Zašto muškarci misle da žena flertuje s njima, a ona je ustvari samo ljubazna?

Subota, 26.12.2015.

09:02

Izvor: metro-portal.hr

Zašto muškarci misle da žena flertuje s njima, a ona je ustvari samo ljubazna? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

dorotea

pre 8 godina

Jos nisam srela muskarca koji zna razliku izmedju ljubaznosti i flerta. Iz licnog i iz iskustva mnogih poznanica, obicno postoje dva extrema: ili su preterano samouvereni da svaku ljubaznost shvataju kao ociglednu i nepobitnu zaljubljenost, jer on je fatalan za zenski rod ili su to muskarci zeljni paznje (da ne kazem pacenici) koji bi ozbiljno zenio prvu koja bi mu uputila osmeh ljubaznosti.

ui

pre 8 godina

(Silverfox, 27. decembar 2015 05:53)

Podseti me tvoj komentar na jedan slucaj jedne poznanice koja je stalno stavljala do znanja da ima muza i da ona nije "ta" koja bi varala svog muza. U bilo kom drustvu, niste mogli da vodite razgovor o bilo cemu jer je ona stalno imala potrebu da istice svoje "postenje". Istina je bila ta da je ona unistila coveku brak, bukvalno ga izvlacila iz njegove kuce, od njegove zene i njihovog jednogodisnjeg sincica jer je vec bila trudna sa njim. To "moj muz, decko, verenik" ili vec sta, ne mora da znaci nista jer su nekad bas te najopasnije folirantkinje. Ja se vise uzdam u civilizovanost sagovornika koji ce ipak jedno "ne" shvatiti bas kao "ne".

Ivan

pre 8 godina

Zato ljudi najpostenije je preko mreza..tu se odmah vidi da li imas prodju ili ne:) u principu friend zonu nikad ne dozvoljavam, nema sanse da budem s nekom drugar ako se neko od nas onom drugom dopada

Mari

pre 8 godina

@Cica @Anči @Zena
Nisam rekla da se ljubaznost svih oženjenih pogrešno tumači. Naravno da ima oženjenih koji varaju i traže seks, ali oni idu dalje od priča, pogleda i smeha. Ti koji zaista nešto hoće, šalju lacivne poruke, zovu u stan, preduzimaju akcije koje su više od ajmo na kafu ili da jedemo za vreme pauze. Ko od njih želi više izjasniće se, neće vas držati beskonačno u rezervi. Takvi su prijateljski i dobronamerno nastrojeni, nekad samo žele da se zahvale na pomoći ili da razgovaraju sa nekim ko ima slične probleme. Kao što muškarci mogu pogrešno protumačiti signale, tako mogu i žene. Slažem se da ljubaznost može biti "misleading", pogotovo kad srećete nekog često, ali suštinski ljubaznost ne znači uvek i nabacivanje, kako sa muške tako i sa ženske strane.

Spirit

pre 8 godina

@ Pera Kojot
Ja bi se baš sa takvim kolegom, (ljubazan, kulturan, na distanci) osećala drugarski i slobodno da odem na kolače ili da sama pozovem na neko druženje. Baš zato što ne deluje kao zagoretina koja će nešto pogrešno protumačiti.
Vi se nikada ne družite sa suprotnim polom samo radi druženja?

To je sve

pre 8 godina

Zasto ne bi flertovali samo radi zadovoljstva? To je umetnost. Niko tu nikoga ne zavlaci ne navlaci. Oboje mogu uzuvati u flertu i da nema nicega. Kao i u gledanju.

mm

pre 8 godina

@Natalija imamo isti problem, ja ne skidam osmeh sa lica i ljudi imaju problem sa tim, em sto se cesto desi da shvate to kao flert em mi se par puta desilo da me otvoreno pitaju "a sto si ti tako cesto nasmejana". Sta da se radi, nisu naviknuti na pozitivnost :)

D

pre 8 godina

Maltene u celom svetu je to normalno ali na Balkanu izgleda nije. U Aziji se sve devojke smese, u US, Evropi i Rusiji isto, u Juznoj Americi... Gde god sam bio to je ljubaznost.

dušan

pre 8 godina

ako nekom dosadi dugogodišnja veza ili brak, neka samo pročita ponekad ovakve tekstove, a posebno komentare... neće mu pasti na pamet da nešto menja u svom životu... pritom, naravno, mislim i na žene i na muškarce...

wait whaaaat?

pre 8 godina

Ja se celog života suočavam sa tim, samo u suprotnom smeru. Koliko puta sam čuo da neka žena prema kojoj sam ljubazan ide okolo i priča da sam odlepio za njom. Ako kojim slučajem flertuješ, one su ubeđene da bi da budeš otac njihove dece. Posle kad shvate da nećeš, osećaju se prevarenim, a ti im nijednog trenutka nisi dao razlog da veruju u to.
A što se onog "kad kažem NE mislim NE", najmanje 10 puta sam to okrenuo u DA, sa manje ili više truda.

Silverfox

pre 8 godina

Već sam blizu pedesetoj, uspešno "čitam" sagovornike na poslobnom planu, nisam neuspešan u vezama... Ali su mi ti ženski signali i dalje veoma često enigma. Posebno u društvu gde u ime ravnopravnosti ne želite da budete "predator". Obično saznate kada ljubaznost protumačite kao flert, ali jako retko kada flert protumačite kao ljubaznost - a i to se dešava. Dodatni problem je da je različitim kulturama govor tela drugačiji. Poseban problem su one ženske "friends only" varijante. Ako bih mogao da dam jedan savet pripadnicama lepšeg pola (a jeste lepše od nas!) onda je to da u situaciji kada ne želite da vas pogrešno protumačimo stavite do znanja da niste zainteresovane. Spomenite svoga dečka/muža, spomenite da postoji neko ko vam se sviđa, nešto u tom smislu će razrešiti dilemu, ako postoji.

vf

pre 8 godina

Ovo je super tema. Mislim da ovo vazi iskljucivo na Balkanu. Ovde ako si ljubazan u najmanju ruku te gledaju kao da si pao s marsa ili da si homoseksualac. Ako su u pitanju zene onda svi pomisle kako ih doticna startuje. Zene su zauzvrat izabrale da budu neljubazne da se zagori ne bi primali... i eto ti primitivne sredine. Tuzno zaista.

hej

pre 8 godina

Upoznala sam jednog momka pre 3 dana u klubu, razmenili smo par recenica i kontakte. Od tad mi stalno salje poruke na Vajberu, naziva me lepoticom (a to i jesam), skoro u svakoj poruci, sto mi deluje kao preterano laskanje. Salje mi poruke za dobro jutro i dobro vece. Hoce da idemo na kafu. Prihvatila sam ga za prijatelja na Fejsu. Decko je lepuskast ali me jednostavno ne privlaci, nema te varnice. Ne znam kako da odbijem njega i njegovo udvaranje na fin i ljubazan nacin a da se ne naljuti. BTW, imam 18 godina i osecam se stvarno glupo sto to ovde moram da pitam. Nadam se da nisam promasila temu.

Scandinaviangirl

pre 8 godina

Meni se to cesto desava posebno kada navratim u Srbiju pa, cesto dozivljavam upravo to da moju ljubaznost dozivljavaju kao flert sa moje strane. Dok se ovde u (Skandinaviji) ljubaznost maltene podrazumeva i ako naletite na neljubazne osobe uglavnom su to nasi ljudi, Crnci, Rusi, Arapi i naravno Skandinavci ali oni u vrlo, vrlo malom broju. Tako mi se desilo da dok sam jednom bila u Srbiji u poseti svojoj baki kojoj sam nasla bastovana da uredi njenu bastu-inace coveka koji je sluzio za podsmeh (ne znam samo zasto) posto radi te poslove koje niko nece - vidi ti ta cuda i to za neke 'male ' novce a, pritom je zamislite i pomalo siromasan ; on inace stariji gospodin kome bih bukvalno unuka mogla da budem mi posto sam ga ljubazno pozdravila, rekla da ako ista zatreba samo pozove, rekla da je pakleno vruce i da pravi cesce pauze (iako je dogovorena cena po satu), odnela osvezenje da bude u basti da mu bude pri ruci dok radi -sto je za mene i svakog normalnog coveka pretpostavljam sasvim u redu. Elem, dok sam negde posle izvesnog vremena izasla u bastu da pitam da li nesto treba cikica mi pridje i kaze:'Nekako si sva slatkoreciva -imas slatku krv' i htede da me poljubi.

Darko

pre 8 godina

Zato sto bi da me sacuva u rezervi i ne odbije me skroz, nego budi tu negdje pa ako me niko drugi nece ili budu gori od tebe ja cu da te zovnem. Hehe ne moze sad ili nikad jbs odluci se

Večiti drugar

pre 8 godina

Zvala me je da dođem kod nje u goste, da je vodim na jezero, tvrđavu,ručak, a u stvari je samo bila ljubazna, što mi je kasnije i rekla, sledećim rečima, ,,Ja te gledam kao drugara, a ti mene ne?"

cobo

pre 8 godina

U redu je misliti na reprodukciju,ali reprodukcija kosta.
Stvari za bebu,krevetac,kolica,hrana,vrtic,knjige,ekskurzije,obuca,odeca,hrana,matursko,vozacka,svadba,pa oko se moze i za auto i stan pomoci!Muskarci,
srecna vam reprodukcija,i ne pipajte svaku ljubaznu zenu!

zena

pre 8 godina

@Mari
Sa mnom je jedan ozenjeni sa troje dece vrlo otvoreno flertovao, iako je znao da imam decka. Zagledao se u mene, naginjao se ka meni, bio vrlo, vrlo ljubazan, dodirivao me onako nonsalantno svakom prilikom, grlio i ljubio. A onda je poceo da me poziva u njegov stan u Beogradu, a inace zivi sa decom i zenom u Novom Sadu, ovde radi. Nakon dva dolaska kod njega u stan (nicega nije bilo), odlucila sam da prekinem to "druzenje" i bolje upoznavanje (kako je on tada rekao) i odlucila sam da mu kazem otvoreno da prestane da me muva ili cu da prekinem svaki kontakt sa njim. Prvo se vadio, a nakon 10 min. rasprave je priznao da se lozi na mene i da je hteo da pokusa sa mnom iako zna da imam decka i iako je on ozenjen jer ga ja kao mnogo privlacim, lepa sam mu i te tralala price... Odlucila sam da ostanemo prijatelji, ali nismo bliski i cujemo se/vidimo se samo ponekad. Najcesce on inicira susret. I dalje mi redovno lajkuje i komentarise slike na FB. Nikad ne bih bila sa ozenjenim muskarcem, to je neko moje nacelo. Kasnije sam cula da se razveo od te zene. A ovog sadasnjeg decka sam morala ja da muvam, jer je bio, iako je prelep, mnogo stidljiv kad sam ga upoznala.

MARIJANA

pre 8 godina

Ja sam bila ljubazna pa je lik poceo da se raspituje za broj, i ime, a onda da me prati po gradu, iako sam imala decka. Na kraju , shvatim da imam posla sa bolesnom osobom, pitam policajca za proceduru prijavljivanja za uznemiravanje. Od tada sa muskarcima krajnje odbojno nema potrebe da vise budem ljubazna .Umisljenih bolesnih ljudi, koliko hoces.

Sta?Kako?Molim?

pre 8 godina

@Milijana
Tacno si opisala najveci problem, a to je potreba zena da flertuju radi flerta, bez neceg daljnjeg.Zapravo, naslov je trebalo da glasi "Zasto muskarci misle da flert mora nekuda da vodi".

A comedian's show

pre 8 godina

A mozda i zato sto je pritom i oskudno odevena, prejako nasminkana i manipulise bojom glasa...

"Just because I'm dressed like this does not mean that I'm a whore"
"True, but confusing though."

A comedian's show

pre 8 godina

A mozda i zato sto je pritom i oskudno odevena, prejako nasminkana i manipulise bojom glasa...

"Just because I'm dressed like this does not mean that I'm a whore"
"True, but confusing though."

Maja

pre 8 godina

Može se biti pristojan, a da je potpuno jasno da ne postoji interesovanje. U životu mi se nije desilo da proba da me muva neko ko me ne zanima, a nikad nisam neljubazna. Vrlo rezervisana, hladna i kulturna. Mislim da nije fer od žena to zavlačenje, toplo-hladno, hoću-neću. Nikad to nisam radila. Sa današnjim suprugom sam imala seks prvo veče, 10 godina i dvoje dece kasnije, i dalje smo srećni i obožavamo se.

pera

pre 8 godina

"Ja cu da vas naucim", da budem u duhu autora ove nebulize: zene zapravo podsvesno flertuju "za svaki slucaj", nikad se ne zna ko je neugledni mrsavko, mozda je punisic, a to je ovoj sorti ipak najveci prioritet

Pera Kojot Stariji

pre 8 godina

Moje prvo pravilo je da nikada ne pokušavam ništa sa devojkama koje su na poslu - konobarice, prodavačice, moje koleginice sa posla. Ako ih sretnem van posla, a imao sam utisak da bi tu moglo biti nešto više, uvek mi pružim odstupnicu: "Ako ne žuriš, mogli bi da svratimo na kolače u onu novu poslastičarnicu, radi jedna moja poznanica. Pravi fantastične baklave." Ili već nešto slično. Ako kaže: "Izvini, žurim", onda sam verovatno pogrešno protumačio njeno ponašanje. Ako kaže: "Izvini žurim, ali drugi put idemo, obećavam", onda sam na dobrom putu. Isto važi i ako je samo rekla da žuri, ali drugi put kada se sretnemo kaže: "Je l' ona ponuda za kolače još uvek važi?"
Zapravo stvar i nije toliko komplikovana. Samo situaciju treba postaviti tako da devojci ne bude neprijatno da kaže "da", ako misli "da" i da kaže "ne", ako misli "ne".

Laufer

pre 8 godina

Žene pomagajte ako boga znate, ja više ne znam kako da vas skontam. Gde su nestale one fine devojke što su mene startovale,sve neke namrstene kojima ne bi prišao da me ne ujedu. Naiđe neka ljubazna sa osmehom ali ta neće pa izvisim.

Belladonna

pre 8 godina

za.ebana neka evolucija.....samo razmisljaju da prosite svoj copor, da sve sto hoda na dve noge a zensko je, neophodno je oploditi....udri bre tu tintaru o zid. Zato zene i reze, gde da se nasmeje....svasta da razikuje. Vade se oni na evoluciju, i ti naucnici su muskarci pa kao fora evolucija....muskarci su bica koja sqmo o jednoj stvari razmisljaju, ne iz razloga da se razmnoze jer kad zakmeci zbrisu glavom bez obzira. Moreeee......

Milos

pre 8 godina

Aman bre sa generalizacijama vise. Kad bi se manje mislilo a vise delalo mnogo bi se manje opterecivali mnogim stvarima u zivotu. Ne znaci naravno uvek svaka ljubaznost flert, ali zbog toga ucinis prvi korak, pa kroz razlicite situacije izgradis odredjenu socijalnu inteligenciju na osnovu koje sledeci put postupis.

Cica

pre 8 godina

Muskarci misle:
*ako si ljubazna, flertujes
*ako flertujes, zelis seks...odmah.
*ako ti plate pice, duzna si im seks
*ako ti pridju, treba svoje planove i prijatelje da ostavis
*ako pozelis da ga bolje upoznas, njegovo si vlasnistvo
*ako ti se na prvu svidi, pa se pokaze da se lazno predstavio, zavlacis ga
...
i tako dalje
Treba svi da se naviknu da nije strasno upoznati nove ljude i da ne mogu svi da vam budu seksualni partneri.

Helena

pre 8 godina

Zato im ja odmah kazem "tebra" i razvalim dlanom preko ledja, da znaju da su ortaci od starta, jer imam samo jednog macana vec 15 godina. Jeste tuzno kad neko od ljubaznosti misli da je flert, ali ne treba se ni ljutiti previse na muskarce, oni su robovi svojih nagona, retko koji moze da se izdigne iznad toga. Znaci, ne zamerati, ali i objasniti da bude kristalno za vjeki vjekov.

Anči

pre 8 godina

Stariji je, ozenjen je, ja zaljubljena godinama, njemu samo cao u prolazu da ne bi nijedno doslo u iskusenje. Poceo je da me zapitkuje u prolazu, pregleda, pozdravlja. Flertuje? Ne znam. Znam da necu moci reci ne. Ja ne flertujem.

Natalija

pre 8 godina

pre nekoliko godina sam dosla iz nemacke u srbiju na par meseci.
ljudi su bili prosto perpleksni i nisu znali kako da reaguju na mene jer nisu navikli na osmeh i ljubaznost u svakodnevnom odnosu.
meni nije bilo jasno kako su u srb svi tako neljubazni i naorcani.
ljudi, sa kojima sam se druzila, su mi objasnjavali da je moje ljubazno ponasanje "nenormalno" i da ce ljudi misliti da sam luda.
medjutim ja smatram da su ti nenasmejani i nadrndani ljudi krajnje neprijatni.
ljubaznost i osmeh ne kostaju nista a lepa rec i gvozdena vrata otvaraju!

Bojan

pre 8 godina

Poznajem puno devojaka koje se tako ponasaju. One jednostavno to rade tako suptilno da je jako tanka linija izmedju ljubaznosti i flerta. Kada sam pokusavao, dobijao sam odgovor "sta ti pada na pamet" ili "nemoj da ides u tom smeru", a ako nisam onda "nije mu stalo iako sam mu jasno slala signale". Trenutno imam jako slican odnos sa jednom devojkom. Hvali me kako sam divan mladic, najbolji, zove da se vidimo, posvecuje mi paznju, uvek je nasmejana prema meni a sa ostalim mladicima ni priblizno, jasno joj citam govor tela,.. a kad ja ucinim konkretne korake, ona postavlja neke dodatne prepreke (npr. hoce da povede drugaricu). Ne znam, vise nisam pametan. Svakako da cu pokusati jos jednom ali ...

Cica

pre 8 godina

@Mari -Zato sto ti ozenjeni i u vezi te odmere sa oblizivanjem od glave do pete Nasamo ili porukama (ako imaju tvoj telefon) pricaju sta bi ti radili.

Бацач пламена

pre 8 godina

@Mirko

Није проблем питати опет ако девојка каже ,,не''. Али је велики проблем ако то уради на начин да се осетиш као да си јој стварно досадан и сувишан, а наводно очекује да покушаш опет. Мислим да је девојци често само изговор да је очекивала да је питаш опет кад заправо схвати да боље од тебе неће добити, а томе се надала кад те је одбила. Нарочито кад видиш да неки не морају да питају ниједном да би добили нешто, већ да им саме долазе.

kad smo kod flerta

pre 8 godina

To sto je osoba ljubazna u komunikaciji sa drugima , bilo da je zena ili muskarac , normalne osobe ni u kom slucaju ne tumace kao da sa njima flertuje. Mnogo veci problem je kada osoba koja zaista flertuje sa nekim, u razgovoru ce vam to i priznati, a da pri tom osim flerta ne zeli bas nista drugo. Klasican manipulativni flert za hranjenje ega i sujete , neko ko mu nije sklon a ''nasedne'' i pomisli da se zaista svidja toj osobi , moze napraviti sebi poprilicno problema.

Arthammer

pre 8 godina

Ne postoji tu neka velika filozofija. Da je recimo sasvim prirodno i uobičajeno da žene prve prilaze muškom polu, seksualne zablude bi se i dalje dešavale, ali ovoga puta muškarcima. Usput, neljubaznost kod lepšeg pola, raste aritmetičkom progresijom, što je devojka zgodnija i lepša. Pa je i to verovatno razlog što se ljubaznost pogrešno tumači.

mare

pre 8 godina

Samo neko neiskusan ne može da prepozna da li joj se svidjaš ili je samo ljubazna. Dosta toga se oseti, hemija, kontakt očima...Ako se prema tebi ponaša skroz opušteno, ako nije nerovzna uglavnom piši propalo.

tuga

pre 8 godina

Zalosno je to sto je ljubaznost postala toliko retka stvar da kad se pojavi tesko se raspoznaje i prosto se ljudi nadju u cudu i pitaju se "ovaj/ova mora da je vanzemaljac"

corax

pre 8 godina

I mene su par puta startovale i pokazivale interes zene prema kojima sam bio samo ljubazan, bez romanticno/seksualne konotacije. Zasto? Nebitno. Kazes ljubazno da nisi zainteresovan jer nije tvoj tip, da si samo bio lepo vaspitan, i to je to. Zene koje kukaju na takve stvari treba da izadju iz te mentalne predstave neshvacenosti ili kompleksa zrtve i samo da odreaguju uljudno,ali direktno bez okolisenja kao i mi ostali. Ne praviti price i probleme tamo gde ih nema. Ako im to smeta, to je samo njihov problem, i oni koji im prilaze nisu krivi zbog toga.

iggy

pre 8 godina

1. Zato što su 24 karatni njokci koji imaju više iskustva u vožnji traktora nego a ženama.

2. Zato što su imali nesreću da nalete na balkansku attention whore kojoj je zavlačenje i foliranje toliko ušlo pod kožu da bi i na poligrafu prošla sa pričom kako je bila samo ljubazna dok oni kubure sa stavkom 1.

3. Jer su tipični balkanoidi koji misle da su neodoljivi. Ono, Čak Noris, Nik Sloter pa ja, Radoica iz Resnika.

Seriozan

pre 8 godina

Na zensku ljubaznost uzvracam ljubaznoscu. Ali, ako se iz ta ljubaznost pretvori u flertovanje
onda je akceptiram. Sve zavisi od reakcije zene koja je nasuprot mene.

Darth Shone

pre 8 godina

Zasto misle? Zato sto je ponasanje zene u flertu, pod tim mislim normalno ponasanje, a ne ono kao u filmovima, identicno ljubaznosti onako kako je zene predstavljaju. Ovakv tekstovima samo pokusavaju da se feminiaticki izvuku. Ako ne zele da ih pogresno shvate neka u tom svom ljubaznom ponasanju ne kpriste dodirw, posebne poglede i tako to.

Nemanja

pre 8 godina

Zato sto postoje ljudi (i muskarci i zene) koji ne znaju da flertuju pa misle da je ljubaznost samo po sebi flert. Treba savladati i govor tela i sve ce biti jasnije

Zoharske price za malu djecu...

pre 8 godina

Mi smo ba evolucijski osakaceni na masu načina! Vremenom, polako upoznajem sve i jedan od njih... Nije lako biti MAN!

gzola

pre 8 godina

ja izludih od konobarica u njemackoj, sve su preljubazne i rekao bih da me indirektno zovu u magacin ili na sanku odmah. nakon par promasaja prestao sam da ih gledam u oci i izbjegavam bilo kakav razgovor :D konobari takodje, razliju osmjeh kad dodju da mi se zeludac okrene. o komsinicama drugom prilikom

Mirko

pre 8 godina

Moja drugarica kaze "Ne volim sto muskarci misle da ako jednom kazem ne ,da necu reci da ako me drugi put pitaju" o.O omg wtf

I da, singl je i dalje ....

spirogira

pre 8 godina

Ovo jeste realan problem koji bih volela da nam neko kaze kako da resimo. Jedan deo devojaka se ponasa grubo i neprijatno prema muskarcima da bi im stavile do znanja da ih ne privlace seksualno. To tesko da je najbolje resenje. Ali ako si ljubazna i ne daj boze nasmesis se nekome kada se rukujete to se odmah tumaci kao znak da si zainteresovana. Volela bih da ljudi budu generalno ljubazniji jedni prema drugima i da to ne nosi nikakve druge konotacije.

autošovinista

pre 8 godina

Možda su zato srpkinje totalno neljuazne, jer misle da će njihova ljubaznost biti proglasena za "flertovanje". Dobar izgovor para vredi, ha ha ha...

M

pre 8 godina

Ne postoji nijedan racionalni razlog da kao muškarac barem ne probam da je odvedem u krevet. To nam je posao, sve se vrti oko seksa i reprodukcije.
(-xXx-, 26. decembar 2015 15:08)
Vrati se u pecinu.

Nenad

pre 8 godina

Zato što i kada flertuje, izgleda kao da je ''samo ljubazna''. Ukratko, razlika između flerta i obične ljubaznosti postoji samo u njenom umu.
A kao što slično reče jedan komentator ovde - ja ću da probam, pa šta bude. Ako budem odbijen - nikom ništa. Bolje i to, nego da ispadnem somina koja nije prepoznala signale.

MrMojoRisin

pre 8 godina

smatram da je to zato sto mi muskarci nismo bas najbolji u citanju i prepoznavanju zenskih znakova i gestova...bar je tako u mom slucaju...
koliko sam samo puta ,,zagrizao" u prazno ili propustio prilike zato sto nisam shvatio suptilno nabacivanje devojaka...

rak - vaga

pre 8 godina

Moja mama se u gradskom prevozu nasmesila ljubazno i od tada je neki covek trazi . Nasao je zajednickog prijatelja ( drugarica koja zna da je ona udata zena ) i porucio joj preko nje da " Ceka odgovor " . Ona se sokirala jer nije mogla da veruje da zajednicki prijatelj uopste posreduje , ceka odgovor ? Uvredila se . Ona je konzervativna zena i prevara joj je stran pojam . Od tada je tata vozi na posao a sa drugaricom vise ne prica jer ju je uvredila pomisao da ce prevariti mog tatu .. I dan danas taj covek misli da ona tvrdi pazar i glumi postenu zenu .

Milijana

pre 8 godina

Because I do. Nema tog seksa koji može da se poredi sa nagovestajem i mogucnoscu da se desi i neizvesnoscu. Može biti i ne mora, a to uopšte i nije bitno. Pogled, misli i dodir bez dodira. Nekad je samo pogled u prolazu dvoje ljudi koje se prepozna, nekad susreti poznanika koji uspešno drže situaciju pod kontrolom. Nema bolje.

deki nis

pre 8 godina

Sve foliranti i folirantkinje, a pre svega egoisti koji misle da vrede daleko vise nego sto zapravo vrede. Zapravo, pravo bi pitanje bilo zasto zene i kad su samo ljubazne ipak zele i da flertuju a ipak ne zele nista vise sa tom osobom? To pravo pitanje s' obzirom na stanje na terenu. Hvala

my way

pre 8 godina

Umesto da iskoristimo svoje dzedaj sposobnosti i procitamo zenama misli? Da se "strucnjaci za veze" dogovore prvo da li je problem sto muskarci ne prilaze zenama, ili sto im prilaze, pa da onda krenemo dalje?

duhovnik

pre 8 godina

Kod mene se dešava baš suprotno. I sam ne znam koliko puta sam samo želeo pomoći i biti ljubazan a žene su to smatrale flertovanjem i interesom zavodenja.
zakjucak: najverovatnije su i same želele i očekivale nešto, a pošto nisam reagovao ili bilo šta učinio, svalile su krivicu na mene.

BGood

pre 8 godina

"Ljubazna, a potpuno neromanticna". Cekaj, pa nije jedini vid interesovanja "romanticni" vid. Moze muskarac da je privuce i fizicki, na cisto seksualnom nivou. Pisete kao da zene jedino mogu da se zainteresuju "romanticno" za nekoga. A gde je tu kres varijanta i seks?

d

pre 8 godina

A zasto kad muskarci flertuju sa svima redom ti kazu:"nije to nista, zezanje, to mi nista ne znaci". Muskarci uvek flertuju, za razliku od zena, koje zaista nekad nisu zainteresovane.

-xXx-

pre 8 godina

Ne postoji nijedan racionalni razlog da kao muškarac barem ne probam da je odvedem u krevet. To nam je posao, sve se vrti oko seksa i reprodukcije.

Mari

pre 8 godina

A zašto žene misle da je ljubaznost muškaraca uvek flertovanje? Još ako je oženjen ili u vezi, često čujem kako žene kažu da se svi ti muškarci primaju na njih i da bi bilo dovoljno da pucnu prstima. Sa obe strane, to je čist egocentrizam i želja za uvećanjem svoje vrednosti. I žene i muškarci mogu biti i samo ljubazni. Ako hoće nešto, i jedni i drugi, biće direktniji i konkretniji. Naravno, ne govorim o deci, već o zrelim osobama.

Hm

pre 8 godina

Meni se to staalno desava...svi oko mene me ubedjuju da sam flertovala, ali ja znam da nisam, samo sam bila ljubazna. Vise ne znam kako da se ponasam a da me ne shvate pogresno. Ako sam gruba onda ispadnem "kucka". Samo se ponasam onako kako bih volela da mene tretiraju. Da hocu da flertujem i smuvam nekog ne bih to tako radila...ako se osmehnem to je cista ljubaznost i osnovna kultura.

Mari

pre 8 godina

A zašto žene misle da je ljubaznost muškaraca uvek flertovanje? Još ako je oženjen ili u vezi, često čujem kako žene kažu da se svi ti muškarci primaju na njih i da bi bilo dovoljno da pucnu prstima. Sa obe strane, to je čist egocentrizam i želja za uvećanjem svoje vrednosti. I žene i muškarci mogu biti i samo ljubazni. Ako hoće nešto, i jedni i drugi, biće direktniji i konkretniji. Naravno, ne govorim o deci, već o zrelim osobama.

spirogira

pre 8 godina

Ovo jeste realan problem koji bih volela da nam neko kaze kako da resimo. Jedan deo devojaka se ponasa grubo i neprijatno prema muskarcima da bi im stavile do znanja da ih ne privlace seksualno. To tesko da je najbolje resenje. Ali ako si ljubazna i ne daj boze nasmesis se nekome kada se rukujete to se odmah tumaci kao znak da si zainteresovana. Volela bih da ljudi budu generalno ljubazniji jedni prema drugima i da to ne nosi nikakve druge konotacije.

Mirko

pre 8 godina

Moja drugarica kaze "Ne volim sto muskarci misle da ako jednom kazem ne ,da necu reci da ako me drugi put pitaju" o.O omg wtf

I da, singl je i dalje ....

rak - vaga

pre 8 godina

Moja mama se u gradskom prevozu nasmesila ljubazno i od tada je neki covek trazi . Nasao je zajednickog prijatelja ( drugarica koja zna da je ona udata zena ) i porucio joj preko nje da " Ceka odgovor " . Ona se sokirala jer nije mogla da veruje da zajednicki prijatelj uopste posreduje , ceka odgovor ? Uvredila se . Ona je konzervativna zena i prevara joj je stran pojam . Od tada je tata vozi na posao a sa drugaricom vise ne prica jer ju je uvredila pomisao da ce prevariti mog tatu .. I dan danas taj covek misli da ona tvrdi pazar i glumi postenu zenu .

MrMojoRisin

pre 8 godina

smatram da je to zato sto mi muskarci nismo bas najbolji u citanju i prepoznavanju zenskih znakova i gestova...bar je tako u mom slucaju...
koliko sam samo puta ,,zagrizao" u prazno ili propustio prilike zato sto nisam shvatio suptilno nabacivanje devojaka...

gzola

pre 8 godina

ja izludih od konobarica u njemackoj, sve su preljubazne i rekao bih da me indirektno zovu u magacin ili na sanku odmah. nakon par promasaja prestao sam da ih gledam u oci i izbjegavam bilo kakav razgovor :D konobari takodje, razliju osmjeh kad dodju da mi se zeludac okrene. o komsinicama drugom prilikom

M

pre 8 godina

Ne postoji nijedan racionalni razlog da kao muškarac barem ne probam da je odvedem u krevet. To nam je posao, sve se vrti oko seksa i reprodukcije.
(-xXx-, 26. decembar 2015 15:08)
Vrati se u pecinu.

Nenad

pre 8 godina

Zato što i kada flertuje, izgleda kao da je ''samo ljubazna''. Ukratko, razlika između flerta i obične ljubaznosti postoji samo u njenom umu.
A kao što slično reče jedan komentator ovde - ja ću da probam, pa šta bude. Ako budem odbijen - nikom ništa. Bolje i to, nego da ispadnem somina koja nije prepoznala signale.

Hm

pre 8 godina

Meni se to staalno desava...svi oko mene me ubedjuju da sam flertovala, ali ja znam da nisam, samo sam bila ljubazna. Vise ne znam kako da se ponasam a da me ne shvate pogresno. Ako sam gruba onda ispadnem "kucka". Samo se ponasam onako kako bih volela da mene tretiraju. Da hocu da flertujem i smuvam nekog ne bih to tako radila...ako se osmehnem to je cista ljubaznost i osnovna kultura.

Nemanja

pre 8 godina

Zato sto postoje ljudi (i muskarci i zene) koji ne znaju da flertuju pa misle da je ljubaznost samo po sebi flert. Treba savladati i govor tela i sve ce biti jasnije

my way

pre 8 godina

Umesto da iskoristimo svoje dzedaj sposobnosti i procitamo zenama misli? Da se "strucnjaci za veze" dogovore prvo da li je problem sto muskarci ne prilaze zenama, ili sto im prilaze, pa da onda krenemo dalje?

duhovnik

pre 8 godina

Kod mene se dešava baš suprotno. I sam ne znam koliko puta sam samo želeo pomoći i biti ljubazan a žene su to smatrale flertovanjem i interesom zavodenja.
zakjucak: najverovatnije su i same želele i očekivale nešto, a pošto nisam reagovao ili bilo šta učinio, svalile su krivicu na mene.

autošovinista

pre 8 godina

Možda su zato srpkinje totalno neljuazne, jer misle da će njihova ljubaznost biti proglasena za "flertovanje". Dobar izgovor para vredi, ha ha ha...

-xXx-

pre 8 godina

Ne postoji nijedan racionalni razlog da kao muškarac barem ne probam da je odvedem u krevet. To nam je posao, sve se vrti oko seksa i reprodukcije.

deki nis

pre 8 godina

Sve foliranti i folirantkinje, a pre svega egoisti koji misle da vrede daleko vise nego sto zapravo vrede. Zapravo, pravo bi pitanje bilo zasto zene i kad su samo ljubazne ipak zele i da flertuju a ipak ne zele nista vise sa tom osobom? To pravo pitanje s' obzirom na stanje na terenu. Hvala

BGood

pre 8 godina

"Ljubazna, a potpuno neromanticna". Cekaj, pa nije jedini vid interesovanja "romanticni" vid. Moze muskarac da je privuce i fizicki, na cisto seksualnom nivou. Pisete kao da zene jedino mogu da se zainteresuju "romanticno" za nekoga. A gde je tu kres varijanta i seks?

d

pre 8 godina

A zasto kad muskarci flertuju sa svima redom ti kazu:"nije to nista, zezanje, to mi nista ne znaci". Muskarci uvek flertuju, za razliku od zena, koje zaista nekad nisu zainteresovane.

Milijana

pre 8 godina

Because I do. Nema tog seksa koji može da se poredi sa nagovestajem i mogucnoscu da se desi i neizvesnoscu. Može biti i ne mora, a to uopšte i nije bitno. Pogled, misli i dodir bez dodira. Nekad je samo pogled u prolazu dvoje ljudi koje se prepozna, nekad susreti poznanika koji uspešno drže situaciju pod kontrolom. Nema bolje.

Zoharske price za malu djecu...

pre 8 godina

Mi smo ba evolucijski osakaceni na masu načina! Vremenom, polako upoznajem sve i jedan od njih... Nije lako biti MAN!

vf

pre 8 godina

Ovo je super tema. Mislim da ovo vazi iskljucivo na Balkanu. Ovde ako si ljubazan u najmanju ruku te gledaju kao da si pao s marsa ili da si homoseksualac. Ako su u pitanju zene onda svi pomisle kako ih doticna startuje. Zene su zauzvrat izabrale da budu neljubazne da se zagori ne bi primali... i eto ti primitivne sredine. Tuzno zaista.

Scandinaviangirl

pre 8 godina

Meni se to cesto desava posebno kada navratim u Srbiju pa, cesto dozivljavam upravo to da moju ljubaznost dozivljavaju kao flert sa moje strane. Dok se ovde u (Skandinaviji) ljubaznost maltene podrazumeva i ako naletite na neljubazne osobe uglavnom su to nasi ljudi, Crnci, Rusi, Arapi i naravno Skandinavci ali oni u vrlo, vrlo malom broju. Tako mi se desilo da dok sam jednom bila u Srbiji u poseti svojoj baki kojoj sam nasla bastovana da uredi njenu bastu-inace coveka koji je sluzio za podsmeh (ne znam samo zasto) posto radi te poslove koje niko nece - vidi ti ta cuda i to za neke 'male ' novce a, pritom je zamislite i pomalo siromasan ; on inace stariji gospodin kome bih bukvalno unuka mogla da budem mi posto sam ga ljubazno pozdravila, rekla da ako ista zatreba samo pozove, rekla da je pakleno vruce i da pravi cesce pauze (iako je dogovorena cena po satu), odnela osvezenje da bude u basti da mu bude pri ruci dok radi -sto je za mene i svakog normalnog coveka pretpostavljam sasvim u redu. Elem, dok sam negde posle izvesnog vremena izasla u bastu da pitam da li nesto treba cikica mi pridje i kaze:'Nekako si sva slatkoreciva -imas slatku krv' i htede da me poljubi.

Pera Kojot Stariji

pre 8 godina

Moje prvo pravilo je da nikada ne pokušavam ništa sa devojkama koje su na poslu - konobarice, prodavačice, moje koleginice sa posla. Ako ih sretnem van posla, a imao sam utisak da bi tu moglo biti nešto više, uvek mi pružim odstupnicu: "Ako ne žuriš, mogli bi da svratimo na kolače u onu novu poslastičarnicu, radi jedna moja poznanica. Pravi fantastične baklave." Ili već nešto slično. Ako kaže: "Izvini, žurim", onda sam verovatno pogrešno protumačio njeno ponašanje. Ako kaže: "Izvini žurim, ali drugi put idemo, obećavam", onda sam na dobrom putu. Isto važi i ako je samo rekla da žuri, ali drugi put kada se sretnemo kaže: "Je l' ona ponuda za kolače još uvek važi?"
Zapravo stvar i nije toliko komplikovana. Samo situaciju treba postaviti tako da devojci ne bude neprijatno da kaže "da", ako misli "da" i da kaže "ne", ako misli "ne".

Cica

pre 8 godina

Muskarci misle:
*ako si ljubazna, flertujes
*ako flertujes, zelis seks...odmah.
*ako ti plate pice, duzna si im seks
*ako ti pridju, treba svoje planove i prijatelje da ostavis
*ako pozelis da ga bolje upoznas, njegovo si vlasnistvo
*ako ti se na prvu svidi, pa se pokaze da se lazno predstavio, zavlacis ga
...
i tako dalje
Treba svi da se naviknu da nije strasno upoznati nove ljude i da ne mogu svi da vam budu seksualni partneri.

Sta?Kako?Molim?

pre 8 godina

@Milijana
Tacno si opisala najveci problem, a to je potreba zena da flertuju radi flerta, bez neceg daljnjeg.Zapravo, naslov je trebalo da glasi "Zasto muskarci misle da flert mora nekuda da vodi".

dušan

pre 8 godina

ako nekom dosadi dugogodišnja veza ili brak, neka samo pročita ponekad ovakve tekstove, a posebno komentare... neće mu pasti na pamet da nešto menja u svom životu... pritom, naravno, mislim i na žene i na muškarce...

mare

pre 8 godina

Samo neko neiskusan ne može da prepozna da li joj se svidjaš ili je samo ljubazna. Dosta toga se oseti, hemija, kontakt očima...Ako se prema tebi ponaša skroz opušteno, ako nije nerovzna uglavnom piši propalo.

Natalija

pre 8 godina

pre nekoliko godina sam dosla iz nemacke u srbiju na par meseci.
ljudi su bili prosto perpleksni i nisu znali kako da reaguju na mene jer nisu navikli na osmeh i ljubaznost u svakodnevnom odnosu.
meni nije bilo jasno kako su u srb svi tako neljubazni i naorcani.
ljudi, sa kojima sam se druzila, su mi objasnjavali da je moje ljubazno ponasanje "nenormalno" i da ce ljudi misliti da sam luda.
medjutim ja smatram da su ti nenasmejani i nadrndani ljudi krajnje neprijatni.
ljubaznost i osmeh ne kostaju nista a lepa rec i gvozdena vrata otvaraju!

D

pre 8 godina

Maltene u celom svetu je to normalno ali na Balkanu izgleda nije. U Aziji se sve devojke smese, u US, Evropi i Rusiji isto, u Juznoj Americi... Gde god sam bio to je ljubaznost.

Spirit

pre 8 godina

@ Pera Kojot
Ja bi se baš sa takvim kolegom, (ljubazan, kulturan, na distanci) osećala drugarski i slobodno da odem na kolače ili da sama pozovem na neko druženje. Baš zato što ne deluje kao zagoretina koja će nešto pogrešno protumačiti.
Vi se nikada ne družite sa suprotnim polom samo radi druženja?

iggy

pre 8 godina

1. Zato što su 24 karatni njokci koji imaju više iskustva u vožnji traktora nego a ženama.

2. Zato što su imali nesreću da nalete na balkansku attention whore kojoj je zavlačenje i foliranje toliko ušlo pod kožu da bi i na poligrafu prošla sa pričom kako je bila samo ljubazna dok oni kubure sa stavkom 1.

3. Jer su tipični balkanoidi koji misle da su neodoljivi. Ono, Čak Noris, Nik Sloter pa ja, Radoica iz Resnika.

Silverfox

pre 8 godina

Već sam blizu pedesetoj, uspešno "čitam" sagovornike na poslobnom planu, nisam neuspešan u vezama... Ali su mi ti ženski signali i dalje veoma često enigma. Posebno u društvu gde u ime ravnopravnosti ne želite da budete "predator". Obično saznate kada ljubaznost protumačite kao flert, ali jako retko kada flert protumačite kao ljubaznost - a i to se dešava. Dodatni problem je da je različitim kulturama govor tela drugačiji. Poseban problem su one ženske "friends only" varijante. Ako bih mogao da dam jedan savet pripadnicama lepšeg pola (a jeste lepše od nas!) onda je to da u situaciji kada ne želite da vas pogrešno protumačimo stavite do znanja da niste zainteresovane. Spomenite svoga dečka/muža, spomenite da postoji neko ko vam se sviđa, nešto u tom smislu će razrešiti dilemu, ako postoji.

Helena

pre 8 godina

Zato im ja odmah kazem "tebra" i razvalim dlanom preko ledja, da znaju da su ortaci od starta, jer imam samo jednog macana vec 15 godina. Jeste tuzno kad neko od ljubaznosti misli da je flert, ali ne treba se ni ljutiti previse na muskarce, oni su robovi svojih nagona, retko koji moze da se izdigne iznad toga. Znaci, ne zamerati, ali i objasniti da bude kristalno za vjeki vjekov.

wait whaaaat?

pre 8 godina

Ja se celog života suočavam sa tim, samo u suprotnom smeru. Koliko puta sam čuo da neka žena prema kojoj sam ljubazan ide okolo i priča da sam odlepio za njom. Ako kojim slučajem flertuješ, one su ubeđene da bi da budeš otac njihove dece. Posle kad shvate da nećeš, osećaju se prevarenim, a ti im nijednog trenutka nisi dao razlog da veruju u to.
A što se onog "kad kažem NE mislim NE", najmanje 10 puta sam to okrenuo u DA, sa manje ili više truda.

mm

pre 8 godina

@Natalija imamo isti problem, ja ne skidam osmeh sa lica i ljudi imaju problem sa tim, em sto se cesto desi da shvate to kao flert em mi se par puta desilo da me otvoreno pitaju "a sto si ti tako cesto nasmejana". Sta da se radi, nisu naviknuti na pozitivnost :)

Belladonna

pre 8 godina

za.ebana neka evolucija.....samo razmisljaju da prosite svoj copor, da sve sto hoda na dve noge a zensko je, neophodno je oploditi....udri bre tu tintaru o zid. Zato zene i reze, gde da se nasmeje....svasta da razikuje. Vade se oni na evoluciju, i ti naucnici su muskarci pa kao fora evolucija....muskarci su bica koja sqmo o jednoj stvari razmisljaju, ne iz razloga da se razmnoze jer kad zakmeci zbrisu glavom bez obzira. Moreeee......

MARIJANA

pre 8 godina

Ja sam bila ljubazna pa je lik poceo da se raspituje za broj, i ime, a onda da me prati po gradu, iako sam imala decka. Na kraju , shvatim da imam posla sa bolesnom osobom, pitam policajca za proceduru prijavljivanja za uznemiravanje. Od tada sa muskarcima krajnje odbojno nema potrebe da vise budem ljubazna .Umisljenih bolesnih ljudi, koliko hoces.

tuga

pre 8 godina

Zalosno je to sto je ljubaznost postala toliko retka stvar da kad se pojavi tesko se raspoznaje i prosto se ljudi nadju u cudu i pitaju se "ovaj/ova mora da je vanzemaljac"

Večiti drugar

pre 8 godina

Zvala me je da dođem kod nje u goste, da je vodim na jezero, tvrđavu,ručak, a u stvari je samo bila ljubazna, što mi je kasnije i rekla, sledećim rečima, ,,Ja te gledam kao drugara, a ti mene ne?"

Bojan

pre 8 godina

Poznajem puno devojaka koje se tako ponasaju. One jednostavno to rade tako suptilno da je jako tanka linija izmedju ljubaznosti i flerta. Kada sam pokusavao, dobijao sam odgovor "sta ti pada na pamet" ili "nemoj da ides u tom smeru", a ako nisam onda "nije mu stalo iako sam mu jasno slala signale". Trenutno imam jako slican odnos sa jednom devojkom. Hvali me kako sam divan mladic, najbolji, zove da se vidimo, posvecuje mi paznju, uvek je nasmejana prema meni a sa ostalim mladicima ni priblizno, jasno joj citam govor tela,.. a kad ja ucinim konkretne korake, ona postavlja neke dodatne prepreke (npr. hoce da povede drugaricu). Ne znam, vise nisam pametan. Svakako da cu pokusati jos jednom ali ...

cobo

pre 8 godina

U redu je misliti na reprodukciju,ali reprodukcija kosta.
Stvari za bebu,krevetac,kolica,hrana,vrtic,knjige,ekskurzije,obuca,odeca,hrana,matursko,vozacka,svadba,pa oko se moze i za auto i stan pomoci!Muskarci,
srecna vam reprodukcija,i ne pipajte svaku ljubaznu zenu!

To je sve

pre 8 godina

Zasto ne bi flertovali samo radi zadovoljstva? To je umetnost. Niko tu nikoga ne zavlaci ne navlaci. Oboje mogu uzuvati u flertu i da nema nicega. Kao i u gledanju.

Mari

pre 8 godina

@Cica @Anči @Zena
Nisam rekla da se ljubaznost svih oženjenih pogrešno tumači. Naravno da ima oženjenih koji varaju i traže seks, ali oni idu dalje od priča, pogleda i smeha. Ti koji zaista nešto hoće, šalju lacivne poruke, zovu u stan, preduzimaju akcije koje su više od ajmo na kafu ili da jedemo za vreme pauze. Ko od njih želi više izjasniće se, neće vas držati beskonačno u rezervi. Takvi su prijateljski i dobronamerno nastrojeni, nekad samo žele da se zahvale na pomoći ili da razgovaraju sa nekim ko ima slične probleme. Kao što muškarci mogu pogrešno protumačiti signale, tako mogu i žene. Slažem se da ljubaznost može biti "misleading", pogotovo kad srećete nekog često, ali suštinski ljubaznost ne znači uvek i nabacivanje, kako sa muške tako i sa ženske strane.

ui

pre 8 godina

(Silverfox, 27. decembar 2015 05:53)

Podseti me tvoj komentar na jedan slucaj jedne poznanice koja je stalno stavljala do znanja da ima muza i da ona nije "ta" koja bi varala svog muza. U bilo kom drustvu, niste mogli da vodite razgovor o bilo cemu jer je ona stalno imala potrebu da istice svoje "postenje". Istina je bila ta da je ona unistila coveku brak, bukvalno ga izvlacila iz njegove kuce, od njegove zene i njihovog jednogodisnjeg sincica jer je vec bila trudna sa njim. To "moj muz, decko, verenik" ili vec sta, ne mora da znaci nista jer su nekad bas te najopasnije folirantkinje. Ja se vise uzdam u civilizovanost sagovornika koji ce ipak jedno "ne" shvatiti bas kao "ne".

kad smo kod flerta

pre 8 godina

To sto je osoba ljubazna u komunikaciji sa drugima , bilo da je zena ili muskarac , normalne osobe ni u kom slucaju ne tumace kao da sa njima flertuje. Mnogo veci problem je kada osoba koja zaista flertuje sa nekim, u razgovoru ce vam to i priznati, a da pri tom osim flerta ne zeli bas nista drugo. Klasican manipulativni flert za hranjenje ega i sujete , neko ko mu nije sklon a ''nasedne'' i pomisli da se zaista svidja toj osobi , moze napraviti sebi poprilicno problema.

Darko

pre 8 godina

Zato sto bi da me sacuva u rezervi i ne odbije me skroz, nego budi tu negdje pa ako me niko drugi nece ili budu gori od tebe ja cu da te zovnem. Hehe ne moze sad ili nikad jbs odluci se

Laufer

pre 8 godina

Žene pomagajte ako boga znate, ja više ne znam kako da vas skontam. Gde su nestale one fine devojke što su mene startovale,sve neke namrstene kojima ne bi prišao da me ne ujedu. Naiđe neka ljubazna sa osmehom ali ta neće pa izvisim.

Seriozan

pre 8 godina

Na zensku ljubaznost uzvracam ljubaznoscu. Ali, ako se iz ta ljubaznost pretvori u flertovanje
onda je akceptiram. Sve zavisi od reakcije zene koja je nasuprot mene.

corax

pre 8 godina

I mene su par puta startovale i pokazivale interes zene prema kojima sam bio samo ljubazan, bez romanticno/seksualne konotacije. Zasto? Nebitno. Kazes ljubazno da nisi zainteresovan jer nije tvoj tip, da si samo bio lepo vaspitan, i to je to. Zene koje kukaju na takve stvari treba da izadju iz te mentalne predstave neshvacenosti ili kompleksa zrtve i samo da odreaguju uljudno,ali direktno bez okolisenja kao i mi ostali. Ne praviti price i probleme tamo gde ih nema. Ako im to smeta, to je samo njihov problem, i oni koji im prilaze nisu krivi zbog toga.

Ivan

pre 8 godina

Zato ljudi najpostenije je preko mreza..tu se odmah vidi da li imas prodju ili ne:) u principu friend zonu nikad ne dozvoljavam, nema sanse da budem s nekom drugar ako se neko od nas onom drugom dopada

Maja

pre 8 godina

Može se biti pristojan, a da je potpuno jasno da ne postoji interesovanje. U životu mi se nije desilo da proba da me muva neko ko me ne zanima, a nikad nisam neljubazna. Vrlo rezervisana, hladna i kulturna. Mislim da nije fer od žena to zavlačenje, toplo-hladno, hoću-neću. Nikad to nisam radila. Sa današnjim suprugom sam imala seks prvo veče, 10 godina i dvoje dece kasnije, i dalje smo srećni i obožavamo se.

hej

pre 8 godina

Upoznala sam jednog momka pre 3 dana u klubu, razmenili smo par recenica i kontakte. Od tad mi stalno salje poruke na Vajberu, naziva me lepoticom (a to i jesam), skoro u svakoj poruci, sto mi deluje kao preterano laskanje. Salje mi poruke za dobro jutro i dobro vece. Hoce da idemo na kafu. Prihvatila sam ga za prijatelja na Fejsu. Decko je lepuskast ali me jednostavno ne privlaci, nema te varnice. Ne znam kako da odbijem njega i njegovo udvaranje na fin i ljubazan nacin a da se ne naljuti. BTW, imam 18 godina i osecam se stvarno glupo sto to ovde moram da pitam. Nadam se da nisam promasila temu.

Cica

pre 8 godina

@Mari -Zato sto ti ozenjeni i u vezi te odmere sa oblizivanjem od glave do pete Nasamo ili porukama (ako imaju tvoj telefon) pricaju sta bi ti radili.

Milos

pre 8 godina

Aman bre sa generalizacijama vise. Kad bi se manje mislilo a vise delalo mnogo bi se manje opterecivali mnogim stvarima u zivotu. Ne znaci naravno uvek svaka ljubaznost flert, ali zbog toga ucinis prvi korak, pa kroz razlicite situacije izgradis odredjenu socijalnu inteligenciju na osnovu koje sledeci put postupis.

pera

pre 8 godina

"Ja cu da vas naucim", da budem u duhu autora ove nebulize: zene zapravo podsvesno flertuju "za svaki slucaj", nikad se ne zna ko je neugledni mrsavko, mozda je punisic, a to je ovoj sorti ipak najveci prioritet

Бацач пламена

pre 8 godina

@Mirko

Није проблем питати опет ако девојка каже ,,не''. Али је велики проблем ако то уради на начин да се осетиш као да си јој стварно досадан и сувишан, а наводно очекује да покушаш опет. Мислим да је девојци често само изговор да је очекивала да је питаш опет кад заправо схвати да боље од тебе неће добити, а томе се надала кад те је одбила. Нарочито кад видиш да неки не морају да питају ниједном да би добили нешто, већ да им саме долазе.

zena

pre 8 godina

@Mari
Sa mnom je jedan ozenjeni sa troje dece vrlo otvoreno flertovao, iako je znao da imam decka. Zagledao se u mene, naginjao se ka meni, bio vrlo, vrlo ljubazan, dodirivao me onako nonsalantno svakom prilikom, grlio i ljubio. A onda je poceo da me poziva u njegov stan u Beogradu, a inace zivi sa decom i zenom u Novom Sadu, ovde radi. Nakon dva dolaska kod njega u stan (nicega nije bilo), odlucila sam da prekinem to "druzenje" i bolje upoznavanje (kako je on tada rekao) i odlucila sam da mu kazem otvoreno da prestane da me muva ili cu da prekinem svaki kontakt sa njim. Prvo se vadio, a nakon 10 min. rasprave je priznao da se lozi na mene i da je hteo da pokusa sa mnom iako zna da imam decka i iako je on ozenjen jer ga ja kao mnogo privlacim, lepa sam mu i te tralala price... Odlucila sam da ostanemo prijatelji, ali nismo bliski i cujemo se/vidimo se samo ponekad. Najcesce on inicira susret. I dalje mi redovno lajkuje i komentarise slike na FB. Nikad ne bih bila sa ozenjenim muskarcem, to je neko moje nacelo. Kasnije sam cula da se razveo od te zene. A ovog sadasnjeg decka sam morala ja da muvam, jer je bio, iako je prelep, mnogo stidljiv kad sam ga upoznala.

Anči

pre 8 godina

Stariji je, ozenjen je, ja zaljubljena godinama, njemu samo cao u prolazu da ne bi nijedno doslo u iskusenje. Poceo je da me zapitkuje u prolazu, pregleda, pozdravlja. Flertuje? Ne znam. Znam da necu moci reci ne. Ja ne flertujem.

A comedian's show

pre 8 godina

A mozda i zato sto je pritom i oskudno odevena, prejako nasminkana i manipulise bojom glasa...

"Just because I'm dressed like this does not mean that I'm a whore"
"True, but confusing though."

A comedian's show

pre 8 godina

A mozda i zato sto je pritom i oskudno odevena, prejako nasminkana i manipulise bojom glasa...

"Just because I'm dressed like this does not mean that I'm a whore"
"True, but confusing though."

Darth Shone

pre 8 godina

Zasto misle? Zato sto je ponasanje zene u flertu, pod tim mislim normalno ponasanje, a ne ono kao u filmovima, identicno ljubaznosti onako kako je zene predstavljaju. Ovakv tekstovima samo pokusavaju da se feminiaticki izvuku. Ako ne zele da ih pogresno shvate neka u tom svom ljubaznom ponasanju ne kpriste dodirw, posebne poglede i tako to.

Arthammer

pre 8 godina

Ne postoji tu neka velika filozofija. Da je recimo sasvim prirodno i uobičajeno da žene prve prilaze muškom polu, seksualne zablude bi se i dalje dešavale, ali ovoga puta muškarcima. Usput, neljubaznost kod lepšeg pola, raste aritmetičkom progresijom, što je devojka zgodnija i lepša. Pa je i to verovatno razlog što se ljubaznost pogrešno tumači.

dorotea

pre 8 godina

Jos nisam srela muskarca koji zna razliku izmedju ljubaznosti i flerta. Iz licnog i iz iskustva mnogih poznanica, obicno postoje dva extrema: ili su preterano samouvereni da svaku ljubaznost shvataju kao ociglednu i nepobitnu zaljubljenost, jer on je fatalan za zenski rod ili su to muskarci zeljni paznje (da ne kazem pacenici) koji bi ozbiljno zenio prvu koja bi mu uputila osmeh ljubaznosti.

-xXx-

pre 8 godina

Ne postoji nijedan racionalni razlog da kao muškarac barem ne probam da je odvedem u krevet. To nam je posao, sve se vrti oko seksa i reprodukcije.

M

pre 8 godina

Ne postoji nijedan racionalni razlog da kao muškarac barem ne probam da je odvedem u krevet. To nam je posao, sve se vrti oko seksa i reprodukcije.
(-xXx-, 26. decembar 2015 15:08)
Vrati se u pecinu.

deki nis

pre 8 godina

Sve foliranti i folirantkinje, a pre svega egoisti koji misle da vrede daleko vise nego sto zapravo vrede. Zapravo, pravo bi pitanje bilo zasto zene i kad su samo ljubazne ipak zele i da flertuju a ipak ne zele nista vise sa tom osobom? To pravo pitanje s' obzirom na stanje na terenu. Hvala

Milijana

pre 8 godina

Because I do. Nema tog seksa koji može da se poredi sa nagovestajem i mogucnoscu da se desi i neizvesnoscu. Može biti i ne mora, a to uopšte i nije bitno. Pogled, misli i dodir bez dodira. Nekad je samo pogled u prolazu dvoje ljudi koje se prepozna, nekad susreti poznanika koji uspešno drže situaciju pod kontrolom. Nema bolje.

Mirko

pre 8 godina

Moja drugarica kaze "Ne volim sto muskarci misle da ako jednom kazem ne ,da necu reci da ako me drugi put pitaju" o.O omg wtf

I da, singl je i dalje ....

BGood

pre 8 godina

"Ljubazna, a potpuno neromanticna". Cekaj, pa nije jedini vid interesovanja "romanticni" vid. Moze muskarac da je privuce i fizicki, na cisto seksualnom nivou. Pisete kao da zene jedino mogu da se zainteresuju "romanticno" za nekoga. A gde je tu kres varijanta i seks?

Nenad

pre 8 godina

Zato što i kada flertuje, izgleda kao da je ''samo ljubazna''. Ukratko, razlika između flerta i obične ljubaznosti postoji samo u njenom umu.
A kao što slično reče jedan komentator ovde - ja ću da probam, pa šta bude. Ako budem odbijen - nikom ništa. Bolje i to, nego da ispadnem somina koja nije prepoznala signale.

hej

pre 8 godina

Upoznala sam jednog momka pre 3 dana u klubu, razmenili smo par recenica i kontakte. Od tad mi stalno salje poruke na Vajberu, naziva me lepoticom (a to i jesam), skoro u svakoj poruci, sto mi deluje kao preterano laskanje. Salje mi poruke za dobro jutro i dobro vece. Hoce da idemo na kafu. Prihvatila sam ga za prijatelja na Fejsu. Decko je lepuskast ali me jednostavno ne privlaci, nema te varnice. Ne znam kako da odbijem njega i njegovo udvaranje na fin i ljubazan nacin a da se ne naljuti. BTW, imam 18 godina i osecam se stvarno glupo sto to ovde moram da pitam. Nadam se da nisam promasila temu.

pera

pre 8 godina

"Ja cu da vas naucim", da budem u duhu autora ove nebulize: zene zapravo podsvesno flertuju "za svaki slucaj", nikad se ne zna ko je neugledni mrsavko, mozda je punisic, a to je ovoj sorti ipak najveci prioritet

zena

pre 8 godina

@Mari
Sa mnom je jedan ozenjeni sa troje dece vrlo otvoreno flertovao, iako je znao da imam decka. Zagledao se u mene, naginjao se ka meni, bio vrlo, vrlo ljubazan, dodirivao me onako nonsalantno svakom prilikom, grlio i ljubio. A onda je poceo da me poziva u njegov stan u Beogradu, a inace zivi sa decom i zenom u Novom Sadu, ovde radi. Nakon dva dolaska kod njega u stan (nicega nije bilo), odlucila sam da prekinem to "druzenje" i bolje upoznavanje (kako je on tada rekao) i odlucila sam da mu kazem otvoreno da prestane da me muva ili cu da prekinem svaki kontakt sa njim. Prvo se vadio, a nakon 10 min. rasprave je priznao da se lozi na mene i da je hteo da pokusa sa mnom iako zna da imam decka i iako je on ozenjen jer ga ja kao mnogo privlacim, lepa sam mu i te tralala price... Odlucila sam da ostanemo prijatelji, ali nismo bliski i cujemo se/vidimo se samo ponekad. Najcesce on inicira susret. I dalje mi redovno lajkuje i komentarise slike na FB. Nikad ne bih bila sa ozenjenim muskarcem, to je neko moje nacelo. Kasnije sam cula da se razveo od te zene. A ovog sadasnjeg decka sam morala ja da muvam, jer je bio, iako je prelep, mnogo stidljiv kad sam ga upoznala.

d

pre 8 godina

A zasto kad muskarci flertuju sa svima redom ti kazu:"nije to nista, zezanje, to mi nista ne znaci". Muskarci uvek flertuju, za razliku od zena, koje zaista nekad nisu zainteresovane.

autošovinista

pre 8 godina

Možda su zato srpkinje totalno neljuazne, jer misle da će njihova ljubaznost biti proglasena za "flertovanje". Dobar izgovor para vredi, ha ha ha...

Mari

pre 8 godina

A zašto žene misle da je ljubaznost muškaraca uvek flertovanje? Još ako je oženjen ili u vezi, često čujem kako žene kažu da se svi ti muškarci primaju na njih i da bi bilo dovoljno da pucnu prstima. Sa obe strane, to je čist egocentrizam i želja za uvećanjem svoje vrednosti. I žene i muškarci mogu biti i samo ljubazni. Ako hoće nešto, i jedni i drugi, biće direktniji i konkretniji. Naravno, ne govorim o deci, već o zrelim osobama.

Hm

pre 8 godina

Meni se to staalno desava...svi oko mene me ubedjuju da sam flertovala, ali ja znam da nisam, samo sam bila ljubazna. Vise ne znam kako da se ponasam a da me ne shvate pogresno. Ako sam gruba onda ispadnem "kucka". Samo se ponasam onako kako bih volela da mene tretiraju. Da hocu da flertujem i smuvam nekog ne bih to tako radila...ako se osmehnem to je cista ljubaznost i osnovna kultura.

rak - vaga

pre 8 godina

Moja mama se u gradskom prevozu nasmesila ljubazno i od tada je neki covek trazi . Nasao je zajednickog prijatelja ( drugarica koja zna da je ona udata zena ) i porucio joj preko nje da " Ceka odgovor " . Ona se sokirala jer nije mogla da veruje da zajednicki prijatelj uopste posreduje , ceka odgovor ? Uvredila se . Ona je konzervativna zena i prevara joj je stran pojam . Od tada je tata vozi na posao a sa drugaricom vise ne prica jer ju je uvredila pomisao da ce prevariti mog tatu .. I dan danas taj covek misli da ona tvrdi pazar i glumi postenu zenu .

gzola

pre 8 godina

ja izludih od konobarica u njemackoj, sve su preljubazne i rekao bih da me indirektno zovu u magacin ili na sanku odmah. nakon par promasaja prestao sam da ih gledam u oci i izbjegavam bilo kakav razgovor :D konobari takodje, razliju osmjeh kad dodju da mi se zeludac okrene. o komsinicama drugom prilikom

Anči

pre 8 godina

Stariji je, ozenjen je, ja zaljubljena godinama, njemu samo cao u prolazu da ne bi nijedno doslo u iskusenje. Poceo je da me zapitkuje u prolazu, pregleda, pozdravlja. Flertuje? Ne znam. Znam da necu moci reci ne. Ja ne flertujem.

my way

pre 8 godina

Umesto da iskoristimo svoje dzedaj sposobnosti i procitamo zenama misli? Da se "strucnjaci za veze" dogovore prvo da li je problem sto muskarci ne prilaze zenama, ili sto im prilaze, pa da onda krenemo dalje?

Darth Shone

pre 8 godina

Zasto misle? Zato sto je ponasanje zene u flertu, pod tim mislim normalno ponasanje, a ne ono kao u filmovima, identicno ljubaznosti onako kako je zene predstavljaju. Ovakv tekstovima samo pokusavaju da se feminiaticki izvuku. Ako ne zele da ih pogresno shvate neka u tom svom ljubaznom ponasanju ne kpriste dodirw, posebne poglede i tako to.

A comedian's show

pre 8 godina

A mozda i zato sto je pritom i oskudno odevena, prejako nasminkana i manipulise bojom glasa...

"Just because I'm dressed like this does not mean that I'm a whore"
"True, but confusing though."

Maja

pre 8 godina

Može se biti pristojan, a da je potpuno jasno da ne postoji interesovanje. U životu mi se nije desilo da proba da me muva neko ko me ne zanima, a nikad nisam neljubazna. Vrlo rezervisana, hladna i kulturna. Mislim da nije fer od žena to zavlačenje, toplo-hladno, hoću-neću. Nikad to nisam radila. Sa današnjim suprugom sam imala seks prvo veče, 10 godina i dvoje dece kasnije, i dalje smo srećni i obožavamo se.

Zoharske price za malu djecu...

pre 8 godina

Mi smo ba evolucijski osakaceni na masu načina! Vremenom, polako upoznajem sve i jedan od njih... Nije lako biti MAN!

duhovnik

pre 8 godina

Kod mene se dešava baš suprotno. I sam ne znam koliko puta sam samo želeo pomoći i biti ljubazan a žene su to smatrale flertovanjem i interesom zavodenja.
zakjucak: najverovatnije su i same želele i očekivale nešto, a pošto nisam reagovao ili bilo šta učinio, svalile su krivicu na mene.

Nemanja

pre 8 godina

Zato sto postoje ljudi (i muskarci i zene) koji ne znaju da flertuju pa misle da je ljubaznost samo po sebi flert. Treba savladati i govor tela i sve ce biti jasnije

spirogira

pre 8 godina

Ovo jeste realan problem koji bih volela da nam neko kaze kako da resimo. Jedan deo devojaka se ponasa grubo i neprijatno prema muskarcima da bi im stavile do znanja da ih ne privlace seksualno. To tesko da je najbolje resenje. Ali ako si ljubazna i ne daj boze nasmesis se nekome kada se rukujete to se odmah tumaci kao znak da si zainteresovana. Volela bih da ljudi budu generalno ljubazniji jedni prema drugima i da to ne nosi nikakve druge konotacije.

A comedian's show

pre 8 godina

A mozda i zato sto je pritom i oskudno odevena, prejako nasminkana i manipulise bojom glasa...

"Just because I'm dressed like this does not mean that I'm a whore"
"True, but confusing though."

Arthammer

pre 8 godina

Ne postoji tu neka velika filozofija. Da je recimo sasvim prirodno i uobičajeno da žene prve prilaze muškom polu, seksualne zablude bi se i dalje dešavale, ali ovoga puta muškarcima. Usput, neljubaznost kod lepšeg pola, raste aritmetičkom progresijom, što je devojka zgodnija i lepša. Pa je i to verovatno razlog što se ljubaznost pogrešno tumači.

To je sve

pre 8 godina

Zasto ne bi flertovali samo radi zadovoljstva? To je umetnost. Niko tu nikoga ne zavlaci ne navlaci. Oboje mogu uzuvati u flertu i da nema nicega. Kao i u gledanju.

Helena

pre 8 godina

Zato im ja odmah kazem "tebra" i razvalim dlanom preko ledja, da znaju da su ortaci od starta, jer imam samo jednog macana vec 15 godina. Jeste tuzno kad neko od ljubaznosti misli da je flert, ali ne treba se ni ljutiti previse na muskarce, oni su robovi svojih nagona, retko koji moze da se izdigne iznad toga. Znaci, ne zamerati, ali i objasniti da bude kristalno za vjeki vjekov.

MARIJANA

pre 8 godina

Ja sam bila ljubazna pa je lik poceo da se raspituje za broj, i ime, a onda da me prati po gradu, iako sam imala decka. Na kraju , shvatim da imam posla sa bolesnom osobom, pitam policajca za proceduru prijavljivanja za uznemiravanje. Od tada sa muskarcima krajnje odbojno nema potrebe da vise budem ljubazna .Umisljenih bolesnih ljudi, koliko hoces.

Darko

pre 8 godina

Zato sto bi da me sacuva u rezervi i ne odbije me skroz, nego budi tu negdje pa ako me niko drugi nece ili budu gori od tebe ja cu da te zovnem. Hehe ne moze sad ili nikad jbs odluci se

Бацач пламена

pre 8 godina

@Mirko

Није проблем питати опет ако девојка каже ,,не''. Али је велики проблем ако то уради на начин да се осетиш као да си јој стварно досадан и сувишан, а наводно очекује да покушаш опет. Мислим да је девојци често само изговор да је очекивала да је питаш опет кад заправо схвати да боље од тебе неће добити, а томе се надала кад те је одбила. Нарочито кад видиш да неки не морају да питају ниједном да би добили нешто, већ да им саме долазе.

MrMojoRisin

pre 8 godina

smatram da je to zato sto mi muskarci nismo bas najbolji u citanju i prepoznavanju zenskih znakova i gestova...bar je tako u mom slucaju...
koliko sam samo puta ,,zagrizao" u prazno ili propustio prilike zato sto nisam shvatio suptilno nabacivanje devojaka...

Ivan

pre 8 godina

Zato ljudi najpostenije je preko mreza..tu se odmah vidi da li imas prodju ili ne:) u principu friend zonu nikad ne dozvoljavam, nema sanse da budem s nekom drugar ako se neko od nas onom drugom dopada

wait whaaaat?

pre 8 godina

Ja se celog života suočavam sa tim, samo u suprotnom smeru. Koliko puta sam čuo da neka žena prema kojoj sam ljubazan ide okolo i priča da sam odlepio za njom. Ako kojim slučajem flertuješ, one su ubeđene da bi da budeš otac njihove dece. Posle kad shvate da nećeš, osećaju se prevarenim, a ti im nijednog trenutka nisi dao razlog da veruju u to.
A što se onog "kad kažem NE mislim NE", najmanje 10 puta sam to okrenuo u DA, sa manje ili više truda.

Silverfox

pre 8 godina

Već sam blizu pedesetoj, uspešno "čitam" sagovornike na poslobnom planu, nisam neuspešan u vezama... Ali su mi ti ženski signali i dalje veoma često enigma. Posebno u društvu gde u ime ravnopravnosti ne želite da budete "predator". Obično saznate kada ljubaznost protumačite kao flert, ali jako retko kada flert protumačite kao ljubaznost - a i to se dešava. Dodatni problem je da je različitim kulturama govor tela drugačiji. Poseban problem su one ženske "friends only" varijante. Ako bih mogao da dam jedan savet pripadnicama lepšeg pola (a jeste lepše od nas!) onda je to da u situaciji kada ne želite da vas pogrešno protumačimo stavite do znanja da niste zainteresovane. Spomenite svoga dečka/muža, spomenite da postoji neko ko vam se sviđa, nešto u tom smislu će razrešiti dilemu, ako postoji.

Laufer

pre 8 godina

Žene pomagajte ako boga znate, ja više ne znam kako da vas skontam. Gde su nestale one fine devojke što su mene startovale,sve neke namrstene kojima ne bi prišao da me ne ujedu. Naiđe neka ljubazna sa osmehom ali ta neće pa izvisim.

Belladonna

pre 8 godina

za.ebana neka evolucija.....samo razmisljaju da prosite svoj copor, da sve sto hoda na dve noge a zensko je, neophodno je oploditi....udri bre tu tintaru o zid. Zato zene i reze, gde da se nasmeje....svasta da razikuje. Vade se oni na evoluciju, i ti naucnici su muskarci pa kao fora evolucija....muskarci su bica koja sqmo o jednoj stvari razmisljaju, ne iz razloga da se razmnoze jer kad zakmeci zbrisu glavom bez obzira. Moreeee......

Večiti drugar

pre 8 godina

Zvala me je da dođem kod nje u goste, da je vodim na jezero, tvrđavu,ručak, a u stvari je samo bila ljubazna, što mi je kasnije i rekla, sledećim rečima, ,,Ja te gledam kao drugara, a ti mene ne?"

D

pre 8 godina

Maltene u celom svetu je to normalno ali na Balkanu izgleda nije. U Aziji se sve devojke smese, u US, Evropi i Rusiji isto, u Juznoj Americi... Gde god sam bio to je ljubaznost.

Cica

pre 8 godina

Muskarci misle:
*ako si ljubazna, flertujes
*ako flertujes, zelis seks...odmah.
*ako ti plate pice, duzna si im seks
*ako ti pridju, treba svoje planove i prijatelje da ostavis
*ako pozelis da ga bolje upoznas, njegovo si vlasnistvo
*ako ti se na prvu svidi, pa se pokaze da se lazno predstavio, zavlacis ga
...
i tako dalje
Treba svi da se naviknu da nije strasno upoznati nove ljude i da ne mogu svi da vam budu seksualni partneri.

Scandinaviangirl

pre 8 godina

Meni se to cesto desava posebno kada navratim u Srbiju pa, cesto dozivljavam upravo to da moju ljubaznost dozivljavaju kao flert sa moje strane. Dok se ovde u (Skandinaviji) ljubaznost maltene podrazumeva i ako naletite na neljubazne osobe uglavnom su to nasi ljudi, Crnci, Rusi, Arapi i naravno Skandinavci ali oni u vrlo, vrlo malom broju. Tako mi se desilo da dok sam jednom bila u Srbiji u poseti svojoj baki kojoj sam nasla bastovana da uredi njenu bastu-inace coveka koji je sluzio za podsmeh (ne znam samo zasto) posto radi te poslove koje niko nece - vidi ti ta cuda i to za neke 'male ' novce a, pritom je zamislite i pomalo siromasan ; on inace stariji gospodin kome bih bukvalno unuka mogla da budem mi posto sam ga ljubazno pozdravila, rekla da ako ista zatreba samo pozove, rekla da je pakleno vruce i da pravi cesce pauze (iako je dogovorena cena po satu), odnela osvezenje da bude u basti da mu bude pri ruci dok radi -sto je za mene i svakog normalnog coveka pretpostavljam sasvim u redu. Elem, dok sam negde posle izvesnog vremena izasla u bastu da pitam da li nesto treba cikica mi pridje i kaze:'Nekako si sva slatkoreciva -imas slatku krv' i htede da me poljubi.

mare

pre 8 godina

Samo neko neiskusan ne može da prepozna da li joj se svidjaš ili je samo ljubazna. Dosta toga se oseti, hemija, kontakt očima...Ako se prema tebi ponaša skroz opušteno, ako nije nerovzna uglavnom piši propalo.

Spirit

pre 8 godina

@ Pera Kojot
Ja bi se baš sa takvim kolegom, (ljubazan, kulturan, na distanci) osećala drugarski i slobodno da odem na kolače ili da sama pozovem na neko druženje. Baš zato što ne deluje kao zagoretina koja će nešto pogrešno protumačiti.
Vi se nikada ne družite sa suprotnim polom samo radi druženja?

Pera Kojot Stariji

pre 8 godina

Moje prvo pravilo je da nikada ne pokušavam ništa sa devojkama koje su na poslu - konobarice, prodavačice, moje koleginice sa posla. Ako ih sretnem van posla, a imao sam utisak da bi tu moglo biti nešto više, uvek mi pružim odstupnicu: "Ako ne žuriš, mogli bi da svratimo na kolače u onu novu poslastičarnicu, radi jedna moja poznanica. Pravi fantastične baklave." Ili već nešto slično. Ako kaže: "Izvini, žurim", onda sam verovatno pogrešno protumačio njeno ponašanje. Ako kaže: "Izvini žurim, ali drugi put idemo, obećavam", onda sam na dobrom putu. Isto važi i ako je samo rekla da žuri, ali drugi put kada se sretnemo kaže: "Je l' ona ponuda za kolače još uvek važi?"
Zapravo stvar i nije toliko komplikovana. Samo situaciju treba postaviti tako da devojci ne bude neprijatno da kaže "da", ako misli "da" i da kaže "ne", ako misli "ne".

dušan

pre 8 godina

ako nekom dosadi dugogodišnja veza ili brak, neka samo pročita ponekad ovakve tekstove, a posebno komentare... neće mu pasti na pamet da nešto menja u svom životu... pritom, naravno, mislim i na žene i na muškarce...

Bojan

pre 8 godina

Poznajem puno devojaka koje se tako ponasaju. One jednostavno to rade tako suptilno da je jako tanka linija izmedju ljubaznosti i flerta. Kada sam pokusavao, dobijao sam odgovor "sta ti pada na pamet" ili "nemoj da ides u tom smeru", a ako nisam onda "nije mu stalo iako sam mu jasno slala signale". Trenutno imam jako slican odnos sa jednom devojkom. Hvali me kako sam divan mladic, najbolji, zove da se vidimo, posvecuje mi paznju, uvek je nasmejana prema meni a sa ostalim mladicima ni priblizno, jasno joj citam govor tela,.. a kad ja ucinim konkretne korake, ona postavlja neke dodatne prepreke (npr. hoce da povede drugaricu). Ne znam, vise nisam pametan. Svakako da cu pokusati jos jednom ali ...

Milos

pre 8 godina

Aman bre sa generalizacijama vise. Kad bi se manje mislilo a vise delalo mnogo bi se manje opterecivali mnogim stvarima u zivotu. Ne znaci naravno uvek svaka ljubaznost flert, ali zbog toga ucinis prvi korak, pa kroz razlicite situacije izgradis odredjenu socijalnu inteligenciju na osnovu koje sledeci put postupis.

cobo

pre 8 godina

U redu je misliti na reprodukciju,ali reprodukcija kosta.
Stvari za bebu,krevetac,kolica,hrana,vrtic,knjige,ekskurzije,obuca,odeca,hrana,matursko,vozacka,svadba,pa oko se moze i za auto i stan pomoci!Muskarci,
srecna vam reprodukcija,i ne pipajte svaku ljubaznu zenu!

Sta?Kako?Molim?

pre 8 godina

@Milijana
Tacno si opisala najveci problem, a to je potreba zena da flertuju radi flerta, bez neceg daljnjeg.Zapravo, naslov je trebalo da glasi "Zasto muskarci misle da flert mora nekuda da vodi".

kad smo kod flerta

pre 8 godina

To sto je osoba ljubazna u komunikaciji sa drugima , bilo da je zena ili muskarac , normalne osobe ni u kom slucaju ne tumace kao da sa njima flertuje. Mnogo veci problem je kada osoba koja zaista flertuje sa nekim, u razgovoru ce vam to i priznati, a da pri tom osim flerta ne zeli bas nista drugo. Klasican manipulativni flert za hranjenje ega i sujete , neko ko mu nije sklon a ''nasedne'' i pomisli da se zaista svidja toj osobi , moze napraviti sebi poprilicno problema.

corax

pre 8 godina

I mene su par puta startovale i pokazivale interes zene prema kojima sam bio samo ljubazan, bez romanticno/seksualne konotacije. Zasto? Nebitno. Kazes ljubazno da nisi zainteresovan jer nije tvoj tip, da si samo bio lepo vaspitan, i to je to. Zene koje kukaju na takve stvari treba da izadju iz te mentalne predstave neshvacenosti ili kompleksa zrtve i samo da odreaguju uljudno,ali direktno bez okolisenja kao i mi ostali. Ne praviti price i probleme tamo gde ih nema. Ako im to smeta, to je samo njihov problem, i oni koji im prilaze nisu krivi zbog toga.

Natalija

pre 8 godina

pre nekoliko godina sam dosla iz nemacke u srbiju na par meseci.
ljudi su bili prosto perpleksni i nisu znali kako da reaguju na mene jer nisu navikli na osmeh i ljubaznost u svakodnevnom odnosu.
meni nije bilo jasno kako su u srb svi tako neljubazni i naorcani.
ljudi, sa kojima sam se druzila, su mi objasnjavali da je moje ljubazno ponasanje "nenormalno" i da ce ljudi misliti da sam luda.
medjutim ja smatram da su ti nenasmejani i nadrndani ljudi krajnje neprijatni.
ljubaznost i osmeh ne kostaju nista a lepa rec i gvozdena vrata otvaraju!

vf

pre 8 godina

Ovo je super tema. Mislim da ovo vazi iskljucivo na Balkanu. Ovde ako si ljubazan u najmanju ruku te gledaju kao da si pao s marsa ili da si homoseksualac. Ako su u pitanju zene onda svi pomisle kako ih doticna startuje. Zene su zauzvrat izabrale da budu neljubazne da se zagori ne bi primali... i eto ti primitivne sredine. Tuzno zaista.

dorotea

pre 8 godina

Jos nisam srela muskarca koji zna razliku izmedju ljubaznosti i flerta. Iz licnog i iz iskustva mnogih poznanica, obicno postoje dva extrema: ili su preterano samouvereni da svaku ljubaznost shvataju kao ociglednu i nepobitnu zaljubljenost, jer on je fatalan za zenski rod ili su to muskarci zeljni paznje (da ne kazem pacenici) koji bi ozbiljno zenio prvu koja bi mu uputila osmeh ljubaznosti.

ui

pre 8 godina

(Silverfox, 27. decembar 2015 05:53)

Podseti me tvoj komentar na jedan slucaj jedne poznanice koja je stalno stavljala do znanja da ima muza i da ona nije "ta" koja bi varala svog muza. U bilo kom drustvu, niste mogli da vodite razgovor o bilo cemu jer je ona stalno imala potrebu da istice svoje "postenje". Istina je bila ta da je ona unistila coveku brak, bukvalno ga izvlacila iz njegove kuce, od njegove zene i njihovog jednogodisnjeg sincica jer je vec bila trudna sa njim. To "moj muz, decko, verenik" ili vec sta, ne mora da znaci nista jer su nekad bas te najopasnije folirantkinje. Ja se vise uzdam u civilizovanost sagovornika koji ce ipak jedno "ne" shvatiti bas kao "ne".

Seriozan

pre 8 godina

Na zensku ljubaznost uzvracam ljubaznoscu. Ali, ako se iz ta ljubaznost pretvori u flertovanje
onda je akceptiram. Sve zavisi od reakcije zene koja je nasuprot mene.

Mari

pre 8 godina

@Cica @Anči @Zena
Nisam rekla da se ljubaznost svih oženjenih pogrešno tumači. Naravno da ima oženjenih koji varaju i traže seks, ali oni idu dalje od priča, pogleda i smeha. Ti koji zaista nešto hoće, šalju lacivne poruke, zovu u stan, preduzimaju akcije koje su više od ajmo na kafu ili da jedemo za vreme pauze. Ko od njih želi više izjasniće se, neće vas držati beskonačno u rezervi. Takvi su prijateljski i dobronamerno nastrojeni, nekad samo žele da se zahvale na pomoći ili da razgovaraju sa nekim ko ima slične probleme. Kao što muškarci mogu pogrešno protumačiti signale, tako mogu i žene. Slažem se da ljubaznost može biti "misleading", pogotovo kad srećete nekog često, ali suštinski ljubaznost ne znači uvek i nabacivanje, kako sa muške tako i sa ženske strane.

iggy

pre 8 godina

1. Zato što su 24 karatni njokci koji imaju više iskustva u vožnji traktora nego a ženama.

2. Zato što su imali nesreću da nalete na balkansku attention whore kojoj je zavlačenje i foliranje toliko ušlo pod kožu da bi i na poligrafu prošla sa pričom kako je bila samo ljubazna dok oni kubure sa stavkom 1.

3. Jer su tipični balkanoidi koji misle da su neodoljivi. Ono, Čak Noris, Nik Sloter pa ja, Radoica iz Resnika.

tuga

pre 8 godina

Zalosno je to sto je ljubaznost postala toliko retka stvar da kad se pojavi tesko se raspoznaje i prosto se ljudi nadju u cudu i pitaju se "ovaj/ova mora da je vanzemaljac"

Cica

pre 8 godina

@Mari -Zato sto ti ozenjeni i u vezi te odmere sa oblizivanjem od glave do pete Nasamo ili porukama (ako imaju tvoj telefon) pricaju sta bi ti radili.

mm

pre 8 godina

@Natalija imamo isti problem, ja ne skidam osmeh sa lica i ljudi imaju problem sa tim, em sto se cesto desi da shvate to kao flert em mi se par puta desilo da me otvoreno pitaju "a sto si ti tako cesto nasmejana". Sta da se radi, nisu naviknuti na pozitivnost :)