101 Komentari

Sortiraj po:

Стефан

pre 3 godine

Односима је место у браку. Вишевековно искуство и не само оно о томе говори. Поглрдајте како функционишу наши односи и у шта се свет претворио па се запитајте.

Igor

pre 3 godine

Kada žena ima odnose BEZ ZAŠTITE sa više muškaraca u kratkom vremenskom periodu kada je u ovulaciji, sasvim je realno da će dete imati pomešane gene.

A to za likove od pre 100 godina niko ne tvrdi i nikad nije tvrdio osim tih izmišljenih ljudi u tvojoj glavi.
(Braco, 20. mart 2022 14:17)

I te kako se to tvrdi. A geni ne mogu da budu "pomesani" moze da bude dete ili tvoje ili od drugog ljubavnika, ne nastaje fetus tako sto se pomesaju spermatozoidi dva donora pa oplode jednu jajnu celiju.
Na stranu to spavanje bez zastite u 21. veku kod neobaveznih veza za jednu noc

Milan

pre 3 godine

"sasvim je realno da će dete imati pomesane gene"

Sta sve necemo procitati na ovim stranama... Mora, brate, ta osnovna skola da bude zaista i obavezna i strozija... Nasim ljudima je i princip reprodukcije jos uvek potpuna misterija

Braco

pre 3 godine

Kad si musko tumaci se kao da je sve ok, kad bi bio zensko, bio bi najgori ma svetu - cak su izmislili i neku teoriju po kojoj tvoje dete ne bi bilo samo tvoje, vec bi imalo i gene nekog od tih bivsih s kojim je bila pre 100 g :D. Kunu se da je tacno, videli ma jućubu
(Igor, 19. mart 2022 14:03)

Kada žena ima odnose BEZ ZAŠTITE sa više muškaraca u kratkom vremenskom periodu kada je u ovulaciji, sasvim je realno da će dete imati pomešane gene.

A to za likove od pre 100 godina niko ne tvrdi i nikad nije tvrdio osim tih izmišljenih ljudi u tvojoj glavi.

mamakoka

pre 3 godine

Naravno da se infekcije mogu da dobiju I ako imate samo jednog partnera. Meni se posrećilo I eto. Da ih je bilo vise, veća bi verovatnoća bila da bude svega i svačega.Na kraju krajeva ljudi I sa tim stvarima žive.

MileBukovac

pre 3 godine

neki dan sam nešto računao,imao sam ih oko 50,uglavnom se svake sećam..imam 51..i nešto mislim..sve je to bilo manje više isto.u početku kao malo drugačije a posle samo nijanse..i nisam nešto ponosan na cifru..mada sam bio manje više iskren i fer,cifre su samo nekakvo dokazivanje

Mila

pre 3 godine

33 godine, pre dve godine zastala na 12tom. Po mom mišljenju i za moj životni stil (muški faks/profesija, selidba u inostranstvo, dosta putovanja, različiti sportovi i dobar izgled) ni malo ni puno. Ja jesam više za iskustvo i hedonista sam, ali slični su me i privlačili (osim u početku, ali čovek se uči na greškama) - nekoliko dugih veza, nekoliko pokušaja, nekoliko kombinacija i par kratkih avantura. Svakog sam znala tj. provela intenzivno neko vreme u društvu, mentalna hemija je morala da proradi. Nije igralo nikakvu ulogu da me trenutni partner ne poželi kao majku svog deteta, kao ni par pre njega, nijednom nisam glumila neiskustvo i pričala sam o bivšim iskustvima, jer su me uz druge stvari formirala u ono što sam danas.
Imam par drugarica koje si se blamirale tj. i nisu baš birale sa kim, ali većina žena u mom okruženju je itekako težila normalnim momcima, dugotrajnijim vezama i nije varala tokom njih. Imam i nekoliko drugarica koje su ako ne sa prvim, onda stvarno završile sa drugim partnerom u brakovima i super im je, stvarno su se našli. Poenta je pre biti srećan i u miru sa samim sobom i svojim izborima. Ovi što pre svega broje i upozoravaju da žene danas vole seks i mogu da budu perverzne kad se zatvore vrata spavaće sobe, samo da im se poželi sva sreća ovog sveta.

Igor

pre 3 godine

Neznam koliko sam žena imao pre braka. Tek u braku počeo sam da brojim žene
i došao sam do brojke 4. Sa četvrtom sam još uvek u odnosima i vodili smo ljubav
preko 400 puta. Kako se to tumaci?
(Naivan, 18. mart 2022 21:53)

Kad si musko tumaci se kao da je sve ok, kad bi bio zensko, bio bi najgori ma svetu - cak su izmislili i neku teoriju po kojoj tvoje dete ne bi bilo samo tvoje, vec bi imalo i gene nekog od tih bivsih s kojim je bila pre 100 g :D. Kunu se da je tacno, videli ma jućubu

@trp

pre 3 godine

A muskarci ne vole seks i nisu perverzni? Uostalom, licemerni ste, jednu takvu biste da se seksate a da ozenite jednu nevinu koja ce da vam radja decu, da vas dvori i da sedi kuci i cuti. Po mogucnosti da paralelno imate i tokom braka jednu perveznu koja voli seks. Opravdanje za takvo ponasanje: ja sam musko i to je ok a ona je zensko, ne prilici joj. Cista rodna diskriminacija. More niste vi za zensko, bilo brak ili seks.

Vlado

pre 3 godine

To je kao lepak kada se zalepi prvi put onda drzi najbolje i dugo traje. Svako novo lepljenje je slabije a ako se to cini previse cesto onda se vise ne lepi ni na sta. Mozete ocekivati dobar seks ako je vasa draga bila sa mnogo muskaraca pre vas ali ne mozete ocekivati da cete je vecno zadrzati. Takve se nikada ne smiruju pored jednog coveka.
(Statisticka greska, 18. mart 2022 21:37)

Pa i za velikog zenskarosa je statisticka greska da se skrasi pored zene. Uvek je bilo. Isti djavo, samo smo sad u soku sto su i zene otvorenije prema sexu pa kao moralisemo, a realno isto. Promiskuitetni ljudi ma kog pola ce tesko biti verni, to jest verovatnoca je ista i kod Mileta svalera i kod Milke zavodnice

daj mi razlog

pre 3 godine

Ko je bio promiskuitetan taj će to i ostati. A ovi što se lože 'imao/la je njih 50 ali samo mene voli' moraju da se pomire da ih dragi/draga možda vole ali da i dalje prihvate nešto sa strane. Kome to nije jasno taj živi u deluziji.

day

pre 3 godine

Pa ima ko je sklon vezivanju, i uz to obično ide da dosta bira. To su ljudi koji su skloniji dužim vezama, jer vole sigurnost koju im uliva pouzdan i njima odgovarajuć partner. Takođe su svesni zdravstvenog rizika koji sa sobom nosi često menjanje partnera. Eksperimentisanju su više skloni mladi ljudi možda u dvadesetim godinama kada ili studiraju pa su pod velikim pritiskom očekivanja i svojih i sredine i tad ne mogu da se posvete koliko je potrebno i vezi i obavezama. Ako pak ne studiraju društvo je svejedno tolerantnije prema mladima u tom dobu i prihvatljivijim se smatra da tad promene partnere dok se ne nađe "pravi" za "ozbiljniju vezu". Ili pak oni u četrdesetim ili pedesetim koji iza sebe već imaju neke brakove ili propale duge veze, i onda ponovo za njih nastupaju "lažne dvadesete" kada traže kao da su na početku. Ima i ko ne zna gde tera, ali to su više ljudi kojima u suštini treba neka pomoć psihologa, koji ne mogu sami da izađu iz zamki sopstvene neodlučnosti, pogrešnih izbora, postupaka i slično.

trp

pre 3 godine

Muškarci treba da znaju da današnje devojke imaju dosta iskustva, da su perverzne, da vole seks i slično. Moraju da prestanu da gaje iluziju o nekim šatro finim devojkama jednorozima. Da vam kažem ovo, sve su devojke slične isti softver( mozak, razmišljanja, hipergamija), ali se razliki samo po hardveru( izgled, oblik tela, boja kose...)
Što manje gajite iluzije manje ćete biti razočarani.

day, nastavak

pre 3 godine

Ja ne mogu sa sigurnošću da tvrdim koliko bih tačno imala momaka do sad da nisam u braku. Ne verujem da bih bila kao puštena s lanca, jer nikad nisam bila taj tip osobe, ali možda bih imala iza sebe par veza u okvirima onoga što je meni "sudbina" odredila. Možda bih imala i poneku prolaznu avanturicu. Ne znam. Teško je pričati iz potpuno drugačije tačke od one u kojoj trenutno jesam. U principu, ja volim da budem u vezi, da me nešto nadahnjuje, da osećam ljubav. A svakako ne volim da prolazim kroz patnje, da se oporavljam od prevara, ostavljenosti, da gubim tlo pod nogama, da tugujem, da patim za bivšima i da polako akumuliram strah prema novim vezama zbog neuspelih starih.

Sta?

pre 3 godine

@ Viktor

Treba, ali šta mi sad da radimo kad nismo? A nismo više ni ni presrećni u toj jednoj vezi za ceo život? Da se ubijemo, odreknemo sebe kao bića sa emotivnim i seksualnim i svim normalnim potrebama za normalno funkcionisanje kao ljudskog bića?

Maki

pre 3 godine

Evo jedne zanimljive priče;
Ona imala 18, ja 17, meni prva. Ali nije to sve, kaže i ja sam njoj prvi, ali.
Prethodni momak kaže je bio toliko pažljiv da je čuvao njenu nevinost za brak. Pa je u njihovoj vezi bio dozvoljen samo oralni sex i sex u pedu!!!!!
Šta ću, neiskusan reko, stvarno je tako.
A kako sam joj skinuo nevinost, kaže sad ćemo da uradimo, i ja zapnem i vidim krv, reko tooo bio sam prvi. Tek sam godinama kasnije ukapirao da smo imali odnos kad je bila menstruacija u toku. Eto priča za sve naivne kao ja, na šta može da se naiđe i kakve priče može da vam smisli.

@mamakoka

pre 3 godine

Infekcije i kondilome mozete da dobijete bez obzira na to sto ste spavali samo sa vasim muzem, u ovisnosti od toga sa kim je on spavao.

Racionale

pre 3 godine

Ženama nije nikakav problem da budu sa koliko god hoće momaka. Sve je postalo dostupno i instant, društvene mreže su se usijale, udvarača koliko hoćeš, na njima je samo da kažu DA. Za razliku od njih, momci moraju dooobro da se oznoje da bi došli i do jedne. Treba da paze šta pričaju, da biraju reči, redosled, da ne požure ili da ne ugnjave devojku, da budu uporni, sigurni, zanimljivi... a devojke ne brinu ni o čemu, i mogu samo da im daju kiss i da oni budu presrećni. Neka neki momak pokuša da da kiss bez neke najave, pa će videti kako će proći. Dobiće šamar, devojka će ga svima ogovarati, a kako stvari stoje, možda dobije tužbu za seksualno uzmeniravanje. Jedna ISPODprosečna devojka može da ima nebrojano više partnera za razliku od IZNADprosečnog momka, samo ako hoće.
Devojkama je lakše i da eksperimentišu. Recimo ako devojka hoće grupnjak sa dva momka, taj prvi će joj odmah predložiti 10 njih koji bi mogli biti drugi. Ako bi neki momak predložio devojci da imaju drupnjak sa još jednom devojkom, verovatno bi ga ostavila.
Iskreno, to olako menjanje mi je malo bolesno. Tako će se verovatno nastaviti i u braku. Naići će na nekog bivšeg, setiće se lepe mladosti, hteće opet da proba nešto uzbudljivo... Žene se neće složiti, ali to je realnost. Vuk dlaku menja ali ćud nikad.
(..., 19. mart 2022 08:36)

Dobrim delom su muškarci krivi zbog toga, zbog mnogo veće želje za seksom trpe svašta.

..

pre 3 godine

Uh, dobro je! Bio sam, pre moje supruge, sa trinaes žena! Znači nisam promiskuitetan!
(Dušožder, 18. mart 2022 19:44)
Isto! Ja sam počela sa 24 god, volela bih da sam još kasnije, i to sa momkom sa kojim sam bila 6 meseci, i opet pogrešila.. pogrešna osoba koja nije znala da ceni to što je dobila. Posle toga u 10 godina stale 4 veze duže i nekoliko kratkih. U trideset i nekoj se udam za sadašnjeg muža sa kojim se znam još otkad smo bili tinejdžeri. Volela bih da smo kad smo se upoznali započeli vezu ali to tada očigledno nije bilo moguće. On ne zna ni za jednu moju vezu osim njega, ili se pravi da ne zna, ja ne znam ni za jednu njegovu, nije nam to bitno. Nadam se samo da ih je imao dosta i da ne žali ni za čim. Oboje imamo iskustvo i lepo nam je zajedno u svim segmentima i posle 17 godina zajedničkog života.

Viktor

pre 3 godine

Sta znam mislim da svi treba da promene bar jedno 5-6 partnera u periodu 18-25 a onda da se fokusiraju na trazenju osobe za brak. Kazem to zato sto znam puno drugara koji su sa istom devojkom od prve godine srednje, nisu se ni verili, nesto cekaju a ne znaju ni sami sta. Kad izadjemo negde gde ih ne znaju odmah se bacaju i slinave za prvom devojkom. Sa druge strane devojke koje su u takvim vezama uglavnom postanu kao kaludjerice, plase se da izadju na pice posle 9h i onda se to svede na kafu svakih 6 meseci. Znam par njih koje su dozivele nervni slom kad su pukle takve srednjoskolske veze, iako su one ulozile puno toga u tu vezu. Jednu je decko prevario i ostavio za drugu i ona je posle mesec dana otisla na njegova vrata da place da se pomire... Tako da svima predlazem da uzivaju u tim mladalackim godinama jer ako se ne izive tad taj oblak ce im visiti nad glavom kasnije i upropastice im neku dobru stvar.

Moreplovac

pre 3 godine

Citav zivot zivim na moru, znate i sami kako je ljeti, more, plaza, desavaju se cuda razna :) do 26 godine sam bio u tom rezimu, samo jurnjava za djevojkama ljeti, zimi... Bilo je tu kratkih vezica ali nista posebno, samo sam gledao da broj bude sto veci... Sad me sramota od takvog razmisljanja jer sam bio buzdovan.Ja sam znao da je problem u meni da je do mene i uvjek smatram da je do tog momka ili djevojke koja menja partnera, da jednostavno oni nisu zadovoljni svojim zivotom, i da tako lutaju...tagaju za onim pravim ili onom pravom... Tako sam i ja tragao i kad sam nasao onu pravu to je bilo to.Mi smo sad u srecnom braku i sve cu uraditi da budemo zajedno.Nikada je necu prevariti, nije da ne mogu nego jednostavno necu! Uglavnom treba vjerovati u Pravu ljubav, da ona se deseva u to treba vjerovati! Danas je stanje tako drustvo je to nametnulo, da moras da spavas sa sto vise devojaka ako ne ti si jado i slicno... Sto se tice zenske strane, i kod njih je slicno, danas se sve vise propagira da djevojka treba da ima sto vise partnera ... a ti kada udjes u takvom stanju tesko je izaci iz toga, otudjis se od ljudi gledas ih kao broj to je to... Poenta ove price je ( obracam se mladjima jer znam da gledaju komentare sta je normalno to sam i ja istrazivao ) da je bolje biti sa jednom pravom osobom nego sa 100 pogresnih ! Ako je nadjes potrudi se oko nje, broj je nebitan... Pozdrav

Mp

pre 3 godine

Zaključak: pre braka pažljivo biranje, posle razvoda, otvori tinder, daj šta daš, ima ih koliko hoćeš, kupicu kesom pa cu da se hvalim po društvenim mrežama.

...

pre 3 godine

Ženama nije nikakav problem da budu sa koliko god hoće momaka. Sve je postalo dostupno i instant, društvene mreže su se usijale, udvarača koliko hoćeš, na njima je samo da kažu DA. Za razliku od njih, momci moraju dooobro da se oznoje da bi došli i do jedne. Treba da paze šta pričaju, da biraju reči, redosled, da ne požure ili da ne ugnjave devojku, da budu uporni, sigurni, zanimljivi... a devojke ne brinu ni o čemu, i mogu samo da im daju kiss i da oni budu presrećni. Neka neki momak pokuša da da kiss bez neke najave, pa će videti kako će proći. Dobiće šamar, devojka će ga svima ogovarati, a kako stvari stoje, možda dobije tužbu za seksualno uzmeniravanje. Jedna ISPODprosečna devojka može da ima nebrojano više partnera za razliku od IZNADprosečnog momka, samo ako hoće.
Devojkama je lakše i da eksperimentišu. Recimo ako devojka hoće grupnjak sa dva momka, taj prvi će joj odmah predložiti 10 njih koji bi mogli biti drugi. Ako bi neki momak predložio devojci da imaju drupnjak sa još jednom devojkom, verovatno bi ga ostavila.
Iskreno, to olako menjanje mi je malo bolesno. Tako će se verovatno nastaviti i u braku. Naići će na nekog bivšeg, setiće se lepe mladosti, hteće opet da proba nešto uzbudljivo... Žene se neće složiti, ali to je realnost. Vuk dlaku menja ali ćud nikad.

Boris

pre 3 godine

imam 36 god., 2 puta se razvodio, spavao sam sa oko 60 zena..volio bih da imam samo jednu stabilnu vezu. Nije bitno koliko promenite nego da bude kvalitetna veza i da traje.. Srecan sam da je od mojih svih veza i vezica ipak stvoren jedan divan decak, koji sada vec zna da napise poneko slovo. Ponosan sam na sina. Trazim jednu stabilnu zensku osobu za dugu vezu, koja se nikada nece prekinuti.

pera detlić

pre 3 godine

Najpopularnije varijante:

1. Ti si mi drugi

2. Ti si mi treci. Prvi joj je bio prva ljubav, drugi ju je iskoristio pijanu.

Realnost:

Đevđir do đevđira.

Logikar

pre 3 godine

Imam 37 i volela bih da sam makar sa dvojicom spavala. Ali sam se udala za prvog sa kojim sam spavala.
(💕, 18. mart 2022 19:35)

Koliko god čudno zvučalo, mi zapravo i tražimo sigurnost, nekoga ko nam odgovara i sa kojima vredi provesti naše vreme, odgajati decu i slično. Čak i oni koji pričaju drugačije zapravo u dubini to traže. To je naša "životinjska" osobina koja nas tera da produžimo vrstu. Mnogi traže dugo, kao ova nesrećnica 47 puta. Ona verovatno nema vrednosti zbog kojih bi se neko kraj nje zadržao duže od par seksualnih odnosa. Ona to sebi možda neće priznati i lakše joj je to opravdati kao da ona zapravo ima kontrolu i da ona "eksperimentiše". Ti si imala sreću da odmah nađeš ono što mnogi nikada ne nađu ali i nesreću i prokletstvo da se pitaš kako bi bilo sa drugim. Zapravo bi bilo više ili manje isto. Lijep pozdrav.

Zoran

pre 3 godine

Aplikacije za online muvanje su ucinile to da i devojke koje izgledaju cak daleko ispod proseka sada mogu da izmenjaju i petoricu mesecno samo ako zele. Samo pitajte neku koliko lajkova i mečeva dobije sedmicno na tinderu. Izasao sam sa jednom, em razvedena, ima dete, nije mlada, ne izgleda nista posebno. Telefon joj izgore od udvaraca, digla nos kao da je Klaudija Sifer. Prikljucila je na nekoliko dejting aplikacija. Otvoreno mi je rekla da se tako vidja sa po nekoliko momaka sedmicno, fino je pocaste i potrude se, a ona onda razmislja ko je najbolji, a tek koja je zgodna mlada, ta ne zna gde udara..uvek je puno vise muskaraca u akciji na tim aplikacijama nego zena...tako da ako hoce mogu da izmenjaju koliko god hoce. Nece svaka da prizna al ova je makar bila iskrena.

Cile Mile

pre 3 godine

Svojevremeno kao klinac "smuvam" zgodnu kliniku, poznatu u društvu kao dobro dete iz fine porodice. Jedno veče završimo u njenom stanu. I desi se. Ja pun sebe, mislim uspeo sam u životu... Posle nekog vremena donese mi spisak na kome sam ja dopisan kao 57. po redu.
Bilo je to davno, sada je "srećno" udata, muž, deca... Zato, kada vam neka kaže da je pre vas imala sam jednog ili 2 momka sa kojima je spavala potražite spisak, možda na njemu pronađete i sebe...

zwz

pre 3 godine

Nije mi jasno zasto ljudi prave toliki cirkus od necega sto je u principu uparivanje dva parceta mesa. Onaj ko ima potrebu da stalno menja partnere u stvari ima probleme sa sobom i uzaludno pokusava ispijanjem slane vode da utoli zedj. Da ne pricamo o tome da je to danas zahvaljujuci brzim semama putem internet platformi postalo daleko rizicnije nego ranije - broj hronicnih polnih bolesti je eksplodirao.

Johny

pre 3 godine

Ovako ide matematika: cifru koju zena izgovori digni na kvadrat, a muskarac, izvuci korijen iz tog broja. Mada zene znaju da cute i kriju to toliko, da i same sebe ubede na kraju da nije ta cifra.

mamakoka

pre 3 godine

Sta da kažem. Samo sam spavala sa mužem. Ne vidim to kao plus. Sa jedne strane nema kondiloma i infekcija ostalih, abortusa, straha od nezeljene trudnoće, a sa druge strane smatram da sam bila izuzetno nesigurna kao žena. Svako treba da upoznala i prihvati sebe. To je možda I najteže.
Bila sam svojevremeno cimerka sa jednom devojkom , na slepo smo se spojile. Ta nije znala sa kim ce da bude sutra. I svi su trčali za njom. Nikome nije bilo gadno. Istina je, zapravo, vrlo tužna. Ona je bila psihicki loše I niko o tome nije brinuo. Počev od roditelja.
Svako zašto ima svoje zato. Razlozi su razni. Treba prihvatiti i to da se neko jednostavno tako rodi. Najlakse je nalepiti etiketu.

Coyote

pre 3 godine

U Beogradu prosečna devojka od 30 godina je bila sa otprilike 100 muškaraca (100komada/12 godina je 8 do 9 godisnje). Da li je to malo ili mnogo ne znam, ali znam da je cifra poprilicno tacna. Naravno odnosi se na neudate osobe koje imaju društveni zivot (izlaze u grad)

zezanje

pre 3 godine

Udala sam se sa 22 godine za trećeg partnera koje g sam do tada imala.Stariji je od mene 10 godina i bio je mnogo iskusniji. Nakon rođenja drugog deteta prihvatila sam, iako me je ubeđivao još od zabavljanja,da probamo razmenu partnera, ili sving. Bukvalno sam se probudila iz sna, pored sjajnog seksa, mnogo je više samopouzdanja, zadovoljstva sobom i ljubavi prema mužu. Imamo troje dece, trocifren broj seksualnih parnera i sjajan brak, ja 45 on 55 godina
(marta, 18. mart 2022 23:38)

Da je ovo muškarac napisao, imao bi mnogo više pluseva nego minusa.
A zapravo, gadno je ko god je u pitanju.

Tina

pre 3 godine

A udat će se za nekog bogatog šmokljana kome će se zakunuti u majku da joj je drugi. A za ove koji će mu pričati pa nemoj brate sa njom ,nema ko ju nije tresnuo, će mu reći da su ljubomorni na njihovu ljubav, i da ih samo žele rastaviti.
Jadan čovjek.

Kler Frejzer

pre 3 godine

Znaci kod nas ili mora da bude nevina ili da je spavala sa 2-3 jer u suprotnom niko nece da je zeni?! Kakav vi problem imate u glavi? Njena zelja je bila da sto vise istrazuje, izbor koji je sama napravila. Sta vi imate od toga? Nevinu su me zaobilazili u sirokom krugu, bila sam im cudna. Pogotovo kad pocnemo da pricamo o razlicitim temama i shvate da se nisam spremala za manastir. Jedan manji deo njih je pokusavao da bude navalentan jer valjda prija kad mogu da kazu da su bili prvi. E onda sam prvi put spavala sa deckom sa kojim sam se znala od ranije, a slucajno smo naleteli jedno na drugo i razmenili telefone. Nakon 2 dana obnavljanja poznanstva rekao je i uradio pravu stvar i nikad se nisam pokajala. Ispostavilo se da smo ovog puta bolje kliknuli i vencali smo se i dobili 2 dece. Ali to je moja prica i izbor. Nikad nikog ne osudjujem jer su to meni radili kad bi doslo do toga da moram da kazem da sam nevina. Veze su jedno a brak je drugo. I da, sve je dobro pokazao. Za sada nemam zelju da nesto menjam, u braku smo 15 godina.

keki

pre 3 godine

Pravi pokazatelj zasto ovako lose zivimo, bez svesti o bilo cemu. Normalnom ljudskom bicu je potrebno da sa nekime bude blizak da bi bio intiman. Zivotinjama nije, Ne postavljaju pitanja o bolestima, posledicama i svim onim stvarima koje proizilaze iz nekog odnosa. Povrsnost i glupost su dominantne, ali zato nam je i ekonomija i kvalitet zivota na tako niskim granama.

Hamurabi

pre 3 godine

Što niko ne uradi statistički pregled dobijanja HPVa? Nakon koliko promenjenih partnera se u proseku dobije hpv? Da li postoji osoba koja je promenila 10 partnera a da ga nema? Da li je sigurna da ga nema? Koliko ljudi zarazi hpvom jedna osoba koja spava sa 47 ljudi?

Iznogud

pre 3 godine

Zena ima do braka da spava sa koliko hoce, isto ko sto muskarac ima da takvu ne uzme u obzir za brak. Ima i onih kojima to ne igra nikakvu ulogu.

marta

pre 3 godine

Udala sam se sa 22 godine za trećeg partnera koje g sam do tada imala.Stariji je od mene 10 godina i bio je mnogo iskusniji. Nakon rođenja drugog deteta prihvatila sam, iako me je ubeđivao još od zabavljanja,da probamo razmenu partnera, ili sving. Bukvalno sam se probudila iz sna, pored sjajnog seksa, mnogo je više samopouzdanja, zadovoljstva sobom i ljubavi prema mužu. Imamo troje dece, trocifren broj seksualnih parnera i sjajan brak, ja 45 on 55 godina

oo i ona i ja

pre 3 godine

Imam 45 godina, 15 godina propalog braka i 30ak žena. Ženu sam aj da kažemo prevario tek kada sam saznao za njenu prevaru negde 13te godine braka. Ali nema šanse da se setim svih žena, u poslednje vreme slabo spavam i nekad kao pokušam da se setim i prebrojim, i nema šanse, uvek nešto preskočim. A, ni jedna nije bila ubodem pa odem varijanta, sa svima sam proveo neko vreme i muvaju, izlascima, putovanjima.. Možda je alchamer, ko zna..

lion

pre 3 godine

Sadašnja partnerka ima 35 godina ja 45. Šta ta zna u krevetu, koliko je posvećena, pa to nema ni na onim filmovima. Rekao bih da ih je imala ozbiljan dvocifren broj. Ali način na koji me tretira, voli, poštuje je zaista neverovatan. Posvetila je život meni, ali na jedan dostojanstven način. Veoma pristojna, vrlo smerna (van kreveta), možemo da pričamo satima... Briga me i da ih je bilo 99, ja takvu ženu nisam sreo, a nije da ih nisam imao.

Axon

pre 3 godine

Pre braka u 30toj sa njih 9
Posle razvoda sa njih 40...
(vaki, 18. mart 2022 22:30)

Isti slučaj,ono sve pre braka je statistička greška nominalno, kvalitativno bolje i da ne znam da je bilo. Od kad sam se razveo sa 42, to pršti na sve strane, a biram, nije da talambam bilo šta.

Natasha

pre 3 godine

Mora da postoji volja da se sa nekim bude naravno.
Onda treba pokusati da razumete sta god je problem.
Ko slusa prijatelje, rodbinu i ostale uglavnom se nasuka na hrpu sumnji i upropasti svoj brak bez potrebe.
Razgovarajte sto vise vas dvoje, bez mesanja ostalih i ako tu nema problema, ni znakova upozorenja...uzivajte.

sta god

pre 3 godine

Jaoo, kad procitam ove komentare sto nece niko posle da je zeni. Kao da je najveca nagrada da budes udata. Posebno za muskarca koji odredjuje vrednost zene na osnovu broja muskaraca sa kojima je spavala.

sojka

pre 3 godine

Visok body count je veliki red flag jer takva devojka ima velike šanse da se razvede, postoji jasna povezanost između broja partnera pre braka i trajanja istog. Zato i devojke kriju seksualnu prošlost kao zmija noge jer znaju da im to otežava uparivanje.
Nevina devojka koja uđe u brak taj brak će uspeti u 99% slučajeva bolje je da žensko ne bude nažuljano iskustvom.
(trp, 18. mart 2022 21:01)

Koja glupost. "Neizivljene" žene, kao i muškarci će se pre u nekim godinama setiti bas to- da se nisu izivele. Nije ovo srednji vek pa da žena sedi u kuci sa desetoro dece, žene idu na posao, tamo im kolege dele komplimente. Da ne pričam o društvenim mrežama, ne mora nigde ni da ide. "Neiskusna" žena će kad tad početi da razmišlja da li nesto propusta u životu.

Zoran

pre 3 godine

Treba razlikovati zivotinju od coveka. Na zalost Covek je zarobljen u zivotinji (nase telo), a posto je daleko od neke dublje samo-spoznaje, ona/ona bas kao bilo koje govedo na pasnjaku dohvati sto mu dopadne. nema tu neke prevelike filozofije sve dok te zivotinja vodi i gradi zivot. jasno je da tu nema ni traga sile Ljubavi. Zapravo to je njen daleko najnizi nivo koji priroda upotrebljava da bi sebe umnozila. Bas kao i kod goveda. Blagosloven je onaj koji dublje zaroni u sebe i zaista se posveti misteriji koja lezi u njegovoj/njenoj Dusi. Taj / Ta ima sansu da upozna sta je toistinski Brak; gradnja Hrama izmedju dva Duhovna entiteta koji vremenom postaju Jedno. Zato se na svim duhovnim putevima Brak smatra najvecom tajnom, a ujedno to vam je najuzvisenija duhovna staza.
Srecno svima..

Mrki

pre 3 godine

Nevina devojka koja uđe u brak taj brak će uspeti u 99% slučajeva bolje je da žensko ne bude nažuljano iskustvom.
(trp, 18. mart 2022 21:01)

Nevinu devojku stariju od 18 ces danas tesko naci, a brak s devojcicama mladjim od 18 je nemoguc. Telo ne pamti nista, nazad u skolu na casove biologije. Na kraju, ova je barem iskrena i priznala je sta je radila. Vecina zena ce ti priznati samo one duze veze koje su imale i nema sanse da saznas bilo sta mimo toga. Znas kako kazu - kada ti zena kaze cifru pomnozi je sa 10, a kada ti musko kaze svoju cifru podeli sa 10 i to ti je istinit broj.

svasta

pre 3 godine

Nije realno da ti neko kaže 47, jer posle 25-30 više ne možeš da se setiš s kim si imao snošaj, čak iako nisi promiskuitetan. I naročito kako vreme prolazi.

janaćko

pre 3 godine

Ulazi Mujo u kafanu uzrujan i besan. U ruci drži pušku i kaže:
-"Neka se javi ko je to bio sa mojom Fatom da mu presudim!". U kafani mirno kao pre i začu se miran glas iz ćoška kafane:
"Nemaš ti bolan toliko metaka".

Statisticka greska

pre 3 godine

To je kao lepak kada se zalepi prvi put onda drzi najbolje i dugo traje. Svako novo lepljenje je slabije a ako se to cini previse cesto onda se vise ne lepi ni na sta. Mozete ocekivati dobar seks ako je vasa draga bila sa mnogo muskaraca pre vas ali ne mozete ocekivati da cete je vecno zadrzati. Takve se nikada ne smiruju pored jednog coveka.

Nina

pre 3 godine

Da vam kaže čiča psihijatar nešto: Ako vam je do broja, tražite broj, ako vam je do ljubavi tražite ljubav, nema pravila, nema šablona, nema univerzalne mudrosti. Kada sam bio mlađi i nesigurniji bilo mi je bitno koliko, iskustvo me je naučilo da za zaista dobar sex potrebno je vreme i uigranost.
(bezobraznik, 18. mart 2022 20:35)

Istina, ako je za sex onda stvarno i nema potrebe pitati za broj, ionako ste jedno drugom samo jedna recka vise.
Opet, za partnera biram iskljucivo nekog kome sex nije sport i takmicenje ko ce vise, nekog ko ima kriterijum, ko ceni sebe i ne daje svoje telo bilo kome, sex samo kao zivotinjski nagon me nikad nije privlacio, bez neke emotivne povezanosti mi nije uzitak, tako da sam birala sebi slicnog.
Sto se iskustva tice, dvoje ljudi koji su spremni da se prepuste jedno drugom i uzivaju jedno u drugom ce imati vise iskustva (pa makar bili jedno drugom prvi) od onih sto idu okolo i lupaju recke, pogotovo onima koji to rade iskljucivo posle pijanih noci pa se i ne secaju sta je bilo.

Mimi

pre 3 godine

Možda iz mene progovara konzervatizam ali to mi dodje kao javni toalet, koliko razlicitih muskih energija i koliko sećanja kao aveti je u toj materici ostalo jer telo sve pamti. U čemu je poenta seksa ako ne u predavanju i emociji? Ne cenim ni muškarce koji nisu lojalni

Eto

pre 3 godine

Imam poznanicu, spavala je sa preko 60-70 muškaraca te negde svoje 26e - 27e godine. Nit je riba, ništa, samo se prosto znalo da kod nje nije samo ko nije pitao. Udala se posle za nekog sredovečnog neženju koji to nije znao i rodila mu dvoje. Stičem utisak da je menjajući sve te muškarce prosto tražila onog ko će da je zadrži i tužno mi je to. A njen mentalni sklop mi nije neki tipa da je to radila iz zadovoljstva, iskustva, eksperimenata, šta god - vrlo plitka i ne baš bistra devojka. Ali dobrodušna. Verujem da je dobra i žena i majka danas.

trp

pre 3 godine

Pa danas su devojke mnogo promiskuitetnije od momaka, prosečna devojka ima mnogo više iskustva od prosečnog momka. Iz prostog razloga jer su lepši pol, imaju mnogo više opcija čak i estetski zakinute devojke za odnose mogu da nađu nekog vrlo lako...
Visok body count je veliki red flag jer takva devojka ima velike šanse da se razvede, postoji jasna povezanost između broja partnera pre braka i trajanja istog. Zato i devojke kriju seksualnu prošlost kao zmija noge jer znaju da im to otežava uparivanje.
Suština je sledeća, da bi devojka imala mnogo njih samo treba da bude laka i to ne zahteva nikakav trud, dok muškarac da bi imao dosta njih to mora da zaradi da li kroz dobar izgled ili status. Nevina devojka koja uđe u brak taj brak će uspeti u 99% slučajeva bolje je da žensko ne bude nažuljano iskustvom.

trp

pre 3 godine

Kakve su ovo brojke, kome treba devojka koja je imala 50 njih pre tebe? Šta to govori o njoj i njenom ponašanju to vam je kao da žvaćete žvaku koju je pre vas žvakalo njih 50 nema tu vrednosti.
Mislim danas je došlo vreme da muškarci moraju da budu beta šonje i da prihvate devojke koje su bile sa 3 fudbalska tima, ne sme nipošto da se kritikuje žensko "osloboadjanje".

seljadin

pre 3 godine

Imam 37 i volela bih da sam makar sa dvojicom spavala. Ali sam se udala za prvog sa kojim sam spavala.
(💕, 18. mart 2022 19:35)

pa ispuni zelju, ova moja nek ispuni i ona a onda i meni nije lose dobijam slobodu nazad pa zene, samo napred jedan je zivot, ja moju volim ali isto tako ako me prevari volecu drugu

samo_kazem

pre 3 godine

@Nina mislim da broj bivsih partnera ne mora da znaci da je devojka dobra u krevetu. Bio sam nekim devojkama cak i prvi i bile su fantasticne u krevetu, ali nakon 2-3 meseca dok se nisu "uigrale" i opustile, a bilo je i prosecnog sexa sa devojkama koje su imale dosta iskustva... Hemija je najvaznija.

Naivan

pre 3 godine

Neznam koliko sam žena imao pre braka. Tek u braku počeo sam da brojim žene
i došao sam do brojke 4. Sa četvrtom sam još uvek u odnosima i vodili smo ljubav
preko 400 puta. Kako se to tumaci?

Dr. Zohan

pre 3 godine

...stane cela ruka...
(pera, 18. mart 2022 19:34)

Bio sam sa devojkom kad ih je imala 5 i vise godina kasnije ih je imala 25 i tad sam bio sa njom. Bila je ista o tome sto ti pricas, jedva staje.

bezobraznik

pre 3 godine

Da vam kaže čiča psihijatar nešto: Ako vam je do broja, tražite broj, ako vam je do ljubavi tražite ljubav, nema pravila, nema šablona, nema univerzalne mudrosti. Kada sam bio mlađi i nesigurniji bilo mi je bitno koliko, iskustvo me je naučilo da za zaista dobar sex potrebno je vreme i uigranost.

Bruder

pre 3 godine

ma bitno je da se odrzava . Koliko je bilo niko vise ne pita ,ali naucis nesto od ovog ,onog ,ili od ove ,one . Kako god ,bitno je da se j....

Nemac

pre 3 godine

Imam 37 i volela bih da sam makar sa dvojicom spavala. Ali sam se udala za prvog sa kojim sam spavala.
(?, 18. mart 2022 19:35)

To je najbolje, veruj mi.

bezobraznik

pre 3 godine

Da vam kaže čiča psihijatar nešto: Ako vam je do broja, tražite broj, ako vam je do ljubavi tražite ljubav, nema pravila, nema šablona, nema univerzalne mudrosti. Kada sam bio mlađi i nesigurniji bilo mi je bitno koliko, iskustvo me je naučilo da za zaista dobar sex potrebno je vreme i uigranost.

trp

pre 3 godine

Kakve su ovo brojke, kome treba devojka koja je imala 50 njih pre tebe? Šta to govori o njoj i njenom ponašanju to vam je kao da žvaćete žvaku koju je pre vas žvakalo njih 50 nema tu vrednosti.
Mislim danas je došlo vreme da muškarci moraju da budu beta šonje i da prihvate devojke koje su bile sa 3 fudbalska tima, ne sme nipošto da se kritikuje žensko "osloboadjanje".

Mimi

pre 3 godine

Možda iz mene progovara konzervatizam ali to mi dodje kao javni toalet, koliko razlicitih muskih energija i koliko sećanja kao aveti je u toj materici ostalo jer telo sve pamti. U čemu je poenta seksa ako ne u predavanju i emociji? Ne cenim ni muškarce koji nisu lojalni

janaćko

pre 3 godine

Ulazi Mujo u kafanu uzrujan i besan. U ruci drži pušku i kaže:
-"Neka se javi ko je to bio sa mojom Fatom da mu presudim!". U kafani mirno kao pre i začu se miran glas iz ćoška kafane:
"Nemaš ti bolan toliko metaka".

Nemac

pre 3 godine

Imam 37 i volela bih da sam makar sa dvojicom spavala. Ali sam se udala za prvog sa kojim sam spavala.
(?, 18. mart 2022 19:35)

To je najbolje, veruj mi.

lion

pre 3 godine

Sadašnja partnerka ima 35 godina ja 45. Šta ta zna u krevetu, koliko je posvećena, pa to nema ni na onim filmovima. Rekao bih da ih je imala ozbiljan dvocifren broj. Ali način na koji me tretira, voli, poštuje je zaista neverovatan. Posvetila je život meni, ali na jedan dostojanstven način. Veoma pristojna, vrlo smerna (van kreveta), možemo da pričamo satima... Briga me i da ih je bilo 99, ja takvu ženu nisam sreo, a nije da ih nisam imao.

sta god

pre 3 godine

Jaoo, kad procitam ove komentare sto nece niko posle da je zeni. Kao da je najveca nagrada da budes udata. Posebno za muskarca koji odredjuje vrednost zene na osnovu broja muskaraca sa kojima je spavala.

trp

pre 3 godine

Pa danas su devojke mnogo promiskuitetnije od momaka, prosečna devojka ima mnogo više iskustva od prosečnog momka. Iz prostog razloga jer su lepši pol, imaju mnogo više opcija čak i estetski zakinute devojke za odnose mogu da nađu nekog vrlo lako...
Visok body count je veliki red flag jer takva devojka ima velike šanse da se razvede, postoji jasna povezanost između broja partnera pre braka i trajanja istog. Zato i devojke kriju seksualnu prošlost kao zmija noge jer znaju da im to otežava uparivanje.
Suština je sledeća, da bi devojka imala mnogo njih samo treba da bude laka i to ne zahteva nikakav trud, dok muškarac da bi imao dosta njih to mora da zaradi da li kroz dobar izgled ili status. Nevina devojka koja uđe u brak taj brak će uspeti u 99% slučajeva bolje je da žensko ne bude nažuljano iskustvom.

Eto

pre 3 godine

Imam poznanicu, spavala je sa preko 60-70 muškaraca te negde svoje 26e - 27e godine. Nit je riba, ništa, samo se prosto znalo da kod nje nije samo ko nije pitao. Udala se posle za nekog sredovečnog neženju koji to nije znao i rodila mu dvoje. Stičem utisak da je menjajući sve te muškarce prosto tražila onog ko će da je zadrži i tužno mi je to. A njen mentalni sklop mi nije neki tipa da je to radila iz zadovoljstva, iskustva, eksperimenata, šta god - vrlo plitka i ne baš bistra devojka. Ali dobrodušna. Verujem da je dobra i žena i majka danas.

sojka

pre 3 godine

Visok body count je veliki red flag jer takva devojka ima velike šanse da se razvede, postoji jasna povezanost između broja partnera pre braka i trajanja istog. Zato i devojke kriju seksualnu prošlost kao zmija noge jer znaju da im to otežava uparivanje.
Nevina devojka koja uđe u brak taj brak će uspeti u 99% slučajeva bolje je da žensko ne bude nažuljano iskustvom.
(trp, 18. mart 2022 21:01)

Koja glupost. "Neizivljene" žene, kao i muškarci će se pre u nekim godinama setiti bas to- da se nisu izivele. Nije ovo srednji vek pa da žena sedi u kuci sa desetoro dece, žene idu na posao, tamo im kolege dele komplimente. Da ne pričam o društvenim mrežama, ne mora nigde ni da ide. "Neiskusna" žena će kad tad početi da razmišlja da li nesto propusta u životu.

Dr. Zohan

pre 3 godine

...stane cela ruka...
(pera, 18. mart 2022 19:34)

Bio sam sa devojkom kad ih je imala 5 i vise godina kasnije ih je imala 25 i tad sam bio sa njom. Bila je ista o tome sto ti pricas, jedva staje.

samo_kazem

pre 3 godine

@Nina mislim da broj bivsih partnera ne mora da znaci da je devojka dobra u krevetu. Bio sam nekim devojkama cak i prvi i bile su fantasticne u krevetu, ali nakon 2-3 meseca dok se nisu "uigrale" i opustile, a bilo je i prosecnog sexa sa devojkama koje su imale dosta iskustva... Hemija je najvaznija.

svasta

pre 3 godine

Nije realno da ti neko kaže 47, jer posle 25-30 više ne možeš da se setiš s kim si imao snošaj, čak iako nisi promiskuitetan. I naročito kako vreme prolazi.

mamakoka

pre 3 godine

Sta da kažem. Samo sam spavala sa mužem. Ne vidim to kao plus. Sa jedne strane nema kondiloma i infekcija ostalih, abortusa, straha od nezeljene trudnoće, a sa druge strane smatram da sam bila izuzetno nesigurna kao žena. Svako treba da upoznala i prihvati sebe. To je možda I najteže.
Bila sam svojevremeno cimerka sa jednom devojkom , na slepo smo se spojile. Ta nije znala sa kim ce da bude sutra. I svi su trčali za njom. Nikome nije bilo gadno. Istina je, zapravo, vrlo tužna. Ona je bila psihicki loše I niko o tome nije brinuo. Počev od roditelja.
Svako zašto ima svoje zato. Razlozi su razni. Treba prihvatiti i to da se neko jednostavno tako rodi. Najlakse je nalepiti etiketu.

Nina

pre 3 godine

Da vam kaže čiča psihijatar nešto: Ako vam je do broja, tražite broj, ako vam je do ljubavi tražite ljubav, nema pravila, nema šablona, nema univerzalne mudrosti. Kada sam bio mlađi i nesigurniji bilo mi je bitno koliko, iskustvo me je naučilo da za zaista dobar sex potrebno je vreme i uigranost.
(bezobraznik, 18. mart 2022 20:35)

Istina, ako je za sex onda stvarno i nema potrebe pitati za broj, ionako ste jedno drugom samo jedna recka vise.
Opet, za partnera biram iskljucivo nekog kome sex nije sport i takmicenje ko ce vise, nekog ko ima kriterijum, ko ceni sebe i ne daje svoje telo bilo kome, sex samo kao zivotinjski nagon me nikad nije privlacio, bez neke emotivne povezanosti mi nije uzitak, tako da sam birala sebi slicnog.
Sto se iskustva tice, dvoje ljudi koji su spremni da se prepuste jedno drugom i uzivaju jedno u drugom ce imati vise iskustva (pa makar bili jedno drugom prvi) od onih sto idu okolo i lupaju recke, pogotovo onima koji to rade iskljucivo posle pijanih noci pa se i ne secaju sta je bilo.

Zoran

pre 3 godine

Treba razlikovati zivotinju od coveka. Na zalost Covek je zarobljen u zivotinji (nase telo), a posto je daleko od neke dublje samo-spoznaje, ona/ona bas kao bilo koje govedo na pasnjaku dohvati sto mu dopadne. nema tu neke prevelike filozofije sve dok te zivotinja vodi i gradi zivot. jasno je da tu nema ni traga sile Ljubavi. Zapravo to je njen daleko najnizi nivo koji priroda upotrebljava da bi sebe umnozila. Bas kao i kod goveda. Blagosloven je onaj koji dublje zaroni u sebe i zaista se posveti misteriji koja lezi u njegovoj/njenoj Dusi. Taj / Ta ima sansu da upozna sta je toistinski Brak; gradnja Hrama izmedju dva Duhovna entiteta koji vremenom postaju Jedno. Zato se na svim duhovnim putevima Brak smatra najvecom tajnom, a ujedno to vam je najuzvisenija duhovna staza.
Srecno svima..

oo i ona i ja

pre 3 godine

Imam 45 godina, 15 godina propalog braka i 30ak žena. Ženu sam aj da kažemo prevario tek kada sam saznao za njenu prevaru negde 13te godine braka. Ali nema šanse da se setim svih žena, u poslednje vreme slabo spavam i nekad kao pokušam da se setim i prebrojim, i nema šanse, uvek nešto preskočim. A, ni jedna nije bila ubodem pa odem varijanta, sa svima sam proveo neko vreme i muvaju, izlascima, putovanjima.. Možda je alchamer, ko zna..

zezanje

pre 3 godine

Udala sam se sa 22 godine za trećeg partnera koje g sam do tada imala.Stariji je od mene 10 godina i bio je mnogo iskusniji. Nakon rođenja drugog deteta prihvatila sam, iako me je ubeđivao još od zabavljanja,da probamo razmenu partnera, ili sving. Bukvalno sam se probudila iz sna, pored sjajnog seksa, mnogo je više samopouzdanja, zadovoljstva sobom i ljubavi prema mužu. Imamo troje dece, trocifren broj seksualnih parnera i sjajan brak, ja 45 on 55 godina
(marta, 18. mart 2022 23:38)

Da je ovo muškarac napisao, imao bi mnogo više pluseva nego minusa.
A zapravo, gadno je ko god je u pitanju.

Moreplovac

pre 3 godine

Citav zivot zivim na moru, znate i sami kako je ljeti, more, plaza, desavaju se cuda razna :) do 26 godine sam bio u tom rezimu, samo jurnjava za djevojkama ljeti, zimi... Bilo je tu kratkih vezica ali nista posebno, samo sam gledao da broj bude sto veci... Sad me sramota od takvog razmisljanja jer sam bio buzdovan.Ja sam znao da je problem u meni da je do mene i uvjek smatram da je do tog momka ili djevojke koja menja partnera, da jednostavno oni nisu zadovoljni svojim zivotom, i da tako lutaju...tagaju za onim pravim ili onom pravom... Tako sam i ja tragao i kad sam nasao onu pravu to je bilo to.Mi smo sad u srecnom braku i sve cu uraditi da budemo zajedno.Nikada je necu prevariti, nije da ne mogu nego jednostavno necu! Uglavnom treba vjerovati u Pravu ljubav, da ona se deseva u to treba vjerovati! Danas je stanje tako drustvo je to nametnulo, da moras da spavas sa sto vise devojaka ako ne ti si jado i slicno... Sto se tice zenske strane, i kod njih je slicno, danas se sve vise propagira da djevojka treba da ima sto vise partnera ... a ti kada udjes u takvom stanju tesko je izaci iz toga, otudjis se od ljudi gledas ih kao broj to je to... Poenta ove price je ( obracam se mladjima jer znam da gledaju komentare sta je normalno to sam i ja istrazivao ) da je bolje biti sa jednom pravom osobom nego sa 100 pogresnih ! Ako je nadjes potrudi se oko nje, broj je nebitan... Pozdrav

trp

pre 3 godine

Muškarci treba da znaju da današnje devojke imaju dosta iskustva, da su perverzne, da vole seks i slično. Moraju da prestanu da gaje iluziju o nekim šatro finim devojkama jednorozima. Da vam kažem ovo, sve su devojke slične isti softver( mozak, razmišljanja, hipergamija), ali se razliki samo po hardveru( izgled, oblik tela, boja kose...)
Što manje gajite iluzije manje ćete biti razočarani.

Vlado

pre 3 godine

To je kao lepak kada se zalepi prvi put onda drzi najbolje i dugo traje. Svako novo lepljenje je slabije a ako se to cini previse cesto onda se vise ne lepi ni na sta. Mozete ocekivati dobar seks ako je vasa draga bila sa mnogo muskaraca pre vas ali ne mozete ocekivati da cete je vecno zadrzati. Takve se nikada ne smiruju pored jednog coveka.
(Statisticka greska, 18. mart 2022 21:37)

Pa i za velikog zenskarosa je statisticka greska da se skrasi pored zene. Uvek je bilo. Isti djavo, samo smo sad u soku sto su i zene otvorenije prema sexu pa kao moralisemo, a realno isto. Promiskuitetni ljudi ma kog pola ce tesko biti verni, to jest verovatnoca je ista i kod Mileta svalera i kod Milke zavodnice

Zoran

pre 3 godine

Aplikacije za online muvanje su ucinile to da i devojke koje izgledaju cak daleko ispod proseka sada mogu da izmenjaju i petoricu mesecno samo ako zele. Samo pitajte neku koliko lajkova i mečeva dobije sedmicno na tinderu. Izasao sam sa jednom, em razvedena, ima dete, nije mlada, ne izgleda nista posebno. Telefon joj izgore od udvaraca, digla nos kao da je Klaudija Sifer. Prikljucila je na nekoliko dejting aplikacija. Otvoreno mi je rekla da se tako vidja sa po nekoliko momaka sedmicno, fino je pocaste i potrude se, a ona onda razmislja ko je najbolji, a tek koja je zgodna mlada, ta ne zna gde udara..uvek je puno vise muskaraca u akciji na tim aplikacijama nego zena...tako da ako hoce mogu da izmenjaju koliko god hoce. Nece svaka da prizna al ova je makar bila iskrena.

Axon

pre 3 godine

Pre braka u 30toj sa njih 9
Posle razvoda sa njih 40...
(vaki, 18. mart 2022 22:30)

Isti slučaj,ono sve pre braka je statistička greška nominalno, kvalitativno bolje i da ne znam da je bilo. Od kad sam se razveo sa 42, to pršti na sve strane, a biram, nije da talambam bilo šta.

Iznogud

pre 3 godine

Zena ima do braka da spava sa koliko hoce, isto ko sto muskarac ima da takvu ne uzme u obzir za brak. Ima i onih kojima to ne igra nikakvu ulogu.

@mamakoka

pre 3 godine

Infekcije i kondilome mozete da dobijete bez obzira na to sto ste spavali samo sa vasim muzem, u ovisnosti od toga sa kim je on spavao.

Mrki

pre 3 godine

Nevina devojka koja uđe u brak taj brak će uspeti u 99% slučajeva bolje je da žensko ne bude nažuljano iskustvom.
(trp, 18. mart 2022 21:01)

Nevinu devojku stariju od 18 ces danas tesko naci, a brak s devojcicama mladjim od 18 je nemoguc. Telo ne pamti nista, nazad u skolu na casove biologije. Na kraju, ova je barem iskrena i priznala je sta je radila. Vecina zena ce ti priznati samo one duze veze koje su imale i nema sanse da saznas bilo sta mimo toga. Znas kako kazu - kada ti zena kaze cifru pomnozi je sa 10, a kada ti musko kaze svoju cifru podeli sa 10 i to ti je istinit broj.

@trp

pre 3 godine

A muskarci ne vole seks i nisu perverzni? Uostalom, licemerni ste, jednu takvu biste da se seksate a da ozenite jednu nevinu koja ce da vam radja decu, da vas dvori i da sedi kuci i cuti. Po mogucnosti da paralelno imate i tokom braka jednu perveznu koja voli seks. Opravdanje za takvo ponasanje: ja sam musko i to je ok a ona je zensko, ne prilici joj. Cista rodna diskriminacija. More niste vi za zensko, bilo brak ili seks.

Maki

pre 3 godine

Evo jedne zanimljive priče;
Ona imala 18, ja 17, meni prva. Ali nije to sve, kaže i ja sam njoj prvi, ali.
Prethodni momak kaže je bio toliko pažljiv da je čuvao njenu nevinost za brak. Pa je u njihovoj vezi bio dozvoljen samo oralni sex i sex u pedu!!!!!
Šta ću, neiskusan reko, stvarno je tako.
A kako sam joj skinuo nevinost, kaže sad ćemo da uradimo, i ja zapnem i vidim krv, reko tooo bio sam prvi. Tek sam godinama kasnije ukapirao da smo imali odnos kad je bila menstruacija u toku. Eto priča za sve naivne kao ja, na šta može da se naiđe i kakve priče može da vam smisli.

Kler Frejzer

pre 3 godine

Znaci kod nas ili mora da bude nevina ili da je spavala sa 2-3 jer u suprotnom niko nece da je zeni?! Kakav vi problem imate u glavi? Njena zelja je bila da sto vise istrazuje, izbor koji je sama napravila. Sta vi imate od toga? Nevinu su me zaobilazili u sirokom krugu, bila sam im cudna. Pogotovo kad pocnemo da pricamo o razlicitim temama i shvate da se nisam spremala za manastir. Jedan manji deo njih je pokusavao da bude navalentan jer valjda prija kad mogu da kazu da su bili prvi. E onda sam prvi put spavala sa deckom sa kojim sam se znala od ranije, a slucajno smo naleteli jedno na drugo i razmenili telefone. Nakon 2 dana obnavljanja poznanstva rekao je i uradio pravu stvar i nikad se nisam pokajala. Ispostavilo se da smo ovog puta bolje kliknuli i vencali smo se i dobili 2 dece. Ali to je moja prica i izbor. Nikad nikog ne osudjujem jer su to meni radili kad bi doslo do toga da moram da kazem da sam nevina. Veze su jedno a brak je drugo. I da, sve je dobro pokazao. Za sada nemam zelju da nesto menjam, u braku smo 15 godina.

zwz

pre 3 godine

Nije mi jasno zasto ljudi prave toliki cirkus od necega sto je u principu uparivanje dva parceta mesa. Onaj ko ima potrebu da stalno menja partnere u stvari ima probleme sa sobom i uzaludno pokusava ispijanjem slane vode da utoli zedj. Da ne pricamo o tome da je to danas zahvaljujuci brzim semama putem internet platformi postalo daleko rizicnije nego ranije - broj hronicnih polnih bolesti je eksplodirao.

Viktor

pre 3 godine

Sta znam mislim da svi treba da promene bar jedno 5-6 partnera u periodu 18-25 a onda da se fokusiraju na trazenju osobe za brak. Kazem to zato sto znam puno drugara koji su sa istom devojkom od prve godine srednje, nisu se ni verili, nesto cekaju a ne znaju ni sami sta. Kad izadjemo negde gde ih ne znaju odmah se bacaju i slinave za prvom devojkom. Sa druge strane devojke koje su u takvim vezama uglavnom postanu kao kaludjerice, plase se da izadju na pice posle 9h i onda se to svede na kafu svakih 6 meseci. Znam par njih koje su dozivele nervni slom kad su pukle takve srednjoskolske veze, iako su one ulozile puno toga u tu vezu. Jednu je decko prevario i ostavio za drugu i ona je posle mesec dana otisla na njegova vrata da place da se pomire... Tako da svima predlazem da uzivaju u tim mladalackim godinama jer ako se ne izive tad taj oblak ce im visiti nad glavom kasnije i upropastice im neku dobru stvar.

Statisticka greska

pre 3 godine

To je kao lepak kada se zalepi prvi put onda drzi najbolje i dugo traje. Svako novo lepljenje je slabije a ako se to cini previse cesto onda se vise ne lepi ni na sta. Mozete ocekivati dobar seks ako je vasa draga bila sa mnogo muskaraca pre vas ali ne mozete ocekivati da cete je vecno zadrzati. Takve se nikada ne smiruju pored jednog coveka.

Natasha

pre 3 godine

Mora da postoji volja da se sa nekim bude naravno.
Onda treba pokusati da razumete sta god je problem.
Ko slusa prijatelje, rodbinu i ostale uglavnom se nasuka na hrpu sumnji i upropasti svoj brak bez potrebe.
Razgovarajte sto vise vas dvoje, bez mesanja ostalih i ako tu nema problema, ni znakova upozorenja...uzivajte.

marta

pre 3 godine

Udala sam se sa 22 godine za trećeg partnera koje g sam do tada imala.Stariji je od mene 10 godina i bio je mnogo iskusniji. Nakon rođenja drugog deteta prihvatila sam, iako me je ubeđivao još od zabavljanja,da probamo razmenu partnera, ili sving. Bukvalno sam se probudila iz sna, pored sjajnog seksa, mnogo je više samopouzdanja, zadovoljstva sobom i ljubavi prema mužu. Imamo troje dece, trocifren broj seksualnih parnera i sjajan brak, ja 45 on 55 godina

day, nastavak

pre 3 godine

Ja ne mogu sa sigurnošću da tvrdim koliko bih tačno imala momaka do sad da nisam u braku. Ne verujem da bih bila kao puštena s lanca, jer nikad nisam bila taj tip osobe, ali možda bih imala iza sebe par veza u okvirima onoga što je meni "sudbina" odredila. Možda bih imala i poneku prolaznu avanturicu. Ne znam. Teško je pričati iz potpuno drugačije tačke od one u kojoj trenutno jesam. U principu, ja volim da budem u vezi, da me nešto nadahnjuje, da osećam ljubav. A svakako ne volim da prolazim kroz patnje, da se oporavljam od prevara, ostavljenosti, da gubim tlo pod nogama, da tugujem, da patim za bivšima i da polako akumuliram strah prema novim vezama zbog neuspelih starih.

keki

pre 3 godine

Pravi pokazatelj zasto ovako lose zivimo, bez svesti o bilo cemu. Normalnom ljudskom bicu je potrebno da sa nekime bude blizak da bi bio intiman. Zivotinjama nije, Ne postavljaju pitanja o bolestima, posledicama i svim onim stvarima koje proizilaze iz nekog odnosa. Povrsnost i glupost su dominantne, ali zato nam je i ekonomija i kvalitet zivota na tako niskim granama.

Bruder

pre 3 godine

ma bitno je da se odrzava . Koliko je bilo niko vise ne pita ,ali naucis nesto od ovog ,onog ,ili od ove ,one . Kako god ,bitno je da se j....

daj mi razlog

pre 3 godine

Ko je bio promiskuitetan taj će to i ostati. A ovi što se lože 'imao/la je njih 50 ali samo mene voli' moraju da se pomire da ih dragi/draga možda vole ali da i dalje prihvate nešto sa strane. Kome to nije jasno taj živi u deluziji.

Igor

pre 3 godine

Neznam koliko sam žena imao pre braka. Tek u braku počeo sam da brojim žene
i došao sam do brojke 4. Sa četvrtom sam još uvek u odnosima i vodili smo ljubav
preko 400 puta. Kako se to tumaci?
(Naivan, 18. mart 2022 21:53)

Kad si musko tumaci se kao da je sve ok, kad bi bio zensko, bio bi najgori ma svetu - cak su izmislili i neku teoriju po kojoj tvoje dete ne bi bilo samo tvoje, vec bi imalo i gene nekog od tih bivsih s kojim je bila pre 100 g :D. Kunu se da je tacno, videli ma jućubu

Milan

pre 3 godine

"sasvim je realno da će dete imati pomesane gene"

Sta sve necemo procitati na ovim stranama... Mora, brate, ta osnovna skola da bude zaista i obavezna i strozija... Nasim ljudima je i princip reprodukcije jos uvek potpuna misterija

pera detlić

pre 3 godine

Najpopularnije varijante:

1. Ti si mi drugi

2. Ti si mi treci. Prvi joj je bio prva ljubav, drugi ju je iskoristio pijanu.

Realnost:

Đevđir do đevđira.

Logikar

pre 3 godine

Imam 37 i volela bih da sam makar sa dvojicom spavala. Ali sam se udala za prvog sa kojim sam spavala.
(💕, 18. mart 2022 19:35)

Koliko god čudno zvučalo, mi zapravo i tražimo sigurnost, nekoga ko nam odgovara i sa kojima vredi provesti naše vreme, odgajati decu i slično. Čak i oni koji pričaju drugačije zapravo u dubini to traže. To je naša "životinjska" osobina koja nas tera da produžimo vrstu. Mnogi traže dugo, kao ova nesrećnica 47 puta. Ona verovatno nema vrednosti zbog kojih bi se neko kraj nje zadržao duže od par seksualnih odnosa. Ona to sebi možda neće priznati i lakše joj je to opravdati kao da ona zapravo ima kontrolu i da ona "eksperimentiše". Ti si imala sreću da odmah nađeš ono što mnogi nikada ne nađu ali i nesreću i prokletstvo da se pitaš kako bi bilo sa drugim. Zapravo bi bilo više ili manje isto. Lijep pozdrav.

...

pre 3 godine

Ženama nije nikakav problem da budu sa koliko god hoće momaka. Sve je postalo dostupno i instant, društvene mreže su se usijale, udvarača koliko hoćeš, na njima je samo da kažu DA. Za razliku od njih, momci moraju dooobro da se oznoje da bi došli i do jedne. Treba da paze šta pričaju, da biraju reči, redosled, da ne požure ili da ne ugnjave devojku, da budu uporni, sigurni, zanimljivi... a devojke ne brinu ni o čemu, i mogu samo da im daju kiss i da oni budu presrećni. Neka neki momak pokuša da da kiss bez neke najave, pa će videti kako će proći. Dobiće šamar, devojka će ga svima ogovarati, a kako stvari stoje, možda dobije tužbu za seksualno uzmeniravanje. Jedna ISPODprosečna devojka može da ima nebrojano više partnera za razliku od IZNADprosečnog momka, samo ako hoće.
Devojkama je lakše i da eksperimentišu. Recimo ako devojka hoće grupnjak sa dva momka, taj prvi će joj odmah predložiti 10 njih koji bi mogli biti drugi. Ako bi neki momak predložio devojci da imaju drupnjak sa još jednom devojkom, verovatno bi ga ostavila.
Iskreno, to olako menjanje mi je malo bolesno. Tako će se verovatno nastaviti i u braku. Naići će na nekog bivšeg, setiće se lepe mladosti, hteće opet da proba nešto uzbudljivo... Žene se neće složiti, ali to je realnost. Vuk dlaku menja ali ćud nikad.

..

pre 3 godine

Uh, dobro je! Bio sam, pre moje supruge, sa trinaes žena! Znači nisam promiskuitetan!
(Dušožder, 18. mart 2022 19:44)
Isto! Ja sam počela sa 24 god, volela bih da sam još kasnije, i to sa momkom sa kojim sam bila 6 meseci, i opet pogrešila.. pogrešna osoba koja nije znala da ceni to što je dobila. Posle toga u 10 godina stale 4 veze duže i nekoliko kratkih. U trideset i nekoj se udam za sadašnjeg muža sa kojim se znam još otkad smo bili tinejdžeri. Volela bih da smo kad smo se upoznali započeli vezu ali to tada očigledno nije bilo moguće. On ne zna ni za jednu moju vezu osim njega, ili se pravi da ne zna, ja ne znam ni za jednu njegovu, nije nam to bitno. Nadam se samo da ih je imao dosta i da ne žali ni za čim. Oboje imamo iskustvo i lepo nam je zajedno u svim segmentima i posle 17 godina zajedničkog života.

Cile Mile

pre 3 godine

Svojevremeno kao klinac "smuvam" zgodnu kliniku, poznatu u društvu kao dobro dete iz fine porodice. Jedno veče završimo u njenom stanu. I desi se. Ja pun sebe, mislim uspeo sam u životu... Posle nekog vremena donese mi spisak na kome sam ja dopisan kao 57. po redu.
Bilo je to davno, sada je "srećno" udata, muž, deca... Zato, kada vam neka kaže da je pre vas imala sam jednog ili 2 momka sa kojima je spavala potražite spisak, možda na njemu pronađete i sebe...

Hamurabi

pre 3 godine

Što niko ne uradi statistički pregled dobijanja HPVa? Nakon koliko promenjenih partnera se u proseku dobije hpv? Da li postoji osoba koja je promenila 10 partnera a da ga nema? Da li je sigurna da ga nema? Koliko ljudi zarazi hpvom jedna osoba koja spava sa 47 ljudi?

Johny

pre 3 godine

Ovako ide matematika: cifru koju zena izgovori digni na kvadrat, a muskarac, izvuci korijen iz tog broja. Mada zene znaju da cute i kriju to toliko, da i same sebe ubede na kraju da nije ta cifra.

Racionale

pre 3 godine

Ženama nije nikakav problem da budu sa koliko god hoće momaka. Sve je postalo dostupno i instant, društvene mreže su se usijale, udvarača koliko hoćeš, na njima je samo da kažu DA. Za razliku od njih, momci moraju dooobro da se oznoje da bi došli i do jedne. Treba da paze šta pričaju, da biraju reči, redosled, da ne požure ili da ne ugnjave devojku, da budu uporni, sigurni, zanimljivi... a devojke ne brinu ni o čemu, i mogu samo da im daju kiss i da oni budu presrećni. Neka neki momak pokuša da da kiss bez neke najave, pa će videti kako će proći. Dobiće šamar, devojka će ga svima ogovarati, a kako stvari stoje, možda dobije tužbu za seksualno uzmeniravanje. Jedna ISPODprosečna devojka može da ima nebrojano više partnera za razliku od IZNADprosečnog momka, samo ako hoće.
Devojkama je lakše i da eksperimentišu. Recimo ako devojka hoće grupnjak sa dva momka, taj prvi će joj odmah predložiti 10 njih koji bi mogli biti drugi. Ako bi neki momak predložio devojci da imaju drupnjak sa još jednom devojkom, verovatno bi ga ostavila.
Iskreno, to olako menjanje mi je malo bolesno. Tako će se verovatno nastaviti i u braku. Naići će na nekog bivšeg, setiće se lepe mladosti, hteće opet da proba nešto uzbudljivo... Žene se neće složiti, ali to je realnost. Vuk dlaku menja ali ćud nikad.
(..., 19. mart 2022 08:36)

Dobrim delom su muškarci krivi zbog toga, zbog mnogo veće želje za seksom trpe svašta.

Mila

pre 3 godine

33 godine, pre dve godine zastala na 12tom. Po mom mišljenju i za moj životni stil (muški faks/profesija, selidba u inostranstvo, dosta putovanja, različiti sportovi i dobar izgled) ni malo ni puno. Ja jesam više za iskustvo i hedonista sam, ali slični su me i privlačili (osim u početku, ali čovek se uči na greškama) - nekoliko dugih veza, nekoliko pokušaja, nekoliko kombinacija i par kratkih avantura. Svakog sam znala tj. provela intenzivno neko vreme u društvu, mentalna hemija je morala da proradi. Nije igralo nikakvu ulogu da me trenutni partner ne poželi kao majku svog deteta, kao ni par pre njega, nijednom nisam glumila neiskustvo i pričala sam o bivšim iskustvima, jer su me uz druge stvari formirala u ono što sam danas.
Imam par drugarica koje si se blamirale tj. i nisu baš birale sa kim, ali većina žena u mom okruženju je itekako težila normalnim momcima, dugotrajnijim vezama i nije varala tokom njih. Imam i nekoliko drugarica koje su ako ne sa prvim, onda stvarno završile sa drugim partnerom u brakovima i super im je, stvarno su se našli. Poenta je pre biti srećan i u miru sa samim sobom i svojim izborima. Ovi što pre svega broje i upozoravaju da žene danas vole seks i mogu da budu perverzne kad se zatvore vrata spavaće sobe, samo da im se poželi sva sreća ovog sveta.

Tina

pre 3 godine

A udat će se za nekog bogatog šmokljana kome će se zakunuti u majku da joj je drugi. A za ove koji će mu pričati pa nemoj brate sa njom ,nema ko ju nije tresnuo, će mu reći da su ljubomorni na njihovu ljubav, i da ih samo žele rastaviti.
Jadan čovjek.

day

pre 3 godine

Pa ima ko je sklon vezivanju, i uz to obično ide da dosta bira. To su ljudi koji su skloniji dužim vezama, jer vole sigurnost koju im uliva pouzdan i njima odgovarajuć partner. Takođe su svesni zdravstvenog rizika koji sa sobom nosi često menjanje partnera. Eksperimentisanju su više skloni mladi ljudi možda u dvadesetim godinama kada ili studiraju pa su pod velikim pritiskom očekivanja i svojih i sredine i tad ne mogu da se posvete koliko je potrebno i vezi i obavezama. Ako pak ne studiraju društvo je svejedno tolerantnije prema mladima u tom dobu i prihvatljivijim se smatra da tad promene partnere dok se ne nađe "pravi" za "ozbiljniju vezu". Ili pak oni u četrdesetim ili pedesetim koji iza sebe već imaju neke brakove ili propale duge veze, i onda ponovo za njih nastupaju "lažne dvadesete" kada traže kao da su na početku. Ima i ko ne zna gde tera, ali to su više ljudi kojima u suštini treba neka pomoć psihologa, koji ne mogu sami da izađu iz zamki sopstvene neodlučnosti, pogrešnih izbora, postupaka i slično.

Igor

pre 3 godine

Kada žena ima odnose BEZ ZAŠTITE sa više muškaraca u kratkom vremenskom periodu kada je u ovulaciji, sasvim je realno da će dete imati pomešane gene.

A to za likove od pre 100 godina niko ne tvrdi i nikad nije tvrdio osim tih izmišljenih ljudi u tvojoj glavi.
(Braco, 20. mart 2022 14:17)

I te kako se to tvrdi. A geni ne mogu da budu "pomesani" moze da bude dete ili tvoje ili od drugog ljubavnika, ne nastaje fetus tako sto se pomesaju spermatozoidi dva donora pa oplode jednu jajnu celiju.
Na stranu to spavanje bez zastite u 21. veku kod neobaveznih veza za jednu noc

Boris

pre 3 godine

imam 36 god., 2 puta se razvodio, spavao sam sa oko 60 zena..volio bih da imam samo jednu stabilnu vezu. Nije bitno koliko promenite nego da bude kvalitetna veza i da traje.. Srecan sam da je od mojih svih veza i vezica ipak stvoren jedan divan decak, koji sada vec zna da napise poneko slovo. Ponosan sam na sina. Trazim jednu stabilnu zensku osobu za dugu vezu, koja se nikada nece prekinuti.

Mp

pre 3 godine

Zaključak: pre braka pažljivo biranje, posle razvoda, otvori tinder, daj šta daš, ima ih koliko hoćeš, kupicu kesom pa cu da se hvalim po društvenim mrežama.

Naivan

pre 3 godine

Neznam koliko sam žena imao pre braka. Tek u braku počeo sam da brojim žene
i došao sam do brojke 4. Sa četvrtom sam još uvek u odnosima i vodili smo ljubav
preko 400 puta. Kako se to tumaci?

Sta?

pre 3 godine

@ Viktor

Treba, ali šta mi sad da radimo kad nismo? A nismo više ni ni presrećni u toj jednoj vezi za ceo život? Da se ubijemo, odreknemo sebe kao bića sa emotivnim i seksualnim i svim normalnim potrebama za normalno funkcionisanje kao ljudskog bića?

Coyote

pre 3 godine

U Beogradu prosečna devojka od 30 godina je bila sa otprilike 100 muškaraca (100komada/12 godina je 8 do 9 godisnje). Da li je to malo ili mnogo ne znam, ali znam da je cifra poprilicno tacna. Naravno odnosi se na neudate osobe koje imaju društveni zivot (izlaze u grad)

MileBukovac

pre 3 godine

neki dan sam nešto računao,imao sam ih oko 50,uglavnom se svake sećam..imam 51..i nešto mislim..sve je to bilo manje više isto.u početku kao malo drugačije a posle samo nijanse..i nisam nešto ponosan na cifru..mada sam bio manje više iskren i fer,cifre su samo nekakvo dokazivanje

seljadin

pre 3 godine

Imam 37 i volela bih da sam makar sa dvojicom spavala. Ali sam se udala za prvog sa kojim sam spavala.
(💕, 18. mart 2022 19:35)

pa ispuni zelju, ova moja nek ispuni i ona a onda i meni nije lose dobijam slobodu nazad pa zene, samo napred jedan je zivot, ja moju volim ali isto tako ako me prevari volecu drugu

mamakoka

pre 3 godine

Naravno da se infekcije mogu da dobiju I ako imate samo jednog partnera. Meni se posrećilo I eto. Da ih je bilo vise, veća bi verovatnoća bila da bude svega i svačega.Na kraju krajeva ljudi I sa tim stvarima žive.

Braco

pre 3 godine

Kad si musko tumaci se kao da je sve ok, kad bi bio zensko, bio bi najgori ma svetu - cak su izmislili i neku teoriju po kojoj tvoje dete ne bi bilo samo tvoje, vec bi imalo i gene nekog od tih bivsih s kojim je bila pre 100 g :D. Kunu se da je tacno, videli ma jućubu
(Igor, 19. mart 2022 14:03)

Kada žena ima odnose BEZ ZAŠTITE sa više muškaraca u kratkom vremenskom periodu kada je u ovulaciji, sasvim je realno da će dete imati pomešane gene.

A to za likove od pre 100 godina niko ne tvrdi i nikad nije tvrdio osim tih izmišljenih ljudi u tvojoj glavi.

Стефан

pre 3 godine

Односима је место у браку. Вишевековно искуство и не само оно о томе говори. Поглрдајте како функционишу наши односи и у шта се свет претворио па се запитајте.

trp

pre 3 godine

Kakve su ovo brojke, kome treba devojka koja je imala 50 njih pre tebe? Šta to govori o njoj i njenom ponašanju to vam je kao da žvaćete žvaku koju je pre vas žvakalo njih 50 nema tu vrednosti.
Mislim danas je došlo vreme da muškarci moraju da budu beta šonje i da prihvate devojke koje su bile sa 3 fudbalska tima, ne sme nipošto da se kritikuje žensko "osloboadjanje".

Mimi

pre 3 godine

Možda iz mene progovara konzervatizam ali to mi dodje kao javni toalet, koliko razlicitih muskih energija i koliko sećanja kao aveti je u toj materici ostalo jer telo sve pamti. U čemu je poenta seksa ako ne u predavanju i emociji? Ne cenim ni muškarce koji nisu lojalni

marta

pre 3 godine

Udala sam se sa 22 godine za trećeg partnera koje g sam do tada imala.Stariji je od mene 10 godina i bio je mnogo iskusniji. Nakon rođenja drugog deteta prihvatila sam, iako me je ubeđivao još od zabavljanja,da probamo razmenu partnera, ili sving. Bukvalno sam se probudila iz sna, pored sjajnog seksa, mnogo je više samopouzdanja, zadovoljstva sobom i ljubavi prema mužu. Imamo troje dece, trocifren broj seksualnih parnera i sjajan brak, ja 45 on 55 godina

trp

pre 3 godine

Pa danas su devojke mnogo promiskuitetnije od momaka, prosečna devojka ima mnogo više iskustva od prosečnog momka. Iz prostog razloga jer su lepši pol, imaju mnogo više opcija čak i estetski zakinute devojke za odnose mogu da nađu nekog vrlo lako...
Visok body count je veliki red flag jer takva devojka ima velike šanse da se razvede, postoji jasna povezanost između broja partnera pre braka i trajanja istog. Zato i devojke kriju seksualnu prošlost kao zmija noge jer znaju da im to otežava uparivanje.
Suština je sledeća, da bi devojka imala mnogo njih samo treba da bude laka i to ne zahteva nikakav trud, dok muškarac da bi imao dosta njih to mora da zaradi da li kroz dobar izgled ili status. Nevina devojka koja uđe u brak taj brak će uspeti u 99% slučajeva bolje je da žensko ne bude nažuljano iskustvom.

sta god

pre 3 godine

Jaoo, kad procitam ove komentare sto nece niko posle da je zeni. Kao da je najveca nagrada da budes udata. Posebno za muskarca koji odredjuje vrednost zene na osnovu broja muskaraca sa kojima je spavala.

Nemac

pre 3 godine

Imam 37 i volela bih da sam makar sa dvojicom spavala. Ali sam se udala za prvog sa kojim sam spavala.
(?, 18. mart 2022 19:35)

To je najbolje, veruj mi.

Naivan

pre 3 godine

Neznam koliko sam žena imao pre braka. Tek u braku počeo sam da brojim žene
i došao sam do brojke 4. Sa četvrtom sam još uvek u odnosima i vodili smo ljubav
preko 400 puta. Kako se to tumaci?

Mrki

pre 3 godine

Nevina devojka koja uđe u brak taj brak će uspeti u 99% slučajeva bolje je da žensko ne bude nažuljano iskustvom.
(trp, 18. mart 2022 21:01)

Nevinu devojku stariju od 18 ces danas tesko naci, a brak s devojcicama mladjim od 18 je nemoguc. Telo ne pamti nista, nazad u skolu na casove biologije. Na kraju, ova je barem iskrena i priznala je sta je radila. Vecina zena ce ti priznati samo one duze veze koje su imale i nema sanse da saznas bilo sta mimo toga. Znas kako kazu - kada ti zena kaze cifru pomnozi je sa 10, a kada ti musko kaze svoju cifru podeli sa 10 i to ti je istinit broj.

seljadin

pre 3 godine

Imam 37 i volela bih da sam makar sa dvojicom spavala. Ali sam se udala za prvog sa kojim sam spavala.
(💕, 18. mart 2022 19:35)

pa ispuni zelju, ova moja nek ispuni i ona a onda i meni nije lose dobijam slobodu nazad pa zene, samo napred jedan je zivot, ja moju volim ali isto tako ako me prevari volecu drugu

sojka

pre 3 godine

Visok body count je veliki red flag jer takva devojka ima velike šanse da se razvede, postoji jasna povezanost između broja partnera pre braka i trajanja istog. Zato i devojke kriju seksualnu prošlost kao zmija noge jer znaju da im to otežava uparivanje.
Nevina devojka koja uđe u brak taj brak će uspeti u 99% slučajeva bolje je da žensko ne bude nažuljano iskustvom.
(trp, 18. mart 2022 21:01)

Koja glupost. "Neizivljene" žene, kao i muškarci će se pre u nekim godinama setiti bas to- da se nisu izivele. Nije ovo srednji vek pa da žena sedi u kuci sa desetoro dece, žene idu na posao, tamo im kolege dele komplimente. Da ne pričam o društvenim mrežama, ne mora nigde ni da ide. "Neiskusna" žena će kad tad početi da razmišlja da li nesto propusta u životu.

Coyote

pre 3 godine

U Beogradu prosečna devojka od 30 godina je bila sa otprilike 100 muškaraca (100komada/12 godina je 8 do 9 godisnje). Da li je to malo ili mnogo ne znam, ali znam da je cifra poprilicno tacna. Naravno odnosi se na neudate osobe koje imaju društveni zivot (izlaze u grad)

Bruder

pre 3 godine

ma bitno je da se odrzava . Koliko je bilo niko vise ne pita ,ali naucis nesto od ovog ,onog ,ili od ove ,one . Kako god ,bitno je da se j....

trp

pre 3 godine

Muškarci treba da znaju da današnje devojke imaju dosta iskustva, da su perverzne, da vole seks i slično. Moraju da prestanu da gaje iluziju o nekim šatro finim devojkama jednorozima. Da vam kažem ovo, sve su devojke slične isti softver( mozak, razmišljanja, hipergamija), ali se razliki samo po hardveru( izgled, oblik tela, boja kose...)
Što manje gajite iluzije manje ćete biti razočarani.

Boris

pre 3 godine

imam 36 god., 2 puta se razvodio, spavao sam sa oko 60 zena..volio bih da imam samo jednu stabilnu vezu. Nije bitno koliko promenite nego da bude kvalitetna veza i da traje.. Srecan sam da je od mojih svih veza i vezica ipak stvoren jedan divan decak, koji sada vec zna da napise poneko slovo. Ponosan sam na sina. Trazim jednu stabilnu zensku osobu za dugu vezu, koja se nikada nece prekinuti.

lion

pre 3 godine

Sadašnja partnerka ima 35 godina ja 45. Šta ta zna u krevetu, koliko je posvećena, pa to nema ni na onim filmovima. Rekao bih da ih je imala ozbiljan dvocifren broj. Ali način na koji me tretira, voli, poštuje je zaista neverovatan. Posvetila je život meni, ali na jedan dostojanstven način. Veoma pristojna, vrlo smerna (van kreveta), možemo da pričamo satima... Briga me i da ih je bilo 99, ja takvu ženu nisam sreo, a nije da ih nisam imao.

Statisticka greska

pre 3 godine

To je kao lepak kada se zalepi prvi put onda drzi najbolje i dugo traje. Svako novo lepljenje je slabije a ako se to cini previse cesto onda se vise ne lepi ni na sta. Mozete ocekivati dobar seks ako je vasa draga bila sa mnogo muskaraca pre vas ali ne mozete ocekivati da cete je vecno zadrzati. Takve se nikada ne smiruju pored jednog coveka.

Braco

pre 3 godine

Kad si musko tumaci se kao da je sve ok, kad bi bio zensko, bio bi najgori ma svetu - cak su izmislili i neku teoriju po kojoj tvoje dete ne bi bilo samo tvoje, vec bi imalo i gene nekog od tih bivsih s kojim je bila pre 100 g :D. Kunu se da je tacno, videli ma jućubu
(Igor, 19. mart 2022 14:03)

Kada žena ima odnose BEZ ZAŠTITE sa više muškaraca u kratkom vremenskom periodu kada je u ovulaciji, sasvim je realno da će dete imati pomešane gene.

A to za likove od pre 100 godina niko ne tvrdi i nikad nije tvrdio osim tih izmišljenih ljudi u tvojoj glavi.

Cile Mile

pre 3 godine

Svojevremeno kao klinac "smuvam" zgodnu kliniku, poznatu u društvu kao dobro dete iz fine porodice. Jedno veče završimo u njenom stanu. I desi se. Ja pun sebe, mislim uspeo sam u životu... Posle nekog vremena donese mi spisak na kome sam ja dopisan kao 57. po redu.
Bilo je to davno, sada je "srećno" udata, muž, deca... Zato, kada vam neka kaže da je pre vas imala sam jednog ili 2 momka sa kojima je spavala potražite spisak, možda na njemu pronađete i sebe...

bezobraznik

pre 3 godine

Da vam kaže čiča psihijatar nešto: Ako vam je do broja, tražite broj, ako vam je do ljubavi tražite ljubav, nema pravila, nema šablona, nema univerzalne mudrosti. Kada sam bio mlađi i nesigurniji bilo mi je bitno koliko, iskustvo me je naučilo da za zaista dobar sex potrebno je vreme i uigranost.

oo i ona i ja

pre 3 godine

Imam 45 godina, 15 godina propalog braka i 30ak žena. Ženu sam aj da kažemo prevario tek kada sam saznao za njenu prevaru negde 13te godine braka. Ali nema šanse da se setim svih žena, u poslednje vreme slabo spavam i nekad kao pokušam da se setim i prebrojim, i nema šanse, uvek nešto preskočim. A, ni jedna nije bila ubodem pa odem varijanta, sa svima sam proveo neko vreme i muvaju, izlascima, putovanjima.. Možda je alchamer, ko zna..

Dr. Zohan

pre 3 godine

...stane cela ruka...
(pera, 18. mart 2022 19:34)

Bio sam sa devojkom kad ih je imala 5 i vise godina kasnije ih je imala 25 i tad sam bio sa njom. Bila je ista o tome sto ti pricas, jedva staje.

Axon

pre 3 godine

Pre braka u 30toj sa njih 9
Posle razvoda sa njih 40...
(vaki, 18. mart 2022 22:30)

Isti slučaj,ono sve pre braka je statistička greška nominalno, kvalitativno bolje i da ne znam da je bilo. Od kad sam se razveo sa 42, to pršti na sve strane, a biram, nije da talambam bilo šta.

pera detlić

pre 3 godine

Najpopularnije varijante:

1. Ti si mi drugi

2. Ti si mi treci. Prvi joj je bio prva ljubav, drugi ju je iskoristio pijanu.

Realnost:

Đevđir do đevđira.

Mila

pre 3 godine

33 godine, pre dve godine zastala na 12tom. Po mom mišljenju i za moj životni stil (muški faks/profesija, selidba u inostranstvo, dosta putovanja, različiti sportovi i dobar izgled) ni malo ni puno. Ja jesam više za iskustvo i hedonista sam, ali slični su me i privlačili (osim u početku, ali čovek se uči na greškama) - nekoliko dugih veza, nekoliko pokušaja, nekoliko kombinacija i par kratkih avantura. Svakog sam znala tj. provela intenzivno neko vreme u društvu, mentalna hemija je morala da proradi. Nije igralo nikakvu ulogu da me trenutni partner ne poželi kao majku svog deteta, kao ni par pre njega, nijednom nisam glumila neiskustvo i pričala sam o bivšim iskustvima, jer su me uz druge stvari formirala u ono što sam danas.
Imam par drugarica koje si se blamirale tj. i nisu baš birale sa kim, ali većina žena u mom okruženju je itekako težila normalnim momcima, dugotrajnijim vezama i nije varala tokom njih. Imam i nekoliko drugarica koje su ako ne sa prvim, onda stvarno završile sa drugim partnerom u brakovima i super im je, stvarno su se našli. Poenta je pre biti srećan i u miru sa samim sobom i svojim izborima. Ovi što pre svega broje i upozoravaju da žene danas vole seks i mogu da budu perverzne kad se zatvore vrata spavaće sobe, samo da im se poželi sva sreća ovog sveta.

Maki

pre 3 godine

Evo jedne zanimljive priče;
Ona imala 18, ja 17, meni prva. Ali nije to sve, kaže i ja sam njoj prvi, ali.
Prethodni momak kaže je bio toliko pažljiv da je čuvao njenu nevinost za brak. Pa je u njihovoj vezi bio dozvoljen samo oralni sex i sex u pedu!!!!!
Šta ću, neiskusan reko, stvarno je tako.
A kako sam joj skinuo nevinost, kaže sad ćemo da uradimo, i ja zapnem i vidim krv, reko tooo bio sam prvi. Tek sam godinama kasnije ukapirao da smo imali odnos kad je bila menstruacija u toku. Eto priča za sve naivne kao ja, na šta može da se naiđe i kakve priče može da vam smisli.

svasta

pre 3 godine

Nije realno da ti neko kaže 47, jer posle 25-30 više ne možeš da se setiš s kim si imao snošaj, čak iako nisi promiskuitetan. I naročito kako vreme prolazi.

...

pre 3 godine

Ženama nije nikakav problem da budu sa koliko god hoće momaka. Sve je postalo dostupno i instant, društvene mreže su se usijale, udvarača koliko hoćeš, na njima je samo da kažu DA. Za razliku od njih, momci moraju dooobro da se oznoje da bi došli i do jedne. Treba da paze šta pričaju, da biraju reči, redosled, da ne požure ili da ne ugnjave devojku, da budu uporni, sigurni, zanimljivi... a devojke ne brinu ni o čemu, i mogu samo da im daju kiss i da oni budu presrećni. Neka neki momak pokuša da da kiss bez neke najave, pa će videti kako će proći. Dobiće šamar, devojka će ga svima ogovarati, a kako stvari stoje, možda dobije tužbu za seksualno uzmeniravanje. Jedna ISPODprosečna devojka može da ima nebrojano više partnera za razliku od IZNADprosečnog momka, samo ako hoće.
Devojkama je lakše i da eksperimentišu. Recimo ako devojka hoće grupnjak sa dva momka, taj prvi će joj odmah predložiti 10 njih koji bi mogli biti drugi. Ako bi neki momak predložio devojci da imaju drupnjak sa još jednom devojkom, verovatno bi ga ostavila.
Iskreno, to olako menjanje mi je malo bolesno. Tako će se verovatno nastaviti i u braku. Naići će na nekog bivšeg, setiće se lepe mladosti, hteće opet da proba nešto uzbudljivo... Žene se neće složiti, ali to je realnost. Vuk dlaku menja ali ćud nikad.

Eto

pre 3 godine

Imam poznanicu, spavala je sa preko 60-70 muškaraca te negde svoje 26e - 27e godine. Nit je riba, ništa, samo se prosto znalo da kod nje nije samo ko nije pitao. Udala se posle za nekog sredovečnog neženju koji to nije znao i rodila mu dvoje. Stičem utisak da je menjajući sve te muškarce prosto tražila onog ko će da je zadrži i tužno mi je to. A njen mentalni sklop mi nije neki tipa da je to radila iz zadovoljstva, iskustva, eksperimenata, šta god - vrlo plitka i ne baš bistra devojka. Ali dobrodušna. Verujem da je dobra i žena i majka danas.

@trp

pre 3 godine

A muskarci ne vole seks i nisu perverzni? Uostalom, licemerni ste, jednu takvu biste da se seksate a da ozenite jednu nevinu koja ce da vam radja decu, da vas dvori i da sedi kuci i cuti. Po mogucnosti da paralelno imate i tokom braka jednu perveznu koja voli seks. Opravdanje za takvo ponasanje: ja sam musko i to je ok a ona je zensko, ne prilici joj. Cista rodna diskriminacija. More niste vi za zensko, bilo brak ili seks.

Iznogud

pre 3 godine

Zena ima do braka da spava sa koliko hoce, isto ko sto muskarac ima da takvu ne uzme u obzir za brak. Ima i onih kojima to ne igra nikakvu ulogu.

Tina

pre 3 godine

A udat će se za nekog bogatog šmokljana kome će se zakunuti u majku da joj je drugi. A za ove koji će mu pričati pa nemoj brate sa njom ,nema ko ju nije tresnuo, će mu reći da su ljubomorni na njihovu ljubav, i da ih samo žele rastaviti.
Jadan čovjek.

..

pre 3 godine

Uh, dobro je! Bio sam, pre moje supruge, sa trinaes žena! Znači nisam promiskuitetan!
(Dušožder, 18. mart 2022 19:44)
Isto! Ja sam počela sa 24 god, volela bih da sam još kasnije, i to sa momkom sa kojim sam bila 6 meseci, i opet pogrešila.. pogrešna osoba koja nije znala da ceni to što je dobila. Posle toga u 10 godina stale 4 veze duže i nekoliko kratkih. U trideset i nekoj se udam za sadašnjeg muža sa kojim se znam još otkad smo bili tinejdžeri. Volela bih da smo kad smo se upoznali započeli vezu ali to tada očigledno nije bilo moguće. On ne zna ni za jednu moju vezu osim njega, ili se pravi da ne zna, ja ne znam ni za jednu njegovu, nije nam to bitno. Nadam se samo da ih je imao dosta i da ne žali ni za čim. Oboje imamo iskustvo i lepo nam je zajedno u svim segmentima i posle 17 godina zajedničkog života.

Zoran

pre 3 godine

Treba razlikovati zivotinju od coveka. Na zalost Covek je zarobljen u zivotinji (nase telo), a posto je daleko od neke dublje samo-spoznaje, ona/ona bas kao bilo koje govedo na pasnjaku dohvati sto mu dopadne. nema tu neke prevelike filozofije sve dok te zivotinja vodi i gradi zivot. jasno je da tu nema ni traga sile Ljubavi. Zapravo to je njen daleko najnizi nivo koji priroda upotrebljava da bi sebe umnozila. Bas kao i kod goveda. Blagosloven je onaj koji dublje zaroni u sebe i zaista se posveti misteriji koja lezi u njegovoj/njenoj Dusi. Taj / Ta ima sansu da upozna sta je toistinski Brak; gradnja Hrama izmedju dva Duhovna entiteta koji vremenom postaju Jedno. Zato se na svim duhovnim putevima Brak smatra najvecom tajnom, a ujedno to vam je najuzvisenija duhovna staza.
Srecno svima..

Racionale

pre 3 godine

Ženama nije nikakav problem da budu sa koliko god hoće momaka. Sve je postalo dostupno i instant, društvene mreže su se usijale, udvarača koliko hoćeš, na njima je samo da kažu DA. Za razliku od njih, momci moraju dooobro da se oznoje da bi došli i do jedne. Treba da paze šta pričaju, da biraju reči, redosled, da ne požure ili da ne ugnjave devojku, da budu uporni, sigurni, zanimljivi... a devojke ne brinu ni o čemu, i mogu samo da im daju kiss i da oni budu presrećni. Neka neki momak pokuša da da kiss bez neke najave, pa će videti kako će proći. Dobiće šamar, devojka će ga svima ogovarati, a kako stvari stoje, možda dobije tužbu za seksualno uzmeniravanje. Jedna ISPODprosečna devojka može da ima nebrojano više partnera za razliku od IZNADprosečnog momka, samo ako hoće.
Devojkama je lakše i da eksperimentišu. Recimo ako devojka hoće grupnjak sa dva momka, taj prvi će joj odmah predložiti 10 njih koji bi mogli biti drugi. Ako bi neki momak predložio devojci da imaju drupnjak sa još jednom devojkom, verovatno bi ga ostavila.
Iskreno, to olako menjanje mi je malo bolesno. Tako će se verovatno nastaviti i u braku. Naići će na nekog bivšeg, setiće se lepe mladosti, hteće opet da proba nešto uzbudljivo... Žene se neće složiti, ali to je realnost. Vuk dlaku menja ali ćud nikad.
(..., 19. mart 2022 08:36)

Dobrim delom su muškarci krivi zbog toga, zbog mnogo veće želje za seksom trpe svašta.

Johny

pre 3 godine

Ovako ide matematika: cifru koju zena izgovori digni na kvadrat, a muskarac, izvuci korijen iz tog broja. Mada zene znaju da cute i kriju to toliko, da i same sebe ubede na kraju da nije ta cifra.

MileBukovac

pre 3 godine

neki dan sam nešto računao,imao sam ih oko 50,uglavnom se svake sećam..imam 51..i nešto mislim..sve je to bilo manje više isto.u početku kao malo drugačije a posle samo nijanse..i nisam nešto ponosan na cifru..mada sam bio manje više iskren i fer,cifre su samo nekakvo dokazivanje

Hamurabi

pre 3 godine

Što niko ne uradi statistički pregled dobijanja HPVa? Nakon koliko promenjenih partnera se u proseku dobije hpv? Da li postoji osoba koja je promenila 10 partnera a da ga nema? Da li je sigurna da ga nema? Koliko ljudi zarazi hpvom jedna osoba koja spava sa 47 ljudi?

Viktor

pre 3 godine

Sta znam mislim da svi treba da promene bar jedno 5-6 partnera u periodu 18-25 a onda da se fokusiraju na trazenju osobe za brak. Kazem to zato sto znam puno drugara koji su sa istom devojkom od prve godine srednje, nisu se ni verili, nesto cekaju a ne znaju ni sami sta. Kad izadjemo negde gde ih ne znaju odmah se bacaju i slinave za prvom devojkom. Sa druge strane devojke koje su u takvim vezama uglavnom postanu kao kaludjerice, plase se da izadju na pice posle 9h i onda se to svede na kafu svakih 6 meseci. Znam par njih koje su dozivele nervni slom kad su pukle takve srednjoskolske veze, iako su one ulozile puno toga u tu vezu. Jednu je decko prevario i ostavio za drugu i ona je posle mesec dana otisla na njegova vrata da place da se pomire... Tako da svima predlazem da uzivaju u tim mladalackim godinama jer ako se ne izive tad taj oblak ce im visiti nad glavom kasnije i upropastice im neku dobru stvar.

Sta?

pre 3 godine

@ Viktor

Treba, ali šta mi sad da radimo kad nismo? A nismo više ni ni presrećni u toj jednoj vezi za ceo život? Da se ubijemo, odreknemo sebe kao bića sa emotivnim i seksualnim i svim normalnim potrebama za normalno funkcionisanje kao ljudskog bića?

zezanje

pre 3 godine

Udala sam se sa 22 godine za trećeg partnera koje g sam do tada imala.Stariji je od mene 10 godina i bio je mnogo iskusniji. Nakon rođenja drugog deteta prihvatila sam, iako me je ubeđivao još od zabavljanja,da probamo razmenu partnera, ili sving. Bukvalno sam se probudila iz sna, pored sjajnog seksa, mnogo je više samopouzdanja, zadovoljstva sobom i ljubavi prema mužu. Imamo troje dece, trocifren broj seksualnih parnera i sjajan brak, ja 45 on 55 godina
(marta, 18. mart 2022 23:38)

Da je ovo muškarac napisao, imao bi mnogo više pluseva nego minusa.
A zapravo, gadno je ko god je u pitanju.

mamakoka

pre 3 godine

Sta da kažem. Samo sam spavala sa mužem. Ne vidim to kao plus. Sa jedne strane nema kondiloma i infekcija ostalih, abortusa, straha od nezeljene trudnoće, a sa druge strane smatram da sam bila izuzetno nesigurna kao žena. Svako treba da upoznala i prihvati sebe. To je možda I najteže.
Bila sam svojevremeno cimerka sa jednom devojkom , na slepo smo se spojile. Ta nije znala sa kim ce da bude sutra. I svi su trčali za njom. Nikome nije bilo gadno. Istina je, zapravo, vrlo tužna. Ona je bila psihicki loše I niko o tome nije brinuo. Počev od roditelja.
Svako zašto ima svoje zato. Razlozi su razni. Treba prihvatiti i to da se neko jednostavno tako rodi. Najlakse je nalepiti etiketu.

Zoran

pre 3 godine

Aplikacije za online muvanje su ucinile to da i devojke koje izgledaju cak daleko ispod proseka sada mogu da izmenjaju i petoricu mesecno samo ako zele. Samo pitajte neku koliko lajkova i mečeva dobije sedmicno na tinderu. Izasao sam sa jednom, em razvedena, ima dete, nije mlada, ne izgleda nista posebno. Telefon joj izgore od udvaraca, digla nos kao da je Klaudija Sifer. Prikljucila je na nekoliko dejting aplikacija. Otvoreno mi je rekla da se tako vidja sa po nekoliko momaka sedmicno, fino je pocaste i potrude se, a ona onda razmislja ko je najbolji, a tek koja je zgodna mlada, ta ne zna gde udara..uvek je puno vise muskaraca u akciji na tim aplikacijama nego zena...tako da ako hoce mogu da izmenjaju koliko god hoce. Nece svaka da prizna al ova je makar bila iskrena.

Logikar

pre 3 godine

Imam 37 i volela bih da sam makar sa dvojicom spavala. Ali sam se udala za prvog sa kojim sam spavala.
(💕, 18. mart 2022 19:35)

Koliko god čudno zvučalo, mi zapravo i tražimo sigurnost, nekoga ko nam odgovara i sa kojima vredi provesti naše vreme, odgajati decu i slično. Čak i oni koji pričaju drugačije zapravo u dubini to traže. To je naša "životinjska" osobina koja nas tera da produžimo vrstu. Mnogi traže dugo, kao ova nesrećnica 47 puta. Ona verovatno nema vrednosti zbog kojih bi se neko kraj nje zadržao duže od par seksualnih odnosa. Ona to sebi možda neće priznati i lakše joj je to opravdati kao da ona zapravo ima kontrolu i da ona "eksperimentiše". Ti si imala sreću da odmah nađeš ono što mnogi nikada ne nađu ali i nesreću i prokletstvo da se pitaš kako bi bilo sa drugim. Zapravo bi bilo više ili manje isto. Lijep pozdrav.

Igor

pre 3 godine

Neznam koliko sam žena imao pre braka. Tek u braku počeo sam da brojim žene
i došao sam do brojke 4. Sa četvrtom sam još uvek u odnosima i vodili smo ljubav
preko 400 puta. Kako se to tumaci?
(Naivan, 18. mart 2022 21:53)

Kad si musko tumaci se kao da je sve ok, kad bi bio zensko, bio bi najgori ma svetu - cak su izmislili i neku teoriju po kojoj tvoje dete ne bi bilo samo tvoje, vec bi imalo i gene nekog od tih bivsih s kojim je bila pre 100 g :D. Kunu se da je tacno, videli ma jućubu

Nina

pre 3 godine

Da vam kaže čiča psihijatar nešto: Ako vam je do broja, tražite broj, ako vam je do ljubavi tražite ljubav, nema pravila, nema šablona, nema univerzalne mudrosti. Kada sam bio mlađi i nesigurniji bilo mi je bitno koliko, iskustvo me je naučilo da za zaista dobar sex potrebno je vreme i uigranost.
(bezobraznik, 18. mart 2022 20:35)

Istina, ako je za sex onda stvarno i nema potrebe pitati za broj, ionako ste jedno drugom samo jedna recka vise.
Opet, za partnera biram iskljucivo nekog kome sex nije sport i takmicenje ko ce vise, nekog ko ima kriterijum, ko ceni sebe i ne daje svoje telo bilo kome, sex samo kao zivotinjski nagon me nikad nije privlacio, bez neke emotivne povezanosti mi nije uzitak, tako da sam birala sebi slicnog.
Sto se iskustva tice, dvoje ljudi koji su spremni da se prepuste jedno drugom i uzivaju jedno u drugom ce imati vise iskustva (pa makar bili jedno drugom prvi) od onih sto idu okolo i lupaju recke, pogotovo onima koji to rade iskljucivo posle pijanih noci pa se i ne secaju sta je bilo.

Mp

pre 3 godine

Zaključak: pre braka pažljivo biranje, posle razvoda, otvori tinder, daj šta daš, ima ih koliko hoćeš, kupicu kesom pa cu da se hvalim po društvenim mrežama.

daj mi razlog

pre 3 godine

Ko je bio promiskuitetan taj će to i ostati. A ovi što se lože 'imao/la je njih 50 ali samo mene voli' moraju da se pomire da ih dragi/draga možda vole ali da i dalje prihvate nešto sa strane. Kome to nije jasno taj živi u deluziji.

Kler Frejzer

pre 3 godine

Znaci kod nas ili mora da bude nevina ili da je spavala sa 2-3 jer u suprotnom niko nece da je zeni?! Kakav vi problem imate u glavi? Njena zelja je bila da sto vise istrazuje, izbor koji je sama napravila. Sta vi imate od toga? Nevinu su me zaobilazili u sirokom krugu, bila sam im cudna. Pogotovo kad pocnemo da pricamo o razlicitim temama i shvate da se nisam spremala za manastir. Jedan manji deo njih je pokusavao da bude navalentan jer valjda prija kad mogu da kazu da su bili prvi. E onda sam prvi put spavala sa deckom sa kojim sam se znala od ranije, a slucajno smo naleteli jedno na drugo i razmenili telefone. Nakon 2 dana obnavljanja poznanstva rekao je i uradio pravu stvar i nikad se nisam pokajala. Ispostavilo se da smo ovog puta bolje kliknuli i vencali smo se i dobili 2 dece. Ali to je moja prica i izbor. Nikad nikog ne osudjujem jer su to meni radili kad bi doslo do toga da moram da kazem da sam nevina. Veze su jedno a brak je drugo. I da, sve je dobro pokazao. Za sada nemam zelju da nesto menjam, u braku smo 15 godina.

@mamakoka

pre 3 godine

Infekcije i kondilome mozete da dobijete bez obzira na to sto ste spavali samo sa vasim muzem, u ovisnosti od toga sa kim je on spavao.

keki

pre 3 godine

Pravi pokazatelj zasto ovako lose zivimo, bez svesti o bilo cemu. Normalnom ljudskom bicu je potrebno da sa nekime bude blizak da bi bio intiman. Zivotinjama nije, Ne postavljaju pitanja o bolestima, posledicama i svim onim stvarima koje proizilaze iz nekog odnosa. Povrsnost i glupost su dominantne, ali zato nam je i ekonomija i kvalitet zivota na tako niskim granama.

day, nastavak

pre 3 godine

Ja ne mogu sa sigurnošću da tvrdim koliko bih tačno imala momaka do sad da nisam u braku. Ne verujem da bih bila kao puštena s lanca, jer nikad nisam bila taj tip osobe, ali možda bih imala iza sebe par veza u okvirima onoga što je meni "sudbina" odredila. Možda bih imala i poneku prolaznu avanturicu. Ne znam. Teško je pričati iz potpuno drugačije tačke od one u kojoj trenutno jesam. U principu, ja volim da budem u vezi, da me nešto nadahnjuje, da osećam ljubav. A svakako ne volim da prolazim kroz patnje, da se oporavljam od prevara, ostavljenosti, da gubim tlo pod nogama, da tugujem, da patim za bivšima i da polako akumuliram strah prema novim vezama zbog neuspelih starih.

Vlado

pre 3 godine

To je kao lepak kada se zalepi prvi put onda drzi najbolje i dugo traje. Svako novo lepljenje je slabije a ako se to cini previse cesto onda se vise ne lepi ni na sta. Mozete ocekivati dobar seks ako je vasa draga bila sa mnogo muskaraca pre vas ali ne mozete ocekivati da cete je vecno zadrzati. Takve se nikada ne smiruju pored jednog coveka.
(Statisticka greska, 18. mart 2022 21:37)

Pa i za velikog zenskarosa je statisticka greska da se skrasi pored zene. Uvek je bilo. Isti djavo, samo smo sad u soku sto su i zene otvorenije prema sexu pa kao moralisemo, a realno isto. Promiskuitetni ljudi ma kog pola ce tesko biti verni, to jest verovatnoca je ista i kod Mileta svalera i kod Milke zavodnice

Milan

pre 3 godine

"sasvim je realno da će dete imati pomesane gene"

Sta sve necemo procitati na ovim stranama... Mora, brate, ta osnovna skola da bude zaista i obavezna i strozija... Nasim ljudima je i princip reprodukcije jos uvek potpuna misterija

samo_kazem

pre 3 godine

@Nina mislim da broj bivsih partnera ne mora da znaci da je devojka dobra u krevetu. Bio sam nekim devojkama cak i prvi i bile su fantasticne u krevetu, ali nakon 2-3 meseca dok se nisu "uigrale" i opustile, a bilo je i prosecnog sexa sa devojkama koje su imale dosta iskustva... Hemija je najvaznija.

Natasha

pre 3 godine

Mora da postoji volja da se sa nekim bude naravno.
Onda treba pokusati da razumete sta god je problem.
Ko slusa prijatelje, rodbinu i ostale uglavnom se nasuka na hrpu sumnji i upropasti svoj brak bez potrebe.
Razgovarajte sto vise vas dvoje, bez mesanja ostalih i ako tu nema problema, ni znakova upozorenja...uzivajte.

zwz

pre 3 godine

Nije mi jasno zasto ljudi prave toliki cirkus od necega sto je u principu uparivanje dva parceta mesa. Onaj ko ima potrebu da stalno menja partnere u stvari ima probleme sa sobom i uzaludno pokusava ispijanjem slane vode da utoli zedj. Da ne pricamo o tome da je to danas zahvaljujuci brzim semama putem internet platformi postalo daleko rizicnije nego ranije - broj hronicnih polnih bolesti je eksplodirao.

janaćko

pre 3 godine

Ulazi Mujo u kafanu uzrujan i besan. U ruci drži pušku i kaže:
-"Neka se javi ko je to bio sa mojom Fatom da mu presudim!". U kafani mirno kao pre i začu se miran glas iz ćoška kafane:
"Nemaš ti bolan toliko metaka".

mamakoka

pre 3 godine

Naravno da se infekcije mogu da dobiju I ako imate samo jednog partnera. Meni se posrećilo I eto. Da ih je bilo vise, veća bi verovatnoća bila da bude svega i svačega.Na kraju krajeva ljudi I sa tim stvarima žive.

day

pre 3 godine

Pa ima ko je sklon vezivanju, i uz to obično ide da dosta bira. To su ljudi koji su skloniji dužim vezama, jer vole sigurnost koju im uliva pouzdan i njima odgovarajuć partner. Takođe su svesni zdravstvenog rizika koji sa sobom nosi često menjanje partnera. Eksperimentisanju su više skloni mladi ljudi možda u dvadesetim godinama kada ili studiraju pa su pod velikim pritiskom očekivanja i svojih i sredine i tad ne mogu da se posvete koliko je potrebno i vezi i obavezama. Ako pak ne studiraju društvo je svejedno tolerantnije prema mladima u tom dobu i prihvatljivijim se smatra da tad promene partnere dok se ne nađe "pravi" za "ozbiljniju vezu". Ili pak oni u četrdesetim ili pedesetim koji iza sebe već imaju neke brakove ili propale duge veze, i onda ponovo za njih nastupaju "lažne dvadesete" kada traže kao da su na početku. Ima i ko ne zna gde tera, ali to su više ljudi kojima u suštini treba neka pomoć psihologa, koji ne mogu sami da izađu iz zamki sopstvene neodlučnosti, pogrešnih izbora, postupaka i slično.

Igor

pre 3 godine

Kada žena ima odnose BEZ ZAŠTITE sa više muškaraca u kratkom vremenskom periodu kada je u ovulaciji, sasvim je realno da će dete imati pomešane gene.

A to za likove od pre 100 godina niko ne tvrdi i nikad nije tvrdio osim tih izmišljenih ljudi u tvojoj glavi.
(Braco, 20. mart 2022 14:17)

I te kako se to tvrdi. A geni ne mogu da budu "pomesani" moze da bude dete ili tvoje ili od drugog ljubavnika, ne nastaje fetus tako sto se pomesaju spermatozoidi dva donora pa oplode jednu jajnu celiju.
Na stranu to spavanje bez zastite u 21. veku kod neobaveznih veza za jednu noc

Moreplovac

pre 3 godine

Citav zivot zivim na moru, znate i sami kako je ljeti, more, plaza, desavaju se cuda razna :) do 26 godine sam bio u tom rezimu, samo jurnjava za djevojkama ljeti, zimi... Bilo je tu kratkih vezica ali nista posebno, samo sam gledao da broj bude sto veci... Sad me sramota od takvog razmisljanja jer sam bio buzdovan.Ja sam znao da je problem u meni da je do mene i uvjek smatram da je do tog momka ili djevojke koja menja partnera, da jednostavno oni nisu zadovoljni svojim zivotom, i da tako lutaju...tagaju za onim pravim ili onom pravom... Tako sam i ja tragao i kad sam nasao onu pravu to je bilo to.Mi smo sad u srecnom braku i sve cu uraditi da budemo zajedno.Nikada je necu prevariti, nije da ne mogu nego jednostavno necu! Uglavnom treba vjerovati u Pravu ljubav, da ona se deseva u to treba vjerovati! Danas je stanje tako drustvo je to nametnulo, da moras da spavas sa sto vise devojaka ako ne ti si jado i slicno... Sto se tice zenske strane, i kod njih je slicno, danas se sve vise propagira da djevojka treba da ima sto vise partnera ... a ti kada udjes u takvom stanju tesko je izaci iz toga, otudjis se od ljudi gledas ih kao broj to je to... Poenta ove price je ( obracam se mladjima jer znam da gledaju komentare sta je normalno to sam i ja istrazivao ) da je bolje biti sa jednom pravom osobom nego sa 100 pogresnih ! Ako je nadjes potrudi se oko nje, broj je nebitan... Pozdrav

Стефан

pre 3 godine

Односима је место у браку. Вишевековно искуство и не само оно о томе говори. Поглрдајте како функционишу наши односи и у шта се свет претворио па се запитајте.