Svaki treći brak u Srbiji završi se razvodom: Evo zašto je danas nemoguće opstati u zajednici

Broj razvedenih brakova je u porastu, a u poslednjih godinu dana porastao je za čak 33 odsto.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar
  1. evo pre 2 nedelje je mog drugara (znamo se od obdanista jos, prosli zajedno i sito i reseto) devojka namestila za lazno nasilje (na nagovor njene drugarice ciji je decko pandurcina), evo ga 30 dana pritvor je dobio a ona momentalno uselila svalera u NJEGOVU kucu...

    neka hvala, solo prica samo a za sex postoje profesionalke (srecom nonstop putujem po zapadu poslom gde je prostitucija legalna u vecini zemalja)
    (Zevs, 12. novembar 2019 17:54)

    # Link komentara

  2. (Mislim...., 11. novembar 2019 14:23)
    Govorim iz svog iskustva i tu vidim problem u slucaju zena. Cak i ovo sto sam napisao je problem malo delikatnije prirode...inace veruj mi da i kod zena ima "sirovina" a o tome nisam ni pisao. Obicno zene imaju pravo da se tako izrazavaju o muskarcima, njima se to tolerise jer to im je nekakvo drustvaeno zagarantovano pravo. Suprotno je drustveno neprihvatljivo, a meni ispod granice dobrog ukusa, kulture i vaspitanja. Izvinjavam ti se u ime "sirovina".
    (od Mikinog komsije shurak, 11. novembar 2019 18:08)

    # Link komentara

  3. (od Mikinog komsije shurak, 10. novembar 2019 00:18)
    Dok vi za brak gledate da skembate neku koja ce da vam pere i pegla i rodi decu a za provod neke koje su lake i ..bozovne.
    Sad ispade da su nam muskarci vrhunski romanticari i filozofi koji traze srodnu dusu. Pa mozda se nadje negde neki takav, jedan u hiljadu...ostali teske sirovine.
    (Mislim...., 11. novembar 2019 14:23)

    # Link komentara

  4. Osnova svih problema lezi u tome sto zene za brak gledaju da skebaju muskarca sa setom osobina koje one smatraju za bitnim za to, a istovremeno neki drugi set karakteristika stavljaju u korpu “uzbudljiv” I smatraju pozeljnim za avanturu. Ni u jednom ni u drugom slucaju vezivno tkivo nije ljubav, a zene u svojoj zelji da ugode sebi u oba slucaja znaju vrlo prepredeno da se umiljavaju I dodvoravaju na svoj nacin jer tako su mahom evoutivno kodirane, sto kod muskaraca formira vrlo efektnu opsenu. Otreznjenje dolazi pre ili kasnije I veze pucaju. U prvom slucaju muskarac shvata da je posluzio samo kao pastuv (sto generalno samosvesnog coveka ne ispunjava u potpunosti izuzev sto moze da mu laska), ili kao provajder za parce njenog sigurnog I drustveno prihvacenog zivota. Sve je to u redu I vrlo “common”, ali postoji I strana medalje koja coveka navodi da se sa slobodom koja mu zivotom pripada zapita kakva je prava priroda veze sa zenom sa kojom je, bez straha od osude okoline, bez straha ako ce je izgubiti ako se usudi I da se poigra istrazujuci dubinske porive u njoj, bez straha I od svoje I od njene iskrenosti u porivu, koja je jedna od najmisterioznijih zeninih tajni s obzirom da se iza toga krije verovatno jedno veliko nista koje se svodi na “tako mi se svidja” I “tako mi odgovara”. Muskarac kod zene koja mu se svidja nadje odgovor koji nije jedan od ova dva, nasao je zenu svog zivota.
    (od Mikinog komsije shurak, 10. novembar 2019 00:18)

    # Link komentara

  5. Od svih mojih prijatelja i ortaka, bukvalno sam jedini koji manje-vise redovno menja devojke.
    (day, 8. novembar 2019 22:50)

    A zasto smatrate da treba redovno da menjate devojke? I da one to treba da vam omoguce?
    Sram ih bilo one nece tako, bojkotuju. Ocekuju Bred Pita? Ne, ocekuju nekog ko nece smatrati da treba da ih "manje vise redovno menja" a koji je zakazao sebi vreme za zenidbu za 10-15 godina (ili nikad) do kada devojke treba da my se nameste da ih izmenja.
    Kakvi samozivi narcisi da ne poverujes.
    (Ma idi, 9. novembar 2019 14:39)

    # Link komentara

  6. Ok, ženama samostalnost, muškarcima novi zakoni. Uvodjenje potpune jednakosti, zajedničko starateljstvo po Ustavu i isto vreme za provodjenje s decom,
    (i srećan vam put, 8. novembar 2019 21:47)
    Moze ali samo za one muskarce koji su i u braku brinuli o deci. Moj da trazi to a nikada im nije dao da jedu, presvukao ih, okupao, preslisao za skolu pa u top bih ga stavila. Eno ga pravi rupu u kaucu i tako ce do utorka. Intelektualac. A izgledao je vredan i normalan. Toliko o tome kako se "zene promene u braku".
    (Hmmmmm, 9. novembar 2019 12:25)

    # Link komentara

  7. Sam Bog mi je poslao andjela kojeg sam voleo vise od sebe, i za kojeg bih dao poslednju kap krvi i znoja. Tesko bi bilo opisati tu unutrasnju i spoljasnju lepotu. Nikada se nismo dogovarali ko ce sta da uradi u kuci ili oko nje, sve je teklo samo od sebe, nekada ja, nekada ona, nekada zajedno, jednostavno smo funkcionisali skoro savrseno i nikada mi nije bilo tesko bilo sta za nju/nas da uradim. I sve sto sam radio ili planirao da uradim, sam gledao kroz prizmu nas. Naravno, postojale su sitne nesuglasice koje smo razgovorom resavali, ali mi nikada nije palo na pamet da je proveravam, kontrolisem, uhodim, varam i slicno. Mnogo puta sam otisao sebi da kupim neki komad odece koji mi fali, a vratim se tako sto sam kupio nesto za nju ili za kucu, a sebi kazem: imas dovoljno, ipak je ona zensko, voli krpice, tebi nista ne znace. Ona je imala svoje hobije, ja svoje, cesto smo zajedno upraznjavali razlicite aktivnosti, ali nikada nijednu rec osude za to sto neko od nas voli, vec uvek podrska i ohrabrenje da se istraje u tome. Nismo imali drustvene mreze, niti smo gledali rialitije i slicno smece. Sve je bilo skoro savrseno dok taj isti Bog nije resio da je na najsuroviji nacin odvoji od nas dvojice. Nadam se da nas sada odnekuda gleda i vidi koliko nam nedostaje. Cuvajte vase partnere, ostavite sujetu po strani, potrudite se oko njih, recite im koliko ih volite i cenite zbog stvari koje rade za vas, a ako toga nema, onda razmislite da li ste na pravom mestu i sa pravom osobom. Niko nije savrsen, ne zaboravite to.
     (dr Arčibald Rajs, 9. novembar 2019 07:50)

    # Link komentara

  8. "zena iz Norveske naseg prosecnog Balkanca ne bi ni pogledala a ako se slucajno zezne pa se uda - ostavila bi ga bez icega,"
    Muškarci sa Balkana,bliskog istoka,Afrike i Latinske Amerike su za žene sa zapada predmet druge vrste interesovanja,ne za brak.
    (Gavra, 9. novembar 2019 02:01)

    # Link komentara

  9. Sad cu vam reci da mi nije jasno, kad kažu volim ga celog života. Ja sam u braku nekih 15 godina, u poznatim godinama smo se ocernili on bio udovac oko 4 godine. Nekoliko godina je islo kao brak a sad brinemo jedno drugo, pa svako zna šta mu je obaveza u kuci, kad sa posla dodjemo. Kako da imam sex sa njim kad nema ništa što privlači, znam svaki pokret koji će uraditi. To je tako stereotipno i monotono. Još kad mi kaze, ej ajde da mi odradimo pa ti nastavi čitati...ili šta već radim. Znaci on misli da se to mora kao radni zadatak. Nemamo interes ni jedno od nas,da se razvodimo, ali smo se dogovorili sex, stop. Najlepši život i sex je u svaleraciji bio,čak ni u zabavljanju dosadi.
    (Nije mi jasno, 8. novembar 2019 23:41)

    # Link komentara

  10. Sudeći po komentarima najbolje je ne ženiti se, možda je teško bez žena ali je daleko teže sa njima.
    (Mare, 8. novembar 2019 23:23)

    # Link komentara

  11. Moje iskustvo iz sestogodinje zajednice je slično kao kod nekih žena koje su se ovde javile. Definitivno sam mišljenja da dosta muškaraca (Ne svi) očekuju da njihove potrebe budu primarne, jer su oni večito pod stresom, zaboga više zaradjuju pa moraju obezbediti porodicu, da su umorni i da imaju pravo da vicu i budu nervozni. To sto sam mu rodila troje dece i sto sam lekar koji radi odgovoran posao nema veze, uvek je ono sto on radi bitnije. Nijednom nije rekao da će izvesti decu negde da bih mogla da učim, posto sam na specijalizaciji, zatim kad sam se razbolela od jedne autoimune bolesti nije me nijednom zagrlio i pružio podršku ili rekao da mu je zao sto sam dobila to oboljenje. Jedina nežnost koju pokazuje je kad želi seks pa se umiljava. O razvodu ne želim da razmišljam jer imamo malu decu kojima trebaju oba roditelja. Ali sam duboko razočarana u svoj izbor i u balkanske muškarce, generalno.
    (ika, 8. novembar 2019 23:11)

    # Link komentara

  12. @Nevena

    Mislim da je tip kome si replicirala hteo da kaze nesto drugo. Ne radi se o osudi zena i prebacivanju odgovornosti za poljuljane musko-zenske odnose, nego prostom konstatovanju realnog stanja stvari. Od svih mojih prijatelja i ortaka, bukvalno sam jedini koji manje-vise redovno menja devojke. Pricam o zdravim, funkcionalnim i relativno uspesnim muskarcima u ranim 30-im. Ni kod mene ne bi bilo drugacije da ne zaradjujem nekoliko hiljada evra mesecno, izgledam kao Apolon i pucam od samopouzdanja pred zenama. S jedne strane imamo situaciju da i sasvim prosecne zene ocekuju nekog Bred Pita, sto obicne muskarce dovodi do stanja koje je opisao lik kome si odgovorila, dok nemali broj njih potpuno digne ruke od zena. Zacarani krug.
    (day, 8. novembar 2019 22:50)

    # Link komentara

  13. Ok, ženama samostalnost, muškarcima novi zakoni. Uvodjenje potpune jednakosti, zajedničko starateljstvo po Ustavu i isto vreme za provodjenje s decom, svakom svoja imovina tjs ukidanje zajedničke imovine.
    (i srećan vam put, 8. novembar 2019 21:47)

    # Link komentara

  14. Svaki treći razvodom? Prijatno sam iznenađen obzirom na finansijsko stanje, vaspitno, obrazovno i kulturno stanje, stanje u medijima, afere u kojima bukvalno polupismeni nasilnici dominiraju...završite sami...Zapravo, dvaput sam pročitao naslov, jer mi se načas učinilo da piše da svaki treči brak opstaje, to mi se čini verovatnijim. To govori da smo jak narod uprkos svemu...žilav.
    (Tin, 8. novembar 2019 19:24)

    # Link komentara

  15. Stalno se provlaci prica kako se od zena ocekuje da peru i kuvaju... A ne razumem, za to vreme muskarac lezi a pare padaju sa neba?

    The Red Pill ko nije topla preporuka i za zene i za muskarce!
    (Alcale, 8. novembar 2019 13:33)

    Evo da ti objasnim oboje rade i zaradjuju a kad dodju kuci muskarac lezi, a zena opet radi. Da, muskarac bukvalno lezi i lencari dok zena ne zna sta ce od posla. Domacice su drugo. Moja majka nije bila domacica, nije ni jedna baka a tek danas nema mnogo domacica. A i generalno nije dobro za drzavu da ti polovina radno sposobnog stanovnistva radi samo po kuci umesto da privredjuje.
    (Ime, 8. novembar 2019 19:23)

    # Link komentara

  16. Pravo pitanje je zapravo bilo da li je zeleo decu ili je bio nateran kao sto vecina muskaraca biva naterana.
    (mix, 8. novembar 2019 01:19)

    E pa draga gospodo srpski muskarci... Nije lepo nikoga hvatati na bebu i "nateravati ga". Takodje nije lepo vucarati devojku 10 godina praveci se da planirate zivot sa njom a u stvari samo cekate da vam bolje krene, da se zaposlite, napredujete, imate vise para pa da je sutnete i krenete u zabavu ili nadjete neku koja vas pre nije htela. Oslobodite je cim znate da necete nju a znate da ona zeli brak i decu. Ne drzite je sebicno samo da imate neku za seks, ne zamajavajte je.
    I ne kukajte kada u sred tog vaseg plana da je zeznete ona vas maestralno zezne i nahvata na bebu.
    Odnosi su kod nas manipulativni i neiskreni i to svi, ljubavni, poslovni, porodicni, prijateljski. Niko nikoga ne ceni i ne uvazava kao coveka. Losi smo ljudi.
    Evo vi prvi ste potpuno netacno protumacili, a po svojoj potrebi, komentar zene na koji odgovarate. Nigde ona nije rekla da trazi nekog da je izdrzava vec da kada je nasla posao mislila je da ce deliti kucne obaveze a ne da i dalje pored posla sve radi sama.
    (ehhhh, 8. novembar 2019 18:27)

    # Link komentara

  17. (Tanja, 8. novembar 2019 06:22)
    Ne mora da bude razlog tome to sto sam tezak covek pa podsvesno znam da bi me ostavila i otisla sa detetom. Imam za to racionalnu anticipaciju u obliku svojih iskustava iz veza i iskustava iz braka meni bliskih prijatelja. I nekako uvek kad se prica o braku prica se o nekim obavezama, radnim navikama, i to od strane zena. Nasuprot tome ja pricam o iskrenoj ljubavi prema bicu sa kojim delis zivot. To je ono po principu da svako prica o onome cime je “opterecen” I sta smatra primarnim. Iako neko “generalizovanje” po defaultu nailazi na negodovanje onih koji promisljanje I apstrahciju kad im ne odgovara osudjuju, usudicu se da kazem da po pravilu zene generalno pricaju o onome o cemu ti, a muskarci o cemu ja. Pritom, ja zaista nisam od onih koji kucne poslove gledaju da svale na zenu, bas naprotiv, ja sam vrlo vodim racuna I komplet odrzavam stan, zdravo spremam I hranim se…a devojke sa kojima sam bio, u meni vide ne samo dobru priliku nego I uzbudljivog I zanimljivog coveka. Ali za nesto vise potrebno je ono na sta nisam naisao, a to je imati prijateljsku podrsku I razumevanje od devojke I kad tvoja uzbudljivost od recimo gomile posla I umora padne sa level 100 na 95. Odmah se useli neka njena nervoza, negodovanje, zvocanje. Od takvih naravno pomoc nisam ni trazio, vec mi je logicnije bilo da prekinem vezu. Iako volim da komuniciram, bivam paralisan :-) kolicinom negativnih impulsa, usled ne znam ni ja cega. Sta god da je razlog, nije dobro.
    (...kad to ne uradis u "naivnoj fazi"..., 8. novembar 2019 18:18)

    # Link komentara

  18. Evo vam dolepotpisana Anamarija kao tipicno zensko sa tipicnim muskarcem koga svaka zeli. Sta dalje reci hahahahaha
     (DonJuan, 8. novembar 2019 18:15)

    # Link komentara

  19. Nakon gomile neobjavljenih komentara, definitivno odustajem od komentarisanja za sva vremena🙂....
    Pozdrav za redakciju i puno srece u daljem radu!
    (Suncica, 8. novembar 2019 17:43)

    # Link komentara

  20. I bolje sam kad pročitaš komentare ovde zaključiš prostoo boljeee jeee. Iako biva teško ponekad samoća.
    (Vuk samotnjak., 8. novembar 2019 17:26)

    # Link komentara

  21. @i onda ce u tom scenariju da skuva 2 (dva) rucka nedeljno i opere kupatilo 1x (jedanput) mesecno! Ne znate Vi sta su deca :)
    (Eto, 7. novembar 2019 23:22

    Evo jedan od problema je i to sto NEKI svoju decu i boravak u kuci sa njima vide kao muku! Drugi problem je sto misle da je JAKO zabavno napredovati i zaradjivati dovoljno u danasnjem svetu! Da tako je posao je bas odmor, doodles niko ti ne smesta, siguran ti je posao, plata na vreme a prekovremeni rad je potpuno dobrovoljan i uvek placen! Ma bre diznilend!
    Odma bi prihvatio da mi neko napuni serpe a ja da sedim kuci sa MOJOM 'napornom' decom!
    (samohrani otac, 8. novembar 2019 16:21)

    # Link komentara

  22. Brak!?! A mnogi se ponašaju kao decaa jer mozak im ostao zakržljao u razvoju mislim na ove preko 25+ jer od tad počinju ozbiljne godine kad se čovek zna šta bi trebalo a što ne. Do tih eksperimentišu sve i svašta bave se kvazi školovanjem jure po klubovima,kafićima,splavovima..
    (Čovek u prolazu, 8. novembar 2019 15:30)

    # Link komentara

  23. @Bojan
    Ako si u braku sa njom, šta ti imaš, treba i ona da ima. Niste "dobili" blizance, verovatno je ona bila trudna 9 meseci, rodila ih, dojila, hranila, kupala, presvlačila. Ako si je "doveo" u inostranstvo, a ona imala posao, paaa, ili joj i tu nađi posao ili ne kukaj što si ti jedini zaposlen. Ako nije bila zaposlena, a ti to znao, opet ne kukaj, nosila je decii rodila i gaji ih u stranoj zemlji, sama.
    Budi dobar i pošten i voli je, učini da se oseća lepo pored tebe, mani se toga da sestra raskida umesto tebe. Neće ti niko drugi to napraviti do tebe samog. Happy wife, happy life. Usreći je.
    Vi, muškarci, od nečega tako jednostavnog, pravite probleme i teškoće! Voli je da bi te volela. Poštuj je da bi te poštovala. Čuvaj je od svega, pa i sebe samog, da bi ona tebe čuvala.
     (Klara, 8. novembar 2019 15:01)

    # Link komentara

  24. "Naravno da jee razvod ovde bauk i izvor mnogh problema jer muškarci teško dolaze do žene ili devojke. Pola mojih drugova nisu nikada imali devojke a u 30 im u godinama, ja sam prvu recimo imao u 22-oj. Ti da bi osvojio neku žensku osobu u Srbiji moraš da uložiš dosta snage i energije. To je izuzetno komplikovan, težak i ozbiljan posao, tako da onda kad je osvoje oni misle da je ona njegovo vlasništvo jer se za nju mnogo borio i trošio dosta živaca. Žene sa druge strane suviše lako odbacuju muškarca što dodatno otežava situaciju i potstiče osećaj ljubomore i osvete. Na Zapadu toga ima manje zato što je tamo izuzetno lako doči do patnerke tako da kad raskidaju nema sujete. Muškarac se nije mnogo trudio a i lako će naći novu devojku ili ženu."


    @Aron, uz duzno postovanje, volim da citam Vase komentare ali mnoge tvrdnje u poslednjem su tako subjektivne i naivne. "Muskarci se mnogo trude da osvoje zenu pa kad je osvoje misle da je ona njihovo vlasnistvo!?" Pre bi se moglo reci da je to stvar mentaliteta, kulture i karaktera/ licnosti bilo gde u svetu. A i na zapadu ljudi ne uskacu u ozbiljnu vezu bez duzeg upoznavanja, tamo cak ni muskarci ne zele ozbiljnu vezu pre nego su nekog dobro upoznali. A onaj koji vrsi pritisak da bi nesto ostvario na precac cesto deluje kao ocajnik pa se ljudi/zene klone takvih.
    (IL, 8. novembar 2019 14:24)

    # Link komentara

  25. Arone odlucite se vi muskarci da li bi ste radije da vam se devojke lako daju kao na Zapadu ili bi ste da jednog dana lako nadjete nevinu ili neku sa " malom kilometrazom" sto se tice momaka, jer prosto to dvoje ne idu zajedno. Ako zelite da vam se devojke lakse daju onda kad se budete zenili necete imati nikakvog prava da se zalite na to sto nije nevina i sto ste joj ko zna koji po redu, a vi to ovde po portalima cesto iznosite kao veliki nedostatak. Ne moze i jare i pare.
     (Gaga, 8. novembar 2019 14:12)

    # Link komentara

  26. @Aragorn, 7. novembar 2019 17:42

    Dobar komentar koji velikim delom pogađa suštinu. Tu bih još dodao jedan fenomen koji je veoma izražen poslednjih decenija, a koji su neki autori nazvali „child-centered family“. Ovo se u velikoj meri zapatilo i kod nas, i predstavlja sve veće opterećenje za roditelje, u finansijskom i svakom drugom smislu. U odnosu na nekadašnje mnogočlane porodice gde su deca, sem osnovnih potreba bila prepuštena sama sebi, danas se roditelji rešavaju za jedno, maksimum dvoje dece kojima će da „pruže sve“. To uključuje gomilu vanškolskih aktivnosti koje se, bogu hvala, danas naplaćuju, pa onda roditelji sažvakani od posla moraju da ih razvoze po raznoraznim treninzima, pa dete mora da ima flagship mobilni od 500-600 evra (što je vrlo često više od plate roditelja) i patike od 150 evra da bi bio prihvaćen u društvu, pa ekskurzije skuplje od redovnih turističkih aranžmana, itd. Ako tome dodamo i sumanutu filozofiju dečijih prava koja potpuno zanemaruje razvijanje odgovornosti, pa te proglase za zlostavljača ako na klinca podigneš glas, imamo to što imamo. Pošto ovaj model nije od juče, on već generiše samožive i egocentrične prinčeve i princeze kojima je sopstvena zadnjica i udobnost iste epicentar univerzuma. U skladu sa tim, teško je očekivati da su ovakve individue u stanju da održe funkcionalan brak i porodicu.
    (SPQR, 8. novembar 2019 13:55)

    # Link komentara

  27. @(Rrrr, 7. novembar 2019 16:31
    Veran uvek! Da patis nikada! sedi pricaj, jednom, drugi put, treci put, iznesi konsekvence a onda prijatelju... RAzvod!

    Znam, muskarci se tesko dolce na razvod, nije lako zbog vise stvari! Sud ce u 99% dati decu zeni, vama alimentaciju i povrmeno vidjenje! Ali... vredi rodjeni svake pare veruj mi!
    (Alcale, 8. novembar 2019 13:47)

    # Link komentara

  28. @ Sinisa - moje saucesce. toliko je tesko izgubiti partnera. Za ostale, moje licno iskusvo u smislu moci u zajednici je da da bez obzira ko ima posao u porodici, zena ima moc dok ne dodju deca onde se izgubi jer gotovo uvek provodi mnogo vremena sa decom i treba joj pomoc. A kada dodju unuci, zena opet postaje dominatna. Mislim da brak vise pogoduje muskarcima nego zenama i da oni moraju raditi na tome da ocuvaju tu zajednicu. Sam muskarac u poznim godinama-- teze se prihavata neog sama zena u poznim godinama od okoline i sire porodice. Imati nekog da prodje kroz teske trenutke i nekog da se smeje da vama kada ste matori i kada vam je tesko da se uspravite-- vredno je kompromisa i haosa mladosti. Ljubav nije sex, nisu pare, nisu deca
    (mi, 8. novembar 2019 13:42)

    # Link komentara

  29. Stalno se provlaci prica kako se od zena ocekuje da peru i kuvaju... A ne razumem, za to vreme muskarac lezi a pare padaju sa neba?

    The Red Pill ko nije topla preporuka i za zene i za muskarce!
    (Alcale, 8. novembar 2019 13:33)

    # Link komentara

  30. @ aron
    Super si objasnio to sto ti i tvoji drugari tesko nalazite devojke. Razlog lezi bas u vama samima. Jer ako devojka resi da vam da priliku i udje s vama u vezu ( ono ajde da probam deluje mi kao fin decko) i onda se desi da shvati da to nije to, da joj se ipak ne svidjate dovoljno i hoce da vas napusti, vi cete se ljutiti i necete joj dati da vas napusti, mozda cete je pretuci ili cak ubiti, jer kako se samo ona usudjuje da vas napusti kad zna da cete tesko naci drugu devojku. Ona izgleda mora ostati s vama jer jadni vi ne znate da nadjete drugu devojku.
    I onda se cudite sto devojke nece sa vama. Bas " cudno" kakve su te devojke.
     (Nevena, 8. novembar 2019 12:51)

    # Link komentara

  31. Sa svojim muzem sam u vezi od dvadeste godine.Takoreci kao deca smo krenuli...Od pocetka on se prema meni ponasao drsko,vikao,omalovazavao ali ja sam to tolerisla i bilo je retko,npr jednom u mesec dana.Onda se pomirimo i ja kao mislim nije to nista mozda sam ja kriva,proci ce,nece se ponoviti.No,medjutim...usli smo u brak,dosla su deca i ono sto se desavalo jednom u mesec dana sada se dogadja svaki dana!On me neprestano ponizava,vredja,sutira,prezire,vice da zgrada odjekuje,optuzuje da sam parazit iako sam zavrsila fakultet,radim,zaradjujem(doduse malo)i gajim decu a u kuhinji i kuci radim kao Pepeljuga.Kada dodje kuci zatekne sve raspremljeno,rucak topao,sve postavljeno...ja izgledam kao manekenka,negujem se,cekam ga,ceznem bukvalno sanjam vlastitog muza!A on me vredja,muci,stalno je nezadovoljan,psuje zivot,mene,sve sto postoji.Misli ako radi dva posla da ima pravo da izbacuje na mene sve negativno kao da sam wc solja.Ja cak i to razumem i prijateljski nastojim da mu budem podrska jer je umoran,iscrpljen od rada ali on nista ne vidi. Sta god da uradim treba jos jos i jos.I tako mi prolazi zivot...Hvala Bogu pa sam radosno bice sama po sebi,volim zivot,srecna sto postojim i sto sam se probudila.Vera mi pomaze da izdrzim pakao kao i moje devojcice koje sam rodila.Mislim da brak ne treba da postoji sem ako ljudi nisu jako jako dobre osobe koje umeju da vole zivot i bliznje.
    (Anamarija, 8. novembar 2019 12:31)

    # Link komentara

  32. U brak ulazi jedna žena i jedan muškarac. To dvoje treba da se dogovore kako da izgrade i održavaju svoj mikrosvet da bi opstao i da bi oni uživali u njemu. Treba ljubavi, strasti, poverenja, malo prodrmavanja, čuvanja, a, najvažnije, želje da se ostane zajedno. Niko ne treba da trune u lošem braku.
    Posvađaše se opet komentatori, žene prizemnije, muškarci većinom nerealni... Ako vam mama i tata rade sve do vaše 30-40e, onda ni ne znate šta je život.
     (Vagica, 8. novembar 2019 11:15)

    # Link komentara

  33. Muskarci i zene dva razlicita sveta, dva razlicita mozga, uskoro nece biti ni ljubavi ni brakova vec samo interes. Egoizam, narcisoidnost samo sebi da se udovolji dovesce do toga da ce ljudi samo da se iskoriscavaju na razlicite nacine...jednostavno niko ne moze da ispuni vasa ocekivanja a ako se to kojim slucajem desi veza postaje monotona jer nas mozak uvek trazi nesto novo...I zene i muskarci ne znaju sta hoce...toliko
     (969, 8. novembar 2019 11:09)

    # Link komentara

  34. Nasim muskarcima ne mozes udovoljiti. Kada lako dajes ne valjas kada tesko dajes opet ne valjas. Ma najbolje da vam svaka lako daje, kao na zapadu, a onda da ih popljujete i trazite nevinu za brak. Kako biste ih zeznuli (omiljen srpski sport zeznuti nekog). Bas bi vam to bilo potaman kad ono zene ne saradjuju, sram ih bilo.
    Na ovim stranama se vodila rasprava da li je bolje da ih je imala 20 a da je teoretski moguce da je sa svakim spavala po jednom ili da je imala jednu dugu vezu pa da se kr....hiljadu puta. I zakljuceno je da je bolje ono prvo jer je manje "potrosena"!!!!
    Mislite da je zenama ovde lako sa nasim Tarzanima. I da i obrazovani su takvi, nema to veze sa obrazovanjem vec sa narcizmom.
    (Ma dajte, 8. novembar 2019 10:37)

    # Link komentara

  35. @Aron, brate, ozbiljan posao smuvati devojku, i ponašaš se kao da ti je vlasništvo??? Bolesno. Ako nisi neki žešći škart, devojaka se uvek nađe. Ako si škart, onda džaba sve, i nijedna osoba ti nije vlasništvo. Da se moja sestra smuva sa takvim kao ti (i gomila ostalih ženomrzaca sa ovih strana), tačno bih joj kupio kartu za Nemačku u jednom smeru i našao tamo posao, samo da bude sa nekim normalnim. Ne dao bog nijednoj!
    Sramota me je što sam muško kada pročitam pojedine predstavnike koji nisu još izašli iz pećine, a izgleda da će takvih uvek i biti. Nego, gde se krijete po danu? Iza maske finog i kulturnog nesposobnjakovića, a ovamo u komentarima pokazujete kakvi ste?
     (Uroš, 8. novembar 2019 10:31)

    # Link komentara

  36. @ aron
    Pa i ja sam prvog decka ( koji je postao moj muz 7 godina kasnije) imala sa 23 godine a nisam ni ruzna ni glupa niti mi ista fali. Ali za razliku od vas ja sam bila sama po svom izboru , jer nisam srela do tad nikog ko bi me potpuno osvojio svojom licnoscu. A vi ste bili sami jer vas ni jedna nije htela. Problem sa vama muskarcima je sto ste laki, hocete sa svakom dok ste mladi, a ni jedna zena ne zeli nekog ko bi je zamenio za novi " model" cim mu se pruzi prilika.
     (Lela, 8. novembar 2019 10:20)

    # Link komentara

  37. Društvene mreže su zlo
    (pustiću glas iz grlaaaaa, 07. novembar 2019 16:34)

    Floskula koja me nervira isto kao da zene jure samo pare.
    Društvene mreže su samo posledica već loših odnosa, a ne uzrok. Poznajem ljude koji su pobrisali svoje naloge zato sto su našli srodnu dušu. Prave Žene (mislim na prave žene, ne silikonuše a la rijaliti, ako te jurite onda ste još bolesniji od njih) žele stabilnog muškarca koji zna ko je i šta hoće.
     (ja, 8. novembar 2019 10:16)

    # Link komentara

  38. Ево ја сам један од оних који спремају стан, моја супруга и ја смо поделили обавезе, типа она спреми ручак, ја поспремим кухињу, ја ширим веш, слажем, некада и она, АЛИ моја супруга већ 5 година нема односе са мном, односно то што има то је једном у 7 месеци, не поштује ме, дрска је и безобразна, а све због тога што ја не могу да се помирим са тим да ме неко воза ко будалу, глуми се савршен брак пред њенима, као и у јавности, а у кревету 0..То се гледају задруге и парови, жваћу жваке тако да ми пуцају бубне опне, стално уморна, никада нема ништа обући а има 6 патика само, књигу никада у животу није прочитала, не зна таблицу множења, нити зна ишта о историји, филозофији, науци, НИШТА! А што је највећа иронија није она глупа већ само необразована и морално посрнула, чак би рекао да је паметнија у многим стварима од мене. И сада шта човек да ради? Мој вам је савет, чим видите да је жена дрска и агресивна ДАЉЕ ОД ЊЕ.
    (IQ130 Milutin, 8. novembar 2019 07:31)

    # Link komentara

  39. Postoji jedan problem koji mislim da je cesto odlucujuc kada je u pitanju donosenje odluke o razvodu. Radi se o tome da su muskarci po prirodi sebicniji a nisu cesto toga svesni. Svoj rad- sebe shvataju mnogo bitnijim i vaznijom od drugih ili tudjeg rada. Vidim npr na poslu koliko god i sta god koleginica i ja uradile i resile ( medicinska struka, doktori) uvek je ono sta su oni uradili bitnije , vaznije i zahteva vise postovanja i konstantno iz tog razloga idu na omalovazavanje i nepriznavanje tudje uloge i tudjeg truda, narocito zenske. I sa drugim muskarcima umeju slicno da se postave ali sa zenama u poslu su bas losi. Uvek ce naci razlog zasto su oni nesto navodno bolje uradili, zasto zasluzuju vecu platu, duzi odmor( navodno su se vise umorili) . To valjda ide i iz drustva, iz onog tradicionalnog da je muskarac glavni hranilac porodice, da vise radi i muci se, i otuda je to uslo u musku glavu i prosto ne prihvataju da i zensko radi puno i isto tako se umori kao oni. Ne kapiraju da se vreme promenilo. Tacnije , nipodastavaju zenski rad, kako onaj na poslu tako i onaj u kuci. Jer moze zena na rinta 24 h , kuci i na poslu, on ce uvek misliti da se on vise umorio jer eto on je musko. Taj obrazac se prenosi i na bracni zivot, gde muskarac sve sto obavi van posla , van zaposlenja, vidi kao da cini zeni uslugu, i ocekuje ne znam kakvu zahvalnost i obozavanje. Cim to izostane pocne da misli kako su zene nezahvalne, kako ocekuju previse i slicno. Jer on je njegovo velicanstvo Bog. Imala sam problem te vrste sa muzem ( ja doktor, on advokat i naravno uvek je on bio umorniji jer je njegov posao " tezi" nego moj, te on mora da odmori a ja da radim sve po stanu i oko deteta) , i da nisam otisla sa detetom iz stana i zapretila razvodom, nikad se on ne bi trgnuo i poceo da se menja na bolje. Hvala nebesima sto se trgnuo. Ali nazalost vecina se ne trgne nikad i nastavi da zivi sa svojim losim predubedjenjima , zbog cega i dolazi do razvoda. Brak zahteva postovanje , prihvatanje tudjeg i svog rada kao ravnopravnog , deljenje obaveza . Muskarci nazalost to najcesce ne zele i uporno odrzavaju u svojim predrasudama o svom radu kao najbitnijem na svetu, a o sebi misle kao o velikomucenicima ako moraju da pipnu tj urade bilo sta nakon posla .
     (Danijela, 8. novembar 2019 07:07)

    # Link komentara

  40. @ sinisa
    Molim lepo, sve si objasnio. Hvala puno na komentaru u ime svih zena.
     (Ana, 8. novembar 2019 06:27)

    # Link komentara

  41. @ kad to ne uradis u naivnoj fazi
    Druze , cim ti mislis da bi te zena ostavila cim rodi dete, ocito negde duboko u tebi postoji spoznaja da nisi lak za zivot. Sigurno ima nesto u tebi, vezano za tvoje ( ne)radne navike, osobine , shvatanja , koje moguce odbijaju zene i znas da to nece trpeti. Ali to je negde duboko pokopano u tebi cemu ne das da izadje i zivis u nekom paralelnom svetu pa sam sebe vidis u mnogo boljem svetlu. Imam i ja jednog slicnog brata, tezak ko crna zemlja, ono jeste on ovako dobar ali ima prilicno konzervativna shvatanja o braku, ulozi zene u porodici ( tipa zena mora sve, kuca i deca na njoj, kad su prevare u pitanju on je musko njemu se moze ako se ukaze prilika, al zato ocekuje da je ona nevina ili je imala jednog do dva momka pre njega) .Ima 42 godine , neozenjen i stalno prica kako ne moze da nadje zenu jer su sve ovakve onakve , ne cene brak i sl, kako i da se ozeni sigurno ce ga ostaviti kad rodi dete. Ocito je negde duboko u sebi svestan da ce ga retko koja trpeti s obzirom kakav je .
     (Tanja, 8. novembar 2019 06:22)

    # Link komentara

  42. Ne potpisujem nikom nista, malo ljudi ima kvalitete za brak i roditeljstvo.
     (Marijana, 8. novembar 2019 04:40)

    # Link komentara

  43. Kad se vrati sa posla bio je umoran a to sto je kuca cista, i sto sam decu vodila u park i radila sa njima, i sto mu je rucak na stolu nije cenio. Jer kako je sam govorio - ja imam vremena.
    Kada sam se zaposlila on je ocekivao sve isto. A ja sam konačno shvatila da me odavno ne vidi kao zenu nego kao kućnog roba. Price oko dece su ga smarale, to sto se moj izgled nije promenio nije ga zanimalo. Osećala sam se kao najružnija najadnija osoba na planeti.
    Razvod pre godinu dana me pokidao ali prezivecu zbog dece.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Maja, 7. novembar 2019 18:22)

    Ili drugim recima, ti si svesno ili podsvesno ocekivala da on zapravo radi za tebe, pa kad to nije ispunio onda si se razvela. Uh sto vas voli takve koristoljubive. Pravo pitanje je zapravo bilo da li je zeleo decu ili je bio nateran kao sto vecina muskaraca biva naterana. U svakom slucaju, u brak bi trebalo da idu samo kompletne osobe koje mogu da se zaista staraju o sebi bez pomoci supruznika. Ja se nisam zenio i ne nameravma dok ne budem bio aposlutno samostalan, i to toliko, da mogu da pristim sebi da mi zena ne radi ako ne zeli ili ako se razboli. Znaci korak koji vecina preskoci: finansijska sigurnost i samostalnost (stan,automobil, stabilni prihodi i posao sa perspektivom razvoja). Ko to nema, ne treba ni da ulazi u brak osim ako ne zeli da se kocka i veruje zeni sto se obicno pokaze kao greska skoro uvek. Tuzno ali istinito.
    (mix, 8. novembar 2019 01:19)

    # Link komentara

  44. Ako žena uspeva da se brine i za decu, radi, postigne da se bavi sportom, dobro kuva, pa još voli i da čita( ne daj bože na više jezika) , ne sluša Micu, Cicu i Cecu- zbog sopstvenih kompleksa ćeš zeznuti brak. I onda " Šta će ozbiljna žena na metal koncertu? Misliš da je red "- a upoznali ste se na koncertu, samo što je on svoju masku skinuo u braku i pokazao pravo lice.
    (JJ, 7. novembar 2019 23:45)

    Iako sam HM fan, mogu da ti kazem da ni ja ne bih pokusavao da gledam zenu koja nadje vreme za sve gore napisano. Zasto? Zato sto u praksi si upravo pokazala ono dole sto nekoliko pametnih muskaraca vec uveliko zna. A to je da kada zene dobiju decu,podivljaju totalno i zapostave muskaraca i tretiraju ga kao roba. Statistika je neumoljiva, znam previse takvih slucajeva i to je ono sto se zna, a sta se ne zna, to je verovatno jos gore. Ozbiljna je ovo tema,a ja sam svoj proracun napravio na osnovu tudjih iskustava i tragedija a to je da nijedna zena ne zasluzuje da ima takvu kontrolu nad mojim zivotom. Ne zato sto varam ili radim bilo sta slicno (ne pada mi na kraj pameti) nego zato sto sam dovoljno puta video kako se od pitomih i dragih osoba pretvaraju u zveri i ucenjivacice najgore vrste cim dobiju decu. Takvo ponasanje neretko vodi u nasilje, upravo ono sto citamo po vestima i gledamo na TV a vrlo cesto su tu i lazne optuzbe. Sve u svemu,neka hvala, ima dovoljno naivaca i kandidata.
    (petar, 8. novembar 2019 00:44)

    # Link komentara

  45. Svi ovde pricaju o kuvanju, obavezama, poslu a zaborabljaju kako je sve to nebitno i lako za uraditi kada se ljudi vole. Problem je sto u braku ljubav usahne, ostane navika a ljudi se boje razvoda i osude okoline pa ostaju u braku a onda im je sve tesko. Jos ako se pojavi neko treci krece predvorje pakla od zivota. Ko ima vec nezadovoljstvo u braku ili neka brzo resava ili neka se razvodi na svrljanje da ne pomislja. Pakao od braka tek krece ako se prisetis sa neiim trecim kako sve moze izgledati a nemas muda da se razvedes. Prolazim kroz to.
    (Brak, 8. novembar 2019 00:29)

    # Link komentara

  46. (JJ, 7. novembar 2019 23:45)

    Nije tačno, fini i kulturni momci vole žene sa širokim interesovanjem. Samo je problem da li ti želiš nnjihovu pažnju i da li želiš uopšte da ih udostojiš svog znanja. Čak mislim da se ti stidiš da budeš i da te vide s takvima jer ih smatraš paćenicima i gubitnicima. Ja se krećem u takvim krugovima i vidim često takve slučajeve. Znam puno devojaka koje nemaju ništa lično protiv mene, obrazovane su ali ne žele da me udostoje pažnje.
    (Aron, 8. novembar 2019 00:15)

    # Link komentara

  47. Glavni problem raspada brakova su prevelika očekivanja žena u smislu novca i njihov narcizam. To je problem i u vezi velikog broja usamljenih to jest neudatih i neoženjenih. Recimo žene nikakko ne podnose intelektualni tip muškaraca, to su oni koji gledaju Histori, Nacionlnu geografiju, Diskaveri... Koji gledaju korejske filmove i čitaju knjige. Kao da u njima vi žene vidite nekakvu vrstu rivala.
    (Aron)

    Ja isto mogu onda reći za muškarace- nisu sposobni da izdrže pored žene koja ima više interesovanja od pranja upišanog wc-a i peglanja veša. Ako nije jadnica koja intelektualno propada između krpe i varjače, onda je odmah prokleta feministkinja. Zašto? Pa pored takve žene moraš i ti da se trudiš. A za to nisu svi sposobni. Ako žena uspeva da se brine i za decu, radi, postigne da se bavi sportom, dobro kuva, pa još voli i da čita( ne daj bože na više jezika) , ne sluša Micu, Cicu i Cecu- zbog sopstvenih kompleksa ćeš zeznuti brak. I onda " Šta će ozbiljna žena na metal koncertu? Misliš da je red "- a upoznali ste se na koncertu, samo što je on svoju masku skinuo u braku i pokazao pravo lice.
     (JJ, 7. novembar 2019 23:45)

    # Link komentara

  48. (Ma..., 7. novembar 2019 21:50)

    Naravno da jee razvod ovde bauk i izvor mnogh problema jer muškarci teško dolaze do žene ili devojke. Pola mojih drugova nisu nikada imali devojke a u 30 im u godinama, ja sam prvu recimo imao u 22-oj. Ti da bi osvojio neku žensku osobu u Srbiji moraš da uložiš dosta snage i energije. To je izuzetno komplikovan, težak i ozbiljan posao, tako da onda kad je osvoje oni misle da je ona njegovo vlasništvo jer se za nju mnogo borio i trošio dosta živaca. Žene sa druge strane suviše lako odbacuju muškarca što dodatno otežava situaciju i potstiče osećaj ljubomore i osvete. Na Zapadu toga ima manje zato što je tamo izuzetno lako doči do patnerke tako da kad raskidaju nema sujete. Muškarac se nije mnogo trudio a i lako će naći novu devojku ili ženu.
    (Aron, 7. novembar 2019 23:38)

    # Link komentara

  49. Najjaci komentar gospodina sto se potpisao sa tri tacke...kaze hoce da zameni uloge, da on ostane kod kuce sa decom (koliko danas parova moze da priusti da iko ne radi, osim kad nema posao?) i onda ce u tom scenariju da skuva 2 (dva) rucka nedeljno i opere kupatilo 1x (jedanput) mesecno! Ne znate Vi sta su deca :)
    (Eto, 7. novembar 2019 23:22)

    # Link komentara

  50. (Aron, 7. novembar 2019 20:55)
    Ma kakve muskarcine ja kao zelim, ti si vidovit? Imam muza obrazovanog niti jedan decko mi nije bio neka muskarcina.
    Naci partnera nije lako to je jedna od najtezih stvari u zivotu posebno ako nisi povrsan, u se, na se i poda se.
    Moje iskustvo je da velika vecina cak i obrazovanih muskaraca smatra devojku koja cita Froma i slusa oratorijume i kantate "smorom". Jedva i ja nadjoh pa i ovaj moj obrazovan to ne preferira ali pusta on mene ja njega da radimo svoje. Da smo bas srodne duse nismo ali se ne iritiramo i zivimo bez trzavica. I to je vec tesko naci.
    Sta da ti kazem ako si mislio da ce biti lako - nece.
    (Hehe, 7. novembar 2019 23:16)

    # Link komentara

  51. @... Hahah, kako me je slatko nasmejao tvoj komentar. Pa vidi se da nisi nista od navedenog ikada uradio. Mislis da se sudovi i ves sam stavlja i vadi iz masine? Pranje kupatila jednom mesecno. Ok ako hoces da bude kao u javnom wc-u. Sta kada baba deda servis nije u funkciji? Sta kada beba krene sa klopom a ne dojenjem pa svaki obrok mora da bude nov i svez a ne kupovne kasice? Je l i tad samo dva rucka nedeljno? Pa kad propuzi pa usisavaj svaki drugi dan.
     (leeloo, 7. novembar 2019 23:12)

    # Link komentara

  52. Evo, ja nisam udata, a volela bih. 39 godina. Do sada nisam upoznala muskarca na kojeg mogu da se oslonim i da mu verujem, da budemo tim. Za one koje sam iskreno volela sam procenila da nisu za brak, da budu roditelji i partner kakav meni treba. Jedan je predlozio da
    imamo otvoreni brak, drugi ispalo da igra ponekad u drugom timu. I tako sam i dalje single, bez dece.
     (Vanja, 7. novembar 2019 23:03)

    # Link komentara

  53. @ ...,
    Moram da se ne slozim sa tobom. I ja sam tako razmisljao dok sam bio mladji , mislio sam lakse u kuci sa decom nego na stresnom poslu. Ali zivot me je demantovao. Najtezi iako ujedno i najlepsi posao na svetu je gajenje dece i briga o njima, o kuci, kucnim poslovima koji oduzimaju jako puno vremena. To sam se uverio nakon sto mi je zena umrla od raka a ja ostao udovac sa dvoje male dece od cetiri i sedam godina. Iako sam imao pomoc od moje majke , tek sam tad shvatio koliko je tu puno posla oko dece i kucnih poslova. Nisi ozenjen , nemas decu i ocito nikad nisi bio u situaciji da sve to treba da organizujes , zato i nemas predstavu koliko je to posla i koliko oduzima vremena i pri tom nemas pojma koliko ume da bude stresno imati decu na oku 24h . Ja kao muskarac koji je imao situaciju da bude maltene samo zaposlen a zena sve ostalo radila, sam dosao u situaciju da vidim i tu drugu stranu, i moram reci da sam milion puta pomislio " joj samo da odem na posao da se malo odmorim" . Tako da ne pisi ono sto ne znas. Od tad mnogo vise postujem zene i zao mi je sto to nisam znao ranije znao na pravi nacin.
     (Sinisa, 7. novembar 2019 23:02)

    # Link komentara

  54. Iz aviona mogu da vidim kada bih posluzio kao "topovsko meso", odnosno posluzio zeni da se ostvari kao majka, i cim dete ojaca i stasa, otisla bi vrv sa detetom od mene, meni bi ostao gorak ukus i smisao neki sto imam dete koje bih mogao da vidjam povremeno. Ok, lepo je to i mnogi bi rekli "pa covece ti si sebican deca su najbitnija". Ne mogu da se ne slozim i volim decu, ali mi je jako bitno da sa zenom postignem dobar odnos pun trajne ljubavi i postovanja, ono sto se kaze "i u dobru i u zlu". Nije mi svejedno kakav je odnos vec "samo da bude", ne zelim da ulazim u suvoparnu firmu sa pravima i obavezama vec u odnos u kome ce iz ljubavi da proistekne porodica...ali kojoj ti zeni i da spomenes ljubav? One iole iskrene ce ti reci trezveno da to ima samo u filmovima, a ovo ostalo je to, firma. Sa tim se ne slazem, to sto zena ne veruje u ljubav ne sprecava me da se ne slozim, potrazim "bolju priliku", odolim pritisku okoline, ostanem veran sebi, jer zaista u nekom ovakvom drustvenom miljeu pristati biti topovsko meso i napustiti neke svoje elementarne ljudske potrebe i shvatanja, snove i ideale..ne hvala. Samim svojim zivotima ovde, mi i jesmo topovsko meso, pa bas da to budem i u ime ljubavi i kao surogat toga, ne hvala. Ne kazem da nema zena koje nemaju pravu i trajnu ljubav za coveka koga ce voleti istinski ceo zivot i sa njim imati dete...ali pogledajte oko sebe na sta se sve to uglavnom svelo i kuda to vodi. Nemam problem sa tim, neka porodicu imaju "bolji, jaci, brzi"...
    (...kad to ne uradis u "naivnoj fazi"..., 7. novembar 2019 22:36)

    # Link komentara

  55. Ovo sto je Ana napisala je svakodnevna situacija u 90% srpskih domacinstava, dajte ljudi da se ne lazemo. Javi se povremeno neki muskarac koji stvarno 'pomaze' zeni po kuci, ima ih, ali je je to jako jako retko a da sve sam radi dok ona 'bleji' - to je tek retkost. Nemojte da glumite ludilo, znate da je to tako... Ali odlicno znate.
    Jedino gore od toga da se neko pravi lud je da nas ubedjuje u suprotno...
     (mm, 7. novembar 2019 22:33)

    # Link komentara

  56. @Ana, @Maja
    Gde vi nalazite ovakve debile meni nije jasno. I zašto se vi udajete za njih bez da prvo nekoliko godina živite u vanbračnoj zajednici i spoznate kakvi su oni zapravo. Čemu žurba? Reći će okolina "iju vidi je 25 a još se nije udala i rodila decu?" Koga bre briga? Ovo je 21. vek, a najveća greška je misliti da je bitno šta će drugi i okolina da misle o tebi i time se voditi u životu. Život je samo jedan i treba ga živeti na način koji ti želiš i voliš
     (lel, 7. novembar 2019 22:20)

    # Link komentara

  57. Ne vidim zasto se na ovim prostorima praci toliki bauk oko razvoda. Ljudi se vole, zive zajedno, ukoliko se udalje i nije im vise lepo, pa treba da se razvedu i nastave normalno da komuniciraju i naravno podele obaveze oko dece. Onda se pojavi neko novi sa kim ponovo uzivaju i budu zajedno dok se vole i dok traje. Tako zivi sav cuvilizovani svet i verujte mi nigde u zapadnom svetu razvod nije bauk. Ljudi se protokom godina menjaju udalje, zivot je kratak da bi se zivotario pored nekoga koga si prestao da volis. Samo treba civilizovano iskomunicirati.
    (Ma..., 7. novembar 2019 21:50)

    # Link komentara

  58. ozenjen sam, kao momak zivim...
     (neko, 7. novembar 2019 21:29)

    # Link komentara

  59. @(Maja, 7. novembar 2019 18:22)

    Za to sto tvrdite kako vas muskarci ne vole, ne postuju i ne pomazu cete da izvinete, ali same ste krive (mislim na sve zene). Znam na desetine, a mozda i stotine primera, u kojima muskarci bivaju ostavljeni cim pokazu osecanja i cim se predaju u vezi. Ne znam kako, ali devojke/zene tvrde kako im prija paznja, ali cim im momak/muz to da, pada u njihovim ocima i biva ostavljen ili izvrnut podsmesima.

    Sto se ostalih komentara tice, ja kao muskarac bih rado menjao ulogu u porodici ako bih mogao da biram. Pre bih ostao kuci, cuvao decu i radio po kuci (na nedeljnom nivou: dva rucka, usisavanje-15 min, pranje sudova-masina za pranje sudova (znaci nista), pranje vesa-ves masina i susilica za ves (znaci nista), peglanje-po potrebi, brisanje po kuci-15 minuta, nabavka namirnica-sat vremena nedeljno, ribanje kupatila jednom mesecno, bake i deke su uvek dostupne,..) nego ratovao sa kolegama, trpeo prozivke po sastancima, dobijao otrovne strelice i teske zadatke sa nemogucim rokovima, prezivljavao podmetanja nogu, ziveo u stresu zbog stalne dostupnosti na mobilni za sve kolege tako da svaka susa moze da me pozove,... Sva sreca pa mislim o svemu, nisam jos uvek ozenjen, ne zivim od plate do plate, a i sebe cu lepo da obezbedim pre onoga "DA" a i potencijalnu damu ceka predbracni ugovor...
    (..., 7. novembar 2019 21:17)

    # Link komentara

  60. @Iva: Pa normalno da su na isti kalup kad su sve zene na isti kalup, cast retkim izuzecima hahahahaha
     (DonJuan, 7. novembar 2019 21:15)

    # Link komentara

  61. @Ana: za divnog si se muskarca udala, to i jeste poenta da hocete samo takve bahate tirane dok normalnim momcima glumite ludilo. I naravno da se neces razvesti, pa to je savrsen muskarac po zenskom shvatanju za koga se vredi zrtvovati hahahahahaha
     (DonJuan, 7. novembar 2019 21:12)

    # Link komentara

  62. Kompromisi su besmisleni. Sama reč u nečemu što treba da bude beskrajno uživanje i radost kao što je brak je... strana. Oboje treba da se služe razumom i dokazima za male stvari, a ljubavlju za velika postignuća u životu. Uvek mi je to bilo odbojno to... određivanje života kao patnje i... pregovora. Nije. Brak i porodica su Božji blagoslovi, nema nikakve potrebe za kompromisima, a ako ima - druga strana ne želi razum, što znači da želi da nadvlada - što znači da nema ljubavi.
    "Žena je napravljena od rebra Adamovog; ne od njegove glave da vlada nad njim, niti od njegovih stopala da bi je gazio, već od njegovog boka da bi mu bila jednaka, ispod njegove ruke da bude zaštićena, i blizu srca da bi bila voljena" (Matthew Henry)
    (Jr, 7. novembar 2019 21:09)

    # Link komentara

  63. Mene je zena juce uhvatila rukom za vrat i udarala po rukama i ramenima, pa vi vidite. Povod je bilo moje negodovanje da nosim zaledjene domace pilice u rucnom prtljagu na 2 spojena leta i 2000km. Doveo sam je u inostranstvo, izdrzavam je 4 godine, blizance dobili prosle godine, obezbjedio sam joj 20k eur da ima na svom racunu kako bi se sigurnije osjecala. Kod mene nista nije radila prije djece, sada radi to jedino sa njima po kuci, ali pomognem joj koliko mogu. Moja sestra ju je odavno prokljuvila i htjela da je sutne umjesto mene ali sam ja bio dobar i posten i nisam joj to dozvolio, zastitio sam aspidu koja me danas tuce i prijeti da mi nece dati da vidjam djecu ako se rastanemo.
    (Bojan, 7. novembar 2019 20:59)

    # Link komentara

  64. (Hehe, 7. novembar 2019 18:27)

    To prosto ije tako i velika je neistina. Vidiš ti dobro kulturne i oni itekako postoje ali ih neprimećuješ i ne konstatuješ. Vidim da si obrazovana osoba ali te interesuju muškarćine i prosto te ne zanima šta obrazovani žele, osečaju, misle, opažaju... Ti bi htela da mačo likovi budu fini i kulturni, gledaju filmove praće Koen i da idu u pozorište. To će teško da se desi i to je neviđeni paradoks i apsurd. To isto važi i za većinu žena koje sebe smatraju obrazovanim a žale se na današnje muškarce.
    (Aron, 7. novembar 2019 20:55)

    # Link komentara

  65. Ana

    Pa što se žališ nama, razvedi se
     (Mjaks, 7. novembar 2019 20:55)

    # Link komentara

  66. @Ana
    Nazalost, zavolela si takvog coveka koji malo ceni sve sto radis. Ja na primer nisam dozvolio zeni nikada da riba kupatilo ili wc solju. Svakog vikenda usisam i pocistim ceo stan, perem sudove. Cim dodjem sa posla dohvatim dete i ne pustam je dok ne ode da spava. Supruga mi uzvraca tako sto ona radi druge stvari po kuci. Pere ves, pegla. Cesto klopu spremamo zajedno, a od kada imamo dete i ona ucestvuje sa nama. To je posebna zabava vikendom. Kljuc je da ljudi u braku ucestvuju, rade zajedno na svemu, pricaju sa razumevanjem. Zao mi je sto si imala lose iskustvo, ali nema potrebe da sve muskarce percipiras tako. Niti smo mi svi isti a niste ni vi devojke, zato lepo vaspitajte decu da ne budu takvi. Zivi bili.
     (Neko, 7. novembar 2019 20:55)

    # Link komentara

  67. Razmaženost. Nije stvar papira i prstena na ruci već zajednice koja se zove porodica. Ona je svima potrebna, svi želimo nekom i negde da pripadamo, a deca najviše. Ljudi danas tako brzo odustaju od zajednice. Trče da se dokazuju, pokazuju i ništa im nije sveto. Posebno u ovako maloj sredini kakva je Srbija. Zar stvarno mislite da vas sreca ceka iza coska? Da ce sledeci partner/ka biti mnogo bolja za vas. Veci problem od razvoda je razlog stupanja u brak. To je danas vise pomodarstvo. Biti majka i setati decu mu dodje trend pre nego istinska zelja, na koju vecina nije ni priblizno spremna. Morate da budete spremni da se zrtvujete ili ne pravite haos od svog i decijih zivota.
    (Strelcica, 7. novembar 2019 20:52)

    # Link komentara

  68. Drage devojke i dame da se puno ne lazemo vama treba bankomat i to onaj nepresusni,muskarac vam ne treba .Samo lova i nista vise.Pa kad ostarite camite u 4 zida same pozzzz :)
     (gile bg, 7. novembar 2019 20:48)

    # Link komentara

  69. Evo mog primera: trenutno sam nezaposlena i jurim na sve strane posao, moj muz smatra da posto ja ne doprinosim moram sve da radim po kuci. Takodje i kad uspem negde da se zaposlim na po par meseci smatra da treba sve ja da radim po kuci. Nije u stanju svoje carape da baci na pranje nego stoje po coskovima u kuci posto je meni vise dosta tog klinackog ponasanja. Kad meni treba podrska nikad ga nema i ja preterujem. Kad je njemu potrebna ceo univerzum treba da stane i pozabavi se time sto njega muci. Sa stomakom do zuba sam ribala i spremala kucu, prstom mrdnuo nije. Cela trudnoca mi je prosla da se ni jednog trenutka nisam osetila kao trudnica. I sad vi muskarcine hocete da mi kazete da mi zene treba da trpimo? Sprema mu se razvod, a tek onda mogu da zamislim kakva ce frka da bude, od njegovih koji isto smatraju da treba sluskinja da mu budem do njega i okoline...
    (Ana, 07. novembar 2019 19:38)

    Oces da ja tebi navedem kontra primer? Cisto da vidis da nije uvek do muskarcina.
     (ls, 7. novembar 2019 20:26)

    # Link komentara

  70. Nisam uspešan u ljubavnim stvarima al po okruženju vidim da se ljudi ne vezuju više kao pre. A brakovi su za mnoge zabava ne ozbiljnost. Puca sa sve strana gde nema poverenje i iskrenost tj kompromisa.. Nisu žene samo krive krivi smo i mi muškarci takođe.
    (Posmatrač, 7. novembar 2019 20:25)

    # Link komentara

  71. Mozete da pisete sta god hocete, ali zene na Balkanu su ZLATO u odnosu na zapadnjacke. Posto zivim u Norveskoj, imam priliku da vidim njihovo drustvo. Oni jesu emancipovani ali i zene i muskarci, nema tu da ona sama kuva, drnda, pere, ne brate - cak i muskarci idu na porodiljsko. Potpuna ravnopravnost.
    Sta god vi pisali, zena iz Norveske naseg prosecnog Balkanca ne bi ni pogledala a ako se slucajno zezne pa se uda - ostavila bi ga bez icega, poslala kod psihijatra ako samo podvikne, ma sahranila u svakom smislu. Nemate pojma s kim ovde imamo posla :) Nase zene su blago, zato sto jos uvek trpe sve i svasta i misle da tako treba... Nedao vam bog neku zapadnjacku zenu i njena 'prava'...
     (Norway, 7. novembar 2019 20:22)

    # Link komentara

  72. Evo jos jednog buduceg razvoda u ovoj reportazi. Ona se udaje u beloj haljini, a on u raspasanoj kosulji kratkih rukava. Toliko im je razlicit pristup celoj prici, da spasa nema.
    (Vucica, 7. novembar 2019 20:20)

    # Link komentara

  73. @Ana
    Samo hrabro,parazit ce se snaci,voli jedino najvise i iskreno samo sebe. Vi trebate bolje od toga.
    @Suzana
    Ista situacija je bila kod mene. Uzasno tesko i mucno. Razumijem vas i zelim da znate da niste sami i niste jedini. Jer sam se ja tako osjecala a to je strasno....
     (stiklica, 7. novembar 2019 20:14)

    # Link komentara

  74. Moja zena i ja smo u braku 12 godina. Ali, prvi potez koji smo uradili kada smo se uzeli, je da smo izbacili TV iz kuce.
    (kole, 07. novembar 2019 17:53)
    Spavanje u odvojenim sobama je lek za sve.Uzelis se,dogovoris dejt,razbuktis strasti a to ne mozes kad je svako vece na izvolte.
     (Seljak veseljak, 7. novembar 2019 20:10)

    # Link komentara

  75. Evolucija=revolucija=emancipacija
     (s tron, 7. novembar 2019 16:21)

    = retardacija
    (Pol-tron, 7. novembar 2019 20:04)

    # Link komentara

  76. Što reče neko: "Ako niste u stanju da partnera volite više od sebe ,nemojte ulaziti u brak".
     (paorka, 7. novembar 2019 19:55)

    # Link komentara

  77. No wife happy life
     (gt, 7. novembar 2019 19:46)

    # Link komentara

  78. Evo mog primera: trenutno sam nezaposlena i jurim na sve strane posao, moj muz smatra da posto ja ne doprinosim moram sve da radim po kuci. Takodje i kad uspem negde da se zaposlim na po par meseci smatra da treba sve ja da radim po kuci. Nije u stanju svoje carape da baci na pranje nego stoje po coskovima u kuci posto je meni vise dosta tog klinackog ponasanja. Kad meni treba podrska nikad ga nema i ja preterujem. Kad je njemu potrebna ceo univerzum treba da stane i pozabavi se time sto njega muci. Sa stomakom do zuba sam ribala i spremala kucu, prstom mrdnuo nije. Cela trudnoca mi je prosla da se ni jednog trenutka nisam osetila kao trudnica. I sad vi muskarcine hocete da mi kazete da mi zene treba da trpimo? Sprema mu se razvod, a tek onda mogu da zamislim kakva ce frka da bude, od njegovih koji isto smatraju da treba sluskinja da mu budem do njega i okoline...
    (Ana, 7. novembar 2019 19:38)

    # Link komentara

  79. Stvari su krajnje proste. Ljudi su razmaženi i sebični.
    Razmažene žene kojima je sve dopušteno i kojima nikad ništa nije dovoljno. Razmaženi muškarci koji nisu u stanju da se nose s tim i pribegavaju pasivnoj ili aktivnoj agresiji kad god im nešto ne odgovara. A oboje su krajnje sebični, samoživi i nespremni na kompromise. U većini brakova danas JA je svaka druga reč kod oboje, a MI tek svaka deseta. I svi kao da su kod Ajnštajna i Hokinga studirali, pa pričaju o prostoru i vremenu. Znate onu frazu: treba mi prostor u vezi. Ili: treba mi vreme da radim na sebi. Za to šta oseća druga strana - ko te pita. Bitno je da ti imaš svoj prostor. I svoje vreme.
    Sebičnost i razmaženost. Epidemija 21. veka!
    (Nikola, 7. novembar 2019 19:36)

    # Link komentara

  80. Suprug i ja smo u braku 13 godina. Sve je bilo solidno do prošle godine kada je on pomislio da je u redu izlaziti sa koleginicama, dobijati poklone od njih, zapostaviti porodični život i okrenuti se ljudima koji nemaju porodice ili razvedenim koleginicama. Mučna godina je iza nas, on je ipak odabrao porodicu. Tada sam postala svesna koliko brzo i lako može pući brak, ako oboje ne rade na tome da prevaziđu probleme.
    (Suzana, 7. novembar 2019 19:31)

    # Link komentara

  81. Zene previse ocekuju a malo daju i to je to. Nikakva filozofija oko ovoga ne treba da se pravi jer se vidi na sta je spao musko zenski odnos.
     (Prle, 7. novembar 2019 19:18)

    # Link komentara

  82. @MarkoNS A šta Vam znači udaljili smo se a odgajanje deteta, komunikacija i uopšte odnosi su ok? Šta je u pitanju: neslaganje u pogledu životnih stavova, nedostatak strasti, poslovni ritam? Ako postižete dogovor oko odgajanja deteta (najvažnije) i sa lakoćom nivelišete kompleksne odnose sa porodicama sadašnjih partnera, zar niste mogli da poradite na sopstvenom braku? Zar je moguće da ste toliko pogrešili u izboru partnera kada ste pravili potomstvo, a da ste sad oboje našli srodnu dušu? Ili je možda bilo lakše uraditi danas najmoderniju stvar - razvesti se?
    (Putopis, 7. novembar 2019 19:05)

    # Link komentara

  83. "Zato sto se imovina deli na pola (njegova)."
    To uopšte nije tačno. Po srpskim zakonima, imovina stečena u braku se deli srazmerno doprinosu u braku. A imovina uneta u brak ostaje bračnom partneru koji ju je uneo u brak.
    (T, 7. novembar 2019 19:00)

    # Link komentara

  84. Mnogo razloga,ali jedna je glavni,u brak ljudi ulaze ne zbog ljubavi nego mnogo razlicitih faktora sto je naravno, neodrzivo. Cak iako se ostane u braku,to su onda one price gde se varaju,ali precutkuju ili svako vodi svoju zivot. Vecina zena u brak ulazi zbog novca, zatim pritiska bioloskog sata,a dobar broj muskaraca jer im je vreme i zbog okoline. Osim ovoga, neplanirane trudnoce su najjaci razlog za ulazak u brak. U primitivnoj sredvini kao sto je balkan, abortus je tabu za vecinu, iako ne shvataju koliko gorih stvari im sledi u buducnosti kada deca nizu planirana i zeljena (zeljena od strane partnera,a ne njihove zatucane sredine). Sve dok nema ljubavi nego je primaran neki drugi razlog (kod mnogih zena nekontrolisan nagon za razmmnozavanjem nakon cega muskarac postaje teret) bice ovako ai jos mnogo gore. Bilo bi vise razvoda da je ekonomija jaca. LJudi su u proseku jako glupi pa su takvi i rezultati.
    (peter, 7. novembar 2019 18:54)

    # Link komentara

  85. @DonJuan - koji ti enormni problem imaš sa ženskom populacijom to je zaista fascinantno.... Mislim da sam procitala jedno 50 tvojih komentara i svi su na isti kalup.... Jedna mržnja koja izbija....Cenim da je “napredak” sto je ovoga puta izostalo obavezno i maksimalno iritantno “ahahaha” na kraju komentara....
    (Iva Jovanovic, 7. novembar 2019 18:46)

    # Link komentara

  86. (Slepac Vidoje, 7. novembar 2019 16:45)

    Значи, ти би да за своју жену будеш божанство. Жена да ти се склања с пута сем када ти не пожелиш су крај себе. А онда да ти се клања боса и ћутећи, смерно склањајући поглед и своју љубав да ти докаже писаним песмама.

    Видиш, а ја мислим да је највећа кривица неуспешних бракова лежи на мајкама које су такве као што си ти васпитавале. Затуцане, задивљене собом, љуби вас мајка.
    (Камичак, 7. novembar 2019 18:37)

    # Link komentara

  87. Na nasim prostorima se razvode zato sto uglavnom ulaze u brakove kada zena zatrudni. Nisu dovoljno osvesceni sta je brak, da je brak jedna zajednica na kojoj treba raditi, gde kada strast prestane treba gajiti ljubav, gde treba biti samostalan a ne zavistan. Naravno da se treba razvesti kada je brak los ali treba i iz tog razvoda nauciti biti bolji covek.
     (Mici, 7. novembar 2019 18:29)

    # Link komentara

  88. (Aron, 7. novembar 2019 18:07)
    Nase zene se moraju ugledati na evropske? Posto su nam muskarci vec avanzovali na nivo Holandeza a mi zene kaskamo ;-)
    Zene i muskarci u jednom drustvu su slika jedni drugih. Shvati to vise.
    To kakav si ti (ili bar tvrdis) takvih je manje od 1%, tako ces morati i da trazis, jednu u sto ili vise. I ja okolo najcesce vidim sivonje u trenerkama bikovskih vratova sto se deru "brate, brate" a ne intelektualce.
    Probere se i to je to. I bez kukanja.
    (Hehe, 7. novembar 2019 18:27)

    # Link komentara

  89. Razvod moze da unisti coveka. Svog bivšeg muza sam volela vise nego sto sam mislila da mogu i verovala sam da nema toga sto on i ja necemo moći da pobedimo. Medjutim posle udaje ja sam bila nezaposlena i rodila sam dvoje dece a on se polako udaljavao. Postala sam sluškinja, obavljala sam sve sama i oko dece i oko kuce. Bez preterivanja on je imao samo jednu obavezu- da baci smece kad ujutru krece na posao. Kad se vrati sa posla bio je umoran a to sto je kuca cista, i sto sam decu vodila u park i radila sa njima, i sto mu je rucak na stolu nije cenio. Jer kako je sam govorio - ja imam vremena.
    Kada sam se zaposlila on je ocekivao sve isto. A ja sam konačno shvatila da me odavno ne vidi kao zenu nego kao kućnog roba. Price oko dece su ga smarale, to sto se moj izgled nije promenio nije ga zanimalo. Osećala sam se kao najružnija najadnija osoba na planeti.
    Razvod pre godinu dana me pokidao ali prezivecu zbog dece.
     (Maja, 7. novembar 2019 18:22)

    # Link komentara

  90. Niti su zene kakve bi trebalo da budu niti su muskarci kakvi bi trebali biti. Polovicni i jedni i drugi. Zene su od te silne emancipacije izgubile zenstvenost i zaboravile ulogu u porodici, pa cemo sve cesce cuti recenicu "zena zmaj, zena sa mu...." i tako dalje. Muskarci su pak postali posesivni, iskompleksirani, egoisticni, sujetni, tako da je kao rezultat toga veliki broj razvoda.
     (Aca, 7. novembar 2019 18:22)

    # Link komentara

  91. "Zašto propadne trećina, pa jer se ne vole... Ne stvarno. Dosta ima i slučajeva zajedno smo tri, četri godine pa logično je brak, jer tobože navikli smo se jedno na drugo. Brak bez ljubavi nije ništa do imati cimerku. Brak bi trebalo da bude zajednica žene i čoveka u kojoj ispunjavate emocionalne, društvene, seksualne, prokreacione, intelektualne i potrebe ekonomske i svake druge podrške i sigurnosti... Mnogo je tu prava i obaveza, a ljudi su površini i misle da je to tek slovo na papiru... Osnova svega je ljubav, ne zaljubljenost ili poštovanje, ili navika... Već ono što ostane kad prođu lake godine. Došli smo do okrenutosti samom sebi, bolesna samoživost vlada, i svi i mi i one mislimo i radimo kao da postojimo samo mi i kao da ćemo živeti večno. I još nešto, onaj ko razmišlja tokom braka da je nešto propustio ili za nečim žali, nije ni trebalo da stupa u isti. Ali moram da naglasim još i ovo, muškarac mora da ostane muškarac, a žena da ostane žena... Jednaki smo u braku ali nikako isti."
    (Aragorn, 7. novembar 2019 17:42)

    Jedan od retko normalnih i zrelih komentara, da ne vređa ni žene, ni muškarce.
    (Jelena, 7. novembar 2019 18:18)

    # Link komentara

  92. Mi muškarci u ogromnoj većini imamo vrlo realna očekivanja što se tiče žena. Naravno osim onih koji misle da su mnogo lepi i hharizmatični ali takvih nije više od 10%. A ti koji ti se gade i koji govore takve stvari nisu pravi intelektualci već prostaci. Okreni se obrazovanim likovima, nemoj da ih se plašiš i izbegavaš, oni nemaju takve stavove i nisu opasnost i izvor problema.
    (Aron, 7. novembar 2019 18:16)

    # Link komentara

  93. Problem nastaje kada se vencavaju "jer tako treba", kada se ostane neplanirano ili planirano u drugom stanju.
    Onda se u zajednici nadju dvoje nekompatibilnih, koji samo traze izlaz da sto pre pobegnu.
    Svako voli sebe najvise, ne vole ni decu iz takvih brakova.
    Neverni su, sve je zezanje.
    Mama, pa sve ostalo.
    Prikriveni ili nepriznati gay tipovi.
    Dodajte u niz...
    (D, 7. novembar 2019 18:12)

    # Link komentara

  94. Nema kompromisa jer ih je previse. Kada se pravi previse kompromisa znaci da niste sa pravom osobom. Kada pitate tu osobu sa kojom zivite i za koju mislite da vas voli, zasto vas voli, koji odgovor dobijete...? Razmislite o tom odgovoru. Dobro razmislite jer malo zena voli miskaraca zbog njega samog, vec zbog vrednosti koju joj taj muskarac donosi. Kada zena izgubi tu vrednost onda pocinju kompromisi, tj. pocetak kraja...
    (Aki, 7. novembar 2019 18:12)

    # Link komentara

  95. Glavni peoblem su muskarci.Nemaju vojsku i vise ne prolaze nijednu fazu osamostavljivanja,eventualno ako ide na fakultet u drugom gradu i nije visi od srednje klase.Istali nič.Ne znaju da se postavljaju,da doprinose i upravljaju porodicom.Da su celo porodice.Ocekuju od zene sve i da ona to zna sama po sebi.Zato i ima ova silna ubistva zena.Oni nisu sazreli i u zeni vide majku.Kad ih zena ostavi to je psiholoski slom jet je nemoguce da majka ostavi svoje dete.Tkd se sveti i ubija zenu.Ucedite vojsku i sve ce se promeniti.Dobicete muskarce od decacica.
    (Nista ni od svega, 7. novembar 2019 17:52)

    Problem je u tome sto su vecinu ubistava izvrsili upravobstariji muskarci kojinsu zavrsili vojsku
    (Pantelija, 7. novembar 2019 18:09)

    # Link komentara

  96. (Ninamandarina, 7. novembar 2019 16:02)

    Nisam ja nikakav ženomrzac već realista. Zato te molim navedi gde ja to grešim u mojim tezama i premisama. Kako ja mogu biti ženomrzac kada sam se uvek zalagao za kulturu i obrazovanje? Takođe kako mogu biti ženomrzac kada smatram da se naše žene moraju ugledati na evropsske u ponašanju i mišljennju? To je u potpunoj suprotnosti sa nekim mačističkim stavovima i ženomrstvom. Nisam ja nikakava alkoholičar i nasilniik koji visii po kafanama već čovek vrhunskog i širokog obrazovanja.
    (Aron, 7. novembar 2019 18:07)

    # Link komentara

  97. sirotinja...
     (crvenobelo, 7. novembar 2019 18:06)

    # Link komentara

  98. Zena mi treba samo za redovan seks, sve ostalo umem sam (zaradjujem dovoljno, ribam, perem, kuvam, peglam, imam dosta drustva, ...).
    (Darko, 7. novembar 2019 18:03)

    # Link komentara

  99. (Sibirski tigar, 7. novembar 2019 16:55)
    Nikada nisu svi muskarci bili alfe vac sacica najsposobnijih i najambicioznijih. Ostali su bili bete i klecali pred alfama. Te bete su mogli samo u svom domu biti neke minialfe i to samo zato sto su sve obezbedjivali, branili, ratovali i ginuli.
    (E pa sad, 7. novembar 2019 18:01)

    # Link komentara

  100. Moja zena i ja smo u braku 12 godina. Ali, prvi potez koji smo uradili kada smo se uzeli, je da smo izbacili TV iz kuce.
    (kole, 7. novembar 2019 17:53)

    # Link komentara

  101. Glavni peoblem su muskarci.Nemaju vojsku i vise ne prolaze nijednu fazu osamostavljivanja,eventualno ako ide na fakultet u drugom gradu i nije visi od srednje klase.Istali nič.Ne znaju da se postavljaju,da doprinose i upravljaju porodicom.Da su celo porodice.Ocekuju od zene sve i da ona to zna sama po sebi.Zato i ima ova silna ubistva zena.Oni nisu sazreli i u zeni vide majku.Kad ih zena ostavi to je psiholoski slom jet je nemoguce da majka ostavi svoje dete.Tkd se sveti i ubija zenu.Ucedite vojsku i sve ce se promeniti.Dobicete muskarce od decacica.
    (Nista ni od svega, 7. novembar 2019 17:52)

    # Link komentara

  102. Ja sam se sa mojom zenom zabavljao 7 dana! Od tada, pa do sada 22 godine, dvoje dece i sjajan brak! Kao i vecina ljudi u ovoj zemlji, mucimo se da prezivimo, svasta nam fali, ali ljubav ne! Nema dreke, svadje, uke buke, ponekad se oko necega podigne tenzija, ali nista zabrinjavajuce! I ja i zena pravimo kompromise, to je obavezno! Puno puta negde odem gde mi se ne ide, ili radim nesto sto mi se ne radi, ali isto to radi i ona! E sad, moja zena se za mene nije udala zbog para, nema za sta pas da me ujede, niti su moje namere bile slicne, prosto, ljubav! Ljubav, postovanje, razumevanje, kompromis, poverenje, nema tu mnogo mudrorija! Sebicni, pohlepni, samozivi, ljubomorni, neka ne ulaze u brak, nema tu mesta za takve!
     (rani, 7. novembar 2019 17:52)

    # Link komentara

  103. @Sibirski tigar/ Alal vera, sve potpisujem, cilj je (kod vecine zena cak podsvesno) potpuna zamena uloga u porodici, drustvu a da ih pitas zasto ni same ne znaju a to je zato sto su zloupotrebljene od strane masmedija i NGO, govorim o emancipovanim i relativno obrazovanim zenama.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hari Haler, 7. novembar 2019 17:07)

    Zato sto i mi hocemo malo da lencarimo dok nam neko drugi kuva, pere, cisti itd. Da je zivot muskaraca los vi bi prvi trazili "zamenu uloga". I mi radimo i zaradjujemo i niko nece vise da trpi lenstine kojima je sve osim rada u rudniku "zenski posao". Ili se adaptirajte ili ostajte sami.

    Al ako vam je lakse da krivite NVO samo izvolte.
    (joj, 7. novembar 2019 17:46)

    # Link komentara

  104. Zašto propadne trećina, pa jer se ne vole... Ne stvarno. Dosta ima i slučajeva zajedno smo tri, četri godine pa logično je brak, jer tobože navikli smo se jedno na drugo. Brak bez ljubavi nije ništa do imati cimerku. Brak bi trebalo da bude zajednica žene i čoveka u kojoj ispunjavate emocionalne, društvene, seksualne, prokreacione, intelektualne i potrebe ekonomske i svake druge podrške i sigurnosti... Mnogo je tu prava i obaveza, a ljudi su površini i misle da je to tek slovo na papiru... Osnova svega je ljubav, ne zaljubljenost ili poštovanje, ili navika... Već ono što ostane kad prođu lake godine. Došli smo do okrenutosti samom sebi, bolesna samoživost vlada, i svi i mi i one mislimo i radimo kao da postojimo samo mi i kao da ćemo živeti večno. I još nešto, onaj ko razmišlja tokom braka da je nešto propustio ili za nečim žali, nije ni trebalo da stupa u isti. Ali moram da naglasim još i ovo, muškarac mora da ostane muškarac, a žena da ostane žena... Jednaki smo u braku ali nikako isti.
    (Aragorn, 7. novembar 2019 17:42)

    # Link komentara

  105. Razvodi se najcesce rade zbog papira..
    I to nije jeftin sport...
     (C i n i k, 7. novembar 2019 17:40)

    # Link komentara

  106. Ps to je u skladu sa novim tehnologijama i načini žvoza kao Euron norme.Kratko traji kao i ljubav važno je novo iskustvo i novi partner.
     (Milan Filipovic, 7. novembar 2019 17:32)

    # Link komentara

  107. Razveo sam se od supruge pre 5 god. Niko nikoga nije varao i slično već smo se jednostavno udaljili. Imamo devojčicu od 9 god i mislim da je savršeno odgajamo s obzirom na okolnosti u kakvom društvu živimo. Bivša supruga i ja se ne svađamo već se sve lepo dogovorimo, najviše kad će ko da brine o ćerki i tako to. I sa njenim sadašnjim partnerom imam ok odnos, kao i oni sa mojom budućom suprugom i njenom decom iz njenog prethodnog braka. Najveći problem kod današnjih brakova i razvoda je odsustvo komunikacije i to što svako u svemu i svakome vidi neke pokvarene namere. Takođe i ljubomora, posesivnost, a ljudi ne razumeju da se svi mi menjamo pa čak i ako smo u dužoj vezi, svako treba da ima svoju ličnost, i da jednostavno ako osećate da više "to nije to" kao s početka, treba razgovarati, povući se i ostati prijatelj, a ne neprijatelj. Ali za to svako od supružnika mora da poseduje određenu zrelost. Mislim da živimo u nezrelom i emotivno osakaćenom društvu.
     (MarkoNS, 7. novembar 2019 17:27)

    # Link komentara

  108. Zato sto su ljudi sebicni, egocentricni, ne zele da se menjaju, ne trpe kompromise i ne bore se sa izazovima.
    (..., 7. novembar 2019 17:17)

    # Link komentara

  109. Razvodi uopste nisu problem. Problem je sto se nekompatibilni ljudi vencavaju. Kad se budu vencavali zbog sebe a ne zbog (jos uvek) pritisaka sredine, bice vise sanse za bolji izbor!
    (Lola, 7. novembar 2019 17:12)

    # Link komentara

  110. @Sibirski tigar/ Alal vera, sve potpisujem, cilj je (kod vecine zena cak podsvesno) potpuna zamena uloga u porodici, drustvu a da ih pitas zasto ni same ne znaju a to je zato sto su zloupotrebljene od strane masmedija i NGO, govorim o emancipovanim i relativno obrazovanim zenama.
     (Hari Haler, 7. novembar 2019 17:07)

    # Link komentara

  111. Zato sto svaka utripuje da je mis univerzuma kad dobije 50 lajkova na instagramu i hoce samo najbogatijrg i najmocnijeg krmka kojih nema dovoljno, onda cisto probaju sa nekim jadarom da budu u vezi ili braku ali to brzo pukne posto mu pojedu svu muskost svojom samozivoscu, zvocanjem i bezobrazlukom.
     (DonJuan, 7. novembar 2019 17:03)

    # Link komentara

  112. sebicnost i zelja da se sve(svi) isproba(ju)
     (rex, 7. novembar 2019 17:03)

    # Link komentara

  113. Bolje da sam nogu,ruku i glavu polomio nego ozenio i razveo se
     (Hakuna Matata, 7. novembar 2019 17:01)

    # Link komentara

  114. Današnje generacije brak doživljavaju kao vid zabavljanja, a ne življenja.
     (XXL, 7. novembar 2019 16:57)

    # Link komentara

  115. Uzrok svega je slomljen muškarac... Danas je on sluga, rob, nedefinisani građanin, onaj koji ne ispunjava zahteve ni porodice, ni žene ni društva...

    Nije on kriv. Takav je sistem, takvim su ga napravili i on se uzalud bori jer ne koristi svoju jedinu prednost: muškost.

    Dok pristaje na toleranciju, dok pristaje na kompromis, dok pristaje na to da bude beta a ne alfa, dok pristaje na neprirodno stanje da ne bude vođa i pokretač, nema slobode ni budućnosti za njega...
     (Sibirski tigar, 7. novembar 2019 16:55)

    # Link komentara

  116. @I am legend: ""jer mali broj mladih ljudi je vaspitan da pravi kompromise". Ovo je ključno!" Tacno. Ali ne razumem zasto je u danasnje vreme uopste bitan brak. Zivis sa osobom koju volis i bez papira. Ne, nego treba ono tri dana svadbe, 500 zvanica, crkva, sator, zderanje i opijanje. Pravi romanticari. A posle, ne ide vise, crvc, pa jao sta cemo sad. Zivimo u sebicnom vremenu, ja to priznajem, i upravo zato ne vidim svrhu odrzati neku tradiciju, kada je ona na duze staze neodrziva. Naravno ne kod svih. Ali 1/3 je puno.
    (Zagor, 7. novembar 2019 16:50)

    # Link komentara

  117. Ja znam sta necu:
    -necu da mi zena bude vernica
    -necu da mi cita knjige
    -necu da zna sve sta ima na policama Lilija a ne zna na kojoj je polici biber
    -necu da se leci kupovinom
    -necu da se zali da nema sta da obuce a ima vise cipela nego njena baba i majka za celog zivota zajedno
    -necu da budu trvdoglave
    -necu da se sminkaju svaki dan , vec recimo jedno do dva puta mesecno

    -hocu da bude it prosvecena tj da se ne koristi olovkom i papirom
    (Slepac Vidoje, 7. novembar 2019 16:45)

    # Link komentara

  118. Možda nove generacije nisu toliko sebičnije od prethodnih, već jednostavno više nisu toliko finansijski zavisni niti se plaše osude sredine kao ranije.
    Nije ranije bilo sve potaman, već je bilo teže razvesti se.
    (Drakče, 7. novembar 2019 16:40)

    # Link komentara

  119. (Aron, 7. novembar 2019 15:45)
    Dok vi muskarci volite sve zene, memate prohteve i nerealna ocekivanja. A kada cujem tek te nezahtevne primerke sa teorijom samo da zna da kuva i sprema bljuje mi se.
    (Ma daj, 7. novembar 2019 16:35)

    # Link komentara

  120. Moderni idioti misle da je kompromis los i nepozeljan. U redu. Zivite sami, crknite sami. Stvar je u tome sto mentalno slabi ljudi ne trpe istinu o sebi i zato beze od "kompromisa". Zajednice pucaju jer su ljudi glupi, tupi i prazni. Jos ako im uzmes telefone i internet... e, onda su tek dibidus idioti!
    (Samo napred, 7. novembar 2019 16:35)

    # Link komentara

  121. Društvene mreže su zlo
     (pustiću glas iz grlaaaaa, 7. novembar 2019 16:34)

    # Link komentara

  122. Ja sa detetom, ona na poslu kuca je doceka u ok izdanju vecim delom nema sta da radi. Ona sa detetom ja na poslu doceka me ribanje sudja ko u restoranu, sve razbacano po podu, kao atomka da je grunula, gladna sam, nisam jela, spremi mi nesto. Rucak nisam video ne pamtim, seks tipa jednom mesecno, I to ako bude na moje insistiranje, uvek umorna, boli je nesto, pri tom sve radim po kuci sem peglanja vesa, oko deteta takodje. I sad je jedino pitanje dokle izdrzati, kako biti veran?
    (Rrrr, 7. novembar 2019 16:31)

    # Link komentara

  123. Zato sto se imovina deli na pola (njegova).
    Zato sto muzevi u roku 5min mogu biti udaljeni iz vlastitog stana, jednom prijavom.
    Za to vreme bela medvedica moze i da ne radi, i neradja, jer joj se nece, i da po celi dan visi na mrezama, rijalitijima ili serijama.
    Muskarci su i ranije bili losiji pol u braku, ali su zene danas postale barem triput gore!
    (ipo, 7. novembar 2019 16:25)

    # Link komentara

  124. Evolucija=revolucija=emancipacija
     (s tron, 7. novembar 2019 16:21)

    # Link komentara

  125. Svaki treći? Pa to i nije loše. Ja mislio svaki treći opstaje. A normalno, veliki problem je što je većina ljudi zaljubljeno u sebe i to ne samo za brak, već je problem i za mnogo drugih stvari.
     (Majkl Džondar, 7. novembar 2019 16:20)

    # Link komentara

  126. Samovolja i sebičnost pre svega.Sinovi gajeni kao prinčevi, bez osećaja za obaveze, navikli da tata i mama daju pare za kladionicu i kafiće a devojke ne žele da rade u kući, hoće samo da se dobro udaju i reše sve problme.Takav je prosek u Bgd, čast deci iz ispravnih porodica koji su drugačiji, odgovorni i vredni, samo ih je sve manje.
     (vodonoša, 7. novembar 2019 16:12)

    # Link komentara

  127. Tasta...
     (evega, 7. novembar 2019 16:05)

    # Link komentara

  128. Aron - ženomrzac br 1 ovde, a bogami to nije lako postići, ima žestoku konkurenciju.
     (Ninamandarina, 7. novembar 2019 16:02)

    # Link komentara

  129. Veliku ulogu imaju i drustvene mreze I televizija. Ljudi su ljuborni na druge kada vide kako drugi zive. Zamisljaju brak gde ce biti sve kao u bajci, kao na filmu
    (S, 7. novembar 2019 15:59)

    # Link komentara

  130. Glavni problem raspada brakova su prevelika očekivanja žena u smislu novca i njihov narcizam. To je problem i u vezi velikog broja usamljenih to jest neudatih i neoženjenih. Recimo žene nikakko ne podnose intelektualni tip muškaraca, to su oni koji gledaju Histori, Nacionlnu geografiju, Diskaveri... Koji gledaju korejske filmove i čitaju knjige. Kao da u njima vi žene vidite nekakvu vrstu rivala.
    (Aron, 7. novembar 2019 15:45)

    # Link komentara

  131. "jer mali broj mladih ljudi je vaspitan da pravi kompromise". Ovo je ključno!
     (I am legend, 7. novembar 2019 15:33)

    # Link komentara

  132. Tako je. Vecina mladih je danas razmazeno i samozivo... a bice sve gore.
     (ime, 7. novembar 2019 15:31)

    # Link komentara