Opet iznenadila: Nakon što je skinula više od 40 kilograma, Adel se odlučila i na ovu promenu FOTO

Najnovija fotografiju koju je Adel objavila na Instagramu iznenadila je sve one koji je prate na toj društvenoj mreži.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar
  1. I ja bi da tužim Haineken, sto sam nabacio 4-5 kg. preko, ali...
    (Lav T., 6. avgust 2020 10:54)

    # Link komentara

  2. nije ni upola lijepa a ni zenstvena kakva je bila prije !
     (cg., 6. avgust 2020 10:51)

    # Link komentara

  3. Meni izgleda sjajno. Ovako je trebalo da izgleda od pocetka.
     (karma, 6. avgust 2020 09:14)

    # Link komentara

  4. Ova svako jutro kad se probudi ne może sama sebe da prepozna u ogledalu.Kad se setim one smerne domaćice sa početka karijere...
     (Bruks 021, 6. avgust 2020 09:06)

    # Link komentara

  5. Сећам се на почетку како је говорила да воли своју гојазност и да јој не смета, да је "своја" и слично...онда је стигла кинта, па удварачи (којих није било ни од корова раније), тако да сада више не личи на себе. Жене...
    (Наопак, 6. avgust 2020 08:33)

    # Link komentara

  6. anglosaksonska izopacenost i papazjanije
    (Hat, 5. avgust 2020 20:26
    Slovensko turska iskompleksiranost i primitivizam.
    (Goran, 6. avgust 2020 07:50)

    # Link komentara

  7. Žena odlučila da skine kile i siguran sam da se oseća fantastično, al ljudi misle da je njoj sad na pameti što je neko kritikuje!!! Ugledaj se na nju i poradi na sebi u svakom pogledu.. Svaka čast devojko..:)
    (sava, 6. avgust 2020 05:41)

    # Link komentara

  8. Nije to ona.
     (Džoni, 6. avgust 2020 04:38)

    # Link komentara

  9. dzaba kad je gladna
    (maja, 6. avgust 2020 02:34)

    # Link komentara

  10. Nekim ljudima se skroz promeni izgled lica kada smršaju ili se ugoje, dok kod nekih lice istaje netaknuto bez obzira na to kakvo je telo.
    Kod nekoga se ti menja i sa frizurom... Meni je kovrđava kosa lepa jedino na SJP i ni na kome više, izgleda mi neuredno i kao gnezdo.
    Npr. Linsa Evanđelista i Ksenija Pajčin su imale stalno drugačije boje kose i frizure ali su uvek bile one.
     (Vagica, 6. avgust 2020 00:18)

    # Link komentara

  11. Ne zna se ko je od ove dve veca smaracica
     (pera, 5. avgust 2020 22:50)

    # Link komentara

  12. Dobro se skresala.
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 5. avgust 2020 21:58)

    # Link komentara

  13. anglosaksonska izopacenost i papazjanije
     (Hat, 5. avgust 2020 20:26)

    # Link komentara

  14. Po frizuri biće da je Grimes bila inspiracija.
    (N, 5. avgust 2020 20:12)

    # Link komentara

  15. Slatka je...
     (maunt5, 5. avgust 2020 18:24)

    # Link komentara

  16. Da li smem da izdam album "White is king" a da me Bijonse podrzi tako sto ce da ispravi i izravna svoje lokne?
     (goo, 5. avgust 2020 17:33)

    # Link komentara

  17. Možda će da promeni i ploču - muziku koju će da izvodi?
    (transformers, 5. avgust 2020 17:06)

    # Link komentara

  18. Ovo nije Adel. Ko zna ko je ovo. Za nekog ko je tako smršao, izuzetno malo fotografija.
    (adriano_galliani, 5. avgust 2020 16:23)

    # Link komentara

  19. Meni je ona ovako mnogo ruzna, onako cak i sa viskom kilograma bila mnogo lepa
    (Rockstar, 5. avgust 2020 16:17)

    # Link komentara

  20. Nemoj samo zavrsiti kao Amy
    (Xyx, 5. avgust 2020 16:10)

    # Link komentara

  21. Obrve, čupave gusenice...
     (Smuleco, 5. avgust 2020 16:09)

    # Link komentara

  22. Kad se pojavila, bila je pravo osveženje, nešto sasvim novo. Jeste bila krupna, ali je bila "svoja". Donela je nešto sasvim posebno. Skidanje kilaže podržavam zbog zdravlja, mada mislim da to nije bio njen razlog, ali dobro, kako god, skinula je višak, ali mislim da je otišla u drugu krajnost.
    Kao buca, radila je i zaradila mnogo, jer se dopala narodu. Sad lepše izgleda, ali sve ređe peva.
    Verovatno je išla i na nanokliniku na neko zatezanje kože, skidanje viška i slično, jer 40 kg za kratko vreme ostavlja posledice na kožu čak i kad si mlad.
    Sve u svemu, žao mi je što se sada više eksponira svojim izgledom nego raskošnim glasom, ali to je njen izbor...
    (malena, 5. avgust 2020 15:57)

    # Link komentara

  23. Ne lici na sebe al nema veze, dobro izgleda!
     (Lepi Cane, 5. avgust 2020 15:52)

    # Link komentara

  24. @Uvek treba podrzati gojazne ljude u nameri da se izbore sa tom bolescu i tacka
    (saša, 05. avgust 2020 14:51)

    Naravno, to podrazumeva i malo grube ljubavi tj ne pricati ima da su lepe takve kakve jesu ako postoji mogucnost da poprave zdravlje, samim tim i izgled fizicki.
     (Lars, 5. avgust 2020 15:32)

    # Link komentara

  25. Iskreno, koliko god para imala i bila bogata, neko joj mora reći da joj uopšte ne stoji i da je ružna ovako.
     (Cxe, 5. avgust 2020 15:13)