Evo zašto svom dečku morate da ispričate sve o bivšima

Nedelja, 28.08.2016.

09:20

Izvor: telegraf.rs

Evo zašto svom deèku morate da isprièate sve o bivšima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

32 Komentari

Sortiraj po:

Dejan

pre 7 godina

Mnogi precenjuju ljubav. Ljubav je nesto porlazno, ode, pa dodje, to nije trajna kategorija. Trajne kategorije su uskladjenost, razumevanje, deljenje...
Ali kad govorimo o braku, meni je normalno da oboje pokusavaju da nadju srodnu dusu, prvenstveno da se slazu u seksu, a potom i da imaju iste zelje vezane za brak, decu, porodicu.
Ako postoji taj sklad, onda vremenom dolazi i razumevanje i takvi brakovi su dugotrajni.
Nisu uopste naivni stari Indijci koji su bracnog parntera trazili po horoskopu. Za kvalitetnu vezu, uskladjenost i razumevanje je presudno.
A ljubav, leptirici u stomaku, zanesenost... to vremeneom prodje.
A vremenom se radja jedna nova ljubav, ljubav prema deci, zelja da se ona vaspitavaju, podizu, da se ostvare, da budu bojli od nas... Jer to je pravo ostvarenje svakog coveka.

Mara

pre 7 godina

@Lale Gator
Ja znam dosta njih koji kad su se priblizili 30toj mamica ih pritisla i ozenili i napravili dete sa prvom koja je htela, pa i sa vezom od npr samo 1 godine... I evo ostavljaju fotke kao najsrecnije porodice na svetu. A pre toga bese sve bivse pobegle od njih cim su ukapirale u cemu se njihova "ljubav" ogleda - da radja i odgaja "njegovu" decu i da bude "dama", tj da ne talasa, da se zna ko je glavni i musko... Nema danas pravih ljubavi, veoma su retke, obicno ljudi traze one koji ce da zadovolje i ispune njihove zahteve i ocekivanja... Tako da i ova prica i prica o ljubomori zbog bivsih.., pa tesko da tu ima neceg tako snaznog iskljucivo zbog bezuslovne ljubavi prema nekome - obicno danas ljudi menjaju partnere jer bi da imaju sto vise iskustava, uzivaju u tome, dakle bitno im je da oni uzivaju, pa je partner ok sve dok je nima ok; ili pak neki ljudi traze odgovarajucu osobu za zasnivanje porodice i to je to. Prave ljubavi su skoro pa nestale, gleda se samo ko kome odgovara.

Silverfox

pre 7 godina

Mislim da je dobra ideja i za muškarca i za ženu da obavesti osobu sa kojom je u vezi o bivšim partnerima sa kojim ta osoba na ovaj ili onaj način može doći u kontakt. Iz praktičnih razloga. Posebno ako postoji mogućnost da su neke od tih veza za drugu stranu na neki način ostale "nedovršene".

aleks

pre 7 godina

(Lale Gator, 28. avgust 2016 21:23)
Prvo dosadni ste vise sa sponzorusama. Toliki muskarci bez para imaju zene i devojke, sta vama fali?
Drugo ko kaze da vi posmatrate devojke "kao licnosti", to sto vam se svidja moze da znaci i da je posmatrate kao seksualni objekt i cesto je tako. I ne vidim zasto je ambicioznost sporedni kvalitet, to je bitan deo licnosti i kod zene i kod muskarca i normalno je da se to ljudima svidja sasvim legitimno. Ako vi ne volite ambiciozne zene vasa stvar ali mnogi ambiciozni ljudi to veoma cene i traze kod partnerke.

Lale Gator

pre 7 godina

@aleks
Pa muskarac i ako ulazi u vezi, ulazi samo zato sto mu se devojka svidja. A devojci i ako se ne svidja momak, uci ce u vezi samo ako ima momak novca ili poseduje neke "sporedne" kvalitete (vozi skupocen auto, zivi u skupocenoj kuci, bavi se nekim sportom, ambiciozan je i sl.). E to je ono sto nas najvise boli! Mi devojke gledamo kao licnosti, da nam se one dopadnu, dok devojke iz raznoraznih razloga.

@Ja
Slazem se sa tobom. Ne znam kako to zene gledaju, ali cini mi se da ih proslost muskarca ne interesuje. Onda kad dodje do prevare, porodicnog nasilja i sl. kukaju po novinama i satanizuju muskarce. Ja sam odgovoran prema sebi, odgovorno se ponasam, stabilna sam licnost pa to ocekujem i od zivotne saputnice. Znam za dosta brakova koji se nisu medjusobno "opipavali" ko je kakav bio u proslosti pa su zato upropastili svoju buducnost. Ovde u komentarima se svi prave sigurni ali cim se pojave prvi problemi ili se sazna neka pikanterija iz proslog zivota svi saginju ramena i kazu "ti si ga sam/a takvu/takvog birao, ti si je najbolje znao/la".

aleks

pre 7 godina

(Lale Gator, 28. avgust 2016 21:23)
A vi svi ulazite u veze samo iz ljubavi?
Sta vise moralisete za zenu je bitno da dobro izgleda, niko onda ne pravi pitanje. Sve moze i za sve cete naci opravdanje i objasnjenje.

Sheriff

pre 7 godina

Za većinu komentara koje sam ovde pročitao mislim da su gomila predrasuda. Ljudi su toliko različiti da ne možete generalno tvrditi ovo ili ono. Meni apsolutno nikada kao muškarcu nisu smetale priče o bivšim, njegove slike i sl. To je deo nečijeg života i to poštujem, jer računanje vremena ne počinje od mene. Jedino što je važno je da je devojka raščistila sa prošlošću, da se ne "lomi", jer će tako biti mnogo lakše i njoj i meni. Dalje, mislim da je potpuno netačno da bivši ljubavnici ne mogu biti prijatelji. Možda većina ne može, ali ima i onih koji mogu. Ja sam npr. već godinama prijatelj sa devojkom sa kojom sa bio nekoliko godina u vezi i pri tome ne postoje apsolutno nikakve emocije ni sa njene ni sa moje strane. Ona je odličan čovek i prijatelj i ja to cenim, a to što emotivno nije išlo, šta da se radi. Takođe se ne može tvrditi da su naši muškarci ovakvi ili onakvi ili da su žene ovakve ili onakve. Možda dominiraju određene karakteristike kod većine, ali vi sebi tražite momka ili devojku koja je jedinstvena persona i šta vas briga za većinu. Rekao bih da je svima potrebno malo više tolerancije i razumevanja, a to će posledično doći kada se ego ostavi po strani.

bzvz

pre 7 godina

Da a posle ce da u nezgodnim momentima sam da izvlaci i izvrce detalje vasih prica i nabija vam na nos.
Sto se tice ovih sto jure nevine pazite da vam ne uleti hirurski nevina rade sto na sat nasi doktori, muslimanke nisu poneka ali uglavnom su nase devojke. Cekaju da ulove nekog himenopacenika

Dott

pre 7 godina

Ovo pitanje je svakako neprimereno i nepristojno, medjutim ukoliko ga miskarac vec postavi, onda prosto na njega morate odgovoriti, jer odbijanjem odgovora na to pitanje, svom muskarcu dajete materijal da pomisli da ste imali neprimereno veliki broj veza.
Medjutim ima situacija kada ovo pitanje dobija smisao i nije neumesno, a to je kada ste u velikoj obostranoj ljubavi, tada jednostavno osetite da imate pravo da znate sve o nekome kome ste dali sebe. Medjutim tada muskarac ma sta cuo, makar i ekstreman zivot vodili, u njemu to nece izazvati trzaj njegove duse, naprotiv shvatice to kao svoju pobedu i voleti vas jos vise, ako je uopste moguce. Dok on ako je ljubio mnogo usana, ljubio ih je trazeci vase.

Ja

pre 7 godina

Lale Gator

Kad bi muskarci ulazili u veze iz ljubavi ili bar ljubav postavili kao cilj, onda bi ih itekako interesovala proslost te devojke. Kad nekog volis ili si stvarno zaljubljen, onda te interesuje sve vezano za njega.

primitivac?

pre 7 godina

znaci sad je problem ako ozenim nevinu devojku i sa njom imam petoro dece?
citajuci komentare vidim da je to horor. mazohizam, sadizam, i tako to.
kakvi ste vi tabani iz sorosevog dvorista nema price.

...

pre 7 godina

@(Mila, 28. avgust 2016 09:58)
"Nasi momci i nisu bas neki materijal za normalnu vezu i brak"

Ma bitno je da ste vi savrsene i za vezu i za brak.....

TNT

pre 7 godina

"Ko gleda samo unazad (u svoju prošlost) njemu treba izvaditi jedno oko, a ko gleda samo napred (u budućnost) isključivo njemu oba." Kineska poslovica

KM

pre 7 godina

Svom buducem decku/muzu nikada necu reci broj seksualnih partnera pre njega, ne iz razloga zato sto krijem, vec je to privatna stvar koju treba zadrzati za sebe. Takodje ga necu ni pitati.

Mimi Oro sa diplomom

pre 7 godina

Naravno da trebate reći ako ste bili sa nekim u vezi. U vezi! Bez mnogo detalja i suvišne priče ispričajte o vezama iz prošlosti ali treba reći. Ako mu to smeta onda i nije za vezu sa Vama. Nažalost svi mi imamo i neke nwsrećne kratkoročne susrete. Njih baš i ne morate da pominjete. Ima ih i on. Samo su teret i od njihovog pominjanja ništa dobrog. Ali za emotivne duže veze obavezno treba reći.

Kako da ne

pre 7 godina

Bivsa je imala svoj razlog sto je bivsa, a o razlogu vise ne treba polemisati vec kao sto neko rece ide se dalje i zivi danas, a ne juce.

zlotrov

pre 7 godina

Ne znam ni jedan primer da je sadasnjem prijatno da slusa o bivsem. Kad tad to dodje na naplatu. Prva rasprava, svadja, poteze se pitanje bivseg. I to onda dobija novu konotaciju. Zato devojke jezik za zube. Ostavite to momcima, oni i onako vole da se hvale. Misle da je kvantitet uvek bolji od kvaliteta. Njima je i onako samo bitno sa koliko ste njih bile, i da li je njihov bio veci od njegovog. Muska sujeta je cudo, sve se svodi na polni organ. A ljudski kvaliteti?! Ma koga to zanima. Mada, kada cutis, jos vise ih intrigiras. Onda su skloni raznim teorijama. Od toga da ko zna sa koliko si ih bila, do onoga da si devojka lakog morala. Ja se drzim teorije da ono sto je bilo u proslosti, treba da ostane u proslosti.
(Ja, 28. avgust 2016 10:26)

Ti si od onih, kojoj je svaki tip bio drugi u zivotu :))) salim se ja malo.

Ja

pre 7 godina

Ne znam ni jedan primer da je sadasnjem prijatno da slusa o bivsem. Kad tad to dodje na naplatu. Prva rasprava, svadja, poteze se pitanje bivseg. I to onda dobija novu konotaciju. Zato devojke jezik za zube. Ostavite to momcima, oni i onako vole da se hvale. Misle da je kvantitet uvek bolji od kvaliteta. Njima je i onako samo bitno sa koliko ste njih bile, i da li je njihov bio veci od njegovog. Muska sujeta je cudo, sve se svodi na polni organ. A ljudski kvaliteti?! Ma koga to zanima. Mada, kada cutis, jos vise ih intrigiras. Onda su skloni raznim teorijama. Od toga da ko zna sa koliko si ih bila, do onoga da si devojka lakog morala. Ja se drzim teorije da ono sto je bilo u proslosti, treba da ostane u proslosti.

Simke86ue

pre 7 godina

Daleko im lepa kuca.Ako mene ista smara to je kada devojka prica o bivsima, neretko ne mogu da se zaustave.Ja ne pominjem jer nema poente, a i ne volim price o proslosti, samo napred.

lola

pre 7 godina

Najbolje je uopste ne pominjati bivse, osim ukoliko se ne nalaze u neposrednoj sredini, ili ako ih u prolazu sretnete.

Isto vazi i nakon raskida i fraze "ostanimo prijatelji". Za ostajanje u kontaktu sa bivsima ima samo dva razloga, ili i dalje postoje osecanja prema toj osobi, ili kako bi izazivali nesigurnost kod novog partnera cime se naizgled dobija nadmoc na novim partnerom.

Petar

pre 7 godina

Opa, vidi kako je ovo i dalje tabu tema u Srbiji??
A nekad smo bili vodeci ljubavisaci - samo se o tome pricalo - sta je sad, dosla sa turbo folkom truska vremena?

Mila

pre 7 godina

Devojke nikako nemojte poslusati ovaj "savet". Ja sam kao mladja jedan period bila sa momkom tamne puti, i kome god da sam rekla, ispliva balkanski primitivizam na delu. Sva sreca pa sad nadjoh momka kome to ne smeta, ali i on je stranac. Nasi momci i nisu bas neki materijal za normalnu vezu i brak, cast izuzecima kojih skoro i nema.

Mila

pre 7 godina

Devojke nikako nemojte poslusati ovaj "savet". Ja sam kao mladja jedan period bila sa momkom tamne puti, i kome god da sam rekla, ispliva balkanski primitivizam na delu. Sva sreca pa sad nadjoh momka kome to ne smeta, ali i on je stranac. Nasi momci i nisu bas neki materijal za normalnu vezu i brak, cast izuzecima kojih skoro i nema.

Simke86ue

pre 7 godina

Daleko im lepa kuca.Ako mene ista smara to je kada devojka prica o bivsima, neretko ne mogu da se zaustave.Ja ne pominjem jer nema poente, a i ne volim price o proslosti, samo napred.

Ja

pre 7 godina

Ne znam ni jedan primer da je sadasnjem prijatno da slusa o bivsem. Kad tad to dodje na naplatu. Prva rasprava, svadja, poteze se pitanje bivseg. I to onda dobija novu konotaciju. Zato devojke jezik za zube. Ostavite to momcima, oni i onako vole da se hvale. Misle da je kvantitet uvek bolji od kvaliteta. Njima je i onako samo bitno sa koliko ste njih bile, i da li je njihov bio veci od njegovog. Muska sujeta je cudo, sve se svodi na polni organ. A ljudski kvaliteti?! Ma koga to zanima. Mada, kada cutis, jos vise ih intrigiras. Onda su skloni raznim teorijama. Od toga da ko zna sa koliko si ih bila, do onoga da si devojka lakog morala. Ja se drzim teorije da ono sto je bilo u proslosti, treba da ostane u proslosti.

lola

pre 7 godina

Najbolje je uopste ne pominjati bivse, osim ukoliko se ne nalaze u neposrednoj sredini, ili ako ih u prolazu sretnete.

Isto vazi i nakon raskida i fraze "ostanimo prijatelji". Za ostajanje u kontaktu sa bivsima ima samo dva razloga, ili i dalje postoje osecanja prema toj osobi, ili kako bi izazivali nesigurnost kod novog partnera cime se naizgled dobija nadmoc na novim partnerom.

zlotrov

pre 7 godina

Ne znam ni jedan primer da je sadasnjem prijatno da slusa o bivsem. Kad tad to dodje na naplatu. Prva rasprava, svadja, poteze se pitanje bivseg. I to onda dobija novu konotaciju. Zato devojke jezik za zube. Ostavite to momcima, oni i onako vole da se hvale. Misle da je kvantitet uvek bolji od kvaliteta. Njima je i onako samo bitno sa koliko ste njih bile, i da li je njihov bio veci od njegovog. Muska sujeta je cudo, sve se svodi na polni organ. A ljudski kvaliteti?! Ma koga to zanima. Mada, kada cutis, jos vise ih intrigiras. Onda su skloni raznim teorijama. Od toga da ko zna sa koliko si ih bila, do onoga da si devojka lakog morala. Ja se drzim teorije da ono sto je bilo u proslosti, treba da ostane u proslosti.
(Ja, 28. avgust 2016 10:26)

Ti si od onih, kojoj je svaki tip bio drugi u zivotu :))) salim se ja malo.

...

pre 7 godina

@(Mila, 28. avgust 2016 09:58)
"Nasi momci i nisu bas neki materijal za normalnu vezu i brak"

Ma bitno je da ste vi savrsene i za vezu i za brak.....

Kako da ne

pre 7 godina

Bivsa je imala svoj razlog sto je bivsa, a o razlogu vise ne treba polemisati vec kao sto neko rece ide se dalje i zivi danas, a ne juce.

Petar

pre 7 godina

Opa, vidi kako je ovo i dalje tabu tema u Srbiji??
A nekad smo bili vodeci ljubavisaci - samo se o tome pricalo - sta je sad, dosla sa turbo folkom truska vremena?

KM

pre 7 godina

Svom buducem decku/muzu nikada necu reci broj seksualnih partnera pre njega, ne iz razloga zato sto krijem, vec je to privatna stvar koju treba zadrzati za sebe. Takodje ga necu ni pitati.

Sheriff

pre 7 godina

Za većinu komentara koje sam ovde pročitao mislim da su gomila predrasuda. Ljudi su toliko različiti da ne možete generalno tvrditi ovo ili ono. Meni apsolutno nikada kao muškarcu nisu smetale priče o bivšim, njegove slike i sl. To je deo nečijeg života i to poštujem, jer računanje vremena ne počinje od mene. Jedino što je važno je da je devojka raščistila sa prošlošću, da se ne "lomi", jer će tako biti mnogo lakše i njoj i meni. Dalje, mislim da je potpuno netačno da bivši ljubavnici ne mogu biti prijatelji. Možda većina ne može, ali ima i onih koji mogu. Ja sam npr. već godinama prijatelj sa devojkom sa kojom sa bio nekoliko godina u vezi i pri tome ne postoje apsolutno nikakve emocije ni sa njene ni sa moje strane. Ona je odličan čovek i prijatelj i ja to cenim, a to što emotivno nije išlo, šta da se radi. Takođe se ne može tvrditi da su naši muškarci ovakvi ili onakvi ili da su žene ovakve ili onakve. Možda dominiraju određene karakteristike kod većine, ali vi sebi tražite momka ili devojku koja je jedinstvena persona i šta vas briga za većinu. Rekao bih da je svima potrebno malo više tolerancije i razumevanja, a to će posledično doći kada se ego ostavi po strani.

Mimi Oro sa diplomom

pre 7 godina

Naravno da trebate reći ako ste bili sa nekim u vezi. U vezi! Bez mnogo detalja i suvišne priče ispričajte o vezama iz prošlosti ali treba reći. Ako mu to smeta onda i nije za vezu sa Vama. Nažalost svi mi imamo i neke nwsrećne kratkoročne susrete. Njih baš i ne morate da pominjete. Ima ih i on. Samo su teret i od njihovog pominjanja ništa dobrog. Ali za emotivne duže veze obavezno treba reći.

TNT

pre 7 godina

"Ko gleda samo unazad (u svoju prošlost) njemu treba izvaditi jedno oko, a ko gleda samo napred (u budućnost) isključivo njemu oba." Kineska poslovica

aleks

pre 7 godina

(Lale Gator, 28. avgust 2016 21:23)
A vi svi ulazite u veze samo iz ljubavi?
Sta vise moralisete za zenu je bitno da dobro izgleda, niko onda ne pravi pitanje. Sve moze i za sve cete naci opravdanje i objasnjenje.

bzvz

pre 7 godina

Da a posle ce da u nezgodnim momentima sam da izvlaci i izvrce detalje vasih prica i nabija vam na nos.
Sto se tice ovih sto jure nevine pazite da vam ne uleti hirurski nevina rade sto na sat nasi doktori, muslimanke nisu poneka ali uglavnom su nase devojke. Cekaju da ulove nekog himenopacenika

aleks

pre 7 godina

(Lale Gator, 28. avgust 2016 21:23)
Prvo dosadni ste vise sa sponzorusama. Toliki muskarci bez para imaju zene i devojke, sta vama fali?
Drugo ko kaze da vi posmatrate devojke "kao licnosti", to sto vam se svidja moze da znaci i da je posmatrate kao seksualni objekt i cesto je tako. I ne vidim zasto je ambicioznost sporedni kvalitet, to je bitan deo licnosti i kod zene i kod muskarca i normalno je da se to ljudima svidja sasvim legitimno. Ako vi ne volite ambiciozne zene vasa stvar ali mnogi ambiciozni ljudi to veoma cene i traze kod partnerke.

Mara

pre 7 godina

@Lale Gator
Ja znam dosta njih koji kad su se priblizili 30toj mamica ih pritisla i ozenili i napravili dete sa prvom koja je htela, pa i sa vezom od npr samo 1 godine... I evo ostavljaju fotke kao najsrecnije porodice na svetu. A pre toga bese sve bivse pobegle od njih cim su ukapirale u cemu se njihova "ljubav" ogleda - da radja i odgaja "njegovu" decu i da bude "dama", tj da ne talasa, da se zna ko je glavni i musko... Nema danas pravih ljubavi, veoma su retke, obicno ljudi traze one koji ce da zadovolje i ispune njihove zahteve i ocekivanja... Tako da i ova prica i prica o ljubomori zbog bivsih.., pa tesko da tu ima neceg tako snaznog iskljucivo zbog bezuslovne ljubavi prema nekome - obicno danas ljudi menjaju partnere jer bi da imaju sto vise iskustava, uzivaju u tome, dakle bitno im je da oni uzivaju, pa je partner ok sve dok je nima ok; ili pak neki ljudi traze odgovarajucu osobu za zasnivanje porodice i to je to. Prave ljubavi su skoro pa nestale, gleda se samo ko kome odgovara.

Ja

pre 7 godina

Lale Gator

Kad bi muskarci ulazili u veze iz ljubavi ili bar ljubav postavili kao cilj, onda bi ih itekako interesovala proslost te devojke. Kad nekog volis ili si stvarno zaljubljen, onda te interesuje sve vezano za njega.

Lale Gator

pre 7 godina

@aleks
Pa muskarac i ako ulazi u vezi, ulazi samo zato sto mu se devojka svidja. A devojci i ako se ne svidja momak, uci ce u vezi samo ako ima momak novca ili poseduje neke "sporedne" kvalitete (vozi skupocen auto, zivi u skupocenoj kuci, bavi se nekim sportom, ambiciozan je i sl.). E to je ono sto nas najvise boli! Mi devojke gledamo kao licnosti, da nam se one dopadnu, dok devojke iz raznoraznih razloga.

@Ja
Slazem se sa tobom. Ne znam kako to zene gledaju, ali cini mi se da ih proslost muskarca ne interesuje. Onda kad dodje do prevare, porodicnog nasilja i sl. kukaju po novinama i satanizuju muskarce. Ja sam odgovoran prema sebi, odgovorno se ponasam, stabilna sam licnost pa to ocekujem i od zivotne saputnice. Znam za dosta brakova koji se nisu medjusobno "opipavali" ko je kakav bio u proslosti pa su zato upropastili svoju buducnost. Ovde u komentarima se svi prave sigurni ali cim se pojave prvi problemi ili se sazna neka pikanterija iz proslog zivota svi saginju ramena i kazu "ti si ga sam/a takvu/takvog birao, ti si je najbolje znao/la".

primitivac?

pre 7 godina

znaci sad je problem ako ozenim nevinu devojku i sa njom imam petoro dece?
citajuci komentare vidim da je to horor. mazohizam, sadizam, i tako to.
kakvi ste vi tabani iz sorosevog dvorista nema price.

Dott

pre 7 godina

Ovo pitanje je svakako neprimereno i nepristojno, medjutim ukoliko ga miskarac vec postavi, onda prosto na njega morate odgovoriti, jer odbijanjem odgovora na to pitanje, svom muskarcu dajete materijal da pomisli da ste imali neprimereno veliki broj veza.
Medjutim ima situacija kada ovo pitanje dobija smisao i nije neumesno, a to je kada ste u velikoj obostranoj ljubavi, tada jednostavno osetite da imate pravo da znate sve o nekome kome ste dali sebe. Medjutim tada muskarac ma sta cuo, makar i ekstreman zivot vodili, u njemu to nece izazvati trzaj njegove duse, naprotiv shvatice to kao svoju pobedu i voleti vas jos vise, ako je uopste moguce. Dok on ako je ljubio mnogo usana, ljubio ih je trazeci vase.

Silverfox

pre 7 godina

Mislim da je dobra ideja i za muškarca i za ženu da obavesti osobu sa kojom je u vezi o bivšim partnerima sa kojim ta osoba na ovaj ili onaj način može doći u kontakt. Iz praktičnih razloga. Posebno ako postoji mogućnost da su neke od tih veza za drugu stranu na neki način ostale "nedovršene".

Dejan

pre 7 godina

Mnogi precenjuju ljubav. Ljubav je nesto porlazno, ode, pa dodje, to nije trajna kategorija. Trajne kategorije su uskladjenost, razumevanje, deljenje...
Ali kad govorimo o braku, meni je normalno da oboje pokusavaju da nadju srodnu dusu, prvenstveno da se slazu u seksu, a potom i da imaju iste zelje vezane za brak, decu, porodicu.
Ako postoji taj sklad, onda vremenom dolazi i razumevanje i takvi brakovi su dugotrajni.
Nisu uopste naivni stari Indijci koji su bracnog parntera trazili po horoskopu. Za kvalitetnu vezu, uskladjenost i razumevanje je presudno.
A ljubav, leptirici u stomaku, zanesenost... to vremeneom prodje.
A vremenom se radja jedna nova ljubav, ljubav prema deci, zelja da se ona vaspitavaju, podizu, da se ostvare, da budu bojli od nas... Jer to je pravo ostvarenje svakog coveka.

Mila

pre 7 godina

Devojke nikako nemojte poslusati ovaj "savet". Ja sam kao mladja jedan period bila sa momkom tamne puti, i kome god da sam rekla, ispliva balkanski primitivizam na delu. Sva sreca pa sad nadjoh momka kome to ne smeta, ali i on je stranac. Nasi momci i nisu bas neki materijal za normalnu vezu i brak, cast izuzecima kojih skoro i nema.

zlotrov

pre 7 godina

Ne znam ni jedan primer da je sadasnjem prijatno da slusa o bivsem. Kad tad to dodje na naplatu. Prva rasprava, svadja, poteze se pitanje bivseg. I to onda dobija novu konotaciju. Zato devojke jezik za zube. Ostavite to momcima, oni i onako vole da se hvale. Misle da je kvantitet uvek bolji od kvaliteta. Njima je i onako samo bitno sa koliko ste njih bile, i da li je njihov bio veci od njegovog. Muska sujeta je cudo, sve se svodi na polni organ. A ljudski kvaliteti?! Ma koga to zanima. Mada, kada cutis, jos vise ih intrigiras. Onda su skloni raznim teorijama. Od toga da ko zna sa koliko si ih bila, do onoga da si devojka lakog morala. Ja se drzim teorije da ono sto je bilo u proslosti, treba da ostane u proslosti.
(Ja, 28. avgust 2016 10:26)

Ti si od onih, kojoj je svaki tip bio drugi u zivotu :))) salim se ja malo.

Ja

pre 7 godina

Ne znam ni jedan primer da je sadasnjem prijatno da slusa o bivsem. Kad tad to dodje na naplatu. Prva rasprava, svadja, poteze se pitanje bivseg. I to onda dobija novu konotaciju. Zato devojke jezik za zube. Ostavite to momcima, oni i onako vole da se hvale. Misle da je kvantitet uvek bolji od kvaliteta. Njima je i onako samo bitno sa koliko ste njih bile, i da li je njihov bio veci od njegovog. Muska sujeta je cudo, sve se svodi na polni organ. A ljudski kvaliteti?! Ma koga to zanima. Mada, kada cutis, jos vise ih intrigiras. Onda su skloni raznim teorijama. Od toga da ko zna sa koliko si ih bila, do onoga da si devojka lakog morala. Ja se drzim teorije da ono sto je bilo u proslosti, treba da ostane u proslosti.

...

pre 7 godina

@(Mila, 28. avgust 2016 09:58)
"Nasi momci i nisu bas neki materijal za normalnu vezu i brak"

Ma bitno je da ste vi savrsene i za vezu i za brak.....

Petar

pre 7 godina

Opa, vidi kako je ovo i dalje tabu tema u Srbiji??
A nekad smo bili vodeci ljubavisaci - samo se o tome pricalo - sta je sad, dosla sa turbo folkom truska vremena?

lola

pre 7 godina

Najbolje je uopste ne pominjati bivse, osim ukoliko se ne nalaze u neposrednoj sredini, ili ako ih u prolazu sretnete.

Isto vazi i nakon raskida i fraze "ostanimo prijatelji". Za ostajanje u kontaktu sa bivsima ima samo dva razloga, ili i dalje postoje osecanja prema toj osobi, ili kako bi izazivali nesigurnost kod novog partnera cime se naizgled dobija nadmoc na novim partnerom.

primitivac?

pre 7 godina

znaci sad je problem ako ozenim nevinu devojku i sa njom imam petoro dece?
citajuci komentare vidim da je to horor. mazohizam, sadizam, i tako to.
kakvi ste vi tabani iz sorosevog dvorista nema price.

Lale Gator

pre 7 godina

@aleks
Pa muskarac i ako ulazi u vezi, ulazi samo zato sto mu se devojka svidja. A devojci i ako se ne svidja momak, uci ce u vezi samo ako ima momak novca ili poseduje neke "sporedne" kvalitete (vozi skupocen auto, zivi u skupocenoj kuci, bavi se nekim sportom, ambiciozan je i sl.). E to je ono sto nas najvise boli! Mi devojke gledamo kao licnosti, da nam se one dopadnu, dok devojke iz raznoraznih razloga.

@Ja
Slazem se sa tobom. Ne znam kako to zene gledaju, ali cini mi se da ih proslost muskarca ne interesuje. Onda kad dodje do prevare, porodicnog nasilja i sl. kukaju po novinama i satanizuju muskarce. Ja sam odgovoran prema sebi, odgovorno se ponasam, stabilna sam licnost pa to ocekujem i od zivotne saputnice. Znam za dosta brakova koji se nisu medjusobno "opipavali" ko je kakav bio u proslosti pa su zato upropastili svoju buducnost. Ovde u komentarima se svi prave sigurni ali cim se pojave prvi problemi ili se sazna neka pikanterija iz proslog zivota svi saginju ramena i kazu "ti si ga sam/a takvu/takvog birao, ti si je najbolje znao/la".

KM

pre 7 godina

Svom buducem decku/muzu nikada necu reci broj seksualnih partnera pre njega, ne iz razloga zato sto krijem, vec je to privatna stvar koju treba zadrzati za sebe. Takodje ga necu ni pitati.

TNT

pre 7 godina

"Ko gleda samo unazad (u svoju prošlost) njemu treba izvaditi jedno oko, a ko gleda samo napred (u budućnost) isključivo njemu oba." Kineska poslovica

Dott

pre 7 godina

Ovo pitanje je svakako neprimereno i nepristojno, medjutim ukoliko ga miskarac vec postavi, onda prosto na njega morate odgovoriti, jer odbijanjem odgovora na to pitanje, svom muskarcu dajete materijal da pomisli da ste imali neprimereno veliki broj veza.
Medjutim ima situacija kada ovo pitanje dobija smisao i nije neumesno, a to je kada ste u velikoj obostranoj ljubavi, tada jednostavno osetite da imate pravo da znate sve o nekome kome ste dali sebe. Medjutim tada muskarac ma sta cuo, makar i ekstreman zivot vodili, u njemu to nece izazvati trzaj njegove duse, naprotiv shvatice to kao svoju pobedu i voleti vas jos vise, ako je uopste moguce. Dok on ako je ljubio mnogo usana, ljubio ih je trazeci vase.

bzvz

pre 7 godina

Da a posle ce da u nezgodnim momentima sam da izvlaci i izvrce detalje vasih prica i nabija vam na nos.
Sto se tice ovih sto jure nevine pazite da vam ne uleti hirurski nevina rade sto na sat nasi doktori, muslimanke nisu poneka ali uglavnom su nase devojke. Cekaju da ulove nekog himenopacenika

Ja

pre 7 godina

Lale Gator

Kad bi muskarci ulazili u veze iz ljubavi ili bar ljubav postavili kao cilj, onda bi ih itekako interesovala proslost te devojke. Kad nekog volis ili si stvarno zaljubljen, onda te interesuje sve vezano za njega.

aleks

pre 7 godina

(Lale Gator, 28. avgust 2016 21:23)
Prvo dosadni ste vise sa sponzorusama. Toliki muskarci bez para imaju zene i devojke, sta vama fali?
Drugo ko kaze da vi posmatrate devojke "kao licnosti", to sto vam se svidja moze da znaci i da je posmatrate kao seksualni objekt i cesto je tako. I ne vidim zasto je ambicioznost sporedni kvalitet, to je bitan deo licnosti i kod zene i kod muskarca i normalno je da se to ljudima svidja sasvim legitimno. Ako vi ne volite ambiciozne zene vasa stvar ali mnogi ambiciozni ljudi to veoma cene i traze kod partnerke.

Dejan

pre 7 godina

Mnogi precenjuju ljubav. Ljubav je nesto porlazno, ode, pa dodje, to nije trajna kategorija. Trajne kategorije su uskladjenost, razumevanje, deljenje...
Ali kad govorimo o braku, meni je normalno da oboje pokusavaju da nadju srodnu dusu, prvenstveno da se slazu u seksu, a potom i da imaju iste zelje vezane za brak, decu, porodicu.
Ako postoji taj sklad, onda vremenom dolazi i razumevanje i takvi brakovi su dugotrajni.
Nisu uopste naivni stari Indijci koji su bracnog parntera trazili po horoskopu. Za kvalitetnu vezu, uskladjenost i razumevanje je presudno.
A ljubav, leptirici u stomaku, zanesenost... to vremeneom prodje.
A vremenom se radja jedna nova ljubav, ljubav prema deci, zelja da se ona vaspitavaju, podizu, da se ostvare, da budu bojli od nas... Jer to je pravo ostvarenje svakog coveka.

aleks

pre 7 godina

(Lale Gator, 28. avgust 2016 21:23)
A vi svi ulazite u veze samo iz ljubavi?
Sta vise moralisete za zenu je bitno da dobro izgleda, niko onda ne pravi pitanje. Sve moze i za sve cete naci opravdanje i objasnjenje.

Mimi Oro sa diplomom

pre 7 godina

Naravno da trebate reći ako ste bili sa nekim u vezi. U vezi! Bez mnogo detalja i suvišne priče ispričajte o vezama iz prošlosti ali treba reći. Ako mu to smeta onda i nije za vezu sa Vama. Nažalost svi mi imamo i neke nwsrećne kratkoročne susrete. Njih baš i ne morate da pominjete. Ima ih i on. Samo su teret i od njihovog pominjanja ništa dobrog. Ali za emotivne duže veze obavezno treba reći.

Sheriff

pre 7 godina

Za većinu komentara koje sam ovde pročitao mislim da su gomila predrasuda. Ljudi su toliko različiti da ne možete generalno tvrditi ovo ili ono. Meni apsolutno nikada kao muškarcu nisu smetale priče o bivšim, njegove slike i sl. To je deo nečijeg života i to poštujem, jer računanje vremena ne počinje od mene. Jedino što je važno je da je devojka raščistila sa prošlošću, da se ne "lomi", jer će tako biti mnogo lakše i njoj i meni. Dalje, mislim da je potpuno netačno da bivši ljubavnici ne mogu biti prijatelji. Možda većina ne može, ali ima i onih koji mogu. Ja sam npr. već godinama prijatelj sa devojkom sa kojom sa bio nekoliko godina u vezi i pri tome ne postoje apsolutno nikakve emocije ni sa njene ni sa moje strane. Ona je odličan čovek i prijatelj i ja to cenim, a to što emotivno nije išlo, šta da se radi. Takođe se ne može tvrditi da su naši muškarci ovakvi ili onakvi ili da su žene ovakve ili onakve. Možda dominiraju određene karakteristike kod većine, ali vi sebi tražite momka ili devojku koja je jedinstvena persona i šta vas briga za većinu. Rekao bih da je svima potrebno malo više tolerancije i razumevanja, a to će posledično doći kada se ego ostavi po strani.

Simke86ue

pre 7 godina

Daleko im lepa kuca.Ako mene ista smara to je kada devojka prica o bivsima, neretko ne mogu da se zaustave.Ja ne pominjem jer nema poente, a i ne volim price o proslosti, samo napred.

Mara

pre 7 godina

@Lale Gator
Ja znam dosta njih koji kad su se priblizili 30toj mamica ih pritisla i ozenili i napravili dete sa prvom koja je htela, pa i sa vezom od npr samo 1 godine... I evo ostavljaju fotke kao najsrecnije porodice na svetu. A pre toga bese sve bivse pobegle od njih cim su ukapirale u cemu se njihova "ljubav" ogleda - da radja i odgaja "njegovu" decu i da bude "dama", tj da ne talasa, da se zna ko je glavni i musko... Nema danas pravih ljubavi, veoma su retke, obicno ljudi traze one koji ce da zadovolje i ispune njihove zahteve i ocekivanja... Tako da i ova prica i prica o ljubomori zbog bivsih.., pa tesko da tu ima neceg tako snaznog iskljucivo zbog bezuslovne ljubavi prema nekome - obicno danas ljudi menjaju partnere jer bi da imaju sto vise iskustava, uzivaju u tome, dakle bitno im je da oni uzivaju, pa je partner ok sve dok je nima ok; ili pak neki ljudi traze odgovarajucu osobu za zasnivanje porodice i to je to. Prave ljubavi su skoro pa nestale, gleda se samo ko kome odgovara.

Kako da ne

pre 7 godina

Bivsa je imala svoj razlog sto je bivsa, a o razlogu vise ne treba polemisati vec kao sto neko rece ide se dalje i zivi danas, a ne juce.

Silverfox

pre 7 godina

Mislim da je dobra ideja i za muškarca i za ženu da obavesti osobu sa kojom je u vezi o bivšim partnerima sa kojim ta osoba na ovaj ili onaj način može doći u kontakt. Iz praktičnih razloga. Posebno ako postoji mogućnost da su neke od tih veza za drugu stranu na neki način ostale "nedovršene".