Dženifer Aniston postaje majka u 52. godini?

Utorak, 13.04.2021.

11:25

Izvor: Super žena

Dženifer Aniston postaje majka u 52. godini? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

Orah

pre 3 godine

Nije mi baš ni jasno zašto se vređaju ljudi, ali i zašto osećaju potrebu da vređaju druge. Mada, emotivna tema...
Da li ćeš nekog zvati majka ili ne tvoja stvar.
Da li ćeš vezati značenje reči za rađanje ili brige o detetu?

Ako dete podignu baba i deda, zato što majka i otac nisu mogli?
Ako to urade ujka i ujna?

Ako neko ima dva biološka, a usvoji treće, šta da radi?

Reč majka nosi više od jednog značenja. Mislim da ne mora da se veže samo za rađanje, a opet nije baš ni da neme veze sa tim. Baba i ujna su valjda i dalje baba i ujna. Ako neko podigne dete i hoće da koristi tu reč nek je koristi... Majka Zemlja. Majka Srbija.

pera zdera

pre 3 godine

Ona ima 52 i moze da usvoji dete. Kod nas kada jedan roditelj ima vise od 45 kazu ti da ne mozes i upucuju te na nekakav zakon. Gde je tu logika?"
(oni i mi, 13. april 2021 13:52)

Niste u pravu. Moze i kod nas, samo najmanja razlika izmedju roditelja i deteta ne sme biti veca od 45 god.
(Milica, 13. april 2021 17:25)

42 godine je maksimalna razlika po našem zakonu.
(sladoledsmesom, 14. april 2021 07:29)
Ima logike za Srbiju takav zakon jer je zivotni vek ljudi kraći u istoj za par godina u odnosu na zapadne zemlje. Moje lično mišljenje je da neko sa 50 i kusur još uvek moze dete ta postavi na put čak i bolje od nekoga sa 20. Godine nisu toliko bitne koliko ljubav na prvom mestu a i materijalne mogućnosti. Ziveo sam neko vreme u Indiji gde je zivotni vek siromašnih oko 40 godina. U tim slojevima drustva ovakve pojave nisu moguće pa je sasvim normalno da devojke prvo dete dobijaju sa 14 što bi u Srbiji opet našli za shodno gundjanju. Evropa i USA nisu merilo sveta i

Pedja

pre 3 godine

a moja žena do 48g postala treći put baba a i lepša je od ove baba devojke.
(Bambuls, 13. april 2021 15:15)

Ne sumjam da i ona tebi laze da si njen Bred Pit.

Kancelar i ja

pre 3 godine

(Knjige, a ne samo zvona, praporci i sex, 13. april 2021 16:01)

Ti što se usavršavaju i što su ovo stvorili nisu ni predodređeni da rađaju. Ne znam kako se ova "usavršavala", osim što je usavršavala svoj bankovni račun i glumačku karijeru.

Vagica

pre 3 godine

Opet se svađaju oko različitih stvari. Jedno je pravna definicija, jedno je kako se neko oseća i ponaša. Biće tom detetu majka ako ga je usvojila ner će je dete tako zvati i takav će odnos napraviti, a pravno je usvojitelj ili koji li se već termin koristi, piše u zakonu...

siki

pre 3 godine

@(Sladjana, 13. april 2021 23:42)

Da, da baš. Ne zanosi se previše. Da ti poture tuđe dete u porodilištu pojma ne bi imala. Odgajala bi ga kao svoje biološko.

Aca

pre 3 godine

Cuj usvojila dete u 52...sto ne stavite naslov usvojila a ne postace mama?Tuzno sta radite,lazete citaoce.
A sto nije usvojila ranije neko dete ako je pokusavala da ima svoje ili ako je saznala a sazna se mnogo ranije da ne mozes da imas dete i sad u 52 god.usvojis dete.Meni ovo izgleda ovako,dosadili joj kicni ljubimci svu raskos koju je imal sve joj je bilo dostupno i ajde sad da uzmem jedno dete i koje ce nego ono gde faninsiram tamo neko sirotiste i mogu da biram koje cu dete bukvalno ga kupujem,ne kazem to dete ce imati sve ali opet.Ne znam ali...zasto u 52 god.sto nije ranije.

sladoledsmesom

pre 3 godine

Ona ima 52 i moze da usvoji dete. Kod nas kada jedan roditelj ima vise od 45 kazu ti da ne mozes i upucuju te na nekakav zakon. Gde je tu logika?"
(oni i mi, 13. april 2021 13:52)

Niste u pravu. Moze i kod nas, samo najmanja razlika izmedju roditelja i deteta ne sme biti veca od 45 god.
(Milica, 13. april 2021 17:25)

42 godine je maksimalna razlika po našem zakonu.

CATAPA

pre 3 godine

Niste u pravu. Moze i kod nas, samo najmanja razlika izmedju roditelja i deteta ne sme biti veca od 45 gid. Tako da bi ona kod nas mogla da usvoji dete od 7 god.
(Milica, 13. april 2021 17:25)
Niste ni Vi (potpuno) u pravu jer postoji i stav dva člana 99 porodičnog zakona:

(1) Razlika u godinama između usvojitelja i usvojenika ne može biti manja od 18 niti veća od 45 godina.
(2) Izuzetno, ministar nadležan za porodičnu zaštitu može dozvoliti usvojenje licu koje je starije od usvojenika manje od 18 godina ili licu koje je starije od usvojenika više od 45 godina ako je takvo usvojenje u najboljem interesu deteta.

Dakle takvo pravo ministra je ograničeno samo generalnim uslovima usvojenja po osnovu starosti usvojenika iz člana 90:

Član 90
(1) Usvojiti se može samo maloletno dete.
(2) Ne može se usvojiti dete pre nego što navrši treći mesec života.
(3) Ne može se usvojiti maloletno dete koje je steklo potpunu poslovnu sposobnost.

Znači i kod nas bi mogla da usvoji i dete koje samo mora da bude starije od tri meseca i mlađe od 18 godina. "Najbolji interes deteta" kada su u pitanju bogati usvojitelji ne mora da bude određen protekcijom ili korupcijom jer to dete stiče pravo nasleđivanja, pa može i realno da predstavlja najbolji interes tog deteta.

Što bi rekao mudri Bob Rok: "Bolje je naslijediti milijune nego samo bijedu i bolesti".

CATAPA

pre 3 godine

Ђорђе, ти си морон. И по Закону и по моралним начелима нормалних људи, усвојено и рођено дете немају никакве разлике.
(Sandra, 13. april 2021 12:43)
Samdra, ovde uopšte nije polemika da li se razlikuju prava i status usvojenog i rođenog deteta, nego majke i roditelja. Usvojenjem se prenose prava i obaveze "bioloških" roditelja na usvojitelje, ali se status bioloških roditelja ne briše u potpunosti jer se usvajanje može naknadno pravno osporiti. Upravo zato se Zakonom drugačije nazivaju roditelji koji su to pravo stekli usvajanjem ili rađanjem, pogotovo precizno majka:
Član 42
Majka deteta jeste žena koja ga je rodila.
Član 43
(1) Ako žena koja je rodila dete nije upisana u matičnu knjigu rođenih kao majka deteta, njeno materinstvo može biti utvrđeno pravnosnažnom sudskom presudom.
(2) Pravo na utvrđivanje materinstva imaju dete i žena koja tvrdi da je majka deteta.

Pa nije to ljudi samoposluga ili pijaca na kojoj ošacuješ dete koje ti se svidi, zapakuješ i nosiš kući! Pravni postupak je dug, upravo da bi se obezbedila saglasnost bioloških roditelja (po pravilu majke) ili nedvosmisleno utvrdilo da su roditelji nepoznati, u kom slučaju interese deteta zastupa organ starateljstva. I u slučaju biološkog ili pravno dodeljenog roditeljstva, oni tog prava mogu biti lišeni pod jednakim uslovima (delimično ili potpuno), ali biološko roditeljstvo naravno ne može, niti usvojitelji to mogu da zahtevaju po bilo kakvom osnovu. To pravo je utoliko "neotuđivo", član 42 je jasan.

Ena

pre 3 godine

Majka je majka samo po rodjenju. Ona ce biti roditelj tom detetu, ali jedino pravo majcinstvo je kada rodis svoje dete, jer je tu i neraskidiva bioloska veza.
(Sladjana)
Reci to onoj što je svojoj devojčici razbila glavu pre par dana... majka je ona koja voli i podigne dete, ne samo rodi

neki biser

pre 3 godine

Nisu roditelji koji su pravili dete nego oni sto vaspitaju i podizu. Vidim komentar nekog bisera da li su i vaspitacice u obdanistu majke ?! Pa dobrom delu dece i jesu , jer njihovi bioloski roditelji trceci za zaradom jedva da se ista posvecuju svojoj deci nazalost.
(RCZ,

Trcanje za zaradom je nesto drugo, to nekome odgovara i nema veze sa temom.
Nego reci nam koliko puta si otisao kod svoje mame (one iz obdanista)
da joj cestitas neki praznik? Posalje li ona tebi cestitku za rodjendan? Dodje
li 'mamica' ponekad?

Mr. Max

pre 3 godine

Lep gest i čudi me da se nije ranije odlučila na ovaj korak. Glupo je komentarisati nekog u lošem kontekstu ko pomaže finansiski sirotište i odluči se da usvoji neku devojčicu i pruži joj ljubav i sigurnost. Svaka čast

veselo Prase

pre 3 godine

sto se mene tice ja sam uvek gotivio lepu Dzenifer u kakvoj god kombinaciji. Sa prijateljima ili bez njih sa gomilom dece i muževa bivših ili bez njih...i tako mislim...ah Dzenifeerrr..

duki

pre 3 godine

a moja žena do 48g postala treći put baba a i lepša je od ove baba devojke.
(Bambuls, 13. april 2021 15:15)

Uzas. Ne znam sto to predstavljate kao neki uspeh. Sa 48 godina zelim da budem mlada zena sa detetom koje ima desetak god, a ne baba! Baba cu biti sa 70!
Vama i vasoj zeni sve najbolje svakako, srecno u cuvanju unucica...

Sladjana

pre 3 godine

@drago mi je zbog nje :))) mama je mama, bez obzira da li ga rodila ili ne!
(jelena, 13. april 2021 14:13)

Majka je majka samo po rodjenju. Ona ce biti roditelj tom detetu, ali jedino pravo majcinstvo je kada rodis svoje dete, jer je tu i neraskidiva bioloska veza.

jasamaja

pre 3 godine

O njoj i njenom problemu da se ostvari kao majka puno se pisalo, još dok je bila u braku sa Bred Pitom, i sama je i tome puno govorila. Znači žena ne može da rodi i konačno se odluči da usvoji dete što nije nimalo lako jer nije udata, i pritom čini divnu stvar jer će tom detetu pružiti i ljubav i materijalnu sigurnost i budućnost, a vi većinom tako komentarišete. I da, postaće majka, usvaja dete, ne znam šta tu nije jasno. Želim joj svu sreću, i njoj i detetu.

Verka

pre 3 godine

Nek'im je sa srecom. Ako je u pitanju devojcica iz sirotista, znaci da nije beba, a to je jos lepse jer stariju decu manje usvajaju. Dzenifer je poznata kao osoba sa mnogo dobrih prijatelja i imace podrsku, i ona i devojcica. Mozda je trebala i ranije, ali kad je Elton Dzon mogao da dobije dete sa preko 60 godina, nemojmo suditi Dzenifer. O njoj nikad niko nije lose govorio.

magla svuda oko nas

pre 3 godine

au koliko kompleksasa koji nista drugo u zivotu nisu ni uradili nego samo se mrestili, napraviti dete moze svako, a biti roditelj mozda njih 5%..

Komša

pre 3 godine

Uradila je nešto lepo.
Glupo je kritikovati ženu zbog zoga što je neko upotrebio neki termin koji mozda nije pravno tačan ali jeste životno,suštinski.
Nek joj je sa srecom - i njoj i detetu.

ma vazi

pre 3 godine

Nisu roditelji koji su pravili dete nego oni sto vaspitaju i podizu. Vidim komentar nekog bisera da li su i vaspitacice u obdanistu majke ?! Pa dobrom delu dece i jesu , jer njihovi bioloski roditelji trceci za zaradom jedva da se ista posvecuju svojoj deci nazalost.
(RCZ, 13. april 2021 16:33)
Pa najbolje da se posvete deci a ti da ih sve izdrzavas.

Nata

pre 3 godine

@ Jovanina tetka

Svaka vam je na mestu. Alal vera. Muka mi je od ovog našeg primitivizma. Da se skinula gola, pobrala vi više simpatija nego ovim humanim, divnim gestom. Užas i sramota!

Kevo, ćale si, keve mi.

pre 3 godine

Djordje care, vrhunsko trolovanje, odavno se nije ovoliko dušebrižnika upecalo.

A ja kad obučem Piksijev dres, jesam li ja onda Piksi?

Ninamandarina

pre 3 godine

Lepo, meni je ona oduvek simpatična, što se tiče komentara, grozni ko i uvek, ovde komentariše mnogo isfrustriranih i iskompleksiranih ljudi, mnoge žene rode dete pa ga napuste, to nisu majke, treba dete i vaspitati i izvesti na pravi put.

Milica

pre 3 godine

Jesu li i one sto rade u obdanistu majke? One provedu sa djecom vise nego majke
ako ne racunamo vrijeme od 22-07h. Nemoj da lupas.
(///, 13. april 2021 16:12)

Ne bi trebalo da budu, ali nekoj deci koja su vise tamo nego kuci, su sigurno blize vaspitacice od majki.

Milica

pre 3 godine

"Ona ima 52 i moze da usvoji dete. Kod nas kada jedan roditelj ima vise od 45 kazu ti da ne mozes i upucuju te na nekakav zakon. Gde je tu logika?"
(oni i mi, 13. april 2021 13:52)

Niste u pravu. Moze i kod nas, samo najmanja razlika izmedju roditelja i deteta ne sme biti veca od 45 gid. Tako da bi ona kod nas mogla da usvoji dete od 7 god.
Ne svidja se ni meni ta diskriminacija, ali razumem da mora neka mera da se postavi.
A sad, javne licnosti po Americi mogu, verovatno, do stote godine da usvajaju bebe.

///

pre 3 godine

Majka je žena koja obavlja ulogu odgoja deteta, nebitno da li joj je dete biološki potomak. Poenta je u tome kako dete percipira osobu koja bdi nad njim i odgaja ga, a ne da li mu je prenela svoj genetski materijal.
(Jelena

Jesu li i one sto rade u obdanistu majke? One provedu sa djecom vise nego majke
ako ne racunamo vrijeme od 22-07h. Nemoj da lupas.

RCZ

pre 3 godine

Nisu roditelji koji su pravili dete nego oni sto vaspitaju i podizu. Vidim komentar nekog bisera da li su i vaspitacice u obdanistu majke ?! Pa dobrom delu dece i jesu , jer njihovi bioloski roditelji trceci za zaradom jedva da se ista posvecuju svojoj deci nazalost.

Knjige, a ne samo zvona, praporci i sex

pre 3 godine

@ A moja žena do 48g postala treći put baba a i lepša je od ove baba devojke.
(Bambuls, 13. april 2021 15:15)
Zvuči neverovatno, ali postoje ljudi koji vole da uče i usavršavaju se a ne samo da se razmnožavaju. Zahvaljujući takvima, vaša ćerka/ snaja se porodila u bolnici a ne u štali.

Norco

pre 3 godine

@Knjige, a ne samo zvona, praporci i sex

a dok "učiš i usavršavaš se" zabranjeno ti je da radjaš i imaš decu?

Vidimo I ova glumica se ubila od učenja i doprinosa čovečanstvu pa nije imala vremena da radja...

Aj glumi pamet kod dece u komšiluki, nemoj ovde.

wub

pre 3 godine

Zbog sebicnosti nikada nije htjela imati svoje dijete, sto zbog opterecenosti svojim izgledom sto zbog lijepog zivota i karijere. Tu je nikad nisam opravdavao a ovako je super lik i odlicna glumica za romanticne komedije. Svi smo nekad bili zaljubljeni u Dzenifer.
(Dragan RS, 13. april 2021 12:25)

A ti znaš zbog čega nikad nije rodila dete? Nije ti palo na pamet da možda žena ima neke zdravstvene probleme? Jadni su ljudi koji ovako komentarišu žene bez dece.

Jelena

pre 3 godine

@ (Djordje, 13. april 2021 12:17)
Jedini moron ovde si TI! Majka je žena koja obavlja ulogu odgoja deteta, nebitno da li joj je dete biološki potomak. Poenta je u tome kako dete percipira osobu koja bdi nad njim i odgaja ga, a ne da li mu je prenela svoj genetski materijal.

Dobro informisan

pre 3 godine

@slabo informisan Zar ona nema neku decu sa Bred Pit?
(slabo informisan, 13. april 2021 14:33)

Ima, ali on nije hteo da joj kaze dok ne odrastu....

Sanja

pre 3 godine

Ovako.
Ima zena koje zaravo ne zele decu i to je naravno okej. problem je kada shvate da ne mogu da imaju tog muskarca o kome sanjaju (idealan naravno) i onda rese da rode/usvoje da ne bi bile same.
Usvajanje je jos i bolje. Ako nista drugo nikog nisi dovukao na svet samo da bi imao nekoga da te bezuslovno voli, da ne budes sam.
Radjanje iz ovog razloga je jedan od najsebicnijih cinova ikad.

Ostin A

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)

Majka označava i jedno i drugo. Ovo o čemu ti pričaš je biološka majka.

Pedja

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)

Svaka budala moze da rodi, majka se postaje. Idiote.

da, ironija

pre 3 godine

"Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)"

Tako je! I sto vise dece rodis to si bolja majka! Tako da su najbolje majke medju nekim nacionalnim manjinama!

466453

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)

Vidiš da si osuđen za ovaj rezon po broju negativnih ocena, treba da ti je jasno, kad Pero i Mirko usvoje dete neko će postati majka. A ko, pojma nemam, dete bi trebalo da ima majku jer sva deca je imaju, inače će biti mobinga pri uzrastanju. :/

Daniel

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)

Naravno da postaje majka: tom detetu koje usvaja.

rebro

pre 3 godine

@Djordje, svi rečnici sveta ne mogu da ponude pravu reč za Vas, ali vredi probati.
Ja bi rekao da ste Vi jedna mala, zla, jadna i nadasve ogavna osoba.

Apatrid

pre 3 godine

@Djordje - pa cije dete ce biti nego njeno, magarcino jedna? da tebi kazu roditelji da si usvojen, da li bi ti manje bili roditelji ili bi se smatrao za tudje dete?

Sinatra

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)

Ovo "Moroni" ti je ocigledno potpis.

oni i mi

pre 3 godine

Ona ima 52 i moze da usvoji dete. Kod nas kada jedan roditelj ima vise od 45 kazu ti da ne mozes i upucuju te na nekakav zakon. Gde je tu logika?

Mix

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)
Koji si ti,nemam reci koje bi mi ovde dozvolili sta bih ti rekao.Jel moguce da neko moze ovako nesto da napise,auuuu gde ja zivim.

Dragan RS

pre 3 godine

Zbog sebicnosti nikada nije htjela imati svoje dijete, sto zbog opterecenosti svojim izgledom sto zbog lijepog zivota i karijere. Tu je nikad nisam opravdavao a ovako je super lik i odlicna glumica za romanticne komedije. Svi smo nekad bili zaljubljeni u Dzenifer.

realno

pre 3 godine

Zena postaje majka tom detetu, rodila ga ili ne, mozda nije bioloska ali ako ce da to dete vaspita i izvede na pravi put vec obavlja veliki deo duznosti majke. Neke zene rode pa ne budu ni m od majke detetu, neke dete rode pa ostave da ne kazem gde..pre bih rekao da je Dzenifer majka nego neke bioloske majke.

А. Петров

pre 3 godine

52=2х26. Могла је лако и бака да постане.
У сваком случају јој желим пуно радости са бебом.

Jovanina tetka

pre 3 godine

Stid i sram da bude sve vas koji mislite da ne postaje majka ako nije rodila! Sta vi znate o deci i ljubavi i majcinstvu! Sramite se, pih, kako smo pogani i isfrustrirani postali. Svi ljudi koji su usvojili decu vole ih kao da su ih i napravili i rodili, a sta mislite, kako ih deca zovu!?! Sokirace vas da su to jedini mama i tata koje znaju, i tako ih i zovu! Stid i sram da vas bude, sve za koje ona ne postaje mama jer "nije rodila". gadite mi se

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

Srbistanija u komentarima, klasična. Sada će oni da objasne da u stvari nisi roditelj ako usvojiš. Zemljo otvori se!

Odzidza Ofoe

pre 3 godine

Lepo i humano..ali usvojiti dete nije materinstvo, nego starateljstvo, nemam decu jos uvek ali voleo bih imati a ovaj naslov je vrlo neumesan

Sandra

pre 3 godine

Ђорђе, ти си морон. И по Закону и по моралним начелима нормалних људи, усвојено и рођено дете немају никакве разлике.

Bljuzgo Drpović

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)
Naslov je bez veze jednako kao i sto je tvoj komentar.Ona ce biti majka tom detetu,ne bioloska ali majka svakako i nije majka ona koja samo rodi nego i gaji dete nakon rodjenja.Majka je titula koja se moze oduzeti nekim zenama kao sto se dodeli nekoj zeni.

Pedja

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)

Svaka budala moze da rodi, majka se postaje. Idiote.

Knjige, a ne samo zvona, praporci i sex

pre 3 godine

@ A moja žena do 48g postala treći put baba a i lepša je od ove baba devojke.
(Bambuls, 13. april 2021 15:15)
Zvuči neverovatno, ali postoje ljudi koji vole da uče i usavršavaju se a ne samo da se razmnožavaju. Zahvaljujući takvima, vaša ćerka/ snaja se porodila u bolnici a ne u štali.

Sandra

pre 3 godine

Ђорђе, ти си морон. И по Закону и по моралним начелима нормалних људи, усвојено и рођено дете немају никакве разлике.

wub

pre 3 godine

Zbog sebicnosti nikada nije htjela imati svoje dijete, sto zbog opterecenosti svojim izgledom sto zbog lijepog zivota i karijere. Tu je nikad nisam opravdavao a ovako je super lik i odlicna glumica za romanticne komedije. Svi smo nekad bili zaljubljeni u Dzenifer.
(Dragan RS, 13. april 2021 12:25)

A ti znaš zbog čega nikad nije rodila dete? Nije ti palo na pamet da možda žena ima neke zdravstvene probleme? Jadni su ljudi koji ovako komentarišu žene bez dece.

Ostin A

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)

Majka označava i jedno i drugo. Ovo o čemu ti pričaš je biološka majka.

Jovanina tetka

pre 3 godine

Stid i sram da bude sve vas koji mislite da ne postaje majka ako nije rodila! Sta vi znate o deci i ljubavi i majcinstvu! Sramite se, pih, kako smo pogani i isfrustrirani postali. Svi ljudi koji su usvojili decu vole ih kao da su ih i napravili i rodili, a sta mislite, kako ih deca zovu!?! Sokirace vas da su to jedini mama i tata koje znaju, i tako ih i zovu! Stid i sram da vas bude, sve za koje ona ne postaje mama jer "nije rodila". gadite mi se

Ninamandarina

pre 3 godine

Lepo, meni je ona oduvek simpatična, što se tiče komentara, grozni ko i uvek, ovde komentariše mnogo isfrustriranih i iskompleksiranih ljudi, mnoge žene rode dete pa ga napuste, to nisu majke, treba dete i vaspitati i izvesti na pravi put.

Mix

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)
Koji si ti,nemam reci koje bi mi ovde dozvolili sta bih ti rekao.Jel moguce da neko moze ovako nesto da napise,auuuu gde ja zivim.

magla svuda oko nas

pre 3 godine

au koliko kompleksasa koji nista drugo u zivotu nisu ni uradili nego samo se mrestili, napraviti dete moze svako, a biti roditelj mozda njih 5%..

Apatrid

pre 3 godine

@Djordje - pa cije dete ce biti nego njeno, magarcino jedna? da tebi kazu roditelji da si usvojen, da li bi ti manje bili roditelji ili bi se smatrao za tudje dete?

Jelena

pre 3 godine

@ (Djordje, 13. april 2021 12:17)
Jedini moron ovde si TI! Majka je žena koja obavlja ulogu odgoja deteta, nebitno da li joj je dete biološki potomak. Poenta je u tome kako dete percipira osobu koja bdi nad njim i odgaja ga, a ne da li mu je prenela svoj genetski materijal.

Daniel

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)

Naravno da postaje majka: tom detetu koje usvaja.

Sinatra

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)

Ovo "Moroni" ti je ocigledno potpis.

Komša

pre 3 godine

Uradila je nešto lepo.
Glupo je kritikovati ženu zbog zoga što je neko upotrebio neki termin koji mozda nije pravno tačan ali jeste životno,suštinski.
Nek joj je sa srecom - i njoj i detetu.

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

Srbistanija u komentarima, klasična. Sada će oni da objasne da u stvari nisi roditelj ako usvojiš. Zemljo otvori se!

Bljuzgo Drpović

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)
Naslov je bez veze jednako kao i sto je tvoj komentar.Ona ce biti majka tom detetu,ne bioloska ali majka svakako i nije majka ona koja samo rodi nego i gaji dete nakon rodjenja.Majka je titula koja se moze oduzeti nekim zenama kao sto se dodeli nekoj zeni.

Verka

pre 3 godine

Nek'im je sa srecom. Ako je u pitanju devojcica iz sirotista, znaci da nije beba, a to je jos lepse jer stariju decu manje usvajaju. Dzenifer je poznata kao osoba sa mnogo dobrih prijatelja i imace podrsku, i ona i devojcica. Mozda je trebala i ranije, ali kad je Elton Dzon mogao da dobije dete sa preko 60 godina, nemojmo suditi Dzenifer. O njoj nikad niko nije lose govorio.

Nata

pre 3 godine

@ Jovanina tetka

Svaka vam je na mestu. Alal vera. Muka mi je od ovog našeg primitivizma. Da se skinula gola, pobrala vi više simpatija nego ovim humanim, divnim gestom. Užas i sramota!

rebro

pre 3 godine

@Djordje, svi rečnici sveta ne mogu da ponude pravu reč za Vas, ali vredi probati.
Ja bi rekao da ste Vi jedna mala, zla, jadna i nadasve ogavna osoba.

realno

pre 3 godine

Zena postaje majka tom detetu, rodila ga ili ne, mozda nije bioloska ali ako ce da to dete vaspita i izvede na pravi put vec obavlja veliki deo duznosti majke. Neke zene rode pa ne budu ni m od majke detetu, neke dete rode pa ostave da ne kazem gde..pre bih rekao da je Dzenifer majka nego neke bioloske majke.

oni i mi

pre 3 godine

Ona ima 52 i moze da usvoji dete. Kod nas kada jedan roditelj ima vise od 45 kazu ti da ne mozes i upucuju te na nekakav zakon. Gde je tu logika?

jasamaja

pre 3 godine

O njoj i njenom problemu da se ostvari kao majka puno se pisalo, još dok je bila u braku sa Bred Pitom, i sama je i tome puno govorila. Znači žena ne može da rodi i konačno se odluči da usvoji dete što nije nimalo lako jer nije udata, i pritom čini divnu stvar jer će tom detetu pružiti i ljubav i materijalnu sigurnost i budućnost, a vi većinom tako komentarišete. I da, postaće majka, usvaja dete, ne znam šta tu nije jasno. Želim joj svu sreću, i njoj i detetu.

da, ironija

pre 3 godine

"Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)"

Tako je! I sto vise dece rodis to si bolja majka! Tako da su najbolje majke medju nekim nacionalnim manjinama!

Milica

pre 3 godine

"Ona ima 52 i moze da usvoji dete. Kod nas kada jedan roditelj ima vise od 45 kazu ti da ne mozes i upucuju te na nekakav zakon. Gde je tu logika?"
(oni i mi, 13. april 2021 13:52)

Niste u pravu. Moze i kod nas, samo najmanja razlika izmedju roditelja i deteta ne sme biti veca od 45 gid. Tako da bi ona kod nas mogla da usvoji dete od 7 god.
Ne svidja se ni meni ta diskriminacija, ali razumem da mora neka mera da se postavi.
A sad, javne licnosti po Americi mogu, verovatno, do stote godine da usvajaju bebe.

Sanja

pre 3 godine

Ovako.
Ima zena koje zaravo ne zele decu i to je naravno okej. problem je kada shvate da ne mogu da imaju tog muskarca o kome sanjaju (idealan naravno) i onda rese da rode/usvoje da ne bi bile same.
Usvajanje je jos i bolje. Ako nista drugo nikog nisi dovukao na svet samo da bi imao nekoga da te bezuslovno voli, da ne budes sam.
Radjanje iz ovog razloga je jedan od najsebicnijih cinova ikad.

Milica

pre 3 godine

Jesu li i one sto rade u obdanistu majke? One provedu sa djecom vise nego majke
ako ne racunamo vrijeme od 22-07h. Nemoj da lupas.
(///, 13. april 2021 16:12)

Ne bi trebalo da budu, ali nekoj deci koja su vise tamo nego kuci, su sigurno blize vaspitacice od majki.

Dobro informisan

pre 3 godine

@slabo informisan Zar ona nema neku decu sa Bred Pit?
(slabo informisan, 13. april 2021 14:33)

Ima, ali on nije hteo da joj kaze dok ne odrastu....

RCZ

pre 3 godine

Nisu roditelji koji su pravili dete nego oni sto vaspitaju i podizu. Vidim komentar nekog bisera da li su i vaspitacice u obdanistu majke ?! Pa dobrom delu dece i jesu , jer njihovi bioloski roditelji trceci za zaradom jedva da se ista posvecuju svojoj deci nazalost.

ma vazi

pre 3 godine

Nisu roditelji koji su pravili dete nego oni sto vaspitaju i podizu. Vidim komentar nekog bisera da li su i vaspitacice u obdanistu majke ?! Pa dobrom delu dece i jesu , jer njihovi bioloski roditelji trceci za zaradom jedva da se ista posvecuju svojoj deci nazalost.
(RCZ, 13. april 2021 16:33)
Pa najbolje da se posvete deci a ti da ih sve izdrzavas.

Ena

pre 3 godine

Majka je majka samo po rodjenju. Ona ce biti roditelj tom detetu, ali jedino pravo majcinstvo je kada rodis svoje dete, jer je tu i neraskidiva bioloska veza.
(Sladjana)
Reci to onoj što je svojoj devojčici razbila glavu pre par dana... majka je ona koja voli i podigne dete, ne samo rodi

duki

pre 3 godine

a moja žena do 48g postala treći put baba a i lepša je od ove baba devojke.
(Bambuls, 13. april 2021 15:15)

Uzas. Ne znam sto to predstavljate kao neki uspeh. Sa 48 godina zelim da budem mlada zena sa detetom koje ima desetak god, a ne baba! Baba cu biti sa 70!
Vama i vasoj zeni sve najbolje svakako, srecno u cuvanju unucica...

Odzidza Ofoe

pre 3 godine

Lepo i humano..ali usvojiti dete nije materinstvo, nego starateljstvo, nemam decu jos uvek ali voleo bih imati a ovaj naslov je vrlo neumesan

466453

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)

Vidiš da si osuđen za ovaj rezon po broju negativnih ocena, treba da ti je jasno, kad Pero i Mirko usvoje dete neko će postati majka. A ko, pojma nemam, dete bi trebalo da ima majku jer sva deca je imaju, inače će biti mobinga pri uzrastanju. :/

Sladjana

pre 3 godine

@drago mi je zbog nje :))) mama je mama, bez obzira da li ga rodila ili ne!
(jelena, 13. april 2021 14:13)

Majka je majka samo po rodjenju. Ona ce biti roditelj tom detetu, ali jedino pravo majcinstvo je kada rodis svoje dete, jer je tu i neraskidiva bioloska veza.

CATAPA

pre 3 godine

Niste u pravu. Moze i kod nas, samo najmanja razlika izmedju roditelja i deteta ne sme biti veca od 45 gid. Tako da bi ona kod nas mogla da usvoji dete od 7 god.
(Milica, 13. april 2021 17:25)
Niste ni Vi (potpuno) u pravu jer postoji i stav dva člana 99 porodičnog zakona:

(1) Razlika u godinama između usvojitelja i usvojenika ne može biti manja od 18 niti veća od 45 godina.
(2) Izuzetno, ministar nadležan za porodičnu zaštitu može dozvoliti usvojenje licu koje je starije od usvojenika manje od 18 godina ili licu koje je starije od usvojenika više od 45 godina ako je takvo usvojenje u najboljem interesu deteta.

Dakle takvo pravo ministra je ograničeno samo generalnim uslovima usvojenja po osnovu starosti usvojenika iz člana 90:

Član 90
(1) Usvojiti se može samo maloletno dete.
(2) Ne može se usvojiti dete pre nego što navrši treći mesec života.
(3) Ne može se usvojiti maloletno dete koje je steklo potpunu poslovnu sposobnost.

Znači i kod nas bi mogla da usvoji i dete koje samo mora da bude starije od tri meseca i mlađe od 18 godina. "Najbolji interes deteta" kada su u pitanju bogati usvojitelji ne mora da bude određen protekcijom ili korupcijom jer to dete stiče pravo nasleđivanja, pa može i realno da predstavlja najbolji interes tog deteta.

Što bi rekao mudri Bob Rok: "Bolje je naslijediti milijune nego samo bijedu i bolesti".

Kevo, ćale si, keve mi.

pre 3 godine

Djordje care, vrhunsko trolovanje, odavno se nije ovoliko dušebrižnika upecalo.

A ja kad obučem Piksijev dres, jesam li ja onda Piksi?

А. Петров

pre 3 godine

52=2х26. Могла је лако и бака да постане.
У сваком случају јој желим пуно радости са бебом.

Mr. Max

pre 3 godine

Lep gest i čudi me da se nije ranije odlučila na ovaj korak. Glupo je komentarisati nekog u lošem kontekstu ko pomaže finansiski sirotište i odluči se da usvoji neku devojčicu i pruži joj ljubav i sigurnost. Svaka čast

sladoledsmesom

pre 3 godine

Ona ima 52 i moze da usvoji dete. Kod nas kada jedan roditelj ima vise od 45 kazu ti da ne mozes i upucuju te na nekakav zakon. Gde je tu logika?"
(oni i mi, 13. april 2021 13:52)

Niste u pravu. Moze i kod nas, samo najmanja razlika izmedju roditelja i deteta ne sme biti veca od 45 god.
(Milica, 13. april 2021 17:25)

42 godine je maksimalna razlika po našem zakonu.

Dragan RS

pre 3 godine

Zbog sebicnosti nikada nije htjela imati svoje dijete, sto zbog opterecenosti svojim izgledom sto zbog lijepog zivota i karijere. Tu je nikad nisam opravdavao a ovako je super lik i odlicna glumica za romanticne komedije. Svi smo nekad bili zaljubljeni u Dzenifer.

///

pre 3 godine

Majka je žena koja obavlja ulogu odgoja deteta, nebitno da li joj je dete biološki potomak. Poenta je u tome kako dete percipira osobu koja bdi nad njim i odgaja ga, a ne da li mu je prenela svoj genetski materijal.
(Jelena

Jesu li i one sto rade u obdanistu majke? One provedu sa djecom vise nego majke
ako ne racunamo vrijeme od 22-07h. Nemoj da lupas.

Aca

pre 3 godine

Cuj usvojila dete u 52...sto ne stavite naslov usvojila a ne postace mama?Tuzno sta radite,lazete citaoce.
A sto nije usvojila ranije neko dete ako je pokusavala da ima svoje ili ako je saznala a sazna se mnogo ranije da ne mozes da imas dete i sad u 52 god.usvojis dete.Meni ovo izgleda ovako,dosadili joj kicni ljubimci svu raskos koju je imal sve joj je bilo dostupno i ajde sad da uzmem jedno dete i koje ce nego ono gde faninsiram tamo neko sirotiste i mogu da biram koje cu dete bukvalno ga kupujem,ne kazem to dete ce imati sve ali opet.Ne znam ali...zasto u 52 god.sto nije ranije.

Norco

pre 3 godine

@Knjige, a ne samo zvona, praporci i sex

a dok "učiš i usavršavaš se" zabranjeno ti je da radjaš i imaš decu?

Vidimo I ova glumica se ubila od učenja i doprinosa čovečanstvu pa nije imala vremena da radja...

Aj glumi pamet kod dece u komšiluki, nemoj ovde.

neki biser

pre 3 godine

Nisu roditelji koji su pravili dete nego oni sto vaspitaju i podizu. Vidim komentar nekog bisera da li su i vaspitacice u obdanistu majke ?! Pa dobrom delu dece i jesu , jer njihovi bioloski roditelji trceci za zaradom jedva da se ista posvecuju svojoj deci nazalost.
(RCZ,

Trcanje za zaradom je nesto drugo, to nekome odgovara i nema veze sa temom.
Nego reci nam koliko puta si otisao kod svoje mame (one iz obdanista)
da joj cestitas neki praznik? Posalje li ona tebi cestitku za rodjendan? Dodje
li 'mamica' ponekad?

veselo Prase

pre 3 godine

sto se mene tice ja sam uvek gotivio lepu Dzenifer u kakvoj god kombinaciji. Sa prijateljima ili bez njih sa gomilom dece i muževa bivših ili bez njih...i tako mislim...ah Dzenifeerrr..

CATAPA

pre 3 godine

Ђорђе, ти си морон. И по Закону и по моралним начелима нормалних људи, усвојено и рођено дете немају никакве разлике.
(Sandra, 13. april 2021 12:43)
Samdra, ovde uopšte nije polemika da li se razlikuju prava i status usvojenog i rođenog deteta, nego majke i roditelja. Usvojenjem se prenose prava i obaveze "bioloških" roditelja na usvojitelje, ali se status bioloških roditelja ne briše u potpunosti jer se usvajanje može naknadno pravno osporiti. Upravo zato se Zakonom drugačije nazivaju roditelji koji su to pravo stekli usvajanjem ili rađanjem, pogotovo precizno majka:
Član 42
Majka deteta jeste žena koja ga je rodila.
Član 43
(1) Ako žena koja je rodila dete nije upisana u matičnu knjigu rođenih kao majka deteta, njeno materinstvo može biti utvrđeno pravnosnažnom sudskom presudom.
(2) Pravo na utvrđivanje materinstva imaju dete i žena koja tvrdi da je majka deteta.

Pa nije to ljudi samoposluga ili pijaca na kojoj ošacuješ dete koje ti se svidi, zapakuješ i nosiš kući! Pravni postupak je dug, upravo da bi se obezbedila saglasnost bioloških roditelja (po pravilu majke) ili nedvosmisleno utvrdilo da su roditelji nepoznati, u kom slučaju interese deteta zastupa organ starateljstva. I u slučaju biološkog ili pravno dodeljenog roditeljstva, oni tog prava mogu biti lišeni pod jednakim uslovima (delimično ili potpuno), ali biološko roditeljstvo naravno ne može, niti usvojitelji to mogu da zahtevaju po bilo kakvom osnovu. To pravo je utoliko "neotuđivo", član 42 je jasan.

siki

pre 3 godine

@(Sladjana, 13. april 2021 23:42)

Da, da baš. Ne zanosi se previše. Da ti poture tuđe dete u porodilištu pojma ne bi imala. Odgajala bi ga kao svoje biološko.

Pedja

pre 3 godine

a moja žena do 48g postala treći put baba a i lepša je od ove baba devojke.
(Bambuls, 13. april 2021 15:15)

Ne sumjam da i ona tebi laze da si njen Bred Pit.

Orah

pre 3 godine

Nije mi baš ni jasno zašto se vređaju ljudi, ali i zašto osećaju potrebu da vređaju druge. Mada, emotivna tema...
Da li ćeš nekog zvati majka ili ne tvoja stvar.
Da li ćeš vezati značenje reči za rađanje ili brige o detetu?

Ako dete podignu baba i deda, zato što majka i otac nisu mogli?
Ako to urade ujka i ujna?

Ako neko ima dva biološka, a usvoji treće, šta da radi?

Reč majka nosi više od jednog značenja. Mislim da ne mora da se veže samo za rađanje, a opet nije baš ni da neme veze sa tim. Baba i ujna su valjda i dalje baba i ujna. Ako neko podigne dete i hoće da koristi tu reč nek je koristi... Majka Zemlja. Majka Srbija.

Kancelar i ja

pre 3 godine

(Knjige, a ne samo zvona, praporci i sex, 13. april 2021 16:01)

Ti što se usavršavaju i što su ovo stvorili nisu ni predodređeni da rađaju. Ne znam kako se ova "usavršavala", osim što je usavršavala svoj bankovni račun i glumačku karijeru.

Vagica

pre 3 godine

Opet se svađaju oko različitih stvari. Jedno je pravna definicija, jedno je kako se neko oseća i ponaša. Biće tom detetu majka ako ga je usvojila ner će je dete tako zvati i takav će odnos napraviti, a pravno je usvojitelj ili koji li se već termin koristi, piše u zakonu...

pera zdera

pre 3 godine

Ona ima 52 i moze da usvoji dete. Kod nas kada jedan roditelj ima vise od 45 kazu ti da ne mozes i upucuju te na nekakav zakon. Gde je tu logika?"
(oni i mi, 13. april 2021 13:52)

Niste u pravu. Moze i kod nas, samo najmanja razlika izmedju roditelja i deteta ne sme biti veca od 45 god.
(Milica, 13. april 2021 17:25)

42 godine je maksimalna razlika po našem zakonu.
(sladoledsmesom, 14. april 2021 07:29)
Ima logike za Srbiju takav zakon jer je zivotni vek ljudi kraći u istoj za par godina u odnosu na zapadne zemlje. Moje lično mišljenje je da neko sa 50 i kusur još uvek moze dete ta postavi na put čak i bolje od nekoga sa 20. Godine nisu toliko bitne koliko ljubav na prvom mestu a i materijalne mogućnosti. Ziveo sam neko vreme u Indiji gde je zivotni vek siromašnih oko 40 godina. U tim slojevima drustva ovakve pojave nisu moguće pa je sasvim normalno da devojke prvo dete dobijaju sa 14 što bi u Srbiji opet našli za shodno gundjanju. Evropa i USA nisu merilo sveta i

///

pre 3 godine

Majka je žena koja obavlja ulogu odgoja deteta, nebitno da li joj je dete biološki potomak. Poenta je u tome kako dete percipira osobu koja bdi nad njim i odgaja ga, a ne da li mu je prenela svoj genetski materijal.
(Jelena

Jesu li i one sto rade u obdanistu majke? One provedu sa djecom vise nego majke
ako ne racunamo vrijeme od 22-07h. Nemoj da lupas.

Dragan RS

pre 3 godine

Zbog sebicnosti nikada nije htjela imati svoje dijete, sto zbog opterecenosti svojim izgledom sto zbog lijepog zivota i karijere. Tu je nikad nisam opravdavao a ovako je super lik i odlicna glumica za romanticne komedije. Svi smo nekad bili zaljubljeni u Dzenifer.

Odzidza Ofoe

pre 3 godine

Lepo i humano..ali usvojiti dete nije materinstvo, nego starateljstvo, nemam decu jos uvek ali voleo bih imati a ovaj naslov je vrlo neumesan

Sladjana

pre 3 godine

@drago mi je zbog nje :))) mama je mama, bez obzira da li ga rodila ili ne!
(jelena, 13. april 2021 14:13)

Majka je majka samo po rodjenju. Ona ce biti roditelj tom detetu, ali jedino pravo majcinstvo je kada rodis svoje dete, jer je tu i neraskidiva bioloska veza.

Norco

pre 3 godine

@Knjige, a ne samo zvona, praporci i sex

a dok "učiš i usavršavaš se" zabranjeno ti je da radjaš i imaš decu?

Vidimo I ova glumica se ubila od učenja i doprinosa čovečanstvu pa nije imala vremena da radja...

Aj glumi pamet kod dece u komšiluki, nemoj ovde.

А. Петров

pre 3 godine

52=2х26. Могла је лако и бака да постане.
У сваком случају јој желим пуно радости са бебом.

466453

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)

Vidiš da si osuđen za ovaj rezon po broju negativnih ocena, treba da ti je jasno, kad Pero i Mirko usvoje dete neko će postati majka. A ko, pojma nemam, dete bi trebalo da ima majku jer sva deca je imaju, inače će biti mobinga pri uzrastanju. :/

Aca

pre 3 godine

Cuj usvojila dete u 52...sto ne stavite naslov usvojila a ne postace mama?Tuzno sta radite,lazete citaoce.
A sto nije usvojila ranije neko dete ako je pokusavala da ima svoje ili ako je saznala a sazna se mnogo ranije da ne mozes da imas dete i sad u 52 god.usvojis dete.Meni ovo izgleda ovako,dosadili joj kicni ljubimci svu raskos koju je imal sve joj je bilo dostupno i ajde sad da uzmem jedno dete i koje ce nego ono gde faninsiram tamo neko sirotiste i mogu da biram koje cu dete bukvalno ga kupujem,ne kazem to dete ce imati sve ali opet.Ne znam ali...zasto u 52 god.sto nije ranije.

Pedja

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)

Svaka budala moze da rodi, majka se postaje. Idiote.

Kevo, ćale si, keve mi.

pre 3 godine

Djordje care, vrhunsko trolovanje, odavno se nije ovoliko dušebrižnika upecalo.

A ja kad obučem Piksijev dres, jesam li ja onda Piksi?

ma vazi

pre 3 godine

Nisu roditelji koji su pravili dete nego oni sto vaspitaju i podizu. Vidim komentar nekog bisera da li su i vaspitacice u obdanistu majke ?! Pa dobrom delu dece i jesu , jer njihovi bioloski roditelji trceci za zaradom jedva da se ista posvecuju svojoj deci nazalost.
(RCZ, 13. april 2021 16:33)
Pa najbolje da se posvete deci a ti da ih sve izdrzavas.

Sanja

pre 3 godine

Ovako.
Ima zena koje zaravo ne zele decu i to je naravno okej. problem je kada shvate da ne mogu da imaju tog muskarca o kome sanjaju (idealan naravno) i onda rese da rode/usvoje da ne bi bile same.
Usvajanje je jos i bolje. Ako nista drugo nikog nisi dovukao na svet samo da bi imao nekoga da te bezuslovno voli, da ne budes sam.
Radjanje iz ovog razloga je jedan od najsebicnijih cinova ikad.

Knjige, a ne samo zvona, praporci i sex

pre 3 godine

@ A moja žena do 48g postala treći put baba a i lepša je od ove baba devojke.
(Bambuls, 13. april 2021 15:15)
Zvuči neverovatno, ali postoje ljudi koji vole da uče i usavršavaju se a ne samo da se razmnožavaju. Zahvaljujući takvima, vaša ćerka/ snaja se porodila u bolnici a ne u štali.

Sandra

pre 3 godine

Ђорђе, ти си морон. И по Закону и по моралним начелима нормалних људи, усвојено и рођено дете немају никакве разлике.

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

Srbistanija u komentarima, klasična. Sada će oni da objasne da u stvari nisi roditelj ako usvojiš. Zemljo otvori se!

Mix

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)
Koji si ti,nemam reci koje bi mi ovde dozvolili sta bih ti rekao.Jel moguce da neko moze ovako nesto da napise,auuuu gde ja zivim.

Jelena

pre 3 godine

@ (Djordje, 13. april 2021 12:17)
Jedini moron ovde si TI! Majka je žena koja obavlja ulogu odgoja deteta, nebitno da li joj je dete biološki potomak. Poenta je u tome kako dete percipira osobu koja bdi nad njim i odgaja ga, a ne da li mu je prenela svoj genetski materijal.

Jovanina tetka

pre 3 godine

Stid i sram da bude sve vas koji mislite da ne postaje majka ako nije rodila! Sta vi znate o deci i ljubavi i majcinstvu! Sramite se, pih, kako smo pogani i isfrustrirani postali. Svi ljudi koji su usvojili decu vole ih kao da su ih i napravili i rodili, a sta mislite, kako ih deca zovu!?! Sokirace vas da su to jedini mama i tata koje znaju, i tako ih i zovu! Stid i sram da vas bude, sve za koje ona ne postaje mama jer "nije rodila". gadite mi se

da, ironija

pre 3 godine

"Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)"

Tako je! I sto vise dece rodis to si bolja majka! Tako da su najbolje majke medju nekim nacionalnim manjinama!

oni i mi

pre 3 godine

Ona ima 52 i moze da usvoji dete. Kod nas kada jedan roditelj ima vise od 45 kazu ti da ne mozes i upucuju te na nekakav zakon. Gde je tu logika?

Milica

pre 3 godine

Jesu li i one sto rade u obdanistu majke? One provedu sa djecom vise nego majke
ako ne racunamo vrijeme od 22-07h. Nemoj da lupas.
(///, 13. april 2021 16:12)

Ne bi trebalo da budu, ali nekoj deci koja su vise tamo nego kuci, su sigurno blize vaspitacice od majki.

Apatrid

pre 3 godine

@Djordje - pa cije dete ce biti nego njeno, magarcino jedna? da tebi kazu roditelji da si usvojen, da li bi ti manje bili roditelji ili bi se smatrao za tudje dete?

Bljuzgo Drpović

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)
Naslov je bez veze jednako kao i sto je tvoj komentar.Ona ce biti majka tom detetu,ne bioloska ali majka svakako i nije majka ona koja samo rodi nego i gaji dete nakon rodjenja.Majka je titula koja se moze oduzeti nekim zenama kao sto se dodeli nekoj zeni.

Sinatra

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)

Ovo "Moroni" ti je ocigledno potpis.

Ostin A

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)

Majka označava i jedno i drugo. Ovo o čemu ti pričaš je biološka majka.

rebro

pre 3 godine

@Djordje, svi rečnici sveta ne mogu da ponude pravu reč za Vas, ali vredi probati.
Ja bi rekao da ste Vi jedna mala, zla, jadna i nadasve ogavna osoba.

CATAPA

pre 3 godine

Ђорђе, ти си морон. И по Закону и по моралним начелима нормалних људи, усвојено и рођено дете немају никакве разлике.
(Sandra, 13. april 2021 12:43)
Samdra, ovde uopšte nije polemika da li se razlikuju prava i status usvojenog i rođenog deteta, nego majke i roditelja. Usvojenjem se prenose prava i obaveze "bioloških" roditelja na usvojitelje, ali se status bioloških roditelja ne briše u potpunosti jer se usvajanje može naknadno pravno osporiti. Upravo zato se Zakonom drugačije nazivaju roditelji koji su to pravo stekli usvajanjem ili rađanjem, pogotovo precizno majka:
Član 42
Majka deteta jeste žena koja ga je rodila.
Član 43
(1) Ako žena koja je rodila dete nije upisana u matičnu knjigu rođenih kao majka deteta, njeno materinstvo može biti utvrđeno pravnosnažnom sudskom presudom.
(2) Pravo na utvrđivanje materinstva imaju dete i žena koja tvrdi da je majka deteta.

Pa nije to ljudi samoposluga ili pijaca na kojoj ošacuješ dete koje ti se svidi, zapakuješ i nosiš kući! Pravni postupak je dug, upravo da bi se obezbedila saglasnost bioloških roditelja (po pravilu majke) ili nedvosmisleno utvrdilo da su roditelji nepoznati, u kom slučaju interese deteta zastupa organ starateljstva. I u slučaju biološkog ili pravno dodeljenog roditeljstva, oni tog prava mogu biti lišeni pod jednakim uslovima (delimično ili potpuno), ali biološko roditeljstvo naravno ne može, niti usvojitelji to mogu da zahtevaju po bilo kakvom osnovu. To pravo je utoliko "neotuđivo", član 42 je jasan.

Ninamandarina

pre 3 godine

Lepo, meni je ona oduvek simpatična, što se tiče komentara, grozni ko i uvek, ovde komentariše mnogo isfrustriranih i iskompleksiranih ljudi, mnoge žene rode dete pa ga napuste, to nisu majke, treba dete i vaspitati i izvesti na pravi put.

Dobro informisan

pre 3 godine

@slabo informisan Zar ona nema neku decu sa Bred Pit?
(slabo informisan, 13. april 2021 14:33)

Ima, ali on nije hteo da joj kaze dok ne odrastu....

RCZ

pre 3 godine

Nisu roditelji koji su pravili dete nego oni sto vaspitaju i podizu. Vidim komentar nekog bisera da li su i vaspitacice u obdanistu majke ?! Pa dobrom delu dece i jesu , jer njihovi bioloski roditelji trceci za zaradom jedva da se ista posvecuju svojoj deci nazalost.

magla svuda oko nas

pre 3 godine

au koliko kompleksasa koji nista drugo u zivotu nisu ni uradili nego samo se mrestili, napraviti dete moze svako, a biti roditelj mozda njih 5%..

neki biser

pre 3 godine

Nisu roditelji koji su pravili dete nego oni sto vaspitaju i podizu. Vidim komentar nekog bisera da li su i vaspitacice u obdanistu majke ?! Pa dobrom delu dece i jesu , jer njihovi bioloski roditelji trceci za zaradom jedva da se ista posvecuju svojoj deci nazalost.
(RCZ,

Trcanje za zaradom je nesto drugo, to nekome odgovara i nema veze sa temom.
Nego reci nam koliko puta si otisao kod svoje mame (one iz obdanista)
da joj cestitas neki praznik? Posalje li ona tebi cestitku za rodjendan? Dodje
li 'mamica' ponekad?

wub

pre 3 godine

Zbog sebicnosti nikada nije htjela imati svoje dijete, sto zbog opterecenosti svojim izgledom sto zbog lijepog zivota i karijere. Tu je nikad nisam opravdavao a ovako je super lik i odlicna glumica za romanticne komedije. Svi smo nekad bili zaljubljeni u Dzenifer.
(Dragan RS, 13. april 2021 12:25)

A ti znaš zbog čega nikad nije rodila dete? Nije ti palo na pamet da možda žena ima neke zdravstvene probleme? Jadni su ljudi koji ovako komentarišu žene bez dece.

Milica

pre 3 godine

"Ona ima 52 i moze da usvoji dete. Kod nas kada jedan roditelj ima vise od 45 kazu ti da ne mozes i upucuju te na nekakav zakon. Gde je tu logika?"
(oni i mi, 13. april 2021 13:52)

Niste u pravu. Moze i kod nas, samo najmanja razlika izmedju roditelja i deteta ne sme biti veca od 45 gid. Tako da bi ona kod nas mogla da usvoji dete od 7 god.
Ne svidja se ni meni ta diskriminacija, ali razumem da mora neka mera da se postavi.
A sad, javne licnosti po Americi mogu, verovatno, do stote godine da usvajaju bebe.

Ena

pre 3 godine

Majka je majka samo po rodjenju. Ona ce biti roditelj tom detetu, ali jedino pravo majcinstvo je kada rodis svoje dete, jer je tu i neraskidiva bioloska veza.
(Sladjana)
Reci to onoj što je svojoj devojčici razbila glavu pre par dana... majka je ona koja voli i podigne dete, ne samo rodi

realno

pre 3 godine

Zena postaje majka tom detetu, rodila ga ili ne, mozda nije bioloska ali ako ce da to dete vaspita i izvede na pravi put vec obavlja veliki deo duznosti majke. Neke zene rode pa ne budu ni m od majke detetu, neke dete rode pa ostave da ne kazem gde..pre bih rekao da je Dzenifer majka nego neke bioloske majke.

Daniel

pre 3 godine

Us aja tudje dete,a vi pisete da postaje majka?! Postaje se majka kad rodis! Moroni!
(Djordje, 13. april 2021 12:17)

Naravno da postaje majka: tom detetu koje usvaja.

Nata

pre 3 godine

@ Jovanina tetka

Svaka vam je na mestu. Alal vera. Muka mi je od ovog našeg primitivizma. Da se skinula gola, pobrala vi više simpatija nego ovim humanim, divnim gestom. Užas i sramota!

Komša

pre 3 godine

Uradila je nešto lepo.
Glupo je kritikovati ženu zbog zoga što je neko upotrebio neki termin koji mozda nije pravno tačan ali jeste životno,suštinski.
Nek joj je sa srecom - i njoj i detetu.

duki

pre 3 godine

a moja žena do 48g postala treći put baba a i lepša je od ove baba devojke.
(Bambuls, 13. april 2021 15:15)

Uzas. Ne znam sto to predstavljate kao neki uspeh. Sa 48 godina zelim da budem mlada zena sa detetom koje ima desetak god, a ne baba! Baba cu biti sa 70!
Vama i vasoj zeni sve najbolje svakako, srecno u cuvanju unucica...

jasamaja

pre 3 godine

O njoj i njenom problemu da se ostvari kao majka puno se pisalo, još dok je bila u braku sa Bred Pitom, i sama je i tome puno govorila. Znači žena ne može da rodi i konačno se odluči da usvoji dete što nije nimalo lako jer nije udata, i pritom čini divnu stvar jer će tom detetu pružiti i ljubav i materijalnu sigurnost i budućnost, a vi većinom tako komentarišete. I da, postaće majka, usvaja dete, ne znam šta tu nije jasno. Želim joj svu sreću, i njoj i detetu.

veselo Prase

pre 3 godine

sto se mene tice ja sam uvek gotivio lepu Dzenifer u kakvoj god kombinaciji. Sa prijateljima ili bez njih sa gomilom dece i muževa bivših ili bez njih...i tako mislim...ah Dzenifeerrr..

Kancelar i ja

pre 3 godine

(Knjige, a ne samo zvona, praporci i sex, 13. april 2021 16:01)

Ti što se usavršavaju i što su ovo stvorili nisu ni predodređeni da rađaju. Ne znam kako se ova "usavršavala", osim što je usavršavala svoj bankovni račun i glumačku karijeru.

Verka

pre 3 godine

Nek'im je sa srecom. Ako je u pitanju devojcica iz sirotista, znaci da nije beba, a to je jos lepse jer stariju decu manje usvajaju. Dzenifer je poznata kao osoba sa mnogo dobrih prijatelja i imace podrsku, i ona i devojcica. Mozda je trebala i ranije, ali kad je Elton Dzon mogao da dobije dete sa preko 60 godina, nemojmo suditi Dzenifer. O njoj nikad niko nije lose govorio.

Mr. Max

pre 3 godine

Lep gest i čudi me da se nije ranije odlučila na ovaj korak. Glupo je komentarisati nekog u lošem kontekstu ko pomaže finansiski sirotište i odluči se da usvoji neku devojčicu i pruži joj ljubav i sigurnost. Svaka čast

sladoledsmesom

pre 3 godine

Ona ima 52 i moze da usvoji dete. Kod nas kada jedan roditelj ima vise od 45 kazu ti da ne mozes i upucuju te na nekakav zakon. Gde je tu logika?"
(oni i mi, 13. april 2021 13:52)

Niste u pravu. Moze i kod nas, samo najmanja razlika izmedju roditelja i deteta ne sme biti veca od 45 god.
(Milica, 13. april 2021 17:25)

42 godine je maksimalna razlika po našem zakonu.

siki

pre 3 godine

@(Sladjana, 13. april 2021 23:42)

Da, da baš. Ne zanosi se previše. Da ti poture tuđe dete u porodilištu pojma ne bi imala. Odgajala bi ga kao svoje biološko.

Orah

pre 3 godine

Nije mi baš ni jasno zašto se vređaju ljudi, ali i zašto osećaju potrebu da vređaju druge. Mada, emotivna tema...
Da li ćeš nekog zvati majka ili ne tvoja stvar.
Da li ćeš vezati značenje reči za rađanje ili brige o detetu?

Ako dete podignu baba i deda, zato što majka i otac nisu mogli?
Ako to urade ujka i ujna?

Ako neko ima dva biološka, a usvoji treće, šta da radi?

Reč majka nosi više od jednog značenja. Mislim da ne mora da se veže samo za rađanje, a opet nije baš ni da neme veze sa tim. Baba i ujna su valjda i dalje baba i ujna. Ako neko podigne dete i hoće da koristi tu reč nek je koristi... Majka Zemlja. Majka Srbija.

CATAPA

pre 3 godine

Niste u pravu. Moze i kod nas, samo najmanja razlika izmedju roditelja i deteta ne sme biti veca od 45 gid. Tako da bi ona kod nas mogla da usvoji dete od 7 god.
(Milica, 13. april 2021 17:25)
Niste ni Vi (potpuno) u pravu jer postoji i stav dva člana 99 porodičnog zakona:

(1) Razlika u godinama između usvojitelja i usvojenika ne može biti manja od 18 niti veća od 45 godina.
(2) Izuzetno, ministar nadležan za porodičnu zaštitu može dozvoliti usvojenje licu koje je starije od usvojenika manje od 18 godina ili licu koje je starije od usvojenika više od 45 godina ako je takvo usvojenje u najboljem interesu deteta.

Dakle takvo pravo ministra je ograničeno samo generalnim uslovima usvojenja po osnovu starosti usvojenika iz člana 90:

Član 90
(1) Usvojiti se može samo maloletno dete.
(2) Ne može se usvojiti dete pre nego što navrši treći mesec života.
(3) Ne može se usvojiti maloletno dete koje je steklo potpunu poslovnu sposobnost.

Znači i kod nas bi mogla da usvoji i dete koje samo mora da bude starije od tri meseca i mlađe od 18 godina. "Najbolji interes deteta" kada su u pitanju bogati usvojitelji ne mora da bude određen protekcijom ili korupcijom jer to dete stiče pravo nasleđivanja, pa može i realno da predstavlja najbolji interes tog deteta.

Što bi rekao mudri Bob Rok: "Bolje je naslijediti milijune nego samo bijedu i bolesti".

Vagica

pre 3 godine

Opet se svađaju oko različitih stvari. Jedno je pravna definicija, jedno je kako se neko oseća i ponaša. Biće tom detetu majka ako ga je usvojila ner će je dete tako zvati i takav će odnos napraviti, a pravno je usvojitelj ili koji li se već termin koristi, piše u zakonu...

Pedja

pre 3 godine

a moja žena do 48g postala treći put baba a i lepša je od ove baba devojke.
(Bambuls, 13. april 2021 15:15)

Ne sumjam da i ona tebi laze da si njen Bred Pit.

pera zdera

pre 3 godine

Ona ima 52 i moze da usvoji dete. Kod nas kada jedan roditelj ima vise od 45 kazu ti da ne mozes i upucuju te na nekakav zakon. Gde je tu logika?"
(oni i mi, 13. april 2021 13:52)

Niste u pravu. Moze i kod nas, samo najmanja razlika izmedju roditelja i deteta ne sme biti veca od 45 god.
(Milica, 13. april 2021 17:25)

42 godine je maksimalna razlika po našem zakonu.
(sladoledsmesom, 14. april 2021 07:29)
Ima logike za Srbiju takav zakon jer je zivotni vek ljudi kraći u istoj za par godina u odnosu na zapadne zemlje. Moje lično mišljenje je da neko sa 50 i kusur još uvek moze dete ta postavi na put čak i bolje od nekoga sa 20. Godine nisu toliko bitne koliko ljubav na prvom mestu a i materijalne mogućnosti. Ziveo sam neko vreme u Indiji gde je zivotni vek siromašnih oko 40 godina. U tim slojevima drustva ovakve pojave nisu moguće pa je sasvim normalno da devojke prvo dete dobijaju sa 14 što bi u Srbiji opet našli za shodno gundjanju. Evropa i USA nisu merilo sveta i