22 Komentari

Sortiraj po:

Dott

pre 9 godina

Lavice, to je jako lepo, udala si se za svoju prvu ljubav i na taj nacin sacuvala sebe od mnogo cega, ali na taj nacin sacuvala si i ono prvo razmisljanje i stavove o muskozenskim odnosima jos u tinejdzerskom dobu.
Nemoj da ti ova moja konstatacija smeta, jer ustvari to jete ispravno i jedino tacno. Kasnije kroz zivot, zene sticu losa iskustva i najgora imaju zene koje su imale samo nekoliko duzih veza pre braka. One poput tebe i ako ces verovati one koje su bile sa njih mnogo, imaju pravo misljenje o muskarcima.
Isprva verujem da ti ovo nema smisla ni logike, ali pomocice ti cinjenica da se muskarac i zena ne razumeju, to moze postici samo zena poput tebe, zena koja je svoj ceo zivot posvetila jednom muskarcu i koga jako voli, kao i zena koja je imala 1000 muskaraca i koja je iz mnogo primera shvatila neke za vas neprihvatljive stvari.
Da bi zena razumela muskarca, prvo mora da mu veruje, nadam se da si ti uspela doci do te faze iako verujem da si kroz zivot sa njim imala dosta iskusenja.
Moj ti je savet da mu ostanjes verna, jer seti se sta sam rekao, one koje su promenile mali broj muskaraca, najrazocarenije su u muski rod, kad kazem mali broj, to je negde do 7-8 sa kojima su imale intimne odnose. Dok one poput tebe koje su imale jednog do 2-3 mogu biti veoma sretne u zivotu.

Lavica

pre 9 godina

@ Dott- ako za mlada smatras nekoga od 44 i sa dovoljno zivotnog iskustva.....onda, da mlada sam.... : ). Uopste me ne interesuje opravdanje niti da li je u pitanju preljuba ili prevara.....Vidis, ja sam u braku vec veoma dugo, imala sam srecu da sam se udala za svoju prvu i najvecu ljubav, tog coveka volim skoro ceo svoj zivot i nikada mu ne bih oprostila ni prevaru ni preljubu, ostalom nazovite je kako hocete.

Zena

pre 9 godina

Pokusala sam da oprostim, nije islo.
Onda sam se promenila, ojacala sam.
On se promenio, vise nismo mogli zajedno.

Prevara je samo znak da nesto debelo nije kako treba, jos teze na tome raditi posle prevare.

Ne poznajem nikog ko je pokusavao probleme da resava, samo one koji saju sebi za pravo da ruse bez milosti.

Kapitalizmu trebaju usamljeni i otudjeni, istrgnuti i slabi pojedinci tako da na dobitku je kapital, a mi ljudi mislimo dansmo razvodom kao nesto postigli hahahaha.

Sacuvati porodicu na okupu, e gde su ti ideali, isprani smo mozgovi i meso za manipulaciju. Prodadomo se za sitno.

vanja

pre 9 godina

Komicno je kako lupaju minuse na komentar da vecina vara svoje zene,neki praceni kajanjem a neki mnogobrojniji neoptereceni grizom savesti,iz iskustva mnogih potvrdjeno,koliko naivnih zena....Naravno,neprivlacni papucici kojima je prevara nedostizan san valjda nije razlog da se neka zena raduje sto ima takvog pored sebe

Dott

pre 9 godina

(Lavica, 23. maj 2016 15:15)

Pretpostavljam da si veoma mlada i ja sam kao tinejdzer, pa sve do kasnih dvadesetih imao rigidan stav po ovom pitanju, u meni je bilo ljubavi koja je celu nasu galaksiju ispunjavala, devojka da me prevari to je za mene tada bilo nezamislivo.
Ne kazem da me danas neka vara, ali danas zivotu i desavanjima prilazim sa mnogo vise razumevanja, to je ono sto tebi nedostaje i svima onima koji na moje postove negativno reaguju i ako u njima ja dajem i objasnjenja, jasno mi je zasto je to sve za vas neprihvatljivo.
Kada jako volis, za tebe ne postoji drugo bice na ovoj planeti i naravno da bi ti se svet srusio sa prevarom ili preljubom voljene osobe.
Uzmimo za primer da se to nekoj devojci desilo i naravno ostavila ga je ne trazeci objasnjenje jer je toliko povredjena, okolnosti je ne interesuju jer za to prosto nema opravdanja, jel tako....
Nakon vise godina, nekako sve to preboli i udje u novu vezu, koju na kraju i krunise brakom, medjutim kako je prosla veliku zivotnu skolu, ovaj put sa svojim izabranikom postupala je znalacki i imala zdrave i zrele procene s njim u vezi, nije se zanosila. Samim tim i da je izabranik prevari to ne bi tako tesko dozivela, jer naucila je da stvari ne prima toliko ksrcu, zivot je naucio, ogrubela je malo.
E vidis u toj situaciji, nju bi zanimalo sta je razlog njegove prevare i da li je u pitanju preljuba, tj da li u tome postoje emocije ili je njenog izabranika samo vodio prost nagon.

Lavica

pre 9 godina

@ Dott- daj prosvetli me u sustini, na kraju, zar je vazno da li je prevara ili preljuba, zar je vazno kako se zove....sustina je da si izdao svog prijatelja, druga, partnera, oca ili majku svoje dece.....nije vazno ni koji pridev ni koji glagol ste upotrebili. Prevaru NIKADA ne bih oprostila. NIKADA! Ako nisi srecan, idi, ali pruzi sansu i svom drugu da ne trosi vreme, vec i da on ili ona pronadju nekoga sa kim ce im biti lepo. Nihe fer krasti vreme onom drugom tako sto godinama varate a vas drug propusta vreme....

saturn

pre 9 godina

Nema tu opraštanja :
ko god da je !
To je znak "izbledele"
ljubavi i svaki sekund
posle toga je "samo
trauma" u svesti
prevarenog !

Dott

pre 9 godina

Poznajem čovjeka koji je uhvatio suprugu sa drugim u krevetu, doslovice. I oprostio, i funkcionisu i dan danas. Ja ne bih mogao oprostiti sve da bih i htio...Al nedo Bog iskušenja...
(Baja Sarajevo, 22. maj 2016 15:07)

Da, funkcionise, ali mozes misliti kako...
Zelis li brak pun ljubavi, rzumevanja, postovanja i poverenja, ili samo da funkcionise?
Covek je najgora zivotinja, u stanju je egzistirati i u uslovima kakvih se do juce gnusao govoreci da bi se pre obesio nego ziveo tako.
Ima debelokozaca kojima ljubav ne znaci nista, isprva sam mislio da glume jer im je vazan utisak okoline, ali ne, taj ce za rodjendan da ti kupi komad od 5 kg slanine i na kraju sam i pojesti i na to da mu das primedbu, on te ne razume sta nije u redi, odvalio sam od smeha, kakvih ljudi ima.

zdravlje pre svega

pre 9 godina

Oprostiti prevaru je za zene kobno, uglavnom se posle toga razbole i dobiju rak, bilo zbog potisnitig besa, bilo zbog tuge i beznadja, bilo zbog mrznje prema sebi...strasno je, ali zena treba da ode.

Baja Sarajevo

pre 9 godina

Poznajem čovjeka koji je uhvatio suprugu sa drugim u krevetu, doslovice. I oprostio, i funkcionisu i dan danas. Ja ne bih mogao oprostiti sve da bih i htio...Al nedo Bog iskušenja...

verujem u ljubav

pre 9 godina

Iz mog iskustva, bolje razvod, oprostila sam jer svako ima pravo da živi kako hoće! Ko jednom prevari opet će garant ( iskustvo iz okoline) kad tad, a još jednom da prolazim kroz svu tugu, plač, osuđuvanja sebe - ne, hvala! Mirno legne, mirno spavam, mirno se budim :-)

Presrecni raspustenik

pre 9 godina

U mom slucaju sam ja zrtva. Znao sam odmah da je brak (dvoje dece) zavrsen jer sam odmah osetio da tu prastanja nema. Ona je gajila jos neku nadu, neznajuci da se u meni prelomilo. Pokusao sam kroz mirne razgovore sa njom, da izvucem zbog cega je to uradila...bez sansi. Ponavljala je samo da se nista nije desilo, da ja sebi samo nesto umisljam. Ta cinjenica, da pokusava do kraja da me laze, samo je ucvrstila moju odluku da iz pakla zivota sa takvom zenom sto pre pobegnem. Danas sam srecno razvedeni sredovecni muskarac. Ne vezujem se vise ni za koga, uzivam svoju slobodu. Sa decom imam super odnos.

vanja

pre 9 godina

Ne poznajem ni jednog prijatelja koji nije prevario zenu,razlika je samo u tome sto su neki hronicni slucajevi a nekima je to incident pracen kajanjem,treba li naglasiti da su ovi drugi manjina?

Dott

pre 9 godina

Prvo ovde neke termine treba rasclaniti, za mene PREVARA i PRELJUBA nisu isto, prevara ne podrazumeva i emocije, dok kod preljube sama rec to kaze da se zaljubio u drugu. Samim tim preljubnik je preletac i neko ko ne razmislja o povratku, samim tim i ne daje mogucnost oprosta.
Kod prevare, tu vec moze da se diskutuje u kojoj meri je tu kriva i druga strana, znaci kriva jeste samo je pitanje u kojoj meri i svakako da od te mere zavisi i hoce li nevernik dobiti oprost.
Pitanje je da li je neverstvo ukoliko to ucini muskarac koji sa svojom suprugom ima veoma redak seks ili ga uopste nema. U tom kontekstu bracno neverstvo je i kad supruga sa komsinicom igra tablice a sa svojim suprugom ne.

Budi realan

pre 9 godina

Oprostiti mozes, nisi duzan svakako. Ali ne mozes zaboraviti. Vremenom se pomiris, i pustis da sve ide svojim tokom. Djeca tu igraju veliku ulogu. Niste sami, pa da se razvodite tek tako. Budi korektan, pbjedi sebe. Ali ne volis je kao nekad, i nema ono nesto sto je imala prije, nestalo a trazis to, tu je a nije

Bane

pre 9 godina

Lako je reci porazgovarajte, ali sta se desava ukoliko ljudi zele da razgovaraju a ne umeju. Ne znam da li ste ikada ne vezano za osnov ozbiljno razgovarali po pitanju medjuljudskih odnosa sa nekim ko vam je blizak, roditelji, najblizi prijatelji ne mora to uvek biti partner. Ja recimo jesam, u mnogo slucajeva i iskustva su sarolika. Od toga da te saslusaju ali nisu uopste u stanju da dobace do toga sta zelis da im kazes do toga da te u neku ruku shvate ali opet nisu u stanju da se u potpunosti stave u tvoje cipele i razumeju kako se osecas. A ja umem prilicno dobro da izrazim sustinu onoga sto smatram problemom i kako se osecam. A zamislite jos kada se prethodnom iskustvu doda i druga strana koja hoce da razgovara a ne ume da izrazi to sto je muci. To bude kao dva slepca u mraku. Znaci za resavanje dubokih emotivnih problema razgovorom potrebne su dve osobe koje poseduju visok stepen emocijalne inteligencije i empatije, a ljudi vecinom to nemaju. Tamo gde se nadju dvoje takvih bracni problemi ni ne nastaju jer osecaju jedno drugo, tamo gde problema ima oni su i nastali upravo iz prethodno opisanih razloga i upucivati ih na neki duboko umni emocionalni razgovor prozet empatijom je besmisleno kada oni ne nose u sebi to sto im je potrebno za takav nacin resavanja problema.

lola

pre 9 godina

Ja radim u zdravstvu,lekar sam,i sta ljudi rade,to nije normalno...a svi ko fol srecnim brakovima,zena i deca,ovo-ono.Prosto vise i ne znas sta bi mogao da bude razlog prevare,ima onih koji odmah nakon stupanja u brak startuju druge na poslu.Uzas.

lola

pre 9 godina

Ja radim u zdravstvu,lekar sam,i sta ljudi rade,to nije normalno...a svi ko fol srecnim brakovima,zena i deca,ovo-ono.Prosto vise i ne znas sta bi mogao da bude razlog prevare,ima onih koji odmah nakon stupanja u brak startuju druge na poslu.Uzas.

Presrecni raspustenik

pre 9 godina

U mom slucaju sam ja zrtva. Znao sam odmah da je brak (dvoje dece) zavrsen jer sam odmah osetio da tu prastanja nema. Ona je gajila jos neku nadu, neznajuci da se u meni prelomilo. Pokusao sam kroz mirne razgovore sa njom, da izvucem zbog cega je to uradila...bez sansi. Ponavljala je samo da se nista nije desilo, da ja sebi samo nesto umisljam. Ta cinjenica, da pokusava do kraja da me laze, samo je ucvrstila moju odluku da iz pakla zivota sa takvom zenom sto pre pobegnem. Danas sam srecno razvedeni sredovecni muskarac. Ne vezujem se vise ni za koga, uzivam svoju slobodu. Sa decom imam super odnos.

Bane

pre 9 godina

Lako je reci porazgovarajte, ali sta se desava ukoliko ljudi zele da razgovaraju a ne umeju. Ne znam da li ste ikada ne vezano za osnov ozbiljno razgovarali po pitanju medjuljudskih odnosa sa nekim ko vam je blizak, roditelji, najblizi prijatelji ne mora to uvek biti partner. Ja recimo jesam, u mnogo slucajeva i iskustva su sarolika. Od toga da te saslusaju ali nisu uopste u stanju da dobace do toga sta zelis da im kazes do toga da te u neku ruku shvate ali opet nisu u stanju da se u potpunosti stave u tvoje cipele i razumeju kako se osecas. A ja umem prilicno dobro da izrazim sustinu onoga sto smatram problemom i kako se osecam. A zamislite jos kada se prethodnom iskustvu doda i druga strana koja hoce da razgovara a ne ume da izrazi to sto je muci. To bude kao dva slepca u mraku. Znaci za resavanje dubokih emotivnih problema razgovorom potrebne su dve osobe koje poseduju visok stepen emocijalne inteligencije i empatije, a ljudi vecinom to nemaju. Tamo gde se nadju dvoje takvih bracni problemi ni ne nastaju jer osecaju jedno drugo, tamo gde problema ima oni su i nastali upravo iz prethodno opisanih razloga i upucivati ih na neki duboko umni emocionalni razgovor prozet empatijom je besmisleno kada oni ne nose u sebi to sto im je potrebno za takav nacin resavanja problema.

verujem u ljubav

pre 9 godina

Iz mog iskustva, bolje razvod, oprostila sam jer svako ima pravo da živi kako hoće! Ko jednom prevari opet će garant ( iskustvo iz okoline) kad tad, a još jednom da prolazim kroz svu tugu, plač, osuđuvanja sebe - ne, hvala! Mirno legne, mirno spavam, mirno se budim :-)

Budi realan

pre 9 godina

Oprostiti mozes, nisi duzan svakako. Ali ne mozes zaboraviti. Vremenom se pomiris, i pustis da sve ide svojim tokom. Djeca tu igraju veliku ulogu. Niste sami, pa da se razvodite tek tako. Budi korektan, pbjedi sebe. Ali ne volis je kao nekad, i nema ono nesto sto je imala prije, nestalo a trazis to, tu je a nije

Baja Sarajevo

pre 9 godina

Poznajem čovjeka koji je uhvatio suprugu sa drugim u krevetu, doslovice. I oprostio, i funkcionisu i dan danas. Ja ne bih mogao oprostiti sve da bih i htio...Al nedo Bog iskušenja...

vanja

pre 9 godina

Ne poznajem ni jednog prijatelja koji nije prevario zenu,razlika je samo u tome sto su neki hronicni slucajevi a nekima je to incident pracen kajanjem,treba li naglasiti da su ovi drugi manjina?

zdravlje pre svega

pre 9 godina

Oprostiti prevaru je za zene kobno, uglavnom se posle toga razbole i dobiju rak, bilo zbog potisnitig besa, bilo zbog tuge i beznadja, bilo zbog mrznje prema sebi...strasno je, ali zena treba da ode.

Lavica

pre 9 godina

@ Dott- daj prosvetli me u sustini, na kraju, zar je vazno da li je prevara ili preljuba, zar je vazno kako se zove....sustina je da si izdao svog prijatelja, druga, partnera, oca ili majku svoje dece.....nije vazno ni koji pridev ni koji glagol ste upotrebili. Prevaru NIKADA ne bih oprostila. NIKADA! Ako nisi srecan, idi, ali pruzi sansu i svom drugu da ne trosi vreme, vec i da on ili ona pronadju nekoga sa kim ce im biti lepo. Nihe fer krasti vreme onom drugom tako sto godinama varate a vas drug propusta vreme....

saturn

pre 9 godina

Nema tu opraštanja :
ko god da je !
To je znak "izbledele"
ljubavi i svaki sekund
posle toga je "samo
trauma" u svesti
prevarenog !

Dott

pre 9 godina

Poznajem čovjeka koji je uhvatio suprugu sa drugim u krevetu, doslovice. I oprostio, i funkcionisu i dan danas. Ja ne bih mogao oprostiti sve da bih i htio...Al nedo Bog iskušenja...
(Baja Sarajevo, 22. maj 2016 15:07)

Da, funkcionise, ali mozes misliti kako...
Zelis li brak pun ljubavi, rzumevanja, postovanja i poverenja, ili samo da funkcionise?
Covek je najgora zivotinja, u stanju je egzistirati i u uslovima kakvih se do juce gnusao govoreci da bi se pre obesio nego ziveo tako.
Ima debelokozaca kojima ljubav ne znaci nista, isprva sam mislio da glume jer im je vazan utisak okoline, ali ne, taj ce za rodjendan da ti kupi komad od 5 kg slanine i na kraju sam i pojesti i na to da mu das primedbu, on te ne razume sta nije u redi, odvalio sam od smeha, kakvih ljudi ima.

Dott

pre 9 godina

Prvo ovde neke termine treba rasclaniti, za mene PREVARA i PRELJUBA nisu isto, prevara ne podrazumeva i emocije, dok kod preljube sama rec to kaze da se zaljubio u drugu. Samim tim preljubnik je preletac i neko ko ne razmislja o povratku, samim tim i ne daje mogucnost oprosta.
Kod prevare, tu vec moze da se diskutuje u kojoj meri je tu kriva i druga strana, znaci kriva jeste samo je pitanje u kojoj meri i svakako da od te mere zavisi i hoce li nevernik dobiti oprost.
Pitanje je da li je neverstvo ukoliko to ucini muskarac koji sa svojom suprugom ima veoma redak seks ili ga uopste nema. U tom kontekstu bracno neverstvo je i kad supruga sa komsinicom igra tablice a sa svojim suprugom ne.

Zena

pre 9 godina

Pokusala sam da oprostim, nije islo.
Onda sam se promenila, ojacala sam.
On se promenio, vise nismo mogli zajedno.

Prevara je samo znak da nesto debelo nije kako treba, jos teze na tome raditi posle prevare.

Ne poznajem nikog ko je pokusavao probleme da resava, samo one koji saju sebi za pravo da ruse bez milosti.

Kapitalizmu trebaju usamljeni i otudjeni, istrgnuti i slabi pojedinci tako da na dobitku je kapital, a mi ljudi mislimo dansmo razvodom kao nesto postigli hahahaha.

Sacuvati porodicu na okupu, e gde su ti ideali, isprani smo mozgovi i meso za manipulaciju. Prodadomo se za sitno.

Lavica

pre 9 godina

@ Dott- ako za mlada smatras nekoga od 44 i sa dovoljno zivotnog iskustva.....onda, da mlada sam.... : ). Uopste me ne interesuje opravdanje niti da li je u pitanju preljuba ili prevara.....Vidis, ja sam u braku vec veoma dugo, imala sam srecu da sam se udala za svoju prvu i najvecu ljubav, tog coveka volim skoro ceo svoj zivot i nikada mu ne bih oprostila ni prevaru ni preljubu, ostalom nazovite je kako hocete.

Dott

pre 9 godina

(Lavica, 23. maj 2016 15:15)

Pretpostavljam da si veoma mlada i ja sam kao tinejdzer, pa sve do kasnih dvadesetih imao rigidan stav po ovom pitanju, u meni je bilo ljubavi koja je celu nasu galaksiju ispunjavala, devojka da me prevari to je za mene tada bilo nezamislivo.
Ne kazem da me danas neka vara, ali danas zivotu i desavanjima prilazim sa mnogo vise razumevanja, to je ono sto tebi nedostaje i svima onima koji na moje postove negativno reaguju i ako u njima ja dajem i objasnjenja, jasno mi je zasto je to sve za vas neprihvatljivo.
Kada jako volis, za tebe ne postoji drugo bice na ovoj planeti i naravno da bi ti se svet srusio sa prevarom ili preljubom voljene osobe.
Uzmimo za primer da se to nekoj devojci desilo i naravno ostavila ga je ne trazeci objasnjenje jer je toliko povredjena, okolnosti je ne interesuju jer za to prosto nema opravdanja, jel tako....
Nakon vise godina, nekako sve to preboli i udje u novu vezu, koju na kraju i krunise brakom, medjutim kako je prosla veliku zivotnu skolu, ovaj put sa svojim izabranikom postupala je znalacki i imala zdrave i zrele procene s njim u vezi, nije se zanosila. Samim tim i da je izabranik prevari to ne bi tako tesko dozivela, jer naucila je da stvari ne prima toliko ksrcu, zivot je naucio, ogrubela je malo.
E vidis u toj situaciji, nju bi zanimalo sta je razlog njegove prevare i da li je u pitanju preljuba, tj da li u tome postoje emocije ili je njenog izabranika samo vodio prost nagon.

vanja

pre 9 godina

Komicno je kako lupaju minuse na komentar da vecina vara svoje zene,neki praceni kajanjem a neki mnogobrojniji neoptereceni grizom savesti,iz iskustva mnogih potvrdjeno,koliko naivnih zena....Naravno,neprivlacni papucici kojima je prevara nedostizan san valjda nije razlog da se neka zena raduje sto ima takvog pored sebe

Dott

pre 9 godina

Lavice, to je jako lepo, udala si se za svoju prvu ljubav i na taj nacin sacuvala sebe od mnogo cega, ali na taj nacin sacuvala si i ono prvo razmisljanje i stavove o muskozenskim odnosima jos u tinejdzerskom dobu.
Nemoj da ti ova moja konstatacija smeta, jer ustvari to jete ispravno i jedino tacno. Kasnije kroz zivot, zene sticu losa iskustva i najgora imaju zene koje su imale samo nekoliko duzih veza pre braka. One poput tebe i ako ces verovati one koje su bile sa njih mnogo, imaju pravo misljenje o muskarcima.
Isprva verujem da ti ovo nema smisla ni logike, ali pomocice ti cinjenica da se muskarac i zena ne razumeju, to moze postici samo zena poput tebe, zena koja je svoj ceo zivot posvetila jednom muskarcu i koga jako voli, kao i zena koja je imala 1000 muskaraca i koja je iz mnogo primera shvatila neke za vas neprihvatljive stvari.
Da bi zena razumela muskarca, prvo mora da mu veruje, nadam se da si ti uspela doci do te faze iako verujem da si kroz zivot sa njim imala dosta iskusenja.
Moj ti je savet da mu ostanjes verna, jer seti se sta sam rekao, one koje su promenile mali broj muskaraca, najrazocarenije su u muski rod, kad kazem mali broj, to je negde do 7-8 sa kojima su imale intimne odnose. Dok one poput tebe koje su imale jednog do 2-3 mogu biti veoma sretne u zivotu.

Dott

pre 9 godina

Prvo ovde neke termine treba rasclaniti, za mene PREVARA i PRELJUBA nisu isto, prevara ne podrazumeva i emocije, dok kod preljube sama rec to kaze da se zaljubio u drugu. Samim tim preljubnik je preletac i neko ko ne razmislja o povratku, samim tim i ne daje mogucnost oprosta.
Kod prevare, tu vec moze da se diskutuje u kojoj meri je tu kriva i druga strana, znaci kriva jeste samo je pitanje u kojoj meri i svakako da od te mere zavisi i hoce li nevernik dobiti oprost.
Pitanje je da li je neverstvo ukoliko to ucini muskarac koji sa svojom suprugom ima veoma redak seks ili ga uopste nema. U tom kontekstu bracno neverstvo je i kad supruga sa komsinicom igra tablice a sa svojim suprugom ne.

vanja

pre 9 godina

Ne poznajem ni jednog prijatelja koji nije prevario zenu,razlika je samo u tome sto su neki hronicni slucajevi a nekima je to incident pracen kajanjem,treba li naglasiti da su ovi drugi manjina?

vanja

pre 9 godina

Komicno je kako lupaju minuse na komentar da vecina vara svoje zene,neki praceni kajanjem a neki mnogobrojniji neoptereceni grizom savesti,iz iskustva mnogih potvrdjeno,koliko naivnih zena....Naravno,neprivlacni papucici kojima je prevara nedostizan san valjda nije razlog da se neka zena raduje sto ima takvog pored sebe

Presrecni raspustenik

pre 9 godina

U mom slucaju sam ja zrtva. Znao sam odmah da je brak (dvoje dece) zavrsen jer sam odmah osetio da tu prastanja nema. Ona je gajila jos neku nadu, neznajuci da se u meni prelomilo. Pokusao sam kroz mirne razgovore sa njom, da izvucem zbog cega je to uradila...bez sansi. Ponavljala je samo da se nista nije desilo, da ja sebi samo nesto umisljam. Ta cinjenica, da pokusava do kraja da me laze, samo je ucvrstila moju odluku da iz pakla zivota sa takvom zenom sto pre pobegnem. Danas sam srecno razvedeni sredovecni muskarac. Ne vezujem se vise ni za koga, uzivam svoju slobodu. Sa decom imam super odnos.

Budi realan

pre 9 godina

Oprostiti mozes, nisi duzan svakako. Ali ne mozes zaboraviti. Vremenom se pomiris, i pustis da sve ide svojim tokom. Djeca tu igraju veliku ulogu. Niste sami, pa da se razvodite tek tako. Budi korektan, pbjedi sebe. Ali ne volis je kao nekad, i nema ono nesto sto je imala prije, nestalo a trazis to, tu je a nije

Dott

pre 9 godina

(Lavica, 23. maj 2016 15:15)

Pretpostavljam da si veoma mlada i ja sam kao tinejdzer, pa sve do kasnih dvadesetih imao rigidan stav po ovom pitanju, u meni je bilo ljubavi koja je celu nasu galaksiju ispunjavala, devojka da me prevari to je za mene tada bilo nezamislivo.
Ne kazem da me danas neka vara, ali danas zivotu i desavanjima prilazim sa mnogo vise razumevanja, to je ono sto tebi nedostaje i svima onima koji na moje postove negativno reaguju i ako u njima ja dajem i objasnjenja, jasno mi je zasto je to sve za vas neprihvatljivo.
Kada jako volis, za tebe ne postoji drugo bice na ovoj planeti i naravno da bi ti se svet srusio sa prevarom ili preljubom voljene osobe.
Uzmimo za primer da se to nekoj devojci desilo i naravno ostavila ga je ne trazeci objasnjenje jer je toliko povredjena, okolnosti je ne interesuju jer za to prosto nema opravdanja, jel tako....
Nakon vise godina, nekako sve to preboli i udje u novu vezu, koju na kraju i krunise brakom, medjutim kako je prosla veliku zivotnu skolu, ovaj put sa svojim izabranikom postupala je znalacki i imala zdrave i zrele procene s njim u vezi, nije se zanosila. Samim tim i da je izabranik prevari to ne bi tako tesko dozivela, jer naucila je da stvari ne prima toliko ksrcu, zivot je naucio, ogrubela je malo.
E vidis u toj situaciji, nju bi zanimalo sta je razlog njegove prevare i da li je u pitanju preljuba, tj da li u tome postoje emocije ili je njenog izabranika samo vodio prost nagon.

zdravlje pre svega

pre 9 godina

Oprostiti prevaru je za zene kobno, uglavnom se posle toga razbole i dobiju rak, bilo zbog potisnitig besa, bilo zbog tuge i beznadja, bilo zbog mrznje prema sebi...strasno je, ali zena treba da ode.

Bane

pre 9 godina

Lako je reci porazgovarajte, ali sta se desava ukoliko ljudi zele da razgovaraju a ne umeju. Ne znam da li ste ikada ne vezano za osnov ozbiljno razgovarali po pitanju medjuljudskih odnosa sa nekim ko vam je blizak, roditelji, najblizi prijatelji ne mora to uvek biti partner. Ja recimo jesam, u mnogo slucajeva i iskustva su sarolika. Od toga da te saslusaju ali nisu uopste u stanju da dobace do toga sta zelis da im kazes do toga da te u neku ruku shvate ali opet nisu u stanju da se u potpunosti stave u tvoje cipele i razumeju kako se osecas. A ja umem prilicno dobro da izrazim sustinu onoga sto smatram problemom i kako se osecam. A zamislite jos kada se prethodnom iskustvu doda i druga strana koja hoce da razgovara a ne ume da izrazi to sto je muci. To bude kao dva slepca u mraku. Znaci za resavanje dubokih emotivnih problema razgovorom potrebne su dve osobe koje poseduju visok stepen emocijalne inteligencije i empatije, a ljudi vecinom to nemaju. Tamo gde se nadju dvoje takvih bracni problemi ni ne nastaju jer osecaju jedno drugo, tamo gde problema ima oni su i nastali upravo iz prethodno opisanih razloga i upucivati ih na neki duboko umni emocionalni razgovor prozet empatijom je besmisleno kada oni ne nose u sebi to sto im je potrebno za takav nacin resavanja problema.

lola

pre 9 godina

Ja radim u zdravstvu,lekar sam,i sta ljudi rade,to nije normalno...a svi ko fol srecnim brakovima,zena i deca,ovo-ono.Prosto vise i ne znas sta bi mogao da bude razlog prevare,ima onih koji odmah nakon stupanja u brak startuju druge na poslu.Uzas.

verujem u ljubav

pre 9 godina

Iz mog iskustva, bolje razvod, oprostila sam jer svako ima pravo da živi kako hoće! Ko jednom prevari opet će garant ( iskustvo iz okoline) kad tad, a još jednom da prolazim kroz svu tugu, plač, osuđuvanja sebe - ne, hvala! Mirno legne, mirno spavam, mirno se budim :-)

saturn

pre 9 godina

Nema tu opraštanja :
ko god da je !
To je znak "izbledele"
ljubavi i svaki sekund
posle toga je "samo
trauma" u svesti
prevarenog !

Baja Sarajevo

pre 9 godina

Poznajem čovjeka koji je uhvatio suprugu sa drugim u krevetu, doslovice. I oprostio, i funkcionisu i dan danas. Ja ne bih mogao oprostiti sve da bih i htio...Al nedo Bog iskušenja...

Dott

pre 9 godina

Poznajem čovjeka koji je uhvatio suprugu sa drugim u krevetu, doslovice. I oprostio, i funkcionisu i dan danas. Ja ne bih mogao oprostiti sve da bih i htio...Al nedo Bog iskušenja...
(Baja Sarajevo, 22. maj 2016 15:07)

Da, funkcionise, ali mozes misliti kako...
Zelis li brak pun ljubavi, rzumevanja, postovanja i poverenja, ili samo da funkcionise?
Covek je najgora zivotinja, u stanju je egzistirati i u uslovima kakvih se do juce gnusao govoreci da bi se pre obesio nego ziveo tako.
Ima debelokozaca kojima ljubav ne znaci nista, isprva sam mislio da glume jer im je vazan utisak okoline, ali ne, taj ce za rodjendan da ti kupi komad od 5 kg slanine i na kraju sam i pojesti i na to da mu das primedbu, on te ne razume sta nije u redi, odvalio sam od smeha, kakvih ljudi ima.

Zena

pre 9 godina

Pokusala sam da oprostim, nije islo.
Onda sam se promenila, ojacala sam.
On se promenio, vise nismo mogli zajedno.

Prevara je samo znak da nesto debelo nije kako treba, jos teze na tome raditi posle prevare.

Ne poznajem nikog ko je pokusavao probleme da resava, samo one koji saju sebi za pravo da ruse bez milosti.

Kapitalizmu trebaju usamljeni i otudjeni, istrgnuti i slabi pojedinci tako da na dobitku je kapital, a mi ljudi mislimo dansmo razvodom kao nesto postigli hahahaha.

Sacuvati porodicu na okupu, e gde su ti ideali, isprani smo mozgovi i meso za manipulaciju. Prodadomo se za sitno.

Lavica

pre 9 godina

@ Dott- daj prosvetli me u sustini, na kraju, zar je vazno da li je prevara ili preljuba, zar je vazno kako se zove....sustina je da si izdao svog prijatelja, druga, partnera, oca ili majku svoje dece.....nije vazno ni koji pridev ni koji glagol ste upotrebili. Prevaru NIKADA ne bih oprostila. NIKADA! Ako nisi srecan, idi, ali pruzi sansu i svom drugu da ne trosi vreme, vec i da on ili ona pronadju nekoga sa kim ce im biti lepo. Nihe fer krasti vreme onom drugom tako sto godinama varate a vas drug propusta vreme....

Lavica

pre 9 godina

@ Dott- ako za mlada smatras nekoga od 44 i sa dovoljno zivotnog iskustva.....onda, da mlada sam.... : ). Uopste me ne interesuje opravdanje niti da li je u pitanju preljuba ili prevara.....Vidis, ja sam u braku vec veoma dugo, imala sam srecu da sam se udala za svoju prvu i najvecu ljubav, tog coveka volim skoro ceo svoj zivot i nikada mu ne bih oprostila ni prevaru ni preljubu, ostalom nazovite je kako hocete.

Dott

pre 9 godina

Lavice, to je jako lepo, udala si se za svoju prvu ljubav i na taj nacin sacuvala sebe od mnogo cega, ali na taj nacin sacuvala si i ono prvo razmisljanje i stavove o muskozenskim odnosima jos u tinejdzerskom dobu.
Nemoj da ti ova moja konstatacija smeta, jer ustvari to jete ispravno i jedino tacno. Kasnije kroz zivot, zene sticu losa iskustva i najgora imaju zene koje su imale samo nekoliko duzih veza pre braka. One poput tebe i ako ces verovati one koje su bile sa njih mnogo, imaju pravo misljenje o muskarcima.
Isprva verujem da ti ovo nema smisla ni logike, ali pomocice ti cinjenica da se muskarac i zena ne razumeju, to moze postici samo zena poput tebe, zena koja je svoj ceo zivot posvetila jednom muskarcu i koga jako voli, kao i zena koja je imala 1000 muskaraca i koja je iz mnogo primera shvatila neke za vas neprihvatljive stvari.
Da bi zena razumela muskarca, prvo mora da mu veruje, nadam se da si ti uspela doci do te faze iako verujem da si kroz zivot sa njim imala dosta iskusenja.
Moj ti je savet da mu ostanjes verna, jer seti se sta sam rekao, one koje su promenile mali broj muskaraca, najrazocarenije su u muski rod, kad kazem mali broj, to je negde do 7-8 sa kojima su imale intimne odnose. Dok one poput tebe koje su imale jednog do 2-3 mogu biti veoma sretne u zivotu.