Iz muškog ugla

Muškarci otkrili: Ovako izgleda naša žena iz snova

Ponedeljak, 04.02.2019.

11:33

Izvor: super zena

Muškarci otkrili: Ovako izgleda naša žena iz snova IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

Marni

pre 5 godina

Ne znam zasto se meni licno obracas niti sam tema ja i brojanje novcica,u svakom slucaju,nije mi cilj palata sa balusterima i zlatni ferari,bavim se duhovnom nadogradnjom,koja je teza borba, a sticanje i materijalizam ostavljam onima kojima je takav nacin bivstvovanja priroritet.

Who do you love...

pre 5 godina

@Namor

Pre bih rekla da ste vi to nešto pogrešno shvatili, "isfantazirali" ili niste shvatili neku šalu, ili ste totalno zaboravili kontekst (koji je možda bio potpuno drugačiji i ozbiljan), pa sada tumačite nešto pogrešno ili po (slabom) sećanju...
Vrlo je ozbiljno i potencijalno opasno, to što pišete, nadam se da ste toga svesni (pa koja žena bi mogla da poželi tako nešto!).

A što se tiče tih komentara nekih muškaraca o kojima sam pisala, ne radi samo o fantaziranju, jer ta osoba ostavi pisan trag (materijani dokaz), da svi drugi mogu da čitaju, a, ako čitate ovaj sad redovnije mislim da znate kako to izgleda i do koje mere neretko ide.

Realnost

pre 5 godina

@(Lara, 6. februar 2019 19:04)

Kao sto rekoh, svako ima pravo na svoje misljenje. Misljenje je najjeftinija stvar na svetu zato sto ga svako ima, tako da i ja imam svoje misljenje a ti svoje. Kao i sto sam vec pomenuo u prethodnom komentaru, kada zena napravi spisak "zelja" i ocekivanja od muskaraca, dobija samo pohvale, hvalospeve i zavist od strane drugih devojaka/zena, koja ih navodi da i one podignu kriterijume pri odabiru muskaraca. Muskarci se nazivaju sonjama i slabicima zato sto ne mogu da "pariraju" zenama!? Zasto se tada ne pojavi neka kao ti i objasni im kako stvari stoje? Mislim da recenica "muskarci uglavnom traze zene svog nivoa ili ISPOD svog nivoa a zene uglavnom traze muskarce svog nivoa ili IZNAD svog nivoa" dovoljno objasnjava.

Lep pozdrav

Realnost

pre 5 godina

@Marni

Dobro, ne sporim, to je smaracko razmisljanje (po razmisljanju mnogih koje poznajem). Ali, ja cu raditi jos par godina i vise nikad nista necu morati da radim, a ti i svi prethodno pomenuti cete biti zarobljeni u 30-ogodisnjem kreditu za stan, i brojati na prste svaki dinar koji potrosite.

Namor

pre 5 godina

("who do you love, when you come (emotionally) undone"?, 6. februar 2019 14:46)

Da, to što ste opisali zove se fantaziranje. Žene su tome vičnije od muškaraca. Imao sam tu "čast" da čujem kako udate žene pričaju, ne samo o poznatim muškarcima, već i o svakom tipu koji prođe pored njih. Od grupnog silovanja, pa nadalje, ništ im nije bilo strano. To što ste opisali zajedničko je za oba pola.

Lara

pre 5 godina

A PRO --Ne treba generalizovati. Prosto, svako ima svoju zenu iz snova. Znam parove u kojima je muz..Etc... od tvog komentara i pluseva koje si za tvoj "imbecilni" komentar dobio. Posto ocigledno ne razumes (a ni tvoji glasaci, ocito), pa da ti malo pojasnim. Neki pripisuju jednu izreku Arturu Klarku a to je njegovo tumacenje pojma intelektualca. Artur kaze (bar neki tvrde da je rekao a on je poricao) da je intelektualac osoba cije obrazovanje nadilazi njegovu inteligenciju. Moja, slobodnija, interpretacija bi bila da je intelektualac osoba koja sakuplja informacije ali ne ume da ih obradi. E, vidis tu si negde i ti. Pojmovno, nisi bog zna sta rekao ali ako odbacis predrasude i nazres sustinu mora ti sve biti jasno. Pojmovi su zbrkani ali asocijacije nisu i po tome se vidi sta si iznutra-Nista roba.. Ne budes li razumeo ovo, opasno ti preti da predjes u domen intelektualizma a tu ti ni pored najbolje namere ne mogu pomoci.Biranje zene nije izdvajanje stoke na pojilu,plus ti sto mislis da vredis mnogo,aproksimativno ti se oduzima referentna vrednost.

marni

pre 5 godina

Smatram da, ako sam ja mogao celu svoju mladost posvetim radu, ucenju, usavrsavanju, stednji, tezeci situiranosti,... onda moze i ona.

boring,zaspah na pola izlaganja............

ej

pre 5 godina

Ne treba generalizovati. Prosto, svako ima svoju zenu iz snova. Znam parove u kojima je muz IT ekspert (sa basnoslovnim primanjima) a zena ima srednju skolu i dosta niska primanja. Ali eto, u tom slucaju, tog muskarca je privukla povucenost i nenametljivost zene, kao i sto je nju privukla povucenost i nenametljivost muskarca. Takodje, poznajem i parove u kojima je zena dosla iz "belog sveta", visoko obrazovana, koja govori dva svetska jezika, ali eto, zaljubila se u muskarca sa sela, vratila se u Srbiju i pocela da radi u nekoj prodavnici (za minimalac). U mom slucaju, najvaznija je ravnopravnost i da devojka moze u potpunosti da mi parira na svim poljima. Ona bi trebala da je stabilna licnost, da ima vizije i ciljeve, da je obrazovana, ambiciozna, vredna, finansijski nezavisna, sarmantna, graciozna, da brine o svom izgledu, da je skromna, umerena, uredna, kulturna, pedantna, da ima stila i ukusa. Smatram da, ako sam ja mogao celu svoju mladost posvetim radu, ucenju, usavrsavanju, stednji, tezeci situiranosti,... onda moze i ona. pa trazio je njanjavu senku koja ga prati,bas tihi otirac.

"who do you love, when you come (emotionally) undone"?

pre 5 godina

Čitam komentare nekih muškaraca na drugim stranama i čudim se - kolko njih prati i dobro poznaje glumice, pevačica i dr. poznate žene; kolko navodi prete nekih od tih žena kada opisuje lepotu lica ili nekog drugog dela tela, koliko su upućeni, koliko se razumeju (...), a, sa druge strane, toliko njih se žali da ne može da nadje odgovarajuću osobu suprotnog pola i da su dugo sami...

Takvo stanje je, logično, iritantno za žene koje nisu medijski poznate (pa koja bi volela da gleda svog supruga dok gleda u neku za koji zna da mu se jako dopada i na koji način), a ti neki muškarci se i dalje ponašaju kao da toga nisu svesni...?

Ako je neko nedavno na ovim stranama podsetio žene da same biraju (iako je pitanje koliko je izbor danas bolji nego, recimo, pre par decenija, kada su ipak neke tradicionalne vrednosti i obrasci ponašanja bili više utemeljeni), pitanje je isto za muškarce - jeste li svesni šta zaista radite (žudite za nečim što možda nikada nećete moći da imate, ali ipak gledate u to i patite za tim), jeste li svesni da takvim ponašanjem odbijate i zbunjujete žene sa kojima bi eventualno nekada imali pravu priliku), mislite li da je navedeno ponašanje više korisno ili štetno (dugoročno)?

Ne znam koja žena voli "ozareno" lice svog izabranika - kako gleda drugu, a, neki od vas, kao da se više i ne trude da takvo oduševljenje sakriju?

Kakva ljubav može postojati izmedju dvoje, ako se u nju meša navedeno, treba li biti zadovoljan nečim takvim?

reply

pre 5 godina

Kao što većina žena ne uspe da ih ispuni, inače bi bile udate a ne nervozne i vređale ili se nalazile uvređene kada se kaže istina. Srećno, vreme radi za tebe :).
Znaci sve udate su sretne i nisu nervozne,a neudate su ljute,kakvo glupo i jednolinijsko misljenje.

Hm

pre 5 godina

(@Hm, 6. februar 2019 00:08)
Ja sam udata skoro 20 godina i gledam moju bracu koji su mislili da ce vreme raditi za njih ali nista od toga.
Mali je broj muskaraca za koji vreme radi, mozda 10%, ostali samo omatore a ostanu niko i nista. Kad su mladi bar imaju perspektivu a kad omatore ni to
Pozdrav.

Da se ne lazemo

pre 5 godina

@(Zizu, 4. februar 2019 16:00)

Ne opterecuj se osudama na tvoj komentar. Svako ima pravo na svoj izbor. Kad neka devojka/zena ostavi komentar slican tvom, dobija pluseve i komentare podrske (kako je ona lavica, kako se bori, ako je ona uspesna onda i treba da nadje nekog uspesnog, sta ce joj neki koji joj ne parira, ako je situirana sta ce joj neko ko nije, zasto se on nije trudio kada je ona mogla, itd....). Mogao bih naci gomilu clanaka na ovu temu sa komentarima koji potvrdjuju moju tvrdnju. Na poslu je isto tako. Primetio sam da kada zena nekom muskarcu "poturi nogu" ili "pobedi" u nekim pregovorima ili na bilo koji drugi nacin, svi joj salju podrsku i hvale njen trud. Kada to muskarac uradi prema nekoj zeni, onda su komentari "sto si tako grub", "imaj razumevanja", "kako si mogao", "kakav si to muskarac", "pomozi joj i objasni joj a ne da je ismevas",...

@Hm

pre 5 godina

Kao što većina žena ne uspe da ih ispuni, inače bi bile udate a ne nervozne i vređale ili se nalazile uvređene kada se kaže istina. Srećno, vreme radi za tebe :).

Hm

pre 5 godina

@Nikola
Pa sad kako kome se menjaju kriterijumi i kako ko uspe da ih ispuni. Vecina muskaraca ne uspe ni ranije ni kasnije.
Smesno sto tu nesto pretis zenama.

Nikola

pre 5 godina

Muški kriterijumi se oštro menjaju kasnije u životu, a i ženski. I to na način na koji ženama ne odgovara a muškarcima potpuno odgovara. Tako da, pamet u glavu, da ne bude da niste znale.

SAFovac

pre 5 godina

@O
Nemaju dodirnih tačaka? Hm, poznajem devojku koja je dugo patila zbog ne baš estetski zadovoljavajućeg nosa, koristila tešku šminku, radila neki contouring i shading kako bi prividno izgledao drugačije, sve dok nije uradila rinoplastiju. Devojka je sada prelepa, blista. Ti očito imaš tarabe tamo gde ne treba, jer mašiš poentu. Rekao sam da je i jednom i drugom zajednički cilj, da se izgleda lepo. Ako smo isključivo za prirodu onda kažimo ženama da prestanu da se šminkaju, depiliraju, koriste kreme protiv bora i sl. Suštinski je isto koristila ona kremu, šminku ili botoks da ublaži bore, samo je forma drugačija (i cena naravno).

shape

pre 5 godina

@SAFovac

Botoks, fileri, implanti i šminka, definitivno nisu isto, mada i u delu šminke ima štetnih sastojaka.

Takodje, ono što je iznutra (botoks i implanti), je često više štetno po ostale organe i limfne čvorove, nego šminka (spisak bolesti koje implanti izazivaju je podugačak, a neke od njih su jako ozbiljne).
I sa stanovišta vere, nije dobro menjati svoj oblik samo radi izgleda/ lepote, koristeći usluge estetske hirurgije (rekonstruktivna hirurgija (usled ozbiljnih povreda, opekotina) je, kažu, drugo.

Za mnoge, estetska hirurgija nije opcija, a i čudno je da, ako neko nosi drugačiji genetski materijal, do te mere promeni svoj izgled, da više i ne liči na sebe od pre (kao da se radi o drugoj osobi).

Slažem se da mnoge devojke preteruju sa šminkom, da nepotrebno koriste ekstenzije kose i veštačke trepavice (protiv toga sam) i čupaju obrve ili ih brigu pa onda ih crtaju 1cm iznad svojih prirodnih... - I to je sve čudno i loše, ali, ponovo, estetska hirurgija je (verujem) daleko ozbiljniji problem od toga.

T

pre 5 godina

Gledam po komentarima, vidim da je diploma jako bitna, a najveci broj neudatih i neozenjenih koje znam su upravo fakultetski obrazovani???

miki

pre 5 godina

ja sam svoju lepoticu vec pronasao .bogu hvala. imamo sve sto je potrbno da budemo srecni .kad pocnete da zivite sa nekim shvaticete da fizicki izgled nije jedino sto zenu cini privlacnom ili koliko god da je lepog izgleda necete moci ziveti sa njom.
onaj napisao da treba da ima auto. boze gospode . verovatno se sali.

Dokon od jutros

pre 5 godina

Ne volem plave tj ne mrzim ih, samo više volem crnke.
Mada ne znam... nisam nikad probao plavu, možda bi mi se i svidela. Ali to, verovatno nikad neću saznati - jer i ne pokušavam sa plavim ženama, jer me - jelte - ne privlače.

Realnost

pre 5 godina

Ne treba generalizovati. Prosto, svako ima svoju zenu iz snova. Znam parove u kojima je muz IT ekspert (sa basnoslovnim primanjima) a zena ima srednju skolu i dosta niska primanja. Ali eto, u tom slucaju, tog muskarca je privukla povucenost i nenametljivost zene, kao i sto je nju privukla povucenost i nenametljivost muskarca. Takodje, poznajem i parove u kojima je zena dosla iz "belog sveta", visoko obrazovana, koja govori dva svetska jezika, ali eto, zaljubila se u muskarca sa sela, vratila se u Srbiju i pocela da radi u nekoj prodavnici (za minimalac). U mom slucaju, najvaznija je ravnopravnost i da devojka moze u potpunosti da mi parira na svim poljima. Ona bi trebala da je stabilna licnost, da ima vizije i ciljeve, da je obrazovana, ambiciozna, vredna, finansijski nezavisna, sarmantna, graciozna, da brine o svom izgledu, da je skromna, umerena, uredna, kulturna, pedantna, da ima stila i ukusa. Smatram da, ako sam ja mogao celu svoju mladost posvetim radu, ucenju, usavrsavanju, stednji, tezeci situiranosti,... onda moze i ona.

Josh jedan komentator

pre 5 godina

isto tako i za zene je idealan muskarac:
1. plava kosa
2. plave oci
3. visok
4. siroka ramena
5. atletski gradjen ili na mrsaviju stranu da vuce
6. diploma (svojim trudom ne kupljena itsl.)
7. $$, tj da nije lenj i da ima karijeru/ posao
8. da zna bar jedan strani jezik ( it to tecno) pored maternjeg
eto , dosta od mene

Bane

pre 5 godina

Posle toliko zena.....moj kriterijum je samo jedan....da bude pozitivna.
Kada je zena pozitivna onda je i nasmejana, vedra...zraci, a kada zraci ne moze biti ruzna. Ne mora biti ni duhovita, ne treba joj diploma, stan, kola ili posao....samo neka je nasmejana i neka misli i prica pozitivno, takva mi zena treba, vedra...kad je vidim da me ozari i udahne tracak te pozitivne energije....nemam vise snage da me isisavaju negativne zene.

Marijana

pre 5 godina

Muskarci vise biraju ocima nego glavom, i to je problem, ali tek kada ta zaljubljenost i idealizacija prestanu pocinju problemi za njih. Ovo vazi i za zene, ne prepisujte ljudima osobine koje nemaju, ne proektujete svoje zelje, jer je to samo vasa iluzija. A birati partnera na osnovu izgleda, bez da ste ga dobro upoznali, ne vodi nicem dobrom.

Tek onako usput...

pre 5 godina

Da je pre svega normalna i naravno ono veoma bitno da nije zavisnik na drustvenim mrežama, jer to zna tako da upropasti svaku vezu...

Klot

pre 5 godina

@Zizu
Ako ti nudiš da rađaš decu tegliš svoje telo, da ti budu u stomaku 9 meseci, zatim na dojci još toliko, pa puta toliko za svako dete, onda možeš tražiti to sve. Ako ne, onda ne možeš. Jednostavno je.
Ako je muškarac pametan, bez diplome neće dolaziti u obzir, ako je on ima. Ipak je to rad na sebi, posebno ako je lekar ili inženjer, oni su se najviše trudile i najviše vremena utrošile.
Kada se sračuna, nudiš manje nego što tražiš. Tržište.

j.

pre 5 godina

 plave oci ne volim, plavu kosu da.
(Marko, 04. februar 2019 13:01) - neobično, retko će muškarac reći da više voli nešto lažno od nečeg prirodnog. Kod nas 80% plavuša nema plave oči i ima tamne obrve.

Marko

pre 5 godina

Strasno, kao da je zena predmet(lutka), a oni, kao deca koja biraju izgled lutke u izlogu...
(OMG, 04. februar 2019 13:34)

Aha, a šta bi sa "viši od 185 cm, mišićav, poslovno ostvaren, stambeno obezbeđen, duhovit, obdaren"? Kada žene ređaju zahteve, onda je to u redu jer su one jake, slobodne i šta već. Kada muškarci rade isto, onda su mizogena đubrad koji na žene gledaju kao na robu. Dajte odlučite se više šta je u redu. Ili možda za nas važe druga pravila?

mija

pre 5 godina

@zizu Hehe, skoro svi koje poznajem, a koji su imali tako taksativno navedene kriterijume, su se ozenili sa devojkama potpuno suprotnih fizickih karakteristika. Ne mislim na diplomu, nego islljucivo na fizicki izgled. Izgleda ipak sarm, duhovitost i ono nesto pobede ono visoka 175, zelen oci, tanke noge ?

danny

pre 5 godina

Stvarno ste vise dosadni sa tim plavušama! Sta vi znate? Da li je stvarno fizicki izgled presudan? Ovo sve navedeno liči na lutku, osim diplome i pića... Sta fali brinetama i crnkama? Recimo, da je postena, pametna, nasmejana, vredna...

SAFovac

pre 5 godina

@drugačiji standardi
Šta ne razumeš? Ne kažem ja da mi plavuše ili riđokose nisu privlačne, već kroz praksu me više privlače crnke. Nemam pravo na to ili šta? A što bi imao problem sa tim ako je neka od imenovanih imala neke estetske zahvate? Koja je suštinska razlika između šminke i korekcija? Žene se šminkaju, depiliraju, neke koje imaju neki estetski nedostatak otklone to, a cilj svega je da se osete lepo i poželjno. Ako će im to pomoći da se osete bolje, što da ne, ko sam ja da im branim. Licemerno je osuđivati estetske zahvate a nemati problem sa šminkom npr.

Zizu

pre 5 godina

Ovo za diplomu je bullshit. Naravno da zelimo da bude pametna, duhovita ali da trazimo konkretnonsa diplomom, nema sanse.
(panco, 04. februar 2019 12:01)

Za većinu muškaraca nedovoljno obrazovana žena uopšte ne dolazi u obzir. Za mene to znači - minimum diploma državnog fakulteta. Za nekoga je to možda i osnovna škola, ne osuđujem. Takođe treba da je visoka minimum 175, da ima dobro plaćen posao, svoj stan i (poželjno i) automobil. Što se izgleda tiče, pored visine treba da ima i dugu crnu kosu, lepe crte lica, da bude mršavi ja, ali sa oblinama na pravom mestu. Znači otpadaju one koje su malo daskastije građe. Šta ja nudim? Sve to što zahtevam, samo naravno u muškom obliku. Visok 190, atletski građen. Imam dobar posao, stan i automobil.

drugačiji standardi

pre 5 godina

@SAFovac

Ne razumem... To što su neke od tih što si ih naveo kao primer koristile usluge estetske hirurgije, nije ti problem ili kako...?

Gong

pre 5 godina

Fizičke osobine su prvi filter, da se ne lažemo. Sledeći je - koliko je osoba prijatna, koliko se poklapamo u energijama, pa tek onda se ide na ostvarenja - ima li diplomu ili ne.

A što se tiče fizičkih osobina, individualna je stvar šta koga privlači.

Marko

pre 5 godina

Diploma? Bas me briga da li ima diplomu. Niti je diploma pokazatelj inteligencije i opsteg obrazovanja, niti mi treba zena koja dobro zaradjuje da bi me izdrzavala. Jedina dobra stvar u vezi diplome je to sto zena koja ima visok status u drustvu (+pare), otkrije kakva je zaista, kakav joj je katakter. Mnoge tako otkriju svoj los karakter, pa onda pricaju "kako se muskarci plase jakih zena", a ustvari beze od loseg karaktera.
I plave oci ne volim, plavu kosu da.

SA

pre 5 godina

Inteligentna, sa fakultetskom diplomom, visoka, zgodna (može i malo mršavija), plava kosa, zelene oči, blago preplanuo ten, ne pije, voli sport.

Ah, snovi... :D

idealna ne postoji

pre 5 godina

Ja mislim da je ovo zadnje "ima diplomu" sigurno presudno. (:
Dodao bih da je od karakternih osobina ipak najvažnije da mnogo ne "zvoca", U prevodu da ume da se po neki put ugrize za jezik i da ponešto i prećuti.

SAFovac

pre 5 godina

Stvar ukusa. Ja preferiram brinete, žene poput Monike Beluči, Kejt Bekinsejl, Olivije Vajld, Gal Gadot i sl. Mada se ne bunim za lepe plavuše.. :)

idealna ne postoji

pre 5 godina

Ja mislim da je ovo zadnje "ima diplomu" sigurno presudno. (:
Dodao bih da je od karakternih osobina ipak najvažnije da mnogo ne "zvoca", U prevodu da ume da se po neki put ugrize za jezik i da ponešto i prećuti.

danny

pre 5 godina

Stvarno ste vise dosadni sa tim plavušama! Sta vi znate? Da li je stvarno fizicki izgled presudan? Ovo sve navedeno liči na lutku, osim diplome i pića... Sta fali brinetama i crnkama? Recimo, da je postena, pametna, nasmejana, vredna...

SAFovac

pre 5 godina

Stvar ukusa. Ja preferiram brinete, žene poput Monike Beluči, Kejt Bekinsejl, Olivije Vajld, Gal Gadot i sl. Mada se ne bunim za lepe plavuše.. :)

SA

pre 5 godina

Inteligentna, sa fakultetskom diplomom, visoka, zgodna (može i malo mršavija), plava kosa, zelene oči, blago preplanuo ten, ne pije, voli sport.

Ah, snovi... :D

Bane

pre 5 godina

Posle toliko zena.....moj kriterijum je samo jedan....da bude pozitivna.
Kada je zena pozitivna onda je i nasmejana, vedra...zraci, a kada zraci ne moze biti ruzna. Ne mora biti ni duhovita, ne treba joj diploma, stan, kola ili posao....samo neka je nasmejana i neka misli i prica pozitivno, takva mi zena treba, vedra...kad je vidim da me ozari i udahne tracak te pozitivne energije....nemam vise snage da me isisavaju negativne zene.

Gong

pre 5 godina

Fizičke osobine su prvi filter, da se ne lažemo. Sledeći je - koliko je osoba prijatna, koliko se poklapamo u energijama, pa tek onda se ide na ostvarenja - ima li diplomu ili ne.

A što se tiče fizičkih osobina, individualna je stvar šta koga privlači.

Marko

pre 5 godina

Diploma? Bas me briga da li ima diplomu. Niti je diploma pokazatelj inteligencije i opsteg obrazovanja, niti mi treba zena koja dobro zaradjuje da bi me izdrzavala. Jedina dobra stvar u vezi diplome je to sto zena koja ima visok status u drustvu (+pare), otkrije kakva je zaista, kakav joj je katakter. Mnoge tako otkriju svoj los karakter, pa onda pricaju "kako se muskarci plase jakih zena", a ustvari beze od loseg karaktera.
I plave oci ne volim, plavu kosu da.

Josh jedan komentator

pre 5 godina

isto tako i za zene je idealan muskarac:
1. plava kosa
2. plave oci
3. visok
4. siroka ramena
5. atletski gradjen ili na mrsaviju stranu da vuce
6. diploma (svojim trudom ne kupljena itsl.)
7. $$, tj da nije lenj i da ima karijeru/ posao
8. da zna bar jedan strani jezik ( it to tecno) pored maternjeg
eto , dosta od mene

miki

pre 5 godina

ja sam svoju lepoticu vec pronasao .bogu hvala. imamo sve sto je potrbno da budemo srecni .kad pocnete da zivite sa nekim shvaticete da fizicki izgled nije jedino sto zenu cini privlacnom ili koliko god da je lepog izgleda necete moci ziveti sa njom.
onaj napisao da treba da ima auto. boze gospode . verovatno se sali.

Zizu

pre 5 godina

Ovo za diplomu je bullshit. Naravno da zelimo da bude pametna, duhovita ali da trazimo konkretnonsa diplomom, nema sanse.
(panco, 04. februar 2019 12:01)

Za većinu muškaraca nedovoljno obrazovana žena uopšte ne dolazi u obzir. Za mene to znači - minimum diploma državnog fakulteta. Za nekoga je to možda i osnovna škola, ne osuđujem. Takođe treba da je visoka minimum 175, da ima dobro plaćen posao, svoj stan i (poželjno i) automobil. Što se izgleda tiče, pored visine treba da ima i dugu crnu kosu, lepe crte lica, da bude mršavi ja, ali sa oblinama na pravom mestu. Znači otpadaju one koje su malo daskastije građe. Šta ja nudim? Sve to što zahtevam, samo naravno u muškom obliku. Visok 190, atletski građen. Imam dobar posao, stan i automobil.

T

pre 5 godina

Gledam po komentarima, vidim da je diploma jako bitna, a najveci broj neudatih i neozenjenih koje znam su upravo fakultetski obrazovani???

Tek onako usput...

pre 5 godina

Da je pre svega normalna i naravno ono veoma bitno da nije zavisnik na drustvenim mrežama, jer to zna tako da upropasti svaku vezu...

Marijana

pre 5 godina

Muskarci vise biraju ocima nego glavom, i to je problem, ali tek kada ta zaljubljenost i idealizacija prestanu pocinju problemi za njih. Ovo vazi i za zene, ne prepisujte ljudima osobine koje nemaju, ne proektujete svoje zelje, jer je to samo vasa iluzija. A birati partnera na osnovu izgleda, bez da ste ga dobro upoznali, ne vodi nicem dobrom.

Realnost

pre 5 godina

Ne treba generalizovati. Prosto, svako ima svoju zenu iz snova. Znam parove u kojima je muz IT ekspert (sa basnoslovnim primanjima) a zena ima srednju skolu i dosta niska primanja. Ali eto, u tom slucaju, tog muskarca je privukla povucenost i nenametljivost zene, kao i sto je nju privukla povucenost i nenametljivost muskarca. Takodje, poznajem i parove u kojima je zena dosla iz "belog sveta", visoko obrazovana, koja govori dva svetska jezika, ali eto, zaljubila se u muskarca sa sela, vratila se u Srbiju i pocela da radi u nekoj prodavnici (za minimalac). U mom slucaju, najvaznija je ravnopravnost i da devojka moze u potpunosti da mi parira na svim poljima. Ona bi trebala da je stabilna licnost, da ima vizije i ciljeve, da je obrazovana, ambiciozna, vredna, finansijski nezavisna, sarmantna, graciozna, da brine o svom izgledu, da je skromna, umerena, uredna, kulturna, pedantna, da ima stila i ukusa. Smatram da, ako sam ja mogao celu svoju mladost posvetim radu, ucenju, usavrsavanju, stednji, tezeci situiranosti,... onda moze i ona.

Klot

pre 5 godina

@Zizu
Ako ti nudiš da rađaš decu tegliš svoje telo, da ti budu u stomaku 9 meseci, zatim na dojci još toliko, pa puta toliko za svako dete, onda možeš tražiti to sve. Ako ne, onda ne možeš. Jednostavno je.
Ako je muškarac pametan, bez diplome neće dolaziti u obzir, ako je on ima. Ipak je to rad na sebi, posebno ako je lekar ili inženjer, oni su se najviše trudile i najviše vremena utrošile.
Kada se sračuna, nudiš manje nego što tražiš. Tržište.

mija

pre 5 godina

@zizu Hehe, skoro svi koje poznajem, a koji su imali tako taksativno navedene kriterijume, su se ozenili sa devojkama potpuno suprotnih fizickih karakteristika. Ne mislim na diplomu, nego islljucivo na fizicki izgled. Izgleda ipak sarm, duhovitost i ono nesto pobede ono visoka 175, zelen oci, tanke noge ?

Hm

pre 5 godina

(@Hm, 6. februar 2019 00:08)
Ja sam udata skoro 20 godina i gledam moju bracu koji su mislili da ce vreme raditi za njih ali nista od toga.
Mali je broj muskaraca za koji vreme radi, mozda 10%, ostali samo omatore a ostanu niko i nista. Kad su mladi bar imaju perspektivu a kad omatore ni to
Pozdrav.

reply

pre 5 godina

Kao što većina žena ne uspe da ih ispuni, inače bi bile udate a ne nervozne i vređale ili se nalazile uvređene kada se kaže istina. Srećno, vreme radi za tebe :).
Znaci sve udate su sretne i nisu nervozne,a neudate su ljute,kakvo glupo i jednolinijsko misljenje.

Marko

pre 5 godina

Strasno, kao da je zena predmet(lutka), a oni, kao deca koja biraju izgled lutke u izlogu...
(OMG, 04. februar 2019 13:34)

Aha, a šta bi sa "viši od 185 cm, mišićav, poslovno ostvaren, stambeno obezbeđen, duhovit, obdaren"? Kada žene ređaju zahteve, onda je to u redu jer su one jake, slobodne i šta već. Kada muškarci rade isto, onda su mizogena đubrad koji na žene gledaju kao na robu. Dajte odlučite se više šta je u redu. Ili možda za nas važe druga pravila?

ej

pre 5 godina

Ne treba generalizovati. Prosto, svako ima svoju zenu iz snova. Znam parove u kojima je muz IT ekspert (sa basnoslovnim primanjima) a zena ima srednju skolu i dosta niska primanja. Ali eto, u tom slucaju, tog muskarca je privukla povucenost i nenametljivost zene, kao i sto je nju privukla povucenost i nenametljivost muskarca. Takodje, poznajem i parove u kojima je zena dosla iz "belog sveta", visoko obrazovana, koja govori dva svetska jezika, ali eto, zaljubila se u muskarca sa sela, vratila se u Srbiju i pocela da radi u nekoj prodavnici (za minimalac). U mom slucaju, najvaznija je ravnopravnost i da devojka moze u potpunosti da mi parira na svim poljima. Ona bi trebala da je stabilna licnost, da ima vizije i ciljeve, da je obrazovana, ambiciozna, vredna, finansijski nezavisna, sarmantna, graciozna, da brine o svom izgledu, da je skromna, umerena, uredna, kulturna, pedantna, da ima stila i ukusa. Smatram da, ako sam ja mogao celu svoju mladost posvetim radu, ucenju, usavrsavanju, stednji, tezeci situiranosti,... onda moze i ona. pa trazio je njanjavu senku koja ga prati,bas tihi otirac.

Hm

pre 5 godina

@Nikola
Pa sad kako kome se menjaju kriterijumi i kako ko uspe da ih ispuni. Vecina muskaraca ne uspe ni ranije ni kasnije.
Smesno sto tu nesto pretis zenama.

marni

pre 5 godina

Smatram da, ako sam ja mogao celu svoju mladost posvetim radu, ucenju, usavrsavanju, stednji, tezeci situiranosti,... onda moze i ona.

boring,zaspah na pola izlaganja............

Da se ne lazemo

pre 5 godina

@(Zizu, 4. februar 2019 16:00)

Ne opterecuj se osudama na tvoj komentar. Svako ima pravo na svoj izbor. Kad neka devojka/zena ostavi komentar slican tvom, dobija pluseve i komentare podrske (kako je ona lavica, kako se bori, ako je ona uspesna onda i treba da nadje nekog uspesnog, sta ce joj neki koji joj ne parira, ako je situirana sta ce joj neko ko nije, zasto se on nije trudio kada je ona mogla, itd....). Mogao bih naci gomilu clanaka na ovu temu sa komentarima koji potvrdjuju moju tvrdnju. Na poslu je isto tako. Primetio sam da kada zena nekom muskarcu "poturi nogu" ili "pobedi" u nekim pregovorima ili na bilo koji drugi nacin, svi joj salju podrsku i hvale njen trud. Kada to muskarac uradi prema nekoj zeni, onda su komentari "sto si tako grub", "imaj razumevanja", "kako si mogao", "kakav si to muskarac", "pomozi joj i objasni joj a ne da je ismevas",...

Dokon od jutros

pre 5 godina

Ne volem plave tj ne mrzim ih, samo više volem crnke.
Mada ne znam... nisam nikad probao plavu, možda bi mi se i svidela. Ali to, verovatno nikad neću saznati - jer i ne pokušavam sa plavim ženama, jer me - jelte - ne privlače.

Marni

pre 5 godina

Ne znam zasto se meni licno obracas niti sam tema ja i brojanje novcica,u svakom slucaju,nije mi cilj palata sa balusterima i zlatni ferari,bavim se duhovnom nadogradnjom,koja je teza borba, a sticanje i materijalizam ostavljam onima kojima je takav nacin bivstvovanja priroritet.

Lara

pre 5 godina

A PRO --Ne treba generalizovati. Prosto, svako ima svoju zenu iz snova. Znam parove u kojima je muz..Etc... od tvog komentara i pluseva koje si za tvoj "imbecilni" komentar dobio. Posto ocigledno ne razumes (a ni tvoji glasaci, ocito), pa da ti malo pojasnim. Neki pripisuju jednu izreku Arturu Klarku a to je njegovo tumacenje pojma intelektualca. Artur kaze (bar neki tvrde da je rekao a on je poricao) da je intelektualac osoba cije obrazovanje nadilazi njegovu inteligenciju. Moja, slobodnija, interpretacija bi bila da je intelektualac osoba koja sakuplja informacije ali ne ume da ih obradi. E, vidis tu si negde i ti. Pojmovno, nisi bog zna sta rekao ali ako odbacis predrasude i nazres sustinu mora ti sve biti jasno. Pojmovi su zbrkani ali asocijacije nisu i po tome se vidi sta si iznutra-Nista roba.. Ne budes li razumeo ovo, opasno ti preti da predjes u domen intelektualizma a tu ti ni pored najbolje namere ne mogu pomoci.Biranje zene nije izdvajanje stoke na pojilu,plus ti sto mislis da vredis mnogo,aproksimativno ti se oduzima referentna vrednost.

"who do you love, when you come (emotionally) undone"?

pre 5 godina

Čitam komentare nekih muškaraca na drugim stranama i čudim se - kolko njih prati i dobro poznaje glumice, pevačica i dr. poznate žene; kolko navodi prete nekih od tih žena kada opisuje lepotu lica ili nekog drugog dela tela, koliko su upućeni, koliko se razumeju (...), a, sa druge strane, toliko njih se žali da ne može da nadje odgovarajuću osobu suprotnog pola i da su dugo sami...

Takvo stanje je, logično, iritantno za žene koje nisu medijski poznate (pa koja bi volela da gleda svog supruga dok gleda u neku za koji zna da mu se jako dopada i na koji način), a ti neki muškarci se i dalje ponašaju kao da toga nisu svesni...?

Ako je neko nedavno na ovim stranama podsetio žene da same biraju (iako je pitanje koliko je izbor danas bolji nego, recimo, pre par decenija, kada su ipak neke tradicionalne vrednosti i obrasci ponašanja bili više utemeljeni), pitanje je isto za muškarce - jeste li svesni šta zaista radite (žudite za nečim što možda nikada nećete moći da imate, ali ipak gledate u to i patite za tim), jeste li svesni da takvim ponašanjem odbijate i zbunjujete žene sa kojima bi eventualno nekada imali pravu priliku), mislite li da je navedeno ponašanje više korisno ili štetno (dugoročno)?

Ne znam koja žena voli "ozareno" lice svog izabranika - kako gleda drugu, a, neki od vas, kao da se više i ne trude da takvo oduševljenje sakriju?

Kakva ljubav može postojati izmedju dvoje, ako se u nju meša navedeno, treba li biti zadovoljan nečim takvim?

shape

pre 5 godina

@SAFovac

Botoks, fileri, implanti i šminka, definitivno nisu isto, mada i u delu šminke ima štetnih sastojaka.

Takodje, ono što je iznutra (botoks i implanti), je često više štetno po ostale organe i limfne čvorove, nego šminka (spisak bolesti koje implanti izazivaju je podugačak, a neke od njih su jako ozbiljne).
I sa stanovišta vere, nije dobro menjati svoj oblik samo radi izgleda/ lepote, koristeći usluge estetske hirurgije (rekonstruktivna hirurgija (usled ozbiljnih povreda, opekotina) je, kažu, drugo.

Za mnoge, estetska hirurgija nije opcija, a i čudno je da, ako neko nosi drugačiji genetski materijal, do te mere promeni svoj izgled, da više i ne liči na sebe od pre (kao da se radi o drugoj osobi).

Slažem se da mnoge devojke preteruju sa šminkom, da nepotrebno koriste ekstenzije kose i veštačke trepavice (protiv toga sam) i čupaju obrve ili ih brigu pa onda ih crtaju 1cm iznad svojih prirodnih... - I to je sve čudno i loše, ali, ponovo, estetska hirurgija je (verujem) daleko ozbiljniji problem od toga.

Nikola

pre 5 godina

Muški kriterijumi se oštro menjaju kasnije u životu, a i ženski. I to na način na koji ženama ne odgovara a muškarcima potpuno odgovara. Tako da, pamet u glavu, da ne bude da niste znale.

j.

pre 5 godina

 plave oci ne volim, plavu kosu da.
(Marko, 04. februar 2019 13:01) - neobično, retko će muškarac reći da više voli nešto lažno od nečeg prirodnog. Kod nas 80% plavuša nema plave oči i ima tamne obrve.

drugačiji standardi

pre 5 godina

@SAFovac

Ne razumem... To što su neke od tih što si ih naveo kao primer koristile usluge estetske hirurgije, nije ti problem ili kako...?

Namor

pre 5 godina

("who do you love, when you come (emotionally) undone"?, 6. februar 2019 14:46)

Da, to što ste opisali zove se fantaziranje. Žene su tome vičnije od muškaraca. Imao sam tu "čast" da čujem kako udate žene pričaju, ne samo o poznatim muškarcima, već i o svakom tipu koji prođe pored njih. Od grupnog silovanja, pa nadalje, ništ im nije bilo strano. To što ste opisali zajedničko je za oba pola.

@Hm

pre 5 godina

Kao što većina žena ne uspe da ih ispuni, inače bi bile udate a ne nervozne i vređale ili se nalazile uvređene kada se kaže istina. Srećno, vreme radi za tebe :).

SAFovac

pre 5 godina

@drugačiji standardi
Šta ne razumeš? Ne kažem ja da mi plavuše ili riđokose nisu privlačne, već kroz praksu me više privlače crnke. Nemam pravo na to ili šta? A što bi imao problem sa tim ako je neka od imenovanih imala neke estetske zahvate? Koja je suštinska razlika između šminke i korekcija? Žene se šminkaju, depiliraju, neke koje imaju neki estetski nedostatak otklone to, a cilj svega je da se osete lepo i poželjno. Ako će im to pomoći da se osete bolje, što da ne, ko sam ja da im branim. Licemerno je osuđivati estetske zahvate a nemati problem sa šminkom npr.

SAFovac

pre 5 godina

@O
Nemaju dodirnih tačaka? Hm, poznajem devojku koja je dugo patila zbog ne baš estetski zadovoljavajućeg nosa, koristila tešku šminku, radila neki contouring i shading kako bi prividno izgledao drugačije, sve dok nije uradila rinoplastiju. Devojka je sada prelepa, blista. Ti očito imaš tarabe tamo gde ne treba, jer mašiš poentu. Rekao sam da je i jednom i drugom zajednički cilj, da se izgleda lepo. Ako smo isključivo za prirodu onda kažimo ženama da prestanu da se šminkaju, depiliraju, koriste kreme protiv bora i sl. Suštinski je isto koristila ona kremu, šminku ili botoks da ublaži bore, samo je forma drugačija (i cena naravno).

Realnost

pre 5 godina

@(Lara, 6. februar 2019 19:04)

Kao sto rekoh, svako ima pravo na svoje misljenje. Misljenje je najjeftinija stvar na svetu zato sto ga svako ima, tako da i ja imam svoje misljenje a ti svoje. Kao i sto sam vec pomenuo u prethodnom komentaru, kada zena napravi spisak "zelja" i ocekivanja od muskaraca, dobija samo pohvale, hvalospeve i zavist od strane drugih devojaka/zena, koja ih navodi da i one podignu kriterijume pri odabiru muskaraca. Muskarci se nazivaju sonjama i slabicima zato sto ne mogu da "pariraju" zenama!? Zasto se tada ne pojavi neka kao ti i objasni im kako stvari stoje? Mislim da recenica "muskarci uglavnom traze zene svog nivoa ili ISPOD svog nivoa a zene uglavnom traze muskarce svog nivoa ili IZNAD svog nivoa" dovoljno objasnjava.

Lep pozdrav

Realnost

pre 5 godina

@Marni

Dobro, ne sporim, to je smaracko razmisljanje (po razmisljanju mnogih koje poznajem). Ali, ja cu raditi jos par godina i vise nikad nista necu morati da radim, a ti i svi prethodno pomenuti cete biti zarobljeni u 30-ogodisnjem kreditu za stan, i brojati na prste svaki dinar koji potrosite.

Who do you love...

pre 5 godina

@Namor

Pre bih rekla da ste vi to nešto pogrešno shvatili, "isfantazirali" ili niste shvatili neku šalu, ili ste totalno zaboravili kontekst (koji je možda bio potpuno drugačiji i ozbiljan), pa sada tumačite nešto pogrešno ili po (slabom) sećanju...
Vrlo je ozbiljno i potencijalno opasno, to što pišete, nadam se da ste toga svesni (pa koja žena bi mogla da poželi tako nešto!).

A što se tiče tih komentara nekih muškaraca o kojima sam pisala, ne radi samo o fantaziranju, jer ta osoba ostavi pisan trag (materijani dokaz), da svi drugi mogu da čitaju, a, ako čitate ovaj sad redovnije mislim da znate kako to izgleda i do koje mere neretko ide.

Zizu

pre 5 godina

Ovo za diplomu je bullshit. Naravno da zelimo da bude pametna, duhovita ali da trazimo konkretnonsa diplomom, nema sanse.
(panco, 04. februar 2019 12:01)

Za većinu muškaraca nedovoljno obrazovana žena uopšte ne dolazi u obzir. Za mene to znači - minimum diploma državnog fakulteta. Za nekoga je to možda i osnovna škola, ne osuđujem. Takođe treba da je visoka minimum 175, da ima dobro plaćen posao, svoj stan i (poželjno i) automobil. Što se izgleda tiče, pored visine treba da ima i dugu crnu kosu, lepe crte lica, da bude mršavi ja, ali sa oblinama na pravom mestu. Znači otpadaju one koje su malo daskastije građe. Šta ja nudim? Sve to što zahtevam, samo naravno u muškom obliku. Visok 190, atletski građen. Imam dobar posao, stan i automobil.

SA

pre 5 godina

Inteligentna, sa fakultetskom diplomom, visoka, zgodna (može i malo mršavija), plava kosa, zelene oči, blago preplanuo ten, ne pije, voli sport.

Ah, snovi... :D

danny

pre 5 godina

Stvarno ste vise dosadni sa tim plavušama! Sta vi znate? Da li je stvarno fizicki izgled presudan? Ovo sve navedeno liči na lutku, osim diplome i pića... Sta fali brinetama i crnkama? Recimo, da je postena, pametna, nasmejana, vredna...

idealna ne postoji

pre 5 godina

Ja mislim da je ovo zadnje "ima diplomu" sigurno presudno. (:
Dodao bih da je od karakternih osobina ipak najvažnije da mnogo ne "zvoca", U prevodu da ume da se po neki put ugrize za jezik i da ponešto i prećuti.

Marko

pre 5 godina

Diploma? Bas me briga da li ima diplomu. Niti je diploma pokazatelj inteligencije i opsteg obrazovanja, niti mi treba zena koja dobro zaradjuje da bi me izdrzavala. Jedina dobra stvar u vezi diplome je to sto zena koja ima visok status u drustvu (+pare), otkrije kakva je zaista, kakav joj je katakter. Mnoge tako otkriju svoj los karakter, pa onda pricaju "kako se muskarci plase jakih zena", a ustvari beze od loseg karaktera.
I plave oci ne volim, plavu kosu da.

SAFovac

pre 5 godina

Stvar ukusa. Ja preferiram brinete, žene poput Monike Beluči, Kejt Bekinsejl, Olivije Vajld, Gal Gadot i sl. Mada se ne bunim za lepe plavuše.. :)

Nikola

pre 5 godina

Muški kriterijumi se oštro menjaju kasnije u životu, a i ženski. I to na način na koji ženama ne odgovara a muškarcima potpuno odgovara. Tako da, pamet u glavu, da ne bude da niste znale.

Dokon od jutros

pre 5 godina

Ne volem plave tj ne mrzim ih, samo više volem crnke.
Mada ne znam... nisam nikad probao plavu, možda bi mi se i svidela. Ali to, verovatno nikad neću saznati - jer i ne pokušavam sa plavim ženama, jer me - jelte - ne privlače.

Realnost

pre 5 godina

Ne treba generalizovati. Prosto, svako ima svoju zenu iz snova. Znam parove u kojima je muz IT ekspert (sa basnoslovnim primanjima) a zena ima srednju skolu i dosta niska primanja. Ali eto, u tom slucaju, tog muskarca je privukla povucenost i nenametljivost zene, kao i sto je nju privukla povucenost i nenametljivost muskarca. Takodje, poznajem i parove u kojima je zena dosla iz "belog sveta", visoko obrazovana, koja govori dva svetska jezika, ali eto, zaljubila se u muskarca sa sela, vratila se u Srbiju i pocela da radi u nekoj prodavnici (za minimalac). U mom slucaju, najvaznija je ravnopravnost i da devojka moze u potpunosti da mi parira na svim poljima. Ona bi trebala da je stabilna licnost, da ima vizije i ciljeve, da je obrazovana, ambiciozna, vredna, finansijski nezavisna, sarmantna, graciozna, da brine o svom izgledu, da je skromna, umerena, uredna, kulturna, pedantna, da ima stila i ukusa. Smatram da, ako sam ja mogao celu svoju mladost posvetim radu, ucenju, usavrsavanju, stednji, tezeci situiranosti,... onda moze i ona.

drugačiji standardi

pre 5 godina

@SAFovac

Ne razumem... To što su neke od tih što si ih naveo kao primer koristile usluge estetske hirurgije, nije ti problem ili kako...?

Hm

pre 5 godina

@Nikola
Pa sad kako kome se menjaju kriterijumi i kako ko uspe da ih ispuni. Vecina muskaraca ne uspe ni ranije ni kasnije.
Smesno sto tu nesto pretis zenama.

Realnost

pre 5 godina

@(Lara, 6. februar 2019 19:04)

Kao sto rekoh, svako ima pravo na svoje misljenje. Misljenje je najjeftinija stvar na svetu zato sto ga svako ima, tako da i ja imam svoje misljenje a ti svoje. Kao i sto sam vec pomenuo u prethodnom komentaru, kada zena napravi spisak "zelja" i ocekivanja od muskaraca, dobija samo pohvale, hvalospeve i zavist od strane drugih devojaka/zena, koja ih navodi da i one podignu kriterijume pri odabiru muskaraca. Muskarci se nazivaju sonjama i slabicima zato sto ne mogu da "pariraju" zenama!? Zasto se tada ne pojavi neka kao ti i objasni im kako stvari stoje? Mislim da recenica "muskarci uglavnom traze zene svog nivoa ili ISPOD svog nivoa a zene uglavnom traze muskarce svog nivoa ili IZNAD svog nivoa" dovoljno objasnjava.

Lep pozdrav

Da se ne lazemo

pre 5 godina

@(Zizu, 4. februar 2019 16:00)

Ne opterecuj se osudama na tvoj komentar. Svako ima pravo na svoj izbor. Kad neka devojka/zena ostavi komentar slican tvom, dobija pluseve i komentare podrske (kako je ona lavica, kako se bori, ako je ona uspesna onda i treba da nadje nekog uspesnog, sta ce joj neki koji joj ne parira, ako je situirana sta ce joj neko ko nije, zasto se on nije trudio kada je ona mogla, itd....). Mogao bih naci gomilu clanaka na ovu temu sa komentarima koji potvrdjuju moju tvrdnju. Na poslu je isto tako. Primetio sam da kada zena nekom muskarcu "poturi nogu" ili "pobedi" u nekim pregovorima ili na bilo koji drugi nacin, svi joj salju podrsku i hvale njen trud. Kada to muskarac uradi prema nekoj zeni, onda su komentari "sto si tako grub", "imaj razumevanja", "kako si mogao", "kakav si to muskarac", "pomozi joj i objasni joj a ne da je ismevas",...

SAFovac

pre 5 godina

@O
Nemaju dodirnih tačaka? Hm, poznajem devojku koja je dugo patila zbog ne baš estetski zadovoljavajućeg nosa, koristila tešku šminku, radila neki contouring i shading kako bi prividno izgledao drugačije, sve dok nije uradila rinoplastiju. Devojka je sada prelepa, blista. Ti očito imaš tarabe tamo gde ne treba, jer mašiš poentu. Rekao sam da je i jednom i drugom zajednički cilj, da se izgleda lepo. Ako smo isključivo za prirodu onda kažimo ženama da prestanu da se šminkaju, depiliraju, koriste kreme protiv bora i sl. Suštinski je isto koristila ona kremu, šminku ili botoks da ublaži bore, samo je forma drugačija (i cena naravno).

Realnost

pre 5 godina

@Marni

Dobro, ne sporim, to je smaracko razmisljanje (po razmisljanju mnogih koje poznajem). Ali, ja cu raditi jos par godina i vise nikad nista necu morati da radim, a ti i svi prethodno pomenuti cete biti zarobljeni u 30-ogodisnjem kreditu za stan, i brojati na prste svaki dinar koji potrosite.

SAFovac

pre 5 godina

@drugačiji standardi
Šta ne razumeš? Ne kažem ja da mi plavuše ili riđokose nisu privlačne, već kroz praksu me više privlače crnke. Nemam pravo na to ili šta? A što bi imao problem sa tim ako je neka od imenovanih imala neke estetske zahvate? Koja je suštinska razlika između šminke i korekcija? Žene se šminkaju, depiliraju, neke koje imaju neki estetski nedostatak otklone to, a cilj svega je da se osete lepo i poželjno. Ako će im to pomoći da se osete bolje, što da ne, ko sam ja da im branim. Licemerno je osuđivati estetske zahvate a nemati problem sa šminkom npr.

@Hm

pre 5 godina

Kao što većina žena ne uspe da ih ispuni, inače bi bile udate a ne nervozne i vređale ili se nalazile uvređene kada se kaže istina. Srećno, vreme radi za tebe :).

miki

pre 5 godina

ja sam svoju lepoticu vec pronasao .bogu hvala. imamo sve sto je potrbno da budemo srecni .kad pocnete da zivite sa nekim shvaticete da fizicki izgled nije jedino sto zenu cini privlacnom ili koliko god da je lepog izgleda necete moci ziveti sa njom.
onaj napisao da treba da ima auto. boze gospode . verovatno se sali.

Marko

pre 5 godina

Strasno, kao da je zena predmet(lutka), a oni, kao deca koja biraju izgled lutke u izlogu...
(OMG, 04. februar 2019 13:34)

Aha, a šta bi sa "viši od 185 cm, mišićav, poslovno ostvaren, stambeno obezbeđen, duhovit, obdaren"? Kada žene ređaju zahteve, onda je to u redu jer su one jake, slobodne i šta već. Kada muškarci rade isto, onda su mizogena đubrad koji na žene gledaju kao na robu. Dajte odlučite se više šta je u redu. Ili možda za nas važe druga pravila?

Hm

pre 5 godina

(@Hm, 6. februar 2019 00:08)
Ja sam udata skoro 20 godina i gledam moju bracu koji su mislili da ce vreme raditi za njih ali nista od toga.
Mali je broj muskaraca za koji vreme radi, mozda 10%, ostali samo omatore a ostanu niko i nista. Kad su mladi bar imaju perspektivu a kad omatore ni to
Pozdrav.

Josh jedan komentator

pre 5 godina

isto tako i za zene je idealan muskarac:
1. plava kosa
2. plave oci
3. visok
4. siroka ramena
5. atletski gradjen ili na mrsaviju stranu da vuce
6. diploma (svojim trudom ne kupljena itsl.)
7. $$, tj da nije lenj i da ima karijeru/ posao
8. da zna bar jedan strani jezik ( it to tecno) pored maternjeg
eto , dosta od mene

Klot

pre 5 godina

@Zizu
Ako ti nudiš da rađaš decu tegliš svoje telo, da ti budu u stomaku 9 meseci, zatim na dojci još toliko, pa puta toliko za svako dete, onda možeš tražiti to sve. Ako ne, onda ne možeš. Jednostavno je.
Ako je muškarac pametan, bez diplome neće dolaziti u obzir, ako je on ima. Ipak je to rad na sebi, posebno ako je lekar ili inženjer, oni su se najviše trudile i najviše vremena utrošile.
Kada se sračuna, nudiš manje nego što tražiš. Tržište.

marni

pre 5 godina

Smatram da, ako sam ja mogao celu svoju mladost posvetim radu, ucenju, usavrsavanju, stednji, tezeci situiranosti,... onda moze i ona.

boring,zaspah na pola izlaganja............

j.

pre 5 godina

 plave oci ne volim, plavu kosu da.
(Marko, 04. februar 2019 13:01) - neobično, retko će muškarac reći da više voli nešto lažno od nečeg prirodnog. Kod nas 80% plavuša nema plave oči i ima tamne obrve.

ej

pre 5 godina

Ne treba generalizovati. Prosto, svako ima svoju zenu iz snova. Znam parove u kojima je muz IT ekspert (sa basnoslovnim primanjima) a zena ima srednju skolu i dosta niska primanja. Ali eto, u tom slucaju, tog muskarca je privukla povucenost i nenametljivost zene, kao i sto je nju privukla povucenost i nenametljivost muskarca. Takodje, poznajem i parove u kojima je zena dosla iz "belog sveta", visoko obrazovana, koja govori dva svetska jezika, ali eto, zaljubila se u muskarca sa sela, vratila se u Srbiju i pocela da radi u nekoj prodavnici (za minimalac). U mom slucaju, najvaznija je ravnopravnost i da devojka moze u potpunosti da mi parira na svim poljima. Ona bi trebala da je stabilna licnost, da ima vizije i ciljeve, da je obrazovana, ambiciozna, vredna, finansijski nezavisna, sarmantna, graciozna, da brine o svom izgledu, da je skromna, umerena, uredna, kulturna, pedantna, da ima stila i ukusa. Smatram da, ako sam ja mogao celu svoju mladost posvetim radu, ucenju, usavrsavanju, stednji, tezeci situiranosti,... onda moze i ona. pa trazio je njanjavu senku koja ga prati,bas tihi otirac.

Who do you love...

pre 5 godina

@Namor

Pre bih rekla da ste vi to nešto pogrešno shvatili, "isfantazirali" ili niste shvatili neku šalu, ili ste totalno zaboravili kontekst (koji je možda bio potpuno drugačiji i ozbiljan), pa sada tumačite nešto pogrešno ili po (slabom) sećanju...
Vrlo je ozbiljno i potencijalno opasno, to što pišete, nadam se da ste toga svesni (pa koja žena bi mogla da poželi tako nešto!).

A što se tiče tih komentara nekih muškaraca o kojima sam pisala, ne radi samo o fantaziranju, jer ta osoba ostavi pisan trag (materijani dokaz), da svi drugi mogu da čitaju, a, ako čitate ovaj sad redovnije mislim da znate kako to izgleda i do koje mere neretko ide.

"who do you love, when you come (emotionally) undone"?

pre 5 godina

Čitam komentare nekih muškaraca na drugim stranama i čudim se - kolko njih prati i dobro poznaje glumice, pevačica i dr. poznate žene; kolko navodi prete nekih od tih žena kada opisuje lepotu lica ili nekog drugog dela tela, koliko su upućeni, koliko se razumeju (...), a, sa druge strane, toliko njih se žali da ne može da nadje odgovarajuću osobu suprotnog pola i da su dugo sami...

Takvo stanje je, logično, iritantno za žene koje nisu medijski poznate (pa koja bi volela da gleda svog supruga dok gleda u neku za koji zna da mu se jako dopada i na koji način), a ti neki muškarci se i dalje ponašaju kao da toga nisu svesni...?

Ako je neko nedavno na ovim stranama podsetio žene da same biraju (iako je pitanje koliko je izbor danas bolji nego, recimo, pre par decenija, kada su ipak neke tradicionalne vrednosti i obrasci ponašanja bili više utemeljeni), pitanje je isto za muškarce - jeste li svesni šta zaista radite (žudite za nečim što možda nikada nećete moći da imate, ali ipak gledate u to i patite za tim), jeste li svesni da takvim ponašanjem odbijate i zbunjujete žene sa kojima bi eventualno nekada imali pravu priliku), mislite li da je navedeno ponašanje više korisno ili štetno (dugoročno)?

Ne znam koja žena voli "ozareno" lice svog izabranika - kako gleda drugu, a, neki od vas, kao da se više i ne trude da takvo oduševljenje sakriju?

Kakva ljubav može postojati izmedju dvoje, ako se u nju meša navedeno, treba li biti zadovoljan nečim takvim?

Namor

pre 5 godina

("who do you love, when you come (emotionally) undone"?, 6. februar 2019 14:46)

Da, to što ste opisali zove se fantaziranje. Žene su tome vičnije od muškaraca. Imao sam tu "čast" da čujem kako udate žene pričaju, ne samo o poznatim muškarcima, već i o svakom tipu koji prođe pored njih. Od grupnog silovanja, pa nadalje, ništ im nije bilo strano. To što ste opisali zajedničko je za oba pola.

Bane

pre 5 godina

Posle toliko zena.....moj kriterijum je samo jedan....da bude pozitivna.
Kada je zena pozitivna onda je i nasmejana, vedra...zraci, a kada zraci ne moze biti ruzna. Ne mora biti ni duhovita, ne treba joj diploma, stan, kola ili posao....samo neka je nasmejana i neka misli i prica pozitivno, takva mi zena treba, vedra...kad je vidim da me ozari i udahne tracak te pozitivne energije....nemam vise snage da me isisavaju negativne zene.

Gong

pre 5 godina

Fizičke osobine su prvi filter, da se ne lažemo. Sledeći je - koliko je osoba prijatna, koliko se poklapamo u energijama, pa tek onda se ide na ostvarenja - ima li diplomu ili ne.

A što se tiče fizičkih osobina, individualna je stvar šta koga privlači.

shape

pre 5 godina

@SAFovac

Botoks, fileri, implanti i šminka, definitivno nisu isto, mada i u delu šminke ima štetnih sastojaka.

Takodje, ono što je iznutra (botoks i implanti), je često više štetno po ostale organe i limfne čvorove, nego šminka (spisak bolesti koje implanti izazivaju je podugačak, a neke od njih su jako ozbiljne).
I sa stanovišta vere, nije dobro menjati svoj oblik samo radi izgleda/ lepote, koristeći usluge estetske hirurgije (rekonstruktivna hirurgija (usled ozbiljnih povreda, opekotina) je, kažu, drugo.

Za mnoge, estetska hirurgija nije opcija, a i čudno je da, ako neko nosi drugačiji genetski materijal, do te mere promeni svoj izgled, da više i ne liči na sebe od pre (kao da se radi o drugoj osobi).

Slažem se da mnoge devojke preteruju sa šminkom, da nepotrebno koriste ekstenzije kose i veštačke trepavice (protiv toga sam) i čupaju obrve ili ih brigu pa onda ih crtaju 1cm iznad svojih prirodnih... - I to je sve čudno i loše, ali, ponovo, estetska hirurgija je (verujem) daleko ozbiljniji problem od toga.

Lara

pre 5 godina

A PRO --Ne treba generalizovati. Prosto, svako ima svoju zenu iz snova. Znam parove u kojima je muz..Etc... od tvog komentara i pluseva koje si za tvoj "imbecilni" komentar dobio. Posto ocigledno ne razumes (a ni tvoji glasaci, ocito), pa da ti malo pojasnim. Neki pripisuju jednu izreku Arturu Klarku a to je njegovo tumacenje pojma intelektualca. Artur kaze (bar neki tvrde da je rekao a on je poricao) da je intelektualac osoba cije obrazovanje nadilazi njegovu inteligenciju. Moja, slobodnija, interpretacija bi bila da je intelektualac osoba koja sakuplja informacije ali ne ume da ih obradi. E, vidis tu si negde i ti. Pojmovno, nisi bog zna sta rekao ali ako odbacis predrasude i nazres sustinu mora ti sve biti jasno. Pojmovi su zbrkani ali asocijacije nisu i po tome se vidi sta si iznutra-Nista roba.. Ne budes li razumeo ovo, opasno ti preti da predjes u domen intelektualizma a tu ti ni pored najbolje namere ne mogu pomoci.Biranje zene nije izdvajanje stoke na pojilu,plus ti sto mislis da vredis mnogo,aproksimativno ti se oduzima referentna vrednost.

mija

pre 5 godina

@zizu Hehe, skoro svi koje poznajem, a koji su imali tako taksativno navedene kriterijume, su se ozenili sa devojkama potpuno suprotnih fizickih karakteristika. Ne mislim na diplomu, nego islljucivo na fizicki izgled. Izgleda ipak sarm, duhovitost i ono nesto pobede ono visoka 175, zelen oci, tanke noge ?

Tek onako usput...

pre 5 godina

Da je pre svega normalna i naravno ono veoma bitno da nije zavisnik na drustvenim mrežama, jer to zna tako da upropasti svaku vezu...

reply

pre 5 godina

Kao što većina žena ne uspe da ih ispuni, inače bi bile udate a ne nervozne i vređale ili se nalazile uvređene kada se kaže istina. Srećno, vreme radi za tebe :).
Znaci sve udate su sretne i nisu nervozne,a neudate su ljute,kakvo glupo i jednolinijsko misljenje.

Marijana

pre 5 godina

Muskarci vise biraju ocima nego glavom, i to je problem, ali tek kada ta zaljubljenost i idealizacija prestanu pocinju problemi za njih. Ovo vazi i za zene, ne prepisujte ljudima osobine koje nemaju, ne proektujete svoje zelje, jer je to samo vasa iluzija. A birati partnera na osnovu izgleda, bez da ste ga dobro upoznali, ne vodi nicem dobrom.

T

pre 5 godina

Gledam po komentarima, vidim da je diploma jako bitna, a najveci broj neudatih i neozenjenih koje znam su upravo fakultetski obrazovani???

Marni

pre 5 godina

Ne znam zasto se meni licno obracas niti sam tema ja i brojanje novcica,u svakom slucaju,nije mi cilj palata sa balusterima i zlatni ferari,bavim se duhovnom nadogradnjom,koja je teza borba, a sticanje i materijalizam ostavljam onima kojima je takav nacin bivstvovanja priroritet.