Veze i odnosi

Beže od braka glavom bez obzira; neženje u Srbiji bi da se i dalje hrane kod mame VIDEO

Utorak, 08.11.2022.

08:52

Izvor: superžena

Beže od braka glavom bez obzira; neženje u Srbiji bi da se i dalje hrane kod mame VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

Nenad

pre 1 godinu

Apsolutno! Ali treba da znaš da mnogo više muškaraca može do potomstva, i to dokle god su živi. To je nauka. Muškarac i sa 110 godina može da napravi dete. Žena sa 50 ne može. Odnosno može možda jedna u milijardu.
(Mr Hyderabad, 13. novembar 2022 23:04)

Pa nije priroda retardirana kao ljudi, zato je i ogranicila da moze da se dobije dete do 50 (teze) do 40 (lakse).
Nece priroda da se vodi carli sin snovima o zivotu, jer ljudsko mladunce dugo nije samostalno i neko treba i da ga podigne (opet, to je prepustila majci). A taj sa 110 moze da proba da nadje neku 80g mladju i da joj ponudi svoj dragoceni spermatozoid. Voleo bih da vidim taj razgovor:D

Sve moze

pre 1 godinu

@Silverfox

Sve tacno, pod uslovom da imaju valjane polne celije, koje mnogi nemaju ni sa 20 i 30.
Kao sto sam rekla, teoretski sve moze, ali mi neki zivimo u prakticnom i realnom svetu. Da naglasim da ja stvarno nemam nista protiv tih njihovih mastarija i mislim da bi dobar deo ovih ljutih, zlih, malicioznih, zajedljivih komentatora trebalo da uradi bas kao sto kazes.

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

Lepo, svaki muskarac koji ne moze da napravi dete isto tako.
(zar ne, 12. novembar 2022 00:29)

Apsolutno! Ali treba da znaš da mnogo više muškaraca može do potomstva, i to dokle god su živi. To je nauka. Muškarac i sa 110 godina može da napravi dete. Žena sa 50 ne može. Odnosno može možda jedna u milijardu.

The best of Darwin

pre 1 godinu

Naravno, ja ti zelim da srecno zivis u ubedjenju da ti sa staroscu nece opada "fertilna" vrednost i nigde ne zuri. Veruj svojim yt isceliteljima i nigde ne zuri
(Veselo, veselo, 12. novembar 2022 00:13)

Svakako bi evoluciji učinio uslugu, ovako ili onako.

Silverfox

pre 1 godinu

(Sve moze, 12. novembar 2022 00:27) Muškarac koji ne može da pokrene organ i dalje proizvodi seme koje može da se koristi za oplodnju. Žene se rađaju sa određenim brojem jajnih ćelija i ostaju plodne određen broj godina. Biološki, žena bi trebala da počne da rađa sa 25, ili da izvadi i zamrzne jajne ćelije. Muškarci koji žele potomstvo u kasnijim godinama bi trebali da zamrznu spermu sa 50-55. To ne znači da neće moći da imaju decu posle toga, nego da budu sigurni da će moći da ih imaju.

Gospodarica

pre 1 godinu

Ma jašta, svd dvadesetogodišnjakinje poletele da decu prave sa dedama. Možda ako ima kintu da plati...paaa sve što mlada, zgodna lepa devojka može da poželi.
Moći i uspeti su dve različite stvari. Većina može (mada je i to diskutabilno). Uspeju samo uspešni. Toliko o tome.

Veselo, veselo

pre 1 godinu

Žene u ranim 30im udaraju u ZID. Muškarci imaju vrednost do pozne starosti, a ženska vrednost se gubi kada oko 34te otprilike uđu u klimaks.
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 22:18)

Pitaj nekog naucnog radnika kad se ulazi u klimaks, kao i kakav je kvalitet spermograma kod danasnjih muskaraca u dvadesetim i tridesetim, ne moras ici na starije. Naravno, ja ti zelim da srecno zivis u ubedjenju da ti sa staroscu nece opada "fertilna" vrednost i nigde ne zuri. Veruj svojim yt isceliteljima i nigde ne zuri

zar ne

pre 1 godinu

Nije svaka. Samo ona koja više ne može da rađa. ;)
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 22:19)

Lepo, svaki muskarac koji ne moze da napravi dete isto tako.

Sve moze

pre 1 godinu

"Žene sa druge strane su nakon 34-5te godine u zoni visokog rizika, nakon 44-5te najčešće potpuno jalove, sterilne i neplodne."

Razlika izmedju mene i tebe je ta sto ja apsolutno znam da je izuzetak da zena posle 44g dobije dete. Tu cinjenicu niko normalan ne pobija.
Teoretski je moguce, prakticno tesko.

Ti si, s druge strane, ubedjen da se lako sa 80 prave deca, iako ce ti se svaki urolog i covek koji se bavi reprodukcijom nasmejati na to. Ne mozete ni da "pokrenete" organ u tim godinama, a ne nesto drugo. Opet, to tebe ne sprecava da verujes da je teoretska mogucnost pravilo i redovna pojava. Ti zivi na svoj nacin uljuljkan u bajku da ces moći sa 80, niko ti ne brani.

Sto bi rekao onaj lekar u sanatorijumu:"zasto bismo uzrujavali savrseno srecnog konja" :)

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

Druže, meni miriše da tebi treba muško, čim ti je svaka žena potpuno beskorisna.
(Xy, 11. novembar 2022 12:41)

Nije svaka. Samo ona koja više ne može da rađa. ;)

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

to da ima vise dedica od 75 koji imaju decu, od zena 35-40 to stvarno, ama bas nikako nije tacno.
I od svih normalnih argumenata koje mozete da upotrebite u raspravi, vi se uhvatite za najgluplji moguci!
(Nenad, 11. novembar 2022 13:26)

Nisam rekao da ima više staraca koji imaju decu, već onih koji mogu da ih imaju. Nauka je jasna po tom pitanju.

Žene u ranim 30im udaraju u ZID. Muškarci imaju vrednost do pozne starosti, a ženska vrednost se gubi kada oko 34te otprilike uđu u klimaks.

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

Uvek mozes da nam das neki izvor iz kojeg si preuzeo tu informaciju.
Izvor na stranu, ako je tako drago mi je zbog vas, svaka cast, onda nema razloga da zurite. Na vreme ste kad god odlucite, sve super
(Sve moze, 11. novembar 2022 12:55)

Za tebe, Milu i ostale odgovor, da vas ne edukujem sve zasebno: muškarac nema rok isteka kada je reč o začeću deteta.
Muškarac može da napravi dete i sa 70 i sa 100 godina starosti, pa i više.
To je biologija za prvi razred osnovne škole, nemojte se brukati.

Žene sa druge strane su nakon 34-5te godine u zoni visokog rizika, nakon 44-5te najčešće potpuno jalove, sterilne i neplodne.

Postoje izuzeci u oba slučaja, ali su samo to, izuzeci.

To je nauka. Ako vam se ne sviđa, gledajte u šolju. Šta da vam kažem.

sto je babi milo...

pre 1 godinu

Mnogo više ima muškaraca koji sa 75-80 godina mogu bez problema da naprave dete, nego žena sa 40. To su prosto naučne činjenice. Žao mi je što ti nauka ne ide uz dlaku.
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 10:16)

Nauka se oglasila :D

Forever young prostata

pre 1 godinu

Mnogo više ima muškaraca koji sa 75-80 godina mogu bez problema da naprave dete, nego žena sa 40. To su prosto naučne činjenice. Žao mi je što ti nauka ne ide uz dlaku.
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 10:16)

U redu je, deda. Nastavi da se bavis naukom i da pravis decu u 70im

Veselo, veselo

pre 1 godinu

Mnogo više ima muškaraca koji sa 75-80 godina mogu bez problema da naprave dete, nego žena sa 40. To su prosto naučne činjenice. Žao mi je što ti nauka ne ide uz dlaku.
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 10:16)

Tacno tako. Ja bas ovih dana proslavljam s ujacima i stricevima od 70+g rodjenje njihovog prvog deteta i pitam se sto niko od mojih vrsnjakinja 35-40 ne dobija decu? Strasno sta se desava

Darko

pre 1 godinu

Ne, stvarno to nije istina. Odakle ti to da putujem po selima? Isključivo po gradovima provodim vreme, to mi je posao. Bukvalno nikad više dece nisam video, školaraca i roditelja sa malom decom.
(Little creatures, 11. novembar 2022 10:14)

Druze, nebitno je jesu li sela ili gradovi, naravno da ces videti decu na ulici, ispred skola i na igralistima. I oko mene su sve deca, jer sam u tom dobu da ljudi dobijaju /gaje/podizu decu. Kad se vozim po gradu u vreme kad malci idu na treninge i u skolu, sve vrvi od njih. To ne znaci da Srbija nema problem sa prirodnim prirastajem. On je negativan pa negativan sta god mi videli. Natalitet opada. Dakle, u Republici Srbiji je 1997. bilo 123 394 rodjenih, 2006. je taj broj pao na 71 362, 2021. je taj broj pao na 62 180. To sto vidjas decu unaokolo je ok, verujem ti, to ne znaci da nemamo problem s natalitetom i da smo po proseku kao nacija blizi 50im nego 20im i da nikad nije bilo vise dece. Bilo je, i te kako je bilo.

Mila

pre 1 godinu

(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 10:16)

Daj molim te baci izvor tih naučnih činjenica da muškarci češće bez problema prave decu sa 75 nego žene sa 40 :)

Šanse se starijoj ženi kasape ako joj je partner nekoliko godina stariji. Žena sa 40 sa muškarcem od 35-40 godina ima u najgorem slučaju isto šanse za zdravo potomstvo kao i muškarac od od 75 sa ženom od 25-30 godina. Šta se u realnosti od ove dve kombinacije češće javlja, ne moram ni da pominjem. Ali samo vi čekajte 50+ za mlade devojke i sjašite sredovečnim ženama sa kičme, ionako vam nisu interesna grupa.

Nenad

pre 1 godinu

Mnogo više ima muškaraca koji sa 75-80 godina mogu bez problema da naprave dete, nego žena sa 40. To su prosto naučne činjenice. Žao mi je što ti nauka ne ide uz dlaku.
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 10:16)

Na kojem si se gumnu ti obrazovao da mi je znat. Nije dobro radjati u 40im nikako, ali to da ima vise dedica od 75 koji imaju decu, od zena 35-40 to stvarno, ama bas nikako nije tacno.
I od svih normalnih argumenata koje mozete da upotrebite u raspravi, vi se uhvatite za najgluplji moguci!

Xy

pre 1 godinu

Bukvalno ste potpuno beskorisne osim mogućnosti rađanja.
(Mr Hyderabad, 10. novembar 2022 09:54)

Druže, meni miriše da tebi treba muško, čim ti je svaka žena potpuno beskorisna.

Sve moze

pre 1 godinu

Mnogo više ima muškaraca koji sa 75-80 godina mogu bez problema da naprave dete, nego žena sa 40. To su prosto naučne činjenice. Žao mi je što ti nauka ne ide uz dlaku.
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 10:16)

Uvek mozes da nam das neki izvor iz kojeg si preuzeo tu informaciju.
Izvor na stranu, ako je tako drago mi je zbog vas, svaka cast, onda nema razloga da zurite. Na vreme ste kad god odlucite, sve super

Little creatures

pre 1 godinu

Cinjenica je da postajemo sve starija nacija sa sve manje dece to zaista ne mozete da opovrgnete
(Darko, 10. novembar 2022 13:51)

Ne, stvarno to nije istina. Odakle ti to da putujem po selima? Isključivo po gradovima provodim vreme, to mi je posao. Bukvalno nikad više dece nisam video, školaraca i roditelja sa malom decom.

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

A to koliko imamo slucajeva da muskarci sa 80 uspesno dobijaju potomstvo - isto toliko slucajeva ima i kod zena u 45g. To su jako retki izuzeci, nikako pravilo i to nikako nije dobro da se promovise, ali vase je pravo da verujete u tu bajku i da ne zurite sa decom, vec da cekate 80g i 50 g mladje zene. To bas deluje lako izvodljivo, lako cete vi to, ima vremena. Samo vas cekaju
(Sve moze, 10. novembar 2022 13:46)

Mnogo više ima muškaraca koji sa 75-80 godina mogu bez problema da naprave dete, nego žena sa 40. To su prosto naučne činjenice. Žao mi je što ti nauka ne ide uz dlaku.

Nacrtano

pre 1 godinu

"Simptomatično je to da nijedna žena na ovo pitanje ne ume da da jasan odgovor na pitanje šta to današnje žene pružaju. Ama baš nijedna"

Ako treba da ti se crta, donosimo u porodicu sve ono sto i suprug a pri tom mozemo i da rodimo.
Dakle, radjanje, brigu o deci, prakticne stvari (odvozenje, dovozenje, treninzi, parkici), svi poslovi u kuci, nabavke, kuvanje, pranje i peglanje i novac. Naravno, i sve ono sto nosi intimna veza s muzem. E, sad, to sto vi ne valjate sami sebi, pa vam je ovo malo, vas problem. Mozete da ga resavate, a mozete i da vicete unaokolo da su svi sem vas bezvredni.

Danka

pre 1 godinu

@Mr Hyderabad
Pa vi zastupate tezu da zene nicemu ne sluze, pa ne znam zasto se vredjas na komentar - ako mislite da nicemu ne vrede, ne zenite se.

Ja licno smatram da kao zena vodim racuna i o emotivnim i o materijalnim potrebama svoje porodice. Da opisem svoju ulogu sa najmanje reci i da ne nabrajam sta sve spada u to. Moj doprinos mojoj porodici je veliki i nemam problem da to i kazem i pokazem. Veliki broj zena u srbiji zivi slicno i ako bilo ko smatra da su one bezvredne i da nicim ne doprinose, njegova stvar, njegovo pravo, najnormalnije je da se takvi ni ne zene, jer ne znam sta bi im to donelo, kad vec tako misle. Ovo ne "sluzite nicemu osim za radjanje" pokazuje i vas odnos prema deci i prema zenama, ne bih ga komentarisala jer, opet, imate pravo da bagateliste i zene i decu, ali ako vec to radite onda se ne ljutite sto vas ljudi podsete da se ne mora ni jedno ni drugo. Kao dete kad ti kaze ova cokolada mi se ne svidja, a ti ga podsetis da ne mora da je jede i on onda brizne u plac. Razmazeno i nezrelo

Sve moze

pre 1 godinu

Žene udaraju u zid u ranim 30im, i sve osim toga je izuzetak.
Poznajem na stotinu žena, i bukvalno jedna od njih nije morala na vantelesnu nakon 30te godine, pa i one dosta mlađe. Dosta njih čak ni vantelesnom nije moglo do potomstva, što je bilo jako interesantno.
(Mr Hyderabad, 10. novembar 2022 09:47)

Niko ne spori da su idealne godine za potomstvo dvadesete, medjutim to nije uvek lako ostvarivo. Izmedju ostalog, kad muskarcu u 20im pomenes vezu, brak i decu pobegne glavom bez obzira, ali dobro, to je danas postala normalnost.
Elem, da nisi pristrasan znao bi da osim nemogucnosti zena da zatrudne u 20im i 30im, ogroman je broj i onih parova koji to ne mogu zbog lose sperme kod muskaraca, sto je isto posledica zivota u 21. veku.

A to koliko imamo slucajeva da muskarci sa 80 uspesno dobijaju potomstvo - isto toliko slucajeva ima i kod zena u 45g. To su jako retki izuzeci, nikako pravilo i to nikako nije dobro da se promovise, ali vase je pravo da verujete u tu bajku i da ne zurite sa decom, vec da cekate 80g i 50 g mladje zene. To bas deluje lako izvodljivo, lako cete vi to, ima vremena. Samo vas cekaju

Darko

pre 1 godinu

Putujem po celoj Srbiji. Gotovo svi ljudi koje viđam napolju su parovi koji guraju kolica, ili klinci koji idu u školu.
Ne znam ja gde ti živiš, ali Srbija je puna dece.

Nikad više parova i dece. Svaki dan ima neka svadba.
Ljudi i po četvoro dece imaju.
(Little creatures, 09. novembar 2022 16:28)

Boze dragi pa sto nam je onda prosek godina kao naciji 40+, sto postajemo stara nacija, sto se zatvaraju skole, sto je prosek po paru 1.5 dete? Sto je los prirodni prirastaj?
To sto vidis na ulicama roditelje s kolicima to je normalno, ali nikako ne znaci da su ta sela kroz koja prodjes puna dece. Saberite se ova teza koju branite zaista je neodbranjiva i to se vidi na svakom koraku. Cinjenica je da postajemo sve starija nacija sa sve manje dece to zaista ne mozete da opovrgnete

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

A to da je lagodno za muskarca da pravi decu sa 50 ili 60 - ne bih da rusim sneska, ali porazgovaraj s nekim urologom kakav je kvalitet sperme kod muškaraca koji prevale 35 i srecno.
(Sve moze, 09. novembar 2022 21:01)

Imamo mnogobrojne primere ljudi od 80 godina koji su napravili dete. Treba im samo mlada partnerka.

Žene udaraju u zid u ranim 30im, i sve osim toga je izuzetak.
Poznajem na stotinu žena, i bukvalno jedna od njih nije morala na vantelesnu nakon 30te godine, pa i one dosta mlađe. Dosta njih čak ni vantelesnom nije moglo do potomstva, što je bilo jako interesantno.

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

A šta to ova današnja, "moderna" žena, može da pruži?
(Dragon, 08. novembar 2022 17:08)

Ako misliš da nema sta sa pruzi, ne moras se ni zeniti. Fala bogu pa nije obavezno
(Danka, 08. novembar 2022 23:48)

Simptomatično je to da nijedna žena na ovo pitanje ne ume da da jasan odgovor na pitanje šta to današnje žene pružaju. Ama baš nijedna.

Na to pitanje obično odgovaraju ljutitim opaskama tipa: "ko te tera da se ženiš", ili "pa pružamo sebe".

Nijedna ne zna da napiše šta je tačno to što žene pružaju. Bukvalno ste potpuno beskorisne osim mogućnosti rađanja.

Cccc

pre 1 godinu

Citajuci ove komentare muskaraca shvatam da oni ne zele osobu koju ce voleti a i ona njih, oni zele kuvaricu i cistacicu. Vecina komentara kada su musko zenski odnosi je kritikovanje zena, joj samo mi zvoca, joj stalno trazi pare za pedikir, manikir, joj nije mi nista skuvala nedelju dana itd. Pa onda druskani nemojte ni da se zenite, nadjite nekoga za seks i svima super.

Iva

pre 1 godinu

onda ni vanbracna veza ne dolazi u obzir!
Svako u svoj stan I samo sex za vikend.
Hvala na skretanju paznje Ena.
(neki muski tamo, 09. novembar 2022 05:49)

Pa to vam je i najbolje. Bolje nego da kukate kako vas neko korsti

Sve moze

pre 1 godinu

Prvorotkinja posle 35e?

Joj zene kakav sudar sa realnoscu vas ceka...
(Lola, 09. novembar 2022 07:43)

Da si ti ziv i zdrav,rodila dvoje posle 35, ne kazem da je pravilo niti promovisem, ali nije nemoguce. Sve i da je nemoguce, opet svako, pa i udavaca, ima prava da postavlja kriterijume kakve hoce i zeli. To sto vi zelite da ih neko drugi spusti spuste, okacite macku o rep. Niko vam nista ne duguje. A i dete se moze imati bez muskarca, u krajnjoj liniji.

U slucaju nekih nepredvidjenih okolnosti i ja i suprug smo izgradili pozicije da mozemo da ih sami odgajamo ako jednog od nas sutra "sprsti auto na džadu".

A to da je lagodno za muskarca da pravi decu sa 50 ili 60 - ne bih da rusim sneska, ali porazgovaraj s nekim urologom kakav je kvalitet sperme kod muškaraca koji prevale 35 i srecno.

Gaganela

pre 1 godinu

bracing zakon je katastrofa za muskarce. SAMO VAMBRACNO DOLAZI U OBZIR!!
(neki muski tamo)
Prvo Bukvar u ruke, pa onda da raspravljamo o zakonima..
vanbračna zajednica je poprilično slično regulisana kao i bračna, čisto da znaš
(Ena, 8. novembar 2022 20:52)

Ena je morala posle kritike pravilno napisati reč vanbračno..zasto?

Little creatures

pre 1 godinu

Ove godine ce biti najmanje 20 000 manje rodjenih beba nego 2002 godine. Ovo su statisticki podaci javno dostupni. Nikad stariji nismo bili, pa ti vidi ko lupa gluposti. Odeljenja pa i skole se gase, to sto mozda oko sebe imas parove s decom je slucajnost ne pravilo
(Milan, 08. novembar 2022 23:55)

Putujem po celoj Srbiji. Gotovo svi ljudi koje viđam napolju su parovi koji guraju kolica, ili klinci koji idu u školu.
Ne znam ja gde ti živiš, ali Srbija je puna dece.

Nikad više parova i dece. Svaki dan ima neka svadba.
Ljudi i po četvoro dece imaju.

Realnost

pre 1 godinu

Ne mora svako ni da se uda/ženi ni da ima decu. Ako tražite besplatnu poslugu ili besplatnog majstora, zeznuli ste se, osim ako oboje niste vredni i volite se. Od jednog lenjog propada brak, bilo muško ili žensko.
Što se tiče muškaraca i dece, sterilitet je sve veći, alkohol i nezdrav život uzimaju danak. Prostata već posle 40 pravi probleme, o ostalom da ne pričam. Kvalitet sperme kod alkoholičara (mnogo vas je), narkomana (vas malo manje), pušača i prežderača je lošija sa svakom godinom. Dosta žena ne može da zatrudni sa mužem jer nema zdravih spermatozoida, ali sa nekim drugim odmah zatrudne i posle 35.
Dok god ste u vezi/braku kao da ste u ratu a ne kao da ste tim, ništa od toga.

Lola

pre 1 godinu

muskarcima se može. Oni mogu da se žene i prave decu i sa 50, i sa 60 godina. A mogu da ožene i 30godina mlađe žene. Pa zašto onda žuriti?
Udavače bi trebalo da spuste loptu i da se smire ako misle da se udaju, a da ne ostanu samo na krarkotrajnim varijantama.
(zreli mužjak, 08. novembar 2022 21:06)

Udavace apsolutno mogu da drze kriterijume kakve hoce isto kao sto i onaj sa 60. Naravno da svako moze da ceka koliko hoce i da trazi 30g mladje, nikad nije ni bilo sporno
(Sve moze, 8. novembar 2022 23:46)

Prvorotkinja posle 35e?

Joj zene kakav sudar sa realnoscu vas ceka...

neki muski tamo

pre 1 godinu

bracing zakon je katastrofa za muskarce. SAMO VAMBRACNO DOLAZI U OBZIR!!
(neki muski tamo)
Prvo Bukvar u ruke, pa onda da raspravljamo o zakonima..
vanbračna zajednica je poprilično slično regulisana kao i bračna, čisto da znaš
(Ena, 08. novembar 2022 20:52)

onda ni vanbracna veza ne dolazi u obzir!
Svako u svoj stan I samo sex za vikend.
Hvala na skretanju paznje Ena.

Sve moze

pre 1 godinu

muskarcima se može. Oni mogu da se žene i prave decu i sa 50, i sa 60 godina. A mogu da ožene i 30godina mlađe žene. Pa zašto onda žuriti?
Udavače bi trebalo da spuste loptu i da se smire ako misle da se udaju, a da ne ostanu samo na krarkotrajnim varijantama.
(zreli mužjak, 08. novembar 2022 21:06)

Udavace apsolutno mogu da drze kriterijume kakve hoce isto kao sto i onaj sa 60. Naravno da svako moze da ceka koliko hoce i da trazi 30g mladje, nikad nije ni bilo sporno

Danka

pre 1 godinu

A šta to ova današnja, "moderna" žena, može da pruži? Da nešto fino skupa, spremi, ispegla, opere ... to sigurno ne!
A, da mi rodi ... pa to može svaka!
(Dragon, 08. novembar 2022 17:08)

Ako misliš da nema sta sa pruzi, ne moras se ni zeniti. Fala bogu pa nije obavezno

Milan

pre 1 godinu

To je prosto nemoguće. Ispade da su svi ljudi samci, a nikad nije bilo više parova i dece. Ne lupetaj.

Ove godine ce biti najmanje 20 000 manje rodjenih beba nego 2002 godine. Ovo su statisticki podaci javno dostupni. Nikad stariji nismo bili, pa ti vidi ko lupa gluposti. Odeljenja pa i skole se gase, to sto mozda oko sebe imas parove s decom je slucajnost ne pravilo

Mila

pre 1 godinu

A šta to ova današnja, "moderna" žena, može da pruži? Da nešto fino skupa, spremi, ispegla, opere ... to sigurno ne!
A, da mi rodi ... pa to može svaka!
(Dragon, 8. novembar 2022 17:08)

Ja svom mužu pre svega trebam za priču, savet, smeh i seks. Opeglala mu ništa u životu nisam, živeo je sam godinama pre mene. Ja perem, on usisava. Plus čistačica upadne par puta mesečno. Kuvam rado i izgleda dobro, čim mi prijatelji predlažu da batalim inženjerski posao i otvorim restoran. On nema strpljenja za šporet, ali ima da očisti haos od kuhinje posle mene. Može biti da je osnovna razlika što je njegova majka bila neko i nešto na poslu, pa ne traži čistačicu za ženu, već ravnopravnog partnera za život. Ja bih radije bila usedelica, nego na bilo šta manje da pristanem. Skroz mi je ok i da muškarci ne pristaju na bilo šta.

Radmila

pre 1 godinu

Brak je ugovor pod okriljem treće strane, zbog izdajničke vlasti(što popis i pokazuje), naravno da muškarci neće u isti. Što bi on postao taoc sistema, predmet nipodaštavanja, pristasne protiv-zakonite primene, tzv. porodični zakon, nasilje u porodici, socijalnih službi i sudova (gle čuda ovde samo rade žene). Kad budete shvatili, da su nam nametnuti zakoni da razbiju brak i porodicu, jer nas drugaćije nisu mogli pobediti , pa su udarili na žene, jer se sa njima mnogo lakše manipuliše. Onda ćemo možda imati stabilno društvo, narod i budućnost.

zreli mužjak

pre 1 godinu

muskarcima se može. Oni mogu da se žene i prave decu i sa 50, i sa 60 godina. A mogu da ožene i 30godina mlađe žene. Pa zašto onda žuriti?
Udavače bi trebalo da spuste loptu i da se smire ako misle da se udaju, a da ne ostanu samo na krarkotrajnim varijantama.

Little creatures

pre 1 godinu

pokazace popis. Neke preliminarne info je da ih ima oko 700/800 hiljada, muskaraca samaca nesto preko milion.
Ne znam sto su ti bitne te cifre, ali ima ih dosta i jednih i drugih
(Mila, 08. novembar 2022 12:33)

To je prosto nemoguće. Ispade da su svi ljudi samci, a nikad nije bilo više parova i dece. Ne lupetaj.

Biće da možda ima 10 puta manji broj samaca od toga što si napisala. Ako i toliko.

Ena

pre 1 godinu

bracing zakon je katastrofa za muskarce. SAMO VAMBRACNO DOLAZI U OBZIR!!
(neki muski tamo)
Prvo Bukvar u ruke, pa onda da raspravljamo o zakonima..
vanbračna zajednica je poprilično slično regulisana kao i bračna, čisto da znaš

Dragon

pre 1 godinu

A šta to ova današnja, "moderna" žena, može da pruži? Da nešto fino skupa, spremi, ispegla, opere ... to sigurno ne!
A, da mi rodi ... pa to može svaka!

smrda prdić

pre 1 godinu

Molim aplauz za kom. Marka!
U najsvedenijem mogucem zen-maniru je rekao apsolutnu istinu. Nema potrebe za brakom!
Zene i muskarci danas mogu biti apsolutno sposobni da u povoljnom okruzenju za sebe urade sve neophodno. Ne treba vam muz da cepa drva ako zivite u stanu sa parnim grejanjem, sitnije popravke uredjaja nisu vise "neizvodljivi" zenama,prilicno je jednostavno, kao sto ni kuvanje i peglanje nije "nemoguca misija" za muskarce, a sve se moze i kupiti/platiti. Bukvalno sve, ljubav, prijatelji,deca, dozivljaji... Uglavnom u modernom drustvu nestaje potreba da se rucno kosi, ore, kopa, gaje zivotinje i da porodica bude brojna i svako ima svoja zaduzenja da bi se zavrsavali golemi poslovi, jer se i to moze platiti ili mehanizovati. Prema tome, u brak se ide iskljucivo ako bez necijeg zagrljaja zaista ne mozete da zamislite svoj dan, sve ostalo je prevazidjeno.
(Za medalju, 08. novembar 2022 13:17)

a deca bato?

smrda prdić

pre 1 godinu

kako 100 hiljada zena singl, a na tinderu ih nema 100. bice da su nam zatucane zene. gde da ih upoznam kad su zakljucane kuci, a nece na net??? ima neka ovde?

Verka

pre 1 godinu

Pa kakva je to uopste polemika? Ljudi se zene ako odluce da zaista zele da dele zivot sa nekom osobom. Zivot, a ne deo slobodnog vremena. Ideja braka danas je jedan lose smuckani koktel od romanse, straha od buducnosti i nedostatka izbora i zelje za decom. Sve se to uvije u zelje i ocekivanja familije i drustva, pa onda krece pravi test zrelosti.
Dokle god ljudi daju nejasne odgovore na pitanje zele li da se ozene, jasno je da ih treba motkom terati sto dalje od maticara.

Za medalju

pre 1 godinu

Molim aplauz za kom. Marka!
U najsvedenijem mogucem zen-maniru je rekao apsolutnu istinu. Nema potrebe za brakom!
Zene i muskarci danas mogu biti apsolutno sposobni da u povoljnom okruzenju za sebe urade sve neophodno. Ne treba vam muz da cepa drva ako zivite u stanu sa parnim grejanjem, sitnije popravke uredjaja nisu vise "neizvodljivi" zenama,prilicno je jednostavno, kao sto ni kuvanje i peglanje nije "nemoguca misija" za muskarce, a sve se moze i kupiti/platiti. Bukvalno sve, ljubav, prijatelji,deca, dozivljaji... Uglavnom u modernom drustvu nestaje potreba da se rucno kosi, ore, kopa, gaje zivotinje i da porodica bude brojna i svako ima svoja zaduzenja da bi se zavrsavali golemi poslovi, jer se i to moze platiti ili mehanizovati. Prema tome, u brak se ide iskljucivo ako bez necijeg zagrljaja zaista ne mozete da zamislite svoj dan, sve ostalo je prevazidjeno.

rista todorović

pre 1 godinu

Imam 61 godinu, srećno neoženjen, niko me nikada nije prozivao za neko dete. Do pre 30-ak godina, pošto mene nisu smeli to da pitaju, pitali su mog tatu "kad ćeš ženiti sina" a on bi im ´ladno odgovorio "šta ja imam da ga ženim, odrastao je , svoj je čovek, kada i ako bude hteo ženiće se sam". Poenta je u poznavanju kućnih poslova iz čega sledi nezavisnost od žene i ona ti je potrebna samo za razna zajednička uživanja a to nije potreban i dovoljan uslov za brak.

Mila

pre 1 godinu

Sto se prica o nezenjama sta je sa udavacama njih niko ne spominje a mene zanima koliko ih je u nasoj zemlji po proceni?
(Jojo, 08. novembar 2022 11:16)

pokazace popis. Neke preliminarne info je da ih ima oko 700/800 hiljada, muskaraca samaca nesto preko milion.
Ne znam sto su ti bitne te cifre, ali ima ih dosta i jednih i drugih

Ivan Divcibare

pre 1 godinu

Ja sam vesto izbegavao brak do 35. Prosto, vec 15 godina radim remote i odgovaralo mi je da putujem i istrazujem. I onda neplanirano me smota sadasnja zena po jednom kracem povratku u Srbiju koji se evo produzio na 5 godina vec. Posle preseljenja na selo, dvoje dece i trece na vidiku, mogu iz ove perspektive da kazem nezenjama da mi je ova pamet bila ranije, ranije bih se i ozenio.

Milan

pre 1 godinu

Sve su to izgovori. Ko hoce ozenice se i stvorice porodicu sa kojom ce da deli dobro i zlo, a ko kao hoce ali ceka da mu se "sve slozi" taj samo trazi izgovor. Vrlo jednostavno

Dosadnjaković

pre 1 godinu

Bio sam singl. Upoznao sam lepu devojku. Vencali smo se, dobili decu, uselili se u novu stan, kupili auto, ja sam imao dobar posao, ona nasla sebi posao. Ona je, medjutim, samo govirila: nisam sretna, nisam zadovoljna, nisi dobro uradio ovo, nije lepo ono, itd. Deset godina posle venčanja, opet sam singl.

Marko

pre 1 godinu

Kakav je ovo generalizujuci stav "psiholoskinje"? Evo ja imam skroz drugaciji stav, mislim da bi mi zena bila samo dodatni teret u zivotu. Sam kuvam, sam zivim, perem, cistim, ne treba mi mama ili zena za to.

nebaždaren

pre 1 godinu

Uz ravnopravnost polova (koju podržavam svesrdno), javljaju se drugačije posledice.. Nema više podele poslova, svi rade sve i niko ne radi ništa,a dvoglava porodica srlja u propast. Na kaju krajeva sve se svodi na decu (koja su ipak najzasticenija pod krovom funkcionalnog braka) i ljubaznost bračnih drugova. Svi sve mogu sami, pa se svaka drskost i nebriga vrlo kratko tolerišu.se

Nije kriva mamina kuhinja, nego odsustvo bilo koje brižno figure u modernom braku.. Čemu onda takva zajednica,jer vreme se može potrošiti i bolje i lepše nego u stalnim prilagodjavanjima i usaglašavanjima.

Čast ljubaznima, gde je suživot zaista prijatno iskustvo.

D

pre 1 godinu

Nije to mamina kuhinja. To su neke tradicionalne vrednosti koje vidimo u majkama (normalnim ženama uopšteno) i onda kada vidimo kakva je većina današnjih devojaka, ogromna promena u glavi i načinu razmišljanja... Naći normalnu osobu za život je danas luksuz...

Mnksn

pre 1 godinu

“Oni žele da žene o njima brinu” 🤣
Ljudi su ljudi, bez obzira na pol. Hajde da koristimo iste aršine za sve ljude. Šta bi ste mislili o ženskom čoveku koji bi “još da živi”, “plaši se vezivanja” i “ne bi da se odvoji od mamine kuhinje”.
Odrastite, svi bismo da neko o nama brine, ali odrasli ljudi imaju odgovornosti.
Kme, kme, oću da mi mama kuva. Brate, koji jad.

partizan

pre 1 godinu

Problem je već sada očigledan i izrazit, a u budućnosti će biti još gore. Poznajem dosta ljudi koji su ostali sami, delom svojom krivicom, delom zbog žena. Žene su te koje biraju, imaju mnogo više mogućnosti za brak, svaka žena će u životu imati bar jednu priliku za brak, dok neki muškarci neće dobiti ni tu jednu nikada. Većina žena juri onih 30% iznadprosečnih muškaraca, kad se to razgrabi, onda idemo po sistemu šta je ostalo, a 10% apsolutno ostaju sami kako god i šta god radili. Dodajmo na to današnje vreme u kom dominiraju egoizam i hedonizam umesto porodice, nije dobro a može i biće i gore.

Kolaboriralo

pre 1 godinu

Sve se meri kroz dobit. Za ostvarenog čoveka u ostalim sferama ne postoji nikakva dobit od braka, već isključivo trošenje vremena, živaca i novca.

D

pre 1 godinu

Nije to mamina kuhinja. To su neke tradicionalne vrednosti koje vidimo u majkama (normalnim ženama uopšteno) i onda kada vidimo kakva je većina današnjih devojaka, ogromna promena u glavi i načinu razmišljanja... Naći normalnu osobu za život je danas luksuz...

Kolaboriralo

pre 1 godinu

Sve se meri kroz dobit. Za ostvarenog čoveka u ostalim sferama ne postoji nikakva dobit od braka, već isključivo trošenje vremena, živaca i novca.

Dosadnjaković

pre 1 godinu

Bio sam singl. Upoznao sam lepu devojku. Vencali smo se, dobili decu, uselili se u novu stan, kupili auto, ja sam imao dobar posao, ona nasla sebi posao. Ona je, medjutim, samo govirila: nisam sretna, nisam zadovoljna, nisi dobro uradio ovo, nije lepo ono, itd. Deset godina posle venčanja, opet sam singl.

Mnksn

pre 1 godinu

“Oni žele da žene o njima brinu” 🤣
Ljudi su ljudi, bez obzira na pol. Hajde da koristimo iste aršine za sve ljude. Šta bi ste mislili o ženskom čoveku koji bi “još da živi”, “plaši se vezivanja” i “ne bi da se odvoji od mamine kuhinje”.
Odrastite, svi bismo da neko o nama brine, ali odrasli ljudi imaju odgovornosti.
Kme, kme, oću da mi mama kuva. Brate, koji jad.

Za medalju

pre 1 godinu

Molim aplauz za kom. Marka!
U najsvedenijem mogucem zen-maniru je rekao apsolutnu istinu. Nema potrebe za brakom!
Zene i muskarci danas mogu biti apsolutno sposobni da u povoljnom okruzenju za sebe urade sve neophodno. Ne treba vam muz da cepa drva ako zivite u stanu sa parnim grejanjem, sitnije popravke uredjaja nisu vise "neizvodljivi" zenama,prilicno je jednostavno, kao sto ni kuvanje i peglanje nije "nemoguca misija" za muskarce, a sve se moze i kupiti/platiti. Bukvalno sve, ljubav, prijatelji,deca, dozivljaji... Uglavnom u modernom drustvu nestaje potreba da se rucno kosi, ore, kopa, gaje zivotinje i da porodica bude brojna i svako ima svoja zaduzenja da bi se zavrsavali golemi poslovi, jer se i to moze platiti ili mehanizovati. Prema tome, u brak se ide iskljucivo ako bez necijeg zagrljaja zaista ne mozete da zamislite svoj dan, sve ostalo je prevazidjeno.

Marko

pre 1 godinu

Kakav je ovo generalizujuci stav "psiholoskinje"? Evo ja imam skroz drugaciji stav, mislim da bi mi zena bila samo dodatni teret u zivotu. Sam kuvam, sam zivim, perem, cistim, ne treba mi mama ili zena za to.

Verka

pre 1 godinu

Pa kakva je to uopste polemika? Ljudi se zene ako odluce da zaista zele da dele zivot sa nekom osobom. Zivot, a ne deo slobodnog vremena. Ideja braka danas je jedan lose smuckani koktel od romanse, straha od buducnosti i nedostatka izbora i zelje za decom. Sve se to uvije u zelje i ocekivanja familije i drustva, pa onda krece pravi test zrelosti.
Dokle god ljudi daju nejasne odgovore na pitanje zele li da se ozene, jasno je da ih treba motkom terati sto dalje od maticara.

Mila

pre 1 godinu

A šta to ova današnja, "moderna" žena, može da pruži? Da nešto fino skupa, spremi, ispegla, opere ... to sigurno ne!
A, da mi rodi ... pa to može svaka!
(Dragon, 8. novembar 2022 17:08)

Ja svom mužu pre svega trebam za priču, savet, smeh i seks. Opeglala mu ništa u životu nisam, živeo je sam godinama pre mene. Ja perem, on usisava. Plus čistačica upadne par puta mesečno. Kuvam rado i izgleda dobro, čim mi prijatelji predlažu da batalim inženjerski posao i otvorim restoran. On nema strpljenja za šporet, ali ima da očisti haos od kuhinje posle mene. Može biti da je osnovna razlika što je njegova majka bila neko i nešto na poslu, pa ne traži čistačicu za ženu, već ravnopravnog partnera za život. Ja bih radije bila usedelica, nego na bilo šta manje da pristanem. Skroz mi je ok i da muškarci ne pristaju na bilo šta.

Ivan Divcibare

pre 1 godinu

Ja sam vesto izbegavao brak do 35. Prosto, vec 15 godina radim remote i odgovaralo mi je da putujem i istrazujem. I onda neplanirano me smota sadasnja zena po jednom kracem povratku u Srbiju koji se evo produzio na 5 godina vec. Posle preseljenja na selo, dvoje dece i trece na vidiku, mogu iz ove perspektive da kazem nezenjama da mi je ova pamet bila ranije, ranije bih se i ozenio.

rista todorović

pre 1 godinu

Imam 61 godinu, srećno neoženjen, niko me nikada nije prozivao za neko dete. Do pre 30-ak godina, pošto mene nisu smeli to da pitaju, pitali su mog tatu "kad ćeš ženiti sina" a on bi im ´ladno odgovorio "šta ja imam da ga ženim, odrastao je , svoj je čovek, kada i ako bude hteo ženiće se sam". Poenta je u poznavanju kućnih poslova iz čega sledi nezavisnost od žene i ona ti je potrebna samo za razna zajednička uživanja a to nije potreban i dovoljan uslov za brak.

Mila

pre 1 godinu

Sto se prica o nezenjama sta je sa udavacama njih niko ne spominje a mene zanima koliko ih je u nasoj zemlji po proceni?
(Jojo, 08. novembar 2022 11:16)

pokazace popis. Neke preliminarne info je da ih ima oko 700/800 hiljada, muskaraca samaca nesto preko milion.
Ne znam sto su ti bitne te cifre, ali ima ih dosta i jednih i drugih

partizan

pre 1 godinu

Problem je već sada očigledan i izrazit, a u budućnosti će biti još gore. Poznajem dosta ljudi koji su ostali sami, delom svojom krivicom, delom zbog žena. Žene su te koje biraju, imaju mnogo više mogućnosti za brak, svaka žena će u životu imati bar jednu priliku za brak, dok neki muškarci neće dobiti ni tu jednu nikada. Većina žena juri onih 30% iznadprosečnih muškaraca, kad se to razgrabi, onda idemo po sistemu šta je ostalo, a 10% apsolutno ostaju sami kako god i šta god radili. Dodajmo na to današnje vreme u kom dominiraju egoizam i hedonizam umesto porodice, nije dobro a može i biće i gore.

Milan

pre 1 godinu

Sve su to izgovori. Ko hoce ozenice se i stvorice porodicu sa kojom ce da deli dobro i zlo, a ko kao hoce ali ceka da mu se "sve slozi" taj samo trazi izgovor. Vrlo jednostavno

nebaždaren

pre 1 godinu

Uz ravnopravnost polova (koju podržavam svesrdno), javljaju se drugačije posledice.. Nema više podele poslova, svi rade sve i niko ne radi ništa,a dvoglava porodica srlja u propast. Na kaju krajeva sve se svodi na decu (koja su ipak najzasticenija pod krovom funkcionalnog braka) i ljubaznost bračnih drugova. Svi sve mogu sami, pa se svaka drskost i nebriga vrlo kratko tolerišu.se

Nije kriva mamina kuhinja, nego odsustvo bilo koje brižno figure u modernom braku.. Čemu onda takva zajednica,jer vreme se može potrošiti i bolje i lepše nego u stalnim prilagodjavanjima i usaglašavanjima.

Čast ljubaznima, gde je suživot zaista prijatno iskustvo.

Danka

pre 1 godinu

A šta to ova današnja, "moderna" žena, može da pruži? Da nešto fino skupa, spremi, ispegla, opere ... to sigurno ne!
A, da mi rodi ... pa to može svaka!
(Dragon, 08. novembar 2022 17:08)

Ako misliš da nema sta sa pruzi, ne moras se ni zeniti. Fala bogu pa nije obavezno

Realnost

pre 1 godinu

Ne mora svako ni da se uda/ženi ni da ima decu. Ako tražite besplatnu poslugu ili besplatnog majstora, zeznuli ste se, osim ako oboje niste vredni i volite se. Od jednog lenjog propada brak, bilo muško ili žensko.
Što se tiče muškaraca i dece, sterilitet je sve veći, alkohol i nezdrav život uzimaju danak. Prostata već posle 40 pravi probleme, o ostalom da ne pričam. Kvalitet sperme kod alkoholičara (mnogo vas je), narkomana (vas malo manje), pušača i prežderača je lošija sa svakom godinom. Dosta žena ne može da zatrudni sa mužem jer nema zdravih spermatozoida, ali sa nekim drugim odmah zatrudne i posle 35.
Dok god ste u vezi/braku kao da ste u ratu a ne kao da ste tim, ništa od toga.

Sve moze

pre 1 godinu

muskarcima se može. Oni mogu da se žene i prave decu i sa 50, i sa 60 godina. A mogu da ožene i 30godina mlađe žene. Pa zašto onda žuriti?
Udavače bi trebalo da spuste loptu i da se smire ako misle da se udaju, a da ne ostanu samo na krarkotrajnim varijantama.
(zreli mužjak, 08. novembar 2022 21:06)

Udavace apsolutno mogu da drze kriterijume kakve hoce isto kao sto i onaj sa 60. Naravno da svako moze da ceka koliko hoce i da trazi 30g mladje, nikad nije ni bilo sporno

Milan

pre 1 godinu

To je prosto nemoguće. Ispade da su svi ljudi samci, a nikad nije bilo više parova i dece. Ne lupetaj.

Ove godine ce biti najmanje 20 000 manje rodjenih beba nego 2002 godine. Ovo su statisticki podaci javno dostupni. Nikad stariji nismo bili, pa ti vidi ko lupa gluposti. Odeljenja pa i skole se gase, to sto mozda oko sebe imas parove s decom je slucajnost ne pravilo

Radmila

pre 1 godinu

Brak je ugovor pod okriljem treće strane, zbog izdajničke vlasti(što popis i pokazuje), naravno da muškarci neće u isti. Što bi on postao taoc sistema, predmet nipodaštavanja, pristasne protiv-zakonite primene, tzv. porodični zakon, nasilje u porodici, socijalnih službi i sudova (gle čuda ovde samo rade žene). Kad budete shvatili, da su nam nametnuti zakoni da razbiju brak i porodicu, jer nas drugaćije nisu mogli pobediti , pa su udarili na žene, jer se sa njima mnogo lakše manipuliše. Onda ćemo možda imati stabilno društvo, narod i budućnost.

Sve moze

pre 1 godinu

Prvorotkinja posle 35e?

Joj zene kakav sudar sa realnoscu vas ceka...
(Lola, 09. novembar 2022 07:43)

Da si ti ziv i zdrav,rodila dvoje posle 35, ne kazem da je pravilo niti promovisem, ali nije nemoguce. Sve i da je nemoguce, opet svako, pa i udavaca, ima prava da postavlja kriterijume kakve hoce i zeli. To sto vi zelite da ih neko drugi spusti spuste, okacite macku o rep. Niko vam nista ne duguje. A i dete se moze imati bez muskarca, u krajnjoj liniji.

U slucaju nekih nepredvidjenih okolnosti i ja i suprug smo izgradili pozicije da mozemo da ih sami odgajamo ako jednog od nas sutra "sprsti auto na džadu".

A to da je lagodno za muskarca da pravi decu sa 50 ili 60 - ne bih da rusim sneska, ali porazgovaraj s nekim urologom kakav je kvalitet sperme kod muškaraca koji prevale 35 i srecno.

Danka

pre 1 godinu

@Mr Hyderabad
Pa vi zastupate tezu da zene nicemu ne sluze, pa ne znam zasto se vredjas na komentar - ako mislite da nicemu ne vrede, ne zenite se.

Ja licno smatram da kao zena vodim racuna i o emotivnim i o materijalnim potrebama svoje porodice. Da opisem svoju ulogu sa najmanje reci i da ne nabrajam sta sve spada u to. Moj doprinos mojoj porodici je veliki i nemam problem da to i kazem i pokazem. Veliki broj zena u srbiji zivi slicno i ako bilo ko smatra da su one bezvredne i da nicim ne doprinose, njegova stvar, njegovo pravo, najnormalnije je da se takvi ni ne zene, jer ne znam sta bi im to donelo, kad vec tako misle. Ovo ne "sluzite nicemu osim za radjanje" pokazuje i vas odnos prema deci i prema zenama, ne bih ga komentarisala jer, opet, imate pravo da bagateliste i zene i decu, ali ako vec to radite onda se ne ljutite sto vas ljudi podsete da se ne mora ni jedno ni drugo. Kao dete kad ti kaze ova cokolada mi se ne svidja, a ti ga podsetis da ne mora da je jede i on onda brizne u plac. Razmazeno i nezrelo

Ena

pre 1 godinu

bracing zakon je katastrofa za muskarce. SAMO VAMBRACNO DOLAZI U OBZIR!!
(neki muski tamo)
Prvo Bukvar u ruke, pa onda da raspravljamo o zakonima..
vanbračna zajednica je poprilično slično regulisana kao i bračna, čisto da znaš

Sve moze

pre 1 godinu

Žene udaraju u zid u ranim 30im, i sve osim toga je izuzetak.
Poznajem na stotinu žena, i bukvalno jedna od njih nije morala na vantelesnu nakon 30te godine, pa i one dosta mlađe. Dosta njih čak ni vantelesnom nije moglo do potomstva, što je bilo jako interesantno.
(Mr Hyderabad, 10. novembar 2022 09:47)

Niko ne spori da su idealne godine za potomstvo dvadesete, medjutim to nije uvek lako ostvarivo. Izmedju ostalog, kad muskarcu u 20im pomenes vezu, brak i decu pobegne glavom bez obzira, ali dobro, to je danas postala normalnost.
Elem, da nisi pristrasan znao bi da osim nemogucnosti zena da zatrudne u 20im i 30im, ogroman je broj i onih parova koji to ne mogu zbog lose sperme kod muskaraca, sto je isto posledica zivota u 21. veku.

A to koliko imamo slucajeva da muskarci sa 80 uspesno dobijaju potomstvo - isto toliko slucajeva ima i kod zena u 45g. To su jako retki izuzeci, nikako pravilo i to nikako nije dobro da se promovise, ali vase je pravo da verujete u tu bajku i da ne zurite sa decom, vec da cekate 80g i 50 g mladje zene. To bas deluje lako izvodljivo, lako cete vi to, ima vremena. Samo vas cekaju

Cccc

pre 1 godinu

Citajuci ove komentare muskaraca shvatam da oni ne zele osobu koju ce voleti a i ona njih, oni zele kuvaricu i cistacicu. Vecina komentara kada su musko zenski odnosi je kritikovanje zena, joj samo mi zvoca, joj stalno trazi pare za pedikir, manikir, joj nije mi nista skuvala nedelju dana itd. Pa onda druskani nemojte ni da se zenite, nadjite nekoga za seks i svima super.

smrda prdić

pre 1 godinu

kako 100 hiljada zena singl, a na tinderu ih nema 100. bice da su nam zatucane zene. gde da ih upoznam kad su zakljucane kuci, a nece na net??? ima neka ovde?

Xy

pre 1 godinu

Bukvalno ste potpuno beskorisne osim mogućnosti rađanja.
(Mr Hyderabad, 10. novembar 2022 09:54)

Druže, meni miriše da tebi treba muško, čim ti je svaka žena potpuno beskorisna.

Nacrtano

pre 1 godinu

"Simptomatično je to da nijedna žena na ovo pitanje ne ume da da jasan odgovor na pitanje šta to današnje žene pružaju. Ama baš nijedna"

Ako treba da ti se crta, donosimo u porodicu sve ono sto i suprug a pri tom mozemo i da rodimo.
Dakle, radjanje, brigu o deci, prakticne stvari (odvozenje, dovozenje, treninzi, parkici), svi poslovi u kuci, nabavke, kuvanje, pranje i peglanje i novac. Naravno, i sve ono sto nosi intimna veza s muzem. E, sad, to sto vi ne valjate sami sebi, pa vam je ovo malo, vas problem. Mozete da ga resavate, a mozete i da vicete unaokolo da su svi sem vas bezvredni.

Nenad

pre 1 godinu

Mnogo više ima muškaraca koji sa 75-80 godina mogu bez problema da naprave dete, nego žena sa 40. To su prosto naučne činjenice. Žao mi je što ti nauka ne ide uz dlaku.
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 10:16)

Na kojem si se gumnu ti obrazovao da mi je znat. Nije dobro radjati u 40im nikako, ali to da ima vise dedica od 75 koji imaju decu, od zena 35-40 to stvarno, ama bas nikako nije tacno.
I od svih normalnih argumenata koje mozete da upotrebite u raspravi, vi se uhvatite za najgluplji moguci!

Sve moze

pre 1 godinu

Mnogo više ima muškaraca koji sa 75-80 godina mogu bez problema da naprave dete, nego žena sa 40. To su prosto naučne činjenice. Žao mi je što ti nauka ne ide uz dlaku.
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 10:16)

Uvek mozes da nam das neki izvor iz kojeg si preuzeo tu informaciju.
Izvor na stranu, ako je tako drago mi je zbog vas, svaka cast, onda nema razloga da zurite. Na vreme ste kad god odlucite, sve super

Darko

pre 1 godinu

Ne, stvarno to nije istina. Odakle ti to da putujem po selima? Isključivo po gradovima provodim vreme, to mi je posao. Bukvalno nikad više dece nisam video, školaraca i roditelja sa malom decom.
(Little creatures, 11. novembar 2022 10:14)

Druze, nebitno je jesu li sela ili gradovi, naravno da ces videti decu na ulici, ispred skola i na igralistima. I oko mene su sve deca, jer sam u tom dobu da ljudi dobijaju /gaje/podizu decu. Kad se vozim po gradu u vreme kad malci idu na treninge i u skolu, sve vrvi od njih. To ne znaci da Srbija nema problem sa prirodnim prirastajem. On je negativan pa negativan sta god mi videli. Natalitet opada. Dakle, u Republici Srbiji je 1997. bilo 123 394 rodjenih, 2006. je taj broj pao na 71 362, 2021. je taj broj pao na 62 180. To sto vidjas decu unaokolo je ok, verujem ti, to ne znaci da nemamo problem s natalitetom i da smo po proseku kao nacija blizi 50im nego 20im i da nikad nije bilo vise dece. Bilo je, i te kako je bilo.

smrda prdić

pre 1 godinu

Molim aplauz za kom. Marka!
U najsvedenijem mogucem zen-maniru je rekao apsolutnu istinu. Nema potrebe za brakom!
Zene i muskarci danas mogu biti apsolutno sposobni da u povoljnom okruzenju za sebe urade sve neophodno. Ne treba vam muz da cepa drva ako zivite u stanu sa parnim grejanjem, sitnije popravke uredjaja nisu vise "neizvodljivi" zenama,prilicno je jednostavno, kao sto ni kuvanje i peglanje nije "nemoguca misija" za muskarce, a sve se moze i kupiti/platiti. Bukvalno sve, ljubav, prijatelji,deca, dozivljaji... Uglavnom u modernom drustvu nestaje potreba da se rucno kosi, ore, kopa, gaje zivotinje i da porodica bude brojna i svako ima svoja zaduzenja da bi se zavrsavali golemi poslovi, jer se i to moze platiti ili mehanizovati. Prema tome, u brak se ide iskljucivo ako bez necijeg zagrljaja zaista ne mozete da zamislite svoj dan, sve ostalo je prevazidjeno.
(Za medalju, 08. novembar 2022 13:17)

a deca bato?

Darko

pre 1 godinu

Putujem po celoj Srbiji. Gotovo svi ljudi koje viđam napolju su parovi koji guraju kolica, ili klinci koji idu u školu.
Ne znam ja gde ti živiš, ali Srbija je puna dece.

Nikad više parova i dece. Svaki dan ima neka svadba.
Ljudi i po četvoro dece imaju.
(Little creatures, 09. novembar 2022 16:28)

Boze dragi pa sto nam je onda prosek godina kao naciji 40+, sto postajemo stara nacija, sto se zatvaraju skole, sto je prosek po paru 1.5 dete? Sto je los prirodni prirastaj?
To sto vidis na ulicama roditelje s kolicima to je normalno, ali nikako ne znaci da su ta sela kroz koja prodjes puna dece. Saberite se ova teza koju branite zaista je neodbranjiva i to se vidi na svakom koraku. Cinjenica je da postajemo sve starija nacija sa sve manje dece to zaista ne mozete da opovrgnete

Nenad

pre 1 godinu

Apsolutno! Ali treba da znaš da mnogo više muškaraca može do potomstva, i to dokle god su živi. To je nauka. Muškarac i sa 110 godina može da napravi dete. Žena sa 50 ne može. Odnosno može možda jedna u milijardu.
(Mr Hyderabad, 13. novembar 2022 23:04)

Pa nije priroda retardirana kao ljudi, zato je i ogranicila da moze da se dobije dete do 50 (teze) do 40 (lakse).
Nece priroda da se vodi carli sin snovima o zivotu, jer ljudsko mladunce dugo nije samostalno i neko treba i da ga podigne (opet, to je prepustila majci). A taj sa 110 moze da proba da nadje neku 80g mladju i da joj ponudi svoj dragoceni spermatozoid. Voleo bih da vidim taj razgovor:D

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

A šta to ova današnja, "moderna" žena, može da pruži?
(Dragon, 08. novembar 2022 17:08)

Ako misliš da nema sta sa pruzi, ne moras se ni zeniti. Fala bogu pa nije obavezno
(Danka, 08. novembar 2022 23:48)

Simptomatično je to da nijedna žena na ovo pitanje ne ume da da jasan odgovor na pitanje šta to današnje žene pružaju. Ama baš nijedna.

Na to pitanje obično odgovaraju ljutitim opaskama tipa: "ko te tera da se ženiš", ili "pa pružamo sebe".

Nijedna ne zna da napiše šta je tačno to što žene pružaju. Bukvalno ste potpuno beskorisne osim mogućnosti rađanja.

neki muski tamo

pre 1 godinu

bracing zakon je katastrofa za muskarce. SAMO VAMBRACNO DOLAZI U OBZIR!!
(neki muski tamo)
Prvo Bukvar u ruke, pa onda da raspravljamo o zakonima..
vanbračna zajednica je poprilično slično regulisana kao i bračna, čisto da znaš
(Ena, 08. novembar 2022 20:52)

onda ni vanbracna veza ne dolazi u obzir!
Svako u svoj stan I samo sex za vikend.
Hvala na skretanju paznje Ena.

Veselo, veselo

pre 1 godinu

Mnogo više ima muškaraca koji sa 75-80 godina mogu bez problema da naprave dete, nego žena sa 40. To su prosto naučne činjenice. Žao mi je što ti nauka ne ide uz dlaku.
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 10:16)

Tacno tako. Ja bas ovih dana proslavljam s ujacima i stricevima od 70+g rodjenje njihovog prvog deteta i pitam se sto niko od mojih vrsnjakinja 35-40 ne dobija decu? Strasno sta se desava

zar ne

pre 1 godinu

Nije svaka. Samo ona koja više ne može da rađa. ;)
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 22:19)

Lepo, svaki muskarac koji ne moze da napravi dete isto tako.

Gospodarica

pre 1 godinu

Ma jašta, svd dvadesetogodišnjakinje poletele da decu prave sa dedama. Možda ako ima kintu da plati...paaa sve što mlada, zgodna lepa devojka može da poželi.
Moći i uspeti su dve različite stvari. Većina može (mada je i to diskutabilno). Uspeju samo uspešni. Toliko o tome.

Mila

pre 1 godinu

(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 10:16)

Daj molim te baci izvor tih naučnih činjenica da muškarci češće bez problema prave decu sa 75 nego žene sa 40 :)

Šanse se starijoj ženi kasape ako joj je partner nekoliko godina stariji. Žena sa 40 sa muškarcem od 35-40 godina ima u najgorem slučaju isto šanse za zdravo potomstvo kao i muškarac od od 75 sa ženom od 25-30 godina. Šta se u realnosti od ove dve kombinacije češće javlja, ne moram ni da pominjem. Ali samo vi čekajte 50+ za mlade devojke i sjašite sredovečnim ženama sa kičme, ionako vam nisu interesna grupa.

Forever young prostata

pre 1 godinu

Mnogo više ima muškaraca koji sa 75-80 godina mogu bez problema da naprave dete, nego žena sa 40. To su prosto naučne činjenice. Žao mi je što ti nauka ne ide uz dlaku.
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 10:16)

U redu je, deda. Nastavi da se bavis naukom i da pravis decu u 70im

zreli mužjak

pre 1 godinu

muskarcima se može. Oni mogu da se žene i prave decu i sa 50, i sa 60 godina. A mogu da ožene i 30godina mlađe žene. Pa zašto onda žuriti?
Udavače bi trebalo da spuste loptu i da se smire ako misle da se udaju, a da ne ostanu samo na krarkotrajnim varijantama.

Iva

pre 1 godinu

onda ni vanbracna veza ne dolazi u obzir!
Svako u svoj stan I samo sex za vikend.
Hvala na skretanju paznje Ena.
(neki muski tamo, 09. novembar 2022 05:49)

Pa to vam je i najbolje. Bolje nego da kukate kako vas neko korsti

Sve moze

pre 1 godinu

"Žene sa druge strane su nakon 34-5te godine u zoni visokog rizika, nakon 44-5te najčešće potpuno jalove, sterilne i neplodne."

Razlika izmedju mene i tebe je ta sto ja apsolutno znam da je izuzetak da zena posle 44g dobije dete. Tu cinjenicu niko normalan ne pobija.
Teoretski je moguce, prakticno tesko.

Ti si, s druge strane, ubedjen da se lako sa 80 prave deca, iako ce ti se svaki urolog i covek koji se bavi reprodukcijom nasmejati na to. Ne mozete ni da "pokrenete" organ u tim godinama, a ne nesto drugo. Opet, to tebe ne sprecava da verujes da je teoretska mogucnost pravilo i redovna pojava. Ti zivi na svoj nacin uljuljkan u bajku da ces moći sa 80, niko ti ne brani.

Sto bi rekao onaj lekar u sanatorijumu:"zasto bismo uzrujavali savrseno srecnog konja" :)

Lola

pre 1 godinu

muskarcima se može. Oni mogu da se žene i prave decu i sa 50, i sa 60 godina. A mogu da ožene i 30godina mlađe žene. Pa zašto onda žuriti?
Udavače bi trebalo da spuste loptu i da se smire ako misle da se udaju, a da ne ostanu samo na krarkotrajnim varijantama.
(zreli mužjak, 08. novembar 2022 21:06)

Udavace apsolutno mogu da drze kriterijume kakve hoce isto kao sto i onaj sa 60. Naravno da svako moze da ceka koliko hoce i da trazi 30g mladje, nikad nije ni bilo sporno
(Sve moze, 8. novembar 2022 23:46)

Prvorotkinja posle 35e?

Joj zene kakav sudar sa realnoscu vas ceka...

sto je babi milo...

pre 1 godinu

Mnogo više ima muškaraca koji sa 75-80 godina mogu bez problema da naprave dete, nego žena sa 40. To su prosto naučne činjenice. Žao mi je što ti nauka ne ide uz dlaku.
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 10:16)

Nauka se oglasila :D

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

Uvek mozes da nam das neki izvor iz kojeg si preuzeo tu informaciju.
Izvor na stranu, ako je tako drago mi je zbog vas, svaka cast, onda nema razloga da zurite. Na vreme ste kad god odlucite, sve super
(Sve moze, 11. novembar 2022 12:55)

Za tebe, Milu i ostale odgovor, da vas ne edukujem sve zasebno: muškarac nema rok isteka kada je reč o začeću deteta.
Muškarac može da napravi dete i sa 70 i sa 100 godina starosti, pa i više.
To je biologija za prvi razred osnovne škole, nemojte se brukati.

Žene sa druge strane su nakon 34-5te godine u zoni visokog rizika, nakon 44-5te najčešće potpuno jalove, sterilne i neplodne.

Postoje izuzeci u oba slučaja, ali su samo to, izuzeci.

To je nauka. Ako vam se ne sviđa, gledajte u šolju. Šta da vam kažem.

The best of Darwin

pre 1 godinu

Naravno, ja ti zelim da srecno zivis u ubedjenju da ti sa staroscu nece opada "fertilna" vrednost i nigde ne zuri. Veruj svojim yt isceliteljima i nigde ne zuri
(Veselo, veselo, 12. novembar 2022 00:13)

Svakako bi evoluciji učinio uslugu, ovako ili onako.

Sve moze

pre 1 godinu

@Silverfox

Sve tacno, pod uslovom da imaju valjane polne celije, koje mnogi nemaju ni sa 20 i 30.
Kao sto sam rekla, teoretski sve moze, ali mi neki zivimo u prakticnom i realnom svetu. Da naglasim da ja stvarno nemam nista protiv tih njihovih mastarija i mislim da bi dobar deo ovih ljutih, zlih, malicioznih, zajedljivih komentatora trebalo da uradi bas kao sto kazes.

Veselo, veselo

pre 1 godinu

Žene u ranim 30im udaraju u ZID. Muškarci imaju vrednost do pozne starosti, a ženska vrednost se gubi kada oko 34te otprilike uđu u klimaks.
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 22:18)

Pitaj nekog naucnog radnika kad se ulazi u klimaks, kao i kakav je kvalitet spermograma kod danasnjih muskaraca u dvadesetim i tridesetim, ne moras ici na starije. Naravno, ja ti zelim da srecno zivis u ubedjenju da ti sa staroscu nece opada "fertilna" vrednost i nigde ne zuri. Veruj svojim yt isceliteljima i nigde ne zuri

Dragon

pre 1 godinu

A šta to ova današnja, "moderna" žena, može da pruži? Da nešto fino skupa, spremi, ispegla, opere ... to sigurno ne!
A, da mi rodi ... pa to može svaka!

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

A to da je lagodno za muskarca da pravi decu sa 50 ili 60 - ne bih da rusim sneska, ali porazgovaraj s nekim urologom kakav je kvalitet sperme kod muškaraca koji prevale 35 i srecno.
(Sve moze, 09. novembar 2022 21:01)

Imamo mnogobrojne primere ljudi od 80 godina koji su napravili dete. Treba im samo mlada partnerka.

Žene udaraju u zid u ranim 30im, i sve osim toga je izuzetak.
Poznajem na stotinu žena, i bukvalno jedna od njih nije morala na vantelesnu nakon 30te godine, pa i one dosta mlađe. Dosta njih čak ni vantelesnom nije moglo do potomstva, što je bilo jako interesantno.

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

to da ima vise dedica od 75 koji imaju decu, od zena 35-40 to stvarno, ama bas nikako nije tacno.
I od svih normalnih argumenata koje mozete da upotrebite u raspravi, vi se uhvatite za najgluplji moguci!
(Nenad, 11. novembar 2022 13:26)

Nisam rekao da ima više staraca koji imaju decu, već onih koji mogu da ih imaju. Nauka je jasna po tom pitanju.

Žene u ranim 30im udaraju u ZID. Muškarci imaju vrednost do pozne starosti, a ženska vrednost se gubi kada oko 34te otprilike uđu u klimaks.

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

Druže, meni miriše da tebi treba muško, čim ti je svaka žena potpuno beskorisna.
(Xy, 11. novembar 2022 12:41)

Nije svaka. Samo ona koja više ne može da rađa. ;)

Little creatures

pre 1 godinu

pokazace popis. Neke preliminarne info je da ih ima oko 700/800 hiljada, muskaraca samaca nesto preko milion.
Ne znam sto su ti bitne te cifre, ali ima ih dosta i jednih i drugih
(Mila, 08. novembar 2022 12:33)

To je prosto nemoguće. Ispade da su svi ljudi samci, a nikad nije bilo više parova i dece. Ne lupetaj.

Biće da možda ima 10 puta manji broj samaca od toga što si napisala. Ako i toliko.

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

A to koliko imamo slucajeva da muskarci sa 80 uspesno dobijaju potomstvo - isto toliko slucajeva ima i kod zena u 45g. To su jako retki izuzeci, nikako pravilo i to nikako nije dobro da se promovise, ali vase je pravo da verujete u tu bajku i da ne zurite sa decom, vec da cekate 80g i 50 g mladje zene. To bas deluje lako izvodljivo, lako cete vi to, ima vremena. Samo vas cekaju
(Sve moze, 10. novembar 2022 13:46)

Mnogo više ima muškaraca koji sa 75-80 godina mogu bez problema da naprave dete, nego žena sa 40. To su prosto naučne činjenice. Žao mi je što ti nauka ne ide uz dlaku.

Silverfox

pre 1 godinu

(Sve moze, 12. novembar 2022 00:27) Muškarac koji ne može da pokrene organ i dalje proizvodi seme koje može da se koristi za oplodnju. Žene se rađaju sa određenim brojem jajnih ćelija i ostaju plodne određen broj godina. Biološki, žena bi trebala da počne da rađa sa 25, ili da izvadi i zamrzne jajne ćelije. Muškarci koji žele potomstvo u kasnijim godinama bi trebali da zamrznu spermu sa 50-55. To ne znači da neće moći da imaju decu posle toga, nego da budu sigurni da će moći da ih imaju.

Gaganela

pre 1 godinu

bracing zakon je katastrofa za muskarce. SAMO VAMBRACNO DOLAZI U OBZIR!!
(neki muski tamo)
Prvo Bukvar u ruke, pa onda da raspravljamo o zakonima..
vanbračna zajednica je poprilično slično regulisana kao i bračna, čisto da znaš
(Ena, 8. novembar 2022 20:52)

Ena je morala posle kritike pravilno napisati reč vanbračno..zasto?

Little creatures

pre 1 godinu

Ove godine ce biti najmanje 20 000 manje rodjenih beba nego 2002 godine. Ovo su statisticki podaci javno dostupni. Nikad stariji nismo bili, pa ti vidi ko lupa gluposti. Odeljenja pa i skole se gase, to sto mozda oko sebe imas parove s decom je slucajnost ne pravilo
(Milan, 08. novembar 2022 23:55)

Putujem po celoj Srbiji. Gotovo svi ljudi koje viđam napolju su parovi koji guraju kolica, ili klinci koji idu u školu.
Ne znam ja gde ti živiš, ali Srbija je puna dece.

Nikad više parova i dece. Svaki dan ima neka svadba.
Ljudi i po četvoro dece imaju.

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

Lepo, svaki muskarac koji ne moze da napravi dete isto tako.
(zar ne, 12. novembar 2022 00:29)

Apsolutno! Ali treba da znaš da mnogo više muškaraca može do potomstva, i to dokle god su živi. To je nauka. Muškarac i sa 110 godina može da napravi dete. Žena sa 50 ne može. Odnosno može možda jedna u milijardu.

Little creatures

pre 1 godinu

Cinjenica je da postajemo sve starija nacija sa sve manje dece to zaista ne mozete da opovrgnete
(Darko, 10. novembar 2022 13:51)

Ne, stvarno to nije istina. Odakle ti to da putujem po selima? Isključivo po gradovima provodim vreme, to mi je posao. Bukvalno nikad više dece nisam video, školaraca i roditelja sa malom decom.

D

pre 1 godinu

Nije to mamina kuhinja. To su neke tradicionalne vrednosti koje vidimo u majkama (normalnim ženama uopšteno) i onda kada vidimo kakva je većina današnjih devojaka, ogromna promena u glavi i načinu razmišljanja... Naći normalnu osobu za život je danas luksuz...

Little creatures

pre 1 godinu

pokazace popis. Neke preliminarne info je da ih ima oko 700/800 hiljada, muskaraca samaca nesto preko milion.
Ne znam sto su ti bitne te cifre, ali ima ih dosta i jednih i drugih
(Mila, 08. novembar 2022 12:33)

To je prosto nemoguće. Ispade da su svi ljudi samci, a nikad nije bilo više parova i dece. Ne lupetaj.

Biće da možda ima 10 puta manji broj samaca od toga što si napisala. Ako i toliko.

zreli mužjak

pre 1 godinu

muskarcima se može. Oni mogu da se žene i prave decu i sa 50, i sa 60 godina. A mogu da ožene i 30godina mlađe žene. Pa zašto onda žuriti?
Udavače bi trebalo da spuste loptu i da se smire ako misle da se udaju, a da ne ostanu samo na krarkotrajnim varijantama.

Dragon

pre 1 godinu

A šta to ova današnja, "moderna" žena, može da pruži? Da nešto fino skupa, spremi, ispegla, opere ... to sigurno ne!
A, da mi rodi ... pa to može svaka!

Ivan Divcibare

pre 1 godinu

Ja sam vesto izbegavao brak do 35. Prosto, vec 15 godina radim remote i odgovaralo mi je da putujem i istrazujem. I onda neplanirano me smota sadasnja zena po jednom kracem povratku u Srbiju koji se evo produzio na 5 godina vec. Posle preseljenja na selo, dvoje dece i trece na vidiku, mogu iz ove perspektive da kazem nezenjama da mi je ova pamet bila ranije, ranije bih se i ozenio.

partizan

pre 1 godinu

Problem je već sada očigledan i izrazit, a u budućnosti će biti još gore. Poznajem dosta ljudi koji su ostali sami, delom svojom krivicom, delom zbog žena. Žene su te koje biraju, imaju mnogo više mogućnosti za brak, svaka žena će u životu imati bar jednu priliku za brak, dok neki muškarci neće dobiti ni tu jednu nikada. Većina žena juri onih 30% iznadprosečnih muškaraca, kad se to razgrabi, onda idemo po sistemu šta je ostalo, a 10% apsolutno ostaju sami kako god i šta god radili. Dodajmo na to današnje vreme u kom dominiraju egoizam i hedonizam umesto porodice, nije dobro a može i biće i gore.

Lola

pre 1 godinu

muskarcima se može. Oni mogu da se žene i prave decu i sa 50, i sa 60 godina. A mogu da ožene i 30godina mlađe žene. Pa zašto onda žuriti?
Udavače bi trebalo da spuste loptu i da se smire ako misle da se udaju, a da ne ostanu samo na krarkotrajnim varijantama.
(zreli mužjak, 08. novembar 2022 21:06)

Udavace apsolutno mogu da drze kriterijume kakve hoce isto kao sto i onaj sa 60. Naravno da svako moze da ceka koliko hoce i da trazi 30g mladje, nikad nije ni bilo sporno
(Sve moze, 8. novembar 2022 23:46)

Prvorotkinja posle 35e?

Joj zene kakav sudar sa realnoscu vas ceka...

Radmila

pre 1 godinu

Brak je ugovor pod okriljem treće strane, zbog izdajničke vlasti(što popis i pokazuje), naravno da muškarci neće u isti. Što bi on postao taoc sistema, predmet nipodaštavanja, pristasne protiv-zakonite primene, tzv. porodični zakon, nasilje u porodici, socijalnih službi i sudova (gle čuda ovde samo rade žene). Kad budete shvatili, da su nam nametnuti zakoni da razbiju brak i porodicu, jer nas drugaćije nisu mogli pobediti , pa su udarili na žene, jer se sa njima mnogo lakše manipuliše. Onda ćemo možda imati stabilno društvo, narod i budućnost.

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

A šta to ova današnja, "moderna" žena, može da pruži?
(Dragon, 08. novembar 2022 17:08)

Ako misliš da nema sta sa pruzi, ne moras se ni zeniti. Fala bogu pa nije obavezno
(Danka, 08. novembar 2022 23:48)

Simptomatično je to da nijedna žena na ovo pitanje ne ume da da jasan odgovor na pitanje šta to današnje žene pružaju. Ama baš nijedna.

Na to pitanje obično odgovaraju ljutitim opaskama tipa: "ko te tera da se ženiš", ili "pa pružamo sebe".

Nijedna ne zna da napiše šta je tačno to što žene pružaju. Bukvalno ste potpuno beskorisne osim mogućnosti rađanja.

Kolaboriralo

pre 1 godinu

Sve se meri kroz dobit. Za ostvarenog čoveka u ostalim sferama ne postoji nikakva dobit od braka, već isključivo trošenje vremena, živaca i novca.

rista todorović

pre 1 godinu

Imam 61 godinu, srećno neoženjen, niko me nikada nije prozivao za neko dete. Do pre 30-ak godina, pošto mene nisu smeli to da pitaju, pitali su mog tatu "kad ćeš ženiti sina" a on bi im ´ladno odgovorio "šta ja imam da ga ženim, odrastao je , svoj je čovek, kada i ako bude hteo ženiće se sam". Poenta je u poznavanju kućnih poslova iz čega sledi nezavisnost od žene i ona ti je potrebna samo za razna zajednička uživanja a to nije potreban i dovoljan uslov za brak.

Milan

pre 1 godinu

Sve su to izgovori. Ko hoce ozenice se i stvorice porodicu sa kojom ce da deli dobro i zlo, a ko kao hoce ali ceka da mu se "sve slozi" taj samo trazi izgovor. Vrlo jednostavno

Little creatures

pre 1 godinu

Ove godine ce biti najmanje 20 000 manje rodjenih beba nego 2002 godine. Ovo su statisticki podaci javno dostupni. Nikad stariji nismo bili, pa ti vidi ko lupa gluposti. Odeljenja pa i skole se gase, to sto mozda oko sebe imas parove s decom je slucajnost ne pravilo
(Milan, 08. novembar 2022 23:55)

Putujem po celoj Srbiji. Gotovo svi ljudi koje viđam napolju su parovi koji guraju kolica, ili klinci koji idu u školu.
Ne znam ja gde ti živiš, ali Srbija je puna dece.

Nikad više parova i dece. Svaki dan ima neka svadba.
Ljudi i po četvoro dece imaju.

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

A to koliko imamo slucajeva da muskarci sa 80 uspesno dobijaju potomstvo - isto toliko slucajeva ima i kod zena u 45g. To su jako retki izuzeci, nikako pravilo i to nikako nije dobro da se promovise, ali vase je pravo da verujete u tu bajku i da ne zurite sa decom, vec da cekate 80g i 50 g mladje zene. To bas deluje lako izvodljivo, lako cete vi to, ima vremena. Samo vas cekaju
(Sve moze, 10. novembar 2022 13:46)

Mnogo više ima muškaraca koji sa 75-80 godina mogu bez problema da naprave dete, nego žena sa 40. To su prosto naučne činjenice. Žao mi je što ti nauka ne ide uz dlaku.

Dosadnjaković

pre 1 godinu

Bio sam singl. Upoznao sam lepu devojku. Vencali smo se, dobili decu, uselili se u novu stan, kupili auto, ja sam imao dobar posao, ona nasla sebi posao. Ona je, medjutim, samo govirila: nisam sretna, nisam zadovoljna, nisi dobro uradio ovo, nije lepo ono, itd. Deset godina posle venčanja, opet sam singl.

Silverfox

pre 1 godinu

(Sve moze, 12. novembar 2022 00:27) Muškarac koji ne može da pokrene organ i dalje proizvodi seme koje može da se koristi za oplodnju. Žene se rađaju sa određenim brojem jajnih ćelija i ostaju plodne određen broj godina. Biološki, žena bi trebala da počne da rađa sa 25, ili da izvadi i zamrzne jajne ćelije. Muškarci koji žele potomstvo u kasnijim godinama bi trebali da zamrznu spermu sa 50-55. To ne znači da neće moći da imaju decu posle toga, nego da budu sigurni da će moći da ih imaju.

Za medalju

pre 1 godinu

Molim aplauz za kom. Marka!
U najsvedenijem mogucem zen-maniru je rekao apsolutnu istinu. Nema potrebe za brakom!
Zene i muskarci danas mogu biti apsolutno sposobni da u povoljnom okruzenju za sebe urade sve neophodno. Ne treba vam muz da cepa drva ako zivite u stanu sa parnim grejanjem, sitnije popravke uredjaja nisu vise "neizvodljivi" zenama,prilicno je jednostavno, kao sto ni kuvanje i peglanje nije "nemoguca misija" za muskarce, a sve se moze i kupiti/platiti. Bukvalno sve, ljubav, prijatelji,deca, dozivljaji... Uglavnom u modernom drustvu nestaje potreba da se rucno kosi, ore, kopa, gaje zivotinje i da porodica bude brojna i svako ima svoja zaduzenja da bi se zavrsavali golemi poslovi, jer se i to moze platiti ili mehanizovati. Prema tome, u brak se ide iskljucivo ako bez necijeg zagrljaja zaista ne mozete da zamislite svoj dan, sve ostalo je prevazidjeno.

smrda prdić

pre 1 godinu

kako 100 hiljada zena singl, a na tinderu ih nema 100. bice da su nam zatucane zene. gde da ih upoznam kad su zakljucane kuci, a nece na net??? ima neka ovde?

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

A to da je lagodno za muskarca da pravi decu sa 50 ili 60 - ne bih da rusim sneska, ali porazgovaraj s nekim urologom kakav je kvalitet sperme kod muškaraca koji prevale 35 i srecno.
(Sve moze, 09. novembar 2022 21:01)

Imamo mnogobrojne primere ljudi od 80 godina koji su napravili dete. Treba im samo mlada partnerka.

Žene udaraju u zid u ranim 30im, i sve osim toga je izuzetak.
Poznajem na stotinu žena, i bukvalno jedna od njih nije morala na vantelesnu nakon 30te godine, pa i one dosta mlađe. Dosta njih čak ni vantelesnom nije moglo do potomstva, što je bilo jako interesantno.

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

to da ima vise dedica od 75 koji imaju decu, od zena 35-40 to stvarno, ama bas nikako nije tacno.
I od svih normalnih argumenata koje mozete da upotrebite u raspravi, vi se uhvatite za najgluplji moguci!
(Nenad, 11. novembar 2022 13:26)

Nisam rekao da ima više staraca koji imaju decu, već onih koji mogu da ih imaju. Nauka je jasna po tom pitanju.

Žene u ranim 30im udaraju u ZID. Muškarci imaju vrednost do pozne starosti, a ženska vrednost se gubi kada oko 34te otprilike uđu u klimaks.

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

Lepo, svaki muskarac koji ne moze da napravi dete isto tako.
(zar ne, 12. novembar 2022 00:29)

Apsolutno! Ali treba da znaš da mnogo više muškaraca može do potomstva, i to dokle god su živi. To je nauka. Muškarac i sa 110 godina može da napravi dete. Žena sa 50 ne može. Odnosno može možda jedna u milijardu.

smrda prdić

pre 1 godinu

Molim aplauz za kom. Marka!
U najsvedenijem mogucem zen-maniru je rekao apsolutnu istinu. Nema potrebe za brakom!
Zene i muskarci danas mogu biti apsolutno sposobni da u povoljnom okruzenju za sebe urade sve neophodno. Ne treba vam muz da cepa drva ako zivite u stanu sa parnim grejanjem, sitnije popravke uredjaja nisu vise "neizvodljivi" zenama,prilicno je jednostavno, kao sto ni kuvanje i peglanje nije "nemoguca misija" za muskarce, a sve se moze i kupiti/platiti. Bukvalno sve, ljubav, prijatelji,deca, dozivljaji... Uglavnom u modernom drustvu nestaje potreba da se rucno kosi, ore, kopa, gaje zivotinje i da porodica bude brojna i svako ima svoja zaduzenja da bi se zavrsavali golemi poslovi, jer se i to moze platiti ili mehanizovati. Prema tome, u brak se ide iskljucivo ako bez necijeg zagrljaja zaista ne mozete da zamislite svoj dan, sve ostalo je prevazidjeno.
(Za medalju, 08. novembar 2022 13:17)

a deca bato?

Little creatures

pre 1 godinu

Cinjenica je da postajemo sve starija nacija sa sve manje dece to zaista ne mozete da opovrgnete
(Darko, 10. novembar 2022 13:51)

Ne, stvarno to nije istina. Odakle ti to da putujem po selima? Isključivo po gradovima provodim vreme, to mi je posao. Bukvalno nikad više dece nisam video, školaraca i roditelja sa malom decom.

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

Uvek mozes da nam das neki izvor iz kojeg si preuzeo tu informaciju.
Izvor na stranu, ako je tako drago mi je zbog vas, svaka cast, onda nema razloga da zurite. Na vreme ste kad god odlucite, sve super
(Sve moze, 11. novembar 2022 12:55)

Za tebe, Milu i ostale odgovor, da vas ne edukujem sve zasebno: muškarac nema rok isteka kada je reč o začeću deteta.
Muškarac može da napravi dete i sa 70 i sa 100 godina starosti, pa i više.
To je biologija za prvi razred osnovne škole, nemojte se brukati.

Žene sa druge strane su nakon 34-5te godine u zoni visokog rizika, nakon 44-5te najčešće potpuno jalove, sterilne i neplodne.

Postoje izuzeci u oba slučaja, ali su samo to, izuzeci.

To je nauka. Ako vam se ne sviđa, gledajte u šolju. Šta da vam kažem.

Marko

pre 1 godinu

Kakav je ovo generalizujuci stav "psiholoskinje"? Evo ja imam skroz drugaciji stav, mislim da bi mi zena bila samo dodatni teret u zivotu. Sam kuvam, sam zivim, perem, cistim, ne treba mi mama ili zena za to.

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

Druže, meni miriše da tebi treba muško, čim ti je svaka žena potpuno beskorisna.
(Xy, 11. novembar 2022 12:41)

Nije svaka. Samo ona koja više ne može da rađa. ;)

Mnksn

pre 1 godinu

“Oni žele da žene o njima brinu” 🤣
Ljudi su ljudi, bez obzira na pol. Hajde da koristimo iste aršine za sve ljude. Šta bi ste mislili o ženskom čoveku koji bi “još da živi”, “plaši se vezivanja” i “ne bi da se odvoji od mamine kuhinje”.
Odrastite, svi bismo da neko o nama brine, ali odrasli ljudi imaju odgovornosti.
Kme, kme, oću da mi mama kuva. Brate, koji jad.

Ena

pre 1 godinu

bracing zakon je katastrofa za muskarce. SAMO VAMBRACNO DOLAZI U OBZIR!!
(neki muski tamo)
Prvo Bukvar u ruke, pa onda da raspravljamo o zakonima..
vanbračna zajednica je poprilično slično regulisana kao i bračna, čisto da znaš

Danka

pre 1 godinu

@Mr Hyderabad
Pa vi zastupate tezu da zene nicemu ne sluze, pa ne znam zasto se vredjas na komentar - ako mislite da nicemu ne vrede, ne zenite se.

Ja licno smatram da kao zena vodim racuna i o emotivnim i o materijalnim potrebama svoje porodice. Da opisem svoju ulogu sa najmanje reci i da ne nabrajam sta sve spada u to. Moj doprinos mojoj porodici je veliki i nemam problem da to i kazem i pokazem. Veliki broj zena u srbiji zivi slicno i ako bilo ko smatra da su one bezvredne i da nicim ne doprinose, njegova stvar, njegovo pravo, najnormalnije je da se takvi ni ne zene, jer ne znam sta bi im to donelo, kad vec tako misle. Ovo ne "sluzite nicemu osim za radjanje" pokazuje i vas odnos prema deci i prema zenama, ne bih ga komentarisala jer, opet, imate pravo da bagateliste i zene i decu, ali ako vec to radite onda se ne ljutite sto vas ljudi podsete da se ne mora ni jedno ni drugo. Kao dete kad ti kaze ova cokolada mi se ne svidja, a ti ga podsetis da ne mora da je jede i on onda brizne u plac. Razmazeno i nezrelo

Sve moze

pre 1 godinu

"Žene sa druge strane su nakon 34-5te godine u zoni visokog rizika, nakon 44-5te najčešće potpuno jalove, sterilne i neplodne."

Razlika izmedju mene i tebe je ta sto ja apsolutno znam da je izuzetak da zena posle 44g dobije dete. Tu cinjenicu niko normalan ne pobija.
Teoretski je moguce, prakticno tesko.

Ti si, s druge strane, ubedjen da se lako sa 80 prave deca, iako ce ti se svaki urolog i covek koji se bavi reprodukcijom nasmejati na to. Ne mozete ni da "pokrenete" organ u tim godinama, a ne nesto drugo. Opet, to tebe ne sprecava da verujes da je teoretska mogucnost pravilo i redovna pojava. Ti zivi na svoj nacin uljuljkan u bajku da ces moći sa 80, niko ti ne brani.

Sto bi rekao onaj lekar u sanatorijumu:"zasto bismo uzrujavali savrseno srecnog konja" :)

Gospodarica

pre 1 godinu

Ma jašta, svd dvadesetogodišnjakinje poletele da decu prave sa dedama. Možda ako ima kintu da plati...paaa sve što mlada, zgodna lepa devojka može da poželi.
Moći i uspeti su dve različite stvari. Većina može (mada je i to diskutabilno). Uspeju samo uspešni. Toliko o tome.

Danka

pre 1 godinu

A šta to ova današnja, "moderna" žena, može da pruži? Da nešto fino skupa, spremi, ispegla, opere ... to sigurno ne!
A, da mi rodi ... pa to može svaka!
(Dragon, 08. novembar 2022 17:08)

Ako misliš da nema sta sa pruzi, ne moras se ni zeniti. Fala bogu pa nije obavezno

Gaganela

pre 1 godinu

bracing zakon je katastrofa za muskarce. SAMO VAMBRACNO DOLAZI U OBZIR!!
(neki muski tamo)
Prvo Bukvar u ruke, pa onda da raspravljamo o zakonima..
vanbračna zajednica je poprilično slično regulisana kao i bračna, čisto da znaš
(Ena, 8. novembar 2022 20:52)

Ena je morala posle kritike pravilno napisati reč vanbračno..zasto?

Cccc

pre 1 godinu

Citajuci ove komentare muskaraca shvatam da oni ne zele osobu koju ce voleti a i ona njih, oni zele kuvaricu i cistacicu. Vecina komentara kada su musko zenski odnosi je kritikovanje zena, joj samo mi zvoca, joj stalno trazi pare za pedikir, manikir, joj nije mi nista skuvala nedelju dana itd. Pa onda druskani nemojte ni da se zenite, nadjite nekoga za seks i svima super.

Veselo, veselo

pre 1 godinu

Mnogo više ima muškaraca koji sa 75-80 godina mogu bez problema da naprave dete, nego žena sa 40. To su prosto naučne činjenice. Žao mi je što ti nauka ne ide uz dlaku.
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 10:16)

Tacno tako. Ja bas ovih dana proslavljam s ujacima i stricevima od 70+g rodjenje njihovog prvog deteta i pitam se sto niko od mojih vrsnjakinja 35-40 ne dobija decu? Strasno sta se desava

Veselo, veselo

pre 1 godinu

Žene u ranim 30im udaraju u ZID. Muškarci imaju vrednost do pozne starosti, a ženska vrednost se gubi kada oko 34te otprilike uđu u klimaks.
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 22:18)

Pitaj nekog naucnog radnika kad se ulazi u klimaks, kao i kakav je kvalitet spermograma kod danasnjih muskaraca u dvadesetim i tridesetim, ne moras ici na starije. Naravno, ja ti zelim da srecno zivis u ubedjenju da ti sa staroscu nece opada "fertilna" vrednost i nigde ne zuri. Veruj svojim yt isceliteljima i nigde ne zuri

Mila

pre 1 godinu

A šta to ova današnja, "moderna" žena, može da pruži? Da nešto fino skupa, spremi, ispegla, opere ... to sigurno ne!
A, da mi rodi ... pa to može svaka!
(Dragon, 8. novembar 2022 17:08)

Ja svom mužu pre svega trebam za priču, savet, smeh i seks. Opeglala mu ništa u životu nisam, živeo je sam godinama pre mene. Ja perem, on usisava. Plus čistačica upadne par puta mesečno. Kuvam rado i izgleda dobro, čim mi prijatelji predlažu da batalim inženjerski posao i otvorim restoran. On nema strpljenja za šporet, ali ima da očisti haos od kuhinje posle mene. Može biti da je osnovna razlika što je njegova majka bila neko i nešto na poslu, pa ne traži čistačicu za ženu, već ravnopravnog partnera za život. Ja bih radije bila usedelica, nego na bilo šta manje da pristanem. Skroz mi je ok i da muškarci ne pristaju na bilo šta.

Milan

pre 1 godinu

To je prosto nemoguće. Ispade da su svi ljudi samci, a nikad nije bilo više parova i dece. Ne lupetaj.

Ove godine ce biti najmanje 20 000 manje rodjenih beba nego 2002 godine. Ovo su statisticki podaci javno dostupni. Nikad stariji nismo bili, pa ti vidi ko lupa gluposti. Odeljenja pa i skole se gase, to sto mozda oko sebe imas parove s decom je slucajnost ne pravilo

Realnost

pre 1 godinu

Ne mora svako ni da se uda/ženi ni da ima decu. Ako tražite besplatnu poslugu ili besplatnog majstora, zeznuli ste se, osim ako oboje niste vredni i volite se. Od jednog lenjog propada brak, bilo muško ili žensko.
Što se tiče muškaraca i dece, sterilitet je sve veći, alkohol i nezdrav život uzimaju danak. Prostata već posle 40 pravi probleme, o ostalom da ne pričam. Kvalitet sperme kod alkoholičara (mnogo vas je), narkomana (vas malo manje), pušača i prežderača je lošija sa svakom godinom. Dosta žena ne može da zatrudni sa mužem jer nema zdravih spermatozoida, ali sa nekim drugim odmah zatrudne i posle 35.
Dok god ste u vezi/braku kao da ste u ratu a ne kao da ste tim, ništa od toga.

Nacrtano

pre 1 godinu

"Simptomatično je to da nijedna žena na ovo pitanje ne ume da da jasan odgovor na pitanje šta to današnje žene pružaju. Ama baš nijedna"

Ako treba da ti se crta, donosimo u porodicu sve ono sto i suprug a pri tom mozemo i da rodimo.
Dakle, radjanje, brigu o deci, prakticne stvari (odvozenje, dovozenje, treninzi, parkici), svi poslovi u kuci, nabavke, kuvanje, pranje i peglanje i novac. Naravno, i sve ono sto nosi intimna veza s muzem. E, sad, to sto vi ne valjate sami sebi, pa vam je ovo malo, vas problem. Mozete da ga resavate, a mozete i da vicete unaokolo da su svi sem vas bezvredni.

Mila

pre 1 godinu

Sto se prica o nezenjama sta je sa udavacama njih niko ne spominje a mene zanima koliko ih je u nasoj zemlji po proceni?
(Jojo, 08. novembar 2022 11:16)

pokazace popis. Neke preliminarne info je da ih ima oko 700/800 hiljada, muskaraca samaca nesto preko milion.
Ne znam sto su ti bitne te cifre, ali ima ih dosta i jednih i drugih

Sve moze

pre 1 godinu

muskarcima se može. Oni mogu da se žene i prave decu i sa 50, i sa 60 godina. A mogu da ožene i 30godina mlađe žene. Pa zašto onda žuriti?
Udavače bi trebalo da spuste loptu i da se smire ako misle da se udaju, a da ne ostanu samo na krarkotrajnim varijantama.
(zreli mužjak, 08. novembar 2022 21:06)

Udavace apsolutno mogu da drze kriterijume kakve hoce isto kao sto i onaj sa 60. Naravno da svako moze da ceka koliko hoce i da trazi 30g mladje, nikad nije ni bilo sporno

Sve moze

pre 1 godinu

Prvorotkinja posle 35e?

Joj zene kakav sudar sa realnoscu vas ceka...
(Lola, 09. novembar 2022 07:43)

Da si ti ziv i zdrav,rodila dvoje posle 35, ne kazem da je pravilo niti promovisem, ali nije nemoguce. Sve i da je nemoguce, opet svako, pa i udavaca, ima prava da postavlja kriterijume kakve hoce i zeli. To sto vi zelite da ih neko drugi spusti spuste, okacite macku o rep. Niko vam nista ne duguje. A i dete se moze imati bez muskarca, u krajnjoj liniji.

U slucaju nekih nepredvidjenih okolnosti i ja i suprug smo izgradili pozicije da mozemo da ih sami odgajamo ako jednog od nas sutra "sprsti auto na džadu".

A to da je lagodno za muskarca da pravi decu sa 50 ili 60 - ne bih da rusim sneska, ali porazgovaraj s nekim urologom kakav je kvalitet sperme kod muškaraca koji prevale 35 i srecno.

Xy

pre 1 godinu

Bukvalno ste potpuno beskorisne osim mogućnosti rađanja.
(Mr Hyderabad, 10. novembar 2022 09:54)

Druže, meni miriše da tebi treba muško, čim ti je svaka žena potpuno beskorisna.

Mila

pre 1 godinu

(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 10:16)

Daj molim te baci izvor tih naučnih činjenica da muškarci češće bez problema prave decu sa 75 nego žene sa 40 :)

Šanse se starijoj ženi kasape ako joj je partner nekoliko godina stariji. Žena sa 40 sa muškarcem od 35-40 godina ima u najgorem slučaju isto šanse za zdravo potomstvo kao i muškarac od od 75 sa ženom od 25-30 godina. Šta se u realnosti od ove dve kombinacije češće javlja, ne moram ni da pominjem. Ali samo vi čekajte 50+ za mlade devojke i sjašite sredovečnim ženama sa kičme, ionako vam nisu interesna grupa.

The best of Darwin

pre 1 godinu

Naravno, ja ti zelim da srecno zivis u ubedjenju da ti sa staroscu nece opada "fertilna" vrednost i nigde ne zuri. Veruj svojim yt isceliteljima i nigde ne zuri
(Veselo, veselo, 12. novembar 2022 00:13)

Svakako bi evoluciji učinio uslugu, ovako ili onako.

neki muski tamo

pre 1 godinu

bracing zakon je katastrofa za muskarce. SAMO VAMBRACNO DOLAZI U OBZIR!!
(neki muski tamo)
Prvo Bukvar u ruke, pa onda da raspravljamo o zakonima..
vanbračna zajednica je poprilično slično regulisana kao i bračna, čisto da znaš
(Ena, 08. novembar 2022 20:52)

onda ni vanbracna veza ne dolazi u obzir!
Svako u svoj stan I samo sex za vikend.
Hvala na skretanju paznje Ena.

Sve moze

pre 1 godinu

Žene udaraju u zid u ranim 30im, i sve osim toga je izuzetak.
Poznajem na stotinu žena, i bukvalno jedna od njih nije morala na vantelesnu nakon 30te godine, pa i one dosta mlađe. Dosta njih čak ni vantelesnom nije moglo do potomstva, što je bilo jako interesantno.
(Mr Hyderabad, 10. novembar 2022 09:47)

Niko ne spori da su idealne godine za potomstvo dvadesete, medjutim to nije uvek lako ostvarivo. Izmedju ostalog, kad muskarcu u 20im pomenes vezu, brak i decu pobegne glavom bez obzira, ali dobro, to je danas postala normalnost.
Elem, da nisi pristrasan znao bi da osim nemogucnosti zena da zatrudne u 20im i 30im, ogroman je broj i onih parova koji to ne mogu zbog lose sperme kod muskaraca, sto je isto posledica zivota u 21. veku.

A to koliko imamo slucajeva da muskarci sa 80 uspesno dobijaju potomstvo - isto toliko slucajeva ima i kod zena u 45g. To su jako retki izuzeci, nikako pravilo i to nikako nije dobro da se promovise, ali vase je pravo da verujete u tu bajku i da ne zurite sa decom, vec da cekate 80g i 50 g mladje zene. To bas deluje lako izvodljivo, lako cete vi to, ima vremena. Samo vas cekaju

Sve moze

pre 1 godinu

Mnogo više ima muškaraca koji sa 75-80 godina mogu bez problema da naprave dete, nego žena sa 40. To su prosto naučne činjenice. Žao mi je što ti nauka ne ide uz dlaku.
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 10:16)

Uvek mozes da nam das neki izvor iz kojeg si preuzeo tu informaciju.
Izvor na stranu, ako je tako drago mi je zbog vas, svaka cast, onda nema razloga da zurite. Na vreme ste kad god odlucite, sve super

Nenad

pre 1 godinu

Mnogo više ima muškaraca koji sa 75-80 godina mogu bez problema da naprave dete, nego žena sa 40. To su prosto naučne činjenice. Žao mi je što ti nauka ne ide uz dlaku.
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 10:16)

Na kojem si se gumnu ti obrazovao da mi je znat. Nije dobro radjati u 40im nikako, ali to da ima vise dedica od 75 koji imaju decu, od zena 35-40 to stvarno, ama bas nikako nije tacno.
I od svih normalnih argumenata koje mozete da upotrebite u raspravi, vi se uhvatite za najgluplji moguci!

nebaždaren

pre 1 godinu

Uz ravnopravnost polova (koju podržavam svesrdno), javljaju se drugačije posledice.. Nema više podele poslova, svi rade sve i niko ne radi ništa,a dvoglava porodica srlja u propast. Na kaju krajeva sve se svodi na decu (koja su ipak najzasticenija pod krovom funkcionalnog braka) i ljubaznost bračnih drugova. Svi sve mogu sami, pa se svaka drskost i nebriga vrlo kratko tolerišu.se

Nije kriva mamina kuhinja, nego odsustvo bilo koje brižno figure u modernom braku.. Čemu onda takva zajednica,jer vreme se može potrošiti i bolje i lepše nego u stalnim prilagodjavanjima i usaglašavanjima.

Čast ljubaznima, gde je suživot zaista prijatno iskustvo.

Iva

pre 1 godinu

onda ni vanbracna veza ne dolazi u obzir!
Svako u svoj stan I samo sex za vikend.
Hvala na skretanju paznje Ena.
(neki muski tamo, 09. novembar 2022 05:49)

Pa to vam je i najbolje. Bolje nego da kukate kako vas neko korsti

Forever young prostata

pre 1 godinu

Mnogo više ima muškaraca koji sa 75-80 godina mogu bez problema da naprave dete, nego žena sa 40. To su prosto naučne činjenice. Žao mi je što ti nauka ne ide uz dlaku.
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 10:16)

U redu je, deda. Nastavi da se bavis naukom i da pravis decu u 70im

sto je babi milo...

pre 1 godinu

Mnogo više ima muškaraca koji sa 75-80 godina mogu bez problema da naprave dete, nego žena sa 40. To su prosto naučne činjenice. Žao mi je što ti nauka ne ide uz dlaku.
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 10:16)

Nauka se oglasila :D

Nenad

pre 1 godinu

Apsolutno! Ali treba da znaš da mnogo više muškaraca može do potomstva, i to dokle god su živi. To je nauka. Muškarac i sa 110 godina može da napravi dete. Žena sa 50 ne može. Odnosno može možda jedna u milijardu.
(Mr Hyderabad, 13. novembar 2022 23:04)

Pa nije priroda retardirana kao ljudi, zato je i ogranicila da moze da se dobije dete do 50 (teze) do 40 (lakse).
Nece priroda da se vodi carli sin snovima o zivotu, jer ljudsko mladunce dugo nije samostalno i neko treba i da ga podigne (opet, to je prepustila majci). A taj sa 110 moze da proba da nadje neku 80g mladju i da joj ponudi svoj dragoceni spermatozoid. Voleo bih da vidim taj razgovor:D

Darko

pre 1 godinu

Putujem po celoj Srbiji. Gotovo svi ljudi koje viđam napolju su parovi koji guraju kolica, ili klinci koji idu u školu.
Ne znam ja gde ti živiš, ali Srbija je puna dece.

Nikad više parova i dece. Svaki dan ima neka svadba.
Ljudi i po četvoro dece imaju.
(Little creatures, 09. novembar 2022 16:28)

Boze dragi pa sto nam je onda prosek godina kao naciji 40+, sto postajemo stara nacija, sto se zatvaraju skole, sto je prosek po paru 1.5 dete? Sto je los prirodni prirastaj?
To sto vidis na ulicama roditelje s kolicima to je normalno, ali nikako ne znaci da su ta sela kroz koja prodjes puna dece. Saberite se ova teza koju branite zaista je neodbranjiva i to se vidi na svakom koraku. Cinjenica je da postajemo sve starija nacija sa sve manje dece to zaista ne mozete da opovrgnete

Darko

pre 1 godinu

Ne, stvarno to nije istina. Odakle ti to da putujem po selima? Isključivo po gradovima provodim vreme, to mi je posao. Bukvalno nikad više dece nisam video, školaraca i roditelja sa malom decom.
(Little creatures, 11. novembar 2022 10:14)

Druze, nebitno je jesu li sela ili gradovi, naravno da ces videti decu na ulici, ispred skola i na igralistima. I oko mene su sve deca, jer sam u tom dobu da ljudi dobijaju /gaje/podizu decu. Kad se vozim po gradu u vreme kad malci idu na treninge i u skolu, sve vrvi od njih. To ne znaci da Srbija nema problem sa prirodnim prirastajem. On je negativan pa negativan sta god mi videli. Natalitet opada. Dakle, u Republici Srbiji je 1997. bilo 123 394 rodjenih, 2006. je taj broj pao na 71 362, 2021. je taj broj pao na 62 180. To sto vidjas decu unaokolo je ok, verujem ti, to ne znaci da nemamo problem s natalitetom i da smo po proseku kao nacija blizi 50im nego 20im i da nikad nije bilo vise dece. Bilo je, i te kako je bilo.

Sve moze

pre 1 godinu

@Silverfox

Sve tacno, pod uslovom da imaju valjane polne celije, koje mnogi nemaju ni sa 20 i 30.
Kao sto sam rekla, teoretski sve moze, ali mi neki zivimo u prakticnom i realnom svetu. Da naglasim da ja stvarno nemam nista protiv tih njihovih mastarija i mislim da bi dobar deo ovih ljutih, zlih, malicioznih, zajedljivih komentatora trebalo da uradi bas kao sto kazes.

Verka

pre 1 godinu

Pa kakva je to uopste polemika? Ljudi se zene ako odluce da zaista zele da dele zivot sa nekom osobom. Zivot, a ne deo slobodnog vremena. Ideja braka danas je jedan lose smuckani koktel od romanse, straha od buducnosti i nedostatka izbora i zelje za decom. Sve se to uvije u zelje i ocekivanja familije i drustva, pa onda krece pravi test zrelosti.
Dokle god ljudi daju nejasne odgovore na pitanje zele li da se ozene, jasno je da ih treba motkom terati sto dalje od maticara.

zar ne

pre 1 godinu

Nije svaka. Samo ona koja više ne može da rađa. ;)
(Mr Hyderabad, 11. novembar 2022 22:19)

Lepo, svaki muskarac koji ne moze da napravi dete isto tako.