Veze i odnosi

Šta vi smatrate prevarom?

Autor: Huffington Post

Šta vi smatrate prevarom? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Privid Slobode

pre 11 godina

@story, voli slobodu i njegova je devojka to shvatila i tako ga drzi uz sebe. Story voli slobodu vise od bilo koje zene i samo ona koja mu je (prividno,kako drugacije) da, dobice njega. Njegova devojka smatra da je on vredan tog rizika,ko smo mi da sudimo? On flertuje da sebi dokaze da je slibodan i gle cuda, ni jedna druga za sve te godine nije bolja od njegove devojke. On te druge i ne upozna, u veoma plitkom kontaktu ih odbaci ubedjen da je slobodan da bira a u stvari se plasi zivota bez svoje trenutne devojke a gusi se u odnosu sa njom. Zapleo se takoreci ali svako zasluzuje ono sto postaje. Slazem se sa zoranom, mozemo varati samo sebe svojom losom percepcijom i pogresno izabranim putevima

ecce hommo

pre 11 godina

'priča tvog života' kao da tek treba da stigne do raskrsnice na kojoj se jasno razlikuju staze - iste po pravcu, različite po smeru. Na jednoj, razmišljaš glavom - na drugoj glavić komanduje. Nećemo o srcu, ovo nije njegova perverzija.. Džaba trka, džaba dobar trkač i sav njegov dar, ako ne razlikuje napred-nazad, niže-višlje, put od stranputice? Za razliku od kriminala, agresije.. seksalnosti nam je rodno zajednička pa prividno ne čini zlo. Šta više, ona ima opipljivu funkciju uz svu slast poroka kao premiju. Ipak, da seksualnost nije put, trezven čovek je shvatio još kad mu je bog šapnuo da okači smokvin list, razliku od životinje. Tada je dobio ime.. ..elem, dok je u funkciji opstanka vrste, flert ima opravdanje. Nakon toga on je obična perverzja, zalazak razuma u carstvo instikta, uistinu besram. I tačno, nema krivice, to je put koji nam društvo servira, čemu smo namenjeni. Glavić mozga nema, masa je predvidiva, upravljiva, odrekla se sebe. U drugom pravcu je zakrčen put, zaboravljena vertikala, stasavanja Duha.. ..uh) da uprostimo

veća seksulnost - dalji od cilja
manje Duha - bliži početku, i obratno
Ne zameri prijatelju, praštaj.. ili zaboravi, samo će se kasti kad treba
Srećno

prevarena

pre 11 godina

Prevara je kada se emotivno vezete za novu osobu a jos uvek ste u vezi ili u braku sa osobom koju varate. Onaj ko izadje iz braka pre nego sto pocne da vara je POSTEN COVEK a onaj ko hoce na dve stolice zasluzio je da strada!!!

Elementarno dragi Votsone

pre 11 godina

Nije the story of my life sazreo za gulag on samo neobično lepo i otvoreno voli samoga sebe,, dirljivo čak. " When one tries to rise above nature, one is liable to fall below it. "

The story of my life

pre 11 godina

Draga Mati, nisam pominjao pismenost, sposobnost pisanja,
vec funkcionalnu nepismonost koja oznacava nesposobnost razumevanja procitanog teksta. To ste potvrdili da ne umete.

Takodje ste mi potvrdili da muskarce ne poznajete. Niti njihovu psihologiju, niti fiziologiju. Ne krivim Vas, jednostavno ceo zivot slusate tacne odgovore koje hocete da cujete. Od suprotnog misljenja bezite.

Svaka zdrava muska osoba, pomisli na sex svaki put kada vidi bilo sta izazovno. To je vrlo cesto refleks, polusvesno. Osim ako ga devojka ne spopada svakodnevno. Mada i tad...

Evo, ko mi ne veruje, uzmite najpouzdanije musko, najboljeg prijatelja.
I uradite nesto ocigledno zavodljivo. Garantovano ce da odreaguje. Moze da laze do sutra da nije pomislio. Jedan deo njega ce da pomisli.
I nije kriv za to, niti ne voli svoju devojku, niti cini neki greh. Desava mu se fizioloska stvar, kao kijanje ili kasljnje.

Za momka koji od 18. ne pomislja:
Ajde reci mi da u zivotu nisi prelistao Plejboj?
I da u zivotu nisi osetio nista gledajuci film?
I da kad odes na sajam automobila, samo u farove i felne gledas?
I nisi pomislio da bi voleo da ti devojka ima lepse telo, kao npr... Catrinel Menghia

Zbog takvih koji daju tacne odgovore, muskarci vise ne smeju da pisnu.

I znate sto vas gledaju u oci?
Da bi znali tacno da odgovore na pitanje koje su boje. Vrlo brzo predju na ostatak.

Istina je surova

pre 11 godina

Istina je surova i boli......Prevara i varanje su dve razlicite stvari ali i jedna i druga znaci da tu ljubavi nema. Onaj ko oprosti se gorko vara. Tamo gde ima ljubavi i postovanja nema lazi i prevara.

Nena

pre 11 godina

Realno, postoje mnogo gore stvari u vezi, a tek u braku, od prevare.
Ja bih licno prevaru u braku oprostila, jer je brak sa decom vise od odnosa dvoje ljudi i vrlo specifičan sam po sebi, naročito imajući u vidu decu, ali varanje ne.

svasta

pre 11 godina

@The story of my life
Ama, dzaba romani: nije mi blisko, ne praktikujem. Ako je tako lepo i fino nema potrebe za ovim ubedjivanjem i pisanijem tipa "znam ja da vi to tako" (to je zaista krunski dokaz, to i vredjanje onih koji se ne slazu). Nastavi sa svojim mastanjima o koleginicama i javnim licnostima, a ja kazem da sam to prevazisao do 18. godine, ne samo ja nego mnogi koji su odrasli.

MAMA

pre 11 godina

@ The story of my life
Neko kome je svaki post dugacak kao da analizira "Bracu Karamazove", i opet ga, eto, ne razumeju, ima petlje da pominje neciju pismenost. Ubi se dokazujuci da su njegove seksualne fantazije jedine prave, izlaze detaljno svoju intimnu praksu (kakva sujeta misli da je to vazno i zanimljivo?), i usput pokusava da vredja sve koji nemaju njegove porive. Mozda ce koleginice da mu objasne kakav je patetik. Meni licno su smesni takvi petlici sa otkopcanim slicem.

i'm in love with a fairytale

pre 11 godina

@The story of my life
Ne vidimo stvari na isti nacin. Jedno je druzenje i odlasci na kafu sa osobama koje gledas samo kao prijatelje, a drugo je flertovanje, kafenisanje, dopisivanje pogotovo sa osobama o kojima "mastas" (sem ako je u pitanju nesto tipa open relationship, ali ne pricamo o tome ovde). Ukoliko nekog zaista volis, na ovo drugo neces pomisiti. Ali kao sto rekoh, ne vidimo stvari na isti nacin i ne bih bila u kozi tvoje devojke. :)

Mr. Ševrle

pre 11 godina

Poznavao sam nekoliko takvih koje su sa mnom i bile u flertu verovatno jer im je muškarac to dozvolio. Da ne dužim priču, jednom prilikom u trenutku kad je snošaj već bio očigledan i neminovan, nešto mi je sevnulo kroz glavu, neko nadljudsko prosvetljenje, samo sam joj rekao "nazad kod dečka". Moja humanitarna misija.

The story of my life

pre 11 godina

Kako je ne volim?
Cinim lepe stvari za nju, uvek sam tu za nju, pomazem joj u svemu, i iskreno joj kazujem sta mi je na pameti.

Na poslu sam okruzen mnostvom koleginica, prosto je znatno prijatnije provesti dan uz malo flerta nego ako su svi ledeni. Uravo pokusavam da flert demistifikujem i prikazem ga kao normalnu, benignu aktivnost, kao sto je osmeh ili bonton.

Pomisljanje na drugog je nesto sto smatram prosto zdravim. Bas zato sto mi je devojka sjajna i bas zato sto je volim nemam nikakav strah od zamisljanja bilo koje druge.

A evo, pitaj momka, onako u sali, jel mu pada na pamet neka iz okoline (verovatno ce odgovor biti ne), ili neka poznata licnost, ili hibrid necega sto mu predstavlja vrhunac zenske lepote. Odgovor ce naravno biti - da. To ne znaci da oseca nesto manje prema tebi, samo daje sebi oduska.

I poenta mog prvog komentara koja se izgubila u medjuvremenu je da ne treba praviti sebi pakao u glavi, jer ako resi da te ostavi - ostavice te. Ne vrede ni drame, ni suze ni pretnje, ne vredi nista. A ocigledno je da nece, i da te voli dovoljno.

Ako se dopisuje sa nekom, pa neka. Ako se sali i smeje, neka. Ako ide na kafu cesto sa drugom, pa neka ga. Da mu je ta bolja, bio bi sa njom. Ako pokusas da ga sprecis, morace da te laze, i na kraju ce puno vise da te boli ta laz.
I misljenja sam da je strasno zaliti za propustenim.

i'm in love with a fairytale

pre 11 godina

@The story of my life: Kako mozes da je neizmerno volis, a da flertujes sa drugim devojkama, mastas o njima itd? Kada nekog zaista volis, druge osobe te ne zanimaju, nebitno koliko ste godina zajedno. I ja sam sa deckom skoro 7 godina, ne gledam druge momke na taj nacin o kome ti pises jer me nijedan sem ovog mog ne zanima. Tvoj odnos prema devojci je neiskren. Volis je, a zanimaju te i druge, ne ide to jedno sa drugim.

The story of my life

pre 11 godina

Ah, kada dodju rezultati testova u kojima se pokazuje izuzetan procenat funkcionalne nepismenosti u Srbiji svi se cude...

Draga Mama, kako ste se potpisali, niste dobro procitali, odnosno protumacili.
Ne opsedaju me devojke, imam jednu devojku, lepo pise.
Sve i da me neka opseda, ne dam se lako.
I da, nisam je prevario, nisam se ljubio sa drugima, nisam spavao sa drugima. 6 godina. Godina mi je oko 30.
Da li sam mastao, naravno, pored tolikih pevacica, glumica i lepotica na ulicama - da.

Hocu sve da probam, pih, da, puno toga, mada neke narocite erotske fantazije i nemam. A sta i da imam?
Ovo sa gej prevarom je sarkazam, stilska figura u kojoj se nesto apsurdno hiperbolise na ocigledan nacin, da ispadne satiricno.

Ono sto pise u mojim komentarima jeste cinenica da ljudi mastaju (a lazu), otme im se san, osmeh, pogled (a lazu da nije). Otme im se i flert, a nece da priznaju. Plesu sa nekom drugom, zagrljeni, sa osmehom, naravno, ne pomisljaju nista.

Zbog toga u sebi sakupe bes, vezu grade na precutanim i izrecenim lazima, a onda, tek tako odjednom - raskid, razvod, seks za jedno vece, ljubavnice i sto drugih cuda.
A zapravo je samo trebalo da budu otvoreni prema sebi i partneru, i nista se strasno ne bi dogodilo. Ili bi se dogodilo, a ne bi bilo strasno.

Ajmo, koliko vas je pogledalo film za odrasle, gutalo ocima omiljenog muzicara ili glumca dok ste bili u srecnoj vezi? 99%? Ah, da, onaj 1% je slagao.

MAMA

pre 11 godina

Uzgred, volim basket i odbojku, jel ucinim gej prevaru kada me drugar sljepne, ili se pobedonosno sudarimo grudima? (The story of my life, 09. februar 2014 15:30)
Ne, zlato, to je potpuno u redu kod momaka tvojih godina (35+ ), a ti znas da si tako zgodan da te devojke opsedaju. I treba da probas sve, zasto, pa kako ces inace znati sta volis? Samo nemoj da mi se opterecujes nekim glupostima, ona kojo smeta sto izladjes sa drugima i nije za tebe, sunce moje.

The story of my life

pre 11 godina

Moje razmisljanje smatrate nezrelim?

Zreo postanes kada shvatis da zivot nije bajka, da nisu svi srecni do kraja zivota, da ti roditelji nisu bezgresni, a ni ti, niti tvoj narod. Sazriz kada se osvrnes pa shvatis sta si sve uradio lose ili katastrofalno lose, pa mozes da ispravis buducnost.
A da bi to postigao, moras da upoznas sebe. I da budes iskren.

Stavovi su mi zreli zato sto smem da se pogledam u ogledalo i kazem sebi, da, nisi bezgresan.
Samo si covek, koga vode emocije. Nisi labud ili pingvin koji je striktno monogaman ceo zivot. Mada, ne mozemo da zavirimo u misli prosecnog pingvina koji na -40 ceka dragu da mu se vrati.

Ako pogresim treba mi tetka da mi kaze da je sve u redu?
Iz koje recenice se to zakljucuje? Ne, apsolutno ne ocekijem da mi bilo ko oprosti gresku, ali u ovom slucaju - greske nema.

Pogresno je sto pomislim? Zanimljivo, toliko patrijarhalno-moralnih komentara, a toliko razvoda, nezeljenih trudnoca, hepatitisa, hiva.
Pominjete mi slavnu patrijarhalnu proslost u kojoj je bordel bio institucija, nesto normalno.

Nesto se ne slaze? Da, sto Haus rece - svi lazu.

Ako ste ikada bili u vezi duzoj od jedne veceri, da, pomislili ste na drugu/drugog. Znate koja se rec najvise trazi na internetu?
Ne flertujete godinama, mora da je zato BG pun besnih vozaca...

Uzgred, volim basket i odbojku, jel ucinim gej prevaru kada me drugar sljepne, ili se pobedonosno sudarimo grudima?

Aurora

pre 11 godina

Prevara u svim oblicima je dokaz da ljubavi nema i da veza nije ono što treba da bude. Zato ne treba oprostiti, osim ako se ne želi oprostiti nedostatak ljubavi a toje besmisleno činiti. Verujem da praštaju i daju druge šanse slabi ljudi koji ne poštuju sebe, a ipak na kraju shvate da su uzalud gubili vreme.

en passant

pre 11 godina

Žena doživljava muškarčevu emotivnu vezu ‘opasnijom’ znajući da se muškarac seksom menje emotivno vezuje. Ž zna da muškarca istinski poseduje tek kada ga emotivno pridobije. Emocija (i duh) muškarčeva je najdublja suština, ali i ‘slabost’ kojom Ž manipuliše. Nataloženim iskustvom u okvirima nesvesnog, emocije su živac koji M instinktivno krije. Do predaje.

! Vezom sa strane muškarac nikada, NIKADA ne ukazuje/sugeriše da bi želeo drugu majku svojoj deci

Ženska bočna seksualna veza je pokazatelj daleko dubljeg poremećaja, nezadovoljstva i potrebe za suštinskom (i emotivnom), više ‘instinktivnom’ nego svesnom promenom, najčešće u ‘kritičnom dobu’..

! Ženska prevara je 'zaokret u kriterijumu’ – potiranje prvog i odabir drugog ‘duhovnog šablona’ koji žena želi da bude serviran deci

Nosilac šablona nekada je bio M u ulozi koja mu je oduzeta. Sada je to društvo. Odatle porast bezdušja, bezbožja, opšteg nemorala..

Mr. Ševrle

pre 11 godina

the story...da, verovatno moderno shvatanje odnosa po principu daj da probam što više u životu, jedan onako klasično moderan relativistički pristup...kad dođe do bilo kog oblika prevare, odmah se ide u historiju, malo podsećanja na ono što smo usled ovog treša od današnje kulture možda zaboravili.

jg

pre 11 godina

@The story of my life
Svaka cast, apsolutno se slazem. Tako iskren pristup me uverava da cu proziveti srecan zivot, a sigurna sam da ces i ti :)
Veliki pozdrav!

svasta

pre 11 godina

@ The story of my life
Tebi, covece, treba majka, ili tetka, da te razumeju i da ti kazu kako ce sve biti u redu, i da sta god da uradis mama ce da poljubi da prodje, i kod mame uvek mozes da se vratis i da povladjuje tvom detetu koje nikako da odraste. To i jeste sindrom na.ovim prostorima: nezreli muskarci, nesposobni za kulturu odnosa i zivota, koji svoju muzevnost dokazuju sedenjem po kladionicama i kafanama.

Boro

pre 11 godina

Razlika između prevare muškarca i žene je taj što muškarac ponekad (20-30posto) gaji tuđe dete a žena nikad.Sreća sada u DNK analizama pa je sada sužen manevarski prostor ženama.

Cube

pre 11 godina

Poslednjih šest meseci su bez sumnje najuspešniji u celokupnoj karijeri Aleksandra Vučića. Narednih šest meseci će, po mom mišljenju, biti važniji jer će presudno uticati na Vučićevu potencijalnu poziciju najrelevantnijeg političkog faktora.

Bojan

pre 11 godina

Seksualnu nikad ne bih, ali doživeo sam emocionalnu prevaru pre 3 i po godine i oprostio sam iako je to bio jedan od razloga za raskid koji je bio neminovan.

3 i po godine kasnije ja i dalje mislim o njoj svaki dan iako je sad udata i ima dete. šta je život, kučka nad kučkama.

Objektivni Muskarac hahaha

pre 11 godina

Zena vara jer to hoce, a muskarac zato sto bace neke vracke na njega. U drugim recima muskarcima se treba oprostiti, a zenama nikako. Naucno dokazano :)))))))))))

George

pre 11 godina

Na osnovu ovih podataka iz teksta mogu samo da zakljucim koliko je muska sujeta jaka i kako muski svoj ponos stavljaju ispred svega pa i ljubavi. Milion brakova bi se raspalo da nije zena spremna da vise prasta nego muskarac.

basextra

pre 11 godina

sve smatram prevarom i posle 10 god veze i bio sam prevaren,dobro samo tu sam najmanje sumnjao ili nisam ni sanjao da ce me prevariti sa njim ali opet bio sam u pravu kad sam sumnjao...nikad ali nikad necu da verujem zeni ali nikad ma mnogo sam ljut

The story of my life

pre 11 godina

Za Vladimira.
Nisi fer, osim ako devojka sa kojoj si nije apsolutno apsolutno nevina, a i ti. Pri tome mislim nikada, ali nikada niste flertovali, ljubili se, razmenjivali nezne reci?, i ostalo sto si naveo, ne razumem sa kojim pravom nekome branis da radi bilo sta od toga? Sve i da zelis da sa njom ostanes do kraja zivota, ni tada nesto nemas prava.

Tom posesivnoscu samo mozes da ugusis osobu do koje ti je navodno stalo.
A sebe da dovedes do ludila paranoje.

6 godina sam sa devojkom. Volim je neizmerno.
Da li sam joj proverio telefon, naravno da nisam.
Sa kime se dokuckava na fb, ne pada mi na pamet da proveravam.

Kad vidim lepu devojku, pred njom prokomentarisem, uf sto je dobra. Isto kad vidimo nekog frajera. Neobavezan flert (samo flert), naravno, dosadno mi je preko dana. 6 godina, ej, to je 2000 dana, nemoguce je ne pomisliti ni na koga drugog. Lepo kazem, priznajte prvo sebi.

Idenje na kafu sa drugarima i drugaricama, naravno da moze.
U glavi mi je super, ako hocu da budem sa drugom mogu da budem. Potpisujem da bi razumela. Isto vazi i za nju.
Upravo zbog toga sto nismo sputani nemamo nezadrzivu zelju za totalnom prevarom.
Upoznem neku, malo flerta, upoznavanja i shvatim da imam 10x bolju. Sto da je varam sa losijom, to tek nema smisla?
Da znam da ne smem, onda bi mi se tako htelo i zurilo bi mi se da ne bih mogao da se suzdrzim.
Za mene je prevara samo seks, za to ipak treba previse kontrole da se izgubi. Neobrostivo je samo ako mi ne kaze.

Pera

pre 11 godina

Prevara: sve sto radis sa drugom osobom a ne zelis da partner sazna.Neam veze jel fizicki, emotivno, duhovno, produhovljeno, u mislima.....

zoran

pre 11 godina

Kako to neko drugi moze da vas prevari..?? Mozete samo samog sebe varati, ali ne drugog, to je cista izmishljotinja i nema nikakvu vrednost. Osoba moze samo da odluci da li ce nastaviti vezu ili nece , ali to nema nikakve veze sa prevarom. Potpuno pogresna percepcija. Partner ne zeli, iz nekog razloga, biti sa vama i ide dalje i vi takodje idete dalje. Prevara je kada covek zivi u iluziji koju je sam za sebe izgradio. Tada on vara svoje Bice ziveci svet, aktivnosti, Put koji nema neke veze sa njegovom istinskom teznjom i kvalitetima. To je onda prevara. Ovo sto tekst na B92 navodi je reakcija na vezanost za odredjenu osobu...sama vezanost je probelm koji se resava na nacine koje cete naci kroz psihoterapiju ili slicne sisteme.
Covek, emocionalno, psiholoski, mentalno, fizicki, zdrav nikada sebe nece prevariti.

The story of my life

pre 11 godina

Imam mnogo cudnu definicuju prevare, a zvuci nekako ovako:

prevara je ono sto se niste dogovorili da je dozvoljeno. I ono sto se ne prizna na vreme (ne najavi), ili nije ocekivano.
Drugo pitanje je pitanje doslednosti. Ako je devojka ili momak bio sa njih 20, neke voleo, neke nije, bio pijan... Gde je doslednost? Sto je prevara ako ponovi svoj nedosledni obrazac ponasanja? Zadrzace ga strah da vas ne izgubi, jadan neki razlog.

Flert, sto bi bio prevara - to je prekracivanje vremena i neobavezna zabava. Nikome to ne bih zamerio. Nema ni fizicku ni dubokomislenu podlogu.
Dodiri, pogledi, zagrljaji - pobogu, zasto bi bila prevara? I kako tacno odbijete zlikovca koji vas zagrli bez najave?

Poljubac, pih, ako se dvoje ljudi poljubi ako im je trenutak poseban, sto da ne. Da se moja devojka poljubi sa drugim ne bih joj zamerio. Ima jos jednu lepu uspomenu u zivotu, zivotu koji nije beskonacan.

Mentalna prevara, mastarenje o drugoj osobi, potpuno prirodna stvar, samo treba biti covek pa prihvatiti to kao normalno stanje (za oboje). Otrgne mi se pomisao, san, sta treba da radim? Da se ritualno kaznim?

Vredi razmiliti da li vredi varati sebe da ste u srecnoj vezi i ne varati partnera. Kako god, budite zreli, razgovarajte, i brate, priznajte navodno voljenoj osobi sta vam je stvarno u mislima.
Mozda vam je potrebno samo priznanje i svest o tome da niste zatocenik u vezi - i vec vam je lakse, ne morate da idete do kraja u prevari.

znam

pre 11 godina

Pa ovo je istina. Vidite, kad muskarac zeli nekog da ........ onda je to sve sto on zeli, to je to, nista vise, i on moze s tim da zivi.

Dok s druge strane kod zena su tu ukljucene i emocije, a to je jako nezgodno, pa su zene jos lako povodljive, tako da nije isto.

Neke stvari za musko i zensko jednostavno nikad nece biti iste.

Pa setimo se i Cendlera, znate ono kad on kaze da kad zena flertuje, ona misli eh, nije to nista, dok musko misli, vau evo je prilika da bude nesto!
haha tako vam je to.

dzoni

pre 11 godina

Jedan vic na ovu temu:
-Ona: Dragi, ako poljubim nekog momka, a volim te, da li to znači da te varam?
-On: Draga, ako te opalim levicom, a dešnjak sam, da li to znači da sam te udario?

galebgd

pre 11 godina

Kazu da postoje dve vrste zena,one koje su prevarile i one koje ce da prevare.Prevara se ne prasta,jer ce zena koja je jednom to uradila, to ponoviti.Naravno da i muskarci varaju,ali posto sam ja muskarac,to ne zelim da komentarisem.

Vladimir

pre 11 godina

Pod prevarom se podrazumeva svako fizičko i emocionalno približavanje i/ili privrženost našeg partnera nekom trećem licu. A konkretno: nežno dodirivanje, grljenje, ljubljenje, intimni razgovori, ljubavne poruke, strastveni pogledi i konačno sex.
Međutim, ja mislim da nije pravo pitanje šta se podrazumeva pod prevarom i šta bi ko tu oprostio, već je pravo pitanje "koji su razlozi za prevaru". Da li se time iko bavio?

Steeler

pre 11 godina

auuu… realno, sve, osim nekog na primer caskanja sa nekom devojkom/deckom je prevara. Kao ljubljenje nije prevara? To je samo ljubljenje? Ma seks, ali bez emocija je ok… mogu da oprostim …vazi.
Prevara je prevara, bar licno mislim. Nema tu brojanja i merenja procentima.
Ako imam devojku, jedino caskanje sa drugom nije prevara. Ako hocu tu drugu za moju partnerku, moram da ostavim prvu.

ljubav

pre 11 godina

ako bi me momak prevario to bio znak da me ne voli dovoljno. pa makar to bio "samo" poljubac, flert, sex, na dan ili na mesec dana, sve je to prevara ..

dzoni

pre 11 godina

Jedan vic na ovu temu:
-Ona: Dragi, ako poljubim nekog momka, a volim te, da li to znači da te varam?
-On: Draga, ako te opalim levicom, a dešnjak sam, da li to znači da sam te udario?

Steeler

pre 11 godina

auuu… realno, sve, osim nekog na primer caskanja sa nekom devojkom/deckom je prevara. Kao ljubljenje nije prevara? To je samo ljubljenje? Ma seks, ali bez emocija je ok… mogu da oprostim …vazi.
Prevara je prevara, bar licno mislim. Nema tu brojanja i merenja procentima.
Ako imam devojku, jedino caskanje sa drugom nije prevara. Ako hocu tu drugu za moju partnerku, moram da ostavim prvu.

Vladimir

pre 11 godina

Pod prevarom se podrazumeva svako fizičko i emocionalno približavanje i/ili privrženost našeg partnera nekom trećem licu. A konkretno: nežno dodirivanje, grljenje, ljubljenje, intimni razgovori, ljubavne poruke, strastveni pogledi i konačno sex.
Međutim, ja mislim da nije pravo pitanje šta se podrazumeva pod prevarom i šta bi ko tu oprostio, već je pravo pitanje "koji su razlozi za prevaru". Da li se time iko bavio?

ljubav

pre 11 godina

ako bi me momak prevario to bio znak da me ne voli dovoljno. pa makar to bio "samo" poljubac, flert, sex, na dan ili na mesec dana, sve je to prevara ..

The story of my life

pre 11 godina

Imam mnogo cudnu definicuju prevare, a zvuci nekako ovako:

prevara je ono sto se niste dogovorili da je dozvoljeno. I ono sto se ne prizna na vreme (ne najavi), ili nije ocekivano.
Drugo pitanje je pitanje doslednosti. Ako je devojka ili momak bio sa njih 20, neke voleo, neke nije, bio pijan... Gde je doslednost? Sto je prevara ako ponovi svoj nedosledni obrazac ponasanja? Zadrzace ga strah da vas ne izgubi, jadan neki razlog.

Flert, sto bi bio prevara - to je prekracivanje vremena i neobavezna zabava. Nikome to ne bih zamerio. Nema ni fizicku ni dubokomislenu podlogu.
Dodiri, pogledi, zagrljaji - pobogu, zasto bi bila prevara? I kako tacno odbijete zlikovca koji vas zagrli bez najave?

Poljubac, pih, ako se dvoje ljudi poljubi ako im je trenutak poseban, sto da ne. Da se moja devojka poljubi sa drugim ne bih joj zamerio. Ima jos jednu lepu uspomenu u zivotu, zivotu koji nije beskonacan.

Mentalna prevara, mastarenje o drugoj osobi, potpuno prirodna stvar, samo treba biti covek pa prihvatiti to kao normalno stanje (za oboje). Otrgne mi se pomisao, san, sta treba da radim? Da se ritualno kaznim?

Vredi razmiliti da li vredi varati sebe da ste u srecnoj vezi i ne varati partnera. Kako god, budite zreli, razgovarajte, i brate, priznajte navodno voljenoj osobi sta vam je stvarno u mislima.
Mozda vam je potrebno samo priznanje i svest o tome da niste zatocenik u vezi - i vec vam je lakse, ne morate da idete do kraja u prevari.

galebgd

pre 11 godina

Kazu da postoje dve vrste zena,one koje su prevarile i one koje ce da prevare.Prevara se ne prasta,jer ce zena koja je jednom to uradila, to ponoviti.Naravno da i muskarci varaju,ali posto sam ja muskarac,to ne zelim da komentarisem.

znam

pre 11 godina

Pa ovo je istina. Vidite, kad muskarac zeli nekog da ........ onda je to sve sto on zeli, to je to, nista vise, i on moze s tim da zivi.

Dok s druge strane kod zena su tu ukljucene i emocije, a to je jako nezgodno, pa su zene jos lako povodljive, tako da nije isto.

Neke stvari za musko i zensko jednostavno nikad nece biti iste.

Pa setimo se i Cendlera, znate ono kad on kaze da kad zena flertuje, ona misli eh, nije to nista, dok musko misli, vau evo je prilika da bude nesto!
haha tako vam je to.

Pera

pre 11 godina

Prevara: sve sto radis sa drugom osobom a ne zelis da partner sazna.Neam veze jel fizicki, emotivno, duhovno, produhovljeno, u mislima.....

Bojan

pre 11 godina

Seksualnu nikad ne bih, ali doživeo sam emocionalnu prevaru pre 3 i po godine i oprostio sam iako je to bio jedan od razloga za raskid koji je bio neminovan.

3 i po godine kasnije ja i dalje mislim o njoj svaki dan iako je sad udata i ima dete. šta je život, kučka nad kučkama.

George

pre 11 godina

Na osnovu ovih podataka iz teksta mogu samo da zakljucim koliko je muska sujeta jaka i kako muski svoj ponos stavljaju ispred svega pa i ljubavi. Milion brakova bi se raspalo da nije zena spremna da vise prasta nego muskarac.

basextra

pre 11 godina

sve smatram prevarom i posle 10 god veze i bio sam prevaren,dobro samo tu sam najmanje sumnjao ili nisam ni sanjao da ce me prevariti sa njim ali opet bio sam u pravu kad sam sumnjao...nikad ali nikad necu da verujem zeni ali nikad ma mnogo sam ljut

Cube

pre 11 godina

Poslednjih šest meseci su bez sumnje najuspešniji u celokupnoj karijeri Aleksandra Vučića. Narednih šest meseci će, po mom mišljenju, biti važniji jer će presudno uticati na Vučićevu potencijalnu poziciju najrelevantnijeg političkog faktora.

Objektivni Muskarac hahaha

pre 11 godina

Zena vara jer to hoce, a muskarac zato sto bace neke vracke na njega. U drugim recima muskarcima se treba oprostiti, a zenama nikako. Naucno dokazano :)))))))))))

svasta

pre 11 godina

@ The story of my life
Tebi, covece, treba majka, ili tetka, da te razumeju i da ti kazu kako ce sve biti u redu, i da sta god da uradis mama ce da poljubi da prodje, i kod mame uvek mozes da se vratis i da povladjuje tvom detetu koje nikako da odraste. To i jeste sindrom na.ovim prostorima: nezreli muskarci, nesposobni za kulturu odnosa i zivota, koji svoju muzevnost dokazuju sedenjem po kladionicama i kafanama.

Boro

pre 11 godina

Razlika između prevare muškarca i žene je taj što muškarac ponekad (20-30posto) gaji tuđe dete a žena nikad.Sreća sada u DNK analizama pa je sada sužen manevarski prostor ženama.

zoran

pre 11 godina

Kako to neko drugi moze da vas prevari..?? Mozete samo samog sebe varati, ali ne drugog, to je cista izmishljotinja i nema nikakvu vrednost. Osoba moze samo da odluci da li ce nastaviti vezu ili nece , ali to nema nikakve veze sa prevarom. Potpuno pogresna percepcija. Partner ne zeli, iz nekog razloga, biti sa vama i ide dalje i vi takodje idete dalje. Prevara je kada covek zivi u iluziji koju je sam za sebe izgradio. Tada on vara svoje Bice ziveci svet, aktivnosti, Put koji nema neke veze sa njegovom istinskom teznjom i kvalitetima. To je onda prevara. Ovo sto tekst na B92 navodi je reakcija na vezanost za odredjenu osobu...sama vezanost je probelm koji se resava na nacine koje cete naci kroz psihoterapiju ili slicne sisteme.
Covek, emocionalno, psiholoski, mentalno, fizicki, zdrav nikada sebe nece prevariti.

The story of my life

pre 11 godina

Ah, kada dodju rezultati testova u kojima se pokazuje izuzetan procenat funkcionalne nepismenosti u Srbiji svi se cude...

Draga Mama, kako ste se potpisali, niste dobro procitali, odnosno protumacili.
Ne opsedaju me devojke, imam jednu devojku, lepo pise.
Sve i da me neka opseda, ne dam se lako.
I da, nisam je prevario, nisam se ljubio sa drugima, nisam spavao sa drugima. 6 godina. Godina mi je oko 30.
Da li sam mastao, naravno, pored tolikih pevacica, glumica i lepotica na ulicama - da.

Hocu sve da probam, pih, da, puno toga, mada neke narocite erotske fantazije i nemam. A sta i da imam?
Ovo sa gej prevarom je sarkazam, stilska figura u kojoj se nesto apsurdno hiperbolise na ocigledan nacin, da ispadne satiricno.

Ono sto pise u mojim komentarima jeste cinenica da ljudi mastaju (a lazu), otme im se san, osmeh, pogled (a lazu da nije). Otme im se i flert, a nece da priznaju. Plesu sa nekom drugom, zagrljeni, sa osmehom, naravno, ne pomisljaju nista.

Zbog toga u sebi sakupe bes, vezu grade na precutanim i izrecenim lazima, a onda, tek tako odjednom - raskid, razvod, seks za jedno vece, ljubavnice i sto drugih cuda.
A zapravo je samo trebalo da budu otvoreni prema sebi i partneru, i nista se strasno ne bi dogodilo. Ili bi se dogodilo, a ne bi bilo strasno.

Ajmo, koliko vas je pogledalo film za odrasle, gutalo ocima omiljenog muzicara ili glumca dok ste bili u srecnoj vezi? 99%? Ah, da, onaj 1% je slagao.

Aurora

pre 11 godina

Prevara u svim oblicima je dokaz da ljubavi nema i da veza nije ono što treba da bude. Zato ne treba oprostiti, osim ako se ne želi oprostiti nedostatak ljubavi a toje besmisleno činiti. Verujem da praštaju i daju druge šanse slabi ljudi koji ne poštuju sebe, a ipak na kraju shvate da su uzalud gubili vreme.

prevarena

pre 11 godina

Prevara je kada se emotivno vezete za novu osobu a jos uvek ste u vezi ili u braku sa osobom koju varate. Onaj ko izadje iz braka pre nego sto pocne da vara je POSTEN COVEK a onaj ko hoce na dve stolice zasluzio je da strada!!!

Mr. Ševrle

pre 11 godina

Poznavao sam nekoliko takvih koje su sa mnom i bile u flertu verovatno jer im je muškarac to dozvolio. Da ne dužim priču, jednom prilikom u trenutku kad je snošaj već bio očigledan i neminovan, nešto mi je sevnulo kroz glavu, neko nadljudsko prosvetljenje, samo sam joj rekao "nazad kod dečka". Moja humanitarna misija.

The story of my life

pre 11 godina

Za Vladimira.
Nisi fer, osim ako devojka sa kojoj si nije apsolutno apsolutno nevina, a i ti. Pri tome mislim nikada, ali nikada niste flertovali, ljubili se, razmenjivali nezne reci?, i ostalo sto si naveo, ne razumem sa kojim pravom nekome branis da radi bilo sta od toga? Sve i da zelis da sa njom ostanes do kraja zivota, ni tada nesto nemas prava.

Tom posesivnoscu samo mozes da ugusis osobu do koje ti je navodno stalo.
A sebe da dovedes do ludila paranoje.

6 godina sam sa devojkom. Volim je neizmerno.
Da li sam joj proverio telefon, naravno da nisam.
Sa kime se dokuckava na fb, ne pada mi na pamet da proveravam.

Kad vidim lepu devojku, pred njom prokomentarisem, uf sto je dobra. Isto kad vidimo nekog frajera. Neobavezan flert (samo flert), naravno, dosadno mi je preko dana. 6 godina, ej, to je 2000 dana, nemoguce je ne pomisliti ni na koga drugog. Lepo kazem, priznajte prvo sebi.

Idenje na kafu sa drugarima i drugaricama, naravno da moze.
U glavi mi je super, ako hocu da budem sa drugom mogu da budem. Potpisujem da bi razumela. Isto vazi i za nju.
Upravo zbog toga sto nismo sputani nemamo nezadrzivu zelju za totalnom prevarom.
Upoznem neku, malo flerta, upoznavanja i shvatim da imam 10x bolju. Sto da je varam sa losijom, to tek nema smisla?
Da znam da ne smem, onda bi mi se tako htelo i zurilo bi mi se da ne bih mogao da se suzdrzim.
Za mene je prevara samo seks, za to ipak treba previse kontrole da se izgubi. Neobrostivo je samo ako mi ne kaze.

The story of my life

pre 11 godina

Moje razmisljanje smatrate nezrelim?

Zreo postanes kada shvatis da zivot nije bajka, da nisu svi srecni do kraja zivota, da ti roditelji nisu bezgresni, a ni ti, niti tvoj narod. Sazriz kada se osvrnes pa shvatis sta si sve uradio lose ili katastrofalno lose, pa mozes da ispravis buducnost.
A da bi to postigao, moras da upoznas sebe. I da budes iskren.

Stavovi su mi zreli zato sto smem da se pogledam u ogledalo i kazem sebi, da, nisi bezgresan.
Samo si covek, koga vode emocije. Nisi labud ili pingvin koji je striktno monogaman ceo zivot. Mada, ne mozemo da zavirimo u misli prosecnog pingvina koji na -40 ceka dragu da mu se vrati.

Ako pogresim treba mi tetka da mi kaze da je sve u redu?
Iz koje recenice se to zakljucuje? Ne, apsolutno ne ocekijem da mi bilo ko oprosti gresku, ali u ovom slucaju - greske nema.

Pogresno je sto pomislim? Zanimljivo, toliko patrijarhalno-moralnih komentara, a toliko razvoda, nezeljenih trudnoca, hepatitisa, hiva.
Pominjete mi slavnu patrijarhalnu proslost u kojoj je bordel bio institucija, nesto normalno.

Nesto se ne slaze? Da, sto Haus rece - svi lazu.

Ako ste ikada bili u vezi duzoj od jedne veceri, da, pomislili ste na drugu/drugog. Znate koja se rec najvise trazi na internetu?
Ne flertujete godinama, mora da je zato BG pun besnih vozaca...

Uzgred, volim basket i odbojku, jel ucinim gej prevaru kada me drugar sljepne, ili se pobedonosno sudarimo grudima?

i'm in love with a fairytale

pre 11 godina

@The story of my life: Kako mozes da je neizmerno volis, a da flertujes sa drugim devojkama, mastas o njima itd? Kada nekog zaista volis, druge osobe te ne zanimaju, nebitno koliko ste godina zajedno. I ja sam sa deckom skoro 7 godina, ne gledam druge momke na taj nacin o kome ti pises jer me nijedan sem ovog mog ne zanima. Tvoj odnos prema devojci je neiskren. Volis je, a zanimaju te i druge, ne ide to jedno sa drugim.

i'm in love with a fairytale

pre 11 godina

@The story of my life
Ne vidimo stvari na isti nacin. Jedno je druzenje i odlasci na kafu sa osobama koje gledas samo kao prijatelje, a drugo je flertovanje, kafenisanje, dopisivanje pogotovo sa osobama o kojima "mastas" (sem ako je u pitanju nesto tipa open relationship, ali ne pricamo o tome ovde). Ukoliko nekog zaista volis, na ovo drugo neces pomisiti. Ali kao sto rekoh, ne vidimo stvari na isti nacin i ne bih bila u kozi tvoje devojke. :)

The story of my life

pre 11 godina

Kako je ne volim?
Cinim lepe stvari za nju, uvek sam tu za nju, pomazem joj u svemu, i iskreno joj kazujem sta mi je na pameti.

Na poslu sam okruzen mnostvom koleginica, prosto je znatno prijatnije provesti dan uz malo flerta nego ako su svi ledeni. Uravo pokusavam da flert demistifikujem i prikazem ga kao normalnu, benignu aktivnost, kao sto je osmeh ili bonton.

Pomisljanje na drugog je nesto sto smatram prosto zdravim. Bas zato sto mi je devojka sjajna i bas zato sto je volim nemam nikakav strah od zamisljanja bilo koje druge.

A evo, pitaj momka, onako u sali, jel mu pada na pamet neka iz okoline (verovatno ce odgovor biti ne), ili neka poznata licnost, ili hibrid necega sto mu predstavlja vrhunac zenske lepote. Odgovor ce naravno biti - da. To ne znaci da oseca nesto manje prema tebi, samo daje sebi oduska.

I poenta mog prvog komentara koja se izgubila u medjuvremenu je da ne treba praviti sebi pakao u glavi, jer ako resi da te ostavi - ostavice te. Ne vrede ni drame, ni suze ni pretnje, ne vredi nista. A ocigledno je da nece, i da te voli dovoljno.

Ako se dopisuje sa nekom, pa neka. Ako se sali i smeje, neka. Ako ide na kafu cesto sa drugom, pa neka ga. Da mu je ta bolja, bio bi sa njom. Ako pokusas da ga sprecis, morace da te laze, i na kraju ce puno vise da te boli ta laz.
I misljenja sam da je strasno zaliti za propustenim.

MAMA

pre 11 godina

Uzgred, volim basket i odbojku, jel ucinim gej prevaru kada me drugar sljepne, ili se pobedonosno sudarimo grudima? (The story of my life, 09. februar 2014 15:30)
Ne, zlato, to je potpuno u redu kod momaka tvojih godina (35+ ), a ti znas da si tako zgodan da te devojke opsedaju. I treba da probas sve, zasto, pa kako ces inace znati sta volis? Samo nemoj da mi se opterecujes nekim glupostima, ona kojo smeta sto izladjes sa drugima i nije za tebe, sunce moje.

Mr. Ševrle

pre 11 godina

the story...da, verovatno moderno shvatanje odnosa po principu daj da probam što više u životu, jedan onako klasično moderan relativistički pristup...kad dođe do bilo kog oblika prevare, odmah se ide u historiju, malo podsećanja na ono što smo usled ovog treša od današnje kulture možda zaboravili.

MAMA

pre 11 godina

@ The story of my life
Neko kome je svaki post dugacak kao da analizira "Bracu Karamazove", i opet ga, eto, ne razumeju, ima petlje da pominje neciju pismenost. Ubi se dokazujuci da su njegove seksualne fantazije jedine prave, izlaze detaljno svoju intimnu praksu (kakva sujeta misli da je to vazno i zanimljivo?), i usput pokusava da vredja sve koji nemaju njegove porive. Mozda ce koleginice da mu objasne kakav je patetik. Meni licno su smesni takvi petlici sa otkopcanim slicem.

Privid Slobode

pre 11 godina

@story, voli slobodu i njegova je devojka to shvatila i tako ga drzi uz sebe. Story voli slobodu vise od bilo koje zene i samo ona koja mu je (prividno,kako drugacije) da, dobice njega. Njegova devojka smatra da je on vredan tog rizika,ko smo mi da sudimo? On flertuje da sebi dokaze da je slibodan i gle cuda, ni jedna druga za sve te godine nije bolja od njegove devojke. On te druge i ne upozna, u veoma plitkom kontaktu ih odbaci ubedjen da je slobodan da bira a u stvari se plasi zivota bez svoje trenutne devojke a gusi se u odnosu sa njom. Zapleo se takoreci ali svako zasluzuje ono sto postaje. Slazem se sa zoranom, mozemo varati samo sebe svojom losom percepcijom i pogresno izabranim putevima

en passant

pre 11 godina

Žena doživljava muškarčevu emotivnu vezu ‘opasnijom’ znajući da se muškarac seksom menje emotivno vezuje. Ž zna da muškarca istinski poseduje tek kada ga emotivno pridobije. Emocija (i duh) muškarčeva je najdublja suština, ali i ‘slabost’ kojom Ž manipuliše. Nataloženim iskustvom u okvirima nesvesnog, emocije su živac koji M instinktivno krije. Do predaje.

! Vezom sa strane muškarac nikada, NIKADA ne ukazuje/sugeriše da bi želeo drugu majku svojoj deci

Ženska bočna seksualna veza je pokazatelj daleko dubljeg poremećaja, nezadovoljstva i potrebe za suštinskom (i emotivnom), više ‘instinktivnom’ nego svesnom promenom, najčešće u ‘kritičnom dobu’..

! Ženska prevara je 'zaokret u kriterijumu’ – potiranje prvog i odabir drugog ‘duhovnog šablona’ koji žena želi da bude serviran deci

Nosilac šablona nekada je bio M u ulozi koja mu je oduzeta. Sada je to društvo. Odatle porast bezdušja, bezbožja, opšteg nemorala..

Nena

pre 11 godina

Realno, postoje mnogo gore stvari u vezi, a tek u braku, od prevare.
Ja bih licno prevaru u braku oprostila, jer je brak sa decom vise od odnosa dvoje ljudi i vrlo specifičan sam po sebi, naročito imajući u vidu decu, ali varanje ne.

Istina je surova

pre 11 godina

Istina je surova i boli......Prevara i varanje su dve razlicite stvari ali i jedna i druga znaci da tu ljubavi nema. Onaj ko oprosti se gorko vara. Tamo gde ima ljubavi i postovanja nema lazi i prevara.

svasta

pre 11 godina

@The story of my life
Ama, dzaba romani: nije mi blisko, ne praktikujem. Ako je tako lepo i fino nema potrebe za ovim ubedjivanjem i pisanijem tipa "znam ja da vi to tako" (to je zaista krunski dokaz, to i vredjanje onih koji se ne slazu). Nastavi sa svojim mastanjima o koleginicama i javnim licnostima, a ja kazem da sam to prevazisao do 18. godine, ne samo ja nego mnogi koji su odrasli.

jg

pre 11 godina

@The story of my life
Svaka cast, apsolutno se slazem. Tako iskren pristup me uverava da cu proziveti srecan zivot, a sigurna sam da ces i ti :)
Veliki pozdrav!

The story of my life

pre 11 godina

Draga Mati, nisam pominjao pismenost, sposobnost pisanja,
vec funkcionalnu nepismonost koja oznacava nesposobnost razumevanja procitanog teksta. To ste potvrdili da ne umete.

Takodje ste mi potvrdili da muskarce ne poznajete. Niti njihovu psihologiju, niti fiziologiju. Ne krivim Vas, jednostavno ceo zivot slusate tacne odgovore koje hocete da cujete. Od suprotnog misljenja bezite.

Svaka zdrava muska osoba, pomisli na sex svaki put kada vidi bilo sta izazovno. To je vrlo cesto refleks, polusvesno. Osim ako ga devojka ne spopada svakodnevno. Mada i tad...

Evo, ko mi ne veruje, uzmite najpouzdanije musko, najboljeg prijatelja.
I uradite nesto ocigledno zavodljivo. Garantovano ce da odreaguje. Moze da laze do sutra da nije pomislio. Jedan deo njega ce da pomisli.
I nije kriv za to, niti ne voli svoju devojku, niti cini neki greh. Desava mu se fizioloska stvar, kao kijanje ili kasljnje.

Za momka koji od 18. ne pomislja:
Ajde reci mi da u zivotu nisi prelistao Plejboj?
I da u zivotu nisi osetio nista gledajuci film?
I da kad odes na sajam automobila, samo u farove i felne gledas?
I nisi pomislio da bi voleo da ti devojka ima lepse telo, kao npr... Catrinel Menghia

Zbog takvih koji daju tacne odgovore, muskarci vise ne smeju da pisnu.

I znate sto vas gledaju u oci?
Da bi znali tacno da odgovore na pitanje koje su boje. Vrlo brzo predju na ostatak.

ecce hommo

pre 11 godina

'priča tvog života' kao da tek treba da stigne do raskrsnice na kojoj se jasno razlikuju staze - iste po pravcu, različite po smeru. Na jednoj, razmišljaš glavom - na drugoj glavić komanduje. Nećemo o srcu, ovo nije njegova perverzija.. Džaba trka, džaba dobar trkač i sav njegov dar, ako ne razlikuje napred-nazad, niže-višlje, put od stranputice? Za razliku od kriminala, agresije.. seksalnosti nam je rodno zajednička pa prividno ne čini zlo. Šta više, ona ima opipljivu funkciju uz svu slast poroka kao premiju. Ipak, da seksualnost nije put, trezven čovek je shvatio još kad mu je bog šapnuo da okači smokvin list, razliku od životinje. Tada je dobio ime.. ..elem, dok je u funkciji opstanka vrste, flert ima opravdanje. Nakon toga on je obična perverzja, zalazak razuma u carstvo instikta, uistinu besram. I tačno, nema krivice, to je put koji nam društvo servira, čemu smo namenjeni. Glavić mozga nema, masa je predvidiva, upravljiva, odrekla se sebe. U drugom pravcu je zakrčen put, zaboravljena vertikala, stasavanja Duha.. ..uh) da uprostimo

veća seksulnost - dalji od cilja
manje Duha - bliži početku, i obratno
Ne zameri prijatelju, praštaj.. ili zaboravi, samo će se kasti kad treba
Srećno

Elementarno dragi Votsone

pre 11 godina

Nije the story of my life sazreo za gulag on samo neobično lepo i otvoreno voli samoga sebe,, dirljivo čak. " When one tries to rise above nature, one is liable to fall below it. "

galebgd

pre 11 godina

Kazu da postoje dve vrste zena,one koje su prevarile i one koje ce da prevare.Prevara se ne prasta,jer ce zena koja je jednom to uradila, to ponoviti.Naravno da i muskarci varaju,ali posto sam ja muskarac,to ne zelim da komentarisem.

The story of my life

pre 11 godina

Imam mnogo cudnu definicuju prevare, a zvuci nekako ovako:

prevara je ono sto se niste dogovorili da je dozvoljeno. I ono sto se ne prizna na vreme (ne najavi), ili nije ocekivano.
Drugo pitanje je pitanje doslednosti. Ako je devojka ili momak bio sa njih 20, neke voleo, neke nije, bio pijan... Gde je doslednost? Sto je prevara ako ponovi svoj nedosledni obrazac ponasanja? Zadrzace ga strah da vas ne izgubi, jadan neki razlog.

Flert, sto bi bio prevara - to je prekracivanje vremena i neobavezna zabava. Nikome to ne bih zamerio. Nema ni fizicku ni dubokomislenu podlogu.
Dodiri, pogledi, zagrljaji - pobogu, zasto bi bila prevara? I kako tacno odbijete zlikovca koji vas zagrli bez najave?

Poljubac, pih, ako se dvoje ljudi poljubi ako im je trenutak poseban, sto da ne. Da se moja devojka poljubi sa drugim ne bih joj zamerio. Ima jos jednu lepu uspomenu u zivotu, zivotu koji nije beskonacan.

Mentalna prevara, mastarenje o drugoj osobi, potpuno prirodna stvar, samo treba biti covek pa prihvatiti to kao normalno stanje (za oboje). Otrgne mi se pomisao, san, sta treba da radim? Da se ritualno kaznim?

Vredi razmiliti da li vredi varati sebe da ste u srecnoj vezi i ne varati partnera. Kako god, budite zreli, razgovarajte, i brate, priznajte navodno voljenoj osobi sta vam je stvarno u mislima.
Mozda vam je potrebno samo priznanje i svest o tome da niste zatocenik u vezi - i vec vam je lakse, ne morate da idete do kraja u prevari.

znam

pre 11 godina

Pa ovo je istina. Vidite, kad muskarac zeli nekog da ........ onda je to sve sto on zeli, to je to, nista vise, i on moze s tim da zivi.

Dok s druge strane kod zena su tu ukljucene i emocije, a to je jako nezgodno, pa su zene jos lako povodljive, tako da nije isto.

Neke stvari za musko i zensko jednostavno nikad nece biti iste.

Pa setimo se i Cendlera, znate ono kad on kaze da kad zena flertuje, ona misli eh, nije to nista, dok musko misli, vau evo je prilika da bude nesto!
haha tako vam je to.

The story of my life

pre 11 godina

Za Vladimira.
Nisi fer, osim ako devojka sa kojoj si nije apsolutno apsolutno nevina, a i ti. Pri tome mislim nikada, ali nikada niste flertovali, ljubili se, razmenjivali nezne reci?, i ostalo sto si naveo, ne razumem sa kojim pravom nekome branis da radi bilo sta od toga? Sve i da zelis da sa njom ostanes do kraja zivota, ni tada nesto nemas prava.

Tom posesivnoscu samo mozes da ugusis osobu do koje ti je navodno stalo.
A sebe da dovedes do ludila paranoje.

6 godina sam sa devojkom. Volim je neizmerno.
Da li sam joj proverio telefon, naravno da nisam.
Sa kime se dokuckava na fb, ne pada mi na pamet da proveravam.

Kad vidim lepu devojku, pred njom prokomentarisem, uf sto je dobra. Isto kad vidimo nekog frajera. Neobavezan flert (samo flert), naravno, dosadno mi je preko dana. 6 godina, ej, to je 2000 dana, nemoguce je ne pomisliti ni na koga drugog. Lepo kazem, priznajte prvo sebi.

Idenje na kafu sa drugarima i drugaricama, naravno da moze.
U glavi mi je super, ako hocu da budem sa drugom mogu da budem. Potpisujem da bi razumela. Isto vazi i za nju.
Upravo zbog toga sto nismo sputani nemamo nezadrzivu zelju za totalnom prevarom.
Upoznem neku, malo flerta, upoznavanja i shvatim da imam 10x bolju. Sto da je varam sa losijom, to tek nema smisla?
Da znam da ne smem, onda bi mi se tako htelo i zurilo bi mi se da ne bih mogao da se suzdrzim.
Za mene je prevara samo seks, za to ipak treba previse kontrole da se izgubi. Neobrostivo je samo ako mi ne kaze.

Objektivni Muskarac hahaha

pre 11 godina

Zena vara jer to hoce, a muskarac zato sto bace neke vracke na njega. U drugim recima muskarcima se treba oprostiti, a zenama nikako. Naucno dokazano :)))))))))))

ljubav

pre 11 godina

ako bi me momak prevario to bio znak da me ne voli dovoljno. pa makar to bio "samo" poljubac, flert, sex, na dan ili na mesec dana, sve je to prevara ..

Boro

pre 11 godina

Razlika između prevare muškarca i žene je taj što muškarac ponekad (20-30posto) gaji tuđe dete a žena nikad.Sreća sada u DNK analizama pa je sada sužen manevarski prostor ženama.

dzoni

pre 11 godina

Jedan vic na ovu temu:
-Ona: Dragi, ako poljubim nekog momka, a volim te, da li to znači da te varam?
-On: Draga, ako te opalim levicom, a dešnjak sam, da li to znači da sam te udario?

zoran

pre 11 godina

Kako to neko drugi moze da vas prevari..?? Mozete samo samog sebe varati, ali ne drugog, to je cista izmishljotinja i nema nikakvu vrednost. Osoba moze samo da odluci da li ce nastaviti vezu ili nece , ali to nema nikakve veze sa prevarom. Potpuno pogresna percepcija. Partner ne zeli, iz nekog razloga, biti sa vama i ide dalje i vi takodje idete dalje. Prevara je kada covek zivi u iluziji koju je sam za sebe izgradio. Tada on vara svoje Bice ziveci svet, aktivnosti, Put koji nema neke veze sa njegovom istinskom teznjom i kvalitetima. To je onda prevara. Ovo sto tekst na B92 navodi je reakcija na vezanost za odredjenu osobu...sama vezanost je probelm koji se resava na nacine koje cete naci kroz psihoterapiju ili slicne sisteme.
Covek, emocionalno, psiholoski, mentalno, fizicki, zdrav nikada sebe nece prevariti.

Steeler

pre 11 godina

auuu… realno, sve, osim nekog na primer caskanja sa nekom devojkom/deckom je prevara. Kao ljubljenje nije prevara? To je samo ljubljenje? Ma seks, ali bez emocija je ok… mogu da oprostim …vazi.
Prevara je prevara, bar licno mislim. Nema tu brojanja i merenja procentima.
Ako imam devojku, jedino caskanje sa drugom nije prevara. Ako hocu tu drugu za moju partnerku, moram da ostavim prvu.

The story of my life

pre 11 godina

Moje razmisljanje smatrate nezrelim?

Zreo postanes kada shvatis da zivot nije bajka, da nisu svi srecni do kraja zivota, da ti roditelji nisu bezgresni, a ni ti, niti tvoj narod. Sazriz kada se osvrnes pa shvatis sta si sve uradio lose ili katastrofalno lose, pa mozes da ispravis buducnost.
A da bi to postigao, moras da upoznas sebe. I da budes iskren.

Stavovi su mi zreli zato sto smem da se pogledam u ogledalo i kazem sebi, da, nisi bezgresan.
Samo si covek, koga vode emocije. Nisi labud ili pingvin koji je striktno monogaman ceo zivot. Mada, ne mozemo da zavirimo u misli prosecnog pingvina koji na -40 ceka dragu da mu se vrati.

Ako pogresim treba mi tetka da mi kaze da je sve u redu?
Iz koje recenice se to zakljucuje? Ne, apsolutno ne ocekijem da mi bilo ko oprosti gresku, ali u ovom slucaju - greske nema.

Pogresno je sto pomislim? Zanimljivo, toliko patrijarhalno-moralnih komentara, a toliko razvoda, nezeljenih trudnoca, hepatitisa, hiva.
Pominjete mi slavnu patrijarhalnu proslost u kojoj je bordel bio institucija, nesto normalno.

Nesto se ne slaze? Da, sto Haus rece - svi lazu.

Ako ste ikada bili u vezi duzoj od jedne veceri, da, pomislili ste na drugu/drugog. Znate koja se rec najvise trazi na internetu?
Ne flertujete godinama, mora da je zato BG pun besnih vozaca...

Uzgred, volim basket i odbojku, jel ucinim gej prevaru kada me drugar sljepne, ili se pobedonosno sudarimo grudima?

George

pre 11 godina

Na osnovu ovih podataka iz teksta mogu samo da zakljucim koliko je muska sujeta jaka i kako muski svoj ponos stavljaju ispred svega pa i ljubavi. Milion brakova bi se raspalo da nije zena spremna da vise prasta nego muskarac.

jg

pre 11 godina

@The story of my life
Svaka cast, apsolutno se slazem. Tako iskren pristup me uverava da cu proziveti srecan zivot, a sigurna sam da ces i ti :)
Veliki pozdrav!

The story of my life

pre 11 godina

Kako je ne volim?
Cinim lepe stvari za nju, uvek sam tu za nju, pomazem joj u svemu, i iskreno joj kazujem sta mi je na pameti.

Na poslu sam okruzen mnostvom koleginica, prosto je znatno prijatnije provesti dan uz malo flerta nego ako su svi ledeni. Uravo pokusavam da flert demistifikujem i prikazem ga kao normalnu, benignu aktivnost, kao sto je osmeh ili bonton.

Pomisljanje na drugog je nesto sto smatram prosto zdravim. Bas zato sto mi je devojka sjajna i bas zato sto je volim nemam nikakav strah od zamisljanja bilo koje druge.

A evo, pitaj momka, onako u sali, jel mu pada na pamet neka iz okoline (verovatno ce odgovor biti ne), ili neka poznata licnost, ili hibrid necega sto mu predstavlja vrhunac zenske lepote. Odgovor ce naravno biti - da. To ne znaci da oseca nesto manje prema tebi, samo daje sebi oduska.

I poenta mog prvog komentara koja se izgubila u medjuvremenu je da ne treba praviti sebi pakao u glavi, jer ako resi da te ostavi - ostavice te. Ne vrede ni drame, ni suze ni pretnje, ne vredi nista. A ocigledno je da nece, i da te voli dovoljno.

Ako se dopisuje sa nekom, pa neka. Ako se sali i smeje, neka. Ako ide na kafu cesto sa drugom, pa neka ga. Da mu je ta bolja, bio bi sa njom. Ako pokusas da ga sprecis, morace da te laze, i na kraju ce puno vise da te boli ta laz.
I misljenja sam da je strasno zaliti za propustenim.

i'm in love with a fairytale

pre 11 godina

@The story of my life: Kako mozes da je neizmerno volis, a da flertujes sa drugim devojkama, mastas o njima itd? Kada nekog zaista volis, druge osobe te ne zanimaju, nebitno koliko ste godina zajedno. I ja sam sa deckom skoro 7 godina, ne gledam druge momke na taj nacin o kome ti pises jer me nijedan sem ovog mog ne zanima. Tvoj odnos prema devojci je neiskren. Volis je, a zanimaju te i druge, ne ide to jedno sa drugim.

en passant

pre 11 godina

Žena doživljava muškarčevu emotivnu vezu ‘opasnijom’ znajući da se muškarac seksom menje emotivno vezuje. Ž zna da muškarca istinski poseduje tek kada ga emotivno pridobije. Emocija (i duh) muškarčeva je najdublja suština, ali i ‘slabost’ kojom Ž manipuliše. Nataloženim iskustvom u okvirima nesvesnog, emocije su živac koji M instinktivno krije. Do predaje.

! Vezom sa strane muškarac nikada, NIKADA ne ukazuje/sugeriše da bi želeo drugu majku svojoj deci

Ženska bočna seksualna veza je pokazatelj daleko dubljeg poremećaja, nezadovoljstva i potrebe za suštinskom (i emotivnom), više ‘instinktivnom’ nego svesnom promenom, najčešće u ‘kritičnom dobu’..

! Ženska prevara je 'zaokret u kriterijumu’ – potiranje prvog i odabir drugog ‘duhovnog šablona’ koji žena želi da bude serviran deci

Nosilac šablona nekada je bio M u ulozi koja mu je oduzeta. Sada je to društvo. Odatle porast bezdušja, bezbožja, opšteg nemorala..

Nena

pre 11 godina

Realno, postoje mnogo gore stvari u vezi, a tek u braku, od prevare.
Ja bih licno prevaru u braku oprostila, jer je brak sa decom vise od odnosa dvoje ljudi i vrlo specifičan sam po sebi, naročito imajući u vidu decu, ali varanje ne.

Cube

pre 11 godina

Poslednjih šest meseci su bez sumnje najuspešniji u celokupnoj karijeri Aleksandra Vučića. Narednih šest meseci će, po mom mišljenju, biti važniji jer će presudno uticati na Vučićevu potencijalnu poziciju najrelevantnijeg političkog faktora.

The story of my life

pre 11 godina

Ah, kada dodju rezultati testova u kojima se pokazuje izuzetan procenat funkcionalne nepismenosti u Srbiji svi se cude...

Draga Mama, kako ste se potpisali, niste dobro procitali, odnosno protumacili.
Ne opsedaju me devojke, imam jednu devojku, lepo pise.
Sve i da me neka opseda, ne dam se lako.
I da, nisam je prevario, nisam se ljubio sa drugima, nisam spavao sa drugima. 6 godina. Godina mi je oko 30.
Da li sam mastao, naravno, pored tolikih pevacica, glumica i lepotica na ulicama - da.

Hocu sve da probam, pih, da, puno toga, mada neke narocite erotske fantazije i nemam. A sta i da imam?
Ovo sa gej prevarom je sarkazam, stilska figura u kojoj se nesto apsurdno hiperbolise na ocigledan nacin, da ispadne satiricno.

Ono sto pise u mojim komentarima jeste cinenica da ljudi mastaju (a lazu), otme im se san, osmeh, pogled (a lazu da nije). Otme im se i flert, a nece da priznaju. Plesu sa nekom drugom, zagrljeni, sa osmehom, naravno, ne pomisljaju nista.

Zbog toga u sebi sakupe bes, vezu grade na precutanim i izrecenim lazima, a onda, tek tako odjednom - raskid, razvod, seks za jedno vece, ljubavnice i sto drugih cuda.
A zapravo je samo trebalo da budu otvoreni prema sebi i partneru, i nista se strasno ne bi dogodilo. Ili bi se dogodilo, a ne bi bilo strasno.

Ajmo, koliko vas je pogledalo film za odrasle, gutalo ocima omiljenog muzicara ili glumca dok ste bili u srecnoj vezi? 99%? Ah, da, onaj 1% je slagao.

basextra

pre 11 godina

sve smatram prevarom i posle 10 god veze i bio sam prevaren,dobro samo tu sam najmanje sumnjao ili nisam ni sanjao da ce me prevariti sa njim ali opet bio sam u pravu kad sam sumnjao...nikad ali nikad necu da verujem zeni ali nikad ma mnogo sam ljut

svasta

pre 11 godina

@ The story of my life
Tebi, covece, treba majka, ili tetka, da te razumeju i da ti kazu kako ce sve biti u redu, i da sta god da uradis mama ce da poljubi da prodje, i kod mame uvek mozes da se vratis i da povladjuje tvom detetu koje nikako da odraste. To i jeste sindrom na.ovim prostorima: nezreli muskarci, nesposobni za kulturu odnosa i zivota, koji svoju muzevnost dokazuju sedenjem po kladionicama i kafanama.

Vladimir

pre 11 godina

Pod prevarom se podrazumeva svako fizičko i emocionalno približavanje i/ili privrženost našeg partnera nekom trećem licu. A konkretno: nežno dodirivanje, grljenje, ljubljenje, intimni razgovori, ljubavne poruke, strastveni pogledi i konačno sex.
Međutim, ja mislim da nije pravo pitanje šta se podrazumeva pod prevarom i šta bi ko tu oprostio, već je pravo pitanje "koji su razlozi za prevaru". Da li se time iko bavio?

The story of my life

pre 11 godina

Draga Mati, nisam pominjao pismenost, sposobnost pisanja,
vec funkcionalnu nepismonost koja oznacava nesposobnost razumevanja procitanog teksta. To ste potvrdili da ne umete.

Takodje ste mi potvrdili da muskarce ne poznajete. Niti njihovu psihologiju, niti fiziologiju. Ne krivim Vas, jednostavno ceo zivot slusate tacne odgovore koje hocete da cujete. Od suprotnog misljenja bezite.

Svaka zdrava muska osoba, pomisli na sex svaki put kada vidi bilo sta izazovno. To je vrlo cesto refleks, polusvesno. Osim ako ga devojka ne spopada svakodnevno. Mada i tad...

Evo, ko mi ne veruje, uzmite najpouzdanije musko, najboljeg prijatelja.
I uradite nesto ocigledno zavodljivo. Garantovano ce da odreaguje. Moze da laze do sutra da nije pomislio. Jedan deo njega ce da pomisli.
I nije kriv za to, niti ne voli svoju devojku, niti cini neki greh. Desava mu se fizioloska stvar, kao kijanje ili kasljnje.

Za momka koji od 18. ne pomislja:
Ajde reci mi da u zivotu nisi prelistao Plejboj?
I da u zivotu nisi osetio nista gledajuci film?
I da kad odes na sajam automobila, samo u farove i felne gledas?
I nisi pomislio da bi voleo da ti devojka ima lepse telo, kao npr... Catrinel Menghia

Zbog takvih koji daju tacne odgovore, muskarci vise ne smeju da pisnu.

I znate sto vas gledaju u oci?
Da bi znali tacno da odgovore na pitanje koje su boje. Vrlo brzo predju na ostatak.

Aurora

pre 11 godina

Prevara u svim oblicima je dokaz da ljubavi nema i da veza nije ono što treba da bude. Zato ne treba oprostiti, osim ako se ne želi oprostiti nedostatak ljubavi a toje besmisleno činiti. Verujem da praštaju i daju druge šanse slabi ljudi koji ne poštuju sebe, a ipak na kraju shvate da su uzalud gubili vreme.

MAMA

pre 11 godina

Uzgred, volim basket i odbojku, jel ucinim gej prevaru kada me drugar sljepne, ili se pobedonosno sudarimo grudima? (The story of my life, 09. februar 2014 15:30)
Ne, zlato, to je potpuno u redu kod momaka tvojih godina (35+ ), a ti znas da si tako zgodan da te devojke opsedaju. I treba da probas sve, zasto, pa kako ces inace znati sta volis? Samo nemoj da mi se opterecujes nekim glupostima, ona kojo smeta sto izladjes sa drugima i nije za tebe, sunce moje.

Pera

pre 11 godina

Prevara: sve sto radis sa drugom osobom a ne zelis da partner sazna.Neam veze jel fizicki, emotivno, duhovno, produhovljeno, u mislima.....

Mr. Ševrle

pre 11 godina

Poznavao sam nekoliko takvih koje su sa mnom i bile u flertu verovatno jer im je muškarac to dozvolio. Da ne dužim priču, jednom prilikom u trenutku kad je snošaj već bio očigledan i neminovan, nešto mi je sevnulo kroz glavu, neko nadljudsko prosvetljenje, samo sam joj rekao "nazad kod dečka". Moja humanitarna misija.

ecce hommo

pre 11 godina

'priča tvog života' kao da tek treba da stigne do raskrsnice na kojoj se jasno razlikuju staze - iste po pravcu, različite po smeru. Na jednoj, razmišljaš glavom - na drugoj glavić komanduje. Nećemo o srcu, ovo nije njegova perverzija.. Džaba trka, džaba dobar trkač i sav njegov dar, ako ne razlikuje napred-nazad, niže-višlje, put od stranputice? Za razliku od kriminala, agresije.. seksalnosti nam je rodno zajednička pa prividno ne čini zlo. Šta više, ona ima opipljivu funkciju uz svu slast poroka kao premiju. Ipak, da seksualnost nije put, trezven čovek je shvatio još kad mu je bog šapnuo da okači smokvin list, razliku od životinje. Tada je dobio ime.. ..elem, dok je u funkciji opstanka vrste, flert ima opravdanje. Nakon toga on je obična perverzja, zalazak razuma u carstvo instikta, uistinu besram. I tačno, nema krivice, to je put koji nam društvo servira, čemu smo namenjeni. Glavić mozga nema, masa je predvidiva, upravljiva, odrekla se sebe. U drugom pravcu je zakrčen put, zaboravljena vertikala, stasavanja Duha.. ..uh) da uprostimo

veća seksulnost - dalji od cilja
manje Duha - bliži početku, i obratno
Ne zameri prijatelju, praštaj.. ili zaboravi, samo će se kasti kad treba
Srećno

MAMA

pre 11 godina

@ The story of my life
Neko kome je svaki post dugacak kao da analizira "Bracu Karamazove", i opet ga, eto, ne razumeju, ima petlje da pominje neciju pismenost. Ubi se dokazujuci da su njegove seksualne fantazije jedine prave, izlaze detaljno svoju intimnu praksu (kakva sujeta misli da je to vazno i zanimljivo?), i usput pokusava da vredja sve koji nemaju njegove porive. Mozda ce koleginice da mu objasne kakav je patetik. Meni licno su smesni takvi petlici sa otkopcanim slicem.

Bojan

pre 11 godina

Seksualnu nikad ne bih, ali doživeo sam emocionalnu prevaru pre 3 i po godine i oprostio sam iako je to bio jedan od razloga za raskid koji je bio neminovan.

3 i po godine kasnije ja i dalje mislim o njoj svaki dan iako je sad udata i ima dete. šta je život, kučka nad kučkama.

svasta

pre 11 godina

@The story of my life
Ama, dzaba romani: nije mi blisko, ne praktikujem. Ako je tako lepo i fino nema potrebe za ovim ubedjivanjem i pisanijem tipa "znam ja da vi to tako" (to je zaista krunski dokaz, to i vredjanje onih koji se ne slazu). Nastavi sa svojim mastanjima o koleginicama i javnim licnostima, a ja kazem da sam to prevazisao do 18. godine, ne samo ja nego mnogi koji su odrasli.

Mr. Ševrle

pre 11 godina

the story...da, verovatno moderno shvatanje odnosa po principu daj da probam što više u životu, jedan onako klasično moderan relativistički pristup...kad dođe do bilo kog oblika prevare, odmah se ide u historiju, malo podsećanja na ono što smo usled ovog treša od današnje kulture možda zaboravili.

Elementarno dragi Votsone

pre 11 godina

Nije the story of my life sazreo za gulag on samo neobično lepo i otvoreno voli samoga sebe,, dirljivo čak. " When one tries to rise above nature, one is liable to fall below it. "

i'm in love with a fairytale

pre 11 godina

@The story of my life
Ne vidimo stvari na isti nacin. Jedno je druzenje i odlasci na kafu sa osobama koje gledas samo kao prijatelje, a drugo je flertovanje, kafenisanje, dopisivanje pogotovo sa osobama o kojima "mastas" (sem ako je u pitanju nesto tipa open relationship, ali ne pricamo o tome ovde). Ukoliko nekog zaista volis, na ovo drugo neces pomisiti. Ali kao sto rekoh, ne vidimo stvari na isti nacin i ne bih bila u kozi tvoje devojke. :)

Istina je surova

pre 11 godina

Istina je surova i boli......Prevara i varanje su dve razlicite stvari ali i jedna i druga znaci da tu ljubavi nema. Onaj ko oprosti se gorko vara. Tamo gde ima ljubavi i postovanja nema lazi i prevara.

prevarena

pre 11 godina

Prevara je kada se emotivno vezete za novu osobu a jos uvek ste u vezi ili u braku sa osobom koju varate. Onaj ko izadje iz braka pre nego sto pocne da vara je POSTEN COVEK a onaj ko hoce na dve stolice zasluzio je da strada!!!

Privid Slobode

pre 11 godina

@story, voli slobodu i njegova je devojka to shvatila i tako ga drzi uz sebe. Story voli slobodu vise od bilo koje zene i samo ona koja mu je (prividno,kako drugacije) da, dobice njega. Njegova devojka smatra da je on vredan tog rizika,ko smo mi da sudimo? On flertuje da sebi dokaze da je slibodan i gle cuda, ni jedna druga za sve te godine nije bolja od njegove devojke. On te druge i ne upozna, u veoma plitkom kontaktu ih odbaci ubedjen da je slobodan da bira a u stvari se plasi zivota bez svoje trenutne devojke a gusi se u odnosu sa njom. Zapleo se takoreci ali svako zasluzuje ono sto postaje. Slazem se sa zoranom, mozemo varati samo sebe svojom losom percepcijom i pogresno izabranim putevima