Ivana Španović promenila prezime

Ponedeljak, 27.09.2021.

11:20

Izvor: telegraf.rs

Ivana Španoviæ promenila prezime IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

122 Komentari

Sortiraj po:

Lepa Brena

pre 2 godine

I ime i prezime su nam dati.Nekada su Srblji davali jos jedno ime, pravo, koje je znala samo porodica, jer znati necije ime znacilo je moci baciti vradzbine.Imena su bila opasna stvar.Nominalisti i realisti su se ubijali, bukvalno, zbog pitanja sta ona oznacavaju.Sve u svemu, u nasoj tradiciji samo zena moze da bira. Da li time postaje neko drugi, tesko je reci, jer su joj i ime i prezime samo dati.

Odgovor Libertadu

pre 2 godine

Zašto neka osoba postigne ovoliko i opet potpadne pod patrijarhat i promeni prezime? Loša poruka za sve žene, Ivana.
(Libertad, 27. septembar 2021 11:43)

Zato sto je taj tip alfa-muzjak. Pogledaj ga. Ogromna vecina zena ne samo da bi pristale da uzmu njegovo prezime, nego bi pristale da mu budu doslovno robinje, da mu ispunjavaju sve zelje, pristajale bi na svaku vrstu ponizavanja i matretiranja, i to sve na dobrovoljnoj bazi, bez ikakve prisile i uz visok nivo uzivanja i satisfakcije.

Monden

pre 2 godine

Ivana Španović je čist dokaz koliko je ženama važan fizički izgled muškarca. Iako je generalno mišljenje da je on važniji muškarcima, to apsolutno nije tačno. Muškarci se prime na lepu ženu, prokomentarišu, probaju, ako prođe, prođe, ako ne ide sledeća. Žene se u blizini lepog muškarca rastope, izgube pamet i svi njihovi principi za njega ne važe (ako žena, uopšte, i zna šta je princip).

Monden

pre 2 godine

Ivana Španović je čist dokaz koliko je ženama važan fizički izgled muškarca. Iako je generalno mišljenje da je on važniji muškarcima, to apsolutno nije tačno. Muškarci se prime na lepu ženu, prokomentarišu, probaju, ako prođe, prođe, ako ne ide sledeća. Žene se u blizini lepog muškarca rastope, izgube pamet i svi njihovi principi za njega ne važe (ako žena, uopšte, i zna šta je princip).

joj

pre 2 godine

Ne razumete, koliko god se moji sinovi lepo ponasali, nije dovoljno dobro, sve dok ne izgube crte muzevnosti svog identiteta, to je problem o kome govorim, a te cerke koje spominjete se ponasaju sve gore i gore, i stice se utisak da im je sve dozvoljeno, na ustrb drugih, pa nismo li se upravo protiv toga borili? Pol je, draga moja, itekako bitan, gotovo presudan. Samo se sve okrenulo za sto osamdeset stepeni.
To sto u tome ne vidite problem govori da ste zaslepljena zena, dvolicni oportunista, i vrlo jednodimenzionalni.
(Urian Prince, 28. septembar 2021 15:02)

to sto se devojcice sve gore ponasaju to vam je cist znak da ce se ravnopravnost postici i ovako i onako. Ili cete nauciti sinove da budu pristojni ili ce tudje cerke postati agresivnije, neprisojnije itd. U svakom slucaju ravnopravnost ce se postici. Zene ce tretirati vas isto kkao i vi njih a vas je izborhoce li to biti fino ili lose.

Urian Prince

pre 2 godine

Tačno je, Vaši sinovi će morati da se ponašaju lepše nego što bi pre dva veka moglo da im prođe, ali zato će mnoge ćerke ovog sveta imati lepši život i bolje šanse i prava. To što u svemu tome vidite problem tj. malignitet društva samo govori koliko ste loš čovek. Pol nije bitan.
(Mila, 28. septembar 2021 13:33)

Ne razumete, koliko god se moji sinovi lepo ponasali, nije dovoljno dobro, sve dok ne izgube crte muzevnosti svog identiteta, to je problem o kome govorim, a te cerke koje spominjete se ponasaju sve gore i gore, i stice se utisak da im je sve dozvoljeno, na ustrb drugih, pa nismo li se upravo protiv toga borili? Pol je, draga moja, itekako bitan, gotovo presudan. Samo se sve okrenulo za sto osamdeset stepeni.
To sto u tome ne vidite problem govori da ste zaslepljena zena, dvolicni oportunista, i vrlo jednodimenzionalni.

Mila

pre 2 godine

(Urian Prince, 28. septembar 2021 12:29)

Uh gospođo, vi baš niste srećni Vašim životom i izborima koje ste pravili čim ovoliko besa i frustracije sejete po random internet portalima iz tog dalekog sveta. Tako da, bolje pustite druge da žive kako žele, dobre su šanse da će sebi srećniji život urediti uz staro/novo/dvojno prezime, progresivno ili tradicionalno, binarno ili nebinarno.

Tačno je, Vaši sinovi će morati da se ponašaju lepše nego što bi pre dva veka moglo da im prođe, ali zato će mnoge ćerke ovog sveta imati lepši život i bolje šanse i prava. To što u svemu tome vidite problem tj. malignitet društva samo govori koliko ste loš čovek. Pol nije bitan.

Urian Prince

pre 2 godine

U nerazvijenim društvima poput našeg, većina žena gleda na feminizam kao na malignu izraslinu današnjeg društva. Tako da niste manjina, naprotiv, na Balkanu ste ubedljiva većina. Da bi se shvatio feminizam, u svim svojim "izraslinama", i malignim i benignim, ipak je potrebno nekoliko vekova pismenosti, vladavine zakona i kulture svakodnevnog života.
U društvu u kojem je nasilje nad ženama ( i ne samo nad ženama) opšte mesto i pojava bez adekvatnog odgovora institucija i javnog mnjenja, potpuno je deplasirano govoriti o feminizmu, jer iz takvih stavova uglavnom izbija površnost, samodopadljivost i neznanje.
Neznanje je najmalignija "izraslina" našeg društva, gospodjo.
(Mali Hijavata, 28. septembar 2021 08:52)

Slazem se sa Vama glede neznanja, to jeste veliki problem, uz povrsnost i konzumerizam.
No kao neko ko ne zivi u Srbiji, moj komentar se vise odnosio na drustvena stremljenja u citavoj Evropi, ne samo Srbiji.
Polozaj zena nikada nije bio bolji, zene su, moglo bi se reci, po mnogo cemu i povlascene, a samo zaslepljen covek moze da tvrdi da se klatno rodne ravnopravnosti nije previse zanjihalo i u drugu stranu, progresivna Evropa poprima odlike totalitarnog drustva zbog preterane politicke korektnosti, feministickog narativa u maniru "Crvenih Brigada", promovisanja LGBTQ pokreta kao vrhunca drustvene evolucije, kao i preterane rasne osetljivosti po najtrivijalnijim osnovama.
Amerika je, po tom pitanju, jos dalje otisla, a ja, kao majka dva sina, uopste ne gledam na to blagonaklono.
I ne zavaravajte se, taj sterilni totalitarizam pocinje da pomalja svoju ruznu glavu i u Srbiji, i doci ce u svom najgorem obliku, verujte mi na rec, ako mozete, da sa neke distance, provevsi neki broj godina na Zapadu, kada uporedim "leve progresivce" sa "zatucanim tradicionalistima", ipak cu birati tradiciju, ovi "levi" sve vise podsecaju na totalitarne robote, u svilenim rukavicama i sa osmehom.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Znate, postoje i zene koje gledaju na feminizam kao na malignu izraslinu danasnjeg drustva, i izvinjavam se ukoliko je moj potpis izazvao zabunu.
(Urian Prince, 27. septembar 2021 23:38)

U nerazvijenim društvima poput našeg, većina žena gleda na feminizam kao na malignu izraslinu današnjeg društva. Tako da niste manjina, naprotiv, na Balkanu ste ubedljiva većina. Da bi se shvatio feminizam, u svim svojim "izraslinama", i malignim i benignim, ipak je potrebno nekoliko vekova pismenosti, vladavine zakona i kulture svakodnevnog života.
U društvu u kojem je nasilje nad ženama ( i ne samo nad ženama) opšte mesto i pojava bez adekvatnog odgovora institucija i javnog mnjenja, potpuno je deplasirano govoriti o feminizmu, jer iz takvih stavova uglavnom izbija površnost, samodopadljivost i neznanje.
Neznanje je najmalignija "izraslina" našeg društva, gospodjo.

Milosav

pre 2 godine

Da se ja pitam zabranio bih da zena treba da uzme prezima od muza. U cemu je poenta? To si sada moja i ima da se prezivas kao i ja? Najprimitivnija stvar.

Mika

pre 2 godine

Najgluplja stvar je misljenje da zena mora da se preziva kao i njena deca. Sta, manje si im majka ako se prezivas drukcije?! Moja majka je posle razvoda zadrzala prezime mog oca upravo zbog toga. Potpuno nepotrebno. Isto bi nas volela i pazila i bez obracanja paznje na formu.

uhbas

pre 2 godine

Postovanje Ivani za ovakvu odluku, nije morala naravno, ali je ovim potezom pokazala mudrost i postovanje nekih vrednosti koje daleko nadilaze bilo kakvo ideolosko smece koje nam se danas gura niz grlo.
Ovakva zena se postuje, stiti, voli, i za nju se vredi i zrtvovati, sto se ne moze reci za danasnje progresivne prikaze koje nisu vredne nicijeg truda.
Pozdrav i svim zapenjenim feministkinjama i njihovim simpovima bez trunke samopostovanja koji trenutno verovatno bece svoje oci i zube, nemocni pred vekovnom mudroscu kojom je podstaknuta ova harmonica odluka, zastanite malo pred ovim cinom pre nego sto od svojih kceri napravite neinspirativne materijalisticke harpije, a od sinova neharizmaticne slabice.
(Urian Prince, 27. septembar 2021 18:54)

A da se udala za stranca i uze;a njegovo prezime prvi bi je pljuvali

Ivana

pre 2 godine

Joj, uzas. Izgradis ime na ovom svetu i onda se sakrijes iza nekog sonje anonimusa, umesto da on stane u stav mirno kad te vidi. Katastrofa. Aj, zelim joj da potraje, da bude srecno i dugovecno.

Urian Prince

pre 2 godine

(Urian Prince, 27. septembar 2021 18:54)
Fascinantna je tvoja fasciniranost jednom ovakvom odlukom i kovanjem u zvezde osobe zbog toga. Muski narcizam je cudo.
Ja ipak vise cenim zene koje sebe cene i bez silikonskih grudi i usana a prezime manje vise.
Hajde da vidimo da li ce ova "mudrost" da obezbedi dugovecnost i kvalitet braka. Bas me zanima.
(Kakvo lozenje, 27. septembar 2021 21:48)

Moram Vas ispraviti.. vidite, u mom slucaju moze biti samo zenski narcizam, ako se, naravno, slazete sa tim da je potpuno u redu sto se izjasnjavam kao zensko. Najobicnije, "binarno" zensko, nadam se da Vas to ne vredja.
Znate, postoje i zene koje gledaju na feminizam kao na malignu izraslinu danasnjeg drustva, i izvinjavam se ukoliko je moj potpis izazvao zabunu.

Mika

pre 2 godine

Kad muskarac insistira na tome da zena uzme njegovo prezime je podjednako bedno kao i kad mu je strahotno vazno da ima musko dete. Primitivno i nazadno i kad bolje razmislim, drago mi je sto u svom okruzenju mahom nemam takve spodobe.

Yeke

pre 2 godine

Muskarci koji su nesigurni slabici smatraju da je vrlo bitno da zena uzme njihovo prezime, kao da su plave krvi! Koga briga! Samouverenom i ostvarenom muskarcu to nimalo nije vazno. Licno sam dodala muzevljevo prezime svom. Udala se iz ljubavi, nisam bila trudna, a nije imao ni prebijene pare. I dalje ga volim kao i tad. Imam svoje prezime, odn. svog oca, svoje porodice, ali sam zelela da nosim i muzevljevo. Eto, ja razmisljam tako, a svako neka radi kako misli da treba.

Kakvo lozenje

pre 2 godine

(Urian Prince, 27. septembar 2021 18:54)
Fascinantna je tvoja fasciniranost jednom ovakvom odlukom i kovanjem u zvezde osobe zbog toga. Muski narcizam je cudo.
Ja ipak vise cenim zene koje sebe cene i bez silikonskih grudi i usana a prezime manje vise.
Hajde da vidimo da li ce ova "mudrost" da obezbedi dugovecnost i kvalitet braka. Bas me zanima.

markus1975

pre 2 godine

Đokovićev najveći rival se zapravo zove Rafael Nadal Parera. Drugo prezime je majčino devojačko i to je praksa i običaj u svim "latino" zemljama. Mi kao i većina Evrope imamo neke druge običaje, koliko je bitno da ih se držimo ili ne, to je stvar ubeđenja svakog pojedinca. Šta god da je Ivana izabrala to je njena stvar i nema mi tu šta da pametujemo.

Bumbar

pre 2 godine

Lepše zvuči Ivana Španović nego Ivana Vuleta. Ako ništa, njoj je prezime asociralo na Španiju, sada joj asocira na biciklističku trku kroz Španiju, iliti Vueltu
(NikolaKG80, 27. septembar 2021 16:26)
Mene je asociralo samo na "španovanje", a Ivana i izgleda uvek "našpanovana" kao struna. Tojest još uvek tako izgleda.

kimi

pre 2 godine

Bravo za Ivanu i naseg krajisnika, ipak je i Ivana poreklom iz tih krajeva.
Meni su moji roditelji svojevremeno rekli nikako za srbijanku, naravno da ih nisam tada slusao i bilo mi je smesno, ali na kraju ipak ozenih igrom slucajeva nasu iz krajine(bosanske). Ispalo da su roditelji bili u pravu.

Joni

pre 2 godine

U suprotnom pljuje po svom poreklu i ne nosi prezime svog poroda, dakle mora oba prezimena. A ova je uzela prezime koje je kao in, a sve što završava na ić je demode, jasno ko dan. Mada je i to ok, druge trče masovno za strancima i kao nacija nestajemo.
(mile, 27. septembar 2021 16:49)

Pišeš gluposti, kroz istoriju su žene uzimale muževljeva prezimena jer je to smatrano vernošću i da je muškarac zaštitnik tog ognjišta. Taj trend da komplikujete ženama život s dva prezimena je bezvezan potpuno i kosi se s tradicijom. Hoće li sutra njena ćerka kad se udaje imati tri prezimena?

Milutin

pre 2 godine

Njena stvar. Ako hoće da uzme super, ako on hoće njeno i to je ok. Bitno da su srećni zajedno. Moja žena je uzela moje prezime iako se nećkala da ga samo pridoda jer već ima izgrađenu karijeru, ali se zbog dece i svega odlučila samo za moje. To je individualna stvar koja apsolutno ništa ne menja. Niti sam ja tu nešto bitniji, nije je ona izbrisala ono što jeste. Volimo se, poštujemo i to je to. Mladencima sve najbolje.
(Jim Beam, 27. septembar 2021 16:02)

Jedini normalan komentar ovde. Neverovatno.

Njen život, njeno prezime, njena stvar.

Najtužnije je da svi ovi što ste zapenili i sa jedne i sa druge strane ("kad bi moja ćerka uzela muževljevo prezime, ja bih je se odrekao" vs. "kad ne bi htela da uzme moje prezime, ne bih je ni oženio") ne shvatate da ste 100% isti. Ne vidite dalje od nosa.

bombonica

pre 2 godine

Po ovom pitanju, bitno da je žena dosledna svom izboru i/ili dogovoru sa budućim mužem, bez pritiska okoline/rodbine/kompleksa/…
Inače, i mom tati su “pucala leđa” 90-tih po ratištima bivše Jugoslavije gde je poslat da bezbedno vrati srpske vojnike iz hrvatskih kasarni, i nakon toga kada je godinama radio sedam dana u nedelji da odškoluje brata i mene - stoga ponosno nosim i njegovo (moje) prezime, uz suprugovo. Svako po svojim principima.

nevolem

pre 2 godine

Ma dajte, posle komentara o krempiti je valjalo zakljucati komentare. Apsolutna pobeda i srz.

Mada, kad sam vec tu da ko svaki Srbin iosporim njen izbor i recem da joj je los izbor čovek koji je po zanimanju personalni trener. Jerbo, osim sto to znaci manje vise: jedno nista, uz takve likove cesto idu bezvezve crte karaktera. Ali ajde , mozda je ovaj neki ultra zanimjiv lik, sirokog duha, zainteresovan za stosta, zna stosta, nimalo narcis i tako to. Ali tesko.

Kikilišur

pre 2 godine

Stvar prezimena je sasvim jasna za ženu koja se udaje iz iskrenih pobuda.
Takva žena uzima muževljevo prezime i tu nema nikakvog spora. Tako je od pamtivekai,čak se ni ne pregovara o tome.
Ona koja hoće da pridoda muževljevo prezime svome,ili da zadrži svoje,sasvim je jasno o kakvoj se ženi radi i prosto ne mogu da verujem da postoje "muškarci" koji prihvate takvu egzibiciju sa svojim dostojanstvom. Oko nekih stvari jednostavno nema diskusije,a i nisu prirodne. To je kao i mnoge druge stvari koje su uništile muško ženske odnose, feministička podvala. Ivana sada već bivša Španović me je veoma prijatno iznenadila ovim svojim prelepim gestom, pokazavši da je lepo vaspitana žena i da poštuje čoveka za kog se udala. To je nešto što se nosi iz kuće,i iako je ona veoma popularna i prilično poznata,a njen muž nije,ona je ipak uzela njegovo prezime pokazavši svoju iskrenu nameru ulaska u brak sa njim,a pre svega ispravno kućno vaspitanje.

asfalt tango

pre 2 godine

ja ne bi dao prezime Spanovic ni Miku Dzegeru kada bi rekao da me zeni ! Lepo drzis samo svoje prezime a ovaj neka sebi dopisivaje sta oce !

Urian Prince

pre 2 godine

Postovanje Ivani za ovakvu odluku, nije morala naravno, ali je ovim potezom pokazala mudrost i postovanje nekih vrednosti koje daleko nadilaze bilo kakvo ideolosko smece koje nam se danas gura niz grlo.
Ovakva zena se postuje, stiti, voli, i za nju se vredi i zrtvovati, sto se ne moze reci za danasnje progresivne prikaze koje nisu vredne nicijeg truda.
Pozdrav i svim zapenjenim feministkinjama i njihovim simpovima bez trunke samopostovanja koji trenutno verovatno bece svoje oci i zube, nemocni pred vekovnom mudroscu kojom je podstaknuta ova harmonica odluka, zastanite malo pred ovim cinom pre nego sto od svojih kceri napravite neinspirativne materijalisticke harpije, a od sinova neharizmaticne slabice.

Čiča Miloje

pre 2 godine

Iz mog iskustva, najopasnije i najnezgodnije žene su one sa dva prezimena, nisam neki ljubitelj istih

Kojih istih...!? Žena ili prezimena... Opismeni se prvo, čoveče... Kao da si učio školu u policijskoj stanici... Istih... Jbt!

Talibani zdravo

pre 2 godine

vest u službi neo marksisticke propagande. nešto što je najnormalnije vekovima se sad kao nešto ispituje.... kad bi mi rekla da neće moje prezime, bilo bi Cao zdravo.
(DaLanik, 27. septembar 2021 17:00)

Ok ali da ti finansiras sve za porodicu posto si takav baja i glava kuce. Ali hej pa to necete jer niste ni sposobni.
Zna se sta je glava porodice i zasto je to bilo tako. Danas ko moze i ume svaka cast ko ne nek se pokrije usima i deli sve, pa i prezime.
A ova sto je uzela prezime pa je sad kujete u zvezde, ne znaci to da ce brak potrajati. Dajem im pet godina max i onda slede tuzne price...

Zagor, zvezdarski

pre 2 godine

"Goste je zabavljala pevačica Edita Aradinović." Mislio sam da Španović ili sad Vuleta ima više stila. Ali verovatno su bili i ciganski trubači, tako da je ipak sve na svom mestu. Ne mora da joj peva Adele, ali taj šabanizam će da nas uništi. I ne mislim tu isključivo na Rome, nego na taj način prikazivanje seljačkog mentaliteta.

Aule

pre 2 godine

Feminaci i leftardski beskicmenjaci su zbog ove vesti na aparatima, iako ne simpatisem Ivanu toliko, svaka joj cast!

Inace, poruka za leftardski talog:
Tradicija je prezivela i Turke, i naciste, i komuniste, prezivece i vas, zavrsicete na smetlistu istorije kao i svi gorenavedeni, a zene ce i dalje uzimati muzevljevo prezime i vecina ljudi ce i dalje verovati na ovaj ili onaj nacin u Boga.

DaLanik

pre 2 godine

vest u službi neo marksisticke propagande. nešto što je najnormalnije vekovima se sad kao nešto ispituje.... kad bi mi rekla da neće moje prezime, bilo bi Cao zdravo.

anima

pre 2 godine

(mile, 27. septembar 2021 16:49)

Bravo. Davno sam procitala negde da dodatkom prezimena spajas svoju proslost i buducnost u jedno bez brisanja svih uspeha na kojima se naporno radilo do tog momenta, ali izgleda da je u Srbiji najveci greh imati 2 prezimena posto se vise pljuju te zene nego one sto su samo zadrzale svoje.

bezanija

pre 2 godine

I ako Ivani želim sve najbolje ovaj kicoš mi ne deluje da će dugo biti uz nju... 21. vek a zanimanje ti lični trener... Daj sine nađi neki posao od kog možeš porodicu da podižeš... Čim vidim nekog sa urađenim telom a da nije profesionalni sportista odmah se zapitam koliko li taj momak/devojka ima vremena za bleju i lezilebovanje kad može toliko da visi u teretani...
(Zagor, 27. septembar 2021 15:44)

haha, bravo care, isto razmisljamo!

jelena

pre 2 godine

Jednom sam uzela prezime od muža i više nikad. Em je bilo ružnije i čudno svima, em sam posle razvoda morala da menjam sva dokumenta zbog gospodina. A on isto tako klasični srbenda mora žena da uzme njegovo prezime, a brak ne poštuje. Tako da pamet u glavu i meni i drugim devojkama želim.

Prst na čelo

pre 2 godine

@Sudija
Pa koren većina ratova je taj patrijahalni način razmišljanja. Muškarci i započinju ratove, red je i da najviše ginu. Pošto im je prezime toliko bitno neka i ginu zbog njega. Zašto bi žena ginula (a na žalost gine) kad se odrekla svog prezimena? Čuj, da ženi bude čast što je uzela muževljevo prezime :) Može samo da pogine zbog njega, ni kriva ni dužna.

NikolaKG80

pre 2 godine

Lepše zvuči Ivana Španović nego Ivana Vuleta. Ako ništa, njoj je prezime asociralo na Španiju, sada joj asocira na biciklističku trku kroz Španiju, iliti Vueltu

Niksićki Donžuan

pre 2 godine

Ima stara poslovica-koja žena neće da promeni prezime, ta neće ni mužu noge prati! Mladi momci, bežite od takvih glavom bez obzira!

mile

pre 2 godine

Čemu promena prezimena? Imam ćerku i rekao sam joj da kad nadje nekog za udaju obavezno zadrzi svoje prezime i prikači prezime muža. U suprotnom pljuje po svom poreklu i ne nosi prezime svog poroda, dakle mora oba prezimena. A ova je uzela prezime koje je kao in, a sve što završava na ić je demode, jasno ko dan. Mada je i to ok, druge trče masovno za strancima i kao nacija nestajemo.

Jim Beam

pre 2 godine

Njena stvar. Ako hoće da uzme super, ako on hoće njeno i to je ok. Bitno da su srećni zajedno. Moja žena je uzela moje prezime iako se nećkala da ga samo pridoda jer već ima izgrađenu karijeru, ali se zbog dece i svega odlučila samo za moje. To je individualna stvar koja apsolutno ništa ne menja. Niti sam ja tu nešto bitniji, nije je ona izbrisala ono što jeste. Volimo se, poštujemo i to je to. Mladencima sve najbolje.

Helios

pre 2 godine

Kakva agresija onih "neagresivnih". Kakvo odbacivanje onih koji su (kao za) inkluziju. Kakva mržnja prema normalnosti. Šta je sad - nema više "neki su ovakvi neki su onakvi"? Eto koliko je trajala vaša "tolerantnost" - par godina. Dok niste ono "izašli iz ormana". Ili postale "borkinje". Ali čim ste se pojavili na svetlosti odmah ste ono što ste: netolerantna agresivna zlonamerna rulja. Sami po sebi, bez da vas iko "ugrožava" ili daleko bilo "zlostavlja". A zašto ste takvi - pogotovu prema mladim, zdravim, kvalitetnim i radosnim ljudima? Porazgovarajte o tome sa ogledalom.

Srećno mladenci!

Zagor

pre 2 godine

I ako Ivani želim sve najbolje ovaj kicoš mi ne deluje da će dugo biti uz nju... 21. vek a zanimanje ti lični trener... Daj sine nađi neki posao od kog možeš porodicu da podižeš... Čim vidim nekog sa urađenim telom a da nije profesionalni sportista odmah se zapitam koliko li taj momak/devojka ima vremena za bleju i lezilebovanje kad može toliko da visi u teretani...

Sudija

pre 2 godine

@Kristl

Kada i gde rekoh da je njima u tim uzasnim trenucima vrhunski, lako i bezopasno? Posto insinuiras nesto sto se podrazumeva.

Poenta je bila da je u poslednje vreme toliko lazne emancipacije i pogresnih vrednosti koje se promovisu dok praznoglavi ne primecuju da istovremeno pljuju i ne postuju svoje majke i bake, koje su bile dame i tri puta snaznije od danasnjih pokondirenih tikvi koje su prve u redu da ih vredjaju jer su, zaboga, uzele necije prezime. Da li se sada bolje razumemo?

da da

pre 2 godine

Žena kada voli i poštuje muškarca uzima njegovo prezime kada ne onda zadržava svoje...
Ako devojka neće tvoje prezime to je ogroman red flag to povlači sa sobom dosta stvari i možeš da saznaš sa kim imaš posla. Moraš da znaš da te sigurno ne voli i poštuje.
Muškarac nikada ne bi smeo da bude sa ženom koja želi da sadrži svoje prezime i mora da joj pokaže vrata.
(trp, 27. septembar 2021 12:08)

Moj muz je uzeo moje prezime i deca nam se prezivaju kao ja. Moj muz je u nasoj kuci kao sultan, u svakom smislu, voljen i postovan. Deca ga obozavaju kao i ja. Prezime? Nebitno. Manite se prezimena, niste aristokrate, nikoga ne boli uvo za prezime koje u vecini slucajeva nosi pola Srbije. Ja sam htela da uzmem njegovo, on je odabrao moje iz nekih svojih razloga i sta? Manje se volimo? Ne postujem ga? Smesno.

Dubioza

pre 2 godine

Iz mog iskustva, najopasnije i najnezgodnije žene su one sa dva prezimena, nisam neki ljubitelj istih. Mislim da je prirodno da porodica ima jedno prezime, a sada da li će biti muškarca ili žene nije ni važno. Ja bih izabrao ono koje mi je lepše. :)

joja

pre 2 godine

Koji paćenički komentari. Od svega su najgore blajhane plavuše sredovečne i tunjave, koje popunjavaju državni aparat, a imaju dva prezimena. Koliko njihova deca treba da imaju prezimena - četiri?
Vama je očito teško da shvatite a tek da prihvatite to čudo: žena, niko je nije silovao, voli nekoga, nema problem sa tradicijom niti joj je borba protiv nje jedini identitet. Šta je sad - ništa inkluzija, a?
Ona je bolesna, svakako. Bolesna je za vas bolesne. A to što je inače je ne zdrava nego super, e to vas tek razbija.

Grizli Adams

pre 2 godine

Doticnu bas i ne gotivim, ali veliki respekt za promenu prezimena. Naravno, ne zato sto mislim da je to morala. da uradi, vec zato sto je, iz ljubavi i postovanja prema muzu, to zelela.
To je jedna vrsta tradicije na ovim prostorima i nikako ne smatram da se time zena stavlja u podredjeni polozaj. Naprotiv, jedan vrlo zenstven gest, kojim takodje pokazuje da nije iskompleksirana i da ne prihvata nametnute trendove zdavo za gotovo.

Kockasta si ti takav sam i ja...

pre 2 godine

Kakve ima veze ako je promenila prezime? Nece dozivotno skakati u dalj dolaze godine porodicnog zivota kada se prioriteti menjaju. Sigurno je niko nije primoravao da promeni prezime uostalom to je veoma cest slucaj kod nas. Mladencima cestitamo i zelimo srecu.

Kristl

pre 2 godine

@ Sudija
Misliš li da u ratovima nema žena? Žene siluju u ratovima, žene muče, žene su fizički slabije i na njima i na deci se iskaljuje bes. Žene čuvaju kuću, zarađuju, prehranjuju, brinu o porodici dok muškarac nije tu. Svaki dan je strah da ne jave sa ratišta tužne vesti da ne upadnu neprijatelji u kuću da uspem da sakrijem i sačuvam bar decu. Kao neko ko je prošao rat, ko ima iskustva i godina, kažem da u ratu nikome nije lako, ni muškarcima ni ženama ni deci. Znate li koliko je dece na neki način učestvovalo u ratu? Jako ste bezobrazni sa time da su u ratu samo muškarci.
Sramota jeste biti takav muškarac koji omalovažava i žene i decu. Bilo koje ljudsko biće.

putnik

pre 2 godine

Šteta što je odlučila da se odrekne svog prezimena,meni je to nekako tužno? Ne razumem zašto se još uvek to očekuje od žena.Pogotovo kad je žena ovako uspešna i slavna kao ona.Da sam ja Ivana Španović nema te sile koja bi me naterala da promenim prezime? U svakom slučaju,nek joj je sa srećom i sve najbolje!
(BB, 27. septembar 2021 12:31)

Ti radi kako hoćeš, ovo je njena odluka. Niko je nije prisilio ne vidim zašto toliko tugovanja. Znam puno žena koje su zadržale svoje prezime a uopšte nisu javne ličnosti. Osim toga svakoga posebno pitaju za prezime prilikom venčanja.

А. Петров

pre 2 godine

Нека јој је са срећом у браку. Њена каријера је обележена презименом Шпановић. Са новим презименом - с обзиром на њене година - не очекујем превелике успехе, али волео бих да грешим. Навијам за Ивану Вулету!

dr

pre 2 godine

Šteta što je odlučila da se odrekne svog prezimena,meni je to nekako tužno? Ne razumem zašto se još uvek to očekuje od žena.Pogotovo kad je žena ovako uspešna i slavna kao ona.Da sam ja Ivana Španović nema te sile koja bi me naterala da promenim prezime? U svakom slučaju,nek joj je sa srećom i sve najbolje!

Hoce zena da nosi porodicno prezime, dakle njene buduce porordice, prezime svoje buduce dece... Sta je tu cudno?!
Jeste, sve je ona primorana da menja prezime... O Boze...

Qwerty

pre 2 godine

Žena kada voli i poštuje muškarca uzima njegovo prezime kada ne onda zadržava svoje...
Ako devojka neće tvoje prezime to je ogroman red flag to povlači sa sobom dosta stvari i možeš da saznaš sa kim imaš posla. Moraš da znaš da te sigurno ne voli i poštuje.
Muškarac nikada ne bi smeo da bude sa ženom koja želi da sadrži svoje prezime i mora da joj pokaže vrata.
(trp, 27. septembar 2021 12:08)

A sto ti ne uzmeš ženino? Što je njeno manje vredno? Od žene u Srbiji se svašta očekuje, a posle vi muškarci kukate. Mog muza volim, i ne bih se udala za njega da ga nisam volela. Uzela sam prezime samo zbog glupe papirologije koja bi nas čekala zbog dece. I nije baš tako jednostavno kada imate različita prezimena. Najveća glupost, da ne kažem dokaz ljubavi za tebe je uzeti muževo prezime. Voimja oca!

hop cup

pre 2 godine

9531

Menja prezime! Da je moja ćerka, odrekao bi je se. Sramota za 21. vek.
(Milorad, 27. septembar 2021 12:04)

A da ti je ćerka lezbejka, bio bi ponosan na nju...gradjanine 21.veka

dulex

pre 2 godine

Ja sam odluku svoje žene o promeni prezimena saznao pred matičarem. Eto koliko mi je bilo bitno da li će promeniti prezime ili ne! Totalno nevažna stvar.

Inspektor Kluzo

pre 2 godine

Svaka cast curo, postala si prava zena. Sve u duhu srpskog naroda i tradicije. Kad smo se toga poceli odricati upali smo u ovu situaciju. Citam ovih par komentara i ne mogu reci da sam razocaran, jer nisam, ocekujem svasta, ali da sam zabrinut, jesam. Jer sa ovakvom stokom treba zivjeti i odgajati djecu, a to je teska misija...

Bgd

pre 2 godine

Zašto neka osoba postigne ovoliko i opet potpadne pod patrijarhat i promeni prezime? Loša poruka za sve žene, Ivana.
(Libertad, 27. septembar 2021 11:43)

Postoji zakon koji reguliše način promene prezimena a postoji i dogovor među supružnicima. Ti verovatno spadaš u kategoriju onih koje i dalje čekaju princa na belom konju a četrdeseta je blizu ili već uveliko teče. Srećno, u svakom slučaju.

XP

pre 2 godine

Zašto neka osoba postigne ovoliko i opet potpadne pod patrijarhat i promeni prezime? Loša poruka za sve žene, Ivana.
(Libertad, 27. septembar 2021 11:43)

Da li znaš (a da ne tražiš na guglu) devojačka prezimena Hilari Klinton, Kamale Heris, Džil Bajden, Melanije Tramp, Mekenzi Bezos ili Melinde Gejts?

Ђенерал

pre 2 godine

Da sam ja Ivana Španović nema te sile koja bi me naterala da promenim prezime
BB, 27. septembar 2021 12:31)

Можда баш зато ниси Ивана Шпановић.
Срећно венчање Ивани Вулети.

Aleksandar I

pre 2 godine

(BB, 27. septembar 2021 12:31)

Pa ko je nju terao da menja prezime? Evo moja zena ima svoje prezime i cak nije ni slavna ni poznata…

Marko

pre 2 godine

O cemu vi ljudi pricate, ako vec ocete da ostavite komentar na ovu vest pozelite ljudima srecu i sve najbolje i to je to. Nas ce na zalost zaostali mentalitet ubiti.

aalborg

pre 2 godine

Žena kada voli i poštuje muškarca uzima njegovo prezime kada ne onda zadržava svoje...
Ako devojka neće tvoje prezime to je ogroman red flag to povlači sa sobom dosta stvari i možeš da saznaš sa kim imaš posla. Moraš da znaš da te sigurno ne voli i poštuje.
Muškarac nikada ne bi smeo da bude sa ženom koja želi da sadrži svoje prezime i mora da joj pokaže vrata.
(trp, 27. septembar 2021 12:08)

Auuu.. . Druže...

Masariko

pre 2 godine

Šta znam, za nekoga ko je s prethodnim prezimenom napravio značajnu karijeru, ovo nije baš OK. Mislim da je njen suprug trebalo da insistira na tome da ostavi svoje prethodno prezime, ili bar da samo doda novo. Tako bi pokazao da mu ona zaista znači. Ovako... Ne znam, njihov život, ali meni se ne sviđa.

Sudija

pre 2 godine

@Libertad,

zato sto je ova zemlja davala po polovinu zivota svojih muskaraca u ratovima da zastite svoje zene, majke i decu, ne dao Bog da imas sina pa da to shvatis i da 21. vek bude miran jer odavanje respekta ocigledno ne razumes, niko nije ukrao njen identitet ukoliko preuzme prezime, naprotiv, to je cast.
Vidim da ti termin "Zene i deca prvo" nije poznat i sta stoji iza toga.

Emancipacija je dobra stvar ali za 30ak godina lagodnijeg zivota je toliko smeksala ljude da su zaboravili cija kicma vise puca kada dogori do lakata ili dodje do neke katastrofe i opasnosti, postace sramota biti muskarac za koju godinu.

Molo

pre 2 godine

Zašto neka osoba postigne ovoliko i opet potpadne pod patrijarhat i promeni prezime? Loša poruka za sve žene, Ivana.
(Libertad, 27. septembar 2021 11:43)

Da nije postigla toliko u zivotu, inda je opravdano?

Dragan

pre 2 godine

Ja sam mojoj zeni rekao da bira prezime jer je to retka prilika kad moze da bira. Sama je uzela moje. Nisam insistirao, niti sam neko kome je stalo do toga. Jel to znaci da je ona podpala pod patrijarhat? Mladencima sve najlepse zelim u zajednickom zivotu.

badem

pre 2 godine

Libertad

To je u tradiciji našeg naroda i ako ona to želi, zašto bi bilo loše?
Loša poruka je da ne promeni, ako želi, samo zato što je to novi trend koji nameću "jake žene".

“Правда ће победити” - Зуба Бојић

pre 2 godine

Она узела његово презиме, а он је љуби са руком у џепу.

BB

pre 2 godine

Šteta što je odlučila da se odrekne svog prezimena,meni je to nekako tužno☹ Ne razumem zašto se još uvek to očekuje od žena.Pogotovo kad je žena ovako uspešna i slavna kao ona.Da sam ja Ivana Španović nema te sile koja bi me naterala da promenim prezime😄 U svakom slučaju,nek joj je sa srećom i sve najbolje!

trp

pre 2 godine

Žena kada voli i poštuje muškarca uzima njegovo prezime kada ne onda zadržava svoje...
Ako devojka neće tvoje prezime to je ogroman red flag to povlači sa sobom dosta stvari i možeš da saznaš sa kim imaš posla. Moraš da znaš da te sigurno ne voli i poštuje.
Muškarac nikada ne bi smeo da bude sa ženom koja želi da sadrži svoje prezime i mora da joj pokaže vrata.

Minja Stojanović

pre 2 godine

Srećno….strani reporteri će lakše izgovarati novo prezime… može i da ih zbuni pa… da ne znaju ko je…sama činjenica da uspešna žena sa poznatim prezimenom menja isto mnogo govori o njoj u pozitivnom smislu… želim joj sve najbolje u životu..,

Molo

pre 2 godine

Zašto neka osoba postigne ovoliko i opet potpadne pod patrijarhat i promeni prezime? Loša poruka za sve žene, Ivana.
(Libertad, 27. septembar 2021 11:43)

Da nije postigla toliko u zivotu, inda je opravdano?

badem

pre 2 godine

Libertad

To je u tradiciji našeg naroda i ako ona to želi, zašto bi bilo loše?
Loša poruka je da ne promeni, ako želi, samo zato što je to novi trend koji nameću "jake žene".

Sudija

pre 2 godine

@Libertad,

zato sto je ova zemlja davala po polovinu zivota svojih muskaraca u ratovima da zastite svoje zene, majke i decu, ne dao Bog da imas sina pa da to shvatis i da 21. vek bude miran jer odavanje respekta ocigledno ne razumes, niko nije ukrao njen identitet ukoliko preuzme prezime, naprotiv, to je cast.
Vidim da ti termin "Zene i deca prvo" nije poznat i sta stoji iza toga.

Emancipacija je dobra stvar ali za 30ak godina lagodnijeg zivota je toliko smeksala ljude da su zaboravili cija kicma vise puca kada dogori do lakata ili dodje do neke katastrofe i opasnosti, postace sramota biti muskarac za koju godinu.

Minja Stojanović

pre 2 godine

Srećno….strani reporteri će lakše izgovarati novo prezime… može i da ih zbuni pa… da ne znaju ko je…sama činjenica da uspešna žena sa poznatim prezimenom menja isto mnogo govori o njoj u pozitivnom smislu… želim joj sve najbolje u životu..,

Masariko

pre 2 godine

Šta znam, za nekoga ko je s prethodnim prezimenom napravio značajnu karijeru, ovo nije baš OK. Mislim da je njen suprug trebalo da insistira na tome da ostavi svoje prethodno prezime, ili bar da samo doda novo. Tako bi pokazao da mu ona zaista znači. Ovako... Ne znam, njihov život, ali meni se ne sviđa.

BB

pre 2 godine

Šteta što je odlučila da se odrekne svog prezimena,meni je to nekako tužno☹ Ne razumem zašto se još uvek to očekuje od žena.Pogotovo kad je žena ovako uspešna i slavna kao ona.Da sam ja Ivana Španović nema te sile koja bi me naterala da promenim prezime😄 U svakom slučaju,nek joj je sa srećom i sve najbolje!

hop cup

pre 2 godine

9531

Menja prezime! Da je moja ćerka, odrekao bi je se. Sramota za 21. vek.
(Milorad, 27. septembar 2021 12:04)

A da ti je ćerka lezbejka, bio bi ponosan na nju...gradjanine 21.veka

trp

pre 2 godine

Žena kada voli i poštuje muškarca uzima njegovo prezime kada ne onda zadržava svoje...
Ako devojka neće tvoje prezime to je ogroman red flag to povlači sa sobom dosta stvari i možeš da saznaš sa kim imaš posla. Moraš da znaš da te sigurno ne voli i poštuje.
Muškarac nikada ne bi smeo da bude sa ženom koja želi da sadrži svoje prezime i mora da joj pokaže vrata.

Kristl

pre 2 godine

@ Sudija
Misliš li da u ratovima nema žena? Žene siluju u ratovima, žene muče, žene su fizički slabije i na njima i na deci se iskaljuje bes. Žene čuvaju kuću, zarađuju, prehranjuju, brinu o porodici dok muškarac nije tu. Svaki dan je strah da ne jave sa ratišta tužne vesti da ne upadnu neprijatelji u kuću da uspem da sakrijem i sačuvam bar decu. Kao neko ko je prošao rat, ko ima iskustva i godina, kažem da u ratu nikome nije lako, ni muškarcima ni ženama ni deci. Znate li koliko je dece na neki način učestvovalo u ratu? Jako ste bezobrazni sa time da su u ratu samo muškarci.
Sramota jeste biti takav muškarac koji omalovažava i žene i decu. Bilo koje ljudsko biće.

aalborg

pre 2 godine

Žena kada voli i poštuje muškarca uzima njegovo prezime kada ne onda zadržava svoje...
Ako devojka neće tvoje prezime to je ogroman red flag to povlači sa sobom dosta stvari i možeš da saznaš sa kim imaš posla. Moraš da znaš da te sigurno ne voli i poštuje.
Muškarac nikada ne bi smeo da bude sa ženom koja želi da sadrži svoje prezime i mora da joj pokaže vrata.
(trp, 27. septembar 2021 12:08)

Auuu.. . Druže...

dulex

pre 2 godine

Ja sam odluku svoje žene o promeni prezimena saznao pred matičarem. Eto koliko mi je bilo bitno da li će promeniti prezime ili ne! Totalno nevažna stvar.

Qwerty

pre 2 godine

Žena kada voli i poštuje muškarca uzima njegovo prezime kada ne onda zadržava svoje...
Ako devojka neće tvoje prezime to je ogroman red flag to povlači sa sobom dosta stvari i možeš da saznaš sa kim imaš posla. Moraš da znaš da te sigurno ne voli i poštuje.
Muškarac nikada ne bi smeo da bude sa ženom koja želi da sadrži svoje prezime i mora da joj pokaže vrata.
(trp, 27. septembar 2021 12:08)

A sto ti ne uzmeš ženino? Što je njeno manje vredno? Od žene u Srbiji se svašta očekuje, a posle vi muškarci kukate. Mog muza volim, i ne bih se udala za njega da ga nisam volela. Uzela sam prezime samo zbog glupe papirologije koja bi nas čekala zbog dece. I nije baš tako jednostavno kada imate različita prezimena. Najveća glupost, da ne kažem dokaz ljubavi za tebe je uzeti muževo prezime. Voimja oca!

Kockasta si ti takav sam i ja...

pre 2 godine

Kakve ima veze ako je promenila prezime? Nece dozivotno skakati u dalj dolaze godine porodicnog zivota kada se prioriteti menjaju. Sigurno je niko nije primoravao da promeni prezime uostalom to je veoma cest slucaj kod nas. Mladencima cestitamo i zelimo srecu.

Marko

pre 2 godine

O cemu vi ljudi pricate, ako vec ocete da ostavite komentar na ovu vest pozelite ljudima srecu i sve najbolje i to je to. Nas ce na zalost zaostali mentalitet ubiti.

jelena

pre 2 godine

Jednom sam uzela prezime od muža i više nikad. Em je bilo ružnije i čudno svima, em sam posle razvoda morala da menjam sva dokumenta zbog gospodina. A on isto tako klasični srbenda mora žena da uzme njegovo prezime, a brak ne poštuje. Tako da pamet u glavu i meni i drugim devojkama želim.

Ђенерал

pre 2 godine

Da sam ja Ivana Španović nema te sile koja bi me naterala da promenim prezime
BB, 27. septembar 2021 12:31)

Можда баш зато ниси Ивана Шпановић.
Срећно венчање Ивани Вулети.

XP

pre 2 godine

Zašto neka osoba postigne ovoliko i opet potpadne pod patrijarhat i promeni prezime? Loša poruka za sve žene, Ivana.
(Libertad, 27. septembar 2021 11:43)

Da li znaš (a da ne tražiš na guglu) devojačka prezimena Hilari Klinton, Kamale Heris, Džil Bajden, Melanije Tramp, Mekenzi Bezos ili Melinde Gejts?

joja

pre 2 godine

Koji paćenički komentari. Od svega su najgore blajhane plavuše sredovečne i tunjave, koje popunjavaju državni aparat, a imaju dva prezimena. Koliko njihova deca treba da imaju prezimena - četiri?
Vama je očito teško da shvatite a tek da prihvatite to čudo: žena, niko je nije silovao, voli nekoga, nema problem sa tradicijom niti joj je borba protiv nje jedini identitet. Šta je sad - ništa inkluzija, a?
Ona je bolesna, svakako. Bolesna je za vas bolesne. A to što je inače je ne zdrava nego super, e to vas tek razbija.

Zagor, zvezdarski

pre 2 godine

"Goste je zabavljala pevačica Edita Aradinović." Mislio sam da Španović ili sad Vuleta ima više stila. Ali verovatno su bili i ciganski trubači, tako da je ipak sve na svom mestu. Ne mora da joj peva Adele, ali taj šabanizam će da nas uništi. I ne mislim tu isključivo na Rome, nego na taj način prikazivanje seljačkog mentaliteta.

da da

pre 2 godine

Žena kada voli i poštuje muškarca uzima njegovo prezime kada ne onda zadržava svoje...
Ako devojka neće tvoje prezime to je ogroman red flag to povlači sa sobom dosta stvari i možeš da saznaš sa kim imaš posla. Moraš da znaš da te sigurno ne voli i poštuje.
Muškarac nikada ne bi smeo da bude sa ženom koja želi da sadrži svoje prezime i mora da joj pokaže vrata.
(trp, 27. septembar 2021 12:08)

Moj muz je uzeo moje prezime i deca nam se prezivaju kao ja. Moj muz je u nasoj kuci kao sultan, u svakom smislu, voljen i postovan. Deca ga obozavaju kao i ja. Prezime? Nebitno. Manite se prezimena, niste aristokrate, nikoga ne boli uvo za prezime koje u vecini slucajeva nosi pola Srbije. Ja sam htela da uzmem njegovo, on je odabrao moje iz nekih svojih razloga i sta? Manje se volimo? Ne postujem ga? Smesno.

Mika

pre 2 godine

Kad muskarac insistira na tome da zena uzme njegovo prezime je podjednako bedno kao i kad mu je strahotno vazno da ima musko dete. Primitivno i nazadno i kad bolje razmislim, drago mi je sto u svom okruzenju mahom nemam takve spodobe.

Yeke

pre 2 godine

Muskarci koji su nesigurni slabici smatraju da je vrlo bitno da zena uzme njihovo prezime, kao da su plave krvi! Koga briga! Samouverenom i ostvarenom muskarcu to nimalo nije vazno. Licno sam dodala muzevljevo prezime svom. Udala se iz ljubavi, nisam bila trudna, a nije imao ni prebijene pare. I dalje ga volim kao i tad. Imam svoje prezime, odn. svog oca, svoje porodice, ali sam zelela da nosim i muzevljevo. Eto, ja razmisljam tako, a svako neka radi kako misli da treba.

Dragan

pre 2 godine

Ja sam mojoj zeni rekao da bira prezime jer je to retka prilika kad moze da bira. Sama je uzela moje. Nisam insistirao, niti sam neko kome je stalo do toga. Jel to znaci da je ona podpala pod patrijarhat? Mladencima sve najlepse zelim u zajednickom zivotu.

bezanija

pre 2 godine

I ako Ivani želim sve najbolje ovaj kicoš mi ne deluje da će dugo biti uz nju... 21. vek a zanimanje ti lični trener... Daj sine nađi neki posao od kog možeš porodicu da podižeš... Čim vidim nekog sa urađenim telom a da nije profesionalni sportista odmah se zapitam koliko li taj momak/devojka ima vremena za bleju i lezilebovanje kad može toliko da visi u teretani...
(Zagor, 27. septembar 2021 15:44)

haha, bravo care, isto razmisljamo!

Grizli Adams

pre 2 godine

Doticnu bas i ne gotivim, ali veliki respekt za promenu prezimena. Naravno, ne zato sto mislim da je to morala. da uradi, vec zato sto je, iz ljubavi i postovanja prema muzu, to zelela.
To je jedna vrsta tradicije na ovim prostorima i nikako ne smatram da se time zena stavlja u podredjeni polozaj. Naprotiv, jedan vrlo zenstven gest, kojim takodje pokazuje da nije iskompleksirana i da ne prihvata nametnute trendove zdavo za gotovo.

Milutin

pre 2 godine

Njena stvar. Ako hoće da uzme super, ako on hoće njeno i to je ok. Bitno da su srećni zajedno. Moja žena je uzela moje prezime iako se nećkala da ga samo pridoda jer već ima izgrađenu karijeru, ali se zbog dece i svega odlučila samo za moje. To je individualna stvar koja apsolutno ništa ne menja. Niti sam ja tu nešto bitniji, nije je ona izbrisala ono što jeste. Volimo se, poštujemo i to je to. Mladencima sve najbolje.
(Jim Beam, 27. septembar 2021 16:02)

Jedini normalan komentar ovde. Neverovatno.

Njen život, njeno prezime, njena stvar.

Najtužnije je da svi ovi što ste zapenili i sa jedne i sa druge strane ("kad bi moja ćerka uzela muževljevo prezime, ja bih je se odrekao" vs. "kad ne bi htela da uzme moje prezime, ne bih je ni oženio") ne shvatate da ste 100% isti. Ne vidite dalje od nosa.

“Правда ће победити” - Зуба Бојић

pre 2 godine

Она узела његово презиме, а он је љуби са руком у џепу.

dr

pre 2 godine

Šteta što je odlučila da se odrekne svog prezimena,meni je to nekako tužno? Ne razumem zašto se još uvek to očekuje od žena.Pogotovo kad je žena ovako uspešna i slavna kao ona.Da sam ja Ivana Španović nema te sile koja bi me naterala da promenim prezime? U svakom slučaju,nek joj je sa srećom i sve najbolje!

Hoce zena da nosi porodicno prezime, dakle njene buduce porordice, prezime svoje buduce dece... Sta je tu cudno?!
Jeste, sve je ona primorana da menja prezime... O Boze...

Mika

pre 2 godine

Najgluplja stvar je misljenje da zena mora da se preziva kao i njena deca. Sta, manje si im majka ako se prezivas drukcije?! Moja majka je posle razvoda zadrzala prezime mog oca upravo zbog toga. Potpuno nepotrebno. Isto bi nas volela i pazila i bez obracanja paznje na formu.

Aleksandar I

pre 2 godine

(BB, 27. septembar 2021 12:31)

Pa ko je nju terao da menja prezime? Evo moja zena ima svoje prezime i cak nije ni slavna ni poznata…

uhbas

pre 2 godine

Postovanje Ivani za ovakvu odluku, nije morala naravno, ali je ovim potezom pokazala mudrost i postovanje nekih vrednosti koje daleko nadilaze bilo kakvo ideolosko smece koje nam se danas gura niz grlo.
Ovakva zena se postuje, stiti, voli, i za nju se vredi i zrtvovati, sto se ne moze reci za danasnje progresivne prikaze koje nisu vredne nicijeg truda.
Pozdrav i svim zapenjenim feministkinjama i njihovim simpovima bez trunke samopostovanja koji trenutno verovatno bece svoje oci i zube, nemocni pred vekovnom mudroscu kojom je podstaknuta ova harmonica odluka, zastanite malo pred ovim cinom pre nego sto od svojih kceri napravite neinspirativne materijalisticke harpije, a od sinova neharizmaticne slabice.
(Urian Prince, 27. septembar 2021 18:54)

A da se udala za stranca i uze;a njegovo prezime prvi bi je pljuvali

Prst na čelo

pre 2 godine

@Sudija
Pa koren većina ratova je taj patrijahalni način razmišljanja. Muškarci i započinju ratove, red je i da najviše ginu. Pošto im je prezime toliko bitno neka i ginu zbog njega. Zašto bi žena ginula (a na žalost gine) kad se odrekla svog prezimena? Čuj, da ženi bude čast što je uzela muževljevo prezime :) Može samo da pogine zbog njega, ni kriva ni dužna.

bombonica

pre 2 godine

Po ovom pitanju, bitno da je žena dosledna svom izboru i/ili dogovoru sa budućim mužem, bez pritiska okoline/rodbine/kompleksa/…
Inače, i mom tati su “pucala leđa” 90-tih po ratištima bivše Jugoslavije gde je poslat da bezbedno vrati srpske vojnike iz hrvatskih kasarni, i nakon toga kada je godinama radio sedam dana u nedelji da odškoluje brata i mene - stoga ponosno nosim i njegovo (moje) prezime, uz suprugovo. Svako po svojim principima.

Ivana

pre 2 godine

Joj, uzas. Izgradis ime na ovom svetu i onda se sakrijes iza nekog sonje anonimusa, umesto da on stane u stav mirno kad te vidi. Katastrofa. Aj, zelim joj da potraje, da bude srecno i dugovecno.

markus1975

pre 2 godine

Đokovićev najveći rival se zapravo zove Rafael Nadal Parera. Drugo prezime je majčino devojačko i to je praksa i običaj u svim "latino" zemljama. Mi kao i većina Evrope imamo neke druge običaje, koliko je bitno da ih se držimo ili ne, to je stvar ubeđenja svakog pojedinca. Šta god da je Ivana izabrala to je njena stvar i nema mi tu šta da pametujemo.

Zagor

pre 2 godine

I ako Ivani želim sve najbolje ovaj kicoš mi ne deluje da će dugo biti uz nju... 21. vek a zanimanje ti lični trener... Daj sine nađi neki posao od kog možeš porodicu da podižeš... Čim vidim nekog sa urađenim telom a da nije profesionalni sportista odmah se zapitam koliko li taj momak/devojka ima vremena za bleju i lezilebovanje kad može toliko da visi u teretani...

anima

pre 2 godine

(mile, 27. septembar 2021 16:49)

Bravo. Davno sam procitala negde da dodatkom prezimena spajas svoju proslost i buducnost u jedno bez brisanja svih uspeha na kojima se naporno radilo do tog momenta, ali izgleda da je u Srbiji najveci greh imati 2 prezimena posto se vise pljuju te zene nego one sto su samo zadrzale svoje.

asfalt tango

pre 2 godine

ja ne bi dao prezime Spanovic ni Miku Dzegeru kada bi rekao da me zeni ! Lepo drzis samo svoje prezime a ovaj neka sebi dopisivaje sta oce !

putnik

pre 2 godine

Šteta što je odlučila da se odrekne svog prezimena,meni je to nekako tužno? Ne razumem zašto se još uvek to očekuje od žena.Pogotovo kad je žena ovako uspešna i slavna kao ona.Da sam ja Ivana Španović nema te sile koja bi me naterala da promenim prezime? U svakom slučaju,nek joj je sa srećom i sve najbolje!
(BB, 27. septembar 2021 12:31)

Ti radi kako hoćeš, ovo je njena odluka. Niko je nije prisilio ne vidim zašto toliko tugovanja. Znam puno žena koje su zadržale svoje prezime a uopšte nisu javne ličnosti. Osim toga svakoga posebno pitaju za prezime prilikom venčanja.

Bgd

pre 2 godine

Zašto neka osoba postigne ovoliko i opet potpadne pod patrijarhat i promeni prezime? Loša poruka za sve žene, Ivana.
(Libertad, 27. septembar 2021 11:43)

Postoji zakon koji reguliše način promene prezimena a postoji i dogovor među supružnicima. Ti verovatno spadaš u kategoriju onih koje i dalje čekaju princa na belom konju a četrdeseta je blizu ili već uveliko teče. Srećno, u svakom slučaju.

Joni

pre 2 godine

U suprotnom pljuje po svom poreklu i ne nosi prezime svog poroda, dakle mora oba prezimena. A ova je uzela prezime koje je kao in, a sve što završava na ić je demode, jasno ko dan. Mada je i to ok, druge trče masovno za strancima i kao nacija nestajemo.
(mile, 27. septembar 2021 16:49)

Pišeš gluposti, kroz istoriju su žene uzimale muževljeva prezimena jer je to smatrano vernošću i da je muškarac zaštitnik tog ognjišta. Taj trend da komplikujete ženama život s dva prezimena je bezvezan potpuno i kosi se s tradicijom. Hoće li sutra njena ćerka kad se udaje imati tri prezimena?

Talibani zdravo

pre 2 godine

vest u službi neo marksisticke propagande. nešto što je najnormalnije vekovima se sad kao nešto ispituje.... kad bi mi rekla da neće moje prezime, bilo bi Cao zdravo.
(DaLanik, 27. septembar 2021 17:00)

Ok ali da ti finansiras sve za porodicu posto si takav baja i glava kuce. Ali hej pa to necete jer niste ni sposobni.
Zna se sta je glava porodice i zasto je to bilo tako. Danas ko moze i ume svaka cast ko ne nek se pokrije usima i deli sve, pa i prezime.
A ova sto je uzela prezime pa je sad kujete u zvezde, ne znaci to da ce brak potrajati. Dajem im pet godina max i onda slede tuzne price...

Mali Hijavata

pre 2 godine

Znate, postoje i zene koje gledaju na feminizam kao na malignu izraslinu danasnjeg drustva, i izvinjavam se ukoliko je moj potpis izazvao zabunu.
(Urian Prince, 27. septembar 2021 23:38)

U nerazvijenim društvima poput našeg, većina žena gleda na feminizam kao na malignu izraslinu današnjeg društva. Tako da niste manjina, naprotiv, na Balkanu ste ubedljiva većina. Da bi se shvatio feminizam, u svim svojim "izraslinama", i malignim i benignim, ipak je potrebno nekoliko vekova pismenosti, vladavine zakona i kulture svakodnevnog života.
U društvu u kojem je nasilje nad ženama ( i ne samo nad ženama) opšte mesto i pojava bez adekvatnog odgovora institucija i javnog mnjenja, potpuno je deplasirano govoriti o feminizmu, jer iz takvih stavova uglavnom izbija površnost, samodopadljivost i neznanje.
Neznanje je najmalignija "izraslina" našeg društva, gospodjo.

А. Петров

pre 2 godine

Нека јој је са срећом у браку. Њена каријера је обележена презименом Шпановић. Са новим презименом - с обзиром на њене година - не очекујем превелике успехе, али волео бих да грешим. Навијам за Ивану Вулету!

Jim Beam

pre 2 godine

Njena stvar. Ako hoće da uzme super, ako on hoće njeno i to je ok. Bitno da su srećni zajedno. Moja žena je uzela moje prezime iako se nećkala da ga samo pridoda jer već ima izgrađenu karijeru, ali se zbog dece i svega odlučila samo za moje. To je individualna stvar koja apsolutno ništa ne menja. Niti sam ja tu nešto bitniji, nije je ona izbrisala ono što jeste. Volimo se, poštujemo i to je to. Mladencima sve najbolje.

Inspektor Kluzo

pre 2 godine

Svaka cast curo, postala si prava zena. Sve u duhu srpskog naroda i tradicije. Kad smo se toga poceli odricati upali smo u ovu situaciju. Citam ovih par komentara i ne mogu reci da sam razocaran, jer nisam, ocekujem svasta, ali da sam zabrinut, jesam. Jer sa ovakvom stokom treba zivjeti i odgajati djecu, a to je teska misija...

Kakvo lozenje

pre 2 godine

(Urian Prince, 27. septembar 2021 18:54)
Fascinantna je tvoja fasciniranost jednom ovakvom odlukom i kovanjem u zvezde osobe zbog toga. Muski narcizam je cudo.
Ja ipak vise cenim zene koje sebe cene i bez silikonskih grudi i usana a prezime manje vise.
Hajde da vidimo da li ce ova "mudrost" da obezbedi dugovecnost i kvalitet braka. Bas me zanima.

Milosav

pre 2 godine

Da se ja pitam zabranio bih da zena treba da uzme prezima od muza. U cemu je poenta? To si sada moja i ima da se prezivas kao i ja? Najprimitivnija stvar.

NikolaKG80

pre 2 godine

Lepše zvuči Ivana Španović nego Ivana Vuleta. Ako ništa, njoj je prezime asociralo na Španiju, sada joj asocira na biciklističku trku kroz Španiju, iliti Vueltu

nevolem

pre 2 godine

Ma dajte, posle komentara o krempiti je valjalo zakljucati komentare. Apsolutna pobeda i srz.

Mada, kad sam vec tu da ko svaki Srbin iosporim njen izbor i recem da joj je los izbor čovek koji je po zanimanju personalni trener. Jerbo, osim sto to znaci manje vise: jedno nista, uz takve likove cesto idu bezvezve crte karaktera. Ali ajde , mozda je ovaj neki ultra zanimjiv lik, sirokog duha, zainteresovan za stosta, zna stosta, nimalo narcis i tako to. Ali tesko.

Čiča Miloje

pre 2 godine

Iz mog iskustva, najopasnije i najnezgodnije žene su one sa dva prezimena, nisam neki ljubitelj istih

Kojih istih...!? Žena ili prezimena... Opismeni se prvo, čoveče... Kao da si učio školu u policijskoj stanici... Istih... Jbt!

Kikilišur

pre 2 godine

Stvar prezimena je sasvim jasna za ženu koja se udaje iz iskrenih pobuda.
Takva žena uzima muževljevo prezime i tu nema nikakvog spora. Tako je od pamtivekai,čak se ni ne pregovara o tome.
Ona koja hoće da pridoda muževljevo prezime svome,ili da zadrži svoje,sasvim je jasno o kakvoj se ženi radi i prosto ne mogu da verujem da postoje "muškarci" koji prihvate takvu egzibiciju sa svojim dostojanstvom. Oko nekih stvari jednostavno nema diskusije,a i nisu prirodne. To je kao i mnoge druge stvari koje su uništile muško ženske odnose, feministička podvala. Ivana sada već bivša Španović me je veoma prijatno iznenadila ovim svojim prelepim gestom, pokazavši da je lepo vaspitana žena i da poštuje čoveka za kog se udala. To je nešto što se nosi iz kuće,i iako je ona veoma popularna i prilično poznata,a njen muž nije,ona je ipak uzela njegovo prezime pokazavši svoju iskrenu nameru ulaska u brak sa njim,a pre svega ispravno kućno vaspitanje.

Niksićki Donžuan

pre 2 godine

Ima stara poslovica-koja žena neće da promeni prezime, ta neće ni mužu noge prati! Mladi momci, bežite od takvih glavom bez obzira!

mile

pre 2 godine

Čemu promena prezimena? Imam ćerku i rekao sam joj da kad nadje nekog za udaju obavezno zadrzi svoje prezime i prikači prezime muža. U suprotnom pljuje po svom poreklu i ne nosi prezime svog poroda, dakle mora oba prezimena. A ova je uzela prezime koje je kao in, a sve što završava na ić je demode, jasno ko dan. Mada je i to ok, druge trče masovno za strancima i kao nacija nestajemo.

Aule

pre 2 godine

Feminaci i leftardski beskicmenjaci su zbog ove vesti na aparatima, iako ne simpatisem Ivanu toliko, svaka joj cast!

Inace, poruka za leftardski talog:
Tradicija je prezivela i Turke, i naciste, i komuniste, prezivece i vas, zavrsicete na smetlistu istorije kao i svi gorenavedeni, a zene ce i dalje uzimati muzevljevo prezime i vecina ljudi ce i dalje verovati na ovaj ili onaj nacin u Boga.

Urian Prince

pre 2 godine

Postovanje Ivani za ovakvu odluku, nije morala naravno, ali je ovim potezom pokazala mudrost i postovanje nekih vrednosti koje daleko nadilaze bilo kakvo ideolosko smece koje nam se danas gura niz grlo.
Ovakva zena se postuje, stiti, voli, i za nju se vredi i zrtvovati, sto se ne moze reci za danasnje progresivne prikaze koje nisu vredne nicijeg truda.
Pozdrav i svim zapenjenim feministkinjama i njihovim simpovima bez trunke samopostovanja koji trenutno verovatno bece svoje oci i zube, nemocni pred vekovnom mudroscu kojom je podstaknuta ova harmonica odluka, zastanite malo pred ovim cinom pre nego sto od svojih kceri napravite neinspirativne materijalisticke harpije, a od sinova neharizmaticne slabice.

Dubioza

pre 2 godine

Iz mog iskustva, najopasnije i najnezgodnije žene su one sa dva prezimena, nisam neki ljubitelj istih. Mislim da je prirodno da porodica ima jedno prezime, a sada da li će biti muškarca ili žene nije ni važno. Ja bih izabrao ono koje mi je lepše. :)

Bumbar

pre 2 godine

Lepše zvuči Ivana Španović nego Ivana Vuleta. Ako ništa, njoj je prezime asociralo na Španiju, sada joj asocira na biciklističku trku kroz Španiju, iliti Vueltu
(NikolaKG80, 27. septembar 2021 16:26)
Mene je asociralo samo na "španovanje", a Ivana i izgleda uvek "našpanovana" kao struna. Tojest još uvek tako izgleda.

Urian Prince

pre 2 godine

(Urian Prince, 27. septembar 2021 18:54)
Fascinantna je tvoja fasciniranost jednom ovakvom odlukom i kovanjem u zvezde osobe zbog toga. Muski narcizam je cudo.
Ja ipak vise cenim zene koje sebe cene i bez silikonskih grudi i usana a prezime manje vise.
Hajde da vidimo da li ce ova "mudrost" da obezbedi dugovecnost i kvalitet braka. Bas me zanima.
(Kakvo lozenje, 27. septembar 2021 21:48)

Moram Vas ispraviti.. vidite, u mom slucaju moze biti samo zenski narcizam, ako se, naravno, slazete sa tim da je potpuno u redu sto se izjasnjavam kao zensko. Najobicnije, "binarno" zensko, nadam se da Vas to ne vredja.
Znate, postoje i zene koje gledaju na feminizam kao na malignu izraslinu danasnjeg drustva, i izvinjavam se ukoliko je moj potpis izazvao zabunu.

Monden

pre 2 godine

Ivana Španović je čist dokaz koliko je ženama važan fizički izgled muškarca. Iako je generalno mišljenje da je on važniji muškarcima, to apsolutno nije tačno. Muškarci se prime na lepu ženu, prokomentarišu, probaju, ako prođe, prođe, ako ne ide sledeća. Žene se u blizini lepog muškarca rastope, izgube pamet i svi njihovi principi za njega ne važe (ako žena, uopšte, i zna šta je princip).

DaLanik

pre 2 godine

vest u službi neo marksisticke propagande. nešto što je najnormalnije vekovima se sad kao nešto ispituje.... kad bi mi rekla da neće moje prezime, bilo bi Cao zdravo.

Sudija

pre 2 godine

@Kristl

Kada i gde rekoh da je njima u tim uzasnim trenucima vrhunski, lako i bezopasno? Posto insinuiras nesto sto se podrazumeva.

Poenta je bila da je u poslednje vreme toliko lazne emancipacije i pogresnih vrednosti koje se promovisu dok praznoglavi ne primecuju da istovremeno pljuju i ne postuju svoje majke i bake, koje su bile dame i tri puta snaznije od danasnjih pokondirenih tikvi koje su prve u redu da ih vredjaju jer su, zaboga, uzele necije prezime. Da li se sada bolje razumemo?

Helios

pre 2 godine

Kakva agresija onih "neagresivnih". Kakvo odbacivanje onih koji su (kao za) inkluziju. Kakva mržnja prema normalnosti. Šta je sad - nema više "neki su ovakvi neki su onakvi"? Eto koliko je trajala vaša "tolerantnost" - par godina. Dok niste ono "izašli iz ormana". Ili postale "borkinje". Ali čim ste se pojavili na svetlosti odmah ste ono što ste: netolerantna agresivna zlonamerna rulja. Sami po sebi, bez da vas iko "ugrožava" ili daleko bilo "zlostavlja". A zašto ste takvi - pogotovu prema mladim, zdravim, kvalitetnim i radosnim ljudima? Porazgovarajte o tome sa ogledalom.

Srećno mladenci!

kimi

pre 2 godine

Bravo za Ivanu i naseg krajisnika, ipak je i Ivana poreklom iz tih krajeva.
Meni su moji roditelji svojevremeno rekli nikako za srbijanku, naravno da ih nisam tada slusao i bilo mi je smesno, ali na kraju ipak ozenih igrom slucajeva nasu iz krajine(bosanske). Ispalo da su roditelji bili u pravu.

Urian Prince

pre 2 godine

U nerazvijenim društvima poput našeg, većina žena gleda na feminizam kao na malignu izraslinu današnjeg društva. Tako da niste manjina, naprotiv, na Balkanu ste ubedljiva većina. Da bi se shvatio feminizam, u svim svojim "izraslinama", i malignim i benignim, ipak je potrebno nekoliko vekova pismenosti, vladavine zakona i kulture svakodnevnog života.
U društvu u kojem je nasilje nad ženama ( i ne samo nad ženama) opšte mesto i pojava bez adekvatnog odgovora institucija i javnog mnjenja, potpuno je deplasirano govoriti o feminizmu, jer iz takvih stavova uglavnom izbija površnost, samodopadljivost i neznanje.
Neznanje je najmalignija "izraslina" našeg društva, gospodjo.
(Mali Hijavata, 28. septembar 2021 08:52)

Slazem se sa Vama glede neznanja, to jeste veliki problem, uz povrsnost i konzumerizam.
No kao neko ko ne zivi u Srbiji, moj komentar se vise odnosio na drustvena stremljenja u citavoj Evropi, ne samo Srbiji.
Polozaj zena nikada nije bio bolji, zene su, moglo bi se reci, po mnogo cemu i povlascene, a samo zaslepljen covek moze da tvrdi da se klatno rodne ravnopravnosti nije previse zanjihalo i u drugu stranu, progresivna Evropa poprima odlike totalitarnog drustva zbog preterane politicke korektnosti, feministickog narativa u maniru "Crvenih Brigada", promovisanja LGBTQ pokreta kao vrhunca drustvene evolucije, kao i preterane rasne osetljivosti po najtrivijalnijim osnovama.
Amerika je, po tom pitanju, jos dalje otisla, a ja, kao majka dva sina, uopste ne gledam na to blagonaklono.
I ne zavaravajte se, taj sterilni totalitarizam pocinje da pomalja svoju ruznu glavu i u Srbiji, i doci ce u svom najgorem obliku, verujte mi na rec, ako mozete, da sa neke distance, provevsi neki broj godina na Zapadu, kada uporedim "leve progresivce" sa "zatucanim tradicionalistima", ipak cu birati tradiciju, ovi "levi" sve vise podsecaju na totalitarne robote, u svilenim rukavicama i sa osmehom.

joj

pre 2 godine

Ne razumete, koliko god se moji sinovi lepo ponasali, nije dovoljno dobro, sve dok ne izgube crte muzevnosti svog identiteta, to je problem o kome govorim, a te cerke koje spominjete se ponasaju sve gore i gore, i stice se utisak da im je sve dozvoljeno, na ustrb drugih, pa nismo li se upravo protiv toga borili? Pol je, draga moja, itekako bitan, gotovo presudan. Samo se sve okrenulo za sto osamdeset stepeni.
To sto u tome ne vidite problem govori da ste zaslepljena zena, dvolicni oportunista, i vrlo jednodimenzionalni.
(Urian Prince, 28. septembar 2021 15:02)

to sto se devojcice sve gore ponasaju to vam je cist znak da ce se ravnopravnost postici i ovako i onako. Ili cete nauciti sinove da budu pristojni ili ce tudje cerke postati agresivnije, neprisojnije itd. U svakom slucaju ravnopravnost ce se postici. Zene ce tretirati vas isto kkao i vi njih a vas je izborhoce li to biti fino ili lose.

Mila

pre 2 godine

(Urian Prince, 28. septembar 2021 12:29)

Uh gospođo, vi baš niste srećni Vašim životom i izborima koje ste pravili čim ovoliko besa i frustracije sejete po random internet portalima iz tog dalekog sveta. Tako da, bolje pustite druge da žive kako žele, dobre su šanse da će sebi srećniji život urediti uz staro/novo/dvojno prezime, progresivno ili tradicionalno, binarno ili nebinarno.

Tačno je, Vaši sinovi će morati da se ponašaju lepše nego što bi pre dva veka moglo da im prođe, ali zato će mnoge ćerke ovog sveta imati lepši život i bolje šanse i prava. To što u svemu tome vidite problem tj. malignitet društva samo govori koliko ste loš čovek. Pol nije bitan.

Odgovor Libertadu

pre 2 godine

Zašto neka osoba postigne ovoliko i opet potpadne pod patrijarhat i promeni prezime? Loša poruka za sve žene, Ivana.
(Libertad, 27. septembar 2021 11:43)

Zato sto je taj tip alfa-muzjak. Pogledaj ga. Ogromna vecina zena ne samo da bi pristale da uzmu njegovo prezime, nego bi pristale da mu budu doslovno robinje, da mu ispunjavaju sve zelje, pristajale bi na svaku vrstu ponizavanja i matretiranja, i to sve na dobrovoljnoj bazi, bez ikakve prisile i uz visok nivo uzivanja i satisfakcije.

Urian Prince

pre 2 godine

Tačno je, Vaši sinovi će morati da se ponašaju lepše nego što bi pre dva veka moglo da im prođe, ali zato će mnoge ćerke ovog sveta imati lepši život i bolje šanse i prava. To što u svemu tome vidite problem tj. malignitet društva samo govori koliko ste loš čovek. Pol nije bitan.
(Mila, 28. septembar 2021 13:33)

Ne razumete, koliko god se moji sinovi lepo ponasali, nije dovoljno dobro, sve dok ne izgube crte muzevnosti svog identiteta, to je problem o kome govorim, a te cerke koje spominjete se ponasaju sve gore i gore, i stice se utisak da im je sve dozvoljeno, na ustrb drugih, pa nismo li se upravo protiv toga borili? Pol je, draga moja, itekako bitan, gotovo presudan. Samo se sve okrenulo za sto osamdeset stepeni.
To sto u tome ne vidite problem govori da ste zaslepljena zena, dvolicni oportunista, i vrlo jednodimenzionalni.

Monden

pre 2 godine

Ivana Španović je čist dokaz koliko je ženama važan fizički izgled muškarca. Iako je generalno mišljenje da je on važniji muškarcima, to apsolutno nije tačno. Muškarci se prime na lepu ženu, prokomentarišu, probaju, ako prođe, prođe, ako ne ide sledeća. Žene se u blizini lepog muškarca rastope, izgube pamet i svi njihovi principi za njega ne važe (ako žena, uopšte, i zna šta je princip).

Lepa Brena

pre 2 godine

I ime i prezime su nam dati.Nekada su Srblji davali jos jedno ime, pravo, koje je znala samo porodica, jer znati necije ime znacilo je moci baciti vradzbine.Imena su bila opasna stvar.Nominalisti i realisti su se ubijali, bukvalno, zbog pitanja sta ona oznacavaju.Sve u svemu, u nasoj tradiciji samo zena moze da bira. Da li time postaje neko drugi, tesko je reci, jer su joj i ime i prezime samo dati.

trp

pre 2 godine

Žena kada voli i poštuje muškarca uzima njegovo prezime kada ne onda zadržava svoje...
Ako devojka neće tvoje prezime to je ogroman red flag to povlači sa sobom dosta stvari i možeš da saznaš sa kim imaš posla. Moraš da znaš da te sigurno ne voli i poštuje.
Muškarac nikada ne bi smeo da bude sa ženom koja želi da sadrži svoje prezime i mora da joj pokaže vrata.

BB

pre 2 godine

Šteta što je odlučila da se odrekne svog prezimena,meni je to nekako tužno☹ Ne razumem zašto se još uvek to očekuje od žena.Pogotovo kad je žena ovako uspešna i slavna kao ona.Da sam ja Ivana Španović nema te sile koja bi me naterala da promenim prezime😄 U svakom slučaju,nek joj je sa srećom i sve najbolje!

Masariko

pre 2 godine

Šta znam, za nekoga ko je s prethodnim prezimenom napravio značajnu karijeru, ovo nije baš OK. Mislim da je njen suprug trebalo da insistira na tome da ostavi svoje prethodno prezime, ili bar da samo doda novo. Tako bi pokazao da mu ona zaista znači. Ovako... Ne znam, njihov život, ali meni se ne sviđa.

Sudija

pre 2 godine

@Libertad,

zato sto je ova zemlja davala po polovinu zivota svojih muskaraca u ratovima da zastite svoje zene, majke i decu, ne dao Bog da imas sina pa da to shvatis i da 21. vek bude miran jer odavanje respekta ocigledno ne razumes, niko nije ukrao njen identitet ukoliko preuzme prezime, naprotiv, to je cast.
Vidim da ti termin "Zene i deca prvo" nije poznat i sta stoji iza toga.

Emancipacija je dobra stvar ali za 30ak godina lagodnijeg zivota je toliko smeksala ljude da su zaboravili cija kicma vise puca kada dogori do lakata ili dodje do neke katastrofe i opasnosti, postace sramota biti muskarac za koju godinu.

Grizli Adams

pre 2 godine

Doticnu bas i ne gotivim, ali veliki respekt za promenu prezimena. Naravno, ne zato sto mislim da je to morala. da uradi, vec zato sto je, iz ljubavi i postovanja prema muzu, to zelela.
To je jedna vrsta tradicije na ovim prostorima i nikako ne smatram da se time zena stavlja u podredjeni polozaj. Naprotiv, jedan vrlo zenstven gest, kojim takodje pokazuje da nije iskompleksirana i da ne prihvata nametnute trendove zdavo za gotovo.

Minja Stojanović

pre 2 godine

Srećno….strani reporteri će lakše izgovarati novo prezime… može i da ih zbuni pa… da ne znaju ko je…sama činjenica da uspešna žena sa poznatim prezimenom menja isto mnogo govori o njoj u pozitivnom smislu… želim joj sve najbolje u životu..,

badem

pre 2 godine

Libertad

To je u tradiciji našeg naroda i ako ona to želi, zašto bi bilo loše?
Loša poruka je da ne promeni, ako želi, samo zato što je to novi trend koji nameću "jake žene".

Kikilišur

pre 2 godine

Stvar prezimena je sasvim jasna za ženu koja se udaje iz iskrenih pobuda.
Takva žena uzima muževljevo prezime i tu nema nikakvog spora. Tako je od pamtivekai,čak se ni ne pregovara o tome.
Ona koja hoće da pridoda muževljevo prezime svome,ili da zadrži svoje,sasvim je jasno o kakvoj se ženi radi i prosto ne mogu da verujem da postoje "muškarci" koji prihvate takvu egzibiciju sa svojim dostojanstvom. Oko nekih stvari jednostavno nema diskusije,a i nisu prirodne. To je kao i mnoge druge stvari koje su uništile muško ženske odnose, feministička podvala. Ivana sada već bivša Španović me je veoma prijatno iznenadila ovim svojim prelepim gestom, pokazavši da je lepo vaspitana žena i da poštuje čoveka za kog se udala. To je nešto što se nosi iz kuće,i iako je ona veoma popularna i prilično poznata,a njen muž nije,ona je ipak uzela njegovo prezime pokazavši svoju iskrenu nameru ulaska u brak sa njim,a pre svega ispravno kućno vaspitanje.

DaLanik

pre 2 godine

vest u službi neo marksisticke propagande. nešto što je najnormalnije vekovima se sad kao nešto ispituje.... kad bi mi rekla da neće moje prezime, bilo bi Cao zdravo.

kimi

pre 2 godine

Bravo za Ivanu i naseg krajisnika, ipak je i Ivana poreklom iz tih krajeva.
Meni su moji roditelji svojevremeno rekli nikako za srbijanku, naravno da ih nisam tada slusao i bilo mi je smesno, ali na kraju ipak ozenih igrom slucajeva nasu iz krajine(bosanske). Ispalo da su roditelji bili u pravu.

Niksićki Donžuan

pre 2 godine

Ima stara poslovica-koja žena neće da promeni prezime, ta neće ni mužu noge prati! Mladi momci, bežite od takvih glavom bez obzira!

Inspektor Kluzo

pre 2 godine

Svaka cast curo, postala si prava zena. Sve u duhu srpskog naroda i tradicije. Kad smo se toga poceli odricati upali smo u ovu situaciju. Citam ovih par komentara i ne mogu reci da sam razocaran, jer nisam, ocekujem svasta, ali da sam zabrinut, jesam. Jer sa ovakvom stokom treba zivjeti i odgajati djecu, a to je teska misija...

Aule

pre 2 godine

Feminaci i leftardski beskicmenjaci su zbog ove vesti na aparatima, iako ne simpatisem Ivanu toliko, svaka joj cast!

Inace, poruka za leftardski talog:
Tradicija je prezivela i Turke, i naciste, i komuniste, prezivece i vas, zavrsicete na smetlistu istorije kao i svi gorenavedeni, a zene ce i dalje uzimati muzevljevo prezime i vecina ljudi ce i dalje verovati na ovaj ili onaj nacin u Boga.

hop cup

pre 2 godine

9531

Menja prezime! Da je moja ćerka, odrekao bi je se. Sramota za 21. vek.
(Milorad, 27. septembar 2021 12:04)

A da ti je ćerka lezbejka, bio bi ponosan na nju...gradjanine 21.veka

joja

pre 2 godine

Koji paćenički komentari. Od svega su najgore blajhane plavuše sredovečne i tunjave, koje popunjavaju državni aparat, a imaju dva prezimena. Koliko njihova deca treba da imaju prezimena - četiri?
Vama je očito teško da shvatite a tek da prihvatite to čudo: žena, niko je nije silovao, voli nekoga, nema problem sa tradicijom niti joj je borba protiv nje jedini identitet. Šta je sad - ništa inkluzija, a?
Ona je bolesna, svakako. Bolesna je za vas bolesne. A to što je inače je ne zdrava nego super, e to vas tek razbija.

mile

pre 2 godine

Čemu promena prezimena? Imam ćerku i rekao sam joj da kad nadje nekog za udaju obavezno zadrzi svoje prezime i prikači prezime muža. U suprotnom pljuje po svom poreklu i ne nosi prezime svog poroda, dakle mora oba prezimena. A ova je uzela prezime koje je kao in, a sve što završava na ić je demode, jasno ko dan. Mada je i to ok, druge trče masovno za strancima i kao nacija nestajemo.

Bgd

pre 2 godine

Zašto neka osoba postigne ovoliko i opet potpadne pod patrijarhat i promeni prezime? Loša poruka za sve žene, Ivana.
(Libertad, 27. septembar 2021 11:43)

Postoji zakon koji reguliše način promene prezimena a postoji i dogovor među supružnicima. Ti verovatno spadaš u kategoriju onih koje i dalje čekaju princa na belom konju a četrdeseta je blizu ili već uveliko teče. Srećno, u svakom slučaju.

Urian Prince

pre 2 godine

Postovanje Ivani za ovakvu odluku, nije morala naravno, ali je ovim potezom pokazala mudrost i postovanje nekih vrednosti koje daleko nadilaze bilo kakvo ideolosko smece koje nam se danas gura niz grlo.
Ovakva zena se postuje, stiti, voli, i za nju se vredi i zrtvovati, sto se ne moze reci za danasnje progresivne prikaze koje nisu vredne nicijeg truda.
Pozdrav i svim zapenjenim feministkinjama i njihovim simpovima bez trunke samopostovanja koji trenutno verovatno bece svoje oci i zube, nemocni pred vekovnom mudroscu kojom je podstaknuta ova harmonica odluka, zastanite malo pred ovim cinom pre nego sto od svojih kceri napravite neinspirativne materijalisticke harpije, a od sinova neharizmaticne slabice.

Qwerty

pre 2 godine

Žena kada voli i poštuje muškarca uzima njegovo prezime kada ne onda zadržava svoje...
Ako devojka neće tvoje prezime to je ogroman red flag to povlači sa sobom dosta stvari i možeš da saznaš sa kim imaš posla. Moraš da znaš da te sigurno ne voli i poštuje.
Muškarac nikada ne bi smeo da bude sa ženom koja želi da sadrži svoje prezime i mora da joj pokaže vrata.
(trp, 27. septembar 2021 12:08)

A sto ti ne uzmeš ženino? Što je njeno manje vredno? Od žene u Srbiji se svašta očekuje, a posle vi muškarci kukate. Mog muza volim, i ne bih se udala za njega da ga nisam volela. Uzela sam prezime samo zbog glupe papirologije koja bi nas čekala zbog dece. I nije baš tako jednostavno kada imate različita prezimena. Najveća glupost, da ne kažem dokaz ljubavi za tebe je uzeti muževo prezime. Voimja oca!

Ђенерал

pre 2 godine

Da sam ja Ivana Španović nema te sile koja bi me naterala da promenim prezime
BB, 27. septembar 2021 12:31)

Можда баш зато ниси Ивана Шпановић.
Срећно венчање Ивани Вулети.

dr

pre 2 godine

Šteta što je odlučila da se odrekne svog prezimena,meni je to nekako tužno? Ne razumem zašto se još uvek to očekuje od žena.Pogotovo kad je žena ovako uspešna i slavna kao ona.Da sam ja Ivana Španović nema te sile koja bi me naterala da promenim prezime? U svakom slučaju,nek joj je sa srećom i sve najbolje!

Hoce zena da nosi porodicno prezime, dakle njene buduce porordice, prezime svoje buduce dece... Sta je tu cudno?!
Jeste, sve je ona primorana da menja prezime... O Boze...

Joni

pre 2 godine

U suprotnom pljuje po svom poreklu i ne nosi prezime svog poroda, dakle mora oba prezimena. A ova je uzela prezime koje je kao in, a sve što završava na ić je demode, jasno ko dan. Mada je i to ok, druge trče masovno za strancima i kao nacija nestajemo.
(mile, 27. septembar 2021 16:49)

Pišeš gluposti, kroz istoriju su žene uzimale muževljeva prezimena jer je to smatrano vernošću i da je muškarac zaštitnik tog ognjišta. Taj trend da komplikujete ženama život s dva prezimena je bezvezan potpuno i kosi se s tradicijom. Hoće li sutra njena ćerka kad se udaje imati tri prezimena?

XP

pre 2 godine

Zašto neka osoba postigne ovoliko i opet potpadne pod patrijarhat i promeni prezime? Loša poruka za sve žene, Ivana.
(Libertad, 27. septembar 2021 11:43)

Da li znaš (a da ne tražiš na guglu) devojačka prezimena Hilari Klinton, Kamale Heris, Džil Bajden, Melanije Tramp, Mekenzi Bezos ili Melinde Gejts?

Urian Prince

pre 2 godine

(Urian Prince, 27. septembar 2021 18:54)
Fascinantna je tvoja fasciniranost jednom ovakvom odlukom i kovanjem u zvezde osobe zbog toga. Muski narcizam je cudo.
Ja ipak vise cenim zene koje sebe cene i bez silikonskih grudi i usana a prezime manje vise.
Hajde da vidimo da li ce ova "mudrost" da obezbedi dugovecnost i kvalitet braka. Bas me zanima.
(Kakvo lozenje, 27. septembar 2021 21:48)

Moram Vas ispraviti.. vidite, u mom slucaju moze biti samo zenski narcizam, ako se, naravno, slazete sa tim da je potpuno u redu sto se izjasnjavam kao zensko. Najobicnije, "binarno" zensko, nadam se da Vas to ne vredja.
Znate, postoje i zene koje gledaju na feminizam kao na malignu izraslinu danasnjeg drustva, i izvinjavam se ukoliko je moj potpis izazvao zabunu.

Dubioza

pre 2 godine

Iz mog iskustva, najopasnije i najnezgodnije žene su one sa dva prezimena, nisam neki ljubitelj istih. Mislim da je prirodno da porodica ima jedno prezime, a sada da li će biti muškarca ili žene nije ni važno. Ja bih izabrao ono koje mi je lepše. :)

Čiča Miloje

pre 2 godine

Iz mog iskustva, najopasnije i najnezgodnije žene su one sa dva prezimena, nisam neki ljubitelj istih

Kojih istih...!? Žena ili prezimena... Opismeni se prvo, čoveče... Kao da si učio školu u policijskoj stanici... Istih... Jbt!

Ivana

pre 2 godine

Joj, uzas. Izgradis ime na ovom svetu i onda se sakrijes iza nekog sonje anonimusa, umesto da on stane u stav mirno kad te vidi. Katastrofa. Aj, zelim joj da potraje, da bude srecno i dugovecno.

aalborg

pre 2 godine

Žena kada voli i poštuje muškarca uzima njegovo prezime kada ne onda zadržava svoje...
Ako devojka neće tvoje prezime to je ogroman red flag to povlači sa sobom dosta stvari i možeš da saznaš sa kim imaš posla. Moraš da znaš da te sigurno ne voli i poštuje.
Muškarac nikada ne bi smeo da bude sa ženom koja želi da sadrži svoje prezime i mora da joj pokaže vrata.
(trp, 27. septembar 2021 12:08)

Auuu.. . Druže...

Kristl

pre 2 godine

@ Sudija
Misliš li da u ratovima nema žena? Žene siluju u ratovima, žene muče, žene su fizički slabije i na njima i na deci se iskaljuje bes. Žene čuvaju kuću, zarađuju, prehranjuju, brinu o porodici dok muškarac nije tu. Svaki dan je strah da ne jave sa ratišta tužne vesti da ne upadnu neprijatelji u kuću da uspem da sakrijem i sačuvam bar decu. Kao neko ko je prošao rat, ko ima iskustva i godina, kažem da u ratu nikome nije lako, ni muškarcima ni ženama ni deci. Znate li koliko je dece na neki način učestvovalo u ratu? Jako ste bezobrazni sa time da su u ratu samo muškarci.
Sramota jeste biti takav muškarac koji omalovažava i žene i decu. Bilo koje ljudsko biće.

Mika

pre 2 godine

Kad muskarac insistira na tome da zena uzme njegovo prezime je podjednako bedno kao i kad mu je strahotno vazno da ima musko dete. Primitivno i nazadno i kad bolje razmislim, drago mi je sto u svom okruzenju mahom nemam takve spodobe.

Aleksandar I

pre 2 godine

(BB, 27. septembar 2021 12:31)

Pa ko je nju terao da menja prezime? Evo moja zena ima svoje prezime i cak nije ni slavna ni poznata…

Sudija

pre 2 godine

@Kristl

Kada i gde rekoh da je njima u tim uzasnim trenucima vrhunski, lako i bezopasno? Posto insinuiras nesto sto se podrazumeva.

Poenta je bila da je u poslednje vreme toliko lazne emancipacije i pogresnih vrednosti koje se promovisu dok praznoglavi ne primecuju da istovremeno pljuju i ne postuju svoje majke i bake, koje su bile dame i tri puta snaznije od danasnjih pokondirenih tikvi koje su prve u redu da ih vredjaju jer su, zaboga, uzele necije prezime. Da li se sada bolje razumemo?

da da

pre 2 godine

Žena kada voli i poštuje muškarca uzima njegovo prezime kada ne onda zadržava svoje...
Ako devojka neće tvoje prezime to je ogroman red flag to povlači sa sobom dosta stvari i možeš da saznaš sa kim imaš posla. Moraš da znaš da te sigurno ne voli i poštuje.
Muškarac nikada ne bi smeo da bude sa ženom koja želi da sadrži svoje prezime i mora da joj pokaže vrata.
(trp, 27. septembar 2021 12:08)

Moj muz je uzeo moje prezime i deca nam se prezivaju kao ja. Moj muz je u nasoj kuci kao sultan, u svakom smislu, voljen i postovan. Deca ga obozavaju kao i ja. Prezime? Nebitno. Manite se prezimena, niste aristokrate, nikoga ne boli uvo za prezime koje u vecini slucajeva nosi pola Srbije. Ja sam htela da uzmem njegovo, on je odabrao moje iz nekih svojih razloga i sta? Manje se volimo? Ne postujem ga? Smesno.

Molo

pre 2 godine

Zašto neka osoba postigne ovoliko i opet potpadne pod patrijarhat i promeni prezime? Loša poruka za sve žene, Ivana.
(Libertad, 27. septembar 2021 11:43)

Da nije postigla toliko u zivotu, inda je opravdano?

jelena

pre 2 godine

Jednom sam uzela prezime od muža i više nikad. Em je bilo ružnije i čudno svima, em sam posle razvoda morala da menjam sva dokumenta zbog gospodina. A on isto tako klasični srbenda mora žena da uzme njegovo prezime, a brak ne poštuje. Tako da pamet u glavu i meni i drugim devojkama želim.

Zagor, zvezdarski

pre 2 godine

"Goste je zabavljala pevačica Edita Aradinović." Mislio sam da Španović ili sad Vuleta ima više stila. Ali verovatno su bili i ciganski trubači, tako da je ipak sve na svom mestu. Ne mora da joj peva Adele, ali taj šabanizam će da nas uništi. I ne mislim tu isključivo na Rome, nego na taj način prikazivanje seljačkog mentaliteta.

dulex

pre 2 godine

Ja sam odluku svoje žene o promeni prezimena saznao pred matičarem. Eto koliko mi je bilo bitno da li će promeniti prezime ili ne! Totalno nevažna stvar.

Prst na čelo

pre 2 godine

@Sudija
Pa koren većina ratova je taj patrijahalni način razmišljanja. Muškarci i započinju ratove, red je i da najviše ginu. Pošto im je prezime toliko bitno neka i ginu zbog njega. Zašto bi žena ginula (a na žalost gine) kad se odrekla svog prezimena? Čuj, da ženi bude čast što je uzela muževljevo prezime :) Može samo da pogine zbog njega, ni kriva ni dužna.

Milosav

pre 2 godine

Da se ja pitam zabranio bih da zena treba da uzme prezima od muza. U cemu je poenta? To si sada moja i ima da se prezivas kao i ja? Najprimitivnija stvar.

asfalt tango

pre 2 godine

ja ne bi dao prezime Spanovic ni Miku Dzegeru kada bi rekao da me zeni ! Lepo drzis samo svoje prezime a ovaj neka sebi dopisivaje sta oce !

Dragan

pre 2 godine

Ja sam mojoj zeni rekao da bira prezime jer je to retka prilika kad moze da bira. Sama je uzela moje. Nisam insistirao, niti sam neko kome je stalo do toga. Jel to znaci da je ona podpala pod patrijarhat? Mladencima sve najlepse zelim u zajednickom zivotu.

Kockasta si ti takav sam i ja...

pre 2 godine

Kakve ima veze ako je promenila prezime? Nece dozivotno skakati u dalj dolaze godine porodicnog zivota kada se prioriteti menjaju. Sigurno je niko nije primoravao da promeni prezime uostalom to je veoma cest slucaj kod nas. Mladencima cestitamo i zelimo srecu.

Mika

pre 2 godine

Najgluplja stvar je misljenje da zena mora da se preziva kao i njena deca. Sta, manje si im majka ako se prezivas drukcije?! Moja majka je posle razvoda zadrzala prezime mog oca upravo zbog toga. Potpuno nepotrebno. Isto bi nas volela i pazila i bez obracanja paznje na formu.

anima

pre 2 godine

(mile, 27. septembar 2021 16:49)

Bravo. Davno sam procitala negde da dodatkom prezimena spajas svoju proslost i buducnost u jedno bez brisanja svih uspeha na kojima se naporno radilo do tog momenta, ali izgleda da je u Srbiji najveci greh imati 2 prezimena posto se vise pljuju te zene nego one sto su samo zadrzale svoje.

Talibani zdravo

pre 2 godine

vest u službi neo marksisticke propagande. nešto što je najnormalnije vekovima se sad kao nešto ispituje.... kad bi mi rekla da neće moje prezime, bilo bi Cao zdravo.
(DaLanik, 27. septembar 2021 17:00)

Ok ali da ti finansiras sve za porodicu posto si takav baja i glava kuce. Ali hej pa to necete jer niste ni sposobni.
Zna se sta je glava porodice i zasto je to bilo tako. Danas ko moze i ume svaka cast ko ne nek se pokrije usima i deli sve, pa i prezime.
A ova sto je uzela prezime pa je sad kujete u zvezde, ne znaci to da ce brak potrajati. Dajem im pet godina max i onda slede tuzne price...

Yeke

pre 2 godine

Muskarci koji su nesigurni slabici smatraju da je vrlo bitno da zena uzme njihovo prezime, kao da su plave krvi! Koga briga! Samouverenom i ostvarenom muskarcu to nimalo nije vazno. Licno sam dodala muzevljevo prezime svom. Udala se iz ljubavi, nisam bila trudna, a nije imao ni prebijene pare. I dalje ga volim kao i tad. Imam svoje prezime, odn. svog oca, svoje porodice, ali sam zelela da nosim i muzevljevo. Eto, ja razmisljam tako, a svako neka radi kako misli da treba.

Kakvo lozenje

pre 2 godine

(Urian Prince, 27. septembar 2021 18:54)
Fascinantna je tvoja fasciniranost jednom ovakvom odlukom i kovanjem u zvezde osobe zbog toga. Muski narcizam je cudo.
Ja ipak vise cenim zene koje sebe cene i bez silikonskih grudi i usana a prezime manje vise.
Hajde da vidimo da li ce ova "mudrost" da obezbedi dugovecnost i kvalitet braka. Bas me zanima.

Urian Prince

pre 2 godine

U nerazvijenim društvima poput našeg, većina žena gleda na feminizam kao na malignu izraslinu današnjeg društva. Tako da niste manjina, naprotiv, na Balkanu ste ubedljiva većina. Da bi se shvatio feminizam, u svim svojim "izraslinama", i malignim i benignim, ipak je potrebno nekoliko vekova pismenosti, vladavine zakona i kulture svakodnevnog života.
U društvu u kojem je nasilje nad ženama ( i ne samo nad ženama) opšte mesto i pojava bez adekvatnog odgovora institucija i javnog mnjenja, potpuno je deplasirano govoriti o feminizmu, jer iz takvih stavova uglavnom izbija površnost, samodopadljivost i neznanje.
Neznanje je najmalignija "izraslina" našeg društva, gospodjo.
(Mali Hijavata, 28. septembar 2021 08:52)

Slazem se sa Vama glede neznanja, to jeste veliki problem, uz povrsnost i konzumerizam.
No kao neko ko ne zivi u Srbiji, moj komentar se vise odnosio na drustvena stremljenja u citavoj Evropi, ne samo Srbiji.
Polozaj zena nikada nije bio bolji, zene su, moglo bi se reci, po mnogo cemu i povlascene, a samo zaslepljen covek moze da tvrdi da se klatno rodne ravnopravnosti nije previse zanjihalo i u drugu stranu, progresivna Evropa poprima odlike totalitarnog drustva zbog preterane politicke korektnosti, feministickog narativa u maniru "Crvenih Brigada", promovisanja LGBTQ pokreta kao vrhunca drustvene evolucije, kao i preterane rasne osetljivosti po najtrivijalnijim osnovama.
Amerika je, po tom pitanju, jos dalje otisla, a ja, kao majka dva sina, uopste ne gledam na to blagonaklono.
I ne zavaravajte se, taj sterilni totalitarizam pocinje da pomalja svoju ruznu glavu i u Srbiji, i doci ce u svom najgorem obliku, verujte mi na rec, ako mozete, da sa neke distance, provevsi neki broj godina na Zapadu, kada uporedim "leve progresivce" sa "zatucanim tradicionalistima", ipak cu birati tradiciju, ovi "levi" sve vise podsecaju na totalitarne robote, u svilenim rukavicama i sa osmehom.

“Правда ће победити” - Зуба Бојић

pre 2 godine

Она узела његово презиме, а он је љуби са руком у џепу.

Urian Prince

pre 2 godine

Tačno je, Vaši sinovi će morati da se ponašaju lepše nego što bi pre dva veka moglo da im prođe, ali zato će mnoge ćerke ovog sveta imati lepši život i bolje šanse i prava. To što u svemu tome vidite problem tj. malignitet društva samo govori koliko ste loš čovek. Pol nije bitan.
(Mila, 28. septembar 2021 13:33)

Ne razumete, koliko god se moji sinovi lepo ponasali, nije dovoljno dobro, sve dok ne izgube crte muzevnosti svog identiteta, to je problem o kome govorim, a te cerke koje spominjete se ponasaju sve gore i gore, i stice se utisak da im je sve dozvoljeno, na ustrb drugih, pa nismo li se upravo protiv toga borili? Pol je, draga moja, itekako bitan, gotovo presudan. Samo se sve okrenulo za sto osamdeset stepeni.
To sto u tome ne vidite problem govori da ste zaslepljena zena, dvolicni oportunista, i vrlo jednodimenzionalni.

Helios

pre 2 godine

Kakva agresija onih "neagresivnih". Kakvo odbacivanje onih koji su (kao za) inkluziju. Kakva mržnja prema normalnosti. Šta je sad - nema više "neki su ovakvi neki su onakvi"? Eto koliko je trajala vaša "tolerantnost" - par godina. Dok niste ono "izašli iz ormana". Ili postale "borkinje". Ali čim ste se pojavili na svetlosti odmah ste ono što ste: netolerantna agresivna zlonamerna rulja. Sami po sebi, bez da vas iko "ugrožava" ili daleko bilo "zlostavlja". A zašto ste takvi - pogotovu prema mladim, zdravim, kvalitetnim i radosnim ljudima? Porazgovarajte o tome sa ogledalom.

Srećno mladenci!

uhbas

pre 2 godine

Postovanje Ivani za ovakvu odluku, nije morala naravno, ali je ovim potezom pokazala mudrost i postovanje nekih vrednosti koje daleko nadilaze bilo kakvo ideolosko smece koje nam se danas gura niz grlo.
Ovakva zena se postuje, stiti, voli, i za nju se vredi i zrtvovati, sto se ne moze reci za danasnje progresivne prikaze koje nisu vredne nicijeg truda.
Pozdrav i svim zapenjenim feministkinjama i njihovim simpovima bez trunke samopostovanja koji trenutno verovatno bece svoje oci i zube, nemocni pred vekovnom mudroscu kojom je podstaknuta ova harmonica odluka, zastanite malo pred ovim cinom pre nego sto od svojih kceri napravite neinspirativne materijalisticke harpije, a od sinova neharizmaticne slabice.
(Urian Prince, 27. septembar 2021 18:54)

A da se udala za stranca i uze;a njegovo prezime prvi bi je pljuvali

putnik

pre 2 godine

Šteta što je odlučila da se odrekne svog prezimena,meni je to nekako tužno? Ne razumem zašto se još uvek to očekuje od žena.Pogotovo kad je žena ovako uspešna i slavna kao ona.Da sam ja Ivana Španović nema te sile koja bi me naterala da promenim prezime? U svakom slučaju,nek joj je sa srećom i sve najbolje!
(BB, 27. septembar 2021 12:31)

Ti radi kako hoćeš, ovo je njena odluka. Niko je nije prisilio ne vidim zašto toliko tugovanja. Znam puno žena koje su zadržale svoje prezime a uopšte nisu javne ličnosti. Osim toga svakoga posebno pitaju za prezime prilikom venčanja.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Znate, postoje i zene koje gledaju na feminizam kao na malignu izraslinu danasnjeg drustva, i izvinjavam se ukoliko je moj potpis izazvao zabunu.
(Urian Prince, 27. septembar 2021 23:38)

U nerazvijenim društvima poput našeg, većina žena gleda na feminizam kao na malignu izraslinu današnjeg društva. Tako da niste manjina, naprotiv, na Balkanu ste ubedljiva većina. Da bi se shvatio feminizam, u svim svojim "izraslinama", i malignim i benignim, ipak je potrebno nekoliko vekova pismenosti, vladavine zakona i kulture svakodnevnog života.
U društvu u kojem je nasilje nad ženama ( i ne samo nad ženama) opšte mesto i pojava bez adekvatnog odgovora institucija i javnog mnjenja, potpuno je deplasirano govoriti o feminizmu, jer iz takvih stavova uglavnom izbija površnost, samodopadljivost i neznanje.
Neznanje je najmalignija "izraslina" našeg društva, gospodjo.

Zagor

pre 2 godine

I ako Ivani želim sve najbolje ovaj kicoš mi ne deluje da će dugo biti uz nju... 21. vek a zanimanje ti lični trener... Daj sine nađi neki posao od kog možeš porodicu da podižeš... Čim vidim nekog sa urađenim telom a da nije profesionalni sportista odmah se zapitam koliko li taj momak/devojka ima vremena za bleju i lezilebovanje kad može toliko da visi u teretani...

Odgovor Libertadu

pre 2 godine

Zašto neka osoba postigne ovoliko i opet potpadne pod patrijarhat i promeni prezime? Loša poruka za sve žene, Ivana.
(Libertad, 27. septembar 2021 11:43)

Zato sto je taj tip alfa-muzjak. Pogledaj ga. Ogromna vecina zena ne samo da bi pristale da uzmu njegovo prezime, nego bi pristale da mu budu doslovno robinje, da mu ispunjavaju sve zelje, pristajale bi na svaku vrstu ponizavanja i matretiranja, i to sve na dobrovoljnoj bazi, bez ikakve prisile i uz visok nivo uzivanja i satisfakcije.

bombonica

pre 2 godine

Po ovom pitanju, bitno da je žena dosledna svom izboru i/ili dogovoru sa budućim mužem, bez pritiska okoline/rodbine/kompleksa/…
Inače, i mom tati su “pucala leđa” 90-tih po ratištima bivše Jugoslavije gde je poslat da bezbedno vrati srpske vojnike iz hrvatskih kasarni, i nakon toga kada je godinama radio sedam dana u nedelji da odškoluje brata i mene - stoga ponosno nosim i njegovo (moje) prezime, uz suprugovo. Svako po svojim principima.

А. Петров

pre 2 godine

Нека јој је са срећом у браку. Њена каријера је обележена презименом Шпановић. Са новим презименом - с обзиром на њене година - не очекујем превелике успехе, али волео бих да грешим. Навијам за Ивану Вулету!

bezanija

pre 2 godine

I ako Ivani želim sve najbolje ovaj kicoš mi ne deluje da će dugo biti uz nju... 21. vek a zanimanje ti lični trener... Daj sine nađi neki posao od kog možeš porodicu da podižeš... Čim vidim nekog sa urađenim telom a da nije profesionalni sportista odmah se zapitam koliko li taj momak/devojka ima vremena za bleju i lezilebovanje kad može toliko da visi u teretani...
(Zagor, 27. septembar 2021 15:44)

haha, bravo care, isto razmisljamo!

Mila

pre 2 godine

(Urian Prince, 28. septembar 2021 12:29)

Uh gospođo, vi baš niste srećni Vašim životom i izborima koje ste pravili čim ovoliko besa i frustracije sejete po random internet portalima iz tog dalekog sveta. Tako da, bolje pustite druge da žive kako žele, dobre su šanse da će sebi srećniji život urediti uz staro/novo/dvojno prezime, progresivno ili tradicionalno, binarno ili nebinarno.

Tačno je, Vaši sinovi će morati da se ponašaju lepše nego što bi pre dva veka moglo da im prođe, ali zato će mnoge ćerke ovog sveta imati lepši život i bolje šanse i prava. To što u svemu tome vidite problem tj. malignitet društva samo govori koliko ste loš čovek. Pol nije bitan.

Milutin

pre 2 godine

Njena stvar. Ako hoće da uzme super, ako on hoće njeno i to je ok. Bitno da su srećni zajedno. Moja žena je uzela moje prezime iako se nećkala da ga samo pridoda jer već ima izgrađenu karijeru, ali se zbog dece i svega odlučila samo za moje. To je individualna stvar koja apsolutno ništa ne menja. Niti sam ja tu nešto bitniji, nije je ona izbrisala ono što jeste. Volimo se, poštujemo i to je to. Mladencima sve najbolje.
(Jim Beam, 27. septembar 2021 16:02)

Jedini normalan komentar ovde. Neverovatno.

Njen život, njeno prezime, njena stvar.

Najtužnije je da svi ovi što ste zapenili i sa jedne i sa druge strane ("kad bi moja ćerka uzela muževljevo prezime, ja bih je se odrekao" vs. "kad ne bi htela da uzme moje prezime, ne bih je ni oženio") ne shvatate da ste 100% isti. Ne vidite dalje od nosa.

Bumbar

pre 2 godine

Lepše zvuči Ivana Španović nego Ivana Vuleta. Ako ništa, njoj je prezime asociralo na Španiju, sada joj asocira na biciklističku trku kroz Španiju, iliti Vueltu
(NikolaKG80, 27. septembar 2021 16:26)
Mene je asociralo samo na "španovanje", a Ivana i izgleda uvek "našpanovana" kao struna. Tojest još uvek tako izgleda.

markus1975

pre 2 godine

Đokovićev najveći rival se zapravo zove Rafael Nadal Parera. Drugo prezime je majčino devojačko i to je praksa i običaj u svim "latino" zemljama. Mi kao i većina Evrope imamo neke druge običaje, koliko je bitno da ih se držimo ili ne, to je stvar ubeđenja svakog pojedinca. Šta god da je Ivana izabrala to je njena stvar i nema mi tu šta da pametujemo.

joj

pre 2 godine

Ne razumete, koliko god se moji sinovi lepo ponasali, nije dovoljno dobro, sve dok ne izgube crte muzevnosti svog identiteta, to je problem o kome govorim, a te cerke koje spominjete se ponasaju sve gore i gore, i stice se utisak da im je sve dozvoljeno, na ustrb drugih, pa nismo li se upravo protiv toga borili? Pol je, draga moja, itekako bitan, gotovo presudan. Samo se sve okrenulo za sto osamdeset stepeni.
To sto u tome ne vidite problem govori da ste zaslepljena zena, dvolicni oportunista, i vrlo jednodimenzionalni.
(Urian Prince, 28. septembar 2021 15:02)

to sto se devojcice sve gore ponasaju to vam je cist znak da ce se ravnopravnost postici i ovako i onako. Ili cete nauciti sinove da budu pristojni ili ce tudje cerke postati agresivnije, neprisojnije itd. U svakom slucaju ravnopravnost ce se postici. Zene ce tretirati vas isto kkao i vi njih a vas je izborhoce li to biti fino ili lose.

Marko

pre 2 godine

O cemu vi ljudi pricate, ako vec ocete da ostavite komentar na ovu vest pozelite ljudima srecu i sve najbolje i to je to. Nas ce na zalost zaostali mentalitet ubiti.

NikolaKG80

pre 2 godine

Lepše zvuči Ivana Španović nego Ivana Vuleta. Ako ništa, njoj je prezime asociralo na Španiju, sada joj asocira na biciklističku trku kroz Španiju, iliti Vueltu

Monden

pre 2 godine

Ivana Španović je čist dokaz koliko je ženama važan fizički izgled muškarca. Iako je generalno mišljenje da je on važniji muškarcima, to apsolutno nije tačno. Muškarci se prime na lepu ženu, prokomentarišu, probaju, ako prođe, prođe, ako ne ide sledeća. Žene se u blizini lepog muškarca rastope, izgube pamet i svi njihovi principi za njega ne važe (ako žena, uopšte, i zna šta je princip).

Monden

pre 2 godine

Ivana Španović je čist dokaz koliko je ženama važan fizički izgled muškarca. Iako je generalno mišljenje da je on važniji muškarcima, to apsolutno nije tačno. Muškarci se prime na lepu ženu, prokomentarišu, probaju, ako prođe, prođe, ako ne ide sledeća. Žene se u blizini lepog muškarca rastope, izgube pamet i svi njihovi principi za njega ne važe (ako žena, uopšte, i zna šta je princip).

Jim Beam

pre 2 godine

Njena stvar. Ako hoće da uzme super, ako on hoće njeno i to je ok. Bitno da su srećni zajedno. Moja žena je uzela moje prezime iako se nećkala da ga samo pridoda jer već ima izgrađenu karijeru, ali se zbog dece i svega odlučila samo za moje. To je individualna stvar koja apsolutno ništa ne menja. Niti sam ja tu nešto bitniji, nije je ona izbrisala ono što jeste. Volimo se, poštujemo i to je to. Mladencima sve najbolje.

nevolem

pre 2 godine

Ma dajte, posle komentara o krempiti je valjalo zakljucati komentare. Apsolutna pobeda i srz.

Mada, kad sam vec tu da ko svaki Srbin iosporim njen izbor i recem da joj je los izbor čovek koji je po zanimanju personalni trener. Jerbo, osim sto to znaci manje vise: jedno nista, uz takve likove cesto idu bezvezve crte karaktera. Ali ajde , mozda je ovaj neki ultra zanimjiv lik, sirokog duha, zainteresovan za stosta, zna stosta, nimalo narcis i tako to. Ali tesko.

Lepa Brena

pre 2 godine

I ime i prezime su nam dati.Nekada su Srblji davali jos jedno ime, pravo, koje je znala samo porodica, jer znati necije ime znacilo je moci baciti vradzbine.Imena su bila opasna stvar.Nominalisti i realisti su se ubijali, bukvalno, zbog pitanja sta ona oznacavaju.Sve u svemu, u nasoj tradiciji samo zena moze da bira. Da li time postaje neko drugi, tesko je reci, jer su joj i ime i prezime samo dati.