124 Komentari

Sortiraj po:

Kole

pre 9 godina

Ljudi se zasite, a narocito ako je od pocetka brak bio - samo zbog familije, jer je rodbina pritisla ("kad ces ti da se zenis, a?" , "vreme ti je, ajde, ajde") i onda ljudi puknu i ozene se (udaju).

A nema ni LJ od ljubavi.
I normalno ako je od starta tako, ljudi se ne vole, ne podnose se. Na silu ostaju zajedno.

I jos nesto - naravno da postoje i nasilne zene. Samo zato sto su fizicki generalno slabije, ne znaci da nema agresivnih zena. Cak i fizicki napadnih.

Bogdan

pre 9 godina

@Ja,

ne bih nista da prejudiciram ali sta treba da se desi da zena muzu napravi sljivu na oku ili polomi rebro... a posle toga lema i decu...
nazalost u zivotu se desi da covek prosto flipne... odlepi i cao... a da ima nasilnih zena, to potpisujem. prosto i njima dodje zuta minuta i ne mogu da se kontrolisu.
zao mi te dece... roditeljska ljubav je nesto najvaznije u zivotu za normalno i zdravo odrastanje... a majka je najvaznija osoba, da ne kazem bice...
zivot je zajebana stvar...
drzite se ljudi i pokusavajte da deci omogucite odrastanje u domu punom ISKRENE ljubavi.

Ja

pre 9 godina

Izvini, ali ja sam pitala njega, a ne tebe. Tema nije nasilje i nigde ja ne pravdam nasilje - nisam ga pitala zasto ga je zena tukla, nego sta on misli zasto je taj odnos pukao, a nasilje je tu bilo ocigledno samo poslednji stadijum. Mnogi su odnosi pukli zato sto se ljudi opuste u braku ili dugoj vezi i misle da se sve nekako podrazumeva, a nije tako. Ja mogu nekog da volim do neba, ali ako to ne pokazujem, kako ce on znati? Misli da mi cita ne moze... Ja i dalje zelim da cujem njegovo misljenje.

blackdog

pre 9 godina

@Ja

Izvini, ali ti potezes sad ista opravdanja kao zenomrsci kad pravdaju muzeve nasilnike. "Nemoguce da je preko noci postao nasilan... Sta je predhodilo tome, cime ga je izazvala... Pa varala ga je... Provocirala ga je... itd. Za nasilje nema opravdanja, covek je srecan sto se spasio, sto je decu spasio, a nasilnik (u ovom slucaju nasilnica) nek' sam resava svoje probleme. Sa drugim delom tvog komentara se slazem ali ovaj deo o trazenju razloga i opravdanja za nasilje ne podrzavam. Zena sam i feminista, ali sam na prvom mestu pacifista.

Ja

pre 9 godina

Pera

Ja bih volela da cujem i njenu stranu price ili bar tvoje misljenje zasto se to tako razvijalo. Ti sve vreme samo opisujes sta se desavalo, nijednog trenutka se ne dotices moguceg uzroka, a nemoguce da je zena bez ikakvog razloga odjednom postala hladna, pa cak i nasilna. Zena koja nije emotivno ispunjena nece imati zelju za seksom, shvatitate valjda to - da su zene bica koja emocije stavljaju ispred svake fizicke zelje. I nece je emotivno ispuniti nikakve vikendice, pare i ne znam ti sta... nego samo cista ljubav, ma koliko otrcano zvucalo. Jos vise ce je odbiti saveti tipa - "isfoliraj zelju i orgazam da bi njemu udovoljila" ili "uzimaj neke preparate za vestacko povecanje zelje", a realno, to je ono sto se savetuje zenama.

Ja

pre 9 godina

Ne razumem... Neko se podsmeva ljubavi, podsmeva se zenama i vredja ih, a hoce nesto... Pa sta hoces??? Ako je suv seks sve sto imas i zelis da ponudis, 99% zena ce ti odmah reci - prodji me se!!! Pa nismo mi sprave za rekreaciju bre!

pera nastavak

pre 9 godina

Zelim da objasnim par detalja moje price (od juce, u komentarima). Prvo, dok je bilo redovnih odnosa, bili su sjajni, obostrano veoma zadovoljavajuci. Drugo, 2 puta je digla ruku na mene. Ja sam sebi obecao da nikada zenu necu da udarim, nikada. Ne zamisljam zajednicu tako, jednostavno nema smisla. Prvi put nista nisam uradio (dobio plavo oko, otkazao sve obaveze nekoliko dana). Drugi put sam pozvao policiju, konstatovali naprslinu rebra, i tuzio je, misleci da ce da shvati nesto. Nista. I naravno da kada je tukla decu, iz mesta sam trazio razvod, dobio ga, uzeo decu podrazumeva se ! Krivicna tuzba ceka Godoa, zar je to vise vazno... Decacima (manje od 10 godina) placam da idu kod psihologa redovno, jer kada sam prijavio socijalnom - mislite da je neko prstom mrdnuo... srpska posla. Meni je nestao ideal za koji sam ziveo, a najbitnije mi je da mi deca iz svega izadju sto manje traumatizirana iz ovog gorkog zivotnog iskustva. A posle svega, u mojih evo skoro 40 godina, nesto ne mislim na sex bas cesto. A prilika gde se okrenem. Sto takodje nije nikako normalno. Bar mi je lakse da se ovako anonimno poverim "nekome" i podelim moje iskustvo. Ali i posle svega, ja stvarno ne znam koji savet bilo kome mogu da dam.

Aca

pre 9 godina

"Ziveo" u takvom braku 2,5 godine i ne bih nikome pozeleo nesto slicno. Toliko smo bili otudjeni da ni zdravo jedno drugom nismo rekli 6 meseci. Razlog? Bilo ih je dosta ali ni jedan da bi ubilo brak i seks. Sada sam samac i uzivam u tome, sloboda i nikome ne polazem racune. Bolje sam sa sobom nego sam sa svima.

Johnny

pre 9 godina

Treba se malo okrenuti pravoslavnom načinu života. To se i ne radi u postu, a zna se kad je post. Ni sredom i petkom. Sad vidim da se čak dele zlatnici za one rođene na Božić, a začeti su na Blagovesti, veliki praznik u sred posta.
Veliki je stres kad očekuješ SVAKO veče ženu da će doći i inicirati seks. Sve treba da ima svoje vreme, a sa godinama muškarcima nije toliko do toga. Zamislite da neko svaki dan daje krv? Telo mora da se oporavi.
Ove serije Sex&Grad i ostale bljuvotine prave pometnju.
Sex nije zamena za frustracije i nezadovoljstva, niti dokaz privlačnosti i ljubavi.

cicvara

pre 9 godina

@(Razocaran, 29. mart 2016 15:28)
Što bi rekao moj bato, kako se kome zalomi... Preko 10 god. sam u braku i ne bih je menjao ni za šta na svetu. Ta kriza o kojoj ti pričaš, će proći uskoro. Inače kažu "babe" u mom selu, ta sedma je kritična, ako ovo preguraš, posle samo ide na bolje ;)

drakula sa dorčola

pre 9 godina

Ja ne varam, ona neće sex, ja odem na drugo mesto zadovoljim potrebe i vratim se kući. Sad joj ni to ne vaja, sad sam kurvar, a to sto ona nije htela 14 meseci to je ok?....

SremacSm

pre 9 godina

Covek je poligamno bice. Civilizacijske i religijske norme i sistemi vrednosti uterali su nas u monogamiju, zbog cega smo nezadovoljni seksom, zbog cega je prigusena nasa priroda.

Mad Max

pre 9 godina

Pero kakav si ti cudak dzaba ti sve to sto imas kad zenu ne zadovoljavas i onda se zalis kako ri je puko brak jesi muskarac ili nisi stidi se

Mr

pre 9 godina

Eh... ne mogu više ovako da živim... još kad mi kaže - slobodno nađi sebi ženu za seks ili posle razgovora - napuštam te jer nije fer da tako živiš, tebi treba ispunjen život ili meni je dete jedina osoba do koje mi je stalo i ne postoji drugo ništa... - skoro 15 godina braka... poslednje 3 su užasno teške. Cimeri sa obavezom oko deteta, koji spavaju u istom krevetu bez ikakvog dodira... samo - zdravo, može kafa, ručak gotov i sl. Najgorem neprijatelju ne želim ovakav život, a da sebi gradim ponovo drugi život s nekim - ne mogu...

sam i srecan

pre 9 godina

(Razocaran, 29. mart 2016 15:28)

Druze svaka ti je Njegoseva.Vidim da si iskren...ja nisam bio u braku ali jesam ziveo 4 godine sa devojkom i prepoznao sam mnogo stvari.Kljucnu stvar potpisujem,ko ne ulazi u brak zbog dece neka i ne ulazi.Odlicna pametna i iskrena misao.

Nenad

pre 9 godina

Kapa dole za sve u braku pa makar mislili da robijaju bez presude ili savetuju "nemojte se nikada ženiti-udavati, ja sam se prevario/la". To su sve hrabri ljudi koji su u svoje vreme preuzeli odgovornost i uradili pravu stvar. Sve ostalo na šta se žale bi bilo tu u tim godinama i bez braka. Samo ne bi bilo njihove divne dece.

moi

pre 9 godina

Problem je u tome sto se ljudi prepuste i zapuste. Prsten nista ne menja, naprotiv treba se i vise cimati. A danas supruznici se otrombose. Mnogo toga je u fizickom izgledu ... jer smo svi mi vizualisti. Tako da posle braka dece ... posvetite se sebi da bi njemu ili njoj bili lepi.

Volim seks

pre 9 godina

Priznajem, da posle 30 godina braka nemam seks sa mojom
zenom (razlog ne zelim navesti), sta ne znaci da ga ne zelim.
U protivnom! Sastajem se sa drugom zenom kod koje mi seksa
nikada nije dosta, ubzuduje me i oboje dozivljavamo orgazam.

Boli grlo, komovica, pamučana krpa i vuneni šal, sutra k'o novi

pre 9 godina

Sto je najgore, u svom nezadovoljstvu, nasrtala i tukla, mene, pa decu.
(pera, 29. mart 2016 16:24)

Ako si već dao da tebe tuče, decu si morao da štitiš i da nju prijaviš. Uzgred, ne verujem nikad, dok ne čujem drugu stranu, sve ovo mi deluje malo naduvano i začinjeno neistinama. Ko zna šta je, u stvari, bilo?

Mihailo Davić

pre 9 godina

Imam 40 godina i nisam se ženio.
Kada vidim da je za samo 9 sati 1000 ljudi dalo plus za ove 2 tužne bračne priče, čini mi se da nisam pogrešio.

Ja

pre 9 godina

mj
Sa koje planete si ti pao i o cemu pricas? Ovde se radi o supruznicima ciji seksualni zivot nije zadovoljavajuci i stvarno ne znam odakle ispade ti sa tvojim komentarom. Da li si ti mlad, da li si ti lep? Ako nisi, sta hoces, cemu se nadas, kome se obracas uopste?

kako ko

pre 9 godina

bez šale, jedno dete 4 godine drugo 5 meseci po ceo dan pun gas što na poslu što kući uveče se samo pogledamo, nekada se i desi ...

Muskarac

pre 9 godina

Ako u brak ne ulazite zbog dece, nemojte da ulazite u brak uopste.
Svaka cast retkima, ali samo retki nadju...retke.
(Razocaran, 29. mart 2016 15:28)

Popuno se slazem iz ugla muskarca, da se danas pocinje sa brakom samo ako
se zele deca. Ne razumem, da li imas decu ili ne? Ako se izgrade dobri odnosi sa decom, imaces prijatelje kad budu oni odrasli. Naravno i to moze da bude tesko,ako ima saplitanja, U braku si samo podneo zrtvu toga, vec kad je bio takav. I ne razmem ako nemas decu, sta smatras posledicom tog braka od 7 godina? Izgubljeno zdravlje, izgubljena mladost, izgubljeno vreme, to niko ne garantuje i da nije bilo braka, zar ne?
Mozda je brak bio i poslovna saradnja, zajednicka firma, sve ulozeno u brak, da iako nema dece da se bas stavi tacka na sve to potrebno jos 7 godina?

I naravno, ako su tu jos deca tu, to potaje jos sve 100% teze.
Vise pitanja nego odgovora.

cat

pre 9 godina

evo čitam priču mog života a nisam ni godinu dana u braku. Ne mogu da tvrdim da je samo suprug kriv ali on je taj koji je počeo da izbegava sex a onda sam i ja prestala da preuzimam inicijativu bukvalno sam se iskompleksirala misleći da je problem u meni i šta se desilo...?! samim tim što sam prestala da se trudim a počela da se neprestano zalim pa čak i vredjam situacija se pogoršala onda je došlo i dete i više ne znam sta da radim mlada sam zgodna muž je čak dosta stariji od mene ali ne znam sta je problem po svemu sudeći on nema zelju, da ima imao bi i sex i tačka. A ja se sve vise pitam do kad ću izdržati u takvom braku iako je tek počeo. šta će biti za 10 god kad je sad ovako?! drago mi je da nisam jedina bar!

Pr

pre 9 godina

U braku sam 3 god. Razlika izmedju nas je 6 god. Na početku seks je bio svakodnevno,a sada 1 ili 2 puta mesečno i sve na moju inicijativu. To je baš počelo da me muči,hajde da sam se promenila posle trudnoće vratilo se sve,nisam se zapustila. Ali njemu nije do seksa,ne pada mi napamet da ga varam,ali šta ću raditi za 10 god.? Užas.

Admiral Horatio Nelson

pre 9 godina

Ovo sve da se ne moze izdrzati bez seksa su ciste gluposti ! Ne moze se bez hrane, vode, zraka... Moze se izdrzati bez seksa ali sto neki nece to da trpe, pa i to razumijem. Ali nemoj da lupate da se bez toga ne moze!

"svasta zovete ljubavlju,zato vam i ne traje"

pre 9 godina

Ne daj Boze da u brak ulazite samo zbog djece! Pozeljecete sto prije da izadjete van! Kao sto vas osobom ne cini samo to da imate djecu ili da ste udati/ozenjeni ili da imate posao ili stan ili da ste plavi,smedji,crni...tako vas sve zajedno ili neka kombinacija tih stvari cine kompletnim...u zavisnosti sta volite,cijenite,zelite. Ako ocekujete da bi brak trebao samo i uvijek biti uzivancija,zaljubljenost,zabava i raspolozenje ili produzenje vrste, e tada nemojte ulaziti u brak! Niti u bilo kakav odnos sa ljudima. Ako vas inace more obaveze,odgovornost,predanost i ozbiljnost u situacijama koje zivot uvijek povremeno sa sobom nosi,a bracni pogotovo,mozda bi trebalo da se zapitate da niste zastali u sazrijevanju? Vjeciti neodgovorni i polijeni nezerli.muskarac ili zena ne trebaju nikome a pogotovo ne vlastitoj djeci ili braku. Nisu svi za vezu,brak ili djecu..I to je ok,samo morate znati na vrijeme kod sebe to prepoznati.

leeloo

pre 9 godina

Ne mogu da verujem da samo papir unistava seks. Ja sam u vezi 5 godina, vereni smo, seks je ostao isti kao na pocetku veze. Poslednja 4 meseca radimo na dobijanju bebe, lekar nam je rekao da ne menjamo navike vec samo da zapisemo kada smo imali odnos. Nikada nismo brojali dane, ali eto ispostavilo se da imamo 15-20 puta mesecno. Ne znam kako ce biti kada dodju deca, ali veruj da cemo se oboje potruditi da ostanemo na dvocifrenom broju.

ckm

pre 9 godina

Najače mi je kad čujem da se razgovorom reše problemi seksa. Ako je seks loš, više ga ne želiš, me privlači te žena/miškarac i to je to. Zato postoke javne kuće, platiš, opustiš se i mirna porodica...

100 sexa za poneti

pre 9 godina

Sve se zavrsava zbog lazi. Ljudi lazu sami sebe. Ja sam sebe lagao misleci da mogu biti u vezi duzoj od 3 meseca. Koji crni brak? Sex postane dosadan vrlo brzo ako se lazete. A lazete se. Neko ne moze da opstane u istoj sobi sa osobom koju "voli" a treba da zivi sa njom. To je zlo. Te lazi koje sebi namecemo jer zelimo da budemo isti kao i svi ostali. Kuci zena spava u svojoj sobi a muz za kompom onanise na milfare jer nju boli glava od 2009. kad su se uzeli. Lazi vode u prevare a da li je opravdano? Sta je gore? Lagati onog drugog ili lagati sebe?

moje iskustvo

pre 9 godina

(pera, 29. mart 2016 16:24)

SLican slucaj i kod nas. I isto se zavrsio. Tri godine je proslo od tada i mislim da kapiram sta se dogadjalo. Zapravo, oboje smo imali prilican problem koji nismo bili u stanju da samostalno resimo. Jer i nije imao resenje. Prosto, nismo bili jedno za drugo, samo su te razlike isplivale kada nam je zivot krenuo nizbrdo, u poslednje 2 godine braka. Probali smo i bracnu terapiju, savetnica nam je samo uzela pare i rekla kako sve zavisi od nas i nase zrelosti da resimo problem. Pa koji ces mi ***** onda ti ako sve zavisi od nas?! Prodavci magle! Sada sam srecno razveden i mislim da ce tako i ostati.

programer

pre 9 godina

Evo algoritma za resenje problema:
1. Razgovor
Ako razgovor ne pomogne:
2. Pitati partenar da li prihvata da imate aferu seksualne prirode sa drugom osobom, jer je Vama seks bitan deo zivota
Ako to partner ne odobrava:
3. Zapitati sebe sta Vam je bitnije, seks ili partner?
Ako je odgovor seks:
4. Razvod.

Nikako varanje. Sve sto radite sebi radite.

Muskarac

pre 9 godina

Ako u brak ne ulazite zbog dece, nemojte da ulazite u brak uopste.
Svaka cast retkima, ali samo retki nadju...retke.
(Razocaran, 29. mart 2016 15:28)

Popuno se slazem iz ugla muskarca, da se danas počinje sa brakom samo ako se zele deca. Ne razumem, da li imas decu ili ne? Ako se izgrade dobri odnosi sa decom, imaces prijatelje kad budu oni odrasli. Naravno i to moze da bude tesko,ako ima saplitanja, U braku si samo podneo zrtvu toga, vec kad je bio takav. I ne razmem ako nemas decu, sta smatras posledicom tog braka od 7 godina? Izgubljeno zdravlje, izgubljena mladost, izgubljeno vreme, to niko ne garantuje i da nije bilo braka, zar ne?
Mozda je brak bio i poslovna saradnja, zajednička firma, sve ulozeno u brak, da iako nema dece da se bas stavi tačka na sve to potrebno jos 7 godina?

I naravno, ako su tu jos deca tu, to potaje jos sve 100% teze.
Vise pitanja ngo odgovora.

Djenka

pre 9 godina

Nema seksa??? Uzas! A kad nestane ljubavi, paznje, novca, prijatelja, roditelja, dece. Neko se razboli i umre. Nema seksa??? Odmah kod drugog ili druge, sta cekate?? Pa zar nije seks najvazniji na svetu, vazniji od zivota??? Kako odoleti zivotinjskim potrebama? Pa priroda je od vas napravila zivotinju koja ne moze da se kontrolise i kojoj je intelekt sekundaran, potreban vam je seks!!! Ne oklevajte, samo napred, genitalijama kroz zivot, kao Dominik Straus Kan, ne prihvatajte NE, samo uzimajte sta vam treba. A ponovo cu vas pitati kakav vam je zivot kad napunite 70 godina. I sa kim cete i kako skoncati.

my way

pre 9 godina

Seks je precenjen.
(sladoledsmesom, 29. mart 2016 16:09)

Ako stvarno nema jos nekih osecanja osim seksa kao seksa, gotovo da nije vredno truda.

lilo

pre 9 godina

Brak je za stabilne i emocionalno zrele osobe koje znaju sta hoce i koje znaju da zivot ima razna lica, a lepota... je u oku posmatraca.

mikele

pre 9 godina

moj frend Djuksi placa studenta 15 evrica da mu sexa zenu..svima dobro..student kupi rucak.knjigu za tu lovu..zena izmirena a nekad dok se oni sexaju on sedne do njih pomazi je po glavi i kaze: jel da duso da je ovo fino:):)

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 9 godina

Ja nisam u braku, ali sam u vezi. Imam 27 godina. Na početku je bilo super, ali sada seks praktikujemo jednom nedeljno, a nekad ni za tim nemam želju. Dal je stres ili zasićenost, ko zna.
(realan, 29. mart 2016 16:08)
Zasicenost odmah da ti kazem ...

Petar

pre 9 godina

Ja sam u braku 7 godina, supruga nije zelela seks nakon rodjenja deteta i to je potrajalo, ja sam imao razumevanja a i ona je jer mi je rekla da nadjem neku za seks kombinaciju (ja to naravno nisam uradio). Nakon toga je opet zatrudnela i opet ista stvar...od tih 7 godina prve dve godine je bilo fantasticno, posle toga uzasno. Ne krivim nju, nije joj lako bilo i imala je jako teske porodjaje, sad najzad se vraca sve na svoje i sve cesce primenjujemo seks. Potrebno je bilo mnogo komunikacije, obostranog razumevanja, pomaganja, itd. Nadam se da ce se sve vratiti u normalu. Imajte strpljenja za supruznika, razgovarajte, pomazite jedno drugom i imajte razumevanja. Ne kazem da ce svima uspeti ali morate da pokusate jer u suprtonom najverovatnije sledi razvod.

Prolaznik

pre 9 godina

Zao mi je svih parova koji nisu kompatibilni. Zivot je dovoljno tezak i bez toga. Za sve one koji se zgrazavaju nad mogucnoscu da vode ljubav sa istom osobom - ja sam u braku 15 godina i svake godine nam je intimni zivot bio bolji i bolji. Od kako su deca porasla, ne mozemo ruke da sklonimo jedno sa drugog. Vodimo ljubav stalno i uzivamo (nadam se i trudim da i ona uziva kao ja). Ne zelim nikoga u krevetu osim nje! Nikada! I nikada mi nije dosadno, cini mi se da me uz dana u dan sve vise uzbudjuje. Mogu samo da vam pozelim da u zivotu nadjete takvu osobu i zadrzite je pored sebe do kraja zivota.

Pametnjaković - there can be only one!

pre 9 godina

Meni nije potrebno da imam veze ili da uđem u brak da bih znao šta me čeka, ali retko ko je pametan kao ja.

zensko misljenje

pre 9 godina

Razocarani, nisi samo ti razocaran, i mi zene smo, bar ja. Sad da mogu vreme da vratim i dete bih samoj sebi rodila, nista ne bih potpisala. Ovako trpim a ne znam zasto trpim.

Deda Radoje

pre 9 godina

pero : Mora da je bila jedinica, izuzetno lepa , hladna, tj. uzdržana u komunikaciji, posvećena sebi , pedantna ...i ne mnogo vatrena ... Nešto mi je to poznato...Takve žene misle da je dovoljno što su sa tobom i da zbog toga treba da budeš presrećan!

kica

pre 9 godina

Zivim na selu, planinski predeo i imam 43 god. Sex skoro svako vece sa zenom naravno. U braku 18 god. Ujutru salatica uz rakijicu, uvece obavezno vino uz veceru i obilje masne hrane. Bez sekiracije i stresa i pozitivno razmisljanje i eto sexa koliko hocete.

Integrisani Holandez

pre 9 godina

Ja sam se potpuno distancirao od svoje zene. Vise ne mogu da budem taj koji "samo na to misli", dok je gospodja sada majka i vise ne moze da bude kao sto je bilo u vezi. Umoran sam i rado bih se razveo, a plasim se samoce. Imamo troje dece. Svaki razgovor o tome je osudjen na propast jer se svodi na moj monolog dok ona cuti i ceka mene da zavrsim. Sta da radim?

anoniman

pre 9 godina

u braku sam 7 godina,imam redovan sex sa zenom,6-7 puta nedeljno,zadnjih godinu dana smo malo proredili,2-3 puta zbog silnih obaveza( posao,deca) ali nam je sjajno,kao na pocetku.ja povremeno imam neke izlete,ne cesto,kad se ukaze prilika,do skoro sam se vidjao sa 12 zena,sve su imale muzeve ili momke i sexualne probleme sa njoma koje su resavale samnom.puko sam i ja,nisam mogao izdrzati taj tempo pa sam broj sveo na 3 uz stalnu rotaciju.hocu da kazem svi parovi koji nemaju sexualne odnose verovatno su ih nasli negde sa strane.izvinjavam se na gramatickim greskama

zensko misljenje

pre 9 godina

Razocarani, nisi samo ti razocaran. I mi zene delimo tvoje misljenje, bar ja. Sad da mogu da vratim vreme samoj bih sebi i dete rodila, nista ne bih potpisala.

zensko misljenje

pre 9 godina

Razocarani, nisi samo ti razocaran. I mi zene delimo tvoje misljenje, bar ja. Sad da mogu da vratim vreme samoj bih sebi i dete rodila, nista ne bih potpisala.

bok

pre 9 godina

Sto neko vec napisa,da mi je ova pamet nikada se ne bih zenio.Sada ko u zatvoru,mrzim zivot koji imam a ne mogu pobeci od njega.Jedino sto imam od ovog braka je da sam zamrzeo zenu koju sam voleo i da mi zivot prolazi bez seksa.

Ludilo

pre 9 godina

Moj brak je pukao posle 15 godina (2 divna klinca, kuca, stan u inostranstvu, vikendica, 3 auta, putovanja na sve kontinente, odlicne poslovne situacije), jer zadnjih 5-6 nije bilo odnosa, tj jeste - 4, 5 puta. 2 pokusaja terapije, gospodja ispsuje sve "njihove diplome". A uz to karakter, vecito svim i svacim nezadovoljna, a naime nema drugog i mnogo me volela. Ali... puklo. Sto je najgore, u svom nezadovoljstvu, nasrtala i tukla, mene, pa decu. Tada je u stvari sve bilo definitivno gotovo. Ne zelim nikome.
(pera, 29. mart 2016 16:24)

Sve ja druze razumem sto si napisao osim poslednjeg. Pa gde bre covece zena da digne ruku na tebe (neka bude i 120 kila)? Ocima bih je streljao, ne trebaju mi ruke..nista. Muskarac si... mogu ovi u medijima da pisu svasta, te ekonomska, te vojna itd. ravnopravnost ali opet ostaje ono osnovno da je zena zena, a muskarac muskarac.

?

pre 9 godina

Rastao sam se od žene pre tri meseca...jedan od razloga je upravo manjak seksa...posle porođaja nije se uopšte trudila da se malo dotera,zapustila se totalno...razišli smo se pre tri meseca...sad izgleda ko bomba...ništa mi nije jasno...osećam se izdanim.

Petar

pre 9 godina

"Realno, seks u braku je normalna pa i prirodna stvar za očekivati, a njegova učestalost zavisi od samih odnosa."

Ish, ajde - zamisli otkrica, seks normalan cak? Pa mora da nam se preci koji su to sve bespolno radili u grobu okrecu?

Kako srbija nikad sa seksom na kraj izasla nije, a kao nacija je fora..

realan

pre 9 godina

Ja nisam u braku, ali sam u vezi. Imam 27 godina. Na početku je bilo super, ali sada seks praktikujemo jednom nedeljno, a nekad ni za tim nemam želju. Dal je stres ili zasićenost, ko zna.

mj

pre 9 godina

hahhaha gde si bila dok si bila mlada i lepa?
kad ostare prodaju pricu o ljubavi i braku, a usput i onaj deo gde bi muskarcima to trebalo biti dovoljno za sex hehehe :)

???

pre 9 godina

posle 5.5 godina braka sa 39 godina i jednom predivnom devojcicom,jedan savet,POSTOVANJE!!!!,RAZUMEVANJE!!!,KOMPROMIS!!!..ni mi nemamo nesto puno sexa(7-8x mesecno,+,-) ali to je zbog obaveza,umora,devojcica zahtevna i tako.Ali naravno sve zavisi ko sta trazi od zivota,nekohoce da ima za sex vecito onu istu od 25,ali to je nemoguce.Samo postovanje i setite se "i u dobru i u zlu" i "ispunjavanje bracnih obaveza"..da vam kazem nemamo ni para,jena plata od 23k,i to je to,a opet nema svadja,nema nervoze,nicega,samo razumevanje i podrska i sav napor u decu....pozdrav!

black howk

pre 9 godina

"Љубав чини људе чеднима; и обрнуто, разврат не долази ни од чега другог до од недостатка љубави."

Sremac

pre 9 godina

Mnogima se brak raspada zbog pornografije. Tu se ljudi zatupe. Da ne ulazim u detalje ali porno filmovi odaljavaju partnere. Mnogo cesce muskarci postaju zavisnici ali su zrtve toga i jedni i drugi. Takodje iz istog razloga mnogo mladih danas nema nikog pod izgovorom sve su devojke iste ili obratno a ustvari niko se zaista i ne trudi da nadje partnera jer ima lak pristup pornografiji pa u roku od pola sata moze da vidi bar sto golih zena i istrazi sve svoje fantazije. Pornografija ubija čoveka.

Novi Sad

pre 9 godina

Brak bez telesno intimnih odnosa nije razlog za prevaru. Ako se one dogode, u njima se traze opravdanja za ucinjeno.
Niko od nas nije dete i svaki covek jeste podlozan prilagodjavanju.

Najjednostavnije resenje je razgovor, a ako on ne urodi plodovima, razvod je nesumnjivo bezbolniji od prevare.
Sve drugo je, opet ponavljam, samo opravdavanje postupka. Raj za amoralne i nemoralne. U danasnjem vremenu je nemoralno pomenuti moral.

pera

pre 9 godina

Moj brak je pukao posle 15 godina (2 divna klinca, kuca, stan u inostranstvu, vikendica, 3 auta, putovanja na sve kontinente, odlicne poslovne situacije), jer zadnjih 5-6 nije bilo odnosa, tj jeste - 4, 5 puta. 2 pokusaja terapije, gospodja ispsuje sve "njihove diplome". A uz to karakter, vecito svim i svacim nezadovoljna, a naime nema drugog i mnogo me volela. Ali... puklo. Sto je najgore, u svom nezadovoljstvu, nasrtala i tukla, mene, pa decu. Tada je u stvari sve bilo definitivno gotovo. Ne zelim nikome.

cobo

pre 9 godina

Zanima me da li su ti ljudi
koji ne zele seks ljubomorni na recimo jednu cisto seksuanu vezu svoga partnera ?!
Ako jesu onda su egoisticni kao moto,ako nema meni ne dam ni tebi,onda ih treba varati na svakom koraku !

Razocaran

pre 9 godina

Posle 7 godina braka...Iskustvo i savet. Ako u brak ne ulazite zbog dece, nemojte da ulazite u brak uopste. Obaveze, balansiranje izmedju njenih i tvojih, pa sta je ko rekao, pa sta je ko mislio, pa mesanja sa svih strana uz sve ono sto nosi zivot... Iskreno, posle 7 godina, da mogu vratiti vreme...nikad ne bi usao u brak. U braku, osim sto ste samujete u drustvu, shvatate da robijate a ne znate zbog koje presude.
Svim muskarcima..dobrooo razmislite, iskomplikovacete sebi zivot do te mere, da cete zazaliti zbog zivota..Svaka cast retkima, ali samo retki nadju...retke.

Nemir Mirni

pre 9 godina

pa evo rešenja :razmena
treba glasno pričati i kad pronađete ljude sa istim problemom ,jednostavno pristupiti akciji
ono dvoje kojima nije do seksa neka propreme hranu i desert dvojcu željnog seksa
pa kad završe i jedni i drugu mogu uživati zajedno i razmenjivati iskustva iz kulinarstva i seksa

Frx

pre 9 godina

Obicno nije samo sex problem nego ima tu mnogo cega jos.
Drage dame, cak iako vam nije do toga, morate se potruditi zbog njega a orgazam odglumite, to rade mnoge danas.
Obrnuto se podrazumeva.

pera

pre 9 godina

Moj brak je pukao posle 15 godina (2 divna klinca, kuca, stan u inostranstvu, vikendica, 3 auta, putovanja na sve kontinente, odlicne poslovne situacije), jer zadnjih 5-6 nije bilo odnosa, tj jeste - 4, 5 puta. 2 pokusaja terapije, gospodja ispsuje sve "njihove diplome". A uz to karakter, vecito svim i svacim nezadovoljna, a naime nema drugog i mnogo me volela. Ali... puklo. Sto je najgore, u svom nezadovoljstvu, nasrtala i tukla, mene, pa decu. Tada je u stvari sve bilo definitivno gotovo. Ne zelim nikome.

Razocaran

pre 9 godina

Posle 7 godina braka...Iskustvo i savet. Ako u brak ne ulazite zbog dece, nemojte da ulazite u brak uopste. Obaveze, balansiranje izmedju njenih i tvojih, pa sta je ko rekao, pa sta je ko mislio, pa mesanja sa svih strana uz sve ono sto nosi zivot... Iskreno, posle 7 godina, da mogu vratiti vreme...nikad ne bi usao u brak. U braku, osim sto ste samujete u drustvu, shvatate da robijate a ne znate zbog koje presude.
Svim muskarcima..dobrooo razmislite, iskomplikovacete sebi zivot do te mere, da cete zazaliti zbog zivota..Svaka cast retkima, ali samo retki nadju...retke.

realan

pre 9 godina

Ja nisam u braku, ali sam u vezi. Imam 27 godina. Na početku je bilo super, ali sada seks praktikujemo jednom nedeljno, a nekad ni za tim nemam želju. Dal je stres ili zasićenost, ko zna.

Novi Sad

pre 9 godina

Brak bez telesno intimnih odnosa nije razlog za prevaru. Ako se one dogode, u njima se traze opravdanja za ucinjeno.
Niko od nas nije dete i svaki covek jeste podlozan prilagodjavanju.

Najjednostavnije resenje je razgovor, a ako on ne urodi plodovima, razvod je nesumnjivo bezbolniji od prevare.
Sve drugo je, opet ponavljam, samo opravdavanje postupka. Raj za amoralne i nemoralne. U danasnjem vremenu je nemoralno pomenuti moral.

black howk

pre 9 godina

"Љубав чини људе чеднима; и обрнуто, разврат не долази ни од чега другог до од недостатка љубави."

Nemir Mirni

pre 9 godina

pa evo rešenja :razmena
treba glasno pričati i kad pronađete ljude sa istim problemom ,jednostavno pristupiti akciji
ono dvoje kojima nije do seksa neka propreme hranu i desert dvojcu željnog seksa
pa kad završe i jedni i drugu mogu uživati zajedno i razmenjivati iskustva iz kulinarstva i seksa

cobo

pre 9 godina

Zanima me da li su ti ljudi
koji ne zele seks ljubomorni na recimo jednu cisto seksuanu vezu svoga partnera ?!
Ako jesu onda su egoisticni kao moto,ako nema meni ne dam ni tebi,onda ih treba varati na svakom koraku !

mj

pre 9 godina

hahhaha gde si bila dok si bila mlada i lepa?
kad ostare prodaju pricu o ljubavi i braku, a usput i onaj deo gde bi muskarcima to trebalo biti dovoljno za sex hehehe :)

Frx

pre 9 godina

Obicno nije samo sex problem nego ima tu mnogo cega jos.
Drage dame, cak iako vam nije do toga, morate se potruditi zbog njega a orgazam odglumite, to rade mnoge danas.
Obrnuto se podrazumeva.

Mr

pre 9 godina

Eh... ne mogu više ovako da živim... još kad mi kaže - slobodno nađi sebi ženu za seks ili posle razgovora - napuštam te jer nije fer da tako živiš, tebi treba ispunjen život ili meni je dete jedina osoba do koje mi je stalo i ne postoji drugo ništa... - skoro 15 godina braka... poslednje 3 su užasno teške. Cimeri sa obavezom oko deteta, koji spavaju u istom krevetu bez ikakvog dodira... samo - zdravo, može kafa, ručak gotov i sl. Najgorem neprijatelju ne želim ovakav život, a da sebi gradim ponovo drugi život s nekim - ne mogu...

Prolaznik

pre 9 godina

Zao mi je svih parova koji nisu kompatibilni. Zivot je dovoljno tezak i bez toga. Za sve one koji se zgrazavaju nad mogucnoscu da vode ljubav sa istom osobom - ja sam u braku 15 godina i svake godine nam je intimni zivot bio bolji i bolji. Od kako su deca porasla, ne mozemo ruke da sklonimo jedno sa drugog. Vodimo ljubav stalno i uzivamo (nadam se i trudim da i ona uziva kao ja). Ne zelim nikoga u krevetu osim nje! Nikada! I nikada mi nije dosadno, cini mi se da me uz dana u dan sve vise uzbudjuje. Mogu samo da vam pozelim da u zivotu nadjete takvu osobu i zadrzite je pored sebe do kraja zivota.

pera nastavak

pre 9 godina

Zelim da objasnim par detalja moje price (od juce, u komentarima). Prvo, dok je bilo redovnih odnosa, bili su sjajni, obostrano veoma zadovoljavajuci. Drugo, 2 puta je digla ruku na mene. Ja sam sebi obecao da nikada zenu necu da udarim, nikada. Ne zamisljam zajednicu tako, jednostavno nema smisla. Prvi put nista nisam uradio (dobio plavo oko, otkazao sve obaveze nekoliko dana). Drugi put sam pozvao policiju, konstatovali naprslinu rebra, i tuzio je, misleci da ce da shvati nesto. Nista. I naravno da kada je tukla decu, iz mesta sam trazio razvod, dobio ga, uzeo decu podrazumeva se ! Krivicna tuzba ceka Godoa, zar je to vise vazno... Decacima (manje od 10 godina) placam da idu kod psihologa redovno, jer kada sam prijavio socijalnom - mislite da je neko prstom mrdnuo... srpska posla. Meni je nestao ideal za koji sam ziveo, a najbitnije mi je da mi deca iz svega izadju sto manje traumatizirana iz ovog gorkog zivotnog iskustva. A posle svega, u mojih evo skoro 40 godina, nesto ne mislim na sex bas cesto. A prilika gde se okrenem. Sto takodje nije nikako normalno. Bar mi je lakse da se ovako anonimno poverim "nekome" i podelim moje iskustvo. Ali i posle svega, ja stvarno ne znam koji savet bilo kome mogu da dam.

drakula sa dorčola

pre 9 godina

Ja ne varam, ona neće sex, ja odem na drugo mesto zadovoljim potrebe i vratim se kući. Sad joj ni to ne vaja, sad sam kurvar, a to sto ona nije htela 14 meseci to je ok?....

programer

pre 9 godina

Evo algoritma za resenje problema:
1. Razgovor
Ako razgovor ne pomogne:
2. Pitati partenar da li prihvata da imate aferu seksualne prirode sa drugom osobom, jer je Vama seks bitan deo zivota
Ako to partner ne odobrava:
3. Zapitati sebe sta Vam je bitnije, seks ili partner?
Ako je odgovor seks:
4. Razvod.

Nikako varanje. Sve sto radite sebi radite.

Petar

pre 9 godina

Ja sam u braku 7 godina, supruga nije zelela seks nakon rodjenja deteta i to je potrajalo, ja sam imao razumevanja a i ona je jer mi je rekla da nadjem neku za seks kombinaciju (ja to naravno nisam uradio). Nakon toga je opet zatrudnela i opet ista stvar...od tih 7 godina prve dve godine je bilo fantasticno, posle toga uzasno. Ne krivim nju, nije joj lako bilo i imala je jako teske porodjaje, sad najzad se vraca sve na svoje i sve cesce primenjujemo seks. Potrebno je bilo mnogo komunikacije, obostranog razumevanja, pomaganja, itd. Nadam se da ce se sve vratiti u normalu. Imajte strpljenja za supruznika, razgovarajte, pomazite jedno drugom i imajte razumevanja. Ne kazem da ce svima uspeti ali morate da pokusate jer u suprtonom najverovatnije sledi razvod.

Pr

pre 9 godina

U braku sam 3 god. Razlika izmedju nas je 6 god. Na početku seks je bio svakodnevno,a sada 1 ili 2 puta mesečno i sve na moju inicijativu. To je baš počelo da me muči,hajde da sam se promenila posle trudnoće vratilo se sve,nisam se zapustila. Ali njemu nije do seksa,ne pada mi napamet da ga varam,ali šta ću raditi za 10 god.? Užas.

Aca

pre 9 godina

"Ziveo" u takvom braku 2,5 godine i ne bih nikome pozeleo nesto slicno. Toliko smo bili otudjeni da ni zdravo jedno drugom nismo rekli 6 meseci. Razlog? Bilo ih je dosta ali ni jedan da bi ubilo brak i seks. Sada sam samac i uzivam u tome, sloboda i nikome ne polazem racune. Bolje sam sa sobom nego sam sa svima.

???

pre 9 godina

posle 5.5 godina braka sa 39 godina i jednom predivnom devojcicom,jedan savet,POSTOVANJE!!!!,RAZUMEVANJE!!!,KOMPROMIS!!!..ni mi nemamo nesto puno sexa(7-8x mesecno,+,-) ali to je zbog obaveza,umora,devojcica zahtevna i tako.Ali naravno sve zavisi ko sta trazi od zivota,nekohoce da ima za sex vecito onu istu od 25,ali to je nemoguce.Samo postovanje i setite se "i u dobru i u zlu" i "ispunjavanje bracnih obaveza"..da vam kazem nemamo ni para,jena plata od 23k,i to je to,a opet nema svadja,nema nervoze,nicega,samo razumevanje i podrska i sav napor u decu....pozdrav!

Sremac

pre 9 godina

Mnogima se brak raspada zbog pornografije. Tu se ljudi zatupe. Da ne ulazim u detalje ali porno filmovi odaljavaju partnere. Mnogo cesce muskarci postaju zavisnici ali su zrtve toga i jedni i drugi. Takodje iz istog razloga mnogo mladih danas nema nikog pod izgovorom sve su devojke iste ili obratno a ustvari niko se zaista i ne trudi da nadje partnera jer ima lak pristup pornografiji pa u roku od pola sata moze da vidi bar sto golih zena i istrazi sve svoje fantazije. Pornografija ubija čoveka.

cat

pre 9 godina

evo čitam priču mog života a nisam ni godinu dana u braku. Ne mogu da tvrdim da je samo suprug kriv ali on je taj koji je počeo da izbegava sex a onda sam i ja prestala da preuzimam inicijativu bukvalno sam se iskompleksirala misleći da je problem u meni i šta se desilo...?! samim tim što sam prestala da se trudim a počela da se neprestano zalim pa čak i vredjam situacija se pogoršala onda je došlo i dete i više ne znam sta da radim mlada sam zgodna muž je čak dosta stariji od mene ali ne znam sta je problem po svemu sudeći on nema zelju, da ima imao bi i sex i tačka. A ja se sve vise pitam do kad ću izdržati u takvom braku iako je tek počeo. šta će biti za 10 god kad je sad ovako?! drago mi je da nisam jedina bar!

kica

pre 9 godina

Zivim na selu, planinski predeo i imam 43 god. Sex skoro svako vece sa zenom naravno. U braku 18 god. Ujutru salatica uz rakijicu, uvece obavezno vino uz veceru i obilje masne hrane. Bez sekiracije i stresa i pozitivno razmisljanje i eto sexa koliko hocete.

Ja

pre 9 godina

Ne razumem... Neko se podsmeva ljubavi, podsmeva se zenama i vredja ih, a hoce nesto... Pa sta hoces??? Ako je suv seks sve sto imas i zelis da ponudis, 99% zena ce ti odmah reci - prodji me se!!! Pa nismo mi sprave za rekreaciju bre!

lilo

pre 9 godina

Brak je za stabilne i emocionalno zrele osobe koje znaju sta hoce i koje znaju da zivot ima razna lica, a lepota... je u oku posmatraca.

Admiral Horatio Nelson

pre 9 godina

Ovo sve da se ne moze izdrzati bez seksa su ciste gluposti ! Ne moze se bez hrane, vode, zraka... Moze se izdrzati bez seksa ali sto neki nece to da trpe, pa i to razumijem. Ali nemoj da lupate da se bez toga ne moze!

moje iskustvo

pre 9 godina

(pera, 29. mart 2016 16:24)

SLican slucaj i kod nas. I isto se zavrsio. Tri godine je proslo od tada i mislim da kapiram sta se dogadjalo. Zapravo, oboje smo imali prilican problem koji nismo bili u stanju da samostalno resimo. Jer i nije imao resenje. Prosto, nismo bili jedno za drugo, samo su te razlike isplivale kada nam je zivot krenuo nizbrdo, u poslednje 2 godine braka. Probali smo i bracnu terapiju, savetnica nam je samo uzela pare i rekla kako sve zavisi od nas i nase zrelosti da resimo problem. Pa koji ces mi ***** onda ti ako sve zavisi od nas?! Prodavci magle! Sada sam srecno razveden i mislim da ce tako i ostati.

mikele

pre 9 godina

moj frend Djuksi placa studenta 15 evrica da mu sexa zenu..svima dobro..student kupi rucak.knjigu za tu lovu..zena izmirena a nekad dok se oni sexaju on sedne do njih pomazi je po glavi i kaze: jel da duso da je ovo fino:):)

"svasta zovete ljubavlju,zato vam i ne traje"

pre 9 godina

Ne daj Boze da u brak ulazite samo zbog djece! Pozeljecete sto prije da izadjete van! Kao sto vas osobom ne cini samo to da imate djecu ili da ste udati/ozenjeni ili da imate posao ili stan ili da ste plavi,smedji,crni...tako vas sve zajedno ili neka kombinacija tih stvari cine kompletnim...u zavisnosti sta volite,cijenite,zelite. Ako ocekujete da bi brak trebao samo i uvijek biti uzivancija,zaljubljenost,zabava i raspolozenje ili produzenje vrste, e tada nemojte ulaziti u brak! Niti u bilo kakav odnos sa ljudima. Ako vas inace more obaveze,odgovornost,predanost i ozbiljnost u situacijama koje zivot uvijek povremeno sa sobom nosi,a bracni pogotovo,mozda bi trebalo da se zapitate da niste zastali u sazrijevanju? Vjeciti neodgovorni i polijeni nezerli.muskarac ili zena ne trebaju nikome a pogotovo ne vlastitoj djeci ili braku. Nisu svi za vezu,brak ili djecu..I to je ok,samo morate znati na vrijeme kod sebe to prepoznati.

Mihailo Davić

pre 9 godina

Imam 40 godina i nisam se ženio.
Kada vidim da je za samo 9 sati 1000 ljudi dalo plus za ove 2 tužne bračne priče, čini mi se da nisam pogrešio.

Djenka

pre 9 godina

Nema seksa??? Uzas! A kad nestane ljubavi, paznje, novca, prijatelja, roditelja, dece. Neko se razboli i umre. Nema seksa??? Odmah kod drugog ili druge, sta cekate?? Pa zar nije seks najvazniji na svetu, vazniji od zivota??? Kako odoleti zivotinjskim potrebama? Pa priroda je od vas napravila zivotinju koja ne moze da se kontrolise i kojoj je intelekt sekundaran, potreban vam je seks!!! Ne oklevajte, samo napred, genitalijama kroz zivot, kao Dominik Straus Kan, ne prihvatajte NE, samo uzimajte sta vam treba. A ponovo cu vas pitati kakav vam je zivot kad napunite 70 godina. I sa kim cete i kako skoncati.

?

pre 9 godina

Rastao sam se od žene pre tri meseca...jedan od razloga je upravo manjak seksa...posle porođaja nije se uopšte trudila da se malo dotera,zapustila se totalno...razišli smo se pre tri meseca...sad izgleda ko bomba...ništa mi nije jasno...osećam se izdanim.

Integrisani Holandez

pre 9 godina

Ja sam se potpuno distancirao od svoje zene. Vise ne mogu da budem taj koji "samo na to misli", dok je gospodja sada majka i vise ne moze da bude kao sto je bilo u vezi. Umoran sam i rado bih se razveo, a plasim se samoce. Imamo troje dece. Svaki razgovor o tome je osudjen na propast jer se svodi na moj monolog dok ona cuti i ceka mene da zavrsim. Sta da radim?

100 sexa za poneti

pre 9 godina

Sve se zavrsava zbog lazi. Ljudi lazu sami sebe. Ja sam sebe lagao misleci da mogu biti u vezi duzoj od 3 meseca. Koji crni brak? Sex postane dosadan vrlo brzo ako se lazete. A lazete se. Neko ne moze da opstane u istoj sobi sa osobom koju "voli" a treba da zivi sa njom. To je zlo. Te lazi koje sebi namecemo jer zelimo da budemo isti kao i svi ostali. Kuci zena spava u svojoj sobi a muz za kompom onanise na milfare jer nju boli glava od 2009. kad su se uzeli. Lazi vode u prevare a da li je opravdano? Sta je gore? Lagati onog drugog ili lagati sebe?

Nenad

pre 9 godina

Kapa dole za sve u braku pa makar mislili da robijaju bez presude ili savetuju "nemojte se nikada ženiti-udavati, ja sam se prevario/la". To su sve hrabri ljudi koji su u svoje vreme preuzeli odgovornost i uradili pravu stvar. Sve ostalo na šta se žale bi bilo tu u tim godinama i bez braka. Samo ne bi bilo njihove divne dece.

SremacSm

pre 9 godina

Covek je poligamno bice. Civilizacijske i religijske norme i sistemi vrednosti uterali su nas u monogamiju, zbog cega smo nezadovoljni seksom, zbog cega je prigusena nasa priroda.

Deda Radoje

pre 9 godina

pero : Mora da je bila jedinica, izuzetno lepa , hladna, tj. uzdržana u komunikaciji, posvećena sebi , pedantna ...i ne mnogo vatrena ... Nešto mi je to poznato...Takve žene misle da je dovoljno što su sa tobom i da zbog toga treba da budeš presrećan!

kako ko

pre 9 godina

bez šale, jedno dete 4 godine drugo 5 meseci po ceo dan pun gas što na poslu što kući uveče se samo pogledamo, nekada se i desi ...

cicvara

pre 9 godina

@(Razocaran, 29. mart 2016 15:28)
Što bi rekao moj bato, kako se kome zalomi... Preko 10 god. sam u braku i ne bih je menjao ni za šta na svetu. Ta kriza o kojoj ti pričaš, će proći uskoro. Inače kažu "babe" u mom selu, ta sedma je kritična, ako ovo preguraš, posle samo ide na bolje ;)

zensko misljenje

pre 9 godina

Razocarani, nisi samo ti razocaran, i mi zene smo, bar ja. Sad da mogu vreme da vratim i dete bih samoj sebi rodila, nista ne bih potpisala. Ovako trpim a ne znam zasto trpim.

bok

pre 9 godina

Sto neko vec napisa,da mi je ova pamet nikada se ne bih zenio.Sada ko u zatvoru,mrzim zivot koji imam a ne mogu pobeci od njega.Jedino sto imam od ovog braka je da sam zamrzeo zenu koju sam voleo i da mi zivot prolazi bez seksa.

sam i srecan

pre 9 godina

(Razocaran, 29. mart 2016 15:28)

Druze svaka ti je Njegoseva.Vidim da si iskren...ja nisam bio u braku ali jesam ziveo 4 godine sa devojkom i prepoznao sam mnogo stvari.Kljucnu stvar potpisujem,ko ne ulazi u brak zbog dece neka i ne ulazi.Odlicna pametna i iskrena misao.

blackdog

pre 9 godina

@Ja

Izvini, ali ti potezes sad ista opravdanja kao zenomrsci kad pravdaju muzeve nasilnike. "Nemoguce da je preko noci postao nasilan... Sta je predhodilo tome, cime ga je izazvala... Pa varala ga je... Provocirala ga je... itd. Za nasilje nema opravdanja, covek je srecan sto se spasio, sto je decu spasio, a nasilnik (u ovom slucaju nasilnica) nek' sam resava svoje probleme. Sa drugim delom tvog komentara se slazem ali ovaj deo o trazenju razloga i opravdanja za nasilje ne podrzavam. Zena sam i feminista, ali sam na prvom mestu pacifista.

moi

pre 9 godina

Problem je u tome sto se ljudi prepuste i zapuste. Prsten nista ne menja, naprotiv treba se i vise cimati. A danas supruznici se otrombose. Mnogo toga je u fizickom izgledu ... jer smo svi mi vizualisti. Tako da posle braka dece ... posvetite se sebi da bi njemu ili njoj bili lepi.

my way

pre 9 godina

Seks je precenjen.
(sladoledsmesom, 29. mart 2016 16:09)

Ako stvarno nema jos nekih osecanja osim seksa kao seksa, gotovo da nije vredno truda.

Johnny

pre 9 godina

Treba se malo okrenuti pravoslavnom načinu života. To se i ne radi u postu, a zna se kad je post. Ni sredom i petkom. Sad vidim da se čak dele zlatnici za one rođene na Božić, a začeti su na Blagovesti, veliki praznik u sred posta.
Veliki je stres kad očekuješ SVAKO veče ženu da će doći i inicirati seks. Sve treba da ima svoje vreme, a sa godinama muškarcima nije toliko do toga. Zamislite da neko svaki dan daje krv? Telo mora da se oporavi.
Ove serije Sex&Grad i ostale bljuvotine prave pometnju.
Sex nije zamena za frustracije i nezadovoljstva, niti dokaz privlačnosti i ljubavi.

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 9 godina

Ja nisam u braku, ali sam u vezi. Imam 27 godina. Na početku je bilo super, ali sada seks praktikujemo jednom nedeljno, a nekad ni za tim nemam želju. Dal je stres ili zasićenost, ko zna.
(realan, 29. mart 2016 16:08)
Zasicenost odmah da ti kazem ...

ckm

pre 9 godina

Najače mi je kad čujem da se razgovorom reše problemi seksa. Ako je seks loš, više ga ne želiš, me privlači te žena/miškarac i to je to. Zato postoke javne kuće, platiš, opustiš se i mirna porodica...

leeloo

pre 9 godina

Ne mogu da verujem da samo papir unistava seks. Ja sam u vezi 5 godina, vereni smo, seks je ostao isti kao na pocetku veze. Poslednja 4 meseca radimo na dobijanju bebe, lekar nam je rekao da ne menjamo navike vec samo da zapisemo kada smo imali odnos. Nikada nismo brojali dane, ali eto ispostavilo se da imamo 15-20 puta mesecno. Ne znam kako ce biti kada dodju deca, ali veruj da cemo se oboje potruditi da ostanemo na dvocifrenom broju.

Volim seks

pre 9 godina

Priznajem, da posle 30 godina braka nemam seks sa mojom
zenom (razlog ne zelim navesti), sta ne znaci da ga ne zelim.
U protivnom! Sastajem se sa drugom zenom kod koje mi seksa
nikada nije dosta, ubzuduje me i oboje dozivljavamo orgazam.

Ja

pre 9 godina

mj
Sa koje planete si ti pao i o cemu pricas? Ovde se radi o supruznicima ciji seksualni zivot nije zadovoljavajuci i stvarno ne znam odakle ispade ti sa tvojim komentarom. Da li si ti mlad, da li si ti lep? Ako nisi, sta hoces, cemu se nadas, kome se obracas uopste?

Boli grlo, komovica, pamučana krpa i vuneni šal, sutra k'o novi

pre 9 godina

Sto je najgore, u svom nezadovoljstvu, nasrtala i tukla, mene, pa decu.
(pera, 29. mart 2016 16:24)

Ako si već dao da tebe tuče, decu si morao da štitiš i da nju prijaviš. Uzgred, ne verujem nikad, dok ne čujem drugu stranu, sve ovo mi deluje malo naduvano i začinjeno neistinama. Ko zna šta je, u stvari, bilo?

Ja

pre 9 godina

Pera

Ja bih volela da cujem i njenu stranu price ili bar tvoje misljenje zasto se to tako razvijalo. Ti sve vreme samo opisujes sta se desavalo, nijednog trenutka se ne dotices moguceg uzroka, a nemoguce da je zena bez ikakvog razloga odjednom postala hladna, pa cak i nasilna. Zena koja nije emotivno ispunjena nece imati zelju za seksom, shvatitate valjda to - da su zene bica koja emocije stavljaju ispred svake fizicke zelje. I nece je emotivno ispuniti nikakve vikendice, pare i ne znam ti sta... nego samo cista ljubav, ma koliko otrcano zvucalo. Jos vise ce je odbiti saveti tipa - "isfoliraj zelju i orgazam da bi njemu udovoljila" ili "uzimaj neke preparate za vestacko povecanje zelje", a realno, to je ono sto se savetuje zenama.

Petar

pre 9 godina

"Realno, seks u braku je normalna pa i prirodna stvar za očekivati, a njegova učestalost zavisi od samih odnosa."

Ish, ajde - zamisli otkrica, seks normalan cak? Pa mora da nam se preci koji su to sve bespolno radili u grobu okrecu?

Kako srbija nikad sa seksom na kraj izasla nije, a kao nacija je fora..

zensko misljenje

pre 9 godina

Razocarani, nisi samo ti razocaran. I mi zene delimo tvoje misljenje, bar ja. Sad da mogu da vratim vreme samoj bih sebi i dete rodila, nista ne bih potpisala.

Ludilo

pre 9 godina

Moj brak je pukao posle 15 godina (2 divna klinca, kuca, stan u inostranstvu, vikendica, 3 auta, putovanja na sve kontinente, odlicne poslovne situacije), jer zadnjih 5-6 nije bilo odnosa, tj jeste - 4, 5 puta. 2 pokusaja terapije, gospodja ispsuje sve "njihove diplome". A uz to karakter, vecito svim i svacim nezadovoljna, a naime nema drugog i mnogo me volela. Ali... puklo. Sto je najgore, u svom nezadovoljstvu, nasrtala i tukla, mene, pa decu. Tada je u stvari sve bilo definitivno gotovo. Ne zelim nikome.
(pera, 29. mart 2016 16:24)

Sve ja druze razumem sto si napisao osim poslednjeg. Pa gde bre covece zena da digne ruku na tebe (neka bude i 120 kila)? Ocima bih je streljao, ne trebaju mi ruke..nista. Muskarac si... mogu ovi u medijima da pisu svasta, te ekonomska, te vojna itd. ravnopravnost ali opet ostaje ono osnovno da je zena zena, a muskarac muskarac.

Pametnjaković - there can be only one!

pre 9 godina

Meni nije potrebno da imam veze ili da uđem u brak da bih znao šta me čeka, ali retko ko je pametan kao ja.

Kole

pre 9 godina

Ljudi se zasite, a narocito ako je od pocetka brak bio - samo zbog familije, jer je rodbina pritisla ("kad ces ti da se zenis, a?" , "vreme ti je, ajde, ajde") i onda ljudi puknu i ozene se (udaju).

A nema ni LJ od ljubavi.
I normalno ako je od starta tako, ljudi se ne vole, ne podnose se. Na silu ostaju zajedno.

I jos nesto - naravno da postoje i nasilne zene. Samo zato sto su fizicki generalno slabije, ne znaci da nema agresivnih zena. Cak i fizicki napadnih.

zensko misljenje

pre 9 godina

Razocarani, nisi samo ti razocaran. I mi zene delimo tvoje misljenje, bar ja. Sad da mogu da vratim vreme samoj bih sebi i dete rodila, nista ne bih potpisala.

Muskarac

pre 9 godina

Ako u brak ne ulazite zbog dece, nemojte da ulazite u brak uopste.
Svaka cast retkima, ali samo retki nadju...retke.
(Razocaran, 29. mart 2016 15:28)

Popuno se slazem iz ugla muskarca, da se danas počinje sa brakom samo ako se zele deca. Ne razumem, da li imas decu ili ne? Ako se izgrade dobri odnosi sa decom, imaces prijatelje kad budu oni odrasli. Naravno i to moze da bude tesko,ako ima saplitanja, U braku si samo podneo zrtvu toga, vec kad je bio takav. I ne razmem ako nemas decu, sta smatras posledicom tog braka od 7 godina? Izgubljeno zdravlje, izgubljena mladost, izgubljeno vreme, to niko ne garantuje i da nije bilo braka, zar ne?
Mozda je brak bio i poslovna saradnja, zajednička firma, sve ulozeno u brak, da iako nema dece da se bas stavi tačka na sve to potrebno jos 7 godina?

I naravno, ako su tu jos deca tu, to potaje jos sve 100% teze.
Vise pitanja ngo odgovora.

Muskarac

pre 9 godina

Ako u brak ne ulazite zbog dece, nemojte da ulazite u brak uopste.
Svaka cast retkima, ali samo retki nadju...retke.
(Razocaran, 29. mart 2016 15:28)

Popuno se slazem iz ugla muskarca, da se danas pocinje sa brakom samo ako
se zele deca. Ne razumem, da li imas decu ili ne? Ako se izgrade dobri odnosi sa decom, imaces prijatelje kad budu oni odrasli. Naravno i to moze da bude tesko,ako ima saplitanja, U braku si samo podneo zrtvu toga, vec kad je bio takav. I ne razmem ako nemas decu, sta smatras posledicom tog braka od 7 godina? Izgubljeno zdravlje, izgubljena mladost, izgubljeno vreme, to niko ne garantuje i da nije bilo braka, zar ne?
Mozda je brak bio i poslovna saradnja, zajednicka firma, sve ulozeno u brak, da iako nema dece da se bas stavi tacka na sve to potrebno jos 7 godina?

I naravno, ako su tu jos deca tu, to potaje jos sve 100% teze.
Vise pitanja nego odgovora.

Bogdan

pre 9 godina

@Ja,

ne bih nista da prejudiciram ali sta treba da se desi da zena muzu napravi sljivu na oku ili polomi rebro... a posle toga lema i decu...
nazalost u zivotu se desi da covek prosto flipne... odlepi i cao... a da ima nasilnih zena, to potpisujem. prosto i njima dodje zuta minuta i ne mogu da se kontrolisu.
zao mi te dece... roditeljska ljubav je nesto najvaznije u zivotu za normalno i zdravo odrastanje... a majka je najvaznija osoba, da ne kazem bice...
zivot je zajebana stvar...
drzite se ljudi i pokusavajte da deci omogucite odrastanje u domu punom ISKRENE ljubavi.

anoniman

pre 9 godina

u braku sam 7 godina,imam redovan sex sa zenom,6-7 puta nedeljno,zadnjih godinu dana smo malo proredili,2-3 puta zbog silnih obaveza( posao,deca) ali nam je sjajno,kao na pocetku.ja povremeno imam neke izlete,ne cesto,kad se ukaze prilika,do skoro sam se vidjao sa 12 zena,sve su imale muzeve ili momke i sexualne probleme sa njoma koje su resavale samnom.puko sam i ja,nisam mogao izdrzati taj tempo pa sam broj sveo na 3 uz stalnu rotaciju.hocu da kazem svi parovi koji nemaju sexualne odnose verovatno su ih nasli negde sa strane.izvinjavam se na gramatickim greskama

Ja

pre 9 godina

Izvini, ali ja sam pitala njega, a ne tebe. Tema nije nasilje i nigde ja ne pravdam nasilje - nisam ga pitala zasto ga je zena tukla, nego sta on misli zasto je taj odnos pukao, a nasilje je tu bilo ocigledno samo poslednji stadijum. Mnogi su odnosi pukli zato sto se ljudi opuste u braku ili dugoj vezi i misle da se sve nekako podrazumeva, a nije tako. Ja mogu nekog da volim do neba, ali ako to ne pokazujem, kako ce on znati? Misli da mi cita ne moze... Ja i dalje zelim da cujem njegovo misljenje.

Mad Max

pre 9 godina

Pero kakav si ti cudak dzaba ti sve to sto imas kad zenu ne zadovoljavas i onda se zalis kako ri je puko brak jesi muskarac ili nisi stidi se

Frx

pre 9 godina

Obicno nije samo sex problem nego ima tu mnogo cega jos.
Drage dame, cak iako vam nije do toga, morate se potruditi zbog njega a orgazam odglumite, to rade mnoge danas.
Obrnuto se podrazumeva.

Razocaran

pre 9 godina

Posle 7 godina braka...Iskustvo i savet. Ako u brak ne ulazite zbog dece, nemojte da ulazite u brak uopste. Obaveze, balansiranje izmedju njenih i tvojih, pa sta je ko rekao, pa sta je ko mislio, pa mesanja sa svih strana uz sve ono sto nosi zivot... Iskreno, posle 7 godina, da mogu vratiti vreme...nikad ne bi usao u brak. U braku, osim sto ste samujete u drustvu, shvatate da robijate a ne znate zbog koje presude.
Svim muskarcima..dobrooo razmislite, iskomplikovacete sebi zivot do te mere, da cete zazaliti zbog zivota..Svaka cast retkima, ali samo retki nadju...retke.

Novi Sad

pre 9 godina

Brak bez telesno intimnih odnosa nije razlog za prevaru. Ako se one dogode, u njima se traze opravdanja za ucinjeno.
Niko od nas nije dete i svaki covek jeste podlozan prilagodjavanju.

Najjednostavnije resenje je razgovor, a ako on ne urodi plodovima, razvod je nesumnjivo bezbolniji od prevare.
Sve drugo je, opet ponavljam, samo opravdavanje postupka. Raj za amoralne i nemoralne. U danasnjem vremenu je nemoralno pomenuti moral.

cobo

pre 9 godina

Zanima me da li su ti ljudi
koji ne zele seks ljubomorni na recimo jednu cisto seksuanu vezu svoga partnera ?!
Ako jesu onda su egoisticni kao moto,ako nema meni ne dam ni tebi,onda ih treba varati na svakom koraku !

mj

pre 9 godina

hahhaha gde si bila dok si bila mlada i lepa?
kad ostare prodaju pricu o ljubavi i braku, a usput i onaj deo gde bi muskarcima to trebalo biti dovoljno za sex hehehe :)

black howk

pre 9 godina

"Љубав чини људе чеднима; и обрнуто, разврат не долази ни од чега другог до од недостатка љубави."

Nemir Mirni

pre 9 godina

pa evo rešenja :razmena
treba glasno pričati i kad pronađete ljude sa istim problemom ,jednostavno pristupiti akciji
ono dvoje kojima nije do seksa neka propreme hranu i desert dvojcu željnog seksa
pa kad završe i jedni i drugu mogu uživati zajedno i razmenjivati iskustva iz kulinarstva i seksa

pera

pre 9 godina

Moj brak je pukao posle 15 godina (2 divna klinca, kuca, stan u inostranstvu, vikendica, 3 auta, putovanja na sve kontinente, odlicne poslovne situacije), jer zadnjih 5-6 nije bilo odnosa, tj jeste - 4, 5 puta. 2 pokusaja terapije, gospodja ispsuje sve "njihove diplome". A uz to karakter, vecito svim i svacim nezadovoljna, a naime nema drugog i mnogo me volela. Ali... puklo. Sto je najgore, u svom nezadovoljstvu, nasrtala i tukla, mene, pa decu. Tada je u stvari sve bilo definitivno gotovo. Ne zelim nikome.

anoniman

pre 9 godina

u braku sam 7 godina,imam redovan sex sa zenom,6-7 puta nedeljno,zadnjih godinu dana smo malo proredili,2-3 puta zbog silnih obaveza( posao,deca) ali nam je sjajno,kao na pocetku.ja povremeno imam neke izlete,ne cesto,kad se ukaze prilika,do skoro sam se vidjao sa 12 zena,sve su imale muzeve ili momke i sexualne probleme sa njoma koje su resavale samnom.puko sam i ja,nisam mogao izdrzati taj tempo pa sam broj sveo na 3 uz stalnu rotaciju.hocu da kazem svi parovi koji nemaju sexualne odnose verovatno su ih nasli negde sa strane.izvinjavam se na gramatickim greskama

Johnny

pre 9 godina

Treba se malo okrenuti pravoslavnom načinu života. To se i ne radi u postu, a zna se kad je post. Ni sredom i petkom. Sad vidim da se čak dele zlatnici za one rođene na Božić, a začeti su na Blagovesti, veliki praznik u sred posta.
Veliki je stres kad očekuješ SVAKO veče ženu da će doći i inicirati seks. Sve treba da ima svoje vreme, a sa godinama muškarcima nije toliko do toga. Zamislite da neko svaki dan daje krv? Telo mora da se oporavi.
Ove serije Sex&Grad i ostale bljuvotine prave pometnju.
Sex nije zamena za frustracije i nezadovoljstva, niti dokaz privlačnosti i ljubavi.

Volim seks

pre 9 godina

Priznajem, da posle 30 godina braka nemam seks sa mojom
zenom (razlog ne zelim navesti), sta ne znaci da ga ne zelim.
U protivnom! Sastajem se sa drugom zenom kod koje mi seksa
nikada nije dosta, ubzuduje me i oboje dozivljavamo orgazam.

realan

pre 9 godina

Ja nisam u braku, ali sam u vezi. Imam 27 godina. Na početku je bilo super, ali sada seks praktikujemo jednom nedeljno, a nekad ni za tim nemam želju. Dal je stres ili zasićenost, ko zna.

SremacSm

pre 9 godina

Covek je poligamno bice. Civilizacijske i religijske norme i sistemi vrednosti uterali su nas u monogamiju, zbog cega smo nezadovoljni seksom, zbog cega je prigusena nasa priroda.

Ludilo

pre 9 godina

Moj brak je pukao posle 15 godina (2 divna klinca, kuca, stan u inostranstvu, vikendica, 3 auta, putovanja na sve kontinente, odlicne poslovne situacije), jer zadnjih 5-6 nije bilo odnosa, tj jeste - 4, 5 puta. 2 pokusaja terapije, gospodja ispsuje sve "njihove diplome". A uz to karakter, vecito svim i svacim nezadovoljna, a naime nema drugog i mnogo me volela. Ali... puklo. Sto je najgore, u svom nezadovoljstvu, nasrtala i tukla, mene, pa decu. Tada je u stvari sve bilo definitivno gotovo. Ne zelim nikome.
(pera, 29. mart 2016 16:24)

Sve ja druze razumem sto si napisao osim poslednjeg. Pa gde bre covece zena da digne ruku na tebe (neka bude i 120 kila)? Ocima bih je streljao, ne trebaju mi ruke..nista. Muskarac si... mogu ovi u medijima da pisu svasta, te ekonomska, te vojna itd. ravnopravnost ali opet ostaje ono osnovno da je zena zena, a muskarac muskarac.

Mad Max

pre 9 godina

Pero kakav si ti cudak dzaba ti sve to sto imas kad zenu ne zadovoljavas i onda se zalis kako ri je puko brak jesi muskarac ili nisi stidi se

?

pre 9 godina

Rastao sam se od žene pre tri meseca...jedan od razloga je upravo manjak seksa...posle porođaja nije se uopšte trudila da se malo dotera,zapustila se totalno...razišli smo se pre tri meseca...sad izgleda ko bomba...ništa mi nije jasno...osećam se izdanim.

Admiral Horatio Nelson

pre 9 godina

Ovo sve da se ne moze izdrzati bez seksa su ciste gluposti ! Ne moze se bez hrane, vode, zraka... Moze se izdrzati bez seksa ali sto neki nece to da trpe, pa i to razumijem. Ali nemoj da lupate da se bez toga ne moze!

drakula sa dorčola

pre 9 godina

Ja ne varam, ona neće sex, ja odem na drugo mesto zadovoljim potrebe i vratim se kući. Sad joj ni to ne vaja, sad sam kurvar, a to sto ona nije htela 14 meseci to je ok?....

ckm

pre 9 godina

Najače mi je kad čujem da se razgovorom reše problemi seksa. Ako je seks loš, više ga ne želiš, me privlači te žena/miškarac i to je to. Zato postoke javne kuće, platiš, opustiš se i mirna porodica...

moi

pre 9 godina

Problem je u tome sto se ljudi prepuste i zapuste. Prsten nista ne menja, naprotiv treba se i vise cimati. A danas supruznici se otrombose. Mnogo toga je u fizickom izgledu ... jer smo svi mi vizualisti. Tako da posle braka dece ... posvetite se sebi da bi njemu ili njoj bili lepi.

Ja

pre 9 godina

Pera

Ja bih volela da cujem i njenu stranu price ili bar tvoje misljenje zasto se to tako razvijalo. Ti sve vreme samo opisujes sta se desavalo, nijednog trenutka se ne dotices moguceg uzroka, a nemoguce da je zena bez ikakvog razloga odjednom postala hladna, pa cak i nasilna. Zena koja nije emotivno ispunjena nece imati zelju za seksom, shvatitate valjda to - da su zene bica koja emocije stavljaju ispred svake fizicke zelje. I nece je emotivno ispuniti nikakve vikendice, pare i ne znam ti sta... nego samo cista ljubav, ma koliko otrcano zvucalo. Jos vise ce je odbiti saveti tipa - "isfoliraj zelju i orgazam da bi njemu udovoljila" ili "uzimaj neke preparate za vestacko povecanje zelje", a realno, to je ono sto se savetuje zenama.

Djenka

pre 9 godina

Nema seksa??? Uzas! A kad nestane ljubavi, paznje, novca, prijatelja, roditelja, dece. Neko se razboli i umre. Nema seksa??? Odmah kod drugog ili druge, sta cekate?? Pa zar nije seks najvazniji na svetu, vazniji od zivota??? Kako odoleti zivotinjskim potrebama? Pa priroda je od vas napravila zivotinju koja ne moze da se kontrolise i kojoj je intelekt sekundaran, potreban vam je seks!!! Ne oklevajte, samo napred, genitalijama kroz zivot, kao Dominik Straus Kan, ne prihvatajte NE, samo uzimajte sta vam treba. A ponovo cu vas pitati kakav vam je zivot kad napunite 70 godina. I sa kim cete i kako skoncati.

mikele

pre 9 godina

moj frend Djuksi placa studenta 15 evrica da mu sexa zenu..svima dobro..student kupi rucak.knjigu za tu lovu..zena izmirena a nekad dok se oni sexaju on sedne do njih pomazi je po glavi i kaze: jel da duso da je ovo fino:):)

100 sexa za poneti

pre 9 godina

Sve se zavrsava zbog lazi. Ljudi lazu sami sebe. Ja sam sebe lagao misleci da mogu biti u vezi duzoj od 3 meseca. Koji crni brak? Sex postane dosadan vrlo brzo ako se lazete. A lazete se. Neko ne moze da opstane u istoj sobi sa osobom koju "voli" a treba da zivi sa njom. To je zlo. Te lazi koje sebi namecemo jer zelimo da budemo isti kao i svi ostali. Kuci zena spava u svojoj sobi a muz za kompom onanise na milfare jer nju boli glava od 2009. kad su se uzeli. Lazi vode u prevare a da li je opravdano? Sta je gore? Lagati onog drugog ili lagati sebe?

sam i srecan

pre 9 godina

(Razocaran, 29. mart 2016 15:28)

Druze svaka ti je Njegoseva.Vidim da si iskren...ja nisam bio u braku ali jesam ziveo 4 godine sa devojkom i prepoznao sam mnogo stvari.Kljucnu stvar potpisujem,ko ne ulazi u brak zbog dece neka i ne ulazi.Odlicna pametna i iskrena misao.

Ja

pre 9 godina

Ne razumem... Neko se podsmeva ljubavi, podsmeva se zenama i vredja ih, a hoce nesto... Pa sta hoces??? Ako je suv seks sve sto imas i zelis da ponudis, 99% zena ce ti odmah reci - prodji me se!!! Pa nismo mi sprave za rekreaciju bre!

Mihailo Davić

pre 9 godina

Imam 40 godina i nisam se ženio.
Kada vidim da je za samo 9 sati 1000 ljudi dalo plus za ove 2 tužne bračne priče, čini mi se da nisam pogrešio.

bok

pre 9 godina

Sto neko vec napisa,da mi je ova pamet nikada se ne bih zenio.Sada ko u zatvoru,mrzim zivot koji imam a ne mogu pobeci od njega.Jedino sto imam od ovog braka je da sam zamrzeo zenu koju sam voleo i da mi zivot prolazi bez seksa.

Pametnjaković - there can be only one!

pre 9 godina

Meni nije potrebno da imam veze ili da uđem u brak da bih znao šta me čeka, ali retko ko je pametan kao ja.

Boli grlo, komovica, pamučana krpa i vuneni šal, sutra k'o novi

pre 9 godina

Sto je najgore, u svom nezadovoljstvu, nasrtala i tukla, mene, pa decu.
(pera, 29. mart 2016 16:24)

Ako si već dao da tebe tuče, decu si morao da štitiš i da nju prijaviš. Uzgred, ne verujem nikad, dok ne čujem drugu stranu, sve ovo mi deluje malo naduvano i začinjeno neistinama. Ko zna šta je, u stvari, bilo?

Integrisani Holandez

pre 9 godina

Ja sam se potpuno distancirao od svoje zene. Vise ne mogu da budem taj koji "samo na to misli", dok je gospodja sada majka i vise ne moze da bude kao sto je bilo u vezi. Umoran sam i rado bih se razveo, a plasim se samoce. Imamo troje dece. Svaki razgovor o tome je osudjen na propast jer se svodi na moj monolog dok ona cuti i ceka mene da zavrsim. Sta da radim?

Nenad

pre 9 godina

Kapa dole za sve u braku pa makar mislili da robijaju bez presude ili savetuju "nemojte se nikada ženiti-udavati, ja sam se prevario/la". To su sve hrabri ljudi koji su u svoje vreme preuzeli odgovornost i uradili pravu stvar. Sve ostalo na šta se žale bi bilo tu u tim godinama i bez braka. Samo ne bi bilo njihove divne dece.

cicvara

pre 9 godina

@(Razocaran, 29. mart 2016 15:28)
Što bi rekao moj bato, kako se kome zalomi... Preko 10 god. sam u braku i ne bih je menjao ni za šta na svetu. Ta kriza o kojoj ti pričaš, će proći uskoro. Inače kažu "babe" u mom selu, ta sedma je kritična, ako ovo preguraš, posle samo ide na bolje ;)

blackdog

pre 9 godina

@Ja

Izvini, ali ti potezes sad ista opravdanja kao zenomrsci kad pravdaju muzeve nasilnike. "Nemoguce da je preko noci postao nasilan... Sta je predhodilo tome, cime ga je izazvala... Pa varala ga je... Provocirala ga je... itd. Za nasilje nema opravdanja, covek je srecan sto se spasio, sto je decu spasio, a nasilnik (u ovom slucaju nasilnica) nek' sam resava svoje probleme. Sa drugim delom tvog komentara se slazem ali ovaj deo o trazenju razloga i opravdanja za nasilje ne podrzavam. Zena sam i feminista, ali sam na prvom mestu pacifista.

Kole

pre 9 godina

Ljudi se zasite, a narocito ako je od pocetka brak bio - samo zbog familije, jer je rodbina pritisla ("kad ces ti da se zenis, a?" , "vreme ti je, ajde, ajde") i onda ljudi puknu i ozene se (udaju).

A nema ni LJ od ljubavi.
I normalno ako je od starta tako, ljudi se ne vole, ne podnose se. Na silu ostaju zajedno.

I jos nesto - naravno da postoje i nasilne zene. Samo zato sto su fizicki generalno slabije, ne znaci da nema agresivnih zena. Cak i fizicki napadnih.

Deda Radoje

pre 9 godina

pero : Mora da je bila jedinica, izuzetno lepa , hladna, tj. uzdržana u komunikaciji, posvećena sebi , pedantna ...i ne mnogo vatrena ... Nešto mi je to poznato...Takve žene misle da je dovoljno što su sa tobom i da zbog toga treba da budeš presrećan!

kica

pre 9 godina

Zivim na selu, planinski predeo i imam 43 god. Sex skoro svako vece sa zenom naravno. U braku 18 god. Ujutru salatica uz rakijicu, uvece obavezno vino uz veceru i obilje masne hrane. Bez sekiracije i stresa i pozitivno razmisljanje i eto sexa koliko hocete.

kako ko

pre 9 godina

bez šale, jedno dete 4 godine drugo 5 meseci po ceo dan pun gas što na poslu što kući uveče se samo pogledamo, nekada se i desi ...

Mr

pre 9 godina

Eh... ne mogu više ovako da živim... još kad mi kaže - slobodno nađi sebi ženu za seks ili posle razgovora - napuštam te jer nije fer da tako živiš, tebi treba ispunjen život ili meni je dete jedina osoba do koje mi je stalo i ne postoji drugo ništa... - skoro 15 godina braka... poslednje 3 su užasno teške. Cimeri sa obavezom oko deteta, koji spavaju u istom krevetu bez ikakvog dodira... samo - zdravo, može kafa, ručak gotov i sl. Najgorem neprijatelju ne želim ovakav život, a da sebi gradim ponovo drugi život s nekim - ne mogu...

Aca

pre 9 godina

"Ziveo" u takvom braku 2,5 godine i ne bih nikome pozeleo nesto slicno. Toliko smo bili otudjeni da ni zdravo jedno drugom nismo rekli 6 meseci. Razlog? Bilo ih je dosta ali ni jedan da bi ubilo brak i seks. Sada sam samac i uzivam u tome, sloboda i nikome ne polazem racune. Bolje sam sa sobom nego sam sa svima.

Sremac

pre 9 godina

Mnogima se brak raspada zbog pornografije. Tu se ljudi zatupe. Da ne ulazim u detalje ali porno filmovi odaljavaju partnere. Mnogo cesce muskarci postaju zavisnici ali su zrtve toga i jedni i drugi. Takodje iz istog razloga mnogo mladih danas nema nikog pod izgovorom sve su devojke iste ili obratno a ustvari niko se zaista i ne trudi da nadje partnera jer ima lak pristup pornografiji pa u roku od pola sata moze da vidi bar sto golih zena i istrazi sve svoje fantazije. Pornografija ubija čoveka.

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 9 godina

Ja nisam u braku, ali sam u vezi. Imam 27 godina. Na početku je bilo super, ali sada seks praktikujemo jednom nedeljno, a nekad ni za tim nemam želju. Dal je stres ili zasićenost, ko zna.
(realan, 29. mart 2016 16:08)
Zasicenost odmah da ti kazem ...

leeloo

pre 9 godina

Ne mogu da verujem da samo papir unistava seks. Ja sam u vezi 5 godina, vereni smo, seks je ostao isti kao na pocetku veze. Poslednja 4 meseca radimo na dobijanju bebe, lekar nam je rekao da ne menjamo navike vec samo da zapisemo kada smo imali odnos. Nikada nismo brojali dane, ali eto ispostavilo se da imamo 15-20 puta mesecno. Ne znam kako ce biti kada dodju deca, ali veruj da cemo se oboje potruditi da ostanemo na dvocifrenom broju.

cat

pre 9 godina

evo čitam priču mog života a nisam ni godinu dana u braku. Ne mogu da tvrdim da je samo suprug kriv ali on je taj koji je počeo da izbegava sex a onda sam i ja prestala da preuzimam inicijativu bukvalno sam se iskompleksirala misleći da je problem u meni i šta se desilo...?! samim tim što sam prestala da se trudim a počela da se neprestano zalim pa čak i vredjam situacija se pogoršala onda je došlo i dete i više ne znam sta da radim mlada sam zgodna muž je čak dosta stariji od mene ali ne znam sta je problem po svemu sudeći on nema zelju, da ima imao bi i sex i tačka. A ja se sve vise pitam do kad ću izdržati u takvom braku iako je tek počeo. šta će biti za 10 god kad je sad ovako?! drago mi je da nisam jedina bar!

programer

pre 9 godina

Evo algoritma za resenje problema:
1. Razgovor
Ako razgovor ne pomogne:
2. Pitati partenar da li prihvata da imate aferu seksualne prirode sa drugom osobom, jer je Vama seks bitan deo zivota
Ako to partner ne odobrava:
3. Zapitati sebe sta Vam je bitnije, seks ili partner?
Ako je odgovor seks:
4. Razvod.

Nikako varanje. Sve sto radite sebi radite.

moje iskustvo

pre 9 godina

(pera, 29. mart 2016 16:24)

SLican slucaj i kod nas. I isto se zavrsio. Tri godine je proslo od tada i mislim da kapiram sta se dogadjalo. Zapravo, oboje smo imali prilican problem koji nismo bili u stanju da samostalno resimo. Jer i nije imao resenje. Prosto, nismo bili jedno za drugo, samo su te razlike isplivale kada nam je zivot krenuo nizbrdo, u poslednje 2 godine braka. Probali smo i bracnu terapiju, savetnica nam je samo uzela pare i rekla kako sve zavisi od nas i nase zrelosti da resimo problem. Pa koji ces mi ***** onda ti ako sve zavisi od nas?! Prodavci magle! Sada sam srecno razveden i mislim da ce tako i ostati.

"svasta zovete ljubavlju,zato vam i ne traje"

pre 9 godina

Ne daj Boze da u brak ulazite samo zbog djece! Pozeljecete sto prije da izadjete van! Kao sto vas osobom ne cini samo to da imate djecu ili da ste udati/ozenjeni ili da imate posao ili stan ili da ste plavi,smedji,crni...tako vas sve zajedno ili neka kombinacija tih stvari cine kompletnim...u zavisnosti sta volite,cijenite,zelite. Ako ocekujete da bi brak trebao samo i uvijek biti uzivancija,zaljubljenost,zabava i raspolozenje ili produzenje vrste, e tada nemojte ulaziti u brak! Niti u bilo kakav odnos sa ljudima. Ako vas inace more obaveze,odgovornost,predanost i ozbiljnost u situacijama koje zivot uvijek povremeno sa sobom nosi,a bracni pogotovo,mozda bi trebalo da se zapitate da niste zastali u sazrijevanju? Vjeciti neodgovorni i polijeni nezerli.muskarac ili zena ne trebaju nikome a pogotovo ne vlastitoj djeci ili braku. Nisu svi za vezu,brak ili djecu..I to je ok,samo morate znati na vrijeme kod sebe to prepoznati.

Pr

pre 9 godina

U braku sam 3 god. Razlika izmedju nas je 6 god. Na početku seks je bio svakodnevno,a sada 1 ili 2 puta mesečno i sve na moju inicijativu. To je baš počelo da me muči,hajde da sam se promenila posle trudnoće vratilo se sve,nisam se zapustila. Ali njemu nije do seksa,ne pada mi napamet da ga varam,ali šta ću raditi za 10 god.? Užas.

Petar

pre 9 godina

"Realno, seks u braku je normalna pa i prirodna stvar za očekivati, a njegova učestalost zavisi od samih odnosa."

Ish, ajde - zamisli otkrica, seks normalan cak? Pa mora da nam se preci koji su to sve bespolno radili u grobu okrecu?

Kako srbija nikad sa seksom na kraj izasla nije, a kao nacija je fora..

zensko misljenje

pre 9 godina

Razocarani, nisi samo ti razocaran. I mi zene delimo tvoje misljenje, bar ja. Sad da mogu da vratim vreme samoj bih sebi i dete rodila, nista ne bih potpisala.

Muskarac

pre 9 godina

Ako u brak ne ulazite zbog dece, nemojte da ulazite u brak uopste.
Svaka cast retkima, ali samo retki nadju...retke.
(Razocaran, 29. mart 2016 15:28)

Popuno se slazem iz ugla muskarca, da se danas pocinje sa brakom samo ako
se zele deca. Ne razumem, da li imas decu ili ne? Ako se izgrade dobri odnosi sa decom, imaces prijatelje kad budu oni odrasli. Naravno i to moze da bude tesko,ako ima saplitanja, U braku si samo podneo zrtvu toga, vec kad je bio takav. I ne razmem ako nemas decu, sta smatras posledicom tog braka od 7 godina? Izgubljeno zdravlje, izgubljena mladost, izgubljeno vreme, to niko ne garantuje i da nije bilo braka, zar ne?
Mozda je brak bio i poslovna saradnja, zajednicka firma, sve ulozeno u brak, da iako nema dece da se bas stavi tacka na sve to potrebno jos 7 godina?

I naravno, ako su tu jos deca tu, to potaje jos sve 100% teze.
Vise pitanja nego odgovora.

Ja

pre 9 godina

mj
Sa koje planete si ti pao i o cemu pricas? Ovde se radi o supruznicima ciji seksualni zivot nije zadovoljavajuci i stvarno ne znam odakle ispade ti sa tvojim komentarom. Da li si ti mlad, da li si ti lep? Ako nisi, sta hoces, cemu se nadas, kome se obracas uopste?

???

pre 9 godina

posle 5.5 godina braka sa 39 godina i jednom predivnom devojcicom,jedan savet,POSTOVANJE!!!!,RAZUMEVANJE!!!,KOMPROMIS!!!..ni mi nemamo nesto puno sexa(7-8x mesecno,+,-) ali to je zbog obaveza,umora,devojcica zahtevna i tako.Ali naravno sve zavisi ko sta trazi od zivota,nekohoce da ima za sex vecito onu istu od 25,ali to je nemoguce.Samo postovanje i setite se "i u dobru i u zlu" i "ispunjavanje bracnih obaveza"..da vam kazem nemamo ni para,jena plata od 23k,i to je to,a opet nema svadja,nema nervoze,nicega,samo razumevanje i podrska i sav napor u decu....pozdrav!

zensko misljenje

pre 9 godina

Razocarani, nisi samo ti razocaran. I mi zene delimo tvoje misljenje, bar ja. Sad da mogu da vratim vreme samoj bih sebi i dete rodila, nista ne bih potpisala.

my way

pre 9 godina

Seks je precenjen.
(sladoledsmesom, 29. mart 2016 16:09)

Ako stvarno nema jos nekih osecanja osim seksa kao seksa, gotovo da nije vredno truda.

Petar

pre 9 godina

Ja sam u braku 7 godina, supruga nije zelela seks nakon rodjenja deteta i to je potrajalo, ja sam imao razumevanja a i ona je jer mi je rekla da nadjem neku za seks kombinaciju (ja to naravno nisam uradio). Nakon toga je opet zatrudnela i opet ista stvar...od tih 7 godina prve dve godine je bilo fantasticno, posle toga uzasno. Ne krivim nju, nije joj lako bilo i imala je jako teske porodjaje, sad najzad se vraca sve na svoje i sve cesce primenjujemo seks. Potrebno je bilo mnogo komunikacije, obostranog razumevanja, pomaganja, itd. Nadam se da ce se sve vratiti u normalu. Imajte strpljenja za supruznika, razgovarajte, pomazite jedno drugom i imajte razumevanja. Ne kazem da ce svima uspeti ali morate da pokusate jer u suprtonom najverovatnije sledi razvod.

Prolaznik

pre 9 godina

Zao mi je svih parova koji nisu kompatibilni. Zivot je dovoljno tezak i bez toga. Za sve one koji se zgrazavaju nad mogucnoscu da vode ljubav sa istom osobom - ja sam u braku 15 godina i svake godine nam je intimni zivot bio bolji i bolji. Od kako su deca porasla, ne mozemo ruke da sklonimo jedno sa drugog. Vodimo ljubav stalno i uzivamo (nadam se i trudim da i ona uziva kao ja). Ne zelim nikoga u krevetu osim nje! Nikada! I nikada mi nije dosadno, cini mi se da me uz dana u dan sve vise uzbudjuje. Mogu samo da vam pozelim da u zivotu nadjete takvu osobu i zadrzite je pored sebe do kraja zivota.

pera nastavak

pre 9 godina

Zelim da objasnim par detalja moje price (od juce, u komentarima). Prvo, dok je bilo redovnih odnosa, bili su sjajni, obostrano veoma zadovoljavajuci. Drugo, 2 puta je digla ruku na mene. Ja sam sebi obecao da nikada zenu necu da udarim, nikada. Ne zamisljam zajednicu tako, jednostavno nema smisla. Prvi put nista nisam uradio (dobio plavo oko, otkazao sve obaveze nekoliko dana). Drugi put sam pozvao policiju, konstatovali naprslinu rebra, i tuzio je, misleci da ce da shvati nesto. Nista. I naravno da kada je tukla decu, iz mesta sam trazio razvod, dobio ga, uzeo decu podrazumeva se ! Krivicna tuzba ceka Godoa, zar je to vise vazno... Decacima (manje od 10 godina) placam da idu kod psihologa redovno, jer kada sam prijavio socijalnom - mislite da je neko prstom mrdnuo... srpska posla. Meni je nestao ideal za koji sam ziveo, a najbitnije mi je da mi deca iz svega izadju sto manje traumatizirana iz ovog gorkog zivotnog iskustva. A posle svega, u mojih evo skoro 40 godina, nesto ne mislim na sex bas cesto. A prilika gde se okrenem. Sto takodje nije nikako normalno. Bar mi je lakse da se ovako anonimno poverim "nekome" i podelim moje iskustvo. Ali i posle svega, ja stvarno ne znam koji savet bilo kome mogu da dam.

zensko misljenje

pre 9 godina

Razocarani, nisi samo ti razocaran, i mi zene smo, bar ja. Sad da mogu vreme da vratim i dete bih samoj sebi rodila, nista ne bih potpisala. Ovako trpim a ne znam zasto trpim.

lilo

pre 9 godina

Brak je za stabilne i emocionalno zrele osobe koje znaju sta hoce i koje znaju da zivot ima razna lica, a lepota... je u oku posmatraca.

Muskarac

pre 9 godina

Ako u brak ne ulazite zbog dece, nemojte da ulazite u brak uopste.
Svaka cast retkima, ali samo retki nadju...retke.
(Razocaran, 29. mart 2016 15:28)

Popuno se slazem iz ugla muskarca, da se danas počinje sa brakom samo ako se zele deca. Ne razumem, da li imas decu ili ne? Ako se izgrade dobri odnosi sa decom, imaces prijatelje kad budu oni odrasli. Naravno i to moze da bude tesko,ako ima saplitanja, U braku si samo podneo zrtvu toga, vec kad je bio takav. I ne razmem ako nemas decu, sta smatras posledicom tog braka od 7 godina? Izgubljeno zdravlje, izgubljena mladost, izgubljeno vreme, to niko ne garantuje i da nije bilo braka, zar ne?
Mozda je brak bio i poslovna saradnja, zajednička firma, sve ulozeno u brak, da iako nema dece da se bas stavi tačka na sve to potrebno jos 7 godina?

I naravno, ako su tu jos deca tu, to potaje jos sve 100% teze.
Vise pitanja ngo odgovora.

Ja

pre 9 godina

Izvini, ali ja sam pitala njega, a ne tebe. Tema nije nasilje i nigde ja ne pravdam nasilje - nisam ga pitala zasto ga je zena tukla, nego sta on misli zasto je taj odnos pukao, a nasilje je tu bilo ocigledno samo poslednji stadijum. Mnogi su odnosi pukli zato sto se ljudi opuste u braku ili dugoj vezi i misle da se sve nekako podrazumeva, a nije tako. Ja mogu nekog da volim do neba, ali ako to ne pokazujem, kako ce on znati? Misli da mi cita ne moze... Ja i dalje zelim da cujem njegovo misljenje.

Bogdan

pre 9 godina

@Ja,

ne bih nista da prejudiciram ali sta treba da se desi da zena muzu napravi sljivu na oku ili polomi rebro... a posle toga lema i decu...
nazalost u zivotu se desi da covek prosto flipne... odlepi i cao... a da ima nasilnih zena, to potpisujem. prosto i njima dodje zuta minuta i ne mogu da se kontrolisu.
zao mi te dece... roditeljska ljubav je nesto najvaznije u zivotu za normalno i zdravo odrastanje... a majka je najvaznija osoba, da ne kazem bice...
zivot je zajebana stvar...
drzite se ljudi i pokusavajte da deci omogucite odrastanje u domu punom ISKRENE ljubavi.