Iz muškog ugla

Četiri razloga zašto muškarac odbija da vodi ljubav

Subota, 20.11.2021.

14:22

Izvor: vijesti.me

Èetiri razloga zašto muškarac odbija da vodi ljubav IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

Ivana

pre 2 godine

@Trobojka - znaci racionalnog i objektivnog razloga nema ima samo "nama je bilo lepse da vas gledamo kao nedostupne dok smo mi sami bili i te kako dostupni" sto je opet rezultat vase nesigurnosti i kompleksa. Zapravo zene sad vam cine uslugu, primoravaju vas da se izlecite tih boljki, jer vise ne mozete ceo zivot da se osecate kao pobednici u, kako rekosmo, namestenim uslovima. Onaj ko je siguran u svoju vrednost i muskost nema problem sto mu zena nije nevina ili skoro nevina. Ne ugrozavaju ga starlete koje jure pare, gejevi i svaka najbezazlenija drustvena pojava koja vas komplekase baca u amok. A, fala bogu, ima i takvih. Probajte, super je

Ne budite lakoverni

pre 2 godine

Mislim da je njihova ljutnja vise zbog toga sto devojke govore da zele, traze, cene, vrednuju nesto, a to je dijametralno suprotno od onoga sto u praksi prolazi.
(Mastrangello, 23. novembar 2021 17:55)

Ma jok, njima je tesko da ispune to sto cuju od devojaka pa onda im je lakse da kazu da one to zapravo ne zele u stilu nije do njih sto ne mogu da budu kulturni, verni, pazljivi, nego kao oni su bahati i grubi jer zene tako vole. Kako da ne. Neke zene vole i to, ne sporim, ali to nisu one zene sa kojima bi bili na duze staze, one sa kojima bi bili na duze staze nece njih takve bahate i grube. I onda su ili vazda sami ili "ne mogu da nadju normalnu" i zato su i besni i ljuti. Nikad zadovoljni. Lakse je kukati da drugi ne valja, nego poraditi malo na sebi, uvek bilo.

Mastrangello

pre 2 godine

@Ne budite lakoverni "Ne bi bilo ni priblizno ocajnih i ljutih muskaraca da se tako lako dolazi do sexa"

Mislim da je njihova ljutnja vise zbog toga sto devojke govore da zele, traze, cene, vrednuju nesto, a to je dijametralno suprotno od onoga sto u praksi prolazi.

Trobojka

pre 2 godine

Racoonalno i objektivno gledano, zasto je jedno mnogo lose a drugo manje lose :)?
(Ivana, 22. novembar 2021 21:01)

Pa, gledali smo vas ranije kao nešto bolje od nas. Bile ste kao nešto uzvišeno, posebna bića za koja se treba boriti.
Ta iluzija se razbije lako kada ne možemo sa nekom od vas da prošetamo do tržnice, a da vas ne "prepozna" 30 tipova. Usmeriću te i na analogiju brave i ključa.

Ne budite lakoverni

pre 2 godine

@nišlija "A drugo: Da ne odbijam žene imao bi ih na hiljade za moje 40+ god a ne desetine koliko sam ih imao a razlog je samo jedan-OČAJNIČKA NAPADNOST!Spopadanje,uporno nabacivanje gde čak i ako im kažeš dobar dan je za njih već signal da si njihov i..."
Sta rece?!
Sto se bacaju na tebe na "dobar dan"? Sta je to na tebi? Nauci i mene, za moju prvu...
(mastrangello@onmail.com, 22. novembar 2021 17:34)

Ma izmislja covek, ne primaj se. Ne bi bilo ni priblizno ocajnih i ljutih muskaraca da se tako lako dolazi do sexa

Ivana

pre 2 godine

@Trobojka - "te stvari" se zovu sex :). Nije mi bas jasno to da zena nesto "dopusta" pa i muskarac bira kojoj ce da pridje. Ali cak i da je tako kao sto ti kazes, da zena dopusta, zasto je ona losa ako mnogo "dopusta" a muskarac nije los ako mnogo "uzima"? Koji je to "prirodni" razlog da ona bude losa zbog toga? (Na stranu drustvena konvencija koju su proturili muskarci da opravdaju kod sebe promiskuitet, kao sto smo vec pomenuli). Racoonalno i objektivno gledano, zasto je jedno mnogo lose a drugo manje lose :)?

mastrangello@onmail.com

pre 2 godine

@VladVIII "Ne može zato što si taslačio dva puta pre toga, a i tri puta po tri-četiri puta u poslednjih 4-5 dana"
Gde su te sto daju i onima koji koriste izraz - taslacio?
Mozda bih tu imao sanse...


@nišlija "A drugo: Da ne odbijam žene imao bi ih na hiljade za moje 40+ god a ne desetine koliko sam ih imao a razlog je samo jedan-OČAJNIČKA NAPADNOST!Spopadanje,uporno nabacivanje gde čak i ako im kažeš dobar dan je za njih već signal da si njihov i..."
Sta rece?!
Sto se bacaju na tebe na "dobar dan"? Sta je to na tebi? Nauci i mene, za moju prvu...

Trobojka

pre 2 godine

(Ivana, 22. novembar 2021 08:35)

Nije isto kada muškarci i žene varaju ili su promiskuitetni. Prosto nije. Loše je i jedno i drugo, ali nije isto.
Prosto žene su te koje biraju, tj. "dopuštaju" te stvari.

Dje zapelo

pre 2 godine

Super i šta si sad?!
Zadnje vreme došlo jbt život,da se žene hvale promiskuitetom.
(Kikilišur, 21. novembar 2021 18:25)

Sto, brate? Jedan je dao resenje da kad zena odbija sex prirodno je da se muskarac okrene drugoj i prva nema prava da se ljuti. Ona je rekla ok, ali i kad mene odbijaju i ja cu se okrenuti drugom.
Sta ti tacno smeta i sta je nelogicno?

Ivana

pre 2 godine

@Kilkisur - eh, pa nije problem u hvalisanju, problem je u postupcima. To da nismo isti je tacno, objasni to drugarima koji misle da je ravnopravnost zena u rudniku. Sex nema veze s ravnopravnoscu. To sto ti pricas je konvecija i uvrezeno misljenje da je za muskarca ok da bude promiskuitetan, a za zenu ne. Iza toga ne stoji neka prirodna razlika, svi smo sexualna bica i uzivamo u istom, iza te teze stoji samo vekovna propaganda da nije lepo kad zena menja partnere i vara, a da je sasvim ok kad muskarac to radi. Pokusavali ste i uspevali da poturite tezu da ta privilegija treba da bude samo vasa, najvise iz vase nesigurnosti ako bi zena imala vise partnera jer, zaboga, mozda je onaj drugi bolji, a delom i iz razloga sujete i kompleksa jer sta ce vam nesto sto je neko vec imao. No, to su vasi problemi da ih resavate. (kad kazem vi ne mislim na sve muskarce, ima ih, fala bogu, racionalnih i normalnih koji shvataju da je sve to prirodno i normalno, ne jure nevine i ne frkcu na zene koje su imale bogat ljubavni zivot, vec na vas kojima "to nije isto" jer vas plasi i ugrozava mogucnost da vam se vrati istom merom. Prakticno, vas nije sramota da smatrate sebe pobednicima u namestenoj utakmici. Prilicno jadno)

Kikilišur

pre 2 godine

Nije valjda da ti je to ruzno? Sad bar znas koliko je zenama ruzno kad se muskarci hvale istim.
(Ivana, 21. novembar 2021 23:38)

Ako ti misliš da je to u istoj ravni,moralno i biološki,onda bravo za tebe. Slažem se da ni muškarci ne bi trebalo da se time hvale,hvalisanje generalno nije dobra osobina,ali vući paralelu izmedju te dve situacije,neozbiljno je. Treba da postoji ravnopravnost,ali Ivana nikada nećemo biti isti. Ravnopravni jesmo,ali nismo isti. To je velika razlika. Mnoge žene nikako to da shvate.

Ivana

pre 2 godine

Zadnje vreme došlo jbt život,da se žene hvale promiskuitetom.
(Kikilišur, 21. novembar 2021 18:25)

Nije valjda da ti je to ruzno? Sad bar znas koliko je zenama ruzno kad se muskarci hvale istim.

Kikilišur

pre 2 godine

Tako je i mene moj muž odbijao pa sam se okrenula drugim muškarcima.
(kopiranosatvitera, 20. novembar 2021 21:33)

Super i šta si sad?!
Zadnje vreme došlo jbt život,da se žene hvale promiskuitetom.

Marijana

pre 2 godine

Ako vas neko odbija, to nije partner za vas, pomirite se sa tim i idite dalje. Nemojte se ponižavati, svet je pun drugih ljudi i žena, i najbitniji je pravi spoj. Ne treba biti ograničen.

Munjenić

pre 2 godine

Ako žena godinama odbija muškarca ponašanjem, izgledom, mirisima, nebrigom, a on je pažljiv i dobar, romantičan i voli je, onda nema prava da mu zameri kad se on zainati ili mu dosadi.

3210

pre 2 godine

Jedina razlika izmedju zivotinja i nas su te emocije i palcevi, ostalo je sve isto sto se zasniva na hormonskoj preraspodeli.
(nislija, 20. novembar 2021 23:50)

Nije to jedina razlika...barem ne suštinska.

Razlika između nas i životinja je u tome što životinje nikada za vođu čopora neće izabrati nekog od "kompletnih idiota"

nišlija

pre 2 godine

Prvo:Ovaj što mi ukrao nick,nek to ne radi-iskopirao si me druže sa malim n,al nije s nego je š da znaš za drugi put...A drugo: Da ne odbijam žene imao bi ih na hiljade za moje 40+ god a ne desetine koliko sam ih imao a razlog je samo jedan-OČAJNIČKA NAPADNOST!Spopadanje,uporno nabacivanje gde čak i ako im kažeš dobar dan je za njih već signal da si njihov i...Te i takve stvari,a u vremenu sexualne revolucije i usamljenosti i pogrešnih percepcija o sebi su poprimile takve razmere da kojim slučajem nisam situiran i da rešim na taj da zarađujem bi bio multimilioner i...Za kraj,to me tolko ubilo u pojam da sam da Vam kažem pravo tolko nezainteresovan aj za žene nego i za sex da evo "POSTIM" već neko vreme!

33 33

pre 2 godine

Jednostavno: Stalna partnerka je nesto sto je monotono! Vremenom se izgubi zelja, a pojavi zudnja za bilo kojom drugom koja je iole sexy. Verujem da to vazi i za zene.
(Heldorag, 20. novembar 2021 21:46)

Pazi koga ženiš...

VladVIII

pre 2 godine

Ono kad komplikuješ objašnjenje proste stvari...

1) Rutina i dosada,
2) Ne može zato što si taslačio dva puta pre toga, a i tri puta po tri-četiri puta u poslednjih 4-5 dana

nislija

pre 2 godine

Muskarcu je seks fizioloska potreba vise nego zeni, naravno ako izuzmemo emocije. Pitanje je kod muskarca sta mora pre seksa da se desi, a sta posle seksa, bazirajuci na odnosima izmedju zene i muskarca. Sustina problema je da muskarci ne odbijaju, vec ako dodju do momenta da vise daju od puke potrebe zadovoljenja seksualne potrebe, onda jednostavno preusmeravaju seksualnu energiju na drugu zenu. Ovo je u prirodi svih sisara-zivotinja kojima i mi pripadamo i sve ovo nema nikakve veze sa stanjem duha, psihe... Jedina razlika izmedju zivotinja i nas su te emocije i palcevi, ostalo je sve isto sto se zasniva na hormonskoj preraspodeli.

@ ls

pre 2 godine

Pravi muskarac nikada ne odbija da vodi ljubav, samo moze biti eventualno sprecen tog momenta.
(ls, 20. novembar 2021 20:25)

Kod ovog "samo moze da bude eventualno sprecen tog momenta" si se provalio. Bolje cuti.

Aron

pre 2 godine

Kod nas u Srbiji glavni uzrok tome je ekonomska kriza u društvu koja stvara tenzije. Tako da to utiče i na seksualnu želju. Ako ljudi rade za 300 evra i bore se za osnovna prava i slobode tu prosto nema mira. I ne samo ta pojava već i druge a pogotovo porodično nasilje i tolerancija istog. Muškarci su nervozani jer su siromašni i žive u društvu krize i nepravde. Sa druge strane žene to tolerišu i racionalizacuju kod muškaraca upravo zbog krize jer znaju da su oni odrasli u siromaštvu i da su pod neviđenim pritiskom. Švedjanke ili Francuskinje to netolerisu jer znaju da žive u društvu blagostanja i obilja, a takodje i njihovi partneri. Tako da nema apsolutno nikakvih opravdanja za nasilje.

axon

pre 2 godine

Muškarci odbijaju? To je moguće? Ozbiljno pitam.
(..., 20. novembar 2021 20:59)

Naravno da je moguće. Ima dosta muškaraca koji mogu da biraju i /ili imaju dostojanstvo i kriterijum.

Heldorag

pre 2 godine

Jednostavno: Stalna partnerka je nesto sto je monotono! Vremenom se izgubi zelja, a pojavi zudnja za bilo kojom drugom koja je iole sexy. Verujem da to vazi i za zene.

kopiranosatvitera

pre 2 godine

Konstantno odbijanje od strane žene je najveći razlog zašto muškarac odbija ili nema želju da spava sa ženom i okreće se drugim ženama.
(aco_beč, 20. novembar 2021 19:09)

Tako je i mene moj muž odbijao pa sam se okrenula drugim muškarcima.

aco_beč

pre 2 godine

Konstantno odbijanje od strane žene je najveći razlog zašto muškarac odbija ili nema želju da spava sa ženom i okreće se drugim ženama.

aco_beč

pre 2 godine

Konstantno odbijanje od strane žene je najveći razlog zašto muškarac odbija ili nema želju da spava sa ženom i okreće se drugim ženama.

kopiranosatvitera

pre 2 godine

Konstantno odbijanje od strane žene je najveći razlog zašto muškarac odbija ili nema želju da spava sa ženom i okreće se drugim ženama.
(aco_beč, 20. novembar 2021 19:09)

Tako je i mene moj muž odbijao pa sam se okrenula drugim muškarcima.

axon

pre 2 godine

Muškarci odbijaju? To je moguće? Ozbiljno pitam.
(..., 20. novembar 2021 20:59)

Naravno da je moguće. Ima dosta muškaraca koji mogu da biraju i /ili imaju dostojanstvo i kriterijum.

Aron

pre 2 godine

Kod nas u Srbiji glavni uzrok tome je ekonomska kriza u društvu koja stvara tenzije. Tako da to utiče i na seksualnu želju. Ako ljudi rade za 300 evra i bore se za osnovna prava i slobode tu prosto nema mira. I ne samo ta pojava već i druge a pogotovo porodično nasilje i tolerancija istog. Muškarci su nervozani jer su siromašni i žive u društvu krize i nepravde. Sa druge strane žene to tolerišu i racionalizacuju kod muškaraca upravo zbog krize jer znaju da su oni odrasli u siromaštvu i da su pod neviđenim pritiskom. Švedjanke ili Francuskinje to netolerisu jer znaju da žive u društvu blagostanja i obilja, a takodje i njihovi partneri. Tako da nema apsolutno nikakvih opravdanja za nasilje.

Heldorag

pre 2 godine

Jednostavno: Stalna partnerka je nesto sto je monotono! Vremenom se izgubi zelja, a pojavi zudnja za bilo kojom drugom koja je iole sexy. Verujem da to vazi i za zene.

3210

pre 2 godine

Jedina razlika izmedju zivotinja i nas su te emocije i palcevi, ostalo je sve isto sto se zasniva na hormonskoj preraspodeli.
(nislija, 20. novembar 2021 23:50)

Nije to jedina razlika...barem ne suštinska.

Razlika između nas i životinja je u tome što životinje nikada za vođu čopora neće izabrati nekog od "kompletnih idiota"

@ ls

pre 2 godine

Pravi muskarac nikada ne odbija da vodi ljubav, samo moze biti eventualno sprecen tog momenta.
(ls, 20. novembar 2021 20:25)

Kod ovog "samo moze da bude eventualno sprecen tog momenta" si se provalio. Bolje cuti.

Ivana

pre 2 godine

Zadnje vreme došlo jbt život,da se žene hvale promiskuitetom.
(Kikilišur, 21. novembar 2021 18:25)

Nije valjda da ti je to ruzno? Sad bar znas koliko je zenama ruzno kad se muskarci hvale istim.

33 33

pre 2 godine

Jednostavno: Stalna partnerka je nesto sto je monotono! Vremenom se izgubi zelja, a pojavi zudnja za bilo kojom drugom koja je iole sexy. Verujem da to vazi i za zene.
(Heldorag, 20. novembar 2021 21:46)

Pazi koga ženiš...

Marijana

pre 2 godine

Ako vas neko odbija, to nije partner za vas, pomirite se sa tim i idite dalje. Nemojte se ponižavati, svet je pun drugih ljudi i žena, i najbitniji je pravi spoj. Ne treba biti ograničen.

Dje zapelo

pre 2 godine

Super i šta si sad?!
Zadnje vreme došlo jbt život,da se žene hvale promiskuitetom.
(Kikilišur, 21. novembar 2021 18:25)

Sto, brate? Jedan je dao resenje da kad zena odbija sex prirodno je da se muskarac okrene drugoj i prva nema prava da se ljuti. Ona je rekla ok, ali i kad mene odbijaju i ja cu se okrenuti drugom.
Sta ti tacno smeta i sta je nelogicno?

Ivana

pre 2 godine

@Kilkisur - eh, pa nije problem u hvalisanju, problem je u postupcima. To da nismo isti je tacno, objasni to drugarima koji misle da je ravnopravnost zena u rudniku. Sex nema veze s ravnopravnoscu. To sto ti pricas je konvecija i uvrezeno misljenje da je za muskarca ok da bude promiskuitetan, a za zenu ne. Iza toga ne stoji neka prirodna razlika, svi smo sexualna bica i uzivamo u istom, iza te teze stoji samo vekovna propaganda da nije lepo kad zena menja partnere i vara, a da je sasvim ok kad muskarac to radi. Pokusavali ste i uspevali da poturite tezu da ta privilegija treba da bude samo vasa, najvise iz vase nesigurnosti ako bi zena imala vise partnera jer, zaboga, mozda je onaj drugi bolji, a delom i iz razloga sujete i kompleksa jer sta ce vam nesto sto je neko vec imao. No, to su vasi problemi da ih resavate. (kad kazem vi ne mislim na sve muskarce, ima ih, fala bogu, racionalnih i normalnih koji shvataju da je sve to prirodno i normalno, ne jure nevine i ne frkcu na zene koje su imale bogat ljubavni zivot, vec na vas kojima "to nije isto" jer vas plasi i ugrozava mogucnost da vam se vrati istom merom. Prakticno, vas nije sramota da smatrate sebe pobednicima u namestenoj utakmici. Prilicno jadno)

Ivana

pre 2 godine

@Trobojka - "te stvari" se zovu sex :). Nije mi bas jasno to da zena nesto "dopusta" pa i muskarac bira kojoj ce da pridje. Ali cak i da je tako kao sto ti kazes, da zena dopusta, zasto je ona losa ako mnogo "dopusta" a muskarac nije los ako mnogo "uzima"? Koji je to "prirodni" razlog da ona bude losa zbog toga? (Na stranu drustvena konvencija koju su proturili muskarci da opravdaju kod sebe promiskuitet, kao sto smo vec pomenuli). Racoonalno i objektivno gledano, zasto je jedno mnogo lose a drugo manje lose :)?

Ne budite lakoverni

pre 2 godine

@nišlija "A drugo: Da ne odbijam žene imao bi ih na hiljade za moje 40+ god a ne desetine koliko sam ih imao a razlog je samo jedan-OČAJNIČKA NAPADNOST!Spopadanje,uporno nabacivanje gde čak i ako im kažeš dobar dan je za njih već signal da si njihov i..."
Sta rece?!
Sto se bacaju na tebe na "dobar dan"? Sta je to na tebi? Nauci i mene, za moju prvu...
(mastrangello@onmail.com, 22. novembar 2021 17:34)

Ma izmislja covek, ne primaj se. Ne bi bilo ni priblizno ocajnih i ljutih muskaraca da se tako lako dolazi do sexa

Ivana

pre 2 godine

@Trobojka - znaci racionalnog i objektivnog razloga nema ima samo "nama je bilo lepse da vas gledamo kao nedostupne dok smo mi sami bili i te kako dostupni" sto je opet rezultat vase nesigurnosti i kompleksa. Zapravo zene sad vam cine uslugu, primoravaju vas da se izlecite tih boljki, jer vise ne mozete ceo zivot da se osecate kao pobednici u, kako rekosmo, namestenim uslovima. Onaj ko je siguran u svoju vrednost i muskost nema problem sto mu zena nije nevina ili skoro nevina. Ne ugrozavaju ga starlete koje jure pare, gejevi i svaka najbezazlenija drustvena pojava koja vas komplekase baca u amok. A, fala bogu, ima i takvih. Probajte, super je

Munjenić

pre 2 godine

Ako žena godinama odbija muškarca ponašanjem, izgledom, mirisima, nebrigom, a on je pažljiv i dobar, romantičan i voli je, onda nema prava da mu zameri kad se on zainati ili mu dosadi.

Kikilišur

pre 2 godine

Tako je i mene moj muž odbijao pa sam se okrenula drugim muškarcima.
(kopiranosatvitera, 20. novembar 2021 21:33)

Super i šta si sad?!
Zadnje vreme došlo jbt život,da se žene hvale promiskuitetom.

Kikilišur

pre 2 godine

Nije valjda da ti je to ruzno? Sad bar znas koliko je zenama ruzno kad se muskarci hvale istim.
(Ivana, 21. novembar 2021 23:38)

Ako ti misliš da je to u istoj ravni,moralno i biološki,onda bravo za tebe. Slažem se da ni muškarci ne bi trebalo da se time hvale,hvalisanje generalno nije dobra osobina,ali vući paralelu izmedju te dve situacije,neozbiljno je. Treba da postoji ravnopravnost,ali Ivana nikada nećemo biti isti. Ravnopravni jesmo,ali nismo isti. To je velika razlika. Mnoge žene nikako to da shvate.

Ne budite lakoverni

pre 2 godine

Mislim da je njihova ljutnja vise zbog toga sto devojke govore da zele, traze, cene, vrednuju nesto, a to je dijametralno suprotno od onoga sto u praksi prolazi.
(Mastrangello, 23. novembar 2021 17:55)

Ma jok, njima je tesko da ispune to sto cuju od devojaka pa onda im je lakse da kazu da one to zapravo ne zele u stilu nije do njih sto ne mogu da budu kulturni, verni, pazljivi, nego kao oni su bahati i grubi jer zene tako vole. Kako da ne. Neke zene vole i to, ne sporim, ali to nisu one zene sa kojima bi bili na duze staze, one sa kojima bi bili na duze staze nece njih takve bahate i grube. I onda su ili vazda sami ili "ne mogu da nadju normalnu" i zato su i besni i ljuti. Nikad zadovoljni. Lakse je kukati da drugi ne valja, nego poraditi malo na sebi, uvek bilo.

nislija

pre 2 godine

Muskarcu je seks fizioloska potreba vise nego zeni, naravno ako izuzmemo emocije. Pitanje je kod muskarca sta mora pre seksa da se desi, a sta posle seksa, bazirajuci na odnosima izmedju zene i muskarca. Sustina problema je da muskarci ne odbijaju, vec ako dodju do momenta da vise daju od puke potrebe zadovoljenja seksualne potrebe, onda jednostavno preusmeravaju seksualnu energiju na drugu zenu. Ovo je u prirodi svih sisara-zivotinja kojima i mi pripadamo i sve ovo nema nikakve veze sa stanjem duha, psihe... Jedina razlika izmedju zivotinja i nas su te emocije i palcevi, ostalo je sve isto sto se zasniva na hormonskoj preraspodeli.

Trobojka

pre 2 godine

Racoonalno i objektivno gledano, zasto je jedno mnogo lose a drugo manje lose :)?
(Ivana, 22. novembar 2021 21:01)

Pa, gledali smo vas ranije kao nešto bolje od nas. Bile ste kao nešto uzvišeno, posebna bića za koja se treba boriti.
Ta iluzija se razbije lako kada ne možemo sa nekom od vas da prošetamo do tržnice, a da vas ne "prepozna" 30 tipova. Usmeriću te i na analogiju brave i ključa.

Trobojka

pre 2 godine

(Ivana, 22. novembar 2021 08:35)

Nije isto kada muškarci i žene varaju ili su promiskuitetni. Prosto nije. Loše je i jedno i drugo, ali nije isto.
Prosto žene su te koje biraju, tj. "dopuštaju" te stvari.

VladVIII

pre 2 godine

Ono kad komplikuješ objašnjenje proste stvari...

1) Rutina i dosada,
2) Ne može zato što si taslačio dva puta pre toga, a i tri puta po tri-četiri puta u poslednjih 4-5 dana

Mastrangello

pre 2 godine

@Ne budite lakoverni "Ne bi bilo ni priblizno ocajnih i ljutih muskaraca da se tako lako dolazi do sexa"

Mislim da je njihova ljutnja vise zbog toga sto devojke govore da zele, traze, cene, vrednuju nesto, a to je dijametralno suprotno od onoga sto u praksi prolazi.

nišlija

pre 2 godine

Prvo:Ovaj što mi ukrao nick,nek to ne radi-iskopirao si me druže sa malim n,al nije s nego je š da znaš za drugi put...A drugo: Da ne odbijam žene imao bi ih na hiljade za moje 40+ god a ne desetine koliko sam ih imao a razlog je samo jedan-OČAJNIČKA NAPADNOST!Spopadanje,uporno nabacivanje gde čak i ako im kažeš dobar dan je za njih već signal da si njihov i...Te i takve stvari,a u vremenu sexualne revolucije i usamljenosti i pogrešnih percepcija o sebi su poprimile takve razmere da kojim slučajem nisam situiran i da rešim na taj da zarađujem bi bio multimilioner i...Za kraj,to me tolko ubilo u pojam da sam da Vam kažem pravo tolko nezainteresovan aj za žene nego i za sex da evo "POSTIM" već neko vreme!

mastrangello@onmail.com

pre 2 godine

@VladVIII "Ne može zato što si taslačio dva puta pre toga, a i tri puta po tri-četiri puta u poslednjih 4-5 dana"
Gde su te sto daju i onima koji koriste izraz - taslacio?
Mozda bih tu imao sanse...


@nišlija "A drugo: Da ne odbijam žene imao bi ih na hiljade za moje 40+ god a ne desetine koliko sam ih imao a razlog je samo jedan-OČAJNIČKA NAPADNOST!Spopadanje,uporno nabacivanje gde čak i ako im kažeš dobar dan je za njih već signal da si njihov i..."
Sta rece?!
Sto se bacaju na tebe na "dobar dan"? Sta je to na tebi? Nauci i mene, za moju prvu...

Heldorag

pre 2 godine

Jednostavno: Stalna partnerka je nesto sto je monotono! Vremenom se izgubi zelja, a pojavi zudnja za bilo kojom drugom koja je iole sexy. Verujem da to vazi i za zene.

nislija

pre 2 godine

Muskarcu je seks fizioloska potreba vise nego zeni, naravno ako izuzmemo emocije. Pitanje je kod muskarca sta mora pre seksa da se desi, a sta posle seksa, bazirajuci na odnosima izmedju zene i muskarca. Sustina problema je da muskarci ne odbijaju, vec ako dodju do momenta da vise daju od puke potrebe zadovoljenja seksualne potrebe, onda jednostavno preusmeravaju seksualnu energiju na drugu zenu. Ovo je u prirodi svih sisara-zivotinja kojima i mi pripadamo i sve ovo nema nikakve veze sa stanjem duha, psihe... Jedina razlika izmedju zivotinja i nas su te emocije i palcevi, ostalo je sve isto sto se zasniva na hormonskoj preraspodeli.

Kikilišur

pre 2 godine

Tako je i mene moj muž odbijao pa sam se okrenula drugim muškarcima.
(kopiranosatvitera, 20. novembar 2021 21:33)

Super i šta si sad?!
Zadnje vreme došlo jbt život,da se žene hvale promiskuitetom.

Kikilišur

pre 2 godine

Nije valjda da ti je to ruzno? Sad bar znas koliko je zenama ruzno kad se muskarci hvale istim.
(Ivana, 21. novembar 2021 23:38)

Ako ti misliš da je to u istoj ravni,moralno i biološki,onda bravo za tebe. Slažem se da ni muškarci ne bi trebalo da se time hvale,hvalisanje generalno nije dobra osobina,ali vući paralelu izmedju te dve situacije,neozbiljno je. Treba da postoji ravnopravnost,ali Ivana nikada nećemo biti isti. Ravnopravni jesmo,ali nismo isti. To je velika razlika. Mnoge žene nikako to da shvate.

nišlija

pre 2 godine

Prvo:Ovaj što mi ukrao nick,nek to ne radi-iskopirao si me druže sa malim n,al nije s nego je š da znaš za drugi put...A drugo: Da ne odbijam žene imao bi ih na hiljade za moje 40+ god a ne desetine koliko sam ih imao a razlog je samo jedan-OČAJNIČKA NAPADNOST!Spopadanje,uporno nabacivanje gde čak i ako im kažeš dobar dan je za njih već signal da si njihov i...Te i takve stvari,a u vremenu sexualne revolucije i usamljenosti i pogrešnih percepcija o sebi su poprimile takve razmere da kojim slučajem nisam situiran i da rešim na taj da zarađujem bi bio multimilioner i...Za kraj,to me tolko ubilo u pojam da sam da Vam kažem pravo tolko nezainteresovan aj za žene nego i za sex da evo "POSTIM" već neko vreme!

aco_beč

pre 2 godine

Konstantno odbijanje od strane žene je najveći razlog zašto muškarac odbija ili nema želju da spava sa ženom i okreće se drugim ženama.

kopiranosatvitera

pre 2 godine

Konstantno odbijanje od strane žene je najveći razlog zašto muškarac odbija ili nema želju da spava sa ženom i okreće se drugim ženama.
(aco_beč, 20. novembar 2021 19:09)

Tako je i mene moj muž odbijao pa sam se okrenula drugim muškarcima.

Trobojka

pre 2 godine

(Ivana, 22. novembar 2021 08:35)

Nije isto kada muškarci i žene varaju ili su promiskuitetni. Prosto nije. Loše je i jedno i drugo, ali nije isto.
Prosto žene su te koje biraju, tj. "dopuštaju" te stvari.

Aron

pre 2 godine

Kod nas u Srbiji glavni uzrok tome je ekonomska kriza u društvu koja stvara tenzije. Tako da to utiče i na seksualnu želju. Ako ljudi rade za 300 evra i bore se za osnovna prava i slobode tu prosto nema mira. I ne samo ta pojava već i druge a pogotovo porodično nasilje i tolerancija istog. Muškarci su nervozani jer su siromašni i žive u društvu krize i nepravde. Sa druge strane žene to tolerišu i racionalizacuju kod muškaraca upravo zbog krize jer znaju da su oni odrasli u siromaštvu i da su pod neviđenim pritiskom. Švedjanke ili Francuskinje to netolerisu jer znaju da žive u društvu blagostanja i obilja, a takodje i njihovi partneri. Tako da nema apsolutno nikakvih opravdanja za nasilje.

Ivana

pre 2 godine

@Kilkisur - eh, pa nije problem u hvalisanju, problem je u postupcima. To da nismo isti je tacno, objasni to drugarima koji misle da je ravnopravnost zena u rudniku. Sex nema veze s ravnopravnoscu. To sto ti pricas je konvecija i uvrezeno misljenje da je za muskarca ok da bude promiskuitetan, a za zenu ne. Iza toga ne stoji neka prirodna razlika, svi smo sexualna bica i uzivamo u istom, iza te teze stoji samo vekovna propaganda da nije lepo kad zena menja partnere i vara, a da je sasvim ok kad muskarac to radi. Pokusavali ste i uspevali da poturite tezu da ta privilegija treba da bude samo vasa, najvise iz vase nesigurnosti ako bi zena imala vise partnera jer, zaboga, mozda je onaj drugi bolji, a delom i iz razloga sujete i kompleksa jer sta ce vam nesto sto je neko vec imao. No, to su vasi problemi da ih resavate. (kad kazem vi ne mislim na sve muskarce, ima ih, fala bogu, racionalnih i normalnih koji shvataju da je sve to prirodno i normalno, ne jure nevine i ne frkcu na zene koje su imale bogat ljubavni zivot, vec na vas kojima "to nije isto" jer vas plasi i ugrozava mogucnost da vam se vrati istom merom. Prakticno, vas nije sramota da smatrate sebe pobednicima u namestenoj utakmici. Prilicno jadno)

Trobojka

pre 2 godine

Racoonalno i objektivno gledano, zasto je jedno mnogo lose a drugo manje lose :)?
(Ivana, 22. novembar 2021 21:01)

Pa, gledali smo vas ranije kao nešto bolje od nas. Bile ste kao nešto uzvišeno, posebna bića za koja se treba boriti.
Ta iluzija se razbije lako kada ne možemo sa nekom od vas da prošetamo do tržnice, a da vas ne "prepozna" 30 tipova. Usmeriću te i na analogiju brave i ključa.

Ivana

pre 2 godine

Zadnje vreme došlo jbt život,da se žene hvale promiskuitetom.
(Kikilišur, 21. novembar 2021 18:25)

Nije valjda da ti je to ruzno? Sad bar znas koliko je zenama ruzno kad se muskarci hvale istim.

mastrangello@onmail.com

pre 2 godine

@VladVIII "Ne može zato što si taslačio dva puta pre toga, a i tri puta po tri-četiri puta u poslednjih 4-5 dana"
Gde su te sto daju i onima koji koriste izraz - taslacio?
Mozda bih tu imao sanse...


@nišlija "A drugo: Da ne odbijam žene imao bi ih na hiljade za moje 40+ god a ne desetine koliko sam ih imao a razlog je samo jedan-OČAJNIČKA NAPADNOST!Spopadanje,uporno nabacivanje gde čak i ako im kažeš dobar dan je za njih već signal da si njihov i..."
Sta rece?!
Sto se bacaju na tebe na "dobar dan"? Sta je to na tebi? Nauci i mene, za moju prvu...

axon

pre 2 godine

Muškarci odbijaju? To je moguće? Ozbiljno pitam.
(..., 20. novembar 2021 20:59)

Naravno da je moguće. Ima dosta muškaraca koji mogu da biraju i /ili imaju dostojanstvo i kriterijum.

Dje zapelo

pre 2 godine

Super i šta si sad?!
Zadnje vreme došlo jbt život,da se žene hvale promiskuitetom.
(Kikilišur, 21. novembar 2021 18:25)

Sto, brate? Jedan je dao resenje da kad zena odbija sex prirodno je da se muskarac okrene drugoj i prva nema prava da se ljuti. Ona je rekla ok, ali i kad mene odbijaju i ja cu se okrenuti drugom.
Sta ti tacno smeta i sta je nelogicno?

Ivana

pre 2 godine

@Trobojka - "te stvari" se zovu sex :). Nije mi bas jasno to da zena nesto "dopusta" pa i muskarac bira kojoj ce da pridje. Ali cak i da je tako kao sto ti kazes, da zena dopusta, zasto je ona losa ako mnogo "dopusta" a muskarac nije los ako mnogo "uzima"? Koji je to "prirodni" razlog da ona bude losa zbog toga? (Na stranu drustvena konvencija koju su proturili muskarci da opravdaju kod sebe promiskuitet, kao sto smo vec pomenuli). Racoonalno i objektivno gledano, zasto je jedno mnogo lose a drugo manje lose :)?

Munjenić

pre 2 godine

Ako žena godinama odbija muškarca ponašanjem, izgledom, mirisima, nebrigom, a on je pažljiv i dobar, romantičan i voli je, onda nema prava da mu zameri kad se on zainati ili mu dosadi.

Mastrangello

pre 2 godine

@Ne budite lakoverni "Ne bi bilo ni priblizno ocajnih i ljutih muskaraca da se tako lako dolazi do sexa"

Mislim da je njihova ljutnja vise zbog toga sto devojke govore da zele, traze, cene, vrednuju nesto, a to je dijametralno suprotno od onoga sto u praksi prolazi.

Ne budite lakoverni

pre 2 godine

Mislim da je njihova ljutnja vise zbog toga sto devojke govore da zele, traze, cene, vrednuju nesto, a to je dijametralno suprotno od onoga sto u praksi prolazi.
(Mastrangello, 23. novembar 2021 17:55)

Ma jok, njima je tesko da ispune to sto cuju od devojaka pa onda im je lakse da kazu da one to zapravo ne zele u stilu nije do njih sto ne mogu da budu kulturni, verni, pazljivi, nego kao oni su bahati i grubi jer zene tako vole. Kako da ne. Neke zene vole i to, ne sporim, ali to nisu one zene sa kojima bi bili na duze staze, one sa kojima bi bili na duze staze nece njih takve bahate i grube. I onda su ili vazda sami ili "ne mogu da nadju normalnu" i zato su i besni i ljuti. Nikad zadovoljni. Lakse je kukati da drugi ne valja, nego poraditi malo na sebi, uvek bilo.

@ ls

pre 2 godine

Pravi muskarac nikada ne odbija da vodi ljubav, samo moze biti eventualno sprecen tog momenta.
(ls, 20. novembar 2021 20:25)

Kod ovog "samo moze da bude eventualno sprecen tog momenta" si se provalio. Bolje cuti.

VladVIII

pre 2 godine

Ono kad komplikuješ objašnjenje proste stvari...

1) Rutina i dosada,
2) Ne može zato što si taslačio dva puta pre toga, a i tri puta po tri-četiri puta u poslednjih 4-5 dana

Ivana

pre 2 godine

@Trobojka - znaci racionalnog i objektivnog razloga nema ima samo "nama je bilo lepse da vas gledamo kao nedostupne dok smo mi sami bili i te kako dostupni" sto je opet rezultat vase nesigurnosti i kompleksa. Zapravo zene sad vam cine uslugu, primoravaju vas da se izlecite tih boljki, jer vise ne mozete ceo zivot da se osecate kao pobednici u, kako rekosmo, namestenim uslovima. Onaj ko je siguran u svoju vrednost i muskost nema problem sto mu zena nije nevina ili skoro nevina. Ne ugrozavaju ga starlete koje jure pare, gejevi i svaka najbezazlenija drustvena pojava koja vas komplekase baca u amok. A, fala bogu, ima i takvih. Probajte, super je

Marijana

pre 2 godine

Ako vas neko odbija, to nije partner za vas, pomirite se sa tim i idite dalje. Nemojte se ponižavati, svet je pun drugih ljudi i žena, i najbitniji je pravi spoj. Ne treba biti ograničen.

33 33

pre 2 godine

Jednostavno: Stalna partnerka je nesto sto je monotono! Vremenom se izgubi zelja, a pojavi zudnja za bilo kojom drugom koja je iole sexy. Verujem da to vazi i za zene.
(Heldorag, 20. novembar 2021 21:46)

Pazi koga ženiš...

Ne budite lakoverni

pre 2 godine

@nišlija "A drugo: Da ne odbijam žene imao bi ih na hiljade za moje 40+ god a ne desetine koliko sam ih imao a razlog je samo jedan-OČAJNIČKA NAPADNOST!Spopadanje,uporno nabacivanje gde čak i ako im kažeš dobar dan je za njih već signal da si njihov i..."
Sta rece?!
Sto se bacaju na tebe na "dobar dan"? Sta je to na tebi? Nauci i mene, za moju prvu...
(mastrangello@onmail.com, 22. novembar 2021 17:34)

Ma izmislja covek, ne primaj se. Ne bi bilo ni priblizno ocajnih i ljutih muskaraca da se tako lako dolazi do sexa

3210

pre 2 godine

Jedina razlika izmedju zivotinja i nas su te emocije i palcevi, ostalo je sve isto sto se zasniva na hormonskoj preraspodeli.
(nislija, 20. novembar 2021 23:50)

Nije to jedina razlika...barem ne suštinska.

Razlika između nas i životinja je u tome što životinje nikada za vođu čopora neće izabrati nekog od "kompletnih idiota"