Fitnes i dijeta

Šta sagoreva salo bolje od vežbanja u teretani?

Nedelja, 19.07.2020.

10:30

Izvor: 24sata.hr

Šta sagoreva salo bolje od vežbanja u teretani? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

Marinko Djuricin

pre 3 godine

@ajs
Neverovatno koliko nas narod nema pojma. Izracunaj druze, ako za 30 min trcim 6,35 km u proseku u poslednjih mesec dana, racunaj to u kalorijama po svim mogucim tablicama.

pedja Dorcolac

pre 3 godine

Samo cvarci i masna supa. To kad namaze creva, posle sve ispada po sistemu slobodnog pada, samo moras da budes siguran da si blizu wc

ja

pre 3 godine

@ (srbijasine, 19. jul 2020 16:02)

Isto je i sa teretanom. Kad sam prvi put ušao u teretanu, bilo je to da bih pokušao da izgubim višak kilograma i svi su mi savetovali "manje težine, veći broj ponavljanja", odn. vežbe manjeg intenziteta. Naravno, imao sam vrlo ograničene rezultate. Onda sam pokušao sa vežbama snage (trening velikog intenziteta) i pretvorio se u mašinu za topljenje sala - skinuo sam 50 kg za manje od 6 meseci. Ja sam se u teretani pronašao - prija mi i mnogo mi je zanimljivije nego trčanje ili plivanje (i jedna i druga aktivnost su naporne, pogotovo za nekog sa viškom kilograma, beskrajno su dosadne i ne daju neke mnogo vidljive rezultate - pogotovo na kraći rok). Ono što poklonici trčanja vrlo često prenebregavaju kada razmišljaju o teretani je to da, ako trčite da biste izgubili kilograme - kako napredujete kao svom cilju, morate da pojačavate intenzitet, odn. da produžavate distance i vreme treninga, pa dosadna aktivnost postaje još dosadnija. To sa teretanom nije slučaj, jer vam, usled vežbanja u teretani, raste mišićna masa - više mišića znači brži metabolizam i veći energetski zahtevi organizma da bi se održao u statusu quo. A to znači da ne morate da podešavate intenzitet treninga (trening može da bude isti i prvi i poslednji dan), a da nastavite da gubite kilograme još većom brzinom - samo pojačavate unos hrane (i to prioritizujete visokoproteinsku) i ostvarujete fenomenalne rezultate...

Profesor

pre 3 godine

Nikakav aerobni trening tipa trcanje, plivanje, kaedio masine i slicno ne mogu dovesti do efikasnog "ropljenja masnih naslaga" i skidanju viska kilograma. Tekst OBLIJUE NEISTINAMA i zabludama, kao i vecina komentara. Iskljucivo vezbe snage i izdrzljivosti u snazi (ne treba teretana, moze i kod kuce) koje se izvode u serijama i jednakim kratkim vremenskim intervalima odmora izmedju serija, mogu da naprave ozbiljan kalorijski deficit i ono najvaznije - da izazovu post trening efekat gubljenja kalorija i nakon treninga, dakle u oporavku. Prilikom aerobnih aktivnosti koje se savetuju u clanku ostvaruje se mali utrosak kalorija i opoavak je brz i bez ikakvog efekta na GUBITAK PRETERANE TEZINE. Ovaj tip vezbanja ima efekta SAMO u poboljsanju kardio-vaskularnog sistema i naravno, kao i svako vezbanje, povoljmo utice na organizam. Ali oni koji slusaju oavakve savete iz clanka NECE izgubiti visak kilograma brzo (cemu se nadaju).

zlo

pre 3 godine

Bravo krug trojke. To sto covek radi je autofagija i neverovatno da to niko nije spomenuo na ovu temu. Mediji sigurno nece jer morate da konzumirate, non stop! A za ove sa dijetama: to moze ako npr hocete da skinete kilazu za leto, haljinu za svadbu itd, znaci kratkorocno. Ako hocete drugacije telo morate da promenite nacin zivota. Pisem iz iskustva.

nikolai valuev

pre 3 godine

Trening je izuzetno vazan za zdravlje, ali trbusnjaci se prave u kuhinji. Trcis sat vremena i onda pojedes cokoladu, pola hleba ili koje pivce i nema nista od mrsavljenja. Samo realni unos (smanjeni) ugljenih hidrata i rezultati dolaze u najkracem roku.

mazda

pre 3 godine

ja sam izbacio slstkise. Samo to. Sve ostalo sam jeo. Za 6 meseci 5 kg manje, bez promene stila zivota.
Kada sam na to izbacio i testenine xleb (koje tamanim najsttasnije), kilaza je isla dole duplo brze.
Ovo je sve bez ikakvih vezbi, umereno hodanje. E da, ja godinama ne koristim lift, tako da se nekoliko puta na dan popnem/siđem sa V sprata.

sladoledsmesom

pre 3 godine

Ja sam jucer presao 160km na bike, sa power meter i sa heart rate monitor i gos i za pet sati sam utrosio 1900 cal. A ti 500 za 30m trcanja c c c
(achtwn, 19. jul 2020 20:25)

Da, možeš da spališ i do 700 kalorija za 30 minuta trčanja kada u jednačinu ubaciš godine, težinu, i broj otkucaja srca u minuti. Vrlo prosto.

ajs

pre 3 godine

To zavisi od kilaže i tempa. Ako trčiš 7-8km/h, i imaš 65-75kg, to će biti toliko. Ako trčiš visokim intenzitetom, 13-15km/h, i imaš 85-90kg, to bude skoro 600kcal za pola sata. (oko 90kcal po kilometru)
(aalborg, 19. jul 2020 18:56)


Tacno je ako si Husein Bolt. Ovde pricamo o rekreativcima.

holivudski frizer

pre 3 godine

Za sve one koji smatraju da je hodanje vezba sa malo intenziteta i tako dalje samo da kažemo da je preporučena dnevna doza hodanja za sve nas 10 iljade fita na engleskom ili ti ga pet 5 kilometara svaki dan. Tako da srecne vam rane, junaci. ( od hodanja naravno ) !

Skateboarder

pre 3 godine

@ Back in Black

To nije tacno za youtube-re. YouTube je odavno postao biznis na kome ljudi zarađuju. Oni prave tolike klipove da bi privukli pažnju I možda zaradili. I za velike preglede sve treba da je napravljeno kvalitetno. A oko vjezbanja I ishrane ništa, ali baš ništa nije jednostavno jer zahtjeva veliku samo-disciplinu I odricanje ako se žele rezultati. Zato ako misliš da možeš sve staviti u dva klipa I da objasnis o čemu se radi, varaš se. Kao I u školi, potrebna je gomila lekcija da bi se savladalo sve gradivo

mi debeljci

pre 3 godine

"Ako pijete sokove, jedete hleb i slatkiše, ni da svaki dan trčite maraton vas neće spasiti masnih naslaga.
(brm, 19. jul 2020 15:06)

A opet, jedan od mojih najboljih prijatelja jede veknu hleba dnevno(između ostalog), a ima 65 kg na visinu od 180 cm. Nikada ne vežba, ponekad trči po nekoliko kilometara.
Ja jedem manje od njega, češće se bavim sportom, a opet imam 15 kg viška.

Genetika je KLJUČNA za ove stvari, a za onog ko ima "lošu" genetiku ključni su naravno ishrana i krvničko vežbanje, potpuna promena i kolaps dotadašnjeg načina života. Mnogi na to opravdano nisu spremni.
(Aston Martin, 19. jul 2020 16:06)"

Ziveo sa cimerom koji je jeo sunke, kobasice, xxl pljeskavice, vozio se gradskim busom, nikad potrcao i nikad bukvalno gram sala nije imao, ja biciklu ko blesav dijete i uvek pojas oko stomaka.. Njemu je brz metabolizam i sve masti svari u cugu, nama je spor i tu kolicinu ne moze da nam svari pa ih gura u salo, ako taj obrok podelimo na vise porcija i jedemo zalogaj na recimo pola sata, onda ne bi smo imali salo. Takav nam je metabolizam. Zaboravite 3 normalna obroka dnevno, nego ih podelite u 9 manjih recimo, da bi zeludac postigao.

Back in Black

pre 3 godine

Vezbanje i teretana je postalo pomodarstvo zbog silnih youtubera koji to promovišu.U realnosti ti treba dve emisije od po sat vremena da u jednoj objasniš nacin vezbanja a u drugoj ishranu.Ali Youtuberi snimaju po deset godina klipove i da bi imali o cemu vise da snimaju oni su poceli da izmisljaju razne gluposti.Pogotovo Ameri oni su od vezbanja napravili kvantnu fiziku,toliko nebuloza na njihovim kanalima da je to neverovatno.A to je toliko jednostavno da jednostavnije ne moze da bude samo je najveci problem upornost.Ljudi zele sve na brzinu a to je malo teze.Takodje ima previse fake transformacija na Youtube gde kao neki koji kao ima veliki stomak i salo za tri meseca bude fit,svaki misic mu se vidi.A fora je da su sve to ljudi u treningu i pod hemijom koji prestanu da koriste hemiju,manje treniraju i više jedu i nabace stomak i malo sala i onda kada krenu da jace vezbaju brzo skidaju to salo i stomak,naravno pocnu opet sa hemijom.I onda neko ko nikada nije trenirao i ima sala misli kako ce i on za tri meseca da izgleda kao i oni ali to jednostavno nema šanse.

achtwn

pre 3 godine

Trcanje! Kakvo trosenje kalorijs u teretani? Za pola sata trcanja potrosim 500 kcal, znas koliko sati treba da dizes tegove da bi potrosio toliko?
(Marinko Djuricin, 19. jul 2020 12:45)
Kako to ti mjeris utrosene kalorije. Sekundaricom na satu?
Ja sam jucer presao 160km na bike, sa power meter i sa heart rate monitor i gos i za pet sati sam utrosio 1900 cal. A ti 500 za 30m trcanja c c c

achtwn

pre 3 godine

Možda seks, vodjenje ljubavi? Ništa nije uporedivo sa tim.
(Smeh, 19. jul 2020 11:54)
Davno sam procitao da se utrisi oko 25cal po sex-sesiji. Pa ti sad vidi. ?

duk1

pre 3 godine

"Trčanje se treba prvenstveno razlikovati od sprinta, koje isto spada u aerobne aktivnosti."

Ovo je dobro receno, ovo objasnjavam drugaru, ako imate malo vise viska onda je ok trcanje na duge staze u pocetku, ali ako zelite samo da se zategnete onda vam treba sprint npr. desetak puta po 100 metara sa odmaranjem, a ne maraton. Prosto, pogledajte kako izgledaju maratonci (obicno jako mrsavi afrikanci) i kako izgledaju sprinteri (zategnuti i misicavi) i taj tip treninga radite.
Btw. Ako volite plivanje, plivaci izgledaju najbolje, ali naucite pravilno plivanje i odmaranje.
⚠ Plivanje i sprint ne idu uz prestroge dijete

dr

pre 3 godine

od kraja februara sam izbacio pekaru,slatkise,alkohol,gazirano, 5x nedeljno traka brzi hod i trcanje i nordijsko skijanje 60 min. vec sam -12 kg..jako zadovoljan

aalborg

pre 3 godine

Trcanje! Kakvo trosenje kalorijs u teretani? Za pola sata trcanja potrosim 500 kcal, znas koliko sati treba da dizes tegove da bi potrosio toliko?
(Marinko Djuricin, 19. jul 2020 12:45)
Ako za pola sata trcanja potrosis 200kcal da budes srecan!
(ajs, 19. jul 2020 14:48)

To zavisi od kilaže i tempa. Ako trčiš 7-8km/h, i imaš 65-75kg, to će biti toliko. Ako trčiš visokim intenzitetom, 13-15km/h, i imaš 85-90kg, to bude skoro 600kcal za pola sata. (oko 90kcal po kilometru)

( ͡° ͜ʖ ͡°)

pre 3 godine

Ali sagoreva i misic a to nam nije cilj, zar ne? Kompleksna je to tema da bi se reklo da je samo kalorijski deficit bitan. Jako je bitno i sta jedemo, odn. poreklo kalorija. U 100 gr badema koji se dugo vare ima isto kalorija kao u 100 gr cokolade koja obiluje secerom koji se ako se ne potrosi jakom fiz. aktivnoscu zalepi gde ne treba. Da li ce isto izgledati onaj ko vecera prvo i ko vecera drugo, a unosi jednak br. kalorija?

(paja patak, 19. jul 2020 14:49)

Nece sagoreti misic ako gubi kilazu polako, mada dosta ljudi mnogo brzo smrsaju jer hoce da izgube kilazu sto pre. A sto se tice poreklo kalorija naravno da je bolje da jedes zdravije, ali mozes ti i da jedes zdravije i opet da se ugojis ako mnogo jedes, isto kao sto mozes da jedes picu i sladoled svaki dan i da gubis kilazu. Calories in, calories out.

O3

pre 3 godine

Najbolja stvar za sagorevanje sala je umerena i zdrava ishrana. Smanjite secer i belo brasno a unos ostalih namirnica ogranicite na razumnu meru uskladjenu sa licnim nutritivnim i kalorijskim potrebama. Nemojte jesti previse kasno i salo ce se topiti i uz normalno kretanje i umerenu fizicku aktivnost. Iscrpljivanje organizma do granice fizickih mogucnosti nije zdravo bas kao ni gladovanje do besmisla. Nadjite svoj balans.

jasmina

pre 3 godine

Potrazite Nutricionist Ana Petrovic i salo sagoreva +Teretana i stvarno funcioniše Zena Legenda...+Zdravo se hranite samo je Problem u Glavi!!!!

Kum Žoržo

pre 3 godine

Plivanje je zakon, svi misici rade. Ne morate da gubite vreme u teretani i vezbate jednu po jednu kategoriju misica. Nema povreda zglobova, istegnjuca misica. Direktno nije toliko stresno za telo kao dizanje tegova a moze biti i veoma opustajuce. I naravmo da mozes da smrsas. Ko kaze da ne moze od plivanja da se smrsa, ne zna sta prica ili posle plivanje pojede picu uz dva litara kole.
(sasha, 19. jul 2020 13:51)

Slažem se ali kod plivanja postoji par problema zbog kojih ljudi odustaju. Prvi je taj što da bi imali koristi od plivanja i vidljive rezultate morate plivati oko sat ipo po treningu a drugi je taj što je plivati sat ipo veoma dosadno, što će vam reći svako ko se bavi plivanjem.

Tubic

pre 3 godine

Trcanje 5 - 10 km dva do tri puta sedmicno.
Posle toga sklekovi , trbusnjaci i vezbe za ruke ( bicepsi ).
Odlazak na posao biciklom12 km dnevno.
Kada je hladno ili pada kisa tek onda u teretanu sat vremena , 40 min kardio trening i 20 tegovi.
Setajte kad mozete i lepo se hranite.
Jednom do dva puta godisnje obidjite doktora .
Puno srece svima i uzivajte u svemu.
Moze se pojesti i torta i pivo popiti jer je jedan zivot.

mišljene malog čoveka

pre 3 godine

Ja tokom posta izgubim 10ak kilograma. Strogo se pridrzavam podnog kalendara. Tako da izvan posta mogu da si priuštim da jedem šta god želim i koliko god želim. Fizički sam jako aktivan a unutrašnjost feretane sam vidio samo na filmovima. Sinovi mi više u teretani a nemaju ni pola izdržljivosti kao ja kad se tiče teški poslova oko kuće i farme

srbijasine

pre 3 godine

@ Trcanje! Kakvo trosenje kalorijs u teretani? Za pola sata trcanja potrosim 500 kcal, znas koliko sati treba da dizes tegove da bi potrosio toliko?
(Marinko Djuricin, 19. jul 2020 12:45)
Ako za pola sata trcanja potrosis 200kcal da budes srecan!
(ajs, 19. jul 2020 14:48)

Za pola sata trcanja mozes i 500 i 200 kal da izgubis, sve je u intezitetu vezbanja.

AK 47

pre 3 godine

(moderni trendovi, 19. jul 2020 14:58)

Po jednoj partiji seksa troši se toliko kalorija koliko uneseš kada pojedeš jednu krem bananicu. To je za psihu dobro. Za sve ostalo, ne preterano.

umerenost ;) 👌 aktivnost i hrana koja podstiče probavu

pre 3 godine

Uporno, kad god je tema mršavljenja neko ponavlja: kalorijski deficit, kalorijski deficit. Taj da nešto radi u životu i da treba da ima dobru koncenraciju ne bi stalno lupao ko maksim po diviziji. Ja da sam stalno u kalorijskom deficitu, padala bih u nesvest na svaka 3 dana od izgladnjivanja i pritom trošenja energije. Neko ko ništa ne radi i ne treba mu koncentracija, slobodno nek' se izgladnjuje do besvesti.

Aston Martin

pre 3 godine

Ako pijete sokove, jedete hleb i slatkiše, ni da svaki dan trčite maraton vas neće spasiti masnih naslaga.
(brm, 19. jul 2020 15:06)

A opet, jedan od mojih najboljih prijatelja jede veknu hleba dnevno(između ostalog), a ima 65 kg na visinu od 180 cm. Nikada ne vežba, ponekad trči po nekoliko kilometara.
Ja jedem manje od njega, češće se bavim sportom, a opet imam 15 kg viška.

Genetika je KLJUČNA za ove stvari, a za onog ko ima "lošu" genetiku ključni su naravno ishrana i krvničko vežbanje, potpuna promena i kolaps dotadašnjeg načina života. Mnogi na to opravdano nisu spremni.

ja

pre 3 godine

Košenje livade kosom i kovanje (u smislu kovačkog zanata). I jedna i druga aktivnost sagorevaju 1.300 kalorija na sat. Verovatno i drugi poljski i slični radovi, ali za ovo sam video i zapamtio u udžbeniku za biologiju za npr. 3. razred gimnazije...

CG- MN

pre 3 godine

Da nasmejem malo i vas ostale: čitam ovde ovlaš komentare i onako rasejan, u jednom komentaru umesto ...redovan obrok na svakih 4 - 5 h, pogrešno ,,pročitah" ...redovan obrok na svakih 4 - 5 minuta! Naravno da sam istog trena ponovo čitao rečenicu, ali na trenutak, samo na trenutak, moj mozak je bio zapanjen, čak zgranut, zamišljajući kakav bi to život bio da redovno jedemo na svakih 4 - 5 minuta, svi bismo se pretvorili u slonove :))
(Ja, 19. jul 2020 14:52)
Zavisi šta jedeš!
Neko iovako nešto žvaće non-stop. So keep your metabolism busy! Mogućnosti su razne.

miki

pre 3 godine

Najbolji nacin da se zategnes je redukovanje ishrane i da vezbas u teretani sa tezinama. Znaci, izbaciti proste secere, pojacati slozene secere, dosta proteina, puno salate, i teretana, a posebno preporucujem da posle odradjenog treninga sa tezinama da setate na traci pod usponom nekih 20ak minuta. Vezbanje sa tezinama posebno trosi kalorije i uvek cu preporuciti teretanu pre trcanja. Mozda ces brze oslabiti trcanjem, ali tu oostoji veliki rizik od YO YO efekta, tj. Da ti se brze i vrati to sto si utrosio. Pozdrav!

redukovana ishrana se podrazumeva

pre 3 godine

Vezbe snage oblikuju telo i grade misicnu masu koja ubrzava metabolizam, samim tim u stanju mirovanja trosite vise kalorija. Telo postaje jace i vizuelna transformacija je efektnija nego kada bi radili samo kardio treninge. Najbolje je kombinovati vezbe snage sa umerenim kardio treninzima. Jedno NE iskljucije drugo.

paja patak

pre 3 godine

Kalorijski deficit najbolje sagoreva salo.
(Nenad, 19. jul 2020 12:53)

Ali sagoreva i misic a to nam nije cilj, zar ne? Kompleksna je to tema da bi se reklo da je samo kalorijski deficit bitan. Jako je bitno i sta jedemo, odn. poreklo kalorija. U 100 gr badema koji se dugo vare ima isto kalorija kao u 100 gr cokolade koja obiluje secerom koji se ako se ne potrosi jakom fiz. aktivnoscu zalepi gde ne treba. Da li ce isto izgledati onaj ko vecera prvo i ko vecera drugo, a unosi jednak br. kalorija?

???riddler???

pre 3 godine

preskakanje vijace je poprilicno zahvalna vezba sto se tice kondicije, przenja masti i toniranja misica...isto tako vrlo korisna za bilo koji sport...brzina, hitrina, rad nogu, sinhronizacija gornjeg i donjeg dela tela... toplo preporucujem svima...

Ja

pre 3 godine

Da nasmejem malo i vas ostale: čitam ovde ovlaš komentare i onako rasejan, u jednom komentaru umesto ...redovan obrok na svakih 4 - 5 h, pogrešno ,,pročitah" ...redovan obrok na svakih 4 - 5 minuta! Naravno da sam istog trena ponovo čitao rečenicu, ali na trenutak, samo na trenutak, moj mozak je bio zapanjen, čak zgranut, zamišljajući kakav bi to život bio da redovno jedemo na svakih 4 - 5 minuta, svi bismo se pretvorili u slonove :))

Brutus

pre 3 godine

Možda seks, vodjenje ljubavi? Ništa nije uporedivo sa tim.
(Smeh, 19. jul 2020 11:54)

Evo ja noćas guslrsko veće, duša u nosu, a jutros vaga kaže svinjo debela

ajs

pre 3 godine

Trcanje! Kakvo trosenje kalorijs u teretani? Za pola sata trcanja potrosim 500 kcal, znas koliko sati treba da dizes tegove da bi potrosio toliko?
(Marinko Djuricin, 19. jul 2020 12:45)
Ako za pola sata trcanja potrosis 200kcal da budes srecan!

optimus

pre 3 godine

Mozete da radite sta hocete, da vezbate, trcite, plivate, setate... Dzaba, jedini nacin skidanja sala je korigovanje ishrane. Treniram redovno, vec godinama, ali nisam fit sto se tice stomaka. Ne zelim tolika odricanja, volim masnu hranu, volim da zivim, postati robot, psihu poodretiti tome,ne. Imate milion ovih nazovi kvazi fitnes trenera, kulturan nacin da vam uzmu pare.

koronarius

pre 3 godine

(zbrdvic, 19. jul 2020 12:26)

Plivacu, to sto izgubis na moru je voda zbog vrucine i znoja. Ovo ti kazem kao neko ko 15 godina pliva tri puta nedeljno po 3 km.

Esej na temu gojaznosti

pre 3 godine

Hodam, vozim bajs ceo život, samo još što i ne plivam, imam 25kg više nego što treba da imam i nikad nisam uspeo da smršam jer je tajna u smanjenom unosu kalorija, a ne u sportu. A kako da unosite manje kalorija? Pa tako što ćete od jutra do mraka nešto da radite, nekud da idete, nešto da završavate, pravite, sređujete...tako da ne mislite na hranu. Najbolje je da se zaljubite, tad se kilogrami sigurno tope a da to i ne primetite, ali čovek se ozbiljno zaljubljuje jednom, možda dvaput u životu. Eto to je tajna sa kilogramima, a ja nisam našao ništa što bi me teralo da po ceo dan nešto radim, a i takav je život većine gradskih ljudi - posao, kuća, kafana, televizor, utakmica, pivo, grickalice...Zato su gorštaci vitko kao motke, po ceo dan su na nogama. Drugim rečima, skoro da nema spasa. Ali ja i dalje pokušavam...

sasha

pre 3 godine

Plivanje je zakon, svi misici rade. Ne morate da gubite vreme u teretani i vezbate jednu po jednu kategoriju misica. Nema povreda zglobova, istegnjuca misica. Direktno nije toliko stresno za telo kao dizanje tegova a moze biti i veoma opustajuce. I naravmo da mozes da smrsas. Ko kaze da ne moze od plivanja da se smrsa, ne zna sta prica ili posle plivanje pojede picu uz dva litara kole.

Andy

pre 3 godine

@(zbrdvic, 19. jul 2020 12:26)

Ako toliko izgubiš kila na odmoru, to nije zbog brčkanja na moru. Tako se naglo gube kile kada neko preko godine preopterećuje jetru lošom hranom koja sadrži prazne kalorije i alkoholom, pa kada ode na odmor ako jede malo kvalitetnije i ne pije toliko onda i jetra prodiše pa krene da se oslobađa svog đubreta koje je nakupilo tokom maltretiranja. Sa druge strane može doći i do naglog gubitka kilograma ako si tokom godine pod konstantnim stresom i malo spavaš. Dolazi do povećanja lučenja kortizola pa se masti nakupljaju uglavnom u pojasu. Kada odeš na odmor i nemaš stresa telo uspe da se vrati u neku normalu. Uglavnom to što radiš je mučenje za telo. Što si stariji teže ide i oporavak. Eto toliko. Inače da, plivanje je učinkovito za mršavljenje ali ne brčkanje na plaži nego zaista plivanje na distance.

Marinko Djuricin

pre 3 godine

Trcanje! Kakvo trosenje kalorijs u teretani? Za pola sata trcanja potrosim 500 kcal, znas koliko sati treba da dizes tegove da bi potrosio toliko?

jasamaja

pre 3 godine

Najbolje kilometri pređeni u kući i po kući, dvorištu, bašti.... dok vršite uslužne usluge neophodne za život - pranje, ribanje, kuvanje, peglanje, okopavanje, zalivanje

zbrdvic

pre 3 godine

"Njiva i motika. Zezam se, sve stoji osim za plivanje. Niko jos nije smrsao od plivanja, moze samo da se poveca masa.
(koronarius, 19. jul 2020 12:11)"

al se izlupeta za medalju, pa dve godine zaredom posle kancelarijskog posla i prilicno ugojen odem na more 10 dana, plivam ko sumanut, jedem ko dva puta sumanut, i izgubim 6-7 kila i izoblikujem se poprilicno, sve za deset dana.....

jasamaja

pre 3 godine

Najbolje kilometri pređeni u kući i po kući, dvorištu, bašti.... dok vršite uslužne usluge neophodne za život - pranje, ribanje, kuvanje, peglanje, okopavanje, zalivanje

redukovana ishrana se podrazumeva

pre 3 godine

Vezbe snage oblikuju telo i grade misicnu masu koja ubrzava metabolizam, samim tim u stanju mirovanja trosite vise kalorija. Telo postaje jace i vizuelna transformacija je efektnija nego kada bi radili samo kardio treninge. Najbolje je kombinovati vezbe snage sa umerenim kardio treninzima. Jedno NE iskljucije drugo.

sasha

pre 3 godine

Plivanje je zakon, svi misici rade. Ne morate da gubite vreme u teretani i vezbate jednu po jednu kategoriju misica. Nema povreda zglobova, istegnjuca misica. Direktno nije toliko stresno za telo kao dizanje tegova a moze biti i veoma opustajuce. I naravmo da mozes da smrsas. Ko kaze da ne moze od plivanja da se smrsa, ne zna sta prica ili posle plivanje pojede picu uz dva litara kole.

???riddler???

pre 3 godine

preskakanje vijace je poprilicno zahvalna vezba sto se tice kondicije, przenja masti i toniranja misica...isto tako vrlo korisna za bilo koji sport...brzina, hitrina, rad nogu, sinhronizacija gornjeg i donjeg dela tela... toplo preporucujem svima...

optimus

pre 3 godine

Mozete da radite sta hocete, da vezbate, trcite, plivate, setate... Dzaba, jedini nacin skidanja sala je korigovanje ishrane. Treniram redovno, vec godinama, ali nisam fit sto se tice stomaka. Ne zelim tolika odricanja, volim masnu hranu, volim da zivim, postati robot, psihu poodretiti tome,ne. Imate milion ovih nazovi kvazi fitnes trenera, kulturan nacin da vam uzmu pare.

paja patak

pre 3 godine

Kalorijski deficit najbolje sagoreva salo.
(Nenad, 19. jul 2020 12:53)

Ali sagoreva i misic a to nam nije cilj, zar ne? Kompleksna je to tema da bi se reklo da je samo kalorijski deficit bitan. Jako je bitno i sta jedemo, odn. poreklo kalorija. U 100 gr badema koji se dugo vare ima isto kalorija kao u 100 gr cokolade koja obiluje secerom koji se ako se ne potrosi jakom fiz. aktivnoscu zalepi gde ne treba. Da li ce isto izgledati onaj ko vecera prvo i ko vecera drugo, a unosi jednak br. kalorija?

ajs

pre 3 godine

Trcanje! Kakvo trosenje kalorijs u teretani? Za pola sata trcanja potrosim 500 kcal, znas koliko sati treba da dizes tegove da bi potrosio toliko?
(Marinko Djuricin, 19. jul 2020 12:45)
Ako za pola sata trcanja potrosis 200kcal da budes srecan!

zbrdvic

pre 3 godine

"Njiva i motika. Zezam se, sve stoji osim za plivanje. Niko jos nije smrsao od plivanja, moze samo da se poveca masa.
(koronarius, 19. jul 2020 12:11)"

al se izlupeta za medalju, pa dve godine zaredom posle kancelarijskog posla i prilicno ugojen odem na more 10 dana, plivam ko sumanut, jedem ko dva puta sumanut, i izgubim 6-7 kila i izoblikujem se poprilicno, sve za deset dana.....

Kum Žoržo

pre 3 godine

Plivanje je zakon, svi misici rade. Ne morate da gubite vreme u teretani i vezbate jednu po jednu kategoriju misica. Nema povreda zglobova, istegnjuca misica. Direktno nije toliko stresno za telo kao dizanje tegova a moze biti i veoma opustajuce. I naravmo da mozes da smrsas. Ko kaze da ne moze od plivanja da se smrsa, ne zna sta prica ili posle plivanje pojede picu uz dva litara kole.
(sasha, 19. jul 2020 13:51)

Slažem se ali kod plivanja postoji par problema zbog kojih ljudi odustaju. Prvi je taj što da bi imali koristi od plivanja i vidljive rezultate morate plivati oko sat ipo po treningu a drugi je taj što je plivati sat ipo veoma dosadno, što će vam reći svako ko se bavi plivanjem.

miki

pre 3 godine

Najbolji nacin da se zategnes je redukovanje ishrane i da vezbas u teretani sa tezinama. Znaci, izbaciti proste secere, pojacati slozene secere, dosta proteina, puno salate, i teretana, a posebno preporucujem da posle odradjenog treninga sa tezinama da setate na traci pod usponom nekih 20ak minuta. Vezbanje sa tezinama posebno trosi kalorije i uvek cu preporuciti teretanu pre trcanja. Mozda ces brze oslabiti trcanjem, ali tu oostoji veliki rizik od YO YO efekta, tj. Da ti se brze i vrati to sto si utrosio. Pozdrav!

dr

pre 3 godine

od kraja februara sam izbacio pekaru,slatkise,alkohol,gazirano, 5x nedeljno traka brzi hod i trcanje i nordijsko skijanje 60 min. vec sam -12 kg..jako zadovoljan

Esej na temu gojaznosti

pre 3 godine

Hodam, vozim bajs ceo život, samo još što i ne plivam, imam 25kg više nego što treba da imam i nikad nisam uspeo da smršam jer je tajna u smanjenom unosu kalorija, a ne u sportu. A kako da unosite manje kalorija? Pa tako što ćete od jutra do mraka nešto da radite, nekud da idete, nešto da završavate, pravite, sređujete...tako da ne mislite na hranu. Najbolje je da se zaljubite, tad se kilogrami sigurno tope a da to i ne primetite, ali čovek se ozbiljno zaljubljuje jednom, možda dvaput u životu. Eto to je tajna sa kilogramima, a ja nisam našao ništa što bi me teralo da po ceo dan nešto radim, a i takav je život većine gradskih ljudi - posao, kuća, kafana, televizor, utakmica, pivo, grickalice...Zato su gorštaci vitko kao motke, po ceo dan su na nogama. Drugim rečima, skoro da nema spasa. Ali ja i dalje pokušavam...

Tubic

pre 3 godine

Trcanje 5 - 10 km dva do tri puta sedmicno.
Posle toga sklekovi , trbusnjaci i vezbe za ruke ( bicepsi ).
Odlazak na posao biciklom12 km dnevno.
Kada je hladno ili pada kisa tek onda u teretanu sat vremena , 40 min kardio trening i 20 tegovi.
Setajte kad mozete i lepo se hranite.
Jednom do dva puta godisnje obidjite doktora .
Puno srece svima i uzivajte u svemu.
Moze se pojesti i torta i pivo popiti jer je jedan zivot.

mi debeljci

pre 3 godine

"Ako pijete sokove, jedete hleb i slatkiše, ni da svaki dan trčite maraton vas neće spasiti masnih naslaga.
(brm, 19. jul 2020 15:06)

A opet, jedan od mojih najboljih prijatelja jede veknu hleba dnevno(između ostalog), a ima 65 kg na visinu od 180 cm. Nikada ne vežba, ponekad trči po nekoliko kilometara.
Ja jedem manje od njega, češće se bavim sportom, a opet imam 15 kg viška.

Genetika je KLJUČNA za ove stvari, a za onog ko ima "lošu" genetiku ključni su naravno ishrana i krvničko vežbanje, potpuna promena i kolaps dotadašnjeg načina života. Mnogi na to opravdano nisu spremni.
(Aston Martin, 19. jul 2020 16:06)"

Ziveo sa cimerom koji je jeo sunke, kobasice, xxl pljeskavice, vozio se gradskim busom, nikad potrcao i nikad bukvalno gram sala nije imao, ja biciklu ko blesav dijete i uvek pojas oko stomaka.. Njemu je brz metabolizam i sve masti svari u cugu, nama je spor i tu kolicinu ne moze da nam svari pa ih gura u salo, ako taj obrok podelimo na vise porcija i jedemo zalogaj na recimo pola sata, onda ne bi smo imali salo. Takav nam je metabolizam. Zaboravite 3 normalna obroka dnevno, nego ih podelite u 9 manjih recimo, da bi zeludac postigao.

O3

pre 3 godine

Najbolja stvar za sagorevanje sala je umerena i zdrava ishrana. Smanjite secer i belo brasno a unos ostalih namirnica ogranicite na razumnu meru uskladjenu sa licnim nutritivnim i kalorijskim potrebama. Nemojte jesti previse kasno i salo ce se topiti i uz normalno kretanje i umerenu fizicku aktivnost. Iscrpljivanje organizma do granice fizickih mogucnosti nije zdravo bas kao ni gladovanje do besmisla. Nadjite svoj balans.

AK 47

pre 3 godine

(moderni trendovi, 19. jul 2020 14:58)

Po jednoj partiji seksa troši se toliko kalorija koliko uneseš kada pojedeš jednu krem bananicu. To je za psihu dobro. Za sve ostalo, ne preterano.

ajs

pre 3 godine

To zavisi od kilaže i tempa. Ako trčiš 7-8km/h, i imaš 65-75kg, to će biti toliko. Ako trčiš visokim intenzitetom, 13-15km/h, i imaš 85-90kg, to bude skoro 600kcal za pola sata. (oko 90kcal po kilometru)
(aalborg, 19. jul 2020 18:56)


Tacno je ako si Husein Bolt. Ovde pricamo o rekreativcima.

Aston Martin

pre 3 godine

Ako pijete sokove, jedete hleb i slatkiše, ni da svaki dan trčite maraton vas neće spasiti masnih naslaga.
(brm, 19. jul 2020 15:06)

A opet, jedan od mojih najboljih prijatelja jede veknu hleba dnevno(između ostalog), a ima 65 kg na visinu od 180 cm. Nikada ne vežba, ponekad trči po nekoliko kilometara.
Ja jedem manje od njega, češće se bavim sportom, a opet imam 15 kg viška.

Genetika je KLJUČNA za ove stvari, a za onog ko ima "lošu" genetiku ključni su naravno ishrana i krvničko vežbanje, potpuna promena i kolaps dotadašnjeg načina života. Mnogi na to opravdano nisu spremni.

ja

pre 3 godine

Košenje livade kosom i kovanje (u smislu kovačkog zanata). I jedna i druga aktivnost sagorevaju 1.300 kalorija na sat. Verovatno i drugi poljski i slični radovi, ali za ovo sam video i zapamtio u udžbeniku za biologiju za npr. 3. razred gimnazije...

Back in Black

pre 3 godine

Vezbanje i teretana je postalo pomodarstvo zbog silnih youtubera koji to promovišu.U realnosti ti treba dve emisije od po sat vremena da u jednoj objasniš nacin vezbanja a u drugoj ishranu.Ali Youtuberi snimaju po deset godina klipove i da bi imali o cemu vise da snimaju oni su poceli da izmisljaju razne gluposti.Pogotovo Ameri oni su od vezbanja napravili kvantnu fiziku,toliko nebuloza na njihovim kanalima da je to neverovatno.A to je toliko jednostavno da jednostavnije ne moze da bude samo je najveci problem upornost.Ljudi zele sve na brzinu a to je malo teze.Takodje ima previse fake transformacija na Youtube gde kao neki koji kao ima veliki stomak i salo za tri meseca bude fit,svaki misic mu se vidi.A fora je da su sve to ljudi u treningu i pod hemijom koji prestanu da koriste hemiju,manje treniraju i više jedu i nabace stomak i malo sala i onda kada krenu da jace vezbaju brzo skidaju to salo i stomak,naravno pocnu opet sa hemijom.I onda neko ko nikada nije trenirao i ima sala misli kako ce i on za tri meseca da izgleda kao i oni ali to jednostavno nema šanse.

achtwn

pre 3 godine

Možda seks, vodjenje ljubavi? Ništa nije uporedivo sa tim.
(Smeh, 19. jul 2020 11:54)
Davno sam procitao da se utrisi oko 25cal po sex-sesiji. Pa ti sad vidi. ?

duk1

pre 3 godine

"Trčanje se treba prvenstveno razlikovati od sprinta, koje isto spada u aerobne aktivnosti."

Ovo je dobro receno, ovo objasnjavam drugaru, ako imate malo vise viska onda je ok trcanje na duge staze u pocetku, ali ako zelite samo da se zategnete onda vam treba sprint npr. desetak puta po 100 metara sa odmaranjem, a ne maraton. Prosto, pogledajte kako izgledaju maratonci (obicno jako mrsavi afrikanci) i kako izgledaju sprinteri (zategnuti i misicavi) i taj tip treninga radite.
Btw. Ako volite plivanje, plivaci izgledaju najbolje, ali naucite pravilno plivanje i odmaranje.
⚠ Plivanje i sprint ne idu uz prestroge dijete

mišljene malog čoveka

pre 3 godine

Ja tokom posta izgubim 10ak kilograma. Strogo se pridrzavam podnog kalendara. Tako da izvan posta mogu da si priuštim da jedem šta god želim i koliko god želim. Fizički sam jako aktivan a unutrašnjost feretane sam vidio samo na filmovima. Sinovi mi više u teretani a nemaju ni pola izdržljivosti kao ja kad se tiče teški poslova oko kuće i farme

umerenost ;) 👌 aktivnost i hrana koja podstiče probavu

pre 3 godine

Uporno, kad god je tema mršavljenja neko ponavlja: kalorijski deficit, kalorijski deficit. Taj da nešto radi u životu i da treba da ima dobru koncenraciju ne bi stalno lupao ko maksim po diviziji. Ja da sam stalno u kalorijskom deficitu, padala bih u nesvest na svaka 3 dana od izgladnjivanja i pritom trošenja energije. Neko ko ništa ne radi i ne treba mu koncentracija, slobodno nek' se izgladnjuje do besvesti.

holivudski frizer

pre 3 godine

Za sve one koji smatraju da je hodanje vezba sa malo intenziteta i tako dalje samo da kažemo da je preporučena dnevna doza hodanja za sve nas 10 iljade fita na engleskom ili ti ga pet 5 kilometara svaki dan. Tako da srecne vam rane, junaci. ( od hodanja naravno ) !

( ͡° ͜ʖ ͡°)

pre 3 godine

Ali sagoreva i misic a to nam nije cilj, zar ne? Kompleksna je to tema da bi se reklo da je samo kalorijski deficit bitan. Jako je bitno i sta jedemo, odn. poreklo kalorija. U 100 gr badema koji se dugo vare ima isto kalorija kao u 100 gr cokolade koja obiluje secerom koji se ako se ne potrosi jakom fiz. aktivnoscu zalepi gde ne treba. Da li ce isto izgledati onaj ko vecera prvo i ko vecera drugo, a unosi jednak br. kalorija?

(paja patak, 19. jul 2020 14:49)

Nece sagoreti misic ako gubi kilazu polako, mada dosta ljudi mnogo brzo smrsaju jer hoce da izgube kilazu sto pre. A sto se tice poreklo kalorija naravno da je bolje da jedes zdravije, ali mozes ti i da jedes zdravije i opet da se ugojis ako mnogo jedes, isto kao sto mozes da jedes picu i sladoled svaki dan i da gubis kilazu. Calories in, calories out.

Ja

pre 3 godine

Da nasmejem malo i vas ostale: čitam ovde ovlaš komentare i onako rasejan, u jednom komentaru umesto ...redovan obrok na svakih 4 - 5 h, pogrešno ,,pročitah" ...redovan obrok na svakih 4 - 5 minuta! Naravno da sam istog trena ponovo čitao rečenicu, ali na trenutak, samo na trenutak, moj mozak je bio zapanjen, čak zgranut, zamišljajući kakav bi to život bio da redovno jedemo na svakih 4 - 5 minuta, svi bismo se pretvorili u slonove :))

Brutus

pre 3 godine

Možda seks, vodjenje ljubavi? Ništa nije uporedivo sa tim.
(Smeh, 19. jul 2020 11:54)

Evo ja noćas guslrsko veće, duša u nosu, a jutros vaga kaže svinjo debela

Skateboarder

pre 3 godine

@ Back in Black

To nije tacno za youtube-re. YouTube je odavno postao biznis na kome ljudi zarađuju. Oni prave tolike klipove da bi privukli pažnju I možda zaradili. I za velike preglede sve treba da je napravljeno kvalitetno. A oko vjezbanja I ishrane ništa, ali baš ništa nije jednostavno jer zahtjeva veliku samo-disciplinu I odricanje ako se žele rezultati. Zato ako misliš da možeš sve staviti u dva klipa I da objasnis o čemu se radi, varaš se. Kao I u školi, potrebna je gomila lekcija da bi se savladalo sve gradivo

Andy

pre 3 godine

@(zbrdvic, 19. jul 2020 12:26)

Ako toliko izgubiš kila na odmoru, to nije zbog brčkanja na moru. Tako se naglo gube kile kada neko preko godine preopterećuje jetru lošom hranom koja sadrži prazne kalorije i alkoholom, pa kada ode na odmor ako jede malo kvalitetnije i ne pije toliko onda i jetra prodiše pa krene da se oslobađa svog đubreta koje je nakupilo tokom maltretiranja. Sa druge strane može doći i do naglog gubitka kilograma ako si tokom godine pod konstantnim stresom i malo spavaš. Dolazi do povećanja lučenja kortizola pa se masti nakupljaju uglavnom u pojasu. Kada odeš na odmor i nemaš stresa telo uspe da se vrati u neku normalu. Uglavnom to što radiš je mučenje za telo. Što si stariji teže ide i oporavak. Eto toliko. Inače da, plivanje je učinkovito za mršavljenje ali ne brčkanje na plaži nego zaista plivanje na distance.

aalborg

pre 3 godine

Trcanje! Kakvo trosenje kalorijs u teretani? Za pola sata trcanja potrosim 500 kcal, znas koliko sati treba da dizes tegove da bi potrosio toliko?
(Marinko Djuricin, 19. jul 2020 12:45)
Ako za pola sata trcanja potrosis 200kcal da budes srecan!
(ajs, 19. jul 2020 14:48)

To zavisi od kilaže i tempa. Ako trčiš 7-8km/h, i imaš 65-75kg, to će biti toliko. Ako trčiš visokim intenzitetom, 13-15km/h, i imaš 85-90kg, to bude skoro 600kcal za pola sata. (oko 90kcal po kilometru)

koronarius

pre 3 godine

(zbrdvic, 19. jul 2020 12:26)

Plivacu, to sto izgubis na moru je voda zbog vrucine i znoja. Ovo ti kazem kao neko ko 15 godina pliva tri puta nedeljno po 3 km.

achtwn

pre 3 godine

Trcanje! Kakvo trosenje kalorijs u teretani? Za pola sata trcanja potrosim 500 kcal, znas koliko sati treba da dizes tegove da bi potrosio toliko?
(Marinko Djuricin, 19. jul 2020 12:45)
Kako to ti mjeris utrosene kalorije. Sekundaricom na satu?
Ja sam jucer presao 160km na bike, sa power meter i sa heart rate monitor i gos i za pet sati sam utrosio 1900 cal. A ti 500 za 30m trcanja c c c

Marinko Djuricin

pre 3 godine

Trcanje! Kakvo trosenje kalorijs u teretani? Za pola sata trcanja potrosim 500 kcal, znas koliko sati treba da dizes tegove da bi potrosio toliko?

CG- MN

pre 3 godine

Da nasmejem malo i vas ostale: čitam ovde ovlaš komentare i onako rasejan, u jednom komentaru umesto ...redovan obrok na svakih 4 - 5 h, pogrešno ,,pročitah" ...redovan obrok na svakih 4 - 5 minuta! Naravno da sam istog trena ponovo čitao rečenicu, ali na trenutak, samo na trenutak, moj mozak je bio zapanjen, čak zgranut, zamišljajući kakav bi to život bio da redovno jedemo na svakih 4 - 5 minuta, svi bismo se pretvorili u slonove :))
(Ja, 19. jul 2020 14:52)
Zavisi šta jedeš!
Neko iovako nešto žvaće non-stop. So keep your metabolism busy! Mogućnosti su razne.

srbijasine

pre 3 godine

@ Trcanje! Kakvo trosenje kalorijs u teretani? Za pola sata trcanja potrosim 500 kcal, znas koliko sati treba da dizes tegove da bi potrosio toliko?
(Marinko Djuricin, 19. jul 2020 12:45)
Ako za pola sata trcanja potrosis 200kcal da budes srecan!
(ajs, 19. jul 2020 14:48)

Za pola sata trcanja mozes i 500 i 200 kal da izgubis, sve je u intezitetu vezbanja.

zlo

pre 3 godine

Bravo krug trojke. To sto covek radi je autofagija i neverovatno da to niko nije spomenuo na ovu temu. Mediji sigurno nece jer morate da konzumirate, non stop! A za ove sa dijetama: to moze ako npr hocete da skinete kilazu za leto, haljinu za svadbu itd, znaci kratkorocno. Ako hocete drugacije telo morate da promenite nacin zivota. Pisem iz iskustva.

jasmina

pre 3 godine

Potrazite Nutricionist Ana Petrovic i salo sagoreva +Teretana i stvarno funcioniše Zena Legenda...+Zdravo se hranite samo je Problem u Glavi!!!!

mazda

pre 3 godine

ja sam izbacio slstkise. Samo to. Sve ostalo sam jeo. Za 6 meseci 5 kg manje, bez promene stila zivota.
Kada sam na to izbacio i testenine xleb (koje tamanim najsttasnije), kilaza je isla dole duplo brze.
Ovo je sve bez ikakvih vezbi, umereno hodanje. E da, ja godinama ne koristim lift, tako da se nekoliko puta na dan popnem/siđem sa V sprata.

nikolai valuev

pre 3 godine

Trening je izuzetno vazan za zdravlje, ali trbusnjaci se prave u kuhinji. Trcis sat vremena i onda pojedes cokoladu, pola hleba ili koje pivce i nema nista od mrsavljenja. Samo realni unos (smanjeni) ugljenih hidrata i rezultati dolaze u najkracem roku.

ja

pre 3 godine

@ (srbijasine, 19. jul 2020 16:02)

Isto je i sa teretanom. Kad sam prvi put ušao u teretanu, bilo je to da bih pokušao da izgubim višak kilograma i svi su mi savetovali "manje težine, veći broj ponavljanja", odn. vežbe manjeg intenziteta. Naravno, imao sam vrlo ograničene rezultate. Onda sam pokušao sa vežbama snage (trening velikog intenziteta) i pretvorio se u mašinu za topljenje sala - skinuo sam 50 kg za manje od 6 meseci. Ja sam se u teretani pronašao - prija mi i mnogo mi je zanimljivije nego trčanje ili plivanje (i jedna i druga aktivnost su naporne, pogotovo za nekog sa viškom kilograma, beskrajno su dosadne i ne daju neke mnogo vidljive rezultate - pogotovo na kraći rok). Ono što poklonici trčanja vrlo često prenebregavaju kada razmišljaju o teretani je to da, ako trčite da biste izgubili kilograme - kako napredujete kao svom cilju, morate da pojačavate intenzitet, odn. da produžavate distance i vreme treninga, pa dosadna aktivnost postaje još dosadnija. To sa teretanom nije slučaj, jer vam, usled vežbanja u teretani, raste mišićna masa - više mišića znači brži metabolizam i veći energetski zahtevi organizma da bi se održao u statusu quo. A to znači da ne morate da podešavate intenzitet treninga (trening može da bude isti i prvi i poslednji dan), a da nastavite da gubite kilograme još većom brzinom - samo pojačavate unos hrane (i to prioritizujete visokoproteinsku) i ostvarujete fenomenalne rezultate...

pedja Dorcolac

pre 3 godine

Samo cvarci i masna supa. To kad namaze creva, posle sve ispada po sistemu slobodnog pada, samo moras da budes siguran da si blizu wc

Profesor

pre 3 godine

Nikakav aerobni trening tipa trcanje, plivanje, kaedio masine i slicno ne mogu dovesti do efikasnog "ropljenja masnih naslaga" i skidanju viska kilograma. Tekst OBLIJUE NEISTINAMA i zabludama, kao i vecina komentara. Iskljucivo vezbe snage i izdrzljivosti u snazi (ne treba teretana, moze i kod kuce) koje se izvode u serijama i jednakim kratkim vremenskim intervalima odmora izmedju serija, mogu da naprave ozbiljan kalorijski deficit i ono najvaznije - da izazovu post trening efekat gubljenja kalorija i nakon treninga, dakle u oporavku. Prilikom aerobnih aktivnosti koje se savetuju u clanku ostvaruje se mali utrosak kalorija i opoavak je brz i bez ikakvog efekta na GUBITAK PRETERANE TEZINE. Ovaj tip vezbanja ima efekta SAMO u poboljsanju kardio-vaskularnog sistema i naravno, kao i svako vezbanje, povoljmo utice na organizam. Ali oni koji slusaju oavakve savete iz clanka NECE izgubiti visak kilograma brzo (cemu se nadaju).

Marinko Djuricin

pre 3 godine

@ajs
Neverovatno koliko nas narod nema pojma. Izracunaj druze, ako za 30 min trcim 6,35 km u proseku u poslednjih mesec dana, racunaj to u kalorijama po svim mogucim tablicama.

sladoledsmesom

pre 3 godine

Ja sam jucer presao 160km na bike, sa power meter i sa heart rate monitor i gos i za pet sati sam utrosio 1900 cal. A ti 500 za 30m trcanja c c c
(achtwn, 19. jul 2020 20:25)

Da, možeš da spališ i do 700 kalorija za 30 minuta trčanja kada u jednačinu ubaciš godine, težinu, i broj otkucaja srca u minuti. Vrlo prosto.

zbrdvic

pre 3 godine

"Njiva i motika. Zezam se, sve stoji osim za plivanje. Niko jos nije smrsao od plivanja, moze samo da se poveca masa.
(koronarius, 19. jul 2020 12:11)"

al se izlupeta za medalju, pa dve godine zaredom posle kancelarijskog posla i prilicno ugojen odem na more 10 dana, plivam ko sumanut, jedem ko dva puta sumanut, i izgubim 6-7 kila i izoblikujem se poprilicno, sve za deset dana.....

Marinko Djuricin

pre 3 godine

Trcanje! Kakvo trosenje kalorijs u teretani? Za pola sata trcanja potrosim 500 kcal, znas koliko sati treba da dizes tegove da bi potrosio toliko?

Ja

pre 3 godine

Da nasmejem malo i vas ostale: čitam ovde ovlaš komentare i onako rasejan, u jednom komentaru umesto ...redovan obrok na svakih 4 - 5 h, pogrešno ,,pročitah" ...redovan obrok na svakih 4 - 5 minuta! Naravno da sam istog trena ponovo čitao rečenicu, ali na trenutak, samo na trenutak, moj mozak je bio zapanjen, čak zgranut, zamišljajući kakav bi to život bio da redovno jedemo na svakih 4 - 5 minuta, svi bismo se pretvorili u slonove :))

jasamaja

pre 3 godine

Najbolje kilometri pređeni u kući i po kući, dvorištu, bašti.... dok vršite uslužne usluge neophodne za život - pranje, ribanje, kuvanje, peglanje, okopavanje, zalivanje

achtwn

pre 3 godine

Trcanje! Kakvo trosenje kalorijs u teretani? Za pola sata trcanja potrosim 500 kcal, znas koliko sati treba da dizes tegove da bi potrosio toliko?
(Marinko Djuricin, 19. jul 2020 12:45)
Kako to ti mjeris utrosene kalorije. Sekundaricom na satu?
Ja sam jucer presao 160km na bike, sa power meter i sa heart rate monitor i gos i za pet sati sam utrosio 1900 cal. A ti 500 za 30m trcanja c c c

sasha

pre 3 godine

Plivanje je zakon, svi misici rade. Ne morate da gubite vreme u teretani i vezbate jednu po jednu kategoriju misica. Nema povreda zglobova, istegnjuca misica. Direktno nije toliko stresno za telo kao dizanje tegova a moze biti i veoma opustajuce. I naravmo da mozes da smrsas. Ko kaze da ne moze od plivanja da se smrsa, ne zna sta prica ili posle plivanje pojede picu uz dva litara kole.

miki

pre 3 godine

Najbolji nacin da se zategnes je redukovanje ishrane i da vezbas u teretani sa tezinama. Znaci, izbaciti proste secere, pojacati slozene secere, dosta proteina, puno salate, i teretana, a posebno preporucujem da posle odradjenog treninga sa tezinama da setate na traci pod usponom nekih 20ak minuta. Vezbanje sa tezinama posebno trosi kalorije i uvek cu preporuciti teretanu pre trcanja. Mozda ces brze oslabiti trcanjem, ali tu oostoji veliki rizik od YO YO efekta, tj. Da ti se brze i vrati to sto si utrosio. Pozdrav!

jasmina

pre 3 godine

Potrazite Nutricionist Ana Petrovic i salo sagoreva +Teretana i stvarno funcioniše Zena Legenda...+Zdravo se hranite samo je Problem u Glavi!!!!

ajs

pre 3 godine

Trcanje! Kakvo trosenje kalorijs u teretani? Za pola sata trcanja potrosim 500 kcal, znas koliko sati treba da dizes tegove da bi potrosio toliko?
(Marinko Djuricin, 19. jul 2020 12:45)
Ako za pola sata trcanja potrosis 200kcal da budes srecan!

mi debeljci

pre 3 godine

"Ako pijete sokove, jedete hleb i slatkiše, ni da svaki dan trčite maraton vas neće spasiti masnih naslaga.
(brm, 19. jul 2020 15:06)

A opet, jedan od mojih najboljih prijatelja jede veknu hleba dnevno(između ostalog), a ima 65 kg na visinu od 180 cm. Nikada ne vežba, ponekad trči po nekoliko kilometara.
Ja jedem manje od njega, češće se bavim sportom, a opet imam 15 kg viška.

Genetika je KLJUČNA za ove stvari, a za onog ko ima "lošu" genetiku ključni su naravno ishrana i krvničko vežbanje, potpuna promena i kolaps dotadašnjeg načina života. Mnogi na to opravdano nisu spremni.
(Aston Martin, 19. jul 2020 16:06)"

Ziveo sa cimerom koji je jeo sunke, kobasice, xxl pljeskavice, vozio se gradskim busom, nikad potrcao i nikad bukvalno gram sala nije imao, ja biciklu ko blesav dijete i uvek pojas oko stomaka.. Njemu je brz metabolizam i sve masti svari u cugu, nama je spor i tu kolicinu ne moze da nam svari pa ih gura u salo, ako taj obrok podelimo na vise porcija i jedemo zalogaj na recimo pola sata, onda ne bi smo imali salo. Takav nam je metabolizam. Zaboravite 3 normalna obroka dnevno, nego ih podelite u 9 manjih recimo, da bi zeludac postigao.

optimus

pre 3 godine

Mozete da radite sta hocete, da vezbate, trcite, plivate, setate... Dzaba, jedini nacin skidanja sala je korigovanje ishrane. Treniram redovno, vec godinama, ali nisam fit sto se tice stomaka. Ne zelim tolika odricanja, volim masnu hranu, volim da zivim, postati robot, psihu poodretiti tome,ne. Imate milion ovih nazovi kvazi fitnes trenera, kulturan nacin da vam uzmu pare.

mišljene malog čoveka

pre 3 godine

Ja tokom posta izgubim 10ak kilograma. Strogo se pridrzavam podnog kalendara. Tako da izvan posta mogu da si priuštim da jedem šta god želim i koliko god želim. Fizički sam jako aktivan a unutrašnjost feretane sam vidio samo na filmovima. Sinovi mi više u teretani a nemaju ni pola izdržljivosti kao ja kad se tiče teški poslova oko kuće i farme

Back in Black

pre 3 godine

Vezbanje i teretana je postalo pomodarstvo zbog silnih youtubera koji to promovišu.U realnosti ti treba dve emisije od po sat vremena da u jednoj objasniš nacin vezbanja a u drugoj ishranu.Ali Youtuberi snimaju po deset godina klipove i da bi imali o cemu vise da snimaju oni su poceli da izmisljaju razne gluposti.Pogotovo Ameri oni su od vezbanja napravili kvantnu fiziku,toliko nebuloza na njihovim kanalima da je to neverovatno.A to je toliko jednostavno da jednostavnije ne moze da bude samo je najveci problem upornost.Ljudi zele sve na brzinu a to je malo teze.Takodje ima previse fake transformacija na Youtube gde kao neki koji kao ima veliki stomak i salo za tri meseca bude fit,svaki misic mu se vidi.A fora je da su sve to ljudi u treningu i pod hemijom koji prestanu da koriste hemiju,manje treniraju i više jedu i nabace stomak i malo sala i onda kada krenu da jace vezbaju brzo skidaju to salo i stomak,naravno pocnu opet sa hemijom.I onda neko ko nikada nije trenirao i ima sala misli kako ce i on za tri meseca da izgleda kao i oni ali to jednostavno nema šanse.

Aston Martin

pre 3 godine

Ako pijete sokove, jedete hleb i slatkiše, ni da svaki dan trčite maraton vas neće spasiti masnih naslaga.
(brm, 19. jul 2020 15:06)

A opet, jedan od mojih najboljih prijatelja jede veknu hleba dnevno(između ostalog), a ima 65 kg na visinu od 180 cm. Nikada ne vežba, ponekad trči po nekoliko kilometara.
Ja jedem manje od njega, češće se bavim sportom, a opet imam 15 kg viška.

Genetika je KLJUČNA za ove stvari, a za onog ko ima "lošu" genetiku ključni su naravno ishrana i krvničko vežbanje, potpuna promena i kolaps dotadašnjeg načina života. Mnogi na to opravdano nisu spremni.

Kum Žoržo

pre 3 godine

Plivanje je zakon, svi misici rade. Ne morate da gubite vreme u teretani i vezbate jednu po jednu kategoriju misica. Nema povreda zglobova, istegnjuca misica. Direktno nije toliko stresno za telo kao dizanje tegova a moze biti i veoma opustajuce. I naravmo da mozes da smrsas. Ko kaze da ne moze od plivanja da se smrsa, ne zna sta prica ili posle plivanje pojede picu uz dva litara kole.
(sasha, 19. jul 2020 13:51)

Slažem se ali kod plivanja postoji par problema zbog kojih ljudi odustaju. Prvi je taj što da bi imali koristi od plivanja i vidljive rezultate morate plivati oko sat ipo po treningu a drugi je taj što je plivati sat ipo veoma dosadno, što će vam reći svako ko se bavi plivanjem.

umerenost ;) 👌 aktivnost i hrana koja podstiče probavu

pre 3 godine

Uporno, kad god je tema mršavljenja neko ponavlja: kalorijski deficit, kalorijski deficit. Taj da nešto radi u životu i da treba da ima dobru koncenraciju ne bi stalno lupao ko maksim po diviziji. Ja da sam stalno u kalorijskom deficitu, padala bih u nesvest na svaka 3 dana od izgladnjivanja i pritom trošenja energije. Neko ko ništa ne radi i ne treba mu koncentracija, slobodno nek' se izgladnjuje do besvesti.

Skateboarder

pre 3 godine

@ Back in Black

To nije tacno za youtube-re. YouTube je odavno postao biznis na kome ljudi zarađuju. Oni prave tolike klipove da bi privukli pažnju I možda zaradili. I za velike preglede sve treba da je napravljeno kvalitetno. A oko vjezbanja I ishrane ništa, ali baš ništa nije jednostavno jer zahtjeva veliku samo-disciplinu I odricanje ako se žele rezultati. Zato ako misliš da možeš sve staviti u dva klipa I da objasnis o čemu se radi, varaš se. Kao I u školi, potrebna je gomila lekcija da bi se savladalo sve gradivo

holivudski frizer

pre 3 godine

Za sve one koji smatraju da je hodanje vezba sa malo intenziteta i tako dalje samo da kažemo da je preporučena dnevna doza hodanja za sve nas 10 iljade fita na engleskom ili ti ga pet 5 kilometara svaki dan. Tako da srecne vam rane, junaci. ( od hodanja naravno ) !

Profesor

pre 3 godine

Nikakav aerobni trening tipa trcanje, plivanje, kaedio masine i slicno ne mogu dovesti do efikasnog "ropljenja masnih naslaga" i skidanju viska kilograma. Tekst OBLIJUE NEISTINAMA i zabludama, kao i vecina komentara. Iskljucivo vezbe snage i izdrzljivosti u snazi (ne treba teretana, moze i kod kuce) koje se izvode u serijama i jednakim kratkim vremenskim intervalima odmora izmedju serija, mogu da naprave ozbiljan kalorijski deficit i ono najvaznije - da izazovu post trening efekat gubljenja kalorija i nakon treninga, dakle u oporavku. Prilikom aerobnih aktivnosti koje se savetuju u clanku ostvaruje se mali utrosak kalorija i opoavak je brz i bez ikakvog efekta na GUBITAK PRETERANE TEZINE. Ovaj tip vezbanja ima efekta SAMO u poboljsanju kardio-vaskularnog sistema i naravno, kao i svako vezbanje, povoljmo utice na organizam. Ali oni koji slusaju oavakve savete iz clanka NECE izgubiti visak kilograma brzo (cemu se nadaju).

Tubic

pre 3 godine

Trcanje 5 - 10 km dva do tri puta sedmicno.
Posle toga sklekovi , trbusnjaci i vezbe za ruke ( bicepsi ).
Odlazak na posao biciklom12 km dnevno.
Kada je hladno ili pada kisa tek onda u teretanu sat vremena , 40 min kardio trening i 20 tegovi.
Setajte kad mozete i lepo se hranite.
Jednom do dva puta godisnje obidjite doktora .
Puno srece svima i uzivajte u svemu.
Moze se pojesti i torta i pivo popiti jer je jedan zivot.

paja patak

pre 3 godine

Kalorijski deficit najbolje sagoreva salo.
(Nenad, 19. jul 2020 12:53)

Ali sagoreva i misic a to nam nije cilj, zar ne? Kompleksna je to tema da bi se reklo da je samo kalorijski deficit bitan. Jako je bitno i sta jedemo, odn. poreklo kalorija. U 100 gr badema koji se dugo vare ima isto kalorija kao u 100 gr cokolade koja obiluje secerom koji se ako se ne potrosi jakom fiz. aktivnoscu zalepi gde ne treba. Da li ce isto izgledati onaj ko vecera prvo i ko vecera drugo, a unosi jednak br. kalorija?

redukovana ishrana se podrazumeva

pre 3 godine

Vezbe snage oblikuju telo i grade misicnu masu koja ubrzava metabolizam, samim tim u stanju mirovanja trosite vise kalorija. Telo postaje jace i vizuelna transformacija je efektnija nego kada bi radili samo kardio treninge. Najbolje je kombinovati vezbe snage sa umerenim kardio treninzima. Jedno NE iskljucije drugo.

ja

pre 3 godine

@ (srbijasine, 19. jul 2020 16:02)

Isto je i sa teretanom. Kad sam prvi put ušao u teretanu, bilo je to da bih pokušao da izgubim višak kilograma i svi su mi savetovali "manje težine, veći broj ponavljanja", odn. vežbe manjeg intenziteta. Naravno, imao sam vrlo ograničene rezultate. Onda sam pokušao sa vežbama snage (trening velikog intenziteta) i pretvorio se u mašinu za topljenje sala - skinuo sam 50 kg za manje od 6 meseci. Ja sam se u teretani pronašao - prija mi i mnogo mi je zanimljivije nego trčanje ili plivanje (i jedna i druga aktivnost su naporne, pogotovo za nekog sa viškom kilograma, beskrajno su dosadne i ne daju neke mnogo vidljive rezultate - pogotovo na kraći rok). Ono što poklonici trčanja vrlo često prenebregavaju kada razmišljaju o teretani je to da, ako trčite da biste izgubili kilograme - kako napredujete kao svom cilju, morate da pojačavate intenzitet, odn. da produžavate distance i vreme treninga, pa dosadna aktivnost postaje još dosadnija. To sa teretanom nije slučaj, jer vam, usled vežbanja u teretani, raste mišićna masa - više mišića znači brži metabolizam i veći energetski zahtevi organizma da bi se održao u statusu quo. A to znači da ne morate da podešavate intenzitet treninga (trening može da bude isti i prvi i poslednji dan), a da nastavite da gubite kilograme još većom brzinom - samo pojačavate unos hrane (i to prioritizujete visokoproteinsku) i ostvarujete fenomenalne rezultate...

aalborg

pre 3 godine

Trcanje! Kakvo trosenje kalorijs u teretani? Za pola sata trcanja potrosim 500 kcal, znas koliko sati treba da dizes tegove da bi potrosio toliko?
(Marinko Djuricin, 19. jul 2020 12:45)
Ako za pola sata trcanja potrosis 200kcal da budes srecan!
(ajs, 19. jul 2020 14:48)

To zavisi od kilaže i tempa. Ako trčiš 7-8km/h, i imaš 65-75kg, to će biti toliko. Ako trčiš visokim intenzitetom, 13-15km/h, i imaš 85-90kg, to bude skoro 600kcal za pola sata. (oko 90kcal po kilometru)

Andy

pre 3 godine

@(zbrdvic, 19. jul 2020 12:26)

Ako toliko izgubiš kila na odmoru, to nije zbog brčkanja na moru. Tako se naglo gube kile kada neko preko godine preopterećuje jetru lošom hranom koja sadrži prazne kalorije i alkoholom, pa kada ode na odmor ako jede malo kvalitetnije i ne pije toliko onda i jetra prodiše pa krene da se oslobađa svog đubreta koje je nakupilo tokom maltretiranja. Sa druge strane može doći i do naglog gubitka kilograma ako si tokom godine pod konstantnim stresom i malo spavaš. Dolazi do povećanja lučenja kortizola pa se masti nakupljaju uglavnom u pojasu. Kada odeš na odmor i nemaš stresa telo uspe da se vrati u neku normalu. Uglavnom to što radiš je mučenje za telo. Što si stariji teže ide i oporavak. Eto toliko. Inače da, plivanje je učinkovito za mršavljenje ali ne brčkanje na plaži nego zaista plivanje na distance.

duk1

pre 3 godine

"Trčanje se treba prvenstveno razlikovati od sprinta, koje isto spada u aerobne aktivnosti."

Ovo je dobro receno, ovo objasnjavam drugaru, ako imate malo vise viska onda je ok trcanje na duge staze u pocetku, ali ako zelite samo da se zategnete onda vam treba sprint npr. desetak puta po 100 metara sa odmaranjem, a ne maraton. Prosto, pogledajte kako izgledaju maratonci (obicno jako mrsavi afrikanci) i kako izgledaju sprinteri (zategnuti i misicavi) i taj tip treninga radite.
Btw. Ako volite plivanje, plivaci izgledaju najbolje, ali naucite pravilno plivanje i odmaranje.
⚠ Plivanje i sprint ne idu uz prestroge dijete

pedja Dorcolac

pre 3 godine

Samo cvarci i masna supa. To kad namaze creva, posle sve ispada po sistemu slobodnog pada, samo moras da budes siguran da si blizu wc

Esej na temu gojaznosti

pre 3 godine

Hodam, vozim bajs ceo život, samo još što i ne plivam, imam 25kg više nego što treba da imam i nikad nisam uspeo da smršam jer je tajna u smanjenom unosu kalorija, a ne u sportu. A kako da unosite manje kalorija? Pa tako što ćete od jutra do mraka nešto da radite, nekud da idete, nešto da završavate, pravite, sređujete...tako da ne mislite na hranu. Najbolje je da se zaljubite, tad se kilogrami sigurno tope a da to i ne primetite, ali čovek se ozbiljno zaljubljuje jednom, možda dvaput u životu. Eto to je tajna sa kilogramima, a ja nisam našao ništa što bi me teralo da po ceo dan nešto radim, a i takav je život većine gradskih ljudi - posao, kuća, kafana, televizor, utakmica, pivo, grickalice...Zato su gorštaci vitko kao motke, po ceo dan su na nogama. Drugim rečima, skoro da nema spasa. Ali ja i dalje pokušavam...

( ͡° ͜ʖ ͡°)

pre 3 godine

Ali sagoreva i misic a to nam nije cilj, zar ne? Kompleksna je to tema da bi se reklo da je samo kalorijski deficit bitan. Jako je bitno i sta jedemo, odn. poreklo kalorija. U 100 gr badema koji se dugo vare ima isto kalorija kao u 100 gr cokolade koja obiluje secerom koji se ako se ne potrosi jakom fiz. aktivnoscu zalepi gde ne treba. Da li ce isto izgledati onaj ko vecera prvo i ko vecera drugo, a unosi jednak br. kalorija?

(paja patak, 19. jul 2020 14:49)

Nece sagoreti misic ako gubi kilazu polako, mada dosta ljudi mnogo brzo smrsaju jer hoce da izgube kilazu sto pre. A sto se tice poreklo kalorija naravno da je bolje da jedes zdravije, ali mozes ti i da jedes zdravije i opet da se ugojis ako mnogo jedes, isto kao sto mozes da jedes picu i sladoled svaki dan i da gubis kilazu. Calories in, calories out.

dr

pre 3 godine

od kraja februara sam izbacio pekaru,slatkise,alkohol,gazirano, 5x nedeljno traka brzi hod i trcanje i nordijsko skijanje 60 min. vec sam -12 kg..jako zadovoljan

ajs

pre 3 godine

To zavisi od kilaže i tempa. Ako trčiš 7-8km/h, i imaš 65-75kg, to će biti toliko. Ako trčiš visokim intenzitetom, 13-15km/h, i imaš 85-90kg, to bude skoro 600kcal za pola sata. (oko 90kcal po kilometru)
(aalborg, 19. jul 2020 18:56)


Tacno je ako si Husein Bolt. Ovde pricamo o rekreativcima.

???riddler???

pre 3 godine

preskakanje vijace je poprilicno zahvalna vezba sto se tice kondicije, przenja masti i toniranja misica...isto tako vrlo korisna za bilo koji sport...brzina, hitrina, rad nogu, sinhronizacija gornjeg i donjeg dela tela... toplo preporucujem svima...

Brutus

pre 3 godine

Možda seks, vodjenje ljubavi? Ništa nije uporedivo sa tim.
(Smeh, 19. jul 2020 11:54)

Evo ja noćas guslrsko veće, duša u nosu, a jutros vaga kaže svinjo debela

srbijasine

pre 3 godine

@ Trcanje! Kakvo trosenje kalorijs u teretani? Za pola sata trcanja potrosim 500 kcal, znas koliko sati treba da dizes tegove da bi potrosio toliko?
(Marinko Djuricin, 19. jul 2020 12:45)
Ako za pola sata trcanja potrosis 200kcal da budes srecan!
(ajs, 19. jul 2020 14:48)

Za pola sata trcanja mozes i 500 i 200 kal da izgubis, sve je u intezitetu vezbanja.

CG- MN

pre 3 godine

Da nasmejem malo i vas ostale: čitam ovde ovlaš komentare i onako rasejan, u jednom komentaru umesto ...redovan obrok na svakih 4 - 5 h, pogrešno ,,pročitah" ...redovan obrok na svakih 4 - 5 minuta! Naravno da sam istog trena ponovo čitao rečenicu, ali na trenutak, samo na trenutak, moj mozak je bio zapanjen, čak zgranut, zamišljajući kakav bi to život bio da redovno jedemo na svakih 4 - 5 minuta, svi bismo se pretvorili u slonove :))
(Ja, 19. jul 2020 14:52)
Zavisi šta jedeš!
Neko iovako nešto žvaće non-stop. So keep your metabolism busy! Mogućnosti su razne.

O3

pre 3 godine

Najbolja stvar za sagorevanje sala je umerena i zdrava ishrana. Smanjite secer i belo brasno a unos ostalih namirnica ogranicite na razumnu meru uskladjenu sa licnim nutritivnim i kalorijskim potrebama. Nemojte jesti previse kasno i salo ce se topiti i uz normalno kretanje i umerenu fizicku aktivnost. Iscrpljivanje organizma do granice fizickih mogucnosti nije zdravo bas kao ni gladovanje do besmisla. Nadjite svoj balans.

achtwn

pre 3 godine

Možda seks, vodjenje ljubavi? Ništa nije uporedivo sa tim.
(Smeh, 19. jul 2020 11:54)
Davno sam procitao da se utrisi oko 25cal po sex-sesiji. Pa ti sad vidi. ?

zlo

pre 3 godine

Bravo krug trojke. To sto covek radi je autofagija i neverovatno da to niko nije spomenuo na ovu temu. Mediji sigurno nece jer morate da konzumirate, non stop! A za ove sa dijetama: to moze ako npr hocete da skinete kilazu za leto, haljinu za svadbu itd, znaci kratkorocno. Ako hocete drugacije telo morate da promenite nacin zivota. Pisem iz iskustva.

koronarius

pre 3 godine

(zbrdvic, 19. jul 2020 12:26)

Plivacu, to sto izgubis na moru je voda zbog vrucine i znoja. Ovo ti kazem kao neko ko 15 godina pliva tri puta nedeljno po 3 km.

AK 47

pre 3 godine

(moderni trendovi, 19. jul 2020 14:58)

Po jednoj partiji seksa troši se toliko kalorija koliko uneseš kada pojedeš jednu krem bananicu. To je za psihu dobro. Za sve ostalo, ne preterano.

ja

pre 3 godine

Košenje livade kosom i kovanje (u smislu kovačkog zanata). I jedna i druga aktivnost sagorevaju 1.300 kalorija na sat. Verovatno i drugi poljski i slični radovi, ali za ovo sam video i zapamtio u udžbeniku za biologiju za npr. 3. razred gimnazije...

mazda

pre 3 godine

ja sam izbacio slstkise. Samo to. Sve ostalo sam jeo. Za 6 meseci 5 kg manje, bez promene stila zivota.
Kada sam na to izbacio i testenine xleb (koje tamanim najsttasnije), kilaza je isla dole duplo brze.
Ovo je sve bez ikakvih vezbi, umereno hodanje. E da, ja godinama ne koristim lift, tako da se nekoliko puta na dan popnem/siđem sa V sprata.

sladoledsmesom

pre 3 godine

Ja sam jucer presao 160km na bike, sa power meter i sa heart rate monitor i gos i za pet sati sam utrosio 1900 cal. A ti 500 za 30m trcanja c c c
(achtwn, 19. jul 2020 20:25)

Da, možeš da spališ i do 700 kalorija za 30 minuta trčanja kada u jednačinu ubaciš godine, težinu, i broj otkucaja srca u minuti. Vrlo prosto.

Marinko Djuricin

pre 3 godine

@ajs
Neverovatno koliko nas narod nema pojma. Izracunaj druze, ako za 30 min trcim 6,35 km u proseku u poslednjih mesec dana, racunaj to u kalorijama po svim mogucim tablicama.

nikolai valuev

pre 3 godine

Trening je izuzetno vazan za zdravlje, ali trbusnjaci se prave u kuhinji. Trcis sat vremena i onda pojedes cokoladu, pola hleba ili koje pivce i nema nista od mrsavljenja. Samo realni unos (smanjeni) ugljenih hidrata i rezultati dolaze u najkracem roku.