Iz muškog ugla

Deset razloga zbog kojih muškarci ostavljaju žene

Nedelja, 26.07.2015.

10:41

Izvor: srbijadanas

Deset razloga zbog kojih muškarci ostavljaju žene IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

aalborg

pre 8 godina

Ne znam da li je za pohvalu, ali mene nikad niko nije ostavio. Uvek sam ja odlazila.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (?, 26. jul 2015 13:17) auuu, pa takve devojke kao što si ti, koje se time hvale, su mi uža specijalnost. ja evo samo sam ja šutnuo već tri takve. čisto iz zabave

LOL

pre 8 godina

(aleks, 28. jul 2015 14:21)
Nisam klinac, barem mislim da nisam sa 30. Sa etf-om nemam veze, dao sam primer. Uopste ne kapiram odakle ti ovoliko pluseva, namnozile se sponzorke ili sponzorke u najavi, sta drugo...
Ti i dalje manje uspesne ljude (ne neuspesne) nazivas luzerima.
Nemamo dalje sta da pricamo. Vidi se da bas materijalno razmisljas, sto i jeste odlika sponzorusa.

Opravdavas sebe tako sto u argumentima ides iz krajnosti u krajnost i te krajnosti posle ukrstas. Sta je sa sredinom? Pa ocigledno su oni tebi luzeri jer pucas samo na "uspesne". Tuzno stvarno, ali tvoj je izbor i ako si ti sa tim ok, onda ok.

zoran

pre 8 godina

@aleks strasno devojko,to sto neko nekog izdrzava je samo ovde,
preko niko nikoga ne izdrzava,strasno je to sto bi ti trazila bogatijeg i da je ovde situacija med i mleko,da svi imamo 1500 eura mesecno

jos je strasnije sto nisi jedina,svetla tacka je da ste dobro procenjene,vidim da ovde mnogo mladih momaka vrlo zrelo i pametno razmislja
ti si odabrala dobro,bilmeza punisica,a on ???

aleks

pre 8 godina

@LOL
Ti si klinac i glupo mi je da se prepirem. Zena treba da zaradjuje sto vise i da sama trazi uspesnog coveka ako moze, zasto bi luzera. Tatini sinovi me nikada nisu zanimali i niko me nikada nije finansirao ali sam srecna sto danas ne izdrzavam muza jer sam dobro odabrala.
Ne verujem da tvoje koleginice sa ETF te nece. Ili ti neces njih?

Принц Папучар

pre 8 godina

@aleks

Али то је све у реду. Ви нећете да попустите, него само затежете све више. И то је ок. Само напред - то је вама ваша борба дала.

Радује ме само што видим да и нас има све више којима је доста било попуштања зато што сте "нежне" и "осећајне".

Ти нас видиш као потрошну робу, као стоку којој треба измусти што више из новчаника док не пресуши. А онда је следећа жртва одмах иза ћошка.

Очигледно још ниси зашла у године у којима то тако више не функционише. Жива била па видела.

А ми вас (девојке) све више почињемо да видимо као нужно зло. Као елементарну непогоду. Као паразитске, вампирске мине које реагују на близину - јер отприлике тако утичете на наше животе, нервне системе, новчанике. Сјајне мине, тек изашле са сервисирања (маникир, педикир, козметичар, шта год). Скоро све сте исте - стварно као из фабрике.

Наравно, вампирске мине са високим садржајем силикона не гледам чак ни на интернету. Зато и нисам поменуо пластичног хирурга и кварцовање као облик сервисирања.


@R

Очигледно дуго ниси била у Београду. Можда се тамо где ти живиш девојке мало више разликују једна од друге. Можда су нормалније, природније, искреније... али нисам сигуран да бих дошао да се у то лично уверим јер би ме мој београдски нагласак (ван круга двојке и блокова) вероватно увалио у невољу.

LOL

pre 8 godina

(aleks, 27. jul 2015 16:04)

Ovako da sumiramo tvoju repliku...I dalje tvrdim da si sponzorusa, znas kako? Tako sto VECINU ljudi ovde, mada konkretno mislis na muskarce nazivas goljama. Velika uvreda, znaci golja je neki buduci doktor nauka na etf-u recimo? Jer nema kljuceve od mecke i stan u Herceg novom? Golja je neki posten lik koji se razbija u fabrici jer drugacije u ovoj raspaloj zemlji nije mogao da prodje? A ti mamini i tatini sinovi pitas li se da li su i kako zaradili te silne novce? To te ocigledno ne interesuje, bitan je novac, boli tebe za sve ostalo.

Na kraju, oba tvoja komentara se zasnivaju na tome da musko tebi treba nesto da omoguci, nesto sto se kupuje, bilo materijalno, letovanje, hrana, itd...Zasto se ne bi potrudila i sama zaradila? Napadas muskarce ovde a sama ponosno istices da ih koristis (i dopustas da oni iskoriste tebe - usluga za uslugu - sponzorusa). Bolje nisi ni zasluzila. Za jedno ipak jesi u pravu, svi muskarci bilo "golje" bilo japijevci su te tretirali prema zasluzi. U pravom drustvu za takve kao ti si se i kretala, i ostani tu molim te.

MARIJANA

pre 8 godina

Da,zašto se mi medjusobno ostavljamo to je dobra tema, i ako nekog ostaviš bar mu kaži razlog,da zna na čemu treba da poradi, e sada ne podose svi dobro istinu.Zaista ovde na sajtu super žena, ima ljudi sa problemima u braku. Koji se često ovde javljaju. Skoro je u nekim novinama bio tekst,žena je psiholog u Bogradu,to je savetovalište za parove,gde muškarci dolaze sa rečenicom "popravite mi ženu". Ljudi sa problemom u braku, imaju problem i jedno i drugo, to je moje mišljenje. A i ta žena je to rekla. Milslim da vam ne vredi ostavljati ovde komentare,u nadi da ce vam neko ponuditi instant rešenje gledajte da spašavate što se spasiti da , uz pomoć stručnog lica, a nas oslobodite vaših problema,jer mi nismo toliko stručni. I već nas skoro sve boli glava.Znači rešavaš svoj problem,ne smaraš druge,u stvarnom životu od takvih ljudi svi beže.

Принц Папучар

pre 8 godina

@aleks
"Ne, nisam sponzorusa..." "Dva ista bilmeza jedan siroma drugi bogat, tezak izbor stvarno."


Ово је жалосно.

Значи - по теби - мушкарци су сви исти билмези који само хоће секс од жена и ништа друго. А жене су - такође по теби - (шта?) које само хоће тај секс да уновче што боље?

Само, ја од ових девојака које носе старке, слушају Џибонија и Лексингтон бенд, и гледају Звезде Гранда, Малдиве, и турске и шпанске серије нећу да изаберем ниједну.

Видиш, пошто сам музичар, ја за озбиљну везу и брак тражим девојку која воли озбиљну музику, и која озбиљно свира неки музички инструмент. Да бисмо могли да свирамо заједно у слободно време. Без тога ми нема ни озбиљне везе ни брака, јер сам имао сасвим довољно девојака које су ме терале да бирам између њих и музике. То није избор - ту избор не постоји.

Затим, девојка треба да има блесав смисао за хумор да бисмо могли заједно да гледамо комедије у биоскопу, позоришту, и на рачунару код куће. Треба да је храбра и психички јака јер њањаве, килаве и неспособне девојке не подносим. И треба да говори бар још један страни језик поред енглеског. Али већ сам то наводио у ранијим коментарима.


Немој да се лажемо, има сасвим довољно мушкараца и у Србији и на свету који су пробали да понуде својим партнеркама љубав, искреност, поштовање, и блискост. И онда су били преварени, остављени, исмејани... И онда су схватили да 99% девојака данас и нема шта друго да пружи мушкарцу него секс, па само то и јуре.

aleks

pre 8 godina

@LOL, 27. jul 2015 10:09

Ne, nisam sponzorusa, samo ne vidim zasto stalno insistirate da je kao posteno da zene daju goljama prednost. Zasto, sta je tu "posteno"? Oni moraju da ponude vise od imucnog a ja trenutno ne vidim sta je to, isti su samo bez kinte. Ne nude ljubav, iskrenost, postovanje, bliskost, vernost samo bi seks. Isto i imucni koji inace nisu nista ruzniji od sirotinje dzaba se time tesite. Izgledaju u proseku kao i svi ostali samo su sredjeniji i doteraniji, imaju vise samopouzdanja, opusteniji su, zadovoljniji sobom. I zasto onda izabrati sirotog? Sta to nudi kao svoju prednost? Zanima me. Ako ne nudi posvecenost, iskrenost, obavezivanje i ljubav sta nudi? Nudi seks? Ma idi. Pa to nude svi muskarci nisu uspesni kastrirani. Moracete ako nemate para da prevazidjete tu zelju za neobaveznim zivotom i tretiranjem zena kao objekta i vratite se na ciste emocije, vezanost i odanost. Jer sem toga nemate nista, nikakav adut koji nemaju i ovi. Dva ista bilmeza jedan siroma drugi bogat, tezak izbor stvarno. Vi samo karakter mozete da ponudite ako to nemate nego se ponasate kao imucni egoista ali koji je jos i siromasan onda sta ocekujete? Pa nismo mi zene mazohisti da biramo najgore.

pitanje

pre 8 godina

kole druze ,nemoj da trpis ,evo i ja isto trpim dvadeset pet godina ,tako sam osudila sebe ko trpi bice trpitelj dok crkne.Okreni novi list i glavu gore ima i onih koji hoce da trpe ,mozda ces sresti takvu.

Бацач пламена

pre 8 godina

@hm

А што ти вадиш мој коментар из контекста? Мени смета када девојка пише статусе по фејсу о љубави, а у пракси гледа добра кола. И још кука на мушкарце да су овакви и онакви. Тога има колико хоћеш, и нико не може да ме убеди у супротно. Тим пре ако ни близу не изгледа тако добро да би се понашала као спонзоруша.
А то што ми погледамо добру женску, то је друго. Ми погледамо јер је лепо за очи, али углавном је то то, јер је већина мушкараца свесна и реална и не прилазе таквим женама. Свесни смо да такве већином имају високе критеријуме. Али код жена ја сам сретао случајеве да просечна девојка гледа богатог типа и хоће са њим, а кад он неће јер је риба две категорије испод њега и не гледа момке свог ранга, он је ,,гад, јер није битно како цура изгледа, већ је битна душа'' (видео бих ја ту њену душу да је мува неки тип који није ништа посебно, као што уосталом ни она није).

@R

Живео сам и ја у студентском дому, млађи сам мало од тебе, и могу ти рећи да се тако понашају неретко и девојке од преко 25 година. Знам девојке које се не ложе на Лексингтон бенд итд, али су баш у мањини. Знам и девојку која изгледа врхунски, а није плитка, баш из студентског дома. Много је слатка кад је упознаш. За твоју другарицу не знам шта да кажем. Јеси сигурна да јој баш нико не пролази? Или јој не прилазе они што би хтела? Или приђу, па добију одговор ,,јао, немам времена да се видимо, други пут, журим'', а онда кад се сретнете, препричавање почиње са ,,е, смарао ме један...''?

Kole

pre 8 godina

Ja sam već 7 godina u braku, dvoje dece i trpim konstantno zvocanje, šta god da uradim nije zadovoljna. Imam dobru platu, trudim se i pomažem koliko mogu, svi to vide osim nje. Nemam drugu i ne razmišljam o tome. Neće ni da razgovara o našem odnosu. Ne znam šta da radim.
(Dijagonalni kontrazec, 26. jul 2015 15:55)

Mozda nema vise ljubavi. Nisi kriv ni ti, a ni ona.
Nekad se to jednostavno desi, nema vise ljubavi i sad vam ostaje samo nastavak agonije i otaljavanje zivota.
A druga opcija je razvod.

Joca 011

pre 8 godina

Mislim da sva umovanja završavaju na isti način, pod uslovom da odista polaze s namerom da poštuju Istinu kao vrhunsko načelo. (Nešto slično kao što je svaki problem u fizici moguće rešiti primenom zakona održanja energije kao vrhunskog načela.) Tako, koliko je dobrote uloženo u čoveka, tolika je njegova cena. Skupocen čovek, to je onaj koji je gajen s ljubavlju, da bude istinoljubiv, častan, čestit, pošten, vredan, samopožrtvovan itd. Takvog čoveka (bio m ili ž), svi će hteti da zadrže uz sebe, a niko da ga odgurne od sebe. Jedini pravi put je uvek poći od sebe, ulagati u sebe, u svoje zdravlje, sposobnosti (veštine kojima smo ovladali kroz učenje i rad) i u svoju dušu, i biće sve OK. Bez brige.
.

perapura

pre 8 godina

svako ko ima od cega dazivi nece nikog da trpi.I treba svako za sebe da zivi jer je zivot kratak.netreba trpeti i gutati jerzasto onda raditi za nekog kad nema od toga nista.

LOL

pre 8 godina

Zanimljivo. Ne zelite brak niti vezivanje koliko vidim. To je robija, hm ok. Ali biste lepe devojke da vas malo zabave naravno bez obaveza jer to ne zelite. Malo jedna pa onda druga pa treca ali da su naravno lepe i doterane i da vas ne guse, da daju sta vam treba tj seks i ne smaraju i ne kostaju vas bas nista ni pice, jer pobogu to je nemoralno.
Znaci izbor je da li cete da sluzite za zabavu golji ili cete da sluzite za zabavu sposobnom i imucnom pa da se bar bolje zabavite (kada se vec sve na to svodi) i vidite sveta. Tezak izbor stvarno. A vi samo kukajte i dalje bez razmisljanja sta je vas deo krivice u celoj prici. Hocete da koristite zene a one ne smeju da koriste vas ma pazi molim te. Svi smo mi slika suprotnog pola u ogledalu zato je smesno pljuvanje.
(aleks, 26. jul 2015 15:16)

Sada si indirektno potvrdila da ako ne sve zene (sigurno ne sve), onda ti definitivno trgujes sexom. Zar sex nije obostrano zadovoljstvo? To o cemu ti pricas ima ime i zove se prostitucija, mozda ne klasicna ali ipak jeste prostitucija. Sve iz teksta si pogresno shvatila i izokrenula da bi opravdala sebe i svoje postupke. Ma lepo je zene Jovan Ducic opisao.

Inace, postoji naziv za takve kao ti - sponzorusa.

blackdog

pre 8 godina

@da da i da

E bas me nasmeja! Sve sami Bilovi i Novaci oko nas :D A i gospodja Gejts i gospodja Djokovic sve same ribaju wc solju dok im muzevi stvaraju imperiju. A sta cemo kad imamo situaciju da oba supruznika rade u nameri da zarade za sto bolji zivot a nemaju para za kucnu pomocnicu? Verovacemo da ce kuca sama od sebe cistiti, jer, bozemoj, nema se vremena za tako trivijalne stvari kao sto je higijena kad se sticu pare. Od svih "pametnih" argumenata zasto muskarci ne treba da ucestvuju u sredjivanju sopstvene kuce, tvoj je pobedio ;)

Vezano za temu, ovo da muskarci ostavljaju kad se zaljube jer ne zele da se vezuju je nevidjena glupost. To je samo fraza kojom tesis drugaricu koju je ostavio decko posle par meseci veze u kojoj je sve delovalo "tako super". Mislim da je to svima jasno, ali lakse je u to verovati nego cinjenicu da te je ostavio jer se nije zaljubio u tebe...

Zoran Loznica

pre 8 godina

@ Ja sam već 7 godina u braku, dvoje dece i trpim konstantno zvocanje, šta god da uradim nije zadovoljna. Imam dobru platu, trudim se i pomažem koliko mogu, svi to vide osim nje. Nemam drugu i ne razmišljam o tome. Neće ni da razgovara o našem odnosu. Ne znam šta da radim.(Dijagonalni kontrazec, 26. jul 2015 15:55

Razmisli o drugoj pa će i ona razmišljati o tebi. Tad ćeš znati šta dalje. A možda ona već ima drugog?

sandra

pre 8 godina

muskarci ostavljaju kada im zena to precutno dozvoli.
svi ovi razlozi nisu dovoljni da on ostavi nju, neki trpe ceo zivot.
ona cesto ostavi zbog pobrojanih razloga, ali uglavnom zbog drugog muskarca.
on ostavlja zbog druge zene, ali ne zato sto on hoce, vec ta druga nece da bude druga, vec bi da bude jedina.
sve u svemu, zene odlucuju uvek :-)

R

pre 8 godina

@Bacač plamena

Sa svojih 26 godina mogu reći da sam upoznala poprilično puno ljudi, djevojaka različitih profila... Živjela sam i u studentskom domu godinama, mjesto gdje se htio/ne htio upozna na desetine i desetine različitih ljudskih profila, i da, naravno da pobrojano je zastupljeno, ali mi vuče na emotivno nezrele (što se brzo provali) ili djevojke do recimo 22 godine.

S ponosom mogu reći da nijedna moja bliža drugarica ne sluša Leksington bend, nije odgledalo 50 nijansi, niti je postavljala tupave statuse sa motivacionim prese*itisom.

Imam vrlo dragu osobu među daljim prijateljima, za koju sam mislila da pada za jednu đus vodku, sudeći po nakvaracnosti, dugim noktima, redovno izbačenim grudima, muzičkom ukusu i obožavanju opusa Isidore Bjelice, te sam se iznenadila kasnije saznavši da je samo sa jednim momkom bila, tri godine i to bez odnosa (Nemam potrebu da lažem, istina je). Bilo me sramota mojih predrasuda.

Imam vrlo blisku prijateljicu, najdivniju osobu na svijetu, da mogu, ženila bih je i sama. Draga, SPOSOBNA da voli, pozitivna, vrijedna i na intelektualnom i na fizičkom polju, svestrana, obrazovana, radi dva posla jer joj bivša firma traži usluge...ali eto, nije vam dovoljno atraktivna pa nema sreće u ljubavi.

Imam i prijateljicu oštrokondžu, zakeralo, napornu do zla boga; dosta toga nabrojano u samom tekstu...pa je opet u dugogdišnjoj vezi jer, jelte, lijepa je jako i zgodna.

Poenta je da je sva generalizacija tupava.

jeca

pre 8 godina

Nisu naveli ono najbitnije: ljudi se u Srbiji najviše razvode zbog bede i svih problema, nezadovoljstva koje ona donosi, a zatim, zbog mešanja roditelja u brak, jer se opet, zbog siromaštva živi sa nečijim roditeljima. Nije problem ni putovanje ni krpice ni izlasci da živimo u nekoj normalnoj zemlji gde čovek može sebi da priušti sve to od obične plate. Ljubav treba da se neguje kao i svaki drugi međuljudski odnos.U Srbiji ljudi rade po dva posla za puko preživljavanje.I živi se veoma stresno. Velika beda za sobom povlači i moralni pad u svakom smislu.I, žene, i stranke koje gledaju samo da iskoriste ljude za kampanje obećavajući im posao...Ma, i muškarci se prodaju, mislim, telo, dotakli smo dno kao nacija .A decu nam obrazuje pink i primitivizam.

Kuca

pre 8 godina

Vas komentar je ok jedino ako je zena domacica. Ukoliko i ona ima posao, logicno je da oboje ucestvuju u obavljanju kucnih poslova.
Ima ljudi koji ne operu jednu kasicicu, ali bukvalno. Ne znam je l pomagati ponekad u kuci ispod casti ili sta...

blues man

pre 8 godina

(hahaha, 26. jul 2015 16:10)

Sve tačno,mene je jedna ostavila što slušam Miles Davisa i ne znam da kuvam.
A da i ne jedem podvarak,kupus,ribu/ mislim na onu klasičnu/.

no name

pre 8 godina

"Svi vi koji imate problem sa devojkama i momcima odnosno vezama,brakovima necete uspeti da ih resite tako sto ce te kukati ovde i pisati vasa misljenja od koga vas samo moze glava boleti i pritom naterati vecinu da budu jos vise depresivni odnosno frustruirani.." Stoga radite na sebi i svaki problem resavajte sami jer kako kazu u danasnjem vremenu ;"use u svoje klljuse"..

the fact

pre 8 godina

bacac plamena

Sve one to znaju. I one same znaju da su na isti kalup. Ali nikad to nece reci javno. To je cuveno zensko licemerje. Zato ix I ima sve vise samix. A novac I korist im jesu najvazniji I uvek ce to ovde biti tako.

hm

pre 8 godina

@Bacac plamena
A sto ti smeta sto devojka gleda za dobrim kolima i ko ih vozi? Vi muskarci sami uvek zagledate ko vozi dobra kola, jako vas zanima ko je taj. Pa tako zanima i zene. Kao kada zene zameraju sto muskarac pogleda atraktivnu zenu a same ce je i pre njega odmeriti od glave do pete.
Priznajte lepo nije to neki blam - i vi gledate ko vozi dobra kola, okrecete se na ulici da vidite ko izlazi iz tih kola, zavirujete iz svojih kola...
Sve je to za ljude. Neka gledaju radoznali su, sto ti to shvatas tako licno mnogo si sujetan.

Бацач пламена

pre 8 godina

@R

Гледамо ми разне девојке, атрактивне, мање атрактивне, ниске, високе, оне које студирају, оне које не студирају итд. И онда закључимо да је већина њих ,,прављена на исти калуп'', па пишемо коментаре као особа којој си одговорила.
Старке, Џибони, Владо Георгиев, Лексингтон бенд, Звезде Гранда, турске серије, шпанске серије, Педесет нијанси сиве, Секс и град, потреба да буду у центру пажње и да их неко забавља, налажење мама момцима до ситних црева и кукање да момци више не прилазе и да нема правих мушкараца, објаве на Фејсбуку типа ,,права љубав је јача од свега'', а блене у сваког типа са добрим аутом ,,волим га највише'', па раскине са дечком за десет дана, ,,жао ми је љубоморних, ја сам изнад тога'', а живи за то да се посвађа са неким и да се оговара и осећа тензију јер јој је то душевна храна, изјаве типа ,,ја сам јака, еманципована, жене нису роба'' али је то не спречава да од мушкарца очекује све, почевши од приласка и удварања, па до финансијског ослонца у животу, јер ипак ,,он је мушко, а ја сам женско'', или ,,ја сам женско, ја сам емотивна, дубока, ја и ако праварим, радим то јер сам незадовољна и са разлогом, ако сам посесивна исто, а ти ако то радиш, ти си мушко ђубре, слабић, кукавица'', или пак ,,ако те девојка одбије, ниси довољно добар и не свиђаш јој се, ради на себи, а ако ти њу одбијеш, ти си безосећајни гад''.
Е, кад тако нешто приметиш код много девојака различитих профила и година, онда пишеш коментаре као онај на који си одговорила.

lol

pre 8 godina

Ja joj kazem: "Ne zasluzujem te. Nisam dovoljno dobar za tebe" i ostavim je.
(ostavljac ucveljenih zena, 26. jul 2015 15:06)

I svaki put si u pravu, mislim sto se te recenice tice, a i sto se ostavljanja tice, jer sto da dzaba zene gube vreme ni zbog cega.

bzvz

pre 8 godina

@Gvizda
Pa naravno da je kljucna druga zena. Ali ona se ne bi ni pojavila da odnos nije pre toga poremecen iz ovih pomenutih razloga, ne bi imala sanse. Muskarci ne ostavljaju u prazno uvek obezbede sebi drugu pre nego sto odu, naravno ako imaju para i gde da odu. Do tada je bolje da im neko ipak oriba WC i opere gace. Zena ce da ode ako je nesrecna i bez drugog ako ima od cega da zivi, njoj je muz koga ne voli samo teret i obaveza. Muskarci ce da koriste zenu za svakodnevne obaveze dok ne nadju drugu. Toliko o "postenju". Kod nas naravno, na zapadu nije tako.

Zamenik ministra

pre 8 godina

Što se tiče teze da je glavni muški razlog za raskid druga žena, moram da primetim da je to samo završni čin drame. Pre toga idu: problemi u vezi, nagomilavanje nezadovoljstva, nedostatak dobre komunikacije koja bi razrešila nesuglasice, dostupnost druge žene koja "obećava" sreću, "buđenje" i tek onda salto mortale - raskid.

Do trenutka upoznavanja druge žene inertnost je dominantna sila. I muškarac će svašta istrpeti. Sve ovo naravno važi i za žene.

Druga žena ne znači nužno i raskid, jer neki muškarci neće propustiti oportunistički seks, ali ako su zadovoljni u vezi, sigurno neće menjati partnerku.

Nika

pre 8 godina

@nemanja Neverovatno kako se poklapate vi muskarci, i ja sam ostavljena zbog toga pre par godina :) ni ja nisam znala tada sta radim ali eto kapiram da vi volite neku dozu nedostupnosti ipak..samo ako se mnogo zaljubite, smetace vam sto je ne posedujete 100% ;)

hahaha

pre 8 godina

Muškarci jako retko ostavljaju žene, i to uglavnom kad nađu neku drugu. U 99% slučajeva su žene te koje ostavljaju, pokreću razvod. ONE se pitaju, ukapirajte to.

lol

pre 8 godina

Ja sam već 7 godina u braku, dvoje dece i trpim konstantno zvocanje, šta god da uradim nije zadovoljna. Imam dobru platu, trudim se i pomažem koliko mogu, svi to vide osim nje. Nemam drugu i ne razmišljam o tome. Neće ni da razgovara o našem odnosu. Ne znam šta da radim.
(Dijagonalni kontrazec, 26. jul 2015 15:55)

promeni nick

lol

pre 8 godina

Управо читам ово и питам се шта да радим.Моја драга лежи на лежаљци и сунча се док ја спремам гулаш и роштиљ за госте које очекујемо на викендици на Дунаву.На мој предлог једног брзог секса да нам подигне расположење одбијен сам по козна који пут и бојим се да више немам снаге за даље.
(домаћин, 26. jul 2015 14:04)

Napisi jos po deset postova na deset portala i problem ce magicno biti resen.

R

pre 8 godina

@Adame, a da Vi nešto očistite po kući ili je to ispod nivoa i van pameti za muškarca Balkanca?


" 99% вас нисте оне праве јер сте све исте - као из фабрике "
@Princ Papučar, Vi očigledno imate određen tip žene koji primjećujete čim smatrate da je 99 posto isto, kao iz fabrike. Da malo promijenite nešto u "gledanju"? Ili bih i ja mogla da tvrdim da je 99% muškaraca isto, kao iz fabrike? Glupa teza, krajnje.

Ne bre

pre 8 godina

Kakav šovinistički tekst, vređa inteligenciju!

Btw, evo moj muž ima bar pola od navedenih mana, jel' treba da ga ostavim?!
(Stoka, 26. jul 2015 15:04)

Tekst kaze da on tebe treba da ostavi :)

1111

pre 8 godina

Pokusaj menjanja, od navika do cak uticaja na stil oblacenja i predloga za zajednicku kupovinu. Insistiranje na vidjanju, posle posla barem na pet minuta, potogovo barem pet minuta. Naravno, prica o braku na pocetku veze, jedan od vaznijih razloga. Ljubomora naravno, i najsuptilniji nacini za pokazivanje. I sad ono cega nema u tekstu. Insistiranje na upoznavanje sa njenom rodbinom, ne samo roditeljima vec rodbinom, ujacima, tetkama i ostalima. Veci fokus da veza izgleda lepse nego sto jeste. Pms, histerija i sve to standardno nije problem. Predstavljanje broja bivsih momaka, samoinicijativno, pogotovo kada se pokaze da je broj veci i da su veze bile ozbiljnije, i da se samo ulazilo iz veze u vezu. Naravno, sve to vodi do skrivanja i laganja. Elem, najgore sto muskarcu moze da se desi je da bude zaljubljen jako u zenu koja radi nesto s liste ili nesto sto sam naveo. Opet, kada prodje strpljenje i tolerancija onda se naravno dolazi do hladjenja i raskida, koji pogotovo tesko padne zenskoj strani i pored svesti o greskama. A ko ima srece upozna mnogo bolju osobu koja je znatno vrednija paznje i naravno bude oprezniji oko toga na koga trosi vreme.

MARIJANA

pre 8 godina

Ništa gore od uplašenog muškaca...mislim da to većina žena oseti,bar mi je drugarica rekla da i ona oseti,sa takvima se ni ne petljaj,taj sve ostavlja. PREPADNUT OD ŽENE I ŽIVOTA.

da da i da

pre 8 godina

Najveci fenomen je 1.Hteli ste da ga promenite koje je u direktnoj vezi sa 9.Zvocanje.I to vazi za oba pola mada je izrazajnije kod zena.Kako vi (zensko-musko) zamisljate da vam saputnik stvara pare,kucu,vikendicu,auto,putovanja garderobu ako mu non stop nabijate na glavu kucne obaveze ?Prosto ne ide da je covek posvecen stvaranju finansija a istovremeno se posvecuje i razmislja o kucnim stvarima.Zamislimo nekog Bil Gejtsa ili Novaka Djokovica kako je usresredjen na izuvanje cipela,pranje sudja itd a ne izazovima koji mu predstoje.Opste je poznato kod sportista da kad im lose ide najcesci je problem bracne trzavice.Drugim recima nije usresredjen.

aleks

pre 8 godina

Zanimljivo. Ne zelite brak niti vezivanje koliko vidim. To je robija, hm ok. Ali biste lepe devojke da vas malo zabave naravno bez obaveza jer to ne zelite. Malo jedna pa onda druga pa treca ali da su naravno lepe i doterane i da vas ne guse, da daju sta vam treba tj seks i ne smaraju i ne kostaju vas bas nista ni pice, jer pobogu to je nemoralno.
Znaci izbor je da li cete da sluzite za zabavu golji ili cete da sluzite za zabavu sposobnom i imucnom pa da se bar bolje zabavite (kada se vec sve na to svodi) i vidite sveta. Tezak izbor stvarno. A vi samo kukajte i dalje bez razmisljanja sta je vas deo krivice u celoj prici. Hocete da koristite zene a one ne smeju da koriste vas ma pazi molim te. Svi smo mi slika suprotnog pola u ogledalu zato je smesno pljuvanje.

Dijagonalni kontrazec

pre 8 godina

Ja sam već 7 godina u braku, dvoje dece i trpim konstantno zvocanje, šta god da uradim nije zadovoljna. Imam dobru platu, trudim se i pomažem koliko mogu, svi to vide osim nje. Nemam drugu i ne razmišljam o tome. Neće ni da razgovara o našem odnosu. Ne znam šta da radim.

A, sta ja da radim...

pre 8 godina

Adam@; sta ja da radim sa "Maminom popisuljom", lenj, zgubid visi na FB-u, kucu nikada ne pocisti, more organizujem ja?

Mozda bi bilo uputno, napisati zasto zene ostavljaju muskarce, ili ,mozda jos bolje; zasto zene sve manje ulaze uopste u ozbiljne veze, a pogotovu u brakove. Zasto se sve vise zena nakon 60te odlucuje na razvod?

Hvala na prostoru.

Gvizda

pre 8 godina

Razgovaram sa drugom advokatom koji se skoro pa specijalizovao za razvode i poznanicom koja se izmedju ostalog bavi bracnim savetovanjem... ne nasedajte na ove gluposti, u pitanju je u 90 % slucajeva, druga zena, kazu oboje iz debelog iskustva. Neko je to ovde vec i napisao, i da muskarci spomenuto duboko izanaliziraju(sto je retko,ali zaista, neverovatno su povrsni kad je tudj zivot u pitanju), dok se ne pojavi/nadju/razbuca im vezu druga zena, sve ovo spomenuto moze da "prolazi" godinama, pa i ceo zivot...neki ni ne primete, neki primete i izlaze na kraj sa tim svesni da ne postoje idealne osobe i situacije. Kad se ovako il onako pojavi druga,tu je kraj, nebitno ko posle prvi podnosi zahtev za razvod ili jednostavno jedno jutro kaze da ste vi mozda srecne sa njim, ali njemu se zuri da bude sa drugom zenom pa ako bi mogle da nestanete iz njegovog zivota, u roku od par dana?!? Eto, malo prica iz prakse.

домаћин

pre 8 godina

Управо читам ово и питам се шта да радим.Моја драга лежи на лежаљци и сунча се док ја спремам гулаш и роштиљ за госте које очекујемо на викендици на Дунаву.На мој предлог једног брзог секса да нам подигне расположење одбијен сам по козна који пут и бојим се да више немам снаге за даље.

Beclija

pre 8 godina

Nigde nema histeriju da je neko pomenuo ?
Elem, dokonost, nema sopstveni zivot, ili jednostavno pocinje da zapostavlja sopstveni zivot i dugarice (ssto je meni bolesno), upornost-napornost neke devojke jednostavno ne kapiraju da ne mozes sve po njihovom, ne vaspitanost,
bezukusne za oblacenje one koje se skidaju gole i misle da su se obukle i da su spremne za izlazak ili sta god, ja ne znam kakav ostali muskarci imaju odnos prema tome, ali sorc trreba da bude sorc, suknnjica suknjica itd, pre neki dan sam sreo devojku u gacama ( poznajem je, uzas ) povracka.
E da lenjost, i zaglupljenost serijama, filmovima, i nesto sam nazvao jedno polarnost :) kada jr devojka toliko okrenuta ka tebi, da ostvlja i ispaljujedrugarice, svoje, da se non stop gurka oko tebe po ceo dan, i grli mazi, salje porukeh, sve te obavestava, nekako je tvoj omiljeni klub postao i njen itd... To je najvece zlo, to se na kraju pretvara u gusenje suparnika, jednostavno svako treba da ima svoj zivot

Hm

pre 8 godina

Adame, izrazi "popisulja", "prljava" i "lenja" vise govore o tebi nego o zeni koju si opisao. Zasto bi neka iole vredna zena bila sa takvim kao sto si ti i izlagala sebe mizoginim komentarima, kakvima si ocigledno sklon? Nego prijatelju, dobro si ti prosao takav kakav si. :)

Vuk samotnjak

pre 8 godina

Ja kad vidim kako se sve skoro devojke danas ponasaju..
I to ove sadasnje generacije!
Da mi pripadne odmah muka...
Nije ni cudno sto ima nas jako mali broj momaka koji su sami a pritom su normalni,iskreni,pametni ali eto takvi nisu na ceni i ne bivaju primeceni iako su pokusavali odnosno trudili da pronadju devojku za sebe koja je slicna njemu...Ali nisu uspeli digli ruke i pritom su presli 30 godina i vise...

Принц Папучар

pre 8 godina

1. Хтели сте да га промените.

Никада жене неће схватити да ово не функционише после 25-те године. И зато ће бити остављане.


5. Oжени ме!

То је такав црвени картон да није чак ни смешно. Поготову ако смо се до те изјаве видели 5 пута у животу.


7. Нисте она права.

Тако је. Старке, Џибони, Владо Георгиев, лажне емоције, лажне сузе, духовна празнина, недостатак било каквог креативног хобија, потреба да стално будете забављане... 99% вас нисте оне праве јер сте све исте - као из фабрике.


9. Звоцање

Ово само прави папучари трпе. Ко ово трпи, сам је крив, и то и заслужује.


10. Љубомора

Разлог више за црвени картон. Девојчица у 30 година још није одрасла, а кад ће - не знамо.



Остале ставке не коментаришем јер углавном нисам имао проблема са њима.

realnost

pre 8 godina

Kad nadje drugu zenu - nazalost najprizemniji razlog , mada ovde nije ni spomenut. Vecina muskaraca nema sposobnost a ni naviku preteranog analiziranja , pa samim tim ni ne uocava navedene razloge. Ne mora postojati nijedan od pobrojanih, ali ako uleti u drugu vezu , uglavnom gubi kompas ...

H.M.

pre 8 godina

Nemam nijedno od ovih 10 (dobro, 2 se ne racuna, jos ga nisam imala) i poslednji decko me je ostavio jer je rekao da sam neemotivna kuc*a. Nije proslo pet dana, kukao je kako hoce nazad, naravno, s obzirom kako me je nazvao, tako sam se i pokazala. Tako da mislim da za one koje imaju jednu-dve od ovih osobina, nije toliko strasno.

adam

pre 8 godina

A da postavite i neki realan razlog??? Tipa da je žena tip "Mamine popišulje" koja je prljava i lenja i umesto da bilo šta u kući očisti, visi na FBu i razmišlja gde bi mogla na more?

adam

pre 8 godina

A da postavite i neki realan razlog??? Tipa da je žena tip "Mamine popišulje" koja je prljava i lenja i umesto da bilo šta u kući očisti, visi na FBu i razmišlja gde bi mogla na more?

Принц Папучар

pre 8 godina

1. Хтели сте да га промените.

Никада жене неће схватити да ово не функционише после 25-те године. И зато ће бити остављане.


5. Oжени ме!

То је такав црвени картон да није чак ни смешно. Поготову ако смо се до те изјаве видели 5 пута у животу.


7. Нисте она права.

Тако је. Старке, Џибони, Владо Георгиев, лажне емоције, лажне сузе, духовна празнина, недостатак било каквог креативног хобија, потреба да стално будете забављане... 99% вас нисте оне праве јер сте све исте - као из фабрике.


9. Звоцање

Ово само прави папучари трпе. Ко ово трпи, сам је крив, и то и заслужује.


10. Љубомора

Разлог више за црвени картон. Девојчица у 30 година још није одрасла, а кад ће - не знамо.



Остале ставке не коментаришем јер углавном нисам имао проблема са њима.

домаћин

pre 8 godina

Управо читам ово и питам се шта да радим.Моја драга лежи на лежаљци и сунча се док ја спремам гулаш и роштиљ за госте које очекујемо на викендици на Дунаву.На мој предлог једног брзог секса да нам подигне расположење одбијен сам по козна који пут и бојим се да више немам снаге за даље.

Gvizda

pre 8 godina

Razgovaram sa drugom advokatom koji se skoro pa specijalizovao za razvode i poznanicom koja se izmedju ostalog bavi bracnim savetovanjem... ne nasedajte na ove gluposti, u pitanju je u 90 % slucajeva, druga zena, kazu oboje iz debelog iskustva. Neko je to ovde vec i napisao, i da muskarci spomenuto duboko izanaliziraju(sto je retko,ali zaista, neverovatno su povrsni kad je tudj zivot u pitanju), dok se ne pojavi/nadju/razbuca im vezu druga zena, sve ovo spomenuto moze da "prolazi" godinama, pa i ceo zivot...neki ni ne primete, neki primete i izlaze na kraj sa tim svesni da ne postoje idealne osobe i situacije. Kad se ovako il onako pojavi druga,tu je kraj, nebitno ko posle prvi podnosi zahtev za razvod ili jednostavno jedno jutro kaze da ste vi mozda srecne sa njim, ali njemu se zuri da bude sa drugom zenom pa ako bi mogle da nestanete iz njegovog zivota, u roku od par dana?!? Eto, malo prica iz prakse.

aleks

pre 8 godina

Zanimljivo. Ne zelite brak niti vezivanje koliko vidim. To je robija, hm ok. Ali biste lepe devojke da vas malo zabave naravno bez obaveza jer to ne zelite. Malo jedna pa onda druga pa treca ali da su naravno lepe i doterane i da vas ne guse, da daju sta vam treba tj seks i ne smaraju i ne kostaju vas bas nista ni pice, jer pobogu to je nemoralno.
Znaci izbor je da li cete da sluzite za zabavu golji ili cete da sluzite za zabavu sposobnom i imucnom pa da se bar bolje zabavite (kada se vec sve na to svodi) i vidite sveta. Tezak izbor stvarno. A vi samo kukajte i dalje bez razmisljanja sta je vas deo krivice u celoj prici. Hocete da koristite zene a one ne smeju da koriste vas ma pazi molim te. Svi smo mi slika suprotnog pola u ogledalu zato je smesno pljuvanje.

Hm

pre 8 godina

Adame, izrazi "popisulja", "prljava" i "lenja" vise govore o tebi nego o zeni koju si opisao. Zasto bi neka iole vredna zena bila sa takvim kao sto si ti i izlagala sebe mizoginim komentarima, kakvima si ocigledno sklon? Nego prijatelju, dobro si ti prosao takav kakav si. :)

realnost

pre 8 godina

Kad nadje drugu zenu - nazalost najprizemniji razlog , mada ovde nije ni spomenut. Vecina muskaraca nema sposobnost a ni naviku preteranog analiziranja , pa samim tim ni ne uocava navedene razloge. Ne mora postojati nijedan od pobrojanih, ali ako uleti u drugu vezu , uglavnom gubi kompas ...

H.M.

pre 8 godina

Nemam nijedno od ovih 10 (dobro, 2 se ne racuna, jos ga nisam imala) i poslednji decko me je ostavio jer je rekao da sam neemotivna kuc*a. Nije proslo pet dana, kukao je kako hoce nazad, naravno, s obzirom kako me je nazvao, tako sam se i pokazala. Tako da mislim da za one koje imaju jednu-dve od ovih osobina, nije toliko strasno.

Бацач пламена

pre 8 godina

@R

Гледамо ми разне девојке, атрактивне, мање атрактивне, ниске, високе, оне које студирају, оне које не студирају итд. И онда закључимо да је већина њих ,,прављена на исти калуп'', па пишемо коментаре као особа којој си одговорила.
Старке, Џибони, Владо Георгиев, Лексингтон бенд, Звезде Гранда, турске серије, шпанске серије, Педесет нијанси сиве, Секс и град, потреба да буду у центру пажње и да их неко забавља, налажење мама момцима до ситних црева и кукање да момци више не прилазе и да нема правих мушкараца, објаве на Фејсбуку типа ,,права љубав је јача од свега'', а блене у сваког типа са добрим аутом ,,волим га највише'', па раскине са дечком за десет дана, ,,жао ми је љубоморних, ја сам изнад тога'', а живи за то да се посвађа са неким и да се оговара и осећа тензију јер јој је то душевна храна, изјаве типа ,,ја сам јака, еманципована, жене нису роба'' али је то не спречава да од мушкарца очекује све, почевши од приласка и удварања, па до финансијског ослонца у животу, јер ипак ,,он је мушко, а ја сам женско'', или ,,ја сам женско, ја сам емотивна, дубока, ја и ако праварим, радим то јер сам незадовољна и са разлогом, ако сам посесивна исто, а ти ако то радиш, ти си мушко ђубре, слабић, кукавица'', или пак ,,ако те девојка одбије, ниси довољно добар и не свиђаш јој се, ради на себи, а ако ти њу одбијеш, ти си безосећајни гад''.
Е, кад тако нешто приметиш код много девојака различитих профила и година, онда пишеш коментаре као онај на који си одговорила.

Ne bre

pre 8 godina

Kakav šovinistički tekst, vređa inteligenciju!

Btw, evo moj muž ima bar pola od navedenih mana, jel' treba da ga ostavim?!
(Stoka, 26. jul 2015 15:04)

Tekst kaze da on tebe treba da ostavi :)

lol

pre 8 godina

Управо читам ово и питам се шта да радим.Моја драга лежи на лежаљци и сунча се док ја спремам гулаш и роштиљ за госте које очекујемо на викендици на Дунаву.На мој предлог једног брзог секса да нам подигне расположење одбијен сам по козна који пут и бојим се да више немам снаге за даље.
(домаћин, 26. jul 2015 14:04)

Napisi jos po deset postova na deset portala i problem ce magicno biti resen.

Vuk samotnjak

pre 8 godina

Ja kad vidim kako se sve skoro devojke danas ponasaju..
I to ove sadasnje generacije!
Da mi pripadne odmah muka...
Nije ni cudno sto ima nas jako mali broj momaka koji su sami a pritom su normalni,iskreni,pametni ali eto takvi nisu na ceni i ne bivaju primeceni iako su pokusavali odnosno trudili da pronadju devojku za sebe koja je slicna njemu...Ali nisu uspeli digli ruke i pritom su presli 30 godina i vise...

hahaha

pre 8 godina

Muškarci jako retko ostavljaju žene, i to uglavnom kad nađu neku drugu. U 99% slučajeva su žene te koje ostavljaju, pokreću razvod. ONE se pitaju, ukapirajte to.

Dijagonalni kontrazec

pre 8 godina

Ja sam već 7 godina u braku, dvoje dece i trpim konstantno zvocanje, šta god da uradim nije zadovoljna. Imam dobru platu, trudim se i pomažem koliko mogu, svi to vide osim nje. Nemam drugu i ne razmišljam o tome. Neće ni da razgovara o našem odnosu. Ne znam šta da radim.

Beclija

pre 8 godina

Nigde nema histeriju da je neko pomenuo ?
Elem, dokonost, nema sopstveni zivot, ili jednostavno pocinje da zapostavlja sopstveni zivot i dugarice (ssto je meni bolesno), upornost-napornost neke devojke jednostavno ne kapiraju da ne mozes sve po njihovom, ne vaspitanost,
bezukusne za oblacenje one koje se skidaju gole i misle da su se obukle i da su spremne za izlazak ili sta god, ja ne znam kakav ostali muskarci imaju odnos prema tome, ali sorc trreba da bude sorc, suknnjica suknjica itd, pre neki dan sam sreo devojku u gacama ( poznajem je, uzas ) povracka.
E da lenjost, i zaglupljenost serijama, filmovima, i nesto sam nazvao jedno polarnost :) kada jr devojka toliko okrenuta ka tebi, da ostvlja i ispaljujedrugarice, svoje, da se non stop gurka oko tebe po ceo dan, i grli mazi, salje porukeh, sve te obavestava, nekako je tvoj omiljeni klub postao i njen itd... To je najvece zlo, to se na kraju pretvara u gusenje suparnika, jednostavno svako treba da ima svoj zivot

R

pre 8 godina

@Adame, a da Vi nešto očistite po kući ili je to ispod nivoa i van pameti za muškarca Balkanca?


" 99% вас нисте оне праве јер сте све исте - као из фабрике "
@Princ Papučar, Vi očigledno imate određen tip žene koji primjećujete čim smatrate da je 99 posto isto, kao iz fabrike. Da malo promijenite nešto u "gledanju"? Ili bih i ja mogla da tvrdim da je 99% muškaraca isto, kao iz fabrike? Glupa teza, krajnje.

A, sta ja da radim...

pre 8 godina

Adam@; sta ja da radim sa "Maminom popisuljom", lenj, zgubid visi na FB-u, kucu nikada ne pocisti, more organizujem ja?

Mozda bi bilo uputno, napisati zasto zene ostavljaju muskarce, ili ,mozda jos bolje; zasto zene sve manje ulaze uopste u ozbiljne veze, a pogotovu u brakove. Zasto se sve vise zena nakon 60te odlucuje na razvod?

Hvala na prostoru.

MARIJANA

pre 8 godina

Ništa gore od uplašenog muškaca...mislim da to većina žena oseti,bar mi je drugarica rekla da i ona oseti,sa takvima se ni ne petljaj,taj sve ostavlja. PREPADNUT OD ŽENE I ŽIVOTA.

1111

pre 8 godina

Pokusaj menjanja, od navika do cak uticaja na stil oblacenja i predloga za zajednicku kupovinu. Insistiranje na vidjanju, posle posla barem na pet minuta, potogovo barem pet minuta. Naravno, prica o braku na pocetku veze, jedan od vaznijih razloga. Ljubomora naravno, i najsuptilniji nacini za pokazivanje. I sad ono cega nema u tekstu. Insistiranje na upoznavanje sa njenom rodbinom, ne samo roditeljima vec rodbinom, ujacima, tetkama i ostalima. Veci fokus da veza izgleda lepse nego sto jeste. Pms, histerija i sve to standardno nije problem. Predstavljanje broja bivsih momaka, samoinicijativno, pogotovo kada se pokaze da je broj veci i da su veze bile ozbiljnije, i da se samo ulazilo iz veze u vezu. Naravno, sve to vodi do skrivanja i laganja. Elem, najgore sto muskarcu moze da se desi je da bude zaljubljen jako u zenu koja radi nesto s liste ili nesto sto sam naveo. Opet, kada prodje strpljenje i tolerancija onda se naravno dolazi do hladjenja i raskida, koji pogotovo tesko padne zenskoj strani i pored svesti o greskama. A ko ima srece upozna mnogo bolju osobu koja je znatno vrednija paznje i naravno bude oprezniji oko toga na koga trosi vreme.

Nika

pre 8 godina

@nemanja Neverovatno kako se poklapate vi muskarci, i ja sam ostavljena zbog toga pre par godina :) ni ja nisam znala tada sta radim ali eto kapiram da vi volite neku dozu nedostupnosti ipak..samo ako se mnogo zaljubite, smetace vam sto je ne posedujete 100% ;)

R

pre 8 godina

@Bacač plamena

Sa svojih 26 godina mogu reći da sam upoznala poprilično puno ljudi, djevojaka različitih profila... Živjela sam i u studentskom domu godinama, mjesto gdje se htio/ne htio upozna na desetine i desetine različitih ljudskih profila, i da, naravno da pobrojano je zastupljeno, ali mi vuče na emotivno nezrele (što se brzo provali) ili djevojke do recimo 22 godine.

S ponosom mogu reći da nijedna moja bliža drugarica ne sluša Leksington bend, nije odgledalo 50 nijansi, niti je postavljala tupave statuse sa motivacionim prese*itisom.

Imam vrlo dragu osobu među daljim prijateljima, za koju sam mislila da pada za jednu đus vodku, sudeći po nakvaracnosti, dugim noktima, redovno izbačenim grudima, muzičkom ukusu i obožavanju opusa Isidore Bjelice, te sam se iznenadila kasnije saznavši da je samo sa jednim momkom bila, tri godine i to bez odnosa (Nemam potrebu da lažem, istina je). Bilo me sramota mojih predrasuda.

Imam vrlo blisku prijateljicu, najdivniju osobu na svijetu, da mogu, ženila bih je i sama. Draga, SPOSOBNA da voli, pozitivna, vrijedna i na intelektualnom i na fizičkom polju, svestrana, obrazovana, radi dva posla jer joj bivša firma traži usluge...ali eto, nije vam dovoljno atraktivna pa nema sreće u ljubavi.

Imam i prijateljicu oštrokondžu, zakeralo, napornu do zla boga; dosta toga nabrojano u samom tekstu...pa je opet u dugogdišnjoj vezi jer, jelte, lijepa je jako i zgodna.

Poenta je da je sva generalizacija tupava.

da da i da

pre 8 godina

Najveci fenomen je 1.Hteli ste da ga promenite koje je u direktnoj vezi sa 9.Zvocanje.I to vazi za oba pola mada je izrazajnije kod zena.Kako vi (zensko-musko) zamisljate da vam saputnik stvara pare,kucu,vikendicu,auto,putovanja garderobu ako mu non stop nabijate na glavu kucne obaveze ?Prosto ne ide da je covek posvecen stvaranju finansija a istovremeno se posvecuje i razmislja o kucnim stvarima.Zamislimo nekog Bil Gejtsa ili Novaka Djokovica kako je usresredjen na izuvanje cipela,pranje sudja itd a ne izazovima koji mu predstoje.Opste je poznato kod sportista da kad im lose ide najcesci je problem bracne trzavice.Drugim recima nije usresredjen.

jeca

pre 8 godina

Nisu naveli ono najbitnije: ljudi se u Srbiji najviše razvode zbog bede i svih problema, nezadovoljstva koje ona donosi, a zatim, zbog mešanja roditelja u brak, jer se opet, zbog siromaštva živi sa nečijim roditeljima. Nije problem ni putovanje ni krpice ni izlasci da živimo u nekoj normalnoj zemlji gde čovek može sebi da priušti sve to od obične plate. Ljubav treba da se neguje kao i svaki drugi međuljudski odnos.U Srbiji ljudi rade po dva posla za puko preživljavanje.I živi se veoma stresno. Velika beda za sobom povlači i moralni pad u svakom smislu.I, žene, i stranke koje gledaju samo da iskoriste ljude za kampanje obećavajući im posao...Ma, i muškarci se prodaju, mislim, telo, dotakli smo dno kao nacija .A decu nam obrazuje pink i primitivizam.

aleks

pre 8 godina

@LOL, 27. jul 2015 10:09

Ne, nisam sponzorusa, samo ne vidim zasto stalno insistirate da je kao posteno da zene daju goljama prednost. Zasto, sta je tu "posteno"? Oni moraju da ponude vise od imucnog a ja trenutno ne vidim sta je to, isti su samo bez kinte. Ne nude ljubav, iskrenost, postovanje, bliskost, vernost samo bi seks. Isto i imucni koji inace nisu nista ruzniji od sirotinje dzaba se time tesite. Izgledaju u proseku kao i svi ostali samo su sredjeniji i doteraniji, imaju vise samopouzdanja, opusteniji su, zadovoljniji sobom. I zasto onda izabrati sirotog? Sta to nudi kao svoju prednost? Zanima me. Ako ne nudi posvecenost, iskrenost, obavezivanje i ljubav sta nudi? Nudi seks? Ma idi. Pa to nude svi muskarci nisu uspesni kastrirani. Moracete ako nemate para da prevazidjete tu zelju za neobaveznim zivotom i tretiranjem zena kao objekta i vratite se na ciste emocije, vezanost i odanost. Jer sem toga nemate nista, nikakav adut koji nemaju i ovi. Dva ista bilmeza jedan siroma drugi bogat, tezak izbor stvarno. Vi samo karakter mozete da ponudite ako to nemate nego se ponasate kao imucni egoista ali koji je jos i siromasan onda sta ocekujete? Pa nismo mi zene mazohisti da biramo najgore.

blackdog

pre 8 godina

@da da i da

E bas me nasmeja! Sve sami Bilovi i Novaci oko nas :D A i gospodja Gejts i gospodja Djokovic sve same ribaju wc solju dok im muzevi stvaraju imperiju. A sta cemo kad imamo situaciju da oba supruznika rade u nameri da zarade za sto bolji zivot a nemaju para za kucnu pomocnicu? Verovacemo da ce kuca sama od sebe cistiti, jer, bozemoj, nema se vremena za tako trivijalne stvari kao sto je higijena kad se sticu pare. Od svih "pametnih" argumenata zasto muskarci ne treba da ucestvuju u sredjivanju sopstvene kuce, tvoj je pobedio ;)

Vezano za temu, ovo da muskarci ostavljaju kad se zaljube jer ne zele da se vezuju je nevidjena glupost. To je samo fraza kojom tesis drugaricu koju je ostavio decko posle par meseci veze u kojoj je sve delovalo "tako super". Mislim da je to svima jasno, ali lakse je u to verovati nego cinjenicu da te je ostavio jer se nije zaljubio u tebe...

lol

pre 8 godina

Ja joj kazem: "Ne zasluzujem te. Nisam dovoljno dobar za tebe" i ostavim je.
(ostavljac ucveljenih zena, 26. jul 2015 15:06)

I svaki put si u pravu, mislim sto se te recenice tice, a i sto se ostavljanja tice, jer sto da dzaba zene gube vreme ni zbog cega.

bzvz

pre 8 godina

@Gvizda
Pa naravno da je kljucna druga zena. Ali ona se ne bi ni pojavila da odnos nije pre toga poremecen iz ovih pomenutih razloga, ne bi imala sanse. Muskarci ne ostavljaju u prazno uvek obezbede sebi drugu pre nego sto odu, naravno ako imaju para i gde da odu. Do tada je bolje da im neko ipak oriba WC i opere gace. Zena ce da ode ako je nesrecna i bez drugog ako ima od cega da zivi, njoj je muz koga ne voli samo teret i obaveza. Muskarci ce da koriste zenu za svakodnevne obaveze dok ne nadju drugu. Toliko o "postenju". Kod nas naravno, na zapadu nije tako.

Kole

pre 8 godina

Ja sam već 7 godina u braku, dvoje dece i trpim konstantno zvocanje, šta god da uradim nije zadovoljna. Imam dobru platu, trudim se i pomažem koliko mogu, svi to vide osim nje. Nemam drugu i ne razmišljam o tome. Neće ni da razgovara o našem odnosu. Ne znam šta da radim.
(Dijagonalni kontrazec, 26. jul 2015 15:55)

Mozda nema vise ljubavi. Nisi kriv ni ti, a ni ona.
Nekad se to jednostavno desi, nema vise ljubavi i sad vam ostaje samo nastavak agonije i otaljavanje zivota.
A druga opcija je razvod.

Joca 011

pre 8 godina

Mislim da sva umovanja završavaju na isti način, pod uslovom da odista polaze s namerom da poštuju Istinu kao vrhunsko načelo. (Nešto slično kao što je svaki problem u fizici moguće rešiti primenom zakona održanja energije kao vrhunskog načela.) Tako, koliko je dobrote uloženo u čoveka, tolika je njegova cena. Skupocen čovek, to je onaj koji je gajen s ljubavlju, da bude istinoljubiv, častan, čestit, pošten, vredan, samopožrtvovan itd. Takvog čoveka (bio m ili ž), svi će hteti da zadrže uz sebe, a niko da ga odgurne od sebe. Jedini pravi put je uvek poći od sebe, ulagati u sebe, u svoje zdravlje, sposobnosti (veštine kojima smo ovladali kroz učenje i rad) i u svoju dušu, i biće sve OK. Bez brige.
.

no name

pre 8 godina

"Svi vi koji imate problem sa devojkama i momcima odnosno vezama,brakovima necete uspeti da ih resite tako sto ce te kukati ovde i pisati vasa misljenja od koga vas samo moze glava boleti i pritom naterati vecinu da budu jos vise depresivni odnosno frustruirani.." Stoga radite na sebi i svaki problem resavajte sami jer kako kazu u danasnjem vremenu ;"use u svoje klljuse"..

Kuca

pre 8 godina

Vas komentar je ok jedino ako je zena domacica. Ukoliko i ona ima posao, logicno je da oboje ucestvuju u obavljanju kucnih poslova.
Ima ljudi koji ne operu jednu kasicicu, ali bukvalno. Ne znam je l pomagati ponekad u kuci ispod casti ili sta...

LOL

pre 8 godina

Zanimljivo. Ne zelite brak niti vezivanje koliko vidim. To je robija, hm ok. Ali biste lepe devojke da vas malo zabave naravno bez obaveza jer to ne zelite. Malo jedna pa onda druga pa treca ali da su naravno lepe i doterane i da vas ne guse, da daju sta vam treba tj seks i ne smaraju i ne kostaju vas bas nista ni pice, jer pobogu to je nemoralno.
Znaci izbor je da li cete da sluzite za zabavu golji ili cete da sluzite za zabavu sposobnom i imucnom pa da se bar bolje zabavite (kada se vec sve na to svodi) i vidite sveta. Tezak izbor stvarno. A vi samo kukajte i dalje bez razmisljanja sta je vas deo krivice u celoj prici. Hocete da koristite zene a one ne smeju da koriste vas ma pazi molim te. Svi smo mi slika suprotnog pola u ogledalu zato je smesno pljuvanje.
(aleks, 26. jul 2015 15:16)

Sada si indirektno potvrdila da ako ne sve zene (sigurno ne sve), onda ti definitivno trgujes sexom. Zar sex nije obostrano zadovoljstvo? To o cemu ti pricas ima ime i zove se prostitucija, mozda ne klasicna ali ipak jeste prostitucija. Sve iz teksta si pogresno shvatila i izokrenula da bi opravdala sebe i svoje postupke. Ma lepo je zene Jovan Ducic opisao.

Inace, postoji naziv za takve kao ti - sponzorusa.

Zamenik ministra

pre 8 godina

Što se tiče teze da je glavni muški razlog za raskid druga žena, moram da primetim da je to samo završni čin drame. Pre toga idu: problemi u vezi, nagomilavanje nezadovoljstva, nedostatak dobre komunikacije koja bi razrešila nesuglasice, dostupnost druge žene koja "obećava" sreću, "buđenje" i tek onda salto mortale - raskid.

Do trenutka upoznavanja druge žene inertnost je dominantna sila. I muškarac će svašta istrpeti. Sve ovo naravno važi i za žene.

Druga žena ne znači nužno i raskid, jer neki muškarci neće propustiti oportunistički seks, ali ako su zadovoljni u vezi, sigurno neće menjati partnerku.

hm

pre 8 godina

@Bacac plamena
A sto ti smeta sto devojka gleda za dobrim kolima i ko ih vozi? Vi muskarci sami uvek zagledate ko vozi dobra kola, jako vas zanima ko je taj. Pa tako zanima i zene. Kao kada zene zameraju sto muskarac pogleda atraktivnu zenu a same ce je i pre njega odmeriti od glave do pete.
Priznajte lepo nije to neki blam - i vi gledate ko vozi dobra kola, okrecete se na ulici da vidite ko izlazi iz tih kola, zavirujete iz svojih kola...
Sve je to za ljude. Neka gledaju radoznali su, sto ti to shvatas tako licno mnogo si sujetan.

aleks

pre 8 godina

@LOL
Ti si klinac i glupo mi je da se prepirem. Zena treba da zaradjuje sto vise i da sama trazi uspesnog coveka ako moze, zasto bi luzera. Tatini sinovi me nikada nisu zanimali i niko me nikada nije finansirao ali sam srecna sto danas ne izdrzavam muza jer sam dobro odabrala.
Ne verujem da tvoje koleginice sa ETF te nece. Ili ti neces njih?

Бацач пламена

pre 8 godina

@hm

А што ти вадиш мој коментар из контекста? Мени смета када девојка пише статусе по фејсу о љубави, а у пракси гледа добра кола. И још кука на мушкарце да су овакви и онакви. Тога има колико хоћеш, и нико не може да ме убеди у супротно. Тим пре ако ни близу не изгледа тако добро да би се понашала као спонзоруша.
А то што ми погледамо добру женску, то је друго. Ми погледамо јер је лепо за очи, али углавном је то то, јер је већина мушкараца свесна и реална и не прилазе таквим женама. Свесни смо да такве већином имају високе критеријуме. Али код жена ја сам сретао случајеве да просечна девојка гледа богатог типа и хоће са њим, а кад он неће јер је риба две категорије испод њега и не гледа момке свог ранга, он је ,,гад, јер није битно како цура изгледа, већ је битна душа'' (видео бих ја ту њену душу да је мува неки тип који није ништа посебно, као што уосталом ни она није).

@R

Живео сам и ја у студентском дому, млађи сам мало од тебе, и могу ти рећи да се тако понашају неретко и девојке од преко 25 година. Знам девојке које се не ложе на Лексингтон бенд итд, али су баш у мањини. Знам и девојку која изгледа врхунски, а није плитка, баш из студентског дома. Много је слатка кад је упознаш. За твоју другарицу не знам шта да кажем. Јеси сигурна да јој баш нико не пролази? Или јој не прилазе они што би хтела? Или приђу, па добију одговор ,,јао, немам времена да се видимо, други пут, журим'', а онда кад се сретнете, препричавање почиње са ,,е, смарао ме један...''?

Принц Папучар

pre 8 godina

@aleks
"Ne, nisam sponzorusa..." "Dva ista bilmeza jedan siroma drugi bogat, tezak izbor stvarno."


Ово је жалосно.

Значи - по теби - мушкарци су сви исти билмези који само хоће секс од жена и ништа друго. А жене су - такође по теби - (шта?) које само хоће тај секс да уновче што боље?

Само, ја од ових девојака које носе старке, слушају Џибонија и Лексингтон бенд, и гледају Звезде Гранда, Малдиве, и турске и шпанске серије нећу да изаберем ниједну.

Видиш, пошто сам музичар, ја за озбиљну везу и брак тражим девојку која воли озбиљну музику, и која озбиљно свира неки музички инструмент. Да бисмо могли да свирамо заједно у слободно време. Без тога ми нема ни озбиљне везе ни брака, јер сам имао сасвим довољно девојака које су ме терале да бирам између њих и музике. То није избор - ту избор не постоји.

Затим, девојка треба да има блесав смисао за хумор да бисмо могли заједно да гледамо комедије у биоскопу, позоришту, и на рачунару код куће. Треба да је храбра и психички јака јер њањаве, килаве и неспособне девојке не подносим. И треба да говори бар још један страни језик поред енглеског. Али већ сам то наводио у ранијим коментарима.


Немој да се лажемо, има сасвим довољно мушкараца и у Србији и на свету који су пробали да понуде својим партнеркама љубав, искреност, поштовање, и блискост. И онда су били преварени, остављени, исмејани... И онда су схватили да 99% девојака данас и нема шта друго да пружи мушкарцу него секс, па само то и јуре.

lol

pre 8 godina

Ja sam već 7 godina u braku, dvoje dece i trpim konstantno zvocanje, šta god da uradim nije zadovoljna. Imam dobru platu, trudim se i pomažem koliko mogu, svi to vide osim nje. Nemam drugu i ne razmišljam o tome. Neće ni da razgovara o našem odnosu. Ne znam šta da radim.
(Dijagonalni kontrazec, 26. jul 2015 15:55)

promeni nick

blues man

pre 8 godina

(hahaha, 26. jul 2015 16:10)

Sve tačno,mene je jedna ostavila što slušam Miles Davisa i ne znam da kuvam.
A da i ne jedem podvarak,kupus,ribu/ mislim na onu klasičnu/.

the fact

pre 8 godina

bacac plamena

Sve one to znaju. I one same znaju da su na isti kalup. Ali nikad to nece reci javno. To je cuveno zensko licemerje. Zato ix I ima sve vise samix. A novac I korist im jesu najvazniji I uvek ce to ovde biti tako.

sandra

pre 8 godina

muskarci ostavljaju kada im zena to precutno dozvoli.
svi ovi razlozi nisu dovoljni da on ostavi nju, neki trpe ceo zivot.
ona cesto ostavi zbog pobrojanih razloga, ali uglavnom zbog drugog muskarca.
on ostavlja zbog druge zene, ali ne zato sto on hoce, vec ta druga nece da bude druga, vec bi da bude jedina.
sve u svemu, zene odlucuju uvek :-)

Zoran Loznica

pre 8 godina

@ Ja sam već 7 godina u braku, dvoje dece i trpim konstantno zvocanje, šta god da uradim nije zadovoljna. Imam dobru platu, trudim se i pomažem koliko mogu, svi to vide osim nje. Nemam drugu i ne razmišljam o tome. Neće ni da razgovara o našem odnosu. Ne znam šta da radim.(Dijagonalni kontrazec, 26. jul 2015 15:55

Razmisli o drugoj pa će i ona razmišljati o tebi. Tad ćeš znati šta dalje. A možda ona već ima drugog?

perapura

pre 8 godina

svako ko ima od cega dazivi nece nikog da trpi.I treba svako za sebe da zivi jer je zivot kratak.netreba trpeti i gutati jerzasto onda raditi za nekog kad nema od toga nista.

aalborg

pre 8 godina

Ne znam da li je za pohvalu, ali mene nikad niko nije ostavio. Uvek sam ja odlazila.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (?, 26. jul 2015 13:17) auuu, pa takve devojke kao što si ti, koje se time hvale, su mi uža specijalnost. ja evo samo sam ja šutnuo već tri takve. čisto iz zabave

pitanje

pre 8 godina

kole druze ,nemoj da trpis ,evo i ja isto trpim dvadeset pet godina ,tako sam osudila sebe ko trpi bice trpitelj dok crkne.Okreni novi list i glavu gore ima i onih koji hoce da trpe ,mozda ces sresti takvu.

LOL

pre 8 godina

(aleks, 27. jul 2015 16:04)

Ovako da sumiramo tvoju repliku...I dalje tvrdim da si sponzorusa, znas kako? Tako sto VECINU ljudi ovde, mada konkretno mislis na muskarce nazivas goljama. Velika uvreda, znaci golja je neki buduci doktor nauka na etf-u recimo? Jer nema kljuceve od mecke i stan u Herceg novom? Golja je neki posten lik koji se razbija u fabrici jer drugacije u ovoj raspaloj zemlji nije mogao da prodje? A ti mamini i tatini sinovi pitas li se da li su i kako zaradili te silne novce? To te ocigledno ne interesuje, bitan je novac, boli tebe za sve ostalo.

Na kraju, oba tvoja komentara se zasnivaju na tome da musko tebi treba nesto da omoguci, nesto sto se kupuje, bilo materijalno, letovanje, hrana, itd...Zasto se ne bi potrudila i sama zaradila? Napadas muskarce ovde a sama ponosno istices da ih koristis (i dopustas da oni iskoriste tebe - usluga za uslugu - sponzorusa). Bolje nisi ni zasluzila. Za jedno ipak jesi u pravu, svi muskarci bilo "golje" bilo japijevci su te tretirali prema zasluzi. U pravom drustvu za takve kao ti si se i kretala, i ostani tu molim te.

MARIJANA

pre 8 godina

Da,zašto se mi medjusobno ostavljamo to je dobra tema, i ako nekog ostaviš bar mu kaži razlog,da zna na čemu treba da poradi, e sada ne podose svi dobro istinu.Zaista ovde na sajtu super žena, ima ljudi sa problemima u braku. Koji se često ovde javljaju. Skoro je u nekim novinama bio tekst,žena je psiholog u Bogradu,to je savetovalište za parove,gde muškarci dolaze sa rečenicom "popravite mi ženu". Ljudi sa problemom u braku, imaju problem i jedno i drugo, to je moje mišljenje. A i ta žena je to rekla. Milslim da vam ne vredi ostavljati ovde komentare,u nadi da ce vam neko ponuditi instant rešenje gledajte da spašavate što se spasiti da , uz pomoć stručnog lica, a nas oslobodite vaših problema,jer mi nismo toliko stručni. I već nas skoro sve boli glava.Znači rešavaš svoj problem,ne smaraš druge,u stvarnom životu od takvih ljudi svi beže.

Принц Папучар

pre 8 godina

@aleks

Али то је све у реду. Ви нећете да попустите, него само затежете све више. И то је ок. Само напред - то је вама ваша борба дала.

Радује ме само што видим да и нас има све више којима је доста било попуштања зато што сте "нежне" и "осећајне".

Ти нас видиш као потрошну робу, као стоку којој треба измусти што више из новчаника док не пресуши. А онда је следећа жртва одмах иза ћошка.

Очигледно још ниси зашла у године у којима то тако више не функционише. Жива била па видела.

А ми вас (девојке) све више почињемо да видимо као нужно зло. Као елементарну непогоду. Као паразитске, вампирске мине које реагују на близину - јер отприлике тако утичете на наше животе, нервне системе, новчанике. Сјајне мине, тек изашле са сервисирања (маникир, педикир, козметичар, шта год). Скоро све сте исте - стварно као из фабрике.

Наравно, вампирске мине са високим садржајем силикона не гледам чак ни на интернету. Зато и нисам поменуо пластичног хирурга и кварцовање као облик сервисирања.


@R

Очигледно дуго ниси била у Београду. Можда се тамо где ти живиш девојке мало више разликују једна од друге. Можда су нормалније, природније, искреније... али нисам сигуран да бих дошао да се у то лично уверим јер би ме мој београдски нагласак (ван круга двојке и блокова) вероватно увалио у невољу.

zoran

pre 8 godina

@aleks strasno devojko,to sto neko nekog izdrzava je samo ovde,
preko niko nikoga ne izdrzava,strasno je to sto bi ti trazila bogatijeg i da je ovde situacija med i mleko,da svi imamo 1500 eura mesecno

jos je strasnije sto nisi jedina,svetla tacka je da ste dobro procenjene,vidim da ovde mnogo mladih momaka vrlo zrelo i pametno razmislja
ti si odabrala dobro,bilmeza punisica,a on ???

LOL

pre 8 godina

(aleks, 28. jul 2015 14:21)
Nisam klinac, barem mislim da nisam sa 30. Sa etf-om nemam veze, dao sam primer. Uopste ne kapiram odakle ti ovoliko pluseva, namnozile se sponzorke ili sponzorke u najavi, sta drugo...
Ti i dalje manje uspesne ljude (ne neuspesne) nazivas luzerima.
Nemamo dalje sta da pricamo. Vidi se da bas materijalno razmisljas, sto i jeste odlika sponzorusa.

Opravdavas sebe tako sto u argumentima ides iz krajnosti u krajnost i te krajnosti posle ukrstas. Sta je sa sredinom? Pa ocigledno su oni tebi luzeri jer pucas samo na "uspesne". Tuzno stvarno, ali tvoj je izbor i ako si ti sa tim ok, onda ok.

adam

pre 8 godina

A da postavite i neki realan razlog??? Tipa da je žena tip "Mamine popišulje" koja je prljava i lenja i umesto da bilo šta u kući očisti, visi na FBu i razmišlja gde bi mogla na more?

Hm

pre 8 godina

Adame, izrazi "popisulja", "prljava" i "lenja" vise govore o tebi nego o zeni koju si opisao. Zasto bi neka iole vredna zena bila sa takvim kao sto si ti i izlagala sebe mizoginim komentarima, kakvima si ocigledno sklon? Nego prijatelju, dobro si ti prosao takav kakav si. :)

Принц Папучар

pre 8 godina

1. Хтели сте да га промените.

Никада жене неће схватити да ово не функционише после 25-те године. И зато ће бити остављане.


5. Oжени ме!

То је такав црвени картон да није чак ни смешно. Поготову ако смо се до те изјаве видели 5 пута у животу.


7. Нисте она права.

Тако је. Старке, Џибони, Владо Георгиев, лажне емоције, лажне сузе, духовна празнина, недостатак било каквог креативног хобија, потреба да стално будете забављане... 99% вас нисте оне праве јер сте све исте - као из фабрике.


9. Звоцање

Ово само прави папучари трпе. Ко ово трпи, сам је крив, и то и заслужује.


10. Љубомора

Разлог више за црвени картон. Девојчица у 30 година још није одрасла, а кад ће - не знамо.



Остале ставке не коментаришем јер углавном нисам имао проблема са њима.

realnost

pre 8 godina

Kad nadje drugu zenu - nazalost najprizemniji razlog , mada ovde nije ni spomenut. Vecina muskaraca nema sposobnost a ni naviku preteranog analiziranja , pa samim tim ni ne uocava navedene razloge. Ne mora postojati nijedan od pobrojanih, ali ako uleti u drugu vezu , uglavnom gubi kompas ...

H.M.

pre 8 godina

Nemam nijedno od ovih 10 (dobro, 2 se ne racuna, jos ga nisam imala) i poslednji decko me je ostavio jer je rekao da sam neemotivna kuc*a. Nije proslo pet dana, kukao je kako hoce nazad, naravno, s obzirom kako me je nazvao, tako sam se i pokazala. Tako da mislim da za one koje imaju jednu-dve od ovih osobina, nije toliko strasno.

da da i da

pre 8 godina

Najveci fenomen je 1.Hteli ste da ga promenite koje je u direktnoj vezi sa 9.Zvocanje.I to vazi za oba pola mada je izrazajnije kod zena.Kako vi (zensko-musko) zamisljate da vam saputnik stvara pare,kucu,vikendicu,auto,putovanja garderobu ako mu non stop nabijate na glavu kucne obaveze ?Prosto ne ide da je covek posvecen stvaranju finansija a istovremeno se posvecuje i razmislja o kucnim stvarima.Zamislimo nekog Bil Gejtsa ili Novaka Djokovica kako je usresredjen na izuvanje cipela,pranje sudja itd a ne izazovima koji mu predstoje.Opste je poznato kod sportista da kad im lose ide najcesci je problem bracne trzavice.Drugim recima nije usresredjen.

Vuk samotnjak

pre 8 godina

Ja kad vidim kako se sve skoro devojke danas ponasaju..
I to ove sadasnje generacije!
Da mi pripadne odmah muka...
Nije ni cudno sto ima nas jako mali broj momaka koji su sami a pritom su normalni,iskreni,pametni ali eto takvi nisu na ceni i ne bivaju primeceni iako su pokusavali odnosno trudili da pronadju devojku za sebe koja je slicna njemu...Ali nisu uspeli digli ruke i pritom su presli 30 godina i vise...

Beclija

pre 8 godina

Nigde nema histeriju da je neko pomenuo ?
Elem, dokonost, nema sopstveni zivot, ili jednostavno pocinje da zapostavlja sopstveni zivot i dugarice (ssto je meni bolesno), upornost-napornost neke devojke jednostavno ne kapiraju da ne mozes sve po njihovom, ne vaspitanost,
bezukusne za oblacenje one koje se skidaju gole i misle da su se obukle i da su spremne za izlazak ili sta god, ja ne znam kakav ostali muskarci imaju odnos prema tome, ali sorc trreba da bude sorc, suknnjica suknjica itd, pre neki dan sam sreo devojku u gacama ( poznajem je, uzas ) povracka.
E da lenjost, i zaglupljenost serijama, filmovima, i nesto sam nazvao jedno polarnost :) kada jr devojka toliko okrenuta ka tebi, da ostvlja i ispaljujedrugarice, svoje, da se non stop gurka oko tebe po ceo dan, i grli mazi, salje porukeh, sve te obavestava, nekako je tvoj omiljeni klub postao i njen itd... To je najvece zlo, to se na kraju pretvara u gusenje suparnika, jednostavno svako treba da ima svoj zivot

hahaha

pre 8 godina

Muškarci jako retko ostavljaju žene, i to uglavnom kad nađu neku drugu. U 99% slučajeva su žene te koje ostavljaju, pokreću razvod. ONE se pitaju, ukapirajte to.

R

pre 8 godina

@Adame, a da Vi nešto očistite po kući ili je to ispod nivoa i van pameti za muškarca Balkanca?


" 99% вас нисте оне праве јер сте све исте - као из фабрике "
@Princ Papučar, Vi očigledno imate određen tip žene koji primjećujete čim smatrate da je 99 posto isto, kao iz fabrike. Da malo promijenite nešto u "gledanju"? Ili bih i ja mogla da tvrdim da je 99% muškaraca isto, kao iz fabrike? Glupa teza, krajnje.

Бацач пламена

pre 8 godina

@R

Гледамо ми разне девојке, атрактивне, мање атрактивне, ниске, високе, оне које студирају, оне које не студирају итд. И онда закључимо да је већина њих ,,прављена на исти калуп'', па пишемо коментаре као особа којој си одговорила.
Старке, Џибони, Владо Георгиев, Лексингтон бенд, Звезде Гранда, турске серије, шпанске серије, Педесет нијанси сиве, Секс и град, потреба да буду у центру пажње и да их неко забавља, налажење мама момцима до ситних црева и кукање да момци више не прилазе и да нема правих мушкараца, објаве на Фејсбуку типа ,,права љубав је јача од свега'', а блене у сваког типа са добрим аутом ,,волим га највише'', па раскине са дечком за десет дана, ,,жао ми је љубоморних, ја сам изнад тога'', а живи за то да се посвађа са неким и да се оговара и осећа тензију јер јој је то душевна храна, изјаве типа ,,ја сам јака, еманципована, жене нису роба'' али је то не спречава да од мушкарца очекује све, почевши од приласка и удварања, па до финансијског ослонца у животу, јер ипак ,,он је мушко, а ја сам женско'', или ,,ја сам женско, ја сам емотивна, дубока, ја и ако праварим, радим то јер сам незадовољна и са разлогом, ако сам посесивна исто, а ти ако то радиш, ти си мушко ђубре, слабић, кукавица'', или пак ,,ако те девојка одбије, ниси довољно добар и не свиђаш јој се, ради на себи, а ако ти њу одбијеш, ти си безосећајни гад''.
Е, кад тако нешто приметиш код много девојака различитих профила и година, онда пишеш коментаре као онај на који си одговорила.

aleks

pre 8 godina

Zanimljivo. Ne zelite brak niti vezivanje koliko vidim. To je robija, hm ok. Ali biste lepe devojke da vas malo zabave naravno bez obaveza jer to ne zelite. Malo jedna pa onda druga pa treca ali da su naravno lepe i doterane i da vas ne guse, da daju sta vam treba tj seks i ne smaraju i ne kostaju vas bas nista ni pice, jer pobogu to je nemoralno.
Znaci izbor je da li cete da sluzite za zabavu golji ili cete da sluzite za zabavu sposobnom i imucnom pa da se bar bolje zabavite (kada se vec sve na to svodi) i vidite sveta. Tezak izbor stvarno. A vi samo kukajte i dalje bez razmisljanja sta je vas deo krivice u celoj prici. Hocete da koristite zene a one ne smeju da koriste vas ma pazi molim te. Svi smo mi slika suprotnog pola u ogledalu zato je smesno pljuvanje.

LOL

pre 8 godina

Zanimljivo. Ne zelite brak niti vezivanje koliko vidim. To je robija, hm ok. Ali biste lepe devojke da vas malo zabave naravno bez obaveza jer to ne zelite. Malo jedna pa onda druga pa treca ali da su naravno lepe i doterane i da vas ne guse, da daju sta vam treba tj seks i ne smaraju i ne kostaju vas bas nista ni pice, jer pobogu to je nemoralno.
Znaci izbor je da li cete da sluzite za zabavu golji ili cete da sluzite za zabavu sposobnom i imucnom pa da se bar bolje zabavite (kada se vec sve na to svodi) i vidite sveta. Tezak izbor stvarno. A vi samo kukajte i dalje bez razmisljanja sta je vas deo krivice u celoj prici. Hocete da koristite zene a one ne smeju da koriste vas ma pazi molim te. Svi smo mi slika suprotnog pola u ogledalu zato je smesno pljuvanje.
(aleks, 26. jul 2015 15:16)

Sada si indirektno potvrdila da ako ne sve zene (sigurno ne sve), onda ti definitivno trgujes sexom. Zar sex nije obostrano zadovoljstvo? To o cemu ti pricas ima ime i zove se prostitucija, mozda ne klasicna ali ipak jeste prostitucija. Sve iz teksta si pogresno shvatila i izokrenula da bi opravdala sebe i svoje postupke. Ma lepo je zene Jovan Ducic opisao.

Inace, postoji naziv za takve kao ti - sponzorusa.

домаћин

pre 8 godina

Управо читам ово и питам се шта да радим.Моја драга лежи на лежаљци и сунча се док ја спремам гулаш и роштиљ за госте које очекујемо на викендици на Дунаву.На мој предлог једног брзог секса да нам подигне расположење одбијен сам по козна који пут и бојим се да више немам снаге за даље.

MARIJANA

pre 8 godina

Ništa gore od uplašenog muškaca...mislim da to većina žena oseti,bar mi je drugarica rekla da i ona oseti,sa takvima se ni ne petljaj,taj sve ostavlja. PREPADNUT OD ŽENE I ŽIVOTA.

1111

pre 8 godina

Pokusaj menjanja, od navika do cak uticaja na stil oblacenja i predloga za zajednicku kupovinu. Insistiranje na vidjanju, posle posla barem na pet minuta, potogovo barem pet minuta. Naravno, prica o braku na pocetku veze, jedan od vaznijih razloga. Ljubomora naravno, i najsuptilniji nacini za pokazivanje. I sad ono cega nema u tekstu. Insistiranje na upoznavanje sa njenom rodbinom, ne samo roditeljima vec rodbinom, ujacima, tetkama i ostalima. Veci fokus da veza izgleda lepse nego sto jeste. Pms, histerija i sve to standardno nije problem. Predstavljanje broja bivsih momaka, samoinicijativno, pogotovo kada se pokaze da je broj veci i da su veze bile ozbiljnije, i da se samo ulazilo iz veze u vezu. Naravno, sve to vodi do skrivanja i laganja. Elem, najgore sto muskarcu moze da se desi je da bude zaljubljen jako u zenu koja radi nesto s liste ili nesto sto sam naveo. Opet, kada prodje strpljenje i tolerancija onda se naravno dolazi do hladjenja i raskida, koji pogotovo tesko padne zenskoj strani i pored svesti o greskama. A ko ima srece upozna mnogo bolju osobu koja je znatno vrednija paznje i naravno bude oprezniji oko toga na koga trosi vreme.

Ne bre

pre 8 godina

Kakav šovinistički tekst, vređa inteligenciju!

Btw, evo moj muž ima bar pola od navedenih mana, jel' treba da ga ostavim?!
(Stoka, 26. jul 2015 15:04)

Tekst kaze da on tebe treba da ostavi :)

the fact

pre 8 godina

bacac plamena

Sve one to znaju. I one same znaju da su na isti kalup. Ali nikad to nece reci javno. To je cuveno zensko licemerje. Zato ix I ima sve vise samix. A novac I korist im jesu najvazniji I uvek ce to ovde biti tako.

aleks

pre 8 godina

@LOL, 27. jul 2015 10:09

Ne, nisam sponzorusa, samo ne vidim zasto stalno insistirate da je kao posteno da zene daju goljama prednost. Zasto, sta je tu "posteno"? Oni moraju da ponude vise od imucnog a ja trenutno ne vidim sta je to, isti su samo bez kinte. Ne nude ljubav, iskrenost, postovanje, bliskost, vernost samo bi seks. Isto i imucni koji inace nisu nista ruzniji od sirotinje dzaba se time tesite. Izgledaju u proseku kao i svi ostali samo su sredjeniji i doteraniji, imaju vise samopouzdanja, opusteniji su, zadovoljniji sobom. I zasto onda izabrati sirotog? Sta to nudi kao svoju prednost? Zanima me. Ako ne nudi posvecenost, iskrenost, obavezivanje i ljubav sta nudi? Nudi seks? Ma idi. Pa to nude svi muskarci nisu uspesni kastrirani. Moracete ako nemate para da prevazidjete tu zelju za neobaveznim zivotom i tretiranjem zena kao objekta i vratite se na ciste emocije, vezanost i odanost. Jer sem toga nemate nista, nikakav adut koji nemaju i ovi. Dva ista bilmeza jedan siroma drugi bogat, tezak izbor stvarno. Vi samo karakter mozete da ponudite ako to nemate nego se ponasate kao imucni egoista ali koji je jos i siromasan onda sta ocekujete? Pa nismo mi zene mazohisti da biramo najgore.

Бацач пламена

pre 8 godina

@hm

А што ти вадиш мој коментар из контекста? Мени смета када девојка пише статусе по фејсу о љубави, а у пракси гледа добра кола. И још кука на мушкарце да су овакви и онакви. Тога има колико хоћеш, и нико не може да ме убеди у супротно. Тим пре ако ни близу не изгледа тако добро да би се понашала као спонзоруша.
А то што ми погледамо добру женску, то је друго. Ми погледамо јер је лепо за очи, али углавном је то то, јер је већина мушкараца свесна и реална и не прилазе таквим женама. Свесни смо да такве већином имају високе критеријуме. Али код жена ја сам сретао случајеве да просечна девојка гледа богатог типа и хоће са њим, а кад он неће јер је риба две категорије испод њега и не гледа момке свог ранга, он је ,,гад, јер није битно како цура изгледа, већ је битна душа'' (видео бих ја ту њену душу да је мува неки тип који није ништа посебно, као што уосталом ни она није).

@R

Живео сам и ја у студентском дому, млађи сам мало од тебе, и могу ти рећи да се тако понашају неретко и девојке од преко 25 година. Знам девојке које се не ложе на Лексингтон бенд итд, али су баш у мањини. Знам и девојку која изгледа врхунски, а није плитка, баш из студентског дома. Много је слатка кад је упознаш. За твоју другарицу не знам шта да кажем. Јеси сигурна да јој баш нико не пролази? Или јој не прилазе они што би хтела? Или приђу, па добију одговор ,,јао, немам времена да се видимо, други пут, журим'', а онда кад се сретнете, препричавање почиње са ,,е, смарао ме један...''?

Принц Папучар

pre 8 godina

@aleks
"Ne, nisam sponzorusa..." "Dva ista bilmeza jedan siroma drugi bogat, tezak izbor stvarno."


Ово је жалосно.

Значи - по теби - мушкарци су сви исти билмези који само хоће секс од жена и ништа друго. А жене су - такође по теби - (шта?) које само хоће тај секс да уновче што боље?

Само, ја од ових девојака које носе старке, слушају Џибонија и Лексингтон бенд, и гледају Звезде Гранда, Малдиве, и турске и шпанске серије нећу да изаберем ниједну.

Видиш, пошто сам музичар, ја за озбиљну везу и брак тражим девојку која воли озбиљну музику, и која озбиљно свира неки музички инструмент. Да бисмо могли да свирамо заједно у слободно време. Без тога ми нема ни озбиљне везе ни брака, јер сам имао сасвим довољно девојака које су ме терале да бирам између њих и музике. То није избор - ту избор не постоји.

Затим, девојка треба да има блесав смисао за хумор да бисмо могли заједно да гледамо комедије у биоскопу, позоришту, и на рачунару код куће. Треба да је храбра и психички јака јер њањаве, килаве и неспособне девојке не подносим. И треба да говори бар још један страни језик поред енглеског. Али већ сам то наводио у ранијим коментарима.


Немој да се лажемо, има сасвим довољно мушкараца и у Србији и на свету који су пробали да понуде својим партнеркама љубав, искреност, поштовање, и блискост. И онда су били преварени, остављени, исмејани... И онда су схватили да 99% девојака данас и нема шта друго да пружи мушкарцу него секс, па само то и јуре.

sandra

pre 8 godina

muskarci ostavljaju kada im zena to precutno dozvoli.
svi ovi razlozi nisu dovoljni da on ostavi nju, neki trpe ceo zivot.
ona cesto ostavi zbog pobrojanih razloga, ali uglavnom zbog drugog muskarca.
on ostavlja zbog druge zene, ali ne zato sto on hoce, vec ta druga nece da bude druga, vec bi da bude jedina.
sve u svemu, zene odlucuju uvek :-)

Принц Папучар

pre 8 godina

@aleks

Али то је све у реду. Ви нећете да попустите, него само затежете све више. И то је ок. Само напред - то је вама ваша борба дала.

Радује ме само што видим да и нас има све више којима је доста било попуштања зато што сте "нежне" и "осећајне".

Ти нас видиш као потрошну робу, као стоку којој треба измусти што више из новчаника док не пресуши. А онда је следећа жртва одмах иза ћошка.

Очигледно још ниси зашла у године у којима то тако више не функционише. Жива била па видела.

А ми вас (девојке) све више почињемо да видимо као нужно зло. Као елементарну непогоду. Као паразитске, вампирске мине које реагују на близину - јер отприлике тако утичете на наше животе, нервне системе, новчанике. Сјајне мине, тек изашле са сервисирања (маникир, педикир, козметичар, шта год). Скоро све сте исте - стварно као из фабрике.

Наравно, вампирске мине са високим садржајем силикона не гледам чак ни на интернету. Зато и нисам поменуо пластичног хирурга и кварцовање као облик сервисирања.


@R

Очигледно дуго ниси била у Београду. Можда се тамо где ти живиш девојке мало више разликују једна од друге. Можда су нормалније, природније, искреније... али нисам сигуран да бих дошао да се у то лично уверим јер би ме мој београдски нагласак (ван круга двојке и блокова) вероватно увалио у невољу.

A, sta ja da radim...

pre 8 godina

Adam@; sta ja da radim sa "Maminom popisuljom", lenj, zgubid visi na FB-u, kucu nikada ne pocisti, more organizujem ja?

Mozda bi bilo uputno, napisati zasto zene ostavljaju muskarce, ili ,mozda jos bolje; zasto zene sve manje ulaze uopste u ozbiljne veze, a pogotovu u brakove. Zasto se sve vise zena nakon 60te odlucuje na razvod?

Hvala na prostoru.

Gvizda

pre 8 godina

Razgovaram sa drugom advokatom koji se skoro pa specijalizovao za razvode i poznanicom koja se izmedju ostalog bavi bracnim savetovanjem... ne nasedajte na ove gluposti, u pitanju je u 90 % slucajeva, druga zena, kazu oboje iz debelog iskustva. Neko je to ovde vec i napisao, i da muskarci spomenuto duboko izanaliziraju(sto je retko,ali zaista, neverovatno su povrsni kad je tudj zivot u pitanju), dok se ne pojavi/nadju/razbuca im vezu druga zena, sve ovo spomenuto moze da "prolazi" godinama, pa i ceo zivot...neki ni ne primete, neki primete i izlaze na kraj sa tim svesni da ne postoje idealne osobe i situacije. Kad se ovako il onako pojavi druga,tu je kraj, nebitno ko posle prvi podnosi zahtev za razvod ili jednostavno jedno jutro kaze da ste vi mozda srecne sa njim, ali njemu se zuri da bude sa drugom zenom pa ako bi mogle da nestanete iz njegovog zivota, u roku od par dana?!? Eto, malo prica iz prakse.

Nika

pre 8 godina

@nemanja Neverovatno kako se poklapate vi muskarci, i ja sam ostavljena zbog toga pre par godina :) ni ja nisam znala tada sta radim ali eto kapiram da vi volite neku dozu nedostupnosti ipak..samo ako se mnogo zaljubite, smetace vam sto je ne posedujete 100% ;)

hm

pre 8 godina

@Bacac plamena
A sto ti smeta sto devojka gleda za dobrim kolima i ko ih vozi? Vi muskarci sami uvek zagledate ko vozi dobra kola, jako vas zanima ko je taj. Pa tako zanima i zene. Kao kada zene zameraju sto muskarac pogleda atraktivnu zenu a same ce je i pre njega odmeriti od glave do pete.
Priznajte lepo nije to neki blam - i vi gledate ko vozi dobra kola, okrecete se na ulici da vidite ko izlazi iz tih kola, zavirujete iz svojih kola...
Sve je to za ljude. Neka gledaju radoznali su, sto ti to shvatas tako licno mnogo si sujetan.

lol

pre 8 godina

Управо читам ово и питам се шта да радим.Моја драга лежи на лежаљци и сунча се док ја спремам гулаш и роштиљ за госте које очекујемо на викендици на Дунаву.На мој предлог једног брзог секса да нам подигне расположење одбијен сам по козна који пут и бојим се да више немам снаге за даље.
(домаћин, 26. jul 2015 14:04)

Napisi jos po deset postova na deset portala i problem ce magicno biti resen.

bzvz

pre 8 godina

@Gvizda
Pa naravno da je kljucna druga zena. Ali ona se ne bi ni pojavila da odnos nije pre toga poremecen iz ovih pomenutih razloga, ne bi imala sanse. Muskarci ne ostavljaju u prazno uvek obezbede sebi drugu pre nego sto odu, naravno ako imaju para i gde da odu. Do tada je bolje da im neko ipak oriba WC i opere gace. Zena ce da ode ako je nesrecna i bez drugog ako ima od cega da zivi, njoj je muz koga ne voli samo teret i obaveza. Muskarci ce da koriste zenu za svakodnevne obaveze dok ne nadju drugu. Toliko o "postenju". Kod nas naravno, na zapadu nije tako.

perapura

pre 8 godina

svako ko ima od cega dazivi nece nikog da trpi.I treba svako za sebe da zivi jer je zivot kratak.netreba trpeti i gutati jerzasto onda raditi za nekog kad nema od toga nista.

LOL

pre 8 godina

(aleks, 27. jul 2015 16:04)

Ovako da sumiramo tvoju repliku...I dalje tvrdim da si sponzorusa, znas kako? Tako sto VECINU ljudi ovde, mada konkretno mislis na muskarce nazivas goljama. Velika uvreda, znaci golja je neki buduci doktor nauka na etf-u recimo? Jer nema kljuceve od mecke i stan u Herceg novom? Golja je neki posten lik koji se razbija u fabrici jer drugacije u ovoj raspaloj zemlji nije mogao da prodje? A ti mamini i tatini sinovi pitas li se da li su i kako zaradili te silne novce? To te ocigledno ne interesuje, bitan je novac, boli tebe za sve ostalo.

Na kraju, oba tvoja komentara se zasnivaju na tome da musko tebi treba nesto da omoguci, nesto sto se kupuje, bilo materijalno, letovanje, hrana, itd...Zasto se ne bi potrudila i sama zaradila? Napadas muskarce ovde a sama ponosno istices da ih koristis (i dopustas da oni iskoriste tebe - usluga za uslugu - sponzorusa). Bolje nisi ni zasluzila. Za jedno ipak jesi u pravu, svi muskarci bilo "golje" bilo japijevci su te tretirali prema zasluzi. U pravom drustvu za takve kao ti si se i kretala, i ostani tu molim te.

Zoran Loznica

pre 8 godina

@ Ja sam već 7 godina u braku, dvoje dece i trpim konstantno zvocanje, šta god da uradim nije zadovoljna. Imam dobru platu, trudim se i pomažem koliko mogu, svi to vide osim nje. Nemam drugu i ne razmišljam o tome. Neće ni da razgovara o našem odnosu. Ne znam šta da radim.(Dijagonalni kontrazec, 26. jul 2015 15:55

Razmisli o drugoj pa će i ona razmišljati o tebi. Tad ćeš znati šta dalje. A možda ona već ima drugog?

aleks

pre 8 godina

@LOL
Ti si klinac i glupo mi je da se prepirem. Zena treba da zaradjuje sto vise i da sama trazi uspesnog coveka ako moze, zasto bi luzera. Tatini sinovi me nikada nisu zanimali i niko me nikada nije finansirao ali sam srecna sto danas ne izdrzavam muza jer sam dobro odabrala.
Ne verujem da tvoje koleginice sa ETF te nece. Ili ti neces njih?

Dijagonalni kontrazec

pre 8 godina

Ja sam već 7 godina u braku, dvoje dece i trpim konstantno zvocanje, šta god da uradim nije zadovoljna. Imam dobru platu, trudim se i pomažem koliko mogu, svi to vide osim nje. Nemam drugu i ne razmišljam o tome. Neće ni da razgovara o našem odnosu. Ne znam šta da radim.

lol

pre 8 godina

Ja sam već 7 godina u braku, dvoje dece i trpim konstantno zvocanje, šta god da uradim nije zadovoljna. Imam dobru platu, trudim se i pomažem koliko mogu, svi to vide osim nje. Nemam drugu i ne razmišljam o tome. Neće ni da razgovara o našem odnosu. Ne znam šta da radim.
(Dijagonalni kontrazec, 26. jul 2015 15:55)

promeni nick

Joca 011

pre 8 godina

Mislim da sva umovanja završavaju na isti način, pod uslovom da odista polaze s namerom da poštuju Istinu kao vrhunsko načelo. (Nešto slično kao što je svaki problem u fizici moguće rešiti primenom zakona održanja energije kao vrhunskog načela.) Tako, koliko je dobrote uloženo u čoveka, tolika je njegova cena. Skupocen čovek, to je onaj koji je gajen s ljubavlju, da bude istinoljubiv, častan, čestit, pošten, vredan, samopožrtvovan itd. Takvog čoveka (bio m ili ž), svi će hteti da zadrže uz sebe, a niko da ga odgurne od sebe. Jedini pravi put je uvek poći od sebe, ulagati u sebe, u svoje zdravlje, sposobnosti (veštine kojima smo ovladali kroz učenje i rad) i u svoju dušu, i biće sve OK. Bez brige.
.

R

pre 8 godina

@Bacač plamena

Sa svojih 26 godina mogu reći da sam upoznala poprilično puno ljudi, djevojaka različitih profila... Živjela sam i u studentskom domu godinama, mjesto gdje se htio/ne htio upozna na desetine i desetine različitih ljudskih profila, i da, naravno da pobrojano je zastupljeno, ali mi vuče na emotivno nezrele (što se brzo provali) ili djevojke do recimo 22 godine.

S ponosom mogu reći da nijedna moja bliža drugarica ne sluša Leksington bend, nije odgledalo 50 nijansi, niti je postavljala tupave statuse sa motivacionim prese*itisom.

Imam vrlo dragu osobu među daljim prijateljima, za koju sam mislila da pada za jednu đus vodku, sudeći po nakvaracnosti, dugim noktima, redovno izbačenim grudima, muzičkom ukusu i obožavanju opusa Isidore Bjelice, te sam se iznenadila kasnije saznavši da je samo sa jednim momkom bila, tri godine i to bez odnosa (Nemam potrebu da lažem, istina je). Bilo me sramota mojih predrasuda.

Imam vrlo blisku prijateljicu, najdivniju osobu na svijetu, da mogu, ženila bih je i sama. Draga, SPOSOBNA da voli, pozitivna, vrijedna i na intelektualnom i na fizičkom polju, svestrana, obrazovana, radi dva posla jer joj bivša firma traži usluge...ali eto, nije vam dovoljno atraktivna pa nema sreće u ljubavi.

Imam i prijateljicu oštrokondžu, zakeralo, napornu do zla boga; dosta toga nabrojano u samom tekstu...pa je opet u dugogdišnjoj vezi jer, jelte, lijepa je jako i zgodna.

Poenta je da je sva generalizacija tupava.

zoran

pre 8 godina

@aleks strasno devojko,to sto neko nekog izdrzava je samo ovde,
preko niko nikoga ne izdrzava,strasno je to sto bi ti trazila bogatijeg i da je ovde situacija med i mleko,da svi imamo 1500 eura mesecno

jos je strasnije sto nisi jedina,svetla tacka je da ste dobro procenjene,vidim da ovde mnogo mladih momaka vrlo zrelo i pametno razmislja
ti si odabrala dobro,bilmeza punisica,a on ???

no name

pre 8 godina

"Svi vi koji imate problem sa devojkama i momcima odnosno vezama,brakovima necete uspeti da ih resite tako sto ce te kukati ovde i pisati vasa misljenja od koga vas samo moze glava boleti i pritom naterati vecinu da budu jos vise depresivni odnosno frustruirani.." Stoga radite na sebi i svaki problem resavajte sami jer kako kazu u danasnjem vremenu ;"use u svoje klljuse"..

LOL

pre 8 godina

(aleks, 28. jul 2015 14:21)
Nisam klinac, barem mislim da nisam sa 30. Sa etf-om nemam veze, dao sam primer. Uopste ne kapiram odakle ti ovoliko pluseva, namnozile se sponzorke ili sponzorke u najavi, sta drugo...
Ti i dalje manje uspesne ljude (ne neuspesne) nazivas luzerima.
Nemamo dalje sta da pricamo. Vidi se da bas materijalno razmisljas, sto i jeste odlika sponzorusa.

Opravdavas sebe tako sto u argumentima ides iz krajnosti u krajnost i te krajnosti posle ukrstas. Sta je sa sredinom? Pa ocigledno su oni tebi luzeri jer pucas samo na "uspesne". Tuzno stvarno, ali tvoj je izbor i ako si ti sa tim ok, onda ok.

blues man

pre 8 godina

(hahaha, 26. jul 2015 16:10)

Sve tačno,mene je jedna ostavila što slušam Miles Davisa i ne znam da kuvam.
A da i ne jedem podvarak,kupus,ribu/ mislim na onu klasičnu/.

Kole

pre 8 godina

Ja sam već 7 godina u braku, dvoje dece i trpim konstantno zvocanje, šta god da uradim nije zadovoljna. Imam dobru platu, trudim se i pomažem koliko mogu, svi to vide osim nje. Nemam drugu i ne razmišljam o tome. Neće ni da razgovara o našem odnosu. Ne znam šta da radim.
(Dijagonalni kontrazec, 26. jul 2015 15:55)

Mozda nema vise ljubavi. Nisi kriv ni ti, a ni ona.
Nekad se to jednostavno desi, nema vise ljubavi i sad vam ostaje samo nastavak agonije i otaljavanje zivota.
A druga opcija je razvod.

aalborg

pre 8 godina

Ne znam da li je za pohvalu, ali mene nikad niko nije ostavio. Uvek sam ja odlazila.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (?, 26. jul 2015 13:17) auuu, pa takve devojke kao što si ti, koje se time hvale, su mi uža specijalnost. ja evo samo sam ja šutnuo već tri takve. čisto iz zabave

Kuca

pre 8 godina

Vas komentar je ok jedino ako je zena domacica. Ukoliko i ona ima posao, logicno je da oboje ucestvuju u obavljanju kucnih poslova.
Ima ljudi koji ne operu jednu kasicicu, ali bukvalno. Ne znam je l pomagati ponekad u kuci ispod casti ili sta...

jeca

pre 8 godina

Nisu naveli ono najbitnije: ljudi se u Srbiji najviše razvode zbog bede i svih problema, nezadovoljstva koje ona donosi, a zatim, zbog mešanja roditelja u brak, jer se opet, zbog siromaštva živi sa nečijim roditeljima. Nije problem ni putovanje ni krpice ni izlasci da živimo u nekoj normalnoj zemlji gde čovek može sebi da priušti sve to od obične plate. Ljubav treba da se neguje kao i svaki drugi međuljudski odnos.U Srbiji ljudi rade po dva posla za puko preživljavanje.I živi se veoma stresno. Velika beda za sobom povlači i moralni pad u svakom smislu.I, žene, i stranke koje gledaju samo da iskoriste ljude za kampanje obećavajući im posao...Ma, i muškarci se prodaju, mislim, telo, dotakli smo dno kao nacija .A decu nam obrazuje pink i primitivizam.

lol

pre 8 godina

Ja joj kazem: "Ne zasluzujem te. Nisam dovoljno dobar za tebe" i ostavim je.
(ostavljac ucveljenih zena, 26. jul 2015 15:06)

I svaki put si u pravu, mislim sto se te recenice tice, a i sto se ostavljanja tice, jer sto da dzaba zene gube vreme ni zbog cega.

Zamenik ministra

pre 8 godina

Što se tiče teze da je glavni muški razlog za raskid druga žena, moram da primetim da je to samo završni čin drame. Pre toga idu: problemi u vezi, nagomilavanje nezadovoljstva, nedostatak dobre komunikacije koja bi razrešila nesuglasice, dostupnost druge žene koja "obećava" sreću, "buđenje" i tek onda salto mortale - raskid.

Do trenutka upoznavanja druge žene inertnost je dominantna sila. I muškarac će svašta istrpeti. Sve ovo naravno važi i za žene.

Druga žena ne znači nužno i raskid, jer neki muškarci neće propustiti oportunistički seks, ali ako su zadovoljni u vezi, sigurno neće menjati partnerku.

blackdog

pre 8 godina

@da da i da

E bas me nasmeja! Sve sami Bilovi i Novaci oko nas :D A i gospodja Gejts i gospodja Djokovic sve same ribaju wc solju dok im muzevi stvaraju imperiju. A sta cemo kad imamo situaciju da oba supruznika rade u nameri da zarade za sto bolji zivot a nemaju para za kucnu pomocnicu? Verovacemo da ce kuca sama od sebe cistiti, jer, bozemoj, nema se vremena za tako trivijalne stvari kao sto je higijena kad se sticu pare. Od svih "pametnih" argumenata zasto muskarci ne treba da ucestvuju u sredjivanju sopstvene kuce, tvoj je pobedio ;)

Vezano za temu, ovo da muskarci ostavljaju kad se zaljube jer ne zele da se vezuju je nevidjena glupost. To je samo fraza kojom tesis drugaricu koju je ostavio decko posle par meseci veze u kojoj je sve delovalo "tako super". Mislim da je to svima jasno, ali lakse je u to verovati nego cinjenicu da te je ostavio jer se nije zaljubio u tebe...

pitanje

pre 8 godina

kole druze ,nemoj da trpis ,evo i ja isto trpim dvadeset pet godina ,tako sam osudila sebe ko trpi bice trpitelj dok crkne.Okreni novi list i glavu gore ima i onih koji hoce da trpe ,mozda ces sresti takvu.

MARIJANA

pre 8 godina

Da,zašto se mi medjusobno ostavljamo to je dobra tema, i ako nekog ostaviš bar mu kaži razlog,da zna na čemu treba da poradi, e sada ne podose svi dobro istinu.Zaista ovde na sajtu super žena, ima ljudi sa problemima u braku. Koji se često ovde javljaju. Skoro je u nekim novinama bio tekst,žena je psiholog u Bogradu,to je savetovalište za parove,gde muškarci dolaze sa rečenicom "popravite mi ženu". Ljudi sa problemom u braku, imaju problem i jedno i drugo, to je moje mišljenje. A i ta žena je to rekla. Milslim da vam ne vredi ostavljati ovde komentare,u nadi da ce vam neko ponuditi instant rešenje gledajte da spašavate što se spasiti da , uz pomoć stručnog lica, a nas oslobodite vaših problema,jer mi nismo toliko stručni. I već nas skoro sve boli glava.Znači rešavaš svoj problem,ne smaraš druge,u stvarnom životu od takvih ljudi svi beže.