Da li biste izlazile sa starijim muškarcem?

Da li biste izlazile sa starijim muškarcem? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

aleks@ndar

pre 13 godina

Pa to je mnoje misljenje, ako smatram da nesto treba da osudim po pravilu to i radim, kao odgovorno drustveno bice smatram da je to svacija obaveza, zasto da budem indiferentan na to sto moj komsija zlostavlja djete,najmanje sto mogu da uradim jeste da dam svoj stav i misljenje!Isto sam ucinio i prema tvom postupku, i to je to. Sad koliko sam beskompromisan, jednostavno imam vrijednosti u zivotu i to je to, nema sta dalje da filozofiram. generalno ljudi i koji me postuju i koji me nepostuju uvazavaju moje misljenje,i u svim segmentima zivota sam takav iskren prije svega (a iskreni ljudi su po pravilu dobri, da si malo lasknem)..neki me vole neki ne,mada to mene i ne interesuje...

Jesam li za osudu?

pre 13 godina

Uki i Aleksandar, hvala vam obojici!
Iz moje price mogli ste ustanoviti da sam svesta ucinjenog, ali cinjenica je da i svesni ljudi grese. Naravno na to ih navodi zelja za zadovoljenjem cula, sto je u sustini gledano i jedna potreba svakog zivog bica. Tako i ti Aleksandre, vidim da beskompromisno ovako nesto osudjujes i u pravu si, ali tvoje reci mogu imati tezinu samo ako si u svim segmentima zivota takav. Ne kazem da nisi, jer naravno ne poznajem te, ali jedno je sigurno, malo je ljudi na ovoj zemlji koji cine sve ispravno u zivotu i mogu odoleti zadovoljenju cula tokom citavog zivota, onom zadovoljenju za koje i sami misle da nije u redu naravno Jer u sustini ako mislite da cinite nesto ispravno, onda i greske u sustini i nema, jer sve je u nasim glavama. Ono cega smo mi akteri i ono cega mi nismo vinovnici u sustini nema razlike, razlika je samo u tome da je neko pretrpeo stetu na ustrb vasih cula ili na ustrb cula drugog.
Pa jednom kada covek bude na tom nivou svesti, od tada covek ce biti bezgresan, sada mu se ipak sve prasta.
Ubijete nekoga, odlezite 20 godina u zatvoru i slobodni ste?
Prvo nehumano je sto ste coveka 20 godina drzali zatvorenog, a onda je i nehumano sto ste mu nakon te odlezane kazne pustili...Mozda je cak humanija smrtna kazna od toga.
O cemu se radi, da li je taj covek to raskrstio u glavi to je gotovo nebitno? To je bitno i sustina, pa mozda ce covek nakon jednog konstruktivnog i smislenog razgovora izaci u boljem psihickom stanju nego li nakon 20 godina zatvora. Ali dobro isuvise su to teske teme da bi ovako javno i svakome bile dostupne, upravo zato jer nismo svi istog nivoa svesti i shvatanja. Zato ne mozete biti sigurni jeli u pravu covek koji je ceo zivot gledao samo zadovoljiti svoja cula, ili onaj koji je gledao zadovoljiti cula drugih, jer i jedno i drugo je interes...
Kada nekome spasite zivot i ne trazite nista zauzvrat, jer zelite sacuvati cistotu ucinjenog, i to je interes, kao i onaj koji je prihvatio veliki novac, ako malo dublje zagrebete u tu tematiku, mozete doci cak do apsolutno suprotnog zakljucka u odnosu na onaj koji se iz prva namece.

aleks@ndar

pre 13 godina

@JESAM LI ZA OSUDU: HEEE, svi mi iz rukava mozemo da navedemo nekoliko naslova tipa silovao djecaka, zlostavljao cerku, silovao majku, ubio roditelje pa potom i komsiluk itd pa u odnosu na te slucaje tvoj nekako i nije toliko los, i reklo bi se da ima dozu racionalizma, radi se zapravo o tome da smo postali jako tolerantni u odnosu na nenormalno,pa je tvoj slucaj krajnje normalan,ovaj uki sto te podrzava bi mozda i legalizovao pedofiliju.
E ovako opsti je trend da mlade djevojke gaje simpatije prema starijim osobama i to uglavnom zbog seksualnog iskustva i isto tako zbog finansija. I mnogo cesto su te djevojke nevine, pa ako je i tvoja zrtva bila nevina sasvim izvjesno i sigurno da si u velikoj mjeri uticao na njen razvoj kao osobe i da ce on ici u nekom negativnom smjeru. vjerujem da je i ona bila zainteresovana, medutim hm mislim da nnije imala 18godina i da je bila mlada da si to vise naveo kako bi tvoja prica i tvoj postupakj bio opravdaniji. Druga stvar tvoje kajanje proizilazi iz tvog sadasnjeg polozaja jer si ostao bez porodice i bez objekta koji ti je iskljucivo pruzao seksualono zadovoljstvo, dakle tvoje kajanje prizilazi iz tvog sadasnjeg polozaja a ne na osnovu toga sto si ti bio sa njom, i sto mislis da je tvoj polozaj u bitnom uslovljen porazom odnosa sa djevojkom toliko mladom. U tvom slucaju ja osudujem dva momenta, prvo onaj drustveni, briga za drugog, potreba da se ponasas odgovorno, kao roditelj i nespremnost da se ne razmisli o posljedicama (da si se malo zapitao cisto sumnjam da bi usao u takvu aferu) mi inace imamo problem sa drustvenim i odgovornoscu za zajednicu, drugi momenat koji osudujem: ako si se vec upustio u vezi (osudujem takav postupak iz prilozenog se vidi) zasto se nisi ponasao odgovorno i recimo dopustio da ona tebe ostavi, da si joj dozvolio da zivite zajedno (ona bi vrlo brzo uvidjela svoju gresku) pa smatram da je tvoj slucaj i sa te strane za osudu, da dodam a zar nisi mogao naci zreliju osobu naravno da jesi ali ona je bila laka meta a ti njoj "laka lovina". ja sam super tip ali me ni jedna klinka ne smije startovati jer zna da to ne smije,bar prema meni, a cist osumnjam da bi to i primjetio. U cjeloj prici dobra je poruka tvojim vrsnjacima, jer iz takvih postupaka tesko da moze prizaci neko dobro, i to jako odobravam. eto a ako ti je tesko kazu da je casica rakije lijek za takve situacije...

Uki

pre 13 godina

@Jesam li za osudu>

Ortak, ja bi te osudio za sledece:

-Ona je tebe smuvala; musko si, valjda?
-nisi mogao da je jednostavno sutnes nego si je "ubedio" da to nije u redu? I to pre nego sto si nasao jos lepsu i mladju?

Osim te dve tacke, svaka cast, imas pice od mene. Da si ti meni ziv i zdrav i da ponovis ovako nesto jos x puta.

Jesam li za osudu?

pre 13 godina

(aleks@ndar, 29. februar 2012 02:10)
Pa lepo sto si izneo svoje misljenje, zato rekao bih i neke detalje, jer zanima me tvoje misljenje nakon potpunog uvida u stvari...
To je bilo pre dve godine, imao sam tada 45 godina a ona 18. Rekla mi je da ima 23 a ja njoj da imam 38 pa tako sa tim uverenjima i usli u vezu.
Vidjali smo se gotovo svaki dan u stanu koji sam iznajmio, inace u procesu razvoda sam tada bio. Brzo vec nakon dva tri dana i otvorili smo karte i rekli jedno drugom istinu, jer naravno da sam posumnjao u njene godine. Posto sam saznao da ima cak samo 18 godina, imao sam bas nelagodu, jer imam cerku koja je tada imala 13 godina i samo pri pomisli da moja cerka uradi sa 18 ovako sto, ne bi mi bilo dobro.
Tako sam i odmah bio za to da vidjanje prekinemo. Iskreno najvise volim svoju generaciju, ovo sto mi se desilo da kazem sa devojcicom gotovo, jednostavno bio je trenutak kada sam bio slab i trebao mi je neko, pa tako i nisam bio teska lovina za nju, jer ako mozes verovati zaista sam bio lovina za nju, ona je bukvalno smuvala mene, da se tako izrazim. Medjutim nisam je mogao odbiti od sebe, vec je zagrizla za vezom toliko da bih morao biti isuvise grub da bih je odbio. Pa tako isao sam na to da joj ulijem vremenom razum da ne cinimo nesto dobro. Medjutim kako je ona mlada i u tim godinama kada joj se fucka za to jeli to u redu ili nije, ako je njoj lepo, onda je u redu. Tako je to trajalo i trajalo, dok jednostavno nisam i sam smogao snage da to prekinem, otkazem taj stan i promenim broj telefona, jer ona je vec sve isplanirala kao sto rekoh, da je usvojim kao cerku.
Pa eto jedne price za neke moju generaciju sedeset i neke, da ne cine ovako nesto, mislim da nije u redu, a jesam li za osudu, pa eto sta znam, verovatno i jesam, ako nista eto kajem se, jer mozda sam tu devojku upropastio, mozda sada ima neke kriterijume malo vece nego sto bi trebalo da nadje momka za sebe.

Veštac

pre 13 godina

Zamislite samo moj slučaj, jedan stariji gospodin ( inače ugledan građanin ) koji mi se duže vremena udvarao pre nego je napravio prvi "iskorak" u ozbiljnije osvajanje pre nekog vremena me je sablaznio svojim predlogom za treći dejt, predložio je da me vodi u bioskop, al ne bilo koji već specijalizovan za eksplicitni ljubavni žanr. He, he.. znači nije svejedno. To mi je baš teško leglo našte već zaljubljenog srca. Nisam pametna kako dalje sa njim, a da je "matorko" dobroćudan to nije upitno. Sav je sladak i tepa mi mišiću ... nismo se još seksali

aleks@ndar

pre 13 godina

@JESAM LI ZA OSUDU: Naravno da si za osudu, evo i mog misljenja: pa vidis ona je tebe posmatrala i prihvatila kao muskarca, ako je htjela da zivite zajedno to znaci da te je voljela, ili je po svaku cjenu htjela da odrzi vezu koja bi kuliminirala brakom ili tako nesto, stoji to da si mozda! dobar u krevetu, ali zamisli koliku je ona knedlu spremna bila progutati. Onda pitanje da li je mogla naci boljeg muskarca? zasto si joj ulijevao samopouzdanje i drzao u neizvjesnosti, mozda je bila slabijeg socijalnog stanja itd. E sa druge strane ti si se tek nakon godine sjetio da si od njenog oca stariji 3 godine i da nije 0k da se vidate ili nedo bog da zivite zajedno, unatoc tome sto je ona osim toga sto ti je pruzala seksualno zadovoljstvo imala, htjela da ti bude zena (to prikrivanje u vidu usvojene cerke to najbolje ilustruje,mislim jacinu njenih motiva). I kada razmisljas o posljedicama uopste se ne pitas kako je njoj sada (nadam se da nisi napravio jos jednu curu sumljivog morala). Mozda imas malu grizu savjesti tek toliko da je se sjetis, pa hm nesto ne vjerujem da ti je to jedina afera sa mladom osobom. Jednostavno nisi odgovoran starac, nisi dzentlmen, nisi muskarac, za tebe ne vazi bez starca nema udarca..iiii dodacu jos moto dobro dobrim uvjek mora da se vrati, neka tako bude i sa zlom...
Ljubazno molim moderatora da ovaj tekst odobri, mozda u pojedinim aspektima sadrzi negativnu interpretaciju, te grubost, ali ipak sam misljenja da na neke stvari treba reagovati, pa makar bile najusamljenije zvjezde u moru...mnogo zahvalan, na kraju krajeva mozda ce starac uzvratiti udarac, da se duhovito izrazim

besna besna glista

pre 13 godina

'Ukoliko je vitkije gradje - da. Jedini problem je u tome sto takvi u Srbiji gotovo da i ne postoje. Sve preko 35 ima po 35 kila viska.
(besna glista, 23. februar 2012 15:02)'

Istina!!! Rekla bih sve preko 25 godina u Srbiji je krs.

Presretna

pre 13 godina

Ja imam 37, muz 62. Zajedno smo 8 godina, potpuno presretni. Seks minimum 3 puta nedeljno, ponekad 2 puta dnevno. Redovno u teretanu, setnje, planinarenje. Normalan drustveni zivot, bioskop, itd. Pazljiv je, iskusan i ne bih ga menjala ni za sta.

Crna

pre 13 godina

Navedeni razlozi su za one koje traže "taticu-sponzora" ili nekog ko će da im podilazi i da ih tretira kao princezice. Drugim rečima za nesigurne, isfrustrirane mlade žene koje racionalizuju vezu i koje su davno odustale od ideje iskrene ljubavi i privlačnosti.
Gadi mi se i sama pomisao na sve to nabrojano, tako pažljivo osmišljeno i isplanirano. Ali sigurno ima i onih sa drugačijim mišljenjem. Nažalost.

sara

pre 13 godina

Naravno ! Tekst je super i potpuno ispravan ! Ja sam ZA starije muskarce...nikako nisam mogla da se pronadjem sa mladjim ...
Naravno , tu ne mislim na starije tipa 25 i vise godina..., mada je i to individualno !

Realno

pre 13 godina

A ove feministkinje koje su tu reč pronašle na internetu i koje mi lupaju minuse ipak bolje znaju šta znači kuhinja i biti u istoj,i kakav je to provod.Žene su lep primer mladim devojkama koje uskaču u crne mercedese i prodaju se kao živo meso.Žene su upropastile sve,upropastile su duhovnu,emotivnu sreću,toleranciju,kompromis,razumevanje.Najjače oružje ovih ograničenih bića jeste udaja,a kada vide da to nije ono što su očekivale,i da zlatna koka ne ide na podvarak,onda tutanj,beži preko prve ograde.Žene ne vole,one koriste.

Realno

pre 13 godina

Ma žene su ludaci,spremne su na sve samo da se dobro prodaju.Ne pitaju za cenu kada imaju interes,a da prave budale od sebe,i da se ponižavaju to najbolje znaju.Ženska patetika.Slabe su.Mali je broj jakih,nezavisnih žena koje imaju sebe i nije im potreban finansijer.U principu sve žene traže automat za pare,pa kada vide da mač ima dve oštrice,jer će automat tražiti korist za sebe,onda beže.Žene su takođe krive za materijalizaciju i totalnu odsutnost duhovne sreće,potpuno su upropastile ovu civilizaciju.

Jesam li za osudu?

pre 13 godina

Ja sam stariji muskarac moze se reci, vidjao sam se sa devokom od cijeg sam oca stariji 3 godine. Naravno krisom smo se vidjali, htela je da je da zivi samnom i da za javnost bude moja usvojena cerka.
Na kraju uspeo sam da je ubedim da to nije u redu, razisli smo se nakon godinu dana intenzivne veze.

City Girl

pre 13 godina

Odgovor je - ne. Ne treba mi muskarac koji ce da me izdrzava, to mogu i sama. Treba mi muskarac sa kojim cu se dobro slagati, koji voli istu muziku, knjige, filmove, koji ima slicna interesovanja. Vece su sanse da je to neko iz moje generacije, plus ili minus nekoliko godina.

Zal za mlados'

pre 13 godina

Ja ne bih (izlazila sa starijim muskarcem). Uvek su me privlacili moji vrsnjaci, ili mladji. Nevolja je samo da vreme prolazi, tj. ja starim, a starosna granica muskaraca koji mi se svidjaju se pomera sve sporije i sporije. Trenutno su mi najzanimljiviji oni oko 30 - 40, a ja pregazila cetrdesetu pre neku godinu. Ali ne mogu sebe ni da zamislim u zagrljaju nekog pedesetogodisnjaka, a kamo li starijeg... Sta cu,uzivam dok jos mogu, svesna da nece dugo trajati.

aman

pre 13 godina

Interesi su veciti, nema tu ljubavi i paznje, neznosti i topline. Ne varajte se.
Pa naravno da muskarac od 20-25 moze da pruzi vise u seksu nego neko od 40-50, ali ko ima para gazda je jel?

ex ns cica

pre 13 godina

Dok sam bila mladja bio mi je veliki problem da izadjem sa nekim starijim muskarcem, a da budem u nekoj ozbiljnijoj vezi-to nije dolazilo u obzir. Sada iz ove perspektive, mislim da sam pogresila. Treba iskoristiti sve sto ti zivot pruza. Ne bih dalje komentarisla.

Realno

pre 13 godina

I još nešto.Dok su udate sve žene su hronično nesrećne,a kad se razvedu i odvežu onda uhvate 20 godina mlađe.Dok su mlade traže sponzora,kad ostare traže žigola.Realnost.

Aleksandar

pre 13 godina

Jako zanimljiva tema, koja vekovima jeste "rak" rana neuspešnim muškarcima, ili "neuspešnim" ženama. Sve što navedeno u tekstu stoji, manje, više, mada glavna poenta nije napisana. Skoro sam siguran da je to želja žene da bude "večno mlada" i večno mlađa od životnog saputnika. Žene malo brže stare, a duže žive. Žene, posebno one lepe, zgodne, seksualno aktivne i atraktivne ulaženje u menopauzu doživljavaju jako mučno, kao muškarci impotenciju. Žene se mnogo bolje nosi da izraženim borama, mlitavom, suvom kožom, suvom vaginom, i flekama na koži ako pored sebe ima nekog ko ima znatno više bora, fleka, i kožnih nabora. Jer i matora žena pored "metuzalema" oseća da je poželjna, i dovoljno "mlada". Mislim da je to idejaz zbog koje žene jako često biraju starije muškarce. Ovo pitanje sam sebi postavljao i sa 9 godina, i sada kada sam mnogo stariji, i mislim da je ovo što sam naveo ipak glavni razlog. Danas i mladi muškarci od 20-ak godina imaju puno nocvca, sportisti, estradne zvezde, a sve češće i bankari, uspešni "lopovi", tajkuni, itd. To da mlađi muškarac nudi više u krevetu ženi od mlađeg možete da okačite mački o rep, da ne kažem nešto gore. Znam koliko sam mogao da pružim ženi pre 20 godina, koliko sam mogao pre 10 godina, a koliko mogu sada. Nekada sam ja jurio devojke, i svlačio ih kako god sam umeo i znao. Nakon toga sam jurio ženu, a sada žena juri mene, iako dajem 200% od sebe. Nekad sam mogao 1h da se bavim sportom u krevetu, sada nema teorije, osim da ga lečim nedelju dana od oteklina. Dakle, sve u svoje vreme, a kada ste mladi, bacite se na seks, sa svojom dragom, bilo da je mlađa ili starija. Žene su divne, jer bez žena, svrha muškaraca je nikakva. Pozdrav svim damama, i svima želim odličan seks narednih dana, a ko voli da se laže samo napred, jer život bez laži se teško podnosi.

nije uvek tako

pre 13 godina

Nikad! Plafon + 5 godina.
@Realno, nije baš tako. Mene je bivši ostavio kao psa u kreditima i podstanarstvu i bez posla onda kada mu je plata postala ogromna, kada je shvatio da može sebi da priušti besna kola i lud provod, jer eto...taj naš zajednički auto star 3 godine baš i nije valjao.....Sad malo karikiram, ali nije da su sve žene sponzoruše.
E, da - ja sam još uvek sama. Hoću da otplatim sve kredite i dugove, pa tek onda da uplovim u novu vezu, jer neću nikada, ali nikada više, sebi da dozvolim da zavisim od nekog. Eto.

Deus

pre 13 godina

A sto neko ne pita muskarce da li bi pre bili sa mladjom ili starijom zenom? Imam 36 i mladje od 26-27 su dosadne za pehar. One od 30-33 su u grcu udaje. 33-37 su onako, kao skapirale su da ne moze na juris ali bi se opet udale :) Tek od 37-40 pa cak i starije su zene opustenije, sarmantne i zaista zanimljive ako ih zivot do tada "ne ubije". Sto se sexa tice - tu godiste ne igra nikakvu ulogu zapravo. Presudno za dobar sex je postovanje i tek posle fizicka privlacnost (mada jeste jako bitna). Ko najintimnije ne postuje osobu sa kojom ide u krevet neka se zamisli sta radi - bez obzira na godiste.

Realno

pre 13 godina

Sve žene su obične sponzoruše i materijalisti u potrazi za zlatnom žilom,dok dedici ne sipaju nešto u supicu.Muškarac se nikada neće prodati zbog materijalnog,i zbog toga su biološki važnija bića.Kraj diskusije.

Alisa

pre 13 godina

"Stariji" je relativan pojam; ako je u pitanju 10-15 godina apsolutno DA, dve najlepše veze u životu bile su mi sa muškarcima koji su toliko bili stariji. Preko 20 godine jeste malo čudno, takav muškarac bi po godinama mogao da mi bude otac pa bi mi verovatno bilo malo nelagodno... Ali probala bih:)

Aleksandar

pre 13 godina

A zamislite ovaj scenario ona 24, a on 36, kasnije on umre sa osamdeset, a ona tek ušla u penziju, pa ostane sama u stanunema ko da je pazi, otvori vrata, pridrži kaput, doda lek i sl. Napunio sam 25 god pre mesec dana i imam devojku koja za osam meseci puni 25 i srecno smo, sve ovo sto radi ovaj matorac radim i ja, samo nemam brdo love, ali biće i to. Poenta, ima mladjih koji su normalni i pažljivi, ali ih je teško naći, pošto su redji od matoraca sa lovom.

ninepi

pre 13 godina

predlazem ovim curama sto imaju 18, 19 godina da se obavezno zabavljaju sa 20-tak godina starijim muskarcima. Oni (mi) imaju vise para (imucniji su), vise seksualnog iskustva, bolje se ophode prema njima nego vrsnjaci i tako to (sve sto ste pobrojali)

besna glista

pre 13 godina

Ukoliko je vitkije gradje - da. Jedini problem je u tome sto takvi u Srbiji gotovo da i ne postoje. Sve preko 35 ima po 35 kila viska.

sasa

pre 13 godina

Glavni razlog starijeg da bude sa duplo mladjom je lepota i seks, svi muskarci su isti samo da, moze biti da su mladji malo vulgarniji, ali ne svi. Devojke su u najvecoj euforiji za deckom i seksom izmedju 16 i 20, nakon toga postaju money money, tako da su i fizicki i psihicki najbolje izmedju 16 i 20. I glavni razlog da devojka bude sa duplo starijim jeste seks, od starijeg ocekuju seks a od mladjeg ljubav, tako da ne mora da znaci da stariji mora da bude finiji, seks je glavni motiv a ne finije ponasanje. Doduse iako nemam nista protiv da devojka ima 18 a muskarac 36, bio bih sa takvom devojkom, ali ipak ne bih bio sa devojkom koja ima 18 a ide u krevet sa nekim od 55. Za 18 ili 20, maksimum bi trebao da bude 40, devojka od 25 moze da bude i sa muskarcem do 45-50, ali ako vidim da devojka ide sa matorcem od 60 u krevet, ne bih bio sa njom, bilo bi mi gadno. Dakle, sve one zecice Hju Hefnera nikad ne bih pipnuo, one 20 a on 80, plus su sa njim zbog love...

Milorad Bekrija

pre 13 godina

One sto izlaze sa starijim obicno imaju dvojicu.
Jedan je radni a drugi paradni.
Paradni bolje drzi vrata.
A one starije nakupile iskustva pa bi i one
da drze vrata.

Prava ljubav & Vernost

pre 13 godina

U vezi sam sa vise od dvadeset godina starijim muskarcem zato sto ga volim. Kada bi me neko pitao da ga opisem u nekoliko reci: prelep, prepametan, gentleman, mocan, impresivan, konzervativan i multimilioner, to sve obicno ide u paketu.

olgica

pre 13 godina

Ne bih...Imam 49 godina...stariji su do bola dosadni, nesarmantni, dzangrizavi...pre ces naci zenu srednjih godina i sarmantnu i stosnu i punu duha nego muskarca istog godista...Definitivno, ne, hvala!

Mirjana

pre 13 godina

sve navedeno nema veze sa godinama nego sa licnoscu. Inace moja preporuka mladim damama birajte muskarca koji je dovoljno mlad da vam ne moze biti otac i dovoljno star da vam ne moze biti sin

WannaB

pre 13 godina

Do 10ak godina stariji je ok, sve preko toga je za mene previse, ali to je individualno. Uglavnom su ove stavke tacne, nego sta je sa stavkama 6, 7 i 8 (ovde kaze 8 razloga a imate samo 5 navedenih), gde je zapelo:)?!

nikolina

pre 13 godina

uzas! osjecala bi se kao da sam sa ocem...imam 24 godine, osobine koje ste naveli moze imati i mladi muskarac, u krajnjem slucaju neka ima i 36 prihvatljivo je ali ovaj sa slike, fuj...

Mirjana

pre 13 godina

sve navedeno nema veze sa godinama nego sa licnoscu. Inace moja preporuka mladim damama birajte muskarca koji je dovoljno mlad da vam ne moze biti otac i dovoljno star da vam ne moze biti sin

Deus

pre 13 godina

A sto neko ne pita muskarce da li bi pre bili sa mladjom ili starijom zenom? Imam 36 i mladje od 26-27 su dosadne za pehar. One od 30-33 su u grcu udaje. 33-37 su onako, kao skapirale su da ne moze na juris ali bi se opet udale :) Tek od 37-40 pa cak i starije su zene opustenije, sarmantne i zaista zanimljive ako ih zivot do tada "ne ubije". Sto se sexa tice - tu godiste ne igra nikakvu ulogu zapravo. Presudno za dobar sex je postovanje i tek posle fizicka privlacnost (mada jeste jako bitna). Ko najintimnije ne postuje osobu sa kojom ide u krevet neka se zamisli sta radi - bez obzira na godiste.

nikolina

pre 13 godina

uzas! osjecala bi se kao da sam sa ocem...imam 24 godine, osobine koje ste naveli moze imati i mladi muskarac, u krajnjem slucaju neka ima i 36 prihvatljivo je ali ovaj sa slike, fuj...

Realno

pre 13 godina

Sve žene su obične sponzoruše i materijalisti u potrazi za zlatnom žilom,dok dedici ne sipaju nešto u supicu.Muškarac se nikada neće prodati zbog materijalnog,i zbog toga su biološki važnija bića.Kraj diskusije.

WannaB

pre 13 godina

Do 10ak godina stariji je ok, sve preko toga je za mene previse, ali to je individualno. Uglavnom su ove stavke tacne, nego sta je sa stavkama 6, 7 i 8 (ovde kaze 8 razloga a imate samo 5 navedenih), gde je zapelo:)?!

Milorad Bekrija

pre 13 godina

One sto izlaze sa starijim obicno imaju dvojicu.
Jedan je radni a drugi paradni.
Paradni bolje drzi vrata.
A one starije nakupile iskustva pa bi i one
da drze vrata.

besna glista

pre 13 godina

Ukoliko je vitkije gradje - da. Jedini problem je u tome sto takvi u Srbiji gotovo da i ne postoje. Sve preko 35 ima po 35 kila viska.

Realno

pre 13 godina

I još nešto.Dok su udate sve žene su hronično nesrećne,a kad se razvedu i odvežu onda uhvate 20 godina mlađe.Dok su mlade traže sponzora,kad ostare traže žigola.Realnost.

Aleksandar

pre 13 godina

Jako zanimljiva tema, koja vekovima jeste "rak" rana neuspešnim muškarcima, ili "neuspešnim" ženama. Sve što navedeno u tekstu stoji, manje, više, mada glavna poenta nije napisana. Skoro sam siguran da je to želja žene da bude "večno mlada" i večno mlađa od životnog saputnika. Žene malo brže stare, a duže žive. Žene, posebno one lepe, zgodne, seksualno aktivne i atraktivne ulaženje u menopauzu doživljavaju jako mučno, kao muškarci impotenciju. Žene se mnogo bolje nosi da izraženim borama, mlitavom, suvom kožom, suvom vaginom, i flekama na koži ako pored sebe ima nekog ko ima znatno više bora, fleka, i kožnih nabora. Jer i matora žena pored "metuzalema" oseća da je poželjna, i dovoljno "mlada". Mislim da je to idejaz zbog koje žene jako često biraju starije muškarce. Ovo pitanje sam sebi postavljao i sa 9 godina, i sada kada sam mnogo stariji, i mislim da je ovo što sam naveo ipak glavni razlog. Danas i mladi muškarci od 20-ak godina imaju puno nocvca, sportisti, estradne zvezde, a sve češće i bankari, uspešni "lopovi", tajkuni, itd. To da mlađi muškarac nudi više u krevetu ženi od mlađeg možete da okačite mački o rep, da ne kažem nešto gore. Znam koliko sam mogao da pružim ženi pre 20 godina, koliko sam mogao pre 10 godina, a koliko mogu sada. Nekada sam ja jurio devojke, i svlačio ih kako god sam umeo i znao. Nakon toga sam jurio ženu, a sada žena juri mene, iako dajem 200% od sebe. Nekad sam mogao 1h da se bavim sportom u krevetu, sada nema teorije, osim da ga lečim nedelju dana od oteklina. Dakle, sve u svoje vreme, a kada ste mladi, bacite se na seks, sa svojom dragom, bilo da je mlađa ili starija. Žene su divne, jer bez žena, svrha muškaraca je nikakva. Pozdrav svim damama, i svima želim odličan seks narednih dana, a ko voli da se laže samo napred, jer život bez laži se teško podnosi.

Alisa

pre 13 godina

"Stariji" je relativan pojam; ako je u pitanju 10-15 godina apsolutno DA, dve najlepše veze u životu bile su mi sa muškarcima koji su toliko bili stariji. Preko 20 godine jeste malo čudno, takav muškarac bi po godinama mogao da mi bude otac pa bi mi verovatno bilo malo nelagodno... Ali probala bih:)

nije uvek tako

pre 13 godina

Nikad! Plafon + 5 godina.
@Realno, nije baš tako. Mene je bivši ostavio kao psa u kreditima i podstanarstvu i bez posla onda kada mu je plata postala ogromna, kada je shvatio da može sebi da priušti besna kola i lud provod, jer eto...taj naš zajednički auto star 3 godine baš i nije valjao.....Sad malo karikiram, ali nije da su sve žene sponzoruše.
E, da - ja sam još uvek sama. Hoću da otplatim sve kredite i dugove, pa tek onda da uplovim u novu vezu, jer neću nikada, ali nikada više, sebi da dozvolim da zavisim od nekog. Eto.

olgica

pre 13 godina

Ne bih...Imam 49 godina...stariji su do bola dosadni, nesarmantni, dzangrizavi...pre ces naci zenu srednjih godina i sarmantnu i stosnu i punu duha nego muskarca istog godista...Definitivno, ne, hvala!

Prava ljubav & Vernost

pre 13 godina

U vezi sam sa vise od dvadeset godina starijim muskarcem zato sto ga volim. Kada bi me neko pitao da ga opisem u nekoliko reci: prelep, prepametan, gentleman, mocan, impresivan, konzervativan i multimilioner, to sve obicno ide u paketu.

Aleksandar

pre 13 godina

A zamislite ovaj scenario ona 24, a on 36, kasnije on umre sa osamdeset, a ona tek ušla u penziju, pa ostane sama u stanunema ko da je pazi, otvori vrata, pridrži kaput, doda lek i sl. Napunio sam 25 god pre mesec dana i imam devojku koja za osam meseci puni 25 i srecno smo, sve ovo sto radi ovaj matorac radim i ja, samo nemam brdo love, ali biće i to. Poenta, ima mladjih koji su normalni i pažljivi, ali ih je teško naći, pošto su redji od matoraca sa lovom.

ninepi

pre 13 godina

predlazem ovim curama sto imaju 18, 19 godina da se obavezno zabavljaju sa 20-tak godina starijim muskarcima. Oni (mi) imaju vise para (imucniji su), vise seksualnog iskustva, bolje se ophode prema njima nego vrsnjaci i tako to (sve sto ste pobrojali)

Zal za mlados'

pre 13 godina

Ja ne bih (izlazila sa starijim muskarcem). Uvek su me privlacili moji vrsnjaci, ili mladji. Nevolja je samo da vreme prolazi, tj. ja starim, a starosna granica muskaraca koji mi se svidjaju se pomera sve sporije i sporije. Trenutno su mi najzanimljiviji oni oko 30 - 40, a ja pregazila cetrdesetu pre neku godinu. Ali ne mogu sebe ni da zamislim u zagrljaju nekog pedesetogodisnjaka, a kamo li starijeg... Sta cu,uzivam dok jos mogu, svesna da nece dugo trajati.

sasa

pre 13 godina

Glavni razlog starijeg da bude sa duplo mladjom je lepota i seks, svi muskarci su isti samo da, moze biti da su mladji malo vulgarniji, ali ne svi. Devojke su u najvecoj euforiji za deckom i seksom izmedju 16 i 20, nakon toga postaju money money, tako da su i fizicki i psihicki najbolje izmedju 16 i 20. I glavni razlog da devojka bude sa duplo starijim jeste seks, od starijeg ocekuju seks a od mladjeg ljubav, tako da ne mora da znaci da stariji mora da bude finiji, seks je glavni motiv a ne finije ponasanje. Doduse iako nemam nista protiv da devojka ima 18 a muskarac 36, bio bih sa takvom devojkom, ali ipak ne bih bio sa devojkom koja ima 18 a ide u krevet sa nekim od 55. Za 18 ili 20, maksimum bi trebao da bude 40, devojka od 25 moze da bude i sa muskarcem do 45-50, ali ako vidim da devojka ide sa matorcem od 60 u krevet, ne bih bio sa njom, bilo bi mi gadno. Dakle, sve one zecice Hju Hefnera nikad ne bih pipnuo, one 20 a on 80, plus su sa njim zbog love...

City Girl

pre 13 godina

Odgovor je - ne. Ne treba mi muskarac koji ce da me izdrzava, to mogu i sama. Treba mi muskarac sa kojim cu se dobro slagati, koji voli istu muziku, knjige, filmove, koji ima slicna interesovanja. Vece su sanse da je to neko iz moje generacije, plus ili minus nekoliko godina.

Presretna

pre 13 godina

Ja imam 37, muz 62. Zajedno smo 8 godina, potpuno presretni. Seks minimum 3 puta nedeljno, ponekad 2 puta dnevno. Redovno u teretanu, setnje, planinarenje. Normalan drustveni zivot, bioskop, itd. Pazljiv je, iskusan i ne bih ga menjala ni za sta.

aman

pre 13 godina

Interesi su veciti, nema tu ljubavi i paznje, neznosti i topline. Ne varajte se.
Pa naravno da muskarac od 20-25 moze da pruzi vise u seksu nego neko od 40-50, ali ko ima para gazda je jel?

Realno

pre 13 godina

Ma žene su ludaci,spremne su na sve samo da se dobro prodaju.Ne pitaju za cenu kada imaju interes,a da prave budale od sebe,i da se ponižavaju to najbolje znaju.Ženska patetika.Slabe su.Mali je broj jakih,nezavisnih žena koje imaju sebe i nije im potreban finansijer.U principu sve žene traže automat za pare,pa kada vide da mač ima dve oštrice,jer će automat tražiti korist za sebe,onda beže.Žene su takođe krive za materijalizaciju i totalnu odsutnost duhovne sreće,potpuno su upropastile ovu civilizaciju.

ex ns cica

pre 13 godina

Dok sam bila mladja bio mi je veliki problem da izadjem sa nekim starijim muskarcem, a da budem u nekoj ozbiljnijoj vezi-to nije dolazilo u obzir. Sada iz ove perspektive, mislim da sam pogresila. Treba iskoristiti sve sto ti zivot pruza. Ne bih dalje komentarisla.

Realno

pre 13 godina

A ove feministkinje koje su tu reč pronašle na internetu i koje mi lupaju minuse ipak bolje znaju šta znači kuhinja i biti u istoj,i kakav je to provod.Žene su lep primer mladim devojkama koje uskaču u crne mercedese i prodaju se kao živo meso.Žene su upropastile sve,upropastile su duhovnu,emotivnu sreću,toleranciju,kompromis,razumevanje.Najjače oružje ovih ograničenih bića jeste udaja,a kada vide da to nije ono što su očekivale,i da zlatna koka ne ide na podvarak,onda tutanj,beži preko prve ograde.Žene ne vole,one koriste.

Jesam li za osudu?

pre 13 godina

Ja sam stariji muskarac moze se reci, vidjao sam se sa devokom od cijeg sam oca stariji 3 godine. Naravno krisom smo se vidjali, htela je da je da zivi samnom i da za javnost bude moja usvojena cerka.
Na kraju uspeo sam da je ubedim da to nije u redu, razisli smo se nakon godinu dana intenzivne veze.

sara

pre 13 godina

Naravno ! Tekst je super i potpuno ispravan ! Ja sam ZA starije muskarce...nikako nisam mogla da se pronadjem sa mladjim ...
Naravno , tu ne mislim na starije tipa 25 i vise godina..., mada je i to individualno !

Crna

pre 13 godina

Navedeni razlozi su za one koje traže "taticu-sponzora" ili nekog ko će da im podilazi i da ih tretira kao princezice. Drugim rečima za nesigurne, isfrustrirane mlade žene koje racionalizuju vezu i koje su davno odustale od ideje iskrene ljubavi i privlačnosti.
Gadi mi se i sama pomisao na sve to nabrojano, tako pažljivo osmišljeno i isplanirano. Ali sigurno ima i onih sa drugačijim mišljenjem. Nažalost.

aleks@ndar

pre 13 godina

@JESAM LI ZA OSUDU: Naravno da si za osudu, evo i mog misljenja: pa vidis ona je tebe posmatrala i prihvatila kao muskarca, ako je htjela da zivite zajedno to znaci da te je voljela, ili je po svaku cjenu htjela da odrzi vezu koja bi kuliminirala brakom ili tako nesto, stoji to da si mozda! dobar u krevetu, ali zamisli koliku je ona knedlu spremna bila progutati. Onda pitanje da li je mogla naci boljeg muskarca? zasto si joj ulijevao samopouzdanje i drzao u neizvjesnosti, mozda je bila slabijeg socijalnog stanja itd. E sa druge strane ti si se tek nakon godine sjetio da si od njenog oca stariji 3 godine i da nije 0k da se vidate ili nedo bog da zivite zajedno, unatoc tome sto je ona osim toga sto ti je pruzala seksualno zadovoljstvo imala, htjela da ti bude zena (to prikrivanje u vidu usvojene cerke to najbolje ilustruje,mislim jacinu njenih motiva). I kada razmisljas o posljedicama uopste se ne pitas kako je njoj sada (nadam se da nisi napravio jos jednu curu sumljivog morala). Mozda imas malu grizu savjesti tek toliko da je se sjetis, pa hm nesto ne vjerujem da ti je to jedina afera sa mladom osobom. Jednostavno nisi odgovoran starac, nisi dzentlmen, nisi muskarac, za tebe ne vazi bez starca nema udarca..iiii dodacu jos moto dobro dobrim uvjek mora da se vrati, neka tako bude i sa zlom...
Ljubazno molim moderatora da ovaj tekst odobri, mozda u pojedinim aspektima sadrzi negativnu interpretaciju, te grubost, ali ipak sam misljenja da na neke stvari treba reagovati, pa makar bile najusamljenije zvjezde u moru...mnogo zahvalan, na kraju krajeva mozda ce starac uzvratiti udarac, da se duhovito izrazim

Veštac

pre 13 godina

Zamislite samo moj slučaj, jedan stariji gospodin ( inače ugledan građanin ) koji mi se duže vremena udvarao pre nego je napravio prvi "iskorak" u ozbiljnije osvajanje pre nekog vremena me je sablaznio svojim predlogom za treći dejt, predložio je da me vodi u bioskop, al ne bilo koji već specijalizovan za eksplicitni ljubavni žanr. He, he.. znači nije svejedno. To mi je baš teško leglo našte već zaljubljenog srca. Nisam pametna kako dalje sa njim, a da je "matorko" dobroćudan to nije upitno. Sav je sladak i tepa mi mišiću ... nismo se još seksali

Jesam li za osudu?

pre 13 godina

(aleks@ndar, 29. februar 2012 02:10)
Pa lepo sto si izneo svoje misljenje, zato rekao bih i neke detalje, jer zanima me tvoje misljenje nakon potpunog uvida u stvari...
To je bilo pre dve godine, imao sam tada 45 godina a ona 18. Rekla mi je da ima 23 a ja njoj da imam 38 pa tako sa tim uverenjima i usli u vezu.
Vidjali smo se gotovo svaki dan u stanu koji sam iznajmio, inace u procesu razvoda sam tada bio. Brzo vec nakon dva tri dana i otvorili smo karte i rekli jedno drugom istinu, jer naravno da sam posumnjao u njene godine. Posto sam saznao da ima cak samo 18 godina, imao sam bas nelagodu, jer imam cerku koja je tada imala 13 godina i samo pri pomisli da moja cerka uradi sa 18 ovako sto, ne bi mi bilo dobro.
Tako sam i odmah bio za to da vidjanje prekinemo. Iskreno najvise volim svoju generaciju, ovo sto mi se desilo da kazem sa devojcicom gotovo, jednostavno bio je trenutak kada sam bio slab i trebao mi je neko, pa tako i nisam bio teska lovina za nju, jer ako mozes verovati zaista sam bio lovina za nju, ona je bukvalno smuvala mene, da se tako izrazim. Medjutim nisam je mogao odbiti od sebe, vec je zagrizla za vezom toliko da bih morao biti isuvise grub da bih je odbio. Pa tako isao sam na to da joj ulijem vremenom razum da ne cinimo nesto dobro. Medjutim kako je ona mlada i u tim godinama kada joj se fucka za to jeli to u redu ili nije, ako je njoj lepo, onda je u redu. Tako je to trajalo i trajalo, dok jednostavno nisam i sam smogao snage da to prekinem, otkazem taj stan i promenim broj telefona, jer ona je vec sve isplanirala kao sto rekoh, da je usvojim kao cerku.
Pa eto jedne price za neke moju generaciju sedeset i neke, da ne cine ovako nesto, mislim da nije u redu, a jesam li za osudu, pa eto sta znam, verovatno i jesam, ako nista eto kajem se, jer mozda sam tu devojku upropastio, mozda sada ima neke kriterijume malo vece nego sto bi trebalo da nadje momka za sebe.

besna besna glista

pre 13 godina

'Ukoliko je vitkije gradje - da. Jedini problem je u tome sto takvi u Srbiji gotovo da i ne postoje. Sve preko 35 ima po 35 kila viska.
(besna glista, 23. februar 2012 15:02)'

Istina!!! Rekla bih sve preko 25 godina u Srbiji je krs.

Uki

pre 13 godina

@Jesam li za osudu>

Ortak, ja bi te osudio za sledece:

-Ona je tebe smuvala; musko si, valjda?
-nisi mogao da je jednostavno sutnes nego si je "ubedio" da to nije u redu? I to pre nego sto si nasao jos lepsu i mladju?

Osim te dve tacke, svaka cast, imas pice od mene. Da si ti meni ziv i zdrav i da ponovis ovako nesto jos x puta.

aleks@ndar

pre 13 godina

@JESAM LI ZA OSUDU: HEEE, svi mi iz rukava mozemo da navedemo nekoliko naslova tipa silovao djecaka, zlostavljao cerku, silovao majku, ubio roditelje pa potom i komsiluk itd pa u odnosu na te slucaje tvoj nekako i nije toliko los, i reklo bi se da ima dozu racionalizma, radi se zapravo o tome da smo postali jako tolerantni u odnosu na nenormalno,pa je tvoj slucaj krajnje normalan,ovaj uki sto te podrzava bi mozda i legalizovao pedofiliju.
E ovako opsti je trend da mlade djevojke gaje simpatije prema starijim osobama i to uglavnom zbog seksualnog iskustva i isto tako zbog finansija. I mnogo cesto su te djevojke nevine, pa ako je i tvoja zrtva bila nevina sasvim izvjesno i sigurno da si u velikoj mjeri uticao na njen razvoj kao osobe i da ce on ici u nekom negativnom smjeru. vjerujem da je i ona bila zainteresovana, medutim hm mislim da nnije imala 18godina i da je bila mlada da si to vise naveo kako bi tvoja prica i tvoj postupakj bio opravdaniji. Druga stvar tvoje kajanje proizilazi iz tvog sadasnjeg polozaja jer si ostao bez porodice i bez objekta koji ti je iskljucivo pruzao seksualono zadovoljstvo, dakle tvoje kajanje prizilazi iz tvog sadasnjeg polozaja a ne na osnovu toga sto si ti bio sa njom, i sto mislis da je tvoj polozaj u bitnom uslovljen porazom odnosa sa djevojkom toliko mladom. U tvom slucaju ja osudujem dva momenta, prvo onaj drustveni, briga za drugog, potreba da se ponasas odgovorno, kao roditelj i nespremnost da se ne razmisli o posljedicama (da si se malo zapitao cisto sumnjam da bi usao u takvu aferu) mi inace imamo problem sa drustvenim i odgovornoscu za zajednicu, drugi momenat koji osudujem: ako si se vec upustio u vezi (osudujem takav postupak iz prilozenog se vidi) zasto se nisi ponasao odgovorno i recimo dopustio da ona tebe ostavi, da si joj dozvolio da zivite zajedno (ona bi vrlo brzo uvidjela svoju gresku) pa smatram da je tvoj slucaj i sa te strane za osudu, da dodam a zar nisi mogao naci zreliju osobu naravno da jesi ali ona je bila laka meta a ti njoj "laka lovina". ja sam super tip ali me ni jedna klinka ne smije startovati jer zna da to ne smije,bar prema meni, a cist osumnjam da bi to i primjetio. U cjeloj prici dobra je poruka tvojim vrsnjacima, jer iz takvih postupaka tesko da moze prizaci neko dobro, i to jako odobravam. eto a ako ti je tesko kazu da je casica rakije lijek za takve situacije...

aleks@ndar

pre 13 godina

Pa to je mnoje misljenje, ako smatram da nesto treba da osudim po pravilu to i radim, kao odgovorno drustveno bice smatram da je to svacija obaveza, zasto da budem indiferentan na to sto moj komsija zlostavlja djete,najmanje sto mogu da uradim jeste da dam svoj stav i misljenje!Isto sam ucinio i prema tvom postupku, i to je to. Sad koliko sam beskompromisan, jednostavno imam vrijednosti u zivotu i to je to, nema sta dalje da filozofiram. generalno ljudi i koji me postuju i koji me nepostuju uvazavaju moje misljenje,i u svim segmentima zivota sam takav iskren prije svega (a iskreni ljudi su po pravilu dobri, da si malo lasknem)..neki me vole neki ne,mada to mene i ne interesuje...

Jesam li za osudu?

pre 13 godina

Uki i Aleksandar, hvala vam obojici!
Iz moje price mogli ste ustanoviti da sam svesta ucinjenog, ali cinjenica je da i svesni ljudi grese. Naravno na to ih navodi zelja za zadovoljenjem cula, sto je u sustini gledano i jedna potreba svakog zivog bica. Tako i ti Aleksandre, vidim da beskompromisno ovako nesto osudjujes i u pravu si, ali tvoje reci mogu imati tezinu samo ako si u svim segmentima zivota takav. Ne kazem da nisi, jer naravno ne poznajem te, ali jedno je sigurno, malo je ljudi na ovoj zemlji koji cine sve ispravno u zivotu i mogu odoleti zadovoljenju cula tokom citavog zivota, onom zadovoljenju za koje i sami misle da nije u redu naravno Jer u sustini ako mislite da cinite nesto ispravno, onda i greske u sustini i nema, jer sve je u nasim glavama. Ono cega smo mi akteri i ono cega mi nismo vinovnici u sustini nema razlike, razlika je samo u tome da je neko pretrpeo stetu na ustrb vasih cula ili na ustrb cula drugog.
Pa jednom kada covek bude na tom nivou svesti, od tada covek ce biti bezgresan, sada mu se ipak sve prasta.
Ubijete nekoga, odlezite 20 godina u zatvoru i slobodni ste?
Prvo nehumano je sto ste coveka 20 godina drzali zatvorenog, a onda je i nehumano sto ste mu nakon te odlezane kazne pustili...Mozda je cak humanija smrtna kazna od toga.
O cemu se radi, da li je taj covek to raskrstio u glavi to je gotovo nebitno? To je bitno i sustina, pa mozda ce covek nakon jednog konstruktivnog i smislenog razgovora izaci u boljem psihickom stanju nego li nakon 20 godina zatvora. Ali dobro isuvise su to teske teme da bi ovako javno i svakome bile dostupne, upravo zato jer nismo svi istog nivoa svesti i shvatanja. Zato ne mozete biti sigurni jeli u pravu covek koji je ceo zivot gledao samo zadovoljiti svoja cula, ili onaj koji je gledao zadovoljiti cula drugih, jer i jedno i drugo je interes...
Kada nekome spasite zivot i ne trazite nista zauzvrat, jer zelite sacuvati cistotu ucinjenog, i to je interes, kao i onaj koji je prihvatio veliki novac, ako malo dublje zagrebete u tu tematiku, mozete doci cak do apsolutno suprotnog zakljucka u odnosu na onaj koji se iz prva namece.

Prava ljubav & Vernost

pre 13 godina

U vezi sam sa vise od dvadeset godina starijim muskarcem zato sto ga volim. Kada bi me neko pitao da ga opisem u nekoliko reci: prelep, prepametan, gentleman, mocan, impresivan, konzervativan i multimilioner, to sve obicno ide u paketu.

Realno

pre 13 godina

Sve žene su obične sponzoruše i materijalisti u potrazi za zlatnom žilom,dok dedici ne sipaju nešto u supicu.Muškarac se nikada neće prodati zbog materijalnog,i zbog toga su biološki važnija bića.Kraj diskusije.

sasa

pre 13 godina

Glavni razlog starijeg da bude sa duplo mladjom je lepota i seks, svi muskarci su isti samo da, moze biti da su mladji malo vulgarniji, ali ne svi. Devojke su u najvecoj euforiji za deckom i seksom izmedju 16 i 20, nakon toga postaju money money, tako da su i fizicki i psihicki najbolje izmedju 16 i 20. I glavni razlog da devojka bude sa duplo starijim jeste seks, od starijeg ocekuju seks a od mladjeg ljubav, tako da ne mora da znaci da stariji mora da bude finiji, seks je glavni motiv a ne finije ponasanje. Doduse iako nemam nista protiv da devojka ima 18 a muskarac 36, bio bih sa takvom devojkom, ali ipak ne bih bio sa devojkom koja ima 18 a ide u krevet sa nekim od 55. Za 18 ili 20, maksimum bi trebao da bude 40, devojka od 25 moze da bude i sa muskarcem do 45-50, ali ako vidim da devojka ide sa matorcem od 60 u krevet, ne bih bio sa njom, bilo bi mi gadno. Dakle, sve one zecice Hju Hefnera nikad ne bih pipnuo, one 20 a on 80, plus su sa njim zbog love...

nikolina

pre 13 godina

uzas! osjecala bi se kao da sam sa ocem...imam 24 godine, osobine koje ste naveli moze imati i mladi muskarac, u krajnjem slucaju neka ima i 36 prihvatljivo je ali ovaj sa slike, fuj...

ninepi

pre 13 godina

predlazem ovim curama sto imaju 18, 19 godina da se obavezno zabavljaju sa 20-tak godina starijim muskarcima. Oni (mi) imaju vise para (imucniji su), vise seksualnog iskustva, bolje se ophode prema njima nego vrsnjaci i tako to (sve sto ste pobrojali)

Alisa

pre 13 godina

"Stariji" je relativan pojam; ako je u pitanju 10-15 godina apsolutno DA, dve najlepše veze u životu bile su mi sa muškarcima koji su toliko bili stariji. Preko 20 godine jeste malo čudno, takav muškarac bi po godinama mogao da mi bude otac pa bi mi verovatno bilo malo nelagodno... Ali probala bih:)

olgica

pre 13 godina

Ne bih...Imam 49 godina...stariji su do bola dosadni, nesarmantni, dzangrizavi...pre ces naci zenu srednjih godina i sarmantnu i stosnu i punu duha nego muskarca istog godista...Definitivno, ne, hvala!

Aleksandar

pre 13 godina

A zamislite ovaj scenario ona 24, a on 36, kasnije on umre sa osamdeset, a ona tek ušla u penziju, pa ostane sama u stanunema ko da je pazi, otvori vrata, pridrži kaput, doda lek i sl. Napunio sam 25 god pre mesec dana i imam devojku koja za osam meseci puni 25 i srecno smo, sve ovo sto radi ovaj matorac radim i ja, samo nemam brdo love, ali biće i to. Poenta, ima mladjih koji su normalni i pažljivi, ali ih je teško naći, pošto su redji od matoraca sa lovom.

besna glista

pre 13 godina

Ukoliko je vitkije gradje - da. Jedini problem je u tome sto takvi u Srbiji gotovo da i ne postoje. Sve preko 35 ima po 35 kila viska.

Jesam li za osudu?

pre 13 godina

Ja sam stariji muskarac moze se reci, vidjao sam se sa devokom od cijeg sam oca stariji 3 godine. Naravno krisom smo se vidjali, htela je da je da zivi samnom i da za javnost bude moja usvojena cerka.
Na kraju uspeo sam da je ubedim da to nije u redu, razisli smo se nakon godinu dana intenzivne veze.

Realno

pre 13 godina

Ma žene su ludaci,spremne su na sve samo da se dobro prodaju.Ne pitaju za cenu kada imaju interes,a da prave budale od sebe,i da se ponižavaju to najbolje znaju.Ženska patetika.Slabe su.Mali je broj jakih,nezavisnih žena koje imaju sebe i nije im potreban finansijer.U principu sve žene traže automat za pare,pa kada vide da mač ima dve oštrice,jer će automat tražiti korist za sebe,onda beže.Žene su takođe krive za materijalizaciju i totalnu odsutnost duhovne sreće,potpuno su upropastile ovu civilizaciju.

Realno

pre 13 godina

A ove feministkinje koje su tu reč pronašle na internetu i koje mi lupaju minuse ipak bolje znaju šta znači kuhinja i biti u istoj,i kakav je to provod.Žene su lep primer mladim devojkama koje uskaču u crne mercedese i prodaju se kao živo meso.Žene su upropastile sve,upropastile su duhovnu,emotivnu sreću,toleranciju,kompromis,razumevanje.Najjače oružje ovih ograničenih bića jeste udaja,a kada vide da to nije ono što su očekivale,i da zlatna koka ne ide na podvarak,onda tutanj,beži preko prve ograde.Žene ne vole,one koriste.

Aleksandar

pre 13 godina

Jako zanimljiva tema, koja vekovima jeste "rak" rana neuspešnim muškarcima, ili "neuspešnim" ženama. Sve što navedeno u tekstu stoji, manje, više, mada glavna poenta nije napisana. Skoro sam siguran da je to želja žene da bude "večno mlada" i večno mlađa od životnog saputnika. Žene malo brže stare, a duže žive. Žene, posebno one lepe, zgodne, seksualno aktivne i atraktivne ulaženje u menopauzu doživljavaju jako mučno, kao muškarci impotenciju. Žene se mnogo bolje nosi da izraženim borama, mlitavom, suvom kožom, suvom vaginom, i flekama na koži ako pored sebe ima nekog ko ima znatno više bora, fleka, i kožnih nabora. Jer i matora žena pored "metuzalema" oseća da je poželjna, i dovoljno "mlada". Mislim da je to idejaz zbog koje žene jako često biraju starije muškarce. Ovo pitanje sam sebi postavljao i sa 9 godina, i sada kada sam mnogo stariji, i mislim da je ovo što sam naveo ipak glavni razlog. Danas i mladi muškarci od 20-ak godina imaju puno nocvca, sportisti, estradne zvezde, a sve češće i bankari, uspešni "lopovi", tajkuni, itd. To da mlađi muškarac nudi više u krevetu ženi od mlađeg možete da okačite mački o rep, da ne kažem nešto gore. Znam koliko sam mogao da pružim ženi pre 20 godina, koliko sam mogao pre 10 godina, a koliko mogu sada. Nekada sam ja jurio devojke, i svlačio ih kako god sam umeo i znao. Nakon toga sam jurio ženu, a sada žena juri mene, iako dajem 200% od sebe. Nekad sam mogao 1h da se bavim sportom u krevetu, sada nema teorije, osim da ga lečim nedelju dana od oteklina. Dakle, sve u svoje vreme, a kada ste mladi, bacite se na seks, sa svojom dragom, bilo da je mlađa ili starija. Žene su divne, jer bez žena, svrha muškaraca je nikakva. Pozdrav svim damama, i svima želim odličan seks narednih dana, a ko voli da se laže samo napred, jer život bez laži se teško podnosi.

Milorad Bekrija

pre 13 godina

One sto izlaze sa starijim obicno imaju dvojicu.
Jedan je radni a drugi paradni.
Paradni bolje drzi vrata.
A one starije nakupile iskustva pa bi i one
da drze vrata.

ex ns cica

pre 13 godina

Dok sam bila mladja bio mi je veliki problem da izadjem sa nekim starijim muskarcem, a da budem u nekoj ozbiljnijoj vezi-to nije dolazilo u obzir. Sada iz ove perspektive, mislim da sam pogresila. Treba iskoristiti sve sto ti zivot pruza. Ne bih dalje komentarisla.

Presretna

pre 13 godina

Ja imam 37, muz 62. Zajedno smo 8 godina, potpuno presretni. Seks minimum 3 puta nedeljno, ponekad 2 puta dnevno. Redovno u teretanu, setnje, planinarenje. Normalan drustveni zivot, bioskop, itd. Pazljiv je, iskusan i ne bih ga menjala ni za sta.

Deus

pre 13 godina

A sto neko ne pita muskarce da li bi pre bili sa mladjom ili starijom zenom? Imam 36 i mladje od 26-27 su dosadne za pehar. One od 30-33 su u grcu udaje. 33-37 su onako, kao skapirale su da ne moze na juris ali bi se opet udale :) Tek od 37-40 pa cak i starije su zene opustenije, sarmantne i zaista zanimljive ako ih zivot do tada "ne ubije". Sto se sexa tice - tu godiste ne igra nikakvu ulogu zapravo. Presudno za dobar sex je postovanje i tek posle fizicka privlacnost (mada jeste jako bitna). Ko najintimnije ne postuje osobu sa kojom ide u krevet neka se zamisli sta radi - bez obzira na godiste.

aman

pre 13 godina

Interesi su veciti, nema tu ljubavi i paznje, neznosti i topline. Ne varajte se.
Pa naravno da muskarac od 20-25 moze da pruzi vise u seksu nego neko od 40-50, ali ko ima para gazda je jel?

sara

pre 13 godina

Naravno ! Tekst je super i potpuno ispravan ! Ja sam ZA starije muskarce...nikako nisam mogla da se pronadjem sa mladjim ...
Naravno , tu ne mislim na starije tipa 25 i vise godina..., mada je i to individualno !

Crna

pre 13 godina

Navedeni razlozi su za one koje traže "taticu-sponzora" ili nekog ko će da im podilazi i da ih tretira kao princezice. Drugim rečima za nesigurne, isfrustrirane mlade žene koje racionalizuju vezu i koje su davno odustale od ideje iskrene ljubavi i privlačnosti.
Gadi mi se i sama pomisao na sve to nabrojano, tako pažljivo osmišljeno i isplanirano. Ali sigurno ima i onih sa drugačijim mišljenjem. Nažalost.

besna besna glista

pre 13 godina

'Ukoliko je vitkije gradje - da. Jedini problem je u tome sto takvi u Srbiji gotovo da i ne postoje. Sve preko 35 ima po 35 kila viska.
(besna glista, 23. februar 2012 15:02)'

Istina!!! Rekla bih sve preko 25 godina u Srbiji je krs.

Realno

pre 13 godina

I još nešto.Dok su udate sve žene su hronično nesrećne,a kad se razvedu i odvežu onda uhvate 20 godina mlađe.Dok su mlade traže sponzora,kad ostare traže žigola.Realnost.

Mirjana

pre 13 godina

sve navedeno nema veze sa godinama nego sa licnoscu. Inace moja preporuka mladim damama birajte muskarca koji je dovoljno mlad da vam ne moze biti otac i dovoljno star da vam ne moze biti sin

nije uvek tako

pre 13 godina

Nikad! Plafon + 5 godina.
@Realno, nije baš tako. Mene je bivši ostavio kao psa u kreditima i podstanarstvu i bez posla onda kada mu je plata postala ogromna, kada je shvatio da može sebi da priušti besna kola i lud provod, jer eto...taj naš zajednički auto star 3 godine baš i nije valjao.....Sad malo karikiram, ali nije da su sve žene sponzoruše.
E, da - ja sam još uvek sama. Hoću da otplatim sve kredite i dugove, pa tek onda da uplovim u novu vezu, jer neću nikada, ali nikada više, sebi da dozvolim da zavisim od nekog. Eto.

Zal za mlados'

pre 13 godina

Ja ne bih (izlazila sa starijim muskarcem). Uvek su me privlacili moji vrsnjaci, ili mladji. Nevolja je samo da vreme prolazi, tj. ja starim, a starosna granica muskaraca koji mi se svidjaju se pomera sve sporije i sporije. Trenutno su mi najzanimljiviji oni oko 30 - 40, a ja pregazila cetrdesetu pre neku godinu. Ali ne mogu sebe ni da zamislim u zagrljaju nekog pedesetogodisnjaka, a kamo li starijeg... Sta cu,uzivam dok jos mogu, svesna da nece dugo trajati.

Veštac

pre 13 godina

Zamislite samo moj slučaj, jedan stariji gospodin ( inače ugledan građanin ) koji mi se duže vremena udvarao pre nego je napravio prvi "iskorak" u ozbiljnije osvajanje pre nekog vremena me je sablaznio svojim predlogom za treći dejt, predložio je da me vodi u bioskop, al ne bilo koji već specijalizovan za eksplicitni ljubavni žanr. He, he.. znači nije svejedno. To mi je baš teško leglo našte već zaljubljenog srca. Nisam pametna kako dalje sa njim, a da je "matorko" dobroćudan to nije upitno. Sav je sladak i tepa mi mišiću ... nismo se još seksali

WannaB

pre 13 godina

Do 10ak godina stariji je ok, sve preko toga je za mene previse, ali to je individualno. Uglavnom su ove stavke tacne, nego sta je sa stavkama 6, 7 i 8 (ovde kaze 8 razloga a imate samo 5 navedenih), gde je zapelo:)?!

aleks@ndar

pre 13 godina

@JESAM LI ZA OSUDU: Naravno da si za osudu, evo i mog misljenja: pa vidis ona je tebe posmatrala i prihvatila kao muskarca, ako je htjela da zivite zajedno to znaci da te je voljela, ili je po svaku cjenu htjela da odrzi vezu koja bi kuliminirala brakom ili tako nesto, stoji to da si mozda! dobar u krevetu, ali zamisli koliku je ona knedlu spremna bila progutati. Onda pitanje da li je mogla naci boljeg muskarca? zasto si joj ulijevao samopouzdanje i drzao u neizvjesnosti, mozda je bila slabijeg socijalnog stanja itd. E sa druge strane ti si se tek nakon godine sjetio da si od njenog oca stariji 3 godine i da nije 0k da se vidate ili nedo bog da zivite zajedno, unatoc tome sto je ona osim toga sto ti je pruzala seksualno zadovoljstvo imala, htjela da ti bude zena (to prikrivanje u vidu usvojene cerke to najbolje ilustruje,mislim jacinu njenih motiva). I kada razmisljas o posljedicama uopste se ne pitas kako je njoj sada (nadam se da nisi napravio jos jednu curu sumljivog morala). Mozda imas malu grizu savjesti tek toliko da je se sjetis, pa hm nesto ne vjerujem da ti je to jedina afera sa mladom osobom. Jednostavno nisi odgovoran starac, nisi dzentlmen, nisi muskarac, za tebe ne vazi bez starca nema udarca..iiii dodacu jos moto dobro dobrim uvjek mora da se vrati, neka tako bude i sa zlom...
Ljubazno molim moderatora da ovaj tekst odobri, mozda u pojedinim aspektima sadrzi negativnu interpretaciju, te grubost, ali ipak sam misljenja da na neke stvari treba reagovati, pa makar bile najusamljenije zvjezde u moru...mnogo zahvalan, na kraju krajeva mozda ce starac uzvratiti udarac, da se duhovito izrazim

Uki

pre 13 godina

@Jesam li za osudu>

Ortak, ja bi te osudio za sledece:

-Ona je tebe smuvala; musko si, valjda?
-nisi mogao da je jednostavno sutnes nego si je "ubedio" da to nije u redu? I to pre nego sto si nasao jos lepsu i mladju?

Osim te dve tacke, svaka cast, imas pice od mene. Da si ti meni ziv i zdrav i da ponovis ovako nesto jos x puta.

Jesam li za osudu?

pre 13 godina

(aleks@ndar, 29. februar 2012 02:10)
Pa lepo sto si izneo svoje misljenje, zato rekao bih i neke detalje, jer zanima me tvoje misljenje nakon potpunog uvida u stvari...
To je bilo pre dve godine, imao sam tada 45 godina a ona 18. Rekla mi je da ima 23 a ja njoj da imam 38 pa tako sa tim uverenjima i usli u vezu.
Vidjali smo se gotovo svaki dan u stanu koji sam iznajmio, inace u procesu razvoda sam tada bio. Brzo vec nakon dva tri dana i otvorili smo karte i rekli jedno drugom istinu, jer naravno da sam posumnjao u njene godine. Posto sam saznao da ima cak samo 18 godina, imao sam bas nelagodu, jer imam cerku koja je tada imala 13 godina i samo pri pomisli da moja cerka uradi sa 18 ovako sto, ne bi mi bilo dobro.
Tako sam i odmah bio za to da vidjanje prekinemo. Iskreno najvise volim svoju generaciju, ovo sto mi se desilo da kazem sa devojcicom gotovo, jednostavno bio je trenutak kada sam bio slab i trebao mi je neko, pa tako i nisam bio teska lovina za nju, jer ako mozes verovati zaista sam bio lovina za nju, ona je bukvalno smuvala mene, da se tako izrazim. Medjutim nisam je mogao odbiti od sebe, vec je zagrizla za vezom toliko da bih morao biti isuvise grub da bih je odbio. Pa tako isao sam na to da joj ulijem vremenom razum da ne cinimo nesto dobro. Medjutim kako je ona mlada i u tim godinama kada joj se fucka za to jeli to u redu ili nije, ako je njoj lepo, onda je u redu. Tako je to trajalo i trajalo, dok jednostavno nisam i sam smogao snage da to prekinem, otkazem taj stan i promenim broj telefona, jer ona je vec sve isplanirala kao sto rekoh, da je usvojim kao cerku.
Pa eto jedne price za neke moju generaciju sedeset i neke, da ne cine ovako nesto, mislim da nije u redu, a jesam li za osudu, pa eto sta znam, verovatno i jesam, ako nista eto kajem se, jer mozda sam tu devojku upropastio, mozda sada ima neke kriterijume malo vece nego sto bi trebalo da nadje momka za sebe.

Jesam li za osudu?

pre 13 godina

Uki i Aleksandar, hvala vam obojici!
Iz moje price mogli ste ustanoviti da sam svesta ucinjenog, ali cinjenica je da i svesni ljudi grese. Naravno na to ih navodi zelja za zadovoljenjem cula, sto je u sustini gledano i jedna potreba svakog zivog bica. Tako i ti Aleksandre, vidim da beskompromisno ovako nesto osudjujes i u pravu si, ali tvoje reci mogu imati tezinu samo ako si u svim segmentima zivota takav. Ne kazem da nisi, jer naravno ne poznajem te, ali jedno je sigurno, malo je ljudi na ovoj zemlji koji cine sve ispravno u zivotu i mogu odoleti zadovoljenju cula tokom citavog zivota, onom zadovoljenju za koje i sami misle da nije u redu naravno Jer u sustini ako mislite da cinite nesto ispravno, onda i greske u sustini i nema, jer sve je u nasim glavama. Ono cega smo mi akteri i ono cega mi nismo vinovnici u sustini nema razlike, razlika je samo u tome da je neko pretrpeo stetu na ustrb vasih cula ili na ustrb cula drugog.
Pa jednom kada covek bude na tom nivou svesti, od tada covek ce biti bezgresan, sada mu se ipak sve prasta.
Ubijete nekoga, odlezite 20 godina u zatvoru i slobodni ste?
Prvo nehumano je sto ste coveka 20 godina drzali zatvorenog, a onda je i nehumano sto ste mu nakon te odlezane kazne pustili...Mozda je cak humanija smrtna kazna od toga.
O cemu se radi, da li je taj covek to raskrstio u glavi to je gotovo nebitno? To je bitno i sustina, pa mozda ce covek nakon jednog konstruktivnog i smislenog razgovora izaci u boljem psihickom stanju nego li nakon 20 godina zatvora. Ali dobro isuvise su to teske teme da bi ovako javno i svakome bile dostupne, upravo zato jer nismo svi istog nivoa svesti i shvatanja. Zato ne mozete biti sigurni jeli u pravu covek koji je ceo zivot gledao samo zadovoljiti svoja cula, ili onaj koji je gledao zadovoljiti cula drugih, jer i jedno i drugo je interes...
Kada nekome spasite zivot i ne trazite nista zauzvrat, jer zelite sacuvati cistotu ucinjenog, i to je interes, kao i onaj koji je prihvatio veliki novac, ako malo dublje zagrebete u tu tematiku, mozete doci cak do apsolutno suprotnog zakljucka u odnosu na onaj koji se iz prva namece.

City Girl

pre 13 godina

Odgovor je - ne. Ne treba mi muskarac koji ce da me izdrzava, to mogu i sama. Treba mi muskarac sa kojim cu se dobro slagati, koji voli istu muziku, knjige, filmove, koji ima slicna interesovanja. Vece su sanse da je to neko iz moje generacije, plus ili minus nekoliko godina.

aleks@ndar

pre 13 godina

@JESAM LI ZA OSUDU: HEEE, svi mi iz rukava mozemo da navedemo nekoliko naslova tipa silovao djecaka, zlostavljao cerku, silovao majku, ubio roditelje pa potom i komsiluk itd pa u odnosu na te slucaje tvoj nekako i nije toliko los, i reklo bi se da ima dozu racionalizma, radi se zapravo o tome da smo postali jako tolerantni u odnosu na nenormalno,pa je tvoj slucaj krajnje normalan,ovaj uki sto te podrzava bi mozda i legalizovao pedofiliju.
E ovako opsti je trend da mlade djevojke gaje simpatije prema starijim osobama i to uglavnom zbog seksualnog iskustva i isto tako zbog finansija. I mnogo cesto su te djevojke nevine, pa ako je i tvoja zrtva bila nevina sasvim izvjesno i sigurno da si u velikoj mjeri uticao na njen razvoj kao osobe i da ce on ici u nekom negativnom smjeru. vjerujem da je i ona bila zainteresovana, medutim hm mislim da nnije imala 18godina i da je bila mlada da si to vise naveo kako bi tvoja prica i tvoj postupakj bio opravdaniji. Druga stvar tvoje kajanje proizilazi iz tvog sadasnjeg polozaja jer si ostao bez porodice i bez objekta koji ti je iskljucivo pruzao seksualono zadovoljstvo, dakle tvoje kajanje prizilazi iz tvog sadasnjeg polozaja a ne na osnovu toga sto si ti bio sa njom, i sto mislis da je tvoj polozaj u bitnom uslovljen porazom odnosa sa djevojkom toliko mladom. U tvom slucaju ja osudujem dva momenta, prvo onaj drustveni, briga za drugog, potreba da se ponasas odgovorno, kao roditelj i nespremnost da se ne razmisli o posljedicama (da si se malo zapitao cisto sumnjam da bi usao u takvu aferu) mi inace imamo problem sa drustvenim i odgovornoscu za zajednicu, drugi momenat koji osudujem: ako si se vec upustio u vezi (osudujem takav postupak iz prilozenog se vidi) zasto se nisi ponasao odgovorno i recimo dopustio da ona tebe ostavi, da si joj dozvolio da zivite zajedno (ona bi vrlo brzo uvidjela svoju gresku) pa smatram da je tvoj slucaj i sa te strane za osudu, da dodam a zar nisi mogao naci zreliju osobu naravno da jesi ali ona je bila laka meta a ti njoj "laka lovina". ja sam super tip ali me ni jedna klinka ne smije startovati jer zna da to ne smije,bar prema meni, a cist osumnjam da bi to i primjetio. U cjeloj prici dobra je poruka tvojim vrsnjacima, jer iz takvih postupaka tesko da moze prizaci neko dobro, i to jako odobravam. eto a ako ti je tesko kazu da je casica rakije lijek za takve situacije...

aleks@ndar

pre 13 godina

Pa to je mnoje misljenje, ako smatram da nesto treba da osudim po pravilu to i radim, kao odgovorno drustveno bice smatram da je to svacija obaveza, zasto da budem indiferentan na to sto moj komsija zlostavlja djete,najmanje sto mogu da uradim jeste da dam svoj stav i misljenje!Isto sam ucinio i prema tvom postupku, i to je to. Sad koliko sam beskompromisan, jednostavno imam vrijednosti u zivotu i to je to, nema sta dalje da filozofiram. generalno ljudi i koji me postuju i koji me nepostuju uvazavaju moje misljenje,i u svim segmentima zivota sam takav iskren prije svega (a iskreni ljudi su po pravilu dobri, da si malo lasknem)..neki me vole neki ne,mada to mene i ne interesuje...