Istraživanje kaže da od ovih faktora zavisi da li ćete se udati

Nedelja, 09.12.2018.

08:00

Izvor: B92

Istraživanje kaže da od ovih faktora zavisi da li æete se udati IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

maja

pre 5 godina

Motivi za udaju mogu biti razliciti....Jedan od najjačih, ako ne i najjaci i najvažniji je želja za potomstvom, iliti potreba da se zena ostvari kao majka...

Jr

pre 5 godina

Duhovito... Slučajno ili namerno lažete? Čemu ruganje? Nije spisak za nabavku kako se zlonamerno rugate nego navodim jasno šta su osobine koje smatram idealnim kod žene za brak. Dakle ideal znate ono... kada bi sve bilo po mojoj volji/kako meni odgovara. Na šta bih sve pristao u nekom kompromisu je drugo pitanje. Naveo sam da hoću da prvi brak bude sa mnom. Naveo sam da neću prtljag u vidu prethodnih brakova/veza što je različito u odnosu na to da li je imala prethodne veze ali je raskrstila sa njima. Veoma je jasan smisao takvih navoda a uz to ponavljam - reč je o idealu. Dakle, može da ima prethodne veze ali da više nije za njih vezana. Poželjno je u idealnoj situaciji da je prvi brak sa mnom a opet ako nije da bude bez, pre svega emocionalnog prtljaga iz prethodnog recimo. Što se tiče ruganja oko kućnih ljubimaca naravno reč je o našem zajedničkom domu a ne samo o njenom izboru oko držanja ljubimaca u stanu što naravno znate i zlonamerno izvrćete...

Zamisli

pre 5 godina

Zamisli samo koliki baksuz moras biti da se greskom zaljubis u komentatora sa nikom Jr, pre nego dobijes uvid u ovaj spisak za nabavku koji je izlistao. Recimo, kolege ste, postane ti drag, ti se njemu dopadnes, a onda se ispostavi da imas bivseg momka i tetovazu kuce koju ti je tata poklonio za 7. rodjendan i koju si volela i cuvala 15 godina, ito u stanu a ne u dvoristu. Ah sudbo kleta, ko li je na vecem gubitku kad shvatite da ste oboje bili u zabludi. Al valjda nijedna nece biti toliki baksuz.

mila

pre 5 godina

@39-neozenjen

Vidim da ste dosta zreli, (sto nema veze sa godinama) medjutim ovaj nick govori da treba jos nesto da promenite, kako biste dobili zenu koju treba ceniti i voleti. Imamo razne sfere zivota, vidite koja vam je zakržljala u odnosu na ostale, mozda duhovna? Da bi čovek dobio nesto sto mu treba, potrebno je da bude sposoban za zahvalnost u svakom trenutku, znaci otvoreno srce, sposoban da ceni drugo LJUDSKO bice, to je vazno podvuci, da je partner pre svega covek koji ima licnost i telo, i oba treba postovati i ugadjati... Lista se nastavlja, potrebno je otkriti sve kako bi nam partner posao saputnik, a ne podanik. Ili pak obratno, mi nekom sluga jer smo nedovršeni. Radite na sebi ljudi, vidite ko vam šta zamera, i vi drugima, pa te oštrine otupite kod sebe. Nikad nije kriv samo onaj preko puta, mi zameramo ljudima ono sto je u nama izraženo a necemo da priznamo.

Jr

pre 5 godina

@Verovatno besmislen komentar nastavak - Kako je lepo objasnio jedan Pravoslavni teolog - Hrist je Apostolima rekao da budu ribari a ne lovci ljudskih duša. Ribar ne ide u lov (nasilje), on samo baci udicu i čeka :) Šta bih uradio? Ništa. Verovatno bismo bili dobri prijatelji :) Znate... istinsko Pravoslavlje mnogo govori o unutrašnjim lomovima ljudi i tome da su preživeli test zla i da mu se nisu predali. Takvu ženu želim pored sebe ono što se kaže moj lični izbor :) "Zvuči" manipulativno. Oprezno izražavanje lepo... Mislim na moj novac recimo za tekuće troškove koji bih joj poverio da imam poverenja. Nigde nisam naveo da bih joj uskratio njen. "Čini" je isto lepo :) Verovatno ne bih odbacio zbog tetovaže njene vrline (zavisi od cele jednačine), ali opet - govorim o mojem idealu žene za brak.Tačno je za seksualnu kompatibilnost da je veoma važna ali ona kod žena za koje verujem da su kao ja (moj ideal) dolazi pretežno iz emocionalne, duhovne i intelektualne sfere a ne čiste požude pa je lakše ostvariti. Tačno je i za FFP ali je prirodan seks upravo rezultat borbe protiv zla i rada na sebi i onda bude zapravo mnogo veće zadovoljstvo (sa opet kažem idealnom ženom) od FFP-a.

M

pre 5 godina

Znam dosta lepih, plemenitih žena koje umeju da budu u vezi, i ništa od braka, već desetak godina. Kad kažem "dosta", mislim 5, i to je veliki broj divnih stvrenja koje su mi baš bliske. Sve se one dobro osećaju i na poslu i u kućnim poslovima i imaju samo realna očekivanja.
Što se tiče pijace i kuvanja, vole žene i to, nije sporno, nije to ropski rad, može da bude veoma inspirativno- Govorim iz iskustva.
Čini mi se da muškarci izegavaju izgrađene osobe. Ne svi, ali dosta njih.

39-neozenjen

pre 5 godina

Normalno da nema dece prethodni brak tj gepek. Da sam joj ja centar sveta a ne mama, tata, posao, sestra, sestrino dete ili neko treci. Da bude svesna da je zivot borba a to sto smo se nasli, velika sreca i da treba da je suvamo po svaku cenu jer zasigurno nece vecno trajati. O prevarama i nerazmisljam jer i ja se time ne bavim niti me zanima. Da mogu da racunam na nju ako se razbolim, dozivim saobracajni udes ili izgubim prihode, kao sto je i obrnut slucaj. Neminovna fizicka privlacnost, normalno. Da ne slusa prostacku muziku i ne gleda reality. Ukratko da joj nas dvoje budem prva stvar kada ustane i poslednja kada je pokrijem da zaspi. Previse, znam. Odatle mi i nick.

Nikola

pre 5 godina

@Hnn bori se. Šta god ti mislila o svom stanju, ti si za mnoge premija. Šta te briga šta drugi misle. Možda iskreno misle sve najgore o tebi i smešna si im ali koliko puta u životu se naknadno ljudi stide kako su bili glupi i ograničeni kad se sete svojih stavova (zatucanih i punih predrasuda).
Ne znam detalje tvog slučaja ali svakako upiši neku fizičku aktivnost da izbacuješ stres i dovodiš liniju na idealnu. To ti je kod nas 80% posla. I to se ne menja kroz godine. Fit žena privlači i one od 20 i one od 70 god podjednako. Muškarac se i oženi jer očekuje redovno maženje a ne da bi mu neko kuvao i prao.

Djape

pre 5 godina

Ja volim da idem na pijacu. Taman u subotu kad ustanem, razbudim se, prosetam do piace pokupujem neke ukusne i zdrave namirnice, posle svratim na kafu u kraju sam ili sa prijateljem, pricamo o hobiju i zenama...radim dva posla i dobro mi ide mogu reci, ali se mnogo radi. Ovo sa pijacom je provod ako nisam preumoran posle spremanja hrane i stana, pa uvece samo odvegetiram ako nisam za neku muziku i guzvu. A devojka, zena? Pa kad po hiljaditi put vidim da one gledaju da ne rade kucne poslove, jedino ako "moraju"..a naravno oko svake sitnice koja njima samima zivot cini lepsim i da njima bude sa sto manje cimanja tvrde pazar, procenjuju...pa sto bih ja tu sad bio klokan da neku zaista nesebicno gostim, pa kad umor pocne da me savladava da istovremeno gledam kako nezadovoljstvo njenog velicanstva pocne da raste na svu moju muku...ne! Ili cete biti dobri ljudi kao sto po meni niste, ili cu naravno biti sam, pa makar uspeo da sa vremena na vreme neku ukacim na trenutnu inspiraciju...ja vezu nemam dok se ne pokaze da ste vredne toga, pa mislite vi koliko hocete i tripujte se da imate nesto. Morate misliti i na dobro muskarca, ne samo na svoje dobro.

La haine

pre 5 godina

@PlejBoj A sta mislis da ti nekad kuvas,peres,peglas? Cuvas,presvlacis,hranis djecu? Gdje pise da to SAMO zena treba da radi? Ti onda zivi sa mamom,jer to ona tako i vaspitala izgleda.

Verovatno besmislen komentar

pre 5 godina

@(Jr, 9. decembar 2018 17:13), prijatelju, mada si ti u sustini opisao jedan harmonican odnos izmedju muskarca i zene, mozda najblize savrsenom, ipak mi je par stavki sa kojima se ne slazem zapalo za oko.
9) Da je Pravoslavna i bez poroka; - "ko je bez greha neka prvi baci kamen" Svi mi imamo poroke ali treba da se trudimo da ih prevazidjemo, vera zaista ne odredjuje da li je neka osoba postena, moralna, puna ljubavi, sta bi ti uradio ako bi upoznao zenu koja sve to navedeno ispunjava ali je recimo druge vere ili ateista?
10) Ume sa novcem i tek tada ću joj ga poveriti (u određenoj meri), uz ispunjenje prethodnih uslova :); - Ovo mi zvuci manipulativno. Ako je ona zaista navedenih osobina ogromne su sanse da je uspesna i ostvarena, probaj takvoj zeni da uskratis njen zaradjeni novac pa ces da vidis kako ce brzo da te ostavi. Obicno se ljudi u skladnom braku zajedno dogovaraju oko trosenja novca a ovde mi se cini da bi ti da budes glavni.
15) Nema tetovaže (znak slabe ličnosti); - U mladosti uradila kada je bila potpuno druga nezrela licnost, zbog tetovaze bi bacio sve njene vrline u otpad?
16) Seks je prirodan i bez perverzija; - Seksualna kompatabilnost je jedna od najvaznijih stvari ako mislis da brak potraje. Svi imaju neke fetise, fantazije, perverzije (pa cak i ti :)) i nedostatak ispunjenja istih dovodi do frustracije i nedostatka uzivanja koji kasnije dovode do mnogih losih stvari, a sve nastaje iz straha od osude ako se kaze partneru u cemu neko uziva.

mila

pre 5 godina

@ Hnn

Razumem te skroz, ali moraš malo vedrija da budeš. Nije tvoj život gotov, nit si okasnila ne znam koliko.
Malo se izdigni iznad svih okvira, sredine, godina, normi bilo koje vrste, jer one ne čine život. Svakog dana gledaj da si sve bolja i vedrija, a sve i da se za 10 godina pojavi neko sa kim ćeš ostariti, nema potrebe da provedeš dan jedan, a ne više u nekoj melanholiji. Život je jedan, vreme troši kvalitetno( ako si verujuća hrišćanka-na spasenje prvenstveno) , na korist drugima kojima je potrebno. Ljubav prema sabi prvo, pa da se izliva na bližnje. Sve ostalo je greh prema životu i vremenu. Počinjemo pasivnošću da zloupotrbljavamo vreme dok smo zdravi, dok možda lupam, prvi komšija zna da su mu dani odbrojani jer je bolestan, i sve bi dao da je na našem mestu.

Lepo

pre 5 godina

(Jr, 9. decembar 2018 17:13)
Tacno tako, udata sam vec solidno dugo i slazem se.
Ne znam sto ti dele minuse. To su valjda oni u oblacima sto posle tresnu. Bas te stvari su najvaznije (religija meni manje vise, ostalo da)

i

pre 5 godina

Svi mastamo o braku, velikoj lepoj kući, deci, bazenu, psu koji trči po dvorištu i igra se sa decom....dok ne dođemo u odredjene godine i shvatimo da to nije moguće tek tako...a i ako je moguce, opet imate želju da se s'vremena na vreme ponasate ko da vam je opet 20 god.....ja imam sve navedeno i opet sam željna - da odem negde na par dana, ubijam se od alkohola, djuskam do rano ujutro, da spavam do podne i posle takvih par dana, se vratim mužu, deci, kući, psu, dvorištu - ko da ništa nije bilo...AL NAZALOST ne može tako!!!!!! Ili jare ili pare....

Hm

pre 5 godina

Ozenicu onu koja voli da kuva, pere, oegla, koja voli da pazari na pijaci, koja pazi na liniju i svoj izgled, koja voli decu, porodicu.. A ne neku koja ce da mi udubi krevet i svaki dan bude slogirana kao neko deblo do 17h.
(PlejBoj, 9. decembar 2018 11:22)

To se zove cist brak iz interesa.
Ozeni koju volis pa zivi u prljavom. Kao i zenama sto savetujete udaj se iz ljubavi pa zivi u siromastvu.
Nema bas nikakve razlike.

Nikola

pre 5 godina

Možemo pisati o konkretnim stvarima ali generalno je razlog neudatosti što kriterijumi žena nisu usklađeni sa ponudom na tržištu zabavljanja. Žene moraju prvo dobro da analiziraju kakvi su muškarci u Srbiji i druge žene takođe. Pa tek onda da odrede kriterijume naspram konkurencije i raspoloživih muškaraca. A mogu i ovako kako mnoge rade, odrede svoj neki kriterijum u glavi i drže se toga pa ako prođe na tržištu, prođe, ako ne, mačka.

Jr

pre 5 godina

Evo šta je meni neki ideal kod žene za brak:
1) Dobrotu. Loše žene i kada uspeju da se udaju često taj brak ne traje; 2) Normalnu pažnju i poštovanje. To dovodi do ljubavi; 3) Da voli decu i bude dobra majka; 4) Razumna je i zrela ličnost. Kada se posvađamo tražimo razumna rešenja. Ne zloupotrebljava pažnju muškarca i ne koristi manipulacije; 5) Da ne ucenjuje nikako muža a naročito ne brakom i decom; 6) Da je stabilna ličnost i da ne vara muža; 7) Da je lavica navikla da se bori i radi; 8) Porodica je svetinja; 9) Da je Pravoslavna i bez poroka; 10) Ume sa novcem i tek tada ću joj ga poveriti (u određenoj meri), uz ispunjenje prethodnih uslova :); 11) Nije povodljiva niti podložna manipulacijama o tome kakva treba da bude; 12) Ima svoj život i svoja interesovanja; 13) Potreban samo joj isključivo kada osetimo jedno drugo i u onim bitkama koje objektivno ne može sama da bije. Jaka je istinski a ne zlobna čime glumi snagu a prikriva jad...; 14) Normalnog izgleda, uredna, zdrava i čista; 15) Nema tetovaže (znak slabe ličnosti); 16) Seks je prirodan i bez perverzija; 17) Nije feministkinja. Politički smo saglasni; 18) Prvi (i ako ja budem ja poslednji) brak je sa mnom. Bez prtljaga u vidu prethodnih brakova/veza; 19) Kućni ljubimci su za kuću a ne stan; 20) Njena i moja porodica su najveći deo godine van našeg doma; 21) Poštuje me a ne diže u nebesa. 22) Razume da je snaga muža u njegovoj ženi i obrnuto;
Ostalo ću je naučiti :)

mnogo je to prostije

pre 5 godina

Zavisi pre svega od toga da li želite da budete u braku ili ne, recimo moje mišljenje je da je brak nebitan, čista formalnost, važna je suština a ne forma, mnogi ljudi imaju očajan brak, a neki imaju odlične veze iako ih nikad nisu ozvaničili.
(Ninamandarina, 9. decembar 2018 12:33)

Sa druge strane ako zivis u odlicnoj vezi onda ces i u odlicnom braku, nece papir tu nista pokvariti. Najcesce ljudi sa nekom imovinom izbegavaju papir objasnjavajuci partneru to bas takvom filozofijom a razlozi su u stvari vrlo prakticni.

Hnn

pre 5 godina

Baš mi je jadno što se nisam udala. Mislila sam da mi neće smetati, ali jadan je osećaj. Svaka kangrapa šugava se uda, al ja eto ne. Sprdaju se sa mnom kad me sretnu. Ali džabe, sad i da hoću, tužno mi je da sam "mlada" u skoro 40. Uglavnom, bežite od tih 'ma to ništa ne znači, možemo sutra ako hoćeš". Neće se desiti i to važi i za sve ostalo - od zamene sijalice pa nadalje. Neće. Mrzi ga. Teško mu je. A ti se posle pitaj što dade sve nekom ko te ne ceni ni trunku. Još će i da ti prebacuje kad te zaboli. Ma neka. I nisam za bolje.

ninana

pre 5 godina

@PlejBoj
care,koja zena voli da pere,pegla,kuva,ide na pijacu... aj ja izgled ,treba da vodi racuna. Ali da se nisi malo precenio?! Mislim,gde si tu ti? Imas par soma platu,lep si,zgodan...STA nudis? Mislim da bi bilo bolje da si naposao da ces ozeniti robinju. Bljak! Svaka zena to zna da radi,ali da VOLI?!Ostaces veciti nezenja.

Marijana

pre 5 godina

Robokap...zaostao ti komentar, znam milion zena udatih koje su nesrecne....a bile su izuzetno srecne pre braka...znaci sta mislis ti sta tu nije u redu, kao da je svakoj zeni cilj udaja..mozda su neke i mislile tako nesrecne da kad se udaju bice srecne..za neke je brak, a za neke i nije.

lili

pre 5 godina

Kao devojka koja je odrasla u Srbiji, i onda sa 25 (dakle sa nekim ljubavnim iskustvom) otisla napolje i godinama uziva u odnosu sa strancem, a poznaje i jos par slicnih veza, mogu iskreno da kazem da bih sebi u Srbiji pozelela jedino da ostanem neudata i do 60te. Nisu ni sve zene u kontaktu sa realnom slikom o sebi, ali su u proseku daleko lepse, vrednije, sposobnije, pozrtvovanije a i realnijih ocekivanja u ljubavi nego nasi muskarci. I ne, nije mi bitan njegov dzep, radim kao inzenjer i mogu sebi dovoljno da priustim da kod njega novac igra ulogu samo da pokaze da je sposoban da ga koliko-toliko zaradi.

Sara

pre 5 godina

Ja sam se udala sa 26, prosto smo se zaljubili i upoznali još na fakultetu, oboje smo hteli i nismo ni razmišljali. Čak ni veliko slavlje nismo pravili, uradili smo to zbog nas i to je to. Starija sestra od mog muža od kad sam je upoznala mi je pričala da ne želi brak, i to mi je ok, kad je neko otvoren, i kad zna šta hoće, a šta neće. Objektivno, prelepa je, bavi se sportom, visoko obrazovana, dobro zarađuje, nezavisna, ali veoma društvena i ima puno prijatelja. I neće brak i porodicu, i to je meni ok. A ona mi je pre svega jedan od najvećih prijatelja, i definitivno sam imala sreće što sam upoznala mog muža i posle njegovu porodicu. Dobar brak zavisi od toga koliko vam ta osoba odgovara na duže staze, a ne samo da li ste se zaljubili u fizički izgled neke osobe, zaljubljenost je prolazna, mora da postoji kompatibilnost karaktera.

Vanja

pre 5 godina

Jedino pitanje koje treba postaviti je: da li ste srecni? Nevezano za nacin zivota i formu, sustina je da je covek srecan, bio u braku ili ne. Meni brak nikada nije bio prioritet, niti mi je padao na pamet. Da je lepse u dvoje-jeste, pod uslovom da su partneri kompatibilni, u suprotnom nastaje haos. Da se ne lazemo, vecina je u paru jer ne mogu sami, sto emotivno, sto finansijski.

step by step

pre 5 godina

@Martin

Jeste to bitno jer treba nešto jesti i imati "krov nad glavom", ali, nemojte sebi postavljati prevelika očekivanja i nerealne zahteve protom, jer, većina žena je, verujem, spremna da u početku braka prihvati čak i skromne uslove, ako primeti neke druge (a njoj jako bitne) osobine kod muškarca (njegov potencijal).

Lično, poznajem mnogo devojaka koje su, cenim, sasvim normalne i realne po pitanju materijalnog stanja muškarca, a neke od njih su finansijski potpuno samostalne, jer imaju dugogodišnje poslove ili neko nasledstvo od roditelja (dovoljno barem za jedan normalan život (bez oskudevanja u pogledu osnovnih potreba)).

Brak nekada zna povoljnoda se odrazi i na karijeru supružnika (po nekim istraživanjima, muškarci koji su zadovoljni privatnim životom i profesionalno često više napreduju i zaradjuju više, a slično je i sa nekim ženama).

Nedajte da vam prolazi previše vremena u "jurenju" za karijerom i novcem, jer (iako je možda previše iskreno, za mnoge je, verujem, tačno) - fizički ste često mnogo više atraktivni u mladosti, nego pred starost, a želite, pretpostavljam, da vaša supruga ima šansu da vas i na takav način upozna i iskusi, da date vašoj ljubavi šansu da se razvija, prodje kroz neke faze (zaljubljenosti) i raste, a ne da budete u fazonu da to materijalno bogatstvo i funkcije predugo stičete...
Za mnoge lepe stvari u životu brak (sa kvalitetnom osobom) nije prepreka, naprotiv (nekada je podrška osobi da bude više fokusirana i sl.).

Zvezda

pre 5 godina

Ovo i ne može da se tek tako svrsta u svega 3 kriterijuma, ovo je jedna komplikovana i dugačka tema o čemu može da se piše satima

eh

pre 5 godina

Kaze nas narod da se nije udala samo ona koja nije htela. I to je verujte, istina. Imam 40 godina, udala sam se u 34oj jer sam tad odlucila da se udam. Sve moje drugarice, poznanice, rodjake i koleginice isto tako. Stekla sam utisak da je muskarcima manje-vise svejedno s kim su (govorim o braku) ako je zena ok osoba, nemaju neke posebne zahteve. Zene s druge strane imaju, ali kad odluce da se udaju, tako i urade, bez obzira na to koliko imaju godina i kako izgledaju. Mozda gresim ali takva su moja iskustva.

Ninamandarina

pre 5 godina

Zavisi pre svega od toga da li želite da budete u braku ili ne, recimo moje mišljenje je da je brak nebitan, čista formalnost, važna je suština a ne forma, mnogi ljudi imaju očajan brak, a neki imaju odlične veze iako ih nikad nisu ozvaničili.

PlejBoj

pre 5 godina

Ozenicu onu koja voli da kuva, pere, oegla, koja voli da pazari na pijaci, koja pazi na liniju i svoj izgled, koja voli decu, porodicu.. A ne neku koja ce da mi udubi krevet i svaki dan bude slogirana kao neko deblo do 17h.

realtalk

pre 5 godina

A devojkama ličnost zavisi od toga kako izgledaju. Ako je atraktivna uglavnom će biti i u nekom nafurana mala fazonu jer joj se može.

robokap

pre 5 godina

Visoki kriterijumi, nerealna ocekivanja, previse ocekivanja, hocu sve a ne nudim nista, razmazenost i bezuslovna podrska mame i tate po pitanju svega, precenjenost, potcenjivanje muskog roda, karijera i materijalizam, nikad zadovoljna i uvek nesto fali. E zbog svega ovoga se veliki broj zena nece udati a i ako se uda, brak ne traje dugo. Tuga, cemer i jad!!!

pff

pre 5 godina

Definitivno je najvaznije da zelis zivot u dvoje, tj zeleti sve dobro i lose sto sa zajednickim zivotom dolazi. Nije svima lako da se odreknu dobrog dela svog zivota i posvete ga porodici, deci. Ako niste spremni da se dosta toga svesno odreknete i ako mislite da postojite iskljucivo da bi vi bili srecni i zadovoljni onda bolje ne ulazite u celu pricu.

Sale

pre 5 godina

3 koleginice, preko 35 godina sve tri neudate. Lepo izgledaju, dobre su i vredne i kod svake primećujem da traže neko savršenstvo u muškarcu, vezi, savršenu filmsku ljubav. Tek kada čovek prihvati da nije savršen i zavoli drugu osobu sa svim manama i vrlinama može imati vezu ili brak o kom sanja.

Mnogi muškarci su sami iz sličnih razloga, očekuju da im žena kuva kao mama izgleda kao manekenka ponaša se kao princeza a da bude pornicarka u krevetu a oni procelavi, sa stomacima, ne znaju šporet da uključe i u krevetu traju 2 minuta.

Ne trosi vreme tražeći idealnu ženu već daj sve od sebe da budeš najbolji što možeš! Ja sam tom logikom naleteo na jednu bucku koja mi već deset godina ulepšava svaki dan i nema mi dražeg posla na svetu od truda da je usrećim.

alek

pre 5 godina

Muskarci nece propustiti da ozene lepu ili bogatu zenu. Problemi nastanu kasnije jer takva zena zna da bi je i drugi ozenili... zna da joj se moze.

Nije sve u parama nesto je i u novcu

pre 5 godina

Fizika privlacnost odma pada u vodi kada se upozna karakter i osobine te osobe, ako je naravno jako losa u suprotnom je ok, ali...

Sale

pre 5 godina

3 koleginice, preko 35 godina sve tri neudate. Lepo izgledaju, dobre su i vredne i kod svake primećujem da traže neko savršenstvo u muškarcu, vezi, savršenu filmsku ljubav. Tek kada čovek prihvati da nije savršen i zavoli drugu osobu sa svim manama i vrlinama može imati vezu ili brak o kom sanja.

Mnogi muškarci su sami iz sličnih razloga, očekuju da im žena kuva kao mama izgleda kao manekenka ponaša se kao princeza a da bude pornicarka u krevetu a oni procelavi, sa stomacima, ne znaju šporet da uključe i u krevetu traju 2 minuta.

Ne trosi vreme tražeći idealnu ženu već daj sve od sebe da budeš najbolji što možeš! Ja sam tom logikom naleteo na jednu bucku koja mi već deset godina ulepšava svaki dan i nema mi dražeg posla na svetu od truda da je usrećim.

Ninamandarina

pre 5 godina

Zavisi pre svega od toga da li želite da budete u braku ili ne, recimo moje mišljenje je da je brak nebitan, čista formalnost, važna je suština a ne forma, mnogi ljudi imaju očajan brak, a neki imaju odlične veze iako ih nikad nisu ozvaničili.

pff

pre 5 godina

Definitivno je najvaznije da zelis zivot u dvoje, tj zeleti sve dobro i lose sto sa zajednickim zivotom dolazi. Nije svima lako da se odreknu dobrog dela svog zivota i posvete ga porodici, deci. Ako niste spremni da se dosta toga svesno odreknete i ako mislite da postojite iskljucivo da bi vi bili srecni i zadovoljni onda bolje ne ulazite u celu pricu.

alek

pre 5 godina

Muskarci nece propustiti da ozene lepu ili bogatu zenu. Problemi nastanu kasnije jer takva zena zna da bi je i drugi ozenili... zna da joj se moze.

Nije sve u parama nesto je i u novcu

pre 5 godina

Fizika privlacnost odma pada u vodi kada se upozna karakter i osobine te osobe, ako je naravno jako losa u suprotnom je ok, ali...

robokap

pre 5 godina

Visoki kriterijumi, nerealna ocekivanja, previse ocekivanja, hocu sve a ne nudim nista, razmazenost i bezuslovna podrska mame i tate po pitanju svega, precenjenost, potcenjivanje muskog roda, karijera i materijalizam, nikad zadovoljna i uvek nesto fali. E zbog svega ovoga se veliki broj zena nece udati a i ako se uda, brak ne traje dugo. Tuga, cemer i jad!!!

PlejBoj

pre 5 godina

Ozenicu onu koja voli da kuva, pere, oegla, koja voli da pazari na pijaci, koja pazi na liniju i svoj izgled, koja voli decu, porodicu.. A ne neku koja ce da mi udubi krevet i svaki dan bude slogirana kao neko deblo do 17h.

lili

pre 5 godina

Kao devojka koja je odrasla u Srbiji, i onda sa 25 (dakle sa nekim ljubavnim iskustvom) otisla napolje i godinama uziva u odnosu sa strancem, a poznaje i jos par slicnih veza, mogu iskreno da kazem da bih sebi u Srbiji pozelela jedino da ostanem neudata i do 60te. Nisu ni sve zene u kontaktu sa realnom slikom o sebi, ali su u proseku daleko lepse, vrednije, sposobnije, pozrtvovanije a i realnijih ocekivanja u ljubavi nego nasi muskarci. I ne, nije mi bitan njegov dzep, radim kao inzenjer i mogu sebi dovoljno da priustim da kod njega novac igra ulogu samo da pokaze da je sposoban da ga koliko-toliko zaradi.

Sara

pre 5 godina

Ja sam se udala sa 26, prosto smo se zaljubili i upoznali još na fakultetu, oboje smo hteli i nismo ni razmišljali. Čak ni veliko slavlje nismo pravili, uradili smo to zbog nas i to je to. Starija sestra od mog muža od kad sam je upoznala mi je pričala da ne želi brak, i to mi je ok, kad je neko otvoren, i kad zna šta hoće, a šta neće. Objektivno, prelepa je, bavi se sportom, visoko obrazovana, dobro zarađuje, nezavisna, ali veoma društvena i ima puno prijatelja. I neće brak i porodicu, i to je meni ok. A ona mi je pre svega jedan od najvećih prijatelja, i definitivno sam imala sreće što sam upoznala mog muža i posle njegovu porodicu. Dobar brak zavisi od toga koliko vam ta osoba odgovara na duže staze, a ne samo da li ste se zaljubili u fizički izgled neke osobe, zaljubljenost je prolazna, mora da postoji kompatibilnost karaktera.

realtalk

pre 5 godina

A devojkama ličnost zavisi od toga kako izgledaju. Ako je atraktivna uglavnom će biti i u nekom nafurana mala fazonu jer joj se može.

Vanja

pre 5 godina

Jedino pitanje koje treba postaviti je: da li ste srecni? Nevezano za nacin zivota i formu, sustina je da je covek srecan, bio u braku ili ne. Meni brak nikada nije bio prioritet, niti mi je padao na pamet. Da je lepse u dvoje-jeste, pod uslovom da su partneri kompatibilni, u suprotnom nastaje haos. Da se ne lazemo, vecina je u paru jer ne mogu sami, sto emotivno, sto finansijski.

ninana

pre 5 godina

@PlejBoj
care,koja zena voli da pere,pegla,kuva,ide na pijacu... aj ja izgled ,treba da vodi racuna. Ali da se nisi malo precenio?! Mislim,gde si tu ti? Imas par soma platu,lep si,zgodan...STA nudis? Mislim da bi bilo bolje da si naposao da ces ozeniti robinju. Bljak! Svaka zena to zna da radi,ali da VOLI?!Ostaces veciti nezenja.

Hm

pre 5 godina

Ozenicu onu koja voli da kuva, pere, oegla, koja voli da pazari na pijaci, koja pazi na liniju i svoj izgled, koja voli decu, porodicu.. A ne neku koja ce da mi udubi krevet i svaki dan bude slogirana kao neko deblo do 17h.
(PlejBoj, 9. decembar 2018 11:22)

To se zove cist brak iz interesa.
Ozeni koju volis pa zivi u prljavom. Kao i zenama sto savetujete udaj se iz ljubavi pa zivi u siromastvu.
Nema bas nikakve razlike.

eh

pre 5 godina

Kaze nas narod da se nije udala samo ona koja nije htela. I to je verujte, istina. Imam 40 godina, udala sam se u 34oj jer sam tad odlucila da se udam. Sve moje drugarice, poznanice, rodjake i koleginice isto tako. Stekla sam utisak da je muskarcima manje-vise svejedno s kim su (govorim o braku) ako je zena ok osoba, nemaju neke posebne zahteve. Zene s druge strane imaju, ali kad odluce da se udaju, tako i urade, bez obzira na to koliko imaju godina i kako izgledaju. Mozda gresim ali takva su moja iskustva.

Hnn

pre 5 godina

Baš mi je jadno što se nisam udala. Mislila sam da mi neće smetati, ali jadan je osećaj. Svaka kangrapa šugava se uda, al ja eto ne. Sprdaju se sa mnom kad me sretnu. Ali džabe, sad i da hoću, tužno mi je da sam "mlada" u skoro 40. Uglavnom, bežite od tih 'ma to ništa ne znači, možemo sutra ako hoćeš". Neće se desiti i to važi i za sve ostalo - od zamene sijalice pa nadalje. Neće. Mrzi ga. Teško mu je. A ti se posle pitaj što dade sve nekom ko te ne ceni ni trunku. Još će i da ti prebacuje kad te zaboli. Ma neka. I nisam za bolje.

Marijana

pre 5 godina

Robokap...zaostao ti komentar, znam milion zena udatih koje su nesrecne....a bile su izuzetno srecne pre braka...znaci sta mislis ti sta tu nije u redu, kao da je svakoj zeni cilj udaja..mozda su neke i mislile tako nesrecne da kad se udaju bice srecne..za neke je brak, a za neke i nije.

mila

pre 5 godina

@ Hnn

Razumem te skroz, ali moraš malo vedrija da budeš. Nije tvoj život gotov, nit si okasnila ne znam koliko.
Malo se izdigni iznad svih okvira, sredine, godina, normi bilo koje vrste, jer one ne čine život. Svakog dana gledaj da si sve bolja i vedrija, a sve i da se za 10 godina pojavi neko sa kim ćeš ostariti, nema potrebe da provedeš dan jedan, a ne više u nekoj melanholiji. Život je jedan, vreme troši kvalitetno( ako si verujuća hrišćanka-na spasenje prvenstveno) , na korist drugima kojima je potrebno. Ljubav prema sabi prvo, pa da se izliva na bližnje. Sve ostalo je greh prema životu i vremenu. Počinjemo pasivnošću da zloupotrbljavamo vreme dok smo zdravi, dok možda lupam, prvi komšija zna da su mu dani odbrojani jer je bolestan, i sve bi dao da je na našem mestu.

mnogo je to prostije

pre 5 godina

Zavisi pre svega od toga da li želite da budete u braku ili ne, recimo moje mišljenje je da je brak nebitan, čista formalnost, važna je suština a ne forma, mnogi ljudi imaju očajan brak, a neki imaju odlične veze iako ih nikad nisu ozvaničili.
(Ninamandarina, 9. decembar 2018 12:33)

Sa druge strane ako zivis u odlicnoj vezi onda ces i u odlicnom braku, nece papir tu nista pokvariti. Najcesce ljudi sa nekom imovinom izbegavaju papir objasnjavajuci partneru to bas takvom filozofijom a razlozi su u stvari vrlo prakticni.

39-neozenjen

pre 5 godina

Normalno da nema dece prethodni brak tj gepek. Da sam joj ja centar sveta a ne mama, tata, posao, sestra, sestrino dete ili neko treci. Da bude svesna da je zivot borba a to sto smo se nasli, velika sreca i da treba da je suvamo po svaku cenu jer zasigurno nece vecno trajati. O prevarama i nerazmisljam jer i ja se time ne bavim niti me zanima. Da mogu da racunam na nju ako se razbolim, dozivim saobracajni udes ili izgubim prihode, kao sto je i obrnut slucaj. Neminovna fizicka privlacnost, normalno. Da ne slusa prostacku muziku i ne gleda reality. Ukratko da joj nas dvoje budem prva stvar kada ustane i poslednja kada je pokrijem da zaspi. Previse, znam. Odatle mi i nick.

i

pre 5 godina

Svi mastamo o braku, velikoj lepoj kući, deci, bazenu, psu koji trči po dvorištu i igra se sa decom....dok ne dođemo u odredjene godine i shvatimo da to nije moguće tek tako...a i ako je moguce, opet imate želju da se s'vremena na vreme ponasate ko da vam je opet 20 god.....ja imam sve navedeno i opet sam željna - da odem negde na par dana, ubijam se od alkohola, djuskam do rano ujutro, da spavam do podne i posle takvih par dana, se vratim mužu, deci, kući, psu, dvorištu - ko da ništa nije bilo...AL NAZALOST ne može tako!!!!!! Ili jare ili pare....

M

pre 5 godina

Znam dosta lepih, plemenitih žena koje umeju da budu u vezi, i ništa od braka, već desetak godina. Kad kažem "dosta", mislim 5, i to je veliki broj divnih stvrenja koje su mi baš bliske. Sve se one dobro osećaju i na poslu i u kućnim poslovima i imaju samo realna očekivanja.
Što se tiče pijace i kuvanja, vole žene i to, nije sporno, nije to ropski rad, može da bude veoma inspirativno- Govorim iz iskustva.
Čini mi se da muškarci izegavaju izgrađene osobe. Ne svi, ali dosta njih.

Jr

pre 5 godina

Evo šta je meni neki ideal kod žene za brak:
1) Dobrotu. Loše žene i kada uspeju da se udaju često taj brak ne traje; 2) Normalnu pažnju i poštovanje. To dovodi do ljubavi; 3) Da voli decu i bude dobra majka; 4) Razumna je i zrela ličnost. Kada se posvađamo tražimo razumna rešenja. Ne zloupotrebljava pažnju muškarca i ne koristi manipulacije; 5) Da ne ucenjuje nikako muža a naročito ne brakom i decom; 6) Da je stabilna ličnost i da ne vara muža; 7) Da je lavica navikla da se bori i radi; 8) Porodica je svetinja; 9) Da je Pravoslavna i bez poroka; 10) Ume sa novcem i tek tada ću joj ga poveriti (u određenoj meri), uz ispunjenje prethodnih uslova :); 11) Nije povodljiva niti podložna manipulacijama o tome kakva treba da bude; 12) Ima svoj život i svoja interesovanja; 13) Potreban samo joj isključivo kada osetimo jedno drugo i u onim bitkama koje objektivno ne može sama da bije. Jaka je istinski a ne zlobna čime glumi snagu a prikriva jad...; 14) Normalnog izgleda, uredna, zdrava i čista; 15) Nema tetovaže (znak slabe ličnosti); 16) Seks je prirodan i bez perverzija; 17) Nije feministkinja. Politički smo saglasni; 18) Prvi (i ako ja budem ja poslednji) brak je sa mnom. Bez prtljaga u vidu prethodnih brakova/veza; 19) Kućni ljubimci su za kuću a ne stan; 20) Njena i moja porodica su najveći deo godine van našeg doma; 21) Poštuje me a ne diže u nebesa. 22) Razume da je snaga muža u njegovoj ženi i obrnuto;
Ostalo ću je naučiti :)

Zamisli

pre 5 godina

Zamisli samo koliki baksuz moras biti da se greskom zaljubis u komentatora sa nikom Jr, pre nego dobijes uvid u ovaj spisak za nabavku koji je izlistao. Recimo, kolege ste, postane ti drag, ti se njemu dopadnes, a onda se ispostavi da imas bivseg momka i tetovazu kuce koju ti je tata poklonio za 7. rodjendan i koju si volela i cuvala 15 godina, ito u stanu a ne u dvoristu. Ah sudbo kleta, ko li je na vecem gubitku kad shvatite da ste oboje bili u zabludi. Al valjda nijedna nece biti toliki baksuz.

Zvezda

pre 5 godina

Ovo i ne može da se tek tako svrsta u svega 3 kriterijuma, ovo je jedna komplikovana i dugačka tema o čemu može da se piše satima

Verovatno besmislen komentar

pre 5 godina

@(Jr, 9. decembar 2018 17:13), prijatelju, mada si ti u sustini opisao jedan harmonican odnos izmedju muskarca i zene, mozda najblize savrsenom, ipak mi je par stavki sa kojima se ne slazem zapalo za oko.
9) Da je Pravoslavna i bez poroka; - "ko je bez greha neka prvi baci kamen" Svi mi imamo poroke ali treba da se trudimo da ih prevazidjemo, vera zaista ne odredjuje da li je neka osoba postena, moralna, puna ljubavi, sta bi ti uradio ako bi upoznao zenu koja sve to navedeno ispunjava ali je recimo druge vere ili ateista?
10) Ume sa novcem i tek tada ću joj ga poveriti (u određenoj meri), uz ispunjenje prethodnih uslova :); - Ovo mi zvuci manipulativno. Ako je ona zaista navedenih osobina ogromne su sanse da je uspesna i ostvarena, probaj takvoj zeni da uskratis njen zaradjeni novac pa ces da vidis kako ce brzo da te ostavi. Obicno se ljudi u skladnom braku zajedno dogovaraju oko trosenja novca a ovde mi se cini da bi ti da budes glavni.
15) Nema tetovaže (znak slabe ličnosti); - U mladosti uradila kada je bila potpuno druga nezrela licnost, zbog tetovaze bi bacio sve njene vrline u otpad?
16) Seks je prirodan i bez perverzija; - Seksualna kompatabilnost je jedna od najvaznijih stvari ako mislis da brak potraje. Svi imaju neke fetise, fantazije, perverzije (pa cak i ti :)) i nedostatak ispunjenja istih dovodi do frustracije i nedostatka uzivanja koji kasnije dovode do mnogih losih stvari, a sve nastaje iz straha od osude ako se kaze partneru u cemu neko uziva.

step by step

pre 5 godina

@Martin

Jeste to bitno jer treba nešto jesti i imati "krov nad glavom", ali, nemojte sebi postavljati prevelika očekivanja i nerealne zahteve protom, jer, većina žena je, verujem, spremna da u početku braka prihvati čak i skromne uslove, ako primeti neke druge (a njoj jako bitne) osobine kod muškarca (njegov potencijal).

Lično, poznajem mnogo devojaka koje su, cenim, sasvim normalne i realne po pitanju materijalnog stanja muškarca, a neke od njih su finansijski potpuno samostalne, jer imaju dugogodišnje poslove ili neko nasledstvo od roditelja (dovoljno barem za jedan normalan život (bez oskudevanja u pogledu osnovnih potreba)).

Brak nekada zna povoljnoda se odrazi i na karijeru supružnika (po nekim istraživanjima, muškarci koji su zadovoljni privatnim životom i profesionalno često više napreduju i zaradjuju više, a slično je i sa nekim ženama).

Nedajte da vam prolazi previše vremena u "jurenju" za karijerom i novcem, jer (iako je možda previše iskreno, za mnoge je, verujem, tačno) - fizički ste često mnogo više atraktivni u mladosti, nego pred starost, a želite, pretpostavljam, da vaša supruga ima šansu da vas i na takav način upozna i iskusi, da date vašoj ljubavi šansu da se razvija, prodje kroz neke faze (zaljubljenosti) i raste, a ne da budete u fazonu da to materijalno bogatstvo i funkcije predugo stičete...
Za mnoge lepe stvari u životu brak (sa kvalitetnom osobom) nije prepreka, naprotiv (nekada je podrška osobi da bude više fokusirana i sl.).

Nikola

pre 5 godina

@Hnn bori se. Šta god ti mislila o svom stanju, ti si za mnoge premija. Šta te briga šta drugi misle. Možda iskreno misle sve najgore o tebi i smešna si im ali koliko puta u životu se naknadno ljudi stide kako su bili glupi i ograničeni kad se sete svojih stavova (zatucanih i punih predrasuda).
Ne znam detalje tvog slučaja ali svakako upiši neku fizičku aktivnost da izbacuješ stres i dovodiš liniju na idealnu. To ti je kod nas 80% posla. I to se ne menja kroz godine. Fit žena privlači i one od 20 i one od 70 god podjednako. Muškarac se i oženi jer očekuje redovno maženje a ne da bi mu neko kuvao i prao.

Nikola

pre 5 godina

Možemo pisati o konkretnim stvarima ali generalno je razlog neudatosti što kriterijumi žena nisu usklađeni sa ponudom na tržištu zabavljanja. Žene moraju prvo dobro da analiziraju kakvi su muškarci u Srbiji i druge žene takođe. Pa tek onda da odrede kriterijume naspram konkurencije i raspoloživih muškaraca. A mogu i ovako kako mnoge rade, odrede svoj neki kriterijum u glavi i drže se toga pa ako prođe na tržištu, prođe, ako ne, mačka.

La haine

pre 5 godina

@PlejBoj A sta mislis da ti nekad kuvas,peres,peglas? Cuvas,presvlacis,hranis djecu? Gdje pise da to SAMO zena treba da radi? Ti onda zivi sa mamom,jer to ona tako i vaspitala izgleda.

Djape

pre 5 godina

Ja volim da idem na pijacu. Taman u subotu kad ustanem, razbudim se, prosetam do piace pokupujem neke ukusne i zdrave namirnice, posle svratim na kafu u kraju sam ili sa prijateljem, pricamo o hobiju i zenama...radim dva posla i dobro mi ide mogu reci, ali se mnogo radi. Ovo sa pijacom je provod ako nisam preumoran posle spremanja hrane i stana, pa uvece samo odvegetiram ako nisam za neku muziku i guzvu. A devojka, zena? Pa kad po hiljaditi put vidim da one gledaju da ne rade kucne poslove, jedino ako "moraju"..a naravno oko svake sitnice koja njima samima zivot cini lepsim i da njima bude sa sto manje cimanja tvrde pazar, procenjuju...pa sto bih ja tu sad bio klokan da neku zaista nesebicno gostim, pa kad umor pocne da me savladava da istovremeno gledam kako nezadovoljstvo njenog velicanstva pocne da raste na svu moju muku...ne! Ili cete biti dobri ljudi kao sto po meni niste, ili cu naravno biti sam, pa makar uspeo da sa vremena na vreme neku ukacim na trenutnu inspiraciju...ja vezu nemam dok se ne pokaze da ste vredne toga, pa mislite vi koliko hocete i tripujte se da imate nesto. Morate misliti i na dobro muskarca, ne samo na svoje dobro.

mila

pre 5 godina

@39-neozenjen

Vidim da ste dosta zreli, (sto nema veze sa godinama) medjutim ovaj nick govori da treba jos nesto da promenite, kako biste dobili zenu koju treba ceniti i voleti. Imamo razne sfere zivota, vidite koja vam je zakržljala u odnosu na ostale, mozda duhovna? Da bi čovek dobio nesto sto mu treba, potrebno je da bude sposoban za zahvalnost u svakom trenutku, znaci otvoreno srce, sposoban da ceni drugo LJUDSKO bice, to je vazno podvuci, da je partner pre svega covek koji ima licnost i telo, i oba treba postovati i ugadjati... Lista se nastavlja, potrebno je otkriti sve kako bi nam partner posao saputnik, a ne podanik. Ili pak obratno, mi nekom sluga jer smo nedovršeni. Radite na sebi ljudi, vidite ko vam šta zamera, i vi drugima, pa te oštrine otupite kod sebe. Nikad nije kriv samo onaj preko puta, mi zameramo ljudima ono sto je u nama izraženo a necemo da priznamo.

Jr

pre 5 godina

Duhovito... Slučajno ili namerno lažete? Čemu ruganje? Nije spisak za nabavku kako se zlonamerno rugate nego navodim jasno šta su osobine koje smatram idealnim kod žene za brak. Dakle ideal znate ono... kada bi sve bilo po mojoj volji/kako meni odgovara. Na šta bih sve pristao u nekom kompromisu je drugo pitanje. Naveo sam da hoću da prvi brak bude sa mnom. Naveo sam da neću prtljag u vidu prethodnih brakova/veza što je različito u odnosu na to da li je imala prethodne veze ali je raskrstila sa njima. Veoma je jasan smisao takvih navoda a uz to ponavljam - reč je o idealu. Dakle, može da ima prethodne veze ali da više nije za njih vezana. Poželjno je u idealnoj situaciji da je prvi brak sa mnom a opet ako nije da bude bez, pre svega emocionalnog prtljaga iz prethodnog recimo. Što se tiče ruganja oko kućnih ljubimaca naravno reč je o našem zajedničkom domu a ne samo o njenom izboru oko držanja ljubimaca u stanu što naravno znate i zlonamerno izvrćete...

Lepo

pre 5 godina

(Jr, 9. decembar 2018 17:13)
Tacno tako, udata sam vec solidno dugo i slazem se.
Ne znam sto ti dele minuse. To su valjda oni u oblacima sto posle tresnu. Bas te stvari su najvaznije (religija meni manje vise, ostalo da)

maja

pre 5 godina

Motivi za udaju mogu biti razliciti....Jedan od najjačih, ako ne i najjaci i najvažniji je želja za potomstvom, iliti potreba da se zena ostvari kao majka...

Jr

pre 5 godina

@Verovatno besmislen komentar nastavak - Kako je lepo objasnio jedan Pravoslavni teolog - Hrist je Apostolima rekao da budu ribari a ne lovci ljudskih duša. Ribar ne ide u lov (nasilje), on samo baci udicu i čeka :) Šta bih uradio? Ništa. Verovatno bismo bili dobri prijatelji :) Znate... istinsko Pravoslavlje mnogo govori o unutrašnjim lomovima ljudi i tome da su preživeli test zla i da mu se nisu predali. Takvu ženu želim pored sebe ono što se kaže moj lični izbor :) "Zvuči" manipulativno. Oprezno izražavanje lepo... Mislim na moj novac recimo za tekuće troškove koji bih joj poverio da imam poverenja. Nigde nisam naveo da bih joj uskratio njen. "Čini" je isto lepo :) Verovatno ne bih odbacio zbog tetovaže njene vrline (zavisi od cele jednačine), ali opet - govorim o mojem idealu žene za brak.Tačno je za seksualnu kompatibilnost da je veoma važna ali ona kod žena za koje verujem da su kao ja (moj ideal) dolazi pretežno iz emocionalne, duhovne i intelektualne sfere a ne čiste požude pa je lakše ostvariti. Tačno je i za FFP ali je prirodan seks upravo rezultat borbe protiv zla i rada na sebi i onda bude zapravo mnogo veće zadovoljstvo (sa opet kažem idealnom ženom) od FFP-a.

PlejBoj

pre 5 godina

Ozenicu onu koja voli da kuva, pere, oegla, koja voli da pazari na pijaci, koja pazi na liniju i svoj izgled, koja voli decu, porodicu.. A ne neku koja ce da mi udubi krevet i svaki dan bude slogirana kao neko deblo do 17h.

robokap

pre 5 godina

Visoki kriterijumi, nerealna ocekivanja, previse ocekivanja, hocu sve a ne nudim nista, razmazenost i bezuslovna podrska mame i tate po pitanju svega, precenjenost, potcenjivanje muskog roda, karijera i materijalizam, nikad zadovoljna i uvek nesto fali. E zbog svega ovoga se veliki broj zena nece udati a i ako se uda, brak ne traje dugo. Tuga, cemer i jad!!!

realtalk

pre 5 godina

A devojkama ličnost zavisi od toga kako izgledaju. Ako je atraktivna uglavnom će biti i u nekom nafurana mala fazonu jer joj se može.

Jr

pre 5 godina

Evo šta je meni neki ideal kod žene za brak:
1) Dobrotu. Loše žene i kada uspeju da se udaju često taj brak ne traje; 2) Normalnu pažnju i poštovanje. To dovodi do ljubavi; 3) Da voli decu i bude dobra majka; 4) Razumna je i zrela ličnost. Kada se posvađamo tražimo razumna rešenja. Ne zloupotrebljava pažnju muškarca i ne koristi manipulacije; 5) Da ne ucenjuje nikako muža a naročito ne brakom i decom; 6) Da je stabilna ličnost i da ne vara muža; 7) Da je lavica navikla da se bori i radi; 8) Porodica je svetinja; 9) Da je Pravoslavna i bez poroka; 10) Ume sa novcem i tek tada ću joj ga poveriti (u određenoj meri), uz ispunjenje prethodnih uslova :); 11) Nije povodljiva niti podložna manipulacijama o tome kakva treba da bude; 12) Ima svoj život i svoja interesovanja; 13) Potreban samo joj isključivo kada osetimo jedno drugo i u onim bitkama koje objektivno ne može sama da bije. Jaka je istinski a ne zlobna čime glumi snagu a prikriva jad...; 14) Normalnog izgleda, uredna, zdrava i čista; 15) Nema tetovaže (znak slabe ličnosti); 16) Seks je prirodan i bez perverzija; 17) Nije feministkinja. Politički smo saglasni; 18) Prvi (i ako ja budem ja poslednji) brak je sa mnom. Bez prtljaga u vidu prethodnih brakova/veza; 19) Kućni ljubimci su za kuću a ne stan; 20) Njena i moja porodica su najveći deo godine van našeg doma; 21) Poštuje me a ne diže u nebesa. 22) Razume da je snaga muža u njegovoj ženi i obrnuto;
Ostalo ću je naučiti :)

Ninamandarina

pre 5 godina

Zavisi pre svega od toga da li želite da budete u braku ili ne, recimo moje mišljenje je da je brak nebitan, čista formalnost, važna je suština a ne forma, mnogi ljudi imaju očajan brak, a neki imaju odlične veze iako ih nikad nisu ozvaničili.

Sale

pre 5 godina

3 koleginice, preko 35 godina sve tri neudate. Lepo izgledaju, dobre su i vredne i kod svake primećujem da traže neko savršenstvo u muškarcu, vezi, savršenu filmsku ljubav. Tek kada čovek prihvati da nije savršen i zavoli drugu osobu sa svim manama i vrlinama može imati vezu ili brak o kom sanja.

Mnogi muškarci su sami iz sličnih razloga, očekuju da im žena kuva kao mama izgleda kao manekenka ponaša se kao princeza a da bude pornicarka u krevetu a oni procelavi, sa stomacima, ne znaju šporet da uključe i u krevetu traju 2 minuta.

Ne trosi vreme tražeći idealnu ženu već daj sve od sebe da budeš najbolji što možeš! Ja sam tom logikom naleteo na jednu bucku koja mi već deset godina ulepšava svaki dan i nema mi dražeg posla na svetu od truda da je usrećim.

Lepo

pre 5 godina

(Jr, 9. decembar 2018 17:13)
Tacno tako, udata sam vec solidno dugo i slazem se.
Ne znam sto ti dele minuse. To su valjda oni u oblacima sto posle tresnu. Bas te stvari su najvaznije (religija meni manje vise, ostalo da)

Nikola

pre 5 godina

Možemo pisati o konkretnim stvarima ali generalno je razlog neudatosti što kriterijumi žena nisu usklađeni sa ponudom na tržištu zabavljanja. Žene moraju prvo dobro da analiziraju kakvi su muškarci u Srbiji i druge žene takođe. Pa tek onda da odrede kriterijume naspram konkurencije i raspoloživih muškaraca. A mogu i ovako kako mnoge rade, odrede svoj neki kriterijum u glavi i drže se toga pa ako prođe na tržištu, prođe, ako ne, mačka.

alek

pre 5 godina

Muskarci nece propustiti da ozene lepu ili bogatu zenu. Problemi nastanu kasnije jer takva zena zna da bi je i drugi ozenili... zna da joj se moze.

eh

pre 5 godina

Kaze nas narod da se nije udala samo ona koja nije htela. I to je verujte, istina. Imam 40 godina, udala sam se u 34oj jer sam tad odlucila da se udam. Sve moje drugarice, poznanice, rodjake i koleginice isto tako. Stekla sam utisak da je muskarcima manje-vise svejedno s kim su (govorim o braku) ako je zena ok osoba, nemaju neke posebne zahteve. Zene s druge strane imaju, ali kad odluce da se udaju, tako i urade, bez obzira na to koliko imaju godina i kako izgledaju. Mozda gresim ali takva su moja iskustva.

Hnn

pre 5 godina

Baš mi je jadno što se nisam udala. Mislila sam da mi neće smetati, ali jadan je osećaj. Svaka kangrapa šugava se uda, al ja eto ne. Sprdaju se sa mnom kad me sretnu. Ali džabe, sad i da hoću, tužno mi je da sam "mlada" u skoro 40. Uglavnom, bežite od tih 'ma to ništa ne znači, možemo sutra ako hoćeš". Neće se desiti i to važi i za sve ostalo - od zamene sijalice pa nadalje. Neće. Mrzi ga. Teško mu je. A ti se posle pitaj što dade sve nekom ko te ne ceni ni trunku. Još će i da ti prebacuje kad te zaboli. Ma neka. I nisam za bolje.

Nije sve u parama nesto je i u novcu

pre 5 godina

Fizika privlacnost odma pada u vodi kada se upozna karakter i osobine te osobe, ako je naravno jako losa u suprotnom je ok, ali...

lili

pre 5 godina

Kao devojka koja je odrasla u Srbiji, i onda sa 25 (dakle sa nekim ljubavnim iskustvom) otisla napolje i godinama uziva u odnosu sa strancem, a poznaje i jos par slicnih veza, mogu iskreno da kazem da bih sebi u Srbiji pozelela jedino da ostanem neudata i do 60te. Nisu ni sve zene u kontaktu sa realnom slikom o sebi, ali su u proseku daleko lepse, vrednije, sposobnije, pozrtvovanije a i realnijih ocekivanja u ljubavi nego nasi muskarci. I ne, nije mi bitan njegov dzep, radim kao inzenjer i mogu sebi dovoljno da priustim da kod njega novac igra ulogu samo da pokaze da je sposoban da ga koliko-toliko zaradi.

i

pre 5 godina

Svi mastamo o braku, velikoj lepoj kući, deci, bazenu, psu koji trči po dvorištu i igra se sa decom....dok ne dođemo u odredjene godine i shvatimo da to nije moguće tek tako...a i ako je moguce, opet imate želju da se s'vremena na vreme ponasate ko da vam je opet 20 god.....ja imam sve navedeno i opet sam željna - da odem negde na par dana, ubijam se od alkohola, djuskam do rano ujutro, da spavam do podne i posle takvih par dana, se vratim mužu, deci, kući, psu, dvorištu - ko da ništa nije bilo...AL NAZALOST ne može tako!!!!!! Ili jare ili pare....

39-neozenjen

pre 5 godina

Normalno da nema dece prethodni brak tj gepek. Da sam joj ja centar sveta a ne mama, tata, posao, sestra, sestrino dete ili neko treci. Da bude svesna da je zivot borba a to sto smo se nasli, velika sreca i da treba da je suvamo po svaku cenu jer zasigurno nece vecno trajati. O prevarama i nerazmisljam jer i ja se time ne bavim niti me zanima. Da mogu da racunam na nju ako se razbolim, dozivim saobracajni udes ili izgubim prihode, kao sto je i obrnut slucaj. Neminovna fizicka privlacnost, normalno. Da ne slusa prostacku muziku i ne gleda reality. Ukratko da joj nas dvoje budem prva stvar kada ustane i poslednja kada je pokrijem da zaspi. Previse, znam. Odatle mi i nick.

pff

pre 5 godina

Definitivno je najvaznije da zelis zivot u dvoje, tj zeleti sve dobro i lose sto sa zajednickim zivotom dolazi. Nije svima lako da se odreknu dobrog dela svog zivota i posvete ga porodici, deci. Ako niste spremni da se dosta toga svesno odreknete i ako mislite da postojite iskljucivo da bi vi bili srecni i zadovoljni onda bolje ne ulazite u celu pricu.

Jr

pre 5 godina

Duhovito... Slučajno ili namerno lažete? Čemu ruganje? Nije spisak za nabavku kako se zlonamerno rugate nego navodim jasno šta su osobine koje smatram idealnim kod žene za brak. Dakle ideal znate ono... kada bi sve bilo po mojoj volji/kako meni odgovara. Na šta bih sve pristao u nekom kompromisu je drugo pitanje. Naveo sam da hoću da prvi brak bude sa mnom. Naveo sam da neću prtljag u vidu prethodnih brakova/veza što je različito u odnosu na to da li je imala prethodne veze ali je raskrstila sa njima. Veoma je jasan smisao takvih navoda a uz to ponavljam - reč je o idealu. Dakle, može da ima prethodne veze ali da više nije za njih vezana. Poželjno je u idealnoj situaciji da je prvi brak sa mnom a opet ako nije da bude bez, pre svega emocionalnog prtljaga iz prethodnog recimo. Što se tiče ruganja oko kućnih ljubimaca naravno reč je o našem zajedničkom domu a ne samo o njenom izboru oko držanja ljubimaca u stanu što naravno znate i zlonamerno izvrćete...

Zamisli

pre 5 godina

Zamisli samo koliki baksuz moras biti da se greskom zaljubis u komentatora sa nikom Jr, pre nego dobijes uvid u ovaj spisak za nabavku koji je izlistao. Recimo, kolege ste, postane ti drag, ti se njemu dopadnes, a onda se ispostavi da imas bivseg momka i tetovazu kuce koju ti je tata poklonio za 7. rodjendan i koju si volela i cuvala 15 godina, ito u stanu a ne u dvoristu. Ah sudbo kleta, ko li je na vecem gubitku kad shvatite da ste oboje bili u zabludi. Al valjda nijedna nece biti toliki baksuz.

step by step

pre 5 godina

@Martin

Jeste to bitno jer treba nešto jesti i imati "krov nad glavom", ali, nemojte sebi postavljati prevelika očekivanja i nerealne zahteve protom, jer, većina žena je, verujem, spremna da u početku braka prihvati čak i skromne uslove, ako primeti neke druge (a njoj jako bitne) osobine kod muškarca (njegov potencijal).

Lično, poznajem mnogo devojaka koje su, cenim, sasvim normalne i realne po pitanju materijalnog stanja muškarca, a neke od njih su finansijski potpuno samostalne, jer imaju dugogodišnje poslove ili neko nasledstvo od roditelja (dovoljno barem za jedan normalan život (bez oskudevanja u pogledu osnovnih potreba)).

Brak nekada zna povoljnoda se odrazi i na karijeru supružnika (po nekim istraživanjima, muškarci koji su zadovoljni privatnim životom i profesionalno često više napreduju i zaradjuju više, a slično je i sa nekim ženama).

Nedajte da vam prolazi previše vremena u "jurenju" za karijerom i novcem, jer (iako je možda previše iskreno, za mnoge je, verujem, tačno) - fizički ste često mnogo više atraktivni u mladosti, nego pred starost, a želite, pretpostavljam, da vaša supruga ima šansu da vas i na takav način upozna i iskusi, da date vašoj ljubavi šansu da se razvija, prodje kroz neke faze (zaljubljenosti) i raste, a ne da budete u fazonu da to materijalno bogatstvo i funkcije predugo stičete...
Za mnoge lepe stvari u životu brak (sa kvalitetnom osobom) nije prepreka, naprotiv (nekada je podrška osobi da bude više fokusirana i sl.).

ninana

pre 5 godina

@PlejBoj
care,koja zena voli da pere,pegla,kuva,ide na pijacu... aj ja izgled ,treba da vodi racuna. Ali da se nisi malo precenio?! Mislim,gde si tu ti? Imas par soma platu,lep si,zgodan...STA nudis? Mislim da bi bilo bolje da si naposao da ces ozeniti robinju. Bljak! Svaka zena to zna da radi,ali da VOLI?!Ostaces veciti nezenja.

Djape

pre 5 godina

Ja volim da idem na pijacu. Taman u subotu kad ustanem, razbudim se, prosetam do piace pokupujem neke ukusne i zdrave namirnice, posle svratim na kafu u kraju sam ili sa prijateljem, pricamo o hobiju i zenama...radim dva posla i dobro mi ide mogu reci, ali se mnogo radi. Ovo sa pijacom je provod ako nisam preumoran posle spremanja hrane i stana, pa uvece samo odvegetiram ako nisam za neku muziku i guzvu. A devojka, zena? Pa kad po hiljaditi put vidim da one gledaju da ne rade kucne poslove, jedino ako "moraju"..a naravno oko svake sitnice koja njima samima zivot cini lepsim i da njima bude sa sto manje cimanja tvrde pazar, procenjuju...pa sto bih ja tu sad bio klokan da neku zaista nesebicno gostim, pa kad umor pocne da me savladava da istovremeno gledam kako nezadovoljstvo njenog velicanstva pocne da raste na svu moju muku...ne! Ili cete biti dobri ljudi kao sto po meni niste, ili cu naravno biti sam, pa makar uspeo da sa vremena na vreme neku ukacim na trenutnu inspiraciju...ja vezu nemam dok se ne pokaze da ste vredne toga, pa mislite vi koliko hocete i tripujte se da imate nesto. Morate misliti i na dobro muskarca, ne samo na svoje dobro.

Hm

pre 5 godina

Ozenicu onu koja voli da kuva, pere, oegla, koja voli da pazari na pijaci, koja pazi na liniju i svoj izgled, koja voli decu, porodicu.. A ne neku koja ce da mi udubi krevet i svaki dan bude slogirana kao neko deblo do 17h.
(PlejBoj, 9. decembar 2018 11:22)

To se zove cist brak iz interesa.
Ozeni koju volis pa zivi u prljavom. Kao i zenama sto savetujete udaj se iz ljubavi pa zivi u siromastvu.
Nema bas nikakve razlike.

Jr

pre 5 godina

@Verovatno besmislen komentar nastavak - Kako je lepo objasnio jedan Pravoslavni teolog - Hrist je Apostolima rekao da budu ribari a ne lovci ljudskih duša. Ribar ne ide u lov (nasilje), on samo baci udicu i čeka :) Šta bih uradio? Ništa. Verovatno bismo bili dobri prijatelji :) Znate... istinsko Pravoslavlje mnogo govori o unutrašnjim lomovima ljudi i tome da su preživeli test zla i da mu se nisu predali. Takvu ženu želim pored sebe ono što se kaže moj lični izbor :) "Zvuči" manipulativno. Oprezno izražavanje lepo... Mislim na moj novac recimo za tekuće troškove koji bih joj poverio da imam poverenja. Nigde nisam naveo da bih joj uskratio njen. "Čini" je isto lepo :) Verovatno ne bih odbacio zbog tetovaže njene vrline (zavisi od cele jednačine), ali opet - govorim o mojem idealu žene za brak.Tačno je za seksualnu kompatibilnost da je veoma važna ali ona kod žena za koje verujem da su kao ja (moj ideal) dolazi pretežno iz emocionalne, duhovne i intelektualne sfere a ne čiste požude pa je lakše ostvariti. Tačno je i za FFP ali je prirodan seks upravo rezultat borbe protiv zla i rada na sebi i onda bude zapravo mnogo veće zadovoljstvo (sa opet kažem idealnom ženom) od FFP-a.

Marijana

pre 5 godina

Robokap...zaostao ti komentar, znam milion zena udatih koje su nesrecne....a bile su izuzetno srecne pre braka...znaci sta mislis ti sta tu nije u redu, kao da je svakoj zeni cilj udaja..mozda su neke i mislile tako nesrecne da kad se udaju bice srecne..za neke je brak, a za neke i nije.

mnogo je to prostije

pre 5 godina

Zavisi pre svega od toga da li želite da budete u braku ili ne, recimo moje mišljenje je da je brak nebitan, čista formalnost, važna je suština a ne forma, mnogi ljudi imaju očajan brak, a neki imaju odlične veze iako ih nikad nisu ozvaničili.
(Ninamandarina, 9. decembar 2018 12:33)

Sa druge strane ako zivis u odlicnoj vezi onda ces i u odlicnom braku, nece papir tu nista pokvariti. Najcesce ljudi sa nekom imovinom izbegavaju papir objasnjavajuci partneru to bas takvom filozofijom a razlozi su u stvari vrlo prakticni.

M

pre 5 godina

Znam dosta lepih, plemenitih žena koje umeju da budu u vezi, i ništa od braka, već desetak godina. Kad kažem "dosta", mislim 5, i to je veliki broj divnih stvrenja koje su mi baš bliske. Sve se one dobro osećaju i na poslu i u kućnim poslovima i imaju samo realna očekivanja.
Što se tiče pijace i kuvanja, vole žene i to, nije sporno, nije to ropski rad, može da bude veoma inspirativno- Govorim iz iskustva.
Čini mi se da muškarci izegavaju izgrađene osobe. Ne svi, ali dosta njih.

mila

pre 5 godina

@39-neozenjen

Vidim da ste dosta zreli, (sto nema veze sa godinama) medjutim ovaj nick govori da treba jos nesto da promenite, kako biste dobili zenu koju treba ceniti i voleti. Imamo razne sfere zivota, vidite koja vam je zakržljala u odnosu na ostale, mozda duhovna? Da bi čovek dobio nesto sto mu treba, potrebno je da bude sposoban za zahvalnost u svakom trenutku, znaci otvoreno srce, sposoban da ceni drugo LJUDSKO bice, to je vazno podvuci, da je partner pre svega covek koji ima licnost i telo, i oba treba postovati i ugadjati... Lista se nastavlja, potrebno je otkriti sve kako bi nam partner posao saputnik, a ne podanik. Ili pak obratno, mi nekom sluga jer smo nedovršeni. Radite na sebi ljudi, vidite ko vam šta zamera, i vi drugima, pa te oštrine otupite kod sebe. Nikad nije kriv samo onaj preko puta, mi zameramo ljudima ono sto je u nama izraženo a necemo da priznamo.

Vanja

pre 5 godina

Jedino pitanje koje treba postaviti je: da li ste srecni? Nevezano za nacin zivota i formu, sustina je da je covek srecan, bio u braku ili ne. Meni brak nikada nije bio prioritet, niti mi je padao na pamet. Da je lepse u dvoje-jeste, pod uslovom da su partneri kompatibilni, u suprotnom nastaje haos. Da se ne lazemo, vecina je u paru jer ne mogu sami, sto emotivno, sto finansijski.

Nikola

pre 5 godina

@Hnn bori se. Šta god ti mislila o svom stanju, ti si za mnoge premija. Šta te briga šta drugi misle. Možda iskreno misle sve najgore o tebi i smešna si im ali koliko puta u životu se naknadno ljudi stide kako su bili glupi i ograničeni kad se sete svojih stavova (zatucanih i punih predrasuda).
Ne znam detalje tvog slučaja ali svakako upiši neku fizičku aktivnost da izbacuješ stres i dovodiš liniju na idealnu. To ti je kod nas 80% posla. I to se ne menja kroz godine. Fit žena privlači i one od 20 i one od 70 god podjednako. Muškarac se i oženi jer očekuje redovno maženje a ne da bi mu neko kuvao i prao.

mila

pre 5 godina

@ Hnn

Razumem te skroz, ali moraš malo vedrija da budeš. Nije tvoj život gotov, nit si okasnila ne znam koliko.
Malo se izdigni iznad svih okvira, sredine, godina, normi bilo koje vrste, jer one ne čine život. Svakog dana gledaj da si sve bolja i vedrija, a sve i da se za 10 godina pojavi neko sa kim ćeš ostariti, nema potrebe da provedeš dan jedan, a ne više u nekoj melanholiji. Život je jedan, vreme troši kvalitetno( ako si verujuća hrišćanka-na spasenje prvenstveno) , na korist drugima kojima je potrebno. Ljubav prema sabi prvo, pa da se izliva na bližnje. Sve ostalo je greh prema životu i vremenu. Počinjemo pasivnošću da zloupotrbljavamo vreme dok smo zdravi, dok možda lupam, prvi komšija zna da su mu dani odbrojani jer je bolestan, i sve bi dao da je na našem mestu.

La haine

pre 5 godina

@PlejBoj A sta mislis da ti nekad kuvas,peres,peglas? Cuvas,presvlacis,hranis djecu? Gdje pise da to SAMO zena treba da radi? Ti onda zivi sa mamom,jer to ona tako i vaspitala izgleda.

maja

pre 5 godina

Motivi za udaju mogu biti razliciti....Jedan od najjačih, ako ne i najjaci i najvažniji je želja za potomstvom, iliti potreba da se zena ostvari kao majka...

Sara

pre 5 godina

Ja sam se udala sa 26, prosto smo se zaljubili i upoznali još na fakultetu, oboje smo hteli i nismo ni razmišljali. Čak ni veliko slavlje nismo pravili, uradili smo to zbog nas i to je to. Starija sestra od mog muža od kad sam je upoznala mi je pričala da ne želi brak, i to mi je ok, kad je neko otvoren, i kad zna šta hoće, a šta neće. Objektivno, prelepa je, bavi se sportom, visoko obrazovana, dobro zarađuje, nezavisna, ali veoma društvena i ima puno prijatelja. I neće brak i porodicu, i to je meni ok. A ona mi je pre svega jedan od najvećih prijatelja, i definitivno sam imala sreće što sam upoznala mog muža i posle njegovu porodicu. Dobar brak zavisi od toga koliko vam ta osoba odgovara na duže staze, a ne samo da li ste se zaljubili u fizički izgled neke osobe, zaljubljenost je prolazna, mora da postoji kompatibilnost karaktera.

Zvezda

pre 5 godina

Ovo i ne može da se tek tako svrsta u svega 3 kriterijuma, ovo je jedna komplikovana i dugačka tema o čemu može da se piše satima

Verovatno besmislen komentar

pre 5 godina

@(Jr, 9. decembar 2018 17:13), prijatelju, mada si ti u sustini opisao jedan harmonican odnos izmedju muskarca i zene, mozda najblize savrsenom, ipak mi je par stavki sa kojima se ne slazem zapalo za oko.
9) Da je Pravoslavna i bez poroka; - "ko je bez greha neka prvi baci kamen" Svi mi imamo poroke ali treba da se trudimo da ih prevazidjemo, vera zaista ne odredjuje da li je neka osoba postena, moralna, puna ljubavi, sta bi ti uradio ako bi upoznao zenu koja sve to navedeno ispunjava ali je recimo druge vere ili ateista?
10) Ume sa novcem i tek tada ću joj ga poveriti (u određenoj meri), uz ispunjenje prethodnih uslova :); - Ovo mi zvuci manipulativno. Ako je ona zaista navedenih osobina ogromne su sanse da je uspesna i ostvarena, probaj takvoj zeni da uskratis njen zaradjeni novac pa ces da vidis kako ce brzo da te ostavi. Obicno se ljudi u skladnom braku zajedno dogovaraju oko trosenja novca a ovde mi se cini da bi ti da budes glavni.
15) Nema tetovaže (znak slabe ličnosti); - U mladosti uradila kada je bila potpuno druga nezrela licnost, zbog tetovaze bi bacio sve njene vrline u otpad?
16) Seks je prirodan i bez perverzija; - Seksualna kompatabilnost je jedna od najvaznijih stvari ako mislis da brak potraje. Svi imaju neke fetise, fantazije, perverzije (pa cak i ti :)) i nedostatak ispunjenja istih dovodi do frustracije i nedostatka uzivanja koji kasnije dovode do mnogih losih stvari, a sve nastaje iz straha od osude ako se kaze partneru u cemu neko uziva.