Ovo je najgora stvar koju partner može da vam uradi, a nije prevara

Utorak, 27.09.2016.

14:09

Izvor: Super žena

Ovo je najgora stvar koju partner može da vam uradi, a nije prevara IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

ivona

pre 2 godine

Pročitala sam sve komentare i jedno im je zajedničko,a to je osuđivanje i do god je tako nema ni mira ni ljubavi.Sve što je navedeno nije ljubav,zabluda je da postoje savršene veze i savršeni partneri.Gde ima ljubavi obostrane i u njoj dve zrele osobe sa kapacitetom za ljubav problemi se rešavaju komunikacijom i uvažavanjem ponekad različitih pogleda što je skroz normalno.Praštanje i tolerancija su izraz ljubavi.Pasivna agresivnost to sigurno nije.Osobe koje vas tako tretiraju imaju problem sami sa sobom!!!BIRAJTE ZDRAVE PARTNERE!!!

Sladjana Stevanovic

pre 2 godine

Suprug I ja smo ziveli sa njegovima u kuci.3 godine..sve te godine Sam trpela razne gluposti I provociranja od njegove mamae.On je cutao...cutao nije resavao nije stao na moju stranu...samo je cutao.kada Sam dobila batine od njegove mame nije krenuo bio uz mene.Posto je on nastavio da cuti...doveo je dete I mene kod mojih I ostavio.posle par dana se javio da se ne vracamo.Nema ga ne komunicira sa detetom...nee oglasava se...da li je to bolest?

Daniel

pre 3 godine

Narcisoidne osobe mogu biti i ženskog pola, tako da mi tekst nije baš najjasniji.
Objašnjenje ima smisla u vidu emocionalne torture prema potencijalnoj žrtvi.

Petar

pre 6 godina

U braku sam 15 god.U poslednje vreme slabije pricam sa zenom,mislim da je kaznjavam.Nece da ima intimne odnose.Imamo ih 6-7 puta godisnje.

Tumačenje duboko humanog teksta

pre 7 godina

Neverovatno je kako su ljudi u ovim komentarima većinom kritikovali zaključke "koji bi se mogli izvući" iz članka, iako oni uopšte ni ne proizilaze iz članka. Što će reći da u našem narodu postoji nizak nivo obrazovanja o pravilima logičkog zaključivanja što vodi u besmislene rasprave na promašene teme. Najobičniji tekst o novim istraživanjima vodi u silna opovrgavanja izmišljenih pridodatih značenja i ne postoji želja da se shvati suština teksta već strah "da ne bi ko drugi mogao tekst pogrešno shvatiti" umesto da se pokaže da su razumeli na ispravan način, razmislili i eventualno rekli nešto pametno... Nigde u članku nije rečeno da su muškarci skloniji kažnjavanju ćutanjem od žena, već među muškarcima oni sa narcisoidnim poremećajem... Prvo se treba o tome samostalno informisati. A iz toga se i dalje ne može zaključiti da su svi koji ćute narcisoidni i da je svako ćutanje isto , prema tome ne znam kome se u komentarima objašnjava da "nije isto". Samo je pisalo da ljudi trebaju da budu svesni da upražnjavanje NAMERNOG I SISTEMATSKOG ignorisanja kao mehanizma za postizanje kontrole u odnosu je štetno za drugu osobu koja želi da razume drugu stranu. Tu ne spada ćutanje pred raskid... Osim toga, ćlanak je verovatno preveden sa engleskog, pa prevod možda ne zvuči dovoljno precizno. Verujem da nije bio cilj da se omalovaži bilo ko ili motiv za ćutanje, već da mogu biti štetne posledice toga i da je za obe strane bolje da se razmisle o oboma i o situaciji i potrude da se izraze.

abraham

pre 7 godina

upravo ovo sam dozivljavao od svoje supruge punih 5 godina. zato sam je ostavio. to je gori osjecaj i od rata i izbjeglistva zajedno, to je nesto najgore sto sam prosao. upropastila me je ovakvim ponasanjem i sad imam problem da se priblizim bilo kojoj zeni jer me strah da ovo ne dozivim ponovo. mozda se vise nikad necu ozeniti..

Marko

pre 7 godina

Iz svog bogatog iskustva sa zenama izvukao sam zakljucak da problem zapocinje najcesce zena a ne muskarac. Zasto? Zato sto su muskarci jednostavna bica. Ako svom muskarcu jednostavno objasnite sta hocete, a pritom ne ugrozavate njegove interese nece biti problema, i oboma ce biti lepo. Ako on ne zeli da pristane na nesto a zena insistira i "zvoca" ili manipulise na bilo koji nacin bice problema. Ako kojim slucajem nakon psiholoske torture od strane zene muskarac poludi i postane nasilan onda je odmah oznacen kao zlocinac... Za mene je i psiholosko i fizicko nasilje jednako bolno i za osudu. Ja sam oduvek trpeo psiholosko nasilje od vecine zena, i sada uspesno koristim cutanje. Samo cutim i uzivam. tisina me opusta. Drage moje zene. Kada ste u vezi sa muskacem nemojte nista komplikovati. Radite i govorite sa svojim muskarcem samo ono sto prija oboma. A kada ste sa drugom zenom, komlikujte, filozofirajte, svadjajte se, histerisite, zvocajte, placite radite sta vam je volja.

MaLa

pre 7 godina

Cim uočim bilo kakve znake pasivne agresije prekidam komunikaciju s tim ljudima, ukoliko je to moguce. Oni se ne menjaju i ako to uočite dok jos niste u braku, bezite glavom bez obzira bez grize savesti. Bila sam u takvoj vezi, vrlo je opterećujuće i iscrpljujuće kad neko ne zeli komunicirati. I da, ima takvih kod oba pola itekako.

N

pre 7 godina

Trpeo sam verbalnu agresiju od devojke i onda odlucio da radim sve sto kaze i samo cutim, jer verbalno nisam mogao da izadjem na kraj sa njenom agresijom. Na kraju smo raskinuli. Otisao sam ja koji sam cutao.

Neko iz mase

pre 7 godina

Moj bivsi. Samo sto sam bila slepa pa nisam videla na vreme. Mislim da je ovo odlika coveka, njegovog odrastanja i sazrevanja; i karakteristicno je za oba pola. Ispadose muskarci najgori, a ni mi zene nismo cvece sto se mnogih stvari tice. Kao zensko licno sam protiv ovakve generalizacije i blacenja muskaraca.

Srle

pre 7 godina

Iz ovog teksta proizilazi da je gori taj (muški) tretman ćutanjem od preljube partnerke koja ga je izazvala.Gospodin ne želi da deli sa drugim muškarcima, znači on je na nivou petogodišnjaka, narcis itd.Dakle, drage dame ne obazirite se na džukelu hrabro napred u preljubu, to je ipak normalnije!

Ned Stark

pre 7 godina

Tzv. Silent treatment je mahom zensko oruzje, muskarci se ovoga late tek kada iscrpe sve ostale resurse. Zene se ovoga late kada god im odgovara, jer znaju da u pocetku vrlo pali, dok kasnije, kad se "procita" ovakvo ponasanje, nema rezultata, naprotiv.

Bez razgovora nema veze, o braku da ne govorimo. Razgovor, razgovor, i razgovor. Sve se moze resiti razgovorom, pa cak i kraj. Ali bez reci jako malo stvari, i to su mahom one situacije gde se dvoje ljudi koji se vole bez reci razumeju i dogovore, sto nikako ne moze da se primeni na ovo.

A sto se tice ovih sto pravdaju pljuvanje muskaraca jer je ovo zenska sekcija sajta, to znaci da je dozvoljeno govoriti najstrasnije generalizacije o muskarcima, bile tacne ili ne (a nijedno uopstavanje nije tacno - vazi za oba pola, naravno), jer su u pitanju zene? I posle se pitate zasto vam muskarci ne prilaze, zasto nema "pravih muskaraca" i ostale gluposti. Kada potajno mislite da su svi muskarci ovakvi ili onakvi (losi, kako god okrenete), koliko god se trudile da se to ne vidi, vrlo se vidi. Odajete se na kilometar.

Za svaku pravu zenu postoji pravi muskarac. Za nedozrele isfrustrirane devojcice takodje, nedozreli isfrustrirani decaci.

Slavica

pre 7 godina

Procitala sam tekst i komentare i koliko vidim ovde se brkaju neki pojmovi. Naime, ne treba brkati narcisoidan poremecaj sa jednostavnim manjkom zainteresovanosti za nekog partnera, to nikako nije isto! Neki ljudi se izmaknu od nekog zato sto ne vole ili vise nisu zaljubljeni ili jednostavno nece da ti kazu u lice da im se ne svidjas i slicno. Ali tako reaguju mnogi ljudi kada ne zele otvoreno da kazu sta imaju i to uopste nije posledica narcisoidnosti, cesto je to samo nedostatak postovanja prema nekome ili bezanje od teske situacije.

Medjutim, ovo drugo o cemu se pise, to su osobe koje su TRAJNO poremecene i koje se tako postavljaju sa BILO KIME u vezi. Oni prosto ne umeju da vole druge, da uspostave bilo kakav reciprocitet, cesto tu ima i psihopatskih odlika licnosti sa manipulacijom i potrebom da se drugi dovode pod kontrolu, da se drugi ljudi poseduju. Ti pomislis on MENE ne voli, a u stvari on NIKOGA ne voli. MA koliko treba biti fer prema polovima, cesci je narcisoidni poremecaj kod muskaraca, dok zene prosto manipulisu namerno, one su vestije u emocijama. Radi se dakle o poremecaju kod kojeg NEMA POPRAVKE. Ima to sve opisano u literaturi.

Ovaj tekst moze samo znaciti nekome da shvati da se ne vredi truditi, jer druga strana po pravilu strada. Treba prosto otici i naci nekoga sa kime se moze ostvariti reciprocitet, kako pise u tekstu. Osim toga, treba uvek razmotriti i prethodne veze i videti da li se neka losa matrica kod nekoga ponavlja. to moze biti znak.

debeli

pre 7 godina

A da pitam ja vas nesto,kad ona mene emotivno unistava 8 meseci pa ja odlucim da je u jednom trenutku ignorisem,blokiram,obrisem,etc kako bih zastitio ovo malo zivaca sto mi je ostalo, jesam ja veci idiot ili ona? Hvala na odgovoru!

Goran

pre 7 godina

Pa, cekajte, ovo je klasicno zensko ponasanje! Cuti, tera te da skakuces oko nje ne bi li izvukao sta ne valja i gde si pogresio, da bi na kraju dreknula: "znas ti vrlo dobro sta ne valja" i onda ponovo zacutala.

jana

pre 7 godina

vi,kojima se ovo upravo desava, bjezite glavom bez obzira. najcesce nikada ne saznam zasto nije pricao samnom. cak mi je i priznao za najdramaticnijih pola godine da ne zna razlog
ako pitas sta nije u redu odgovor je " ja ne znam sta ti hoces od mene"

M

pre 7 godina

@Bojan
Jel možemo neke detalje da dobijemo? Jel si izgubio neku opkladu? Jel te vezala i na silu hranila? Jel te terala da jedeš pod pretnjom nožem ili već nekim drugim oružjem?

Ili je ona jednostavno spremala testeninu a ti si previše kul i mačo da bi uhvatio i napravio ručak umesto nje? Najviše volim taj tip, kojem žena svaki dan kuva i sprema a njima eto smeta i žale se, ali im ne pada na pamet da sami spreme nešto.

Rugalica

pre 7 godina

Od prve do poslednje reci moja veza sa bisvsim momkom! Samo sto ovo rade i muski i zenski.Emotivna nezrelost i narcisoidnost ne poznaje polove!

Someone

pre 7 godina

Slažem se da ovo ponašanje nije specifično za muškarce, već za osobe koje su naučene da tako manipulišu. Sve kreće iz primarne porodice, ako nije naučeno da se iskomunicira , teškim radom na sebi to može da se promeni. A retko ko je voljan da to i uradi. U principu, obe strane su na gubitku. Moj muž nije naučen da iskazuje osećanja, mada stalno potencira da je njegova porodica bila dobra. Naučen je pogrešnim obrascima ponašanja, po njemu je ljubav žrtvovanje, naravno žene, tj.majke, jer je tako funkcionisalo u njegovoj porodici. A kako je najlakše pobediti u igri moći koju zovemo brakom? Pa tako što ćemo drugu stranu kritikovati, a ako se pobuni, kažnjavati ćutanjem, i ne odustajati od toga dok se ne slomi, ili bar prihvatiti da pametniji popušta. Takvi ljudi se ne izvinjavaju, oni su uvek žrtve i ne odustaju od toga.

Ana

pre 7 godina

tekst prilično banalno opisuje jedan užasan problem, a to je narcisoidan poremećaj ličnosti. Osobe s tim poremećajem su nešto najužasnije što može da vam se dogodi, a tretman ćutanjem je samo jedan od "tretmana" kojim vas čašćavaju, a pritom sve vreme vas krive za svoje probleme i emocije. Osobe s tim poremećajem psihološki zlostavljaju osobe s kojima su u vezi, manipulišu, odbace ih i posle ih kleveću kako bibsebe opravdali. Užasno stanje o kome se uopšte ne govori. Ko je bio u vezi s takvom osobom, pakao mu neće teško pasti.

mxmx

pre 7 godina

@tž
Znas kako, rat ili ne, "oruzje" se koristi u zajednici. Psihicko uznemiravanje na sve strane, osvrni se malo oko sebe, kod roditelja, familije, prijatelja, ako su ti se poverili, ili su bas agresivni u tome pa se i videlo svojim ocima. Nemam ja nista protiv toga da neko bude, ili glumi pacifistu, ili cak budistu, ali u krajnjem zbiru ce on debelo istrpeti, pa, za koga je to u redu, slobodno. Ali tvoje fraze na koje ces da dobijes mnogo pluseva nece pomoci u realnom zivotu. Mozda nekome ko je bas u stanju Nirvane i pomogne takav stav, obicnim ljudima nece. Ja biram da imam cime da se branim. Mozda time necu usreciti nikoga, pa ni sebe, ali bar cu se zastiti od toga da me neko kontinuirano unesrecuje.

nišlija

pre 7 godina

Ponekad nekim ljudima ne pomaže ništa i onda u onom očaju jednostavno zaćutite.Evo npr moja komšika duplo mlađa od mene i udata ima dvoje dece ganja me i ganja i...Na kraju sam zaćutao kad skoro svi moji pokušaji da joj stavim do znanja me ne interesuje u tom smislu jer je prosto znam od rođenja i...Svašta je radila čak šta više mislim ajd prvo dete al za drugo mislim da je rodila da bi meni mislila je možda napakostila jer očito ne voli a o poštovanju muža ni govora i...I Ja sam zaćutao!Ona me videla u parku sa sve mužem i decom i Ja ništa a ona će na to onako besno"šta ti je?Jel si dobro?Zašto ćutiš?"i ajd sad nek mi neki psihijatar odgovori ko je ovde sa mozgom deteta od pet god i ko je bolestan ovde???

Aleksandar Kovačević

pre 7 godina

Moja bivsa u potpunosti odgovara ovim opisu.Zlo neviđeno, dok sam se polomio da nam sve stvorim ona je u tišini rušila naših 20 godina braka, i na kraju je to i rekla u samo nekoliko hladnih riječi.Zlo.

weekend_warrior

pre 7 godina

Ajde doticni "terapeuti" neka meni objasne sledecu situaciju:

Veza od 9 godina je pukla zato sto me je ona izbegavala godinu dana, smisljala izgovore da se ne vidimo,ne cujemo, "nije imala vremena" a u isto vreme izlazila i zabavljala se sa drugima.

Sada nismo u kontaktu vec 5-6 meseci. Nit se ona meni javlja nit ja njoj
Zvanicno nismo prekinuli ali eto nemamo nikakv kontakt niti postoji interesocanje sa njene strane a zahvaljujuci tome sto je ona uradila i ja sam izgubio i teresovanje za nju

Sta je to?

Renegade

pre 7 godina

Ja sam do sada (4x) bio u ovoj situaciji.
2x sam ja bio "zrtva", 2x sam sam bio agresor.

Ovo nije "alat" za osvetu.
Ovo je jedan postupak gde se i jednoj i drugoj strani daje malo slobodnog prostora da uvide gde su pogresili i da li hoce i mogu da isrpave greske ili ne.
Ukoliko ne mogu svako na svoju stranu

Neki "steucnjaci" predlazu 30 dana bez kontakta,drugi 60,treci 90 itd
Sve to zavisi od veze do veze i od mentalnpg sklopa ljudi.

Iz mog iskustva ako se nijedna strana ne javi i ne da znake zivota u vremenskom okviru od 120 dana nikada se vise nece ni javiti i ta veza bolje sto je zavrsena.

euforija

pre 7 godina

Jednom sam cutala 4 dana jer se izivljavao na meni 2 meseca, bio sav tuzan i pokunjen, nije hteo da kaze sta mu je i u cemu je problem, dok nisam toliko insistirala da bi mi on u poruci napisao kako me voli ali nije zaljubljen u mene i kako misli da ne bi trebalo vise da budemo u vezi. U tom trenutku smo bili 8.5 god zajedno. Da sam bila pametna pa da se nisam javila posle ta 4 dana ne bih izgubila jos narednih godinu dana trudeci se da se on "ponovo zaljubi" u mene, niti bih imala hormonski poremecaj od stresa kada sam posle tih godinu dana shvatila da on ima paralelnu vezu. Zavrsila bih fax na vreme i oporavila bih se mnogo brze. Inace nisam pristalica cutanja, uvek sam za to da se problem resi razgovorom, ali u tom trenutku sam mislila da je tako najbolje. Sta zna dete od 25 god.

Perp

pre 7 godina

Ћутање је злато! Боље да ћутим него да кажем све шта ми је на памети, дефинитивно би тај мој афект довео до развода.

N4

pre 7 godina

Ona situacija kad slusas neku glupost danima a onda zeleci da je prekines jasno i glasno kazez da ne podrzavas ideju i da ne razumes zasto bi se bavio tim glupostima, a ona te na pola prekine i kaze da ne dizes ton i tenziju. Ti se iznerviras zbog njene pasivno-agresivne reakcije i stvarno dreknes i ona ode u sobu da place do ujutru i ti ostanes kao najveci tiranin sam a znas da si u pravu. BRATEEEEEEEE!!!!!!!

Milena

pre 7 godina

Imala sam taj problem sa partnerom i rešila sam ga tako što sam se posle tri godine opametila pa počela isto tako da se ponašam, i gle čuda - video je kako je to pa je on počeo da moli da prestanem da ćutim i više nije ponavljao takvo ponašanje posle par mojih durenja .

Da

pre 7 godina

Ovo se desava svim ljudima. Kada ja zacutim, npr, znaci da je osoba presla granicu mog strpljenja svojim ponasanjem, da ne zelim da razgovaram sa njom, niti da je gledam, i da je najbolje da me pusti malo na miru. Posle toga mozemo razgovarati normalnim tonom. Ako u tom periodu nastavi da gnjavi i da zove, pa da pritom i dalje nastavlja sa prelazenjem granice, nista se popraviti ne moze. To shvatam kao dalje napade i povlacim se. Cas napada, cas se izvinjava. Glupost. Sto da mi neko smara mozak.

mimi

pre 7 godina

Ja sam ovo dobila u paketu sa prevarom. Saznala za prevaru dok je bio na putu, spakovala se i otisla pa je onda on bio ljut i nije hteo da razgovara sa mnom jer sam se JA SPAKOVALA I OTISLA. Tako da je u mom slucaju tacno apsolutno mada ima i dosta zena koje ovako funkcionisu.

Madjo

pre 7 godina

Hoće li neko konačno da preduzme nešto kako se narod ne bi dalje trovao ovakvim tekstovima, gde se muški pol označava kao nešto negativno po prirodi, a ženski kao žrtva. Ako se već pišu ovakvi tekstovi, treba upozoriti ljude na ponašanje neljudi, kojih podjednako ima i među ženama i muškarcima, a ne da se opisuju neke negativne, navodno muške osobine, pri čemu se ne navodi naučni izvor u kom bi imali utemeljenje za takve tvrdnje. Jer naravno, naučnici se ne bave jednoumljem kao neki lobiji to rade.

Dott

pre 7 godina

Navedeno u tekstu, rekao bih da je samo jedna od opcija, postoje situacije i kad je muskarac u pravu kad svoju partnerku kaznjava cutanjem, jer je to ustvari blaza forma. Moguce, kad bi izneo istinu da bi je mnogo vise zabolelo i na nju ostvla tragove nesigurnosti u sebe tj izgubila samopouzdanje. To su okolnosti u kojima je muskarac na nesto visem nivou inteligencije od partnerke i kada muskarac ima dosta razvijenu empatiju.
Zasto ne treba prihvatiti i varijantu koju je izneo autor teksta, kao i ovu koju sam ja izneo.
Ono o cemu moze da se diskutuje je pitanje kojih je slucajeva vise.
Ono sto je sigurno je to da ce se to i dalje desavati i da ce ljudi na zemlji patiti zbog nesretne ljubavi i nazalost vecina nas osetiti surovost zivota.

ls

pre 7 godina

Moja bivsa zena original. Samo sto sam ja imao resenje za to njeno cutanje, samo joj u svoj toj tisini kazem da je glupa kao k... i odma skace u oci i vadi diplomu nekog megadensa i mase sa njom po kuci. Kada mi je to sve dok...ilo, aj ti sad malo kod mame pa njoj igraj po zivcima. E od jednom bi da prica, ma neeeemoooojjj??? Pakuj prnje i gas, dosta mi te vise. Evo posle godinu dana, mogu reci da se nisam za....bao ni malo, trebalo je davno tako da postupim.

til ojlenšpigel

pre 7 godina

Znači, ukratko treba da budemo alapače i onda će sve apsolutno biti u redu.Ako možemo još uz to da vrištimo i da se čupamo uzajamno za kosu bilo bi idealno.

No woman, no cry

pre 7 godina

Ja sam u braku sa takvom osobom vec 15 godina... Ni jedan problem ne mozemo da resimo, jer kad god nam se misljenja razilaze nastaje tisina. Ja sam u pocetku gubio razum, jer sam nenaviknut na prelazenje preko problema, ali sam se nakon nekog vremena predao.. Mislim da je trenutno najgore jer zivimo po njenim pravilima i malo sta finkcionise.
Bolje je probleme resavati kroz razgovor, kakav god, nego ih ne resavati uopste.

sta si ti ucinio da stavis toj devojci do znanja da zelis da budes s njom

pre 7 godina

Ako muskarac pravi atmosferu vidjanja 'ona nije dovoljno dobra' a realnost govori drugacije, a muskarci u nekom dogovoru to rade.... kao znas tako strateski podsvesno teraju devojke da im se dodvoravaju i ponasaju se potcinjeno, trce za njima i sl, onda to batalite. Potpuno je sve jedno da li je zid cutanja, svadja ili tuca, jednostavno od odraslog muskarca treba ocekivati da se zrelo ponasa. Problemi treba da se resavaju u praksi. SVe ostalo mogu da budu samo prazne price koje oduzimaju previse vremena i energije.... a to vreme moze da se provede sa ljudima koji imaju neku pozitivnu energiju... Osmeh na licu vredi vise od bilo kog muskarca u krevetu, pa ma koliko on precenio sebe.

Lena

pre 7 godina

Imala sam jednog takvog, čim krene beka priča ili svađa ode u pravcu koji mu neodgovara on napravi dramu i nestane. što se mene tiče ako on neće lepo kod psihoterapeuta, nema tu mnogo šta da se priča.

Poruka takvog ponašanja je jasna: ne zanima me da rešim problem ni kako je tebi, mene zanima da ja budem zadovoljan.
Moj brat je isti takav čim roditelju pomenu temu koja mu neodgovara on se "duri" pa neće da ruča sa njima, ode bleji kod ortaka po ceo dan itd. I da ima preko 30 godina.

Nikola

pre 7 godina

A šta ako je ona narcisoidno uporna nakon raskida oči u oči da stupi u kontakt sa muškarcem koji ćuti dok ne bira sredstva kako bih povratila izgubljeno svojom greškom, čineći pri tome drugoj strani što veću štetu. Kako se od toga zaštititi... znate šta.. ta uopšte muško_ženska tumačenja su detinjasta jer ima podjednako toliko loših žena koliko i muškaraca a jednostavno i uvek dobro rešenje je promeniti partnera ako veza ne funkcioniše.

Kole

pre 7 godina

Nije strašno ako imate ovakvu devojku. Jednostavno je ostavite i nadjete drugu. Problem je ako vam je ovakva žena s kojom imate dete.

Objavitedaljudinauce

pre 7 godina

Mislite, osoba koja ima izrazito NISKU emocionalnu inteligenciju? Osobe visokog nivoa emocionalne inteligencije ne zavrsavaju sa osobama kao iz navedenog primera. Osoba visoke emocionalne inteligencije vrlo dobro zna kako se postupa sa ovakvim ljudima i tezi tome da je takvi ljudi ne sprecavaju mizernim glupostima na putu do uspeha.
Pozdrav :)

potentially harmful

pre 7 godina

mik treger@

Zelis li stvarno da tu drugu osobu ubijes - verujem da ne zelis ali pazi, ovo nije nimalo naivno, MOZE jako negativno uticati na sliku pojedinca o samom sebi, na samopozdanje, eventualno pogorsanje nekih drugih, fizickih i psihickih bolesti.

Ćutanje nije uvek zlato

pre 7 godina

Kada god je ćutala, pitah da li imamo preoblema.Odgovor je uvek bio ne.A onda je jednog dana rekla da je odlučila da prekinemo.

008

pre 7 godina

Dok sam joj delio komplimente i davao dusu na tacni, ona je cutala, a ja zelio da mi radi isto sto i ja njoj, da budemo ravnopravni. Onda sam ja zacutao i poceo da je ignorisem, jer daleko od ociju, daleko od srca. Sad joj krivo, e bas me zabole.

Danijel

pre 7 godina

Nije tačno da su samo muškarci takvi. Moja bivša je u detalj opisana u ovom tekstu. Trpeo sam skoro 4 godine i na kraju sam se okrenuo i otišao od nje. Nemam osećaj da sam nešto izgubio, naprotiv. Sada sam u novoj vezi i osećam se sjajno.

Dragan

pre 7 godina

Pretpostavljam da je namera autora clanka bila da pomogne zenama koje su vaspitane i ogajaneu duhu "zena je zrtva". To je veoma cesto. Medjutim nije mali broj slucajeva da je zena agresor (tacnije pasivni agresor) i da je ovakavo ponasanje njihovo sredstvo pritiska i kontrole. Sterotipovi nikada nisu doneli nista dobro i jedostrano vidjenje problema samo pojacava tenzije. Bilo bi bolje da je clanak lepo izbalansiran a narocito ako je jos podrzan podacima naucnih istrazivanja u ovoj oblasti.

Bojan

pre 7 godina

Ja sam imao traumaticno iskustvo da jedem testeninu za rucak svaki dan, sve zbog neke banalne besmislice.

Strasno je sta sve zenski mozak moze da smisli.

M

pre 7 godina

Neki tamo i ostali dragi muškarci u komentarima, članak navodi da su u pitanju narcisoidni ljudi, a akcenat je stavljen na muškarce jer zamislite članak se nalazi na super ženi, pa je logično da je članak više usmeren iz perspektive žene a ne muškarca. Niko ne tvrdi da žene to ne rade. A sad se iskulirajte.

A sa ovakvim osobama, jednom pokušajte da im objasnite da se na taj način problemi ne rešavaju već samo odlažu i guraju pod tepih a oboje su nezadovoljni. Ako ne uspe i ne dobijete ikakav odgovor u vidu zainteresovanosti za promenu, ostavite ih, što pre to bolje. Narcisoidne ličnosti se neće menjati kasnije ako neće sad.

ap

pre 7 godina

Ovo ima i kod zena i kod muskaraca. Iz mog iskustva - odmah bezite od takve osobe jer nista promeniti necete. Bila sam sa jednim takvim - predstavio se kao zreo muskarac, a u stvari pokusavao je da me manipuluse sa pasivnom agresijom i ovim cutanjem --- kao da sam ja nesto kriva, nikad mu dovoljno dobra, pa sve jadna cekam da me primeti i nasmesi mi se. Na njegovu zalost to kod mene ne prolazi, pricekala malo da vidim da li zaista postoji problem koji mozemo zajednicki da resimo, ako ne - zbogom. Na zalost mnogih mladih i nesigurnih zena (ili muskaraca) ovo je lak recept za manipulisanje.
Bezite od takvih!

dragaN

pre 7 godina

meni se sada upravo ovo desava. volim je i nisam pametan sta cu da radim.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(pile.glodje.kosku, 27. septembar 2016 15:25)

Citam tekst i bukvalno kao da su pisali o mojoj poslednjoj devojci. Tri meseca smo imali vezu kao iz bajke. A onda je preko noci prestala da pise prva i na moje poruke da odgovara hladno. Nisam je zatrpavao porukama da ne pomisli kako mi je tesko, jednom u 3-4 dana. Na kraju posle tri nedelje je pristala da se vidimo. E tada sam kao sto pise u tekstu, morao ja da se pravdam. Rekla mi je zbog cega je bila ljuta (neka glupost), i nije zelela da o tome razgovara nego je resila da cuti tri nedelje. ONda smo nastavili da se ponovo vidjamo, izdrazali jos nedelju dana i posvadjali se. Posle toga cuti. Pisao joj dva puta prvih nekoliko dana i vise ne pisem. Ne pise ni ona. Volim je puno, proslo je skoro mesec i po dana od raskida i mnogo mi mnogo nedostaje. ((

Duda

pre 7 godina

Ovaj tretman cutanja (u minimalnom
trajanju od 3 dana) imam svaki put kad se pokacimo. Reci muskarcino sve sto imas, psuj, vici, samo nemoj da cutis zaboga! U braku smo tek godinu i sve probleme resavamo tako sto nakon 3 do 5 dana ja "pokunjeno" molim za oprostaj.. Nekad mi dodje da eksplodiram..ali onako bas!

straigt up now tell me

pre 7 godina

Mislim da je jako bitan faktor koliko takvo ignorisanje traje..
Takodje, ako osobi ne date razlog zasto to radite, ona onda moze preispitivati citav vas odnos, citavu svoju licnost, ne bi li pronasla "valjan" razlog... Nekad zbog toga pocne da sumnja u delove svoje licnosti u koje opravdano, ne bi trebalo da sumnja..

Ne bih ovakvo ponasanje preporucivala dugorocno jer tako jeste, verujem, vid pasivne agresije, koji moze ozbiljno uticati na dobrobit ignorisanog. Odvojite barem pola sata svog zivota da takvoj osobi, sto je moguce smirenije i realnije, objasnite situaciju, jer vama mozda nece znaciti mnogo, a toj drugoj osobi hoce.

Sabre

pre 7 godina

Guess what - upravo ste opisali moju bivsu. Dosta vise diskriminacije muskaraca, sramota da ladno izjavite kako ovo uglavnom rade muskarci. Ovo uglavnom rade emotivno hendikepirane i nezrele osobe, NEVEZANO ZA POL.

alex

pre 7 godina

Diskriminacija muskaraca u najgorem obliku.Pregrst negativnih komentara,poredjenje sa detetom od pet godina,govori da je autorka dozivela emotivni slom od kojeg se jos nije oporavila.Nije ni cudo zasto su nam devojke danas ovakve,kad citaju ovakve tekstove....

mxmx

pre 7 godina

To je ono kada se zene bore za svoje interese i rukama i nogama i slovima. Moze da vam zvoca i psihicki maltretira koliko hoce, a vi po njima na to mozete...pa nista. Batine ne dolaze u obzir, naravno, ali evo, ne sme covek ni da se naljuti i ne razgovara sa njom jer ce da napise tekst u novinama kako je on manje vise decak sa autizmom. Nije vazno "autisticni decaci", terajte vi svoje, nemojte da vas neobjektivni zenski tekstovi sputavaju. One imaju njihova oruzja, i nikako ne treba polagati svoje.

N3ki tam01

pre 7 godina

Ovako se ponašaju i neke žene. Ne razumem zašto se ovde stavlja akcenat na muškarca kada ovakvo ponašanje ne određuje pol. Sve je do osobe kakva je... imate manipulatora, loših osoba, temperamentnih, pakosnih... i kod žena i kod muškaraca, tako da ne mešajte babe i žabe.

Sabre

pre 7 godina

Guess what - upravo ste opisali moju bivsu. Dosta vise diskriminacije muskaraca, sramota da ladno izjavite kako ovo uglavnom rade muskarci. Ovo uglavnom rade emotivno hendikepirane i nezrele osobe, NEVEZANO ZA POL.

N3ki tam01

pre 7 godina

Ovako se ponašaju i neke žene. Ne razumem zašto se ovde stavlja akcenat na muškarca kada ovakvo ponašanje ne određuje pol. Sve je do osobe kakva je... imate manipulatora, loših osoba, temperamentnih, pakosnih... i kod žena i kod muškaraca, tako da ne mešajte babe i žabe.

Danijel

pre 7 godina

Nije tačno da su samo muškarci takvi. Moja bivša je u detalj opisana u ovom tekstu. Trpeo sam skoro 4 godine i na kraju sam se okrenuo i otišao od nje. Nemam osećaj da sam nešto izgubio, naprotiv. Sada sam u novoj vezi i osećam se sjajno.

Bojan

pre 7 godina

Ja sam imao traumaticno iskustvo da jedem testeninu za rucak svaki dan, sve zbog neke banalne besmislice.

Strasno je sta sve zenski mozak moze da smisli.

alex

pre 7 godina

Diskriminacija muskaraca u najgorem obliku.Pregrst negativnih komentara,poredjenje sa detetom od pet godina,govori da je autorka dozivela emotivni slom od kojeg se jos nije oporavila.Nije ni cudo zasto su nam devojke danas ovakve,kad citaju ovakve tekstove....

ap

pre 7 godina

Ovo ima i kod zena i kod muskaraca. Iz mog iskustva - odmah bezite od takve osobe jer nista promeniti necete. Bila sam sa jednim takvim - predstavio se kao zreo muskarac, a u stvari pokusavao je da me manipuluse sa pasivnom agresijom i ovim cutanjem --- kao da sam ja nesto kriva, nikad mu dovoljno dobra, pa sve jadna cekam da me primeti i nasmesi mi se. Na njegovu zalost to kod mene ne prolazi, pricekala malo da vidim da li zaista postoji problem koji mozemo zajednicki da resimo, ako ne - zbogom. Na zalost mnogih mladih i nesigurnih zena (ili muskaraca) ovo je lak recept za manipulisanje.
Bezite od takvih!

mxmx

pre 7 godina

To je ono kada se zene bore za svoje interese i rukama i nogama i slovima. Moze da vam zvoca i psihicki maltretira koliko hoce, a vi po njima na to mozete...pa nista. Batine ne dolaze u obzir, naravno, ali evo, ne sme covek ni da se naljuti i ne razgovara sa njom jer ce da napise tekst u novinama kako je on manje vise decak sa autizmom. Nije vazno "autisticni decaci", terajte vi svoje, nemojte da vas neobjektivni zenski tekstovi sputavaju. One imaju njihova oruzja, i nikako ne treba polagati svoje.

Duda

pre 7 godina

Ovaj tretman cutanja (u minimalnom
trajanju od 3 dana) imam svaki put kad se pokacimo. Reci muskarcino sve sto imas, psuj, vici, samo nemoj da cutis zaboga! U braku smo tek godinu i sve probleme resavamo tako sto nakon 3 do 5 dana ja "pokunjeno" molim za oprostaj.. Nekad mi dodje da eksplodiram..ali onako bas!

Dragan

pre 7 godina

Pretpostavljam da je namera autora clanka bila da pomogne zenama koje su vaspitane i ogajaneu duhu "zena je zrtva". To je veoma cesto. Medjutim nije mali broj slucajeva da je zena agresor (tacnije pasivni agresor) i da je ovakavo ponasanje njihovo sredstvo pritiska i kontrole. Sterotipovi nikada nisu doneli nista dobro i jedostrano vidjenje problema samo pojacava tenzije. Bilo bi bolje da je clanak lepo izbalansiran a narocito ako je jos podrzan podacima naucnih istrazivanja u ovoj oblasti.

dragaN

pre 7 godina

meni se sada upravo ovo desava. volim je i nisam pametan sta cu da radim.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(pile.glodje.kosku, 27. septembar 2016 15:25)

Citam tekst i bukvalno kao da su pisali o mojoj poslednjoj devojci. Tri meseca smo imali vezu kao iz bajke. A onda je preko noci prestala da pise prva i na moje poruke da odgovara hladno. Nisam je zatrpavao porukama da ne pomisli kako mi je tesko, jednom u 3-4 dana. Na kraju posle tri nedelje je pristala da se vidimo. E tada sam kao sto pise u tekstu, morao ja da se pravdam. Rekla mi je zbog cega je bila ljuta (neka glupost), i nije zelela da o tome razgovara nego je resila da cuti tri nedelje. ONda smo nastavili da se ponovo vidjamo, izdrazali jos nedelju dana i posvadjali se. Posle toga cuti. Pisao joj dva puta prvih nekoliko dana i vise ne pisem. Ne pise ni ona. Volim je puno, proslo je skoro mesec i po dana od raskida i mnogo mi mnogo nedostaje. ((

M

pre 7 godina

Neki tamo i ostali dragi muškarci u komentarima, članak navodi da su u pitanju narcisoidni ljudi, a akcenat je stavljen na muškarce jer zamislite članak se nalazi na super ženi, pa je logično da je članak više usmeren iz perspektive žene a ne muškarca. Niko ne tvrdi da žene to ne rade. A sad se iskulirajte.

A sa ovakvim osobama, jednom pokušajte da im objasnite da se na taj način problemi ne rešavaju već samo odlažu i guraju pod tepih a oboje su nezadovoljni. Ako ne uspe i ne dobijete ikakav odgovor u vidu zainteresovanosti za promenu, ostavite ih, što pre to bolje. Narcisoidne ličnosti se neće menjati kasnije ako neće sad.

straigt up now tell me

pre 7 godina

Mislim da je jako bitan faktor koliko takvo ignorisanje traje..
Takodje, ako osobi ne date razlog zasto to radite, ona onda moze preispitivati citav vas odnos, citavu svoju licnost, ne bi li pronasla "valjan" razlog... Nekad zbog toga pocne da sumnja u delove svoje licnosti u koje opravdano, ne bi trebalo da sumnja..

Ne bih ovakvo ponasanje preporucivala dugorocno jer tako jeste, verujem, vid pasivne agresije, koji moze ozbiljno uticati na dobrobit ignorisanog. Odvojite barem pola sata svog zivota da takvoj osobi, sto je moguce smirenije i realnije, objasnite situaciju, jer vama mozda nece znaciti mnogo, a toj drugoj osobi hoce.

Ana

pre 7 godina

tekst prilično banalno opisuje jedan užasan problem, a to je narcisoidan poremećaj ličnosti. Osobe s tim poremećajem su nešto najužasnije što može da vam se dogodi, a tretman ćutanjem je samo jedan od "tretmana" kojim vas čašćavaju, a pritom sve vreme vas krive za svoje probleme i emocije. Osobe s tim poremećajem psihološki zlostavljaju osobe s kojima su u vezi, manipulišu, odbace ih i posle ih kleveću kako bibsebe opravdali. Užasno stanje o kome se uopšte ne govori. Ko je bio u vezi s takvom osobom, pakao mu neće teško pasti.

MaLa

pre 7 godina

Cim uočim bilo kakve znake pasivne agresije prekidam komunikaciju s tim ljudima, ukoliko je to moguce. Oni se ne menjaju i ako to uočite dok jos niste u braku, bezite glavom bez obzira bez grize savesti. Bila sam u takvoj vezi, vrlo je opterećujuće i iscrpljujuće kad neko ne zeli komunicirati. I da, ima takvih kod oba pola itekako.

euforija

pre 7 godina

Jednom sam cutala 4 dana jer se izivljavao na meni 2 meseca, bio sav tuzan i pokunjen, nije hteo da kaze sta mu je i u cemu je problem, dok nisam toliko insistirala da bi mi on u poruci napisao kako me voli ali nije zaljubljen u mene i kako misli da ne bi trebalo vise da budemo u vezi. U tom trenutku smo bili 8.5 god zajedno. Da sam bila pametna pa da se nisam javila posle ta 4 dana ne bih izgubila jos narednih godinu dana trudeci se da se on "ponovo zaljubi" u mene, niti bih imala hormonski poremecaj od stresa kada sam posle tih godinu dana shvatila da on ima paralelnu vezu. Zavrsila bih fax na vreme i oporavila bih se mnogo brze. Inace nisam pristalica cutanja, uvek sam za to da se problem resi razgovorom, ali u tom trenutku sam mislila da je tako najbolje. Sta zna dete od 25 god.

Slavica

pre 7 godina

Procitala sam tekst i komentare i koliko vidim ovde se brkaju neki pojmovi. Naime, ne treba brkati narcisoidan poremecaj sa jednostavnim manjkom zainteresovanosti za nekog partnera, to nikako nije isto! Neki ljudi se izmaknu od nekog zato sto ne vole ili vise nisu zaljubljeni ili jednostavno nece da ti kazu u lice da im se ne svidjas i slicno. Ali tako reaguju mnogi ljudi kada ne zele otvoreno da kazu sta imaju i to uopste nije posledica narcisoidnosti, cesto je to samo nedostatak postovanja prema nekome ili bezanje od teske situacije.

Medjutim, ovo drugo o cemu se pise, to su osobe koje su TRAJNO poremecene i koje se tako postavljaju sa BILO KIME u vezi. Oni prosto ne umeju da vole druge, da uspostave bilo kakav reciprocitet, cesto tu ima i psihopatskih odlika licnosti sa manipulacijom i potrebom da se drugi dovode pod kontrolu, da se drugi ljudi poseduju. Ti pomislis on MENE ne voli, a u stvari on NIKOGA ne voli. MA koliko treba biti fer prema polovima, cesci je narcisoidni poremecaj kod muskaraca, dok zene prosto manipulisu namerno, one su vestije u emocijama. Radi se dakle o poremecaju kod kojeg NEMA POPRAVKE. Ima to sve opisano u literaturi.

Ovaj tekst moze samo znaciti nekome da shvati da se ne vredi truditi, jer druga strana po pravilu strada. Treba prosto otici i naci nekoga sa kime se moze ostvariti reciprocitet, kako pise u tekstu. Osim toga, treba uvek razmotriti i prethodne veze i videti da li se neka losa matrica kod nekoga ponavlja. to moze biti znak.

Dott

pre 7 godina

Navedeno u tekstu, rekao bih da je samo jedna od opcija, postoje situacije i kad je muskarac u pravu kad svoju partnerku kaznjava cutanjem, jer je to ustvari blaza forma. Moguce, kad bi izneo istinu da bi je mnogo vise zabolelo i na nju ostvla tragove nesigurnosti u sebe tj izgubila samopouzdanje. To su okolnosti u kojima je muskarac na nesto visem nivou inteligencije od partnerke i kada muskarac ima dosta razvijenu empatiju.
Zasto ne treba prihvatiti i varijantu koju je izneo autor teksta, kao i ovu koju sam ja izneo.
Ono o cemu moze da se diskutuje je pitanje kojih je slucajeva vise.
Ono sto je sigurno je to da ce se to i dalje desavati i da ce ljudi na zemlji patiti zbog nesretne ljubavi i nazalost vecina nas osetiti surovost zivota.

Neko iz mase

pre 7 godina

Moj bivsi. Samo sto sam bila slepa pa nisam videla na vreme. Mislim da je ovo odlika coveka, njegovog odrastanja i sazrevanja; i karakteristicno je za oba pola. Ispadose muskarci najgori, a ni mi zene nismo cvece sto se mnogih stvari tice. Kao zensko licno sam protiv ovakve generalizacije i blacenja muskaraca.

jana

pre 7 godina

vi,kojima se ovo upravo desava, bjezite glavom bez obzira. najcesce nikada ne saznam zasto nije pricao samnom. cak mi je i priznao za najdramaticnijih pola godine da ne zna razlog
ako pitas sta nije u redu odgovor je " ja ne znam sta ti hoces od mene"

abraham

pre 7 godina

upravo ovo sam dozivljavao od svoje supruge punih 5 godina. zato sam je ostavio. to je gori osjecaj i od rata i izbjeglistva zajedno, to je nesto najgore sto sam prosao. upropastila me je ovakvim ponasanjem i sad imam problem da se priblizim bilo kojoj zeni jer me strah da ovo ne dozivim ponovo. mozda se vise nikad necu ozeniti..

Lena

pre 7 godina

Imala sam jednog takvog, čim krene beka priča ili svađa ode u pravcu koji mu neodgovara on napravi dramu i nestane. što se mene tiče ako on neće lepo kod psihoterapeuta, nema tu mnogo šta da se priča.

Poruka takvog ponašanja je jasna: ne zanima me da rešim problem ni kako je tebi, mene zanima da ja budem zadovoljan.
Moj brat je isti takav čim roditelju pomenu temu koja mu neodgovara on se "duri" pa neće da ruča sa njima, ode bleji kod ortaka po ceo dan itd. I da ima preko 30 godina.

debeli

pre 7 godina

A da pitam ja vas nesto,kad ona mene emotivno unistava 8 meseci pa ja odlucim da je u jednom trenutku ignorisem,blokiram,obrisem,etc kako bih zastitio ovo malo zivaca sto mi je ostalo, jesam ja veci idiot ili ona? Hvala na odgovoru!

Marko

pre 7 godina

Iz svog bogatog iskustva sa zenama izvukao sam zakljucak da problem zapocinje najcesce zena a ne muskarac. Zasto? Zato sto su muskarci jednostavna bica. Ako svom muskarcu jednostavno objasnite sta hocete, a pritom ne ugrozavate njegove interese nece biti problema, i oboma ce biti lepo. Ako on ne zeli da pristane na nesto a zena insistira i "zvoca" ili manipulise na bilo koji nacin bice problema. Ako kojim slucajem nakon psiholoske torture od strane zene muskarac poludi i postane nasilan onda je odmah oznacen kao zlocinac... Za mene je i psiholosko i fizicko nasilje jednako bolno i za osudu. Ja sam oduvek trpeo psiholosko nasilje od vecine zena, i sada uspesno koristim cutanje. Samo cutim i uzivam. tisina me opusta. Drage moje zene. Kada ste u vezi sa muskacem nemojte nista komplikovati. Radite i govorite sa svojim muskarcem samo ono sto prija oboma. A kada ste sa drugom zenom, komlikujte, filozofirajte, svadjajte se, histerisite, zvocajte, placite radite sta vam je volja.

Kole

pre 7 godina

Nije strašno ako imate ovakvu devojku. Jednostavno je ostavite i nadjete drugu. Problem je ako vam je ovakva žena s kojom imate dete.

Rugalica

pre 7 godina

Od prve do poslednje reci moja veza sa bisvsim momkom! Samo sto ovo rade i muski i zenski.Emotivna nezrelost i narcisoidnost ne poznaje polove!

mimi

pre 7 godina

Ja sam ovo dobila u paketu sa prevarom. Saznala za prevaru dok je bio na putu, spakovala se i otisla pa je onda on bio ljut i nije hteo da razgovara sa mnom jer sam se JA SPAKOVALA I OTISLA. Tako da je u mom slucaju tacno apsolutno mada ima i dosta zena koje ovako funkcionisu.

Ned Stark

pre 7 godina

Tzv. Silent treatment je mahom zensko oruzje, muskarci se ovoga late tek kada iscrpe sve ostale resurse. Zene se ovoga late kada god im odgovara, jer znaju da u pocetku vrlo pali, dok kasnije, kad se "procita" ovakvo ponasanje, nema rezultata, naprotiv.

Bez razgovora nema veze, o braku da ne govorimo. Razgovor, razgovor, i razgovor. Sve se moze resiti razgovorom, pa cak i kraj. Ali bez reci jako malo stvari, i to su mahom one situacije gde se dvoje ljudi koji se vole bez reci razumeju i dogovore, sto nikako ne moze da se primeni na ovo.

A sto se tice ovih sto pravdaju pljuvanje muskaraca jer je ovo zenska sekcija sajta, to znaci da je dozvoljeno govoriti najstrasnije generalizacije o muskarcima, bile tacne ili ne (a nijedno uopstavanje nije tacno - vazi za oba pola, naravno), jer su u pitanju zene? I posle se pitate zasto vam muskarci ne prilaze, zasto nema "pravih muskaraca" i ostale gluposti. Kada potajno mislite da su svi muskarci ovakvi ili onakvi (losi, kako god okrenete), koliko god se trudile da se to ne vidi, vrlo se vidi. Odajete se na kilometar.

Za svaku pravu zenu postoji pravi muskarac. Za nedozrele isfrustrirane devojcice takodje, nedozreli isfrustrirani decaci.

Someone

pre 7 godina

Slažem se da ovo ponašanje nije specifično za muškarce, već za osobe koje su naučene da tako manipulišu. Sve kreće iz primarne porodice, ako nije naučeno da se iskomunicira , teškim radom na sebi to može da se promeni. A retko ko je voljan da to i uradi. U principu, obe strane su na gubitku. Moj muž nije naučen da iskazuje osećanja, mada stalno potencira da je njegova porodica bila dobra. Naučen je pogrešnim obrascima ponašanja, po njemu je ljubav žrtvovanje, naravno žene, tj.majke, jer je tako funkcionisalo u njegovoj porodici. A kako je najlakše pobediti u igri moći koju zovemo brakom? Pa tako što ćemo drugu stranu kritikovati, a ako se pobuni, kažnjavati ćutanjem, i ne odustajati od toga dok se ne slomi, ili bar prihvatiti da pametniji popušta. Takvi ljudi se ne izvinjavaju, oni su uvek žrtve i ne odustaju od toga.

No woman, no cry

pre 7 godina

Ja sam u braku sa takvom osobom vec 15 godina... Ni jedan problem ne mozemo da resimo, jer kad god nam se misljenja razilaze nastaje tisina. Ja sam u pocetku gubio razum, jer sam nenaviknut na prelazenje preko problema, ali sam se nakon nekog vremena predao.. Mislim da je trenutno najgore jer zivimo po njenim pravilima i malo sta finkcionise.
Bolje je probleme resavati kroz razgovor, kakav god, nego ih ne resavati uopste.

Aleksandar Kovačević

pre 7 godina

Moja bivsa u potpunosti odgovara ovim opisu.Zlo neviđeno, dok sam se polomio da nam sve stvorim ona je u tišini rušila naših 20 godina braka, i na kraju je to i rekla u samo nekoliko hladnih riječi.Zlo.

N

pre 7 godina

Trpeo sam verbalnu agresiju od devojke i onda odlucio da radim sve sto kaze i samo cutim, jer verbalno nisam mogao da izadjem na kraj sa njenom agresijom. Na kraju smo raskinuli. Otisao sam ja koji sam cutao.

Milena

pre 7 godina

Imala sam taj problem sa partnerom i rešila sam ga tako što sam se posle tri godine opametila pa počela isto tako da se ponašam, i gle čuda - video je kako je to pa je on počeo da moli da prestanem da ćutim i više nije ponavljao takvo ponašanje posle par mojih durenja .

M

pre 7 godina

@Bojan
Jel možemo neke detalje da dobijemo? Jel si izgubio neku opkladu? Jel te vezala i na silu hranila? Jel te terala da jedeš pod pretnjom nožem ili već nekim drugim oružjem?

Ili je ona jednostavno spremala testeninu a ti si previše kul i mačo da bi uhvatio i napravio ručak umesto nje? Najviše volim taj tip, kojem žena svaki dan kuva i sprema a njima eto smeta i žale se, ali im ne pada na pamet da sami spreme nešto.

ls

pre 7 godina

Moja bivsa zena original. Samo sto sam ja imao resenje za to njeno cutanje, samo joj u svoj toj tisini kazem da je glupa kao k... i odma skace u oci i vadi diplomu nekog megadensa i mase sa njom po kuci. Kada mi je to sve dok...ilo, aj ti sad malo kod mame pa njoj igraj po zivcima. E od jednom bi da prica, ma neeeemoooojjj??? Pakuj prnje i gas, dosta mi te vise. Evo posle godinu dana, mogu reci da se nisam za....bao ni malo, trebalo je davno tako da postupim.

Goran

pre 7 godina

Pa, cekajte, ovo je klasicno zensko ponasanje! Cuti, tera te da skakuces oko nje ne bi li izvukao sta ne valja i gde si pogresio, da bi na kraju dreknula: "znas ti vrlo dobro sta ne valja" i onda ponovo zacutala.

008

pre 7 godina

Dok sam joj delio komplimente i davao dusu na tacni, ona je cutala, a ja zelio da mi radi isto sto i ja njoj, da budemo ravnopravni. Onda sam ja zacutao i poceo da je ignorisem, jer daleko od ociju, daleko od srca. Sad joj krivo, e bas me zabole.

Objavitedaljudinauce

pre 7 godina

Mislite, osoba koja ima izrazito NISKU emocionalnu inteligenciju? Osobe visokog nivoa emocionalne inteligencije ne zavrsavaju sa osobama kao iz navedenog primera. Osoba visoke emocionalne inteligencije vrlo dobro zna kako se postupa sa ovakvim ljudima i tezi tome da je takvi ljudi ne sprecavaju mizernim glupostima na putu do uspeha.
Pozdrav :)

N4

pre 7 godina

Ona situacija kad slusas neku glupost danima a onda zeleci da je prekines jasno i glasno kazez da ne podrzavas ideju i da ne razumes zasto bi se bavio tim glupostima, a ona te na pola prekine i kaze da ne dizes ton i tenziju. Ti se iznerviras zbog njene pasivno-agresivne reakcije i stvarno dreknes i ona ode u sobu da place do ujutru i ti ostanes kao najveci tiranin sam a znas da si u pravu. BRATEEEEEEEE!!!!!!!

Ćutanje nije uvek zlato

pre 7 godina

Kada god je ćutala, pitah da li imamo preoblema.Odgovor je uvek bio ne.A onda je jednog dana rekla da je odlučila da prekinemo.

Madjo

pre 7 godina

Hoće li neko konačno da preduzme nešto kako se narod ne bi dalje trovao ovakvim tekstovima, gde se muški pol označava kao nešto negativno po prirodi, a ženski kao žrtva. Ako se već pišu ovakvi tekstovi, treba upozoriti ljude na ponašanje neljudi, kojih podjednako ima i među ženama i muškarcima, a ne da se opisuju neke negativne, navodno muške osobine, pri čemu se ne navodi naučni izvor u kom bi imali utemeljenje za takve tvrdnje. Jer naravno, naučnici se ne bave jednoumljem kao neki lobiji to rade.

Petar

pre 6 godina

U braku sam 15 god.U poslednje vreme slabije pricam sa zenom,mislim da je kaznjavam.Nece da ima intimne odnose.Imamo ih 6-7 puta godisnje.

sta si ti ucinio da stavis toj devojci do znanja da zelis da budes s njom

pre 7 godina

Ako muskarac pravi atmosferu vidjanja 'ona nije dovoljno dobra' a realnost govori drugacije, a muskarci u nekom dogovoru to rade.... kao znas tako strateski podsvesno teraju devojke da im se dodvoravaju i ponasaju se potcinjeno, trce za njima i sl, onda to batalite. Potpuno je sve jedno da li je zid cutanja, svadja ili tuca, jednostavno od odraslog muskarca treba ocekivati da se zrelo ponasa. Problemi treba da se resavaju u praksi. SVe ostalo mogu da budu samo prazne price koje oduzimaju previse vremena i energije.... a to vreme moze da se provede sa ljudima koji imaju neku pozitivnu energiju... Osmeh na licu vredi vise od bilo kog muskarca u krevetu, pa ma koliko on precenio sebe.

Tumačenje duboko humanog teksta

pre 7 godina

Neverovatno je kako su ljudi u ovim komentarima većinom kritikovali zaključke "koji bi se mogli izvući" iz članka, iako oni uopšte ni ne proizilaze iz članka. Što će reći da u našem narodu postoji nizak nivo obrazovanja o pravilima logičkog zaključivanja što vodi u besmislene rasprave na promašene teme. Najobičniji tekst o novim istraživanjima vodi u silna opovrgavanja izmišljenih pridodatih značenja i ne postoji želja da se shvati suština teksta već strah "da ne bi ko drugi mogao tekst pogrešno shvatiti" umesto da se pokaže da su razumeli na ispravan način, razmislili i eventualno rekli nešto pametno... Nigde u članku nije rečeno da su muškarci skloniji kažnjavanju ćutanjem od žena, već među muškarcima oni sa narcisoidnim poremećajem... Prvo se treba o tome samostalno informisati. A iz toga se i dalje ne može zaključiti da su svi koji ćute narcisoidni i da je svako ćutanje isto , prema tome ne znam kome se u komentarima objašnjava da "nije isto". Samo je pisalo da ljudi trebaju da budu svesni da upražnjavanje NAMERNOG I SISTEMATSKOG ignorisanja kao mehanizma za postizanje kontrole u odnosu je štetno za drugu osobu koja želi da razume drugu stranu. Tu ne spada ćutanje pred raskid... Osim toga, ćlanak je verovatno preveden sa engleskog, pa prevod možda ne zvuči dovoljno precizno. Verujem da nije bio cilj da se omalovaži bilo ko ili motiv za ćutanje, već da mogu biti štetne posledice toga i da je za obe strane bolje da se razmisle o oboma i o situaciji i potrude da se izraze.

potentially harmful

pre 7 godina

mik treger@

Zelis li stvarno da tu drugu osobu ubijes - verujem da ne zelis ali pazi, ovo nije nimalo naivno, MOZE jako negativno uticati na sliku pojedinca o samom sebi, na samopozdanje, eventualno pogorsanje nekih drugih, fizickih i psihickih bolesti.

Da

pre 7 godina

Ovo se desava svim ljudima. Kada ja zacutim, npr, znaci da je osoba presla granicu mog strpljenja svojim ponasanjem, da ne zelim da razgovaram sa njom, niti da je gledam, i da je najbolje da me pusti malo na miru. Posle toga mozemo razgovarati normalnim tonom. Ako u tom periodu nastavi da gnjavi i da zove, pa da pritom i dalje nastavlja sa prelazenjem granice, nista se popraviti ne moze. To shvatam kao dalje napade i povlacim se. Cas napada, cas se izvinjava. Glupost. Sto da mi neko smara mozak.

weekend_warrior

pre 7 godina

Ajde doticni "terapeuti" neka meni objasne sledecu situaciju:

Veza od 9 godina je pukla zato sto me je ona izbegavala godinu dana, smisljala izgovore da se ne vidimo,ne cujemo, "nije imala vremena" a u isto vreme izlazila i zabavljala se sa drugima.

Sada nismo u kontaktu vec 5-6 meseci. Nit se ona meni javlja nit ja njoj
Zvanicno nismo prekinuli ali eto nemamo nikakv kontakt niti postoji interesocanje sa njene strane a zahvaljujuci tome sto je ona uradila i ja sam izgubio i teresovanje za nju

Sta je to?

Nikola

pre 7 godina

A šta ako je ona narcisoidno uporna nakon raskida oči u oči da stupi u kontakt sa muškarcem koji ćuti dok ne bira sredstva kako bih povratila izgubljeno svojom greškom, čineći pri tome drugoj strani što veću štetu. Kako se od toga zaštititi... znate šta.. ta uopšte muško_ženska tumačenja su detinjasta jer ima podjednako toliko loših žena koliko i muškaraca a jednostavno i uvek dobro rešenje je promeniti partnera ako veza ne funkcioniše.

Srle

pre 7 godina

Iz ovog teksta proizilazi da je gori taj (muški) tretman ćutanjem od preljube partnerke koja ga je izazvala.Gospodin ne želi da deli sa drugim muškarcima, znači on je na nivou petogodišnjaka, narcis itd.Dakle, drage dame ne obazirite se na džukelu hrabro napred u preljubu, to je ipak normalnije!

Perp

pre 7 godina

Ћутање је злато! Боље да ћутим него да кажем све шта ми је на памети, дефинитивно би тај мој афект довео до развода.

Renegade

pre 7 godina

Ja sam do sada (4x) bio u ovoj situaciji.
2x sam ja bio "zrtva", 2x sam sam bio agresor.

Ovo nije "alat" za osvetu.
Ovo je jedan postupak gde se i jednoj i drugoj strani daje malo slobodnog prostora da uvide gde su pogresili i da li hoce i mogu da isrpave greske ili ne.
Ukoliko ne mogu svako na svoju stranu

Neki "steucnjaci" predlazu 30 dana bez kontakta,drugi 60,treci 90 itd
Sve to zavisi od veze do veze i od mentalnpg sklopa ljudi.

Iz mog iskustva ako se nijedna strana ne javi i ne da znake zivota u vremenskom okviru od 120 dana nikada se vise nece ni javiti i ta veza bolje sto je zavrsena.

nišlija

pre 7 godina

Ponekad nekim ljudima ne pomaže ništa i onda u onom očaju jednostavno zaćutite.Evo npr moja komšika duplo mlađa od mene i udata ima dvoje dece ganja me i ganja i...Na kraju sam zaćutao kad skoro svi moji pokušaji da joj stavim do znanja me ne interesuje u tom smislu jer je prosto znam od rođenja i...Svašta je radila čak šta više mislim ajd prvo dete al za drugo mislim da je rodila da bi meni mislila je možda napakostila jer očito ne voli a o poštovanju muža ni govora i...I Ja sam zaćutao!Ona me videla u parku sa sve mužem i decom i Ja ništa a ona će na to onako besno"šta ti je?Jel si dobro?Zašto ćutiš?"i ajd sad nek mi neki psihijatar odgovori ko je ovde sa mozgom deteta od pet god i ko je bolestan ovde???

mxmx

pre 7 godina

@tž
Znas kako, rat ili ne, "oruzje" se koristi u zajednici. Psihicko uznemiravanje na sve strane, osvrni se malo oko sebe, kod roditelja, familije, prijatelja, ako su ti se poverili, ili su bas agresivni u tome pa se i videlo svojim ocima. Nemam ja nista protiv toga da neko bude, ili glumi pacifistu, ili cak budistu, ali u krajnjem zbiru ce on debelo istrpeti, pa, za koga je to u redu, slobodno. Ali tvoje fraze na koje ces da dobijes mnogo pluseva nece pomoci u realnom zivotu. Mozda nekome ko je bas u stanju Nirvane i pomogne takav stav, obicnim ljudima nece. Ja biram da imam cime da se branim. Mozda time necu usreciti nikoga, pa ni sebe, ali bar cu se zastiti od toga da me neko kontinuirano unesrecuje.

Sladjana Stevanovic

pre 2 godine

Suprug I ja smo ziveli sa njegovima u kuci.3 godine..sve te godine Sam trpela razne gluposti I provociranja od njegove mamae.On je cutao...cutao nije resavao nije stao na moju stranu...samo je cutao.kada Sam dobila batine od njegove mame nije krenuo bio uz mene.Posto je on nastavio da cuti...doveo je dete I mene kod mojih I ostavio.posle par dana se javio da se ne vracamo.Nema ga ne komunicira sa detetom...nee oglasava se...da li je to bolest?

ivona

pre 2 godine

Pročitala sam sve komentare i jedno im je zajedničko,a to je osuđivanje i do god je tako nema ni mira ni ljubavi.Sve što je navedeno nije ljubav,zabluda je da postoje savršene veze i savršeni partneri.Gde ima ljubavi obostrane i u njoj dve zrele osobe sa kapacitetom za ljubav problemi se rešavaju komunikacijom i uvažavanjem ponekad različitih pogleda što je skroz normalno.Praštanje i tolerancija su izraz ljubavi.Pasivna agresivnost to sigurno nije.Osobe koje vas tako tretiraju imaju problem sami sa sobom!!!BIRAJTE ZDRAVE PARTNERE!!!

til ojlenšpigel

pre 7 godina

Znači, ukratko treba da budemo alapače i onda će sve apsolutno biti u redu.Ako možemo još uz to da vrištimo i da se čupamo uzajamno za kosu bilo bi idealno.

Daniel

pre 3 godine

Narcisoidne osobe mogu biti i ženskog pola, tako da mi tekst nije baš najjasniji.
Objašnjenje ima smisla u vidu emocionalne torture prema potencijalnoj žrtvi.

mxmx

pre 7 godina

To je ono kada se zene bore za svoje interese i rukama i nogama i slovima. Moze da vam zvoca i psihicki maltretira koliko hoce, a vi po njima na to mozete...pa nista. Batine ne dolaze u obzir, naravno, ali evo, ne sme covek ni da se naljuti i ne razgovara sa njom jer ce da napise tekst u novinama kako je on manje vise decak sa autizmom. Nije vazno "autisticni decaci", terajte vi svoje, nemojte da vas neobjektivni zenski tekstovi sputavaju. One imaju njihova oruzja, i nikako ne treba polagati svoje.

alex

pre 7 godina

Diskriminacija muskaraca u najgorem obliku.Pregrst negativnih komentara,poredjenje sa detetom od pet godina,govori da je autorka dozivela emotivni slom od kojeg se jos nije oporavila.Nije ni cudo zasto su nam devojke danas ovakve,kad citaju ovakve tekstove....

Marko

pre 7 godina

Iz svog bogatog iskustva sa zenama izvukao sam zakljucak da problem zapocinje najcesce zena a ne muskarac. Zasto? Zato sto su muskarci jednostavna bica. Ako svom muskarcu jednostavno objasnite sta hocete, a pritom ne ugrozavate njegove interese nece biti problema, i oboma ce biti lepo. Ako on ne zeli da pristane na nesto a zena insistira i "zvoca" ili manipulise na bilo koji nacin bice problema. Ako kojim slucajem nakon psiholoske torture od strane zene muskarac poludi i postane nasilan onda je odmah oznacen kao zlocinac... Za mene je i psiholosko i fizicko nasilje jednako bolno i za osudu. Ja sam oduvek trpeo psiholosko nasilje od vecine zena, i sada uspesno koristim cutanje. Samo cutim i uzivam. tisina me opusta. Drage moje zene. Kada ste u vezi sa muskacem nemojte nista komplikovati. Radite i govorite sa svojim muskarcem samo ono sto prija oboma. A kada ste sa drugom zenom, komlikujte, filozofirajte, svadjajte se, histerisite, zvocajte, placite radite sta vam je volja.

Bojan

pre 7 godina

Ja sam imao traumaticno iskustvo da jedem testeninu za rucak svaki dan, sve zbog neke banalne besmislice.

Strasno je sta sve zenski mozak moze da smisli.

dragaN

pre 7 godina

meni se sada upravo ovo desava. volim je i nisam pametan sta cu da radim.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(pile.glodje.kosku, 27. septembar 2016 15:25)

Citam tekst i bukvalno kao da su pisali o mojoj poslednjoj devojci. Tri meseca smo imali vezu kao iz bajke. A onda je preko noci prestala da pise prva i na moje poruke da odgovara hladno. Nisam je zatrpavao porukama da ne pomisli kako mi je tesko, jednom u 3-4 dana. Na kraju posle tri nedelje je pristala da se vidimo. E tada sam kao sto pise u tekstu, morao ja da se pravdam. Rekla mi je zbog cega je bila ljuta (neka glupost), i nije zelela da o tome razgovara nego je resila da cuti tri nedelje. ONda smo nastavili da se ponovo vidjamo, izdrazali jos nedelju dana i posvadjali se. Posle toga cuti. Pisao joj dva puta prvih nekoliko dana i vise ne pisem. Ne pise ni ona. Volim je puno, proslo je skoro mesec i po dana od raskida i mnogo mi mnogo nedostaje. ((

M

pre 7 godina

Neki tamo i ostali dragi muškarci u komentarima, članak navodi da su u pitanju narcisoidni ljudi, a akcenat je stavljen na muškarce jer zamislite članak se nalazi na super ženi, pa je logično da je članak više usmeren iz perspektive žene a ne muškarca. Niko ne tvrdi da žene to ne rade. A sad se iskulirajte.

A sa ovakvim osobama, jednom pokušajte da im objasnite da se na taj način problemi ne rešavaju već samo odlažu i guraju pod tepih a oboje su nezadovoljni. Ako ne uspe i ne dobijete ikakav odgovor u vidu zainteresovanosti za promenu, ostavite ih, što pre to bolje. Narcisoidne ličnosti se neće menjati kasnije ako neće sad.

Duda

pre 7 godina

Ovaj tretman cutanja (u minimalnom
trajanju od 3 dana) imam svaki put kad se pokacimo. Reci muskarcino sve sto imas, psuj, vici, samo nemoj da cutis zaboga! U braku smo tek godinu i sve probleme resavamo tako sto nakon 3 do 5 dana ja "pokunjeno" molim za oprostaj.. Nekad mi dodje da eksplodiram..ali onako bas!

Srle

pre 7 godina

Iz ovog teksta proizilazi da je gori taj (muški) tretman ćutanjem od preljube partnerke koja ga je izazvala.Gospodin ne želi da deli sa drugim muškarcima, znači on je na nivou petogodišnjaka, narcis itd.Dakle, drage dame ne obazirite se na džukelu hrabro napred u preljubu, to je ipak normalnije!

Sabre

pre 7 godina

Guess what - upravo ste opisali moju bivsu. Dosta vise diskriminacije muskaraca, sramota da ladno izjavite kako ovo uglavnom rade muskarci. Ovo uglavnom rade emotivno hendikepirane i nezrele osobe, NEVEZANO ZA POL.

N3ki tam01

pre 7 godina

Ovako se ponašaju i neke žene. Ne razumem zašto se ovde stavlja akcenat na muškarca kada ovakvo ponašanje ne određuje pol. Sve je do osobe kakva je... imate manipulatora, loših osoba, temperamentnih, pakosnih... i kod žena i kod muškaraca, tako da ne mešajte babe i žabe.

Dott

pre 7 godina

Navedeno u tekstu, rekao bih da je samo jedna od opcija, postoje situacije i kad je muskarac u pravu kad svoju partnerku kaznjava cutanjem, jer je to ustvari blaza forma. Moguce, kad bi izneo istinu da bi je mnogo vise zabolelo i na nju ostvla tragove nesigurnosti u sebe tj izgubila samopouzdanje. To su okolnosti u kojima je muskarac na nesto visem nivou inteligencije od partnerke i kada muskarac ima dosta razvijenu empatiju.
Zasto ne treba prihvatiti i varijantu koju je izneo autor teksta, kao i ovu koju sam ja izneo.
Ono o cemu moze da se diskutuje je pitanje kojih je slucajeva vise.
Ono sto je sigurno je to da ce se to i dalje desavati i da ce ljudi na zemlji patiti zbog nesretne ljubavi i nazalost vecina nas osetiti surovost zivota.

Da

pre 7 godina

Ovo se desava svim ljudima. Kada ja zacutim, npr, znaci da je osoba presla granicu mog strpljenja svojim ponasanjem, da ne zelim da razgovaram sa njom, niti da je gledam, i da je najbolje da me pusti malo na miru. Posle toga mozemo razgovarati normalnim tonom. Ako u tom periodu nastavi da gnjavi i da zove, pa da pritom i dalje nastavlja sa prelazenjem granice, nista se popraviti ne moze. To shvatam kao dalje napade i povlacim se. Cas napada, cas se izvinjava. Glupost. Sto da mi neko smara mozak.

Dragan

pre 7 godina

Pretpostavljam da je namera autora clanka bila da pomogne zenama koje su vaspitane i ogajaneu duhu "zena je zrtva". To je veoma cesto. Medjutim nije mali broj slucajeva da je zena agresor (tacnije pasivni agresor) i da je ovakavo ponasanje njihovo sredstvo pritiska i kontrole. Sterotipovi nikada nisu doneli nista dobro i jedostrano vidjenje problema samo pojacava tenzije. Bilo bi bolje da je clanak lepo izbalansiran a narocito ako je jos podrzan podacima naucnih istrazivanja u ovoj oblasti.

ap

pre 7 godina

Ovo ima i kod zena i kod muskaraca. Iz mog iskustva - odmah bezite od takve osobe jer nista promeniti necete. Bila sam sa jednim takvim - predstavio se kao zreo muskarac, a u stvari pokusavao je da me manipuluse sa pasivnom agresijom i ovim cutanjem --- kao da sam ja nesto kriva, nikad mu dovoljno dobra, pa sve jadna cekam da me primeti i nasmesi mi se. Na njegovu zalost to kod mene ne prolazi, pricekala malo da vidim da li zaista postoji problem koji mozemo zajednicki da resimo, ako ne - zbogom. Na zalost mnogih mladih i nesigurnih zena (ili muskaraca) ovo je lak recept za manipulisanje.
Bezite od takvih!

Danijel

pre 7 godina

Nije tačno da su samo muškarci takvi. Moja bivša je u detalj opisana u ovom tekstu. Trpeo sam skoro 4 godine i na kraju sam se okrenuo i otišao od nje. Nemam osećaj da sam nešto izgubio, naprotiv. Sada sam u novoj vezi i osećam se sjajno.

til ojlenšpigel

pre 7 godina

Znači, ukratko treba da budemo alapače i onda će sve apsolutno biti u redu.Ako možemo još uz to da vrištimo i da se čupamo uzajamno za kosu bilo bi idealno.

Perp

pre 7 godina

Ћутање је злато! Боље да ћутим него да кажем све шта ми је на памети, дефинитивно би тај мој афект довео до развода.

Renegade

pre 7 godina

Ja sam do sada (4x) bio u ovoj situaciji.
2x sam ja bio "zrtva", 2x sam sam bio agresor.

Ovo nije "alat" za osvetu.
Ovo je jedan postupak gde se i jednoj i drugoj strani daje malo slobodnog prostora da uvide gde su pogresili i da li hoce i mogu da isrpave greske ili ne.
Ukoliko ne mogu svako na svoju stranu

Neki "steucnjaci" predlazu 30 dana bez kontakta,drugi 60,treci 90 itd
Sve to zavisi od veze do veze i od mentalnpg sklopa ljudi.

Iz mog iskustva ako se nijedna strana ne javi i ne da znake zivota u vremenskom okviru od 120 dana nikada se vise nece ni javiti i ta veza bolje sto je zavrsena.

Madjo

pre 7 godina

Hoće li neko konačno da preduzme nešto kako se narod ne bi dalje trovao ovakvim tekstovima, gde se muški pol označava kao nešto negativno po prirodi, a ženski kao žrtva. Ako se već pišu ovakvi tekstovi, treba upozoriti ljude na ponašanje neljudi, kojih podjednako ima i među ženama i muškarcima, a ne da se opisuju neke negativne, navodno muške osobine, pri čemu se ne navodi naučni izvor u kom bi imali utemeljenje za takve tvrdnje. Jer naravno, naučnici se ne bave jednoumljem kao neki lobiji to rade.

nišlija

pre 7 godina

Ponekad nekim ljudima ne pomaže ništa i onda u onom očaju jednostavno zaćutite.Evo npr moja komšika duplo mlađa od mene i udata ima dvoje dece ganja me i ganja i...Na kraju sam zaćutao kad skoro svi moji pokušaji da joj stavim do znanja me ne interesuje u tom smislu jer je prosto znam od rođenja i...Svašta je radila čak šta više mislim ajd prvo dete al za drugo mislim da je rodila da bi meni mislila je možda napakostila jer očito ne voli a o poštovanju muža ni govora i...I Ja sam zaćutao!Ona me videla u parku sa sve mužem i decom i Ja ništa a ona će na to onako besno"šta ti je?Jel si dobro?Zašto ćutiš?"i ajd sad nek mi neki psihijatar odgovori ko je ovde sa mozgom deteta od pet god i ko je bolestan ovde???

ls

pre 7 godina

Moja bivsa zena original. Samo sto sam ja imao resenje za to njeno cutanje, samo joj u svoj toj tisini kazem da je glupa kao k... i odma skace u oci i vadi diplomu nekog megadensa i mase sa njom po kuci. Kada mi je to sve dok...ilo, aj ti sad malo kod mame pa njoj igraj po zivcima. E od jednom bi da prica, ma neeeemoooojjj??? Pakuj prnje i gas, dosta mi te vise. Evo posle godinu dana, mogu reci da se nisam za....bao ni malo, trebalo je davno tako da postupim.

straigt up now tell me

pre 7 godina

Mislim da je jako bitan faktor koliko takvo ignorisanje traje..
Takodje, ako osobi ne date razlog zasto to radite, ona onda moze preispitivati citav vas odnos, citavu svoju licnost, ne bi li pronasla "valjan" razlog... Nekad zbog toga pocne da sumnja u delove svoje licnosti u koje opravdano, ne bi trebalo da sumnja..

Ne bih ovakvo ponasanje preporucivala dugorocno jer tako jeste, verujem, vid pasivne agresije, koji moze ozbiljno uticati na dobrobit ignorisanog. Odvojite barem pola sata svog zivota da takvoj osobi, sto je moguce smirenije i realnije, objasnite situaciju, jer vama mozda nece znaciti mnogo, a toj drugoj osobi hoce.

Petar

pre 6 godina

U braku sam 15 god.U poslednje vreme slabije pricam sa zenom,mislim da je kaznjavam.Nece da ima intimne odnose.Imamo ih 6-7 puta godisnje.

Objavitedaljudinauce

pre 7 godina

Mislite, osoba koja ima izrazito NISKU emocionalnu inteligenciju? Osobe visokog nivoa emocionalne inteligencije ne zavrsavaju sa osobama kao iz navedenog primera. Osoba visoke emocionalne inteligencije vrlo dobro zna kako se postupa sa ovakvim ljudima i tezi tome da je takvi ljudi ne sprecavaju mizernim glupostima na putu do uspeha.
Pozdrav :)

weekend_warrior

pre 7 godina

Ajde doticni "terapeuti" neka meni objasne sledecu situaciju:

Veza od 9 godina je pukla zato sto me je ona izbegavala godinu dana, smisljala izgovore da se ne vidimo,ne cujemo, "nije imala vremena" a u isto vreme izlazila i zabavljala se sa drugima.

Sada nismo u kontaktu vec 5-6 meseci. Nit se ona meni javlja nit ja njoj
Zvanicno nismo prekinuli ali eto nemamo nikakv kontakt niti postoji interesocanje sa njene strane a zahvaljujuci tome sto je ona uradila i ja sam izgubio i teresovanje za nju

Sta je to?

Goran

pre 7 godina

Pa, cekajte, ovo je klasicno zensko ponasanje! Cuti, tera te da skakuces oko nje ne bi li izvukao sta ne valja i gde si pogresio, da bi na kraju dreknula: "znas ti vrlo dobro sta ne valja" i onda ponovo zacutala.

Ned Stark

pre 7 godina

Tzv. Silent treatment je mahom zensko oruzje, muskarci se ovoga late tek kada iscrpe sve ostale resurse. Zene se ovoga late kada god im odgovara, jer znaju da u pocetku vrlo pali, dok kasnije, kad se "procita" ovakvo ponasanje, nema rezultata, naprotiv.

Bez razgovora nema veze, o braku da ne govorimo. Razgovor, razgovor, i razgovor. Sve se moze resiti razgovorom, pa cak i kraj. Ali bez reci jako malo stvari, i to su mahom one situacije gde se dvoje ljudi koji se vole bez reci razumeju i dogovore, sto nikako ne moze da se primeni na ovo.

A sto se tice ovih sto pravdaju pljuvanje muskaraca jer je ovo zenska sekcija sajta, to znaci da je dozvoljeno govoriti najstrasnije generalizacije o muskarcima, bile tacne ili ne (a nijedno uopstavanje nije tacno - vazi za oba pola, naravno), jer su u pitanju zene? I posle se pitate zasto vam muskarci ne prilaze, zasto nema "pravih muskaraca" i ostale gluposti. Kada potajno mislite da su svi muskarci ovakvi ili onakvi (losi, kako god okrenete), koliko god se trudile da se to ne vidi, vrlo se vidi. Odajete se na kilometar.

Za svaku pravu zenu postoji pravi muskarac. Za nedozrele isfrustrirane devojcice takodje, nedozreli isfrustrirani decaci.

N4

pre 7 godina

Ona situacija kad slusas neku glupost danima a onda zeleci da je prekines jasno i glasno kazez da ne podrzavas ideju i da ne razumes zasto bi se bavio tim glupostima, a ona te na pola prekine i kaze da ne dizes ton i tenziju. Ti se iznerviras zbog njene pasivno-agresivne reakcije i stvarno dreknes i ona ode u sobu da place do ujutru i ti ostanes kao najveci tiranin sam a znas da si u pravu. BRATEEEEEEEE!!!!!!!

debeli

pre 7 godina

A da pitam ja vas nesto,kad ona mene emotivno unistava 8 meseci pa ja odlucim da je u jednom trenutku ignorisem,blokiram,obrisem,etc kako bih zastitio ovo malo zivaca sto mi je ostalo, jesam ja veci idiot ili ona? Hvala na odgovoru!

Neko iz mase

pre 7 godina

Moj bivsi. Samo sto sam bila slepa pa nisam videla na vreme. Mislim da je ovo odlika coveka, njegovog odrastanja i sazrevanja; i karakteristicno je za oba pola. Ispadose muskarci najgori, a ni mi zene nismo cvece sto se mnogih stvari tice. Kao zensko licno sam protiv ovakve generalizacije i blacenja muskaraca.

Lena

pre 7 godina

Imala sam jednog takvog, čim krene beka priča ili svađa ode u pravcu koji mu neodgovara on napravi dramu i nestane. što se mene tiče ako on neće lepo kod psihoterapeuta, nema tu mnogo šta da se priča.

Poruka takvog ponašanja je jasna: ne zanima me da rešim problem ni kako je tebi, mene zanima da ja budem zadovoljan.
Moj brat je isti takav čim roditelju pomenu temu koja mu neodgovara on se "duri" pa neće da ruča sa njima, ode bleji kod ortaka po ceo dan itd. I da ima preko 30 godina.

N

pre 7 godina

Trpeo sam verbalnu agresiju od devojke i onda odlucio da radim sve sto kaze i samo cutim, jer verbalno nisam mogao da izadjem na kraj sa njenom agresijom. Na kraju smo raskinuli. Otisao sam ja koji sam cutao.

mxmx

pre 7 godina

@tž
Znas kako, rat ili ne, "oruzje" se koristi u zajednici. Psihicko uznemiravanje na sve strane, osvrni se malo oko sebe, kod roditelja, familije, prijatelja, ako su ti se poverili, ili su bas agresivni u tome pa se i videlo svojim ocima. Nemam ja nista protiv toga da neko bude, ili glumi pacifistu, ili cak budistu, ali u krajnjem zbiru ce on debelo istrpeti, pa, za koga je to u redu, slobodno. Ali tvoje fraze na koje ces da dobijes mnogo pluseva nece pomoci u realnom zivotu. Mozda nekome ko je bas u stanju Nirvane i pomogne takav stav, obicnim ljudima nece. Ja biram da imam cime da se branim. Mozda time necu usreciti nikoga, pa ni sebe, ali bar cu se zastiti od toga da me neko kontinuirano unesrecuje.

abraham

pre 7 godina

upravo ovo sam dozivljavao od svoje supruge punih 5 godina. zato sam je ostavio. to je gori osjecaj i od rata i izbjeglistva zajedno, to je nesto najgore sto sam prosao. upropastila me je ovakvim ponasanjem i sad imam problem da se priblizim bilo kojoj zeni jer me strah da ovo ne dozivim ponovo. mozda se vise nikad necu ozeniti..

M

pre 7 godina

@Bojan
Jel možemo neke detalje da dobijemo? Jel si izgubio neku opkladu? Jel te vezala i na silu hranila? Jel te terala da jedeš pod pretnjom nožem ili već nekim drugim oružjem?

Ili je ona jednostavno spremala testeninu a ti si previše kul i mačo da bi uhvatio i napravio ručak umesto nje? Najviše volim taj tip, kojem žena svaki dan kuva i sprema a njima eto smeta i žale se, ali im ne pada na pamet da sami spreme nešto.

Tumačenje duboko humanog teksta

pre 7 godina

Neverovatno je kako su ljudi u ovim komentarima većinom kritikovali zaključke "koji bi se mogli izvući" iz članka, iako oni uopšte ni ne proizilaze iz članka. Što će reći da u našem narodu postoji nizak nivo obrazovanja o pravilima logičkog zaključivanja što vodi u besmislene rasprave na promašene teme. Najobičniji tekst o novim istraživanjima vodi u silna opovrgavanja izmišljenih pridodatih značenja i ne postoji želja da se shvati suština teksta već strah "da ne bi ko drugi mogao tekst pogrešno shvatiti" umesto da se pokaže da su razumeli na ispravan način, razmislili i eventualno rekli nešto pametno... Nigde u članku nije rečeno da su muškarci skloniji kažnjavanju ćutanjem od žena, već među muškarcima oni sa narcisoidnim poremećajem... Prvo se treba o tome samostalno informisati. A iz toga se i dalje ne može zaključiti da su svi koji ćute narcisoidni i da je svako ćutanje isto , prema tome ne znam kome se u komentarima objašnjava da "nije isto". Samo je pisalo da ljudi trebaju da budu svesni da upražnjavanje NAMERNOG I SISTEMATSKOG ignorisanja kao mehanizma za postizanje kontrole u odnosu je štetno za drugu osobu koja želi da razume drugu stranu. Tu ne spada ćutanje pred raskid... Osim toga, ćlanak je verovatno preveden sa engleskog, pa prevod možda ne zvuči dovoljno precizno. Verujem da nije bio cilj da se omalovaži bilo ko ili motiv za ćutanje, već da mogu biti štetne posledice toga i da je za obe strane bolje da se razmisle o oboma i o situaciji i potrude da se izraze.

008

pre 7 godina

Dok sam joj delio komplimente i davao dusu na tacni, ona je cutala, a ja zelio da mi radi isto sto i ja njoj, da budemo ravnopravni. Onda sam ja zacutao i poceo da je ignorisem, jer daleko od ociju, daleko od srca. Sad joj krivo, e bas me zabole.

Kole

pre 7 godina

Nije strašno ako imate ovakvu devojku. Jednostavno je ostavite i nadjete drugu. Problem je ako vam je ovakva žena s kojom imate dete.

sta si ti ucinio da stavis toj devojci do znanja da zelis da budes s njom

pre 7 godina

Ako muskarac pravi atmosferu vidjanja 'ona nije dovoljno dobra' a realnost govori drugacije, a muskarci u nekom dogovoru to rade.... kao znas tako strateski podsvesno teraju devojke da im se dodvoravaju i ponasaju se potcinjeno, trce za njima i sl, onda to batalite. Potpuno je sve jedno da li je zid cutanja, svadja ili tuca, jednostavno od odraslog muskarca treba ocekivati da se zrelo ponasa. Problemi treba da se resavaju u praksi. SVe ostalo mogu da budu samo prazne price koje oduzimaju previse vremena i energije.... a to vreme moze da se provede sa ljudima koji imaju neku pozitivnu energiju... Osmeh na licu vredi vise od bilo kog muskarca u krevetu, pa ma koliko on precenio sebe.

Ana

pre 7 godina

tekst prilično banalno opisuje jedan užasan problem, a to je narcisoidan poremećaj ličnosti. Osobe s tim poremećajem su nešto najužasnije što može da vam se dogodi, a tretman ćutanjem je samo jedan od "tretmana" kojim vas čašćavaju, a pritom sve vreme vas krive za svoje probleme i emocije. Osobe s tim poremećajem psihološki zlostavljaju osobe s kojima su u vezi, manipulišu, odbace ih i posle ih kleveću kako bibsebe opravdali. Užasno stanje o kome se uopšte ne govori. Ko je bio u vezi s takvom osobom, pakao mu neće teško pasti.

Slavica

pre 7 godina

Procitala sam tekst i komentare i koliko vidim ovde se brkaju neki pojmovi. Naime, ne treba brkati narcisoidan poremecaj sa jednostavnim manjkom zainteresovanosti za nekog partnera, to nikako nije isto! Neki ljudi se izmaknu od nekog zato sto ne vole ili vise nisu zaljubljeni ili jednostavno nece da ti kazu u lice da im se ne svidjas i slicno. Ali tako reaguju mnogi ljudi kada ne zele otvoreno da kazu sta imaju i to uopste nije posledica narcisoidnosti, cesto je to samo nedostatak postovanja prema nekome ili bezanje od teske situacije.

Medjutim, ovo drugo o cemu se pise, to su osobe koje su TRAJNO poremecene i koje se tako postavljaju sa BILO KIME u vezi. Oni prosto ne umeju da vole druge, da uspostave bilo kakav reciprocitet, cesto tu ima i psihopatskih odlika licnosti sa manipulacijom i potrebom da se drugi dovode pod kontrolu, da se drugi ljudi poseduju. Ti pomislis on MENE ne voli, a u stvari on NIKOGA ne voli. MA koliko treba biti fer prema polovima, cesci je narcisoidni poremecaj kod muskaraca, dok zene prosto manipulisu namerno, one su vestije u emocijama. Radi se dakle o poremecaju kod kojeg NEMA POPRAVKE. Ima to sve opisano u literaturi.

Ovaj tekst moze samo znaciti nekome da shvati da se ne vredi truditi, jer druga strana po pravilu strada. Treba prosto otici i naci nekoga sa kime se moze ostvariti reciprocitet, kako pise u tekstu. Osim toga, treba uvek razmotriti i prethodne veze i videti da li se neka losa matrica kod nekoga ponavlja. to moze biti znak.

MaLa

pre 7 godina

Cim uočim bilo kakve znake pasivne agresije prekidam komunikaciju s tim ljudima, ukoliko je to moguce. Oni se ne menjaju i ako to uočite dok jos niste u braku, bezite glavom bez obzira bez grize savesti. Bila sam u takvoj vezi, vrlo je opterećujuće i iscrpljujuće kad neko ne zeli komunicirati. I da, ima takvih kod oba pola itekako.

Daniel

pre 3 godine

Narcisoidne osobe mogu biti i ženskog pola, tako da mi tekst nije baš najjasniji.
Objašnjenje ima smisla u vidu emocionalne torture prema potencijalnoj žrtvi.

potentially harmful

pre 7 godina

mik treger@

Zelis li stvarno da tu drugu osobu ubijes - verujem da ne zelis ali pazi, ovo nije nimalo naivno, MOZE jako negativno uticati na sliku pojedinca o samom sebi, na samopozdanje, eventualno pogorsanje nekih drugih, fizickih i psihickih bolesti.

Aleksandar Kovačević

pre 7 godina

Moja bivsa u potpunosti odgovara ovim opisu.Zlo neviđeno, dok sam se polomio da nam sve stvorim ona je u tišini rušila naših 20 godina braka, i na kraju je to i rekla u samo nekoliko hladnih riječi.Zlo.

Someone

pre 7 godina

Slažem se da ovo ponašanje nije specifično za muškarce, već za osobe koje su naučene da tako manipulišu. Sve kreće iz primarne porodice, ako nije naučeno da se iskomunicira , teškim radom na sebi to može da se promeni. A retko ko je voljan da to i uradi. U principu, obe strane su na gubitku. Moj muž nije naučen da iskazuje osećanja, mada stalno potencira da je njegova porodica bila dobra. Naučen je pogrešnim obrascima ponašanja, po njemu je ljubav žrtvovanje, naravno žene, tj.majke, jer je tako funkcionisalo u njegovoj porodici. A kako je najlakše pobediti u igri moći koju zovemo brakom? Pa tako što ćemo drugu stranu kritikovati, a ako se pobuni, kažnjavati ćutanjem, i ne odustajati od toga dok se ne slomi, ili bar prihvatiti da pametniji popušta. Takvi ljudi se ne izvinjavaju, oni su uvek žrtve i ne odustaju od toga.

jana

pre 7 godina

vi,kojima se ovo upravo desava, bjezite glavom bez obzira. najcesce nikada ne saznam zasto nije pricao samnom. cak mi je i priznao za najdramaticnijih pola godine da ne zna razlog
ako pitas sta nije u redu odgovor je " ja ne znam sta ti hoces od mene"

ivona

pre 2 godine

Pročitala sam sve komentare i jedno im je zajedničko,a to je osuđivanje i do god je tako nema ni mira ni ljubavi.Sve što je navedeno nije ljubav,zabluda je da postoje savršene veze i savršeni partneri.Gde ima ljubavi obostrane i u njoj dve zrele osobe sa kapacitetom za ljubav problemi se rešavaju komunikacijom i uvažavanjem ponekad različitih pogleda što je skroz normalno.Praštanje i tolerancija su izraz ljubavi.Pasivna agresivnost to sigurno nije.Osobe koje vas tako tretiraju imaju problem sami sa sobom!!!BIRAJTE ZDRAVE PARTNERE!!!

Ćutanje nije uvek zlato

pre 7 godina

Kada god je ćutala, pitah da li imamo preoblema.Odgovor je uvek bio ne.A onda je jednog dana rekla da je odlučila da prekinemo.

Nikola

pre 7 godina

A šta ako je ona narcisoidno uporna nakon raskida oči u oči da stupi u kontakt sa muškarcem koji ćuti dok ne bira sredstva kako bih povratila izgubljeno svojom greškom, čineći pri tome drugoj strani što veću štetu. Kako se od toga zaštititi... znate šta.. ta uopšte muško_ženska tumačenja su detinjasta jer ima podjednako toliko loših žena koliko i muškaraca a jednostavno i uvek dobro rešenje je promeniti partnera ako veza ne funkcioniše.

No woman, no cry

pre 7 godina

Ja sam u braku sa takvom osobom vec 15 godina... Ni jedan problem ne mozemo da resimo, jer kad god nam se misljenja razilaze nastaje tisina. Ja sam u pocetku gubio razum, jer sam nenaviknut na prelazenje preko problema, ali sam se nakon nekog vremena predao.. Mislim da je trenutno najgore jer zivimo po njenim pravilima i malo sta finkcionise.
Bolje je probleme resavati kroz razgovor, kakav god, nego ih ne resavati uopste.

Milena

pre 7 godina

Imala sam taj problem sa partnerom i rešila sam ga tako što sam se posle tri godine opametila pa počela isto tako da se ponašam, i gle čuda - video je kako je to pa je on počeo da moli da prestanem da ćutim i više nije ponavljao takvo ponašanje posle par mojih durenja .

euforija

pre 7 godina

Jednom sam cutala 4 dana jer se izivljavao na meni 2 meseca, bio sav tuzan i pokunjen, nije hteo da kaze sta mu je i u cemu je problem, dok nisam toliko insistirala da bi mi on u poruci napisao kako me voli ali nije zaljubljen u mene i kako misli da ne bi trebalo vise da budemo u vezi. U tom trenutku smo bili 8.5 god zajedno. Da sam bila pametna pa da se nisam javila posle ta 4 dana ne bih izgubila jos narednih godinu dana trudeci se da se on "ponovo zaljubi" u mene, niti bih imala hormonski poremecaj od stresa kada sam posle tih godinu dana shvatila da on ima paralelnu vezu. Zavrsila bih fax na vreme i oporavila bih se mnogo brze. Inace nisam pristalica cutanja, uvek sam za to da se problem resi razgovorom, ali u tom trenutku sam mislila da je tako najbolje. Sta zna dete od 25 god.

Rugalica

pre 7 godina

Od prve do poslednje reci moja veza sa bisvsim momkom! Samo sto ovo rade i muski i zenski.Emotivna nezrelost i narcisoidnost ne poznaje polove!

Sladjana Stevanovic

pre 2 godine

Suprug I ja smo ziveli sa njegovima u kuci.3 godine..sve te godine Sam trpela razne gluposti I provociranja od njegove mamae.On je cutao...cutao nije resavao nije stao na moju stranu...samo je cutao.kada Sam dobila batine od njegove mame nije krenuo bio uz mene.Posto je on nastavio da cuti...doveo je dete I mene kod mojih I ostavio.posle par dana se javio da se ne vracamo.Nema ga ne komunicira sa detetom...nee oglasava se...da li je to bolest?

mimi

pre 7 godina

Ja sam ovo dobila u paketu sa prevarom. Saznala za prevaru dok je bio na putu, spakovala se i otisla pa je onda on bio ljut i nije hteo da razgovara sa mnom jer sam se JA SPAKOVALA I OTISLA. Tako da je u mom slucaju tacno apsolutno mada ima i dosta zena koje ovako funkcionisu.