Muško-ženski odnosi i 21.vek: Ko treba da plati račun na sastanku?

Jučerašnja priča o momku koji je devojci sa kojom je izašao tri puta, a koja ga je odbila četvrti put, poslao račun za islaske - nije izazvala buru samo na društvenim mrežama u Americi, već i kod nas.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar
  1. 99% zena nema nameru da zivi "zivot obicnih radnih ljudi"
    Objasnite, onda sledeci fenomen, ako 99% zena nema nameru da zivi obican zivot otkud zene koje se voze prevozom, rade u maxijima, pekarama vode decu busom u vrtic i skole, cuvaju tudju decu, rade u prosveti... Sto im ti muzevi za koje su se udale jer silno bogate i jer nemaju nameru da rade ne obezbede da ne rade? Ili ce biti ipak da vecina ima nameru da radi?? Gde vi zivite i na sta se ugledate, meni nije jasno
    (Čempres, 8. mart 2021 23:06)

    # Link komentara

  2. @ISKRENO - pa, brate, 99% nas bi zelelo zivot na visokoj nozi i da ne mora da radi i 99% nas bi zelelo avion ribu, nemoj da se zezamo da ne bismo, ali 99% nas nema uslova za to i tu smo isti - svi smo ljudi i te zelje su prosto ljudske, ne zavise od pola!
    (Lujo, 8. mart 2021 21:12)

    # Link komentara

  3. @Da smo zivi i zdravi - svaka k'o u Njegosa.

    @Samo nek ste zdravo - delimicno u pravu.

    "Svi ovde navodite sopinge, putovanja, vikende a to nije zivot obicnih radnih ljudi. To je zivot neke nakaradne "elite"......Obicna zena radi u maxiju, na salteru, u prosveti, u bolnici i ne vidim ih da pricaju o egzoticnim vikendima..."

    99% zena nema nameru da zivi "zivot obicnih radnih ljudi", jednostavno, zele da budu deo nakaradne "elite". Nakaradna elita samo uziva, obicni ljudi se samo muce u zivotu.

    E sad, sto sve one smatraju da su za taj level, to je njihov problem. Jednostavno nisu sve toliko jake ribe da bi im se sve placalo, ali ipak to ocekuju. I naravno da ni blizu nema toliko momaka koji mogu to da finansiraju, pa je borba zena medj' sobom jos veca.

    Kada avion riba udje u prostoriju - vreme stane. Samo takva moze da ocekuje ono sto sve one ocekuju. A budimo realni, vreme ne stane ni sekundu za preko 90% zena :)
    (iskreno, 8. mart 2021 17:30)

    # Link komentara

  4. @samo da smo zdravo - evo moj muz pita, nakon sto sam mu procitala komentar, kako vi to merite do u dinar, kako imate energije za to i na sta to lici. Ja kazem, nek zivi svako kako misli da treba, tim cicama se oduvek nesto placalo i negde su se vodile na neke sulude odmore i one to ocekuju. Ja vam tvrdim da je takvih mali broj, kao i muskaraca koji imaju lovu za ta ludila. Svi ovde navodite sopinge, putovanja, vikende a to nije zivot obicnih radnih ljudi. To je zivot neke nakaradne "elite" ili elitnih pratilja i dripaca koji su umislili da su biznismeni, a vi (ne mozda konkretno vi, ali komentatori ovde) se ocigledno ravnate prem njima.Obicna zena radi u maxiju, na salteru, u prosveti, u bolnici i ne vidim ih da pricaju o egzoticnim vikendima. Vi gledate ove druge, ocigledno. (Ja pricam za neke generacije 25 - 35) Sve ok, svako sebi pravi zivot kakav hoce, vi se delite do u paru ako vam je tako lakse. Ja samo tvtdim da vas niko ne pljacka. Ako ste i "premasili neki dinar u kupovini" ili kako ste vec to srocili, sami ste doneli tu odluku. Mada, ja bih vam i dala to sto ste premasili, samo da ne gundjate. Ja mislim da je to takav smor od zivota, ne bih ga savetovala nikome, jer, eto, sve ste izracunali i opet ste nekako na gubitku i nesto ste nezadovoljni, no sami birate kako cete. Veliki pozdrav i sve najbolje!
    (Samo nek ste zdravo, 7. mart 2021 21:50)

    # Link komentara

  5. Nije u redu da skupljate neki gnev jer ste naleteli na neke da kazem cudne devojke/zene. (Samo da ste zdravo, 7. mart 2021 12:14)

    Ja zaista ne znam kako je bilo u Vase vreme ali danas ako nadjete devojku u Srbiji koja ne ocekuje da potencijani decko snosi bar 80% troskova njihovog vidjanja to treba da se oglasi na TV-u. Pogledajte samo broj minusa koji su na ovoj vesti dobili zenski, podvalcim zenski, komentari koji kazu da troskove treba snositi po pola.

    Stvarnost zenskog ponasanja i ovo sto ste vi napisali su - dve paralelene dimenzije, malte ne bez dodira. Inace vas komentar ima dobru nameru ali ja mislim da treba stalno ljude podsecati da ista prava znace i iste obaveze i da niko ne moze biti povlascen ni na koji nacin, pogotvu u javnoj sferi zbog svog pola ( pozitivna diskriminacija, kvote i preferencijalni tretman)

    Inace, ja zeni u kuci ne pomazem nego radim svoj deo posla - i sto se tice higijene, i sto se tice kuvanja, a mislim da kad su u pitanju nabavke radim i malo preko svoje polovine. Sto se tice dece , osim sto ih nisam dojio - sve ostalo sam radio. Mislim da mi navedeno daje za pravo da kazem da nije posteno ocekivati od muskarac da daju i dinar vise u vezi nego zne, a vi kako hocete...
    (Da smo zivi i zdravi, 7. mart 2021 17:43)

    # Link komentara

  6. @Da smo zivi - problem je sto ste vi ravnopravnost shvatli kao crno-belu stvar i sto je povezujete sa jednakoscu a to nije isto. Neke stvari su prosto drugacije. Nije poenta da se sve deli u besmislene sitne detalje - kad moj muz, recimo, iznosi dzakove suta iz kuce, ja mu ne mogu pomoci ja njih ne mogu da pomerim. To je datost i to je razlika izmedju nas. Mogu mu pomoci da ih napuni i mogu da ocistim sobu kad se sut iznese. On dete ne moze da rodi - to je datost. Moze u prvo vreme kad dodjemo iz porodilista da preuzme na sebe neke funkcije u domacinstvu da bih ja mogla da se pozabavim bebom i da se oporavim. Kavaljer nije sponzor. Kavaljer je pristojna osoba, koja ne omalovazava, ne pljuva po devojkama da su ovakve i onakve a bio je ili ostao s njima. Kavaljer je onaj ko ce reci hocemo li na odmor? Da vidimo kako cemo (mi, zajedno) da platimo i da se sastavimo s troskovima, ne ocekuje se da bude sponzor svega, ali ce moj kavaljer dok ja spremam veceru da vidi da je korpa sa vesom puna i stavice ga u masinu, da bismo posle mogli zajedno malo da iskuliramo jer oboje radimo. Nije ravnopravnost isto sto i jednakost i nije kavaljer sponzor. To vecina zena tako smatra. Nije u redu da skupljate neki gnev jer ste naleteli na neke da kazem cudne devojke/zene. To nije opravdanje. Ne mogu da budu zajedljivi, besni, zli, pakosni (a to izbija iz 90% komentara) i da ocekuju da ce se to tolerisati. To ne treba da se tolerise nikome ni muskarcima ni zenama nikome!
    (Samo da ste zdravo, 7. mart 2021 12:14)

    # Link komentara

  7. Vec su dati odgovori na sva ta pitanja. Kao sto su rekli vec, stvari se postave na njihovo mesto i posle niko nema ludackih ocekivanja. (Samo nek ste zdravo, 6. mart 2021 18:08)

    Ma jasno je kao treba stvari da budu. Ono sto smeta su zenska kontradiktorna ocekivanja i dvostruki standardi. S jedne strane smo ravnopravi i treba sve da delimo a s druge nije getlmen, pravi muskarac i ostalo ako ne pridje prvi, ne placa i generalno ne podmece ledja za sve. Ako slucajno i pomene tu vrstu licemerija, tesko ce ijedna dobar dan da mu kaze a kmoli da izlazi sanjim.

    To je logicno, dosledno i posteno taman koliko i musko ocekivanje da pre braka imaju mnogo seksa a da ozene nevinu koja ce pritom da bude zmaj u krevetu. S tim sto su muskarci, uglavnom, odustali od tih svoj ocekivanja a zene tvrdoglavo odbijaju da naprave prvi korak i da uhvate za novcanik. Cast izuzecima.

    Od nas ocekujete da s jedne strane budemo moderni i emancipopvani a s druge da budemo kalvaljeri od pre 100 godina. Pa ne ide to tako. U pitanju su paketi - kavaljer i patrijarhat s jedne strane ili partner (jednak teret za oboje) i jednakost s druge.
    (Da smo zivi i zdravi, 7. mart 2021 11:17)

    # Link komentara

  8. @Ludilo mozga - zasto ti, prijatelju, pristajes na sve to ako je tako kao sto kazes? Ja ne bih mogao s takvom osobom da se druzim, a ne da zivim...
    (Lujo, 6. mart 2021 18:39)

    # Link komentara

  9. Gde cemo sledeci vikend - E, video sam da ima ok smestaj na Fruskoj Gori, a i moze da se seta i planinari. Aj da odemo, oces da ja platim smestaj, a ti posle da platis pice i klopu, ili ti da platis smestaj a ja ostale troskove? Imacemo mnogo lepih trenutaka zajedno. Bojana i Nenad su isli u NS u soping - zaista mislim da soping nije nikakav provod, ne mogu da verujem da im je to toliko bitno. Ne zelim da trosim novac na krpice. Mozes s drugaricom neki vikend, ja bih se samo smorio. A mi mozemo na Rtanj. Znas kako je lepo a sad je pravo vreme za to. I opet stavis do znanja da ako se ide, troskovi se dele. Ako te zbog toga ostavi, onda zaista ne delite iste vrednosti i veza ce svakako puci ili cete oboje biti nesrecni. Vec su dati odgovori na sva ta pitanja. Kao sto su rekli vec, stvari se postave na njihovo mesto i posle niko nema ludackih ocekivanja. Ako trpite sve to sto kazete da trpite, imate valjda neki razlog ili ... ne znam. Kukanje sto trosite toliko na devojke a nastavljanje sa time dok imate osecaj da vas iskoriscavaju ne vodi nicemu. Ne znam kako mislite da se taj problem resi, ako samo kukate i vredjate
    (Samo nek ste zdravo, 6. mart 2021 18:08)

    # Link komentara

  10. @Ludilo mozga - ja verujem tebi da ti to nisi cuo do sada, ali veruj i ti nama da to nasi momci/muzevi jesu culi. Kad se planira odmor planiramo ga zajedno, niti sam ja ocekivala besne vikende i poklone niti ijedna od nasih drugarica, sestara, zena njegovih i mojih drugara. Odmore smo planirali i placali zajedno. Poklone dajemo i primamo za rodjendane kao sto je obicaj i sa vecinom ljudi koji su ti u krugu prijatelja. Niko od nas nije ocekivao ni besne poklone. Da mi muz krene sa ona Markova stavila silikone, ona Dejanova ugradila zadnjicu i da vidim da se to od mene ocekuje, a da mi to smeta - pokusala bih da mu objasnim zasto to nije u redu, ukoliko bi insistirao ili ne daj boze ucenjivao ne bi bilo nacina da ostanemo zajedno. Nisi obavezan da ispunjavas ocekivanja drugih ljudi za koja mislis da su nerealna, da su preterana i da se od tebe zahteva nesto sto ne zelis da das.
    (Lenka, 6. mart 2021 17:10)

    # Link komentara

  11. (Ludilo mozga, 6. mart 2021 15:07)
    Pa sta da ti kazem drzite se podalje od zena. Gomila vas kada mu devojka trazi nesto on ne ume jasno i glasno da kaze "neces to dobiti i tacka" i to bez ukakve drame, grubosti i svadje nego cute, zale se drugovima ili cvile po netu. Ako ne umete da postavite granice, a svi Srbi imaju taj problem i muskarci i zene, izbegavajte veze.
    Veze nisu obavezne. Posao jeste a i tamo niko nema integriteta vec svasta trpe.
    Placajte seks ako vam bas treba.
    Kraj price.
    (Dosta kukanja, 6. mart 2021 16:42)

    # Link komentara

  12. @(Lenka, 6. mart 2021 11:58) Nisu to nikakve ekstra ribetine nego obicne i prosecne devojke. Da pocnemo od toga. Ni ja ni moji drugovi nismo materijalisti. To prosto tako "ide". Devojke nece da traze, ali "ocekuju" i fino preko jezika provuku "gde cemo sledeci vikend" i slicno. Ako se neko suprotstavi, kao recimo ja, odmah sam okarakterisan kao hladan, nezainteresovan i naravno uz komentare "gde ce ti dusa", "moramo imati zajednicke momente" i slicno. Narednih dana krece fino provlacenje preko jezika "jao, Jovana je sa deckom isla na xxxxxx planinu", "Ana je isla na rostilj", "Bojana i Nenad su isli u Novi Sad u soping",... Posto kazete da devojke nisu materijalisti, izvolite pa iznenadite decka, predlozite mu da idete negde, da cete Vi voziti svoj auto, i da cete castiti celo to lutanje. Tako nesto jos nijednom nisam cuo za sve ove godine.
    (Ludilo mozga, 6. mart 2021 15:07)

    # Link komentara

  13. @Ludilo mozga; svako voli poklon. Poklon je nesto sto izaziva generalno prijatna osecanja. Cin poklanjanja takodje bi trebalo da izaziva prijatan cin. Pokloniti nesto je svesna odluka svakog pojedinca i slobodan je da donese odluku da pokloni ili da ne pokloni. Primalac poklona ne moze biti okrivljen za pljacku i ne moze se posmatrati kao razbojnik i losa osoba jer je prihvatio nesto za sta je mislio da onaj koji daje, daje iskreno. Ja zaista ne znam moze li jednostavnije od ovoga. Ako mislite da neka osoba ne zavredjuje vasu paznju ili poklon, ne poklanjajte joj ni paznju niti ista. Ne mozete da izigravate "baje" i da nudite unaokolo (nakit, putovanja ili sta god ste uvrteli u glavu da treba) ociglednim materijalistima u zenskom svetu pa da posle krivite njih i ceo zenski rod jer su to prihvatile. Ne kupujte i ne nudite stvari sa kojima niste spremni da se rastanete to vazi i za devojke i za drugove i za sve s kojima dolazite u kontakt. Ja zaista ne znam sto je to toliko tesko primeniti.
    (Samo nek ste zdravo, 6. mart 2021 13:55)

    # Link komentara

  14. @Ludilo mozga - mislim da ste skoncentrisani na tip devojaka kojima to jeste bitno i mislim da ti tvoji drugari povladjuju tim devojkama jer one njima daju nesto sto oni zele (ne ulazim da li je to ljubav ili interes, njihova stvar). Poenta je da tog tvog Marka niko ne bije po usima i niko mu ne prislanja revolver na celo da vodi tu devojku u Egipat ili bilo gde ako on to nece. Dok god vi povladjujete devojkama kojima je ocito materijalno na prvom mestu sami ste krivi sto ste iskorisceni. Ne poklanjajte spa ili putovanja ako necete. Ako nesto poklonite, to je po meni zavrsen cin. Ako vama neko nesto pokloni i to je zavrsen cin. Sam si naveo neke recenice koje odaju materijaliste, sta vi trazite posle s njima meni nije jasno. Jedino sto mi zvuci logicno je ili da su extra ribe, ili da imate neki drugi kalkulantski motiv, a za to vam nisu one krive. I naravno da ce svako da prihvati poklon od osobe koja ga/je voli i koja zeli na takav nacin da pokaze naklonost. I naravno da ce svako normalan da pokloni nesto osobi koju voli (i decku, i bratu, i roditeljima i drustvu - svim tim kategorijama poklonimo nekad nesto i od svih njih smo nekad dobili poklon. U skladu sa mogucnostima i onim sto ona druga osoba voli. Ne vidim sta je tu sporno).
    (Lenka, 6. mart 2021 11:58)

    # Link komentara

  15. @Samo nek ste zdravo @Lenka @Gluposti
    Ja mislim da su vasi komentari glupost. Navodno devojke ne zele poklone, nego se momci sami namecu, njima je krivo sto nemaju novca da kupuju skuplje poklone, cascavaju,... ma daaaajte molim vas. Nikad ni od jednog momka nisam cuo nista slicno. Ali sam zato cuo od stotina devojaka "jao onaj moj nece da me vodi na veceru", "njemu nije stalo do mene", "on je slepac, nema dovoljno novca da idemo na izlet", "vidi kako onu Anu ceni momak, vodio ju je na vikend u spa, kupio joj je sat/parfem/cipele,..." ili "juhu! Marko i ja idemo u Egipat na letovanje" (a kada pitam ko placa, odgovor je "pa naravno on, necu valjda ja, on je musko, ima vecu platu..."). Neverovatno koliko ste smesne. A na sve to, vi prebacite lopticu na muskarce, kako je nama neki imperativ da smo galantni.
    (Ludilo mozga, 6. mart 2021 10:10)

    # Link komentara

  16. @ Apsolutno je ispravno i korektno da se kaze i zenama da ne trpe nasilnike i zenskarose. Ne znam ko ti je rekao da to nije u redu.
    (Ravnopravnost po Milutinu, 5. mart 2021 23:57)

    # Link komentara

  17. pa, ako je tako, imate li vi oci, usi, usta, ruke, noge... Da cujete, vidite, promislite, kazete, raskinete... Sta je s vama? Ako je zaista tako, sto to trpite??
    (Ravnopravnost po Milutinu, 05. mart 2021 18:50)

    Pa to isto važi i za žene koje trpe nasilnike, ženskaroše. Ali ne, nije korektno to reći za ženu. Bljuc.
    (Dragan, 5. mart 2021 21:07)

    # Link komentara

  18. @ Dragan - pa, ako je tako, imate li vi oci, usi, usta, ruke, noge... Da cujete, vidite, promislite, kazete, raskinete... Sta je s vama? Ako je zaista tako, sto to trpite??
    (Ravnopravnost po Milutinu, 5. mart 2021 18:50)

    # Link komentara

  19. @Dragane, druze, menjaj zenu ako je zaista tako!
    (Kolja, 5. mart 2021 18:47)

    # Link komentara

  20. @edge - pa dobro, ti nemoj da trazis zenu u Srbiji i Bosni. Nisi ti za ove primitivne krajeve. Uvek mozes da sarmiras neku Vojvotkinju od Kenta. Cula sam da samo tebe cekaju
    (Plava krv, 5. mart 2021 18:31)

    # Link komentara

  21. @plati pa klati - dosta tacno s tim sto se zvanja na pice tice zavisi kako je ko navikao. U mom drustvu, koje je mesovito, ako smo izasli nas troje ili cetvoro uvek je bilo svako "obrne" turu. Naravno, i ako su muskarci s nama, mi devojke nikad nismo preskocile da obrnemo turu. I nikad nismo podrazumevale da oni treba da plate. Dosta smo i bili slicni sto se tice kolicine pica - niko nije nesto preterivao. Kod izlazaka, uvek sam (a i moje drugarice) na prve izlaske prihvatale setnju ili maksimalno kafu. Vecera je zamka, i zbog tog placanja i zbog trajanja i moze da bude neprijatno ako se bas nikako ne poklopite a ono traje i traje... To je za neki drugi, cak i za treci sastanak. Ako bih videla da bas nema hemije uvek bih insistirala da ja platim, nekad bi prihvatili nekad ne. Ako bi se na tom sastanku videlo da cemo se ponovo videti, nisam insistirala ali bih platila sledeci put. Odmore smo isto placali zajedno, ako ja platim smestaj on plati pice i klopu ako negde izadjemo ili obratno. Sad u braku, sve je zajednicko i trosi se i njegova i moja plata naravno. Podvlacim da je sve ovo bio neki precutni dogovor i da nije bilo potrebe da se oko toga razglaba ni u drustvu ni u vezi. Ako su ljudi posteni, iskoriscavanja nema i ne sme biti. Ako sam nekad i platila neko pice vise, o tome posle nisam razmjsljala. I ja cesto imam potrebu da nekoga castim, nisi u pravu da nema cascavanja. Po tome se ljudi razlikuju, ja pozdravljam da ti tu potrebu nemas, ali dozvoli da je drugi imaju i da im je drago da caste bliske ljude
    (Lenka, 5. mart 2021 18:27)

    # Link komentara

  22. Muskarci zamisliliu ravnopravnost na sledeci nacin: zena da im pridje, pita za sastanak, da osmisli izlazak, sve plati, vrati ga kuci, ne pomene sex jer je on nesto zanemocao, posle 3 meseca da ga zove da se useli kod nje, da mu omoguci da da otkaz i gleda fudbal i igra igrice zavaljen u fotelju do kraja zivota jer je zasluzio, rodjen je kao musko, zaboga...
    (ravnopravnost po Miroslavu, 04. mart 2021 15:05)

    To su žene. Opisao/la si žene.

    Muškarci im prilaze i pitaju za izlazak, koji moraju i da isplaniraju.
    Pritom sve plaćaju, uključujući tu i troškove života(kirija, računi, hranu, zabavu), nakon što se žena/parazit kod njega useli.
    Žene sede kući, ne rade ništa, gledaju parove i dopisuju se sa potencijalnim ljubavnicima dok on lomi leđa na poslu.
    I opet od vas zavisi da li će ili neće biti bliskosti. Jer eto, zaboga, rođene ste kao žensko.
    (Dragan, 5. mart 2021 11:48)

    # Link komentara

  23. Zene danas muskarce iskljucivo cene i gledaju prema materijalnom statusu i to se najbolje vidi kada realno mogu birati, uvek ce izabrati onoga ko ima vise para.
    U muskarcu gledaju bankomat - jedan objekat koji treba njima da sluzi i da im placa ugodan zivot bez mnogo muka. Pored toga one uglavnom ili ne zele da rade svesno, to sam vise puta osetio kada sam im nudio sasvim korektne poslove ali su odbijale ili rade vrlo malo u javnim preduzecima i ustanovama gde dominiraju zene i cine vecinu zaposlenih a muskarci uglavnom moraju da rade i teže i zahtevnije poslove. Ukoliko rade u javnom sektoru upadljivo je da ih ima dosta manje i bila bi gora disproporcija da i tu nema dosta poslova koji zahtevaju fizikalisanje. Jednostavno žene u Srbiji su uspele da nametnu ovakve odnose u drustvu i tako nije nigde ni u Evropi a ni ni na drugim kontinentima. Ovakav odnos vlada samo u Srbiji i delimicno Bosni zbog specificnih okolnosti.
    (Edge, 5. mart 2021 07:48)

    # Link komentara

  24. Razmišljao sam malo na ovu temu i zaključio da je najbolje da svako plati svoje. Kada nekoga zovete na piće to je ili radi druženja (drugari, prijatelji) ili radi upoznavanja, (neko nov, sastanak kao u ovom slučaju). Dakle vi nikoga niste pozvali na čašćavanje već na druženje ili upoznavanje. Svako plati svoje i nema tu da se zove ista tura sledeći put ili pamti pa vrati ili nešto kuka da je neko nekome nešto platio. Plus, nema šta da se skupo naručuje, ne vidim poentu da nekoga zovete na večeru radi upoznavanja ili da naručujete nešto skuplje od 200-300 dinara, tu ste samo radi upoznavanja i naručujete koliko da vas ne izbace iz kafića. Toliko.
    (Plati pa se klati, 5. mart 2021 03:17)

    # Link komentara

  25. Platis tri vecere, a onda placas ceo zivot.Ako se razvedes, opet placas.
    (Duznicko ropstvo, 5. mart 2021 00:52)

    # Link komentara

  26. @Ma bezi

    Mi se borili da vas ogranicimo?
    Protiv koga tacno? Vas?
    Vidi, da sutra nestanu pogodnosti danasnjice, caskom biste postale vrlo krotke i pomirljive, i zavladalo bi PRIRODNO stanje stvari.
    A uostalom, i sve pogodnosti danasnjice i jesu nastale daleko, daleko, daleko, i gle cuda- daleko vecim udelom muskaraca, Vama hvala na 9 meseci bubrenja i radjanja, ali ni za to se niste izborile, zbog toga postojite.
    (Terzio, 5. mart 2021 00:38)

    # Link komentara

  27. @gadna vremena - zna se gde se ide za "protivvrednost" i ona ima cenu i te gospodje su vec u obavezi da je daju.
    (Ne brukajte se, 4. mart 2021 22:59)

    # Link komentara

  28. @Gadna vremena - kad treba objasnit kako ste ugrozeni i kako su zene paraziti onda merite vreme vekovima, kad vam se vrati argument i kad treba naslikat sliku da ste divni, savremeni muskarci onda - ne znam ja nista. Merim samo sadasnji trenutak.. Svaka cast na doslednosti, stvarno
    ('preljepo', 4. mart 2021 22:36)

    # Link komentara

  29. Nikako nijedna komentatorka da objasni - ako ste tako sposobne, samostalne, snažne zašto vam je toliko stalo do toga da vam neko placa pica, večere, putovanja i sl.
    I na kraju ovo o prošlim vekovima i robovlasnicima- ja odgovaram samo za sebe, ni za koga drugog a pogotovu ne za nekog od pre što godina.
    (Gadna vremena, 4. mart 2021 20:51)

    A gde pise da nam je toliko stalo?
    Nekim zenama je stalo.
    Problem je sto je vama bas stalo do tih kojima je stalo jer one su najatraktivnije i setati takvu znaci da ste neko. Ali bas zato su i atraktivne, to mnogo kosta i mnogo se ulaze ali se i vrati.
    Iz mog iskustva vecini muskaraca nije problem da placaju vec je problem sto nemaju da plate. Cim dobiju lovu nadju bas te koje do tad nisu mogli da servisiraju, to im je znak da su se popeli na lestvici. Tako da komplikovana je to prica. Muskarcima je najvaznije takmicenje sa drugim muskarcima a zene su samo instrument za nadmetanje pored para, statusa, kola...
    ......
    Uz to ja takodje odgovaram samo za sebe ni za koga drugog. Ne postoji ni kolektivna odgovornost zena.
    (Gluposti, 4. mart 2021 22:29)

    # Link komentara

  30. Evo ne znam... Da se uvede neka dejt policija da odbrani ove careve sto ih devojke pljackaju a oni ne mogu da urade nista po tom pitanju do da statiraju u kukuruzu!
    (Lenka, 4. mart 2021 22:14)

    # Link komentara

  31. @Gadna vremena - objasnjeno je, ali vi se pravite ludi jer vam tako vise odgovara. Kad pozovemo onda platimo. Ne treba nam niko da nam plati pice, neces verovati popijemo pice i kad nam ne plati muskarac. Na izlazak, za razliku od vas, ne gledamo kao na dobijanje protivvrednosti, vec kao priliku da se upoznamo bolje sa nekim. To mozemo da uradimo i u setnji i na klupi u parku, na keju pa ne mora niko da placa. Nije nikakav problem ni da platimo po pola, svako svoje ili sta god, ali bi bio problem kada bi smo ponudile pice, platile ga i kad bismo se pojavile posle 5 dana kod nekoga da nam vrati pare jer nesto nije poslo kako smo zamislili. Isto vazi i za vas - ako ste nesto svojevoljno ponudili/poklonili sami ste tako hteli i nema nužne protivusluge! Za čast ili poklon se ne trazi ni protivusluga niti se oni traze nazad. Ja ne znam sta nije jasno.
    (Samo nek ste zdravo, 4. mart 2021 22:07)

    # Link komentara

  32. Nikako nijedna komentatorka da objasni - ako ste tako sposobne, samostalne, snažne zašto vam je toliko stalo do toga da vam neko placa pica, večere, putovanja i sl.

    Mene bi bilo blam da mi neko plati piće samo zato što sam izašao sa njim. Kakvu to protivvrednosti on dobija za to što plaća. Vaše društvo? I vi dobijate njegovo. Ako vam se ne sviđa, platite svoj deo - samo svoj, ustanete i odete. Njega niko ne tera da plaća, niti vas da izađete sa njim a pogotovu ne da pijete za džabe.

    A ako vam muško treba samo da bi plaćao - daleko ste vi od prave žene i teško onom ko se prevari da sa vama ima bilo šta osim neobaveznih seksa. Možda je to i razlog što sve više muškaraca samo to i hoće - vide da ničeg drugog i nema.

    I na kraju ovo o prošlim vekovima i robovlasnicima- ja odgovaram samo za sebe, ni za koga drugog a pogotovu ne za nekog od pre što godina.

    Sve u svemu poučni komentari.
    (Gadna vremena, 4. mart 2021 20:51)

    # Link komentara

  33. @Terzio - svako dobro u tom "isprobavanju". Zelim vam da uspe, pa da vam vise ne budu zene za sve krive!
    (Ravnopravnost po Miroslavu, 4. mart 2021 20:06)

    # Link komentara

  34. Nismo nista zamislili, tako zene kao paraziti zive vec vekovima preko nase grbace, samo isprobavamo...
    (Terzio, 4. mart 2021 18:47)

    Vekovima ahahaha mi zene paraziti.
    Pa vi muskarci ste se vekovima borili da zene ne steknu ni slucajno pravo na obrazovanje, rad, imovinu, glasanje jer vam je odgovaralo da budu vase roblje! A roba moras da hranis, tvoj je.
    Sami ste bas tako hteli. Do 20og veka niste odustali i ne biste nikada da nije bilo rata pa su zene pocele da rade u fabrikama silom prilika jer ste vi bili "zauzeti" (I za tu zauzetost vam nisu zene krive)
    Nije te sad sramota da izvrces, ma mi zene smo vas primoravale da nas izdrzavate.
    Nego niste vise robovlasnici pa kukate. Sada vas skuplje izadje, proracunaj ti to pa ces videti.
    (Ma bezi, 4. mart 2021 19:41)

    # Link komentara

  35. Ima neka teorija da grebatori muskarci ne postoje postoje samo sponzoruse i zle zene koje niti jedu niti kupuju ista ako im to muskarac ne kupi. I muskarac, jadan i naivan, ne moze nista da uradi da bi to sprecio. Vezu mu ruke, noge, zapuse usta i nikako se to ne da resiti nego mora da cuti i placa. I ovo naknadno kukanje je jedini nacin da bar malo olaksa dusu napacenu
    (Nolina, 4. mart 2021 19:12)

    # Link komentara

  36. Muskarci zamisliliu ravnopravnost na sledeci nacin: zena da im pridje, pita za sastanak, da osmisli izlazak, sve plati, vrati ga kuci, ne pomene sex jer je on nesto zanemocao, posle 3 meseca da ga zove da se useli kod nje, da mu omoguci da da otkaz i gleda fudbal i igra igrice zavaljen u fotelju do kraja zivota jer je zasluzio, rodjen je kao musko, zaboga...
    (ravnopravnost po Miroslavu, 04. mart 2021 15:05)

    Nismo nista zamislili, tako zene kao paraziti zive vec vekovima preko nase grbace, samo isprobavamo...
    (Terzio, 4. mart 2021 18:47)

    # Link komentara

  37. Imam drugaricu, imala je momka koji je tražio sve pola-pola. Kupili su krevet u dinar na pola. U prodavnici svaki račun na pola. Zvocao je za svaki dinar. Onda je ona poludela kada su išli kod nje na more, u njenu kuću, jer je on tražio pola za gorivo, pola za putarine i još što su išli njegovim kolima neke pare, ona rekla od sada plaća svako svoje, plati mi smeštaj u mojoj kući. Na moru su plaćali sve šta ko pojede i popije, pa je bio besan što on više teoši, odgovaralo je pola-pola, nije znao da on više jede i pije. Bilo je smešno nama sa strane, neverovatno, ali eto... Ona je raskinula sa njim, tražio je pare za pola kreveta, u dinar, eno ga danas ima neku bez belog dinara, on mora sve da plaća, a bogami i da rinta po kući i oko deteta. Tako to biva kada se svemir čačka gde ne treba. Drugarica je lepo udata.

    Ne treba ti muškarac koji ne može bar pare obezbediti. To im je najvažnija uloga, obezbeđivanje i zaštita porodice. Ako ne može to, ni ne treba nijednoj.
    (Tijana, 4. mart 2021 18:07)

    # Link komentara

  38. @musko pozdav od jedne macke, jednog psa, muza mene, a uskoro, ako sve bude ok i prinove ;). Svako dobro zelimo
    (Ravnopravnost po Miroslavu, 4. mart 2021 16:48)

    # Link komentara

  39. @ ravnopravnost po Miroslavu

    ju, ju, ju sto si pametna...

    Srecnih 5 macaka zelim :*
    (musko, 4. mart 2021 16:25)

    # Link komentara

  40. @hehehe pa nek se izbore ti super strejt, zapadni muskarci za tu zeninu penziju, kao sto su zene za njihovu. (Mada moguce da bi broj femicida otisao u nebo) Ako vam se neko ne svidja ili vam se gadi - strafta!
    (Vanja, 4. mart 2021 15:55)

    # Link komentara

  41. A sta ako ne zive zajedno? Recimo studenti koje izdrzavaju roditelji i eventualno zaradjuju nesto sitno od usputnih poslica. Pare njenih roditelja su vaznije od para njegovih?
    (Crveno beli harlekin, 4. mart 2021 14:35)
    Ama covece nisi duzan nista da placas. Nadji devojku koja sebi placa!
    I ja sam placala kao student i ponekad cesce nego neki moji momci za koji znam da su imali manje. Nego volite smizlice pa onda im placajte.
    Prosto postavite to kao kljucni kriterijum i postedecete sebe mnogo dodatnog stresa u zivotu jer sa tim neka on sve placa ide joj stosta u paketu. Ali znamo sta vam je kriterijum broj jedan tako da sta vam ja tu mogu.
    (Hmmmm, 4. mart 2021 15:33)

    # Link komentara

  42. Sve moze ali ne i da mi trazi da mu doturim moje pare da on plati. A mnogi to vole bas tako cak se mnogo naljute ako ih iskuliras i platis sama. Jer kao on je musko.
    Toliko o ravnopravnosti
    (Ima raznih, 4. mart 2021 15:15)

    # Link komentara

  43. Muskarci zamisliliu ravnopravnost na sledeci nacin: zena da im pridje, pita za sastanak, da osmisli izlazak, sve plati, vrati ga kuci, ne pomene sex jer je on nesto zanemocao, posle 3 meseca da ga zove da se useli kod nje, da mu omoguci da da otkaz i gleda fudbal i igra igrice zavaljen u fotelju do kraja zivota jer je zasluzio, rodjen je kao musko, zaboga...
    (ravnopravnost po Miroslavu, 4. mart 2021 15:05)

    # Link komentara

  44. Da li znate da postoje drzave gde muz ne moze da nasledi penziju od supruge a supruga moze od muza.
    (MGTOW, 3. mart 2021 13:15)
    Da li znate da postoji mnogo vise drzava gde muz moze nekaznjeno da ubije i zenu i decu jer su "njegovi".
    Mislim uvek se moze iskopati primer za sta god vam treba.
    (Hehe, 04. mart 2021 09:21)

    Postoje, ali nesto ne vidim feminaciste i neoliberalne fasiste da se oko tih zemalja trude, sta vise, svi izgovori ovog sveta postoje za te zemlje i to stanovnistvo, bilo da dolaze na zapad zbog posla, ili zbog podizanja u vazduh, eksplozija, vitlanja nozevima i sl.
    Tako da...vase licemerje ne poznaje granice, sjasite sa ledja belog, straight muskarca, i bavite se onima koji stvarno zene ugnjetavaju.
    U medjuvremenu, postajete sve gadniji svima, sto vi i jeste.
    (Hehehe, 4. mart 2021 14:54)

    # Link komentara

  45. @Bljuc je i sto 99% muskaraca smatra da je zena tu da pocisti za njima. I ako mu ponudis da sve delite na pola racune ali i kucne poslove odustace od te ideje i zacutati ;-) Provereno(Pa sad, 4. mart 2021 09:27)

    A sta ako ne zive zajedno? Recimo studenti koje izdrzavaju roditelji i eventualno zaradjuju nesto sitno od usputnih poslica. Pare njenih roditelja su vaznije od para njegovih?

    Na stranu sto ni ovo oko ciscenja i pranja ne vazi za vecinu gradskih domacinstava gde su supruznici mladji od 45 godina.
    (Crveno beli harlekin, 4. mart 2021 14:35)

    # Link komentara

  46. Ja se ponudim da platim, neko je dzek, neko nije, što se kaže. Ako on insistira baš jako onda pustim njega.
    (Marijana, 4. mart 2021 13:43)

    # Link komentara

  47. Zene bi htele ravnopravnost samo tamo gde im to odgovara, a kod
    placanja racuna "jao jao ti si musko, necu da se zamaram time" hahahahahah
    (DonJuan, 4. mart 2021 12:27)

    # Link komentara

  48. Ako ja zovem, ja i plaćam. Ako mene neko pozove u kafić ili gde god, ta osoba plaća. Ja sam sto puta platila drugarici, drugu, mom ćaletu, itd. Kad sam počela da izlazim sa mužem, on je platio prvu turu, hteo i drugu, rekoh, čekaj, nije fer, drugu ću ja. Tako je i do dan-danas. Sve pare što zaradimo stavimo u istu fioku.
    (Maraja, 4. mart 2021 11:40)

    # Link komentara

  49. Na početku, ona je sve plaćala jer sam imao teške dane.
    Onda je ona imala probleme koje sam ja rešio.
    Sad ne gledamo šta je čije, sad smo tim.
    (izhlapjeli starac, 4. mart 2021 10:11)

    # Link komentara

  50. Što je tvoje, to je tvoje. Što je njegovo, to je vaše. Tako razmišlja 99 posto žena kod nas. Bljuc.
    (Ćilibrk, 3. mart 2021 23:16)
    Bljuc je i sto 99% muskaraca smatra da je zena tu da pocisti za njima. I ako mu ponudis da sve delite na pola racune ali i kucne poslove odustace od te ideje i zacutati ;-)
    Provereno
    (Pa sad, 4. mart 2021 09:27)

    # Link komentara

  51. Da li znate da postoje drzave gde muz ne moze da nasledi penziju od supruge a supruga moze od muza.
    (MGTOW, 3. mart 2021 13:15)
    Da li znate da postoji mnogo vise drzava gde muz moze nekaznjeno da ubije i zenu i decu jer su "njegovi".
    Mislim uvek se moze iskopati primer za sta god vam treba.
    (Hehe, 4. mart 2021 09:21)

    # Link komentara

  52. Živimo u vreme jedinstvenog socijalnog eksperimenta u ljudskoj istoriji. Društvene norme se menjaju, a ovo je samo kolizija u njihovom shvatanju. Ovakve situacije su pre 50 godina bile nezamislive, a možemo samo da nagađamo na šta će ti muško-ženski odnosi da liče za 50 godina.
    (zoki, 4. mart 2021 05:13)

    # Link komentara

  53. Pa kako da bude pola-pola kad ja jedem k'o netaman...nije fer.
    (Soldier, 4. mart 2021 03:57)

    # Link komentara

  54. Sve u svemu muškarac uvek,ali uvek mora da bude taj koji plaća.I to nije galantnost,već činjenica.Drugačije može biti samo ako postoji neki povod ili insistiranje ženske “strane”.Ako u 21.veku muškarci nisu sposobni da zarade za izlazak onda je svaki dalji komentar suvišan.Treba da budu sami.
    (kesi, 4. mart 2021 00:16)

    # Link komentara

  55. Previše sam star da bi dozvolio da mi žene plaćaju piće, ali očekujem da ponude da plate svoj deo. Onako reda radi. Sa druge strane, razumem frustracuju mlađih muškaraca i ne vidim problem da zahtevaju da žene plate svoj deo računa. Patetično mi je to vađenje na troškove spremanja za izlazak, garantujem da muškarcima sa kojim su izašli nije do njihove garderobe, šminke i frizure. Međutim, to oko plaćanja su trebali da rasčiste na sastancima, a ne da šalju račune nakon toga.
    (Silverfox, 3. mart 2021 23:52)

    # Link komentara

  56. Ima zena vatrogasaca, policajaca, pa i gradjevinaca mada su uglavnom dipl. Ing. Dunđerki realno nema. A sto se tiče sudova pa pitajte decu sa kim bi nakon razvoda i 99% bi reklo sa mamom. A vi se zapitajte zašto. Pozdrav.
    (Ana, 03. mart 2021 16:05)

    Ima žena vatrogasaca i policajaca, ali jako mali broj, a i dosta su manje sposobne od svojih muških kolega u svakom mogućem pogledu.

    A decu niko ne pita da li će i s kim će, već tatu isteraju iz njegove kuće, uzmu mu pola plate u narednih 10-15 godina, a mama dovede drugog čiku da se zabavlja dok je njegov život uništen.
    (Dragan, 3. mart 2021 23:22)

    # Link komentara

  57. Sve u svemu, pravi muskarac treba da je galantan u skladu sa svojim mogućnostima
    (Noname, 03. mart 2021 18:14)

    Klasično žensko. Muškarac treba da je galantan, a žena treba da je dama u toj meri da njegov novac zajedno troše.

    Što je tvoje, to je tvoje. Što je njegovo, to je vaše. Tako razmišlja 99 posto žena kod nas. Bljuc.
    (Ćilibrk, 3. mart 2021 23:16)

    # Link komentara

  58. (K, 03. mart 2021 18:55)

    U životu nisam čuo da neki muškarac spava, jede, i kupa se kod devojke.
    Čuo sam sa druge strane(i video), milion puta da se devojka uselila kod muškarca u njegovu kuću, ili u iznajmljenu kuću/stan koji samo on plaća.

    Prosto su žene takve, paraziti, pogotovo u današnje vreme. Zato se često događa i da one koje su dovoljno simpatične praktično jedu, piju i izlaze za džaba jer ima budala koje će nasesti na njihovu igru, i koji će im platiti sve u nadi da će doći do veze.
    To je sada teže nego ikad jer je ostalo vrlo malo normalnih i iskrenih žena. Samo paraziti levo i desno. Čast malobrojnim izuzecima.
    (Andrija, 3. mart 2021 23:13)

    # Link komentara

  59. Sve, sve ali brat nas koji nije u stanju da provali sponzorusu bez da je stavi na test setnje i sitnog pokloncica u odredjenom vremenskom periodu.... Ko je iole video zensku osobu u zivotu moze to da proceni u pola sata i, gle cuda, kazemo odmah nije to za nas!
    (Lujo, 3. mart 2021 22:55)

    # Link komentara

  60. Ooooo, usi ste nam probili kako ste bolji u svemu - medicina, umetnost, nauka. Svuda briljirate a jos uvek niste u stanju da resite problem pljacke na prvom sastanku koji je tolikih razmera da posle ne mozete godinama da se oporavite
    (Pljacka!!!, 3. mart 2021 22:51)

    # Link komentara

  61. Zena da placa. Uvek apsolutno!
    (Radovasnica, 3. mart 2021 22:47)

    # Link komentara

  62. boze, koliko kuknjave! Ako ste nesto dali, poklonili, kupili, svojevoljno ponudili nemate prava da trazite nazad bez obzira kog ste pola i da li ste dali/castili kuma, ortaka, devojku, sestru... Mislim, imate pravo, ali nije normalno i nikad necete imati dobrog kuma, ortaka, devojku. To se tako ne radi i to se uci u detinjstvu. Ako nisi spreman da se odvojis od 150 din, ne zovi na kafu i svi vasi problemi nestaju!!
    (xyz, 3. mart 2021 22:46)

    # Link komentara

  63. Jednom sam pitao koleginicu homoseksualne orijentacije kako to kod njih funkcionise. Iz mesta mi je odgovorila da se sve deli na ravne časti.

    Iz ovoga je jasno kako one nas gledaju. Onima koje nisu takve,komentatorkama koje su rekle da treba sve deliti - svaka čast.

    Onima koje pitaju zašto nije odmah rekao da očekuje da dele troškove - pa zato što onda ne bi imao ni promila šanse. Zna i on koje je licemerije postoji sa druge strane.

    A što se tiče ovih sto žale za kavaljerima...davno prošlo vreme. Dok su žene bile dame od reči i časti imalo je smisla biti kavaljer, sad je to drugo ime za budalu. Koliko njih izadje sa tobom samo da bi izašle i napravile selfie....
    (Nova vremena, 3. mart 2021 22:33)

    # Link komentara

  64. Zasto uopste moraju sastanci u kaficu ? Moze valjda i poziv na setnju, u park, sto nista ne kosta. To sto kod nas i muski i zenski jedva cekaju da spuste dupe u stolicu , i sto su potpuno nemastoviti to je veci problem nego to ko ce da plati pice.
    Postoje i muzeji, bioskopi- ukoliko neko ipak ima novca da potrosi , a da opet ne bude preskupo. Ponekad je ok i kafic ali ne cesto.
    (Gaga, 3. mart 2021 22:23)

    # Link komentara

  65. Meni ne dozvoljavaju da platim. :D
    (Gigolo, 3. mart 2021 22:20)

    # Link komentara

  66. Pa platitje Preduzetje!
    (Šojić, 3. mart 2021 22:05)

    # Link komentara

  67. O cemu pricate!!Zensko da placa,tugaa!
    (Ee, 3. mart 2021 21:14)

    # Link komentara

  68. Nemam tih problema i nedoumica. Odkad sam se oženio ne izlazim na sastanke.
    (Vlada, 3. mart 2021 21:08)

    # Link komentara

  69. Muskarac placa, bilo i ostalo. Dame pogledajte Anu Bey i schoolofaffluence na YouTube.
    (Fineta, 3. mart 2021 19:49)

    # Link komentara

  70. Zavisi šta hoću od te veze. Ako je vezica bazirana samo na dobrom izgledu devojke, onda sam spreman da "investiram" u izlaske, površne poklončiće, možda i poneki vikend negde ako me je baš toliko privukla. To traje 2-3 nedelje i onda lagano krećem u novu "investiciju".
    Ako od starta procenim da je moguća ozbiljna veza, onda nikada ne izlazim u klasičnom smislu i ne trošim novac bar dok je bolje ne upoznam. Predložim šetnju, ponekad to ispadne i spontano jer sam se baš zatekao blizu kraja u kome živi ili radi. Prošetamo, ispričamo se, iščavrljamo usput o svemu i svačemu, snimim kako razmišlja i šta voli. Snimim malo kako se snalazi u tim običnim, svakodnevnim gradskim situacijama. Ako prodje par takvih testova, dobije neki poklončić koji je simbol nekih detalja koji su obeležili našu komunikaciju.
    (bata ćabata, 3. mart 2021 19:47)

    # Link komentara

  71. najmanje sam izlazio po BG-u, i sa samo 10-ak devojaka sam se zabavljao. par menadzerki, 3 direktorke, ostalo u IT. sve te devojke zaradjuju preko hiljadu eura ali ni jedna mi nije platila pice a kamoli veceru. pazova i indjija sigurno preko hiljadu dejtova i 0 placanja. neke cak izadju samo da bi napravile sliku za fb/insta i ne hebu vas dva posto! zato novosadjanke skoro svaka druga je placala svoje pice i dosta njih je bilo skromno. sto je danas retkost.
    ja nisam zenskaros, samo sam trazio skromnu i prizemnu curu ali toga na zalost kod nas vise nema. najvise zalim sto sam bacio svo to vreme na nase povrsne devojke, i krivo mi je sto ranije nisam krenuo u potragu van balkana.
    ne gubite vreme ovde drugari nego sto dalje od ovih nasih oštrokondji!
    a one neka uzgajaju macke.
    srecno ozenjen za extrovertnu talijanku sa najlepsim osmehom.
    -thanks me later
    -live long and prosper
    (no name 1988, 3. mart 2021 19:44)

    # Link komentara

  72. RAVNOPRAVNOST I JEDNAKOST NISU ISTO! Naučite!

    Treba da budemo ravnopravni, ali jednaki nikako ne možemo bizi! Nisam ni sa rođenim bratom jednak, kamoli sa nekom devojkom!

    Ja plaćam ako ja zovem, devojka može nekad ako ona nešto smisli i to je to.
    Imam drugara koji nema problem da spava i jede i kupa se kod devojke, ali ima problem da joj plati piće 150 dinara. Više ima takvih muškaraca nego žena, da se ne lažemo. Grebu se za sve i svašta, što od devojaka, što od drugara, kao i ovaj jadnik iz članka što traži da mu ona nešto vrati. Ako si svojevoljno dao, dao si, to je to. Sramota me je takvih ljudi.
    O inteligenciji, informisanosti, i najvažnije - razlici između ravnopravnosti i jednakosti - trebalo bi da vi, muškarci, možete to malo bolje. U komentarima su većina neke strine što kukaju i svađalice. Nema od toga pravog muškarca.
    (K, 3. mart 2021 18:55)

    # Link komentara

  73. Gospodo, napomenuo bih da je od trenutka kada sam počeo da radim i zarađujem malo puta je neko iz mog društva nešto platio.Zato jer sam tako želeo i ponosan sam zbog toga.A onda sam se odselio u Italiju.U patriju prostitucije,orgija,prevara i svega što čini dekadenciju jedne civilizacije.Kod njih je princip "ala romana" tj. stigne račun i deli se na jednake delove.Bez uzuzetaka.Čak smatraju za bahatost ako neko plati sam ceo ceh.
    (Čeki opinionista del cazzo, 3. mart 2021 18:55)

    # Link komentara

  74. Žene
    (Bender, 3. mart 2021 18:52)

    # Link komentara

  75. Чекајте мало сада. Зашто би жене давале рачуне колико је коштала шминка, фризура, одећа, обућа... Када саме кажу да се не сређују због мушкараца већ због других жена. Ајде прво нека се договоре међу собом када лажу па ћемо после за рачуне и тако то. Иначе, никадa ми се није десило да девојка са којом изађем тражи најскупље пиће или шта ја знам, имали су увек обзира или ви једноставно зовете на пиће неке балавице. Мувајте нормалне девојке.
    (Шмрки, 3. mart 2021 18:26)

    # Link komentara

  76. @Lola je objasnila, mi nikada nećemo biti jednaki. Za jednakost potrebno je da muskarci rađaju i imaju biološki sat.
    Ravnopravnost je pravo na glas, na zapošljavanje, na podelu kućnih obaveza ako žena radi...
    Sve u svemu, pravi muskarac treba da je galantan u skladu sa svojim mogućnostima
    (Noname, 3. mart 2021 18:14)

    # Link komentara

  77. Pola-pola ili svako svoje je meni najprirodnije i mislim da najmanje opterecenja stavlja na odnos, ali ne ovako licemerno. Covek je hteo da je impresionira, a onda kad ipak nije dobio ono sto je zeleo se naprasno setio ravnopravnosti.
    Ako neko hoce da se pravo da je baja/kavaljer, pa nek istrpi to do kraja...
    (jsx, 3. mart 2021 18:13)

    # Link komentara

  78. Ne treba o tome toliko razmisljati. Rekla bih da je nemali broj ljudi proracunat jer precizno meri koliko daje i uzima u odnosima. Naravno da covek ne treba da dozvoli da bude iskoriscen, ali ne treba ici u krajnost. Odredjen broj muskaraca smatra da cascavanjem zasluzuje nagradu, protivuslugu? Takvim bih porucila da se upute na pravu adresu i skrate sebi vreme, ako imaju takve namere...

    Moje licno iskustvo je da sam se uvek nudila da ucestvujem u racunu i najcesce su me potencijalni odbijali. Nije bilo diskusije...Pritom, iskrena da budem, da su mi na prvom sastanku koji su inicirali, dozvolili da platim kafu od 120din, ne bi me vise videli u zivotu ? Sto bi rekli Ameri, deal breaker.
    (x, 3. mart 2021 17:53)

    # Link komentara

  79. Devojke su u fazonu moj novac je samo moj novac, a tvoj novac je zajednički.
    Licemeri teški, nijedna devojka istinski nije za ravnopravnost.
    (bg, 3. mart 2021 17:44)

    # Link komentara

  80. Muškarci, naučite da žene moraju biti ravnopravne sa vama (to se još nije postiglo a i neće uskoro), ali nismo jednaki, jer je takva biologija.
    (Lola, 03. mart 2021 09:18)

    Bićete ravnopravne onda kada:

    - budete radili u istoj meri na prljavim i opasnim radnim mestima,
    - kada budete zakonski kažnjavane u istoj meri,
    - kada budete ginuli u ratovima u istoj meri,
    - kada budete imali više "uspešnijih" samoubistava,
    - kada vam sudovi budu oduzimali decu, svu imovinu i plus pola plate podjednako često kao muškarcima.

    I td., itd.

    Nismo ravnopravni, slažem se. A slažem se i da nismo jednaki. Mi smo definitivno potlačeniji i u lošijoj životnoj poziciji.

    Izuzetak su naravno određene muslimanske zemlje čijim ženama je stvarno potrebno da se za njih neko bori.
    Mada, muškarcima je tamo odlično. Žene su, po nekim mišljenjima, tamo stavljene na svoje mesto.
    (Andrej, 3. mart 2021 17:41)

    # Link komentara

  81. Stariji sam, i cini mi se da je na meni da platim takve sitnice, u tim igrama zavodjenja. Ne znam, ne bih to mogao drugacije.. A ta dama je vec posebna kada sam je pozvao, tako da, nije taj kafic ili restoran, neki "apsolutni" pocetak. Alli, to sam samo ja…
    (Dali Bocek, 3. mart 2021 17:04)

    # Link komentara

  82. Dok sam bila student,moj momak je tada bio zaposlen i nije dozvoljavao da platim racun. Sada kada i ja radim, naravno da placam racune. Ali to definitivno nije pola pola, kao sto ni u kucnim poslovima ne ucestvujemo pola pola. Vazno je da postujemo jedno drugo i da oboje ucestvujemo kako u placanju racuna, tako i u kucnim poslovima, nije vazno da to bude podjednako.
    (Iva, 3. mart 2021 16:36)

    # Link komentara

  83. Žene treba da plaćaju račune. Naročito ako su na sastanak pozvane one preko 35 godina. Sem računa za hranu i piće, treba da plate i utrošeno gorivo i dnevnicu muškarcu koji je pristao da svoje vreme utroši na njih. Tačka!!
    (ccc, 03. mart 2021 10:40)

    Neće te ni jedna znači... Pa malo bacaš hejt.
    (Ana, 3. mart 2021 16:31)

    # Link komentara

  84. Ko zna, baš zna ko ne zna, priča samo o ženama... One ovo, one ono, ako je normalna biće sve ok, ali muškarci traže sebi slične, tako da to je to.
    (Marijana, 3. mart 2021 16:27)

    # Link komentara

  85. Ovi koji lupaju da je prirodno da muško plaća, zanima me u kojoj su to šumi, potoku ili livadi to pročitali?

    Žene se bore za ravnopravnost, ali bi rado zadržale stare navike ako im idu u prilog, od nedelenja računa za večeru, preko prakse o manjoj vrednosti života muškaraca, jer je normalno da ne treba biti ravnopravnosti u opasnim zanimanjima (vatrogastvo, policija, građevina...) do prakse sudova da decu kod razvoda po defaultu dodeluju ženi.
    (www, 03. mart 2021 08:42)

    Ima zena vatrogasaca, policajaca, pa i gradjevinaca mada su uglavnom dipl. Ing. Dunđerki realno nema. A sto se tiče sudova pa pitajte decu sa kim bi nakon razvoda i 99% bi reklo sa mamom. A vi se zapitajte zašto. Pozdrav.
    (Ana, 3. mart 2021 16:05)

    # Link komentara

  86. Po pola ili ko više zarađuje i želi da plati. Ako ne želi a zarađuje više od vas bežite glavom bez obzira. Važi za oba pola. Stipse zaobilaziti u širokom luku.
    (Ana, 3. mart 2021 16:01)

    # Link komentara

  87. Ono kad na silu želiš da izjednačiš po prirodi nejednake stvari. Mislim na muškarce i žene. Kakvo je vreme došlo, ne treba se ženiti uopšte. Kome treba to mučenje, da nikad i nizašta ne valjaš? A ako ti je do seksa, platiš i ćao. Žene nek se udaju same za sebe, tako će biti najsrećnije.
    (Zrki, 3. mart 2021 16:01)

    # Link komentara

  88. Kada istrazujete zivot ljudi i zena, trazite da vam podnesu prave dokumente o deobi zajednicke imovine, znaci imovine koju su stekli zajedno za odredjeni broj godina provedenih u braku, a u ovom konkretnom predmetu je to 5 godina od kojih su 3 godine bili podstanari, a da pri sklapanju braka nijedna strana nije posedovala apsolutno nista niti je bilo sta unela u brak. Znaci, trazite dokument o podeli zajednicki stecene imovine jer takvi podaci ne postoje na dokumentu: Resenje/Odluka o razvodu braka.
    Pored toga postoji dokument o preuzimanju kredita za kupovinu nekretnine koji je preuzela strana koja je nastavila da isplacuje taj kredit. U dokumentu o Razvodu braka po zakonima ove zemlje gde je taj brak okoncan jos pre 40 godina ne postoje podaci o deobi imovine. Jos jednom, trazite dokument o podeli imovine koji su potpisali oba supruznika. Za vasu informaciju, bivseg supruga tada apsulutno nije interesovalo da sam preuzima kredit za nekretninu jer je imao potpuno druge planove.
    (ILMM, 3. mart 2021 15:57)

    # Link komentara

  89. Ona naravno LOL kakvo pitanje. Prvih 40godina sam ja placao racune, otvarao vrata, cekao po vetru i kisi jer ona kasni itd itd.. E sada sledecih 40godina je red na zenama, tako ce biti 50%-50%.. matematika je nemilosrdna deco moja..
    (DanteSu, 3. mart 2021 15:49)

    # Link komentara

  90. Имам 40 година.Никада у животу нисам платила рачун у кафићу када ме је изводио момак,нити ми је пало на памет да то бар понудим.Сматрам да тиме вређам мушкарца.Прочитајте Бонтон,ту пише да мушкарац плаћа чак и када је жена та која је позвала на пиће. Жена плаћа једино када из неког разлога чашћава(нашла посао,уписала факс, постала тетка...и сл.) Видим да данашњи момци нису ни џ.од џентлмена,пре је било другачије.У животу ми ниједан момак није "набио на нос" што је платио рачун.Да сам мушко,било би ме блам да ми девојка плати.Ако су данашњи момци заиста овакви као у коментарима,драго ми је што сам младост проживела у неком лепшем времену,где момци нису имали овакве комплексе.
    (Ceca sam, 3. mart 2021 15:43)

    # Link komentara

  91. (www, 03. mart 2021 08:42)

    To se zove selektivna ravnopravnost.
    Hoće plate, pozicije i privilegije kao muškarci a i dalje očekuju da ih mušakrci izdržavaju
    (....., 3. mart 2021 15:42)

    # Link komentara

  92. Going Dutch...naučite šta znači. Bisu ti zapadnjaci toliko glupi kako ih ovde predstavljaju
    (xXXx, 3. mart 2021 15:39)

    # Link komentara

  93. Само једном сам доживео (колико се сећам) да је жена платила и то картицом своје фирме чији сам био клијент. После тога сам се одужио. Докле могу плаћаћу рачуне приликом излазака (којих сада нема) из простог разлога јер волим да поручим слободно шта хоћу, а жене не направе рачун ни трећину од мог дела. Према томе шта да делимо када сам углавном све то ја и попио и појео. На страну што мислим да је нормално да мушкарац плаћа рачуне јер су просечно жене мање плаћене а и више им треба за живот, тј да оно што она уложи у себе и нас чини срећнијим. Осим ако жена има посебне захтеве и у стању је то да плати, онда јој неће сметати ни да плати.
    (mr, 3. mart 2021 15:25)

    # Link komentara

  94. Moja teorija odavno je da dva pola nikad nisu bili udaljeniji u ljudskoj istoriji nego danas, ljubav kao takva odavno više ne postoji, sve je samo interes!
    (Karlo, 3. mart 2021 14:53)

    # Link komentara

  95. Zgadjena sam komentarima tipa "borile ste se za ravnopravnost, eto vam sad!". Jeste, borile smo se za ravnopravnost i sada ima mnogo zena (ukljucujuci mene) koje imaju dobre karijere i dovoljno zaradjuju da im na pamet ne pada da se ulizuju nekom "muskarcini" zarad bilo kakve materijalne dobiti. Bilo bi mi ispod casti da pustim da mi srpski muskarac (cast izuzecima!) bilo sta placa jer se to u najvecem broju slucajva izrodi u to da zena nesto duguje, kao da je on placanjem pica platio i pravo na seks ili ne znam sta vec.
    Sorry muskarci, kromanjonski nacin razmisljanja izumire. Nikome ne trebaju vase pare, ja bih da vidim sta vise od novcanika imate da ponudite. A to sto se kojim slucajem za vas lepe sitne splavarke i sponzoruse... pitam se zasto privlacite takve.
    (Zena-majka-borac-radnik, 3. mart 2021 14:51)

    # Link komentara

  96. Ja kada nekog pozovem na piće ili jelo to radim iz razloga što se dobro osećam u tom društvu. Ako sam ja pozvao, podrazumeva se da ja plaćam. Sve se na svetu plaća, pa i uživanje u nečijem društvu. Nikada neću pozvati devojku u čijem društvu ne uživam, naročito ne na moj račun. I mada se nadam da će možda biti "nešto" posle ručka/večere, to nije posledica mog plaćanja računa, jer da jeste, to bi značilo da je "to" bilo na prodaju.
    (Radoznao, 3. mart 2021 14:42)

    # Link komentara

  97. Ako na koncu padne dobar sex nebitno je.
    (suština;-), 3. mart 2021 14:31)

    # Link komentara

  98. Pa slazem se da da bismo pronasli alternativu patrijarhatu zene treba da placaju svoje racune. Doduse u ovom slucaju mislim da ako nekog pozoves prvi put na vidjanje, ti treba da platis i pice.
    (Bebi, 3. mart 2021 14:30)

    # Link komentara

  99. Au, kakvo fantaziranje. Nije teško. Plaća onaj ko zove, druga strana treba da ponudi da plati pola ili svoj dio, ili da počasti neki naredni put. Vrlo brzo se može utvrditi je li neko grebator i stipsa, a i ko ima osjećanje za mjeru i pristojnost. Grebatori i stipse su takvi generalno, ne samo na parama.
    (kraljica, 3. mart 2021 14:21)

    # Link komentara

  100. Lepa žena u 99% slučajeva ne plaća račun, jer od kada je počela izlaziti na to su je navikli muškarci koji misle da se lepe žene kupuju...
    Vrzino kolo ...
    (šunka slanina, 3. mart 2021 13:49)

    # Link komentara

  101. Dosta ovih prica. Niko nikome ne mora da placa nista. Nije obaveza!
    Opet svako moze da nadje osobu koja ce da mu placa, bas svako i musko i zensko, pitanje da li zele tu osobu.
    Problem je sto bi muski da im deli racun na pola supernapucana starleta. E pa to ne moze, neka traze drugi tip da dele racun a ne kurtizane.
    Takodje ko sa 40, poslom i karijerom juri studentinje neka im placa i ne drvi o ravnopravnosti. Ako nisu ravnopravni po godinama i iskustvu sto bi po placanju.
    Sve je tu jasno ko, kad, kome i zasto placa samo se pravite Tose.
    Prosto ne placajte nikom nista! Nego vam se ne svidjaju te sto sebi placaju ;-)
    Vas problem.
    (Gluposti, 3. mart 2021 13:45)

    # Link komentara

  102. Najpametnije pola-pola. Al posle isto i za kuvanje, i čišćenje, menjanje pelena bebama i matorcima i ostale životne radosti. Nije teško, pristojni odavno tako funkcionišu.

    S druge strane gledano, iskreno se divim ženama koje imaju hrabrosti da uopšte izađu na sastanak obzirom na količinu ludih, ubica, silovatelja i ovih što uvrte u glavu da je žena niža vrsta.

    No, na stranu to, nego čemu li se u životu nada ova ekipa što su im žene smrtni neprijatelji?
    (Bvv, 3. mart 2021 13:32)

    # Link komentara

  103. Neko je spomenuo plate. Razlika u platama je oko 3-5 procenata u korist muskaraca na istom poslu... Da li ste se zapitali koliko zene duze zive i koliko ce duze primati penziju? Da li znate da postoje drzave gde muz ne moze da nasledi penziju od supruge a supruga moze od muza. Pogledajte YT kanale better bachelor, human, think before you sleep pa ce vam neke stvari biti jasnije gde su na zalost dosli odnosi izmedju muskaraca i zena
    (MGTOW, 3. mart 2021 13:15)

    # Link komentara

  104. A u tek sad vidim koliko me je vreme pregazili. Puno sreće mladima i njihovom odnosu sa ovakvim razmišljanjem.
    (Brane Lala, 3. mart 2021 13:06)

    # Link komentara

  105. Ono što se svakako da zaključiti je da na feminizmu i ravnopravnosti mnogo više insistiraju i više ih pominju muškarci nego žene, i to mnogo više. Sve uspeju da obrnu u svoju korist naravno, kao i uvek. :)
    (wub, 3. mart 2021 13:05)

    # Link komentara

  106. Ok, prvi sastanak treba da plati muskarac. Ali ako se na drugom sastanku zena barem ne uhvati za novcanik... To je vec znak za uzbunu. Ko je isao na dejtove preko aplikacija, zna zasto... :)
    (balkanoid, 3. mart 2021 13:01)

    # Link komentara

  107. @ Muškarci, naučite da žene moraju biti ravnopravne sa vama (to se još nije postiglo a i neće uskoro), ali nismo jednaki, jer je takva biologija.(Lola, 3. mart 2021 09:18)

    Mislim da Vam se ne isplati pozivanje na biologiju...Bioloski vodja copra je lav a ne lavica o primatima da ne pricamo - kod njih se tek sve potcinjava volji muzijaka i zenka je tu samo da radja i odgaja mladunce. Nema pravo glasa. Ili biologija ili drustvo tj. civilizacija.

    Ja glasam za civilizaciju tj. ravnopravnost a mislim da bi vecina zena tako, ako ne ovde kod nas, u ostatku sveta svakako.

    Inace, i muskraci i ciste po kuci i kuvaju. I, evo kao ja danas, cuvaju decu. Ovo o cemu vi pricate - bilo nekada davno... a ovo da muskarci uvek prvi prilaze i placaju sve, to samo ovde kod nas na Balkanu i slicnim destinacijama. Svet je vec odmakao daleko, u svemu pa i u tome. Lep pozdrav.
    (Balansero na ravnom, 3. mart 2021 13:00)

    # Link komentara

  108. citam o smekeru Gox-u koji jos pamti cene kafa I koktela u 2014.....
    To sto ona nije pokazala interesovanje za njega....mozda postaje jasnije
    (gastarbajter, 3. mart 2021 12:58)

    # Link komentara

  109. Kada si musko i devojka ti placa pice na prvim izlascima, onda joj reci i da te isprati do kuce, da ne ides sam, ima raznih manijaka uvece...
    (Erik, 3. mart 2021 12:49)

    # Link komentara

  110. Neshvatljivo mi je da se u Srbiji u 21. veku vodi debata o necemu sto bi trebalo da je normalno i uobicajeno jos pre nekoliko decenija. Istovremeno je neprihvatljivo da zene smatraju da su muskarci ti koji treba da placaju. Prvi izlazak je ok da on plati, sledeci vec zena treba da plati. Moja mladost pripada davnim vremenima:-)) i najlepsa ljubav je ona kada niko od nas nije imao para a o izlascima nije ni bilo govora, u danasnjem smislu, ali je bilo uz prethodno zajednicko prebrojavanje da li cemo imati para za po jedan sok na nekom mestu gde moze i da se igra, ili su to bili samo odlasci na igranke. Neko ko cvrsto stoji na zemlji nece traziti da mu neko drugi placa i da ga cascava. Zene koje na tome insistiraju su, jednostavno, za izbegavanje. Meni licno je uvek bilo pravo zadovoljstvo i pitanje dostojanstva da platim svoj deo racuna i jednostavno se pobunim kad citam da druge zene smatraju da su mladi muskarci duzni da placaju zajednicke racune. Ne, savremena zena odmah, na prvom izlasku mora da predlaze zajednicko placanje. Sve ostalo pripada nekom "kamenom" dobu.
    (II, 3. mart 2021 12:38)

    # Link komentara

  111. Žene bi trebalo i da plate kada je muškarac oplodi.
    (Nena, 3. mart 2021 12:35)

    # Link komentara

  112. Ooo, tolika prica kako su oni stvorili ovakav svet, kako su bolji naucnici, lekari, profesori, pametniji,superiorniji.... a nisu nasli resenje za problem gnusne pljacke na prvom sastanku! Jadni oni, naivni i nevini, u svrmu su bolji, samo eto uvek ih opljackaju na prvom sastanku i to u toj meri da kukaju do kraja zivota!!
    (Uze mi sve, 3. mart 2021 12:23)

    # Link komentara

  113. Žene se bore za ravnopravnost, ali bi rado zadržale stare navike ako im idu u prilog, od nedelenja računa za večeru, preko prakse o manjoj vrednosti života muškaraca, jer je normalno da ne treba biti ravnopravnosti u opasnim zanimanjima (vatrogastvo, policija, građevina...) do prakse sudova da decu kod razvoda po defaultu dodeluju ženi.
    (www, 3. mart 2021 08:42)
    Управо тако. Додао бих и да, ако се уводи обавезни војни рок, обавезно треба да иду и жене. Који је изговор да иду само мушкарци?! Или све или ништа, ако ћемо равноправност (која је одавно прешла на стану жена), онда 'ајмо заједно и у рудник, ливницу, на бандере, на багере, на заваривање, у војску, рат, ватрогасце итд.
    (Реално, 3. mart 2021 12:02)

    # Link komentara

  114. Pa ako se izbore za ravnopravnost moraju se menjati! Računi se moraju plaćati
    (veljko, 3. mart 2021 11:18)

    # Link komentara

  115. 50/50
    Ili jednom on plati, drugi put ona, treci put on...
    Ili svak za sebe.

    Ili dogovor.
    (heh, 3. mart 2021 10:56)

    # Link komentara

  116. Žene treba da plaćaju račune. Naročito ako su na sastanak pozvane one preko 35 godina. Sem računa za hranu i piće, treba da plate i utrošeno gorivo i dnevnicu muškarcu koji je pristao da svoje vreme utroši na njih. Tačka!!
    (ccc, 3. mart 2021 10:40)

    # Link komentara

  117. Sad će muškarci opet da se naprže... Ako delite račun na listu mesta sve je ok, ako tražite nazad pare naknadno slepac ste i to je to.
    (wub, 3. mart 2021 10:33)

    # Link komentara

  118. Normalno zene, za to su se borile. Za ravnopravnost.
    (Mile, 3. mart 2021 10:20)

    # Link komentara

  119. ocete jednakost plati racune
    (Jaime Vardy, 3. mart 2021 09:46)

    # Link komentara

  120. Generalno,
    u životu je
    najbolje biti
    egoista.

    Ko može.
    (gost, 3. mart 2021 09:21)

    # Link komentara

  121. Ima svakavih zena kao i muskaraca...
    Nije problem platiti ali ne i da to bude navika ili u slucaju da nema da se ocekuje.
    Najbolje su mi ove pa platila ona sminku,tampone,haljine hahaha
    A mi goli dolazimo na sastanke jel?
    (Zoks, 3. mart 2021 09:19)

    # Link komentara

  122. iz iskustva znam da račun plaća onaj ko ima para
    (Sasa, 3. mart 2021 09:19)

    # Link komentara

  123. Onaj ko je zvao.
    Ravnopravnost je jedno, biologija je drugo.
    Tek kada budemo ravnopravni po potanju zapošljavanja, plata, prava i ostalog, tada možemo pričati o delimičnoj ravnopravnosti - u ekonomskom smislu. Biologija nalaže da se nađe sposoban mužjak, i tu jednakosti nema, a ravnopravnost nije jednakost.
    Ne pada mi na pamet da i rađam decu i radim sve po kući i sve plaćam, šta će mi takav muškarac? Za čega tačno služi?


    Muškarci, naučite da žene moraju biti ravnopravne sa vama (to se još nije postiglo a i neće uskoro), ali nismo jednaki, jer je takva biologija.
    (Lola, 3. mart 2021 09:18)

    # Link komentara

  124. U duhu novo ravnopravnosti i emancipacije, zna se, po pola.
    Nema prava bez obaveza.
    (Pipi, 3. mart 2021 09:10)

    # Link komentara

  125. Ko zna zna... Ko ne zna džaba da mu se objašnjava.
    (Mediocritical, 3. mart 2021 09:07)

    # Link komentara

  126. nije problem platiti... ali izaći na sastanak bez konstantno prisutnog svedoka - čista ludost.
    (the, 3. mart 2021 09:03)

    # Link komentara

  127. Jedno je otvoriti kišobran, a nešto sasvim drugo kada džentlmena izigravaš materijalnim sredstvima.
    (Sevik, 3. mart 2021 09:01)

    # Link komentara

  128. Onaj ko zove na pice treba da bude spreman da plati, onaj ko je pozvan moze da ponudi da plati bar svoj deo i isto da bude spreman da se ta ponuda prihvati. Onaj ko bas nikako nije za to da plati nekome pice treba taj stav da iznese na pocetku da onaj drugi zna unapred kakva je situacija. Svako predomisljanje nakon izlazaka i naknadno kukumavcenje treba ignorisati i pripisati izneverenim, nerealnim ocekivanjima (bilo da je rec o muskarcima ili zenama).
    (jednostavno, 3. mart 2021 08:51)

    # Link komentara

  129. Problem je u devojkama koje hoce da jedu i piju na tudji racun, a da ne pokazu ni gram interesovanja za muskarca koji placa..
    (ergo, 3. mart 2021 08:43)

    # Link komentara

  130. Ovi koji lupaju da je prirodno da muško plaća, zanima me u kojoj su to šumi, potoku ili livadi to pročitali?

    Žene se bore za ravnopravnost, ali bi rado zadržale stare navike ako im idu u prilog, od nedelenja računa za večeru, preko prakse o manjoj vrednosti života muškaraca, jer je normalno da ne treba biti ravnopravnosti u opasnim zanimanjima (vatrogastvo, policija, građevina...) do prakse sudova da decu kod razvoda po defaultu dodeluju ženi.
    (www, 3. mart 2021 08:42)

    # Link komentara

  131. Ako se bar ne ponudi (ne treba stvarno da plati) da plati drugi put to je to, znate na čemu ste, znate da joj nije nešto stalo.
    (Mile, 3. mart 2021 08:35)

    # Link komentara

  132. Jednom muško, jednom žensko, ili svaki put po pola
    (Nn, 3. mart 2021 08:32)

    # Link komentara

  133. Iskusne sponzoruše kažu da u početku one same plaćaju za sebe. To "ulaganje" im se kasnije višestruko isplati jer će im nakon što ostvare svoj cilj sve biti besplatno.
    (Che, 3. mart 2021 08:26)

    # Link komentara