Muževi u Britaniji ne podnose kada žena više zarađuje, a šta vi kažete?

Žena zarađuje više i to se njenom suprugu ne dopada? Novo istraživanje daje potvrdan odgovor na ovo pitanje.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar
  1. @(Mila, 25. novembar 2020 00:13)

    Izvinjvam se, propustio sam da vam se obratim u prethodnom komentaru.

    Apsolutno saglasan nemam sta da dodam na vase reci. Zao mi je, samo, sto nisam sam tako elokventno, komentarisao.

    Dakle, bez jednakosti nema ravnopravnosti.

    Nazalost, ako je suditi po zenskim komentarima ovde a reklo bi se i po iskustvima koja se prenose, dok balkanske zene to shvate, mnogo ce vode proteci balkanskim rekama.

    Inace, pominjem zene, ne zato sto mislim da su Balkanci mnogo bolji, vec zato sto upravo nase zene jako glasno i agresivno pricaju o ravnopravnosti a izgleda da propustaju da shvate njenu sustinu. Cini se, naime, da bi one samo jednu nepravdu, zamenile drugom.
    (Revolucija pocinje pred ogledalom, 26. novembar 2020 13:06)

    # Link komentara

  2. @(caki - revolucija pocinje nad knjigom, 25. novembar 2020 08:11)

    Cestitam. Ulazite u priblizno 1,3% od ukupne populacije zena starosti izmedju 18 i 30 godina u Srbiji.


    @ Lola

    Ono sto je za Vas sramota u "siromsnim i zaostalim" zemljama kao sto su Holandija i Nemacka (Sever i Zapad) je standard. Licno iskustvo - lako proveriti. Oni, naime polaze, od pretpostavke da je izlazak muskarca i zene, namenski odnosno da ima za cilj da dodje do romanticne/erotske veze. Ako je zena odnosno muskarac prihvatlia poziv, pretpostavka je da je jednako zaintersovana za tu vezu i da ce s obzirom na to jednako ucestvovati u pokusaju da do nje dododje. Dakle, "potrude" se, sto bi Vi rekli, oboje i onda su, logicno, oboje potpuno jednaki i ravnopravni u toj vezi ako se uposte svide jedno drugom i do veze dodje. Ako ne, svako na svoju stranu - i jedno i drugo su izgubili prblizno istu kolicinu vremena i novca. To je, ja mislim, jos jedan odraz filozofije koja ovde i inace, vlada - kod nas bi se pravnicki reklo "jednakost davanja", a koja generalno uredjuje medjuljudske odnose, ne samo musko-zenske.

    Na Balkanu, izgleda, to ne funkcionise tako - neko uvek mora da bude na gubitku, da ne kazemo da ispadne magarac, a ako je suditi po zenskim komentarima ovde, muskarca treba dobro izmaltretirati i iskoristiti ne bi li dobio mogucnost da bude u vezi. On ce naravno odgovoriti varanjem, ignorisanje, nipodastvanjem a ponekad i silom. Muskarci i zene Balkana su dve strane istog novcica.
    (Revolucija pocinje pred ogledalom, 26. novembar 2020 12:56)

    # Link komentara

  3. @nista protiv da ona zaradjuje za oboje a ja da sedim kuci kao domacica
    (marica, kriv, razumevanje..., 23. novembar 2020 14:03)
    "SEDEO" sam kod kuće kao domaćica. Pao sa nogu. Jedva dočekao da se vratim na posao.
    (Mare, 25. novembar 2020 18:09)

    # Link komentara

  4. @Revolucija pocinje pred ogledalom
    Ako ja zovem na piće ili večeru, ja plaćam. Ako neko mene zove, taj neko plaća, nebitan je pol. Odatle proizilazi da, ako hoće da me "smuva", zavede ili kako god, mora da se potrudi. Izlišno je reći da mi, koje dobro izgledamo, nenidemo sa svakim na piće.
    Inače, često sam nailazila na muške osobe koje bi da se uvale na ručak (tako sami kažu), na večeru, na spavanje, neki i da se usele), što ja, što ženske bliske osobe. Ne znam na kakve vi nailazite, ali je sramota očekivati od nekoga koga zovete na piće da sam plati to piće, a vi ste ga pozvali.
    Za ostalo se pogledajte u ogledalo, uvek prvo krećite od sebe.
    (Lola, 25. novembar 2020 18:05)

    # Link komentara

  5. Ne znam mnogo super, napucanih riba koje placaju vecere. Ne znam zasto je to cudno, devojka koja je sve ulozila da bude dobra riba, a nista u to da bude obrazovana i finansijski stabilna uvek ce traziti nekoga da to finansira, ne znam zasto je to tesko skapirati. To bi bilo kao da mi cekamo neke "Bred Pitove", a nismo "Andjeline". Veoma infantilno. Znam mnogo vrednih, zaposlenih, samostalnih zena koje i te kako izvode svoje momke i muzeve. Ja prva. Ali ja nisam trazila nekoga "da dobro izgleda" ili "da dobro zaradjuje" vec nekoga s kim mi je lepo i s kim se smejem i s kim biram da budem i nisam sa njim ni iz jednog drugog razloga osim sto ga volim.
    (@caki - revolucija pocinje nad knjigom, 25. novembar 2020 08:11)

    # Link komentara

  6. @Revolucija pocinje pred ogledalom

    Jeste savrseno opisala problematiku. To sto vecina zena i dalje ide linijem manjeg otpora i radije se pirlita da bi mogla da se nekome uvali, tj. ne shvata bas pojam rodne ravnopravnosti je nesto drugo.

    Jednom sam startovala lika, bio je stidljiv i nisam mogla da procenim da li je uopste zainteresovan. Super proslo, opet bih ako bude potrebe :) Kao da je to nuklearna fizika, u malo emancipovanijim drustvima nikome nije cudno ako zena napravi prvi korak.

    Isto tako i finansije, delim troskove pola-pola. Zaradjujem dobro, ne treba mi sponzor, treba mi partner. Imam sjajnog momka, za neke bivse i dalje imam postovanje i lepa secanja, i ravnopravnost se podrazumeva u oba smera - nit je on meni bankomat/taksista nit sam ja njemu sluzavka/kuvarica. Partnerstvo za mene znaci raditi u timu, uvek ce neko u odredjenom trenutku na nekom polju doprineti vise, jer je u mogucnosti i samim tim ima veci output. Ali odnos zahteva konstantan rad, podrsku i manji ego nego kad smo sami.
    (Mila, 25. novembar 2020 00:13)

    # Link komentara

  7. @ (Caki, 23. novembar 2020 19:50)

    Sve ste savrseno napisali i evo ja Vam kao muskarac odajem priznanje. Mozda ce Vam nesto znaciti, kako vec ume ponekada da znaci priznanje omrznutog neprijatelja.

    I jedno pitanje ako moze - koliko devojka, a da dobro izgledaju, znate da plate svoje pice/veceru kada izadju sa potencijalnim partnerom ? Zanimalo bi me i koliko takvih devojka znate da su prve prisle momku ali to nije tema pa ne insistiram.

    Zahvaljejm se unapred, sa svom ljubaznoscu koju jedan muskarac moze da prikupi i iskaze. Znam, uzasno je malo ali eto...kol'ko se moze.
    (Revolucija pocinje pred ogledalom, 24. novembar 2020 23:06)

    # Link komentara

  8. Iskreno, meni smeta sto zaradjuje manje od mene, ne toliko zbog para koliko zbog potpunog nemanja ambicije da nesto ucini po tom pitanju, sem da kuka. Kad krene da kuka i zali se grizem se za jezik da mu ne kazem da je sam kriv zbog toga sto je tu gde jeste, jer umesto da se borio, obrazovao, ucio, on se prakticno zezao do nekih prilicno ozbiljnih godina i sad mu svi krivi samo ne on sam.
    (Kalisi, 24. novembar 2020 14:55)

    # Link komentara

  9. Podnosimo i te kako!
    (ON, zti, 24. novembar 2020 04:11)

    # Link komentara

  10. Englezi su generalno poprilicno zatucani pa me to i ne cudi od njih. Kad smo poceli da zivino zajedno supruga i ja ona je vise zaradjivala a danas ja vise zaradjujem. Nije bilo problema ni tad a ni sad.
    (Nebojsa, 23. novembar 2020 23:05)

    # Link komentara

  11. Sindrom pecinskog covjeka
    (preferisco dirti addio, 23. novembar 2020 22:32)

    # Link komentara

  12. Nemam nista protiv da zaradjuje vise od mene, ali vecina zena ima protiv da zaradjuje vise od partnera. Srecom nisu sve takve. Ja zaradim sitnis, devojka 100.000, voli me i nikad ne spominje zaradu...
    (Marko, 23. novembar 2020 21:44)

    # Link komentara

  13. Licno bih voleo da imam zenu koja zaradjuje duplo, znaci da je samostalna, obrazovana, sposobna,...
    (simon, 23. novembar 2020 21:38)

    # Link komentara

  14. ja takodje ne podnosim kad zene u britaniji zaradjuje vise od muzeva... u svojoj porodici zivim za taj trenutak... da kuvam, peglam uz pivce i tv, malo oko dece... nikog ne vredjam, stvarno mi to odgovara, ako ona donese 1500-2000 Eu, evo mene u kujni, decjoj, gde god zatreba... debeo, u gacama, sve stizem i postizem!
    (singrrr!, 23. novembar 2020 20:41)

    # Link komentara

  15. Licno nemam nista protiv toga da zena zaradjuje vise od mene,
    ali se bojim da me time nece ucenjivati i dati mi otkaz kad ona
    to zeli.
    (Radnik, 23. novembar 2020 20:34)

    # Link komentara

  16. Znaju muskarci, vrlo dobro, da velika vecina njih ne bi ni bila u situaciji da ima zene i decu da im nije ekonomske kandze kojom ih drze. Savet devojkama: na sve nacine gledajte da budete ekonomski nezavisne, pa sutra kad birate da budete s nekim bice jer to zaista zelite i jer vas upotpunjuje a ne zato sto ne biste mogle same da izdrzavate decu i sebe. Decu ne radjajte dok ne steknete tu samostalnost, muskarci ce u 80% slucajeva u sekundi okrenuti ledja i vama i deci kod prve prepreke. A i da ne slusate svaki dan ove komentare tipa "sto zene ne rade u rudniku i ne nose balvane"
    (Caki, 23. novembar 2020 19:50)

    # Link komentara

  17. Pa onom sto se ud'o ne smeta, onom sto se ozenio smeta.
    (Lako je, 23. novembar 2020 19:32)

    # Link komentara

  18. Iskreno, ne interesuje me, nisam egocentrik. Zato, sa druge strane, volim kada me zena poljubi usred predbracnog ugovora. Nisam ni "iracionalno zaljubljive prirode".
    (Sasa, 23. novembar 2020 18:19)

    # Link komentara

  19. @(evolucija i biologija, 23. novembar 2020 14:24)
    Jako lepo sroceno, nema sta. Kao da je iz neke knjige prepisano. Cini mi se da je komentator zenskog pola, zato sto je poslednja recenica posvecena muskarcima "na razmisljanje". Mozda je sve tako u teoriji, ali u praksi malo teze. Niti su sve zene toliko super uspesne kao sto se predstavljaju (obrazovanje, biznis, novac, skupocen automobil,... to moze samo jaaaako mali broj, cak ispod 1%, tj. mnogo ispod 1%), niti mogu sebi da priuste nekog muskarca zvanog "luksuzna roba". Takav muskarac je moderan starletan. Trenira po ceo dan, brine o frizuri, parfemima, garderobi, gubi vreme u kupovini, mora da se nakaci na nekog ko je spreman da sve to da finansira,... Takvih je jaaaako, jaaaaaako malo. Sticajem okolnosti poznajem 2-3 takva muskarca. Jel znate sta devojke i zene oko 30 god. kazu o njima? Gledaju ih kao na prolaznu avanturu, na neke neozbiljne osobe koje osim izgleda nemaju nista drugo da ponude (obrazovanje, novac, nekretnine, ugled,...). Nazivaju ih "Petar Pan". I onda ipak prelaze na one "stabilnije", koji nisu top modeli na prvi pogled, ali imaju sve ostalo (a ponajmanje vremena da brinu da li ima frizurica ide na levu ili desnu stranu). Mnogostruko je vise devojaka koje se predstavljaju kao "luksuzna roba", u zelji da ih "kupi" neki stabilniji muskarac. To je mnogo veci problem. A posle kuknjava kako su zene sredjene a muskarci zarozani. OK, ali taj muskarac ima svoj stan a zena pun garderober gluposti. Ravnopravnost!
    (A toliko zenskih komentara kako nece lenstinu u kuci...., 23. novembar 2020 16:44)

    # Link komentara

  20. Za dobre i placene poslove potrebno je da budete visoko kvalifikovani, a te opasne i teske poslove obavljaju samo oni koji ne mogu nista drugo da rade.
    (Joca)
    ---

    Pogrešno si pohvatao. Nemaju sve žene kapacitete, kao što to nemaju ni svi muškarci, da rade samo visokokvalifikovane poslove. Ravnopravnost bi se trebala odnositi na sve segmente rada, dakle i na niskokvalifikovanu radnu snaga (mada piloti i ne spadaju u tu kategoriju), a ne samo na visokokvalifikovane poslove.
    (ere, 23. novembar 2020 15:48)

    # Link komentara

  21. (evolucija i biologija, 23. novembar 2020 14:24)/// Brate, alal ti vera na ovom komentaru, perfekcione!!!
    (Milos84, 23. novembar 2020 15:22)

    # Link komentara

  22. Ja jedva dočekao
    (general Woo, 23. novembar 2020 14:38)

    # Link komentara

  23. Ne posmatrajte stvari povrsno i ne osudjujte muskarce jer je na delu evolucija i biologija. Istorijski i evoluciono muskarcima su zene trebalo samo za reprodukciju jer to nisu mogli sami...da ulove hranu i da se zastite su kao jaci pol uvek mogli. Zato muskarci kod zene i najvise cene ateibute plodnosti i izgled...a ne fakiltet,ili koliko zaradjuje. Suprotno tome zeni je muskarac trebao i da je zastiti i da joj obezbedi za nju i za dete inace je bila osudjena na propast.Stoga zene gledaju i novac i socijalni status i snagu fizicku i lepotu zbog genetike njenof deteta. Tako muskarcu je oduzeta zastita usled uredjenog bezbednog drustva, provajdovanje usled zaradjivanja zena plus alimentacija u slucaju razvoda... tako da zenama muskarci su sve manje potrebni i zato 85% razvoda podnose zene, posto 2/3 atraktivnosti nestaje... Zenama muskarci vise ne trebaju ali ih zato idalje zele... cista biologija i potreba urezana u limbicki mozak. Tako da na kraju imaju sve a zavrse nesrecne, a muskarci se onda iz istog razloga nezahvalnog polozaja da nisu potrebni sve manje i odlucuju na brak.... Imajte u vidu da je zadnjih 2000 godina dlaka na evolucionoj skali coveka. A ko zivi suprotono biolohiji tesko bude srecan...Danasnji muskarac ako hoce da uspe i zadrzi zenu mora da bude luksuzna roba... ono sto se zeli a ne ono sto je potrebno za opstanak. Mislite o tome
    (evolucija i biologija, 23. novembar 2020 14:24)

    # Link komentara

  24. Znam 4-5 slučajeva gde su ljudi bili u braku po 10-15 godina i kad su došli do većih novaca , počeli sa glupiranjem- tražili leba preko pogače umesto da gledaju svoju decu.
    Žene su ambicioznije od muškaraca, kada se popnu visoko ruše mostove iza sebe.
    (Pera Realno, 23. novembar 2020 14:20)

    # Link komentara

  25. nista protiv da ona zaradjuje za oboje a ja da sedim kuci kao domacica
    (marica, kriv, razumevanje..., 23. novembar 2020 14:03)

    # Link komentara

  26. Moja supruga je imala 3 puta manju platu od mene. Nije mi smetalo. Onda he napustila zdravstvo i sad ima vecu platu od mene. Meni opet ok. Mislim da je i njoj uredu. Bas je pre neki dan pitam je l'joj zao, jer sad lekari dobijaju povisice po 10.000 rsd. Samo se nasmejala. Volim njen osmeh.
    (Slazem se, 23. novembar 2020 13:53)

    # Link komentara

  27. Kad bi moja supruga zarađivala više od mene, ja bi bio srećan čovek.
    Pa i foot masage bi dobijala svako veče pre spavanje.
    (pseudo_slucajno, 23. novembar 2020 13:49)

    # Link komentara

  28. Meni ne bi to smetalo ali verujem da zenama smeta kada muskarac zaradjuje manje
    (srb, 23. novembar 2020 13:48)

    # Link komentara

  29. Moje iskustvo je drugacije. Moja zena se psiholoski promenila od kako je pocela da zaradjuje vise od mene. Meni ne smeta sto ona zaradjuje vise od mene, ali izgleda da njoj smeta sto ja zaradjujem manje od nje.
    (Vid, 23. novembar 2020 12:33)

    Udario je novac u glavu.
    (The_Dejan, 23. novembar 2020 13:47)

    # Link komentara

  30. 11 odsto njih zbog toga se oseća loše? Pa i nije neki procenat. Ja se osećam loše šta niko ne uviđa da muškarci rade najteže i najopasnije poslove. Lepo je šta žene traže ravnopravnost, ali ona je ograničena uglavnom na ugodne i dobro plaćene poslove.

    Dosad nisam primetio da se ravnopravnost traži i u građevini, vatrogastvu, policiji, vojsci, poljoprivredi, drvoseče i piloti - uvek su muškarci. Uglavnom, šta je posao opasniji, žena je manje. Zato 95 odsto smrtnih slučajeva na poslu, otpada na muškarce.
    (ere, 23. novembar 2020 12:27)

    vala bas.kad budem video zenu da obara stabla,gazi pozar,kako kao pripadnik specijalnih jedinica policije resava talacke situacije,kako radi na skeli ili otpusava kanalizaciju onda cu poverovati u ranopravnost.
    (al stvarno, 23. novembar 2020 13:46)

    # Link komentara

  31. Zaradjujem 3 puta vise od verenika. On zaradjuje 1500, ja 4500 evra. Uzivamo.
    (It, 23. novembar 2020 13:42)

    # Link komentara

  32. Mene je upravo suprotna situacija dovela do razvoda, pošto sam 20 god imao duplo veća primanja od bivše: zarađivao kao Dr, a živeo kao nastavnik. Nije se radilo samo o tome, budući da je manje doprinosila na svakom polju: kuća, deca... Razlozi su bili objektivni: radila je težak posao kod privatnika s jednim slobodnim danom nedeljno (nikad vikendom!), 2 nedelje godišnjeg - ali ništa nije preduzimala da to promeni: da diplomski koji je vukla 20 godina, pokuša da nađe bolji posao, za šta je bila sposobna...Dobrovoljno sam preuzimao obaveze na sebe, nisam zvocao ali je nezadovoljstvo kipelo u meni i izlivalo se kroz druge stvari. Na kraju je otišla. Pored redovnog posla pokrenuo sam i privatni biznis. Sad zarađujem 6 puta više od nje. Ne seirim se, samo kažem. (Dobro, možda malo...)
    (Lari Tica, 23. novembar 2020 13:34)

    # Link komentara

  33. @ere
    Za dobre i placene poslove potrebno je da budete visoko kvalifikovani, a te opasne i teske poslove obavljaju samo oni koji ne mogu nista drugo da rade.
    (Joca, 23. novembar 2020 13:33)

    # Link komentara

  34. i kod nas je tako.potpisujem.
    (bb, 23. novembar 2020 13:31)

    # Link komentara

  35. 11 odsto njih zbog toga se oseća loše? Pa i nije neki procenat. Ja se osećam loše šta niko ne uviđa da muškarci rade najteže i najopasnije poslove. Lepo je šta žene traže ravnopravnost, ali ona je ograničena uglavnom na ugodne i dobro plaćene poslove.

    Dosad nisam primetio da se ravnopravnost traži i u građevini, vatrogastvu, policiji, vojsci, poljoprivredi, drvoseče i piloti - uvek su muškarci. Uglavnom, šta je posao opasniji, žena je manje. Zato 95 odsto smrtnih slučajeva na poslu, otpada na muškarce.
    (ere, 23. novembar 2020 12:27)

    Takodje sto su poslovi placeniji i sto su viseg ranga u sistemu po pravili su 90 posto muskarci. Nego meni je nesto zapalo za oko kada sam gledao sahranu naseg Patrijarha. Ako smo pred Bogom svi isti, zasto nema zena u crkvenoj hijerarhiji?
    (Bikovic, 23. novembar 2020 13:29)

    # Link komentara

  36. Nije istina, zenama to vise smeta, a onda ste vi vec s koferima na pragu (a da to mozda i ne znate). Njena plata je njena, a vasa, kucni budzet.
    (Pipi, 23. novembar 2020 13:24)

    # Link komentara

  37. @@Moje iskustvo je drugacije. Moja zena se psiholoski promenila od kako je pocela da zaradjuje vise od mene. Meni ne smeta sto ona zaradjuje vise od mene, ali izgleda da njoj smeta sto ja zaradjujem manje od nje.
    (Vid, 23. novembar 2020 12:3

    Da te ne sazaljeva pokondirena tikva?
    Pazi se ti druze da ne izvisis ako je od onih sto traze gospodara..
    (DaniloBLuka, 23. novembar 2020 13:19)

    # Link komentara

  38. Pa kad su pravi muskarci, naravno da im smeta...vidim, ovde vecina njih sanja o zeni sa velikom platom koja placa racune, lici na barbiku ali i cepa drva, gasi pozare ili kopa u rudniku jer su to eto, teski poslovi.
    U sta ste se pretvorili?! Moj deda je sam kucu sagradio i decu idskolovao svojom pamecu i od svojih deset prstiju. Jadni ste.
    (Ena, 23. novembar 2020 13:12)

    # Link komentara

  39. Pristojno zaradjujem, imam sve za porodicu, situiran. Naravno da ne smeta ako je normalna i stabilna, ali poznajem jednu koja se, dok nije radila, ponašala uobičajeno, a čim je počela da zaradjuje i to malo više, počela je da se ponaša nadmeno i oholo, da namišlja, filozofira i mašta šta bi kupovala, od sitnica, pa sve do krupnih stvari "da se obezbedi" (!), a osnovne stvari u životu nije rešila. Zato, kad čeljad nisu besna...a kad jesu, džaba im (joj) pare.
    (Kako ko..., 23. novembar 2020 13:03)

    # Link komentara

  40. Kamo sreće da moja zarađuje više od mene, ih gde bi mi kraj bio.
    (Mnogo je za jedno fotografisanje, 23. novembar 2020 12:57)

    # Link komentara

  41. :) pa dobro,zaradjuje upola manje ali je umišljena da je to duplo više nego moja zarada,samo što to ništa ne menja jer smo odavno "izglasali" da svako od nas dvoje ima dzeparca 200€ mesecno ostalo za tekuce troškove,putovanja i štednju !
    (cobo, 23. novembar 2020 12:55)

    # Link komentara

  42. Veliki ego sujeta, proizvod nedostatka svesti. Zato ne mogu da podnesu kad zena vise zaradjuje.
    (roarrr, 23. novembar 2020 12:55)

    # Link komentara

  43. Ideal balkanerosa.
    Žena rinta,
    on glumi hadžiju.
    (gost, 23. novembar 2020 12:50)

    # Link komentara

  44. Vrh je što žena zarađuje dobro.. Ne moram ja mnogo da se mučim)))
    (марко, 23. novembar 2020 12:43)

    # Link komentara

  45. Budalaština prve kategorije ! Žena (moja) i ja smo do guše u kreditima i ja (sa krivičnom odgovornošću) tvrdim da niko srećniji od mene ne bi bio kad bi me "uvredila" svojom većom zaradom !
    (Superhik, 23. novembar 2020 12:41)

    # Link komentara

  46. Moja supruga i ja imamo zajednički novčanik,tako da je svaki napredak na poslu bilo koga od nas dobar za oboje.
    (srb_in, 23. novembar 2020 12:39)

    # Link komentara

  47. Meni super!
    Britanci su zaostali...
    (Za žgaravicu šefe.....slave mi - reko mi doktor!, 23. novembar 2020 12:37)

    # Link komentara

  48. Meni je odlično! Ja sam, što se toga tiče, apsolutno prihvatio svaki vid emancipacije žena u teoriji i praksi!!!
    (Mrgud, 23. novembar 2020 12:34)

    # Link komentara

  49. Moje iskustvo je drugacije. Moja zena se psiholoski promenila od kako je pocela da zaradjuje vise od mene. Meni ne smeta sto ona zaradjuje vise od mene, ali izgleda da njoj smeta sto ja zaradjujem manje od nje.
    (Vid, 23. novembar 2020 12:33)

    # Link komentara

  50. Kamo sreće da duplo zaradjuje, bilo bi mi drago zbog nje, valjda i jesmo tu jedno za drugo da se podrzavamo, a ne sputavamo
    (Vladimir, 23. novembar 2020 12:31)

    # Link komentara

  51. Čim moja draga gospođa počne dobijati veću platu od mene ima da me izbaci kao staru krpu. Makar, ako bolje pogledam, to mi se sprema svakako.
    Što se mene tiče, ja nemam problema da me neko izdržava ali nisam te sreće.
    (White Wolf, 23. novembar 2020 12:30)

    # Link komentara

  52. Apsolutno nemam problem sa tim da zena zaradjuje vise od mene.
    (podrzavam, 23. novembar 2020 12:28)

    # Link komentara

  53. 11 odsto njih zbog toga se oseća loše? Pa i nije neki procenat. Ja se osećam loše šta niko ne uviđa da muškarci rade najteže i najopasnije poslove. Lepo je šta žene traže ravnopravnost, ali ona je ograničena uglavnom na ugodne i dobro plaćene poslove.

    Dosad nisam primetio da se ravnopravnost traži i u građevini, vatrogastvu, policiji, vojsci, poljoprivredi, drvoseče i piloti - uvek su muškarci. Uglavnom, šta je posao opasniji, žena je manje. Zato 95 odsto smrtnih slučajeva na poslu, otpada na muškarce.
    (ere, 23. novembar 2020 12:27)

    # Link komentara

  54. Glupost.
    Ja bi vileo da moja žena tolko zarađuje da ja ne moram na posao.
    (Nenad, 23. novembar 2020 12:25)

    # Link komentara

  55. U prevodu, trude se da imaju veće plate od žena (za isti posao) da bi im uloga dobavljivača para obezbeđivala da ne moraju van radnog mesta da rade. Imaju penzije, imaju sve, a žene rintaju za džabe i zavise od njihove milosti. To teže da ostvare, tj. zadrže.
    Retko koji muškarac je normalan i praviće situaciju da je i žena nezavisna (ako hoće) i takvi brakovi i porodice duže traju i imaju bolji kvalitet.
    (Ka, 23. novembar 2020 12:23)

    # Link komentara

  56. Nemam nista protiv, bitno da je u kuci vise para, a to ko vise zaradjuje je najmanje bitno.
    (MarkoRS, 23. novembar 2020 12:22)

    # Link komentara

  57. Pa neka se onda ti što im smeta potrude malo više.
    Usvoje neka nova znanja, veštine, i problem rešen.
    (Nepodnošljiv, 23. novembar 2020 12:19)

    # Link komentara

  58. Isto tako ne podnose kada moraju da rade ono što velika večina žena radi, svakodnevno trošeći sate svog života na rad (bez zarade) u kući, oko dece, oko muža, garderobe, u kuhinji, u bašti, oko oba para roditelja...
    (Ka, 23. novembar 2020 12:16)

    # Link komentara

  59. Sem majke, bar još dve, ili veše žena ako rade za vas... Pa vi ste ili makro, ili harema kralj...
    Ili gazda šnajderaja... U svakom slučaju, ste baja.
    (Mediocritical, 23. novembar 2020 12:13)

    # Link komentara