28 Komentari

Sortiraj po:

komšijska pucačica

pre 7 godina

Mislim da sve koje kažu da prihvataju otvoren odnos lažu, pre svega sebe same. Verovatno time uveravaju muskarce da su one same moderne, nezavisne i opuštene, da oni sami ne bi ustuknuli i pobegli pod teretom obaveze. Jer u prirodi većine žena je da budu stabilne, posvećene svom partneru i deci. Žene su uglavnom te koje teže stalnosti, i nije stalnost nužno dosadna ni ropska, kako se danas često misli. Sve žene potajno žele da budu centar sveta svom partneru, i nisu spremne da ga dele. Zrelost i prisustvo prave osobe koja je partner i prijatelj, koja je spremna na podelu obaveza i razumne ustupke menjaju poglede i žena koje su nemirnog duha. Kada shvate da je suština života upravo ta ljubav koja oslobadja i uz koju se nesmetano razvijaju i dišu, onda nema razloga da sumnjaju u sebe ili partnera. Često je strah od učmalosti taj koji sprecava ljude da se prepuste i to je bas tužno. Oni parovi koji se stalno osvrcu trazeci nesto bolje, nikada ne budu srećni.
(Asparagus, 05. novembar 2018 21:21)

Ala ga napisa ženo....
Koliko godina si bila verna mužu? 3-4?

Nešque

pre 7 godina

Kada se dvoje spoje znači da nisu bili jaki da budu jedinke. Shvatili su koliki je njihov domet, znaju za bolje i maštaju o tome ali ne pokušavaju jer će uništiti taj stvoreni mediokritet.

ccc

pre 7 godina

A jel vazi u oba smera? Ako i one varaju, onda je to ok, ravnopravan odnos.
Sta li bi Vincent rekao da ga 30 godina mladja zena vara sa nekim ko ima 25 godina? Da li bi mu to bilo ok? Kako da ne hahaha

Hmmmmm

pre 7 godina

Postoji prirodna monogamija, ali I “prinidna” monogamija- ako niste lepi, slavni ili bogati. Tesko je raUmeti nekog ako niste na njegovom mestu. Ja postujem slavne glumce koji su verni ali mi se cini da je to gotovo nemoguca misilja....
(matorac, 6. novembar 2018 00:47)

Pa sto onda muskarci od lepih zena ocekuju skromnost i idealizam (izaberi mene prosecnog sirotog) kada su za isto sposobni samo kada su ograniceni svojom nemoci

matorac

pre 7 godina

Postoji prirodna monogamija, ali I “prinidna” monogamija- ako niste lepi, slavni ili bogati. Tesko je raUmeti nekog ako niste na njegovom mestu. Ja postujem slavne glumce koji su verni ali mi se cini da je to gotovo nemoguca misilja....

Asparagus

pre 7 godina

Mislim da sve koje kažu da prihvataju otvoren odnos lažu, pre svega sebe same. Verovatno time uveravaju muskarce da su one same moderne, nezavisne i opuštene, da oni sami ne bi ustuknuli i pobegli pod teretom obaveze. Jer u prirodi većine žena je da budu stabilne, posvećene svom partneru i deci. Žene su uglavnom te koje teže stalnosti, i nije stalnost nužno dosadna ni ropska, kako se danas često misli. Sve žene potajno žele da budu centar sveta svom partneru, i nisu spremne da ga dele. Zrelost i prisustvo prave osobe koja je partner i prijatelj, koja je spremna na podelu obaveza i razumne ustupke menjaju poglede i žena koje su nemirnog duha. Kada shvate da je suština života upravo ta ljubav koja oslobadja i uz koju se nesmetano razvijaju i dišu, onda nema razloga da sumnjaju u sebe ili partnera. Često je strah od učmalosti taj koji sprecava ljude da se prepuste i to je bas tužno. Oni parovi koji se stalno osvrcu trazeci nesto bolje, nikada ne budu srećni.

neka tamo

pre 7 godina

Ne,monogamija nije "prirodna stvar". Nije ni nesto sto dolazi samo po sebi. Ona je rezultat odluke. I karaktera. I samodiscipline. I uvjerenja. I etike. Sa svim ima veze osim sa lakim i prirodnim. Postovati drugog,njegov integritet,svoj,biti iskren,odan,castan,vjeran,to su jaaaako teske stvari. I nisu za svakoga.

siki

pre 7 godina

"Vrlo je prirodno biti veran, i to je ono sto coveka odvaja od zivotinje. To je deo civilizacijske evolucije vrlo prosto receno."
@(Knowitall, 05. novembar 2018 12:10)

Naprotiv. Nema veze sa prirodom već jednim nusproduktom inteligencije. Egom. "Moj, moja i samo moja..". Čist ego vešto sakriven iza ljubavi. Toliko vešto da ga identifikujemo sa ljubavlju. Šta uopšte znači "vernost" i po čemu je toliko posebna i uzvišena? Ništa. To je samo pokušaj ega da se sačuva. Ali ok. To je samo jedna etapa u evoluciji i biće prevaziđena kad tad.
I da. Da li stvarno misliš da si sa stanovišta prirode nešto bitniji i vredniji od životinja?

Ninny 011

pre 7 godina

@ex 05.11.2018. 13:43

Žensko sam, i slažem se....

Tu smo jedno za drugo, bezuslovno....Kad jedno,ili drugo, ili oboje, više nismo, cao i dovidjenja....

IL

pre 7 godina

Da li ljudi, muskarci i zene koji su u braku mogu da imaju i druga interesovanja sa kojima ce u odsustvu bracnog partnera da popune vreme sem vecite jurnjave za novim ljubavnim i seksualnim dozivljajima. Ako se dvoje vole vreme razdvojenosti bi trebalo da posluzi da se veza osvezi i da se uzele jedno drugog i obnove ljubav i ljubavnu ceznju. To sa strane i nove devojke samo ubrzavaju raspad jedne veze ma koliko partneri mislili da je nesto privremeno. Ili sam ja previse za romantiku za kojom drugi bas ne zude!:-)

Goran

pre 7 godina

"Jos da nema mase polno prenosivih bolesti. Kako zivjeti sa tim da majci sopstvene djece prenesete neku bolescinu, ili obrnuto?
(Boki, 05. novembar 2018 11:54)"

Potraži na Google-u jednu korisnu stvarčicu, zove se "kondom". Imaš je i na trafikama, u apotekama, supermarketima ... način primene je vrlo jednostavan, a mnogo pomaže u prevenciji polno prenosivih bolesti.

Nina

pre 7 godina

Sve je stvar dogovora..najvaznije je biti iskren i napraviti realan dogovor.Mozda je bolje priznati da se ne pronalazimo u monogamnim vezama..nego kleti se u vernost a svrljati sa strane.To je vec najgori vid ponizavanja svog partnera i najgori vid manipulacije.

Bager

pre 7 godina

Ništa čudno, u tom svetu nema vernosti već samo GLAD za nečim slađim, ukusnijim i šljaštećim.
A na kraju dolazi samoća i odbačenost kao cena za takav način života pa sad ko šta voli nek izvoli.

ex

pre 7 godina

Ne znam, mislim da su to izjave ocajnica koje pravdaju svalerisanje svojih muzeva. Nemam nista protiv, njihova stvar ali da sam zensko tako nesto ne bih trpeo. Cuj dva meseca razdvojenosti je ok za prevaru. Dva meseca?! Nikad ne bih varao zenu, ako budem zeleo drugu, rasvescu se i cao. Jedan je zivot. Ali ipak treba biti korektan. Mozda sam ja budala...

Tako je kod mene

pre 7 godina

To je sve u redu, svaka je iskazala svoje viđenje i naravno da neko ima potrebu za odnosima i ljudskim kontaktom i kada njegov partner nije duže vreme tu, ali lično, kada se zaljubim ne mislim uopšte o drugim muškarcima, već samo o tom jednom, i to može trajati godinama (kod nekih ljudi i decenijama), tako da pre shvatam "serijsku monogamiju" tj. da neko ima više brakova u životu ako dođe kraj te ljubavi. Jer kada nekoga volim i snažno me privlači, nema šanse da me zanimaju drugi na taj isti način kao moj momak/muž. Ja pričam iz svog, ženskog ugla.

realno

pre 7 godina

realna prica, cim se svi toliko muce nije prirodno. da ne pominjem kolilo patnje i tuge moze da izazove saznanje da je neko prevaren. kada bi se to u drustvu gledalo sa druge strane, yo bi bila najnormalnija stvar.

ex

pre 7 godina

Ne znam, mislim da su to izjave ocajnica koje pravdaju svalerisanje svojih muzeva. Nemam nista protiv, njihova stvar ali da sam zensko tako nesto ne bih trpeo. Cuj dva meseca razdvojenosti je ok za prevaru. Dva meseca?! Nikad ne bih varao zenu, ako budem zeleo drugu, rasvescu se i cao. Jedan je zivot. Ali ipak treba biti korektan. Mozda sam ja budala...

Tako je kod mene

pre 7 godina

To je sve u redu, svaka je iskazala svoje viđenje i naravno da neko ima potrebu za odnosima i ljudskim kontaktom i kada njegov partner nije duže vreme tu, ali lično, kada se zaljubim ne mislim uopšte o drugim muškarcima, već samo o tom jednom, i to može trajati godinama (kod nekih ljudi i decenijama), tako da pre shvatam "serijsku monogamiju" tj. da neko ima više brakova u životu ako dođe kraj te ljubavi. Jer kada nekoga volim i snažno me privlači, nema šanse da me zanimaju drugi na taj isti način kao moj momak/muž. Ja pričam iz svog, ženskog ugla.

Nina

pre 7 godina

Sve je stvar dogovora..najvaznije je biti iskren i napraviti realan dogovor.Mozda je bolje priznati da se ne pronalazimo u monogamnim vezama..nego kleti se u vernost a svrljati sa strane.To je vec najgori vid ponizavanja svog partnera i najgori vid manipulacije.

Bager

pre 7 godina

Ništa čudno, u tom svetu nema vernosti već samo GLAD za nečim slađim, ukusnijim i šljaštećim.
A na kraju dolazi samoća i odbačenost kao cena za takav način života pa sad ko šta voli nek izvoli.

neka tamo

pre 7 godina

Ne,monogamija nije "prirodna stvar". Nije ni nesto sto dolazi samo po sebi. Ona je rezultat odluke. I karaktera. I samodiscipline. I uvjerenja. I etike. Sa svim ima veze osim sa lakim i prirodnim. Postovati drugog,njegov integritet,svoj,biti iskren,odan,castan,vjeran,to su jaaaako teske stvari. I nisu za svakoga.

Goran

pre 7 godina

"Jos da nema mase polno prenosivih bolesti. Kako zivjeti sa tim da majci sopstvene djece prenesete neku bolescinu, ili obrnuto?
(Boki, 05. novembar 2018 11:54)"

Potraži na Google-u jednu korisnu stvarčicu, zove se "kondom". Imaš je i na trafikama, u apotekama, supermarketima ... način primene je vrlo jednostavan, a mnogo pomaže u prevenciji polno prenosivih bolesti.

Ninny 011

pre 7 godina

@ex 05.11.2018. 13:43

Žensko sam, i slažem se....

Tu smo jedno za drugo, bezuslovno....Kad jedno,ili drugo, ili oboje, više nismo, cao i dovidjenja....

realno

pre 7 godina

realna prica, cim se svi toliko muce nije prirodno. da ne pominjem kolilo patnje i tuge moze da izazove saznanje da je neko prevaren. kada bi se to u drustvu gledalo sa druge strane, yo bi bila najnormalnija stvar.

IL

pre 7 godina

Da li ljudi, muskarci i zene koji su u braku mogu da imaju i druga interesovanja sa kojima ce u odsustvu bracnog partnera da popune vreme sem vecite jurnjave za novim ljubavnim i seksualnim dozivljajima. Ako se dvoje vole vreme razdvojenosti bi trebalo da posluzi da se veza osvezi i da se uzele jedno drugog i obnove ljubav i ljubavnu ceznju. To sa strane i nove devojke samo ubrzavaju raspad jedne veze ma koliko partneri mislili da je nesto privremeno. Ili sam ja previse za romantiku za kojom drugi bas ne zude!:-)

Asparagus

pre 7 godina

Mislim da sve koje kažu da prihvataju otvoren odnos lažu, pre svega sebe same. Verovatno time uveravaju muskarce da su one same moderne, nezavisne i opuštene, da oni sami ne bi ustuknuli i pobegli pod teretom obaveze. Jer u prirodi većine žena je da budu stabilne, posvećene svom partneru i deci. Žene su uglavnom te koje teže stalnosti, i nije stalnost nužno dosadna ni ropska, kako se danas često misli. Sve žene potajno žele da budu centar sveta svom partneru, i nisu spremne da ga dele. Zrelost i prisustvo prave osobe koja je partner i prijatelj, koja je spremna na podelu obaveza i razumne ustupke menjaju poglede i žena koje su nemirnog duha. Kada shvate da je suština života upravo ta ljubav koja oslobadja i uz koju se nesmetano razvijaju i dišu, onda nema razloga da sumnjaju u sebe ili partnera. Često je strah od učmalosti taj koji sprecava ljude da se prepuste i to je bas tužno. Oni parovi koji se stalno osvrcu trazeci nesto bolje, nikada ne budu srećni.

siki

pre 7 godina

"Vrlo je prirodno biti veran, i to je ono sto coveka odvaja od zivotinje. To je deo civilizacijske evolucije vrlo prosto receno."
@(Knowitall, 05. novembar 2018 12:10)

Naprotiv. Nema veze sa prirodom već jednim nusproduktom inteligencije. Egom. "Moj, moja i samo moja..". Čist ego vešto sakriven iza ljubavi. Toliko vešto da ga identifikujemo sa ljubavlju. Šta uopšte znači "vernost" i po čemu je toliko posebna i uzvišena? Ništa. To je samo pokušaj ega da se sačuva. Ali ok. To je samo jedna etapa u evoluciji i biće prevaziđena kad tad.
I da. Da li stvarno misliš da si sa stanovišta prirode nešto bitniji i vredniji od životinja?

Hmmmmm

pre 7 godina

Postoji prirodna monogamija, ali I “prinidna” monogamija- ako niste lepi, slavni ili bogati. Tesko je raUmeti nekog ako niste na njegovom mestu. Ja postujem slavne glumce koji su verni ali mi se cini da je to gotovo nemoguca misilja....
(matorac, 6. novembar 2018 00:47)

Pa sto onda muskarci od lepih zena ocekuju skromnost i idealizam (izaberi mene prosecnog sirotog) kada su za isto sposobni samo kada su ograniceni svojom nemoci

ccc

pre 7 godina

A jel vazi u oba smera? Ako i one varaju, onda je to ok, ravnopravan odnos.
Sta li bi Vincent rekao da ga 30 godina mladja zena vara sa nekim ko ima 25 godina? Da li bi mu to bilo ok? Kako da ne hahaha

matorac

pre 7 godina

Postoji prirodna monogamija, ali I “prinidna” monogamija- ako niste lepi, slavni ili bogati. Tesko je raUmeti nekog ako niste na njegovom mestu. Ja postujem slavne glumce koji su verni ali mi se cini da je to gotovo nemoguca misilja....

Nešque

pre 7 godina

Kada se dvoje spoje znači da nisu bili jaki da budu jedinke. Shvatili su koliki je njihov domet, znaju za bolje i maštaju o tome ali ne pokušavaju jer će uništiti taj stvoreni mediokritet.

komšijska pucačica

pre 7 godina

Mislim da sve koje kažu da prihvataju otvoren odnos lažu, pre svega sebe same. Verovatno time uveravaju muskarce da su one same moderne, nezavisne i opuštene, da oni sami ne bi ustuknuli i pobegli pod teretom obaveze. Jer u prirodi većine žena je da budu stabilne, posvećene svom partneru i deci. Žene su uglavnom te koje teže stalnosti, i nije stalnost nužno dosadna ni ropska, kako se danas često misli. Sve žene potajno žele da budu centar sveta svom partneru, i nisu spremne da ga dele. Zrelost i prisustvo prave osobe koja je partner i prijatelj, koja je spremna na podelu obaveza i razumne ustupke menjaju poglede i žena koje su nemirnog duha. Kada shvate da je suština života upravo ta ljubav koja oslobadja i uz koju se nesmetano razvijaju i dišu, onda nema razloga da sumnjaju u sebe ili partnera. Često je strah od učmalosti taj koji sprecava ljude da se prepuste i to je bas tužno. Oni parovi koji se stalno osvrcu trazeci nesto bolje, nikada ne budu srećni.
(Asparagus, 05. novembar 2018 21:21)

Ala ga napisa ženo....
Koliko godina si bila verna mužu? 3-4?

Goran

pre 7 godina

"Jos da nema mase polno prenosivih bolesti. Kako zivjeti sa tim da majci sopstvene djece prenesete neku bolescinu, ili obrnuto?
(Boki, 05. novembar 2018 11:54)"

Potraži na Google-u jednu korisnu stvarčicu, zove se "kondom". Imaš je i na trafikama, u apotekama, supermarketima ... način primene je vrlo jednostavan, a mnogo pomaže u prevenciji polno prenosivih bolesti.

realno

pre 7 godina

realna prica, cim se svi toliko muce nije prirodno. da ne pominjem kolilo patnje i tuge moze da izazove saznanje da je neko prevaren. kada bi se to u drustvu gledalo sa druge strane, yo bi bila najnormalnija stvar.

Bager

pre 7 godina

Ništa čudno, u tom svetu nema vernosti već samo GLAD za nečim slađim, ukusnijim i šljaštećim.
A na kraju dolazi samoća i odbačenost kao cena za takav način života pa sad ko šta voli nek izvoli.

ex

pre 7 godina

Ne znam, mislim da su to izjave ocajnica koje pravdaju svalerisanje svojih muzeva. Nemam nista protiv, njihova stvar ali da sam zensko tako nesto ne bih trpeo. Cuj dva meseca razdvojenosti je ok za prevaru. Dva meseca?! Nikad ne bih varao zenu, ako budem zeleo drugu, rasvescu se i cao. Jedan je zivot. Ali ipak treba biti korektan. Mozda sam ja budala...

siki

pre 7 godina

"Vrlo je prirodno biti veran, i to je ono sto coveka odvaja od zivotinje. To je deo civilizacijske evolucije vrlo prosto receno."
@(Knowitall, 05. novembar 2018 12:10)

Naprotiv. Nema veze sa prirodom već jednim nusproduktom inteligencije. Egom. "Moj, moja i samo moja..". Čist ego vešto sakriven iza ljubavi. Toliko vešto da ga identifikujemo sa ljubavlju. Šta uopšte znači "vernost" i po čemu je toliko posebna i uzvišena? Ništa. To je samo pokušaj ega da se sačuva. Ali ok. To je samo jedna etapa u evoluciji i biće prevaziđena kad tad.
I da. Da li stvarno misliš da si sa stanovišta prirode nešto bitniji i vredniji od životinja?

Nešque

pre 7 godina

Kada se dvoje spoje znači da nisu bili jaki da budu jedinke. Shvatili su koliki je njihov domet, znaju za bolje i maštaju o tome ali ne pokušavaju jer će uništiti taj stvoreni mediokritet.

Tako je kod mene

pre 7 godina

To je sve u redu, svaka je iskazala svoje viđenje i naravno da neko ima potrebu za odnosima i ljudskim kontaktom i kada njegov partner nije duže vreme tu, ali lično, kada se zaljubim ne mislim uopšte o drugim muškarcima, već samo o tom jednom, i to može trajati godinama (kod nekih ljudi i decenijama), tako da pre shvatam "serijsku monogamiju" tj. da neko ima više brakova u životu ako dođe kraj te ljubavi. Jer kada nekoga volim i snažno me privlači, nema šanse da me zanimaju drugi na taj isti način kao moj momak/muž. Ja pričam iz svog, ženskog ugla.

Ninny 011

pre 7 godina

@ex 05.11.2018. 13:43

Žensko sam, i slažem se....

Tu smo jedno za drugo, bezuslovno....Kad jedno,ili drugo, ili oboje, više nismo, cao i dovidjenja....

matorac

pre 7 godina

Postoji prirodna monogamija, ali I “prinidna” monogamija- ako niste lepi, slavni ili bogati. Tesko je raUmeti nekog ako niste na njegovom mestu. Ja postujem slavne glumce koji su verni ali mi se cini da je to gotovo nemoguca misilja....

Nina

pre 7 godina

Sve je stvar dogovora..najvaznije je biti iskren i napraviti realan dogovor.Mozda je bolje priznati da se ne pronalazimo u monogamnim vezama..nego kleti se u vernost a svrljati sa strane.To je vec najgori vid ponizavanja svog partnera i najgori vid manipulacije.

neka tamo

pre 7 godina

Ne,monogamija nije "prirodna stvar". Nije ni nesto sto dolazi samo po sebi. Ona je rezultat odluke. I karaktera. I samodiscipline. I uvjerenja. I etike. Sa svim ima veze osim sa lakim i prirodnim. Postovati drugog,njegov integritet,svoj,biti iskren,odan,castan,vjeran,to su jaaaako teske stvari. I nisu za svakoga.

Asparagus

pre 7 godina

Mislim da sve koje kažu da prihvataju otvoren odnos lažu, pre svega sebe same. Verovatno time uveravaju muskarce da su one same moderne, nezavisne i opuštene, da oni sami ne bi ustuknuli i pobegli pod teretom obaveze. Jer u prirodi većine žena je da budu stabilne, posvećene svom partneru i deci. Žene su uglavnom te koje teže stalnosti, i nije stalnost nužno dosadna ni ropska, kako se danas često misli. Sve žene potajno žele da budu centar sveta svom partneru, i nisu spremne da ga dele. Zrelost i prisustvo prave osobe koja je partner i prijatelj, koja je spremna na podelu obaveza i razumne ustupke menjaju poglede i žena koje su nemirnog duha. Kada shvate da je suština života upravo ta ljubav koja oslobadja i uz koju se nesmetano razvijaju i dišu, onda nema razloga da sumnjaju u sebe ili partnera. Često je strah od učmalosti taj koji sprecava ljude da se prepuste i to je bas tužno. Oni parovi koji se stalno osvrcu trazeci nesto bolje, nikada ne budu srećni.

komšijska pucačica

pre 7 godina

Mislim da sve koje kažu da prihvataju otvoren odnos lažu, pre svega sebe same. Verovatno time uveravaju muskarce da su one same moderne, nezavisne i opuštene, da oni sami ne bi ustuknuli i pobegli pod teretom obaveze. Jer u prirodi većine žena je da budu stabilne, posvećene svom partneru i deci. Žene su uglavnom te koje teže stalnosti, i nije stalnost nužno dosadna ni ropska, kako se danas često misli. Sve žene potajno žele da budu centar sveta svom partneru, i nisu spremne da ga dele. Zrelost i prisustvo prave osobe koja je partner i prijatelj, koja je spremna na podelu obaveza i razumne ustupke menjaju poglede i žena koje su nemirnog duha. Kada shvate da je suština života upravo ta ljubav koja oslobadja i uz koju se nesmetano razvijaju i dišu, onda nema razloga da sumnjaju u sebe ili partnera. Često je strah od učmalosti taj koji sprecava ljude da se prepuste i to je bas tužno. Oni parovi koji se stalno osvrcu trazeci nesto bolje, nikada ne budu srećni.
(Asparagus, 05. novembar 2018 21:21)

Ala ga napisa ženo....
Koliko godina si bila verna mužu? 3-4?

IL

pre 7 godina

Da li ljudi, muskarci i zene koji su u braku mogu da imaju i druga interesovanja sa kojima ce u odsustvu bracnog partnera da popune vreme sem vecite jurnjave za novim ljubavnim i seksualnim dozivljajima. Ako se dvoje vole vreme razdvojenosti bi trebalo da posluzi da se veza osvezi i da se uzele jedno drugog i obnove ljubav i ljubavnu ceznju. To sa strane i nove devojke samo ubrzavaju raspad jedne veze ma koliko partneri mislili da je nesto privremeno. Ili sam ja previse za romantiku za kojom drugi bas ne zude!:-)

Hmmmmm

pre 7 godina

Postoji prirodna monogamija, ali I “prinidna” monogamija- ako niste lepi, slavni ili bogati. Tesko je raUmeti nekog ako niste na njegovom mestu. Ja postujem slavne glumce koji su verni ali mi se cini da je to gotovo nemoguca misilja....
(matorac, 6. novembar 2018 00:47)

Pa sto onda muskarci od lepih zena ocekuju skromnost i idealizam (izaberi mene prosecnog sirotog) kada su za isto sposobni samo kada su ograniceni svojom nemoci

ccc

pre 7 godina

A jel vazi u oba smera? Ako i one varaju, onda je to ok, ravnopravan odnos.
Sta li bi Vincent rekao da ga 30 godina mladja zena vara sa nekim ko ima 25 godina? Da li bi mu to bilo ok? Kako da ne hahaha