Brižit Bardo nije želela dete: Pokajala se, ali tada je bilo kasno za ulogu majke

Ponedeljak, 28.09.2020.

09:37

Izvor: Super žena

Brižit Bardo nije želela dete: Pokajala se, ali tada je bilo kasno za ulogu majke IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

lisac

pre 3 godine

kako ko, 28. septembar 2020 19:48

Nije nam krivo, vas ludaka je i dalje manje u odnosu na ostale. A za vas ostale mrzitelje dece: Ako BB nije htela tog sina zašto je pokušavala da uspostavi normalan donos sa njim kasnije? Mogla je da kaže da je on ne interesuje i da se i ne vide nikad. Znači na neki način je htela ali je imidž u javnosti bio važniji, mislila je da će biti neprivlačna ako bude doživljena kao majka. Mnogi paćenici tako razmišljaju.

Zz

pre 3 godine

Zalim što neću biti roditelj, ali sad je bolje ovako. Desi se tako u životu, veruješ u pogrešnu osobu, raskinete, ne nadjes to što ti treba i godine prodju caskom.

Mare

pre 3 godine

70% ljudi koji drugima probijaju glavu da moraju da se razmnozavaju je posadilo dete ispred tv-a ili mu u novije vreme gurnulo u ruke tablet\telefon i onda se posle par godina probude a sa detetom nemaju nikakav odnos, ovo ih ne sljivi, nista ne ih ne slusa, skola ga ne zanima, ne moze pertle da veze ali je bitno da su oni ispunili svoju "primarnu duznost" da ne pominjem poplavu narkomanije, zavisnosti svih vrsta i oblika...

Dosta BRE!

pre 3 godine

Dokle za sve probleme okrivljivati žene? Koliko je muškaraca kojima do cetrdesete ne pada na pamet da se žene a onda bi neku 20+godina mladju? Koliko je muskaraca koji bi sponzorusu jer je namontirana a ne vide 80% normalnih žena oko sebe? Koliko je muškaraca koji od žene očekuju da im bude rob, i da zarađuje i u kući sve da radi? Koliko je muskaraca koji su zavisnici od igrica, alkohola, kockarnica, lakih droga?

mnogo davite

pre 3 godine

(Onaj koji nije napravio takvu gresku, 28. septembar 2020 23:25)

Vi ste jedan od uobicajenih ovde zenomrzaca koji misli da su sve zene glupe, povrsne i zanima ih samo moda i sminka. To je vas problem.
Nemam nameru da se pravdam a ni da se hvalim.

sladoledsmesom

pre 3 godine

Pa zena se jeste ostvarila u ulozi majke, ostvarila je svoju 'primarnu namenu' kao sto kazete. Ona jeste rodila to dete, a bas je suprotan primer toga sto tvrdite - eto odlicnog primera kako NE TREBA svaka zena da ima dete jer ne zeli svaka da joj to bude svrha! Nece svako decu, nije svakome to smisao postojanja aman. Evo odlicnog primera kako i zasto ne treba svako da ima decu i kako je bolje da ih nema nego da i sebi i tom detetu upropasti zivot. Inace imam dete, zeljeno i planirano i stojim iza ovoga sto sam rekla - nije svakome to smisao i to je ok. Da je u toj situaciji sada a ne pre toliko godina, ona bi sigurno abortirala. Tada je to bilo drugacije
(uzas, 28. septembar 2020 19:43)

Ne, ona se porodila. Nije se ostvarila u ulozi majke. Čak, daleko od toga.

Perspektiva

pre 3 godine

Da bi ovaj tekst bio potpun i pošteno napisan, trebalo je napisati više o Brižit Bardo pre majčinstva, o njenom odrastanju i mladosti, o društvu u to vreme, da bismo je bolje razumeli, bez osude. Sa druge strane, ovo je odlična priča da bi ljudi shvatili zašto žena ne sme da se gura u majčinstvo kad to ne želi i zašto je bitno pravo na abortus. Bitna razlika između Brižit i ostalih žena majki sličnih njoj je što je ona odbila da se stara o detetu, a većina psihološki nepodobnih majki ostaje u dete i odgaja buduće nestabilne ljude, najčešće.

Džejn Fonda, koja joj je generacija i koja je bila u sličnom miljeu kao Brižit, a i sama je odrasla traumatično, napravila je sjajan dokumentarac "Džejn Fonda u pet činova" u kojem upravo tumači svoje životne poteze i greške (a Rože Vadim im je bio obema muž), uključujući i majčinstvo.

Pametnjakovićima koji pominju naše devojke kako su starije, a bez dece, bih samo da napomenem da treba da imaju u vidu da su naši talasi emigracije, pogotovo prvi u kojem su odlazili momci da izbegnu rat i mobilizaciju, poprilično uticali na neravnotežu broja žena i muškaraca kod nas. Generacije žena rođene sedamdesetih i na samom početku osamdesetih su to dobro osetile kad su postale devojke.

General

pre 3 godine

Sasvim je ok ne zeleti decu. Jos je bolje kad se svestan da neces biti dobar roditelj. I ne treba "na silu" radjati, da bi se zadovoljila okolina. To dete prvenstveno nece biti srecno.

life

pre 3 godine

Vidim opet većina muških komentara i mnogo ste pametni s obzirom da niti decu radjate niti se , većinom, bavite njima koliko žene...

Onaj koji nije napravio takvu gresku

pre 3 godine

@mnogo davite

Da se nisi udala, kako bi se posvetila stvarima koje volis, samo bi citala (i raspravljala sa drugaricama na kafi o filozofskim problemima :)))) ili i nesto pisala? Muziku si stavila na prvo mesto - sviras, komponujes, da slusas mozes i dok pasiras bananu, sta ti je profesija?

sladoledsmesom

pre 3 godine

U Beogradu svaka druga žena, starija od 30god nema decu. To je neumoljiva statistika i objašnjenje ovoliko minusa na normalne komentare.
(NekiTamo, 28. septembar 2020 15:33)

Kruži ovaj vic:
Da li bi se pre spanđao sa babom iz Vranja ili devojkom iz Beograda?
Sa babom iz Vranja jer ona ima 35, a devojka iz Beograda 45 godina.

mnogo davite

pre 3 godine

Inace, kako ces se npr. posvetiti filozofiji - uzeti knjigu da citas (Huserlove "Kartezijanske meditacije" ili Meri Popins "Kako biti lepa, zdrava i ispunjena i letovati na Maldivima") i sta te sprecava da sada o cinis?
(Onaj koji nije napravio takvu gresku, 28. septembar 2020 18:07)
Vreme! Nemam ni 5% vremena koje mi je za ono sto zelim potrebno.

Uciti, uciti i samo uciti

pre 3 godine

@Ana

E, a da si ucila o algama i Kafkinom "Procesu"...Danasnji ljudi bi da u skoli uce kako da stave kondom, kako da se hrane, pravilno zvacu, disu, hodaju, sede...

Djoksa

pre 3 godine

Zamislite koliko bi ovaj svet srećniji bio kad bi decu imali samo oni koji to hoće i koji su spremni da se i dušom i telom predaju ulozi roditelji. Da, bilo bi mnogo manje ljudi ali koliko bi manje bilo zla, ako bi ga uopšte i bilo. Zapamtite, deca uče kakvi ljudi će da budu u svojoj porodici. Modeli ponašanja se nekritički usvajaju u najranijoj dobi u zavisnosti od toga kakvi su im roditelji. Zato deca uspešnih ljudi su najčešće i sama uspešna, a deca iz problematičnih porodica najčešće i sami postaju problem.

kako ko

pre 3 godine

Nemam decu, imam 47 godina i udata sam za coveka koji takodje nikad nije zeleo decu. Nisam se pokajala nijednog trenutka, niti cu. Mislite da sam sebicna, luda, glupa, promasena, sta god - za sebe sam odlucila tako jer decu ne podnosim i bila bih najgora majka na svetu. Muz takodje ne voli decu, nikad ih nije zeleo. Ne pravdam se nikome i necu da mi neko namece ulogu koju ne podnosim i jezim se toga, ok? Eto, ima nas i takvih, jel vam krivo? :p

Vestica

pre 3 godine

U mnogim zemljama žene su još uvek izložene javnom sramocenju ako se ne povinuju patrijarhalnim idealima. Žene trebaju više da podržavaju jedne druge.

uzas

pre 3 godine

Svaka zena koja se ne ostvari kao majka zazali zbig toga. Nije ostvarila svoju primarnu namenu, da pojednostavim. Ne ulazim u razloge, neki su nemogucnost, ili kao u ovom slucaju- mentalni razlozi.
(ime, 28. septembar 2020 10:54)

Pa zena se jeste ostvarila u ulozi majke, ostvarila je svoju 'primarnu namenu' kao sto kazete. Ona jeste rodila to dete, a bas je suprotan primer toga sto tvrdite - eto odlicnog primera kako NE TREBA svaka zena da ima dete jer ne zeli svaka da joj to bude svrha! Nece svako decu, nije svakome to smisao postojanja aman. Evo odlicnog primera kako i zasto ne treba svako da ima decu i kako je bolje da ih nema nego da i sebi i tom detetu upropasti zivot. Inace imam dete, zeljeno i planirano i stojim iza ovoga sto sam rekla - nije svakome to smisao i to je ok. Da je u toj situaciji sada a ne pre toliko godina, ona bi sigurno abortirala. Tada je to bilo drugacije

Onaj koji nije napravio takvu gresku

pre 3 godine

@mnogo davite

Naravno da se uzasavamo toga da zene imaju slobodu da odlucuju!Evo, tvoj primer, ti si slobodno odlucila da uradis ono sto nije za tebe.Inace, kako ces se npr. posvetiti filozofiji - uzeti knjigu da citas (Huserlove "Kartezijanske meditacije" ili Meri Popins "Kako biti lepa, zdrava i ispunjena i letovati na Maldivima") i sta te sprecava da sada o cinis?

Ana

pre 3 godine

Ako cemo iskreno, najveci deo onih koji imaju decu i nisu dobri roditelji.
Steta sto danas drustvo i porodica ne pripermaju ljude za tu ulogu, a bitno da u skoli ucimo o algama i Kafkinom "Procesu". Ja licno nemam decu i verovatno ih necu imati zbog nepostojanja adekvatnih zivotnih uslova. Ne pada mi na pamet da radjam dete nemam ni podrsku porodice, ni normalnu zdravu vezu. Da budem samohrana majka - ne mogu to sebi finansjski da priustim. Mislim da je ovako najpostenije.

Mila

pre 3 godine

@ja

Hocete da kazete da je to zaljenje u poznim godinama vezano iskljucivo za zene? Da muskarci koji nisu formirali porodicu, ili oni koji su je formirali a nikada se nesto posle njom nisu bavili ne dobijaju takodje jedno parce tog kolaca?

I sta cemo onda sa svim onim zenama, a verovatno i nekim muskarcima koji su proveli ko zna koliko trenutaka zaleci sto imaju decu, jer su im ona nanela stres, patnju, sramotu ili razocarenje? Sigurno da nije lako i popularno priznati to ni sebi, a kamo li drugima. Ili kao jedna od komentatorki, koja je imala srece u braku i sa decom, ali zapravo neke druge zelje i interesovanja za sebe, i svoj zivot umesto usrecujuci i ispunjavaju ono sto nju vodi kroz zivot trosila negde drugo.

Zivot je klackalica, svaka odluka ima svoje posledice, a cesto ni nemamo bas priliku da odlucujemo vec nam zivot nametne pravac. Cemu potreba osudjivati i likovati nad onima koji idu putem kojim se redje ide?

mnogo davite

pre 3 godine

Evo ja sam se udala i imam decu i da se vratim u 20e ne bih se u to upustala. Imam sasvim pristojan brak i zivot i volim svoju decu ali se osecam da zivim samo za druge. Jedva cekam da svi odrastu, razidju se, zive svoje zivote i da se posvetim svojim interesovanjima koja su na holdu a imam ih mnogo.
Vidim povremeno mame u parku koje razglabaju sat vremena o najboljem nacinu za pasiranje banane i odusevljeno slusaju decu kako nesto teatralno recituju, njima je majcinstvo verovatno zivotna uloga. Ja nikada nisam bila takva, zanimala me je muzika, filozofija, istorija, umetnost a ne pasiranje banane i trebalo je da znam da to nije za mene. Ali sam podlegla pritisku a nisam imala babe na izvolte da im decu uvalim, kao mnoge majke koje su tako resile svoj promasaj a da nikome nikada to nisu priznale.
Tako da ne davite i ne zastrasujte devojke samo zato sto se vi uzasavate cinjenice da zene danas imaju slobodu da o sebi odlucuju. Mnogi kod nas to jos ne mogu da svare.

NekiTamo

pre 3 godine

U Beogradu svaka druga žena, starija od 30god nema decu. To je neumoljiva statistika i objašnjenje ovoliko minusa na normalne komentare.

Noni999

pre 3 godine

Sasvim tipičan primer osobe koja nikad nije trebala da ima decu i to je sasvim u redu. Ljudi vole da je krive godinama nakon svega iako je ona odmah stavila do znanja svima kojima je trebala da ne želi decu. Jeste veoma površna, ali joj je trebalo biti dopušteno da ne rodi to dete, koliko zbog sebe toliko i zbog njega,jer to očigledno vuče psihičke posledice. Kada bi prestali toliko da stavljamo akcenat na to da je ženina osnovna uloga rađanje i briga o deci, uskratili bismo i šansu da obe strane prolaze kroz problem koji je ovde zastupljen. Ne kažem da je u pravu, ali joj je definitivno bio uskraćen izbor.

Šta je, tu je.

pre 3 godine

Ko ume da se brine o životinjama, obično ume da se brine o deci. Imala sam mnogo predivnih i neobičnih rođaka u porodici (osim jednog) koji zasluzuju da delić njih ostane na ovom svetu. Volela bih da imam nekog klinca kome bi mogla da pričam o njima. Ali posle svega što mi se desilo, ne znam kako bih mogla da imam porodicu, a puko razmnožavanje mi nije preterano romantično.

Ernesto ce

pre 3 godine

zana prosto previse voli sebe i nije htala da joj trudnoca unistava telo , dete oduzima vreme , a muskarci izbegavaju zbog deteta i toga sto je majka a i ona sama ce izgubiti lepotu u koju se zaljubila pa mislila da je muskarci posle nece , a ona je to samo htela da sve svi hoce i jure .

Marijana

pre 3 godine

Postoje žene koje imaju mentalne probleme i poremećaje ličnosti. Takve žene ako imaju decu oni imaju strašnih problema. One o sebi ne mogu da prinu, a kamoli o deci. Skoro sam gledala doktora koji proučava kriminalce, većina su muškarci, većina ih je iz rasturenih porodica, gde su majke problematične..da tako kažem bolesne. I muškarci i žene trebaju otvoriti oči kada žele imati porodicu sa nekim.

jel' da?

pre 3 godine

prioritet bio "sex-drugs-r'n'r" filozofija...kada se dozvala pameti, zgadili joj se i muškarci i život, pa se okrenulia kučićima...naravno, to je njen izbor i njeno pravo, ali mi je muka da se takva vrsta životne filozofije "uvija u oblande"...dakle, ona ima život "pre i posle", a to je bitno reći zbog mladih ljudi. Ona nije majka Tereza...

ma daj

pre 3 godine

Svaka zena koja se ne ostvari kao majka zazali zbig toga.
(ime, 28. septembar 2020 10:54)
To prosto nije tacno niti ti mozes da govoris u ime zena a kamoli svih zena.
Ja imam decu ali meni bliska rodjaka ne, uvek je smatrala da to nije za nju (a i nije) i zahvalna je bogu sto se u nekom naletu panike nije udala.
Uzgred kako stoji stvar sa muskarcima? Oni iako cesto uopste ne zele da se bakcu sa decom imaju neku fiks ideju o tome kako treba da ostave svoje gene jer ne daj boze da jednog dana postoji svet u kojem nece biti njegovog potomka pa to ce biti kao da on nije ni postojao. Drama! Mnogo ima dece napravljene sa tom fiks idejom i onda potpuno napustene i prepustene majci. Mislim, vise cenim one sto se nisu ni razmnozili.

ja

pre 3 godine

Ne bih da moj komentar izazove lavinu komentara - ovo je samo neko usputno razmišljanje. Poznajem jako puno žena koje nisu htele da imaju decu, jer su se kao ličnosti formirale na talasu feminizma i sveopšte emancipacije žena od "zlog patrijarhata koji su nametnuli muškarci". Ne postoji NIJEDNA među njima, a da se ne kaje što nije imala, makar jedno, dete. Sve su one bile kul likovi, obrazovane, slobodne, na ravnoj nozi sa muškarcima i nikada im deca nisu falila - sve dok nisu ušle u pozne godine... Isto kao Brižit Bardo. Bez obzira da li im je kasno proradio materinski instinkt, ili je razlog mnogo sebičniji (nisu imale nikoga ko bi o njima brinuo), potpuno je nebitno - sve do jedne su žalile za time što nisu imale decu... Ne ulazim u to da li je sudbina svake žene da bude majka, ili da im je, ne daj Bože, to jedina svrha postojanja, ali bi svi trebalo da budu svesni toga da je čovek, u osnovi, životinja i da su milenijumi evolucije uticali na to da se žene profilišu kao rod koji rađa i odgaja decu, pa je, u tom smislu, celokupna njihova biologija, uključujući i mozak, "dizajniran" tako da budu majke. Iz ugla žene - tražiti svoju svrhu van te uloge je moguće, ali je mnogo teško - psihološki možda čak i nemoguće (upravo zato i naiđe talas neizdrživog kajanja kada prođe biološki momenat za rađanje). To je nešto što bi svaka žena trebalo da ima na umu kada odlučuje o tome kako će organizovati svoj život i svoju budućnost...

!?

pre 3 godine

Svaka zena koja se ne ostvari kao majka zazali zbig toga. Nije ostvarila svoju primarnu namenu, da pojednostavim. Ne ulazim u razloge, neki su nemogucnost, ili kao u ovom slucaju- mentalni razlozi.
(ime, 28. septembar 2020 10:54)

ko so ti da izjavljujes sta primarna "namena" žene!!!??

Trash

pre 3 godine

Komentar o "primarnoj nameni" je nespretno srocen nemojte odmah ostro osudjuvati. Bioloski gledano sva ziva bica su tu da produze vrstu ali naravno da imaju i drugi smisao postojanja. Naravno da se produzetak vrste ne desava kod svake jedinke ali one zbog toga nisu uvek manje vredne i imaju drugacije uloge u zajednici. Priroda je sve uredila i predvidela treba samo da je razumemo.

Iva

pre 3 godine

Brizit ima puno humanosti i topline u sebi. Nije zelele da bude majka, ima jos puno zena koje ne zele kao i onih koje zele decu. Mozda na njanom primeru shvatimo da pritisak drustva ne donosi nista dobro. Decu treba imati kad ih covek zeli i kad je mentalno zreo da podnese takvu odgovornost, a ne kao sto se po medijima razvlaci: da se ostvari, da podari supruzniku dete itd. Roditeljstvo je celozivotna privilegija i obaveza, nisu svi spremni za to.Inace za humanitarni rad Brizit Bardo naklon do poda. Svaka joj cast, kad bismo svi postigli samo dva posto onoga sta je ona uradila ovaj svet bi bio bolje mesto.

gbgby

pre 3 godine

Svaka zena koja se ne ostvari kao majka zazali zbig toga. Nije ostvarila svoju primarnu namenu, da pojednostavim. Ne ulazim u razloge, neki su nemogucnost, ili kao u ovom slucaju- mentalni razlozi.
(ime, 28. septembar 2020 10:54)


Šta je sa vama, pa nije svako za roditeljstvo, možda na kraju zažali ali to je ne kvalifikuje za majčinstvo samo zato što je žensko...sa razlogo su se nekada mladi spajali u kontrolisanoj sredini, ta deca su imala pravo na oca i majku, tj otac i majka nisu imali pravo na grešku..danas svako može da naskoči na svakog. Otud i toliko mentalnih bolesti, jo gore , zamisli da ti je majka "bivša" porno glumica, pa ko je pitao tu decu za nešto..

ime

pre 3 godine

Svaka zena koja se ne ostvari kao majka zazali zbig toga. Nije ostvarila svoju primarnu namenu, da pojednostavim. Ne ulazim u razloge, neki su nemogucnost, ili kao u ovom slucaju- mentalni razlozi.

Sanja

pre 3 godine

Pre nego sto je napljujete... zena ima ozbiljan psihicki poremecaj. Najbolje za to dete je bilo da ima drugu figuru majke, a ne da stalno trci za bioloskom koja ga odbacuje, to je najgore, a ne sto ga je ostavila.

Inace, ono sto je ucinila za zivotinje je cudesno!!!!
Hvala joj!

Ovde mi se ne kida srce stalno na ulici gledajuci napustene pse i macke. Francuzi naravno kao i svi drugi svoje ljubimce napustaju, ali postoji sistem koji ih sa ulice sklanja i nalazi im dom. Kad povremeno dodjem u Srbiju, hocu da odlepim.

Mnogo je teze pomoci ljudima, ali u zemlji gde se zivotinje tretiraju s postovanjem se ljudi tretiraju JOS humanije.

oPAZIcer

pre 3 godine

Na pitanje novinara zašto nije u dobrim odnosima sa majkom, Nikolas je odgovorio: "Ona voli svoje krznene kapute, a ja volim svoju porodicu." Lepo im odgovori...

!?

pre 3 godine

Svaka zena koja se ne ostvari kao majka zazali zbig toga. Nije ostvarila svoju primarnu namenu, da pojednostavim. Ne ulazim u razloge, neki su nemogucnost, ili kao u ovom slucaju- mentalni razlozi.
(ime, 28. septembar 2020 10:54)

ko so ti da izjavljujes sta primarna "namena" žene!!!??

oPAZIcer

pre 3 godine

Na pitanje novinara zašto nije u dobrim odnosima sa majkom, Nikolas je odgovorio: "Ona voli svoje krznene kapute, a ja volim svoju porodicu." Lepo im odgovori...

mnogo davite

pre 3 godine

Evo ja sam se udala i imam decu i da se vratim u 20e ne bih se u to upustala. Imam sasvim pristojan brak i zivot i volim svoju decu ali se osecam da zivim samo za druge. Jedva cekam da svi odrastu, razidju se, zive svoje zivote i da se posvetim svojim interesovanjima koja su na holdu a imam ih mnogo.
Vidim povremeno mame u parku koje razglabaju sat vremena o najboljem nacinu za pasiranje banane i odusevljeno slusaju decu kako nesto teatralno recituju, njima je majcinstvo verovatno zivotna uloga. Ja nikada nisam bila takva, zanimala me je muzika, filozofija, istorija, umetnost a ne pasiranje banane i trebalo je da znam da to nije za mene. Ali sam podlegla pritisku a nisam imala babe na izvolte da im decu uvalim, kao mnoge majke koje su tako resile svoj promasaj a da nikome nikada to nisu priznale.
Tako da ne davite i ne zastrasujte devojke samo zato sto se vi uzasavate cinjenice da zene danas imaju slobodu da o sebi odlucuju. Mnogi kod nas to jos ne mogu da svare.

Sanja

pre 3 godine

Pre nego sto je napljujete... zena ima ozbiljan psihicki poremecaj. Najbolje za to dete je bilo da ima drugu figuru majke, a ne da stalno trci za bioloskom koja ga odbacuje, to je najgore, a ne sto ga je ostavila.

Inace, ono sto je ucinila za zivotinje je cudesno!!!!
Hvala joj!

Ovde mi se ne kida srce stalno na ulici gledajuci napustene pse i macke. Francuzi naravno kao i svi drugi svoje ljubimce napustaju, ali postoji sistem koji ih sa ulice sklanja i nalazi im dom. Kad povremeno dodjem u Srbiju, hocu da odlepim.

Mnogo je teze pomoci ljudima, ali u zemlji gde se zivotinje tretiraju s postovanjem se ljudi tretiraju JOS humanije.

ma daj

pre 3 godine

Svaka zena koja se ne ostvari kao majka zazali zbig toga.
(ime, 28. septembar 2020 10:54)
To prosto nije tacno niti ti mozes da govoris u ime zena a kamoli svih zena.
Ja imam decu ali meni bliska rodjaka ne, uvek je smatrala da to nije za nju (a i nije) i zahvalna je bogu sto se u nekom naletu panike nije udala.
Uzgred kako stoji stvar sa muskarcima? Oni iako cesto uopste ne zele da se bakcu sa decom imaju neku fiks ideju o tome kako treba da ostave svoje gene jer ne daj boze da jednog dana postoji svet u kojem nece biti njegovog potomka pa to ce biti kao da on nije ni postojao. Drama! Mnogo ima dece napravljene sa tom fiks idejom i onda potpuno napustene i prepustene majci. Mislim, vise cenim one sto se nisu ni razmnozili.

kako ko

pre 3 godine

Nemam decu, imam 47 godina i udata sam za coveka koji takodje nikad nije zeleo decu. Nisam se pokajala nijednog trenutka, niti cu. Mislite da sam sebicna, luda, glupa, promasena, sta god - za sebe sam odlucila tako jer decu ne podnosim i bila bih najgora majka na svetu. Muz takodje ne voli decu, nikad ih nije zeleo. Ne pravdam se nikome i necu da mi neko namece ulogu koju ne podnosim i jezim se toga, ok? Eto, ima nas i takvih, jel vam krivo? :p

uzas

pre 3 godine

Svaka zena koja se ne ostvari kao majka zazali zbig toga. Nije ostvarila svoju primarnu namenu, da pojednostavim. Ne ulazim u razloge, neki su nemogucnost, ili kao u ovom slucaju- mentalni razlozi.
(ime, 28. septembar 2020 10:54)

Pa zena se jeste ostvarila u ulozi majke, ostvarila je svoju 'primarnu namenu' kao sto kazete. Ona jeste rodila to dete, a bas je suprotan primer toga sto tvrdite - eto odlicnog primera kako NE TREBA svaka zena da ima dete jer ne zeli svaka da joj to bude svrha! Nece svako decu, nije svakome to smisao postojanja aman. Evo odlicnog primera kako i zasto ne treba svako da ima decu i kako je bolje da ih nema nego da i sebi i tom detetu upropasti zivot. Inace imam dete, zeljeno i planirano i stojim iza ovoga sto sam rekla - nije svakome to smisao i to je ok. Da je u toj situaciji sada a ne pre toliko godina, ona bi sigurno abortirala. Tada je to bilo drugacije

Ana

pre 3 godine

Ako cemo iskreno, najveci deo onih koji imaju decu i nisu dobri roditelji.
Steta sto danas drustvo i porodica ne pripermaju ljude za tu ulogu, a bitno da u skoli ucimo o algama i Kafkinom "Procesu". Ja licno nemam decu i verovatno ih necu imati zbog nepostojanja adekvatnih zivotnih uslova. Ne pada mi na pamet da radjam dete nemam ni podrsku porodice, ni normalnu zdravu vezu. Da budem samohrana majka - ne mogu to sebi finansjski da priustim. Mislim da je ovako najpostenije.

Noni999

pre 3 godine

Sasvim tipičan primer osobe koja nikad nije trebala da ima decu i to je sasvim u redu. Ljudi vole da je krive godinama nakon svega iako je ona odmah stavila do znanja svima kojima je trebala da ne želi decu. Jeste veoma površna, ali joj je trebalo biti dopušteno da ne rodi to dete, koliko zbog sebe toliko i zbog njega,jer to očigledno vuče psihičke posledice. Kada bi prestali toliko da stavljamo akcenat na to da je ženina osnovna uloga rađanje i briga o deci, uskratili bismo i šansu da obe strane prolaze kroz problem koji je ovde zastupljen. Ne kažem da je u pravu, ali joj je definitivno bio uskraćen izbor.

Mila

pre 3 godine

@ja

Hocete da kazete da je to zaljenje u poznim godinama vezano iskljucivo za zene? Da muskarci koji nisu formirali porodicu, ili oni koji su je formirali a nikada se nesto posle njom nisu bavili ne dobijaju takodje jedno parce tog kolaca?

I sta cemo onda sa svim onim zenama, a verovatno i nekim muskarcima koji su proveli ko zna koliko trenutaka zaleci sto imaju decu, jer su im ona nanela stres, patnju, sramotu ili razocarenje? Sigurno da nije lako i popularno priznati to ni sebi, a kamo li drugima. Ili kao jedna od komentatorki, koja je imala srece u braku i sa decom, ali zapravo neke druge zelje i interesovanja za sebe, i svoj zivot umesto usrecujuci i ispunjavaju ono sto nju vodi kroz zivot trosila negde drugo.

Zivot je klackalica, svaka odluka ima svoje posledice, a cesto ni nemamo bas priliku da odlucujemo vec nam zivot nametne pravac. Cemu potreba osudjivati i likovati nad onima koji idu putem kojim se redje ide?

Trash

pre 3 godine

Komentar o "primarnoj nameni" je nespretno srocen nemojte odmah ostro osudjuvati. Bioloski gledano sva ziva bica su tu da produze vrstu ali naravno da imaju i drugi smisao postojanja. Naravno da se produzetak vrste ne desava kod svake jedinke ali one zbog toga nisu uvek manje vredne i imaju drugacije uloge u zajednici. Priroda je sve uredila i predvidela treba samo da je razumemo.

Djoksa

pre 3 godine

Zamislite koliko bi ovaj svet srećniji bio kad bi decu imali samo oni koji to hoće i koji su spremni da se i dušom i telom predaju ulozi roditelji. Da, bilo bi mnogo manje ljudi ali koliko bi manje bilo zla, ako bi ga uopšte i bilo. Zapamtite, deca uče kakvi ljudi će da budu u svojoj porodici. Modeli ponašanja se nekritički usvajaju u najranijoj dobi u zavisnosti od toga kakvi su im roditelji. Zato deca uspešnih ljudi su najčešće i sama uspešna, a deca iz problematičnih porodica najčešće i sami postaju problem.

Marijana

pre 3 godine

Postoje žene koje imaju mentalne probleme i poremećaje ličnosti. Takve žene ako imaju decu oni imaju strašnih problema. One o sebi ne mogu da prinu, a kamoli o deci. Skoro sam gledala doktora koji proučava kriminalce, većina su muškarci, većina ih je iz rasturenih porodica, gde su majke problematične..da tako kažem bolesne. I muškarci i žene trebaju otvoriti oči kada žele imati porodicu sa nekim.

Iva

pre 3 godine

Brizit ima puno humanosti i topline u sebi. Nije zelele da bude majka, ima jos puno zena koje ne zele kao i onih koje zele decu. Mozda na njanom primeru shvatimo da pritisak drustva ne donosi nista dobro. Decu treba imati kad ih covek zeli i kad je mentalno zreo da podnese takvu odgovornost, a ne kao sto se po medijima razvlaci: da se ostvari, da podari supruzniku dete itd. Roditeljstvo je celozivotna privilegija i obaveza, nisu svi spremni za to.Inace za humanitarni rad Brizit Bardo naklon do poda. Svaka joj cast, kad bismo svi postigli samo dva posto onoga sta je ona uradila ovaj svet bi bio bolje mesto.

Vestica

pre 3 godine

U mnogim zemljama žene su još uvek izložene javnom sramocenju ako se ne povinuju patrijarhalnim idealima. Žene trebaju više da podržavaju jedne druge.

gbgby

pre 3 godine

Svaka zena koja se ne ostvari kao majka zazali zbig toga. Nije ostvarila svoju primarnu namenu, da pojednostavim. Ne ulazim u razloge, neki su nemogucnost, ili kao u ovom slucaju- mentalni razlozi.
(ime, 28. septembar 2020 10:54)


Šta je sa vama, pa nije svako za roditeljstvo, možda na kraju zažali ali to je ne kvalifikuje za majčinstvo samo zato što je žensko...sa razlogo su se nekada mladi spajali u kontrolisanoj sredini, ta deca su imala pravo na oca i majku, tj otac i majka nisu imali pravo na grešku..danas svako može da naskoči na svakog. Otud i toliko mentalnih bolesti, jo gore , zamisli da ti je majka "bivša" porno glumica, pa ko je pitao tu decu za nešto..

ime

pre 3 godine

Svaka zena koja se ne ostvari kao majka zazali zbig toga. Nije ostvarila svoju primarnu namenu, da pojednostavim. Ne ulazim u razloge, neki su nemogucnost, ili kao u ovom slucaju- mentalni razlozi.

Šta je, tu je.

pre 3 godine

Ko ume da se brine o životinjama, obično ume da se brine o deci. Imala sam mnogo predivnih i neobičnih rođaka u porodici (osim jednog) koji zasluzuju da delić njih ostane na ovom svetu. Volela bih da imam nekog klinca kome bi mogla da pričam o njima. Ali posle svega što mi se desilo, ne znam kako bih mogla da imam porodicu, a puko razmnožavanje mi nije preterano romantično.

Dosta BRE!

pre 3 godine

Dokle za sve probleme okrivljivati žene? Koliko je muškaraca kojima do cetrdesete ne pada na pamet da se žene a onda bi neku 20+godina mladju? Koliko je muskaraca koji bi sponzorusu jer je namontirana a ne vide 80% normalnih žena oko sebe? Koliko je muškaraca koji od žene očekuju da im bude rob, i da zarađuje i u kući sve da radi? Koliko je muskaraca koji su zavisnici od igrica, alkohola, kockarnica, lakih droga?

ja

pre 3 godine

Ne bih da moj komentar izazove lavinu komentara - ovo je samo neko usputno razmišljanje. Poznajem jako puno žena koje nisu htele da imaju decu, jer su se kao ličnosti formirale na talasu feminizma i sveopšte emancipacije žena od "zlog patrijarhata koji su nametnuli muškarci". Ne postoji NIJEDNA među njima, a da se ne kaje što nije imala, makar jedno, dete. Sve su one bile kul likovi, obrazovane, slobodne, na ravnoj nozi sa muškarcima i nikada im deca nisu falila - sve dok nisu ušle u pozne godine... Isto kao Brižit Bardo. Bez obzira da li im je kasno proradio materinski instinkt, ili je razlog mnogo sebičniji (nisu imale nikoga ko bi o njima brinuo), potpuno je nebitno - sve do jedne su žalile za time što nisu imale decu... Ne ulazim u to da li je sudbina svake žene da bude majka, ili da im je, ne daj Bože, to jedina svrha postojanja, ali bi svi trebalo da budu svesni toga da je čovek, u osnovi, životinja i da su milenijumi evolucije uticali na to da se žene profilišu kao rod koji rađa i odgaja decu, pa je, u tom smislu, celokupna njihova biologija, uključujući i mozak, "dizajniran" tako da budu majke. Iz ugla žene - tražiti svoju svrhu van te uloge je moguće, ali je mnogo teško - psihološki možda čak i nemoguće (upravo zato i naiđe talas neizdrživog kajanja kada prođe biološki momenat za rađanje). To je nešto što bi svaka žena trebalo da ima na umu kada odlučuje o tome kako će organizovati svoj život i svoju budućnost...

sladoledsmesom

pre 3 godine

U Beogradu svaka druga žena, starija od 30god nema decu. To je neumoljiva statistika i objašnjenje ovoliko minusa na normalne komentare.
(NekiTamo, 28. septembar 2020 15:33)

Kruži ovaj vic:
Da li bi se pre spanđao sa babom iz Vranja ili devojkom iz Beograda?
Sa babom iz Vranja jer ona ima 35, a devojka iz Beograda 45 godina.

jel' da?

pre 3 godine

prioritet bio "sex-drugs-r'n'r" filozofija...kada se dozvala pameti, zgadili joj se i muškarci i život, pa se okrenulia kučićima...naravno, to je njen izbor i njeno pravo, ali mi je muka da se takva vrsta životne filozofije "uvija u oblande"...dakle, ona ima život "pre i posle", a to je bitno reći zbog mladih ljudi. Ona nije majka Tereza...

Mare

pre 3 godine

70% ljudi koji drugima probijaju glavu da moraju da se razmnozavaju je posadilo dete ispred tv-a ili mu u novije vreme gurnulo u ruke tablet\telefon i onda se posle par godina probude a sa detetom nemaju nikakav odnos, ovo ih ne sljivi, nista ne ih ne slusa, skola ga ne zanima, ne moze pertle da veze ali je bitno da su oni ispunili svoju "primarnu duznost" da ne pominjem poplavu narkomanije, zavisnosti svih vrsta i oblika...

Perspektiva

pre 3 godine

Da bi ovaj tekst bio potpun i pošteno napisan, trebalo je napisati više o Brižit Bardo pre majčinstva, o njenom odrastanju i mladosti, o društvu u to vreme, da bismo je bolje razumeli, bez osude. Sa druge strane, ovo je odlična priča da bi ljudi shvatili zašto žena ne sme da se gura u majčinstvo kad to ne želi i zašto je bitno pravo na abortus. Bitna razlika između Brižit i ostalih žena majki sličnih njoj je što je ona odbila da se stara o detetu, a većina psihološki nepodobnih majki ostaje u dete i odgaja buduće nestabilne ljude, najčešće.

Džejn Fonda, koja joj je generacija i koja je bila u sličnom miljeu kao Brižit, a i sama je odrasla traumatično, napravila je sjajan dokumentarac "Džejn Fonda u pet činova" u kojem upravo tumači svoje životne poteze i greške (a Rože Vadim im je bio obema muž), uključujući i majčinstvo.

Pametnjakovićima koji pominju naše devojke kako su starije, a bez dece, bih samo da napomenem da treba da imaju u vidu da su naši talasi emigracije, pogotovo prvi u kojem su odlazili momci da izbegnu rat i mobilizaciju, poprilično uticali na neravnotežu broja žena i muškaraca kod nas. Generacije žena rođene sedamdesetih i na samom početku osamdesetih su to dobro osetile kad su postale devojke.

NekiTamo

pre 3 godine

U Beogradu svaka druga žena, starija od 30god nema decu. To je neumoljiva statistika i objašnjenje ovoliko minusa na normalne komentare.

mnogo davite

pre 3 godine

(Onaj koji nije napravio takvu gresku, 28. septembar 2020 23:25)

Vi ste jedan od uobicajenih ovde zenomrzaca koji misli da su sve zene glupe, povrsne i zanima ih samo moda i sminka. To je vas problem.
Nemam nameru da se pravdam a ni da se hvalim.

Ernesto ce

pre 3 godine

zana prosto previse voli sebe i nije htala da joj trudnoca unistava telo , dete oduzima vreme , a muskarci izbegavaju zbog deteta i toga sto je majka a i ona sama ce izgubiti lepotu u koju se zaljubila pa mislila da je muskarci posle nece , a ona je to samo htela da sve svi hoce i jure .

mnogo davite

pre 3 godine

Inace, kako ces se npr. posvetiti filozofiji - uzeti knjigu da citas (Huserlove "Kartezijanske meditacije" ili Meri Popins "Kako biti lepa, zdrava i ispunjena i letovati na Maldivima") i sta te sprecava da sada o cinis?
(Onaj koji nije napravio takvu gresku, 28. septembar 2020 18:07)
Vreme! Nemam ni 5% vremena koje mi je za ono sto zelim potrebno.

life

pre 3 godine

Vidim opet većina muških komentara i mnogo ste pametni s obzirom da niti decu radjate niti se , većinom, bavite njima koliko žene...

General

pre 3 godine

Sasvim je ok ne zeleti decu. Jos je bolje kad se svestan da neces biti dobar roditelj. I ne treba "na silu" radjati, da bi se zadovoljila okolina. To dete prvenstveno nece biti srecno.

Zz

pre 3 godine

Zalim što neću biti roditelj, ali sad je bolje ovako. Desi se tako u životu, veruješ u pogrešnu osobu, raskinete, ne nadjes to što ti treba i godine prodju caskom.

Uciti, uciti i samo uciti

pre 3 godine

@Ana

E, a da si ucila o algama i Kafkinom "Procesu"...Danasnji ljudi bi da u skoli uce kako da stave kondom, kako da se hrane, pravilno zvacu, disu, hodaju, sede...

Onaj koji nije napravio takvu gresku

pre 3 godine

@mnogo davite

Da se nisi udala, kako bi se posvetila stvarima koje volis, samo bi citala (i raspravljala sa drugaricama na kafi o filozofskim problemima :)))) ili i nesto pisala? Muziku si stavila na prvo mesto - sviras, komponujes, da slusas mozes i dok pasiras bananu, sta ti je profesija?

Onaj koji nije napravio takvu gresku

pre 3 godine

@mnogo davite

Naravno da se uzasavamo toga da zene imaju slobodu da odlucuju!Evo, tvoj primer, ti si slobodno odlucila da uradis ono sto nije za tebe.Inace, kako ces se npr. posvetiti filozofiji - uzeti knjigu da citas (Huserlove "Kartezijanske meditacije" ili Meri Popins "Kako biti lepa, zdrava i ispunjena i letovati na Maldivima") i sta te sprecava da sada o cinis?

sladoledsmesom

pre 3 godine

Pa zena se jeste ostvarila u ulozi majke, ostvarila je svoju 'primarnu namenu' kao sto kazete. Ona jeste rodila to dete, a bas je suprotan primer toga sto tvrdite - eto odlicnog primera kako NE TREBA svaka zena da ima dete jer ne zeli svaka da joj to bude svrha! Nece svako decu, nije svakome to smisao postojanja aman. Evo odlicnog primera kako i zasto ne treba svako da ima decu i kako je bolje da ih nema nego da i sebi i tom detetu upropasti zivot. Inace imam dete, zeljeno i planirano i stojim iza ovoga sto sam rekla - nije svakome to smisao i to je ok. Da je u toj situaciji sada a ne pre toliko godina, ona bi sigurno abortirala. Tada je to bilo drugacije
(uzas, 28. septembar 2020 19:43)

Ne, ona se porodila. Nije se ostvarila u ulozi majke. Čak, daleko od toga.

lisac

pre 3 godine

kako ko, 28. septembar 2020 19:48

Nije nam krivo, vas ludaka je i dalje manje u odnosu na ostale. A za vas ostale mrzitelje dece: Ako BB nije htela tog sina zašto je pokušavala da uspostavi normalan donos sa njim kasnije? Mogla je da kaže da je on ne interesuje i da se i ne vide nikad. Znači na neki način je htela ali je imidž u javnosti bio važniji, mislila je da će biti neprivlačna ako bude doživljena kao majka. Mnogi paćenici tako razmišljaju.

ime

pre 3 godine

Svaka zena koja se ne ostvari kao majka zazali zbig toga. Nije ostvarila svoju primarnu namenu, da pojednostavim. Ne ulazim u razloge, neki su nemogucnost, ili kao u ovom slucaju- mentalni razlozi.

NekiTamo

pre 3 godine

U Beogradu svaka druga žena, starija od 30god nema decu. To je neumoljiva statistika i objašnjenje ovoliko minusa na normalne komentare.

ja

pre 3 godine

Ne bih da moj komentar izazove lavinu komentara - ovo je samo neko usputno razmišljanje. Poznajem jako puno žena koje nisu htele da imaju decu, jer su se kao ličnosti formirale na talasu feminizma i sveopšte emancipacije žena od "zlog patrijarhata koji su nametnuli muškarci". Ne postoji NIJEDNA među njima, a da se ne kaje što nije imala, makar jedno, dete. Sve su one bile kul likovi, obrazovane, slobodne, na ravnoj nozi sa muškarcima i nikada im deca nisu falila - sve dok nisu ušle u pozne godine... Isto kao Brižit Bardo. Bez obzira da li im je kasno proradio materinski instinkt, ili je razlog mnogo sebičniji (nisu imale nikoga ko bi o njima brinuo), potpuno je nebitno - sve do jedne su žalile za time što nisu imale decu... Ne ulazim u to da li je sudbina svake žene da bude majka, ili da im je, ne daj Bože, to jedina svrha postojanja, ali bi svi trebalo da budu svesni toga da je čovek, u osnovi, životinja i da su milenijumi evolucije uticali na to da se žene profilišu kao rod koji rađa i odgaja decu, pa je, u tom smislu, celokupna njihova biologija, uključujući i mozak, "dizajniran" tako da budu majke. Iz ugla žene - tražiti svoju svrhu van te uloge je moguće, ali je mnogo teško - psihološki možda čak i nemoguće (upravo zato i naiđe talas neizdrživog kajanja kada prođe biološki momenat za rađanje). To je nešto što bi svaka žena trebalo da ima na umu kada odlučuje o tome kako će organizovati svoj život i svoju budućnost...

Onaj koji nije napravio takvu gresku

pre 3 godine

@mnogo davite

Naravno da se uzasavamo toga da zene imaju slobodu da odlucuju!Evo, tvoj primer, ti si slobodno odlucila da uradis ono sto nije za tebe.Inace, kako ces se npr. posvetiti filozofiji - uzeti knjigu da citas (Huserlove "Kartezijanske meditacije" ili Meri Popins "Kako biti lepa, zdrava i ispunjena i letovati na Maldivima") i sta te sprecava da sada o cinis?

!?

pre 3 godine

Svaka zena koja se ne ostvari kao majka zazali zbig toga. Nije ostvarila svoju primarnu namenu, da pojednostavim. Ne ulazim u razloge, neki su nemogucnost, ili kao u ovom slucaju- mentalni razlozi.
(ime, 28. septembar 2020 10:54)

ko so ti da izjavljujes sta primarna "namena" žene!!!??

Sanja

pre 3 godine

Pre nego sto je napljujete... zena ima ozbiljan psihicki poremecaj. Najbolje za to dete je bilo da ima drugu figuru majke, a ne da stalno trci za bioloskom koja ga odbacuje, to je najgore, a ne sto ga je ostavila.

Inace, ono sto je ucinila za zivotinje je cudesno!!!!
Hvala joj!

Ovde mi se ne kida srce stalno na ulici gledajuci napustene pse i macke. Francuzi naravno kao i svi drugi svoje ljubimce napustaju, ali postoji sistem koji ih sa ulice sklanja i nalazi im dom. Kad povremeno dodjem u Srbiju, hocu da odlepim.

Mnogo je teze pomoci ljudima, ali u zemlji gde se zivotinje tretiraju s postovanjem se ljudi tretiraju JOS humanije.

Onaj koji nije napravio takvu gresku

pre 3 godine

@mnogo davite

Da se nisi udala, kako bi se posvetila stvarima koje volis, samo bi citala (i raspravljala sa drugaricama na kafi o filozofskim problemima :)))) ili i nesto pisala? Muziku si stavila na prvo mesto - sviras, komponujes, da slusas mozes i dok pasiras bananu, sta ti je profesija?

Trash

pre 3 godine

Komentar o "primarnoj nameni" je nespretno srocen nemojte odmah ostro osudjuvati. Bioloski gledano sva ziva bica su tu da produze vrstu ali naravno da imaju i drugi smisao postojanja. Naravno da se produzetak vrste ne desava kod svake jedinke ali one zbog toga nisu uvek manje vredne i imaju drugacije uloge u zajednici. Priroda je sve uredila i predvidela treba samo da je razumemo.

kako ko

pre 3 godine

Nemam decu, imam 47 godina i udata sam za coveka koji takodje nikad nije zeleo decu. Nisam se pokajala nijednog trenutka, niti cu. Mislite da sam sebicna, luda, glupa, promasena, sta god - za sebe sam odlucila tako jer decu ne podnosim i bila bih najgora majka na svetu. Muz takodje ne voli decu, nikad ih nije zeleo. Ne pravdam se nikome i necu da mi neko namece ulogu koju ne podnosim i jezim se toga, ok? Eto, ima nas i takvih, jel vam krivo? :p

jel' da?

pre 3 godine

prioritet bio "sex-drugs-r'n'r" filozofija...kada se dozvala pameti, zgadili joj se i muškarci i život, pa se okrenulia kučićima...naravno, to je njen izbor i njeno pravo, ali mi je muka da se takva vrsta životne filozofije "uvija u oblande"...dakle, ona ima život "pre i posle", a to je bitno reći zbog mladih ljudi. Ona nije majka Tereza...

mnogo davite

pre 3 godine

Evo ja sam se udala i imam decu i da se vratim u 20e ne bih se u to upustala. Imam sasvim pristojan brak i zivot i volim svoju decu ali se osecam da zivim samo za druge. Jedva cekam da svi odrastu, razidju se, zive svoje zivote i da se posvetim svojim interesovanjima koja su na holdu a imam ih mnogo.
Vidim povremeno mame u parku koje razglabaju sat vremena o najboljem nacinu za pasiranje banane i odusevljeno slusaju decu kako nesto teatralno recituju, njima je majcinstvo verovatno zivotna uloga. Ja nikada nisam bila takva, zanimala me je muzika, filozofija, istorija, umetnost a ne pasiranje banane i trebalo je da znam da to nije za mene. Ali sam podlegla pritisku a nisam imala babe na izvolte da im decu uvalim, kao mnoge majke koje su tako resile svoj promasaj a da nikome nikada to nisu priznale.
Tako da ne davite i ne zastrasujte devojke samo zato sto se vi uzasavate cinjenice da zene danas imaju slobodu da o sebi odlucuju. Mnogi kod nas to jos ne mogu da svare.

sladoledsmesom

pre 3 godine

U Beogradu svaka druga žena, starija od 30god nema decu. To je neumoljiva statistika i objašnjenje ovoliko minusa na normalne komentare.
(NekiTamo, 28. septembar 2020 15:33)

Kruži ovaj vic:
Da li bi se pre spanđao sa babom iz Vranja ili devojkom iz Beograda?
Sa babom iz Vranja jer ona ima 35, a devojka iz Beograda 45 godina.

ma daj

pre 3 godine

Svaka zena koja se ne ostvari kao majka zazali zbig toga.
(ime, 28. septembar 2020 10:54)
To prosto nije tacno niti ti mozes da govoris u ime zena a kamoli svih zena.
Ja imam decu ali meni bliska rodjaka ne, uvek je smatrala da to nije za nju (a i nije) i zahvalna je bogu sto se u nekom naletu panike nije udala.
Uzgred kako stoji stvar sa muskarcima? Oni iako cesto uopste ne zele da se bakcu sa decom imaju neku fiks ideju o tome kako treba da ostave svoje gene jer ne daj boze da jednog dana postoji svet u kojem nece biti njegovog potomka pa to ce biti kao da on nije ni postojao. Drama! Mnogo ima dece napravljene sa tom fiks idejom i onda potpuno napustene i prepustene majci. Mislim, vise cenim one sto se nisu ni razmnozili.

Ernesto ce

pre 3 godine

zana prosto previse voli sebe i nije htala da joj trudnoca unistava telo , dete oduzima vreme , a muskarci izbegavaju zbog deteta i toga sto je majka a i ona sama ce izgubiti lepotu u koju se zaljubila pa mislila da je muskarci posle nece , a ona je to samo htela da sve svi hoce i jure .

Iva

pre 3 godine

Brizit ima puno humanosti i topline u sebi. Nije zelele da bude majka, ima jos puno zena koje ne zele kao i onih koje zele decu. Mozda na njanom primeru shvatimo da pritisak drustva ne donosi nista dobro. Decu treba imati kad ih covek zeli i kad je mentalno zreo da podnese takvu odgovornost, a ne kao sto se po medijima razvlaci: da se ostvari, da podari supruzniku dete itd. Roditeljstvo je celozivotna privilegija i obaveza, nisu svi spremni za to.Inace za humanitarni rad Brizit Bardo naklon do poda. Svaka joj cast, kad bismo svi postigli samo dva posto onoga sta je ona uradila ovaj svet bi bio bolje mesto.

sladoledsmesom

pre 3 godine

Pa zena se jeste ostvarila u ulozi majke, ostvarila je svoju 'primarnu namenu' kao sto kazete. Ona jeste rodila to dete, a bas je suprotan primer toga sto tvrdite - eto odlicnog primera kako NE TREBA svaka zena da ima dete jer ne zeli svaka da joj to bude svrha! Nece svako decu, nije svakome to smisao postojanja aman. Evo odlicnog primera kako i zasto ne treba svako da ima decu i kako je bolje da ih nema nego da i sebi i tom detetu upropasti zivot. Inace imam dete, zeljeno i planirano i stojim iza ovoga sto sam rekla - nije svakome to smisao i to je ok. Da je u toj situaciji sada a ne pre toliko godina, ona bi sigurno abortirala. Tada je to bilo drugacije
(uzas, 28. septembar 2020 19:43)

Ne, ona se porodila. Nije se ostvarila u ulozi majke. Čak, daleko od toga.

oPAZIcer

pre 3 godine

Na pitanje novinara zašto nije u dobrim odnosima sa majkom, Nikolas je odgovorio: "Ona voli svoje krznene kapute, a ja volim svoju porodicu." Lepo im odgovori...

Šta je, tu je.

pre 3 godine

Ko ume da se brine o životinjama, obično ume da se brine o deci. Imala sam mnogo predivnih i neobičnih rođaka u porodici (osim jednog) koji zasluzuju da delić njih ostane na ovom svetu. Volela bih da imam nekog klinca kome bi mogla da pričam o njima. Ali posle svega što mi se desilo, ne znam kako bih mogla da imam porodicu, a puko razmnožavanje mi nije preterano romantično.

Vestica

pre 3 godine

U mnogim zemljama žene su još uvek izložene javnom sramocenju ako se ne povinuju patrijarhalnim idealima. Žene trebaju više da podržavaju jedne druge.

mnogo davite

pre 3 godine

Inace, kako ces se npr. posvetiti filozofiji - uzeti knjigu da citas (Huserlove "Kartezijanske meditacije" ili Meri Popins "Kako biti lepa, zdrava i ispunjena i letovati na Maldivima") i sta te sprecava da sada o cinis?
(Onaj koji nije napravio takvu gresku, 28. septembar 2020 18:07)
Vreme! Nemam ni 5% vremena koje mi je za ono sto zelim potrebno.

lisac

pre 3 godine

kako ko, 28. septembar 2020 19:48

Nije nam krivo, vas ludaka je i dalje manje u odnosu na ostale. A za vas ostale mrzitelje dece: Ako BB nije htela tog sina zašto je pokušavala da uspostavi normalan donos sa njim kasnije? Mogla je da kaže da je on ne interesuje i da se i ne vide nikad. Znači na neki način je htela ali je imidž u javnosti bio važniji, mislila je da će biti neprivlačna ako bude doživljena kao majka. Mnogi paćenici tako razmišljaju.

Noni999

pre 3 godine

Sasvim tipičan primer osobe koja nikad nije trebala da ima decu i to je sasvim u redu. Ljudi vole da je krive godinama nakon svega iako je ona odmah stavila do znanja svima kojima je trebala da ne želi decu. Jeste veoma površna, ali joj je trebalo biti dopušteno da ne rodi to dete, koliko zbog sebe toliko i zbog njega,jer to očigledno vuče psihičke posledice. Kada bi prestali toliko da stavljamo akcenat na to da je ženina osnovna uloga rađanje i briga o deci, uskratili bismo i šansu da obe strane prolaze kroz problem koji je ovde zastupljen. Ne kažem da je u pravu, ali joj je definitivno bio uskraćen izbor.

Ana

pre 3 godine

Ako cemo iskreno, najveci deo onih koji imaju decu i nisu dobri roditelji.
Steta sto danas drustvo i porodica ne pripermaju ljude za tu ulogu, a bitno da u skoli ucimo o algama i Kafkinom "Procesu". Ja licno nemam decu i verovatno ih necu imati zbog nepostojanja adekvatnih zivotnih uslova. Ne pada mi na pamet da radjam dete nemam ni podrsku porodice, ni normalnu zdravu vezu. Da budem samohrana majka - ne mogu to sebi finansjski da priustim. Mislim da je ovako najpostenije.

gbgby

pre 3 godine

Svaka zena koja se ne ostvari kao majka zazali zbig toga. Nije ostvarila svoju primarnu namenu, da pojednostavim. Ne ulazim u razloge, neki su nemogucnost, ili kao u ovom slucaju- mentalni razlozi.
(ime, 28. septembar 2020 10:54)


Šta je sa vama, pa nije svako za roditeljstvo, možda na kraju zažali ali to je ne kvalifikuje za majčinstvo samo zato što je žensko...sa razlogo su se nekada mladi spajali u kontrolisanoj sredini, ta deca su imala pravo na oca i majku, tj otac i majka nisu imali pravo na grešku..danas svako može da naskoči na svakog. Otud i toliko mentalnih bolesti, jo gore , zamisli da ti je majka "bivša" porno glumica, pa ko je pitao tu decu za nešto..

Marijana

pre 3 godine

Postoje žene koje imaju mentalne probleme i poremećaje ličnosti. Takve žene ako imaju decu oni imaju strašnih problema. One o sebi ne mogu da prinu, a kamoli o deci. Skoro sam gledala doktora koji proučava kriminalce, većina su muškarci, većina ih je iz rasturenih porodica, gde su majke problematične..da tako kažem bolesne. I muškarci i žene trebaju otvoriti oči kada žele imati porodicu sa nekim.

Uciti, uciti i samo uciti

pre 3 godine

@Ana

E, a da si ucila o algama i Kafkinom "Procesu"...Danasnji ljudi bi da u skoli uce kako da stave kondom, kako da se hrane, pravilno zvacu, disu, hodaju, sede...

Mila

pre 3 godine

@ja

Hocete da kazete da je to zaljenje u poznim godinama vezano iskljucivo za zene? Da muskarci koji nisu formirali porodicu, ili oni koji su je formirali a nikada se nesto posle njom nisu bavili ne dobijaju takodje jedno parce tog kolaca?

I sta cemo onda sa svim onim zenama, a verovatno i nekim muskarcima koji su proveli ko zna koliko trenutaka zaleci sto imaju decu, jer su im ona nanela stres, patnju, sramotu ili razocarenje? Sigurno da nije lako i popularno priznati to ni sebi, a kamo li drugima. Ili kao jedna od komentatorki, koja je imala srece u braku i sa decom, ali zapravo neke druge zelje i interesovanja za sebe, i svoj zivot umesto usrecujuci i ispunjavaju ono sto nju vodi kroz zivot trosila negde drugo.

Zivot je klackalica, svaka odluka ima svoje posledice, a cesto ni nemamo bas priliku da odlucujemo vec nam zivot nametne pravac. Cemu potreba osudjivati i likovati nad onima koji idu putem kojim se redje ide?

Djoksa

pre 3 godine

Zamislite koliko bi ovaj svet srećniji bio kad bi decu imali samo oni koji to hoće i koji su spremni da se i dušom i telom predaju ulozi roditelji. Da, bilo bi mnogo manje ljudi ali koliko bi manje bilo zla, ako bi ga uopšte i bilo. Zapamtite, deca uče kakvi ljudi će da budu u svojoj porodici. Modeli ponašanja se nekritički usvajaju u najranijoj dobi u zavisnosti od toga kakvi su im roditelji. Zato deca uspešnih ljudi su najčešće i sama uspešna, a deca iz problematičnih porodica najčešće i sami postaju problem.

uzas

pre 3 godine

Svaka zena koja se ne ostvari kao majka zazali zbig toga. Nije ostvarila svoju primarnu namenu, da pojednostavim. Ne ulazim u razloge, neki su nemogucnost, ili kao u ovom slucaju- mentalni razlozi.
(ime, 28. septembar 2020 10:54)

Pa zena se jeste ostvarila u ulozi majke, ostvarila je svoju 'primarnu namenu' kao sto kazete. Ona jeste rodila to dete, a bas je suprotan primer toga sto tvrdite - eto odlicnog primera kako NE TREBA svaka zena da ima dete jer ne zeli svaka da joj to bude svrha! Nece svako decu, nije svakome to smisao postojanja aman. Evo odlicnog primera kako i zasto ne treba svako da ima decu i kako je bolje da ih nema nego da i sebi i tom detetu upropasti zivot. Inace imam dete, zeljeno i planirano i stojim iza ovoga sto sam rekla - nije svakome to smisao i to je ok. Da je u toj situaciji sada a ne pre toliko godina, ona bi sigurno abortirala. Tada je to bilo drugacije

mnogo davite

pre 3 godine

(Onaj koji nije napravio takvu gresku, 28. septembar 2020 23:25)

Vi ste jedan od uobicajenih ovde zenomrzaca koji misli da su sve zene glupe, povrsne i zanima ih samo moda i sminka. To je vas problem.
Nemam nameru da se pravdam a ni da se hvalim.

life

pre 3 godine

Vidim opet većina muških komentara i mnogo ste pametni s obzirom da niti decu radjate niti se , većinom, bavite njima koliko žene...

Dosta BRE!

pre 3 godine

Dokle za sve probleme okrivljivati žene? Koliko je muškaraca kojima do cetrdesete ne pada na pamet da se žene a onda bi neku 20+godina mladju? Koliko je muskaraca koji bi sponzorusu jer je namontirana a ne vide 80% normalnih žena oko sebe? Koliko je muškaraca koji od žene očekuju da im bude rob, i da zarađuje i u kući sve da radi? Koliko je muskaraca koji su zavisnici od igrica, alkohola, kockarnica, lakih droga?

General

pre 3 godine

Sasvim je ok ne zeleti decu. Jos je bolje kad se svestan da neces biti dobar roditelj. I ne treba "na silu" radjati, da bi se zadovoljila okolina. To dete prvenstveno nece biti srecno.

Mare

pre 3 godine

70% ljudi koji drugima probijaju glavu da moraju da se razmnozavaju je posadilo dete ispred tv-a ili mu u novije vreme gurnulo u ruke tablet\telefon i onda se posle par godina probude a sa detetom nemaju nikakav odnos, ovo ih ne sljivi, nista ne ih ne slusa, skola ga ne zanima, ne moze pertle da veze ali je bitno da su oni ispunili svoju "primarnu duznost" da ne pominjem poplavu narkomanije, zavisnosti svih vrsta i oblika...

Perspektiva

pre 3 godine

Da bi ovaj tekst bio potpun i pošteno napisan, trebalo je napisati više o Brižit Bardo pre majčinstva, o njenom odrastanju i mladosti, o društvu u to vreme, da bismo je bolje razumeli, bez osude. Sa druge strane, ovo je odlična priča da bi ljudi shvatili zašto žena ne sme da se gura u majčinstvo kad to ne želi i zašto je bitno pravo na abortus. Bitna razlika između Brižit i ostalih žena majki sličnih njoj je što je ona odbila da se stara o detetu, a većina psihološki nepodobnih majki ostaje u dete i odgaja buduće nestabilne ljude, najčešće.

Džejn Fonda, koja joj je generacija i koja je bila u sličnom miljeu kao Brižit, a i sama je odrasla traumatično, napravila je sjajan dokumentarac "Džejn Fonda u pet činova" u kojem upravo tumači svoje životne poteze i greške (a Rože Vadim im je bio obema muž), uključujući i majčinstvo.

Pametnjakovićima koji pominju naše devojke kako su starije, a bez dece, bih samo da napomenem da treba da imaju u vidu da su naši talasi emigracije, pogotovo prvi u kojem su odlazili momci da izbegnu rat i mobilizaciju, poprilično uticali na neravnotežu broja žena i muškaraca kod nas. Generacije žena rođene sedamdesetih i na samom početku osamdesetih su to dobro osetile kad su postale devojke.

Zz

pre 3 godine

Zalim što neću biti roditelj, ali sad je bolje ovako. Desi se tako u životu, veruješ u pogrešnu osobu, raskinete, ne nadjes to što ti treba i godine prodju caskom.