinju da smaraju,mislim i tekstovi i komentari.

hana

pre 8 godina

Kako su glupe ove statistike i uopste prica o tome. Svako moze da spava s kim zeli i niko nema prava da to komentarise ili osudjuje zaboga!

Neverna

pre 8 godina

I strast je emocija.Koja pokrece univerzum.
Ne znam zasto vecina ljudi kazu da treba nekog da volim da bih sa njim imala najsex.
Zasto ,zar strast nije dovoljna?
Ima muskaraca koji su fantasticni u krevetu,ali ne bih imala vezu sa njima.
Iskustvo kao iskustvo je uvek dobrodoslo.broj je tako nebitan.

Grunf

pre 8 godina

Ha,ha.Ljubavi ti si mi drugi.Čime se ljudi bave.Ljudi istutnjite se dok je vreme bilo da ste žensko ili muško.Od viška glava ne boli.Iskustvo je čudo.Koga uopšte interesuje da li je miškarac imao 10 ili 20 žena ažena samo jednog pre Vas.čak ni matematički nije logično.Neko malko lagi zar ne u to odnosu brojki.Dakle ako muškarac se hvali da je imao 30 žena a žena samo dva verovatno je morao mnogo da zuji od mesta svog prebivališta da bi dostigao taj broj i da bi se ta brojka koliko toliko ujednačila ili možda postoji neka "teta" koja je voljna da nabija prosek muškarcima.Kakva budalaština.Uopšte mi nije jasno ko sa iole mozga pita ženu koliko si ih imala pre mene i koje to muškarce muči?Zar stvarno nemaju šta pametnije da pitaju.Kakav odgovor očekuju.Pa kolege po polu da Vam odmah odgovrim dobićete uvek isti odgovor.Ti si mi DRUGI.Pa lupajte glavu onda o nevažnim stvarima.

Dott

pre 8 godina

Nakon visednevnog odsustva Muja je naravno prvo vece imao sa Fatom fantastican seks, iznenadjeno je pita:
Muja- Fato, pa kako ti sve ono odjednom znas u krevetu?
Fata- E, pa gledala sam pornice, onu cicolinu i cekala te, da te iznenadim!
Muja- Pa cekaj Fato, ja gledam onog Ronalda vec 10 godina, pa opet ne znam igrati fudbal kao on!?

0ki

pre 8 godina

a i mi muskarci smo stoka, hteli bi sto vise da ih promenimo, devojka je guska ako "tvrdi pazar" a onda bi hteli neku koja imala1,2 muskaca maximalno....e pa tesko, ima slucajeva ali tesko! zato ja moju nisam ni hteo da pitam koliko ih je imala dok mi je dobra, nije ni ona mene pitala...

GROM

pre 8 godina

Moja koleginica, inače jako zgodna devojka, imala je jako mnogo muškaraca, dakle seksualno veoma iskusna devojka. A onda je upoznala momka koji je imao nekih 25, 26 godina, koji pre nje nije ni poljubio devojku, a kamoli imao sekusalne odnose. Ona je za tim dečkom bukvalno odlepila. Išli su nekoliko godina, ali ju je on ostavio. Razlog za njegov odlazak ne znam, ali nije u pitanju druga devojka. Ona ne može ni dan danas da dođe sebi, jednostavno ne može da ga prežali. Pa kako je to moguće da tako iskusna devojka odlepi za totalno neiskusnim muškarcem. Samo da napomenem, da nije u pitanju ono, iskusna našla neiskusnog, pa htela da iskoristi priliku da se uda.

Veljko

pre 8 godina

To brojanje partnera iz proslosti je odraz nezrelosti. Ne mogu da shvatim da to ljude zanima i kasnije tokom zivota. Meni je mozda smetalo u prvim vezama, upravo zbog nametnutog obrasca sredine da je to nesto lose, a i verovatno i zbog licne nesigurnosti jer sam imao mali broj partnerki do tada. Sada, kada imam oko 30 to mi je najmanje bitna stvar sa kim je bila i sa koliko, gledam da li se uklapamo i da li mogu da provedem bezbrizne sate sa njom bez nerviranja i sa uzivanjem. Cak je i kod nekih zena prisutno to pitanje kako si mogao da budes sa ovom ili onom. Da nisam bio sa tim prethodnim ne bih znao bolje da odaberem danas.

Mirjana

pre 8 godina

Licno ne volim 'iskusne' muskarce koji su ga svuda trpali pa onda pricaju price. Muskarac isto treba da ima nivo zar ne? A ako ne ume sa svojim nagonom kako da mu verujem? I inace, promiskuitet ubija sposobnost da se voli I emotivno ukljuci u odnos. Tako da je definicija promiskuitetne osobe upravo nemogucnost posvecivanja a toga imamo na obe strane zar ne ali broj partnera zavisi od sklopa licnosti. Rigidnim osobama mnogo je I 2, slobodnije podnesu vise

Ce Gevara

pre 8 godina

E svasta procitah .....

Ali ajde .... potreba zivog bica je da se mnozi i razmnozi sa time da ljudska bica imaju potrebu(nagon) za sex-om i kad im nije za parenje!
Znaci, sex je nagon i to je usadjeno negde!Nekom je jaci a nekom slabiji taj nagon ili zelja sa sex-om!
Koliko je zeni dovoljno muskaraca,je glupo pitanje!Zena, je ljudsko bice i ima nagon(zelju) za sex-om!Najveci nagon(zelja,teranje) za sex-om je od 7 do 13 dana posle menstruacije!Da prevedem, ako mi momci imamo nagon i zene ga imaju!Da nije tako, nebi bilo ljudskog roda i nije njima samo da se udaju nego i da imaju sex!
Uzmimo na primer 2 devojke!Jedna je bila 2 godine i vezi a druga je imala 10uskaraca za tih 2 godine!Koja je imala vise sexualnih odnosa, prva ili druga!?Tako da brojke gube smisao o tome!

E sa ovakvim predznanjem se ide u svaleraciju..... ali ja sada imam 38 godina i bilo mo je potrebno da verujem, da sam drugi ili treci .... da imam najveci .... da vagina ima dno .... sto vise recaka, a onda shvatis da zena, devojka lakse upisuje recke nego muskarac.... mlad i egoista .... sada mi je bitno da sam emotivno povezan sa partnerom i da je potrebno i zeni to!Cak, koliko god imali partnera, potrebno je sa novim partnerom usaglasiti se i uskladiti!Tek onda je sex za pamcenje!

Najvece zadovostvo je kada vidite da je partner, u mom primeru zena, zadovoljna sa mnom!pozzz

jako ste licemerni

pre 8 godina

Evo ovako, da ja vama kažem svima vama koji idete sa cveta na cvet, kako vas bre nije sramota da tražite poštenu?!??!??! A ona glupost sa ključem i bravom, znači taj kretenizam ne mogu da shvatim, da neko nađe sličnost između polnih organa i toga, pa rođače, kad ti bude bio tvrd ko metal od kog se pravi ključ onda se javi da upoređuješ babe i žabe

Zoki

pre 8 godina

@Neverna

Ti si moj tip zene,bez predrasuda,okova koje su u ovoj balkanskoj camotinji uzasne.Zivi zivot punim plucima,i sto vise kvalitetnog seksa

_matador_

pre 8 godina

Nije bitno koliko je broj ljubavnika,normalno je da devojka ima svoj seksualni zivot ( dobro ajde sada da se ne preteruje bas).Problem u vezama je sto se idealizuju muskarci,odnosno zene. Problem je sto se sada u vezu stupa,preko FB Instagrama i ostalih savremenih sredstava. Dosta ljudi tako pravi svoj imidz,pa kada se sretnu u realnom svetu sa nekim,dozivi se suprotan utisak. Velika nesigurnost je uzrok sto nema veza,a ne seksualnost zene ...

draganz

pre 8 godina

Pazi recenicu na pocetku poslednjeg pasusa: U seksu ne postoji normalno
Eto kako razmisljaku terapeuti.
Po tome bi bilo da je u seksu sve nenormalno.

pomirite se s tim da su dvostruki standardi proslost

pre 8 godina

@manner
Mislis da je to ista drugacije za zene? Da one uzivaju pored muskarca koji je bio sa desetimama zena, koje se onda gurkaju i u pola glasa komentarisu da je to onaj sto radi sve.... I da mogu da se nadaju da bude veran svaki put kada sretne bivsu a ima priliku da se podseti kako je to nekad bilo?

Kalindi

pre 8 godina

Sve je to lepo i krasno, ali nikada necete saznati sve o nekoj osobi, pa cak i da ste sa njom od dvadesete godine. Svako ima svoje male tajne.
Znaci, to sto vi MISLITE da znate taj broj - to vi samo mislite.

Zlatko

pre 8 godina

@(blackswan, 08. oktobar 2015 13:23)

Da li je moguce da je ova devojka dobila 16 negativnih ocena za svoj komentar, stav i razmisljanje? I treba da bude nevina. Ako nadje onog ko bi mogao biti onaj pravi on ce je cuvati kao malo vode na dlanu i nece je pozurivati. Za svakog koji ne moze da je ceka i koji joj postavi uslov seks ili raskid odmah ce znati da mu je stalo samo do toga i makar nece gubiti vreme sa doticnim. Jednom se razocarala, svakako zeli da bude oprezna svaki naredni put.

I ja svasta procitah

pre 8 godina

@Uzmimo na primer 2 devojke!Jedna je bila 2 godine i vezi a druga je imala 10uskaraca za tih 2 godine!Koja je imala vise sexualnih odnosa, prva ili druga!?Tako da brojke gube smisao o tome!

Prva stvar je sto si promasio temu, ovde se ne polemise o kolicini seksa nego o broju muskaraca. Druga stvar je sto ti ni teorija nije logicna. Ako je smatras logicnom, tebi onda ne bi bio problem da ozenis neku koja se bavila prostitucijom pa je promenila 500 momaka godisnje!?

Iva

pre 8 godina

Da vam otkrijem jednu tajnu. Nijedna od mojih prijateljica nije svojim momcima/muzevima priznala pravi broj partnera. A i zasto bi? Najcesce se kaze broj koji se poklapa sa brojem ozbiljnih veza, a cuti se o avanturama i kombinacijama, sto je i normalno. Pa vi lupajte glavu i dalje, ako zelite.

nina

pre 8 godina

Mnogo je glupo suditi na osnovu brojeva, bez da znate pozadinu price. Vazna je sustina, da nam je sa nekim lepo, da se postujemo i razumemo.
Mozda ta koja je bila sa desetinom partnera samo nije naletela na onog ko joj odgovara, mozda je zbog neke nesigurnosti srljala u neke bespotrebne odnose, mozda nije imala nekog da joj ukaze na greske...
U krajnjem slucaju, bolje na vreme svasta isprobati, da bismo znali sta trazimo, a i da kasnije budemo mirni.
Ja, sa svojih 28 godina, sam u onoj kategoriji do 10. Mogu reci da mi neki od tih partnera uopste nisu bili neophodni, ali nekad zbog radoznalosti, nekad zbog lude zaljubljenosti, nekad zbog straha da ce mi proci mladost dok sacekam "onog pravog" uletala sam u neke bespotrebne odnose(ali iz svega se nesto nauci:).
Danas sam u vezi od godinu dana, mom decku nije ni palo na pamet da me pita za tu cifru, jer, kao sto rekoh na pocetku, poenta nije u brojevima. :)

M

pre 8 godina

Nije bitan broj već motiv. Ima žena koje vole seks ili prosto nisu imale sreće u ljubavi (ne šalim se). Dok ima onih drugih koje su bile sa dvojicom za kintu i za trećeg platežnog se udale.

zlo i naopako

pre 8 godina

kad smo svakodnevno izbombardirani reklamama i svakojakim pričama, videima isl., kako na nas čeka neki/a maneken/ka i da je jedino to uspjeh.. što više čovjek bira, sve više pronalazi mane u partneru..

Vuk samotnjak

pre 8 godina

Nebitno je to skroz samo se lupaju recke kada krenu!
Gledajte koliko ima onih koji nisu osetili kako izgleda musakrcu da bude itiman sa zenskom osobom ili itimna devojka sa musko osobom kako se poljubiti a kamoli da li su menjali/e partnere ili partnerke..Mislim o tome i takvim jer problem postoji i sve je veci kod jednih i drugih danas..

Mirjana

pre 8 godina

Pitanje je ovde i motiva za ulazak u brak. Po meni, svaki drugi motiv izuzev ljubavi je promasen i pogresan. Srcem ne upravljamo, zavoleli ste koga ste zavoleli i to je to. Ovi sto zene nevine zato sto su nevine su veliki jadnici jer im deca nece rasti u ljubavi vec u nekoj sterilnoj atmosferi sto tata postuje mamu jer je bila 'postena'. Ne mora se nista izgovoriti ali se svakako sve oseca. Samo obostrana ljubav u slobodi prolazi kroz sve izazove braka i roditeljstva, koliko broj partnera igra ulogu jeste individualna stvar. Imate npr gomilu zena koje vole seks a ispostave se lose majke i drugi primeri, svasta imate pa ako nema ljubavi tesko i vama i deci.
A komentator koji se cudi kako je koleginicu ostavio neiskusan muskarac ja stvarno ne znam cemu cudjenje. Ja sam svom bivsem bila prva devojka, imao je tada 21 godinu ali je covek imao cisto srce, normalan nagon i prirodan senzibilitet. Prosto ljubav ga je vodila, sve je radio i znao Bio je bolji od dvojice kasnije koje sam imala a koji su kao svasta prosli. Ti su bili nekako..hm..kao neke masine, zatvoreni u seksu i bez senzibiliteta. Tako da je to iskustvo na koje se mnogi pozivaju problematicna kategorija. Ako umete da volite i nemate inhibicije, priroda ce vas sama voditi. Muka mi je muskaraca koji traze kao neke iskusne koje znaju posao, covece kako je to ogavno. Ako volis sve se prodje i nauci ako ne volis dzaba ti svi zanati.

bora-ns

pre 8 godina

Odkle vam uopste predstava da broj partnera nije bitan, za ozbiljnu vezu/brak bitan je itekako. To je dobar znak nestalnosti i nestabilnosti partnera sa kojim trebas da gradis nesto, da imas decu i dr. Posto su vam puna usta 'nezrelosti' kod muskaraca morate znati da je upravo izbor takvog partnera vrhunac nezrelosti kod muskarca.

Doktorka

pre 8 godina

@Mariija Pa ti da si pismena da procitas da je devojka/zena napisala U 90% SLUCAJEVA I DA NEKAD NE MOZE DA SE SPRECI. Naravno da postoje izuzeci, jer zavisi i od gena, nacina zivota itd...ali jeste tacno da mnooogo vece sanse da se razbole imaju devojke koje cesce menjaju partnere.