Naime, dve specifične navike u ishrani mogu da budu povezane s manjom težinom, prema novoj studiji. Istraživanja su pokazala da uvođenje ove rutine može da vam pomogne u održavanju željene kilaže.Studija objavljena u časopisu International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity otkrila je da su dve navike povezane s nižim indeksom telesne mase (BMI) tokom vremena. To uključuje produženje perioda noćnog posta i rani doručak.Kao deo studije, tim s Barcelonskog instituta za globalno zdravlje (ISGlobal) analizirao je podatke više od 7.000 odraslih osoba u dobi između 40 i 65 godina.WellStock/ShutterstockU 2018. godini, putem upitnika su pružili podatke o njihovoj visini, težini, vremenu obroka, životnim navikama i socioekonomskoj pozadini.U 2023. godini više od 3.000 ovih učesnika vratilo se na kontrolne procene. Utvrđeno je da su ranije konzumiranje hrane i duži post povezani s nižim indeksom telesne mase (BMI)."Naši rezultati, u skladu s drugim nedavnim studijama, sugerišu da produžavanje noćnog posta može pomoći u održavanju zdrave težine ako se prati ranom večerom i ranim doručkom. Ishrana tokom dana više je u skladu s cirkadijalnim ritmovima i omogućuje bolje sagorevanje kalorija i regulaciju apetita, što može pomoći u održavanju zdrave težine", navela je Lusijana Pons-Muzo, istraživačica na ISGlobalu.Kamila Lasale, istraživačica ISGlobala i viša koautorka studije, dodala je da postoje različiti načini praktikovanja onoga što je poznato kao povremeni post, a studija se bazira na post preko noći.puhhha/Shutterstovk"Ono što smo primetili kod grupe muškaraca koji praktikuju povremeni post preskakanjem doručka jeste da ta praksa nema uticaj na telesnu težinu. Druge intervencijske studije kod gojaznih učesnika pokazale su da ova taktika nije efikasnija od smanjenja unosa kalorija u smanjenju telesne težine", rekla je.Međutim, priznali su da su potrebna dalja istraživanja. Za sigurno mršavljenje, National Health Service savetuje da budete aktivni 150 minuta nedeljno, konzumirate pet porcija voća ili povrća dnevno, ciljate na gubitak pola ili jednog kilograma nedeljno, birate zdravije namirnice, zamenite slatka pića vodom i smanjiite unos hrane s visokim udelom šećera i masti.
Samo dve navike u ishrani vam mogu pomoći da održite zdravu kilažu
Svesni smo da ono što jedemo direktno utiče na našu težinu. Međutim, i vreme kada jedemo može da utiče na naš metabolizam.
26.04.2026.
9:15
Izvor: Klix/L.R.
Vrati se na vest
0 Ostavite komentar
Najviše komentara
Devojka Janika Sinera oduševila svet: Lepa Bosanka pokazala svoju ženstvenu stranu FOTO
Svako njeno pojavljivanje izaziva pažnju javnosti, no, njeno poslednje izdanje je mnoge ostavilo bez daha.
10:54
6.8.2026.
4 d
Pa, da li je moguće? Prekršila je sva modna pravila da bi pokazala čist seksepil FOTO
Još jedno njeno modno izdanje srušilo je granice mode.
11:17
4.8.2026.
6 d
Njene raskošne obline drmaju svet, a sada je pokazala svoje najseksi izdanje FOTO/VIDEO
Ova žena zna kako da privuče pažnju, a čak se i ne trudi.
18:16
5.8.2026.
5 d
Ne propustite
Razlika od 34 godine nije ih sprečila: Poznati političar se oženio prelepom plavušom FOTO
Finski političar je dospeo u centar pažnje nakon što su objavljene fotografije sa njegovog venčanja, na kojima uživa pored 34 godine mlađe plavuše.
21:54
10.8.2026.
7 h
Danas je Sveta Petka Trnova: Izbegavajte teške poslove, a žene posebno da paze na ovo
Mnogi vernici ovaj dan koriste i za odlazak u crkvu, paljenje sveća i molitvu.
8:34
8.8.2026.
2 d
Skala seksepila eksplodirala – samo jer je ona obukla bikini FOTO
Provokacija je njeno drugo ime i ona to vrlo dobro zna da iskoristi.
9:14
8.8.2026.
2 d
Superstav
Ubiće nas strah od samoće
Kako je princ Hari jednim gestom "ukrao šou" Megan Markl: Sve se dogodilo u "Master Chef-u" (VIDEO)
Megan Markl gostovala je u popularnoj emisiji Master Chef Australija tokom svog i Harijevog putovanja u Australiju, a tom prilikom njen suprug je uspeo jednim gestom da joj "ukrade šou".
9:29
29.7.2026.
12 d
Pobednik 5. sezone "MasterChef Srbija", Amer Hamza, otkriva svoj recept za preukusni PILEĆI BURGER!
Sigurni smo da se topi u ustima.
9:11
18.6.2026.
53 d
Osvojio je titulu MasterChefa, pravio najkomplikovanija jela, a nećete verovati ŠTA Amer najviše voli sebi da sprema!
Nikada ne biste rekli da je nešto ovako jednostavno i brzo, zapravo omiljeno jelo jednog MasterChefa.
12:29
6.6.2026.
65 d
Amerov POBEDNIČKI RECEPT! Njegova interpretacija tiramisua dovela ga je do 1. mesta u MasterChefu!
Prava rapsodija ukusa...
10:33
6.6.2026.
65 d