10 kvaliteta koje kod žena traži svaki alfa muškarac

Nedelja, 29.03.2015.

13:14

Izvor: 24sata.rs

10 kvaliteta koje kod žena traži svaki alfa muškarac IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

Beogradjanin

pre 9 godina

(hm, 31. mart 2015 18:43)

Dobro, pogresio sam nije u celom komentaru, nego samo u poslednjoj rečenici prava mrznja prema muskarcima. Sta tebe briga za tamo neke mamine sinove od 40g? Tako bih ja mogao da kazem, sve ove mlade lepotice ne bave se nikakvom fizičkoma aktivnosću i hoce da budu sponzoruse u 40-tim?

@Znalac- u glavnom sa onim sto on pise se ne slazem. On za mene predstavlja odgovor na danasnje feminističke stavove mnogih zena. Beograd je drugačiji od unutrasnjosti Srbije, kao na primer u mojoj porodici gazda u kuci je bila zena. I jos dovoljan broj porodica znam gde je majka bila gazda u kući. MGTOW i zastupljanje feminstičlkih stavova(u Beogradu) su krajnosti, ne pordrzavam nijednu.

Sustina, da li to Znalac kaze ili ja- OTUĐENJE suprotnih polova je uzelo maha. Distanca jednih od drugih je blaga reč. Na pr. devojke/zene ( govorim oko 30g) kada ste same i "priča te Vase priče" i ja čujem, meni dodje da se ispovraćam! Verujem i kada neka devojka/zena slusa te iste "muske priče" doživi slično.

ps. Imam devojku i znam da je drugačije kada smo ja i ona sami, ali da ta misljenja grupe zena ili muskarca ne utiču na pojedinca da li na muskraca ili zenu nije bitno -veoma utiču, i tako nastaju i formirace se generacije otudjene od suprotnog pola. Daj Boze da gresim.

hm

pre 9 godina

@Beogradjanin
Poslednja recenica nije upucena tebi vec momcima u ovoj zemlji zato je u mnozini. Samo kazem da nema alfa devojaka ni alfa momaka u dvadesetim samo oni potencijalni primerci koji se kristalisu.
Nema nikakve mrznje ni u jednoj reci previse si osetljiv. Zvucis kao Igi aka Sloter aka Znalac

Calendula officinalis

pre 9 godina

U Srbiji ne postoje alfa mužjaci, nego alfa manijaci!
To što je navedeno u tekstu, postoji u nekim drugim državama ili možda samo u bajkama.
Isto važi i za žene.

Beogradjanin

pre 9 godina

(Dott, 30. mart 2015 12:33)

Koliko ja znam alfa muskarac se koristi kao izraz u musko-zenskim odnosima. Tačka. Muško-zenski odnosi se ovde odnose na partnere koji stupaju u ljubavne veze. Tačka. Ovako kad ti napises da alfa muskarac moze sa svakom zenom, naravno da odnos sa majkom, sa sestrom,koleginicom, cerkom nema veze sa ovom temom. Ali dobro razume te, imas dve cerke (pročitah negde) pa mesas stvari. Pročitaj ponovo Čičagorio od Blazaka, trebace ti da budes spreman, da imas plan B.

Ono sto si mi kao pojasnio. Ok. Tvoje misljenej. Ne slazem se. Alfa muskarac je onaj za kojim jure zene. Zasto? Kako? To je nebitno barem za mene.

Da li je neko odličan u sexu, da li je sebican, da li ima ne znam kakve mane to nikom ne pise na čelu i suprotan pol ce sam zeleti da se uveri, a ne da mu tamo neko priča o nekoj drugoj osobi koju ne poznaje- rekla-kazala.

Postoje konkretne stvari, da radi u toj firmi, da ima i taj fakultet, da je kriminalac( mocan kao Arkan- znao sam devojke/zene koje su govorile o njemu- to je muskarac). Da je uspesan, da je ozenjen, da je nabildovan, da je 190 cmm -to su neke stvari koju ne mogu tako lako da se slazu. Nisam taj, da se neko ne uhvati za sitnice.

http://metro-portal.hr/alfa-zene-biraju-beta-muskarce/59563

Mislim da se ipak mi ne razumemo. Generacijski jazz verovatno. Pozzdrav za Čičagorija. pozzdrav sa sve...

Dott

pre 9 godina

@Kalina bravo tako je! Teoretski gledano, dve alfe funkcionisale bi u stvari savrseno, ali savrseno u praksi nije idealno. Zamisli svoj zivot u savrsenoj vezi, savrsenoj u smislu da vam sve ide od ruke, da imate sve sto pozelite, da se nikad ne posvadjate, da uvek i u svemu imate razumevanja, da nikad ne kasnite, da vam uvek topli sendvici ispadnu jednako dobro, da kad god dodjete kuci sve je na svom mestu cisto i uredno, da uvek na tv-u gledate ono sto zelite, da uvek posecujete mesta koja zelite, da mu uvek i sve mozete reci. Sve ovo deluje vise nego dobro, medjutim ne mislite li da bi polako izgubili osecaj da pored vas neko postoji?

Filmofil

pre 9 godina

Da imam musko dete odvela bih ga medju pingvine da ga odgajim i napravim coveka ( obs! ne muskarca) od njega. Tu je to Sizifov posao. "Balkanski" muskarci i "balkanske" zene su proizvod balkanskog vaspitanja, dakle ne radjaju se sa nekom genetskom predispozicijom da se ponasaju na odredjen nacin. Oni bez kontrole impulsa, cesto nasilni, one manipulativne. Oboje umisljeni i cesto neradni.
Preneseni strah od zivota. Ocekivanje da se stvari srede, same od sebe ili da drugi nesto srede za tebe. Potpun gubitak kompasa, ako se desi nesto sto nije bilo predvidjeno. Trazenje garancije od Boga da ce sve da bude OK pre nego se pocne delovati. Pakost, zavist, a cesto i mrznju prema onima koji su se usudili da zive drugacije. Sumnicav i paranoidan odnos prema svetu i svakom ko ne zivi identicno kao oni. Da se razumemo ima toga i bilo gde napolju, ali ja ovde pravim poredjenje izmedju ljudi koji bi trebalo da su neki mejnstrim u drustvu i da ga vuku napred.
Ljudi koji nekim cudom nisu takvi (i musko i zensko) imaju velikih problema, jer ne "boris" se sa jednom osobom vec celim "sistemom".
I vidjen si da izgubis, jer sistem je jaci. Kolikogod da si u pravu (zdravo razumski) ne vredi, vidi kako drugi rade sto si ti pametniji od njih. Kad se desi katostrofa, ona nije logicna posledica delovanja, vec sudbina kleta. Oni koji se suprotstave "sistemu" bilo da su momci ili devojke su prave alfe za mene. Za to treba da imas ****, a zavrsava se cesto emigracijom vec vise od 25 godina, nazalost.

Beogradjanin

pre 9 godina

(hm, 30. mart 2015 10:46)

Naravno , odmah se hvata za sitnicu. Meni je majka umrla pre 10g. Jest tačno da sam pogresio, jer sam usao u 30-te, sa alfa devojkom. Isto tako samo je pročitano ono sto odgovara,jer je lepo napisano da ja nikad necu biti alfa muskarac. Ali posto se vidi da sam inteligentan i elokventan, kako da se bre zadovoljavas da budes beta, radile su mi to devojku u vezi nisi prva, ako si zensko.

Ne znam sad sta da ti kazem Amy Winehouse je bila alfa devojka(vec kad pričamo o devojkama), ali nije uspela da postane alfa žena. Justin Bieber(ogradjujem se od njegove muzike), činjenica je da je on alfa momak- vreme ce pokazati da li ce biti alfa muskarac(George Clooney)!

Strane drzave(ne banana države) imaju i alfa momke/muskarce i alfa devojke/žene. Svahtili smo da Srbija nema alfa muskarce(mnoge devojke/zene koje znam - na početku 30-te, ne mogu ni da ih definisem
:) imaju veze sa stancima) !

Mnogo mržnje prema muskracima u Srbiji (da se ogradim ne i prema muskarcima sa zapada) u tvom postu od samo 4 rečenice.

Da mene intersuju i mladje od mene? Jel to problem?

Ok. Ko su primeri alfa zena u Srbiji?

Dott

pre 9 godina

(Beogradjanin, 30. mart 2015 00:59)

Vidim da ti treba jedno kratko predavanje iz logike, pa evo, citaj:
Ti po svemu sudeci alfa muskarca tumacis kao alfa muzjaka, medjutim i tu ne bi bio sasvim u pravu i da govorimo o alfa muzjaku, jer to istovremeno ne znaci da je u seksu dobar a u svemu ostalom los, samoziv, bezosecajan itd. ali svakako znaci da nije u svemu naj. Dok neko koga nazivamo "alfa muskarcem" to je sira odrednica i da bi on to bio mora u svemu biti dobar, ne mora biti u svakom segmentu zivota najbolji ali mora se u svemu isticati da bi mu taj epitet pristajao.
Pa tako dok alfa muzjak mora biti u seksu najbolji, druge osobenosti ga ne moraju krasiti, zvacemo ga i dalje alfa muzjakom. Medjutim ako neko zasluzuje epitet alfa muskarca, mora biti u svemu nadprosecan, u poslu, kod kuce u krevetu u svemu sto radi. Pa tako mora biti i inteligentan, samim tim sposoban i prilagoditi se svakoj osobi i svaku osobu prilagoditi sebi na nacin koji ce toj osobi to biti prihvatljivo.
Kazes Alfa muskaac to zloupotrebi? Neko ko bilo sta zloupotrebljava ne moze se nazvati alfa muskarcem. Biranje ne znaci zloupotreba, ali kad su zene u pitanju alfa muskarac svakako ce birati i izabrati partnerku koja mu se najvise dopada, medjutim koju god izabrao imace uspesnu vezu jer ce zadovoljiti sve njene kriterijume. Dok alfa muzjak ce vise nego zadovoljiti jedan njen kriterijum koji se odnosi na krevet, dok za sve ostale pitanje je otvoreno.
Jel sad jasnije?

Kalina

pre 9 godina

@ Dott, 29. mart 2015 13:24)

U potpunosti se slažem... Mislim da definitivno dve alfe teško idu zajedno... Alfa muškarac gura svoje, žena pored njega može samo da se "koprca". Ima izuzetno čvrste stavove.

hm

pre 9 godina

@Begradjanin sto alfa devojke valjda alfa zene. Ne pricamo ni o alfa mladicima vec o alfa muskarcima. Za taj status su potrebne neke godine i iskustvo. Mladost je mladost, priprema za zrele godine i taj status. Pa spremajte se, da se ne setite u 40oj da bi bilo lepo da ste alfa sedeci u maminom stanu.

becki

pre 9 godina

prosle godne sam po prvi put naletela na alfa-muskarca koji odgovara skroz opisu iz clanka. Nista bolje od toga, oci su mi najzad otvorile (udata sam inace za 'mlakonju' doduse uspesnog ali bez svog "ja" i razvodim se posle duzeg braka). Ovaj alfa je naravno zauzet, i ima jako cudnu zenu...naravno ne pada mi na pamet da ga jurim i da mu rasturam brak iako se cinimo kao srodne duse, to nam je od pocetka bilo oboma jasno. Bez obzira na sve taj susret je bio izvrsno iskustvo koje mi je dalo inspiraciju za dalje.

Beogradjanin

pre 9 godina

Alfa muskarac znaci "savrsen muskarac", muskarac bez mane. Samim tim takav muskarac moze sa svakom zenomi pritom ta zena kakva god da je odgovarace mu, jer on je sposoban prilagoditi se i prilagoditi je, zato je "alfa".
(Dott, 29. mart 2015 13:24)

Svasta, Alfa muskarac moze sa svakom zenom??? Potpuno pogresno, alfa muskarac je onaj kojeg jure skoro sve zene, on to zloupotrebi ili odbere najbolju za sebe. Dok Beta se zadovoljava sa onim koje nisu prosle kriterijume kod alfa. Sta čini alfa muskarca u Srbiji, ja to nisam nek oni koji se smatraju alfa nek kazu. Naravno, kao sto kaze ovde jedna zena- USPESNI to je preduslov da bi bili alfa muskarac, a neke koje poznajem skoro sve ostale mane im se prastaju.

I nebitno svi imaju svoju predstavu sta je alfa muskarac i sta je alfa zena.Kao i za sve druge apstraktne pojmove- svi naprave neko svoje značenje, pa rasprava :)

Vidim da se sve devojke slazu da alfa muskarci nepostoje u Srbiji, ok.

Voleo bih clanak da vidim ko su predstavnice alfa devojaka u Srbiji?

neka tamo

pre 9 godina

@MARIJANA, nisu temperamentan muskarac i ovo sto zovu "alfa muzjak" isto. "Alfa" primerak je dominantan, smiren i samouveren, zraci autoritetom gde god se pojavi, ne mora uopste da progovara da bi autoritet postigao niti treba da je "brz", jos manje da galami ali je pozeljno da izgleda muzevno. Obicno ti "temperamentni" imaju slabe zivce i losu samokontrolu sto je znak slabosti. I nije istina da sve zene vole takve, to je samo mit. Kako ima raznih muskaraca tako ima i raznih zena, svako prema sebi bira i voli.

alfa žena

pre 9 godina

@ Doktor Bgd
svoj intelekt i figuru ne bih dovodila u pitanje ovom prilikom... Pozitivni rezultati mog rada na njima su više nego vidljivi.
Pre bih obratila pažnju na dostupnost alfa mužjaka u okruzenju...

Kasper

pre 9 godina

Meni je poznat tip muskarca koji za sebe misli da je alfa, uspesan u poslu, svestan svog izgleda, inteligentan ali to ne ume da upotpuni karakterom. Niko kao on. Za moj pojam nije alfa. A opet postoje oni muskarci koji mogu da budu i poseduju sve kvalitete ali su povuceni, oni mi se dopadaju, samotnjaci blistvog uma, i nisu skloni samohvaljenju, vec im dela govore za sebe.

ok

pre 9 godina

A kakav bi ja to sposoban muskarac bio ako bi bio slobodan i ne bi imao pored sebe lepu i dobru zenu kojoj bi zauzvrat podario i vernost ? Hocu da kazem prvo sebi moram da budem alfa i obezbedim dobru partnerku.Drugima ni nemam potrebe da se dokazujem.U zivotu nema alfa,prvih i najboljih.Zivot je jedna neprekidna trka u kojoj ako zelis da ucestvujes moras neprekidno da se dokazujes.Na kraju nestajes,pobednika nema,trud se isplati.

Mr. Zelenkada

pre 9 godina

Pošto imamo ovde i nuklearnu fizičarku šta se misli o mojoj teoriji kontigentalne (ne) pravilne asimetrije univerzuma gde je reciprocitet multiverzuma zasnovan na lambda koeficijentu koji opet varira u zavisnosti od varijable teta, koja je pak linkovana na običan inicijalni sistem referencije? Međuprostor između ova dva koeficijenta, to su neke stvari o kojima ne bih, mnogo je jako.:-)

aleksis

pre 9 godina

@Jedna zena
U pravu si, na prvu loptu je tesko razlikovati kvalitetnog alfa muskarca od uspesnog egomanijaka sadiste tj "igraca" cak su ovi drugi fascinantniji na pocetku jer igraju profi igru i znaju koji koncic da povuku ali ne iz dobre namere. Na zalost u nasem okruzenju uspesni su uspesni najcesce na tranzicionu fintu i nemaju karakter da taj spoljasnji uspeh podrzi. Ima i drugacijih ali malo. Pa dobro, to je piramida a na vrhu ih je uvek malo i muskaraca i zena. Alfa zena takodje nije atraktivna starleta ta je obicno pratilja onog drugog - uspesnog egomanijaka "igraca".

MARIJANA

pre 9 godina

Iskrena da budem mene alfe muškarci satraše,ali stvarno.Ja njih ne mogu da pratim,i jedan mi je lik to i rekao,za tebe nije temaramentan muškarac bio bi ti naporan.Ja kad takvom sretnem,dodje mi da mu dam lek za smirenje,jer me uznemiri,u negativnom smislu.Ja volim smirene ljude,jer nekako mnogo je više energije u današnje vreme poterebno da budeš smiren,kad su svi nervozni,i u haosu. Ne mogu svi sa alfama,beta mi je ok skroz.

Dott

pre 9 godina

Alfa muskarac znaci "savrsen muskarac", muskarac bez mane. Samim tim takav muskarac moze sa svakom zenom i pritom ta zena kakva god da je odgovarace mu, jer on je sposoban prilagoditi se i prilagoditi je, zato je "alfa". Pricati da sa alfa muskarcem zena mora biti onakva ili ovakva, voditi racuna o onome ili ovome, biti i ona "alfa" prosto nije tacno. Alfa zena moze sa svakim osim sa alfa muskarcem i obratno, kapira li to neko ovde?

dalija

pre 9 godina

Ja ne znam da ovakva vrsta muskaraca uspeva na ovim prostorima.Zao mi je sto to moram da kazem,jer dosta muskaraca cita ove komentare.Uglavnom su bez inicijative,nesigurni i misle da im svi kvaliteti polaze iz novcanika.Biti alfa muskarac nije lako,al onda takav zasluzuje i adekvatnu zenu,a nd neku napumpanu,praznoglavu.A alfa devojke su u tom slucaju osudjene na propast.Svi ovde pisu o srodnim dusama,kad se ljudi poklope sve ce biti ok,ali u praksi se time niko ne rukovodi.

hm

pre 9 godina

Toliko ih je malo da cete u zivotu u nasem okruzenje tesko na takvog da naletite a i taj je zauzet i to dozivotno. Mi smo nesiguran i iskompleksiran narod svi komplet a ljudi za sebe misle da su alfe ako su imucni, voze dobra kola ili su lepi. Komplikovanije je to mora prvo osoba imati prvo samopouzdanja a kod nas je to jako retko. Sirotinja uglavnom nema samopouzdanja a to je 90% stanovnistva a ovi imucni odrzavaju samopouzdanje alkoholom, opijatima, setanjem maloletnica, bensedinima a to nisu prave alfe.

Jedna žena

pre 9 godina

Hehe, ima tu jedna greška.
Ne pokušavajte alfa muškarca da kontrolišete, to oni ne podnose, ne možete ostati uz njega ako to pokušavate, a i vi ćete se loše osećati jer u tome nećete uspeti.
Alfa muškarac ceni podršku, ali da mu se namećete, to nikako.

Strpljenje je presudno, uz jakog muškarca može opstati samo strpljiva žena sigurna u sebe, sve ostalo nije toliko bitno.

Nisam to znala kad sam bila mlada i zalepila se uz inteligentnog, vrednog i talentovanog mlakonju koga sam mogla da kontrolišem. Taj je sve pokvario što mu je u životu dato, na kraju je mene i decu oterao od sebe.

Postoji jedna vrlo velika sličnost izmedju alfa muškaraca i narcisa koji ostaju deca do kraja života, oni su moćni, sposobni i profesionalno uspešni. Jedino što alfa muškarci umeju da vode i imaju empatije, zadovoljni su sobom, vole da brinu za svoje najbliže, imaju veliko srce i puno razumevanja. Narcisi ne podnose tudji uspeh, a lideri obožavaju da se povezuju sa uspešnima. Lako ih je zameniti, spolja izgledaju slično, samo što je uz alfa muškarca super, a uz narcisa pakao, i što narcisi ostaju sami i u lošim medjuljudskim odnosima, a pravi muškarci su okruženi ljudima. Kod narcisa ćete se popeti na njegovoj lestvici odnosa preko noći, a kod alfa muškarca trebaju godine.

S godinama sam naučila da ih medju uspešnima razlikujem. I razočarenje je da su pravi lideri u svojim zrelim godinama uglavnom zauzeti. Ako naidjete na slobodnog i uspešnog, otkrićete da je narcis.

Doktor Bgd

pre 9 godina

@alfa žena

Očigledno je da ne poseduješ sve sa spiska inače ne bi bila sama. Lakše je obmanjivati samog sebe nego raditi na svom telu i intelektu.

Maca

pre 9 godina

U svetu od 7.5 milijardi ljudi biti alfa muzjak ne znaci zasluziti zenu ni sa pola opisanih osobina. Samoljublje nije osnovni uslov za dobar zivot.

Maca

pre 9 godina

U svetu od 7.5 milijardi ljudi biti alfa muzjak ne znaci zasluziti zenu ni sa pola opisanih osobina. Samoljublje nije osnovni uslov za dobar zivot.

hm

pre 9 godina

Toliko ih je malo da cete u zivotu u nasem okruzenje tesko na takvog da naletite a i taj je zauzet i to dozivotno. Mi smo nesiguran i iskompleksiran narod svi komplet a ljudi za sebe misle da su alfe ako su imucni, voze dobra kola ili su lepi. Komplikovanije je to mora prvo osoba imati prvo samopouzdanja a kod nas je to jako retko. Sirotinja uglavnom nema samopouzdanja a to je 90% stanovnistva a ovi imucni odrzavaju samopouzdanje alkoholom, opijatima, setanjem maloletnica, bensedinima a to nisu prave alfe.

Jedna žena

pre 9 godina

Hehe, ima tu jedna greška.
Ne pokušavajte alfa muškarca da kontrolišete, to oni ne podnose, ne možete ostati uz njega ako to pokušavate, a i vi ćete se loše osećati jer u tome nećete uspeti.
Alfa muškarac ceni podršku, ali da mu se namećete, to nikako.

Strpljenje je presudno, uz jakog muškarca može opstati samo strpljiva žena sigurna u sebe, sve ostalo nije toliko bitno.

Nisam to znala kad sam bila mlada i zalepila se uz inteligentnog, vrednog i talentovanog mlakonju koga sam mogla da kontrolišem. Taj je sve pokvario što mu je u životu dato, na kraju je mene i decu oterao od sebe.

Postoji jedna vrlo velika sličnost izmedju alfa muškaraca i narcisa koji ostaju deca do kraja života, oni su moćni, sposobni i profesionalno uspešni. Jedino što alfa muškarci umeju da vode i imaju empatije, zadovoljni su sobom, vole da brinu za svoje najbliže, imaju veliko srce i puno razumevanja. Narcisi ne podnose tudji uspeh, a lideri obožavaju da se povezuju sa uspešnima. Lako ih je zameniti, spolja izgledaju slično, samo što je uz alfa muškarca super, a uz narcisa pakao, i što narcisi ostaju sami i u lošim medjuljudskim odnosima, a pravi muškarci su okruženi ljudima. Kod narcisa ćete se popeti na njegovoj lestvici odnosa preko noći, a kod alfa muškarca trebaju godine.

S godinama sam naučila da ih medju uspešnima razlikujem. I razočarenje je da su pravi lideri u svojim zrelim godinama uglavnom zauzeti. Ako naidjete na slobodnog i uspešnog, otkrićete da je narcis.

MARIJANA

pre 9 godina

Iskrena da budem mene alfe muškarci satraše,ali stvarno.Ja njih ne mogu da pratim,i jedan mi je lik to i rekao,za tebe nije temaramentan muškarac bio bi ti naporan.Ja kad takvom sretnem,dodje mi da mu dam lek za smirenje,jer me uznemiri,u negativnom smislu.Ja volim smirene ljude,jer nekako mnogo je više energije u današnje vreme poterebno da budeš smiren,kad su svi nervozni,i u haosu. Ne mogu svi sa alfama,beta mi je ok skroz.

dalija

pre 9 godina

Ja ne znam da ovakva vrsta muskaraca uspeva na ovim prostorima.Zao mi je sto to moram da kazem,jer dosta muskaraca cita ove komentare.Uglavnom su bez inicijative,nesigurni i misle da im svi kvaliteti polaze iz novcanika.Biti alfa muskarac nije lako,al onda takav zasluzuje i adekvatnu zenu,a nd neku napumpanu,praznoglavu.A alfa devojke su u tom slucaju osudjene na propast.Svi ovde pisu o srodnim dusama,kad se ljudi poklope sve ce biti ok,ali u praksi se time niko ne rukovodi.

aleksis

pre 9 godina

@Jedna zena
U pravu si, na prvu loptu je tesko razlikovati kvalitetnog alfa muskarca od uspesnog egomanijaka sadiste tj "igraca" cak su ovi drugi fascinantniji na pocetku jer igraju profi igru i znaju koji koncic da povuku ali ne iz dobre namere. Na zalost u nasem okruzenju uspesni su uspesni najcesce na tranzicionu fintu i nemaju karakter da taj spoljasnji uspeh podrzi. Ima i drugacijih ali malo. Pa dobro, to je piramida a na vrhu ih je uvek malo i muskaraca i zena. Alfa zena takodje nije atraktivna starleta ta je obicno pratilja onog drugog - uspesnog egomanijaka "igraca".

Doktor Bgd

pre 9 godina

@alfa žena

Očigledno je da ne poseduješ sve sa spiska inače ne bi bila sama. Lakše je obmanjivati samog sebe nego raditi na svom telu i intelektu.

Dott

pre 9 godina

Alfa muskarac znaci "savrsen muskarac", muskarac bez mane. Samim tim takav muskarac moze sa svakom zenom i pritom ta zena kakva god da je odgovarace mu, jer on je sposoban prilagoditi se i prilagoditi je, zato je "alfa". Pricati da sa alfa muskarcem zena mora biti onakva ili ovakva, voditi racuna o onome ili ovome, biti i ona "alfa" prosto nije tacno. Alfa zena moze sa svakim osim sa alfa muskarcem i obratno, kapira li to neko ovde?

Mr. Zelenkada

pre 9 godina

Pošto imamo ovde i nuklearnu fizičarku šta se misli o mojoj teoriji kontigentalne (ne) pravilne asimetrije univerzuma gde je reciprocitet multiverzuma zasnovan na lambda koeficijentu koji opet varira u zavisnosti od varijable teta, koja je pak linkovana na običan inicijalni sistem referencije? Međuprostor između ova dva koeficijenta, to su neke stvari o kojima ne bih, mnogo je jako.:-)

Filmofil

pre 9 godina

Da imam musko dete odvela bih ga medju pingvine da ga odgajim i napravim coveka ( obs! ne muskarca) od njega. Tu je to Sizifov posao. "Balkanski" muskarci i "balkanske" zene su proizvod balkanskog vaspitanja, dakle ne radjaju se sa nekom genetskom predispozicijom da se ponasaju na odredjen nacin. Oni bez kontrole impulsa, cesto nasilni, one manipulativne. Oboje umisljeni i cesto neradni.
Preneseni strah od zivota. Ocekivanje da se stvari srede, same od sebe ili da drugi nesto srede za tebe. Potpun gubitak kompasa, ako se desi nesto sto nije bilo predvidjeno. Trazenje garancije od Boga da ce sve da bude OK pre nego se pocne delovati. Pakost, zavist, a cesto i mrznju prema onima koji su se usudili da zive drugacije. Sumnicav i paranoidan odnos prema svetu i svakom ko ne zivi identicno kao oni. Da se razumemo ima toga i bilo gde napolju, ali ja ovde pravim poredjenje izmedju ljudi koji bi trebalo da su neki mejnstrim u drustvu i da ga vuku napred.
Ljudi koji nekim cudom nisu takvi (i musko i zensko) imaju velikih problema, jer ne "boris" se sa jednom osobom vec celim "sistemom".
I vidjen si da izgubis, jer sistem je jaci. Kolikogod da si u pravu (zdravo razumski) ne vredi, vidi kako drugi rade sto si ti pametniji od njih. Kad se desi katostrofa, ona nije logicna posledica delovanja, vec sudbina kleta. Oni koji se suprotstave "sistemu" bilo da su momci ili devojke su prave alfe za mene. Za to treba da imas ****, a zavrsava se cesto emigracijom vec vise od 25 godina, nazalost.

Kasper

pre 9 godina

Meni je poznat tip muskarca koji za sebe misli da je alfa, uspesan u poslu, svestan svog izgleda, inteligentan ali to ne ume da upotpuni karakterom. Niko kao on. Za moj pojam nije alfa. A opet postoje oni muskarci koji mogu da budu i poseduju sve kvalitete ali su povuceni, oni mi se dopadaju, samotnjaci blistvog uma, i nisu skloni samohvaljenju, vec im dela govore za sebe.

Calendula officinalis

pre 9 godina

U Srbiji ne postoje alfa mužjaci, nego alfa manijaci!
To što je navedeno u tekstu, postoji u nekim drugim državama ili možda samo u bajkama.
Isto važi i za žene.

neka tamo

pre 9 godina

@MARIJANA, nisu temperamentan muskarac i ovo sto zovu "alfa muzjak" isto. "Alfa" primerak je dominantan, smiren i samouveren, zraci autoritetom gde god se pojavi, ne mora uopste da progovara da bi autoritet postigao niti treba da je "brz", jos manje da galami ali je pozeljno da izgleda muzevno. Obicno ti "temperamentni" imaju slabe zivce i losu samokontrolu sto je znak slabosti. I nije istina da sve zene vole takve, to je samo mit. Kako ima raznih muskaraca tako ima i raznih zena, svako prema sebi bira i voli.

Dott

pre 9 godina

@Kalina bravo tako je! Teoretski gledano, dve alfe funkcionisale bi u stvari savrseno, ali savrseno u praksi nije idealno. Zamisli svoj zivot u savrsenoj vezi, savrsenoj u smislu da vam sve ide od ruke, da imate sve sto pozelite, da se nikad ne posvadjate, da uvek i u svemu imate razumevanja, da nikad ne kasnite, da vam uvek topli sendvici ispadnu jednako dobro, da kad god dodjete kuci sve je na svom mestu cisto i uredno, da uvek na tv-u gledate ono sto zelite, da uvek posecujete mesta koja zelite, da mu uvek i sve mozete reci. Sve ovo deluje vise nego dobro, medjutim ne mislite li da bi polako izgubili osecaj da pored vas neko postoji?

hm

pre 9 godina

@Begradjanin sto alfa devojke valjda alfa zene. Ne pricamo ni o alfa mladicima vec o alfa muskarcima. Za taj status su potrebne neke godine i iskustvo. Mladost je mladost, priprema za zrele godine i taj status. Pa spremajte se, da se ne setite u 40oj da bi bilo lepo da ste alfa sedeci u maminom stanu.

Dott

pre 9 godina

(Beogradjanin, 30. mart 2015 00:59)

Vidim da ti treba jedno kratko predavanje iz logike, pa evo, citaj:
Ti po svemu sudeci alfa muskarca tumacis kao alfa muzjaka, medjutim i tu ne bi bio sasvim u pravu i da govorimo o alfa muzjaku, jer to istovremeno ne znaci da je u seksu dobar a u svemu ostalom los, samoziv, bezosecajan itd. ali svakako znaci da nije u svemu naj. Dok neko koga nazivamo "alfa muskarcem" to je sira odrednica i da bi on to bio mora u svemu biti dobar, ne mora biti u svakom segmentu zivota najbolji ali mora se u svemu isticati da bi mu taj epitet pristajao.
Pa tako dok alfa muzjak mora biti u seksu najbolji, druge osobenosti ga ne moraju krasiti, zvacemo ga i dalje alfa muzjakom. Medjutim ako neko zasluzuje epitet alfa muskarca, mora biti u svemu nadprosecan, u poslu, kod kuce u krevetu u svemu sto radi. Pa tako mora biti i inteligentan, samim tim sposoban i prilagoditi se svakoj osobi i svaku osobu prilagoditi sebi na nacin koji ce toj osobi to biti prihvatljivo.
Kazes Alfa muskaac to zloupotrebi? Neko ko bilo sta zloupotrebljava ne moze se nazvati alfa muskarcem. Biranje ne znaci zloupotreba, ali kad su zene u pitanju alfa muskarac svakako ce birati i izabrati partnerku koja mu se najvise dopada, medjutim koju god izabrao imace uspesnu vezu jer ce zadovoljiti sve njene kriterijume. Dok alfa muzjak ce vise nego zadovoljiti jedan njen kriterijum koji se odnosi na krevet, dok za sve ostale pitanje je otvoreno.
Jel sad jasnije?

ok

pre 9 godina

A kakav bi ja to sposoban muskarac bio ako bi bio slobodan i ne bi imao pored sebe lepu i dobru zenu kojoj bi zauzvrat podario i vernost ? Hocu da kazem prvo sebi moram da budem alfa i obezbedim dobru partnerku.Drugima ni nemam potrebe da se dokazujem.U zivotu nema alfa,prvih i najboljih.Zivot je jedna neprekidna trka u kojoj ako zelis da ucestvujes moras neprekidno da se dokazujes.Na kraju nestajes,pobednika nema,trud se isplati.

becki

pre 9 godina

prosle godne sam po prvi put naletela na alfa-muskarca koji odgovara skroz opisu iz clanka. Nista bolje od toga, oci su mi najzad otvorile (udata sam inace za 'mlakonju' doduse uspesnog ali bez svog "ja" i razvodim se posle duzeg braka). Ovaj alfa je naravno zauzet, i ima jako cudnu zenu...naravno ne pada mi na pamet da ga jurim i da mu rasturam brak iako se cinimo kao srodne duse, to nam je od pocetka bilo oboma jasno. Bez obzira na sve taj susret je bio izvrsno iskustvo koje mi je dalo inspiraciju za dalje.

Beogradjanin

pre 9 godina

Alfa muskarac znaci "savrsen muskarac", muskarac bez mane. Samim tim takav muskarac moze sa svakom zenomi pritom ta zena kakva god da je odgovarace mu, jer on je sposoban prilagoditi se i prilagoditi je, zato je "alfa".
(Dott, 29. mart 2015 13:24)

Svasta, Alfa muskarac moze sa svakom zenom??? Potpuno pogresno, alfa muskarac je onaj kojeg jure skoro sve zene, on to zloupotrebi ili odbere najbolju za sebe. Dok Beta se zadovoljava sa onim koje nisu prosle kriterijume kod alfa. Sta čini alfa muskarca u Srbiji, ja to nisam nek oni koji se smatraju alfa nek kazu. Naravno, kao sto kaze ovde jedna zena- USPESNI to je preduslov da bi bili alfa muskarac, a neke koje poznajem skoro sve ostale mane im se prastaju.

I nebitno svi imaju svoju predstavu sta je alfa muskarac i sta je alfa zena.Kao i za sve druge apstraktne pojmove- svi naprave neko svoje značenje, pa rasprava :)

Vidim da se sve devojke slazu da alfa muskarci nepostoje u Srbiji, ok.

Voleo bih clanak da vidim ko su predstavnice alfa devojaka u Srbiji?

Beogradjanin

pre 9 godina

(hm, 30. mart 2015 10:46)

Naravno , odmah se hvata za sitnicu. Meni je majka umrla pre 10g. Jest tačno da sam pogresio, jer sam usao u 30-te, sa alfa devojkom. Isto tako samo je pročitano ono sto odgovara,jer je lepo napisano da ja nikad necu biti alfa muskarac. Ali posto se vidi da sam inteligentan i elokventan, kako da se bre zadovoljavas da budes beta, radile su mi to devojku u vezi nisi prva, ako si zensko.

Ne znam sad sta da ti kazem Amy Winehouse je bila alfa devojka(vec kad pričamo o devojkama), ali nije uspela da postane alfa žena. Justin Bieber(ogradjujem se od njegove muzike), činjenica je da je on alfa momak- vreme ce pokazati da li ce biti alfa muskarac(George Clooney)!

Strane drzave(ne banana države) imaju i alfa momke/muskarce i alfa devojke/žene. Svahtili smo da Srbija nema alfa muskarce(mnoge devojke/zene koje znam - na početku 30-te, ne mogu ni da ih definisem
:) imaju veze sa stancima) !

Mnogo mržnje prema muskracima u Srbiji (da se ogradim ne i prema muskarcima sa zapada) u tvom postu od samo 4 rečenice.

Da mene intersuju i mladje od mene? Jel to problem?

Ok. Ko su primeri alfa zena u Srbiji?

alfa žena

pre 9 godina

@ Doktor Bgd
svoj intelekt i figuru ne bih dovodila u pitanje ovom prilikom... Pozitivni rezultati mog rada na njima su više nego vidljivi.
Pre bih obratila pažnju na dostupnost alfa mužjaka u okruzenju...

Kalina

pre 9 godina

@ Dott, 29. mart 2015 13:24)

U potpunosti se slažem... Mislim da definitivno dve alfe teško idu zajedno... Alfa muškarac gura svoje, žena pored njega može samo da se "koprca". Ima izuzetno čvrste stavove.

hm

pre 9 godina

@Beogradjanin
Poslednja recenica nije upucena tebi vec momcima u ovoj zemlji zato je u mnozini. Samo kazem da nema alfa devojaka ni alfa momaka u dvadesetim samo oni potencijalni primerci koji se kristalisu.
Nema nikakve mrznje ni u jednoj reci previse si osetljiv. Zvucis kao Igi aka Sloter aka Znalac

Beogradjanin

pre 9 godina

(hm, 31. mart 2015 18:43)

Dobro, pogresio sam nije u celom komentaru, nego samo u poslednjoj rečenici prava mrznja prema muskarcima. Sta tebe briga za tamo neke mamine sinove od 40g? Tako bih ja mogao da kazem, sve ove mlade lepotice ne bave se nikakvom fizičkoma aktivnosću i hoce da budu sponzoruse u 40-tim?

@Znalac- u glavnom sa onim sto on pise se ne slazem. On za mene predstavlja odgovor na danasnje feminističke stavove mnogih zena. Beograd je drugačiji od unutrasnjosti Srbije, kao na primer u mojoj porodici gazda u kuci je bila zena. I jos dovoljan broj porodica znam gde je majka bila gazda u kući. MGTOW i zastupljanje feminstičlkih stavova(u Beogradu) su krajnosti, ne pordrzavam nijednu.

Sustina, da li to Znalac kaze ili ja- OTUĐENJE suprotnih polova je uzelo maha. Distanca jednih od drugih je blaga reč. Na pr. devojke/zene ( govorim oko 30g) kada ste same i "priča te Vase priče" i ja čujem, meni dodje da se ispovraćam! Verujem i kada neka devojka/zena slusa te iste "muske priče" doživi slično.

ps. Imam devojku i znam da je drugačije kada smo ja i ona sami, ali da ta misljenja grupe zena ili muskarca ne utiču na pojedinca da li na muskraca ili zenu nije bitno -veoma utiču, i tako nastaju i formirace se generacije otudjene od suprotnog pola. Daj Boze da gresim.

Beogradjanin

pre 9 godina

(Dott, 30. mart 2015 12:33)

Koliko ja znam alfa muskarac se koristi kao izraz u musko-zenskim odnosima. Tačka. Muško-zenski odnosi se ovde odnose na partnere koji stupaju u ljubavne veze. Tačka. Ovako kad ti napises da alfa muskarac moze sa svakom zenom, naravno da odnos sa majkom, sa sestrom,koleginicom, cerkom nema veze sa ovom temom. Ali dobro razume te, imas dve cerke (pročitah negde) pa mesas stvari. Pročitaj ponovo Čičagorio od Blazaka, trebace ti da budes spreman, da imas plan B.

Ono sto si mi kao pojasnio. Ok. Tvoje misljenej. Ne slazem se. Alfa muskarac je onaj za kojim jure zene. Zasto? Kako? To je nebitno barem za mene.

Da li je neko odličan u sexu, da li je sebican, da li ima ne znam kakve mane to nikom ne pise na čelu i suprotan pol ce sam zeleti da se uveri, a ne da mu tamo neko priča o nekoj drugoj osobi koju ne poznaje- rekla-kazala.

Postoje konkretne stvari, da radi u toj firmi, da ima i taj fakultet, da je kriminalac( mocan kao Arkan- znao sam devojke/zene koje su govorile o njemu- to je muskarac). Da je uspesan, da je ozenjen, da je nabildovan, da je 190 cmm -to su neke stvari koju ne mogu tako lako da se slazu. Nisam taj, da se neko ne uhvati za sitnice.

http://metro-portal.hr/alfa-zene-biraju-beta-muskarce/59563

Mislim da se ipak mi ne razumemo. Generacijski jazz verovatno. Pozzdrav za Čičagorija. pozzdrav sa sve...

Dott

pre 9 godina

Alfa muskarac znaci "savrsen muskarac", muskarac bez mane. Samim tim takav muskarac moze sa svakom zenom i pritom ta zena kakva god da je odgovarace mu, jer on je sposoban prilagoditi se i prilagoditi je, zato je "alfa". Pricati da sa alfa muskarcem zena mora biti onakva ili ovakva, voditi racuna o onome ili ovome, biti i ona "alfa" prosto nije tacno. Alfa zena moze sa svakim osim sa alfa muskarcem i obratno, kapira li to neko ovde?

Doktor Bgd

pre 9 godina

@alfa žena

Očigledno je da ne poseduješ sve sa spiska inače ne bi bila sama. Lakše je obmanjivati samog sebe nego raditi na svom telu i intelektu.

Jedna žena

pre 9 godina

Hehe, ima tu jedna greška.
Ne pokušavajte alfa muškarca da kontrolišete, to oni ne podnose, ne možete ostati uz njega ako to pokušavate, a i vi ćete se loše osećati jer u tome nećete uspeti.
Alfa muškarac ceni podršku, ali da mu se namećete, to nikako.

Strpljenje je presudno, uz jakog muškarca može opstati samo strpljiva žena sigurna u sebe, sve ostalo nije toliko bitno.

Nisam to znala kad sam bila mlada i zalepila se uz inteligentnog, vrednog i talentovanog mlakonju koga sam mogla da kontrolišem. Taj je sve pokvario što mu je u životu dato, na kraju je mene i decu oterao od sebe.

Postoji jedna vrlo velika sličnost izmedju alfa muškaraca i narcisa koji ostaju deca do kraja života, oni su moćni, sposobni i profesionalno uspešni. Jedino što alfa muškarci umeju da vode i imaju empatije, zadovoljni su sobom, vole da brinu za svoje najbliže, imaju veliko srce i puno razumevanja. Narcisi ne podnose tudji uspeh, a lideri obožavaju da se povezuju sa uspešnima. Lako ih je zameniti, spolja izgledaju slično, samo što je uz alfa muškarca super, a uz narcisa pakao, i što narcisi ostaju sami i u lošim medjuljudskim odnosima, a pravi muškarci su okruženi ljudima. Kod narcisa ćete se popeti na njegovoj lestvici odnosa preko noći, a kod alfa muškarca trebaju godine.

S godinama sam naučila da ih medju uspešnima razlikujem. I razočarenje je da su pravi lideri u svojim zrelim godinama uglavnom zauzeti. Ako naidjete na slobodnog i uspešnog, otkrićete da je narcis.

Mr. Zelenkada

pre 9 godina

Pošto imamo ovde i nuklearnu fizičarku šta se misli o mojoj teoriji kontigentalne (ne) pravilne asimetrije univerzuma gde je reciprocitet multiverzuma zasnovan na lambda koeficijentu koji opet varira u zavisnosti od varijable teta, koja je pak linkovana na običan inicijalni sistem referencije? Međuprostor između ova dva koeficijenta, to su neke stvari o kojima ne bih, mnogo je jako.:-)

MARIJANA

pre 9 godina

Iskrena da budem mene alfe muškarci satraše,ali stvarno.Ja njih ne mogu da pratim,i jedan mi je lik to i rekao,za tebe nije temaramentan muškarac bio bi ti naporan.Ja kad takvom sretnem,dodje mi da mu dam lek za smirenje,jer me uznemiri,u negativnom smislu.Ja volim smirene ljude,jer nekako mnogo je više energije u današnje vreme poterebno da budeš smiren,kad su svi nervozni,i u haosu. Ne mogu svi sa alfama,beta mi je ok skroz.

Maca

pre 9 godina

U svetu od 7.5 milijardi ljudi biti alfa muzjak ne znaci zasluziti zenu ni sa pola opisanih osobina. Samoljublje nije osnovni uslov za dobar zivot.

Beogradjanin

pre 9 godina

(hm, 30. mart 2015 10:46)

Naravno , odmah se hvata za sitnicu. Meni je majka umrla pre 10g. Jest tačno da sam pogresio, jer sam usao u 30-te, sa alfa devojkom. Isto tako samo je pročitano ono sto odgovara,jer je lepo napisano da ja nikad necu biti alfa muskarac. Ali posto se vidi da sam inteligentan i elokventan, kako da se bre zadovoljavas da budes beta, radile su mi to devojku u vezi nisi prva, ako si zensko.

Ne znam sad sta da ti kazem Amy Winehouse je bila alfa devojka(vec kad pričamo o devojkama), ali nije uspela da postane alfa žena. Justin Bieber(ogradjujem se od njegove muzike), činjenica je da je on alfa momak- vreme ce pokazati da li ce biti alfa muskarac(George Clooney)!

Strane drzave(ne banana države) imaju i alfa momke/muskarce i alfa devojke/žene. Svahtili smo da Srbija nema alfa muskarce(mnoge devojke/zene koje znam - na početku 30-te, ne mogu ni da ih definisem
:) imaju veze sa stancima) !

Mnogo mržnje prema muskracima u Srbiji (da se ogradim ne i prema muskarcima sa zapada) u tvom postu od samo 4 rečenice.

Da mene intersuju i mladje od mene? Jel to problem?

Ok. Ko su primeri alfa zena u Srbiji?

becki

pre 9 godina

prosle godne sam po prvi put naletela na alfa-muskarca koji odgovara skroz opisu iz clanka. Nista bolje od toga, oci su mi najzad otvorile (udata sam inace za 'mlakonju' doduse uspesnog ali bez svog "ja" i razvodim se posle duzeg braka). Ovaj alfa je naravno zauzet, i ima jako cudnu zenu...naravno ne pada mi na pamet da ga jurim i da mu rasturam brak iako se cinimo kao srodne duse, to nam je od pocetka bilo oboma jasno. Bez obzira na sve taj susret je bio izvrsno iskustvo koje mi je dalo inspiraciju za dalje.

dalija

pre 9 godina

Ja ne znam da ovakva vrsta muskaraca uspeva na ovim prostorima.Zao mi je sto to moram da kazem,jer dosta muskaraca cita ove komentare.Uglavnom su bez inicijative,nesigurni i misle da im svi kvaliteti polaze iz novcanika.Biti alfa muskarac nije lako,al onda takav zasluzuje i adekvatnu zenu,a nd neku napumpanu,praznoglavu.A alfa devojke su u tom slucaju osudjene na propast.Svi ovde pisu o srodnim dusama,kad se ljudi poklope sve ce biti ok,ali u praksi se time niko ne rukovodi.

Kalina

pre 9 godina

@ Dott, 29. mart 2015 13:24)

U potpunosti se slažem... Mislim da definitivno dve alfe teško idu zajedno... Alfa muškarac gura svoje, žena pored njega može samo da se "koprca". Ima izuzetno čvrste stavove.

hm

pre 9 godina

Toliko ih je malo da cete u zivotu u nasem okruzenje tesko na takvog da naletite a i taj je zauzet i to dozivotno. Mi smo nesiguran i iskompleksiran narod svi komplet a ljudi za sebe misle da su alfe ako su imucni, voze dobra kola ili su lepi. Komplikovanije je to mora prvo osoba imati prvo samopouzdanja a kod nas je to jako retko. Sirotinja uglavnom nema samopouzdanja a to je 90% stanovnistva a ovi imucni odrzavaju samopouzdanje alkoholom, opijatima, setanjem maloletnica, bensedinima a to nisu prave alfe.

aleksis

pre 9 godina

@Jedna zena
U pravu si, na prvu loptu je tesko razlikovati kvalitetnog alfa muskarca od uspesnog egomanijaka sadiste tj "igraca" cak su ovi drugi fascinantniji na pocetku jer igraju profi igru i znaju koji koncic da povuku ali ne iz dobre namere. Na zalost u nasem okruzenju uspesni su uspesni najcesce na tranzicionu fintu i nemaju karakter da taj spoljasnji uspeh podrzi. Ima i drugacijih ali malo. Pa dobro, to je piramida a na vrhu ih je uvek malo i muskaraca i zena. Alfa zena takodje nije atraktivna starleta ta je obicno pratilja onog drugog - uspesnog egomanijaka "igraca".

ok

pre 9 godina

A kakav bi ja to sposoban muskarac bio ako bi bio slobodan i ne bi imao pored sebe lepu i dobru zenu kojoj bi zauzvrat podario i vernost ? Hocu da kazem prvo sebi moram da budem alfa i obezbedim dobru partnerku.Drugima ni nemam potrebe da se dokazujem.U zivotu nema alfa,prvih i najboljih.Zivot je jedna neprekidna trka u kojoj ako zelis da ucestvujes moras neprekidno da se dokazujes.Na kraju nestajes,pobednika nema,trud se isplati.

Beogradjanin

pre 9 godina

Alfa muskarac znaci "savrsen muskarac", muskarac bez mane. Samim tim takav muskarac moze sa svakom zenomi pritom ta zena kakva god da je odgovarace mu, jer on je sposoban prilagoditi se i prilagoditi je, zato je "alfa".
(Dott, 29. mart 2015 13:24)

Svasta, Alfa muskarac moze sa svakom zenom??? Potpuno pogresno, alfa muskarac je onaj kojeg jure skoro sve zene, on to zloupotrebi ili odbere najbolju za sebe. Dok Beta se zadovoljava sa onim koje nisu prosle kriterijume kod alfa. Sta čini alfa muskarca u Srbiji, ja to nisam nek oni koji se smatraju alfa nek kazu. Naravno, kao sto kaze ovde jedna zena- USPESNI to je preduslov da bi bili alfa muskarac, a neke koje poznajem skoro sve ostale mane im se prastaju.

I nebitno svi imaju svoju predstavu sta je alfa muskarac i sta je alfa zena.Kao i za sve druge apstraktne pojmove- svi naprave neko svoje značenje, pa rasprava :)

Vidim da se sve devojke slazu da alfa muskarci nepostoje u Srbiji, ok.

Voleo bih clanak da vidim ko su predstavnice alfa devojaka u Srbiji?

Beogradjanin

pre 9 godina

(Dott, 30. mart 2015 12:33)

Koliko ja znam alfa muskarac se koristi kao izraz u musko-zenskim odnosima. Tačka. Muško-zenski odnosi se ovde odnose na partnere koji stupaju u ljubavne veze. Tačka. Ovako kad ti napises da alfa muskarac moze sa svakom zenom, naravno da odnos sa majkom, sa sestrom,koleginicom, cerkom nema veze sa ovom temom. Ali dobro razume te, imas dve cerke (pročitah negde) pa mesas stvari. Pročitaj ponovo Čičagorio od Blazaka, trebace ti da budes spreman, da imas plan B.

Ono sto si mi kao pojasnio. Ok. Tvoje misljenej. Ne slazem se. Alfa muskarac je onaj za kojim jure zene. Zasto? Kako? To je nebitno barem za mene.

Da li je neko odličan u sexu, da li je sebican, da li ima ne znam kakve mane to nikom ne pise na čelu i suprotan pol ce sam zeleti da se uveri, a ne da mu tamo neko priča o nekoj drugoj osobi koju ne poznaje- rekla-kazala.

Postoje konkretne stvari, da radi u toj firmi, da ima i taj fakultet, da je kriminalac( mocan kao Arkan- znao sam devojke/zene koje su govorile o njemu- to je muskarac). Da je uspesan, da je ozenjen, da je nabildovan, da je 190 cmm -to su neke stvari koju ne mogu tako lako da se slazu. Nisam taj, da se neko ne uhvati za sitnice.

http://metro-portal.hr/alfa-zene-biraju-beta-muskarce/59563

Mislim da se ipak mi ne razumemo. Generacijski jazz verovatno. Pozzdrav za Čičagorija. pozzdrav sa sve...

Filmofil

pre 9 godina

Da imam musko dete odvela bih ga medju pingvine da ga odgajim i napravim coveka ( obs! ne muskarca) od njega. Tu je to Sizifov posao. "Balkanski" muskarci i "balkanske" zene su proizvod balkanskog vaspitanja, dakle ne radjaju se sa nekom genetskom predispozicijom da se ponasaju na odredjen nacin. Oni bez kontrole impulsa, cesto nasilni, one manipulativne. Oboje umisljeni i cesto neradni.
Preneseni strah od zivota. Ocekivanje da se stvari srede, same od sebe ili da drugi nesto srede za tebe. Potpun gubitak kompasa, ako se desi nesto sto nije bilo predvidjeno. Trazenje garancije od Boga da ce sve da bude OK pre nego se pocne delovati. Pakost, zavist, a cesto i mrznju prema onima koji su se usudili da zive drugacije. Sumnicav i paranoidan odnos prema svetu i svakom ko ne zivi identicno kao oni. Da se razumemo ima toga i bilo gde napolju, ali ja ovde pravim poredjenje izmedju ljudi koji bi trebalo da su neki mejnstrim u drustvu i da ga vuku napred.
Ljudi koji nekim cudom nisu takvi (i musko i zensko) imaju velikih problema, jer ne "boris" se sa jednom osobom vec celim "sistemom".
I vidjen si da izgubis, jer sistem je jaci. Kolikogod da si u pravu (zdravo razumski) ne vredi, vidi kako drugi rade sto si ti pametniji od njih. Kad se desi katostrofa, ona nije logicna posledica delovanja, vec sudbina kleta. Oni koji se suprotstave "sistemu" bilo da su momci ili devojke su prave alfe za mene. Za to treba da imas ****, a zavrsava se cesto emigracijom vec vise od 25 godina, nazalost.

Dott

pre 9 godina

(Beogradjanin, 30. mart 2015 00:59)

Vidim da ti treba jedno kratko predavanje iz logike, pa evo, citaj:
Ti po svemu sudeci alfa muskarca tumacis kao alfa muzjaka, medjutim i tu ne bi bio sasvim u pravu i da govorimo o alfa muzjaku, jer to istovremeno ne znaci da je u seksu dobar a u svemu ostalom los, samoziv, bezosecajan itd. ali svakako znaci da nije u svemu naj. Dok neko koga nazivamo "alfa muskarcem" to je sira odrednica i da bi on to bio mora u svemu biti dobar, ne mora biti u svakom segmentu zivota najbolji ali mora se u svemu isticati da bi mu taj epitet pristajao.
Pa tako dok alfa muzjak mora biti u seksu najbolji, druge osobenosti ga ne moraju krasiti, zvacemo ga i dalje alfa muzjakom. Medjutim ako neko zasluzuje epitet alfa muskarca, mora biti u svemu nadprosecan, u poslu, kod kuce u krevetu u svemu sto radi. Pa tako mora biti i inteligentan, samim tim sposoban i prilagoditi se svakoj osobi i svaku osobu prilagoditi sebi na nacin koji ce toj osobi to biti prihvatljivo.
Kazes Alfa muskaac to zloupotrebi? Neko ko bilo sta zloupotrebljava ne moze se nazvati alfa muskarcem. Biranje ne znaci zloupotreba, ali kad su zene u pitanju alfa muskarac svakako ce birati i izabrati partnerku koja mu se najvise dopada, medjutim koju god izabrao imace uspesnu vezu jer ce zadovoljiti sve njene kriterijume. Dok alfa muzjak ce vise nego zadovoljiti jedan njen kriterijum koji se odnosi na krevet, dok za sve ostale pitanje je otvoreno.
Jel sad jasnije?

Dott

pre 9 godina

@Kalina bravo tako je! Teoretski gledano, dve alfe funkcionisale bi u stvari savrseno, ali savrseno u praksi nije idealno. Zamisli svoj zivot u savrsenoj vezi, savrsenoj u smislu da vam sve ide od ruke, da imate sve sto pozelite, da se nikad ne posvadjate, da uvek i u svemu imate razumevanja, da nikad ne kasnite, da vam uvek topli sendvici ispadnu jednako dobro, da kad god dodjete kuci sve je na svom mestu cisto i uredno, da uvek na tv-u gledate ono sto zelite, da uvek posecujete mesta koja zelite, da mu uvek i sve mozete reci. Sve ovo deluje vise nego dobro, medjutim ne mislite li da bi polako izgubili osecaj da pored vas neko postoji?

Calendula officinalis

pre 9 godina

U Srbiji ne postoje alfa mužjaci, nego alfa manijaci!
To što je navedeno u tekstu, postoji u nekim drugim državama ili možda samo u bajkama.
Isto važi i za žene.

Kasper

pre 9 godina

Meni je poznat tip muskarca koji za sebe misli da je alfa, uspesan u poslu, svestan svog izgleda, inteligentan ali to ne ume da upotpuni karakterom. Niko kao on. Za moj pojam nije alfa. A opet postoje oni muskarci koji mogu da budu i poseduju sve kvalitete ali su povuceni, oni mi se dopadaju, samotnjaci blistvog uma, i nisu skloni samohvaljenju, vec im dela govore za sebe.

alfa žena

pre 9 godina

@ Doktor Bgd
svoj intelekt i figuru ne bih dovodila u pitanje ovom prilikom... Pozitivni rezultati mog rada na njima su više nego vidljivi.
Pre bih obratila pažnju na dostupnost alfa mužjaka u okruzenju...

hm

pre 9 godina

@Begradjanin sto alfa devojke valjda alfa zene. Ne pricamo ni o alfa mladicima vec o alfa muskarcima. Za taj status su potrebne neke godine i iskustvo. Mladost je mladost, priprema za zrele godine i taj status. Pa spremajte se, da se ne setite u 40oj da bi bilo lepo da ste alfa sedeci u maminom stanu.

neka tamo

pre 9 godina

@MARIJANA, nisu temperamentan muskarac i ovo sto zovu "alfa muzjak" isto. "Alfa" primerak je dominantan, smiren i samouveren, zraci autoritetom gde god se pojavi, ne mora uopste da progovara da bi autoritet postigao niti treba da je "brz", jos manje da galami ali je pozeljno da izgleda muzevno. Obicno ti "temperamentni" imaju slabe zivce i losu samokontrolu sto je znak slabosti. I nije istina da sve zene vole takve, to je samo mit. Kako ima raznih muskaraca tako ima i raznih zena, svako prema sebi bira i voli.

hm

pre 9 godina

@Beogradjanin
Poslednja recenica nije upucena tebi vec momcima u ovoj zemlji zato je u mnozini. Samo kazem da nema alfa devojaka ni alfa momaka u dvadesetim samo oni potencijalni primerci koji se kristalisu.
Nema nikakve mrznje ni u jednoj reci previse si osetljiv. Zvucis kao Igi aka Sloter aka Znalac

Beogradjanin

pre 9 godina

(hm, 31. mart 2015 18:43)

Dobro, pogresio sam nije u celom komentaru, nego samo u poslednjoj rečenici prava mrznja prema muskarcima. Sta tebe briga za tamo neke mamine sinove od 40g? Tako bih ja mogao da kazem, sve ove mlade lepotice ne bave se nikakvom fizičkoma aktivnosću i hoce da budu sponzoruse u 40-tim?

@Znalac- u glavnom sa onim sto on pise se ne slazem. On za mene predstavlja odgovor na danasnje feminističke stavove mnogih zena. Beograd je drugačiji od unutrasnjosti Srbije, kao na primer u mojoj porodici gazda u kuci je bila zena. I jos dovoljan broj porodica znam gde je majka bila gazda u kući. MGTOW i zastupljanje feminstičlkih stavova(u Beogradu) su krajnosti, ne pordrzavam nijednu.

Sustina, da li to Znalac kaze ili ja- OTUĐENJE suprotnih polova je uzelo maha. Distanca jednih od drugih je blaga reč. Na pr. devojke/zene ( govorim oko 30g) kada ste same i "priča te Vase priče" i ja čujem, meni dodje da se ispovraćam! Verujem i kada neka devojka/zena slusa te iste "muske priče" doživi slično.

ps. Imam devojku i znam da je drugačije kada smo ja i ona sami, ali da ta misljenja grupe zena ili muskarca ne utiču na pojedinca da li na muskraca ili zenu nije bitno -veoma utiču, i tako nastaju i formirace se generacije otudjene od suprotnog pola. Daj Boze da gresim.