Jedan crtež prikazao pravu istinu o zaposlenim majkama

Utorak, 12.03.2019.

13:49

Izvor: miss7.24sata.hr

Jedan crtež prikazao pravu istinu o zaposlenim majkama IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

TriloBOT

pre 5 godina

(Š, 14. mart 2019 18:57)

Da, muškarci su daleko češće žrtve nasilnih zločina i to je činjenica. Razlika je ta što zločini nad ženama privlače veću pažnju medija i izazivaju veće empatije. Muškarci više ginu u nasilnim zločinima, tačka. To što neki smatraju da je muški život manje vredan, druga je stvar. Isto važi i za samoubistva i psihičke bolesti izazvane životnim stresom i sl. Ženama nije teže u životu osim ako same ne odaberu da im bude teže. Nemate nijedan argument u vašu korist, osim da kontrate i vičete na sav glas da ste u pravu. Pažljivije birajte partnere i neće biti ljubavnih problema. Borite se za napredak na poslu poput muškaraca i neće biti problema. Najlakše je kukati kako ste ugroženi.

Hajdi

pre 5 godina

Glavna razlika u "muškim" i "ženskim" kućnim poslovima je da se muški rade jako retko, a ženski svakodnevno više puta. Recimo, u teoriji, muškarac menja sijalicu. To se desi jednom u pola godine. Žena sprema hranu svaki dan po tri puta i pere i sklanja posle obroka. Još razlike - ona će voditi računa da imaju u kući rezervnu sijalicu i moraće reći muškarcu da je promeni i još sklanjati za njegovim obavljenim poslom. Za hranu će opet ona sve voditi računa da bude raznovrsno, ne skupo, zdravo, na vreme itd., on samo sedne da jede i kritikuje. Da li razumete razliku?
Jednaki ne možemo da budemo jer je majka priroda načinila da ženskom rodu bude teže, još su im muškarci natovarili gomilu stvari i ne cene ono što im za džaba rade.

Čaki

pre 5 godina

@sturmmann
Rokom istog tog uragana, žene su pomagale na svoj način, koji nije ništa lakši nego muški način, samo drugačiji. Nisu spavale, bdele nad ranjenima, nosile ljude, negovale, lečile, spremale hranu, a ohoho žena ima u američkoj vojsci, brate dragi. Mislite da nema žena u tim strukama? Realno, nećete poslati vrhunskog hirurga da svojim dragocenim rukama radi proste fizičke poslove. On će da operiše jer tako najbolje koristi zajednici. Ništa manje nije vredna sestra koja mu asistira, sa svojim znanjem i hrabrošću. Takođe, ni radnica u prodavnici koja prenese tone namirnica i prodaje ih ljudima. Ni ona žena koja kuva bezbroj ručkova, treba doneti namirnice, pripremiti, servirati, oprati. Mislite da to rade muškarci? Naravno da će one bez vrhunskih znanja poslati na lice mesta, oni kojo su uložili godine truda u obrazovanje će biti korisniji da rade svoje poslove, jer ih fizički radnici ne umeju zameniti. Tako da, svaka čast svima, ali plaćajte ih spram posla, a ne pola. Posao dodeljujte spram kvalifikacija, ne pola. O tome se radi.

Š

pre 5 godina

@Vuk, triloboT
Zašto ne gledate pravo stanje stvari? Ako se žena školovala za nešto, a realno, više se žene školuju i više se trude, zašto im onemogućiti da od toga zarađuju za život? Čuj ovog, muškarci žrtve nasilja? Čitaš li novine? Što se medicine tiče, mislite li da je posao medicinske sestre lak? Dizati bolesnike koji su sve samo ne prijatni, zaraziti se, gledati svašta, sanirati povrede, raditi po smenama, trpeti uvrede, nasilje, za trideset i koju hiljadu dinara? Možda vam žene izgledaju lepe i uredne, pa im se odmah pripisuje da ne rade. Plate nisu iste, bar ne na visokim pozicijama. Uvek će muškarcu dati bolje plaćeno mesto. On ode na drugo, na njegovo dođe žena, isti posao, ali ima manju platu. Ne izmišljajte gluposti. Roditelji vam ostavljaju stanove, kupuju kola, tako je u Srbiji. Žene da se snalaze same... Gledam okolo i vidim da one dobre koje se trude da uspeju svojim radom najgore prođu. One koje su bezobrazne i muzu muškarce su najcenjenije. Samo budite bahate kao i oni, drage žene, i biće vam dobro. Za vaš radi i dobrotu i brigu niko nikada neće reći ni hvala, kamoli nešto da dobijete.

Jj

pre 5 godina

@Ivan78
Žene se bore za ravopravnost. Ne za jednakost. Problem je u tome što ta dva termina nisu sinonimi. Žensko telo se više troši, one više rade, manje su plaćene za isti posao... Čak i kada budemo ravnopravni, nećemo i ne možemo biti jednaki. Penzija se produžava, opet, žena ne može ići na posao dok je trudna, porađa se i doji, dok je dete bolesno... Da li razumete, po samoj prirodi je ženama život teži i komplikovaniji. Ravnopravni znači da za isto dobiju isto. Jednaki ne možemo biti, po prirodi je vama lakše.

ehhhh

pre 5 godina

Koliko muskaraca zeli posle razvoda puno starateljstvo nad decom?
Stvarno da brine o njima ful tajm, ne samo da bi kontrirao zeni?
Niti jedna moja razvedena drugarica se nije susrela sa takvim zahtevom, predlogom, idejom bivseg. Super im je leglo da budu slobodni.

sturmmann

pre 5 godina

%TriloBOT

Pre nekoliko godina, jak uragan je pogodio obalu SAD i napravio ogromnu štetu. Vodovod, kanalizacija i električna mreža postali su prošlost, bukvalno. O izgledu ulica, zgrada i kuća ne treba pričati.

I šta se desilo?

Izvanredno hrabri inženjeri, mehaničari, vatrogasci, tehničari, policajci, vojna lica, itd, dali su sve od sebe da ponovo obezbede snabdevanje električnom energijom; pritom su rizikovali svoje živote. Uspeli su. Zatim su vodovod i kanalizaciju učinili potpuno funkcionalnim.

SVI odreda su bili muškarci.

Muškarci su bili i oni koji su sopstvenom snagom ili uz pomoć mehanizacije pomerali oborena stabla, raščišćavali ruševine, sve u svemu, muškarci su učinili život mogućim.

Povrede na radu nisu čak ni evidentirane kako treba; već povređeni radnici su se krajnje požrtvovano vraćali na posao.

Kamerman je snimio jednu interesantnu scenu: JEDNA JEDINA ŽENA izašla je iz kontejnerskog objekta (koji su, opet, postavili muškarci) i počela je da viče NA MUŠKARCE jer, za ime Boga, kontejnerski objekat NIJE DOBRO KLIMATIZOVAN PO NJENOM MIŠLJENJU!!!

Evo vam ravnopravnosti.

Ivan78bg

pre 5 godina

@@U prolazu
Sa vecinom stvari se slazem. Ono sto meni smeta kao ocu(muskarcu) je sto se tene bore za jednakost samo u odredjenim sferama drustva. Ne bore se za jednakost polova pri dodeljivanje dece posle razvoda, ne bore se za jednakost polova pri odlasku u penziju(sto je posebna prica jer zene zive dosta prosečno duze od muskaraca samim tim ekonomska logika nalaze da zene kasnije idu u penziju od muskaraca ne pre!) itd itd. Kako da shvatam ozbiljno zensku borbu kad je selektivna?

TriloBOT

pre 5 godina

Naučene smo da trpimo i ćutimo, a to ne valja. Niko nije bogom dan.
(@U prolazu, 13. mart 2019 15:08)

Blatantno skretanje sa teme i iznošenje gomile besmislica i gluposti. Radio sam u četiri fabrike i PLATE SU ISTE ZA SVE RADNIKE, nezavisno od pola, naravno kada je isti posao u pitanju. Sve osim toga je gnusna laž. Znate li šta je još zajedničko za sve te fabrike? Žene su ogromna većina u kancelarijskim foteljama, a muškarci apsolutna većina na teškim i opasnim poslovima.
Žene već godinama ne traže jednakost, već superiornost. Traže da budu plaćene jednako, ali za manje posla. Pogledajte samo teniserke i ostale sportistkinje. Na osnovu čega traže jednaku zaradu. Privlače manje publike, igraju kraće mečeve.
Na osnovu čega je premijer Kanade Trudo odlučio da pola kancelarije moraju činiti žene? Na osnovu stručnosti nije. A sada zamislite i da su muškarci tražili da medicinske sestre i braća bivaju zaposleni u istoj razmeri, 50-50. Kakav bi samo skandal tada izbio...
Da li je neko čuo da se manekeni žale zbog toga što devojke više zarađuju u toj branši? Ja nisam. Da li je neko čuo da se žene žale jer ih nema više u rudarstvu i građevini? Ja nisam. Više je žena u ekonomskoj i pravnoj struci, medicinskoj takođe.
Muškarci su i pored svega toga daleko češće žrtve nasilnih zločina, samoubistava i psihičkih bolesti. Muškarci su brojniji na svim opasnim po život i najstresnijim poslovima. Najlakše je kriti se iza te lažne potrage za nekom(već odavno ostvarenom) jednakošću u borbi za ono što zaista želite-apsolutnu vlast i dominaciju nad muškarcima na svim poljima. Izvinjavam se svima na predugom komentaru.

Vuk

pre 5 godina

Već sam dao komentar. Što reče jedna, ženama treba ravnopravnost a ne jednakost. E pa, budite ravnopravne u uređenju kakvo je demokratija i kašitalizam. Žene neće nikada moći da zarade nekoj firmi koliko će moći muškarac, jednostavno kada su i jedno i drugo u najvećoj snazi, žena ima stagnaciju zbog rađanja. Ako žena hoće kasnije da rodi zbog toga, nažalost to biologija neodobrava, al i to smo nekako prevazišli mada su problemi razni. Druga stvar, danas je vreme toliko stresno, da mnoge ni ne mogu da imaju decu ili im teško pada, pogotovu ženski dani kad dođu, a i dani pre toga (na to se žene opozivaju same). Jedino što ženama treba jeste poštovanje, nega, lepa reč i vernost. Tada je sve ok. Samo što žene i pored svih navedenih opterećenja imaju šta da prigovore i da kažu kako smo pogledali drugu (ženska zavidnost prema drugoj ženi), ili da prigovore na odnos prema roditeljima, ili prema drugu ili prema kojoj čaši više popijenoj (ne pričam o pijanstvu)... I još toga. I nekako, pored sve muke koje imaju, ima se snage i za to. Hoćete "muške" poslove, ćuti i radi! Ja kad radim "ženske" ćutim i radim, samo nekako stalno žene imaju prigovor na kvalitet obavljenog. Da mi žena spremi splačine, ja bih jeo, reč ne bih rekao, rekao bih ustvari hvala, a znam da su splačine, al više nisam gladan! Tako da, smanjite gas sa zahtevima. Ženo ja usisam ti potri, ja odoh u market ti stavi veš u mašinu, ja ću da ljuštim povrće ti spakuj u lonac... Na leto i na zimu ajmo na more i skijanje!!!

aha

pre 5 godina

Evo ih opet jadni mali muskarci, osetili se prozvanim, smrc :( Dajte ljudi budite realni, mozda ima promil vas koji zaista pomazete svojim zenama, ali vecina to ne radi. I namerno sam rekla POMAZETE, dakle opet ne delite sve na pola vec vecinu stvari opet odradi ona. Kako ste toliko nerealni, jel moguce da citam ovakve gluposti? Jel vas otac mozda ikad u zivotu skuvao rucak, ajde realno?
Ja sam se udala za coveka koji je pre braka dugo ziveo sam, dakle ume i da skuva i da opere i sve. Medjutim, cim smo poceli da zivimo zajedno, malo po malo, pokusao je da sve uvali meni da radim. Ej, covek koji sve to ume, jednostavno NECE, lenji ste bre, kilavi. Srbi su lenj narod, nemoj da mi neko prica suprotno, samo gledaju kako krivinu da uhvate u svakom smislu. Dakle, cak ni samostalnost pre braka nije garancija da vam nece sve natovariti na kicmu. Zavrsilo se tako sto sam mu rekla da posto nece nista da radi po kuci, moze da nadje kucnu pomocnicu i da je ON plati (inace zaradjujem vise od njega) jer je to njegova obaveza onda.

Posto je sve to "zenski posao", onda je "muski posao" da zaradi i da obezbedi svoju porodicu, odnosno da omoguci zeni da ne radi, ili da plati kucnu pomocnicu. Nemoj da mi radite za 200 evra, ajde budite muskarci pa zaradite! Tesko je, jel? Pa sta palamudite onda?
Odmah se presabrao i apsolutno imam pomoc, podrsku i srecan brak vec dugo. Posto ga majka nije naucila nicemu, morala sam ja. Ne dozvolite da ste robinje, nece vam niko ni hvala reci.

@U prolazu

pre 5 godina

I ja sam samohrana majka (bez alimentacije za dete, bez viđanja deteta) - zemlja Srbija. Samohrani nije onaj koji ima drugog roditelja da brine o detetu. Ovde nema nikog drugog.
Žene ne traže JEDNAKOST, nego RAVNOPRAVNOST. Razumete razliku? Recimo, žena u fabrici napravi 20 stvari, napravi muškarac za isto vreme isto toliko. Platu ima veću muškarac, iako rade sasvim isto. Žene traže da imaju istu platu kao i muški kolega. OK je nemati posao i zavisiti od milosti muškarca, brinuti besplatno za decu, njegove i njega, ali, ako se rad na radnom mestu plaća, žene ne smeju da imaju manju platu.
Jednaki ne možemo biti jer nismo, njima je lakše - menstruacija, porođaj, dojenje...
Što se tiče vožnje, znam muškarce koji jednostavno ne umeju da voze, kao i žene - ja - koje su savršeni vozači. Niđe veze.
Nisu damo deca u pitanju i ne treba da se takmičimo sa muškracima, treba da smo zajedno u timu, i ne treba da omalovažavaju žene. Naučene smo da trpimo i ćutimo, a to ne valja. Niko nije bogom dan.

lutrija

pre 5 godina

@mrkva
Ala lupetas. Ja zidam kuce. Arhitekta sam. I zidar(ka). Svoju vikendicu sam sama digla, samo eto kamion nisam vozila. Komentar ti je ekstremno plitak i mnogo mi je zao odnosa pluseva i minuseva u tvom komentaru, sto dokazuje koliko je na Balkanu zena i dalje nize bice. Cuj njega, nema automehanicara. A sta je sa kuvaricama, cistacicama, dadiljama, krojacicama, periljama, prodavacicama??? Njih se nisi setio a?

Lajla

pre 5 godina

Uuuu, muskarcine, ala su vas u srce dirnuli! To samo pokazuje koliko je istina. Pricajte vi sta hocete, i najbolji medju vama, koji "pomazu" suprugama, opet su manje angazovani u domacinstvu i oko dece od nje, a da ne pominjemo mentalno opterecenje svake majke, koja sve obaveze i sve sto je neophodno za porodicu drzi u glavi i zonglira sa porodicnim I licnim zivotom. Da, zeznule smo se, da bi dokazale da smo sposobne, preuzele smo i rad van kuce, obrazovanje, ali vi niste preuzeli ni upola nase prethodne, kucne poslove, ali ispravicemo i to, bez brige!

Srećan put i ne vraćajte se

pre 5 godina

To je mozda u Srbiji tako, ovde u Norveskoj definitivno nije - partnerka i ja delimo sve obaveze, a tako i treba.
(Djordje P, 12. mart 2019 20:47)
U toj Norveškoj koja je ložila ribu u termo elektranama dok nije našla naftu? Ali lepo je pljunuti na Srbiju iz daleka.

Pobijanje

pre 5 godina

@Nije sve u parama
Opet idealizovanje muškaraca i omalovažavanje žena... Valjda treba da funkcionišemo zajedno?
Ovo o nesnalaženju žena - šta mislite, ko sve vodi kada su ranije (pravi) muškarci išli u rat? Žene. Rade SVE. Znači, može i bez muškaraca. Bez žena bude katastrofa, to vidite kada neki ostane bez supruge koja mu je ceo život bila sluškinja.
Imate svuda prolaz, sve vam je olakšano, i još se osećate ugroženo od žena. Znate valjda da ste i sami ispali iz utrobe jedne žene? Niko ne bi postojao da ga majka (ŽENA) nije rodila i odgajila. Neki muškarci su svesni toga, drugi su samo slepci i tu nema pomoći.

Pobijanje

pre 5 godina

@Nisam Ronaldo
Da li si ti nosio to dete 9 meseci, porađao se, dojio ga, zarastala ti rana jer su te šili, čekao da ti se materica vrati u normalu i ostalo? Nisi? Onda ćuti. Svakako si samo zbog pola imao svuda prednost. Napredak u životu zavisi od mnogo stvari, u slučaju povlaštenih - od njihovih povlastica jer su im mnoga vrata (nezasluženo) otvorena.

Jknh

pre 5 godina

Koliko glup treba biti pa pomisliti da bi svet stao bez muškaraca? Da li stvarno pored tolikih žena naučnika, astronauta, neurohirurga, programera, pilota, nekako zaključite da je ne znam kakav izazov biti električar, rudar ili vodoinatalater? Ajte lepo te pametnice muške da cepaju drva za potpalu i ne opterećuju svoje lepe glavice ozbiljnim temama.

u prolazu

pre 5 godina

Zavisi kako se uzme. Kako samohrana majka i zaposlena mogu da kazem da nije sve tako crno bele. Prvo, covek je Peruanac gde ovo jos i tako. Na Zapadu i nije bas. Poslovi se dele i muskarci su ukljuceni u obaveze oko domaćinstva o dece. Znaci i skuvace ( dosta vise vise o kuvanju kao nauci pa vecina nije Jamie Oliver vec je sve kupljeno polu gotovo, i za veceru treba do pola sata max, za rucak do sat jednom u dva dana), usisce, oprace ves (ubaci i izbaci iz masine). Na Zapadu, Narocito u Americi, ako zena sedi kuci i cuva dete, muskarci postaju njeni robovi. Ne daj Boze da dodje do razvoda, mučeni muskarac je gotov. U bukvalnom smislu. Nije sve to bas tako crno-belo. Nije nas priroda napravila da budemo jednaki. Sto neko rece zena nema fizičku snagu za neka zanimanja. Mozak nam fizioloski drugacije radi (vidi se ko kako vozi kola, postoji naučno objasnjenje za to). A nama zenama ce ovakva borba jednakost doci glave ako vec i ne dolazi. U 95% slučajeva zena jedino kada ce moci da stane rame uz rame je ako odluci da nema deca. Sve ostalo je iluzorno razmisljanje.

So true

pre 5 godina

Čuj ove što se žale na "teške i opasne" poslove. Ima i "ženskih" užasnih poslova. Spremačica? Riba vaša **vna, telesne izlučevine, projavštinu. Medicinska sestra? Previja svakakve najogavnije rane, pomera teške pacijente, kupa ih... Kao da nikada niste čuli za tako nešto, a ima još gomila poslova te vrste. Žene ćute i rade.
Rade žene SVE vrste poslova, kao što neki muškarci NE RADE teške poslove, neko su mlitavi i mlohavi kao pihtije. Pipneš muškarca, a ruka ti utone do njegove koske, koliko nema razvijenog mišića!
To što vi mislite da su muškarci zaslužni za štošta nije istina, većinu tih stvari su uradile žene, muškarci maznuli.
Inače, u Srbalja, koji je to poseban razlog zbog koga žena treba da radi sve po kući i oko dece? Zar nije dovoljno što nosi tu decu u sebi, porađa se, doji? Za čega joj služi muž? Za ukras? Tako pihtijast?

QA

pre 5 godina

Majke i jesu "glavni" roditelj. Otac i majka imaju jako razlicite uloge. I detetu trebaju i jedno i drugo. I otac treba da bude musko a majka zensko. Mislim tako je barem bilo od uvek i tako je kod mene, vi vasu decu upropastite slobodno :) samo ce moja jos lakse da budu sefovi :) Posto nista nije produktivno kao dete bez oba roditelja ili dete iz loseg braka ;)

prokletnica

pre 5 godina

@muskarci

Pa strasni ste, majke mi. Moj partner spada u ukljucene muskarce, znaci pomaze mi oko kucnih poslova i nije klasican balkanceros. I dalje, ja imam preko 70% svih kucnih obaveza na svojim plecima. Ne smem ni da pomislim kako je zenama ciji su muskarci u macho tripovima i koji su neangazovani. Naravno, sami biramo svoje partnere. A da stvar bude jos ludja, ja sam ta koja doprinosi vise i ima odgovorniju poziciju na poslu. Sad se vi bunite do prekosutra, mi radimo teze poslove mi ovo mi ono. Kada biste zaista bili fer, priznali biste da nama jeste teze.

Nije sve u parama nesto je i u novcu

pre 5 godina

Mislim da kada bi nestali svi muskarci na planeti na barem 2 godine civilizacija bi propala u roku od 1 godine. Da se ne lazemo sve sto vidite, dodirnete i sve sto vas okruzuje je delo muskarca barem 90%, muskarci nose na ledjima civilizaciju (kakvu takvu) veca je odgovornost i tezina u bukvalno svemu. Zene se ne bi snasle, svet bi propao jer jednostavno je tako kako je, ili bi bilo veoma, veoma tesko barem odrzavati sve ovo...

Nisam Cristiano Ronaldo

pre 5 godina

Simpatičan crtež. Evo, ja kao samohrani otac imam uspešniju karijeru od 80% muškaraca koji žive u braku i imaju decu. Nemam nikakvu podršku žene, ni psihološku, ni emotivnu, a o kućnim poslovima i svom detetu brinem sam.
Hoću da kažem da je vreme da se ljudi okrenu napretku u životu, a ne traženju izgovora zašto nemaju uspeha u karijeri.

Vuk

pre 5 godina

Nažalost se mogu poistovetiti, ali mislim da starosna granica pomerila. Generacija rođenih 80ih pa na više je skroz druga priča. I kad su muškarci u pitanju, a tek žene. Zanimljivo mi je to da postoji i momenat u kome žena zabranjuje muškarcu da obavlja neke poslove (kućne) jer smatra da nije podoban i neće to uraditi kako treba, odnosno kako je ona to zamislila (onako fino i u crtu). Što se tiče brige o deci, rekao bih da je postalo vrlo izjednačeno. Moram reći da muškarcu nije lako da oseti (odnosno da proba da oseti) ono što žena može osetiti po rođenju deteta. Muškarac mora da uloži silu da bi bio na nivou majke po tom pitanju, ali bih rekao da briga o ženi to zamenjuje i dobija se lančana reakcija. Žene mogu da se bave poslovima danas kao i muškarci ali im je "prepreka" rađenje. Jednostavno, kod nas i svuda u svetu, iako se ne postavi pitanje, poslodavcu je u glavi da je ona žena i da postoji rizik da će mu napredak stagnirati zbog njene trudnoće (bio poslodavac muško ili žensko). U Švajcarskoj su ženama manje plate nego muškarcima na istim pozicijama, a za neke pozicije žena ni nema. Jednostavno, mislim da se o pravima žena više priča nego što se realizuje jer postoji granica u ostvarnju. A prosek im kvare raznorazne feminističke organizacije i javne kuće sa uredno plaćenim plaćenim radnim stažom. I onda se tu uvali ženska međusobna zavidnost koja je jako česta i baš bude teško.

Ner0n

pre 5 godina

Жене некада нису радиле уопште, и биле су у далеко привилигованијем положају.
Нема лошије ствари за женску психу него да је запослена (ван куће наравно)

Lora

pre 5 godina

Nikada sve žene neće ni imati iste šanse. Od malih nogu se ženama natura da je njihova obaveza da čiste, kuvaju, peglaju, ne samo kada dobiju decu. Ja sam spremala i kod sebe i kod roditelja celo školovanje, od poda do plafona i svakodnevne stvari. Niko mi nikad ni hvala nije rekao. I pored toga sam bila jedan od najboljih studenata, mada nisam imala vremena za druženje i žurke. Kasnije isto tako... Koleginica nije znala do tridesete da uključi veš mašinu, mama je čuvala. Studirala dve godine duže, manji prosek. Ali, njoj su odmah našli dobro plaćen posao na kom se ne radi mnogo. Nekome majka, nekome maćeha.
Do tada mu muške kolege lelemudale. Mame im dolazile i spremale, kuvale, tate plaćale ispite da se deca ne muče. Šta mislite, ko je bolje prošao?

pera

pre 5 godina

Da. Ali je zaboravio u muske staze da stavi razvozenje cele njene familije kolima, krecenja, vodonistlaterske i elektricarske poslove u kuci i njenoj familiji, popravke racunara svima, cepanje drva, unosenje drva, odrzavanje auta, odrzavanje stolarije itd itd.

žena

pre 5 godina

Ne mora biti tako, obaveze u domaćinstvu i oko dece se mogu podeliti, takodje, zaposleni roditelji ako žele stabilan život, treba da zaposle nekog da im pomaže, da investiraju u opremu u domaćinstvu i način života i sve može da se uklopi...

primer, moj muž i ja imali smo kućnu pomoćnicu petkom za čišćenje stana, opremili smo se mašinom za sušenje veša i pranje sudova, zavese i tepihe smo izbacili iz upotrebe, a moj muž je delio sa mnom obaveze oko male dece, tako da smo oboje napredovali u karijeri, putovali i bili zadovoljni.

Decu smo vodili u vrtić,
kad su bili bolesni ja sam ostajala s njima, ali to je bilo zanemarivo.

Pravi problem nisu obaveze, već sredina koja satanizuje emancipaciju žena.

Rodbina je osudjivala naš stil života, baš sam bila crna ovca u gradu u provinciji , a kad sam konačno napredovala na poslu ,muž i njegova porodica su me odbacili te se takav prilično sredjen život završio razvodom.

Nije kao da žene ovde imaju izbora da ne rade i da se ne takmiče sa muškarcima.
A čak i kad bih imala takav izbor čim su deca malo veća i idu u školu žena nema prepreka da radi. U radu se čovek ostvaruje kao socijalno i kreativno biće.
Formalno žene imaju pravo na to, ali u realnosti ja sam doživela suprotno.

Anon

pre 5 godina

Znaci nemojte radjati ako zelite karijeru?!

To je samo jedan perfidan nacin kontrole populacije. Umesto da ti zabrane da radjas nastimaju sistem i ubede te da je najbolje za tebe da ne radjas. Genijalno.

B.B.

pre 5 godina

Moze se poster protumaciti i na drugi nacin.

Zene stalno traze izgovore za svoje neuspjehe.

Sta kao muskarci nemaju prepreka? Muskarci nemaju poteskoca? Muskarci nemaju nikakvih pritisaka od drustva? Za muskace je igra fer?
Ajte molim vas!

Uroš

pre 5 godina

Pa lepo pokazuje crtež, imaju prepreke ali im je put mnogo kraći. Ko se iole razume u atletiku unutrašnja staza je dosta kraća, a svi kreću sa iste linije.

Coco

pre 5 godina

Da, ali koji je cilj za koji se takmice? Karijera, ugled na poslu, bolja pozicija, zavidno radno mesto? Izvinite, ali ako je bilo kome od partnera bitnija karijera od porodice, pogotovo dece, onda nemojte ni imati decu. Deca zahtevaju paznju, prisutnost, razgovor, igru, ljubav, toplu rijec. Partneri isto. Stvar je vrlo jednostavna, prije stupanja u brak otvoreno sa partnerom porazgovarati i tome i reci kako stvari stoje. Nazalost danas se mora birati izmedju uspjesne karijere i porodice. Ne mogu obe strane biti zadovoljene u potpunosti. Za to imamo gomilu primjera, majka i otac non-stop na poslu, kuci dolaze na veceru, ako i to, deca prepustena samim sebi, ulici, tv, rijalitiju.. odrastaju u nevaspitane ljude, ili muz citav dan na poslu zeni fali paznja i nadje ljubavnika, rastura se brak... Btw muzevi se danas sve vise ukljucuju u kucne poslove i odgajanje dece tako da...

Pcelica

pre 5 godina

Izgleda da kada smo trazile ravnopravnost i borile se za nju, nismo dobro napisale zahtev, pa kada je ravnopravnost stigla, napokon, dosla je u vidu psihofizickog opterecenja...

милан

pre 5 godina

Удаја није дужност. Секс и порођај није морање. Дисање, исхрана, прање веша је до особе, ако оће да живи...Ах да, ни живљење није да се мора. Углавном, све што се ради у животу радиш само за себе тако да невидим разлога да се ико пуно буни и дури о ничему. Ако оћеш-чини, ако нећеш-нечини---Али, кад нешто заг....ш, онда немој кривити све около, већ једи то што си заг....ла.

rakabog

pre 5 godina

Ovo je uzasno seksiticka slika. Kao ocevi ne pomazu u kuci i ne cuvaju decu. To je isto ko da je napravljena sledeca slika. Majke trce do dece a ocevi ispred sebe imaju kola, kancelarijski sto, administrativne poslove... Zesce glupa i primitivna slika :(

nidzamedstudent

pre 5 godina

A muskarac koji kopa u njivi, koji je u sumi i obezbedjuje drva za ogrev, koji je u rudniku i obezbedjuje ugalj za ogrev? Hoce li neko da kaze nesto i stane u odbranu muskaraca? Ne. jer to nije in. In su seksualni skandali, silovanja i feminizam.

Чико

pre 5 godina

Каква дискриминација и лажно приказивање мушкараца. Да ли је некоме, само зато што је женско, дозвољено омаловажавање постигнућа и положаја припадника супротног пола? Замислите исту карикатури само супротно предатављену у корист мушкараца. На шта би то личило?

Nevera

pre 5 godina

Au što volim kada nas muškarce pretvarate u neradnike koji dođu s posla i izvale se u fotelju, a vi majke, žene rintate i posle posla. Radim dva posla, a i pored toga kupam dete i igram se sa njim i još sređujem po kući. Kada svi poleagaju, radim drugi posao od kuće i spavam po 4 sata i ne žalim se. Ali ne, samo žene preskaču "prepone".

dobarlosmao

pre 5 godina

Da, ne omalovazam zenski neplaceni kucni rad, naprotiv, ali isto tako bi se moglo nacrtati da su ova gospoda koja zavrse trku pod ogromnim pritiskon da je zavrse prvi, da obezbede svoju i egzistenciju svojih najblizih, ili ce se u suprotnom suociti sa epitetima poput "nesposoban" ili "šonja" ili nesto jos gore.
Ali o tome niko ne pise... Jer su muskarci jaki i moraju da istrpe bez da se zale!

Kilo

pre 5 godina

A zasto uporno trce istu trku? I jel zbog toga sto ONE to insistiraju i zele treba za to da im se daju neki posebni uslovi, recimo da se odredi da 1/2 pobednika trke moraju da budu zene, nebitno koje vreme su imale i mesto zauzele?

Apu

pre 5 godina

Ima istine u ilustraciji, ali nije bas 100% tacno. Npr. ja sam sa 18 godina otisao na studije i otad, uz izuzetak od par godina, zivim sam. I dok sam bio u toj 6godisnjoj vezi, ukljucivao sam se u kucne poslove sa djevojkom (recimo ona 65, ja 35% ili 70%-30%). Dok sam bio sam, sam sve i odradjivao sam. Pranje vesa, sudja, ciscenje, smece... Tako da sam naucio sve po kuci i savjest mi ne da da ostavim zeni da sve sama po kuci radi. Sad imam 30+ i pocinjem zivot sa zenom u istom stanu. Znam da cu obavljati dio kucnih poslova ja licno, jer mi je to dio karaktera + kao sto rekoh nije fer da ona sve sama radi.

mimi

pre 5 godina

sto pre prihvatis realnost, pre ti bude lakse. a realnost je da ma kakvog muza da imas, mama je hobotnica i ona veliku vecinu stvari obavlja.

Mrkva

pre 5 godina

Da, a to što 99,99% najtežih poslova rade muškarci - to nikom ništa.
Kao što ilustracija i prikazuje i kao i SVAKA debata o ravnopravnosti muškaraca i žena, pravda se samo odnosi za 1% stanovništva. Dakle, menadžeri, direktori, profesori, advokati i svi poslovi koji pripadaju 1% stanovništva.
Ne uzimaju se rudari, đubretari, kamiondžije i svi drugi vozači, stolari, građevninci, fizikalci, električari, limari, automehaničari, autolimari, vatrogasci, policajci, obezbeđenje, vojnici, itd. za primer o ravnopravnosti, dakle poslovi koje obavlja 90% muškaraca. Kad se priča o pravdi, to se samo odnosi na odelca, kravate i ko je menadžer, direktor, vlasnik firme i sve ono što se odnosi na 1% stanovništva i te stvari boli feministkinje i ostale borce za pravdu jer žena i NEMA u najgorim poslovima.

Ja sam gledao statistiku SAD-a i tamo kad bi izbrisali sve muškarce preko noći, žene bi se probudile u svetu gde na njih 100.000 nema NIJEDNOG vodoinstalatera, električara, kamiondžije, taksiste, stolara, građevinca, niti ko da im popravi kompjuter. Dakle, 100.000 žena i ne bi bilo osoba koje bi bile u stanju da sazidaju najobičniju kuću, da je sazidaju od temelja do krova.
Muškarci najbukvalnije održavaju život ljudi na planeti Zemlji jer rade one poslove koji su u stvari i najbitniji za funkcionisanje civilizacije.

Obori oluja banderu i ko dolazi da je namesti? Pukne cev od kanalizacije i ko dolazi da je namesti? Izbije požar i ko dolazi da ga gasi? Žene?
Laku noć.

mgt

pre 5 godina

I dalje je teže muškarcima. Ko radi sve teške, prljave i opasne poslove?
Ako živimo u muškom svetu zašto muškarci skrenu na alkoholizmu, narkomaniji, kockanju...Stopa samoubistava je mnogo veća kod muškaraca. Ako im je toliko dobro...da mi objasni neko.
Govoriti o teškoći kućnih poslova u eri veš mašina, šporeta, usisivača...šta je tu teško da ne peru na ruke veš kao nekad.
Spremiti večeru ne treba više od jednog sata, gomila kuhinja sa gotovim jelama na jedan poziv, oprati veš jednom nedeljno ili usisati. Sa druge strane htele su ravnopravnost neće da budu samo domaćice pa onda neka prihvate obaveze na svim poljima.

maja

pre 5 godina

Bravo za deku! Bilo mu je dovoljno samo sedam dana da shvati i prizna šta sve žene rade da svoju porodicu, doprinose u svakom smislu, i u materijalnom i u duhovnom smislu!

ernesto che

pre 5 godina

Ma jeste , a muskarci nemaju niti jednu obavezu. Daj uozbiljite se, ova feministicka farsa nije vise zanimljiva, presmesno je i komentarisati.

Dušan Savić

pre 5 godina

Svako nađe ono što želi i muža i ženu. Pa ako hoćeš nekog da ti pomaže nađi ga.
Jedino što ne znam je da peglam a ostalo sve radim

So true

pre 5 godina

Čuj ove što se žale na "teške i opasne" poslove. Ima i "ženskih" užasnih poslova. Spremačica? Riba vaša **vna, telesne izlučevine, projavštinu. Medicinska sestra? Previja svakakve najogavnije rane, pomera teške pacijente, kupa ih... Kao da nikada niste čuli za tako nešto, a ima još gomila poslova te vrste. Žene ćute i rade.
Rade žene SVE vrste poslova, kao što neki muškarci NE RADE teške poslove, neko su mlitavi i mlohavi kao pihtije. Pipneš muškarca, a ruka ti utone do njegove koske, koliko nema razvijenog mišića!
To što vi mislite da su muškarci zaslužni za štošta nije istina, većinu tih stvari su uradile žene, muškarci maznuli.
Inače, u Srbalja, koji je to poseban razlog zbog koga žena treba da radi sve po kući i oko dece? Zar nije dovoljno što nosi tu decu u sebi, porađa se, doji? Za čega joj služi muž? Za ukras? Tako pihtijast?

prokletnica

pre 5 godina

@muskarci

Pa strasni ste, majke mi. Moj partner spada u ukljucene muskarce, znaci pomaze mi oko kucnih poslova i nije klasican balkanceros. I dalje, ja imam preko 70% svih kucnih obaveza na svojim plecima. Ne smem ni da pomislim kako je zenama ciji su muskarci u macho tripovima i koji su neangazovani. Naravno, sami biramo svoje partnere. A da stvar bude jos ludja, ja sam ta koja doprinosi vise i ima odgovorniju poziciju na poslu. Sad se vi bunite do prekosutra, mi radimo teze poslove mi ovo mi ono. Kada biste zaista bili fer, priznali biste da nama jeste teze.

mimi

pre 5 godina

sto pre prihvatis realnost, pre ti bude lakse. a realnost je da ma kakvog muza da imas, mama je hobotnica i ona veliku vecinu stvari obavlja.

Lora

pre 5 godina

Nikada sve žene neće ni imati iste šanse. Od malih nogu se ženama natura da je njihova obaveza da čiste, kuvaju, peglaju, ne samo kada dobiju decu. Ja sam spremala i kod sebe i kod roditelja celo školovanje, od poda do plafona i svakodnevne stvari. Niko mi nikad ni hvala nije rekao. I pored toga sam bila jedan od najboljih studenata, mada nisam imala vremena za druženje i žurke. Kasnije isto tako... Koleginica nije znala do tridesete da uključi veš mašinu, mama je čuvala. Studirala dve godine duže, manji prosek. Ali, njoj su odmah našli dobro plaćen posao na kom se ne radi mnogo. Nekome majka, nekome maćeha.
Do tada mu muške kolege lelemudale. Mame im dolazile i spremale, kuvale, tate plaćale ispite da se deca ne muče. Šta mislite, ko je bolje prošao?

Apu

pre 5 godina

Ima istine u ilustraciji, ali nije bas 100% tacno. Npr. ja sam sa 18 godina otisao na studije i otad, uz izuzetak od par godina, zivim sam. I dok sam bio u toj 6godisnjoj vezi, ukljucivao sam se u kucne poslove sa djevojkom (recimo ona 65, ja 35% ili 70%-30%). Dok sam bio sam, sam sve i odradjivao sam. Pranje vesa, sudja, ciscenje, smece... Tako da sam naucio sve po kuci i savjest mi ne da da ostavim zeni da sve sama po kuci radi. Sad imam 30+ i pocinjem zivot sa zenom u istom stanu. Znam da cu obavljati dio kucnih poslova ja licno, jer mi je to dio karaktera + kao sto rekoh nije fer da ona sve sama radi.

Lajla

pre 5 godina

Uuuu, muskarcine, ala su vas u srce dirnuli! To samo pokazuje koliko je istina. Pricajte vi sta hocete, i najbolji medju vama, koji "pomazu" suprugama, opet su manje angazovani u domacinstvu i oko dece od nje, a da ne pominjemo mentalno opterecenje svake majke, koja sve obaveze i sve sto je neophodno za porodicu drzi u glavi i zonglira sa porodicnim I licnim zivotom. Da, zeznule smo se, da bi dokazale da smo sposobne, preuzele smo i rad van kuce, obrazovanje, ali vi niste preuzeli ni upola nase prethodne, kucne poslove, ali ispravicemo i to, bez brige!

žena

pre 5 godina

Ne mora biti tako, obaveze u domaćinstvu i oko dece se mogu podeliti, takodje, zaposleni roditelji ako žele stabilan život, treba da zaposle nekog da im pomaže, da investiraju u opremu u domaćinstvu i način života i sve može da se uklopi...

primer, moj muž i ja imali smo kućnu pomoćnicu petkom za čišćenje stana, opremili smo se mašinom za sušenje veša i pranje sudova, zavese i tepihe smo izbacili iz upotrebe, a moj muž je delio sa mnom obaveze oko male dece, tako da smo oboje napredovali u karijeri, putovali i bili zadovoljni.

Decu smo vodili u vrtić,
kad su bili bolesni ja sam ostajala s njima, ali to je bilo zanemarivo.

Pravi problem nisu obaveze, već sredina koja satanizuje emancipaciju žena.

Rodbina je osudjivala naš stil života, baš sam bila crna ovca u gradu u provinciji , a kad sam konačno napredovala na poslu ,muž i njegova porodica su me odbacili te se takav prilično sredjen život završio razvodom.

Nije kao da žene ovde imaju izbora da ne rade i da se ne takmiče sa muškarcima.
A čak i kad bih imala takav izbor čim su deca malo veća i idu u školu žena nema prepreka da radi. U radu se čovek ostvaruje kao socijalno i kreativno biće.
Formalno žene imaju pravo na to, ali u realnosti ja sam doživela suprotno.

lutrija

pre 5 godina

@mrkva
Ala lupetas. Ja zidam kuce. Arhitekta sam. I zidar(ka). Svoju vikendicu sam sama digla, samo eto kamion nisam vozila. Komentar ti je ekstremno plitak i mnogo mi je zao odnosa pluseva i minuseva u tvom komentaru, sto dokazuje koliko je na Balkanu zena i dalje nize bice. Cuj njega, nema automehanicara. A sta je sa kuvaricama, cistacicama, dadiljama, krojacicama, periljama, prodavacicama??? Njih se nisi setio a?

@U prolazu

pre 5 godina

I ja sam samohrana majka (bez alimentacije za dete, bez viđanja deteta) - zemlja Srbija. Samohrani nije onaj koji ima drugog roditelja da brine o detetu. Ovde nema nikog drugog.
Žene ne traže JEDNAKOST, nego RAVNOPRAVNOST. Razumete razliku? Recimo, žena u fabrici napravi 20 stvari, napravi muškarac za isto vreme isto toliko. Platu ima veću muškarac, iako rade sasvim isto. Žene traže da imaju istu platu kao i muški kolega. OK je nemati posao i zavisiti od milosti muškarca, brinuti besplatno za decu, njegove i njega, ali, ako se rad na radnom mestu plaća, žene ne smeju da imaju manju platu.
Jednaki ne možemo biti jer nismo, njima je lakše - menstruacija, porođaj, dojenje...
Što se tiče vožnje, znam muškarce koji jednostavno ne umeju da voze, kao i žene - ja - koje su savršeni vozači. Niđe veze.
Nisu damo deca u pitanju i ne treba da se takmičimo sa muškracima, treba da smo zajedno u timu, i ne treba da omalovažavaju žene. Naučene smo da trpimo i ćutimo, a to ne valja. Niko nije bogom dan.

Pobijanje

pre 5 godina

@Nije sve u parama
Opet idealizovanje muškaraca i omalovažavanje žena... Valjda treba da funkcionišemo zajedno?
Ovo o nesnalaženju žena - šta mislite, ko sve vodi kada su ranije (pravi) muškarci išli u rat? Žene. Rade SVE. Znači, može i bez muškaraca. Bez žena bude katastrofa, to vidite kada neki ostane bez supruge koja mu je ceo život bila sluškinja.
Imate svuda prolaz, sve vam je olakšano, i još se osećate ugroženo od žena. Znate valjda da ste i sami ispali iz utrobe jedne žene? Niko ne bi postojao da ga majka (ŽENA) nije rodila i odgajila. Neki muškarci su svesni toga, drugi su samo slepci i tu nema pomoći.

Jknh

pre 5 godina

Koliko glup treba biti pa pomisliti da bi svet stao bez muškaraca? Da li stvarno pored tolikih žena naučnika, astronauta, neurohirurga, programera, pilota, nekako zaključite da je ne znam kakav izazov biti električar, rudar ili vodoinatalater? Ajte lepo te pametnice muške da cepaju drva za potpalu i ne opterećuju svoje lepe glavice ozbiljnim temama.

Nevera

pre 5 godina

Au što volim kada nas muškarce pretvarate u neradnike koji dođu s posla i izvale se u fotelju, a vi majke, žene rintate i posle posla. Radim dva posla, a i pored toga kupam dete i igram se sa njim i još sređujem po kući. Kada svi poleagaju, radim drugi posao od kuće i spavam po 4 sata i ne žalim se. Ali ne, samo žene preskaču "prepone".

Pobijanje

pre 5 godina

@Nisam Ronaldo
Da li si ti nosio to dete 9 meseci, porađao se, dojio ga, zarastala ti rana jer su te šili, čekao da ti se materica vrati u normalu i ostalo? Nisi? Onda ćuti. Svakako si samo zbog pola imao svuda prednost. Napredak u životu zavisi od mnogo stvari, u slučaju povlaštenih - od njihovih povlastica jer su im mnoga vrata (nezasluženo) otvorena.

Mrkva

pre 5 godina

Da, a to što 99,99% najtežih poslova rade muškarci - to nikom ništa.
Kao što ilustracija i prikazuje i kao i SVAKA debata o ravnopravnosti muškaraca i žena, pravda se samo odnosi za 1% stanovništva. Dakle, menadžeri, direktori, profesori, advokati i svi poslovi koji pripadaju 1% stanovništva.
Ne uzimaju se rudari, đubretari, kamiondžije i svi drugi vozači, stolari, građevninci, fizikalci, električari, limari, automehaničari, autolimari, vatrogasci, policajci, obezbeđenje, vojnici, itd. za primer o ravnopravnosti, dakle poslovi koje obavlja 90% muškaraca. Kad se priča o pravdi, to se samo odnosi na odelca, kravate i ko je menadžer, direktor, vlasnik firme i sve ono što se odnosi na 1% stanovništva i te stvari boli feministkinje i ostale borce za pravdu jer žena i NEMA u najgorim poslovima.

Ja sam gledao statistiku SAD-a i tamo kad bi izbrisali sve muškarce preko noći, žene bi se probudile u svetu gde na njih 100.000 nema NIJEDNOG vodoinstalatera, električara, kamiondžije, taksiste, stolara, građevinca, niti ko da im popravi kompjuter. Dakle, 100.000 žena i ne bi bilo osoba koje bi bile u stanju da sazidaju najobičniju kuću, da je sazidaju od temelja do krova.
Muškarci najbukvalnije održavaju život ljudi na planeti Zemlji jer rade one poslove koji su u stvari i najbitniji za funkcionisanje civilizacije.

Obori oluja banderu i ko dolazi da je namesti? Pukne cev od kanalizacije i ko dolazi da je namesti? Izbije požar i ko dolazi da ga gasi? Žene?
Laku noć.

maja

pre 5 godina

Bravo za deku! Bilo mu je dovoljno samo sedam dana da shvati i prizna šta sve žene rade da svoju porodicu, doprinose u svakom smislu, i u materijalnom i u duhovnom smislu!

Nisam Cristiano Ronaldo

pre 5 godina

Simpatičan crtež. Evo, ja kao samohrani otac imam uspešniju karijeru od 80% muškaraca koji žive u braku i imaju decu. Nemam nikakvu podršku žene, ni psihološku, ni emotivnu, a o kućnim poslovima i svom detetu brinem sam.
Hoću da kažem da je vreme da se ljudi okrenu napretku u životu, a ne traženju izgovora zašto nemaju uspeha u karijeri.

Vuk

pre 5 godina

Nažalost se mogu poistovetiti, ali mislim da starosna granica pomerila. Generacija rođenih 80ih pa na više je skroz druga priča. I kad su muškarci u pitanju, a tek žene. Zanimljivo mi je to da postoji i momenat u kome žena zabranjuje muškarcu da obavlja neke poslove (kućne) jer smatra da nije podoban i neće to uraditi kako treba, odnosno kako je ona to zamislila (onako fino i u crtu). Što se tiče brige o deci, rekao bih da je postalo vrlo izjednačeno. Moram reći da muškarcu nije lako da oseti (odnosno da proba da oseti) ono što žena može osetiti po rođenju deteta. Muškarac mora da uloži silu da bi bio na nivou majke po tom pitanju, ali bih rekao da briga o ženi to zamenjuje i dobija se lančana reakcija. Žene mogu da se bave poslovima danas kao i muškarci ali im je "prepreka" rađenje. Jednostavno, kod nas i svuda u svetu, iako se ne postavi pitanje, poslodavcu je u glavi da je ona žena i da postoji rizik da će mu napredak stagnirati zbog njene trudnoće (bio poslodavac muško ili žensko). U Švajcarskoj su ženama manje plate nego muškarcima na istim pozicijama, a za neke pozicije žena ni nema. Jednostavno, mislim da se o pravima žena više priča nego što se realizuje jer postoji granica u ostvarnju. A prosek im kvare raznorazne feminističke organizacije i javne kuće sa uredno plaćenim plaćenim radnim stažom. I onda se tu uvali ženska međusobna zavidnost koja je jako česta i baš bude teško.

Dušan Savić

pre 5 godina

Svako nađe ono što želi i muža i ženu. Pa ako hoćeš nekog da ti pomaže nađi ga.
Jedino što ne znam je da peglam a ostalo sve radim

dobarlosmao

pre 5 godina

Da, ne omalovazam zenski neplaceni kucni rad, naprotiv, ali isto tako bi se moglo nacrtati da su ova gospoda koja zavrse trku pod ogromnim pritiskon da je zavrse prvi, da obezbede svoju i egzistenciju svojih najblizih, ili ce se u suprotnom suociti sa epitetima poput "nesposoban" ili "šonja" ili nesto jos gore.
Ali o tome niko ne pise... Jer su muskarci jaki i moraju da istrpe bez da se zale!

aha

pre 5 godina

Evo ih opet jadni mali muskarci, osetili se prozvanim, smrc :( Dajte ljudi budite realni, mozda ima promil vas koji zaista pomazete svojim zenama, ali vecina to ne radi. I namerno sam rekla POMAZETE, dakle opet ne delite sve na pola vec vecinu stvari opet odradi ona. Kako ste toliko nerealni, jel moguce da citam ovakve gluposti? Jel vas otac mozda ikad u zivotu skuvao rucak, ajde realno?
Ja sam se udala za coveka koji je pre braka dugo ziveo sam, dakle ume i da skuva i da opere i sve. Medjutim, cim smo poceli da zivimo zajedno, malo po malo, pokusao je da sve uvali meni da radim. Ej, covek koji sve to ume, jednostavno NECE, lenji ste bre, kilavi. Srbi su lenj narod, nemoj da mi neko prica suprotno, samo gledaju kako krivinu da uhvate u svakom smislu. Dakle, cak ni samostalnost pre braka nije garancija da vam nece sve natovariti na kicmu. Zavrsilo se tako sto sam mu rekla da posto nece nista da radi po kuci, moze da nadje kucnu pomocnicu i da je ON plati (inace zaradjujem vise od njega) jer je to njegova obaveza onda.

Posto je sve to "zenski posao", onda je "muski posao" da zaradi i da obezbedi svoju porodicu, odnosno da omoguci zeni da ne radi, ili da plati kucnu pomocnicu. Nemoj da mi radite za 200 evra, ajde budite muskarci pa zaradite! Tesko je, jel? Pa sta palamudite onda?
Odmah se presabrao i apsolutno imam pomoc, podrsku i srecan brak vec dugo. Posto ga majka nije naucila nicemu, morala sam ja. Ne dozvolite da ste robinje, nece vam niko ni hvala reci.

Pcelica

pre 5 godina

Izgleda da kada smo trazile ravnopravnost i borile se za nju, nismo dobro napisale zahtev, pa kada je ravnopravnost stigla, napokon, dosla je u vidu psihofizickog opterecenja...

Anon

pre 5 godina

Znaci nemojte radjati ako zelite karijeru?!

To je samo jedan perfidan nacin kontrole populacije. Umesto da ti zabrane da radjas nastimaju sistem i ubede te da je najbolje za tebe da ne radjas. Genijalno.

ernesto che

pre 5 godina

Ma jeste , a muskarci nemaju niti jednu obavezu. Daj uozbiljite se, ova feministicka farsa nije vise zanimljiva, presmesno je i komentarisati.

Чико

pre 5 godina

Каква дискриминација и лажно приказивање мушкараца. Да ли је некоме, само зато што је женско, дозвољено омаловажавање постигнућа и положаја припадника супротног пола? Замислите исту карикатури само супротно предатављену у корист мушкараца. На шта би то личило?

Š

pre 5 godina

@Vuk, triloboT
Zašto ne gledate pravo stanje stvari? Ako se žena školovala za nešto, a realno, više se žene školuju i više se trude, zašto im onemogućiti da od toga zarađuju za život? Čuj ovog, muškarci žrtve nasilja? Čitaš li novine? Što se medicine tiče, mislite li da je posao medicinske sestre lak? Dizati bolesnike koji su sve samo ne prijatni, zaraziti se, gledati svašta, sanirati povrede, raditi po smenama, trpeti uvrede, nasilje, za trideset i koju hiljadu dinara? Možda vam žene izgledaju lepe i uredne, pa im se odmah pripisuje da ne rade. Plate nisu iste, bar ne na visokim pozicijama. Uvek će muškarcu dati bolje plaćeno mesto. On ode na drugo, na njegovo dođe žena, isti posao, ali ima manju platu. Ne izmišljajte gluposti. Roditelji vam ostavljaju stanove, kupuju kola, tako je u Srbiji. Žene da se snalaze same... Gledam okolo i vidim da one dobre koje se trude da uspeju svojim radom najgore prođu. One koje su bezobrazne i muzu muškarce su najcenjenije. Samo budite bahate kao i oni, drage žene, i biće vam dobro. Za vaš radi i dobrotu i brigu niko nikada neće reći ni hvala, kamoli nešto da dobijete.

ehhhh

pre 5 godina

Koliko muskaraca zeli posle razvoda puno starateljstvo nad decom?
Stvarno da brine o njima ful tajm, ne samo da bi kontrirao zeni?
Niti jedna moja razvedena drugarica se nije susrela sa takvim zahtevom, predlogom, idejom bivseg. Super im je leglo da budu slobodni.

Kilo

pre 5 godina

A zasto uporno trce istu trku? I jel zbog toga sto ONE to insistiraju i zele treba za to da im se daju neki posebni uslovi, recimo da se odredi da 1/2 pobednika trke moraju da budu zene, nebitno koje vreme su imale i mesto zauzele?

Hajdi

pre 5 godina

Glavna razlika u "muškim" i "ženskim" kućnim poslovima je da se muški rade jako retko, a ženski svakodnevno više puta. Recimo, u teoriji, muškarac menja sijalicu. To se desi jednom u pola godine. Žena sprema hranu svaki dan po tri puta i pere i sklanja posle obroka. Još razlike - ona će voditi računa da imaju u kući rezervnu sijalicu i moraće reći muškarcu da je promeni i još sklanjati za njegovim obavljenim poslom. Za hranu će opet ona sve voditi računa da bude raznovrsno, ne skupo, zdravo, na vreme itd., on samo sedne da jede i kritikuje. Da li razumete razliku?
Jednaki ne možemo da budemo jer je majka priroda načinila da ženskom rodu bude teže, još su im muškarci natovarili gomilu stvari i ne cene ono što im za džaba rade.

Čaki

pre 5 godina

@sturmmann
Rokom istog tog uragana, žene su pomagale na svoj način, koji nije ništa lakši nego muški način, samo drugačiji. Nisu spavale, bdele nad ranjenima, nosile ljude, negovale, lečile, spremale hranu, a ohoho žena ima u američkoj vojsci, brate dragi. Mislite da nema žena u tim strukama? Realno, nećete poslati vrhunskog hirurga da svojim dragocenim rukama radi proste fizičke poslove. On će da operiše jer tako najbolje koristi zajednici. Ništa manje nije vredna sestra koja mu asistira, sa svojim znanjem i hrabrošću. Takođe, ni radnica u prodavnici koja prenese tone namirnica i prodaje ih ljudima. Ni ona žena koja kuva bezbroj ručkova, treba doneti namirnice, pripremiti, servirati, oprati. Mislite da to rade muškarci? Naravno da će one bez vrhunskih znanja poslati na lice mesta, oni kojo su uložili godine truda u obrazovanje će biti korisniji da rade svoje poslove, jer ih fizički radnici ne umeju zameniti. Tako da, svaka čast svima, ali plaćajte ih spram posla, a ne pola. Posao dodeljujte spram kvalifikacija, ne pola. O tome se radi.

mgt

pre 5 godina

I dalje je teže muškarcima. Ko radi sve teške, prljave i opasne poslove?
Ako živimo u muškom svetu zašto muškarci skrenu na alkoholizmu, narkomaniji, kockanju...Stopa samoubistava je mnogo veća kod muškaraca. Ako im je toliko dobro...da mi objasni neko.
Govoriti o teškoći kućnih poslova u eri veš mašina, šporeta, usisivača...šta je tu teško da ne peru na ruke veš kao nekad.
Spremiti večeru ne treba više od jednog sata, gomila kuhinja sa gotovim jelama na jedan poziv, oprati veš jednom nedeljno ili usisati. Sa druge strane htele su ravnopravnost neće da budu samo domaćice pa onda neka prihvate obaveze na svim poljima.

Jj

pre 5 godina

@Ivan78
Žene se bore za ravopravnost. Ne za jednakost. Problem je u tome što ta dva termina nisu sinonimi. Žensko telo se više troši, one više rade, manje su plaćene za isti posao... Čak i kada budemo ravnopravni, nećemo i ne možemo biti jednaki. Penzija se produžava, opet, žena ne može ići na posao dok je trudna, porađa se i doji, dok je dete bolesno... Da li razumete, po samoj prirodi je ženama život teži i komplikovaniji. Ravnopravni znači da za isto dobiju isto. Jednaki ne možemo biti, po prirodi je vama lakše.

sturmmann

pre 5 godina

%TriloBOT

Pre nekoliko godina, jak uragan je pogodio obalu SAD i napravio ogromnu štetu. Vodovod, kanalizacija i električna mreža postali su prošlost, bukvalno. O izgledu ulica, zgrada i kuća ne treba pričati.

I šta se desilo?

Izvanredno hrabri inženjeri, mehaničari, vatrogasci, tehničari, policajci, vojna lica, itd, dali su sve od sebe da ponovo obezbede snabdevanje električnom energijom; pritom su rizikovali svoje živote. Uspeli su. Zatim su vodovod i kanalizaciju učinili potpuno funkcionalnim.

SVI odreda su bili muškarci.

Muškarci su bili i oni koji su sopstvenom snagom ili uz pomoć mehanizacije pomerali oborena stabla, raščišćavali ruševine, sve u svemu, muškarci su učinili život mogućim.

Povrede na radu nisu čak ni evidentirane kako treba; već povređeni radnici su se krajnje požrtvovano vraćali na posao.

Kamerman je snimio jednu interesantnu scenu: JEDNA JEDINA ŽENA izašla je iz kontejnerskog objekta (koji su, opet, postavili muškarci) i počela je da viče NA MUŠKARCE jer, za ime Boga, kontejnerski objekat NIJE DOBRO KLIMATIZOVAN PO NJENOM MIŠLJENJU!!!

Evo vam ravnopravnosti.

милан

pre 5 godina

Удаја није дужност. Секс и порођај није морање. Дисање, исхрана, прање веша је до особе, ако оће да живи...Ах да, ни живљење није да се мора. Углавном, све што се ради у животу радиш само за себе тако да невидим разлога да се ико пуно буни и дури о ничему. Ако оћеш-чини, ако нећеш-нечини---Али, кад нешто заг....ш, онда немој кривити све около, већ једи то што си заг....ла.

Coco

pre 5 godina

Da, ali koji je cilj za koji se takmice? Karijera, ugled na poslu, bolja pozicija, zavidno radno mesto? Izvinite, ali ako je bilo kome od partnera bitnija karijera od porodice, pogotovo dece, onda nemojte ni imati decu. Deca zahtevaju paznju, prisutnost, razgovor, igru, ljubav, toplu rijec. Partneri isto. Stvar je vrlo jednostavna, prije stupanja u brak otvoreno sa partnerom porazgovarati i tome i reci kako stvari stoje. Nazalost danas se mora birati izmedju uspjesne karijere i porodice. Ne mogu obe strane biti zadovoljene u potpunosti. Za to imamo gomilu primjera, majka i otac non-stop na poslu, kuci dolaze na veceru, ako i to, deca prepustena samim sebi, ulici, tv, rijalitiju.. odrastaju u nevaspitane ljude, ili muz citav dan na poslu zeni fali paznja i nadje ljubavnika, rastura se brak... Btw muzevi se danas sve vise ukljucuju u kucne poslove i odgajanje dece tako da...

Nije sve u parama nesto je i u novcu

pre 5 godina

Mislim da kada bi nestali svi muskarci na planeti na barem 2 godine civilizacija bi propala u roku od 1 godine. Da se ne lazemo sve sto vidite, dodirnete i sve sto vas okruzuje je delo muskarca barem 90%, muskarci nose na ledjima civilizaciju (kakvu takvu) veca je odgovornost i tezina u bukvalno svemu. Zene se ne bi snasle, svet bi propao jer jednostavno je tako kako je, ili bi bilo veoma, veoma tesko barem odrzavati sve ovo...

Srećan put i ne vraćajte se

pre 5 godina

To je mozda u Srbiji tako, ovde u Norveskoj definitivno nije - partnerka i ja delimo sve obaveze, a tako i treba.
(Djordje P, 12. mart 2019 20:47)
U toj Norveškoj koja je ložila ribu u termo elektranama dok nije našla naftu? Ali lepo je pljunuti na Srbiju iz daleka.

nidzamedstudent

pre 5 godina

A muskarac koji kopa u njivi, koji je u sumi i obezbedjuje drva za ogrev, koji je u rudniku i obezbedjuje ugalj za ogrev? Hoce li neko da kaze nesto i stane u odbranu muskaraca? Ne. jer to nije in. In su seksualni skandali, silovanja i feminizam.

rakabog

pre 5 godina

Ovo je uzasno seksiticka slika. Kao ocevi ne pomazu u kuci i ne cuvaju decu. To je isto ko da je napravljena sledeca slika. Majke trce do dece a ocevi ispred sebe imaju kola, kancelarijski sto, administrativne poslove... Zesce glupa i primitivna slika :(

B.B.

pre 5 godina

Moze se poster protumaciti i na drugi nacin.

Zene stalno traze izgovore za svoje neuspjehe.

Sta kao muskarci nemaju prepreka? Muskarci nemaju poteskoca? Muskarci nemaju nikakvih pritisaka od drustva? Za muskace je igra fer?
Ajte molim vas!

TriloBOT

pre 5 godina

Naučene smo da trpimo i ćutimo, a to ne valja. Niko nije bogom dan.
(@U prolazu, 13. mart 2019 15:08)

Blatantno skretanje sa teme i iznošenje gomile besmislica i gluposti. Radio sam u četiri fabrike i PLATE SU ISTE ZA SVE RADNIKE, nezavisno od pola, naravno kada je isti posao u pitanju. Sve osim toga je gnusna laž. Znate li šta je još zajedničko za sve te fabrike? Žene su ogromna većina u kancelarijskim foteljama, a muškarci apsolutna većina na teškim i opasnim poslovima.
Žene već godinama ne traže jednakost, već superiornost. Traže da budu plaćene jednako, ali za manje posla. Pogledajte samo teniserke i ostale sportistkinje. Na osnovu čega traže jednaku zaradu. Privlače manje publike, igraju kraće mečeve.
Na osnovu čega je premijer Kanade Trudo odlučio da pola kancelarije moraju činiti žene? Na osnovu stručnosti nije. A sada zamislite i da su muškarci tražili da medicinske sestre i braća bivaju zaposleni u istoj razmeri, 50-50. Kakav bi samo skandal tada izbio...
Da li je neko čuo da se manekeni žale zbog toga što devojke više zarađuju u toj branši? Ja nisam. Da li je neko čuo da se žene žale jer ih nema više u rudarstvu i građevini? Ja nisam. Više je žena u ekonomskoj i pravnoj struci, medicinskoj takođe.
Muškarci su i pored svega toga daleko češće žrtve nasilnih zločina, samoubistava i psihičkih bolesti. Muškarci su brojniji na svim opasnim po život i najstresnijim poslovima. Najlakše je kriti se iza te lažne potrage za nekom(već odavno ostvarenom) jednakošću u borbi za ono što zaista želite-apsolutnu vlast i dominaciju nad muškarcima na svim poljima. Izvinjavam se svima na predugom komentaru.

Uroš

pre 5 godina

Pa lepo pokazuje crtež, imaju prepreke ali im je put mnogo kraći. Ko se iole razume u atletiku unutrašnja staza je dosta kraća, a svi kreću sa iste linije.

Ner0n

pre 5 godina

Жене некада нису радиле уопште, и биле су у далеко привилигованијем положају.
Нема лошије ствари за женску психу него да је запослена (ван куће наравно)

Ivan78bg

pre 5 godina

@@U prolazu
Sa vecinom stvari se slazem. Ono sto meni smeta kao ocu(muskarcu) je sto se tene bore za jednakost samo u odredjenim sferama drustva. Ne bore se za jednakost polova pri dodeljivanje dece posle razvoda, ne bore se za jednakost polova pri odlasku u penziju(sto je posebna prica jer zene zive dosta prosečno duze od muskaraca samim tim ekonomska logika nalaze da zene kasnije idu u penziju od muskaraca ne pre!) itd itd. Kako da shvatam ozbiljno zensku borbu kad je selektivna?

pera

pre 5 godina

Da. Ali je zaboravio u muske staze da stavi razvozenje cele njene familije kolima, krecenja, vodonistlaterske i elektricarske poslove u kuci i njenoj familiji, popravke racunara svima, cepanje drva, unosenje drva, odrzavanje auta, odrzavanje stolarije itd itd.

u prolazu

pre 5 godina

Zavisi kako se uzme. Kako samohrana majka i zaposlena mogu da kazem da nije sve tako crno bele. Prvo, covek je Peruanac gde ovo jos i tako. Na Zapadu i nije bas. Poslovi se dele i muskarci su ukljuceni u obaveze oko domaćinstva o dece. Znaci i skuvace ( dosta vise vise o kuvanju kao nauci pa vecina nije Jamie Oliver vec je sve kupljeno polu gotovo, i za veceru treba do pola sata max, za rucak do sat jednom u dva dana), usisce, oprace ves (ubaci i izbaci iz masine). Na Zapadu, Narocito u Americi, ako zena sedi kuci i cuva dete, muskarci postaju njeni robovi. Ne daj Boze da dodje do razvoda, mučeni muskarac je gotov. U bukvalnom smislu. Nije sve to bas tako crno-belo. Nije nas priroda napravila da budemo jednaki. Sto neko rece zena nema fizičku snagu za neka zanimanja. Mozak nam fizioloski drugacije radi (vidi se ko kako vozi kola, postoji naučno objasnjenje za to). A nama zenama ce ovakva borba jednakost doci glave ako vec i ne dolazi. U 95% slučajeva zena jedino kada ce moci da stane rame uz rame je ako odluci da nema deca. Sve ostalo je iluzorno razmisljanje.

QA

pre 5 godina

Majke i jesu "glavni" roditelj. Otac i majka imaju jako razlicite uloge. I detetu trebaju i jedno i drugo. I otac treba da bude musko a majka zensko. Mislim tako je barem bilo od uvek i tako je kod mene, vi vasu decu upropastite slobodno :) samo ce moja jos lakse da budu sefovi :) Posto nista nije produktivno kao dete bez oba roditelja ili dete iz loseg braka ;)

TriloBOT

pre 5 godina

(Š, 14. mart 2019 18:57)

Da, muškarci su daleko češće žrtve nasilnih zločina i to je činjenica. Razlika je ta što zločini nad ženama privlače veću pažnju medija i izazivaju veće empatije. Muškarci više ginu u nasilnim zločinima, tačka. To što neki smatraju da je muški život manje vredan, druga je stvar. Isto važi i za samoubistva i psihičke bolesti izazvane životnim stresom i sl. Ženama nije teže u životu osim ako same ne odaberu da im bude teže. Nemate nijedan argument u vašu korist, osim da kontrate i vičete na sav glas da ste u pravu. Pažljivije birajte partnere i neće biti ljubavnih problema. Borite se za napredak na poslu poput muškaraca i neće biti problema. Najlakše je kukati kako ste ugroženi.

Vuk

pre 5 godina

Već sam dao komentar. Što reče jedna, ženama treba ravnopravnost a ne jednakost. E pa, budite ravnopravne u uređenju kakvo je demokratija i kašitalizam. Žene neće nikada moći da zarade nekoj firmi koliko će moći muškarac, jednostavno kada su i jedno i drugo u najvećoj snazi, žena ima stagnaciju zbog rađanja. Ako žena hoće kasnije da rodi zbog toga, nažalost to biologija neodobrava, al i to smo nekako prevazišli mada su problemi razni. Druga stvar, danas je vreme toliko stresno, da mnoge ni ne mogu da imaju decu ili im teško pada, pogotovu ženski dani kad dođu, a i dani pre toga (na to se žene opozivaju same). Jedino što ženama treba jeste poštovanje, nega, lepa reč i vernost. Tada je sve ok. Samo što žene i pored svih navedenih opterećenja imaju šta da prigovore i da kažu kako smo pogledali drugu (ženska zavidnost prema drugoj ženi), ili da prigovore na odnos prema roditeljima, ili prema drugu ili prema kojoj čaši više popijenoj (ne pričam o pijanstvu)... I još toga. I nekako, pored sve muke koje imaju, ima se snage i za to. Hoćete "muške" poslove, ćuti i radi! Ja kad radim "ženske" ćutim i radim, samo nekako stalno žene imaju prigovor na kvalitet obavljenog. Da mi žena spremi splačine, ja bih jeo, reč ne bih rekao, rekao bih ustvari hvala, a znam da su splačine, al više nisam gladan! Tako da, smanjite gas sa zahtevima. Ženo ja usisam ti potri, ja odoh u market ti stavi veš u mašinu, ja ću da ljuštim povrće ti spakuj u lonac... Na leto i na zimu ajmo na more i skijanje!!!

mgt

pre 5 godina

I dalje je teže muškarcima. Ko radi sve teške, prljave i opasne poslove?
Ako živimo u muškom svetu zašto muškarci skrenu na alkoholizmu, narkomaniji, kockanju...Stopa samoubistava je mnogo veća kod muškaraca. Ako im je toliko dobro...da mi objasni neko.
Govoriti o teškoći kućnih poslova u eri veš mašina, šporeta, usisivača...šta je tu teško da ne peru na ruke veš kao nekad.
Spremiti večeru ne treba više od jednog sata, gomila kuhinja sa gotovim jelama na jedan poziv, oprati veš jednom nedeljno ili usisati. Sa druge strane htele su ravnopravnost neće da budu samo domaćice pa onda neka prihvate obaveze na svim poljima.

Mrkva

pre 5 godina

Da, a to što 99,99% najtežih poslova rade muškarci - to nikom ništa.
Kao što ilustracija i prikazuje i kao i SVAKA debata o ravnopravnosti muškaraca i žena, pravda se samo odnosi za 1% stanovništva. Dakle, menadžeri, direktori, profesori, advokati i svi poslovi koji pripadaju 1% stanovništva.
Ne uzimaju se rudari, đubretari, kamiondžije i svi drugi vozači, stolari, građevninci, fizikalci, električari, limari, automehaničari, autolimari, vatrogasci, policajci, obezbeđenje, vojnici, itd. za primer o ravnopravnosti, dakle poslovi koje obavlja 90% muškaraca. Kad se priča o pravdi, to se samo odnosi na odelca, kravate i ko je menadžer, direktor, vlasnik firme i sve ono što se odnosi na 1% stanovništva i te stvari boli feministkinje i ostale borce za pravdu jer žena i NEMA u najgorim poslovima.

Ja sam gledao statistiku SAD-a i tamo kad bi izbrisali sve muškarce preko noći, žene bi se probudile u svetu gde na njih 100.000 nema NIJEDNOG vodoinstalatera, električara, kamiondžije, taksiste, stolara, građevinca, niti ko da im popravi kompjuter. Dakle, 100.000 žena i ne bi bilo osoba koje bi bile u stanju da sazidaju najobičniju kuću, da je sazidaju od temelja do krova.
Muškarci najbukvalnije održavaju život ljudi na planeti Zemlji jer rade one poslove koji su u stvari i najbitniji za funkcionisanje civilizacije.

Obori oluja banderu i ko dolazi da je namesti? Pukne cev od kanalizacije i ko dolazi da je namesti? Izbije požar i ko dolazi da ga gasi? Žene?
Laku noć.

Nije sve u parama nesto je i u novcu

pre 5 godina

Mislim da kada bi nestali svi muskarci na planeti na barem 2 godine civilizacija bi propala u roku od 1 godine. Da se ne lazemo sve sto vidite, dodirnete i sve sto vas okruzuje je delo muskarca barem 90%, muskarci nose na ledjima civilizaciju (kakvu takvu) veca je odgovornost i tezina u bukvalno svemu. Zene se ne bi snasle, svet bi propao jer jednostavno je tako kako je, ili bi bilo veoma, veoma tesko barem odrzavati sve ovo...

Kilo

pre 5 godina

A zasto uporno trce istu trku? I jel zbog toga sto ONE to insistiraju i zele treba za to da im se daju neki posebni uslovi, recimo da se odredi da 1/2 pobednika trke moraju da budu zene, nebitno koje vreme su imale i mesto zauzele?

Чико

pre 5 godina

Каква дискриминација и лажно приказивање мушкараца. Да ли је некоме, само зато што је женско, дозвољено омаловажавање постигнућа и положаја припадника супротног пола? Замислите исту карикатури само супротно предатављену у корист мушкараца. На шта би то личило?

ernesto che

pre 5 godina

Ma jeste , a muskarci nemaju niti jednu obavezu. Daj uozbiljite se, ova feministicka farsa nije vise zanimljiva, presmesno je i komentarisati.

B.B.

pre 5 godina

Moze se poster protumaciti i na drugi nacin.

Zene stalno traze izgovore za svoje neuspjehe.

Sta kao muskarci nemaju prepreka? Muskarci nemaju poteskoca? Muskarci nemaju nikakvih pritisaka od drustva? Za muskace je igra fer?
Ajte molim vas!

dobarlosmao

pre 5 godina

Da, ne omalovazam zenski neplaceni kucni rad, naprotiv, ali isto tako bi se moglo nacrtati da su ova gospoda koja zavrse trku pod ogromnim pritiskon da je zavrse prvi, da obezbede svoju i egzistenciju svojih najblizih, ili ce se u suprotnom suociti sa epitetima poput "nesposoban" ili "šonja" ili nesto jos gore.
Ali o tome niko ne pise... Jer su muskarci jaki i moraju da istrpe bez da se zale!

Ner0n

pre 5 godina

Жене некада нису радиле уопште, и биле су у далеко привилигованијем положају.
Нема лошије ствари за женску психу него да је запослена (ван куће наравно)

pera

pre 5 godina

Da. Ali je zaboravio u muske staze da stavi razvozenje cele njene familije kolima, krecenja, vodonistlaterske i elektricarske poslove u kuci i njenoj familiji, popravke racunara svima, cepanje drva, unosenje drva, odrzavanje auta, odrzavanje stolarije itd itd.

nidzamedstudent

pre 5 godina

A muskarac koji kopa u njivi, koji je u sumi i obezbedjuje drva za ogrev, koji je u rudniku i obezbedjuje ugalj za ogrev? Hoce li neko da kaze nesto i stane u odbranu muskaraca? Ne. jer to nije in. In su seksualni skandali, silovanja i feminizam.

Uroš

pre 5 godina

Pa lepo pokazuje crtež, imaju prepreke ali im je put mnogo kraći. Ko se iole razume u atletiku unutrašnja staza je dosta kraća, a svi kreću sa iste linije.

QA

pre 5 godina

Majke i jesu "glavni" roditelj. Otac i majka imaju jako razlicite uloge. I detetu trebaju i jedno i drugo. I otac treba da bude musko a majka zensko. Mislim tako je barem bilo od uvek i tako je kod mene, vi vasu decu upropastite slobodno :) samo ce moja jos lakse da budu sefovi :) Posto nista nije produktivno kao dete bez oba roditelja ili dete iz loseg braka ;)

Nevera

pre 5 godina

Au što volim kada nas muškarce pretvarate u neradnike koji dođu s posla i izvale se u fotelju, a vi majke, žene rintate i posle posla. Radim dva posla, a i pored toga kupam dete i igram se sa njim i još sređujem po kući. Kada svi poleagaju, radim drugi posao od kuće i spavam po 4 sata i ne žalim se. Ali ne, samo žene preskaču "prepone".

rakabog

pre 5 godina

Ovo je uzasno seksiticka slika. Kao ocevi ne pomazu u kuci i ne cuvaju decu. To je isto ko da je napravljena sledeca slika. Majke trce do dece a ocevi ispred sebe imaju kola, kancelarijski sto, administrativne poslove... Zesce glupa i primitivna slika :(

милан

pre 5 godina

Удаја није дужност. Секс и порођај није морање. Дисање, исхрана, прање веша је до особе, ако оће да живи...Ах да, ни живљење није да се мора. Углавном, све што се ради у животу радиш само за себе тако да невидим разлога да се ико пуно буни и дури о ничему. Ако оћеш-чини, ако нећеш-нечини---Али, кад нешто заг....ш, онда немој кривити све около, већ једи то што си заг....ла.

sturmmann

pre 5 godina

%TriloBOT

Pre nekoliko godina, jak uragan je pogodio obalu SAD i napravio ogromnu štetu. Vodovod, kanalizacija i električna mreža postali su prošlost, bukvalno. O izgledu ulica, zgrada i kuća ne treba pričati.

I šta se desilo?

Izvanredno hrabri inženjeri, mehaničari, vatrogasci, tehničari, policajci, vojna lica, itd, dali su sve od sebe da ponovo obezbede snabdevanje električnom energijom; pritom su rizikovali svoje živote. Uspeli su. Zatim su vodovod i kanalizaciju učinili potpuno funkcionalnim.

SVI odreda su bili muškarci.

Muškarci su bili i oni koji su sopstvenom snagom ili uz pomoć mehanizacije pomerali oborena stabla, raščišćavali ruševine, sve u svemu, muškarci su učinili život mogućim.

Povrede na radu nisu čak ni evidentirane kako treba; već povređeni radnici su se krajnje požrtvovano vraćali na posao.

Kamerman je snimio jednu interesantnu scenu: JEDNA JEDINA ŽENA izašla je iz kontejnerskog objekta (koji su, opet, postavili muškarci) i počela je da viče NA MUŠKARCE jer, za ime Boga, kontejnerski objekat NIJE DOBRO KLIMATIZOVAN PO NJENOM MIŠLJENJU!!!

Evo vam ravnopravnosti.

u prolazu

pre 5 godina

Zavisi kako se uzme. Kako samohrana majka i zaposlena mogu da kazem da nije sve tako crno bele. Prvo, covek je Peruanac gde ovo jos i tako. Na Zapadu i nije bas. Poslovi se dele i muskarci su ukljuceni u obaveze oko domaćinstva o dece. Znaci i skuvace ( dosta vise vise o kuvanju kao nauci pa vecina nije Jamie Oliver vec je sve kupljeno polu gotovo, i za veceru treba do pola sata max, za rucak do sat jednom u dva dana), usisce, oprace ves (ubaci i izbaci iz masine). Na Zapadu, Narocito u Americi, ako zena sedi kuci i cuva dete, muskarci postaju njeni robovi. Ne daj Boze da dodje do razvoda, mučeni muskarac je gotov. U bukvalnom smislu. Nije sve to bas tako crno-belo. Nije nas priroda napravila da budemo jednaki. Sto neko rece zena nema fizičku snagu za neka zanimanja. Mozak nam fizioloski drugacije radi (vidi se ko kako vozi kola, postoji naučno objasnjenje za to). A nama zenama ce ovakva borba jednakost doci glave ako vec i ne dolazi. U 95% slučajeva zena jedino kada ce moci da stane rame uz rame je ako odluci da nema deca. Sve ostalo je iluzorno razmisljanje.

Srećan put i ne vraćajte se

pre 5 godina

To je mozda u Srbiji tako, ovde u Norveskoj definitivno nije - partnerka i ja delimo sve obaveze, a tako i treba.
(Djordje P, 12. mart 2019 20:47)
U toj Norveškoj koja je ložila ribu u termo elektranama dok nije našla naftu? Ali lepo je pljunuti na Srbiju iz daleka.

TriloBOT

pre 5 godina

Naučene smo da trpimo i ćutimo, a to ne valja. Niko nije bogom dan.
(@U prolazu, 13. mart 2019 15:08)

Blatantno skretanje sa teme i iznošenje gomile besmislica i gluposti. Radio sam u četiri fabrike i PLATE SU ISTE ZA SVE RADNIKE, nezavisno od pola, naravno kada je isti posao u pitanju. Sve osim toga je gnusna laž. Znate li šta je još zajedničko za sve te fabrike? Žene su ogromna većina u kancelarijskim foteljama, a muškarci apsolutna većina na teškim i opasnim poslovima.
Žene već godinama ne traže jednakost, već superiornost. Traže da budu plaćene jednako, ali za manje posla. Pogledajte samo teniserke i ostale sportistkinje. Na osnovu čega traže jednaku zaradu. Privlače manje publike, igraju kraće mečeve.
Na osnovu čega je premijer Kanade Trudo odlučio da pola kancelarije moraju činiti žene? Na osnovu stručnosti nije. A sada zamislite i da su muškarci tražili da medicinske sestre i braća bivaju zaposleni u istoj razmeri, 50-50. Kakav bi samo skandal tada izbio...
Da li je neko čuo da se manekeni žale zbog toga što devojke više zarađuju u toj branši? Ja nisam. Da li je neko čuo da se žene žale jer ih nema više u rudarstvu i građevini? Ja nisam. Više je žena u ekonomskoj i pravnoj struci, medicinskoj takođe.
Muškarci su i pored svega toga daleko češće žrtve nasilnih zločina, samoubistava i psihičkih bolesti. Muškarci su brojniji na svim opasnim po život i najstresnijim poslovima. Najlakše je kriti se iza te lažne potrage za nekom(već odavno ostvarenom) jednakošću u borbi za ono što zaista želite-apsolutnu vlast i dominaciju nad muškarcima na svim poljima. Izvinjavam se svima na predugom komentaru.

Vuk

pre 5 godina

Već sam dao komentar. Što reče jedna, ženama treba ravnopravnost a ne jednakost. E pa, budite ravnopravne u uređenju kakvo je demokratija i kašitalizam. Žene neće nikada moći da zarade nekoj firmi koliko će moći muškarac, jednostavno kada su i jedno i drugo u najvećoj snazi, žena ima stagnaciju zbog rađanja. Ako žena hoće kasnije da rodi zbog toga, nažalost to biologija neodobrava, al i to smo nekako prevazišli mada su problemi razni. Druga stvar, danas je vreme toliko stresno, da mnoge ni ne mogu da imaju decu ili im teško pada, pogotovu ženski dani kad dođu, a i dani pre toga (na to se žene opozivaju same). Jedino što ženama treba jeste poštovanje, nega, lepa reč i vernost. Tada je sve ok. Samo što žene i pored svih navedenih opterećenja imaju šta da prigovore i da kažu kako smo pogledali drugu (ženska zavidnost prema drugoj ženi), ili da prigovore na odnos prema roditeljima, ili prema drugu ili prema kojoj čaši više popijenoj (ne pričam o pijanstvu)... I još toga. I nekako, pored sve muke koje imaju, ima se snage i za to. Hoćete "muške" poslove, ćuti i radi! Ja kad radim "ženske" ćutim i radim, samo nekako stalno žene imaju prigovor na kvalitet obavljenog. Da mi žena spremi splačine, ja bih jeo, reč ne bih rekao, rekao bih ustvari hvala, a znam da su splačine, al više nisam gladan! Tako da, smanjite gas sa zahtevima. Ženo ja usisam ti potri, ja odoh u market ti stavi veš u mašinu, ja ću da ljuštim povrće ti spakuj u lonac... Na leto i na zimu ajmo na more i skijanje!!!

Ivan78bg

pre 5 godina

@@U prolazu
Sa vecinom stvari se slazem. Ono sto meni smeta kao ocu(muskarcu) je sto se tene bore za jednakost samo u odredjenim sferama drustva. Ne bore se za jednakost polova pri dodeljivanje dece posle razvoda, ne bore se za jednakost polova pri odlasku u penziju(sto je posebna prica jer zene zive dosta prosečno duze od muskaraca samim tim ekonomska logika nalaze da zene kasnije idu u penziju od muskaraca ne pre!) itd itd. Kako da shvatam ozbiljno zensku borbu kad je selektivna?

Apu

pre 5 godina

Ima istine u ilustraciji, ali nije bas 100% tacno. Npr. ja sam sa 18 godina otisao na studije i otad, uz izuzetak od par godina, zivim sam. I dok sam bio u toj 6godisnjoj vezi, ukljucivao sam se u kucne poslove sa djevojkom (recimo ona 65, ja 35% ili 70%-30%). Dok sam bio sam, sam sve i odradjivao sam. Pranje vesa, sudja, ciscenje, smece... Tako da sam naucio sve po kuci i savjest mi ne da da ostavim zeni da sve sama po kuci radi. Sad imam 30+ i pocinjem zivot sa zenom u istom stanu. Znam da cu obavljati dio kucnih poslova ja licno, jer mi je to dio karaktera + kao sto rekoh nije fer da ona sve sama radi.

Coco

pre 5 godina

Da, ali koji je cilj za koji se takmice? Karijera, ugled na poslu, bolja pozicija, zavidno radno mesto? Izvinite, ali ako je bilo kome od partnera bitnija karijera od porodice, pogotovo dece, onda nemojte ni imati decu. Deca zahtevaju paznju, prisutnost, razgovor, igru, ljubav, toplu rijec. Partneri isto. Stvar je vrlo jednostavna, prije stupanja u brak otvoreno sa partnerom porazgovarati i tome i reci kako stvari stoje. Nazalost danas se mora birati izmedju uspjesne karijere i porodice. Ne mogu obe strane biti zadovoljene u potpunosti. Za to imamo gomilu primjera, majka i otac non-stop na poslu, kuci dolaze na veceru, ako i to, deca prepustena samim sebi, ulici, tv, rijalitiju.. odrastaju u nevaspitane ljude, ili muz citav dan na poslu zeni fali paznja i nadje ljubavnika, rastura se brak... Btw muzevi se danas sve vise ukljucuju u kucne poslove i odgajanje dece tako da...

Nisam Cristiano Ronaldo

pre 5 godina

Simpatičan crtež. Evo, ja kao samohrani otac imam uspešniju karijeru od 80% muškaraca koji žive u braku i imaju decu. Nemam nikakvu podršku žene, ni psihološku, ni emotivnu, a o kućnim poslovima i svom detetu brinem sam.
Hoću da kažem da je vreme da se ljudi okrenu napretku u životu, a ne traženju izgovora zašto nemaju uspeha u karijeri.

So true

pre 5 godina

Čuj ove što se žale na "teške i opasne" poslove. Ima i "ženskih" užasnih poslova. Spremačica? Riba vaša **vna, telesne izlučevine, projavštinu. Medicinska sestra? Previja svakakve najogavnije rane, pomera teške pacijente, kupa ih... Kao da nikada niste čuli za tako nešto, a ima još gomila poslova te vrste. Žene ćute i rade.
Rade žene SVE vrste poslova, kao što neki muškarci NE RADE teške poslove, neko su mlitavi i mlohavi kao pihtije. Pipneš muškarca, a ruka ti utone do njegove koske, koliko nema razvijenog mišića!
To što vi mislite da su muškarci zaslužni za štošta nije istina, većinu tih stvari su uradile žene, muškarci maznuli.
Inače, u Srbalja, koji je to poseban razlog zbog koga žena treba da radi sve po kući i oko dece? Zar nije dovoljno što nosi tu decu u sebi, porađa se, doji? Za čega joj služi muž? Za ukras? Tako pihtijast?

Pcelica

pre 5 godina

Izgleda da kada smo trazile ravnopravnost i borile se za nju, nismo dobro napisale zahtev, pa kada je ravnopravnost stigla, napokon, dosla je u vidu psihofizickog opterecenja...

Dušan Savić

pre 5 godina

Svako nađe ono što želi i muža i ženu. Pa ako hoćeš nekog da ti pomaže nađi ga.
Jedino što ne znam je da peglam a ostalo sve radim

Anon

pre 5 godina

Znaci nemojte radjati ako zelite karijeru?!

To je samo jedan perfidan nacin kontrole populacije. Umesto da ti zabrane da radjas nastimaju sistem i ubede te da je najbolje za tebe da ne radjas. Genijalno.

Jknh

pre 5 godina

Koliko glup treba biti pa pomisliti da bi svet stao bez muškaraca? Da li stvarno pored tolikih žena naučnika, astronauta, neurohirurga, programera, pilota, nekako zaključite da je ne znam kakav izazov biti električar, rudar ili vodoinatalater? Ajte lepo te pametnice muške da cepaju drva za potpalu i ne opterećuju svoje lepe glavice ozbiljnim temama.

TriloBOT

pre 5 godina

(Š, 14. mart 2019 18:57)

Da, muškarci su daleko češće žrtve nasilnih zločina i to je činjenica. Razlika je ta što zločini nad ženama privlače veću pažnju medija i izazivaju veće empatije. Muškarci više ginu u nasilnim zločinima, tačka. To što neki smatraju da je muški život manje vredan, druga je stvar. Isto važi i za samoubistva i psihičke bolesti izazvane životnim stresom i sl. Ženama nije teže u životu osim ako same ne odaberu da im bude teže. Nemate nijedan argument u vašu korist, osim da kontrate i vičete na sav glas da ste u pravu. Pažljivije birajte partnere i neće biti ljubavnih problema. Borite se za napredak na poslu poput muškaraca i neće biti problema. Najlakše je kukati kako ste ugroženi.

mimi

pre 5 godina

sto pre prihvatis realnost, pre ti bude lakse. a realnost je da ma kakvog muza da imas, mama je hobotnica i ona veliku vecinu stvari obavlja.

prokletnica

pre 5 godina

@muskarci

Pa strasni ste, majke mi. Moj partner spada u ukljucene muskarce, znaci pomaze mi oko kucnih poslova i nije klasican balkanceros. I dalje, ja imam preko 70% svih kucnih obaveza na svojim plecima. Ne smem ni da pomislim kako je zenama ciji su muskarci u macho tripovima i koji su neangazovani. Naravno, sami biramo svoje partnere. A da stvar bude jos ludja, ja sam ta koja doprinosi vise i ima odgovorniju poziciju na poslu. Sad se vi bunite do prekosutra, mi radimo teze poslove mi ovo mi ono. Kada biste zaista bili fer, priznali biste da nama jeste teze.

Lajla

pre 5 godina

Uuuu, muskarcine, ala su vas u srce dirnuli! To samo pokazuje koliko je istina. Pricajte vi sta hocete, i najbolji medju vama, koji "pomazu" suprugama, opet su manje angazovani u domacinstvu i oko dece od nje, a da ne pominjemo mentalno opterecenje svake majke, koja sve obaveze i sve sto je neophodno za porodicu drzi u glavi i zonglira sa porodicnim I licnim zivotom. Da, zeznule smo se, da bi dokazale da smo sposobne, preuzele smo i rad van kuce, obrazovanje, ali vi niste preuzeli ni upola nase prethodne, kucne poslove, ali ispravicemo i to, bez brige!

Čaki

pre 5 godina

@sturmmann
Rokom istog tog uragana, žene su pomagale na svoj način, koji nije ništa lakši nego muški način, samo drugačiji. Nisu spavale, bdele nad ranjenima, nosile ljude, negovale, lečile, spremale hranu, a ohoho žena ima u američkoj vojsci, brate dragi. Mislite da nema žena u tim strukama? Realno, nećete poslati vrhunskog hirurga da svojim dragocenim rukama radi proste fizičke poslove. On će da operiše jer tako najbolje koristi zajednici. Ništa manje nije vredna sestra koja mu asistira, sa svojim znanjem i hrabrošću. Takođe, ni radnica u prodavnici koja prenese tone namirnica i prodaje ih ljudima. Ni ona žena koja kuva bezbroj ručkova, treba doneti namirnice, pripremiti, servirati, oprati. Mislite da to rade muškarci? Naravno da će one bez vrhunskih znanja poslati na lice mesta, oni kojo su uložili godine truda u obrazovanje će biti korisniji da rade svoje poslove, jer ih fizički radnici ne umeju zameniti. Tako da, svaka čast svima, ali plaćajte ih spram posla, a ne pola. Posao dodeljujte spram kvalifikacija, ne pola. O tome se radi.

Vuk

pre 5 godina

Nažalost se mogu poistovetiti, ali mislim da starosna granica pomerila. Generacija rođenih 80ih pa na više je skroz druga priča. I kad su muškarci u pitanju, a tek žene. Zanimljivo mi je to da postoji i momenat u kome žena zabranjuje muškarcu da obavlja neke poslove (kućne) jer smatra da nije podoban i neće to uraditi kako treba, odnosno kako je ona to zamislila (onako fino i u crtu). Što se tiče brige o deci, rekao bih da je postalo vrlo izjednačeno. Moram reći da muškarcu nije lako da oseti (odnosno da proba da oseti) ono što žena može osetiti po rođenju deteta. Muškarac mora da uloži silu da bi bio na nivou majke po tom pitanju, ali bih rekao da briga o ženi to zamenjuje i dobija se lančana reakcija. Žene mogu da se bave poslovima danas kao i muškarci ali im je "prepreka" rađenje. Jednostavno, kod nas i svuda u svetu, iako se ne postavi pitanje, poslodavcu je u glavi da je ona žena i da postoji rizik da će mu napredak stagnirati zbog njene trudnoće (bio poslodavac muško ili žensko). U Švajcarskoj su ženama manje plate nego muškarcima na istim pozicijama, a za neke pozicije žena ni nema. Jednostavno, mislim da se o pravima žena više priča nego što se realizuje jer postoji granica u ostvarnju. A prosek im kvare raznorazne feminističke organizacije i javne kuće sa uredno plaćenim plaćenim radnim stažom. I onda se tu uvali ženska međusobna zavidnost koja je jako česta i baš bude teško.

Pobijanje

pre 5 godina

@Nisam Ronaldo
Da li si ti nosio to dete 9 meseci, porađao se, dojio ga, zarastala ti rana jer su te šili, čekao da ti se materica vrati u normalu i ostalo? Nisi? Onda ćuti. Svakako si samo zbog pola imao svuda prednost. Napredak u životu zavisi od mnogo stvari, u slučaju povlaštenih - od njihovih povlastica jer su im mnoga vrata (nezasluženo) otvorena.

maja

pre 5 godina

Bravo za deku! Bilo mu je dovoljno samo sedam dana da shvati i prizna šta sve žene rade da svoju porodicu, doprinose u svakom smislu, i u materijalnom i u duhovnom smislu!

žena

pre 5 godina

Ne mora biti tako, obaveze u domaćinstvu i oko dece se mogu podeliti, takodje, zaposleni roditelji ako žele stabilan život, treba da zaposle nekog da im pomaže, da investiraju u opremu u domaćinstvu i način života i sve može da se uklopi...

primer, moj muž i ja imali smo kućnu pomoćnicu petkom za čišćenje stana, opremili smo se mašinom za sušenje veša i pranje sudova, zavese i tepihe smo izbacili iz upotrebe, a moj muž je delio sa mnom obaveze oko male dece, tako da smo oboje napredovali u karijeri, putovali i bili zadovoljni.

Decu smo vodili u vrtić,
kad su bili bolesni ja sam ostajala s njima, ali to je bilo zanemarivo.

Pravi problem nisu obaveze, već sredina koja satanizuje emancipaciju žena.

Rodbina je osudjivala naš stil života, baš sam bila crna ovca u gradu u provinciji , a kad sam konačno napredovala na poslu ,muž i njegova porodica su me odbacili te se takav prilično sredjen život završio razvodom.

Nije kao da žene ovde imaju izbora da ne rade i da se ne takmiče sa muškarcima.
A čak i kad bih imala takav izbor čim su deca malo veća i idu u školu žena nema prepreka da radi. U radu se čovek ostvaruje kao socijalno i kreativno biće.
Formalno žene imaju pravo na to, ali u realnosti ja sam doživela suprotno.

Pobijanje

pre 5 godina

@Nije sve u parama
Opet idealizovanje muškaraca i omalovažavanje žena... Valjda treba da funkcionišemo zajedno?
Ovo o nesnalaženju žena - šta mislite, ko sve vodi kada su ranije (pravi) muškarci išli u rat? Žene. Rade SVE. Znači, može i bez muškaraca. Bez žena bude katastrofa, to vidite kada neki ostane bez supruge koja mu je ceo život bila sluškinja.
Imate svuda prolaz, sve vam je olakšano, i još se osećate ugroženo od žena. Znate valjda da ste i sami ispali iz utrobe jedne žene? Niko ne bi postojao da ga majka (ŽENA) nije rodila i odgajila. Neki muškarci su svesni toga, drugi su samo slepci i tu nema pomoći.

@U prolazu

pre 5 godina

I ja sam samohrana majka (bez alimentacije za dete, bez viđanja deteta) - zemlja Srbija. Samohrani nije onaj koji ima drugog roditelja da brine o detetu. Ovde nema nikog drugog.
Žene ne traže JEDNAKOST, nego RAVNOPRAVNOST. Razumete razliku? Recimo, žena u fabrici napravi 20 stvari, napravi muškarac za isto vreme isto toliko. Platu ima veću muškarac, iako rade sasvim isto. Žene traže da imaju istu platu kao i muški kolega. OK je nemati posao i zavisiti od milosti muškarca, brinuti besplatno za decu, njegove i njega, ali, ako se rad na radnom mestu plaća, žene ne smeju da imaju manju platu.
Jednaki ne možemo biti jer nismo, njima je lakše - menstruacija, porođaj, dojenje...
Što se tiče vožnje, znam muškarce koji jednostavno ne umeju da voze, kao i žene - ja - koje su savršeni vozači. Niđe veze.
Nisu damo deca u pitanju i ne treba da se takmičimo sa muškracima, treba da smo zajedno u timu, i ne treba da omalovažavaju žene. Naučene smo da trpimo i ćutimo, a to ne valja. Niko nije bogom dan.

lutrija

pre 5 godina

@mrkva
Ala lupetas. Ja zidam kuce. Arhitekta sam. I zidar(ka). Svoju vikendicu sam sama digla, samo eto kamion nisam vozila. Komentar ti je ekstremno plitak i mnogo mi je zao odnosa pluseva i minuseva u tvom komentaru, sto dokazuje koliko je na Balkanu zena i dalje nize bice. Cuj njega, nema automehanicara. A sta je sa kuvaricama, cistacicama, dadiljama, krojacicama, periljama, prodavacicama??? Njih se nisi setio a?

Hajdi

pre 5 godina

Glavna razlika u "muškim" i "ženskim" kućnim poslovima je da se muški rade jako retko, a ženski svakodnevno više puta. Recimo, u teoriji, muškarac menja sijalicu. To se desi jednom u pola godine. Žena sprema hranu svaki dan po tri puta i pere i sklanja posle obroka. Još razlike - ona će voditi računa da imaju u kući rezervnu sijalicu i moraće reći muškarcu da je promeni i još sklanjati za njegovim obavljenim poslom. Za hranu će opet ona sve voditi računa da bude raznovrsno, ne skupo, zdravo, na vreme itd., on samo sedne da jede i kritikuje. Da li razumete razliku?
Jednaki ne možemo da budemo jer je majka priroda načinila da ženskom rodu bude teže, još su im muškarci natovarili gomilu stvari i ne cene ono što im za džaba rade.

Lora

pre 5 godina

Nikada sve žene neće ni imati iste šanse. Od malih nogu se ženama natura da je njihova obaveza da čiste, kuvaju, peglaju, ne samo kada dobiju decu. Ja sam spremala i kod sebe i kod roditelja celo školovanje, od poda do plafona i svakodnevne stvari. Niko mi nikad ni hvala nije rekao. I pored toga sam bila jedan od najboljih studenata, mada nisam imala vremena za druženje i žurke. Kasnije isto tako... Koleginica nije znala do tridesete da uključi veš mašinu, mama je čuvala. Studirala dve godine duže, manji prosek. Ali, njoj su odmah našli dobro plaćen posao na kom se ne radi mnogo. Nekome majka, nekome maćeha.
Do tada mu muške kolege lelemudale. Mame im dolazile i spremale, kuvale, tate plaćale ispite da se deca ne muče. Šta mislite, ko je bolje prošao?

aha

pre 5 godina

Evo ih opet jadni mali muskarci, osetili se prozvanim, smrc :( Dajte ljudi budite realni, mozda ima promil vas koji zaista pomazete svojim zenama, ali vecina to ne radi. I namerno sam rekla POMAZETE, dakle opet ne delite sve na pola vec vecinu stvari opet odradi ona. Kako ste toliko nerealni, jel moguce da citam ovakve gluposti? Jel vas otac mozda ikad u zivotu skuvao rucak, ajde realno?
Ja sam se udala za coveka koji je pre braka dugo ziveo sam, dakle ume i da skuva i da opere i sve. Medjutim, cim smo poceli da zivimo zajedno, malo po malo, pokusao je da sve uvali meni da radim. Ej, covek koji sve to ume, jednostavno NECE, lenji ste bre, kilavi. Srbi su lenj narod, nemoj da mi neko prica suprotno, samo gledaju kako krivinu da uhvate u svakom smislu. Dakle, cak ni samostalnost pre braka nije garancija da vam nece sve natovariti na kicmu. Zavrsilo se tako sto sam mu rekla da posto nece nista da radi po kuci, moze da nadje kucnu pomocnicu i da je ON plati (inace zaradjujem vise od njega) jer je to njegova obaveza onda.

Posto je sve to "zenski posao", onda je "muski posao" da zaradi i da obezbedi svoju porodicu, odnosno da omoguci zeni da ne radi, ili da plati kucnu pomocnicu. Nemoj da mi radite za 200 evra, ajde budite muskarci pa zaradite! Tesko je, jel? Pa sta palamudite onda?
Odmah se presabrao i apsolutno imam pomoc, podrsku i srecan brak vec dugo. Posto ga majka nije naucila nicemu, morala sam ja. Ne dozvolite da ste robinje, nece vam niko ni hvala reci.

Jj

pre 5 godina

@Ivan78
Žene se bore za ravopravnost. Ne za jednakost. Problem je u tome što ta dva termina nisu sinonimi. Žensko telo se više troši, one više rade, manje su plaćene za isti posao... Čak i kada budemo ravnopravni, nećemo i ne možemo biti jednaki. Penzija se produžava, opet, žena ne može ići na posao dok je trudna, porađa se i doji, dok je dete bolesno... Da li razumete, po samoj prirodi je ženama život teži i komplikovaniji. Ravnopravni znači da za isto dobiju isto. Jednaki ne možemo biti, po prirodi je vama lakše.

Š

pre 5 godina

@Vuk, triloboT
Zašto ne gledate pravo stanje stvari? Ako se žena školovala za nešto, a realno, više se žene školuju i više se trude, zašto im onemogućiti da od toga zarađuju za život? Čuj ovog, muškarci žrtve nasilja? Čitaš li novine? Što se medicine tiče, mislite li da je posao medicinske sestre lak? Dizati bolesnike koji su sve samo ne prijatni, zaraziti se, gledati svašta, sanirati povrede, raditi po smenama, trpeti uvrede, nasilje, za trideset i koju hiljadu dinara? Možda vam žene izgledaju lepe i uredne, pa im se odmah pripisuje da ne rade. Plate nisu iste, bar ne na visokim pozicijama. Uvek će muškarcu dati bolje plaćeno mesto. On ode na drugo, na njegovo dođe žena, isti posao, ali ima manju platu. Ne izmišljajte gluposti. Roditelji vam ostavljaju stanove, kupuju kola, tako je u Srbiji. Žene da se snalaze same... Gledam okolo i vidim da one dobre koje se trude da uspeju svojim radom najgore prođu. One koje su bezobrazne i muzu muškarce su najcenjenije. Samo budite bahate kao i oni, drage žene, i biće vam dobro. Za vaš radi i dobrotu i brigu niko nikada neće reći ni hvala, kamoli nešto da dobijete.

ehhhh

pre 5 godina

Koliko muskaraca zeli posle razvoda puno starateljstvo nad decom?
Stvarno da brine o njima ful tajm, ne samo da bi kontrirao zeni?
Niti jedna moja razvedena drugarica se nije susrela sa takvim zahtevom, predlogom, idejom bivseg. Super im je leglo da budu slobodni.