Oženjeni muškarci ih jure: Glavne osobine moderne ljubavnice

Izvor: opusteno.rs

Oženjeni muškarci ih jure: Glavne osobine moderne ljubavnice IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

lili69

pre 10 godina

Godinama sam ljubavnica koja je u relativno srecnom braku. Uzivam i delim nezaboravne trenutke sa ozenjenim muskarcem kojem je kao i meni porodica svetinja. Poznajem njegovu zenu i on mog supruga. Svi smo srecni i zadovoljeni,

komplikovani odnosi

pre 10 godina

Muskarac koji vara moze da bude na trenutke zabavan ali ne mozete da se oslonite na njega za bilo sta bitno. Prevara je duga i naporna laz, za koju zena u Srbiji ne dobije alimentaciju.

hmmm

pre 10 godina

@Mixi
Veruj mi i zeni je najbolje da takav matori kompleksas ode drugoj na staranje, samo ako je sama finansijski nezavisna i njoj onda svane. Tako da niko tu nije zaista ostecen. A najcesce ga posle sutne i mladja. Znam ih par koji su tako ostali sami posle 60e, 65e mladja nasla drugog, najcesce joj prepise matori stan pod izgovorom da obezbedi nju i decu da ne deli sa ostalom decom a onda ga otkaci. Posle okolo kukaju kakve se zene.

Zauzet

pre 10 godina

@To su oni pasivni agresivci, najlakse se prepoznaju na poslu, uvek su drugi krivi za njihov neuspeh, losi su prema podredjenima, satisfakciju imaju samo kada nekog ponizavaju, a zena i deca su im najlakse zrtve.
(Mixi, 27. septembar 2015 13:11)

Koliko grešiš! Ljudi koji imaju ljubavnicu (poznajem ih nekoliko, sam sam bio jedno vreme u toj situaciji) su vrlo otvoreni i pozitivni ljudi koji se ne žale ni na koga i nikoga ne kinje. Ne mrze društvo i svoju zemlju, ne nalaze nepravdu na svakom koraku. Zato su i privukli slobodnu ženu ili devojku - zato što su otvoreni, dobronamerni i dobro se osećaju u svojoj koži.
Slobodna, samostalna žena, zaposlena i poslovno uspešna ne želi iskompleksiranog jadnika koji bi je opterećivao. Želi muškarca koji ne traži ništa od nje, prema kome nema obaveze, koji je razgali i koji joj može biti i prijatelj i intelektualno dorastao partner. Želi muškarca sposobnog da rešava probleme, a ne muškarca koji pravi probleme. Ne želi mizantropa, nekoga ko se stalno žali i kome su drugi krivi za teškoće. Uvažavam da postoje i druge varijante zauzetog muškarca (sponzora) i naložnice. Ali, takve ljude ne poznajem.
Što se privlačnosti muškaraca tiče - u mladosti su bili atraktivni loši momci, baje i frajeri. U kasnijim godinama žene gledaju neke druge kvalitete. To što si ti nekada mislio da si dasa, a sada te ne gledaju žene - problem je u tebi.

Mixi

pre 10 godina

"tako imamo sve vise mladih mama i matorih tata sa po dvoje dece u pelenama i dvoje dece na studijama ...
(realnost, 26. septembar 2015 10:52)

Imamo sve vise matorih tata, kojima su unuci stariji od dece iz drugih brakova. Znam par njih. Ima svega, ne moze se generalizovati. Meni najodvratnija grupa s oni muskarci, koji u mladosti nisu bili ni fizicki privlacni a ni smekeri, nisu mogli da odvoje neku dobru ribu, a sada, kada imaju nesto para, ne mora ni da bude nesto mnogo, velika je kriza, onda jure klinke, koje su spremne za dopunu kredita i malo bolju garderobu da budu sa matorcima. Jos ako nalete na neku, kojoj je vreme udaje (oko 30 godina), pa ona hoce da se uda, onda ostavljaju zenu. Nema tu manjka ljubavi u braku ni nerazumevanja, ni brige oko dece, deca su najcesce odrasla, ni svadje oko odele posla, vec samo zelja da imas ono sto nisi mogao kada si trebao. Sada, to je filozofsko pitanje, oni se stalno osecaju zakinutim u zivotu, kao da sebi nisu nista pruzili, a u stvari su iskompleksirani likovi, koji svoj ego hrane ponizavajuci druge. To su oni pasivni agresivci, najlakse se prepoznaju na poslu, uvek su drugi krivi za njihov neuspeh, losi su prema podredjenima, satisfakciju imaju samo kada nekog ponizavaju, a zena i deca su im najlakse zrtve.

aleks

pre 10 godina

Cisto da znate, ljubavnica se uglavnom vise voli, ali retko kad ce muskarac ostaviti porodicu i otici sa ljubavnicom, dok su zene na razvod pre spremne zbog tamo nekog.
(The Spatula, 26. septembar 2015 16:20)
Citam i ne verujem. Zene su negativci jer ce zbog drugog da se razvedu i odu a muskarci pozitivci jer ce da sede na dve stolice?? Pored toga zena ce da ode sa "tamo nekim" dok je kod vas ljubavnica ta "koja se vise voli". Ne pada vam na pamet da zena odlazi sa nekim koga vise voli vec je to omalovazavajuce "tamo neki" dok vasa ljubavnica nije ni slucajno tamo neka.
Da se manemo romantike vi znate da ljubavnicu "vise volite" zato sto sa njom delite samo relaksirajuce trenutke a ne obaveze, kredite, probleme sa decom, roditeljima i slicno. U stvari ne volite ni jednu. Zato od ljubavnice necete da pravite zenu jer biste dosli na isto, niste vi blesavi. Koristite zenu za obaveze a ljubavnicu za relaksiranje i jos smatrate da je to nesto postenije nego sto ce zena da se razvede i bude opet kompletno sa jednim "tamo nekim" covekom.

ljubavnica

pre 10 godina

svaka zena je u jednom trenutku ljubavnica a u drugom prevarena zena.
bila sam ovo prvo i ne zelim nikome. iako sam za njega vise terapeut koji pokusava da mu objasni da mu zena zasluzuje paznju da treba malo vise da se trudi, to nije opravdanje. kad tad cu biti u njenoj situaciji i moracu da razumem sve. jedno sam naucila : muskarci varaju jer im nedostaju emocije i ljubav u braku. tako da drage zene, ne dozvoljavajte da ljubav i strast prodje. ne smarajte ga svaki dan jer ste isfrustrirane. budite nasmejane i nezne i uvek ce biti uz vas.

Maja

pre 10 godina

Imam najbolje od njega, a nemam sve ono što smara. Imam svoj život, dete, slobodu, svoj novac, muškarac mi treba samo za zabavu... As simple as that...

mala

pre 10 godina

pitam se da li je i prosecan muskarac koji jedva krpi kraj sa krajem privlacan zenama jer je ozenjen. tesko... osim nekoj mucenici koju niko nije hteo kad je trebalo.
burma ne privlaci zene nego sve sto je stekao i sto poseduje.

Smeško

pre 10 godina

E, a baš sam se prepoznala u opisu :) Imam svoj stan, posao, samostalna sam, ali oženjen nikad! Jednom se desila takva afera ali me je tip slagao, odnosno prećutao je da je oženjen. Život mi se ogadio, naravno to sam prekinula bez reči, sa ćao zdravo. Sad sam u vezi sa razvedenim čovekom (razveo se davno) i ne smara me, zapravo ima obaveze prema deci iz tog braka, što je sasvim u redu, i poslovne, što je takođe u redu. Ali emotivno i seksualno posvećen je samo meni. Troje je gužva. Mrzim gužvu.

Ce Gevara

pre 10 godina

Koliko je meni poznato,najviše švaleracije ima u kombinaciji:oženjen-udata.
(radnik, 26. septembar 2015 14:26)

Teorija,da su ljudi monogama bica, odavno je pala u vodu!

mare

pre 10 godina

najgore je zaljubiti se u neciju ljubavnicu pa to tek naknadno saznati, a zbog hijararhije u kolektivu biti prinudjen da cutis i pravis se lud. O tim devojkama i ozenjenim prevarantima sve najgore, u rangu su kriminalaca.

pfffffff

pre 10 godina

@Mirko
Slažem se sa tobom potpuno. Još samo kad bih našla takvog pa da zajedno uživamo na pecanju. Danas muškarci vole igrice i kladionicu :(

bez lajanja, molicu lepo

pre 10 godina

@Darko ne zanosi se da je ta tvoja neka spasiteljka i svetica (dovoljno o njoj govori cinjenica da joj je okej da bude sa covekom i da rusi porodicu) i moj ti je iskren savet da ne rusis porodicu zarad jedne greske koju si ocigledno i sam spreman da napravis (ma sta rekao bice samo izgovor). Poverenje jednom izgubljeno tesko se vraca, ali na tome se moze raditi.. Nemoj tako lako da se predas...

Bane

pre 10 godina

Ja imam neka slična iskustva, neke devojke koje sam poznavao pre nego što sam se oženio, sa kojima sam se samo družio, znači nikada nas odnos nije imao nikakvu drugačiju konotaciju, jednostavno niti su one pokazivale zainteresovanost za mene, niti sam ih ja spopadao, pojedine kada sam ih sretao nakon izvesnog vremena pošto sam se oženio iznenadile su me nekim komentarima. Te kao baš šteta jer im je takva prilika otišla ispred nosa, te javi se kada odlučiš da prevariš ženu i sl. Nije da sam ja sada nešto istripovao ali tim ženama sam bio na raspolaganju kao slobodan i više nego dovoljno i sada sam im odjednom interesantan. Nemam pojma.

Mari

pre 10 godina

@Darko
Razumem da je teško to što ti se desilo, ali ne vidim da si se bolje poneo od svoje supruge. Mogao si da se razvedeš ili da oprostiš ako si već ostao. Izabrao si da varaš. Očigledno, ne štima oboma u braku, a niko od vas nema hrabrosti da preseče. Razumem da nije lako zbog dece, ali samo iskrene i ispravne odluke donose sreću - osvete, prevare, odlaganje, ne donose ništa bolje.

Iva

pre 10 godina

Moj zivot, moja stvar! Meni je lepo da budem ljubavnica I kad mi to bude dosadilo, bice dosadno I nista drugo. I ne moralisite, vec se pozabavite svojim zivotima, krevetima, partnerima I sl.

Jedan obican muskarac

pre 10 godina

Imam ljubavnicu. Ne hvalim se, prosto cinjenica. Ona je lepa mlada i sposobna. Bolja od moje zene u svemu. Bolja osoba. Sad cete misliti pa zasto je onda sa ozenjenim covekom. Volimo se, verovali ili ne. Nismo zajedno zbog spleta okolnosti ali ona je sve sto muskarcu treba. Svoju zenu ne bih ozenio da sam znao da takva postoji. Toliko.o poštovanju, nepostovanju i ostalim glupostima

Dejana

pre 10 godina

"Nidje veze". Moji drugari su sa svalerkama zbog: a) brzog seksa b) uzbudjenja i avanture c) svaler sam, tim se dicim filosofije. Nijedan ne trazi "srodnu dusu". Licno nikad ne bih bila sa ozenjenim, znam da je svalerka tek opcija br. 2.

Mirjana

pre 10 godina

Jedini razlog: svidja mi se. Ne trebaju mi avioni-kamioni, zelim njegove usne, njegov glas, njegov zagrljaj. Ovo je ovde gomila gluposti ili ja spadam u manjinu.
(Jana, 26. septembar 2015 15:08

Ko ti se svidja? Ti njega i ne poznajes. On ima zivot, posao, kucu, decu koja mu se verovatno raduju i on njima, zenu sa kojom ne znas u kakvim je odnosima, ima roditelje, prijatelje iz srednje, sa fax-a, prljav ves mu pere i pegla zena, provode praznike... Ti dobijes delic vremena u kojem se zadovoljavaju strasti i samo za to sluzis. Ako ti ta uloga odgovara tvoja stvar, ja sebe ne vidim u takvoj poziciji ali Ono sta delite nije ljubav, to svakako nije

Mirjana

pre 10 godina

@Darko, niti si mogao da oprostis prevaru niti da se razvedes a uz put si nasao i ljubavnicu. Time si pokazao citav niz slabosti tj rupa u karakteru. Treba da znas da tvoja zena nema veze sa tvojim slabostima, ona ima svoje. Budi iskren prema sebi

Dejana

pre 10 godina

Lako je suditi..svaka veza je za sebe a svaki covek ima svoje potrebe u skladu sa svojoj prirodom.
Da li sam ja ljubavnica ..pa ne znam ne dozivljavam sebe tako..trenutno sam slobodna a svoje sexulane potrebe resavam sa jednim ozenjenim.Niti mi pada na pamet da rasturam brak,niti zelim bilo sta od njega sem sexa.Zasto on kad je ozenjen...? Zato sto je hemija neverovatna a sex fantastican.Njegovi razlozi zasto to radi me ne zanimaju niti pricamo o njegovom statusu...ocigledno mu treba filter da pregura dan..valjda.
Ne skacemo jedno drugom po grbaci,vidimo se kad se vidimo...i nista sem sexa ne zelimo.Nisam se pronasla u tekstu jer svaki covek je za sebe ..verovatno nisam taj statisticki kalup...drugo ljubavnica ne rastura brak..on je vec u raspadanju ljubavnica je samo posledica a ne uzrok.

beli labud

pre 10 godina

Koza na stiklama nema veliki nos.lepa je devojka.A i ako ga ima onda cisto sumnjam da je zele.Zena sa velikim nosem je gabor,svidelo se nekome ili ne.Moj je na srecu ok.

sandra

pre 10 godina

mene nikad nisu privlacili zauzeti muskarci. odnosno,kad shvatim da je zauzet,produzim dalje. ne osecam se prijatno da se mesam u neciji brak ili vezu,da rasturam neku zajednicu i povredjujem ljude. uradila sam to jednom,cisto iz sexualne privlacnosti,nije bilo posledica. jednom me je jako privukao covek,intelekrualno,fizicki i sarmom,znala sam da je ozenjen i ima bebu,nisam zelela da se upustim u to, iako sam ja cesto varala svoje partnere. a ja sam uvek birala slobodne muskarce za svoje afere,valjda sto mi je uvek bilo uzasno da budem druga. nekako imam i cudnu solidarnost prema zenama,ne volim da diram tudje.

Nevena Pa

pre 10 godina

@ hm
Upravo sam pogledala film sa Harison Fordom, gde on ima ljubavnicu i ubije je njegova zena..
I budi sigurna, da muskarci nisu jadne male cica mace koje padnu pod "sape takvih devojaka", vec SAMI TRAZE!

The Spatula

pre 10 godina

Ako se prica o muskarcu preljubniku, on je obicno matora svinja, puna para, koja je zavela mladu devojku, neiskusnu. Ako je u pitanju zena, preljubnica, ona je sa tom svinjom zbog para, kola ili nesto tako slicno.
Cisto da znate, ljubavnica se uglavnom vise voli, ali retko kad ce muskarac ostaviti porodicu i otici sa ljubavnicom, dok su zene na razvod pre spremne zbog tamo nekog.
Ne znam zasto krivite ili nazivate te ljude pogrdnim imenima.Ne znate sta ce vas sutra snaci. Uglavnom se u takvim vezama, nalazi razumevanje, dolazi do prica i retko kad je sirovi sex u pitanju. Ne kazem da nema i samo sexa. Ali to se brzo prepozna, pa kome odgovara, odgovara.

hm

pre 10 godina

Danas se ljubavnica postaje ili 1.zbog para, sponzor ljubavnik je galantan, 2.nezavisna zena nece brak i porodicu treba joj samo svaler a ozenjeni ne smaraju, 3.i ona je udata a zeli aferu, 4.iskompleksirane devojke koje dokazuju da su "bolje" od neke tamo nepoznate tako sto ce biti ljubavnice njenom muzu a sve ima veze samo sa dokazivanjem, muskarac je tu nebitan. Ovih poslednjih je sve vise i sve vise rasturenih brakova gde na kraju svaler ostane i bez zene i bez ljubavnice jer joj nije bio ni bitan. Bitno je hvaliti se da si uspesna rasturacica brakova danas to devojke iznose sa ponosom, kao mocne smo... a ozenjenog muskarca uglavnom nije tesko napecati tako da ta igra uspeva i bogami ima ih sve vise i u crnoj hronici kada poludeli svaler uzme pa ubije svalerku zbog koje se razveo a ona ga sutnula. Pamet u glavu sto dalje od tih poslednjih-igracica, nije ih tesko provaliti sem sto su muskarci bas jako glupi kad im se d.g..

jadni srpski muskarci

pre 10 godina

Zene vam "bljuju vatru" jer necete da preuzmete bas nista od kucnih i poslova oko dece, brecate se, ponasate se kao da vam je zena spremacica a kad prigovori onda je losa i zvoca. U ovoj zemlji problem broj jedan oduvek. Ljubavica ne bljuje vatru jer vam ne pere carape a dobija paznju, neznost, seks i poklone bez ikakvih obaveza. Da se postavite prema njoj kao prema zeni i ona bi bljuvala vatru. U sustini losi ljudi, prevaranti i oportunisti. Kod zene se izivljavate a kod svalerke glumite.

samra

pre 10 godina

Odgovor za Darka S obzirom da ti se dogodila tako ruzna situacija,zasluzio si brate ljubavnicu.Svako ide tamo gdje mu je bolje,to je prirodno.Nadam se da ta "nova" nije neka proracunata zena.I,razvedi se jer nije bas lijepo da sjedis na dvije stolice ;-).
Sretno

momakIzKraja

pre 10 godina

@Darko

(ljubavnica = "nova ljubav")

Sta bih ja uradio, ako vec ne mogu preci preko preljube, razveo bih se, ali ne bih se sigurno ozenio sa "nova ljubav". Ne zbog toga sto smo se upoznali na takav nacin, vec zbog toga sto si ti bio "ranjiv" a ona je to uvidela, svideli ste se jedno drugom itd. Ne kazem da ona mozda nije nova ljubav tvog zivota i divna osoba ali taj nacin na koji ste se Vi spojili u meni budu sumnju. Moguce da gresim. Samo treba da postavis pitanje da li bi Vi bili zajedno da ti nisi bio u toj situaciji sa tvojom zenom? Koja je poenta opet ulaziti u brak ako te doceka nesto slicno, realno je ocekivati da ce tvoja "nova ljubav" ocekivati decu sa tobom u nekom trenutku ili mozda nece, da li ti je to isto neki pokazatelj njenih namera.

Ako se vec razvedes, a zelis ljubavnicu, nemoj u brak odmah ili nadji trecu osobu pa ispocetka sve i onda koliko toliko znas na cemu si. To bih ja uradio, jbg, ne moze i ne sme niko da te krivi sto si posle takvog iskustva sa zenama oprezan.

Ako hoce ceo paket ok, ako hoce samo deo paketa, jbg.

momakIzKraja

pre 10 godina

@Darko

(ljubavnica = "nova ljubav")

Sta bih ja uradio, ako vec ne mogu preci preko preljube, razveo bih se, ali ne bih se sigurno ozenio sa "nova ljubav". Ne zbog toga sto smo se upoznali na takav nacin, vec zbog toga sto si ti bio "ranjiv" a ona je to uvidela, svideli ste se jedno drugom itd. Ne kazem da ona mozda nije nova ljubav tvog zivota i divna osoba ali taj nacin na koji ste se Vi spojili u meni budu sumnju. Moguce da gresim. Samo treba da postavis pitanje da li bi Vi bili zajedno da ti nisi bio u toj situaciji sa tvojom zenom? Koja je poenta opet ulaziti u brak ako te doceka nesto slicno, realno je ocekivati da ce tvoja "nova ljubav" ocekivati decu sa tobom u nekom trenutku ili mozda nece, da li ti je to isto neki pokazatelj njenih namera.

Ako se vec razvedes, a zelis ljubavnicu, nemoj u brak odmah ili nadji trecu osobu pa ispocetka sve i onda koliko toliko znas na cemu si. To bih ja uradio, jbg, ne moze i ne sme niko da te krivi sto si posle takvog iskustva sa zenama oprezan.

Ako hoce ceo paket ok, ako hoce samo deo paketa, jbg.

MT

pre 10 godina

Čitajte pažljivo ovakve vrste maniplativnih tekstova. Naučnici ne tvrde... (neko od komentatora)ono na šta se tekst odnosi. U sredini teksta izjava jednog bračnog terapeuta (uzgred kod njega dolaze samo parovi koji imaju problem, a to znači da ne znamo koji je procenat parova koji nemaju problema), koji se odnosi samo na ono što je u jednoj rečenici navedeno (ne ulazim u tačnost rečenog). Tekst pre i posle ovog pasusa nije ni u kakvoj vezi. Ima mnogo ovakvih tekstova u poslednje vreme. Dakle, taj pasus treba da da kredibilitet prethodnom i narednom delu teksta, a u suštini uopšte nisu u vezi. čitajte pažljivo!

Zoran

pre 10 godina

Darko, 26. septembar 2015 14:06,

Neces ti nikad da se razvedes. Kad je trebalo nisi. A ni sa tom neces da se usrecis. Daj boze da gresim.

Zoran

pre 10 godina

Da vam kazem ja gde se vi nalazite u Srbiji:

Dosli zena i ja u Srbiju iz Amerike i da se vidimo sa njenom kumom i muzem.

Ja pricam sa njim, zena sa njom, i tako...provesmo jedan dan zajedno.

Meni zena kaze: jel znas sta mi rekla? Kaze ona meni: Kad bi znala kako se zene probijaju kroz zivot, ...

A kako?

Pa preko kreveta, kaze ona. Ja to ne bih nikad, kazem joj, a ona meni: Ti si luda.

Inace mi nju takvu nismo znali.

Pa sretnemo prosle godine neke nase zene sa kojima se znao i druzili, nikada nisu puslie, od prosle godine po cigaru. Iste godine obe, nezavisno jedna od druge.

Dotle ste stigli. Inace su sve fakultetski obrazovane.

Neko tamo

pre 10 godina

@Lazna Anica 2

Ti si svesna da si druga i to ćeš uvek biti. Voli tvoje pare i slobodu koju ima da juri druge žene. A prvu ženu sa kojom ima decu svakako nije ni zaslužio. Znam ko si ženo Božija!!!

Jana

pre 10 godina

Jedini razlog: svidja mi se. Ne trebaju mi avioni-kamioni, zelim njegove usne, njegov glas, njegov zagrljaj. Ovo je ovde gomila gluposti ili ja spadam u manjinu.

007

pre 10 godina

Modernu ljubavnicu koja je svojim poslom i finansijskom nezavisnocu obisla zemlje sirom sveta,ne moze da zainteresuje ozenjen muskarac koji osim grckog Perfohorija nije video nista.Pametovanje i pricanje na osnovu nagadjanja,a ne na osnovu iskustva,pritom toliko ubedljivo kao da su sad sleteli iz Pariza.Tako da bolje sama nego s ozenjenim sredovecnim Srbinom koji se zene plase vise nego Boga.

ana

pre 10 godina

Tri glavne osobine ljubavnica su:
- uvek spremne za sex
- uvek doterane
- obožavaju skupe poklone

za sve ostalo nema pravila.
(marsupilami, 26. septembar 2015 12:48)

Ima tu istine..dok za zene vazi samo ovo trece.

samra

pre 10 godina

Beli labud Bas glup komentar.Pa sta ako zena,cura,nebitno ko ima veci nos.Poznajem toliko lijepih ljudi sa tim "nedostatkom",a sigurno je neka i od tih cura necija ljubavnica.

Mare

pre 10 godina

Odgovor vesnici Pravilo je da ljubavnica bude lepa,dakle veliki nos ne dolazi u obzir.Ko bi hteo devojku velikog nosa,mnogo ruzno bre
(beli labud, 26. septembar 2015 13:20)

Onda ti objasni kako Kozu na štiklama juri desetine oženjenih muškaraca.

sm

pre 10 godina

@nevena
da tako je.
Ali zena nadje drugog pre nego sto te ostavi, a kad te ostavlja place sedam dana zato sto te voli a ne moze vise sa tobom

Darko

pre 10 godina

Imam dvoje dece i suprugu koja je bila fenomenalna, dok nije upoznala nekog "boljeg". Naravno, čim sam otkrio, "bolji" je ostavljen i počela je kuknjava da se spašava brak. Pristao sam na to, ali me godinama nagrizalo, dok na kraju nisam psihički popustio i ostao gotovo impotentan. Sad imam "ljubavnicu" koja me izvukla iz mrtvih i prema kojoj imam mnogo više poštovanja nego prema ženi koja mi je rodila dvoje dece i odlučila da se malo poigra s mojim životom. I planiram da se razvedem i oženim "ljubavnicu", ali u pravom trenutku, ne suviše naglo za moju suprugu. Neko ipak mora da vodi računa o osećanjima u okviru porodice, koliko god bila oštećena.

Pitao bih ove moralne gromade koje na internetu, a bogami i u svakodnevnom životu, imaju rešenje i generalne moralne pouke za sve nas, treba li da se prepustim rukama koje me dave, ili da pokušam da se oslobodim? Da li je žena koja me spašava stvarno kurva i zašto ja to ne primećujem? I šta treba da uradim da bi bili zadovoljni svi oni koji mi ni u jednom segmentu života ni jednom rečju nisu pomogli, ali sad znaju šta je najbolje za mene?

sm

pre 10 godina

@lamwholam
pa ostavi je ako mislis tako. sta ce ti ljubavnica nadji drugu zenu.
a da, u patrijahalnoj srbiji ne smes jer sta ce komsije da kazu....

beli labud

pre 10 godina

Odgovor vesnici Pravilo je da ljubavnica bude lepa,dakle veliki nos ne dolazi u obzir.Ko bi hteo devojku velikog nosa,mnogo ruzno bre

Devica

pre 10 godina

Ono sto njih, ljubavnice, cini sigurnim i daje im pouzdanje meni je bilo omalovazavanje i degradacija. Nekako mi ozenjeni nikad nisu bili atraktivni a ni interesamntni. Kao da im je sva atraktivnost i seksipilnost isparila. Meni je sigurnost i pouzdanje pruzala moja nezavisnost na svim planovima i nivoima. Svest da nikom ne dozvolim da pozivom na jedan rucak ima na nesto pravo kod mene nema cenu i taj osecaj se nicim ne moze ni kupiti ni platiti. Racuni su se uvek delili i kad su neozenjeni bili u igri. Dobro, ne zivim u Srbiji jos od svoje mladosti ali svest je svest.

Mirko

pre 10 godina

"Naime, postoje "dokazi" da je sredovečnim muškarcima potrebna ljubavnica? Presudni su testosteroni."

Nek pocnu da pecaju i zavole pecanje. Videce kako to blagotvorno utice na zdravlje...

svašta

pre 10 godina

to su uvek žene koje nisu prevazišle jednu fazu u psihoseksualnom razvoju, pa se zauvek takmiče sa mamom oko tate, kakve metropole, karijeristkinje i ostale budalaštine

Luka Braci

pre 10 godina

Moramo otvoriti skolu za ljubavnice. Devojke su nam lepe, porodica kao institucija je uzdrmana, nizak zivotni standard, tako da bi mogli da se specijalizujemo za ovako nesto.

prevodim

pre 10 godina

@REALNOST: Odnosi se na mladu, ambicioznu, obrazovanu, vrednu/obicno zaposlenu/ devojku koja nije finansijski obezbedjena, vec mora da zaradjuje za zivot. Ali nisu mogli tako da napisu, nije korektno. Takve zene obicno nisu rospije, ali ako ih ocrne, onda imaju opravdanje da ih dalje ponizavaju i i skoriscavaju.

meni nesto nije jasno

pre 10 godina

Moderne ljubavnice uglavnom su žene iz metropole, imaju tridesetak godina, karijeristkinje su, obrazovane, pametne, vole šoping i izlaske sa prijateljicama koje su u dobrovoljnoj ili PRISILNOJ vezi sa ozenjenim muskarcem????? GOSPODE BOZE!!!!! Ko su im onda zene??? Ciji su to kompleksi?

Lažna Anica 2

pre 10 godina

Preraste vremenom u opsesiju da se po svaku cenu on odvoji od porodice, znajući pritom da taj isti on biva ostavljen odmah potom. Tj. Sadističko zadavanje bola drugoj ženi...koju pritom ni ne poznaje.

Skorpijica

pre 10 godina

Jos cu da pomislim da je biti ljubavnica neka posebna privilegija.A ustvari to su pacenice koje se zadovoljavaju mrvicama.Praznici i sl.se slavi sa porodicom.
Ako neko ne moze biti sasvim moj,radije cu biti sama.

Lada

pre 10 godina

Ovo je uglavnom sa stanovista Zapadne hemisfere a i to je samo trucanje. Posmatranjem svog okruzenja mogu reci samo da one koje ovde pristaju da budu necije ljubavnice rade to iz par razloga. Uglavnom zbog nesposobnosti da se staraju o sebi u ekonomskom smislu , pa ni u emotivnom. Jako veliki kompleks nize vrednosti koji se sakriva tako sto se tera inat i rusi tabu tema jer kod nas je to jos uvek jako ponizavajuci status. A da ne govorimo o tome koliko zavist i ljubomora na druge ima udela u tome. Mislim da ljubavi ima najmanje sa obe strane.Flert je jako zdrav za oba pola ali preljubnistvo skracuje zivot i donosi bolesti jer su ljudi pod konstantnim stresom.Zato nikada necete videti onoga ko je miran i stabilan da vara svoju zenu ( ili muza) vec samo one koji su poprilicno haoticni i histericni ali to isticu kao " sposobnost" a ovi drugi su " zatucani". Meni je o.k da svako radi ono sto misli da je dobro ali ja najvise volim i postujem sebe da bi pristala da budem necija igracka.

brana nivosadjanin

pre 10 godina

@novosadjanin
ala lupetaš burazeru kakve ima veze ko je odakle. ja sam bio sa jednom takvom novosadjankom i slično sam prošao. a ona je ustvari bila izbeglica iz knina valjda ili drnisa ..više se ni ne sećam.

Gaga021

pre 10 godina

Novasađanin@Ako ne generalizujete, zašto pišete u množni?Novosađanka sam i tvrdim da to nije tačno, svi smo individue i tako se ponašamo odakle god bili!

dzoni

pre 10 godina

A sta je u tome moderno da sa 30 godina umesto da uziva sa svojom decom i muzom ona nema nikog vec je moderna ljubavnica koja se vidja sa ozenjenim covekom krijuci.
.nisam ja za ovaj vek i ovo drustveno uredjenje.

Novosađanin

pre 10 godina

Prvi put komentarišem na ovom sajtu. Ovaj tekst je površan jednako kao i predpostavka da je dovoljno da žena bude lepa da ne bi ostala sama. Novosađanke su prelepe, ali su i ledene kraljice koje muškarcima na suptilan način poručuju da im on i nije potrban. Upravo sam izašao iz veze sa prelepom Novosađankom, koja me je mesecima lagala kako joj se zovu članovi porodice, nisam smeo da znam gde živi, radi... A očekivala je da budem otvoren za mogućnost veze na daljinu, ako ode u inostranstvo da radi. Lepota nije presudna. Muškarci u ženi traže ravnopravnog partnera, a Novosađanke često tome nisu dorasle i pored lepote. Naglašavam da sudim subjektivno, na osnovu ličnog iskustva. Ne dajem generalne zaključke.

Skorpijica

pre 10 godina

Najgori mi je ovaj deo gde se kaze da je jedan od razloga biti ljubavnica povecanje samopouzdanja.Zar ne bi trebalo da bude kontra?
Opet,svako ima pravo da odlucuje u kojoj poziciji zeli da bude

realnost

pre 10 godina

''Moderne, obrazovane, karijeristkinje, vole soping ...'' ovo su pre karakteristike savremene zene a ne ''ljubavnice''. Ukoliko zena ima sve navedene osobine a jos je i ekonomski obezbedjena, ne vidim nijedan razlog da traci vreme i komplikuje svoj zivot sa tamo nekim ozenjenim likom ... Pre ce se neka klinka koja sve to nema zalepiti za ozenjenog koji iza sebe ima par brakova i dece , ona ce ga podmladiti a on nju obezbediti i tako imamo sve vise mladih mama i matorih tata sa po dvoje dece u pelenama i dvoje dece na studijama ...

bzvz

pre 10 godina

Ljudi koji su u braku imaju neke cudne predstave o ljudima koji su sami. Kao da nemamo druga posla nego da se bavimo vasim muzevima, koji nisu bas toliko interesantni.

bzvz

pre 10 godina

Ljudi koji su u braku imaju neke cudne predstave o ljudima koji su sami. Kao da nemamo druga posla nego da se bavimo vasim muzevima, koji nisu bas toliko interesantni.

dzoni

pre 10 godina

A sta je u tome moderno da sa 30 godina umesto da uziva sa svojom decom i muzom ona nema nikog vec je moderna ljubavnica koja se vidja sa ozenjenim covekom krijuci.
.nisam ja za ovaj vek i ovo drustveno uredjenje.

Darko

pre 10 godina

Imam dvoje dece i suprugu koja je bila fenomenalna, dok nije upoznala nekog "boljeg". Naravno, čim sam otkrio, "bolji" je ostavljen i počela je kuknjava da se spašava brak. Pristao sam na to, ali me godinama nagrizalo, dok na kraju nisam psihički popustio i ostao gotovo impotentan. Sad imam "ljubavnicu" koja me izvukla iz mrtvih i prema kojoj imam mnogo više poštovanja nego prema ženi koja mi je rodila dvoje dece i odlučila da se malo poigra s mojim životom. I planiram da se razvedem i oženim "ljubavnicu", ali u pravom trenutku, ne suviše naglo za moju suprugu. Neko ipak mora da vodi računa o osećanjima u okviru porodice, koliko god bila oštećena.

Pitao bih ove moralne gromade koje na internetu, a bogami i u svakodnevnom životu, imaju rešenje i generalne moralne pouke za sve nas, treba li da se prepustim rukama koje me dave, ili da pokušam da se oslobodim? Da li je žena koja me spašava stvarno kurva i zašto ja to ne primećujem? I šta treba da uradim da bi bili zadovoljni svi oni koji mi ni u jednom segmentu života ni jednom rečju nisu pomogli, ali sad znaju šta je najbolje za mene?

realnost

pre 10 godina

''Moderne, obrazovane, karijeristkinje, vole soping ...'' ovo su pre karakteristike savremene zene a ne ''ljubavnice''. Ukoliko zena ima sve navedene osobine a jos je i ekonomski obezbedjena, ne vidim nijedan razlog da traci vreme i komplikuje svoj zivot sa tamo nekim ozenjenim likom ... Pre ce se neka klinka koja sve to nema zalepiti za ozenjenog koji iza sebe ima par brakova i dece , ona ce ga podmladiti a on nju obezbediti i tako imamo sve vise mladih mama i matorih tata sa po dvoje dece u pelenama i dvoje dece na studijama ...

Novosađanin

pre 10 godina

Prvi put komentarišem na ovom sajtu. Ovaj tekst je površan jednako kao i predpostavka da je dovoljno da žena bude lepa da ne bi ostala sama. Novosađanke su prelepe, ali su i ledene kraljice koje muškarcima na suptilan način poručuju da im on i nije potrban. Upravo sam izašao iz veze sa prelepom Novosađankom, koja me je mesecima lagala kako joj se zovu članovi porodice, nisam smeo da znam gde živi, radi... A očekivala je da budem otvoren za mogućnost veze na daljinu, ako ode u inostranstvo da radi. Lepota nije presudna. Muškarci u ženi traže ravnopravnog partnera, a Novosađanke često tome nisu dorasle i pored lepote. Naglašavam da sudim subjektivno, na osnovu ličnog iskustva. Ne dajem generalne zaključke.

meni nesto nije jasno

pre 10 godina

Moderne ljubavnice uglavnom su žene iz metropole, imaju tridesetak godina, karijeristkinje su, obrazovane, pametne, vole šoping i izlaske sa prijateljicama koje su u dobrovoljnoj ili PRISILNOJ vezi sa ozenjenim muskarcem????? GOSPODE BOZE!!!!! Ko su im onda zene??? Ciji su to kompleksi?

Skorpijica

pre 10 godina

Jos cu da pomislim da je biti ljubavnica neka posebna privilegija.A ustvari to su pacenice koje se zadovoljavaju mrvicama.Praznici i sl.se slavi sa porodicom.
Ako neko ne moze biti sasvim moj,radije cu biti sama.

Lada

pre 10 godina

Ovo je uglavnom sa stanovista Zapadne hemisfere a i to je samo trucanje. Posmatranjem svog okruzenja mogu reci samo da one koje ovde pristaju da budu necije ljubavnice rade to iz par razloga. Uglavnom zbog nesposobnosti da se staraju o sebi u ekonomskom smislu , pa ni u emotivnom. Jako veliki kompleks nize vrednosti koji se sakriva tako sto se tera inat i rusi tabu tema jer kod nas je to jos uvek jako ponizavajuci status. A da ne govorimo o tome koliko zavist i ljubomora na druge ima udela u tome. Mislim da ljubavi ima najmanje sa obe strane.Flert je jako zdrav za oba pola ali preljubnistvo skracuje zivot i donosi bolesti jer su ljudi pod konstantnim stresom.Zato nikada necete videti onoga ko je miran i stabilan da vara svoju zenu ( ili muza) vec samo one koji su poprilicno haoticni i histericni ali to isticu kao " sposobnost" a ovi drugi su " zatucani". Meni je o.k da svako radi ono sto misli da je dobro ali ja najvise volim i postujem sebe da bi pristala da budem necija igracka.

svašta

pre 10 godina

to su uvek žene koje nisu prevazišle jednu fazu u psihoseksualnom razvoju, pa se zauvek takmiče sa mamom oko tate, kakve metropole, karijeristkinje i ostale budalaštine

Skorpijica

pre 10 godina

Najgori mi je ovaj deo gde se kaze da je jedan od razloga biti ljubavnica povecanje samopouzdanja.Zar ne bi trebalo da bude kontra?
Opet,svako ima pravo da odlucuje u kojoj poziciji zeli da bude

Mirko

pre 10 godina

"Naime, postoje "dokazi" da je sredovečnim muškarcima potrebna ljubavnica? Presudni su testosteroni."

Nek pocnu da pecaju i zavole pecanje. Videce kako to blagotvorno utice na zdravlje...

Luka Braci

pre 10 godina

Moramo otvoriti skolu za ljubavnice. Devojke su nam lepe, porodica kao institucija je uzdrmana, nizak zivotni standard, tako da bi mogli da se specijalizujemo za ovako nesto.

Lažna Anica 2

pre 10 godina

Preraste vremenom u opsesiju da se po svaku cenu on odvoji od porodice, znajući pritom da taj isti on biva ostavljen odmah potom. Tj. Sadističko zadavanje bola drugoj ženi...koju pritom ni ne poznaje.

Gaga021

pre 10 godina

Novasađanin@Ako ne generalizujete, zašto pišete u množni?Novosađanka sam i tvrdim da to nije tačno, svi smo individue i tako se ponašamo odakle god bili!

Jana

pre 10 godina

Jedini razlog: svidja mi se. Ne trebaju mi avioni-kamioni, zelim njegove usne, njegov glas, njegov zagrljaj. Ovo je ovde gomila gluposti ili ja spadam u manjinu.

The Spatula

pre 10 godina

Ako se prica o muskarcu preljubniku, on je obicno matora svinja, puna para, koja je zavela mladu devojku, neiskusnu. Ako je u pitanju zena, preljubnica, ona je sa tom svinjom zbog para, kola ili nesto tako slicno.
Cisto da znate, ljubavnica se uglavnom vise voli, ali retko kad ce muskarac ostaviti porodicu i otici sa ljubavnicom, dok su zene na razvod pre spremne zbog tamo nekog.
Ne znam zasto krivite ili nazivate te ljude pogrdnim imenima.Ne znate sta ce vas sutra snaci. Uglavnom se u takvim vezama, nalazi razumevanje, dolazi do prica i retko kad je sirovi sex u pitanju. Ne kazem da nema i samo sexa. Ali to se brzo prepozna, pa kome odgovara, odgovara.

hm

pre 10 godina

Danas se ljubavnica postaje ili 1.zbog para, sponzor ljubavnik je galantan, 2.nezavisna zena nece brak i porodicu treba joj samo svaler a ozenjeni ne smaraju, 3.i ona je udata a zeli aferu, 4.iskompleksirane devojke koje dokazuju da su "bolje" od neke tamo nepoznate tako sto ce biti ljubavnice njenom muzu a sve ima veze samo sa dokazivanjem, muskarac je tu nebitan. Ovih poslednjih je sve vise i sve vise rasturenih brakova gde na kraju svaler ostane i bez zene i bez ljubavnice jer joj nije bio ni bitan. Bitno je hvaliti se da si uspesna rasturacica brakova danas to devojke iznose sa ponosom, kao mocne smo... a ozenjenog muskarca uglavnom nije tesko napecati tako da ta igra uspeva i bogami ima ih sve vise i u crnoj hronici kada poludeli svaler uzme pa ubije svalerku zbog koje se razveo a ona ga sutnula. Pamet u glavu sto dalje od tih poslednjih-igracica, nije ih tesko provaliti sem sto su muskarci bas jako glupi kad im se d.g..

brana nivosadjanin

pre 10 godina

@novosadjanin
ala lupetaš burazeru kakve ima veze ko je odakle. ja sam bio sa jednom takvom novosadjankom i slično sam prošao. a ona je ustvari bila izbeglica iz knina valjda ili drnisa ..više se ni ne sećam.

sm

pre 10 godina

@nevena
da tako je.
Ali zena nadje drugog pre nego sto te ostavi, a kad te ostavlja place sedam dana zato sto te voli a ne moze vise sa tobom

Devica

pre 10 godina

Ono sto njih, ljubavnice, cini sigurnim i daje im pouzdanje meni je bilo omalovazavanje i degradacija. Nekako mi ozenjeni nikad nisu bili atraktivni a ni interesamntni. Kao da im je sva atraktivnost i seksipilnost isparila. Meni je sigurnost i pouzdanje pruzala moja nezavisnost na svim planovima i nivoima. Svest da nikom ne dozvolim da pozivom na jedan rucak ima na nesto pravo kod mene nema cenu i taj osecaj se nicim ne moze ni kupiti ni platiti. Racuni su se uvek delili i kad su neozenjeni bili u igri. Dobro, ne zivim u Srbiji jos od svoje mladosti ali svest je svest.

Nevena Pa

pre 10 godina

@ hm
Upravo sam pogledala film sa Harison Fordom, gde on ima ljubavnicu i ubije je njegova zena..
I budi sigurna, da muskarci nisu jadne male cica mace koje padnu pod "sape takvih devojaka", vec SAMI TRAZE!

007

pre 10 godina

Modernu ljubavnicu koja je svojim poslom i finansijskom nezavisnocu obisla zemlje sirom sveta,ne moze da zainteresuje ozenjen muskarac koji osim grckog Perfohorija nije video nista.Pametovanje i pricanje na osnovu nagadjanja,a ne na osnovu iskustva,pritom toliko ubedljivo kao da su sad sleteli iz Pariza.Tako da bolje sama nego s ozenjenim sredovecnim Srbinom koji se zene plase vise nego Boga.

MT

pre 10 godina

Čitajte pažljivo ovakve vrste maniplativnih tekstova. Naučnici ne tvrde... (neko od komentatora)ono na šta se tekst odnosi. U sredini teksta izjava jednog bračnog terapeuta (uzgred kod njega dolaze samo parovi koji imaju problem, a to znači da ne znamo koji je procenat parova koji nemaju problema), koji se odnosi samo na ono što je u jednoj rečenici navedeno (ne ulazim u tačnost rečenog). Tekst pre i posle ovog pasusa nije ni u kakvoj vezi. Ima mnogo ovakvih tekstova u poslednje vreme. Dakle, taj pasus treba da da kredibilitet prethodnom i narednom delu teksta, a u suštini uopšte nisu u vezi. čitajte pažljivo!

Zoran

pre 10 godina

Darko, 26. septembar 2015 14:06,

Neces ti nikad da se razvedes. Kad je trebalo nisi. A ni sa tom neces da se usrecis. Daj boze da gresim.

sm

pre 10 godina

@lamwholam
pa ostavi je ako mislis tako. sta ce ti ljubavnica nadji drugu zenu.
a da, u patrijahalnoj srbiji ne smes jer sta ce komsije da kazu....

aleks

pre 10 godina

Cisto da znate, ljubavnica se uglavnom vise voli, ali retko kad ce muskarac ostaviti porodicu i otici sa ljubavnicom, dok su zene na razvod pre spremne zbog tamo nekog.
(The Spatula, 26. septembar 2015 16:20)
Citam i ne verujem. Zene su negativci jer ce zbog drugog da se razvedu i odu a muskarci pozitivci jer ce da sede na dve stolice?? Pored toga zena ce da ode sa "tamo nekim" dok je kod vas ljubavnica ta "koja se vise voli". Ne pada vam na pamet da zena odlazi sa nekim koga vise voli vec je to omalovazavajuce "tamo neki" dok vasa ljubavnica nije ni slucajno tamo neka.
Da se manemo romantike vi znate da ljubavnicu "vise volite" zato sto sa njom delite samo relaksirajuce trenutke a ne obaveze, kredite, probleme sa decom, roditeljima i slicno. U stvari ne volite ni jednu. Zato od ljubavnice necete da pravite zenu jer biste dosli na isto, niste vi blesavi. Koristite zenu za obaveze a ljubavnicu za relaksiranje i jos smatrate da je to nesto postenije nego sto ce zena da se razvede i bude opet kompletno sa jednim "tamo nekim" covekom.

prevodim

pre 10 godina

@REALNOST: Odnosi se na mladu, ambicioznu, obrazovanu, vrednu/obicno zaposlenu/ devojku koja nije finansijski obezbedjena, vec mora da zaradjuje za zivot. Ali nisu mogli tako da napisu, nije korektno. Takve zene obicno nisu rospije, ali ako ih ocrne, onda imaju opravdanje da ih dalje ponizavaju i i skoriscavaju.

samra

pre 10 godina

Odgovor za Darka S obzirom da ti se dogodila tako ruzna situacija,zasluzio si brate ljubavnicu.Svako ide tamo gdje mu je bolje,to je prirodno.Nadam se da ta "nova" nije neka proracunata zena.I,razvedi se jer nije bas lijepo da sjedis na dvije stolice ;-).
Sretno

jadni srpski muskarci

pre 10 godina

Zene vam "bljuju vatru" jer necete da preuzmete bas nista od kucnih i poslova oko dece, brecate se, ponasate se kao da vam je zena spremacica a kad prigovori onda je losa i zvoca. U ovoj zemlji problem broj jedan oduvek. Ljubavica ne bljuje vatru jer vam ne pere carape a dobija paznju, neznost, seks i poklone bez ikakvih obaveza. Da se postavite prema njoj kao prema zeni i ona bi bljuvala vatru. U sustini losi ljudi, prevaranti i oportunisti. Kod zene se izivljavate a kod svalerke glumite.

Mare

pre 10 godina

Odgovor vesnici Pravilo je da ljubavnica bude lepa,dakle veliki nos ne dolazi u obzir.Ko bi hteo devojku velikog nosa,mnogo ruzno bre
(beli labud, 26. septembar 2015 13:20)

Onda ti objasni kako Kozu na štiklama juri desetine oženjenih muškaraca.

ana

pre 10 godina

Tri glavne osobine ljubavnica su:
- uvek spremne za sex
- uvek doterane
- obožavaju skupe poklone

za sve ostalo nema pravila.
(marsupilami, 26. septembar 2015 12:48)

Ima tu istine..dok za zene vazi samo ovo trece.

Smeško

pre 10 godina

E, a baš sam se prepoznala u opisu :) Imam svoj stan, posao, samostalna sam, ali oženjen nikad! Jednom se desila takva afera ali me je tip slagao, odnosno prećutao je da je oženjen. Život mi se ogadio, naravno to sam prekinula bez reči, sa ćao zdravo. Sad sam u vezi sa razvedenim čovekom (razveo se davno) i ne smara me, zapravo ima obaveze prema deci iz tog braka, što je sasvim u redu, i poslovne, što je takođe u redu. Ali emotivno i seksualno posvećen je samo meni. Troje je gužva. Mrzim gužvu.

Jedan obican muskarac

pre 10 godina

Imam ljubavnicu. Ne hvalim se, prosto cinjenica. Ona je lepa mlada i sposobna. Bolja od moje zene u svemu. Bolja osoba. Sad cete misliti pa zasto je onda sa ozenjenim covekom. Volimo se, verovali ili ne. Nismo zajedno zbog spleta okolnosti ali ona je sve sto muskarcu treba. Svoju zenu ne bih ozenio da sam znao da takva postoji. Toliko.o poštovanju, nepostovanju i ostalim glupostima

Mixi

pre 10 godina

"tako imamo sve vise mladih mama i matorih tata sa po dvoje dece u pelenama i dvoje dece na studijama ...
(realnost, 26. septembar 2015 10:52)

Imamo sve vise matorih tata, kojima su unuci stariji od dece iz drugih brakova. Znam par njih. Ima svega, ne moze se generalizovati. Meni najodvratnija grupa s oni muskarci, koji u mladosti nisu bili ni fizicki privlacni a ni smekeri, nisu mogli da odvoje neku dobru ribu, a sada, kada imaju nesto para, ne mora ni da bude nesto mnogo, velika je kriza, onda jure klinke, koje su spremne za dopunu kredita i malo bolju garderobu da budu sa matorcima. Jos ako nalete na neku, kojoj je vreme udaje (oko 30 godina), pa ona hoce da se uda, onda ostavljaju zenu. Nema tu manjka ljubavi u braku ni nerazumevanja, ni brige oko dece, deca su najcesce odrasla, ni svadje oko odele posla, vec samo zelja da imas ono sto nisi mogao kada si trebao. Sada, to je filozofsko pitanje, oni se stalno osecaju zakinutim u zivotu, kao da sebi nisu nista pruzili, a u stvari su iskompleksirani likovi, koji svoj ego hrane ponizavajuci druge. To su oni pasivni agresivci, najlakse se prepoznaju na poslu, uvek su drugi krivi za njihov neuspeh, losi su prema podredjenima, satisfakciju imaju samo kada nekog ponizavaju, a zena i deca su im najlakse zrtve.

Neko tamo

pre 10 godina

@Lazna Anica 2

Ti si svesna da si druga i to ćeš uvek biti. Voli tvoje pare i slobodu koju ima da juri druge žene. A prvu ženu sa kojom ima decu svakako nije ni zaslužio. Znam ko si ženo Božija!!!

Mirjana

pre 10 godina

Jedini razlog: svidja mi se. Ne trebaju mi avioni-kamioni, zelim njegove usne, njegov glas, njegov zagrljaj. Ovo je ovde gomila gluposti ili ja spadam u manjinu.
(Jana, 26. septembar 2015 15:08

Ko ti se svidja? Ti njega i ne poznajes. On ima zivot, posao, kucu, decu koja mu se verovatno raduju i on njima, zenu sa kojom ne znas u kakvim je odnosima, ima roditelje, prijatelje iz srednje, sa fax-a, prljav ves mu pere i pegla zena, provode praznike... Ti dobijes delic vremena u kojem se zadovoljavaju strasti i samo za to sluzis. Ako ti ta uloga odgovara tvoja stvar, ja sebe ne vidim u takvoj poziciji ali Ono sta delite nije ljubav, to svakako nije

samra

pre 10 godina

Beli labud Bas glup komentar.Pa sta ako zena,cura,nebitno ko ima veci nos.Poznajem toliko lijepih ljudi sa tim "nedostatkom",a sigurno je neka i od tih cura necija ljubavnica.

beli labud

pre 10 godina

Odgovor vesnici Pravilo je da ljubavnica bude lepa,dakle veliki nos ne dolazi u obzir.Ko bi hteo devojku velikog nosa,mnogo ruzno bre

Dejana

pre 10 godina

Lako je suditi..svaka veza je za sebe a svaki covek ima svoje potrebe u skladu sa svojoj prirodom.
Da li sam ja ljubavnica ..pa ne znam ne dozivljavam sebe tako..trenutno sam slobodna a svoje sexulane potrebe resavam sa jednim ozenjenim.Niti mi pada na pamet da rasturam brak,niti zelim bilo sta od njega sem sexa.Zasto on kad je ozenjen...? Zato sto je hemija neverovatna a sex fantastican.Njegovi razlozi zasto to radi me ne zanimaju niti pricamo o njegovom statusu...ocigledno mu treba filter da pregura dan..valjda.
Ne skacemo jedno drugom po grbaci,vidimo se kad se vidimo...i nista sem sexa ne zelimo.Nisam se pronasla u tekstu jer svaki covek je za sebe ..verovatno nisam taj statisticki kalup...drugo ljubavnica ne rastura brak..on je vec u raspadanju ljubavnica je samo posledica a ne uzrok.

Mirjana

pre 10 godina

@Darko, niti si mogao da oprostis prevaru niti da se razvedes a uz put si nasao i ljubavnicu. Time si pokazao citav niz slabosti tj rupa u karakteru. Treba da znas da tvoja zena nema veze sa tvojim slabostima, ona ima svoje. Budi iskren prema sebi

Zauzet

pre 10 godina

@To su oni pasivni agresivci, najlakse se prepoznaju na poslu, uvek su drugi krivi za njihov neuspeh, losi su prema podredjenima, satisfakciju imaju samo kada nekog ponizavaju, a zena i deca su im najlakse zrtve.
(Mixi, 27. septembar 2015 13:11)

Koliko grešiš! Ljudi koji imaju ljubavnicu (poznajem ih nekoliko, sam sam bio jedno vreme u toj situaciji) su vrlo otvoreni i pozitivni ljudi koji se ne žale ni na koga i nikoga ne kinje. Ne mrze društvo i svoju zemlju, ne nalaze nepravdu na svakom koraku. Zato su i privukli slobodnu ženu ili devojku - zato što su otvoreni, dobronamerni i dobro se osećaju u svojoj koži.
Slobodna, samostalna žena, zaposlena i poslovno uspešna ne želi iskompleksiranog jadnika koji bi je opterećivao. Želi muškarca koji ne traži ništa od nje, prema kome nema obaveze, koji je razgali i koji joj može biti i prijatelj i intelektualno dorastao partner. Želi muškarca sposobnog da rešava probleme, a ne muškarca koji pravi probleme. Ne želi mizantropa, nekoga ko se stalno žali i kome su drugi krivi za teškoće. Uvažavam da postoje i druge varijante zauzetog muškarca (sponzora) i naložnice. Ali, takve ljude ne poznajem.
Što se privlačnosti muškaraca tiče - u mladosti su bili atraktivni loši momci, baje i frajeri. U kasnijim godinama žene gledaju neke druge kvalitete. To što si ti nekada mislio da si dasa, a sada te ne gledaju žene - problem je u tebi.

mala

pre 10 godina

pitam se da li je i prosecan muskarac koji jedva krpi kraj sa krajem privlacan zenama jer je ozenjen. tesko... osim nekoj mucenici koju niko nije hteo kad je trebalo.
burma ne privlaci zene nego sve sto je stekao i sto poseduje.

ljubavnica

pre 10 godina

svaka zena je u jednom trenutku ljubavnica a u drugom prevarena zena.
bila sam ovo prvo i ne zelim nikome. iako sam za njega vise terapeut koji pokusava da mu objasni da mu zena zasluzuje paznju da treba malo vise da se trudi, to nije opravdanje. kad tad cu biti u njenoj situaciji i moracu da razumem sve. jedno sam naucila : muskarci varaju jer im nedostaju emocije i ljubav u braku. tako da drage zene, ne dozvoljavajte da ljubav i strast prodje. ne smarajte ga svaki dan jer ste isfrustrirane. budite nasmejane i nezne i uvek ce biti uz vas.

Iva

pre 10 godina

Moj zivot, moja stvar! Meni je lepo da budem ljubavnica I kad mi to bude dosadilo, bice dosadno I nista drugo. I ne moralisite, vec se pozabavite svojim zivotima, krevetima, partnerima I sl.

Bane

pre 10 godina

Ja imam neka slična iskustva, neke devojke koje sam poznavao pre nego što sam se oženio, sa kojima sam se samo družio, znači nikada nas odnos nije imao nikakvu drugačiju konotaciju, jednostavno niti su one pokazivale zainteresovanost za mene, niti sam ih ja spopadao, pojedine kada sam ih sretao nakon izvesnog vremena pošto sam se oženio iznenadile su me nekim komentarima. Te kao baš šteta jer im je takva prilika otišla ispred nosa, te javi se kada odlučiš da prevariš ženu i sl. Nije da sam ja sada nešto istripovao ali tim ženama sam bio na raspolaganju kao slobodan i više nego dovoljno i sada sam im odjednom interesantan. Nemam pojma.

hmmm

pre 10 godina

@Mixi
Veruj mi i zeni je najbolje da takav matori kompleksas ode drugoj na staranje, samo ako je sama finansijski nezavisna i njoj onda svane. Tako da niko tu nije zaista ostecen. A najcesce ga posle sutne i mladja. Znam ih par koji su tako ostali sami posle 60e, 65e mladja nasla drugog, najcesce joj prepise matori stan pod izgovorom da obezbedi nju i decu da ne deli sa ostalom decom a onda ga otkaci. Posle okolo kukaju kakve se zene.

momakIzKraja

pre 10 godina

@Darko

(ljubavnica = "nova ljubav")

Sta bih ja uradio, ako vec ne mogu preci preko preljube, razveo bih se, ali ne bih se sigurno ozenio sa "nova ljubav". Ne zbog toga sto smo se upoznali na takav nacin, vec zbog toga sto si ti bio "ranjiv" a ona je to uvidela, svideli ste se jedno drugom itd. Ne kazem da ona mozda nije nova ljubav tvog zivota i divna osoba ali taj nacin na koji ste se Vi spojili u meni budu sumnju. Moguce da gresim. Samo treba da postavis pitanje da li bi Vi bili zajedno da ti nisi bio u toj situaciji sa tvojom zenom? Koja je poenta opet ulaziti u brak ako te doceka nesto slicno, realno je ocekivati da ce tvoja "nova ljubav" ocekivati decu sa tobom u nekom trenutku ili mozda nece, da li ti je to isto neki pokazatelj njenih namera.

Ako se vec razvedes, a zelis ljubavnicu, nemoj u brak odmah ili nadji trecu osobu pa ispocetka sve i onda koliko toliko znas na cemu si. To bih ja uradio, jbg, ne moze i ne sme niko da te krivi sto si posle takvog iskustva sa zenama oprezan.

Ako hoce ceo paket ok, ako hoce samo deo paketa, jbg.

Mari

pre 10 godina

@Darko
Razumem da je teško to što ti se desilo, ali ne vidim da si se bolje poneo od svoje supruge. Mogao si da se razvedeš ili da oprostiš ako si već ostao. Izabrao si da varaš. Očigledno, ne štima oboma u braku, a niko od vas nema hrabrosti da preseče. Razumem da nije lako zbog dece, ali samo iskrene i ispravne odluke donose sreću - osvete, prevare, odlaganje, ne donose ništa bolje.

Maja

pre 10 godina

Imam najbolje od njega, a nemam sve ono što smara. Imam svoj život, dete, slobodu, svoj novac, muškarac mi treba samo za zabavu... As simple as that...

mare

pre 10 godina

najgore je zaljubiti se u neciju ljubavnicu pa to tek naknadno saznati, a zbog hijararhije u kolektivu biti prinudjen da cutis i pravis se lud. O tim devojkama i ozenjenim prevarantima sve najgore, u rangu su kriminalaca.

Zoran

pre 10 godina

Da vam kazem ja gde se vi nalazite u Srbiji:

Dosli zena i ja u Srbiju iz Amerike i da se vidimo sa njenom kumom i muzem.

Ja pricam sa njim, zena sa njom, i tako...provesmo jedan dan zajedno.

Meni zena kaze: jel znas sta mi rekla? Kaze ona meni: Kad bi znala kako se zene probijaju kroz zivot, ...

A kako?

Pa preko kreveta, kaze ona. Ja to ne bih nikad, kazem joj, a ona meni: Ti si luda.

Inace mi nju takvu nismo znali.

Pa sretnemo prosle godine neke nase zene sa kojima se znao i druzili, nikada nisu puslie, od prosle godine po cigaru. Iste godine obe, nezavisno jedna od druge.

Dotle ste stigli. Inace su sve fakultetski obrazovane.

sandra

pre 10 godina

mene nikad nisu privlacili zauzeti muskarci. odnosno,kad shvatim da je zauzet,produzim dalje. ne osecam se prijatno da se mesam u neciji brak ili vezu,da rasturam neku zajednicu i povredjujem ljude. uradila sam to jednom,cisto iz sexualne privlacnosti,nije bilo posledica. jednom me je jako privukao covek,intelekrualno,fizicki i sarmom,znala sam da je ozenjen i ima bebu,nisam zelela da se upustim u to, iako sam ja cesto varala svoje partnere. a ja sam uvek birala slobodne muskarce za svoje afere,valjda sto mi je uvek bilo uzasno da budem druga. nekako imam i cudnu solidarnost prema zenama,ne volim da diram tudje.

Dejana

pre 10 godina

"Nidje veze". Moji drugari su sa svalerkama zbog: a) brzog seksa b) uzbudjenja i avanture c) svaler sam, tim se dicim filosofije. Nijedan ne trazi "srodnu dusu". Licno nikad ne bih bila sa ozenjenim, znam da je svalerka tek opcija br. 2.

komplikovani odnosi

pre 10 godina

Muskarac koji vara moze da bude na trenutke zabavan ali ne mozete da se oslonite na njega za bilo sta bitno. Prevara je duga i naporna laz, za koju zena u Srbiji ne dobije alimentaciju.

momakIzKraja

pre 10 godina

@Darko

(ljubavnica = "nova ljubav")

Sta bih ja uradio, ako vec ne mogu preci preko preljube, razveo bih se, ali ne bih se sigurno ozenio sa "nova ljubav". Ne zbog toga sto smo se upoznali na takav nacin, vec zbog toga sto si ti bio "ranjiv" a ona je to uvidela, svideli ste se jedno drugom itd. Ne kazem da ona mozda nije nova ljubav tvog zivota i divna osoba ali taj nacin na koji ste se Vi spojili u meni budu sumnju. Moguce da gresim. Samo treba da postavis pitanje da li bi Vi bili zajedno da ti nisi bio u toj situaciji sa tvojom zenom? Koja je poenta opet ulaziti u brak ako te doceka nesto slicno, realno je ocekivati da ce tvoja "nova ljubav" ocekivati decu sa tobom u nekom trenutku ili mozda nece, da li ti je to isto neki pokazatelj njenih namera.

Ako se vec razvedes, a zelis ljubavnicu, nemoj u brak odmah ili nadji trecu osobu pa ispocetka sve i onda koliko toliko znas na cemu si. To bih ja uradio, jbg, ne moze i ne sme niko da te krivi sto si posle takvog iskustva sa zenama oprezan.

Ako hoce ceo paket ok, ako hoce samo deo paketa, jbg.

Ce Gevara

pre 10 godina

Koliko je meni poznato,najviše švaleracije ima u kombinaciji:oženjen-udata.
(radnik, 26. septembar 2015 14:26)

Teorija,da su ljudi monogama bica, odavno je pala u vodu!

lili69

pre 10 godina

Godinama sam ljubavnica koja je u relativno srecnom braku. Uzivam i delim nezaboravne trenutke sa ozenjenim muskarcem kojem je kao i meni porodica svetinja. Poznajem njegovu zenu i on mog supruga. Svi smo srecni i zadovoljeni,

pfffffff

pre 10 godina

@Mirko
Slažem se sa tobom potpuno. Još samo kad bih našla takvog pa da zajedno uživamo na pecanju. Danas muškarci vole igrice i kladionicu :(

bez lajanja, molicu lepo

pre 10 godina

@Darko ne zanosi se da je ta tvoja neka spasiteljka i svetica (dovoljno o njoj govori cinjenica da joj je okej da bude sa covekom i da rusi porodicu) i moj ti je iskren savet da ne rusis porodicu zarad jedne greske koju si ocigledno i sam spreman da napravis (ma sta rekao bice samo izgovor). Poverenje jednom izgubljeno tesko se vraca, ali na tome se moze raditi.. Nemoj tako lako da se predas...

beli labud

pre 10 godina

Koza na stiklama nema veliki nos.lepa je devojka.A i ako ga ima onda cisto sumnjam da je zele.Zena sa velikim nosem je gabor,svidelo se nekome ili ne.Moj je na srecu ok.

Zoran

pre 10 godina

Da vam kazem ja gde se vi nalazite u Srbiji:

Dosli zena i ja u Srbiju iz Amerike i da se vidimo sa njenom kumom i muzem.

Ja pricam sa njim, zena sa njom, i tako...provesmo jedan dan zajedno.

Meni zena kaze: jel znas sta mi rekla? Kaze ona meni: Kad bi znala kako se zene probijaju kroz zivot, ...

A kako?

Pa preko kreveta, kaze ona. Ja to ne bih nikad, kazem joj, a ona meni: Ti si luda.

Inace mi nju takvu nismo znali.

Pa sretnemo prosle godine neke nase zene sa kojima se znao i druzili, nikada nisu puslie, od prosle godine po cigaru. Iste godine obe, nezavisno jedna od druge.

Dotle ste stigli. Inace su sve fakultetski obrazovane.

beli labud

pre 10 godina

Odgovor vesnici Pravilo je da ljubavnica bude lepa,dakle veliki nos ne dolazi u obzir.Ko bi hteo devojku velikog nosa,mnogo ruzno bre

dzoni

pre 10 godina

A sta je u tome moderno da sa 30 godina umesto da uziva sa svojom decom i muzom ona nema nikog vec je moderna ljubavnica koja se vidja sa ozenjenim covekom krijuci.
.nisam ja za ovaj vek i ovo drustveno uredjenje.

Novosađanin

pre 10 godina

Prvi put komentarišem na ovom sajtu. Ovaj tekst je površan jednako kao i predpostavka da je dovoljno da žena bude lepa da ne bi ostala sama. Novosađanke su prelepe, ali su i ledene kraljice koje muškarcima na suptilan način poručuju da im on i nije potrban. Upravo sam izašao iz veze sa prelepom Novosađankom, koja me je mesecima lagala kako joj se zovu članovi porodice, nisam smeo da znam gde živi, radi... A očekivala je da budem otvoren za mogućnost veze na daljinu, ako ode u inostranstvo da radi. Lepota nije presudna. Muškarci u ženi traže ravnopravnog partnera, a Novosađanke često tome nisu dorasle i pored lepote. Naglašavam da sudim subjektivno, na osnovu ličnog iskustva. Ne dajem generalne zaključke.

Skorpijica

pre 10 godina

Jos cu da pomislim da je biti ljubavnica neka posebna privilegija.A ustvari to su pacenice koje se zadovoljavaju mrvicama.Praznici i sl.se slavi sa porodicom.
Ako neko ne moze biti sasvim moj,radije cu biti sama.

ana

pre 10 godina

Tri glavne osobine ljubavnica su:
- uvek spremne za sex
- uvek doterane
- obožavaju skupe poklone

za sve ostalo nema pravila.
(marsupilami, 26. septembar 2015 12:48)

Ima tu istine..dok za zene vazi samo ovo trece.

Darko

pre 10 godina

Imam dvoje dece i suprugu koja je bila fenomenalna, dok nije upoznala nekog "boljeg". Naravno, čim sam otkrio, "bolji" je ostavljen i počela je kuknjava da se spašava brak. Pristao sam na to, ali me godinama nagrizalo, dok na kraju nisam psihički popustio i ostao gotovo impotentan. Sad imam "ljubavnicu" koja me izvukla iz mrtvih i prema kojoj imam mnogo više poštovanja nego prema ženi koja mi je rodila dvoje dece i odlučila da se malo poigra s mojim životom. I planiram da se razvedem i oženim "ljubavnicu", ali u pravom trenutku, ne suviše naglo za moju suprugu. Neko ipak mora da vodi računa o osećanjima u okviru porodice, koliko god bila oštećena.

Pitao bih ove moralne gromade koje na internetu, a bogami i u svakodnevnom životu, imaju rešenje i generalne moralne pouke za sve nas, treba li da se prepustim rukama koje me dave, ili da pokušam da se oslobodim? Da li je žena koja me spašava stvarno kurva i zašto ja to ne primećujem? I šta treba da uradim da bi bili zadovoljni svi oni koji mi ni u jednom segmentu života ni jednom rečju nisu pomogli, ali sad znaju šta je najbolje za mene?

svašta

pre 10 godina

to su uvek žene koje nisu prevazišle jednu fazu u psihoseksualnom razvoju, pa se zauvek takmiče sa mamom oko tate, kakve metropole, karijeristkinje i ostale budalaštine

Jana

pre 10 godina

Jedini razlog: svidja mi se. Ne trebaju mi avioni-kamioni, zelim njegove usne, njegov glas, njegov zagrljaj. Ovo je ovde gomila gluposti ili ja spadam u manjinu.

bzvz

pre 10 godina

Ljudi koji su u braku imaju neke cudne predstave o ljudima koji su sami. Kao da nemamo druga posla nego da se bavimo vasim muzevima, koji nisu bas toliko interesantni.

Devica

pre 10 godina

Ono sto njih, ljubavnice, cini sigurnim i daje im pouzdanje meni je bilo omalovazavanje i degradacija. Nekako mi ozenjeni nikad nisu bili atraktivni a ni interesamntni. Kao da im je sva atraktivnost i seksipilnost isparila. Meni je sigurnost i pouzdanje pruzala moja nezavisnost na svim planovima i nivoima. Svest da nikom ne dozvolim da pozivom na jedan rucak ima na nesto pravo kod mene nema cenu i taj osecaj se nicim ne moze ni kupiti ni platiti. Racuni su se uvek delili i kad su neozenjeni bili u igri. Dobro, ne zivim u Srbiji jos od svoje mladosti ali svest je svest.

The Spatula

pre 10 godina

Ako se prica o muskarcu preljubniku, on je obicno matora svinja, puna para, koja je zavela mladu devojku, neiskusnu. Ako je u pitanju zena, preljubnica, ona je sa tom svinjom zbog para, kola ili nesto tako slicno.
Cisto da znate, ljubavnica se uglavnom vise voli, ali retko kad ce muskarac ostaviti porodicu i otici sa ljubavnicom, dok su zene na razvod pre spremne zbog tamo nekog.
Ne znam zasto krivite ili nazivate te ljude pogrdnim imenima.Ne znate sta ce vas sutra snaci. Uglavnom se u takvim vezama, nalazi razumevanje, dolazi do prica i retko kad je sirovi sex u pitanju. Ne kazem da nema i samo sexa. Ali to se brzo prepozna, pa kome odgovara, odgovara.

Jedan obican muskarac

pre 10 godina

Imam ljubavnicu. Ne hvalim se, prosto cinjenica. Ona je lepa mlada i sposobna. Bolja od moje zene u svemu. Bolja osoba. Sad cete misliti pa zasto je onda sa ozenjenim covekom. Volimo se, verovali ili ne. Nismo zajedno zbog spleta okolnosti ali ona je sve sto muskarcu treba. Svoju zenu ne bih ozenio da sam znao da takva postoji. Toliko.o poštovanju, nepostovanju i ostalim glupostima

Zauzet

pre 10 godina

@To su oni pasivni agresivci, najlakse se prepoznaju na poslu, uvek su drugi krivi za njihov neuspeh, losi su prema podredjenima, satisfakciju imaju samo kada nekog ponizavaju, a zena i deca su im najlakse zrtve.
(Mixi, 27. septembar 2015 13:11)

Koliko grešiš! Ljudi koji imaju ljubavnicu (poznajem ih nekoliko, sam sam bio jedno vreme u toj situaciji) su vrlo otvoreni i pozitivni ljudi koji se ne žale ni na koga i nikoga ne kinje. Ne mrze društvo i svoju zemlju, ne nalaze nepravdu na svakom koraku. Zato su i privukli slobodnu ženu ili devojku - zato što su otvoreni, dobronamerni i dobro se osećaju u svojoj koži.
Slobodna, samostalna žena, zaposlena i poslovno uspešna ne želi iskompleksiranog jadnika koji bi je opterećivao. Želi muškarca koji ne traži ništa od nje, prema kome nema obaveze, koji je razgali i koji joj može biti i prijatelj i intelektualno dorastao partner. Želi muškarca sposobnog da rešava probleme, a ne muškarca koji pravi probleme. Ne želi mizantropa, nekoga ko se stalno žali i kome su drugi krivi za teškoće. Uvažavam da postoje i druge varijante zauzetog muškarca (sponzora) i naložnice. Ali, takve ljude ne poznajem.
Što se privlačnosti muškaraca tiče - u mladosti su bili atraktivni loši momci, baje i frajeri. U kasnijim godinama žene gledaju neke druge kvalitete. To što si ti nekada mislio da si dasa, a sada te ne gledaju žene - problem je u tebi.

hm

pre 10 godina

Danas se ljubavnica postaje ili 1.zbog para, sponzor ljubavnik je galantan, 2.nezavisna zena nece brak i porodicu treba joj samo svaler a ozenjeni ne smaraju, 3.i ona je udata a zeli aferu, 4.iskompleksirane devojke koje dokazuju da su "bolje" od neke tamo nepoznate tako sto ce biti ljubavnice njenom muzu a sve ima veze samo sa dokazivanjem, muskarac je tu nebitan. Ovih poslednjih je sve vise i sve vise rasturenih brakova gde na kraju svaler ostane i bez zene i bez ljubavnice jer joj nije bio ni bitan. Bitno je hvaliti se da si uspesna rasturacica brakova danas to devojke iznose sa ponosom, kao mocne smo... a ozenjenog muskarca uglavnom nije tesko napecati tako da ta igra uspeva i bogami ima ih sve vise i u crnoj hronici kada poludeli svaler uzme pa ubije svalerku zbog koje se razveo a ona ga sutnula. Pamet u glavu sto dalje od tih poslednjih-igracica, nije ih tesko provaliti sem sto su muskarci bas jako glupi kad im se d.g..

Lada

pre 10 godina

Ovo je uglavnom sa stanovista Zapadne hemisfere a i to je samo trucanje. Posmatranjem svog okruzenja mogu reci samo da one koje ovde pristaju da budu necije ljubavnice rade to iz par razloga. Uglavnom zbog nesposobnosti da se staraju o sebi u ekonomskom smislu , pa ni u emotivnom. Jako veliki kompleks nize vrednosti koji se sakriva tako sto se tera inat i rusi tabu tema jer kod nas je to jos uvek jako ponizavajuci status. A da ne govorimo o tome koliko zavist i ljubomora na druge ima udela u tome. Mislim da ljubavi ima najmanje sa obe strane.Flert je jako zdrav za oba pola ali preljubnistvo skracuje zivot i donosi bolesti jer su ljudi pod konstantnim stresom.Zato nikada necete videti onoga ko je miran i stabilan da vara svoju zenu ( ili muza) vec samo one koji su poprilicno haoticni i histericni ali to isticu kao " sposobnost" a ovi drugi su " zatucani". Meni je o.k da svako radi ono sto misli da je dobro ali ja najvise volim i postujem sebe da bi pristala da budem necija igracka.

Iva

pre 10 godina

Moj zivot, moja stvar! Meni je lepo da budem ljubavnica I kad mi to bude dosadilo, bice dosadno I nista drugo. I ne moralisite, vec se pozabavite svojim zivotima, krevetima, partnerima I sl.

bez lajanja, molicu lepo

pre 10 godina

@Darko ne zanosi se da je ta tvoja neka spasiteljka i svetica (dovoljno o njoj govori cinjenica da joj je okej da bude sa covekom i da rusi porodicu) i moj ti je iskren savet da ne rusis porodicu zarad jedne greske koju si ocigledno i sam spreman da napravis (ma sta rekao bice samo izgovor). Poverenje jednom izgubljeno tesko se vraca, ali na tome se moze raditi.. Nemoj tako lako da se predas...

realnost

pre 10 godina

''Moderne, obrazovane, karijeristkinje, vole soping ...'' ovo su pre karakteristike savremene zene a ne ''ljubavnice''. Ukoliko zena ima sve navedene osobine a jos je i ekonomski obezbedjena, ne vidim nijedan razlog da traci vreme i komplikuje svoj zivot sa tamo nekim ozenjenim likom ... Pre ce se neka klinka koja sve to nema zalepiti za ozenjenog koji iza sebe ima par brakova i dece , ona ce ga podmladiti a on nju obezbediti i tako imamo sve vise mladih mama i matorih tata sa po dvoje dece u pelenama i dvoje dece na studijama ...

Lažna Anica 2

pre 10 godina

Preraste vremenom u opsesiju da se po svaku cenu on odvoji od porodice, znajući pritom da taj isti on biva ostavljen odmah potom. Tj. Sadističko zadavanje bola drugoj ženi...koju pritom ni ne poznaje.

momakIzKraja

pre 10 godina

@Darko

(ljubavnica = "nova ljubav")

Sta bih ja uradio, ako vec ne mogu preci preko preljube, razveo bih se, ali ne bih se sigurno ozenio sa "nova ljubav". Ne zbog toga sto smo se upoznali na takav nacin, vec zbog toga sto si ti bio "ranjiv" a ona je to uvidela, svideli ste se jedno drugom itd. Ne kazem da ona mozda nije nova ljubav tvog zivota i divna osoba ali taj nacin na koji ste se Vi spojili u meni budu sumnju. Moguce da gresim. Samo treba da postavis pitanje da li bi Vi bili zajedno da ti nisi bio u toj situaciji sa tvojom zenom? Koja je poenta opet ulaziti u brak ako te doceka nesto slicno, realno je ocekivati da ce tvoja "nova ljubav" ocekivati decu sa tobom u nekom trenutku ili mozda nece, da li ti je to isto neki pokazatelj njenih namera.

Ako se vec razvedes, a zelis ljubavnicu, nemoj u brak odmah ili nadji trecu osobu pa ispocetka sve i onda koliko toliko znas na cemu si. To bih ja uradio, jbg, ne moze i ne sme niko da te krivi sto si posle takvog iskustva sa zenama oprezan.

Ako hoce ceo paket ok, ako hoce samo deo paketa, jbg.

meni nesto nije jasno

pre 10 godina

Moderne ljubavnice uglavnom su žene iz metropole, imaju tridesetak godina, karijeristkinje su, obrazovane, pametne, vole šoping i izlaske sa prijateljicama koje su u dobrovoljnoj ili PRISILNOJ vezi sa ozenjenim muskarcem????? GOSPODE BOZE!!!!! Ko su im onda zene??? Ciji su to kompleksi?

beli labud

pre 10 godina

Koza na stiklama nema veliki nos.lepa je devojka.A i ako ga ima onda cisto sumnjam da je zele.Zena sa velikim nosem je gabor,svidelo se nekome ili ne.Moj je na srecu ok.

lili69

pre 10 godina

Godinama sam ljubavnica koja je u relativno srecnom braku. Uzivam i delim nezaboravne trenutke sa ozenjenim muskarcem kojem je kao i meni porodica svetinja. Poznajem njegovu zenu i on mog supruga. Svi smo srecni i zadovoljeni,

brana nivosadjanin

pre 10 godina

@novosadjanin
ala lupetaš burazeru kakve ima veze ko je odakle. ja sam bio sa jednom takvom novosadjankom i slično sam prošao. a ona je ustvari bila izbeglica iz knina valjda ili drnisa ..više se ni ne sećam.

Gaga021

pre 10 godina

Novasađanin@Ako ne generalizujete, zašto pišete u množni?Novosađanka sam i tvrdim da to nije tačno, svi smo individue i tako se ponašamo odakle god bili!

Maja

pre 10 godina

Imam najbolje od njega, a nemam sve ono što smara. Imam svoj život, dete, slobodu, svoj novac, muškarac mi treba samo za zabavu... As simple as that...

Mirko

pre 10 godina

"Naime, postoje "dokazi" da je sredovečnim muškarcima potrebna ljubavnica? Presudni su testosteroni."

Nek pocnu da pecaju i zavole pecanje. Videce kako to blagotvorno utice na zdravlje...

ljubavnica

pre 10 godina

svaka zena je u jednom trenutku ljubavnica a u drugom prevarena zena.
bila sam ovo prvo i ne zelim nikome. iako sam za njega vise terapeut koji pokusava da mu objasni da mu zena zasluzuje paznju da treba malo vise da se trudi, to nije opravdanje. kad tad cu biti u njenoj situaciji i moracu da razumem sve. jedno sam naucila : muskarci varaju jer im nedostaju emocije i ljubav u braku. tako da drage zene, ne dozvoljavajte da ljubav i strast prodje. ne smarajte ga svaki dan jer ste isfrustrirane. budite nasmejane i nezne i uvek ce biti uz vas.

007

pre 10 godina

Modernu ljubavnicu koja je svojim poslom i finansijskom nezavisnocu obisla zemlje sirom sveta,ne moze da zainteresuje ozenjen muskarac koji osim grckog Perfohorija nije video nista.Pametovanje i pricanje na osnovu nagadjanja,a ne na osnovu iskustva,pritom toliko ubedljivo kao da su sad sleteli iz Pariza.Tako da bolje sama nego s ozenjenim sredovecnim Srbinom koji se zene plase vise nego Boga.

Skorpijica

pre 10 godina

Najgori mi je ovaj deo gde se kaze da je jedan od razloga biti ljubavnica povecanje samopouzdanja.Zar ne bi trebalo da bude kontra?
Opet,svako ima pravo da odlucuje u kojoj poziciji zeli da bude

Dejana

pre 10 godina

Lako je suditi..svaka veza je za sebe a svaki covek ima svoje potrebe u skladu sa svojoj prirodom.
Da li sam ja ljubavnica ..pa ne znam ne dozivljavam sebe tako..trenutno sam slobodna a svoje sexulane potrebe resavam sa jednim ozenjenim.Niti mi pada na pamet da rasturam brak,niti zelim bilo sta od njega sem sexa.Zasto on kad je ozenjen...? Zato sto je hemija neverovatna a sex fantastican.Njegovi razlozi zasto to radi me ne zanimaju niti pricamo o njegovom statusu...ocigledno mu treba filter da pregura dan..valjda.
Ne skacemo jedno drugom po grbaci,vidimo se kad se vidimo...i nista sem sexa ne zelimo.Nisam se pronasla u tekstu jer svaki covek je za sebe ..verovatno nisam taj statisticki kalup...drugo ljubavnica ne rastura brak..on je vec u raspadanju ljubavnica je samo posledica a ne uzrok.

Mirjana

pre 10 godina

Jedini razlog: svidja mi se. Ne trebaju mi avioni-kamioni, zelim njegove usne, njegov glas, njegov zagrljaj. Ovo je ovde gomila gluposti ili ja spadam u manjinu.
(Jana, 26. septembar 2015 15:08

Ko ti se svidja? Ti njega i ne poznajes. On ima zivot, posao, kucu, decu koja mu se verovatno raduju i on njima, zenu sa kojom ne znas u kakvim je odnosima, ima roditelje, prijatelje iz srednje, sa fax-a, prljav ves mu pere i pegla zena, provode praznike... Ti dobijes delic vremena u kojem se zadovoljavaju strasti i samo za to sluzis. Ako ti ta uloga odgovara tvoja stvar, ja sebe ne vidim u takvoj poziciji ali Ono sta delite nije ljubav, to svakako nije

Luka Braci

pre 10 godina

Moramo otvoriti skolu za ljubavnice. Devojke su nam lepe, porodica kao institucija je uzdrmana, nizak zivotni standard, tako da bi mogli da se specijalizujemo za ovako nesto.

sm

pre 10 godina

@nevena
da tako je.
Ali zena nadje drugog pre nego sto te ostavi, a kad te ostavlja place sedam dana zato sto te voli a ne moze vise sa tobom

Ce Gevara

pre 10 godina

Koliko je meni poznato,najviše švaleracije ima u kombinaciji:oženjen-udata.
(radnik, 26. septembar 2015 14:26)

Teorija,da su ljudi monogama bica, odavno je pala u vodu!

momakIzKraja

pre 10 godina

@Darko

(ljubavnica = "nova ljubav")

Sta bih ja uradio, ako vec ne mogu preci preko preljube, razveo bih se, ali ne bih se sigurno ozenio sa "nova ljubav". Ne zbog toga sto smo se upoznali na takav nacin, vec zbog toga sto si ti bio "ranjiv" a ona je to uvidela, svideli ste se jedno drugom itd. Ne kazem da ona mozda nije nova ljubav tvog zivota i divna osoba ali taj nacin na koji ste se Vi spojili u meni budu sumnju. Moguce da gresim. Samo treba da postavis pitanje da li bi Vi bili zajedno da ti nisi bio u toj situaciji sa tvojom zenom? Koja je poenta opet ulaziti u brak ako te doceka nesto slicno, realno je ocekivati da ce tvoja "nova ljubav" ocekivati decu sa tobom u nekom trenutku ili mozda nece, da li ti je to isto neki pokazatelj njenih namera.

Ako se vec razvedes, a zelis ljubavnicu, nemoj u brak odmah ili nadji trecu osobu pa ispocetka sve i onda koliko toliko znas na cemu si. To bih ja uradio, jbg, ne moze i ne sme niko da te krivi sto si posle takvog iskustva sa zenama oprezan.

Ako hoce ceo paket ok, ako hoce samo deo paketa, jbg.

prevodim

pre 10 godina

@REALNOST: Odnosi se na mladu, ambicioznu, obrazovanu, vrednu/obicno zaposlenu/ devojku koja nije finansijski obezbedjena, vec mora da zaradjuje za zivot. Ali nisu mogli tako da napisu, nije korektno. Takve zene obicno nisu rospije, ali ako ih ocrne, onda imaju opravdanje da ih dalje ponizavaju i i skoriscavaju.

Neko tamo

pre 10 godina

@Lazna Anica 2

Ti si svesna da si druga i to ćeš uvek biti. Voli tvoje pare i slobodu koju ima da juri druge žene. A prvu ženu sa kojom ima decu svakako nije ni zaslužio. Znam ko si ženo Božija!!!

Zoran

pre 10 godina

Darko, 26. septembar 2015 14:06,

Neces ti nikad da se razvedes. Kad je trebalo nisi. A ni sa tom neces da se usrecis. Daj boze da gresim.

mare

pre 10 godina

najgore je zaljubiti se u neciju ljubavnicu pa to tek naknadno saznati, a zbog hijararhije u kolektivu biti prinudjen da cutis i pravis se lud. O tim devojkama i ozenjenim prevarantima sve najgore, u rangu su kriminalaca.

samra

pre 10 godina

Odgovor za Darka S obzirom da ti se dogodila tako ruzna situacija,zasluzio si brate ljubavnicu.Svako ide tamo gdje mu je bolje,to je prirodno.Nadam se da ta "nova" nije neka proracunata zena.I,razvedi se jer nije bas lijepo da sjedis na dvije stolice ;-).
Sretno

Mare

pre 10 godina

Odgovor vesnici Pravilo je da ljubavnica bude lepa,dakle veliki nos ne dolazi u obzir.Ko bi hteo devojku velikog nosa,mnogo ruzno bre
(beli labud, 26. septembar 2015 13:20)

Onda ti objasni kako Kozu na štiklama juri desetine oženjenih muškaraca.

Mixi

pre 10 godina

"tako imamo sve vise mladih mama i matorih tata sa po dvoje dece u pelenama i dvoje dece na studijama ...
(realnost, 26. septembar 2015 10:52)

Imamo sve vise matorih tata, kojima su unuci stariji od dece iz drugih brakova. Znam par njih. Ima svega, ne moze se generalizovati. Meni najodvratnija grupa s oni muskarci, koji u mladosti nisu bili ni fizicki privlacni a ni smekeri, nisu mogli da odvoje neku dobru ribu, a sada, kada imaju nesto para, ne mora ni da bude nesto mnogo, velika je kriza, onda jure klinke, koje su spremne za dopunu kredita i malo bolju garderobu da budu sa matorcima. Jos ako nalete na neku, kojoj je vreme udaje (oko 30 godina), pa ona hoce da se uda, onda ostavljaju zenu. Nema tu manjka ljubavi u braku ni nerazumevanja, ni brige oko dece, deca su najcesce odrasla, ni svadje oko odele posla, vec samo zelja da imas ono sto nisi mogao kada si trebao. Sada, to je filozofsko pitanje, oni se stalno osecaju zakinutim u zivotu, kao da sebi nisu nista pruzili, a u stvari su iskompleksirani likovi, koji svoj ego hrane ponizavajuci druge. To su oni pasivni agresivci, najlakse se prepoznaju na poslu, uvek su drugi krivi za njihov neuspeh, losi su prema podredjenima, satisfakciju imaju samo kada nekog ponizavaju, a zena i deca su im najlakse zrtve.

Nevena Pa

pre 10 godina

@ hm
Upravo sam pogledala film sa Harison Fordom, gde on ima ljubavnicu i ubije je njegova zena..
I budi sigurna, da muskarci nisu jadne male cica mace koje padnu pod "sape takvih devojaka", vec SAMI TRAZE!

mala

pre 10 godina

pitam se da li je i prosecan muskarac koji jedva krpi kraj sa krajem privlacan zenama jer je ozenjen. tesko... osim nekoj mucenici koju niko nije hteo kad je trebalo.
burma ne privlaci zene nego sve sto je stekao i sto poseduje.

samra

pre 10 godina

Beli labud Bas glup komentar.Pa sta ako zena,cura,nebitno ko ima veci nos.Poznajem toliko lijepih ljudi sa tim "nedostatkom",a sigurno je neka i od tih cura necija ljubavnica.

sm

pre 10 godina

@lamwholam
pa ostavi je ako mislis tako. sta ce ti ljubavnica nadji drugu zenu.
a da, u patrijahalnoj srbiji ne smes jer sta ce komsije da kazu....

sandra

pre 10 godina

mene nikad nisu privlacili zauzeti muskarci. odnosno,kad shvatim da je zauzet,produzim dalje. ne osecam se prijatno da se mesam u neciji brak ili vezu,da rasturam neku zajednicu i povredjujem ljude. uradila sam to jednom,cisto iz sexualne privlacnosti,nije bilo posledica. jednom me je jako privukao covek,intelekrualno,fizicki i sarmom,znala sam da je ozenjen i ima bebu,nisam zelela da se upustim u to, iako sam ja cesto varala svoje partnere. a ja sam uvek birala slobodne muskarce za svoje afere,valjda sto mi je uvek bilo uzasno da budem druga. nekako imam i cudnu solidarnost prema zenama,ne volim da diram tudje.

Dejana

pre 10 godina

"Nidje veze". Moji drugari su sa svalerkama zbog: a) brzog seksa b) uzbudjenja i avanture c) svaler sam, tim se dicim filosofije. Nijedan ne trazi "srodnu dusu". Licno nikad ne bih bila sa ozenjenim, znam da je svalerka tek opcija br. 2.

Bane

pre 10 godina

Ja imam neka slična iskustva, neke devojke koje sam poznavao pre nego što sam se oženio, sa kojima sam se samo družio, znači nikada nas odnos nije imao nikakvu drugačiju konotaciju, jednostavno niti su one pokazivale zainteresovanost za mene, niti sam ih ja spopadao, pojedine kada sam ih sretao nakon izvesnog vremena pošto sam se oženio iznenadile su me nekim komentarima. Te kao baš šteta jer im je takva prilika otišla ispred nosa, te javi se kada odlučiš da prevariš ženu i sl. Nije da sam ja sada nešto istripovao ali tim ženama sam bio na raspolaganju kao slobodan i više nego dovoljno i sada sam im odjednom interesantan. Nemam pojma.

hmmm

pre 10 godina

@Mixi
Veruj mi i zeni je najbolje da takav matori kompleksas ode drugoj na staranje, samo ako je sama finansijski nezavisna i njoj onda svane. Tako da niko tu nije zaista ostecen. A najcesce ga posle sutne i mladja. Znam ih par koji su tako ostali sami posle 60e, 65e mladja nasla drugog, najcesce joj prepise matori stan pod izgovorom da obezbedi nju i decu da ne deli sa ostalom decom a onda ga otkaci. Posle okolo kukaju kakve se zene.

MT

pre 10 godina

Čitajte pažljivo ovakve vrste maniplativnih tekstova. Naučnici ne tvrde... (neko od komentatora)ono na šta se tekst odnosi. U sredini teksta izjava jednog bračnog terapeuta (uzgred kod njega dolaze samo parovi koji imaju problem, a to znači da ne znamo koji je procenat parova koji nemaju problema), koji se odnosi samo na ono što je u jednoj rečenici navedeno (ne ulazim u tačnost rečenog). Tekst pre i posle ovog pasusa nije ni u kakvoj vezi. Ima mnogo ovakvih tekstova u poslednje vreme. Dakle, taj pasus treba da da kredibilitet prethodnom i narednom delu teksta, a u suštini uopšte nisu u vezi. čitajte pažljivo!

jadni srpski muskarci

pre 10 godina

Zene vam "bljuju vatru" jer necete da preuzmete bas nista od kucnih i poslova oko dece, brecate se, ponasate se kao da vam je zena spremacica a kad prigovori onda je losa i zvoca. U ovoj zemlji problem broj jedan oduvek. Ljubavica ne bljuje vatru jer vam ne pere carape a dobija paznju, neznost, seks i poklone bez ikakvih obaveza. Da se postavite prema njoj kao prema zeni i ona bi bljuvala vatru. U sustini losi ljudi, prevaranti i oportunisti. Kod zene se izivljavate a kod svalerke glumite.

aleks

pre 10 godina

Cisto da znate, ljubavnica se uglavnom vise voli, ali retko kad ce muskarac ostaviti porodicu i otici sa ljubavnicom, dok su zene na razvod pre spremne zbog tamo nekog.
(The Spatula, 26. septembar 2015 16:20)
Citam i ne verujem. Zene su negativci jer ce zbog drugog da se razvedu i odu a muskarci pozitivci jer ce da sede na dve stolice?? Pored toga zena ce da ode sa "tamo nekim" dok je kod vas ljubavnica ta "koja se vise voli". Ne pada vam na pamet da zena odlazi sa nekim koga vise voli vec je to omalovazavajuce "tamo neki" dok vasa ljubavnica nije ni slucajno tamo neka.
Da se manemo romantike vi znate da ljubavnicu "vise volite" zato sto sa njom delite samo relaksirajuce trenutke a ne obaveze, kredite, probleme sa decom, roditeljima i slicno. U stvari ne volite ni jednu. Zato od ljubavnice necete da pravite zenu jer biste dosli na isto, niste vi blesavi. Koristite zenu za obaveze a ljubavnicu za relaksiranje i jos smatrate da je to nesto postenije nego sto ce zena da se razvede i bude opet kompletno sa jednim "tamo nekim" covekom.

Mirjana

pre 10 godina

@Darko, niti si mogao da oprostis prevaru niti da se razvedes a uz put si nasao i ljubavnicu. Time si pokazao citav niz slabosti tj rupa u karakteru. Treba da znas da tvoja zena nema veze sa tvojim slabostima, ona ima svoje. Budi iskren prema sebi

Smeško

pre 10 godina

E, a baš sam se prepoznala u opisu :) Imam svoj stan, posao, samostalna sam, ali oženjen nikad! Jednom se desila takva afera ali me je tip slagao, odnosno prećutao je da je oženjen. Život mi se ogadio, naravno to sam prekinula bez reči, sa ćao zdravo. Sad sam u vezi sa razvedenim čovekom (razveo se davno) i ne smara me, zapravo ima obaveze prema deci iz tog braka, što je sasvim u redu, i poslovne, što je takođe u redu. Ali emotivno i seksualno posvećen je samo meni. Troje je gužva. Mrzim gužvu.

Mari

pre 10 godina

@Darko
Razumem da je teško to što ti se desilo, ali ne vidim da si se bolje poneo od svoje supruge. Mogao si da se razvedeš ili da oprostiš ako si već ostao. Izabrao si da varaš. Očigledno, ne štima oboma u braku, a niko od vas nema hrabrosti da preseče. Razumem da nije lako zbog dece, ali samo iskrene i ispravne odluke donose sreću - osvete, prevare, odlaganje, ne donose ništa bolje.

komplikovani odnosi

pre 10 godina

Muskarac koji vara moze da bude na trenutke zabavan ali ne mozete da se oslonite na njega za bilo sta bitno. Prevara je duga i naporna laz, za koju zena u Srbiji ne dobije alimentaciju.

pfffffff

pre 10 godina

@Mirko
Slažem se sa tobom potpuno. Još samo kad bih našla takvog pa da zajedno uživamo na pecanju. Danas muškarci vole igrice i kladionicu :(