Koji je najčešći muški kompleks?

Ponedeljak, 06.11.2017.

17:00

Izvor: Super žena

Koji je najèešæi muški kompleks? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

ДДТ

pre 6 godina

Висина може да направи комплекс само ако себи дозволите да:
1) спустите се на ниво ограничних људи не умеју друге да мере ничим осим центиметрима
2) не радите на себи и не развијате своје праве вредности.
Једини реалан проблем могу бити девојке, жене којима је еволуцијом усађено да преферирају више, крупније, снажније. Али тај проблем се решава врло једноставно: нека ваша циљна група буду девојке ниже од вас! Ако се баш заљубите у вишу, добро размислите да ли постоји нешто што она изузетно цени и што можете да јој пружите више него други.
Набеђене алфа-мужјаке који осим цм и кг немају баш ништа друго можете лако убедити да од...бу ако им ставите до знања да можете да их из њихових "небеских висина" спустите у ниво патоса. Али то захтева да стиснете петљу и одвојите време за озбиљан борилачки спорт. Још једном, стварно опасан или у неком другом смислу надмоћан човек вас скоро никада неће застрашивати својим кг и цм, истицаће нешто друго. Ови што само причају о кг и цм великом већином имају потенцијално много већи комплекс од вас јер макар подсвесно знају да немају ништа осим тога.
Дакле, будите свесни својих вредности, радите неуморно на њиховом развоју и бирајте себи и другове и другарице!

pogledajte se

pre 6 godina

Ma vi ocito niste ni krocile u Hercegovinu, gde su momci od preko 190cm prezgodni, jer evidentno niste ni naisle na takve "primerke" u Srbiji, a ako jeste pa opet pisete sve ove gadosti na konto njih - to samo pokazuje da imate ozbiljan problem u glavi i da ste ljubomorne. Opustite se, zavist je jako ruzna osobina. Nisu vam momci krivi sto su i zgodni i visoki preko 190cm. Sredite prvo vase zivote, umesto sto sipate vatru po portalu ;)

Snezana

pre 6 godina

@..,
Nisi bas dobro iscitao komentare. Zenama se svidjaju visoki i krsni ali im se ne svidja kada je neko visok i suvonjav, a suvonjava je vecina tako visokih. Nije isto visok i krsan. Krsan znaci krupan, jak, a mnogi visoki preko 190 izgledaju rasklimano, mrsavo. Inace je ekstra kada je neko npr 195 i kada visinu prati krsnost. Ali ja takvog do sada u svom zivotu jos nisam videla. Uglavnom su ti visoki otprilike kao Radmanovic, a on je daleko od krsnog, samo je visok.Tolika visina bi zahtevala krupnu gradju, nije dovoljno otici u teretanu i rasiriti se u ramenima a da su ti noge i dalje ko u petlica. Problem je sto danasnji klinci veoma rapidno izrastu i onda im se jave deformacije kostiju, i to se tesko ispravlja.

...

pre 6 godina

Ovi zadnji komentari gde se svi obrusavaju na visoke i krsne, opet samo potvrdjuju ono sto je narod davno rekao: u maloj se bocici otrov cuva ;) sve prsti od jeda kod njih ha ha ha

Snezana

pre 6 godina

@ hahhaa
To nije tacno. Mi zene samo smatramo da je lepse i zgodnije kada je muskarac 180 do 187 visok, sto je isto visoko, nego preko 190 jer u realnosti ovi drugi su retko kada zgodni i skladni. Problem je sto su se ovde nasli neki preko 190 da drugima sole pamet kako su oni najpozeljniji i najzgodniji a nama zenama vecina te visine nisu privlacni jer su u vecini slucajeva izduzeni ili suvonjavi.Devojke su dobro primetile da takva visina zahteva odredjenu gradju tela tj krsnost jer u suprotnom to ne izgleda lepo. A vecina nas samo gleda oko sebe i pise sta primecuje u izgledu tih jako visokih momaka.

Magdalena

pre 6 godina

@s
Stvarno je tako. Toliko losih generalizacija na racun osoba koje nisu visoke. Ja sam srednje visine- 167 i stalno se susrecem sa takvim komentarima a kako li je tek onim nizim od mene mogu samo da zamislim. Momke da ne pominjem tek su oni na tapetu. Niko ne razmislja o tome da su nase mame i babe uglavnom bile maksimalno 170 visoke, prosek je ranije bio oko 165. I zamislite da sad vase mame i babe neko naziva zlobnim i zavidnim i sl zbog visine. Takodje i muskarci koji sad imaju oko 60-70 godina su bili mnogo nizi nego danasnje generacije. Moj otac je visok 181 i bio je najvisi kada vidim njegove slike iz mladosti iz srednje i sa fakulteta. I u principu mislim da su one visine bile normalnije nego ove danas. Od 60 tih godina 20 veka sve vise se koristi industrijska hrana a danas tek da ne govorimo kakvo se djubre jede pa nije ni cudo sto su deca i previse visoka i krupna za svoj uzrasta. Daleko da ikoga nipodastavam ali za zensko sigurno nije idealna visina od 185 a danas medju devojkama sve ih vise vidjam te visine. Kao sto ne neprirodno za muskarca da je preko 195.I mislim da samo oni koji su nesigurni u svoje kvalitete, koji nemaju sta drugo da ponude se uhvate za svoju visinu koja je natprosecna pa se time hvale kao da je to neki kvalitet. I zapitajte se zasto svake godine imamo sve ruznije devojke za izboru za mis??? Pa zato sto zenstvena sigurno nije visina od 180-185 za zene a danas samo te ulaze u izbor .

hahaha

pre 6 godina

hahaha koga svrbi - taj se cese... vidi se po ovima sto su ostali jedini da komentarisu, da su to sve niski ljudi (u oba smisla), i zagovornici i pasionirani branitelji svega sto je po njihovim niskim standardima a stropostavaju sve ostale.
Jasno se vidi da su ostali da sami sebi udaraju plusice ;) LOL

Suza

pre 6 godina

@...,,
Ali ko je vas ubedio da je visina od 190+ lepa visina? Narocito ona preko 195 ??? Moze da bude ali samo ukoliko je prati adekvatna gradja tela, a retko kad je prati.A kad tu visinu ne prati adekvatna gradja tela , ta visina je vise nedostatak. Bolje i 180 cm visina a da je sve lepo i skladno, nego 195 a da nema definicije, a da se ne lazemo kod te visine je definiciju tela jako tesko postici. Moj brat, ima 21 godinu je 193 visok i sad izgleda mnogo losije nego pre dve godine kada je bio 183 visok.

Jana

pre 6 godina

@ milica
Isto mislimo. Prototip visokog i krsnog je npr Tom Selek ( u svojim srednjim 30 i 40 rim godinama). Ono visok, krupan , krsan.Koja razlika ako uporedimo njega i npr Teodosica ili Radmanovica koji pored Seleka bi uvek izgledali rasklimano i suvonjavo. Zato je ako si visok preko 190 bitno da si krupne gradje. Ukoliko nisi, onda je bolje da si i ispod 180. Najlosije izgledaju visoki i suvonjavi.

puno je licemera ovde

pre 6 godina

Pa nzn sta je to neka "dovoljna" visina, ja sa 179 (iako uvek kazem 180) mislim da sam ok, moglo bi jos neki cm na gore,ne bih se bunio, ali je to sto je, iskreno,stvarno nemam kompleks,nesto bas i ne vidim na ulici ili u zivotu uopste da nemam visinu, sta vise, mislim da sam neki prosek jer vidjam i bas dosta nize od mene.Za sada sa devojkama nisam imao problema jer su sve bile nize od mene a i nisam vise tinejdzer pa mi je to nekako sasvim nebitna stvar...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Frojd, 6. novembar 2017 22:18)

Pa dobro Frojde, ako je visina tako "nebitna stvar" zasto onda sam sebe pobijas i dodajes cm, pa "uvek kazes" da si visok 180 umesto 179? hehehe ;)

kroki

pre 6 godina

Nizak sam za muškarca (165) ali nikada lično nisam imao kompleksa zbog toga, jedino mi je zbog sporta bilo žao što nisam viši koji cm. Niski ljudi u suštini nemaju problem sa svojom visinom, visoki ljudi imaju problem sa tim jer iz nekog razloga to ističu kao svoj glavni kvalitet, pogotovo u zaostaloj sredini kakva je Balkan gde vlada mentalitet 'male bare pune krokodila' gde moraš po svaku cenu da pokažeš da vrediš više od drugih, makar i po centimetrima.

Milica

pre 6 godina

@ kompleksi su cudo
Ne znam zasto vi ne shvatate da neko jednostavno ne bi voleo da ima visinu od preko 190. Ukusi su razliciti. Ja sam 171 visoka i ako moram da biram izmedju onog od 183 i onog od 190+ uvek cu izabrati onog od 183. Zaista ne pamtim kad sam zadnji put videla zgodnog decka od npr 193 cm. To je tako retko. I dobro je napisala komentatorka sto ima teretanu, 90% momaka visine preko 190 je suvonjava i izduzena. Meni se to ne svidja. Moj stric je 195 ali on je jedan u hiljadu da su visoki i krsni. Kad kazem krsno mislim zaista krsno, jaka gradja , prirodno siroka ramena , jake ruke i noge.A vecina tih od preko 190 nisu krsni vec samo visoki i suvonjavi.

Jovana

pre 6 godina

@ ...,
Bas retko nosim stikle, skoro uvek sam u ravnom jer tako volim i tako mi je udobno. I zasto da se merim u stiklama? Rodjena sam bez stikli i moja visina je visina bez stikli a ne sa stiklama. Ne razumem devojke koje biraju momke prema svojoj visini u stiklama. Sasvim je dovoljno da je decko 5 cm visi. Ja gledam pre svega kvalitet osobe, imala sam i decka koji je bio 175 i bio je super. Ona devojka od oko 175 koja trazi decka da je visi od nje kada je u stiklama od 15 cm , ona najcesce propusti mnogo divnih momaka jer ima suzen izbor momaka od 190+ cm visine, da ni nema mogucnost da jos gleda kakav je on kao osoba.

Maja

pre 6 godina

moj dragi je 175cm bas kao i ja. iako spada u nize ne znam coveka sa vise samopouzdanja kome ocigledno to nikada nije bio problem. stavise znam da se zabavljao sa devojkama visim od sebe
. sve zavisi od intelekta i od toga kako nesto prihvatis-ne mozes ne znam koliko da utices na visinu

...

pre 6 godina

@ marija
Potpuno se slazem. Ne znam zasto bi iko uopste zeleo visinu od 190+? Mozda je to bitno nekoj devojci od 185 , ali realno kada pogledamo gradju , retko kad je taj neko od 190+ zgodan. Bas kako si napisala suvise su izduzeni, nekako deluju suvonjavo i rasklimano.Ja sam 174 i sasvim mi je dovoljno da je decko oko 180. Idealno 184 ali i 180 je super.Cesto me muvaju ti preko 190 ali meni nisu privlacni.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jovana, 7. novembar 2017 14:03)

Da li si ikada nosila stikle? Ako jesi, a nadam se da jesi (mada se nikad ne bi reklo po ovome sto pises), onda bi znala da kad se sa svojih 174cm "popnes na visoke stikle od 15cm dodjes taman kao taj od 190 za koga tvrdis da je po difoltu "suvonjav, izduzen i raskliman", a ako imas stiklice od 10cm, onda si samo za nijansu niza, svega par inca.
Po tvom pisanju bi se reklo da je razlika najmanje 30cm, ako ne i vise.

kompleksi su cudo

pre 6 godina

@ bananamen
Mislim da si se ipak ti nesto preracunao. Radjen je 187 cm visok a Teo 196, Radman preko 2 m. U principu razumem da zbog kosarke zelis visinu ali realno ako si dobar sportista i sa 180 mozes puno toga da postignes. Meni nisu jasni danasnji klinci kojima je tolika zelja da su preko 190 ili preko 2 m- jer da se ne lazemo to retko ali zaista retko kad lepo izgleda. Suprug i ja drzimo teretanu, oboje smo DIF ovci, i najlosiju gradju imaju oni preko 190, ko od njih zeli dobro da izgleda zaista mora da se dobro pomuci, jer najcesce izgledaju nekako nedefinisano a kada se malo opuste i mlitavo bez obzira sto su vitki. Slazem se sa vecinom devojaka da je za muskarca idealna visina oko 185. A ima i dosta momaka od 177-8 koji sa malo vezbe postizu cuda od svog tela.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivona, 7. novembar 2017 16:17)

LOL, kompleksi su cudo... kao i samozavaranje. Ne kaze dzaba narod - u maloj se bocici otrov cuva. Nikad ne cuh da neko ovoliko nagrdjuje krsne, zgodne momke, ljubomora i zavist su zaista cudo!

...

pre 6 godina

Kakvi stereotipi prema ljudima niskog rasta. Jezivo!
(S, 8. novembar 2017 02:46)

Meni je jezivije i mnogo licemernije to sto mnogi komentatori ovde, iz samo njima znanih razloga, stropostavaju lepu visinu kao nesto zapravo grozno (samo kad vidim spisak "epiteta": strokav, raskliman, nezgrapan, suvonjav, izduzen itd. Jasno je koje glave pisu tako nesto). Pametnom dosta.

Vuk samotnjak

pre 6 godina

Moj najveci kompleks je nesposobnost da se udvaram devojkama.
Tesko mi pada kad gledam druge kako olako to rade a ja smotan i pritom ukocen kao kip. Ostalo nekako ide.

Posmatrac

pre 6 godina

Generalno najveci kompleks je neostvarenost odnosno neosamostaljivanje u periodu kad se treba izmedju 20-40 godine. Taj period najbitniji za svakog mladog coveka da postane nesto i neko jer nam daje vetar u ledja i samopouzdanje za dalje korake u zivotu. Sve drugo se moze progutat..

my 2 cents

pre 6 godina

Idealna visina za muskarce je izmedju 185-188 cm ali cool muskarac ce drugim stvarima nadomestiti i par cm manje. Generalno muskarci imaju mnogo vise kompleksa od zena. Zene sa malim grudima, malom zadnjicom nece imati problem same sa sobom kao muskarci zbog visine, velicine (cm generalno) i naravno zbog novca. Nadomestite te 'mane' vrlinama i stavite ih u prvi plan i nikako se ne zalite devojkama. Pozdrav! ?
(KM Bg, 7. novembar 2017 16:49)

Od kad su to male grudi po difoltu nedostatak? pa ima prelepih malih grudi i groznih velikih, kao sto ima i lepih malih i visokih devojka. Ne gleda se velicina kod normalnih nego oblik, cvrstina, lepota, tonus itd. Jedino je na Balkanu vazno imati sto veca vimena i automatski ste zgodne. A to sto nema ni struka ni kuka, sto nema nista u glavi i sto nemas o cemu s njom da pricas, to ocito nije bitno. Samo je vazno da imas sto vecu zadnjicu i sto siri grudni kos.
Sve to je ranije bila mana, sada se istice kao atribut: velike zadnjice i napumpane grudi kao i sto manji mozak. Otuzno.

Sto se muskaraca tice, hteli to priznati ili ne, visina je bitna, i to vec nema veze sa licnim preferencijama. Da se ne lazemo, svi vole visoke muskarce. Ali visina je samo jedna u nizu mnogo bitnijih stvari koje se odnose pre svega na licnost. Bar sto se normalnih zena tice.

Milioner

pre 6 godina

Niski muškarci su uglavnom patološki lazovi i ne prezaju ni od čega da ostvare svoj cilj
(DSF, 07. novembar 2017 13:05)

Hahahaha ma jel da? Hahahahaja

Marko

pre 6 godina

@ bananamen
Nije tacno. Radjen je 187cm, Teodosic cini mi se 196, a Radmanovic 207. A Nikola ubedljivo najbolje izgleda od njih trojice.

Ivona

pre 6 godina

@ bananamen
Mislim da si se ipak ti nesto preracunao. Radjen je 187 cm visok a Teo 196, Radman preko 2 m. U principu razumem da zbog kosarke zelis visinu ali realno ako si dobar sportista i sa 180 mozes puno toga da postignes. Meni nisu jasni danasnji klinci kojima je tolika zelja da su preko 190 ili preko 2 m- jer da se ne lazemo to retko ali zaista retko kad lepo izgleda. Suprug i ja drzimo teretanu, oboje smo DIF ovci, i najlosiju gradju imaju oni preko 190, ko od njih zeli dobro da izgleda zaista mora da se dobro pomuci, jer najcesce izgledaju nekako nedefinisano a kada se malo opuste i mlitavo bez obzira sto su vitki. Slazem se sa vecinom devojaka da je za muskarca idealna visina oko 185. A ima i dosta momaka od 177-8 koji sa malo vezbe postizu cuda od svog tela.

KM Bg

pre 6 godina

Idealna visina za muskarce je izmedju 185-188 cm ali cool muskarac ce drugim stvarima nadomestiti i par cm manje. Generalno muskarci imaju mnogo vise kompleksa od zena. Zene sa malim grudima, malom zadnjicom nece imati problem same sa sobom kao muskarci zbog visine, velicine (cm generalno) i naravno zbog novca. Nadomestite te 'mane' vrlinama i stavite ih u prvi plan i nikako se ne zalite devojkama. Pozdrav! ?

Bananamen

pre 6 godina

@ filip
Nema potrebe da ceznes za tim da budes 193. Generalno retko se srece muskarac sa preko 190 a da je zgodan. Uglavnom su ti preko 190 nekako izduzeni i mrsavi, krakati, prosto zbog visine ne mogu da postignu da budu bas zgodni.Uglavnom izgledaju ko neki ofingeri. Vecina zgodnih momaka koliko ka vidim oko sebe je oko 180 -186.Pogledajte samo nase visoke sportiste- Radmanovic, Teodosic, oba su preko 190 a tako su nekako neskladni, izduzeni, za moj ukus ni najmanje zgodni. Mnogo je zgodniji npr Radjen koji je nizi od njih.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marija, 7. novembar 2017 13:35)

Рађен је потпуно исте висине као Тео, а Радмановић је много виши (208) Тако да ти је перцепција висине мало закржљала. Вежбом и радом на себи (уз неопходну помоћ генетике) може се постићи много са својим телом. Многи дечаци момци па и девојчице данас нагло израсту али физички су готово потпуно неактивни што оставља деформитете у конституцији.
Ево ја сам 192 али бих волео да сам ту око 2м превасходно због кошарке којом се сада аматерски бавим али сам задовољан висином. Комплекси су психолошке природе и наравно да се могу превазићи непрекидним радом на самопоуздању.

Искрен момак..

pre 6 godina

Биће дугачко из два дела!


Кад се већ прича о томе, ајде да ја кажем нешто о себи.. Имам 27 година око 179 висок сам и кроз тај период одрастања сам прошао кроз све и свашта, од болести до проблема породичних. Наравно, већину није дотицало то ! Јер сви они имају и немају свој проблем. Но даље био сам повучен и често стидан додуше лопта ме спајала са другима дечацима па смо пикали све екипне спортове са девојчицама нисам био пуно у контакту јер нисам успевао да будем то што фали мали манглуп,занимљив јер сам имао ту кочницу у виду несигурности. Наравно било је задиркивање после тога од стране друштва ал умео сам да узвратим..Иако сам био несигуран у себе све тако до 20 године кад сам рекао себи.Мораш да мењаш нешто јер други нећете променит и поступио сам тако..Годину дана касније ишло на боље ал сам опет упао у проблем која се зове анексиозност након одређених година. Лутање без циља и резултата ! Наравно проблем је опет био у мени као увек ал исто тако не можете да очекујете да сте све могући да решите сами увек..Сад се осећам добро посао имам неки за минималац(невезано за школу коју имате јер то није више битно као некад) а што се тиче девојака то још не умем односно не знам како да привучем осим да умем се дружим са њима понекад..Мада често ме у већини случаја избегавају !?! Разлог ваљда моје настраности или мисле да нећу са њима ништа више од тога ал није тако..

Искрен момак..

pre 6 godina

Једноставно имам емоцијални проблем са тим да остварим интиман контакт са девојкама....Ствар несамопуздања пре би рекао односно неискуство са годинама је проузрукује то код мене..Ето , бар искажем кад већ немам где а што се тиче комплекса никад их нисам имао овако због других недостатка осим да ми је било криво само једно а то да су неки моји вршњаци олако ишло на тим пољима а мене просто није па ме самим тим изједало то..Тако да биће боље у сваком случају јер док год постоји нада треба се надати па тако мом проблему са којим се носим и покушавам да решим некако..

Igor

pre 6 godina

U mom slučaju nije istina, inače sam jako nizak. Često mi se dešavalo da se drugi muškarci osećaju ugroženo pored mene, iako su viši, zgodniji, na boljoj poziciji na poslu, itd. Ali problem je u glavi.

Jovana

pre 6 godina

@ marija
Potpuno se slazem. Ne znam zasto bi iko uopste zeleo visinu od 190+? Mozda je to bitno nekoj devojci od 185 , ali realno kada pogledamo gradju , retko kad je taj neko od 190+ zgodan. Bas kako si napisala suvise su izduzeni, nekako deluju suvonjavo i rasklimano.Ja sam 174 i sasvim mi je dovoljno da je decko oko 180. Idealno 184 ali i 180 je super.Cesto me muvaju ti preko 190 ali meni nisu privlacni.

Boba

pre 6 godina

Da vam tetka kaze (od 1,71 cm):
1. Visina nam je nebitna ako niste nizi od nas. Prvo vidimo visoke, fakat, ali ne znaci da cemo se zalepiti za njih. Ima jos nesto sem metraze. Recimo, dosadni ste ili ne.
2. Duzina nije presudna, ima nesto i u debljini i u obliku. Svi smo razliciti.
3. Kosa godinama sve manje igra ulogu. Ako celavite, obrijte se ili imajte najkraci moguci friz. Mi cupave zavidimo sto se cesljate peskirom.
Dakle, sve ovo je sekundarno u impresioniranju zena. Budite doterani i sa stavom. Nasmejte se kad nam se predstavljate. Smek i pozitiva i prolazite. I, da, radite nesto posteno u zivoti.

biodiversity

pre 6 godina

Hahahaha... Jedan poznanik ima dva ova "nedostatka" koje mnogi spominju (čovek je i ćelav i onizak (mada ne preterano)), ali uz to (iako se maltene i ne poznajemo, ali u par situacija porazgovarasmo kratko) ostavlja utisak čoveka lepih manira (ljubaznog, srdačnog, obrazovanog, prijateljski nastrojenog, prijatnog)...
Jednog dana slučajno primetih sa kakvom damom šeta (ženom prefinjene lepote - vitka, obučena u stilu i nevugarno, žena koja (barem po izgledu) ostavlja utisak prave dame, ali očigledne lepote), pa sad kada čitam komentare nekih, bude mi smešno koliko neki veruju u stereotipe.

Muslim da se pametni ljudi ne sekiraju mnogo oko faktora na koje maltene nisu mogli da utiču, već gledaju da koriste i dalje razvijaju svoje prednosti.

Pozdrav svima (posebno onima niskima i ćelavima, hehe) i ignorišite komentare onih koji vas ne poznaju lično, a koji bi ipak da pišu o tome kakvi ste (mislim, što nije na mestu (ni istinito za mnoge, verujem) i što nije pristojno - nije?

Kotiledon

pre 6 godina

Ja bih definitivno voleo da imam makar malo kvalitetniju kosu (na žalost genetika sa očeve strane me razbila) a ne da sa 23 godina imam zaliske do pola glave. Može se reći da mi je to kompleks. Što se tiče visine ja sam niskog rasta 1.70cm i definitivno nikada o tome nisam razmišljao kao nešto negativno, verovatno zbog toga što sam se sakrio pod plaštom svoje uspešnosti kod devojaka i nikada se nisam osećao inferiorno. Međutim mi danas živimo u vremenu sveopšte agresije, ja tačno vidim da kada mi ljudi visine 1.80cm idu u susret ili još gore ako idu sa svojom partnerkom a da smo na nekom uskom pločniku, trotoaru, ma koliko god se ja grebao uz zid neće taj da ti se pomeri, valjda hoće na taj način da nametne stav "alfa-mužijaka" nemam pojma, a meni je to čist psihološki momenat a ne nešto na osnovu čega bih se osećao poniženim.

Marija

pre 6 godina

@ filip
Nema potrebe da ceznes za tim da budes 193. Generalno retko se srece muskarac sa preko 190 a da je zgodan. Uglavnom su ti preko 190 nekako izduzeni i mrsavi, krakati, prosto zbog visine ne mogu da postignu da budu bas zgodni.Uglavnom izgledaju ko neki ofingeri. Vecina zgodnih momaka koliko ka vidim oko sebe je oko 180 -186.Pogledajte samo nase visoke sportiste- Radmanovic, Teodosic, oba su preko 190 a tako su nekako neskladni, izduzeni, za moj ukus ni najmanje zgodni. Mnogo je zgodniji npr Radjen koji je nizi od njih.

del boj

pre 6 godina

Ja nisam uspeo da kupim najnovijeg Bentlija jer imam veliki penis! Prilično sam se iznenadio kada mi je u prodajnom salonu prodavac saopštio da ne ispunjavam uslove za kupovinu ovog luksuznog automobila. Rekli su mi da ukoliko kupac nema mali penis, potrebno je da ima neki drugi kompleks. Recimo da je ćelav, da nema devojku duže vreme ili da je nezaposlen pa želi da ostavi utisak da ima dobro plaćen posao.

Tek kada dokažem da posedujem neki od ovih kompleksa, sve što treba da uradim je da popunim obrazac, uplatim pare i Bentli je moj.

Ana

pre 6 godina

@ lepotica
Zasto mislis da svi niski ljudi pate od toga sto nisu visi? Ja sam 165 i nikada se ne bih menjala sa nekom manekenske visine.Volim svoju visinu, jer je veoma zenstvena. Ni cm ne bih volela da sam visa. A vezano za komplekse pitaj moje prijateljice kada izadjemo u setnju ili izlazak, a sve imamo oko 36-38 godina i po jedno dete, ko kome zavidi. Za mene najcesce misle da imam oko 22-3 godine a njima daju i po 40 godina. Ima naravno i zena koje su visoke a veoma zgodne , ali vecina koje su tako visoke kada predju 38 izgledaju starije.

kompleksas

pre 6 godina

Visina, ćelavost, ona stvar, pare a sa njim povezana i ostvarenost/neostvarenost, nedostatak samopouzdanja (mislim da su ova dva zadnja možda i glavni problem kod mene i većine muškaraca)
Visina mi je skoro pa idealna (oko 185), sa veličinom one stvari nemam problema, ali sam zato proćelav, kosa mi se proredila još dok sam studirao i tu, nažalost, nema mnogo pomoći, ali ono što savetujem momcima je da se obavezno ošišaju skroz kratko ako imaju ovakav problem (ja se šišam na nularicu i odlično mi stoji, dobijete tako onaj "mafijaški" izgled što je plus kod dama, trust me)
Nedostatak para i samopouzdanja su moji glavni kompleksi - uvek mi bude muka kada vidim kakvi sve nikakvi likovi u životu prolaze samo zato što imaju para i samopozdanja, žvaku kako se kaže, a to ne ide obavezno i uz dobar karakter
I da ne zaboravim i debljinu kod muškaraca, nije to samo kod žena problem - ja sam dok sam bio mali bio dosta gojazan, a znate kakva su deca u školi uvek te zbog toga dočekaju na zicer, pa mi je ponekad bio blam da se skidam na plaži (sada se doduše bavim aktivno fitnessom i zdravo živim, pa otprilike izgledam 5x bolje od tih istih iz škole što su me spuštali, ko kaže da kosmička pravda ne postoji :))

lina

pre 6 godina

@ Taj Lik,

Pa, ja kao osoba kojoj novac nista ne znaci, kad bih te upoznala i kad bi mi se stvarno dopao, takav kakav si, ne bih imala problem sa tom tvojom situacijom( da, ti nemas problem, vec situaciju koja je resiva). Ali, kad bih te cula da tako razmisljas: sta ces ti sa mnom, ja nemam novac? Istog momenta bih te zaboravila, ako ne i pljunula. Sta ce mi kukavac i sonja? Tako da, ti imas problem samo u glavi, a ne u zivotu. Otvori malo vidike, negde si zapeo u sebi, zato ti i ne ide. Preispituj se i nacices resenje.

Taj lik

pre 6 godina

Moj kompleks je taj sto ne mogu da se ostvarim i osamostalim.Imam 28godina i dalje zivim sa roditeljima, iako sam zavrsio fakultet ne mogu da nadjem zadovoljavajuci posao i iako povremeno nadjem posao kao pomocni radnik u kuhinji, naravno da me to ne ispunjava.I jednostavno ne mogu da upoznam devojku jer ko sam ja uopste, nemam ni krov nad glavom.

zarex

pre 6 godina

Visok sam skoro 190cm, pa me to nikad nije mucilo, ali retka kosa je definitivno nesto sto me najvise muci.Protiv genetike se ne moze.

Lepotica

pre 6 godina

Smatram da jeste, iako nema razloga ta tim. Postoje i visoke i niske devojke, pa tu ne bi trebalo imati problema. Generalni problem je sto se svi niski ljudi u startu osecaju manje vrednim, pa imaju stalnu potrebu da se isticu, cesto na drzak nacin.

куку

pre 6 godina

Jes', visina tj. nedostatak iste i ćelavost tj. nedostatak kose, pa sve ostalo. Ali debeo novčanik sve nadoknadi i prevaziđe. Provereno.

hank moodey

pre 6 godina

Meni je kompleks kada vidim da muskarac nosi svoju odecu koja je mozda losija od moje, ali mu prosto stoji, dobro je nosi, nema veze sa fizickim izgledom, idem u gym 12 godina, ali prosto neki momci imaju taj cool faktor, pa se ja nekada osecam kao detence koje nosi fila trendzu pored ili u njihovom prisustvu iako imam recimo sako i lepe cipele...

pope

pre 6 godina

ja sam visok nisam ruzan, lep sam i zgodan pa ipak ceo zivot patim od kompleksa nize vrednosti i nesposobnosti. Svi su me maltretirali kad sam bio mali a kasnije sam se tesko uklapao u sve grupe

Frojd

pre 6 godina

Pa nzn sta je to neka "dovoljna" visina, ja sa 179 (iako uvek kazem 180) mislim da sam ok, moglo bi jos neki cm na gore,ne bih se bunio, ali je to sto je, iskreno,stvarno nemam kompleks,nesto bas i ne vidim na ulici ili u zivotu uopste da nemam visinu, sta vise, mislim da sam neki prosek jer vidjam i bas dosta nize od mene.Za sada sa devojkama nisam imao problema jer su sve bile nize od mene a i nisam vise tinejdzer pa mi je to nekako sasvim nebitna stvar...

Filip

pre 6 godina

Moram priznati da jeste. Iako sam ja 185.5 sto je u Srbiji nesto malo iznad proseka ali opet imam veliku zelju da budem 193 i stalno uporedjujem sebe sa drugima

Slepi baštovan

pre 6 godina

Ubedljivo. Od niskog muškarca su jedino nepodnošljiviji niski muškarci s piskavim glasom. Često su hiperaktivni i na sve načine pokušavaju da skrenu pažnju na sebe.
S druge strane, nisu mnogo bolji ni visoki sa kompleksom više vrednosti, kao da je to što su izrasli najveći uspeh u životu. Otprilike kao žene koje se ponose što su lepe ili ložači koji se ponose što su Srbi/Hrvati/bilo koja nacija.
U suštini, ljudi su puni kompleksa a naročito u današnje vreme medija i modne industrije koji potenciraju nerealne ideale fizičkog izgleda.

Marko

pre 6 godina

Visok sam 170cm i slažem se sa ovim člankom. Odškolovao sam se, imam i neki pristojan posao, sada sam singl, ali imao sam i cure. Nisam puno propustio u životu zbog toga što sam nizak, ali ipak imam taj kompleks, znam to i osećam. Nije da me to sputava ali definitivno ponekad utiče na samopouzdanje i stvarno bih voleo da sam viši bar 10-ak cm. Ali šta ćeš, niko nije savršen. Da smo živi i zdravi! Pozdrav za svu braću od 170 i kusur! :-)

Science insider

pre 6 godina

Niži muškarci zbog tog kompleksa razvijaju osobine psihopata jureći poziciju dodaje će biti u stanju da uzvrate za zadirkivanja iz mladosti. Postoji i to istraživanje koje je takodje naučno dokazano.
U našem narodu samo kažu, otrov se pakuje u male bočice bez potrebe za naukom. Ljudi znaju.

Vladan

pre 6 godina

Mene vise brine sto "moram" da imam taj kompleks. Visok sam 175 i najveca frustracija je bila raspravljati se sa odredjenim ljudima kako ja nemam kompleks. Ubedjeni su bili da svi po difoltu ispod 180 moraju da imaju psihicki problem zbog toga.

SPQR Vandelli

pre 6 godina

Није висина најбитнија димензија.

Кад дође пупак на пупак, друга мера постаје дуже до изражаја.

Tina

pre 6 godina

Kod ovih nasih nedostatak novca. Njima nista ne ide jer nemaju novca, to je izgovor za sve. I sto je najgore potpuno ubedjeni da bi, da se samo nekako domognu novca, svaka zena bila njihova. Strasno je koliko njih zaista veruje u to...

Marko

pre 6 godina

Visok sam 170cm i slažem se sa ovim člankom. Odškolovao sam se, imam i neki pristojan posao, sada sam singl, ali imao sam i cure. Nisam puno propustio u životu zbog toga što sam nizak, ali ipak imam taj kompleks, znam to i osećam. Nije da me to sputava ali definitivno ponekad utiče na samopouzdanje i stvarno bih voleo da sam viši bar 10-ak cm. Ali šta ćeš, niko nije savršen. Da smo živi i zdravi! Pozdrav za svu braću od 170 i kusur! :-)

Taj lik

pre 6 godina

Moj kompleks je taj sto ne mogu da se ostvarim i osamostalim.Imam 28godina i dalje zivim sa roditeljima, iako sam zavrsio fakultet ne mogu da nadjem zadovoljavajuci posao i iako povremeno nadjem posao kao pomocni radnik u kuhinji, naravno da me to ne ispunjava.I jednostavno ne mogu da upoznam devojku jer ko sam ja uopste, nemam ni krov nad glavom.

Slepi baštovan

pre 6 godina

Ubedljivo. Od niskog muškarca su jedino nepodnošljiviji niski muškarci s piskavim glasom. Često su hiperaktivni i na sve načine pokušavaju da skrenu pažnju na sebe.
S druge strane, nisu mnogo bolji ni visoki sa kompleksom više vrednosti, kao da je to što su izrasli najveći uspeh u životu. Otprilike kao žene koje se ponose što su lepe ili ložači koji se ponose što su Srbi/Hrvati/bilo koja nacija.
U suštini, ljudi su puni kompleksa a naročito u današnje vreme medija i modne industrije koji potenciraju nerealne ideale fizičkog izgleda.

Tina

pre 6 godina

Kod ovih nasih nedostatak novca. Njima nista ne ide jer nemaju novca, to je izgovor za sve. I sto je najgore potpuno ubedjeni da bi, da se samo nekako domognu novca, svaka zena bila njihova. Strasno je koliko njih zaista veruje u to...

Boba

pre 6 godina

Da vam tetka kaze (od 1,71 cm):
1. Visina nam je nebitna ako niste nizi od nas. Prvo vidimo visoke, fakat, ali ne znaci da cemo se zalepiti za njih. Ima jos nesto sem metraze. Recimo, dosadni ste ili ne.
2. Duzina nije presudna, ima nesto i u debljini i u obliku. Svi smo razliciti.
3. Kosa godinama sve manje igra ulogu. Ako celavite, obrijte se ili imajte najkraci moguci friz. Mi cupave zavidimo sto se cesljate peskirom.
Dakle, sve ovo je sekundarno u impresioniranju zena. Budite doterani i sa stavom. Nasmejte se kad nam se predstavljate. Smek i pozitiva i prolazite. I, da, radite nesto posteno u zivoti.

Vladan

pre 6 godina

Mene vise brine sto "moram" da imam taj kompleks. Visok sam 175 i najveca frustracija je bila raspravljati se sa odredjenim ljudima kako ja nemam kompleks. Ubedjeni su bili da svi po difoltu ispod 180 moraju da imaju psihicki problem zbog toga.

pope

pre 6 godina

ja sam visok nisam ruzan, lep sam i zgodan pa ipak ceo zivot patim od kompleksa nize vrednosti i nesposobnosti. Svi su me maltretirali kad sam bio mali a kasnije sam se tesko uklapao u sve grupe

biodiversity

pre 6 godina

Hahahaha... Jedan poznanik ima dva ova "nedostatka" koje mnogi spominju (čovek je i ćelav i onizak (mada ne preterano)), ali uz to (iako se maltene i ne poznajemo, ali u par situacija porazgovarasmo kratko) ostavlja utisak čoveka lepih manira (ljubaznog, srdačnog, obrazovanog, prijateljski nastrojenog, prijatnog)...
Jednog dana slučajno primetih sa kakvom damom šeta (ženom prefinjene lepote - vitka, obučena u stilu i nevugarno, žena koja (barem po izgledu) ostavlja utisak prave dame, ali očigledne lepote), pa sad kada čitam komentare nekih, bude mi smešno koliko neki veruju u stereotipe.

Muslim da se pametni ljudi ne sekiraju mnogo oko faktora na koje maltene nisu mogli da utiču, već gledaju da koriste i dalje razvijaju svoje prednosti.

Pozdrav svima (posebno onima niskima i ćelavima, hehe) i ignorišite komentare onih koji vas ne poznaju lično, a koji bi ipak da pišu o tome kakvi ste (mislim, što nije na mestu (ni istinito za mnoge, verujem) i što nije pristojno - nije?

zarex

pre 6 godina

Visok sam skoro 190cm, pa me to nikad nije mucilo, ali retka kosa je definitivno nesto sto me najvise muci.Protiv genetike se ne moze.

lina

pre 6 godina

@ Taj Lik,

Pa, ja kao osoba kojoj novac nista ne znaci, kad bih te upoznala i kad bi mi se stvarno dopao, takav kakav si, ne bih imala problem sa tom tvojom situacijom( da, ti nemas problem, vec situaciju koja je resiva). Ali, kad bih te cula da tako razmisljas: sta ces ti sa mnom, ja nemam novac? Istog momenta bih te zaboravila, ako ne i pljunula. Sta ce mi kukavac i sonja? Tako da, ti imas problem samo u glavi, a ne u zivotu. Otvori malo vidike, negde si zapeo u sebi, zato ti i ne ide. Preispituj se i nacices resenje.

Kotiledon

pre 6 godina

Ja bih definitivno voleo da imam makar malo kvalitetniju kosu (na žalost genetika sa očeve strane me razbila) a ne da sa 23 godina imam zaliske do pola glave. Može se reći da mi je to kompleks. Što se tiče visine ja sam niskog rasta 1.70cm i definitivno nikada o tome nisam razmišljao kao nešto negativno, verovatno zbog toga što sam se sakrio pod plaštom svoje uspešnosti kod devojaka i nikada se nisam osećao inferiorno. Međutim mi danas živimo u vremenu sveopšte agresije, ja tačno vidim da kada mi ljudi visine 1.80cm idu u susret ili još gore ako idu sa svojom partnerkom a da smo na nekom uskom pločniku, trotoaru, ma koliko god se ja grebao uz zid neće taj da ti se pomeri, valjda hoće na taj način da nametne stav "alfa-mužijaka" nemam pojma, a meni je to čist psihološki momenat a ne nešto na osnovu čega bih se osećao poniženim.

hank moodey

pre 6 godina

Meni je kompleks kada vidim da muskarac nosi svoju odecu koja je mozda losija od moje, ali mu prosto stoji, dobro je nosi, nema veze sa fizickim izgledom, idem u gym 12 godina, ali prosto neki momci imaju taj cool faktor, pa se ja nekada osecam kao detence koje nosi fila trendzu pored ili u njihovom prisustvu iako imam recimo sako i lepe cipele...

Frojd

pre 6 godina

Pa nzn sta je to neka "dovoljna" visina, ja sa 179 (iako uvek kazem 180) mislim da sam ok, moglo bi jos neki cm na gore,ne bih se bunio, ali je to sto je, iskreno,stvarno nemam kompleks,nesto bas i ne vidim na ulici ili u zivotu uopste da nemam visinu, sta vise, mislim da sam neki prosek jer vidjam i bas dosta nize od mene.Za sada sa devojkama nisam imao problema jer su sve bile nize od mene a i nisam vise tinejdzer pa mi je to nekako sasvim nebitna stvar...

Posmatrac

pre 6 godina

Generalno najveci kompleks je neostvarenost odnosno neosamostaljivanje u periodu kad se treba izmedju 20-40 godine. Taj period najbitniji za svakog mladog coveka da postane nesto i neko jer nam daje vetar u ledja i samopouzdanje za dalje korake u zivotu. Sve drugo se moze progutat..

KM Bg

pre 6 godina

Idealna visina za muskarce je izmedju 185-188 cm ali cool muskarac ce drugim stvarima nadomestiti i par cm manje. Generalno muskarci imaju mnogo vise kompleksa od zena. Zene sa malim grudima, malom zadnjicom nece imati problem same sa sobom kao muskarci zbog visine, velicine (cm generalno) i naravno zbog novca. Nadomestite te 'mane' vrlinama i stavite ih u prvi plan i nikako se ne zalite devojkama. Pozdrav! ?

kompleksas

pre 6 godina

Visina, ćelavost, ona stvar, pare a sa njim povezana i ostvarenost/neostvarenost, nedostatak samopouzdanja (mislim da su ova dva zadnja možda i glavni problem kod mene i većine muškaraca)
Visina mi je skoro pa idealna (oko 185), sa veličinom one stvari nemam problema, ali sam zato proćelav, kosa mi se proredila još dok sam studirao i tu, nažalost, nema mnogo pomoći, ali ono što savetujem momcima je da se obavezno ošišaju skroz kratko ako imaju ovakav problem (ja se šišam na nularicu i odlično mi stoji, dobijete tako onaj "mafijaški" izgled što je plus kod dama, trust me)
Nedostatak para i samopouzdanja su moji glavni kompleksi - uvek mi bude muka kada vidim kakvi sve nikakvi likovi u životu prolaze samo zato što imaju para i samopozdanja, žvaku kako se kaže, a to ne ide obavezno i uz dobar karakter
I da ne zaboravim i debljinu kod muškaraca, nije to samo kod žena problem - ja sam dok sam bio mali bio dosta gojazan, a znate kakva su deca u školi uvek te zbog toga dočekaju na zicer, pa mi je ponekad bio blam da se skidam na plaži (sada se doduše bavim aktivno fitnessom i zdravo živim, pa otprilike izgledam 5x bolje od tih istih iz škole što su me spuštali, ko kaže da kosmička pravda ne postoji :))

Science insider

pre 6 godina

Niži muškarci zbog tog kompleksa razvijaju osobine psihopata jureći poziciju dodaje će biti u stanju da uzvrate za zadirkivanja iz mladosti. Postoji i to istraživanje koje je takodje naučno dokazano.
U našem narodu samo kažu, otrov se pakuje u male bočice bez potrebe za naukom. Ljudi znaju.

Vuk samotnjak

pre 6 godina

Moj najveci kompleks je nesposobnost da se udvaram devojkama.
Tesko mi pada kad gledam druge kako olako to rade a ja smotan i pritom ukocen kao kip. Ostalo nekako ide.

del boj

pre 6 godina

Ja nisam uspeo da kupim najnovijeg Bentlija jer imam veliki penis! Prilično sam se iznenadio kada mi je u prodajnom salonu prodavac saopštio da ne ispunjavam uslove za kupovinu ovog luksuznog automobila. Rekli su mi da ukoliko kupac nema mali penis, potrebno je da ima neki drugi kompleks. Recimo da je ćelav, da nema devojku duže vreme ili da je nezaposlen pa želi da ostavi utisak da ima dobro plaćen posao.

Tek kada dokažem da posedujem neki od ovih kompleksa, sve što treba da uradim je da popunim obrazac, uplatim pare i Bentli je moj.

Ivona

pre 6 godina

@ bananamen
Mislim da si se ipak ti nesto preracunao. Radjen je 187 cm visok a Teo 196, Radman preko 2 m. U principu razumem da zbog kosarke zelis visinu ali realno ako si dobar sportista i sa 180 mozes puno toga da postignes. Meni nisu jasni danasnji klinci kojima je tolika zelja da su preko 190 ili preko 2 m- jer da se ne lazemo to retko ali zaista retko kad lepo izgleda. Suprug i ja drzimo teretanu, oboje smo DIF ovci, i najlosiju gradju imaju oni preko 190, ko od njih zeli dobro da izgleda zaista mora da se dobro pomuci, jer najcesce izgledaju nekako nedefinisano a kada se malo opuste i mlitavo bez obzira sto su vitki. Slazem se sa vecinom devojaka da je za muskarca idealna visina oko 185. A ima i dosta momaka od 177-8 koji sa malo vezbe postizu cuda od svog tela.

Marija

pre 6 godina

@ filip
Nema potrebe da ceznes za tim da budes 193. Generalno retko se srece muskarac sa preko 190 a da je zgodan. Uglavnom su ti preko 190 nekako izduzeni i mrsavi, krakati, prosto zbog visine ne mogu da postignu da budu bas zgodni.Uglavnom izgledaju ko neki ofingeri. Vecina zgodnih momaka koliko ka vidim oko sebe je oko 180 -186.Pogledajte samo nase visoke sportiste- Radmanovic, Teodosic, oba su preko 190 a tako su nekako neskladni, izduzeni, za moj ukus ni najmanje zgodni. Mnogo je zgodniji npr Radjen koji je nizi od njih.

Lepotica

pre 6 godina

Smatram da jeste, iako nema razloga ta tim. Postoje i visoke i niske devojke, pa tu ne bi trebalo imati problema. Generalni problem je sto se svi niski ljudi u startu osecaju manje vrednim, pa imaju stalnu potrebu da se isticu, cesto na drzak nacin.

Igor

pre 6 godina

U mom slučaju nije istina, inače sam jako nizak. Često mi se dešavalo da se drugi muškarci osećaju ugroženo pored mene, iako su viši, zgodniji, na boljoj poziciji na poslu, itd. Ali problem je u glavi.

Ana

pre 6 godina

@ lepotica
Zasto mislis da svi niski ljudi pate od toga sto nisu visi? Ja sam 165 i nikada se ne bih menjala sa nekom manekenske visine.Volim svoju visinu, jer je veoma zenstvena. Ni cm ne bih volela da sam visa. A vezano za komplekse pitaj moje prijateljice kada izadjemo u setnju ili izlazak, a sve imamo oko 36-38 godina i po jedno dete, ko kome zavidi. Za mene najcesce misle da imam oko 22-3 godine a njima daju i po 40 godina. Ima naravno i zena koje su visoke a veoma zgodne , ali vecina koje su tako visoke kada predju 38 izgledaju starije.

Искрен момак..

pre 6 godina

Једноставно имам емоцијални проблем са тим да остварим интиман контакт са девојкама....Ствар несамопуздања пре би рекао односно неискуство са годинама је проузрукује то код мене..Ето , бар искажем кад већ немам где а што се тиче комплекса никад их нисам имао овако због других недостатка осим да ми је било криво само једно а то да су неки моји вршњаци олако ишло на тим пољима а мене просто није па ме самим тим изједало то..Тако да биће боље у сваком случају јер док год постоји нада треба се надати па тако мом проблему са којим се носим и покушавам да решим некако..

куку

pre 6 godina

Jes', visina tj. nedostatak iste i ćelavost tj. nedostatak kose, pa sve ostalo. Ali debeo novčanik sve nadoknadi i prevaziđe. Provereno.

Jovana

pre 6 godina

@ marija
Potpuno se slazem. Ne znam zasto bi iko uopste zeleo visinu od 190+? Mozda je to bitno nekoj devojci od 185 , ali realno kada pogledamo gradju , retko kad je taj neko od 190+ zgodan. Bas kako si napisala suvise su izduzeni, nekako deluju suvonjavo i rasklimano.Ja sam 174 i sasvim mi je dovoljno da je decko oko 180. Idealno 184 ali i 180 je super.Cesto me muvaju ti preko 190 ali meni nisu privlacni.

Jovana

pre 6 godina

@ ...,
Bas retko nosim stikle, skoro uvek sam u ravnom jer tako volim i tako mi je udobno. I zasto da se merim u stiklama? Rodjena sam bez stikli i moja visina je visina bez stikli a ne sa stiklama. Ne razumem devojke koje biraju momke prema svojoj visini u stiklama. Sasvim je dovoljno da je decko 5 cm visi. Ja gledam pre svega kvalitet osobe, imala sam i decka koji je bio 175 i bio je super. Ona devojka od oko 175 koja trazi decka da je visi od nje kada je u stiklama od 15 cm , ona najcesce propusti mnogo divnih momaka jer ima suzen izbor momaka od 190+ cm visine, da ni nema mogucnost da jos gleda kakav je on kao osoba.

kroki

pre 6 godina

Nizak sam za muškarca (165) ali nikada lično nisam imao kompleksa zbog toga, jedino mi je zbog sporta bilo žao što nisam viši koji cm. Niski ljudi u suštini nemaju problem sa svojom visinom, visoki ljudi imaju problem sa tim jer iz nekog razloga to ističu kao svoj glavni kvalitet, pogotovo u zaostaloj sredini kakva je Balkan gde vlada mentalitet 'male bare pune krokodila' gde moraš po svaku cenu da pokažeš da vrediš više od drugih, makar i po centimetrima.

Milioner

pre 6 godina

Niski muškarci su uglavnom patološki lazovi i ne prezaju ni od čega da ostvare svoj cilj
(DSF, 07. novembar 2017 13:05)

Hahahaha ma jel da? Hahahahaja

my 2 cents

pre 6 godina

Idealna visina za muskarce je izmedju 185-188 cm ali cool muskarac ce drugim stvarima nadomestiti i par cm manje. Generalno muskarci imaju mnogo vise kompleksa od zena. Zene sa malim grudima, malom zadnjicom nece imati problem same sa sobom kao muskarci zbog visine, velicine (cm generalno) i naravno zbog novca. Nadomestite te 'mane' vrlinama i stavite ih u prvi plan i nikako se ne zalite devojkama. Pozdrav! ?
(KM Bg, 7. novembar 2017 16:49)

Od kad su to male grudi po difoltu nedostatak? pa ima prelepih malih grudi i groznih velikih, kao sto ima i lepih malih i visokih devojka. Ne gleda se velicina kod normalnih nego oblik, cvrstina, lepota, tonus itd. Jedino je na Balkanu vazno imati sto veca vimena i automatski ste zgodne. A to sto nema ni struka ni kuka, sto nema nista u glavi i sto nemas o cemu s njom da pricas, to ocito nije bitno. Samo je vazno da imas sto vecu zadnjicu i sto siri grudni kos.
Sve to je ranije bila mana, sada se istice kao atribut: velike zadnjice i napumpane grudi kao i sto manji mozak. Otuzno.

Sto se muskaraca tice, hteli to priznati ili ne, visina je bitna, i to vec nema veze sa licnim preferencijama. Da se ne lazemo, svi vole visoke muskarce. Ali visina je samo jedna u nizu mnogo bitnijih stvari koje se odnose pre svega na licnost. Bar sto se normalnih zena tice.

Magdalena

pre 6 godina

@s
Stvarno je tako. Toliko losih generalizacija na racun osoba koje nisu visoke. Ja sam srednje visine- 167 i stalno se susrecem sa takvim komentarima a kako li je tek onim nizim od mene mogu samo da zamislim. Momke da ne pominjem tek su oni na tapetu. Niko ne razmislja o tome da su nase mame i babe uglavnom bile maksimalno 170 visoke, prosek je ranije bio oko 165. I zamislite da sad vase mame i babe neko naziva zlobnim i zavidnim i sl zbog visine. Takodje i muskarci koji sad imaju oko 60-70 godina su bili mnogo nizi nego danasnje generacije. Moj otac je visok 181 i bio je najvisi kada vidim njegove slike iz mladosti iz srednje i sa fakulteta. I u principu mislim da su one visine bile normalnije nego ove danas. Od 60 tih godina 20 veka sve vise se koristi industrijska hrana a danas tek da ne govorimo kakvo se djubre jede pa nije ni cudo sto su deca i previse visoka i krupna za svoj uzrasta. Daleko da ikoga nipodastavam ali za zensko sigurno nije idealna visina od 185 a danas medju devojkama sve ih vise vidjam te visine. Kao sto ne neprirodno za muskarca da je preko 195.I mislim da samo oni koji su nesigurni u svoje kvalitete, koji nemaju sta drugo da ponude se uhvate za svoju visinu koja je natprosecna pa se time hvale kao da je to neki kvalitet. I zapitajte se zasto svake godine imamo sve ruznije devojke za izboru za mis??? Pa zato sto zenstvena sigurno nije visina od 180-185 za zene a danas samo te ulaze u izbor .

Milica

pre 6 godina

@ kompleksi su cudo
Ne znam zasto vi ne shvatate da neko jednostavno ne bi voleo da ima visinu od preko 190. Ukusi su razliciti. Ja sam 171 visoka i ako moram da biram izmedju onog od 183 i onog od 190+ uvek cu izabrati onog od 183. Zaista ne pamtim kad sam zadnji put videla zgodnog decka od npr 193 cm. To je tako retko. I dobro je napisala komentatorka sto ima teretanu, 90% momaka visine preko 190 je suvonjava i izduzena. Meni se to ne svidja. Moj stric je 195 ali on je jedan u hiljadu da su visoki i krsni. Kad kazem krsno mislim zaista krsno, jaka gradja , prirodno siroka ramena , jake ruke i noge.A vecina tih od preko 190 nisu krsni vec samo visoki i suvonjavi.

Marko

pre 6 godina

@ bananamen
Nije tacno. Radjen je 187cm, Teodosic cini mi se 196, a Radmanovic 207. A Nikola ubedljivo najbolje izgleda od njih trojice.

Maja

pre 6 godina

moj dragi je 175cm bas kao i ja. iako spada u nize ne znam coveka sa vise samopouzdanja kome ocigledno to nikada nije bio problem. stavise znam da se zabavljao sa devojkama visim od sebe
. sve zavisi od intelekta i od toga kako nesto prihvatis-ne mozes ne znam koliko da utices na visinu

Искрен момак..

pre 6 godina

Биће дугачко из два дела!


Кад се већ прича о томе, ајде да ја кажем нешто о себи.. Имам 27 година око 179 висок сам и кроз тај период одрастања сам прошао кроз све и свашта, од болести до проблема породичних. Наравно, већину није дотицало то ! Јер сви они имају и немају свој проблем. Но даље био сам повучен и често стидан додуше лопта ме спајала са другима дечацима па смо пикали све екипне спортове са девојчицама нисам био пуно у контакту јер нисам успевао да будем то што фали мали манглуп,занимљив јер сам имао ту кочницу у виду несигурности. Наравно било је задиркивање после тога од стране друштва ал умео сам да узвратим..Иако сам био несигуран у себе све тако до 20 године кад сам рекао себи.Мораш да мењаш нешто јер други нећете променит и поступио сам тако..Годину дана касније ишло на боље ал сам опет упао у проблем која се зове анексиозност након одређених година. Лутање без циља и резултата ! Наравно проблем је опет био у мени као увек ал исто тако не можете да очекујете да сте све могући да решите сами увек..Сад се осећам добро посао имам неки за минималац(невезано за школу коју имате јер то није више битно као некад) а што се тиче девојака то још не умем односно не знам како да привучем осим да умем се дружим са њима понекад..Мада често ме у већини случаја избегавају !?! Разлог ваљда моје настраности или мисле да нећу са њима ништа више од тога ал није тако..

SPQR Vandelli

pre 6 godina

Није висина најбитнија димензија.

Кад дође пупак на пупак, друга мера постаје дуже до изражаја.

Jana

pre 6 godina

@ milica
Isto mislimo. Prototip visokog i krsnog je npr Tom Selek ( u svojim srednjim 30 i 40 rim godinama). Ono visok, krupan , krsan.Koja razlika ako uporedimo njega i npr Teodosica ili Radmanovica koji pored Seleka bi uvek izgledali rasklimano i suvonjavo. Zato je ako si visok preko 190 bitno da si krupne gradje. Ukoliko nisi, onda je bolje da si i ispod 180. Najlosije izgledaju visoki i suvonjavi.

Suza

pre 6 godina

@...,,
Ali ko je vas ubedio da je visina od 190+ lepa visina? Narocito ona preko 195 ??? Moze da bude ali samo ukoliko je prati adekvatna gradja tela, a retko kad je prati.A kad tu visinu ne prati adekvatna gradja tela , ta visina je vise nedostatak. Bolje i 180 cm visina a da je sve lepo i skladno, nego 195 a da nema definicije, a da se ne lazemo kod te visine je definiciju tela jako tesko postici. Moj brat, ima 21 godinu je 193 visok i sad izgleda mnogo losije nego pre dve godine kada je bio 183 visok.

Snezana

pre 6 godina

@ hahhaa
To nije tacno. Mi zene samo smatramo da je lepse i zgodnije kada je muskarac 180 do 187 visok, sto je isto visoko, nego preko 190 jer u realnosti ovi drugi su retko kada zgodni i skladni. Problem je sto su se ovde nasli neki preko 190 da drugima sole pamet kako su oni najpozeljniji i najzgodniji a nama zenama vecina te visine nisu privlacni jer su u vecini slucajeva izduzeni ili suvonjavi.Devojke su dobro primetile da takva visina zahteva odredjenu gradju tela tj krsnost jer u suprotnom to ne izgleda lepo. A vecina nas samo gleda oko sebe i pise sta primecuje u izgledu tih jako visokih momaka.

Bananamen

pre 6 godina

@ filip
Nema potrebe da ceznes za tim da budes 193. Generalno retko se srece muskarac sa preko 190 a da je zgodan. Uglavnom su ti preko 190 nekako izduzeni i mrsavi, krakati, prosto zbog visine ne mogu da postignu da budu bas zgodni.Uglavnom izgledaju ko neki ofingeri. Vecina zgodnih momaka koliko ka vidim oko sebe je oko 180 -186.Pogledajte samo nase visoke sportiste- Radmanovic, Teodosic, oba su preko 190 a tako su nekako neskladni, izduzeni, za moj ukus ni najmanje zgodni. Mnogo je zgodniji npr Radjen koji je nizi od njih.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marija, 7. novembar 2017 13:35)

Рађен је потпуно исте висине као Тео, а Радмановић је много виши (208) Тако да ти је перцепција висине мало закржљала. Вежбом и радом на себи (уз неопходну помоћ генетике) може се постићи много са својим телом. Многи дечаци момци па и девојчице данас нагло израсту али физички су готово потпуно неактивни што оставља деформитете у конституцији.
Ево ја сам 192 али бих волео да сам ту око 2м превасходно због кошарке којом се сада аматерски бавим али сам задовољан висином. Комплекси су психолошке природе и наравно да се могу превазићи непрекидним радом на самопоуздању.

Snezana

pre 6 godina

@..,
Nisi bas dobro iscitao komentare. Zenama se svidjaju visoki i krsni ali im se ne svidja kada je neko visok i suvonjav, a suvonjava je vecina tako visokih. Nije isto visok i krsan. Krsan znaci krupan, jak, a mnogi visoki preko 190 izgledaju rasklimano, mrsavo. Inace je ekstra kada je neko npr 195 i kada visinu prati krsnost. Ali ja takvog do sada u svom zivotu jos nisam videla. Uglavnom su ti visoki otprilike kao Radmanovic, a on je daleko od krsnog, samo je visok.Tolika visina bi zahtevala krupnu gradju, nije dovoljno otici u teretanu i rasiriti se u ramenima a da su ti noge i dalje ko u petlica. Problem je sto danasnji klinci veoma rapidno izrastu i onda im se jave deformacije kostiju, i to se tesko ispravlja.

ДДТ

pre 6 godina

Висина може да направи комплекс само ако себи дозволите да:
1) спустите се на ниво ограничних људи не умеју друге да мере ничим осим центиметрима
2) не радите на себи и не развијате своје праве вредности.
Једини реалан проблем могу бити девојке, жене којима је еволуцијом усађено да преферирају више, крупније, снажније. Али тај проблем се решава врло једноставно: нека ваша циљна група буду девојке ниже од вас! Ако се баш заљубите у вишу, добро размислите да ли постоји нешто што она изузетно цени и што можете да јој пружите више него други.
Набеђене алфа-мужјаке који осим цм и кг немају баш ништа друго можете лако убедити да од...бу ако им ставите до знања да можете да их из њихових "небеских висина" спустите у ниво патоса. Али то захтева да стиснете петљу и одвојите време за озбиљан борилачки спорт. Још једном, стварно опасан или у неком другом смислу надмоћан човек вас скоро никада неће застрашивати својим кг и цм, истицаће нешто друго. Ови што само причају о кг и цм великом већином имају потенцијално много већи комплекс од вас јер макар подсвесно знају да немају ништа осим тога.
Дакле, будите свесни својих вредности, радите неуморно на њиховом развоју и бирајте себи и другове и другарице!

Filip

pre 6 godina

Moram priznati da jeste. Iako sam ja 185.5 sto je u Srbiji nesto malo iznad proseka ali opet imam veliku zelju da budem 193 i stalno uporedjujem sebe sa drugima

puno je licemera ovde

pre 6 godina

Pa nzn sta je to neka "dovoljna" visina, ja sa 179 (iako uvek kazem 180) mislim da sam ok, moglo bi jos neki cm na gore,ne bih se bunio, ali je to sto je, iskreno,stvarno nemam kompleks,nesto bas i ne vidim na ulici ili u zivotu uopste da nemam visinu, sta vise, mislim da sam neki prosek jer vidjam i bas dosta nize od mene.Za sada sa devojkama nisam imao problema jer su sve bile nize od mene a i nisam vise tinejdzer pa mi je to nekako sasvim nebitna stvar...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Frojd, 6. novembar 2017 22:18)

Pa dobro Frojde, ako je visina tako "nebitna stvar" zasto onda sam sebe pobijas i dodajes cm, pa "uvek kazes" da si visok 180 umesto 179? hehehe ;)

...

pre 6 godina

Kakvi stereotipi prema ljudima niskog rasta. Jezivo!
(S, 8. novembar 2017 02:46)

Meni je jezivije i mnogo licemernije to sto mnogi komentatori ovde, iz samo njima znanih razloga, stropostavaju lepu visinu kao nesto zapravo grozno (samo kad vidim spisak "epiteta": strokav, raskliman, nezgrapan, suvonjav, izduzen itd. Jasno je koje glave pisu tako nesto). Pametnom dosta.

...

pre 6 godina

Ovi zadnji komentari gde se svi obrusavaju na visoke i krsne, opet samo potvrdjuju ono sto je narod davno rekao: u maloj se bocici otrov cuva ;) sve prsti od jeda kod njih ha ha ha

kompleksi su cudo

pre 6 godina

@ bananamen
Mislim da si se ipak ti nesto preracunao. Radjen je 187 cm visok a Teo 196, Radman preko 2 m. U principu razumem da zbog kosarke zelis visinu ali realno ako si dobar sportista i sa 180 mozes puno toga da postignes. Meni nisu jasni danasnji klinci kojima je tolika zelja da su preko 190 ili preko 2 m- jer da se ne lazemo to retko ali zaista retko kad lepo izgleda. Suprug i ja drzimo teretanu, oboje smo DIF ovci, i najlosiju gradju imaju oni preko 190, ko od njih zeli dobro da izgleda zaista mora da se dobro pomuci, jer najcesce izgledaju nekako nedefinisano a kada se malo opuste i mlitavo bez obzira sto su vitki. Slazem se sa vecinom devojaka da je za muskarca idealna visina oko 185. A ima i dosta momaka od 177-8 koji sa malo vezbe postizu cuda od svog tela.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivona, 7. novembar 2017 16:17)

LOL, kompleksi su cudo... kao i samozavaranje. Ne kaze dzaba narod - u maloj se bocici otrov cuva. Nikad ne cuh da neko ovoliko nagrdjuje krsne, zgodne momke, ljubomora i zavist su zaista cudo!

...

pre 6 godina

@ marija
Potpuno se slazem. Ne znam zasto bi iko uopste zeleo visinu od 190+? Mozda je to bitno nekoj devojci od 185 , ali realno kada pogledamo gradju , retko kad je taj neko od 190+ zgodan. Bas kako si napisala suvise su izduzeni, nekako deluju suvonjavo i rasklimano.Ja sam 174 i sasvim mi je dovoljno da je decko oko 180. Idealno 184 ali i 180 je super.Cesto me muvaju ti preko 190 ali meni nisu privlacni.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jovana, 7. novembar 2017 14:03)

Da li si ikada nosila stikle? Ako jesi, a nadam se da jesi (mada se nikad ne bi reklo po ovome sto pises), onda bi znala da kad se sa svojih 174cm "popnes na visoke stikle od 15cm dodjes taman kao taj od 190 za koga tvrdis da je po difoltu "suvonjav, izduzen i raskliman", a ako imas stiklice od 10cm, onda si samo za nijansu niza, svega par inca.
Po tvom pisanju bi se reklo da je razlika najmanje 30cm, ako ne i vise.

hahaha

pre 6 godina

hahaha koga svrbi - taj se cese... vidi se po ovima sto su ostali jedini da komentarisu, da su to sve niski ljudi (u oba smisla), i zagovornici i pasionirani branitelji svega sto je po njihovim niskim standardima a stropostavaju sve ostale.
Jasno se vidi da su ostali da sami sebi udaraju plusice ;) LOL

pogledajte se

pre 6 godina

Ma vi ocito niste ni krocile u Hercegovinu, gde su momci od preko 190cm prezgodni, jer evidentno niste ni naisle na takve "primerke" u Srbiji, a ako jeste pa opet pisete sve ove gadosti na konto njih - to samo pokazuje da imate ozbiljan problem u glavi i da ste ljubomorne. Opustite se, zavist je jako ruzna osobina. Nisu vam momci krivi sto su i zgodni i visoki preko 190cm. Sredite prvo vase zivote, umesto sto sipate vatru po portalu ;)

Filip

pre 6 godina

Moram priznati da jeste. Iako sam ja 185.5 sto je u Srbiji nesto malo iznad proseka ali opet imam veliku zelju da budem 193 i stalno uporedjujem sebe sa drugima

Ana

pre 6 godina

@ lepotica
Zasto mislis da svi niski ljudi pate od toga sto nisu visi? Ja sam 165 i nikada se ne bih menjala sa nekom manekenske visine.Volim svoju visinu, jer je veoma zenstvena. Ni cm ne bih volela da sam visa. A vezano za komplekse pitaj moje prijateljice kada izadjemo u setnju ili izlazak, a sve imamo oko 36-38 godina i po jedno dete, ko kome zavidi. Za mene najcesce misle da imam oko 22-3 godine a njima daju i po 40 godina. Ima naravno i zena koje su visoke a veoma zgodne , ali vecina koje su tako visoke kada predju 38 izgledaju starije.

SPQR Vandelli

pre 6 godina

Није висина најбитнија димензија.

Кад дође пупак на пупак, друга мера постаје дуже до изражаја.

Bananamen

pre 6 godina

@ filip
Nema potrebe da ceznes za tim da budes 193. Generalno retko se srece muskarac sa preko 190 a da je zgodan. Uglavnom su ti preko 190 nekako izduzeni i mrsavi, krakati, prosto zbog visine ne mogu da postignu da budu bas zgodni.Uglavnom izgledaju ko neki ofingeri. Vecina zgodnih momaka koliko ka vidim oko sebe je oko 180 -186.Pogledajte samo nase visoke sportiste- Radmanovic, Teodosic, oba su preko 190 a tako su nekako neskladni, izduzeni, za moj ukus ni najmanje zgodni. Mnogo je zgodniji npr Radjen koji je nizi od njih.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marija, 7. novembar 2017 13:35)

Рађен је потпуно исте висине као Тео, а Радмановић је много виши (208) Тако да ти је перцепција висине мало закржљала. Вежбом и радом на себи (уз неопходну помоћ генетике) може се постићи много са својим телом. Многи дечаци момци па и девојчице данас нагло израсту али физички су готово потпуно неактивни што оставља деформитете у конституцији.
Ево ја сам 192 али бих волео да сам ту око 2м превасходно због кошарке којом се сада аматерски бавим али сам задовољан висином. Комплекси су психолошке природе и наравно да се могу превазићи непрекидним радом на самопоуздању.

Milioner

pre 6 godina

Niski muškarci su uglavnom patološki lazovi i ne prezaju ni od čega da ostvare svoj cilj
(DSF, 07. novembar 2017 13:05)

Hahahaha ma jel da? Hahahahaja

Jovana

pre 6 godina

@ marija
Potpuno se slazem. Ne znam zasto bi iko uopste zeleo visinu od 190+? Mozda je to bitno nekoj devojci od 185 , ali realno kada pogledamo gradju , retko kad je taj neko od 190+ zgodan. Bas kako si napisala suvise su izduzeni, nekako deluju suvonjavo i rasklimano.Ja sam 174 i sasvim mi je dovoljno da je decko oko 180. Idealno 184 ali i 180 je super.Cesto me muvaju ti preko 190 ali meni nisu privlacni.

куку

pre 6 godina

Jes', visina tj. nedostatak iste i ćelavost tj. nedostatak kose, pa sve ostalo. Ali debeo novčanik sve nadoknadi i prevaziđe. Provereno.

...

pre 6 godina

@ marija
Potpuno se slazem. Ne znam zasto bi iko uopste zeleo visinu od 190+? Mozda je to bitno nekoj devojci od 185 , ali realno kada pogledamo gradju , retko kad je taj neko od 190+ zgodan. Bas kako si napisala suvise su izduzeni, nekako deluju suvonjavo i rasklimano.Ja sam 174 i sasvim mi je dovoljno da je decko oko 180. Idealno 184 ali i 180 je super.Cesto me muvaju ti preko 190 ali meni nisu privlacni.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jovana, 7. novembar 2017 14:03)

Da li si ikada nosila stikle? Ako jesi, a nadam se da jesi (mada se nikad ne bi reklo po ovome sto pises), onda bi znala da kad se sa svojih 174cm "popnes na visoke stikle od 15cm dodjes taman kao taj od 190 za koga tvrdis da je po difoltu "suvonjav, izduzen i raskliman", a ako imas stiklice od 10cm, onda si samo za nijansu niza, svega par inca.
Po tvom pisanju bi se reklo da je razlika najmanje 30cm, ako ne i vise.

pogledajte se

pre 6 godina

Ma vi ocito niste ni krocile u Hercegovinu, gde su momci od preko 190cm prezgodni, jer evidentno niste ni naisle na takve "primerke" u Srbiji, a ako jeste pa opet pisete sve ove gadosti na konto njih - to samo pokazuje da imate ozbiljan problem u glavi i da ste ljubomorne. Opustite se, zavist je jako ruzna osobina. Nisu vam momci krivi sto su i zgodni i visoki preko 190cm. Sredite prvo vase zivote, umesto sto sipate vatru po portalu ;)

kompleksi su cudo

pre 6 godina

@ bananamen
Mislim da si se ipak ti nesto preracunao. Radjen je 187 cm visok a Teo 196, Radman preko 2 m. U principu razumem da zbog kosarke zelis visinu ali realno ako si dobar sportista i sa 180 mozes puno toga da postignes. Meni nisu jasni danasnji klinci kojima je tolika zelja da su preko 190 ili preko 2 m- jer da se ne lazemo to retko ali zaista retko kad lepo izgleda. Suprug i ja drzimo teretanu, oboje smo DIF ovci, i najlosiju gradju imaju oni preko 190, ko od njih zeli dobro da izgleda zaista mora da se dobro pomuci, jer najcesce izgledaju nekako nedefinisano a kada se malo opuste i mlitavo bez obzira sto su vitki. Slazem se sa vecinom devojaka da je za muskarca idealna visina oko 185. A ima i dosta momaka od 177-8 koji sa malo vezbe postizu cuda od svog tela.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivona, 7. novembar 2017 16:17)

LOL, kompleksi su cudo... kao i samozavaranje. Ne kaze dzaba narod - u maloj se bocici otrov cuva. Nikad ne cuh da neko ovoliko nagrdjuje krsne, zgodne momke, ljubomora i zavist su zaista cudo!

KM Bg

pre 6 godina

Idealna visina za muskarce je izmedju 185-188 cm ali cool muskarac ce drugim stvarima nadomestiti i par cm manje. Generalno muskarci imaju mnogo vise kompleksa od zena. Zene sa malim grudima, malom zadnjicom nece imati problem same sa sobom kao muskarci zbog visine, velicine (cm generalno) i naravno zbog novca. Nadomestite te 'mane' vrlinama i stavite ih u prvi plan i nikako se ne zalite devojkama. Pozdrav! ?

my 2 cents

pre 6 godina

Idealna visina za muskarce je izmedju 185-188 cm ali cool muskarac ce drugim stvarima nadomestiti i par cm manje. Generalno muskarci imaju mnogo vise kompleksa od zena. Zene sa malim grudima, malom zadnjicom nece imati problem same sa sobom kao muskarci zbog visine, velicine (cm generalno) i naravno zbog novca. Nadomestite te 'mane' vrlinama i stavite ih u prvi plan i nikako se ne zalite devojkama. Pozdrav! ?
(KM Bg, 7. novembar 2017 16:49)

Od kad su to male grudi po difoltu nedostatak? pa ima prelepih malih grudi i groznih velikih, kao sto ima i lepih malih i visokih devojka. Ne gleda se velicina kod normalnih nego oblik, cvrstina, lepota, tonus itd. Jedino je na Balkanu vazno imati sto veca vimena i automatski ste zgodne. A to sto nema ni struka ni kuka, sto nema nista u glavi i sto nemas o cemu s njom da pricas, to ocito nije bitno. Samo je vazno da imas sto vecu zadnjicu i sto siri grudni kos.
Sve to je ranije bila mana, sada se istice kao atribut: velike zadnjice i napumpane grudi kao i sto manji mozak. Otuzno.

Sto se muskaraca tice, hteli to priznati ili ne, visina je bitna, i to vec nema veze sa licnim preferencijama. Da se ne lazemo, svi vole visoke muskarce. Ali visina je samo jedna u nizu mnogo bitnijih stvari koje se odnose pre svega na licnost. Bar sto se normalnih zena tice.

puno je licemera ovde

pre 6 godina

Pa nzn sta je to neka "dovoljna" visina, ja sa 179 (iako uvek kazem 180) mislim da sam ok, moglo bi jos neki cm na gore,ne bih se bunio, ali je to sto je, iskreno,stvarno nemam kompleks,nesto bas i ne vidim na ulici ili u zivotu uopste da nemam visinu, sta vise, mislim da sam neki prosek jer vidjam i bas dosta nize od mene.Za sada sa devojkama nisam imao problema jer su sve bile nize od mene a i nisam vise tinejdzer pa mi je to nekako sasvim nebitna stvar...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Frojd, 6. novembar 2017 22:18)

Pa dobro Frojde, ako je visina tako "nebitna stvar" zasto onda sam sebe pobijas i dodajes cm, pa "uvek kazes" da si visok 180 umesto 179? hehehe ;)

Marija

pre 6 godina

@ filip
Nema potrebe da ceznes za tim da budes 193. Generalno retko se srece muskarac sa preko 190 a da je zgodan. Uglavnom su ti preko 190 nekako izduzeni i mrsavi, krakati, prosto zbog visine ne mogu da postignu da budu bas zgodni.Uglavnom izgledaju ko neki ofingeri. Vecina zgodnih momaka koliko ka vidim oko sebe je oko 180 -186.Pogledajte samo nase visoke sportiste- Radmanovic, Teodosic, oba su preko 190 a tako su nekako neskladni, izduzeni, za moj ukus ni najmanje zgodni. Mnogo je zgodniji npr Radjen koji je nizi od njih.

Ivona

pre 6 godina

@ bananamen
Mislim da si se ipak ti nesto preracunao. Radjen je 187 cm visok a Teo 196, Radman preko 2 m. U principu razumem da zbog kosarke zelis visinu ali realno ako si dobar sportista i sa 180 mozes puno toga da postignes. Meni nisu jasni danasnji klinci kojima je tolika zelja da su preko 190 ili preko 2 m- jer da se ne lazemo to retko ali zaista retko kad lepo izgleda. Suprug i ja drzimo teretanu, oboje smo DIF ovci, i najlosiju gradju imaju oni preko 190, ko od njih zeli dobro da izgleda zaista mora da se dobro pomuci, jer najcesce izgledaju nekako nedefinisano a kada se malo opuste i mlitavo bez obzira sto su vitki. Slazem se sa vecinom devojaka da je za muskarca idealna visina oko 185. A ima i dosta momaka od 177-8 koji sa malo vezbe postizu cuda od svog tela.

...

pre 6 godina

Kakvi stereotipi prema ljudima niskog rasta. Jezivo!
(S, 8. novembar 2017 02:46)

Meni je jezivije i mnogo licemernije to sto mnogi komentatori ovde, iz samo njima znanih razloga, stropostavaju lepu visinu kao nesto zapravo grozno (samo kad vidim spisak "epiteta": strokav, raskliman, nezgrapan, suvonjav, izduzen itd. Jasno je koje glave pisu tako nesto). Pametnom dosta.

Science insider

pre 6 godina

Niži muškarci zbog tog kompleksa razvijaju osobine psihopata jureći poziciju dodaje će biti u stanju da uzvrate za zadirkivanja iz mladosti. Postoji i to istraživanje koje je takodje naučno dokazano.
U našem narodu samo kažu, otrov se pakuje u male bočice bez potrebe za naukom. Ljudi znaju.

Tina

pre 6 godina

Kod ovih nasih nedostatak novca. Njima nista ne ide jer nemaju novca, to je izgovor za sve. I sto je najgore potpuno ubedjeni da bi, da se samo nekako domognu novca, svaka zena bila njihova. Strasno je koliko njih zaista veruje u to...

hahaha

pre 6 godina

hahaha koga svrbi - taj se cese... vidi se po ovima sto su ostali jedini da komentarisu, da su to sve niski ljudi (u oba smisla), i zagovornici i pasionirani branitelji svega sto je po njihovim niskim standardima a stropostavaju sve ostale.
Jasno se vidi da su ostali da sami sebi udaraju plusice ;) LOL

...

pre 6 godina

Ovi zadnji komentari gde se svi obrusavaju na visoke i krsne, opet samo potvrdjuju ono sto je narod davno rekao: u maloj se bocici otrov cuva ;) sve prsti od jeda kod njih ha ha ha

del boj

pre 6 godina

Ja nisam uspeo da kupim najnovijeg Bentlija jer imam veliki penis! Prilično sam se iznenadio kada mi je u prodajnom salonu prodavac saopštio da ne ispunjavam uslove za kupovinu ovog luksuznog automobila. Rekli su mi da ukoliko kupac nema mali penis, potrebno je da ima neki drugi kompleks. Recimo da je ćelav, da nema devojku duže vreme ili da je nezaposlen pa želi da ostavi utisak da ima dobro plaćen posao.

Tek kada dokažem da posedujem neki od ovih kompleksa, sve što treba da uradim je da popunim obrazac, uplatim pare i Bentli je moj.

Igor

pre 6 godina

U mom slučaju nije istina, inače sam jako nizak. Često mi se dešavalo da se drugi muškarci osećaju ugroženo pored mene, iako su viši, zgodniji, na boljoj poziciji na poslu, itd. Ali problem je u glavi.

Lepotica

pre 6 godina

Smatram da jeste, iako nema razloga ta tim. Postoje i visoke i niske devojke, pa tu ne bi trebalo imati problema. Generalni problem je sto se svi niski ljudi u startu osecaju manje vrednim, pa imaju stalnu potrebu da se isticu, cesto na drzak nacin.

kompleksas

pre 6 godina

Visina, ćelavost, ona stvar, pare a sa njim povezana i ostvarenost/neostvarenost, nedostatak samopouzdanja (mislim da su ova dva zadnja možda i glavni problem kod mene i većine muškaraca)
Visina mi je skoro pa idealna (oko 185), sa veličinom one stvari nemam problema, ali sam zato proćelav, kosa mi se proredila još dok sam studirao i tu, nažalost, nema mnogo pomoći, ali ono što savetujem momcima je da se obavezno ošišaju skroz kratko ako imaju ovakav problem (ja se šišam na nularicu i odlično mi stoji, dobijete tako onaj "mafijaški" izgled što je plus kod dama, trust me)
Nedostatak para i samopouzdanja su moji glavni kompleksi - uvek mi bude muka kada vidim kakvi sve nikakvi likovi u životu prolaze samo zato što imaju para i samopozdanja, žvaku kako se kaže, a to ne ide obavezno i uz dobar karakter
I da ne zaboravim i debljinu kod muškaraca, nije to samo kod žena problem - ja sam dok sam bio mali bio dosta gojazan, a znate kakva su deca u školi uvek te zbog toga dočekaju na zicer, pa mi je ponekad bio blam da se skidam na plaži (sada se doduše bavim aktivno fitnessom i zdravo živim, pa otprilike izgledam 5x bolje od tih istih iz škole što su me spuštali, ko kaže da kosmička pravda ne postoji :))

Boba

pre 6 godina

Da vam tetka kaze (od 1,71 cm):
1. Visina nam je nebitna ako niste nizi od nas. Prvo vidimo visoke, fakat, ali ne znaci da cemo se zalepiti za njih. Ima jos nesto sem metraze. Recimo, dosadni ste ili ne.
2. Duzina nije presudna, ima nesto i u debljini i u obliku. Svi smo razliciti.
3. Kosa godinama sve manje igra ulogu. Ako celavite, obrijte se ili imajte najkraci moguci friz. Mi cupave zavidimo sto se cesljate peskirom.
Dakle, sve ovo je sekundarno u impresioniranju zena. Budite doterani i sa stavom. Nasmejte se kad nam se predstavljate. Smek i pozitiva i prolazite. I, da, radite nesto posteno u zivoti.

Taj lik

pre 6 godina

Moj kompleks je taj sto ne mogu da se ostvarim i osamostalim.Imam 28godina i dalje zivim sa roditeljima, iako sam zavrsio fakultet ne mogu da nadjem zadovoljavajuci posao i iako povremeno nadjem posao kao pomocni radnik u kuhinji, naravno da me to ne ispunjava.I jednostavno ne mogu da upoznam devojku jer ko sam ja uopste, nemam ni krov nad glavom.

Jana

pre 6 godina

@ milica
Isto mislimo. Prototip visokog i krsnog je npr Tom Selek ( u svojim srednjim 30 i 40 rim godinama). Ono visok, krupan , krsan.Koja razlika ako uporedimo njega i npr Teodosica ili Radmanovica koji pored Seleka bi uvek izgledali rasklimano i suvonjavo. Zato je ako si visok preko 190 bitno da si krupne gradje. Ukoliko nisi, onda je bolje da si i ispod 180. Najlosije izgledaju visoki i suvonjavi.

Suza

pre 6 godina

@...,,
Ali ko je vas ubedio da je visina od 190+ lepa visina? Narocito ona preko 195 ??? Moze da bude ali samo ukoliko je prati adekvatna gradja tela, a retko kad je prati.A kad tu visinu ne prati adekvatna gradja tela , ta visina je vise nedostatak. Bolje i 180 cm visina a da je sve lepo i skladno, nego 195 a da nema definicije, a da se ne lazemo kod te visine je definiciju tela jako tesko postici. Moj brat, ima 21 godinu je 193 visok i sad izgleda mnogo losije nego pre dve godine kada je bio 183 visok.

Vladan

pre 6 godina

Mene vise brine sto "moram" da imam taj kompleks. Visok sam 175 i najveca frustracija je bila raspravljati se sa odredjenim ljudima kako ja nemam kompleks. Ubedjeni su bili da svi po difoltu ispod 180 moraju da imaju psihicki problem zbog toga.

Искрен момак..

pre 6 godina

Биће дугачко из два дела!


Кад се већ прича о томе, ајде да ја кажем нешто о себи.. Имам 27 година око 179 висок сам и кроз тај период одрастања сам прошао кроз све и свашта, од болести до проблема породичних. Наравно, већину није дотицало то ! Јер сви они имају и немају свој проблем. Но даље био сам повучен и често стидан додуше лопта ме спајала са другима дечацима па смо пикали све екипне спортове са девојчицама нисам био пуно у контакту јер нисам успевао да будем то што фали мали манглуп,занимљив јер сам имао ту кочницу у виду несигурности. Наравно било је задиркивање после тога од стране друштва ал умео сам да узвратим..Иако сам био несигуран у себе све тако до 20 године кад сам рекао себи.Мораш да мењаш нешто јер други нећете променит и поступио сам тако..Годину дана касније ишло на боље ал сам опет упао у проблем која се зове анексиозност након одређених година. Лутање без циља и резултата ! Наравно проблем је опет био у мени као увек ал исто тако не можете да очекујете да сте све могући да решите сами увек..Сад се осећам добро посао имам неки за минималац(невезано за школу коју имате јер то није више битно као некад) а што се тиче девојака то још не умем односно не знам како да привучем осим да умем се дружим са њима понекад..Мада често ме у већини случаја избегавају !?! Разлог ваљда моје настраности или мисле да нећу са њима ништа више од тога ал није тако..

hank moodey

pre 6 godina

Meni je kompleks kada vidim da muskarac nosi svoju odecu koja je mozda losija od moje, ali mu prosto stoji, dobro je nosi, nema veze sa fizickim izgledom, idem u gym 12 godina, ali prosto neki momci imaju taj cool faktor, pa se ja nekada osecam kao detence koje nosi fila trendzu pored ili u njihovom prisustvu iako imam recimo sako i lepe cipele...

Frojd

pre 6 godina

Pa nzn sta je to neka "dovoljna" visina, ja sa 179 (iako uvek kazem 180) mislim da sam ok, moglo bi jos neki cm na gore,ne bih se bunio, ali je to sto je, iskreno,stvarno nemam kompleks,nesto bas i ne vidim na ulici ili u zivotu uopste da nemam visinu, sta vise, mislim da sam neki prosek jer vidjam i bas dosta nize od mene.Za sada sa devojkama nisam imao problema jer su sve bile nize od mene a i nisam vise tinejdzer pa mi je to nekako sasvim nebitna stvar...

Marko

pre 6 godina

@ bananamen
Nije tacno. Radjen je 187cm, Teodosic cini mi se 196, a Radmanovic 207. A Nikola ubedljivo najbolje izgleda od njih trojice.

Milica

pre 6 godina

@ kompleksi su cudo
Ne znam zasto vi ne shvatate da neko jednostavno ne bi voleo da ima visinu od preko 190. Ukusi su razliciti. Ja sam 171 visoka i ako moram da biram izmedju onog od 183 i onog od 190+ uvek cu izabrati onog od 183. Zaista ne pamtim kad sam zadnji put videla zgodnog decka od npr 193 cm. To je tako retko. I dobro je napisala komentatorka sto ima teretanu, 90% momaka visine preko 190 je suvonjava i izduzena. Meni se to ne svidja. Moj stric je 195 ali on je jedan u hiljadu da su visoki i krsni. Kad kazem krsno mislim zaista krsno, jaka gradja , prirodno siroka ramena , jake ruke i noge.A vecina tih od preko 190 nisu krsni vec samo visoki i suvonjavi.

Snezana

pre 6 godina

@..,
Nisi bas dobro iscitao komentare. Zenama se svidjaju visoki i krsni ali im se ne svidja kada je neko visok i suvonjav, a suvonjava je vecina tako visokih. Nije isto visok i krsan. Krsan znaci krupan, jak, a mnogi visoki preko 190 izgledaju rasklimano, mrsavo. Inace je ekstra kada je neko npr 195 i kada visinu prati krsnost. Ali ja takvog do sada u svom zivotu jos nisam videla. Uglavnom su ti visoki otprilike kao Radmanovic, a on je daleko od krsnog, samo je visok.Tolika visina bi zahtevala krupnu gradju, nije dovoljno otici u teretanu i rasiriti se u ramenima a da su ti noge i dalje ko u petlica. Problem je sto danasnji klinci veoma rapidno izrastu i onda im se jave deformacije kostiju, i to se tesko ispravlja.

Slepi baštovan

pre 6 godina

Ubedljivo. Od niskog muškarca su jedino nepodnošljiviji niski muškarci s piskavim glasom. Često su hiperaktivni i na sve načine pokušavaju da skrenu pažnju na sebe.
S druge strane, nisu mnogo bolji ni visoki sa kompleksom više vrednosti, kao da je to što su izrasli najveći uspeh u životu. Otprilike kao žene koje se ponose što su lepe ili ložači koji se ponose što su Srbi/Hrvati/bilo koja nacija.
U suštini, ljudi su puni kompleksa a naročito u današnje vreme medija i modne industrije koji potenciraju nerealne ideale fizičkog izgleda.

lina

pre 6 godina

@ Taj Lik,

Pa, ja kao osoba kojoj novac nista ne znaci, kad bih te upoznala i kad bi mi se stvarno dopao, takav kakav si, ne bih imala problem sa tom tvojom situacijom( da, ti nemas problem, vec situaciju koja je resiva). Ali, kad bih te cula da tako razmisljas: sta ces ti sa mnom, ja nemam novac? Istog momenta bih te zaboravila, ako ne i pljunula. Sta ce mi kukavac i sonja? Tako da, ti imas problem samo u glavi, a ne u zivotu. Otvori malo vidike, negde si zapeo u sebi, zato ti i ne ide. Preispituj se i nacices resenje.

Kotiledon

pre 6 godina

Ja bih definitivno voleo da imam makar malo kvalitetniju kosu (na žalost genetika sa očeve strane me razbila) a ne da sa 23 godina imam zaliske do pola glave. Može se reći da mi je to kompleks. Što se tiče visine ja sam niskog rasta 1.70cm i definitivno nikada o tome nisam razmišljao kao nešto negativno, verovatno zbog toga što sam se sakrio pod plaštom svoje uspešnosti kod devojaka i nikada se nisam osećao inferiorno. Međutim mi danas živimo u vremenu sveopšte agresije, ja tačno vidim da kada mi ljudi visine 1.80cm idu u susret ili još gore ako idu sa svojom partnerkom a da smo na nekom uskom pločniku, trotoaru, ma koliko god se ja grebao uz zid neće taj da ti se pomeri, valjda hoće na taj način da nametne stav "alfa-mužijaka" nemam pojma, a meni je to čist psihološki momenat a ne nešto na osnovu čega bih se osećao poniženim.

biodiversity

pre 6 godina

Hahahaha... Jedan poznanik ima dva ova "nedostatka" koje mnogi spominju (čovek je i ćelav i onizak (mada ne preterano)), ali uz to (iako se maltene i ne poznajemo, ali u par situacija porazgovarasmo kratko) ostavlja utisak čoveka lepih manira (ljubaznog, srdačnog, obrazovanog, prijateljski nastrojenog, prijatnog)...
Jednog dana slučajno primetih sa kakvom damom šeta (ženom prefinjene lepote - vitka, obučena u stilu i nevugarno, žena koja (barem po izgledu) ostavlja utisak prave dame, ali očigledne lepote), pa sad kada čitam komentare nekih, bude mi smešno koliko neki veruju u stereotipe.

Muslim da se pametni ljudi ne sekiraju mnogo oko faktora na koje maltene nisu mogli da utiču, već gledaju da koriste i dalje razvijaju svoje prednosti.

Pozdrav svima (posebno onima niskima i ćelavima, hehe) i ignorišite komentare onih koji vas ne poznaju lično, a koji bi ipak da pišu o tome kakvi ste (mislim, što nije na mestu (ni istinito za mnoge, verujem) i što nije pristojno - nije?

Искрен момак..

pre 6 godina

Једноставно имам емоцијални проблем са тим да остварим интиман контакт са девојкама....Ствар несамопуздања пре би рекао односно неискуство са годинама је проузрукује то код мене..Ето , бар искажем кад већ немам где а што се тиче комплекса никад их нисам имао овако због других недостатка осим да ми је било криво само једно а то да су неки моји вршњаци олако ишло на тим пољима а мене просто није па ме самим тим изједало то..Тако да биће боље у сваком случају јер док год постоји нада треба се надати па тако мом проблему са којим се носим и покушавам да решим некако..

Magdalena

pre 6 godina

@s
Stvarno je tako. Toliko losih generalizacija na racun osoba koje nisu visoke. Ja sam srednje visine- 167 i stalno se susrecem sa takvim komentarima a kako li je tek onim nizim od mene mogu samo da zamislim. Momke da ne pominjem tek su oni na tapetu. Niko ne razmislja o tome da su nase mame i babe uglavnom bile maksimalno 170 visoke, prosek je ranije bio oko 165. I zamislite da sad vase mame i babe neko naziva zlobnim i zavidnim i sl zbog visine. Takodje i muskarci koji sad imaju oko 60-70 godina su bili mnogo nizi nego danasnje generacije. Moj otac je visok 181 i bio je najvisi kada vidim njegove slike iz mladosti iz srednje i sa fakulteta. I u principu mislim da su one visine bile normalnije nego ove danas. Od 60 tih godina 20 veka sve vise se koristi industrijska hrana a danas tek da ne govorimo kakvo se djubre jede pa nije ni cudo sto su deca i previse visoka i krupna za svoj uzrasta. Daleko da ikoga nipodastavam ali za zensko sigurno nije idealna visina od 185 a danas medju devojkama sve ih vise vidjam te visine. Kao sto ne neprirodno za muskarca da je preko 195.I mislim da samo oni koji su nesigurni u svoje kvalitete, koji nemaju sta drugo da ponude se uhvate za svoju visinu koja je natprosecna pa se time hvale kao da je to neki kvalitet. I zapitajte se zasto svake godine imamo sve ruznije devojke za izboru za mis??? Pa zato sto zenstvena sigurno nije visina od 180-185 za zene a danas samo te ulaze u izbor .

Snezana

pre 6 godina

@ hahhaa
To nije tacno. Mi zene samo smatramo da je lepse i zgodnije kada je muskarac 180 do 187 visok, sto je isto visoko, nego preko 190 jer u realnosti ovi drugi su retko kada zgodni i skladni. Problem je sto su se ovde nasli neki preko 190 da drugima sole pamet kako su oni najpozeljniji i najzgodniji a nama zenama vecina te visine nisu privlacni jer su u vecini slucajeva izduzeni ili suvonjavi.Devojke su dobro primetile da takva visina zahteva odredjenu gradju tela tj krsnost jer u suprotnom to ne izgleda lepo. A vecina nas samo gleda oko sebe i pise sta primecuje u izgledu tih jako visokih momaka.

Marko

pre 6 godina

Visok sam 170cm i slažem se sa ovim člankom. Odškolovao sam se, imam i neki pristojan posao, sada sam singl, ali imao sam i cure. Nisam puno propustio u životu zbog toga što sam nizak, ali ipak imam taj kompleks, znam to i osećam. Nije da me to sputava ali definitivno ponekad utiče na samopouzdanje i stvarno bih voleo da sam viši bar 10-ak cm. Ali šta ćeš, niko nije savršen. Da smo živi i zdravi! Pozdrav za svu braću od 170 i kusur! :-)

pope

pre 6 godina

ja sam visok nisam ruzan, lep sam i zgodan pa ipak ceo zivot patim od kompleksa nize vrednosti i nesposobnosti. Svi su me maltretirali kad sam bio mali a kasnije sam se tesko uklapao u sve grupe

zarex

pre 6 godina

Visok sam skoro 190cm, pa me to nikad nije mucilo, ali retka kosa je definitivno nesto sto me najvise muci.Protiv genetike se ne moze.

Posmatrac

pre 6 godina

Generalno najveci kompleks je neostvarenost odnosno neosamostaljivanje u periodu kad se treba izmedju 20-40 godine. Taj period najbitniji za svakog mladog coveka da postane nesto i neko jer nam daje vetar u ledja i samopouzdanje za dalje korake u zivotu. Sve drugo se moze progutat..

Vuk samotnjak

pre 6 godina

Moj najveci kompleks je nesposobnost da se udvaram devojkama.
Tesko mi pada kad gledam druge kako olako to rade a ja smotan i pritom ukocen kao kip. Ostalo nekako ide.

Jovana

pre 6 godina

@ ...,
Bas retko nosim stikle, skoro uvek sam u ravnom jer tako volim i tako mi je udobno. I zasto da se merim u stiklama? Rodjena sam bez stikli i moja visina je visina bez stikli a ne sa stiklama. Ne razumem devojke koje biraju momke prema svojoj visini u stiklama. Sasvim je dovoljno da je decko 5 cm visi. Ja gledam pre svega kvalitet osobe, imala sam i decka koji je bio 175 i bio je super. Ona devojka od oko 175 koja trazi decka da je visi od nje kada je u stiklama od 15 cm , ona najcesce propusti mnogo divnih momaka jer ima suzen izbor momaka od 190+ cm visine, da ni nema mogucnost da jos gleda kakav je on kao osoba.

kroki

pre 6 godina

Nizak sam za muškarca (165) ali nikada lično nisam imao kompleksa zbog toga, jedino mi je zbog sporta bilo žao što nisam viši koji cm. Niski ljudi u suštini nemaju problem sa svojom visinom, visoki ljudi imaju problem sa tim jer iz nekog razloga to ističu kao svoj glavni kvalitet, pogotovo u zaostaloj sredini kakva je Balkan gde vlada mentalitet 'male bare pune krokodila' gde moraš po svaku cenu da pokažeš da vrediš više od drugih, makar i po centimetrima.

Maja

pre 6 godina

moj dragi je 175cm bas kao i ja. iako spada u nize ne znam coveka sa vise samopouzdanja kome ocigledno to nikada nije bio problem. stavise znam da se zabavljao sa devojkama visim od sebe
. sve zavisi od intelekta i od toga kako nesto prihvatis-ne mozes ne znam koliko da utices na visinu

ДДТ

pre 6 godina

Висина може да направи комплекс само ако себи дозволите да:
1) спустите се на ниво ограничних људи не умеју друге да мере ничим осим центиметрима
2) не радите на себи и не развијате своје праве вредности.
Једини реалан проблем могу бити девојке, жене којима је еволуцијом усађено да преферирају више, крупније, снажније. Али тај проблем се решава врло једноставно: нека ваша циљна група буду девојке ниже од вас! Ако се баш заљубите у вишу, добро размислите да ли постоји нешто што она изузетно цени и што можете да јој пружите више него други.
Набеђене алфа-мужјаке који осим цм и кг немају баш ништа друго можете лако убедити да од...бу ако им ставите до знања да можете да их из њихових "небеских висина" спустите у ниво патоса. Али то захтева да стиснете петљу и одвојите време за озбиљан борилачки спорт. Још једном, стварно опасан или у неком другом смислу надмоћан човек вас скоро никада неће застрашивати својим кг и цм, истицаће нешто друго. Ови што само причају о кг и цм великом већином имају потенцијално много већи комплекс од вас јер макар подсвесно знају да немају ништа осим тога.
Дакле, будите свесни својих вредности, радите неуморно на њиховом развоју и бирајте себи и другове и другарице!