Želite da zadržite muškarca? Prestanite da radite ove tri stvari

Četvrtak, 04.01.2018.

12:06

Izvor: Super žena

Želite da zadržite muškarca? Prestanite da radite ove tri stvari IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

M

pre 6 godina

@Bacac plamena
Postoji ozbiljna razlika izmedju ''formativnog perioda'' i ''perioda razvoja''. Jeste ljudski mozak nije zavrsio razvoj do neke 24 godine, emocionalni razvoj se zavrsava oko 21 godine, ali se licnost, karakter i temperament formiraju daleko daleko ranije u detinjstvu a ne u pubertetu. I devojke i momci se ponasaju na svakakve neproduktivne nacine u tokom tinejdzerskih godina, pokusavajuci da provale svoje mesto u svetu dok ih lupaju hormoni na sve strane. Nemojte mi sada prodavati price kako su momci cvecke u tom periodu, kao sto sami kazete glavno merilo vam je koliko je lako odvesti nekoga u krevet, pa nisu ni te devojke tu da vama sluze da izzivljavate hormone i da vezbate, zato vam je i tesko da ''ih ovucete'' jer ih vucete, tek da ne pricamo koliko momci u tom periodu silno vole da se hvale svojim realnim i izmisljenim podvizima a da te iste devojke karakterisu kao ''lake'' ili kao ''recke''. I prosecne devojke isto kao i momci nisu bile zasipane udvaracima, to je uvek bila nekolicina devojaka koja je bila ocenjena kao najlepsa ili najzgodnija oko kojih su se saletali.
I ne cudi me ni malo sto ne primecujete komentare muskaraca koji se ne slazu sa vasim vidjenjem stvari.

Lale Gator

pre 6 godina

@Bacac plamena

Prijatelju, sve si u pravu. I ne trudi se da im objasnjavas, one to ne mogu razumeti. Jednostavno se prebacis na strankinje koje su mnogo opustenije i otvorenije i nema brige.

Бацач пламена

pre 6 godina

@Marija

Мораћу да се не сложим. Ја не мислим да си ти таква као те девојке. Не кажем ни да су твоје другарице. Али то опет не мења целокупну слику о мушко-женским односима у нашој земљи. А то да је човек формиран пре 15. године није истина. Колико се сећам, формативни период траје негде до 21-22. године, некад се и сматрало да је човек пунолетан тек у 21. години. Иза тих неопходних 18 година за пунолетство ипак стоје неки психолози, зар не? Да је тако како кажеш, пунолетство би се славило још у основној школи.
Ја се трудим да не генерализујем. Али кад са неколико девојака доживим слично, почнем да сумњам да нешто није како треба. А када видим да се и мојим друговима то дешава, почнем да мислим да заиста нешто није у реду. А када видим исте приче на нету, онда сам прилично сигуран да ту има доста истине.
Чињеница је да су девојке у мушко-женским односима пасивни бирачи и да су повлашћене. Колико ти је мушкараца пришло у животу? Вероватно много. Сваког тог мушкарца могла си лако да водиш у кревет. Знаш колико је мени девојака пришло? Свега пар. А знаш колико већини просечних мушкараца? Ниједна.
Слажем се да свако има своје муке и да није лепо уопштавати. Али причати да је при наласку партнера девојкама исто као момцима или чак теже јесте класична релативизација, поготово кад смо у млађим годинама. Зато тврдим да живот по том питању генерално много више размази девојке. А онда у каснијим годинама имају проблема јер буду мање занимљиве, на шта се тешко навикну.

Marija

pre 6 godina

@Bacač plamena
Ne znam u kakvom se društvu krećeš, ali mi je to sve što si napisao kao iz ugla nekoga ko mnogo zavidi drugima. Kakvi udvarači, kakvi časopisi? Gde nađete takve ljude? Roditelji ili ko već brine o tebi te vaspitaju mnooogo pre te petnaeste godine. Tada si već formiran. Pa i u prvom osnovne si već skoro formiran!
Ružno je gledati (spolja) druge ljude i misliti da im je lakše/lepše nego Vama. Svako ima svojih problema i svoje viđenje i sebe i sveta. Oduvek sam izbegavala ljude koji mi, na osnovu izgleda i onoga što oni vide (osmeh, raspoloženje, neki normalan odnos prema svim ljudima) krenu da spočitavaju kako je meni lako. Nikome nije ni lako ni lepo, to kako Vi vidite svet nije apsolutna istina o svetu, nego samo viđenje iz Vaše perspektive, sa Vašim ograničenim resursima obrađeno. Tako svima, i treba malo proširiti vidike, ne biti toliki egoista.

kraljica

pre 6 godina

Jedino rođena majka može da nas voli bezuslovno. Svi ostali ne mogu, a bogme i ne moraju. Ko god to shvati na vrijeme, bilo muškarac ili žena, neće imati problem nezrelih i egoističnih očekivanja od drugih ljudi.

Бацач пламена

pre 6 godina

@Marija

Причај шта хоћеш, али живот у мушко-женским односима више размази девојке него момке. Ја такве девојке срећем релативно често, које су васпитане да имају глупе и незреле ставове без имало самокритике и емпатије према момцима. А када им скренеш пажњу на њихове мане или нећеш да попустиш јер нису у праву, љуте се. Па извините, али не може тако! Све је ствар васпитања. Мени родитељи као малом нису увек попуштали кад нешто хоћу, кад нешто не урадим добро критиковали су ме, кад не нацртам лепо цртеж нису говорили: ,,Браво, сине!'' него шта да исправим, ма колико ми било криво. А кад сам почео да излазим схватио сам и то да нисам ни најлепши, ни најзанимљивији и да ако се понашам размажено, убрзо остајем сам јер нико неће да се дружи са мном.
Девојке, да се не лажемо, већину тога нису доживеле. Ако су као мале имале родитеље који су их правилно васпитали, већ од 14-15 година почињале су полако да излазе и од тад су их васпитавале другарице, часописи, медији итд, а поврх свега удварачи који су им скидали звезде с неба и пумпали сујету не би ли их мазнули, толеришући им лажи, дрскост, избирљивост итд. Родитељи су могли да их васпитају за много тога, али за мушко-женске односе углавном не. И то иде док не дођу касне 20-е, а онда креће притисак околине да мисле о озбиљној вези и удаји. Но, до тад се већина момака освестила и престала да им повлађује јер неће да се везују за особе које су се годинама показивале као тешке и нарцисоидне. Не причам напамет, искусио сам то.

M

pre 6 godina

Mislim da su muskarci cesto previse zabrinuti o tome sta nesto znaci da bi uopste i sami znali sta zele. Citam ove komentare svima smeta ako im zena predlaze da probaju neki problem da rese na nov nacin, a ako samo klimas glavom onda si nezainteresovana i samo bi da pricas a oni (muskarci) su orijentisani na resavanje problema i konkretne akcije.
Cuj nemoj pricati i nemoj menjati, to je na ivici zahteva za idealnom ljubavlju gde ce se dvoje ljudi savrseno uklapati i dopunjavati bez reci i bez ikakvog truda. Niste savrseni, nisu ni zene.
Mada meni je najsmesnije uvek koliko vecina muskaraca nije svesna koliko prohteva ima od svojih partnerki i koliko prilagodjavanja zahtevaju, to se neracuna.

Devojka

pre 6 godina

@Ana, udari ga tamo gde je najslabiji, ali na fin način. Ovde se ne možeš rešiti nekoga ko ti ne odgovara bez svađa i svega što ide uz to, proganjanje po gradu, sačekivanje, zivkanje telefonom... Ne mogu da shvate da nisu kod nekoga poželjni i da je kraj.

Jelena

pre 6 godina

Moj dečko Marko je bezobraznik! 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jelena, 4. januar 2018 14:07) 

Nema seksa večeras!
(Marko, 04. januar 2018 17:29)

Kakva laž, Marko! :-P

danijela

pre 6 godina

Nemam nameru da svoje dragoceno vreme traćim na pogrešne i neostvarene vec želim što pre da pronađem svoju srodnu dušu, kako bih od njega odmah počela da pravim novog čoveka. Da bi muškarac za mene bio idealan, potrebno je da bude: odlučan, misteriozan, druželjubiv, duhovit, snažan, samostalan i neustrašiv, što ne znači da ne želim da imam momka koji će raditi onako kako mu ja kažem. Mora da zna šta hoce u životu i da može da me isprati.

Marija

pre 6 godina

@Bacač plamena
Uh, kada vidim ovakve ogorčene i uopštavajuće komentare koji veličaju muški pol, a ženski omalovažavaju, stvarno se zaprepastim. U kakvoj okolini takvi ljudi žive, koliko im mozak ne radi u svim pravcima, kako su ubeđeni da su oni u pravu... Tužan život.

Ana

pre 6 godina

A da vi meni kazete kako da oteram muskarca? Da ih zadrzim nije nikakav problem. Ali nece posle da odu. I ne pridrzavam se pravila iz teksta, sta vise, svakog bivseg sam promenila na bolje, na njihovu korist. Svi su uz mene kao licnog psihologa postali uspesniji u svom poslu i podigli samopouzdanje.

Бацач пламена

pre 6 godina

@mm

1. osnovni problem u vezama je sto zene misle da su pametnije , i da one bolje sve razumiju i bolje sve rade. I onda naravno hoce da ga "poprave da bude onakav kakav one smatraju da treba biti" - jer je tako bolje..

У центар! Жене често о мушкарцима и животу доносе ирационалне закључке и онда те закључке посматрају као апсолутну истину, а све на конто своје ,,непогрешиве'' интуиције или зато што ,,брже сазревају'' или имају ,,сложенију природу'' од нас. Колико само девојака процењује момке на основу тога како држе цигару, како возе кола или како држе рамена док ходају итд, па кад неког процене на основу тих глупости као недовољно доброг мушкарца, причају тако о њему около као да је то непогрешива истина? Колико само девојака у вези уврти нешто себи у главу због неке небитне момкове изјаве и још се наљуте на њега?
Сви смо ми склони томе, наравно. Али ми момци још у пубертету схватимо да нам се такав приступ и мишљење обије о главу, понекад и буквално кад почну да пљуште чврге и остале васпитне мере. А девојке у то време бивају преплављене удварачима, често незаслуженим комплиментима, идеализовањем, толерисањем мана, па навикну да своје погледе на свет посматрају као вечито и једино исправне. А онда дођу године, па им се то обије о главу и схвате да нико није дужан да их такве толерише поред алтернативе у виду млађих. Или пак да их трпи у браку такве, јер данас нико никог не жели да трпи, а посебно мужеви не њих, тако ,,вечито паметне'''.

Marko

pre 6 godina

Moj dečko Marko je bezobraznik!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jelena, 4. januar 2018 14:07)

Nema seksa večeras!

dzej

pre 6 godina

Ovo za psihologa i pokusavanje da se muskarac promeni je totalna istina! Devojka me odma odbija sa tim "ne treba tako da radis, pokusaj da budes bolji, pokusaj da ovo ili ono", mnogo puta sam cuo te reci.

Vlado

pre 6 godina

Jedan savjet koji sam cuo od zene u vezi zadrzavanja muskaraca :
"Ako zelite da zadrzite muskarca za noc, masirajte mu njegov polni organ, a ako zelite da ga zadrzite za ceo zivot, masirajte mu njegov ego".

mm

pre 6 godina

1. osnovni problem u vezama je sto zene misle da su pametnije , i da one bolje sve razumiju i bolje sve rade. I onda naravno hoce da ga "poprave da bude onakav kakav one smatraju da treba biti" - jer je tako bolje.. Pri tom ne mislim na krelce koji ne znaju nista o zivotu ili suzivotu...

jelena

pre 6 godina

Samo ih pustite da zive svoj zivot. Bez cilja i plana. Ne ometajte, ne pricajte, ne radite nista zajedno. Dozvolite im flert, dopisivanja, izlaske, druge zene. Ne zvocajte, oni su uvek u pravu. I gle cuda sacuvacete ga ceo zivot... ali za neku drugu. Pozz

Tako to ide

pre 6 godina

Poceli smo lepo, divno, bas kao iz bajke! Da, ohladio sam se! Niti jedan razlog koji ste naveli nije bio razlog raskida. Kaze, nema vremena...

Ina

pre 6 godina

Rezerve se uvek udaju. One ne zvocaju. One uzimaju šta im treba, ne obraća se posebna pažnja na njh i onda muškarac može da radi šta hoće. Brinu o njemu, ne traže ali uzimaju. Svašta od vas. Normalnih veza ima jako malo, najviše opstaju one dinamične - svađa pa seks, zvocanje pa davanje para jer ih mora biti.

Nešto se mislim

pre 6 godina

Ovo za rezervu je tačno,treba da držimo do svog dostojanstva,ne samo kad su muške osobe u pitanju,odnosno veze sa njima.
Za bivanje psihologa nisam sigurna. Jedna bliska porodica živi po tom pravilu - žena nije majka i nije psiholog svom mužu,pa se svađaju na svakom ćošku koliko se ne razumeju al u braku opstaju godinama,mada samo na papiru. Ne znam koliko je opstajanje u takvim uslovima dobro.
Ako bih polazila od sebe,htela bih da osoba sa kojom sam ima empatije i razumevanja barem upola koliko ja imam za druge,i volela bih da mogu da vodim i dublje razgovore,pa i dekonstruisanje svog/ tuđeg stava/navike/ponašanja.

Mira

pre 6 godina

wow ovo trece pogresno za 180 stepeni. I to kazem kao zensko. muskarcu trebaju drugovi hobi strast koja mu puni baterije. treca stavka moze da se pogresno protumaci I da postanete suvise posesivne I to odbija.muskarce I ja sam ih tako odbijala ne znajuci da sam bila posesivna

jelena

pre 6 godina

Samo ih pustite da zive svoj zivot. Bez cilja i plana. Ne ometajte, ne pricajte, ne radite nista zajedno. Dozvolite im flert, dopisivanja, izlaske, druge zene. Ne zvocajte, oni su uvek u pravu. I gle cuda sacuvacete ga ceo zivot... ali za neku drugu. Pozz

Vlado

pre 6 godina

Jedan savjet koji sam cuo od zene u vezi zadrzavanja muskaraca :
"Ako zelite da zadrzite muskarca za noc, masirajte mu njegov polni organ, a ako zelite da ga zadrzite za ceo zivot, masirajte mu njegov ego".

Mira

pre 6 godina

wow ovo trece pogresno za 180 stepeni. I to kazem kao zensko. muskarcu trebaju drugovi hobi strast koja mu puni baterije. treca stavka moze da se pogresno protumaci I da postanete suvise posesivne I to odbija.muskarce I ja sam ih tako odbijala ne znajuci da sam bila posesivna

Nešto se mislim

pre 6 godina

Ovo za rezervu je tačno,treba da držimo do svog dostojanstva,ne samo kad su muške osobe u pitanju,odnosno veze sa njima.
Za bivanje psihologa nisam sigurna. Jedna bliska porodica živi po tom pravilu - žena nije majka i nije psiholog svom mužu,pa se svađaju na svakom ćošku koliko se ne razumeju al u braku opstaju godinama,mada samo na papiru. Ne znam koliko je opstajanje u takvim uslovima dobro.
Ako bih polazila od sebe,htela bih da osoba sa kojom sam ima empatije i razumevanja barem upola koliko ja imam za druge,i volela bih da mogu da vodim i dublje razgovore,pa i dekonstruisanje svog/ tuđeg stava/navike/ponašanja.

Ina

pre 6 godina

Rezerve se uvek udaju. One ne zvocaju. One uzimaju šta im treba, ne obraća se posebna pažnja na njh i onda muškarac može da radi šta hoće. Brinu o njemu, ne traže ali uzimaju. Svašta od vas. Normalnih veza ima jako malo, najviše opstaju one dinamične - svađa pa seks, zvocanje pa davanje para jer ih mora biti.

Tako to ide

pre 6 godina

Poceli smo lepo, divno, bas kao iz bajke! Da, ohladio sam se! Niti jedan razlog koji ste naveli nije bio razlog raskida. Kaze, nema vremena...

mm

pre 6 godina

1. osnovni problem u vezama je sto zene misle da su pametnije , i da one bolje sve razumiju i bolje sve rade. I onda naravno hoce da ga "poprave da bude onakav kakav one smatraju da treba biti" - jer je tako bolje.. Pri tom ne mislim na krelce koji ne znaju nista o zivotu ili suzivotu...

dzej

pre 6 godina

Ovo za psihologa i pokusavanje da se muskarac promeni je totalna istina! Devojka me odma odbija sa tim "ne treba tako da radis, pokusaj da budes bolji, pokusaj da ovo ili ono", mnogo puta sam cuo te reci.

M

pre 6 godina

Mislim da su muskarci cesto previse zabrinuti o tome sta nesto znaci da bi uopste i sami znali sta zele. Citam ove komentare svima smeta ako im zena predlaze da probaju neki problem da rese na nov nacin, a ako samo klimas glavom onda si nezainteresovana i samo bi da pricas a oni (muskarci) su orijentisani na resavanje problema i konkretne akcije.
Cuj nemoj pricati i nemoj menjati, to je na ivici zahteva za idealnom ljubavlju gde ce se dvoje ljudi savrseno uklapati i dopunjavati bez reci i bez ikakvog truda. Niste savrseni, nisu ni zene.
Mada meni je najsmesnije uvek koliko vecina muskaraca nije svesna koliko prohteva ima od svojih partnerki i koliko prilagodjavanja zahtevaju, to se neracuna.

Marko

pre 6 godina

Moj dečko Marko je bezobraznik!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jelena, 4. januar 2018 14:07)

Nema seksa večeras!

Marija

pre 6 godina

@Bacač plamena
Uh, kada vidim ovakve ogorčene i uopštavajuće komentare koji veličaju muški pol, a ženski omalovažavaju, stvarno se zaprepastim. U kakvoj okolini takvi ljudi žive, koliko im mozak ne radi u svim pravcima, kako su ubeđeni da su oni u pravu... Tužan život.

Ana

pre 6 godina

A da vi meni kazete kako da oteram muskarca? Da ih zadrzim nije nikakav problem. Ali nece posle da odu. I ne pridrzavam se pravila iz teksta, sta vise, svakog bivseg sam promenila na bolje, na njihovu korist. Svi su uz mene kao licnog psihologa postali uspesniji u svom poslu i podigli samopouzdanje.

Бацач пламена

pre 6 godina

@mm

1. osnovni problem u vezama je sto zene misle da su pametnije , i da one bolje sve razumiju i bolje sve rade. I onda naravno hoce da ga "poprave da bude onakav kakav one smatraju da treba biti" - jer je tako bolje..

У центар! Жене често о мушкарцима и животу доносе ирационалне закључке и онда те закључке посматрају као апсолутну истину, а све на конто своје ,,непогрешиве'' интуиције или зато што ,,брже сазревају'' или имају ,,сложенију природу'' од нас. Колико само девојака процењује момке на основу тога како држе цигару, како возе кола или како држе рамена док ходају итд, па кад неког процене на основу тих глупости као недовољно доброг мушкарца, причају тако о њему около као да је то непогрешива истина? Колико само девојака у вези уврти нешто себи у главу због неке небитне момкове изјаве и још се наљуте на њега?
Сви смо ми склони томе, наравно. Али ми момци још у пубертету схватимо да нам се такав приступ и мишљење обије о главу, понекад и буквално кад почну да пљуште чврге и остале васпитне мере. А девојке у то време бивају преплављене удварачима, често незаслуженим комплиментима, идеализовањем, толерисањем мана, па навикну да своје погледе на свет посматрају као вечито и једино исправне. А онда дођу године, па им се то обије о главу и схвате да нико није дужан да их такве толерише поред алтернативе у виду млађих. Или пак да их трпи у браку такве, јер данас нико никог не жели да трпи, а посебно мужеви не њих, тако ,,вечито паметне'''.

Marija

pre 6 godina

@Bacač plamena
Ne znam u kakvom se društvu krećeš, ali mi je to sve što si napisao kao iz ugla nekoga ko mnogo zavidi drugima. Kakvi udvarači, kakvi časopisi? Gde nađete takve ljude? Roditelji ili ko već brine o tebi te vaspitaju mnooogo pre te petnaeste godine. Tada si već formiran. Pa i u prvom osnovne si već skoro formiran!
Ružno je gledati (spolja) druge ljude i misliti da im je lakše/lepše nego Vama. Svako ima svojih problema i svoje viđenje i sebe i sveta. Oduvek sam izbegavala ljude koji mi, na osnovu izgleda i onoga što oni vide (osmeh, raspoloženje, neki normalan odnos prema svim ljudima) krenu da spočitavaju kako je meni lako. Nikome nije ni lako ni lepo, to kako Vi vidite svet nije apsolutna istina o svetu, nego samo viđenje iz Vaše perspektive, sa Vašim ograničenim resursima obrađeno. Tako svima, i treba malo proširiti vidike, ne biti toliki egoista.

kraljica

pre 6 godina

Jedino rođena majka može da nas voli bezuslovno. Svi ostali ne mogu, a bogme i ne moraju. Ko god to shvati na vrijeme, bilo muškarac ili žena, neće imati problem nezrelih i egoističnih očekivanja od drugih ljudi.

Бацач пламена

pre 6 godina

@Marija

Причај шта хоћеш, али живот у мушко-женским односима више размази девојке него момке. Ја такве девојке срећем релативно често, које су васпитане да имају глупе и незреле ставове без имало самокритике и емпатије према момцима. А када им скренеш пажњу на њихове мане или нећеш да попустиш јер нису у праву, љуте се. Па извините, али не може тако! Све је ствар васпитања. Мени родитељи као малом нису увек попуштали кад нешто хоћу, кад нешто не урадим добро критиковали су ме, кад не нацртам лепо цртеж нису говорили: ,,Браво, сине!'' него шта да исправим, ма колико ми било криво. А кад сам почео да излазим схватио сам и то да нисам ни најлепши, ни најзанимљивији и да ако се понашам размажено, убрзо остајем сам јер нико неће да се дружи са мном.
Девојке, да се не лажемо, већину тога нису доживеле. Ако су као мале имале родитеље који су их правилно васпитали, већ од 14-15 година почињале су полако да излазе и од тад су их васпитавале другарице, часописи, медији итд, а поврх свега удварачи који су им скидали звезде с неба и пумпали сујету не би ли их мазнули, толеришући им лажи, дрскост, избирљивост итд. Родитељи су могли да их васпитају за много тога, али за мушко-женске односе углавном не. И то иде док не дођу касне 20-е, а онда креће притисак околине да мисле о озбиљној вези и удаји. Но, до тад се већина момака освестила и престала да им повлађује јер неће да се везују за особе које су се годинама показивале као тешке и нарцисоидне. Не причам напамет, искусио сам то.

Jelena

pre 6 godina

Moj dečko Marko je bezobraznik! 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jelena, 4. januar 2018 14:07) 

Nema seksa večeras!
(Marko, 04. januar 2018 17:29)

Kakva laž, Marko! :-P

Devojka

pre 6 godina

@Ana, udari ga tamo gde je najslabiji, ali na fin način. Ovde se ne možeš rešiti nekoga ko ti ne odgovara bez svađa i svega što ide uz to, proganjanje po gradu, sačekivanje, zivkanje telefonom... Ne mogu da shvate da nisu kod nekoga poželjni i da je kraj.

M

pre 6 godina

@Bacac plamena
Postoji ozbiljna razlika izmedju ''formativnog perioda'' i ''perioda razvoja''. Jeste ljudski mozak nije zavrsio razvoj do neke 24 godine, emocionalni razvoj se zavrsava oko 21 godine, ali se licnost, karakter i temperament formiraju daleko daleko ranije u detinjstvu a ne u pubertetu. I devojke i momci se ponasaju na svakakve neproduktivne nacine u tokom tinejdzerskih godina, pokusavajuci da provale svoje mesto u svetu dok ih lupaju hormoni na sve strane. Nemojte mi sada prodavati price kako su momci cvecke u tom periodu, kao sto sami kazete glavno merilo vam je koliko je lako odvesti nekoga u krevet, pa nisu ni te devojke tu da vama sluze da izzivljavate hormone i da vezbate, zato vam je i tesko da ''ih ovucete'' jer ih vucete, tek da ne pricamo koliko momci u tom periodu silno vole da se hvale svojim realnim i izmisljenim podvizima a da te iste devojke karakterisu kao ''lake'' ili kao ''recke''. I prosecne devojke isto kao i momci nisu bile zasipane udvaracima, to je uvek bila nekolicina devojaka koja je bila ocenjena kao najlepsa ili najzgodnija oko kojih su se saletali.
I ne cudi me ni malo sto ne primecujete komentare muskaraca koji se ne slazu sa vasim vidjenjem stvari.

danijela

pre 6 godina

Nemam nameru da svoje dragoceno vreme traćim na pogrešne i neostvarene vec želim što pre da pronađem svoju srodnu dušu, kako bih od njega odmah počela da pravim novog čoveka. Da bi muškarac za mene bio idealan, potrebno je da bude: odlučan, misteriozan, druželjubiv, duhovit, snažan, samostalan i neustrašiv, što ne znači da ne želim da imam momka koji će raditi onako kako mu ja kažem. Mora da zna šta hoce u životu i da može da me isprati.

Lale Gator

pre 6 godina

@Bacac plamena

Prijatelju, sve si u pravu. I ne trudi se da im objasnjavas, one to ne mogu razumeti. Jednostavno se prebacis na strankinje koje su mnogo opustenije i otvorenije i nema brige.

Бацач пламена

pre 6 godina

@Marija

Мораћу да се не сложим. Ја не мислим да си ти таква као те девојке. Не кажем ни да су твоје другарице. Али то опет не мења целокупну слику о мушко-женским односима у нашој земљи. А то да је човек формиран пре 15. године није истина. Колико се сећам, формативни период траје негде до 21-22. године, некад се и сматрало да је човек пунолетан тек у 21. години. Иза тих неопходних 18 година за пунолетство ипак стоје неки психолози, зар не? Да је тако како кажеш, пунолетство би се славило још у основној школи.
Ја се трудим да не генерализујем. Али кад са неколико девојака доживим слично, почнем да сумњам да нешто није како треба. А када видим да се и мојим друговима то дешава, почнем да мислим да заиста нешто није у реду. А када видим исте приче на нету, онда сам прилично сигуран да ту има доста истине.
Чињеница је да су девојке у мушко-женским односима пасивни бирачи и да су повлашћене. Колико ти је мушкараца пришло у животу? Вероватно много. Сваког тог мушкарца могла си лако да водиш у кревет. Знаш колико је мени девојака пришло? Свега пар. А знаш колико већини просечних мушкараца? Ниједна.
Слажем се да свако има своје муке и да није лепо уопштавати. Али причати да је при наласку партнера девојкама исто као момцима или чак теже јесте класична релативизација, поготово кад смо у млађим годинама. Зато тврдим да живот по том питању генерално много више размази девојке. А онда у каснијим годинама имају проблема јер буду мање занимљиве, на шта се тешко навикну.

Бацач пламена

pre 6 godina

@mm

1. osnovni problem u vezama je sto zene misle da su pametnije , i da one bolje sve razumiju i bolje sve rade. I onda naravno hoce da ga "poprave da bude onakav kakav one smatraju da treba biti" - jer je tako bolje..

У центар! Жене често о мушкарцима и животу доносе ирационалне закључке и онда те закључке посматрају као апсолутну истину, а све на конто своје ,,непогрешиве'' интуиције или зато што ,,брже сазревају'' или имају ,,сложенију природу'' од нас. Колико само девојака процењује момке на основу тога како држе цигару, како возе кола или како држе рамена док ходају итд, па кад неког процене на основу тих глупости као недовољно доброг мушкарца, причају тако о њему около као да је то непогрешива истина? Колико само девојака у вези уврти нешто себи у главу због неке небитне момкове изјаве и још се наљуте на њега?
Сви смо ми склони томе, наравно. Али ми момци још у пубертету схватимо да нам се такав приступ и мишљење обије о главу, понекад и буквално кад почну да пљуште чврге и остале васпитне мере. А девојке у то време бивају преплављене удварачима, често незаслуженим комплиментима, идеализовањем, толерисањем мана, па навикну да своје погледе на свет посматрају као вечито и једино исправне. А онда дођу године, па им се то обије о главу и схвате да нико није дужан да их такве толерише поред алтернативе у виду млађих. Или пак да их трпи у браку такве, јер данас нико никог не жели да трпи, а посебно мужеви не њих, тако ,,вечито паметне'''.

danijela

pre 6 godina

Nemam nameru da svoje dragoceno vreme traćim na pogrešne i neostvarene vec želim što pre da pronađem svoju srodnu dušu, kako bih od njega odmah počela da pravim novog čoveka. Da bi muškarac za mene bio idealan, potrebno je da bude: odlučan, misteriozan, druželjubiv, duhovit, snažan, samostalan i neustrašiv, što ne znači da ne želim da imam momka koji će raditi onako kako mu ja kažem. Mora da zna šta hoce u životu i da može da me isprati.

jelena

pre 6 godina

Samo ih pustite da zive svoj zivot. Bez cilja i plana. Ne ometajte, ne pricajte, ne radite nista zajedno. Dozvolite im flert, dopisivanja, izlaske, druge zene. Ne zvocajte, oni su uvek u pravu. I gle cuda sacuvacete ga ceo zivot... ali za neku drugu. Pozz

Mira

pre 6 godina

wow ovo trece pogresno za 180 stepeni. I to kazem kao zensko. muskarcu trebaju drugovi hobi strast koja mu puni baterije. treca stavka moze da se pogresno protumaci I da postanete suvise posesivne I to odbija.muskarce I ja sam ih tako odbijala ne znajuci da sam bila posesivna

mm

pre 6 godina

1. osnovni problem u vezama je sto zene misle da su pametnije , i da one bolje sve razumiju i bolje sve rade. I onda naravno hoce da ga "poprave da bude onakav kakav one smatraju da treba biti" - jer je tako bolje.. Pri tom ne mislim na krelce koji ne znaju nista o zivotu ili suzivotu...

Ana

pre 6 godina

A da vi meni kazete kako da oteram muskarca? Da ih zadrzim nije nikakav problem. Ali nece posle da odu. I ne pridrzavam se pravila iz teksta, sta vise, svakog bivseg sam promenila na bolje, na njihovu korist. Svi su uz mene kao licnog psihologa postali uspesniji u svom poslu i podigli samopouzdanje.

dzej

pre 6 godina

Ovo za psihologa i pokusavanje da se muskarac promeni je totalna istina! Devojka me odma odbija sa tim "ne treba tako da radis, pokusaj da budes bolji, pokusaj da ovo ili ono", mnogo puta sam cuo te reci.

Devojka

pre 6 godina

@Ana, udari ga tamo gde je najslabiji, ali na fin način. Ovde se ne možeš rešiti nekoga ko ti ne odgovara bez svađa i svega što ide uz to, proganjanje po gradu, sačekivanje, zivkanje telefonom... Ne mogu da shvate da nisu kod nekoga poželjni i da je kraj.

Бацач пламена

pre 6 godina

@Marija

Причај шта хоћеш, али живот у мушко-женским односима више размази девојке него момке. Ја такве девојке срећем релативно често, које су васпитане да имају глупе и незреле ставове без имало самокритике и емпатије према момцима. А када им скренеш пажњу на њихове мане или нећеш да попустиш јер нису у праву, љуте се. Па извините, али не може тако! Све је ствар васпитања. Мени родитељи као малом нису увек попуштали кад нешто хоћу, кад нешто не урадим добро критиковали су ме, кад не нацртам лепо цртеж нису говорили: ,,Браво, сине!'' него шта да исправим, ма колико ми било криво. А кад сам почео да излазим схватио сам и то да нисам ни најлепши, ни најзанимљивији и да ако се понашам размажено, убрзо остајем сам јер нико неће да се дружи са мном.
Девојке, да се не лажемо, већину тога нису доживеле. Ако су као мале имале родитеље који су их правилно васпитали, већ од 14-15 година почињале су полако да излазе и од тад су их васпитавале другарице, часописи, медији итд, а поврх свега удварачи који су им скидали звезде с неба и пумпали сујету не би ли их мазнули, толеришући им лажи, дрскост, избирљивост итд. Родитељи су могли да их васпитају за много тога, али за мушко-женске односе углавном не. И то иде док не дођу касне 20-е, а онда креће притисак околине да мисле о озбиљној вези и удаји. Но, до тад се већина момака освестила и престала да им повлађује јер неће да се везују за особе које су се годинама показивале као тешке и нарцисоидне. Не причам напамет, искусио сам то.

Lale Gator

pre 6 godina

@Bacac plamena

Prijatelju, sve si u pravu. I ne trudi se da im objasnjavas, one to ne mogu razumeti. Jednostavno se prebacis na strankinje koje su mnogo opustenije i otvorenije i nema brige.

Nešto se mislim

pre 6 godina

Ovo za rezervu je tačno,treba da držimo do svog dostojanstva,ne samo kad su muške osobe u pitanju,odnosno veze sa njima.
Za bivanje psihologa nisam sigurna. Jedna bliska porodica živi po tom pravilu - žena nije majka i nije psiholog svom mužu,pa se svađaju na svakom ćošku koliko se ne razumeju al u braku opstaju godinama,mada samo na papiru. Ne znam koliko je opstajanje u takvim uslovima dobro.
Ako bih polazila od sebe,htela bih da osoba sa kojom sam ima empatije i razumevanja barem upola koliko ja imam za druge,i volela bih da mogu da vodim i dublje razgovore,pa i dekonstruisanje svog/ tuđeg stava/navike/ponašanja.

Ina

pre 6 godina

Rezerve se uvek udaju. One ne zvocaju. One uzimaju šta im treba, ne obraća se posebna pažnja na njh i onda muškarac može da radi šta hoće. Brinu o njemu, ne traže ali uzimaju. Svašta od vas. Normalnih veza ima jako malo, najviše opstaju one dinamične - svađa pa seks, zvocanje pa davanje para jer ih mora biti.

Vlado

pre 6 godina

Jedan savjet koji sam cuo od zene u vezi zadrzavanja muskaraca :
"Ako zelite da zadrzite muskarca za noc, masirajte mu njegov polni organ, a ako zelite da ga zadrzite za ceo zivot, masirajte mu njegov ego".

Бацач пламена

pre 6 godina

@Marija

Мораћу да се не сложим. Ја не мислим да си ти таква као те девојке. Не кажем ни да су твоје другарице. Али то опет не мења целокупну слику о мушко-женским односима у нашој земљи. А то да је човек формиран пре 15. године није истина. Колико се сећам, формативни период траје негде до 21-22. године, некад се и сматрало да је човек пунолетан тек у 21. години. Иза тих неопходних 18 година за пунолетство ипак стоје неки психолози, зар не? Да је тако како кажеш, пунолетство би се славило још у основној школи.
Ја се трудим да не генерализујем. Али кад са неколико девојака доживим слично, почнем да сумњам да нешто није како треба. А када видим да се и мојим друговима то дешава, почнем да мислим да заиста нешто није у реду. А када видим исте приче на нету, онда сам прилично сигуран да ту има доста истине.
Чињеница је да су девојке у мушко-женским односима пасивни бирачи и да су повлашћене. Колико ти је мушкараца пришло у животу? Вероватно много. Сваког тог мушкарца могла си лако да водиш у кревет. Знаш колико је мени девојака пришло? Свега пар. А знаш колико већини просечних мушкараца? Ниједна.
Слажем се да свако има своје муке и да није лепо уопштавати. Али причати да је при наласку партнера девојкама исто као момцима или чак теже јесте класична релативизација, поготово кад смо у млађим годинама. Зато тврдим да живот по том питању генерално много више размази девојке. А онда у каснијим годинама имају проблема јер буду мање занимљиве, на шта се тешко навикну.

Tako to ide

pre 6 godina

Poceli smo lepo, divno, bas kao iz bajke! Da, ohladio sam se! Niti jedan razlog koji ste naveli nije bio razlog raskida. Kaze, nema vremena...

Marija

pre 6 godina

@Bacač plamena
Uh, kada vidim ovakve ogorčene i uopštavajuće komentare koji veličaju muški pol, a ženski omalovažavaju, stvarno se zaprepastim. U kakvoj okolini takvi ljudi žive, koliko im mozak ne radi u svim pravcima, kako su ubeđeni da su oni u pravu... Tužan život.

Jelena

pre 6 godina

Moj dečko Marko je bezobraznik! 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jelena, 4. januar 2018 14:07) 

Nema seksa večeras!
(Marko, 04. januar 2018 17:29)

Kakva laž, Marko! :-P

Marija

pre 6 godina

@Bacač plamena
Ne znam u kakvom se društvu krećeš, ali mi je to sve što si napisao kao iz ugla nekoga ko mnogo zavidi drugima. Kakvi udvarači, kakvi časopisi? Gde nađete takve ljude? Roditelji ili ko već brine o tebi te vaspitaju mnooogo pre te petnaeste godine. Tada si već formiran. Pa i u prvom osnovne si već skoro formiran!
Ružno je gledati (spolja) druge ljude i misliti da im je lakše/lepše nego Vama. Svako ima svojih problema i svoje viđenje i sebe i sveta. Oduvek sam izbegavala ljude koji mi, na osnovu izgleda i onoga što oni vide (osmeh, raspoloženje, neki normalan odnos prema svim ljudima) krenu da spočitavaju kako je meni lako. Nikome nije ni lako ni lepo, to kako Vi vidite svet nije apsolutna istina o svetu, nego samo viđenje iz Vaše perspektive, sa Vašim ograničenim resursima obrađeno. Tako svima, i treba malo proširiti vidike, ne biti toliki egoista.

M

pre 6 godina

@Bacac plamena
Postoji ozbiljna razlika izmedju ''formativnog perioda'' i ''perioda razvoja''. Jeste ljudski mozak nije zavrsio razvoj do neke 24 godine, emocionalni razvoj se zavrsava oko 21 godine, ali se licnost, karakter i temperament formiraju daleko daleko ranije u detinjstvu a ne u pubertetu. I devojke i momci se ponasaju na svakakve neproduktivne nacine u tokom tinejdzerskih godina, pokusavajuci da provale svoje mesto u svetu dok ih lupaju hormoni na sve strane. Nemojte mi sada prodavati price kako su momci cvecke u tom periodu, kao sto sami kazete glavno merilo vam je koliko je lako odvesti nekoga u krevet, pa nisu ni te devojke tu da vama sluze da izzivljavate hormone i da vezbate, zato vam je i tesko da ''ih ovucete'' jer ih vucete, tek da ne pricamo koliko momci u tom periodu silno vole da se hvale svojim realnim i izmisljenim podvizima a da te iste devojke karakterisu kao ''lake'' ili kao ''recke''. I prosecne devojke isto kao i momci nisu bile zasipane udvaracima, to je uvek bila nekolicina devojaka koja je bila ocenjena kao najlepsa ili najzgodnija oko kojih su se saletali.
I ne cudi me ni malo sto ne primecujete komentare muskaraca koji se ne slazu sa vasim vidjenjem stvari.

Marko

pre 6 godina

Moj dečko Marko je bezobraznik!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jelena, 4. januar 2018 14:07)

Nema seksa večeras!

M

pre 6 godina

Mislim da su muskarci cesto previse zabrinuti o tome sta nesto znaci da bi uopste i sami znali sta zele. Citam ove komentare svima smeta ako im zena predlaze da probaju neki problem da rese na nov nacin, a ako samo klimas glavom onda si nezainteresovana i samo bi da pricas a oni (muskarci) su orijentisani na resavanje problema i konkretne akcije.
Cuj nemoj pricati i nemoj menjati, to je na ivici zahteva za idealnom ljubavlju gde ce se dvoje ljudi savrseno uklapati i dopunjavati bez reci i bez ikakvog truda. Niste savrseni, nisu ni zene.
Mada meni je najsmesnije uvek koliko vecina muskaraca nije svesna koliko prohteva ima od svojih partnerki i koliko prilagodjavanja zahtevaju, to se neracuna.

kraljica

pre 6 godina

Jedino rođena majka može da nas voli bezuslovno. Svi ostali ne mogu, a bogme i ne moraju. Ko god to shvati na vrijeme, bilo muškarac ili žena, neće imati problem nezrelih i egoističnih očekivanja od drugih ljudi.