Dolazak bebe u život definitivno menja život muškarca, nevažno da li postanu tata sinu ili ćerki. Ali mnoga istraživanja pokazala su da očevi postanu nežniji kad im se rodi ćerka i da imaju posebnu vezu ceo život, kao i mame sa sinovima.A prema najnovijoj studiji, tate ćerki imaju još jednu dobrobit, žive duže od očeva koji nemaju žensku decu.Iako postoje neka istraživanja o tome kako rođenje deteta utiče na očevo zdravlje i telo, istraživači sa Jagelonskog (Jagiellonian) u Poljskoj odlučili su da ovaj odnos istraže detajnije.U analizi je učestvovalo više od 4.310 ljudi (2.147 majki i 2.163 oca), a otkriveno je da ukupan broj dece ili sinova nije imao neki uticaj na očeve, ali broj ćerki imao je veze s dugovečnošću očeva.Studija je otkrila da očevi koji imaju ćerke žive duže, a što više ćerki imaju, žive duže, čak 74 nedelje duže za svaku rođenu ćerku.Mladen Zivkovic/Shutterstock Iako je ovo dobra vest za očeve, majke nemaju isti rezultat. Prema studiji objavljenoj u časopisu "American Journal of Human Biology", i ćerke i sinovi negativno utiču na majčino zdravlje i zapravo skraćuju životni vek. Ovo istraživanje ima slične zaključke kao i nedavno istraživanje prema kojem su najsrećnije žene koje ostaju slobodne i nemaju decu.Dusan Petkovic/Shutterstock Međutim, postoji još jedna studija, prema kojoj dete, bez obzira na pol, produžava životni vek oboje roditelja. Prema analizi podataka koji su prikupljani duže od 14 godina, otkriveno je da parovi koji imaju decu imaju i veću verovatnoću da će živeti duže nego oni koji nemaju decu. Svejedno, ovo je dobra vest za naše tate, koji će duže živeti, jer imaju nas, ćerke.
Muškarci koji imaju ćerke žive duže? Iznenadiće vas najnoviji podaci
Osim što postaju nežniji, prema najnovijem istraživanju, tate ćerki žive duže od očeva koji nemaju žensku decu.
08.04.2025.
9:33
Izvor: miss7.24sata.hr
Vrati se na vest
1 Ostavite komentar
Najviše komentara
Razlika od 34 godine nije ih sprečila: Poznati političar se oženio prelepom plavušom FOTO
Finski političar je dospeo u centar pažnje nakon što su objavljene fotografije sa njegovog venčanja, na kojima uživa pored 34 godine mlađe plavuše.
21:54
10.8.2026.
4 d
"Kad vidimo ženu koja prirodno stari, odmah se zabrinemo" FOTO/VIDEO
Ana Faris je često na meti komentara zbog svog izgleda, ali i činjenice da se još uvek nije odlučila za estetske korekcije.
18:43
10.8.2026.
4 d
Udala se ćerka Demi Mur i Brusa Vilisa: Venčanica pravljena 712 sati FOTO
U intimnoj atmosferi i u prisustvu najbližih članova porodice, prijatelja i odabranih zvanica rekla je "da".
9:32
10.8.2026.
5 d
Ne propustite
Dodajte ova dva sastojka i dobićete kuvani kukuruz sočan i mekan kao nikad pre
Isprobajte ovaj kulinarski trik i sami se uverite da li "radi".
15:00
15.8.2026.
28 min
Ovaj dezen je ključni modni trend za kraj leta 2026. FOTO
Šta nosimo poslednjih nedelja leta?
17:00
13.8.2026.
1 d
Za ove tri stvari nikada ne smete da koristite plastičnu foliju
Plastična folija je deo svake kuhinje, ali da li znate za šta nikako ne bi trebalo da je koristite?
18:00
13.8.2026.
1 d
Superstav
Ubiće nas strah od samoće
Kako je princ Hari jednim gestom "ukrao šou" Megan Markl: Sve se dogodilo u "Master Chef-u" (VIDEO)
Megan Markl gostovala je u popularnoj emisiji Master Chef Australija tokom svog i Harijevog putovanja u Australiju, a tom prilikom njen suprug je uspeo jednim gestom da joj "ukrade šou".
9:29
29.7.2026.
17 d
Pobednik 5. sezone "MasterChef Srbija", Amer Hamza, otkriva svoj recept za preukusni PILEĆI BURGER!
Sigurni smo da se topi u ustima.
9:11
18.6.2026.
58 d
Osvojio je titulu MasterChefa, pravio najkomplikovanija jela, a nećete verovati ŠTA Amer najviše voli sebi da sprema!
Nikada ne biste rekli da je nešto ovako jednostavno i brzo, zapravo omiljeno jelo jednog MasterChefa.
12:29
6.6.2026.
70 d
Amerov POBEDNIČKI RECEPT! Njegova interpretacija tiramisua dovela ga je do 1. mesta u MasterChefu!
Prava rapsodija ukusa...
10:33
6.6.2026.
70 d