Nezavisne domaćice "napadaju": Tredvajf žene odbacuju feminizam, obožavaju da služe muškarcima

Subota, 21.01.2023.

08:38

Izvor: J.V.

Autor: {"id":800397,"id_news":2277273,"name":"","surname":"J.V."}

Nezavisne domaæice "napadaju": Tredvajf žene odbacuju feminizam, obožavaju da služe muškarcima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

Marijana

pre 1 godinu

@Vancuver. Decom se u vrtiću bave vaspitači, deca tamo idu da se socijalizuju, i nauče svašta. Nije normalno da je dete izolovano sa majkom, bez svojih vršnjaka. Vidim dobio si puno lajkova, što je po meni totalno nenormalno. Deca su najsrećnija sa drugom decom. Sem toga dete mora proći separaciju-odvajanje od majke i oca i mora postati što samostalnije. Žena treba da radi ne da bi pokazala muškarcu da je usta, jer mžnije već da bi dete videlo, aktivnu majku i učilo na primeru da treba da radi i da doprinosi porodici.

Bojan

pre 1 godinu

Radim mnogo, zarađujem dovoljno za porodicu. Sa suprugom sam se svojevremeno dogovorio da ona ne radi dok su deca mala, jer je moja plata nekoliko puta veca od njene. To je bilo dobro za porodicu. Deca su sada već dovoljno velika (najmlađe je 7. razred).. ali je supruga ovako navikla i ne želi da radi, iako je fakultetski obrazovana. Ja sam ptobao da je motivišem da se aktivira, ali bez uspeha. Od moje zarade živimo sasvim dobro i novac nam nije potreban, ali mislim da ni njoj prijalo da radi... makar i pola radnog vremena. Ne želim da je pritiskam, to mora biti njena odluka... a deluje mi da je njoj ovo sada rutina i da promene neće biti.

LeLibtard

pre 1 godinu

Sve je ok, i da zene imaju svoj dinar, i da budu domacice ako se za to opredele, jednakost pred zakonom, itd.. Ono sto jeste problem je sudska praksa, alimony, bez kontrole gde idu pare koje otac daje za decu ( u 90% slucajeva je to otac upravo zbog nazadne sudske prakse). Ja sam za pravi ,nelicemerni feminizam- sva ista prava ali i obaveze- 50/50 starateljstvo nad decom , bez alimentacije, svi u vojsku, ista plata za isti ucinak na istom poslu ( a ne jabuka/kruska uporedjivanje plate onog sto busi naftu na Aljasci i sluzbenice u HR-u i sl), ista "obaveza" prvog prilazenja itd itd..

ime

pre 1 godinu

Zena moja radila 10 godina ustedela 2000 e i dobila od kolektiva rucni sat, a znate li koliki joj je posao da u narednih 10 godina da odgoji blizance? Eno je raspada se....
Sta mislite na samrti da li ce da kaze volela bih da smo odgojili jos jedno dete ili volela bih da sam imala jos jedan posao?????

ime

pre 1 godinu

Bilo bi super da svako živi onako kako želi. Ako neke žene žele biti domaćice koje brinu o svojoj porodici, odlično. To je bolji i ljepši posao nego da te izrabljuje neko drugi za male pare. Ali za to su potrebni i neki preduslovi. Dobar muž koji je takođe posvećen svojoj porodici i koji zarađuje dovoljno da izdržava svoju porodicu. Ne tako davno mnogi su i živjeli tako. I nisu krive feministkinje što danas uglavnom nije tako već što jedna plata nije dovoljna i nezreli muškarci koji nisu dorasli svojoj ulozi već tretiraju žene kao niža bića.
.....
Romi zar ne mislis da je jedna plata prestala da bude dovoljna onog momenta kada su zene postale konkurentne muskarcima jer je to proizvelo visak radne snage koju onda mozes jeftinije da platis sto obara cenu rada....

Čigi Bugi

pre 1 godinu

E vidis zbog tog dinara koji joj pruza nezavisnost u mom kraju ima vide od 50% ljudi (muskaraca i zena) izmedju 30 i 50 godina bez ikakvog nagovestaja za sklapanjem porodice. Vecina njih ima zelju i finansijski su sposobni.
(Jos jedan posmatrac, 21. januar 2023 15:15)

Znači ljudi nemaju decu jer ne žele da zavise ni od koga? Jesam li dobro razumeo?

Ljudi bre ne prave decu zbog stanja u državi. Nismo mi ni zapadnjaci, ni afrikanci, pa da nam natalitet zavisi od imanja i nemanja para.
Ljudi vide u kakvoj državi živimo i muka im he što i sami postoje, a kamoli da na svet donose još nekog nesrećnika.

Miki

pre 1 godinu

A muskarci ovo podrzavaju? Da se ozene nekom kojoj treba sat-dva da spremi rucak, a ostatak dana se izlezava? Pa sta mislite, niz se kuca svaki dan od lustera do poda riba, nit se rucak pravi osam sati, a deca se puste na pod i igraju se. Imam nekoliko poznanica koje nemaju posao, kazu nije za njih da se muce i uce skole, rane u 6 kako bi isle na posao i stresirale se tamo. Lepse im je sa dobiju od muza pare na ruke i troskare ih. I naravno da ima zena koje ovakav nacin zivota vole. To se zove parazit. Samo muskarci u toj prici ne shvataju da su debelo prevareni.

mayor Tom

pre 1 godinu

Moja ima svoj "dinar" a ja joj dam jos toliko kao kompenzaciju za kucne poslove jer stvarno rmba po kuci, naravno imamo i zajednicki budzet koji opet ja punim.. Svi srecni, niko ne zvoca, 100 godina ovako.. imali smo srece jbg

Iva

pre 1 godinu

@Srpski dzin-mali je procenat zena na rukovodecim mestima zato sto svetom upravljaju muskarci i oni nameste da njima bude dobro. Zene su preopterecene obavezama oko dece i domacinstva+idu na posao, dok muskarci samo idu na posao, pa ti sad racunaj ko koliko vremena u sta ulaze. Zene koje poslovno ambiciozne ce i te kako isterati svoje i bice na rukovodecoj poziciji. Svet inace zahvaljujuci besplatnom zenskom radu

Romi

pre 1 godinu

Bilo bi super da svako živi onako kako želi. Ako neke žene žele biti domaćice koje brinu o svojoj porodici, odlično. To je bolji i ljepši posao nego da te izrabljuje neko drugi za male pare. Ali za to su potrebni i neki preduslovi. Dobar muž koji je takođe posvećen svojoj porodici i koji zarađuje dovoljno da izdržava svoju porodicu. Ne tako davno mnogi su i živjeli tako. I nisu krive feministkinje što danas uglavnom nije tako već što jedna plata nije dovoljna i nezreli muškarci koji nisu dorasli svojoj ulozi već tretiraju žene kao niža bića. Kćerka koja odrasta u takvoj porodici sigurno ne želi takav život za sebe već želi da bude nezavisna a to može samo ako zarađuje vlastiti novac. Nije sve crno-bijelo. Puno je tu nijansi.
Velika većina žena ima dvostruku ulogu. One su i domaćice i radnice i hronično su umorne. Cijenite takve žene, one to zaslužuju.

Vancouver

pre 1 godinu

Mrzim feminizam ali ako je cena da mu perem noge i budem pokorna, izabraću feminizam.
(Emmilia, 21. januar 2023 16:03)
Niko ne traži da mu peres noge ali deca bi bila sretnija da do svoje bar 7 godine budu sa majkom a ne da ese njima bave potpuni stranci u vrticu , isto tako muž je vise motiviran da radi i zaradjuje ako jede hranu pripremanu sa ljubavlju a ne neki dzank food sa ulice. Ako će te platiti nekom drugom da vam čuva decu treba izračunati isplatili se tako nešto

Pop

pre 1 godinu

Gluposti,

za slobodu se valjda bore svi u 21. veku?

Kako kojoj ženi, a i muškarcu, odgovara, i kako se "nađu"...

Pa valjda su više prevaziđena, ta okoštala arhaična pravila, kada je moralo tako zbog težine života i odtalog...

pravnik

pre 1 godinu

Nemanja, slazem se, feministikinje u kamenolom a tebi proterati jabuku kroz... (tamo gde se kaki), samo jednu, da ne budemo bas previse zli...

Katarina

pre 1 godinu

Suzivot muskarca i zene je suzivot dve, na oko iste, ali totalno razlicite vrste...
To ne treba da bude borba, takmicenje, vec simbioza, gde svako ima svoju ulogu i doprinosi opstem boljitku na najbolji moguci nacin, u skladu sa svojim mogucnostima. Buduci da smo svi mi inteligentna bica, taj odnos je pitanje individualnih kvaliteta, karaktera, odnosa i zajednickih odluka.
Jedino tako je moguce naci zajednicki jezik i ostvariti smislen, prosperitetni suzivot.
"Kad' deca nisu besna, kuca nije tesna"...

Boki

pre 1 godinu

Mislim da ce nove generacije devojaka opet se vratiti tome da muskarcima prepuste glavnu ulogu u vezama i porodici.
Jer su se nagledale svojih majki koje su se mucile kao samohrani roditelji, svojih omalovazenih i odbacenih oceva.
A to je cinjenica, jer deca vide sta se desava.
Moja generacija je nase zdrave porodice uzimala zdravo za gotovo.

belgrado

pre 1 godinu

Ne takmice se zene sa muskarcima vec rade da bi imale svoj dinar, te da ne bi zavisile od muskaraca.
(Iva, 21. januar 2023 09:42)

kad ste u braku ne postoji moj i tvoj dinar,
postoji zajednicki dinar.
tako je funkcionialo zadnjih 50000 godina.

danas kao,
ima svako svoj dinar(sto znaci da beba ide odmah u jaslice)i kad treba da se plati nova garnitura od 2000e dodje do razvoda,jer se ne zna od cijih para da se plati :d

nema veze, glavno da smo ostvarili americki san?!@
bice izbacen sastav "moj tata" u I razredu,jer 75% dece ne zivi sa tatom.
tamo je izbacen pre 20god,malo kasnimo,ali se trudimo..

zorba

pre 1 godinu

Da li žena služi mužu ako ostaje kići, sprema, rasprema, kuva, pere, pazi decu, dok za to vreme muž radi i na kraju meseca celu zarađenu platu da ženi i potroši do poslednjeg dinara na decu i račune u toj istoj kući. Ko tu za koga radi?
Sve dok bilo ko ima osećaj da radi za onog drugog, nema tu sreće. Sloga kuću gradi i svaki posao je za svoju porodicu i podjednako je važan. Kuća treba da bude čista i da blista, ali treba da bude i topla i da ima struju.
Tim sa 11 centarfora bez golmana može izgledati atraktivno, ali šanse za pobedom su minimalne.

Jos jedan posmatrac

pre 1 godinu

Ne takmice se zene sa muskarcima vec rade da bi imale svoj dinar, te da ne bi zavisile od muskaraca.
(Iva, 21. januar 2023 09:42)

E vidis zbog tog dinara koji joj pruza nezavisnost u mom kraju ima vide od 50% ljudi (muskaraca i zena) izmedju 30 i 50 godina bez ikakvog nagovestaja za sklapanjem porodice. Vecina njih ima zelju i finansijski su sposobni.

Enigma

pre 1 godinu

Neke feminiskinje misle da muskarci nisu potrebni druge misle da je karijera najbitnija .
Neki preteruju i kazu da su zene i muskarci bioloski isti .

Talija

pre 1 godinu

Kakva je svrha “takmičenja” sa muškarcima - još gore, sa sopstvenim mužem? Radim brate svoj posao zato što ga volim, uspešna sam i on doprinosi pristojnom životu moje porodice. Da glava više zaboli od feministkinja, mačoa, SAHM, WTF, … Pustite ljude da žive kako kome odgovara i doviđenja.

mila

pre 1 godinu

Bas ne volim kategorizacije i trendove,ljudi valjda zive u skladu sa svojim mogucnostima.Ako supruznici mogu,lepo je kad je mama kod kuce,uz decu,makar dok su mali.Ja sam bila "domacica" dok su deca bila mala i divno mi je bilo,a i olaksanje za bake i deke:)Ali mogli smo tako da se organizujemo.Sada vec radim,ali ne zbog takmicenja,prosto da doprinesem a i imam neku sigurnost,sta da mi muz u nekom trenutku prestane da radi ili nesto se desi-zavrsila bih na ulici i trazila prvi posao sa 45 godina.Dakle cista prakticnost,nikakva ubedjenja i trend.Neke zene su uspesne i vise posvecene poslu,neke uzivaju u ulozi domacice i meni je sve to sjajno dok god su oni srecni i ako je to njihov izbor.Svako je prica za sebe,svaka porodica takodje,a ovakve podele samo izazivaju svadju i negativan stav bilo prema karijeristkinjama bilo prema domacicama.Neka ljudi zive kako im odgovara,hajde da uzivamo u svojim "ulogama" bez mrznje prema tudjim izborima.

Srpski džin

pre 1 godinu

Ne takmice se zene sa muskarcima vec rade da bi imale svoj dinar, te da ne bi zavisile od muskaraca.
(Iva, 21. januar 2023 09:42)

Žene ne mogu da se takmiče sa muškarcima. Nije im u prirodi. Zato samo mali procenat njih imaš na vodećim pozicijama u svetu.
Ne zato što vlada patrijarhat, već zato što ne mogu da se takmiče sa muškarcima. To je to, prosta stvar.

iz mase dobacivam uporno

pre 1 godinu

Ne takmice se zene sa muskarcima vec rade da bi imale svoj dinar, te da ne bi zavisile od muskaraca.
(Iva, 21. januar 2023 09:42)

Naravno da ne treba da zavise od muskaraca vec i doprinesu domacinstvu.
Jer ono zive skupa a s jednom platom danas je tesko.

Kakva su vremena ljubavnicu ce moci da ima samo onaj kome i zena radi.:)

XXL

pre 1 godinu

Samo ću citirati jedan mali refren pesme kultne slovenačke grupe "Buldožer" koji glasi nekako ovako "... žene su žene, žene su majke ..."... i one ne treba da budu pokorene nitu da služe muškarce već samo da imaju ulogu za ono za šta im je priroda dala ulogu.

djoko

pre 1 godinu

@
Ne takmice se zene sa muskarcima vec rade da bi imale svoj dinar, te da ne bi zavisile od muskaraca.
(Iva, 21. januar 2023 09:42

Aha.
Dakle to je stav feministkinja?
Bore se za svoj dinar?
A pljuvacina i agresija prema muskarcima - to je ...fatamorgana?

E

pre 1 godinu

Super! Dok ima njih biće lakše muškarcima koji vole upravo žene domaćice. Muškarci koji bi sebi ravnu imaju isto izbora. Svakom svoje! :)

Nemanja

pre 1 godinu

Sve te feministkinje treba u rudnik na mesec dana, posle toga u kamenolom jos mesec dana. Onda na brod tamo na aljasku jos mesec dana. Na zgradu jos mesec, posle svega toga proveriti zele li da budu feministkinje ili zene....

Lars

pre 1 godinu

@ Iva, naravno da se ne takmiče. Što se tiče rada, i domaćice mnogo rade, to zna svaka osoba koja je neko vreme provela bez posla. Ceo dan rmbačenja po kući, doktorima, roditeljima, sa decom, i na kraju dana ti neko kaže "ti ne radiš". Rade, ali neplaćeno. Tu je problem u "biti domaćica". Ništa lepše nego otići na posao i dobiti platu za to, dok se kod kuće organizuje šta ko radi. Najbolja varijanta.

Marko

pre 1 godinu

Ako je muskarac zaista dobar i dobro zaradjuje, vecini zena bi u tom slucaju vise odgovaralo da budu domacice, nego da robuju nekome 8 sati dnevno + bar pola kucnih poslova kasnije.
Feministkinje koje se zestoko protive tome su uglavnom nesigurne i od oceva koji su lose tretirali njihove majke.
Poznajem nekoliko bogatih porodica, u kojima su zene veoma srecne kao domacice, jedna je cak napustila super posao za danasnje prilike. Za jednu znam da joj muz uplacuje i pozamasno penziono osiguranje, verujem da i ostali tako brinu, pa zene ne moraju ni da misle o buducnosti kako ce preziveti, sto je jedna od glavnih podsvesnih briga feministkinja. Losi muskarci stvaraju feministkinje, lose se ophode prema suprugama, sto njihove cerke gledaju, pa postanu feministkinje.

Talija

pre 1 godinu

Kakva je svrha “takmičenja” sa muškarcima - još gore, sa sopstvenim mužem? Radim brate svoj posao zato što ga volim, uspešna sam i on doprinosi pristojnom životu moje porodice. Da glava više zaboli od feministkinja, mačoa, SAHM, WTF, … Pustite ljude da žive kako kome odgovara i doviđenja.

belgrado

pre 1 godinu

Ne takmice se zene sa muskarcima vec rade da bi imale svoj dinar, te da ne bi zavisile od muskaraca.
(Iva, 21. januar 2023 09:42)

kad ste u braku ne postoji moj i tvoj dinar,
postoji zajednicki dinar.
tako je funkcionialo zadnjih 50000 godina.

danas kao,
ima svako svoj dinar(sto znaci da beba ide odmah u jaslice)i kad treba da se plati nova garnitura od 2000e dodje do razvoda,jer se ne zna od cijih para da se plati :d

nema veze, glavno da smo ostvarili americki san?!@
bice izbacen sastav "moj tata" u I razredu,jer 75% dece ne zivi sa tatom.
tamo je izbacen pre 20god,malo kasnimo,ali se trudimo..

Romi

pre 1 godinu

Bilo bi super da svako živi onako kako želi. Ako neke žene žele biti domaćice koje brinu o svojoj porodici, odlično. To je bolji i ljepši posao nego da te izrabljuje neko drugi za male pare. Ali za to su potrebni i neki preduslovi. Dobar muž koji je takođe posvećen svojoj porodici i koji zarađuje dovoljno da izdržava svoju porodicu. Ne tako davno mnogi su i živjeli tako. I nisu krive feministkinje što danas uglavnom nije tako već što jedna plata nije dovoljna i nezreli muškarci koji nisu dorasli svojoj ulozi već tretiraju žene kao niža bića. Kćerka koja odrasta u takvoj porodici sigurno ne želi takav život za sebe već želi da bude nezavisna a to može samo ako zarađuje vlastiti novac. Nije sve crno-bijelo. Puno je tu nijansi.
Velika većina žena ima dvostruku ulogu. One su i domaćice i radnice i hronično su umorne. Cijenite takve žene, one to zaslužuju.

iz mase dobacivam uporno

pre 1 godinu

Ne takmice se zene sa muskarcima vec rade da bi imale svoj dinar, te da ne bi zavisile od muskaraca.
(Iva, 21. januar 2023 09:42)

Naravno da ne treba da zavise od muskaraca vec i doprinesu domacinstvu.
Jer ono zive skupa a s jednom platom danas je tesko.

Kakva su vremena ljubavnicu ce moci da ima samo onaj kome i zena radi.:)

Nemanja

pre 1 godinu

Sve te feministkinje treba u rudnik na mesec dana, posle toga u kamenolom jos mesec dana. Onda na brod tamo na aljasku jos mesec dana. Na zgradu jos mesec, posle svega toga proveriti zele li da budu feministkinje ili zene....

mila

pre 1 godinu

Bas ne volim kategorizacije i trendove,ljudi valjda zive u skladu sa svojim mogucnostima.Ako supruznici mogu,lepo je kad je mama kod kuce,uz decu,makar dok su mali.Ja sam bila "domacica" dok su deca bila mala i divno mi je bilo,a i olaksanje za bake i deke:)Ali mogli smo tako da se organizujemo.Sada vec radim,ali ne zbog takmicenja,prosto da doprinesem a i imam neku sigurnost,sta da mi muz u nekom trenutku prestane da radi ili nesto se desi-zavrsila bih na ulici i trazila prvi posao sa 45 godina.Dakle cista prakticnost,nikakva ubedjenja i trend.Neke zene su uspesne i vise posvecene poslu,neke uzivaju u ulozi domacice i meni je sve to sjajno dok god su oni srecni i ako je to njihov izbor.Svako je prica za sebe,svaka porodica takodje,a ovakve podele samo izazivaju svadju i negativan stav bilo prema karijeristkinjama bilo prema domacicama.Neka ljudi zive kako im odgovara,hajde da uzivamo u svojim "ulogama" bez mrznje prema tudjim izborima.

mayor Tom

pre 1 godinu

Moja ima svoj "dinar" a ja joj dam jos toliko kao kompenzaciju za kucne poslove jer stvarno rmba po kuci, naravno imamo i zajednicki budzet koji opet ja punim.. Svi srecni, niko ne zvoca, 100 godina ovako.. imali smo srece jbg

E

pre 1 godinu

Super! Dok ima njih biće lakše muškarcima koji vole upravo žene domaćice. Muškarci koji bi sebi ravnu imaju isto izbora. Svakom svoje! :)

Enigma

pre 1 godinu

Neke feminiskinje misle da muskarci nisu potrebni druge misle da je karijera najbitnija .
Neki preteruju i kazu da su zene i muskarci bioloski isti .

Katarina

pre 1 godinu

Suzivot muskarca i zene je suzivot dve, na oko iste, ali totalno razlicite vrste...
To ne treba da bude borba, takmicenje, vec simbioza, gde svako ima svoju ulogu i doprinosi opstem boljitku na najbolji moguci nacin, u skladu sa svojim mogucnostima. Buduci da smo svi mi inteligentna bica, taj odnos je pitanje individualnih kvaliteta, karaktera, odnosa i zajednickih odluka.
Jedino tako je moguce naci zajednicki jezik i ostvariti smislen, prosperitetni suzivot.
"Kad' deca nisu besna, kuca nije tesna"...

zorba

pre 1 godinu

Da li žena služi mužu ako ostaje kići, sprema, rasprema, kuva, pere, pazi decu, dok za to vreme muž radi i na kraju meseca celu zarađenu platu da ženi i potroši do poslednjeg dinara na decu i račune u toj istoj kući. Ko tu za koga radi?
Sve dok bilo ko ima osećaj da radi za onog drugog, nema tu sreće. Sloga kuću gradi i svaki posao je za svoju porodicu i podjednako je važan. Kuća treba da bude čista i da blista, ali treba da bude i topla i da ima struju.
Tim sa 11 centarfora bez golmana može izgledati atraktivno, ali šanse za pobedom su minimalne.

Vancouver

pre 1 godinu

Mrzim feminizam ali ako je cena da mu perem noge i budem pokorna, izabraću feminizam.
(Emmilia, 21. januar 2023 16:03)
Niko ne traži da mu peres noge ali deca bi bila sretnija da do svoje bar 7 godine budu sa majkom a ne da ese njima bave potpuni stranci u vrticu , isto tako muž je vise motiviran da radi i zaradjuje ako jede hranu pripremanu sa ljubavlju a ne neki dzank food sa ulice. Ako će te platiti nekom drugom da vam čuva decu treba izračunati isplatili se tako nešto

Boki

pre 1 godinu

Mislim da ce nove generacije devojaka opet se vratiti tome da muskarcima prepuste glavnu ulogu u vezama i porodici.
Jer su se nagledale svojih majki koje su se mucile kao samohrani roditelji, svojih omalovazenih i odbacenih oceva.
A to je cinjenica, jer deca vide sta se desava.
Moja generacija je nase zdrave porodice uzimala zdravo za gotovo.

Čigi Bugi

pre 1 godinu

E vidis zbog tog dinara koji joj pruza nezavisnost u mom kraju ima vide od 50% ljudi (muskaraca i zena) izmedju 30 i 50 godina bez ikakvog nagovestaja za sklapanjem porodice. Vecina njih ima zelju i finansijski su sposobni.
(Jos jedan posmatrac, 21. januar 2023 15:15)

Znači ljudi nemaju decu jer ne žele da zavise ni od koga? Jesam li dobro razumeo?

Ljudi bre ne prave decu zbog stanja u državi. Nismo mi ni zapadnjaci, ni afrikanci, pa da nam natalitet zavisi od imanja i nemanja para.
Ljudi vide u kakvoj državi živimo i muka im he što i sami postoje, a kamoli da na svet donose još nekog nesrećnika.

Iva

pre 1 godinu

@Srpski dzin-mali je procenat zena na rukovodecim mestima zato sto svetom upravljaju muskarci i oni nameste da njima bude dobro. Zene su preopterecene obavezama oko dece i domacinstva+idu na posao, dok muskarci samo idu na posao, pa ti sad racunaj ko koliko vremena u sta ulaze. Zene koje poslovno ambiciozne ce i te kako isterati svoje i bice na rukovodecoj poziciji. Svet inace zahvaljujuci besplatnom zenskom radu

Srpski džin

pre 1 godinu

Ne takmice se zene sa muskarcima vec rade da bi imale svoj dinar, te da ne bi zavisile od muskaraca.
(Iva, 21. januar 2023 09:42)

Žene ne mogu da se takmiče sa muškarcima. Nije im u prirodi. Zato samo mali procenat njih imaš na vodećim pozicijama u svetu.
Ne zato što vlada patrijarhat, već zato što ne mogu da se takmiče sa muškarcima. To je to, prosta stvar.

Marko

pre 1 godinu

Ako je muskarac zaista dobar i dobro zaradjuje, vecini zena bi u tom slucaju vise odgovaralo da budu domacice, nego da robuju nekome 8 sati dnevno + bar pola kucnih poslova kasnije.
Feministkinje koje se zestoko protive tome su uglavnom nesigurne i od oceva koji su lose tretirali njihove majke.
Poznajem nekoliko bogatih porodica, u kojima su zene veoma srecne kao domacice, jedna je cak napustila super posao za danasnje prilike. Za jednu znam da joj muz uplacuje i pozamasno penziono osiguranje, verujem da i ostali tako brinu, pa zene ne moraju ni da misle o buducnosti kako ce preziveti, sto je jedna od glavnih podsvesnih briga feministkinja. Losi muskarci stvaraju feministkinje, lose se ophode prema suprugama, sto njihove cerke gledaju, pa postanu feministkinje.

Miki

pre 1 godinu

A muskarci ovo podrzavaju? Da se ozene nekom kojoj treba sat-dva da spremi rucak, a ostatak dana se izlezava? Pa sta mislite, niz se kuca svaki dan od lustera do poda riba, nit se rucak pravi osam sati, a deca se puste na pod i igraju se. Imam nekoliko poznanica koje nemaju posao, kazu nije za njih da se muce i uce skole, rane u 6 kako bi isle na posao i stresirale se tamo. Lepse im je sa dobiju od muza pare na ruke i troskare ih. I naravno da ima zena koje ovakav nacin zivota vole. To se zove parazit. Samo muskarci u toj prici ne shvataju da su debelo prevareni.

Lars

pre 1 godinu

@ Iva, naravno da se ne takmiče. Što se tiče rada, i domaćice mnogo rade, to zna svaka osoba koja je neko vreme provela bez posla. Ceo dan rmbačenja po kući, doktorima, roditeljima, sa decom, i na kraju dana ti neko kaže "ti ne radiš". Rade, ali neplaćeno. Tu je problem u "biti domaćica". Ništa lepše nego otići na posao i dobiti platu za to, dok se kod kuće organizuje šta ko radi. Najbolja varijanta.

LeLibtard

pre 1 godinu

Sve je ok, i da zene imaju svoj dinar, i da budu domacice ako se za to opredele, jednakost pred zakonom, itd.. Ono sto jeste problem je sudska praksa, alimony, bez kontrole gde idu pare koje otac daje za decu ( u 90% slucajeva je to otac upravo zbog nazadne sudske prakse). Ja sam za pravi ,nelicemerni feminizam- sva ista prava ali i obaveze- 50/50 starateljstvo nad decom , bez alimentacije, svi u vojsku, ista plata za isti ucinak na istom poslu ( a ne jabuka/kruska uporedjivanje plate onog sto busi naftu na Aljasci i sluzbenice u HR-u i sl), ista "obaveza" prvog prilazenja itd itd..

ime

pre 1 godinu

Bilo bi super da svako živi onako kako želi. Ako neke žene žele biti domaćice koje brinu o svojoj porodici, odlično. To je bolji i ljepši posao nego da te izrabljuje neko drugi za male pare. Ali za to su potrebni i neki preduslovi. Dobar muž koji je takođe posvećen svojoj porodici i koji zarađuje dovoljno da izdržava svoju porodicu. Ne tako davno mnogi su i živjeli tako. I nisu krive feministkinje što danas uglavnom nije tako već što jedna plata nije dovoljna i nezreli muškarci koji nisu dorasli svojoj ulozi već tretiraju žene kao niža bića.
.....
Romi zar ne mislis da je jedna plata prestala da bude dovoljna onog momenta kada su zene postale konkurentne muskarcima jer je to proizvelo visak radne snage koju onda mozes jeftinije da platis sto obara cenu rada....

pravnik

pre 1 godinu

Nemanja, slazem se, feministikinje u kamenolom a tebi proterati jabuku kroz... (tamo gde se kaki), samo jednu, da ne budemo bas previse zli...

Pop

pre 1 godinu

Gluposti,

za slobodu se valjda bore svi u 21. veku?

Kako kojoj ženi, a i muškarcu, odgovara, i kako se "nađu"...

Pa valjda su više prevaziđena, ta okoštala arhaična pravila, kada je moralo tako zbog težine života i odtalog...

ime

pre 1 godinu

Zena moja radila 10 godina ustedela 2000 e i dobila od kolektiva rucni sat, a znate li koliki joj je posao da u narednih 10 godina da odgoji blizance? Eno je raspada se....
Sta mislite na samrti da li ce da kaze volela bih da smo odgojili jos jedno dete ili volela bih da sam imala jos jedan posao?????

djoko

pre 1 godinu

@
Ne takmice se zene sa muskarcima vec rade da bi imale svoj dinar, te da ne bi zavisile od muskaraca.
(Iva, 21. januar 2023 09:42

Aha.
Dakle to je stav feministkinja?
Bore se za svoj dinar?
A pljuvacina i agresija prema muskarcima - to je ...fatamorgana?

Jos jedan posmatrac

pre 1 godinu

Ne takmice se zene sa muskarcima vec rade da bi imale svoj dinar, te da ne bi zavisile od muskaraca.
(Iva, 21. januar 2023 09:42)

E vidis zbog tog dinara koji joj pruza nezavisnost u mom kraju ima vide od 50% ljudi (muskaraca i zena) izmedju 30 i 50 godina bez ikakvog nagovestaja za sklapanjem porodice. Vecina njih ima zelju i finansijski su sposobni.

XXL

pre 1 godinu

Samo ću citirati jedan mali refren pesme kultne slovenačke grupe "Buldožer" koji glasi nekako ovako "... žene su žene, žene su majke ..."... i one ne treba da budu pokorene nitu da služe muškarce već samo da imaju ulogu za ono za šta im je priroda dala ulogu.

Bojan

pre 1 godinu

Radim mnogo, zarađujem dovoljno za porodicu. Sa suprugom sam se svojevremeno dogovorio da ona ne radi dok su deca mala, jer je moja plata nekoliko puta veca od njene. To je bilo dobro za porodicu. Deca su sada već dovoljno velika (najmlađe je 7. razred).. ali je supruga ovako navikla i ne želi da radi, iako je fakultetski obrazovana. Ja sam ptobao da je motivišem da se aktivira, ali bez uspeha. Od moje zarade živimo sasvim dobro i novac nam nije potreban, ali mislim da ni njoj prijalo da radi... makar i pola radnog vremena. Ne želim da je pritiskam, to mora biti njena odluka... a deluje mi da je njoj ovo sada rutina i da promene neće biti.

Marijana

pre 1 godinu

@Vancuver. Decom se u vrtiću bave vaspitači, deca tamo idu da se socijalizuju, i nauče svašta. Nije normalno da je dete izolovano sa majkom, bez svojih vršnjaka. Vidim dobio si puno lajkova, što je po meni totalno nenormalno. Deca su najsrećnija sa drugom decom. Sem toga dete mora proći separaciju-odvajanje od majke i oca i mora postati što samostalnije. Žena treba da radi ne da bi pokazala muškarcu da je usta, jer mžnije već da bi dete videlo, aktivnu majku i učilo na primeru da treba da radi i da doprinosi porodici.

Nemanja

pre 1 godinu

Sve te feministkinje treba u rudnik na mesec dana, posle toga u kamenolom jos mesec dana. Onda na brod tamo na aljasku jos mesec dana. Na zgradu jos mesec, posle svega toga proveriti zele li da budu feministkinje ili zene....

Srpski džin

pre 1 godinu

Ne takmice se zene sa muskarcima vec rade da bi imale svoj dinar, te da ne bi zavisile od muskaraca.
(Iva, 21. januar 2023 09:42)

Žene ne mogu da se takmiče sa muškarcima. Nije im u prirodi. Zato samo mali procenat njih imaš na vodećim pozicijama u svetu.
Ne zato što vlada patrijarhat, već zato što ne mogu da se takmiče sa muškarcima. To je to, prosta stvar.

Miki

pre 1 godinu

A muskarci ovo podrzavaju? Da se ozene nekom kojoj treba sat-dva da spremi rucak, a ostatak dana se izlezava? Pa sta mislite, niz se kuca svaki dan od lustera do poda riba, nit se rucak pravi osam sati, a deca se puste na pod i igraju se. Imam nekoliko poznanica koje nemaju posao, kazu nije za njih da se muce i uce skole, rane u 6 kako bi isle na posao i stresirale se tamo. Lepse im je sa dobiju od muza pare na ruke i troskare ih. I naravno da ima zena koje ovakav nacin zivota vole. To se zove parazit. Samo muskarci u toj prici ne shvataju da su debelo prevareni.

belgrado

pre 1 godinu

Ne takmice se zene sa muskarcima vec rade da bi imale svoj dinar, te da ne bi zavisile od muskaraca.
(Iva, 21. januar 2023 09:42)

kad ste u braku ne postoji moj i tvoj dinar,
postoji zajednicki dinar.
tako je funkcionialo zadnjih 50000 godina.

danas kao,
ima svako svoj dinar(sto znaci da beba ide odmah u jaslice)i kad treba da se plati nova garnitura od 2000e dodje do razvoda,jer se ne zna od cijih para da se plati :d

nema veze, glavno da smo ostvarili americki san?!@
bice izbacen sastav "moj tata" u I razredu,jer 75% dece ne zivi sa tatom.
tamo je izbacen pre 20god,malo kasnimo,ali se trudimo..

Iva

pre 1 godinu

@Srpski dzin-mali je procenat zena na rukovodecim mestima zato sto svetom upravljaju muskarci i oni nameste da njima bude dobro. Zene su preopterecene obavezama oko dece i domacinstva+idu na posao, dok muskarci samo idu na posao, pa ti sad racunaj ko koliko vremena u sta ulaze. Zene koje poslovno ambiciozne ce i te kako isterati svoje i bice na rukovodecoj poziciji. Svet inace zahvaljujuci besplatnom zenskom radu

Vancouver

pre 1 godinu

Mrzim feminizam ali ako je cena da mu perem noge i budem pokorna, izabraću feminizam.
(Emmilia, 21. januar 2023 16:03)
Niko ne traži da mu peres noge ali deca bi bila sretnija da do svoje bar 7 godine budu sa majkom a ne da ese njima bave potpuni stranci u vrticu , isto tako muž je vise motiviran da radi i zaradjuje ako jede hranu pripremanu sa ljubavlju a ne neki dzank food sa ulice. Ako će te platiti nekom drugom da vam čuva decu treba izračunati isplatili se tako nešto

ime

pre 1 godinu

Bilo bi super da svako živi onako kako želi. Ako neke žene žele biti domaćice koje brinu o svojoj porodici, odlično. To je bolji i ljepši posao nego da te izrabljuje neko drugi za male pare. Ali za to su potrebni i neki preduslovi. Dobar muž koji je takođe posvećen svojoj porodici i koji zarađuje dovoljno da izdržava svoju porodicu. Ne tako davno mnogi su i živjeli tako. I nisu krive feministkinje što danas uglavnom nije tako već što jedna plata nije dovoljna i nezreli muškarci koji nisu dorasli svojoj ulozi već tretiraju žene kao niža bića.
.....
Romi zar ne mislis da je jedna plata prestala da bude dovoljna onog momenta kada su zene postale konkurentne muskarcima jer je to proizvelo visak radne snage koju onda mozes jeftinije da platis sto obara cenu rada....

Boki

pre 1 godinu

Mislim da ce nove generacije devojaka opet se vratiti tome da muskarcima prepuste glavnu ulogu u vezama i porodici.
Jer su se nagledale svojih majki koje su se mucile kao samohrani roditelji, svojih omalovazenih i odbacenih oceva.
A to je cinjenica, jer deca vide sta se desava.
Moja generacija je nase zdrave porodice uzimala zdravo za gotovo.

Jos jedan posmatrac

pre 1 godinu

Ne takmice se zene sa muskarcima vec rade da bi imale svoj dinar, te da ne bi zavisile od muskaraca.
(Iva, 21. januar 2023 09:42)

E vidis zbog tog dinara koji joj pruza nezavisnost u mom kraju ima vide od 50% ljudi (muskaraca i zena) izmedju 30 i 50 godina bez ikakvog nagovestaja za sklapanjem porodice. Vecina njih ima zelju i finansijski su sposobni.

LeLibtard

pre 1 godinu

Sve je ok, i da zene imaju svoj dinar, i da budu domacice ako se za to opredele, jednakost pred zakonom, itd.. Ono sto jeste problem je sudska praksa, alimony, bez kontrole gde idu pare koje otac daje za decu ( u 90% slucajeva je to otac upravo zbog nazadne sudske prakse). Ja sam za pravi ,nelicemerni feminizam- sva ista prava ali i obaveze- 50/50 starateljstvo nad decom , bez alimentacije, svi u vojsku, ista plata za isti ucinak na istom poslu ( a ne jabuka/kruska uporedjivanje plate onog sto busi naftu na Aljasci i sluzbenice u HR-u i sl), ista "obaveza" prvog prilazenja itd itd..

ime

pre 1 godinu

Zena moja radila 10 godina ustedela 2000 e i dobila od kolektiva rucni sat, a znate li koliki joj je posao da u narednih 10 godina da odgoji blizance? Eno je raspada se....
Sta mislite na samrti da li ce da kaze volela bih da smo odgojili jos jedno dete ili volela bih da sam imala jos jedan posao?????

djoko

pre 1 godinu

@
Ne takmice se zene sa muskarcima vec rade da bi imale svoj dinar, te da ne bi zavisile od muskaraca.
(Iva, 21. januar 2023 09:42

Aha.
Dakle to je stav feministkinja?
Bore se za svoj dinar?
A pljuvacina i agresija prema muskarcima - to je ...fatamorgana?

Enigma

pre 1 godinu

Neke feminiskinje misle da muskarci nisu potrebni druge misle da je karijera najbitnija .
Neki preteruju i kazu da su zene i muskarci bioloski isti .

pravnik

pre 1 godinu

Nemanja, slazem se, feministikinje u kamenolom a tebi proterati jabuku kroz... (tamo gde se kaki), samo jednu, da ne budemo bas previse zli...

XXL

pre 1 godinu

Samo ću citirati jedan mali refren pesme kultne slovenačke grupe "Buldožer" koji glasi nekako ovako "... žene su žene, žene su majke ..."... i one ne treba da budu pokorene nitu da služe muškarce već samo da imaju ulogu za ono za šta im je priroda dala ulogu.

Čigi Bugi

pre 1 godinu

E vidis zbog tog dinara koji joj pruza nezavisnost u mom kraju ima vide od 50% ljudi (muskaraca i zena) izmedju 30 i 50 godina bez ikakvog nagovestaja za sklapanjem porodice. Vecina njih ima zelju i finansijski su sposobni.
(Jos jedan posmatrac, 21. januar 2023 15:15)

Znači ljudi nemaju decu jer ne žele da zavise ni od koga? Jesam li dobro razumeo?

Ljudi bre ne prave decu zbog stanja u državi. Nismo mi ni zapadnjaci, ni afrikanci, pa da nam natalitet zavisi od imanja i nemanja para.
Ljudi vide u kakvoj državi živimo i muka im he što i sami postoje, a kamoli da na svet donose još nekog nesrećnika.

mayor Tom

pre 1 godinu

Moja ima svoj "dinar" a ja joj dam jos toliko kao kompenzaciju za kucne poslove jer stvarno rmba po kuci, naravno imamo i zajednicki budzet koji opet ja punim.. Svi srecni, niko ne zvoca, 100 godina ovako.. imali smo srece jbg

Marko

pre 1 godinu

Ako je muskarac zaista dobar i dobro zaradjuje, vecini zena bi u tom slucaju vise odgovaralo da budu domacice, nego da robuju nekome 8 sati dnevno + bar pola kucnih poslova kasnije.
Feministkinje koje se zestoko protive tome su uglavnom nesigurne i od oceva koji su lose tretirali njihove majke.
Poznajem nekoliko bogatih porodica, u kojima su zene veoma srecne kao domacice, jedna je cak napustila super posao za danasnje prilike. Za jednu znam da joj muz uplacuje i pozamasno penziono osiguranje, verujem da i ostali tako brinu, pa zene ne moraju ni da misle o buducnosti kako ce preziveti, sto je jedna od glavnih podsvesnih briga feministkinja. Losi muskarci stvaraju feministkinje, lose se ophode prema suprugama, sto njihove cerke gledaju, pa postanu feministkinje.

iz mase dobacivam uporno

pre 1 godinu

Ne takmice se zene sa muskarcima vec rade da bi imale svoj dinar, te da ne bi zavisile od muskaraca.
(Iva, 21. januar 2023 09:42)

Naravno da ne treba da zavise od muskaraca vec i doprinesu domacinstvu.
Jer ono zive skupa a s jednom platom danas je tesko.

Kakva su vremena ljubavnicu ce moci da ima samo onaj kome i zena radi.:)

Talija

pre 1 godinu

Kakva je svrha “takmičenja” sa muškarcima - još gore, sa sopstvenim mužem? Radim brate svoj posao zato što ga volim, uspešna sam i on doprinosi pristojnom životu moje porodice. Da glava više zaboli od feministkinja, mačoa, SAHM, WTF, … Pustite ljude da žive kako kome odgovara i doviđenja.

E

pre 1 godinu

Super! Dok ima njih biće lakše muškarcima koji vole upravo žene domaćice. Muškarci koji bi sebi ravnu imaju isto izbora. Svakom svoje! :)

Lars

pre 1 godinu

@ Iva, naravno da se ne takmiče. Što se tiče rada, i domaćice mnogo rade, to zna svaka osoba koja je neko vreme provela bez posla. Ceo dan rmbačenja po kući, doktorima, roditeljima, sa decom, i na kraju dana ti neko kaže "ti ne radiš". Rade, ali neplaćeno. Tu je problem u "biti domaćica". Ništa lepše nego otići na posao i dobiti platu za to, dok se kod kuće organizuje šta ko radi. Najbolja varijanta.

Romi

pre 1 godinu

Bilo bi super da svako živi onako kako želi. Ako neke žene žele biti domaćice koje brinu o svojoj porodici, odlično. To je bolji i ljepši posao nego da te izrabljuje neko drugi za male pare. Ali za to su potrebni i neki preduslovi. Dobar muž koji je takođe posvećen svojoj porodici i koji zarađuje dovoljno da izdržava svoju porodicu. Ne tako davno mnogi su i živjeli tako. I nisu krive feministkinje što danas uglavnom nije tako već što jedna plata nije dovoljna i nezreli muškarci koji nisu dorasli svojoj ulozi već tretiraju žene kao niža bića. Kćerka koja odrasta u takvoj porodici sigurno ne želi takav život za sebe već želi da bude nezavisna a to može samo ako zarađuje vlastiti novac. Nije sve crno-bijelo. Puno je tu nijansi.
Velika većina žena ima dvostruku ulogu. One su i domaćice i radnice i hronično su umorne. Cijenite takve žene, one to zaslužuju.

zorba

pre 1 godinu

Da li žena služi mužu ako ostaje kići, sprema, rasprema, kuva, pere, pazi decu, dok za to vreme muž radi i na kraju meseca celu zarađenu platu da ženi i potroši do poslednjeg dinara na decu i račune u toj istoj kući. Ko tu za koga radi?
Sve dok bilo ko ima osećaj da radi za onog drugog, nema tu sreće. Sloga kuću gradi i svaki posao je za svoju porodicu i podjednako je važan. Kuća treba da bude čista i da blista, ali treba da bude i topla i da ima struju.
Tim sa 11 centarfora bez golmana može izgledati atraktivno, ali šanse za pobedom su minimalne.

Pop

pre 1 godinu

Gluposti,

za slobodu se valjda bore svi u 21. veku?

Kako kojoj ženi, a i muškarcu, odgovara, i kako se "nađu"...

Pa valjda su više prevaziđena, ta okoštala arhaična pravila, kada je moralo tako zbog težine života i odtalog...

Katarina

pre 1 godinu

Suzivot muskarca i zene je suzivot dve, na oko iste, ali totalno razlicite vrste...
To ne treba da bude borba, takmicenje, vec simbioza, gde svako ima svoju ulogu i doprinosi opstem boljitku na najbolji moguci nacin, u skladu sa svojim mogucnostima. Buduci da smo svi mi inteligentna bica, taj odnos je pitanje individualnih kvaliteta, karaktera, odnosa i zajednickih odluka.
Jedino tako je moguce naci zajednicki jezik i ostvariti smislen, prosperitetni suzivot.
"Kad' deca nisu besna, kuca nije tesna"...

Bojan

pre 1 godinu

Radim mnogo, zarađujem dovoljno za porodicu. Sa suprugom sam se svojevremeno dogovorio da ona ne radi dok su deca mala, jer je moja plata nekoliko puta veca od njene. To je bilo dobro za porodicu. Deca su sada već dovoljno velika (najmlađe je 7. razred).. ali je supruga ovako navikla i ne želi da radi, iako je fakultetski obrazovana. Ja sam ptobao da je motivišem da se aktivira, ali bez uspeha. Od moje zarade živimo sasvim dobro i novac nam nije potreban, ali mislim da ni njoj prijalo da radi... makar i pola radnog vremena. Ne želim da je pritiskam, to mora biti njena odluka... a deluje mi da je njoj ovo sada rutina i da promene neće biti.

mila

pre 1 godinu

Bas ne volim kategorizacije i trendove,ljudi valjda zive u skladu sa svojim mogucnostima.Ako supruznici mogu,lepo je kad je mama kod kuce,uz decu,makar dok su mali.Ja sam bila "domacica" dok su deca bila mala i divno mi je bilo,a i olaksanje za bake i deke:)Ali mogli smo tako da se organizujemo.Sada vec radim,ali ne zbog takmicenja,prosto da doprinesem a i imam neku sigurnost,sta da mi muz u nekom trenutku prestane da radi ili nesto se desi-zavrsila bih na ulici i trazila prvi posao sa 45 godina.Dakle cista prakticnost,nikakva ubedjenja i trend.Neke zene su uspesne i vise posvecene poslu,neke uzivaju u ulozi domacice i meni je sve to sjajno dok god su oni srecni i ako je to njihov izbor.Svako je prica za sebe,svaka porodica takodje,a ovakve podele samo izazivaju svadju i negativan stav bilo prema karijeristkinjama bilo prema domacicama.Neka ljudi zive kako im odgovara,hajde da uzivamo u svojim "ulogama" bez mrznje prema tudjim izborima.

Marijana

pre 1 godinu

@Vancuver. Decom se u vrtiću bave vaspitači, deca tamo idu da se socijalizuju, i nauče svašta. Nije normalno da je dete izolovano sa majkom, bez svojih vršnjaka. Vidim dobio si puno lajkova, što je po meni totalno nenormalno. Deca su najsrećnija sa drugom decom. Sem toga dete mora proći separaciju-odvajanje od majke i oca i mora postati što samostalnije. Žena treba da radi ne da bi pokazala muškarcu da je usta, jer mžnije već da bi dete videlo, aktivnu majku i učilo na primeru da treba da radi i da doprinosi porodici.