Veze i odnosi

Bajaga se razveo nakon 33 godine braka i on nije jedini primer: Zašto ovaj trend pogađa Srbiju?

Utorak, 19.07.2022.

10:28

Izvor: superžena/TV Prva

Bajaga se razveo nakon 33 godine braka i on nije jedini primer: Zašto ovaj trend pogaða Srbiju? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

djosa

pre 1 godinu

@
(Darko, 19. jul 2022 18:31)

Bravo! Potpisujem!
samo...dzaba vasa misao i zakljucak kad nema za kog. (vecina ljudi ovde je fascinirana farmama, parovima i sl. djubretom i ne kapiraju..prosto ne kapiraju.).
A jako je jednostavno: profit je iza svega.
Razmislite - sta generise veci kapital - prodaja jednog televizora (supruznici) ili prodaja 2 TVa (ex tj bivsi supruznici)?
Prost primer samo po pitanju TVa. A iza ima ihaaaa jos toga.

Marks

pre 1 godinu

Krenuli smo sa tim da je socijalizam propao jer su ljudi..., a nastavljamo sa bioloskim objasnjenjem drustvenih kategorija kao sto je brak, uostalom kao i svega ostalog. Kapitalizam je sistem pozivotinjenja, svodjenja coveka na nagone, na zivotinjsko. Znali su i stari Grci da je covek politicka zivotinja, pa nisu do kinika ideal videli u zivotu zivotinja i onanisali na sred trga.I tada i sada, to je bio dubok znak krize ljudskog i najvise ljudske tvorevine - drzave.Slaba drzava - beznacajan brak, a globalni kapital slabi drzave. Kapitalizmi trebaju samo zivotinje, da rade i seks vide kao jedinu nadoknadu za teski rad.Ali eto, komunizam je u coveku video dobru prirodu (pozitivna antropologija), a kapitalizam zlu (negativna antropologija), ovaj drugi vas je bolje razumeo :((

Ljiljana

pre 1 godinu

Evo ja sam zena koja je rekla da “joj ne treba ni dinar”, ostavila muzu pola stana i nov automobil, a bogme i pola ustedjevine. Detetu i meni je zagorcavao zivot, detetu apaolutno nista nije placao i opametio se tek nakon korone.

kole

pre 1 godinu

Ljubav nestaje onog trena kad vam zatrebaju lubrikanti. Zena preko 55 pocinje da se gasi seksualno, a muskarac tek tad "poludi" i samo na sex misli. E, sad koliko moze to je drugo pitanje. Kladim se da ce Bajaga da se pojavi uskoro sa mnogo mladjom zenom. Njemu to nije problem jer je popularan, a ja trpim moju babu i pravim se da to tako treba. Da sam na njegovom mestu, odavno bih uradio isto.

objektivno

pre 1 godinu

Svaka bitka u kojoj neko vodi racuna samo o sebi unapred je osudjena na propast. Zadovoljstvo ne moze biti preveliko a ishod je porazavajuci, ne mozes da napredujes dozivotno, pa to ti je. Ko moze da daje drugima, porodici, a i van porodice, e tu onda sigurno dobija. Ne znaci da treba ostati u losem braku po svaku cenu. Porodica je zahtevna, tu je najbolje uloziti energiju. Ulozeno se sve vrati sa kamatom.

uji

pre 1 godinu

(Uzrok i posledice, 20. jul 2022 12:04)

Ne pomažem joj već ja obavljam sve kućne poslove, idem u nabavku, maksi, pekara, apoteka, usisavam, perem sudove, izbacujem smeće, brišem prašinu, plus pomažem oko dece, a da bih još više pomagao oko dece radim od kuće, jedna baba nam kuva i pegla dečiji veš, druga dolazi od 9 do 14h da pomaže i ona oko dece, iznajmio sam i bebi siterku i opet ne valja, zvoc, zvoc... Imamo blizance pa je teže.

Uzrok i posledice

pre 1 godinu

@uji
Kazes zvoca ti zena?
Jel?
Pa jel pomazes oko dece i kucnih poslova?
Znas, kad sve sama moras, krenes da zvocas, dok se drugi izlezava...

lola

pre 1 godinu

Nije ovo samo do Blakana, prosto, zene su se umorile. Slicno je i u Svedskoj. Tamo se i preko 90% muskaraca izjasnjavaju kao feministi - za zenska prava i jednake slobode. I to je sve tako dok ne dobiju dete. Onda otac i dalje zivi slicno, majka je samo majka. Odlicna njhihova knjiga o tome "Ogorcene pi*cke", pa koga zanima sto neke od nas postanu ogorcene.

Btw, meni je super u braku, 20 godinica, ups and downs, ali sve u svemu, najvise me drze nasi razgovori, kako je predivan otac, pun ljubavi, i sada kad su deca veca, njegova uloga je dominantna. I to sto mogu da priustim sebi i da sam zaposlena, i da sam majka, i cerka, i sestra, i zena. I da kuvam ali i da uzivam u svojim hobijima, i svom drustvu. I mi porpdica, i mi kao par, i ja kao sama. Sto bi reklo jedno dete blogerce, zivota mi nikad dosta.

slobinator

pre 1 godinu

zašto se razvode? pa u ogromnom broju slučajeva jer su žene postale jako alave na pare,čak i one koje ne izgledaju bog zna šta,a kamoli one lepše,a ne shvataju da je fizička lepota prolazna,a jedina trajna je ona duhovna.kažu da po nekim statistikama trenutno u srbiji ima oko 300 hiljada neženja ,što znači da nam preti istrebljenje.ako vam zvučim ogorčeno,možda je to zbog toga što stvarno i jesam

Ajoj

pre 1 godinu

Kakvi komentari!
Šta se koga tiče zašto su se razveli? Možda su jednostavno prestali da se vole. I gotovo. U svakom slučaju njihova stvar.

siki

pre 1 godinu

Meni više zanima koja odrasla osoba pri čistoj svesti i zdravoj pameti uopšte hoće da ulazi u brak? Verovatno se zato i oleše od alkohola na momačkom/devojačkoj večeri.

makis73

pre 1 godinu

Neko ovde rece da bi bilo vise razvoda, da finansije to dozvoljavaju. U gradu u kome sam odrasla, jos krajem 70-tih i 80-tih godina, postojala je jedna velika banka u kojoj su tada bile izuzetno velike plate (mada, ni u drugim bankama u bivsoj SFRJ nije bila bitno razlicita situacija). Medju zaposlenima su tada dominirali srednjoskolci (uglavnom su sefovi i direktori imali fakultete i tek po koji zaposleni), i to mahom zene. Plate su im bile takve da skoro ni jedna nije ostala u braku, ukoliko je bilo i najmanjeg nezadovoljstva. Jedna poznanica je tako sa srednjom skolom imala duplo vecu platu od supruga sa fakultetom, zaposlenog u nekoj slabije profitabilnoj industriji. Ceh je dosao na naplatu koju deceniju kasnije, kada se takav kadar prvi nasao na meti bankarske tranzicije, no to je vec druga prica.

uji

pre 1 godinu

(Mrs. Nobody, 19. jul 2022 18:22)

Verovatno zato što si mu zvocala (čitaj kenjala) svaki dan, pa posle očekuješ podršku, lepu reč i pomoć. Imam takvu, znam šta pričam.

Orač

pre 1 godinu

... zato što su žene u Srbiji, uglavnom profesionalno neostvarene osobe... a to je usko povezano sa lošim statusom u društvu, sa nepostojanjem tolerancije žena prema muškarcima i muškaraca prema ženama, a posebno kada ponestane seksualne aktivnosti, onda uvek neko poludi... jer nemaju čime drugim da ispune svoje živote...

lud ja ili svi ostali?!?

pre 1 godinu

Ok. Ovo jeste zajednica kojoj sam se posvetiLA .... Znaci u startu je po doticnoj muskarac kriv... Dalje necu ni da citam....

Darko

pre 1 godinu

Nekad su se promovisale vrednosti. Danas se promoviše sve što je najlošije. Najviše se udara na porodicu i brak. Analizirajte vesti samo, svaka druga je protiv normalnih, tradicionalnih vrednosti. Razloga za to je mnogo, ali što bi se reklo uvek treba gledati od koga ti i šta dolazi. Slabije ličnosti popuste pod velikim društvenim i socijalnim pritiskom. Emancipacija žena, podsticanje njihove nezavisnosti i samostalnosti je deo te priče i nikako nije slučajna. Mnogo je lakše manipulisatinpojedincem nego porodicom. Nekada su starešinevi srpskoj vojsci morale da se ožene i imaju porodicu da bi dobili čin. Prvo da bi znali koga i šta brane, drugo da imaju i znaju na koji način o nekome da brinu da bi znali kako će brinuti i zaštiti svoje vojnike. To je samo primer kako je društvo motivisalo stvaranje i poštovanje porodice, odnosno zajednice. Danas imate sve obrnuto. Sve se svodi na individualizam. Razbijanje bilo kakvih zajednica i veza, površnost, zatupljivanje.

Mrs. Nobody

pre 1 godinu

@ Radijator
Alimentacija se plaća za izdržavanje dece. Najbolje da se žena toga u potpunosti odrekne pa da sama i finansijski nosi teret odgajanja dece koja u najvećem broju slučajeva pripadnu majci. A to što je muškarcima nakon razvoda svaki dinar koji trebaju da odvoje za decu mnogo, to je posebna priča.
Razvedu se ljudi nakon mnogo godina iz raznih razloga, nakupi se svega i svačega, mnogo nezadovoljstva koje se skuplja kao zrno po zrno pirinča dok ne krene da se preliva sa svih strana. I naravno da je više razvoda od kad su žene počele da zarađuju novac, ja verujem da bi se većina njih razvela kad bi imali gde da odu i mogli finansijski da izdrže.
Samo mogu da kažem da sam procvetala od kako sam se razvela, nije lako, sama nosim teret odgajanja i vaspitanja dece, ali koliko s samo lepih stvari doživela od kad sam sama... Toliko ljubavi, divnih trenutaka, putovanja, svake noći ležem mirna i zadovoljna u krevet. I pitam se zašto sam pristala da tolike godine provedem sa nekim od koga nisam čula lepu reč, dobila zagrljaj, imala emotivnu ili bilo kakvu podršku, pomoć oko dece i kućnih poslova...

СТРАШНИ СУД

pre 1 godinu

Ključne godine u svakoj vezi su predodređene mistikom brojeva. Najčešće su to 3, 7, 13 i, Isusove, 33 godine.
(Mistična brojka, 19. jul 2022 13:12)

Јаооооооо, још колико имам!

Квалитетније то мало

pre 1 godinu

Не постоји ништа боље него имати доброг господара да му служиш. Ако господар није добар, онда бар имати било каквог господара.
А господар може бити особа или институција, као што је нпр брак.
Најгоре је немати ништа чему служиш.

"А да служим прво (или једино) себи?"
То су хедонистичке заблуде из лоших филмова и дизнијевих цртаних филмова.

B.Živković

pre 1 godinu

Odnosi u porodici moraju biti zdravi. Mora se znati hijerarhija i moraju se poštovati sveta pravila braka. Ja bih citirao Isaka Baševisa Singera, koji je na "zlatnoj svadbi" (50 godina braka) na pitanje; Da li je ikada razmišljao da se razvede od svoje životne saputnice, odgovorio:"Hiljadu puta sam pomislio da je ubijem, ali nikada da se razvedem." To mogu lično da potvrdim posle skoro 40 godina braka. Kada imate odgovornost, kada se zna ko šta radi u porodici, kada imate zajednički cilj, onda porodica ima smisao. Ako toga nema, onda nema nikakvog smisla stvarati porodicu, onda živite za svoje sebične interese. Pozdrav!

karkadzu

pre 1 godinu

Ako ste sa nekim kratko u vezi, i učini vam se da je sve kako treba, lepo se zabavljate, smejete izlazite vodite ljubav...izgleda da je to pravo, venčate se brzo, dobijete dete i onda kreće otkrivanje sta vam sve smeta i kako ste se zajebali u proceni, to je jedan od čestih scenarija kod nas.
Ima drugi, kad ste dugo dugo u vezi, odrasli što kažu zajedno. Logično je da se venčate i pravite decu, ali jbg ljubav prošla, privlačnost isto pa to što se predugo poznajete izgleda da u braku i nije neka sreća.
Sve u svemu da ne tupim svašta nešto ima, svaki razvod slučaj za sebe
Ja sam se dva puta razvodio, sada ću verovatno i treću put. Niko nije kriv, jednostavno je tako, teško traju brakovi.

Nina

pre 1 godinu

@ ana
Tako je. Neki ljudi ne razumeju koliko neke zene moraju da se prilagode i zapostave svoj posao, jer prosto tako se namesti situacija. Kad sam se udala, imala sam vec 4 godine staza. Muz je gradjevinski inzenjer i radio je u jednoj firmi u Bg. Onda je firma propala i poceo je da radi projekte u Dubaiju. Prvih godinu dana je bio tamo sam, ja sam sa bebom od 10 meseci ostala u Bg. Onda je ugovor produzen a meni nije produzen ugovor nakon porodiljskog, te sam ostala bez posla. Mogla sam da biram dal cu da ostanem u Bg i da trazim drugi posao ili da se pridruzim muzu u Dubaiju da ne bi bili razvojeni jos dve godine posto je njegov ugovor produzen za jos dve godine. Otisla tamo, dobili jos jednu bebu. On ponovo potpisao novi ugovor tamo i iako sam ja dobila ponudu za posao u Beogradu , znala sam da ako se vratim da cemo biti muz i ja razdvojeni jos 2-3 godine ako ne i vise. Ostala sam da bi sacuvala porodicu i da bi deca imala oca tu blizu. Onda se meni kada je manje dete imalo 2 godine pruzila prilika tamo da radim, ali muz je bio ceo dan na poslu, ko ce biti sa decom , nisam mogla da prihvatim. I tako sve do detetove 10 godine, ja bila bez posla , sa decom. On je provodio vreme sa decom , bio je dobar muz i otac ali sve je bilo na meni. Cesto okolnosti zivota budu takve da ne znas sta te ceka i moras da se prilagodis. Tesko je i zenama pevaca, glumaca , sportista jer moraju svoj poslovni zivot da prilagode muzevljevom poslu i uopste porodici. A onda cujes " pa sta je ona radila" .

Radijator

pre 1 godinu

Sta se ti covece izlupeta...I te kako postoji dobar razvod. Nikakve kuce, alimentacije i sta ti ja znam ne mogu da se porede sa mirom i olaksanjem koji nesrecni supruznici, a i deca, osete nakon razvoda loseg braka. Ni dinar ne treba, samo mir...
(teacher, 19. jul 2022 13:36)

E samo jos da mi nadjes tu ženu koja je rekla da ne treba ni dinar, pa da se složim sa tobom.

vukica

pre 1 godinu

Zasicenje nakon mnogo godina je apsolutno kod svih parova, i ako oni imaju ekonomsku neovisnost, obezbedjenu decu koja su vec odrasli ljudi, jednostavno pozele samocu i spokoj i to sebi i omoguce, sporazumni razlaz

baš dobro!

pre 1 godinu

Ima 60 i kusur godina....sa njim je 40+ godina...
razlog može biti fizičko maltretiranje, prevara, ili "čist bes"....u njihovom slučaju je razlog ovo poslednje...sigurno...

Hm

pre 1 godinu

Тамо где нема Бога, нема ни праве љубави. Сејали смо комунизам, е сада га да добрано и жањемо.
Што се тиче ко ту шта треба и колико треба да трпи, како шта да функционише, све би лакше било да људи познају Православну веру. Или већ неку другу, ако је друге, ако та уопште и говоре о томе.
Е сада, с обзиром да људе воле атеизам, западну демократију, и све што иде уз ту демократију,, па сада господо изволимо, седимо за трпезу, јело је зготовљено и пријатно нам било. А зна се, јело је најлепше када је вруће.
И још нешто, Како каже апостол Павле, многима је Крст лудост, а нама је на спасење! (ако ћемо о трпљењу)

mamakoka

pre 1 godinu

Bajaga je mogao da proba da cuva decu I drži koncerte- za one koji kazu da ona nista nije radila. Ja sam u istoj sitiaciji kao i Ema ,ne radim I sa decom sam. Ne dozivljavam novac kao " naš" iako mi suprug uvek tvrdi da je tako. Opet, da dođe do razlaza šta bi ja? Vidim da bi po mnogima trebalo da dođem do prosjačkog štapa.

Sonja

pre 1 godinu

@ milica
Tako je. Kod nas na Balkanu je jos uvek problem sto je briga o malim bebama i maloj deci i dalje pre svega posao majke, dok se tu otac jako malo mesa. Majka se odjednom suocava sa tako velikom odgovornoscu za zivot tog malog stvorenja , i samim tim postaje odgovornija, briznija, vise uplasena, vise je tu stresa. Ako je muskarac tu ukljucen onda ce i on podeliti deo tog stresa sa zenom i bolje ce je razumeti. Oni muskarci koji to ne rade,oni se zale kako je zena nadrndana i kako vise nije zabavna kao ranije, kako se promenila. Problem je ustvari to sto se oni nisu ni malo promenili i misle da i dalje svet treba da se vrti oko njih.

@Milica

pre 1 godinu

Pa upravo tako, tada se dešava najveća promena za ženu, dobija adut koji niko ne može da joj izbije iz ruke. Na žalost, velika većina devojaka/žena tako razmišlja, da će upravo detetom vezati muškarca za sebe doživotno, i što je još važnije, da joj to što je rodila dete, sada garantuje da bude sve po njenom, jer je ona rodila dete zaboga. Kao da milijarde žena pre nje i milijarde posle nje neće to isto učiniti.
Retke su žene koje se povežu sa detetom, i koje mogu tu emociju da unesu u brak, ili vezu nebitno, i da to dete bude dalja inspiracija da i jedno i drugo rastu i razvijaju se i kao ličnosti.
E iz takvih srećnih brakova rastu srećna i uspešna deca. Takvih je malo i retke su, porodice u kojima se oba supružnika vole i inspirišu jedno drugo, koji su posvećeni porodici i deci, i gledaju da ih izvedu na pravi put.
A ne da gledaju kada će dete da im dovoljno poraste, da mogu opet da počnu da izlaze. U 35,40,45 godina...

Volina

pre 1 godinu

Bajaga mije uvek delovo ko fin mlad desko i daje dobr i veran svojoj zemskoj jos pre sam na cuo daje bijo sonom pevacicom marijom prerazic misim daje ga ona pokbarila jel kako moze dase seksuje snjim kaje on imo svoju zemsku a polse sam cuo daje bajone ostavijo jel je valda se jako u debelila jel je jela dosta kolaca i torte a misim daje jela i sviljetinu samo nije tela da kaze negoje kao to sve od kolaca bilo i od slatki poslastica

lennox

pre 1 godinu

Podela imovine?Bajaga ima gomilu albuma,koncerata,dobro zaradjivao i sada deli imovinu sa zenom koja nije skoro nista zaradila.
(The Who, 19. jul 2022 13:27)

Sve je to tacno, ali po tome se vidi da covek ne moze vise, a zasto, samo on zna.

VP

pre 1 godinu

(jovaNS, 19. jul 2022 11:06)

Bravo, gde si se Džonija setio, kad je to još napisao…
(Haha, 19. jul 2022 11:18)

Bio sam osnovac, vidim ja poznat mi stih, ali nikad se ne bih setio da nisi napisao. Hvala sto si me malo vratio u bezbrižno detinjstvo.

cucko

pre 1 godinu

Postoje 4 vrste kompatibilnosti u odnosu: emotivna, duhovna, seksualna i intelektualna. Vremenom se ljudi menjaju, tako da u jednom momentu može doći do nekompatibilnosti po ovim tačkama, koja pre npr. 33 nije postojala- tada često dolazi do nepremostivog udaljavanja ili razvoda.

Ana

pre 1 godinu

@ the who
Dok je Bagaja putovao i imao koncerte i nastupao po klubovima, njegova zena je sama vodila brigu o deci, kuci, sve je bilo na njoj. I sad ti kazes kako ona nije nista radila??? Ne druze, on je radio i zabavljao se radeci jer mu je posao takav, a ona je radila sve one stvari koje zivot znace.

Milica

pre 1 godinu

@ pamet u glavu
Tipicno musko. On bi da se ozeni, dobije decu, a da se ne menja ni on ni zena, i da se u njegovom zivotu nista ne promeni. Upravo takav stav tera zene da se ubrzo nakon dobitka deteta ( sto je najveca promena u zivotu zene i muskarca) promene i odluce na razvod. Jer svaka zivotna faza nosi svoje, nosi promene licnosti , promene stila zivota. Ne mozes da imas malo dete a da kao momak zivis. Glupo musko sta reci.

Sanja

pre 1 godinu

@ zivot je nekad siv nekad zut
Cista istina. Vidim kuma , inace radimo zajedno; na poslu tako ljubazan i fin, svakoj koleginici spremi i donosi kafu, radi umesto njih nesto, sa sefovima jako usluzan cesto do rusenja granice dostojanstva. A kuci neprepoznatljiv, kuma mu zatrazi da izbaci smece ili da pripremi kafu , on odmah skace , skuvaj sama i sl. Ljudi trpe svasta od prijatelja, na poslu, i to sve hoce da ignorisu, zaborave ali sa najblizima su najgori i ljute se na svaku sitnicu. Ne znaju da cene najvrednije, uzimaju ga zdravo za gotovo a sa druge strane maksimalno se trude da fasciniraju nebitne ljude i da sa njima budu super.

mojnemenito

pre 1 godinu

Meni je sklapanje braka uvek bilo malo bezveze. Pa to je u suštini potpisivanje doživotnog ugovora kojeg bi supružnici kao trebalo da se drže bez obzira na sve, što je totalno suludo i nerazumno. Sreća te postoji mogućnost raskida ugovora, ali bolje bi bilo da se bračni ugovor u startu potpisuje na pet, deset ili koliko već godina kome odgovara, pa kad ugovor istekne nek supružnici vide hoće li ugovor produžavati, a ako neko od njih neće, nema ljutnje to je to, svako ide dalje.
(Donglai Pei, 19. jul 2022 13:32)

Nisi ti bio u teskoj poziciji u zivotu, kad nema nikoga osim porodice. Danas bi svi damo da uzivaju a da ne dijele patnju i bol. Kao da je zivot samo uzivancija.

Žorž

pre 1 godinu

Zato sto se bespotrebno zvocanje koje krece vec poslije prvih mjeseci ne moze trpjeti duže od 30 godina,a toliko smo prinuđeni da istrpimo zbog svoje djece..
Šalu na stranu,nismo mi muškarci cvećke ,ali brate,Bog vam je dao taj "dar" suvišne priče bez povoda.??

VC

pre 1 godinu

asdfsd@ Korisniče zanimljivog nicka (prvi deo sam nekada ja koristio) u potpunosti se slažem sa svime izrečenim i u sličnom sam razmišljanju. Dosta mi je zvocanja kako su drugi bolji, kako mi nemamo novaca a drugi imaju, kako mi nigde ne putujemo (to što putujemo nije dovoljno) a drugi putuju, kako nam je socijalni život loš (a trudila se u početku da na perfidan način "razmetla" ljude oko nas), kako samo sedim kod kuće, kako kod dece uvek nešto nije dovoljno dobro, kako je uvek neka situacija na poslu, kako bi ja sada nešto drugo mogao da radim...i na kraju svega da li deca treba da rastu u tenzičnom braku (više ne možemo da skupimo ni 3 dana a da se ne podžapamo) ili sve razvaliti pa da bude mir...večna dilema. Nažalost sve više naginjem ka ovom prvom.

Zivot je nekad siv nekad zut

pre 1 godinu

Meni je fenomenoloski veoma interesantno kako ljudi u poslu i drustvenom zivotu trpe svasta praveci kompromise sasvim cutke i na svakom koraku. Na kraju svoje frustracije iskaljuju na bliskim osobama, porodici, prijateljima, rodbini, komsiluku... Verovatno je to neka pogresno usmerena emotivna kompenzacija za sve sto se mora trpeti bez reci. Posebno ljudi kada zalaze u godine i pocnu bolje shvatati prilaznost traze nove sanse pre nego im vreme istece. U svojoj bliskoj okolini ne pronalaze podrsku, ljubav, inspiraciju i pozele da je promene. Nekada za to ima osnova nekada ne, svaki slucaj je poseban.

isto maja

pre 1 godinu

@ Mislim ,,Када се сваки брачни партнер труди да учини другом, и то му чини задовољство" znači ključ

Miloje

pre 1 godinu

A zašto samo iz ženskog ugla... Primetio sam da u tim godinama preko 60-70...muževi više nisu potrebni ženama, osim zbog penzije... Nema seksa, intimnosti, nežnosti, deca otišla, ... Počinje zakeranje, uglavnom žena, po sistemu, a što si to uradio, a gde ćeš sada, a kad ćeš ovo, kad ono...
Muškarci ne idu kod prijatelja na kafu, poput žena, koje se slatko ispričaju... Ako muž nema neko svoje društvo, onda samo smeta ženi u kući. Žena je u kući kao riba u vodi, a muškarac, kao riba na suvom...
Kad prestane ljubav, onda sve mane partnera izlaze na videlo, a fizička oronulost počinje da smeta... (Šta se napravi od one prelepe žene...?)
Ili : Ovaj moj samo prdi po kući, gadi mi se...

pamet u glavu

pre 1 godinu

Srecno razveden posle tri, i nikom ne preporucujem brak,iz prostog razloga sto osoba kojom se vencavate se menja pogotovo kad dobije decu i kupite nekretninu, onda pocinje dominacija, negde prodje negde ne.

teacher

pre 1 godinu

@trp
Sta se ti covece izlupeta...I te kako postoji dobar razvod. Nikakve kuce, alimentacije i sta ti ja znam ne mogu da se porede sa mirom i olaksanjem koji nesrecni supruznici, a i deca, osete nakon razvoda loseg braka. Ni dinar ne treba, samo mir...

chao

pre 1 godinu

Bilo bi pre i više razvoda da nisu problem bile egzistencija i sramota.
Opet danas je totalno suprotan trend, na bilo kakav problem kad se naiđe ljudi se odmah razvode.
Sećam se kad su se davne '90te moji razveli svi su me gledali sa sažaljenjem, dok se danas ljudi čude kako opstajemo posle 15 god veze/braka.
Da je idealno,nije, ali kad se već odlučite na taj korak, razvod treba da bude poslednja opcija, a ne u prve 3.

Harry

pre 1 godinu

Nema to nikakve veze sa sebicnoscu ili bilo cim slicnim. Stvari su proste. Ljudi udju u brak cesto bez razmisljanja, plana, ideje sta zele jedno od drugog. Onda kada shvate da stvari bas ne idu kako valja brze bolje naprave dete, pa drugo dete, pa eventualno i trece ... kako bi oboje imali neku zabavu da ne misle na to sta u braku skripi. Deca u medjuvremenu rastu, pa krenu rasprave oko toga koliko im pari patika treba (nikada dovoljno), sta je bilo u skoli, gde platiti privatne casove iz svih predmeta, na koje sve vanskolske aktivnosti decu treba dovoziti i odvoziti ... onda dodje letovanje, pa bude: mama, ja sam gladan, tata, ja sam zedan, mama, ide mi se u toalet, tata, meni je muka, vozi laganije ... I tako izmedju trpeze, toaleta, kola, skole, vanskole i ostalog dolaze i studije, padanje godine, ponavljanje godine, provodi, diskoteke, ludila ... i sekiranje kada ce dete zavrsiti skolu. E a onda dodje i taj dan. Dan D. Deca zavrse sve te skole, pa osim ako nece na neke doktorske (ne daj boze!), onda odlaze od kuce, nalaze sebi partnere, krecu u svoj zivot. A ostajete vas dvoje. Sami. Gledate se. Pitate se gde su vam prosle godine. Njoj smeta njegovo hrkanje, njegov stomak preko kaisa, njegov vonj na alkohol i masnu hranu. Njemu smeta njeno zvocanje. I tu je kraj. Prosto, ljudi! To vam se zove zivot, ako niste znali.
(Obrad, 19. jul 2022 11:37)

Obrade, da li je moguce da ti posle toliko decenija zajednickog zivota kod nje samo zvocanje smeta?

Donglai Pei

pre 1 godinu

Meni je sklapanje braka uvek bilo malo bezveze. Pa to je u suštini potpisivanje doživotnog ugovora kojeg bi supružnici kao trebalo da se drže bez obzira na sve, što je totalno suludo i nerazumno. Sreća te postoji mogućnost raskida ugovora, ali bolje bi bilo da se bračni ugovor u startu potpisuje na pet, deset ili koliko već godina kome odgovara, pa kad ugovor istekne nek supružnici vide hoće li ugovor produžavati, a ako neko od njih neće, nema ljutnje to je to, svako ide dalje.

Ajde#

pre 1 godinu

"Da'l si ikad pitala, tamne senke zidova... Ujutru gde odu..."
- Molim Momčilo, šta trabunjaš to?!
- Šta kažeš bre?! Razvodim se, oću ženo razvod!

Milan

pre 1 godinu

Brak je najbolja drustvena forma za odgajanje dece. Jako je bitno da deca zdravo odrastaju uz oba roditelja.
Ljubav, zaljubljenost, leptirici, sve to prodje vremenom, a ako postoji, treba da ostane privrzenost, razumevanje, zajednicki interesi, postovanje... Ako toga nema, a deca vec porasla, onda je upitno da li nastaviti zajednicki zivot sa osobom sa kojom nema razumevanja.
Ipak je bolje imati s kim popiti kafu u starosti, ili samo sedeti i cutati, ili sedeti i pricati nego biti sam.

Razlog

pre 1 godinu

Bilo bi još više razvoda da finansije to dozvoljavaju. Bogati se razvode jer im to nije finansijski opterećujuće. Sirotinja trpi u mukama jer zajedno jedva sastavljaju kraj s krajem. Mnogima je razvod nezamisliv zbog toga. To je surova istina. Razvod je za većinu gora kombinacija od bilo koje druge.

asdfsd

pre 1 godinu

Nemojmo se uopšte upuštati u konkretne ljude i sudbine - Bajagići znaju svoje razloge i odluke i to treba poštovati. Komentarišete fenomen, bez imena, to je potrebno.
Ja lično smatram da ću se razvesti, moguće i nakon 30 godina braka, a razlog tome je nerazumevanje šta znači kompromis: niko ne može da ima u potpunosti ispunjene svoje želje na uštrb drugog - takvi odnosi ne traju, bilo da su "prijateljstva", brak ili nešto treće. Dobar balans je da ste, hajde da kažem mada zvuči grubo, podjednako nezadovoljni, a ne da je jedan zadovoljan. Takođe, kompromis ne znači "konačno sam mu utuvila u glavu". Kompromis je prilagođavanje svih, koje uključuje i prilagođavanje samoga sebe, a ne prilagođavanje svih samome sebi.

Social Distorsion

pre 1 godinu

Погађа због егоизма. “Шта мени то треба” - питање које се не поставља када се воли. Нажалост, људи су престали да воле.
(минг, 19. jul 2022 10:45)

Nisu se ni ranije voleli, ali su se trpeli iz raznoraznih razloga sve dok ih smrt ne rastavi. Hvala bogu, danas parovi/supruznici materijalno sve vise postaju neovisni jedno od drugoga pa ne moraju vise da cekaju da ih smrt rastavi. Kako god, cestitam Bajagi i njegovoj eks supruzi na odluci da se razvedu. Sada ce se, ubedjen sam, odmoriti jedno od drugoga i posle 3 decenije da'nuti malo dusom.

C i n i k

pre 1 godinu

Pa posle 33 godine oni su kao i svi drugi, ko brat i sestra..
Ali mislim da je to ipak sebicno, imaju decu i mogli su da zive odvojeno ako je monotonija u pitanju, zato mislim da je pre svega stvar u tome sto Bajaga misli da ako ofarba kosu da ce odmah dobiti 20 godina u minusu..

tomicdj

pre 1 godinu

Ako niste imali zajedničke ciljeve kad ste se venčali, nećete ih imati ni tokom braka. Brak nije za svakoga. Tako da slobodno se razvedite prvi dan, bolje je za sve, nego da kukate posle. I onda tražite drugog partnera, pa kad vam se ne svidi, bacite i njega i tako do 60. godine. A onda daj šta daš, ali bar ste proživeli instagram stori, zar ne?

Srbijanski gedza

pre 1 godinu

Čini mi se rođače, da je standard pokvario ljude, jedu g=&$@ i sanjare.
(jovaNS, 19. jul 2022 11:06)

A kome si ti to ustvari sa "rodjace" obracas?

Мислим...

pre 1 godinu

Погађа због егоизма. “Шта мени то треба” - питање које се не поставља када се воли. Нажалост, људи су престали да воле.
(минг, 19. jul 2022 10:45)

Браво право у центар. Када се сваки брачни партнер труди да учини другом, и то му чини задовољство, онда је то се љубав, и ту нема кризе. Нажалост, има доста бракова где се једна страна понаша овако, а друга само узима и мисли на себе. А ако и прва страна одлучи да само води рачуна о себи ту више нема разлога за заједницу

Obrad

pre 1 godinu

Nema to nikakve veze sa sebicnoscu ili bilo cim slicnim. Stvari su proste. Ljudi udju u brak cesto bez razmisljanja, plana, ideje sta zele jedno od drugog. Onda kada shvate da stvari bas ne idu kako valja brze bolje naprave dete, pa drugo dete, pa eventualno i trece ... kako bi oboje imali neku zabavu da ne misle na to sta u braku skripi. Deca u medjuvremenu rastu, pa krenu rasprave oko toga koliko im pari patika treba (nikada dovoljno), sta je bilo u skoli, gde platiti privatne casove iz svih predmeta, na koje sve vanskolske aktivnosti decu treba dovoziti i odvoziti ... onda dodje letovanje, pa bude: mama, ja sam gladan, tata, ja sam zedan, mama, ide mi se u toalet, tata, meni je muka, vozi laganije ... I tako izmedju trpeze, toaleta, kola, skole, vanskole i ostalog dolaze i studije, padanje godine, ponavljanje godine, provodi, diskoteke, ludila ... i sekiranje kada ce dete zavrsiti skolu. E a onda dodje i taj dan. Dan D. Deca zavrse sve te skole, pa osim ako nece na neke doktorske (ne daj boze!), onda odlaze od kuce, nalaze sebi partnere, krecu u svoj zivot. A ostajete vas dvoje. Sami. Gledate se. Pitate se gde su vam prosle godine. Njoj smeta njegovo hrkanje, njegov stomak preko kaisa, njegov vonj na alkohol i masnu hranu. Njemu smeta njeno zvocanje. I tu je kraj. Prosto, ljudi! To vam se zove zivot, ako niste znali.

trp

pre 1 godinu

Deca više stradaju kad im se roditelji razvedu i za dete ne postoji bolje mesto od porodice sa dva roditelja. Dobar razvod ne postoji klasičan mit, jer je jedna strana izigrana a druga profitira, onda krene sujeta, bes, novi partner, uskraćivanje vidjenja dece, alimentacije...A dobar razvod je samo onda kad muškarac sve gubi tipa daje stan, masnu alimentaciju a on ode na kiriju u garsonjeru da se zlopati..
Uvek kad su teme m-ž odnosi samo je normalno i ispravna ženska strana i naravno niko ih ne pita a zašto vi u 95% slučajeva uništavate porodicu i unesrećujete decu?

Realan

pre 1 godinu

Kao neko ko i sam prolazi kroz razvod mogu samo da kazem bolje je biti sam nego u losem braku gde jedan supruznik a cesto i oboje pate!
Niko nikoga ne tera da ulece u brak posle par meseci zabavljanja pa onda zajeb.. Mada i ljudi se menjaju s godinama pa i to otezava stvari. Da ne pominjem drustvene mreze gde svako moze da vas baca u rebus pa one najlabilnije osobe se upustaju u svrljanje i drugi pubertet u 50 godina. Razvod je sasvim normalna i pozeljna stvar kada se dvoje ne slazu i nema sta dalje tupiti na tu temu. Sve sami strucnjaci za nesto sto se odavno zna. Jednostavno svako radi ono sto zeli ili koliko je u mogucnosti pre ili kasnije. Do coveka je i moralnih vrednosti.

Ja

pre 1 godinu

Brak je jedna od sedam svetih tajni. Pored cenjenih mišljenja psihologa i psihološkinja, neuropsijatara i neuropsihijatkinja (!?), socijalnih radnica i radnika kao i ostalih stručnjaka, ne bi bilo loše, ponekad ... porazgovarati i sa svojim duhovnimom u nekom našem manastiru. A ima ih, hvala Bogu.

Hanzo

pre 1 godinu

Mentalitet tipa 'zeni je mesto u kuhinji' ovde preovladava. Koliko vidim vecini je normalno da jedna strana trpi u braku, sebicno, ali ne iznenadjujuce. Sto se uopste zenite, udajete, stupate u veze, da bi vas neko trpeo i tetosio? Mozda vase mame, niko drugi ne mora. Svako ima jedan zivot, ne trosite ga da budete sluga ili otirac bilo kome.

минг

pre 1 godinu

Погађа због егоизма. “Шта мени то треба” - питање које се не поставља када се воли. Нажалост, људи су престали да воле.

Obrad

pre 1 godinu

Nema to nikakve veze sa sebicnoscu ili bilo cim slicnim. Stvari su proste. Ljudi udju u brak cesto bez razmisljanja, plana, ideje sta zele jedno od drugog. Onda kada shvate da stvari bas ne idu kako valja brze bolje naprave dete, pa drugo dete, pa eventualno i trece ... kako bi oboje imali neku zabavu da ne misle na to sta u braku skripi. Deca u medjuvremenu rastu, pa krenu rasprave oko toga koliko im pari patika treba (nikada dovoljno), sta je bilo u skoli, gde platiti privatne casove iz svih predmeta, na koje sve vanskolske aktivnosti decu treba dovoziti i odvoziti ... onda dodje letovanje, pa bude: mama, ja sam gladan, tata, ja sam zedan, mama, ide mi se u toalet, tata, meni je muka, vozi laganije ... I tako izmedju trpeze, toaleta, kola, skole, vanskole i ostalog dolaze i studije, padanje godine, ponavljanje godine, provodi, diskoteke, ludila ... i sekiranje kada ce dete zavrsiti skolu. E a onda dodje i taj dan. Dan D. Deca zavrse sve te skole, pa osim ako nece na neke doktorske (ne daj boze!), onda odlaze od kuce, nalaze sebi partnere, krecu u svoj zivot. A ostajete vas dvoje. Sami. Gledate se. Pitate se gde su vam prosle godine. Njoj smeta njegovo hrkanje, njegov stomak preko kaisa, njegov vonj na alkohol i masnu hranu. Njemu smeta njeno zvocanje. I tu je kraj. Prosto, ljudi! To vam se zove zivot, ako niste znali.

Ana

pre 1 godinu

@ the who
Dok je Bagaja putovao i imao koncerte i nastupao po klubovima, njegova zena je sama vodila brigu o deci, kuci, sve je bilo na njoj. I sad ti kazes kako ona nije nista radila??? Ne druze, on je radio i zabavljao se radeci jer mu je posao takav, a ona je radila sve one stvari koje zivot znace.

минг

pre 1 godinu

Погађа због егоизма. “Шта мени то треба” - питање које се не поставља када се воли. Нажалост, људи су престали да воле.

Razlog

pre 1 godinu

Bilo bi još više razvoda da finansije to dozvoljavaju. Bogati se razvode jer im to nije finansijski opterećujuće. Sirotinja trpi u mukama jer zajedno jedva sastavljaju kraj s krajem. Mnogima je razvod nezamisliv zbog toga. To je surova istina. Razvod je za većinu gora kombinacija od bilo koje druge.

Realan

pre 1 godinu

Kao neko ko i sam prolazi kroz razvod mogu samo da kazem bolje je biti sam nego u losem braku gde jedan supruznik a cesto i oboje pate!
Niko nikoga ne tera da ulece u brak posle par meseci zabavljanja pa onda zajeb.. Mada i ljudi se menjaju s godinama pa i to otezava stvari. Da ne pominjem drustvene mreze gde svako moze da vas baca u rebus pa one najlabilnije osobe se upustaju u svrljanje i drugi pubertet u 50 godina. Razvod je sasvim normalna i pozeljna stvar kada se dvoje ne slazu i nema sta dalje tupiti na tu temu. Sve sami strucnjaci za nesto sto se odavno zna. Jednostavno svako radi ono sto zeli ili koliko je u mogucnosti pre ili kasnije. Do coveka je i moralnih vrednosti.

asdfsd

pre 1 godinu

Nemojmo se uopšte upuštati u konkretne ljude i sudbine - Bajagići znaju svoje razloge i odluke i to treba poštovati. Komentarišete fenomen, bez imena, to je potrebno.
Ja lično smatram da ću se razvesti, moguće i nakon 30 godina braka, a razlog tome je nerazumevanje šta znači kompromis: niko ne može da ima u potpunosti ispunjene svoje želje na uštrb drugog - takvi odnosi ne traju, bilo da su "prijateljstva", brak ili nešto treće. Dobar balans je da ste, hajde da kažem mada zvuči grubo, podjednako nezadovoljni, a ne da je jedan zadovoljan. Takođe, kompromis ne znači "konačno sam mu utuvila u glavu". Kompromis je prilagođavanje svih, koje uključuje i prilagođavanje samoga sebe, a ne prilagođavanje svih samome sebi.

Milica

pre 1 godinu

@ pamet u glavu
Tipicno musko. On bi da se ozeni, dobije decu, a da se ne menja ni on ni zena, i da se u njegovom zivotu nista ne promeni. Upravo takav stav tera zene da se ubrzo nakon dobitka deteta ( sto je najveca promena u zivotu zene i muskarca) promene i odluce na razvod. Jer svaka zivotna faza nosi svoje, nosi promene licnosti , promene stila zivota. Ne mozes da imas malo dete a da kao momak zivis. Glupo musko sta reci.

Hanzo

pre 1 godinu

Mentalitet tipa 'zeni je mesto u kuhinji' ovde preovladava. Koliko vidim vecini je normalno da jedna strana trpi u braku, sebicno, ali ne iznenadjujuce. Sto se uopste zenite, udajete, stupate u veze, da bi vas neko trpeo i tetosio? Mozda vase mame, niko drugi ne mora. Svako ima jedan zivot, ne trosite ga da budete sluga ili otirac bilo kome.

mojnemenito

pre 1 godinu

Meni je sklapanje braka uvek bilo malo bezveze. Pa to je u suštini potpisivanje doživotnog ugovora kojeg bi supružnici kao trebalo da se drže bez obzira na sve, što je totalno suludo i nerazumno. Sreća te postoji mogućnost raskida ugovora, ali bolje bi bilo da se bračni ugovor u startu potpisuje na pet, deset ili koliko već godina kome odgovara, pa kad ugovor istekne nek supružnici vide hoće li ugovor produžavati, a ako neko od njih neće, nema ljutnje to je to, svako ide dalje.
(Donglai Pei, 19. jul 2022 13:32)

Nisi ti bio u teskoj poziciji u zivotu, kad nema nikoga osim porodice. Danas bi svi damo da uzivaju a da ne dijele patnju i bol. Kao da je zivot samo uzivancija.

Miloje

pre 1 godinu

A zašto samo iz ženskog ugla... Primetio sam da u tim godinama preko 60-70...muževi više nisu potrebni ženama, osim zbog penzije... Nema seksa, intimnosti, nežnosti, deca otišla, ... Počinje zakeranje, uglavnom žena, po sistemu, a što si to uradio, a gde ćeš sada, a kad ćeš ovo, kad ono...
Muškarci ne idu kod prijatelja na kafu, poput žena, koje se slatko ispričaju... Ako muž nema neko svoje društvo, onda samo smeta ženi u kući. Žena je u kući kao riba u vodi, a muškarac, kao riba na suvom...
Kad prestane ljubav, onda sve mane partnera izlaze na videlo, a fizička oronulost počinje da smeta... (Šta se napravi od one prelepe žene...?)
Ili : Ovaj moj samo prdi po kući, gadi mi se...

chao

pre 1 godinu

Bilo bi pre i više razvoda da nisu problem bile egzistencija i sramota.
Opet danas je totalno suprotan trend, na bilo kakav problem kad se naiđe ljudi se odmah razvode.
Sećam se kad su se davne '90te moji razveli svi su me gledali sa sažaljenjem, dok se danas ljudi čude kako opstajemo posle 15 god veze/braka.
Da je idealno,nije, ali kad se već odlučite na taj korak, razvod treba da bude poslednja opcija, a ne u prve 3.

Social Distorsion

pre 1 godinu

Погађа због егоизма. “Шта мени то треба” - питање које се не поставља када се воли. Нажалост, људи су престали да воле.
(минг, 19. jul 2022 10:45)

Nisu se ni ranije voleli, ali su se trpeli iz raznoraznih razloga sve dok ih smrt ne rastavi. Hvala bogu, danas parovi/supruznici materijalno sve vise postaju neovisni jedno od drugoga pa ne moraju vise da cekaju da ih smrt rastavi. Kako god, cestitam Bajagi i njegovoj eks supruzi na odluci da se razvedu. Sada ce se, ubedjen sam, odmoriti jedno od drugoga i posle 3 decenije da'nuti malo dusom.

Мислим...

pre 1 godinu

Погађа због егоизма. “Шта мени то треба” - питање које се не поставља када се воли. Нажалост, људи су престали да воле.
(минг, 19. jul 2022 10:45)

Браво право у центар. Када се сваки брачни партнер труди да учини другом, и то му чини задовољство, онда је то се љубав, и ту нема кризе. Нажалост, има доста бракова где се једна страна понаша овако, а друга само узима и мисли на себе. А ако и прва страна одлучи да само води рачуна о себи ту више нема разлога за заједницу

Zivot je nekad siv nekad zut

pre 1 godinu

Meni je fenomenoloski veoma interesantno kako ljudi u poslu i drustvenom zivotu trpe svasta praveci kompromise sasvim cutke i na svakom koraku. Na kraju svoje frustracije iskaljuju na bliskim osobama, porodici, prijateljima, rodbini, komsiluku... Verovatno je to neka pogresno usmerena emotivna kompenzacija za sve sto se mora trpeti bez reci. Posebno ljudi kada zalaze u godine i pocnu bolje shvatati prilaznost traze nove sanse pre nego im vreme istece. U svojoj bliskoj okolini ne pronalaze podrsku, ljubav, inspiraciju i pozele da je promene. Nekada za to ima osnova nekada ne, svaki slucaj je poseban.

teacher

pre 1 godinu

@trp
Sta se ti covece izlupeta...I te kako postoji dobar razvod. Nikakve kuce, alimentacije i sta ti ja znam ne mogu da se porede sa mirom i olaksanjem koji nesrecni supruznici, a i deca, osete nakon razvoda loseg braka. Ni dinar ne treba, samo mir...

Nina

pre 1 godinu

@ ana
Tako je. Neki ljudi ne razumeju koliko neke zene moraju da se prilagode i zapostave svoj posao, jer prosto tako se namesti situacija. Kad sam se udala, imala sam vec 4 godine staza. Muz je gradjevinski inzenjer i radio je u jednoj firmi u Bg. Onda je firma propala i poceo je da radi projekte u Dubaiju. Prvih godinu dana je bio tamo sam, ja sam sa bebom od 10 meseci ostala u Bg. Onda je ugovor produzen a meni nije produzen ugovor nakon porodiljskog, te sam ostala bez posla. Mogla sam da biram dal cu da ostanem u Bg i da trazim drugi posao ili da se pridruzim muzu u Dubaiju da ne bi bili razvojeni jos dve godine posto je njegov ugovor produzen za jos dve godine. Otisla tamo, dobili jos jednu bebu. On ponovo potpisao novi ugovor tamo i iako sam ja dobila ponudu za posao u Beogradu , znala sam da ako se vratim da cemo biti muz i ja razdvojeni jos 2-3 godine ako ne i vise. Ostala sam da bi sacuvala porodicu i da bi deca imala oca tu blizu. Onda se meni kada je manje dete imalo 2 godine pruzila prilika tamo da radim, ali muz je bio ceo dan na poslu, ko ce biti sa decom , nisam mogla da prihvatim. I tako sve do detetove 10 godine, ja bila bez posla , sa decom. On je provodio vreme sa decom , bio je dobar muz i otac ali sve je bilo na meni. Cesto okolnosti zivota budu takve da ne znas sta te ceka i moras da se prilagodis. Tesko je i zenama pevaca, glumaca , sportista jer moraju svoj poslovni zivot da prilagode muzevljevom poslu i uopste porodici. A onda cujes " pa sta je ona radila" .

tomicdj

pre 1 godinu

Ako niste imali zajedničke ciljeve kad ste se venčali, nećete ih imati ni tokom braka. Brak nije za svakoga. Tako da slobodno se razvedite prvi dan, bolje je za sve, nego da kukate posle. I onda tražite drugog partnera, pa kad vam se ne svidi, bacite i njega i tako do 60. godine. A onda daj šta daš, ali bar ste proživeli instagram stori, zar ne?

Milan

pre 1 godinu

Brak je najbolja drustvena forma za odgajanje dece. Jako je bitno da deca zdravo odrastaju uz oba roditelja.
Ljubav, zaljubljenost, leptirici, sve to prodje vremenom, a ako postoji, treba da ostane privrzenost, razumevanje, zajednicki interesi, postovanje... Ako toga nema, a deca vec porasla, onda je upitno da li nastaviti zajednicki zivot sa osobom sa kojom nema razumevanja.
Ipak je bolje imati s kim popiti kafu u starosti, ili samo sedeti i cutati, ili sedeti i pricati nego biti sam.

cucko

pre 1 godinu

Postoje 4 vrste kompatibilnosti u odnosu: emotivna, duhovna, seksualna i intelektualna. Vremenom se ljudi menjaju, tako da u jednom momentu može doći do nekompatibilnosti po ovim tačkama, koja pre npr. 33 nije postojala- tada često dolazi do nepremostivog udaljavanja ili razvoda.

Harry

pre 1 godinu

Nema to nikakve veze sa sebicnoscu ili bilo cim slicnim. Stvari su proste. Ljudi udju u brak cesto bez razmisljanja, plana, ideje sta zele jedno od drugog. Onda kada shvate da stvari bas ne idu kako valja brze bolje naprave dete, pa drugo dete, pa eventualno i trece ... kako bi oboje imali neku zabavu da ne misle na to sta u braku skripi. Deca u medjuvremenu rastu, pa krenu rasprave oko toga koliko im pari patika treba (nikada dovoljno), sta je bilo u skoli, gde platiti privatne casove iz svih predmeta, na koje sve vanskolske aktivnosti decu treba dovoziti i odvoziti ... onda dodje letovanje, pa bude: mama, ja sam gladan, tata, ja sam zedan, mama, ide mi se u toalet, tata, meni je muka, vozi laganije ... I tako izmedju trpeze, toaleta, kola, skole, vanskole i ostalog dolaze i studije, padanje godine, ponavljanje godine, provodi, diskoteke, ludila ... i sekiranje kada ce dete zavrsiti skolu. E a onda dodje i taj dan. Dan D. Deca zavrse sve te skole, pa osim ako nece na neke doktorske (ne daj boze!), onda odlaze od kuce, nalaze sebi partnere, krecu u svoj zivot. A ostajete vas dvoje. Sami. Gledate se. Pitate se gde su vam prosle godine. Njoj smeta njegovo hrkanje, njegov stomak preko kaisa, njegov vonj na alkohol i masnu hranu. Njemu smeta njeno zvocanje. I tu je kraj. Prosto, ljudi! To vam se zove zivot, ako niste znali.
(Obrad, 19. jul 2022 11:37)

Obrade, da li je moguce da ti posle toliko decenija zajednickog zivota kod nje samo zvocanje smeta?

Volina

pre 1 godinu

Bajaga mije uvek delovo ko fin mlad desko i daje dobr i veran svojoj zemskoj jos pre sam na cuo daje bijo sonom pevacicom marijom prerazic misim daje ga ona pokbarila jel kako moze dase seksuje snjim kaje on imo svoju zemsku a polse sam cuo daje bajone ostavijo jel je valda se jako u debelila jel je jela dosta kolaca i torte a misim daje jela i sviljetinu samo nije tela da kaze negoje kao to sve od kolaca bilo i od slatki poslastica

Sanja

pre 1 godinu

@ zivot je nekad siv nekad zut
Cista istina. Vidim kuma , inace radimo zajedno; na poslu tako ljubazan i fin, svakoj koleginici spremi i donosi kafu, radi umesto njih nesto, sa sefovima jako usluzan cesto do rusenja granice dostojanstva. A kuci neprepoznatljiv, kuma mu zatrazi da izbaci smece ili da pripremi kafu , on odmah skace , skuvaj sama i sl. Ljudi trpe svasta od prijatelja, na poslu, i to sve hoce da ignorisu, zaborave ali sa najblizima su najgori i ljute se na svaku sitnicu. Ne znaju da cene najvrednije, uzimaju ga zdravo za gotovo a sa druge strane maksimalno se trude da fasciniraju nebitne ljude i da sa njima budu super.

VC

pre 1 godinu

asdfsd@ Korisniče zanimljivog nicka (prvi deo sam nekada ja koristio) u potpunosti se slažem sa svime izrečenim i u sličnom sam razmišljanju. Dosta mi je zvocanja kako su drugi bolji, kako mi nemamo novaca a drugi imaju, kako mi nigde ne putujemo (to što putujemo nije dovoljno) a drugi putuju, kako nam je socijalni život loš (a trudila se u početku da na perfidan način "razmetla" ljude oko nas), kako samo sedim kod kuće, kako kod dece uvek nešto nije dovoljno dobro, kako je uvek neka situacija na poslu, kako bi ja sada nešto drugo mogao da radim...i na kraju svega da li deca treba da rastu u tenzičnom braku (više ne možemo da skupimo ni 3 dana a da se ne podžapamo) ili sve razvaliti pa da bude mir...večna dilema. Nažalost sve više naginjem ka ovom prvom.

pamet u glavu

pre 1 godinu

Srecno razveden posle tri, i nikom ne preporucujem brak,iz prostog razloga sto osoba kojom se vencavate se menja pogotovo kad dobije decu i kupite nekretninu, onda pocinje dominacija, negde prodje negde ne.

trp

pre 1 godinu

Deca više stradaju kad im se roditelji razvedu i za dete ne postoji bolje mesto od porodice sa dva roditelja. Dobar razvod ne postoji klasičan mit, jer je jedna strana izigrana a druga profitira, onda krene sujeta, bes, novi partner, uskraćivanje vidjenja dece, alimentacije...A dobar razvod je samo onda kad muškarac sve gubi tipa daje stan, masnu alimentaciju a on ode na kiriju u garsonjeru da se zlopati..
Uvek kad su teme m-ž odnosi samo je normalno i ispravna ženska strana i naravno niko ih ne pita a zašto vi u 95% slučajeva uništavate porodicu i unesrećujete decu?

vukica

pre 1 godinu

Zasicenje nakon mnogo godina je apsolutno kod svih parova, i ako oni imaju ekonomsku neovisnost, obezbedjenu decu koja su vec odrasli ljudi, jednostavno pozele samocu i spokoj i to sebi i omoguce, sporazumni razlaz

C i n i k

pre 1 godinu

Pa posle 33 godine oni su kao i svi drugi, ko brat i sestra..
Ali mislim da je to ipak sebicno, imaju decu i mogli su da zive odvojeno ako je monotonija u pitanju, zato mislim da je pre svega stvar u tome sto Bajaga misli da ako ofarba kosu da ce odmah dobiti 20 godina u minusu..

Mrs. Nobody

pre 1 godinu

@ Radijator
Alimentacija se plaća za izdržavanje dece. Najbolje da se žena toga u potpunosti odrekne pa da sama i finansijski nosi teret odgajanja dece koja u najvećem broju slučajeva pripadnu majci. A to što je muškarcima nakon razvoda svaki dinar koji trebaju da odvoje za decu mnogo, to je posebna priča.
Razvedu se ljudi nakon mnogo godina iz raznih razloga, nakupi se svega i svačega, mnogo nezadovoljstva koje se skuplja kao zrno po zrno pirinča dok ne krene da se preliva sa svih strana. I naravno da je više razvoda od kad su žene počele da zarađuju novac, ja verujem da bi se većina njih razvela kad bi imali gde da odu i mogli finansijski da izdrže.
Samo mogu da kažem da sam procvetala od kako sam se razvela, nije lako, sama nosim teret odgajanja i vaspitanja dece, ali koliko s samo lepih stvari doživela od kad sam sama... Toliko ljubavi, divnih trenutaka, putovanja, svake noći ležem mirna i zadovoljna u krevet. I pitam se zašto sam pristala da tolike godine provedem sa nekim od koga nisam čula lepu reč, dobila zagrljaj, imala emotivnu ili bilo kakvu podršku, pomoć oko dece i kućnih poslova...

Donglai Pei

pre 1 godinu

Meni je sklapanje braka uvek bilo malo bezveze. Pa to je u suštini potpisivanje doživotnog ugovora kojeg bi supružnici kao trebalo da se drže bez obzira na sve, što je totalno suludo i nerazumno. Sreća te postoji mogućnost raskida ugovora, ali bolje bi bilo da se bračni ugovor u startu potpisuje na pet, deset ili koliko već godina kome odgovara, pa kad ugovor istekne nek supružnici vide hoće li ugovor produžavati, a ako neko od njih neće, nema ljutnje to je to, svako ide dalje.

makis73

pre 1 godinu

Neko ovde rece da bi bilo vise razvoda, da finansije to dozvoljavaju. U gradu u kome sam odrasla, jos krajem 70-tih i 80-tih godina, postojala je jedna velika banka u kojoj su tada bile izuzetno velike plate (mada, ni u drugim bankama u bivsoj SFRJ nije bila bitno razlicita situacija). Medju zaposlenima su tada dominirali srednjoskolci (uglavnom su sefovi i direktori imali fakultete i tek po koji zaposleni), i to mahom zene. Plate su im bile takve da skoro ni jedna nije ostala u braku, ukoliko je bilo i najmanjeg nezadovoljstva. Jedna poznanica je tako sa srednjom skolom imala duplo vecu platu od supruga sa fakultetom, zaposlenog u nekoj slabije profitabilnoj industriji. Ceh je dosao na naplatu koju deceniju kasnije, kada se takav kadar prvi nasao na meti bankarske tranzicije, no to je vec druga prica.

Ja

pre 1 godinu

Brak je jedna od sedam svetih tajni. Pored cenjenih mišljenja psihologa i psihološkinja, neuropsijatara i neuropsihijatkinja (!?), socijalnih radnica i radnika kao i ostalih stručnjaka, ne bi bilo loše, ponekad ... porazgovarati i sa svojim duhovnimom u nekom našem manastiru. A ima ih, hvala Bogu.

Žorž

pre 1 godinu

Zato sto se bespotrebno zvocanje koje krece vec poslije prvih mjeseci ne moze trpjeti duže od 30 godina,a toliko smo prinuđeni da istrpimo zbog svoje djece..
Šalu na stranu,nismo mi muškarci cvećke ,ali brate,Bog vam je dao taj "dar" suvišne priče bez povoda.??

Ajde#

pre 1 godinu

"Da'l si ikad pitala, tamne senke zidova... Ujutru gde odu..."
- Molim Momčilo, šta trabunjaš to?!
- Šta kažeš bre?! Razvodim se, oću ženo razvod!

Radijator

pre 1 godinu

Sta se ti covece izlupeta...I te kako postoji dobar razvod. Nikakve kuce, alimentacije i sta ti ja znam ne mogu da se porede sa mirom i olaksanjem koji nesrecni supruznici, a i deca, osete nakon razvoda loseg braka. Ni dinar ne treba, samo mir...
(teacher, 19. jul 2022 13:36)

E samo jos da mi nadjes tu ženu koja je rekla da ne treba ni dinar, pa da se složim sa tobom.

Darko

pre 1 godinu

Nekad su se promovisale vrednosti. Danas se promoviše sve što je najlošije. Najviše se udara na porodicu i brak. Analizirajte vesti samo, svaka druga je protiv normalnih, tradicionalnih vrednosti. Razloga za to je mnogo, ali što bi se reklo uvek treba gledati od koga ti i šta dolazi. Slabije ličnosti popuste pod velikim društvenim i socijalnim pritiskom. Emancipacija žena, podsticanje njihove nezavisnosti i samostalnosti je deo te priče i nikako nije slučajna. Mnogo je lakše manipulisatinpojedincem nego porodicom. Nekada su starešinevi srpskoj vojsci morale da se ožene i imaju porodicu da bi dobili čin. Prvo da bi znali koga i šta brane, drugo da imaju i znaju na koji način o nekome da brinu da bi znali kako će brinuti i zaštiti svoje vojnike. To je samo primer kako je društvo motivisalo stvaranje i poštovanje porodice, odnosno zajednice. Danas imate sve obrnuto. Sve se svodi na individualizam. Razbijanje bilo kakvih zajednica i veza, površnost, zatupljivanje.

Sonja

pre 1 godinu

@ milica
Tako je. Kod nas na Balkanu je jos uvek problem sto je briga o malim bebama i maloj deci i dalje pre svega posao majke, dok se tu otac jako malo mesa. Majka se odjednom suocava sa tako velikom odgovornoscu za zivot tog malog stvorenja , i samim tim postaje odgovornija, briznija, vise uplasena, vise je tu stresa. Ako je muskarac tu ukljucen onda ce i on podeliti deo tog stresa sa zenom i bolje ce je razumeti. Oni muskarci koji to ne rade,oni se zale kako je zena nadrndana i kako vise nije zabavna kao ranije, kako se promenila. Problem je ustvari to sto se oni nisu ni malo promenili i misle da i dalje svet treba da se vrti oko njih.

mamakoka

pre 1 godinu

Bajaga je mogao da proba da cuva decu I drži koncerte- za one koji kazu da ona nista nije radila. Ja sam u istoj sitiaciji kao i Ema ,ne radim I sa decom sam. Ne dozivljavam novac kao " naš" iako mi suprug uvek tvrdi da je tako. Opet, da dođe do razlaza šta bi ja? Vidim da bi po mnogima trebalo da dođem do prosjačkog štapa.

Ajoj

pre 1 godinu

Kakvi komentari!
Šta se koga tiče zašto su se razveli? Možda su jednostavno prestali da se vole. I gotovo. U svakom slučaju njihova stvar.

lola

pre 1 godinu

Nije ovo samo do Blakana, prosto, zene su se umorile. Slicno je i u Svedskoj. Tamo se i preko 90% muskaraca izjasnjavaju kao feministi - za zenska prava i jednake slobode. I to je sve tako dok ne dobiju dete. Onda otac i dalje zivi slicno, majka je samo majka. Odlicna njhihova knjiga o tome "Ogorcene pi*cke", pa koga zanima sto neke od nas postanu ogorcene.

Btw, meni je super u braku, 20 godinica, ups and downs, ali sve u svemu, najvise me drze nasi razgovori, kako je predivan otac, pun ljubavi, i sada kad su deca veca, njegova uloga je dominantna. I to sto mogu da priustim sebi i da sam zaposlena, i da sam majka, i cerka, i sestra, i zena. I da kuvam ali i da uzivam u svojim hobijima, i svom drustvu. I mi porpdica, i mi kao par, i ja kao sama. Sto bi reklo jedno dete blogerce, zivota mi nikad dosta.

Orač

pre 1 godinu

... zato što su žene u Srbiji, uglavnom profesionalno neostvarene osobe... a to je usko povezano sa lošim statusom u društvu, sa nepostojanjem tolerancije žena prema muškarcima i muškaraca prema ženama, a posebno kada ponestane seksualne aktivnosti, onda uvek neko poludi... jer nemaju čime drugim da ispune svoje živote...

isto maja

pre 1 godinu

@ Mislim ,,Када се сваки брачни партнер труди да учини другом, и то му чини задовољство" znači ključ

karkadzu

pre 1 godinu

Ako ste sa nekim kratko u vezi, i učini vam se da je sve kako treba, lepo se zabavljate, smejete izlazite vodite ljubav...izgleda da je to pravo, venčate se brzo, dobijete dete i onda kreće otkrivanje sta vam sve smeta i kako ste se zajebali u proceni, to je jedan od čestih scenarija kod nas.
Ima drugi, kad ste dugo dugo u vezi, odrasli što kažu zajedno. Logično je da se venčate i pravite decu, ali jbg ljubav prošla, privlačnost isto pa to što se predugo poznajete izgleda da u braku i nije neka sreća.
Sve u svemu da ne tupim svašta nešto ima, svaki razvod slučaj za sebe
Ja sam se dva puta razvodio, sada ću verovatno i treću put. Niko nije kriv, jednostavno je tako, teško traju brakovi.

uji

pre 1 godinu

(Mrs. Nobody, 19. jul 2022 18:22)

Verovatno zato što si mu zvocala (čitaj kenjala) svaki dan, pa posle očekuješ podršku, lepu reč i pomoć. Imam takvu, znam šta pričam.

B.Živković

pre 1 godinu

Odnosi u porodici moraju biti zdravi. Mora se znati hijerarhija i moraju se poštovati sveta pravila braka. Ja bih citirao Isaka Baševisa Singera, koji je na "zlatnoj svadbi" (50 godina braka) na pitanje; Da li je ikada razmišljao da se razvede od svoje životne saputnice, odgovorio:"Hiljadu puta sam pomislio da je ubijem, ali nikada da se razvedem." To mogu lično da potvrdim posle skoro 40 godina braka. Kada imate odgovornost, kada se zna ko šta radi u porodici, kada imate zajednički cilj, onda porodica ima smisao. Ako toga nema, onda nema nikakvog smisla stvarati porodicu, onda živite za svoje sebične interese. Pozdrav!

Uzrok i posledice

pre 1 godinu

@uji
Kazes zvoca ti zena?
Jel?
Pa jel pomazes oko dece i kucnih poslova?
Znas, kad sve sama moras, krenes da zvocas, dok se drugi izlezava...

Srbijanski gedza

pre 1 godinu

Čini mi se rođače, da je standard pokvario ljude, jedu g=&$@ i sanjare.
(jovaNS, 19. jul 2022 11:06)

A kome si ti to ustvari sa "rodjace" obracas?

slobinator

pre 1 godinu

zašto se razvode? pa u ogromnom broju slučajeva jer su žene postale jako alave na pare,čak i one koje ne izgledaju bog zna šta,a kamoli one lepše,a ne shvataju da je fizička lepota prolazna,a jedina trajna je ona duhovna.kažu da po nekim statistikama trenutno u srbiji ima oko 300 hiljada neženja ,što znači da nam preti istrebljenje.ako vam zvučim ogorčeno,možda je to zbog toga što stvarno i jesam

siki

pre 1 godinu

Meni više zanima koja odrasla osoba pri čistoj svesti i zdravoj pameti uopšte hoće da ulazi u brak? Verovatno se zato i oleše od alkohola na momačkom/devojačkoj večeri.

Ljiljana

pre 1 godinu

Evo ja sam zena koja je rekla da “joj ne treba ni dinar”, ostavila muzu pola stana i nov automobil, a bogme i pola ustedjevine. Detetu i meni je zagorcavao zivot, detetu apaolutno nista nije placao i opametio se tek nakon korone.

СТРАШНИ СУД

pre 1 godinu

Ključne godine u svakoj vezi su predodređene mistikom brojeva. Najčešće su to 3, 7, 13 i, Isusove, 33 godine.
(Mistična brojka, 19. jul 2022 13:12)

Јаооооооо, још колико имам!

lennox

pre 1 godinu

Podela imovine?Bajaga ima gomilu albuma,koncerata,dobro zaradjivao i sada deli imovinu sa zenom koja nije skoro nista zaradila.
(The Who, 19. jul 2022 13:27)

Sve je to tacno, ali po tome se vidi da covek ne moze vise, a zasto, samo on zna.

Hm

pre 1 godinu

Тамо где нема Бога, нема ни праве љубави. Сејали смо комунизам, е сада га да добрано и жањемо.
Што се тиче ко ту шта треба и колико треба да трпи, како шта да функционише, све би лакше било да људи познају Православну веру. Или већ неку другу, ако је друге, ако та уопште и говоре о томе.
Е сада, с обзиром да људе воле атеизам, западну демократију, и све што иде уз ту демократију,, па сада господо изволимо, седимо за трпезу, јело је зготовљено и пријатно нам било. А зна се, јело је најлепше када је вруће.
И још нешто, Како каже апостол Павле, многима је Крст лудост, а нама је на спасење! (ако ћемо о трпљењу)

@Milica

pre 1 godinu

Pa upravo tako, tada se dešava najveća promena za ženu, dobija adut koji niko ne može da joj izbije iz ruke. Na žalost, velika većina devojaka/žena tako razmišlja, da će upravo detetom vezati muškarca za sebe doživotno, i što je još važnije, da joj to što je rodila dete, sada garantuje da bude sve po njenom, jer je ona rodila dete zaboga. Kao da milijarde žena pre nje i milijarde posle nje neće to isto učiniti.
Retke su žene koje se povežu sa detetom, i koje mogu tu emociju da unesu u brak, ili vezu nebitno, i da to dete bude dalja inspiracija da i jedno i drugo rastu i razvijaju se i kao ličnosti.
E iz takvih srećnih brakova rastu srećna i uspešna deca. Takvih je malo i retke su, porodice u kojima se oba supružnika vole i inspirišu jedno drugo, koji su posvećeni porodici i deci, i gledaju da ih izvedu na pravi put.
A ne da gledaju kada će dete da im dovoljno poraste, da mogu opet da počnu da izlaze. U 35,40,45 godina...

Квалитетније то мало

pre 1 godinu

Не постоји ништа боље него имати доброг господара да му служиш. Ако господар није добар, онда бар имати било каквог господара.
А господар може бити особа или институција, као што је нпр брак.
Најгоре је немати ништа чему служиш.

"А да служим прво (или једино) себи?"
То су хедонистичке заблуде из лоших филмова и дизнијевих цртаних филмова.

lud ja ili svi ostali?!?

pre 1 godinu

Ok. Ovo jeste zajednica kojoj sam se posvetiLA .... Znaci u startu je po doticnoj muskarac kriv... Dalje necu ni da citam....

baš dobro!

pre 1 godinu

Ima 60 i kusur godina....sa njim je 40+ godina...
razlog može biti fizičko maltretiranje, prevara, ili "čist bes"....u njihovom slučaju je razlog ovo poslednje...sigurno...

uji

pre 1 godinu

(Uzrok i posledice, 20. jul 2022 12:04)

Ne pomažem joj već ja obavljam sve kućne poslove, idem u nabavku, maksi, pekara, apoteka, usisavam, perem sudove, izbacujem smeće, brišem prašinu, plus pomažem oko dece, a da bih još više pomagao oko dece radim od kuće, jedna baba nam kuva i pegla dečiji veš, druga dolazi od 9 do 14h da pomaže i ona oko dece, iznajmio sam i bebi siterku i opet ne valja, zvoc, zvoc... Imamo blizance pa je teže.

objektivno

pre 1 godinu

Svaka bitka u kojoj neko vodi racuna samo o sebi unapred je osudjena na propast. Zadovoljstvo ne moze biti preveliko a ishod je porazavajuci, ne mozes da napredujes dozivotno, pa to ti je. Ko moze da daje drugima, porodici, a i van porodice, e tu onda sigurno dobija. Ne znaci da treba ostati u losem braku po svaku cenu. Porodica je zahtevna, tu je najbolje uloziti energiju. Ulozeno se sve vrati sa kamatom.

kole

pre 1 godinu

Ljubav nestaje onog trena kad vam zatrebaju lubrikanti. Zena preko 55 pocinje da se gasi seksualno, a muskarac tek tad "poludi" i samo na sex misli. E, sad koliko moze to je drugo pitanje. Kladim se da ce Bajaga da se pojavi uskoro sa mnogo mladjom zenom. Njemu to nije problem jer je popularan, a ja trpim moju babu i pravim se da to tako treba. Da sam na njegovom mestu, odavno bih uradio isto.

Marks

pre 1 godinu

Krenuli smo sa tim da je socijalizam propao jer su ljudi..., a nastavljamo sa bioloskim objasnjenjem drustvenih kategorija kao sto je brak, uostalom kao i svega ostalog. Kapitalizam je sistem pozivotinjenja, svodjenja coveka na nagone, na zivotinjsko. Znali su i stari Grci da je covek politicka zivotinja, pa nisu do kinika ideal videli u zivotu zivotinja i onanisali na sred trga.I tada i sada, to je bio dubok znak krize ljudskog i najvise ljudske tvorevine - drzave.Slaba drzava - beznacajan brak, a globalni kapital slabi drzave. Kapitalizmi trebaju samo zivotinje, da rade i seks vide kao jedinu nadoknadu za teski rad.Ali eto, komunizam je u coveku video dobru prirodu (pozitivna antropologija), a kapitalizam zlu (negativna antropologija), ovaj drugi vas je bolje razumeo :((

VP

pre 1 godinu

(jovaNS, 19. jul 2022 11:06)

Bravo, gde si se Džonija setio, kad je to još napisao…
(Haha, 19. jul 2022 11:18)

Bio sam osnovac, vidim ja poznat mi stih, ali nikad se ne bih setio da nisi napisao. Hvala sto si me malo vratio u bezbrižno detinjstvo.

djosa

pre 1 godinu

@
(Darko, 19. jul 2022 18:31)

Bravo! Potpisujem!
samo...dzaba vasa misao i zakljucak kad nema za kog. (vecina ljudi ovde je fascinirana farmama, parovima i sl. djubretom i ne kapiraju..prosto ne kapiraju.).
A jako je jednostavno: profit je iza svega.
Razmislite - sta generise veci kapital - prodaja jednog televizora (supruznici) ili prodaja 2 TVa (ex tj bivsi supruznici)?
Prost primer samo po pitanju TVa. A iza ima ihaaaa jos toga.

Ja

pre 1 godinu

Brak je jedna od sedam svetih tajni. Pored cenjenih mišljenja psihologa i psihološkinja, neuropsijatara i neuropsihijatkinja (!?), socijalnih radnica i radnika kao i ostalih stručnjaka, ne bi bilo loše, ponekad ... porazgovarati i sa svojim duhovnimom u nekom našem manastiru. A ima ih, hvala Bogu.

Srbijanski gedza

pre 1 godinu

Čini mi se rođače, da je standard pokvario ljude, jedu g=&$@ i sanjare.
(jovaNS, 19. jul 2022 11:06)

A kome si ti to ustvari sa "rodjace" obracas?

trp

pre 1 godinu

Deca više stradaju kad im se roditelji razvedu i za dete ne postoji bolje mesto od porodice sa dva roditelja. Dobar razvod ne postoji klasičan mit, jer je jedna strana izigrana a druga profitira, onda krene sujeta, bes, novi partner, uskraćivanje vidjenja dece, alimentacije...A dobar razvod je samo onda kad muškarac sve gubi tipa daje stan, masnu alimentaciju a on ode na kiriju u garsonjeru da se zlopati..
Uvek kad su teme m-ž odnosi samo je normalno i ispravna ženska strana i naravno niko ih ne pita a zašto vi u 95% slučajeva uništavate porodicu i unesrećujete decu?

Žorž

pre 1 godinu

Zato sto se bespotrebno zvocanje koje krece vec poslije prvih mjeseci ne moze trpjeti duže od 30 godina,a toliko smo prinuđeni da istrpimo zbog svoje djece..
Šalu na stranu,nismo mi muškarci cvećke ,ali brate,Bog vam je dao taj "dar" suvišne priče bez povoda.??

lennox

pre 1 godinu

Podela imovine?Bajaga ima gomilu albuma,koncerata,dobro zaradjivao i sada deli imovinu sa zenom koja nije skoro nista zaradila.
(The Who, 19. jul 2022 13:27)

Sve je to tacno, ali po tome se vidi da covek ne moze vise, a zasto, samo on zna.

Volina

pre 1 godinu

Bajaga mije uvek delovo ko fin mlad desko i daje dobr i veran svojoj zemskoj jos pre sam na cuo daje bijo sonom pevacicom marijom prerazic misim daje ga ona pokbarila jel kako moze dase seksuje snjim kaje on imo svoju zemsku a polse sam cuo daje bajone ostavijo jel je valda se jako u debelila jel je jela dosta kolaca i torte a misim daje jela i sviljetinu samo nije tela da kaze negoje kao to sve od kolaca bilo i od slatki poslastica

uji

pre 1 godinu

(Mrs. Nobody, 19. jul 2022 18:22)

Verovatno zato što si mu zvocala (čitaj kenjala) svaki dan, pa posle očekuješ podršku, lepu reč i pomoć. Imam takvu, znam šta pričam.

Hm

pre 1 godinu

Тамо где нема Бога, нема ни праве љубави. Сејали смо комунизам, е сада га да добрано и жањемо.
Што се тиче ко ту шта треба и колико треба да трпи, како шта да функционише, све би лакше било да људи познају Православну веру. Или већ неку другу, ако је друге, ако та уопште и говоре о томе.
Е сада, с обзиром да људе воле атеизам, западну демократију, и све што иде уз ту демократију,, па сада господо изволимо, седимо за трпезу, јело је зготовљено и пријатно нам било. А зна се, јело је најлепше када је вруће.
И још нешто, Како каже апостол Павле, многима је Крст лудост, а нама је на спасење! (ако ћемо о трпљењу)

pamet u glavu

pre 1 godinu

Srecno razveden posle tri, i nikom ne preporucujem brak,iz prostog razloga sto osoba kojom se vencavate se menja pogotovo kad dobije decu i kupite nekretninu, onda pocinje dominacija, negde prodje negde ne.

Radijator

pre 1 godinu

Sta se ti covece izlupeta...I te kako postoji dobar razvod. Nikakve kuce, alimentacije i sta ti ja znam ne mogu da se porede sa mirom i olaksanjem koji nesrecni supruznici, a i deca, osete nakon razvoda loseg braka. Ni dinar ne treba, samo mir...
(teacher, 19. jul 2022 13:36)

E samo jos da mi nadjes tu ženu koja je rekla da ne treba ni dinar, pa da se složim sa tobom.

C i n i k

pre 1 godinu

Pa posle 33 godine oni su kao i svi drugi, ko brat i sestra..
Ali mislim da je to ipak sebicno, imaju decu i mogli su da zive odvojeno ako je monotonija u pitanju, zato mislim da je pre svega stvar u tome sto Bajaga misli da ako ofarba kosu da ce odmah dobiti 20 godina u minusu..

kole

pre 1 godinu

Ljubav nestaje onog trena kad vam zatrebaju lubrikanti. Zena preko 55 pocinje da se gasi seksualno, a muskarac tek tad "poludi" i samo na sex misli. E, sad koliko moze to je drugo pitanje. Kladim se da ce Bajaga da se pojavi uskoro sa mnogo mladjom zenom. Njemu to nije problem jer je popularan, a ja trpim moju babu i pravim se da to tako treba. Da sam na njegovom mestu, odavno bih uradio isto.

slobinator

pre 1 godinu

zašto se razvode? pa u ogromnom broju slučajeva jer su žene postale jako alave na pare,čak i one koje ne izgledaju bog zna šta,a kamoli one lepše,a ne shvataju da je fizička lepota prolazna,a jedina trajna je ona duhovna.kažu da po nekim statistikama trenutno u srbiji ima oko 300 hiljada neženja ,što znači da nam preti istrebljenje.ako vam zvučim ogorčeno,možda je to zbog toga što stvarno i jesam

Milica

pre 1 godinu

@ pamet u glavu
Tipicno musko. On bi da se ozeni, dobije decu, a da se ne menja ni on ni zena, i da se u njegovom zivotu nista ne promeni. Upravo takav stav tera zene da se ubrzo nakon dobitka deteta ( sto je najveca promena u zivotu zene i muskarca) promene i odluce na razvod. Jer svaka zivotna faza nosi svoje, nosi promene licnosti , promene stila zivota. Ne mozes da imas malo dete a da kao momak zivis. Glupo musko sta reci.

Квалитетније то мало

pre 1 godinu

Не постоји ништа боље него имати доброг господара да му служиш. Ако господар није добар, онда бар имати било каквог господара.
А господар може бити особа или институција, као што је нпр брак.
Најгоре је немати ништа чему служиш.

"А да служим прво (или једино) себи?"
То су хедонистичке заблуде из лоших филмова и дизнијевих цртаних филмова.

Donglai Pei

pre 1 godinu

Meni je sklapanje braka uvek bilo malo bezveze. Pa to je u suštini potpisivanje doživotnog ugovora kojeg bi supružnici kao trebalo da se drže bez obzira na sve, što je totalno suludo i nerazumno. Sreća te postoji mogućnost raskida ugovora, ali bolje bi bilo da se bračni ugovor u startu potpisuje na pet, deset ili koliko već godina kome odgovara, pa kad ugovor istekne nek supružnici vide hoće li ugovor produžavati, a ako neko od njih neće, nema ljutnje to je to, svako ide dalje.

siki

pre 1 godinu

Meni više zanima koja odrasla osoba pri čistoj svesti i zdravoj pameti uopšte hoće da ulazi u brak? Verovatno se zato i oleše od alkohola na momačkom/devojačkoj večeri.

Miloje

pre 1 godinu

A zašto samo iz ženskog ugla... Primetio sam da u tim godinama preko 60-70...muževi više nisu potrebni ženama, osim zbog penzije... Nema seksa, intimnosti, nežnosti, deca otišla, ... Počinje zakeranje, uglavnom žena, po sistemu, a što si to uradio, a gde ćeš sada, a kad ćeš ovo, kad ono...
Muškarci ne idu kod prijatelja na kafu, poput žena, koje se slatko ispričaju... Ako muž nema neko svoje društvo, onda samo smeta ženi u kući. Žena je u kući kao riba u vodi, a muškarac, kao riba na suvom...
Kad prestane ljubav, onda sve mane partnera izlaze na videlo, a fizička oronulost počinje da smeta... (Šta se napravi od one prelepe žene...?)
Ili : Ovaj moj samo prdi po kući, gadi mi se...

Darko

pre 1 godinu

Nekad su se promovisale vrednosti. Danas se promoviše sve što je najlošije. Najviše se udara na porodicu i brak. Analizirajte vesti samo, svaka druga je protiv normalnih, tradicionalnih vrednosti. Razloga za to je mnogo, ali što bi se reklo uvek treba gledati od koga ti i šta dolazi. Slabije ličnosti popuste pod velikim društvenim i socijalnim pritiskom. Emancipacija žena, podsticanje njihove nezavisnosti i samostalnosti je deo te priče i nikako nije slučajna. Mnogo je lakše manipulisatinpojedincem nego porodicom. Nekada su starešinevi srpskoj vojsci morale da se ožene i imaju porodicu da bi dobili čin. Prvo da bi znali koga i šta brane, drugo da imaju i znaju na koji način o nekome da brinu da bi znali kako će brinuti i zaštiti svoje vojnike. To je samo primer kako je društvo motivisalo stvaranje i poštovanje porodice, odnosno zajednice. Danas imate sve obrnuto. Sve se svodi na individualizam. Razbijanje bilo kakvih zajednica i veza, površnost, zatupljivanje.

Hanzo

pre 1 godinu

Mentalitet tipa 'zeni je mesto u kuhinji' ovde preovladava. Koliko vidim vecini je normalno da jedna strana trpi u braku, sebicno, ali ne iznenadjujuce. Sto se uopste zenite, udajete, stupate u veze, da bi vas neko trpeo i tetosio? Mozda vase mame, niko drugi ne mora. Svako ima jedan zivot, ne trosite ga da budete sluga ili otirac bilo kome.

baš dobro!

pre 1 godinu

Ima 60 i kusur godina....sa njim je 40+ godina...
razlog može biti fizičko maltretiranje, prevara, ili "čist bes"....u njihovom slučaju je razlog ovo poslednje...sigurno...

Ana

pre 1 godinu

@ the who
Dok je Bagaja putovao i imao koncerte i nastupao po klubovima, njegova zena je sama vodila brigu o deci, kuci, sve je bilo na njoj. I sad ti kazes kako ona nije nista radila??? Ne druze, on je radio i zabavljao se radeci jer mu je posao takav, a ona je radila sve one stvari koje zivot znace.

минг

pre 1 godinu

Погађа због егоизма. “Шта мени то треба” - питање које се не поставља када се воли. Нажалост, људи су престали да воле.

B.Živković

pre 1 godinu

Odnosi u porodici moraju biti zdravi. Mora se znati hijerarhija i moraju se poštovati sveta pravila braka. Ja bih citirao Isaka Baševisa Singera, koji je na "zlatnoj svadbi" (50 godina braka) na pitanje; Da li je ikada razmišljao da se razvede od svoje životne saputnice, odgovorio:"Hiljadu puta sam pomislio da je ubijem, ali nikada da se razvedem." To mogu lično da potvrdim posle skoro 40 godina braka. Kada imate odgovornost, kada se zna ko šta radi u porodici, kada imate zajednički cilj, onda porodica ima smisao. Ako toga nema, onda nema nikakvog smisla stvarati porodicu, onda živite za svoje sebične interese. Pozdrav!

Obrad

pre 1 godinu

Nema to nikakve veze sa sebicnoscu ili bilo cim slicnim. Stvari su proste. Ljudi udju u brak cesto bez razmisljanja, plana, ideje sta zele jedno od drugog. Onda kada shvate da stvari bas ne idu kako valja brze bolje naprave dete, pa drugo dete, pa eventualno i trece ... kako bi oboje imali neku zabavu da ne misle na to sta u braku skripi. Deca u medjuvremenu rastu, pa krenu rasprave oko toga koliko im pari patika treba (nikada dovoljno), sta je bilo u skoli, gde platiti privatne casove iz svih predmeta, na koje sve vanskolske aktivnosti decu treba dovoziti i odvoziti ... onda dodje letovanje, pa bude: mama, ja sam gladan, tata, ja sam zedan, mama, ide mi se u toalet, tata, meni je muka, vozi laganije ... I tako izmedju trpeze, toaleta, kola, skole, vanskole i ostalog dolaze i studije, padanje godine, ponavljanje godine, provodi, diskoteke, ludila ... i sekiranje kada ce dete zavrsiti skolu. E a onda dodje i taj dan. Dan D. Deca zavrse sve te skole, pa osim ako nece na neke doktorske (ne daj boze!), onda odlaze od kuce, nalaze sebi partnere, krecu u svoj zivot. A ostajete vas dvoje. Sami. Gledate se. Pitate se gde su vam prosle godine. Njoj smeta njegovo hrkanje, njegov stomak preko kaisa, njegov vonj na alkohol i masnu hranu. Njemu smeta njeno zvocanje. I tu je kraj. Prosto, ljudi! To vam se zove zivot, ako niste znali.

Milan

pre 1 godinu

Brak je najbolja drustvena forma za odgajanje dece. Jako je bitno da deca zdravo odrastaju uz oba roditelja.
Ljubav, zaljubljenost, leptirici, sve to prodje vremenom, a ako postoji, treba da ostane privrzenost, razumevanje, zajednicki interesi, postovanje... Ako toga nema, a deca vec porasla, onda je upitno da li nastaviti zajednicki zivot sa osobom sa kojom nema razumevanja.
Ipak je bolje imati s kim popiti kafu u starosti, ili samo sedeti i cutati, ili sedeti i pricati nego biti sam.

@Milica

pre 1 godinu

Pa upravo tako, tada se dešava najveća promena za ženu, dobija adut koji niko ne može da joj izbije iz ruke. Na žalost, velika većina devojaka/žena tako razmišlja, da će upravo detetom vezati muškarca za sebe doživotno, i što je još važnije, da joj to što je rodila dete, sada garantuje da bude sve po njenom, jer je ona rodila dete zaboga. Kao da milijarde žena pre nje i milijarde posle nje neće to isto učiniti.
Retke su žene koje se povežu sa detetom, i koje mogu tu emociju da unesu u brak, ili vezu nebitno, i da to dete bude dalja inspiracija da i jedno i drugo rastu i razvijaju se i kao ličnosti.
E iz takvih srećnih brakova rastu srećna i uspešna deca. Takvih je malo i retke su, porodice u kojima se oba supružnika vole i inspirišu jedno drugo, koji su posvećeni porodici i deci, i gledaju da ih izvedu na pravi put.
A ne da gledaju kada će dete da im dovoljno poraste, da mogu opet da počnu da izlaze. U 35,40,45 godina...

karkadzu

pre 1 godinu

Ako ste sa nekim kratko u vezi, i učini vam se da je sve kako treba, lepo se zabavljate, smejete izlazite vodite ljubav...izgleda da je to pravo, venčate se brzo, dobijete dete i onda kreće otkrivanje sta vam sve smeta i kako ste se zajebali u proceni, to je jedan od čestih scenarija kod nas.
Ima drugi, kad ste dugo dugo u vezi, odrasli što kažu zajedno. Logično je da se venčate i pravite decu, ali jbg ljubav prošla, privlačnost isto pa to što se predugo poznajete izgleda da u braku i nije neka sreća.
Sve u svemu da ne tupim svašta nešto ima, svaki razvod slučaj za sebe
Ja sam se dva puta razvodio, sada ću verovatno i treću put. Niko nije kriv, jednostavno je tako, teško traju brakovi.

Social Distorsion

pre 1 godinu

Погађа због егоизма. “Шта мени то треба” - питање које се не поставља када се воли. Нажалост, људи су престали да воле.
(минг, 19. jul 2022 10:45)

Nisu se ni ranije voleli, ali su se trpeli iz raznoraznih razloga sve dok ih smrt ne rastavi. Hvala bogu, danas parovi/supruznici materijalno sve vise postaju neovisni jedno od drugoga pa ne moraju vise da cekaju da ih smrt rastavi. Kako god, cestitam Bajagi i njegovoj eks supruzi na odluci da se razvedu. Sada ce se, ubedjen sam, odmoriti jedno od drugoga i posle 3 decenije da'nuti malo dusom.

lud ja ili svi ostali?!?

pre 1 godinu

Ok. Ovo jeste zajednica kojoj sam se posvetiLA .... Znaci u startu je po doticnoj muskarac kriv... Dalje necu ni da citam....

Harry

pre 1 godinu

Nema to nikakve veze sa sebicnoscu ili bilo cim slicnim. Stvari su proste. Ljudi udju u brak cesto bez razmisljanja, plana, ideje sta zele jedno od drugog. Onda kada shvate da stvari bas ne idu kako valja brze bolje naprave dete, pa drugo dete, pa eventualno i trece ... kako bi oboje imali neku zabavu da ne misle na to sta u braku skripi. Deca u medjuvremenu rastu, pa krenu rasprave oko toga koliko im pari patika treba (nikada dovoljno), sta je bilo u skoli, gde platiti privatne casove iz svih predmeta, na koje sve vanskolske aktivnosti decu treba dovoziti i odvoziti ... onda dodje letovanje, pa bude: mama, ja sam gladan, tata, ja sam zedan, mama, ide mi se u toalet, tata, meni je muka, vozi laganije ... I tako izmedju trpeze, toaleta, kola, skole, vanskole i ostalog dolaze i studije, padanje godine, ponavljanje godine, provodi, diskoteke, ludila ... i sekiranje kada ce dete zavrsiti skolu. E a onda dodje i taj dan. Dan D. Deca zavrse sve te skole, pa osim ako nece na neke doktorske (ne daj boze!), onda odlaze od kuce, nalaze sebi partnere, krecu u svoj zivot. A ostajete vas dvoje. Sami. Gledate se. Pitate se gde su vam prosle godine. Njoj smeta njegovo hrkanje, njegov stomak preko kaisa, njegov vonj na alkohol i masnu hranu. Njemu smeta njeno zvocanje. I tu je kraj. Prosto, ljudi! To vam se zove zivot, ako niste znali.
(Obrad, 19. jul 2022 11:37)

Obrade, da li je moguce da ti posle toliko decenija zajednickog zivota kod nje samo zvocanje smeta?

tomicdj

pre 1 godinu

Ako niste imali zajedničke ciljeve kad ste se venčali, nećete ih imati ni tokom braka. Brak nije za svakoga. Tako da slobodno se razvedite prvi dan, bolje je za sve, nego da kukate posle. I onda tražite drugog partnera, pa kad vam se ne svidi, bacite i njega i tako do 60. godine. A onda daj šta daš, ali bar ste proživeli instagram stori, zar ne?

VC

pre 1 godinu

asdfsd@ Korisniče zanimljivog nicka (prvi deo sam nekada ja koristio) u potpunosti se slažem sa svime izrečenim i u sličnom sam razmišljanju. Dosta mi je zvocanja kako su drugi bolji, kako mi nemamo novaca a drugi imaju, kako mi nigde ne putujemo (to što putujemo nije dovoljno) a drugi putuju, kako nam je socijalni život loš (a trudila se u početku da na perfidan način "razmetla" ljude oko nas), kako samo sedim kod kuće, kako kod dece uvek nešto nije dovoljno dobro, kako je uvek neka situacija na poslu, kako bi ja sada nešto drugo mogao da radim...i na kraju svega da li deca treba da rastu u tenzičnom braku (više ne možemo da skupimo ni 3 dana a da se ne podžapamo) ili sve razvaliti pa da bude mir...večna dilema. Nažalost sve više naginjem ka ovom prvom.

Mrs. Nobody

pre 1 godinu

@ Radijator
Alimentacija se plaća za izdržavanje dece. Najbolje da se žena toga u potpunosti odrekne pa da sama i finansijski nosi teret odgajanja dece koja u najvećem broju slučajeva pripadnu majci. A to što je muškarcima nakon razvoda svaki dinar koji trebaju da odvoje za decu mnogo, to je posebna priča.
Razvedu se ljudi nakon mnogo godina iz raznih razloga, nakupi se svega i svačega, mnogo nezadovoljstva koje se skuplja kao zrno po zrno pirinča dok ne krene da se preliva sa svih strana. I naravno da je više razvoda od kad su žene počele da zarađuju novac, ja verujem da bi se većina njih razvela kad bi imali gde da odu i mogli finansijski da izdrže.
Samo mogu da kažem da sam procvetala od kako sam se razvela, nije lako, sama nosim teret odgajanja i vaspitanja dece, ali koliko s samo lepih stvari doživela od kad sam sama... Toliko ljubavi, divnih trenutaka, putovanja, svake noći ležem mirna i zadovoljna u krevet. I pitam se zašto sam pristala da tolike godine provedem sa nekim od koga nisam čula lepu reč, dobila zagrljaj, imala emotivnu ili bilo kakvu podršku, pomoć oko dece i kućnih poslova...

Ajde#

pre 1 godinu

"Da'l si ikad pitala, tamne senke zidova... Ujutru gde odu..."
- Molim Momčilo, šta trabunjaš to?!
- Šta kažeš bre?! Razvodim se, oću ženo razvod!

Orač

pre 1 godinu

... zato što su žene u Srbiji, uglavnom profesionalno neostvarene osobe... a to je usko povezano sa lošim statusom u društvu, sa nepostojanjem tolerancije žena prema muškarcima i muškaraca prema ženama, a posebno kada ponestane seksualne aktivnosti, onda uvek neko poludi... jer nemaju čime drugim da ispune svoje živote...

mojnemenito

pre 1 godinu

Meni je sklapanje braka uvek bilo malo bezveze. Pa to je u suštini potpisivanje doživotnog ugovora kojeg bi supružnici kao trebalo da se drže bez obzira na sve, što je totalno suludo i nerazumno. Sreća te postoji mogućnost raskida ugovora, ali bolje bi bilo da se bračni ugovor u startu potpisuje na pet, deset ili koliko već godina kome odgovara, pa kad ugovor istekne nek supružnici vide hoće li ugovor produžavati, a ako neko od njih neće, nema ljutnje to je to, svako ide dalje.
(Donglai Pei, 19. jul 2022 13:32)

Nisi ti bio u teskoj poziciji u zivotu, kad nema nikoga osim porodice. Danas bi svi damo da uzivaju a da ne dijele patnju i bol. Kao da je zivot samo uzivancija.

Мислим...

pre 1 godinu

Погађа због егоизма. “Шта мени то треба” - питање које се не поставља када се воли. Нажалост, људи су престали да воле.
(минг, 19. jul 2022 10:45)

Браво право у центар. Када се сваки брачни партнер труди да учини другом, и то му чини задовољство, онда је то се љубав, и ту нема кризе. Нажалост, има доста бракова где се једна страна понаша овако, а друга само узима и мисли на себе. А ако и прва страна одлучи да само води рачуна о себи ту више нема разлога за заједницу

Realan

pre 1 godinu

Kao neko ko i sam prolazi kroz razvod mogu samo da kazem bolje je biti sam nego u losem braku gde jedan supruznik a cesto i oboje pate!
Niko nikoga ne tera da ulece u brak posle par meseci zabavljanja pa onda zajeb.. Mada i ljudi se menjaju s godinama pa i to otezava stvari. Da ne pominjem drustvene mreze gde svako moze da vas baca u rebus pa one najlabilnije osobe se upustaju u svrljanje i drugi pubertet u 50 godina. Razvod je sasvim normalna i pozeljna stvar kada se dvoje ne slazu i nema sta dalje tupiti na tu temu. Sve sami strucnjaci za nesto sto se odavno zna. Jednostavno svako radi ono sto zeli ili koliko je u mogucnosti pre ili kasnije. Do coveka je i moralnih vrednosti.

uji

pre 1 godinu

(Uzrok i posledice, 20. jul 2022 12:04)

Ne pomažem joj već ja obavljam sve kućne poslove, idem u nabavku, maksi, pekara, apoteka, usisavam, perem sudove, izbacujem smeće, brišem prašinu, plus pomažem oko dece, a da bih još više pomagao oko dece radim od kuće, jedna baba nam kuva i pegla dečiji veš, druga dolazi od 9 do 14h da pomaže i ona oko dece, iznajmio sam i bebi siterku i opet ne valja, zvoc, zvoc... Imamo blizance pa je teže.

Nina

pre 1 godinu

@ ana
Tako je. Neki ljudi ne razumeju koliko neke zene moraju da se prilagode i zapostave svoj posao, jer prosto tako se namesti situacija. Kad sam se udala, imala sam vec 4 godine staza. Muz je gradjevinski inzenjer i radio je u jednoj firmi u Bg. Onda je firma propala i poceo je da radi projekte u Dubaiju. Prvih godinu dana je bio tamo sam, ja sam sa bebom od 10 meseci ostala u Bg. Onda je ugovor produzen a meni nije produzen ugovor nakon porodiljskog, te sam ostala bez posla. Mogla sam da biram dal cu da ostanem u Bg i da trazim drugi posao ili da se pridruzim muzu u Dubaiju da ne bi bili razvojeni jos dve godine posto je njegov ugovor produzen za jos dve godine. Otisla tamo, dobili jos jednu bebu. On ponovo potpisao novi ugovor tamo i iako sam ja dobila ponudu za posao u Beogradu , znala sam da ako se vratim da cemo biti muz i ja razdvojeni jos 2-3 godine ako ne i vise. Ostala sam da bi sacuvala porodicu i da bi deca imala oca tu blizu. Onda se meni kada je manje dete imalo 2 godine pruzila prilika tamo da radim, ali muz je bio ceo dan na poslu, ko ce biti sa decom , nisam mogla da prihvatim. I tako sve do detetove 10 godine, ja bila bez posla , sa decom. On je provodio vreme sa decom , bio je dobar muz i otac ali sve je bilo na meni. Cesto okolnosti zivota budu takve da ne znas sta te ceka i moras da se prilagodis. Tesko je i zenama pevaca, glumaca , sportista jer moraju svoj poslovni zivot da prilagode muzevljevom poslu i uopste porodici. A onda cujes " pa sta je ona radila" .

lola

pre 1 godinu

Nije ovo samo do Blakana, prosto, zene su se umorile. Slicno je i u Svedskoj. Tamo se i preko 90% muskaraca izjasnjavaju kao feministi - za zenska prava i jednake slobode. I to je sve tako dok ne dobiju dete. Onda otac i dalje zivi slicno, majka je samo majka. Odlicna njhihova knjiga o tome "Ogorcene pi*cke", pa koga zanima sto neke od nas postanu ogorcene.

Btw, meni je super u braku, 20 godinica, ups and downs, ali sve u svemu, najvise me drze nasi razgovori, kako je predivan otac, pun ljubavi, i sada kad su deca veca, njegova uloga je dominantna. I to sto mogu da priustim sebi i da sam zaposlena, i da sam majka, i cerka, i sestra, i zena. I da kuvam ali i da uzivam u svojim hobijima, i svom drustvu. I mi porpdica, i mi kao par, i ja kao sama. Sto bi reklo jedno dete blogerce, zivota mi nikad dosta.

Uzrok i posledice

pre 1 godinu

@uji
Kazes zvoca ti zena?
Jel?
Pa jel pomazes oko dece i kucnih poslova?
Znas, kad sve sama moras, krenes da zvocas, dok se drugi izlezava...

isto maja

pre 1 godinu

@ Mislim ,,Када се сваки брачни партнер труди да учини другом, и то му чини задовољство" znači ključ

Razlog

pre 1 godinu

Bilo bi još više razvoda da finansije to dozvoljavaju. Bogati se razvode jer im to nije finansijski opterećujuće. Sirotinja trpi u mukama jer zajedno jedva sastavljaju kraj s krajem. Mnogima je razvod nezamisliv zbog toga. To je surova istina. Razvod je za većinu gora kombinacija od bilo koje druge.

Sonja

pre 1 godinu

@ milica
Tako je. Kod nas na Balkanu je jos uvek problem sto je briga o malim bebama i maloj deci i dalje pre svega posao majke, dok se tu otac jako malo mesa. Majka se odjednom suocava sa tako velikom odgovornoscu za zivot tog malog stvorenja , i samim tim postaje odgovornija, briznija, vise uplasena, vise je tu stresa. Ako je muskarac tu ukljucen onda ce i on podeliti deo tog stresa sa zenom i bolje ce je razumeti. Oni muskarci koji to ne rade,oni se zale kako je zena nadrndana i kako vise nije zabavna kao ranije, kako se promenila. Problem je ustvari to sto se oni nisu ni malo promenili i misle da i dalje svet treba da se vrti oko njih.

vukica

pre 1 godinu

Zasicenje nakon mnogo godina je apsolutno kod svih parova, i ako oni imaju ekonomsku neovisnost, obezbedjenu decu koja su vec odrasli ljudi, jednostavno pozele samocu i spokoj i to sebi i omoguce, sporazumni razlaz

Marks

pre 1 godinu

Krenuli smo sa tim da je socijalizam propao jer su ljudi..., a nastavljamo sa bioloskim objasnjenjem drustvenih kategorija kao sto je brak, uostalom kao i svega ostalog. Kapitalizam je sistem pozivotinjenja, svodjenja coveka na nagone, na zivotinjsko. Znali su i stari Grci da je covek politicka zivotinja, pa nisu do kinika ideal videli u zivotu zivotinja i onanisali na sred trga.I tada i sada, to je bio dubok znak krize ljudskog i najvise ljudske tvorevine - drzave.Slaba drzava - beznacajan brak, a globalni kapital slabi drzave. Kapitalizmi trebaju samo zivotinje, da rade i seks vide kao jedinu nadoknadu za teski rad.Ali eto, komunizam je u coveku video dobru prirodu (pozitivna antropologija), a kapitalizam zlu (negativna antropologija), ovaj drugi vas je bolje razumeo :((

teacher

pre 1 godinu

@trp
Sta se ti covece izlupeta...I te kako postoji dobar razvod. Nikakve kuce, alimentacije i sta ti ja znam ne mogu da se porede sa mirom i olaksanjem koji nesrecni supruznici, a i deca, osete nakon razvoda loseg braka. Ni dinar ne treba, samo mir...

chao

pre 1 godinu

Bilo bi pre i više razvoda da nisu problem bile egzistencija i sramota.
Opet danas je totalno suprotan trend, na bilo kakav problem kad se naiđe ljudi se odmah razvode.
Sećam se kad su se davne '90te moji razveli svi su me gledali sa sažaljenjem, dok se danas ljudi čude kako opstajemo posle 15 god veze/braka.
Da je idealno,nije, ali kad se već odlučite na taj korak, razvod treba da bude poslednja opcija, a ne u prve 3.

СТРАШНИ СУД

pre 1 godinu

Ključne godine u svakoj vezi su predodređene mistikom brojeva. Najčešće su to 3, 7, 13 i, Isusove, 33 godine.
(Mistična brojka, 19. jul 2022 13:12)

Јаооооооо, још колико имам!

makis73

pre 1 godinu

Neko ovde rece da bi bilo vise razvoda, da finansije to dozvoljavaju. U gradu u kome sam odrasla, jos krajem 70-tih i 80-tih godina, postojala je jedna velika banka u kojoj su tada bile izuzetno velike plate (mada, ni u drugim bankama u bivsoj SFRJ nije bila bitno razlicita situacija). Medju zaposlenima su tada dominirali srednjoskolci (uglavnom su sefovi i direktori imali fakultete i tek po koji zaposleni), i to mahom zene. Plate su im bile takve da skoro ni jedna nije ostala u braku, ukoliko je bilo i najmanjeg nezadovoljstva. Jedna poznanica je tako sa srednjom skolom imala duplo vecu platu od supruga sa fakultetom, zaposlenog u nekoj slabije profitabilnoj industriji. Ceh je dosao na naplatu koju deceniju kasnije, kada se takav kadar prvi nasao na meti bankarske tranzicije, no to je vec druga prica.

Zivot je nekad siv nekad zut

pre 1 godinu

Meni je fenomenoloski veoma interesantno kako ljudi u poslu i drustvenom zivotu trpe svasta praveci kompromise sasvim cutke i na svakom koraku. Na kraju svoje frustracije iskaljuju na bliskim osobama, porodici, prijateljima, rodbini, komsiluku... Verovatno je to neka pogresno usmerena emotivna kompenzacija za sve sto se mora trpeti bez reci. Posebno ljudi kada zalaze u godine i pocnu bolje shvatati prilaznost traze nove sanse pre nego im vreme istece. U svojoj bliskoj okolini ne pronalaze podrsku, ljubav, inspiraciju i pozele da je promene. Nekada za to ima osnova nekada ne, svaki slucaj je poseban.

mamakoka

pre 1 godinu

Bajaga je mogao da proba da cuva decu I drži koncerte- za one koji kazu da ona nista nije radila. Ja sam u istoj sitiaciji kao i Ema ,ne radim I sa decom sam. Ne dozivljavam novac kao " naš" iako mi suprug uvek tvrdi da je tako. Opet, da dođe do razlaza šta bi ja? Vidim da bi po mnogima trebalo da dođem do prosjačkog štapa.

VP

pre 1 godinu

(jovaNS, 19. jul 2022 11:06)

Bravo, gde si se Džonija setio, kad je to još napisao…
(Haha, 19. jul 2022 11:18)

Bio sam osnovac, vidim ja poznat mi stih, ali nikad se ne bih setio da nisi napisao. Hvala sto si me malo vratio u bezbrižno detinjstvo.

Ljiljana

pre 1 godinu

Evo ja sam zena koja je rekla da “joj ne treba ni dinar”, ostavila muzu pola stana i nov automobil, a bogme i pola ustedjevine. Detetu i meni je zagorcavao zivot, detetu apaolutno nista nije placao i opametio se tek nakon korone.

cucko

pre 1 godinu

Postoje 4 vrste kompatibilnosti u odnosu: emotivna, duhovna, seksualna i intelektualna. Vremenom se ljudi menjaju, tako da u jednom momentu može doći do nekompatibilnosti po ovim tačkama, koja pre npr. 33 nije postojala- tada često dolazi do nepremostivog udaljavanja ili razvoda.

Sanja

pre 1 godinu

@ zivot je nekad siv nekad zut
Cista istina. Vidim kuma , inace radimo zajedno; na poslu tako ljubazan i fin, svakoj koleginici spremi i donosi kafu, radi umesto njih nesto, sa sefovima jako usluzan cesto do rusenja granice dostojanstva. A kuci neprepoznatljiv, kuma mu zatrazi da izbaci smece ili da pripremi kafu , on odmah skace , skuvaj sama i sl. Ljudi trpe svasta od prijatelja, na poslu, i to sve hoce da ignorisu, zaborave ali sa najblizima su najgori i ljute se na svaku sitnicu. Ne znaju da cene najvrednije, uzimaju ga zdravo za gotovo a sa druge strane maksimalno se trude da fasciniraju nebitne ljude i da sa njima budu super.

asdfsd

pre 1 godinu

Nemojmo se uopšte upuštati u konkretne ljude i sudbine - Bajagići znaju svoje razloge i odluke i to treba poštovati. Komentarišete fenomen, bez imena, to je potrebno.
Ja lično smatram da ću se razvesti, moguće i nakon 30 godina braka, a razlog tome je nerazumevanje šta znači kompromis: niko ne može da ima u potpunosti ispunjene svoje želje na uštrb drugog - takvi odnosi ne traju, bilo da su "prijateljstva", brak ili nešto treće. Dobar balans je da ste, hajde da kažem mada zvuči grubo, podjednako nezadovoljni, a ne da je jedan zadovoljan. Takođe, kompromis ne znači "konačno sam mu utuvila u glavu". Kompromis je prilagođavanje svih, koje uključuje i prilagođavanje samoga sebe, a ne prilagođavanje svih samome sebi.

Ajoj

pre 1 godinu

Kakvi komentari!
Šta se koga tiče zašto su se razveli? Možda su jednostavno prestali da se vole. I gotovo. U svakom slučaju njihova stvar.

objektivno

pre 1 godinu

Svaka bitka u kojoj neko vodi racuna samo o sebi unapred je osudjena na propast. Zadovoljstvo ne moze biti preveliko a ishod je porazavajuci, ne mozes da napredujes dozivotno, pa to ti je. Ko moze da daje drugima, porodici, a i van porodice, e tu onda sigurno dobija. Ne znaci da treba ostati u losem braku po svaku cenu. Porodica je zahtevna, tu je najbolje uloziti energiju. Ulozeno se sve vrati sa kamatom.

djosa

pre 1 godinu

@
(Darko, 19. jul 2022 18:31)

Bravo! Potpisujem!
samo...dzaba vasa misao i zakljucak kad nema za kog. (vecina ljudi ovde je fascinirana farmama, parovima i sl. djubretom i ne kapiraju..prosto ne kapiraju.).
A jako je jednostavno: profit je iza svega.
Razmislite - sta generise veci kapital - prodaja jednog televizora (supruznici) ili prodaja 2 TVa (ex tj bivsi supruznici)?
Prost primer samo po pitanju TVa. A iza ima ihaaaa jos toga.