Tri razloga zašto treba da dozvolite muškarcu da gleda druge žene

Petak, 09.06.2017.

12:48

Izvor: Super žena

Tri razloga zašto treba da dozvolite muškarcu da gleda druge žene IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

петар

pre 7 godina

@Дејан
Када стекнеш јеванђелску дух, на све жене гледаш као на своје сестре или мајке, осим на своју жену. Нема ту ништа компликовано. Не можеш да застранио јер благодат Духа Светог делује у теби и твој ум се мења, жеље нису више исте тј. прљаве и похотне, већ чисте и часне. Задобијаш љубав савршену а не сујетну. Ако нисмо ожењени, код девојака нам се тада допадају истинске врлине као што су чедност, скромност, стидљивост, благост, смерност, а не бестидност, провокативних, атрактивност, наметљивост и да не набрајам. Али то је немогуће ако човек не живи јеванђелским ли вам животом и ја вас све потпуно разумем што тако размишљате јер и ја сам тако размишљао.
Неко је ту написао о uитирању Библије. Па може свако да је цитира, па и да је зна напамет али ако не живи по Њој, све је узалуд, чак шта више, биће му на штету. И не ради се о гледању и негледању, већ о гледању са жељом за туђим или оним што нам не припада. А Бог нам је дао слободу да сами бирамо како ћемо да поступамо али ћемо сами за те поступке и да одговарало.

repus

pre 7 godina

za dobro vođenje ljubavi nije potreban bukvar I azbuka nego stalna akcija ali dobroje što ima pismenih I ucenih jel se njihove gospođe cešce okrecu za muškarcima dok njihovi ucenjaci okrecu listove knjiga a iskustvo istine radi potvrđuje ono što sam napisao a znamo da dve istine nema

Ned Stark

pre 7 godina

@T Dakle, sve je dozvoljeno ako partner ne sazna? Sustina je, znaci, varajte ali samo da se ne sazna.
Boze sacuvaj kakva tuga od zivota.

Jasmin

pre 7 godina

Snimim i ja drugog muškarca. I sve dok ostane na tome, nema nikakvih problema.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mala, 9. jun 2017 16:24)

Problem kod tebe je što nikad nije ostajalo na tome. Ti si bila i ostala majstor u nepriznavanju. A sa novom devojkom pričam dugo i o svemu. Sve je u razgovoru. I poverenju. Koliko puta smo razgovarali telefonom dok si vodila ljubav sa nekim drugim a znam i ko. Tvoje drugo ime je prevara.

djole

pre 7 godina

Svaka cast naucnicima, konacno jedna dobra studija, n
e bi me iznenadilo da je
izmisljena, ali valjda bar neke zene to nece provaliti, ja se za zenama okrecem onako bas prostacki i ako nam se pogledi sretnu i obecavaju to je skoro pa pouzdan poziv uz malo ubedjivanja sa moje strane na neobuzdani i razuzdani odnos koji sledi...Hvala naucnicima sto su dokazali da ja u stvari nisam takav :)

maja

pre 7 godina

Neka gleda i treba da gleda.Pa nije on jadnik koji ce za svakom da potrci.Od gledanja sam ja u plusu.Posle dodje napaljen i zeljan da sa mnom podeli lepe trenutke.Iako nije bas pricljiv,sklon je da pohvali moju figuru,izgled.Zna i da poredi...Kada mu kazem:da li mi ovo lepo stoji?Odgovori:savrseno,nemas pojma kako nekima slicne stvari stoje.Meni je to dovoljno,sto se tice ove teme.
Medjutim,kada je sa mnom,to ne radi,ali ponekad se desi,primetim.Pogotovo kada smo na plazi...Znamo i zajedno da komentarisemo.Uglavnom ga ja navedem.Bolje tako,nego čantranje i kojekakve zabrane.Svakako ce gledati,pa nije on od kamena,ima dušu.I jos nesto,znam kakav mu je ukus za zene,kakve voli da gleda.Da ne ispadne da se hvalim,pogotovo kada smo na plazi,retko koja ima figuru manekenke sa top-liste.
Jednom sam mu podmetnula jednu fotku manekenke,bez glave,samo telo...On me je pitao:kada si se to slikala?A,ja:pa secas se pre dve godine(zezam ga),kada smo bili tamo?!On:a,da...Zaboravio sam na to,gde ti je sada ta suknjica?Dobro ti stoji!
Tako,da u mom okruzenju,gledaju mene,a to malo i dojadi.Zene su ljumoborne,borim se nekako i sa njima.To je najveci problem.
Zao mi je sto nemam konkurenciju,ali do tih manekenki ne moze se lako doci,tako da mi nekada dodje zao sto zaista ne moze da se nagleda.

neronPN

pre 7 godina

prosao puno devojaka,zelim da je zenim posle skoro tri godine veze. varam je ocima i to joj otvoreno kazem,kako da ne bacim pogled na neku skockanu....zajedno ih sacujemo ali ako nesto uradim jasno mi je stavila do znanja da ostajem bez m... i ne ljuti se al ona je najlepsa

Vlada

pre 7 godina

Imao sam puno problema zbog toga sa bivšom. A mene da pitaš da li bi mi smetalo da ona pogleda nekog (a gledala je), iskreno...i ne toliko - ako mi je ona zaista dobra partnerka i zaustavlja se sve na gledanju. Pa nemam toliko kompleksa, ni da pokušam da ih imam - eto ne bih uspeo. A ova pre nje čak se i iznenadila, kako se ja to ne ljutim ako ona nekog pogleda, jer njen bivši joj je na plaži dozvoljavao samo u vodu i pesak da gleda npr. Pa vi vidite. Iskreno, ljudi koji smatraju da nakon gledanja logično usledi seks i prevara - me ni ne zanimaju u životu ovome.

Ozenjen

pre 7 godina

"pa i svakodnevno tuširanje počeli su da mi ugrožavaju zdravlje"(ispran mozak)

Mene zena tjera da se svaki dan tusiram, a ja joj kazem da to nije dobro.

sabanizmi

pre 7 godina

Gledanje druge osobe dok je vas partner/partnerka sa vama, pa cak i kada nije, je veliki izraz nepostovanja osobe sa kojom ste, pa i osobe koju gledate.

pope

pre 7 godina

(Intelektualac u ljubavi znalac, 09. jun 2017 15:48)
kakve veze ima to sto ti pises sa ovim sto je covek napisao? Mesas crkvu tj institucionalizovanu religiju sa Verom i Svetim pismom.

Nemanja

pre 7 godina

@Anja i Luna
Bravo devojke, to je to. Tekst je biologisticki i utemeljen na odavno prevazidjenim postavkama. Potpuno je kulturoloska stvar da li će se muškarci "okretati" za atraktivnim ženama, a isto važi za žene, jer se pokazuje da emqncipacija vodi ka jednakom statusu rodova, pa tako sada žene mogu da gledaju, "startuju", muvaju ili tretiraju muškarce kao seksualne objekte, baš kao što to decenijama rade muškarci u tradicionalnim društvima, a uskraćuju to pravo ženama kao biološki drugačijim bicima...Ali ne leži Vraže, stvari su se promenile a biologija ostala ista. Ovakvi tekstovi donose više štete nego koristi, a njima se pridružuju ova dogmatska (religijska) mišljenja. Zato opet, bravo devojke!

sasakokan

pre 7 godina

Zene se ne okrecu za muskarcima?
Hahahahha pa okrecu se i zene da pogledaju neku zenu dal zato sto je lepa,zgodna,lepu kosu ili sto je obukla kao i da nosi firmiranu torbu.
Manje sa glupim tekstovima i jos glupim pretpostavkama.To je kao da ste rekli da je zemlja ravna ili da ne postoji Bog.Normalno Bog itekako postoji jer kako je sve nastalo?

sasakokan

pre 7 godina

Zene se ne okrecu za muskarcima?
Hahahahha pa okrecu se i zene da pogledaju neku zenu dal zato sto je lepa,zgodna,lepu kosu ili sto je obukla kao i da nosi firmiranu torbu.
Manje sa glupim tekstovima i jos glupim pretpostavkama.To je kao da ste rekli da je zemlja ravna ili da ne postoji Bog.Normalno Bog itekako postoji jer kako je sve nastalo?

sasakokan

pre 7 godina

Zene se ne okrecu za muskarcima?
Hahahahha pa okrecu se i zene da pogledaju neku zenu dal zato sto je lepa,zgodna,lepu kosu ili sto je obukla kao i da nosi firmiranu torbu.
Manje sa glupim tekstovima i jos glupim pretpostavkama.To je kao da ste rekli da je zemlja ravna ili da ne postoji Bog.Normalno Bog itekako postoji jer kako je sve nastalo?

H2O

pre 7 godina

i zenama je prirodno da se okrecu za dominantnijim muzjacima.. ?
@(Luna, 9. jun 2017 13:16)

Kad procitas samo naslov i podnaslov, a ne i celi tekst onda i postavis ovakvo poglu pitanje, sve ti je lepo objasnjeno u tekstu na bazi naucnih cinjenica, a ako ti ni to ne pomogne, onda dzaba svi argumenti, nauka je ipak samo za probrane, a intetelekt privilegija za tek poneke od nas.

Aham

pre 7 godina

Jednostavno je prostacki, seljacki i bedno kada jedan od partnera pilji u nekog treceg. To je odsustvo elementarnog postovanja, obzira, pa i ljubavi. Nismo zivotinje da nas iskljucivo vode nagoni, kakve nebuloze.

max payne

pre 7 godina

Hormoni su to.
Volim kad idu par momak i devojka a ova gleda u mene i smeska se, dok momak gleda u telefon. Meni iskreno prija a verujem i njoj. Nista od odvaljivanja u seksu i perverzija, vec jednostavno obostrano zadovoljstvo pogledima i to je to. Ljudima fali paznja i dobro drustvo, lepo rece jedan komentator kad je batalio kremicu zenu i teretanu i otisao na pivo sa drugarima.

петар

pre 7 godina

Нагон и страст није исто. Сама реч страст ти све говори. Реч страст потиче од речи страдање. Баш то распаљивање маште одводи човека далеко од реалности и истинске радости. Човек умишља, жели а нема и не добија. Отуда многа зла у свету. Човек када се ослободи од страсти постаје истински слободан, све остало је заблуда. Наравно да црква неће зидати ни школе ни обданиште јер на то није ни позвана. Црква је ту да лечи човекову душу, и да му подари живот вечни. Где ћеш више од тога ? А ради и још много тога. Црквена кухиња само дневно нахрани око две хиљаде људи. Многе владике и свештеници помажу сиротињу по целој Србији али о томе не трубе јер као што је рекао Христос "да левица не зна шта чини десница". Дођи у цркву, живи мало тим животом, упознај црквени клир па онда донеси суд.
Од Бога ти здравље и свако добро.

look

pre 7 godina

Malo sam zbunjen izrečenim, ne mogu da nosim ular kao konj. Normalno da čovek posmatra šta se dešava i ko je oko njega. Naravno izuzimam napadno buljenje koje nije pristojno bez obzira o kome se radi. Nekada u prolazi primetite i žene koje nisu lepe. To što si nekoga ugledao ne znači baš ništa. Nisu svi muškarci neselektivni seksualni predatori.
Inače šta se dešava kada je ona nezainteresovana za svog čoveka a smeta joj ako on čak i nezainteresovano samo pogleda drugu ženu.

Filip

pre 7 godina

Gledanje u nesto zarad lepote.Ako gledamo Rodenovu sliku da,mozemo da kazemo da gledamo lepotu pokreta cetkice i boje tacnije ne javlja nam se zelja da bip sliku.Ako zena pogleda muskarca ne bih rekao da je samo zarad lepote,isto je i sa muskarcem.Zato su izgovori tog tipa vanvremenska budalastina.

петар

pre 7 godina

(Intelektualac u ljubavi znalac, 9. jun 2017 15:48)

Да, разумем те у потпуности. Напада на цркву и уљеза је било од самог њеног почетка и апостолских дана, па све до данас, а тако ће бити до краја света и века. Но ми не треба да се плашимо и бринемо превише јер Христос је рекао да је ни врата пакла неће надвладати. И још "у свету ћете имати жалост али не брините, ја сам победио свет".Тако да се све то лепо показало у 2000 годишњој истрији, где видимо да сви напади који су долазили било споља или изнутра, црква их је све побеђивала и ево опстаје и у ове наше дане. Па нећемо ваљда да дозволимо да се због појединаца одрекнемо наше вере за коју су милијони њих живот дали ? Неће ваљда човек са болесним срцем да не оде на операцију и да се одрекне медицине због неких доктора који узимају мито и воде нездрав живот ? Нема у цркви мистицизма на који ти мислиш. У цркви су тајне. Али то не значи да нас је Бог оставио у незнању, чак напротив.
Иде још ако пусте...

Vlajko

pre 7 godina

Petre brate, nije tebi lako. Covecanstvo srlja u propast od kad je nastalo. Moramo da probamo nove i preispitujemo stare stvari. To nam je pomagalo i odmagalo, a deo je procesa nastanka civilizovanog coveka. Hriscanstvo je takodje nekada nastalo i bilo novo, a ljudi kao ti su ga osporavali. Koliko god razmatrao tvoj i stavove slicne tebi ne nikako da dodjem do toga da to sto ti zagovaras ima u modernom drustvu konstruktivan smisao.

T

pre 7 godina

@Ned Stark Ono što partner ne zna, ni ne povređuje ga. Ako dođe dotle da ti partner olakša dušu priznanjem prevare, onda se ni ne kaje za ono što je uradio. Ako se desi tako nešto, a želi da ostane s tobom, onda će lepo da ćuti i više neće varati. Iskrenost jeste poželjna, ali nekad treba i podneti žrtvu zarad mira. Meni lično se tako nešto ne bi dogodilo, ali ako muž učini nešto više od pukog gledanja, prizna mi - poverenja više nema, samim tim ni poštovanja. Kao što rekoh, nije pogrešno pogledati lepog muškarca ili ženu, ali je ružno pred partnerom.

Dragan

pre 7 godina

Bio u društvu ili ne, pravi muškarac se na ulici ne okreće za ženom. Lepu ženu treba na vreme primetiti! Ne mogu da se setim čija je ovo mudrost ali od kada sam je čuo, pre skoro 40 godina, pridržavam se toga.

Boban

pre 7 godina

Hahaha, koji ste kraljevi! Jedva cekam da vidim neku zanimljivu devojku, pa da kazem svojoj "zenki" : "Vidi, ovu gledam a da ni ne zelim da je oplodim!" Hahaha, koja vlast!

lala

pre 7 godina

Sve je to normalno.Jednostavno mi se glava okrene a nisam ni svestan.Jedino sto sam primetio jeste da mi se menja ukus i da sad vise volim punije zene a pre sam voleo mrsavije.A i ranije sam birao a sad moze vecina da prodje

xy

pre 7 godina

Meni je jako zanimljivo da se javi odmah gomila komentara tipa: Pa i zenama je dozvoljeno da gledaju ako muskarci mogu. Pobogu ljudi, naravno da je dozvoljeno, nije u tome poenta, poenta je sto je ovo mnogo svojstvenije muskarcima, pa se zato i ne raspravlja na ovu temu o zenskom ponasanju.

Dejan

pre 7 godina

@Petar
Ako pokusas da se boris protiv onoga sto ti je zapisano u genima zastranices, tj ako se ti licno ne okreces za devojkama siguran sam da si onda pun stresa i bludnih misli

Sanja

pre 7 godina

A ko uopste kome moze da zabrani da gleda nekog drugog??? I koja je razlika izmedju gledanja u vrhunsko umetnicko delo i u prelepog muskarca ili zenu??? Ko odluci da vara svog partnera radice to uz sve stege i zabrane, dzaba bilo kakva pisanja i objasnjenja...jos cu da gubim vreme da branim nekom nesto, ako me voli bice sa mnom, ako ne, otici ce na drugu stranu i sta ce mi ako je nesrecan?

repus

pre 7 godina

zašto da gledam žene pa ako imam ženu kraj mene zažto bih gledao druge valjda treba gledati lepe mlade devojke a ne žene jel žena koja pređe 40 god I jedan dan vise nije ni zašta

ja jedan jedini

pre 7 godina

za petra: ima jedna jevrejska poslovica, deda mi je stalno govorio: "i sam đavo može citirati bibliju za svoje najličnije potrebe". ja gledam i muškarce i žene u svim društvima.. može mi se, ne brani niko :-)

algorio

pre 7 godina

Cime je sad tekst dokazao svoj naslov? Jer njegova sadržina ne govori apsolutno ništa. Nikada mi nije bio bitan fizički izgled nekog do te mere da se okrećem za osobom ili komentarisem. Može to biti nagon ili kako god ga nazvali, nije zaista ni blizu dovoljno za poglede ili komentare jer su reči veoma bitne kao i sta posmatras. A to mora da se zasluži. Kako ja, tako i ta osoba.

Ned Stark

pre 7 godina

@T Znaci postovanje postoji samo i iskljucivo kada su partneri jedno pored drugog, a kada nisu, puj pike ne vazi. Cvrsto neko postovanje, da se covek prosto zamisli.
Isto vazi i za kulturu, nekulturno je kada on moze da Vas vidi/Vi mozete da vidite njega, ali ako niko nije video kao da se nije ni dogodilo, zar ne?

rosonero

pre 7 godina

mislio sam da napisem nesto o ovoj temi ali onda vidim komentar petra i njegov odnos plus-minus i komentar nasiroko poznatog" ispranog mozga " i njegov odnos plus-minus , istog momenta shvatim da je sve receno .

петар

pre 7 godina

(Samo zena, 9. jun 2017 14:30)



Наравно. То је најјачи нагон који је Бог дао човеку, ради размножавања "рађајте се и множите и напуните земљу". Зато је блуд једна од највећих страсти. Шта се још каже у Светом Писму "мушкарци, неуспаљујте се, него се жените". Дакле, битно како ћеш усмерити тај нагон. Нека свако свој нагон усмери на свог мужа или жену ради рађања а не зарад страсти. Знам да је тешко, неверујћем и немогуће али "што је човеку немогуће, Богу је могуће". Таквих примера у цркви је много и премного. Али ми одбацујемо цркву а самим тим и могућност да живимо чисто, целомудрено и благочестиво.

Intelektualac u ljubavi znalac

pre 7 godina

Наравно. То је најјачи нагон који је Бог дао човеку, ради размножавања "рађајте се и множите и напуните земљу". Зато је блуд једна од највећих страсти. Шта се још каже у Светом Писму "мушкарци, неуспаљујте се, него се жените". Дакле, битно како ћеш усмерити тај нагон. Нека свако свој нагон усмери на свог мужа или жену ради рађања а не зарад страсти. Знам да је тешко, неверујћем и немогуће али "што је човеку немогуће, Богу је могуће". Таквих примера у цркви је много и премного. Али ми одбацујемо цркву а самим тим и могућност да живимо чисто, целомудрено и благочестиво.
(петар, 9. jun 2017 15:24)

Petre jel u primere racunas Pahomija i armiju njemu slicnih? Jel u kontrolu strasti ulazi i saradnja sa DB-om i potkazivanje? Rukobludno je to crkveno ponasanije a sto je tek licemerno pa pokusava da kontrolise ljudsku svest i osecanja kao pre 500 godina. Vremena se promenila ljudi se oslobodili a crkva samo hvata na misticizam. Sta velis strast je losa? Sto tako zboris? Kazes nagon a osporavas strast. Valjda je strast nesto sto moze da privuce coveka zeni i da raspali mastu o nekome a ne da mi je popovi gase. I jos pritom priznaju navodne niske porive ali strast nikako. Interesantno!!? Nego kad ce ta famozna crkva da pocne da gradi skole i obdanista kad je vec takav savetodavac? Nafatirali se love pa bi bilo kojekude vascjelo pravo podijeliti to sa rabovima Bozijim a ne da kontrolisu orgazam.

Samo zena

pre 7 godina

@petar a jel ste culi za nagon? Zene merkaju jer se upoređuju sa konkurencijom, a muskarci zbog nagona. Biologija radi, ma koliko se mi sad trudili da je zeznemo. I to nam pokazuje iz dana u dan.

bacačoka

pre 7 godina

Ako mi moramo da istrpimo kada devojka/zena komentira neku drugu devojku, onda i one moraju da istrpe kada mi samo bacimo oko na neku drugu (cak ni ne komentiramo, vec samo gledamo)!

Jun

pre 7 godina

Nemam ništa protiv da gleda kad ja nisam pored njega ali u mom društvu mi baš smeta...iako je to sve prirodno opet mi je prostački kad muškarci pilje u druge žene... diskretan pogled je sasvim dovoljan, zar ne?
Tmi je stvarno odraz (ne)poštovanja jer verujem da ni mom partneru nije prijatno da osmatram zgodnog tipa dok sam sa njim.

T

pre 7 godina

U društvu muža se nikad ne okrećem za drugim muškarcima. Kad sam sama, onda da. Isto je i sa njim. Stvar elementarne kulture, ništa više. Lepo je videti lepe ljude, ali biologija nije izgovor za nepoštovanje.

po za

pre 7 godina

Ako već nije u stanju sam da razume zašto to ne bi trebalo da radi (ili ne želi da na to bude podsećen); ako prema svojoj aktuelnoj nema toliko empatije (posebno ako je baš učestlao takvo ponašanje), ako nema stida dok to radi... neka gleda, što se mene tiče, šta mu mogu ja... A da li će kod mene postati zbog toga bivši i da li fer da ga to "iznenadi"... e to je već druga stvar...

петар

pre 7 godina

"А ја вам кажем да сваки који погледа на жену са жељом за њом, већ је учинио прељубу са њом у срцу своме." (Мт.5,28.)
Јасно је дакле шта нас данашње време учи и колико се заиста противи хришћанским начелима и науци јединој савршеној. Човек који живи чистим животом, који се бори против греха, који испуњава закон Божији, врло лако увиђа на како лукав начин данашње друштво покушава да грех представи као нешто нормално и природно, па чак и за врлину, а хришћанске вредности и врлине као нешто што је застарело, затуцано, па чак и срамотно. Отуда видимо како данашњи свет све дубљим кораком гази у пропаст.
Нека би нам Бог свима отворио очи и просветлио ум, да препознамо шта је добро а шта лоше, шта је грех, а шта врлина.

Vidoje

pre 7 godina

Pa treba nam "dozvoliti" iz prostog razloga sto cemo u svakom slucaju gledati, pa nema potrebe da se potresate. Genetika nema premca, e sada sto nekima diskrecija nije jaca strana to je vec problem vase selekcije muzijaka.

ema

pre 7 godina

A što da ne pogleda? Ja mog muža još obavestim kad izmili neka dobra sirenica. Nekad mi samo kaže da sam dosadna i da će da ušine vrat jednog dana. Mada, ja ni jednog macana ne propustim na vidiku bez ičije pomoći.

ispran mozak

pre 7 godina

Godinama sam gradio imidž švalera, flertovao sa svakom ženom koja bi se zatekla u blizini moje devojke, okretao se za iole atraktivnom prolaznicom i napadno komentarisao njen izgled, ali sad više ne mogu, preveliki je to teret. Konačno sam joj priznao da je nikada nisam prevario sa drugom ženom! Svi ti odlasci u teretanu koju mrzim iz dna duše, uvlačenje u one tesne majice od kojih ne mogu normalno da dišem, lickanje pred ogledalom, pa i svakodnevno tuširanje počeli su da mi ugrožavaju zdravlje. Pa nisam ja Mima Karadžić, zaboga! Došlo je do toga da se parfimišem tri puta na dan, kao i da sam sebi u džepove podmećem papiriće sa brojevima telefona izmišljenih žena. Upisao sam čak i časove plesa, možete li da zamislite! A sve to da bih je impresionirao, nikad mi ni na kraj pameti nije bilo da je prevarim.

Bojim se ipak da mi to sto je nisam nikada prevario neće lako oprostiti jer sve te dijete, solarijumi, deplicacije, zumbe, trbušnjaci… da bi se na kraju ispostavilo da nisam nikakva faca oko kojeg se žene otimaju, već običan prevarant i šonja! Još od sinoć me podsmešljivo gleda, umesto seksi rublja koje stalno nosi, obukla je pamučnu pidzamu, a čujem da je jutros otkazala termine u pilates klubu. Po prvi put posle ko zna koliko vremena jutros nisam dobio kaficu u krevet.

Ipak, jedva čekam da skoknem do obižnjeg dragostora i da sa ortacima popijem pivo od dve litre, umesto da visim na Fejsbuku i pijem koka kolu zero.

T

pre 7 godina

U društvu muža se nikad ne okrećem za drugim muškarcima. Kad sam sama, onda da. Isto je i sa njim. Stvar elementarne kulture, ništa više. Lepo je videti lepe ljude, ali biologija nije izgovor za nepoštovanje.

ispran mozak

pre 7 godina

Godinama sam gradio imidž švalera, flertovao sa svakom ženom koja bi se zatekla u blizini moje devojke, okretao se za iole atraktivnom prolaznicom i napadno komentarisao njen izgled, ali sad više ne mogu, preveliki je to teret. Konačno sam joj priznao da je nikada nisam prevario sa drugom ženom! Svi ti odlasci u teretanu koju mrzim iz dna duše, uvlačenje u one tesne majice od kojih ne mogu normalno da dišem, lickanje pred ogledalom, pa i svakodnevno tuširanje počeli su da mi ugrožavaju zdravlje. Pa nisam ja Mima Karadžić, zaboga! Došlo je do toga da se parfimišem tri puta na dan, kao i da sam sebi u džepove podmećem papiriće sa brojevima telefona izmišljenih žena. Upisao sam čak i časove plesa, možete li da zamislite! A sve to da bih je impresionirao, nikad mi ni na kraj pameti nije bilo da je prevarim.

Bojim se ipak da mi to sto je nisam nikada prevario neće lako oprostiti jer sve te dijete, solarijumi, deplicacije, zumbe, trbušnjaci… da bi se na kraju ispostavilo da nisam nikakva faca oko kojeg se žene otimaju, već običan prevarant i šonja! Još od sinoć me podsmešljivo gleda, umesto seksi rublja koje stalno nosi, obukla je pamučnu pidzamu, a čujem da je jutros otkazala termine u pilates klubu. Po prvi put posle ko zna koliko vremena jutros nisam dobio kaficu u krevet.

Ipak, jedva čekam da skoknem do obižnjeg dragostora i da sa ortacima popijem pivo od dve litre, umesto da visim na Fejsbuku i pijem koka kolu zero.

Jun

pre 7 godina

Nemam ništa protiv da gleda kad ja nisam pored njega ali u mom društvu mi baš smeta...iako je to sve prirodno opet mi je prostački kad muškarci pilje u druge žene... diskretan pogled je sasvim dovoljan, zar ne?
Tmi je stvarno odraz (ne)poštovanja jer verujem da ni mom partneru nije prijatno da osmatram zgodnog tipa dok sam sa njim.

Intelektualac u ljubavi znalac

pre 7 godina

Наравно. То је најјачи нагон који је Бог дао човеку, ради размножавања "рађајте се и множите и напуните земљу". Зато је блуд једна од највећих страсти. Шта се још каже у Светом Писму "мушкарци, неуспаљујте се, него се жените". Дакле, битно како ћеш усмерити тај нагон. Нека свако свој нагон усмери на свог мужа или жену ради рађања а не зарад страсти. Знам да је тешко, неверујћем и немогуће али "што је човеку немогуће, Богу је могуће". Таквих примера у цркви је много и премного. Али ми одбацујемо цркву а самим тим и могућност да живимо чисто, целомудрено и благочестиво.
(петар, 9. jun 2017 15:24)

Petre jel u primere racunas Pahomija i armiju njemu slicnih? Jel u kontrolu strasti ulazi i saradnja sa DB-om i potkazivanje? Rukobludno je to crkveno ponasanije a sto je tek licemerno pa pokusava da kontrolise ljudsku svest i osecanja kao pre 500 godina. Vremena se promenila ljudi se oslobodili a crkva samo hvata na misticizam. Sta velis strast je losa? Sto tako zboris? Kazes nagon a osporavas strast. Valjda je strast nesto sto moze da privuce coveka zeni i da raspali mastu o nekome a ne da mi je popovi gase. I jos pritom priznaju navodne niske porive ali strast nikako. Interesantno!!? Nego kad ce ta famozna crkva da pocne da gradi skole i obdanista kad je vec takav savetodavac? Nafatirali se love pa bi bilo kojekude vascjelo pravo podijeliti to sa rabovima Bozijim a ne da kontrolisu orgazam.

ema

pre 7 godina

A što da ne pogleda? Ja mog muža još obavestim kad izmili neka dobra sirenica. Nekad mi samo kaže da sam dosadna i da će da ušine vrat jednog dana. Mada, ja ni jednog macana ne propustim na vidiku bez ičije pomoći.

Vidoje

pre 7 godina

Pa treba nam "dozvoliti" iz prostog razloga sto cemo u svakom slucaju gledati, pa nema potrebe da se potresate. Genetika nema premca, e sada sto nekima diskrecija nije jaca strana to je vec problem vase selekcije muzijaka.

Ned Stark

pre 7 godina

@T Znaci postovanje postoji samo i iskljucivo kada su partneri jedno pored drugog, a kada nisu, puj pike ne vazi. Cvrsto neko postovanje, da se covek prosto zamisli.
Isto vazi i za kulturu, nekulturno je kada on moze da Vas vidi/Vi mozete da vidite njega, ali ako niko nije video kao da se nije ni dogodilo, zar ne?

петар

pre 7 godina

"А ја вам кажем да сваки који погледа на жену са жељом за њом, већ је учинио прељубу са њом у срцу своме." (Мт.5,28.)
Јасно је дакле шта нас данашње време учи и колико се заиста противи хришћанским начелима и науци јединој савршеној. Човек који живи чистим животом, који се бори против греха, који испуњава закон Божији, врло лако увиђа на како лукав начин данашње друштво покушава да грех представи као нешто нормално и природно, па чак и за врлину, а хришћанске вредности и врлине као нешто што је застарело, затуцано, па чак и срамотно. Отуда видимо како данашњи свет све дубљим кораком гази у пропаст.
Нека би нам Бог свима отворио очи и просветлио ум, да препознамо шта је добро а шта лоше, шта је грех, а шта врлина.

po za

pre 7 godina

Ako već nije u stanju sam da razume zašto to ne bi trebalo da radi (ili ne želi da na to bude podsećen); ako prema svojoj aktuelnoj nema toliko empatije (posebno ako je baš učestlao takvo ponašanje), ako nema stida dok to radi... neka gleda, što se mene tiče, šta mu mogu ja... A da li će kod mene postati zbog toga bivši i da li fer da ga to "iznenadi"... e to je već druga stvar...

Samo zena

pre 7 godina

@petar a jel ste culi za nagon? Zene merkaju jer se upoređuju sa konkurencijom, a muskarci zbog nagona. Biologija radi, ma koliko se mi sad trudili da je zeznemo. I to nam pokazuje iz dana u dan.

rosonero

pre 7 godina

mislio sam da napisem nesto o ovoj temi ali onda vidim komentar petra i njegov odnos plus-minus i komentar nasiroko poznatog" ispranog mozga " i njegov odnos plus-minus , istog momenta shvatim da je sve receno .

algorio

pre 7 godina

Cime je sad tekst dokazao svoj naslov? Jer njegova sadržina ne govori apsolutno ništa. Nikada mi nije bio bitan fizički izgled nekog do te mere da se okrećem za osobom ili komentarisem. Može to biti nagon ili kako god ga nazvali, nije zaista ni blizu dovoljno za poglede ili komentare jer su reči veoma bitne kao i sta posmatras. A to mora da se zasluži. Kako ja, tako i ta osoba.

repus

pre 7 godina

zašto da gledam žene pa ako imam ženu kraj mene zažto bih gledao druge valjda treba gledati lepe mlade devojke a ne žene jel žena koja pređe 40 god I jedan dan vise nije ni zašta

bacačoka

pre 7 godina

Ako mi moramo da istrpimo kada devojka/zena komentira neku drugu devojku, onda i one moraju da istrpe kada mi samo bacimo oko na neku drugu (cak ni ne komentiramo, vec samo gledamo)!

петар

pre 7 godina

(Samo zena, 9. jun 2017 14:30)



Наравно. То је најјачи нагон који је Бог дао човеку, ради размножавања "рађајте се и множите и напуните земљу". Зато је блуд једна од највећих страсти. Шта се још каже у Светом Писму "мушкарци, неуспаљујте се, него се жените". Дакле, битно како ћеш усмерити тај нагон. Нека свако свој нагон усмери на свог мужа или жену ради рађања а не зарад страсти. Знам да је тешко, неверујћем и немогуће али "што је човеку немогуће, Богу је могуће". Таквих примера у цркви је много и премного. Али ми одбацујемо цркву а самим тим и могућност да живимо чисто, целомудрено и благочестиво.

Aham

pre 7 godina

Jednostavno je prostacki, seljacki i bedno kada jedan od partnera pilji u nekog treceg. To je odsustvo elementarnog postovanja, obzira, pa i ljubavi. Nismo zivotinje da nas iskljucivo vode nagoni, kakve nebuloze.

sabanizmi

pre 7 godina

Gledanje druge osobe dok je vas partner/partnerka sa vama, pa cak i kada nije, je veliki izraz nepostovanja osobe sa kojom ste, pa i osobe koju gledate.

Ned Stark

pre 7 godina

@T Dakle, sve je dozvoljeno ako partner ne sazna? Sustina je, znaci, varajte ali samo da se ne sazna.
Boze sacuvaj kakva tuga od zivota.

Sanja

pre 7 godina

A ko uopste kome moze da zabrani da gleda nekog drugog??? I koja je razlika izmedju gledanja u vrhunsko umetnicko delo i u prelepog muskarca ili zenu??? Ko odluci da vara svog partnera radice to uz sve stege i zabrane, dzaba bilo kakva pisanja i objasnjenja...jos cu da gubim vreme da branim nekom nesto, ako me voli bice sa mnom, ako ne, otici ce na drugu stranu i sta ce mi ako je nesrecan?

Dragan

pre 7 godina

Bio u društvu ili ne, pravi muškarac se na ulici ne okreće za ženom. Lepu ženu treba na vreme primetiti! Ne mogu da se setim čija je ovo mudrost ali od kada sam je čuo, pre skoro 40 godina, pridržavam se toga.

Vlada

pre 7 godina

Imao sam puno problema zbog toga sa bivšom. A mene da pitaš da li bi mi smetalo da ona pogleda nekog (a gledala je), iskreno...i ne toliko - ako mi je ona zaista dobra partnerka i zaustavlja se sve na gledanju. Pa nemam toliko kompleksa, ni da pokušam da ih imam - eto ne bih uspeo. A ova pre nje čak se i iznenadila, kako se ja to ne ljutim ako ona nekog pogleda, jer njen bivši joj je na plaži dozvoljavao samo u vodu i pesak da gleda npr. Pa vi vidite. Iskreno, ljudi koji smatraju da nakon gledanja logično usledi seks i prevara - me ni ne zanimaju u životu ovome.

Jasmin

pre 7 godina

Snimim i ja drugog muškarca. I sve dok ostane na tome, nema nikakvih problema.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mala, 9. jun 2017 16:24)

Problem kod tebe je što nikad nije ostajalo na tome. Ti si bila i ostala majstor u nepriznavanju. A sa novom devojkom pričam dugo i o svemu. Sve je u razgovoru. I poverenju. Koliko puta smo razgovarali telefonom dok si vodila ljubav sa nekim drugim a znam i ko. Tvoje drugo ime je prevara.

T

pre 7 godina

@Ned Stark Ono što partner ne zna, ni ne povređuje ga. Ako dođe dotle da ti partner olakša dušu priznanjem prevare, onda se ni ne kaje za ono što je uradio. Ako se desi tako nešto, a želi da ostane s tobom, onda će lepo da ćuti i više neće varati. Iskrenost jeste poželjna, ali nekad treba i podneti žrtvu zarad mira. Meni lično se tako nešto ne bi dogodilo, ali ako muž učini nešto više od pukog gledanja, prizna mi - poverenja više nema, samim tim ni poštovanja. Kao što rekoh, nije pogrešno pogledati lepog muškarca ili ženu, ali je ružno pred partnerom.

lala

pre 7 godina

Sve je to normalno.Jednostavno mi se glava okrene a nisam ni svestan.Jedino sto sam primetio jeste da mi se menja ukus i da sad vise volim punije zene a pre sam voleo mrsavije.A i ranije sam birao a sad moze vecina da prodje

Nemanja

pre 7 godina

@Anja i Luna
Bravo devojke, to je to. Tekst je biologisticki i utemeljen na odavno prevazidjenim postavkama. Potpuno je kulturoloska stvar da li će se muškarci "okretati" za atraktivnim ženama, a isto važi za žene, jer se pokazuje da emqncipacija vodi ka jednakom statusu rodova, pa tako sada žene mogu da gledaju, "startuju", muvaju ili tretiraju muškarce kao seksualne objekte, baš kao što to decenijama rade muškarci u tradicionalnim društvima, a uskraćuju to pravo ženama kao biološki drugačijim bicima...Ali ne leži Vraže, stvari su se promenile a biologija ostala ista. Ovakvi tekstovi donose više štete nego koristi, a njima se pridružuju ova dogmatska (religijska) mišljenja. Zato opet, bravo devojke!

ja jedan jedini

pre 7 godina

za petra: ima jedna jevrejska poslovica, deda mi je stalno govorio: "i sam đavo može citirati bibliju za svoje najličnije potrebe". ja gledam i muškarce i žene u svim društvima.. može mi se, ne brani niko :-)

max payne

pre 7 godina

Hormoni su to.
Volim kad idu par momak i devojka a ova gleda u mene i smeska se, dok momak gleda u telefon. Meni iskreno prija a verujem i njoj. Nista od odvaljivanja u seksu i perverzija, vec jednostavno obostrano zadovoljstvo pogledima i to je to. Ljudima fali paznja i dobro drustvo, lepo rece jedan komentator kad je batalio kremicu zenu i teretanu i otisao na pivo sa drugarima.

петар

pre 7 godina

@Дејан
Када стекнеш јеванђелску дух, на све жене гледаш као на своје сестре или мајке, осим на своју жену. Нема ту ништа компликовано. Не можеш да застранио јер благодат Духа Светог делује у теби и твој ум се мења, жеље нису више исте тј. прљаве и похотне, већ чисте и часне. Задобијаш љубав савршену а не сујетну. Ако нисмо ожењени, код девојака нам се тада допадају истинске врлине као што су чедност, скромност, стидљивост, благост, смерност, а не бестидност, провокативних, атрактивност, наметљивост и да не набрајам. Али то је немогуће ако човек не живи јеванђелским ли вам животом и ја вас све потпуно разумем што тако размишљате јер и ја сам тако размишљао.
Неко је ту написао о uитирању Библије. Па може свако да је цитира, па и да је зна напамет али ако не живи по Њој, све је узалуд, чак шта више, биће му на штету. И не ради се о гледању и негледању, већ о гледању са жељом за туђим или оним што нам не припада. А Бог нам је дао слободу да сами бирамо како ћемо да поступамо али ћемо сами за те поступке и да одговарало.

петар

pre 7 godina

Нагон и страст није исто. Сама реч страст ти све говори. Реч страст потиче од речи страдање. Баш то распаљивање маште одводи човека далеко од реалности и истинске радости. Човек умишља, жели а нема и не добија. Отуда многа зла у свету. Човек када се ослободи од страсти постаје истински слободан, све остало је заблуда. Наравно да црква неће зидати ни школе ни обданиште јер на то није ни позвана. Црква је ту да лечи човекову душу, и да му подари живот вечни. Где ћеш више од тога ? А ради и још много тога. Црквена кухиња само дневно нахрани око две хиљаде људи. Многе владике и свештеници помажу сиротињу по целој Србији али о томе не трубе јер као што је рекао Христос "да левица не зна шта чини десница". Дођи у цркву, живи мало тим животом, упознај црквени клир па онда донеси суд.
Од Бога ти здравље и свако добро.

maja

pre 7 godina

Neka gleda i treba da gleda.Pa nije on jadnik koji ce za svakom da potrci.Od gledanja sam ja u plusu.Posle dodje napaljen i zeljan da sa mnom podeli lepe trenutke.Iako nije bas pricljiv,sklon je da pohvali moju figuru,izgled.Zna i da poredi...Kada mu kazem:da li mi ovo lepo stoji?Odgovori:savrseno,nemas pojma kako nekima slicne stvari stoje.Meni je to dovoljno,sto se tice ove teme.
Medjutim,kada je sa mnom,to ne radi,ali ponekad se desi,primetim.Pogotovo kada smo na plazi...Znamo i zajedno da komentarisemo.Uglavnom ga ja navedem.Bolje tako,nego čantranje i kojekakve zabrane.Svakako ce gledati,pa nije on od kamena,ima dušu.I jos nesto,znam kakav mu je ukus za zene,kakve voli da gleda.Da ne ispadne da se hvalim,pogotovo kada smo na plazi,retko koja ima figuru manekenke sa top-liste.
Jednom sam mu podmetnula jednu fotku manekenke,bez glave,samo telo...On me je pitao:kada si se to slikala?A,ja:pa secas se pre dve godine(zezam ga),kada smo bili tamo?!On:a,da...Zaboravio sam na to,gde ti je sada ta suknjica?Dobro ti stoji!
Tako,da u mom okruzenju,gledaju mene,a to malo i dojadi.Zene su ljumoborne,borim se nekako i sa njima.To je najveci problem.
Zao mi je sto nemam konkurenciju,ali do tih manekenki ne moze se lako doci,tako da mi nekada dodje zao sto zaista ne moze da se nagleda.

xy

pre 7 godina

Meni je jako zanimljivo da se javi odmah gomila komentara tipa: Pa i zenama je dozvoljeno da gledaju ako muskarci mogu. Pobogu ljudi, naravno da je dozvoljeno, nije u tome poenta, poenta je sto je ovo mnogo svojstvenije muskarcima, pa se zato i ne raspravlja na ovu temu o zenskom ponasanju.

look

pre 7 godina

Malo sam zbunjen izrečenim, ne mogu da nosim ular kao konj. Normalno da čovek posmatra šta se dešava i ko je oko njega. Naravno izuzimam napadno buljenje koje nije pristojno bez obzira o kome se radi. Nekada u prolazi primetite i žene koje nisu lepe. To što si nekoga ugledao ne znači baš ništa. Nisu svi muškarci neselektivni seksualni predatori.
Inače šta se dešava kada je ona nezainteresovana za svog čoveka a smeta joj ako on čak i nezainteresovano samo pogleda drugu ženu.

Ozenjen

pre 7 godina

"pa i svakodnevno tuširanje počeli su da mi ugrožavaju zdravlje"(ispran mozak)

Mene zena tjera da se svaki dan tusiram, a ja joj kazem da to nije dobro.

Dejan

pre 7 godina

@Petar
Ako pokusas da se boris protiv onoga sto ti je zapisano u genima zastranices, tj ako se ti licno ne okreces za devojkama siguran sam da si onda pun stresa i bludnih misli

pope

pre 7 godina

(Intelektualac u ljubavi znalac, 09. jun 2017 15:48)
kakve veze ima to sto ti pises sa ovim sto je covek napisao? Mesas crkvu tj institucionalizovanu religiju sa Verom i Svetim pismom.

петар

pre 7 godina

(Intelektualac u ljubavi znalac, 9. jun 2017 15:48)

Да, разумем те у потпуности. Напада на цркву и уљеза је било од самог њеног почетка и апостолских дана, па све до данас, а тако ће бити до краја света и века. Но ми не треба да се плашимо и бринемо превише јер Христос је рекао да је ни врата пакла неће надвладати. И још "у свету ћете имати жалост али не брините, ја сам победио свет".Тако да се све то лепо показало у 2000 годишњој истрији, где видимо да сви напади који су долазили било споља или изнутра, црква их је све побеђивала и ево опстаје и у ове наше дане. Па нећемо ваљда да дозволимо да се због појединаца одрекнемо наше вере за коју су милијони њих живот дали ? Неће ваљда човек са болесним срцем да не оде на операцију и да се одрекне медицине због неких доктора који узимају мито и воде нездрав живот ? Нема у цркви мистицизма на који ти мислиш. У цркви су тајне. Али то не значи да нас је Бог оставио у незнању, чак напротив.
Иде још ако пусте...

neronPN

pre 7 godina

prosao puno devojaka,zelim da je zenim posle skoro tri godine veze. varam je ocima i to joj otvoreno kazem,kako da ne bacim pogled na neku skockanu....zajedno ih sacujemo ali ako nesto uradim jasno mi je stavila do znanja da ostajem bez m... i ne ljuti se al ona je najlepsa

Boban

pre 7 godina

Hahaha, koji ste kraljevi! Jedva cekam da vidim neku zanimljivu devojku, pa da kazem svojoj "zenki" : "Vidi, ovu gledam a da ni ne zelim da je oplodim!" Hahaha, koja vlast!

sasakokan

pre 7 godina

Zene se ne okrecu za muskarcima?
Hahahahha pa okrecu se i zene da pogledaju neku zenu dal zato sto je lepa,zgodna,lepu kosu ili sto je obukla kao i da nosi firmiranu torbu.
Manje sa glupim tekstovima i jos glupim pretpostavkama.To je kao da ste rekli da je zemlja ravna ili da ne postoji Bog.Normalno Bog itekako postoji jer kako je sve nastalo?

Filip

pre 7 godina

Gledanje u nesto zarad lepote.Ako gledamo Rodenovu sliku da,mozemo da kazemo da gledamo lepotu pokreta cetkice i boje tacnije ne javlja nam se zelja da bip sliku.Ako zena pogleda muskarca ne bih rekao da je samo zarad lepote,isto je i sa muskarcem.Zato su izgovori tog tipa vanvremenska budalastina.

sasakokan

pre 7 godina

Zene se ne okrecu za muskarcima?
Hahahahha pa okrecu se i zene da pogledaju neku zenu dal zato sto je lepa,zgodna,lepu kosu ili sto je obukla kao i da nosi firmiranu torbu.
Manje sa glupim tekstovima i jos glupim pretpostavkama.To je kao da ste rekli da je zemlja ravna ili da ne postoji Bog.Normalno Bog itekako postoji jer kako je sve nastalo?

repus

pre 7 godina

za dobro vođenje ljubavi nije potreban bukvar I azbuka nego stalna akcija ali dobroje što ima pismenih I ucenih jel se njihove gospođe cešce okrecu za muškarcima dok njihovi ucenjaci okrecu listove knjiga a iskustvo istine radi potvrđuje ono što sam napisao a znamo da dve istine nema

djole

pre 7 godina

Svaka cast naucnicima, konacno jedna dobra studija, n
e bi me iznenadilo da je
izmisljena, ali valjda bar neke zene to nece provaliti, ja se za zenama okrecem onako bas prostacki i ako nam se pogledi sretnu i obecavaju to je skoro pa pouzdan poziv uz malo ubedjivanja sa moje strane na neobuzdani i razuzdani odnos koji sledi...Hvala naucnicima sto su dokazali da ja u stvari nisam takav :)

Vlajko

pre 7 godina

Petre brate, nije tebi lako. Covecanstvo srlja u propast od kad je nastalo. Moramo da probamo nove i preispitujemo stare stvari. To nam je pomagalo i odmagalo, a deo je procesa nastanka civilizovanog coveka. Hriscanstvo je takodje nekada nastalo i bilo novo, a ljudi kao ti su ga osporavali. Koliko god razmatrao tvoj i stavove slicne tebi ne nikako da dodjem do toga da to sto ti zagovaras ima u modernom drustvu konstruktivan smisao.

H2O

pre 7 godina

i zenama je prirodno da se okrecu za dominantnijim muzjacima.. ?
@(Luna, 9. jun 2017 13:16)

Kad procitas samo naslov i podnaslov, a ne i celi tekst onda i postavis ovakvo poglu pitanje, sve ti je lepo objasnjeno u tekstu na bazi naucnih cinjenica, a ako ti ni to ne pomogne, onda dzaba svi argumenti, nauka je ipak samo za probrane, a intetelekt privilegija za tek poneke od nas.

sasakokan

pre 7 godina

Zene se ne okrecu za muskarcima?
Hahahahha pa okrecu se i zene da pogledaju neku zenu dal zato sto je lepa,zgodna,lepu kosu ili sto je obukla kao i da nosi firmiranu torbu.
Manje sa glupim tekstovima i jos glupim pretpostavkama.To je kao da ste rekli da je zemlja ravna ili da ne postoji Bog.Normalno Bog itekako postoji jer kako je sve nastalo?

repus

pre 7 godina

zašto da gledam žene pa ako imam ženu kraj mene zažto bih gledao druge valjda treba gledati lepe mlade devojke a ne žene jel žena koja pređe 40 god I jedan dan vise nije ni zašta

петар

pre 7 godina

"А ја вам кажем да сваки који погледа на жену са жељом за њом, већ је учинио прељубу са њом у срцу своме." (Мт.5,28.)
Јасно је дакле шта нас данашње време учи и колико се заиста противи хришћанским начелима и науци јединој савршеној. Човек који живи чистим животом, који се бори против греха, који испуњава закон Божији, врло лако увиђа на како лукав начин данашње друштво покушава да грех представи као нешто нормално и природно, па чак и за врлину, а хришћанске вредности и врлине као нешто што је застарело, затуцано, па чак и срамотно. Отуда видимо како данашњи свет све дубљим кораком гази у пропаст.
Нека би нам Бог свима отворио очи и просветлио ум, да препознамо шта је добро а шта лоше, шта је грех, а шта врлина.

петар

pre 7 godina

(Samo zena, 9. jun 2017 14:30)



Наравно. То је најјачи нагон који је Бог дао човеку, ради размножавања "рађајте се и множите и напуните земљу". Зато је блуд једна од највећих страсти. Шта се још каже у Светом Писму "мушкарци, неуспаљујте се, него се жените". Дакле, битно како ћеш усмерити тај нагон. Нека свако свој нагон усмери на свог мужа или жену ради рађања а не зарад страсти. Знам да је тешко, неверујћем и немогуће али "што је човеку немогуће, Богу је могуће". Таквих примера у цркви је много и премного. Али ми одбацујемо цркву а самим тим и могућност да живимо чисто, целомудрено и благочестиво.

ispran mozak

pre 7 godina

Godinama sam gradio imidž švalera, flertovao sa svakom ženom koja bi se zatekla u blizini moje devojke, okretao se za iole atraktivnom prolaznicom i napadno komentarisao njen izgled, ali sad više ne mogu, preveliki je to teret. Konačno sam joj priznao da je nikada nisam prevario sa drugom ženom! Svi ti odlasci u teretanu koju mrzim iz dna duše, uvlačenje u one tesne majice od kojih ne mogu normalno da dišem, lickanje pred ogledalom, pa i svakodnevno tuširanje počeli su da mi ugrožavaju zdravlje. Pa nisam ja Mima Karadžić, zaboga! Došlo je do toga da se parfimišem tri puta na dan, kao i da sam sebi u džepove podmećem papiriće sa brojevima telefona izmišljenih žena. Upisao sam čak i časove plesa, možete li da zamislite! A sve to da bih je impresionirao, nikad mi ni na kraj pameti nije bilo da je prevarim.

Bojim se ipak da mi to sto je nisam nikada prevario neće lako oprostiti jer sve te dijete, solarijumi, deplicacije, zumbe, trbušnjaci… da bi se na kraju ispostavilo da nisam nikakva faca oko kojeg se žene otimaju, već običan prevarant i šonja! Još od sinoć me podsmešljivo gleda, umesto seksi rublja koje stalno nosi, obukla je pamučnu pidzamu, a čujem da je jutros otkazala termine u pilates klubu. Po prvi put posle ko zna koliko vremena jutros nisam dobio kaficu u krevet.

Ipak, jedva čekam da skoknem do obižnjeg dragostora i da sa ortacima popijem pivo od dve litre, umesto da visim na Fejsbuku i pijem koka kolu zero.

ema

pre 7 godina

A što da ne pogleda? Ja mog muža još obavestim kad izmili neka dobra sirenica. Nekad mi samo kaže da sam dosadna i da će da ušine vrat jednog dana. Mada, ja ni jednog macana ne propustim na vidiku bez ičije pomoći.

bacačoka

pre 7 godina

Ako mi moramo da istrpimo kada devojka/zena komentira neku drugu devojku, onda i one moraju da istrpe kada mi samo bacimo oko na neku drugu (cak ni ne komentiramo, vec samo gledamo)!

T

pre 7 godina

U društvu muža se nikad ne okrećem za drugim muškarcima. Kad sam sama, onda da. Isto je i sa njim. Stvar elementarne kulture, ništa više. Lepo je videti lepe ljude, ali biologija nije izgovor za nepoštovanje.

Intelektualac u ljubavi znalac

pre 7 godina

Наравно. То је најјачи нагон који је Бог дао човеку, ради размножавања "рађајте се и множите и напуните земљу". Зато је блуд једна од највећих страсти. Шта се још каже у Светом Писму "мушкарци, неуспаљујте се, него се жените". Дакле, битно како ћеш усмерити тај нагон. Нека свако свој нагон усмери на свог мужа или жену ради рађања а не зарад страсти. Знам да је тешко, неверујћем и немогуће али "што је човеку немогуће, Богу је могуће". Таквих примера у цркви је много и премного. Али ми одбацујемо цркву а самим тим и могућност да живимо чисто, целомудрено и благочестиво.
(петар, 9. jun 2017 15:24)

Petre jel u primere racunas Pahomija i armiju njemu slicnih? Jel u kontrolu strasti ulazi i saradnja sa DB-om i potkazivanje? Rukobludno je to crkveno ponasanije a sto je tek licemerno pa pokusava da kontrolise ljudsku svest i osecanja kao pre 500 godina. Vremena se promenila ljudi se oslobodili a crkva samo hvata na misticizam. Sta velis strast je losa? Sto tako zboris? Kazes nagon a osporavas strast. Valjda je strast nesto sto moze da privuce coveka zeni i da raspali mastu o nekome a ne da mi je popovi gase. I jos pritom priznaju navodne niske porive ali strast nikako. Interesantno!!? Nego kad ce ta famozna crkva da pocne da gradi skole i obdanista kad je vec takav savetodavac? Nafatirali se love pa bi bilo kojekude vascjelo pravo podijeliti to sa rabovima Bozijim a ne da kontrolisu orgazam.

Vidoje

pre 7 godina

Pa treba nam "dozvoliti" iz prostog razloga sto cemo u svakom slucaju gledati, pa nema potrebe da se potresate. Genetika nema premca, e sada sto nekima diskrecija nije jaca strana to je vec problem vase selekcije muzijaka.

Samo zena

pre 7 godina

@petar a jel ste culi za nagon? Zene merkaju jer se upoređuju sa konkurencijom, a muskarci zbog nagona. Biologija radi, ma koliko se mi sad trudili da je zeznemo. I to nam pokazuje iz dana u dan.

po za

pre 7 godina

Ako već nije u stanju sam da razume zašto to ne bi trebalo da radi (ili ne želi da na to bude podsećen); ako prema svojoj aktuelnoj nema toliko empatije (posebno ako je baš učestlao takvo ponašanje), ako nema stida dok to radi... neka gleda, što se mene tiče, šta mu mogu ja... A da li će kod mene postati zbog toga bivši i da li fer da ga to "iznenadi"... e to je već druga stvar...

algorio

pre 7 godina

Cime je sad tekst dokazao svoj naslov? Jer njegova sadržina ne govori apsolutno ništa. Nikada mi nije bio bitan fizički izgled nekog do te mere da se okrećem za osobom ili komentarisem. Može to biti nagon ili kako god ga nazvali, nije zaista ni blizu dovoljno za poglede ili komentare jer su reči veoma bitne kao i sta posmatras. A to mora da se zasluži. Kako ja, tako i ta osoba.

Jun

pre 7 godina

Nemam ništa protiv da gleda kad ja nisam pored njega ali u mom društvu mi baš smeta...iako je to sve prirodno opet mi je prostački kad muškarci pilje u druge žene... diskretan pogled je sasvim dovoljan, zar ne?
Tmi je stvarno odraz (ne)poštovanja jer verujem da ni mom partneru nije prijatno da osmatram zgodnog tipa dok sam sa njim.

maja

pre 7 godina

Neka gleda i treba da gleda.Pa nije on jadnik koji ce za svakom da potrci.Od gledanja sam ja u plusu.Posle dodje napaljen i zeljan da sa mnom podeli lepe trenutke.Iako nije bas pricljiv,sklon je da pohvali moju figuru,izgled.Zna i da poredi...Kada mu kazem:da li mi ovo lepo stoji?Odgovori:savrseno,nemas pojma kako nekima slicne stvari stoje.Meni je to dovoljno,sto se tice ove teme.
Medjutim,kada je sa mnom,to ne radi,ali ponekad se desi,primetim.Pogotovo kada smo na plazi...Znamo i zajedno da komentarisemo.Uglavnom ga ja navedem.Bolje tako,nego čantranje i kojekakve zabrane.Svakako ce gledati,pa nije on od kamena,ima dušu.I jos nesto,znam kakav mu je ukus za zene,kakve voli da gleda.Da ne ispadne da se hvalim,pogotovo kada smo na plazi,retko koja ima figuru manekenke sa top-liste.
Jednom sam mu podmetnula jednu fotku manekenke,bez glave,samo telo...On me je pitao:kada si se to slikala?A,ja:pa secas se pre dve godine(zezam ga),kada smo bili tamo?!On:a,da...Zaboravio sam na to,gde ti je sada ta suknjica?Dobro ti stoji!
Tako,da u mom okruzenju,gledaju mene,a to malo i dojadi.Zene su ljumoborne,borim se nekako i sa njima.To je najveci problem.
Zao mi je sto nemam konkurenciju,ali do tih manekenki ne moze se lako doci,tako da mi nekada dodje zao sto zaista ne moze da se nagleda.

Ned Stark

pre 7 godina

@T Znaci postovanje postoji samo i iskljucivo kada su partneri jedno pored drugog, a kada nisu, puj pike ne vazi. Cvrsto neko postovanje, da se covek prosto zamisli.
Isto vazi i za kulturu, nekulturno je kada on moze da Vas vidi/Vi mozete da vidite njega, ali ako niko nije video kao da se nije ni dogodilo, zar ne?

rosonero

pre 7 godina

mislio sam da napisem nesto o ovoj temi ali onda vidim komentar petra i njegov odnos plus-minus i komentar nasiroko poznatog" ispranog mozga " i njegov odnos plus-minus , istog momenta shvatim da je sve receno .

H2O

pre 7 godina

i zenama je prirodno da se okrecu za dominantnijim muzjacima.. ?
@(Luna, 9. jun 2017 13:16)

Kad procitas samo naslov i podnaslov, a ne i celi tekst onda i postavis ovakvo poglu pitanje, sve ti je lepo objasnjeno u tekstu na bazi naucnih cinjenica, a ako ti ni to ne pomogne, onda dzaba svi argumenti, nauka je ipak samo za probrane, a intetelekt privilegija za tek poneke od nas.

djole

pre 7 godina

Svaka cast naucnicima, konacno jedna dobra studija, n
e bi me iznenadilo da je
izmisljena, ali valjda bar neke zene to nece provaliti, ja se za zenama okrecem onako bas prostacki i ako nam se pogledi sretnu i obecavaju to je skoro pa pouzdan poziv uz malo ubedjivanja sa moje strane na neobuzdani i razuzdani odnos koji sledi...Hvala naucnicima sto su dokazali da ja u stvari nisam takav :)

neronPN

pre 7 godina

prosao puno devojaka,zelim da je zenim posle skoro tri godine veze. varam je ocima i to joj otvoreno kazem,kako da ne bacim pogled na neku skockanu....zajedno ih sacujemo ali ako nesto uradim jasno mi je stavila do znanja da ostajem bez m... i ne ljuti se al ona je najlepsa

max payne

pre 7 godina

Hormoni su to.
Volim kad idu par momak i devojka a ova gleda u mene i smeska se, dok momak gleda u telefon. Meni iskreno prija a verujem i njoj. Nista od odvaljivanja u seksu i perverzija, vec jednostavno obostrano zadovoljstvo pogledima i to je to. Ljudima fali paznja i dobro drustvo, lepo rece jedan komentator kad je batalio kremicu zenu i teretanu i otisao na pivo sa drugarima.

Boban

pre 7 godina

Hahaha, koji ste kraljevi! Jedva cekam da vidim neku zanimljivu devojku, pa da kazem svojoj "zenki" : "Vidi, ovu gledam a da ni ne zelim da je oplodim!" Hahaha, koja vlast!

Jasmin

pre 7 godina

Snimim i ja drugog muškarca. I sve dok ostane na tome, nema nikakvih problema.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mala, 9. jun 2017 16:24)

Problem kod tebe je što nikad nije ostajalo na tome. Ti si bila i ostala majstor u nepriznavanju. A sa novom devojkom pričam dugo i o svemu. Sve je u razgovoru. I poverenju. Koliko puta smo razgovarali telefonom dok si vodila ljubav sa nekim drugim a znam i ko. Tvoje drugo ime je prevara.

петар

pre 7 godina

(Intelektualac u ljubavi znalac, 9. jun 2017 15:48)

Да, разумем те у потпуности. Напада на цркву и уљеза је било од самог њеног почетка и апостолских дана, па све до данас, а тако ће бити до краја света и века. Но ми не треба да се плашимо и бринемо превише јер Христос је рекао да је ни врата пакла неће надвладати. И још "у свету ћете имати жалост али не брините, ја сам победио свет".Тако да се све то лепо показало у 2000 годишњој истрији, где видимо да сви напади који су долазили било споља или изнутра, црква их је све побеђивала и ево опстаје и у ове наше дане. Па нећемо ваљда да дозволимо да се због појединаца одрекнемо наше вере за коју су милијони њих живот дали ? Неће ваљда човек са болесним срцем да не оде на операцију и да се одрекне медицине због неких доктора који узимају мито и воде нездрав живот ? Нема у цркви мистицизма на који ти мислиш. У цркви су тајне. Али то не значи да нас је Бог оставио у незнању, чак напротив.
Иде још ако пусте...

петар

pre 7 godina

Нагон и страст није исто. Сама реч страст ти све говори. Реч страст потиче од речи страдање. Баш то распаљивање маште одводи човека далеко од реалности и истинске радости. Човек умишља, жели а нема и не добија. Отуда многа зла у свету. Човек када се ослободи од страсти постаје истински слободан, све остало је заблуда. Наравно да црква неће зидати ни школе ни обданиште јер на то није ни позвана. Црква је ту да лечи човекову душу, и да му подари живот вечни. Где ћеш више од тога ? А ради и још много тога. Црквена кухиња само дневно нахрани око две хиљаде људи. Многе владике и свештеници помажу сиротињу по целој Србији али о томе не трубе јер као што је рекао Христос "да левица не зна шта чини десница". Дођи у цркву, живи мало тим животом, упознај црквени клир па онда донеси суд.
Од Бога ти здравље и свако добро.

sasakokan

pre 7 godina

Zene se ne okrecu za muskarcima?
Hahahahha pa okrecu se i zene da pogledaju neku zenu dal zato sto je lepa,zgodna,lepu kosu ili sto je obukla kao i da nosi firmiranu torbu.
Manje sa glupim tekstovima i jos glupim pretpostavkama.To je kao da ste rekli da je zemlja ravna ili da ne postoji Bog.Normalno Bog itekako postoji jer kako je sve nastalo?

repus

pre 7 godina

za dobro vođenje ljubavi nije potreban bukvar I azbuka nego stalna akcija ali dobroje što ima pismenih I ucenih jel se njihove gospođe cešce okrecu za muškarcima dok njihovi ucenjaci okrecu listove knjiga a iskustvo istine radi potvrđuje ono što sam napisao a znamo da dve istine nema

петар

pre 7 godina

@Дејан
Када стекнеш јеванђелску дух, на све жене гледаш као на своје сестре или мајке, осим на своју жену. Нема ту ништа компликовано. Не можеш да застранио јер благодат Духа Светог делује у теби и твој ум се мења, жеље нису више исте тј. прљаве и похотне, већ чисте и часне. Задобијаш љубав савршену а не сујетну. Ако нисмо ожењени, код девојака нам се тада допадају истинске врлине као што су чедност, скромност, стидљивост, благост, смерност, а не бестидност, провокативних, атрактивност, наметљивост и да не набрајам. Али то је немогуће ако човек не живи јеванђелским ли вам животом и ја вас све потпуно разумем што тако размишљате јер и ја сам тако размишљао.
Неко је ту написао о uитирању Библије. Па може свако да је цитира, па и да је зна напамет али ако не живи по Њој, све је узалуд, чак шта више, биће му на штету. И не ради се о гледању и негледању, већ о гледању са жељом за туђим или оним што нам не припада. А Бог нам је дао слободу да сами бирамо како ћемо да поступамо али ћемо сами за те поступке и да одговарало.

xy

pre 7 godina

Meni je jako zanimljivo da se javi odmah gomila komentara tipa: Pa i zenama je dozvoljeno da gledaju ako muskarci mogu. Pobogu ljudi, naravno da je dozvoljeno, nije u tome poenta, poenta je sto je ovo mnogo svojstvenije muskarcima, pa se zato i ne raspravlja na ovu temu o zenskom ponasanju.

Filip

pre 7 godina

Gledanje u nesto zarad lepote.Ako gledamo Rodenovu sliku da,mozemo da kazemo da gledamo lepotu pokreta cetkice i boje tacnije ne javlja nam se zelja da bip sliku.Ako zena pogleda muskarca ne bih rekao da je samo zarad lepote,isto je i sa muskarcem.Zato su izgovori tog tipa vanvremenska budalastina.

Vlajko

pre 7 godina

Petre brate, nije tebi lako. Covecanstvo srlja u propast od kad je nastalo. Moramo da probamo nove i preispitujemo stare stvari. To nam je pomagalo i odmagalo, a deo je procesa nastanka civilizovanog coveka. Hriscanstvo je takodje nekada nastalo i bilo novo, a ljudi kao ti su ga osporavali. Koliko god razmatrao tvoj i stavove slicne tebi ne nikako da dodjem do toga da to sto ti zagovaras ima u modernom drustvu konstruktivan smisao.

Dejan

pre 7 godina

@Petar
Ako pokusas da se boris protiv onoga sto ti je zapisano u genima zastranices, tj ako se ti licno ne okreces za devojkama siguran sam da si onda pun stresa i bludnih misli

sabanizmi

pre 7 godina

Gledanje druge osobe dok je vas partner/partnerka sa vama, pa cak i kada nije, je veliki izraz nepostovanja osobe sa kojom ste, pa i osobe koju gledate.

look

pre 7 godina

Malo sam zbunjen izrečenim, ne mogu da nosim ular kao konj. Normalno da čovek posmatra šta se dešava i ko je oko njega. Naravno izuzimam napadno buljenje koje nije pristojno bez obzira o kome se radi. Nekada u prolazi primetite i žene koje nisu lepe. To što si nekoga ugledao ne znači baš ništa. Nisu svi muškarci neselektivni seksualni predatori.
Inače šta se dešava kada je ona nezainteresovana za svog čoveka a smeta joj ako on čak i nezainteresovano samo pogleda drugu ženu.

sasakokan

pre 7 godina

Zene se ne okrecu za muskarcima?
Hahahahha pa okrecu se i zene da pogledaju neku zenu dal zato sto je lepa,zgodna,lepu kosu ili sto je obukla kao i da nosi firmiranu torbu.
Manje sa glupim tekstovima i jos glupim pretpostavkama.To je kao da ste rekli da je zemlja ravna ili da ne postoji Bog.Normalno Bog itekako postoji jer kako je sve nastalo?

sasakokan

pre 7 godina

Zene se ne okrecu za muskarcima?
Hahahahha pa okrecu se i zene da pogledaju neku zenu dal zato sto je lepa,zgodna,lepu kosu ili sto je obukla kao i da nosi firmiranu torbu.
Manje sa glupim tekstovima i jos glupim pretpostavkama.To je kao da ste rekli da je zemlja ravna ili da ne postoji Bog.Normalno Bog itekako postoji jer kako je sve nastalo?

Nemanja

pre 7 godina

@Anja i Luna
Bravo devojke, to je to. Tekst je biologisticki i utemeljen na odavno prevazidjenim postavkama. Potpuno je kulturoloska stvar da li će se muškarci "okretati" za atraktivnim ženama, a isto važi za žene, jer se pokazuje da emqncipacija vodi ka jednakom statusu rodova, pa tako sada žene mogu da gledaju, "startuju", muvaju ili tretiraju muškarce kao seksualne objekte, baš kao što to decenijama rade muškarci u tradicionalnim društvima, a uskraćuju to pravo ženama kao biološki drugačijim bicima...Ali ne leži Vraže, stvari su se promenile a biologija ostala ista. Ovakvi tekstovi donose više štete nego koristi, a njima se pridružuju ova dogmatska (religijska) mišljenja. Zato opet, bravo devojke!

Vlada

pre 7 godina

Imao sam puno problema zbog toga sa bivšom. A mene da pitaš da li bi mi smetalo da ona pogleda nekog (a gledala je), iskreno...i ne toliko - ako mi je ona zaista dobra partnerka i zaustavlja se sve na gledanju. Pa nemam toliko kompleksa, ni da pokušam da ih imam - eto ne bih uspeo. A ova pre nje čak se i iznenadila, kako se ja to ne ljutim ako ona nekog pogleda, jer njen bivši joj je na plaži dozvoljavao samo u vodu i pesak da gleda npr. Pa vi vidite. Iskreno, ljudi koji smatraju da nakon gledanja logično usledi seks i prevara - me ni ne zanimaju u životu ovome.

T

pre 7 godina

@Ned Stark Ono što partner ne zna, ni ne povređuje ga. Ako dođe dotle da ti partner olakša dušu priznanjem prevare, onda se ni ne kaje za ono što je uradio. Ako se desi tako nešto, a želi da ostane s tobom, onda će lepo da ćuti i više neće varati. Iskrenost jeste poželjna, ali nekad treba i podneti žrtvu zarad mira. Meni lično se tako nešto ne bi dogodilo, ali ako muž učini nešto više od pukog gledanja, prizna mi - poverenja više nema, samim tim ni poštovanja. Kao što rekoh, nije pogrešno pogledati lepog muškarca ili ženu, ali je ružno pred partnerom.

Aham

pre 7 godina

Jednostavno je prostacki, seljacki i bedno kada jedan od partnera pilji u nekog treceg. To je odsustvo elementarnog postovanja, obzira, pa i ljubavi. Nismo zivotinje da nas iskljucivo vode nagoni, kakve nebuloze.

Sanja

pre 7 godina

A ko uopste kome moze da zabrani da gleda nekog drugog??? I koja je razlika izmedju gledanja u vrhunsko umetnicko delo i u prelepog muskarca ili zenu??? Ko odluci da vara svog partnera radice to uz sve stege i zabrane, dzaba bilo kakva pisanja i objasnjenja...jos cu da gubim vreme da branim nekom nesto, ako me voli bice sa mnom, ako ne, otici ce na drugu stranu i sta ce mi ako je nesrecan?

Dragan

pre 7 godina

Bio u društvu ili ne, pravi muškarac se na ulici ne okreće za ženom. Lepu ženu treba na vreme primetiti! Ne mogu da se setim čija je ovo mudrost ali od kada sam je čuo, pre skoro 40 godina, pridržavam se toga.

Ozenjen

pre 7 godina

"pa i svakodnevno tuširanje počeli su da mi ugrožavaju zdravlje"(ispran mozak)

Mene zena tjera da se svaki dan tusiram, a ja joj kazem da to nije dobro.

ja jedan jedini

pre 7 godina

za petra: ima jedna jevrejska poslovica, deda mi je stalno govorio: "i sam đavo može citirati bibliju za svoje najličnije potrebe". ja gledam i muškarce i žene u svim društvima.. može mi se, ne brani niko :-)

pope

pre 7 godina

(Intelektualac u ljubavi znalac, 09. jun 2017 15:48)
kakve veze ima to sto ti pises sa ovim sto je covek napisao? Mesas crkvu tj institucionalizovanu religiju sa Verom i Svetim pismom.

lala

pre 7 godina

Sve je to normalno.Jednostavno mi se glava okrene a nisam ni svestan.Jedino sto sam primetio jeste da mi se menja ukus i da sad vise volim punije zene a pre sam voleo mrsavije.A i ranije sam birao a sad moze vecina da prodje

Ned Stark

pre 7 godina

@T Dakle, sve je dozvoljeno ako partner ne sazna? Sustina je, znaci, varajte ali samo da se ne sazna.
Boze sacuvaj kakva tuga od zivota.