Veze i odnosi

Zašto svaka žena želi gospodina Zverku?

Izvor: Cosmopolitan.rs

Zašto svaka žena želi gospodina Zverku? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

samo zena

pre 12 godina

@losa: ignorisi negativne komentare: i ja i moje drugarice smo se pronasle u negativnim primerima tkzv 'losih devojaka'iz knjige "Zasto M vole kucke", kada smo bile (is)koriscene od M. Za one koji nisu i nece da je procitaju: izraz "kucka" nije u kontekstu 'lake zene', vec one koja zna sta zeli od zivota i ljudi, nezavisno, ljubazno i mudro dolaze do svog 'cilja'. Pa sta treba da radimo? Ono sto zelimo, ili da zadovoljavamo tudje potrebe?!! Ni mene nisu moji ucili da "trosimo" ljude vec da radom i dobrim dolazimo do ciljeva... i znas,sta? Mnooogo puta bila sam (is)koriscena, ukljuciv i M.Prema tome, samo napred sa tim stavom.

@Losa

pre 12 godina

"neukrotiv, nedostižan, popularan, moćan i nadasve zgodan...ume i da slaže, slatkorečiv je" Izvinjavam se unapred ako gresim, ovo je samo pretpostavka na osnovu procitanog, ali ove osobine ovako skupa jako podsecaju na psihopatu.. Druge ume da slaze ali je prema Vama iskren? A jelte, svaka cast za to uverenje. Tako opisana osoba Vam moze naneti veliku stetu. Dobronameran savet - spustite se na zemlju posto se cini da ste malo uzleteli, i oprezno s tim slatkorecivim, lazljivo-iskrenim, vrlo mocnim & popularnim koji sve moze da prevari ali Vas ne, i tome slicno.. Mala ili umerena nesigurnost je normalna za svakoga, a ti sto odaju utisak magicne samouverene i mocne stene su prazni iznutra, pa ako jos previse laskaju a pomalo i manipulisu, onda imaju i svoj naziv u psihologiji koji vec pomenuh..

II

pre 12 godina

Seks i grad, pa sam naziv kaze da je ovo serija i o Njujorku, glamuru, da, svakako. I dok se serija snimala dizajneri visoke mode su se utrkivali u nudjenju svojih kreacija i cipela za snimanje serije. Najverovatnije su te modne kuce i finansirale snimanje serije. Nije ona reklama istih za dz. iluzorno bi bilo tako nesto i pomisliti.

Teoreticar

pre 12 godina

@Kejto
Da,to bi bilo pravo mucenje,kao u onom cuvenom nemackom filmu "Lili Marlen",sa Hanom Sigulom i Djan Karlom Djaninijem,kada ga nacisti drze u zatvoru i muce tako sto mu pustaju njenu pokvarenu plocu koja stalno preskace na istom mestu.Doduse,to je moje preterivanje,nije bas sve tako lose,ali ako uporedimo filmove te vrste koje je pravio Holivud,od "Kratkog susreta","Devojke koju sam voleo","Moja Afrika","Engleski pacijent","Oficir i dzentlmen",moram priznati da je "Seks i grad" najvise ljiga iz jednog prostog razloga sto su glavne junjakinje i u "Mojoj Africi" i "Devojci koju sam voleo" takodje imale svoje "Zverke" ali ondasnje drustvo je imalo sasvim drugaciji model ponasanja pa su takve vrste odnosa drugacije i predstavljane.Recimo u "Devojci koju sam voleo" Robert Redford koji je pisac,iz bogate porodice upoznaje devojku koja je iz nizih slojeva,ona je revolucionarka,on sasvim susta suprotnost,oportunista i bonvivan.Kada ona uspeva da nesto postigne dolazi do razdora medju njima.Ili u "Mojoj Africi",cuvena uloga Meril Strip koju je takodje uporopastio njena Zverka u liku Karl Marije Brandauera.Dakle to mi nikad nije problem da gledam jer je taj arhetipski odnos jedne zene i njene zverke realno prikazan,ovde je sve to prenaglaseno,prenaduvano u "Seksu i gradu",sa mnogo kica i glamura koji jednostavno malo stipa za oci.Dakle ovo su ozbiljni filmovi i ljubavni i melodrame,ovo je jedna laganica, sapunica,sa hepi endom kao da su je radili sovjeti,sve je super..

JD

pre 12 godina

@Loša
Zašto se toliko trudiš da nam se predstaviš kao neko ko puca od samopouzdanja i iskustva. Kao neko ko je uspostavio potpunu kontrolu nad svojim životom. Iskreno meni, a verujem i mnogima deluješ upravo suprotno. Koga ubeđuješ u ispravnost svojih stavova, nas ili sebe? Stara poslovica kaže: ''Glup za sebe misli da je mudrac, a mudrac za sebe zna da je neznalica''

sasa

pre 12 godina

@Nina 2008, laku noc, zbog negativnih komentara zajedljivih ljudi, izgubicu se neko vreme, ostavicu "njima" prostor za komentare koji nisu ni priblizno tvojim, mislicu na tebe kao nekog "stvarnog" zalosno je sto su ljudi ovakvi, Ja se nikad nisam stideo svojih dela i reci... Biti isti, biti poseban, biti slobodan, biti samo svoj! Nina samo tako nastavi, jer kad me ne bude vise bilo na komentarima secacu se samo tvojih, malo li je? Caos lepa...

Mihailo

pre 12 godina

@Losa ,xe xe "Sada sam losa a bila sam dobra i toboz svi su me koristili" Primeti sama razliku izmedju "dobra i naivna" i "dobra i mudra" ,razlika je kao nebo i zemlja zar ne? Biti dobra a mudra u danasnje vreme je veoma tesko,takoreci umetnost a "losa" moze svaka da bude,dovoljno je da to izabere...Osoba koja je "losa" samo po sebi povlaci da je i sebicna a to povlaci druge osobine koje su vecinom negativne...Uglavnom,konkretno se postavlja pitanje Da imamo prilike/sanse da li bismo ucinili isti izbor kao sto smo prethodno ucinili? i Da li smo "platili" preskupu cenu za to gde smo sada/ovde?

Loša

pre 12 godina

@ (zena, 24. decembar 2013 14:03)

U pravu ste za tu knjigu, i u pravu ste za to da se ja hvalim svojom samostalnošću i time što sam postala težak igrač i mnogo kvalitetniji partner za jakog i nezavisnog muškarca.
Hvalim se jer sam to od nedavno osvojila, pa mi je zanimljivo..., nisam takva bila. Pola života sam bila dobra devojka, ćerka, dobra žena, dobra majka, dobar radnik.. dobra svima, samo ne sebi... Sad sam ''loša'' i srećna! Srećnija i u odnosima sa drugima.

Bila sam slaba, i dozvolila sam mnoge stvari da se odvijaju meni na štetu. Zato što sam u tome nova, zato sam i time oduševljena. Svaka čast onima koji to iz porodice ponesu - da umeju da se izbore za sebe.
Ja nisam tako vaspitana, pa sam morala sazrevanjem da naučim.
Možda Vi jeste, pa ste pametno zaključili da se ja hvalim nečim što se Vama možda podrazumeva.

Knjiga ''Zašto muškarci vole kučke'' je fenomenalna, ali teško je naučiti iz knjiga, ustvari nemoguće. Ja sam svoju snagu dobila učeći na svojim greškama i time što me život bacio u probleme , da se sama snalazim i preispitujem gde sam pogrešila, i o tome mogu veću knjigu da napišem od ove.
Ako se i neke moje logike i iz te knjige poklapaju, to je zato jer nema mnogo istina u životu. A ja sam svoju istinu debelo platila. I zato sada uživam u njoj.

Da se vratim na Zverku. Neko je ovde napisao da je i Zverka i Ejdan. Potpuno ispravno i logično, to je najbolji komentar!

sasa

pre 12 godina

@kejto... Jel sam razumeo da navijas za nas ili smo smorili, tj. Ja svojom vernoscu i iskrenoscu, jel se to danas izgubilo, jel moramo biti non stop u temi i efemerni, ili nekad iskociti iz kolotecine, odlican komentar, nisam sujetan, zao mi je, raritet, pozz kejto.

MJ

pre 12 godina

Ma kakav Zverka,kakvi bakraci...:) Dajte meni jednog John-a McClane-a (Bruce Willis) ili jednog James-a Bond-a (Pierce Brosnan) i mogu da idem sa njim na pusto ostrvo do kraja zivota...:D

kejto

pre 12 godina

Mr. Ševrle ako sam dobro shvatila vašu neobičnu listu atributa (pustimo sad koliko reprezentativnu za temu univerzalnog subjekta G-dina Zverke kakvim su ga napravili), Zverka, to nam je dakle muškarac starinskog i železnog kova. Nisam očekivala da bi ta simpatična dobričina našla za shodno da nam se smori od diskursa kakav se zapodenuo između Nine i sase (a dijalozi se najčešće ovde zapodenu,, čak i besmisleni, čak i odlutaju od zadate teme), a ovo dvoje baš su cakiš. I u okvirima su teme. Vaša Zver je neobična mešavina kneza Miškina i mladog Stiva Džobsa. Ludnica. Nisam tu očekivala smorinu po pitanju ovih simpatičnih ptičica za koje navijamo.

sasa

pre 12 godina

@Dragana.. Nismo, mozda necemo nikada, hvala na razumevanju, i tvoj komentar je dobar, za trivijalne komentare poput Sanjinih koja verovatno u podsvesti zeli Zverku nemam komentar, inace glumac koji glumi tog lika je izjavio da nikad nije voleo tu ulogu jer zivi sasvim drugacijim zivotom, vise imate takvih likova kod nas, samo u primitivnijem obliku, dve devojke koje su ulozile 15000 € u sebe da lice na nakazne patke takve love velike zverke, tu se nezna ko je jadniji, pozdrav za Draganu sa planine, da ne bude da samo pozdravljam Ninu, kao da je to nesto lose, e zato zivite u imaginarnom svetu i svako poput Ejdana za "vas" je luzer, ali se zivot drugacije zivi i zavrsava za razliku od serije, samo napred po zverke pa kao moja drugarica u sigurnu kucu, e to su "nase" zverke, jel jasno sad zasto su Ninini komentari najbolji? Zato sto devojka daje eksplicitne komentare, Sanja je malo ljubomorna, procitaj nesto, izadji, potrazi se u predgradju...

Mr. Ševrle

pre 12 godina

Slažem se Sanja, neka ostave nas normalan svet da dajemo svoje mišljenje na zadate teme, a njih dvoje neka se dopisuju privatno, ili nek četuju preko emaila.

Dragana

pre 12 godina

Mene samo zanima da li su se Saša i Nina 2008 upoznali? Javite. Ovo za Zverku je bezveze. Čovek nije hteo vezu Keri ga juri da ga ubaci u neke njene okvire...pa ne bih ni ja sa nekim bila u vezi ko mi određuje kako ću da živim. Keri je kao protiv braka, a na kraju se ispostavi da joj je to najvažnije. Klasična udavača!

mx

pre 12 godina

mislim, ja sad ovo ne razumem - zašto je žena koja ostavlja slobodu svom muškarcu, žena koja nije nesigurna i iz tog razloga ne smara i ne vrši pritisak na svog muškarca - kučka?

zena

pre 12 godina

@Losa
Kao da citam odlomak iz knjige "Zasto muskarci vole kucke". Nije da je knjiga losa, samo se potrudite da budete malo originalniji u kometarima i malo manje hvalospeva o sopstvenoj zrelosti

Alisa u zemlji cuda

pre 12 godina

Ono sto Zverka ima je samopouzdanje, sto ga i cini privlacnim. Malo je muskaraca koji imaju samopouzdanja znaju ko su i sto su. E, a takvima ne treba ni lova, ni misici... oni su sami po sebi dovoljni (da se razumemo ne mislim na “lovce“ koji samopouzdanje skupljaju preko svojih “zrtava“, to je prolazno)... ko razume shvatice :)

sasa

pre 12 godina

I Ja se nadam da cemo se videti, kako bre meni se desavaju neke "zverke" od devojaka, a ne kao Nina 2008, sta sam Ja Bogu zgresio, molim redakciju da ostavi ovaj broj za Ninu 2008, molim vas, puno pozdrava sa Kopaonika, a ne kopa, los termin... I sad kao gledaj ovog sa planine muva Ninu, a tamo sve nakvarcovane, naoruzane rekzvitima lose plastike, ali zao mi je, nisam taj tip, neko cita Mana a neko...i nisam bogatas, na kredit sam otisao na planinu, iskrenost je nadam se u vasim ocima vrlina zar ne? Redakcija da reaguje, jer sam pratio b92 od osnivanja, molim da date Nini kontakt, jedan od vas koji veruju...

Kostadin

pre 12 godina

Ozbiljna diskusija na bajkovitu pricu. Snezana i sedam patuljaka imaju poruku o kojoj se moze diskutovati a Sex and city je potrosacki tres koji nije vredan pomena. To sto je jedna od prvih serija tog zanra koja je prikazivana u zatucanoj i unistenoj Srbiji to je druga prica. Zverka, mozes misliti.

Manja

pre 12 godina

Zverka se ne trazi. On se jednostavno ''desi''. I kada se vec ''desio'' - treba biti pametan i sacuvati i svoj zivot i svoje zdravlje.

objektivno

pre 12 godina

Nijedan muskarac sam po sebi nije Zverka. Zverkom ga pravi osoba koja se u njega zaljubi, a da on za nju uopste ne mari . Svi smo mi Zverke za one koji za nama ''odlepe'' , a mi ih ne konstatujemo. Ne iz razloga sto nismo dobri ljudi, vec zato sto nam te osobe ne odgovaraju i ne zelimo sa njima vezu.

Teoreticar

pre 12 godina

@Kejto
Hvala na komentarima i zalim sto se ponavljam,pomalo i meni dosadjuje to ponavljanje,stalno jedno prezvakavanje,ali takav je zivot,stalno ti namecu neke iste gluposti.Inace sudeci po komentarima,zaista svaka cast ovim Amerima,prvo serija onda i Holivud,zaista umeju da zarade svaku paru na glupostima.Doduse za razliku od Avatara i ostalih blokbastera i da ne koristim neke nepristojne reci,ovde su se potrudili da napisu realan scenario,4 drugarice,sve razlicite sa svojim zivotnim problemima,naavno i Zverku oko koga se stalno lome koplja i evo diskutuje i dan danas,kao da se radi o Dostojevskom a ne nekoj holivudskoj limunadi.Kad bi znali da su samo u reklamnu kampanju ulozili nekoliko desetina miliona dolara za ovaj film,jasno bi vam bilo o kojim se "Zverkama" radi,ali onim pravim iza platna.Meni to izgleda pomalo smesno,jer danasu su se filmovi iz Holivuda sveli uglavnom na te limunade,komedije i blokbastere.Naravno da je novac uvek bio primaran za Holivud,ali je ranije bilo i umetnickih filmova.Danas toga nema,ne samo u Holivudu nego ni u Americi,a izvinte me molim, ja to ne mogu da gledam ni da me svezu pred filmsko platno,koliko god da je realno.Moze da se nadje neko od starih vukova Holivuda,da napravi jedan, dva komada ali to je sve.Masovna zabava za narodne mase,sa jeftinim emocijama i kicom.Proslo je vreme kad su Ameirkanci cekali u redovima za Felinijeve i druge evropske filmove.

Asparagus

pre 12 godina

@lilly: imala sam slicno iskustvo i kad je već bilo loše, izvukla sam pouku:) ne bi me čudilo da tvoj decko namerno hrani tvoju želju za njim tako što ti nije dostupan i uvek ima spremne akcije i neke druge planove... imaš dve opcije: da čekaš ko zna šta i ko zna koliko pa da otkrijes da nema tebe u tim njegovim planovima,ma koliko ti bila posvecena njemu,i uverena da si ti njegova istinska sreća; ili da racionalno sagledas samo njegove postupke,nikako reči i da sagledas gde si ti tu,da upitas sebe jednostavno pitanje-da li ti stvarno zasluzujes takav tretman? zamisli sebe da ti njemu radis te stvari koje on priređuje tebi,da li bi mogla to da radis nekome? kakva bi ti onda osoba bila i da li ti se svidja taj osecaj? pa na kraju ce saznanje o tome ko je on stvarno samo da ti se pojavi i reši tvoju dilemu,koja je za druge vec jasna nije-i on više neće imati moć nad tobom. ko nije u stanju u startu da stane uz tebe nikad i neće,to je stvarnost! život nije ova bajka ( sex and the city) kojom se ženama mažu oči. pozdrav i srećno sa odlukom

sasa

pre 12 godina

Jel ste razumeli sad zasto zelim komentare devojke Nine 2008, devojka razbija, jedan od najboljih komentara, svaka cast Nina, puno pozdrava, zbog komentara na uglavnom zenskih tema ulazim samo zbog tebe, nece me biti jedno vreme, idem na zimovanje, nastavi devojko da sublimiras sve sto posedujes, hvala ti, poz i za redakciju na odredjeno vreme...

Mr. Ševrle

pre 12 godina

Ja znam ja imam iskustva sa Zverkom od kad znam za sebe. Sve što bih ofirao od toga a da ne zvuči kao atak ili pretnja, jer to i nije, je da se uvek drže potaman, i kada je situacija ženski perfidno uperena protiv njega, savršen biološko evolutivno adaptivni odgovor će biti optimalan. Takvi imaju večito neutoljenu želju da budu sa ženom u potpunosti i da budu svoji i ta želja je problem, jer su svesni da realnost izmiče i ne pristaju na takav kompromis, nisu pragmatični i oportuni. I da, nisu u pitanju žene nego muškarci, vidim dole je neko nešto tako napisao, ali dobro, mišljenje je kao zadnjica svako ga ima, pa i Zverka :-). Petljati se sa Zverkom na žensko zavodnički način može skupo da košta, a opet u svojoj generalnoj pouzdanosti vrlo je nepouzdan za stvari koje se podrazumevaju za podrazumevajuće... Pre svega su dobri likovi. Jedini način da ga se rešite je da ga prodate za male pare i to im se i dešava. Nažalost ne samo što vole žene, nego vole i kako žene utiču na njih, tako da su zbog toga za ženska "poimanja" vrlo sebični. Ja se ne bih kačio sa takvim da sam na vašem mestu, a ako se zakačite – kom opanci tom i Džeri! A ta serija Seks i Grad jel to snimano u Amerike?

elle

pre 12 godina

Imala sam Zverku, uneo mi je nemir. Stalno sam bila u nekom stand by modu, potpuno posasavljena od tog osecaja konstantnog treperenja. Nije trajalo dugo, otisao je da postane Zverka. Posle puno godina, za mene je termin Zverka dobio novo znacenje..to je moj muz..to divno bice koje trpi sve moje suze i smeh, nervoze, neprospavane noci, moje zongliranje izmedju razlicitih uloga: mama,zena, poslovna zena, covek koji ne poludi iako vec deset godina stojim ispred punog ormana i kukam kako nemam sta da obucem. To je Zverka.

Loša

pre 12 godina

Miloše, ja sam bila dugo u braku sa muškarcem "iz susedstva", tipa "ejdan".
Izdao me, prevario, samo zbog nedostatka samopouzdanja, kada sam postala uspešnija od njega. Niko ne bi verovao da se tako nešto može da desi.

Onda sam upoznala mog sadašnjeg partnera, više liči na tip "Zverke". Shvatila sam da ako želim pored sebe muškarca sa samopouzdanjem, a ne ponovo slabića, da ja moram da budem puna samopouzdanja.
On je bio "Zverka" za druge žene, pre mene, jer je većina upravo želela ono što on ne dozvoljava: da ga poseduju i kontrolišu.
Predan mi je i posvećan, ispunjava svaki moj dan ljubavlju, ali to je zato što mu ja nikada ničim nissam ukinula slobodan izbor da to čini. Ni on meni. I ja sam potpuno ista kad je sloboda u pitanju.
O tome ja pričam. O sazrevanju.
A da li je neko muško ili žensko, epa u svakome od nas je i muško i žensko... I svako od nas uči čitav život, pa i na svojim greškama.
Ne razumem zašto te različit stav toliko iritira. Imam pravo i na zabludu, jel da?

Nina 2008

pre 12 godina

Nezavisno od pomenute serije, misljenja sam da ako muskarac namerno povredjuje zenu nije "zverka", vec los covek. Zena koja to trpi ili voli, mora sama da zna zasto je to privlaci. "Zverka" u pozitivnom smislu reci je za mene sarmantan muskarac koji drzi do sebe ali ne na stetu drugih. Mozes mu verovati na rec, jer radi ono sto obeca, a ne obecava ono sto nije u stanju da ostvari. Pozitivno je nastrojen, sposoban je da preuzme odgovornost, ne laze. Nije savrsen, pravi greske, ali ume i da ih ispravi. Odise muskom snagom (ne mislim na misicnu masu, vec na nevidljive vibracije) ali nije razmetljiv.Stoji cvrsto na zemlji jer je svestan svojih vrednosti. Ne mora nikoga da kinji da bi se osecao vecim. Jednostavno, ljudi se osecaju dobro u njegovom prisustvu. To bi otprilike bio Mr Big iz mog ugla, @sasa :) pozz

maka

pre 12 godina

pa zverka nije los. kao ni ejdan. sto znaci da je sve samo pitanje slaganja karaktera. ja bih izabrala pre ejdana. takav lik mi vise prija.

lale

pre 12 godina

ulogo@ samo ti gazi ali znaj da sve sto radimo drugima i nama ce to isto neko raditi, tako da nemoj da se iznenadis kad budes bila zgazena! Ali da znas, nama iz vise klase, devojke koje se ponasaju kao ti ( a odmah vas provalimo) sluze samo za povremeno gazenje u krevetu!

bezimena

pre 12 godina

Između Zverke i Ejdana - ja sam za nekog realnog. Svi ti "filmski" imaju neke projektovane osobine koje su razvrstane i u stvarnom životu nisu nužno uvek u istoj grupi.

xXx

pre 12 godina

@ (Miloslos los los los, 23. decembar 2013 16:38)
Druze svaka ti cast! Problem je sto neko kao @''Losa'' nikada nece shvatiti poruku i nikada nece znati u cemu se ogleda pravo samopouzdanje a sta je vesto prikrivena praznina i nedostatak samopostovanja.
Mozda 5% razume o cemu se zaista radi u toj seriji. Ostatak samo misli da je razumeo.

uloga

pre 12 godina

Ali, ako ste verni i iskreni, onda ste bas fini i dobrice? Ili je u pitanju diskrimainacija? Stvar sa zverkom je sto je on statusni simbol. Treba izaci sa par visokorangiranih frajera da ti poraste cena na trzistu. Slobodno gazite nize klase.

lilly

pre 12 godina

ni ja nisam shvatala Keri, kada sam 1vi put, davno, gledala ovu seriju...danas, posle mnogo godina i navodno vise iskustva, svestnosti o sebi,telu, zeljama, statusu, uspehu...igram njenu ulogu sa svojom Zverkom. I on je visok, lep, zgodan, uspesan, svestan svojih planova, sebe...Ali sebican... 100 puta sam sebi rekla da ga zaboravim, da ne cekam njegov poziv, da ga zamrznem jer se ne javlja na tel. (osim kad mu odgovara). Nisam od onih koje smaraju, kontrolisu, besne, ili zavise.... ali sam gladna njega...bilo da su lepi, obicni ili teski dani. i ne znam kako da se iscupam iz te umisljene veze...

prava

pre 12 godina

@Miloslos, opisao si mog oca, do u detalj. Gledajuci mamu kako se napatila sa njim, uvek sam od takvih bezala kao da sugavi. Verovatno i jesu.

Loša

pre 12 godina

Haha, ovo je baš zabavno...

Pa, evo da pojasnim: fora sa Zverkom je što mu Keri pruža to da kad je god on pozove, ona doleti, slaba je na njega i tako mu diže cenu.

To jaka žena NIKAD ne radi, ona postavlja svoje granice, kriterijume ispod kojih ne ide.
Jesam nezavisna, i jako privlačna, i popularna u svojoj sredini, ostvarena ličnost, i baš zato ne marim za kontrolu nad muškarcem kao dokazom svoje ličnosti. Moć me ne zanima, samo ljubav. Vredna sam ljubavi i zato ne preispitujem i ne plašim se konkurencije. I moja sloboda je apsolutna, sloboda izbora. Ne zavisim od partnera, samo ga volim.
Pogrešno je verovanje da zahtevanjem možete dobiti od osobe nešto.
Mi oboje, već tri godine, biramo da budemo verni i posvećeni jedno drugom.

Hahah, nisam opsednuta, nije ni moj partner, mi smo samo zreli ljudi koji uživaju u pravoj ljubavi.

Miloše, Muškarac koji drži do sebe, ne trpi kontrolu, voli da skida zvezde s neba i pomera planine, ali ne uz ucenu i na zahtev...

Kad je ljubav uzvraćena bez zahteva i zavisnosti, nema sladjeg odnosa. Samo, ponavljam, za to je potrebna zrelost, prevazilaženje straha, strah je najveći neprijatelj ljubavi!

Keri isuviše jako želi da ima Zverku, da joj se on odmah preda, ne pušta ga da to učini sam, iznudjuje od njega odgovore, umesto da mu postavi granice, pa kad je pozove u pola noći, da mu odlučno kaže NE. To je jaka žena, čije su i Da i Ne odlučni. Takva može da parira jakom muškarcu.

pozz

pre 12 godina

čudno kako samo ovde u komentarima (na ovu i slicne vesti) žene traže "ejdana",
medjutim u realnosti takvih nema nigde i zato je i više nego jasno da ogromna većina žena u srbiji traži "zverku"

to se vidi na svakom koraku a to što pojedine u komentarima sebe proglašavaju za ceo ženski rod (tipa nije tačno evo JA nisam), samo potvrdjuje sve

kejto

pre 12 godina

Kao što se tip Zverke „oblači“ u različite holivudske karaktere, tako se i naš Teoretičar oblači u razna imena, al stari je to lisac pa mu time i stil lako prrepoznatljiv. Pozdrav za njega i njegov pogled sa analitičke distance. :* Uvek je zadovoljstvo pročitati, iako se njegovo ponavljanje u komentarima ne može izbeći, mada nije to do njega već do prirode sveta oko nas koji ponavlja svoje sadržaje kao na kružnoj traci.

Milica

pre 12 godina

Kad je mladja, skoro svaka zena zeli Zverku. Kasnije kad sazri shvati da to bas i nije pametno pa bira tipove kao sto je Ejdan (u idealnoj varijanti, a cesto zavrsi i sa nekim bezveznim Burgerom recimo :) ). Zverku je dobro imati jednom u zivotu, doziveti to kao veliko i znacajno iskustvo, ali udati se za takvog moze biti veoma skupa avantura.

Miloslos los los los

pre 12 godina

Loša, 23. decembar 2013 13:53

Da li si sigurna da ga opsedaju ili si vec opsednuta ?

Od kada je Zverka musko ? Ja videh nesigurnu krupnu zenu jedva uguranu u kozu crnokosog muskarca.

A takva si i ti. I sama spisateljica je zena bez samopostovanja. Tvoj i njen idealan muskarac ("kao Zverka") govore o vama. A on je takav kakav je.

Glavna junakinja nesrecno ceka do poslednje epizode da joj se muskarcina sa zenskom dusom vrati nakon sto je potrosio sve druge sanse, silno omatorio i uplasio se samoce pre smrti. Ah, kako je to romanticno i jako.

Tekst koji si komentarisala nisi shvatila

prava

pre 12 godina

@Losa, a da nije u pitanju sutuacija "daj sta das"? To je ono kad znamo da ne mozemo nista sa zahtevamo, jer niti on sta obecava niti zeli da nam pripada pa pristajemo na mrvice jer ne zelimo da ga izgubimo. Ne osudjujem, bila sam u slicnoj situaciji i donekle razumem, samo treba biti nacisto s tim sta tu znaci biti "jaka" zena. Jaka zena je hrabra, nezavisna, zna sta hoce i zna da zasluzuje najbolje. Na zalost, u ovakvom slucaju, jaka zena znaci- ona koja svasta moze da precuti i izdrzi.

mile

pre 12 godina

ja mislim zato sto je Zverka bogat, tj bogatiji od Ejdana. da je naisao neki bogatiji, on bi bio ljubav njenog zivota. ipak je ova serija opisuje zivot moderne zene u potrosackom kapitalistickom drustvu.

gde je ostalo?

pre 12 godina

ja znam da ne mogu da se oslonim na muskarce. Ali ni porodica ni prijatelji nesto ne pomazu. Keri ima retke prijateljice koje joj ne rade iza ledja.

peace frog

pre 12 godina

nikad nisam htela Zverku, uvek sam birala Ejdana. Nikad me nisu privlacili moc i novac, uvek iskljucivo inteligencija, predanost, vernost, nacitanost, informisanost. Verujem da nisam jedina. Strasno me nervira ta potreba da se zena okarakterise kao pasivno bice koje samo ceka da je neko spase.

Mekor

pre 12 godina

Svako dobije ono za cime zudi i cemu se nada makar i potajno. Ako ste zena koja je nesrecna i kojoj treba neko da je vodi kroz zivot naci cete muskarca koji voli da vodi nesretne zene kroz zivot. Ako volite nekoga ko vas tretira kao nizerazredno smece , naci cete muskarca koji voli da se ponasa kao sadista i tretira zene kao nizerazredno smece itd... Najvaznije je da se dvoje koje se vole i postuju nadju i koji mogu da zive kroz zivot zajedno , sve ostalo je moralisanje.

mara

pre 12 godina

"samo glupe devojke biraju zverku, a ostavljaju ejdana" tako sam govorila i cvrsto verovala da je keri budala. i evo me, par godina kasnije, mucim muku sa zverkom. vec 5 godina. ejdan se lako povlaci i odustaje. zverka kad dohvati, ne pusta, a prokleta zenska pamet uvek proguta pricu-sad kad sam te zamalo izgubio, naucio sam lekciju, promenio sam se.

zivot

pre 12 godina

@Ljilja
Slazem se sa Vama. Ja sam nasla ''Ejdana''. Ali da bi ste znali da cenite ''Ejdana'' , u zivotu morate sresti i jednu ''Zverku''. Ponavljam, samo JEDNU.

ne zanosite se

pre 12 godina

Film je na kraju pokazao da je G-din Zverka ipak bio idealan partner za Keri. Ali to sto su se vencali - nije realno cak ni za film.
Tip muskaraca kao sto je Zverka uopste ne znaci da su oni ''losi momci''. To su muskarci koji vam u startu pokazu sta od vas i veze sa vama zele. I sta je njima bitno u zivotu. Problem je u zenama koje od takvih ''zveri'' zahtevaju i ocekuju nesto sasvim drugo. I onda pate godinama, a sve zbog svoje lude glave. Zverka je za jednu avanturu i nista vise, ukoliko ste i vi takodje sposobni za takvu avanturu. Zverke nisu za brak. Sva razmisljanja na tu temu su nista drugo do iluzija i gubljenje vremena. Zene su sklone da kratku vezu i neostvarenu ljubav sa tom osobom dozivljavaju kao fatalnu, sudbinsku i zivotnu, sto je totalna glupost i zabluda.

stručnjak

pre 12 godina

Ne samo devojke,već ljudi te više poštuju kad si loš,bahat,nervozan...Devojke generalno očekuju da budeš zaštitnik što nekad podrazumeva i bahatost. U slučaju da si priviše 'nice' to neće izaći na dobro. Bićeš okarekterisan kao mekušac i jako je moguće da devojka izgubi privlačnost i da te šutne.

Loša

pre 12 godina

Ne postoje loši ili dobri momci, postoje samo loši ili dobri odnosi.
Zvreka je prosečan sposoban i zgodan muškarac, sam odnos Keri prema njemu (ponela se kao slaba i nesigurna šiparica koja želi da ga poseduje), od njega pravi takvog.
U samoj seriji bilo je žena koje su oduvale njega.
Period kad se zaljubljujemo u nedostižne muškarce je nezreo period, pre nego što žena stekne sigurnost u sebe, posle joj niko ne može ništa.

Moj partner je upravo kao i Zverka, neukrotiv, nedostižan, ne da se posedovati, kontrolisati, popularan, moćan i nadasve zgodan. Žene ga opsedaju, ...ume i da slaže, slatkorečiv je...
Ipak, divan je muškarac, kad voli, voli do neba. Prema meni je iskren i posvećen.
Imamo divnu vezu, verni smo i jako zadovoljni.... Nema šanse da bih mogla s njim dok sam bila mladja i nesigurna, nisam umela da se postavim, baš kao ni Keri....
Ne radi se o seksu, mi smo spavali na prvom sastanku. Radi se samo o stavu koji imam o sebi. Taj stav me rasterećuje potrebe da nekog kontrolišem i posedujem, i time čini takvom muškarcu da se sa mnom dobro oseća i da iznova bira da bude sa mnom.
Nikad ga ne proveravam, nikad ne pitam šta, kako, gde... Ne treba mi apsolutno poverenje. Samo verujem u njega. Jako je sposoban, i ako želi da održi vezu sa mnom, sam će to pokazati. Ako ne želi, ja mu želim sreću...jer ga volim.
Ono što juriš, to beži. Takav jak muškarac traži jaku ženu i to je sve...

Ljilja

pre 12 godina

Ja hocu ''Ejdana'', a ne ''Zverku''... ''Zverka'' je sebican, samoziv muskarac, to sto ima pare ne moze da pokrije to. Nasuprot njemu ''Ejdan'' vredan, radan, topao, emotivan... Ah da ''Zverka'' seta manekenke...

lale

pre 12 godina

Ako si posten kulturan dobar, zene automatski misle da si slab šonja i onda si prinudjen da postanes los momak. Ali ipak svaka normalna i pametna devojka voli kulturnog finog muskarca pod uslovom da ne preteruje sa finocom! Dakle problem je kada je muskarac previse fin, kada stalno udovoljava zeni, kada tolerise njeno bezobrazno ponasanje i kada nema jasan stav sta voli a sta ne, sta tolerise a sta ne... Fini momci imamj te jasan stav o svemu, NE ustrucavajte se da iskazete svoje zelje i nezadovoljstvo, ako se devojka lose ophodi prema vama vi joj JASNO stavite do znanja da to ne prihvatate! Sto joj vise tolerisete to ce ona biti sve gora prema vama i ne podčinjavajte se devojci to je strasno odbojno

modesty

pre 12 godina

Uvek sam imala te 'lose momke' i nisam bila sa njima dugo srecna. Nakon prvih par meseci, kad taj 'high' splasne, ostanu turbulentne veze u kojima vise placem nego sto se smejem. I u 28-moj godini sam se zaljubila na prvi pogled u coveka koji je susta suprotnost mom tipu. I nije mi jedno vreme bilo jasno kako je to moguce ali sada, deset godina kasnije, znam jer je to covek mog zivota. Dva komada slagalice koji savrseno pasu judno drugome.

Deki

pre 12 godina

Nema tu velike misterije. Zene se loze na novac,moc,dominaciju. Zarad toga su spremne da predju preko mnogo cega sa zverkom, dok bi nekog 'prosecnog' davno oduvale.
Iz perspective zverke Keri je bila samo jedna u nizu...

ne bas svaka zena

pre 12 godina

trebalo bi da i u naslovu stoji 'skoro' uz 'svaka zena'.evo, cisto da prijavim: nikada mi nije bio jasan ni jedan ljubavni odnos ni jedne od te cetiri zene u seriji, a imala sam mnogo veza u zivotu. stvarnom zivotu :).

Teoreticar

pre 12 godina

Hmm,Ameri su samo malo "izmenili" neke vec vidjene i usadjene navike kada su zene u pitanju.Oduvek su zene zelele "princa na belom konju",ne bukvalno,nego u prenesenom znacenju.To je jedan arhetip,od kada je sveta i veka,podjite od bajki,od "Trnove Ruzice",do "Snezane i 7 patuljaka".Dolazi princ i vadi princezu poljupcem iz dubokog sna.Samo su danas ti isti Ameri,tu bajku ulepsali,pocev od "Oficira i dzentlmena","Prety woman",pa do serije i filma "Seks i grad".Kako se pop kultura menjala,tako se menjao i lik i delo "Zverke".Nista novo i narocito.Sergej Ejzenstajn je dobro primetio da je najveci doprinos svetskoj kulturi koji je dala Amerika "Miki maus",tako da bi dodao na to i razne filmove i serije u kojima se pojavljuje neka Zverka.Oni prvo urade marketing,vide sta ko voli,koja ciljna grupa,naprave film ili seriju i onda krenu sa ogromnom kampanjom i vesto skrojenim trejlerima,da va svakodnevno "bombarduju".Naravno,nije bas sve izmisljeno,ima tu dosta ili malo od realnog zivota,ali ocigledno je da su oni majstori manipulacje,kao kod dece sa odredjenim likovima (Hari Poter)ili kod muske publike,neki akcioni junak ili ranije junaci vestern filmova.Dakle to sto je Holivud uradio,je jedna da kazem stvar,realan zivot je druga.Istrazivanje je tacno,zene vole da mastaju o zverkama,losim momcima,dobrice naravno ostaju kratkih rukava,a bioskopske blagajne i veliki igraci jos bogatiji za neku tamo sapunicu o novinarki i Zverki.

modesty

pre 12 godina

Uvek sam imala te 'lose momke' i nisam bila sa njima dugo srecna. Nakon prvih par meseci, kad taj 'high' splasne, ostanu turbulentne veze u kojima vise placem nego sto se smejem. I u 28-moj godini sam se zaljubila na prvi pogled u coveka koji je susta suprotnost mom tipu. I nije mi jedno vreme bilo jasno kako je to moguce ali sada, deset godina kasnije, znam jer je to covek mog zivota. Dva komada slagalice koji savrseno pasu judno drugome.

Deki

pre 12 godina

Nema tu velike misterije. Zene se loze na novac,moc,dominaciju. Zarad toga su spremne da predju preko mnogo cega sa zverkom, dok bi nekog 'prosecnog' davno oduvale.
Iz perspective zverke Keri je bila samo jedna u nizu...

lale

pre 12 godina

Ako si posten kulturan dobar, zene automatski misle da si slab šonja i onda si prinudjen da postanes los momak. Ali ipak svaka normalna i pametna devojka voli kulturnog finog muskarca pod uslovom da ne preteruje sa finocom! Dakle problem je kada je muskarac previse fin, kada stalno udovoljava zeni, kada tolerise njeno bezobrazno ponasanje i kada nema jasan stav sta voli a sta ne, sta tolerise a sta ne... Fini momci imamj te jasan stav o svemu, NE ustrucavajte se da iskazete svoje zelje i nezadovoljstvo, ako se devojka lose ophodi prema vama vi joj JASNO stavite do znanja da to ne prihvatate! Sto joj vise tolerisete to ce ona biti sve gora prema vama i ne podčinjavajte se devojci to je strasno odbojno

Ljilja

pre 12 godina

Ja hocu ''Ejdana'', a ne ''Zverku''... ''Zverka'' je sebican, samoziv muskarac, to sto ima pare ne moze da pokrije to. Nasuprot njemu ''Ejdan'' vredan, radan, topao, emotivan... Ah da ''Zverka'' seta manekenke...

ne zanosite se

pre 12 godina

Film je na kraju pokazao da je G-din Zverka ipak bio idealan partner za Keri. Ali to sto su se vencali - nije realno cak ni za film.
Tip muskaraca kao sto je Zverka uopste ne znaci da su oni ''losi momci''. To su muskarci koji vam u startu pokazu sta od vas i veze sa vama zele. I sta je njima bitno u zivotu. Problem je u zenama koje od takvih ''zveri'' zahtevaju i ocekuju nesto sasvim drugo. I onda pate godinama, a sve zbog svoje lude glave. Zverka je za jednu avanturu i nista vise, ukoliko ste i vi takodje sposobni za takvu avanturu. Zverke nisu za brak. Sva razmisljanja na tu temu su nista drugo do iluzija i gubljenje vremena. Zene su sklone da kratku vezu i neostvarenu ljubav sa tom osobom dozivljavaju kao fatalnu, sudbinsku i zivotnu, sto je totalna glupost i zabluda.

zivot

pre 12 godina

@Ljilja
Slazem se sa Vama. Ja sam nasla ''Ejdana''. Ali da bi ste znali da cenite ''Ejdana'' , u zivotu morate sresti i jednu ''Zverku''. Ponavljam, samo JEDNU.

mara

pre 12 godina

"samo glupe devojke biraju zverku, a ostavljaju ejdana" tako sam govorila i cvrsto verovala da je keri budala. i evo me, par godina kasnije, mucim muku sa zverkom. vec 5 godina. ejdan se lako povlaci i odustaje. zverka kad dohvati, ne pusta, a prokleta zenska pamet uvek proguta pricu-sad kad sam te zamalo izgubio, naucio sam lekciju, promenio sam se.

ne bas svaka zena

pre 12 godina

trebalo bi da i u naslovu stoji 'skoro' uz 'svaka zena'.evo, cisto da prijavim: nikada mi nije bio jasan ni jedan ljubavni odnos ni jedne od te cetiri zene u seriji, a imala sam mnogo veza u zivotu. stvarnom zivotu :).

Mekor

pre 12 godina

Svako dobije ono za cime zudi i cemu se nada makar i potajno. Ako ste zena koja je nesrecna i kojoj treba neko da je vodi kroz zivot naci cete muskarca koji voli da vodi nesretne zene kroz zivot. Ako volite nekoga ko vas tretira kao nizerazredno smece , naci cete muskarca koji voli da se ponasa kao sadista i tretira zene kao nizerazredno smece itd... Najvaznije je da se dvoje koje se vole i postuju nadju i koji mogu da zive kroz zivot zajedno , sve ostalo je moralisanje.

peace frog

pre 12 godina

nikad nisam htela Zverku, uvek sam birala Ejdana. Nikad me nisu privlacili moc i novac, uvek iskljucivo inteligencija, predanost, vernost, nacitanost, informisanost. Verujem da nisam jedina. Strasno me nervira ta potreba da se zena okarakterise kao pasivno bice koje samo ceka da je neko spase.

stručnjak

pre 12 godina

Ne samo devojke,već ljudi te više poštuju kad si loš,bahat,nervozan...Devojke generalno očekuju da budeš zaštitnik što nekad podrazumeva i bahatost. U slučaju da si priviše 'nice' to neće izaći na dobro. Bićeš okarekterisan kao mekušac i jako je moguće da devojka izgubi privlačnost i da te šutne.

Loša

pre 12 godina

Ne postoje loši ili dobri momci, postoje samo loši ili dobri odnosi.
Zvreka je prosečan sposoban i zgodan muškarac, sam odnos Keri prema njemu (ponela se kao slaba i nesigurna šiparica koja želi da ga poseduje), od njega pravi takvog.
U samoj seriji bilo je žena koje su oduvale njega.
Period kad se zaljubljujemo u nedostižne muškarce je nezreo period, pre nego što žena stekne sigurnost u sebe, posle joj niko ne može ništa.

Moj partner je upravo kao i Zverka, neukrotiv, nedostižan, ne da se posedovati, kontrolisati, popularan, moćan i nadasve zgodan. Žene ga opsedaju, ...ume i da slaže, slatkorečiv je...
Ipak, divan je muškarac, kad voli, voli do neba. Prema meni je iskren i posvećen.
Imamo divnu vezu, verni smo i jako zadovoljni.... Nema šanse da bih mogla s njim dok sam bila mladja i nesigurna, nisam umela da se postavim, baš kao ni Keri....
Ne radi se o seksu, mi smo spavali na prvom sastanku. Radi se samo o stavu koji imam o sebi. Taj stav me rasterećuje potrebe da nekog kontrolišem i posedujem, i time čini takvom muškarcu da se sa mnom dobro oseća i da iznova bira da bude sa mnom.
Nikad ga ne proveravam, nikad ne pitam šta, kako, gde... Ne treba mi apsolutno poverenje. Samo verujem u njega. Jako je sposoban, i ako želi da održi vezu sa mnom, sam će to pokazati. Ako ne želi, ja mu želim sreću...jer ga volim.
Ono što juriš, to beži. Takav jak muškarac traži jaku ženu i to je sve...

Teoreticar

pre 12 godina

Hmm,Ameri su samo malo "izmenili" neke vec vidjene i usadjene navike kada su zene u pitanju.Oduvek su zene zelele "princa na belom konju",ne bukvalno,nego u prenesenom znacenju.To je jedan arhetip,od kada je sveta i veka,podjite od bajki,od "Trnove Ruzice",do "Snezane i 7 patuljaka".Dolazi princ i vadi princezu poljupcem iz dubokog sna.Samo su danas ti isti Ameri,tu bajku ulepsali,pocev od "Oficira i dzentlmena","Prety woman",pa do serije i filma "Seks i grad".Kako se pop kultura menjala,tako se menjao i lik i delo "Zverke".Nista novo i narocito.Sergej Ejzenstajn je dobro primetio da je najveci doprinos svetskoj kulturi koji je dala Amerika "Miki maus",tako da bi dodao na to i razne filmove i serije u kojima se pojavljuje neka Zverka.Oni prvo urade marketing,vide sta ko voli,koja ciljna grupa,naprave film ili seriju i onda krenu sa ogromnom kampanjom i vesto skrojenim trejlerima,da va svakodnevno "bombarduju".Naravno,nije bas sve izmisljeno,ima tu dosta ili malo od realnog zivota,ali ocigledno je da su oni majstori manipulacje,kao kod dece sa odredjenim likovima (Hari Poter)ili kod muske publike,neki akcioni junak ili ranije junaci vestern filmova.Dakle to sto je Holivud uradio,je jedna da kazem stvar,realan zivot je druga.Istrazivanje je tacno,zene vole da mastaju o zverkama,losim momcima,dobrice naravno ostaju kratkih rukava,a bioskopske blagajne i veliki igraci jos bogatiji za neku tamo sapunicu o novinarki i Zverki.

Nina 2008

pre 12 godina

Nezavisno od pomenute serije, misljenja sam da ako muskarac namerno povredjuje zenu nije "zverka", vec los covek. Zena koja to trpi ili voli, mora sama da zna zasto je to privlaci. "Zverka" u pozitivnom smislu reci je za mene sarmantan muskarac koji drzi do sebe ali ne na stetu drugih. Mozes mu verovati na rec, jer radi ono sto obeca, a ne obecava ono sto nije u stanju da ostvari. Pozitivno je nastrojen, sposoban je da preuzme odgovornost, ne laze. Nije savrsen, pravi greske, ali ume i da ih ispravi. Odise muskom snagom (ne mislim na misicnu masu, vec na nevidljive vibracije) ali nije razmetljiv.Stoji cvrsto na zemlji jer je svestan svojih vrednosti. Ne mora nikoga da kinji da bi se osecao vecim. Jednostavno, ljudi se osecaju dobro u njegovom prisustvu. To bi otprilike bio Mr Big iz mog ugla, @sasa :) pozz

Miloslos los los los

pre 12 godina

Loša, 23. decembar 2013 13:53

Da li si sigurna da ga opsedaju ili si vec opsednuta ?

Od kada je Zverka musko ? Ja videh nesigurnu krupnu zenu jedva uguranu u kozu crnokosog muskarca.

A takva si i ti. I sama spisateljica je zena bez samopostovanja. Tvoj i njen idealan muskarac ("kao Zverka") govore o vama. A on je takav kakav je.

Glavna junakinja nesrecno ceka do poslednje epizode da joj se muskarcina sa zenskom dusom vrati nakon sto je potrosio sve druge sanse, silno omatorio i uplasio se samoce pre smrti. Ah, kako je to romanticno i jako.

Tekst koji si komentarisala nisi shvatila

prava

pre 12 godina

@Losa, a da nije u pitanju sutuacija "daj sta das"? To je ono kad znamo da ne mozemo nista sa zahtevamo, jer niti on sta obecava niti zeli da nam pripada pa pristajemo na mrvice jer ne zelimo da ga izgubimo. Ne osudjujem, bila sam u slicnoj situaciji i donekle razumem, samo treba biti nacisto s tim sta tu znaci biti "jaka" zena. Jaka zena je hrabra, nezavisna, zna sta hoce i zna da zasluzuje najbolje. Na zalost, u ovakvom slucaju, jaka zena znaci- ona koja svasta moze da precuti i izdrzi.

Milica

pre 12 godina

Kad je mladja, skoro svaka zena zeli Zverku. Kasnije kad sazri shvati da to bas i nije pametno pa bira tipove kao sto je Ejdan (u idealnoj varijanti, a cesto zavrsi i sa nekim bezveznim Burgerom recimo :) ). Zverku je dobro imati jednom u zivotu, doziveti to kao veliko i znacajno iskustvo, ali udati se za takvog moze biti veoma skupa avantura.

gde je ostalo?

pre 12 godina

ja znam da ne mogu da se oslonim na muskarce. Ali ni porodica ni prijatelji nesto ne pomazu. Keri ima retke prijateljice koje joj ne rade iza ledja.

mile

pre 12 godina

ja mislim zato sto je Zverka bogat, tj bogatiji od Ejdana. da je naisao neki bogatiji, on bi bio ljubav njenog zivota. ipak je ova serija opisuje zivot moderne zene u potrosackom kapitalistickom drustvu.

objektivno

pre 12 godina

Nijedan muskarac sam po sebi nije Zverka. Zverkom ga pravi osoba koja se u njega zaljubi, a da on za nju uopste ne mari . Svi smo mi Zverke za one koji za nama ''odlepe'' , a mi ih ne konstatujemo. Ne iz razloga sto nismo dobri ljudi, vec zato sto nam te osobe ne odgovaraju i ne zelimo sa njima vezu.

Loša

pre 12 godina

Haha, ovo je baš zabavno...

Pa, evo da pojasnim: fora sa Zverkom je što mu Keri pruža to da kad je god on pozove, ona doleti, slaba je na njega i tako mu diže cenu.

To jaka žena NIKAD ne radi, ona postavlja svoje granice, kriterijume ispod kojih ne ide.
Jesam nezavisna, i jako privlačna, i popularna u svojoj sredini, ostvarena ličnost, i baš zato ne marim za kontrolu nad muškarcem kao dokazom svoje ličnosti. Moć me ne zanima, samo ljubav. Vredna sam ljubavi i zato ne preispitujem i ne plašim se konkurencije. I moja sloboda je apsolutna, sloboda izbora. Ne zavisim od partnera, samo ga volim.
Pogrešno je verovanje da zahtevanjem možete dobiti od osobe nešto.
Mi oboje, već tri godine, biramo da budemo verni i posvećeni jedno drugom.

Hahah, nisam opsednuta, nije ni moj partner, mi smo samo zreli ljudi koji uživaju u pravoj ljubavi.

Miloše, Muškarac koji drži do sebe, ne trpi kontrolu, voli da skida zvezde s neba i pomera planine, ali ne uz ucenu i na zahtev...

Kad je ljubav uzvraćena bez zahteva i zavisnosti, nema sladjeg odnosa. Samo, ponavljam, za to je potrebna zrelost, prevazilaženje straha, strah je najveći neprijatelj ljubavi!

Keri isuviše jako želi da ima Zverku, da joj se on odmah preda, ne pušta ga da to učini sam, iznudjuje od njega odgovore, umesto da mu postavi granice, pa kad je pozove u pola noći, da mu odlučno kaže NE. To je jaka žena, čije su i Da i Ne odlučni. Takva može da parira jakom muškarcu.

bezimena

pre 12 godina

Između Zverke i Ejdana - ja sam za nekog realnog. Svi ti "filmski" imaju neke projektovane osobine koje su razvrstane i u stvarnom životu nisu nužno uvek u istoj grupi.

Dragana

pre 12 godina

Mene samo zanima da li su se Saša i Nina 2008 upoznali? Javite. Ovo za Zverku je bezveze. Čovek nije hteo vezu Keri ga juri da ga ubaci u neke njene okvire...pa ne bih ni ja sa nekim bila u vezi ko mi određuje kako ću da živim. Keri je kao protiv braka, a na kraju se ispostavi da joj je to najvažnije. Klasična udavača!

lilly

pre 12 godina

ni ja nisam shvatala Keri, kada sam 1vi put, davno, gledala ovu seriju...danas, posle mnogo godina i navodno vise iskustva, svestnosti o sebi,telu, zeljama, statusu, uspehu...igram njenu ulogu sa svojom Zverkom. I on je visok, lep, zgodan, uspesan, svestan svojih planova, sebe...Ali sebican... 100 puta sam sebi rekla da ga zaboravim, da ne cekam njegov poziv, da ga zamrznem jer se ne javlja na tel. (osim kad mu odgovara). Nisam od onih koje smaraju, kontrolisu, besne, ili zavise.... ali sam gladna njega...bilo da su lepi, obicni ili teski dani. i ne znam kako da se iscupam iz te umisljene veze...

pozz

pre 12 godina

čudno kako samo ovde u komentarima (na ovu i slicne vesti) žene traže "ejdana",
medjutim u realnosti takvih nema nigde i zato je i više nego jasno da ogromna većina žena u srbiji traži "zverku"

to se vidi na svakom koraku a to što pojedine u komentarima sebe proglašavaju za ceo ženski rod (tipa nije tačno evo JA nisam), samo potvrdjuje sve

lale

pre 12 godina

ulogo@ samo ti gazi ali znaj da sve sto radimo drugima i nama ce to isto neko raditi, tako da nemoj da se iznenadis kad budes bila zgazena! Ali da znas, nama iz vise klase, devojke koje se ponasaju kao ti ( a odmah vas provalimo) sluze samo za povremeno gazenje u krevetu!

Alisa u zemlji cuda

pre 12 godina

Ono sto Zverka ima je samopouzdanje, sto ga i cini privlacnim. Malo je muskaraca koji imaju samopouzdanja znaju ko su i sto su. E, a takvima ne treba ni lova, ni misici... oni su sami po sebi dovoljni (da se razumemo ne mislim na “lovce“ koji samopouzdanje skupljaju preko svojih “zrtava“, to je prolazno)... ko razume shvatice :)

Loša

pre 12 godina

Miloše, ja sam bila dugo u braku sa muškarcem "iz susedstva", tipa "ejdan".
Izdao me, prevario, samo zbog nedostatka samopouzdanja, kada sam postala uspešnija od njega. Niko ne bi verovao da se tako nešto može da desi.

Onda sam upoznala mog sadašnjeg partnera, više liči na tip "Zverke". Shvatila sam da ako želim pored sebe muškarca sa samopouzdanjem, a ne ponovo slabića, da ja moram da budem puna samopouzdanja.
On je bio "Zverka" za druge žene, pre mene, jer je većina upravo želela ono što on ne dozvoljava: da ga poseduju i kontrolišu.
Predan mi je i posvećan, ispunjava svaki moj dan ljubavlju, ali to je zato što mu ja nikada ničim nissam ukinula slobodan izbor da to čini. Ni on meni. I ja sam potpuno ista kad je sloboda u pitanju.
O tome ja pričam. O sazrevanju.
A da li je neko muško ili žensko, epa u svakome od nas je i muško i žensko... I svako od nas uči čitav život, pa i na svojim greškama.
Ne razumem zašto te različit stav toliko iritira. Imam pravo i na zabludu, jel da?

prava

pre 12 godina

@Miloslos, opisao si mog oca, do u detalj. Gledajuci mamu kako se napatila sa njim, uvek sam od takvih bezala kao da sugavi. Verovatno i jesu.

xXx

pre 12 godina

@ (Miloslos los los los, 23. decembar 2013 16:38)
Druze svaka ti cast! Problem je sto neko kao @''Losa'' nikada nece shvatiti poruku i nikada nece znati u cemu se ogleda pravo samopouzdanje a sta je vesto prikrivena praznina i nedostatak samopostovanja.
Mozda 5% razume o cemu se zaista radi u toj seriji. Ostatak samo misli da je razumeo.

Asparagus

pre 12 godina

@lilly: imala sam slicno iskustvo i kad je već bilo loše, izvukla sam pouku:) ne bi me čudilo da tvoj decko namerno hrani tvoju želju za njim tako što ti nije dostupan i uvek ima spremne akcije i neke druge planove... imaš dve opcije: da čekaš ko zna šta i ko zna koliko pa da otkrijes da nema tebe u tim njegovim planovima,ma koliko ti bila posvecena njemu,i uverena da si ti njegova istinska sreća; ili da racionalno sagledas samo njegove postupke,nikako reči i da sagledas gde si ti tu,da upitas sebe jednostavno pitanje-da li ti stvarno zasluzujes takav tretman? zamisli sebe da ti njemu radis te stvari koje on priređuje tebi,da li bi mogla to da radis nekome? kakva bi ti onda osoba bila i da li ti se svidja taj osecaj? pa na kraju ce saznanje o tome ko je on stvarno samo da ti se pojavi i reši tvoju dilemu,koja je za druge vec jasna nije-i on više neće imati moć nad tobom. ko nije u stanju u startu da stane uz tebe nikad i neće,to je stvarnost! život nije ova bajka ( sex and the city) kojom se ženama mažu oči. pozdrav i srećno sa odlukom

elle

pre 12 godina

Imala sam Zverku, uneo mi je nemir. Stalno sam bila u nekom stand by modu, potpuno posasavljena od tog osecaja konstantnog treperenja. Nije trajalo dugo, otisao je da postane Zverka. Posle puno godina, za mene je termin Zverka dobio novo znacenje..to je moj muz..to divno bice koje trpi sve moje suze i smeh, nervoze, neprospavane noci, moje zongliranje izmedju razlicitih uloga: mama,zena, poslovna zena, covek koji ne poludi iako vec deset godina stojim ispred punog ormana i kukam kako nemam sta da obucem. To je Zverka.

Manja

pre 12 godina

Zverka se ne trazi. On se jednostavno ''desi''. I kada se vec ''desio'' - treba biti pametan i sacuvati i svoj zivot i svoje zdravlje.

Kostadin

pre 12 godina

Ozbiljna diskusija na bajkovitu pricu. Snezana i sedam patuljaka imaju poruku o kojoj se moze diskutovati a Sex and city je potrosacki tres koji nije vredan pomena. To sto je jedna od prvih serija tog zanra koja je prikazivana u zatucanoj i unistenoj Srbiji to je druga prica. Zverka, mozes misliti.

maka

pre 12 godina

pa zverka nije los. kao ni ejdan. sto znaci da je sve samo pitanje slaganja karaktera. ja bih izabrala pre ejdana. takav lik mi vise prija.

sasa

pre 12 godina

I Ja se nadam da cemo se videti, kako bre meni se desavaju neke "zverke" od devojaka, a ne kao Nina 2008, sta sam Ja Bogu zgresio, molim redakciju da ostavi ovaj broj za Ninu 2008, molim vas, puno pozdrava sa Kopaonika, a ne kopa, los termin... I sad kao gledaj ovog sa planine muva Ninu, a tamo sve nakvarcovane, naoruzane rekzvitima lose plastike, ali zao mi je, nisam taj tip, neko cita Mana a neko...i nisam bogatas, na kredit sam otisao na planinu, iskrenost je nadam se u vasim ocima vrlina zar ne? Redakcija da reaguje, jer sam pratio b92 od osnivanja, molim da date Nini kontakt, jedan od vas koji veruju...

zena

pre 12 godina

@Losa
Kao da citam odlomak iz knjige "Zasto muskarci vole kucke". Nije da je knjiga losa, samo se potrudite da budete malo originalniji u kometarima i malo manje hvalospeva o sopstvenoj zrelosti

mx

pre 12 godina

mislim, ja sad ovo ne razumem - zašto je žena koja ostavlja slobodu svom muškarcu, žena koja nije nesigurna i iz tog razloga ne smara i ne vrši pritisak na svog muškarca - kučka?

JD

pre 12 godina

@Loša
Zašto se toliko trudiš da nam se predstaviš kao neko ko puca od samopouzdanja i iskustva. Kao neko ko je uspostavio potpunu kontrolu nad svojim životom. Iskreno meni, a verujem i mnogima deluješ upravo suprotno. Koga ubeđuješ u ispravnost svojih stavova, nas ili sebe? Stara poslovica kaže: ''Glup za sebe misli da je mudrac, a mudrac za sebe zna da je neznalica''

Teoreticar

pre 12 godina

@Kejto
Hvala na komentarima i zalim sto se ponavljam,pomalo i meni dosadjuje to ponavljanje,stalno jedno prezvakavanje,ali takav je zivot,stalno ti namecu neke iste gluposti.Inace sudeci po komentarima,zaista svaka cast ovim Amerima,prvo serija onda i Holivud,zaista umeju da zarade svaku paru na glupostima.Doduse za razliku od Avatara i ostalih blokbastera i da ne koristim neke nepristojne reci,ovde su se potrudili da napisu realan scenario,4 drugarice,sve razlicite sa svojim zivotnim problemima,naavno i Zverku oko koga se stalno lome koplja i evo diskutuje i dan danas,kao da se radi o Dostojevskom a ne nekoj holivudskoj limunadi.Kad bi znali da su samo u reklamnu kampanju ulozili nekoliko desetina miliona dolara za ovaj film,jasno bi vam bilo o kojim se "Zverkama" radi,ali onim pravim iza platna.Meni to izgleda pomalo smesno,jer danasu su se filmovi iz Holivuda sveli uglavnom na te limunade,komedije i blokbastere.Naravno da je novac uvek bio primaran za Holivud,ali je ranije bilo i umetnickih filmova.Danas toga nema,ne samo u Holivudu nego ni u Americi,a izvinte me molim, ja to ne mogu da gledam ni da me svezu pred filmsko platno,koliko god da je realno.Moze da se nadje neko od starih vukova Holivuda,da napravi jedan, dva komada ali to je sve.Masovna zabava za narodne mase,sa jeftinim emocijama i kicom.Proslo je vreme kad su Ameirkanci cekali u redovima za Felinijeve i druge evropske filmove.

kejto

pre 12 godina

Kao što se tip Zverke „oblači“ u različite holivudske karaktere, tako se i naš Teoretičar oblači u razna imena, al stari je to lisac pa mu time i stil lako prrepoznatljiv. Pozdrav za njega i njegov pogled sa analitičke distance. :* Uvek je zadovoljstvo pročitati, iako se njegovo ponavljanje u komentarima ne može izbeći, mada nije to do njega već do prirode sveta oko nas koji ponavlja svoje sadržaje kao na kružnoj traci.

Loša

pre 12 godina

@ (zena, 24. decembar 2013 14:03)

U pravu ste za tu knjigu, i u pravu ste za to da se ja hvalim svojom samostalnošću i time što sam postala težak igrač i mnogo kvalitetniji partner za jakog i nezavisnog muškarca.
Hvalim se jer sam to od nedavno osvojila, pa mi je zanimljivo..., nisam takva bila. Pola života sam bila dobra devojka, ćerka, dobra žena, dobra majka, dobar radnik.. dobra svima, samo ne sebi... Sad sam ''loša'' i srećna! Srećnija i u odnosima sa drugima.

Bila sam slaba, i dozvolila sam mnoge stvari da se odvijaju meni na štetu. Zato što sam u tome nova, zato sam i time oduševljena. Svaka čast onima koji to iz porodice ponesu - da umeju da se izbore za sebe.
Ja nisam tako vaspitana, pa sam morala sazrevanjem da naučim.
Možda Vi jeste, pa ste pametno zaključili da se ja hvalim nečim što se Vama možda podrazumeva.

Knjiga ''Zašto muškarci vole kučke'' je fenomenalna, ali teško je naučiti iz knjiga, ustvari nemoguće. Ja sam svoju snagu dobila učeći na svojim greškama i time što me život bacio u probleme , da se sama snalazim i preispitujem gde sam pogrešila, i o tome mogu veću knjigu da napišem od ove.
Ako se i neke moje logike i iz te knjige poklapaju, to je zato jer nema mnogo istina u životu. A ja sam svoju istinu debelo platila. I zato sada uživam u njoj.

Da se vratim na Zverku. Neko je ovde napisao da je i Zverka i Ejdan. Potpuno ispravno i logično, to je najbolji komentar!

sasa

pre 12 godina

@Nina 2008, laku noc, zbog negativnih komentara zajedljivih ljudi, izgubicu se neko vreme, ostavicu "njima" prostor za komentare koji nisu ni priblizno tvojim, mislicu na tebe kao nekog "stvarnog" zalosno je sto su ljudi ovakvi, Ja se nikad nisam stideo svojih dela i reci... Biti isti, biti poseban, biti slobodan, biti samo svoj! Nina samo tako nastavi, jer kad me ne bude vise bilo na komentarima secacu se samo tvojih, malo li je? Caos lepa...

Mr. Ševrle

pre 12 godina

Slažem se Sanja, neka ostave nas normalan svet da dajemo svoje mišljenje na zadate teme, a njih dvoje neka se dopisuju privatno, ili nek četuju preko emaila.

sasa

pre 12 godina

@Dragana.. Nismo, mozda necemo nikada, hvala na razumevanju, i tvoj komentar je dobar, za trivijalne komentare poput Sanjinih koja verovatno u podsvesti zeli Zverku nemam komentar, inace glumac koji glumi tog lika je izjavio da nikad nije voleo tu ulogu jer zivi sasvim drugacijim zivotom, vise imate takvih likova kod nas, samo u primitivnijem obliku, dve devojke koje su ulozile 15000 € u sebe da lice na nakazne patke takve love velike zverke, tu se nezna ko je jadniji, pozdrav za Draganu sa planine, da ne bude da samo pozdravljam Ninu, kao da je to nesto lose, e zato zivite u imaginarnom svetu i svako poput Ejdana za "vas" je luzer, ali se zivot drugacije zivi i zavrsava za razliku od serije, samo napred po zverke pa kao moja drugarica u sigurnu kucu, e to su "nase" zverke, jel jasno sad zasto su Ninini komentari najbolji? Zato sto devojka daje eksplicitne komentare, Sanja je malo ljubomorna, procitaj nesto, izadji, potrazi se u predgradju...

uloga

pre 12 godina

Ali, ako ste verni i iskreni, onda ste bas fini i dobrice? Ili je u pitanju diskrimainacija? Stvar sa zverkom je sto je on statusni simbol. Treba izaci sa par visokorangiranih frajera da ti poraste cena na trzistu. Slobodno gazite nize klase.

sasa

pre 12 godina

Jel ste razumeli sad zasto zelim komentare devojke Nine 2008, devojka razbija, jedan od najboljih komentara, svaka cast Nina, puno pozdrava, zbog komentara na uglavnom zenskih tema ulazim samo zbog tebe, nece me biti jedno vreme, idem na zimovanje, nastavi devojko da sublimiras sve sto posedujes, hvala ti, poz i za redakciju na odredjeno vreme...

Mr. Ševrle

pre 12 godina

Ja znam ja imam iskustva sa Zverkom od kad znam za sebe. Sve što bih ofirao od toga a da ne zvuči kao atak ili pretnja, jer to i nije, je da se uvek drže potaman, i kada je situacija ženski perfidno uperena protiv njega, savršen biološko evolutivno adaptivni odgovor će biti optimalan. Takvi imaju večito neutoljenu želju da budu sa ženom u potpunosti i da budu svoji i ta želja je problem, jer su svesni da realnost izmiče i ne pristaju na takav kompromis, nisu pragmatični i oportuni. I da, nisu u pitanju žene nego muškarci, vidim dole je neko nešto tako napisao, ali dobro, mišljenje je kao zadnjica svako ga ima, pa i Zverka :-). Petljati se sa Zverkom na žensko zavodnički način može skupo da košta, a opet u svojoj generalnoj pouzdanosti vrlo je nepouzdan za stvari koje se podrazumevaju za podrazumevajuće... Pre svega su dobri likovi. Jedini način da ga se rešite je da ga prodate za male pare i to im se i dešava. Nažalost ne samo što vole žene, nego vole i kako žene utiču na njih, tako da su zbog toga za ženska "poimanja" vrlo sebični. Ja se ne bih kačio sa takvim da sam na vašem mestu, a ako se zakačite – kom opanci tom i Džeri! A ta serija Seks i Grad jel to snimano u Amerike?

@Losa

pre 12 godina

"neukrotiv, nedostižan, popularan, moćan i nadasve zgodan...ume i da slaže, slatkorečiv je" Izvinjavam se unapred ako gresim, ovo je samo pretpostavka na osnovu procitanog, ali ove osobine ovako skupa jako podsecaju na psihopatu.. Druge ume da slaze ali je prema Vama iskren? A jelte, svaka cast za to uverenje. Tako opisana osoba Vam moze naneti veliku stetu. Dobronameran savet - spustite se na zemlju posto se cini da ste malo uzleteli, i oprezno s tim slatkorecivim, lazljivo-iskrenim, vrlo mocnim & popularnim koji sve moze da prevari ali Vas ne, i tome slicno.. Mala ili umerena nesigurnost je normalna za svakoga, a ti sto odaju utisak magicne samouverene i mocne stene su prazni iznutra, pa ako jos previse laskaju a pomalo i manipulisu, onda imaju i svoj naziv u psihologiji koji vec pomenuh..

kejto

pre 12 godina

Mr. Ševrle ako sam dobro shvatila vašu neobičnu listu atributa (pustimo sad koliko reprezentativnu za temu univerzalnog subjekta G-dina Zverke kakvim su ga napravili), Zverka, to nam je dakle muškarac starinskog i železnog kova. Nisam očekivala da bi ta simpatična dobričina našla za shodno da nam se smori od diskursa kakav se zapodenuo između Nine i sase (a dijalozi se najčešće ovde zapodenu,, čak i besmisleni, čak i odlutaju od zadate teme), a ovo dvoje baš su cakiš. I u okvirima su teme. Vaša Zver je neobična mešavina kneza Miškina i mladog Stiva Džobsa. Ludnica. Nisam tu očekivala smorinu po pitanju ovih simpatičnih ptičica za koje navijamo.

Teoreticar

pre 12 godina

@Kejto
Da,to bi bilo pravo mucenje,kao u onom cuvenom nemackom filmu "Lili Marlen",sa Hanom Sigulom i Djan Karlom Djaninijem,kada ga nacisti drze u zatvoru i muce tako sto mu pustaju njenu pokvarenu plocu koja stalno preskace na istom mestu.Doduse,to je moje preterivanje,nije bas sve tako lose,ali ako uporedimo filmove te vrste koje je pravio Holivud,od "Kratkog susreta","Devojke koju sam voleo","Moja Afrika","Engleski pacijent","Oficir i dzentlmen",moram priznati da je "Seks i grad" najvise ljiga iz jednog prostog razloga sto su glavne junjakinje i u "Mojoj Africi" i "Devojci koju sam voleo" takodje imale svoje "Zverke" ali ondasnje drustvo je imalo sasvim drugaciji model ponasanja pa su takve vrste odnosa drugacije i predstavljane.Recimo u "Devojci koju sam voleo" Robert Redford koji je pisac,iz bogate porodice upoznaje devojku koja je iz nizih slojeva,ona je revolucionarka,on sasvim susta suprotnost,oportunista i bonvivan.Kada ona uspeva da nesto postigne dolazi do razdora medju njima.Ili u "Mojoj Africi",cuvena uloga Meril Strip koju je takodje uporopastio njena Zverka u liku Karl Marije Brandauera.Dakle to mi nikad nije problem da gledam jer je taj arhetipski odnos jedne zene i njene zverke realno prikazan,ovde je sve to prenaglaseno,prenaduvano u "Seksu i gradu",sa mnogo kica i glamura koji jednostavno malo stipa za oci.Dakle ovo su ozbiljni filmovi i ljubavni i melodrame,ovo je jedna laganica, sapunica,sa hepi endom kao da su je radili sovjeti,sve je super..

II

pre 12 godina

Seks i grad, pa sam naziv kaze da je ovo serija i o Njujorku, glamuru, da, svakako. I dok se serija snimala dizajneri visoke mode su se utrkivali u nudjenju svojih kreacija i cipela za snimanje serije. Najverovatnije su te modne kuce i finansirale snimanje serije. Nije ona reklama istih za dz. iluzorno bi bilo tako nesto i pomisliti.

MJ

pre 12 godina

Ma kakav Zverka,kakvi bakraci...:) Dajte meni jednog John-a McClane-a (Bruce Willis) ili jednog James-a Bond-a (Pierce Brosnan) i mogu da idem sa njim na pusto ostrvo do kraja zivota...:D

sasa

pre 12 godina

@kejto... Jel sam razumeo da navijas za nas ili smo smorili, tj. Ja svojom vernoscu i iskrenoscu, jel se to danas izgubilo, jel moramo biti non stop u temi i efemerni, ili nekad iskociti iz kolotecine, odlican komentar, nisam sujetan, zao mi je, raritet, pozz kejto.

Mihailo

pre 12 godina

@Losa ,xe xe "Sada sam losa a bila sam dobra i toboz svi su me koristili" Primeti sama razliku izmedju "dobra i naivna" i "dobra i mudra" ,razlika je kao nebo i zemlja zar ne? Biti dobra a mudra u danasnje vreme je veoma tesko,takoreci umetnost a "losa" moze svaka da bude,dovoljno je da to izabere...Osoba koja je "losa" samo po sebi povlaci da je i sebicna a to povlaci druge osobine koje su vecinom negativne...Uglavnom,konkretno se postavlja pitanje Da imamo prilike/sanse da li bismo ucinili isti izbor kao sto smo prethodno ucinili? i Da li smo "platili" preskupu cenu za to gde smo sada/ovde?

samo zena

pre 12 godina

@losa: ignorisi negativne komentare: i ja i moje drugarice smo se pronasle u negativnim primerima tkzv 'losih devojaka'iz knjige "Zasto M vole kucke", kada smo bile (is)koriscene od M. Za one koji nisu i nece da je procitaju: izraz "kucka" nije u kontekstu 'lake zene', vec one koja zna sta zeli od zivota i ljudi, nezavisno, ljubazno i mudro dolaze do svog 'cilja'. Pa sta treba da radimo? Ono sto zelimo, ili da zadovoljavamo tudje potrebe?!! Ni mene nisu moji ucili da "trosimo" ljude vec da radom i dobrim dolazimo do ciljeva... i znas,sta? Mnooogo puta bila sam (is)koriscena, ukljuciv i M.Prema tome, samo napred sa tim stavom.

Loša

pre 12 godina

Ne postoje loši ili dobri momci, postoje samo loši ili dobri odnosi.
Zvreka je prosečan sposoban i zgodan muškarac, sam odnos Keri prema njemu (ponela se kao slaba i nesigurna šiparica koja želi da ga poseduje), od njega pravi takvog.
U samoj seriji bilo je žena koje su oduvale njega.
Period kad se zaljubljujemo u nedostižne muškarce je nezreo period, pre nego što žena stekne sigurnost u sebe, posle joj niko ne može ništa.

Moj partner je upravo kao i Zverka, neukrotiv, nedostižan, ne da se posedovati, kontrolisati, popularan, moćan i nadasve zgodan. Žene ga opsedaju, ...ume i da slaže, slatkorečiv je...
Ipak, divan je muškarac, kad voli, voli do neba. Prema meni je iskren i posvećen.
Imamo divnu vezu, verni smo i jako zadovoljni.... Nema šanse da bih mogla s njim dok sam bila mladja i nesigurna, nisam umela da se postavim, baš kao ni Keri....
Ne radi se o seksu, mi smo spavali na prvom sastanku. Radi se samo o stavu koji imam o sebi. Taj stav me rasterećuje potrebe da nekog kontrolišem i posedujem, i time čini takvom muškarcu da se sa mnom dobro oseća i da iznova bira da bude sa mnom.
Nikad ga ne proveravam, nikad ne pitam šta, kako, gde... Ne treba mi apsolutno poverenje. Samo verujem u njega. Jako je sposoban, i ako želi da održi vezu sa mnom, sam će to pokazati. Ako ne želi, ja mu želim sreću...jer ga volim.
Ono što juriš, to beži. Takav jak muškarac traži jaku ženu i to je sve...

Deki

pre 12 godina

Nema tu velike misterije. Zene se loze na novac,moc,dominaciju. Zarad toga su spremne da predju preko mnogo cega sa zverkom, dok bi nekog 'prosecnog' davno oduvale.
Iz perspective zverke Keri je bila samo jedna u nizu...

uloga

pre 12 godina

Ali, ako ste verni i iskreni, onda ste bas fini i dobrice? Ili je u pitanju diskrimainacija? Stvar sa zverkom je sto je on statusni simbol. Treba izaci sa par visokorangiranih frajera da ti poraste cena na trzistu. Slobodno gazite nize klase.

mile

pre 12 godina

ja mislim zato sto je Zverka bogat, tj bogatiji od Ejdana. da je naisao neki bogatiji, on bi bio ljubav njenog zivota. ipak je ova serija opisuje zivot moderne zene u potrosackom kapitalistickom drustvu.

sasa

pre 12 godina

Jel ste razumeli sad zasto zelim komentare devojke Nine 2008, devojka razbija, jedan od najboljih komentara, svaka cast Nina, puno pozdrava, zbog komentara na uglavnom zenskih tema ulazim samo zbog tebe, nece me biti jedno vreme, idem na zimovanje, nastavi devojko da sublimiras sve sto posedujes, hvala ti, poz i za redakciju na odredjeno vreme...

Loša

pre 12 godina

Haha, ovo je baš zabavno...

Pa, evo da pojasnim: fora sa Zverkom je što mu Keri pruža to da kad je god on pozove, ona doleti, slaba je na njega i tako mu diže cenu.

To jaka žena NIKAD ne radi, ona postavlja svoje granice, kriterijume ispod kojih ne ide.
Jesam nezavisna, i jako privlačna, i popularna u svojoj sredini, ostvarena ličnost, i baš zato ne marim za kontrolu nad muškarcem kao dokazom svoje ličnosti. Moć me ne zanima, samo ljubav. Vredna sam ljubavi i zato ne preispitujem i ne plašim se konkurencije. I moja sloboda je apsolutna, sloboda izbora. Ne zavisim od partnera, samo ga volim.
Pogrešno je verovanje da zahtevanjem možete dobiti od osobe nešto.
Mi oboje, već tri godine, biramo da budemo verni i posvećeni jedno drugom.

Hahah, nisam opsednuta, nije ni moj partner, mi smo samo zreli ljudi koji uživaju u pravoj ljubavi.

Miloše, Muškarac koji drži do sebe, ne trpi kontrolu, voli da skida zvezde s neba i pomera planine, ali ne uz ucenu i na zahtev...

Kad je ljubav uzvraćena bez zahteva i zavisnosti, nema sladjeg odnosa. Samo, ponavljam, za to je potrebna zrelost, prevazilaženje straha, strah je najveći neprijatelj ljubavi!

Keri isuviše jako želi da ima Zverku, da joj se on odmah preda, ne pušta ga da to učini sam, iznudjuje od njega odgovore, umesto da mu postavi granice, pa kad je pozove u pola noći, da mu odlučno kaže NE. To je jaka žena, čije su i Da i Ne odlučni. Takva može da parira jakom muškarcu.

mara

pre 12 godina

"samo glupe devojke biraju zverku, a ostavljaju ejdana" tako sam govorila i cvrsto verovala da je keri budala. i evo me, par godina kasnije, mucim muku sa zverkom. vec 5 godina. ejdan se lako povlaci i odustaje. zverka kad dohvati, ne pusta, a prokleta zenska pamet uvek proguta pricu-sad kad sam te zamalo izgubio, naucio sam lekciju, promenio sam se.

stručnjak

pre 12 godina

Ne samo devojke,već ljudi te više poštuju kad si loš,bahat,nervozan...Devojke generalno očekuju da budeš zaštitnik što nekad podrazumeva i bahatost. U slučaju da si priviše 'nice' to neće izaći na dobro. Bićeš okarekterisan kao mekušac i jako je moguće da devojka izgubi privlačnost i da te šutne.

Miloslos los los los

pre 12 godina

Loša, 23. decembar 2013 13:53

Da li si sigurna da ga opsedaju ili si vec opsednuta ?

Od kada je Zverka musko ? Ja videh nesigurnu krupnu zenu jedva uguranu u kozu crnokosog muskarca.

A takva si i ti. I sama spisateljica je zena bez samopostovanja. Tvoj i njen idealan muskarac ("kao Zverka") govore o vama. A on je takav kakav je.

Glavna junakinja nesrecno ceka do poslednje epizode da joj se muskarcina sa zenskom dusom vrati nakon sto je potrosio sve druge sanse, silno omatorio i uplasio se samoce pre smrti. Ah, kako je to romanticno i jako.

Tekst koji si komentarisala nisi shvatila

Ljilja

pre 12 godina

Ja hocu ''Ejdana'', a ne ''Zverku''... ''Zverka'' je sebican, samoziv muskarac, to sto ima pare ne moze da pokrije to. Nasuprot njemu ''Ejdan'' vredan, radan, topao, emotivan... Ah da ''Zverka'' seta manekenke...

zena

pre 12 godina

@Losa
Kao da citam odlomak iz knjige "Zasto muskarci vole kucke". Nije da je knjiga losa, samo se potrudite da budete malo originalniji u kometarima i malo manje hvalospeva o sopstvenoj zrelosti

modesty

pre 12 godina

Uvek sam imala te 'lose momke' i nisam bila sa njima dugo srecna. Nakon prvih par meseci, kad taj 'high' splasne, ostanu turbulentne veze u kojima vise placem nego sto se smejem. I u 28-moj godini sam se zaljubila na prvi pogled u coveka koji je susta suprotnost mom tipu. I nije mi jedno vreme bilo jasno kako je to moguce ali sada, deset godina kasnije, znam jer je to covek mog zivota. Dva komada slagalice koji savrseno pasu judno drugome.

xXx

pre 12 godina

@ (Miloslos los los los, 23. decembar 2013 16:38)
Druze svaka ti cast! Problem je sto neko kao @''Losa'' nikada nece shvatiti poruku i nikada nece znati u cemu se ogleda pravo samopouzdanje a sta je vesto prikrivena praznina i nedostatak samopostovanja.
Mozda 5% razume o cemu se zaista radi u toj seriji. Ostatak samo misli da je razumeo.

Teoreticar

pre 12 godina

Hmm,Ameri su samo malo "izmenili" neke vec vidjene i usadjene navike kada su zene u pitanju.Oduvek su zene zelele "princa na belom konju",ne bukvalno,nego u prenesenom znacenju.To je jedan arhetip,od kada je sveta i veka,podjite od bajki,od "Trnove Ruzice",do "Snezane i 7 patuljaka".Dolazi princ i vadi princezu poljupcem iz dubokog sna.Samo su danas ti isti Ameri,tu bajku ulepsali,pocev od "Oficira i dzentlmena","Prety woman",pa do serije i filma "Seks i grad".Kako se pop kultura menjala,tako se menjao i lik i delo "Zverke".Nista novo i narocito.Sergej Ejzenstajn je dobro primetio da je najveci doprinos svetskoj kulturi koji je dala Amerika "Miki maus",tako da bi dodao na to i razne filmove i serije u kojima se pojavljuje neka Zverka.Oni prvo urade marketing,vide sta ko voli,koja ciljna grupa,naprave film ili seriju i onda krenu sa ogromnom kampanjom i vesto skrojenim trejlerima,da va svakodnevno "bombarduju".Naravno,nije bas sve izmisljeno,ima tu dosta ili malo od realnog zivota,ali ocigledno je da su oni majstori manipulacje,kao kod dece sa odredjenim likovima (Hari Poter)ili kod muske publike,neki akcioni junak ili ranije junaci vestern filmova.Dakle to sto je Holivud uradio,je jedna da kazem stvar,realan zivot je druga.Istrazivanje je tacno,zene vole da mastaju o zverkama,losim momcima,dobrice naravno ostaju kratkih rukava,a bioskopske blagajne i veliki igraci jos bogatiji za neku tamo sapunicu o novinarki i Zverki.

prava

pre 12 godina

@Losa, a da nije u pitanju sutuacija "daj sta das"? To je ono kad znamo da ne mozemo nista sa zahtevamo, jer niti on sta obecava niti zeli da nam pripada pa pristajemo na mrvice jer ne zelimo da ga izgubimo. Ne osudjujem, bila sam u slicnoj situaciji i donekle razumem, samo treba biti nacisto s tim sta tu znaci biti "jaka" zena. Jaka zena je hrabra, nezavisna, zna sta hoce i zna da zasluzuje najbolje. Na zalost, u ovakvom slucaju, jaka zena znaci- ona koja svasta moze da precuti i izdrzi.

gde je ostalo?

pre 12 godina

ja znam da ne mogu da se oslonim na muskarce. Ali ni porodica ni prijatelji nesto ne pomazu. Keri ima retke prijateljice koje joj ne rade iza ledja.

pozz

pre 12 godina

čudno kako samo ovde u komentarima (na ovu i slicne vesti) žene traže "ejdana",
medjutim u realnosti takvih nema nigde i zato je i više nego jasno da ogromna većina žena u srbiji traži "zverku"

to se vidi na svakom koraku a to što pojedine u komentarima sebe proglašavaju za ceo ženski rod (tipa nije tačno evo JA nisam), samo potvrdjuje sve

lilly

pre 12 godina

ni ja nisam shvatala Keri, kada sam 1vi put, davno, gledala ovu seriju...danas, posle mnogo godina i navodno vise iskustva, svestnosti o sebi,telu, zeljama, statusu, uspehu...igram njenu ulogu sa svojom Zverkom. I on je visok, lep, zgodan, uspesan, svestan svojih planova, sebe...Ali sebican... 100 puta sam sebi rekla da ga zaboravim, da ne cekam njegov poziv, da ga zamrznem jer se ne javlja na tel. (osim kad mu odgovara). Nisam od onih koje smaraju, kontrolisu, besne, ili zavise.... ali sam gladna njega...bilo da su lepi, obicni ili teski dani. i ne znam kako da se iscupam iz te umisljene veze...

Nina 2008

pre 12 godina

Nezavisno od pomenute serije, misljenja sam da ako muskarac namerno povredjuje zenu nije "zverka", vec los covek. Zena koja to trpi ili voli, mora sama da zna zasto je to privlaci. "Zverka" u pozitivnom smislu reci je za mene sarmantan muskarac koji drzi do sebe ali ne na stetu drugih. Mozes mu verovati na rec, jer radi ono sto obeca, a ne obecava ono sto nije u stanju da ostvari. Pozitivno je nastrojen, sposoban je da preuzme odgovornost, ne laze. Nije savrsen, pravi greske, ali ume i da ih ispravi. Odise muskom snagom (ne mislim na misicnu masu, vec na nevidljive vibracije) ali nije razmetljiv.Stoji cvrsto na zemlji jer je svestan svojih vrednosti. Ne mora nikoga da kinji da bi se osecao vecim. Jednostavno, ljudi se osecaju dobro u njegovom prisustvu. To bi otprilike bio Mr Big iz mog ugla, @sasa :) pozz

sasa

pre 12 godina

I Ja se nadam da cemo se videti, kako bre meni se desavaju neke "zverke" od devojaka, a ne kao Nina 2008, sta sam Ja Bogu zgresio, molim redakciju da ostavi ovaj broj za Ninu 2008, molim vas, puno pozdrava sa Kopaonika, a ne kopa, los termin... I sad kao gledaj ovog sa planine muva Ninu, a tamo sve nakvarcovane, naoruzane rekzvitima lose plastike, ali zao mi je, nisam taj tip, neko cita Mana a neko...i nisam bogatas, na kredit sam otisao na planinu, iskrenost je nadam se u vasim ocima vrlina zar ne? Redakcija da reaguje, jer sam pratio b92 od osnivanja, molim da date Nini kontakt, jedan od vas koji veruju...

lale

pre 12 godina

ulogo@ samo ti gazi ali znaj da sve sto radimo drugima i nama ce to isto neko raditi, tako da nemoj da se iznenadis kad budes bila zgazena! Ali da znas, nama iz vise klase, devojke koje se ponasaju kao ti ( a odmah vas provalimo) sluze samo za povremeno gazenje u krevetu!

lale

pre 12 godina

Ako si posten kulturan dobar, zene automatski misle da si slab šonja i onda si prinudjen da postanes los momak. Ali ipak svaka normalna i pametna devojka voli kulturnog finog muskarca pod uslovom da ne preteruje sa finocom! Dakle problem je kada je muskarac previse fin, kada stalno udovoljava zeni, kada tolerise njeno bezobrazno ponasanje i kada nema jasan stav sta voli a sta ne, sta tolerise a sta ne... Fini momci imamj te jasan stav o svemu, NE ustrucavajte se da iskazete svoje zelje i nezadovoljstvo, ako se devojka lose ophodi prema vama vi joj JASNO stavite do znanja da to ne prihvatate! Sto joj vise tolerisete to ce ona biti sve gora prema vama i ne podčinjavajte se devojci to je strasno odbojno

peace frog

pre 12 godina

nikad nisam htela Zverku, uvek sam birala Ejdana. Nikad me nisu privlacili moc i novac, uvek iskljucivo inteligencija, predanost, vernost, nacitanost, informisanost. Verujem da nisam jedina. Strasno me nervira ta potreba da se zena okarakterise kao pasivno bice koje samo ceka da je neko spase.

ne bas svaka zena

pre 12 godina

trebalo bi da i u naslovu stoji 'skoro' uz 'svaka zena'.evo, cisto da prijavim: nikada mi nije bio jasan ni jedan ljubavni odnos ni jedne od te cetiri zene u seriji, a imala sam mnogo veza u zivotu. stvarnom zivotu :).

zivot

pre 12 godina

@Ljilja
Slazem se sa Vama. Ja sam nasla ''Ejdana''. Ali da bi ste znali da cenite ''Ejdana'' , u zivotu morate sresti i jednu ''Zverku''. Ponavljam, samo JEDNU.

Mr. Ševrle

pre 12 godina

Slažem se Sanja, neka ostave nas normalan svet da dajemo svoje mišljenje na zadate teme, a njih dvoje neka se dopisuju privatno, ili nek četuju preko emaila.

sasa

pre 12 godina

@Nina 2008, laku noc, zbog negativnih komentara zajedljivih ljudi, izgubicu se neko vreme, ostavicu "njima" prostor za komentare koji nisu ni priblizno tvojim, mislicu na tebe kao nekog "stvarnog" zalosno je sto su ljudi ovakvi, Ja se nikad nisam stideo svojih dela i reci... Biti isti, biti poseban, biti slobodan, biti samo svoj! Nina samo tako nastavi, jer kad me ne bude vise bilo na komentarima secacu se samo tvojih, malo li je? Caos lepa...

ne zanosite se

pre 12 godina

Film je na kraju pokazao da je G-din Zverka ipak bio idealan partner za Keri. Ali to sto su se vencali - nije realno cak ni za film.
Tip muskaraca kao sto je Zverka uopste ne znaci da su oni ''losi momci''. To su muskarci koji vam u startu pokazu sta od vas i veze sa vama zele. I sta je njima bitno u zivotu. Problem je u zenama koje od takvih ''zveri'' zahtevaju i ocekuju nesto sasvim drugo. I onda pate godinama, a sve zbog svoje lude glave. Zverka je za jednu avanturu i nista vise, ukoliko ste i vi takodje sposobni za takvu avanturu. Zverke nisu za brak. Sva razmisljanja na tu temu su nista drugo do iluzija i gubljenje vremena. Zene su sklone da kratku vezu i neostvarenu ljubav sa tom osobom dozivljavaju kao fatalnu, sudbinsku i zivotnu, sto je totalna glupost i zabluda.

Loša

pre 12 godina

@ (zena, 24. decembar 2013 14:03)

U pravu ste za tu knjigu, i u pravu ste za to da se ja hvalim svojom samostalnošću i time što sam postala težak igrač i mnogo kvalitetniji partner za jakog i nezavisnog muškarca.
Hvalim se jer sam to od nedavno osvojila, pa mi je zanimljivo..., nisam takva bila. Pola života sam bila dobra devojka, ćerka, dobra žena, dobra majka, dobar radnik.. dobra svima, samo ne sebi... Sad sam ''loša'' i srećna! Srećnija i u odnosima sa drugima.

Bila sam slaba, i dozvolila sam mnoge stvari da se odvijaju meni na štetu. Zato što sam u tome nova, zato sam i time oduševljena. Svaka čast onima koji to iz porodice ponesu - da umeju da se izbore za sebe.
Ja nisam tako vaspitana, pa sam morala sazrevanjem da naučim.
Možda Vi jeste, pa ste pametno zaključili da se ja hvalim nečim što se Vama možda podrazumeva.

Knjiga ''Zašto muškarci vole kučke'' je fenomenalna, ali teško je naučiti iz knjiga, ustvari nemoguće. Ja sam svoju snagu dobila učeći na svojim greškama i time što me život bacio u probleme , da se sama snalazim i preispitujem gde sam pogrešila, i o tome mogu veću knjigu da napišem od ove.
Ako se i neke moje logike i iz te knjige poklapaju, to je zato jer nema mnogo istina u životu. A ja sam svoju istinu debelo platila. I zato sada uživam u njoj.

Da se vratim na Zverku. Neko je ovde napisao da je i Zverka i Ejdan. Potpuno ispravno i logično, to je najbolji komentar!

Loša

pre 12 godina

Miloše, ja sam bila dugo u braku sa muškarcem "iz susedstva", tipa "ejdan".
Izdao me, prevario, samo zbog nedostatka samopouzdanja, kada sam postala uspešnija od njega. Niko ne bi verovao da se tako nešto može da desi.

Onda sam upoznala mog sadašnjeg partnera, više liči na tip "Zverke". Shvatila sam da ako želim pored sebe muškarca sa samopouzdanjem, a ne ponovo slabića, da ja moram da budem puna samopouzdanja.
On je bio "Zverka" za druge žene, pre mene, jer je većina upravo želela ono što on ne dozvoljava: da ga poseduju i kontrolišu.
Predan mi je i posvećan, ispunjava svaki moj dan ljubavlju, ali to je zato što mu ja nikada ničim nissam ukinula slobodan izbor da to čini. Ni on meni. I ja sam potpuno ista kad je sloboda u pitanju.
O tome ja pričam. O sazrevanju.
A da li je neko muško ili žensko, epa u svakome od nas je i muško i žensko... I svako od nas uči čitav život, pa i na svojim greškama.
Ne razumem zašto te različit stav toliko iritira. Imam pravo i na zabludu, jel da?

mx

pre 12 godina

mislim, ja sad ovo ne razumem - zašto je žena koja ostavlja slobodu svom muškarcu, žena koja nije nesigurna i iz tog razloga ne smara i ne vrši pritisak na svog muškarca - kučka?

Mekor

pre 12 godina

Svako dobije ono za cime zudi i cemu se nada makar i potajno. Ako ste zena koja je nesrecna i kojoj treba neko da je vodi kroz zivot naci cete muskarca koji voli da vodi nesretne zene kroz zivot. Ako volite nekoga ko vas tretira kao nizerazredno smece , naci cete muskarca koji voli da se ponasa kao sadista i tretira zene kao nizerazredno smece itd... Najvaznije je da se dvoje koje se vole i postuju nadju i koji mogu da zive kroz zivot zajedno , sve ostalo je moralisanje.

elle

pre 12 godina

Imala sam Zverku, uneo mi je nemir. Stalno sam bila u nekom stand by modu, potpuno posasavljena od tog osecaja konstantnog treperenja. Nije trajalo dugo, otisao je da postane Zverka. Posle puno godina, za mene je termin Zverka dobio novo znacenje..to je moj muz..to divno bice koje trpi sve moje suze i smeh, nervoze, neprospavane noci, moje zongliranje izmedju razlicitih uloga: mama,zena, poslovna zena, covek koji ne poludi iako vec deset godina stojim ispred punog ormana i kukam kako nemam sta da obucem. To je Zverka.

Mr. Ševrle

pre 12 godina

Ja znam ja imam iskustva sa Zverkom od kad znam za sebe. Sve što bih ofirao od toga a da ne zvuči kao atak ili pretnja, jer to i nije, je da se uvek drže potaman, i kada je situacija ženski perfidno uperena protiv njega, savršen biološko evolutivno adaptivni odgovor će biti optimalan. Takvi imaju večito neutoljenu želju da budu sa ženom u potpunosti i da budu svoji i ta želja je problem, jer su svesni da realnost izmiče i ne pristaju na takav kompromis, nisu pragmatični i oportuni. I da, nisu u pitanju žene nego muškarci, vidim dole je neko nešto tako napisao, ali dobro, mišljenje je kao zadnjica svako ga ima, pa i Zverka :-). Petljati se sa Zverkom na žensko zavodnički način može skupo da košta, a opet u svojoj generalnoj pouzdanosti vrlo je nepouzdan za stvari koje se podrazumevaju za podrazumevajuće... Pre svega su dobri likovi. Jedini način da ga se rešite je da ga prodate za male pare i to im se i dešava. Nažalost ne samo što vole žene, nego vole i kako žene utiču na njih, tako da su zbog toga za ženska "poimanja" vrlo sebični. Ja se ne bih kačio sa takvim da sam na vašem mestu, a ako se zakačite – kom opanci tom i Džeri! A ta serija Seks i Grad jel to snimano u Amerike?

sasa

pre 12 godina

@Dragana.. Nismo, mozda necemo nikada, hvala na razumevanju, i tvoj komentar je dobar, za trivijalne komentare poput Sanjinih koja verovatno u podsvesti zeli Zverku nemam komentar, inace glumac koji glumi tog lika je izjavio da nikad nije voleo tu ulogu jer zivi sasvim drugacijim zivotom, vise imate takvih likova kod nas, samo u primitivnijem obliku, dve devojke koje su ulozile 15000 € u sebe da lice na nakazne patke takve love velike zverke, tu se nezna ko je jadniji, pozdrav za Draganu sa planine, da ne bude da samo pozdravljam Ninu, kao da je to nesto lose, e zato zivite u imaginarnom svetu i svako poput Ejdana za "vas" je luzer, ali se zivot drugacije zivi i zavrsava za razliku od serije, samo napred po zverke pa kao moja drugarica u sigurnu kucu, e to su "nase" zverke, jel jasno sad zasto su Ninini komentari najbolji? Zato sto devojka daje eksplicitne komentare, Sanja je malo ljubomorna, procitaj nesto, izadji, potrazi se u predgradju...

JD

pre 12 godina

@Loša
Zašto se toliko trudiš da nam se predstaviš kao neko ko puca od samopouzdanja i iskustva. Kao neko ko je uspostavio potpunu kontrolu nad svojim životom. Iskreno meni, a verujem i mnogima deluješ upravo suprotno. Koga ubeđuješ u ispravnost svojih stavova, nas ili sebe? Stara poslovica kaže: ''Glup za sebe misli da je mudrac, a mudrac za sebe zna da je neznalica''

Milica

pre 12 godina

Kad je mladja, skoro svaka zena zeli Zverku. Kasnije kad sazri shvati da to bas i nije pametno pa bira tipove kao sto je Ejdan (u idealnoj varijanti, a cesto zavrsi i sa nekim bezveznim Burgerom recimo :) ). Zverku je dobro imati jednom u zivotu, doziveti to kao veliko i znacajno iskustvo, ali udati se za takvog moze biti veoma skupa avantura.

prava

pre 12 godina

@Miloslos, opisao si mog oca, do u detalj. Gledajuci mamu kako se napatila sa njim, uvek sam od takvih bezala kao da sugavi. Verovatno i jesu.

objektivno

pre 12 godina

Nijedan muskarac sam po sebi nije Zverka. Zverkom ga pravi osoba koja se u njega zaljubi, a da on za nju uopste ne mari . Svi smo mi Zverke za one koji za nama ''odlepe'' , a mi ih ne konstatujemo. Ne iz razloga sto nismo dobri ljudi, vec zato sto nam te osobe ne odgovaraju i ne zelimo sa njima vezu.

sasa

pre 12 godina

@kejto... Jel sam razumeo da navijas za nas ili smo smorili, tj. Ja svojom vernoscu i iskrenoscu, jel se to danas izgubilo, jel moramo biti non stop u temi i efemerni, ili nekad iskociti iz kolotecine, odlican komentar, nisam sujetan, zao mi je, raritet, pozz kejto.

MJ

pre 12 godina

Ma kakav Zverka,kakvi bakraci...:) Dajte meni jednog John-a McClane-a (Bruce Willis) ili jednog James-a Bond-a (Pierce Brosnan) i mogu da idem sa njim na pusto ostrvo do kraja zivota...:D

kejto

pre 12 godina

Mr. Ševrle ako sam dobro shvatila vašu neobičnu listu atributa (pustimo sad koliko reprezentativnu za temu univerzalnog subjekta G-dina Zverke kakvim su ga napravili), Zverka, to nam je dakle muškarac starinskog i železnog kova. Nisam očekivala da bi ta simpatična dobričina našla za shodno da nam se smori od diskursa kakav se zapodenuo između Nine i sase (a dijalozi se najčešće ovde zapodenu,, čak i besmisleni, čak i odlutaju od zadate teme), a ovo dvoje baš su cakiš. I u okvirima su teme. Vaša Zver je neobična mešavina kneza Miškina i mladog Stiva Džobsa. Ludnica. Nisam tu očekivala smorinu po pitanju ovih simpatičnih ptičica za koje navijamo.

Mihailo

pre 12 godina

@Losa ,xe xe "Sada sam losa a bila sam dobra i toboz svi su me koristili" Primeti sama razliku izmedju "dobra i naivna" i "dobra i mudra" ,razlika je kao nebo i zemlja zar ne? Biti dobra a mudra u danasnje vreme je veoma tesko,takoreci umetnost a "losa" moze svaka da bude,dovoljno je da to izabere...Osoba koja je "losa" samo po sebi povlaci da je i sebicna a to povlaci druge osobine koje su vecinom negativne...Uglavnom,konkretno se postavlja pitanje Da imamo prilike/sanse da li bismo ucinili isti izbor kao sto smo prethodno ucinili? i Da li smo "platili" preskupu cenu za to gde smo sada/ovde?

Manja

pre 12 godina

Zverka se ne trazi. On se jednostavno ''desi''. I kada se vec ''desio'' - treba biti pametan i sacuvati i svoj zivot i svoje zdravlje.

samo zena

pre 12 godina

@losa: ignorisi negativne komentare: i ja i moje drugarice smo se pronasle u negativnim primerima tkzv 'losih devojaka'iz knjige "Zasto M vole kucke", kada smo bile (is)koriscene od M. Za one koji nisu i nece da je procitaju: izraz "kucka" nije u kontekstu 'lake zene', vec one koja zna sta zeli od zivota i ljudi, nezavisno, ljubazno i mudro dolaze do svog 'cilja'. Pa sta treba da radimo? Ono sto zelimo, ili da zadovoljavamo tudje potrebe?!! Ni mene nisu moji ucili da "trosimo" ljude vec da radom i dobrim dolazimo do ciljeva... i znas,sta? Mnooogo puta bila sam (is)koriscena, ukljuciv i M.Prema tome, samo napred sa tim stavom.

maka

pre 12 godina

pa zverka nije los. kao ni ejdan. sto znaci da je sve samo pitanje slaganja karaktera. ja bih izabrala pre ejdana. takav lik mi vise prija.

Alisa u zemlji cuda

pre 12 godina

Ono sto Zverka ima je samopouzdanje, sto ga i cini privlacnim. Malo je muskaraca koji imaju samopouzdanja znaju ko su i sto su. E, a takvima ne treba ni lova, ni misici... oni su sami po sebi dovoljni (da se razumemo ne mislim na “lovce“ koji samopouzdanje skupljaju preko svojih “zrtava“, to je prolazno)... ko razume shvatice :)

Dragana

pre 12 godina

Mene samo zanima da li su se Saša i Nina 2008 upoznali? Javite. Ovo za Zverku je bezveze. Čovek nije hteo vezu Keri ga juri da ga ubaci u neke njene okvire...pa ne bih ni ja sa nekim bila u vezi ko mi određuje kako ću da živim. Keri je kao protiv braka, a na kraju se ispostavi da joj je to najvažnije. Klasična udavača!

bezimena

pre 12 godina

Između Zverke i Ejdana - ja sam za nekog realnog. Svi ti "filmski" imaju neke projektovane osobine koje su razvrstane i u stvarnom životu nisu nužno uvek u istoj grupi.

Asparagus

pre 12 godina

@lilly: imala sam slicno iskustvo i kad je već bilo loše, izvukla sam pouku:) ne bi me čudilo da tvoj decko namerno hrani tvoju želju za njim tako što ti nije dostupan i uvek ima spremne akcije i neke druge planove... imaš dve opcije: da čekaš ko zna šta i ko zna koliko pa da otkrijes da nema tebe u tim njegovim planovima,ma koliko ti bila posvecena njemu,i uverena da si ti njegova istinska sreća; ili da racionalno sagledas samo njegove postupke,nikako reči i da sagledas gde si ti tu,da upitas sebe jednostavno pitanje-da li ti stvarno zasluzujes takav tretman? zamisli sebe da ti njemu radis te stvari koje on priređuje tebi,da li bi mogla to da radis nekome? kakva bi ti onda osoba bila i da li ti se svidja taj osecaj? pa na kraju ce saznanje o tome ko je on stvarno samo da ti se pojavi i reši tvoju dilemu,koja je za druge vec jasna nije-i on više neće imati moć nad tobom. ko nije u stanju u startu da stane uz tebe nikad i neće,to je stvarnost! život nije ova bajka ( sex and the city) kojom se ženama mažu oči. pozdrav i srećno sa odlukom

Teoreticar

pre 12 godina

@Kejto
Hvala na komentarima i zalim sto se ponavljam,pomalo i meni dosadjuje to ponavljanje,stalno jedno prezvakavanje,ali takav je zivot,stalno ti namecu neke iste gluposti.Inace sudeci po komentarima,zaista svaka cast ovim Amerima,prvo serija onda i Holivud,zaista umeju da zarade svaku paru na glupostima.Doduse za razliku od Avatara i ostalih blokbastera i da ne koristim neke nepristojne reci,ovde su se potrudili da napisu realan scenario,4 drugarice,sve razlicite sa svojim zivotnim problemima,naavno i Zverku oko koga se stalno lome koplja i evo diskutuje i dan danas,kao da se radi o Dostojevskom a ne nekoj holivudskoj limunadi.Kad bi znali da su samo u reklamnu kampanju ulozili nekoliko desetina miliona dolara za ovaj film,jasno bi vam bilo o kojim se "Zverkama" radi,ali onim pravim iza platna.Meni to izgleda pomalo smesno,jer danasu su se filmovi iz Holivuda sveli uglavnom na te limunade,komedije i blokbastere.Naravno da je novac uvek bio primaran za Holivud,ali je ranije bilo i umetnickih filmova.Danas toga nema,ne samo u Holivudu nego ni u Americi,a izvinte me molim, ja to ne mogu da gledam ni da me svezu pred filmsko platno,koliko god da je realno.Moze da se nadje neko od starih vukova Holivuda,da napravi jedan, dva komada ali to je sve.Masovna zabava za narodne mase,sa jeftinim emocijama i kicom.Proslo je vreme kad su Ameirkanci cekali u redovima za Felinijeve i druge evropske filmove.

Kostadin

pre 12 godina

Ozbiljna diskusija na bajkovitu pricu. Snezana i sedam patuljaka imaju poruku o kojoj se moze diskutovati a Sex and city je potrosacki tres koji nije vredan pomena. To sto je jedna od prvih serija tog zanra koja je prikazivana u zatucanoj i unistenoj Srbiji to je druga prica. Zverka, mozes misliti.

kejto

pre 12 godina

Kao što se tip Zverke „oblači“ u različite holivudske karaktere, tako se i naš Teoretičar oblači u razna imena, al stari je to lisac pa mu time i stil lako prrepoznatljiv. Pozdrav za njega i njegov pogled sa analitičke distance. :* Uvek je zadovoljstvo pročitati, iako se njegovo ponavljanje u komentarima ne može izbeći, mada nije to do njega već do prirode sveta oko nas koji ponavlja svoje sadržaje kao na kružnoj traci.

Teoreticar

pre 12 godina

@Kejto
Da,to bi bilo pravo mucenje,kao u onom cuvenom nemackom filmu "Lili Marlen",sa Hanom Sigulom i Djan Karlom Djaninijem,kada ga nacisti drze u zatvoru i muce tako sto mu pustaju njenu pokvarenu plocu koja stalno preskace na istom mestu.Doduse,to je moje preterivanje,nije bas sve tako lose,ali ako uporedimo filmove te vrste koje je pravio Holivud,od "Kratkog susreta","Devojke koju sam voleo","Moja Afrika","Engleski pacijent","Oficir i dzentlmen",moram priznati da je "Seks i grad" najvise ljiga iz jednog prostog razloga sto su glavne junjakinje i u "Mojoj Africi" i "Devojci koju sam voleo" takodje imale svoje "Zverke" ali ondasnje drustvo je imalo sasvim drugaciji model ponasanja pa su takve vrste odnosa drugacije i predstavljane.Recimo u "Devojci koju sam voleo" Robert Redford koji je pisac,iz bogate porodice upoznaje devojku koja je iz nizih slojeva,ona je revolucionarka,on sasvim susta suprotnost,oportunista i bonvivan.Kada ona uspeva da nesto postigne dolazi do razdora medju njima.Ili u "Mojoj Africi",cuvena uloga Meril Strip koju je takodje uporopastio njena Zverka u liku Karl Marije Brandauera.Dakle to mi nikad nije problem da gledam jer je taj arhetipski odnos jedne zene i njene zverke realno prikazan,ovde je sve to prenaglaseno,prenaduvano u "Seksu i gradu",sa mnogo kica i glamura koji jednostavno malo stipa za oci.Dakle ovo su ozbiljni filmovi i ljubavni i melodrame,ovo je jedna laganica, sapunica,sa hepi endom kao da su je radili sovjeti,sve je super..

II

pre 12 godina

Seks i grad, pa sam naziv kaze da je ovo serija i o Njujorku, glamuru, da, svakako. I dok se serija snimala dizajneri visoke mode su se utrkivali u nudjenju svojih kreacija i cipela za snimanje serije. Najverovatnije su te modne kuce i finansirale snimanje serije. Nije ona reklama istih za dz. iluzorno bi bilo tako nesto i pomisliti.

@Losa

pre 12 godina

"neukrotiv, nedostižan, popularan, moćan i nadasve zgodan...ume i da slaže, slatkorečiv je" Izvinjavam se unapred ako gresim, ovo je samo pretpostavka na osnovu procitanog, ali ove osobine ovako skupa jako podsecaju na psihopatu.. Druge ume da slaze ali je prema Vama iskren? A jelte, svaka cast za to uverenje. Tako opisana osoba Vam moze naneti veliku stetu. Dobronameran savet - spustite se na zemlju posto se cini da ste malo uzleteli, i oprezno s tim slatkorecivim, lazljivo-iskrenim, vrlo mocnim & popularnim koji sve moze da prevari ali Vas ne, i tome slicno.. Mala ili umerena nesigurnost je normalna za svakoga, a ti sto odaju utisak magicne samouverene i mocne stene su prazni iznutra, pa ako jos previse laskaju a pomalo i manipulisu, onda imaju i svoj naziv u psihologiji koji vec pomenuh..