Trudna manekenka ne želi da deli dete sa teniskom zvezdom FOTO

Četvrtak, 29.10.2020.

10:54

Izvor: Super žena

Trudna manekenka ne želi da deli dete sa teniskom zvezdom FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

99 Komentari

Sortiraj po:

Cph

pre 3 godine

Draga moja manekenko,ne moze to tako. Ako je on otac tog djeteta,ne mozes ti njemu zabraniti da ucestvuje u zivotu tog djeteta. Postoji nesto sto se zove sud,a sud moze da ti naredi da dozvolis ocu djeteta da ga/je vidja i bude mu/joj roditelj. Zato,dogovorite se sami. Bolje tako nego da se sud dogovara u vase ime.

Mila

pre 3 godine

Ah komentari srpskih super oceva oko kojih se zene otimaju samo da ih oplode i uzmu im taj silni kes. U kom vi filmu zivite da mi je samo znati.
Puno sam razmisljala na ovu temu, sta u slucaju neplanirane trudnoce, posebno u slucaju da veza bas i nije u toj fazi a evo vec imam nesto malo preko 30. Nisam do sad osetila majcinski instinkt i samo sam u jednoj vezi osetila da bi porodica nekada u buducnosti bila dobra zamisao. Mene u odnos ni sad ne vuce zelja za potomstvom, vec bi iz neke lepe veze deca trebalo da se dese, ili ne.
I sta ako se desi u manje idealnoj konstelaciji, kao sto je njihova? Licno nisam za abortus i uvek sam vodila racuna o zastiti iz tog razloga. Sa druge strane nemam ni najmanju zelju da budem samohrana majka. Alimentacija ne menja tu jednacinu. Ne mislim ni da je moralno ocu deteta oduzeti mogucnost aktivnost ucestvovanja, ni da je u najboljem detetovom interesu, a to je valjda najbitnije? A sa druge strane, koliko oceva zaboravi na svoju decu, pogotovo kad naidju nove partnerke, nova deca i bas nikakvoj odgovornosti osim toj zakonskoj alimentaciji ne podlezu. Jako tesko pitanje bez univerzalnog odgovora, osim smanjenje egoa i iskrenost na obe strane.

Marijana

pre 3 godine

Slučaj iz Srbije, bliža moja okolina, sprema njegov tata svadbu, devojka trudna, ludilo 300/400 ljudi, i sporečkaju se, traži ona alimentaciju, ali sud naložio dnk, a usput je on čuo da ona nije cvećka, on uradi dnk, on uopšte nije otac, iako je njena mama svima ispričala da jeste.

odvratno

pre 3 godine

O novcu ona nije rekla ni rec sem da hvala bogu moze sama da podize dete.
O novcu vi razmisljate luzeri dekintosi, zeljni moci pa da se izivljavate.
Ko o cemu vi samo o parama idite lecite se prostaci. Crci cete za parama. Vi ne ona.

dule

pre 3 godine

Jezivi komentari, sem par izuzetaka. Prvo, čestitam što će zadržati dete. Drugo, zašto je to loša vest za Zvereva? Zašto bi rođenje deteta ikome bilo loša vest?
Treće, ona ne spominje traženje novca, a i da traži, pa zar mali nema više nego dovoljno?
Kako ovi muškarci komentarišu žena-dete=pare koje vam troše, posle se pitaju zašto ih niko neće. Tako sitne, spečene duše. Bolje biti sam nego sa duševnim bednikom.
(Sajrus the vajrus, 29. oktobar 2020 21:30)

I četvrto, ne može majka samostalno da odlučuje o tome da li će otac učestvovati u odgajanju deteta ili ne. Ukoliko ona ne želi oca u detetovom životu, onda mora da podnese zahtev nadležnoj instituciji i da debelo obrazloži zašto bi tako nešto bilo korisno za dete. Ne za nju, nego za dete.

Mesec

pre 3 godine

Detetu jeste mesto uz majku. Priroda je tako odlucila. Sto se tice para alimentacija mora da se placa koju sud odredi. Iskreno podrzavam da dete bude ravnopravno kod oba roditelja...znaci 15 dana kod jednog 15 kod drugog mesecno osim u prvoj godini tj beba. Treba svako da ucestvuje u podizanju i svim naporima oko deteta. Ukoliko otac nece, radi, nema vrmena iz xy razloga za svaki dan manje druzenja sa detetmo npr 2.000 vise na osnov alimentacije isto tako i za majke. Kada bi tako bilo, pa ne bi niko tako lako doneo odluku idem ja. Dete je obavza oba roditelja! Ima muskaraca kojima je alimentacija nagrada i onda kazu pa lakse je meni da platim nego da radim oko svog deteta. Imam prijatelja samohrani otac i video sam koliko se covek daje oko svega. Kada vidim.neke kako kukaju nesto da plate sve mi je jasno. Zbog toga razgovor, kompromis i rad jer je to najlaksa solicija.

lisac

pre 3 godine

(iva, 29. oktobar 2020 23:07)

Smeta nam licemerje, kada vam odgovara pozivate se na zakone prirode a u drugim slučajevima na ravnopravnost i civilizacijske norme...birajte, jedno ili drugo i trpite posledice izbora, ne može malo jedno malo drugo.

Vladan

pre 3 godine

Dečko ako je pametan ( Zverev ) treba da je tuži za štetu odnosno izgubljenu dobit.
On sad zbog takvih izjava bivše ne može da se fokusira na igru a samim tim ni da osvaja turnire koji su mu izvore zarade.

Lagano tužbica pa nek snajka vidi šta i kako dalje.

Toliko od mene.

Pippin

pre 3 godine

Dobro je da nece da trazi alimentaciju. Oh wait.
(Headshot!, 29. oktobar 2020 17:57)

Nema ona šta da traži alimentaciju, to joj zakonski svakako sleduje.

super

pre 3 godine

Dete si ti planirala a ne on ali svakako lepa vest i za tebe i za njega ... tipično ženski ne želim ništa a posle kad dodje dete ajmo erste bank račun 110******** može da priča sta god želi dete će znati ko mu je otac i zelece da ga upozna

izhlapjeli starac

pre 3 godine

Nemanja PFC, 29. oktobar 2020

Nemanja, potpisujem svaku reč u šest primeraka. 25 godina života sam bacio jer sam voleo svoje dete a i danas mi je zlo od njegove majke na neki način na grbači.
Blago onima koji su imali sreće.

petarostojic16@gmail.com

pre 3 godine

U Americi otac kad nije zaposlen(a trudi se da nadje posao) ide u zatvor ako ne moze da plati alimentaciju ili izdrzavanje, takodje majka moze da odluci da abortira bez obzira na stav oca a ako otac ne zeli nikakve obaveze prema detetu ne moze da ih se oslobodi(ako se majka odluci da radja) tako da prekinite sa zapomaganjem o alimentaciji ili izdrzavanju.

Mare

pre 3 godine

@rema moze zena da "planira" trudnocu koliko hoce, trudnoca uvek zavisi od muskarca. Sve i da zena ne pije kontracecpciju, on uvek mogu da stavm kondom, da prekinem na vreme i slicno (naravno bolje kondom). Uvek u krajnjoj instanci od nas zato sto smo mi ti kod kojih rade dobra, ali instant resenja za kontracepciju. Realno, aj da ze ne z, da mi moramo da stavljamo spirale ili pijemo pilule, niko nikad to ne bi radio. Moji neki poznanici upoznaju devojku budu s njom jedno vece i kao ma kakav kondom, to je sr. I to je cinjenica i niko me nikad nije mogao "navuci" na trudnocu. Price o navucenim muskarcima su i nama muskarcima glupe do bola. O ostalim stvarima je bespredmetno raspravljati, dzet set su, mogu kako im je volja.

nešoe

pre 3 godine

Odluka je nazalost, dete ne, iako sam u vezi vec 7 godina. Sve dok ne budem 200% siguran, a mozda nikad i ne budem.
(Nemanja PFC, 29. oktobar 2020 23:53) Ti kao keba kraba. Volim je, volim i sebe ali pare najviše.

Stevo

pre 3 godine

Sta vam tacno smeta?
Zena ima pravo da odluci da li ce da abortira i da rodi - to ona odlucuje SAMA, cak i kad je srecna s partnerom. Zasto? Zato sto dete zivi 9 meseci u njenom stomaku i zato sto ce ona provesti narednih 20 godina da to dete odgaji. Eto zato.

samopouzdan neiskusan komentar.

Svet kao volja i predstava

pre 3 godine

Dete nastaje intervencijom, ne vise Bozije, vec volje zene kojom se fetus od nezivog bica pretvara u dete.Ako zena nece - nema deteta i tu se muskarac nista ne pita.Ne vidim zasto bi se, onda, pitao ako zena hoce! Sve je stvar volje zene i muskarci nemaju veze sa tim!

Cisto da docaram situaciju

pre 3 godine

Šta se zgražavate vi muškarci, a vi kao ne biste, u njegovim godinama i s njegovim izgledom i parama? Možda već i jeste kad ste bili mlađi. Razlika je jedino što bi devojka u Srbiji otišla na abortus! Ne pravite se, majke vam da ste mnogo seksualno edukovani i da svi koristite kontracepciju, Srbija je među prvim zemljama po broju abortusa. Sve se bojim uostalom da Zverev planira u skorije vreme da glumi taticu.(bgd, 29. oktobar 2020 19:35)
Najveci broj abortusa u Srbiji urade zene koje imaju jedno ili dvoje dece a nece jos.

iva

pre 3 godine

Sta vam tacno smeta?
Zena ima pravo da odluci da li ce da abortira i da rodi - to ona odlucuje SAMA, cak i kad je srecna s partnerom. Zasto? Zato sto dete zivi 9 meseci u njenom stomaku i zato sto ce ona provesti narednih 20 godina da to dete odgaji. Eto zato.
Odluka o rodjenju deteta je mnogo vise od ljubavi, i sasvim je legitimno da novac tu igra veliku ulogu, kao i karakter oca. Ovaj tip ocigledno nema dovoljno para da pokrpi rupe u karakteru, pa je ispalo ovako.
Sta vam smeta? Zena je izabrala najbolje za sebe i za svoje dete. U cemu je problem?
Mi smo zivotinje i kao takvi donosimo odluke koje nasem potomstvu povecavaju sanse za prezivljavanje i napredovanje, i tako biramo partnere. Dakle ili partnere koji imaju u genima nesto specijalno, ili koji mogu da ponude nesto specijalno u odgajanju. Novac je jedna od tih stvari, on daje evolutivnu prednost.
Sta vama tacno smeta? Darvin? Zakoni prirode?
Ne kapiram.

u prolazu

pre 3 godine

Pobogu ljudi, većina piše s toliko samopouzdanja kao da s to dvoje mladih ispija kafu svako jutro i kao da im je te noći/dana/whatever držalo sveću pa zna kako se sve odvijalo. Niko od nas nema pojma šta se zaista desilo, možda su išli na varijantu "ma neće to nama da se desi", ne bi bilo prvi put kao što svi vrlo dobro znamo, a možda su koristili zaštitu koja je zakazala - dešava se, ni jedna kontracepcija nije 100% sigurna. Kako god, jedini "red flag" je to što su se praktično istovremeno oglasile dve žene koje su sa Zverevim imale loše iskustvo, da li je u pitanju neki dogovor da se momak debelo ocrni ili je on zaista za izbegavanje ... pa, ni to za sada ne znamo. Kako god, za sada imamo premalo kvalitetnih informacija za neki dobar zaključak, videćemo šta će dalje biti. Buduća majka se jasno izjasnila da od Saše ne želi ništa, Zvereva bi sve ovo moglo ozbiljno da poljulja a kako će se kao otac postaviti ostaje da se vidi ...

Bas ste jadni

pre 3 godine

A zasto se dete po defaultu u preko 90% slucajeva dodeljuje majci.Zasto se ne dodeljuje ocu pa neka majka placa alimentaciju.
(Kaiser Roger, 29. oktobar 2020 21:05)

Zato sto 90% oceva realno ne zeli da brine o detetu ful tajm dok se majka "svrcka". Vise vole da se oni svrckaju.

Nemanja PFC

pre 3 godine

E zato ja ne pravim decu. Nažalost. Necu da me neko zlo posle ucenjuje. u Srbiji 97% zena dobije decu ako dodje do razilaska. U EU je prosek 56 44 za zene, sto je normalno. Žene se potpuno promene kad dobiju dete. Počinju da ucenjuju. Iako želim, nikad ne znaš kakva je ona stvarno. Stoga, banka sperme, pa ako hoces dete nek izvoli, a ne da me posle ucenjujes da ja vidjam rodjeno dete kad se njoj cefne ili da ćutim i trpim psiholoski teror u kuci. Zena se apsolutno sveti muškarcu preko deteta, imam bar 5 slucajeva oko sebe. Odluka je nazalost, dete ne, iako sam u vezi vec 7 godina. Sve dok ne budem 200% siguran, a mozda nikad i ne budem.

Komša

pre 3 godine

Sve je to tačno ali u ovom slučaju majka tvrdi da ne dolazi u obzir da on učestvuje u podizanju deteta. Ako ga ne želi u životu deteta, onda ne treba da očekuje ni njegov novac.
 (kmnccn, 29. oktobar 2020 20:59)
Ne ,novac je nebitan.
Ako jedan roditelj izjavi da ne želi da dozvoli drugom da bude deo detetovog odrastanja on uskraćuje detetovo pravo na oba roditelja.
Takvi ,bilo da su muškarci ili žene ne bi smeli da dobiju dete na sudu.
Zna se dobto da se do 3.godine uvek insistira da sete bude uz majku.Jednostavno zo je biologija odredila.

Posle toga postoje dva ravnopravna roditelja i dete se poverava onom koji ima veci lapacitet za vrsenje roditeljskog prava a drugom roditelju se mora omoguciti da nesmetano razvija svoj odnos sa detetom - to što dete nije kod njega ga ne lišava ni prava ni obaveza prema detetu.

Pri zome je nebitno da li se roditelji medjusobno vole,cene,postuju - dete ima pravo na oba roditelja.

J

pre 3 godine

Kaiser Roger
A zašto bar jednom nema da otac nosi dete 9 meseci (i prolazi kroz sve te ne bas prijatne faze)? I zasto se otac ne poradja (tek to sto je prijatno)? Vi bi zena i da nosi i da se poradja i da posle toga radi i placa je l da? A sta je uloga tate u svemu, da provedu tu jednu ,,jako tesku" noc, eto bas se jadni namuce ccc....

cvetko

pre 3 godine

Pa ne pitas se samo ti. Prvo i osnovno DETE IMA PRAVO NA OCA. Sve razvedene zene misle da je njihovo pravo povredjeno ako dete vidja oca a u stvari sud gleda iskljucivo iz ugla deteta i zbog deteta i odredjuje pravo na vidjanje deteta sa ocem po nekom modelu.

II

pre 3 godine

Ova devojka treba da bude pametna i da trazi alimentaciju, sve po zakonu i preko suda, u skladu sa primanjima oca, naravno. Da bi se zadovoljio standard za odrastanje deteta. Jer niko nikada nece reci "Hvala" i odati priznanje da je samohrana majka odgajala dete. Vec sada se sazaljeva Zverev a na njoj je zig kako zeli da on plati. Onda neka plati! I nek se zna da uzima udeo u odrastanju i vaspitanju deteta i on kao otac. Kad vec nije znao da i on ima odgovornost za zastitu pri vodjenju ljubavi. I njemu za nauk a i svima koji citaju i komentarisu a najvise onima koji ga zale. Mozda i oni malo nauce sta im je ciniti kad rade "one stvari":-))

matori

pre 3 godine

@Muškarci uglavnom daju koliko treba za izdržavanje deteta i nimalo više jer ne žele da izdržavaju bivše žene.
(undercover, 29. oktobar 2020 21:17)

kako koji... kod mene u firmi su jednom liku stavili sudski administrativnu zabranu jer nije plaćao. i znam da nije sam. znači to je neki minimum...
znam nekoliko ljudi koji daju koliko mogu ili treba i šta god treba. a znam i jednu ženu koja sama kaže da bivši muž daje i šakom i kapom. čovek ima love, ali nema vremena, pa ona sa tim detetom ( mlađi tinejdžer) putuje non stop, a dere ima i od ptice mleko... ( kao i ona).

Kaiser Roger

pre 3 godine

Vidim ovde samo muškarci koji komentarišu da će ovaj teniser da PLATI. A kome će sa plati?
Jel vi mislite da je dovoljno da samo napravite dete i da odete i ćao zdravo? Zato su sudnice pune takvih kao sto ste vi jer za svoje dete necete da izdvojite alimentaciju. Koliko očeva znam kojima ne pada na pamet da daju novac i onda samohrane majke muku muče.
Mada, same su krive jer su pogrešne izabrale. Kad budete gledali da na kraju taj novac ide za dete jer dete svaki dan mora da jede nekoliko obroka, voće, slatkiši, sveske, knjige, odeća, obuća, izleti, mobilni.... I sve ono što je trebao da ima u porodici treba da ima i kada se roditelji razvode, ali mnogi od vas to ne kapiraju izgeda. Mržnja prema bivšoj ženi je veća nego ljubav i potreba prema tom detetu.
Ovo pišem ne kao razvedena žena, jer to nisam, već neko ko ima u okolini mnogo ostavljenih majki koje se snalaze kako znaju i umeju da bi priustili tom detetu sve ovo gore navedeno i još više, jer očevi neće da plaćaju! Tako da ne vidim zašto ovaj teniser ne bi dao pare za dete.
(Jelena, 29. oktobar 2020 18:23)

A zasto se dete po defaultu u preko 90% slucajeva dodeljuje majci.Zasto se ne dodeljuje ocu pa neka majka placa alimentaciju.

Sajrus the vajrus

pre 3 godine

Jezivi komentari, sem par izuzetaka. Prvo, čestitam što će zadržati dete. Drugo, zašto je to loša vest za Zvereva? Zašto bi rođenje deteta ikome bilo loša vest?
Treće, ona ne spominje traženje novca, a i da traži, pa zar mali nema više nego dovoljno?
Kako ovi muškarci komentarišu žena-dete=pare koje vam troše, posle se pitaju zašto ih niko neće. Tako sitne, spečene duše. Bolje biti sam nego sa duševnim bednikom.

ehehe

pre 3 godine

Devojka nije insistirala na zaštiti, nije pila tablete...zaključak navukla ga na dete da uzme alimentaciju.
(rema, 29. oktobar 2020 18:36)
Zakljucak ti si decko presmesan.
On jadan ceka da neka insistira. Kao da ce ona njemu da placa pa treba da ga tera na zastitu. On treba valjda da insistira.
Stvarno ste smesni razmazeni narcisi pa svi treba da brinu o vama i vasem interesu i da piju pilule da se vi ne mucite i ne rizikujete nista. Pazi kad on treba na sve to da misli.
Kako se Nadalu ili Novaku to nije desilo?

da vam kazem

pre 3 godine

ZokiNS
A gde ti tu vidis da ona hoce njegov bankovni racun? Lepo zena kaze da je u poziciji da moze sama da ga odgaji...
Sto vi volite da izvrcete onako kako vam odgovara, cuj ovog sto kaze da je ONA trebala da insistira na zastiti i da pije tablete, a sta je njegov ,,posao" u tome? Vi ,,muskarcine" mislite da mozete da spavate sa zenama a da ne mislite bas o nicemu, ako se ,,zakaci" dete neka ona vidi sta ce..vi tu nista niste krivi, eto navuceni ste, i cuj zaboga jos treba i da se plati, sram da je bude, zamislite dete mora od necega i da zivi. Nije ni cudo sto prave decu bez muzeva, bar znaju da te skotove nemaju i mirna backa.

undercover

pre 3 godine

(Jelena, 29. oktobar 2020 18:23)

Muškarci uglavnom daju koliko treba za izdržavanje deteta i nimalo više jer ne žele da izdržavaju bivše žene.

smuki

pre 3 godine

@Leo

Pa koju god decko da izabere isto ce zavrsiti. Ruznu ili lepu. Jer su zene sve iste kada se radi o izboru partnera sa debljim novcanikom.

una

pre 3 godine

Šta ste napali još nerođeno djete? Pa sama žena kaže da je u situaciji da ga sama odgaja, finansijski. Sad, lični odnosi njihovi ne treba vas da se tiču.

marica, kriv, razumevanje...

pre 3 godine

da li je dete planirano ili zeljeno uopste nije bitno, ali ova odluka apsolutno nije samo njeno pravo, sad je ona veliki sudija pa ce da zabrani ocu da ucestvuje u zivotu deteta??? glupo razmisljanje osvetoljubive nezrele osobe, a ako teniser hoce dete uz dobre advokate i par psihijatara zvog takve izjave moze da trazi i da se njemu dodeli starateljstvo - svakako moze sam da izdrzava dete

Sis

pre 3 godine

Nadam se da sudija bude bar neki pametan cova, pa odredi alimentaciju koliko je detetu neophodno, znaci 1-2-3.000, a ne njegovoj alavoj majci. Ovo je sve jasno iz aviona. Al' nesto sumljam, iako su to Nemci.

kmnccn

pre 3 godine

(Jelena, 29. oktobar 2020 18:23)

Sve je to tačno ali u ovom slučaju majka tvrdi da ne dolazi u obzir da on učestvuje u podizanju deteta. Ako ga ne želi u životu deteta, onda ne treba da očekuje ni njegov novac.

Ajdee

pre 3 godine

A što on nije insistirao na zaštiti, što nije navuko kondom, što bi ona morala sve to, zašto da pije tablete koje baš i nisu zdrave??? Sve to ona treba a na njemu je ,,samo" da se prepusti uživanju, je l tako? E pa gospodo, kad idete u krevet sa devojkom, partnerkom, ženom, morate biti svesni rizika neželjene trudnoće, ako ne želite decu, postarajte se da ih ne pravite. Ova devojka ga nije silovala, o kakvom navlačenju i alimentaciji pričaš, lepo kaže da neće dete da deli sa teniserom što znači da ne traži ni pare.

X

pre 3 godine

Sreca pa se ona ne pita bas za sve. A sta ako on hoce da ucestvuje u podizanju deteta? Zamisli, njoj to ne dolazi u obzir!!!

Ma vazi.
Ko bre tebe pita dal' ce otac da vidja dete?

ZokiNS

pre 3 godine

Nemam ja nista protiv da platim alimentaciju, koliko god da sud odredi i mnogo vise ako mogu da priustim jer na kraju krajeva to je moje dete i bice dok je zivo ali da mi bivsa kaze da i pored toga ona ne zeli da ja budem prisutan u njegovom zivotu i da se samo ona pita u vezi deteta a ja da budem samo bankovni racun na koji ona kao staratelj ima pravo raspolaganja, to kod mene nece moci. Pa nisam ja ni narkoman ni alkoholicar i ako cu da snosim troskove detetovog odrastanja, a hocu, onda hocu i da budem prisutan u njegovom zivotu i da se i ja nesto pitam.

BizmAr

pre 3 godine

Znala je ona od samog starta sta zeli, cus 'nisam planirala da zatrudnim', znala je ona dobro da kad je vec uvatila dobru priliku da se osigura do kraja zivota, zasto bi razmisljala oce li se sto desit, oce li raskinut itd, ovako zatrudnjela i ubola dzek pot... ssd joj Zverev ne treba vise, za alimentaciju ce da dobija pofine pare bogMe, dijete vjerovatno nece ni gledat, no ce unajmit par dadilja da ga podizu i dimosevi....

Rp

pre 3 godine

Devojke be like, ostala sam trudna sa običnjakom koji nema para idem da abortiram, a kad nadju bogarog tenisera sa 2 metra nema ništa od abortusa.

Danas

pre 3 godine

Против овог малог неко баш жешће води кампању. Прво она бивша која је сад решила да проговори о батинама од прошле године. Сада ова која хоће да роди дете, али да га одгаја без њега. Пре тога она хајка због корона журки.
(Pantagruel, 29. oktobar 2020 17:59)

Ne samo to, nego su pisali da je bolestan izlazio na teren kada je skoro rekao da se nije na meču osećao dobro. Onda je Benu Rothenbergu odbio da odgovori na pitanje na konferenciji. Setimo se suza posle finala US Opena. Da mi neko kaže da se nisu dogovorile i da je slučajno da su obe iznele ovo sve isti dan, par sati izmedju. To je za dečka od, mislim, 23 godine baš dosta, a takmičenje je izuzetno psihički iscrpljujuće. Ali čovek se oporavi od svega!

Филипинац

pre 3 godine

Поздрав за "коментаторке", мало сте ми дигле притисак :) Одлуком мајке за њега то дете не постоји али би по вама требао да плаћа иако је мајка рекла да може сама да издржава дете. Није ни чудо што мушкарци беже од брака када имају такав избор размишљања...

Bocko

pre 3 godine

Da bi se dete razvilo psiho-fizicki kako treba, potrebno je ucesce oba roditelja ( naravno, ako su normalni ) . U ovom slucaju se stavlja licni ego ispred dobrobiti deteta.

bgd

pre 3 godine

Šta se zgražavate vi muškarci, a vi kao ne biste, u njegovim godinama i s njegovim izgledom i parama? Možda već i jeste kad ste bili mlađi. Razlika je jedino što bi devojka u Srbiji otišla na abortus! Ne pravite se, majke vam da ste mnogo seksualno edukovani i da svi koristite kontracepciju, Srbija je među prvim zemljama po broju abortusa. Sve se bojim uostalom da Zverev planira u skorije vreme da glumi taticu.

matori

pre 3 godine

@Što prave decu sa ovakvima a mogu da biraju. Kompleksaši.
(Leo, 29. oktobar 2020 17:51)

ne znam tačno na šta i koga si mislio?
verovatno nisu pravili dete.
mladi su, lepi, bogati oboje, fizički su se privukli i to je trajalo dok se nisu bolje upoznali. tako to ide sa omladinom od oko 20 do 25 godina. kada su se kao osobe upoznali, koji put posvađali, naravno da sledi raskid. nisu imali pojma da su napravili dete. devojka je odlučila da zadrži dete i to je to. para će biti sa koje god strane. ona će verovatno zadržati liniju, i slikati se i dalje. a ne verujem da ćale neće tutnuti koju kintu... šta je to za njega....

mikin

pre 3 godine

@coA ... uzece mu milione!
Malo morgen. Sto je uzela, uzela je. Nisu oni bili u braku, nije je silovao a ona je ta koja je "odlucila" sta i kako. On covek nije stigao nista da kaze.

PowerRanger

pre 3 godine

Bukvalno danak u krvi. Ima ovakvih zena, traze bogatog samo da je oplodi, i posle cao zdravo. Dobije dete, pare...a on se dzaba znojio...Ali srecom ima pravde pa nece moci tako lako. U svim zemljama, otac i majka imaju jednaka prava nad starateljstvom. Nije dete samo njeno.

Jelena

pre 3 godine

Vidim ovde samo muškarci koji komentarišu da će ovaj teniser da PLATI. A kome će sa plati?
Jel vi mislite da je dovoljno da samo napravite dete i da odete i ćao zdravo? Zato su sudnice pune takvih kao sto ste vi jer za svoje dete necete da izdvojite alimentaciju. Koliko očeva znam kojima ne pada na pamet da daju novac i onda samohrane majke muku muče.
Mada, same su krive jer su pogrešne izabrale. Kad budete gledali da na kraju taj novac ide za dete jer dete svaki dan mora da jede nekoliko obroka, voće, slatkiši, sveske, knjige, odeća, obuća, izleti, mobilni.... I sve ono što je trebao da ima u porodici treba da ima i kada se roditelji razvode, ali mnogi od vas to ne kapiraju izgeda. Mržnja prema bivšoj ženi je veća nego ljubav i potreba prema tom detetu.
Ovo pišem ne kao razvedena žena, jer to nisam, već neko ko ima u okolini mnogo ostavljenih majki koje se snalaze kako znaju i umeju da bi priustili tom detetu sve ovo gore navedeno i još više, jer očevi neće da plaćaju! Tako da ne vidim zašto ovaj teniser ne bi dao pare za dete.

MileR

pre 3 godine

Dete se ne deli. Dovoljno je pročitati kojim poslom se bavi, da ustanovite kako bi ona leba bez motike.
Džaba joj i kad dobije novce, teško je biti ne sposoba.

Milutin

pre 3 godine

Došlo je vreme da muškarci odbace san o porodici, okrenu se sebi i svojim poslovima a gospodaricama života i opstanka pokažu prstom ka banci sperme.

Nalogodavac

pre 3 godine

Iz komentara vidimo koliko "očeva " plaća alimentaciju. I koliko mizogina na jednom mestu.
Šta znam, dete je njegovo i mora da plati njegovo izdržavanje kao i svuda u svetu. I da, gleda se zarada očeva i na osnovu toga sud odlučuje. Ne možeš ići i samo praviti decu i da te posle bude briga. I o ljubimcu moraš da vidiš računa. Sad plaćajte i vidite računa sa kim porodicu stvarate. Nisu vam žene krive što ste bili loši u proceni pa pogrešnu izabrali.

Ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Mamurnim rečima moga komše, nelečenog alkoholičara : " Sinko , to ti je ono , kad platiš pa klatiš ! Mnogo je nezgodno ako bude da prvo klatiš, a posle da platiš ! "

Pantagruel

pre 3 godine

Против овог малог неко баш жешће води кампању. Прво она бивша која је сад решила да проговори о батинама од прошле године. Сада ова која хоће да роди дете, али да га одгаја без њега. Пре тога она хајка због корона журки.

tamoneko

pre 3 godine

Pohvalno

Mada sam protiv toga da otac ne može da viđa dete ukoliko to želi..

Ali dok druge hvataju na bebu, ova se ne libi da kaže da nije bilo planirano, ali da će ga u ljubavi sama podizati

Milutin

pre 3 godine

Došlo je vreme da muškarci odbace san o porodici, okrenu se sebi i svojim poslovima a gospodaricama života i opstanka pokažu prstom ka banci sperme.

PowerRanger

pre 3 godine

Bukvalno danak u krvi. Ima ovakvih zena, traze bogatog samo da je oplodi, i posle cao zdravo. Dobije dete, pare...a on se dzaba znojio...Ali srecom ima pravde pa nece moci tako lako. U svim zemljama, otac i majka imaju jednaka prava nad starateljstvom. Nije dete samo njeno.

Ajdee

pre 3 godine

A što on nije insistirao na zaštiti, što nije navuko kondom, što bi ona morala sve to, zašto da pije tablete koje baš i nisu zdrave??? Sve to ona treba a na njemu je ,,samo" da se prepusti uživanju, je l tako? E pa gospodo, kad idete u krevet sa devojkom, partnerkom, ženom, morate biti svesni rizika neželjene trudnoće, ako ne želite decu, postarajte se da ih ne pravite. Ova devojka ga nije silovala, o kakvom navlačenju i alimentaciji pričaš, lepo kaže da neće dete da deli sa teniserom što znači da ne traži ni pare.

Jelena

pre 3 godine

Vidim ovde samo muškarci koji komentarišu da će ovaj teniser da PLATI. A kome će sa plati?
Jel vi mislite da je dovoljno da samo napravite dete i da odete i ćao zdravo? Zato su sudnice pune takvih kao sto ste vi jer za svoje dete necete da izdvojite alimentaciju. Koliko očeva znam kojima ne pada na pamet da daju novac i onda samohrane majke muku muče.
Mada, same su krive jer su pogrešne izabrale. Kad budete gledali da na kraju taj novac ide za dete jer dete svaki dan mora da jede nekoliko obroka, voće, slatkiši, sveske, knjige, odeća, obuća, izleti, mobilni.... I sve ono što je trebao da ima u porodici treba da ima i kada se roditelji razvode, ali mnogi od vas to ne kapiraju izgeda. Mržnja prema bivšoj ženi je veća nego ljubav i potreba prema tom detetu.
Ovo pišem ne kao razvedena žena, jer to nisam, već neko ko ima u okolini mnogo ostavljenih majki koje se snalaze kako znaju i umeju da bi priustili tom detetu sve ovo gore navedeno i još više, jer očevi neće da plaćaju! Tako da ne vidim zašto ovaj teniser ne bi dao pare za dete.

Sajrus the vajrus

pre 3 godine

Jezivi komentari, sem par izuzetaka. Prvo, čestitam što će zadržati dete. Drugo, zašto je to loša vest za Zvereva? Zašto bi rođenje deteta ikome bilo loša vest?
Treće, ona ne spominje traženje novca, a i da traži, pa zar mali nema više nego dovoljno?
Kako ovi muškarci komentarišu žena-dete=pare koje vam troše, posle se pitaju zašto ih niko neće. Tako sitne, spečene duše. Bolje biti sam nego sa duševnim bednikom.

Nalogodavac

pre 3 godine

Iz komentara vidimo koliko "očeva " plaća alimentaciju. I koliko mizogina na jednom mestu.
Šta znam, dete je njegovo i mora da plati njegovo izdržavanje kao i svuda u svetu. I da, gleda se zarada očeva i na osnovu toga sud odlučuje. Ne možeš ići i samo praviti decu i da te posle bude briga. I o ljubimcu moraš da vidiš računa. Sad plaćajte i vidite računa sa kim porodicu stvarate. Nisu vam žene krive što ste bili loši u proceni pa pogrešnu izabrali.

Ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Mamurnim rečima moga komše, nelečenog alkoholičara : " Sinko , to ti je ono , kad platiš pa klatiš ! Mnogo je nezgodno ako bude da prvo klatiš, a posle da platiš ! "

matori

pre 3 godine

@Što prave decu sa ovakvima a mogu da biraju. Kompleksaši.
(Leo, 29. oktobar 2020 17:51)

ne znam tačno na šta i koga si mislio?
verovatno nisu pravili dete.
mladi su, lepi, bogati oboje, fizički su se privukli i to je trajalo dok se nisu bolje upoznali. tako to ide sa omladinom od oko 20 do 25 godina. kada su se kao osobe upoznali, koji put posvađali, naravno da sledi raskid. nisu imali pojma da su napravili dete. devojka je odlučila da zadrži dete i to je to. para će biti sa koje god strane. ona će verovatno zadržati liniju, i slikati se i dalje. a ne verujem da ćale neće tutnuti koju kintu... šta je to za njega....

Bas ste jadni

pre 3 godine

A zasto se dete po defaultu u preko 90% slucajeva dodeljuje majci.Zasto se ne dodeljuje ocu pa neka majka placa alimentaciju.
(Kaiser Roger, 29. oktobar 2020 21:05)

Zato sto 90% oceva realno ne zeli da brine o detetu ful tajm dok se majka "svrcka". Vise vole da se oni svrckaju.

ehehe

pre 3 godine

Devojka nije insistirala na zaštiti, nije pila tablete...zaključak navukla ga na dete da uzme alimentaciju.
(rema, 29. oktobar 2020 18:36)
Zakljucak ti si decko presmesan.
On jadan ceka da neka insistira. Kao da ce ona njemu da placa pa treba da ga tera na zastitu. On treba valjda da insistira.
Stvarno ste smesni razmazeni narcisi pa svi treba da brinu o vama i vasem interesu i da piju pilule da se vi ne mucite i ne rizikujete nista. Pazi kad on treba na sve to da misli.
Kako se Nadalu ili Novaku to nije desilo?

da vam kazem

pre 3 godine

ZokiNS
A gde ti tu vidis da ona hoce njegov bankovni racun? Lepo zena kaze da je u poziciji da moze sama da ga odgaji...
Sto vi volite da izvrcete onako kako vam odgovara, cuj ovog sto kaze da je ONA trebala da insistira na zastiti i da pije tablete, a sta je njegov ,,posao" u tome? Vi ,,muskarcine" mislite da mozete da spavate sa zenama a da ne mislite bas o nicemu, ako se ,,zakaci" dete neka ona vidi sta ce..vi tu nista niste krivi, eto navuceni ste, i cuj zaboga jos treba i da se plati, sram da je bude, zamislite dete mora od necega i da zivi. Nije ni cudo sto prave decu bez muzeva, bar znaju da te skotove nemaju i mirna backa.

tamoneko

pre 3 godine

Pohvalno

Mada sam protiv toga da otac ne može da viđa dete ukoliko to želi..

Ali dok druge hvataju na bebu, ova se ne libi da kaže da nije bilo planirano, ali da će ga u ljubavi sama podizati

u prolazu

pre 3 godine

Pobogu ljudi, većina piše s toliko samopouzdanja kao da s to dvoje mladih ispija kafu svako jutro i kao da im je te noći/dana/whatever držalo sveću pa zna kako se sve odvijalo. Niko od nas nema pojma šta se zaista desilo, možda su išli na varijantu "ma neće to nama da se desi", ne bi bilo prvi put kao što svi vrlo dobro znamo, a možda su koristili zaštitu koja je zakazala - dešava se, ni jedna kontracepcija nije 100% sigurna. Kako god, jedini "red flag" je to što su se praktično istovremeno oglasile dve žene koje su sa Zverevim imale loše iskustvo, da li je u pitanju neki dogovor da se momak debelo ocrni ili je on zaista za izbegavanje ... pa, ni to za sada ne znamo. Kako god, za sada imamo premalo kvalitetnih informacija za neki dobar zaključak, videćemo šta će dalje biti. Buduća majka se jasno izjasnila da od Saše ne želi ništa, Zvereva bi sve ovo moglo ozbiljno da poljulja a kako će se kao otac postaviti ostaje da se vidi ...

ZokiNS

pre 3 godine

Nemam ja nista protiv da platim alimentaciju, koliko god da sud odredi i mnogo vise ako mogu da priustim jer na kraju krajeva to je moje dete i bice dok je zivo ali da mi bivsa kaze da i pored toga ona ne zeli da ja budem prisutan u njegovom zivotu i da se samo ona pita u vezi deteta a ja da budem samo bankovni racun na koji ona kao staratelj ima pravo raspolaganja, to kod mene nece moci. Pa nisam ja ni narkoman ni alkoholicar i ako cu da snosim troskove detetovog odrastanja, a hocu, onda hocu i da budem prisutan u njegovom zivotu i da se i ja nesto pitam.

Pantagruel

pre 3 godine

Против овог малог неко баш жешће води кампању. Прво она бивша која је сад решила да проговори о батинама од прошле године. Сада ова која хоће да роди дете, али да га одгаја без њега. Пре тога она хајка због корона журки.

una

pre 3 godine

Šta ste napali još nerođeno djete? Pa sama žena kaže da je u situaciji da ga sama odgaja, finansijski. Sad, lični odnosi njihovi ne treba vas da se tiču.

bgd

pre 3 godine

Šta se zgražavate vi muškarci, a vi kao ne biste, u njegovim godinama i s njegovim izgledom i parama? Možda već i jeste kad ste bili mlađi. Razlika je jedino što bi devojka u Srbiji otišla na abortus! Ne pravite se, majke vam da ste mnogo seksualno edukovani i da svi koristite kontracepciju, Srbija je među prvim zemljama po broju abortusa. Sve se bojim uostalom da Zverev planira u skorije vreme da glumi taticu.

Nemanja PFC

pre 3 godine

E zato ja ne pravim decu. Nažalost. Necu da me neko zlo posle ucenjuje. u Srbiji 97% zena dobije decu ako dodje do razilaska. U EU je prosek 56 44 za zene, sto je normalno. Žene se potpuno promene kad dobiju dete. Počinju da ucenjuju. Iako želim, nikad ne znaš kakva je ona stvarno. Stoga, banka sperme, pa ako hoces dete nek izvoli, a ne da me posle ucenjujes da ja vidjam rodjeno dete kad se njoj cefne ili da ćutim i trpim psiholoski teror u kuci. Zena se apsolutno sveti muškarcu preko deteta, imam bar 5 slucajeva oko sebe. Odluka je nazalost, dete ne, iako sam u vezi vec 7 godina. Sve dok ne budem 200% siguran, a mozda nikad i ne budem.

Kaiser Roger

pre 3 godine

Vidim ovde samo muškarci koji komentarišu da će ovaj teniser da PLATI. A kome će sa plati?
Jel vi mislite da je dovoljno da samo napravite dete i da odete i ćao zdravo? Zato su sudnice pune takvih kao sto ste vi jer za svoje dete necete da izdvojite alimentaciju. Koliko očeva znam kojima ne pada na pamet da daju novac i onda samohrane majke muku muče.
Mada, same su krive jer su pogrešne izabrale. Kad budete gledali da na kraju taj novac ide za dete jer dete svaki dan mora da jede nekoliko obroka, voće, slatkiši, sveske, knjige, odeća, obuća, izleti, mobilni.... I sve ono što je trebao da ima u porodici treba da ima i kada se roditelji razvode, ali mnogi od vas to ne kapiraju izgeda. Mržnja prema bivšoj ženi je veća nego ljubav i potreba prema tom detetu.
Ovo pišem ne kao razvedena žena, jer to nisam, već neko ko ima u okolini mnogo ostavljenih majki koje se snalaze kako znaju i umeju da bi priustili tom detetu sve ovo gore navedeno i još više, jer očevi neće da plaćaju! Tako da ne vidim zašto ovaj teniser ne bi dao pare za dete.
(Jelena, 29. oktobar 2020 18:23)

A zasto se dete po defaultu u preko 90% slucajeva dodeljuje majci.Zasto se ne dodeljuje ocu pa neka majka placa alimentaciju.

Филипинац

pre 3 godine

Поздрав за "коментаторке", мало сте ми дигле притисак :) Одлуком мајке за њега то дете не постоји али би по вама требао да плаћа иако је мајка рекла да може сама да издржава дете. Није ни чудо што мушкарци беже од брака када имају такав избор размишљања...

cvetko

pre 3 godine

Pa ne pitas se samo ti. Prvo i osnovno DETE IMA PRAVO NA OCA. Sve razvedene zene misle da je njihovo pravo povredjeno ako dete vidja oca a u stvari sud gleda iskljucivo iz ugla deteta i zbog deteta i odredjuje pravo na vidjanje deteta sa ocem po nekom modelu.

Bocko

pre 3 godine

Da bi se dete razvilo psiho-fizicki kako treba, potrebno je ucesce oba roditelja ( naravno, ako su normalni ) . U ovom slucaju se stavlja licni ego ispred dobrobiti deteta.

kmnccn

pre 3 godine

(Jelena, 29. oktobar 2020 18:23)

Sve je to tačno ali u ovom slučaju majka tvrdi da ne dolazi u obzir da on učestvuje u podizanju deteta. Ako ga ne želi u životu deteta, onda ne treba da očekuje ni njegov novac.

J

pre 3 godine

Kaiser Roger
A zašto bar jednom nema da otac nosi dete 9 meseci (i prolazi kroz sve te ne bas prijatne faze)? I zasto se otac ne poradja (tek to sto je prijatno)? Vi bi zena i da nosi i da se poradja i da posle toga radi i placa je l da? A sta je uloga tate u svemu, da provedu tu jednu ,,jako tesku" noc, eto bas se jadni namuce ccc....

matori

pre 3 godine

@Muškarci uglavnom daju koliko treba za izdržavanje deteta i nimalo više jer ne žele da izdržavaju bivše žene.
(undercover, 29. oktobar 2020 21:17)

kako koji... kod mene u firmi su jednom liku stavili sudski administrativnu zabranu jer nije plaćao. i znam da nije sam. znači to je neki minimum...
znam nekoliko ljudi koji daju koliko mogu ili treba i šta god treba. a znam i jednu ženu koja sama kaže da bivši muž daje i šakom i kapom. čovek ima love, ali nema vremena, pa ona sa tim detetom ( mlađi tinejdžer) putuje non stop, a dere ima i od ptice mleko... ( kao i ona).

Komša

pre 3 godine

Sve je to tačno ali u ovom slučaju majka tvrdi da ne dolazi u obzir da on učestvuje u podizanju deteta. Ako ga ne želi u životu deteta, onda ne treba da očekuje ni njegov novac.
 (kmnccn, 29. oktobar 2020 20:59)
Ne ,novac je nebitan.
Ako jedan roditelj izjavi da ne želi da dozvoli drugom da bude deo detetovog odrastanja on uskraćuje detetovo pravo na oba roditelja.
Takvi ,bilo da su muškarci ili žene ne bi smeli da dobiju dete na sudu.
Zna se dobto da se do 3.godine uvek insistira da sete bude uz majku.Jednostavno zo je biologija odredila.

Posle toga postoje dva ravnopravna roditelja i dete se poverava onom koji ima veci lapacitet za vrsenje roditeljskog prava a drugom roditelju se mora omoguciti da nesmetano razvija svoj odnos sa detetom - to što dete nije kod njega ga ne lišava ni prava ni obaveza prema detetu.

Pri zome je nebitno da li se roditelji medjusobno vole,cene,postuju - dete ima pravo na oba roditelja.

Rp

pre 3 godine

Devojke be like, ostala sam trudna sa običnjakom koji nema para idem da abortiram, a kad nadju bogarog tenisera sa 2 metra nema ništa od abortusa.

X

pre 3 godine

Sreca pa se ona ne pita bas za sve. A sta ako on hoce da ucestvuje u podizanju deteta? Zamisli, njoj to ne dolazi u obzir!!!

Ma vazi.
Ko bre tebe pita dal' ce otac da vidja dete?

iva

pre 3 godine

Sta vam tacno smeta?
Zena ima pravo da odluci da li ce da abortira i da rodi - to ona odlucuje SAMA, cak i kad je srecna s partnerom. Zasto? Zato sto dete zivi 9 meseci u njenom stomaku i zato sto ce ona provesti narednih 20 godina da to dete odgaji. Eto zato.
Odluka o rodjenju deteta je mnogo vise od ljubavi, i sasvim je legitimno da novac tu igra veliku ulogu, kao i karakter oca. Ovaj tip ocigledno nema dovoljno para da pokrpi rupe u karakteru, pa je ispalo ovako.
Sta vam smeta? Zena je izabrala najbolje za sebe i za svoje dete. U cemu je problem?
Mi smo zivotinje i kao takvi donosimo odluke koje nasem potomstvu povecavaju sanse za prezivljavanje i napredovanje, i tako biramo partnere. Dakle ili partnere koji imaju u genima nesto specijalno, ili koji mogu da ponude nesto specijalno u odgajanju. Novac je jedna od tih stvari, on daje evolutivnu prednost.
Sta vama tacno smeta? Darvin? Zakoni prirode?
Ne kapiram.

undercover

pre 3 godine

(Jelena, 29. oktobar 2020 18:23)

Muškarci uglavnom daju koliko treba za izdržavanje deteta i nimalo više jer ne žele da izdržavaju bivše žene.

MileR

pre 3 godine

Dete se ne deli. Dovoljno je pročitati kojim poslom se bavi, da ustanovite kako bi ona leba bez motike.
Džaba joj i kad dobije novce, teško je biti ne sposoba.

Danas

pre 3 godine

Против овог малог неко баш жешће води кампању. Прво она бивша која је сад решила да проговори о батинама од прошле године. Сада ова која хоће да роди дете, али да га одгаја без њега. Пре тога она хајка због корона журки.
(Pantagruel, 29. oktobar 2020 17:59)

Ne samo to, nego su pisali da je bolestan izlazio na teren kada je skoro rekao da se nije na meču osećao dobro. Onda je Benu Rothenbergu odbio da odgovori na pitanje na konferenciji. Setimo se suza posle finala US Opena. Da mi neko kaže da se nisu dogovorile i da je slučajno da su obe iznele ovo sve isti dan, par sati izmedju. To je za dečka od, mislim, 23 godine baš dosta, a takmičenje je izuzetno psihički iscrpljujuće. Ali čovek se oporavi od svega!

marica, kriv, razumevanje...

pre 3 godine

da li je dete planirano ili zeljeno uopste nije bitno, ali ova odluka apsolutno nije samo njeno pravo, sad je ona veliki sudija pa ce da zabrani ocu da ucestvuje u zivotu deteta??? glupo razmisljanje osvetoljubive nezrele osobe, a ako teniser hoce dete uz dobre advokate i par psihijatara zvog takve izjave moze da trazi i da se njemu dodeli starateljstvo - svakako moze sam da izdrzava dete

mikin

pre 3 godine

@coA ... uzece mu milione!
Malo morgen. Sto je uzela, uzela je. Nisu oni bili u braku, nije je silovao a ona je ta koja je "odlucila" sta i kako. On covek nije stigao nista da kaze.

II

pre 3 godine

Ova devojka treba da bude pametna i da trazi alimentaciju, sve po zakonu i preko suda, u skladu sa primanjima oca, naravno. Da bi se zadovoljio standard za odrastanje deteta. Jer niko nikada nece reci "Hvala" i odati priznanje da je samohrana majka odgajala dete. Vec sada se sazaljeva Zverev a na njoj je zig kako zeli da on plati. Onda neka plati! I nek se zna da uzima udeo u odrastanju i vaspitanju deteta i on kao otac. Kad vec nije znao da i on ima odgovornost za zastitu pri vodjenju ljubavi. I njemu za nauk a i svima koji citaju i komentarisu a najvise onima koji ga zale. Mozda i oni malo nauce sta im je ciniti kad rade "one stvari":-))

BizmAr

pre 3 godine

Znala je ona od samog starta sta zeli, cus 'nisam planirala da zatrudnim', znala je ona dobro da kad je vec uvatila dobru priliku da se osigura do kraja zivota, zasto bi razmisljala oce li se sto desit, oce li raskinut itd, ovako zatrudnjela i ubola dzek pot... ssd joj Zverev ne treba vise, za alimentaciju ce da dobija pofine pare bogMe, dijete vjerovatno nece ni gledat, no ce unajmit par dadilja da ga podizu i dimosevi....

smuki

pre 3 godine

@Leo

Pa koju god decko da izabere isto ce zavrsiti. Ruznu ili lepu. Jer su zene sve iste kada se radi o izboru partnera sa debljim novcanikom.

dule

pre 3 godine

Jezivi komentari, sem par izuzetaka. Prvo, čestitam što će zadržati dete. Drugo, zašto je to loša vest za Zvereva? Zašto bi rođenje deteta ikome bilo loša vest?
Treće, ona ne spominje traženje novca, a i da traži, pa zar mali nema više nego dovoljno?
Kako ovi muškarci komentarišu žena-dete=pare koje vam troše, posle se pitaju zašto ih niko neće. Tako sitne, spečene duše. Bolje biti sam nego sa duševnim bednikom.
(Sajrus the vajrus, 29. oktobar 2020 21:30)

I četvrto, ne može majka samostalno da odlučuje o tome da li će otac učestvovati u odgajanju deteta ili ne. Ukoliko ona ne želi oca u detetovom životu, onda mora da podnese zahtev nadležnoj instituciji i da debelo obrazloži zašto bi tako nešto bilo korisno za dete. Ne za nju, nego za dete.

odvratno

pre 3 godine

O novcu ona nije rekla ni rec sem da hvala bogu moze sama da podize dete.
O novcu vi razmisljate luzeri dekintosi, zeljni moci pa da se izivljavate.
Ko o cemu vi samo o parama idite lecite se prostaci. Crci cete za parama. Vi ne ona.

Sis

pre 3 godine

Nadam se da sudija bude bar neki pametan cova, pa odredi alimentaciju koliko je detetu neophodno, znaci 1-2-3.000, a ne njegovoj alavoj majci. Ovo je sve jasno iz aviona. Al' nesto sumljam, iako su to Nemci.

petarostojic16@gmail.com

pre 3 godine

U Americi otac kad nije zaposlen(a trudi se da nadje posao) ide u zatvor ako ne moze da plati alimentaciju ili izdrzavanje, takodje majka moze da odluci da abortira bez obzira na stav oca a ako otac ne zeli nikakve obaveze prema detetu ne moze da ih se oslobodi(ako se majka odluci da radja) tako da prekinite sa zapomaganjem o alimentaciji ili izdrzavanju.

nešoe

pre 3 godine

Odluka je nazalost, dete ne, iako sam u vezi vec 7 godina. Sve dok ne budem 200% siguran, a mozda nikad i ne budem.
(Nemanja PFC, 29. oktobar 2020 23:53) Ti kao keba kraba. Volim je, volim i sebe ali pare najviše.

lisac

pre 3 godine

(iva, 29. oktobar 2020 23:07)

Smeta nam licemerje, kada vam odgovara pozivate se na zakone prirode a u drugim slučajevima na ravnopravnost i civilizacijske norme...birajte, jedno ili drugo i trpite posledice izbora, ne može malo jedno malo drugo.

Marijana

pre 3 godine

Slučaj iz Srbije, bliža moja okolina, sprema njegov tata svadbu, devojka trudna, ludilo 300/400 ljudi, i sporečkaju se, traži ona alimentaciju, ali sud naložio dnk, a usput je on čuo da ona nije cvećka, on uradi dnk, on uopšte nije otac, iako je njena mama svima ispričala da jeste.

Stevo

pre 3 godine

Sta vam tacno smeta?
Zena ima pravo da odluci da li ce da abortira i da rodi - to ona odlucuje SAMA, cak i kad je srecna s partnerom. Zasto? Zato sto dete zivi 9 meseci u njenom stomaku i zato sto ce ona provesti narednih 20 godina da to dete odgaji. Eto zato.

samopouzdan neiskusan komentar.

Mesec

pre 3 godine

Detetu jeste mesto uz majku. Priroda je tako odlucila. Sto se tice para alimentacija mora da se placa koju sud odredi. Iskreno podrzavam da dete bude ravnopravno kod oba roditelja...znaci 15 dana kod jednog 15 kod drugog mesecno osim u prvoj godini tj beba. Treba svako da ucestvuje u podizanju i svim naporima oko deteta. Ukoliko otac nece, radi, nema vrmena iz xy razloga za svaki dan manje druzenja sa detetmo npr 2.000 vise na osnov alimentacije isto tako i za majke. Kada bi tako bilo, pa ne bi niko tako lako doneo odluku idem ja. Dete je obavza oba roditelja! Ima muskaraca kojima je alimentacija nagrada i onda kazu pa lakse je meni da platim nego da radim oko svog deteta. Imam prijatelja samohrani otac i video sam koliko se covek daje oko svega. Kada vidim.neke kako kukaju nesto da plate sve mi je jasno. Zbog toga razgovor, kompromis i rad jer je to najlaksa solicija.

Mare

pre 3 godine

@rema moze zena da "planira" trudnocu koliko hoce, trudnoca uvek zavisi od muskarca. Sve i da zena ne pije kontracecpciju, on uvek mogu da stavm kondom, da prekinem na vreme i slicno (naravno bolje kondom). Uvek u krajnjoj instanci od nas zato sto smo mi ti kod kojih rade dobra, ali instant resenja za kontracepciju. Realno, aj da ze ne z, da mi moramo da stavljamo spirale ili pijemo pilule, niko nikad to ne bi radio. Moji neki poznanici upoznaju devojku budu s njom jedno vece i kao ma kakav kondom, to je sr. I to je cinjenica i niko me nikad nije mogao "navuci" na trudnocu. Price o navucenim muskarcima su i nama muskarcima glupe do bola. O ostalim stvarima je bespredmetno raspravljati, dzet set su, mogu kako im je volja.

izhlapjeli starac

pre 3 godine

Nemanja PFC, 29. oktobar 2020

Nemanja, potpisujem svaku reč u šest primeraka. 25 godina života sam bacio jer sam voleo svoje dete a i danas mi je zlo od njegove majke na neki način na grbači.
Blago onima koji su imali sreće.

Cisto da docaram situaciju

pre 3 godine

Šta se zgražavate vi muškarci, a vi kao ne biste, u njegovim godinama i s njegovim izgledom i parama? Možda već i jeste kad ste bili mlađi. Razlika je jedino što bi devojka u Srbiji otišla na abortus! Ne pravite se, majke vam da ste mnogo seksualno edukovani i da svi koristite kontracepciju, Srbija je među prvim zemljama po broju abortusa. Sve se bojim uostalom da Zverev planira u skorije vreme da glumi taticu.(bgd, 29. oktobar 2020 19:35)
Najveci broj abortusa u Srbiji urade zene koje imaju jedno ili dvoje dece a nece jos.

Pippin

pre 3 godine

Dobro je da nece da trazi alimentaciju. Oh wait.
(Headshot!, 29. oktobar 2020 17:57)

Nema ona šta da traži alimentaciju, to joj zakonski svakako sleduje.

super

pre 3 godine

Dete si ti planirala a ne on ali svakako lepa vest i za tebe i za njega ... tipično ženski ne želim ništa a posle kad dodje dete ajmo erste bank račun 110******** može da priča sta god želi dete će znati ko mu je otac i zelece da ga upozna

Vladan

pre 3 godine

Dečko ako je pametan ( Zverev ) treba da je tuži za štetu odnosno izgubljenu dobit.
On sad zbog takvih izjava bivše ne može da se fokusira na igru a samim tim ni da osvaja turnire koji su mu izvore zarade.

Lagano tužbica pa nek snajka vidi šta i kako dalje.

Toliko od mene.

Mila

pre 3 godine

Ah komentari srpskih super oceva oko kojih se zene otimaju samo da ih oplode i uzmu im taj silni kes. U kom vi filmu zivite da mi je samo znati.
Puno sam razmisljala na ovu temu, sta u slucaju neplanirane trudnoce, posebno u slucaju da veza bas i nije u toj fazi a evo vec imam nesto malo preko 30. Nisam do sad osetila majcinski instinkt i samo sam u jednoj vezi osetila da bi porodica nekada u buducnosti bila dobra zamisao. Mene u odnos ni sad ne vuce zelja za potomstvom, vec bi iz neke lepe veze deca trebalo da se dese, ili ne.
I sta ako se desi u manje idealnoj konstelaciji, kao sto je njihova? Licno nisam za abortus i uvek sam vodila racuna o zastiti iz tog razloga. Sa druge strane nemam ni najmanju zelju da budem samohrana majka. Alimentacija ne menja tu jednacinu. Ne mislim ni da je moralno ocu deteta oduzeti mogucnost aktivnost ucestvovanja, ni da je u najboljem detetovom interesu, a to je valjda najbitnije? A sa druge strane, koliko oceva zaboravi na svoju decu, pogotovo kad naidju nove partnerke, nova deca i bas nikakvoj odgovornosti osim toj zakonskoj alimentaciji ne podlezu. Jako tesko pitanje bez univerzalnog odgovora, osim smanjenje egoa i iskrenost na obe strane.

Cph

pre 3 godine

Draga moja manekenko,ne moze to tako. Ako je on otac tog djeteta,ne mozes ti njemu zabraniti da ucestvuje u zivotu tog djeteta. Postoji nesto sto se zove sud,a sud moze da ti naredi da dozvolis ocu djeteta da ga/je vidja i bude mu/joj roditelj. Zato,dogovorite se sami. Bolje tako nego da se sud dogovara u vase ime.

Svet kao volja i predstava

pre 3 godine

Dete nastaje intervencijom, ne vise Bozije, vec volje zene kojom se fetus od nezivog bica pretvara u dete.Ako zena nece - nema deteta i tu se muskarac nista ne pita.Ne vidim zasto bi se, onda, pitao ako zena hoce! Sve je stvar volje zene i muskarci nemaju veze sa tim!

Jelena

pre 3 godine

Vidim ovde samo muškarci koji komentarišu da će ovaj teniser da PLATI. A kome će sa plati?
Jel vi mislite da je dovoljno da samo napravite dete i da odete i ćao zdravo? Zato su sudnice pune takvih kao sto ste vi jer za svoje dete necete da izdvojite alimentaciju. Koliko očeva znam kojima ne pada na pamet da daju novac i onda samohrane majke muku muče.
Mada, same su krive jer su pogrešne izabrale. Kad budete gledali da na kraju taj novac ide za dete jer dete svaki dan mora da jede nekoliko obroka, voće, slatkiši, sveske, knjige, odeća, obuća, izleti, mobilni.... I sve ono što je trebao da ima u porodici treba da ima i kada se roditelji razvode, ali mnogi od vas to ne kapiraju izgeda. Mržnja prema bivšoj ženi je veća nego ljubav i potreba prema tom detetu.
Ovo pišem ne kao razvedena žena, jer to nisam, već neko ko ima u okolini mnogo ostavljenih majki koje se snalaze kako znaju i umeju da bi priustili tom detetu sve ovo gore navedeno i još više, jer očevi neće da plaćaju! Tako da ne vidim zašto ovaj teniser ne bi dao pare za dete.

Nemanja PFC

pre 3 godine

E zato ja ne pravim decu. Nažalost. Necu da me neko zlo posle ucenjuje. u Srbiji 97% zena dobije decu ako dodje do razilaska. U EU je prosek 56 44 za zene, sto je normalno. Žene se potpuno promene kad dobiju dete. Počinju da ucenjuju. Iako želim, nikad ne znaš kakva je ona stvarno. Stoga, banka sperme, pa ako hoces dete nek izvoli, a ne da me posle ucenjujes da ja vidjam rodjeno dete kad se njoj cefne ili da ćutim i trpim psiholoski teror u kuci. Zena se apsolutno sveti muškarcu preko deteta, imam bar 5 slucajeva oko sebe. Odluka je nazalost, dete ne, iako sam u vezi vec 7 godina. Sve dok ne budem 200% siguran, a mozda nikad i ne budem.

iva

pre 3 godine

Sta vam tacno smeta?
Zena ima pravo da odluci da li ce da abortira i da rodi - to ona odlucuje SAMA, cak i kad je srecna s partnerom. Zasto? Zato sto dete zivi 9 meseci u njenom stomaku i zato sto ce ona provesti narednih 20 godina da to dete odgaji. Eto zato.
Odluka o rodjenju deteta je mnogo vise od ljubavi, i sasvim je legitimno da novac tu igra veliku ulogu, kao i karakter oca. Ovaj tip ocigledno nema dovoljno para da pokrpi rupe u karakteru, pa je ispalo ovako.
Sta vam smeta? Zena je izabrala najbolje za sebe i za svoje dete. U cemu je problem?
Mi smo zivotinje i kao takvi donosimo odluke koje nasem potomstvu povecavaju sanse za prezivljavanje i napredovanje, i tako biramo partnere. Dakle ili partnere koji imaju u genima nesto specijalno, ili koji mogu da ponude nesto specijalno u odgajanju. Novac je jedna od tih stvari, on daje evolutivnu prednost.
Sta vama tacno smeta? Darvin? Zakoni prirode?
Ne kapiram.

Nalogodavac

pre 3 godine

Iz komentara vidimo koliko "očeva " plaća alimentaciju. I koliko mizogina na jednom mestu.
Šta znam, dete je njegovo i mora da plati njegovo izdržavanje kao i svuda u svetu. I da, gleda se zarada očeva i na osnovu toga sud odlučuje. Ne možeš ići i samo praviti decu i da te posle bude briga. I o ljubimcu moraš da vidiš računa. Sad plaćajte i vidite računa sa kim porodicu stvarate. Nisu vam žene krive što ste bili loši u proceni pa pogrešnu izabrali.

Kaiser Roger

pre 3 godine

Vidim ovde samo muškarci koji komentarišu da će ovaj teniser da PLATI. A kome će sa plati?
Jel vi mislite da je dovoljno da samo napravite dete i da odete i ćao zdravo? Zato su sudnice pune takvih kao sto ste vi jer za svoje dete necete da izdvojite alimentaciju. Koliko očeva znam kojima ne pada na pamet da daju novac i onda samohrane majke muku muče.
Mada, same su krive jer su pogrešne izabrale. Kad budete gledali da na kraju taj novac ide za dete jer dete svaki dan mora da jede nekoliko obroka, voće, slatkiši, sveske, knjige, odeća, obuća, izleti, mobilni.... I sve ono što je trebao da ima u porodici treba da ima i kada se roditelji razvode, ali mnogi od vas to ne kapiraju izgeda. Mržnja prema bivšoj ženi je veća nego ljubav i potreba prema tom detetu.
Ovo pišem ne kao razvedena žena, jer to nisam, već neko ko ima u okolini mnogo ostavljenih majki koje se snalaze kako znaju i umeju da bi priustili tom detetu sve ovo gore navedeno i još više, jer očevi neće da plaćaju! Tako da ne vidim zašto ovaj teniser ne bi dao pare za dete.
(Jelena, 29. oktobar 2020 18:23)

A zasto se dete po defaultu u preko 90% slucajeva dodeljuje majci.Zasto se ne dodeljuje ocu pa neka majka placa alimentaciju.

Sis

pre 3 godine

Nadam se da sudija bude bar neki pametan cova, pa odredi alimentaciju koliko je detetu neophodno, znaci 1-2-3.000, a ne njegovoj alavoj majci. Ovo je sve jasno iz aviona. Al' nesto sumljam, iako su to Nemci.

smuki

pre 3 godine

@Leo

Pa koju god decko da izabere isto ce zavrsiti. Ruznu ili lepu. Jer su zene sve iste kada se radi o izboru partnera sa debljim novcanikom.

Rp

pre 3 godine

Devojke be like, ostala sam trudna sa običnjakom koji nema para idem da abortiram, a kad nadju bogarog tenisera sa 2 metra nema ništa od abortusa.

BizmAr

pre 3 godine

Znala je ona od samog starta sta zeli, cus 'nisam planirala da zatrudnim', znala je ona dobro da kad je vec uvatila dobru priliku da se osigura do kraja zivota, zasto bi razmisljala oce li se sto desit, oce li raskinut itd, ovako zatrudnjela i ubola dzek pot... ssd joj Zverev ne treba vise, za alimentaciju ce da dobija pofine pare bogMe, dijete vjerovatno nece ni gledat, no ce unajmit par dadilja da ga podizu i dimosevi....

Bas ste jadni

pre 3 godine

A zasto se dete po defaultu u preko 90% slucajeva dodeljuje majci.Zasto se ne dodeljuje ocu pa neka majka placa alimentaciju.
(Kaiser Roger, 29. oktobar 2020 21:05)

Zato sto 90% oceva realno ne zeli da brine o detetu ful tajm dok se majka "svrcka". Vise vole da se oni svrckaju.

PowerRanger

pre 3 godine

Bukvalno danak u krvi. Ima ovakvih zena, traze bogatog samo da je oplodi, i posle cao zdravo. Dobije dete, pare...a on se dzaba znojio...Ali srecom ima pravde pa nece moci tako lako. U svim zemljama, otac i majka imaju jednaka prava nad starateljstvom. Nije dete samo njeno.

Milutin

pre 3 godine

Došlo je vreme da muškarci odbace san o porodici, okrenu se sebi i svojim poslovima a gospodaricama života i opstanka pokažu prstom ka banci sperme.

Филипинац

pre 3 godine

Поздрав за "коментаторке", мало сте ми дигле притисак :) Одлуком мајке за њега то дете не постоји али би по вама требао да плаћа иако је мајка рекла да може сама да издржава дете. Није ни чудо што мушкарци беже од брака када имају такав избор размишљања...

undercover

pre 3 godine

(Jelena, 29. oktobar 2020 18:23)

Muškarci uglavnom daju koliko treba za izdržavanje deteta i nimalo više jer ne žele da izdržavaju bivše žene.

MileR

pre 3 godine

Dete se ne deli. Dovoljno je pročitati kojim poslom se bavi, da ustanovite kako bi ona leba bez motike.
Džaba joj i kad dobije novce, teško je biti ne sposoba.

II

pre 3 godine

Ova devojka treba da bude pametna i da trazi alimentaciju, sve po zakonu i preko suda, u skladu sa primanjima oca, naravno. Da bi se zadovoljio standard za odrastanje deteta. Jer niko nikada nece reci "Hvala" i odati priznanje da je samohrana majka odgajala dete. Vec sada se sazaljeva Zverev a na njoj je zig kako zeli da on plati. Onda neka plati! I nek se zna da uzima udeo u odrastanju i vaspitanju deteta i on kao otac. Kad vec nije znao da i on ima odgovornost za zastitu pri vodjenju ljubavi. I njemu za nauk a i svima koji citaju i komentarisu a najvise onima koji ga zale. Mozda i oni malo nauce sta im je ciniti kad rade "one stvari":-))

da vam kazem

pre 3 godine

ZokiNS
A gde ti tu vidis da ona hoce njegov bankovni racun? Lepo zena kaze da je u poziciji da moze sama da ga odgaji...
Sto vi volite da izvrcete onako kako vam odgovara, cuj ovog sto kaze da je ONA trebala da insistira na zastiti i da pije tablete, a sta je njegov ,,posao" u tome? Vi ,,muskarcine" mislite da mozete da spavate sa zenama a da ne mislite bas o nicemu, ako se ,,zakaci" dete neka ona vidi sta ce..vi tu nista niste krivi, eto navuceni ste, i cuj zaboga jos treba i da se plati, sram da je bude, zamislite dete mora od necega i da zivi. Nije ni cudo sto prave decu bez muzeva, bar znaju da te skotove nemaju i mirna backa.

J

pre 3 godine

Kaiser Roger
A zašto bar jednom nema da otac nosi dete 9 meseci (i prolazi kroz sve te ne bas prijatne faze)? I zasto se otac ne poradja (tek to sto je prijatno)? Vi bi zena i da nosi i da se poradja i da posle toga radi i placa je l da? A sta je uloga tate u svemu, da provedu tu jednu ,,jako tesku" noc, eto bas se jadni namuce ccc....

Sajrus the vajrus

pre 3 godine

Jezivi komentari, sem par izuzetaka. Prvo, čestitam što će zadržati dete. Drugo, zašto je to loša vest za Zvereva? Zašto bi rođenje deteta ikome bilo loša vest?
Treće, ona ne spominje traženje novca, a i da traži, pa zar mali nema više nego dovoljno?
Kako ovi muškarci komentarišu žena-dete=pare koje vam troše, posle se pitaju zašto ih niko neće. Tako sitne, spečene duše. Bolje biti sam nego sa duševnim bednikom.

Vladan

pre 3 godine

Dečko ako je pametan ( Zverev ) treba da je tuži za štetu odnosno izgubljenu dobit.
On sad zbog takvih izjava bivše ne može da se fokusira na igru a samim tim ni da osvaja turnire koji su mu izvore zarade.

Lagano tužbica pa nek snajka vidi šta i kako dalje.

Toliko od mene.

mikin

pre 3 godine

@coA ... uzece mu milione!
Malo morgen. Sto je uzela, uzela je. Nisu oni bili u braku, nije je silovao a ona je ta koja je "odlucila" sta i kako. On covek nije stigao nista da kaze.

X

pre 3 godine

Sreca pa se ona ne pita bas za sve. A sta ako on hoce da ucestvuje u podizanju deteta? Zamisli, njoj to ne dolazi u obzir!!!

Ma vazi.
Ko bre tebe pita dal' ce otac da vidja dete?

ehehe

pre 3 godine

Devojka nije insistirala na zaštiti, nije pila tablete...zaključak navukla ga na dete da uzme alimentaciju.
(rema, 29. oktobar 2020 18:36)
Zakljucak ti si decko presmesan.
On jadan ceka da neka insistira. Kao da ce ona njemu da placa pa treba da ga tera na zastitu. On treba valjda da insistira.
Stvarno ste smesni razmazeni narcisi pa svi treba da brinu o vama i vasem interesu i da piju pilule da se vi ne mucite i ne rizikujete nista. Pazi kad on treba na sve to da misli.
Kako se Nadalu ili Novaku to nije desilo?

Ajdee

pre 3 godine

A što on nije insistirao na zaštiti, što nije navuko kondom, što bi ona morala sve to, zašto da pije tablete koje baš i nisu zdrave??? Sve to ona treba a na njemu je ,,samo" da se prepusti uživanju, je l tako? E pa gospodo, kad idete u krevet sa devojkom, partnerkom, ženom, morate biti svesni rizika neželjene trudnoće, ako ne želite decu, postarajte se da ih ne pravite. Ova devojka ga nije silovala, o kakvom navlačenju i alimentaciji pričaš, lepo kaže da neće dete da deli sa teniserom što znači da ne traži ni pare.

kmnccn

pre 3 godine

(Jelena, 29. oktobar 2020 18:23)

Sve je to tačno ali u ovom slučaju majka tvrdi da ne dolazi u obzir da on učestvuje u podizanju deteta. Ako ga ne želi u životu deteta, onda ne treba da očekuje ni njegov novac.

bgd

pre 3 godine

Šta se zgražavate vi muškarci, a vi kao ne biste, u njegovim godinama i s njegovim izgledom i parama? Možda već i jeste kad ste bili mlađi. Razlika je jedino što bi devojka u Srbiji otišla na abortus! Ne pravite se, majke vam da ste mnogo seksualno edukovani i da svi koristite kontracepciju, Srbija je među prvim zemljama po broju abortusa. Sve se bojim uostalom da Zverev planira u skorije vreme da glumi taticu.

marica, kriv, razumevanje...

pre 3 godine

da li je dete planirano ili zeljeno uopste nije bitno, ali ova odluka apsolutno nije samo njeno pravo, sad je ona veliki sudija pa ce da zabrani ocu da ucestvuje u zivotu deteta??? glupo razmisljanje osvetoljubive nezrele osobe, a ako teniser hoce dete uz dobre advokate i par psihijatara zvog takve izjave moze da trazi i da se njemu dodeli starateljstvo - svakako moze sam da izdrzava dete

Ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Mamurnim rečima moga komše, nelečenog alkoholičara : " Sinko , to ti je ono , kad platiš pa klatiš ! Mnogo je nezgodno ako bude da prvo klatiš, a posle da platiš ! "

cvetko

pre 3 godine

Pa ne pitas se samo ti. Prvo i osnovno DETE IMA PRAVO NA OCA. Sve razvedene zene misle da je njihovo pravo povredjeno ako dete vidja oca a u stvari sud gleda iskljucivo iz ugla deteta i zbog deteta i odredjuje pravo na vidjanje deteta sa ocem po nekom modelu.

izhlapjeli starac

pre 3 godine

Nemanja PFC, 29. oktobar 2020

Nemanja, potpisujem svaku reč u šest primeraka. 25 godina života sam bacio jer sam voleo svoje dete a i danas mi je zlo od njegove majke na neki način na grbači.
Blago onima koji su imali sreće.

una

pre 3 godine

Šta ste napali još nerođeno djete? Pa sama žena kaže da je u situaciji da ga sama odgaja, finansijski. Sad, lični odnosi njihovi ne treba vas da se tiču.

lisac

pre 3 godine

(iva, 29. oktobar 2020 23:07)

Smeta nam licemerje, kada vam odgovara pozivate se na zakone prirode a u drugim slučajevima na ravnopravnost i civilizacijske norme...birajte, jedno ili drugo i trpite posledice izbora, ne može malo jedno malo drugo.

Pantagruel

pre 3 godine

Против овог малог неко баш жешће води кампању. Прво она бивша која је сад решила да проговори о батинама од прошле године. Сада ова која хоће да роди дете, али да га одгаја без њега. Пре тога она хајка због корона журки.

ZokiNS

pre 3 godine

Nemam ja nista protiv da platim alimentaciju, koliko god da sud odredi i mnogo vise ako mogu da priustim jer na kraju krajeva to je moje dete i bice dok je zivo ali da mi bivsa kaze da i pored toga ona ne zeli da ja budem prisutan u njegovom zivotu i da se samo ona pita u vezi deteta a ja da budem samo bankovni racun na koji ona kao staratelj ima pravo raspolaganja, to kod mene nece moci. Pa nisam ja ni narkoman ni alkoholicar i ako cu da snosim troskove detetovog odrastanja, a hocu, onda hocu i da budem prisutan u njegovom zivotu i da se i ja nesto pitam.

super

pre 3 godine

Dete si ti planirala a ne on ali svakako lepa vest i za tebe i za njega ... tipično ženski ne želim ništa a posle kad dodje dete ajmo erste bank račun 110******** može da priča sta god želi dete će znati ko mu je otac i zelece da ga upozna

Bocko

pre 3 godine

Da bi se dete razvilo psiho-fizicki kako treba, potrebno je ucesce oba roditelja ( naravno, ako su normalni ) . U ovom slucaju se stavlja licni ego ispred dobrobiti deteta.

Stevo

pre 3 godine

Sta vam tacno smeta?
Zena ima pravo da odluci da li ce da abortira i da rodi - to ona odlucuje SAMA, cak i kad je srecna s partnerom. Zasto? Zato sto dete zivi 9 meseci u njenom stomaku i zato sto ce ona provesti narednih 20 godina da to dete odgaji. Eto zato.

samopouzdan neiskusan komentar.

Danas

pre 3 godine

Против овог малог неко баш жешће води кампању. Прво она бивша која је сад решила да проговори о батинама од прошле године. Сада ова која хоће да роди дете, али да га одгаја без њега. Пре тога она хајка због корона журки.
(Pantagruel, 29. oktobar 2020 17:59)

Ne samo to, nego su pisali da je bolestan izlazio na teren kada je skoro rekao da se nije na meču osećao dobro. Onda je Benu Rothenbergu odbio da odgovori na pitanje na konferenciji. Setimo se suza posle finala US Opena. Da mi neko kaže da se nisu dogovorile i da je slučajno da su obe iznele ovo sve isti dan, par sati izmedju. To je za dečka od, mislim, 23 godine baš dosta, a takmičenje je izuzetno psihički iscrpljujuće. Ali čovek se oporavi od svega!

tamoneko

pre 3 godine

Pohvalno

Mada sam protiv toga da otac ne može da viđa dete ukoliko to želi..

Ali dok druge hvataju na bebu, ova se ne libi da kaže da nije bilo planirano, ali da će ga u ljubavi sama podizati

matori

pre 3 godine

@Što prave decu sa ovakvima a mogu da biraju. Kompleksaši.
(Leo, 29. oktobar 2020 17:51)

ne znam tačno na šta i koga si mislio?
verovatno nisu pravili dete.
mladi su, lepi, bogati oboje, fizički su se privukli i to je trajalo dok se nisu bolje upoznali. tako to ide sa omladinom od oko 20 do 25 godina. kada su se kao osobe upoznali, koji put posvađali, naravno da sledi raskid. nisu imali pojma da su napravili dete. devojka je odlučila da zadrži dete i to je to. para će biti sa koje god strane. ona će verovatno zadržati liniju, i slikati se i dalje. a ne verujem da ćale neće tutnuti koju kintu... šta je to za njega....

nešoe

pre 3 godine

Odluka je nazalost, dete ne, iako sam u vezi vec 7 godina. Sve dok ne budem 200% siguran, a mozda nikad i ne budem.
(Nemanja PFC, 29. oktobar 2020 23:53) Ti kao keba kraba. Volim je, volim i sebe ali pare najviše.

petarostojic16@gmail.com

pre 3 godine

U Americi otac kad nije zaposlen(a trudi se da nadje posao) ide u zatvor ako ne moze da plati alimentaciju ili izdrzavanje, takodje majka moze da odluci da abortira bez obzira na stav oca a ako otac ne zeli nikakve obaveze prema detetu ne moze da ih se oslobodi(ako se majka odluci da radja) tako da prekinite sa zapomaganjem o alimentaciji ili izdrzavanju.

dule

pre 3 godine

Jezivi komentari, sem par izuzetaka. Prvo, čestitam što će zadržati dete. Drugo, zašto je to loša vest za Zvereva? Zašto bi rođenje deteta ikome bilo loša vest?
Treće, ona ne spominje traženje novca, a i da traži, pa zar mali nema više nego dovoljno?
Kako ovi muškarci komentarišu žena-dete=pare koje vam troše, posle se pitaju zašto ih niko neće. Tako sitne, spečene duše. Bolje biti sam nego sa duševnim bednikom.
(Sajrus the vajrus, 29. oktobar 2020 21:30)

I četvrto, ne može majka samostalno da odlučuje o tome da li će otac učestvovati u odgajanju deteta ili ne. Ukoliko ona ne želi oca u detetovom životu, onda mora da podnese zahtev nadležnoj instituciji i da debelo obrazloži zašto bi tako nešto bilo korisno za dete. Ne za nju, nego za dete.

Marijana

pre 3 godine

Slučaj iz Srbije, bliža moja okolina, sprema njegov tata svadbu, devojka trudna, ludilo 300/400 ljudi, i sporečkaju se, traži ona alimentaciju, ali sud naložio dnk, a usput je on čuo da ona nije cvećka, on uradi dnk, on uopšte nije otac, iako je njena mama svima ispričala da jeste.

u prolazu

pre 3 godine

Pobogu ljudi, većina piše s toliko samopouzdanja kao da s to dvoje mladih ispija kafu svako jutro i kao da im je te noći/dana/whatever držalo sveću pa zna kako se sve odvijalo. Niko od nas nema pojma šta se zaista desilo, možda su išli na varijantu "ma neće to nama da se desi", ne bi bilo prvi put kao što svi vrlo dobro znamo, a možda su koristili zaštitu koja je zakazala - dešava se, ni jedna kontracepcija nije 100% sigurna. Kako god, jedini "red flag" je to što su se praktično istovremeno oglasile dve žene koje su sa Zverevim imale loše iskustvo, da li je u pitanju neki dogovor da se momak debelo ocrni ili je on zaista za izbegavanje ... pa, ni to za sada ne znamo. Kako god, za sada imamo premalo kvalitetnih informacija za neki dobar zaključak, videćemo šta će dalje biti. Buduća majka se jasno izjasnila da od Saše ne želi ništa, Zvereva bi sve ovo moglo ozbiljno da poljulja a kako će se kao otac postaviti ostaje da se vidi ...

Svet kao volja i predstava

pre 3 godine

Dete nastaje intervencijom, ne vise Bozije, vec volje zene kojom se fetus od nezivog bica pretvara u dete.Ako zena nece - nema deteta i tu se muskarac nista ne pita.Ne vidim zasto bi se, onda, pitao ako zena hoce! Sve je stvar volje zene i muskarci nemaju veze sa tim!

odvratno

pre 3 godine

O novcu ona nije rekla ni rec sem da hvala bogu moze sama da podize dete.
O novcu vi razmisljate luzeri dekintosi, zeljni moci pa da se izivljavate.
Ko o cemu vi samo o parama idite lecite se prostaci. Crci cete za parama. Vi ne ona.

matori

pre 3 godine

@Muškarci uglavnom daju koliko treba za izdržavanje deteta i nimalo više jer ne žele da izdržavaju bivše žene.
(undercover, 29. oktobar 2020 21:17)

kako koji... kod mene u firmi su jednom liku stavili sudski administrativnu zabranu jer nije plaćao. i znam da nije sam. znači to je neki minimum...
znam nekoliko ljudi koji daju koliko mogu ili treba i šta god treba. a znam i jednu ženu koja sama kaže da bivši muž daje i šakom i kapom. čovek ima love, ali nema vremena, pa ona sa tim detetom ( mlađi tinejdžer) putuje non stop, a dere ima i od ptice mleko... ( kao i ona).

Pippin

pre 3 godine

Dobro je da nece da trazi alimentaciju. Oh wait.
(Headshot!, 29. oktobar 2020 17:57)

Nema ona šta da traži alimentaciju, to joj zakonski svakako sleduje.

Cisto da docaram situaciju

pre 3 godine

Šta se zgražavate vi muškarci, a vi kao ne biste, u njegovim godinama i s njegovim izgledom i parama? Možda već i jeste kad ste bili mlađi. Razlika je jedino što bi devojka u Srbiji otišla na abortus! Ne pravite se, majke vam da ste mnogo seksualno edukovani i da svi koristite kontracepciju, Srbija je među prvim zemljama po broju abortusa. Sve se bojim uostalom da Zverev planira u skorije vreme da glumi taticu.(bgd, 29. oktobar 2020 19:35)
Najveci broj abortusa u Srbiji urade zene koje imaju jedno ili dvoje dece a nece jos.

Komša

pre 3 godine

Sve je to tačno ali u ovom slučaju majka tvrdi da ne dolazi u obzir da on učestvuje u podizanju deteta. Ako ga ne želi u životu deteta, onda ne treba da očekuje ni njegov novac.
 (kmnccn, 29. oktobar 2020 20:59)
Ne ,novac je nebitan.
Ako jedan roditelj izjavi da ne želi da dozvoli drugom da bude deo detetovog odrastanja on uskraćuje detetovo pravo na oba roditelja.
Takvi ,bilo da su muškarci ili žene ne bi smeli da dobiju dete na sudu.
Zna se dobto da se do 3.godine uvek insistira da sete bude uz majku.Jednostavno zo je biologija odredila.

Posle toga postoje dva ravnopravna roditelja i dete se poverava onom koji ima veci lapacitet za vrsenje roditeljskog prava a drugom roditelju se mora omoguciti da nesmetano razvija svoj odnos sa detetom - to što dete nije kod njega ga ne lišava ni prava ni obaveza prema detetu.

Pri zome je nebitno da li se roditelji medjusobno vole,cene,postuju - dete ima pravo na oba roditelja.

Mesec

pre 3 godine

Detetu jeste mesto uz majku. Priroda je tako odlucila. Sto se tice para alimentacija mora da se placa koju sud odredi. Iskreno podrzavam da dete bude ravnopravno kod oba roditelja...znaci 15 dana kod jednog 15 kod drugog mesecno osim u prvoj godini tj beba. Treba svako da ucestvuje u podizanju i svim naporima oko deteta. Ukoliko otac nece, radi, nema vrmena iz xy razloga za svaki dan manje druzenja sa detetmo npr 2.000 vise na osnov alimentacije isto tako i za majke. Kada bi tako bilo, pa ne bi niko tako lako doneo odluku idem ja. Dete je obavza oba roditelja! Ima muskaraca kojima je alimentacija nagrada i onda kazu pa lakse je meni da platim nego da radim oko svog deteta. Imam prijatelja samohrani otac i video sam koliko se covek daje oko svega. Kada vidim.neke kako kukaju nesto da plate sve mi je jasno. Zbog toga razgovor, kompromis i rad jer je to najlaksa solicija.

Mila

pre 3 godine

Ah komentari srpskih super oceva oko kojih se zene otimaju samo da ih oplode i uzmu im taj silni kes. U kom vi filmu zivite da mi je samo znati.
Puno sam razmisljala na ovu temu, sta u slucaju neplanirane trudnoce, posebno u slucaju da veza bas i nije u toj fazi a evo vec imam nesto malo preko 30. Nisam do sad osetila majcinski instinkt i samo sam u jednoj vezi osetila da bi porodica nekada u buducnosti bila dobra zamisao. Mene u odnos ni sad ne vuce zelja za potomstvom, vec bi iz neke lepe veze deca trebalo da se dese, ili ne.
I sta ako se desi u manje idealnoj konstelaciji, kao sto je njihova? Licno nisam za abortus i uvek sam vodila racuna o zastiti iz tog razloga. Sa druge strane nemam ni najmanju zelju da budem samohrana majka. Alimentacija ne menja tu jednacinu. Ne mislim ni da je moralno ocu deteta oduzeti mogucnost aktivnost ucestvovanja, ni da je u najboljem detetovom interesu, a to je valjda najbitnije? A sa druge strane, koliko oceva zaboravi na svoju decu, pogotovo kad naidju nove partnerke, nova deca i bas nikakvoj odgovornosti osim toj zakonskoj alimentaciji ne podlezu. Jako tesko pitanje bez univerzalnog odgovora, osim smanjenje egoa i iskrenost na obe strane.

Mare

pre 3 godine

@rema moze zena da "planira" trudnocu koliko hoce, trudnoca uvek zavisi od muskarca. Sve i da zena ne pije kontracecpciju, on uvek mogu da stavm kondom, da prekinem na vreme i slicno (naravno bolje kondom). Uvek u krajnjoj instanci od nas zato sto smo mi ti kod kojih rade dobra, ali instant resenja za kontracepciju. Realno, aj da ze ne z, da mi moramo da stavljamo spirale ili pijemo pilule, niko nikad to ne bi radio. Moji neki poznanici upoznaju devojku budu s njom jedno vece i kao ma kakav kondom, to je sr. I to je cinjenica i niko me nikad nije mogao "navuci" na trudnocu. Price o navucenim muskarcima su i nama muskarcima glupe do bola. O ostalim stvarima je bespredmetno raspravljati, dzet set su, mogu kako im je volja.

Cph

pre 3 godine

Draga moja manekenko,ne moze to tako. Ako je on otac tog djeteta,ne mozes ti njemu zabraniti da ucestvuje u zivotu tog djeteta. Postoji nesto sto se zove sud,a sud moze da ti naredi da dozvolis ocu djeteta da ga/je vidja i bude mu/joj roditelj. Zato,dogovorite se sami. Bolje tako nego da se sud dogovara u vase ime.