178 Komentari

Sortiraj po:

ma da...

pre 10 godina

poznajem muskarce visoke 195cm, koji su karakterne mrve. Isto tako, znam nekolicinu muskaraca nizih rastom, koji dominiraju svojim lepim osobinama i karakterom.

Mali

pre 10 godina

To je tačno. Ja imam 38 godina i 165cm visine, mali penis i nikad nisam uspeo da smuvam nijednu. A sem par cm u visinu i dužinu i debljinu novčanika, ništa drugo mi ne fali.

Sabre

pre 10 godina

(shmajser, 2. oktobar 2015 23:37)

Ne, ja sam samo neko ko ima oci i usi, i video je i cuo razne price i komentare. Ali hvala na tvojoj veoma dubokoumnoj analizi, evo sad si me naterao da se zapitam o zivotu :)

Milan Nis

pre 10 godina

Lionel Mesi je bas nizak,kao i vecina njegovih kolega i oni stvarno imaju problem sa devojkama,ne mogu da ih OTERAJU od sebe,lepe se kao muve na lepak.
(Milan Nis, 02. oktobar 2015 13:52)

Pa talentu jedan istrazivnje se odnosi na prosečne osobe a ne na fudbalere multimilionere...
(nenadjezdic, 2. oktobar 2015 15:38)

Neka si mi rekao,hvala ti sto si mi otvorio oci.A poenta tvoje replike je sta?Sto bi rekli braca Bugari"sto ne moze sa pari,moze sa mnogo pari".
Ako neko ima mnogo novca,onda vise NISTA nije bitno.

mirjana

pre 10 godina

@BoKi
ti si nizak je l' da? :)

Stvar ukusa, ja volim da vidim visokog muskarca, ako se to tako moze reci, ali daleko od toga da bih samo na osnovu toga bila sa njim. Moj muz je visi od mene, 10ak cm, i on bi voleo da je visi a i ja bih volela da sam ja visa, ali to su samo neka mastanja, sta bi bilo kad bi bilo. Bitnije je kakav je covek, moze mozak da ima kakav hoce, mize da bude visok i dva metra, ali mora da bude posten, pravican, human. Sta mi vredi njegov sarm ili visina ako je neki muljator.

Skorpijica

pre 10 godina

Ovde se cela tema svela na hvalisanje.
Sta sad treba i mi devojke da pocnemo sa hvalospevima o sebi.Bas glupo.
Fizicki izgled privlaci,a karakter je taj koji zadrzava.
Pozdrav svima od jedne ruzne i metar i sumska jagoda devojke ;-)

Dragutin

pre 10 godina

Ja sam nizi muskarac i nekoliko puta su me odbijale devojke zbog visine tako da se moze reci da je tacno to za visinu.Ali odbijanje je sastavni deo igre.Kada ides da muvas nesto odbice te veliki broj devojaka ali jedna ce i prihvatiti uvek neka prihvati...
Radi sa onim sto imas i uvek se pitaj da li je ova devojka dobra za mene i da li sam zadovoljan.Neka je supermodel idealnih dimenzija ali ako nisi srecan pored nje ostavi je i trazi dalje.Svet je pun nezdovoljnih muskaraca nemojte i vi biti u toj grupi.

Amfilohije

pre 10 godina

E zato mi kratki stanemo na novcanik i odjednom imam 195cm hahah. Izuzetno pouzdana metoda. Isprobana x puta.
(Aiii, 02. oktobar 2015 21:22)

E sad ako si ponosan zbog toga, ja imam para i nikad ne igram na tu kartu, osjecam se retardirano kad me hoce zbog imovine...

Milan

pre 10 godina

Sve je u samopouzdanju koje se godinama gradi. Imam 179 cm, ali zaista nisam imao nekih problema sa devojkama. Da ne ispadne da se hvalim, ali zaista, sa vecinom sa kojom sam usao u iole duzi razgovor pozelela je da se vidimo ponovo. Valjda je deo i do harizme, spontanosti i opustenog pristupa. Nema generalizacije prema visini. Sta ti vredi i visina ako u startu pogodis 2-3 stative, prirodno se narusava samopouzdanje. Muskarcu novac i drustveni status takodje dosta pomaze oko samopouzdanja. Devojke primete taj stav, svidja im se. Nema to veze sa vagom i metrom, verujte. Nisam bio sa mnogo devojaka, ne zato sto nisu htele, nego sto sam uvek bio u stabilnoj vezi i nailazile su na zid. Bilo ih je ukupno 5, medju njima i ona od 180cm i druga od 160. Poslednja medju njima mi je supruga vec 13 godina. Sve na kraju dodje prirodno. Visina ne igra tu veliku ulogu, radite na duhu, edukujte se.

Zipo

pre 10 godina

Nema to veze. Ako si splavar i boem ili nazovi urbani tip (mindjuse, tetovaze) lakse ces ih naci jer ih ima vise slicnih. Ako slusas stari rok i citas Carl Sagana neces jer u guzvi mediokriteta ne mozete da se nadjete i prepoznate dok ne progovorite, a milion je tekstova bilo da momci i devojke samo "smrde" u svom cosku kad izadju, niko da pridje.

Skorpijica

pre 10 godina

Samra @ Slazem se,iako si to malo grubo rekla.Ja sam 1.72 i privlace me muskarci moje visine,ili malo visi.
Bez uvrede dvometrasima,pogledajte malo kako su mahom uspesniji ovi srednje visoki i nizi muskarci.
A bez mozga nema bas ni uspeha ;-)

Neponovljivi

pre 10 godina

Citam komentare i zakljucim da ovde najvise ima niskih ljudi koji se tese i pisu romane. Nemam nista protiv niskih a nisam ni ja preterano visok ali realno lepse je kada si visok, jos ako si zgodan i imas stila za oblacenja gde god da odes primete te. Naravno sve je stvar ukusa ali mnogo vise devojaka vole visoke momke. Sto se tice ovih ljudi koji pominju novac, dobra kola verovatno nikada nisu imali curu zato sto imaju taj kompleks. Bitan je novac ali ne do te mere da te nece ni jedna ako nemas novca. Ako umes sa curama sa vecinom mozes da budes makar na jedno vece.

član biblioteke

pre 10 godina

@moržov teča Ne znam koliko je Prince visok, gde li ga se seti :), ali je toliko seksi da je neverovatno!

Daj Bože da je prebacio 170cm

swiks

pre 10 godina

Kakvih sve ovde stavova ima. Rece neko:"Zene ce uvek birati visoke, lepe muskarce, a visoki muskarci lepe zene, tako i treba da bude, hvala Bogu". Cim se u jednu konstrukciju misli uplete poziv na "Boga", odmah je jasno kol'ko je sati i odakle vetar duva.Pa, ima li izrazajnije formulisanog okvira za diskriminaciju, od afirmacije samo odredjeih grupa ljudi, sa "naocitim kvalitetima". Takve podele su nehumane. Ujedno i povrsne. Od jedne do druge tacke ovog okvira ispade da "samo visoki i lepi i samo lepe dolaze u obzir". Jos se to pretpostavlja kao nekakav "aksiom". Ispada kao da je zrazajna visina na strani muskog pola(ili uopste ljudi), "uvek bila nesporan faktor" medju ljudskom vrstom(a to naprosto nije tacno, i naucno je nedokazivo, kada se Zna koja je okvirna prosecna visina(u Evropi) figurirala do pre samo 70-ak godina). Niko nema nista protv visokih i lepih, no nema smisla samo ovu kategoriju ljudi pretpostavljati kao nekakav "osnov" za "genetski odrziv opstanak ljudske vrste"(jer prema misljenju nekih ispada da su genetski potencijal, visina, lepota, fizicke predispozicije "alfa i omega opstanka". Zagovornici diskriminatorske selekcije i eugenistickog principa. Hitler i Mengele bi im pozavideli. Povrsno i opskurno.

to je to

pre 10 godina

Zene treba da ozgledaju ko Shakira a ne ko kobiletine od 180cm+ ..kome se to svidja? Btw ja sam 182cm i sasvim zadovoljan..
(Griffin, 2. oktobar 2015 21:22)

Citam komentar, i crkavam od smeha.
Al odlican pristup. Mozda upravo tako treba reagovati na ovo nabijanje kompleksa od strane zena.
Hoces visokog, lepog i obdarenog? E pa hocu i ja lepu, vitku, sa velikim grudimaa i dobrim ..., i da ih nije promenila mnogo...

Heftzer

pre 10 godina

Interesantno. Dovoljno je samo da, u predhodnom komentaru, konstatujem da imam 198 cm i 95 kg i sklad.... i odmah dobijem gomilu minusa. Znate li šta to znači? Pa da ovde ima puno komplkesa... čudno ali je tako. Meni npr ne bi palo na pamet da lupim minus ovima ispod što su govorili da su niski. :)

tamo daleko

pre 10 godina

Koliko proizvpljnih osuda u komentarima, na racun ljudi sa manjkom visine. Neko pomenu "frustrirani, zli, zlobni, nezadovoljni". Neko napisa kako "mrzi niske ljude". No, time vise rece o sebi neko o niskim ljudima. Sto se tice "frustracija"...Kada se ljudi cesto, ili konstantno stavljaju na "stub srama i prozivke",zbog svojih fizickih mana, nedostataka, kada su zbog toga stavljeni pod pritisak ismevanja, od strane suprotnog pola(jer ovde pricamo o musko zenskim odnosima), ili se pak zbog nedostatka visine(mada moze biti i bilo koji drugi fizicki nedostatak, svejedno) suocavaju sa konstantnim ljubavnim, seksualnim neuspesima, kod suprotnog pola...sasvim je razumljivo da vremenom postanu kako neko rece "isfrustrirani, nezadovoljni". Pa ko bi mogao izdrzti taj pritisak, pritisak odbacenosti, iostati neisfrustriran i zadovoljan sa stalnim odbijanjima? Sa zivotom bez ljubavi, bez strasti, bez seksa. U takvim okolnostima, neminovne su frustracije, naravno. Sasvim razumljivo. I ne mora se biti nizak da bi se to razumelo.Imam 188cm, ali mogu da zamislim kako je to kada je neko recimo 160, 165 itd. Imam par poznanika, drugara koji su niski, objektivno ispodprosecnog izgleda i nemaju devojke. Frustrirani jesu, u smislu da nisu srecni zbog samoce. I to ih pritiska Ali, nije tacno da su "zlobni". Dobri su ljudi, barem ovi, koje ja znam. Prema tome, ne treba povrsno suditi ni prozivati te ljude. Imaju razlog da se osecaju nesrecno, usamljeno. Treba razumeti. Jer, svako ima pravo na srecu.

Zoran

pre 10 godina

Ajde da stvaramo samo jedne pripanike ljudske rase,da budu visoki preko 2m i da imaju ogroman polni organ(ovo drugo kao nije bitno),jer svi ostali koji se neuklapaju u te *mere*,ne treba ni da postoje.

Ne, nisam nizak

pre 10 godina

Za sve vas hvalisavce:
Nije li malo glupo hvaliti se necim sto ste dobili pukom srecom? Hvalite se onim sto ste postigli a ne onim sto vam je priroda dala, bez ikakve potrebe za trudom i umecem.

Nikola

pre 10 godina

Pa bas broj partnera sto je veci moze da znaci neuspeh, jer nikako da nadje pravu osobu. Prema tome po ovome visi muskarci su nesrecniji jer teze pronalaze osobu koja ima odgovara. Dakle naopako se postavilo sve.

factum

pre 10 godina

Zanimljivije je to što problem sa nižim muškarcima imaju viši muškarci,češće nego žene.Nije tajna da su niži često sigurniji u sebe ili jednostavno nemaju šta da izgube pa su bahatiji.A i prznice su za razliku od viših i znaju da brane svoje interese.Mada se ne bih složio sa tim da žene traže više muškarce, osim kada je reč o braku,što je i razumljivo zbog potomaka.Čak mislim da su niži muškarci često duhovitiji,što je takodje bitna stavka kod žena.Kod visokih muškaraca je opet blaži temperament i staloženost ono što je privlačno ženama.
Visina definitivno daje prednost pri lakšem upoznavanju ali ne rešava problem muškosti,intelekta i šarma.
Žensko srce je čudna naprava...

vojvodjanin kao poslednji mohikanac

pre 10 godina

Polako, imam osecaj da se ovde javljaju samo male i srednje koje lece sebe preko drugih. Da cujemo druge. Moja zadnja je za glavu vislja od mene. Sto dolazimo do izreke nasih starih, sto su vece to su lakse. Sve je u stavu i glavi, idiot moze biti i od 2 metra. Imam kolegu sa posla sto je visok metar i zilet. Al taj prevrce sve zivo!

shmajser

pre 10 godina

jeste li videli nekad dedu od 190cm i koliko njih u zivotu? visoki su kratkog veka pa vi vidite jel dobra genetika ili nije kod dugajlija. srce mora da lupa kao ludo i onda kao kad auto cesto gazis u crveno brzo rikne.

Sabre

pre 10 godina

Ma hajde, otkrili ste toplu vodu. Nema marginalizovanije i vise diskriminisane grupe od niskih muskaraca.. za one sa malima, realno i ne prica se toliko, u krajnjoj liniji ne vidi se odmah.. ali ovi jadni niski odmah u startu su predmet drustveno-prihvatljivog podsmeha. I dok npr. reci nekoj devojci da je debela, sto cesto moze biti iskljucivo njena krivica i nesto sto se da promeniti, niko nikada ne prica o tome koliko je neposteno da je neko prakticno izbacen iz mating game samo zato sto ima 10cm manje, a tome leka def. nema (ili ima ali je bolesno). Ja sam srecom da kazes prosecne visine (182cm) pa opet primecujem da je kod nas sa najezdom bosanaca i crnogoraca i to postala neka kao donja granica, a mogu misliti kako je likovima koji imaju oko 170cm - katastrofa.

Dott

pre 10 godina

Sa ovim u vezi postoji jedna velika zabluda, uopste ne mora da znaci da muskarac koji je imao vise partnerki da je i pozeljniji od onoga koji je imao manje. Cak sta vise bice da je sasvim suprotno, jer ih je lako moguce menjao vise jer je brzo bivao ostavljan, pa je bio prinudjen da to cini.
Muskarac koji vredi, za njega se devojka bori i svaka veza mu je zbog toga duga, pa samim tim i ne uspeva ih mnogo imati u zivotu.

muskarac

pre 10 godina

''Polovina muškaraca i žena imali su više od pet partnera, a 29 odsto muškaraca i 23 odsto žena imali su više od 14 reckica za svojim pojasom. ''

Moje pitanje je od kada je bitno koliki broj partnera je neko imao ? Zar nije bitnije koliko kvalitetnih partnera (citaj veza) je neko imao ... U ovom slucaju bitniji je kvalitet od kvantiteta !

scout

pre 10 godina

Kada si tatin i mamin sin u Audiju R8 mozes i klupicu da podbacujes na sediste vecinu devojaka danasnjice to nece spreciti da flertuju sa tobom i salju ti signale i otvoreno ti pokazu da te "obozavaju". Moj drug od 170 cm je zivi dokaz jer njegov prosek u odnosu na mene(190cm) ja mogu stici samo ako on sad "stane" a ja kupim neku ljutu masinu! ;-)

A kobasice voliš

pre 10 godina

Bzv. Kad sam imala dečka koji je moje visine, smatrala sam to za idealnu situaciju. Onda sam imala jednog od dva metra i mislila vauu, ovo je premija. Sad jednog od 190 i 90 kila i mislim kako su ipak ovo najpoželjnije muške proporcije.
Čist oportunizam, ali u najsvrsishodnijoj primeni :-)

realan

pre 10 godina

uuuuuu.....sa visinom sam prosao....ali da nisam ja ja ne bih nikada pomislio da je visina odigrala ikakvu ulogu....200cm ravno, ali muka da prodjes kroz vrata....

Маша

pre 10 godina

Има, rokili, има заинтересоване странке, али не на рачун кила и метери, већ на рачун језичића што воли да лапће и радозналих прстића, а ти пази па не изговарај речи веће од себе, буди приљежан па нам се подај и у збиљи, не само овди да голицаш машту.

BoKi

pre 10 godina

Visina je stvar za prvi pogled. Posle toga ide ono bitno - mozak ... i sve što ide uz njega - stav i duhovitost, ono što se naziva šarmom.

LostInTranslation

pre 10 godina

@Vlada pa evo mene 192 visina i velicina ok a nemam srece u ljubavi jbg.Svi mi kazu nesto tipa "ah tako visok decko mora da se devojke lepe za tebe"a u stvarnosti nista... Sta mi fali ne znam,ali znam da se osecam jos gore posle ovakvih tekstova i svih ljudi koji mi to kazu visina ne znaci toliko(pogotovo u Srbiji gde je 190 skoro pa i prosek za mladje muskarce )

bocka

pre 10 godina

Super su i niski decki ali samo kao drugari bar meni. Kad imate 180 cm onda imate stvarno ogranicen izbor samo onih visih. Ali uz visinu bitno je da bude pozitivan da ume da vas nasmeje i da bude modernih shvatanja. Eto toliko....

Heeeh

pre 10 godina

Ljudi moji, u pitanju je čista kompenzacija - svakome treba ono što nema. Niska će tražiti visokog, visoka lepog, lepa bogatog, bogata visokog itd. Veza i jeste zamišljena kao uklapanje ne kao podudaranje, mada se i ono podrazumeva u nekoj optimalnoj meri. I vreme je da se već jednom shvati - žene će reagovati na visokog muškarca kao muškarci na lepu ženu, i hvala Bogu da tako treba biti. To što svi ne poseduju popularne karakteristike ne treba značiti da trebamo prezirati one koji ih poseduju. Samo, to ne znači da će muškarci i žene želeti da budu isključivo u vezi sa takvim ženama i muškarcima. Devojka se može ložiti na visoke momke ali to ne znači da samo sa takvim želi biti u vezi kao što ni muškarac koji uživa u gledanju lepe žene želi biti samo sa takvima u vezi. I to nije nikakvo licemerje, to je pomalo kompromis, pomalo krug realtivnosti, ali najviše i uticaj ostalih privlačnih osobina, pre svega onih koje se odnose na način shvatanja i doživljavanja sveta i sebe, kao i na način ponašanja, stil reaogvanja itd. Visoki muškarci i lepe žene će uvek biti privlačni ali kao što do neuspeha ne vodi samo jedna stvar, tako vas ni do uspeha neće odvesti isključivo jedna osobina.

MarkoApis

pre 10 godina

@ ingrid
Ja sam plav, 195 cm, često se vozim 56-icom. Telefon poznat redakciji. Inače, da, moja visina je uvek bila presudna kod devojaka. Sve su mi to i potvrdile.

Rik

pre 10 godina

Fizicki izgled, starost itd. ima daleko manji uticaj na zene u odabiru nego sto je to slucaj kod muskaraca. Svaku zenu prvenstveno privlace svesno ili podsvesno "alfa" muskarci sa sto visim socijalnim statusom. Pod tim ne mislim na bogatstvo (koji je samo moguci indikator), nego na dominantan nacin ponasanja. To je nesto sto je duboko ugravirano tokom miliona godina evolucije.

Kol

pre 10 godina

Covece mozete da postavite stranu sa oglasima koliko se kapitalnih primeraka ovde hvali svojim dimenzijama ko zna mozda bi i upecali nesto, glupost totalna sto se teksta tice kada su veze u pitanju dimenzije odnosno mere za krojaca nemaju toliko uticaja, hemija je mnogo bitnija a to ili imas ili ne bez obzira na centimetre!

168cm

pre 10 godina

175-180cm visine je ok za muskarca, ili malo nizi. Ne bojte se muskarci, ima i nas koji ne volimo visoke. Meni su totalno neprivlacni ovi od 190cm+.

perica22

pre 10 godina

U Novom Sadu najpoznatiji po nick-u, naravno u cm.
Velicina nije bitna???
Kako muskarac koji ima od 5-10 cm u erekciji, moze da zadovolji zenu na taj nacin.
Velicina je itekako bitna, jer bi svaka htela da proba, makar na 5 minuta.
Uglavnom, 80% muskaraca ima neki prosek od 12-18 cm, ostalih 20% ili su "obdareni" ili im je "mali".
Sve zavisi od toga kakva je devojka.
Ako je normalna,kulturna,fina,postena,moralna osoba, ona nikad nece trcati za parama i kolima.
Meni su uvek bile najbolje one iz rubrike za "druzenje i zezanje".
One vole provod,vole zezanje, vole seks,drogu,alkohol,lucidnost, sklone su raznim perverzijama i bahanalijama.
Ja da sam hteo da trazim normalnu i postenu devojku, pa isao bih u citaonicu,biblioteku, nasao bih neku nesrecnicu iz Mojmilovaca ili bih upoznao neku "proverenu" preko prijatelja i rodjaka
Ovako,mene su uvek privlacile izuzetno "bezobrazne" devojke jer sam i sam lucidan, volim provod i porok.

Mimi Oro sa diplomom

pre 10 godina

Imam 160 cm tako da je vićina muškaraca viša od mene. A samo je to važno, da je malo viši. Visoke devojke koje razmišljaju kao ha verovatno imaju manji problem u traženju nekog ko je viši id njih. Mada je sve to nevažno ako dečko ima mozga. Inteligencija je sexy.

Silverfox

pre 10 godina

Stvari treba postaviti u perspektivu. Krupniji i snažniji muškarac je obezbeđivao veću sigurnost, tako je bilo hiljadama godina. Oni niski muškarci koji su demonstrirali svoju moć nisu imali problema zato što su niski, dobar primer je Napoleon. U suštini je tako i danas. Berni Eklston je ispod 160 pa mu nije smetalo da oženi Slavicu koja je preko 185. Ni nova žena mu nije puno niža. Možemo da kažemo da su ove žene privukle pare, ali u osnovi se to opet svodi na sigurnost.
Sa druge strane, vremena se menjaju i žene sve manje zavise od muškaraca. Zato je za očekivati da će se polako menjati prioriteti.

BGH20

pre 10 godina

ako brojim devojke sumnjivog morala-preko 20
moralne devojke-preko 30
Kad bih brojao vatacinu, zvaljenje po klubovima, splavovima,u izlascima, na zurkama i gajbama, tu je broj preko 100.
1. velicina je itekako bitna, to sto neke kazu da nije, to znaci da nisu probale pravog a uspùt im decko ima "mali", pa da ne udaraju po sujeti.
2. Dve najbitnije stvari su harizma i upornost:
Ako imate harizmu, uopste nije bitno ni da ste lepi i zgodni, ni preterano dobro obuceni, sa harizmom i dobrom spikom, prodja je svuda.
Upornost je itekako bitna jer ima mnogo devojaka koje ca vam "dati" samo da vas skinu sa vrata, da ih ne davite vise.
3.U kladionici su sanse 33,333%
Kod devojaka vam je sansa 50%-50%, ili hoce ili nece. Ima onih sto tvrde pazar pa sa harizmaticno-intrigantom pricom i upornoscu, prodje.

Kad su me drugari pitali: Majke ti, sta im kazes i pricas, kad "uhvatis" 4-5 devojaka za vece u istom klubu.
Prosto,50-50, prvo pitanje je kad hoces da se ljubimo? Znaci ni cao, ni zdravo, ni upoznavanje, nego kad cemo se ljubiti, sa glupavim osmehom, uz lep miris,u paklu duvana,dima,i alkohola, ako se barem malo nasmeje ili zapocne neku temu i pricu, radnja je gotova...ostalo ide po loju.
Ako nece i bude u fazonu, brisi,pali, jbg, to je onih 50%
Ulazete pricu 0 a mozete da dobijete svasta, jace od kladionice...
Devojke sa najsumnjivijim moralom rade u klubovima,splavovima,kladionicama,pekarama, frizerskim salonima i ima dosta propalih studentkinja.

Bokica

pre 10 godina

Tacno je. Odnosno, u gomili ljudi, mi prvo vidimo visoke. Ako jos pri tom nije pritka, vec muskarca ima i u ramenima i u grudima - bingo! Na to, ako jos ima stav predvodnika, vodje, oslonca, gotove smo. Mislim da je ovo evolutivna stvar, mi jednostavno trazimo vise i krupnije zastitnike.

Kaluđer

pre 10 godina

Al' su se malci naljutili pa biju po minusima...džaba, voli devojčica na štiklama da pogleda dasu odozdo, a ne - ona u šunjalicama a on metar i frtalj pa kad se pojave negde - k'o da su deca došla da se igraju...Ili, što reče jedna dama, kad se skine i prebaci pantalone preko stolice, a nogavice k'o dečje :-)

propranolol

pre 10 godina

Nekome je bitna, nekome nije bla,bla, truć, truć, svi smo mi različiti, posebni i svako na kraju sebi nađe drugu polovinu, nižu ili višu, kao da je bitno važno je da je njima dobro. :-)

charlotte sometimes

pre 10 godina

Istina. Oduvek su me privlacili visoki muskarci. Ja sam 174 (59kg) i jednostavno ako muskarac nije makar 7-8 cm visi od mene, osecam se pored njega nezgrapno, kao roda, iako nisam previse visoka a gradja mi je proporcionalna. Ne volim previsoke stikle, nikad ne nosim vise od osam cm, jer je to ono sto stopala mogu da podnesu a da ih ne preopteretite i ne upropastite. Ima nesto u tome da je muskarac snazniji i visi od vas. Ali to ne znaci da je svaki visok momak automatski i zgodan. Puno je faktora koji odredjuju da li vam se neko svidja ili ne, glupo je reci kako nikada necete da popustite. Meni visina jeste bitna, ali ovo je vise teorija, kada opusteno razglabate sta volite a sta ne. Najvise sam volela momka koji je bio jedva iste visine kao ja. Tako da momci ne brinite, nije to jedini adut. Znate kako se kaze, svaka krpa nadje zakrpu. Ovo za novac necu da komentarisem. Smucile su mi se te price. Vidim i ja sta se desava, ali istovremeno vidim i mnogo devojaka oko sebe koje ne bi zrtvovale nikad svoje neke standarde zarad love i dobrih automobila. Da, ima nas.

Milos

pre 10 godina

Kakve veze ima broj recki sa privlacnoscu. Znam lika koji je spavao sa 30 tak ali tako sto je overio svakog "groba" u Kragujevcu i okolini.

SRBIN

pre 10 godina

Ja sam visok 185 a tezak 86 kg,, a lajem kao da imam 860 kg i kao da sam visok 20 metara,,zene me hoce i vooe po nekad, a kad me detaljnije upoznaju,,bole ih noge i vagina,hehehehe nisam sitan,,ali sam dinamitan!!!

Milena

pre 10 godina

@ sajk
Ma sta mi naprica! Ja sam 161cm visoka a moj decko 172. Ni jedan moj bivsi dečko nije bio visi od 180. Moje dve drugarice isto tako, nižeg rasta a momci im ispod 180,uglavnom su oko 175. Niske devojke nikada nemaju problem sa visinom muškarca prosto zato sto ce svaki dečko biti visi od njih, one imaju veliki izbor- od onih momaka od 165 pa do 190, da biraju i biraju bez problema. Najveći problem sa visinom muskarca imaju visoke devojke jer im je teško da nadju nekog višeg od sebe. Većina komentara tipa " sve ispod 190 nije muško" ili " samo su momci preko 185 zgodni" su napisani od strane visokih djevojaka jer jasno u komentaru napisu da su one visoke i da dolaze u obzir samo momci oko 190 jer se ne osecaju dovoljno zenstevno pored nekog svoje visine. Tako da molim vas, ne pisite gluposti.

Pustite nize ljude na miru

pre 10 godina

samnom devojka koja mi se svidjala nije htela da bude jer sam dosta visi (193 cm)od nje. Dosta devojaka nece da udje u razgovor samnom jer misli da cu ih prevariti (visok, zgodan, crn). nije bas to sve tako kao sto se cini.

Meh

pre 10 godina

visina je seksi... ali retki su izuzetno zgodni visoki momci. obicno su neskladno gradjeni... dok su prosecni i nizi lepsih proporcija...

Ivica

pre 10 godina

Iskreno receno,
da,
pomaze,
ja sam 196cm, skladno gradjen, uredan...devojke me zapaze u masi bez problema, privlacim ih.

E sad, kad bi se ja ponasao kao debil i cepanica, nista ne bi znacilo ni 3 metra da imam, bezale bi od mene kao od kuge.

Dakle, zbir svih kategorija daje konacan rezultat:)

lol

pre 10 godina

195cm, 120kg(misicna masa), 21cm!
(qqwwpp, 2. oktobar 2015 15:24)

190cm ovde
(rrrrr, 2. oktobar 2015 15:04)

pa dobro evo ja imam 190cm,100kg da li ima zainteresovanih:-)
(roko, 2. oktobar 2015 14:50)

Momci, imam neka drva da se poseku u sumi, ne znam sta radite ovih dana.

leo

pre 10 godina

Al se dugacke sa kratkim nogama bune i nazivaju svakako nize od njih, jer se osecaju ogromno i muskarasto! Rekla mi je jedna velika u nastupu iskrenosti i ljubomore na nizu a lepsu zenstveniju i zgodniju.

Cvece

pre 10 godina

Jel neko razume da ako je decko lep, zgodan, visok, pametan, inteligentan, nacitan, zabavan, ambiciozan I sve ostalo sto nabrajate pre ili kasnije zaradi I taj auto o kome pricate ako ga zeli. Isto je I kad bi devojka bila s pomenutim atributima. Odgovor za gomilu komentara koji spominju jednu ili drugu stvar.

Platon i ja,drugara dva...

pre 10 godina

da citiram mog profesora iz srednje škole:
ja mrzim male ljude (namerno nije rekao niske,jer ih je smatrao manje ljudima od visokih)

Saša

pre 10 godina

Mali ljudi su jako nezadovoljne osobe, isfrustrirani, puni zlobe i mržnje, devojke klonite se takvih malih pigmejaca, takvi su najopasniji.

ouch

pre 10 godina

Nije bitna visina nego sklad. Imate niže muškarce koji su skladno građeni sa vitkim, vretenastim telima i dugačkim udovima. Sa druge strane ima visokih muškaraca koji izgledaju kao vreće krompira, sa povijenim uzanim ramenima. Najgori su mi oni nabildovani. Visoki, niski, vitki sa širokim ramenima su OK. Mislim kad je u pitanju visina, ako je presudna.

mesar

pre 10 godina

ja najmanji u društvu, a uvek imao najbolje ribe od svih njih- što se žena tiče nema pravila za njih ili imaš šmeka ili nemaš pa imao i 10 metara

Koricanac

pre 10 godina

Ja imam 174cm tu sam u srdini a imao sam vise nego prosek nije bitno dal si mali ili velik nego da imas humor samopouzdanje da si cist okupan sredjen itd. I da nisi cicija ?

nenadjezdic

pre 10 godina

Lionel Mesi je bas nizak,kao i vecina njegovih kolega i oni stvarno imaju problem sa devojkama,ne mogu da ih OTERAJU od sebe,lepe se kao muve na lepak.
(Milan Nis, 02. oktobar 2015 13:52)

Pa talentu jedan istrazivnje se odnosi na prosečne osobe a ne na fudbalere multimilionere...

Peki

pre 10 godina

Ja sam visok 177 cm, skladno sam gradjen.
I istina je ovo za visinu, visoki muskarci sami po sebi imaju vece sanse, jer ih nasa sredina posmatra kao delije i junacine, sto ne mora da znaci uopste.
A mi srednji srednji i nizi moramo da se trudimo pa sta nam Bog da.
Licno, imao sam ok uspeha sa devojkama, ali tek kad sam postao svestan svojih nedostataka i osobina koje me cine privlacnim, pa svom snagom krenuo da se koristim ovim drugim.
Ukratko, zene vole cvrst stav, pa makar bio i malo pogresan.
Ni cm gore ni cm dole ne moze to da ti usadi, samo glava.

Spajalica

pre 10 godina

Gluposti...kad sam bila klinka maštala sam o nemom ko je crne kise,visok,sa onim mističnim pogledom od kog sva zadrhtim,a onda dođe vreme da se izlazi sa momcima,i nisam izašla ama baš ni sa jednim tog tipa o kom sam maštala.

IT

pre 10 godina

Ziva istina, zene preferiraju visoke muskarce, isto kao sto muskarci preferiraju lepse zene. Ko nema visinu mora da nadomesti na drugimmestima.

Souvlaki

pre 10 godina

Svaka zena da bira izmedju muskarca od 2 metra s jedne strane ili muskarca od 1,60cm u BMW ...mislim da visina uop[te ne bi bila uyeta u obzir....bez foliranja
(Biljana, 02. oktobar 2015 13:44)

A da bira izmedju muskarca visokog 1.6m sa BMW-om i muskarca visokog 2m isto sa BMW-om? Ahaaa, sad ti je sinulo. Ipak je clanak tacan.

Dzoni

pre 10 godina

Pa dobro I nama su bitne visina, zadnjica, grudi I lice.
Srpkinje imaju najvece kriterijume u Evropi verovatno, a ogledalo kuci kao da nemaju.
Drzite se strankinja braco Srbi

Marko

pre 10 godina

@Biljana najgore je sto je to istina evo i primer. Moj brat ima jednu drugaricu, koja uvek kad dodje zali se kako ne moze da nadje decka. Ona je devojka puna sebe, misli da je najlepsa na svetu, i sve sto ide uz to. Njen decko mora da bude visok, zgodan i lep, i naravno imala je takve, ali su je ubrzo otkacili jer su videli sa kim imaju posla. Skoro prica kako je upoznala lika koji je stariji 17 godina od nje, lik je bogat, dobra kola o sve, a decko je nizi od nje za glavu. Odjednom joj visina nije bitna, jer ipak decko ima dzipa i keš. Sve mi je bilo jasno. Imam milion ovakvih primera.

ingrid

pre 10 godina

Netacno. Mene najvise privlace muskarci nizi od mene sa simpaticnim licem, mada me ne odbijaju visi. Prvi decko mi je bio nizak. Jednom nizem sam prisla, ispostavilo se da ima devojku. Drugom, koga sam spazila u autobusu, nisam imala hrabrosti da pridjem, oduzela sam se kako je lep decko bio.
Plavusanu iz busa 56, ako vidis ovo javi se :D

WTF

pre 10 godina

Evo vam alternativno iskustvo i msiljenje od jedne koja je 170 cm visoka i ima njega koji je 165 cm visok. Ima super tijelo. Ne ponasa se kao kompleksas. Podrzava me u zivotu. Radi po kuci isto kao i ja. I kad idemo ulicom ja lijepo njega zagrlim i da vam kazem mnogo je zgodnije nego da se neko na tebe navali.

U mom iskustvu one bezobrazne proporcije muskarca nemaju veze sa visinom. Tako da...

duhovita

pre 10 godina

Nikada nisam razmisljala u tom pravcu... Verovatno jer sam 160cm pa su prakticno sve zene vise od mene, a kamoli muskarci. Cak bih rekla da je za neke situacije bolje imati partnera priblizno iste visine. Ko razume, shvatice.

Šajk

pre 10 godina

Iz mog iskustva rekao bih da su niže devojke te koje imaju komleks visine
i to im je najvažnija osobina kod muškarca.
Ja sam 1.73 i sve moje devojke su bile iste visine kao i ja ili više od mene.
Nemam komplekse a i više devojke ih uglavnom nemaju.
Tako da me niže uopšte ne zanimaju, džabe da gubim vreme na njih kad ima toliko
visoih devojaka :)

kiza

pre 10 godina

imam 175cm 80ak kila... vlasnik sam pekare,restorana i par menjacnica i..."sljakam ko lud".... samo od 18 do 25 leta preko toga ne konzumiram...hehe

Ivana

pre 10 godina

Naravno da su visoki muškarci privlačniji. To je prosto činjenica. Kad vidim nekog muškarca od 1,75m i niže liči mi na dečaka u osnovnoj. Još smo mi stvarno visoka nacija i žene su visoke, tako da mi uopšte nije čudno da kod nas kepeci nemaju uspeha.

the best or nothing

pre 10 godina

"Najuspesniji su muskarci da dobrim kolima...a.a., sve ostalo je nebitno"
haha, samo se ti tesi!
najbitnije mi je da je lep, zgodan, da ima harizmu...da je pametan,obrazovan,svestran. A dobra kola mi je moj tata kupio. da u njima vozam ovakvog frajera kakvog sam opisala!valjda ti lakse da mislis da je do kola a ne do svega ostalog navedenog. Takvo razmisljanje ponizava zenski rod. a one koje pogadja ne smatram zenskim rodom vec amebama
poz

Kalindi

pre 10 godina

Svaki deo fizickog izgleda je sporedan naspram onoga kakav je neko covek. Ima mnogo smotanih i nezgrapnih visokih, ima zgodnih visokih, ima niskih zgodnih, ima niskih smotanih... Svega ima, vazne su vase preference.
Takodje, svi imamo razlicitu percepciju realnosti stvorenu iz nasih tela i nasih malih svetova.

del boj

pre 10 godina

Lionel Mesi je bas nizak,kao i vecina njegovih kolega i oni stvarno imaju problem sa devojkama,ne mogu da ih OTERAJU od sebe,lepe se kao muve na lepak.
(Milan Nis, 2. oktobar 2015 13:52)
Mesi je duhovit, to je devojkama bitno.

marko 195cm

pre 10 godina

Podsvesno devojke osećaju da su visoki muškarci obdareniji od nižih, što je i realno. Geni, ako ostane u drugom stanju rodiće visoko dete i lakše će da preživi. Onda zaštitnik koji će da joj pruži fizičku sigurnost. To je sve evolucija, sve je to normalno...

ilke

pre 10 godina

Gluposti, visok sam 198 cm i da ne budem lazno skroman stvarno izgledam nadprosecno. Moja supruga mi je peta po redu i izgleda na moju srecu i poslednja. Jednostavno nisam mogao da odem u krevet sa zenom za koju nisam bio emotivno vezan. Sve zene sa kojima sam spavao su u isto vreme bile i moje devojke. Nikada nisam zazalio zbog toga i kada bih opet krenuo iz pocetka nista ne bih menjao. Za mene je i pet mozda previse, a znam ljude kojima je i 50 malo, a imam utisak da sam srecniji i zadovoljniji od njih u svakom pogledu.

Vlada

pre 10 godina

Mogu zene da pricaju sta hoce kad se sve svodi na muskarce.Il imas sigurnosti u sebe ili ne.Ako nemas dzabe i 3 metra.Isti je problem i sa zenskim grudima, mene jedna daskara zavela dusu mi je uzela :) ps. cekam se komentar "imam 195 cm, idem u teretanu i nemam devojku" :D

Biljana

pre 10 godina

Svaka zena da bira izmedju muskarca od 2 metra s jedne strane ili muskarca od 1,60cm u BMW ...mislim da visina uop[te ne bi bila uyeta u obzir....bez foliranja

Milance

pre 10 godina

Pre neki dan clanak "velicina je bitna", danas "ipak nije bitna velicina, nego visina". Napisite lepo da je sve bitno "visina, velicina, pločice po mogucnosti kao sa slike ili bolje, novcanik".

Milan Nis

pre 10 godina

Lionel Mesi je bas nizak,kao i vecina njegovih kolega i oni stvarno imaju problem sa devojkama,ne mogu da ih OTERAJU od sebe,lepe se kao muve na lepak.

Skorpijica

pre 10 godina

A Boze gluposti!
Zar nije bitnije kakav je kao covek,moze li da pruzi podrsku,da li ima "hemije".
Volim lepe oci i usne.I,mora da se dobro ljubi.
A,dobro pozeljno je da ne bude bas nizi od mene kada sam na visokim potpeticama.

ilke

pre 10 godina

Gluposti, visok sam 198 cm i da ne budem lazno skroman stvarno izgledam nadprosecno. Moja supruga mi je peta po redu i izgleda na moju srecu i poslednja. Jednostavno nisam mogao da odem u krevet sa zenom za koju nisam bio emotivno vezan. Sve zene sa kojima sam spavao su u isto vreme bile i moje devojke. Nikada nisam zazalio zbog toga i kada bih opet krenuo iz pocetka nista ne bih menjao. Za mene je i pet mozda previse, a znam ljude kojima je i 50 malo, a imam utisak da sam srecniji i zadovoljniji od njih u svakom pogledu.

Milan Nis

pre 10 godina

Lionel Mesi je bas nizak,kao i vecina njegovih kolega i oni stvarno imaju problem sa devojkama,ne mogu da ih OTERAJU od sebe,lepe se kao muve na lepak.

Marko

pre 10 godina

@Biljana najgore je sto je to istina evo i primer. Moj brat ima jednu drugaricu, koja uvek kad dodje zali se kako ne moze da nadje decka. Ona je devojka puna sebe, misli da je najlepsa na svetu, i sve sto ide uz to. Njen decko mora da bude visok, zgodan i lep, i naravno imala je takve, ali su je ubrzo otkacili jer su videli sa kim imaju posla. Skoro prica kako je upoznala lika koji je stariji 17 godina od nje, lik je bogat, dobra kola o sve, a decko je nizi od nje za glavu. Odjednom joj visina nije bitna, jer ipak decko ima dzipa i keš. Sve mi je bilo jasno. Imam milion ovakvih primera.

Biljana

pre 10 godina

Svaka zena da bira izmedju muskarca od 2 metra s jedne strane ili muskarca od 1,60cm u BMW ...mislim da visina uop[te ne bi bila uyeta u obzir....bez foliranja

Milance

pre 10 godina

Pre neki dan clanak "velicina je bitna", danas "ipak nije bitna velicina, nego visina". Napisite lepo da je sve bitno "visina, velicina, pločice po mogucnosti kao sa slike ili bolje, novcanik".

WTF

pre 10 godina

Evo vam alternativno iskustvo i msiljenje od jedne koja je 170 cm visoka i ima njega koji je 165 cm visok. Ima super tijelo. Ne ponasa se kao kompleksas. Podrzava me u zivotu. Radi po kuci isto kao i ja. I kad idemo ulicom ja lijepo njega zagrlim i da vam kazem mnogo je zgodnije nego da se neko na tebe navali.

U mom iskustvu one bezobrazne proporcije muskarca nemaju veze sa visinom. Tako da...

marko 195cm

pre 10 godina

Podsvesno devojke osećaju da su visoki muškarci obdareniji od nižih, što je i realno. Geni, ako ostane u drugom stanju rodiće visoko dete i lakše će da preživi. Onda zaštitnik koji će da joj pruži fizičku sigurnost. To je sve evolucija, sve je to normalno...

Peki

pre 10 godina

Ja sam visok 177 cm, skladno sam gradjen.
I istina je ovo za visinu, visoki muskarci sami po sebi imaju vece sanse, jer ih nasa sredina posmatra kao delije i junacine, sto ne mora da znaci uopste.
A mi srednji srednji i nizi moramo da se trudimo pa sta nam Bog da.
Licno, imao sam ok uspeha sa devojkama, ali tek kad sam postao svestan svojih nedostataka i osobina koje me cine privlacnim, pa svom snagom krenuo da se koristim ovim drugim.
Ukratko, zene vole cvrst stav, pa makar bio i malo pogresan.
Ni cm gore ni cm dole ne moze to da ti usadi, samo glava.

Vlada

pre 10 godina

Mogu zene da pricaju sta hoce kad se sve svodi na muskarce.Il imas sigurnosti u sebe ili ne.Ako nemas dzabe i 3 metra.Isti je problem i sa zenskim grudima, mene jedna daskara zavela dusu mi je uzela :) ps. cekam se komentar "imam 195 cm, idem u teretanu i nemam devojku" :D

nenadjezdic

pre 10 godina

Lionel Mesi je bas nizak,kao i vecina njegovih kolega i oni stvarno imaju problem sa devojkama,ne mogu da ih OTERAJU od sebe,lepe se kao muve na lepak.
(Milan Nis, 02. oktobar 2015 13:52)

Pa talentu jedan istrazivnje se odnosi na prosečne osobe a ne na fudbalere multimilionere...

Dzoni

pre 10 godina

Pa dobro I nama su bitne visina, zadnjica, grudi I lice.
Srpkinje imaju najvece kriterijume u Evropi verovatno, a ogledalo kuci kao da nemaju.
Drzite se strankinja braco Srbi

Skorpijica

pre 10 godina

A Boze gluposti!
Zar nije bitnije kakav je kao covek,moze li da pruzi podrsku,da li ima "hemije".
Volim lepe oci i usne.I,mora da se dobro ljubi.
A,dobro pozeljno je da ne bude bas nizi od mene kada sam na visokim potpeticama.

Spajalica

pre 10 godina

Gluposti...kad sam bila klinka maštala sam o nemom ko je crne kise,visok,sa onim mističnim pogledom od kog sva zadrhtim,a onda dođe vreme da se izlazi sa momcima,i nisam izašla ama baš ni sa jednim tog tipa o kom sam maštala.

duhovita

pre 10 godina

Nikada nisam razmisljala u tom pravcu... Verovatno jer sam 160cm pa su prakticno sve zene vise od mene, a kamoli muskarci. Cak bih rekla da je za neke situacije bolje imati partnera priblizno iste visine. Ko razume, shvatice.

del boj

pre 10 godina

Lionel Mesi je bas nizak,kao i vecina njegovih kolega i oni stvarno imaju problem sa devojkama,ne mogu da ih OTERAJU od sebe,lepe se kao muve na lepak.
(Milan Nis, 2. oktobar 2015 13:52)
Mesi je duhovit, to je devojkama bitno.

lol

pre 10 godina

195cm, 120kg(misicna masa), 21cm!
(qqwwpp, 2. oktobar 2015 15:24)

190cm ovde
(rrrrr, 2. oktobar 2015 15:04)

pa dobro evo ja imam 190cm,100kg da li ima zainteresovanih:-)
(roko, 2. oktobar 2015 14:50)

Momci, imam neka drva da se poseku u sumi, ne znam sta radite ovih dana.

Kalindi

pre 10 godina

Svaki deo fizickog izgleda je sporedan naspram onoga kakav je neko covek. Ima mnogo smotanih i nezgrapnih visokih, ima zgodnih visokih, ima niskih zgodnih, ima niskih smotanih... Svega ima, vazne su vase preference.
Takodje, svi imamo razlicitu percepciju realnosti stvorenu iz nasih tela i nasih malih svetova.

IT

pre 10 godina

Ziva istina, zene preferiraju visoke muskarce, isto kao sto muskarci preferiraju lepse zene. Ko nema visinu mora da nadomesti na drugimmestima.

Šajk

pre 10 godina

Iz mog iskustva rekao bih da su niže devojke te koje imaju komleks visine
i to im je najvažnija osobina kod muškarca.
Ja sam 1.73 i sve moje devojke su bile iste visine kao i ja ili više od mene.
Nemam komplekse a i više devojke ih uglavnom nemaju.
Tako da me niže uopšte ne zanimaju, džabe da gubim vreme na njih kad ima toliko
visoih devojaka :)

ingrid

pre 10 godina

Netacno. Mene najvise privlace muskarci nizi od mene sa simpaticnim licem, mada me ne odbijaju visi. Prvi decko mi je bio nizak. Jednom nizem sam prisla, ispostavilo se da ima devojku. Drugom, koga sam spazila u autobusu, nisam imala hrabrosti da pridjem, oduzela sam se kako je lep decko bio.
Plavusanu iz busa 56, ako vidis ovo javi se :D

kiza

pre 10 godina

imam 175cm 80ak kila... vlasnik sam pekare,restorana i par menjacnica i..."sljakam ko lud".... samo od 18 do 25 leta preko toga ne konzumiram...hehe

vojvodjanin kao poslednji mohikanac

pre 10 godina

Polako, imam osecaj da se ovde javljaju samo male i srednje koje lece sebe preko drugih. Da cujemo druge. Moja zadnja je za glavu vislja od mene. Sto dolazimo do izreke nasih starih, sto su vece to su lakse. Sve je u stavu i glavi, idiot moze biti i od 2 metra. Imam kolegu sa posla sto je visok metar i zilet. Al taj prevrce sve zivo!

Ivana

pre 10 godina

Naravno da su visoki muškarci privlačniji. To je prosto činjenica. Kad vidim nekog muškarca od 1,75m i niže liči mi na dečaka u osnovnoj. Još smo mi stvarno visoka nacija i žene su visoke, tako da mi uopšte nije čudno da kod nas kepeci nemaju uspeha.

Milena

pre 10 godina

@ sajk
Ma sta mi naprica! Ja sam 161cm visoka a moj decko 172. Ni jedan moj bivsi dečko nije bio visi od 180. Moje dve drugarice isto tako, nižeg rasta a momci im ispod 180,uglavnom su oko 175. Niske devojke nikada nemaju problem sa visinom muškarca prosto zato sto ce svaki dečko biti visi od njih, one imaju veliki izbor- od onih momaka od 165 pa do 190, da biraju i biraju bez problema. Najveći problem sa visinom muskarca imaju visoke devojke jer im je teško da nadju nekog višeg od sebe. Većina komentara tipa " sve ispod 190 nije muško" ili " samo su momci preko 185 zgodni" su napisani od strane visokih djevojaka jer jasno u komentaru napisu da su one visoke i da dolaze u obzir samo momci oko 190 jer se ne osecaju dovoljno zenstevno pored nekog svoje visine. Tako da molim vas, ne pisite gluposti.

the best or nothing

pre 10 godina

"Najuspesniji su muskarci da dobrim kolima...a.a., sve ostalo je nebitno"
haha, samo se ti tesi!
najbitnije mi je da je lep, zgodan, da ima harizmu...da je pametan,obrazovan,svestran. A dobra kola mi je moj tata kupio. da u njima vozam ovakvog frajera kakvog sam opisala!valjda ti lakse da mislis da je do kola a ne do svega ostalog navedenog. Takvo razmisljanje ponizava zenski rod. a one koje pogadja ne smatram zenskim rodom vec amebama
poz

168cm

pre 10 godina

175-180cm visine je ok za muskarca, ili malo nizi. Ne bojte se muskarci, ima i nas koji ne volimo visoke. Meni su totalno neprivlacni ovi od 190cm+.

Sabre

pre 10 godina

Ma hajde, otkrili ste toplu vodu. Nema marginalizovanije i vise diskriminisane grupe od niskih muskaraca.. za one sa malima, realno i ne prica se toliko, u krajnjoj liniji ne vidi se odmah.. ali ovi jadni niski odmah u startu su predmet drustveno-prihvatljivog podsmeha. I dok npr. reci nekoj devojci da je debela, sto cesto moze biti iskljucivo njena krivica i nesto sto se da promeniti, niko nikada ne prica o tome koliko je neposteno da je neko prakticno izbacen iz mating game samo zato sto ima 10cm manje, a tome leka def. nema (ili ima ali je bolesno). Ja sam srecom da kazes prosecne visine (182cm) pa opet primecujem da je kod nas sa najezdom bosanaca i crnogoraca i to postala neka kao donja granica, a mogu misliti kako je likovima koji imaju oko 170cm - katastrofa.

Milos

pre 10 godina

Kakve veze ima broj recki sa privlacnoscu. Znam lika koji je spavao sa 30 tak ali tako sto je overio svakog "groba" u Kragujevcu i okolini.

factum

pre 10 godina

Zanimljivije je to što problem sa nižim muškarcima imaju viši muškarci,češće nego žene.Nije tajna da su niži često sigurniji u sebe ili jednostavno nemaju šta da izgube pa su bahatiji.A i prznice su za razliku od viših i znaju da brane svoje interese.Mada se ne bih složio sa tim da žene traže više muškarce, osim kada je reč o braku,što je i razumljivo zbog potomaka.Čak mislim da su niži muškarci često duhovitiji,što je takodje bitna stavka kod žena.Kod visokih muškaraca je opet blaži temperament i staloženost ono što je privlačno ženama.
Visina definitivno daje prednost pri lakšem upoznavanju ali ne rešava problem muškosti,intelekta i šarma.
Žensko srce je čudna naprava...

Dott

pre 10 godina

Sa ovim u vezi postoji jedna velika zabluda, uopste ne mora da znaci da muskarac koji je imao vise partnerki da je i pozeljniji od onoga koji je imao manje. Cak sta vise bice da je sasvim suprotno, jer ih je lako moguce menjao vise jer je brzo bivao ostavljan, pa je bio prinudjen da to cini.
Muskarac koji vredi, za njega se devojka bori i svaka veza mu je zbog toga duga, pa samim tim i ne uspeva ih mnogo imati u zivotu.

charlotte sometimes

pre 10 godina

Istina. Oduvek su me privlacili visoki muskarci. Ja sam 174 (59kg) i jednostavno ako muskarac nije makar 7-8 cm visi od mene, osecam se pored njega nezgrapno, kao roda, iako nisam previse visoka a gradja mi je proporcionalna. Ne volim previsoke stikle, nikad ne nosim vise od osam cm, jer je to ono sto stopala mogu da podnesu a da ih ne preopteretite i ne upropastite. Ima nesto u tome da je muskarac snazniji i visi od vas. Ali to ne znaci da je svaki visok momak automatski i zgodan. Puno je faktora koji odredjuju da li vam se neko svidja ili ne, glupo je reci kako nikada necete da popustite. Meni visina jeste bitna, ali ovo je vise teorija, kada opusteno razglabate sta volite a sta ne. Najvise sam volela momka koji je bio jedva iste visine kao ja. Tako da momci ne brinite, nije to jedini adut. Znate kako se kaze, svaka krpa nadje zakrpu. Ovo za novac necu da komentarisem. Smucile su mi se te price. Vidim i ja sta se desava, ali istovremeno vidim i mnogo devojaka oko sebe koje ne bi zrtvovale nikad svoje neke standarde zarad love i dobrih automobila. Da, ima nas.

muskarac

pre 10 godina

''Polovina muškaraca i žena imali su više od pet partnera, a 29 odsto muškaraca i 23 odsto žena imali su više od 14 reckica za svojim pojasom. ''

Moje pitanje je od kada je bitno koliki broj partnera je neko imao ? Zar nije bitnije koliko kvalitetnih partnera (citaj veza) je neko imao ... U ovom slucaju bitniji je kvalitet od kvantiteta !

Rik

pre 10 godina

Fizicki izgled, starost itd. ima daleko manji uticaj na zene u odabiru nego sto je to slucaj kod muskaraca. Svaku zenu prvenstveno privlace svesno ili podsvesno "alfa" muskarci sa sto visim socijalnim statusom. Pod tim ne mislim na bogatstvo (koji je samo moguci indikator), nego na dominantan nacin ponasanja. To je nesto sto je duboko ugravirano tokom miliona godina evolucije.

Ivica

pre 10 godina

Iskreno receno,
da,
pomaze,
ja sam 196cm, skladno gradjen, uredan...devojke me zapaze u masi bez problema, privlacim ih.

E sad, kad bi se ja ponasao kao debil i cepanica, nista ne bi znacilo ni 3 metra da imam, bezale bi od mene kao od kuge.

Dakle, zbir svih kategorija daje konacan rezultat:)

LostInTranslation

pre 10 godina

@Vlada pa evo mene 192 visina i velicina ok a nemam srece u ljubavi jbg.Svi mi kazu nesto tipa "ah tako visok decko mora da se devojke lepe za tebe"a u stvarnosti nista... Sta mi fali ne znam,ali znam da se osecam jos gore posle ovakvih tekstova i svih ljudi koji mi to kazu visina ne znaci toliko(pogotovo u Srbiji gde je 190 skoro pa i prosek za mladje muskarce )

realan

pre 10 godina

uuuuuu.....sa visinom sam prosao....ali da nisam ja ja ne bih nikada pomislio da je visina odigrala ikakvu ulogu....200cm ravno, ali muka da prodjes kroz vrata....

Pustite nize ljude na miru

pre 10 godina

samnom devojka koja mi se svidjala nije htela da bude jer sam dosta visi (193 cm)od nje. Dosta devojaka nece da udje u razgovor samnom jer misli da cu ih prevariti (visok, zgodan, crn). nije bas to sve tako kao sto se cini.

Mimi Oro sa diplomom

pre 10 godina

Imam 160 cm tako da je vićina muškaraca viša od mene. A samo je to važno, da je malo viši. Visoke devojke koje razmišljaju kao ha verovatno imaju manji problem u traženju nekog ko je viši id njih. Mada je sve to nevažno ako dečko ima mozga. Inteligencija je sexy.

Kol

pre 10 godina

Covece mozete da postavite stranu sa oglasima koliko se kapitalnih primeraka ovde hvali svojim dimenzijama ko zna mozda bi i upecali nesto, glupost totalna sto se teksta tice kada su veze u pitanju dimenzije odnosno mere za krojaca nemaju toliko uticaja, hemija je mnogo bitnija a to ili imas ili ne bez obzira na centimetre!

to je to

pre 10 godina

Zene treba da ozgledaju ko Shakira a ne ko kobiletine od 180cm+ ..kome se to svidja? Btw ja sam 182cm i sasvim zadovoljan..
(Griffin, 2. oktobar 2015 21:22)

Citam komentar, i crkavam od smeha.
Al odlican pristup. Mozda upravo tako treba reagovati na ovo nabijanje kompleksa od strane zena.
Hoces visokog, lepog i obdarenog? E pa hocu i ja lepu, vitku, sa velikim grudimaa i dobrim ..., i da ih nije promenila mnogo...

scout

pre 10 godina

Kada si tatin i mamin sin u Audiju R8 mozes i klupicu da podbacujes na sediste vecinu devojaka danasnjice to nece spreciti da flertuju sa tobom i salju ti signale i otvoreno ti pokazu da te "obozavaju". Moj drug od 170 cm je zivi dokaz jer njegov prosek u odnosu na mene(190cm) ja mogu stici samo ako on sad "stane" a ja kupim neku ljutu masinu! ;-)

BoKi

pre 10 godina

Visina je stvar za prvi pogled. Posle toga ide ono bitno - mozak ... i sve što ide uz njega - stav i duhovitost, ono što se naziva šarmom.

Milan

pre 10 godina

Sve je u samopouzdanju koje se godinama gradi. Imam 179 cm, ali zaista nisam imao nekih problema sa devojkama. Da ne ispadne da se hvalim, ali zaista, sa vecinom sa kojom sam usao u iole duzi razgovor pozelela je da se vidimo ponovo. Valjda je deo i do harizme, spontanosti i opustenog pristupa. Nema generalizacije prema visini. Sta ti vredi i visina ako u startu pogodis 2-3 stative, prirodno se narusava samopouzdanje. Muskarcu novac i drustveni status takodje dosta pomaze oko samopouzdanja. Devojke primete taj stav, svidja im se. Nema to veze sa vagom i metrom, verujte. Nisam bio sa mnogo devojaka, ne zato sto nisu htele, nego sto sam uvek bio u stabilnoj vezi i nailazile su na zid. Bilo ih je ukupno 5, medju njima i ona od 180cm i druga od 160. Poslednja medju njima mi je supruga vec 13 godina. Sve na kraju dodje prirodno. Visina ne igra tu veliku ulogu, radite na duhu, edukujte se.

Meh

pre 10 godina

visina je seksi... ali retki su izuzetno zgodni visoki momci. obicno su neskladno gradjeni... dok su prosecni i nizi lepsih proporcija...

Cvece

pre 10 godina

Jel neko razume da ako je decko lep, zgodan, visok, pametan, inteligentan, nacitan, zabavan, ambiciozan I sve ostalo sto nabrajate pre ili kasnije zaradi I taj auto o kome pricate ako ga zeli. Isto je I kad bi devojka bila s pomenutim atributima. Odgovor za gomilu komentara koji spominju jednu ili drugu stvar.

tamo daleko

pre 10 godina

Koliko proizvpljnih osuda u komentarima, na racun ljudi sa manjkom visine. Neko pomenu "frustrirani, zli, zlobni, nezadovoljni". Neko napisa kako "mrzi niske ljude". No, time vise rece o sebi neko o niskim ljudima. Sto se tice "frustracija"...Kada se ljudi cesto, ili konstantno stavljaju na "stub srama i prozivke",zbog svojih fizickih mana, nedostataka, kada su zbog toga stavljeni pod pritisak ismevanja, od strane suprotnog pola(jer ovde pricamo o musko zenskim odnosima), ili se pak zbog nedostatka visine(mada moze biti i bilo koji drugi fizicki nedostatak, svejedno) suocavaju sa konstantnim ljubavnim, seksualnim neuspesima, kod suprotnog pola...sasvim je razumljivo da vremenom postanu kako neko rece "isfrustrirani, nezadovoljni". Pa ko bi mogao izdrzti taj pritisak, pritisak odbacenosti, iostati neisfrustriran i zadovoljan sa stalnim odbijanjima? Sa zivotom bez ljubavi, bez strasti, bez seksa. U takvim okolnostima, neminovne su frustracije, naravno. Sasvim razumljivo. I ne mora se biti nizak da bi se to razumelo.Imam 188cm, ali mogu da zamislim kako je to kada je neko recimo 160, 165 itd. Imam par poznanika, drugara koji su niski, objektivno ispodprosecnog izgleda i nemaju devojke. Frustrirani jesu, u smislu da nisu srecni zbog samoce. I to ih pritiska Ali, nije tacno da su "zlobni". Dobri su ljudi, barem ovi, koje ja znam. Prema tome, ne treba povrsno suditi ni prozivati te ljude. Imaju razlog da se osecaju nesrecno, usamljeno. Treba razumeti. Jer, svako ima pravo na srecu.

Amfilohije

pre 10 godina

E zato mi kratki stanemo na novcanik i odjednom imam 195cm hahah. Izuzetno pouzdana metoda. Isprobana x puta.
(Aiii, 02. oktobar 2015 21:22)

E sad ako si ponosan zbog toga, ja imam para i nikad ne igram na tu kartu, osjecam se retardirano kad me hoce zbog imovine...

Skorpijica

pre 10 godina

Ovde se cela tema svela na hvalisanje.
Sta sad treba i mi devojke da pocnemo sa hvalospevima o sebi.Bas glupo.
Fizicki izgled privlaci,a karakter je taj koji zadrzava.
Pozdrav svima od jedne ruzne i metar i sumska jagoda devojke ;-)

mesar

pre 10 godina

ja najmanji u društvu, a uvek imao najbolje ribe od svih njih- što se žena tiče nema pravila za njih ili imaš šmeka ili nemaš pa imao i 10 metara

Silverfox

pre 10 godina

Stvari treba postaviti u perspektivu. Krupniji i snažniji muškarac je obezbeđivao veću sigurnost, tako je bilo hiljadama godina. Oni niski muškarci koji su demonstrirali svoju moć nisu imali problema zato što su niski, dobar primer je Napoleon. U suštini je tako i danas. Berni Eklston je ispod 160 pa mu nije smetalo da oženi Slavicu koja je preko 185. Ni nova žena mu nije puno niža. Možemo da kažemo da su ove žene privukle pare, ali u osnovi se to opet svodi na sigurnost.
Sa druge strane, vremena se menjaju i žene sve manje zavise od muškaraca. Zato je za očekivati da će se polako menjati prioriteti.

Kaluđer

pre 10 godina

Al' su se malci naljutili pa biju po minusima...džaba, voli devojčica na štiklama da pogleda dasu odozdo, a ne - ona u šunjalicama a on metar i frtalj pa kad se pojave negde - k'o da su deca došla da se igraju...Ili, što reče jedna dama, kad se skine i prebaci pantalone preko stolice, a nogavice k'o dečje :-)

Ne, nisam nizak

pre 10 godina

Za sve vas hvalisavce:
Nije li malo glupo hvaliti se necim sto ste dobili pukom srecom? Hvalite se onim sto ste postigli a ne onim sto vam je priroda dala, bez ikakve potrebe za trudom i umecem.

Zipo

pre 10 godina

Nema to veze. Ako si splavar i boem ili nazovi urbani tip (mindjuse, tetovaze) lakse ces ih naci jer ih ima vise slicnih. Ako slusas stari rok i citas Carl Sagana neces jer u guzvi mediokriteta ne mozete da se nadjete i prepoznate dok ne progovorite, a milion je tekstova bilo da momci i devojke samo "smrde" u svom cosku kad izadju, niko da pridje.

Souvlaki

pre 10 godina

Svaka zena da bira izmedju muskarca od 2 metra s jedne strane ili muskarca od 1,60cm u BMW ...mislim da visina uop[te ne bi bila uyeta u obzir....bez foliranja
(Biljana, 02. oktobar 2015 13:44)

A da bira izmedju muskarca visokog 1.6m sa BMW-om i muskarca visokog 2m isto sa BMW-om? Ahaaa, sad ti je sinulo. Ipak je clanak tacan.

Koricanac

pre 10 godina

Ja imam 174cm tu sam u srdini a imao sam vise nego prosek nije bitno dal si mali ili velik nego da imas humor samopouzdanje da si cist okupan sredjen itd. I da nisi cicija ?

Dragutin

pre 10 godina

Ja sam nizi muskarac i nekoliko puta su me odbijale devojke zbog visine tako da se moze reci da je tacno to za visinu.Ali odbijanje je sastavni deo igre.Kada ides da muvas nesto odbice te veliki broj devojaka ali jedna ce i prihvatiti uvek neka prihvati...
Radi sa onim sto imas i uvek se pitaj da li je ova devojka dobra za mene i da li sam zadovoljan.Neka je supermodel idealnih dimenzija ali ako nisi srecan pored nje ostavi je i trazi dalje.Svet je pun nezdovoljnih muskaraca nemojte i vi biti u toj grupi.

mirjana

pre 10 godina

@BoKi
ti si nizak je l' da? :)

Stvar ukusa, ja volim da vidim visokog muskarca, ako se to tako moze reci, ali daleko od toga da bih samo na osnovu toga bila sa njim. Moj muz je visi od mene, 10ak cm, i on bi voleo da je visi a i ja bih volela da sam ja visa, ali to su samo neka mastanja, sta bi bilo kad bi bilo. Bitnije je kakav je covek, moze mozak da ima kakav hoce, mize da bude visok i dva metra, ali mora da bude posten, pravican, human. Sta mi vredi njegov sarm ili visina ako je neki muljator.

A kobasice voliš

pre 10 godina

Bzv. Kad sam imala dečka koji je moje visine, smatrala sam to za idealnu situaciju. Onda sam imala jednog od dva metra i mislila vauu, ovo je premija. Sad jednog od 190 i 90 kila i mislim kako su ipak ovo najpoželjnije muške proporcije.
Čist oportunizam, ali u najsvrsishodnijoj primeni :-)

Bokica

pre 10 godina

Tacno je. Odnosno, u gomili ljudi, mi prvo vidimo visoke. Ako jos pri tom nije pritka, vec muskarca ima i u ramenima i u grudima - bingo! Na to, ako jos ima stav predvodnika, vodje, oslonca, gotove smo. Mislim da je ovo evolutivna stvar, mi jednostavno trazimo vise i krupnije zastitnike.

ouch

pre 10 godina

Nije bitna visina nego sklad. Imate niže muškarce koji su skladno građeni sa vitkim, vretenastim telima i dugačkim udovima. Sa druge strane ima visokih muškaraca koji izgledaju kao vreće krompira, sa povijenim uzanim ramenima. Najgori su mi oni nabildovani. Visoki, niski, vitki sa širokim ramenima su OK. Mislim kad je u pitanju visina, ako je presudna.

Zoran

pre 10 godina

Ajde da stvaramo samo jedne pripanike ljudske rase,da budu visoki preko 2m i da imaju ogroman polni organ(ovo drugo kao nije bitno),jer svi ostali koji se neuklapaju u te *mere*,ne treba ni da postoje.

swiks

pre 10 godina

Kakvih sve ovde stavova ima. Rece neko:"Zene ce uvek birati visoke, lepe muskarce, a visoki muskarci lepe zene, tako i treba da bude, hvala Bogu". Cim se u jednu konstrukciju misli uplete poziv na "Boga", odmah je jasno kol'ko je sati i odakle vetar duva.Pa, ima li izrazajnije formulisanog okvira za diskriminaciju, od afirmacije samo odredjeih grupa ljudi, sa "naocitim kvalitetima". Takve podele su nehumane. Ujedno i povrsne. Od jedne do druge tacke ovog okvira ispade da "samo visoki i lepi i samo lepe dolaze u obzir". Jos se to pretpostavlja kao nekakav "aksiom". Ispada kao da je zrazajna visina na strani muskog pola(ili uopste ljudi), "uvek bila nesporan faktor" medju ljudskom vrstom(a to naprosto nije tacno, i naucno je nedokazivo, kada se Zna koja je okvirna prosecna visina(u Evropi) figurirala do pre samo 70-ak godina). Niko nema nista protv visokih i lepih, no nema smisla samo ovu kategoriju ljudi pretpostavljati kao nekakav "osnov" za "genetski odrziv opstanak ljudske vrste"(jer prema misljenju nekih ispada da su genetski potencijal, visina, lepota, fizicke predispozicije "alfa i omega opstanka". Zagovornici diskriminatorske selekcije i eugenistickog principa. Hitler i Mengele bi im pozavideli. Povrsno i opskurno.

Heftzer

pre 10 godina

Interesantno. Dovoljno je samo da, u predhodnom komentaru, konstatujem da imam 198 cm i 95 kg i sklad.... i odmah dobijem gomilu minusa. Znate li šta to znači? Pa da ovde ima puno komplkesa... čudno ali je tako. Meni npr ne bi palo na pamet da lupim minus ovima ispod što su govorili da su niski. :)

MarkoApis

pre 10 godina

@ ingrid
Ja sam plav, 195 cm, često se vozim 56-icom. Telefon poznat redakciji. Inače, da, moja visina je uvek bila presudna kod devojaka. Sve su mi to i potvrdile.

BGH20

pre 10 godina

ako brojim devojke sumnjivog morala-preko 20
moralne devojke-preko 30
Kad bih brojao vatacinu, zvaljenje po klubovima, splavovima,u izlascima, na zurkama i gajbama, tu je broj preko 100.
1. velicina je itekako bitna, to sto neke kazu da nije, to znaci da nisu probale pravog a uspùt im decko ima "mali", pa da ne udaraju po sujeti.
2. Dve najbitnije stvari su harizma i upornost:
Ako imate harizmu, uopste nije bitno ni da ste lepi i zgodni, ni preterano dobro obuceni, sa harizmom i dobrom spikom, prodja je svuda.
Upornost je itekako bitna jer ima mnogo devojaka koje ca vam "dati" samo da vas skinu sa vrata, da ih ne davite vise.
3.U kladionici su sanse 33,333%
Kod devojaka vam je sansa 50%-50%, ili hoce ili nece. Ima onih sto tvrde pazar pa sa harizmaticno-intrigantom pricom i upornoscu, prodje.

Kad su me drugari pitali: Majke ti, sta im kazes i pricas, kad "uhvatis" 4-5 devojaka za vece u istom klubu.
Prosto,50-50, prvo pitanje je kad hoces da se ljubimo? Znaci ni cao, ni zdravo, ni upoznavanje, nego kad cemo se ljubiti, sa glupavim osmehom, uz lep miris,u paklu duvana,dima,i alkohola, ako se barem malo nasmeje ili zapocne neku temu i pricu, radnja je gotova...ostalo ide po loju.
Ako nece i bude u fazonu, brisi,pali, jbg, to je onih 50%
Ulazete pricu 0 a mozete da dobijete svasta, jace od kladionice...
Devojke sa najsumnjivijim moralom rade u klubovima,splavovima,kladionicama,pekarama, frizerskim salonima i ima dosta propalih studentkinja.

propranolol

pre 10 godina

Nekome je bitna, nekome nije bla,bla, truć, truć, svi smo mi različiti, posebni i svako na kraju sebi nađe drugu polovinu, nižu ili višu, kao da je bitno važno je da je njima dobro. :-)

Heeeh

pre 10 godina

Ljudi moji, u pitanju je čista kompenzacija - svakome treba ono što nema. Niska će tražiti visokog, visoka lepog, lepa bogatog, bogata visokog itd. Veza i jeste zamišljena kao uklapanje ne kao podudaranje, mada se i ono podrazumeva u nekoj optimalnoj meri. I vreme je da se već jednom shvati - žene će reagovati na visokog muškarca kao muškarci na lepu ženu, i hvala Bogu da tako treba biti. To što svi ne poseduju popularne karakteristike ne treba značiti da trebamo prezirati one koji ih poseduju. Samo, to ne znači da će muškarci i žene želeti da budu isključivo u vezi sa takvim ženama i muškarcima. Devojka se može ložiti na visoke momke ali to ne znači da samo sa takvim želi biti u vezi kao što ni muškarac koji uživa u gledanju lepe žene želi biti samo sa takvima u vezi. I to nije nikakvo licemerje, to je pomalo kompromis, pomalo krug realtivnosti, ali najviše i uticaj ostalih privlačnih osobina, pre svega onih koje se odnose na način shvatanja i doživljavanja sveta i sebe, kao i na način ponašanja, stil reaogvanja itd. Visoki muškarci i lepe žene će uvek biti privlačni ali kao što do neuspeha ne vodi samo jedna stvar, tako vas ni do uspeha neće odvesti isključivo jedna osobina.

Neponovljivi

pre 10 godina

Citam komentare i zakljucim da ovde najvise ima niskih ljudi koji se tese i pisu romane. Nemam nista protiv niskih a nisam ni ja preterano visok ali realno lepse je kada si visok, jos ako si zgodan i imas stila za oblacenja gde god da odes primete te. Naravno sve je stvar ukusa ali mnogo vise devojaka vole visoke momke. Sto se tice ovih ljudi koji pominju novac, dobra kola verovatno nikada nisu imali curu zato sto imaju taj kompleks. Bitan je novac ali ne do te mere da te nece ni jedna ako nemas novca. Ako umes sa curama sa vecinom mozes da budes makar na jedno vece.

Saša

pre 10 godina

Mali ljudi su jako nezadovoljne osobe, isfrustrirani, puni zlobe i mržnje, devojke klonite se takvih malih pigmejaca, takvi su najopasniji.

Milan Nis

pre 10 godina

Lionel Mesi je bas nizak,kao i vecina njegovih kolega i oni stvarno imaju problem sa devojkama,ne mogu da ih OTERAJU od sebe,lepe se kao muve na lepak.
(Milan Nis, 02. oktobar 2015 13:52)

Pa talentu jedan istrazivnje se odnosi na prosečne osobe a ne na fudbalere multimilionere...
(nenadjezdic, 2. oktobar 2015 15:38)

Neka si mi rekao,hvala ti sto si mi otvorio oci.A poenta tvoje replike je sta?Sto bi rekli braca Bugari"sto ne moze sa pari,moze sa mnogo pari".
Ako neko ima mnogo novca,onda vise NISTA nije bitno.

shmajser

pre 10 godina

jeste li videli nekad dedu od 190cm i koliko njih u zivotu? visoki su kratkog veka pa vi vidite jel dobra genetika ili nije kod dugajlija. srce mora da lupa kao ludo i onda kao kad auto cesto gazis u crveno brzo rikne.

bocka

pre 10 godina

Super su i niski decki ali samo kao drugari bar meni. Kad imate 180 cm onda imate stvarno ogranicen izbor samo onih visih. Ali uz visinu bitno je da bude pozitivan da ume da vas nasmeje i da bude modernih shvatanja. Eto toliko....

perica22

pre 10 godina

U Novom Sadu najpoznatiji po nick-u, naravno u cm.
Velicina nije bitna???
Kako muskarac koji ima od 5-10 cm u erekciji, moze da zadovolji zenu na taj nacin.
Velicina je itekako bitna, jer bi svaka htela da proba, makar na 5 minuta.
Uglavnom, 80% muskaraca ima neki prosek od 12-18 cm, ostalih 20% ili su "obdareni" ili im je "mali".
Sve zavisi od toga kakva je devojka.
Ako je normalna,kulturna,fina,postena,moralna osoba, ona nikad nece trcati za parama i kolima.
Meni su uvek bile najbolje one iz rubrike za "druzenje i zezanje".
One vole provod,vole zezanje, vole seks,drogu,alkohol,lucidnost, sklone su raznim perverzijama i bahanalijama.
Ja da sam hteo da trazim normalnu i postenu devojku, pa isao bih u citaonicu,biblioteku, nasao bih neku nesrecnicu iz Mojmilovaca ili bih upoznao neku "proverenu" preko prijatelja i rodjaka
Ovako,mene su uvek privlacile izuzetno "bezobrazne" devojke jer sam i sam lucidan, volim provod i porok.

Skorpijica

pre 10 godina

Samra @ Slazem se,iako si to malo grubo rekla.Ja sam 1.72 i privlace me muskarci moje visine,ili malo visi.
Bez uvrede dvometrasima,pogledajte malo kako su mahom uspesniji ovi srednje visoki i nizi muskarci.
A bez mozga nema bas ni uspeha ;-)

leo

pre 10 godina

Al se dugacke sa kratkim nogama bune i nazivaju svakako nize od njih, jer se osecaju ogromno i muskarasto! Rekla mi je jedna velika u nastupu iskrenosti i ljubomore na nizu a lepsu zenstveniju i zgodniju.

Platon i ja,drugara dva...

pre 10 godina

da citiram mog profesora iz srednje škole:
ja mrzim male ljude (namerno nije rekao niske,jer ih je smatrao manje ljudima od visokih)

član biblioteke

pre 10 godina

@moržov teča Ne znam koliko je Prince visok, gde li ga se seti :), ali je toliko seksi da je neverovatno!

Daj Bože da je prebacio 170cm

SRBIN

pre 10 godina

Ja sam visok 185 a tezak 86 kg,, a lajem kao da imam 860 kg i kao da sam visok 20 metara,,zene me hoce i vooe po nekad, a kad me detaljnije upoznaju,,bole ih noge i vagina,hehehehe nisam sitan,,ali sam dinamitan!!!

Nikola

pre 10 godina

Pa bas broj partnera sto je veci moze da znaci neuspeh, jer nikako da nadje pravu osobu. Prema tome po ovome visi muskarci su nesrecniji jer teze pronalaze osobu koja ima odgovara. Dakle naopako se postavilo sve.

Маша

pre 10 godina

Има, rokili, има заинтересоване странке, али не на рачун кила и метери, већ на рачун језичића што воли да лапће и радозналих прстића, а ти пази па не изговарај речи веће од себе, буди приљежан па нам се подај и у збиљи, не само овди да голицаш машту.

Mali

pre 10 godina

To je tačno. Ja imam 38 godina i 165cm visine, mali penis i nikad nisam uspeo da smuvam nijednu. A sem par cm u visinu i dužinu i debljinu novčanika, ništa drugo mi ne fali.

Sabre

pre 10 godina

(shmajser, 2. oktobar 2015 23:37)

Ne, ja sam samo neko ko ima oci i usi, i video je i cuo razne price i komentare. Ali hvala na tvojoj veoma dubokoumnoj analizi, evo sad si me naterao da se zapitam o zivotu :)

ma da...

pre 10 godina

poznajem muskarce visoke 195cm, koji su karakterne mrve. Isto tako, znam nekolicinu muskaraca nizih rastom, koji dominiraju svojim lepim osobinama i karakterom.

Ivana

pre 10 godina

Naravno da su visoki muškarci privlačniji. To je prosto činjenica. Kad vidim nekog muškarca od 1,75m i niže liči mi na dečaka u osnovnoj. Još smo mi stvarno visoka nacija i žene su visoke, tako da mi uopšte nije čudno da kod nas kepeci nemaju uspeha.

kiza

pre 10 godina

imam 175cm 80ak kila... vlasnik sam pekare,restorana i par menjacnica i..."sljakam ko lud".... samo od 18 do 25 leta preko toga ne konzumiram...hehe

Biljana

pre 10 godina

Svaka zena da bira izmedju muskarca od 2 metra s jedne strane ili muskarca od 1,60cm u BMW ...mislim da visina uop[te ne bi bila uyeta u obzir....bez foliranja

marko 195cm

pre 10 godina

Podsvesno devojke osećaju da su visoki muškarci obdareniji od nižih, što je i realno. Geni, ako ostane u drugom stanju rodiće visoko dete i lakše će da preživi. Onda zaštitnik koji će da joj pruži fizičku sigurnost. To je sve evolucija, sve je to normalno...

Milan Nis

pre 10 godina

Lionel Mesi je bas nizak,kao i vecina njegovih kolega i oni stvarno imaju problem sa devojkama,ne mogu da ih OTERAJU od sebe,lepe se kao muve na lepak.

ilke

pre 10 godina

Gluposti, visok sam 198 cm i da ne budem lazno skroman stvarno izgledam nadprosecno. Moja supruga mi je peta po redu i izgleda na moju srecu i poslednja. Jednostavno nisam mogao da odem u krevet sa zenom za koju nisam bio emotivno vezan. Sve zene sa kojima sam spavao su u isto vreme bile i moje devojke. Nikada nisam zazalio zbog toga i kada bih opet krenuo iz pocetka nista ne bih menjao. Za mene je i pet mozda previse, a znam ljude kojima je i 50 malo, a imam utisak da sam srecniji i zadovoljniji od njih u svakom pogledu.

the best or nothing

pre 10 godina

"Najuspesniji su muskarci da dobrim kolima...a.a., sve ostalo je nebitno"
haha, samo se ti tesi!
najbitnije mi je da je lep, zgodan, da ima harizmu...da je pametan,obrazovan,svestran. A dobra kola mi je moj tata kupio. da u njima vozam ovakvog frajera kakvog sam opisala!valjda ti lakse da mislis da je do kola a ne do svega ostalog navedenog. Takvo razmisljanje ponizava zenski rod. a one koje pogadja ne smatram zenskim rodom vec amebama
poz

Skorpijica

pre 10 godina

A Boze gluposti!
Zar nije bitnije kakav je kao covek,moze li da pruzi podrsku,da li ima "hemije".
Volim lepe oci i usne.I,mora da se dobro ljubi.
A,dobro pozeljno je da ne bude bas nizi od mene kada sam na visokim potpeticama.

BGH20

pre 10 godina

ako brojim devojke sumnjivog morala-preko 20
moralne devojke-preko 30
Kad bih brojao vatacinu, zvaljenje po klubovima, splavovima,u izlascima, na zurkama i gajbama, tu je broj preko 100.
1. velicina je itekako bitna, to sto neke kazu da nije, to znaci da nisu probale pravog a uspùt im decko ima "mali", pa da ne udaraju po sujeti.
2. Dve najbitnije stvari su harizma i upornost:
Ako imate harizmu, uopste nije bitno ni da ste lepi i zgodni, ni preterano dobro obuceni, sa harizmom i dobrom spikom, prodja je svuda.
Upornost je itekako bitna jer ima mnogo devojaka koje ca vam "dati" samo da vas skinu sa vrata, da ih ne davite vise.
3.U kladionici su sanse 33,333%
Kod devojaka vam je sansa 50%-50%, ili hoce ili nece. Ima onih sto tvrde pazar pa sa harizmaticno-intrigantom pricom i upornoscu, prodje.

Kad su me drugari pitali: Majke ti, sta im kazes i pricas, kad "uhvatis" 4-5 devojaka za vece u istom klubu.
Prosto,50-50, prvo pitanje je kad hoces da se ljubimo? Znaci ni cao, ni zdravo, ni upoznavanje, nego kad cemo se ljubiti, sa glupavim osmehom, uz lep miris,u paklu duvana,dima,i alkohola, ako se barem malo nasmeje ili zapocne neku temu i pricu, radnja je gotova...ostalo ide po loju.
Ako nece i bude u fazonu, brisi,pali, jbg, to je onih 50%
Ulazete pricu 0 a mozete da dobijete svasta, jace od kladionice...
Devojke sa najsumnjivijim moralom rade u klubovima,splavovima,kladionicama,pekarama, frizerskim salonima i ima dosta propalih studentkinja.

WTF

pre 10 godina

Evo vam alternativno iskustvo i msiljenje od jedne koja je 170 cm visoka i ima njega koji je 165 cm visok. Ima super tijelo. Ne ponasa se kao kompleksas. Podrzava me u zivotu. Radi po kuci isto kao i ja. I kad idemo ulicom ja lijepo njega zagrlim i da vam kazem mnogo je zgodnije nego da se neko na tebe navali.

U mom iskustvu one bezobrazne proporcije muskarca nemaju veze sa visinom. Tako da...

Šajk

pre 10 godina

Iz mog iskustva rekao bih da su niže devojke te koje imaju komleks visine
i to im je najvažnija osobina kod muškarca.
Ja sam 1.73 i sve moje devojke su bile iste visine kao i ja ili više od mene.
Nemam komplekse a i više devojke ih uglavnom nemaju.
Tako da me niže uopšte ne zanimaju, džabe da gubim vreme na njih kad ima toliko
visoih devojaka :)

perica22

pre 10 godina

U Novom Sadu najpoznatiji po nick-u, naravno u cm.
Velicina nije bitna???
Kako muskarac koji ima od 5-10 cm u erekciji, moze da zadovolji zenu na taj nacin.
Velicina je itekako bitna, jer bi svaka htela da proba, makar na 5 minuta.
Uglavnom, 80% muskaraca ima neki prosek od 12-18 cm, ostalih 20% ili su "obdareni" ili im je "mali".
Sve zavisi od toga kakva je devojka.
Ako je normalna,kulturna,fina,postena,moralna osoba, ona nikad nece trcati za parama i kolima.
Meni su uvek bile najbolje one iz rubrike za "druzenje i zezanje".
One vole provod,vole zezanje, vole seks,drogu,alkohol,lucidnost, sklone su raznim perverzijama i bahanalijama.
Ja da sam hteo da trazim normalnu i postenu devojku, pa isao bih u citaonicu,biblioteku, nasao bih neku nesrecnicu iz Mojmilovaca ili bih upoznao neku "proverenu" preko prijatelja i rodjaka
Ovako,mene su uvek privlacile izuzetno "bezobrazne" devojke jer sam i sam lucidan, volim provod i porok.

Saša

pre 10 godina

Mali ljudi su jako nezadovoljne osobe, isfrustrirani, puni zlobe i mržnje, devojke klonite se takvih malih pigmejaca, takvi su najopasniji.

Kaluđer

pre 10 godina

Al' su se malci naljutili pa biju po minusima...džaba, voli devojčica na štiklama da pogleda dasu odozdo, a ne - ona u šunjalicama a on metar i frtalj pa kad se pojave negde - k'o da su deca došla da se igraju...Ili, što reče jedna dama, kad se skine i prebaci pantalone preko stolice, a nogavice k'o dečje :-)

bocka

pre 10 godina

Super su i niski decki ali samo kao drugari bar meni. Kad imate 180 cm onda imate stvarno ogranicen izbor samo onih visih. Ali uz visinu bitno je da bude pozitivan da ume da vas nasmeje i da bude modernih shvatanja. Eto toliko....

vojvodjanin kao poslednji mohikanac

pre 10 godina

Polako, imam osecaj da se ovde javljaju samo male i srednje koje lece sebe preko drugih. Da cujemo druge. Moja zadnja je za glavu vislja od mene. Sto dolazimo do izreke nasih starih, sto su vece to su lakse. Sve je u stavu i glavi, idiot moze biti i od 2 metra. Imam kolegu sa posla sto je visok metar i zilet. Al taj prevrce sve zivo!

SRBIN

pre 10 godina

Ja sam visok 185 a tezak 86 kg,, a lajem kao da imam 860 kg i kao da sam visok 20 metara,,zene me hoce i vooe po nekad, a kad me detaljnije upoznaju,,bole ih noge i vagina,hehehehe nisam sitan,,ali sam dinamitan!!!

Dzoni

pre 10 godina

Pa dobro I nama su bitne visina, zadnjica, grudi I lice.
Srpkinje imaju najvece kriterijume u Evropi verovatno, a ogledalo kuci kao da nemaju.
Drzite se strankinja braco Srbi

A kobasice voliš

pre 10 godina

Bzv. Kad sam imala dečka koji je moje visine, smatrala sam to za idealnu situaciju. Onda sam imala jednog od dva metra i mislila vauu, ovo je premija. Sad jednog od 190 i 90 kila i mislim kako su ipak ovo najpoželjnije muške proporcije.
Čist oportunizam, ali u najsvrsishodnijoj primeni :-)

Platon i ja,drugara dva...

pre 10 godina

da citiram mog profesora iz srednje škole:
ja mrzim male ljude (namerno nije rekao niske,jer ih je smatrao manje ljudima od visokih)

ingrid

pre 10 godina

Netacno. Mene najvise privlace muskarci nizi od mene sa simpaticnim licem, mada me ne odbijaju visi. Prvi decko mi je bio nizak. Jednom nizem sam prisla, ispostavilo se da ima devojku. Drugom, koga sam spazila u autobusu, nisam imala hrabrosti da pridjem, oduzela sam se kako je lep decko bio.
Plavusanu iz busa 56, ako vidis ovo javi se :D

factum

pre 10 godina

Zanimljivije je to što problem sa nižim muškarcima imaju viši muškarci,češće nego žene.Nije tajna da su niži često sigurniji u sebe ili jednostavno nemaju šta da izgube pa su bahatiji.A i prznice su za razliku od viših i znaju da brane svoje interese.Mada se ne bih složio sa tim da žene traže više muškarce, osim kada je reč o braku,što je i razumljivo zbog potomaka.Čak mislim da su niži muškarci često duhovitiji,što je takodje bitna stavka kod žena.Kod visokih muškaraca je opet blaži temperament i staloženost ono što je privlačno ženama.
Visina definitivno daje prednost pri lakšem upoznavanju ali ne rešava problem muškosti,intelekta i šarma.
Žensko srce je čudna naprava...

Vlada

pre 10 godina

Mogu zene da pricaju sta hoce kad se sve svodi na muskarce.Il imas sigurnosti u sebe ili ne.Ako nemas dzabe i 3 metra.Isti je problem i sa zenskim grudima, mene jedna daskara zavela dusu mi je uzela :) ps. cekam se komentar "imam 195 cm, idem u teretanu i nemam devojku" :D

duhovita

pre 10 godina

Nikada nisam razmisljala u tom pravcu... Verovatno jer sam 160cm pa su prakticno sve zene vise od mene, a kamoli muskarci. Cak bih rekla da je za neke situacije bolje imati partnera priblizno iste visine. Ko razume, shvatice.

Bokica

pre 10 godina

Tacno je. Odnosno, u gomili ljudi, mi prvo vidimo visoke. Ako jos pri tom nije pritka, vec muskarca ima i u ramenima i u grudima - bingo! Na to, ako jos ima stav predvodnika, vodje, oslonca, gotove smo. Mislim da je ovo evolutivna stvar, mi jednostavno trazimo vise i krupnije zastitnike.

Sabre

pre 10 godina

Ma hajde, otkrili ste toplu vodu. Nema marginalizovanije i vise diskriminisane grupe od niskih muskaraca.. za one sa malima, realno i ne prica se toliko, u krajnjoj liniji ne vidi se odmah.. ali ovi jadni niski odmah u startu su predmet drustveno-prihvatljivog podsmeha. I dok npr. reci nekoj devojci da je debela, sto cesto moze biti iskljucivo njena krivica i nesto sto se da promeniti, niko nikada ne prica o tome koliko je neposteno da je neko prakticno izbacen iz mating game samo zato sto ima 10cm manje, a tome leka def. nema (ili ima ali je bolesno). Ja sam srecom da kazes prosecne visine (182cm) pa opet primecujem da je kod nas sa najezdom bosanaca i crnogoraca i to postala neka kao donja granica, a mogu misliti kako je likovima koji imaju oko 170cm - katastrofa.

Spajalica

pre 10 godina

Gluposti...kad sam bila klinka maštala sam o nemom ko je crne kise,visok,sa onim mističnim pogledom od kog sva zadrhtim,a onda dođe vreme da se izlazi sa momcima,i nisam izašla ama baš ni sa jednim tog tipa o kom sam maštala.

Heeeh

pre 10 godina

Ljudi moji, u pitanju je čista kompenzacija - svakome treba ono što nema. Niska će tražiti visokog, visoka lepog, lepa bogatog, bogata visokog itd. Veza i jeste zamišljena kao uklapanje ne kao podudaranje, mada se i ono podrazumeva u nekoj optimalnoj meri. I vreme je da se već jednom shvati - žene će reagovati na visokog muškarca kao muškarci na lepu ženu, i hvala Bogu da tako treba biti. To što svi ne poseduju popularne karakteristike ne treba značiti da trebamo prezirati one koji ih poseduju. Samo, to ne znači da će muškarci i žene želeti da budu isključivo u vezi sa takvim ženama i muškarcima. Devojka se može ložiti na visoke momke ali to ne znači da samo sa takvim želi biti u vezi kao što ni muškarac koji uživa u gledanju lepe žene želi biti samo sa takvima u vezi. I to nije nikakvo licemerje, to je pomalo kompromis, pomalo krug realtivnosti, ali najviše i uticaj ostalih privlačnih osobina, pre svega onih koje se odnose na način shvatanja i doživljavanja sveta i sebe, kao i na način ponašanja, stil reaogvanja itd. Visoki muškarci i lepe žene će uvek biti privlačni ali kao što do neuspeha ne vodi samo jedna stvar, tako vas ni do uspeha neće odvesti isključivo jedna osobina.

MarkoApis

pre 10 godina

@ ingrid
Ja sam plav, 195 cm, često se vozim 56-icom. Telefon poznat redakciji. Inače, da, moja visina je uvek bila presudna kod devojaka. Sve su mi to i potvrdile.

Маша

pre 10 godina

Има, rokili, има заинтересоване странке, али не на рачун кила и метери, већ на рачун језичића што воли да лапће и радозналих прстића, а ти пази па не изговарај речи веће од себе, буди приљежан па нам се подај и у збиљи, не само овди да голицаш машту.

IT

pre 10 godina

Ziva istina, zene preferiraju visoke muskarce, isto kao sto muskarci preferiraju lepse zene. Ko nema visinu mora da nadomesti na drugimmestima.

Souvlaki

pre 10 godina

Svaka zena da bira izmedju muskarca od 2 metra s jedne strane ili muskarca od 1,60cm u BMW ...mislim da visina uop[te ne bi bila uyeta u obzir....bez foliranja
(Biljana, 02. oktobar 2015 13:44)

A da bira izmedju muskarca visokog 1.6m sa BMW-om i muskarca visokog 2m isto sa BMW-om? Ahaaa, sad ti je sinulo. Ipak je clanak tacan.

168cm

pre 10 godina

175-180cm visine je ok za muskarca, ili malo nizi. Ne bojte se muskarci, ima i nas koji ne volimo visoke. Meni su totalno neprivlacni ovi od 190cm+.

Marko

pre 10 godina

@Biljana najgore je sto je to istina evo i primer. Moj brat ima jednu drugaricu, koja uvek kad dodje zali se kako ne moze da nadje decka. Ona je devojka puna sebe, misli da je najlepsa na svetu, i sve sto ide uz to. Njen decko mora da bude visok, zgodan i lep, i naravno imala je takve, ali su je ubrzo otkacili jer su videli sa kim imaju posla. Skoro prica kako je upoznala lika koji je stariji 17 godina od nje, lik je bogat, dobra kola o sve, a decko je nizi od nje za glavu. Odjednom joj visina nije bitna, jer ipak decko ima dzipa i keš. Sve mi je bilo jasno. Imam milion ovakvih primera.

Peki

pre 10 godina

Ja sam visok 177 cm, skladno sam gradjen.
I istina je ovo za visinu, visoki muskarci sami po sebi imaju vece sanse, jer ih nasa sredina posmatra kao delije i junacine, sto ne mora da znaci uopste.
A mi srednji srednji i nizi moramo da se trudimo pa sta nam Bog da.
Licno, imao sam ok uspeha sa devojkama, ali tek kad sam postao svestan svojih nedostataka i osobina koje me cine privlacnim, pa svom snagom krenuo da se koristim ovim drugim.
Ukratko, zene vole cvrst stav, pa makar bio i malo pogresan.
Ni cm gore ni cm dole ne moze to da ti usadi, samo glava.

Milance

pre 10 godina

Pre neki dan clanak "velicina je bitna", danas "ipak nije bitna velicina, nego visina". Napisite lepo da je sve bitno "visina, velicina, pločice po mogucnosti kao sa slike ili bolje, novcanik".

del boj

pre 10 godina

Lionel Mesi je bas nizak,kao i vecina njegovih kolega i oni stvarno imaju problem sa devojkama,ne mogu da ih OTERAJU od sebe,lepe se kao muve na lepak.
(Milan Nis, 2. oktobar 2015 13:52)
Mesi je duhovit, to je devojkama bitno.

shmajser

pre 10 godina

jeste li videli nekad dedu od 190cm i koliko njih u zivotu? visoki su kratkog veka pa vi vidite jel dobra genetika ili nije kod dugajlija. srce mora da lupa kao ludo i onda kao kad auto cesto gazis u crveno brzo rikne.

nenadjezdic

pre 10 godina

Lionel Mesi je bas nizak,kao i vecina njegovih kolega i oni stvarno imaju problem sa devojkama,ne mogu da ih OTERAJU od sebe,lepe se kao muve na lepak.
(Milan Nis, 02. oktobar 2015 13:52)

Pa talentu jedan istrazivnje se odnosi na prosečne osobe a ne na fudbalere multimilionere...

scout

pre 10 godina

Kada si tatin i mamin sin u Audiju R8 mozes i klupicu da podbacujes na sediste vecinu devojaka danasnjice to nece spreciti da flertuju sa tobom i salju ti signale i otvoreno ti pokazu da te "obozavaju". Moj drug od 170 cm je zivi dokaz jer njegov prosek u odnosu na mene(190cm) ja mogu stici samo ako on sad "stane" a ja kupim neku ljutu masinu! ;-)

Neponovljivi

pre 10 godina

Citam komentare i zakljucim da ovde najvise ima niskih ljudi koji se tese i pisu romane. Nemam nista protiv niskih a nisam ni ja preterano visok ali realno lepse je kada si visok, jos ako si zgodan i imas stila za oblacenja gde god da odes primete te. Naravno sve je stvar ukusa ali mnogo vise devojaka vole visoke momke. Sto se tice ovih ljudi koji pominju novac, dobra kola verovatno nikada nisu imali curu zato sto imaju taj kompleks. Bitan je novac ali ne do te mere da te nece ni jedna ako nemas novca. Ako umes sa curama sa vecinom mozes da budes makar na jedno vece.

Dott

pre 10 godina

Sa ovim u vezi postoji jedna velika zabluda, uopste ne mora da znaci da muskarac koji je imao vise partnerki da je i pozeljniji od onoga koji je imao manje. Cak sta vise bice da je sasvim suprotno, jer ih je lako moguce menjao vise jer je brzo bivao ostavljan, pa je bio prinudjen da to cini.
Muskarac koji vredi, za njega se devojka bori i svaka veza mu je zbog toga duga, pa samim tim i ne uspeva ih mnogo imati u zivotu.

to je to

pre 10 godina

Zene treba da ozgledaju ko Shakira a ne ko kobiletine od 180cm+ ..kome se to svidja? Btw ja sam 182cm i sasvim zadovoljan..
(Griffin, 2. oktobar 2015 21:22)

Citam komentar, i crkavam od smeha.
Al odlican pristup. Mozda upravo tako treba reagovati na ovo nabijanje kompleksa od strane zena.
Hoces visokog, lepog i obdarenog? E pa hocu i ja lepu, vitku, sa velikim grudimaa i dobrim ..., i da ih nije promenila mnogo...

Heftzer

pre 10 godina

Interesantno. Dovoljno je samo da, u predhodnom komentaru, konstatujem da imam 198 cm i 95 kg i sklad.... i odmah dobijem gomilu minusa. Znate li šta to znači? Pa da ovde ima puno komplkesa... čudno ali je tako. Meni npr ne bi palo na pamet da lupim minus ovima ispod što su govorili da su niski. :)

Skorpijica

pre 10 godina

Samra @ Slazem se,iako si to malo grubo rekla.Ja sam 1.72 i privlace me muskarci moje visine,ili malo visi.
Bez uvrede dvometrasima,pogledajte malo kako su mahom uspesniji ovi srednje visoki i nizi muskarci.
A bez mozga nema bas ni uspeha ;-)

Milan Nis

pre 10 godina

Lionel Mesi je bas nizak,kao i vecina njegovih kolega i oni stvarno imaju problem sa devojkama,ne mogu da ih OTERAJU od sebe,lepe se kao muve na lepak.
(Milan Nis, 02. oktobar 2015 13:52)

Pa talentu jedan istrazivnje se odnosi na prosečne osobe a ne na fudbalere multimilionere...
(nenadjezdic, 2. oktobar 2015 15:38)

Neka si mi rekao,hvala ti sto si mi otvorio oci.A poenta tvoje replike je sta?Sto bi rekli braca Bugari"sto ne moze sa pari,moze sa mnogo pari".
Ako neko ima mnogo novca,onda vise NISTA nije bitno.

muskarac

pre 10 godina

''Polovina muškaraca i žena imali su više od pet partnera, a 29 odsto muškaraca i 23 odsto žena imali su više od 14 reckica za svojim pojasom. ''

Moje pitanje je od kada je bitno koliki broj partnera je neko imao ? Zar nije bitnije koliko kvalitetnih partnera (citaj veza) je neko imao ... U ovom slucaju bitniji je kvalitet od kvantiteta !

mesar

pre 10 godina

ja najmanji u društvu, a uvek imao najbolje ribe od svih njih- što se žena tiče nema pravila za njih ili imaš šmeka ili nemaš pa imao i 10 metara

Pustite nize ljude na miru

pre 10 godina

samnom devojka koja mi se svidjala nije htela da bude jer sam dosta visi (193 cm)od nje. Dosta devojaka nece da udje u razgovor samnom jer misli da cu ih prevariti (visok, zgodan, crn). nije bas to sve tako kao sto se cini.

Milena

pre 10 godina

@ sajk
Ma sta mi naprica! Ja sam 161cm visoka a moj decko 172. Ni jedan moj bivsi dečko nije bio visi od 180. Moje dve drugarice isto tako, nižeg rasta a momci im ispod 180,uglavnom su oko 175. Niske devojke nikada nemaju problem sa visinom muškarca prosto zato sto ce svaki dečko biti visi od njih, one imaju veliki izbor- od onih momaka od 165 pa do 190, da biraju i biraju bez problema. Najveći problem sa visinom muskarca imaju visoke devojke jer im je teško da nadju nekog višeg od sebe. Većina komentara tipa " sve ispod 190 nije muško" ili " samo su momci preko 185 zgodni" su napisani od strane visokih djevojaka jer jasno u komentaru napisu da su one visoke i da dolaze u obzir samo momci oko 190 jer se ne osecaju dovoljno zenstevno pored nekog svoje visine. Tako da molim vas, ne pisite gluposti.

Kalindi

pre 10 godina

Svaki deo fizickog izgleda je sporedan naspram onoga kakav je neko covek. Ima mnogo smotanih i nezgrapnih visokih, ima zgodnih visokih, ima niskih zgodnih, ima niskih smotanih... Svega ima, vazne su vase preference.
Takodje, svi imamo razlicitu percepciju realnosti stvorenu iz nasih tela i nasih malih svetova.

leo

pre 10 godina

Al se dugacke sa kratkim nogama bune i nazivaju svakako nize od njih, jer se osecaju ogromno i muskarasto! Rekla mi je jedna velika u nastupu iskrenosti i ljubomore na nizu a lepsu zenstveniju i zgodniju.

Cvece

pre 10 godina

Jel neko razume da ako je decko lep, zgodan, visok, pametan, inteligentan, nacitan, zabavan, ambiciozan I sve ostalo sto nabrajate pre ili kasnije zaradi I taj auto o kome pricate ako ga zeli. Isto je I kad bi devojka bila s pomenutim atributima. Odgovor za gomilu komentara koji spominju jednu ili drugu stvar.

charlotte sometimes

pre 10 godina

Istina. Oduvek su me privlacili visoki muskarci. Ja sam 174 (59kg) i jednostavno ako muskarac nije makar 7-8 cm visi od mene, osecam se pored njega nezgrapno, kao roda, iako nisam previse visoka a gradja mi je proporcionalna. Ne volim previsoke stikle, nikad ne nosim vise od osam cm, jer je to ono sto stopala mogu da podnesu a da ih ne preopteretite i ne upropastite. Ima nesto u tome da je muskarac snazniji i visi od vas. Ali to ne znaci da je svaki visok momak automatski i zgodan. Puno je faktora koji odredjuju da li vam se neko svidja ili ne, glupo je reci kako nikada necete da popustite. Meni visina jeste bitna, ali ovo je vise teorija, kada opusteno razglabate sta volite a sta ne. Najvise sam volela momka koji je bio jedva iste visine kao ja. Tako da momci ne brinite, nije to jedini adut. Znate kako se kaze, svaka krpa nadje zakrpu. Ovo za novac necu da komentarisem. Smucile su mi se te price. Vidim i ja sta se desava, ali istovremeno vidim i mnogo devojaka oko sebe koje ne bi zrtvovale nikad svoje neke standarde zarad love i dobrih automobila. Da, ima nas.

Amfilohije

pre 10 godina

E zato mi kratki stanemo na novcanik i odjednom imam 195cm hahah. Izuzetno pouzdana metoda. Isprobana x puta.
(Aiii, 02. oktobar 2015 21:22)

E sad ako si ponosan zbog toga, ja imam para i nikad ne igram na tu kartu, osjecam se retardirano kad me hoce zbog imovine...

Rik

pre 10 godina

Fizicki izgled, starost itd. ima daleko manji uticaj na zene u odabiru nego sto je to slucaj kod muskaraca. Svaku zenu prvenstveno privlace svesno ili podsvesno "alfa" muskarci sa sto visim socijalnim statusom. Pod tim ne mislim na bogatstvo (koji je samo moguci indikator), nego na dominantan nacin ponasanja. To je nesto sto je duboko ugravirano tokom miliona godina evolucije.

LostInTranslation

pre 10 godina

@Vlada pa evo mene 192 visina i velicina ok a nemam srece u ljubavi jbg.Svi mi kazu nesto tipa "ah tako visok decko mora da se devojke lepe za tebe"a u stvarnosti nista... Sta mi fali ne znam,ali znam da se osecam jos gore posle ovakvih tekstova i svih ljudi koji mi to kazu visina ne znaci toliko(pogotovo u Srbiji gde je 190 skoro pa i prosek za mladje muskarce )

Meh

pre 10 godina

visina je seksi... ali retki su izuzetno zgodni visoki momci. obicno su neskladno gradjeni... dok su prosecni i nizi lepsih proporcija...

Nikola

pre 10 godina

Pa bas broj partnera sto je veci moze da znaci neuspeh, jer nikako da nadje pravu osobu. Prema tome po ovome visi muskarci su nesrecniji jer teze pronalaze osobu koja ima odgovara. Dakle naopako se postavilo sve.

Koricanac

pre 10 godina

Ja imam 174cm tu sam u srdini a imao sam vise nego prosek nije bitno dal si mali ili velik nego da imas humor samopouzdanje da si cist okupan sredjen itd. I da nisi cicija ?

realan

pre 10 godina

uuuuuu.....sa visinom sam prosao....ali da nisam ja ja ne bih nikada pomislio da je visina odigrala ikakvu ulogu....200cm ravno, ali muka da prodjes kroz vrata....

Ivica

pre 10 godina

Iskreno receno,
da,
pomaze,
ja sam 196cm, skladno gradjen, uredan...devojke me zapaze u masi bez problema, privlacim ih.

E sad, kad bi se ja ponasao kao debil i cepanica, nista ne bi znacilo ni 3 metra da imam, bezale bi od mene kao od kuge.

Dakle, zbir svih kategorija daje konacan rezultat:)

Ne, nisam nizak

pre 10 godina

Za sve vas hvalisavce:
Nije li malo glupo hvaliti se necim sto ste dobili pukom srecom? Hvalite se onim sto ste postigli a ne onim sto vam je priroda dala, bez ikakve potrebe za trudom i umecem.

lol

pre 10 godina

195cm, 120kg(misicna masa), 21cm!
(qqwwpp, 2. oktobar 2015 15:24)

190cm ovde
(rrrrr, 2. oktobar 2015 15:04)

pa dobro evo ja imam 190cm,100kg da li ima zainteresovanih:-)
(roko, 2. oktobar 2015 14:50)

Momci, imam neka drva da se poseku u sumi, ne znam sta radite ovih dana.

Mimi Oro sa diplomom

pre 10 godina

Imam 160 cm tako da je vićina muškaraca viša od mene. A samo je to važno, da je malo viši. Visoke devojke koje razmišljaju kao ha verovatno imaju manji problem u traženju nekog ko je viši id njih. Mada je sve to nevažno ako dečko ima mozga. Inteligencija je sexy.

propranolol

pre 10 godina

Nekome je bitna, nekome nije bla,bla, truć, truć, svi smo mi različiti, posebni i svako na kraju sebi nađe drugu polovinu, nižu ili višu, kao da je bitno važno je da je njima dobro. :-)

swiks

pre 10 godina

Kakvih sve ovde stavova ima. Rece neko:"Zene ce uvek birati visoke, lepe muskarce, a visoki muskarci lepe zene, tako i treba da bude, hvala Bogu". Cim se u jednu konstrukciju misli uplete poziv na "Boga", odmah je jasno kol'ko je sati i odakle vetar duva.Pa, ima li izrazajnije formulisanog okvira za diskriminaciju, od afirmacije samo odredjeih grupa ljudi, sa "naocitim kvalitetima". Takve podele su nehumane. Ujedno i povrsne. Od jedne do druge tacke ovog okvira ispade da "samo visoki i lepi i samo lepe dolaze u obzir". Jos se to pretpostavlja kao nekakav "aksiom". Ispada kao da je zrazajna visina na strani muskog pola(ili uopste ljudi), "uvek bila nesporan faktor" medju ljudskom vrstom(a to naprosto nije tacno, i naucno je nedokazivo, kada se Zna koja je okvirna prosecna visina(u Evropi) figurirala do pre samo 70-ak godina). Niko nema nista protv visokih i lepih, no nema smisla samo ovu kategoriju ljudi pretpostavljati kao nekakav "osnov" za "genetski odrziv opstanak ljudske vrste"(jer prema misljenju nekih ispada da su genetski potencijal, visina, lepota, fizicke predispozicije "alfa i omega opstanka". Zagovornici diskriminatorske selekcije i eugenistickog principa. Hitler i Mengele bi im pozavideli. Povrsno i opskurno.

Milan

pre 10 godina

Sve je u samopouzdanju koje se godinama gradi. Imam 179 cm, ali zaista nisam imao nekih problema sa devojkama. Da ne ispadne da se hvalim, ali zaista, sa vecinom sa kojom sam usao u iole duzi razgovor pozelela je da se vidimo ponovo. Valjda je deo i do harizme, spontanosti i opustenog pristupa. Nema generalizacije prema visini. Sta ti vredi i visina ako u startu pogodis 2-3 stative, prirodno se narusava samopouzdanje. Muskarcu novac i drustveni status takodje dosta pomaze oko samopouzdanja. Devojke primete taj stav, svidja im se. Nema to veze sa vagom i metrom, verujte. Nisam bio sa mnogo devojaka, ne zato sto nisu htele, nego sto sam uvek bio u stabilnoj vezi i nailazile su na zid. Bilo ih je ukupno 5, medju njima i ona od 180cm i druga od 160. Poslednja medju njima mi je supruga vec 13 godina. Sve na kraju dodje prirodno. Visina ne igra tu veliku ulogu, radite na duhu, edukujte se.

Mali

pre 10 godina

To je tačno. Ja imam 38 godina i 165cm visine, mali penis i nikad nisam uspeo da smuvam nijednu. A sem par cm u visinu i dužinu i debljinu novčanika, ništa drugo mi ne fali.

ouch

pre 10 godina

Nije bitna visina nego sklad. Imate niže muškarce koji su skladno građeni sa vitkim, vretenastim telima i dugačkim udovima. Sa druge strane ima visokih muškaraca koji izgledaju kao vreće krompira, sa povijenim uzanim ramenima. Najgori su mi oni nabildovani. Visoki, niski, vitki sa širokim ramenima su OK. Mislim kad je u pitanju visina, ako je presudna.

Silverfox

pre 10 godina

Stvari treba postaviti u perspektivu. Krupniji i snažniji muškarac je obezbeđivao veću sigurnost, tako je bilo hiljadama godina. Oni niski muškarci koji su demonstrirali svoju moć nisu imali problema zato što su niski, dobar primer je Napoleon. U suštini je tako i danas. Berni Eklston je ispod 160 pa mu nije smetalo da oženi Slavicu koja je preko 185. Ni nova žena mu nije puno niža. Možemo da kažemo da su ove žene privukle pare, ali u osnovi se to opet svodi na sigurnost.
Sa druge strane, vremena se menjaju i žene sve manje zavise od muškaraca. Zato je za očekivati da će se polako menjati prioriteti.

Kol

pre 10 godina

Covece mozete da postavite stranu sa oglasima koliko se kapitalnih primeraka ovde hvali svojim dimenzijama ko zna mozda bi i upecali nesto, glupost totalna sto se teksta tice kada su veze u pitanju dimenzije odnosno mere za krojaca nemaju toliko uticaja, hemija je mnogo bitnija a to ili imas ili ne bez obzira na centimetre!

mirjana

pre 10 godina

@BoKi
ti si nizak je l' da? :)

Stvar ukusa, ja volim da vidim visokog muskarca, ako se to tako moze reci, ali daleko od toga da bih samo na osnovu toga bila sa njim. Moj muz je visi od mene, 10ak cm, i on bi voleo da je visi a i ja bih volela da sam ja visa, ali to su samo neka mastanja, sta bi bilo kad bi bilo. Bitnije je kakav je covek, moze mozak da ima kakav hoce, mize da bude visok i dva metra, ali mora da bude posten, pravican, human. Sta mi vredi njegov sarm ili visina ako je neki muljator.

BoKi

pre 10 godina

Visina je stvar za prvi pogled. Posle toga ide ono bitno - mozak ... i sve što ide uz njega - stav i duhovitost, ono što se naziva šarmom.

Zipo

pre 10 godina

Nema to veze. Ako si splavar i boem ili nazovi urbani tip (mindjuse, tetovaze) lakse ces ih naci jer ih ima vise slicnih. Ako slusas stari rok i citas Carl Sagana neces jer u guzvi mediokriteta ne mozete da se nadjete i prepoznate dok ne progovorite, a milion je tekstova bilo da momci i devojke samo "smrde" u svom cosku kad izadju, niko da pridje.

Dragutin

pre 10 godina

Ja sam nizi muskarac i nekoliko puta su me odbijale devojke zbog visine tako da se moze reci da je tacno to za visinu.Ali odbijanje je sastavni deo igre.Kada ides da muvas nesto odbice te veliki broj devojaka ali jedna ce i prihvatiti uvek neka prihvati...
Radi sa onim sto imas i uvek se pitaj da li je ova devojka dobra za mene i da li sam zadovoljan.Neka je supermodel idealnih dimenzija ali ako nisi srecan pored nje ostavi je i trazi dalje.Svet je pun nezdovoljnih muskaraca nemojte i vi biti u toj grupi.

Milos

pre 10 godina

Kakve veze ima broj recki sa privlacnoscu. Znam lika koji je spavao sa 30 tak ali tako sto je overio svakog "groba" u Kragujevcu i okolini.

Zoran

pre 10 godina

Ajde da stvaramo samo jedne pripanike ljudske rase,da budu visoki preko 2m i da imaju ogroman polni organ(ovo drugo kao nije bitno),jer svi ostali koji se neuklapaju u te *mere*,ne treba ni da postoje.

Skorpijica

pre 10 godina

Ovde se cela tema svela na hvalisanje.
Sta sad treba i mi devojke da pocnemo sa hvalospevima o sebi.Bas glupo.
Fizicki izgled privlaci,a karakter je taj koji zadrzava.
Pozdrav svima od jedne ruzne i metar i sumska jagoda devojke ;-)

Sabre

pre 10 godina

(shmajser, 2. oktobar 2015 23:37)

Ne, ja sam samo neko ko ima oci i usi, i video je i cuo razne price i komentare. Ali hvala na tvojoj veoma dubokoumnoj analizi, evo sad si me naterao da se zapitam o zivotu :)

član biblioteke

pre 10 godina

@moržov teča Ne znam koliko je Prince visok, gde li ga se seti :), ali je toliko seksi da je neverovatno!

Daj Bože da je prebacio 170cm

tamo daleko

pre 10 godina

Koliko proizvpljnih osuda u komentarima, na racun ljudi sa manjkom visine. Neko pomenu "frustrirani, zli, zlobni, nezadovoljni". Neko napisa kako "mrzi niske ljude". No, time vise rece o sebi neko o niskim ljudima. Sto se tice "frustracija"...Kada se ljudi cesto, ili konstantno stavljaju na "stub srama i prozivke",zbog svojih fizickih mana, nedostataka, kada su zbog toga stavljeni pod pritisak ismevanja, od strane suprotnog pola(jer ovde pricamo o musko zenskim odnosima), ili se pak zbog nedostatka visine(mada moze biti i bilo koji drugi fizicki nedostatak, svejedno) suocavaju sa konstantnim ljubavnim, seksualnim neuspesima, kod suprotnog pola...sasvim je razumljivo da vremenom postanu kako neko rece "isfrustrirani, nezadovoljni". Pa ko bi mogao izdrzti taj pritisak, pritisak odbacenosti, iostati neisfrustriran i zadovoljan sa stalnim odbijanjima? Sa zivotom bez ljubavi, bez strasti, bez seksa. U takvim okolnostima, neminovne su frustracije, naravno. Sasvim razumljivo. I ne mora se biti nizak da bi se to razumelo.Imam 188cm, ali mogu da zamislim kako je to kada je neko recimo 160, 165 itd. Imam par poznanika, drugara koji su niski, objektivno ispodprosecnog izgleda i nemaju devojke. Frustrirani jesu, u smislu da nisu srecni zbog samoce. I to ih pritiska Ali, nije tacno da su "zlobni". Dobri su ljudi, barem ovi, koje ja znam. Prema tome, ne treba povrsno suditi ni prozivati te ljude. Imaju razlog da se osecaju nesrecno, usamljeno. Treba razumeti. Jer, svako ima pravo na srecu.

ma da...

pre 10 godina

poznajem muskarce visoke 195cm, koji su karakterne mrve. Isto tako, znam nekolicinu muskaraca nizih rastom, koji dominiraju svojim lepim osobinama i karakterom.