85 Komentari

Sortiraj po:

Petar_357

pre 10 godina

Ceo život sam bio mršav k'o grana, a posle 28. mi iskoči stomak. Ne pijem pivo, šetam i trčim redovno, idem pešice na posao, nemam ni para da jedem više nego inače... al' izgleda da se metabolizam promenio, a ne mogu da budem gladan, ne bude mi dobro. I šta da radim, da se ubijem? Ne pada mi na um. Ako je i stomak, moj je.

debeli i mrsavi

pre 10 godina

@Samosvesna gradjanka
Hajde da te pitam zasto bi uopste bilo ko trebao da kontrolise ishranu???
Zato sto su ti tako rekli na televiziji? Jel kontrolises ti na primer svoje sminkanje, kupovanje garderobe, izlaske itd?
Sigurno da ne kontrolises, jer su ti na toj istoj televiziji rekli da je to dobro, a da je biti debeo lose.
A ja ti recimo kazem da su te stvari 10 puta gore od ishrane.

Licno ne vidim nista lose u tome sto je neko debeo.
Cak ni te price da su debele osobe sklonije bolestima nisu tacne.
Oni su mozda samo skloniji jednim vrstama bolest, a mrsavi ljudi drugim vrstama bolesti.

Idemo dalje: seksualna privlacnost.
Postoji puno ljudi koje privlace debele osobe.
Sta je na primer sa velikim grudima? Pa zar i velike grudi nisu jedan vid debljine?
Ali svi vole velike grudi, a svima smeta veliki stomak ili debele butine?
ZANIMLJIVO

Nemate vi ljudi svoje misljenje, vec vase misljenje formiraju mediji i to je ovde najveci problem.
Do pre 50 godina niko nije ni pominjao debljinu ili mrsavost.
E onda su mediji poceli da nas ubedjuju kako je zdravo i moderno biti mrsav, a lose biti debeo.
Za 50 godina ce vam govoriti obrnuto da je lose biti mrsav, a dobro biti debeo i vi cete opet verovati u to, pa cemo tada citati jadikovke neke mrsave devojke.
Sve je to obicni marketing i nista vise.

U principu to su stvari koje su nebitne za ljudski zivot i kojima mogu da se opterecuju samo glupi ljudi.

neko normalan

pre 10 godina

@Clan amss
Ti mozes biti samo clan udruzenja debila, jer ne znas ni najosnovniju stvar da je inteligencija isto sto i pamet.
Dve reci za jednu istu stvar, kao sto su na primer kola i automobil dve reci za istu stvar.

A ovoj zeni inteligencija bas i nije jaca strana, cim je pogadjaju ovakve gluposti.

Licno da sam na njenom mestu i da sam debeo, ne bih ni reagovao na takve gluposti.

Ako te neko procenjuje samo po fizickom izgledu to samo znaci da je taj neko mnogo glup. Kome normalnom je uopste potrebno da ga gledaju glupe osobe, da se druzi sa glupim osobama...?
Dakle to je samo prednost, jer odmah na osnovu tog prvog stava mozes da zakljucis da je neko ispod tvog nivoa i mozes da budes samo srecan sto te takve osobe ne gnjave.

Druzio sam se sa normalnim i pametnim osobama i neretko se desavalo da u tom drustvu najzanimljiviji, najduhovitiji i najpopularniji bude neko ko je bas debeo.

Da imate 2 grama mozga znali bi da je pitanje debljine obicno pitanje pomodarstva. Danas je moderno biti mrsav, a za 50 godina ce mozda biti bas obrnuto i moderno ce biti da budes debeo, pa ce tada ljudi patiti za tim da se udebljaju.

Poenta cele price je ipak u inteligenciji. Glupim ljudima je lako utuviti u glavu da je nesto lose. Pametni ne dozvoljavaju da im nekakve tv reklame formiraju misljenje, vec sami stvaraju svoje misljenje.

Crna

pre 10 godina

To je nažalost tačno. Nakon porođaja, nisam bila čak ni gojazna, imala sam nekih 15 kg viška i to mi je smetalo ali još uvek nisam prelazila granice neke normale. Kako su me tretirale prodavačice butika, to je za psihijatre! Kao da sam ih lično uvredila samim ulaskom u butik. To nisu bili ni neki ekskluzivni skupi butici, najobičnija turska roba, ali ti stavovi sa visine, i obaveze "britke" primedbe već sa ulaza tipa "ne držimo tako velike brojeve" uz obavezni poluosmeh, ili ako se u već nešto uvučem (a bila sam mlada, vrlo), komentar "gospođo, izledate mlađe i mršavije u tome" naravno uz odgovarajući izraz lica... tretiraju vas kao smeće samo zato što ste puniji. Mogu misliti kako je ozbiljnije gojaznima. Da, društvo je surovo prema ljudima sa viškom težine.

Milan

pre 10 godina

Samohrana majka, dva propala braka - pa ovo je glavni razlog za bezati od nje glavom bez obzira (ako se radi o nekakvim ljubavnim stvarima) bez obzira na to kakvu liniju ima.

EPP

pre 10 godina

Neko ko je inteligentan tesko da moze da bude debeo, ne bi dozvolio sebi da izgleda tako jer zna za bolje. (Igor, 26. septembar 2015 13:33)

Evo ja sam bivši član mense, i pritom sam debeo (a bilo je još takvih). Dakle, lupio si i ostao živ... (banex, 26. septembar 2015 15:09)

Decko je hteo reci pametan umesto inteligentan. Sto se mene tice, dobra cica je dobra. Sa 20kg manje-vise. Ne radi se uopste o kilazi.

neko tamo

pre 10 godina

I ja sam debela, stvarno jesam. bila sam vitka (ispod 50 kg) dok nisam ostala trudna. nakon par meseci sam opet zatrudnela I sada imam dvoje divne dece I ne bas divan visak kilograma. to se nije desilo nikome iz moje okoline (ne toliko drasticno), tako da ne krivim trudnoce. sama sam kriva sto vec godinama zivim u telu koje nije moje. ali, ne pisem zbog toga. pisem zbog prodavacica iz supermarketa. ranije sam dobijala osmehe, prosto su ljudi bili ljubazniji prema meni. muskarce ne pominjem, nikada mi nije ni stalo do toga da li neko na ulici misli da sam dobra riba, ali sada je jasno da se I bake I deke drugacije ponasaju. normalno je da ljudi vole lepotu. I deca vole lepe ljude (omiljena vaspitacica je uvek ona lepsa....). debeli ljudi jesu "pustili" mnoge kocnice u svom zivotu. ali da radim na radiju, vi to ne bi znali, zar ne? ja nisam bolesna I opravdanja nema. zena iz teksta jeste I njena debljina je posledica kortikosteroida koje uzima. a to nikome na celu ne pise (mada su ljudi sa autoimunim bolestima "drugacije" naduvano debeli).

Martin

pre 10 godina

Joj, najbolji mi je ovaj sto je na osnovu fotografije i okrulog lica dao dijagnozu bolesti. Prijatelju, da li si ti cuo za novinsku ilustraciju?

Mladen

pre 10 godina

Uspešna, bogata i obrazovana nije uslov da neko trči za njom, još ako se ne ponaša prirodno već prepotentno sa tom osobom nema šta da se traži. To što je ona uspešna, bogata i obrazovana to je samo za sebe a ne i za druge. Izgled ne bi trebalo da igra veliku ulogu, a znam da je gotovo svima bitno da li je dobra riba. Dakle, takve dame ne treba da žale za tipovima kojima je samo stalo do njihovog izgleda nego da traže one koji će ih poštovati u pravom smislu te reči. U 99.999% muškarca odbija ponašanje žene, a mnoge od njih su slepe da to vide i još nastavljaju misleći da je to u redu. Imao sam slično iskustvo, odmah sam se okrenuo i samo zdravo zdravo. Žalosno je gubiti svoje dragoceno vreme, svi su danas manje više materijalisti tako da je tu veliko pitanje koliko prave ljubavi i ima. Nije čovek pametan da bi odgovorio na takvo pitanje. Postoje pretpostavke, sumnje i predrasude i treba to sve namestiti da bi valjalo, ali u ovim vremenima teško to ide.

zigot

pre 10 godina

pa u principu to u americi i jeste problem... debele zene ama bas niko ne shvata ozbiljno... mala digresija - film "american psycho" nije bez razloga kultno delo... u americi je podpuni uspeh privilegija vrlo vrlo uskog kluba sa isto tako vrlo strogim pravilima... mesta za individualnost u principu nema... individualnost je rekreacija siromasnih

Clan amss

pre 10 godina

@(banex, 26. septembar 2015 15:09)

Nemoj da pricas da je clan mense u komentarima. :D Jao... inace sta clanove mense kvalifikuje da sebe smatraju pametnima? To sto urade dobro test inteligencije? :D

Petar

pre 10 godina

Znači lepi i zgodni ljudi nisu dobri?
Ili su sve debele osobe nepogrešivi anđeli?
Ali ne možeš imati sve u životu. Sjajnu karijeru, veliku platu, savršeno zdravlje, i odličan izgled sa prelepim telom. I na sve to da si dobra, poštena, pametna, vredna osoba. Prostije rečeno - niko nije savršen, pa tako i ova
koja se buni treba da shvati da nije savršena.
I zašto svi potenciraju na to ''uspeh, bogatsvo, i obrazovanje''?
Uspešan je svako ko voli ono čime se bavi i dobar je u tome.
Ako neki moler voli svoj posao i radi ga kvalitetno, on je uspešan čovek.
Ne moraju samo foteljaši da se smatraju uspešnim.
Bogatsvo? Pare, papir, ne čini te boljom osobom dubok dzep.
A posebno ovo ''obrazovan''.
Pa budimo realni, garant znate par osoba u životu koji nemaju fakultet, koji nisu pročitali nikada knjigu u životu, ali su pametni, oštroumni, inteligentni,
imaju to ''ulično obrazovanje'' - životnu školu. .Šta taj obrazovan ima od toga?
Ako nije snalažljiv, uporan, istrajan, vredan, lukav, pun iskustva, dzaba mu obrazovanje! Pa više sam naučio od seljaka koji imaju 4 razredna osnovne u priči, nego od nekih vukovaca koji nisu mrdnuli iz sobe.

N

pre 10 godina

Nikada nisam verovala i ne mogu verovati osobama koje nisu sposobne da svoj život kontrolišu a to podrazumeva i kontrolu nad svojom ishranom. Odsustvo samokontrole / samodiscipline najviše govori o karakteru svake osobe - svejedno da li je reč o načinu ishrane, pogrešno akcentovanim rečima, ponašanju na javnom mestu, odnosu prema slabijima itd i tsl. Sve takve osobe su ubeđene da vrede više od svih iz okruženja, samožive su, večito gladne najveće pažnje i najvećeg poštovanja i kivne na svakoga ko im to ne pruža, lobne su, zavidljive a nepokolobljivo ubeđene da neverovatno dobre, dobronamerne, humane, pune razumevanja za druge i njihove probleme; ali, eto, svi drugi nisu sposobni da to uvide, da prepoznaju.
(Samosvesna građanka, 26. septembar 2015 15:29)
Lepo si opisala sebe. Sta reci o osobi koja veruje samo Beogradjanima posto ostali imaju pogresan akcenat.

perje

pre 10 godina

Kao neko ko je bio mrsav, pa debeo pa opet mrsav, potpisujem sve sto je napisala. Dok se ne nadjes licno u takvoj situaciji, ni ne znas koliko su ljudi odvratni. Sto rece jedan moj drug:"Najlakse i najdirektnije ces uvrediti debelu osobu".

Makijaveli

pre 10 godina

Braneci svoj stav o diskriminaciji debelih, doticna je istovremeno diskriminisala neinteligentne, neobrazovane i neuspesne. Ipak, to i nije najvaznije u celoj prici. Sustina je da su zakoni privlacnosti na nivou nagonskog reagovanja. Drugim recima, ne mozemo birati sta ce nam se dopasti. Osim toga, zar je bitno dopasti se svima? Po meni, sustina je dopasti se samo jednoj osobi - kojoj cemo biti sjajni, bas takvi kakvi jesmo.

Cura Fina

pre 10 godina

@Samosvesna gradjanka

Wow kakva generalizacija i kakav hejt! Svi smo ljudi i svi imamo svoje slabosti, a kod gojaznih se to vidi i na prvi pogled. To sto ste Vi, pretpostavljam, fit, ne govori da ste bolja osoba. Poznajem mnoge bas zgodne ljude (fizicki) koje su onako bas bas nezgodne kao osobe.

Milence

pre 10 godina

Debljina nema veze sa odbacenoscu i neostvarenoscu. Problem je u samoprihvatanju. Da prihvata samu sebe, i drugi bi je prihvatili...

Bobbie

pre 10 godina

Volem buce pre svega jer imaju mnogo dobru dusu.Doduse ima i onih koje sazaljevaju sebe zbog tezine pa postave nekakav odbrambeni zid prema okolini.Bitno je deliti ljude na dobre i zle.I da ponovo kazem volem buce.

pisite punije

pre 10 godina

ja licno obozavam punije zene.ne znam u cemu je problem.uvek su mi bile fetis i iskreno dosao sam do zakljucka da su mnogo bolji ljudi, toplije i iskrenije.Downside je sto im manjka u pojedinim slucajevima samopouzdanja al to nije nita katastrofalno na cemu se ne moze raditi :)

Dejan

pre 10 godina

Vecina debelih ljudi su lenje osobe (cast izuzecima koji boluju od neke bolesti).
Pojesti jedan umesto dva tanjira sigurno nije teze (a i jeftinije je), tako da nijedan razlog ne moze da se izmisli zasto je neko debeo i da mu je tako bog propisao.
Takodje takve osobe gledaju zgodne muskarce, a ne "zgodne" po svojoj meri tj debele.
Dobar deo debelih osoba kao sto je neko napisao se kunu u svoj karakter i postenje, a sve bi dale da imaju nekog macana.
Ovakve osobe dobijaju svakojake komplekse sa vremenom, i nabitno da li se na kraju udale ili ne ostace nezadovoljne dokle god su debele.
Ja licno imam predispozicije da budem debeo (na mog oca) ali uvek kada bih video da mi se kilaza popne za 10kg usled neaktivnosti ili stalnog sedenja za stolicom na poslu i u kolima, poceo bih sa laganim merama da to regulisem i uvek uspem.
Nikada ne bih mogao da lezim pored osobe koja je duplo sira od mene i pravi vecu rupu u krevetu, plus sto ne moze da cucne ili podigne nogu.

s

pre 10 godina

Radi se o tome da toliko, osim u slucaju neke bolesti, mozes postati debeo samo u slucaju da si nevoljna, dosadna, nemarljiva osoba koju mrzi da ode do WC-a. Osoba tipa "sutra cu", "kasnije", "sad cu" i ostalo. U slucaju bolesti stoji to sve iz teksta.

Amerikanac

pre 10 godina

Na zapadu je to normalno.ako si debeo, pušiš ili imas svoje mišljenje koje se razlikuje od opšte prihvacenog, nemas nikakve šanse za uspeh.Moras da budes fit i zdrav, jer jedino tako možeš da rintas i placas porez državi i kredite bankama. I naravno moras da budes poslušan...to brzo shvatiš ili ti stave na znanje, pa ti biraj..our way or highway. ..
(Darko, 26. septembar 2015 15:21)

Ma sta mi naprica?

Nisam debeo, ali pusim ko dimnjak, a misljenja su mi van bilo kakve norme i nikada ih ne krijem, naprotiv.

Amerika me je prihvatila kao svog, otvorenog srca i sa milion ohrabrenja.

Ovde sam vec 25 godina i ovde cu, ako Bog da, umreti.

Jelena

pre 10 godina

Мој поглед на свет је да изглед није најбитнији , уколико прихватиш себе онда не би требало да постоји проблем. Људи вређају и витке девојке пребацујући им да су превише мршаве. Све је у глави а простих људи ће увек бити. Моја омиљена професорка са факултета је пунија жена , и никада нисам примећивала њен изглед, има титулу академика, њена предавања су ми била омиљена, и њено понашање и ауторитет. Нараво да није здраво бити пунији али има и оних који због болести поремете свој изгед, познајем доста људи у својој оклини.

poljak

pre 10 godina

I ja debele osobe vidim kao neverovatno lenje , sebicne , glupave, alave i u 95% slucajeva sam upravu. Tih preostalih 5% cine debeli ljudi s nekim zdravstvenim problemom koji za posledicu ima gojaznost.

Alex

pre 10 godina

Njoj je potreban psihijatar! Zena koja je izgladala dobro,za kojom su se ljudi verovatno okretali,muvali je,obracali paznju na nju.....e sada vise toga nema jer je debela,sto je I normalno,ali ne I za nju. Ne ulazim u to zasto se ugojila ali ocigledno je da joj fali ono sto je pre imala I sada je problem u drustvu. Dobar psihic I resena stvar.
Ja sam bio data debeo,120kg, I nisam primetio da su me ljudi ignorisali ili gledali ne znam ni ja kako. Sada imam 90kg I ne vidim da me opet gledaju ne znam ni ja kako I da se ponasaju prema meni drugacije.
I jos nesto,nigde nije ni jedan primer dala vec sve povrsno,njeno zapazanje.
Pozdrav.

гурање носа у туђ живот

pre 10 godina

(Nemanja, 26. septembar 2015 16:05)

А зашто тебе погађа што је неко дебео? Шта тебе брига да ли ће нечија гојазност да утиче на нечије здравље?

Negrino

pre 10 godina

Neko je ostavio komentar za akne. Mogu da potvrdim da se drugačije ljudi ophode jer ih pre nisam imala. Ljudi, samo ne osudjujte. Ne kaze niko da vam debeli, bubuljicavi, ovakvi-onakvi moramo biti lepi, jasno je i nama sta je privlacno za oko, a sta nije. Samo nemojte biti grubi jer ti ljudi (mozda neke i boli uvo) su sigurno tužni zbog tih problema.

csc

pre 10 godina

Meni nije jasno ko je to izbegava? Tehnicki je nemoguce izbegavati, barem sto se profesionalnog zivota tice, buduci da je direktor uspesne kompanije. Pritom, siguran sam da je i prijatelji ne izbegavaju - barem ja ne bih nikoga meni dragog izbegavao zbog tezine. Jedino preostaje zakljucak da ova zena prvenstveno ima na umu da je muskarci, u romanticnom smislu, izbegavaju. E, tu, na zalost, nema pomoci. Morace da smrsa, a, ako ne moze, nije bas ni neophodno biti u vezi da bi se bilo sretnim. Postoji milion stvari u kojima se moze uzivati bez ljubavi i zaljubljenosti.

Stevan

pre 10 godina

10x je bolje biti debeo nego ruzan. Mene neki ljudi ne vole jednostavno jer sam akrep i to je dovoljno da me tretiraju lose, ali navikao sam se, nije bas da imam izbor. Taj los tretman o kom ona prica je normalan za svakog prosecnog muskarca, a jos vise za ruznog. Nije toliko los prema debelim zenama. Manje od 2% ljudi su debeli zbog genetike ili bolesti, ostali nisu sposobni da kontrolisu svoje impulse, pa jedu kad im padne na pamet. A izgled je definitivno mozda i bitniji od svega drugog, zavisno od profesije. Dve reci: Halo efekat.

tanja

pre 10 godina

Pametnu mladu damu ne bi trebalo da interesuje u toj meri sopstveni izgled.Treba da se opusti i uziva u svom uspehu i zivotu.Bas je prepuna
kompleksa.Ja nisam mlada,ali
sam oduvek bila pametna,vitka
,lepog izgleda,samohrana majka. Zlobni i ljubomorni ljudi
tesko su me prihvatali upravo zbog ti spoljasnih atributa.Moju
pamet, dobrotu i plemenitost svi su koristilu i svi ignorisali...

Bane

pre 10 godina

Ja lično mislim da njen problem nije zbog težine, mislim da je to problem njenog karaktera s tim da dok je bila zgodna i atraktivna njen karakter mnogima nije bio bitan (kao što i mi poznajemo slučajeve da prelepa devojka i ako je skot, ili makar samo dosadna i prazna, imaće više pažnje od ružne koja je bolja, duhovitija ili zanimljivija osoba). Nena biografija svedoci o obrazovanju i ambiciji, ali to je nešto što se traži u poslovnom svetu ali ne svedoci o duhovitosti, toplini, harizmi, osećaju za druge i ostalim karakternim osobinama koje su važne u međuljudskim odnosima. Tako da ona verovatno nije razmišljala o tim svojim osobinama ranije jer joj je zbog pređašnjeg izgleda poklanjana pažnja i ona je to uzimala zdravo za gotovo i živela život imajući izrazito visoko mišljenje o sebi. Sada kada nema izgleda i unutrašnje osobine dolaze do izražaja eto problema. Ja gledam u svom okruženju, devojke koje su oduvek lepe ne rade previše na svojim osobinama i ne trude se previše u međuljudskim odnosima jer im zbog lepote pažnja ne manjka. Dok devojke koje nikada nisu bile lepe uvek su se više trudile i radile na sebi da budu bolji ljudi i svojim osobinama kupe pažnju. Zato ja verujem da je za ove lepe ako ostanu bez izgleda to pakao.

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 10 godina

Stav koji ova g-dja ima prema sebi, omalovažavajući i prepun kompleksa, odredio je i stav drigih ljudi prema njoj!

Treba voleti sebe kakvo god telo imali, naš karakter i duh, kao trajne vrednosti, su nepromenljivi, dok je izgled, kao površna kategorija vrlo promenljiv, a ljudi nas uvek vole zbog toga kakvi smo, a ne kako izgledamo!

Jadan iskren covek

pre 10 godina

Da, ja imam veliku, cak i ogromnu odbojnost prema debelim ljudima, i muskim i zenskim. Isto tako imam veliku odbojnost prema neobrazovanima, smatram ih inferiornim i nedostojnim mog drustva.

Iz cega potice ovakav moj stav? Valja iz tog razloga sto smatram da ljudi koji su nemarni prema sopstvenom izgledu najverovatnije pokazuju neodgovornost i lenjost i u ostalim poslovima.
Slicno je i za neobrazovanost. Ako neko nema fakultet, (osim ako je napustio studiranje zbog genijalne ideje) takodje ga smatram ne narocito vrednim da na njega/nju trosim svoje vreme.
I trece, volim lepe ljude i zene. Uvek sam voleo da se druzim sa najlepsim devojkama (koje su pri tome morale biti i uspesne/pametne). Onda je savrseno, ima hemije, razgovori su pametni i na svakih 10min pomislim - prelepa je.
Zasto bih uopste pricao sa nelepom zenom - isti mi je ugodjaj kao da pricam sa nekim momkom, polovican, nema privlacnosti.

Sada cete napisati kako eto, nije kriva, nije imala kad, rodila 4 dece.
Ne.
Zdrav izgled se postize sa 15 min vezbanja dnevno. Ceo zivot, svaki dan.
Obrazovanje se stice sa svakodnevnim citanjem u trajanju od 30 min. Ceo zivot, svaki dan.
Ako neko ima toliko obaveza da ne moze sebi da posveti 1 sat - taj ne ume da se organizuje.

I nije vredan mog vremena.

zoki

pre 10 godina

Evo ja sam bivši član mense, i pritom sam debeo (a bilo je još takvih). Dakle, lupio si i ostao živ...(banex, 26. septembar 2015 15:09)386
U Mensi si bivsi, a u debelima si sadasnji. Razmisli o tome. Pozdrav, Zoki.

Uvek bilo

pre 10 godina

@nego sta Super pa si to napisao, tice se mog komentara. I sama sam htela da napisem da je debela ZENA u mnogo gorem polozaju od debelog MUSKARCA.

munja

pre 10 godina

zena je objasnila da je debela zbog kortikosteroida koje pije iz razloga da ne dodje do odbacivanja
transplantiranih bubrega...
znaci, ona jede normalno I savjesno ,I prije svega SVE ZDRAVO...ali prosto "buja", zbog hormona koje unosi...
zao mi je zene, ali ljudi imaju predrasude...Objasnjenja BEZ

sasa

pre 10 godina

pa kada je toliko pametna,uspesna i zna u cemu je njen problem neka ga resi onda..
nego kuka na sav glas :"ja sam debela i ne srecna..a pametna"
ma da..

Nemanja

pre 10 godina

Ne 65%, nego preko 90% gojaznih ljudi prouzrokovalo je to ishranom i pasivnim stilom zivota. Cak i kod onih 10% gde lose utice genetika i hormoni - i to se moze drzati u normali adekvatnim planom ishrane i aktivnmim zivotom. Ovaj slucaj je 1% da su lekovi prouzrokovali to i tad se zaista malo moze uraditi. I nazalost, ovakvi slucajevi budu diskriminisani zbog svih onih drugih koji za svoje odluke krive "genetiku", "spor metabolizam" itd, a zapravo samo nece da mrdnu dupe.
I ova "diskriminacija" jeste strasna, ali sa druge strane je jos strasnije promovisati gojaznost kao prihvatljiv zivotni stil jer nikad, ali NIKADA, osoba koja ima salo (povisen procenat masti u organizmu) ne moze da bude zdrava i to dodje kad-tad na naplatu, a u svetu najvise ljudi umire upravo od gojaznosti i bolesti prouzrokovanih njom.

samra

pre 10 godina

Odgovor Igoru
U potpunosti se slazem,slabi ljudi ne znaju da se kontrolisu,a postoji nesto sto se zove kultura zivljenja sto ukljucuje brigu o svom tijelu.
Imam osjecaj da su se svi debeli poistovijetili sa ovom zenom,iako je samo debljina to po cemu su slicni.
Naravno,sve ovo se ne odnosi na ljude koji su oboljeli,nego na ljencuge!

nonsense

pre 10 godina

Uspešna, bogata, obrazovana a odbačena od svih. Nekako sam sigurna da je odbačena, ako je istina odbačena iz nekih drugih razloga ali ne zbog debljine. Poznavala sam neke ljude sa prekomernom kilažom, obrazovane, inteligentne, uspešne, duhovite, harizmatične, bez kompleksa i nikada im nije nedostajalo društvo niti udvarači. Proble je u nečem drugom. Ili je isuviše sujetna pa bi htela da je na vrhu sveta ili je loša drugarica, partnerka, koleginica, prijateljica, rečju čovek pa je došla tu gde je. Mislim da to nema veze sa debljinom. Možda je neki muškarac koga je htela nije hteo ili ostavio, ko zna zašto i onda od tad 'nema nikoga ko bi bio sa njim. Sve u svemu nečiji izgled nikada nije naivažniji. Možda je prvo što primetimo, ali posle pravog upoznavanja važne su neke druge stvari. Razmažena, navikla da ima sve. Prihvatam mogućnost i da je bolesna, ali i tu postoji rešenje, bar za takve kao ona.

llac

pre 10 godina

ja mislim da je ona u pravu. Jer je rekla da nije oduvek bila debela i da se bavila atletikom. To je ono najgore u svemu, to sto ona zna kako je bilo kad je bila zgodna i kako je sad kad je deblja. I to sto je ljudi tretiraju kao drugu osobu posle gojenja. Ja licno to ne mogu da razumem jer nemam problem sa kilazom, ali dosta mojih prijatelja kuburi s tim i kilogrami ih sprecavaju u raznim stvarima. Ali im sluze kao izgovor za neuspeh takodje.

Samosvesna građanka

pre 10 godina

Nikada nisam verovala i ne mogu verovati osobama koje nisu sposobne da svoj život kontrolišu a to podrazumeva i kontrolu nad svojom ishranom. Odsustvo samokontrole / samodiscipline najviše govori o karakteru svake osobe - svejedno da li je reč o načinu ishrane, pogrešno akcentovanim rečima, ponašanju na javnom mestu, odnosu prema slabijima itd i tsl. Sve takve osobe su ubeđene da vrede više od svih iz okruženja, samožive su, večito gladne najveće pažnje i najvećeg poštovanja i kivne na svakoga ko im to ne pruža, lobne su, zavidljive a nepokolobljivo ubeđene da neverovatno dobre, dobronamerne, humane, pune razumevanja za druge i njihove probleme; ali, eto, svi drugi nisu sposobni da to uvide, da prepoznaju.

Cone

pre 10 godina

@dosledan Pa i da jesu takvi od prekomernog jela, tada je diskriminacija ok? Svako moza sa svojim telom i zivotom da radi sta zeli, da bude mrsav, debeo, vernik, ateista, gej, strejt, nebitno je. To nikada ne treba da bude merilo za podelu po bilo kojoj osnovi!

banex

pre 10 godina

Neko ko je inteligentan tesko da moze da bude debeo, ne bi dozvolio sebi da izgleda tako jer zna za bolje.
(Igor, 26. septembar 2015 13:33)

Evo ja sam bivši član mense, i pritom sam debeo (a bilo je još takvih). Dakle, lupio si i ostao živ...

Nenad S.R. Jevtić

pre 10 godina

Draga Ketlin Bruk,
ne brini previše, možda ćeš naići na osobu koja će poštovati Tvos duh i Tvoje emocije. Iskreno me brine da si imala već dva braka za sobom...Dobro poznajem Tvoj problem jer imam sina 37 god, koji je isto tako debeo ali nije tako obrazovan i uspešan u profesionalnom životu.
A taj dečko Marko Jevtić je najbolja osoba i čovek u celoj mojoj porodici i familiji. Pozdrav od Marka iz Ljubljane.

Baquero

pre 10 godina

@Igor
Ne razumem ovu korelaciju između telesne mase i koeficijenta inteligencije? Da kod tebe nije došlo do nekog disbalansa pa govoriš iz ličnog iskustva, opusti se čovek a kilogrami se samo lepe?!

Darko

pre 10 godina

Na zapadu je to normalno.ako si debeo, pušiš ili imas svoje mišljenje koje se razlikuje od opšte prihvacenog, nemas nikakve šanse za uspeh.Moras da budes fit i zdrav, jer jedino tako možeš da rintas i placas porez državi i kredite bankama. I naravno moras da budes poslušan...to brzo shvatiš ili ti stave na znanje, pa ti biraj..our way or highway. ..

rebni

pre 10 godina

U netako dalekoj proslosti elegantno popunjene dame ili ti punacke snase svi su smatrali sasvim normalnim i prihatljivim. Danas ako dama na 1.80 m ima 60 kg ide ono fuj,bljak itd. Danasnji normativi i vrednosti mogu samo da budu jos gori, da ne dodje vreme kada ce i lincovati gojazne ljude na uluci.

nego sta

pre 10 godina

Ja sam izrazito debeo i ne vidim da sam diskriminisan. Osim što ne mogu baš uvek da nađem odeću koja mi se dopada u broju koji mi odgovara :-)

Nikola

pre 10 godina

Ima dete,posao,pare ali je na ivici propasti jer je ljudi ne slave,pa jbg,sto kazu ne moze sve.Mada kad neko ovako moze svoj glup problem,koji je u rangu problema dece u osnovnoj skoli,da prestavi kao nesto bitno onda verovatno i nije bas prijatna osoba za druzenje.Dodje neko ko nema nista od toga i ova joj se zali kako je skrhana bolom jer je ne voli onaj i onaj...

dosledan

pre 10 godina

Bar 65% preterano gojaznih nema nijedan medicinski uzrok, nego su debeli zbog prekomernog jela, pa odatle i reakcija okoline. Sto se tice ove price, ja ne verujem da bi neko za direktora postavio slabog i stidljivog coveka, mozda joj se tako samo cini u poredjenju sa time kako se ranije osecala. I tako, eto, ne znam zasto bi zelela da je zale. A stereotipa uvek ima, dok te ne zakaci naravno da o njima ne razmisljas.

vladimir

pre 10 godina

Cista glupost, zena je sebi napravila trip u glavi, generalno pozitivne osobe dobro prolaze u drustvu bile debele ili mrsave. A kad treba opravdanje to se najlakse nadje.

избегавао си школу, зар не?

pre 10 godina

Neko ko je inteligentan tesko da moze da bude debeo, ne bi dozvolio sebi da izgleda tako jer zna za bolje.
(Igor, 26. septembar 2015 13:33)

Неко ко је интелигентан би схватио прочитано. Упс, за то је неопходно научити да читаш.

hitri pekalec

pre 10 godina

''Uspešna, bogata i obrazovana, ali odbačena od svih''
Ništa od navedenog nije bitno za kontakt i razumevanje ljudi. Uspešna u čemu? Bogata čime? Obrazovana gde i kako?

sanja BG

pre 10 godina

Dok me gledate, ne biste pretpostavili da sam direktorka velike korporacije, da sama podižem svoje dete



pretpostavljam da si to svoje dete sama napravila iz dva propala braka,sto sad nije tema,ali kako god,mnogo govori o tebi.

...

pre 10 godina

Ovo kao da sam ja pisala, preslikano. Treba pogledati film "To be fat like me", glavnu ulogu igra Peni iz "The big bang theory". Objasnjava mnoge stvari.

мире

pre 10 godina

Не треба никога спутавати због дебљине. Али сматрам да дебеле особе не смеју да захтевају повлашћен однос према њима. Друштво треба да подстакне људе да живе здраво и да дебљина угрожава њихово здравље. Претерана дебљина је болест коју свет мора да решава због тих људи којима је потребна помоћ. Нико не воли сигурно да је дебео.
Зато људи моји купите бицикл и верглајте. Уз промену исхране рецепт за скидање кила је ту. Све што је потребно је јака воља.

risus sardonicus

pre 10 godina

ako je uzimala steroide najverovatnije ima ostecenu nadbubreznu zlezdu, pa pati od jatrogenog kusingovog sindroma. sa slike mi se cini i da ima tipicno "okruglo" lice koje se javlja kod ove bolesti

Bety

pre 10 godina

Da, nažalost, taj prvi kontakt se, upravo uspostavlja na osnovu fizičkog izgleda. Ali on je bitan, premda ne i presudan i kasnije...u svim segmentima življenja ; poslovni, bračni, partnerski... pa čak , donekle,u nekom periodu odrastanja deteta, i roditeljski.Možda je,jedino pravim prijateljima to nevažno.
Rađena su neka istraživanja na temu da li su "lepi" ljudi (i muškarci i žene) uspešniji u životu, i pokazano je da jesu.
Lepota , priznali mi to ili ne, izaziva osećaj poštovanja i daje pretpostavku da su takve osobe kvalitetnije i svim drugim aspektima što, najčešće nije tako.
Potrebno je vreme da se neko upozna "iznutra"... Ali, taj prvi utisak,često, ne pruži šansu za to.

Markoni NS

pre 10 godina

Ja sam uvek nekako vise verovao debelim osobama,nekako mi oni deluju pitomije,iskrenije...ne znam. Moj najbolji drug je triput ja. Stop diskriminaciji.

Markoni NS

pre 10 godina

Ja sam uvek nekako vise verovao debelim osobama,nekako mi oni deluju pitomije,iskrenije...ne znam. Moj najbolji drug je triput ja. Stop diskriminaciji.

Bety

pre 10 godina

Da, nažalost, taj prvi kontakt se, upravo uspostavlja na osnovu fizičkog izgleda. Ali on je bitan, premda ne i presudan i kasnije...u svim segmentima življenja ; poslovni, bračni, partnerski... pa čak , donekle,u nekom periodu odrastanja deteta, i roditeljski.Možda je,jedino pravim prijateljima to nevažno.
Rađena su neka istraživanja na temu da li su "lepi" ljudi (i muškarci i žene) uspešniji u životu, i pokazano je da jesu.
Lepota , priznali mi to ili ne, izaziva osećaj poštovanja i daje pretpostavku da su takve osobe kvalitetnije i svim drugim aspektima što, najčešće nije tako.
Potrebno je vreme da se neko upozna "iznutra"... Ali, taj prvi utisak,često, ne pruži šansu za to.

banex

pre 10 godina

Neko ko je inteligentan tesko da moze da bude debeo, ne bi dozvolio sebi da izgleda tako jer zna za bolje.
(Igor, 26. septembar 2015 13:33)

Evo ja sam bivši član mense, i pritom sam debeo (a bilo je još takvih). Dakle, lupio si i ostao živ...

vladimir

pre 10 godina

Cista glupost, zena je sebi napravila trip u glavi, generalno pozitivne osobe dobro prolaze u drustvu bile debele ili mrsave. A kad treba opravdanje to se najlakse nadje.

избегавао си школу, зар не?

pre 10 godina

Neko ko je inteligentan tesko da moze da bude debeo, ne bi dozvolio sebi da izgleda tako jer zna za bolje.
(Igor, 26. septembar 2015 13:33)

Неко ко је интелигентан би схватио прочитано. Упс, за то је неопходно научити да читаш.

nonsense

pre 10 godina

Uspešna, bogata, obrazovana a odbačena od svih. Nekako sam sigurna da je odbačena, ako je istina odbačena iz nekih drugih razloga ali ne zbog debljine. Poznavala sam neke ljude sa prekomernom kilažom, obrazovane, inteligentne, uspešne, duhovite, harizmatične, bez kompleksa i nikada im nije nedostajalo društvo niti udvarači. Proble je u nečem drugom. Ili je isuviše sujetna pa bi htela da je na vrhu sveta ili je loša drugarica, partnerka, koleginica, prijateljica, rečju čovek pa je došla tu gde je. Mislim da to nema veze sa debljinom. Možda je neki muškarac koga je htela nije hteo ili ostavio, ko zna zašto i onda od tad 'nema nikoga ko bi bio sa njim. Sve u svemu nečiji izgled nikada nije naivažniji. Možda je prvo što primetimo, ali posle pravog upoznavanja važne su neke druge stvari. Razmažena, navikla da ima sve. Prihvatam mogućnost i da je bolesna, ali i tu postoji rešenje, bar za takve kao ona.

risus sardonicus

pre 10 godina

ako je uzimala steroide najverovatnije ima ostecenu nadbubreznu zlezdu, pa pati od jatrogenog kusingovog sindroma. sa slike mi se cini i da ima tipicno "okruglo" lice koje se javlja kod ove bolesti

dosledan

pre 10 godina

Bar 65% preterano gojaznih nema nijedan medicinski uzrok, nego su debeli zbog prekomernog jela, pa odatle i reakcija okoline. Sto se tice ove price, ja ne verujem da bi neko za direktora postavio slabog i stidljivog coveka, mozda joj se tako samo cini u poredjenju sa time kako se ranije osecala. I tako, eto, ne znam zasto bi zelela da je zale. A stereotipa uvek ima, dok te ne zakaci naravno da o njima ne razmisljas.

Nemanja

pre 10 godina

Ne 65%, nego preko 90% gojaznih ljudi prouzrokovalo je to ishranom i pasivnim stilom zivota. Cak i kod onih 10% gde lose utice genetika i hormoni - i to se moze drzati u normali adekvatnim planom ishrane i aktivnmim zivotom. Ovaj slucaj je 1% da su lekovi prouzrokovali to i tad se zaista malo moze uraditi. I nazalost, ovakvi slucajevi budu diskriminisani zbog svih onih drugih koji za svoje odluke krive "genetiku", "spor metabolizam" itd, a zapravo samo nece da mrdnu dupe.
I ova "diskriminacija" jeste strasna, ali sa druge strane je jos strasnije promovisati gojaznost kao prihvatljiv zivotni stil jer nikad, ali NIKADA, osoba koja ima salo (povisen procenat masti u organizmu) ne moze da bude zdrava i to dodje kad-tad na naplatu, a u svetu najvise ljudi umire upravo od gojaznosti i bolesti prouzrokovanih njom.

nego sta

pre 10 godina

Ja sam izrazito debeo i ne vidim da sam diskriminisan. Osim što ne mogu baš uvek da nađem odeću koja mi se dopada u broju koji mi odgovara :-)

Darko

pre 10 godina

Na zapadu je to normalno.ako si debeo, pušiš ili imas svoje mišljenje koje se razlikuje od opšte prihvacenog, nemas nikakve šanse za uspeh.Moras da budes fit i zdrav, jer jedino tako možeš da rintas i placas porez državi i kredite bankama. I naravno moras da budes poslušan...to brzo shvatiš ili ti stave na znanje, pa ti biraj..our way or highway. ..

llac

pre 10 godina

ja mislim da je ona u pravu. Jer je rekla da nije oduvek bila debela i da se bavila atletikom. To je ono najgore u svemu, to sto ona zna kako je bilo kad je bila zgodna i kako je sad kad je deblja. I to sto je ljudi tretiraju kao drugu osobu posle gojenja. Ja licno to ne mogu da razumem jer nemam problem sa kilazom, ali dosta mojih prijatelja kuburi s tim i kilogrami ih sprecavaju u raznim stvarima. Ali im sluze kao izgovor za neuspeh takodje.

Cone

pre 10 godina

@dosledan Pa i da jesu takvi od prekomernog jela, tada je diskriminacija ok? Svako moza sa svojim telom i zivotom da radi sta zeli, da bude mrsav, debeo, vernik, ateista, gej, strejt, nebitno je. To nikada ne treba da bude merilo za podelu po bilo kojoj osnovi!

hitri pekalec

pre 10 godina

''Uspešna, bogata i obrazovana, ali odbačena od svih''
Ništa od navedenog nije bitno za kontakt i razumevanje ljudi. Uspešna u čemu? Bogata čime? Obrazovana gde i kako?

...

pre 10 godina

Ovo kao da sam ja pisala, preslikano. Treba pogledati film "To be fat like me", glavnu ulogu igra Peni iz "The big bang theory". Objasnjava mnoge stvari.

rebni

pre 10 godina

U netako dalekoj proslosti elegantno popunjene dame ili ti punacke snase svi su smatrali sasvim normalnim i prihatljivim. Danas ako dama na 1.80 m ima 60 kg ide ono fuj,bljak itd. Danasnji normativi i vrednosti mogu samo da budu jos gori, da ne dodje vreme kada ce i lincovati gojazne ljude na uluci.

Nikola

pre 10 godina

Ima dete,posao,pare ali je na ivici propasti jer je ljudi ne slave,pa jbg,sto kazu ne moze sve.Mada kad neko ovako moze svoj glup problem,koji je u rangu problema dece u osnovnoj skoli,da prestavi kao nesto bitno onda verovatno i nije bas prijatna osoba za druzenje.Dodje neko ko nema nista od toga i ova joj se zali kako je skrhana bolom jer je ne voli onaj i onaj...

мире

pre 10 godina

Не треба никога спутавати због дебљине. Али сматрам да дебеле особе не смеју да захтевају повлашћен однос према њима. Друштво треба да подстакне људе да живе здраво и да дебљина угрожава њихово здравље. Претерана дебљина је болест коју свет мора да решава због тих људи којима је потребна помоћ. Нико не воли сигурно да је дебео.
Зато људи моји купите бицикл и верглајте. Уз промену исхране рецепт за скидање кила је ту. Све што је потребно је јака воља.

sanja BG

pre 10 godina

Dok me gledate, ne biste pretpostavili da sam direktorka velike korporacije, da sama podižem svoje dete



pretpostavljam da si to svoje dete sama napravila iz dva propala braka,sto sad nije tema,ali kako god,mnogo govori o tebi.

Samosvesna građanka

pre 10 godina

Nikada nisam verovala i ne mogu verovati osobama koje nisu sposobne da svoj život kontrolišu a to podrazumeva i kontrolu nad svojom ishranom. Odsustvo samokontrole / samodiscipline najviše govori o karakteru svake osobe - svejedno da li je reč o načinu ishrane, pogrešno akcentovanim rečima, ponašanju na javnom mestu, odnosu prema slabijima itd i tsl. Sve takve osobe su ubeđene da vrede više od svih iz okruženja, samožive su, večito gladne najveće pažnje i najvećeg poštovanja i kivne na svakoga ko im to ne pruža, lobne su, zavidljive a nepokolobljivo ubeđene da neverovatno dobre, dobronamerne, humane, pune razumevanja za druge i njihove probleme; ali, eto, svi drugi nisu sposobni da to uvide, da prepoznaju.

Baquero

pre 10 godina

@Igor
Ne razumem ovu korelaciju između telesne mase i koeficijenta inteligencije? Da kod tebe nije došlo do nekog disbalansa pa govoriš iz ličnog iskustva, opusti se čovek a kilogrami se samo lepe?!

Nenad S.R. Jevtić

pre 10 godina

Draga Ketlin Bruk,
ne brini previše, možda ćeš naići na osobu koja će poštovati Tvos duh i Tvoje emocije. Iskreno me brine da si imala već dva braka za sobom...Dobro poznajem Tvoj problem jer imam sina 37 god, koji je isto tako debeo ali nije tako obrazovan i uspešan u profesionalnom životu.
A taj dečko Marko Jevtić je najbolja osoba i čovek u celoj mojoj porodici i familiji. Pozdrav od Marka iz Ljubljane.

neko tamo

pre 10 godina

I ja sam debela, stvarno jesam. bila sam vitka (ispod 50 kg) dok nisam ostala trudna. nakon par meseci sam opet zatrudnela I sada imam dvoje divne dece I ne bas divan visak kilograma. to se nije desilo nikome iz moje okoline (ne toliko drasticno), tako da ne krivim trudnoce. sama sam kriva sto vec godinama zivim u telu koje nije moje. ali, ne pisem zbog toga. pisem zbog prodavacica iz supermarketa. ranije sam dobijala osmehe, prosto su ljudi bili ljubazniji prema meni. muskarce ne pominjem, nikada mi nije ni stalo do toga da li neko na ulici misli da sam dobra riba, ali sada je jasno da se I bake I deke drugacije ponasaju. normalno je da ljudi vole lepotu. I deca vole lepe ljude (omiljena vaspitacica je uvek ona lepsa....). debeli ljudi jesu "pustili" mnoge kocnice u svom zivotu. ali da radim na radiju, vi to ne bi znali, zar ne? ja nisam bolesna I opravdanja nema. zena iz teksta jeste I njena debljina je posledica kortikosteroida koje uzima. a to nikome na celu ne pise (mada su ljudi sa autoimunim bolestima "drugacije" naduvano debeli).

Martin

pre 10 godina

Joj, najbolji mi je ovaj sto je na osnovu fotografije i okrulog lica dao dijagnozu bolesti. Prijatelju, da li si ti cuo za novinsku ilustraciju?

perje

pre 10 godina

Kao neko ko je bio mrsav, pa debeo pa opet mrsav, potpisujem sve sto je napisala. Dok se ne nadjes licno u takvoj situaciji, ni ne znas koliko su ljudi odvratni. Sto rece jedan moj drug:"Najlakse i najdirektnije ces uvrediti debelu osobu".

Cura Fina

pre 10 godina

@Samosvesna gradjanka

Wow kakva generalizacija i kakav hejt! Svi smo ljudi i svi imamo svoje slabosti, a kod gojaznih se to vidi i na prvi pogled. To sto ste Vi, pretpostavljam, fit, ne govori da ste bolja osoba. Poznajem mnoge bas zgodne ljude (fizicki) koje su onako bas bas nezgodne kao osobe.

N

pre 10 godina

Nikada nisam verovala i ne mogu verovati osobama koje nisu sposobne da svoj život kontrolišu a to podrazumeva i kontrolu nad svojom ishranom. Odsustvo samokontrole / samodiscipline najviše govori o karakteru svake osobe - svejedno da li je reč o načinu ishrane, pogrešno akcentovanim rečima, ponašanju na javnom mestu, odnosu prema slabijima itd i tsl. Sve takve osobe su ubeđene da vrede više od svih iz okruženja, samožive su, večito gladne najveće pažnje i najvećeg poštovanja i kivne na svakoga ko im to ne pruža, lobne su, zavidljive a nepokolobljivo ubeđene da neverovatno dobre, dobronamerne, humane, pune razumevanja za druge i njihove probleme; ali, eto, svi drugi nisu sposobni da to uvide, da prepoznaju.
(Samosvesna građanka, 26. septembar 2015 15:29)
Lepo si opisala sebe. Sta reci o osobi koja veruje samo Beogradjanima posto ostali imaju pogresan akcenat.

Negrino

pre 10 godina

Neko je ostavio komentar za akne. Mogu da potvrdim da se drugačije ljudi ophode jer ih pre nisam imala. Ljudi, samo ne osudjujte. Ne kaze niko da vam debeli, bubuljicavi, ovakvi-onakvi moramo biti lepi, jasno je i nama sta je privlacno za oko, a sta nije. Samo nemojte biti grubi jer ti ljudi (mozda neke i boli uvo) su sigurno tužni zbog tih problema.

Makijaveli

pre 10 godina

Braneci svoj stav o diskriminaciji debelih, doticna je istovremeno diskriminisala neinteligentne, neobrazovane i neuspesne. Ipak, to i nije najvaznije u celoj prici. Sustina je da su zakoni privlacnosti na nivou nagonskog reagovanja. Drugim recima, ne mozemo birati sta ce nam se dopasti. Osim toga, zar je bitno dopasti se svima? Po meni, sustina je dopasti se samo jednoj osobi - kojoj cemo biti sjajni, bas takvi kakvi jesmo.

munja

pre 10 godina

zena je objasnila da je debela zbog kortikosteroida koje pije iz razloga da ne dodje do odbacivanja
transplantiranih bubrega...
znaci, ona jede normalno I savjesno ,I prije svega SVE ZDRAVO...ali prosto "buja", zbog hormona koje unosi...
zao mi je zene, ali ljudi imaju predrasude...Objasnjenja BEZ

Uvek bilo

pre 10 godina

@nego sta Super pa si to napisao, tice se mog komentara. I sama sam htela da napisem da je debela ZENA u mnogo gorem polozaju od debelog MUSKARCA.

Clan amss

pre 10 godina

@(banex, 26. septembar 2015 15:09)

Nemoj da pricas da je clan mense u komentarima. :D Jao... inace sta clanove mense kvalifikuje da sebe smatraju pametnima? To sto urade dobro test inteligencije? :D

zigot

pre 10 godina

pa u principu to u americi i jeste problem... debele zene ama bas niko ne shvata ozbiljno... mala digresija - film "american psycho" nije bez razloga kultno delo... u americi je podpuni uspeh privilegija vrlo vrlo uskog kluba sa isto tako vrlo strogim pravilima... mesta za individualnost u principu nema... individualnost je rekreacija siromasnih

pisite punije

pre 10 godina

ja licno obozavam punije zene.ne znam u cemu je problem.uvek su mi bile fetis i iskreno dosao sam do zakljucka da su mnogo bolji ljudi, toplije i iskrenije.Downside je sto im manjka u pojedinim slucajevima samopouzdanja al to nije nita katastrofalno na cemu se ne moze raditi :)

Petar

pre 10 godina

Znači lepi i zgodni ljudi nisu dobri?
Ili su sve debele osobe nepogrešivi anđeli?
Ali ne možeš imati sve u životu. Sjajnu karijeru, veliku platu, savršeno zdravlje, i odličan izgled sa prelepim telom. I na sve to da si dobra, poštena, pametna, vredna osoba. Prostije rečeno - niko nije savršen, pa tako i ova
koja se buni treba da shvati da nije savršena.
I zašto svi potenciraju na to ''uspeh, bogatsvo, i obrazovanje''?
Uspešan je svako ko voli ono čime se bavi i dobar je u tome.
Ako neki moler voli svoj posao i radi ga kvalitetno, on je uspešan čovek.
Ne moraju samo foteljaši da se smatraju uspešnim.
Bogatsvo? Pare, papir, ne čini te boljom osobom dubok dzep.
A posebno ovo ''obrazovan''.
Pa budimo realni, garant znate par osoba u životu koji nemaju fakultet, koji nisu pročitali nikada knjigu u životu, ali su pametni, oštroumni, inteligentni,
imaju to ''ulično obrazovanje'' - životnu školu. .Šta taj obrazovan ima od toga?
Ako nije snalažljiv, uporan, istrajan, vredan, lukav, pun iskustva, dzaba mu obrazovanje! Pa više sam naučio od seljaka koji imaju 4 razredna osnovne u priči, nego od nekih vukovaca koji nisu mrdnuli iz sobe.

EPP

pre 10 godina

Neko ko je inteligentan tesko da moze da bude debeo, ne bi dozvolio sebi da izgleda tako jer zna za bolje. (Igor, 26. septembar 2015 13:33)

Evo ja sam bivši član mense, i pritom sam debeo (a bilo je još takvih). Dakle, lupio si i ostao živ... (banex, 26. septembar 2015 15:09)

Decko je hteo reci pametan umesto inteligentan. Sto se mene tice, dobra cica je dobra. Sa 20kg manje-vise. Ne radi se uopste o kilazi.

Amerikanac

pre 10 godina

Na zapadu je to normalno.ako si debeo, pušiš ili imas svoje mišljenje koje se razlikuje od opšte prihvacenog, nemas nikakve šanse za uspeh.Moras da budes fit i zdrav, jer jedino tako možeš da rintas i placas porez državi i kredite bankama. I naravno moras da budes poslušan...to brzo shvatiš ili ti stave na znanje, pa ti biraj..our way or highway. ..
(Darko, 26. septembar 2015 15:21)

Ma sta mi naprica?

Nisam debeo, ali pusim ko dimnjak, a misljenja su mi van bilo kakve norme i nikada ih ne krijem, naprotiv.

Amerika me je prihvatila kao svog, otvorenog srca i sa milion ohrabrenja.

Ovde sam vec 25 godina i ovde cu, ako Bog da, umreti.

Petar_357

pre 10 godina

Ceo život sam bio mršav k'o grana, a posle 28. mi iskoči stomak. Ne pijem pivo, šetam i trčim redovno, idem pešice na posao, nemam ni para da jedem više nego inače... al' izgleda da se metabolizam promenio, a ne mogu da budem gladan, ne bude mi dobro. I šta da radim, da se ubijem? Ne pada mi na um. Ako je i stomak, moj je.

гурање носа у туђ живот

pre 10 godina

(Nemanja, 26. septembar 2015 16:05)

А зашто тебе погађа што је неко дебео? Шта тебе брига да ли ће нечија гојазност да утиче на нечије здравље?

csc

pre 10 godina

Meni nije jasno ko je to izbegava? Tehnicki je nemoguce izbegavati, barem sto se profesionalnog zivota tice, buduci da je direktor uspesne kompanije. Pritom, siguran sam da je i prijatelji ne izbegavaju - barem ja ne bih nikoga meni dragog izbegavao zbog tezine. Jedino preostaje zakljucak da ova zena prvenstveno ima na umu da je muskarci, u romanticnom smislu, izbegavaju. E, tu, na zalost, nema pomoci. Morace da smrsa, a, ako ne moze, nije bas ni neophodno biti u vezi da bi se bilo sretnim. Postoji milion stvari u kojima se moze uzivati bez ljubavi i zaljubljenosti.

Bobbie

pre 10 godina

Volem buce pre svega jer imaju mnogo dobru dusu.Doduse ima i onih koje sazaljevaju sebe zbog tezine pa postave nekakav odbrambeni zid prema okolini.Bitno je deliti ljude na dobre i zle.I da ponovo kazem volem buce.

Milan

pre 10 godina

Samohrana majka, dva propala braka - pa ovo je glavni razlog za bezati od nje glavom bez obzira (ako se radi o nekakvim ljubavnim stvarima) bez obzira na to kakvu liniju ima.

Jelena

pre 10 godina

Мој поглед на свет је да изглед није најбитнији , уколико прихватиш себе онда не би требало да постоји проблем. Људи вређају и витке девојке пребацујући им да су превише мршаве. Све је у глави а простих људи ће увек бити. Моја омиљена професорка са факултета је пунија жена , и никада нисам примећивала њен изглед, има титулу академика, њена предавања су ми била омиљена, и њено понашање и ауторитет. Нараво да није здраво бити пунији али има и оних који због болести поремете свој изгед, познајем доста људи у својој оклини.

Milence

pre 10 godina

Debljina nema veze sa odbacenoscu i neostvarenoscu. Problem je u samoprihvatanju. Da prihvata samu sebe, i drugi bi je prihvatili...

zoki

pre 10 godina

Evo ja sam bivši član mense, i pritom sam debeo (a bilo je još takvih). Dakle, lupio si i ostao živ...(banex, 26. septembar 2015 15:09)386
U Mensi si bivsi, a u debelima si sadasnji. Razmisli o tome. Pozdrav, Zoki.

debeli i mrsavi

pre 10 godina

@Samosvesna gradjanka
Hajde da te pitam zasto bi uopste bilo ko trebao da kontrolise ishranu???
Zato sto su ti tako rekli na televiziji? Jel kontrolises ti na primer svoje sminkanje, kupovanje garderobe, izlaske itd?
Sigurno da ne kontrolises, jer su ti na toj istoj televiziji rekli da je to dobro, a da je biti debeo lose.
A ja ti recimo kazem da su te stvari 10 puta gore od ishrane.

Licno ne vidim nista lose u tome sto je neko debeo.
Cak ni te price da su debele osobe sklonije bolestima nisu tacne.
Oni su mozda samo skloniji jednim vrstama bolest, a mrsavi ljudi drugim vrstama bolesti.

Idemo dalje: seksualna privlacnost.
Postoji puno ljudi koje privlace debele osobe.
Sta je na primer sa velikim grudima? Pa zar i velike grudi nisu jedan vid debljine?
Ali svi vole velike grudi, a svima smeta veliki stomak ili debele butine?
ZANIMLJIVO

Nemate vi ljudi svoje misljenje, vec vase misljenje formiraju mediji i to je ovde najveci problem.
Do pre 50 godina niko nije ni pominjao debljinu ili mrsavost.
E onda su mediji poceli da nas ubedjuju kako je zdravo i moderno biti mrsav, a lose biti debeo.
Za 50 godina ce vam govoriti obrnuto da je lose biti mrsav, a dobro biti debeo i vi cete opet verovati u to, pa cemo tada citati jadikovke neke mrsave devojke.
Sve je to obicni marketing i nista vise.

U principu to su stvari koje su nebitne za ljudski zivot i kojima mogu da se opterecuju samo glupi ljudi.

Jadan iskren covek

pre 10 godina

Da, ja imam veliku, cak i ogromnu odbojnost prema debelim ljudima, i muskim i zenskim. Isto tako imam veliku odbojnost prema neobrazovanima, smatram ih inferiornim i nedostojnim mog drustva.

Iz cega potice ovakav moj stav? Valja iz tog razloga sto smatram da ljudi koji su nemarni prema sopstvenom izgledu najverovatnije pokazuju neodgovornost i lenjost i u ostalim poslovima.
Slicno je i za neobrazovanost. Ako neko nema fakultet, (osim ako je napustio studiranje zbog genijalne ideje) takodje ga smatram ne narocito vrednim da na njega/nju trosim svoje vreme.
I trece, volim lepe ljude i zene. Uvek sam voleo da se druzim sa najlepsim devojkama (koje su pri tome morale biti i uspesne/pametne). Onda je savrseno, ima hemije, razgovori su pametni i na svakih 10min pomislim - prelepa je.
Zasto bih uopste pricao sa nelepom zenom - isti mi je ugodjaj kao da pricam sa nekim momkom, polovican, nema privlacnosti.

Sada cete napisati kako eto, nije kriva, nije imala kad, rodila 4 dece.
Ne.
Zdrav izgled se postize sa 15 min vezbanja dnevno. Ceo zivot, svaki dan.
Obrazovanje se stice sa svakodnevnim citanjem u trajanju od 30 min. Ceo zivot, svaki dan.
Ako neko ima toliko obaveza da ne moze sebi da posveti 1 sat - taj ne ume da se organizuje.

I nije vredan mog vremena.

Bane

pre 10 godina

Ja lično mislim da njen problem nije zbog težine, mislim da je to problem njenog karaktera s tim da dok je bila zgodna i atraktivna njen karakter mnogima nije bio bitan (kao što i mi poznajemo slučajeve da prelepa devojka i ako je skot, ili makar samo dosadna i prazna, imaće više pažnje od ružne koja je bolja, duhovitija ili zanimljivija osoba). Nena biografija svedoci o obrazovanju i ambiciji, ali to je nešto što se traži u poslovnom svetu ali ne svedoci o duhovitosti, toplini, harizmi, osećaju za druge i ostalim karakternim osobinama koje su važne u međuljudskim odnosima. Tako da ona verovatno nije razmišljala o tim svojim osobinama ranije jer joj je zbog pređašnjeg izgleda poklanjana pažnja i ona je to uzimala zdravo za gotovo i živela život imajući izrazito visoko mišljenje o sebi. Sada kada nema izgleda i unutrašnje osobine dolaze do izražaja eto problema. Ja gledam u svom okruženju, devojke koje su oduvek lepe ne rade previše na svojim osobinama i ne trude se previše u međuljudskim odnosima jer im zbog lepote pažnja ne manjka. Dok devojke koje nikada nisu bile lepe uvek su se više trudile i radile na sebi da budu bolji ljudi i svojim osobinama kupe pažnju. Zato ja verujem da je za ove lepe ako ostanu bez izgleda to pakao.

Alex

pre 10 godina

Njoj je potreban psihijatar! Zena koja je izgladala dobro,za kojom su se ljudi verovatno okretali,muvali je,obracali paznju na nju.....e sada vise toga nema jer je debela,sto je I normalno,ali ne I za nju. Ne ulazim u to zasto se ugojila ali ocigledno je da joj fali ono sto je pre imala I sada je problem u drustvu. Dobar psihic I resena stvar.
Ja sam bio data debeo,120kg, I nisam primetio da su me ljudi ignorisali ili gledali ne znam ni ja kako. Sada imam 90kg I ne vidim da me opet gledaju ne znam ni ja kako I da se ponasaju prema meni drugacije.
I jos nesto,nigde nije ni jedan primer dala vec sve povrsno,njeno zapazanje.
Pozdrav.

Mladen

pre 10 godina

Uspešna, bogata i obrazovana nije uslov da neko trči za njom, još ako se ne ponaša prirodno već prepotentno sa tom osobom nema šta da se traži. To što je ona uspešna, bogata i obrazovana to je samo za sebe a ne i za druge. Izgled ne bi trebalo da igra veliku ulogu, a znam da je gotovo svima bitno da li je dobra riba. Dakle, takve dame ne treba da žale za tipovima kojima je samo stalo do njihovog izgleda nego da traže one koji će ih poštovati u pravom smislu te reči. U 99.999% muškarca odbija ponašanje žene, a mnoge od njih su slepe da to vide i još nastavljaju misleći da je to u redu. Imao sam slično iskustvo, odmah sam se okrenuo i samo zdravo zdravo. Žalosno je gubiti svoje dragoceno vreme, svi su danas manje više materijalisti tako da je tu veliko pitanje koliko prave ljubavi i ima. Nije čovek pametan da bi odgovorio na takvo pitanje. Postoje pretpostavke, sumnje i predrasude i treba to sve namestiti da bi valjalo, ali u ovim vremenima teško to ide.

Crna

pre 10 godina

To je nažalost tačno. Nakon porođaja, nisam bila čak ni gojazna, imala sam nekih 15 kg viška i to mi je smetalo ali još uvek nisam prelazila granice neke normale. Kako su me tretirale prodavačice butika, to je za psihijatre! Kao da sam ih lično uvredila samim ulaskom u butik. To nisu bili ni neki ekskluzivni skupi butici, najobičnija turska roba, ali ti stavovi sa visine, i obaveze "britke" primedbe već sa ulaza tipa "ne držimo tako velike brojeve" uz obavezni poluosmeh, ili ako se u već nešto uvučem (a bila sam mlada, vrlo), komentar "gospođo, izledate mlađe i mršavije u tome" naravno uz odgovarajući izraz lica... tretiraju vas kao smeće samo zato što ste puniji. Mogu misliti kako je ozbiljnije gojaznima. Da, društvo je surovo prema ljudima sa viškom težine.

Stevan

pre 10 godina

10x je bolje biti debeo nego ruzan. Mene neki ljudi ne vole jednostavno jer sam akrep i to je dovoljno da me tretiraju lose, ali navikao sam se, nije bas da imam izbor. Taj los tretman o kom ona prica je normalan za svakog prosecnog muskarca, a jos vise za ruznog. Nije toliko los prema debelim zenama. Manje od 2% ljudi su debeli zbog genetike ili bolesti, ostali nisu sposobni da kontrolisu svoje impulse, pa jedu kad im padne na pamet. A izgled je definitivno mozda i bitniji od svega drugog, zavisno od profesije. Dve reci: Halo efekat.

samra

pre 10 godina

Odgovor Igoru
U potpunosti se slazem,slabi ljudi ne znaju da se kontrolisu,a postoji nesto sto se zove kultura zivljenja sto ukljucuje brigu o svom tijelu.
Imam osjecaj da su se svi debeli poistovijetili sa ovom zenom,iako je samo debljina to po cemu su slicni.
Naravno,sve ovo se ne odnosi na ljude koji su oboljeli,nego na ljencuge!

poljak

pre 10 godina

I ja debele osobe vidim kao neverovatno lenje , sebicne , glupave, alave i u 95% slucajeva sam upravu. Tih preostalih 5% cine debeli ljudi s nekim zdravstvenim problemom koji za posledicu ima gojaznost.

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 10 godina

Stav koji ova g-dja ima prema sebi, omalovažavajući i prepun kompleksa, odredio je i stav drigih ljudi prema njoj!

Treba voleti sebe kakvo god telo imali, naš karakter i duh, kao trajne vrednosti, su nepromenljivi, dok je izgled, kao površna kategorija vrlo promenljiv, a ljudi nas uvek vole zbog toga kakvi smo, a ne kako izgledamo!

tanja

pre 10 godina

Pametnu mladu damu ne bi trebalo da interesuje u toj meri sopstveni izgled.Treba da se opusti i uziva u svom uspehu i zivotu.Bas je prepuna
kompleksa.Ja nisam mlada,ali
sam oduvek bila pametna,vitka
,lepog izgleda,samohrana majka. Zlobni i ljubomorni ljudi
tesko su me prihvatali upravo zbog ti spoljasnih atributa.Moju
pamet, dobrotu i plemenitost svi su koristilu i svi ignorisali...

Dejan

pre 10 godina

Vecina debelih ljudi su lenje osobe (cast izuzecima koji boluju od neke bolesti).
Pojesti jedan umesto dva tanjira sigurno nije teze (a i jeftinije je), tako da nijedan razlog ne moze da se izmisli zasto je neko debeo i da mu je tako bog propisao.
Takodje takve osobe gledaju zgodne muskarce, a ne "zgodne" po svojoj meri tj debele.
Dobar deo debelih osoba kao sto je neko napisao se kunu u svoj karakter i postenje, a sve bi dale da imaju nekog macana.
Ovakve osobe dobijaju svakojake komplekse sa vremenom, i nabitno da li se na kraju udale ili ne ostace nezadovoljne dokle god su debele.
Ja licno imam predispozicije da budem debeo (na mog oca) ali uvek kada bih video da mi se kilaza popne za 10kg usled neaktivnosti ili stalnog sedenja za stolicom na poslu i u kolima, poceo bih sa laganim merama da to regulisem i uvek uspem.
Nikada ne bih mogao da lezim pored osobe koja je duplo sira od mene i pravi vecu rupu u krevetu, plus sto ne moze da cucne ili podigne nogu.

sasa

pre 10 godina

pa kada je toliko pametna,uspesna i zna u cemu je njen problem neka ga resi onda..
nego kuka na sav glas :"ja sam debela i ne srecna..a pametna"
ma da..

s

pre 10 godina

Radi se o tome da toliko, osim u slucaju neke bolesti, mozes postati debeo samo u slucaju da si nevoljna, dosadna, nemarljiva osoba koju mrzi da ode do WC-a. Osoba tipa "sutra cu", "kasnije", "sad cu" i ostalo. U slucaju bolesti stoji to sve iz teksta.

neko normalan

pre 10 godina

@Clan amss
Ti mozes biti samo clan udruzenja debila, jer ne znas ni najosnovniju stvar da je inteligencija isto sto i pamet.
Dve reci za jednu istu stvar, kao sto su na primer kola i automobil dve reci za istu stvar.

A ovoj zeni inteligencija bas i nije jaca strana, cim je pogadjaju ovakve gluposti.

Licno da sam na njenom mestu i da sam debeo, ne bih ni reagovao na takve gluposti.

Ako te neko procenjuje samo po fizickom izgledu to samo znaci da je taj neko mnogo glup. Kome normalnom je uopste potrebno da ga gledaju glupe osobe, da se druzi sa glupim osobama...?
Dakle to je samo prednost, jer odmah na osnovu tog prvog stava mozes da zakljucis da je neko ispod tvog nivoa i mozes da budes samo srecan sto te takve osobe ne gnjave.

Druzio sam se sa normalnim i pametnim osobama i neretko se desavalo da u tom drustvu najzanimljiviji, najduhovitiji i najpopularniji bude neko ko je bas debeo.

Da imate 2 grama mozga znali bi da je pitanje debljine obicno pitanje pomodarstva. Danas je moderno biti mrsav, a za 50 godina ce mozda biti bas obrnuto i moderno ce biti da budes debeo, pa ce tada ljudi patiti za tim da se udebljaju.

Poenta cele price je ipak u inteligenciji. Glupim ljudima je lako utuviti u glavu da je nesto lose. Pametni ne dozvoljavaju da im nekakve tv reklame formiraju misljenje, vec sami stvaraju svoje misljenje.

sanja BG

pre 10 godina

Dok me gledate, ne biste pretpostavili da sam direktorka velike korporacije, da sama podižem svoje dete



pretpostavljam da si to svoje dete sama napravila iz dva propala braka,sto sad nije tema,ali kako god,mnogo govori o tebi.

Samosvesna građanka

pre 10 godina

Nikada nisam verovala i ne mogu verovati osobama koje nisu sposobne da svoj život kontrolišu a to podrazumeva i kontrolu nad svojom ishranom. Odsustvo samokontrole / samodiscipline najviše govori o karakteru svake osobe - svejedno da li je reč o načinu ishrane, pogrešno akcentovanim rečima, ponašanju na javnom mestu, odnosu prema slabijima itd i tsl. Sve takve osobe su ubeđene da vrede više od svih iz okruženja, samožive su, večito gladne najveće pažnje i najvećeg poštovanja i kivne na svakoga ko im to ne pruža, lobne su, zavidljive a nepokolobljivo ubeđene da neverovatno dobre, dobronamerne, humane, pune razumevanja za druge i njihove probleme; ali, eto, svi drugi nisu sposobni da to uvide, da prepoznaju.

hitri pekalec

pre 10 godina

''Uspešna, bogata i obrazovana, ali odbačena od svih''
Ništa od navedenog nije bitno za kontakt i razumevanje ljudi. Uspešna u čemu? Bogata čime? Obrazovana gde i kako?

мире

pre 10 godina

Не треба никога спутавати због дебљине. Али сматрам да дебеле особе не смеју да захтевају повлашћен однос према њима. Друштво треба да подстакне људе да живе здраво и да дебљина угрожава њихово здравље. Претерана дебљина је болест коју свет мора да решава због тих људи којима је потребна помоћ. Нико не воли сигурно да је дебео.
Зато људи моји купите бицикл и верглајте. Уз промену исхране рецепт за скидање кила је ту. Све што је потребно је јака воља.

vladimir

pre 10 godina

Cista glupost, zena je sebi napravila trip u glavi, generalno pozitivne osobe dobro prolaze u drustvu bile debele ili mrsave. A kad treba opravdanje to se najlakse nadje.

Nemanja

pre 10 godina

Ne 65%, nego preko 90% gojaznih ljudi prouzrokovalo je to ishranom i pasivnim stilom zivota. Cak i kod onih 10% gde lose utice genetika i hormoni - i to se moze drzati u normali adekvatnim planom ishrane i aktivnmim zivotom. Ovaj slucaj je 1% da su lekovi prouzrokovali to i tad se zaista malo moze uraditi. I nazalost, ovakvi slucajevi budu diskriminisani zbog svih onih drugih koji za svoje odluke krive "genetiku", "spor metabolizam" itd, a zapravo samo nece da mrdnu dupe.
I ova "diskriminacija" jeste strasna, ali sa druge strane je jos strasnije promovisati gojaznost kao prihvatljiv zivotni stil jer nikad, ali NIKADA, osoba koja ima salo (povisen procenat masti u organizmu) ne moze da bude zdrava i to dodje kad-tad na naplatu, a u svetu najvise ljudi umire upravo od gojaznosti i bolesti prouzrokovanih njom.

nonsense

pre 10 godina

Uspešna, bogata, obrazovana a odbačena od svih. Nekako sam sigurna da je odbačena, ako je istina odbačena iz nekih drugih razloga ali ne zbog debljine. Poznavala sam neke ljude sa prekomernom kilažom, obrazovane, inteligentne, uspešne, duhovite, harizmatične, bez kompleksa i nikada im nije nedostajalo društvo niti udvarači. Proble je u nečem drugom. Ili je isuviše sujetna pa bi htela da je na vrhu sveta ili je loša drugarica, partnerka, koleginica, prijateljica, rečju čovek pa je došla tu gde je. Mislim da to nema veze sa debljinom. Možda je neki muškarac koga je htela nije hteo ili ostavio, ko zna zašto i onda od tad 'nema nikoga ko bi bio sa njim. Sve u svemu nečiji izgled nikada nije naivažniji. Možda je prvo što primetimo, ali posle pravog upoznavanja važne su neke druge stvari. Razmažena, navikla da ima sve. Prihvatam mogućnost i da je bolesna, ali i tu postoji rešenje, bar za takve kao ona.

Markoni NS

pre 10 godina

Ja sam uvek nekako vise verovao debelim osobama,nekako mi oni deluju pitomije,iskrenije...ne znam. Moj najbolji drug je triput ja. Stop diskriminaciji.

Nenad S.R. Jevtić

pre 10 godina

Draga Ketlin Bruk,
ne brini previše, možda ćeš naići na osobu koja će poštovati Tvos duh i Tvoje emocije. Iskreno me brine da si imala već dva braka za sobom...Dobro poznajem Tvoj problem jer imam sina 37 god, koji je isto tako debeo ali nije tako obrazovan i uspešan u profesionalnom životu.
A taj dečko Marko Jevtić je najbolja osoba i čovek u celoj mojoj porodici i familiji. Pozdrav od Marka iz Ljubljane.

dosledan

pre 10 godina

Bar 65% preterano gojaznih nema nijedan medicinski uzrok, nego su debeli zbog prekomernog jela, pa odatle i reakcija okoline. Sto se tice ove price, ja ne verujem da bi neko za direktora postavio slabog i stidljivog coveka, mozda joj se tako samo cini u poredjenju sa time kako se ranije osecala. I tako, eto, ne znam zasto bi zelela da je zale. A stereotipa uvek ima, dok te ne zakaci naravno da o njima ne razmisljas.

risus sardonicus

pre 10 godina

ako je uzimala steroide najverovatnije ima ostecenu nadbubreznu zlezdu, pa pati od jatrogenog kusingovog sindroma. sa slike mi se cini i da ima tipicno "okruglo" lice koje se javlja kod ove bolesti

Milan

pre 10 godina

Samohrana majka, dva propala braka - pa ovo je glavni razlog za bezati od nje glavom bez obzira (ako se radi o nekakvim ljubavnim stvarima) bez obzira na to kakvu liniju ima.

Nikola

pre 10 godina

Ima dete,posao,pare ali je na ivici propasti jer je ljudi ne slave,pa jbg,sto kazu ne moze sve.Mada kad neko ovako moze svoj glup problem,koji je u rangu problema dece u osnovnoj skoli,da prestavi kao nesto bitno onda verovatno i nije bas prijatna osoba za druzenje.Dodje neko ko nema nista od toga i ova joj se zali kako je skrhana bolom jer je ne voli onaj i onaj...

rebni

pre 10 godina

U netako dalekoj proslosti elegantno popunjene dame ili ti punacke snase svi su smatrali sasvim normalnim i prihatljivim. Danas ako dama na 1.80 m ima 60 kg ide ono fuj,bljak itd. Danasnji normativi i vrednosti mogu samo da budu jos gori, da ne dodje vreme kada ce i lincovati gojazne ljude na uluci.

Jadan iskren covek

pre 10 godina

Da, ja imam veliku, cak i ogromnu odbojnost prema debelim ljudima, i muskim i zenskim. Isto tako imam veliku odbojnost prema neobrazovanima, smatram ih inferiornim i nedostojnim mog drustva.

Iz cega potice ovakav moj stav? Valja iz tog razloga sto smatram da ljudi koji su nemarni prema sopstvenom izgledu najverovatnije pokazuju neodgovornost i lenjost i u ostalim poslovima.
Slicno je i za neobrazovanost. Ako neko nema fakultet, (osim ako je napustio studiranje zbog genijalne ideje) takodje ga smatram ne narocito vrednim da na njega/nju trosim svoje vreme.
I trece, volim lepe ljude i zene. Uvek sam voleo da se druzim sa najlepsim devojkama (koje su pri tome morale biti i uspesne/pametne). Onda je savrseno, ima hemije, razgovori su pametni i na svakih 10min pomislim - prelepa je.
Zasto bih uopste pricao sa nelepom zenom - isti mi je ugodjaj kao da pricam sa nekim momkom, polovican, nema privlacnosti.

Sada cete napisati kako eto, nije kriva, nije imala kad, rodila 4 dece.
Ne.
Zdrav izgled se postize sa 15 min vezbanja dnevno. Ceo zivot, svaki dan.
Obrazovanje se stice sa svakodnevnim citanjem u trajanju od 30 min. Ceo zivot, svaki dan.
Ako neko ima toliko obaveza da ne moze sebi da posveti 1 sat - taj ne ume da se organizuje.

I nije vredan mog vremena.

Darko

pre 10 godina

Na zapadu je to normalno.ako si debeo, pušiš ili imas svoje mišljenje koje se razlikuje od opšte prihvacenog, nemas nikakve šanse za uspeh.Moras da budes fit i zdrav, jer jedino tako možeš da rintas i placas porez državi i kredite bankama. I naravno moras da budes poslušan...to brzo shvatiš ili ti stave na znanje, pa ti biraj..our way or highway. ..

...

pre 10 godina

Ovo kao da sam ja pisala, preslikano. Treba pogledati film "To be fat like me", glavnu ulogu igra Peni iz "The big bang theory". Objasnjava mnoge stvari.

banex

pre 10 godina

Neko ko je inteligentan tesko da moze da bude debeo, ne bi dozvolio sebi da izgleda tako jer zna za bolje.
(Igor, 26. septembar 2015 13:33)

Evo ja sam bivši član mense, i pritom sam debeo (a bilo je još takvih). Dakle, lupio si i ostao živ...

llac

pre 10 godina

ja mislim da je ona u pravu. Jer je rekla da nije oduvek bila debela i da se bavila atletikom. To je ono najgore u svemu, to sto ona zna kako je bilo kad je bila zgodna i kako je sad kad je deblja. I to sto je ljudi tretiraju kao drugu osobu posle gojenja. Ja licno to ne mogu da razumem jer nemam problem sa kilazom, ali dosta mojih prijatelja kuburi s tim i kilogrami ih sprecavaju u raznim stvarima. Ali im sluze kao izgovor za neuspeh takodje.

Baquero

pre 10 godina

@Igor
Ne razumem ovu korelaciju između telesne mase i koeficijenta inteligencije? Da kod tebe nije došlo do nekog disbalansa pa govoriš iz ličnog iskustva, opusti se čovek a kilogrami se samo lepe?!

nego sta

pre 10 godina

Ja sam izrazito debeo i ne vidim da sam diskriminisan. Osim što ne mogu baš uvek da nađem odeću koja mi se dopada u broju koji mi odgovara :-)

poljak

pre 10 godina

I ja debele osobe vidim kao neverovatno lenje , sebicne , glupave, alave i u 95% slucajeva sam upravu. Tih preostalih 5% cine debeli ljudi s nekim zdravstvenim problemom koji za posledicu ima gojaznost.

Dejan

pre 10 godina

Vecina debelih ljudi su lenje osobe (cast izuzecima koji boluju od neke bolesti).
Pojesti jedan umesto dva tanjira sigurno nije teze (a i jeftinije je), tako da nijedan razlog ne moze da se izmisli zasto je neko debeo i da mu je tako bog propisao.
Takodje takve osobe gledaju zgodne muskarce, a ne "zgodne" po svojoj meri tj debele.
Dobar deo debelih osoba kao sto je neko napisao se kunu u svoj karakter i postenje, a sve bi dale da imaju nekog macana.
Ovakve osobe dobijaju svakojake komplekse sa vremenom, i nabitno da li se na kraju udale ili ne ostace nezadovoljne dokle god su debele.
Ja licno imam predispozicije da budem debeo (na mog oca) ali uvek kada bih video da mi se kilaza popne za 10kg usled neaktivnosti ili stalnog sedenja za stolicom na poslu i u kolima, poceo bih sa laganim merama da to regulisem i uvek uspem.
Nikada ne bih mogao da lezim pored osobe koja je duplo sira od mene i pravi vecu rupu u krevetu, plus sto ne moze da cucne ili podigne nogu.

избегавао си школу, зар не?

pre 10 godina

Neko ko je inteligentan tesko da moze da bude debeo, ne bi dozvolio sebi da izgleda tako jer zna za bolje.
(Igor, 26. septembar 2015 13:33)

Неко ко је интелигентан би схватио прочитано. Упс, за то је неопходно научити да читаш.

sasa

pre 10 godina

pa kada je toliko pametna,uspesna i zna u cemu je njen problem neka ga resi onda..
nego kuka na sav glas :"ja sam debela i ne srecna..a pametna"
ma da..

zoki

pre 10 godina

Evo ja sam bivši član mense, i pritom sam debeo (a bilo je još takvih). Dakle, lupio si i ostao živ...(banex, 26. septembar 2015 15:09)386
U Mensi si bivsi, a u debelima si sadasnji. Razmisli o tome. Pozdrav, Zoki.

s

pre 10 godina

Radi se o tome da toliko, osim u slucaju neke bolesti, mozes postati debeo samo u slucaju da si nevoljna, dosadna, nemarljiva osoba koju mrzi da ode do WC-a. Osoba tipa "sutra cu", "kasnije", "sad cu" i ostalo. U slucaju bolesti stoji to sve iz teksta.

EPP

pre 10 godina

Neko ko je inteligentan tesko da moze da bude debeo, ne bi dozvolio sebi da izgleda tako jer zna za bolje. (Igor, 26. septembar 2015 13:33)

Evo ja sam bivši član mense, i pritom sam debeo (a bilo je još takvih). Dakle, lupio si i ostao živ... (banex, 26. septembar 2015 15:09)

Decko je hteo reci pametan umesto inteligentan. Sto se mene tice, dobra cica je dobra. Sa 20kg manje-vise. Ne radi se uopste o kilazi.

Cone

pre 10 godina

@dosledan Pa i da jesu takvi od prekomernog jela, tada je diskriminacija ok? Svako moza sa svojim telom i zivotom da radi sta zeli, da bude mrsav, debeo, vernik, ateista, gej, strejt, nebitno je. To nikada ne treba da bude merilo za podelu po bilo kojoj osnovi!

N

pre 10 godina

Nikada nisam verovala i ne mogu verovati osobama koje nisu sposobne da svoj život kontrolišu a to podrazumeva i kontrolu nad svojom ishranom. Odsustvo samokontrole / samodiscipline najviše govori o karakteru svake osobe - svejedno da li je reč o načinu ishrane, pogrešno akcentovanim rečima, ponašanju na javnom mestu, odnosu prema slabijima itd i tsl. Sve takve osobe su ubeđene da vrede više od svih iz okruženja, samožive su, večito gladne najveće pažnje i najvećeg poštovanja i kivne na svakoga ko im to ne pruža, lobne su, zavidljive a nepokolobljivo ubeđene da neverovatno dobre, dobronamerne, humane, pune razumevanja za druge i njihove probleme; ali, eto, svi drugi nisu sposobni da to uvide, da prepoznaju.
(Samosvesna građanka, 26. septembar 2015 15:29)
Lepo si opisala sebe. Sta reci o osobi koja veruje samo Beogradjanima posto ostali imaju pogresan akcenat.

Bety

pre 10 godina

Da, nažalost, taj prvi kontakt se, upravo uspostavlja na osnovu fizičkog izgleda. Ali on je bitan, premda ne i presudan i kasnije...u svim segmentima življenja ; poslovni, bračni, partnerski... pa čak , donekle,u nekom periodu odrastanja deteta, i roditeljski.Možda je,jedino pravim prijateljima to nevažno.
Rađena su neka istraživanja na temu da li su "lepi" ljudi (i muškarci i žene) uspešniji u životu, i pokazano je da jesu.
Lepota , priznali mi to ili ne, izaziva osećaj poštovanja i daje pretpostavku da su takve osobe kvalitetnije i svim drugim aspektima što, najčešće nije tako.
Potrebno je vreme da se neko upozna "iznutra"... Ali, taj prvi utisak,često, ne pruži šansu za to.

samra

pre 10 godina

Odgovor Igoru
U potpunosti se slazem,slabi ljudi ne znaju da se kontrolisu,a postoji nesto sto se zove kultura zivljenja sto ukljucuje brigu o svom tijelu.
Imam osjecaj da su se svi debeli poistovijetili sa ovom zenom,iako je samo debljina to po cemu su slicni.
Naravno,sve ovo se ne odnosi na ljude koji su oboljeli,nego na ljencuge!

Clan amss

pre 10 godina

@(banex, 26. septembar 2015 15:09)

Nemoj da pricas da je clan mense u komentarima. :D Jao... inace sta clanove mense kvalifikuje da sebe smatraju pametnima? To sto urade dobro test inteligencije? :D

Alex

pre 10 godina

Njoj je potreban psihijatar! Zena koja je izgladala dobro,za kojom su se ljudi verovatno okretali,muvali je,obracali paznju na nju.....e sada vise toga nema jer je debela,sto je I normalno,ali ne I za nju. Ne ulazim u to zasto se ugojila ali ocigledno je da joj fali ono sto je pre imala I sada je problem u drustvu. Dobar psihic I resena stvar.
Ja sam bio data debeo,120kg, I nisam primetio da su me ljudi ignorisali ili gledali ne znam ni ja kako. Sada imam 90kg I ne vidim da me opet gledaju ne znam ni ja kako I da se ponasaju prema meni drugacije.
I jos nesto,nigde nije ni jedan primer dala vec sve povrsno,njeno zapazanje.
Pozdrav.

Mladen

pre 10 godina

Uspešna, bogata i obrazovana nije uslov da neko trči za njom, još ako se ne ponaša prirodno već prepotentno sa tom osobom nema šta da se traži. To što je ona uspešna, bogata i obrazovana to je samo za sebe a ne i za druge. Izgled ne bi trebalo da igra veliku ulogu, a znam da je gotovo svima bitno da li je dobra riba. Dakle, takve dame ne treba da žale za tipovima kojima je samo stalo do njihovog izgleda nego da traže one koji će ih poštovati u pravom smislu te reči. U 99.999% muškarca odbija ponašanje žene, a mnoge od njih su slepe da to vide i još nastavljaju misleći da je to u redu. Imao sam slično iskustvo, odmah sam se okrenuo i samo zdravo zdravo. Žalosno je gubiti svoje dragoceno vreme, svi su danas manje više materijalisti tako da je tu veliko pitanje koliko prave ljubavi i ima. Nije čovek pametan da bi odgovorio na takvo pitanje. Postoje pretpostavke, sumnje i predrasude i treba to sve namestiti da bi valjalo, ali u ovim vremenima teško to ide.

tanja

pre 10 godina

Pametnu mladu damu ne bi trebalo da interesuje u toj meri sopstveni izgled.Treba da se opusti i uziva u svom uspehu i zivotu.Bas je prepuna
kompleksa.Ja nisam mlada,ali
sam oduvek bila pametna,vitka
,lepog izgleda,samohrana majka. Zlobni i ljubomorni ljudi
tesko su me prihvatali upravo zbog ti spoljasnih atributa.Moju
pamet, dobrotu i plemenitost svi su koristilu i svi ignorisali...

Stevan

pre 10 godina

10x je bolje biti debeo nego ruzan. Mene neki ljudi ne vole jednostavno jer sam akrep i to je dovoljno da me tretiraju lose, ali navikao sam se, nije bas da imam izbor. Taj los tretman o kom ona prica je normalan za svakog prosecnog muskarca, a jos vise za ruznog. Nije toliko los prema debelim zenama. Manje od 2% ljudi su debeli zbog genetike ili bolesti, ostali nisu sposobni da kontrolisu svoje impulse, pa jedu kad im padne na pamet. A izgled je definitivno mozda i bitniji od svega drugog, zavisno od profesije. Dve reci: Halo efekat.

Amerikanac

pre 10 godina

Na zapadu je to normalno.ako si debeo, pušiš ili imas svoje mišljenje koje se razlikuje od opšte prihvacenog, nemas nikakve šanse za uspeh.Moras da budes fit i zdrav, jer jedino tako možeš da rintas i placas porez državi i kredite bankama. I naravno moras da budes poslušan...to brzo shvatiš ili ti stave na znanje, pa ti biraj..our way or highway. ..
(Darko, 26. septembar 2015 15:21)

Ma sta mi naprica?

Nisam debeo, ali pusim ko dimnjak, a misljenja su mi van bilo kakve norme i nikada ih ne krijem, naprotiv.

Amerika me je prihvatila kao svog, otvorenog srca i sa milion ohrabrenja.

Ovde sam vec 25 godina i ovde cu, ako Bog da, umreti.

Petar

pre 10 godina

Znači lepi i zgodni ljudi nisu dobri?
Ili su sve debele osobe nepogrešivi anđeli?
Ali ne možeš imati sve u životu. Sjajnu karijeru, veliku platu, savršeno zdravlje, i odličan izgled sa prelepim telom. I na sve to da si dobra, poštena, pametna, vredna osoba. Prostije rečeno - niko nije savršen, pa tako i ova
koja se buni treba da shvati da nije savršena.
I zašto svi potenciraju na to ''uspeh, bogatsvo, i obrazovanje''?
Uspešan je svako ko voli ono čime se bavi i dobar je u tome.
Ako neki moler voli svoj posao i radi ga kvalitetno, on je uspešan čovek.
Ne moraju samo foteljaši da se smatraju uspešnim.
Bogatsvo? Pare, papir, ne čini te boljom osobom dubok dzep.
A posebno ovo ''obrazovan''.
Pa budimo realni, garant znate par osoba u životu koji nemaju fakultet, koji nisu pročitali nikada knjigu u životu, ali su pametni, oštroumni, inteligentni,
imaju to ''ulično obrazovanje'' - životnu školu. .Šta taj obrazovan ima od toga?
Ako nije snalažljiv, uporan, istrajan, vredan, lukav, pun iskustva, dzaba mu obrazovanje! Pa više sam naučio od seljaka koji imaju 4 razredna osnovne u priči, nego od nekih vukovaca koji nisu mrdnuli iz sobe.

Makijaveli

pre 10 godina

Braneci svoj stav o diskriminaciji debelih, doticna je istovremeno diskriminisala neinteligentne, neobrazovane i neuspesne. Ipak, to i nije najvaznije u celoj prici. Sustina je da su zakoni privlacnosti na nivou nagonskog reagovanja. Drugim recima, ne mozemo birati sta ce nam se dopasti. Osim toga, zar je bitno dopasti se svima? Po meni, sustina je dopasti se samo jednoj osobi - kojoj cemo biti sjajni, bas takvi kakvi jesmo.

Milence

pre 10 godina

Debljina nema veze sa odbacenoscu i neostvarenoscu. Problem je u samoprihvatanju. Da prihvata samu sebe, i drugi bi je prihvatili...

zigot

pre 10 godina

pa u principu to u americi i jeste problem... debele zene ama bas niko ne shvata ozbiljno... mala digresija - film "american psycho" nije bez razloga kultno delo... u americi je podpuni uspeh privilegija vrlo vrlo uskog kluba sa isto tako vrlo strogim pravilima... mesta za individualnost u principu nema... individualnost je rekreacija siromasnih

Martin

pre 10 godina

Joj, najbolji mi je ovaj sto je na osnovu fotografije i okrulog lica dao dijagnozu bolesti. Prijatelju, da li si ti cuo za novinsku ilustraciju?

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 10 godina

Stav koji ova g-dja ima prema sebi, omalovažavajući i prepun kompleksa, odredio je i stav drigih ljudi prema njoj!

Treba voleti sebe kakvo god telo imali, naš karakter i duh, kao trajne vrednosti, su nepromenljivi, dok je izgled, kao površna kategorija vrlo promenljiv, a ljudi nas uvek vole zbog toga kakvi smo, a ne kako izgledamo!

Bane

pre 10 godina

Ja lično mislim da njen problem nije zbog težine, mislim da je to problem njenog karaktera s tim da dok je bila zgodna i atraktivna njen karakter mnogima nije bio bitan (kao što i mi poznajemo slučajeve da prelepa devojka i ako je skot, ili makar samo dosadna i prazna, imaće više pažnje od ružne koja je bolja, duhovitija ili zanimljivija osoba). Nena biografija svedoci o obrazovanju i ambiciji, ali to je nešto što se traži u poslovnom svetu ali ne svedoci o duhovitosti, toplini, harizmi, osećaju za druge i ostalim karakternim osobinama koje su važne u međuljudskim odnosima. Tako da ona verovatno nije razmišljala o tim svojim osobinama ranije jer joj je zbog pređašnjeg izgleda poklanjana pažnja i ona je to uzimala zdravo za gotovo i živela život imajući izrazito visoko mišljenje o sebi. Sada kada nema izgleda i unutrašnje osobine dolaze do izražaja eto problema. Ja gledam u svom okruženju, devojke koje su oduvek lepe ne rade previše na svojim osobinama i ne trude se previše u međuljudskim odnosima jer im zbog lepote pažnja ne manjka. Dok devojke koje nikada nisu bile lepe uvek su se više trudile i radile na sebi da budu bolji ljudi i svojim osobinama kupe pažnju. Zato ja verujem da je za ove lepe ako ostanu bez izgleda to pakao.

Bobbie

pre 10 godina

Volem buce pre svega jer imaju mnogo dobru dusu.Doduse ima i onih koje sazaljevaju sebe zbog tezine pa postave nekakav odbrambeni zid prema okolini.Bitno je deliti ljude na dobre i zle.I da ponovo kazem volem buce.

pisite punije

pre 10 godina

ja licno obozavam punije zene.ne znam u cemu je problem.uvek su mi bile fetis i iskreno dosao sam do zakljucka da su mnogo bolji ljudi, toplije i iskrenije.Downside je sto im manjka u pojedinim slucajevima samopouzdanja al to nije nita katastrofalno na cemu se ne moze raditi :)

Cura Fina

pre 10 godina

@Samosvesna gradjanka

Wow kakva generalizacija i kakav hejt! Svi smo ljudi i svi imamo svoje slabosti, a kod gojaznih se to vidi i na prvi pogled. To sto ste Vi, pretpostavljam, fit, ne govori da ste bolja osoba. Poznajem mnoge bas zgodne ljude (fizicki) koje su onako bas bas nezgodne kao osobe.

munja

pre 10 godina

zena je objasnila da je debela zbog kortikosteroida koje pije iz razloga da ne dodje do odbacivanja
transplantiranih bubrega...
znaci, ona jede normalno I savjesno ,I prije svega SVE ZDRAVO...ali prosto "buja", zbog hormona koje unosi...
zao mi je zene, ali ljudi imaju predrasude...Objasnjenja BEZ

Uvek bilo

pre 10 godina

@nego sta Super pa si to napisao, tice se mog komentara. I sama sam htela da napisem da je debela ZENA u mnogo gorem polozaju od debelog MUSKARCA.

csc

pre 10 godina

Meni nije jasno ko je to izbegava? Tehnicki je nemoguce izbegavati, barem sto se profesionalnog zivota tice, buduci da je direktor uspesne kompanije. Pritom, siguran sam da je i prijatelji ne izbegavaju - barem ja ne bih nikoga meni dragog izbegavao zbog tezine. Jedino preostaje zakljucak da ova zena prvenstveno ima na umu da je muskarci, u romanticnom smislu, izbegavaju. E, tu, na zalost, nema pomoci. Morace da smrsa, a, ako ne moze, nije bas ni neophodno biti u vezi da bi se bilo sretnim. Postoji milion stvari u kojima se moze uzivati bez ljubavi i zaljubljenosti.

Negrino

pre 10 godina

Neko je ostavio komentar za akne. Mogu da potvrdim da se drugačije ljudi ophode jer ih pre nisam imala. Ljudi, samo ne osudjujte. Ne kaze niko da vam debeli, bubuljicavi, ovakvi-onakvi moramo biti lepi, jasno je i nama sta je privlacno za oko, a sta nije. Samo nemojte biti grubi jer ti ljudi (mozda neke i boli uvo) su sigurno tužni zbog tih problema.

Jelena

pre 10 godina

Мој поглед на свет је да изглед није најбитнији , уколико прихватиш себе онда не би требало да постоји проблем. Људи вређају и витке девојке пребацујући им да су превише мршаве. Све је у глави а простих људи ће увек бити. Моја омиљена професорка са факултета је пунија жена , и никада нисам примећивала њен изглед, има титулу академика, њена предавања су ми била омиљена, и њено понашање и ауторитет. Нараво да није здраво бити пунији али има и оних који због болести поремете свој изгед, познајем доста људи у својој оклини.

perje

pre 10 godina

Kao neko ko je bio mrsav, pa debeo pa opet mrsav, potpisujem sve sto je napisala. Dok se ne nadjes licno u takvoj situaciji, ni ne znas koliko su ljudi odvratni. Sto rece jedan moj drug:"Najlakse i najdirektnije ces uvrediti debelu osobu".

neko tamo

pre 10 godina

I ja sam debela, stvarno jesam. bila sam vitka (ispod 50 kg) dok nisam ostala trudna. nakon par meseci sam opet zatrudnela I sada imam dvoje divne dece I ne bas divan visak kilograma. to se nije desilo nikome iz moje okoline (ne toliko drasticno), tako da ne krivim trudnoce. sama sam kriva sto vec godinama zivim u telu koje nije moje. ali, ne pisem zbog toga. pisem zbog prodavacica iz supermarketa. ranije sam dobijala osmehe, prosto su ljudi bili ljubazniji prema meni. muskarce ne pominjem, nikada mi nije ni stalo do toga da li neko na ulici misli da sam dobra riba, ali sada je jasno da se I bake I deke drugacije ponasaju. normalno je da ljudi vole lepotu. I deca vole lepe ljude (omiljena vaspitacica je uvek ona lepsa....). debeli ljudi jesu "pustili" mnoge kocnice u svom zivotu. ali da radim na radiju, vi to ne bi znali, zar ne? ja nisam bolesna I opravdanja nema. zena iz teksta jeste I njena debljina je posledica kortikosteroida koje uzima. a to nikome na celu ne pise (mada su ljudi sa autoimunim bolestima "drugacije" naduvano debeli).

neko normalan

pre 10 godina

@Clan amss
Ti mozes biti samo clan udruzenja debila, jer ne znas ni najosnovniju stvar da je inteligencija isto sto i pamet.
Dve reci za jednu istu stvar, kao sto su na primer kola i automobil dve reci za istu stvar.

A ovoj zeni inteligencija bas i nije jaca strana, cim je pogadjaju ovakve gluposti.

Licno da sam na njenom mestu i da sam debeo, ne bih ni reagovao na takve gluposti.

Ako te neko procenjuje samo po fizickom izgledu to samo znaci da je taj neko mnogo glup. Kome normalnom je uopste potrebno da ga gledaju glupe osobe, da se druzi sa glupim osobama...?
Dakle to je samo prednost, jer odmah na osnovu tog prvog stava mozes da zakljucis da je neko ispod tvog nivoa i mozes da budes samo srecan sto te takve osobe ne gnjave.

Druzio sam se sa normalnim i pametnim osobama i neretko se desavalo da u tom drustvu najzanimljiviji, najduhovitiji i najpopularniji bude neko ko je bas debeo.

Da imate 2 grama mozga znali bi da je pitanje debljine obicno pitanje pomodarstva. Danas je moderno biti mrsav, a za 50 godina ce mozda biti bas obrnuto i moderno ce biti da budes debeo, pa ce tada ljudi patiti za tim da se udebljaju.

Poenta cele price je ipak u inteligenciji. Glupim ljudima je lako utuviti u glavu da je nesto lose. Pametni ne dozvoljavaju da im nekakve tv reklame formiraju misljenje, vec sami stvaraju svoje misljenje.

debeli i mrsavi

pre 10 godina

@Samosvesna gradjanka
Hajde da te pitam zasto bi uopste bilo ko trebao da kontrolise ishranu???
Zato sto su ti tako rekli na televiziji? Jel kontrolises ti na primer svoje sminkanje, kupovanje garderobe, izlaske itd?
Sigurno da ne kontrolises, jer su ti na toj istoj televiziji rekli da je to dobro, a da je biti debeo lose.
A ja ti recimo kazem da su te stvari 10 puta gore od ishrane.

Licno ne vidim nista lose u tome sto je neko debeo.
Cak ni te price da su debele osobe sklonije bolestima nisu tacne.
Oni su mozda samo skloniji jednim vrstama bolest, a mrsavi ljudi drugim vrstama bolesti.

Idemo dalje: seksualna privlacnost.
Postoji puno ljudi koje privlace debele osobe.
Sta je na primer sa velikim grudima? Pa zar i velike grudi nisu jedan vid debljine?
Ali svi vole velike grudi, a svima smeta veliki stomak ili debele butine?
ZANIMLJIVO

Nemate vi ljudi svoje misljenje, vec vase misljenje formiraju mediji i to je ovde najveci problem.
Do pre 50 godina niko nije ni pominjao debljinu ili mrsavost.
E onda su mediji poceli da nas ubedjuju kako je zdravo i moderno biti mrsav, a lose biti debeo.
Za 50 godina ce vam govoriti obrnuto da je lose biti mrsav, a dobro biti debeo i vi cete opet verovati u to, pa cemo tada citati jadikovke neke mrsave devojke.
Sve je to obicni marketing i nista vise.

U principu to su stvari koje su nebitne za ljudski zivot i kojima mogu da se opterecuju samo glupi ljudi.

гурање носа у туђ живот

pre 10 godina

(Nemanja, 26. septembar 2015 16:05)

А зашто тебе погађа што је неко дебео? Шта тебе брига да ли ће нечија гојазност да утиче на нечије здравље?

Crna

pre 10 godina

To je nažalost tačno. Nakon porođaja, nisam bila čak ni gojazna, imala sam nekih 15 kg viška i to mi je smetalo ali još uvek nisam prelazila granice neke normale. Kako su me tretirale prodavačice butika, to je za psihijatre! Kao da sam ih lično uvredila samim ulaskom u butik. To nisu bili ni neki ekskluzivni skupi butici, najobičnija turska roba, ali ti stavovi sa visine, i obaveze "britke" primedbe već sa ulaza tipa "ne držimo tako velike brojeve" uz obavezni poluosmeh, ili ako se u već nešto uvučem (a bila sam mlada, vrlo), komentar "gospođo, izledate mlađe i mršavije u tome" naravno uz odgovarajući izraz lica... tretiraju vas kao smeće samo zato što ste puniji. Mogu misliti kako je ozbiljnije gojaznima. Da, društvo je surovo prema ljudima sa viškom težine.

Petar_357

pre 10 godina

Ceo život sam bio mršav k'o grana, a posle 28. mi iskoči stomak. Ne pijem pivo, šetam i trčim redovno, idem pešice na posao, nemam ni para da jedem više nego inače... al' izgleda da se metabolizam promenio, a ne mogu da budem gladan, ne bude mi dobro. I šta da radim, da se ubijem? Ne pada mi na um. Ako je i stomak, moj je.