Isplatilo se postati majka u 55. godini: Glumica oštro odgovorila svima koji je osuđuju

Utorak, 05.02.2019.

10:50

Izvor: index.hr

Isplatilo se postati majka u 55. godini: Glumica oštro odgovorila svima koji je osuðuju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

Promućkati

pre 5 godina

@Supergirl 1/2
Želim da ti se zahvalim na konciznom odgovoru i da na tvoje možda veliko iznenađenje ti kažem da se slažem sa načinom koji razmišljaš. Ti si jedan od retkih komentatora koji je ovde uneo u priču jednakost, zaslugu poštovanja.
Želim i da ti pojasnim i odgovorim na pitanja o mojim komentarima ovde. Kao prvo moji komentari nisu striktno vezani za tekst koji priča o ženi koja je sa 20g rodila prvo dete a sa 55g najmlađe. Mislim da je to uredu jer je znala kakav je rizik, ima iskustva već i ima sredstava da u koliko nešto krene po zlu spreči tragičan ishod. Moji komentari su vezani za ne koncizan naslov koji kaže da Je postala majka u 55toj i mnoštvo komentatora koji su pročitali naslov i zaključili da za žene dolazi vreme Liberalizacije ( Oslobođenja) od muškaraca u generalnom smislu i svaljivanja svih problema koje su žene imale isključivo na muškarce. Moj stav po pitanju muško ženskih odnosa je da jedino možemo zajedno da stvaramo budućnost za sledeće generacije i da budemo srećni ako se zajedničkim snagama borimo. Verujem isto tako da se i ljudi dele na dobre i loše bili oni muško ili žensko. Problem imam u ovom nizu komentara sa Ženama koje misle da sada mogu bez muškaraca, sa ženama koje u svojoj frustraciji osuđuju čitav rod.

Promućkati

pre 5 godina

@Supergirl 2/2
Zato želim da ih podsetim na istoriju gde su u velikoj većini muškarci snosili velike žrtve za svoje porodice, njima moraju da ukažu poštovanje, kao što ja poštujem žene koje su tada isto sebe žrtvovale za svoje porodice, a isto tako poštujem žene sada koje se žrtvuju za dobrobit bližnjih, sebičnost ne poštujem ali ne osuđujem jer mislim da svako ima prava svoj život da živi. Tu ulazi u priču onda Društveno izdržavanje „ samostalne“ žene. U ovoj državi je ekstremno teško biti samostalan. Po samoj definiciji to znači da ne zavisiš ni od koga drugoga već samo od sebe. Ako žena koja samovoljno zatrudni i samovoljno ostane sama nema dovoljno da finansira svoj samostalni život a i dalje tvrdi da je samostalna onda mislim da treba je prozvati licemerom, jer onda nije samostalna već zavisna od države da joj pomogne i samim tim treba moralno da se odrekne prava da kritikuje i proziva ljude koji je finansiraju. Ti, ja, svi mi koji plaćamo poreze, kojima država uzima od plate učestvujemo u punjenju budžeta iz koga se uzimaju plate da osobe koje traže pomoć od države mogu da istu dobiju.
Zato slažem se da se poštovanje ne podrazumeva, ono nije bezuslovno, ono se zarađuje.

Promućkati

pre 5 godina

@ Hm
Niko ne kaže da se nešto mora imati. Sopstveni je izbor ne nastaviti svoje porodično stablo, zaboraviti na svoje pretke i umreti sam. Ako ti vidiš žene kao inkubator, dadilje i čistačice koje se menjaju kako kome padne na pamet, onda mislim da ili ne shvataš pravu suštinu porodice ili živiš u jednom očajnom sebičnom životu bez ljubavi i radosti.
A poljoprivredu odnosno kako ti nazivaš „farming“ niko nije otkrio već su je ljudi razvili zajedničkim snagama. Neko je morao da ulovi divlju životinju da bi je pripitomili, neko je morao da donese seme do zajednice da bi proširili floru i faunu jednog ekosistema. Lovci su isto tako skupljali resurse i zaslužni su koliko i oni koji su ostajali, čuvali i odgajali iste te resurse i zajedno su zaslužni za napredak ljudske rase.
I niko ne kaže da treba nešto zabraniti ženama. Nego ako žene ne žele da žive pod uticajem muškaraca da se dobrovoljno odreknu svih stvari gde su bili umešani muškarci. Isto bi rekao muškarcima koji ne žele da žive pod uticajem žena.

VJ

pre 5 godina

@Bowl
Meni je 40, nažalost još nemam dete, imala sam jedan spontani u 24.g., vidim da žene rađaju i u mojim godinama pa se i dalje nadam da nije nemoguće.
Javih se na Vaš komentar da kažem kako je vaspitačica kada sam otišla po batine klince u vrtić pitala `je l` to baka...` , pa je kao bolje pogledala, onda se zacrvenela i dodala `oprostite, nisam dobro videla`.

Hm

pre 5 godina

@Promuckati
Zene su otkrile farming. Ako cemo tako onda vama muskarcima da zabranimo da gajite biljke i zivotinje nego ako hocete nestoda jedete luk i strelu u ruke pa u lov. Ko je sad licimer.

Vita

pre 5 godina

S obzirom da je Brigitin muz mladji od nje 15 godina, da ona ima jos 4 sina koji su vec odrasli i da su im finansije solidne- ne vidim problem. Mama Mihajla Pupina imala je preko 40 godina kad ga je rodila. I mama Zivojina Misica. I Vladimira Putina. Sreca da nisu tako ograniceno razmisljale kao neki od vas.

Supergirl

pre 5 godina

@Promućkati
Čoveče, poštovanje se ne podrazumeva. Svako normalan priđe drugom čoveku sa poštovanjem, dok ga taj drugi svojim postupcima ne uveri u to da ne zaslužuje poštovanje. Ti prvi ne pokazuješ inicijalno poštovanje prema ženskom rodu. Nijedna ne tvrdi da joj ne treba muškarac, nego da im ne treba muškarac koji neće nju poštovati jer automatski ne može ni ona njega. Kakvo plaćanje od društva? To jedino ti spominješ, kao da si zalutao u ovu temu i tekst. Svako dete ima dva roditelja, biološki. U realnosti, otac gleda da se izvuče iz svega ako može - kad je reč o tim lošim muškarcima. Dobri muškarci ne misle da ih neko ne poštuje jer i sami poštuju ljude, posebno svoje žene i oni nemaju problem. Decu vaspitavaju oba roditelja i to sopstvenim primerom, tu se zapitaj.
Socijalni program je negde takav da se pomaže samohranim majkama, jer očevi napuste svoju decu. Negde se alimentacija mora plaćati, nema skrivanja imovine, umanjenja primanja i slično. Alimentacija se kod nas plaća za svoje dete, kao udeo u izdržavanju deteta, dok majka plaća od svojih para svoj deo, plus brine o detetu 24/7.
Pitanje je da li ti poštuješ i svoju majku?
Ili je ona jedina žena koja zavređuje poštovanje, pošto ostale nisu rodile tebe? To nikako ne mogu da razumem. Zašto imate problem sa ženama? U našoj zemlji nema karijere, većina radi da može da poplaća račune, jede, i jednom godišnje otputuje na par dana. Žene ovde rade, vugle kese iz radnji i pijace, sređuju kuću, kuvaju, peru, peglaju, brinu o roditeljima, deci. Retko koji miškarac to priznaje i ceni i poštuje. Šta biste još? Šta vi radite? Idete na posao i ljubomorišete na muškarce koji rade za svoju porodicu mnogo i u svojoj kući? Pljujete po ženama koje se raspadoše? Oni muškarci koji zaslužuju poštovanje ga bogami i imaju. Čak i dosta onih koji ne zaslužuju dobijaju i dodatnih šansi da se poprave.

Hm

pre 5 godina

(Promućkati, 6. februar 2019 14:11)
Pa ko kaze da se mora imati porodica. Znam toliko zena koje su uradile sve to sto ti tvrdis da treba, jer vecina je do skoro tako radila i gle njihovi muzevi tu zrtvu nisu cenili bas ni malo, uglavnom se to uzme zdravo za gotovo. Zena se iskoristi kao inkubator, dadilja, cistacica i zameni ako se ukaze prilika. Ili bar vara.
Zato menjamo pricu, jer smo to toliko puta videle oko nas i ne valja. Vama muskarcima je tako bolje ali koga briga. Ne zivimo mi zbog vas.

Promućkati

pre 5 godina

I kao što vidimo po komentarima ovde žene više nemaju ni malo poštovanja za muškarce. Spominjete alimentacije, svoje karijere, samostalnost. Jeste karijera misaona imenica za muškarce i žene onaj ko se odluči za karijeru u velikom broju slučajeva nema vremena za druge stvari. Poslodavce nije briga šta ti radiš van posla, njima je cilj da te što više iskoriste za što manje para.
Pitam ja vas koje tvrdite da ste samostalne i da vam muškarci ne trebaju, kako mislite da imate i karijeru i porodicu? Ko će da vam vaspitava decu? Ko treba da plaća za vas kad vam plata nije dovoljno velika da izdržavate porodice?
Da li očekujete od društva da vam pomogne ?

Hmmmm

pre 5 godina

(Promućkati, 5. februar 2019 22:25)
Ne nego zena treba da zrtvuje svoju karijeru dok muz gradi neometano svoju a sutra moze da otrci za drugom dok zeni ostaje zrtva i nikakva karijera (i plata). I jos kukate stalno da je alimentacija nepravda.
Svakom svoja karijera pa koliko da zivotno kosta neka kosta

gugu

pre 5 godina

@Promućkati - muškarci su sve to mogli i mogu jer im žene odrađuju veliki deo posla - besplatno. Naravno da se ti nećeš pitati oko nečijeg deteta i neka rađa ko hoće i može. Žene takođe zarađuju i nasleđuju imovinu i one takođe odlučuju o potrošnji para koje daju državi. Niko ne unižava normalne muškarce. Sve su vas rodile žene i svi ste bili na državnom lekaru, državnoj školi i slično. Svi su za vas plaćali, i oni bez dece su plaćali za tuđu decu. Malo širine i mućkanja mozga nije naodmet. Licemerje je da muškarci govore da su oni nešto pravili, a sami su napravljeni od tih istih žena, plus im žene (majke, sestre, supruge,ćerke) ceo život odrađuju veliki deo posla - bar u Srbiji.
O karijeri u Srbiji je smešno pričati jer većina gleda samo da ima posao od kog može živeti. "Karijere" imaju oni kojima mame i supruge odrade deo oko porodice - neplaćeno. Smešni ste sa tim ograničenim stavovima. Treba razmotriti sve okolnosti pa tek onda pričati o nečemu, čak i ako lično smeta. Ne pridavati sebi prevelik značaj jer ga zapravo nemate. Pustiti ljude da žive svoje živote bez nekulturnog guranja nosa u iste.

Tanja

pre 5 godina

u Srbiji si star i sa 30 god ako nisu rodila decu...onda me ne cude ovakvi komentari...
Neka svako zivi svoj zivot po svojoj meri...ko sam ja bilo kom da sudim...

Promućkati

pre 5 godina

@ Mici @ dodji sebi. Rekao sam da je divna vest za dotičnu i jeste divna vest. Ne govorim da ne treba rađati decu i u tim godinama ako možeš da snosiš rizik.
Pitanje je da li svi pročitaju ceo članak i shvate šta se ustvari dešava.
Ovde je naslov jako bitan, to je nešto što ljudi vide i bez otvaranja članka. Poenta je da piše da je ona "postala majka u 55toj". Ne kaže da je rodila 5to u 55toj. Znači šta mene brine je upravo što je Mici u komentaru napisala. Žene će da pročitaju naslov i shvate upravo da je Uredu da zapostave porodicu da bi jurili karijeru da daju svoje najbolje godine korporacijama umesto porodici. Smatrajući da je svet ovakav kakav je zaboravljajući da je bezbroj muškaraca dao svoj život da bi sačuvao, nahranio, usrećio svoju decu i žene. I onda komentar da žene konačno mogu da budu srećne bez muškaraca koji su ih ugnjetavali. Ako je ženama toliko loše što su zavisne od muškaraca onda predlažem da ne koriste ništa što su muškarci imali uticaja u pravljenju. Ne? Onda pustimo licemerje.

Promućkati

pre 5 godina

@Mici. A na pitanje šta nas to briga ako majke budu samostalne (čitaj samohrane) i imaju svoju decu (dete je od oba roditelja) je to zato što ako imaš svoju karijeru kao samostalna majka neko mora da čuva tvoju decu, ako nema ko jer svi rade moraš da šalješ svoju decu drugome da ih čuva (čitaj vaspitava) uz sve to ako dobijaš dečiji dodatak na svoje dete dobijaš pare od ostalih ljudi u državi kojima se uzima pola plate i oporezuju se na sve što kupe a polovina tih ljudi su muškarci. Tako da tvoje dete onda delom finansiraju muškarci koji te u opšte ne poznaju. Onda ako nemaš para da platiš privatnu školu za svoje dete šalješ ga u državnu (Ko plaća učitelje, nastavnike?) ,upiše dete fakultet na budžet. (Ko plaća Profesore?) Dete se razboli odvedeš ga u bolnicu državnu (Ko plaća doktore?) A ako već nešto plaćamo onda je normalno da imamo i šta da se pitamo o tome kako se troše naše pare.

Bowl

pre 5 godina

@Alef
To si ti. Neka deca su pametnija i ne podležu uticaju okoline. Srećna su sa svojim životima jer osećaju okolinu i ljude i ne podležu lošim uticajima. Svi smo bili deca i svakoga su zadirkivali za nešto, tebi je zapalo za starost roditelja. Meni je zapao alkoholizam oca, zamisli tek to. Tako se gradi karakter. Čuj, baka! Sramota treba da je te ljude koji na taj način prilaze nekome. Uvek treba biti kulturan i ne gajiti predrasude. Ti nisi srećna što postojiš? Volela bi da te nema? Misliš da si jedina koja je imala dečije probleme? Ma bežite bre svi sa tako iskrivljenim shvatanjima.

Priroda

pre 5 godina

Moja svekrva je prvo dete rodila sa 27 a zadnje, sesto, sa 46 godina. Sve “ prirodno “, informacija za one koje kazu da nije normalno. Svu decu su skolovali, a i sami imali uspesnu karijeru kao profesori. Moj suprug i ja smo dobili dete u mojim 40-tim, “vestacki “, pa opet svi dragi ljudi su srecni zbog nas. Nikad nisam razumela ljude koji robuju stereotipima, I pokusavaju i druge da ukalupe. Ali ima nas svakakvih.

dodji sebi

pre 5 godina

Od ginekologa muskarca naravno koji u 60tim juri devojke od 27 jer "zene posle 40te ne treba da radjaju.
(dodji sebi, 5. februar 2019 11:33)

Ne nego od ginekologa od 69 godina koji ima ženu od 67, troje djece i 7 unučadi i koji zbog nedostatka liječnika još uvijek okolo honorarno radi po bolnicama umjesto da uživa u penziji, te takve trudnoće kako je već neko napsiao mogu biti opasne po život, umnogostručen je faktor rizika za čitav niz komplikacija!
(Bruder Jakob, 5. februar 2019 12:33)

Tacno sam znala da ima preko 60 godina, za takve je i epidural neprirodan i rizican za zenu. Medicina je odmakla, zene su dugovecnije i snaznije nego ikad (i muskarci al to nije sad tema) ova zena bi mogla tebe u zubima da nosi sta je njoj jos jedno dete nakon cetvoro vec rodjenih.

Zena je ocigledno ziva i zdrava, nema komplikacija ni za nju ni za dete i sta sad hocete? Jel vama krivo sto su oni dobro? Neko iskrvari na porodjaju u ranim 20tim, neko prodje bez problema u 55toj. To je zivot. Nikad ne znas kad ce tvoj dan doci.

BTW otkud znas da taj tvoj prijatelj ginekolog ne juri devojke od 27godina? Cini mi se da znam taj tip ljudi, a i za godine sam pogodila, zar ne?

Tijana

pre 5 godina

Pitanje za ove likove što osuđuju (samo) žene koje rađaju posle četrdesete - da li biste to osuđivali i da je vas sve majka rodila sa npr. 44? Ili biste voleli i majku, i svoj život? Ubili biste se? Ne razumem. Kako to utiče na vas što je Brigit Nilsen rodila dete u 55oj? Bojite se da će neke vaše odlagati začeće baš sa vama pa naići na bolje? Ne razumem.
Nije problem ni nečija nasledna bolest, ni niska inteligencija, ni siromaštvo, ni samostalno odgajanje deteta (bez oca), nego samo godine? Zašto? U domu za decu ometenu i razvoju ima mnooogo dece sa posebnim potrebama od mlađih roditelja. Godine oca takođe utiču, ali najviše genetika! Genetika je glavna. Naše babe su rađale dok su mogle, neke i do pedesete. Možda ste baš VI koji ste najglasniji potomak nekog koga su roditelji dobili u starijem dobu. Kada tako gledate, da li mrzite detaljčić da ste VI seme nekog ko se "mator" reprodukovao?
Sramota me je u ime svih vas koji tako razmišljate i pišete, verovatno ne znajući da pišete i o samima sebi.
Svaki čovek voli svoje roditelje i voli što je rođen.

dodji sebi

pre 5 godina

vo je divna vest za ženu koja je čekala više od pola veka da bude majka. Sigurno je znala rizike koje donosi trudnoća u tim godinama i sigurno je imala dovoljno para, sredstava da umanji što više rizika.
Mene šta brine je to da će sad žene da uzmu ovu vest za primer i tako će onda organizovati svoje živote. Gradiće svoje karijere zaboravljajući da im vreme ističe. najbolje godine daće korporacijama umesto deci. Ovakve priče na masovnom nivou dovešće do smanjenja populacije na globalnoj razmeri. A oni zatucani sa po 12toro dece preuzeće primat u svetu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Promućkati pre upotrebe, 5. februar 2019 13:19)

Care ova vec ima cetvoro dece od kojih najstariji sin ima skoro 30 godina. Da sve zene uzmu ovu za primer ne da ne bi bilo problema sa natalitetom vec bi morali da uvodimo zakonske mere ko u Kini onomad.

Alef

pre 5 godina

Ja sam dete make koja je u 43.oj godini rodila mene te davne 1970, jako sam patila kao jedinica bez brata I sestre pa sam izmisljala i lagala sve odreda da Ih imam ; mami su u vrticu prilazili i govorili jao bako kako vam je lepo i pametno dete a ja u zemlju da propadnemi da smesta pobegnem of svih njih...Deca nikada nisu glupa i dobro osete sredinu u kojoj rastu!
Svaku tvrdnju da starost roditelja nema veze u kreiraranju osnova decjeg karaktera primula bih sa velikom dozom skepticizma!

Milja

pre 5 godina

@Sofoklo @Bruder Jakob
Riskantan po tu majku i to dete, ili riskantan po vas takve, koji bi drugima da krojite živote? Riskantan po nevaspitane muškarce koji su gori od bilo kakvih ženakih alapača? Riskantan po muškarce koji znaju da su slabi i hoće da, na bilo koji lični način, oslabe i unize svaku ženu koja neće roditi njihovo dete? Riskantan po koga tačno?
Čuj, imao je slučaj u vrtiću... Pa da zla i pokvarena deca ne zezaju neko dete koje ima bilo šta drugačije a pritom je i dobro, to dete ne bi ni primetilo. Svakom detetu je njegova mama najlepša. Šta sad, neko ima mamu invalida pa treba da umre od sramote? Leči se, čoveče.
Neznalice ste ako mislite da trudnoća zavisi jedino od godina. Hvala bogu pa su neke i "matore" rodile božanstvenu decu. Nijedno dete neće žaliti jer su ga roditelji "kasno" napravili. To jeste dar detetu, život, nastao iz seksa i ljubavi. Sudbina se nikada ne zna, neko poživi, neko ima sreće, neko ne.

Ana

pre 5 godina

Kao dete koje je raslo bez oca (njegov izbor), bez sire porodice, i koje je majku izgubilo s 18 godina, mogu da kazem da sam imala mnogo srece.

Svest o tome me je uvek motivisala da uradim sve da budem sposobna i nezavisna, ali me je isto tako i motivisala da dobrano razmislim kad i kako da imam decu. Odnosno, da nemam decu dok ne napravim takvu situaciju da stagod da se meni bude desilo, njima bude dobro (koliko god je to moguce kad deca ostanu bez majke).

To sto neko pominje da mnoge budale imaju decu na ovom svetu, pa nikom nista, ne znaci da moram da budem i ja jedna od njih.

Deca ne traze da budu rodjena. Zivot nije poklon nerodjenima. Roditelji, stagod pricali, u stvari SEBI prave poklon kada radjaju dete.

Tja

pre 5 godina

Vidim nekim muskarcima je jako krivo zbog ovoga... Vole da kecaju zene za godine i kako im je (konacno) proslo vreme pa su sad drugo ili treceligasice kao sto su oni citav zivot.
A ova ladno radja, mladji dobar frajer, boli je....

Mici

pre 5 godina

@promuckatipreupotrebe A toga se znaci plase nesigurni muskarci?! Sto ce zene u buducnosti moci da imaju svoje karijere, novac i decu, biti samostalne, zrele i niko nece moci da ih maltretira i zloostavlja. Sto ce napokon biti srecne!

ema

pre 5 godina

Bla bla bla. Evo pre mesec dana je poginulo mladi par (tragedija) trudnica cija je beba prezivela. Mladi, zdravi, pravi. Ali eto, desilo se.
Nema pravila, ne mozete da kontrolisete NISTA. Neko pogine u 25 godina i ostavi dete za sobom a neko ga rodi u 50 pa pozivi do 90te, kad njegovo dete vec ima 40 godina!
Sto se tice anomalija, ceste su i kod zena od 25 ali i kod starijih, u danasnjem zatrovanom svetu - opet, nema pravila.
Tako da ne laprdajte. Svako voli sto se rodio. Ja sam srecna sto sam na ovoj planeti iako su me roditelji dobili u 40oj sto je tada bilo neuobicajeno. Oboje guraju 80, putuju, zdravi su hvala bogu. A tada je bilo komentara 'matori ste, sta ce dete bez vas' pa eto nas.

Hvala im sto su mi podarili zivot.

Promućkati pre upotrebe

pre 5 godina

Ovo je divna vest za ženu koja je čekala više od pola veka da bude majka. Sigurno je znala rizike koje donosi trudnoća u tim godinama i sigurno je imala dovoljno para, sredstava da umanji što više rizika.
Mene šta brine je to da će sad žene da uzmu ovu vest za primer i tako će onda organizovati svoje živote. Gradiće svoje karijere zaboravljajući da im vreme ističe. najbolje godine daće korporacijama umesto deci. Ovakve priče na masovnom nivou dovešće do smanjenja populacije na globalnoj razmeri. A oni zatucani sa po 12toro dece preuzeće primat u svetu.

HanSolo

pre 5 godina

Meni bi lično bilo neugodno da me stara baba dovede u vrtić ili u školu i da kažem da mi je to mama, rekao bih da mi je baka. 
Imali smo jedan takav slučaj u vrtiću i osnovnoj, jednoj curi koja je imala staru mamu i još starijeg tatu. 
Vjeovatno postoji razlog zašto je Bog, Priroda ili šta već onemogućili ženama da rađaju nakon 50. 
A i medicina kaže da žene ne bi trebale rađati nakon 40, to sam čuo od jednog ginekologa.
(Bruder Jakob, 05. februar 2019 11:08)


Hahahaaa, zatucani Srbistanac koji nezna dalje od nosa, pa kao pameti ovde..

Sofoklo

pre 5 godina

@Bruder Jakob
Idi lijeci se...
(dzevla, 5. februar 2019 11:41)

Ti da se liječiš, i svi koji dijele tvoj stav!
Osim šta su takve trudnoće veoma riskantn i mogu biti opasne po život i majke i bebe to je isto tako socijalno neodgovorno rađati djecu u tim godinama, i upravo tako, nije bezveze da je to prirodnim putem nemoguće.

Bruder Jakob

pre 5 godina

Od ginekologa muskarca naravno koji u 60tim juri devojke od 27 jer "zene posle 40te ne treba da radjaju.
(dodji sebi, 5. februar 2019 11:33)

Ne nego od ginekologa od 69 godina koji ima ženu od 67, troje djece i 7 unučadi i koji zbog nedostatka liječnika još uvijek okolo honorarno radi po bolnicama umjesto da uživa u penziji, te takve trudnoće kako je već neko napsiao mogu biti opasne po život, umnogostručen je faktor rizika za čitav niz komplikacija!

ana

pre 5 godina

Ови што брину да неће дочекати да јој ћерка одрасте - апсурд! За 20 година мама ће имати тек 74, то више није озбиљна старост, нарочито за богате западњаке. Свако добро им желим!!!

dodji sebi

pre 5 godina

Meni bi lično bilo neugodno da me stara baba dovede u vrtić ili u školu i da kažem da mi je to mama, rekao bih da mi je baka.
Imali smo jedan takav slučaj u vrtiću i osnovnoj, jednoj curi koja je imala staru mamu i još starijeg tatu.
Vjeovatno postoji razlog zašto je Bog, Priroda ili šta već onemogućili ženama da rađaju nakon 50.
A i medicina kaže da žene ne bi trebale rađati nakon 40, to sam čuo od jednog ginekologa.
(Bruder Jakob, 5. februar 2019 11:08)

Od ginekologa muskarca naravno koji u 60tim juri devojke od 27 jer "zene posle 40te ne treba da radjaju, a mi muskarci treba da sejemo seme okolo dok ne umremo." Lepo ste vi to smislili samo ne u mesajte medicinu u to. I muskarcima i zenama plodnost opada nakon 40 godine. Ostalo su izuzeci, vestacka oplodnja i mladji muskarci koji prave decu umesto ovih starijih samo to ne prijavljuju (ko u Korenima.)
Priroda je oonekad mnogo postenija i ravnopravnija nego drustvo.

Mirta

pre 5 godina

(@bruder jakob ). Donekle mogu da vas razumem, ali samo zbog toga što ste muškarac. Nije bez razloga što žene rađaju. Sramota i greh je biti loš roditelj, ne pružiti detetu ljubav i zaštitu. Ovde to sigurno neće biti slučaj. Uživaće i malena i mama i tata. Sretno!

Zju

pre 5 godina

@Bruder
Šta sa ženama koje mogu rađati nakon pedesete? Ima i takvih. Šta sa siromašnim koji nemaju šta da obuku detetu? Šta sa glupima, koji imaju još gluplju decu? Šta sa kriminalcima, kako oni dovedu dete u vrtić, a tata im ubija druge ljude, toga te ne bi bilo sramota? Sa decom lopova? Šta, na kraju, sa zlim ljudima koji bi da nameću drugima svoje viđenje života?
Svako dete koje dođe na ovaj svet i treba da je na njemu. Da li su roditelji ovakvi ili onakvi, nije na nama da sudimo. Ni meni se ne sviđa što se svakakvi razmnožavaju, i to najviše oni koji bi najmanje trebali, ali šta sad, nije moje da komentarišem a ni namećem.
Inače, ginekolozi nikada ne govore da se dete ne rađa. Za tvoju info ;) Sam sam lekar specijalista i radim sa ginekolozima i najviše je u pitanju genetski, materijalni i na kraju lični momenat. Godine nisu. Iznenadilo biste se koliko ima mladih koji, po medicini, ne bi trebali imati decu, pa ih imaju. O slabo inteligentnima da ne pričamo.

dux

pre 5 godina

Jedna od prvih poznatih sponzoruša.
Prvo Silvester Stalone pa Alberto Tomba i mnoge druge poznate face.
Da li se neko seća da je ista ostavila dete u kolicima ispred restorana i ušla da ruča.Naravno da su je kaznili tada ali simbolično-novčano.
Sada kao naknadna pamet...Uzorna majka.

priridno?

pre 5 godina

@Jakob, upravu si. Zene prirodno ne bi trebalo da radjaju posle 40-45 godine uopste. Ove radjaju jer su na hormonima ili su zamrzle jajne celije. Sve posle 40ih godina je veoma opasno po zivot zene jer ona nije u najboljim godinama vise. Ovi sto ti lupaju minuse trebaju podhitno u skolu na cas biologije, jer je to osnovno znanje.

Bruder Jakob

pre 5 godina

Meni bi lično bilo neugodno da me stara baba dovede u vrtić ili u školu i da kažem da mi je to mama, rekao bih da mi je baka.
Imali smo jedan takav slučaj u vrtiću i osnovnoj, jednoj curi koja je imala staru mamu i još starijeg tatu.
Vjeovatno postoji razlog zašto je Bog, Priroda ili šta već onemogućili ženama da rađaju nakon 50.
A i medicina kaže da žene ne bi trebale rađati nakon 40, to sam čuo od jednog ginekologa.

Svilajnac-Centar Srbije

pre 5 godina

@bruder
Oni ne vode svoju decu nigde ,vec dadilje i sluge. I druga najvaznija stvar , to se desava u zemlji bez predrasuda a ne kod nas.

Zju

pre 5 godina

@Bruder
Šta sa ženama koje mogu rađati nakon pedesete? Ima i takvih. Šta sa siromašnim koji nemaju šta da obuku detetu? Šta sa glupima, koji imaju još gluplju decu? Šta sa kriminalcima, kako oni dovedu dete u vrtić, a tata im ubija druge ljude, toga te ne bi bilo sramota? Sa decom lopova? Šta, na kraju, sa zlim ljudima koji bi da nameću drugima svoje viđenje života?
Svako dete koje dođe na ovaj svet i treba da je na njemu. Da li su roditelji ovakvi ili onakvi, nije na nama da sudimo. Ni meni se ne sviđa što se svakakvi razmnožavaju, i to najviše oni koji bi najmanje trebali, ali šta sad, nije moje da komentarišem a ni namećem.
Inače, ginekolozi nikada ne govore da se dete ne rađa. Za tvoju info ;) Sam sam lekar specijalista i radim sa ginekolozima i najviše je u pitanju genetski, materijalni i na kraju lični momenat. Godine nisu. Iznenadilo biste se koliko ima mladih koji, po medicini, ne bi trebali imati decu, pa ih imaju. O slabo inteligentnima da ne pričamo.

ana

pre 5 godina

Ови што брину да неће дочекати да јој ћерка одрасте - апсурд! За 20 година мама ће имати тек 74, то више није озбиљна старост, нарочито за богате западњаке. Свако добро им желим!!!

ema

pre 5 godina

Bla bla bla. Evo pre mesec dana je poginulo mladi par (tragedija) trudnica cija je beba prezivela. Mladi, zdravi, pravi. Ali eto, desilo se.
Nema pravila, ne mozete da kontrolisete NISTA. Neko pogine u 25 godina i ostavi dete za sobom a neko ga rodi u 50 pa pozivi do 90te, kad njegovo dete vec ima 40 godina!
Sto se tice anomalija, ceste su i kod zena od 25 ali i kod starijih, u danasnjem zatrovanom svetu - opet, nema pravila.
Tako da ne laprdajte. Svako voli sto se rodio. Ja sam srecna sto sam na ovoj planeti iako su me roditelji dobili u 40oj sto je tada bilo neuobicajeno. Oboje guraju 80, putuju, zdravi su hvala bogu. A tada je bilo komentara 'matori ste, sta ce dete bez vas' pa eto nas.

Hvala im sto su mi podarili zivot.

Mirta

pre 5 godina

(@bruder jakob ). Donekle mogu da vas razumem, ali samo zbog toga što ste muškarac. Nije bez razloga što žene rađaju. Sramota i greh je biti loš roditelj, ne pružiti detetu ljubav i zaštitu. Ovde to sigurno neće biti slučaj. Uživaće i malena i mama i tata. Sretno!

dodji sebi

pre 5 godina

Meni bi lično bilo neugodno da me stara baba dovede u vrtić ili u školu i da kažem da mi je to mama, rekao bih da mi je baka.
Imali smo jedan takav slučaj u vrtiću i osnovnoj, jednoj curi koja je imala staru mamu i još starijeg tatu.
Vjeovatno postoji razlog zašto je Bog, Priroda ili šta već onemogućili ženama da rađaju nakon 50.
A i medicina kaže da žene ne bi trebale rađati nakon 40, to sam čuo od jednog ginekologa.
(Bruder Jakob, 5. februar 2019 11:08)

Od ginekologa muskarca naravno koji u 60tim juri devojke od 27 jer "zene posle 40te ne treba da radjaju, a mi muskarci treba da sejemo seme okolo dok ne umremo." Lepo ste vi to smislili samo ne u mesajte medicinu u to. I muskarcima i zenama plodnost opada nakon 40 godine. Ostalo su izuzeci, vestacka oplodnja i mladji muskarci koji prave decu umesto ovih starijih samo to ne prijavljuju (ko u Korenima.)
Priroda je oonekad mnogo postenija i ravnopravnija nego drustvo.

Tja

pre 5 godina

Vidim nekim muskarcima je jako krivo zbog ovoga... Vole da kecaju zene za godine i kako im je (konacno) proslo vreme pa su sad drugo ili treceligasice kao sto su oni citav zivot.
A ova ladno radja, mladji dobar frajer, boli je....

HanSolo

pre 5 godina

Meni bi lično bilo neugodno da me stara baba dovede u vrtić ili u školu i da kažem da mi je to mama, rekao bih da mi je baka. 
Imali smo jedan takav slučaj u vrtiću i osnovnoj, jednoj curi koja je imala staru mamu i još starijeg tatu. 
Vjeovatno postoji razlog zašto je Bog, Priroda ili šta već onemogućili ženama da rađaju nakon 50. 
A i medicina kaže da žene ne bi trebale rađati nakon 40, to sam čuo od jednog ginekologa.
(Bruder Jakob, 05. februar 2019 11:08)


Hahahaaa, zatucani Srbistanac koji nezna dalje od nosa, pa kao pameti ovde..

Svilajnac-Centar Srbije

pre 5 godina

@bruder
Oni ne vode svoju decu nigde ,vec dadilje i sluge. I druga najvaznija stvar , to se desava u zemlji bez predrasuda a ne kod nas.

Priroda

pre 5 godina

Moja svekrva je prvo dete rodila sa 27 a zadnje, sesto, sa 46 godina. Sve “ prirodno “, informacija za one koje kazu da nije normalno. Svu decu su skolovali, a i sami imali uspesnu karijeru kao profesori. Moj suprug i ja smo dobili dete u mojim 40-tim, “vestacki “, pa opet svi dragi ljudi su srecni zbog nas. Nikad nisam razumela ljude koji robuju stereotipima, I pokusavaju i druge da ukalupe. Ali ima nas svakakvih.

Mici

pre 5 godina

@promuckatipreupotrebe A toga se znaci plase nesigurni muskarci?! Sto ce zene u buducnosti moci da imaju svoje karijere, novac i decu, biti samostalne, zrele i niko nece moci da ih maltretira i zloostavlja. Sto ce napokon biti srecne!

Milja

pre 5 godina

@Sofoklo @Bruder Jakob
Riskantan po tu majku i to dete, ili riskantan po vas takve, koji bi drugima da krojite živote? Riskantan po nevaspitane muškarce koji su gori od bilo kakvih ženakih alapača? Riskantan po muškarce koji znaju da su slabi i hoće da, na bilo koji lični način, oslabe i unize svaku ženu koja neće roditi njihovo dete? Riskantan po koga tačno?
Čuj, imao je slučaj u vrtiću... Pa da zla i pokvarena deca ne zezaju neko dete koje ima bilo šta drugačije a pritom je i dobro, to dete ne bi ni primetilo. Svakom detetu je njegova mama najlepša. Šta sad, neko ima mamu invalida pa treba da umre od sramote? Leči se, čoveče.
Neznalice ste ako mislite da trudnoća zavisi jedino od godina. Hvala bogu pa su neke i "matore" rodile božanstvenu decu. Nijedno dete neće žaliti jer su ga roditelji "kasno" napravili. To jeste dar detetu, život, nastao iz seksa i ljubavi. Sudbina se nikada ne zna, neko poživi, neko ima sreće, neko ne.

Tijana

pre 5 godina

Pitanje za ove likove što osuđuju (samo) žene koje rađaju posle četrdesete - da li biste to osuđivali i da je vas sve majka rodila sa npr. 44? Ili biste voleli i majku, i svoj život? Ubili biste se? Ne razumem. Kako to utiče na vas što je Brigit Nilsen rodila dete u 55oj? Bojite se da će neke vaše odlagati začeće baš sa vama pa naići na bolje? Ne razumem.
Nije problem ni nečija nasledna bolest, ni niska inteligencija, ni siromaštvo, ni samostalno odgajanje deteta (bez oca), nego samo godine? Zašto? U domu za decu ometenu i razvoju ima mnooogo dece sa posebnim potrebama od mlađih roditelja. Godine oca takođe utiču, ali najviše genetika! Genetika je glavna. Naše babe su rađale dok su mogle, neke i do pedesete. Možda ste baš VI koji ste najglasniji potomak nekog koga su roditelji dobili u starijem dobu. Kada tako gledate, da li mrzite detaljčić da ste VI seme nekog ko se "mator" reprodukovao?
Sramota me je u ime svih vas koji tako razmišljate i pišete, verovatno ne znajući da pišete i o samima sebi.
Svaki čovek voli svoje roditelje i voli što je rođen.

dodji sebi

pre 5 godina

Od ginekologa muskarca naravno koji u 60tim juri devojke od 27 jer "zene posle 40te ne treba da radjaju.
(dodji sebi, 5. februar 2019 11:33)

Ne nego od ginekologa od 69 godina koji ima ženu od 67, troje djece i 7 unučadi i koji zbog nedostatka liječnika još uvijek okolo honorarno radi po bolnicama umjesto da uživa u penziji, te takve trudnoće kako je već neko napsiao mogu biti opasne po život, umnogostručen je faktor rizika za čitav niz komplikacija!
(Bruder Jakob, 5. februar 2019 12:33)

Tacno sam znala da ima preko 60 godina, za takve je i epidural neprirodan i rizican za zenu. Medicina je odmakla, zene su dugovecnije i snaznije nego ikad (i muskarci al to nije sad tema) ova zena bi mogla tebe u zubima da nosi sta je njoj jos jedno dete nakon cetvoro vec rodjenih.

Zena je ocigledno ziva i zdrava, nema komplikacija ni za nju ni za dete i sta sad hocete? Jel vama krivo sto su oni dobro? Neko iskrvari na porodjaju u ranim 20tim, neko prodje bez problema u 55toj. To je zivot. Nikad ne znas kad ce tvoj dan doci.

BTW otkud znas da taj tvoj prijatelj ginekolog ne juri devojke od 27godina? Cini mi se da znam taj tip ljudi, a i za godine sam pogodila, zar ne?

Ana

pre 5 godina

Kao dete koje je raslo bez oca (njegov izbor), bez sire porodice, i koje je majku izgubilo s 18 godina, mogu da kazem da sam imala mnogo srece.

Svest o tome me je uvek motivisala da uradim sve da budem sposobna i nezavisna, ali me je isto tako i motivisala da dobrano razmislim kad i kako da imam decu. Odnosno, da nemam decu dok ne napravim takvu situaciju da stagod da se meni bude desilo, njima bude dobro (koliko god je to moguce kad deca ostanu bez majke).

To sto neko pominje da mnoge budale imaju decu na ovom svetu, pa nikom nista, ne znaci da moram da budem i ja jedna od njih.

Deca ne traze da budu rodjena. Zivot nije poklon nerodjenima. Roditelji, stagod pricali, u stvari SEBI prave poklon kada radjaju dete.

dodji sebi

pre 5 godina

vo je divna vest za ženu koja je čekala više od pola veka da bude majka. Sigurno je znala rizike koje donosi trudnoća u tim godinama i sigurno je imala dovoljno para, sredstava da umanji što više rizika.
Mene šta brine je to da će sad žene da uzmu ovu vest za primer i tako će onda organizovati svoje živote. Gradiće svoje karijere zaboravljajući da im vreme ističe. najbolje godine daće korporacijama umesto deci. Ovakve priče na masovnom nivou dovešće do smanjenja populacije na globalnoj razmeri. A oni zatucani sa po 12toro dece preuzeće primat u svetu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Promućkati pre upotrebe, 5. februar 2019 13:19)

Care ova vec ima cetvoro dece od kojih najstariji sin ima skoro 30 godina. Da sve zene uzmu ovu za primer ne da ne bi bilo problema sa natalitetom vec bi morali da uvodimo zakonske mere ko u Kini onomad.

Tanja

pre 5 godina

u Srbiji si star i sa 30 god ako nisu rodila decu...onda me ne cude ovakvi komentari...
Neka svako zivi svoj zivot po svojoj meri...ko sam ja bilo kom da sudim...

gugu

pre 5 godina

@Promućkati - muškarci su sve to mogli i mogu jer im žene odrađuju veliki deo posla - besplatno. Naravno da se ti nećeš pitati oko nečijeg deteta i neka rađa ko hoće i može. Žene takođe zarađuju i nasleđuju imovinu i one takođe odlučuju o potrošnji para koje daju državi. Niko ne unižava normalne muškarce. Sve su vas rodile žene i svi ste bili na državnom lekaru, državnoj školi i slično. Svi su za vas plaćali, i oni bez dece su plaćali za tuđu decu. Malo širine i mućkanja mozga nije naodmet. Licemerje je da muškarci govore da su oni nešto pravili, a sami su napravljeni od tih istih žena, plus im žene (majke, sestre, supruge,ćerke) ceo život odrađuju veliki deo posla - bar u Srbiji.
O karijeri u Srbiji je smešno pričati jer većina gleda samo da ima posao od kog može živeti. "Karijere" imaju oni kojima mame i supruge odrade deo oko porodice - neplaćeno. Smešni ste sa tim ograničenim stavovima. Treba razmotriti sve okolnosti pa tek onda pričati o nečemu, čak i ako lično smeta. Ne pridavati sebi prevelik značaj jer ga zapravo nemate. Pustiti ljude da žive svoje živote bez nekulturnog guranja nosa u iste.

Hmmmm

pre 5 godina

(Promućkati, 5. februar 2019 22:25)
Ne nego zena treba da zrtvuje svoju karijeru dok muz gradi neometano svoju a sutra moze da otrci za drugom dok zeni ostaje zrtva i nikakva karijera (i plata). I jos kukate stalno da je alimentacija nepravda.
Svakom svoja karijera pa koliko da zivotno kosta neka kosta

Bowl

pre 5 godina

@Alef
To si ti. Neka deca su pametnija i ne podležu uticaju okoline. Srećna su sa svojim životima jer osećaju okolinu i ljude i ne podležu lošim uticajima. Svi smo bili deca i svakoga su zadirkivali za nešto, tebi je zapalo za starost roditelja. Meni je zapao alkoholizam oca, zamisli tek to. Tako se gradi karakter. Čuj, baka! Sramota treba da je te ljude koji na taj način prilaze nekome. Uvek treba biti kulturan i ne gajiti predrasude. Ti nisi srećna što postojiš? Volela bi da te nema? Misliš da si jedina koja je imala dečije probleme? Ma bežite bre svi sa tako iskrivljenim shvatanjima.

Bruder Jakob

pre 5 godina

Meni bi lično bilo neugodno da me stara baba dovede u vrtić ili u školu i da kažem da mi je to mama, rekao bih da mi je baka.
Imali smo jedan takav slučaj u vrtiću i osnovnoj, jednoj curi koja je imala staru mamu i još starijeg tatu.
Vjeovatno postoji razlog zašto je Bog, Priroda ili šta već onemogućili ženama da rađaju nakon 50.
A i medicina kaže da žene ne bi trebale rađati nakon 40, to sam čuo od jednog ginekologa.

dux

pre 5 godina

Jedna od prvih poznatih sponzoruša.
Prvo Silvester Stalone pa Alberto Tomba i mnoge druge poznate face.
Da li se neko seća da je ista ostavila dete u kolicima ispred restorana i ušla da ruča.Naravno da su je kaznili tada ali simbolično-novčano.
Sada kao naknadna pamet...Uzorna majka.

Vita

pre 5 godina

S obzirom da je Brigitin muz mladji od nje 15 godina, da ona ima jos 4 sina koji su vec odrasli i da su im finansije solidne- ne vidim problem. Mama Mihajla Pupina imala je preko 40 godina kad ga je rodila. I mama Zivojina Misica. I Vladimira Putina. Sreca da nisu tako ograniceno razmisljale kao neki od vas.

Bruder Jakob

pre 5 godina

Od ginekologa muskarca naravno koji u 60tim juri devojke od 27 jer "zene posle 40te ne treba da radjaju.
(dodji sebi, 5. februar 2019 11:33)

Ne nego od ginekologa od 69 godina koji ima ženu od 67, troje djece i 7 unučadi i koji zbog nedostatka liječnika još uvijek okolo honorarno radi po bolnicama umjesto da uživa u penziji, te takve trudnoće kako je već neko napsiao mogu biti opasne po život, umnogostručen je faktor rizika za čitav niz komplikacija!

Supergirl

pre 5 godina

@Promućkati
Čoveče, poštovanje se ne podrazumeva. Svako normalan priđe drugom čoveku sa poštovanjem, dok ga taj drugi svojim postupcima ne uveri u to da ne zaslužuje poštovanje. Ti prvi ne pokazuješ inicijalno poštovanje prema ženskom rodu. Nijedna ne tvrdi da joj ne treba muškarac, nego da im ne treba muškarac koji neće nju poštovati jer automatski ne može ni ona njega. Kakvo plaćanje od društva? To jedino ti spominješ, kao da si zalutao u ovu temu i tekst. Svako dete ima dva roditelja, biološki. U realnosti, otac gleda da se izvuče iz svega ako može - kad je reč o tim lošim muškarcima. Dobri muškarci ne misle da ih neko ne poštuje jer i sami poštuju ljude, posebno svoje žene i oni nemaju problem. Decu vaspitavaju oba roditelja i to sopstvenim primerom, tu se zapitaj.
Socijalni program je negde takav da se pomaže samohranim majkama, jer očevi napuste svoju decu. Negde se alimentacija mora plaćati, nema skrivanja imovine, umanjenja primanja i slično. Alimentacija se kod nas plaća za svoje dete, kao udeo u izdržavanju deteta, dok majka plaća od svojih para svoj deo, plus brine o detetu 24/7.
Pitanje je da li ti poštuješ i svoju majku?
Ili je ona jedina žena koja zavređuje poštovanje, pošto ostale nisu rodile tebe? To nikako ne mogu da razumem. Zašto imate problem sa ženama? U našoj zemlji nema karijere, većina radi da može da poplaća račune, jede, i jednom godišnje otputuje na par dana. Žene ovde rade, vugle kese iz radnji i pijace, sređuju kuću, kuvaju, peru, peglaju, brinu o roditeljima, deci. Retko koji miškarac to priznaje i ceni i poštuje. Šta biste još? Šta vi radite? Idete na posao i ljubomorišete na muškarce koji rade za svoju porodicu mnogo i u svojoj kući? Pljujete po ženama koje se raspadoše? Oni muškarci koji zaslužuju poštovanje ga bogami i imaju. Čak i dosta onih koji ne zaslužuju dobijaju i dodatnih šansi da se poprave.

VJ

pre 5 godina

@Bowl
Meni je 40, nažalost još nemam dete, imala sam jedan spontani u 24.g., vidim da žene rađaju i u mojim godinama pa se i dalje nadam da nije nemoguće.
Javih se na Vaš komentar da kažem kako je vaspitačica kada sam otišla po batine klince u vrtić pitala `je l` to baka...` , pa je kao bolje pogledala, onda se zacrvenela i dodala `oprostite, nisam dobro videla`.

Sofoklo

pre 5 godina

@Bruder Jakob
Idi lijeci se...
(dzevla, 5. februar 2019 11:41)

Ti da se liječiš, i svi koji dijele tvoj stav!
Osim šta su takve trudnoće veoma riskantn i mogu biti opasne po život i majke i bebe to je isto tako socijalno neodgovorno rađati djecu u tim godinama, i upravo tako, nije bezveze da je to prirodnim putem nemoguće.

priridno?

pre 5 godina

@Jakob, upravu si. Zene prirodno ne bi trebalo da radjaju posle 40-45 godine uopste. Ove radjaju jer su na hormonima ili su zamrzle jajne celije. Sve posle 40ih godina je veoma opasno po zivot zene jer ona nije u najboljim godinama vise. Ovi sto ti lupaju minuse trebaju podhitno u skolu na cas biologije, jer je to osnovno znanje.

Hm

pre 5 godina

(Promućkati, 6. februar 2019 14:11)
Pa ko kaze da se mora imati porodica. Znam toliko zena koje su uradile sve to sto ti tvrdis da treba, jer vecina je do skoro tako radila i gle njihovi muzevi tu zrtvu nisu cenili bas ni malo, uglavnom se to uzme zdravo za gotovo. Zena se iskoristi kao inkubator, dadilja, cistacica i zameni ako se ukaze prilika. Ili bar vara.
Zato menjamo pricu, jer smo to toliko puta videle oko nas i ne valja. Vama muskarcima je tako bolje ali koga briga. Ne zivimo mi zbog vas.

Promućkati pre upotrebe

pre 5 godina

Ovo je divna vest za ženu koja je čekala više od pola veka da bude majka. Sigurno je znala rizike koje donosi trudnoća u tim godinama i sigurno je imala dovoljno para, sredstava da umanji što više rizika.
Mene šta brine je to da će sad žene da uzmu ovu vest za primer i tako će onda organizovati svoje živote. Gradiće svoje karijere zaboravljajući da im vreme ističe. najbolje godine daće korporacijama umesto deci. Ovakve priče na masovnom nivou dovešće do smanjenja populacije na globalnoj razmeri. A oni zatucani sa po 12toro dece preuzeće primat u svetu.

Alef

pre 5 godina

Ja sam dete make koja je u 43.oj godini rodila mene te davne 1970, jako sam patila kao jedinica bez brata I sestre pa sam izmisljala i lagala sve odreda da Ih imam ; mami su u vrticu prilazili i govorili jao bako kako vam je lepo i pametno dete a ja u zemlju da propadnemi da smesta pobegnem of svih njih...Deca nikada nisu glupa i dobro osete sredinu u kojoj rastu!
Svaku tvrdnju da starost roditelja nema veze u kreiraranju osnova decjeg karaktera primula bih sa velikom dozom skepticizma!

Promućkati

pre 5 godina

I kao što vidimo po komentarima ovde žene više nemaju ni malo poštovanja za muškarce. Spominjete alimentacije, svoje karijere, samostalnost. Jeste karijera misaona imenica za muškarce i žene onaj ko se odluči za karijeru u velikom broju slučajeva nema vremena za druge stvari. Poslodavce nije briga šta ti radiš van posla, njima je cilj da te što više iskoriste za što manje para.
Pitam ja vas koje tvrdite da ste samostalne i da vam muškarci ne trebaju, kako mislite da imate i karijeru i porodicu? Ko će da vam vaspitava decu? Ko treba da plaća za vas kad vam plata nije dovoljno velika da izdržavate porodice?
Da li očekujete od društva da vam pomogne ?

Hm

pre 5 godina

@Promuckati
Zene su otkrile farming. Ako cemo tako onda vama muskarcima da zabranimo da gajite biljke i zivotinje nego ako hocete nestoda jedete luk i strelu u ruke pa u lov. Ko je sad licimer.

Promućkati

pre 5 godina

@Supergirl 2/2
Zato želim da ih podsetim na istoriju gde su u velikoj većini muškarci snosili velike žrtve za svoje porodice, njima moraju da ukažu poštovanje, kao što ja poštujem žene koje su tada isto sebe žrtvovale za svoje porodice, a isto tako poštujem žene sada koje se žrtvuju za dobrobit bližnjih, sebičnost ne poštujem ali ne osuđujem jer mislim da svako ima prava svoj život da živi. Tu ulazi u priču onda Društveno izdržavanje „ samostalne“ žene. U ovoj državi je ekstremno teško biti samostalan. Po samoj definiciji to znači da ne zavisiš ni od koga drugoga već samo od sebe. Ako žena koja samovoljno zatrudni i samovoljno ostane sama nema dovoljno da finansira svoj samostalni život a i dalje tvrdi da je samostalna onda mislim da treba je prozvati licemerom, jer onda nije samostalna već zavisna od države da joj pomogne i samim tim treba moralno da se odrekne prava da kritikuje i proziva ljude koji je finansiraju. Ti, ja, svi mi koji plaćamo poreze, kojima država uzima od plate učestvujemo u punjenju budžeta iz koga se uzimaju plate da osobe koje traže pomoć od države mogu da istu dobiju.
Zato slažem se da se poštovanje ne podrazumeva, ono nije bezuslovno, ono se zarađuje.

Promućkati

pre 5 godina

@ Hm
Niko ne kaže da se nešto mora imati. Sopstveni je izbor ne nastaviti svoje porodično stablo, zaboraviti na svoje pretke i umreti sam. Ako ti vidiš žene kao inkubator, dadilje i čistačice koje se menjaju kako kome padne na pamet, onda mislim da ili ne shvataš pravu suštinu porodice ili živiš u jednom očajnom sebičnom životu bez ljubavi i radosti.
A poljoprivredu odnosno kako ti nazivaš „farming“ niko nije otkrio već su je ljudi razvili zajedničkim snagama. Neko je morao da ulovi divlju životinju da bi je pripitomili, neko je morao da donese seme do zajednice da bi proširili floru i faunu jednog ekosistema. Lovci su isto tako skupljali resurse i zaslužni su koliko i oni koji su ostajali, čuvali i odgajali iste te resurse i zajedno su zaslužni za napredak ljudske rase.
I niko ne kaže da treba nešto zabraniti ženama. Nego ako žene ne žele da žive pod uticajem muškaraca da se dobrovoljno odreknu svih stvari gde su bili umešani muškarci. Isto bi rekao muškarcima koji ne žele da žive pod uticajem žena.

Promućkati

pre 5 godina

@ Mici @ dodji sebi. Rekao sam da je divna vest za dotičnu i jeste divna vest. Ne govorim da ne treba rađati decu i u tim godinama ako možeš da snosiš rizik.
Pitanje je da li svi pročitaju ceo članak i shvate šta se ustvari dešava.
Ovde je naslov jako bitan, to je nešto što ljudi vide i bez otvaranja članka. Poenta je da piše da je ona "postala majka u 55toj". Ne kaže da je rodila 5to u 55toj. Znači šta mene brine je upravo što je Mici u komentaru napisala. Žene će da pročitaju naslov i shvate upravo da je Uredu da zapostave porodicu da bi jurili karijeru da daju svoje najbolje godine korporacijama umesto porodici. Smatrajući da je svet ovakav kakav je zaboravljajući da je bezbroj muškaraca dao svoj život da bi sačuvao, nahranio, usrećio svoju decu i žene. I onda komentar da žene konačno mogu da budu srećne bez muškaraca koji su ih ugnjetavali. Ako je ženama toliko loše što su zavisne od muškaraca onda predlažem da ne koriste ništa što su muškarci imali uticaja u pravljenju. Ne? Onda pustimo licemerje.

Promućkati

pre 5 godina

@Supergirl 1/2
Želim da ti se zahvalim na konciznom odgovoru i da na tvoje možda veliko iznenađenje ti kažem da se slažem sa načinom koji razmišljaš. Ti si jedan od retkih komentatora koji je ovde uneo u priču jednakost, zaslugu poštovanja.
Želim i da ti pojasnim i odgovorim na pitanja o mojim komentarima ovde. Kao prvo moji komentari nisu striktno vezani za tekst koji priča o ženi koja je sa 20g rodila prvo dete a sa 55g najmlađe. Mislim da je to uredu jer je znala kakav je rizik, ima iskustva već i ima sredstava da u koliko nešto krene po zlu spreči tragičan ishod. Moji komentari su vezani za ne koncizan naslov koji kaže da Je postala majka u 55toj i mnoštvo komentatora koji su pročitali naslov i zaključili da za žene dolazi vreme Liberalizacije ( Oslobođenja) od muškaraca u generalnom smislu i svaljivanja svih problema koje su žene imale isključivo na muškarce. Moj stav po pitanju muško ženskih odnosa je da jedino možemo zajedno da stvaramo budućnost za sledeće generacije i da budemo srećni ako se zajedničkim snagama borimo. Verujem isto tako da se i ljudi dele na dobre i loše bili oni muško ili žensko. Problem imam u ovom nizu komentara sa Ženama koje misle da sada mogu bez muškaraca, sa ženama koje u svojoj frustraciji osuđuju čitav rod.

Promućkati

pre 5 godina

@Mici. A na pitanje šta nas to briga ako majke budu samostalne (čitaj samohrane) i imaju svoju decu (dete je od oba roditelja) je to zato što ako imaš svoju karijeru kao samostalna majka neko mora da čuva tvoju decu, ako nema ko jer svi rade moraš da šalješ svoju decu drugome da ih čuva (čitaj vaspitava) uz sve to ako dobijaš dečiji dodatak na svoje dete dobijaš pare od ostalih ljudi u državi kojima se uzima pola plate i oporezuju se na sve što kupe a polovina tih ljudi su muškarci. Tako da tvoje dete onda delom finansiraju muškarci koji te u opšte ne poznaju. Onda ako nemaš para da platiš privatnu školu za svoje dete šalješ ga u državnu (Ko plaća učitelje, nastavnike?) ,upiše dete fakultet na budžet. (Ko plaća Profesore?) Dete se razboli odvedeš ga u bolnicu državnu (Ko plaća doktore?) A ako već nešto plaćamo onda je normalno da imamo i šta da se pitamo o tome kako se troše naše pare.

Bruder Jakob

pre 5 godina

Meni bi lično bilo neugodno da me stara baba dovede u vrtić ili u školu i da kažem da mi je to mama, rekao bih da mi je baka.
Imali smo jedan takav slučaj u vrtiću i osnovnoj, jednoj curi koja je imala staru mamu i još starijeg tatu.
Vjeovatno postoji razlog zašto je Bog, Priroda ili šta već onemogućili ženama da rađaju nakon 50.
A i medicina kaže da žene ne bi trebale rađati nakon 40, to sam čuo od jednog ginekologa.

priridno?

pre 5 godina

@Jakob, upravu si. Zene prirodno ne bi trebalo da radjaju posle 40-45 godine uopste. Ove radjaju jer su na hormonima ili su zamrzle jajne celije. Sve posle 40ih godina je veoma opasno po zivot zene jer ona nije u najboljim godinama vise. Ovi sto ti lupaju minuse trebaju podhitno u skolu na cas biologije, jer je to osnovno znanje.

Sofoklo

pre 5 godina

@Bruder Jakob
Idi lijeci se...
(dzevla, 5. februar 2019 11:41)

Ti da se liječiš, i svi koji dijele tvoj stav!
Osim šta su takve trudnoće veoma riskantn i mogu biti opasne po život i majke i bebe to je isto tako socijalno neodgovorno rađati djecu u tim godinama, i upravo tako, nije bezveze da je to prirodnim putem nemoguće.

Promućkati pre upotrebe

pre 5 godina

Ovo je divna vest za ženu koja je čekala više od pola veka da bude majka. Sigurno je znala rizike koje donosi trudnoća u tim godinama i sigurno je imala dovoljno para, sredstava da umanji što više rizika.
Mene šta brine je to da će sad žene da uzmu ovu vest za primer i tako će onda organizovati svoje živote. Gradiće svoje karijere zaboravljajući da im vreme ističe. najbolje godine daće korporacijama umesto deci. Ovakve priče na masovnom nivou dovešće do smanjenja populacije na globalnoj razmeri. A oni zatucani sa po 12toro dece preuzeće primat u svetu.

Bruder Jakob

pre 5 godina

Od ginekologa muskarca naravno koji u 60tim juri devojke od 27 jer "zene posle 40te ne treba da radjaju.
(dodji sebi, 5. februar 2019 11:33)

Ne nego od ginekologa od 69 godina koji ima ženu od 67, troje djece i 7 unučadi i koji zbog nedostatka liječnika još uvijek okolo honorarno radi po bolnicama umjesto da uživa u penziji, te takve trudnoće kako je već neko napsiao mogu biti opasne po život, umnogostručen je faktor rizika za čitav niz komplikacija!

Alef

pre 5 godina

Ja sam dete make koja je u 43.oj godini rodila mene te davne 1970, jako sam patila kao jedinica bez brata I sestre pa sam izmisljala i lagala sve odreda da Ih imam ; mami su u vrticu prilazili i govorili jao bako kako vam je lepo i pametno dete a ja u zemlju da propadnemi da smesta pobegnem of svih njih...Deca nikada nisu glupa i dobro osete sredinu u kojoj rastu!
Svaku tvrdnju da starost roditelja nema veze u kreiraranju osnova decjeg karaktera primula bih sa velikom dozom skepticizma!

dux

pre 5 godina

Jedna od prvih poznatih sponzoruša.
Prvo Silvester Stalone pa Alberto Tomba i mnoge druge poznate face.
Da li se neko seća da je ista ostavila dete u kolicima ispred restorana i ušla da ruča.Naravno da su je kaznili tada ali simbolično-novčano.
Sada kao naknadna pamet...Uzorna majka.

Promućkati

pre 5 godina

@Mici. A na pitanje šta nas to briga ako majke budu samostalne (čitaj samohrane) i imaju svoju decu (dete je od oba roditelja) je to zato što ako imaš svoju karijeru kao samostalna majka neko mora da čuva tvoju decu, ako nema ko jer svi rade moraš da šalješ svoju decu drugome da ih čuva (čitaj vaspitava) uz sve to ako dobijaš dečiji dodatak na svoje dete dobijaš pare od ostalih ljudi u državi kojima se uzima pola plate i oporezuju se na sve što kupe a polovina tih ljudi su muškarci. Tako da tvoje dete onda delom finansiraju muškarci koji te u opšte ne poznaju. Onda ako nemaš para da platiš privatnu školu za svoje dete šalješ ga u državnu (Ko plaća učitelje, nastavnike?) ,upiše dete fakultet na budžet. (Ko plaća Profesore?) Dete se razboli odvedeš ga u bolnicu državnu (Ko plaća doktore?) A ako već nešto plaćamo onda je normalno da imamo i šta da se pitamo o tome kako se troše naše pare.

Promućkati

pre 5 godina

@ Mici @ dodji sebi. Rekao sam da je divna vest za dotičnu i jeste divna vest. Ne govorim da ne treba rađati decu i u tim godinama ako možeš da snosiš rizik.
Pitanje je da li svi pročitaju ceo članak i shvate šta se ustvari dešava.
Ovde je naslov jako bitan, to je nešto što ljudi vide i bez otvaranja članka. Poenta je da piše da je ona "postala majka u 55toj". Ne kaže da je rodila 5to u 55toj. Znači šta mene brine je upravo što je Mici u komentaru napisala. Žene će da pročitaju naslov i shvate upravo da je Uredu da zapostave porodicu da bi jurili karijeru da daju svoje najbolje godine korporacijama umesto porodici. Smatrajući da je svet ovakav kakav je zaboravljajući da je bezbroj muškaraca dao svoj život da bi sačuvao, nahranio, usrećio svoju decu i žene. I onda komentar da žene konačno mogu da budu srećne bez muškaraca koji su ih ugnjetavali. Ako je ženama toliko loše što su zavisne od muškaraca onda predlažem da ne koriste ništa što su muškarci imali uticaja u pravljenju. Ne? Onda pustimo licemerje.

Promućkati

pre 5 godina

I kao što vidimo po komentarima ovde žene više nemaju ni malo poštovanja za muškarce. Spominjete alimentacije, svoje karijere, samostalnost. Jeste karijera misaona imenica za muškarce i žene onaj ko se odluči za karijeru u velikom broju slučajeva nema vremena za druge stvari. Poslodavce nije briga šta ti radiš van posla, njima je cilj da te što više iskoriste za što manje para.
Pitam ja vas koje tvrdite da ste samostalne i da vam muškarci ne trebaju, kako mislite da imate i karijeru i porodicu? Ko će da vam vaspitava decu? Ko treba da plaća za vas kad vam plata nije dovoljno velika da izdržavate porodice?
Da li očekujete od društva da vam pomogne ?

HanSolo

pre 5 godina

Meni bi lično bilo neugodno da me stara baba dovede u vrtić ili u školu i da kažem da mi je to mama, rekao bih da mi je baka. 
Imali smo jedan takav slučaj u vrtiću i osnovnoj, jednoj curi koja je imala staru mamu i još starijeg tatu. 
Vjeovatno postoji razlog zašto je Bog, Priroda ili šta već onemogućili ženama da rađaju nakon 50. 
A i medicina kaže da žene ne bi trebale rađati nakon 40, to sam čuo od jednog ginekologa.
(Bruder Jakob, 05. februar 2019 11:08)


Hahahaaa, zatucani Srbistanac koji nezna dalje od nosa, pa kao pameti ovde..

dodji sebi

pre 5 godina

Meni bi lično bilo neugodno da me stara baba dovede u vrtić ili u školu i da kažem da mi je to mama, rekao bih da mi je baka.
Imali smo jedan takav slučaj u vrtiću i osnovnoj, jednoj curi koja je imala staru mamu i još starijeg tatu.
Vjeovatno postoji razlog zašto je Bog, Priroda ili šta već onemogućili ženama da rađaju nakon 50.
A i medicina kaže da žene ne bi trebale rađati nakon 40, to sam čuo od jednog ginekologa.
(Bruder Jakob, 5. februar 2019 11:08)

Od ginekologa muskarca naravno koji u 60tim juri devojke od 27 jer "zene posle 40te ne treba da radjaju, a mi muskarci treba da sejemo seme okolo dok ne umremo." Lepo ste vi to smislili samo ne u mesajte medicinu u to. I muskarcima i zenama plodnost opada nakon 40 godine. Ostalo su izuzeci, vestacka oplodnja i mladji muskarci koji prave decu umesto ovih starijih samo to ne prijavljuju (ko u Korenima.)
Priroda je oonekad mnogo postenija i ravnopravnija nego drustvo.

ana

pre 5 godina

Ови што брину да неће дочекати да јој ћерка одрасте - апсурд! За 20 година мама ће имати тек 74, то више није озбиљна старост, нарочито за богате западњаке. Свако добро им желим!!!

Svilajnac-Centar Srbije

pre 5 godina

@bruder
Oni ne vode svoju decu nigde ,vec dadilje i sluge. I druga najvaznija stvar , to se desava u zemlji bez predrasuda a ne kod nas.

Mici

pre 5 godina

@promuckatipreupotrebe A toga se znaci plase nesigurni muskarci?! Sto ce zene u buducnosti moci da imaju svoje karijere, novac i decu, biti samostalne, zrele i niko nece moci da ih maltretira i zloostavlja. Sto ce napokon biti srecne!

Zju

pre 5 godina

@Bruder
Šta sa ženama koje mogu rađati nakon pedesete? Ima i takvih. Šta sa siromašnim koji nemaju šta da obuku detetu? Šta sa glupima, koji imaju još gluplju decu? Šta sa kriminalcima, kako oni dovedu dete u vrtić, a tata im ubija druge ljude, toga te ne bi bilo sramota? Sa decom lopova? Šta, na kraju, sa zlim ljudima koji bi da nameću drugima svoje viđenje života?
Svako dete koje dođe na ovaj svet i treba da je na njemu. Da li su roditelji ovakvi ili onakvi, nije na nama da sudimo. Ni meni se ne sviđa što se svakakvi razmnožavaju, i to najviše oni koji bi najmanje trebali, ali šta sad, nije moje da komentarišem a ni namećem.
Inače, ginekolozi nikada ne govore da se dete ne rađa. Za tvoju info ;) Sam sam lekar specijalista i radim sa ginekolozima i najviše je u pitanju genetski, materijalni i na kraju lični momenat. Godine nisu. Iznenadilo biste se koliko ima mladih koji, po medicini, ne bi trebali imati decu, pa ih imaju. O slabo inteligentnima da ne pričamo.

Ana

pre 5 godina

Kao dete koje je raslo bez oca (njegov izbor), bez sire porodice, i koje je majku izgubilo s 18 godina, mogu da kazem da sam imala mnogo srece.

Svest o tome me je uvek motivisala da uradim sve da budem sposobna i nezavisna, ali me je isto tako i motivisala da dobrano razmislim kad i kako da imam decu. Odnosno, da nemam decu dok ne napravim takvu situaciju da stagod da se meni bude desilo, njima bude dobro (koliko god je to moguce kad deca ostanu bez majke).

To sto neko pominje da mnoge budale imaju decu na ovom svetu, pa nikom nista, ne znaci da moram da budem i ja jedna od njih.

Deca ne traze da budu rodjena. Zivot nije poklon nerodjenima. Roditelji, stagod pricali, u stvari SEBI prave poklon kada radjaju dete.

Milja

pre 5 godina

@Sofoklo @Bruder Jakob
Riskantan po tu majku i to dete, ili riskantan po vas takve, koji bi drugima da krojite živote? Riskantan po nevaspitane muškarce koji su gori od bilo kakvih ženakih alapača? Riskantan po muškarce koji znaju da su slabi i hoće da, na bilo koji lični način, oslabe i unize svaku ženu koja neće roditi njihovo dete? Riskantan po koga tačno?
Čuj, imao je slučaj u vrtiću... Pa da zla i pokvarena deca ne zezaju neko dete koje ima bilo šta drugačije a pritom je i dobro, to dete ne bi ni primetilo. Svakom detetu je njegova mama najlepša. Šta sad, neko ima mamu invalida pa treba da umre od sramote? Leči se, čoveče.
Neznalice ste ako mislite da trudnoća zavisi jedino od godina. Hvala bogu pa su neke i "matore" rodile božanstvenu decu. Nijedno dete neće žaliti jer su ga roditelji "kasno" napravili. To jeste dar detetu, život, nastao iz seksa i ljubavi. Sudbina se nikada ne zna, neko poživi, neko ima sreće, neko ne.

Tijana

pre 5 godina

Pitanje za ove likove što osuđuju (samo) žene koje rađaju posle četrdesete - da li biste to osuđivali i da je vas sve majka rodila sa npr. 44? Ili biste voleli i majku, i svoj život? Ubili biste se? Ne razumem. Kako to utiče na vas što je Brigit Nilsen rodila dete u 55oj? Bojite se da će neke vaše odlagati začeće baš sa vama pa naići na bolje? Ne razumem.
Nije problem ni nečija nasledna bolest, ni niska inteligencija, ni siromaštvo, ni samostalno odgajanje deteta (bez oca), nego samo godine? Zašto? U domu za decu ometenu i razvoju ima mnooogo dece sa posebnim potrebama od mlađih roditelja. Godine oca takođe utiču, ali najviše genetika! Genetika je glavna. Naše babe su rađale dok su mogle, neke i do pedesete. Možda ste baš VI koji ste najglasniji potomak nekog koga su roditelji dobili u starijem dobu. Kada tako gledate, da li mrzite detaljčić da ste VI seme nekog ko se "mator" reprodukovao?
Sramota me je u ime svih vas koji tako razmišljate i pišete, verovatno ne znajući da pišete i o samima sebi.
Svaki čovek voli svoje roditelje i voli što je rođen.

gugu

pre 5 godina

@Promućkati - muškarci su sve to mogli i mogu jer im žene odrađuju veliki deo posla - besplatno. Naravno da se ti nećeš pitati oko nečijeg deteta i neka rađa ko hoće i može. Žene takođe zarađuju i nasleđuju imovinu i one takođe odlučuju o potrošnji para koje daju državi. Niko ne unižava normalne muškarce. Sve su vas rodile žene i svi ste bili na državnom lekaru, državnoj školi i slično. Svi su za vas plaćali, i oni bez dece su plaćali za tuđu decu. Malo širine i mućkanja mozga nije naodmet. Licemerje je da muškarci govore da su oni nešto pravili, a sami su napravljeni od tih istih žena, plus im žene (majke, sestre, supruge,ćerke) ceo život odrađuju veliki deo posla - bar u Srbiji.
O karijeri u Srbiji je smešno pričati jer većina gleda samo da ima posao od kog može živeti. "Karijere" imaju oni kojima mame i supruge odrade deo oko porodice - neplaćeno. Smešni ste sa tim ograničenim stavovima. Treba razmotriti sve okolnosti pa tek onda pričati o nečemu, čak i ako lično smeta. Ne pridavati sebi prevelik značaj jer ga zapravo nemate. Pustiti ljude da žive svoje živote bez nekulturnog guranja nosa u iste.

Promućkati

pre 5 godina

@ Hm
Niko ne kaže da se nešto mora imati. Sopstveni je izbor ne nastaviti svoje porodično stablo, zaboraviti na svoje pretke i umreti sam. Ako ti vidiš žene kao inkubator, dadilje i čistačice koje se menjaju kako kome padne na pamet, onda mislim da ili ne shvataš pravu suštinu porodice ili živiš u jednom očajnom sebičnom životu bez ljubavi i radosti.
A poljoprivredu odnosno kako ti nazivaš „farming“ niko nije otkrio već su je ljudi razvili zajedničkim snagama. Neko je morao da ulovi divlju životinju da bi je pripitomili, neko je morao da donese seme do zajednice da bi proširili floru i faunu jednog ekosistema. Lovci su isto tako skupljali resurse i zaslužni su koliko i oni koji su ostajali, čuvali i odgajali iste te resurse i zajedno su zaslužni za napredak ljudske rase.
I niko ne kaže da treba nešto zabraniti ženama. Nego ako žene ne žele da žive pod uticajem muškaraca da se dobrovoljno odreknu svih stvari gde su bili umešani muškarci. Isto bi rekao muškarcima koji ne žele da žive pod uticajem žena.

ema

pre 5 godina

Bla bla bla. Evo pre mesec dana je poginulo mladi par (tragedija) trudnica cija je beba prezivela. Mladi, zdravi, pravi. Ali eto, desilo se.
Nema pravila, ne mozete da kontrolisete NISTA. Neko pogine u 25 godina i ostavi dete za sobom a neko ga rodi u 50 pa pozivi do 90te, kad njegovo dete vec ima 40 godina!
Sto se tice anomalija, ceste su i kod zena od 25 ali i kod starijih, u danasnjem zatrovanom svetu - opet, nema pravila.
Tako da ne laprdajte. Svako voli sto se rodio. Ja sam srecna sto sam na ovoj planeti iako su me roditelji dobili u 40oj sto je tada bilo neuobicajeno. Oboje guraju 80, putuju, zdravi su hvala bogu. A tada je bilo komentara 'matori ste, sta ce dete bez vas' pa eto nas.

Hvala im sto su mi podarili zivot.

Tja

pre 5 godina

Vidim nekim muskarcima je jako krivo zbog ovoga... Vole da kecaju zene za godine i kako im je (konacno) proslo vreme pa su sad drugo ili treceligasice kao sto su oni citav zivot.
A ova ladno radja, mladji dobar frajer, boli je....

Hm

pre 5 godina

(Promućkati, 6. februar 2019 14:11)
Pa ko kaze da se mora imati porodica. Znam toliko zena koje su uradile sve to sto ti tvrdis da treba, jer vecina je do skoro tako radila i gle njihovi muzevi tu zrtvu nisu cenili bas ni malo, uglavnom se to uzme zdravo za gotovo. Zena se iskoristi kao inkubator, dadilja, cistacica i zameni ako se ukaze prilika. Ili bar vara.
Zato menjamo pricu, jer smo to toliko puta videle oko nas i ne valja. Vama muskarcima je tako bolje ali koga briga. Ne zivimo mi zbog vas.

Supergirl

pre 5 godina

@Promućkati
Čoveče, poštovanje se ne podrazumeva. Svako normalan priđe drugom čoveku sa poštovanjem, dok ga taj drugi svojim postupcima ne uveri u to da ne zaslužuje poštovanje. Ti prvi ne pokazuješ inicijalno poštovanje prema ženskom rodu. Nijedna ne tvrdi da joj ne treba muškarac, nego da im ne treba muškarac koji neće nju poštovati jer automatski ne može ni ona njega. Kakvo plaćanje od društva? To jedino ti spominješ, kao da si zalutao u ovu temu i tekst. Svako dete ima dva roditelja, biološki. U realnosti, otac gleda da se izvuče iz svega ako može - kad je reč o tim lošim muškarcima. Dobri muškarci ne misle da ih neko ne poštuje jer i sami poštuju ljude, posebno svoje žene i oni nemaju problem. Decu vaspitavaju oba roditelja i to sopstvenim primerom, tu se zapitaj.
Socijalni program je negde takav da se pomaže samohranim majkama, jer očevi napuste svoju decu. Negde se alimentacija mora plaćati, nema skrivanja imovine, umanjenja primanja i slično. Alimentacija se kod nas plaća za svoje dete, kao udeo u izdržavanju deteta, dok majka plaća od svojih para svoj deo, plus brine o detetu 24/7.
Pitanje je da li ti poštuješ i svoju majku?
Ili je ona jedina žena koja zavređuje poštovanje, pošto ostale nisu rodile tebe? To nikako ne mogu da razumem. Zašto imate problem sa ženama? U našoj zemlji nema karijere, većina radi da može da poplaća račune, jede, i jednom godišnje otputuje na par dana. Žene ovde rade, vugle kese iz radnji i pijace, sređuju kuću, kuvaju, peru, peglaju, brinu o roditeljima, deci. Retko koji miškarac to priznaje i ceni i poštuje. Šta biste još? Šta vi radite? Idete na posao i ljubomorišete na muškarce koji rade za svoju porodicu mnogo i u svojoj kući? Pljujete po ženama koje se raspadoše? Oni muškarci koji zaslužuju poštovanje ga bogami i imaju. Čak i dosta onih koji ne zaslužuju dobijaju i dodatnih šansi da se poprave.

Promućkati

pre 5 godina

@Supergirl 2/2
Zato želim da ih podsetim na istoriju gde su u velikoj većini muškarci snosili velike žrtve za svoje porodice, njima moraju da ukažu poštovanje, kao što ja poštujem žene koje su tada isto sebe žrtvovale za svoje porodice, a isto tako poštujem žene sada koje se žrtvuju za dobrobit bližnjih, sebičnost ne poštujem ali ne osuđujem jer mislim da svako ima prava svoj život da živi. Tu ulazi u priču onda Društveno izdržavanje „ samostalne“ žene. U ovoj državi je ekstremno teško biti samostalan. Po samoj definiciji to znači da ne zavisiš ni od koga drugoga već samo od sebe. Ako žena koja samovoljno zatrudni i samovoljno ostane sama nema dovoljno da finansira svoj samostalni život a i dalje tvrdi da je samostalna onda mislim da treba je prozvati licemerom, jer onda nije samostalna već zavisna od države da joj pomogne i samim tim treba moralno da se odrekne prava da kritikuje i proziva ljude koji je finansiraju. Ti, ja, svi mi koji plaćamo poreze, kojima država uzima od plate učestvujemo u punjenju budžeta iz koga se uzimaju plate da osobe koje traže pomoć od države mogu da istu dobiju.
Zato slažem se da se poštovanje ne podrazumeva, ono nije bezuslovno, ono se zarađuje.

Mirta

pre 5 godina

(@bruder jakob ). Donekle mogu da vas razumem, ali samo zbog toga što ste muškarac. Nije bez razloga što žene rađaju. Sramota i greh je biti loš roditelj, ne pružiti detetu ljubav i zaštitu. Ovde to sigurno neće biti slučaj. Uživaće i malena i mama i tata. Sretno!

dodji sebi

pre 5 godina

Od ginekologa muskarca naravno koji u 60tim juri devojke od 27 jer "zene posle 40te ne treba da radjaju.
(dodji sebi, 5. februar 2019 11:33)

Ne nego od ginekologa od 69 godina koji ima ženu od 67, troje djece i 7 unučadi i koji zbog nedostatka liječnika još uvijek okolo honorarno radi po bolnicama umjesto da uživa u penziji, te takve trudnoće kako je već neko napsiao mogu biti opasne po život, umnogostručen je faktor rizika za čitav niz komplikacija!
(Bruder Jakob, 5. februar 2019 12:33)

Tacno sam znala da ima preko 60 godina, za takve je i epidural neprirodan i rizican za zenu. Medicina je odmakla, zene su dugovecnije i snaznije nego ikad (i muskarci al to nije sad tema) ova zena bi mogla tebe u zubima da nosi sta je njoj jos jedno dete nakon cetvoro vec rodjenih.

Zena je ocigledno ziva i zdrava, nema komplikacija ni za nju ni za dete i sta sad hocete? Jel vama krivo sto su oni dobro? Neko iskrvari na porodjaju u ranim 20tim, neko prodje bez problema u 55toj. To je zivot. Nikad ne znas kad ce tvoj dan doci.

BTW otkud znas da taj tvoj prijatelj ginekolog ne juri devojke od 27godina? Cini mi se da znam taj tip ljudi, a i za godine sam pogodila, zar ne?

Priroda

pre 5 godina

Moja svekrva je prvo dete rodila sa 27 a zadnje, sesto, sa 46 godina. Sve “ prirodno “, informacija za one koje kazu da nije normalno. Svu decu su skolovali, a i sami imali uspesnu karijeru kao profesori. Moj suprug i ja smo dobili dete u mojim 40-tim, “vestacki “, pa opet svi dragi ljudi su srecni zbog nas. Nikad nisam razumela ljude koji robuju stereotipima, I pokusavaju i druge da ukalupe. Ali ima nas svakakvih.

Hmmmm

pre 5 godina

(Promućkati, 5. februar 2019 22:25)
Ne nego zena treba da zrtvuje svoju karijeru dok muz gradi neometano svoju a sutra moze da otrci za drugom dok zeni ostaje zrtva i nikakva karijera (i plata). I jos kukate stalno da je alimentacija nepravda.
Svakom svoja karijera pa koliko da zivotno kosta neka kosta

Hm

pre 5 godina

@Promuckati
Zene su otkrile farming. Ako cemo tako onda vama muskarcima da zabranimo da gajite biljke i zivotinje nego ako hocete nestoda jedete luk i strelu u ruke pa u lov. Ko je sad licimer.

dodji sebi

pre 5 godina

vo je divna vest za ženu koja je čekala više od pola veka da bude majka. Sigurno je znala rizike koje donosi trudnoća u tim godinama i sigurno je imala dovoljno para, sredstava da umanji što više rizika.
Mene šta brine je to da će sad žene da uzmu ovu vest za primer i tako će onda organizovati svoje živote. Gradiće svoje karijere zaboravljajući da im vreme ističe. najbolje godine daće korporacijama umesto deci. Ovakve priče na masovnom nivou dovešće do smanjenja populacije na globalnoj razmeri. A oni zatucani sa po 12toro dece preuzeće primat u svetu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Promućkati pre upotrebe, 5. februar 2019 13:19)

Care ova vec ima cetvoro dece od kojih najstariji sin ima skoro 30 godina. Da sve zene uzmu ovu za primer ne da ne bi bilo problema sa natalitetom vec bi morali da uvodimo zakonske mere ko u Kini onomad.

Bowl

pre 5 godina

@Alef
To si ti. Neka deca su pametnija i ne podležu uticaju okoline. Srećna su sa svojim životima jer osećaju okolinu i ljude i ne podležu lošim uticajima. Svi smo bili deca i svakoga su zadirkivali za nešto, tebi je zapalo za starost roditelja. Meni je zapao alkoholizam oca, zamisli tek to. Tako se gradi karakter. Čuj, baka! Sramota treba da je te ljude koji na taj način prilaze nekome. Uvek treba biti kulturan i ne gajiti predrasude. Ti nisi srećna što postojiš? Volela bi da te nema? Misliš da si jedina koja je imala dečije probleme? Ma bežite bre svi sa tako iskrivljenim shvatanjima.

Tanja

pre 5 godina

u Srbiji si star i sa 30 god ako nisu rodila decu...onda me ne cude ovakvi komentari...
Neka svako zivi svoj zivot po svojoj meri...ko sam ja bilo kom da sudim...

Vita

pre 5 godina

S obzirom da je Brigitin muz mladji od nje 15 godina, da ona ima jos 4 sina koji su vec odrasli i da su im finansije solidne- ne vidim problem. Mama Mihajla Pupina imala je preko 40 godina kad ga je rodila. I mama Zivojina Misica. I Vladimira Putina. Sreca da nisu tako ograniceno razmisljale kao neki od vas.

VJ

pre 5 godina

@Bowl
Meni je 40, nažalost još nemam dete, imala sam jedan spontani u 24.g., vidim da žene rađaju i u mojim godinama pa se i dalje nadam da nije nemoguće.
Javih se na Vaš komentar da kažem kako je vaspitačica kada sam otišla po batine klince u vrtić pitala `je l` to baka...` , pa je kao bolje pogledala, onda se zacrvenela i dodala `oprostite, nisam dobro videla`.

Promućkati

pre 5 godina

@Supergirl 1/2
Želim da ti se zahvalim na konciznom odgovoru i da na tvoje možda veliko iznenađenje ti kažem da se slažem sa načinom koji razmišljaš. Ti si jedan od retkih komentatora koji je ovde uneo u priču jednakost, zaslugu poštovanja.
Želim i da ti pojasnim i odgovorim na pitanja o mojim komentarima ovde. Kao prvo moji komentari nisu striktno vezani za tekst koji priča o ženi koja je sa 20g rodila prvo dete a sa 55g najmlađe. Mislim da je to uredu jer je znala kakav je rizik, ima iskustva već i ima sredstava da u koliko nešto krene po zlu spreči tragičan ishod. Moji komentari su vezani za ne koncizan naslov koji kaže da Je postala majka u 55toj i mnoštvo komentatora koji su pročitali naslov i zaključili da za žene dolazi vreme Liberalizacije ( Oslobođenja) od muškaraca u generalnom smislu i svaljivanja svih problema koje su žene imale isključivo na muškarce. Moj stav po pitanju muško ženskih odnosa je da jedino možemo zajedno da stvaramo budućnost za sledeće generacije i da budemo srećni ako se zajedničkim snagama borimo. Verujem isto tako da se i ljudi dele na dobre i loše bili oni muško ili žensko. Problem imam u ovom nizu komentara sa Ženama koje misle da sada mogu bez muškaraca, sa ženama koje u svojoj frustraciji osuđuju čitav rod.