Miki
pre 7 godina
Decko ima pravo na svoj ukus. Ako im ljubav potraje bice mu sve zanimljivije. Recimo kad bude njenih godina ona ce imati 65. Kad on bude u srednjim godinama ona ce ulaziti u duboku starost. Ali o ukusima ne treba raspravljati.
Četvrtak, 25.08.2016.
16:21
Izvor: Telegraf
pre 7 godina
Decko ima pravo na svoj ukus. Ako im ljubav potraje bice mu sve zanimljivije. Recimo kad bude njenih godina ona ce imati 65. Kad on bude u srednjim godinama ona ce ulaziti u duboku starost. Ali o ukusima ne treba raspravljati.
pre 7 godina
@UDOBNOST JE ISTINA, 26. avgust 2016 18:48)
Jeste da nema veze direktno sa temom, ali me zanima kad covek postane odrastao i prestane da se vadi na roditelje i preuzme zivot u svoje ruke. Mislim vecina pokusava najbolje i ako izuzmemo siledzije i psihopate oba pola uglavnom se ljudi pracaju da pruze deci najbolje sto mogu. Odgovornost odvajanja (emotivnog) je dvostrana. Ja sam jedva cekala da se odselim od mojih na pocetku studija. Volim ih, savrseno sam svesna gde se ne slazemo i nismo nikada, ali nece ostati ni gladni, ni zedni, ni bez leka cak i u tako propalom drustvu. Te majke su takve jer zive u losim brakovima, neprimecene kao ljudsko bice. Jer to tako treba, sramota je razvesti se. I umesto da urade ono sto radi prosecna Svedjanka kad joj se smuci, da se razvedu one vezuju decake za sebe kao emotivnog partnera, pa otud ovaj kurslus. I skinite se vise sa tim traze pare. Zene se nose, cesto same sa bolescu deteta, ostalih clanova porodice, sa sveopstom diskriminacijom. Zivot nije staticka pojava, vec dinamicka, stalno gore dole. Ako necije ponasanje pokazuje da nije u stanju da se nosi sa zivotom kad je lose, tesko da ce biti dobar partner. Taj nije dobar ni za sebe. Svedjani su takvi jer su odrasli u Svedskoj, a ne na Balkanu. Ako se zahebe u izboru, nestaje u milisekunidi. Usput mislim da je savrseno da citava generacija prodje kroz veze sa njima, pa da vidis sta se sve tamo ne oprasta i kako bi bili prevaspitani.
pre 7 godina
Nije danas popularno da se izlazi i zabavlja sa starijim partnerima, odnosno obrnuto, samo je razlika u tome sto se danas pod uticajem medija vise i slobodnije to plasira, ljudi imaju sve manje predrasuda za takve stvari...Ako neko u takvom odnosu pronadje ljubav i duhovni mir, onda ne vidim nista lose u tome.
pre 7 godina
@А кад ви мрзите нас, то је у реду?
Care svaka ti je zlatna, ne zato sto si otkrio toplu vodu, nego zato sto si otkrio toplu vodu jandim muskarcima u srbistanu. Na sve to, ovde je to taboo tema, a mnogi jadnici se nika osvestili nisu. Da bude gore, u tu situaciju ih dovode balkanske majke koje ih odgajjaju da budu beta muzijaci u zabludama, a cerke su istovremeno odgojile da mrze muskarce i da budu predatorke. Da se ne lazemo, to je tako, a ohrabrujuce je da se polako pojavljuje sve vise muskaraca koji to pocinju shvatati i cak progovaraju o tome. Naravno za sada je izlaz u inostranstvu gde ima mnogo lepih i finih devojaka, a do nekih boljih vremena u srbistanu i ostatku nesrecnog balkana ce se promeniti jos par generacija. PS obozavam Svedsku :)
pre 7 godina
Ne trudi se , vreme ce uciniti to sto zelis.
pre 7 godina
Muskarac sam, zivim u Danskoj, imam 45, i zivim sa devojkom od 24. Nije samnom zbog para, imamo slicne plate. Dobrovoljno smo u vezi, niko nas nije naterao na to, i sta sada? Da prekinemo vezu zbog cega?
pre 7 godina
Pobogu gospođo, pa dečko samo tovari, opustite se..!
(Nenad, 25. avgust 2016 10:13)
Тако је пријатељу! Зезнуо се само у томе што је своју Дулчинеју показао маторцима, па се кева истриповала.
pre 7 godina
А да ли сте размислили колико сте сами криви за такву ситуацију јер је очигледно да ваш син у жени таражи мајку а не девојку?
(runner, 25. avgust 2016 09:34)
Oooo doktore File, pa i Vi posecujete superzenu na b92?
pre 7 godina
Neki ljudi ne shvataju da se ceo pojam braka, ili ozbiljne veze, promenio sa vremenom. Prosla su nepovratno vremena kad je bilo "normalno" i maltene obavezno da se stupi u brak u nekim dvadesetim, te da se podizu deca, te da ta deca onda celog zivota ostanu povezana sa roditeljima na ovaj ili onaj nacin (bilo da rade za njih, pomazu u starosti, nasledjuju roditeljsko imanje, itd). U razvijenim drustvima, ljudi prosto vise ne moraju da imaju decu. Realno, taj pritisak ne postoji, sada vise ni od strane drustva, a kamoli od surove realnosti tj. potrebe za izdrzavanjem u starosti. Ljudi nisu zivotinje, mnogi ne osecaju dubok poriv da imaju decu. I tu se onda sve menja sto se tice braka ili slicnih veza. Istorijski, brak je pre svega bio ekonomska zajednica, i deca su bila nuzni deo te ekonosmke jednacine. Ekonomska realnost se promenila. Ljdui sada traze "soul mate", nekakvu visu i dublju ljubav. Deca mogu biti deo toga, ali ne moraju. To onda znaci da godine prosto nisu presudne, ako ljudi nemaju nameru da radjaju. Ljudi se zaljubljuju i vencavaju i u pedesetim, sezdesetim, pa i kasnije. I sto da ne? Slazem se sa vecinom komentara da su uspesne veze sa velikom razlikom u godinama relativno retke, ali nije da ih nema. I naravno, majka tu nema sta da se petlja, to je jasno ko dan. Jedino sto moze da postigne je da otudji sina.
pre 7 godina
Mamica se buni? Pa zbog nje je i njen sincic "vaki". Salu na stranu, ne vidim nijedan razlog zasto bi se iko zabavljao sa milfacom. Za neke stvari su neprevazidjene ali zabavljanje sa njima je promasena tema.
pre 7 godina
Ja sam pre 15 godina izlazio sa devojkom koja je starija od mene 2 godine i cinila mi se kao "baba". Mada je svasta znala, realno.
pre 7 godina
Majka nesrećna što joj je sin srećan.
"Danas su veoma popularne veze sa velikom razlikom u godinama."
Ne znam kako danas, oduvek su čiče ženile klinke i bilo je sasvim prihvatljivo.
pre 7 godina
Pustite da stvari idu svojim tokom. ( to je reko Carli u " Two & a half men". On je imao poverenja u svoje roditlje onda kada je hteo da se vidite preko skajpa. Kasnije ste to prilicno ugrozili, zauzimajuci ovakav stav. On mora sam da bude nacisto sa svojim izborom. Ne mozete vi da mu birate i kazete sa kim ce biti srecan. Nekada se ludo zaljubimo, budemo u vezi misleci da ce da traje, udjemo u brak, pa se opet razvedemo. U ovom momentu mu je lepo, mozda ne planira nista ozbiljno. A ako ipak dodje do braka, e onda , ako nastavite sa konfrontacijom, onda cete ga sigurno izgubiti.
pre 7 godina
Šta da radiš? Ništa. "Sindrom mame muškog deteta" je doživotni mamin saputnik.Ne odstupa.
pre 7 godina
@maksimilijan
Potpuno ste u pravu.. Cesce se desava muskarcima, nesto redje zenama, mada se cerkama nekad podrazumeva nega roditelja iako se trazi odricanje od imovine. Drustvu koje je neorganizovano i vise lici na rodovsku zajednicu to nije u interesu. Uzimace pare od poreza svima, ali ce gledati da kroz "tradiciju" jedne drugima uvali, pa negde nadrljaju deca, a negde roditelji.
Ovakve veze su retke i kratkotrajne i ne vidim razlog za dramu. U ovom literarnom sastavu mama je delimicno kriva jer ga nije osamostalila (emocionalno). Manu bi nasla mladjoj ne bi mogla da manipulise. Za sebe nikad nisam volela te generacijske razlike, ali govoriti odraslim ljudima sta treba da rade je van pameti. Mislim isto da medju takvim muskarcima ima dosta onih koji ne zele svoju decu. Bar je tako na zapadu. Imaju vezu sa zenom, ali nikoga sem sebe ne izdrzavaju.
pre 7 godina
Ne mogu da verujem sta sam procitala. Kada dodje vreme za to, nadam se da nikada, ali nikada necu biti ovakav roditelj!!! Ne razumem, i ne zelim da razumem.
pre 7 godina
Odkud joj ideja da ona treba nešto da uradi?
pre 7 godina
Чиста мизандрија.
Чим млад мушкарац који очигледно није алфа мужјак (таквих нас има 90%) треба мало да се проведе и мало да му буде лепо у животу са неком женском особом (макар била старија од њега), одмах то није у реду.
Одмах он ту губи време, губи будућност, она га је залудела, она га искоришћава, како је није срамота, жена у годинама, итд.
Зато што свакога од нас чека принцеза из бајке иза првог ћошка, зар не? Само још мало да сачекамо, само још мало да се потрудимо, и биће све у реду, зар не? Важи. Јадан онај ко верује у те бајке.
Не, него треба само 10% алфа мужјака да има 90% девојака, а нама осталима да остане или самоћа или да се нас 90% такмичимо за 10% преосталих девојака које нико неће? Је л' тако? Ма није ваљда?
И онда, кад ето упознамо неку зрелу жену, која притом није ни у браку - онда је то проблем, неморал, искоришћавање, нема будућности, и све остало.
А можда је нама много прихватљивије да будемо искоришћени за секс од стране такве жене, него да будемо искоришћени за брак од стране неке девојке из оних 10% које нико други неће. Не бих се баш женио женом која је 10-15 година старија од мене, али до брака има времена.
Знате ви то сви добро, али вам није право јер смо нашли начин да изиграмо ваш трули систем, и то вас боли.
Додуше, младић беле расе кад оде у Сингапур, тамо не би требало да му буде проблем да нађе девојку. Колико сам чуо, девојке жуте расе воле мушкарце беле расе.
pre 7 godina
Je li ovo na slici majka ili devojka?
pre 7 godina
Ključna rečenica u celoj priči je: " oduvek sam bila jako vezana za svog sina" Pa sta si očekivala. Razmazila si ga i napravila Edipovca od njega pa se sad čudiš što je kad se odselio daleko od tebe našao stariju ženu.
pre 7 godina
A kada muškarac "uzme" 20-30 pa i više godina mlađu onda je to OK.Kada bude imao 50 neka i on tada nađe neku od 25.
pre 7 godina
A kad sin nadje 20 godina mladju onda je to ok.Svasta sa ljudima
pre 7 godina
Starije zene, narocito one koje su vec ostvarile potomostvo, a jure i stupaju u vezu sa muskarcima znacajno mladjim od sebe, a posebno onima oko 30 godina starosti, smatram da su veoma sebicne i samozive.
Dok su one vec ostvarile potomstvo i imaju preko 40 godina, imaju zivot i iskustvo kojima, ako su odrzavane, mogu gotovo svakog omladinca obrlatiti i zludeti, one tim momcima vrlo svesno oduzimaju porodicu. One su uglavnom vec prestare da radjaju decu, dok su mladici u jeku snage.
One tom vezom nista ne gube, dok momci gube buducnost.
Ne sumnjam da je njemu lepo pored te gospodje, i da nailazi na ljubav i razumevanje, ali on istovremeno nije svestan, kao sto mladici u tim godinama uglavnom nisu, koliku zrtvu on zapravo daje i koliko njega to skupo kosta. I da li je on zaista spreman da zrtvuje toliko zarad toga sto se sad oseca lepo i zaljubljeno.
Ne osudjujem te momke, zestoko osudjujem te zene jer manipulisu decurlijom koja ne zna sta radi i ne zna sta hoce. Da li bi se njoj dopalo da njenog sina neka gospoja tako obrlati? Cisto sumnjam.
pre 7 godina
Због оваквих мајки имамо неспособне генерације људи мушког пола, пошто се не могу назвати мушкарцима. Размажени, незаинтересовани, неспособни да самостално донесу икакву одлуку. Цели живот мама и тата живе уместо њих. За то нису крива деца већ родитељи јер су створили емотивно и пословично хендикепоране потомке натурајући им Едипов комплекс од детињства. Неопходно би било донети закон, ако треба, по коме би сваком пунолетном лицу било забрањено да живи у заједници са родитељима. Зато што родитељи, нарочиро мајке, не рађају децу да би биле самосталне личности, већ да би била робље потребама родитеља који се боје да остану сами у старости и своје потомке не везују љубављу и подршком већ тиме што их учине неспособним за било какву самосталност. Због тога и имамо особа мушког пола доста, али врло врло мало мушкараца. А законом би прогласио за кривично дело мешање родитеља у самостални живот пунолетних особа.
pre 7 godina
Pa zar ne vidiš, buduća svekrvo, da ti je sinčić klasičan Edipovac za šta si sama odgovorna. Na kraju krajeva, ti bi i mladjoj, lepšoj, pametnijoj devojci našla sigirno neku manu, zar ne, hajde budi iskrena?! Gledaj bre svoja posla, pusti sina da bude srećan, ma šta to značilo!
pre 7 godina
А да није можда зато што су девојке данас постале неподношљиво тешке и захтевне?
Апсолутно подржавам, био сам и ја лично у сличној ситуацији. Све је много природније, нормалније, и пријатније, без драме и сувишних идиотских тензија.
Нисам апсолутно окренут милф оријентацији као што каже један коментатор испод, али можда 80% јесам.
Не, него имаш 26 година, девојку не можеш да нађеш - или можеш, али само такву да зажалиш чим је нађеш - и шта сад?
Осуђен си или на самоћу или на неквалитетне девојке јер те само такве хоће? Јер оне "квалитетније" гледају или ловаторе или идиоте као што су алкоси, насилници, швалери, наркомани, коцкари, итд?
Нису све спонзоруше, далеко од тога - постоји огроман број "нормалних" девојака које су једноставно програмиране да се лепе искључиво за кретене, и чим ниси кретен немаш никакве шансе.
Што већи кретен, то боље. Јер, он је "сладак". А после је слатко кад се напије па је премлати? Или кад је превари? Или кад јој стално тражи паре за дрогу или за кладионицу?
Са друге стране, жена има 45 година, разведена је, добро се држи, и шта сад? Прошао јој је живот? Нема право ни мало да ужива? Јасно је да у огромној већини таквих веза ту нема ни брака ни деце ни будућности, па шта? Некада давно се већина људи женила и удавала пре двадесете године. Хтели смо из тога да изађемо, ево изашли смо.
А и као што рече један други коментатор испод: да јој син има 45 година а његова девојка 26, да ли би се онда бунила?
pre 7 godina
To kakve zene bira ima valjda i neke veze sa vaspitanjem!
pre 7 godina
ja imam starijeg muza od mene 22godine i lipo se slazemo mene 49 a osjecam se kao da mi je 29 kad sam sa njim
pre 7 godina
Nije svekra, a postane li, onda dobija sa snahom i unuka. Dečko neće morati da se zamara čuvanjem svog deteta, dobiće očuvanog sina...
pre 7 godina
Pobogu gospođo, pa dečko samo tovari, opustite se..!
pre 7 godina
Bolje starija zena nego mlad decko.
pre 7 godina
psihologija je cudo... pretpostavljam da ova zena ima isto toliko godina i da je sama izjavila da je veoma vezana za svog sina. pa saberite 2 i 2
pre 7 godina
Upadni im iznenada u spavacu sobu i odmah ima da ih razdvojis.
pre 7 godina
A da se mame ne mesaju u tudji zivot ?!
pre 7 godina
?!? Шта фали вој бези ? Па неће да је жени и согурно неће имати деце са њом. Њој треба мало провода, њему такође, па нека уживају !!!
pre 7 godina
Imao sam slično iskustvo. Doduše 15 godina razlike. Proći će ga za godinu dve. Poz
pre 7 godina
Namesti joj svog muža
pre 7 godina
Gospodja mu je pokazala neki sasvim drugi svet...mogu sam da zamislim...
pre 7 godina
Naravno, muskarci njenog godista su vec sazreli da ne moze da sa njima manipulise, zato se ove zene od 40 i nesto godina sve vise okrecu mladjim muskarcima jer su oni, blago receno, priglupi da ukapiraju da ih one isoristavaju.
pre 7 godina
Nadji mu "devojcicu" od 62.
pre 7 godina
Sta ima tu da se razdvaja,pusti ljude neka se vole.
pre 7 godina
29 mi je g. Iskljucivo sam okrenuto milf/gilf orijentaciji vec par godina.
pre 7 godina
Учиш их колико можеш и умеш, а онда их пустиш да праве своје изборе и да живе са њима. Не можемо ми да живимо њихове животе и да доносимо њихове одлуке. Наше је да их усмеримо и да се потрудимо да учинимо све што је у нашој моћи да одгајимо паметне, самосталне и добре људе. Грешке су део процеса. Родитељ који жели да надјача одлуку свог детета, не жели добро свом детету, него жели да живи његов живот. Зар није жалосно што ова мајка сматра да је њен син у 26 година неспособан да донесе одлуку кога ће волети?
pre 7 godina
Nađi momka od 29 godina
pre 7 godina
Mame nikada nece nauciti da se sin jednog dana mora ozeniti i da moraju da ga puste da zivi svoj zivot, uzasna osobina kod majki, naravno cas izuzecima. :)
pre 7 godina
Jao, ta žena će ga sigurno ubiti, skuvati i pojesti!
Kakva glupost. Provešće neke lepe zajedničke godine, koje će tu i tamo neko pokušati da zagorča, kasnije će on stvoriti porodicu sa mlađom ženom, a među njima će ostati lepo, nežno prijateljstvo.
Ljubav nisu brojevi,godine,avioni,kamioni...
pre 7 godina
Vrlo jednostavno,nemoj da uradiš ništa. Dobro je to što je našao stariju i iskusniju ženu jer kao što sam ranije u komentarima rekao one su bolje nego mlađe. Akko se bude usprotivila to će samo pogoršati odnos između nje i sina koji je koliko vidim dobar. Mada malo me čudi ovakva reakcija majke? Ona ipak živi u razvijenom društvu liberalnog morala i kontrakulture. Gde je u suštini sve dozvoljeno i moralno prihvatljivo što nije u suprotnosti sa slobodom druge osobe. Mislim ne živi u Maroku, Mongoliji ili Turskoj pa da joj to bude čudno i da oseća sram i krivicu zbog toga. Tamo na Zapadu svako radi šta hoće i šta želi, i ne postoji taj princip porodične i kolektivne časti i tome slično. Već tamo dominiraju principi individualizma u kojem se poštuju čovekove želje i pravo na nezavistan život. Kod nas je to još uvek tabu ne samo kod porodice muškarca već i kod samih starijih žena. To je zato što je naše društvo još uvek pod uticajem patrijarhalno, religissko, komunističkog morala. Naše žene i devojke se samo prave da su emancipovane i slobodne a zapravo su vrlo stegnute i konzervativne. One piju, izlaze do kasno, oblače se vrlo slobodno, a za svoje partnere biraju bogate zgodne mačo muškarce dok na nasilje gledaju kao nešto normalno. To nije izraz slobode već konzervativizma.
pre 7 godina
Naslov postavlja pitanje šta mislimo???
Pa ovo je posledica i plod, posejane kulture sloboda, koje su izborene prethodnih decenija.
Politička korektnost, rodna i seksualna ravnopravnost, koja se u najmanju ruku oslanjala na pitanje o nečijim godinama, a suštinski se borila i razvijala bez ičijeg subjektivnog, i bilo kakvog mišljenja. Razbijeni su svi tabui, sloboda je osvojena, pa sad uživancija.
Jer svako mišljenje je postalo anahrono, degutatno, glupo, rudimentarno, zaostalo, prevaziđeno, ako nije u taktu, i saglasju aktuelnog trenda. Naročito ako je mirisalo na moral ili principijelnost, etiku...Trendovi su forsirani zbog potrošačke marketinške manije, globalno upumpanih kredita, koji su za cilj imali pospešivanje potrošnje, po svaku cenu. Forsirano javnom marketinškom seksualnom eksploatacijom, provokacijom. Tako je taj plamen jako globalno goreo, napravio silikonski imidž lepote, i jedine materijalističke vrednosti kao jedini cilj, prvim i poslednjim atomom snage bez pitanja, savesti i duhovnog osvrta na spoznaju sebe i drugih. Pogledajte starlete, bogataše i moralu propast koja generiše novce i njih kao uzorne uspešne modele. Posledično društvo je izgorelo i izgubilo mnoge suštinske vrednosti, koje su čovečanstvo uzdizale hiljadama godina. Sada još nije povratni eho dao pravu sliku takvog ponašanja. Ali će početi, ove generacije koje stasavaju, i koje donose svoje vrednosti.
pre 7 godina
Super,kad ga bude pustila zena moze da izadje sa njenim sinom,provede se,smuva nesto.
pre 7 godina
А да ли сте размислили колико сте сами криви за такву ситуацију јер је очигледно да ваш син у жени таражи мајку а не девојку?
pre 7 godina
Trebalo bi da prestanete da se mešate u njegov život. Kao i mnogi drugi roditelji koji pokušavaju sebe da nazivanju dobrim roditeljima.
pre 7 godina
"Ne dirajte ništa, reko tata da sačekamo dok se on ne vrne!"
pre 7 godina
Još jedna TV novela
pre 7 godina
Uvek može „gore". Na kraju će joj se sin spetljati sa sinom bivše devojke! ?
pre 7 godina
I šta bi mi sad trebali da budemo savetnici-sam izabrao, sam će se kajati ili po narodski, sam pao sam se ubio.
pre 7 godina
nek ga izbaci iz testamenta!!!
pre 7 godina
Teoretski ona ce umreti od njega tako da samo je bitno sacekati.
P.S. Da ima sina od 45 I snaju od 26 da li bi se zalila....Naravno ne bi
pre 7 godina
Nema vam pomoci. Izgleda da milfica zna znanje ...
pre 7 godina
Pustite ga da se "istutnji". Do tridesete će se opametiti.
pre 7 godina
Draga majko, pa nista nemozes da uradis. Mozes jedino da sjednes sa sinom i izlozis svoje misljenje, i predocis mu neke razloge protiv takve veze. Nakon toga, mozes samo da mu pozelis srecu.
Vecina takvih veza se brzo raspadne, pusti ga da uvidi sam. Neke i uspiju, doduse, pa onda, ako ti je sin srecan, sto bi ti bila nesrecna?
pre 7 godina
Немам шта да мислим, када сам имао 26 виђао сам се са женом од 46, додуше нисмо зљједно излазили... При том, виђао сам се нормално кад год сам xтео са неком девојком, правио поређења. Са овом од 46 сам био у секс вези 4 године и мало ко је и знао за то. Мени на памет није пало да је то као то, е сад не знам шта је у глави сина ове жене.
pre 7 godina
Lako uz sinalko...
pre 7 godina
Draga gospodjo, srce ne zna za godine. Ja sam iz veze sa 13 godina mladjom devojkom izasao zbog devojke iz skolskih dana, a ubrzo se zaljubio u 12 godina stariju devojku. Danas zivimo zajedno, srecni smo, imamo slicne ambicije i poglede na zivot. Moj otac je mislio da je par godina mladja od mene zahvaljujuci dobroj genetici i zivotnom stilu, ali i njenom duhu i harizmi. Bio je iznenadjen kada mu je rekla svoje godine, ali nas podrzava. I mi smo srecni. Podrzite i Vi svoje dete, da i on bude srecan. Jer ljubav ne zna za godine. To je samo broj. Bioloska starost odredjena je na celijskom nivou, hromozomima i njihovim telomerima. Sa te strane gledano, vasa snajka mogla bi da bude mladja od vaseg sina. Ja imam daleko vise bora od svoje devojke. Mislite o tome.
pre 7 godina
Jel ovo trik pitanje Kebine zene, majke "malog Kebe" i Severinine svekrve?
pre 7 godina
Jel ovo trik pitanje Kebine zene, majke "malog Kebe" i Severinine svekrve?
pre 7 godina
Teoretski ona ce umreti od njega tako da samo je bitno sacekati.
P.S. Da ima sina od 45 I snaju od 26 da li bi se zalila....Naravno ne bi
pre 7 godina
Draga gospodjo, srce ne zna za godine. Ja sam iz veze sa 13 godina mladjom devojkom izasao zbog devojke iz skolskih dana, a ubrzo se zaljubio u 12 godina stariju devojku. Danas zivimo zajedno, srecni smo, imamo slicne ambicije i poglede na zivot. Moj otac je mislio da je par godina mladja od mene zahvaljujuci dobroj genetici i zivotnom stilu, ali i njenom duhu i harizmi. Bio je iznenadjen kada mu je rekla svoje godine, ali nas podrzava. I mi smo srecni. Podrzite i Vi svoje dete, da i on bude srecan. Jer ljubav ne zna za godine. To je samo broj. Bioloska starost odredjena je na celijskom nivou, hromozomima i njihovim telomerima. Sa te strane gledano, vasa snajka mogla bi da bude mladja od vaseg sina. Ja imam daleko vise bora od svoje devojke. Mislite o tome.
pre 7 godina
Nema vam pomoci. Izgleda da milfica zna znanje ...
pre 7 godina
Jao, ta žena će ga sigurno ubiti, skuvati i pojesti!
Kakva glupost. Provešće neke lepe zajedničke godine, koje će tu i tamo neko pokušati da zagorča, kasnije će on stvoriti porodicu sa mlađom ženom, a među njima će ostati lepo, nežno prijateljstvo.
Ljubav nisu brojevi,godine,avioni,kamioni...
pre 7 godina
Uvek može „gore". Na kraju će joj se sin spetljati sa sinom bivše devojke! ?
pre 7 godina
Mame nikada nece nauciti da se sin jednog dana mora ozeniti i da moraju da ga puste da zivi svoj zivot, uzasna osobina kod majki, naravno cas izuzecima. :)
pre 7 godina
А да ли сте размислили колико сте сами криви за такву ситуацију јер је очигледно да ваш син у жени таражи мајку а не девојку?
pre 7 godina
A da se mame ne mesaju u tudji zivot ?!
pre 7 godina
Draga majko, pa nista nemozes da uradis. Mozes jedino da sjednes sa sinom i izlozis svoje misljenje, i predocis mu neke razloge protiv takve veze. Nakon toga, mozes samo da mu pozelis srecu.
Vecina takvih veza se brzo raspadne, pusti ga da uvidi sam. Neke i uspiju, doduse, pa onda, ako ti je sin srecan, sto bi ti bila nesrecna?
pre 7 godina
Trebalo bi da prestanete da se mešate u njegov život. Kao i mnogi drugi roditelji koji pokušavaju sebe da nazivanju dobrim roditeljima.
pre 7 godina
Nađi momka od 29 godina
pre 7 godina
Pobogu gospođo, pa dečko samo tovari, opustite se..!
pre 7 godina
Ključna rečenica u celoj priči je: " oduvek sam bila jako vezana za svog sina" Pa sta si očekivala. Razmazila si ga i napravila Edipovca od njega pa se sad čudiš što je kad se odselio daleko od tebe našao stariju ženu.
pre 7 godina
Учиш их колико можеш и умеш, а онда их пустиш да праве своје изборе и да живе са њима. Не можемо ми да живимо њихове животе и да доносимо њихове одлуке. Наше је да их усмеримо и да се потрудимо да учинимо све што је у нашој моћи да одгајимо паметне, самосталне и добре људе. Грешке су део процеса. Родитељ који жели да надјача одлуку свог детета, не жели добро свом детету, него жели да живи његов живот. Зар није жалосно што ова мајка сматра да је њен син у 26 година неспособан да донесе одлуку кога ће волети?
pre 7 godina
Због оваквих мајки имамо неспособне генерације људи мушког пола, пошто се не могу назвати мушкарцима. Размажени, незаинтересовани, неспособни да самостално донесу икакву одлуку. Цели живот мама и тата живе уместо њих. За то нису крива деца већ родитељи јер су створили емотивно и пословично хендикепоране потомке натурајући им Едипов комплекс од детињства. Неопходно би било донети закон, ако треба, по коме би сваком пунолетном лицу било забрањено да живи у заједници са родитељима. Зато што родитељи, нарочиро мајке, не рађају децу да би биле самосталне личности, већ да би била робље потребама родитеља који се боје да остану сами у старости и своје потомке не везују љубављу и подршком већ тиме што их учине неспособним за било какву самосталност. Због тога и имамо особа мушког пола доста, али врло врло мало мушкараца. А законом би прогласио за кривично дело мешање родитеља у самостални живот пунолетних особа.
pre 7 godina
29 mi je g. Iskljucivo sam okrenuto milf/gilf orijentaciji vec par godina.
pre 7 godina
Pa zar ne vidiš, buduća svekrvo, da ti je sinčić klasičan Edipovac za šta si sama odgovorna. Na kraju krajeva, ti bi i mladjoj, lepšoj, pametnijoj devojci našla sigirno neku manu, zar ne, hajde budi iskrena?! Gledaj bre svoja posla, pusti sina da bude srećan, ma šta to značilo!
pre 7 godina
psihologija je cudo... pretpostavljam da ova zena ima isto toliko godina i da je sama izjavila da je veoma vezana za svog sina. pa saberite 2 i 2
pre 7 godina
A kad sin nadje 20 godina mladju onda je to ok.Svasta sa ljudima
pre 7 godina
А да није можда зато што су девојке данас постале неподношљиво тешке и захтевне?
Апсолутно подржавам, био сам и ја лично у сличној ситуацији. Све је много природније, нормалније, и пријатније, без драме и сувишних идиотских тензија.
Нисам апсолутно окренут милф оријентацији као што каже један коментатор испод, али можда 80% јесам.
Не, него имаш 26 година, девојку не можеш да нађеш - или можеш, али само такву да зажалиш чим је нађеш - и шта сад?
Осуђен си или на самоћу или на неквалитетне девојке јер те само такве хоће? Јер оне "квалитетније" гледају или ловаторе или идиоте као што су алкоси, насилници, швалери, наркомани, коцкари, итд?
Нису све спонзоруше, далеко од тога - постоји огроман број "нормалних" девојака које су једноставно програмиране да се лепе искључиво за кретене, и чим ниси кретен немаш никакве шансе.
Што већи кретен, то боље. Јер, он је "сладак". А после је слатко кад се напије па је премлати? Или кад је превари? Или кад јој стално тражи паре за дрогу или за кладионицу?
Са друге стране, жена има 45 година, разведена је, добро се држи, и шта сад? Прошао јој је живот? Нема право ни мало да ужива? Јасно је да у огромној већини таквих веза ту нема ни брака ни деце ни будућности, па шта? Некада давно се већина људи женила и удавала пре двадесете године. Хтели смо из тога да изађемо, ево изашли смо.
А и као што рече један други коментатор испод: да јој син има 45 година а његова девојка 26, да ли би се онда бунила?
pre 7 godina
Bolje starija zena nego mlad decko.
pre 7 godina
I šta bi mi sad trebali da budemo savetnici-sam izabrao, sam će se kajati ili po narodski, sam pao sam se ubio.
pre 7 godina
Sta ima tu da se razdvaja,pusti ljude neka se vole.
pre 7 godina
Немам шта да мислим, када сам имао 26 виђао сам се са женом од 46, додуше нисмо зљједно излазили... При том, виђао сам се нормално кад год сам xтео са неком девојком, правио поређења. Са овом од 46 сам био у секс вези 4 године и мало ко је и знао за то. Мени на памет није пало да је то као то, е сад не знам шта је у глави сина ове жене.
pre 7 godina
Još jedna TV novela
pre 7 godina
Super,kad ga bude pustila zena moze da izadje sa njenim sinom,provede se,smuva nesto.
pre 7 godina
Gospodja mu je pokazala neki sasvim drugi svet...mogu sam da zamislim...
pre 7 godina
A kada muškarac "uzme" 20-30 pa i više godina mlađu onda je to OK.Kada bude imao 50 neka i on tada nađe neku od 25.
pre 7 godina
Vrlo jednostavno,nemoj da uradiš ništa. Dobro je to što je našao stariju i iskusniju ženu jer kao što sam ranije u komentarima rekao one su bolje nego mlađe. Akko se bude usprotivila to će samo pogoršati odnos između nje i sina koji je koliko vidim dobar. Mada malo me čudi ovakva reakcija majke? Ona ipak živi u razvijenom društvu liberalnog morala i kontrakulture. Gde je u suštini sve dozvoljeno i moralno prihvatljivo što nije u suprotnosti sa slobodom druge osobe. Mislim ne živi u Maroku, Mongoliji ili Turskoj pa da joj to bude čudno i da oseća sram i krivicu zbog toga. Tamo na Zapadu svako radi šta hoće i šta želi, i ne postoji taj princip porodične i kolektivne časti i tome slično. Već tamo dominiraju principi individualizma u kojem se poštuju čovekove želje i pravo na nezavistan život. Kod nas je to još uvek tabu ne samo kod porodice muškarca već i kod samih starijih žena. To je zato što je naše društvo još uvek pod uticajem patrijarhalno, religissko, komunističkog morala. Naše žene i devojke se samo prave da su emancipovane i slobodne a zapravo su vrlo stegnute i konzervativne. One piju, izlaze do kasno, oblače se vrlo slobodno, a za svoje partnere biraju bogate zgodne mačo muškarce dok na nasilje gledaju kao nešto normalno. To nije izraz slobode već konzervativizma.
pre 7 godina
"Ne dirajte ništa, reko tata da sačekamo dok se on ne vrne!"
pre 7 godina
Lako uz sinalko...
pre 7 godina
Naravno, muskarci njenog godista su vec sazreli da ne moze da sa njima manipulise, zato se ove zene od 40 i nesto godina sve vise okrecu mladjim muskarcima jer su oni, blago receno, priglupi da ukapiraju da ih one isoristavaju.
pre 7 godina
Pustite ga da se "istutnji". Do tridesete će se opametiti.
pre 7 godina
Namesti joj svog muža
pre 7 godina
Nije svekra, a postane li, onda dobija sa snahom i unuka. Dečko neće morati da se zamara čuvanjem svog deteta, dobiće očuvanog sina...
pre 7 godina
Imao sam slično iskustvo. Doduše 15 godina razlike. Proći će ga za godinu dve. Poz
pre 7 godina
nek ga izbaci iz testamenta!!!
pre 7 godina
ja imam starijeg muza od mene 22godine i lipo se slazemo mene 49 a osjecam se kao da mi je 29 kad sam sa njim
pre 7 godina
Чиста мизандрија.
Чим млад мушкарац који очигледно није алфа мужјак (таквих нас има 90%) треба мало да се проведе и мало да му буде лепо у животу са неком женском особом (макар била старија од њега), одмах то није у реду.
Одмах он ту губи време, губи будућност, она га је залудела, она га искоришћава, како је није срамота, жена у годинама, итд.
Зато што свакога од нас чека принцеза из бајке иза првог ћошка, зар не? Само још мало да сачекамо, само још мало да се потрудимо, и биће све у реду, зар не? Важи. Јадан онај ко верује у те бајке.
Не, него треба само 10% алфа мужјака да има 90% девојака, а нама осталима да остане или самоћа или да се нас 90% такмичимо за 10% преосталих девојака које нико неће? Је л' тако? Ма није ваљда?
И онда, кад ето упознамо неку зрелу жену, која притом није ни у браку - онда је то проблем, неморал, искоришћавање, нема будућности, и све остало.
А можда је нама много прихватљивије да будемо искоришћени за секс од стране такве жене, него да будемо искоришћени за брак од стране неке девојке из оних 10% које нико други неће. Не бих се баш женио женом која је 10-15 година старија од мене, али до брака има времена.
Знате ви то сви добро, али вам није право јер смо нашли начин да изиграмо ваш трули систем, и то вас боли.
Додуше, младић беле расе кад оде у Сингапур, тамо не би требало да му буде проблем да нађе девојку. Колико сам чуо, девојке жуте расе воле мушкарце беле расе.
pre 7 godina
?!? Шта фали вој бези ? Па неће да је жени и согурно неће имати деце са њом. Њој треба мало провода, њему такође, па нека уживају !!!
pre 7 godina
Upadni im iznenada u spavacu sobu i odmah ima da ih razdvojis.
pre 7 godina
To kakve zene bira ima valjda i neke veze sa vaspitanjem!
pre 7 godina
Nadji mu "devojcicu" od 62.
pre 7 godina
Naslov postavlja pitanje šta mislimo???
Pa ovo je posledica i plod, posejane kulture sloboda, koje su izborene prethodnih decenija.
Politička korektnost, rodna i seksualna ravnopravnost, koja se u najmanju ruku oslanjala na pitanje o nečijim godinama, a suštinski se borila i razvijala bez ičijeg subjektivnog, i bilo kakvog mišljenja. Razbijeni su svi tabui, sloboda je osvojena, pa sad uživancija.
Jer svako mišljenje je postalo anahrono, degutatno, glupo, rudimentarno, zaostalo, prevaziđeno, ako nije u taktu, i saglasju aktuelnog trenda. Naročito ako je mirisalo na moral ili principijelnost, etiku...Trendovi su forsirani zbog potrošačke marketinške manije, globalno upumpanih kredita, koji su za cilj imali pospešivanje potrošnje, po svaku cenu. Forsirano javnom marketinškom seksualnom eksploatacijom, provokacijom. Tako je taj plamen jako globalno goreo, napravio silikonski imidž lepote, i jedine materijalističke vrednosti kao jedini cilj, prvim i poslednjim atomom snage bez pitanja, savesti i duhovnog osvrta na spoznaju sebe i drugih. Pogledajte starlete, bogataše i moralu propast koja generiše novce i njih kao uzorne uspešne modele. Posledično društvo je izgorelo i izgubilo mnoge suštinske vrednosti, koje su čovečanstvo uzdizale hiljadama godina. Sada još nije povratni eho dao pravu sliku takvog ponašanja. Ali će početi, ove generacije koje stasavaju, i koje donose svoje vrednosti.
pre 7 godina
Starije zene, narocito one koje su vec ostvarile potomostvo, a jure i stupaju u vezu sa muskarcima znacajno mladjim od sebe, a posebno onima oko 30 godina starosti, smatram da su veoma sebicne i samozive.
Dok su one vec ostvarile potomstvo i imaju preko 40 godina, imaju zivot i iskustvo kojima, ako su odrzavane, mogu gotovo svakog omladinca obrlatiti i zludeti, one tim momcima vrlo svesno oduzimaju porodicu. One su uglavnom vec prestare da radjaju decu, dok su mladici u jeku snage.
One tom vezom nista ne gube, dok momci gube buducnost.
Ne sumnjam da je njemu lepo pored te gospodje, i da nailazi na ljubav i razumevanje, ali on istovremeno nije svestan, kao sto mladici u tim godinama uglavnom nisu, koliku zrtvu on zapravo daje i koliko njega to skupo kosta. I da li je on zaista spreman da zrtvuje toliko zarad toga sto se sad oseca lepo i zaljubljeno.
Ne osudjujem te momke, zestoko osudjujem te zene jer manipulisu decurlijom koja ne zna sta radi i ne zna sta hoce. Da li bi se njoj dopalo da njenog sina neka gospoja tako obrlati? Cisto sumnjam.
pre 7 godina
Muskarac sam, zivim u Danskoj, imam 45, i zivim sa devojkom od 24. Nije samnom zbog para, imamo slicne plate. Dobrovoljno smo u vezi, niko nas nije naterao na to, i sta sada? Da prekinemo vezu zbog cega?
pre 7 godina
Majka nesrećna što joj je sin srećan.
"Danas su veoma popularne veze sa velikom razlikom u godinama."
Ne znam kako danas, oduvek su čiče ženile klinke i bilo je sasvim prihvatljivo.
pre 7 godina
Je li ovo na slici majka ili devojka?
pre 7 godina
Odkud joj ideja da ona treba nešto da uradi?
pre 7 godina
Šta da radiš? Ništa. "Sindrom mame muškog deteta" je doživotni mamin saputnik.Ne odstupa.
pre 7 godina
А да ли сте размислили колико сте сами криви за такву ситуацију јер је очигледно да ваш син у жени таражи мајку а не девојку?
(runner, 25. avgust 2016 09:34)
Oooo doktore File, pa i Vi posecujete superzenu na b92?
pre 7 godina
Pobogu gospođo, pa dečko samo tovari, opustite se..!
(Nenad, 25. avgust 2016 10:13)
Тако је пријатељу! Зезнуо се само у томе што је своју Дулчинеју показао маторцима, па се кева истриповала.
pre 7 godina
Neki ljudi ne shvataju da se ceo pojam braka, ili ozbiljne veze, promenio sa vremenom. Prosla su nepovratno vremena kad je bilo "normalno" i maltene obavezno da se stupi u brak u nekim dvadesetim, te da se podizu deca, te da ta deca onda celog zivota ostanu povezana sa roditeljima na ovaj ili onaj nacin (bilo da rade za njih, pomazu u starosti, nasledjuju roditeljsko imanje, itd). U razvijenim drustvima, ljudi prosto vise ne moraju da imaju decu. Realno, taj pritisak ne postoji, sada vise ni od strane drustva, a kamoli od surove realnosti tj. potrebe za izdrzavanjem u starosti. Ljudi nisu zivotinje, mnogi ne osecaju dubok poriv da imaju decu. I tu se onda sve menja sto se tice braka ili slicnih veza. Istorijski, brak je pre svega bio ekonomska zajednica, i deca su bila nuzni deo te ekonosmke jednacine. Ekonomska realnost se promenila. Ljdui sada traze "soul mate", nekakvu visu i dublju ljubav. Deca mogu biti deo toga, ali ne moraju. To onda znaci da godine prosto nisu presudne, ako ljudi nemaju nameru da radjaju. Ljudi se zaljubljuju i vencavaju i u pedesetim, sezdesetim, pa i kasnije. I sto da ne? Slazem se sa vecinom komentara da su uspesne veze sa velikom razlikom u godinama relativno retke, ali nije da ih nema. I naravno, majka tu nema sta da se petlja, to je jasno ko dan. Jedino sto moze da postigne je da otudji sina.
pre 7 godina
Ne mogu da verujem sta sam procitala. Kada dodje vreme za to, nadam se da nikada, ali nikada necu biti ovakav roditelj!!! Ne razumem, i ne zelim da razumem.
pre 7 godina
Pustite da stvari idu svojim tokom. ( to je reko Carli u " Two & a half men". On je imao poverenja u svoje roditlje onda kada je hteo da se vidite preko skajpa. Kasnije ste to prilicno ugrozili, zauzimajuci ovakav stav. On mora sam da bude nacisto sa svojim izborom. Ne mozete vi da mu birate i kazete sa kim ce biti srecan. Nekada se ludo zaljubimo, budemo u vezi misleci da ce da traje, udjemo u brak, pa se opet razvedemo. U ovom momentu mu je lepo, mozda ne planira nista ozbiljno. A ako ipak dodje do braka, e onda , ako nastavite sa konfrontacijom, onda cete ga sigurno izgubiti.
pre 7 godina
@maksimilijan
Potpuno ste u pravu.. Cesce se desava muskarcima, nesto redje zenama, mada se cerkama nekad podrazumeva nega roditelja iako se trazi odricanje od imovine. Drustvu koje je neorganizovano i vise lici na rodovsku zajednicu to nije u interesu. Uzimace pare od poreza svima, ali ce gledati da kroz "tradiciju" jedne drugima uvali, pa negde nadrljaju deca, a negde roditelji.
Ovakve veze su retke i kratkotrajne i ne vidim razlog za dramu. U ovom literarnom sastavu mama je delimicno kriva jer ga nije osamostalila (emocionalno). Manu bi nasla mladjoj ne bi mogla da manipulise. Za sebe nikad nisam volela te generacijske razlike, ali govoriti odraslim ljudima sta treba da rade je van pameti. Mislim isto da medju takvim muskarcima ima dosta onih koji ne zele svoju decu. Bar je tako na zapadu. Imaju vezu sa zenom, ali nikoga sem sebe ne izdrzavaju.
pre 7 godina
Mamica se buni? Pa zbog nje je i njen sincic "vaki". Salu na stranu, ne vidim nijedan razlog zasto bi se iko zabavljao sa milfacom. Za neke stvari su neprevazidjene ali zabavljanje sa njima je promasena tema.
pre 7 godina
Ja sam pre 15 godina izlazio sa devojkom koja je starija od mene 2 godine i cinila mi se kao "baba". Mada je svasta znala, realno.
pre 7 godina
Ne trudi se , vreme ce uciniti to sto zelis.
pre 7 godina
Nije danas popularno da se izlazi i zabavlja sa starijim partnerima, odnosno obrnuto, samo je razlika u tome sto se danas pod uticajem medija vise i slobodnije to plasira, ljudi imaju sve manje predrasuda za takve stvari...Ako neko u takvom odnosu pronadje ljubav i duhovni mir, onda ne vidim nista lose u tome.
pre 7 godina
@А кад ви мрзите нас, то је у реду?
Care svaka ti je zlatna, ne zato sto si otkrio toplu vodu, nego zato sto si otkrio toplu vodu jandim muskarcima u srbistanu. Na sve to, ovde je to taboo tema, a mnogi jadnici se nika osvestili nisu. Da bude gore, u tu situaciju ih dovode balkanske majke koje ih odgajjaju da budu beta muzijaci u zabludama, a cerke su istovremeno odgojile da mrze muskarce i da budu predatorke. Da se ne lazemo, to je tako, a ohrabrujuce je da se polako pojavljuje sve vise muskaraca koji to pocinju shvatati i cak progovaraju o tome. Naravno za sada je izlaz u inostranstvu gde ima mnogo lepih i finih devojaka, a do nekih boljih vremena u srbistanu i ostatku nesrecnog balkana ce se promeniti jos par generacija. PS obozavam Svedsku :)
pre 7 godina
@UDOBNOST JE ISTINA, 26. avgust 2016 18:48)
Jeste da nema veze direktno sa temom, ali me zanima kad covek postane odrastao i prestane da se vadi na roditelje i preuzme zivot u svoje ruke. Mislim vecina pokusava najbolje i ako izuzmemo siledzije i psihopate oba pola uglavnom se ljudi pracaju da pruze deci najbolje sto mogu. Odgovornost odvajanja (emotivnog) je dvostrana. Ja sam jedva cekala da se odselim od mojih na pocetku studija. Volim ih, savrseno sam svesna gde se ne slazemo i nismo nikada, ali nece ostati ni gladni, ni zedni, ni bez leka cak i u tako propalom drustvu. Te majke su takve jer zive u losim brakovima, neprimecene kao ljudsko bice. Jer to tako treba, sramota je razvesti se. I umesto da urade ono sto radi prosecna Svedjanka kad joj se smuci, da se razvedu one vezuju decake za sebe kao emotivnog partnera, pa otud ovaj kurslus. I skinite se vise sa tim traze pare. Zene se nose, cesto same sa bolescu deteta, ostalih clanova porodice, sa sveopstom diskriminacijom. Zivot nije staticka pojava, vec dinamicka, stalno gore dole. Ako necije ponasanje pokazuje da nije u stanju da se nosi sa zivotom kad je lose, tesko da ce biti dobar partner. Taj nije dobar ni za sebe. Svedjani su takvi jer su odrasli u Svedskoj, a ne na Balkanu. Ako se zahebe u izboru, nestaje u milisekunidi. Usput mislim da je savrseno da citava generacija prodje kroz veze sa njima, pa da vidis sta se sve tamo ne oprasta i kako bi bili prevaspitani.
pre 7 godina
Decko ima pravo na svoj ukus. Ako im ljubav potraje bice mu sve zanimljivije. Recimo kad bude njenih godina ona ce imati 65. Kad on bude u srednjim godinama ona ce ulaziti u duboku starost. Ali o ukusima ne treba raspravljati.
pre 7 godina
Starije zene, narocito one koje su vec ostvarile potomostvo, a jure i stupaju u vezu sa muskarcima znacajno mladjim od sebe, a posebno onima oko 30 godina starosti, smatram da su veoma sebicne i samozive.
Dok su one vec ostvarile potomstvo i imaju preko 40 godina, imaju zivot i iskustvo kojima, ako su odrzavane, mogu gotovo svakog omladinca obrlatiti i zludeti, one tim momcima vrlo svesno oduzimaju porodicu. One su uglavnom vec prestare da radjaju decu, dok su mladici u jeku snage.
One tom vezom nista ne gube, dok momci gube buducnost.
Ne sumnjam da je njemu lepo pored te gospodje, i da nailazi na ljubav i razumevanje, ali on istovremeno nije svestan, kao sto mladici u tim godinama uglavnom nisu, koliku zrtvu on zapravo daje i koliko njega to skupo kosta. I da li je on zaista spreman da zrtvuje toliko zarad toga sto se sad oseca lepo i zaljubljeno.
Ne osudjujem te momke, zestoko osudjujem te zene jer manipulisu decurlijom koja ne zna sta radi i ne zna sta hoce. Da li bi se njoj dopalo da njenog sina neka gospoja tako obrlati? Cisto sumnjam.
pre 7 godina
Naravno, muskarci njenog godista su vec sazreli da ne moze da sa njima manipulise, zato se ove zene od 40 i nesto godina sve vise okrecu mladjim muskarcima jer su oni, blago receno, priglupi da ukapiraju da ih one isoristavaju.
pre 7 godina
Немам шта да мислим, када сам имао 26 виђао сам се са женом од 46, додуше нисмо зљједно излазили... При том, виђао сам се нормално кад год сам xтео са неком девојком, правио поређења. Са овом од 46 сам био у секс вези 4 године и мало ко је и знао за то. Мени на памет није пало да је то као то, е сад не знам шта је у глави сина ове жене.
pre 7 godina
Pobogu gospođo, pa dečko samo tovari, opustite se..!
pre 7 godina
Naslov postavlja pitanje šta mislimo???
Pa ovo je posledica i plod, posejane kulture sloboda, koje su izborene prethodnih decenija.
Politička korektnost, rodna i seksualna ravnopravnost, koja se u najmanju ruku oslanjala na pitanje o nečijim godinama, a suštinski se borila i razvijala bez ičijeg subjektivnog, i bilo kakvog mišljenja. Razbijeni su svi tabui, sloboda je osvojena, pa sad uživancija.
Jer svako mišljenje je postalo anahrono, degutatno, glupo, rudimentarno, zaostalo, prevaziđeno, ako nije u taktu, i saglasju aktuelnog trenda. Naročito ako je mirisalo na moral ili principijelnost, etiku...Trendovi su forsirani zbog potrošačke marketinške manije, globalno upumpanih kredita, koji su za cilj imali pospešivanje potrošnje, po svaku cenu. Forsirano javnom marketinškom seksualnom eksploatacijom, provokacijom. Tako je taj plamen jako globalno goreo, napravio silikonski imidž lepote, i jedine materijalističke vrednosti kao jedini cilj, prvim i poslednjim atomom snage bez pitanja, savesti i duhovnog osvrta na spoznaju sebe i drugih. Pogledajte starlete, bogataše i moralu propast koja generiše novce i njih kao uzorne uspešne modele. Posledično društvo je izgorelo i izgubilo mnoge suštinske vrednosti, koje su čovečanstvo uzdizale hiljadama godina. Sada još nije povratni eho dao pravu sliku takvog ponašanja. Ali će početi, ove generacije koje stasavaju, i koje donose svoje vrednosti.
pre 7 godina
Jao, ta žena će ga sigurno ubiti, skuvati i pojesti!
Kakva glupost. Provešće neke lepe zajedničke godine, koje će tu i tamo neko pokušati da zagorča, kasnije će on stvoriti porodicu sa mlađom ženom, a među njima će ostati lepo, nežno prijateljstvo.
Ljubav nisu brojevi,godine,avioni,kamioni...
pre 7 godina
А да ли сте размислили колико сте сами криви за такву ситуацију јер је очигледно да ваш син у жени таражи мајку а не девојку?
pre 7 godina
?!? Шта фали вој бези ? Па неће да је жени и согурно неће имати деце са њом. Њој треба мало провода, њему такође, па нека уживају !!!
pre 7 godina
Ja sam pre 15 godina izlazio sa devojkom koja je starija od mene 2 godine i cinila mi se kao "baba". Mada je svasta znala, realno.
pre 7 godina
Draga gospodjo, srce ne zna za godine. Ja sam iz veze sa 13 godina mladjom devojkom izasao zbog devojke iz skolskih dana, a ubrzo se zaljubio u 12 godina stariju devojku. Danas zivimo zajedno, srecni smo, imamo slicne ambicije i poglede na zivot. Moj otac je mislio da je par godina mladja od mene zahvaljujuci dobroj genetici i zivotnom stilu, ali i njenom duhu i harizmi. Bio je iznenadjen kada mu je rekla svoje godine, ali nas podrzava. I mi smo srecni. Podrzite i Vi svoje dete, da i on bude srecan. Jer ljubav ne zna za godine. To je samo broj. Bioloska starost odredjena je na celijskom nivou, hromozomima i njihovim telomerima. Sa te strane gledano, vasa snajka mogla bi da bude mladja od vaseg sina. Ja imam daleko vise bora od svoje devojke. Mislite o tome.
pre 7 godina
Чиста мизандрија.
Чим млад мушкарац који очигледно није алфа мужјак (таквих нас има 90%) треба мало да се проведе и мало да му буде лепо у животу са неком женском особом (макар била старија од њега), одмах то није у реду.
Одмах он ту губи време, губи будућност, она га је залудела, она га искоришћава, како је није срамота, жена у годинама, итд.
Зато што свакога од нас чека принцеза из бајке иза првог ћошка, зар не? Само још мало да сачекамо, само још мало да се потрудимо, и биће све у реду, зар не? Важи. Јадан онај ко верује у те бајке.
Не, него треба само 10% алфа мужјака да има 90% девојака, а нама осталима да остане или самоћа или да се нас 90% такмичимо за 10% преосталих девојака које нико неће? Је л' тако? Ма није ваљда?
И онда, кад ето упознамо неку зрелу жену, која притом није ни у браку - онда је то проблем, неморал, искоришћавање, нема будућности, и све остало.
А можда је нама много прихватљивије да будемо искоришћени за секс од стране такве жене, него да будемо искоришћени за брак од стране неке девојке из оних 10% које нико други неће. Не бих се баш женио женом која је 10-15 година старија од мене, али до брака има времена.
Знате ви то сви добро, али вам није право јер смо нашли начин да изиграмо ваш трули систем, и то вас боли.
Додуше, младић беле расе кад оде у Сингапур, тамо не би требало да му буде проблем да нађе девојку. Колико сам чуо, девојке жуте расе воле мушкарце беле расе.
pre 7 godina
Mame nikada nece nauciti da se sin jednog dana mora ozeniti i da moraju da ga puste da zivi svoj zivot, uzasna osobina kod majki, naravno cas izuzecima. :)
pre 7 godina
nek ga izbaci iz testamenta!!!
pre 7 godina
Mamica se buni? Pa zbog nje je i njen sincic "vaki". Salu na stranu, ne vidim nijedan razlog zasto bi se iko zabavljao sa milfacom. Za neke stvari su neprevazidjene ali zabavljanje sa njima je promasena tema.
pre 7 godina
Pustite ga da se "istutnji". Do tridesete će se opametiti.
pre 7 godina
Vrlo jednostavno,nemoj da uradiš ništa. Dobro je to što je našao stariju i iskusniju ženu jer kao što sam ranije u komentarima rekao one su bolje nego mlađe. Akko se bude usprotivila to će samo pogoršati odnos između nje i sina koji je koliko vidim dobar. Mada malo me čudi ovakva reakcija majke? Ona ipak živi u razvijenom društvu liberalnog morala i kontrakulture. Gde je u suštini sve dozvoljeno i moralno prihvatljivo što nije u suprotnosti sa slobodom druge osobe. Mislim ne živi u Maroku, Mongoliji ili Turskoj pa da joj to bude čudno i da oseća sram i krivicu zbog toga. Tamo na Zapadu svako radi šta hoće i šta želi, i ne postoji taj princip porodične i kolektivne časti i tome slično. Već tamo dominiraju principi individualizma u kojem se poštuju čovekove želje i pravo na nezavistan život. Kod nas je to još uvek tabu ne samo kod porodice muškarca već i kod samih starijih žena. To je zato što je naše društvo još uvek pod uticajem patrijarhalno, religissko, komunističkog morala. Naše žene i devojke se samo prave da su emancipovane i slobodne a zapravo su vrlo stegnute i konzervativne. One piju, izlaze do kasno, oblače se vrlo slobodno, a za svoje partnere biraju bogate zgodne mačo muškarce dok na nasilje gledaju kao nešto normalno. To nije izraz slobode već konzervativizma.
pre 7 godina
Super,kad ga bude pustila zena moze da izadje sa njenim sinom,provede se,smuva nesto.
pre 7 godina
29 mi je g. Iskljucivo sam okrenuto milf/gilf orijentaciji vec par godina.
pre 7 godina
Sta ima tu da se razdvaja,pusti ljude neka se vole.
pre 7 godina
Trebalo bi da prestanete da se mešate u njegov život. Kao i mnogi drugi roditelji koji pokušavaju sebe da nazivanju dobrim roditeljima.
pre 7 godina
Uvek može „gore". Na kraju će joj se sin spetljati sa sinom bivše devojke! ?
pre 7 godina
Teoretski ona ce umreti od njega tako da samo je bitno sacekati.
P.S. Da ima sina od 45 I snaju od 26 da li bi se zalila....Naravno ne bi
pre 7 godina
I šta bi mi sad trebali da budemo savetnici-sam izabrao, sam će se kajati ili po narodski, sam pao sam se ubio.
pre 7 godina
Imao sam slično iskustvo. Doduše 15 godina razlike. Proći će ga za godinu dve. Poz
pre 7 godina
А да није можда зато што су девојке данас постале неподношљиво тешке и захтевне?
Апсолутно подржавам, био сам и ја лично у сличној ситуацији. Све је много природније, нормалније, и пријатније, без драме и сувишних идиотских тензија.
Нисам апсолутно окренут милф оријентацији као што каже један коментатор испод, али можда 80% јесам.
Не, него имаш 26 година, девојку не можеш да нађеш - или можеш, али само такву да зажалиш чим је нађеш - и шта сад?
Осуђен си или на самоћу или на неквалитетне девојке јер те само такве хоће? Јер оне "квалитетније" гледају или ловаторе или идиоте као што су алкоси, насилници, швалери, наркомани, коцкари, итд?
Нису све спонзоруше, далеко од тога - постоји огроман број "нормалних" девојака које су једноставно програмиране да се лепе искључиво за кретене, и чим ниси кретен немаш никакве шансе.
Што већи кретен, то боље. Јер, он је "сладак". А после је слатко кад се напије па је премлати? Или кад је превари? Или кад јој стално тражи паре за дрогу или за кладионицу?
Са друге стране, жена има 45 година, разведена је, добро се држи, и шта сад? Прошао јој је живот? Нема право ни мало да ужива? Јасно је да у огромној већини таквих веза ту нема ни брака ни деце ни будућности, па шта? Некада давно се већина људи женила и удавала пре двадесете године. Хтели смо из тога да изађемо, ево изашли смо.
А и као што рече један други коментатор испод: да јој син има 45 година а његова девојка 26, да ли би се онда бунила?
pre 7 godina
psihologija je cudo... pretpostavljam da ova zena ima isto toliko godina i da je sama izjavila da je veoma vezana za svog sina. pa saberite 2 i 2
pre 7 godina
ja imam starijeg muza od mene 22godine i lipo se slazemo mene 49 a osjecam se kao da mi je 29 kad sam sa njim
pre 7 godina
A da se mame ne mesaju u tudji zivot ?!
pre 7 godina
Bolje starija zena nego mlad decko.
pre 7 godina
Због оваквих мајки имамо неспособне генерације људи мушког пола, пошто се не могу назвати мушкарцима. Размажени, незаинтересовани, неспособни да самостално донесу икакву одлуку. Цели живот мама и тата живе уместо њих. За то нису крива деца већ родитељи јер су створили емотивно и пословично хендикепоране потомке натурајући им Едипов комплекс од детињства. Неопходно би било донети закон, ако треба, по коме би сваком пунолетном лицу било забрањено да живи у заједници са родитељима. Зато што родитељи, нарочиро мајке, не рађају децу да би биле самосталне личности, већ да би била робље потребама родитеља који се боје да остану сами у старости и своје потомке не везују љубављу и подршком већ тиме што их учине неспособним за било какву самосталност. Због тога и имамо особа мушког пола доста, али врло врло мало мушкараца. А законом би прогласио за кривично дело мешање родитеља у самостални живот пунолетних особа.
pre 7 godina
Ključna rečenica u celoj priči je: " oduvek sam bila jako vezana za svog sina" Pa sta si očekivala. Razmazila si ga i napravila Edipovca od njega pa se sad čudiš što je kad se odselio daleko od tebe našao stariju ženu.
pre 7 godina
Учиш их колико можеш и умеш, а онда их пустиш да праве своје изборе и да живе са њима. Не можемо ми да живимо њихове животе и да доносимо њихове одлуке. Наше је да их усмеримо и да се потрудимо да учинимо све што је у нашој моћи да одгајимо паметне, самосталне и добре људе. Грешке су део процеса. Родитељ који жели да надјача одлуку свог детета, не жели добро свом детету, него жели да живи његов живот. Зар није жалосно што ова мајка сматра да је њен син у 26 година неспособан да донесе одлуку кога ће волети?
pre 7 godina
To kakve zene bira ima valjda i neke veze sa vaspitanjem!
pre 7 godina
Pa zar ne vidiš, buduća svekrvo, da ti je sinčić klasičan Edipovac za šta si sama odgovorna. Na kraju krajeva, ti bi i mladjoj, lepšoj, pametnijoj devojci našla sigirno neku manu, zar ne, hajde budi iskrena?! Gledaj bre svoja posla, pusti sina da bude srećan, ma šta to značilo!
pre 7 godina
Nadji mu "devojcicu" od 62.
pre 7 godina
Namesti joj svog muža
pre 7 godina
Nađi momka od 29 godina
pre 7 godina
Nema vam pomoci. Izgleda da milfica zna znanje ...
pre 7 godina
Draga majko, pa nista nemozes da uradis. Mozes jedino da sjednes sa sinom i izlozis svoje misljenje, i predocis mu neke razloge protiv takve veze. Nakon toga, mozes samo da mu pozelis srecu.
Vecina takvih veza se brzo raspadne, pusti ga da uvidi sam. Neke i uspiju, doduse, pa onda, ako ti je sin srecan, sto bi ti bila nesrecna?
pre 7 godina
Lako uz sinalko...
pre 7 godina
Upadni im iznenada u spavacu sobu i odmah ima da ih razdvojis.
pre 7 godina
Gospodja mu je pokazala neki sasvim drugi svet...mogu sam da zamislim...
pre 7 godina
Neki ljudi ne shvataju da se ceo pojam braka, ili ozbiljne veze, promenio sa vremenom. Prosla su nepovratno vremena kad je bilo "normalno" i maltene obavezno da se stupi u brak u nekim dvadesetim, te da se podizu deca, te da ta deca onda celog zivota ostanu povezana sa roditeljima na ovaj ili onaj nacin (bilo da rade za njih, pomazu u starosti, nasledjuju roditeljsko imanje, itd). U razvijenim drustvima, ljudi prosto vise ne moraju da imaju decu. Realno, taj pritisak ne postoji, sada vise ni od strane drustva, a kamoli od surove realnosti tj. potrebe za izdrzavanjem u starosti. Ljudi nisu zivotinje, mnogi ne osecaju dubok poriv da imaju decu. I tu se onda sve menja sto se tice braka ili slicnih veza. Istorijski, brak je pre svega bio ekonomska zajednica, i deca su bila nuzni deo te ekonosmke jednacine. Ekonomska realnost se promenila. Ljdui sada traze "soul mate", nekakvu visu i dublju ljubav. Deca mogu biti deo toga, ali ne moraju. To onda znaci da godine prosto nisu presudne, ako ljudi nemaju nameru da radjaju. Ljudi se zaljubljuju i vencavaju i u pedesetim, sezdesetim, pa i kasnije. I sto da ne? Slazem se sa vecinom komentara da su uspesne veze sa velikom razlikom u godinama relativno retke, ali nije da ih nema. I naravno, majka tu nema sta da se petlja, to je jasno ko dan. Jedino sto moze da postigne je da otudji sina.
pre 7 godina
@А кад ви мрзите нас, то је у реду?
Care svaka ti je zlatna, ne zato sto si otkrio toplu vodu, nego zato sto si otkrio toplu vodu jandim muskarcima u srbistanu. Na sve to, ovde je to taboo tema, a mnogi jadnici se nika osvestili nisu. Da bude gore, u tu situaciju ih dovode balkanske majke koje ih odgajjaju da budu beta muzijaci u zabludama, a cerke su istovremeno odgojile da mrze muskarce i da budu predatorke. Da se ne lazemo, to je tako, a ohrabrujuce je da se polako pojavljuje sve vise muskaraca koji to pocinju shvatati i cak progovaraju o tome. Naravno za sada je izlaz u inostranstvu gde ima mnogo lepih i finih devojaka, a do nekih boljih vremena u srbistanu i ostatku nesrecnog balkana ce se promeniti jos par generacija. PS obozavam Svedsku :)
pre 7 godina
Još jedna TV novela
pre 7 godina
Nije svekra, a postane li, onda dobija sa snahom i unuka. Dečko neće morati da se zamara čuvanjem svog deteta, dobiće očuvanog sina...
pre 7 godina
Je li ovo na slici majka ili devojka?
pre 7 godina
Ne trudi se , vreme ce uciniti to sto zelis.
pre 7 godina
@UDOBNOST JE ISTINA, 26. avgust 2016 18:48)
Jeste da nema veze direktno sa temom, ali me zanima kad covek postane odrastao i prestane da se vadi na roditelje i preuzme zivot u svoje ruke. Mislim vecina pokusava najbolje i ako izuzmemo siledzije i psihopate oba pola uglavnom se ljudi pracaju da pruze deci najbolje sto mogu. Odgovornost odvajanja (emotivnog) je dvostrana. Ja sam jedva cekala da se odselim od mojih na pocetku studija. Volim ih, savrseno sam svesna gde se ne slazemo i nismo nikada, ali nece ostati ni gladni, ni zedni, ni bez leka cak i u tako propalom drustvu. Te majke su takve jer zive u losim brakovima, neprimecene kao ljudsko bice. Jer to tako treba, sramota je razvesti se. I umesto da urade ono sto radi prosecna Svedjanka kad joj se smuci, da se razvedu one vezuju decake za sebe kao emotivnog partnera, pa otud ovaj kurslus. I skinite se vise sa tim traze pare. Zene se nose, cesto same sa bolescu deteta, ostalih clanova porodice, sa sveopstom diskriminacijom. Zivot nije staticka pojava, vec dinamicka, stalno gore dole. Ako necije ponasanje pokazuje da nije u stanju da se nosi sa zivotom kad je lose, tesko da ce biti dobar partner. Taj nije dobar ni za sebe. Svedjani su takvi jer su odrasli u Svedskoj, a ne na Balkanu. Ako se zahebe u izboru, nestaje u milisekunidi. Usput mislim da je savrseno da citava generacija prodje kroz veze sa njima, pa da vidis sta se sve tamo ne oprasta i kako bi bili prevaspitani.
pre 7 godina
Pobogu gospođo, pa dečko samo tovari, opustite se..!
(Nenad, 25. avgust 2016 10:13)
Тако је пријатељу! Зезнуо се само у томе што је своју Дулчинеју показао маторцима, па се кева истриповала.
pre 7 godina
A kada muškarac "uzme" 20-30 pa i više godina mlađu onda je to OK.Kada bude imao 50 neka i on tada nađe neku od 25.
pre 7 godina
A kad sin nadje 20 godina mladju onda je to ok.Svasta sa ljudima
pre 7 godina
Ne mogu da verujem sta sam procitala. Kada dodje vreme za to, nadam se da nikada, ali nikada necu biti ovakav roditelj!!! Ne razumem, i ne zelim da razumem.
pre 7 godina
@maksimilijan
Potpuno ste u pravu.. Cesce se desava muskarcima, nesto redje zenama, mada se cerkama nekad podrazumeva nega roditelja iako se trazi odricanje od imovine. Drustvu koje je neorganizovano i vise lici na rodovsku zajednicu to nije u interesu. Uzimace pare od poreza svima, ali ce gledati da kroz "tradiciju" jedne drugima uvali, pa negde nadrljaju deca, a negde roditelji.
Ovakve veze su retke i kratkotrajne i ne vidim razlog za dramu. U ovom literarnom sastavu mama je delimicno kriva jer ga nije osamostalila (emocionalno). Manu bi nasla mladjoj ne bi mogla da manipulise. Za sebe nikad nisam volela te generacijske razlike, ali govoriti odraslim ljudima sta treba da rade je van pameti. Mislim isto da medju takvim muskarcima ima dosta onih koji ne zele svoju decu. Bar je tako na zapadu. Imaju vezu sa zenom, ali nikoga sem sebe ne izdrzavaju.
pre 7 godina
Muskarac sam, zivim u Danskoj, imam 45, i zivim sa devojkom od 24. Nije samnom zbog para, imamo slicne plate. Dobrovoljno smo u vezi, niko nas nije naterao na to, i sta sada? Da prekinemo vezu zbog cega?
pre 7 godina
Pustite da stvari idu svojim tokom. ( to je reko Carli u " Two & a half men". On je imao poverenja u svoje roditlje onda kada je hteo da se vidite preko skajpa. Kasnije ste to prilicno ugrozili, zauzimajuci ovakav stav. On mora sam da bude nacisto sa svojim izborom. Ne mozete vi da mu birate i kazete sa kim ce biti srecan. Nekada se ludo zaljubimo, budemo u vezi misleci da ce da traje, udjemo u brak, pa se opet razvedemo. U ovom momentu mu je lepo, mozda ne planira nista ozbiljno. A ako ipak dodje do braka, e onda , ako nastavite sa konfrontacijom, onda cete ga sigurno izgubiti.
pre 7 godina
А да ли сте размислили колико сте сами криви за такву ситуацију јер је очигледно да ваш син у жени таражи мајку а не девојку?
(runner, 25. avgust 2016 09:34)
Oooo doktore File, pa i Vi posecujete superzenu na b92?
pre 7 godina
"Ne dirajte ništa, reko tata da sačekamo dok se on ne vrne!"
pre 7 godina
Majka nesrećna što joj je sin srećan.
"Danas su veoma popularne veze sa velikom razlikom u godinama."
Ne znam kako danas, oduvek su čiče ženile klinke i bilo je sasvim prihvatljivo.
pre 7 godina
Jel ovo trik pitanje Kebine zene, majke "malog Kebe" i Severinine svekrve?
pre 7 godina
Odkud joj ideja da ona treba nešto da uradi?
pre 7 godina
Šta da radiš? Ništa. "Sindrom mame muškog deteta" je doživotni mamin saputnik.Ne odstupa.
pre 7 godina
Nije danas popularno da se izlazi i zabavlja sa starijim partnerima, odnosno obrnuto, samo je razlika u tome sto se danas pod uticajem medija vise i slobodnije to plasira, ljudi imaju sve manje predrasuda za takve stvari...Ako neko u takvom odnosu pronadje ljubav i duhovni mir, onda ne vidim nista lose u tome.
pre 7 godina
Decko ima pravo na svoj ukus. Ako im ljubav potraje bice mu sve zanimljivije. Recimo kad bude njenih godina ona ce imati 65. Kad on bude u srednjim godinama ona ce ulaziti u duboku starost. Ali o ukusima ne treba raspravljati.
64 Komentari
Sortiraj po: