Veze i odnosi

Jedna osobina je presudna i muškarcima i ženama za vezu

Izvor: super zena

Jedna osobina je presudna i muškarcima i ženama za vezu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

Mare

pre 5 godina

@Vladimir - neces verovati mozda, ali znam parove koji su super zajedno i posle dugo godina, imaju sjajno vaspitanu decu a ni jedno ni drugo ne bi znali nista da kazu o Kantu ili Hegelu. Bitno je da se nadju srodni ljudi, da se uklope, zaista nije presudno da citiraju Nicea i izigravaju kvaziintelektualce.

466453

pre 5 godina

Ljubaznost 25% (5) ako si glup ništa, obično da

Fizička privlačnost 23% (50) bar prosek, 85-65-85 prolazi.

Finansije 12% (70) bolje od proseka

Humor (narav)15% (5) netrpeljivost prema neinteligenciji


Želja za decom 7%(50) treba dvoje da se spoje

Kreativnost 8%(101) Pršti

Religioznost 5% (0) ih, beži od mene

Užas, zar ne? Znate, svaka rupa nadje svoju zakrpu.
Meni uvek dobro a i njoj ukoliko je pametna ... da beži od mene :D

Vladimir

pre 5 godina

(Serendipiti, 4. maj 2020 00:13)

Fakultet nije merilo necijeg intelekta i kvaliteta.Na fakultetima se stice strucno usavrsavanje a ne stice se opste obrazovanje.Da bi neko bio pravi intelektualac i akademik mora imati opste obrazovanje.Ako ne znas sta je opste obrazovanje ,mogu ti objasniti. Fridrih Nice je bio dr prof,pa nadji sta je on pisao o studiranju i sta se uci na univerzitetima.Stara mudrost kaze, MNOGO ZNANJA JE NEZNANJE. Bolje znati manje ali da to bude sustinsko znanje.Znanje iz enciklopedija,u skolama,sa Wikipedije i Gugla,to je dobro za kvizove a sustinski nikakvo znanje.
Ja mogu pricati i o fudbalerima,te manekenkama,ali posle toga mogu pricati i o nemackoj metafizici,o Platonovim idejama,o Kantovim sintetickim sudovima,o Hegelovoj dijalektici ili o hriscanskoj teologiji.Dok pojedini, tacnije vecina mogu samo ono prvo,po ceo dan.Postoji nekoliko definicija ljubavi ali mislim da je najbolja ona koja kaze da je ljubav voleti nekoga bezinteresno.Uglavnom vecini zena danas tamo gde im je interes tamo im je i ljubav. Cak primecujem da dosta zena prezire i mrze muskarce koji nemaju para.Ako im se jedan takav pocne udvarati,one se nadju uvredjene.Prosto smatraju ako bi bile sa nekim od koga nemaju koristi, smatraju se da su bezvredne.No zena je postala takva jer je sistem to nametnuo,a i muskarci i zene ne pruzaju otpor tim nepisanim a nametnutim pravilima.Ipak to su spanska sela za mnoge,pa bolje da cutim o tome.Kazace da samo pravim teorije zavera.

Sly

pre 5 godina

Dajemo argumente za koje ocekujemo da se uzmu kao validni, zasnovane na analizi ponasanja manekenki i fudbera, ali inace nas interesuju samo "duhovne teme"....

Boze me sacuvaj

pre 5 godina

@Vladimir - kvaka je u tome sto neki od nas ni kafu ne bi popili s nekim kome su teme estrada, ko se s kim svalerise (?!) ko je kakve cipele kupio(?!!), bilo da sam da drugom, deckom, drugaricom, bratom, sestrom. To se bar podrazumeva. Kao sto je neko dole vec napisao - promenite krug ljudi/zena s kojima se druzite i prestanite da kukate da su drugi krivi. Probajte da ostvarite kontakt s onima kojima biste mogli biti zanimljivi i zadivite ih. Vise imam razumevanja za klince od 20 kojima mozda jesu teme estrada i provod, nego za matore od 33/34 i vise koji kukaju kako su klinke pre svega neozbiljne. Pa, prijatelju, sta se tebe one ticu. Veza i brak mogu biti sjajni kad nadjes nekoga ko ti odgovara, a to znaci da moras pre toga da upoznas sebe dobro.

Serendipiti

pre 5 godina

@ Marko ne znam za "bilo koji fakultet", znam samo onaj koji sam zavrsila, ispade vi znate za sve fakultete i kako se zavrsavaju. Bas fino razmisljanje, zato i imamo 4% visoko obrazovanih u Srbiji. A za mene je ta diploma i odraz, osim inteligencije, upornosti, odricanja, ucenja, rada, mnogih osobina covekovih... Ne znam sta je za vas i ne zanima me. Vidim samo ste se tu pronasli, u mom komentaru.

Vladimir

pre 5 godina

(Boze me sacuvaj, 3. maj 2020 14:31)

Tvoj zajedljiv komentar mozda ukazuje da si se prepoznala u mojim kritikama.Mozda tebi nije jasno ali mene jeste sta su to duhovne teme.Prvo cu ti pojasniti sta nisu. Nisu oni svakodnevni razgovori u kojima se razglaba dnevna politika, desavanja na estradi, sta je sinoc bilo na tv,ko se sa kim svalerise,kakve cipele je kupila tvoja drugarica,kolike su cije plate,sta ce biti sa koronom itd. Duhovne teme su nematerijalne teme i samim tim odvratne vama materijalistima.Tu se koriste i malo teze reci za vas,koje i ne razumete.To su teme koje neminovno vode ka sustinskim pitanjima zivota,o smislu zivota itd.Sustinska pitanja svakako nisu ona koja se bave kolika je kamatna stopa na kredite,da li ces uzeti 100 evra od drzave i ko je novi muz Andjeline Dzoli. Duhovne teme se ticu i umetnosti,lepe muzike, slikarstva itd.Ne o tome s kim se kurva Karleusa.Teme o pitanju boga i religije, filozofije,etike,sve sa one strane iskustva tj metafizicka pitanja. Pitanje ljubavi je takodje vrhunsko duhovno i filozofsko pitanje.Uglavnom ljudi danas zaljubljenost mesaju sa ljubavlju,a javlja im se ljubav tamo gde im je i interes.No to su spanska sela za vecinu zena danas.Ni nase bake nisu citale Hegela,ali i ako su bile cesto nepismene,ipak su imale dobru dusu,bile dobre majke, dobre domacice,postovale i volele svoje muzeve i porodicu.

Milica

pre 5 godina

1- placanje pola pola ne odgovara muskarcima jer placajuci ceo racun oni ocekuju da dobiju" zahvalnost" , zato 90% njih odbija cak i kad zena insistira na placanju pola pola. 2- zene vole sex ali ne po svaku cenu, kao sto zele muskarci. Zena nikad nece spustiti kriterijum samo zbog sexa. Drze sebi na znacaju, tako sto ne prilaze. Neko je dobro rekao " nisu zene lake nego ste vi muskarci laki " jer zbog zelje za sexom prilazite maltene svakoj za koju pomislite da bi htela .3 - ovo je Balkan i kod nas muskarac samo na recima i za kombinaciju hoce zenu koja je slobodna za sex vezice, a kad se zeni bezi od takvih ko djavo od krsta. Znaci pod 3 je problem u vasoj licemerstini i dvostrukim standardima. Ja npr obozavam sex i vidim da mnogim muskarcima uopste nije pravo kad vide koliko uzivam u njemu- odmah misle da cu da ih varam, da sam imala ko zna koliko njih. Vas plase zene koje vole sex. 4- isto sto i pod 3- dvostruki standardi.

Brahiosaurus, ali domaci

pre 5 godina

Neverovatno koliko je u ovim komentarima uspesnih i sarmantnih muskaraca kojima eto ne ide sa zenama i ostvarenih, prelepih i samostalnih zena iz cijih komentara izbija kivnost a ponekada cak i mrznja prema muskarcima. Generalizacije su opste mesto. O muskarcima su zene rekle sve, nesto tacno nesto ne. Kao muskarac pitacu komentatorke sledece:

1) Ako zene zaista zele da budu samostalne i potpuno ravnopravne sa muskarcima kada ce, one koje zele navedeno, poceti da snose troskove veze, od prvog pica do verenickog prstena ravnopravno sa muskarcima? Za sada ih je jako malo. Primedbe o muskarcima koji ne pomazu o kuci preskocimo jer govorimo o vezi u kojoj zajednickog domacinstva nema.

2) Kada ce, opet zene koje zele da budu ravnopravne i u svemu sa muskarcima izjednacene, poceti da prve prilaze muskarcima i trpe rizik odbijanja i ponizenja.

3) Ako je emancipovana zena ona koja ostvaruje i svoju seksualnu slobodu zasto je kod nas, za razliku od Zapada, neobavezan seks jako redak. Na ogovaranja se zena sigurna u sebe ne osvrce a ako se sve zene budu slobodno ponasale ogovaranje postaje besmisleno. Na stranu sto je vecim gradovima prakticno nemoguce znati neciji intimni skor, pa je i samo interesovanje za to glupo.

3) Ako su muskarci losi, neodhovorni i nasilni kako se implicira zasto zene nemaju same decu,sa usputnim partnerima ili putem vestake oplodnje, i bez bilo kakve veze sa muskarcima osim seksa. One to mogu muskarci, za sada, ne.

Marko

pre 5 godina

Pare su bitne, da se bar ima za pristojnu egzistenciju, ali nisu one jedine bitne. I zene gledaju izgled, karakterne osobine itd. Sve u paketu, ako nesto fali, nece biti mnogo zainteresovane.
@Serendipiti
A diploma je pokazatelj inteligencije? Sa takvim zakljuckom ne cinis se nadarenom, nego vise pokondirenom tikvom. Da bi se zavrsio bilo koji fakultet u Srbiji, nije potrebno imati IQ veci od 110 (15% populacije). Za neke smerove nije potreban ni trocifren...

Vladimir

pre 5 godina

(Ja sam ja, 2. maj 2020 16:06)

Ne znas me,pises napamet,da ispadnes pametna.Ja pisem generalno a uvek poneka se nadje kao izuzetak.Ja bih sebe kritikovao zbog drugih stvari u mom odnosu prema zenama,a siguran sam u onos to tvrdim da vecina zena jesu veliki materijalisti. Ja sam sa zenama imao bolja iskustva od drugih muskaraca jer sam oprezan,a vidim kako drugi lose prolaze,ucim se na njihovim greskama.Ja sam stan kupio kad sam imao 25 god,za kesh,ne na kredit jer tada kredita nije bilo.Nisam rodjen u Bg pa nisam imao ni naslediti stan vec sam morao kupiti.Posle razvoda kupio sam opet,sam,prvi put sam kupio sa zenom.13 god sam neozenjen i verovatno ce tako ostati,jer je ponuda zena vrlo losa.Sa vecinom nemam sta pricati,slusaju glupu muziku,retko koja da cita knjige,ako neka i cita onda citaju knjige poput Danijele Stil i Igre prestola.Cim pocnem sa njima neku duhovnu temu gledaju me kao budalu,a i jos se cude koju muziku slusam. Jedino im valja Madona, Aca Lukas i Rasta.Uvek sam bio lepsi od vecine muskaraca. Ali nesto nisam stekao utisak da su devojke bile sa mnom sto sam lep,vise su bile iz interesa,osim moje bivse zene.Zene na musku lepotu ne daju bas mnogo,vidimo da manekenke se nijedna ne udaje za manekena vec za fudbalere.Nisam star ali nisam vise ni mlad,tako da farbanje kod mene ne prolazi i pricanje bajki.Greska mi je sto ne cenim zene koje nisu lepe,jer one su daleko bolje karakterom od onih lepih.Te sto nisu lepe su i vernije,sharmantnije.

Mрки поглед

pre 5 godina

@Subota Исто се може рећи и за лепе жене. Лепа жена као виноград покрај пута, сви уберу и сви је желе и лако је и убрати. Али ја ћу наравно због тога добити брдо минуса за разлику од тебе, без обзира што сам у праву ;)

Ja sam ja

pre 5 godina

Otkud tebi Vladimire to da su zenama najbitnije pare? Ili trazis samo takve zene ili nemas sta da ponudis pa je ti je to izgovor pred samim sobom. Kapiram, svi bi vi Moniku Beluci ali niste joj ni do kolena, pa najlakse svaliti krivicu na ceo zenski rod kako su sponzoruse.
Vidis, ja nemam takav utisak, jer moje drugarice ne zanima materijalno, sve imamo dosta hvala Bogu, i za razliku od vas muskaraca koji stan dobijete u nasledstvo mi moramo da ga kupimo (kao ja svoj, i mojih par drugarica-na kredit naravno).
Evo ti moj primer, uvek sam zaradjivala vise od muza i svakog bivseg decka, imam svoja kola, svake god.sam uvek sebi mogla da priustim odmor....i sta sad to meni treba od tebe sem osobina koje ocigledno ne posedujes, a to je inteligencija i smisao za pravdu i nelaganje.

Point of view

pre 5 godina

...

U pravu si, razumem na šta misliš. I sam si dao neke naznake svojim komentarom koje se tiču sazrevanja. :) Dakle, kod cura od 19, 20 do tamo... tridesetak godina možda pre dominira neka želja za tim filmskim uzbuđenjima, za "ljubavnim trilerima" fantastikom i slično. :) Tj. jači su im i bitniji ti udari adrenalina, endorfina, serotonina, dopamina... ne znam. Ima možda veze sa tim nekim hemijskim procesima u organizmu u skladu sa godinama i sazrevanjem, ali je mnogo i do vaspitanja, modela na koje se mladi ugledaju, i dobrim delom i do individualnog sklopa ličnosti. Svakako neko makar samoobrazovanje, želja za upoznavanjem sebe, za razumevanjem i svog tela i osećanja i uma, mislim da pomažu da svako bolje shvati šta želi i šta mu je potrebno u emotivnom ili bilo kom smislu. Mislim da sport neki, rekreacija, izlasci, druženje mogu pomoći da se sva ta mladalačka energija kanališe. Kako se kome zalomi.. :) Stvarno je sve vrlo individualno i tu... :/

Mila

pre 5 godina

@... pa, probajte da ostvarite kontakt sa nekom iz grupe kojoj ste zanimljivi, a ne sa povrsnim devojkama koje su zeljne provoda i novotarija. Ne vidim u cemu je problem osim da vi zaista ceo zivot jurite one kojima niste zanimljivi i kukate kako je do njih. Svako na ovom svetu ima pravo da ga privlace razne stvari. Vi zapravo kukate sto niste privlacni apsolutno svima, bez izuzetka, pa da mozete mirno da probirate (a, i tad biste nasli neku zamerku!!!) Jeste li svesni koliko je to detinjasto? Pa koliko se puta desi da mi nekome ne budemo zanimljive, pa necu valjda do kraja zivota da kukam zbog toga i da budem sama jer necu nijednog drugog nego eto samo tog jednog. Sta je s vama...

Sum es est

pre 5 godina

@(..., 01. maj 2020 23:02)
Po tebi, nijedna devojka se nije usavršavala i "borila" i štedela. Više su devojke takve, nego momci, jer momcima uglavnom roditelji obezbeze veči deo stavri, bar ovde kod nas. Inače, što da ne 30+, posebno ako ste i sami zašli u godine? Nema ko šta da se ljuti, kakav si, tako i dobiješ. Svašta. Sigurno te takvog neće hteti neka pametna lepotica. Zamisli taj život sa nekim ogorčenim koji kuka na sve žene, pa se iskaljuje na jadnici koja mu je zapala na jedvite jade.

DonJuan

pre 5 godina

Kako lazu i jedni i drugi, za muskarce je najbitniji fizicki izgled zene i to blizu 100%, dok je zenama najbitniji finansijski status muskarca, jos blize tih 100%.

Serendipiti

pre 5 godina

@Vladimir Vasa prica ne pije vodu sto se kaze. Da je muskarcima toliko bitan izgled devojke, ne bi maltene sve prosecne zene bile u braku. Osvrnite se malo. Prosecni su uglavnom u paru, one lepe i kvalitetne po mnogim osobinama, na zalost samuju. I da, nije bitan finansijski momenat, ne mora da ima vise od mene, ali mora da ima makar isto obrazovanje kao ja, cisto da ga sutradan ne bi drmali kompleksi sto na tom polju nije ostvaren. Ni vi ne zelite neku ispod "vaseg nivoa", sto bih i ja zelela nekog sa kim sutradan ne bih mogla da se razumem.

Zena u Srbiji

pre 5 godina

Ovi sto u gotovo svakom tekstu konstantno potenciraju da je zenama najbitniji novac, zapravo imaju problem sa samima sobom i nekom vrstom sopstvene i licne isfrustriranosti i neuspeha...ne vidim ni da Novak ni da Federer a ni gomila drugih sportista i uspesnih ljudi za zene imaju glupe, proste i izoperisane starlete...
Shvatite, do vas je sto vas zena hoce ili nece, jednostavno joj se dopadate ili ne, jer zena po samom svog mentalnom i fizickom sklopu trazu vise nego muskarac, na kraju krajeva, mi smo te koje ostaju trudne i radjaju decu...gomila stvari je u pitanju! Trazite drugu ako vas ta nece i prestanite sve da nas nazivate sponzorusama jer to jednostavno nije istina!

Veliki brat

pre 5 godina

I sa pravom se momci ljute sto su poslednja rupa na svirali, i sto su se devojke provodile dok su se oni borili, usavrsavali, stedeli,.. pa su odjednom postali pozeljni. E u tome je problem. To treba da opisujes.
(..., 1. maj 2020 23:02)

Pa zato se traži sebi ravan. Neće neko ko je specijalista hirurgije ili ko ima svoj uspešan biznis da se oženi nekom splavarušom ili "manekenkom", za takve su rezervisani fudbaleri, deca bogataša koja nikad ništa nisu morala da rade niti su završili neku školu (da se ogradim, nisu svi takvi, ovde mislim samo na one koji ništa u životu sami nisu uradili, jer su imali sve na gotovo).

E, sad, druga je stvar što neko ko je počeo ozbiljnije da zarađuje, a još nema ozbiljnu vezu, hoće onu za kojom se svi okreću, pa tek posle gleda da li je u životu uspela još u nečemu osim u fizičkom izgledu.

Subota

pre 5 godina

Devojkama ne treba zgodan muskarac, to je sigurno.
Takav nikad nece biti tvoj, sto bi rekli. Potpisujem da nema zgodnog i lepog a da ne vara. Kad mu se devojke same namecu, nema tog koji ce uporno odbijati.

DedaMraz

pre 5 godina

Na prvi pogled vidljiva je ljubav prema novcu i dobrom izgledu, onim inteligentijim sa skupljim ulaznicama, evidentan je jadan pokušaj banalizacije ljubavi od strane bezumnih materijalista.

STRUČNI KONSULTANT

pre 5 godina

Presudno za vezu sam zaboravio šta je, ali za brak znam. To je povremena razdvojenost. Poželjno je da jedno ode od kuće bilo poslovno bilo iz zadovoljstva na nekoliko dana i da se to dešava učestalo. Ne ulazim tu u pitanje vernosti jer je podrazumevam. Mada ako je sakrivena nevera, može na isti način nekim parovima da pomogne. Drugima će pomoći samo prividno. Trećim će uništiti život. To, dakle, ne preporučujem, ali malo slobode, samoće i čežnje svakako. Neprestano biti u društvu bračnog druga je pogubno za međusobne odnose.

Vladimir

pre 5 godina

U takvim anketama je dobrim delom prisutna neiskrenost onih koji odgovaraju na pitanja. Kod zena na prvom mestu je ubedljivo finansijske moci muskarca.Tako je vec odavno,tako je i sada. Za muskarce na prvom mestu je najvaznije kako zena izgleda,koliko je lepa.A sta posle dolazi na drugom i trecem mestu,o tome se samo moze debatovati.Sta je na prvom mestu sa 90% to se zna,napisao sam.Cak i bogate zene gledaju kod muskaraca kakav je finansijski, retkost je da bogata zena ide sa muskarcem koji ima manje para od nje,ili da je na manjem polozaju od nje.Kao sto vidimo u realnom zivotu da svaki fudbaler i svaki bogat sportista ili pevac,niko od njih nema neku ruznu ili prosecnu zenu,sve su manekenke i misice.A opet sve te lepotice, nisam nijednu video da se udala za nekog shofera,kasira, portira ili kelnera. Treba biti iskren i posten pa reci kakva je realnost bez obzira kako je to surovo.
Postoji i jedan manji broj zena koje nisu mnogo lepe,ali su veste sa muskarcima i dobro ih vrte oko malog prsta,i naravno nekog bogatasa. Dok ima zena i koje su lepse,ali ne umeju sa muskarcima,i one traze lovane,ali lovatori ih fizicki iskoriste i sutnu,pa tako te zene idu iz ruke u ruku dok ne zavrse na ulici.

WTF

pre 5 godina

To je samo u Britaniji. Zivimim u Britaniji. Ljudi su ovdje uceni ljubaznosti i manirima a kod nas vrijednostima i principima od malih nogu. Ovdje se mogu tako divno ponasati prema tebi a govoriti sve najgore iza leda i jedva cekati da ti se nesto lose desi. Tako se ponasaju i sa prijateljima. Ali su uceni da je biti ljubazan vaznije nego biti istinski dobar. Zato su najneiskreniji ljudi i najmanipulativniji. Neka, hvala na njihovoj ljubaznosti.

NikolaBg

pre 5 godina

Mene jure jer sam lep i zgodnjikav, ali čim čuju da sam naučnik, to je u većini slučajeva gotova priča, jer uglavnom se kod nas traži nešto bezobrazno. Ali sa druge strane i mene privlače sposobne žene, a sponzoruše, nafrakane silikonske i starlete ne.

VJ

pre 5 godina

@...
pitanje je KAKVE su to devojke, koje na te kvalitete gledaju kao slabost.

Jer one druge (ozbiljne, odgovorne, pouzdane, odane, iskrene, pristojne, pedantne... koje su u velikom broju SAME, takođe traže partnera sličnih osobina i kvaliteta, sistema vrednosti...

Nisu vam se putevi ukrstili?
Ili vas ne privlače takve? Nisu upadljive, nije sve na izvolte.

XXL

pre 5 godina

Koliko se da zaključiti za jednu osobinu presudnu za muškarce i žene za vezu je dok na Zapadu smatraju da veza mora biti najsmešnija dotle na Istoku upražnjavaju sex tkz. 'zornjak'. Nekako mi se više sviđa istočna varijanta samo jbga moram rano da se budim.

Pazarka

pre 5 godina

Ljubaznost jeste bitna , meni su se uvek više svidjale osobe koje su mi poklanjale pažnju od onih koje su bile neprijatne. Isto tako pošto sam uvek bila prijatna prema svakom ko nije loš prema meni svi muškarci su mi jeli iz ruke od ekstroverta do onih koji su stidljivi. Jedino sam kučka prema onima koji to izazovu u meni a isto tako jedino kad je ok da je neko grub i da me ne poštuje je u krevetu ili bilo kom drugom mestu gde imam sex. Uglavnom sam imala više od svojih partnera i partnerki tako da novac nije bio bitan faktor, niti mi je problem da platim piće.

Из угла

pre 5 godina

Љубазност се цени у Британији као искреност у Србији.
Прво је добро за посао и свакодневни живот, а друго за дубока пријатељства.
То је управо оно што недостаје једнима и другима.

Gmaz

pre 5 godina

> One bi uzbudjenje, lude price, zanimljive dogadjaje, aktivnost, stalno neka desavanja,...
> Momci iz tvog opisa postaju zanimljivi devojaka 30+.
> sto su se devojke provodile dok su se oni borili, usavrsavali, stedeli,..
> pa su odjednom postali pozeljni.

To je tako jer je to tako, ne zato što je bilo ko zao.

OK, ti si se usavršavao do svoje tridesete, četrdesete da bi im bio zanimljiviji, a one su koristile svojih pet minuta na tržištu kada su one drugima zanimljive. To što se muškarci žale što im nisu zanimljivi sa dvaesdve godine (kada stvarno nemaju šta da ponude), je isto kao što se žene žale što nisu zanimljive muškarcima kad imaju četresdve. Nepravda, pa to ti je. Ili bi rekao da su muškarci zli jer ih ne privlače starije žene?

I nigde nisam rekao 'sve' ili 'svi'. Radi se o distribucijama verovatnoće, koje su okrutne na velikim brojevima.

do

pre 5 godina

Jedna stvar, svaki kriminalac ima ženu decu, devojke... Kad čitate crnu hroniku, o čemu se radi mi smo kao ljudi životinje. Kriminalci se kod naših devojaka kotiraju kao uspešni, alfe, imaju materijalno, plus adrenalin.
Znate koliko su masovnim ubicama stizala ljubavna pisma, mračna trijada na to padaju devojke.
Nikako nice guy takav je poželjan tek kada da najbolje godine barabama, i kad je prodje voz sa 30+.

rp

pre 5 godina

Fizička privlačnost 17% a realno je 70% ostalo finansije.
I ja sam nekad verovao da su bitne osobine dok se nisam uverio u suprotno, sam uspeh sa devojakama je totalno povezan sa tim kako izgledaš.
Jer, humor i ljubaznost od nekog ko nekoj devojci ne budi seksualnu privlačnost su nebitne stvari.
Dolazimo do druge jako bitne stvari kako da te upozna kao čoveka ako nisi prošo fizički, pa nemaju one vremena da upoznaju svakog detaljno. Tu se vraćamo na izgled, devojka mora biti zagrejana da te vidi i upozna...U slučaju da se karakterno ne poklapate i dalje će da gleda da ti se svidi i tad sve ide na tvoju vodenicu, jer će da ti podilazi da bi bila sa tobom jer si joj lep.
Obrni okreni, tvoje je samo da si joj 1. lep 2. da postojiš

Miloš Radunović

pre 5 godina

Ljubaznost je nešto što svi vole i cene. Problem nastaje onda kada želimo da ona druga strana ima te kvalitete, a da mi u isto vreme "teramo po svom", a da nas drugi razumeju.

Marijana

pre 5 godina

Ljubaznost je danas toliko retka ovde u Srbiji, da je tražimo sa lupom, tako da ovo za zapad važi, za našu zemlju ne, ovde se takmiče ko je više bezobrazan. Izuzetno antipatiče, umišljene, i bezobrazne osobe imaju partnera.

...

pre 5 godina

@(Point of view, 1. maj 2020 21:06)

Lepo napisano. Samo tu ima jedna sitnica. Vecina mojih drugara, kao i ja, se ponasamo u skladu sa tim opisom, dakle ozbiljni, odgovorni, pouzdani, pristojni, odani, pedantni,... ali SAMI, mnogi cak i godinama. Devojke na takve stvari gledaju kao na slabost. One bi uzbudjenje, lude price, zanimljive dogadjaje, aktivnost, stalno neka desavanja,... Momci iz tvog opisa postaju zanimljivi devojaka 30+. I sa pravom se momci ljute sto su poslednja rupa na svirali, i sto su se devojke provodile dok su se oni borili, usavrsavali, stedeli,.. pa su odjednom postali pozeljni. E u tome je problem. To treba da opisujes.

Sly

pre 5 godina

Kako li ce Srbi preboleti sto, kad je o novcu rec, odnos nije 0% naspram 100%. U njihovim glavama su sve zene sponzoruse a svi muskarci produhovljene dobricine!

Point of view

pre 5 godina

Pa dobro. Od kulturnog ponašanja sve kreće. To je neki minimum koji svako može pokazati. Od ocene nekoga kao pristojnog čoveka sa kojim je moguće i pristojno razgovarati. Ipak, za samu vezu je presudno da ne vara, da je odan. Što je onda normalno i da očekuje zauzvrat. Kao i da ne izaziva gubitak samopouzdanja kod devojke bilo nekim kritikovanjem, izazivanjem ljubomore ili ružnim opaskama na račun njenog izgleda. Da eto nije neki manipulator i slično... Da je emotivno zreo, da ume sve izraziti, i da razume to drugo biće s kojim je. :)

Marijana

pre 5 godina

Ljubaznost je danas toliko retka ovde u Srbiji, da je tražimo sa lupom, tako da ovo za zapad važi, za našu zemlju ne, ovde se takmiče ko je više bezobrazan. Izuzetno antipatiče, umišljene, i bezobrazne osobe imaju partnera.

...

pre 5 godina

@(Point of view, 1. maj 2020 21:06)

Lepo napisano. Samo tu ima jedna sitnica. Vecina mojih drugara, kao i ja, se ponasamo u skladu sa tim opisom, dakle ozbiljni, odgovorni, pouzdani, pristojni, odani, pedantni,... ali SAMI, mnogi cak i godinama. Devojke na takve stvari gledaju kao na slabost. One bi uzbudjenje, lude price, zanimljive dogadjaje, aktivnost, stalno neka desavanja,... Momci iz tvog opisa postaju zanimljivi devojaka 30+. I sa pravom se momci ljute sto su poslednja rupa na svirali, i sto su se devojke provodile dok su se oni borili, usavrsavali, stedeli,.. pa su odjednom postali pozeljni. E u tome je problem. To treba da opisujes.

Sly

pre 5 godina

Kako li ce Srbi preboleti sto, kad je o novcu rec, odnos nije 0% naspram 100%. U njihovim glavama su sve zene sponzoruse a svi muskarci produhovljene dobricine!

Point of view

pre 5 godina

Pa dobro. Od kulturnog ponašanja sve kreće. To je neki minimum koji svako može pokazati. Od ocene nekoga kao pristojnog čoveka sa kojim je moguće i pristojno razgovarati. Ipak, za samu vezu je presudno da ne vara, da je odan. Što je onda normalno i da očekuje zauzvrat. Kao i da ne izaziva gubitak samopouzdanja kod devojke bilo nekim kritikovanjem, izazivanjem ljubomore ili ružnim opaskama na račun njenog izgleda. Da eto nije neki manipulator i slično... Da je emotivno zreo, da ume sve izraziti, i da razume to drugo biće s kojim je. :)

WTF

pre 5 godina

To je samo u Britaniji. Zivimim u Britaniji. Ljudi su ovdje uceni ljubaznosti i manirima a kod nas vrijednostima i principima od malih nogu. Ovdje se mogu tako divno ponasati prema tebi a govoriti sve najgore iza leda i jedva cekati da ti se nesto lose desi. Tako se ponasaju i sa prijateljima. Ali su uceni da je biti ljubazan vaznije nego biti istinski dobar. Zato su najneiskreniji ljudi i najmanipulativniji. Neka, hvala na njihovoj ljubaznosti.

STRUČNI KONSULTANT

pre 5 godina

Presudno za vezu sam zaboravio šta je, ali za brak znam. To je povremena razdvojenost. Poželjno je da jedno ode od kuće bilo poslovno bilo iz zadovoljstva na nekoliko dana i da se to dešava učestalo. Ne ulazim tu u pitanje vernosti jer je podrazumevam. Mada ako je sakrivena nevera, može na isti način nekim parovima da pomogne. Drugima će pomoći samo prividno. Trećim će uništiti život. To, dakle, ne preporučujem, ali malo slobode, samoće i čežnje svakako. Neprestano biti u društvu bračnog druga je pogubno za međusobne odnose.

Subota

pre 5 godina

Devojkama ne treba zgodan muskarac, to je sigurno.
Takav nikad nece biti tvoj, sto bi rekli. Potpisujem da nema zgodnog i lepog a da ne vara. Kad mu se devojke same namecu, nema tog koji ce uporno odbijati.

Ja sam ja

pre 5 godina

Otkud tebi Vladimire to da su zenama najbitnije pare? Ili trazis samo takve zene ili nemas sta da ponudis pa je ti je to izgovor pred samim sobom. Kapiram, svi bi vi Moniku Beluci ali niste joj ni do kolena, pa najlakse svaliti krivicu na ceo zenski rod kako su sponzoruse.
Vidis, ja nemam takav utisak, jer moje drugarice ne zanima materijalno, sve imamo dosta hvala Bogu, i za razliku od vas muskaraca koji stan dobijete u nasledstvo mi moramo da ga kupimo (kao ja svoj, i mojih par drugarica-na kredit naravno).
Evo ti moj primer, uvek sam zaradjivala vise od muza i svakog bivseg decka, imam svoja kola, svake god.sam uvek sebi mogla da priustim odmor....i sta sad to meni treba od tebe sem osobina koje ocigledno ne posedujes, a to je inteligencija i smisao za pravdu i nelaganje.

NikolaBg

pre 5 godina

Mene jure jer sam lep i zgodnjikav, ali čim čuju da sam naučnik, to je u većini slučajeva gotova priča, jer uglavnom se kod nas traži nešto bezobrazno. Ali sa druge strane i mene privlače sposobne žene, a sponzoruše, nafrakane silikonske i starlete ne.

Zena u Srbiji

pre 5 godina

Ovi sto u gotovo svakom tekstu konstantno potenciraju da je zenama najbitniji novac, zapravo imaju problem sa samima sobom i nekom vrstom sopstvene i licne isfrustriranosti i neuspeha...ne vidim ni da Novak ni da Federer a ni gomila drugih sportista i uspesnih ljudi za zene imaju glupe, proste i izoperisane starlete...
Shvatite, do vas je sto vas zena hoce ili nece, jednostavno joj se dopadate ili ne, jer zena po samom svog mentalnom i fizickom sklopu trazu vise nego muskarac, na kraju krajeva, mi smo te koje ostaju trudne i radjaju decu...gomila stvari je u pitanju! Trazite drugu ako vas ta nece i prestanite sve da nas nazivate sponzorusama jer to jednostavno nije istina!

Serendipiti

pre 5 godina

@Vladimir Vasa prica ne pije vodu sto se kaze. Da je muskarcima toliko bitan izgled devojke, ne bi maltene sve prosecne zene bile u braku. Osvrnite se malo. Prosecni su uglavnom u paru, one lepe i kvalitetne po mnogim osobinama, na zalost samuju. I da, nije bitan finansijski momenat, ne mora da ima vise od mene, ali mora da ima makar isto obrazovanje kao ja, cisto da ga sutradan ne bi drmali kompleksi sto na tom polju nije ostvaren. Ni vi ne zelite neku ispod "vaseg nivoa", sto bih i ja zelela nekog sa kim sutradan ne bih mogla da se razumem.

Mila

pre 5 godina

@... pa, probajte da ostvarite kontakt sa nekom iz grupe kojoj ste zanimljivi, a ne sa povrsnim devojkama koje su zeljne provoda i novotarija. Ne vidim u cemu je problem osim da vi zaista ceo zivot jurite one kojima niste zanimljivi i kukate kako je do njih. Svako na ovom svetu ima pravo da ga privlace razne stvari. Vi zapravo kukate sto niste privlacni apsolutno svima, bez izuzetka, pa da mozete mirno da probirate (a, i tad biste nasli neku zamerku!!!) Jeste li svesni koliko je to detinjasto? Pa koliko se puta desi da mi nekome ne budemo zanimljive, pa necu valjda do kraja zivota da kukam zbog toga i da budem sama jer necu nijednog drugog nego eto samo tog jednog. Sta je s vama...

Sum es est

pre 5 godina

@(..., 01. maj 2020 23:02)
Po tebi, nijedna devojka se nije usavršavala i "borila" i štedela. Više su devojke takve, nego momci, jer momcima uglavnom roditelji obezbeze veči deo stavri, bar ovde kod nas. Inače, što da ne 30+, posebno ako ste i sami zašli u godine? Nema ko šta da se ljuti, kakav si, tako i dobiješ. Svašta. Sigurno te takvog neće hteti neka pametna lepotica. Zamisli taj život sa nekim ogorčenim koji kuka na sve žene, pa se iskaljuje na jadnici koja mu je zapala na jedvite jade.

Vladimir

pre 5 godina

U takvim anketama je dobrim delom prisutna neiskrenost onih koji odgovaraju na pitanja. Kod zena na prvom mestu je ubedljivo finansijske moci muskarca.Tako je vec odavno,tako je i sada. Za muskarce na prvom mestu je najvaznije kako zena izgleda,koliko je lepa.A sta posle dolazi na drugom i trecem mestu,o tome se samo moze debatovati.Sta je na prvom mestu sa 90% to se zna,napisao sam.Cak i bogate zene gledaju kod muskaraca kakav je finansijski, retkost je da bogata zena ide sa muskarcem koji ima manje para od nje,ili da je na manjem polozaju od nje.Kao sto vidimo u realnom zivotu da svaki fudbaler i svaki bogat sportista ili pevac,niko od njih nema neku ruznu ili prosecnu zenu,sve su manekenke i misice.A opet sve te lepotice, nisam nijednu video da se udala za nekog shofera,kasira, portira ili kelnera. Treba biti iskren i posten pa reci kakva je realnost bez obzira kako je to surovo.
Postoji i jedan manji broj zena koje nisu mnogo lepe,ali su veste sa muskarcima i dobro ih vrte oko malog prsta,i naravno nekog bogatasa. Dok ima zena i koje su lepse,ali ne umeju sa muskarcima,i one traze lovane,ali lovatori ih fizicki iskoriste i sutnu,pa tako te zene idu iz ruke u ruku dok ne zavrse na ulici.

Veliki brat

pre 5 godina

I sa pravom se momci ljute sto su poslednja rupa na svirali, i sto su se devojke provodile dok su se oni borili, usavrsavali, stedeli,.. pa su odjednom postali pozeljni. E u tome je problem. To treba da opisujes.
(..., 1. maj 2020 23:02)

Pa zato se traži sebi ravan. Neće neko ko je specijalista hirurgije ili ko ima svoj uspešan biznis da se oženi nekom splavarušom ili "manekenkom", za takve su rezervisani fudbaleri, deca bogataša koja nikad ništa nisu morala da rade niti su završili neku školu (da se ogradim, nisu svi takvi, ovde mislim samo na one koji ništa u životu sami nisu uradili, jer su imali sve na gotovo).

E, sad, druga je stvar što neko ko je počeo ozbiljnije da zarađuje, a još nema ozbiljnu vezu, hoće onu za kojom se svi okreću, pa tek posle gleda da li je u životu uspela još u nečemu osim u fizičkom izgledu.

Milica

pre 5 godina

1- placanje pola pola ne odgovara muskarcima jer placajuci ceo racun oni ocekuju da dobiju" zahvalnost" , zato 90% njih odbija cak i kad zena insistira na placanju pola pola. 2- zene vole sex ali ne po svaku cenu, kao sto zele muskarci. Zena nikad nece spustiti kriterijum samo zbog sexa. Drze sebi na znacaju, tako sto ne prilaze. Neko je dobro rekao " nisu zene lake nego ste vi muskarci laki " jer zbog zelje za sexom prilazite maltene svakoj za koju pomislite da bi htela .3 - ovo je Balkan i kod nas muskarac samo na recima i za kombinaciju hoce zenu koja je slobodna za sex vezice, a kad se zeni bezi od takvih ko djavo od krsta. Znaci pod 3 je problem u vasoj licemerstini i dvostrukim standardima. Ja npr obozavam sex i vidim da mnogim muskarcima uopste nije pravo kad vide koliko uzivam u njemu- odmah misle da cu da ih varam, da sam imala ko zna koliko njih. Vas plase zene koje vole sex. 4- isto sto i pod 3- dvostruki standardi.

VJ

pre 5 godina

@...
pitanje je KAKVE su to devojke, koje na te kvalitete gledaju kao slabost.

Jer one druge (ozbiljne, odgovorne, pouzdane, odane, iskrene, pristojne, pedantne... koje su u velikom broju SAME, takođe traže partnera sličnih osobina i kvaliteta, sistema vrednosti...

Nisu vam se putevi ukrstili?
Ili vas ne privlače takve? Nisu upadljive, nije sve na izvolte.

Vladimir

pre 5 godina

(Ja sam ja, 2. maj 2020 16:06)

Ne znas me,pises napamet,da ispadnes pametna.Ja pisem generalno a uvek poneka se nadje kao izuzetak.Ja bih sebe kritikovao zbog drugih stvari u mom odnosu prema zenama,a siguran sam u onos to tvrdim da vecina zena jesu veliki materijalisti. Ja sam sa zenama imao bolja iskustva od drugih muskaraca jer sam oprezan,a vidim kako drugi lose prolaze,ucim se na njihovim greskama.Ja sam stan kupio kad sam imao 25 god,za kesh,ne na kredit jer tada kredita nije bilo.Nisam rodjen u Bg pa nisam imao ni naslediti stan vec sam morao kupiti.Posle razvoda kupio sam opet,sam,prvi put sam kupio sa zenom.13 god sam neozenjen i verovatno ce tako ostati,jer je ponuda zena vrlo losa.Sa vecinom nemam sta pricati,slusaju glupu muziku,retko koja da cita knjige,ako neka i cita onda citaju knjige poput Danijele Stil i Igre prestola.Cim pocnem sa njima neku duhovnu temu gledaju me kao budalu,a i jos se cude koju muziku slusam. Jedino im valja Madona, Aca Lukas i Rasta.Uvek sam bio lepsi od vecine muskaraca. Ali nesto nisam stekao utisak da su devojke bile sa mnom sto sam lep,vise su bile iz interesa,osim moje bivse zene.Zene na musku lepotu ne daju bas mnogo,vidimo da manekenke se nijedna ne udaje za manekena vec za fudbalere.Nisam star ali nisam vise ni mlad,tako da farbanje kod mene ne prolazi i pricanje bajki.Greska mi je sto ne cenim zene koje nisu lepe,jer one su daleko bolje karakterom od onih lepih.Te sto nisu lepe su i vernije,sharmantnije.

Mare

pre 5 godina

@Vladimir - neces verovati mozda, ali znam parove koji su super zajedno i posle dugo godina, imaju sjajno vaspitanu decu a ni jedno ni drugo ne bi znali nista da kazu o Kantu ili Hegelu. Bitno je da se nadju srodni ljudi, da se uklope, zaista nije presudno da citiraju Nicea i izigravaju kvaziintelektualce.

rp

pre 5 godina

Fizička privlačnost 17% a realno je 70% ostalo finansije.
I ja sam nekad verovao da su bitne osobine dok se nisam uverio u suprotno, sam uspeh sa devojakama je totalno povezan sa tim kako izgledaš.
Jer, humor i ljubaznost od nekog ko nekoj devojci ne budi seksualnu privlačnost su nebitne stvari.
Dolazimo do druge jako bitne stvari kako da te upozna kao čoveka ako nisi prošo fizički, pa nemaju one vremena da upoznaju svakog detaljno. Tu se vraćamo na izgled, devojka mora biti zagrejana da te vidi i upozna...U slučaju da se karakterno ne poklapate i dalje će da gleda da ti se svidi i tad sve ide na tvoju vodenicu, jer će da ti podilazi da bi bila sa tobom jer si joj lep.
Obrni okreni, tvoje je samo da si joj 1. lep 2. da postojiš

DedaMraz

pre 5 godina

Na prvi pogled vidljiva je ljubav prema novcu i dobrom izgledu, onim inteligentijim sa skupljim ulaznicama, evidentan je jadan pokušaj banalizacije ljubavi od strane bezumnih materijalista.

Gmaz

pre 5 godina

> One bi uzbudjenje, lude price, zanimljive dogadjaje, aktivnost, stalno neka desavanja,...
> Momci iz tvog opisa postaju zanimljivi devojaka 30+.
> sto su se devojke provodile dok su se oni borili, usavrsavali, stedeli,..
> pa su odjednom postali pozeljni.

To je tako jer je to tako, ne zato što je bilo ko zao.

OK, ti si se usavršavao do svoje tridesete, četrdesete da bi im bio zanimljiviji, a one su koristile svojih pet minuta na tržištu kada su one drugima zanimljive. To što se muškarci žale što im nisu zanimljivi sa dvaesdve godine (kada stvarno nemaju šta da ponude), je isto kao što se žene žale što nisu zanimljive muškarcima kad imaju četresdve. Nepravda, pa to ti je. Ili bi rekao da su muškarci zli jer ih ne privlače starije žene?

I nigde nisam rekao 'sve' ili 'svi'. Radi se o distribucijama verovatnoće, koje su okrutne na velikim brojevima.

DonJuan

pre 5 godina

Kako lazu i jedni i drugi, za muskarce je najbitniji fizicki izgled zene i to blizu 100%, dok je zenama najbitniji finansijski status muskarca, jos blize tih 100%.

Mрки поглед

pre 5 godina

@Subota Исто се може рећи и за лепе жене. Лепа жена као виноград покрај пута, сви уберу и сви је желе и лако је и убрати. Али ја ћу наравно због тога добити брдо минуса за разлику од тебе, без обзира што сам у праву ;)

Vladimir

pre 5 godina

(Boze me sacuvaj, 3. maj 2020 14:31)

Tvoj zajedljiv komentar mozda ukazuje da si se prepoznala u mojim kritikama.Mozda tebi nije jasno ali mene jeste sta su to duhovne teme.Prvo cu ti pojasniti sta nisu. Nisu oni svakodnevni razgovori u kojima se razglaba dnevna politika, desavanja na estradi, sta je sinoc bilo na tv,ko se sa kim svalerise,kakve cipele je kupila tvoja drugarica,kolike su cije plate,sta ce biti sa koronom itd. Duhovne teme su nematerijalne teme i samim tim odvratne vama materijalistima.Tu se koriste i malo teze reci za vas,koje i ne razumete.To su teme koje neminovno vode ka sustinskim pitanjima zivota,o smislu zivota itd.Sustinska pitanja svakako nisu ona koja se bave kolika je kamatna stopa na kredite,da li ces uzeti 100 evra od drzave i ko je novi muz Andjeline Dzoli. Duhovne teme se ticu i umetnosti,lepe muzike, slikarstva itd.Ne o tome s kim se kurva Karleusa.Teme o pitanju boga i religije, filozofije,etike,sve sa one strane iskustva tj metafizicka pitanja. Pitanje ljubavi je takodje vrhunsko duhovno i filozofsko pitanje.Uglavnom ljudi danas zaljubljenost mesaju sa ljubavlju,a javlja im se ljubav tamo gde im je i interes.No to su spanska sela za vecinu zena danas.Ni nase bake nisu citale Hegela,ali i ako su bile cesto nepismene,ipak su imale dobru dusu,bile dobre majke, dobre domacice,postovale i volele svoje muzeve i porodicu.

Point of view

pre 5 godina

...

U pravu si, razumem na šta misliš. I sam si dao neke naznake svojim komentarom koje se tiču sazrevanja. :) Dakle, kod cura od 19, 20 do tamo... tridesetak godina možda pre dominira neka želja za tim filmskim uzbuđenjima, za "ljubavnim trilerima" fantastikom i slično. :) Tj. jači su im i bitniji ti udari adrenalina, endorfina, serotonina, dopamina... ne znam. Ima možda veze sa tim nekim hemijskim procesima u organizmu u skladu sa godinama i sazrevanjem, ali je mnogo i do vaspitanja, modela na koje se mladi ugledaju, i dobrim delom i do individualnog sklopa ličnosti. Svakako neko makar samoobrazovanje, želja za upoznavanjem sebe, za razumevanjem i svog tela i osećanja i uma, mislim da pomažu da svako bolje shvati šta želi i šta mu je potrebno u emotivnom ili bilo kom smislu. Mislim da sport neki, rekreacija, izlasci, druženje mogu pomoći da se sva ta mladalačka energija kanališe. Kako se kome zalomi.. :) Stvarno je sve vrlo individualno i tu... :/

Boze me sacuvaj

pre 5 godina

@Vladimir - kvaka je u tome sto neki od nas ni kafu ne bi popili s nekim kome su teme estrada, ko se s kim svalerise (?!) ko je kakve cipele kupio(?!!), bilo da sam da drugom, deckom, drugaricom, bratom, sestrom. To se bar podrazumeva. Kao sto je neko dole vec napisao - promenite krug ljudi/zena s kojima se druzite i prestanite da kukate da su drugi krivi. Probajte da ostvarite kontakt s onima kojima biste mogli biti zanimljivi i zadivite ih. Vise imam razumevanja za klince od 20 kojima mozda jesu teme estrada i provod, nego za matore od 33/34 i vise koji kukaju kako su klinke pre svega neozbiljne. Pa, prijatelju, sta se tebe one ticu. Veza i brak mogu biti sjajni kad nadjes nekoga ko ti odgovara, a to znaci da moras pre toga da upoznas sebe dobro.

Miloš Radunović

pre 5 godina

Ljubaznost je nešto što svi vole i cene. Problem nastaje onda kada želimo da ona druga strana ima te kvalitete, a da mi u isto vreme "teramo po svom", a da nas drugi razumeju.

do

pre 5 godina

Jedna stvar, svaki kriminalac ima ženu decu, devojke... Kad čitate crnu hroniku, o čemu se radi mi smo kao ljudi životinje. Kriminalci se kod naših devojaka kotiraju kao uspešni, alfe, imaju materijalno, plus adrenalin.
Znate koliko su masovnim ubicama stizala ljubavna pisma, mračna trijada na to padaju devojke.
Nikako nice guy takav je poželjan tek kada da najbolje godine barabama, i kad je prodje voz sa 30+.

Sly

pre 5 godina

Dajemo argumente za koje ocekujemo da se uzmu kao validni, zasnovane na analizi ponasanja manekenki i fudbera, ali inace nas interesuju samo "duhovne teme"....

Из угла

pre 5 godina

Љубазност се цени у Британији као искреност у Србији.
Прво је добро за посао и свакодневни живот, а друго за дубока пријатељства.
То је управо оно што недостаје једнима и другима.

Serendipiti

pre 5 godina

@ Marko ne znam za "bilo koji fakultet", znam samo onaj koji sam zavrsila, ispade vi znate za sve fakultete i kako se zavrsavaju. Bas fino razmisljanje, zato i imamo 4% visoko obrazovanih u Srbiji. A za mene je ta diploma i odraz, osim inteligencije, upornosti, odricanja, ucenja, rada, mnogih osobina covekovih... Ne znam sta je za vas i ne zanima me. Vidim samo ste se tu pronasli, u mom komentaru.

Marko

pre 5 godina

Pare su bitne, da se bar ima za pristojnu egzistenciju, ali nisu one jedine bitne. I zene gledaju izgled, karakterne osobine itd. Sve u paketu, ako nesto fali, nece biti mnogo zainteresovane.
@Serendipiti
A diploma je pokazatelj inteligencije? Sa takvim zakljuckom ne cinis se nadarenom, nego vise pokondirenom tikvom. Da bi se zavrsio bilo koji fakultet u Srbiji, nije potrebno imati IQ veci od 110 (15% populacije). Za neke smerove nije potreban ni trocifren...

Brahiosaurus, ali domaci

pre 5 godina

Neverovatno koliko je u ovim komentarima uspesnih i sarmantnih muskaraca kojima eto ne ide sa zenama i ostvarenih, prelepih i samostalnih zena iz cijih komentara izbija kivnost a ponekada cak i mrznja prema muskarcima. Generalizacije su opste mesto. O muskarcima su zene rekle sve, nesto tacno nesto ne. Kao muskarac pitacu komentatorke sledece:

1) Ako zene zaista zele da budu samostalne i potpuno ravnopravne sa muskarcima kada ce, one koje zele navedeno, poceti da snose troskove veze, od prvog pica do verenickog prstena ravnopravno sa muskarcima? Za sada ih je jako malo. Primedbe o muskarcima koji ne pomazu o kuci preskocimo jer govorimo o vezi u kojoj zajednickog domacinstva nema.

2) Kada ce, opet zene koje zele da budu ravnopravne i u svemu sa muskarcima izjednacene, poceti da prve prilaze muskarcima i trpe rizik odbijanja i ponizenja.

3) Ako je emancipovana zena ona koja ostvaruje i svoju seksualnu slobodu zasto je kod nas, za razliku od Zapada, neobavezan seks jako redak. Na ogovaranja se zena sigurna u sebe ne osvrce a ako se sve zene budu slobodno ponasale ogovaranje postaje besmisleno. Na stranu sto je vecim gradovima prakticno nemoguce znati neciji intimni skor, pa je i samo interesovanje za to glupo.

3) Ako su muskarci losi, neodhovorni i nasilni kako se implicira zasto zene nemaju same decu,sa usputnim partnerima ili putem vestake oplodnje, i bez bilo kakve veze sa muskarcima osim seksa. One to mogu muskarci, za sada, ne.

Pazarka

pre 5 godina

Ljubaznost jeste bitna , meni su se uvek više svidjale osobe koje su mi poklanjale pažnju od onih koje su bile neprijatne. Isto tako pošto sam uvek bila prijatna prema svakom ko nije loš prema meni svi muškarci su mi jeli iz ruke od ekstroverta do onih koji su stidljivi. Jedino sam kučka prema onima koji to izazovu u meni a isto tako jedino kad je ok da je neko grub i da me ne poštuje je u krevetu ili bilo kom drugom mestu gde imam sex. Uglavnom sam imala više od svojih partnera i partnerki tako da novac nije bio bitan faktor, niti mi je problem da platim piće.

Vladimir

pre 5 godina

(Serendipiti, 4. maj 2020 00:13)

Fakultet nije merilo necijeg intelekta i kvaliteta.Na fakultetima se stice strucno usavrsavanje a ne stice se opste obrazovanje.Da bi neko bio pravi intelektualac i akademik mora imati opste obrazovanje.Ako ne znas sta je opste obrazovanje ,mogu ti objasniti. Fridrih Nice je bio dr prof,pa nadji sta je on pisao o studiranju i sta se uci na univerzitetima.Stara mudrost kaze, MNOGO ZNANJA JE NEZNANJE. Bolje znati manje ali da to bude sustinsko znanje.Znanje iz enciklopedija,u skolama,sa Wikipedije i Gugla,to je dobro za kvizove a sustinski nikakvo znanje.
Ja mogu pricati i o fudbalerima,te manekenkama,ali posle toga mogu pricati i o nemackoj metafizici,o Platonovim idejama,o Kantovim sintetickim sudovima,o Hegelovoj dijalektici ili o hriscanskoj teologiji.Dok pojedini, tacnije vecina mogu samo ono prvo,po ceo dan.Postoji nekoliko definicija ljubavi ali mislim da je najbolja ona koja kaze da je ljubav voleti nekoga bezinteresno.Uglavnom vecini zena danas tamo gde im je interes tamo im je i ljubav. Cak primecujem da dosta zena prezire i mrze muskarce koji nemaju para.Ako im se jedan takav pocne udvarati,one se nadju uvredjene.Prosto smatraju ako bi bile sa nekim od koga nemaju koristi, smatraju se da su bezvredne.No zena je postala takva jer je sistem to nametnuo,a i muskarci i zene ne pruzaju otpor tim nepisanim a nametnutim pravilima.Ipak to su spanska sela za mnoge,pa bolje da cutim o tome.Kazace da samo pravim teorije zavera.

466453

pre 5 godina

Ljubaznost 25% (5) ako si glup ništa, obično da

Fizička privlačnost 23% (50) bar prosek, 85-65-85 prolazi.

Finansije 12% (70) bolje od proseka

Humor (narav)15% (5) netrpeljivost prema neinteligenciji


Želja za decom 7%(50) treba dvoje da se spoje

Kreativnost 8%(101) Pršti

Religioznost 5% (0) ih, beži od mene

Užas, zar ne? Znate, svaka rupa nadje svoju zakrpu.
Meni uvek dobro a i njoj ukoliko je pametna ... da beži od mene :D

XXL

pre 5 godina

Koliko se da zaključiti za jednu osobinu presudnu za muškarce i žene za vezu je dok na Zapadu smatraju da veza mora biti najsmešnija dotle na Istoku upražnjavaju sex tkz. 'zornjak'. Nekako mi se više sviđa istočna varijanta samo jbga moram rano da se budim.

Sly

pre 5 godina

Kako li ce Srbi preboleti sto, kad je o novcu rec, odnos nije 0% naspram 100%. U njihovim glavama su sve zene sponzoruse a svi muskarci produhovljene dobricine!

...

pre 5 godina

@(Point of view, 1. maj 2020 21:06)

Lepo napisano. Samo tu ima jedna sitnica. Vecina mojih drugara, kao i ja, se ponasamo u skladu sa tim opisom, dakle ozbiljni, odgovorni, pouzdani, pristojni, odani, pedantni,... ali SAMI, mnogi cak i godinama. Devojke na takve stvari gledaju kao na slabost. One bi uzbudjenje, lude price, zanimljive dogadjaje, aktivnost, stalno neka desavanja,... Momci iz tvog opisa postaju zanimljivi devojaka 30+. I sa pravom se momci ljute sto su poslednja rupa na svirali, i sto su se devojke provodile dok su se oni borili, usavrsavali, stedeli,.. pa su odjednom postali pozeljni. E u tome je problem. To treba da opisujes.

Vladimir

pre 5 godina

U takvim anketama je dobrim delom prisutna neiskrenost onih koji odgovaraju na pitanja. Kod zena na prvom mestu je ubedljivo finansijske moci muskarca.Tako je vec odavno,tako je i sada. Za muskarce na prvom mestu je najvaznije kako zena izgleda,koliko je lepa.A sta posle dolazi na drugom i trecem mestu,o tome se samo moze debatovati.Sta je na prvom mestu sa 90% to se zna,napisao sam.Cak i bogate zene gledaju kod muskaraca kakav je finansijski, retkost je da bogata zena ide sa muskarcem koji ima manje para od nje,ili da je na manjem polozaju od nje.Kao sto vidimo u realnom zivotu da svaki fudbaler i svaki bogat sportista ili pevac,niko od njih nema neku ruznu ili prosecnu zenu,sve su manekenke i misice.A opet sve te lepotice, nisam nijednu video da se udala za nekog shofera,kasira, portira ili kelnera. Treba biti iskren i posten pa reci kakva je realnost bez obzira kako je to surovo.
Postoji i jedan manji broj zena koje nisu mnogo lepe,ali su veste sa muskarcima i dobro ih vrte oko malog prsta,i naravno nekog bogatasa. Dok ima zena i koje su lepse,ali ne umeju sa muskarcima,i one traze lovane,ali lovatori ih fizicki iskoriste i sutnu,pa tako te zene idu iz ruke u ruku dok ne zavrse na ulici.

Vladimir

pre 5 godina

(Ja sam ja, 2. maj 2020 16:06)

Ne znas me,pises napamet,da ispadnes pametna.Ja pisem generalno a uvek poneka se nadje kao izuzetak.Ja bih sebe kritikovao zbog drugih stvari u mom odnosu prema zenama,a siguran sam u onos to tvrdim da vecina zena jesu veliki materijalisti. Ja sam sa zenama imao bolja iskustva od drugih muskaraca jer sam oprezan,a vidim kako drugi lose prolaze,ucim se na njihovim greskama.Ja sam stan kupio kad sam imao 25 god,za kesh,ne na kredit jer tada kredita nije bilo.Nisam rodjen u Bg pa nisam imao ni naslediti stan vec sam morao kupiti.Posle razvoda kupio sam opet,sam,prvi put sam kupio sa zenom.13 god sam neozenjen i verovatno ce tako ostati,jer je ponuda zena vrlo losa.Sa vecinom nemam sta pricati,slusaju glupu muziku,retko koja da cita knjige,ako neka i cita onda citaju knjige poput Danijele Stil i Igre prestola.Cim pocnem sa njima neku duhovnu temu gledaju me kao budalu,a i jos se cude koju muziku slusam. Jedino im valja Madona, Aca Lukas i Rasta.Uvek sam bio lepsi od vecine muskaraca. Ali nesto nisam stekao utisak da su devojke bile sa mnom sto sam lep,vise su bile iz interesa,osim moje bivse zene.Zene na musku lepotu ne daju bas mnogo,vidimo da manekenke se nijedna ne udaje za manekena vec za fudbalere.Nisam star ali nisam vise ni mlad,tako da farbanje kod mene ne prolazi i pricanje bajki.Greska mi je sto ne cenim zene koje nisu lepe,jer one su daleko bolje karakterom od onih lepih.Te sto nisu lepe su i vernije,sharmantnije.

Subota

pre 5 godina

Devojkama ne treba zgodan muskarac, to je sigurno.
Takav nikad nece biti tvoj, sto bi rekli. Potpisujem da nema zgodnog i lepog a da ne vara. Kad mu se devojke same namecu, nema tog koji ce uporno odbijati.

DonJuan

pre 5 godina

Kako lazu i jedni i drugi, za muskarce je najbitniji fizicki izgled zene i to blizu 100%, dok je zenama najbitniji finansijski status muskarca, jos blize tih 100%.

STRUČNI KONSULTANT

pre 5 godina

Presudno za vezu sam zaboravio šta je, ali za brak znam. To je povremena razdvojenost. Poželjno je da jedno ode od kuće bilo poslovno bilo iz zadovoljstva na nekoliko dana i da se to dešava učestalo. Ne ulazim tu u pitanje vernosti jer je podrazumevam. Mada ako je sakrivena nevera, može na isti način nekim parovima da pomogne. Drugima će pomoći samo prividno. Trećim će uništiti život. To, dakle, ne preporučujem, ali malo slobode, samoće i čežnje svakako. Neprestano biti u društvu bračnog druga je pogubno za međusobne odnose.

do

pre 5 godina

Jedna stvar, svaki kriminalac ima ženu decu, devojke... Kad čitate crnu hroniku, o čemu se radi mi smo kao ljudi životinje. Kriminalci se kod naših devojaka kotiraju kao uspešni, alfe, imaju materijalno, plus adrenalin.
Znate koliko su masovnim ubicama stizala ljubavna pisma, mračna trijada na to padaju devojke.
Nikako nice guy takav je poželjan tek kada da najbolje godine barabama, i kad je prodje voz sa 30+.

NikolaBg

pre 5 godina

Mene jure jer sam lep i zgodnjikav, ali čim čuju da sam naučnik, to je u većini slučajeva gotova priča, jer uglavnom se kod nas traži nešto bezobrazno. Ali sa druge strane i mene privlače sposobne žene, a sponzoruše, nafrakane silikonske i starlete ne.

Mрки поглед

pre 5 godina

@Subota Исто се може рећи и за лепе жене. Лепа жена као виноград покрај пута, сви уберу и сви је желе и лако је и убрати. Али ја ћу наравно због тога добити брдо минуса за разлику од тебе, без обзира што сам у праву ;)

Ja sam ja

pre 5 godina

Otkud tebi Vladimire to da su zenama najbitnije pare? Ili trazis samo takve zene ili nemas sta da ponudis pa je ti je to izgovor pred samim sobom. Kapiram, svi bi vi Moniku Beluci ali niste joj ni do kolena, pa najlakse svaliti krivicu na ceo zenski rod kako su sponzoruse.
Vidis, ja nemam takav utisak, jer moje drugarice ne zanima materijalno, sve imamo dosta hvala Bogu, i za razliku od vas muskaraca koji stan dobijete u nasledstvo mi moramo da ga kupimo (kao ja svoj, i mojih par drugarica-na kredit naravno).
Evo ti moj primer, uvek sam zaradjivala vise od muza i svakog bivseg decka, imam svoja kola, svake god.sam uvek sebi mogla da priustim odmor....i sta sad to meni treba od tebe sem osobina koje ocigledno ne posedujes, a to je inteligencija i smisao za pravdu i nelaganje.

Point of view

pre 5 godina

Pa dobro. Od kulturnog ponašanja sve kreće. To je neki minimum koji svako može pokazati. Od ocene nekoga kao pristojnog čoveka sa kojim je moguće i pristojno razgovarati. Ipak, za samu vezu je presudno da ne vara, da je odan. Što je onda normalno i da očekuje zauzvrat. Kao i da ne izaziva gubitak samopouzdanja kod devojke bilo nekim kritikovanjem, izazivanjem ljubomore ili ružnim opaskama na račun njenog izgleda. Da eto nije neki manipulator i slično... Da je emotivno zreo, da ume sve izraziti, i da razume to drugo biće s kojim je. :)

Marijana

pre 5 godina

Ljubaznost je danas toliko retka ovde u Srbiji, da je tražimo sa lupom, tako da ovo za zapad važi, za našu zemlju ne, ovde se takmiče ko je više bezobrazan. Izuzetno antipatiče, umišljene, i bezobrazne osobe imaju partnera.

Brahiosaurus, ali domaci

pre 5 godina

Neverovatno koliko je u ovim komentarima uspesnih i sarmantnih muskaraca kojima eto ne ide sa zenama i ostvarenih, prelepih i samostalnih zena iz cijih komentara izbija kivnost a ponekada cak i mrznja prema muskarcima. Generalizacije su opste mesto. O muskarcima su zene rekle sve, nesto tacno nesto ne. Kao muskarac pitacu komentatorke sledece:

1) Ako zene zaista zele da budu samostalne i potpuno ravnopravne sa muskarcima kada ce, one koje zele navedeno, poceti da snose troskove veze, od prvog pica do verenickog prstena ravnopravno sa muskarcima? Za sada ih je jako malo. Primedbe o muskarcima koji ne pomazu o kuci preskocimo jer govorimo o vezi u kojoj zajednickog domacinstva nema.

2) Kada ce, opet zene koje zele da budu ravnopravne i u svemu sa muskarcima izjednacene, poceti da prve prilaze muskarcima i trpe rizik odbijanja i ponizenja.

3) Ako je emancipovana zena ona koja ostvaruje i svoju seksualnu slobodu zasto je kod nas, za razliku od Zapada, neobavezan seks jako redak. Na ogovaranja se zena sigurna u sebe ne osvrce a ako se sve zene budu slobodno ponasale ogovaranje postaje besmisleno. Na stranu sto je vecim gradovima prakticno nemoguce znati neciji intimni skor, pa je i samo interesovanje za to glupo.

3) Ako su muskarci losi, neodhovorni i nasilni kako se implicira zasto zene nemaju same decu,sa usputnim partnerima ili putem vestake oplodnje, i bez bilo kakve veze sa muskarcima osim seksa. One to mogu muskarci, za sada, ne.

DedaMraz

pre 5 godina

Na prvi pogled vidljiva je ljubav prema novcu i dobrom izgledu, onim inteligentijim sa skupljim ulaznicama, evidentan je jadan pokušaj banalizacije ljubavi od strane bezumnih materijalista.

Zena u Srbiji

pre 5 godina

Ovi sto u gotovo svakom tekstu konstantno potenciraju da je zenama najbitniji novac, zapravo imaju problem sa samima sobom i nekom vrstom sopstvene i licne isfrustriranosti i neuspeha...ne vidim ni da Novak ni da Federer a ni gomila drugih sportista i uspesnih ljudi za zene imaju glupe, proste i izoperisane starlete...
Shvatite, do vas je sto vas zena hoce ili nece, jednostavno joj se dopadate ili ne, jer zena po samom svog mentalnom i fizickom sklopu trazu vise nego muskarac, na kraju krajeva, mi smo te koje ostaju trudne i radjaju decu...gomila stvari je u pitanju! Trazite drugu ako vas ta nece i prestanite sve da nas nazivate sponzorusama jer to jednostavno nije istina!

WTF

pre 5 godina

To je samo u Britaniji. Zivimim u Britaniji. Ljudi su ovdje uceni ljubaznosti i manirima a kod nas vrijednostima i principima od malih nogu. Ovdje se mogu tako divno ponasati prema tebi a govoriti sve najgore iza leda i jedva cekati da ti se nesto lose desi. Tako se ponasaju i sa prijateljima. Ali su uceni da je biti ljubazan vaznije nego biti istinski dobar. Zato su najneiskreniji ljudi i najmanipulativniji. Neka, hvala na njihovoj ljubaznosti.

Vladimir

pre 5 godina

(Boze me sacuvaj, 3. maj 2020 14:31)

Tvoj zajedljiv komentar mozda ukazuje da si se prepoznala u mojim kritikama.Mozda tebi nije jasno ali mene jeste sta su to duhovne teme.Prvo cu ti pojasniti sta nisu. Nisu oni svakodnevni razgovori u kojima se razglaba dnevna politika, desavanja na estradi, sta je sinoc bilo na tv,ko se sa kim svalerise,kakve cipele je kupila tvoja drugarica,kolike su cije plate,sta ce biti sa koronom itd. Duhovne teme su nematerijalne teme i samim tim odvratne vama materijalistima.Tu se koriste i malo teze reci za vas,koje i ne razumete.To su teme koje neminovno vode ka sustinskim pitanjima zivota,o smislu zivota itd.Sustinska pitanja svakako nisu ona koja se bave kolika je kamatna stopa na kredite,da li ces uzeti 100 evra od drzave i ko je novi muz Andjeline Dzoli. Duhovne teme se ticu i umetnosti,lepe muzike, slikarstva itd.Ne o tome s kim se kurva Karleusa.Teme o pitanju boga i religije, filozofije,etike,sve sa one strane iskustva tj metafizicka pitanja. Pitanje ljubavi je takodje vrhunsko duhovno i filozofsko pitanje.Uglavnom ljudi danas zaljubljenost mesaju sa ljubavlju,a javlja im se ljubav tamo gde im je i interes.No to su spanska sela za vecinu zena danas.Ni nase bake nisu citale Hegela,ali i ako su bile cesto nepismene,ipak su imale dobru dusu,bile dobre majke, dobre domacice,postovale i volele svoje muzeve i porodicu.

Sum es est

pre 5 godina

@(..., 01. maj 2020 23:02)
Po tebi, nijedna devojka se nije usavršavala i "borila" i štedela. Više su devojke takve, nego momci, jer momcima uglavnom roditelji obezbeze veči deo stavri, bar ovde kod nas. Inače, što da ne 30+, posebno ako ste i sami zašli u godine? Nema ko šta da se ljuti, kakav si, tako i dobiješ. Svašta. Sigurno te takvog neće hteti neka pametna lepotica. Zamisli taj život sa nekim ogorčenim koji kuka na sve žene, pa se iskaljuje na jadnici koja mu je zapala na jedvite jade.

Pazarka

pre 5 godina

Ljubaznost jeste bitna , meni su se uvek više svidjale osobe koje su mi poklanjale pažnju od onih koje su bile neprijatne. Isto tako pošto sam uvek bila prijatna prema svakom ko nije loš prema meni svi muškarci su mi jeli iz ruke od ekstroverta do onih koji su stidljivi. Jedino sam kučka prema onima koji to izazovu u meni a isto tako jedino kad je ok da je neko grub i da me ne poštuje je u krevetu ili bilo kom drugom mestu gde imam sex. Uglavnom sam imala više od svojih partnera i partnerki tako da novac nije bio bitan faktor, niti mi je problem da platim piće.

Mila

pre 5 godina

@... pa, probajte da ostvarite kontakt sa nekom iz grupe kojoj ste zanimljivi, a ne sa povrsnim devojkama koje su zeljne provoda i novotarija. Ne vidim u cemu je problem osim da vi zaista ceo zivot jurite one kojima niste zanimljivi i kukate kako je do njih. Svako na ovom svetu ima pravo da ga privlace razne stvari. Vi zapravo kukate sto niste privlacni apsolutno svima, bez izuzetka, pa da mozete mirno da probirate (a, i tad biste nasli neku zamerku!!!) Jeste li svesni koliko je to detinjasto? Pa koliko se puta desi da mi nekome ne budemo zanimljive, pa necu valjda do kraja zivota da kukam zbog toga i da budem sama jer necu nijednog drugog nego eto samo tog jednog. Sta je s vama...

Vladimir

pre 5 godina

(Serendipiti, 4. maj 2020 00:13)

Fakultet nije merilo necijeg intelekta i kvaliteta.Na fakultetima se stice strucno usavrsavanje a ne stice se opste obrazovanje.Da bi neko bio pravi intelektualac i akademik mora imati opste obrazovanje.Ako ne znas sta je opste obrazovanje ,mogu ti objasniti. Fridrih Nice je bio dr prof,pa nadji sta je on pisao o studiranju i sta se uci na univerzitetima.Stara mudrost kaze, MNOGO ZNANJA JE NEZNANJE. Bolje znati manje ali da to bude sustinsko znanje.Znanje iz enciklopedija,u skolama,sa Wikipedije i Gugla,to je dobro za kvizove a sustinski nikakvo znanje.
Ja mogu pricati i o fudbalerima,te manekenkama,ali posle toga mogu pricati i o nemackoj metafizici,o Platonovim idejama,o Kantovim sintetickim sudovima,o Hegelovoj dijalektici ili o hriscanskoj teologiji.Dok pojedini, tacnije vecina mogu samo ono prvo,po ceo dan.Postoji nekoliko definicija ljubavi ali mislim da je najbolja ona koja kaze da je ljubav voleti nekoga bezinteresno.Uglavnom vecini zena danas tamo gde im je interes tamo im je i ljubav. Cak primecujem da dosta zena prezire i mrze muskarce koji nemaju para.Ako im se jedan takav pocne udvarati,one se nadju uvredjene.Prosto smatraju ako bi bile sa nekim od koga nemaju koristi, smatraju se da su bezvredne.No zena je postala takva jer je sistem to nametnuo,a i muskarci i zene ne pruzaju otpor tim nepisanim a nametnutim pravilima.Ipak to su spanska sela za mnoge,pa bolje da cutim o tome.Kazace da samo pravim teorije zavera.

rp

pre 5 godina

Fizička privlačnost 17% a realno je 70% ostalo finansije.
I ja sam nekad verovao da su bitne osobine dok se nisam uverio u suprotno, sam uspeh sa devojakama je totalno povezan sa tim kako izgledaš.
Jer, humor i ljubaznost od nekog ko nekoj devojci ne budi seksualnu privlačnost su nebitne stvari.
Dolazimo do druge jako bitne stvari kako da te upozna kao čoveka ako nisi prošo fizički, pa nemaju one vremena da upoznaju svakog detaljno. Tu se vraćamo na izgled, devojka mora biti zagrejana da te vidi i upozna...U slučaju da se karakterno ne poklapate i dalje će da gleda da ti se svidi i tad sve ide na tvoju vodenicu, jer će da ti podilazi da bi bila sa tobom jer si joj lep.
Obrni okreni, tvoje je samo da si joj 1. lep 2. da postojiš

Milica

pre 5 godina

1- placanje pola pola ne odgovara muskarcima jer placajuci ceo racun oni ocekuju da dobiju" zahvalnost" , zato 90% njih odbija cak i kad zena insistira na placanju pola pola. 2- zene vole sex ali ne po svaku cenu, kao sto zele muskarci. Zena nikad nece spustiti kriterijum samo zbog sexa. Drze sebi na znacaju, tako sto ne prilaze. Neko je dobro rekao " nisu zene lake nego ste vi muskarci laki " jer zbog zelje za sexom prilazite maltene svakoj za koju pomislite da bi htela .3 - ovo je Balkan i kod nas muskarac samo na recima i za kombinaciju hoce zenu koja je slobodna za sex vezice, a kad se zeni bezi od takvih ko djavo od krsta. Znaci pod 3 je problem u vasoj licemerstini i dvostrukim standardima. Ja npr obozavam sex i vidim da mnogim muskarcima uopste nije pravo kad vide koliko uzivam u njemu- odmah misle da cu da ih varam, da sam imala ko zna koliko njih. Vas plase zene koje vole sex. 4- isto sto i pod 3- dvostruki standardi.

Serendipiti

pre 5 godina

@Vladimir Vasa prica ne pije vodu sto se kaze. Da je muskarcima toliko bitan izgled devojke, ne bi maltene sve prosecne zene bile u braku. Osvrnite se malo. Prosecni su uglavnom u paru, one lepe i kvalitetne po mnogim osobinama, na zalost samuju. I da, nije bitan finansijski momenat, ne mora da ima vise od mene, ali mora da ima makar isto obrazovanje kao ja, cisto da ga sutradan ne bi drmali kompleksi sto na tom polju nije ostvaren. Ni vi ne zelite neku ispod "vaseg nivoa", sto bih i ja zelela nekog sa kim sutradan ne bih mogla da se razumem.

XXL

pre 5 godina

Koliko se da zaključiti za jednu osobinu presudnu za muškarce i žene za vezu je dok na Zapadu smatraju da veza mora biti najsmešnija dotle na Istoku upražnjavaju sex tkz. 'zornjak'. Nekako mi se više sviđa istočna varijanta samo jbga moram rano da se budim.

Point of view

pre 5 godina

...

U pravu si, razumem na šta misliš. I sam si dao neke naznake svojim komentarom koje se tiču sazrevanja. :) Dakle, kod cura od 19, 20 do tamo... tridesetak godina možda pre dominira neka želja za tim filmskim uzbuđenjima, za "ljubavnim trilerima" fantastikom i slično. :) Tj. jači su im i bitniji ti udari adrenalina, endorfina, serotonina, dopamina... ne znam. Ima možda veze sa tim nekim hemijskim procesima u organizmu u skladu sa godinama i sazrevanjem, ali je mnogo i do vaspitanja, modela na koje se mladi ugledaju, i dobrim delom i do individualnog sklopa ličnosti. Svakako neko makar samoobrazovanje, želja za upoznavanjem sebe, za razumevanjem i svog tela i osećanja i uma, mislim da pomažu da svako bolje shvati šta želi i šta mu je potrebno u emotivnom ili bilo kom smislu. Mislim da sport neki, rekreacija, izlasci, druženje mogu pomoći da se sva ta mladalačka energija kanališe. Kako se kome zalomi.. :) Stvarno je sve vrlo individualno i tu... :/

Marko

pre 5 godina

Pare su bitne, da se bar ima za pristojnu egzistenciju, ali nisu one jedine bitne. I zene gledaju izgled, karakterne osobine itd. Sve u paketu, ako nesto fali, nece biti mnogo zainteresovane.
@Serendipiti
A diploma je pokazatelj inteligencije? Sa takvim zakljuckom ne cinis se nadarenom, nego vise pokondirenom tikvom. Da bi se zavrsio bilo koji fakultet u Srbiji, nije potrebno imati IQ veci od 110 (15% populacije). Za neke smerove nije potreban ni trocifren...

VJ

pre 5 godina

@...
pitanje je KAKVE su to devojke, koje na te kvalitete gledaju kao slabost.

Jer one druge (ozbiljne, odgovorne, pouzdane, odane, iskrene, pristojne, pedantne... koje su u velikom broju SAME, takođe traže partnera sličnih osobina i kvaliteta, sistema vrednosti...

Nisu vam se putevi ukrstili?
Ili vas ne privlače takve? Nisu upadljive, nije sve na izvolte.

466453

pre 5 godina

Ljubaznost 25% (5) ako si glup ništa, obično da

Fizička privlačnost 23% (50) bar prosek, 85-65-85 prolazi.

Finansije 12% (70) bolje od proseka

Humor (narav)15% (5) netrpeljivost prema neinteligenciji


Želja za decom 7%(50) treba dvoje da se spoje

Kreativnost 8%(101) Pršti

Religioznost 5% (0) ih, beži od mene

Užas, zar ne? Znate, svaka rupa nadje svoju zakrpu.
Meni uvek dobro a i njoj ukoliko je pametna ... da beži od mene :D

Veliki brat

pre 5 godina

I sa pravom se momci ljute sto su poslednja rupa na svirali, i sto su se devojke provodile dok su se oni borili, usavrsavali, stedeli,.. pa su odjednom postali pozeljni. E u tome je problem. To treba da opisujes.
(..., 1. maj 2020 23:02)

Pa zato se traži sebi ravan. Neće neko ko je specijalista hirurgije ili ko ima svoj uspešan biznis da se oženi nekom splavarušom ili "manekenkom", za takve su rezervisani fudbaleri, deca bogataša koja nikad ništa nisu morala da rade niti su završili neku školu (da se ogradim, nisu svi takvi, ovde mislim samo na one koji ništa u životu sami nisu uradili, jer su imali sve na gotovo).

E, sad, druga je stvar što neko ko je počeo ozbiljnije da zarađuje, a još nema ozbiljnu vezu, hoće onu za kojom se svi okreću, pa tek posle gleda da li je u životu uspela još u nečemu osim u fizičkom izgledu.

Miloš Radunović

pre 5 godina

Ljubaznost je nešto što svi vole i cene. Problem nastaje onda kada želimo da ona druga strana ima te kvalitete, a da mi u isto vreme "teramo po svom", a da nas drugi razumeju.

Gmaz

pre 5 godina

> One bi uzbudjenje, lude price, zanimljive dogadjaje, aktivnost, stalno neka desavanja,...
> Momci iz tvog opisa postaju zanimljivi devojaka 30+.
> sto su se devojke provodile dok su se oni borili, usavrsavali, stedeli,..
> pa su odjednom postali pozeljni.

To je tako jer je to tako, ne zato što je bilo ko zao.

OK, ti si se usavršavao do svoje tridesete, četrdesete da bi im bio zanimljiviji, a one su koristile svojih pet minuta na tržištu kada su one drugima zanimljive. To što se muškarci žale što im nisu zanimljivi sa dvaesdve godine (kada stvarno nemaju šta da ponude), je isto kao što se žene žale što nisu zanimljive muškarcima kad imaju četresdve. Nepravda, pa to ti je. Ili bi rekao da su muškarci zli jer ih ne privlače starije žene?

I nigde nisam rekao 'sve' ili 'svi'. Radi se o distribucijama verovatnoće, koje su okrutne na velikim brojevima.

Serendipiti

pre 5 godina

@ Marko ne znam za "bilo koji fakultet", znam samo onaj koji sam zavrsila, ispade vi znate za sve fakultete i kako se zavrsavaju. Bas fino razmisljanje, zato i imamo 4% visoko obrazovanih u Srbiji. A za mene je ta diploma i odraz, osim inteligencije, upornosti, odricanja, ucenja, rada, mnogih osobina covekovih... Ne znam sta je za vas i ne zanima me. Vidim samo ste se tu pronasli, u mom komentaru.

Boze me sacuvaj

pre 5 godina

@Vladimir - kvaka je u tome sto neki od nas ni kafu ne bi popili s nekim kome su teme estrada, ko se s kim svalerise (?!) ko je kakve cipele kupio(?!!), bilo da sam da drugom, deckom, drugaricom, bratom, sestrom. To se bar podrazumeva. Kao sto je neko dole vec napisao - promenite krug ljudi/zena s kojima se druzite i prestanite da kukate da su drugi krivi. Probajte da ostvarite kontakt s onima kojima biste mogli biti zanimljivi i zadivite ih. Vise imam razumevanja za klince od 20 kojima mozda jesu teme estrada i provod, nego za matore od 33/34 i vise koji kukaju kako su klinke pre svega neozbiljne. Pa, prijatelju, sta se tebe one ticu. Veza i brak mogu biti sjajni kad nadjes nekoga ko ti odgovara, a to znaci da moras pre toga da upoznas sebe dobro.

Из угла

pre 5 godina

Љубазност се цени у Британији као искреност у Србији.
Прво је добро за посао и свакодневни живот, а друго за дубока пријатељства.
То је управо оно што недостаје једнима и другима.

Sly

pre 5 godina

Dajemo argumente za koje ocekujemo da se uzmu kao validni, zasnovane na analizi ponasanja manekenki i fudbera, ali inace nas interesuju samo "duhovne teme"....

Mare

pre 5 godina

@Vladimir - neces verovati mozda, ali znam parove koji su super zajedno i posle dugo godina, imaju sjajno vaspitanu decu a ni jedno ni drugo ne bi znali nista da kazu o Kantu ili Hegelu. Bitno je da se nadju srodni ljudi, da se uklope, zaista nije presudno da citiraju Nicea i izigravaju kvaziintelektualce.