"Pozvali smo 16 dece, iznajmili prostor, spremili tortu... Ne mogu vam opisati tugu deteta"

Ponedeljak, 19.07.2021.

12:04

Izvor: B92

"Pozvali smo 16 dece, iznajmili prostor, spremili tortu... Ne mogu vam opisati tugu deteta" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

blue jeans

pre 2 godine

Krivi su roditelji te dece jer ih ne uce postovanju i da ne prave razliku medju drugovima. Secam se kad smo kod mog drugara dosli samo nas dvoje, a na stolu je bilo pripremljeno za 20. Za to je bila kriva uciteljica jer ga je uvek manje postovala jer je dosao sa Kosova i njegovi nisu imali para. Uciteljica je volela samo decu uticajnih roditelja. Deca nekako izbegavaju koga ne postuje uciteljica. To je bilo 90-tih tako da ni nije sada vest.

Bilo bi super da ovoj maloj devojcici sledece godine neko pomogne, pozove poznatog pevaca i napravi ogromannn rodjjjuss sa puno puno malisana!! :)

blue jeans

pre 2 godine

"Zalosno . Ja nisam imao tih problema za rodjos mog deteta . Kako imamo kucu ( Bg ) i veliko dvoriste , ljuljaske , mali bazen , razne zanimacije uvek nam je rodjos bio full. Slavili ga uvek Nedeljom od 12h do 18,19h . Deci bilo fantasticno , tako da svake godine su i unapred pitali da li ce opet biti u dvoristu :). Klinja je sad porastao i ponekad mi je zao tog perioda :( pozz
(kladzom do bola, 19. jul 2021 16:05)"

Da, deca vole takve bogate rodjendane. Ali da li je tvoj mali otisao bas kod svakog ko je kod njega dosao ili je preskocio nekoga jer je tamo dosadno? Ako je preskocio onda ste nesvesno deo ove price, ali ako nije onda svaka cast!

V5

pre 2 godine

Rođendane treba proslavljati u krugu familije, a ne praviti od njih Ivkovu slavu. To je najbolji način da se izbegnu razočarenja i nepotrebno bacanje novca.

Veliki brat

pre 2 godine

Jeste li vi svi oboleli? Cemu ta organizacija rodjendana detetu u igraonicama i nepotrebno izlaganje troskovima u Srbiji gde je prosecna plata 300 evra? Da nece mozda detetu da propadne rodjendan ako ga ne proslavi u igraonici? Koje je to pomodarstvo pa to je jezivo.
(Ja, 19. jul 2021 17:40)

Druže, nisam ni ja za uspostavljanje takvog "običaja", ali ako sva ostala deca tako slave rođendan, ne može samo tvoje dete da bude crna ovca, posebno ako živiš u stanu i jednostavno nema prostora za 15-20 drugara.
Deci je zanimljivije u igraonici, dobiju 2 sata da se istrče i iskaču po onim spravama za pentranje, puzanje i sl., sve sa hranom i pićem (pizza i sokić) košta oko 100€, a toliko bi koštalo i u stanu.

Druga je stvar ko ima dvorište, pa još ako je rođendan u leto, a imate bazenčić...

Sa druge strane, kad deca krenu u 5. razred, već su prevazišla igraonice, pa se rođendani prave u klubovima koji su namenjeni za mlađe od 18. godina, nije dozvoljen unos alkohola i sl.
Moja ćerka je tako slavila rođendan u 8. razredu, rezervacija kluba je koštala tipa 150€ sve sa DJ-om.
U stanu ili kući mogu da se okupe kad god hoće.

Deca koja ne dođu pokazuju da li su pravi drugovi ili ne, i to je deo odrastanja koji ne treba uskratiti deci.
Moju ćerku su za 18. rođendan ispalile dve najbolje drugarice, nebrojeno puta su noćile kod nje, ona kod njih samo par puta, da bi na veče rođendana umesto da dođu čak isključle mobilne.

Sad bar zna ko su pravi drugovi, a ko iz koristi!

Alex

pre 2 godine

Druže Holanđani su takođe Germani čak im je i kraljevska porodica nemačkog porekla. To što se oni i Nemci ne vole je otprilike isti odnos kao između Srba i Hrvata ali poreklo im je isto.
(Flying Dutchman, 19. jul 2021 15:58

Na Germane pre svega, mislim Nemci, Austrijanci i Švajceri. Ne znaš koji su gori. I svi vi koji mi glumite neke kosmopolite tamo, odlično znate kolika ksenofobija i diskriminacija vlada po tim zemljama. Mene ne možete da lažete i nemojte bar ove ljude koji čitaju a ne znaju pravo stanje, da navlačite tim multi-kulti pričama, jer će se opasno razočarati već posle par meseci života tamo. Niste vi krivi što su Švabe takve, to je njihova sramota ne vaša. Zna se koje su imigrantske zemlje(USA, Kanada, Australija i sl.) i to je neka druga priča. Pa i mnogi Nemci to priznaju i sele se tamo. Eto, to je prava istina, narode moj.Pozdrav!

Koferce

pre 2 godine

Nadam se da se mala lepo provela sa tri drugara. Posle takve ispale tu decu treba jos vise ceniti. Spakovati im tortu za poneti, a od ostatka klope sendvice, i sa detetom na neki lep izlet, da se oporavi od socijalne drame.

da

pre 2 godine

@da
To što ti niko nije došao govori više o tebi, nego o drugima. Družili su se sa tobom u školi jer moraju, a ne jer su želeli. Što znači da te je društvo označilo ili kao štrebera ili ulizicu ili jednostavno kao nekoga ko nije vredan pažnje. Bolje razmisli kakva si ti bila prema njima.
(Pero, 19. jul 2021 15:07)

Bila sam nova u razredu, obelezena kao Hrvatica (zbog cudnog prezimena, iako sam Srpkinja, odakle je to poteklo pojma nemam). Toliko o nasoj 'prosvecenosti', oduvek smo se bavili glupostima... A streberima i ulizicama su uredno isli na rodjendane da ih ne bi cinkarili uciteljima. Kakav nam je narod, to su takva deca i bila, i sad se plase da ce neko da ih ocinkari, da ce sefu nesto da prenese. Nista me ne cudi kako zivimo, kako koga obelezavamo. Danasnji ljudi su ta deca. Zato nam i jeste ovako

Ena

pre 2 godine

Posle 8 god. života u Nemačkoj, malo je karaktera da vam sve opišem u jednoj poruci ali nikad ne bih dozvolio da mi deca rastu u germanskim zemljama. To je poruka za sve vas koji planirate da se tamo usrećite. Ne gajite velike nade da se ne bi razočarali. Svoja kućica, svoja slobodica. Samo toliko.
(Alex)
Posle 12 godina u Nemačkoj i dva klinca moram ti reći da lupaš. Stariji je malo osobenjak i zadnjih par godina neće da slavi rođendan, ali pre toga su nam klinci redovno dolazili, i ako ide u školu u fancy kraju. Mali,Ciganče, stalno je negde ili nam dovuče brdo klinaca, što na igranje,klopu ili spavanje.. kada sam ih zamolila da me ne čeka svaki dan buljuk klinaca- sutradan me čekalo četvoro "pa mama, smanjili smo "

cobi

pre 2 godine

Našoj ćerci rođendan pada 23. decembra.
Obično u to vreme počinje raspust. Bili smo srećni kada bi se pojavilo više od 7-10 dece. Meni nikada nije bilo teško da pređem i pola grada da dođemo na rođendan nekom detetu. Smatrao sam da svako dete zaslužuje da što više drugara dođe na njihove rođendane. Uostalom mora da se ceni i trud roditelja koji su sve to organizovali i ne baš malo platili. I zato nemojte da vas mrzi da odete na dečije rođendane, biće lepo i vama i vašoj deci. Lepo se provedite.

Ždero

pre 2 godine

@Pero, ili su svi bili zavidni na pamet/lepotu/novac, kako to obično biva, pa da pojvare "nekome ko ima sve" bar ono što mogu.
Možda @da nije imala para, pa nije niko hteo da dođe na sirotinjski rođendan.
Svako sebe opisuje svojim postupcima, lepo si pozvan na rođendan, kažeš da ćeš doći i ne odeš - opisao si sebe. Deca umeju biti grozna isto kao i odrasli, i obično se ne menjaju mnogo odrastanjem. Zavidni ostaju zavidni (nema veze za imovinskim stanjem), glupi ostaju glupi, dobrice ostaju dobrice. Svađalice i negativci ostaju isti i kad odrastu, vode se time - eee, vratiću ja tebi kada ti stigne rođendan :D, umesto da odmahnu rukom i žive svoj život.
Uvek bilo. Isti ste kao i kad ste bili dete.

Djoka iz NY

pre 2 godine

Pregledao sam malo mamin Twitter i sad mi je jasnije zašto roditelji nisu doveli decu na rodjendan. Nije do deteta, više je do majke.

Majstor za margarite

pre 2 godine

@Alex
Ako si ti imao loše iskustvo, ne znači da svi imaju (isto kao što nemaju svi pozitivna iskustva kao ja).
Na rođendan moje ćerke su došla sva deca koju je pozvala.
A što se licemerstva i koristoljubivosti tiče, daleko su oni od našeg nivoa. Niko me nije toliko prevario i razočarao kao moji zemljaci tamo.

Inače, meni je u ovom tekstu najčudnije to da su ljudi potvrdili dolazak pa odustali tek tako jer je to pptpuno atipično za njih.

Qhigcwszbbcnopireeadvbxx blew su hjk NC fd

pre 2 godine

@ nikad zaboravio, 19. jul 2021 15:02

Odrasti! Nebitno, svakom se desi neko s***e tokom odrastanja. Meni su se desila mnoga, gora od toga da mi niko ne dodje na rodjendan (jednom sam ga samo slavila, doslo je osmoro, nisam ih mnogo vise ni pozvala, mama ih je ionako izbacila u 20:00 i namestila krevete za spavanje). Mislis da sam dozvolila da me ti losi dogadjaji obeleze? Naravno, ne! Uvek gledam samo napred.

Bojana

pre 2 godine

Godinu dana posle smrti mog oca '91 (umro je u 35. godini), 3 dana posle mog 10. rođendana, na sledeći rođendan niko nije došao, osim njih 5 iz sela odakle potičem. Plakala sam, ali kad su oni došli, bila sam presretna. Dogovorili su se u razredu da ne dođu, jer ja nemam tatu, a i tako je bilo sa decom kojima su se roditelji razveli....te godine, pre njegove smrti, ispadala mi je rodbina, komšiluk, drugari iz razreda iz stana od 35 kvadrata, žurka neviđena. E, onda '92, moja mama vukla staklene flaše soka, crnog, žutog, na 4. spratu smo, restrikcije struje, pa brat i ja idemo po mraku da donosimo sve to, mamina drugarica mi napravila tortu, mama išla u susedno selo po nju autobusom.....od tada, ja organizujem susrete i skupljam pare za susrete generacije, što od osnovne škole, što od gimnazije, jer je 80% nas bilo iz osnovne, išli u gimnaziju.....a ja sve sredim, organizujem, i odem na more....čak i sredim ovale za vegetarijance i vegane. Danas mi se svi javljaju kao da smo rod, jer se svi uvalili u opštinu da rade..... Toliko. Hvala.

Ja

pre 2 godine

Jeste li vi svi oboleli? Cemu ta organizacija rodjendana detetu u igraonicama i nepotrebno izlaganje troskovima u Srbiji gde je prosecna plata 300 evra? Da nece mozda detetu da propadne rodjendan ako ga ne proslavi u igraonici? Koje je to pomodarstvo pa to je jezivo. Rodjendan detetu se slavi u krugu porodice, eventualno par drugara/drugarica. A ne pozovu 30 dece pa 90% ne dodje i dete se razocara. Cemu taj cirkus?

A-SA

pre 2 godine

ja čitajući komentare imam osjećaj da živim u nekoj paralelnoj Švajcarskoj realnosti, ljudi (Švajcarci) nam sasvim normalno dolaze na slavlja, zovu kod njih, ode se u restoran, obrne se par tura pića, niko ne cjepidlači oko računa... Sta vi ljudi radite pa vas svi tako ružno tretiraju?

xx

pre 2 godine

Desilo se i meni, preseljenje u novi grad i prvi rodjendan na kome se niko nije pojavio a potvrdili su dolazak... i znate sta, postoje gore stvari od toga. Ponosna sam na malu ja koja je prihvatila situaciju iako joj nije bilo svejedno, podigla glavu gore i zabavila se sa sestrom i proslavila svoj dan.

Gost gost gostic

pre 2 godine

Uh, uh, kad samo pomislim kako bi se moja deca osecala... tuga me obuzme. Elem, i mi zivimo u toj "truloj" CH, mahom se druzimo sa nasima, idemo na sve rodjendane na koje smo pozvani, pa cak i ako propustimo neki zbog bolesti ili nekog drugog razloga kasnije posetimo to dete i njegovu porodicu, odnesemo poklon, posedimo. Zato je i nama odziv uvek 95% i znamo da ce nam deca biti srecna.

Brutus

pre 2 godine

ja sam govorio o germanskim zemljama ane o Holandiji. Ne znam kako je tamo.Takođe, oni to rade i jedni drugima, ne samo strancima. I ne, nije do mene, svi stranci u Nemačkon imaju isto mišljenje o njima. Negostoljubiva zemlja gde uglavnom vlada licemerje i koristoljubivost.Meni te slatke bajkice sa Zapada ne možete da prodajete. Pozdrav.
(Alex, 19. jul 2021 15:05)

Prvo holanđani su Germani, drugo nr može da se generalizuje ni za jednu naciju. Pa, Srbija koja je po broju stanovnika skoro 15 puta manja od nemačke ne možemo reći da ni slični običaji i gostoljibivost važe u Subotici i Leskovcu ili Užicu i Zaječaru. Ono što zasigurno znam ako padnem u nesvest na ulici u mom beogradu ili u Minhenu, mogu pre očekivati pomoć od Švabe, u beogradu sqm lično video mnogo puta u prevozu i na ulici kako niko ne prilazi

kladzom do bola

pre 2 godine

Zalosno . Ja nisam imao tih problema za rodjos mog deteta . Kako imamo kucu ( Bg ) i veliko dvoriste , ljuljaske , mali bazen , razne zanimacije uvek nam je rodjos bio full. Slavili ga uvek Nedeljom od 12h do 18,19h . Deci bilo fantasticno , tako da svake godine su i unapred pitali da li ce opet biti u dvoristu :). Klinja je sad porastao i ponekad mi je zao tog perioda :( pozz

Brutus

pre 2 godine

Posle 8 god. života u Nemačkoj, malo je karaktera da vam sve opišem u jednoj poruci ali nikad ne bih dozvolio da mi deca rastu u germanskim zemljama. To je poruka za sve vas koji planirate da se tamo usrećite. Ne gajite velike nade da se ne bi razočarali. Svoja kućica, svoja slobodica. Samo toliko.
(Alex, 19. jul 2021 13:50)

To možda ako si se isključivo družio sa arapima i našima. Meni je recimo predivno što si kod švabe načisto sa osećanjima, nema lale mile brat moj, a kad okrene ledja nož do korica kao kod nas. Znaš odmah da te gotivi ili ne. I nije to različit mentalitet, nego prosto vaspitanje i način kako se došlo dotle gde smo. Jeste istina, neko je pomenuo, jedu i piju kad je za džabe ko na takmičenju, a kad oni zovu onda te pita šta i koliko ćeš jesti i piti i tačno toliko ti spremi. Ja onako u šali kažem kod nas ako ne ostane bar duplo mesa sa roštilja kao da nismo ni pravili roštilj. Kaže švaba lako je vama kad ste bogati... Jbmlg ko je u pravu

Aurora borealis

pre 2 godine

Ovo je bezveze, šta reći...verujem da se dete baš razočaralo...evo ja odrasla pa se sad tako osećam, porodila se zimus, a pola ljudi koji su trebali nisu još došli da vide dete...prijatelji koji dolaze na slavu, kojima smo mi išli da vidimo dete, rodbina, moje kolege...svi se najavljuju i....nema ih...možda zbog korone ali svejedno je bezveze osećaj...

nikad zaboravio

pre 2 godine

To se meni dogodilo. 6. rodjendan.

Podstanari smo bili i nismo imali para, mama i tata 2 prosecne plate. 2001.

Uglavnom tata gleda svaki dinar i nekako pozovem drugare iz grupe iz vrtica. Mozda 15 dece.

Dosli 1 drug i 1 drugarica.

Ja vama ne mogu da opisem taj osecaj.
Grozno, ostaje urezano u srcu u mozgu.

Pero

pre 2 godine

@da
To što ti niko nije došao govori više o tebi, nego o drugima. Družili su se sa tobom u školi jer moraju, a ne jer su želeli. Što znači da te je društvo označilo ili kao štrebera ili ulizicu ili jednostavno kao nekoga ko nije vredan pažnje. Bolje razmisli kakva si ti bila prema njima.

Džoni

pre 2 godine

A ima malo i do toga šta da kupimo, pa nije nas najbolji poklon, pa kako cemo do tamo, docice i ovaj i onaj, pa nismo se obukli kako treba (kao da ce oni da budu u centru paznje).. Niko ne misli na malo dete i da je to u stvari njegov jedini poseban dan u godini!
Sve se bre ovo nešto okrenulo naopako... Odaljismo se jedni od drugih.. Iskomplikovasmo nekomplikovano...

Draußen

pre 2 godine

Nema pravila ali moram da saosecam sa tugom deteta.
Ovde u Swiss je to manje vise nirmalno, ne interesuje ih tudja osecanja, samo da njima bude lepo, kako se drugi osecaju bas ih briga.

Vagica

pre 2 godine

Auuu, pa takve stvari će se desiti pre ili kasnije, iz ovog ili onog razloga. Umesto da se samosažaljeva i kuka, prihvati se i ide se dalje. Deci će biti onako kako im se pokaže i objasni.

Alex

pre 2 godine

Pa otisli ste tamo kao stranci, tako Vas i posmatraju - kao manje vredne od sebe. Verovatno i niste neki uticajni i imucni clanovi drustva, stoga se tako i ophode prema Vama.
(Lepi, 19. jul 2021 15:43)

Retko iskren komentar. Baš lepo što si ovo izjavio, jer nam ovo, u stvari, govori o svoj bolesti i izopačenosti tog društva. Stoga bi naši ljudi,koji planiraju emigraciju, trebali ozbiljno da razmisle kuda idu i da li im to treba u životu.

Flying Dutchman

pre 2 godine

@ (Alex, 19. jul 2021 15:05)

Druže Holanđani su takođe Germani čak im je i kraljevska porodica nemačkog porekla. To što se oni i Nemci ne vole je otprilike isti odnos kao između Srba i Hrvata ali poreklo im je isto.

Lepi

pre 2 godine

Pa otisli ste tamo kao stranci, tako Vas i posmatraju - kao manje vredne od sebe. Verovatno i niste neki uticajni i imucni clanovi drustva, stoga se tako i ophode prema Vama.

Alex

pre 2 godine

До тебе је, прика, а не до “Германа”. Једно моје дете је рођено у распусту и НИКАД се није десило да јој Холанђани не дођу.
(А. Петров, 19. jul 2021 14:46

ja sam govorio o germanskim zemljama ane o Holandiji. Ne znam kako je tamo.Takođe, oni to rade i jedni drugima, ne samo strancima. I ne, nije do mene, svi stranci u Nemačkon imaju isto mišljenje o njima. Negostoljubiva zemlja gde uglavnom vlada licemerje i koristoljubivost.Meni te slatke bajkice sa Zapada ne možete da prodajete. Pozdrav.

da

pre 2 godine

@Alex: Ne znam za Nemacku ali znam za Srbiju, jos 80tih kad sam ja slavila rodjendan a niko iz razreda nije dosao. A rodjena sam u oktobru, znaci nije bio raspust. Nije to samo do zapadnjaka

s1pac

pre 2 godine

Ne zalim vas,sta trazite tamo,da ste kuci to ne bi bilo.
Nisu pare sve u zivotu
(Danijel, 19. jul 2021 13:32)

Jadan si! I ne treba da žališ,više si ti za žaljenje.

Back In Black

pre 2 godine

Ako ti je rodjendan za vreme odmora,raspusta, piši propalo i nemoj da praviš i ništa ocekuješ ako vec nemaš prave prijatelje i rodbinu sa kome ćeš to da proslaviš.Realno ljudi su se otudjili,ne vidjaju se uopšte i onda nesto ocekuju za rodjendane i ne znam koje proslave.Ranije se u mom mestu sve slavilo u šatore pa to dodje pola famiije da pomogne danas je sve fenserajka.Nema poštovanja medju ljudima samo zavist.Braca i sestre se ne poznaju,katastrofa.

SPQR

pre 2 godine

Činjenica je da mi ovde koristimo svaki mogući razlog za okupljanje i krkanluk i da u tome i preterujemo. Zapadnjaci generalno u tom smislu idu u drugu krajnost i retko prave neka veća okupljanja. To je jednostavno tako, drugačije navike naroda i to je to. Loše je što se ovo desilo nedužnom detetu ali vi ste otišli kod njih da živite i to jednostavno morate prihvatiti jednako kao što ste prihvatili njihov visok standard i odlične uslove za život.
(Kica, 19. jul 2021 12:58)

Ovo je uglavnom tačno kada ste na njihovom terenu. Sa druge strane, kada dođu ovde, jedu i piju k'o provaljeni, kao da im je poslednje u životu, naravno ako je džabe. Pri tome, kada su u pitanju ti kojima sam ovde bio domaćin, radilo se o obrazovanim ljudima koji su dolazili na naučne skupove. Po pravilu su se u tome najviše isticali gosti iz germanskih zemalja, za razliku od recimo italijana koji su se uvek trudili da se oduže za gostoprimstvo tako što donesu sitne poklone ili plate neki račun u zajedničkim izlascima. I naravno, tu su i čuveni skandinavci koji koriste svaku priliku da se ubiju od alkohola kada se nađu van svojih fantastično uređenih država u kojima vlada prohibicija.

Alex

pre 2 godine

budimo realni,ko jos slavi rodjendane u sred leta,ja sam avgustovsko dete,pocetak,uvek mi je bilo krivo sto ne nosim bombone u skolu,uvek kod babe i dede na selu ili na moru...moji se trudili ali sam uvek bio sam,ovo je ista prica
(mandrak, 19. jul 2021 13:48)

Ne radi se ovde uopšte o raspustu i odmoru. U mnogim delovima Nemačke deca još uvek idu u školu i nema raspusta. Ovde se radi o licemerju onih koji su prvo potvrdili dolazak a zatim nisu došli a da nisu ni javili ljudima. E, o tom bezobrazluku se ovde radi.

А. Петров

pre 2 godine

“nikad ne bih dozvolio da mi deca rastu u germanskim zemljama. “
До тебе је, прика, а не до “Германа”. Једно моје дете је рођено у распусту и НИКАД се није десило да јој Холанђани не дођу.

Dzo

pre 2 godine

Isti slučaj je i sa mojim sinom,bio dve godine uzastopno.Dodje njih 5 od 30 iz razreda,sve zbog raspusta a uredno su obavešteni.Ove godine orvi put njih 15 došlo,dete presrećno.Problem du roditelji koji su nazovi uvek u nekoj guzvi,ali zato vole da se njima dodje.

Alex

pre 2 godine

Posle 8 god. života u Nemačkoj, malo je karaktera da vam sve opišem u jednoj poruci ali nikad ne bih dozvolio da mi deca rastu u germanskim zemljama. To je poruka za sve vas koji planirate da se tamo usrećite. Ne gajite velike nade da se ne bi razočarali. Svoja kućica, svoja slobodica. Samo toliko.

naivan

pre 2 godine

Bas sam se rastuzila i rasplakala zbog izneverene devojčice.Samozivost ,neosecajnost i nevaspiitanje današnjih mladih ljudi je beskrajna.

mandrak

pre 2 godine

budimo realni,ko jos slavi rodjendane u sred leta,ja sam avgustovsko dete,pocetak,uvek mi je bilo krivo sto ne nosim bombone u skolu,uvek kod babe i dede na selu ili na moru...moji se trudili ali sam uvek bio sam,ovo je ista prica

snezana

pre 2 godine

Prvi sin rodjen u avgustu, drugi u septembru. Nismo nikad pridavali znacaj rodjendanu prvog sina od kada je krenuo u skolu, bas zato sto se rodio u avgustu, on se nesto nije ni bunio ako je rodjendan bio u nekom manjem krugu dece iz parka pored zgrade.Mladji sin vise brine kakve poklone dobija od roditelja, baka i deka, mali materijalista. Ja licno nikad nisam pridavala vaznost rodjendanima, lepse je videti decu u svakodnevnom druzenju.

ускее1512

pre 2 godine

Мени клинци јулци, знам за мошу па не би правио никад нешто више клинцима баш из тог разлога- нигде никог нема, или су по селима или користе одморе родитељи.

Nebitno

pre 2 godine

Nama se to desilo u Srbiji. Slavili smo 12 rodjendan sinu. Pozvano 20 dece, došlo je 4. Roditelji nisu ni javili, niko nista, prosto su ignorisali nase dete. Njegove suze ne mogu da oprostim. Nikada više nismo nikoga iz škole zvali. Od tad obično negde odemo na vikend i proslavimo samo nas troje.

Бата

pre 2 godine

Тако је то кад се форма претпостави суштини. Да су то стварно блиски другари, па они би се тај дан дружили и без заказивања термина и изнајмљивања простора. Ово се догађа када родитељи хоће да организују дечји рођендан а не размишљају да ли су та деца стварно другари, и да ли рођендан организују за дете или за себе и друге одрасле пред којима хоће да се покажу. Да то дете стварно има 15 другара из школе и улице, па они би дошли. Овако, биће да је мама бирала кога ће да позове по томе ко има фирму или аутомобил на родитељском састанку.

Alex

pre 2 godine

To se dogodilo mojoj prijateljici kada je bila mala, u osnovnoj skoli. Da stvar bude gora, zivela je sama sa bakom,koja je spremala mnogo hrane, pekla pile (to je bilo osamdesetih, nije bilo igraonica, narucivanja i sl). I sve jos baka lepo postavila, trebalo deca da dodju. I moja drugarica je cekala, i stajala kod prozora, i gledala. Niko nije dosao. Ni-ko. Mislim da je njenoj baki srce htelo da pukne. Ona je bila tuzna, vise ljuta, deca to preguraju, ali njena baka....

Kica

pre 2 godine

Činjenica je da mi ovde koristimo svaki mogući razlog za okupljanje i krkanluk i da u tome i preterujemo. Zapadnjaci generalno u tom smislu idu u drugu krajnost i retko prave neka veća okupljanja. To je jednostavno tako, drugačije navike naroda i to je to. Loše je što se ovo desilo nedužnom detetu ali vi ste otišli kod njih da živite i to jednostavno morate prihvatiti jednako kao što ste prihvatili njihov visok standard i odlične uslove za život.

Alex

pre 2 godine

To se dogodilo mojoj prijateljici kada je bila mala, u osnovnoj skoli. Da stvar bude gora, zivela je sama sa bakom,koja je spremala mnogo hrane, pekla pile (to je bilo osamdesetih, nije bilo igraonica, narucivanja i sl). I sve jos baka lepo postavila, trebalo deca da dodju. I moja drugarica je cekala, i stajala kod prozora, i gledala. Niko nije dosao. Ni-ko. Mislim da je njenoj baki srce htelo da pukne. Ona je bila tuzna, vise ljuta, deca to preguraju, ali njena baka....

Nebitno

pre 2 godine

Nama se to desilo u Srbiji. Slavili smo 12 rodjendan sinu. Pozvano 20 dece, došlo je 4. Roditelji nisu ni javili, niko nista, prosto su ignorisali nase dete. Njegove suze ne mogu da oprostim. Nikada više nismo nikoga iz škole zvali. Od tad obično negde odemo na vikend i proslavimo samo nas troje.

Alex

pre 2 godine

budimo realni,ko jos slavi rodjendane u sred leta,ja sam avgustovsko dete,pocetak,uvek mi je bilo krivo sto ne nosim bombone u skolu,uvek kod babe i dede na selu ili na moru...moji se trudili ali sam uvek bio sam,ovo je ista prica
(mandrak, 19. jul 2021 13:48)

Ne radi se ovde uopšte o raspustu i odmoru. U mnogim delovima Nemačke deca još uvek idu u školu i nema raspusta. Ovde se radi o licemerju onih koji su prvo potvrdili dolazak a zatim nisu došli a da nisu ni javili ljudima. E, o tom bezobrazluku se ovde radi.

da

pre 2 godine

@Alex: Ne znam za Nemacku ali znam za Srbiju, jos 80tih kad sam ja slavila rodjendan a niko iz razreda nije dosao. A rodjena sam u oktobru, znaci nije bio raspust. Nije to samo do zapadnjaka

s1pac

pre 2 godine

Ne zalim vas,sta trazite tamo,da ste kuci to ne bi bilo.
Nisu pare sve u zivotu
(Danijel, 19. jul 2021 13:32)

Jadan si! I ne treba da žališ,više si ti za žaljenje.

nikad zaboravio

pre 2 godine

To se meni dogodilo. 6. rodjendan.

Podstanari smo bili i nismo imali para, mama i tata 2 prosecne plate. 2001.

Uglavnom tata gleda svaki dinar i nekako pozovem drugare iz grupe iz vrtica. Mozda 15 dece.

Dosli 1 drug i 1 drugarica.

Ja vama ne mogu da opisem taj osecaj.
Grozno, ostaje urezano u srcu u mozgu.

SPQR

pre 2 godine

Činjenica je da mi ovde koristimo svaki mogući razlog za okupljanje i krkanluk i da u tome i preterujemo. Zapadnjaci generalno u tom smislu idu u drugu krajnost i retko prave neka veća okupljanja. To je jednostavno tako, drugačije navike naroda i to je to. Loše je što se ovo desilo nedužnom detetu ali vi ste otišli kod njih da živite i to jednostavno morate prihvatiti jednako kao što ste prihvatili njihov visok standard i odlične uslove za život.
(Kica, 19. jul 2021 12:58)

Ovo je uglavnom tačno kada ste na njihovom terenu. Sa druge strane, kada dođu ovde, jedu i piju k'o provaljeni, kao da im je poslednje u životu, naravno ako je džabe. Pri tome, kada su u pitanju ti kojima sam ovde bio domaćin, radilo se o obrazovanim ljudima koji su dolazili na naučne skupove. Po pravilu su se u tome najviše isticali gosti iz germanskih zemalja, za razliku od recimo italijana koji su se uvek trudili da se oduže za gostoprimstvo tako što donesu sitne poklone ili plate neki račun u zajedničkim izlascima. I naravno, tu su i čuveni skandinavci koji koriste svaku priliku da se ubiju od alkohola kada se nađu van svojih fantastično uređenih država u kojima vlada prohibicija.

Kica

pre 2 godine

Činjenica je da mi ovde koristimo svaki mogući razlog za okupljanje i krkanluk i da u tome i preterujemo. Zapadnjaci generalno u tom smislu idu u drugu krajnost i retko prave neka veća okupljanja. To je jednostavno tako, drugačije navike naroda i to je to. Loše je što se ovo desilo nedužnom detetu ali vi ste otišli kod njih da živite i to jednostavno morate prihvatiti jednako kao što ste prihvatili njihov visok standard i odlične uslove za život.

snezana

pre 2 godine

Prvi sin rodjen u avgustu, drugi u septembru. Nismo nikad pridavali znacaj rodjendanu prvog sina od kada je krenuo u skolu, bas zato sto se rodio u avgustu, on se nesto nije ni bunio ako je rodjendan bio u nekom manjem krugu dece iz parka pored zgrade.Mladji sin vise brine kakve poklone dobija od roditelja, baka i deka, mali materijalista. Ja licno nikad nisam pridavala vaznost rodjendanima, lepse je videti decu u svakodnevnom druzenju.

Dzo

pre 2 godine

Isti slučaj je i sa mojim sinom,bio dve godine uzastopno.Dodje njih 5 od 30 iz razreda,sve zbog raspusta a uredno su obavešteni.Ove godine orvi put njih 15 došlo,dete presrećno.Problem du roditelji koji su nazovi uvek u nekoj guzvi,ali zato vole da se njima dodje.

ускее1512

pre 2 godine

Мени клинци јулци, знам за мошу па не би правио никад нешто више клинцима баш из тог разлога- нигде никог нема, или су по селима или користе одморе родитељи.

Бата

pre 2 godine

Тако је то кад се форма претпостави суштини. Да су то стварно блиски другари, па они би се тај дан дружили и без заказивања термина и изнајмљивања простора. Ово се догађа када родитељи хоће да организују дечји рођендан а не размишљају да ли су та деца стварно другари, и да ли рођендан организују за дете или за себе и друге одрасле пред којима хоће да се покажу. Да то дете стварно има 15 другара из школе и улице, па они би дошли. Овако, биће да је мама бирала кога ће да позове по томе ко има фирму или аутомобил на родитељском састанку.

mandrak

pre 2 godine

budimo realni,ko jos slavi rodjendane u sred leta,ja sam avgustovsko dete,pocetak,uvek mi je bilo krivo sto ne nosim bombone u skolu,uvek kod babe i dede na selu ili na moru...moji se trudili ali sam uvek bio sam,ovo je ista prica

Draußen

pre 2 godine

Nema pravila ali moram da saosecam sa tugom deteta.
Ovde u Swiss je to manje vise nirmalno, ne interesuje ih tudja osecanja, samo da njima bude lepo, kako se drugi osecaju bas ih briga.

Back In Black

pre 2 godine

Ako ti je rodjendan za vreme odmora,raspusta, piši propalo i nemoj da praviš i ništa ocekuješ ako vec nemaš prave prijatelje i rodbinu sa kome ćeš to da proslaviš.Realno ljudi su se otudjili,ne vidjaju se uopšte i onda nesto ocekuju za rodjendane i ne znam koje proslave.Ranije se u mom mestu sve slavilo u šatore pa to dodje pola famiije da pomogne danas je sve fenserajka.Nema poštovanja medju ljudima samo zavist.Braca i sestre se ne poznaju,katastrofa.

А. Петров

pre 2 godine

“nikad ne bih dozvolio da mi deca rastu u germanskim zemljama. “
До тебе је, прика, а не до “Германа”. Једно моје дете је рођено у распусту и НИКАД се није десило да јој Холанђани не дођу.

Alex

pre 2 godine

Posle 8 god. života u Nemačkoj, malo je karaktera da vam sve opišem u jednoj poruci ali nikad ne bih dozvolio da mi deca rastu u germanskim zemljama. To je poruka za sve vas koji planirate da se tamo usrećite. Ne gajite velike nade da se ne bi razočarali. Svoja kućica, svoja slobodica. Samo toliko.

naivan

pre 2 godine

Bas sam se rastuzila i rasplakala zbog izneverene devojčice.Samozivost ,neosecajnost i nevaspiitanje današnjih mladih ljudi je beskrajna.

xx

pre 2 godine

Desilo se i meni, preseljenje u novi grad i prvi rodjendan na kome se niko nije pojavio a potvrdili su dolazak... i znate sta, postoje gore stvari od toga. Ponosna sam na malu ja koja je prihvatila situaciju iako joj nije bilo svejedno, podigla glavu gore i zabavila se sa sestrom i proslavila svoj dan.

Ja

pre 2 godine

Jeste li vi svi oboleli? Cemu ta organizacija rodjendana detetu u igraonicama i nepotrebno izlaganje troskovima u Srbiji gde je prosecna plata 300 evra? Da nece mozda detetu da propadne rodjendan ako ga ne proslavi u igraonici? Koje je to pomodarstvo pa to je jezivo. Rodjendan detetu se slavi u krugu porodice, eventualno par drugara/drugarica. A ne pozovu 30 dece pa 90% ne dodje i dete se razocara. Cemu taj cirkus?

Koferce

pre 2 godine

Nadam se da se mala lepo provela sa tri drugara. Posle takve ispale tu decu treba jos vise ceniti. Spakovati im tortu za poneti, a od ostatka klope sendvice, i sa detetom na neki lep izlet, da se oporavi od socijalne drame.

Džoni

pre 2 godine

A ima malo i do toga šta da kupimo, pa nije nas najbolji poklon, pa kako cemo do tamo, docice i ovaj i onaj, pa nismo se obukli kako treba (kao da ce oni da budu u centru paznje).. Niko ne misli na malo dete i da je to u stvari njegov jedini poseban dan u godini!
Sve se bre ovo nešto okrenulo naopako... Odaljismo se jedni od drugih.. Iskomplikovasmo nekomplikovano...

Veliki brat

pre 2 godine

Jeste li vi svi oboleli? Cemu ta organizacija rodjendana detetu u igraonicama i nepotrebno izlaganje troskovima u Srbiji gde je prosecna plata 300 evra? Da nece mozda detetu da propadne rodjendan ako ga ne proslavi u igraonici? Koje je to pomodarstvo pa to je jezivo.
(Ja, 19. jul 2021 17:40)

Druže, nisam ni ja za uspostavljanje takvog "običaja", ali ako sva ostala deca tako slave rođendan, ne može samo tvoje dete da bude crna ovca, posebno ako živiš u stanu i jednostavno nema prostora za 15-20 drugara.
Deci je zanimljivije u igraonici, dobiju 2 sata da se istrče i iskaču po onim spravama za pentranje, puzanje i sl., sve sa hranom i pićem (pizza i sokić) košta oko 100€, a toliko bi koštalo i u stanu.

Druga je stvar ko ima dvorište, pa još ako je rođendan u leto, a imate bazenčić...

Sa druge strane, kad deca krenu u 5. razred, već su prevazišla igraonice, pa se rođendani prave u klubovima koji su namenjeni za mlađe od 18. godina, nije dozvoljen unos alkohola i sl.
Moja ćerka je tako slavila rođendan u 8. razredu, rezervacija kluba je koštala tipa 150€ sve sa DJ-om.
U stanu ili kući mogu da se okupe kad god hoće.

Deca koja ne dođu pokazuju da li su pravi drugovi ili ne, i to je deo odrastanja koji ne treba uskratiti deci.
Moju ćerku su za 18. rođendan ispalile dve najbolje drugarice, nebrojeno puta su noćile kod nje, ona kod njih samo par puta, da bi na veče rođendana umesto da dođu čak isključle mobilne.

Sad bar zna ko su pravi drugovi, a ko iz koristi!

cobi

pre 2 godine

Našoj ćerci rođendan pada 23. decembra.
Obično u to vreme počinje raspust. Bili smo srećni kada bi se pojavilo više od 7-10 dece. Meni nikada nije bilo teško da pređem i pola grada da dođemo na rođendan nekom detetu. Smatrao sam da svako dete zaslužuje da što više drugara dođe na njihove rođendane. Uostalom mora da se ceni i trud roditelja koji su sve to organizovali i ne baš malo platili. I zato nemojte da vas mrzi da odete na dečije rođendane, biće lepo i vama i vašoj deci. Lepo se provedite.

Ena

pre 2 godine

Posle 8 god. života u Nemačkoj, malo je karaktera da vam sve opišem u jednoj poruci ali nikad ne bih dozvolio da mi deca rastu u germanskim zemljama. To je poruka za sve vas koji planirate da se tamo usrećite. Ne gajite velike nade da se ne bi razočarali. Svoja kućica, svoja slobodica. Samo toliko.
(Alex)
Posle 12 godina u Nemačkoj i dva klinca moram ti reći da lupaš. Stariji je malo osobenjak i zadnjih par godina neće da slavi rođendan, ali pre toga su nam klinci redovno dolazili, i ako ide u školu u fancy kraju. Mali,Ciganče, stalno je negde ili nam dovuče brdo klinaca, što na igranje,klopu ili spavanje.. kada sam ih zamolila da me ne čeka svaki dan buljuk klinaca- sutradan me čekalo četvoro "pa mama, smanjili smo "

Alex

pre 2 godine

До тебе је, прика, а не до “Германа”. Једно моје дете је рођено у распусту и НИКАД се није десило да јој Холанђани не дођу.
(А. Петров, 19. jul 2021 14:46

ja sam govorio o germanskim zemljama ane o Holandiji. Ne znam kako je tamo.Takođe, oni to rade i jedni drugima, ne samo strancima. I ne, nije do mene, svi stranci u Nemačkon imaju isto mišljenje o njima. Negostoljubiva zemlja gde uglavnom vlada licemerje i koristoljubivost.Meni te slatke bajkice sa Zapada ne možete da prodajete. Pozdrav.

Vagica

pre 2 godine

Auuu, pa takve stvari će se desiti pre ili kasnije, iz ovog ili onog razloga. Umesto da se samosažaljeva i kuka, prihvati se i ide se dalje. Deci će biti onako kako im se pokaže i objasni.

A-SA

pre 2 godine

ja čitajući komentare imam osjećaj da živim u nekoj paralelnoj Švajcarskoj realnosti, ljudi (Švajcarci) nam sasvim normalno dolaze na slavlja, zovu kod njih, ode se u restoran, obrne se par tura pića, niko ne cjepidlači oko računa... Sta vi ljudi radite pa vas svi tako ružno tretiraju?

Lepi

pre 2 godine

Pa otisli ste tamo kao stranci, tako Vas i posmatraju - kao manje vredne od sebe. Verovatno i niste neki uticajni i imucni clanovi drustva, stoga se tako i ophode prema Vama.

Majstor za margarite

pre 2 godine

@Alex
Ako si ti imao loše iskustvo, ne znači da svi imaju (isto kao što nemaju svi pozitivna iskustva kao ja).
Na rođendan moje ćerke su došla sva deca koju je pozvala.
A što se licemerstva i koristoljubivosti tiče, daleko su oni od našeg nivoa. Niko me nije toliko prevario i razočarao kao moji zemljaci tamo.

Inače, meni je u ovom tekstu najčudnije to da su ljudi potvrdili dolazak pa odustali tek tako jer je to pptpuno atipično za njih.

Djoka iz NY

pre 2 godine

Pregledao sam malo mamin Twitter i sad mi je jasnije zašto roditelji nisu doveli decu na rodjendan. Nije do deteta, više je do majke.

da

pre 2 godine

@da
To što ti niko nije došao govori više o tebi, nego o drugima. Družili su se sa tobom u školi jer moraju, a ne jer su želeli. Što znači da te je društvo označilo ili kao štrebera ili ulizicu ili jednostavno kao nekoga ko nije vredan pažnje. Bolje razmisli kakva si ti bila prema njima.
(Pero, 19. jul 2021 15:07)

Bila sam nova u razredu, obelezena kao Hrvatica (zbog cudnog prezimena, iako sam Srpkinja, odakle je to poteklo pojma nemam). Toliko o nasoj 'prosvecenosti', oduvek smo se bavili glupostima... A streberima i ulizicama su uredno isli na rodjendane da ih ne bi cinkarili uciteljima. Kakav nam je narod, to su takva deca i bila, i sad se plase da ce neko da ih ocinkari, da ce sefu nesto da prenese. Nista me ne cudi kako zivimo, kako koga obelezavamo. Danasnji ljudi su ta deca. Zato nam i jeste ovako

Brutus

pre 2 godine

Posle 8 god. života u Nemačkoj, malo je karaktera da vam sve opišem u jednoj poruci ali nikad ne bih dozvolio da mi deca rastu u germanskim zemljama. To je poruka za sve vas koji planirate da se tamo usrećite. Ne gajite velike nade da se ne bi razočarali. Svoja kućica, svoja slobodica. Samo toliko.
(Alex, 19. jul 2021 13:50)

To možda ako si se isključivo družio sa arapima i našima. Meni je recimo predivno što si kod švabe načisto sa osećanjima, nema lale mile brat moj, a kad okrene ledja nož do korica kao kod nas. Znaš odmah da te gotivi ili ne. I nije to različit mentalitet, nego prosto vaspitanje i način kako se došlo dotle gde smo. Jeste istina, neko je pomenuo, jedu i piju kad je za džabe ko na takmičenju, a kad oni zovu onda te pita šta i koliko ćeš jesti i piti i tačno toliko ti spremi. Ja onako u šali kažem kod nas ako ne ostane bar duplo mesa sa roštilja kao da nismo ni pravili roštilj. Kaže švaba lako je vama kad ste bogati... Jbmlg ko je u pravu

Ždero

pre 2 godine

@Pero, ili su svi bili zavidni na pamet/lepotu/novac, kako to obično biva, pa da pojvare "nekome ko ima sve" bar ono što mogu.
Možda @da nije imala para, pa nije niko hteo da dođe na sirotinjski rođendan.
Svako sebe opisuje svojim postupcima, lepo si pozvan na rođendan, kažeš da ćeš doći i ne odeš - opisao si sebe. Deca umeju biti grozna isto kao i odrasli, i obično se ne menjaju mnogo odrastanjem. Zavidni ostaju zavidni (nema veze za imovinskim stanjem), glupi ostaju glupi, dobrice ostaju dobrice. Svađalice i negativci ostaju isti i kad odrastu, vode se time - eee, vratiću ja tebi kada ti stigne rođendan :D, umesto da odmahnu rukom i žive svoj život.
Uvek bilo. Isti ste kao i kad ste bili dete.

V5

pre 2 godine

Rođendane treba proslavljati u krugu familije, a ne praviti od njih Ivkovu slavu. To je najbolji način da se izbegnu razočarenja i nepotrebno bacanje novca.

Alex

pre 2 godine

Druže Holanđani su takođe Germani čak im je i kraljevska porodica nemačkog porekla. To što se oni i Nemci ne vole je otprilike isti odnos kao između Srba i Hrvata ali poreklo im je isto.
(Flying Dutchman, 19. jul 2021 15:58

Na Germane pre svega, mislim Nemci, Austrijanci i Švajceri. Ne znaš koji su gori. I svi vi koji mi glumite neke kosmopolite tamo, odlično znate kolika ksenofobija i diskriminacija vlada po tim zemljama. Mene ne možete da lažete i nemojte bar ove ljude koji čitaju a ne znaju pravo stanje, da navlačite tim multi-kulti pričama, jer će se opasno razočarati već posle par meseci života tamo. Niste vi krivi što su Švabe takve, to je njihova sramota ne vaša. Zna se koje su imigrantske zemlje(USA, Kanada, Australija i sl.) i to je neka druga priča. Pa i mnogi Nemci to priznaju i sele se tamo. Eto, to je prava istina, narode moj.Pozdrav!

Qhigcwszbbcnopireeadvbxx blew su hjk NC fd

pre 2 godine

@ nikad zaboravio, 19. jul 2021 15:02

Odrasti! Nebitno, svakom se desi neko s***e tokom odrastanja. Meni su se desila mnoga, gora od toga da mi niko ne dodje na rodjendan (jednom sam ga samo slavila, doslo je osmoro, nisam ih mnogo vise ni pozvala, mama ih je ionako izbacila u 20:00 i namestila krevete za spavanje). Mislis da sam dozvolila da me ti losi dogadjaji obeleze? Naravno, ne! Uvek gledam samo napred.

blue jeans

pre 2 godine

"Zalosno . Ja nisam imao tih problema za rodjos mog deteta . Kako imamo kucu ( Bg ) i veliko dvoriste , ljuljaske , mali bazen , razne zanimacije uvek nam je rodjos bio full. Slavili ga uvek Nedeljom od 12h do 18,19h . Deci bilo fantasticno , tako da svake godine su i unapred pitali da li ce opet biti u dvoristu :). Klinja je sad porastao i ponekad mi je zao tog perioda :( pozz
(kladzom do bola, 19. jul 2021 16:05)"

Da, deca vole takve bogate rodjendane. Ali da li je tvoj mali otisao bas kod svakog ko je kod njega dosao ili je preskocio nekoga jer je tamo dosadno? Ako je preskocio onda ste nesvesno deo ove price, ali ako nije onda svaka cast!

Gost gost gostic

pre 2 godine

Uh, uh, kad samo pomislim kako bi se moja deca osecala... tuga me obuzme. Elem, i mi zivimo u toj "truloj" CH, mahom se druzimo sa nasima, idemo na sve rodjendane na koje smo pozvani, pa cak i ako propustimo neki zbog bolesti ili nekog drugog razloga kasnije posetimo to dete i njegovu porodicu, odnesemo poklon, posedimo. Zato je i nama odziv uvek 95% i znamo da ce nam deca biti srecna.

blue jeans

pre 2 godine

Krivi su roditelji te dece jer ih ne uce postovanju i da ne prave razliku medju drugovima. Secam se kad smo kod mog drugara dosli samo nas dvoje, a na stolu je bilo pripremljeno za 20. Za to je bila kriva uciteljica jer ga je uvek manje postovala jer je dosao sa Kosova i njegovi nisu imali para. Uciteljica je volela samo decu uticajnih roditelja. Deca nekako izbegavaju koga ne postuje uciteljica. To je bilo 90-tih tako da ni nije sada vest.

Bilo bi super da ovoj maloj devojcici sledece godine neko pomogne, pozove poznatog pevaca i napravi ogromannn rodjjjuss sa puno puno malisana!! :)

Brutus

pre 2 godine

ja sam govorio o germanskim zemljama ane o Holandiji. Ne znam kako je tamo.Takođe, oni to rade i jedni drugima, ne samo strancima. I ne, nije do mene, svi stranci u Nemačkon imaju isto mišljenje o njima. Negostoljubiva zemlja gde uglavnom vlada licemerje i koristoljubivost.Meni te slatke bajkice sa Zapada ne možete da prodajete. Pozdrav.
(Alex, 19. jul 2021 15:05)

Prvo holanđani su Germani, drugo nr može da se generalizuje ni za jednu naciju. Pa, Srbija koja je po broju stanovnika skoro 15 puta manja od nemačke ne možemo reći da ni slični običaji i gostoljibivost važe u Subotici i Leskovcu ili Užicu i Zaječaru. Ono što zasigurno znam ako padnem u nesvest na ulici u mom beogradu ili u Minhenu, mogu pre očekivati pomoć od Švabe, u beogradu sqm lično video mnogo puta u prevozu i na ulici kako niko ne prilazi

Bojana

pre 2 godine

Godinu dana posle smrti mog oca '91 (umro je u 35. godini), 3 dana posle mog 10. rođendana, na sledeći rođendan niko nije došao, osim njih 5 iz sela odakle potičem. Plakala sam, ali kad su oni došli, bila sam presretna. Dogovorili su se u razredu da ne dođu, jer ja nemam tatu, a i tako je bilo sa decom kojima su se roditelji razveli....te godine, pre njegove smrti, ispadala mi je rodbina, komšiluk, drugari iz razreda iz stana od 35 kvadrata, žurka neviđena. E, onda '92, moja mama vukla staklene flaše soka, crnog, žutog, na 4. spratu smo, restrikcije struje, pa brat i ja idemo po mraku da donosimo sve to, mamina drugarica mi napravila tortu, mama išla u susedno selo po nju autobusom.....od tada, ja organizujem susrete i skupljam pare za susrete generacije, što od osnovne škole, što od gimnazije, jer je 80% nas bilo iz osnovne, išli u gimnaziju.....a ja sve sredim, organizujem, i odem na more....čak i sredim ovale za vegetarijance i vegane. Danas mi se svi javljaju kao da smo rod, jer se svi uvalili u opštinu da rade..... Toliko. Hvala.

Alex

pre 2 godine

Pa otisli ste tamo kao stranci, tako Vas i posmatraju - kao manje vredne od sebe. Verovatno i niste neki uticajni i imucni clanovi drustva, stoga se tako i ophode prema Vama.
(Lepi, 19. jul 2021 15:43)

Retko iskren komentar. Baš lepo što si ovo izjavio, jer nam ovo, u stvari, govori o svoj bolesti i izopačenosti tog društva. Stoga bi naši ljudi,koji planiraju emigraciju, trebali ozbiljno da razmisle kuda idu i da li im to treba u životu.

Flying Dutchman

pre 2 godine

@ (Alex, 19. jul 2021 15:05)

Druže Holanđani su takođe Germani čak im je i kraljevska porodica nemačkog porekla. To što se oni i Nemci ne vole je otprilike isti odnos kao između Srba i Hrvata ali poreklo im je isto.

Pero

pre 2 godine

@da
To što ti niko nije došao govori više o tebi, nego o drugima. Družili su se sa tobom u školi jer moraju, a ne jer su želeli. Što znači da te je društvo označilo ili kao štrebera ili ulizicu ili jednostavno kao nekoga ko nije vredan pažnje. Bolje razmisli kakva si ti bila prema njima.

kladzom do bola

pre 2 godine

Zalosno . Ja nisam imao tih problema za rodjos mog deteta . Kako imamo kucu ( Bg ) i veliko dvoriste , ljuljaske , mali bazen , razne zanimacije uvek nam je rodjos bio full. Slavili ga uvek Nedeljom od 12h do 18,19h . Deci bilo fantasticno , tako da svake godine su i unapred pitali da li ce opet biti u dvoristu :). Klinja je sad porastao i ponekad mi je zao tog perioda :( pozz

Aurora borealis

pre 2 godine

Ovo je bezveze, šta reći...verujem da se dete baš razočaralo...evo ja odrasla pa se sad tako osećam, porodila se zimus, a pola ljudi koji su trebali nisu još došli da vide dete...prijatelji koji dolaze na slavu, kojima smo mi išli da vidimo dete, rodbina, moje kolege...svi se najavljuju i....nema ih...možda zbog korone ali svejedno je bezveze osećaj...

Lepi

pre 2 godine

Pa otisli ste tamo kao stranci, tako Vas i posmatraju - kao manje vredne od sebe. Verovatno i niste neki uticajni i imucni clanovi drustva, stoga se tako i ophode prema Vama.

Pero

pre 2 godine

@da
To što ti niko nije došao govori više o tebi, nego o drugima. Družili su se sa tobom u školi jer moraju, a ne jer su želeli. Što znači da te je društvo označilo ili kao štrebera ili ulizicu ili jednostavno kao nekoga ko nije vredan pažnje. Bolje razmisli kakva si ti bila prema njima.

Alex

pre 2 godine

Posle 8 god. života u Nemačkoj, malo je karaktera da vam sve opišem u jednoj poruci ali nikad ne bih dozvolio da mi deca rastu u germanskim zemljama. To je poruka za sve vas koji planirate da se tamo usrećite. Ne gajite velike nade da se ne bi razočarali. Svoja kućica, svoja slobodica. Samo toliko.

Бата

pre 2 godine

Тако је то кад се форма претпостави суштини. Да су то стварно блиски другари, па они би се тај дан дружили и без заказивања термина и изнајмљивања простора. Ово се догађа када родитељи хоће да организују дечји рођендан а не размишљају да ли су та деца стварно другари, и да ли рођендан организују за дете или за себе и друге одрасле пред којима хоће да се покажу. Да то дете стварно има 15 другара из школе и улице, па они би дошли. Овако, биће да је мама бирала кога ће да позове по томе ко има фирму или аутомобил на родитељском састанку.

Kica

pre 2 godine

Činjenica je da mi ovde koristimo svaki mogući razlog za okupljanje i krkanluk i da u tome i preterujemo. Zapadnjaci generalno u tom smislu idu u drugu krajnost i retko prave neka veća okupljanja. To je jednostavno tako, drugačije navike naroda i to je to. Loše je što se ovo desilo nedužnom detetu ali vi ste otišli kod njih da živite i to jednostavno morate prihvatiti jednako kao što ste prihvatili njihov visok standard i odlične uslove za život.

Alex

pre 2 godine

До тебе је, прика, а не до “Германа”. Једно моје дете је рођено у распусту и НИКАД се није десило да јој Холанђани не дођу.
(А. Петров, 19. jul 2021 14:46

ja sam govorio o germanskim zemljama ane o Holandiji. Ne znam kako je tamo.Takođe, oni to rade i jedni drugima, ne samo strancima. I ne, nije do mene, svi stranci u Nemačkon imaju isto mišljenje o njima. Negostoljubiva zemlja gde uglavnom vlada licemerje i koristoljubivost.Meni te slatke bajkice sa Zapada ne možete da prodajete. Pozdrav.

naivan

pre 2 godine

Bas sam se rastuzila i rasplakala zbog izneverene devojčice.Samozivost ,neosecajnost i nevaspiitanje današnjih mladih ljudi je beskrajna.

А. Петров

pre 2 godine

“nikad ne bih dozvolio da mi deca rastu u germanskim zemljama. “
До тебе је, прика, а не до “Германа”. Једно моје дете је рођено у распусту и НИКАД се није десило да јој Холанђани не дођу.

s1pac

pre 2 godine

Ne zalim vas,sta trazite tamo,da ste kuci to ne bi bilo.
Nisu pare sve u zivotu
(Danijel, 19. jul 2021 13:32)

Jadan si! I ne treba da žališ,više si ti za žaljenje.

Vagica

pre 2 godine

Auuu, pa takve stvari će se desiti pre ili kasnije, iz ovog ili onog razloga. Umesto da se samosažaljeva i kuka, prihvati se i ide se dalje. Deci će biti onako kako im se pokaže i objasni.

Alex

pre 2 godine

Pa otisli ste tamo kao stranci, tako Vas i posmatraju - kao manje vredne od sebe. Verovatno i niste neki uticajni i imucni clanovi drustva, stoga se tako i ophode prema Vama.
(Lepi, 19. jul 2021 15:43)

Retko iskren komentar. Baš lepo što si ovo izjavio, jer nam ovo, u stvari, govori o svoj bolesti i izopačenosti tog društva. Stoga bi naši ljudi,koji planiraju emigraciju, trebali ozbiljno da razmisle kuda idu i da li im to treba u životu.

Alex

pre 2 godine

Druže Holanđani su takođe Germani čak im je i kraljevska porodica nemačkog porekla. To što se oni i Nemci ne vole je otprilike isti odnos kao između Srba i Hrvata ali poreklo im je isto.
(Flying Dutchman, 19. jul 2021 15:58

Na Germane pre svega, mislim Nemci, Austrijanci i Švajceri. Ne znaš koji su gori. I svi vi koji mi glumite neke kosmopolite tamo, odlično znate kolika ksenofobija i diskriminacija vlada po tim zemljama. Mene ne možete da lažete i nemojte bar ove ljude koji čitaju a ne znaju pravo stanje, da navlačite tim multi-kulti pričama, jer će se opasno razočarati već posle par meseci života tamo. Niste vi krivi što su Švabe takve, to je njihova sramota ne vaša. Zna se koje su imigrantske zemlje(USA, Kanada, Australija i sl.) i to je neka druga priča. Pa i mnogi Nemci to priznaju i sele se tamo. Eto, to je prava istina, narode moj.Pozdrav!

Draußen

pre 2 godine

Nema pravila ali moram da saosecam sa tugom deteta.
Ovde u Swiss je to manje vise nirmalno, ne interesuje ih tudja osecanja, samo da njima bude lepo, kako se drugi osecaju bas ih briga.

A-SA

pre 2 godine

ja čitajući komentare imam osjećaj da živim u nekoj paralelnoj Švajcarskoj realnosti, ljudi (Švajcarci) nam sasvim normalno dolaze na slavlja, zovu kod njih, ode se u restoran, obrne se par tura pića, niko ne cjepidlači oko računa... Sta vi ljudi radite pa vas svi tako ružno tretiraju?

Ja

pre 2 godine

Jeste li vi svi oboleli? Cemu ta organizacija rodjendana detetu u igraonicama i nepotrebno izlaganje troskovima u Srbiji gde je prosecna plata 300 evra? Da nece mozda detetu da propadne rodjendan ako ga ne proslavi u igraonici? Koje je to pomodarstvo pa to je jezivo. Rodjendan detetu se slavi u krugu porodice, eventualno par drugara/drugarica. A ne pozovu 30 dece pa 90% ne dodje i dete se razocara. Cemu taj cirkus?

mandrak

pre 2 godine

budimo realni,ko jos slavi rodjendane u sred leta,ja sam avgustovsko dete,pocetak,uvek mi je bilo krivo sto ne nosim bombone u skolu,uvek kod babe i dede na selu ili na moru...moji se trudili ali sam uvek bio sam,ovo je ista prica

Back In Black

pre 2 godine

Ako ti je rodjendan za vreme odmora,raspusta, piši propalo i nemoj da praviš i ništa ocekuješ ako vec nemaš prave prijatelje i rodbinu sa kome ćeš to da proslaviš.Realno ljudi su se otudjili,ne vidjaju se uopšte i onda nesto ocekuju za rodjendane i ne znam koje proslave.Ranije se u mom mestu sve slavilo u šatore pa to dodje pola famiije da pomogne danas je sve fenserajka.Nema poštovanja medju ljudima samo zavist.Braca i sestre se ne poznaju,katastrofa.

snezana

pre 2 godine

Prvi sin rodjen u avgustu, drugi u septembru. Nismo nikad pridavali znacaj rodjendanu prvog sina od kada je krenuo u skolu, bas zato sto se rodio u avgustu, on se nesto nije ni bunio ako je rodjendan bio u nekom manjem krugu dece iz parka pored zgrade.Mladji sin vise brine kakve poklone dobija od roditelja, baka i deka, mali materijalista. Ja licno nikad nisam pridavala vaznost rodjendanima, lepse je videti decu u svakodnevnom druzenju.

Džoni

pre 2 godine

A ima malo i do toga šta da kupimo, pa nije nas najbolji poklon, pa kako cemo do tamo, docice i ovaj i onaj, pa nismo se obukli kako treba (kao da ce oni da budu u centru paznje).. Niko ne misli na malo dete i da je to u stvari njegov jedini poseban dan u godini!
Sve se bre ovo nešto okrenulo naopako... Odaljismo se jedni od drugih.. Iskomplikovasmo nekomplikovano...

Ena

pre 2 godine

Posle 8 god. života u Nemačkoj, malo je karaktera da vam sve opišem u jednoj poruci ali nikad ne bih dozvolio da mi deca rastu u germanskim zemljama. To je poruka za sve vas koji planirate da se tamo usrećite. Ne gajite velike nade da se ne bi razočarali. Svoja kućica, svoja slobodica. Samo toliko.
(Alex)
Posle 12 godina u Nemačkoj i dva klinca moram ti reći da lupaš. Stariji je malo osobenjak i zadnjih par godina neće da slavi rođendan, ali pre toga su nam klinci redovno dolazili, i ako ide u školu u fancy kraju. Mali,Ciganče, stalno je negde ili nam dovuče brdo klinaca, što na igranje,klopu ili spavanje.. kada sam ih zamolila da me ne čeka svaki dan buljuk klinaca- sutradan me čekalo četvoro "pa mama, smanjili smo "

Veliki brat

pre 2 godine

Jeste li vi svi oboleli? Cemu ta organizacija rodjendana detetu u igraonicama i nepotrebno izlaganje troskovima u Srbiji gde je prosecna plata 300 evra? Da nece mozda detetu da propadne rodjendan ako ga ne proslavi u igraonici? Koje je to pomodarstvo pa to je jezivo.
(Ja, 19. jul 2021 17:40)

Druže, nisam ni ja za uspostavljanje takvog "običaja", ali ako sva ostala deca tako slave rođendan, ne može samo tvoje dete da bude crna ovca, posebno ako živiš u stanu i jednostavno nema prostora za 15-20 drugara.
Deci je zanimljivije u igraonici, dobiju 2 sata da se istrče i iskaču po onim spravama za pentranje, puzanje i sl., sve sa hranom i pićem (pizza i sokić) košta oko 100€, a toliko bi koštalo i u stanu.

Druga je stvar ko ima dvorište, pa još ako je rođendan u leto, a imate bazenčić...

Sa druge strane, kad deca krenu u 5. razred, već su prevazišla igraonice, pa se rođendani prave u klubovima koji su namenjeni za mlađe od 18. godina, nije dozvoljen unos alkohola i sl.
Moja ćerka je tako slavila rođendan u 8. razredu, rezervacija kluba je koštala tipa 150€ sve sa DJ-om.
U stanu ili kući mogu da se okupe kad god hoće.

Deca koja ne dođu pokazuju da li su pravi drugovi ili ne, i to je deo odrastanja koji ne treba uskratiti deci.
Moju ćerku su za 18. rođendan ispalile dve najbolje drugarice, nebrojeno puta su noćile kod nje, ona kod njih samo par puta, da bi na veče rođendana umesto da dođu čak isključle mobilne.

Sad bar zna ko su pravi drugovi, a ko iz koristi!

Nebitno

pre 2 godine

Nama se to desilo u Srbiji. Slavili smo 12 rodjendan sinu. Pozvano 20 dece, došlo je 4. Roditelji nisu ni javili, niko nista, prosto su ignorisali nase dete. Njegove suze ne mogu da oprostim. Nikada više nismo nikoga iz škole zvali. Od tad obično negde odemo na vikend i proslavimo samo nas troje.

Dzo

pre 2 godine

Isti slučaj je i sa mojim sinom,bio dve godine uzastopno.Dodje njih 5 od 30 iz razreda,sve zbog raspusta a uredno su obavešteni.Ove godine orvi put njih 15 došlo,dete presrećno.Problem du roditelji koji su nazovi uvek u nekoj guzvi,ali zato vole da se njima dodje.

Brutus

pre 2 godine

Posle 8 god. života u Nemačkoj, malo je karaktera da vam sve opišem u jednoj poruci ali nikad ne bih dozvolio da mi deca rastu u germanskim zemljama. To je poruka za sve vas koji planirate da se tamo usrećite. Ne gajite velike nade da se ne bi razočarali. Svoja kućica, svoja slobodica. Samo toliko.
(Alex, 19. jul 2021 13:50)

To možda ako si se isključivo družio sa arapima i našima. Meni je recimo predivno što si kod švabe načisto sa osećanjima, nema lale mile brat moj, a kad okrene ledja nož do korica kao kod nas. Znaš odmah da te gotivi ili ne. I nije to različit mentalitet, nego prosto vaspitanje i način kako se došlo dotle gde smo. Jeste istina, neko je pomenuo, jedu i piju kad je za džabe ko na takmičenju, a kad oni zovu onda te pita šta i koliko ćeš jesti i piti i tačno toliko ti spremi. Ja onako u šali kažem kod nas ako ne ostane bar duplo mesa sa roštilja kao da nismo ni pravili roštilj. Kaže švaba lako je vama kad ste bogati... Jbmlg ko je u pravu

Alex

pre 2 godine

budimo realni,ko jos slavi rodjendane u sred leta,ja sam avgustovsko dete,pocetak,uvek mi je bilo krivo sto ne nosim bombone u skolu,uvek kod babe i dede na selu ili na moru...moji se trudili ali sam uvek bio sam,ovo je ista prica
(mandrak, 19. jul 2021 13:48)

Ne radi se ovde uopšte o raspustu i odmoru. U mnogim delovima Nemačke deca još uvek idu u školu i nema raspusta. Ovde se radi o licemerju onih koji su prvo potvrdili dolazak a zatim nisu došli a da nisu ni javili ljudima. E, o tom bezobrazluku se ovde radi.

nikad zaboravio

pre 2 godine

To se meni dogodilo. 6. rodjendan.

Podstanari smo bili i nismo imali para, mama i tata 2 prosecne plate. 2001.

Uglavnom tata gleda svaki dinar i nekako pozovem drugare iz grupe iz vrtica. Mozda 15 dece.

Dosli 1 drug i 1 drugarica.

Ja vama ne mogu da opisem taj osecaj.
Grozno, ostaje urezano u srcu u mozgu.

Bojana

pre 2 godine

Godinu dana posle smrti mog oca '91 (umro je u 35. godini), 3 dana posle mog 10. rođendana, na sledeći rođendan niko nije došao, osim njih 5 iz sela odakle potičem. Plakala sam, ali kad su oni došli, bila sam presretna. Dogovorili su se u razredu da ne dođu, jer ja nemam tatu, a i tako je bilo sa decom kojima su se roditelji razveli....te godine, pre njegove smrti, ispadala mi je rodbina, komšiluk, drugari iz razreda iz stana od 35 kvadrata, žurka neviđena. E, onda '92, moja mama vukla staklene flaše soka, crnog, žutog, na 4. spratu smo, restrikcije struje, pa brat i ja idemo po mraku da donosimo sve to, mamina drugarica mi napravila tortu, mama išla u susedno selo po nju autobusom.....od tada, ja organizujem susrete i skupljam pare za susrete generacije, što od osnovne škole, što od gimnazije, jer je 80% nas bilo iz osnovne, išli u gimnaziju.....a ja sve sredim, organizujem, i odem na more....čak i sredim ovale za vegetarijance i vegane. Danas mi se svi javljaju kao da smo rod, jer se svi uvalili u opštinu da rade..... Toliko. Hvala.

V5

pre 2 godine

Rođendane treba proslavljati u krugu familije, a ne praviti od njih Ivkovu slavu. To je najbolji način da se izbegnu razočarenja i nepotrebno bacanje novca.

SPQR

pre 2 godine

Činjenica je da mi ovde koristimo svaki mogući razlog za okupljanje i krkanluk i da u tome i preterujemo. Zapadnjaci generalno u tom smislu idu u drugu krajnost i retko prave neka veća okupljanja. To je jednostavno tako, drugačije navike naroda i to je to. Loše je što se ovo desilo nedužnom detetu ali vi ste otišli kod njih da živite i to jednostavno morate prihvatiti jednako kao što ste prihvatili njihov visok standard i odlične uslove za život.
(Kica, 19. jul 2021 12:58)

Ovo je uglavnom tačno kada ste na njihovom terenu. Sa druge strane, kada dođu ovde, jedu i piju k'o provaljeni, kao da im je poslednje u životu, naravno ako je džabe. Pri tome, kada su u pitanju ti kojima sam ovde bio domaćin, radilo se o obrazovanim ljudima koji su dolazili na naučne skupove. Po pravilu su se u tome najviše isticali gosti iz germanskih zemalja, za razliku od recimo italijana koji su se uvek trudili da se oduže za gostoprimstvo tako što donesu sitne poklone ili plate neki račun u zajedničkim izlascima. I naravno, tu su i čuveni skandinavci koji koriste svaku priliku da se ubiju od alkohola kada se nađu van svojih fantastično uređenih država u kojima vlada prohibicija.

kladzom do bola

pre 2 godine

Zalosno . Ja nisam imao tih problema za rodjos mog deteta . Kako imamo kucu ( Bg ) i veliko dvoriste , ljuljaske , mali bazen , razne zanimacije uvek nam je rodjos bio full. Slavili ga uvek Nedeljom od 12h do 18,19h . Deci bilo fantasticno , tako da svake godine su i unapred pitali da li ce opet biti u dvoristu :). Klinja je sad porastao i ponekad mi je zao tog perioda :( pozz

Alex

pre 2 godine

To se dogodilo mojoj prijateljici kada je bila mala, u osnovnoj skoli. Da stvar bude gora, zivela je sama sa bakom,koja je spremala mnogo hrane, pekla pile (to je bilo osamdesetih, nije bilo igraonica, narucivanja i sl). I sve jos baka lepo postavila, trebalo deca da dodju. I moja drugarica je cekala, i stajala kod prozora, i gledala. Niko nije dosao. Ni-ko. Mislim da je njenoj baki srce htelo da pukne. Ona je bila tuzna, vise ljuta, deca to preguraju, ali njena baka....

Aurora borealis

pre 2 godine

Ovo je bezveze, šta reći...verujem da se dete baš razočaralo...evo ja odrasla pa se sad tako osećam, porodila se zimus, a pola ljudi koji su trebali nisu još došli da vide dete...prijatelji koji dolaze na slavu, kojima smo mi išli da vidimo dete, rodbina, moje kolege...svi se najavljuju i....nema ih...možda zbog korone ali svejedno je bezveze osećaj...

da

pre 2 godine

@Alex: Ne znam za Nemacku ali znam za Srbiju, jos 80tih kad sam ja slavila rodjendan a niko iz razreda nije dosao. A rodjena sam u oktobru, znaci nije bio raspust. Nije to samo do zapadnjaka

Brutus

pre 2 godine

ja sam govorio o germanskim zemljama ane o Holandiji. Ne znam kako je tamo.Takođe, oni to rade i jedni drugima, ne samo strancima. I ne, nije do mene, svi stranci u Nemačkon imaju isto mišljenje o njima. Negostoljubiva zemlja gde uglavnom vlada licemerje i koristoljubivost.Meni te slatke bajkice sa Zapada ne možete da prodajete. Pozdrav.
(Alex, 19. jul 2021 15:05)

Prvo holanđani su Germani, drugo nr može da se generalizuje ni za jednu naciju. Pa, Srbija koja je po broju stanovnika skoro 15 puta manja od nemačke ne možemo reći da ni slični običaji i gostoljibivost važe u Subotici i Leskovcu ili Užicu i Zaječaru. Ono što zasigurno znam ako padnem u nesvest na ulici u mom beogradu ili u Minhenu, mogu pre očekivati pomoć od Švabe, u beogradu sqm lično video mnogo puta u prevozu i na ulici kako niko ne prilazi

Majstor za margarite

pre 2 godine

@Alex
Ako si ti imao loše iskustvo, ne znači da svi imaju (isto kao što nemaju svi pozitivna iskustva kao ja).
Na rođendan moje ćerke su došla sva deca koju je pozvala.
A što se licemerstva i koristoljubivosti tiče, daleko su oni od našeg nivoa. Niko me nije toliko prevario i razočarao kao moji zemljaci tamo.

Inače, meni je u ovom tekstu najčudnije to da su ljudi potvrdili dolazak pa odustali tek tako jer je to pptpuno atipično za njih.

ускее1512

pre 2 godine

Мени клинци јулци, знам за мошу па не би правио никад нешто више клинцима баш из тог разлога- нигде никог нема, или су по селима или користе одморе родитељи.

Gost gost gostic

pre 2 godine

Uh, uh, kad samo pomislim kako bi se moja deca osecala... tuga me obuzme. Elem, i mi zivimo u toj "truloj" CH, mahom se druzimo sa nasima, idemo na sve rodjendane na koje smo pozvani, pa cak i ako propustimo neki zbog bolesti ili nekog drugog razloga kasnije posetimo to dete i njegovu porodicu, odnesemo poklon, posedimo. Zato je i nama odziv uvek 95% i znamo da ce nam deca biti srecna.

xx

pre 2 godine

Desilo se i meni, preseljenje u novi grad i prvi rodjendan na kome se niko nije pojavio a potvrdili su dolazak... i znate sta, postoje gore stvari od toga. Ponosna sam na malu ja koja je prihvatila situaciju iako joj nije bilo svejedno, podigla glavu gore i zabavila se sa sestrom i proslavila svoj dan.

Qhigcwszbbcnopireeadvbxx blew su hjk NC fd

pre 2 godine

@ nikad zaboravio, 19. jul 2021 15:02

Odrasti! Nebitno, svakom se desi neko s***e tokom odrastanja. Meni su se desila mnoga, gora od toga da mi niko ne dodje na rodjendan (jednom sam ga samo slavila, doslo je osmoro, nisam ih mnogo vise ni pozvala, mama ih je ionako izbacila u 20:00 i namestila krevete za spavanje). Mislis da sam dozvolila da me ti losi dogadjaji obeleze? Naravno, ne! Uvek gledam samo napred.

da

pre 2 godine

@da
To što ti niko nije došao govori više o tebi, nego o drugima. Družili su se sa tobom u školi jer moraju, a ne jer su želeli. Što znači da te je društvo označilo ili kao štrebera ili ulizicu ili jednostavno kao nekoga ko nije vredan pažnje. Bolje razmisli kakva si ti bila prema njima.
(Pero, 19. jul 2021 15:07)

Bila sam nova u razredu, obelezena kao Hrvatica (zbog cudnog prezimena, iako sam Srpkinja, odakle je to poteklo pojma nemam). Toliko o nasoj 'prosvecenosti', oduvek smo se bavili glupostima... A streberima i ulizicama su uredno isli na rodjendane da ih ne bi cinkarili uciteljima. Kakav nam je narod, to su takva deca i bila, i sad se plase da ce neko da ih ocinkari, da ce sefu nesto da prenese. Nista me ne cudi kako zivimo, kako koga obelezavamo. Danasnji ljudi su ta deca. Zato nam i jeste ovako

Djoka iz NY

pre 2 godine

Pregledao sam malo mamin Twitter i sad mi je jasnije zašto roditelji nisu doveli decu na rodjendan. Nije do deteta, više je do majke.

cobi

pre 2 godine

Našoj ćerci rođendan pada 23. decembra.
Obično u to vreme počinje raspust. Bili smo srećni kada bi se pojavilo više od 7-10 dece. Meni nikada nije bilo teško da pređem i pola grada da dođemo na rođendan nekom detetu. Smatrao sam da svako dete zaslužuje da što više drugara dođe na njihove rođendane. Uostalom mora da se ceni i trud roditelja koji su sve to organizovali i ne baš malo platili. I zato nemojte da vas mrzi da odete na dečije rođendane, biće lepo i vama i vašoj deci. Lepo se provedite.

blue jeans

pre 2 godine

Krivi su roditelji te dece jer ih ne uce postovanju i da ne prave razliku medju drugovima. Secam se kad smo kod mog drugara dosli samo nas dvoje, a na stolu je bilo pripremljeno za 20. Za to je bila kriva uciteljica jer ga je uvek manje postovala jer je dosao sa Kosova i njegovi nisu imali para. Uciteljica je volela samo decu uticajnih roditelja. Deca nekako izbegavaju koga ne postuje uciteljica. To je bilo 90-tih tako da ni nije sada vest.

Bilo bi super da ovoj maloj devojcici sledece godine neko pomogne, pozove poznatog pevaca i napravi ogromannn rodjjjuss sa puno puno malisana!! :)

Flying Dutchman

pre 2 godine

@ (Alex, 19. jul 2021 15:05)

Druže Holanđani su takođe Germani čak im je i kraljevska porodica nemačkog porekla. To što se oni i Nemci ne vole je otprilike isti odnos kao između Srba i Hrvata ali poreklo im je isto.

Ždero

pre 2 godine

@Pero, ili su svi bili zavidni na pamet/lepotu/novac, kako to obično biva, pa da pojvare "nekome ko ima sve" bar ono što mogu.
Možda @da nije imala para, pa nije niko hteo da dođe na sirotinjski rođendan.
Svako sebe opisuje svojim postupcima, lepo si pozvan na rođendan, kažeš da ćeš doći i ne odeš - opisao si sebe. Deca umeju biti grozna isto kao i odrasli, i obično se ne menjaju mnogo odrastanjem. Zavidni ostaju zavidni (nema veze za imovinskim stanjem), glupi ostaju glupi, dobrice ostaju dobrice. Svađalice i negativci ostaju isti i kad odrastu, vode se time - eee, vratiću ja tebi kada ti stigne rođendan :D, umesto da odmahnu rukom i žive svoj život.
Uvek bilo. Isti ste kao i kad ste bili dete.

Koferce

pre 2 godine

Nadam se da se mala lepo provela sa tri drugara. Posle takve ispale tu decu treba jos vise ceniti. Spakovati im tortu za poneti, a od ostatka klope sendvice, i sa detetom na neki lep izlet, da se oporavi od socijalne drame.

blue jeans

pre 2 godine

"Zalosno . Ja nisam imao tih problema za rodjos mog deteta . Kako imamo kucu ( Bg ) i veliko dvoriste , ljuljaske , mali bazen , razne zanimacije uvek nam je rodjos bio full. Slavili ga uvek Nedeljom od 12h do 18,19h . Deci bilo fantasticno , tako da svake godine su i unapred pitali da li ce opet biti u dvoristu :). Klinja je sad porastao i ponekad mi je zao tog perioda :( pozz
(kladzom do bola, 19. jul 2021 16:05)"

Da, deca vole takve bogate rodjendane. Ali da li je tvoj mali otisao bas kod svakog ko je kod njega dosao ili je preskocio nekoga jer je tamo dosadno? Ako je preskocio onda ste nesvesno deo ove price, ali ako nije onda svaka cast!