Zašto osuđujemo seksualnost žena

Zašto osuðujemo seksualnost žena IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

Zorzo

pre 13 godina

Vidim da se ovde rapslamsala polemika,uz polarizovanje uglavnom dve strane prema (uglavnom) pripadnosti polu, ali ono sto je najvaznije je da je tesko izvuci neki "zakljucak" iz ove diskusije..Uvek su zene imale taj "dvostruki arsin" da je njihovo malo "slobodnije ponasanje" smatrano kao izdaja, prevara i kurvanluk,a musko slicno ponasanje je bilo eto tako neka detinjarija, koja ce proci sama od sebe. I dok su to zene ranije uglavnom morale da trpe iz poznatih ekonomskih razloga,u 20 veku kada posle ratova pocinju da se emancipuju, da privredjuju i zaradjuju, dobijaju pravo glasa i ucesca u javnom zivotu,desava se da vise ne zele da trpe takve "bracne izlete" svojih supruznika...O tome najbolje govori "Ana Karenjina" koju klinci uglavnom u sali prepricavaju i uopste ne razumeju sto se ona ubila i koja je to dileja bila...Medjutim u to vreme kada je neverstvo zene bilo mnogo gore nego recimo danas biti homic (barem ovde kod nas) ona je poslusala ne razum, nego svoja osecanja, napustila brak i dete, otisla kod coveka kojeg je toliko volela, da bi na kraju shvativsi da njemu nije stalo do nje, koliko je obrnuto njoj bilo stalo do njega, izvrsila samoubistvo, jer vise nije mogla da zivi u drustvu cije je norme ponasanja prekrsila i koje ju je sa prezirom odbacilo..Mislim da se ovde mesa seksualnost i seksualno ponasanje kod zena (a i muskaraca, samo sto oni nisu na udaru ovog puta). Seksualnost je nesto sto izvire iz vas, ili imate ili nemate, isto kao muzevnost kod muskaraca...Da li je to sad seksualnost, eroticnost, seksipil, da li su to sinonimi ili ne, da li je to sve pomalo zajedno, nije vazno, zene prosto imaju ili nemaju to..Ali ono sto je najgore i sto mnogi osudjuju je to neprimereno seksualno ponasanje, koje vodi do takvog promiskuiteta,da bi takvim damama mnoge prostitutke cak pozavidele na broju "klijenata"..Ne mislim pri tome samo na nase cure, pogledajte recimo u Britaniji i u drugim evropskim zemljama, koliko cura ima koje se opijaju vikendom i stupaju u seksualne odnose, a da ne znaju nista o tim momcima i pri tome veza se obicno prekida bas kad sunce pusti prve zrake...Da li su te dame pune seksipila, da li na taj nacin manifestuju svoju seksualnost? Ne..ne mislim tako..Mislim da manifestuju neki svoj unutrasnji bol, nemir ili neku golemu tugu sto ih je spopala u zivotu..Dakle to je barem po meni poenta...Sta vi to zapravo radite? Jer kao i svugde imate dame koje vole i uzivaju u seksu, naravno kao i muskarci, neko ima jaci neko slabiji seksualni apetit, kao i uostalom u svim drugim oblastima zivota.Neko vise voli da jede, neko manje, neko je pametniji, inteligentniji, drugi nije, neko je vredan, neko lenj..Ali opet imam neki osecaj da dame koje zaista imaju taj seksipil, tu erotsku energiju koja prosto izbija iz njih poput svetla nekog jakog reflektora, u toj svojoj seksualnosti uzivaju na neki nacin prikriveno, ne eksponirajuci se u javnosti, ne ponasajuci se tako kao ove mlade devojke...Danas je prosto postala moda da se moras ponasati kao one dame sto se drze za sipku ako zelis da budes "in" i faca tj riba u drustvu..To je pogresna poruka koja se salje sa ovih nasih i stranih "kanalizacija" i to polako postaje problem jer se uvlaci pod kozu i postaje "ocekivani model ponasanja"...Sto vise prikazuju te "sadrzaje" sve vise se po meni gubi i seksualnost i uzivanje i bliskost, a sve vise dolazi do izrazaja neka animalnost koja nije ni kod zivotinja toliko prisutna..Jer one to rade kada su u teranju i kada hoce da produze vrstu, ovde kod nas se to radi i bez "teranja"..Postavlja se zaista jedno pitanje, sta je smisao zivota i da li su ljudi ti koji zaista daju necemu smisao ili su samo malo pametnije zivotinje koje imaju moc govora..Nesto sto je normalno i intimno i sto je stvar dvoje ljudi, po meni postaje neka vrsta "svetskog pitanja". Toliko postaje to odvratno iznosenje prljavog vesa u javnosti poznatih parova, ko je s kim bio i ko je koga "oplevio", pa sad i oni koji su manje poznati nastoje da se uklope u taj opsti trend i pocinuju da se ponasaju bas kao one dame sa sipke..Dakle to je ono sto meni smeta, ta neka vulgarna "interpretacija" seksualnosti, svodjenje toga na brojku, na "res communis omnium" ili "res publicae" a pri tom se zaboravlja ono sto je sustina i barem meni najbitnije, a to su emocije, neka osecanja, ljubav, da vi u stvari ne volite neko dobro zensko telo vec, tu osobu koja ima telo, sa svojim vrlinama i manama, harizmom, sarmom i ostalim osobinama, koje vas privlace...Ako bi se seks sveo na brojku i na hvaljenje drugaricama (ili ortacima) koliko ste nanizali frajera (ili riba) u nekom periodu, onda mislim da ja nisam odavde i da sam duboko u raskoraku sa vremenom i mestom u kome zivim..

Ona

pre 13 godina

Kad sam rekla neodgovornog seksanja (u smislu prevencije zaceca nezeljenog deteta), mislila sam i na zene i na muskarce, ne znam kako si zakljucio da mislim samo na jedno od njih, s tim sto se i u tim zemljama o deci jos uvek vise brinu zene i vise je muskarca koji bi da strugnu od sopstvene odgovornosti. Uglavnom drzava, preko novca poreskih obveznika kroz razne vrste socijalne pomoci pomaze odgajanju dece koja su neplanski zaceta (socijalizacija troskova tudjeg seksa koje svi ostali u drustvu placaju). Ne znam za Kanadu ali je ovde gde zivim ako je dete zaceto van braka, DNK test je obavezan pre nego se nekom nametne alimentacija...I uglavnom oni koji hoce da se staraju o deci uzimaju starateljstvo 50/50 izmedju ostalog da bi dobijali i sami pare od drzave kao single parent.

Abortus nije zajebancija i ostavlja velike posledice po zenski organizam. Iako moze da zakaze, kontracepcija uglavnom vrsi svoj posao, ali i u ovim civilizovanim zemljama imas debilnih likova (oba pola) koji bi da se da se j... 0-24, a da se sam Bog stara o deci koja tako nastaju.
Dakle jeste tacno je, civilizovani su u smislu da ne mozes da kazes, ja sad hocu da j..., kontracepcija je tvoj problem, a dete necu, pa ako je zaceto ili abortiraj, ili ga sama izdrzavaj, ili se svi ostali slikajte sa tim, mene boli uvo i niko mi nista ne moze...Stvar je jednostavna, iz seksa cak i uz prevenciju moze da nastane dete, ako se rodi obavezu o staranju imaju oni dvoje koji su ga napravili i kako stoji drustvo u celini, ako ovi to nisu u stanju....Problem je kad ljudi zreloscu nisu u stanju da se nose sa vrstom zivota koju hoce da vode i njegovim posledicama...

O DNK testu za decu rodjenu u braku nemam sta da kazem...Ako neki misle da i to treba, neka se zalazu za to...Ja se o sebi staram sama poprilicno dobro, pa nisam dobar primer zene koja bi nesto nekom podmetnula, ali verujem da najveci broj normalnih zena svom detetu nikad ne bih poturio laznog oca, ako se u obrnuto ne veruje...

super_zebra

pre 13 godina

@Ona

Recimo da troskovi tudjeg neodgovornog seksanja (a u njemu ucestvuje dvoje)pokusavaju da se delimicno socijalizuju jer ne jos nije pronadjen bolji nacin... Da su same zene u pitanju tesko da bi nekog i bilo briga

Izvini, cega? Tudjeg i neodgovornog sexa, stvarno? Znaci zena nije UOPSTE odgovorna za to sta se desava? Izvini, ali zena je i tek kako odgovorna, jer ona ce nositi posledice tog akta, pa se treba shodno tome i ponasati.

Ja zivim u UK od 95, i ovde sam video sve i svasta, ali navescu ti mali primer. Cak i u braku, ako zena odluci na abortus, muz nema nikakvo pravo glasa, zenina je odluka.
Ako zena hoce da zadrzi bebu, takodje muskarac nema prava glasa, opet je zenina odluka.
Feministkinje tupe o svetosti zivota kad im odgovara, a kad im ne odgovara, onda se postuje zenina odluka. Znaci kako god okrenes, one su u pravu a ti nemas sanse.

Ali ono sto je meni naj NAJ ludja stvar, ustanovi se u braku da dete nije muzevljevo, i naravno muz hoce razvod. Ne samo sto se tu muz seli iz porodicne kuce, nego sto mu se namece da placa alimentaciju, IAKO NIJE NJEGOVO DETE!?!

Reci mi, jeli to posteno? Ne samo sto lazes svog muza, nego ti posle sud dodeli novac od istog muza za dete koje nije njegovo.

Jeli to onaj neodgovoran sex koji ti pominjes?

tridesetogodisnjakinja

pre 13 godina

bila sam u vezi sa deckom koji nije bio previse zainteresovan za seks, citaj 2-3 puta nedeljno, i to bi bilo u redu da je bar 2-3 puta zaista bio vredan...i tako se ta veza zavrsila, jer ja stvarno necu da pored emotivnog partnera trazim seksualnog...sad sam lepo nasla 2u1 ili cak 3u1 i imam sve na jednom mestu, a seks mi je posle 1,5 dana veze sve bolji...
Licno smatram da je lepo i jednom muskarcu moze da bude samo kompliment ako je zena pojacano zainteresovana za seks, jer je uzas ako ljudi u razmenjivanju neznosti ne uzivaju i ako su u tome lenji i nezainteresovani, bilo musko ili zensko...

Ona

pre 13 godina

@Tzar

Vrlo ispravan komentar iz moje tacke, posebno onaj deo sa bullet-ima medjutim tesko da su zene i tamo zasticene kao polarni medvedi, ali ako uzmes kao referencu ove bolesne komentare verovatno to iz njihove perspektive tako izgleda...Tamo drustva koja su na nekom kakvom takvom civilizacijskom nivou u sustini pokusavaju da zastite fizicki slabijeg od nasilja i preko zena decu koja se radjaju i o kojima se one i ovde najcesce vise brinu...Recimo da troskovi tudjeg neodgovornog seksanja (a u njemu ucestvuje dvoje)pokusavaju da se delimicno socijalizuju jer ne jos nije pronadjen bolji nacin... Da su same zene u pitanju tesko da bi nekog i bilo briga...Inace i ovde su crne hronike pune pravih drama...

Obicni prosecni ljudi uglavnom imaju mnogo toga da urade, fizicki je nemoguce hendlovati zivot i realizovati sve svoje prljave snove...Koliko je kome seksa potrebno neka se za to i bori, nece nas drugi normirati a ovi sa socijal-nacoskim idejama neka nadju sebi slicne, pa probaju da zive, a ostalima neka se skinu...Oni koji se otvoreno pokazu jos vam cine uslugu, najgora sorta su oni "kao emancipovani" od njih muka pripadne

Inace jezivo je kako komentari i na ovakve teme pokazuju kojim putem plovi srpsko drustvo...Zastrasujuce promene u samo dvadesetak godina

Iva

pre 13 godina

@objasnjenje
Ha, ha, ha... cekaj malo... ha, ha, ha... majmun naucio da kuca po kompjuteru. Iz kog si zoo vrta, Objasnjenje, pa da te obidjemo?

Sve je tako

pre 13 godina

@razmislite
Brate sve je tako kao sto si napisao,pa pogledajte kud je dovela ova emancipacija zena i jednakost polova,da imamo na svaka dva braka jedan razvod sa tendencijom da bude 1:1,pa ce onda brak da postane jedno prolazno iskustvo u zivotu,strasno.

jelena

pre 13 godina

@razmislite:
Bas ste sve lepo napisali i motivisali nas da se pokajemo, samo ste jedno zaboravili; ni sa muzem ne sme da se ljubi i miluje iz zadovoljstva, nego samo u cilju mnozenja, .;).

E, svakome li je ovaj Internet postao dostupan...

objašnjenje

pre 13 godina

vidis meni nikad nije bilo jasno kako to da kad musakarac ima mnogo zena,on je smeker,a devojka kad ima dosta momaka je kurva!
(Z, 7. april 2012 11:20)
.....................
prosto.razlozi su tradicionalne,biološke i kulturološke prirode.muškarac je onaj koji traži,a vi ste one koje imaju to i daju,ako hoće ili neće.
vaše je da se pomirite sa realnošću jer je to realnost.nije isto ženska prevara i muška.nije isto ako muškarac seje svoje seme(što je poželjno) i vi ako primate tudje seme(što je nepoželjno).
JIN JANG.plu sminus,toplo hladno.od toga se sastoji Kosmos.vi radjate.dakle naše je da štitimo rodilice naših potomaka.

i ovo je muški svet.muškarci su jači,pametniji,brži i hrabriji.muškarac je predstvanik čovečanstva i planete zemlje.muškarac je vodja,vi ste vodjene.
to nikad nećete promeniti.nikad nećemo biti isti jer je Priroda tako uredila stvari.
muškarac je moćniji i jači,a vi imate ono što muškarcu treba.

Посматрач

pre 13 godina

Нико не осуђује сексуалност жена већ вулгарност којој су жене, нажалост, склоне како би доказале себеу сексуалном смислу, па им се после крива кад их мушкарци посматрају као објекте! Женска сексуалност је оно што мами мушке уздахе и поштовање, алу вулгарност о којој говорим је огавна... Танка је линија између то двоје, међутим већина жена у данашње вријеме ту линију лако прекорачи!

cinik

pre 13 godina

@ razmislite

dragi bogobojažljivi čoveče. odeš lepo u crkbu i propovedaš šta god želiš.
inače da te podsetim. tvoj bog ima samo oko 600 - 700 miliona sledbenika (celokupno hrišćanstvo). imaš druge religije koje imaju preko milijardu sledbenika. da li ćeš da ih ubiješ da bi dokazao da je samo tvoj bog pravi???
tako i za žene, svaka kultura ima svoja pravila pa se ne mešaj i ne mešaj bogove. usput, pročitaj malo istoriju i pogledaj kako su žene tretirane u hrišćanstvu vekovima a usput je isti taj tvoj bog UBIJAO sve koji nisu hteli da mu pridju-u ime nekog hriščanstva masakrirani su MILIONI ljudi , žene i DECE. pazi sada šta sam napisao: DECU SU KLALI TVOJI HRIŠĆANI.znači, pravac tvoja crkva i okupi sledbenike, ovde nemoj da nam pričaš šta i kako, vredjaš nam inteligenciju.

Neofene

pre 13 godina

Razbijam svaki tabu: Žena sam, živim bez muškaraca, jer me ne zanimaju na taj seksualni i emotivini način, seksam se mnogo i to samo sa ženama (tj. sa svojom devojkom)i time "kršim" sva ta vašsa nepisana pravila - so what??
;-))

A.B.

pre 13 godina

@razmislite
Jel ti mene zajebavaš? žene koje spavaju sa muškarcima pre braka da su kurve?!?! očigledno nisi dovoljno razuman da shvatiš neke totalno racionalne stvari o braku, seksu, ženama, ljubavi, sreći, muškarcima itd da je potpuno gubljenje vreme da o tome pišem jer bi bukvalno roman mogao da napišem kao odgovor na tvoj nebulozan tekst! nikad neću prestati da se čudim ljudima kao što si ti...

Vanja

pre 13 godina

Seks je toliko individualna stvar, ne razumem cemu tolike polemike. Svako neka se seksa onoliko koliko zeli, s kim zeli, kada zeli. Bitno je da smo zdravi u glavi i radosni u srcu, sa ili bez seksa:-)

Milos

pre 13 godina

Zato sto muskarci moraju da se potrude da bi imali seks sa svakim, dok zene moraju da se potrude da nemaju seks sa svakim. Nista licno, samo osudjujemo one koji idu linijom manjeg otpora i ne zele da se potrude. Poz

PravdaNS

pre 13 godina

@razmislite
Kakav je ovo čovek?! Ko si ti bre da nazivaš žene i devojke k..vama! Pa takav stav koji ti gajiš u svojoj glavi nemaju ni svi ujedinjeni arapski emirati zajedno!!! I još se usuđuješ da spominješ Boga u ovoj priči! Da ne bi možda još krenuo da spaljuješ žene na lomači koje su u tvojoj uvrnutoj glavi k..ve!!! Sram te bilo, nadam se da nemaš žensku decu ili sestru, a o tvojoj ženi ako je imaš neću ni da razmišljam, ovom prilikom joj upućujem iskreno saučešće!!!

PravdaNS

pre 13 godina

Kada žena kod nas obuče mini suknju to se u glavama naših muškaraca odmah doživljava ''aha, evo je, izaziva nas, seks bomba na ulici'' Gore nego u španskoj areni gde toreador maše crvenim plaštom, a bik podivlja i krene u juriš! E, baš tako se i ja osećam kad nosim mini suknju, ''bikova'' na sve strane, jedni dobacuju, drugi bulje kao maniti, treći uzdišu, ima svega... Svi ovi što doživljavaju žene isključivo kao seksualni objekat imaju žešći problem u glavi... ali, najgore su ipak žene koje su isfrustrirane svojim brakom i svaku ženu doživljavaju kao potencijalnu pretnju, njih najviše žalim. Trče za svojim muževima kao sumanute, a što one više trče ovi više beže. Stvarno su većina naših brakova smehotresni, a po meni sve to potiče od nedovoljnog poštovanja žena prema samoj sebi, i tu ima naravno krivice i u patrijahalnom vaspitanju u porodici. Ženskom detetu se kod nas i dalje usađuje model ponašanja da mora da trpi muški autoritet i zato kasnije u braku mnoge žene i trpe nasilje u porodici od strane muževa i one se na žalost osećaju kao krivci, jer nemaju podršku u svojoj porodici, prijateljima, okolini. A one su najmanje krive, ali nemaju snage i dovoljno podrške da promene svoj život i izađu iz tog pakla. A mi smo na žalost poznati po nasilju u porodici, i sigurna sam da smo visoko rangirani u Svetu po tom zlu.

Dejan

pre 13 godina

Ne bih da zvučim arogantno, ali mislim da je takav odnos prema ženskoj seksualnosti priroda odredila. Naime, u svim životinjskim vrstama, pa tako i u ljudskoj muška jedinka se trudi da ima žensku samo za sebe i da drugim mužjacima zabrani pristup istoj. Samo na taj način mužjak može da se osigura da je potomstvo stvarno njegovo. S obzirom da je želja za potomstvom usađena u podsvest svake jedinke otuda ženska prevara, neverstvo ili veći broj partnera ima veću težinu nego kod muškarca. Bez obzira što su ljudi evoulirali više od životinja (ili barem tako mislimo), pa nam je svesna strana ponašanja daleko izraženija nego kod ostalih vrsta, ipak podsvest i dalje dosta utiče na ljudsko razmišljanje. Da li sam u pravu ili nisam ne znam ali ovo je moje razmišljanje.

nesh_bros

pre 13 godina

Nikada nisam smatrao da su zene koje iskazuju seksualnost i koje su bile sa dosta partnera, lake ili d****. Tu staru da ne kazem seljacku logiku u kojoj su muskarci smekeri a devojke d**** nikada nisam niti cu prihvatiti. A hvala Bogu, iz iskustva znam da zene, vise pricaju, vise zele i vise imaju seks od muskaraca. Zene opustite se.. i uzivajte u ovom milenijumu, doslo je vreme za vas.

Loki

pre 13 godina

"Kada je slučaj da žene imaju manju želju, uzrok je možda njena porodica jer se roditelji trude da što više zaštite žensku decu. Oni će joj prenositi svoja moralna, religijska ili lična načela – i umnogome uticati na kasnije seksualno ponašanje žene.

Naravno, nemaju sve žene ovako iskrivljeni pogled na seks. Mnoge mlade žene su obrazovane i naučene da poštuju svoja tela i razvijaju svoju seksualnost kao prirodan proces svog odrastanja. "


Ovo bi trebalo da znači da je svaka devojka koja ima manje od 3 partnera pre udaje, DEVIJANTNA, sa iskrivljenim pogledom na svet???

E stvarno, mislim...

Razmislite

pre 13 godina

Pitam se čemu ovaj tekst,ja u njemu nevidim nimalo morala,odgovornosti,ljudskosti,stida(koji životinje nemaju dok bi ljudi trebali imati...),ljubavi(osim prema sebi).Priznajem da ima mnogo "moderne" filozofije koja je inače duže prisutna na zapadu,koja teži da uništi moralne i hrišćanske vrednosti naroda.Ovakvi tekstovi kao i većina ostalih na internetu su namenjeni da što više unište čisto i ispravno shvatanje seksualnosti kod žena.Ovakvi visokomanipulativni tekstovi mnogo uzvišenim izrazima kao što su sloboda,jednakost,kultura,poštovanje,odrastanje,opuštenost,atraktivnost, iskrenost... šalju za neke ljude skrivenu(iako meni neskrivenu)poruku sebičnosti,nepoštovanja,bezrazumnog kurvarstva,neodgovornosti,što je najbolji i najkraći put do razvoda i kraja ljubavi.Devojke znajte da nije sramota biti čedna već obrnuto,nećemo valjda zbog filozofija menjati znanje i tradiciju dugu barem pet hiljada godina kada je bilo sramota imati seksualni kontakt pre braka.Naravno mnogi pokušavaju da vas ubede raznim filozofijama i da vam što više pokolebaju samopouzdanje ako želite da budete čedne ali nebrinite,nije sramota ako nemate seks pre braka,isto tako to nije bolest niti bilo šta slično to je upravo suprotno čast,zdravlje,razum,vernost i još mnogo toga što nemogu ni da nabrojim jer takva devojka vreti više od stohiljada ovih koje su "oslobodile" svoju seksualnost tj. da se tačno izrazim koje su kurve. Verujte da i među muškarcima još postoje oni koji žive čedno i nemaju seksualni kontakt pre braka,malo ih je,vrlo malo,ali znajte da postoje oni koji veruju Bogu,isto kao što postoje takve devojke.Nedozvolite da vas neko prevari filozofijom da više niko nije takav,da je to nešto čudno(iako je većini koja hoda u nemoralu to čudno),da se neisplati biti takav ili bilo šta slično.Kroz veru u Boga,pravu veru takav razuman život kasnije može biti mnogo radosniji kada provedete mnogo godina u braku sa mužem koji vas voli i poštuje,kojeg ćete vi voleti i poštovati i nećete biti i nećete gledati na njega kao na stvar koja treba da zadovolji vaše potrebe niti će on vas tako gledati.Šta vam se čini vrednije,čista ljubav od srca i radostan brak ili ponižavanje od mnogih muškaraca pre braka a onda i sličan brak.O ponižavanju govorim zato što smatram da je ponižavajuće da se predate muškarcu koji vam obećava ljubav a onda vas ostavi,i tako godinama pre braka prođe mnogo muškaraca...,odvratno.Ulaskom u brak vi možete da se volite,ljubite,radujete sa svojim mužem i da bez straha i stida spavate sa njim što je mnogo verovatnije da će se desiti ako nemate seks pre braka jer kada se predate mnogima vi više skoro ni neznate kome pripadate,neznate da se predate jednom,samo svome mužu,neznate ni da ga volite čistim srcem,neznate ni da ga zaista poštujete jer je uvek neko drugi bolji od njega.Razmislite malo,nemože da škodi.

Nesrecnik 2

pre 13 godina

Da ne napadam svoju zenu, seksa bi bilo svake prestupne godine a i kada bude seksa, osecam kao da sam je napastvovao (naravno da je ne napastvujem ali imam takav osecaj).
Lepo zivimo, nemamo nikakvih problema, oboje radimo, poslovi su ok, ja sam nezan, pazljiv, ispunjavam sve zelje, moguce i nemoguce, volimo se jako ali eto.

H.U.D.

pre 13 godina

Ja moju zenu molim za seks,i kad ga imamo traje par minuta (zbog njenog superbrzog orgazma,a za vise od jednog nije zainteresovana). Mislim da je sa pravom zeni prilepljena etiketa da manje zeli seks od muskarca. Mozda ima par procenata izuzetaka, plus neke napaljene tinejdzerke, sve ostale su pod isti kalup.
(Nesrecnik, 6. april 2012 21:53)
i ja imam isti problem, plus i to što bude je uvek u istoj pozi :Z
ali za ovu generalizaciju nisi u pravu, jer su sve koje sam imao pre nje ( ni mnogo a ni malo) želele da sex traje koliko god može ( ok, posle 45 min. se većina pomalo smori, a i "presuše" bez lubrikanta ;) )
dakle, stvar je ličnog iskustva i, pre svega, njenog stava
ženama sex dolazi iz glave, a muškarcima iz glave i iz m**a
zato žene, kad se opustite i izbacite tripove iz glave, biće vam i u sexu lepše ... nezamislivo lepše 8)

Ser Zile

pre 13 godina

Prvo, tekst koji nije potpisan od strane autora, a cija izvorna verzija nije navedena se smatra plagijatom. To je inace kaznjivo na zapadu, kome tezimo, pogotovu medijska kuca B92. Uzimajuci to u obzir, zacudjujuce je kako se to stalno desava.

Drugo, kao sto je napisao Sabre u svom komentaru, stvari nisu jednake. Trenutno, postoji toliko zakona koji specificno stite zene. Kada ti zakoni budu rodno neutrali, onda smo na putu jednakosi.

Kada zena dodje na posao oskudno i izazovno odevena, vecina ima nesto protiv, ali ne mogu to da formulisu. Evo pomoci... seksualno uznemiravanje. Ni ja ne dolazim na posao u pantalonama koje mi isticu falus.

lady

pre 13 godina

Lep tekst!Mislim da svaka žena treba da nađe neku zlatnu sredinu. Ne treba da glumi lažnu čednost, niti da bude " laka". Pored pravog partnera u tome može uspeti i prevazići sve stege i moralne norme usađene od roditelja u detinjstvu.

Tzar

pre 13 godina

Prvo da se ogradim od ovoga sto pisem i da kazem da se to odnosi na demokratska drustva sa jednakim pravima za oba pola(a ne razne islamske i ko zna kakve drzave).
Dakle, svi smo culi (i verovatno poverovali) da su zene generalno ugnjetavane, nemaju ista prava, dobijaju manje para(od muskaraca koji rade isti posao), imaju dodatne obaveze, nije im dato da se izraze i sta god sve ne. I ja sam verovao u to dok nisam proveo par godina na zapadu. Da se ne zavaravamo, tamo su zene kao polarni medvedi. Ne mozes im nista, ukoliko nesto prigovoris protiv zena odma ce da ti skoce za vrat feministkinje, koje u isto vreme pljuju muskarce non stop, ali to je u redu. Ako se promovise jednakost, zasto se prave zakoni koji favorizuju zenski pol.
Sto se poslova i ugleda tice, slazem se da su pretezno muskarci na vodecim pozicijama(politicari, predvodnici kompanija, naucnici, ...). Ali gledajuci drustveni spektar, zakljucicemo da su muskarci i u najogrem polozaju u drustvu. Koliki je procenat zena koje rade teske fizicke poslove, najgore placene poslove ili koji je procenat zenskih zatvorenika?
Matematicki je jednostavno reci:
Muska standardna devijacija > Zenske standardna devijacija

Sto se polozaja zena kroz istoriju tice, koliko god on izgledao nepovoljan, sta mislite koliko je procentualno vasih potomaka zena a koliko muskaraca (nije trik pitanje, i nije odnos 50:50)? Odgovor je da zena ima 2 puta vise od muskaraca.

E a sad na temu, tj. zensku seksualnost. Niko zenama ne brani svoju seksualnost da ispoljavaju. Stavise, dosta muskaraca to voli mnogo vise od seksualno rigidnih zena.
Osude tipa da je zena "laka" i "manipulativna" (a sumnjam da su to reci koje bi trebalo koristiti) prave:
1) Muskarci koji ne mogu da ih imaju, pa su pakosni
2) Muskarci koji mogu da ih imaju, ali imaju kompleks nize vrednosti, pa imaju potrebu da vredjaju druge da bi se bolje osecali
3) Zene koje su ljubomorne

Zasto bi bilo ko dozvolio da ih tudja misljenja osporavaju u tome sto jesu?

A sto se kontracepcije tice, na koji nacin nije dostupna?

Tako da sto se teksta tice, tipicno od feminista prave dramu tamo gde drame nema.

Kopt

pre 13 godina

Sa hriscanske tacke gledista seksualnost izaziva navalu strasti a koren reci strasti jeste stradanje odnosno vodi u greh. Eto zasto bi svaki Hriscanin to trebao da osudjuje.

izmišljotine i trgovina

pre 13 godina

Jednakost je veštačka tvorevina demokratije,da bi se dala početna prednost ženi iako je ona već poseduje,zato što ima ONO.
ne postoji jedankost u prirodi i kosmosu.
Nikad nećemo biti jednaki jer mi smo moćniji i sposobniji od vas, a vi pak imate ono, za čim muškarac najviše žudi.

Džaba si krečila

pre 13 godina

Još jedan feministički tekst i iživljavanje autorke sa prostorom sajta.
Činjenica je da žene manje vole seks od muškaraca i da ga koriste kao sredstvo,i to ovaj tekstić neće izmeniti.Mi sigurno nećemo izmeniti svoja uverenja,zatvoriti oči na istinu,da bi zadovoljili feminističke autorke.
Inače,razlog vaših kompleksa nije neka zlovolja kod muškaraca,nego jednostavno tako stoje stvari.
Kako se žene ponašaju u životu,tako ih muške oči ocenjuju i grade uverenja.

Znači nećete ništa postići naturanjem vašeg stava muškarcima,i naturanja lažne jednakosti,već počnite da se menjate.Počnite da volite i želite seks kao muškarci što ga vole i žele,dajte nemilice, šakom i kapom,a ne samo kad vam je u interesu.
I zadobićete ISKRENO muško poštovanje,to za čim najviše žudite.

krstomir

pre 13 godina

a sada ozbiljno,svaka zena koja iole lici na nesta moze da pokupi troicu,cetvoricu za grupnjaka i to svako vece druge tipove,e ajde mi nadjite tog tipa koji moze da pokupi 3 drugarice ili 2 za grupnjaka??nema sanse osim da plati profesionalke.

Jedan

pre 13 godina

Ja licno ne osudjujem zensku seksualnost vec izvestacenu aseksualnost tj. kad glumi cednost.Verovatno je ta gluma rezultat okruzenja u kome zivimo i nasledjenih stereotipa al ne volim ni preteranu seksualnost tj.kad cura ima manje stida nego momak.Prosto ja sam za"jedan na jedan"u svemu kada je rec o musko-zenskim odnosima.

Nesrecnik

pre 13 godina

Ja moju zenu molim za seks,i kad ga imamo traje par minuta(zbog njenog superbrzog orgazma,a za vise od jednog nije zainteresovana).Mislim da je sa pravom zeni prilepljena etiketa da manje zeli seks od muskarca.Mozda ima par procenata izuzetaka,plus neke napaljene tinejdzerke,sve ostale su pod isti kalup.

Sabre

pre 13 godina

Kada muskarcima bude tako lako da imaju seks sa mnogo zena koliko je zenama sa mnogo muskaraca onda mozemo da pricamo o istim standardima. (ovde podrazumevamo neki kvalitet, ne samo "daj sta das" princip).Ovako vazi ono klasicno "dobar kljuc otvara vise brava, a samo losu bravu otvara mnogo kljuceva" Nisam uopste seksisticki raspolozen niti sam od onih likova sto bi vatali sve zivo da bi imali nesto cime da se hvale, ali dosta vise ovih glupih tekstova stvarno..zena koja iole na nesto lici moze imati seks kada god pozeli, muskarac ne.. i zato nije niti ce ikad biti isto.

objektivno

pre 13 godina

Ovo pitanje je usko povezano sa resursima. Dok zene nose porodicu u uslovima nedovoljnih resursa svako moze da im popuje jer im je tesko da se razvedu, osamostale, itd. Naravno postoje izuzeci ali u relativno skucenim uslovima to je jednostavno tako. Zapitajte se koliko zena bi ostalo sa svojim muzevima, ili partnerima, kad bi mogle da lako promene stan, posao, i sve ostalo sto uz to ide. Ova situacija pogadja i mlade devojke jer sve sto rade se gleda u svetlu buduce sitacije koja je takva kakva je. A prirodne potrebe su prirodne potrebe, zato se bezi u ilegalu, skrivanje... Tamo gde ovi problemi ne postoje, zene se lepo razvedu cim im nesto fali i to je to. Isto vazi i za muskarce.

Rudolf

pre 13 godina

"Why buy a cow when you can get milk for free". Uvek je bilo tako jednostavno i ostace. Zene,koje su od malih nogu programirane da misle o svojoj seksualnosti kao o robi za koju treba da dobiju neki uzvrat,nasle su se u cudu kada su otkrile zakone trzista.

Sabre

pre 13 godina

Kada muskarcima bude tako lako da imaju seks sa mnogo zena koliko je zenama sa mnogo muskaraca onda mozemo da pricamo o istim standardima. (ovde podrazumevamo neki kvalitet, ne samo "daj sta das" princip).Ovako vazi ono klasicno "dobar kljuc otvara vise brava, a samo losu bravu otvara mnogo kljuceva" Nisam uopste seksisticki raspolozen niti sam od onih likova sto bi vatali sve zivo da bi imali nesto cime da se hvale, ali dosta vise ovih glupih tekstova stvarno..zena koja iole na nesto lici moze imati seks kada god pozeli, muskarac ne.. i zato nije niti ce ikad biti isto.

Jedan

pre 13 godina

Ja licno ne osudjujem zensku seksualnost vec izvestacenu aseksualnost tj. kad glumi cednost.Verovatno je ta gluma rezultat okruzenja u kome zivimo i nasledjenih stereotipa al ne volim ni preteranu seksualnost tj.kad cura ima manje stida nego momak.Prosto ja sam za"jedan na jedan"u svemu kada je rec o musko-zenskim odnosima.

Rudolf

pre 13 godina

"Why buy a cow when you can get milk for free". Uvek je bilo tako jednostavno i ostace. Zene,koje su od malih nogu programirane da misle o svojoj seksualnosti kao o robi za koju treba da dobiju neki uzvrat,nasle su se u cudu kada su otkrile zakone trzista.

Nesrecnik

pre 13 godina

Ja moju zenu molim za seks,i kad ga imamo traje par minuta(zbog njenog superbrzog orgazma,a za vise od jednog nije zainteresovana).Mislim da je sa pravom zeni prilepljena etiketa da manje zeli seks od muskarca.Mozda ima par procenata izuzetaka,plus neke napaljene tinejdzerke,sve ostale su pod isti kalup.

objektivno

pre 13 godina

Ovo pitanje je usko povezano sa resursima. Dok zene nose porodicu u uslovima nedovoljnih resursa svako moze da im popuje jer im je tesko da se razvedu, osamostale, itd. Naravno postoje izuzeci ali u relativno skucenim uslovima to je jednostavno tako. Zapitajte se koliko zena bi ostalo sa svojim muzevima, ili partnerima, kad bi mogle da lako promene stan, posao, i sve ostalo sto uz to ide. Ova situacija pogadja i mlade devojke jer sve sto rade se gleda u svetlu buduce sitacije koja je takva kakva je. A prirodne potrebe su prirodne potrebe, zato se bezi u ilegalu, skrivanje... Tamo gde ovi problemi ne postoje, zene se lepo razvedu cim im nesto fali i to je to. Isto vazi i za muskarce.

krstomir

pre 13 godina

a sada ozbiljno,svaka zena koja iole lici na nesta moze da pokupi troicu,cetvoricu za grupnjaka i to svako vece druge tipove,e ajde mi nadjite tog tipa koji moze da pokupi 3 drugarice ili 2 za grupnjaka??nema sanse osim da plati profesionalke.

Nesrecnik 2

pre 13 godina

Da ne napadam svoju zenu, seksa bi bilo svake prestupne godine a i kada bude seksa, osecam kao da sam je napastvovao (naravno da je ne napastvujem ali imam takav osecaj).
Lepo zivimo, nemamo nikakvih problema, oboje radimo, poslovi su ok, ja sam nezan, pazljiv, ispunjavam sve zelje, moguce i nemoguce, volimo se jako ali eto.

Vanja

pre 13 godina

Seks je toliko individualna stvar, ne razumem cemu tolike polemike. Svako neka se seksa onoliko koliko zeli, s kim zeli, kada zeli. Bitno je da smo zdravi u glavi i radosni u srcu, sa ili bez seksa:-)

PravdaNS

pre 13 godina

@razmislite
Kakav je ovo čovek?! Ko si ti bre da nazivaš žene i devojke k..vama! Pa takav stav koji ti gajiš u svojoj glavi nemaju ni svi ujedinjeni arapski emirati zajedno!!! I još se usuđuješ da spominješ Boga u ovoj priči! Da ne bi možda još krenuo da spaljuješ žene na lomači koje su u tvojoj uvrnutoj glavi k..ve!!! Sram te bilo, nadam se da nemaš žensku decu ili sestru, a o tvojoj ženi ako je imaš neću ni da razmišljam, ovom prilikom joj upućujem iskreno saučešće!!!

PravdaNS

pre 13 godina

Kada žena kod nas obuče mini suknju to se u glavama naših muškaraca odmah doživljava ''aha, evo je, izaziva nas, seks bomba na ulici'' Gore nego u španskoj areni gde toreador maše crvenim plaštom, a bik podivlja i krene u juriš! E, baš tako se i ja osećam kad nosim mini suknju, ''bikova'' na sve strane, jedni dobacuju, drugi bulje kao maniti, treći uzdišu, ima svega... Svi ovi što doživljavaju žene isključivo kao seksualni objekat imaju žešći problem u glavi... ali, najgore su ipak žene koje su isfrustrirane svojim brakom i svaku ženu doživljavaju kao potencijalnu pretnju, njih najviše žalim. Trče za svojim muževima kao sumanute, a što one više trče ovi više beže. Stvarno su većina naših brakova smehotresni, a po meni sve to potiče od nedovoljnog poštovanja žena prema samoj sebi, i tu ima naravno krivice i u patrijahalnom vaspitanju u porodici. Ženskom detetu se kod nas i dalje usađuje model ponašanja da mora da trpi muški autoritet i zato kasnije u braku mnoge žene i trpe nasilje u porodici od strane muževa i one se na žalost osećaju kao krivci, jer nemaju podršku u svojoj porodici, prijateljima, okolini. A one su najmanje krive, ali nemaju snage i dovoljno podrške da promene svoj život i izađu iz tog pakla. A mi smo na žalost poznati po nasilju u porodici, i sigurna sam da smo visoko rangirani u Svetu po tom zlu.

Dejan

pre 13 godina

Ne bih da zvučim arogantno, ali mislim da je takav odnos prema ženskoj seksualnosti priroda odredila. Naime, u svim životinjskim vrstama, pa tako i u ljudskoj muška jedinka se trudi da ima žensku samo za sebe i da drugim mužjacima zabrani pristup istoj. Samo na taj način mužjak može da se osigura da je potomstvo stvarno njegovo. S obzirom da je želja za potomstvom usađena u podsvest svake jedinke otuda ženska prevara, neverstvo ili veći broj partnera ima veću težinu nego kod muškarca. Bez obzira što su ljudi evoulirali više od životinja (ili barem tako mislimo), pa nam je svesna strana ponašanja daleko izraženija nego kod ostalih vrsta, ipak podsvest i dalje dosta utiče na ljudsko razmišljanje. Da li sam u pravu ili nisam ne znam ali ovo je moje razmišljanje.

Посматрач

pre 13 godina

Нико не осуђује сексуалност жена већ вулгарност којој су жене, нажалост, склоне како би доказале себеу сексуалном смислу, па им се после крива кад их мушкарци посматрају као објекте! Женска сексуалност је оно што мами мушке уздахе и поштовање, алу вулгарност о којој говорим је огавна... Танка је линија између то двоје, међутим већина жена у данашње вријеме ту линију лако прекорачи!

Ser Zile

pre 13 godina

Prvo, tekst koji nije potpisan od strane autora, a cija izvorna verzija nije navedena se smatra plagijatom. To je inace kaznjivo na zapadu, kome tezimo, pogotovu medijska kuca B92. Uzimajuci to u obzir, zacudjujuce je kako se to stalno desava.

Drugo, kao sto je napisao Sabre u svom komentaru, stvari nisu jednake. Trenutno, postoji toliko zakona koji specificno stite zene. Kada ti zakoni budu rodno neutrali, onda smo na putu jednakosi.

Kada zena dodje na posao oskudno i izazovno odevena, vecina ima nesto protiv, ali ne mogu to da formulisu. Evo pomoci... seksualno uznemiravanje. Ni ja ne dolazim na posao u pantalonama koje mi isticu falus.

nesh_bros

pre 13 godina

Nikada nisam smatrao da su zene koje iskazuju seksualnost i koje su bile sa dosta partnera, lake ili d****. Tu staru da ne kazem seljacku logiku u kojoj su muskarci smekeri a devojke d**** nikada nisam niti cu prihvatiti. A hvala Bogu, iz iskustva znam da zene, vise pricaju, vise zele i vise imaju seks od muskaraca. Zene opustite se.. i uzivajte u ovom milenijumu, doslo je vreme za vas.

Milos

pre 13 godina

Zato sto muskarci moraju da se potrude da bi imali seks sa svakim, dok zene moraju da se potrude da nemaju seks sa svakim. Nista licno, samo osudjujemo one koji idu linijom manjeg otpora i ne zele da se potrude. Poz

Neofene

pre 13 godina

Razbijam svaki tabu: Žena sam, živim bez muškaraca, jer me ne zanimaju na taj seksualni i emotivini način, seksam se mnogo i to samo sa ženama (tj. sa svojom devojkom)i time "kršim" sva ta vašsa nepisana pravila - so what??
;-))

A.B.

pre 13 godina

@razmislite
Jel ti mene zajebavaš? žene koje spavaju sa muškarcima pre braka da su kurve?!?! očigledno nisi dovoljno razuman da shvatiš neke totalno racionalne stvari o braku, seksu, ženama, ljubavi, sreći, muškarcima itd da je potpuno gubljenje vreme da o tome pišem jer bi bukvalno roman mogao da napišem kao odgovor na tvoj nebulozan tekst! nikad neću prestati da se čudim ljudima kao što si ti...

lady

pre 13 godina

Lep tekst!Mislim da svaka žena treba da nađe neku zlatnu sredinu. Ne treba da glumi lažnu čednost, niti da bude " laka". Pored pravog partnera u tome može uspeti i prevazići sve stege i moralne norme usađene od roditelja u detinjstvu.

jelena

pre 13 godina

@razmislite:
Bas ste sve lepo napisali i motivisali nas da se pokajemo, samo ste jedno zaboravili; ni sa muzem ne sme da se ljubi i miluje iz zadovoljstva, nego samo u cilju mnozenja, .;).

E, svakome li je ovaj Internet postao dostupan...

H.U.D.

pre 13 godina

Ja moju zenu molim za seks,i kad ga imamo traje par minuta (zbog njenog superbrzog orgazma,a za vise od jednog nije zainteresovana). Mislim da je sa pravom zeni prilepljena etiketa da manje zeli seks od muskarca. Mozda ima par procenata izuzetaka, plus neke napaljene tinejdzerke, sve ostale su pod isti kalup.
(Nesrecnik, 6. april 2012 21:53)
i ja imam isti problem, plus i to što bude je uvek u istoj pozi :Z
ali za ovu generalizaciju nisi u pravu, jer su sve koje sam imao pre nje ( ni mnogo a ni malo) želele da sex traje koliko god može ( ok, posle 45 min. se većina pomalo smori, a i "presuše" bez lubrikanta ;) )
dakle, stvar je ličnog iskustva i, pre svega, njenog stava
ženama sex dolazi iz glave, a muškarcima iz glave i iz m**a
zato žene, kad se opustite i izbacite tripove iz glave, biće vam i u sexu lepše ... nezamislivo lepše 8)

Loki

pre 13 godina

"Kada je slučaj da žene imaju manju želju, uzrok je možda njena porodica jer se roditelji trude da što više zaštite žensku decu. Oni će joj prenositi svoja moralna, religijska ili lična načela – i umnogome uticati na kasnije seksualno ponašanje žene.

Naravno, nemaju sve žene ovako iskrivljeni pogled na seks. Mnoge mlade žene su obrazovane i naučene da poštuju svoja tela i razvijaju svoju seksualnost kao prirodan proces svog odrastanja. "


Ovo bi trebalo da znači da je svaka devojka koja ima manje od 3 partnera pre udaje, DEVIJANTNA, sa iskrivljenim pogledom na svet???

E stvarno, mislim...

Džaba si krečila

pre 13 godina

Još jedan feministički tekst i iživljavanje autorke sa prostorom sajta.
Činjenica je da žene manje vole seks od muškaraca i da ga koriste kao sredstvo,i to ovaj tekstić neće izmeniti.Mi sigurno nećemo izmeniti svoja uverenja,zatvoriti oči na istinu,da bi zadovoljili feminističke autorke.
Inače,razlog vaših kompleksa nije neka zlovolja kod muškaraca,nego jednostavno tako stoje stvari.
Kako se žene ponašaju u životu,tako ih muške oči ocenjuju i grade uverenja.

Znači nećete ništa postići naturanjem vašeg stava muškarcima,i naturanja lažne jednakosti,već počnite da se menjate.Počnite da volite i želite seks kao muškarci što ga vole i žele,dajte nemilice, šakom i kapom,a ne samo kad vam je u interesu.
I zadobićete ISKRENO muško poštovanje,to za čim najviše žudite.

cinik

pre 13 godina

@ razmislite

dragi bogobojažljivi čoveče. odeš lepo u crkbu i propovedaš šta god želiš.
inače da te podsetim. tvoj bog ima samo oko 600 - 700 miliona sledbenika (celokupno hrišćanstvo). imaš druge religije koje imaju preko milijardu sledbenika. da li ćeš da ih ubiješ da bi dokazao da je samo tvoj bog pravi???
tako i za žene, svaka kultura ima svoja pravila pa se ne mešaj i ne mešaj bogove. usput, pročitaj malo istoriju i pogledaj kako su žene tretirane u hrišćanstvu vekovima a usput je isti taj tvoj bog UBIJAO sve koji nisu hteli da mu pridju-u ime nekog hriščanstva masakrirani su MILIONI ljudi , žene i DECE. pazi sada šta sam napisao: DECU SU KLALI TVOJI HRIŠĆANI.znači, pravac tvoja crkva i okupi sledbenike, ovde nemoj da nam pričaš šta i kako, vredjaš nam inteligenciju.

Tzar

pre 13 godina

Prvo da se ogradim od ovoga sto pisem i da kazem da se to odnosi na demokratska drustva sa jednakim pravima za oba pola(a ne razne islamske i ko zna kakve drzave).
Dakle, svi smo culi (i verovatno poverovali) da su zene generalno ugnjetavane, nemaju ista prava, dobijaju manje para(od muskaraca koji rade isti posao), imaju dodatne obaveze, nije im dato da se izraze i sta god sve ne. I ja sam verovao u to dok nisam proveo par godina na zapadu. Da se ne zavaravamo, tamo su zene kao polarni medvedi. Ne mozes im nista, ukoliko nesto prigovoris protiv zena odma ce da ti skoce za vrat feministkinje, koje u isto vreme pljuju muskarce non stop, ali to je u redu. Ako se promovise jednakost, zasto se prave zakoni koji favorizuju zenski pol.
Sto se poslova i ugleda tice, slazem se da su pretezno muskarci na vodecim pozicijama(politicari, predvodnici kompanija, naucnici, ...). Ali gledajuci drustveni spektar, zakljucicemo da su muskarci i u najogrem polozaju u drustvu. Koliki je procenat zena koje rade teske fizicke poslove, najgore placene poslove ili koji je procenat zenskih zatvorenika?
Matematicki je jednostavno reci:
Muska standardna devijacija > Zenske standardna devijacija

Sto se polozaja zena kroz istoriju tice, koliko god on izgledao nepovoljan, sta mislite koliko je procentualno vasih potomaka zena a koliko muskaraca (nije trik pitanje, i nije odnos 50:50)? Odgovor je da zena ima 2 puta vise od muskaraca.

E a sad na temu, tj. zensku seksualnost. Niko zenama ne brani svoju seksualnost da ispoljavaju. Stavise, dosta muskaraca to voli mnogo vise od seksualno rigidnih zena.
Osude tipa da je zena "laka" i "manipulativna" (a sumnjam da su to reci koje bi trebalo koristiti) prave:
1) Muskarci koji ne mogu da ih imaju, pa su pakosni
2) Muskarci koji mogu da ih imaju, ali imaju kompleks nize vrednosti, pa imaju potrebu da vredjaju druge da bi se bolje osecali
3) Zene koje su ljubomorne

Zasto bi bilo ko dozvolio da ih tudja misljenja osporavaju u tome sto jesu?

A sto se kontracepcije tice, na koji nacin nije dostupna?

Tako da sto se teksta tice, tipicno od feminista prave dramu tamo gde drame nema.

Iva

pre 13 godina

@objasnjenje
Ha, ha, ha... cekaj malo... ha, ha, ha... majmun naucio da kuca po kompjuteru. Iz kog si zoo vrta, Objasnjenje, pa da te obidjemo?

objašnjenje

pre 13 godina

vidis meni nikad nije bilo jasno kako to da kad musakarac ima mnogo zena,on je smeker,a devojka kad ima dosta momaka je kurva!
(Z, 7. april 2012 11:20)
.....................
prosto.razlozi su tradicionalne,biološke i kulturološke prirode.muškarac je onaj koji traži,a vi ste one koje imaju to i daju,ako hoće ili neće.
vaše je da se pomirite sa realnošću jer je to realnost.nije isto ženska prevara i muška.nije isto ako muškarac seje svoje seme(što je poželjno) i vi ako primate tudje seme(što je nepoželjno).
JIN JANG.plu sminus,toplo hladno.od toga se sastoji Kosmos.vi radjate.dakle naše je da štitimo rodilice naših potomaka.

i ovo je muški svet.muškarci su jači,pametniji,brži i hrabriji.muškarac je predstvanik čovečanstva i planete zemlje.muškarac je vodja,vi ste vodjene.
to nikad nećete promeniti.nikad nećemo biti isti jer je Priroda tako uredila stvari.
muškarac je moćniji i jači,a vi imate ono što muškarcu treba.

izmišljotine i trgovina

pre 13 godina

Jednakost je veštačka tvorevina demokratije,da bi se dala početna prednost ženi iako je ona već poseduje,zato što ima ONO.
ne postoji jedankost u prirodi i kosmosu.
Nikad nećemo biti jednaki jer mi smo moćniji i sposobniji od vas, a vi pak imate ono, za čim muškarac najviše žudi.

tridesetogodisnjakinja

pre 13 godina

bila sam u vezi sa deckom koji nije bio previse zainteresovan za seks, citaj 2-3 puta nedeljno, i to bi bilo u redu da je bar 2-3 puta zaista bio vredan...i tako se ta veza zavrsila, jer ja stvarno necu da pored emotivnog partnera trazim seksualnog...sad sam lepo nasla 2u1 ili cak 3u1 i imam sve na jednom mestu, a seks mi je posle 1,5 dana veze sve bolji...
Licno smatram da je lepo i jednom muskarcu moze da bude samo kompliment ako je zena pojacano zainteresovana za seks, jer je uzas ako ljudi u razmenjivanju neznosti ne uzivaju i ako su u tome lenji i nezainteresovani, bilo musko ili zensko...

Razmislite

pre 13 godina

Pitam se čemu ovaj tekst,ja u njemu nevidim nimalo morala,odgovornosti,ljudskosti,stida(koji životinje nemaju dok bi ljudi trebali imati...),ljubavi(osim prema sebi).Priznajem da ima mnogo "moderne" filozofije koja je inače duže prisutna na zapadu,koja teži da uništi moralne i hrišćanske vrednosti naroda.Ovakvi tekstovi kao i većina ostalih na internetu su namenjeni da što više unište čisto i ispravno shvatanje seksualnosti kod žena.Ovakvi visokomanipulativni tekstovi mnogo uzvišenim izrazima kao što su sloboda,jednakost,kultura,poštovanje,odrastanje,opuštenost,atraktivnost, iskrenost... šalju za neke ljude skrivenu(iako meni neskrivenu)poruku sebičnosti,nepoštovanja,bezrazumnog kurvarstva,neodgovornosti,što je najbolji i najkraći put do razvoda i kraja ljubavi.Devojke znajte da nije sramota biti čedna već obrnuto,nećemo valjda zbog filozofija menjati znanje i tradiciju dugu barem pet hiljada godina kada je bilo sramota imati seksualni kontakt pre braka.Naravno mnogi pokušavaju da vas ubede raznim filozofijama i da vam što više pokolebaju samopouzdanje ako želite da budete čedne ali nebrinite,nije sramota ako nemate seks pre braka,isto tako to nije bolest niti bilo šta slično to je upravo suprotno čast,zdravlje,razum,vernost i još mnogo toga što nemogu ni da nabrojim jer takva devojka vreti više od stohiljada ovih koje su "oslobodile" svoju seksualnost tj. da se tačno izrazim koje su kurve. Verujte da i među muškarcima još postoje oni koji žive čedno i nemaju seksualni kontakt pre braka,malo ih je,vrlo malo,ali znajte da postoje oni koji veruju Bogu,isto kao što postoje takve devojke.Nedozvolite da vas neko prevari filozofijom da više niko nije takav,da je to nešto čudno(iako je većini koja hoda u nemoralu to čudno),da se neisplati biti takav ili bilo šta slično.Kroz veru u Boga,pravu veru takav razuman život kasnije može biti mnogo radosniji kada provedete mnogo godina u braku sa mužem koji vas voli i poštuje,kojeg ćete vi voleti i poštovati i nećete biti i nećete gledati na njega kao na stvar koja treba da zadovolji vaše potrebe niti će on vas tako gledati.Šta vam se čini vrednije,čista ljubav od srca i radostan brak ili ponižavanje od mnogih muškaraca pre braka a onda i sličan brak.O ponižavanju govorim zato što smatram da je ponižavajuće da se predate muškarcu koji vam obećava ljubav a onda vas ostavi,i tako godinama pre braka prođe mnogo muškaraca...,odvratno.Ulaskom u brak vi možete da se volite,ljubite,radujete sa svojim mužem i da bez straha i stida spavate sa njim što je mnogo verovatnije da će se desiti ako nemate seks pre braka jer kada se predate mnogima vi više skoro ni neznate kome pripadate,neznate da se predate jednom,samo svome mužu,neznate ni da ga volite čistim srcem,neznate ni da ga zaista poštujete jer je uvek neko drugi bolji od njega.Razmislite malo,nemože da škodi.

Kopt

pre 13 godina

Sa hriscanske tacke gledista seksualnost izaziva navalu strasti a koren reci strasti jeste stradanje odnosno vodi u greh. Eto zasto bi svaki Hriscanin to trebao da osudjuje.

Ona

pre 13 godina

@Tzar

Vrlo ispravan komentar iz moje tacke, posebno onaj deo sa bullet-ima medjutim tesko da su zene i tamo zasticene kao polarni medvedi, ali ako uzmes kao referencu ove bolesne komentare verovatno to iz njihove perspektive tako izgleda...Tamo drustva koja su na nekom kakvom takvom civilizacijskom nivou u sustini pokusavaju da zastite fizicki slabijeg od nasilja i preko zena decu koja se radjaju i o kojima se one i ovde najcesce vise brinu...Recimo da troskovi tudjeg neodgovornog seksanja (a u njemu ucestvuje dvoje)pokusavaju da se delimicno socijalizuju jer ne jos nije pronadjen bolji nacin... Da su same zene u pitanju tesko da bi nekog i bilo briga...Inace i ovde su crne hronike pune pravih drama...

Obicni prosecni ljudi uglavnom imaju mnogo toga da urade, fizicki je nemoguce hendlovati zivot i realizovati sve svoje prljave snove...Koliko je kome seksa potrebno neka se za to i bori, nece nas drugi normirati a ovi sa socijal-nacoskim idejama neka nadju sebi slicne, pa probaju da zive, a ostalima neka se skinu...Oni koji se otvoreno pokazu jos vam cine uslugu, najgora sorta su oni "kao emancipovani" od njih muka pripadne

Inace jezivo je kako komentari i na ovakve teme pokazuju kojim putem plovi srpsko drustvo...Zastrasujuce promene u samo dvadesetak godina

Zorzo

pre 13 godina

Vidim da se ovde rapslamsala polemika,uz polarizovanje uglavnom dve strane prema (uglavnom) pripadnosti polu, ali ono sto je najvaznije je da je tesko izvuci neki "zakljucak" iz ove diskusije..Uvek su zene imale taj "dvostruki arsin" da je njihovo malo "slobodnije ponasanje" smatrano kao izdaja, prevara i kurvanluk,a musko slicno ponasanje je bilo eto tako neka detinjarija, koja ce proci sama od sebe. I dok su to zene ranije uglavnom morale da trpe iz poznatih ekonomskih razloga,u 20 veku kada posle ratova pocinju da se emancipuju, da privredjuju i zaradjuju, dobijaju pravo glasa i ucesca u javnom zivotu,desava se da vise ne zele da trpe takve "bracne izlete" svojih supruznika...O tome najbolje govori "Ana Karenjina" koju klinci uglavnom u sali prepricavaju i uopste ne razumeju sto se ona ubila i koja je to dileja bila...Medjutim u to vreme kada je neverstvo zene bilo mnogo gore nego recimo danas biti homic (barem ovde kod nas) ona je poslusala ne razum, nego svoja osecanja, napustila brak i dete, otisla kod coveka kojeg je toliko volela, da bi na kraju shvativsi da njemu nije stalo do nje, koliko je obrnuto njoj bilo stalo do njega, izvrsila samoubistvo, jer vise nije mogla da zivi u drustvu cije je norme ponasanja prekrsila i koje ju je sa prezirom odbacilo..Mislim da se ovde mesa seksualnost i seksualno ponasanje kod zena (a i muskaraca, samo sto oni nisu na udaru ovog puta). Seksualnost je nesto sto izvire iz vas, ili imate ili nemate, isto kao muzevnost kod muskaraca...Da li je to sad seksualnost, eroticnost, seksipil, da li su to sinonimi ili ne, da li je to sve pomalo zajedno, nije vazno, zene prosto imaju ili nemaju to..Ali ono sto je najgore i sto mnogi osudjuju je to neprimereno seksualno ponasanje, koje vodi do takvog promiskuiteta,da bi takvim damama mnoge prostitutke cak pozavidele na broju "klijenata"..Ne mislim pri tome samo na nase cure, pogledajte recimo u Britaniji i u drugim evropskim zemljama, koliko cura ima koje se opijaju vikendom i stupaju u seksualne odnose, a da ne znaju nista o tim momcima i pri tome veza se obicno prekida bas kad sunce pusti prve zrake...Da li su te dame pune seksipila, da li na taj nacin manifestuju svoju seksualnost? Ne..ne mislim tako..Mislim da manifestuju neki svoj unutrasnji bol, nemir ili neku golemu tugu sto ih je spopala u zivotu..Dakle to je barem po meni poenta...Sta vi to zapravo radite? Jer kao i svugde imate dame koje vole i uzivaju u seksu, naravno kao i muskarci, neko ima jaci neko slabiji seksualni apetit, kao i uostalom u svim drugim oblastima zivota.Neko vise voli da jede, neko manje, neko je pametniji, inteligentniji, drugi nije, neko je vredan, neko lenj..Ali opet imam neki osecaj da dame koje zaista imaju taj seksipil, tu erotsku energiju koja prosto izbija iz njih poput svetla nekog jakog reflektora, u toj svojoj seksualnosti uzivaju na neki nacin prikriveno, ne eksponirajuci se u javnosti, ne ponasajuci se tako kao ove mlade devojke...Danas je prosto postala moda da se moras ponasati kao one dame sto se drze za sipku ako zelis da budes "in" i faca tj riba u drustvu..To je pogresna poruka koja se salje sa ovih nasih i stranih "kanalizacija" i to polako postaje problem jer se uvlaci pod kozu i postaje "ocekivani model ponasanja"...Sto vise prikazuju te "sadrzaje" sve vise se po meni gubi i seksualnost i uzivanje i bliskost, a sve vise dolazi do izrazaja neka animalnost koja nije ni kod zivotinja toliko prisutna..Jer one to rade kada su u teranju i kada hoce da produze vrstu, ovde kod nas se to radi i bez "teranja"..Postavlja se zaista jedno pitanje, sta je smisao zivota i da li su ljudi ti koji zaista daju necemu smisao ili su samo malo pametnije zivotinje koje imaju moc govora..Nesto sto je normalno i intimno i sto je stvar dvoje ljudi, po meni postaje neka vrsta "svetskog pitanja". Toliko postaje to odvratno iznosenje prljavog vesa u javnosti poznatih parova, ko je s kim bio i ko je koga "oplevio", pa sad i oni koji su manje poznati nastoje da se uklope u taj opsti trend i pocinuju da se ponasaju bas kao one dame sa sipke..Dakle to je ono sto meni smeta, ta neka vulgarna "interpretacija" seksualnosti, svodjenje toga na brojku, na "res communis omnium" ili "res publicae" a pri tom se zaboravlja ono sto je sustina i barem meni najbitnije, a to su emocije, neka osecanja, ljubav, da vi u stvari ne volite neko dobro zensko telo vec, tu osobu koja ima telo, sa svojim vrlinama i manama, harizmom, sarmom i ostalim osobinama, koje vas privlace...Ako bi se seks sveo na brojku i na hvaljenje drugaricama (ili ortacima) koliko ste nanizali frajera (ili riba) u nekom periodu, onda mislim da ja nisam odavde i da sam duboko u raskoraku sa vremenom i mestom u kome zivim..

Sve je tako

pre 13 godina

@razmislite
Brate sve je tako kao sto si napisao,pa pogledajte kud je dovela ova emancipacija zena i jednakost polova,da imamo na svaka dva braka jedan razvod sa tendencijom da bude 1:1,pa ce onda brak da postane jedno prolazno iskustvo u zivotu,strasno.

super_zebra

pre 13 godina

@Ona

Recimo da troskovi tudjeg neodgovornog seksanja (a u njemu ucestvuje dvoje)pokusavaju da se delimicno socijalizuju jer ne jos nije pronadjen bolji nacin... Da su same zene u pitanju tesko da bi nekog i bilo briga

Izvini, cega? Tudjeg i neodgovornog sexa, stvarno? Znaci zena nije UOPSTE odgovorna za to sta se desava? Izvini, ali zena je i tek kako odgovorna, jer ona ce nositi posledice tog akta, pa se treba shodno tome i ponasati.

Ja zivim u UK od 95, i ovde sam video sve i svasta, ali navescu ti mali primer. Cak i u braku, ako zena odluci na abortus, muz nema nikakvo pravo glasa, zenina je odluka.
Ako zena hoce da zadrzi bebu, takodje muskarac nema prava glasa, opet je zenina odluka.
Feministkinje tupe o svetosti zivota kad im odgovara, a kad im ne odgovara, onda se postuje zenina odluka. Znaci kako god okrenes, one su u pravu a ti nemas sanse.

Ali ono sto je meni naj NAJ ludja stvar, ustanovi se u braku da dete nije muzevljevo, i naravno muz hoce razvod. Ne samo sto se tu muz seli iz porodicne kuce, nego sto mu se namece da placa alimentaciju, IAKO NIJE NJEGOVO DETE!?!

Reci mi, jeli to posteno? Ne samo sto lazes svog muza, nego ti posle sud dodeli novac od istog muza za dete koje nije njegovo.

Jeli to onaj neodgovoran sex koji ti pominjes?

Ona

pre 13 godina

Kad sam rekla neodgovornog seksanja (u smislu prevencije zaceca nezeljenog deteta), mislila sam i na zene i na muskarce, ne znam kako si zakljucio da mislim samo na jedno od njih, s tim sto se i u tim zemljama o deci jos uvek vise brinu zene i vise je muskarca koji bi da strugnu od sopstvene odgovornosti. Uglavnom drzava, preko novca poreskih obveznika kroz razne vrste socijalne pomoci pomaze odgajanju dece koja su neplanski zaceta (socijalizacija troskova tudjeg seksa koje svi ostali u drustvu placaju). Ne znam za Kanadu ali je ovde gde zivim ako je dete zaceto van braka, DNK test je obavezan pre nego se nekom nametne alimentacija...I uglavnom oni koji hoce da se staraju o deci uzimaju starateljstvo 50/50 izmedju ostalog da bi dobijali i sami pare od drzave kao single parent.

Abortus nije zajebancija i ostavlja velike posledice po zenski organizam. Iako moze da zakaze, kontracepcija uglavnom vrsi svoj posao, ali i u ovim civilizovanim zemljama imas debilnih likova (oba pola) koji bi da se da se j... 0-24, a da se sam Bog stara o deci koja tako nastaju.
Dakle jeste tacno je, civilizovani su u smislu da ne mozes da kazes, ja sad hocu da j..., kontracepcija je tvoj problem, a dete necu, pa ako je zaceto ili abortiraj, ili ga sama izdrzavaj, ili se svi ostali slikajte sa tim, mene boli uvo i niko mi nista ne moze...Stvar je jednostavna, iz seksa cak i uz prevenciju moze da nastane dete, ako se rodi obavezu o staranju imaju oni dvoje koji su ga napravili i kako stoji drustvo u celini, ako ovi to nisu u stanju....Problem je kad ljudi zreloscu nisu u stanju da se nose sa vrstom zivota koju hoce da vode i njegovim posledicama...

O DNK testu za decu rodjenu u braku nemam sta da kazem...Ako neki misle da i to treba, neka se zalazu za to...Ja se o sebi staram sama poprilicno dobro, pa nisam dobar primer zene koja bi nesto nekom podmetnula, ali verujem da najveci broj normalnih zena svom detetu nikad ne bih poturio laznog oca, ako se u obrnuto ne veruje...

Razmislite

pre 13 godina

Pitam se čemu ovaj tekst,ja u njemu nevidim nimalo morala,odgovornosti,ljudskosti,stida(koji životinje nemaju dok bi ljudi trebali imati...),ljubavi(osim prema sebi).Priznajem da ima mnogo "moderne" filozofije koja je inače duže prisutna na zapadu,koja teži da uništi moralne i hrišćanske vrednosti naroda.Ovakvi tekstovi kao i većina ostalih na internetu su namenjeni da što više unište čisto i ispravno shvatanje seksualnosti kod žena.Ovakvi visokomanipulativni tekstovi mnogo uzvišenim izrazima kao što su sloboda,jednakost,kultura,poštovanje,odrastanje,opuštenost,atraktivnost, iskrenost... šalju za neke ljude skrivenu(iako meni neskrivenu)poruku sebičnosti,nepoštovanja,bezrazumnog kurvarstva,neodgovornosti,što je najbolji i najkraći put do razvoda i kraja ljubavi.Devojke znajte da nije sramota biti čedna već obrnuto,nećemo valjda zbog filozofija menjati znanje i tradiciju dugu barem pet hiljada godina kada je bilo sramota imati seksualni kontakt pre braka.Naravno mnogi pokušavaju da vas ubede raznim filozofijama i da vam što više pokolebaju samopouzdanje ako želite da budete čedne ali nebrinite,nije sramota ako nemate seks pre braka,isto tako to nije bolest niti bilo šta slično to je upravo suprotno čast,zdravlje,razum,vernost i još mnogo toga što nemogu ni da nabrojim jer takva devojka vreti više od stohiljada ovih koje su "oslobodile" svoju seksualnost tj. da se tačno izrazim koje su kurve. Verujte da i među muškarcima još postoje oni koji žive čedno i nemaju seksualni kontakt pre braka,malo ih je,vrlo malo,ali znajte da postoje oni koji veruju Bogu,isto kao što postoje takve devojke.Nedozvolite da vas neko prevari filozofijom da više niko nije takav,da je to nešto čudno(iako je većini koja hoda u nemoralu to čudno),da se neisplati biti takav ili bilo šta slično.Kroz veru u Boga,pravu veru takav razuman život kasnije može biti mnogo radosniji kada provedete mnogo godina u braku sa mužem koji vas voli i poštuje,kojeg ćete vi voleti i poštovati i nećete biti i nećete gledati na njega kao na stvar koja treba da zadovolji vaše potrebe niti će on vas tako gledati.Šta vam se čini vrednije,čista ljubav od srca i radostan brak ili ponižavanje od mnogih muškaraca pre braka a onda i sličan brak.O ponižavanju govorim zato što smatram da je ponižavajuće da se predate muškarcu koji vam obećava ljubav a onda vas ostavi,i tako godinama pre braka prođe mnogo muškaraca...,odvratno.Ulaskom u brak vi možete da se volite,ljubite,radujete sa svojim mužem i da bez straha i stida spavate sa njim što je mnogo verovatnije da će se desiti ako nemate seks pre braka jer kada se predate mnogima vi više skoro ni neznate kome pripadate,neznate da se predate jednom,samo svome mužu,neznate ni da ga volite čistim srcem,neznate ni da ga zaista poštujete jer je uvek neko drugi bolji od njega.Razmislite malo,nemože da škodi.

objašnjenje

pre 13 godina

vidis meni nikad nije bilo jasno kako to da kad musakarac ima mnogo zena,on je smeker,a devojka kad ima dosta momaka je kurva!
(Z, 7. april 2012 11:20)
.....................
prosto.razlozi su tradicionalne,biološke i kulturološke prirode.muškarac je onaj koji traži,a vi ste one koje imaju to i daju,ako hoće ili neće.
vaše je da se pomirite sa realnošću jer je to realnost.nije isto ženska prevara i muška.nije isto ako muškarac seje svoje seme(što je poželjno) i vi ako primate tudje seme(što je nepoželjno).
JIN JANG.plu sminus,toplo hladno.od toga se sastoji Kosmos.vi radjate.dakle naše je da štitimo rodilice naših potomaka.

i ovo je muški svet.muškarci su jači,pametniji,brži i hrabriji.muškarac je predstvanik čovečanstva i planete zemlje.muškarac je vodja,vi ste vodjene.
to nikad nećete promeniti.nikad nećemo biti isti jer je Priroda tako uredila stvari.
muškarac je moćniji i jači,a vi imate ono što muškarcu treba.

Nesrecnik

pre 13 godina

Ja moju zenu molim za seks,i kad ga imamo traje par minuta(zbog njenog superbrzog orgazma,a za vise od jednog nije zainteresovana).Mislim da je sa pravom zeni prilepljena etiketa da manje zeli seks od muskarca.Mozda ima par procenata izuzetaka,plus neke napaljene tinejdzerke,sve ostale su pod isti kalup.

izmišljotine i trgovina

pre 13 godina

Jednakost je veštačka tvorevina demokratije,da bi se dala početna prednost ženi iako je ona već poseduje,zato što ima ONO.
ne postoji jedankost u prirodi i kosmosu.
Nikad nećemo biti jednaki jer mi smo moćniji i sposobniji od vas, a vi pak imate ono, za čim muškarac najviše žudi.

Kopt

pre 13 godina

Sa hriscanske tacke gledista seksualnost izaziva navalu strasti a koren reci strasti jeste stradanje odnosno vodi u greh. Eto zasto bi svaki Hriscanin to trebao da osudjuje.

Sabre

pre 13 godina

Kada muskarcima bude tako lako da imaju seks sa mnogo zena koliko je zenama sa mnogo muskaraca onda mozemo da pricamo o istim standardima. (ovde podrazumevamo neki kvalitet, ne samo "daj sta das" princip).Ovako vazi ono klasicno "dobar kljuc otvara vise brava, a samo losu bravu otvara mnogo kljuceva" Nisam uopste seksisticki raspolozen niti sam od onih likova sto bi vatali sve zivo da bi imali nesto cime da se hvale, ali dosta vise ovih glupih tekstova stvarno..zena koja iole na nesto lici moze imati seks kada god pozeli, muskarac ne.. i zato nije niti ce ikad biti isto.

Džaba si krečila

pre 13 godina

Još jedan feministički tekst i iživljavanje autorke sa prostorom sajta.
Činjenica je da žene manje vole seks od muškaraca i da ga koriste kao sredstvo,i to ovaj tekstić neće izmeniti.Mi sigurno nećemo izmeniti svoja uverenja,zatvoriti oči na istinu,da bi zadovoljili feminističke autorke.
Inače,razlog vaših kompleksa nije neka zlovolja kod muškaraca,nego jednostavno tako stoje stvari.
Kako se žene ponašaju u životu,tako ih muške oči ocenjuju i grade uverenja.

Znači nećete ništa postići naturanjem vašeg stava muškarcima,i naturanja lažne jednakosti,već počnite da se menjate.Počnite da volite i želite seks kao muškarci što ga vole i žele,dajte nemilice, šakom i kapom,a ne samo kad vam je u interesu.
I zadobićete ISKRENO muško poštovanje,to za čim najviše žudite.

Sve je tako

pre 13 godina

@razmislite
Brate sve je tako kao sto si napisao,pa pogledajte kud je dovela ova emancipacija zena i jednakost polova,da imamo na svaka dva braka jedan razvod sa tendencijom da bude 1:1,pa ce onda brak da postane jedno prolazno iskustvo u zivotu,strasno.

Rudolf

pre 13 godina

"Why buy a cow when you can get milk for free". Uvek je bilo tako jednostavno i ostace. Zene,koje su od malih nogu programirane da misle o svojoj seksualnosti kao o robi za koju treba da dobiju neki uzvrat,nasle su se u cudu kada su otkrile zakone trzista.

PravdaNS

pre 13 godina

Kada žena kod nas obuče mini suknju to se u glavama naših muškaraca odmah doživljava ''aha, evo je, izaziva nas, seks bomba na ulici'' Gore nego u španskoj areni gde toreador maše crvenim plaštom, a bik podivlja i krene u juriš! E, baš tako se i ja osećam kad nosim mini suknju, ''bikova'' na sve strane, jedni dobacuju, drugi bulje kao maniti, treći uzdišu, ima svega... Svi ovi što doživljavaju žene isključivo kao seksualni objekat imaju žešći problem u glavi... ali, najgore su ipak žene koje su isfrustrirane svojim brakom i svaku ženu doživljavaju kao potencijalnu pretnju, njih najviše žalim. Trče za svojim muževima kao sumanute, a što one više trče ovi više beže. Stvarno su većina naših brakova smehotresni, a po meni sve to potiče od nedovoljnog poštovanja žena prema samoj sebi, i tu ima naravno krivice i u patrijahalnom vaspitanju u porodici. Ženskom detetu se kod nas i dalje usađuje model ponašanja da mora da trpi muški autoritet i zato kasnije u braku mnoge žene i trpe nasilje u porodici od strane muževa i one se na žalost osećaju kao krivci, jer nemaju podršku u svojoj porodici, prijateljima, okolini. A one su najmanje krive, ali nemaju snage i dovoljno podrške da promene svoj život i izađu iz tog pakla. A mi smo na žalost poznati po nasilju u porodici, i sigurna sam da smo visoko rangirani u Svetu po tom zlu.

Neofene

pre 13 godina

Razbijam svaki tabu: Žena sam, živim bez muškaraca, jer me ne zanimaju na taj seksualni i emotivini način, seksam se mnogo i to samo sa ženama (tj. sa svojom devojkom)i time "kršim" sva ta vašsa nepisana pravila - so what??
;-))

Dejan

pre 13 godina

Ne bih da zvučim arogantno, ali mislim da je takav odnos prema ženskoj seksualnosti priroda odredila. Naime, u svim životinjskim vrstama, pa tako i u ljudskoj muška jedinka se trudi da ima žensku samo za sebe i da drugim mužjacima zabrani pristup istoj. Samo na taj način mužjak može da se osigura da je potomstvo stvarno njegovo. S obzirom da je želja za potomstvom usađena u podsvest svake jedinke otuda ženska prevara, neverstvo ili veći broj partnera ima veću težinu nego kod muškarca. Bez obzira što su ljudi evoulirali više od životinja (ili barem tako mislimo), pa nam je svesna strana ponašanja daleko izraženija nego kod ostalih vrsta, ipak podsvest i dalje dosta utiče na ljudsko razmišljanje. Da li sam u pravu ili nisam ne znam ali ovo je moje razmišljanje.

nesh_bros

pre 13 godina

Nikada nisam smatrao da su zene koje iskazuju seksualnost i koje su bile sa dosta partnera, lake ili d****. Tu staru da ne kazem seljacku logiku u kojoj su muskarci smekeri a devojke d**** nikada nisam niti cu prihvatiti. A hvala Bogu, iz iskustva znam da zene, vise pricaju, vise zele i vise imaju seks od muskaraca. Zene opustite se.. i uzivajte u ovom milenijumu, doslo je vreme za vas.

Tzar

pre 13 godina

Prvo da se ogradim od ovoga sto pisem i da kazem da se to odnosi na demokratska drustva sa jednakim pravima za oba pola(a ne razne islamske i ko zna kakve drzave).
Dakle, svi smo culi (i verovatno poverovali) da su zene generalno ugnjetavane, nemaju ista prava, dobijaju manje para(od muskaraca koji rade isti posao), imaju dodatne obaveze, nije im dato da se izraze i sta god sve ne. I ja sam verovao u to dok nisam proveo par godina na zapadu. Da se ne zavaravamo, tamo su zene kao polarni medvedi. Ne mozes im nista, ukoliko nesto prigovoris protiv zena odma ce da ti skoce za vrat feministkinje, koje u isto vreme pljuju muskarce non stop, ali to je u redu. Ako se promovise jednakost, zasto se prave zakoni koji favorizuju zenski pol.
Sto se poslova i ugleda tice, slazem se da su pretezno muskarci na vodecim pozicijama(politicari, predvodnici kompanija, naucnici, ...). Ali gledajuci drustveni spektar, zakljucicemo da su muskarci i u najogrem polozaju u drustvu. Koliki je procenat zena koje rade teske fizicke poslove, najgore placene poslove ili koji je procenat zenskih zatvorenika?
Matematicki je jednostavno reci:
Muska standardna devijacija > Zenske standardna devijacija

Sto se polozaja zena kroz istoriju tice, koliko god on izgledao nepovoljan, sta mislite koliko je procentualno vasih potomaka zena a koliko muskaraca (nije trik pitanje, i nije odnos 50:50)? Odgovor je da zena ima 2 puta vise od muskaraca.

E a sad na temu, tj. zensku seksualnost. Niko zenama ne brani svoju seksualnost da ispoljavaju. Stavise, dosta muskaraca to voli mnogo vise od seksualno rigidnih zena.
Osude tipa da je zena "laka" i "manipulativna" (a sumnjam da su to reci koje bi trebalo koristiti) prave:
1) Muskarci koji ne mogu da ih imaju, pa su pakosni
2) Muskarci koji mogu da ih imaju, ali imaju kompleks nize vrednosti, pa imaju potrebu da vredjaju druge da bi se bolje osecali
3) Zene koje su ljubomorne

Zasto bi bilo ko dozvolio da ih tudja misljenja osporavaju u tome sto jesu?

A sto se kontracepcije tice, na koji nacin nije dostupna?

Tako da sto se teksta tice, tipicno od feminista prave dramu tamo gde drame nema.

objektivno

pre 13 godina

Ovo pitanje je usko povezano sa resursima. Dok zene nose porodicu u uslovima nedovoljnih resursa svako moze da im popuje jer im je tesko da se razvedu, osamostale, itd. Naravno postoje izuzeci ali u relativno skucenim uslovima to je jednostavno tako. Zapitajte se koliko zena bi ostalo sa svojim muzevima, ili partnerima, kad bi mogle da lako promene stan, posao, i sve ostalo sto uz to ide. Ova situacija pogadja i mlade devojke jer sve sto rade se gleda u svetlu buduce sitacije koja je takva kakva je. A prirodne potrebe su prirodne potrebe, zato se bezi u ilegalu, skrivanje... Tamo gde ovi problemi ne postoje, zene se lepo razvedu cim im nesto fali i to je to. Isto vazi i za muskarce.

krstomir

pre 13 godina

a sada ozbiljno,svaka zena koja iole lici na nesta moze da pokupi troicu,cetvoricu za grupnjaka i to svako vece druge tipove,e ajde mi nadjite tog tipa koji moze da pokupi 3 drugarice ili 2 za grupnjaka??nema sanse osim da plati profesionalke.

Ser Zile

pre 13 godina

Prvo, tekst koji nije potpisan od strane autora, a cija izvorna verzija nije navedena se smatra plagijatom. To je inace kaznjivo na zapadu, kome tezimo, pogotovu medijska kuca B92. Uzimajuci to u obzir, zacudjujuce je kako se to stalno desava.

Drugo, kao sto je napisao Sabre u svom komentaru, stvari nisu jednake. Trenutno, postoji toliko zakona koji specificno stite zene. Kada ti zakoni budu rodno neutrali, onda smo na putu jednakosi.

Kada zena dodje na posao oskudno i izazovno odevena, vecina ima nesto protiv, ali ne mogu to da formulisu. Evo pomoci... seksualno uznemiravanje. Ni ja ne dolazim na posao u pantalonama koje mi isticu falus.

Посматрач

pre 13 godina

Нико не осуђује сексуалност жена већ вулгарност којој су жене, нажалост, склоне како би доказале себеу сексуалном смислу, па им се после крива кад их мушкарци посматрају као објекте! Женска сексуалност је оно што мами мушке уздахе и поштовање, алу вулгарност о којој говорим је огавна... Танка је линија између то двоје, међутим већина жена у данашње вријеме ту линију лако прекорачи!

Milos

pre 13 godina

Zato sto muskarci moraju da se potrude da bi imali seks sa svakim, dok zene moraju da se potrude da nemaju seks sa svakim. Nista licno, samo osudjujemo one koji idu linijom manjeg otpora i ne zele da se potrude. Poz

Jedan

pre 13 godina

Ja licno ne osudjujem zensku seksualnost vec izvestacenu aseksualnost tj. kad glumi cednost.Verovatno je ta gluma rezultat okruzenja u kome zivimo i nasledjenih stereotipa al ne volim ni preteranu seksualnost tj.kad cura ima manje stida nego momak.Prosto ja sam za"jedan na jedan"u svemu kada je rec o musko-zenskim odnosima.

Loki

pre 13 godina

"Kada je slučaj da žene imaju manju želju, uzrok je možda njena porodica jer se roditelji trude da što više zaštite žensku decu. Oni će joj prenositi svoja moralna, religijska ili lična načela – i umnogome uticati na kasnije seksualno ponašanje žene.

Naravno, nemaju sve žene ovako iskrivljeni pogled na seks. Mnoge mlade žene su obrazovane i naučene da poštuju svoja tela i razvijaju svoju seksualnost kao prirodan proces svog odrastanja. "


Ovo bi trebalo da znači da je svaka devojka koja ima manje od 3 partnera pre udaje, DEVIJANTNA, sa iskrivljenim pogledom na svet???

E stvarno, mislim...

cinik

pre 13 godina

@ razmislite

dragi bogobojažljivi čoveče. odeš lepo u crkbu i propovedaš šta god želiš.
inače da te podsetim. tvoj bog ima samo oko 600 - 700 miliona sledbenika (celokupno hrišćanstvo). imaš druge religije koje imaju preko milijardu sledbenika. da li ćeš da ih ubiješ da bi dokazao da je samo tvoj bog pravi???
tako i za žene, svaka kultura ima svoja pravila pa se ne mešaj i ne mešaj bogove. usput, pročitaj malo istoriju i pogledaj kako su žene tretirane u hrišćanstvu vekovima a usput je isti taj tvoj bog UBIJAO sve koji nisu hteli da mu pridju-u ime nekog hriščanstva masakrirani su MILIONI ljudi , žene i DECE. pazi sada šta sam napisao: DECU SU KLALI TVOJI HRIŠĆANI.znači, pravac tvoja crkva i okupi sledbenike, ovde nemoj da nam pričaš šta i kako, vredjaš nam inteligenciju.

Iva

pre 13 godina

@objasnjenje
Ha, ha, ha... cekaj malo... ha, ha, ha... majmun naucio da kuca po kompjuteru. Iz kog si zoo vrta, Objasnjenje, pa da te obidjemo?

PravdaNS

pre 13 godina

@razmislite
Kakav je ovo čovek?! Ko si ti bre da nazivaš žene i devojke k..vama! Pa takav stav koji ti gajiš u svojoj glavi nemaju ni svi ujedinjeni arapski emirati zajedno!!! I još se usuđuješ da spominješ Boga u ovoj priči! Da ne bi možda još krenuo da spaljuješ žene na lomači koje su u tvojoj uvrnutoj glavi k..ve!!! Sram te bilo, nadam se da nemaš žensku decu ili sestru, a o tvojoj ženi ako je imaš neću ni da razmišljam, ovom prilikom joj upućujem iskreno saučešće!!!

Nesrecnik 2

pre 13 godina

Da ne napadam svoju zenu, seksa bi bilo svake prestupne godine a i kada bude seksa, osecam kao da sam je napastvovao (naravno da je ne napastvujem ali imam takav osecaj).
Lepo zivimo, nemamo nikakvih problema, oboje radimo, poslovi su ok, ja sam nezan, pazljiv, ispunjavam sve zelje, moguce i nemoguce, volimo se jako ali eto.

H.U.D.

pre 13 godina

Ja moju zenu molim za seks,i kad ga imamo traje par minuta (zbog njenog superbrzog orgazma,a za vise od jednog nije zainteresovana). Mislim da je sa pravom zeni prilepljena etiketa da manje zeli seks od muskarca. Mozda ima par procenata izuzetaka, plus neke napaljene tinejdzerke, sve ostale su pod isti kalup.
(Nesrecnik, 6. april 2012 21:53)
i ja imam isti problem, plus i to što bude je uvek u istoj pozi :Z
ali za ovu generalizaciju nisi u pravu, jer su sve koje sam imao pre nje ( ni mnogo a ni malo) želele da sex traje koliko god može ( ok, posle 45 min. se većina pomalo smori, a i "presuše" bez lubrikanta ;) )
dakle, stvar je ličnog iskustva i, pre svega, njenog stava
ženama sex dolazi iz glave, a muškarcima iz glave i iz m**a
zato žene, kad se opustite i izbacite tripove iz glave, biće vam i u sexu lepše ... nezamislivo lepše 8)

jelena

pre 13 godina

@razmislite:
Bas ste sve lepo napisali i motivisali nas da se pokajemo, samo ste jedno zaboravili; ni sa muzem ne sme da se ljubi i miluje iz zadovoljstva, nego samo u cilju mnozenja, .;).

E, svakome li je ovaj Internet postao dostupan...

A.B.

pre 13 godina

@razmislite
Jel ti mene zajebavaš? žene koje spavaju sa muškarcima pre braka da su kurve?!?! očigledno nisi dovoljno razuman da shvatiš neke totalno racionalne stvari o braku, seksu, ženama, ljubavi, sreći, muškarcima itd da je potpuno gubljenje vreme da o tome pišem jer bi bukvalno roman mogao da napišem kao odgovor na tvoj nebulozan tekst! nikad neću prestati da se čudim ljudima kao što si ti...

tridesetogodisnjakinja

pre 13 godina

bila sam u vezi sa deckom koji nije bio previse zainteresovan za seks, citaj 2-3 puta nedeljno, i to bi bilo u redu da je bar 2-3 puta zaista bio vredan...i tako se ta veza zavrsila, jer ja stvarno necu da pored emotivnog partnera trazim seksualnog...sad sam lepo nasla 2u1 ili cak 3u1 i imam sve na jednom mestu, a seks mi je posle 1,5 dana veze sve bolji...
Licno smatram da je lepo i jednom muskarcu moze da bude samo kompliment ako je zena pojacano zainteresovana za seks, jer je uzas ako ljudi u razmenjivanju neznosti ne uzivaju i ako su u tome lenji i nezainteresovani, bilo musko ili zensko...

lady

pre 13 godina

Lep tekst!Mislim da svaka žena treba da nađe neku zlatnu sredinu. Ne treba da glumi lažnu čednost, niti da bude " laka". Pored pravog partnera u tome može uspeti i prevazići sve stege i moralne norme usađene od roditelja u detinjstvu.

super_zebra

pre 13 godina

@Ona

Recimo da troskovi tudjeg neodgovornog seksanja (a u njemu ucestvuje dvoje)pokusavaju da se delimicno socijalizuju jer ne jos nije pronadjen bolji nacin... Da su same zene u pitanju tesko da bi nekog i bilo briga

Izvini, cega? Tudjeg i neodgovornog sexa, stvarno? Znaci zena nije UOPSTE odgovorna za to sta se desava? Izvini, ali zena je i tek kako odgovorna, jer ona ce nositi posledice tog akta, pa se treba shodno tome i ponasati.

Ja zivim u UK od 95, i ovde sam video sve i svasta, ali navescu ti mali primer. Cak i u braku, ako zena odluci na abortus, muz nema nikakvo pravo glasa, zenina je odluka.
Ako zena hoce da zadrzi bebu, takodje muskarac nema prava glasa, opet je zenina odluka.
Feministkinje tupe o svetosti zivota kad im odgovara, a kad im ne odgovara, onda se postuje zenina odluka. Znaci kako god okrenes, one su u pravu a ti nemas sanse.

Ali ono sto je meni naj NAJ ludja stvar, ustanovi se u braku da dete nije muzevljevo, i naravno muz hoce razvod. Ne samo sto se tu muz seli iz porodicne kuce, nego sto mu se namece da placa alimentaciju, IAKO NIJE NJEGOVO DETE!?!

Reci mi, jeli to posteno? Ne samo sto lazes svog muza, nego ti posle sud dodeli novac od istog muza za dete koje nije njegovo.

Jeli to onaj neodgovoran sex koji ti pominjes?

Vanja

pre 13 godina

Seks je toliko individualna stvar, ne razumem cemu tolike polemike. Svako neka se seksa onoliko koliko zeli, s kim zeli, kada zeli. Bitno je da smo zdravi u glavi i radosni u srcu, sa ili bez seksa:-)

Zorzo

pre 13 godina

Vidim da se ovde rapslamsala polemika,uz polarizovanje uglavnom dve strane prema (uglavnom) pripadnosti polu, ali ono sto je najvaznije je da je tesko izvuci neki "zakljucak" iz ove diskusije..Uvek su zene imale taj "dvostruki arsin" da je njihovo malo "slobodnije ponasanje" smatrano kao izdaja, prevara i kurvanluk,a musko slicno ponasanje je bilo eto tako neka detinjarija, koja ce proci sama od sebe. I dok su to zene ranije uglavnom morale da trpe iz poznatih ekonomskih razloga,u 20 veku kada posle ratova pocinju da se emancipuju, da privredjuju i zaradjuju, dobijaju pravo glasa i ucesca u javnom zivotu,desava se da vise ne zele da trpe takve "bracne izlete" svojih supruznika...O tome najbolje govori "Ana Karenjina" koju klinci uglavnom u sali prepricavaju i uopste ne razumeju sto se ona ubila i koja je to dileja bila...Medjutim u to vreme kada je neverstvo zene bilo mnogo gore nego recimo danas biti homic (barem ovde kod nas) ona je poslusala ne razum, nego svoja osecanja, napustila brak i dete, otisla kod coveka kojeg je toliko volela, da bi na kraju shvativsi da njemu nije stalo do nje, koliko je obrnuto njoj bilo stalo do njega, izvrsila samoubistvo, jer vise nije mogla da zivi u drustvu cije je norme ponasanja prekrsila i koje ju je sa prezirom odbacilo..Mislim da se ovde mesa seksualnost i seksualno ponasanje kod zena (a i muskaraca, samo sto oni nisu na udaru ovog puta). Seksualnost je nesto sto izvire iz vas, ili imate ili nemate, isto kao muzevnost kod muskaraca...Da li je to sad seksualnost, eroticnost, seksipil, da li su to sinonimi ili ne, da li je to sve pomalo zajedno, nije vazno, zene prosto imaju ili nemaju to..Ali ono sto je najgore i sto mnogi osudjuju je to neprimereno seksualno ponasanje, koje vodi do takvog promiskuiteta,da bi takvim damama mnoge prostitutke cak pozavidele na broju "klijenata"..Ne mislim pri tome samo na nase cure, pogledajte recimo u Britaniji i u drugim evropskim zemljama, koliko cura ima koje se opijaju vikendom i stupaju u seksualne odnose, a da ne znaju nista o tim momcima i pri tome veza se obicno prekida bas kad sunce pusti prve zrake...Da li su te dame pune seksipila, da li na taj nacin manifestuju svoju seksualnost? Ne..ne mislim tako..Mislim da manifestuju neki svoj unutrasnji bol, nemir ili neku golemu tugu sto ih je spopala u zivotu..Dakle to je barem po meni poenta...Sta vi to zapravo radite? Jer kao i svugde imate dame koje vole i uzivaju u seksu, naravno kao i muskarci, neko ima jaci neko slabiji seksualni apetit, kao i uostalom u svim drugim oblastima zivota.Neko vise voli da jede, neko manje, neko je pametniji, inteligentniji, drugi nije, neko je vredan, neko lenj..Ali opet imam neki osecaj da dame koje zaista imaju taj seksipil, tu erotsku energiju koja prosto izbija iz njih poput svetla nekog jakog reflektora, u toj svojoj seksualnosti uzivaju na neki nacin prikriveno, ne eksponirajuci se u javnosti, ne ponasajuci se tako kao ove mlade devojke...Danas je prosto postala moda da se moras ponasati kao one dame sto se drze za sipku ako zelis da budes "in" i faca tj riba u drustvu..To je pogresna poruka koja se salje sa ovih nasih i stranih "kanalizacija" i to polako postaje problem jer se uvlaci pod kozu i postaje "ocekivani model ponasanja"...Sto vise prikazuju te "sadrzaje" sve vise se po meni gubi i seksualnost i uzivanje i bliskost, a sve vise dolazi do izrazaja neka animalnost koja nije ni kod zivotinja toliko prisutna..Jer one to rade kada su u teranju i kada hoce da produze vrstu, ovde kod nas se to radi i bez "teranja"..Postavlja se zaista jedno pitanje, sta je smisao zivota i da li su ljudi ti koji zaista daju necemu smisao ili su samo malo pametnije zivotinje koje imaju moc govora..Nesto sto je normalno i intimno i sto je stvar dvoje ljudi, po meni postaje neka vrsta "svetskog pitanja". Toliko postaje to odvratno iznosenje prljavog vesa u javnosti poznatih parova, ko je s kim bio i ko je koga "oplevio", pa sad i oni koji su manje poznati nastoje da se uklope u taj opsti trend i pocinuju da se ponasaju bas kao one dame sa sipke..Dakle to je ono sto meni smeta, ta neka vulgarna "interpretacija" seksualnosti, svodjenje toga na brojku, na "res communis omnium" ili "res publicae" a pri tom se zaboravlja ono sto je sustina i barem meni najbitnije, a to su emocije, neka osecanja, ljubav, da vi u stvari ne volite neko dobro zensko telo vec, tu osobu koja ima telo, sa svojim vrlinama i manama, harizmom, sarmom i ostalim osobinama, koje vas privlace...Ako bi se seks sveo na brojku i na hvaljenje drugaricama (ili ortacima) koliko ste nanizali frajera (ili riba) u nekom periodu, onda mislim da ja nisam odavde i da sam duboko u raskoraku sa vremenom i mestom u kome zivim..

Ona

pre 13 godina

Kad sam rekla neodgovornog seksanja (u smislu prevencije zaceca nezeljenog deteta), mislila sam i na zene i na muskarce, ne znam kako si zakljucio da mislim samo na jedno od njih, s tim sto se i u tim zemljama o deci jos uvek vise brinu zene i vise je muskarca koji bi da strugnu od sopstvene odgovornosti. Uglavnom drzava, preko novca poreskih obveznika kroz razne vrste socijalne pomoci pomaze odgajanju dece koja su neplanski zaceta (socijalizacija troskova tudjeg seksa koje svi ostali u drustvu placaju). Ne znam za Kanadu ali je ovde gde zivim ako je dete zaceto van braka, DNK test je obavezan pre nego se nekom nametne alimentacija...I uglavnom oni koji hoce da se staraju o deci uzimaju starateljstvo 50/50 izmedju ostalog da bi dobijali i sami pare od drzave kao single parent.

Abortus nije zajebancija i ostavlja velike posledice po zenski organizam. Iako moze da zakaze, kontracepcija uglavnom vrsi svoj posao, ali i u ovim civilizovanim zemljama imas debilnih likova (oba pola) koji bi da se da se j... 0-24, a da se sam Bog stara o deci koja tako nastaju.
Dakle jeste tacno je, civilizovani su u smislu da ne mozes da kazes, ja sad hocu da j..., kontracepcija je tvoj problem, a dete necu, pa ako je zaceto ili abortiraj, ili ga sama izdrzavaj, ili se svi ostali slikajte sa tim, mene boli uvo i niko mi nista ne moze...Stvar je jednostavna, iz seksa cak i uz prevenciju moze da nastane dete, ako se rodi obavezu o staranju imaju oni dvoje koji su ga napravili i kako stoji drustvo u celini, ako ovi to nisu u stanju....Problem je kad ljudi zreloscu nisu u stanju da se nose sa vrstom zivota koju hoce da vode i njegovim posledicama...

O DNK testu za decu rodjenu u braku nemam sta da kazem...Ako neki misle da i to treba, neka se zalazu za to...Ja se o sebi staram sama poprilicno dobro, pa nisam dobar primer zene koja bi nesto nekom podmetnula, ali verujem da najveci broj normalnih zena svom detetu nikad ne bih poturio laznog oca, ako se u obrnuto ne veruje...

Ona

pre 13 godina

@Tzar

Vrlo ispravan komentar iz moje tacke, posebno onaj deo sa bullet-ima medjutim tesko da su zene i tamo zasticene kao polarni medvedi, ali ako uzmes kao referencu ove bolesne komentare verovatno to iz njihove perspektive tako izgleda...Tamo drustva koja su na nekom kakvom takvom civilizacijskom nivou u sustini pokusavaju da zastite fizicki slabijeg od nasilja i preko zena decu koja se radjaju i o kojima se one i ovde najcesce vise brinu...Recimo da troskovi tudjeg neodgovornog seksanja (a u njemu ucestvuje dvoje)pokusavaju da se delimicno socijalizuju jer ne jos nije pronadjen bolji nacin... Da su same zene u pitanju tesko da bi nekog i bilo briga...Inace i ovde su crne hronike pune pravih drama...

Obicni prosecni ljudi uglavnom imaju mnogo toga da urade, fizicki je nemoguce hendlovati zivot i realizovati sve svoje prljave snove...Koliko je kome seksa potrebno neka se za to i bori, nece nas drugi normirati a ovi sa socijal-nacoskim idejama neka nadju sebi slicne, pa probaju da zive, a ostalima neka se skinu...Oni koji se otvoreno pokazu jos vam cine uslugu, najgora sorta su oni "kao emancipovani" od njih muka pripadne

Inace jezivo je kako komentari i na ovakve teme pokazuju kojim putem plovi srpsko drustvo...Zastrasujuce promene u samo dvadesetak godina