Po ovome se zrela žena razlikuje od nezrele: Jedna dama ove stvari ne dopušta

Četvrtak, 29.09.2016.

15:55

Izvor: zdravaisretna.hr

Po ovome se zrela žena razlikuje od nezrele: Jedna dama ove stvari ne dopušta IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

116 Komentari

Sortiraj po:

Zvezdica

pre 7 godina

Ovo nije zrela žena. Ovo je agresivna feministkinja. Ulazak u svet ženske emancipacije nije, ma koliko se ovde vidim trudile da tako prikažu nezadovoljne pripadnice našeg pola, u savremenoj ženi ubio potrebu za romantikom, ljupkošću i nežnošću. Kada bi se dotična gospođa iz teksta zaljubila, sve bi joj ove stavke popadale u vodu kao jesenje lišće. Žene su se izborile za pravo da budu ravnopravni činilac društva i povratak u prošlost je u tom smislu nemoguć. S druge strane, žene takođe većinski ne žele agresivan feminizam, ne vide muškarca kao pretnju, već kao nekog s kim žele da koračaju kroz budućnost. Pardon, zrele žene.
"Žena se danas oslobodila ropstva i pasivne uloge u većini društava u svetu i ne bi trebalo da ponavlja i vraća zlo (ili da postane "kastraciona žena" po modelu "identifikacije sa agresorom"), koje je nekada sama trpela. Žena se oslobodila, ali njena sloboda ne podrazumeva i ne traži osvetu, nego dalju borbu za još plemenitiju slobodu."

oduzimanje

pre 7 godina

Plasim se da podelim bilo sta sa njima, jer sve moje tajne, ideje i snove posle prepricavaju mladjim zenama, a ja ostajem sama i prevarena.

Tanja

pre 7 godina

@M Pa jeste li partneru na prvom sastanku urucili medicinsku istoriju? Niste. Gospodja iz clanka kazevda na prvom sastanku treba da izlozimo sve svoje probleme. To je nonsens. Uostalom, nije ni vazno. Svako radi kako misli da treba. Mene zulja ono " zrela zena" treba pa pod 1,2,3... Imam 46 godina I u ovom opisu ne vidi z od zrele zene. Pozdrav I sve najbolje.

Ana

pre 7 godina

@Aco
Aco, perem ja ves, i kuvam, i peglam, i popravljam salter, i menjam sijalice, i popravljam i vodokotlić i menjam gumice na slavini. Nisam princeza i razumem zasto zene ne zele maminog sina da peru ves za njim. Ne treba muskarac da voli svoju zenu i to joj pokazuje tim sto ume sam da opere ves, nego ako i sam iole drzi do sebe, sve ili bar vecinu poslova u kucim, a narocito stanu ce umeti da uradi sam.

Aca

pre 7 godina

Svi su se uhvatili stavke o pranju vesa, izgleda da je to bolna tema, a ne citate ostalo. Ovde se govori o kompromisima na koje zena ne zeli da pristaje. Zasto bi zene cekale da im se neko javi i cekale ga? Zasto bi se nalazile sa njim u njegovom kvartu, a ne negde na pola puta ili u njenom kvartu? Zasto bi zena stalno pronalazila slobodno vreme za svog muskarca, a on bio zauzet i setio se nje po potrebi? Ne vidim nista egocentricno u tome. I uostalom, zasto briga o vesu u zajednickom domacinstvu mora da bude zenin posao? To ako ga volis, praces i svoj i njegov ves. Zar to isto ne moze da bude, ako on mene voli, prace i svoj i njegov?! Lepo je neko primetio, ova rubrika puna komentara muskaraca koji izgleda da ovde lece svoje frustracije i samo komentarisu kako nije ni cudo sto su sve zene same. Iskreno, nisam bila ni svesna koliko zenomrzaca ima u Srbiji dok nisam pocela da citam komentare na ovom portalu :)
(Ana, 30. septembar 2016 11:52)

Ma u pravu si, ali necu ni ja da pristajem na kompromise - ves ne perem :)
Mislim ne moras ni ti, svake nedelje kupim novih sedam pari i meni ok.

M

pre 7 godina

@Tanja
Ne znam odakle ideja da žena saopštava ili uručuje muškarcu pravila?

"pravila" u vezama, su lične potrebe i granice svake osobe. Ako ih nema, verovatno još ne zna koje su ili ima neki problem. I kada mentalno dođeš u određeno stanje, nemaš aspiracije da trošiš ni svoje vreme ni vreme te osobe ako se nepoklapate. I u tom nepoklapanju nikakva količina fizičke privlacnosti ne pomaže, pre ili kasnije odnos se raspada.

Glup primer ja imam određen zdravstveni problem zbog kojeg najverovatnije neću moći da imam decu. To je važna stvar za mnoge, meni je bitno da to saopštim osobi što pre, kako ne bih tracila ničije vreme. Ja lično ne bih mogla da budem sa nekim ko je jako religiozan (lično nisam ni krštena), niti sa nekim ko npr. podržava Dveri i slično. A što se tiče pranja (lol), ja npr. baš mrzim pranje sudova, moj partner baš mrzi iznošenje đubreta, pa ono on se trudi da pere sudove a ja da iznosim đubre ;)

Хумска БГ

pre 7 godina

Пре неки дан испљувах оно двоје .... што се стално прате аутобусом(муж шофер а жена пуну његову смену седи у бусу иза њега) али у односу на овако нешто то је ултраромантична прича двоје срећних, заљубљених голупчића.Ваљда ћете ускоро објавити и неки леп текст после којег нећемо остајати згранути и згађени, видим по коментарима да је ова сподоба од жене добила далеко више критике него подршке, помислио сам да можда са мном нешто није у реду(ипак прво полазим од себе, за разлику од жене из текста) али видим да сам дефинитивно савршено чист.

M

pre 7 godina

@neko iz banata
Osim ako ne nađeš neku izbegavajucu, materijalisticki-trgovinsko nastrojenu ženu kao što si ti, bolje nemoj ni pokušavati.

Iz tvoje perspektive žena je mašina za seks, novac, kućne poslove i bebe a ljubav je glupost, i činjenica zašto bi se onda cimao da ostvariš dobar blizak odnos sa drugim ljudskim bićem (ženom) kad ionako sve možeš sam?

Sa takvim stavom bi samo unesrecio neku ženu.

Slavica

pre 7 godina

Ne razumem primedbe na ovaj tekst. On se moze odnositi i na muskarce u zrelijim godinama. Dakle, dok si neiskusan onda ti se moze desiti da se palis na nekoga ko ti ne odgovara, kome zapravo nije stalo do tebe, koga moras da juris, kome nije stalo do reciprociteta u odnosima i kome sustinski nije stalo da ti pomogne, da ti se nadje i slicno. Kasnije je nemoguce da se na takve osobe uopste palis. To je smisao teksta. Gledas racionalno da li ti neko odgovara, objektivnije vidis vas odnos, vidis da nekome nije stalo, itd. to je sustina teksta.

E sad, da li neko voli da pere, kuva, majstorise po kuci, to je individualna stvar. Ali je vazno da kada su ljudi zajedno se trude da imaju simetrican odnos. Ako se neko ozenio da bi imao domacicu u kuci, ok, neko zeli da bude domacica neko ne zeli. Neke zene vole samo jake muskarce ili majstore u kuci. A neki muskarci osim knjige ne znaju za alat. Ako zena hoce takvog ok, to je do njih. Sto se mene tice, mozemo uvek da placamo majstore i za sitnice, ali neke zene to nece. Neki muskarci hoce svaki dan sveze skuvano, ja to ne mogu da priustim zbog prirode posla, skuvacu npr dvaput nedeljno. Itd itd.

Vazno je da se drugome izlazi u susret i da se bude svestan sta radim ja, sta radi druga ososba, da li sam JA zadovoljan, da li je ON/ONA zadovoljan. To je sustina price koliko sam shvatila. Ako neko hoce samo da mu bude lepo pored nekog - molim. Ako ste nekome simpaticni i dragi bicete to i ako ste neraspolozeni.

pp

pre 7 godina

"Iz ovog clanka saznao sam jednu jako vaznu stvar o svojoj siroj familiji: i moja majka, i moje babe, i prababe, i cukunbabe, bile su "nezrele" zene."
(DEDA CVETKO, 30. septembar 2016 00:55)

A Vi zelite da posaljete poruku danasnjim mladim muskarcima da zene treba da imaju zivot u braku kakav su imale vase babe, prababe i cukunbabe?
Onda kada se zivelo u velikim zajednicama, sa tri ili cetiri porodice pod istim krovom i gde je svaka zena imala svoja zaduzenja: Jedna prala ves (:-))) , druga mesila hleb i spremala rucak, treca radila u polju, cetvrta pazila zajednicku decu itd. I sve to smestiti u danasnju modernu porodicu gde je zena visokoobrazovana, radi i ima karijeru, ne mora svaka da ima karijeru ali bar radi van kuce, a onda sve obaveze u kuci padaju takodje na nju!?

Steta, u Srbiji nije postojao jedan Ibzen, mozda bismo bili danas uskraceni za ovakve komentare.

Tanja

pre 7 godina

Ana, ja sam žena i dok sam čitala ova "pravila" nije mi bilo dobro. Zašto uopšte "pravila"? Čemu to? Ne znam ko je većinski ostavljao komentare, ali je više njih sasvim ispravno primetilo da ako u vezi između dvoje ljudi postoji privlačnost, dopadanje - sve ostalo je stvar dogovora. Nema potrebe za pravilima, nije veza sa muškarcem fudbalska utakmica, pobogu! Naravno da je ok da se prilagodimo jedno drugom u pogledu vremena, mesta za viđanje i još 1000 drugih stvari, ali sve to normalno legne na mesto i bez da ja čoveku koji mi se dopada na prvom sastanku izdeklamujem svoje frustracije i uručim mu spisak pravila koja će da poštuje ili zdravo doviđenja.
Da sam muško i ja bih se lepo pozdravila sa dotičnom i poželela joj puno sreće (jer će joj biti potrebna).

Ana

pre 7 godina

Svi su se uhvatili stavke o pranju vesa, izgleda da je to bolna tema, a ne citate ostalo. Ovde se govori o kompromisima na koje zena ne zeli da pristaje. Zasto bi zene cekale da im se neko javi i cekale ga? Zasto bi se nalazile sa njim u njegovom kvartu, a ne negde na pola puta ili u njenom kvartu? Zasto bi zena stalno pronalazila slobodno vreme za svog muskarca, a on bio zauzet i setio se nje po potrebi? Ne vidim nista egocentricno u tome. I uostalom, zasto briga o vesu u zajednickom domacinstvu mora da bude zenin posao? To ako ga volis, praces i svoj i njegov ves. Zar to isto ne moze da bude, ako on mene voli, prace i svoj i njegov?! Lepo je neko primetio, ova rubrika puna komentara muskaraca koji izgleda da ovde lece svoje frustracije i samo komentarisu kako nije ni cudo sto su sve zene same. Iskreno, nisam bila ni svesna koliko zenomrzaca ima u Srbiji dok nisam pocela da citam komentare na ovom portalu :)

mrmlj

pre 7 godina

vec decenijama se ves ne pere rucno na potoku u hladnoj vodi, pa da je to neki problem.
pranje vesa je usputna aktivnost - ubaciti ves u masinu, sipati deterdzent i pritisnuti par dugmica traje nekoliko minuta pa si onda slobodan da radis sta hoces pola sata, sat, dva ili koliko vec traje izabrani program. pritom, na novijim masinama mozes da podesis odlozeni start, da bude gotova kad se vratis kuci ili kad ustanes sledeceg jutra. kad se ves opere, treba jos nekoliko minuta da se prostre. jedino peglanje moze da oduzme vremena, ali ionako se mnoge stvari ni ne peglaju a ves moze da se pegla i dok se gleda neka serija ili utakmica ili dok se razgovara s nekim ili sta god. na kraju krajeva, moze da se plati neko ko ce da popegla ves ukoliko ti je to toliki problem.

poenta nije da li to treba da radi zena ili muskarac vec da i zena i muskarac mogu to da rade i treba to da rade i da jedino nezrela derista i lencuge insistiraju na tome ko ce to da uradi.

Tanja

pre 7 godina

@Alex: Ja sam se javila, pa mi nisu objavili komentar.
Mislim da je ovo osoba koja je sama sebe ograničila nizom nekakvih okamenjenih "pravila" koja su u stvarnom životu neprimenljiva, jer život piše romane. Ne volim muški šovinizam, ali ogavan mi je i ženski, nema tu nikakve razlike. Ovakva žena primer je ženskog šoviniste. Mislim, neka "pravila" su toliko glupa da boli. Recimo "mrzim da perem veš". Pa čekaj, jel se šetaš okolo u prljavoj odeći? I kako to ti pereš, na potoku trljaš o dasku, ili lepo staviš u veš mašinu? Ako je ovo potonje, zašto bi bio problem da kad ubacuješ svoj ubaciš i njegov? Mislim, glupo do besvesti. Kao i ono poslednje, ne doterujem se za prvi sastanak, istresam svoje nervoze i probleme odmah. Ma divno. Da je neki muškarac napisao ovako nešto slično zamolila bih ga da učini uslugu ženskom rodu i zaobiđe ga u širokom luku.

ZoranNS

pre 7 godina

Ovo je još jedan od mnogih komercijalnih članaka o ženama. Ova žena ne bi mogla da nađe ni prijatelja, a kamoli životnog druga. U redu ja ću prati svoj veš, praću i njen, ali šta, koji prostor ostaje kod nje za mene, gde ona može da smesti mene kao partnera, sve u svemu ovo je glupost, a ne recept za život u dvoje.

Neko iz Banata

pre 7 godina

1.Sam perem svoj ves(ima se moze se ,ves masina cudo tehnike,ne moram vise na ruke)
2.Znam da kuvam bolje od vecine zena(ne moram prvo da nalozim smederevca,brze je)
3.Imam prijatelje sa kojima cu da cutim i da mi bude ekstra.
4.Lepo zaradjem,moze i bolje,al skroman sam.
5.Za sex su uvek nadje nesto.
6.Cak mi ni cimanje oko dece nije strano,a ni ne pada ni tesko.(nisu moja,ali msm da bi tek se izlomio za svoju)
Tako da je pitanje zasto bi bilo koji muskarac danas trpeo zene poput ovakve koje misle da su centar svemira,ili samo zato sto imaju vaginu.Danas je sve postalo trgovina,pa me ne bi cudilo da uskoro muskarci pocnu da placaju za rodjenje deteta(imam utisak da su danas muskarci ti koji zele decu vise od zena) i sex,a te bajkovite tripove o "ljubavi" zene mogu da ostave za sebe(ne zanima nas kao vas fudbal).Muskarac cim se rodi postaje kriv za nesto sto su radili njegovi predaci,dok im to spocitavaju "princeze".Dokle ce to ici videcemo,ali stanje postaje neizdrzivo.

DEDA CVETKO

pre 7 godina

Iz ovog clanka saznao sam jednu jako vaznu stvar o svojoj siroj familiji: i moja majka, i moje babe, i prababe, i cukunbabe, bile su "nezrele" zene.

ne znam kako drugacije

pre 7 godina

Nije pranje vesa problem. Ja sam sebi perem ves, tj masina. Problem je mentalni stav, a "pranje vesa" je samo personifikacija citavog niza potencijalnih primedbi, ograda I uslova, a koje kada primis k znanju, obicno 2 milisekunde ti treba da "prijatno pozdravis" :-). Ali nije ni to problem jer se stvari resavaju konkretno razgovorom I dogovorom...hipoteticki. problem je sto zauzet muskarac mora biti vrlo fatalan I izverziran da vas cupa iz kandzi indoktrinacija medijski serviranih zabluda. A to sa pravom mnogi smatraju nepotrebnim. Pa kad je tako zasto u startu ne bi shvatili da od vasih razmazenih tripova nema nista?:-). Poenta je da ste vrlo podlozne manipulaciji, pa muskarce posmatrate samo kao agente zadovoljstva. Pa kad je tako, kad dodje vreme da se opere ves, muskarac ce vas samo "prijatno pozdraviti"...pre nego sto ce saglasno svakom kodeksu kulture da vam natura neke obaveze. Pa mora da pere ves... :-)

dunja

pre 7 godina

Ovo je pro-American sex&grad priča, koja naravno ne pije vodu za ljude sa ovog podneblja. Inace, autor ukazuje da je jako sebican i pun ega. Ja pa ja. Naravno da su muško-ženski odnosi najvisa, ako tako mogu reci, vrsta odnosa koju dvoje ljudi mogu imati i shodno tome ulaganje je neophodno sa obe strane, ali spontano i iz srca. Ako srce nije uključeno sve se svodi na puko telesno zadovoljavanje. A to je danas precenjeno, dostupno svima i svuda. Prave ljubavi, energije se malo teze nalaze, ali dodju kad treba i kako treba. Treba verovati i prepustiti se. Uzivajte uživajte uživajte!!!

Statistika

pre 7 godina

Nije da sam brojala ;) ali najveci broj komentara je od strane muskaraca. Zar nema nista na sportskoj strani? Ili ste i vi sami? To i dalje ne znaci da ste u pravu. Pa ko mu je prao ves dok nije sreo mene? 1.Isao je prljav. 2. Druge zene su mu prale ves - zato je i bio sa njima. 3. On ipak zna da pere ves, ali sada kada je sreo mene zasto da mi to ne prepusti. Jer to mu je dokaz ljubavi.

brankica müller

pre 7 godina

nemam reci zapanjena sam ovi. ovo je tako dobro i treba svaka zena a i muskarac da zna i bice dobro i jednoj i drugoj strani. Fantasticno, molim vas ovakvih i slicnih stvari treba nasim Generacijama da bi nesto naucili i da nemaju problema u zajednici,braku ili vezi. Desetka. poz.

objektivno

pre 7 godina

Iz ovog ispada da je najbolje da zena nadje nekog drugog, ali nije napisano sta kad broj pokusaja postane jako veliki, a rezultat je i dalje isti: nadji sledeceg. Da li postoji izlaz iz petlje u tom slucaju algoritma, ili se nastavlja do beskonacnosti dok neko ne eksplodira?

Vladimirr

pre 7 godina

Sve ova vazi jos vise za zene, sem tih datuma i poklona (naravno, ne obracam na to mnogo paznje, pa ako je neko bas toliko budalast da se uvredi, bas mi i ne treba), uspesnosti (pa, sta bi bilo kada bi i muskarci to primenjivali) i stvarno broja 10, gluposti, opet, kako bi se devojka provela na sastanku sa nekim ko bi prdeo, be bi joj otvarao vrata, citao poruke na mobilu sve vreme ili slicno... Pa valjda na tom prvom sastanku zelite da se pokazete u dobrom svetlu, ne da lazete i da oblacite odela koja vam ne pristaju, ali da odrzite neki bar malo dekorum... Dosta budalasti saveti, po meni. Veoma bas nezreli.

night owl

pre 7 godina

Početak teksta je sasvim realan bar po mom mišljenju. Isto sam mislila u dvadesetim da je ljubav velika strast obaveznu uz patnju i suze. Opametila sam se relativno kasno kad mi je bilo potrebno najviše tri dana da nekog ma koliko mi se sviđao ili mi odgovarao izbrišem zauvek. Jer odnos dvoje ljudi mora da bude uzajaman. Šta mogu ako nema odgovora i taj ne želi da bude sa mnom. Ne mogu do besvesti insistirati i pokušavati. Jednom mi se desilo da me je neko pozvao prvi put da izađemo i onda rekao, ali znaš ja idem na utakmicu pa tek posle toga. Izašla sam, ali mi je prva pomisao bila da je to neviđena drskost. Takve stvari vam odmah daju do znanja sa čim ćete kasnije biti suočeni. Inače nemam ništa protiv utakmica, druženja sa prijateljima bez ženske polovine. Svako mora da zadrži do izvesne mere svoju slobodu. Sa većinom ostalog se ne bih složila. Moogu da odem do mesta koje mi ne odgovara ako želim nekoga da vidim. Znam puno ljudi koji su se samo protokolarno sećali rođendana. Tako da je to najmanji pokazatelj nečije ljubavi.

Ertz

pre 7 godina

O kakvoj to ljubavi govori ova osoba? Kakav je ovo odnos? Komšijski? Sugradjanski? Nadam se da su bar imena zapamtili. Ali nema veze, oprostiće joj/mu čak i ako se ne seti imena. Važno je učestvovati.

T

pre 7 godina

"Oni koji su stvarno zainteresovani potrudiće se da pogledaju dublje od toga."

Samo je pitanje zasto bi neko posle svega nabrojanog ostao zainteresovan.

Nole

pre 7 godina

Ova je previše gledala "Seks i grad". Zbog te serije mnoge ostadoše neudate i danas nesrećne. Verujem da je gospođica zaista zrela žena, čak mnogo verovatnije prezrela...

VN

pre 7 godina

Zašto ja uvek moram da kliknem na neki ovako debilan tekst? Garant je u pitanju neko mentalno oboljenje!
Uzgred, samo par stvari:
3 - Moj najbolji prijatelj i njegova žena često zaborave rođendane i slične datume, ali je njihova veza jedna od najlepših koje znam (puna poštovanja, poverenja i obostrane podrške).
7 - Ne voli da pere ni svoj veš - da li ijedan muškarac pored sebe želi lenju štrokavušu? A možda bi trebalo da razdvajam svoj i muževljev veš kada ih perem i peglam.
10 - Neće da izgleda što bolje za njega... direktna, cinična, priča o svojim problemima. Izgleda da je autor ovih besmislica pomešao izlazak i seansu sa psihoterapeutom

Stojko

pre 7 godina

I ta dama koja sve ovo ne dopusta najverovatnije ulazi u vezu sa nekim ko ce da je pijan prebije ili naskoci na njenu drugaricu.
A vi budite samostalne i jake.

eco

pre 7 godina

Žena sam i puno pružam, ali da budemo iskreni i tražim da mi se muškarac posveti.Ne vidim ništa loše u tome da me iznenadi bombonjerom i cvećem a ja ću ga iznenaditi romantičnom večerom. Ljubav nije usluga za uslugu, već pažnja. Međutim ovaj članak je urnebesan, slatko sam se nasmejala na pranje veša i na poslednju stavku. Ko ovo shvati ozbiljno stvarno treba da se zamisli. :D

Lori

pre 7 godina

Ja prva ne pamtim godišnjice i rođendane i generalno se klonim ljudi koji me se sete samo kad im to jave facebook ili skype ili tako neki kalendar koji koriste na poslu. Osim toga klonim se i osoba koje misle samo na sebe, bile one muškog ili ženskog pola, a pogotovo ne bih mogla da imam takvu jednu osobu za partnera.

kod

pre 7 godina

Kad nekog volis ne mozes da budes sebicna!Neces ovo,ne volis ono,a gde je tu tvoja jaca polovina?Kad neko moze da te rasplace i nasmeje istovremeno,kad si srecan sto si pored nekog s' kim se osecas opusteno ... Svaka veza trazi uzajamno postovanje,poverenje,toleranciju,iskrenost i posvecenost!Tezak rad sa najsladjim i najboljim ucinkom!

Alex

pre 7 godina

Zaboga žene, javite se i recite šta mislite o ovom tekstu. Baš sam radoznao da čujem!
Nedavno sam izišao iz veze sa jednom ovakvom (1, 4 ali suprotno, nekritična prema sebi, samo prema drugima a nema kredita za to, priznaje da je lijena i nezainteresovana, 6, 7, 10). Bilo bi sve ok da se nismo voljeli. Ali, moralo se dogoditi. Apsolutno nije htjela malim prstom da mrdne da učini da se bar malo osjećam zaštićeno, a non stop je nešto tražila i pri tom objašnjavala kako je normalno da muškarac radi sve za ženu. Užasno, ne želim nikom!

Spinster

pre 7 godina

Imam 56 godina, neudata, imam i macku. U poslu uspesna, materijalno obezbedjena, samostalna. Po svemu se uklapam u "profil" ali ovoliko brdo gluposti odavno nisam procitala. Ovakve stavove moze da ima samo jedna veoma nezrela osoba. I bilo bi lepo od urednika da nas ne zatrpava vise ovakvim clancima o osobama sa iskrivljenom slikom stvarnosti, ako je ovde uopste rec o stavovima stvarne osobe, a ne o fikciji autora clanka.

Za komentatora "coa"

pre 7 godina

Zavisi. Da li sam i ja bila na poslu ceo dan? Ako jesam, nema logičkog objašnjenja za peglanje nečije košulje. Ako nisam, ja ću prva da trčim da ispeglam, neću čekati da mi to zatraži.

Jednostavno je. Fer odnos, nema muško i žensko, svi smo mi LJUDI koji imaju, zamislite, ljudsku prirodu.

vozd

pre 7 godina

Mozda i moja zena zeli da uvede ova pravila ali duboko verujem da uvece kada pogleda u nasu decu zaboravi na pravila ispegla mi kosulju i ljubav zameni seksom.A inace kao i kod vecine muskaraca moj novcanik prima samo 40000dinara i to joj nije bio dovoljan razlog da me napusti iako od prvog dana zna dato moze da uradi kad kod hoce.Ona je lepa
i to veoma,ja nisam neki frajer ali je iskreno volim i postujem a datume inace zabora ljam ali ako me pitate da li smo srecni,jesmo.Zato ste vi uvece sami i ostacete do kraja zivota zbog takvog gledista i kriterijuma.

Dott

pre 7 godina

Razlika izmedju zrele zene i mlade, necu je nazvati kao u tekstu “nezrele”, je u tome sto zrela zena zauzima pronicljiviji stav, koji samo ima nesto vecu verovatnocu da je ispravan, na kraju kakav god stav zauzeli, greska je vrlo moguca.
Zena jos od mladosti nastoji imati stav i ceo zivot ga razvija unapredjuje i menja u odnosu na gorka iskustva kroz zivot, recima “e, pa necu vise tako”.
Zauzeti bilo kakav stav prema parneru, isto je kao kad bi bokser unapred postavio gard i kakva mu je verovatnoca da ce se i odbraniti od udarca? Nikakva, jer mnogo je vrsta udaraca , a u nasem slucaju, jos vise je vrsta muskaraca.
Jedino ispravno je da prema muskarcu treba krenuti otvoreno i sa velikim rizikom da cete zadobiti udarac, ali to je jedini nacin da naidjete na ljubav, ako joj zelite dati sansu ucinite to tako i necete se pokajati.
Garantujem vam, da su u zivotu najbolje prosle zene koje nisu mnogo savetovane u mladosti i koje nisu imale taj gard.
Kad zauzmete bilo kakav stav, time nesto svom muskarcu porucujete i on se samim tim oseca svrstano, ne dozvoljavate mu da prema vama krene otvoreno i srcem. Tu je samim tim sprecena mogucnost ljubavi a greska je cak izvesnija, nego da ste krenuli otvoreno i srcem.
Znam, zene bi rekle da im je srce povredjeno i moraju ga zastititi. Medjutim, povredjeno srce nije slabo zbog povrede, ono tad jaca i tu je tajna srece, idite uvek srcem, jer taj muskarac nije neprijatelj vaseg srca, sami ga pravite, ne zatvarate vrata ljubavi.

MarkoBgd

pre 7 godina

Sve velike ljubavi ne prolaze, valjda jer su previše usijane, jake... Imam milion primera iz okruženja - ljudi su se oženili, poudavali za one koje im odgovaraju manje-više kao prijatelji..., pa ne znam da li znam ikoga ko je u braku iz velike ljubavi i strasti. I ja takođe sam prihvatio da je život kompromis...

memorija

pre 7 godina

Kad bi sve bilo u pravilima, ljubav ne bi postojala. Nauka i zivot jos uvek nisu objasnili kako zena odabere svog muskarca, sta je to privuce, a zna se sta privuce muskarca kod zene, to su razlike, suprotnosti koje se privlace. Zena ne treba da pere ves, ni svoj, ima masinu. Da li je los covek neurohirurg koji zaboravi poklon za rodjendan ako je tog dana spasio tri zivota? Covek bez interesovanja, bez zanimanja, a koji ume da pamti datume, bice zanimljiv isto koliko i novi telefon, s tim da telefon bolje vibrira:)

M

pre 7 godina

@tacka
Zabole me za godišnjice i slično, zapravo ni ne znam kada je godišnjica mojoj vezi, znam da je negde maj/jun.
Ne trebaju mi ni pokloni za rođendan, imala sam iskustvo lika koji je mislio da parama i poklonima sve može da reši.
I dugo sam mislila isto kao ti, dok nisam doživela da je lik zaboravio moj rođendan. Igrom slučaja pozvao me je da provedemo dan zajedno, a ja sam sve vreme dobijala divne poruke i pozive od porodice i prijatelja, i onda skontas koliko je tužno kada osoba koja je pored tebe pojma nema i radi po svom (u datom slučaju gledanje tva i igranje igrica).
Brate, pa nije toliko teško staviti reminder, alarm, pogledati na fejsu ako ga koristiš. Ako ti je to preveliki problem i cimanje verovatno ni ne treba da budeš u vezi.

maja

pre 7 godina

Ova žena je upravo sebična i nezrela, jer nije spremna na kompromis. Ja pa ja.
Ali znate li šta je najstrašnije? Što se sve ovakve PRVE UDAJU! Vidim po komentarima kako su svi u fazonu "ostaćeš sama" - ne, neće. One su sve udate, znam ih milion. Sve maltretiraju muževe, svoje roditelje, čak i decu. Niko ne valja, samo su one super. Znam čak i jednu koja muža redovno izbacuje iz kuće jer joj "nije dan danas"!? A muževi su im svi ok ljudi, ali iz nekog razloga trpe takve gluposti... Nasilje ima mnogo dimenzija, žensko sam pa opet ovo kažem.

Tako da, ne nadajte se da će ove ostati same. Te se udaju po 5 puta, dok one stidljive i dobre uglavnom budu same. Svet je poludeo.

MaLa

pre 7 godina

Onaj ko bi me na prvom sastanku gnjavio svojim problemima i ponašao se prema meni neprijatno i cinicno kako kaze ova gospodjica, sigurno me ne bi video vise. To je meni cisti primer nevaspitanja i manjka osnovne kulture. Naravno da svako ima svoje probleme, ali se zna vreme i mesto za takve price.
Inace ljubav podrazumeva i kompromise i prilagodjavanja u mnogo cemu, ko god misli drukčije razočarace se.

OMGOMGOMG

pre 7 godina

Ima tu dobrih stavki, ali pranje veša? Pa, kod nas, ako živite zajedno, imate jednu mašinu za veš. Veš pere ta mašina, a ljudi se dogovore ko će da stavi veš na pranje.

soy soy yo

pre 7 godina

Ova fotografija je meni odličan primer negovane žene koja dostojanstveno stari (bez šminke, botoksa..). Kad nekome bore lepo stoje..

Crna

pre 7 godina

Feministkinja sam ali uopšte se ne slažem sa ovim. Kako bre da budeš cinična i neprijatna na prvom sastanku? Ili na bilo kom sastanku? Zašto, čemu? Kome će to da donese bilo šta dobro? Šta ima loše u tome da za nekog uradiš nešto, pa nije da više peremo veš u potoku, bar to nije nešto teško? Ne razumem ovo, prezahtevno je, netoleratno i neprijatno, nije čak ni feministički, prosto je više neki stav "ja sam najbolja ergo zaslužujem najbolje". Pa, s tim stavom, nisi.

sofronije

pre 7 godina

Svuda su neki tekstovi sta muskarac treba da ocekuje od zene ili u ovom slucaju sta zena treba da ocekuje od muskarca itd. A da li postoji neki tekst u kome cete da navedete ljude da razmisle sta je to sto oni imaju da ponude tom nekome od koga imaju svakakva ocekivanja?

alan ford

pre 7 godina

Zene u cetrdesetim imaju toliko malo izbora da je ovo potpuno besmisleno! Nemate vi mogucnosti da postavljate uslove. Pitanje je da li ce neko i da vas pogleda a ne nesto drugo. Malo je surovo ali istinito...

mirko

pre 7 godina

Tipican profil ~jake~ zene, koja zbog svog egoizma,narcizma, nedostatka empatije, nemogucnosti suzivota i naravno bahatosti govori kako ne moze da nadje ~pravog muskarca~. Naravno da ne moze jer oni normalni ce pobeci od takve osobe, a oni sa slicnim intelektualnim i emotivnim problemina ce biti privuceni.... I takve zene uvek su same i usamljene, uvek tuguju za nekim muskarcem, ali kada dodje do osbiljnije situacije naprave karambol i opet ga odbiju ili se uz svadju povuku u stilu ~e vash sam ga smestila na mesto~.

dragan

pre 7 godina

onda kad se sve sabere i oduzme sta ce nekome ovakva žena... samo probleme donosi... smara i zvoca za gluposti.... takve su obično same.... i zasluzuju da budu.... Naravno svako svašta voli.... Tako da želim puno uspeha "srecniku".... :-D xD

rigor

pre 7 godina

Zato na kraju kupiš lepo Bišona pa povodac pod ruku i u parkić. Ne mora da ga peglaš, a za rođendan nikada ne zaboravi da ti kaže veselo "av, av, av...av". Srećno nam bilo muškarcima sa ovakvim "zrelim" ženama koje "od muškarca ne traže samo pare".

?!!?

pre 7 godina

Kako sad - ljubav je za mene pranje vesa, kad prvo rece da ni sama ne voli da pere ves? Znaci - ljubav je naci muskarca koji ce za mene da radi sve stvari koje ja ne volim?! A kako bi bilo sa kucnom pomocnicom, npr?!

Svetlost

pre 7 godina

Pa posle svih ovih stavki zaključujem da se ovde ne radi o ženi već jednom egu u ženskom telu koji odnos svodi na sebičluk i čist interes. Ne ukazuju sve stavke na to ali neke definitivno da. Ponajviše bode oči materijalni aspekt naravno.

Novi Sad

pre 7 godina

Mislim da si pre lenja i sebična nego što si zrela. "Ako me voli - praće veš sam". A ako ti njega voliš, praćeš i svoj i njegov! Ljudi u vezi i braku se moraju bar malo uzajamno žrtvovati ako misle da uspeju. Možda ni on ne voli mnoge stvari, pa ih radi jer mora i ne dovodi to u pitanje. Manje filozofije više vrednoće! Zato je danas sve veći broj razvoda, niko ni za koga neće nimalo da se žrtvuje i forsira se individualizam.

tačka

pre 7 godina

bežati od žena koje prebrojavaju koliko para trošite na njih i bave se trivijalnostima kao što su rođendani, godišnjice...najveći smorovi od osoba!

EU Citizen

pre 7 godina

Sa ovakvim miksom femnacistkinje, sponzoruše i neprijatne oštrokonđe koja zvoca za svaku glupost, žena ni u kom slučaju ne može biti dama, ali će vrlo uspešno ostati sama, barem se rimuje :))) Ili, naravno, što se takođe često dešava, završiti sa nekakvim luzerom i šonjom i svoju duboku frustraciju iskaljivati na razne načine :))

Kazekage

pre 7 godina

Ova "zrela" žena, da počne lagano da smišlja imena za mačke....Više njih.
Kakvo feministicko prenemaganje. Nijedan stvarno zreo muškarac neće biti za ženom koja misli da je centar univerzuma.

"ako me stvarno voli prace veš sam" hahahahaha zapravo pere mašina, a dugme može i on i ona da pritisne totalno je nebitno. Insistiranje na ovome je za mene znak da je taj koji insistira (ona ili on) totalno deriste.

"pranje veša je teret"
Jeste, za mašinu.

"ljubavna priča koja se temelji na siromaštvu i ljubavi nije za zrelu ženu".

Ovo je toliko jezivo da ne zaslužuje komentar. X srećnih parova je demantuju.

"Na prvom sastanku cinična"...
Posle 15 min bih tražio račun.

Itd.
Ostali stavovi su još gori...

Ja

pre 7 godina

Znači zrela žena, dama takoreći, je sebično stvorenje koje postoji samo sebe radi, ne dopušta ništa što njoj ne odgovara i ne prilagođava se nikome, već svi drugi treba da se prilagode njoj i samo nju da tetoše. Meni to pre liči na razmaženost nego na zrelost, što je dijametralno suprotno od onog na šta upućuje naslov članka. Pitam se šta bi na ovo rekao zreo muškarac, gospodin takoreći. Da li je onda moguća veza "dame" i gospodina?

Covek zvani Vuk

pre 7 godina

Ovaj je clanak uzasan, feministicki, sebican i cinican. A dama koja ga je pisala niti je romanticna, sama i nije voljena, pa je sam stav razumljiv. Treba li ti bas tako postaviti ?!?

OpustenoUe

pre 7 godina

Br. 10 - glupost. Ako je neko neprijatan i pokaže samoživost na prvom sastanku, ne vidim kako bi iko normalan bio zainteresovan da se "potrudi da pogleda dublje od toga".
U toj situaciji savet autorke iz situacije broj 9 je idealan - "to je očigledan znak da treba da tražim drugu" :)

nn

pre 7 godina

Ma da, idealan muskarac san svih zena :) Da kuva, pere ves, dobro zaradjuje, bude galantan, uvek spreman za akciju, pun romantike i razumevanja i uz sve to da cuti kad se tebi ne prica... Ma tesko... Ja sam temperamentan, uvek znam sta zelim, smatram sebe uspesnim i cvrsto stojim na zemlji i umem da kazem ne ali i da se prilagodim njoj, zato me supruga i voli. Suprugu postujem, volim i uvek sam tu za nju, ali ne znam ko pise ovaj clanak posto se ljubav ne zasniva na tome da samo jedna osoba selektuje sta njoj odgovara jer uspesna veza znaci da postoje kompromisi, ne postoji uvek i stalno. Nekad trebas progutati i odgovor koji ti se ne svidja i nije ono sto samo ti zelis.

Max

pre 7 godina

Zašto toliko ići u suprotnosti...
Biti pomalo ciničan na prvom sastanku, brisati kontakte, ne želeti prati stvari...
Univerzalna ljubav prašta i upija, ovozemaljska podrazumeva intuitivnu brigu i pažnju za drugom osobom...
Nakon ovog članks nije ni čudo zašto je toliko žena samo.

lolo

pre 7 godina

"Ljudi koji se ponašaju škrto prema ženama, obično su škrti sa svim drugim u životu."

Ne precenjujte se, nema to veze sa zenama, niti su oni nekakav ozbiljan reper za siroku ruku. Nagledao sam se muskaraca koji su skrti prema zeni, ali kada izadju caste celu kafanu. U stvari, u pravu ste, mora da je do zene.

Zvrndo

pre 7 godina

Brak/ljubav je podela obaveza i odgovornosti. Sa ovakvim stavom izlozenim u tekstu ne bi ni muskarac trazio zenu. A osobi koja je napisala tekst, ako tvrdo bude stajala na svojim uslovima, zelim uspeha u pronalazenju budale koja ce pristati na sve.

Gručo Marks

pre 7 godina

Ovde je opisana egocentricna, samoljubiva, razmazena i srebroljubiva zena, a ne zrela kao sto podmecete. Zamislite zivot sa takvom osobom. Zamislite, tesko joj je da peree svoj, a kamo li tudji ves! Strasno...

sofronije

pre 7 godina

Svuda su neki tekstovi sta muskarac treba da ocekuje od zene ili u ovom slucaju sta zena treba da ocekuje od muskarca itd. A da li postoji neki tekst u kome cete da navedete ljude da razmisle sta je to sto oni imaju da ponude tom nekome od koga imaju svakakva ocekivanja?

Zvrndo

pre 7 godina

Brak/ljubav je podela obaveza i odgovornosti. Sa ovakvim stavom izlozenim u tekstu ne bi ni muskarac trazio zenu. A osobi koja je napisala tekst, ako tvrdo bude stajala na svojim uslovima, zelim uspeha u pronalazenju budale koja ce pristati na sve.

tačka

pre 7 godina

bežati od žena koje prebrojavaju koliko para trošite na njih i bave se trivijalnostima kao što su rođendani, godišnjice...najveći smorovi od osoba!

rigor

pre 7 godina

Zato na kraju kupiš lepo Bišona pa povodac pod ruku i u parkić. Ne mora da ga peglaš, a za rođendan nikada ne zaboravi da ti kaže veselo "av, av, av...av". Srećno nam bilo muškarcima sa ovakvim "zrelim" ženama koje "od muškarca ne traže samo pare".

Kazekage

pre 7 godina

Ova "zrela" žena, da počne lagano da smišlja imena za mačke....Više njih.
Kakvo feministicko prenemaganje. Nijedan stvarno zreo muškarac neće biti za ženom koja misli da je centar univerzuma.

"ako me stvarno voli prace veš sam" hahahahaha zapravo pere mašina, a dugme može i on i ona da pritisne totalno je nebitno. Insistiranje na ovome je za mene znak da je taj koji insistira (ona ili on) totalno deriste.

"pranje veša je teret"
Jeste, za mašinu.

"ljubavna priča koja se temelji na siromaštvu i ljubavi nije za zrelu ženu".

Ovo je toliko jezivo da ne zaslužuje komentar. X srećnih parova je demantuju.

"Na prvom sastanku cinična"...
Posle 15 min bih tražio račun.

Itd.
Ostali stavovi su još gori...

Gručo Marks

pre 7 godina

Ovde je opisana egocentricna, samoljubiva, razmazena i srebroljubiva zena, a ne zrela kao sto podmecete. Zamislite zivot sa takvom osobom. Zamislite, tesko joj je da peree svoj, a kamo li tudji ves! Strasno...

nn

pre 7 godina

Ma da, idealan muskarac san svih zena :) Da kuva, pere ves, dobro zaradjuje, bude galantan, uvek spreman za akciju, pun romantike i razumevanja i uz sve to da cuti kad se tebi ne prica... Ma tesko... Ja sam temperamentan, uvek znam sta zelim, smatram sebe uspesnim i cvrsto stojim na zemlji i umem da kazem ne ali i da se prilagodim njoj, zato me supruga i voli. Suprugu postujem, volim i uvek sam tu za nju, ali ne znam ko pise ovaj clanak posto se ljubav ne zasniva na tome da samo jedna osoba selektuje sta njoj odgovara jer uspesna veza znaci da postoje kompromisi, ne postoji uvek i stalno. Nekad trebas progutati i odgovor koji ti se ne svidja i nije ono sto samo ti zelis.

EU Citizen

pre 7 godina

Sa ovakvim miksom femnacistkinje, sponzoruše i neprijatne oštrokonđe koja zvoca za svaku glupost, žena ni u kom slučaju ne može biti dama, ali će vrlo uspešno ostati sama, barem se rimuje :))) Ili, naravno, što se takođe često dešava, završiti sa nekakvim luzerom i šonjom i svoju duboku frustraciju iskaljivati na razne načine :))

Covek zvani Vuk

pre 7 godina

Ovaj je clanak uzasan, feministicki, sebican i cinican. A dama koja ga je pisala niti je romanticna, sama i nije voljena, pa je sam stav razumljiv. Treba li ti bas tako postaviti ?!?

Novi Sad

pre 7 godina

Mislim da si pre lenja i sebična nego što si zrela. "Ako me voli - praće veš sam". A ako ti njega voliš, praćeš i svoj i njegov! Ljudi u vezi i braku se moraju bar malo uzajamno žrtvovati ako misle da uspeju. Možda ni on ne voli mnoge stvari, pa ih radi jer mora i ne dovodi to u pitanje. Manje filozofije više vrednoće! Zato je danas sve veći broj razvoda, niko ni za koga neće nimalo da se žrtvuje i forsira se individualizam.

Ja

pre 7 godina

Znači zrela žena, dama takoreći, je sebično stvorenje koje postoji samo sebe radi, ne dopušta ništa što njoj ne odgovara i ne prilagođava se nikome, već svi drugi treba da se prilagode njoj i samo nju da tetoše. Meni to pre liči na razmaženost nego na zrelost, što je dijametralno suprotno od onog na šta upućuje naslov članka. Pitam se šta bi na ovo rekao zreo muškarac, gospodin takoreći. Da li je onda moguća veza "dame" i gospodina?

Za komentatora "coa"

pre 7 godina

Zavisi. Da li sam i ja bila na poslu ceo dan? Ako jesam, nema logičkog objašnjenja za peglanje nečije košulje. Ako nisam, ja ću prva da trčim da ispeglam, neću čekati da mi to zatraži.

Jednostavno je. Fer odnos, nema muško i žensko, svi smo mi LJUDI koji imaju, zamislite, ljudsku prirodu.

Spinster

pre 7 godina

Imam 56 godina, neudata, imam i macku. U poslu uspesna, materijalno obezbedjena, samostalna. Po svemu se uklapam u "profil" ali ovoliko brdo gluposti odavno nisam procitala. Ovakve stavove moze da ima samo jedna veoma nezrela osoba. I bilo bi lepo od urednika da nas ne zatrpava vise ovakvim clancima o osobama sa iskrivljenom slikom stvarnosti, ako je ovde uopste rec o stavovima stvarne osobe, a ne o fikciji autora clanka.

Svetlost

pre 7 godina

Pa posle svih ovih stavki zaključujem da se ovde ne radi o ženi već jednom egu u ženskom telu koji odnos svodi na sebičluk i čist interes. Ne ukazuju sve stavke na to ali neke definitivno da. Ponajviše bode oči materijalni aspekt naravno.

OpustenoUe

pre 7 godina

Br. 10 - glupost. Ako je neko neprijatan i pokaže samoživost na prvom sastanku, ne vidim kako bi iko normalan bio zainteresovan da se "potrudi da pogleda dublje od toga".
U toj situaciji savet autorke iz situacije broj 9 je idealan - "to je očigledan znak da treba da tražim drugu" :)

Dott

pre 7 godina

Razlika izmedju zrele zene i mlade, necu je nazvati kao u tekstu “nezrele”, je u tome sto zrela zena zauzima pronicljiviji stav, koji samo ima nesto vecu verovatnocu da je ispravan, na kraju kakav god stav zauzeli, greska je vrlo moguca.
Zena jos od mladosti nastoji imati stav i ceo zivot ga razvija unapredjuje i menja u odnosu na gorka iskustva kroz zivot, recima “e, pa necu vise tako”.
Zauzeti bilo kakav stav prema parneru, isto je kao kad bi bokser unapred postavio gard i kakva mu je verovatnoca da ce se i odbraniti od udarca? Nikakva, jer mnogo je vrsta udaraca , a u nasem slucaju, jos vise je vrsta muskaraca.
Jedino ispravno je da prema muskarcu treba krenuti otvoreno i sa velikim rizikom da cete zadobiti udarac, ali to je jedini nacin da naidjete na ljubav, ako joj zelite dati sansu ucinite to tako i necete se pokajati.
Garantujem vam, da su u zivotu najbolje prosle zene koje nisu mnogo savetovane u mladosti i koje nisu imale taj gard.
Kad zauzmete bilo kakav stav, time nesto svom muskarcu porucujete i on se samim tim oseca svrstano, ne dozvoljavate mu da prema vama krene otvoreno i srcem. Tu je samim tim sprecena mogucnost ljubavi a greska je cak izvesnija, nego da ste krenuli otvoreno i srcem.
Znam, zene bi rekle da im je srce povredjeno i moraju ga zastititi. Medjutim, povredjeno srce nije slabo zbog povrede, ono tad jaca i tu je tajna srece, idite uvek srcem, jer taj muskarac nije neprijatelj vaseg srca, sami ga pravite, ne zatvarate vrata ljubavi.

?!!?

pre 7 godina

Kako sad - ljubav je za mene pranje vesa, kad prvo rece da ni sama ne voli da pere ves? Znaci - ljubav je naci muskarca koji ce za mene da radi sve stvari koje ja ne volim?! A kako bi bilo sa kucnom pomocnicom, npr?!

Max

pre 7 godina

Zašto toliko ići u suprotnosti...
Biti pomalo ciničan na prvom sastanku, brisati kontakte, ne želeti prati stvari...
Univerzalna ljubav prašta i upija, ovozemaljska podrazumeva intuitivnu brigu i pažnju za drugom osobom...
Nakon ovog članks nije ni čudo zašto je toliko žena samo.

mirko

pre 7 godina

Tipican profil ~jake~ zene, koja zbog svog egoizma,narcizma, nedostatka empatije, nemogucnosti suzivota i naravno bahatosti govori kako ne moze da nadje ~pravog muskarca~. Naravno da ne moze jer oni normalni ce pobeci od takve osobe, a oni sa slicnim intelektualnim i emotivnim problemina ce biti privuceni.... I takve zene uvek su same i usamljene, uvek tuguju za nekim muskarcem, ali kada dodje do osbiljnije situacije naprave karambol i opet ga odbiju ili se uz svadju povuku u stilu ~e vash sam ga smestila na mesto~.

Alex

pre 7 godina

Zaboga žene, javite se i recite šta mislite o ovom tekstu. Baš sam radoznao da čujem!
Nedavno sam izišao iz veze sa jednom ovakvom (1, 4 ali suprotno, nekritična prema sebi, samo prema drugima a nema kredita za to, priznaje da je lijena i nezainteresovana, 6, 7, 10). Bilo bi sve ok da se nismo voljeli. Ali, moralo se dogoditi. Apsolutno nije htjela malim prstom da mrdne da učini da se bar malo osjećam zaštićeno, a non stop je nešto tražila i pri tom objašnjavala kako je normalno da muškarac radi sve za ženu. Užasno, ne želim nikom!

dragan

pre 7 godina

onda kad se sve sabere i oduzme sta ce nekome ovakva žena... samo probleme donosi... smara i zvoca za gluposti.... takve su obično same.... i zasluzuju da budu.... Naravno svako svašta voli.... Tako da želim puno uspeha "srecniku".... :-D xD

soy soy yo

pre 7 godina

Ova fotografija je meni odličan primer negovane žene koja dostojanstveno stari (bez šminke, botoksa..). Kad nekome bore lepo stoje..

lolo

pre 7 godina

"Ljudi koji se ponašaju škrto prema ženama, obično su škrti sa svim drugim u životu."

Ne precenjujte se, nema to veze sa zenama, niti su oni nekakav ozbiljan reper za siroku ruku. Nagledao sam se muskaraca koji su skrti prema zeni, ali kada izadju caste celu kafanu. U stvari, u pravu ste, mora da je do zene.

maja

pre 7 godina

Ova žena je upravo sebična i nezrela, jer nije spremna na kompromis. Ja pa ja.
Ali znate li šta je najstrašnije? Što se sve ovakve PRVE UDAJU! Vidim po komentarima kako su svi u fazonu "ostaćeš sama" - ne, neće. One su sve udate, znam ih milion. Sve maltretiraju muževe, svoje roditelje, čak i decu. Niko ne valja, samo su one super. Znam čak i jednu koja muža redovno izbacuje iz kuće jer joj "nije dan danas"!? A muževi su im svi ok ljudi, ali iz nekog razloga trpe takve gluposti... Nasilje ima mnogo dimenzija, žensko sam pa opet ovo kažem.

Tako da, ne nadajte se da će ove ostati same. Te se udaju po 5 puta, dok one stidljive i dobre uglavnom budu same. Svet je poludeo.

Nole

pre 7 godina

Ova je previše gledala "Seks i grad". Zbog te serije mnoge ostadoše neudate i danas nesrećne. Verujem da je gospođica zaista zrela žena, čak mnogo verovatnije prezrela...

eco

pre 7 godina

Žena sam i puno pružam, ali da budemo iskreni i tražim da mi se muškarac posveti.Ne vidim ništa loše u tome da me iznenadi bombonjerom i cvećem a ja ću ga iznenaditi romantičnom večerom. Ljubav nije usluga za uslugu, već pažnja. Međutim ovaj članak je urnebesan, slatko sam se nasmejala na pranje veša i na poslednju stavku. Ko ovo shvati ozbiljno stvarno treba da se zamisli. :D

VN

pre 7 godina

Zašto ja uvek moram da kliknem na neki ovako debilan tekst? Garant je u pitanju neko mentalno oboljenje!
Uzgred, samo par stvari:
3 - Moj najbolji prijatelj i njegova žena često zaborave rođendane i slične datume, ali je njihova veza jedna od najlepših koje znam (puna poštovanja, poverenja i obostrane podrške).
7 - Ne voli da pere ni svoj veš - da li ijedan muškarac pored sebe želi lenju štrokavušu? A možda bi trebalo da razdvajam svoj i muževljev veš kada ih perem i peglam.
10 - Neće da izgleda što bolje za njega... direktna, cinična, priča o svojim problemima. Izgleda da je autor ovih besmislica pomešao izlazak i seansu sa psihoterapeutom

T

pre 7 godina

"Oni koji su stvarno zainteresovani potrudiće se da pogledaju dublje od toga."

Samo je pitanje zasto bi neko posle svega nabrojanog ostao zainteresovan.

Lori

pre 7 godina

Ja prva ne pamtim godišnjice i rođendane i generalno se klonim ljudi koji me se sete samo kad im to jave facebook ili skype ili tako neki kalendar koji koriste na poslu. Osim toga klonim se i osoba koje misle samo na sebe, bile one muškog ili ženskog pola, a pogotovo ne bih mogla da imam takvu jednu osobu za partnera.

mrmlj

pre 7 godina

vec decenijama se ves ne pere rucno na potoku u hladnoj vodi, pa da je to neki problem.
pranje vesa je usputna aktivnost - ubaciti ves u masinu, sipati deterdzent i pritisnuti par dugmica traje nekoliko minuta pa si onda slobodan da radis sta hoces pola sata, sat, dva ili koliko vec traje izabrani program. pritom, na novijim masinama mozes da podesis odlozeni start, da bude gotova kad se vratis kuci ili kad ustanes sledeceg jutra. kad se ves opere, treba jos nekoliko minuta da se prostre. jedino peglanje moze da oduzme vremena, ali ionako se mnoge stvari ni ne peglaju a ves moze da se pegla i dok se gleda neka serija ili utakmica ili dok se razgovara s nekim ili sta god. na kraju krajeva, moze da se plati neko ko ce da popegla ves ukoliko ti je to toliki problem.

poenta nije da li to treba da radi zena ili muskarac vec da i zena i muskarac mogu to da rade i treba to da rade i da jedino nezrela derista i lencuge insistiraju na tome ko ce to da uradi.

Ana

pre 7 godina

Svi su se uhvatili stavke o pranju vesa, izgleda da je to bolna tema, a ne citate ostalo. Ovde se govori o kompromisima na koje zena ne zeli da pristaje. Zasto bi zene cekale da im se neko javi i cekale ga? Zasto bi se nalazile sa njim u njegovom kvartu, a ne negde na pola puta ili u njenom kvartu? Zasto bi zena stalno pronalazila slobodno vreme za svog muskarca, a on bio zauzet i setio se nje po potrebi? Ne vidim nista egocentricno u tome. I uostalom, zasto briga o vesu u zajednickom domacinstvu mora da bude zenin posao? To ako ga volis, praces i svoj i njegov ves. Zar to isto ne moze da bude, ako on mene voli, prace i svoj i njegov?! Lepo je neko primetio, ova rubrika puna komentara muskaraca koji izgleda da ovde lece svoje frustracije i samo komentarisu kako nije ni cudo sto su sve zene same. Iskreno, nisam bila ni svesna koliko zenomrzaca ima u Srbiji dok nisam pocela da citam komentare na ovom portalu :)

Crna

pre 7 godina

Feministkinja sam ali uopšte se ne slažem sa ovim. Kako bre da budeš cinična i neprijatna na prvom sastanku? Ili na bilo kom sastanku? Zašto, čemu? Kome će to da donese bilo šta dobro? Šta ima loše u tome da za nekog uradiš nešto, pa nije da više peremo veš u potoku, bar to nije nešto teško? Ne razumem ovo, prezahtevno je, netoleratno i neprijatno, nije čak ni feministički, prosto je više neki stav "ja sam najbolja ergo zaslužujem najbolje". Pa, s tim stavom, nisi.

Statistika

pre 7 godina

Nije da sam brojala ;) ali najveci broj komentara je od strane muskaraca. Zar nema nista na sportskoj strani? Ili ste i vi sami? To i dalje ne znaci da ste u pravu. Pa ko mu je prao ves dok nije sreo mene? 1.Isao je prljav. 2. Druge zene su mu prale ves - zato je i bio sa njima. 3. On ipak zna da pere ves, ali sada kada je sreo mene zasto da mi to ne prepusti. Jer to mu je dokaz ljubavi.

OMGOMGOMG

pre 7 godina

Ima tu dobrih stavki, ali pranje veša? Pa, kod nas, ako živite zajedno, imate jednu mašinu za veš. Veš pere ta mašina, a ljudi se dogovore ko će da stavi veš na pranje.

M

pre 7 godina

@tacka
Zabole me za godišnjice i slično, zapravo ni ne znam kada je godišnjica mojoj vezi, znam da je negde maj/jun.
Ne trebaju mi ni pokloni za rođendan, imala sam iskustvo lika koji je mislio da parama i poklonima sve može da reši.
I dugo sam mislila isto kao ti, dok nisam doživela da je lik zaboravio moj rođendan. Igrom slučaja pozvao me je da provedemo dan zajedno, a ja sam sve vreme dobijala divne poruke i pozive od porodice i prijatelja, i onda skontas koliko je tužno kada osoba koja je pored tebe pojma nema i radi po svom (u datom slučaju gledanje tva i igranje igrica).
Brate, pa nije toliko teško staviti reminder, alarm, pogledati na fejsu ako ga koristiš. Ako ti je to preveliki problem i cimanje verovatno ni ne treba da budeš u vezi.

kod

pre 7 godina

Kad nekog volis ne mozes da budes sebicna!Neces ovo,ne volis ono,a gde je tu tvoja jaca polovina?Kad neko moze da te rasplace i nasmeje istovremeno,kad si srecan sto si pored nekog s' kim se osecas opusteno ... Svaka veza trazi uzajamno postovanje,poverenje,toleranciju,iskrenost i posvecenost!Tezak rad sa najsladjim i najboljim ucinkom!

MaLa

pre 7 godina

Onaj ko bi me na prvom sastanku gnjavio svojim problemima i ponašao se prema meni neprijatno i cinicno kako kaze ova gospodjica, sigurno me ne bi video vise. To je meni cisti primer nevaspitanja i manjka osnovne kulture. Naravno da svako ima svoje probleme, ali se zna vreme i mesto za takve price.
Inace ljubav podrazumeva i kompromise i prilagodjavanja u mnogo cemu, ko god misli drukčije razočarace se.

alan ford

pre 7 godina

Zene u cetrdesetim imaju toliko malo izbora da je ovo potpuno besmisleno! Nemate vi mogucnosti da postavljate uslove. Pitanje je da li ce neko i da vas pogleda a ne nesto drugo. Malo je surovo ali istinito...

night owl

pre 7 godina

Početak teksta je sasvim realan bar po mom mišljenju. Isto sam mislila u dvadesetim da je ljubav velika strast obaveznu uz patnju i suze. Opametila sam se relativno kasno kad mi je bilo potrebno najviše tri dana da nekog ma koliko mi se sviđao ili mi odgovarao izbrišem zauvek. Jer odnos dvoje ljudi mora da bude uzajaman. Šta mogu ako nema odgovora i taj ne želi da bude sa mnom. Ne mogu do besvesti insistirati i pokušavati. Jednom mi se desilo da me je neko pozvao prvi put da izađemo i onda rekao, ali znaš ja idem na utakmicu pa tek posle toga. Izašla sam, ali mi je prva pomisao bila da je to neviđena drskost. Takve stvari vam odmah daju do znanja sa čim ćete kasnije biti suočeni. Inače nemam ništa protiv utakmica, druženja sa prijateljima bez ženske polovine. Svako mora da zadrži do izvesne mere svoju slobodu. Sa većinom ostalog se ne bih složila. Moogu da odem do mesta koje mi ne odgovara ako želim nekoga da vidim. Znam puno ljudi koji su se samo protokolarno sećali rođendana. Tako da je to najmanji pokazatelj nečije ljubavi.

pp

pre 7 godina

"Iz ovog clanka saznao sam jednu jako vaznu stvar o svojoj siroj familiji: i moja majka, i moje babe, i prababe, i cukunbabe, bile su "nezrele" zene."
(DEDA CVETKO, 30. septembar 2016 00:55)

A Vi zelite da posaljete poruku danasnjim mladim muskarcima da zene treba da imaju zivot u braku kakav su imale vase babe, prababe i cukunbabe?
Onda kada se zivelo u velikim zajednicama, sa tri ili cetiri porodice pod istim krovom i gde je svaka zena imala svoja zaduzenja: Jedna prala ves (:-))) , druga mesila hleb i spremala rucak, treca radila u polju, cetvrta pazila zajednicku decu itd. I sve to smestiti u danasnju modernu porodicu gde je zena visokoobrazovana, radi i ima karijeru, ne mora svaka da ima karijeru ali bar radi van kuce, a onda sve obaveze u kuci padaju takodje na nju!?

Steta, u Srbiji nije postojao jedan Ibzen, mozda bismo bili danas uskraceni za ovakve komentare.

Slavica

pre 7 godina

Ne razumem primedbe na ovaj tekst. On se moze odnositi i na muskarce u zrelijim godinama. Dakle, dok si neiskusan onda ti se moze desiti da se palis na nekoga ko ti ne odgovara, kome zapravo nije stalo do tebe, koga moras da juris, kome nije stalo do reciprociteta u odnosima i kome sustinski nije stalo da ti pomogne, da ti se nadje i slicno. Kasnije je nemoguce da se na takve osobe uopste palis. To je smisao teksta. Gledas racionalno da li ti neko odgovara, objektivnije vidis vas odnos, vidis da nekome nije stalo, itd. to je sustina teksta.

E sad, da li neko voli da pere, kuva, majstorise po kuci, to je individualna stvar. Ali je vazno da kada su ljudi zajedno se trude da imaju simetrican odnos. Ako se neko ozenio da bi imao domacicu u kuci, ok, neko zeli da bude domacica neko ne zeli. Neke zene vole samo jake muskarce ili majstore u kuci. A neki muskarci osim knjige ne znaju za alat. Ako zena hoce takvog ok, to je do njih. Sto se mene tice, mozemo uvek da placamo majstore i za sitnice, ali neke zene to nece. Neki muskarci hoce svaki dan sveze skuvano, ja to ne mogu da priustim zbog prirode posla, skuvacu npr dvaput nedeljno. Itd itd.

Vazno je da se drugome izlazi u susret i da se bude svestan sta radim ja, sta radi druga ososba, da li sam JA zadovoljan, da li je ON/ONA zadovoljan. To je sustina price koliko sam shvatila. Ako neko hoce samo da mu bude lepo pored nekog - molim. Ako ste nekome simpaticni i dragi bicete to i ako ste neraspolozeni.

memorija

pre 7 godina

Kad bi sve bilo u pravilima, ljubav ne bi postojala. Nauka i zivot jos uvek nisu objasnili kako zena odabere svog muskarca, sta je to privuce, a zna se sta privuce muskarca kod zene, to su razlike, suprotnosti koje se privlace. Zena ne treba da pere ves, ni svoj, ima masinu. Da li je los covek neurohirurg koji zaboravi poklon za rodjendan ako je tog dana spasio tri zivota? Covek bez interesovanja, bez zanimanja, a koji ume da pamti datume, bice zanimljiv isto koliko i novi telefon, s tim da telefon bolje vibrira:)

Vladimirr

pre 7 godina

Sve ova vazi jos vise za zene, sem tih datuma i poklona (naravno, ne obracam na to mnogo paznje, pa ako je neko bas toliko budalast da se uvredi, bas mi i ne treba), uspesnosti (pa, sta bi bilo kada bi i muskarci to primenjivali) i stvarno broja 10, gluposti, opet, kako bi se devojka provela na sastanku sa nekim ko bi prdeo, be bi joj otvarao vrata, citao poruke na mobilu sve vreme ili slicno... Pa valjda na tom prvom sastanku zelite da se pokazete u dobrom svetlu, ne da lazete i da oblacite odela koja vam ne pristaju, ali da odrzite neki bar malo dekorum... Dosta budalasti saveti, po meni. Veoma bas nezreli.

objektivno

pre 7 godina

Iz ovog ispada da je najbolje da zena nadje nekog drugog, ali nije napisano sta kad broj pokusaja postane jako veliki, a rezultat je i dalje isti: nadji sledeceg. Da li postoji izlaz iz petlje u tom slucaju algoritma, ili se nastavlja do beskonacnosti dok neko ne eksplodira?

vozd

pre 7 godina

Mozda i moja zena zeli da uvede ova pravila ali duboko verujem da uvece kada pogleda u nasu decu zaboravi na pravila ispegla mi kosulju i ljubav zameni seksom.A inace kao i kod vecine muskaraca moj novcanik prima samo 40000dinara i to joj nije bio dovoljan razlog da me napusti iako od prvog dana zna dato moze da uradi kad kod hoce.Ona je lepa
i to veoma,ja nisam neki frajer ali je iskreno volim i postujem a datume inace zabora ljam ali ako me pitate da li smo srecni,jesmo.Zato ste vi uvece sami i ostacete do kraja zivota zbog takvog gledista i kriterijuma.

ZoranNS

pre 7 godina

Ovo je još jedan od mnogih komercijalnih članaka o ženama. Ova žena ne bi mogla da nađe ni prijatelja, a kamoli životnog druga. U redu ja ću prati svoj veš, praću i njen, ali šta, koji prostor ostaje kod nje za mene, gde ona može da smesti mene kao partnera, sve u svemu ovo je glupost, a ne recept za život u dvoje.

Tanja

pre 7 godina

@Alex: Ja sam se javila, pa mi nisu objavili komentar.
Mislim da je ovo osoba koja je sama sebe ograničila nizom nekakvih okamenjenih "pravila" koja su u stvarnom životu neprimenljiva, jer život piše romane. Ne volim muški šovinizam, ali ogavan mi je i ženski, nema tu nikakve razlike. Ovakva žena primer je ženskog šoviniste. Mislim, neka "pravila" su toliko glupa da boli. Recimo "mrzim da perem veš". Pa čekaj, jel se šetaš okolo u prljavoj odeći? I kako to ti pereš, na potoku trljaš o dasku, ili lepo staviš u veš mašinu? Ako je ovo potonje, zašto bi bio problem da kad ubacuješ svoj ubaciš i njegov? Mislim, glupo do besvesti. Kao i ono poslednje, ne doterujem se za prvi sastanak, istresam svoje nervoze i probleme odmah. Ma divno. Da je neki muškarac napisao ovako nešto slično zamolila bih ga da učini uslugu ženskom rodu i zaobiđe ga u širokom luku.

Neko iz Banata

pre 7 godina

1.Sam perem svoj ves(ima se moze se ,ves masina cudo tehnike,ne moram vise na ruke)
2.Znam da kuvam bolje od vecine zena(ne moram prvo da nalozim smederevca,brze je)
3.Imam prijatelje sa kojima cu da cutim i da mi bude ekstra.
4.Lepo zaradjem,moze i bolje,al skroman sam.
5.Za sex su uvek nadje nesto.
6.Cak mi ni cimanje oko dece nije strano,a ni ne pada ni tesko.(nisu moja,ali msm da bi tek se izlomio za svoju)
Tako da je pitanje zasto bi bilo koji muskarac danas trpeo zene poput ovakve koje misle da su centar svemira,ili samo zato sto imaju vaginu.Danas je sve postalo trgovina,pa me ne bi cudilo da uskoro muskarci pocnu da placaju za rodjenje deteta(imam utisak da su danas muskarci ti koji zele decu vise od zena) i sex,a te bajkovite tripove o "ljubavi" zene mogu da ostave za sebe(ne zanima nas kao vas fudbal).Muskarac cim se rodi postaje kriv za nesto sto su radili njegovi predaci,dok im to spocitavaju "princeze".Dokle ce to ici videcemo,ali stanje postaje neizdrzivo.

MarkoBgd

pre 7 godina

Sve velike ljubavi ne prolaze, valjda jer su previše usijane, jake... Imam milion primera iz okruženja - ljudi su se oženili, poudavali za one koje im odgovaraju manje-više kao prijatelji..., pa ne znam da li znam ikoga ko je u braku iz velike ljubavi i strasti. I ja takođe sam prihvatio da je život kompromis...

Stojko

pre 7 godina

I ta dama koja sve ovo ne dopusta najverovatnije ulazi u vezu sa nekim ko ce da je pijan prebije ili naskoci na njenu drugaricu.
A vi budite samostalne i jake.

M

pre 7 godina

@Tanja
Ne znam odakle ideja da žena saopštava ili uručuje muškarcu pravila?

"pravila" u vezama, su lične potrebe i granice svake osobe. Ako ih nema, verovatno još ne zna koje su ili ima neki problem. I kada mentalno dođeš u određeno stanje, nemaš aspiracije da trošiš ni svoje vreme ni vreme te osobe ako se nepoklapate. I u tom nepoklapanju nikakva količina fizičke privlacnosti ne pomaže, pre ili kasnije odnos se raspada.

Glup primer ja imam određen zdravstveni problem zbog kojeg najverovatnije neću moći da imam decu. To je važna stvar za mnoge, meni je bitno da to saopštim osobi što pre, kako ne bih tracila ničije vreme. Ja lično ne bih mogla da budem sa nekim ko je jako religiozan (lično nisam ni krštena), niti sa nekim ko npr. podržava Dveri i slično. A što se tiče pranja (lol), ja npr. baš mrzim pranje sudova, moj partner baš mrzi iznošenje đubreta, pa ono on se trudi da pere sudove a ja da iznosim đubre ;)

Ertz

pre 7 godina

O kakvoj to ljubavi govori ova osoba? Kakav je ovo odnos? Komšijski? Sugradjanski? Nadam se da su bar imena zapamtili. Ali nema veze, oprostiće joj/mu čak i ako se ne seti imena. Važno je učestvovati.

M

pre 7 godina

@neko iz banata
Osim ako ne nađeš neku izbegavajucu, materijalisticki-trgovinsko nastrojenu ženu kao što si ti, bolje nemoj ni pokušavati.

Iz tvoje perspektive žena je mašina za seks, novac, kućne poslove i bebe a ljubav je glupost, i činjenica zašto bi se onda cimao da ostvariš dobar blizak odnos sa drugim ljudskim bićem (ženom) kad ionako sve možeš sam?

Sa takvim stavom bi samo unesrecio neku ženu.

Tanja

pre 7 godina

Ana, ja sam žena i dok sam čitala ova "pravila" nije mi bilo dobro. Zašto uopšte "pravila"? Čemu to? Ne znam ko je većinski ostavljao komentare, ali je više njih sasvim ispravno primetilo da ako u vezi između dvoje ljudi postoji privlačnost, dopadanje - sve ostalo je stvar dogovora. Nema potrebe za pravilima, nije veza sa muškarcem fudbalska utakmica, pobogu! Naravno da je ok da se prilagodimo jedno drugom u pogledu vremena, mesta za viđanje i još 1000 drugih stvari, ali sve to normalno legne na mesto i bez da ja čoveku koji mi se dopada na prvom sastanku izdeklamujem svoje frustracije i uručim mu spisak pravila koja će da poštuje ili zdravo doviđenja.
Da sam muško i ja bih se lepo pozdravila sa dotičnom i poželela joj puno sreće (jer će joj biti potrebna).

DEDA CVETKO

pre 7 godina

Iz ovog clanka saznao sam jednu jako vaznu stvar o svojoj siroj familiji: i moja majka, i moje babe, i prababe, i cukunbabe, bile su "nezrele" zene.

Zvezdica

pre 7 godina

Ovo nije zrela žena. Ovo je agresivna feministkinja. Ulazak u svet ženske emancipacije nije, ma koliko se ovde vidim trudile da tako prikažu nezadovoljne pripadnice našeg pola, u savremenoj ženi ubio potrebu za romantikom, ljupkošću i nežnošću. Kada bi se dotična gospođa iz teksta zaljubila, sve bi joj ove stavke popadale u vodu kao jesenje lišće. Žene su se izborile za pravo da budu ravnopravni činilac društva i povratak u prošlost je u tom smislu nemoguć. S druge strane, žene takođe većinski ne žele agresivan feminizam, ne vide muškarca kao pretnju, već kao nekog s kim žele da koračaju kroz budućnost. Pardon, zrele žene.
"Žena se danas oslobodila ropstva i pasivne uloge u većini društava u svetu i ne bi trebalo da ponavlja i vraća zlo (ili da postane "kastraciona žena" po modelu "identifikacije sa agresorom"), koje je nekada sama trpela. Žena se oslobodila, ali njena sloboda ne podrazumeva i ne traži osvetu, nego dalju borbu za još plemenitiju slobodu."

brankica müller

pre 7 godina

nemam reci zapanjena sam ovi. ovo je tako dobro i treba svaka zena a i muskarac da zna i bice dobro i jednoj i drugoj strani. Fantasticno, molim vas ovakvih i slicnih stvari treba nasim Generacijama da bi nesto naucili i da nemaju problema u zajednici,braku ili vezi. Desetka. poz.

dunja

pre 7 godina

Ovo je pro-American sex&grad priča, koja naravno ne pije vodu za ljude sa ovog podneblja. Inace, autor ukazuje da je jako sebican i pun ega. Ja pa ja. Naravno da su muško-ženski odnosi najvisa, ako tako mogu reci, vrsta odnosa koju dvoje ljudi mogu imati i shodno tome ulaganje je neophodno sa obe strane, ali spontano i iz srca. Ako srce nije uključeno sve se svodi na puko telesno zadovoljavanje. A to je danas precenjeno, dostupno svima i svuda. Prave ljubavi, energije se malo teze nalaze, ali dodju kad treba i kako treba. Treba verovati i prepustiti se. Uzivajte uživajte uživajte!!!

ne znam kako drugacije

pre 7 godina

Nije pranje vesa problem. Ja sam sebi perem ves, tj masina. Problem je mentalni stav, a "pranje vesa" je samo personifikacija citavog niza potencijalnih primedbi, ograda I uslova, a koje kada primis k znanju, obicno 2 milisekunde ti treba da "prijatno pozdravis" :-). Ali nije ni to problem jer se stvari resavaju konkretno razgovorom I dogovorom...hipoteticki. problem je sto zauzet muskarac mora biti vrlo fatalan I izverziran da vas cupa iz kandzi indoktrinacija medijski serviranih zabluda. A to sa pravom mnogi smatraju nepotrebnim. Pa kad je tako zasto u startu ne bi shvatili da od vasih razmazenih tripova nema nista?:-). Poenta je da ste vrlo podlozne manipulaciji, pa muskarce posmatrate samo kao agente zadovoljstva. Pa kad je tako, kad dodje vreme da se opere ves, muskarac ce vas samo "prijatno pozdraviti"...pre nego sto ce saglasno svakom kodeksu kulture da vam natura neke obaveze. Pa mora da pere ves... :-)

oduzimanje

pre 7 godina

Plasim se da podelim bilo sta sa njima, jer sve moje tajne, ideje i snove posle prepricavaju mladjim zenama, a ja ostajem sama i prevarena.

Tanja

pre 7 godina

@M Pa jeste li partneru na prvom sastanku urucili medicinsku istoriju? Niste. Gospodja iz clanka kazevda na prvom sastanku treba da izlozimo sve svoje probleme. To je nonsens. Uostalom, nije ni vazno. Svako radi kako misli da treba. Mene zulja ono " zrela zena" treba pa pod 1,2,3... Imam 46 godina I u ovom opisu ne vidi z od zrele zene. Pozdrav I sve najbolje.

Aca

pre 7 godina

Svi su se uhvatili stavke o pranju vesa, izgleda da je to bolna tema, a ne citate ostalo. Ovde se govori o kompromisima na koje zena ne zeli da pristaje. Zasto bi zene cekale da im se neko javi i cekale ga? Zasto bi se nalazile sa njim u njegovom kvartu, a ne negde na pola puta ili u njenom kvartu? Zasto bi zena stalno pronalazila slobodno vreme za svog muskarca, a on bio zauzet i setio se nje po potrebi? Ne vidim nista egocentricno u tome. I uostalom, zasto briga o vesu u zajednickom domacinstvu mora da bude zenin posao? To ako ga volis, praces i svoj i njegov ves. Zar to isto ne moze da bude, ako on mene voli, prace i svoj i njegov?! Lepo je neko primetio, ova rubrika puna komentara muskaraca koji izgleda da ovde lece svoje frustracije i samo komentarisu kako nije ni cudo sto su sve zene same. Iskreno, nisam bila ni svesna koliko zenomrzaca ima u Srbiji dok nisam pocela da citam komentare na ovom portalu :)
(Ana, 30. septembar 2016 11:52)

Ma u pravu si, ali necu ni ja da pristajem na kompromise - ves ne perem :)
Mislim ne moras ni ti, svake nedelje kupim novih sedam pari i meni ok.

Ana

pre 7 godina

@Aco
Aco, perem ja ves, i kuvam, i peglam, i popravljam salter, i menjam sijalice, i popravljam i vodokotlić i menjam gumice na slavini. Nisam princeza i razumem zasto zene ne zele maminog sina da peru ves za njim. Ne treba muskarac da voli svoju zenu i to joj pokazuje tim sto ume sam da opere ves, nego ako i sam iole drzi do sebe, sve ili bar vecinu poslova u kucim, a narocito stanu ce umeti da uradi sam.

Хумска БГ

pre 7 godina

Пре неки дан испљувах оно двоје .... што се стално прате аутобусом(муж шофер а жена пуну његову смену седи у бусу иза њега) али у односу на овако нешто то је ултраромантична прича двоје срећних, заљубљених голупчића.Ваљда ћете ускоро објавити и неки леп текст после којег нећемо остајати згранути и згађени, видим по коментарима да је ова сподоба од жене добила далеко више критике него подршке, помислио сам да можда са мном нешто није у реду(ипак прво полазим од себе, за разлику од жене из текста) али видим да сам дефинитивно савршено чист.

Nole

pre 7 godina

Ova je previše gledala "Seks i grad". Zbog te serije mnoge ostadoše neudate i danas nesrećne. Verujem da je gospođica zaista zrela žena, čak mnogo verovatnije prezrela...

brankica müller

pre 7 godina

nemam reci zapanjena sam ovi. ovo je tako dobro i treba svaka zena a i muskarac da zna i bice dobro i jednoj i drugoj strani. Fantasticno, molim vas ovakvih i slicnih stvari treba nasim Generacijama da bi nesto naucili i da nemaju problema u zajednici,braku ili vezi. Desetka. poz.

Covek zvani Vuk

pre 7 godina

Ovaj je clanak uzasan, feministicki, sebican i cinican. A dama koja ga je pisala niti je romanticna, sama i nije voljena, pa je sam stav razumljiv. Treba li ti bas tako postaviti ?!?

alan ford

pre 7 godina

Zene u cetrdesetim imaju toliko malo izbora da je ovo potpuno besmisleno! Nemate vi mogucnosti da postavljate uslove. Pitanje je da li ce neko i da vas pogleda a ne nesto drugo. Malo je surovo ali istinito...

Statistika

pre 7 godina

Nije da sam brojala ;) ali najveci broj komentara je od strane muskaraca. Zar nema nista na sportskoj strani? Ili ste i vi sami? To i dalje ne znaci da ste u pravu. Pa ko mu je prao ves dok nije sreo mene? 1.Isao je prljav. 2. Druge zene su mu prale ves - zato je i bio sa njima. 3. On ipak zna da pere ves, ali sada kada je sreo mene zasto da mi to ne prepusti. Jer to mu je dokaz ljubavi.

Zvrndo

pre 7 godina

Brak/ljubav je podela obaveza i odgovornosti. Sa ovakvim stavom izlozenim u tekstu ne bi ni muskarac trazio zenu. A osobi koja je napisala tekst, ako tvrdo bude stajala na svojim uslovima, zelim uspeha u pronalazenju budale koja ce pristati na sve.

EU Citizen

pre 7 godina

Sa ovakvim miksom femnacistkinje, sponzoruše i neprijatne oštrokonđe koja zvoca za svaku glupost, žena ni u kom slučaju ne može biti dama, ali će vrlo uspešno ostati sama, barem se rimuje :))) Ili, naravno, što se takođe često dešava, završiti sa nekakvim luzerom i šonjom i svoju duboku frustraciju iskaljivati na razne načine :))

Gručo Marks

pre 7 godina

Ovde je opisana egocentricna, samoljubiva, razmazena i srebroljubiva zena, a ne zrela kao sto podmecete. Zamislite zivot sa takvom osobom. Zamislite, tesko joj je da peree svoj, a kamo li tudji ves! Strasno...

rigor

pre 7 godina

Zato na kraju kupiš lepo Bišona pa povodac pod ruku i u parkić. Ne mora da ga peglaš, a za rođendan nikada ne zaboravi da ti kaže veselo "av, av, av...av". Srećno nam bilo muškarcima sa ovakvim "zrelim" ženama koje "od muškarca ne traže samo pare".

tačka

pre 7 godina

bežati od žena koje prebrojavaju koliko para trošite na njih i bave se trivijalnostima kao što su rođendani, godišnjice...najveći smorovi od osoba!

mirko

pre 7 godina

Tipican profil ~jake~ zene, koja zbog svog egoizma,narcizma, nedostatka empatije, nemogucnosti suzivota i naravno bahatosti govori kako ne moze da nadje ~pravog muskarca~. Naravno da ne moze jer oni normalni ce pobeci od takve osobe, a oni sa slicnim intelektualnim i emotivnim problemina ce biti privuceni.... I takve zene uvek su same i usamljene, uvek tuguju za nekim muskarcem, ali kada dodje do osbiljnije situacije naprave karambol i opet ga odbiju ili se uz svadju povuku u stilu ~e vash sam ga smestila na mesto~.

Novi Sad

pre 7 godina

Mislim da si pre lenja i sebična nego što si zrela. "Ako me voli - praće veš sam". A ako ti njega voliš, praćeš i svoj i njegov! Ljudi u vezi i braku se moraju bar malo uzajamno žrtvovati ako misle da uspeju. Možda ni on ne voli mnoge stvari, pa ih radi jer mora i ne dovodi to u pitanje. Manje filozofije više vrednoće! Zato je danas sve veći broj razvoda, niko ni za koga neće nimalo da se žrtvuje i forsira se individualizam.

lolo

pre 7 godina

"Ljudi koji se ponašaju škrto prema ženama, obično su škrti sa svim drugim u životu."

Ne precenjujte se, nema to veze sa zenama, niti su oni nekakav ozbiljan reper za siroku ruku. Nagledao sam se muskaraca koji su skrti prema zeni, ali kada izadju caste celu kafanu. U stvari, u pravu ste, mora da je do zene.

dragan

pre 7 godina

onda kad se sve sabere i oduzme sta ce nekome ovakva žena... samo probleme donosi... smara i zvoca za gluposti.... takve su obično same.... i zasluzuju da budu.... Naravno svako svašta voli.... Tako da želim puno uspeha "srecniku".... :-D xD

Kazekage

pre 7 godina

Ova "zrela" žena, da počne lagano da smišlja imena za mačke....Više njih.
Kakvo feministicko prenemaganje. Nijedan stvarno zreo muškarac neće biti za ženom koja misli da je centar univerzuma.

"ako me stvarno voli prace veš sam" hahahahaha zapravo pere mašina, a dugme može i on i ona da pritisne totalno je nebitno. Insistiranje na ovome je za mene znak da je taj koji insistira (ona ili on) totalno deriste.

"pranje veša je teret"
Jeste, za mašinu.

"ljubavna priča koja se temelji na siromaštvu i ljubavi nije za zrelu ženu".

Ovo je toliko jezivo da ne zaslužuje komentar. X srećnih parova je demantuju.

"Na prvom sastanku cinična"...
Posle 15 min bih tražio račun.

Itd.
Ostali stavovi su još gori...

Ja

pre 7 godina

Znači zrela žena, dama takoreći, je sebično stvorenje koje postoji samo sebe radi, ne dopušta ništa što njoj ne odgovara i ne prilagođava se nikome, već svi drugi treba da se prilagode njoj i samo nju da tetoše. Meni to pre liči na razmaženost nego na zrelost, što je dijametralno suprotno od onog na šta upućuje naslov članka. Pitam se šta bi na ovo rekao zreo muškarac, gospodin takoreći. Da li je onda moguća veza "dame" i gospodina?

Neko iz Banata

pre 7 godina

1.Sam perem svoj ves(ima se moze se ,ves masina cudo tehnike,ne moram vise na ruke)
2.Znam da kuvam bolje od vecine zena(ne moram prvo da nalozim smederevca,brze je)
3.Imam prijatelje sa kojima cu da cutim i da mi bude ekstra.
4.Lepo zaradjem,moze i bolje,al skroman sam.
5.Za sex su uvek nadje nesto.
6.Cak mi ni cimanje oko dece nije strano,a ni ne pada ni tesko.(nisu moja,ali msm da bi tek se izlomio za svoju)
Tako da je pitanje zasto bi bilo koji muskarac danas trpeo zene poput ovakve koje misle da su centar svemira,ili samo zato sto imaju vaginu.Danas je sve postalo trgovina,pa me ne bi cudilo da uskoro muskarci pocnu da placaju za rodjenje deteta(imam utisak da su danas muskarci ti koji zele decu vise od zena) i sex,a te bajkovite tripove o "ljubavi" zene mogu da ostave za sebe(ne zanima nas kao vas fudbal).Muskarac cim se rodi postaje kriv za nesto sto su radili njegovi predaci,dok im to spocitavaju "princeze".Dokle ce to ici videcemo,ali stanje postaje neizdrzivo.

Ana

pre 7 godina

Svi su se uhvatili stavke o pranju vesa, izgleda da je to bolna tema, a ne citate ostalo. Ovde se govori o kompromisima na koje zena ne zeli da pristaje. Zasto bi zene cekale da im se neko javi i cekale ga? Zasto bi se nalazile sa njim u njegovom kvartu, a ne negde na pola puta ili u njenom kvartu? Zasto bi zena stalno pronalazila slobodno vreme za svog muskarca, a on bio zauzet i setio se nje po potrebi? Ne vidim nista egocentricno u tome. I uostalom, zasto briga o vesu u zajednickom domacinstvu mora da bude zenin posao? To ako ga volis, praces i svoj i njegov ves. Zar to isto ne moze da bude, ako on mene voli, prace i svoj i njegov?! Lepo je neko primetio, ova rubrika puna komentara muskaraca koji izgleda da ovde lece svoje frustracije i samo komentarisu kako nije ni cudo sto su sve zene same. Iskreno, nisam bila ni svesna koliko zenomrzaca ima u Srbiji dok nisam pocela da citam komentare na ovom portalu :)

Tanja

pre 7 godina

Ana, ja sam žena i dok sam čitala ova "pravila" nije mi bilo dobro. Zašto uopšte "pravila"? Čemu to? Ne znam ko je većinski ostavljao komentare, ali je više njih sasvim ispravno primetilo da ako u vezi između dvoje ljudi postoji privlačnost, dopadanje - sve ostalo je stvar dogovora. Nema potrebe za pravilima, nije veza sa muškarcem fudbalska utakmica, pobogu! Naravno da je ok da se prilagodimo jedno drugom u pogledu vremena, mesta za viđanje i još 1000 drugih stvari, ali sve to normalno legne na mesto i bez da ja čoveku koji mi se dopada na prvom sastanku izdeklamujem svoje frustracije i uručim mu spisak pravila koja će da poštuje ili zdravo doviđenja.
Da sam muško i ja bih se lepo pozdravila sa dotičnom i poželela joj puno sreće (jer će joj biti potrebna).

vozd

pre 7 godina

Mozda i moja zena zeli da uvede ova pravila ali duboko verujem da uvece kada pogleda u nasu decu zaboravi na pravila ispegla mi kosulju i ljubav zameni seksom.A inace kao i kod vecine muskaraca moj novcanik prima samo 40000dinara i to joj nije bio dovoljan razlog da me napusti iako od prvog dana zna dato moze da uradi kad kod hoce.Ona je lepa
i to veoma,ja nisam neki frajer ali je iskreno volim i postujem a datume inace zabora ljam ali ako me pitate da li smo srecni,jesmo.Zato ste vi uvece sami i ostacete do kraja zivota zbog takvog gledista i kriterijuma.

T

pre 7 godina

"Oni koji su stvarno zainteresovani potrudiće se da pogledaju dublje od toga."

Samo je pitanje zasto bi neko posle svega nabrojanog ostao zainteresovan.

nn

pre 7 godina

Ma da, idealan muskarac san svih zena :) Da kuva, pere ves, dobro zaradjuje, bude galantan, uvek spreman za akciju, pun romantike i razumevanja i uz sve to da cuti kad se tebi ne prica... Ma tesko... Ja sam temperamentan, uvek znam sta zelim, smatram sebe uspesnim i cvrsto stojim na zemlji i umem da kazem ne ali i da se prilagodim njoj, zato me supruga i voli. Suprugu postujem, volim i uvek sam tu za nju, ali ne znam ko pise ovaj clanak posto se ljubav ne zasniva na tome da samo jedna osoba selektuje sta njoj odgovara jer uspesna veza znaci da postoje kompromisi, ne postoji uvek i stalno. Nekad trebas progutati i odgovor koji ti se ne svidja i nije ono sto samo ti zelis.

Max

pre 7 godina

Zašto toliko ići u suprotnosti...
Biti pomalo ciničan na prvom sastanku, brisati kontakte, ne želeti prati stvari...
Univerzalna ljubav prašta i upija, ovozemaljska podrazumeva intuitivnu brigu i pažnju za drugom osobom...
Nakon ovog članks nije ni čudo zašto je toliko žena samo.

Svetlost

pre 7 godina

Pa posle svih ovih stavki zaključujem da se ovde ne radi o ženi već jednom egu u ženskom telu koji odnos svodi na sebičluk i čist interes. Ne ukazuju sve stavke na to ali neke definitivno da. Ponajviše bode oči materijalni aspekt naravno.

Stojko

pre 7 godina

I ta dama koja sve ovo ne dopusta najverovatnije ulazi u vezu sa nekim ko ce da je pijan prebije ili naskoci na njenu drugaricu.
A vi budite samostalne i jake.

ne znam kako drugacije

pre 7 godina

Nije pranje vesa problem. Ja sam sebi perem ves, tj masina. Problem je mentalni stav, a "pranje vesa" je samo personifikacija citavog niza potencijalnih primedbi, ograda I uslova, a koje kada primis k znanju, obicno 2 milisekunde ti treba da "prijatno pozdravis" :-). Ali nije ni to problem jer se stvari resavaju konkretno razgovorom I dogovorom...hipoteticki. problem je sto zauzet muskarac mora biti vrlo fatalan I izverziran da vas cupa iz kandzi indoktrinacija medijski serviranih zabluda. A to sa pravom mnogi smatraju nepotrebnim. Pa kad je tako zasto u startu ne bi shvatili da od vasih razmazenih tripova nema nista?:-). Poenta je da ste vrlo podlozne manipulaciji, pa muskarce posmatrate samo kao agente zadovoljstva. Pa kad je tako, kad dodje vreme da se opere ves, muskarac ce vas samo "prijatno pozdraviti"...pre nego sto ce saglasno svakom kodeksu kulture da vam natura neke obaveze. Pa mora da pere ves... :-)

DEDA CVETKO

pre 7 godina

Iz ovog clanka saznao sam jednu jako vaznu stvar o svojoj siroj familiji: i moja majka, i moje babe, i prababe, i cukunbabe, bile su "nezrele" zene.

ZoranNS

pre 7 godina

Ovo je još jedan od mnogih komercijalnih članaka o ženama. Ova žena ne bi mogla da nađe ni prijatelja, a kamoli životnog druga. U redu ja ću prati svoj veš, praću i njen, ali šta, koji prostor ostaje kod nje za mene, gde ona može da smesti mene kao partnera, sve u svemu ovo je glupost, a ne recept za život u dvoje.

Aca

pre 7 godina

Svi su se uhvatili stavke o pranju vesa, izgleda da je to bolna tema, a ne citate ostalo. Ovde se govori o kompromisima na koje zena ne zeli da pristaje. Zasto bi zene cekale da im se neko javi i cekale ga? Zasto bi se nalazile sa njim u njegovom kvartu, a ne negde na pola puta ili u njenom kvartu? Zasto bi zena stalno pronalazila slobodno vreme za svog muskarca, a on bio zauzet i setio se nje po potrebi? Ne vidim nista egocentricno u tome. I uostalom, zasto briga o vesu u zajednickom domacinstvu mora da bude zenin posao? To ako ga volis, praces i svoj i njegov ves. Zar to isto ne moze da bude, ako on mene voli, prace i svoj i njegov?! Lepo je neko primetio, ova rubrika puna komentara muskaraca koji izgleda da ovde lece svoje frustracije i samo komentarisu kako nije ni cudo sto su sve zene same. Iskreno, nisam bila ni svesna koliko zenomrzaca ima u Srbiji dok nisam pocela da citam komentare na ovom portalu :)
(Ana, 30. septembar 2016 11:52)

Ma u pravu si, ali necu ni ja da pristajem na kompromise - ves ne perem :)
Mislim ne moras ni ti, svake nedelje kupim novih sedam pari i meni ok.

Ertz

pre 7 godina

O kakvoj to ljubavi govori ova osoba? Kakav je ovo odnos? Komšijski? Sugradjanski? Nadam se da su bar imena zapamtili. Ali nema veze, oprostiće joj/mu čak i ako se ne seti imena. Važno je učestvovati.

Tanja

pre 7 godina

@Alex: Ja sam se javila, pa mi nisu objavili komentar.
Mislim da je ovo osoba koja je sama sebe ograničila nizom nekakvih okamenjenih "pravila" koja su u stvarnom životu neprimenljiva, jer život piše romane. Ne volim muški šovinizam, ali ogavan mi je i ženski, nema tu nikakve razlike. Ovakva žena primer je ženskog šoviniste. Mislim, neka "pravila" su toliko glupa da boli. Recimo "mrzim da perem veš". Pa čekaj, jel se šetaš okolo u prljavoj odeći? I kako to ti pereš, na potoku trljaš o dasku, ili lepo staviš u veš mašinu? Ako je ovo potonje, zašto bi bio problem da kad ubacuješ svoj ubaciš i njegov? Mislim, glupo do besvesti. Kao i ono poslednje, ne doterujem se za prvi sastanak, istresam svoje nervoze i probleme odmah. Ma divno. Da je neki muškarac napisao ovako nešto slično zamolila bih ga da učini uslugu ženskom rodu i zaobiđe ga u širokom luku.

Хумска БГ

pre 7 godina

Пре неки дан испљувах оно двоје .... што се стално прате аутобусом(муж шофер а жена пуну његову смену седи у бусу иза њега) али у односу на овако нешто то је ултраромантична прича двоје срећних, заљубљених голупчића.Ваљда ћете ускоро објавити и неки леп текст после којег нећемо остајати згранути и згађени, видим по коментарима да је ова сподоба од жене добила далеко више критике него подршке, помислио сам да можда са мном нешто није у реду(ипак прво полазим од себе, за разлику од жене из текста) али видим да сам дефинитивно савршено чист.

MarkoBgd

pre 7 godina

Sve velike ljubavi ne prolaze, valjda jer su previše usijane, jake... Imam milion primera iz okruženja - ljudi su se oženili, poudavali za one koje im odgovaraju manje-više kao prijatelji..., pa ne znam da li znam ikoga ko je u braku iz velike ljubavi i strasti. I ja takođe sam prihvatio da je život kompromis...

VN

pre 7 godina

Zašto ja uvek moram da kliknem na neki ovako debilan tekst? Garant je u pitanju neko mentalno oboljenje!
Uzgred, samo par stvari:
3 - Moj najbolji prijatelj i njegova žena često zaborave rođendane i slične datume, ali je njihova veza jedna od najlepših koje znam (puna poštovanja, poverenja i obostrane podrške).
7 - Ne voli da pere ni svoj veš - da li ijedan muškarac pored sebe želi lenju štrokavušu? A možda bi trebalo da razdvajam svoj i muževljev veš kada ih perem i peglam.
10 - Neće da izgleda što bolje za njega... direktna, cinična, priča o svojim problemima. Izgleda da je autor ovih besmislica pomešao izlazak i seansu sa psihoterapeutom

memorija

pre 7 godina

Kad bi sve bilo u pravilima, ljubav ne bi postojala. Nauka i zivot jos uvek nisu objasnili kako zena odabere svog muskarca, sta je to privuce, a zna se sta privuce muskarca kod zene, to su razlike, suprotnosti koje se privlace. Zena ne treba da pere ves, ni svoj, ima masinu. Da li je los covek neurohirurg koji zaboravi poklon za rodjendan ako je tog dana spasio tri zivota? Covek bez interesovanja, bez zanimanja, a koji ume da pamti datume, bice zanimljiv isto koliko i novi telefon, s tim da telefon bolje vibrira:)

Dott

pre 7 godina

Razlika izmedju zrele zene i mlade, necu je nazvati kao u tekstu “nezrele”, je u tome sto zrela zena zauzima pronicljiviji stav, koji samo ima nesto vecu verovatnocu da je ispravan, na kraju kakav god stav zauzeli, greska je vrlo moguca.
Zena jos od mladosti nastoji imati stav i ceo zivot ga razvija unapredjuje i menja u odnosu na gorka iskustva kroz zivot, recima “e, pa necu vise tako”.
Zauzeti bilo kakav stav prema parneru, isto je kao kad bi bokser unapred postavio gard i kakva mu je verovatnoca da ce se i odbraniti od udarca? Nikakva, jer mnogo je vrsta udaraca , a u nasem slucaju, jos vise je vrsta muskaraca.
Jedino ispravno je da prema muskarcu treba krenuti otvoreno i sa velikim rizikom da cete zadobiti udarac, ali to je jedini nacin da naidjete na ljubav, ako joj zelite dati sansu ucinite to tako i necete se pokajati.
Garantujem vam, da su u zivotu najbolje prosle zene koje nisu mnogo savetovane u mladosti i koje nisu imale taj gard.
Kad zauzmete bilo kakav stav, time nesto svom muskarcu porucujete i on se samim tim oseca svrstano, ne dozvoljavate mu da prema vama krene otvoreno i srcem. Tu je samim tim sprecena mogucnost ljubavi a greska je cak izvesnija, nego da ste krenuli otvoreno i srcem.
Znam, zene bi rekle da im je srce povredjeno i moraju ga zastititi. Medjutim, povredjeno srce nije slabo zbog povrede, ono tad jaca i tu je tajna srece, idite uvek srcem, jer taj muskarac nije neprijatelj vaseg srca, sami ga pravite, ne zatvarate vrata ljubavi.

Zvezdica

pre 7 godina

Ovo nije zrela žena. Ovo je agresivna feministkinja. Ulazak u svet ženske emancipacije nije, ma koliko se ovde vidim trudile da tako prikažu nezadovoljne pripadnice našeg pola, u savremenoj ženi ubio potrebu za romantikom, ljupkošću i nežnošću. Kada bi se dotična gospođa iz teksta zaljubila, sve bi joj ove stavke popadale u vodu kao jesenje lišće. Žene su se izborile za pravo da budu ravnopravni činilac društva i povratak u prošlost je u tom smislu nemoguć. S druge strane, žene takođe većinski ne žele agresivan feminizam, ne vide muškarca kao pretnju, već kao nekog s kim žele da koračaju kroz budućnost. Pardon, zrele žene.
"Žena se danas oslobodila ropstva i pasivne uloge u većini društava u svetu i ne bi trebalo da ponavlja i vraća zlo (ili da postane "kastraciona žena" po modelu "identifikacije sa agresorom"), koje je nekada sama trpela. Žena se oslobodila, ali njena sloboda ne podrazumeva i ne traži osvetu, nego dalju borbu za još plemenitiju slobodu."

OpustenoUe

pre 7 godina

Br. 10 - glupost. Ako je neko neprijatan i pokaže samoživost na prvom sastanku, ne vidim kako bi iko normalan bio zainteresovan da se "potrudi da pogleda dublje od toga".
U toj situaciji savet autorke iz situacije broj 9 je idealan - "to je očigledan znak da treba da tražim drugu" :)

maja

pre 7 godina

Ova žena je upravo sebična i nezrela, jer nije spremna na kompromis. Ja pa ja.
Ali znate li šta je najstrašnije? Što se sve ovakve PRVE UDAJU! Vidim po komentarima kako su svi u fazonu "ostaćeš sama" - ne, neće. One su sve udate, znam ih milion. Sve maltretiraju muževe, svoje roditelje, čak i decu. Niko ne valja, samo su one super. Znam čak i jednu koja muža redovno izbacuje iz kuće jer joj "nije dan danas"!? A muževi su im svi ok ljudi, ali iz nekog razloga trpe takve gluposti... Nasilje ima mnogo dimenzija, žensko sam pa opet ovo kažem.

Tako da, ne nadajte se da će ove ostati same. Te se udaju po 5 puta, dok one stidljive i dobre uglavnom budu same. Svet je poludeo.

Spinster

pre 7 godina

Imam 56 godina, neudata, imam i macku. U poslu uspesna, materijalno obezbedjena, samostalna. Po svemu se uklapam u "profil" ali ovoliko brdo gluposti odavno nisam procitala. Ovakve stavove moze da ima samo jedna veoma nezrela osoba. I bilo bi lepo od urednika da nas ne zatrpava vise ovakvim clancima o osobama sa iskrivljenom slikom stvarnosti, ako je ovde uopste rec o stavovima stvarne osobe, a ne o fikciji autora clanka.

kod

pre 7 godina

Kad nekog volis ne mozes da budes sebicna!Neces ovo,ne volis ono,a gde je tu tvoja jaca polovina?Kad neko moze da te rasplace i nasmeje istovremeno,kad si srecan sto si pored nekog s' kim se osecas opusteno ... Svaka veza trazi uzajamno postovanje,poverenje,toleranciju,iskrenost i posvecenost!Tezak rad sa najsladjim i najboljim ucinkom!

objektivno

pre 7 godina

Iz ovog ispada da je najbolje da zena nadje nekog drugog, ali nije napisano sta kad broj pokusaja postane jako veliki, a rezultat je i dalje isti: nadji sledeceg. Da li postoji izlaz iz petlje u tom slucaju algoritma, ili se nastavlja do beskonacnosti dok neko ne eksplodira?

dunja

pre 7 godina

Ovo je pro-American sex&grad priča, koja naravno ne pije vodu za ljude sa ovog podneblja. Inace, autor ukazuje da je jako sebican i pun ega. Ja pa ja. Naravno da su muško-ženski odnosi najvisa, ako tako mogu reci, vrsta odnosa koju dvoje ljudi mogu imati i shodno tome ulaganje je neophodno sa obe strane, ali spontano i iz srca. Ako srce nije uključeno sve se svodi na puko telesno zadovoljavanje. A to je danas precenjeno, dostupno svima i svuda. Prave ljubavi, energije se malo teze nalaze, ali dodju kad treba i kako treba. Treba verovati i prepustiti se. Uzivajte uživajte uživajte!!!

pp

pre 7 godina

"Iz ovog clanka saznao sam jednu jako vaznu stvar o svojoj siroj familiji: i moja majka, i moje babe, i prababe, i cukunbabe, bile su "nezrele" zene."
(DEDA CVETKO, 30. septembar 2016 00:55)

A Vi zelite da posaljete poruku danasnjim mladim muskarcima da zene treba da imaju zivot u braku kakav su imale vase babe, prababe i cukunbabe?
Onda kada se zivelo u velikim zajednicama, sa tri ili cetiri porodice pod istim krovom i gde je svaka zena imala svoja zaduzenja: Jedna prala ves (:-))) , druga mesila hleb i spremala rucak, treca radila u polju, cetvrta pazila zajednicku decu itd. I sve to smestiti u danasnju modernu porodicu gde je zena visokoobrazovana, radi i ima karijeru, ne mora svaka da ima karijeru ali bar radi van kuce, a onda sve obaveze u kuci padaju takodje na nju!?

Steta, u Srbiji nije postojao jedan Ibzen, mozda bismo bili danas uskraceni za ovakve komentare.

?!!?

pre 7 godina

Kako sad - ljubav je za mene pranje vesa, kad prvo rece da ni sama ne voli da pere ves? Znaci - ljubav je naci muskarca koji ce za mene da radi sve stvari koje ja ne volim?! A kako bi bilo sa kucnom pomocnicom, npr?!

sofronije

pre 7 godina

Svuda su neki tekstovi sta muskarac treba da ocekuje od zene ili u ovom slucaju sta zena treba da ocekuje od muskarca itd. A da li postoji neki tekst u kome cete da navedete ljude da razmisle sta je to sto oni imaju da ponude tom nekome od koga imaju svakakva ocekivanja?

Crna

pre 7 godina

Feministkinja sam ali uopšte se ne slažem sa ovim. Kako bre da budeš cinična i neprijatna na prvom sastanku? Ili na bilo kom sastanku? Zašto, čemu? Kome će to da donese bilo šta dobro? Šta ima loše u tome da za nekog uradiš nešto, pa nije da više peremo veš u potoku, bar to nije nešto teško? Ne razumem ovo, prezahtevno je, netoleratno i neprijatno, nije čak ni feministički, prosto je više neki stav "ja sam najbolja ergo zaslužujem najbolje". Pa, s tim stavom, nisi.

soy soy yo

pre 7 godina

Ova fotografija je meni odličan primer negovane žene koja dostojanstveno stari (bez šminke, botoksa..). Kad nekome bore lepo stoje..

OMGOMGOMG

pre 7 godina

Ima tu dobrih stavki, ali pranje veša? Pa, kod nas, ako živite zajedno, imate jednu mašinu za veš. Veš pere ta mašina, a ljudi se dogovore ko će da stavi veš na pranje.

M

pre 7 godina

@tacka
Zabole me za godišnjice i slično, zapravo ni ne znam kada je godišnjica mojoj vezi, znam da je negde maj/jun.
Ne trebaju mi ni pokloni za rođendan, imala sam iskustvo lika koji je mislio da parama i poklonima sve može da reši.
I dugo sam mislila isto kao ti, dok nisam doživela da je lik zaboravio moj rođendan. Igrom slučaja pozvao me je da provedemo dan zajedno, a ja sam sve vreme dobijala divne poruke i pozive od porodice i prijatelja, i onda skontas koliko je tužno kada osoba koja je pored tebe pojma nema i radi po svom (u datom slučaju gledanje tva i igranje igrica).
Brate, pa nije toliko teško staviti reminder, alarm, pogledati na fejsu ako ga koristiš. Ako ti je to preveliki problem i cimanje verovatno ni ne treba da budeš u vezi.

Za komentatora "coa"

pre 7 godina

Zavisi. Da li sam i ja bila na poslu ceo dan? Ako jesam, nema logičkog objašnjenja za peglanje nečije košulje. Ako nisam, ja ću prva da trčim da ispeglam, neću čekati da mi to zatraži.

Jednostavno je. Fer odnos, nema muško i žensko, svi smo mi LJUDI koji imaju, zamislite, ljudsku prirodu.

Vladimirr

pre 7 godina

Sve ova vazi jos vise za zene, sem tih datuma i poklona (naravno, ne obracam na to mnogo paznje, pa ako je neko bas toliko budalast da se uvredi, bas mi i ne treba), uspesnosti (pa, sta bi bilo kada bi i muskarci to primenjivali) i stvarno broja 10, gluposti, opet, kako bi se devojka provela na sastanku sa nekim ko bi prdeo, be bi joj otvarao vrata, citao poruke na mobilu sve vreme ili slicno... Pa valjda na tom prvom sastanku zelite da se pokazete u dobrom svetlu, ne da lazete i da oblacite odela koja vam ne pristaju, ali da odrzite neki bar malo dekorum... Dosta budalasti saveti, po meni. Veoma bas nezreli.

Tanja

pre 7 godina

@M Pa jeste li partneru na prvom sastanku urucili medicinsku istoriju? Niste. Gospodja iz clanka kazevda na prvom sastanku treba da izlozimo sve svoje probleme. To je nonsens. Uostalom, nije ni vazno. Svako radi kako misli da treba. Mene zulja ono " zrela zena" treba pa pod 1,2,3... Imam 46 godina I u ovom opisu ne vidi z od zrele zene. Pozdrav I sve najbolje.

night owl

pre 7 godina

Početak teksta je sasvim realan bar po mom mišljenju. Isto sam mislila u dvadesetim da je ljubav velika strast obaveznu uz patnju i suze. Opametila sam se relativno kasno kad mi je bilo potrebno najviše tri dana da nekog ma koliko mi se sviđao ili mi odgovarao izbrišem zauvek. Jer odnos dvoje ljudi mora da bude uzajaman. Šta mogu ako nema odgovora i taj ne želi da bude sa mnom. Ne mogu do besvesti insistirati i pokušavati. Jednom mi se desilo da me je neko pozvao prvi put da izađemo i onda rekao, ali znaš ja idem na utakmicu pa tek posle toga. Izašla sam, ali mi je prva pomisao bila da je to neviđena drskost. Takve stvari vam odmah daju do znanja sa čim ćete kasnije biti suočeni. Inače nemam ništa protiv utakmica, druženja sa prijateljima bez ženske polovine. Svako mora da zadrži do izvesne mere svoju slobodu. Sa većinom ostalog se ne bih složila. Moogu da odem do mesta koje mi ne odgovara ako želim nekoga da vidim. Znam puno ljudi koji su se samo protokolarno sećali rođendana. Tako da je to najmanji pokazatelj nečije ljubavi.

Slavica

pre 7 godina

Ne razumem primedbe na ovaj tekst. On se moze odnositi i na muskarce u zrelijim godinama. Dakle, dok si neiskusan onda ti se moze desiti da se palis na nekoga ko ti ne odgovara, kome zapravo nije stalo do tebe, koga moras da juris, kome nije stalo do reciprociteta u odnosima i kome sustinski nije stalo da ti pomogne, da ti se nadje i slicno. Kasnije je nemoguce da se na takve osobe uopste palis. To je smisao teksta. Gledas racionalno da li ti neko odgovara, objektivnije vidis vas odnos, vidis da nekome nije stalo, itd. to je sustina teksta.

E sad, da li neko voli da pere, kuva, majstorise po kuci, to je individualna stvar. Ali je vazno da kada su ljudi zajedno se trude da imaju simetrican odnos. Ako se neko ozenio da bi imao domacicu u kuci, ok, neko zeli da bude domacica neko ne zeli. Neke zene vole samo jake muskarce ili majstore u kuci. A neki muskarci osim knjige ne znaju za alat. Ako zena hoce takvog ok, to je do njih. Sto se mene tice, mozemo uvek da placamo majstore i za sitnice, ali neke zene to nece. Neki muskarci hoce svaki dan sveze skuvano, ja to ne mogu da priustim zbog prirode posla, skuvacu npr dvaput nedeljno. Itd itd.

Vazno je da se drugome izlazi u susret i da se bude svestan sta radim ja, sta radi druga ososba, da li sam JA zadovoljan, da li je ON/ONA zadovoljan. To je sustina price koliko sam shvatila. Ako neko hoce samo da mu bude lepo pored nekog - molim. Ako ste nekome simpaticni i dragi bicete to i ako ste neraspolozeni.

M

pre 7 godina

@Tanja
Ne znam odakle ideja da žena saopštava ili uručuje muškarcu pravila?

"pravila" u vezama, su lične potrebe i granice svake osobe. Ako ih nema, verovatno još ne zna koje su ili ima neki problem. I kada mentalno dođeš u određeno stanje, nemaš aspiracije da trošiš ni svoje vreme ni vreme te osobe ako se nepoklapate. I u tom nepoklapanju nikakva količina fizičke privlacnosti ne pomaže, pre ili kasnije odnos se raspada.

Glup primer ja imam određen zdravstveni problem zbog kojeg najverovatnije neću moći da imam decu. To je važna stvar za mnoge, meni je bitno da to saopštim osobi što pre, kako ne bih tracila ničije vreme. Ja lično ne bih mogla da budem sa nekim ko je jako religiozan (lično nisam ni krštena), niti sa nekim ko npr. podržava Dveri i slično. A što se tiče pranja (lol), ja npr. baš mrzim pranje sudova, moj partner baš mrzi iznošenje đubreta, pa ono on se trudi da pere sudove a ja da iznosim đubre ;)

Ana

pre 7 godina

@Aco
Aco, perem ja ves, i kuvam, i peglam, i popravljam salter, i menjam sijalice, i popravljam i vodokotlić i menjam gumice na slavini. Nisam princeza i razumem zasto zene ne zele maminog sina da peru ves za njim. Ne treba muskarac da voli svoju zenu i to joj pokazuje tim sto ume sam da opere ves, nego ako i sam iole drzi do sebe, sve ili bar vecinu poslova u kucim, a narocito stanu ce umeti da uradi sam.

eco

pre 7 godina

Žena sam i puno pružam, ali da budemo iskreni i tražim da mi se muškarac posveti.Ne vidim ništa loše u tome da me iznenadi bombonjerom i cvećem a ja ću ga iznenaditi romantičnom večerom. Ljubav nije usluga za uslugu, već pažnja. Međutim ovaj članak je urnebesan, slatko sam se nasmejala na pranje veša i na poslednju stavku. Ko ovo shvati ozbiljno stvarno treba da se zamisli. :D

Alex

pre 7 godina

Zaboga žene, javite se i recite šta mislite o ovom tekstu. Baš sam radoznao da čujem!
Nedavno sam izišao iz veze sa jednom ovakvom (1, 4 ali suprotno, nekritična prema sebi, samo prema drugima a nema kredita za to, priznaje da je lijena i nezainteresovana, 6, 7, 10). Bilo bi sve ok da se nismo voljeli. Ali, moralo se dogoditi. Apsolutno nije htjela malim prstom da mrdne da učini da se bar malo osjećam zaštićeno, a non stop je nešto tražila i pri tom objašnjavala kako je normalno da muškarac radi sve za ženu. Užasno, ne želim nikom!

Lori

pre 7 godina

Ja prva ne pamtim godišnjice i rođendane i generalno se klonim ljudi koji me se sete samo kad im to jave facebook ili skype ili tako neki kalendar koji koriste na poslu. Osim toga klonim se i osoba koje misle samo na sebe, bile one muškog ili ženskog pola, a pogotovo ne bih mogla da imam takvu jednu osobu za partnera.

MaLa

pre 7 godina

Onaj ko bi me na prvom sastanku gnjavio svojim problemima i ponašao se prema meni neprijatno i cinicno kako kaze ova gospodjica, sigurno me ne bi video vise. To je meni cisti primer nevaspitanja i manjka osnovne kulture. Naravno da svako ima svoje probleme, ali se zna vreme i mesto za takve price.
Inace ljubav podrazumeva i kompromise i prilagodjavanja u mnogo cemu, ko god misli drukčije razočarace se.

mrmlj

pre 7 godina

vec decenijama se ves ne pere rucno na potoku u hladnoj vodi, pa da je to neki problem.
pranje vesa je usputna aktivnost - ubaciti ves u masinu, sipati deterdzent i pritisnuti par dugmica traje nekoliko minuta pa si onda slobodan da radis sta hoces pola sata, sat, dva ili koliko vec traje izabrani program. pritom, na novijim masinama mozes da podesis odlozeni start, da bude gotova kad se vratis kuci ili kad ustanes sledeceg jutra. kad se ves opere, treba jos nekoliko minuta da se prostre. jedino peglanje moze da oduzme vremena, ali ionako se mnoge stvari ni ne peglaju a ves moze da se pegla i dok se gleda neka serija ili utakmica ili dok se razgovara s nekim ili sta god. na kraju krajeva, moze da se plati neko ko ce da popegla ves ukoliko ti je to toliki problem.

poenta nije da li to treba da radi zena ili muskarac vec da i zena i muskarac mogu to da rade i treba to da rade i da jedino nezrela derista i lencuge insistiraju na tome ko ce to da uradi.

M

pre 7 godina

@neko iz banata
Osim ako ne nađeš neku izbegavajucu, materijalisticki-trgovinsko nastrojenu ženu kao što si ti, bolje nemoj ni pokušavati.

Iz tvoje perspektive žena je mašina za seks, novac, kućne poslove i bebe a ljubav je glupost, i činjenica zašto bi se onda cimao da ostvariš dobar blizak odnos sa drugim ljudskim bićem (ženom) kad ionako sve možeš sam?

Sa takvim stavom bi samo unesrecio neku ženu.

oduzimanje

pre 7 godina

Plasim se da podelim bilo sta sa njima, jer sve moje tajne, ideje i snove posle prepricavaju mladjim zenama, a ja ostajem sama i prevarena.