Istraživanje pokazalo koliko je vremena potrebno da prebolite raskid

Utorak, 31.03.2020.

21:00

Izvor: super zena

Istraživanje pokazalo koliko je vremena potrebno da prebolite raskid IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

key and peele

pre 4 godine

Ivica je u pravu ma sta rekle ove uvredjene devojke i samouskopljeni muskarci. Ali ne samo za seks kao nacin da olaksa bol (slazem se da je pozeljno, meni je pomoglo, verujem i drugima, nezavisno od pola). Fakat je da zene cesce raskidaju ako je veza bila obostrano iskrena u smislu emocija. Muskarci to rade redje, ili ako su u fazonu da ih koriste ili ako je ona bas bas nesnosna. Zene ipak vise misle o svemu pa samim tim i vise vide sta sve ne ide, nekad su u pravu, nekad nece da cekaju da se promenis na njihovu projekciju, nekad pak uspeju da te promene pa izgubis draz kao muskarac, a nekad i jer smo brate postali dileje.

Elem, neko je jos ovde pisao da taj osecaj cutnje i mira koji zajendo imate, te neke duhovne saglasnosti, najvise nedostaje. Tacno. Bas tacno. Pukla mi je prica od sedam godina. Ona nesigurna u sta hoce i nikad uverena da je dovoljno lepa uprkos mojim stalnim pokazivanjima da je, onda ja (skorpija) krenem da joj se svetim zbog toga na debilne nacine i ode sve. Ispade na kraju da je trebalo da to uradim kad mi je osecaj rekao da treba, ne jer mi pati ego no jer zaista nije moglo da radi uprkos ljubavi, dobrom seksu i tom miru kad smo sami. Falilo je nesto.

Najcesce fali to da mi individualno nismo sa sobom najcistiji i da ti nemiri ruse i duet. Elem, posle toga sok, neverica, onda se probudim i skapiram je to to. Zatim par devojaka za seks, meni lepo, njima lepo - treba ti placebo da si i dalje umesan, a onda, iznenanda, na moru, upoznam devojku koja ima potencijal da bude ta. Svakako, ne tripujem o ljubavi kao pre, ne idealizujem, ali znam da ima na ovom svetu za svakog bar po jedna osoba, samo se potrudi da budes bolji i potrazi.

Ljuljam se na stiklama

pre 4 godine

@ gde je ogledalo pogledajte se

Ocigledno je da @Tatini gusari pod "normalnije" misli mnogo lakse dostupne za neobavezan seks. Iz citavog negovog komentara proizilazi da zene dozivljava samo kako orocenu zabavu i seksualni uzitak. Po potpisu bih rekla da je imao srece da ima sinove pa ce imati mogucnost da svoju latentnu mizoginiju prenese i na sledecu generaciju. I na kraju, uopste me ne cudi da se, verovatno, zenio i dobio decu jer iz nekog, meni, neobjasnjovog razloga takvi muskarci savrseno prolaze kod zena. I nije problem u njima nego u onim, mnogobrojnim, medju nama koje ocigledno imaju neki kvrc u glavi da padju na ovakve...pojave.

Dubravka

pre 4 godine

@Ivica

Uzasnuo me je poslednji deo tvog komentara jer se upravo to meni desilo. Decko me je naprasno ostavio, pokusala sam da se pomirimo, svesna da smo poslednjih meseci imali problema u komunikaciji. Uglavnom, desilo se to da je spavao sa mnom i ujutru me ponovo ostavio. Mogu da razumem da iz log god razloga nije hteo vise da bude sa mnom, ali bol zbog tog postupka me je razdirao godinama i odrazio se na moje fizicko zdravlje. Uzasno sam patila, ne za njim, vec zbog toga sto je uradio. Nisam od onih koje kukaju i mole, bila sam zatecena raskidom, meni je bilo stalo do tog muskarca, normalno je da cu se boriti za njega. Bila sam mu verna, nista, ali bas nista, nisam uradila da zasluzim to. I taj postupak je unistio i sve ono dobro sto se medju nama desilo tokom te dve godine koliko smo bili zajedno.

Ljudi, ne zloupotrebljavajte tudja osecanja i ne manipulisite svojim bivsim partnerima. Mozda je njima iskreno stalo do vas, i ako ne zelite nista sa njima, postoji gomila fer nacina da se to kaze. Ili se ni ne kaze nista, i tu je sve jasno.

Ana

pre 4 godine

Imala sam dve velike ljubavi - prva u 28-oj, druga u 33-oj. Za prvog mi je trebalo godinu i po da ga prebolim, mislila sam da nakon njega necu nikada ponovo voleti. Prevarila sam se, ovaj sledeci je u meni izazvao jos jace emocije, a samim tim mi je i neuspela veza s njim daleko teze pala. Emotivna bol me je i fizicki bolela, nisam ranije to iskusila. Oporavak je trajao 4 godine, bitno je imati sadrzajan zivot, putovati i upoznavati nove ljude, pa i onda nije lako. Tesilo me je to sto sam duboko u sebi znala da on i ja nismo kompatibilni kao licnosti i zato ljubav ne bi ni opstala, bilo bi tu puno patnje na obe strane. U 37-oj sam upoznala nekoga sa kim je sve islo lako i osecala sam spokoj s njim, njega bih lako mogla voleti, plus smo kompatibilni. Kasno smo se upoznali, zauzet je. Sta ti je zivot.

Mark

pre 4 godine

Tri i po godine smo bili zajedno. Ostavila me pre skoro devet godina. I dalje mislim na nju. Ona se udala za drugog, rodila mu dete, a ja nemam snage da nastavim dalje u emocionalnom smislu. Shvatio sam da nijednu necu voleti kao nju i da ce mi uvek biti u srcu. Novoj vezi/ljubavi se ne nadam. Zatvorio sam srce zauvek i bacio kljuc.

gde je ogledalo pogledajte se

pre 4 godine

"ako vam ne ide sa devojkama pasos u ruke pa napolje, tamo su mnogo normalnije"

kaze jedan vrlo normalan za pozeleti decko od 40 i nesto hahaha

marija

pre 4 godine

Cekaj. Ti patis za tim sa kojim si bila 6 meseci, ili za ovim, koji ima novu? Cudne ste vi, zene...

Pa posto je proslo 8 god, logicno je da ne patim za njim, samo je ruzno secanje. A ovaj drugi je sad samo razocaranje. A ovi sa izjavama vi zene su posebna kategorija isfrustriranih. Eto vi muskarci posle dva meseca setate novu i tako u krug do iznemoglosti i sta cemo sad. Manje lupetaj.

Dott

pre 4 godine

Onaj ko je ostavljen, ako je/ga iskreno voleo, nece preboleti nikad, a mozda ni tad. Vremenom samo zaborav pomaze, ali kada se setite, shvatite da je/ga jos uvek volite i to jako, neverovatno ali je tako. Ako ste jednom voleli nekoga, volite za sva vremena.

Sara Horvatin

pre 4 godine

Ovde je kao na nekom srednjoškolškolskom portalu. "Bili smo zajedno 3 meseca, a evo sad patim 3 godine..." Šokirana sam. Ljudi, pa kakve živote vi to vodite? Zar vam je stvarno potrebna ta druga osoba da budete kompletne ličnosti? Zapitajte se, ali iskreno, da li ste voleli tu osobu zbog te osobe takve kakva je ili vam se ipak svidela slika sebe... Odgovor je u vama, ali je najlakše poricati, zar ne?

Jelena

pre 4 godine

Ljubav je jedna velika iluzija koju su nam servirali preko knjizevnosti,filma, muzike...sa tim odrastamo jos od bajki o Snezani, Pepeljugi itd...po meni, partner treba da je pre svega vas prijatelj i kompatibilna osoba sa kojom imate o cemu da razgovarate i sa kojom mozete da se nasmejete, jedno drugo podrzite.
Stvar je u tome da to ide sa godinama i sto pre to neko shvati pre ce izadji iz tih besmislenih stanja tuge i patnje i pronaci nekog sa kim ce srecno deliti zivot.
Dakle, manite se iluzija i bespotrebnog gubljenja vremena cekajuci da vam se neko vrati...kad ide, ide odmah i nema drame.
Srecno!

Pera Kojot Stariji

pre 4 godine

Koliko će vam vremena trebati da prebolite zavisi od truda koji ste uložili u vezu. To je pomalo slično kao sa cvećem: ako malo razgrnete zemlju, ubacite par semenki i onda čekate da cveće nikne, nećete puno žaliti ako se cvet osuši. Ali ako ste pažljivo planirali mesto, brižljivo pripremali zemlju, svakodnevno ga zalivali, pravili oko njega ukrase od kamenčića i držač od drvenih letvica, razmišljali o tome koje bi cveće lepo izgledalo pored njega, štitili ga od bubica i terali mačke koje se jure po baštici, onda će vam mnogo teže pasti ako se cvet osuši.

Ali jednog dana ipak shvatite da je taj cvet uvenuo, mozda zato što mu nije odgovaralo to mesto ili zemlja, a možda zato što ste ga previše zalivali. Shvatite da je vreme da na to mesto posadite nešto drugo, nešto čemu neće smetati to što je sunce jako, a zemlja pomalo tvrda. Nema smisla da se ljutite na cveće koje je uvenulo. Da je moglo, raslo bi i dalje.

Sasa

pre 4 godine

Sad ce dve godine kako smo raskinuli skoro desetogodisnju vezu... I dalje mi se desava da se zaplacem kad sam nasamo, a nesto me podseti na nju. Pesma, film, vic sta god. Ponekad imam utisak da mi jos vise nedostaje sad nego pre godinu dana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bvb, 31. mart 2020 23:38)
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Tebe statistika ne obuhvata, ti volis, ostali koji su deo nje su zaneseni, zaneseni u strasni ili navici i strahu od napustanja. Deset godina... Zalim. Nikada nece proci, a i ne treba, jer hrabar je onaj koji navikne da zivi sa tim. Pobrao si moje postovanje.

Mrki pogled

pre 4 godine

@ivica je lepo objasnio, zenu nikada ne moliti. Sve u svemu klin se klinom izbija sto kazu stari. Nadjite novu i zaboravicete staru. Prosto (koliko god drugome zvucalo da nije, jeste nego ste mazohisti). Eto.

Kristi

pre 4 godine

Sad ce dve godine kako smo raskinuli skoro desetogodisnju vezu... I dalje mi se desava da se zaplacem kad sam nasamo, a nesto me podseti na nju. Pesma, film, vic sta god. Ponekad imam utisak da mi jos vise nedostaje sad nego pre godinu dana.
(bvb, 31. mart 2020 23:38)

A ona je do sada promenila još trijicu, i za to vreme nije ni pomislila na tebe. To su ti žene...

Tatini gusari

pre 4 godine

Meni je najlepse bilo kada sam raskidao jednom mesecno i to, po pravilu sa razlicitom devojkom. Nista bolje od toga...dva-tri meseca ludila i intenzivnog investiranja u kontraceptivna sredstva i onda razlaz, a druga u rotaciji vec desetak dana unazad. Priznajem, prilicno me je zabolelo kada sam jedno jutro nasao razbijenu soferku na Astri koju sam kupio mesec dana pre toga, ali sam i to momacki podneo nista nisam prijavljivao, trazio odstete i sl. mada su mi u kraju rekli kome tacno dugujem to zadovoljstvo... a znao sam i sam. Inace, kad shvatite da je monogamija u emotivnom smislu fikcija i promasaj a inace sredstvo za lakse i uspesnije odgajanje potomstva i to vise zenama nego muskarcima bice vam mnogo lakse i necete upadati u glupe tripove oko raskida. Ovo je inace savet za momke, za koje vidim da vise i kukakju na ovoj stranici, sto mislim da je duboko ponizavajuce i iz perspektive svojih ranih 40-ih mogu samo da im kazem da se nad problemom ne kuka nego se on resava...ako vam ne ide sa devojkama pasos u ruke pa napolje, tamo su mnogo normalnije a ako to necete kes u dzep pa kod profesionalke, verujte imaju mnoge prednosti i to ne samo finansijske. Sto se tice zena i devojka nemam saveta nek rade kako znaju pa kom opanci kom obojci.

jaznamzato

pre 4 godine

Bio 3 godine u vezi,trebali da se uzmemo ona me ostavila. Proslo je 4 meseca,a ja i dalje svaki dan mislim na nju. Nadam se da cu je uskoro zaboraviti i bice mi smesno sto mi je bilo ovako tesko

Mozzart

pre 4 godine

Sad ce dve godine kako smo raskinuli skoro desetogodisnju vezu... I dalje mi se desava da se zaplacem kad sam nasamo, a nesto me podseti na nju. Pesma, film, vic sta god. Ponekad imam utisak da mi jos vise nedostaje sad nego pre godinu dana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bvb, 31. mart 2020 23:38)
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.
Prijatelju, osvrni se oko sebe. Nije jedina. I ja sam imao iste muke, cak imam sina sa njom... sad smo dobri drugari, ja volim drugu, ona voli drugog... sve prolazi, ako imas volje. 14 godina sam bio u braku sa njom. Toliko.

Boris

pre 4 godine

Zavisi koliki je oneitis. Zavisi od osobe do osobe, ali tacnije se uzima prosek oko 17 meseci. Problem je sto osobe nisu iskrene da li su stvarno prebolele ili nisu?! Takodje veoma vazna stvar je ko je koga ostavio? Nije potrebno isto vreme osobi koja je ostavila i osobi koja je ostavljena. Muskarci se cesto zacude kad ih devojka ostavi, ali u stvari ne razumeju proces iza toga. Ona se priprema za to mesecima unazad a ponekad i godinama. U medjuvremenu ona se diskonektovala emotivno od muskarca i zato joj je mnogo lakse da ode i da preboli. U medjuvremenu muskarac nastavlja da pati jer ne zna sta ga je snaslo. Tu veliku ulogu igra oneitis, da ne objasnjavam sad sta je to. Uglavnom tad postaje “ljubav” jos jaca i osoba postaje iracionalna. Zato se prave gluposti poput pokusaja da se napravi dete, iznenada zelja za prosidbom, obecanja koja nisu realna ... da ne nabrajam sad listu koja je ogromna. Kod muskaraca koji su manje iskusni i koji imaju problem sa pronalaskom zena, tad se pojacava utisak da je ona jedna jedina, najbolja, da ne postoji takva ... Takodje se javlja iluzija da ce se vratiti, da ga voli i slicno! Svaku sansu za pomirenjem ce ubiti bude li bio slab, bude li kukao, molio ... Najbolje je nikad se ne miriti, ali to je tesko objasniti osobi koja se nalazi u bolu od raskida. Ovo je veoma vazno, ne slusati rodbinu, casopise, filmove i slicno o raskidu. Fokusiraj se na sebe, radi ono sto nisi imao priliku da radis dok si bio u vezi, smrsaj, poradi na svom fizickom izgledu, putuj ... I glavni tip je sledeci, seks sa sto vise zena posle raskida, posto ona sigurno nece oskudevati u tome dok ti budes ziveo u iluziji da nema drugog. Generalno imam visok procenat da mi se vracaju bivse kad tad, nekad i posle ko zna koliko godina. Naravno sluze mi samo za seks, drugu primenu nikad nece imati. To treba i vama da bude svrha :)
(Ivica, 31. mart 2020 22:47)
@Ivica
Ivice care, sta reci, sve si objasnio “top”.

Mozzart

pre 4 godine

Sad ce dve godine kako smo raskinuli skoro desetogodisnju vezu... I dalje mi se desava da se zaplacem kad sam nasamo, a nesto me podseti na nju. Pesma, film, vic sta god. Ponekad imam utisak da mi jos vise nedostaje sad nego pre godinu dana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bvb, 31. mart 2020 23:38)
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.
Prijatelju, osvrni se oko sebe. Nije jedina. I ja sam imao iste muke, cak imam sina sa njom... sad smo dobri drugari, ja volim drugu, ona voli drugog... sve prolazi, ako imas volje. 14 godina sam bio u braku sa njom. Toliko.

jaznamzato

pre 4 godine

I voleo bi da neko napise neku pozitivnu pricu kako je prvo patio pa posle nasao osobu za koju je mislio da nikad nece naci. Mislim da bi mi to pomoglo u ovim trenucima

Valjda je tacno ono sto vidim, a ne sta mi se servira?

pre 4 godine

Hahaha ja se nisam sastavila 4 god posle veze od 6 meseci. Ni posle se nisam usrecila, evo bas danas videh jednog bivseg sa novom, tik pred policijski cas :D
Cekaj. Ti patis za tim sa kojim si bila 6 meseci, ili za ovim, koji ima novu? Cudne ste vi, zene...

rover

pre 4 godine

Proslo je 4 i kusur godina od raskida veze koja je trajala malo manje od 3 godine i boli kao juce. Zivot se nastavio, posao se promenio vise puta na bolje, pojavili se novi ljudi, izbegavalo se svako podsecanje na to, svaki kontakt i drustvene mreze, cak se nije ni potpirivala misao da cemo opet biti zajedno... U pitanju je osecaj koji imate sa nekom osobom, onaj osecaj spokoja kada cutite i nista nije bitno, vreme nema dimenziju, sve sto vam treba je tu... od toga se me oporavlja lako. I oporavice se samo kroz mnogo vremena sa novom osobom sa kojom ce se takav osecaj opet javiti. Bolna je pomisao na godine koje su vam potrebne da dodjete u stanje da volite na takav nacin ponovo, pa svo vreme da dodjete u taj stadijum u odnosu, a jos vise sto nema garancije da ce se to ikada desiti. I koliko je potrebno vremena da se prebolite neko koga ste bezuslovno voleli znajuci sve vrline i mane i ta osoba samo jednog dana vise nije tu vama, dok svima drugima jeste. To pomera ceo sistem verovanja u odnose, snizavanje kriterijuma i prihvatanje manjeg od onoga sto znate da postoji samo da ne biste bili sami, a licno ne pristajem na to jer osecam da je nefer prema osobi sa kojom sam.

Drda

pre 4 godine

Neverovatni komentari da su ljudima potrebne godine, bar meni neverovatni... Sve je u vasoj glavi, ljubav nije stvarna i sve je prolazno, sve su iste... 3-6 meseci

Miloš Radunović

pre 4 godine

Može i puno kraće od 3 meseca, ako vam nije uopšte stalo do te osobe. Ali ako jeste, ni 3 decenije vas neće potpuno umiriti.

Dragoslav

pre 4 godine

Ne valja kad vam bankar pobegne sa investicijom, tačno je.
Koliko ste (bili) vezani za investiciju (emocije, vreme, novac, zdravlje i ostalo što ste u bivšeg/bivšu uložili) i koliko ste sposobni da opet stvorite investiciju, kao i kolike rezerve još imate određuje dužinu i intenzitet tugovanja. Pazite na sebe, izađite i družite se sa osobama drugog pola. To da je on(a) jedini/na je iluzija.
Pozdrav

nucky thompson

pre 4 godine

Iz licnog iskustva mogu reci- treba jako jako mnogo vremena da prodje! Ozenio sam se u 35 upravo iz tog razloga sto mi je trebalo dugo da prevolim jednu vezu, zatim drugu itd. Danas, srecno ozenjen vec 12 godina.

BmJ

pre 4 godine

Zavisi, ako se oboje jednako hladite, onda je to bolno vreme posle raskida samo vreme potrebno da se prilagodite na odsustvo druge osobe u vasem zivotu. Ako jedan nije video kraj a drugi se vremenom ohladio i resio da ode, onda ostavljenoj osobi treba vise vremena. A ako je bilo svadje, neslaganja, dreke, stresa, oboje ce se preporoditi istog dana kad odu jedno od drugog i u tom slucaju jos i mogu da ostanu prijatelji jer brzo uvide koliko zajednicki zivot ili veza nisu valjali ali ono sto su imali neke dobre stvari od ranije mogu da ih drze u prijateljskoj vezi Ne postoji standardno vreme, sve zavisi od slucaja do slucaja.

Totala

pre 4 godine

Odgovor na ovo pitanje zavisi od starosti osobe od koje se odgovor trazi. Ja licno imam malo preko 40.Imao sam devojku, kad sam imao 19, Posle nje vise nikad to nisam osetio.Dvadeset godina je proslo.I znajuci sebe, znam da cu je cekati do poslednjeg daha.Sve ostalo je foliranje.I izvrgavanje ruglu znacenja reci ljubav.

day

pre 4 godine

Moze da potraje nedelju dana a moze i ostatak zivota. Tu su kljucna dva faktora - snaga volje i karaktera da se prihvati cinjenica da je to sve samo jedna iluzija (oneitis, sto je vec zapazio jedan komentator), a drugi faktor je jos prostiji, nadjes neku bolju (lepsu, mladju, vatreniju u krevetu, nastaviti niz po zelji) i teras dalje. Problem je sto vecina ljudi prosto ne poseduje potrebna svojstva da ostvari bilo sta od navedenog, otuda to zarobljavanje u proslosti i lamentiranje nad nekim propalim vezama koje traje godinama.

IntruderBrokoli

pre 4 godine

7 godina. Zao mi je sto je taj momak dosao u moje 20te, treba mi sada kad smo oboje zreli. Divam momak. Bili mladi. Kao da deo tebe nestane!

Vladimir

pre 4 godine

Evo sada peta godina, još moj ego nije preboleo izdaju. Sve je individualno, ali američka tri meseca sigurno nije tačno. Psiholozi kažu oko dve godine. Meni dobro zvuči i optimistično jedan komentar ovde ostavljen, koji je nejverovatnije tačan: "Probudiš se jednog dana, kao da ništa nije ni bilo."

neko

pre 4 godine

Ako je ovo radjeno u Americi onda i pije vodu. Tamo se ionako partneri ne vezu emotivno Bog zna koliko jer su svoje razmisljanje po tim pitanju sveli samo na "vezu". Retko gde kod njih postoji duboko emotivno povezivanje.

bvb

pre 4 godine

Sad ce dve godine kako smo raskinuli skoro desetogodisnju vezu... I dalje mi se desava da se zaplacem kad sam nasamo, a nesto me podseti na nju. Pesma, film, vic sta god. Ponekad imam utisak da mi jos vise nedostaje sad nego pre godinu dana.

haos.. setanje kejom..

pre 4 godine

Ja ovu moju jos uvek volim, raskinuli pre godinu i po dana, ne prodje ni dan (eh da je dan, sat bre) da ne pomislim na nju! PETAR BOZOVIC je to objasnio najbolje u onom filmu..

iva

pre 4 godine

Da citiram Andy Warhola: They say time changes things, but actually you have to change them yourself.
Dakle, prebolecete nekog onda kad to odlucite, u zavisnosti od toga koliko vam je zaista znacio ili koliko vas takva osecanja pritiskaju i kako zelite da vas zivot izgleda.

TwoFace

pre 4 godine

prva tri meseca sam pio skoro svako vece...u drustvu ili sam, nije bilo bitno...
lepo je neko rekao, bitno je raditi na sebi i ponovo spoznati sebe jer posle toliko vremena provedenog zajedno(u mom slucaju 5 godina) pomalo izgubite ono svoje nesto jer ste ipak mnogo toga delili sa tom osobom... nakon tog raskida zaista ostanete bez jednog dela sebe...
uz veliki trud sam to ostavio iza sebe kao jedan od najlepsih perioda zivota..treba ipak na to, kao i sve u zivotu gledati pozitivno...neko cak ni ne dozivi nesto tako lepo...
podrska svima onima koji trenutno prolaze kroz to...

Dragan

pre 4 godine

Iz iskustva oko 3-4 godine. (vise puta :-( )Pa cak i ako udjete spremni u novu vezu i dalje stojim da je oko 3-4 godine.

To se desava bukvalno preko noci, Samo se probudite i znate to je to mozete dalje....sve ostalo je mazohizam

Неко

pre 4 godine

Све зависи од љубави... Неке трају вечно... Неки људи остају заувек у срцу... Због таквих љубави настају уметничка дела... Слике песме филмови...

Ivica

pre 4 godine

Zavisi koliki je oneitis. Zavisi od osobe do osobe, ali tacnije se uzima prosek oko 17 meseci. Problem je sto osobe nisu iskrene da li su stvarno prebolele ili nisu?! Takodje veoma vazna stvar je ko je koga ostavio? Nije potrebno isto vreme osobi koja je ostavila i osobi koja je ostavljena. Muskarci se cesto zacude kad ih devojka ostavi, ali u stvari ne razumeju proces iza toga. Ona se priprema za to mesecima unazad a ponekad i godinama. U medjuvremenu ona se diskonektovala emotivno od muskarca i zato joj je mnogo lakse da ode i da preboli. U medjuvremenu muskarac nastavlja da pati jer ne zna sta ga je snaslo. Tu veliku ulogu igra oneitis, da ne objasnjavam sad sta je to. Uglavnom tad postaje “ljubav” jos jaca i osoba postaje iracionalna. Zato se prave gluposti poput pokusaja da se napravi dete, iznenada zelja za prosidbom, obecanja koja nisu realna ... da ne nabrajam sad listu koja je ogromna. Kod muskaraca koji su manje iskusni i koji imaju problem sa pronalaskom zena, tad se pojacava utisak da je ona jedna jedina, najbolja, da ne postoji takva ... Takodje se javlja iluzija da ce se vratiti, da ga voli i slicno! Svaku sansu za pomirenjem ce ubiti bude li bio slab, bude li kukao, molio ... Najbolje je nikad se ne miriti, ali to je tesko objasniti osobi koja se nalazi u bolu od raskida. Ovo je veoma vazno, ne slusati rodbinu, casopise, filmove i slicno o raskidu. Fokusiraj se na sebe, radi ono sto nisi imao priliku da radis dok si bio u vezi, smrsaj, poradi na svom fizickom izgledu, putuj ... I glavni tip je sledeci, seks sa sto vise zena posle raskida, posto ona sigurno nece oskudevati u tome dok ti budes ziveo u iluziji da nema drugog. Generalno imam visok procenat da mi se vracaju bivse kad tad, nekad i posle ko zna koliko godina. Naravno sluze mi samo za seks, drugu primenu nikad nece imati. To treba i vama da bude svrha :)

Sara Horvatin

pre 4 godine

Veoma je važno da se nastavi dalje, da se radi na sebi, ono zašta u toj vezi niste imali vremena, da napredujete. To će višestruko koristiti, biće vama lakše, vreme će brže teći, bićete okrenuti ka nečemu novom i manje će vam faliti navike iz propale veze, a sa druge strane (ali samo kao propratni efekat) pokazujete bivšem partneru neku novu stranu sebe koju ne poznaje, a i još ponešto. :) Da, u redu je malo i izlaziti.

marija

pre 4 godine

Hahaha ja se nisam sastavila 4 god posle veze od 6 meseci. Ni posle se nisam usrecila, evo bas danas videh jednog bivseg sa novom, tik pred policijski cas :D

Ivica

pre 4 godine

Zavisi koliki je oneitis. Zavisi od osobe do osobe, ali tacnije se uzima prosek oko 17 meseci. Problem je sto osobe nisu iskrene da li su stvarno prebolele ili nisu?! Takodje veoma vazna stvar je ko je koga ostavio? Nije potrebno isto vreme osobi koja je ostavila i osobi koja je ostavljena. Muskarci se cesto zacude kad ih devojka ostavi, ali u stvari ne razumeju proces iza toga. Ona se priprema za to mesecima unazad a ponekad i godinama. U medjuvremenu ona se diskonektovala emotivno od muskarca i zato joj je mnogo lakse da ode i da preboli. U medjuvremenu muskarac nastavlja da pati jer ne zna sta ga je snaslo. Tu veliku ulogu igra oneitis, da ne objasnjavam sad sta je to. Uglavnom tad postaje “ljubav” jos jaca i osoba postaje iracionalna. Zato se prave gluposti poput pokusaja da se napravi dete, iznenada zelja za prosidbom, obecanja koja nisu realna ... da ne nabrajam sad listu koja je ogromna. Kod muskaraca koji su manje iskusni i koji imaju problem sa pronalaskom zena, tad se pojacava utisak da je ona jedna jedina, najbolja, da ne postoji takva ... Takodje se javlja iluzija da ce se vratiti, da ga voli i slicno! Svaku sansu za pomirenjem ce ubiti bude li bio slab, bude li kukao, molio ... Najbolje je nikad se ne miriti, ali to je tesko objasniti osobi koja se nalazi u bolu od raskida. Ovo je veoma vazno, ne slusati rodbinu, casopise, filmove i slicno o raskidu. Fokusiraj se na sebe, radi ono sto nisi imao priliku da radis dok si bio u vezi, smrsaj, poradi na svom fizickom izgledu, putuj ... I glavni tip je sledeci, seks sa sto vise zena posle raskida, posto ona sigurno nece oskudevati u tome dok ti budes ziveo u iluziji da nema drugog. Generalno imam visok procenat da mi se vracaju bivse kad tad, nekad i posle ko zna koliko godina. Naravno sluze mi samo za seks, drugu primenu nikad nece imati. To treba i vama da bude svrha :)

bvb

pre 4 godine

Sad ce dve godine kako smo raskinuli skoro desetogodisnju vezu... I dalje mi se desava da se zaplacem kad sam nasamo, a nesto me podseti na nju. Pesma, film, vic sta god. Ponekad imam utisak da mi jos vise nedostaje sad nego pre godinu dana.

haos.. setanje kejom..

pre 4 godine

Ja ovu moju jos uvek volim, raskinuli pre godinu i po dana, ne prodje ni dan (eh da je dan, sat bre) da ne pomislim na nju! PETAR BOZOVIC je to objasnio najbolje u onom filmu..

TwoFace

pre 4 godine

prva tri meseca sam pio skoro svako vece...u drustvu ili sam, nije bilo bitno...
lepo je neko rekao, bitno je raditi na sebi i ponovo spoznati sebe jer posle toliko vremena provedenog zajedno(u mom slucaju 5 godina) pomalo izgubite ono svoje nesto jer ste ipak mnogo toga delili sa tom osobom... nakon tog raskida zaista ostanete bez jednog dela sebe...
uz veliki trud sam to ostavio iza sebe kao jedan od najlepsih perioda zivota..treba ipak na to, kao i sve u zivotu gledati pozitivno...neko cak ni ne dozivi nesto tako lepo...
podrska svima onima koji trenutno prolaze kroz to...

iva

pre 4 godine

Da citiram Andy Warhola: They say time changes things, but actually you have to change them yourself.
Dakle, prebolecete nekog onda kad to odlucite, u zavisnosti od toga koliko vam je zaista znacio ili koliko vas takva osecanja pritiskaju i kako zelite da vas zivot izgleda.

Неко

pre 4 godine

Све зависи од љубави... Неке трају вечно... Неки људи остају заувек у срцу... Због таквих љубави настају уметничка дела... Слике песме филмови...

marija

pre 4 godine

Hahaha ja se nisam sastavila 4 god posle veze od 6 meseci. Ni posle se nisam usrecila, evo bas danas videh jednog bivseg sa novom, tik pred policijski cas :D

Sara Horvatin

pre 4 godine

Veoma je važno da se nastavi dalje, da se radi na sebi, ono zašta u toj vezi niste imali vremena, da napredujete. To će višestruko koristiti, biće vama lakše, vreme će brže teći, bićete okrenuti ka nečemu novom i manje će vam faliti navike iz propale veze, a sa druge strane (ali samo kao propratni efekat) pokazujete bivšem partneru neku novu stranu sebe koju ne poznaje, a i još ponešto. :) Da, u redu je malo i izlaziti.

Dragan

pre 4 godine

Iz iskustva oko 3-4 godine. (vise puta :-( )Pa cak i ako udjete spremni u novu vezu i dalje stojim da je oko 3-4 godine.

To se desava bukvalno preko noci, Samo se probudite i znate to je to mozete dalje....sve ostalo je mazohizam

neko

pre 4 godine

Ako je ovo radjeno u Americi onda i pije vodu. Tamo se ionako partneri ne vezu emotivno Bog zna koliko jer su svoje razmisljanje po tim pitanju sveli samo na "vezu". Retko gde kod njih postoji duboko emotivno povezivanje.

Pera Kojot Stariji

pre 4 godine

Koliko će vam vremena trebati da prebolite zavisi od truda koji ste uložili u vezu. To je pomalo slično kao sa cvećem: ako malo razgrnete zemlju, ubacite par semenki i onda čekate da cveće nikne, nećete puno žaliti ako se cvet osuši. Ali ako ste pažljivo planirali mesto, brižljivo pripremali zemlju, svakodnevno ga zalivali, pravili oko njega ukrase od kamenčića i držač od drvenih letvica, razmišljali o tome koje bi cveće lepo izgledalo pored njega, štitili ga od bubica i terali mačke koje se jure po baštici, onda će vam mnogo teže pasti ako se cvet osuši.

Ali jednog dana ipak shvatite da je taj cvet uvenuo, mozda zato što mu nije odgovaralo to mesto ili zemlja, a možda zato što ste ga previše zalivali. Shvatite da je vreme da na to mesto posadite nešto drugo, nešto čemu neće smetati to što je sunce jako, a zemlja pomalo tvrda. Nema smisla da se ljutite na cveće koje je uvenulo. Da je moglo, raslo bi i dalje.

Sara Horvatin

pre 4 godine

Ovde je kao na nekom srednjoškolškolskom portalu. "Bili smo zajedno 3 meseca, a evo sad patim 3 godine..." Šokirana sam. Ljudi, pa kakve živote vi to vodite? Zar vam je stvarno potrebna ta druga osoba da budete kompletne ličnosti? Zapitajte se, ali iskreno, da li ste voleli tu osobu zbog te osobe takve kakva je ili vam se ipak svidela slika sebe... Odgovor je u vama, ali je najlakše poricati, zar ne?

rover

pre 4 godine

Proslo je 4 i kusur godina od raskida veze koja je trajala malo manje od 3 godine i boli kao juce. Zivot se nastavio, posao se promenio vise puta na bolje, pojavili se novi ljudi, izbegavalo se svako podsecanje na to, svaki kontakt i drustvene mreze, cak se nije ni potpirivala misao da cemo opet biti zajedno... U pitanju je osecaj koji imate sa nekom osobom, onaj osecaj spokoja kada cutite i nista nije bitno, vreme nema dimenziju, sve sto vam treba je tu... od toga se me oporavlja lako. I oporavice se samo kroz mnogo vremena sa novom osobom sa kojom ce se takav osecaj opet javiti. Bolna je pomisao na godine koje su vam potrebne da dodjete u stanje da volite na takav nacin ponovo, pa svo vreme da dodjete u taj stadijum u odnosu, a jos vise sto nema garancije da ce se to ikada desiti. I koliko je potrebno vremena da se prebolite neko koga ste bezuslovno voleli znajuci sve vrline i mane i ta osoba samo jednog dana vise nije tu vama, dok svima drugima jeste. To pomera ceo sistem verovanja u odnose, snizavanje kriterijuma i prihvatanje manjeg od onoga sto znate da postoji samo da ne biste bili sami, a licno ne pristajem na to jer osecam da je nefer prema osobi sa kojom sam.

Jelena

pre 4 godine

Ljubav je jedna velika iluzija koju su nam servirali preko knjizevnosti,filma, muzike...sa tim odrastamo jos od bajki o Snezani, Pepeljugi itd...po meni, partner treba da je pre svega vas prijatelj i kompatibilna osoba sa kojom imate o cemu da razgovarate i sa kojom mozete da se nasmejete, jedno drugo podrzite.
Stvar je u tome da to ide sa godinama i sto pre to neko shvati pre ce izadji iz tih besmislenih stanja tuge i patnje i pronaci nekog sa kim ce srecno deliti zivot.
Dakle, manite se iluzija i bespotrebnog gubljenja vremena cekajuci da vam se neko vrati...kad ide, ide odmah i nema drame.
Srecno!

Sasa

pre 4 godine

Sad ce dve godine kako smo raskinuli skoro desetogodisnju vezu... I dalje mi se desava da se zaplacem kad sam nasamo, a nesto me podseti na nju. Pesma, film, vic sta god. Ponekad imam utisak da mi jos vise nedostaje sad nego pre godinu dana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bvb, 31. mart 2020 23:38)
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Tebe statistika ne obuhvata, ti volis, ostali koji su deo nje su zaneseni, zaneseni u strasni ili navici i strahu od napustanja. Deset godina... Zalim. Nikada nece proci, a i ne treba, jer hrabar je onaj koji navikne da zivi sa tim. Pobrao si moje postovanje.

jaznamzato

pre 4 godine

I voleo bi da neko napise neku pozitivnu pricu kako je prvo patio pa posle nasao osobu za koju je mislio da nikad nece naci. Mislim da bi mi to pomoglo u ovim trenucima

Vladimir

pre 4 godine

Evo sada peta godina, još moj ego nije preboleo izdaju. Sve je individualno, ali američka tri meseca sigurno nije tačno. Psiholozi kažu oko dve godine. Meni dobro zvuči i optimistično jedan komentar ovde ostavljen, koji je nejverovatnije tačan: "Probudiš se jednog dana, kao da ništa nije ni bilo."

Dragoslav

pre 4 godine

Ne valja kad vam bankar pobegne sa investicijom, tačno je.
Koliko ste (bili) vezani za investiciju (emocije, vreme, novac, zdravlje i ostalo što ste u bivšeg/bivšu uložili) i koliko ste sposobni da opet stvorite investiciju, kao i kolike rezerve još imate određuje dužinu i intenzitet tugovanja. Pazite na sebe, izađite i družite se sa osobama drugog pola. To da je on(a) jedini/na je iluzija.
Pozdrav

Kristi

pre 4 godine

Sad ce dve godine kako smo raskinuli skoro desetogodisnju vezu... I dalje mi se desava da se zaplacem kad sam nasamo, a nesto me podseti na nju. Pesma, film, vic sta god. Ponekad imam utisak da mi jos vise nedostaje sad nego pre godinu dana.
(bvb, 31. mart 2020 23:38)

A ona je do sada promenila još trijicu, i za to vreme nije ni pomislila na tebe. To su ti žene...

Dubravka

pre 4 godine

@Ivica

Uzasnuo me je poslednji deo tvog komentara jer se upravo to meni desilo. Decko me je naprasno ostavio, pokusala sam da se pomirimo, svesna da smo poslednjih meseci imali problema u komunikaciji. Uglavnom, desilo se to da je spavao sa mnom i ujutru me ponovo ostavio. Mogu da razumem da iz log god razloga nije hteo vise da bude sa mnom, ali bol zbog tog postupka me je razdirao godinama i odrazio se na moje fizicko zdravlje. Uzasno sam patila, ne za njim, vec zbog toga sto je uradio. Nisam od onih koje kukaju i mole, bila sam zatecena raskidom, meni je bilo stalo do tog muskarca, normalno je da cu se boriti za njega. Bila sam mu verna, nista, ali bas nista, nisam uradila da zasluzim to. I taj postupak je unistio i sve ono dobro sto se medju nama desilo tokom te dve godine koliko smo bili zajedno.

Ljudi, ne zloupotrebljavajte tudja osecanja i ne manipulisite svojim bivsim partnerima. Mozda je njima iskreno stalo do vas, i ako ne zelite nista sa njima, postoji gomila fer nacina da se to kaze. Ili se ni ne kaze nista, i tu je sve jasno.

Ana

pre 4 godine

Imala sam dve velike ljubavi - prva u 28-oj, druga u 33-oj. Za prvog mi je trebalo godinu i po da ga prebolim, mislila sam da nakon njega necu nikada ponovo voleti. Prevarila sam se, ovaj sledeci je u meni izazvao jos jace emocije, a samim tim mi je i neuspela veza s njim daleko teze pala. Emotivna bol me je i fizicki bolela, nisam ranije to iskusila. Oporavak je trajao 4 godine, bitno je imati sadrzajan zivot, putovati i upoznavati nove ljude, pa i onda nije lako. Tesilo me je to sto sam duboko u sebi znala da on i ja nismo kompatibilni kao licnosti i zato ljubav ne bi ni opstala, bilo bi tu puno patnje na obe strane. U 37-oj sam upoznala nekoga sa kim je sve islo lako i osecala sam spokoj s njim, njega bih lako mogla voleti, plus smo kompatibilni. Kasno smo se upoznali, zauzet je. Sta ti je zivot.

Dott

pre 4 godine

Onaj ko je ostavljen, ako je/ga iskreno voleo, nece preboleti nikad, a mozda ni tad. Vremenom samo zaborav pomaze, ali kada se setite, shvatite da je/ga jos uvek volite i to jako, neverovatno ali je tako. Ako ste jednom voleli nekoga, volite za sva vremena.

jaznamzato

pre 4 godine

Bio 3 godine u vezi,trebali da se uzmemo ona me ostavila. Proslo je 4 meseca,a ja i dalje svaki dan mislim na nju. Nadam se da cu je uskoro zaboraviti i bice mi smesno sto mi je bilo ovako tesko

BmJ

pre 4 godine

Zavisi, ako se oboje jednako hladite, onda je to bolno vreme posle raskida samo vreme potrebno da se prilagodite na odsustvo druge osobe u vasem zivotu. Ako jedan nije video kraj a drugi se vremenom ohladio i resio da ode, onda ostavljenoj osobi treba vise vremena. A ako je bilo svadje, neslaganja, dreke, stresa, oboje ce se preporoditi istog dana kad odu jedno od drugog i u tom slucaju jos i mogu da ostanu prijatelji jer brzo uvide koliko zajednicki zivot ili veza nisu valjali ali ono sto su imali neke dobre stvari od ranije mogu da ih drze u prijateljskoj vezi Ne postoji standardno vreme, sve zavisi od slucaja do slucaja.

Boris

pre 4 godine

Zavisi koliki je oneitis. Zavisi od osobe do osobe, ali tacnije se uzima prosek oko 17 meseci. Problem je sto osobe nisu iskrene da li su stvarno prebolele ili nisu?! Takodje veoma vazna stvar je ko je koga ostavio? Nije potrebno isto vreme osobi koja je ostavila i osobi koja je ostavljena. Muskarci se cesto zacude kad ih devojka ostavi, ali u stvari ne razumeju proces iza toga. Ona se priprema za to mesecima unazad a ponekad i godinama. U medjuvremenu ona se diskonektovala emotivno od muskarca i zato joj je mnogo lakse da ode i da preboli. U medjuvremenu muskarac nastavlja da pati jer ne zna sta ga je snaslo. Tu veliku ulogu igra oneitis, da ne objasnjavam sad sta je to. Uglavnom tad postaje “ljubav” jos jaca i osoba postaje iracionalna. Zato se prave gluposti poput pokusaja da se napravi dete, iznenada zelja za prosidbom, obecanja koja nisu realna ... da ne nabrajam sad listu koja je ogromna. Kod muskaraca koji su manje iskusni i koji imaju problem sa pronalaskom zena, tad se pojacava utisak da je ona jedna jedina, najbolja, da ne postoji takva ... Takodje se javlja iluzija da ce se vratiti, da ga voli i slicno! Svaku sansu za pomirenjem ce ubiti bude li bio slab, bude li kukao, molio ... Najbolje je nikad se ne miriti, ali to je tesko objasniti osobi koja se nalazi u bolu od raskida. Ovo je veoma vazno, ne slusati rodbinu, casopise, filmove i slicno o raskidu. Fokusiraj se na sebe, radi ono sto nisi imao priliku da radis dok si bio u vezi, smrsaj, poradi na svom fizickom izgledu, putuj ... I glavni tip je sledeci, seks sa sto vise zena posle raskida, posto ona sigurno nece oskudevati u tome dok ti budes ziveo u iluziji da nema drugog. Generalno imam visok procenat da mi se vracaju bivse kad tad, nekad i posle ko zna koliko godina. Naravno sluze mi samo za seks, drugu primenu nikad nece imati. To treba i vama da bude svrha :)
(Ivica, 31. mart 2020 22:47)
@Ivica
Ivice care, sta reci, sve si objasnio “top”.

Miloš Radunović

pre 4 godine

Može i puno kraće od 3 meseca, ako vam nije uopšte stalo do te osobe. Ali ako jeste, ni 3 decenije vas neće potpuno umiriti.

Mrki pogled

pre 4 godine

@ivica je lepo objasnio, zenu nikada ne moliti. Sve u svemu klin se klinom izbija sto kazu stari. Nadjite novu i zaboravicete staru. Prosto (koliko god drugome zvucalo da nije, jeste nego ste mazohisti). Eto.

IntruderBrokoli

pre 4 godine

7 godina. Zao mi je sto je taj momak dosao u moje 20te, treba mi sada kad smo oboje zreli. Divam momak. Bili mladi. Kao da deo tebe nestane!

nucky thompson

pre 4 godine

Iz licnog iskustva mogu reci- treba jako jako mnogo vremena da prodje! Ozenio sam se u 35 upravo iz tog razloga sto mi je trebalo dugo da prevolim jednu vezu, zatim drugu itd. Danas, srecno ozenjen vec 12 godina.

gde je ogledalo pogledajte se

pre 4 godine

"ako vam ne ide sa devojkama pasos u ruke pa napolje, tamo su mnogo normalnije"

kaze jedan vrlo normalan za pozeleti decko od 40 i nesto hahaha

Mozzart

pre 4 godine

Sad ce dve godine kako smo raskinuli skoro desetogodisnju vezu... I dalje mi se desava da se zaplacem kad sam nasamo, a nesto me podseti na nju. Pesma, film, vic sta god. Ponekad imam utisak da mi jos vise nedostaje sad nego pre godinu dana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bvb, 31. mart 2020 23:38)
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.
Prijatelju, osvrni se oko sebe. Nije jedina. I ja sam imao iste muke, cak imam sina sa njom... sad smo dobri drugari, ja volim drugu, ona voli drugog... sve prolazi, ako imas volje. 14 godina sam bio u braku sa njom. Toliko.

Tatini gusari

pre 4 godine

Meni je najlepse bilo kada sam raskidao jednom mesecno i to, po pravilu sa razlicitom devojkom. Nista bolje od toga...dva-tri meseca ludila i intenzivnog investiranja u kontraceptivna sredstva i onda razlaz, a druga u rotaciji vec desetak dana unazad. Priznajem, prilicno me je zabolelo kada sam jedno jutro nasao razbijenu soferku na Astri koju sam kupio mesec dana pre toga, ali sam i to momacki podneo nista nisam prijavljivao, trazio odstete i sl. mada su mi u kraju rekli kome tacno dugujem to zadovoljstvo... a znao sam i sam. Inace, kad shvatite da je monogamija u emotivnom smislu fikcija i promasaj a inace sredstvo za lakse i uspesnije odgajanje potomstva i to vise zenama nego muskarcima bice vam mnogo lakse i necete upadati u glupe tripove oko raskida. Ovo je inace savet za momke, za koje vidim da vise i kukakju na ovoj stranici, sto mislim da je duboko ponizavajuce i iz perspektive svojih ranih 40-ih mogu samo da im kazem da se nad problemom ne kuka nego se on resava...ako vam ne ide sa devojkama pasos u ruke pa napolje, tamo su mnogo normalnije a ako to necete kes u dzep pa kod profesionalke, verujte imaju mnoge prednosti i to ne samo finansijske. Sto se tice zena i devojka nemam saveta nek rade kako znaju pa kom opanci kom obojci.

Mozzart

pre 4 godine

Sad ce dve godine kako smo raskinuli skoro desetogodisnju vezu... I dalje mi se desava da se zaplacem kad sam nasamo, a nesto me podseti na nju. Pesma, film, vic sta god. Ponekad imam utisak da mi jos vise nedostaje sad nego pre godinu dana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bvb, 31. mart 2020 23:38)
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.
Prijatelju, osvrni se oko sebe. Nije jedina. I ja sam imao iste muke, cak imam sina sa njom... sad smo dobri drugari, ja volim drugu, ona voli drugog... sve prolazi, ako imas volje. 14 godina sam bio u braku sa njom. Toliko.

Ljuljam se na stiklama

pre 4 godine

@ gde je ogledalo pogledajte se

Ocigledno je da @Tatini gusari pod "normalnije" misli mnogo lakse dostupne za neobavezan seks. Iz citavog negovog komentara proizilazi da zene dozivljava samo kako orocenu zabavu i seksualni uzitak. Po potpisu bih rekla da je imao srece da ima sinove pa ce imati mogucnost da svoju latentnu mizoginiju prenese i na sledecu generaciju. I na kraju, uopste me ne cudi da se, verovatno, zenio i dobio decu jer iz nekog, meni, neobjasnjovog razloga takvi muskarci savrseno prolaze kod zena. I nije problem u njima nego u onim, mnogobrojnim, medju nama koje ocigledno imaju neki kvrc u glavi da padju na ovakve...pojave.

day

pre 4 godine

Moze da potraje nedelju dana a moze i ostatak zivota. Tu su kljucna dva faktora - snaga volje i karaktera da se prihvati cinjenica da je to sve samo jedna iluzija (oneitis, sto je vec zapazio jedan komentator), a drugi faktor je jos prostiji, nadjes neku bolju (lepsu, mladju, vatreniju u krevetu, nastaviti niz po zelji) i teras dalje. Problem je sto vecina ljudi prosto ne poseduje potrebna svojstva da ostvari bilo sta od navedenog, otuda to zarobljavanje u proslosti i lamentiranje nad nekim propalim vezama koje traje godinama.

Drda

pre 4 godine

Neverovatni komentari da su ljudima potrebne godine, bar meni neverovatni... Sve je u vasoj glavi, ljubav nije stvarna i sve je prolazno, sve su iste... 3-6 meseci

Valjda je tacno ono sto vidim, a ne sta mi se servira?

pre 4 godine

Hahaha ja se nisam sastavila 4 god posle veze od 6 meseci. Ni posle se nisam usrecila, evo bas danas videh jednog bivseg sa novom, tik pred policijski cas :D
Cekaj. Ti patis za tim sa kojim si bila 6 meseci, ili za ovim, koji ima novu? Cudne ste vi, zene...

marija

pre 4 godine

Cekaj. Ti patis za tim sa kojim si bila 6 meseci, ili za ovim, koji ima novu? Cudne ste vi, zene...

Pa posto je proslo 8 god, logicno je da ne patim za njim, samo je ruzno secanje. A ovaj drugi je sad samo razocaranje. A ovi sa izjavama vi zene su posebna kategorija isfrustriranih. Eto vi muskarci posle dva meseca setate novu i tako u krug do iznemoglosti i sta cemo sad. Manje lupetaj.

Totala

pre 4 godine

Odgovor na ovo pitanje zavisi od starosti osobe od koje se odgovor trazi. Ja licno imam malo preko 40.Imao sam devojku, kad sam imao 19, Posle nje vise nikad to nisam osetio.Dvadeset godina je proslo.I znajuci sebe, znam da cu je cekati do poslednjeg daha.Sve ostalo je foliranje.I izvrgavanje ruglu znacenja reci ljubav.

Mark

pre 4 godine

Tri i po godine smo bili zajedno. Ostavila me pre skoro devet godina. I dalje mislim na nju. Ona se udala za drugog, rodila mu dete, a ja nemam snage da nastavim dalje u emocionalnom smislu. Shvatio sam da nijednu necu voleti kao nju i da ce mi uvek biti u srcu. Novoj vezi/ljubavi se ne nadam. Zatvorio sam srce zauvek i bacio kljuc.

key and peele

pre 4 godine

Ivica je u pravu ma sta rekle ove uvredjene devojke i samouskopljeni muskarci. Ali ne samo za seks kao nacin da olaksa bol (slazem se da je pozeljno, meni je pomoglo, verujem i drugima, nezavisno od pola). Fakat je da zene cesce raskidaju ako je veza bila obostrano iskrena u smislu emocija. Muskarci to rade redje, ili ako su u fazonu da ih koriste ili ako je ona bas bas nesnosna. Zene ipak vise misle o svemu pa samim tim i vise vide sta sve ne ide, nekad su u pravu, nekad nece da cekaju da se promenis na njihovu projekciju, nekad pak uspeju da te promene pa izgubis draz kao muskarac, a nekad i jer smo brate postali dileje.

Elem, neko je jos ovde pisao da taj osecaj cutnje i mira koji zajendo imate, te neke duhovne saglasnosti, najvise nedostaje. Tacno. Bas tacno. Pukla mi je prica od sedam godina. Ona nesigurna u sta hoce i nikad uverena da je dovoljno lepa uprkos mojim stalnim pokazivanjima da je, onda ja (skorpija) krenem da joj se svetim zbog toga na debilne nacine i ode sve. Ispade na kraju da je trebalo da to uradim kad mi je osecaj rekao da treba, ne jer mi pati ego no jer zaista nije moglo da radi uprkos ljubavi, dobrom seksu i tom miru kad smo sami. Falilo je nesto.

Najcesce fali to da mi individualno nismo sa sobom najcistiji i da ti nemiri ruse i duet. Elem, posle toga sok, neverica, onda se probudim i skapiram je to to. Zatim par devojaka za seks, meni lepo, njima lepo - treba ti placebo da si i dalje umesan, a onda, iznenanda, na moru, upoznam devojku koja ima potencijal da bude ta. Svakako, ne tripujem o ljubavi kao pre, ne idealizujem, ali znam da ima na ovom svetu za svakog bar po jedna osoba, samo se potrudi da budes bolji i potrazi.

Ivica

pre 4 godine

Zavisi koliki je oneitis. Zavisi od osobe do osobe, ali tacnije se uzima prosek oko 17 meseci. Problem je sto osobe nisu iskrene da li su stvarno prebolele ili nisu?! Takodje veoma vazna stvar je ko je koga ostavio? Nije potrebno isto vreme osobi koja je ostavila i osobi koja je ostavljena. Muskarci se cesto zacude kad ih devojka ostavi, ali u stvari ne razumeju proces iza toga. Ona se priprema za to mesecima unazad a ponekad i godinama. U medjuvremenu ona se diskonektovala emotivno od muskarca i zato joj je mnogo lakse da ode i da preboli. U medjuvremenu muskarac nastavlja da pati jer ne zna sta ga je snaslo. Tu veliku ulogu igra oneitis, da ne objasnjavam sad sta je to. Uglavnom tad postaje “ljubav” jos jaca i osoba postaje iracionalna. Zato se prave gluposti poput pokusaja da se napravi dete, iznenada zelja za prosidbom, obecanja koja nisu realna ... da ne nabrajam sad listu koja je ogromna. Kod muskaraca koji su manje iskusni i koji imaju problem sa pronalaskom zena, tad se pojacava utisak da je ona jedna jedina, najbolja, da ne postoji takva ... Takodje se javlja iluzija da ce se vratiti, da ga voli i slicno! Svaku sansu za pomirenjem ce ubiti bude li bio slab, bude li kukao, molio ... Najbolje je nikad se ne miriti, ali to je tesko objasniti osobi koja se nalazi u bolu od raskida. Ovo je veoma vazno, ne slusati rodbinu, casopise, filmove i slicno o raskidu. Fokusiraj se na sebe, radi ono sto nisi imao priliku da radis dok si bio u vezi, smrsaj, poradi na svom fizickom izgledu, putuj ... I glavni tip je sledeci, seks sa sto vise zena posle raskida, posto ona sigurno nece oskudevati u tome dok ti budes ziveo u iluziji da nema drugog. Generalno imam visok procenat da mi se vracaju bivse kad tad, nekad i posle ko zna koliko godina. Naravno sluze mi samo za seks, drugu primenu nikad nece imati. To treba i vama da bude svrha :)

Tatini gusari

pre 4 godine

Meni je najlepse bilo kada sam raskidao jednom mesecno i to, po pravilu sa razlicitom devojkom. Nista bolje od toga...dva-tri meseca ludila i intenzivnog investiranja u kontraceptivna sredstva i onda razlaz, a druga u rotaciji vec desetak dana unazad. Priznajem, prilicno me je zabolelo kada sam jedno jutro nasao razbijenu soferku na Astri koju sam kupio mesec dana pre toga, ali sam i to momacki podneo nista nisam prijavljivao, trazio odstete i sl. mada su mi u kraju rekli kome tacno dugujem to zadovoljstvo... a znao sam i sam. Inace, kad shvatite da je monogamija u emotivnom smislu fikcija i promasaj a inace sredstvo za lakse i uspesnije odgajanje potomstva i to vise zenama nego muskarcima bice vam mnogo lakse i necete upadati u glupe tripove oko raskida. Ovo je inace savet za momke, za koje vidim da vise i kukakju na ovoj stranici, sto mislim da je duboko ponizavajuce i iz perspektive svojih ranih 40-ih mogu samo da im kazem da se nad problemom ne kuka nego se on resava...ako vam ne ide sa devojkama pasos u ruke pa napolje, tamo su mnogo normalnije a ako to necete kes u dzep pa kod profesionalke, verujte imaju mnoge prednosti i to ne samo finansijske. Sto se tice zena i devojka nemam saveta nek rade kako znaju pa kom opanci kom obojci.

Kristi

pre 4 godine

Sad ce dve godine kako smo raskinuli skoro desetogodisnju vezu... I dalje mi se desava da se zaplacem kad sam nasamo, a nesto me podseti na nju. Pesma, film, vic sta god. Ponekad imam utisak da mi jos vise nedostaje sad nego pre godinu dana.
(bvb, 31. mart 2020 23:38)

A ona je do sada promenila još trijicu, i za to vreme nije ni pomislila na tebe. To su ti žene...

neko

pre 4 godine

Ako je ovo radjeno u Americi onda i pije vodu. Tamo se ionako partneri ne vezu emotivno Bog zna koliko jer su svoje razmisljanje po tim pitanju sveli samo na "vezu". Retko gde kod njih postoji duboko emotivno povezivanje.

Drda

pre 4 godine

Neverovatni komentari da su ljudima potrebne godine, bar meni neverovatni... Sve je u vasoj glavi, ljubav nije stvarna i sve je prolazno, sve su iste... 3-6 meseci

bvb

pre 4 godine

Sad ce dve godine kako smo raskinuli skoro desetogodisnju vezu... I dalje mi se desava da se zaplacem kad sam nasamo, a nesto me podseti na nju. Pesma, film, vic sta god. Ponekad imam utisak da mi jos vise nedostaje sad nego pre godinu dana.

Totala

pre 4 godine

Odgovor na ovo pitanje zavisi od starosti osobe od koje se odgovor trazi. Ja licno imam malo preko 40.Imao sam devojku, kad sam imao 19, Posle nje vise nikad to nisam osetio.Dvadeset godina je proslo.I znajuci sebe, znam da cu je cekati do poslednjeg daha.Sve ostalo je foliranje.I izvrgavanje ruglu znacenja reci ljubav.

gde je ogledalo pogledajte se

pre 4 godine

"ako vam ne ide sa devojkama pasos u ruke pa napolje, tamo su mnogo normalnije"

kaze jedan vrlo normalan za pozeleti decko od 40 i nesto hahaha

Boris

pre 4 godine

Zavisi koliki je oneitis. Zavisi od osobe do osobe, ali tacnije se uzima prosek oko 17 meseci. Problem je sto osobe nisu iskrene da li su stvarno prebolele ili nisu?! Takodje veoma vazna stvar je ko je koga ostavio? Nije potrebno isto vreme osobi koja je ostavila i osobi koja je ostavljena. Muskarci se cesto zacude kad ih devojka ostavi, ali u stvari ne razumeju proces iza toga. Ona se priprema za to mesecima unazad a ponekad i godinama. U medjuvremenu ona se diskonektovala emotivno od muskarca i zato joj je mnogo lakse da ode i da preboli. U medjuvremenu muskarac nastavlja da pati jer ne zna sta ga je snaslo. Tu veliku ulogu igra oneitis, da ne objasnjavam sad sta je to. Uglavnom tad postaje “ljubav” jos jaca i osoba postaje iracionalna. Zato se prave gluposti poput pokusaja da se napravi dete, iznenada zelja za prosidbom, obecanja koja nisu realna ... da ne nabrajam sad listu koja je ogromna. Kod muskaraca koji su manje iskusni i koji imaju problem sa pronalaskom zena, tad se pojacava utisak da je ona jedna jedina, najbolja, da ne postoji takva ... Takodje se javlja iluzija da ce se vratiti, da ga voli i slicno! Svaku sansu za pomirenjem ce ubiti bude li bio slab, bude li kukao, molio ... Najbolje je nikad se ne miriti, ali to je tesko objasniti osobi koja se nalazi u bolu od raskida. Ovo je veoma vazno, ne slusati rodbinu, casopise, filmove i slicno o raskidu. Fokusiraj se na sebe, radi ono sto nisi imao priliku da radis dok si bio u vezi, smrsaj, poradi na svom fizickom izgledu, putuj ... I glavni tip je sledeci, seks sa sto vise zena posle raskida, posto ona sigurno nece oskudevati u tome dok ti budes ziveo u iluziji da nema drugog. Generalno imam visok procenat da mi se vracaju bivse kad tad, nekad i posle ko zna koliko godina. Naravno sluze mi samo za seks, drugu primenu nikad nece imati. To treba i vama da bude svrha :)
(Ivica, 31. mart 2020 22:47)
@Ivica
Ivice care, sta reci, sve si objasnio “top”.

Mrki pogled

pre 4 godine

@ivica je lepo objasnio, zenu nikada ne moliti. Sve u svemu klin se klinom izbija sto kazu stari. Nadjite novu i zaboravicete staru. Prosto (koliko god drugome zvucalo da nije, jeste nego ste mazohisti). Eto.

marija

pre 4 godine

Hahaha ja se nisam sastavila 4 god posle veze od 6 meseci. Ni posle se nisam usrecila, evo bas danas videh jednog bivseg sa novom, tik pred policijski cas :D

Dott

pre 4 godine

Onaj ko je ostavljen, ako je/ga iskreno voleo, nece preboleti nikad, a mozda ni tad. Vremenom samo zaborav pomaze, ali kada se setite, shvatite da je/ga jos uvek volite i to jako, neverovatno ali je tako. Ako ste jednom voleli nekoga, volite za sva vremena.

Mark

pre 4 godine

Tri i po godine smo bili zajedno. Ostavila me pre skoro devet godina. I dalje mislim na nju. Ona se udala za drugog, rodila mu dete, a ja nemam snage da nastavim dalje u emocionalnom smislu. Shvatio sam da nijednu necu voleti kao nju i da ce mi uvek biti u srcu. Novoj vezi/ljubavi se ne nadam. Zatvorio sam srce zauvek i bacio kljuc.

Dragan

pre 4 godine

Iz iskustva oko 3-4 godine. (vise puta :-( )Pa cak i ako udjete spremni u novu vezu i dalje stojim da je oko 3-4 godine.

To se desava bukvalno preko noci, Samo se probudite i znate to je to mozete dalje....sve ostalo je mazohizam

Неко

pre 4 godine

Све зависи од љубави... Неке трају вечно... Неки људи остају заувек у срцу... Због таквих љубави настају уметничка дела... Слике песме филмови...

haos.. setanje kejom..

pre 4 godine

Ja ovu moju jos uvek volim, raskinuli pre godinu i po dana, ne prodje ni dan (eh da je dan, sat bre) da ne pomislim na nju! PETAR BOZOVIC je to objasnio najbolje u onom filmu..

iva

pre 4 godine

Da citiram Andy Warhola: They say time changes things, but actually you have to change them yourself.
Dakle, prebolecete nekog onda kad to odlucite, u zavisnosti od toga koliko vam je zaista znacio ili koliko vas takva osecanja pritiskaju i kako zelite da vas zivot izgleda.

Sara Horvatin

pre 4 godine

Ovde je kao na nekom srednjoškolškolskom portalu. "Bili smo zajedno 3 meseca, a evo sad patim 3 godine..." Šokirana sam. Ljudi, pa kakve živote vi to vodite? Zar vam je stvarno potrebna ta druga osoba da budete kompletne ličnosti? Zapitajte se, ali iskreno, da li ste voleli tu osobu zbog te osobe takve kakva je ili vam se ipak svidela slika sebe... Odgovor je u vama, ali je najlakše poricati, zar ne?

Sara Horvatin

pre 4 godine

Veoma je važno da se nastavi dalje, da se radi na sebi, ono zašta u toj vezi niste imali vremena, da napredujete. To će višestruko koristiti, biće vama lakše, vreme će brže teći, bićete okrenuti ka nečemu novom i manje će vam faliti navike iz propale veze, a sa druge strane (ali samo kao propratni efekat) pokazujete bivšem partneru neku novu stranu sebe koju ne poznaje, a i još ponešto. :) Da, u redu je malo i izlaziti.

TwoFace

pre 4 godine

prva tri meseca sam pio skoro svako vece...u drustvu ili sam, nije bilo bitno...
lepo je neko rekao, bitno je raditi na sebi i ponovo spoznati sebe jer posle toliko vremena provedenog zajedno(u mom slucaju 5 godina) pomalo izgubite ono svoje nesto jer ste ipak mnogo toga delili sa tom osobom... nakon tog raskida zaista ostanete bez jednog dela sebe...
uz veliki trud sam to ostavio iza sebe kao jedan od najlepsih perioda zivota..treba ipak na to, kao i sve u zivotu gledati pozitivno...neko cak ni ne dozivi nesto tako lepo...
podrska svima onima koji trenutno prolaze kroz to...

day

pre 4 godine

Moze da potraje nedelju dana a moze i ostatak zivota. Tu su kljucna dva faktora - snaga volje i karaktera da se prihvati cinjenica da je to sve samo jedna iluzija (oneitis, sto je vec zapazio jedan komentator), a drugi faktor je jos prostiji, nadjes neku bolju (lepsu, mladju, vatreniju u krevetu, nastaviti niz po zelji) i teras dalje. Problem je sto vecina ljudi prosto ne poseduje potrebna svojstva da ostvari bilo sta od navedenog, otuda to zarobljavanje u proslosti i lamentiranje nad nekim propalim vezama koje traje godinama.

Valjda je tacno ono sto vidim, a ne sta mi se servira?

pre 4 godine

Hahaha ja se nisam sastavila 4 god posle veze od 6 meseci. Ni posle se nisam usrecila, evo bas danas videh jednog bivseg sa novom, tik pred policijski cas :D
Cekaj. Ti patis za tim sa kojim si bila 6 meseci, ili za ovim, koji ima novu? Cudne ste vi, zene...

marija

pre 4 godine

Cekaj. Ti patis za tim sa kojim si bila 6 meseci, ili za ovim, koji ima novu? Cudne ste vi, zene...

Pa posto je proslo 8 god, logicno je da ne patim za njim, samo je ruzno secanje. A ovaj drugi je sad samo razocaranje. A ovi sa izjavama vi zene su posebna kategorija isfrustriranih. Eto vi muskarci posle dva meseca setate novu i tako u krug do iznemoglosti i sta cemo sad. Manje lupetaj.

IntruderBrokoli

pre 4 godine

7 godina. Zao mi je sto je taj momak dosao u moje 20te, treba mi sada kad smo oboje zreli. Divam momak. Bili mladi. Kao da deo tebe nestane!

jaznamzato

pre 4 godine

Bio 3 godine u vezi,trebali da se uzmemo ona me ostavila. Proslo je 4 meseca,a ja i dalje svaki dan mislim na nju. Nadam se da cu je uskoro zaboraviti i bice mi smesno sto mi je bilo ovako tesko

Sasa

pre 4 godine

Sad ce dve godine kako smo raskinuli skoro desetogodisnju vezu... I dalje mi se desava da se zaplacem kad sam nasamo, a nesto me podseti na nju. Pesma, film, vic sta god. Ponekad imam utisak da mi jos vise nedostaje sad nego pre godinu dana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bvb, 31. mart 2020 23:38)
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Tebe statistika ne obuhvata, ti volis, ostali koji su deo nje su zaneseni, zaneseni u strasni ili navici i strahu od napustanja. Deset godina... Zalim. Nikada nece proci, a i ne treba, jer hrabar je onaj koji navikne da zivi sa tim. Pobrao si moje postovanje.

Ana

pre 4 godine

Imala sam dve velike ljubavi - prva u 28-oj, druga u 33-oj. Za prvog mi je trebalo godinu i po da ga prebolim, mislila sam da nakon njega necu nikada ponovo voleti. Prevarila sam se, ovaj sledeci je u meni izazvao jos jace emocije, a samim tim mi je i neuspela veza s njim daleko teze pala. Emotivna bol me je i fizicki bolela, nisam ranije to iskusila. Oporavak je trajao 4 godine, bitno je imati sadrzajan zivot, putovati i upoznavati nove ljude, pa i onda nije lako. Tesilo me je to sto sam duboko u sebi znala da on i ja nismo kompatibilni kao licnosti i zato ljubav ne bi ni opstala, bilo bi tu puno patnje na obe strane. U 37-oj sam upoznala nekoga sa kim je sve islo lako i osecala sam spokoj s njim, njega bih lako mogla voleti, plus smo kompatibilni. Kasno smo se upoznali, zauzet je. Sta ti je zivot.

Ljuljam se na stiklama

pre 4 godine

@ gde je ogledalo pogledajte se

Ocigledno je da @Tatini gusari pod "normalnije" misli mnogo lakse dostupne za neobavezan seks. Iz citavog negovog komentara proizilazi da zene dozivljava samo kako orocenu zabavu i seksualni uzitak. Po potpisu bih rekla da je imao srece da ima sinove pa ce imati mogucnost da svoju latentnu mizoginiju prenese i na sledecu generaciju. I na kraju, uopste me ne cudi da se, verovatno, zenio i dobio decu jer iz nekog, meni, neobjasnjovog razloga takvi muskarci savrseno prolaze kod zena. I nije problem u njima nego u onim, mnogobrojnim, medju nama koje ocigledno imaju neki kvrc u glavi da padju na ovakve...pojave.

key and peele

pre 4 godine

Ivica je u pravu ma sta rekle ove uvredjene devojke i samouskopljeni muskarci. Ali ne samo za seks kao nacin da olaksa bol (slazem se da je pozeljno, meni je pomoglo, verujem i drugima, nezavisno od pola). Fakat je da zene cesce raskidaju ako je veza bila obostrano iskrena u smislu emocija. Muskarci to rade redje, ili ako su u fazonu da ih koriste ili ako je ona bas bas nesnosna. Zene ipak vise misle o svemu pa samim tim i vise vide sta sve ne ide, nekad su u pravu, nekad nece da cekaju da se promenis na njihovu projekciju, nekad pak uspeju da te promene pa izgubis draz kao muskarac, a nekad i jer smo brate postali dileje.

Elem, neko je jos ovde pisao da taj osecaj cutnje i mira koji zajendo imate, te neke duhovne saglasnosti, najvise nedostaje. Tacno. Bas tacno. Pukla mi je prica od sedam godina. Ona nesigurna u sta hoce i nikad uverena da je dovoljno lepa uprkos mojim stalnim pokazivanjima da je, onda ja (skorpija) krenem da joj se svetim zbog toga na debilne nacine i ode sve. Ispade na kraju da je trebalo da to uradim kad mi je osecaj rekao da treba, ne jer mi pati ego no jer zaista nije moglo da radi uprkos ljubavi, dobrom seksu i tom miru kad smo sami. Falilo je nesto.

Najcesce fali to da mi individualno nismo sa sobom najcistiji i da ti nemiri ruse i duet. Elem, posle toga sok, neverica, onda se probudim i skapiram je to to. Zatim par devojaka za seks, meni lepo, njima lepo - treba ti placebo da si i dalje umesan, a onda, iznenanda, na moru, upoznam devojku koja ima potencijal da bude ta. Svakako, ne tripujem o ljubavi kao pre, ne idealizujem, ali znam da ima na ovom svetu za svakog bar po jedna osoba, samo se potrudi da budes bolji i potrazi.

BmJ

pre 4 godine

Zavisi, ako se oboje jednako hladite, onda je to bolno vreme posle raskida samo vreme potrebno da se prilagodite na odsustvo druge osobe u vasem zivotu. Ako jedan nije video kraj a drugi se vremenom ohladio i resio da ode, onda ostavljenoj osobi treba vise vremena. A ako je bilo svadje, neslaganja, dreke, stresa, oboje ce se preporoditi istog dana kad odu jedno od drugog i u tom slucaju jos i mogu da ostanu prijatelji jer brzo uvide koliko zajednicki zivot ili veza nisu valjali ali ono sto su imali neke dobre stvari od ranije mogu da ih drze u prijateljskoj vezi Ne postoji standardno vreme, sve zavisi od slucaja do slucaja.

Dragoslav

pre 4 godine

Ne valja kad vam bankar pobegne sa investicijom, tačno je.
Koliko ste (bili) vezani za investiciju (emocije, vreme, novac, zdravlje i ostalo što ste u bivšeg/bivšu uložili) i koliko ste sposobni da opet stvorite investiciju, kao i kolike rezerve još imate određuje dužinu i intenzitet tugovanja. Pazite na sebe, izađite i družite se sa osobama drugog pola. To da je on(a) jedini/na je iluzija.
Pozdrav

Miloš Radunović

pre 4 godine

Može i puno kraće od 3 meseca, ako vam nije uopšte stalo do te osobe. Ali ako jeste, ni 3 decenije vas neće potpuno umiriti.

jaznamzato

pre 4 godine

I voleo bi da neko napise neku pozitivnu pricu kako je prvo patio pa posle nasao osobu za koju je mislio da nikad nece naci. Mislim da bi mi to pomoglo u ovim trenucima

Pera Kojot Stariji

pre 4 godine

Koliko će vam vremena trebati da prebolite zavisi od truda koji ste uložili u vezu. To je pomalo slično kao sa cvećem: ako malo razgrnete zemlju, ubacite par semenki i onda čekate da cveće nikne, nećete puno žaliti ako se cvet osuši. Ali ako ste pažljivo planirali mesto, brižljivo pripremali zemlju, svakodnevno ga zalivali, pravili oko njega ukrase od kamenčića i držač od drvenih letvica, razmišljali o tome koje bi cveće lepo izgledalo pored njega, štitili ga od bubica i terali mačke koje se jure po baštici, onda će vam mnogo teže pasti ako se cvet osuši.

Ali jednog dana ipak shvatite da je taj cvet uvenuo, mozda zato što mu nije odgovaralo to mesto ili zemlja, a možda zato što ste ga previše zalivali. Shvatite da je vreme da na to mesto posadite nešto drugo, nešto čemu neće smetati to što je sunce jako, a zemlja pomalo tvrda. Nema smisla da se ljutite na cveće koje je uvenulo. Da je moglo, raslo bi i dalje.

Jelena

pre 4 godine

Ljubav je jedna velika iluzija koju su nam servirali preko knjizevnosti,filma, muzike...sa tim odrastamo jos od bajki o Snezani, Pepeljugi itd...po meni, partner treba da je pre svega vas prijatelj i kompatibilna osoba sa kojom imate o cemu da razgovarate i sa kojom mozete da se nasmejete, jedno drugo podrzite.
Stvar je u tome da to ide sa godinama i sto pre to neko shvati pre ce izadji iz tih besmislenih stanja tuge i patnje i pronaci nekog sa kim ce srecno deliti zivot.
Dakle, manite se iluzija i bespotrebnog gubljenja vremena cekajuci da vam se neko vrati...kad ide, ide odmah i nema drame.
Srecno!

Vladimir

pre 4 godine

Evo sada peta godina, još moj ego nije preboleo izdaju. Sve je individualno, ali američka tri meseca sigurno nije tačno. Psiholozi kažu oko dve godine. Meni dobro zvuči i optimistično jedan komentar ovde ostavljen, koji je nejverovatnije tačan: "Probudiš se jednog dana, kao da ništa nije ni bilo."

Mozzart

pre 4 godine

Sad ce dve godine kako smo raskinuli skoro desetogodisnju vezu... I dalje mi se desava da se zaplacem kad sam nasamo, a nesto me podseti na nju. Pesma, film, vic sta god. Ponekad imam utisak da mi jos vise nedostaje sad nego pre godinu dana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bvb, 31. mart 2020 23:38)
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.
Prijatelju, osvrni se oko sebe. Nije jedina. I ja sam imao iste muke, cak imam sina sa njom... sad smo dobri drugari, ja volim drugu, ona voli drugog... sve prolazi, ako imas volje. 14 godina sam bio u braku sa njom. Toliko.

Mozzart

pre 4 godine

Sad ce dve godine kako smo raskinuli skoro desetogodisnju vezu... I dalje mi se desava da se zaplacem kad sam nasamo, a nesto me podseti na nju. Pesma, film, vic sta god. Ponekad imam utisak da mi jos vise nedostaje sad nego pre godinu dana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bvb, 31. mart 2020 23:38)
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.
Prijatelju, osvrni se oko sebe. Nije jedina. I ja sam imao iste muke, cak imam sina sa njom... sad smo dobri drugari, ja volim drugu, ona voli drugog... sve prolazi, ako imas volje. 14 godina sam bio u braku sa njom. Toliko.

Dubravka

pre 4 godine

@Ivica

Uzasnuo me je poslednji deo tvog komentara jer se upravo to meni desilo. Decko me je naprasno ostavio, pokusala sam da se pomirimo, svesna da smo poslednjih meseci imali problema u komunikaciji. Uglavnom, desilo se to da je spavao sa mnom i ujutru me ponovo ostavio. Mogu da razumem da iz log god razloga nije hteo vise da bude sa mnom, ali bol zbog tog postupka me je razdirao godinama i odrazio se na moje fizicko zdravlje. Uzasno sam patila, ne za njim, vec zbog toga sto je uradio. Nisam od onih koje kukaju i mole, bila sam zatecena raskidom, meni je bilo stalo do tog muskarca, normalno je da cu se boriti za njega. Bila sam mu verna, nista, ali bas nista, nisam uradila da zasluzim to. I taj postupak je unistio i sve ono dobro sto se medju nama desilo tokom te dve godine koliko smo bili zajedno.

Ljudi, ne zloupotrebljavajte tudja osecanja i ne manipulisite svojim bivsim partnerima. Mozda je njima iskreno stalo do vas, i ako ne zelite nista sa njima, postoji gomila fer nacina da se to kaze. Ili se ni ne kaze nista, i tu je sve jasno.

nucky thompson

pre 4 godine

Iz licnog iskustva mogu reci- treba jako jako mnogo vremena da prodje! Ozenio sam se u 35 upravo iz tog razloga sto mi je trebalo dugo da prevolim jednu vezu, zatim drugu itd. Danas, srecno ozenjen vec 12 godina.

rover

pre 4 godine

Proslo je 4 i kusur godina od raskida veze koja je trajala malo manje od 3 godine i boli kao juce. Zivot se nastavio, posao se promenio vise puta na bolje, pojavili se novi ljudi, izbegavalo se svako podsecanje na to, svaki kontakt i drustvene mreze, cak se nije ni potpirivala misao da cemo opet biti zajedno... U pitanju je osecaj koji imate sa nekom osobom, onaj osecaj spokoja kada cutite i nista nije bitno, vreme nema dimenziju, sve sto vam treba je tu... od toga se me oporavlja lako. I oporavice se samo kroz mnogo vremena sa novom osobom sa kojom ce se takav osecaj opet javiti. Bolna je pomisao na godine koje su vam potrebne da dodjete u stanje da volite na takav nacin ponovo, pa svo vreme da dodjete u taj stadijum u odnosu, a jos vise sto nema garancije da ce se to ikada desiti. I koliko je potrebno vremena da se prebolite neko koga ste bezuslovno voleli znajuci sve vrline i mane i ta osoba samo jednog dana vise nije tu vama, dok svima drugima jeste. To pomera ceo sistem verovanja u odnose, snizavanje kriterijuma i prihvatanje manjeg od onoga sto znate da postoji samo da ne biste bili sami, a licno ne pristajem na to jer osecam da je nefer prema osobi sa kojom sam.