Malo ko priča o ovim stvarima: Šta se dešava sa ljubavnim životom nakon venčanja

Utorak, 19.03.2019.

13:05

Izvor: super zena

Malo ko prièa o ovim stvarima: Šta se dešava sa ljubavnim životom nakon venèanja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

maja

pre 5 godina

Svaki brak je tajna, za sebe...U zivotu, kao i u braku nije sve crno, a nije ni belo. Inace, brak je ozbiljna institucija, i ko ima sreće da sretne osobu/partnera, koji mu odgovara, to je onda sjajno!

Sebična blizančica

pre 5 godina

@DBZ Nema ko šta da me provali, takva sam kakva sam. Znam sa ljudima da dobijem šta hoću i to je to. Ovde mogu da napišem kako je zaista inače ceo život glumim presvetu. Dupli blizanac sam, ima nas četiri u meni, tako da za sve ljude imam neku ličnost koja im treba. Na kraju nije važno ništa sem para i sigurnosti. Mnoge se tako ponašaju ali to nikome neće reći kao ni ja. Čak i muškarci. Ceo život je jedna velika igra, treba birati šta vam je važno. Niko vam neće dati ako ne zahtevate, ako rintate, samo će vam natovariti još. Mene će da trpe jer sam im rodila unuke i njemu decu, za to deca i služe. Budem dobra kada zatreba pa ne mogu reći da sam uvek loša. Više se cenim ja ovakva nego da sam svima na raspolaganju.

Cinjenica

pre 5 godina

Sve manje ljudi stupa u brak, zivi se nevencano, radjaju se deca i ne vidim nikakav problem. Danasnja zena naucena je da su posao i dete vazniji od braka i supruga i tu ima istine. A za brak nikad nije kasno ako se naleti na pravog ...

DBZ

pre 5 godina

Sebična blizančica
Vau+++, ostadoh bez teksta... Ovakvi oblici života postoje ko što je ova žena!! Ne činiš nam uslugu Sebična blizančice, a znaš kako kažu: ničija nije do zore gorela, tako da kad te budu provalili biće uzbudljivo

@Pera Detlic

pre 5 godina

Gresite, u Beogradu su najnesrecnije one udate za muskarce koji ih varaju sa tim po vama baba devojkam, one koje kuvaju, peru i cuvaju decu, od muzeva dobijaju neraspolozenje, dreku i mrke poglede a sve lepo ode ljubavnici.

Nikola

pre 5 godina

Mene fascinira ženska opsednutost samim venčanjem i brakom. Pročitao sam zakon o braku i ne vidim tu ništa što im donosi bilo kakvu korist. Pitam sa odakle ta fascinacija? Zašto ne mogu da žive žena i muškarac bez ikakvih papira i ceremonija? Zašto se toliko ložite na brak i na venčanje "kao iz bajke"?
Sa druge strane, retko koja žena je entuzijastična kada su muškarci u pitanju. Deluje da im je muškarac nužno zlo u celoj životnoj priči i nešto što će eto da istrpe da bi dobile porodicu.
A sve ovo o čemu tekst govori nikako ne deluje podsticajno na muškarce da se venčaju. Po neki komentar sa lepim iskustvima u braku, a većina razočaranih i nesrećnih vidim.

Matea

pre 5 godina

Razlika izmedju dobrog i loseg braka je sto postoje osobe sa kojima se moze ziveti i osobe sa kojima se ne moze ziveti. Nema tu prevelike filozofije. Upoznajte partnera u sto je moguce vecem broju situacija i tek onda stupite u brak. U braku sam dve i po decenije i zivot mi se nije mnogo promenio. Oboje smo hteli brak, oboje ga i negujemo ...

ne kapiram

pre 5 godina

brak nije nista drugo nego obicna veza! mozete izaci iz njega/nje kada god hocete! sami birate partnere, niko vam ne namece! da li mislite da prilikom rastanka kod parova sa decom postoji (sudska) razlika izmedju vencanih i nevencanih? NE, isto je! mozda je sa imovinom drugacije? ali NE, isto je! evo citata : Kako kaže Porodični zakon("Sl. glasnik RS", br. 18/2005, 72/2011 - dr. zakon i 6/2015), I to čl. 4 vanbračni partneri imaju prava i dužnosti supružnika pod uslovima određenim ovim zakonom. To bi značilo da je vanbračna zajednica u očima zakonodavca izjednačena sa bračnom. Dalje, čl. 191 predviđa da imovina koju su vanbračni partneri stekli radom u toku trajanja zajednice života u vanbračnoj zajednici predstavlja njihovu zajedničku imovinu, kao I da se na imovinske odnose vanbračnih partnera shodno primenjuju odredbe ovog zakona o imovinskim odnosima supružnika.

8

pre 5 godina

Nedostizni ,bez sale ti kazem,sigurno nemas osecaj u sebi da neprolazno mozes da volis cim si siguran u prolaznost ljubavi.Ili brkas ,ne cak ni strast vec pozudu sa istrajnom ,neopterecujecim osecajem ljubavi prema partneru,partnerki koja uzvraca na svoj nacin.Pricam o uzajamnosti ,ne zbog proacunatosti vec zbog neophodnosti za postojanu ljubav a ne samo iluziju ljubavi koja postoji mimo fizicke prisutnosti ali nije u temi braka..Brak jeste odluka koju ti svodis na poslovni angazman ali uz ljubav treba da bude topli dom a ne kancelarija .

ana

pre 5 godina

Mi ljudi smo skloni da svu odgovornost za ljudske promasaje pripisujemo bracnom formalizovanju kao uzroku ogranicenosti koji dovodi do razvoda,a ustvari razvodi su ispavke nacinjenih gresaka jednog ili oba partnera.nepromisljenosti,Lenjosti,sebicnost ,perfekcionizam,bezosecajnos,pohlepnost,preerane ambicijet, su ljudske osobine koje dovode do razvoda .

sanja

pre 5 godina

Kao gradjanin sveta, bez ucesca licnog uticaja mislim da insttitucija braka je nezamenljiv oblik celije drustva koje tezi napretku,progresu.Takodje da je nezamenljiva oaza bliskosti mira ljubavi za pojedince ,mlade ljude pred kojima je zivot.Za ljude u godinama takodje najpogodniji vid ljubavi pijaeljsva gde je bliskost osnov i lek protiv naglog starenja.

mina

pre 5 godina

Pre svega mislim da mi LJUDI KOJI ANALIZIRAMO BRAK,,na osnovu svojih poimanja ,imamo pogresnu pRedstavu o braku kao insTiTuciji ,gde najvecu zabludu vidim u potenciranju strasti pri ulasku i monotonije kao razlogu razvoda zbog prirodnog stisavanja "vatrometa".A uglavnom nema veze u vecini sklopljenih brakova koji su vise svar donesenja odluka zajednickog zivota i stvaranja porodice sa izabranom osobom iz ljubavi ili zajednickog dogovora po razliciim osnovama. Zbog toga sam sigurna da brakovi iz pouzdane ljubavi,ma koliko mnogima vremenom licili da su opstali iz navike ,su postojane zajednice koje prevazilaze sve prepreke koje su deo zivota jer su na cvrstom temelju satkanom iz uzajamne privrzenosti i nesebicnosti.Naravno promene su neminovne ,uostalom kao i ljudski zivot .Takodje znam da nema pravila jer opstaju i brakovi koji se ne grade na ljubavi vec uzajamnom postovanju sto je sasvim drugaciji odnos partnera koji ne predstavlja ideal kojii bi bio vedan ulaska u brak.

OMG

pre 5 godina

@Kristina Ja se jezim od pomisli da jos uvek postoje zene sa takvim mizoginim razmisljanjem kao sto je Vase. Kakve baba devojke, sta vam to znaci????

Suncica

pre 5 godina

Deset godina braka. Bilo je tu svadja, nerazumevanja, suza, smeha. Brak se ne sklapa brzinski i, eto tako, sa nekom osobom, koju bas i ne volimo i ne postujemo, kao sto se i ne razvodi zbog trenutno loseg perioda. Svako od nas ima neki prag tolerancije i tacku pucanja, kada vise ne zeli dalje. Neko tolerise fizicko nasilje, neko prevaru..neko zahteva da mu je sve potaman. Kada u braku nema postovanja, prijateljstva, poverenja, vreme je da svako krene svojim putem. Drago mi je sto zivimo u vremenu, kada razvod vise nije sramota ili tabu i kada su mnoge zene finansijski nezavisne i ne moraju da ostanu, ako im nije dobro. Brak nije za sebicne, lenje, u brak se ulaze vreme, strpljenje, novac, a kada dodju deca- duzni smo da im obezbedimo mir i stabilnost, da deci ne ogadimo brak i da i ta deca, odrastajuci u funkcionalnoj porodici, izrastu u stabilne licnosti, koje ce imati tu zivotnu radost u sebi i pozeleti brak.
Nedostatak seksa- desava se. Svi imamo razlicit libido, preumorni smo, radimo previse, imamo mozda i finansijske i zdravsvene probleme, zabrinuti smo, nezadovoljni itd. Odsustvo zelje za seksom smatram prikrivenim simptomom depresije. Sve se da resiti, kada su ljudi razumni i tolerantni.
Kada je rodbina, pogotovo roditelji partnera, u pitanju, toplo preporucujem sto manje druzenja i intimiziranja od starta. Mnogi roditelji se ne mogu uzdrzati od komentara i misle da je njihova vizija zivota i braka apsolutno savrsena.
Na kraju, brak je ono sto od njega napravis.

Lepo

pre 5 godina

Znaci jedino ima smisla udati se iz racunice pa se posle razvesti... Po komentarima muskaraca sve ostalo prodje pa nema smisla.
Sto se onda ljutite? Nisu zene maloumne da ne mogu da saberu 2 i 2.
Znate i sami da je tako.

MiKI

pre 5 godina

Brak je ozbiljna stvar, a ne holivudski film i za njega treba biti u svakom smislu zreo i spreman. Dokle ljudi budu stupali u brak jer im je vreme, da ne ostanu sami, zato što roditelji gnjave da hoće unuke, očekujući neke bajke i dopiši po želji, razočarenja su neminovna. Treba biti realan i krenuti prvo od sebe, niko od nas nije isti sa 20 i sa 40 godina i svi imamo svoje mane. Na braku treba da se radi, nije samo venčati se i završena stvar.

Drakče

pre 5 godina

@Hanibal
I mi smo se zbog toga razveli, ali od familije!
Naša nova porodica je bitnija od naših "starih" porodica (koliko god to sebično zvučalo).
Bez mešanja sa strane je sve mnoooogo bolje.

Pera Detlic

pre 5 godina

U Beogradu su ipak najnesrećnije usedelice kojih ima preko 100.000. Tako da šta god da su ovde napisali, žene udajte se i rađajte decu da ne biste završile kao nesretne baba devojke od 35+ koje jure tuđe muževe!

deki

pre 5 godina

Brak je za Ljude (stvaraoce), nije za homo sapiense (raspikuce - ove sto bi drugare i keranje lopte, drugarice i tracanje i fejsbucenje ...).

Temp

pre 5 godina

Opet polazite od toga da je bilo ljubavi i strasti i bog zna čega pre venčanja. Većina brakova je iz računice, tako da razočaranje može doći jedino od pogrešnog računanja (pare ili status ili tako nešto).

duxxx

pre 5 godina

Moj ujak Ljubiša se nikada nije ženio. Hteo je to jednom kada je imao 40ak godina, ali je žena koju je zaprosio zatražila malo vremena da razmisli. To je omogućilo Ljubiši da on razmisli, pa se nikada nije oženio.

Maja

pre 5 godina

Ima i lepih primera, da ne bude sad da svi mracimo. Udata sam sedam godina. Zabavljali smo se 6 meseci pre nego sto me je zaprosio, vencali se posle jos 6 meseci. Naravno da nije uvek med i mleko, zivot nas je bacao levo i desno ovih godina. Naravno da nekad bude tesko naci kompromis, pogotovo kada se familije ukljuce. Naravno da nema leptirica kao u prvim mesecima zabavljanja. ALI (i bas veliko ali) - moj muz je moj najbolji drug. On je onaj kome odem da se pohvalim i pozalim, bez kog dan nije potpun. On je onaj sa kojim se svaki dan, dobar ili los, uvek zavrsava isto - sa mojom glavom na njegovom ramenu. On je jedini ciji dodir mogu da zamislim na svom telu i jedini kog zelim da ljubim. On je onaj koji moze da me nasmeje i kada sam najtuznija i onaj ciji osmeh mi znaci najvise. Izabrala sam ga da sa njim provedem zivot, a ne da sa njim zivim bajku jer bajke nisam ni trazila. I ponosna sam svake sekunde, cak i kada se u necemu ne slazemo, na nas brak.

Saul Goodman

pre 5 godina

Nisam ni stigao do ženidbe... Verio se sa devojkom koja me je tokom zajedničkog života totalno razočarala... (verovatno i ja nju)...

Dalibor

pre 5 godina

Da ne budu svi komentari jednaki... Brak ume da se razvija i raste, ako su oba supružnika zrela i voljna na braku da rade.
Posle 10 godina braka i dvoje dece, seks je bolji nego ikada i sve ga je više. Odnos je i vatren i drugarski.
Ništa bolje od dobrog braka.

Kristina

pre 5 godina

@ Ona
Nećete biti usamljeni kada dobijete bebu. Takodje to je pravo blago za ženu i za ceo zivot. Divno je što ste se i udali, jer najmanje se ceni u društvu baba devojka koja nije bila spremna na kompromise. Kada se beba rodi, muškarac se oseća zapostavljenim. Ako želite da ga zadržite morate zadovoljiti njegove potrebe kako znate i umete, to nas nažalost majke nisu učile. Naši hormoni su tada usredsređeni na mlekice i bebu, te nam nije do toga.
Uživajte u majčinstvu, a stvari će se izkristalisati da li je on pravi čovek za vas.
Evo slavim 20 godina braka, a bilo je usamljenosti. Muškarci su vecinom samozivi.

objektivno

pre 5 godina

Nije bitno da li je u pitanju brak, neki ozbiljan posao, udubljivanje u bilo sta... Nema tu previse leprsavosti jer nije ni deo toga.

Bruce Lee

pre 5 godina

Moja žena i ja smo se zabavljali 4 godine, plus smo sad u braku smo 8 godina, to je sve zajedno 12 godina. Za to vreme smo dobili 2 sina i ćerku. Meni je u braku sve leše i lepše, volim ženu isto ako ne i više nego dok smo se zabavljali. Tako da ne znam šta bih rekao na ovaj tekst.

Sebična blizančica

pre 5 godina

@alek Hahaha! Udala sam se jer on i njegovi imaju para. Dobili smo kuću,odmah sam ga vaspitala da je on sprema, hranu ja sebi, on sebi. Rodila sam dvoje dece, njegova mama se brine o njima. Ja ih nekada stavim na spavanje. Život mi je mnogo bolji nego pre udaje jer mi moji nisu davali para i terali me da radim. Našli su mi posao, stalno sam od posla umorna ustvari tamo odmaram. Kako se ko snađe! Nisam se udala da bih se raspadala, pa za svaku urađenu stvar se žalim, decu ne kupam jer sam rekla da mi preskače srce ako sam u vlažnom vazduhu. Iskreno, nezanima me šta misle o meni, jasam sebi sredila život. Ko vam je kriv što vi sebi niste.Lenja sam, nisam ni lepa ni pametna, ali zato znam da se postavim da dobijem šta hoću i tako već deset godina. Njegova porodica se navikla, a ako počnu da zanovetaju, napravim neki problem, svi se uzbune, pa su mirni kada nisam problematična. Mama me učila.

Aleksandar

pre 5 godina

Deca su najveca sreca, ispunjenost, ponos i tuga u isto vreme. Kada dodju, nestaje prethodni zivot i pocinje drugi, realan. Prelepo iskustvo ali nije za svakoga.

Tomo

pre 5 godina

Problem je ako se zaljubimo i oženimo zbog vanjske ljepote, a znamo da će to proći. Godinama je sve manje kose, sve više kila...i nazovi ljubav prođe. Zapravo je nije ni bilo.
Treba tražiti ono nešto iznutra, što zrači i ostaje do starosti. Kad znam da mi je žena rodila djecu(4), da se žrtvovala i mučila u trudnoći, ne smeta mi što je dobila par kila. Još mi je draža i ljepša. Sad nakon 20 god. braka, volimo se više nego prvih dana/godina.

petar

pre 5 godina

Da se ja pitam, u brak bi trebali da ulazi samo ljudi sa dovoljnim keofricijentom inteligencije,ali sta onda sa onih 98% populacije koja bi preostala?

Sumnjivko

pre 5 godina

Na plaži ste, držite se za ruke, gledate zalazak sunca i ljubite se i volite i potrčite zagrljeni par metara... to je veza!

Na plaži ste, držite se za ruke, gledate zalazak sunca i ljubite se i volite i rešite da istrčite zajedno maraton! U početku je lepo, ali Sunce zadje, postane hladno, pesak žulja, bole noge, a morate još mnogo da trčite - to je brak!

no_name

pre 5 godina

Sve je lepo dok ne dosadi. Sve dosadi, pa i ljudi jedni drugima. “Voleću te/ljubiću te/maziću te/paziću te/ do kraja života” postoji u bajkama i nigde više. Ljudska priroda je takva da čoveku sve i svako dosadi. Malo realnosti nije na odmet. Što pre shvatimo ovo, manje će biti nesrećnih brakova i žrtvi.

Suzana R.

pre 5 godina

Brak mi je bio najlepsi period zivota dok moj suprug nije odlucio da ne zeli drugo dete. Sada patim, a on nema sluha za moju zelju da sinu podarim brata ili sestru. Medjutim, koliko god da je tesko, trpim jer i on ima pravo da izabere koliko ce dece imati.

Jiu Li

pre 5 godina

Udajom i ženidbom se smanjuju računi, dobija se poštovanje tipa "neko te hteo", decu obično čuvaju babe i dede, tako da život može biti samo lakši. Jedino ako ste živeli kao školarac pre braka kod mame i tate i ništa niste radili.

maja

pre 5 godina

Eto, stalno ovakvi tekstovi a ja sam nesrecna sto se nisam udala, niti cu jer sam vec zasla u godine. Radije bih bila zena i majka, preopterecena, nego sto sam sama i zaludna. Dobro, ne mogu reci da sam zaludna, radim, imam prijatelje ali s njima se vidjam kad imaju vremena jer svi imaju svoje porodice. Tuzno je to nekad, zato sto se osecam izopsteno iz nekih tema tipa deca, skola, roditeljski i slicno iako me niko ne odbacuje ili ponizava, sama se osecam lose jer sam nezadovoljna. Nekad mi je i glupo da zivkam drustvo stalno jer ja imam vremena a oni nemaju pa ne bih da budem dosadna. Roditelji su mi umrli odavno pa nemam vise taj osecaj pripadanja porodici. Nije da nisam htela da se udam, nisam nasla pravog coveka. Nije da imam nerealna ocekivanja, jednostavno se nije desilo. U sustini mi nedostaje prijateljstvo sa nekim, da imam s kim da popricam, popijem kafu ujutru. Za decu je kasno ali za prijateljstvo valjda nije. Ko zna, mozda se jednom i desi...

dragan

pre 5 godina

Ulazak u brak tj formiranje porodice dovodi do toga da se kvalitet zivota pojedinca znacajno smanjuje
(alek, 19. mart 2019 18:55)

Ne slazem se. Moj kvalitet zivota se u braku povecao. Dok sam pre ziveo neki kao momacki, samotnjacki zivot, sada je dobio smisao i popunu. A na rad i obaveze sam naviknut jos o detinjstva tako da se taj deo nije promeno.

Boža

pre 5 godina

Ako nista ne ocekujete necete se razocarati. Brak nije zbog vas nego zbog dece. To je velika zrtva i ko nije spreman ne treba da pocinje. Da su vasi roditelji bili sebicni vas ne bi bilo. Osnovna uloga coveka pred precima, bogom i svim prirodnim zakonima je nastavak vrste. Vecni zivot postoji samo ako vasa deca imaju decu. Zasto je to odjednom postao problem a stotima hiljada godina nije bio?

nedostizni

pre 5 godina

Brak je dogovor dvoje ljudi da će zajedno ulagati sva sredstva u svoje potomstvo. Dakle jedan poslovni aranžman koji zahteva angažovanje obe strane. Niko vam ne brani da volite svog poslovnog partnera ali kada ljubav prođe, gledajte da je vaš partner pre svega veran i posvećen vašem poslovnom poduhvatu.

Mi

pre 5 godina

Ocekivanja i rodbina i zaljubljenost... to nema veze da brakom. Neko topao da vas zagrli na kraju teskog. Dana, neko ko ce se sa vama smejati i plakati. I ko ce na vas cutati. I deliti zlo. Za vecinu komentatora mala deca, sex i izgled cine se najbitnijim, ali nisu. Nema bista gore od biti sam i mator. Ja ne znam niti jednu srecno neudatu osobu preko 50....

ja

pre 5 godina

Brak u današnjoj formi je relativno mlad, do pre par dwsetina godina brak se ugovarao i mlada nije imala gde da se vrati. Ti je suludo isto kao sto danas ljudi premalo obaveza sebi postavljaju, a previše očekuju. Vlada egocentrizam i površnost. Mladima je deviza hoću sve i odmah

keč 22

pre 5 godina

To važi za one koji su živeli životom deteta do poznih godina, tj braka, i nikada nisu imali obaveze. Oni su užasnuti obavezama i u braku. Oni koji su pre braka imali obaveze, oni shvataju da se svako ulaganje vraća. Ne lupetajte o sebičnosti, kao da su svi koji nisu u braku sami sebi jedini.

m

pre 5 godina

Trabunjajte sta hocete ali nema lepse stvari na svetu od srecnog i dugog braka. Sa naglaskom na 'srecnog'. To sto ste se lose udali/ozenili ne znaci da je brak los sam po sebi, nego da je vas izbor bio los. Jeste tesko priznati ali da - sami ste krivi. Nije vam drzava dodelila muza/zenu nego ste je sami odabrali. Naravno, bolje biti sam nego u losem drustvu, tu nema rasprave... Ali srecan brak produzava zivot, ima benefita koliko god hocete kad je gradjen na ljubavi i prijateljstvu.
Ljudi koji ostanu sami iz nekog razloga (ne vencaju se ili se razvedu ili izgube partera-smrt) cesto budu usamljeni i tuzni. I to je sasvim normalno.
Pazljivo birajte, to je sustina. Kad vam je partner oslonac i podrska - nema lepse stvari.

casovi ljubavi na sudu

pre 5 godina

Ima stari vic.. Kad covek moze najvise bez seksa.. Pa u braku.. Te umorna sam., te boli me glava, te imam ciklus, te ajde sutra cemo..

... pobuna na brodu ludaka ...

pre 5 godina

... joooj evo još jedne od "onih tema" :-)

... pripremiti kokice i čekati da broj komentara naraste na 200 a onda redom...

Vanbranko

pre 5 godina

Ovo se inače ne dešava u dugogodišnjim vezama i vanbračnim zajednicama, tako da dobro razmislite pre nego vas razvedeni roditelji gurnu u brak zarad nove bele tehnike ;)

alek

pre 5 godina

Ulazak u brak tj formiranje porodice dovodi do toga da se kvalitet zivota pojedinca znacajno smanjuje, pre svega usled obaveza, pritisaka i odgovornosti. Emotivna ispunjenost moze znacajno porasti ukoliko su okolnosti srecne i ispunjene. Ko ocekuje da ce nakon formiranja porodice imati "laksi zivot" gresi jer je porodica i brak neprestano ulaganje i briga o drugima a ponajmanje o sebi. Brak nije za sebicne.

Realno

pre 5 godina

A svaka bajka koju smo čule kad smo bile male se završava sa: "i živeli su srećno do kraja života." Zato mnogi nemaju predstavu o braku. Slično je i sa trudnoćom i decom, tu se mnogo stvari prećutkuje, jer pola žena nikad ne bi imala decu da su svesne šta ih čeka.

Gorgonzola

pre 5 godina

Najsretnija bajka:

nekada davno, živeo je jedan mladić, koji se zaljubio u lepu devojku. Jedan dan je odlučio da je zaprosi, ali je devojka rekla NE. Tako je mladić živeo srećno do kraja života, izlazio sa drugarima, gledao fudbal i pio pivo kad je želeo, radio šta je hteo.

Svašta nešto pročitamo

pre 5 godina

Niko nije opsednut kilažom u braku, nemojte da vas lažu. Tamo gde ima ljubavi ima i malo tolerancije. To je prirodno. Jer da je nema došlo bi do razvoda. Dakle, ako niste debeli toliko da ste ugrozili svoje zdravlje i da to postaje i vrlo ružno, nemate zbog čega da brinete. Ali ovaj tekst kao da promoviše jedino mršavost kao zdravu i lepu. U braku, dragi moji, manji višak nije problem onome ko voli. A kod nekih ni veći višak ne ugrožava brak (što ne znači da treba biti debeo). Ali zamislite. :)

bole me brige

pre 5 godina

sve u tekstu navedeno je realnost i samo objašnjava zbog čega je svake godine sve više razvoda i sve manje brakova... zato devojke i momci, što bi rekla moja pokojna baba, izduvajte se na vreme, živite život punim plućima pa kad vam to dosadi, odnosno sazrite u svakom smislu, a želite da imate potomstvo onda tek deca i brak... ili možda bolje i bez tog papira jer razvod mnogo košta...

alek

pre 5 godina

Ulazak u brak tj formiranje porodice dovodi do toga da se kvalitet zivota pojedinca znacajno smanjuje, pre svega usled obaveza, pritisaka i odgovornosti. Emotivna ispunjenost moze znacajno porasti ukoliko su okolnosti srecne i ispunjene. Ko ocekuje da ce nakon formiranja porodice imati "laksi zivot" gresi jer je porodica i brak neprestano ulaganje i briga o drugima a ponajmanje o sebi. Brak nije za sebicne.

Realno

pre 5 godina

A svaka bajka koju smo čule kad smo bile male se završava sa: "i živeli su srećno do kraja života." Zato mnogi nemaju predstavu o braku. Slično je i sa trudnoćom i decom, tu se mnogo stvari prećutkuje, jer pola žena nikad ne bi imala decu da su svesne šta ih čeka.

Gorgonzola

pre 5 godina

Najsretnija bajka:

nekada davno, živeo je jedan mladić, koji se zaljubio u lepu devojku. Jedan dan je odlučio da je zaprosi, ali je devojka rekla NE. Tako je mladić živeo srećno do kraja života, izlazio sa drugarima, gledao fudbal i pio pivo kad je želeo, radio šta je hteo.

Svašta nešto pročitamo

pre 5 godina

Niko nije opsednut kilažom u braku, nemojte da vas lažu. Tamo gde ima ljubavi ima i malo tolerancije. To je prirodno. Jer da je nema došlo bi do razvoda. Dakle, ako niste debeli toliko da ste ugrozili svoje zdravlje i da to postaje i vrlo ružno, nemate zbog čega da brinete. Ali ovaj tekst kao da promoviše jedino mršavost kao zdravu i lepu. U braku, dragi moji, manji višak nije problem onome ko voli. A kod nekih ni veći višak ne ugrožava brak (što ne znači da treba biti debeo). Ali zamislite. :)

bole me brige

pre 5 godina

sve u tekstu navedeno je realnost i samo objašnjava zbog čega je svake godine sve više razvoda i sve manje brakova... zato devojke i momci, što bi rekla moja pokojna baba, izduvajte se na vreme, živite život punim plućima pa kad vam to dosadi, odnosno sazrite u svakom smislu, a želite da imate potomstvo onda tek deca i brak... ili možda bolje i bez tog papira jer razvod mnogo košta...

Vanbranko

pre 5 godina

Ovo se inače ne dešava u dugogodišnjim vezama i vanbračnim zajednicama, tako da dobro razmislite pre nego vas razvedeni roditelji gurnu u brak zarad nove bele tehnike ;)

Maja

pre 5 godina

Ima i lepih primera, da ne bude sad da svi mracimo. Udata sam sedam godina. Zabavljali smo se 6 meseci pre nego sto me je zaprosio, vencali se posle jos 6 meseci. Naravno da nije uvek med i mleko, zivot nas je bacao levo i desno ovih godina. Naravno da nekad bude tesko naci kompromis, pogotovo kada se familije ukljuce. Naravno da nema leptirica kao u prvim mesecima zabavljanja. ALI (i bas veliko ali) - moj muz je moj najbolji drug. On je onaj kome odem da se pohvalim i pozalim, bez kog dan nije potpun. On je onaj sa kojim se svaki dan, dobar ili los, uvek zavrsava isto - sa mojom glavom na njegovom ramenu. On je jedini ciji dodir mogu da zamislim na svom telu i jedini kog zelim da ljubim. On je onaj koji moze da me nasmeje i kada sam najtuznija i onaj ciji osmeh mi znaci najvise. Izabrala sam ga da sa njim provedem zivot, a ne da sa njim zivim bajku jer bajke nisam ni trazila. I ponosna sam svake sekunde, cak i kada se u necemu ne slazemo, na nas brak.

maja

pre 5 godina

Eto, stalno ovakvi tekstovi a ja sam nesrecna sto se nisam udala, niti cu jer sam vec zasla u godine. Radije bih bila zena i majka, preopterecena, nego sto sam sama i zaludna. Dobro, ne mogu reci da sam zaludna, radim, imam prijatelje ali s njima se vidjam kad imaju vremena jer svi imaju svoje porodice. Tuzno je to nekad, zato sto se osecam izopsteno iz nekih tema tipa deca, skola, roditeljski i slicno iako me niko ne odbacuje ili ponizava, sama se osecam lose jer sam nezadovoljna. Nekad mi je i glupo da zivkam drustvo stalno jer ja imam vremena a oni nemaju pa ne bih da budem dosadna. Roditelji su mi umrli odavno pa nemam vise taj osecaj pripadanja porodici. Nije da nisam htela da se udam, nisam nasla pravog coveka. Nije da imam nerealna ocekivanja, jednostavno se nije desilo. U sustini mi nedostaje prijateljstvo sa nekim, da imam s kim da popricam, popijem kafu ujutru. Za decu je kasno ali za prijateljstvo valjda nije. Ko zna, mozda se jednom i desi...

Dalibor

pre 5 godina

Da ne budu svi komentari jednaki... Brak ume da se razvija i raste, ako su oba supružnika zrela i voljna na braku da rade.
Posle 10 godina braka i dvoje dece, seks je bolji nego ikada i sve ga je više. Odnos je i vatren i drugarski.
Ništa bolje od dobrog braka.

Bruce Lee

pre 5 godina

Moja žena i ja smo se zabavljali 4 godine, plus smo sad u braku smo 8 godina, to je sve zajedno 12 godina. Za to vreme smo dobili 2 sina i ćerku. Meni je u braku sve leše i lepše, volim ženu isto ako ne i više nego dok smo se zabavljali. Tako da ne znam šta bih rekao na ovaj tekst.

m

pre 5 godina

Trabunjajte sta hocete ali nema lepse stvari na svetu od srecnog i dugog braka. Sa naglaskom na 'srecnog'. To sto ste se lose udali/ozenili ne znaci da je brak los sam po sebi, nego da je vas izbor bio los. Jeste tesko priznati ali da - sami ste krivi. Nije vam drzava dodelila muza/zenu nego ste je sami odabrali. Naravno, bolje biti sam nego u losem drustvu, tu nema rasprave... Ali srecan brak produzava zivot, ima benefita koliko god hocete kad je gradjen na ljubavi i prijateljstvu.
Ljudi koji ostanu sami iz nekog razloga (ne vencaju se ili se razvedu ili izgube partera-smrt) cesto budu usamljeni i tuzni. I to je sasvim normalno.
Pazljivo birajte, to je sustina. Kad vam je partner oslonac i podrska - nema lepse stvari.

duxxx

pre 5 godina

Moj ujak Ljubiša se nikada nije ženio. Hteo je to jednom kada je imao 40ak godina, ali je žena koju je zaprosio zatražila malo vremena da razmisli. To je omogućilo Ljubiši da on razmisli, pa se nikada nije oženio.

Suncica

pre 5 godina

Deset godina braka. Bilo je tu svadja, nerazumevanja, suza, smeha. Brak se ne sklapa brzinski i, eto tako, sa nekom osobom, koju bas i ne volimo i ne postujemo, kao sto se i ne razvodi zbog trenutno loseg perioda. Svako od nas ima neki prag tolerancije i tacku pucanja, kada vise ne zeli dalje. Neko tolerise fizicko nasilje, neko prevaru..neko zahteva da mu je sve potaman. Kada u braku nema postovanja, prijateljstva, poverenja, vreme je da svako krene svojim putem. Drago mi je sto zivimo u vremenu, kada razvod vise nije sramota ili tabu i kada su mnoge zene finansijski nezavisne i ne moraju da ostanu, ako im nije dobro. Brak nije za sebicne, lenje, u brak se ulaze vreme, strpljenje, novac, a kada dodju deca- duzni smo da im obezbedimo mir i stabilnost, da deci ne ogadimo brak i da i ta deca, odrastajuci u funkcionalnoj porodici, izrastu u stabilne licnosti, koje ce imati tu zivotnu radost u sebi i pozeleti brak.
Nedostatak seksa- desava se. Svi imamo razlicit libido, preumorni smo, radimo previse, imamo mozda i finansijske i zdravsvene probleme, zabrinuti smo, nezadovoljni itd. Odsustvo zelje za seksom smatram prikrivenim simptomom depresije. Sve se da resiti, kada su ljudi razumni i tolerantni.
Kada je rodbina, pogotovo roditelji partnera, u pitanju, toplo preporucujem sto manje druzenja i intimiziranja od starta. Mnogi roditelji se ne mogu uzdrzati od komentara i misle da je njihova vizija zivota i braka apsolutno savrsena.
Na kraju, brak je ono sto od njega napravis.

Tomo

pre 5 godina

Problem je ako se zaljubimo i oženimo zbog vanjske ljepote, a znamo da će to proći. Godinama je sve manje kose, sve više kila...i nazovi ljubav prođe. Zapravo je nije ni bilo.
Treba tražiti ono nešto iznutra, što zrači i ostaje do starosti. Kad znam da mi je žena rodila djecu(4), da se žrtvovala i mučila u trudnoći, ne smeta mi što je dobila par kila. Još mi je draža i ljepša. Sad nakon 20 god. braka, volimo se više nego prvih dana/godina.

petar

pre 5 godina

Da se ja pitam, u brak bi trebali da ulazi samo ljudi sa dovoljnim keofricijentom inteligencije,ali sta onda sa onih 98% populacije koja bi preostala?

keč 22

pre 5 godina

To važi za one koji su živeli životom deteta do poznih godina, tj braka, i nikada nisu imali obaveze. Oni su užasnuti obavezama i u braku. Oni koji su pre braka imali obaveze, oni shvataju da se svako ulaganje vraća. Ne lupetajte o sebičnosti, kao da su svi koji nisu u braku sami sebi jedini.

dragan

pre 5 godina

Ulazak u brak tj formiranje porodice dovodi do toga da se kvalitet zivota pojedinca znacajno smanjuje
(alek, 19. mart 2019 18:55)

Ne slazem se. Moj kvalitet zivota se u braku povecao. Dok sam pre ziveo neki kao momacki, samotnjacki zivot, sada je dobio smisao i popunu. A na rad i obaveze sam naviknut jos o detinjstva tako da se taj deo nije promeno.

Sumnjivko

pre 5 godina

Na plaži ste, držite se za ruke, gledate zalazak sunca i ljubite se i volite i potrčite zagrljeni par metara... to je veza!

Na plaži ste, držite se za ruke, gledate zalazak sunca i ljubite se i volite i rešite da istrčite zajedno maraton! U početku je lepo, ali Sunce zadje, postane hladno, pesak žulja, bole noge, a morate još mnogo da trčite - to je brak!

Saul Goodman

pre 5 godina

Nisam ni stigao do ženidbe... Verio se sa devojkom koja me je tokom zajedničkog života totalno razočarala... (verovatno i ja nju)...

OMG

pre 5 godina

@Kristina Ja se jezim od pomisli da jos uvek postoje zene sa takvim mizoginim razmisljanjem kao sto je Vase. Kakve baba devojke, sta vam to znaci????

MiKI

pre 5 godina

Brak je ozbiljna stvar, a ne holivudski film i za njega treba biti u svakom smislu zreo i spreman. Dokle ljudi budu stupali u brak jer im je vreme, da ne ostanu sami, zato što roditelji gnjave da hoće unuke, očekujući neke bajke i dopiši po želji, razočarenja su neminovna. Treba biti realan i krenuti prvo od sebe, niko od nas nije isti sa 20 i sa 40 godina i svi imamo svoje mane. Na braku treba da se radi, nije samo venčati se i završena stvar.

... pobuna na brodu ludaka ...

pre 5 godina

... joooj evo još jedne od "onih tema" :-)

... pripremiti kokice i čekati da broj komentara naraste na 200 a onda redom...

Aleksandar

pre 5 godina

Deca su najveca sreca, ispunjenost, ponos i tuga u isto vreme. Kada dodju, nestaje prethodni zivot i pocinje drugi, realan. Prelepo iskustvo ali nije za svakoga.

no_name

pre 5 godina

Sve je lepo dok ne dosadi. Sve dosadi, pa i ljudi jedni drugima. “Voleću te/ljubiću te/maziću te/paziću te/ do kraja života” postoji u bajkama i nigde više. Ljudska priroda je takva da čoveku sve i svako dosadi. Malo realnosti nije na odmet. Što pre shvatimo ovo, manje će biti nesrećnih brakova i žrtvi.

deki

pre 5 godina

Brak je za Ljude (stvaraoce), nije za homo sapiense (raspikuce - ove sto bi drugare i keranje lopte, drugarice i tracanje i fejsbucenje ...).

sanja

pre 5 godina

Kao gradjanin sveta, bez ucesca licnog uticaja mislim da insttitucija braka je nezamenljiv oblik celije drustva koje tezi napretku,progresu.Takodje da je nezamenljiva oaza bliskosti mira ljubavi za pojedince ,mlade ljude pred kojima je zivot.Za ljude u godinama takodje najpogodniji vid ljubavi pijaeljsva gde je bliskost osnov i lek protiv naglog starenja.

@Pera Detlic

pre 5 godina

Gresite, u Beogradu su najnesrecnije one udate za muskarce koji ih varaju sa tim po vama baba devojkam, one koje kuvaju, peru i cuvaju decu, od muzeva dobijaju neraspolozenje, dreku i mrke poglede a sve lepo ode ljubavnici.

Drakče

pre 5 godina

@Hanibal
I mi smo se zbog toga razveli, ali od familije!
Naša nova porodica je bitnija od naših "starih" porodica (koliko god to sebično zvučalo).
Bez mešanja sa strane je sve mnoooogo bolje.

Lepo

pre 5 godina

Znaci jedino ima smisla udati se iz racunice pa se posle razvesti... Po komentarima muskaraca sve ostalo prodje pa nema smisla.
Sto se onda ljutite? Nisu zene maloumne da ne mogu da saberu 2 i 2.
Znate i sami da je tako.

Mi

pre 5 godina

Ocekivanja i rodbina i zaljubljenost... to nema veze da brakom. Neko topao da vas zagrli na kraju teskog. Dana, neko ko ce se sa vama smejati i plakati. I ko ce na vas cutati. I deliti zlo. Za vecinu komentatora mala deca, sex i izgled cine se najbitnijim, ali nisu. Nema bista gore od biti sam i mator. Ja ne znam niti jednu srecno neudatu osobu preko 50....

nedostizni

pre 5 godina

Brak je dogovor dvoje ljudi da će zajedno ulagati sva sredstva u svoje potomstvo. Dakle jedan poslovni aranžman koji zahteva angažovanje obe strane. Niko vam ne brani da volite svog poslovnog partnera ali kada ljubav prođe, gledajte da je vaš partner pre svega veran i posvećen vašem poslovnom poduhvatu.

Sebična blizančica

pre 5 godina

@alek Hahaha! Udala sam se jer on i njegovi imaju para. Dobili smo kuću,odmah sam ga vaspitala da je on sprema, hranu ja sebi, on sebi. Rodila sam dvoje dece, njegova mama se brine o njima. Ja ih nekada stavim na spavanje. Život mi je mnogo bolji nego pre udaje jer mi moji nisu davali para i terali me da radim. Našli su mi posao, stalno sam od posla umorna ustvari tamo odmaram. Kako se ko snađe! Nisam se udala da bih se raspadala, pa za svaku urađenu stvar se žalim, decu ne kupam jer sam rekla da mi preskače srce ako sam u vlažnom vazduhu. Iskreno, nezanima me šta misle o meni, jasam sebi sredila život. Ko vam je kriv što vi sebi niste.Lenja sam, nisam ni lepa ni pametna, ali zato znam da se postavim da dobijem šta hoću i tako već deset godina. Njegova porodica se navikla, a ako počnu da zanovetaju, napravim neki problem, svi se uzbune, pa su mirni kada nisam problematična. Mama me učila.

Temp

pre 5 godina

Opet polazite od toga da je bilo ljubavi i strasti i bog zna čega pre venčanja. Većina brakova je iz računice, tako da razočaranje može doći jedino od pogrešnog računanja (pare ili status ili tako nešto).

ja

pre 5 godina

Brak u današnjoj formi je relativno mlad, do pre par dwsetina godina brak se ugovarao i mlada nije imala gde da se vrati. Ti je suludo isto kao sto danas ljudi premalo obaveza sebi postavljaju, a previše očekuju. Vlada egocentrizam i površnost. Mladima je deviza hoću sve i odmah

Matea

pre 5 godina

Razlika izmedju dobrog i loseg braka je sto postoje osobe sa kojima se moze ziveti i osobe sa kojima se ne moze ziveti. Nema tu prevelike filozofije. Upoznajte partnera u sto je moguce vecem broju situacija i tek onda stupite u brak. U braku sam dve i po decenije i zivot mi se nije mnogo promenio. Oboje smo hteli brak, oboje ga i negujemo ...

ana

pre 5 godina

Mi ljudi smo skloni da svu odgovornost za ljudske promasaje pripisujemo bracnom formalizovanju kao uzroku ogranicenosti koji dovodi do razvoda,a ustvari razvodi su ispavke nacinjenih gresaka jednog ili oba partnera.nepromisljenosti,Lenjosti,sebicnost ,perfekcionizam,bezosecajnos,pohlepnost,preerane ambicijet, su ljudske osobine koje dovode do razvoda .

Kristina

pre 5 godina

@ Ona
Nećete biti usamljeni kada dobijete bebu. Takodje to je pravo blago za ženu i za ceo zivot. Divno je što ste se i udali, jer najmanje se ceni u društvu baba devojka koja nije bila spremna na kompromise. Kada se beba rodi, muškarac se oseća zapostavljenim. Ako želite da ga zadržite morate zadovoljiti njegove potrebe kako znate i umete, to nas nažalost majke nisu učile. Naši hormoni su tada usredsređeni na mlekice i bebu, te nam nije do toga.
Uživajte u majčinstvu, a stvari će se izkristalisati da li je on pravi čovek za vas.
Evo slavim 20 godina braka, a bilo je usamljenosti. Muškarci su vecinom samozivi.

Boža

pre 5 godina

Ako nista ne ocekujete necete se razocarati. Brak nije zbog vas nego zbog dece. To je velika zrtva i ko nije spreman ne treba da pocinje. Da su vasi roditelji bili sebicni vas ne bi bilo. Osnovna uloga coveka pred precima, bogom i svim prirodnim zakonima je nastavak vrste. Vecni zivot postoji samo ako vasa deca imaju decu. Zasto je to odjednom postao problem a stotima hiljada godina nije bio?

DBZ

pre 5 godina

Sebična blizančica
Vau+++, ostadoh bez teksta... Ovakvi oblici života postoje ko što je ova žena!! Ne činiš nam uslugu Sebična blizančice, a znaš kako kažu: ničija nije do zore gorela, tako da kad te budu provalili biće uzbudljivo

Cinjenica

pre 5 godina

Sve manje ljudi stupa u brak, zivi se nevencano, radjaju se deca i ne vidim nikakav problem. Danasnja zena naucena je da su posao i dete vazniji od braka i supruga i tu ima istine. A za brak nikad nije kasno ako se naleti na pravog ...

8

pre 5 godina

Nedostizni ,bez sale ti kazem,sigurno nemas osecaj u sebi da neprolazno mozes da volis cim si siguran u prolaznost ljubavi.Ili brkas ,ne cak ni strast vec pozudu sa istrajnom ,neopterecujecim osecajem ljubavi prema partneru,partnerki koja uzvraca na svoj nacin.Pricam o uzajamnosti ,ne zbog proacunatosti vec zbog neophodnosti za postojanu ljubav a ne samo iluziju ljubavi koja postoji mimo fizicke prisutnosti ali nije u temi braka..Brak jeste odluka koju ti svodis na poslovni angazman ali uz ljubav treba da bude topli dom a ne kancelarija .

objektivno

pre 5 godina

Nije bitno da li je u pitanju brak, neki ozbiljan posao, udubljivanje u bilo sta... Nema tu previse leprsavosti jer nije ni deo toga.

Jiu Li

pre 5 godina

Udajom i ženidbom se smanjuju računi, dobija se poštovanje tipa "neko te hteo", decu obično čuvaju babe i dede, tako da život može biti samo lakši. Jedino ako ste živeli kao školarac pre braka kod mame i tate i ništa niste radili.

Nikola

pre 5 godina

Mene fascinira ženska opsednutost samim venčanjem i brakom. Pročitao sam zakon o braku i ne vidim tu ništa što im donosi bilo kakvu korist. Pitam sa odakle ta fascinacija? Zašto ne mogu da žive žena i muškarac bez ikakvih papira i ceremonija? Zašto se toliko ložite na brak i na venčanje "kao iz bajke"?
Sa druge strane, retko koja žena je entuzijastična kada su muškarci u pitanju. Deluje da im je muškarac nužno zlo u celoj životnoj priči i nešto što će eto da istrpe da bi dobile porodicu.
A sve ovo o čemu tekst govori nikako ne deluje podsticajno na muškarce da se venčaju. Po neki komentar sa lepim iskustvima u braku, a većina razočaranih i nesrećnih vidim.

casovi ljubavi na sudu

pre 5 godina

Ima stari vic.. Kad covek moze najvise bez seksa.. Pa u braku.. Te umorna sam., te boli me glava, te imam ciklus, te ajde sutra cemo..

Suzana R.

pre 5 godina

Brak mi je bio najlepsi period zivota dok moj suprug nije odlucio da ne zeli drugo dete. Sada patim, a on nema sluha za moju zelju da sinu podarim brata ili sestru. Medjutim, koliko god da je tesko, trpim jer i on ima pravo da izabere koliko ce dece imati.

ne kapiram

pre 5 godina

brak nije nista drugo nego obicna veza! mozete izaci iz njega/nje kada god hocete! sami birate partnere, niko vam ne namece! da li mislite da prilikom rastanka kod parova sa decom postoji (sudska) razlika izmedju vencanih i nevencanih? NE, isto je! mozda je sa imovinom drugacije? ali NE, isto je! evo citata : Kako kaže Porodični zakon("Sl. glasnik RS", br. 18/2005, 72/2011 - dr. zakon i 6/2015), I to čl. 4 vanbračni partneri imaju prava i dužnosti supružnika pod uslovima određenim ovim zakonom. To bi značilo da je vanbračna zajednica u očima zakonodavca izjednačena sa bračnom. Dalje, čl. 191 predviđa da imovina koju su vanbračni partneri stekli radom u toku trajanja zajednice života u vanbračnoj zajednici predstavlja njihovu zajedničku imovinu, kao I da se na imovinske odnose vanbračnih partnera shodno primenjuju odredbe ovog zakona o imovinskim odnosima supružnika.

mina

pre 5 godina

Pre svega mislim da mi LJUDI KOJI ANALIZIRAMO BRAK,,na osnovu svojih poimanja ,imamo pogresnu pRedstavu o braku kao insTiTuciji ,gde najvecu zabludu vidim u potenciranju strasti pri ulasku i monotonije kao razlogu razvoda zbog prirodnog stisavanja "vatrometa".A uglavnom nema veze u vecini sklopljenih brakova koji su vise svar donesenja odluka zajednickog zivota i stvaranja porodice sa izabranom osobom iz ljubavi ili zajednickog dogovora po razliciim osnovama. Zbog toga sam sigurna da brakovi iz pouzdane ljubavi,ma koliko mnogima vremenom licili da su opstali iz navike ,su postojane zajednice koje prevazilaze sve prepreke koje su deo zivota jer su na cvrstom temelju satkanom iz uzajamne privrzenosti i nesebicnosti.Naravno promene su neminovne ,uostalom kao i ljudski zivot .Takodje znam da nema pravila jer opstaju i brakovi koji se ne grade na ljubavi vec uzajamnom postovanju sto je sasvim drugaciji odnos partnera koji ne predstavlja ideal kojii bi bio vedan ulaska u brak.

Sebična blizančica

pre 5 godina

@DBZ Nema ko šta da me provali, takva sam kakva sam. Znam sa ljudima da dobijem šta hoću i to je to. Ovde mogu da napišem kako je zaista inače ceo život glumim presvetu. Dupli blizanac sam, ima nas četiri u meni, tako da za sve ljude imam neku ličnost koja im treba. Na kraju nije važno ništa sem para i sigurnosti. Mnoge se tako ponašaju ali to nikome neće reći kao ni ja. Čak i muškarci. Ceo život je jedna velika igra, treba birati šta vam je važno. Niko vam neće dati ako ne zahtevate, ako rintate, samo će vam natovariti još. Mene će da trpe jer sam im rodila unuke i njemu decu, za to deca i služe. Budem dobra kada zatreba pa ne mogu reći da sam uvek loša. Više se cenim ja ovakva nego da sam svima na raspolaganju.

Pera Detlic

pre 5 godina

U Beogradu su ipak najnesrećnije usedelice kojih ima preko 100.000. Tako da šta god da su ovde napisali, žene udajte se i rađajte decu da ne biste završile kao nesretne baba devojke od 35+ koje jure tuđe muževe!

maja

pre 5 godina

Svaki brak je tajna, za sebe...U zivotu, kao i u braku nije sve crno, a nije ni belo. Inace, brak je ozbiljna institucija, i ko ima sreće da sretne osobu/partnera, koji mu odgovara, to je onda sjajno!

Gorgonzola

pre 5 godina

Najsretnija bajka:

nekada davno, živeo je jedan mladić, koji se zaljubio u lepu devojku. Jedan dan je odlučio da je zaprosi, ali je devojka rekla NE. Tako je mladić živeo srećno do kraja života, izlazio sa drugarima, gledao fudbal i pio pivo kad je želeo, radio šta je hteo.

Sebična blizančica

pre 5 godina

@alek Hahaha! Udala sam se jer on i njegovi imaju para. Dobili smo kuću,odmah sam ga vaspitala da je on sprema, hranu ja sebi, on sebi. Rodila sam dvoje dece, njegova mama se brine o njima. Ja ih nekada stavim na spavanje. Život mi je mnogo bolji nego pre udaje jer mi moji nisu davali para i terali me da radim. Našli su mi posao, stalno sam od posla umorna ustvari tamo odmaram. Kako se ko snađe! Nisam se udala da bih se raspadala, pa za svaku urađenu stvar se žalim, decu ne kupam jer sam rekla da mi preskače srce ako sam u vlažnom vazduhu. Iskreno, nezanima me šta misle o meni, jasam sebi sredila život. Ko vam je kriv što vi sebi niste.Lenja sam, nisam ni lepa ni pametna, ali zato znam da se postavim da dobijem šta hoću i tako već deset godina. Njegova porodica se navikla, a ako počnu da zanovetaju, napravim neki problem, svi se uzbune, pa su mirni kada nisam problematična. Mama me učila.

Kristina

pre 5 godina

@ Ona
Nećete biti usamljeni kada dobijete bebu. Takodje to je pravo blago za ženu i za ceo zivot. Divno je što ste se i udali, jer najmanje se ceni u društvu baba devojka koja nije bila spremna na kompromise. Kada se beba rodi, muškarac se oseća zapostavljenim. Ako želite da ga zadržite morate zadovoljiti njegove potrebe kako znate i umete, to nas nažalost majke nisu učile. Naši hormoni su tada usredsređeni na mlekice i bebu, te nam nije do toga.
Uživajte u majčinstvu, a stvari će se izkristalisati da li je on pravi čovek za vas.
Evo slavim 20 godina braka, a bilo je usamljenosti. Muškarci su vecinom samozivi.

Pera Detlic

pre 5 godina

U Beogradu su ipak najnesrećnije usedelice kojih ima preko 100.000. Tako da šta god da su ovde napisali, žene udajte se i rađajte decu da ne biste završile kao nesretne baba devojke od 35+ koje jure tuđe muževe!

Boža

pre 5 godina

Ako nista ne ocekujete necete se razocarati. Brak nije zbog vas nego zbog dece. To je velika zrtva i ko nije spreman ne treba da pocinje. Da su vasi roditelji bili sebicni vas ne bi bilo. Osnovna uloga coveka pred precima, bogom i svim prirodnim zakonima je nastavak vrste. Vecni zivot postoji samo ako vasa deca imaju decu. Zasto je to odjednom postao problem a stotima hiljada godina nije bio?

Realno

pre 5 godina

A svaka bajka koju smo čule kad smo bile male se završava sa: "i živeli su srećno do kraja života." Zato mnogi nemaju predstavu o braku. Slično je i sa trudnoćom i decom, tu se mnogo stvari prećutkuje, jer pola žena nikad ne bi imala decu da su svesne šta ih čeka.

Jiu Li

pre 5 godina

Udajom i ženidbom se smanjuju računi, dobija se poštovanje tipa "neko te hteo", decu obično čuvaju babe i dede, tako da život može biti samo lakši. Jedino ako ste živeli kao školarac pre braka kod mame i tate i ništa niste radili.

Svašta nešto pročitamo

pre 5 godina

Niko nije opsednut kilažom u braku, nemojte da vas lažu. Tamo gde ima ljubavi ima i malo tolerancije. To je prirodno. Jer da je nema došlo bi do razvoda. Dakle, ako niste debeli toliko da ste ugrozili svoje zdravlje i da to postaje i vrlo ružno, nemate zbog čega da brinete. Ali ovaj tekst kao da promoviše jedino mršavost kao zdravu i lepu. U braku, dragi moji, manji višak nije problem onome ko voli. A kod nekih ni veći višak ne ugrožava brak (što ne znači da treba biti debeo). Ali zamislite. :)

bole me brige

pre 5 godina

sve u tekstu navedeno je realnost i samo objašnjava zbog čega je svake godine sve više razvoda i sve manje brakova... zato devojke i momci, što bi rekla moja pokojna baba, izduvajte se na vreme, živite život punim plućima pa kad vam to dosadi, odnosno sazrite u svakom smislu, a želite da imate potomstvo onda tek deca i brak... ili možda bolje i bez tog papira jer razvod mnogo košta...

Suzana R.

pre 5 godina

Brak mi je bio najlepsi period zivota dok moj suprug nije odlucio da ne zeli drugo dete. Sada patim, a on nema sluha za moju zelju da sinu podarim brata ili sestru. Medjutim, koliko god da je tesko, trpim jer i on ima pravo da izabere koliko ce dece imati.

Temp

pre 5 godina

Opet polazite od toga da je bilo ljubavi i strasti i bog zna čega pre venčanja. Većina brakova je iz računice, tako da razočaranje može doći jedino od pogrešnog računanja (pare ili status ili tako nešto).

Vanbranko

pre 5 godina

Ovo se inače ne dešava u dugogodišnjim vezama i vanbračnim zajednicama, tako da dobro razmislite pre nego vas razvedeni roditelji gurnu u brak zarad nove bele tehnike ;)

Sebična blizančica

pre 5 godina

@DBZ Nema ko šta da me provali, takva sam kakva sam. Znam sa ljudima da dobijem šta hoću i to je to. Ovde mogu da napišem kako je zaista inače ceo život glumim presvetu. Dupli blizanac sam, ima nas četiri u meni, tako da za sve ljude imam neku ličnost koja im treba. Na kraju nije važno ništa sem para i sigurnosti. Mnoge se tako ponašaju ali to nikome neće reći kao ni ja. Čak i muškarci. Ceo život je jedna velika igra, treba birati šta vam je važno. Niko vam neće dati ako ne zahtevate, ako rintate, samo će vam natovariti još. Mene će da trpe jer sam im rodila unuke i njemu decu, za to deca i služe. Budem dobra kada zatreba pa ne mogu reći da sam uvek loša. Više se cenim ja ovakva nego da sam svima na raspolaganju.

Mi

pre 5 godina

Ocekivanja i rodbina i zaljubljenost... to nema veze da brakom. Neko topao da vas zagrli na kraju teskog. Dana, neko ko ce se sa vama smejati i plakati. I ko ce na vas cutati. I deliti zlo. Za vecinu komentatora mala deca, sex i izgled cine se najbitnijim, ali nisu. Nema bista gore od biti sam i mator. Ja ne znam niti jednu srecno neudatu osobu preko 50....

Sumnjivko

pre 5 godina

Na plaži ste, držite se za ruke, gledate zalazak sunca i ljubite se i volite i potrčite zagrljeni par metara... to je veza!

Na plaži ste, držite se za ruke, gledate zalazak sunca i ljubite se i volite i rešite da istrčite zajedno maraton! U početku je lepo, ali Sunce zadje, postane hladno, pesak žulja, bole noge, a morate još mnogo da trčite - to je brak!

no_name

pre 5 godina

Sve je lepo dok ne dosadi. Sve dosadi, pa i ljudi jedni drugima. “Voleću te/ljubiću te/maziću te/paziću te/ do kraja života” postoji u bajkama i nigde više. Ljudska priroda je takva da čoveku sve i svako dosadi. Malo realnosti nije na odmet. Što pre shvatimo ovo, manje će biti nesrećnih brakova i žrtvi.

alek

pre 5 godina

Ulazak u brak tj formiranje porodice dovodi do toga da se kvalitet zivota pojedinca znacajno smanjuje, pre svega usled obaveza, pritisaka i odgovornosti. Emotivna ispunjenost moze znacajno porasti ukoliko su okolnosti srecne i ispunjene. Ko ocekuje da ce nakon formiranja porodice imati "laksi zivot" gresi jer je porodica i brak neprestano ulaganje i briga o drugima a ponajmanje o sebi. Brak nije za sebicne.

casovi ljubavi na sudu

pre 5 godina

Ima stari vic.. Kad covek moze najvise bez seksa.. Pa u braku.. Te umorna sam., te boli me glava, te imam ciklus, te ajde sutra cemo..

Aleksandar

pre 5 godina

Deca su najveca sreca, ispunjenost, ponos i tuga u isto vreme. Kada dodju, nestaje prethodni zivot i pocinje drugi, realan. Prelepo iskustvo ali nije za svakoga.

duxxx

pre 5 godina

Moj ujak Ljubiša se nikada nije ženio. Hteo je to jednom kada je imao 40ak godina, ali je žena koju je zaprosio zatražila malo vremena da razmisli. To je omogućilo Ljubiši da on razmisli, pa se nikada nije oženio.

sanja

pre 5 godina

Kao gradjanin sveta, bez ucesca licnog uticaja mislim da insttitucija braka je nezamenljiv oblik celije drustva koje tezi napretku,progresu.Takodje da je nezamenljiva oaza bliskosti mira ljubavi za pojedince ,mlade ljude pred kojima je zivot.Za ljude u godinama takodje najpogodniji vid ljubavi pijaeljsva gde je bliskost osnov i lek protiv naglog starenja.

nedostizni

pre 5 godina

Brak je dogovor dvoje ljudi da će zajedno ulagati sva sredstva u svoje potomstvo. Dakle jedan poslovni aranžman koji zahteva angažovanje obe strane. Niko vam ne brani da volite svog poslovnog partnera ali kada ljubav prođe, gledajte da je vaš partner pre svega veran i posvećen vašem poslovnom poduhvatu.

deki

pre 5 godina

Brak je za Ljude (stvaraoce), nije za homo sapiense (raspikuce - ove sto bi drugare i keranje lopte, drugarice i tracanje i fejsbucenje ...).

Nikola

pre 5 godina

Mene fascinira ženska opsednutost samim venčanjem i brakom. Pročitao sam zakon o braku i ne vidim tu ništa što im donosi bilo kakvu korist. Pitam sa odakle ta fascinacija? Zašto ne mogu da žive žena i muškarac bez ikakvih papira i ceremonija? Zašto se toliko ložite na brak i na venčanje "kao iz bajke"?
Sa druge strane, retko koja žena je entuzijastična kada su muškarci u pitanju. Deluje da im je muškarac nužno zlo u celoj životnoj priči i nešto što će eto da istrpe da bi dobile porodicu.
A sve ovo o čemu tekst govori nikako ne deluje podsticajno na muškarce da se venčaju. Po neki komentar sa lepim iskustvima u braku, a većina razočaranih i nesrećnih vidim.

maja

pre 5 godina

Eto, stalno ovakvi tekstovi a ja sam nesrecna sto se nisam udala, niti cu jer sam vec zasla u godine. Radije bih bila zena i majka, preopterecena, nego sto sam sama i zaludna. Dobro, ne mogu reci da sam zaludna, radim, imam prijatelje ali s njima se vidjam kad imaju vremena jer svi imaju svoje porodice. Tuzno je to nekad, zato sto se osecam izopsteno iz nekih tema tipa deca, skola, roditeljski i slicno iako me niko ne odbacuje ili ponizava, sama se osecam lose jer sam nezadovoljna. Nekad mi je i glupo da zivkam drustvo stalno jer ja imam vremena a oni nemaju pa ne bih da budem dosadna. Roditelji su mi umrli odavno pa nemam vise taj osecaj pripadanja porodici. Nije da nisam htela da se udam, nisam nasla pravog coveka. Nije da imam nerealna ocekivanja, jednostavno se nije desilo. U sustini mi nedostaje prijateljstvo sa nekim, da imam s kim da popricam, popijem kafu ujutru. Za decu je kasno ali za prijateljstvo valjda nije. Ko zna, mozda se jednom i desi...

dragan

pre 5 godina

Ulazak u brak tj formiranje porodice dovodi do toga da se kvalitet zivota pojedinca znacajno smanjuje
(alek, 19. mart 2019 18:55)

Ne slazem se. Moj kvalitet zivota se u braku povecao. Dok sam pre ziveo neki kao momacki, samotnjacki zivot, sada je dobio smisao i popunu. A na rad i obaveze sam naviknut jos o detinjstva tako da se taj deo nije promeno.

Maja

pre 5 godina

Ima i lepih primera, da ne bude sad da svi mracimo. Udata sam sedam godina. Zabavljali smo se 6 meseci pre nego sto me je zaprosio, vencali se posle jos 6 meseci. Naravno da nije uvek med i mleko, zivot nas je bacao levo i desno ovih godina. Naravno da nekad bude tesko naci kompromis, pogotovo kada se familije ukljuce. Naravno da nema leptirica kao u prvim mesecima zabavljanja. ALI (i bas veliko ali) - moj muz je moj najbolji drug. On je onaj kome odem da se pohvalim i pozalim, bez kog dan nije potpun. On je onaj sa kojim se svaki dan, dobar ili los, uvek zavrsava isto - sa mojom glavom na njegovom ramenu. On je jedini ciji dodir mogu da zamislim na svom telu i jedini kog zelim da ljubim. On je onaj koji moze da me nasmeje i kada sam najtuznija i onaj ciji osmeh mi znaci najvise. Izabrala sam ga da sa njim provedem zivot, a ne da sa njim zivim bajku jer bajke nisam ni trazila. I ponosna sam svake sekunde, cak i kada se u necemu ne slazemo, na nas brak.

petar

pre 5 godina

Da se ja pitam, u brak bi trebali da ulazi samo ljudi sa dovoljnim keofricijentom inteligencije,ali sta onda sa onih 98% populacije koja bi preostala?

Bruce Lee

pre 5 godina

Moja žena i ja smo se zabavljali 4 godine, plus smo sad u braku smo 8 godina, to je sve zajedno 12 godina. Za to vreme smo dobili 2 sina i ćerku. Meni je u braku sve leše i lepše, volim ženu isto ako ne i više nego dok smo se zabavljali. Tako da ne znam šta bih rekao na ovaj tekst.

Dalibor

pre 5 godina

Da ne budu svi komentari jednaki... Brak ume da se razvija i raste, ako su oba supružnika zrela i voljna na braku da rade.
Posle 10 godina braka i dvoje dece, seks je bolji nego ikada i sve ga je više. Odnos je i vatren i drugarski.
Ništa bolje od dobrog braka.

Tomo

pre 5 godina

Problem je ako se zaljubimo i oženimo zbog vanjske ljepote, a znamo da će to proći. Godinama je sve manje kose, sve više kila...i nazovi ljubav prođe. Zapravo je nije ni bilo.
Treba tražiti ono nešto iznutra, što zrači i ostaje do starosti. Kad znam da mi je žena rodila djecu(4), da se žrtvovala i mučila u trudnoći, ne smeta mi što je dobila par kila. Još mi je draža i ljepša. Sad nakon 20 god. braka, volimo se više nego prvih dana/godina.

m

pre 5 godina

Trabunjajte sta hocete ali nema lepse stvari na svetu od srecnog i dugog braka. Sa naglaskom na 'srecnog'. To sto ste se lose udali/ozenili ne znaci da je brak los sam po sebi, nego da je vas izbor bio los. Jeste tesko priznati ali da - sami ste krivi. Nije vam drzava dodelila muza/zenu nego ste je sami odabrali. Naravno, bolje biti sam nego u losem drustvu, tu nema rasprave... Ali srecan brak produzava zivot, ima benefita koliko god hocete kad je gradjen na ljubavi i prijateljstvu.
Ljudi koji ostanu sami iz nekog razloga (ne vencaju se ili se razvedu ili izgube partera-smrt) cesto budu usamljeni i tuzni. I to je sasvim normalno.
Pazljivo birajte, to je sustina. Kad vam je partner oslonac i podrska - nema lepse stvari.

DBZ

pre 5 godina

Sebična blizančica
Vau+++, ostadoh bez teksta... Ovakvi oblici života postoje ko što je ova žena!! Ne činiš nam uslugu Sebična blizančice, a znaš kako kažu: ničija nije do zore gorela, tako da kad te budu provalili biće uzbudljivo

ja

pre 5 godina

Brak u današnjoj formi je relativno mlad, do pre par dwsetina godina brak se ugovarao i mlada nije imala gde da se vrati. Ti je suludo isto kao sto danas ljudi premalo obaveza sebi postavljaju, a previše očekuju. Vlada egocentrizam i površnost. Mladima je deviza hoću sve i odmah

keč 22

pre 5 godina

To važi za one koji su živeli životom deteta do poznih godina, tj braka, i nikada nisu imali obaveze. Oni su užasnuti obavezama i u braku. Oni koji su pre braka imali obaveze, oni shvataju da se svako ulaganje vraća. Ne lupetajte o sebičnosti, kao da su svi koji nisu u braku sami sebi jedini.

OMG

pre 5 godina

@Kristina Ja se jezim od pomisli da jos uvek postoje zene sa takvim mizoginim razmisljanjem kao sto je Vase. Kakve baba devojke, sta vam to znaci????

mina

pre 5 godina

Pre svega mislim da mi LJUDI KOJI ANALIZIRAMO BRAK,,na osnovu svojih poimanja ,imamo pogresnu pRedstavu o braku kao insTiTuciji ,gde najvecu zabludu vidim u potenciranju strasti pri ulasku i monotonije kao razlogu razvoda zbog prirodnog stisavanja "vatrometa".A uglavnom nema veze u vecini sklopljenih brakova koji su vise svar donesenja odluka zajednickog zivota i stvaranja porodice sa izabranom osobom iz ljubavi ili zajednickog dogovora po razliciim osnovama. Zbog toga sam sigurna da brakovi iz pouzdane ljubavi,ma koliko mnogima vremenom licili da su opstali iz navike ,su postojane zajednice koje prevazilaze sve prepreke koje su deo zivota jer su na cvrstom temelju satkanom iz uzajamne privrzenosti i nesebicnosti.Naravno promene su neminovne ,uostalom kao i ljudski zivot .Takodje znam da nema pravila jer opstaju i brakovi koji se ne grade na ljubavi vec uzajamnom postovanju sto je sasvim drugaciji odnos partnera koji ne predstavlja ideal kojii bi bio vedan ulaska u brak.

... pobuna na brodu ludaka ...

pre 5 godina

... joooj evo još jedne od "onih tema" :-)

... pripremiti kokice i čekati da broj komentara naraste na 200 a onda redom...

Lepo

pre 5 godina

Znaci jedino ima smisla udati se iz racunice pa se posle razvesti... Po komentarima muskaraca sve ostalo prodje pa nema smisla.
Sto se onda ljutite? Nisu zene maloumne da ne mogu da saberu 2 i 2.
Znate i sami da je tako.

ne kapiram

pre 5 godina

brak nije nista drugo nego obicna veza! mozete izaci iz njega/nje kada god hocete! sami birate partnere, niko vam ne namece! da li mislite da prilikom rastanka kod parova sa decom postoji (sudska) razlika izmedju vencanih i nevencanih? NE, isto je! mozda je sa imovinom drugacije? ali NE, isto je! evo citata : Kako kaže Porodični zakon("Sl. glasnik RS", br. 18/2005, 72/2011 - dr. zakon i 6/2015), I to čl. 4 vanbračni partneri imaju prava i dužnosti supružnika pod uslovima određenim ovim zakonom. To bi značilo da je vanbračna zajednica u očima zakonodavca izjednačena sa bračnom. Dalje, čl. 191 predviđa da imovina koju su vanbračni partneri stekli radom u toku trajanja zajednice života u vanbračnoj zajednici predstavlja njihovu zajedničku imovinu, kao I da se na imovinske odnose vanbračnih partnera shodno primenjuju odredbe ovog zakona o imovinskim odnosima supružnika.

objektivno

pre 5 godina

Nije bitno da li je u pitanju brak, neki ozbiljan posao, udubljivanje u bilo sta... Nema tu previse leprsavosti jer nije ni deo toga.

Saul Goodman

pre 5 godina

Nisam ni stigao do ženidbe... Verio se sa devojkom koja me je tokom zajedničkog života totalno razočarala... (verovatno i ja nju)...

8

pre 5 godina

Nedostizni ,bez sale ti kazem,sigurno nemas osecaj u sebi da neprolazno mozes da volis cim si siguran u prolaznost ljubavi.Ili brkas ,ne cak ni strast vec pozudu sa istrajnom ,neopterecujecim osecajem ljubavi prema partneru,partnerki koja uzvraca na svoj nacin.Pricam o uzajamnosti ,ne zbog proacunatosti vec zbog neophodnosti za postojanu ljubav a ne samo iluziju ljubavi koja postoji mimo fizicke prisutnosti ali nije u temi braka..Brak jeste odluka koju ti svodis na poslovni angazman ali uz ljubav treba da bude topli dom a ne kancelarija .

Suncica

pre 5 godina

Deset godina braka. Bilo je tu svadja, nerazumevanja, suza, smeha. Brak se ne sklapa brzinski i, eto tako, sa nekom osobom, koju bas i ne volimo i ne postujemo, kao sto se i ne razvodi zbog trenutno loseg perioda. Svako od nas ima neki prag tolerancije i tacku pucanja, kada vise ne zeli dalje. Neko tolerise fizicko nasilje, neko prevaru..neko zahteva da mu je sve potaman. Kada u braku nema postovanja, prijateljstva, poverenja, vreme je da svako krene svojim putem. Drago mi je sto zivimo u vremenu, kada razvod vise nije sramota ili tabu i kada su mnoge zene finansijski nezavisne i ne moraju da ostanu, ako im nije dobro. Brak nije za sebicne, lenje, u brak se ulaze vreme, strpljenje, novac, a kada dodju deca- duzni smo da im obezbedimo mir i stabilnost, da deci ne ogadimo brak i da i ta deca, odrastajuci u funkcionalnoj porodici, izrastu u stabilne licnosti, koje ce imati tu zivotnu radost u sebi i pozeleti brak.
Nedostatak seksa- desava se. Svi imamo razlicit libido, preumorni smo, radimo previse, imamo mozda i finansijske i zdravsvene probleme, zabrinuti smo, nezadovoljni itd. Odsustvo zelje za seksom smatram prikrivenim simptomom depresije. Sve se da resiti, kada su ljudi razumni i tolerantni.
Kada je rodbina, pogotovo roditelji partnera, u pitanju, toplo preporucujem sto manje druzenja i intimiziranja od starta. Mnogi roditelji se ne mogu uzdrzati od komentara i misle da je njihova vizija zivota i braka apsolutno savrsena.
Na kraju, brak je ono sto od njega napravis.

ana

pre 5 godina

Mi ljudi smo skloni da svu odgovornost za ljudske promasaje pripisujemo bracnom formalizovanju kao uzroku ogranicenosti koji dovodi do razvoda,a ustvari razvodi su ispavke nacinjenih gresaka jednog ili oba partnera.nepromisljenosti,Lenjosti,sebicnost ,perfekcionizam,bezosecajnos,pohlepnost,preerane ambicijet, su ljudske osobine koje dovode do razvoda .

Cinjenica

pre 5 godina

Sve manje ljudi stupa u brak, zivi se nevencano, radjaju se deca i ne vidim nikakav problem. Danasnja zena naucena je da su posao i dete vazniji od braka i supruga i tu ima istine. A za brak nikad nije kasno ako se naleti na pravog ...

Drakče

pre 5 godina

@Hanibal
I mi smo se zbog toga razveli, ali od familije!
Naša nova porodica je bitnija od naših "starih" porodica (koliko god to sebično zvučalo).
Bez mešanja sa strane je sve mnoooogo bolje.

MiKI

pre 5 godina

Brak je ozbiljna stvar, a ne holivudski film i za njega treba biti u svakom smislu zreo i spreman. Dokle ljudi budu stupali u brak jer im je vreme, da ne ostanu sami, zato što roditelji gnjave da hoće unuke, očekujući neke bajke i dopiši po želji, razočarenja su neminovna. Treba biti realan i krenuti prvo od sebe, niko od nas nije isti sa 20 i sa 40 godina i svi imamo svoje mane. Na braku treba da se radi, nije samo venčati se i završena stvar.

Matea

pre 5 godina

Razlika izmedju dobrog i loseg braka je sto postoje osobe sa kojima se moze ziveti i osobe sa kojima se ne moze ziveti. Nema tu prevelike filozofije. Upoznajte partnera u sto je moguce vecem broju situacija i tek onda stupite u brak. U braku sam dve i po decenije i zivot mi se nije mnogo promenio. Oboje smo hteli brak, oboje ga i negujemo ...

@Pera Detlic

pre 5 godina

Gresite, u Beogradu su najnesrecnije one udate za muskarce koji ih varaju sa tim po vama baba devojkam, one koje kuvaju, peru i cuvaju decu, od muzeva dobijaju neraspolozenje, dreku i mrke poglede a sve lepo ode ljubavnici.

maja

pre 5 godina

Svaki brak je tajna, za sebe...U zivotu, kao i u braku nije sve crno, a nije ni belo. Inace, brak je ozbiljna institucija, i ko ima sreće da sretne osobu/partnera, koji mu odgovara, to je onda sjajno!